Utorak, 24.10.2017.

13:36

"Rat" multimilionera – Federer prestiže Đokovića

Novak Đoković ne igra od Vimbldona, ali je i dalje u centru pažnje kada su u pitanju svetski teniski rekordi.

Izvor: AK

"Rat" multimilionera – Federer prestiže Ðokoviæa IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

65 Komentari

Sortiraj po:

Šinda

pre 6 godina

(nenad 25.10.2017.15:30)
Ne znam zašto se uopšte zamaram da ti odgovorim, kad vidim da nemaš pojma. Sem što sam završio ekonomiju, imam dosta ličnog iskustva u ovoj oblasti. Ono što ti spominješ, dvostruko oporezivanje, je vezano baš na to što ti ja pišem u vezi Godišnjeg poreza na dohodak. On se plaća u SVAKOJ zemlji u Evropi, sigurno. Zemlji u kojoj si rezident, imaš stalni boravak, pritom moraš paziti da provedeš više od 183 dana van domicilne zemlje(čije imaš državljanstvo) da ne prođeš kao Beker pre 20-ak godina. Nema šanse da ti neka država naplati Godišnji porez na dohodak ako nemaš tamo stalno boravište!!! To što oni naplate određene poreze i dažbine, nema veze sa Godišnjim porezom na dohodak. I u Srbiji, ti plaćaš svaki mesec gomilu poreza na svoj dohodak, pa ako ti pređe 2 i nešto miliona, plaćaš i Godišnji porez na dohodak. To je razlog zbog koga gomila sportista i bogataša ima boravište u poreskim rajevima, kao što sam naveo. Ako imaš boravak u nekoj zemlji, i u svojoj naravno, ti si DUŽAN da na kraju godine prijaviš sve prihode iz celog sveta, i ne možeš držati pare u stranim bankama, a da to ne prijaviš poreskoj upravi gde ti je boravište, kako si to ti zamislio! Obzirom da TI ne znaš osnove porezovanja, a ne ja, obrati se bilo kojoj knjigovodstvenoj firmi koja će ti sve ovo objasniti natenane, pa možda i shvatiš. To kako ti zamišljaš porezovanje i ekonomiju, otpilike je na nivou kako mali Đokica to shvata. Lep Pozdrav

nenad

pre 6 godina

(Šinda, 25. oktobar 2017 14:20)

Svaki cent od 110 mil koji se pominju u tekstu je oporezovan , nije moguce dva puta placati porez i mesto prebivalista je potpuno nebitno jer se zarada od turnira placa drzavi u kojoj je turnir organizovan. Peti put ponavljam da je sada vec kraj 2017,sve informacije dostupne na dva klika i najvaznije od svega je to da nakon placanja poreza u SAD,FRA,UK... nije moguce jos jednom platiti porez u maticnoj drzavi. Da li ti stvarno verujes da nakon zbira svih prihoda sa odigranih turnira (za sta je porez placen drzavama organizatorima) teniser treba da plati porez maticnoj drzavi na ostvaren prihod od turnira te godine ? Osnove ne poznajes,duplo oporezivanje nije moguce a sistem je takav da svaki teniser na svetu (kosarkas,fudbaler... isto) po zakonu porez placa onoj drzavi u kojoj je prihod ostvaren. NBA je najbolji primer jer se manji deo poreza placa vladi a najveci deo poreza se placa saveznoj drzavi u kojoj je utakmica odigrana. Tako ce npr Bogdan platiti Arizoni porez za mec protiv Feniksa itd Floridi kada bude igrao u Majamiju i Orlandu,Oregonu kada bude gostovao Portlandu,Koloradu za godstovanje Denveru... Osnove nauci da se porez placa u drzavi organizatoru turnira i da duplo oporezivanje ne postoji

Šinda

pre 6 godina

re: nenad
Ako neko nema pojma onda si to ti, a ne ovi koji prozivaju Novaka zbog neplaćanja poreza. Ja ne znam u kojoj državi živiš(pretpostavljam da nisi na Marsu), a da u njoj ne poestoji poreska kategorija koja se naziva Godišnji porez na dohodak građana. U Srbiji konkretno(ja živim u Mađarskoj), svaki poreski rezident(osoba koja ima prebivalište u Srbiji), dužan je prijaviti godišnji Porez na dohodak, ako mu godišnji prihodi prelaze 2.285.064,-RSD poreska stopa je 10%, a ako mu primanja prelaze preko 6.855.192,-RSD, po stopi od 15%, to je za poresku 2016-u godinu. Ta prijava se predaje do 15-og maja tekuće godine. Tako je u većini država u svetu, s tim da se jedino donja granica i poreske stope menjaju od države do države. Konkretno u Mađarskoj je poreska stopa jedinstvena i iznosi 16%, au skandinavskim zemljama i francuskoj do 70%(kad je Depardje otišao u Belhiju, zbog toga). Doduše, čini mi se da su Francuzi ukinuli tu stopu od 70% za prihode od preko 1.000.000,- eura godišnje, ali im je ostala visoka stopa, čini mi se oko 50%. E vidiš, "pametnjakoviću", zbog ovih stvari masa bogatih sportista i ostalih, prijavljuje stalne boravke u poreskim rajevima, kakav je i Monte Karlo. Koliko znam, konkretno u MK godišnji porez je 4%. Sad mislim da je malo jasnije zašto je Novak u MK. A to što pričaš o porezu koji se plati u državi gde je bio turnir, to je nešto drugo, godišnji porez na dohodak se plaća na neto zaradu. To znači na neto zaradu od turnira i sponzora, godišnje.

B92 Trollbot heaven

pre 6 godina

@Srdjan

ne kažem da nije dozvoljeno navijati za druge , taman posla, ali doći na srpski sajt i rasparvljati se , ubeđivati mali broj komentatora koji trenutno i dalje podržavaju Đokovića/ovde su im komentari cenzurisani ako su pozitivni, kako on po svemu zaostaje za pomenutrom dvojicom jednostavno nije tačno i samo deluje kao lična frustracija.
Pozdrav

Srdjan

pre 6 godina

B92 trollbot heaven

Druze, ne svadjam se ni sa kim, niti me zanima koliko je ko od njih zaradio. Samo me nerviraju ljudi koji imaju dvostruke arsine (ne mislim licno na tebe, a to sto tebi odgovaram smatram kao dijalog). Smijesno je sta sve ljudi ovdje pisu, nimalo postovanja prema Federeru i Nadalu, a velicaju Novaka na sva zvona. Ovo drugo razumijem, tako i treba, ali ono prvo nikako. Ako nista, bar treba da postuju gorepomenutu dvojicu. I na kraju, ja uopste ne velicam Nadala niti navijam za njega, samo ga jako postujem jer sve sto je uradio za tenis kao sport zasluzuje svako postovanje. A navijam za Federera jer smatram da igra najljepsi tenis. Djokovica, isto kao i Nadala, postujem i to je sve.

B92 trollbot heaven

pre 6 godina

Vidis, Novak zaradjuje od sponzora vise od Nadala i na 2. je mjestu, posle Federera. Kako je onda moguce da Najki namjesta Rafi cijele godine? Tu pricu vrtite sve vrijeme, kako Nadal i Federer imaju najjace sponzore iza sebe, kako im se sve namjesta, kako su sponzori i mocnici naredili Novaku i Mariju da ove godine puste ovu dvojicu. Sto volim kad ti teoreticari zavjere sami sebe pokopaju izjavama...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Srdjan,

Sa kime se svadjas, izmisljenim neaprijateljima? . Licno u nikada ne pomenuh nista slicno na temu. Prihode od sponzorskih ugovora ne donosi samo glavni sponzor sportske opreme. Zato Djokovic toliko zaradjuje, mozes da puknes od zavisti ali tako je. Jos da poreklo direktno vezano za marketabilnost nije vezano za ovu zemlju blo bi vise. U siroj slici takvi kao ti zavidni i ljubomorni je nazalost oslikavaju u takom svetlu. Ipak covek je zaradio vise nego sto mozes zamisliti , probudio u tebi stare komplekse, dopustas da se tastaturom boris da dokazes kako je neki tamo Nadal privilegovan od strane teniskih organizatora.

Srdjan

pre 6 godina

@B92 trollbot heaven i @hehe

Vidis, Novak zaradjuje od sponzora vise od Nadala i na 2. je mjestu, posle Federera. Kako je onda moguce da Najki namjesta Rafi cijele godine? Tu pricu vrtite sve vrijeme, kako Nadal i Federer imaju najjace sponzore iza sebe, kako im se sve namjesta, kako su sponzori i mocnici naredili Novaku i Mariju da ove godine puste ovu dvojicu. Sto volim kad ti teoreticari zavjere sami sebe pokopaju izjavama...

#

pre 6 godina

Ko da je bitno ko je koliko miliona zaradio, ovo je sport i tu je bitno koliko je ko titula osvojio, a KO ima najvise????
(Dabome, 24. oktobar 2017 23:57)
Najviše ih ima Konors.

hehe

pre 6 godina

(DD, 24. oktobar 2017 22:55)
Važno da to pratiš tenis od Kulina Bana.
Kojih to titula Nadal ima više od Novaka? Onih atp šljaka tipa Bukurešt open, njih svakako ima više. Saberi velike titule pa se javi. I da, kada vi budete imali svetskog broja 1, javi se da pričamo o tenisu. Do tada, pssst.... To te i boli he he.

becki vlasnik konja

pre 6 godina

Ako neko za 5g dobije 30 miliona za jedan gs i sa par (upola manje od Novaka) ostvari veću zaradu, da li ćeš onda da kažeš "ko je Novaku kriv što ne osvaja", ili ćeš da kažeš "da, ali Novak ima duplo više gs"???
(aj sad, 24. oktobar 2017 23:15)
Reći ću to ako taj neko bude zaradio sve to ako je i Novak igrao sve vreme s njim. Za sve vreme dok Novak igra, igraju i Federer i Nadal, i manje su zaradili, a igraju duže od Novaka, tj već su milione zaradili dok Novak još nije ni stupio na ATP tur. Novak je zaradio više jer je bolji od njih u periodu velikog rasta zarada, i tu je kraj priče. Nisu više zaradili jer nisu mogli da osvoje te velike pare pored Novaka. Bolji je i tačka.

aj sad

pre 6 godina

@toliko
U kom filmu Nadal ima manje titula od Novaka? U tvom nekom? GS ima 16, a Novak 12, MISLIM DA JE NADALOVA BROJKA VEĆA, mastersa imaju isti broj...ili mozda serbija open nema Nadal, tamo je Novak sebi dodelio koliko je hteo miliona..
A proguglaj i vidi koliko je RG npr vredeo pre 10g kada je Nadal osvojio 1.od ukupnih DESET a koliko je vredeo (milionski) prosle godine. I ne može da nije bitno koliko su nagrade porasle, jer SAMO ZATO Novak ima veću zaradu...
Ako neko za 5g dobije 30 miliona za jedan gs i sa par (upola manje od Novaka) ostvari veću zaradu, da li ćeš onda da kažeš "ko je Novaku kriv što ne osvaja", ili ćeš da kažeš "da, ali Novak ima duplo više gs"???

aj sad

pre 6 godina

lol
Djoković je iz iste zemlje iz koje sam i ja, ali ja navijam za koga hoću, jer da li navijam za tenisera iz Švajcarske, Španije ili Monte Karla, uopšte je nebitno, jer ti imaš od teniske legende Djokovica isto koliko ja imam od teniske legende Federera, ali to ne menja činjenicu da je Federer bolji od Djokoviča. Pusa i tebi na mesto gde te boli.

aj sad

pre 6 godina

Djoković za 5g bi još trebao da igra, ZAŠTO ne bi igrao? Misliš da će tada da bude mator? Kako to Federer sada NIJE mator, sprdate se što ne osvaja kao Đjoković, a za Djokovića kažeš AKO tada bude igrao? Djoković je kasno počeo (poletarac čovek preko 20g) a rano će da batali....ccc
Nego kome se sada obraćam, koliko nickova imaš ti?

lol

pre 6 godina

(aj sad, 24. oktobar 2017 23:15)
Mi imamo Novaka, tenisku legendu, velikana, 240 nedelja broja 1.
Koga vi imate he he? Nikoga, niti ćete ikada imati takvog. Nadal, Federer itd, nisu vaši. To te i boli. Pusa.

DD

pre 6 godina

hehe
Ne bi da se spustim na tvoj nivo, ali sine..Nadal 16 i slovima ŠESNAEST, NOVAK 12 DVANAEST...koliko ja znam (a pratim tenis od Kulina Bana) ni jedan od ovih šesnaest nije iz Bukurešta, a i da jeste, zar je bitno GDE se igra GREND SLEM? Mene ne boli ništa (hvala bogu, za sada sam zdrav kao dren, što i tebi želim), ali očigledno tebe nešto i boli i svrbi..MI smo br 1 imali koliko do prošle godine, sada je valjda 7.na listi...ako aludiraš na to da sam hrvat, malo si se zeznuo.

:)

pre 6 godina

Najjači su mi ovi kojima smeta što nevoljeni Novak zarađuje više od sponzora od voljenog Nadala. Toliko ih to boli da se prave da to nije tako. Ahahahaa...

činjenice

pre 6 godina

Smešno je kako neki nazovi teniski stručnjaci ovde objašnjavaju kako je Novak rekorder po zaradi samo zbog toga što je u poslednje vreme povećan nagradni fond turnira. Pa nije samo njemu povećan lol, valjda je povećan i Federeru i Nadalu. Koliko ja znam oni još uvek igraju. Ko im je kriv što nisu osvajali kada je skočila lova? Novak, naravno hi, hi. Kada je Federer osvajao po 3 slema godišnje, jeste bila manja lova, ali tada Novak nije ni igrao. Da je bio stariji i igrao, ne bi Federer onda ni imao te serije slem titula, što se i videlo kasnije kada je Novak sazreo kao igrač.

toliko

pre 6 godina

(aha, 24. oktobar 2017 22:27)
Aloo, stručnjače! Federer igra 6 godina duže od Novaka! Ili po tebi to nije od značaja? Kada je Novak počeo karijeru on je već imao ogromnu zaradu. Sve vreme dok igra Novak, igra i Federer, a nije obrnuto, dakle nebitan je rast nagrada. Rasle su zarade po turnirima i Federeru, ali nije ih osvajao pored Novaka i Nadala.
Nadal ima manju zaradu od Novaka u karijeri zato što ima manje velikih titula (GS, MS, WTF). To što Nadal ima ukupno više Buenos Aires titula, okači mačku o rep. Federer je tek ove sezone skupio ukupno više velikih titula od Novaka, kada je dodao još 2 slema i 3 mastersa, a Novak nije ni igrao.

DD

pre 6 godina

!
Djoković igra koliko i Nadal, i ko je njemu branio da osvoji više titula od Nadala? Zašto on ima manje kada su istih godina (nepuna godina je izmedju njih), masters 1000 je pre par godina vredeo 500bodova (ali tada ti nisi znao ni da postoji tenis), e kada je postao masters 1000 otprilike tada su i nagrade skočile (mada su one iz godine u godinu sve veće),pa i nagrade na takvom turniru su veće nego prethodnih godina na grend slemovima. Npr na vimbldonu je nezamislivo bilo da nagrada bude milion, a sada je par miliona. Samo zato Djoković ima veću zaradu. Obrni -okreni sve se na svodi....

aha

pre 6 godina

@Ili ne po nekima
Imalo bi logike, da je tacno. Da li je Novak 2010, 2009 ili 2008 bi poletarac? Ako jeste, kako onda Nadal nije? Ili, kako Nadalu nije to smetalo da vec 2005 osvoji GS? Dakle, kvalitet je u pitanju. Kako drugacije objasniti cinjenicu da Nadal ima mnogo manje novca od nagrada iako ima mnogo vise GS titula i vise ukupno osvojenih titula. Ili je i Nadal bio iskusan i zreo sa 20 godina, a Novak poletarac sa 19. Federer i Nadal su za titule na GS 2005 ili 2006 dobijali manje novca nego za titulu na Mastersu 1000 2015. U tome je stvar.

B92 trollbot heaven

pre 6 godina

P.S. Nadal je, kada su zarade od sponzora ispred Novaka. Ovaj dodatak tekstu nije tacan.
(Srdjan, 24. oktobar 2017 14:13)
Nije tacno,upravo izasla Forbsova lista za Evropu 20 najplacenijih slavnih licnosti u 2017 (pisci, muzicari, sportisti, glumci..) Federer na 4 mestu, Djokovic sa 37.6m dolara na 15 mestu. Nadala nema na ovoj listi.
Dakle Novak poslednjih par godina od sponzora zaradjuje vise od Nadala.
Preporuka, informisati se pre nego sto se pokazes kao tvrdoglava neznalica koja samo upire da umanji sliku necijeg uspeha.

aj sad

pre 6 godina

ili ne po nekima
A kako inače objašnjavaš to kad neko ima mnogo više osvojenih turnira a manje para od istih? Pogledaj nagradne fondove na grend slemovima npr pre 10god.tada je Đoković imao 20g. Niko ni njemu nije branio da osvaja titule, počeo je prilično kasno..debelo je zagazio u dvadesete, što baš i nije bio poletarac kako kažeš. Federeru možda godine ,,brane" on je debelo zagazio u tridesete, ali ipak za svoje godine osvaja turnire.

!

pre 6 godina

Zato što su nagradni fondovi svake godine veći, zamislite da su i ranije bili isti kao sada, pa Federer bi imao tri puta više nego sada... 
Pravo merilo popularnosti i uspesnosti su sponzorski ugovori i ta zarada.
(DD, 24. oktobar 2017 15:59)
Pa sve vreme dok igra Novak, igra i Federer, ko mu brani da osvaja i kada su nagrade skočile poslednjih desetak godina? Osim toga, Federer igra duže 6 godina od Novaka. Obrni, okreni, i pored toga što je 6 godina manje profesionalac od Federera, Novak ima veću zaradu. Slažem se sa tvojom poslednjom rečenicom. Novak je po tome drugi, odmah ispod Federera.

svašta

pre 6 godina

@....,
U koji god deo zemlje je Federer prijavljen, on je u svojoj zemlji, u Švajcarskoj. A što se obmana tiče, nemoj ni ti da obmanjuješ javnost, Đoković ne ulaže svoj novac u vrtiće i obdaništa, on se samo reklamira TUĐIM donacijama i parama.

..

pre 6 godina

..,ti druge savjetuješ da se okanu demagogije ,a ti se isti obilato služiš njome.Novak nije svojim sredstvima izgradio dječije vrtiće o kojim pričaš, već sredstvima svoje fondacije u koju su drugi uložili sredstava.
('nako, 24. oktobar 2017 20:49)

Nigde ja nisam rekao čijim parama je Novak renovirao i gradio vrtiće. To nije ni bitno, na kraju krajeva. Pričaš gluposti. Samo sam rekao da je Novak to odradio, i da nije njega ti vrtići bi bili zapušteni i dalje. Ako to što Novak radi nije ništa i nije neka njegova zasluga, jer nisu njegove pare, hajde ti pametnjakoviću osnuj fondaciju, skupi ti tuđe pare, pa renoviraj ili izgradi barem jedan vrtić.

Ili ne po nekima?

pre 6 godina

Novak je bio toliko dugo ispred Federera, bas zbog tih nagradnih fondova koji iz godine u godinu sve vise rastu... Nekada su oni u odnosu na danas bili smjesni. Nema sumnje da ga RF prestize, ali isto tako nema sumnje da ce Djokovic na kraju karijere imati vise nego Rodzer od samih turnira... Sponzori su, ipak druga prica i tu je Rodja nedodirljiv..
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Djole***, 24. oktobar 2017 13:41


Ok, ali meni nesto ovde nije jasno. Nagradni fondovi su bili manji ali dok je Federer uveliko igrao , Novak je bio poletarac, tako da Novak tad prakticno nista nije ni zaradjivao. Kasnije su igrali ( i igraju jos uvek) u vremenu kad su nagradni fondovi uvecani ali jednaki za sve koji ucestvuju na turnirima pa ko sta osvoji. Dakle, kakav je to argument da je Federer zaradio manje jer su nagradni fondovi bili manji ? Vazno je da sada igraju u vremenu kad su nagrade jednake za sve. Sto bi znacilo jednostavno receno da je Novak zaradio vise jer je bio bolji od Federera .

plači

pre 6 godina

(svašta, 24. oktobar 2017 21:05)
Ajd se ti reklamiraj tuđim parama pa izgradi nešto u Srbiji, ako možeš patriJoto. Da nam je samo 100 ljudi kao Novak, pa da svi oni tuđim, stranim, čijim god parama grade razno u Srbiji za opšte dobro, meni i većini sa dva grama pameti, odlično! Ali ima i manje pametnih kojima bi i to smetalo.

..

pre 6 godina

(ju ju, 24. oktobar 2017 18:25)
Širiš običnu demagogiju. Federera i Nadala je još u juniorskim danima država preko teniskog saveza finasijski pomogla. Novaka nije. Novakov otac je molio državu za pomoć i finansiranje razvoja svog sina, molio ministarstvo sporta, velike državne firme (NIS, EPS, Telekom Srbije itd) i svuda je bio odbijen, a te iste firme su dale i daju milione Zvezdi i Partizanu npr. Porodice Federer i Nadal nisu nikada imale problem finansiranja svog deteta. I pored takvog hendikepa Novak ih je dostigao. Nego pitam ja tebe, zašto veliki patriota Federer nije prijavljen u nekom švajcarskom kantonu gde se plaća puni porez na zaradu, nego plaća višestruko nižu stopu poreza u omiljenom kantonu za bogataše, kantonu koji je svetski poznat po privilegijama i poreskim olakšicama za milionere sličnim onima u Monaku? Nije li ti čudno što su tamo zajedno sa Federerom prijavljeni svi francuski teniseri, vozači f1, Šumaher, razni drugi sportisti, pevači, glumci itd? Federeru ne treba Monako, ima on to kod svoje kuće, ali ti pojma nemaš ništa o tome. Novak je svoj patriotizam dokazao nebrojeno puta, i preko trideset obdaništa i vrtića je podigao ili renovirao i opremio. Da nije njega, sva ta obdaništa bi danas bila u očajnom stanju kakva su bila i do pre donacija. No, važno je da ti i tebi slični pljujete po svemu srpskom što vredi. Zbog frustracija naravno, jer boli kada jedan Srbin postigne velike stvari, kakve neko vaš nikada neće.

hehe

pre 6 godina

@Kakogod 

P.S. Nadal je, kada su zarade od sponzora ispred Novaka. Ovaj dodatak tekstu nije tacan.
(Srdjan, 24. oktobar 2017 14:13)

Pričaš napamet. Opšte poznata činjenica je da nekoliko godina unazad Novak ima veću zaradu od sponzora od Nadala, i samo je Federer po tome ispred njega. Forbs svake godine objavljuje liste zarada, i Nadal je ispod Novaka godinama i po turnirskoj zaradi i po sponzorima, i to je lako proverljiv podatak. E sad, što se to tebi ne sviđa i što bi ti želeo da to nije tako, tvoj problem, ali nemoj lagati.

nenad

pre 6 godina

@ju ju

Nije ova tema za tebe jer stvarno ne znas gde je levo. Na svaki cent od ovih 100+ mil je placen porez i svaki igrac na svetu placa porez u drzavi gde je turnir organizovan a ne u svojoj maticnoj drzavi. U SAD ako osvoji Majami onda igraci vecinu placaju Floridi a manji deo vladi , ako osvoji US open onda drzava NY uzima najveci deo kolaca a manji vlada ... itd od Australije do FRA i UK. Neverovatno je da 2017 godine postoje ljudi koji ne znaju osnovne stvari a toliko su uporni u mantri "plati porez Srbiji" da ispadaju smesni. Nije moguce novac zaraditi u jednoj drzavi a porez platiti u drugoj i ako ste pali na tu foru pre 5-6 god vreme je da naucite najosnovnije stvari. Ako ti za citav svoj radni vek uspes da u budzet Srbije uplatis 0,1% od onoga sto je Novak uplatio ( i placa svakog meseca ) i 0,0001% od onoga sto je Novak uplatio u humanitarne svrhe onda sebe mozes smatrati uspesnim covekom i deliti savete o placanju poreza.
P.S. Ako ja zivim u Srbiji a novac drzim u GER,FRA,USA,ITA banci, u kojoj drzavi se nalazi moj novac ? I kako je to uopste bitno ? Na stranu to sto osnove ne znas, kako te nije stid da brojis tudje i guras nos u tudj novcanik ? I gde si ti to video da se Novak "samoproglasava" za Srbina veceg od bilo koga drugog? Jos jedna mantra za koju cete 2025 skapirati da je glupost kao ovo oko poreza. Najpoznatiji Srbin jeste, najuspesniji sportista Srbin jeste a kako si ti dosao do "samoproglasenog najveceg Srbina". Ubice vas ljubomora i prezir

svašta

pre 6 godina

@ju ju
Pojedini ne žele ni da shvate ni da priznaju da patriota ustvari nije nikakav patriota..zato što su zaslepljeni likom i delom istog.

'nako

pre 6 godina

..,ti druge savjetuješ da se okanu demagogije ,a ti se isti obilato služiš njome.Novak nije svojim sredstvima izgradio dječije vrtiće o kojim pričaš, već sredstvima svoje fondacije u koju su drugi uložili sredstava.

duduk

pre 6 godina

ju ju, 24. oktobar 2017 18:25)
Ja se ništa ne razumem u porez, ali sam te sve razumeo.
Znači Novak treba da drži SVOJE pare u Srbiji da bi bio patriota?
Pa to nije radio ni kralj Aleksandar ni Obrenovići, a svi kažu da su bili patriote.
Kakve veze ima ko gde drži pare sa patriotizmom?
Da li si ti patriota? Da li si branio svoju zemlju bar jedan dan?
Da li živiš pošteno, ispunjavaš sve svoje obaveze prema državi?
Koliko si dece izveo na put?
To je brate patriotizam a ne ove gluposti koje pišete.

adem

pre 6 godina

Pojedini vešto izbegavaju (isto kao i Đokovič plaćanje poreza) da shvate (rekao bih namerno), to plaćanje poreza. Kao što Federer i kao što Nadal žive u SVOJIM zemljama, u SVOJIM zemljama drže svoje milione, i u SVOJIM zemljama plaćaju porez, tako bi i naš patriota mogao da živi i drži pare u SVOJOJ zemlji, i samim tim bi SVOJOJ zemlji plačao čuveni porez. To nema veze sa GDE je zaradio, nego sa GDE drži milione. Što svakako nije u obavezi, ali ako se samoproglašavaš za velikog patriotu, ne bežiš iz svoje zemlje da ne bi plaćao, nego to činiš sa zadovoljstvom. Eto, htedoh da pojasnim i završim diskusiju oko plaćanja poreza.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (ju ju, 24. oktobar 2017 18:25)
neki to ne zele da shvate. zasto? jer bi time shvatili da novak i nije bas toliki patrita kao sto se predstavlja.
i samo da dodam, kada bi ziveo u srbiji, cak i da drzi pare u svajcarskoj, porez bi placao srbiji jer tu zivi.
uvek je veci patriota onaj ko zivi [prijavljen] u sojoj zemlji od onoga ko zii u tudjoj. za ovo drugo je jedini razlog sto ise oli da on ima nego njegoa zemlja, to jest njegov narod

ju ju

pre 6 godina

Pojedini vešto izbegavaju (isto kao i Đokovič plaćanje poreza) da shvate (rekao bih namerno), to plaćanje poreza. Kao što Federer i kao što Nadal žive u SVOJIM zemljama, u SVOJIM zemljama drže svoje milione, i u SVOJIM zemljama plaćaju porez, tako bi i naš patriota mogao da živi i drži pare u SVOJOJ zemlji, i samim tim bi SVOJOJ zemlji plačao čuveni porez. To nema veze sa GDE je zaradio, nego sa GDE drži milione. Što svakako nije u obavezi, ali ako se samoproglašavaš za velikog patriotu, ne bežiš iz svoje zemlje da ne bi plaćao, nego to činiš sa zadovoljstvom. Eto, htedoh da pojasnim i završim diskusiju oko plaćanja poreza.

Pufne za frezenkovanje

pre 6 godina

@jo jo
Neko je napisao da je 2017 godina i da bi ljudi uglavnom trebali da budu pismeni oko osnovnih stvari.
Sportisti placaju porez na nagradni fond turnira u zemlji gde se igra taj turnir. Sto znaci ako je osvojio US Open i na primer novcani iznos od 2 miliona dolara, on ce platiti porez u Americi, a ne u Srbiji ili gde god da je prijavljen. Mogao si i da procitas komentar Aleksandre Krunic koja se zalila kako je visok porez na nagradni fond kada je stigla do cetvrtfinala na tom istom grendslemu. A i da je obrnuto, ne znam sta je to Srbija njemu dala da bi joj on bio nesto duzan. I ja bih se uvek prijavio, tamo gde je najmanji porez na zarade, bez mnogo razmisljanja. A sam cu donirati svoj novac za skole, bolnice i onima kojima najvise treba.

nenad

pre 6 godina

(ju ju, 24. oktobar 2017 16:15)

Tekst govori o zaradi preko 100 mil $ i da li bi ti bio ljubazan da pojasnis kako je moguce platiti porez u Srbiji na zaradu koja se pominje u clanku?! Izadji iz okvira i makar na sekundu pomisli " Nole hoce da plati porez u Srbiji na tih 100+ mil $" i napisi mehanizam\nacin kako je moguce to uraditi a jedini uslov neka bude da se ne krsi zakon ni jedne drzave gde je novac zaradjen na turniru. Aj da si tako komentarisao pre 4-5 god kada je to bila mantra odredjenog broja ljudi pa da covek pomisli "ne znaju,naucice" ali 2017 pisati takav komentar je stvarno zalosno. Ja za sebe znam da firma uplacuje porez na moju zaradu i da sam nekoliko puta poslao humanitarni SMS a takodje znam da je ispod svakog nivoa zabadati nos da li neki covek ne placa porez Srbiji ili svakog meseca mozda uplati porez i doprinose za par stotina radnika kao i za sav posao koji ima u Srbiji i meriti da li sam ja poslao 3 hum.sms-a , Pera 5 , Zika 10 a neko peti donirao ili nije donirao ozbiljan novac u numanitarne svrhe. To su sve licne stvari u koje je sramota zalaziti a od srca te molim da pojasnis kako je moguce platiti porez Srbiji od 100+ mil zaradjenih na turnirima.

heba

pre 6 godina

Djoković sasvim legalno IZBEGAVA plaćanje poreza od sponzora Srbiji, sto bi bilo recimo desetak milona evra godišnje, tako što živi u Monaku i "plaća" oorez Monaku.

ilo

pre 6 godina

Ne gleda se novac po uspesnosti. Gledaju se titule, atp lista, medjusobni okrsaji u polufinalima i finalima itd. Svake godine ionako inflacija smanjuje vrednost novca + nagradni fondovi rastu jer tenis kao i fudbal nastavlja da siri uticaj. Kad jos Vijetnamci i Namibijci pocnu da gledaju tenis nagrade ce biti sve vece i vece. Kirjos ce kad ova trojica odu sa scene sa 5 gren slemova da ih pretekne.

Ali brinem se za buducnost tenisa. Posle Federera, Nadala, Djokovica pa ajd da spomenemo i Marija nece imati ko da igra. Nema nijednog koji obecava. Ako je Kirjos najbolje sto ce tenis imati onda nek se ATP dobro zabrine. Zenski tenis je vec postao smesan, razne random igracice osvajaju gren slem a na sledecih pet turnira gube od 100tih teniserki sveta. A posle sestri i Sarapove tek ce da bude smesan.

Zoki

pre 6 godina

@dd, Pravo mjerilo uspjesnosti sponzorski ugovori i zarada od istih? Sta sve ovdje covjek ne moze da procita. Onda je Ana Ivanovic u top 5 najuspjesnijih teniserki...

DD

pre 6 godina

Zoki
Pravo merilo ovoga što je pisac hteo ovim tekstom. Forbsova lista i to...i ne pravi se pametan.
A inače što se uspešnosti tiče, Rodžer je na svakoj uspešniji ako hoćeš baš, samo što se pre par godina manje plaćalo, nije da ima manje titula...kao što rekoh ne pravi se pametan.

ju ju

pre 6 godina

nenad
Ljudi, pogotovo oni što se samoproglašavaju za patriote novac drže u svojoj zemlji, redovno plaćaju porez i sve dažbine. Kada se kaže "plati porez" na TO se misli, a ovaj patriJota je otišao tamo gde se NE plaća porez, pogotovo ne svojoj zemlji. I ne bi bilo ništa sporno, nije on u obavezi,nego se samoproglasio i busa se u grudi sa tri prsta, e pa druže, nije patriota samo to busanje i pokazivanje tri prsta(od kojih taj srednji pokazuješ svojoj zemlji), i smaraš narod sa pričom o patriotizmu. Je l' ti sada Nenade jasno na šta se misli pod "plati porez"? A on ne plaća niti porez niti struju a ni radnike na sve što poseduje po Srbiji, a mnogo je od države dobio gratis...

DD

pre 6 godina

Zato što su nagradni fondovi svake godine veći, zamislite da su i ranije bili isti kao sada, pa Federer bi imao tri puta više nego sada...
Pravo merilo popularnosti i uspesnosti su sponzorski ugovori i ta zarada.

nenad

pre 6 godina

Jel su "ta divna stvorenja" konacno naucila da se porez placa u drzavi gde je turnir odigran pa ne pljuste prozivke. Ranijih godina se na svaki pomen Noletove zarade kacilo po 50 komentara tipa "plati porez Srbiji".

novica

pre 6 godina

(veštački) Skroz si ne upućen. Pre nekoliko godina su nagradni fondovi svih značajnih ATP turnira duplirani. U tom periodu je Đoković osvajao najveći broj turnira i tada je pretekao prvo Rafu, a potom i Federera. Cifre su bile znatno manje kad je Federer suvereno vladao svetskim tenisom, pa otuda i Novak još uvek na prvom mestu po zaradama od turnira.

Luka

pre 6 godina

Mene to zanima ne zanima me šta će deca da mi jedu
(Aleksandar, 24. oktobar 2017 13:35)

Najviše volim ovakve komentare. Prvo, ne interesuje ga a komentariše. Drugo, ako je frka šta će deca da jedu, pošto ti je mala plata, zbog čega te ne osuđujem, onda nađi neki dodatni poslić. Kako decu da pogledaš u oči kad su gladna i kažeš im, nisam zaradio jer nisam imao vremena, pošto sam morao da kuckam komentare na B92 u radno vreme.

Djole***

pre 6 godina

Novak je bio toliko dugo ispred Federera, bas zbog tih nagradnih fondova koji iz godine u godinu sve vise rastu... Nekada su oni u odnosu na danas bili smjesni. Nema sumnje da ga RF prestize, ali isto tako nema sumnje da ce Djokovic na kraju karijere imati vise nego Rodzer od samih turnira... Sponzori su, ipak druga prica i tu je Rodja nedodirljiv..

Kakogod

pre 6 godina

Nisam verovao da je Djokovic toliko jak i sa sponzorskim ugovorima, mislio sam da je bar još Nadal ispred njega a možda i još neki igrač, ali sam očigledno bio u zabludi.

Posmatrač

pre 6 godina

Kakva lista društva ! Po merilu što bi rekli buržuji. Inače svaka čast uopšte sportistima što su uspeli da ostanu normalni uprkos što znaju da u bankama na njihovim račun leže ogromni novac od igranja tenisa.

vestacki

pre 6 godina

Neka me neko ubedi da nije svesno spustio rucnu kocnicu Nole, da bi jos bilo neke zanimljive borbe u teniskom svetu.
On je godinama drzao oko 17000 poena, a onda odjednom mlake igre i 5000. U naponu snage? Ili je izgubio snagu, volju? Videcemo vec sledece godine da li je zaboravio da igra, da li je slab ili ne. Meni takav "pad" ne deluje prirodno.

Djole***

pre 6 godina

Novak je bio toliko dugo ispred Federera, bas zbog tih nagradnih fondova koji iz godine u godinu sve vise rastu... Nekada su oni u odnosu na danas bili smjesni. Nema sumnje da ga RF prestize, ali isto tako nema sumnje da ce Djokovic na kraju karijere imati vise nego Rodzer od samih turnira... Sponzori su, ipak druga prica i tu je Rodja nedodirljiv..

Luka

pre 6 godina

Mene to zanima ne zanima me šta će deca da mi jedu
(Aleksandar, 24. oktobar 2017 13:35)

Najviše volim ovakve komentare. Prvo, ne interesuje ga a komentariše. Drugo, ako je frka šta će deca da jedu, pošto ti je mala plata, zbog čega te ne osuđujem, onda nađi neki dodatni poslić. Kako decu da pogledaš u oči kad su gladna i kažeš im, nisam zaradio jer nisam imao vremena, pošto sam morao da kuckam komentare na B92 u radno vreme.

novica

pre 6 godina

(veštački) Skroz si ne upućen. Pre nekoliko godina su nagradni fondovi svih značajnih ATP turnira duplirani. U tom periodu je Đoković osvajao najveći broj turnira i tada je pretekao prvo Rafu, a potom i Federera. Cifre su bile znatno manje kad je Federer suvereno vladao svetskim tenisom, pa otuda i Novak još uvek na prvom mestu po zaradama od turnira.

Kakogod

pre 6 godina

Nisam verovao da je Djokovic toliko jak i sa sponzorskim ugovorima, mislio sam da je bar još Nadal ispred njega a možda i još neki igrač, ali sam očigledno bio u zabludi.

DD

pre 6 godina

Zato što su nagradni fondovi svake godine veći, zamislite da su i ranije bili isti kao sada, pa Federer bi imao tri puta više nego sada...
Pravo merilo popularnosti i uspesnosti su sponzorski ugovori i ta zarada.

vestacki

pre 6 godina

Neka me neko ubedi da nije svesno spustio rucnu kocnicu Nole, da bi jos bilo neke zanimljive borbe u teniskom svetu.
On je godinama drzao oko 17000 poena, a onda odjednom mlake igre i 5000. U naponu snage? Ili je izgubio snagu, volju? Videcemo vec sledece godine da li je zaboravio da igra, da li je slab ili ne. Meni takav "pad" ne deluje prirodno.

Posmatrač

pre 6 godina

Kakva lista društva ! Po merilu što bi rekli buržuji. Inače svaka čast uopšte sportistima što su uspeli da ostanu normalni uprkos što znaju da u bankama na njihovim račun leže ogromni novac od igranja tenisa.

DD

pre 6 godina

hehe
Ne bi da se spustim na tvoj nivo, ali sine..Nadal 16 i slovima ŠESNAEST, NOVAK 12 DVANAEST...koliko ja znam (a pratim tenis od Kulina Bana) ni jedan od ovih šesnaest nije iz Bukurešta, a i da jeste, zar je bitno GDE se igra GREND SLEM? Mene ne boli ništa (hvala bogu, za sada sam zdrav kao dren, što i tebi želim), ali očigledno tebe nešto i boli i svrbi..MI smo br 1 imali koliko do prošle godine, sada je valjda 7.na listi...ako aludiraš na to da sam hrvat, malo si se zeznuo.

ju ju

pre 6 godina

nenad
Ljudi, pogotovo oni što se samoproglašavaju za patriote novac drže u svojoj zemlji, redovno plaćaju porez i sve dažbine. Kada se kaže "plati porez" na TO se misli, a ovaj patriJota je otišao tamo gde se NE plaća porez, pogotovo ne svojoj zemlji. I ne bi bilo ništa sporno, nije on u obavezi,nego se samoproglasio i busa se u grudi sa tri prsta, e pa druže, nije patriota samo to busanje i pokazivanje tri prsta(od kojih taj srednji pokazuješ svojoj zemlji), i smaraš narod sa pričom o patriotizmu. Je l' ti sada Nenade jasno na šta se misli pod "plati porez"? A on ne plaća niti porez niti struju a ni radnike na sve što poseduje po Srbiji, a mnogo je od države dobio gratis...

ju ju

pre 6 godina

Pojedini vešto izbegavaju (isto kao i Đokovič plaćanje poreza) da shvate (rekao bih namerno), to plaćanje poreza. Kao što Federer i kao što Nadal žive u SVOJIM zemljama, u SVOJIM zemljama drže svoje milione, i u SVOJIM zemljama plaćaju porez, tako bi i naš patriota mogao da živi i drži pare u SVOJOJ zemlji, i samim tim bi SVOJOJ zemlji plačao čuveni porez. To nema veze sa GDE je zaradio, nego sa GDE drži milione. Što svakako nije u obavezi, ali ako se samoproglašavaš za velikog patriotu, ne bežiš iz svoje zemlje da ne bi plaćao, nego to činiš sa zadovoljstvom. Eto, htedoh da pojasnim i završim diskusiju oko plaćanja poreza.

aj sad

pre 6 godina

@toliko
U kom filmu Nadal ima manje titula od Novaka? U tvom nekom? GS ima 16, a Novak 12, MISLIM DA JE NADALOVA BROJKA VEĆA, mastersa imaju isti broj...ili mozda serbija open nema Nadal, tamo je Novak sebi dodelio koliko je hteo miliona..
A proguglaj i vidi koliko je RG npr vredeo pre 10g kada je Nadal osvojio 1.od ukupnih DESET a koliko je vredeo (milionski) prosle godine. I ne može da nije bitno koliko su nagrade porasle, jer SAMO ZATO Novak ima veću zaradu...
Ako neko za 5g dobije 30 miliona za jedan gs i sa par (upola manje od Novaka) ostvari veću zaradu, da li ćeš onda da kažeš "ko je Novaku kriv što ne osvaja", ili ćeš da kažeš "da, ali Novak ima duplo više gs"???

Pufne za frezenkovanje

pre 6 godina

@jo jo
Neko je napisao da je 2017 godina i da bi ljudi uglavnom trebali da budu pismeni oko osnovnih stvari.
Sportisti placaju porez na nagradni fond turnira u zemlji gde se igra taj turnir. Sto znaci ako je osvojio US Open i na primer novcani iznos od 2 miliona dolara, on ce platiti porez u Americi, a ne u Srbiji ili gde god da je prijavljen. Mogao si i da procitas komentar Aleksandre Krunic koja se zalila kako je visok porez na nagradni fond kada je stigla do cetvrtfinala na tom istom grendslemu. A i da je obrnuto, ne znam sta je to Srbija njemu dala da bi joj on bio nesto duzan. I ja bih se uvek prijavio, tamo gde je najmanji porez na zarade, bez mnogo razmisljanja. A sam cu donirati svoj novac za skole, bolnice i onima kojima najvise treba.

aj sad

pre 6 godina

lol
Djoković je iz iste zemlje iz koje sam i ja, ali ja navijam za koga hoću, jer da li navijam za tenisera iz Švajcarske, Španije ili Monte Karla, uopšte je nebitno, jer ti imaš od teniske legende Djokovica isto koliko ja imam od teniske legende Federera, ali to ne menja činjenicu da je Federer bolji od Djokoviča. Pusa i tebi na mesto gde te boli.

heba

pre 6 godina

Djoković sasvim legalno IZBEGAVA plaćanje poreza od sponzora Srbiji, sto bi bilo recimo desetak milona evra godišnje, tako što živi u Monaku i "plaća" oorez Monaku.

..

pre 6 godina

(ju ju, 24. oktobar 2017 18:25)
Širiš običnu demagogiju. Federera i Nadala je još u juniorskim danima država preko teniskog saveza finasijski pomogla. Novaka nije. Novakov otac je molio državu za pomoć i finansiranje razvoja svog sina, molio ministarstvo sporta, velike državne firme (NIS, EPS, Telekom Srbije itd) i svuda je bio odbijen, a te iste firme su dale i daju milione Zvezdi i Partizanu npr. Porodice Federer i Nadal nisu nikada imale problem finansiranja svog deteta. I pored takvog hendikepa Novak ih je dostigao. Nego pitam ja tebe, zašto veliki patriota Federer nije prijavljen u nekom švajcarskom kantonu gde se plaća puni porez na zaradu, nego plaća višestruko nižu stopu poreza u omiljenom kantonu za bogataše, kantonu koji je svetski poznat po privilegijama i poreskim olakšicama za milionere sličnim onima u Monaku? Nije li ti čudno što su tamo zajedno sa Federerom prijavljeni svi francuski teniseri, vozači f1, Šumaher, razni drugi sportisti, pevači, glumci itd? Federeru ne treba Monako, ima on to kod svoje kuće, ali ti pojma nemaš ništa o tome. Novak je svoj patriotizam dokazao nebrojeno puta, i preko trideset obdaništa i vrtića je podigao ili renovirao i opremio. Da nije njega, sva ta obdaništa bi danas bila u očajnom stanju kakva su bila i do pre donacija. No, važno je da ti i tebi slični pljujete po svemu srpskom što vredi. Zbog frustracija naravno, jer boli kada jedan Srbin postigne velike stvari, kakve neko vaš nikada neće.

svašta

pre 6 godina

@....,
U koji god deo zemlje je Federer prijavljen, on je u svojoj zemlji, u Švajcarskoj. A što se obmana tiče, nemoj ni ti da obmanjuješ javnost, Đoković ne ulaže svoj novac u vrtiće i obdaništa, on se samo reklamira TUĐIM donacijama i parama.

aj sad

pre 6 godina

ili ne po nekima
A kako inače objašnjavaš to kad neko ima mnogo više osvojenih turnira a manje para od istih? Pogledaj nagradne fondove na grend slemovima npr pre 10god.tada je Đoković imao 20g. Niko ni njemu nije branio da osvaja titule, počeo je prilično kasno..debelo je zagazio u dvadesete, što baš i nije bio poletarac kako kažeš. Federeru možda godine ,,brane" on je debelo zagazio u tridesete, ali ipak za svoje godine osvaja turnire.

DD

pre 6 godina

Zoki
Pravo merilo ovoga što je pisac hteo ovim tekstom. Forbsova lista i to...i ne pravi se pametan.
A inače što se uspešnosti tiče, Rodžer je na svakoj uspešniji ako hoćeš baš, samo što se pre par godina manje plaćalo, nije da ima manje titula...kao što rekoh ne pravi se pametan.

aha

pre 6 godina

@Ili ne po nekima
Imalo bi logike, da je tacno. Da li je Novak 2010, 2009 ili 2008 bi poletarac? Ako jeste, kako onda Nadal nije? Ili, kako Nadalu nije to smetalo da vec 2005 osvoji GS? Dakle, kvalitet je u pitanju. Kako drugacije objasniti cinjenicu da Nadal ima mnogo manje novca od nagrada iako ima mnogo vise GS titula i vise ukupno osvojenih titula. Ili je i Nadal bio iskusan i zreo sa 20 godina, a Novak poletarac sa 19. Federer i Nadal su za titule na GS 2005 ili 2006 dobijali manje novca nego za titulu na Mastersu 1000 2015. U tome je stvar.

svašta

pre 6 godina

@ju ju
Pojedini ne žele ni da shvate ni da priznaju da patriota ustvari nije nikakav patriota..zato što su zaslepljeni likom i delom istog.

DD

pre 6 godina

!
Djoković igra koliko i Nadal, i ko je njemu branio da osvoji više titula od Nadala? Zašto on ima manje kada su istih godina (nepuna godina je izmedju njih), masters 1000 je pre par godina vredeo 500bodova (ali tada ti nisi znao ni da postoji tenis), e kada je postao masters 1000 otprilike tada su i nagrade skočile (mada su one iz godine u godinu sve veće),pa i nagrade na takvom turniru su veće nego prethodnih godina na grend slemovima. Npr na vimbldonu je nezamislivo bilo da nagrada bude milion, a sada je par miliona. Samo zato Djoković ima veću zaradu. Obrni -okreni sve se na svodi....

činjenice

pre 6 godina

Smešno je kako neki nazovi teniski stručnjaci ovde objašnjavaju kako je Novak rekorder po zaradi samo zbog toga što je u poslednje vreme povećan nagradni fond turnira. Pa nije samo njemu povećan lol, valjda je povećan i Federeru i Nadalu. Koliko ja znam oni još uvek igraju. Ko im je kriv što nisu osvajali kada je skočila lova? Novak, naravno hi, hi. Kada je Federer osvajao po 3 slema godišnje, jeste bila manja lova, ali tada Novak nije ni igrao. Da je bio stariji i igrao, ne bi Federer onda ni imao te serije slem titula, što se i videlo kasnije kada je Novak sazreo kao igrač.

nenad

pre 6 godina

(ju ju, 24. oktobar 2017 16:15)

Tekst govori o zaradi preko 100 mil $ i da li bi ti bio ljubazan da pojasnis kako je moguce platiti porez u Srbiji na zaradu koja se pominje u clanku?! Izadji iz okvira i makar na sekundu pomisli " Nole hoce da plati porez u Srbiji na tih 100+ mil $" i napisi mehanizam\nacin kako je moguce to uraditi a jedini uslov neka bude da se ne krsi zakon ni jedne drzave gde je novac zaradjen na turniru. Aj da si tako komentarisao pre 4-5 god kada je to bila mantra odredjenog broja ljudi pa da covek pomisli "ne znaju,naucice" ali 2017 pisati takav komentar je stvarno zalosno. Ja za sebe znam da firma uplacuje porez na moju zaradu i da sam nekoliko puta poslao humanitarni SMS a takodje znam da je ispod svakog nivoa zabadati nos da li neki covek ne placa porez Srbiji ili svakog meseca mozda uplati porez i doprinose za par stotina radnika kao i za sav posao koji ima u Srbiji i meriti da li sam ja poslao 3 hum.sms-a , Pera 5 , Zika 10 a neko peti donirao ili nije donirao ozbiljan novac u numanitarne svrhe. To su sve licne stvari u koje je sramota zalaziti a od srca te molim da pojasnis kako je moguce platiti porez Srbiji od 100+ mil zaradjenih na turnirima.

Srdjan

pre 6 godina

B92 trollbot heaven

Druze, ne svadjam se ni sa kim, niti me zanima koliko je ko od njih zaradio. Samo me nerviraju ljudi koji imaju dvostruke arsine (ne mislim licno na tebe, a to sto tebi odgovaram smatram kao dijalog). Smijesno je sta sve ljudi ovdje pisu, nimalo postovanja prema Federeru i Nadalu, a velicaju Novaka na sva zvona. Ovo drugo razumijem, tako i treba, ali ono prvo nikako. Ako nista, bar treba da postuju gorepomenutu dvojicu. I na kraju, ja uopste ne velicam Nadala niti navijam za njega, samo ga jako postujem jer sve sto je uradio za tenis kao sport zasluzuje svako postovanje. A navijam za Federera jer smatram da igra najljepsi tenis. Djokovica, isto kao i Nadala, postujem i to je sve.

nenad

pre 6 godina

Jel su "ta divna stvorenja" konacno naucila da se porez placa u drzavi gde je turnir odigran pa ne pljuste prozivke. Ranijih godina se na svaki pomen Noletove zarade kacilo po 50 komentara tipa "plati porez Srbiji".

ilo

pre 6 godina

Ne gleda se novac po uspesnosti. Gledaju se titule, atp lista, medjusobni okrsaji u polufinalima i finalima itd. Svake godine ionako inflacija smanjuje vrednost novca + nagradni fondovi rastu jer tenis kao i fudbal nastavlja da siri uticaj. Kad jos Vijetnamci i Namibijci pocnu da gledaju tenis nagrade ce biti sve vece i vece. Kirjos ce kad ova trojica odu sa scene sa 5 gren slemova da ih pretekne.

Ali brinem se za buducnost tenisa. Posle Federera, Nadala, Djokovica pa ajd da spomenemo i Marija nece imati ko da igra. Nema nijednog koji obecava. Ako je Kirjos najbolje sto ce tenis imati onda nek se ATP dobro zabrine. Zenski tenis je vec postao smesan, razne random igracice osvajaju gren slem a na sledecih pet turnira gube od 100tih teniserki sveta. A posle sestri i Sarapove tek ce da bude smesan.

:)

pre 6 godina

Najjači su mi ovi kojima smeta što nevoljeni Novak zarađuje više od sponzora od voljenog Nadala. Toliko ih to boli da se prave da to nije tako. Ahahahaa...

!

pre 6 godina

Zato što su nagradni fondovi svake godine veći, zamislite da su i ranije bili isti kao sada, pa Federer bi imao tri puta više nego sada... 
Pravo merilo popularnosti i uspesnosti su sponzorski ugovori i ta zarada.
(DD, 24. oktobar 2017 15:59)
Pa sve vreme dok igra Novak, igra i Federer, ko mu brani da osvaja i kada su nagrade skočile poslednjih desetak godina? Osim toga, Federer igra duže 6 godina od Novaka. Obrni, okreni, i pored toga što je 6 godina manje profesionalac od Federera, Novak ima veću zaradu. Slažem se sa tvojom poslednjom rečenicom. Novak je po tome drugi, odmah ispod Federera.

toliko

pre 6 godina

(aha, 24. oktobar 2017 22:27)
Aloo, stručnjače! Federer igra 6 godina duže od Novaka! Ili po tebi to nije od značaja? Kada je Novak počeo karijeru on je već imao ogromnu zaradu. Sve vreme dok igra Novak, igra i Federer, a nije obrnuto, dakle nebitan je rast nagrada. Rasle su zarade po turnirima i Federeru, ali nije ih osvajao pored Novaka i Nadala.
Nadal ima manju zaradu od Novaka u karijeri zato što ima manje velikih titula (GS, MS, WTF). To što Nadal ima ukupno više Buenos Aires titula, okači mačku o rep. Federer je tek ove sezone skupio ukupno više velikih titula od Novaka, kada je dodao još 2 slema i 3 mastersa, a Novak nije ni igrao.

aj sad

pre 6 godina

Djoković za 5g bi još trebao da igra, ZAŠTO ne bi igrao? Misliš da će tada da bude mator? Kako to Federer sada NIJE mator, sprdate se što ne osvaja kao Đjoković, a za Djokovića kažeš AKO tada bude igrao? Djoković je kasno počeo (poletarac čovek preko 20g) a rano će da batali....ccc
Nego kome se sada obraćam, koliko nickova imaš ti?

adem

pre 6 godina

Pojedini vešto izbegavaju (isto kao i Đokovič plaćanje poreza) da shvate (rekao bih namerno), to plaćanje poreza. Kao što Federer i kao što Nadal žive u SVOJIM zemljama, u SVOJIM zemljama drže svoje milione, i u SVOJIM zemljama plaćaju porez, tako bi i naš patriota mogao da živi i drži pare u SVOJOJ zemlji, i samim tim bi SVOJOJ zemlji plačao čuveni porez. To nema veze sa GDE je zaradio, nego sa GDE drži milione. Što svakako nije u obavezi, ali ako se samoproglašavaš za velikog patriotu, ne bežiš iz svoje zemlje da ne bi plaćao, nego to činiš sa zadovoljstvom. Eto, htedoh da pojasnim i završim diskusiju oko plaćanja poreza.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (ju ju, 24. oktobar 2017 18:25)
neki to ne zele da shvate. zasto? jer bi time shvatili da novak i nije bas toliki patrita kao sto se predstavlja.
i samo da dodam, kada bi ziveo u srbiji, cak i da drzi pare u svajcarskoj, porez bi placao srbiji jer tu zivi.
uvek je veci patriota onaj ko zivi [prijavljen] u sojoj zemlji od onoga ko zii u tudjoj. za ovo drugo je jedini razlog sto ise oli da on ima nego njegoa zemlja, to jest njegov narod

duduk

pre 6 godina

ju ju, 24. oktobar 2017 18:25)
Ja se ništa ne razumem u porez, ali sam te sve razumeo.
Znači Novak treba da drži SVOJE pare u Srbiji da bi bio patriota?
Pa to nije radio ni kralj Aleksandar ni Obrenovići, a svi kažu da su bili patriote.
Kakve veze ima ko gde drži pare sa patriotizmom?
Da li si ti patriota? Da li si branio svoju zemlju bar jedan dan?
Da li živiš pošteno, ispunjavaš sve svoje obaveze prema državi?
Koliko si dece izveo na put?
To je brate patriotizam a ne ove gluposti koje pišete.

Ili ne po nekima?

pre 6 godina

Novak je bio toliko dugo ispred Federera, bas zbog tih nagradnih fondova koji iz godine u godinu sve vise rastu... Nekada su oni u odnosu na danas bili smjesni. Nema sumnje da ga RF prestize, ali isto tako nema sumnje da ce Djokovic na kraju karijere imati vise nego Rodzer od samih turnira... Sponzori su, ipak druga prica i tu je Rodja nedodirljiv..
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Djole***, 24. oktobar 2017 13:41


Ok, ali meni nesto ovde nije jasno. Nagradni fondovi su bili manji ali dok je Federer uveliko igrao , Novak je bio poletarac, tako da Novak tad prakticno nista nije ni zaradjivao. Kasnije su igrali ( i igraju jos uvek) u vremenu kad su nagradni fondovi uvecani ali jednaki za sve koji ucestvuju na turnirima pa ko sta osvoji. Dakle, kakav je to argument da je Federer zaradio manje jer su nagradni fondovi bili manji ? Vazno je da sada igraju u vremenu kad su nagrade jednake za sve. Sto bi znacilo jednostavno receno da je Novak zaradio vise jer je bio bolji od Federera .

B92 trollbot heaven

pre 6 godina

P.S. Nadal je, kada su zarade od sponzora ispred Novaka. Ovaj dodatak tekstu nije tacan.
(Srdjan, 24. oktobar 2017 14:13)
Nije tacno,upravo izasla Forbsova lista za Evropu 20 najplacenijih slavnih licnosti u 2017 (pisci, muzicari, sportisti, glumci..) Federer na 4 mestu, Djokovic sa 37.6m dolara na 15 mestu. Nadala nema na ovoj listi.
Dakle Novak poslednjih par godina od sponzora zaradjuje vise od Nadala.
Preporuka, informisati se pre nego sto se pokazes kao tvrdoglava neznalica koja samo upire da umanji sliku necijeg uspeha.

becki vlasnik konja

pre 6 godina

Ako neko za 5g dobije 30 miliona za jedan gs i sa par (upola manje od Novaka) ostvari veću zaradu, da li ćeš onda da kažeš "ko je Novaku kriv što ne osvaja", ili ćeš da kažeš "da, ali Novak ima duplo više gs"???
(aj sad, 24. oktobar 2017 23:15)
Reći ću to ako taj neko bude zaradio sve to ako je i Novak igrao sve vreme s njim. Za sve vreme dok Novak igra, igraju i Federer i Nadal, i manje su zaradili, a igraju duže od Novaka, tj već su milione zaradili dok Novak još nije ni stupio na ATP tur. Novak je zaradio više jer je bolji od njih u periodu velikog rasta zarada, i tu je kraj priče. Nisu više zaradili jer nisu mogli da osvoje te velike pare pored Novaka. Bolji je i tačka.

Zoki

pre 6 godina

@dd, Pravo mjerilo uspjesnosti sponzorski ugovori i zarada od istih? Sta sve ovdje covjek ne moze da procita. Onda je Ana Ivanovic u top 5 najuspjesnijih teniserki...

Srdjan

pre 6 godina

@B92 trollbot heaven i @hehe

Vidis, Novak zaradjuje od sponzora vise od Nadala i na 2. je mjestu, posle Federera. Kako je onda moguce da Najki namjesta Rafi cijele godine? Tu pricu vrtite sve vrijeme, kako Nadal i Federer imaju najjace sponzore iza sebe, kako im se sve namjesta, kako su sponzori i mocnici naredili Novaku i Mariju da ove godine puste ovu dvojicu. Sto volim kad ti teoreticari zavjere sami sebe pokopaju izjavama...

..

pre 6 godina

..,ti druge savjetuješ da se okanu demagogije ,a ti se isti obilato služiš njome.Novak nije svojim sredstvima izgradio dječije vrtiće o kojim pričaš, već sredstvima svoje fondacije u koju su drugi uložili sredstava.
('nako, 24. oktobar 2017 20:49)

Nigde ja nisam rekao čijim parama je Novak renovirao i gradio vrtiće. To nije ni bitno, na kraju krajeva. Pričaš gluposti. Samo sam rekao da je Novak to odradio, i da nije njega ti vrtići bi bili zapušteni i dalje. Ako to što Novak radi nije ništa i nije neka njegova zasluga, jer nisu njegove pare, hajde ti pametnjakoviću osnuj fondaciju, skupi ti tuđe pare, pa renoviraj ili izgradi barem jedan vrtić.

hehe

pre 6 godina

(DD, 24. oktobar 2017 22:55)
Važno da to pratiš tenis od Kulina Bana.
Kojih to titula Nadal ima više od Novaka? Onih atp šljaka tipa Bukurešt open, njih svakako ima više. Saberi velike titule pa se javi. I da, kada vi budete imali svetskog broja 1, javi se da pričamo o tenisu. Do tada, pssst.... To te i boli he he.

lol

pre 6 godina

(aj sad, 24. oktobar 2017 23:15)
Mi imamo Novaka, tenisku legendu, velikana, 240 nedelja broja 1.
Koga vi imate he he? Nikoga, niti ćete ikada imati takvog. Nadal, Federer itd, nisu vaši. To te i boli. Pusa.

Šinda

pre 6 godina

(nenad 25.10.2017.15:30)
Ne znam zašto se uopšte zamaram da ti odgovorim, kad vidim da nemaš pojma. Sem što sam završio ekonomiju, imam dosta ličnog iskustva u ovoj oblasti. Ono što ti spominješ, dvostruko oporezivanje, je vezano baš na to što ti ja pišem u vezi Godišnjeg poreza na dohodak. On se plaća u SVAKOJ zemlji u Evropi, sigurno. Zemlji u kojoj si rezident, imaš stalni boravak, pritom moraš paziti da provedeš više od 183 dana van domicilne zemlje(čije imaš državljanstvo) da ne prođeš kao Beker pre 20-ak godina. Nema šanse da ti neka država naplati Godišnji porez na dohodak ako nemaš tamo stalno boravište!!! To što oni naplate određene poreze i dažbine, nema veze sa Godišnjim porezom na dohodak. I u Srbiji, ti plaćaš svaki mesec gomilu poreza na svoj dohodak, pa ako ti pređe 2 i nešto miliona, plaćaš i Godišnji porez na dohodak. To je razlog zbog koga gomila sportista i bogataša ima boravište u poreskim rajevima, kao što sam naveo. Ako imaš boravak u nekoj zemlji, i u svojoj naravno, ti si DUŽAN da na kraju godine prijaviš sve prihode iz celog sveta, i ne možeš držati pare u stranim bankama, a da to ne prijaviš poreskoj upravi gde ti je boravište, kako si to ti zamislio! Obzirom da TI ne znaš osnove porezovanja, a ne ja, obrati se bilo kojoj knjigovodstvenoj firmi koja će ti sve ovo objasniti natenane, pa možda i shvatiš. To kako ti zamišljaš porezovanje i ekonomiju, otpilike je na nivou kako mali Đokica to shvata. Lep Pozdrav

nenad

pre 6 godina

@ju ju

Nije ova tema za tebe jer stvarno ne znas gde je levo. Na svaki cent od ovih 100+ mil je placen porez i svaki igrac na svetu placa porez u drzavi gde je turnir organizovan a ne u svojoj maticnoj drzavi. U SAD ako osvoji Majami onda igraci vecinu placaju Floridi a manji deo vladi , ako osvoji US open onda drzava NY uzima najveci deo kolaca a manji vlada ... itd od Australije do FRA i UK. Neverovatno je da 2017 godine postoje ljudi koji ne znaju osnovne stvari a toliko su uporni u mantri "plati porez Srbiji" da ispadaju smesni. Nije moguce novac zaraditi u jednoj drzavi a porez platiti u drugoj i ako ste pali na tu foru pre 5-6 god vreme je da naucite najosnovnije stvari. Ako ti za citav svoj radni vek uspes da u budzet Srbije uplatis 0,1% od onoga sto je Novak uplatio ( i placa svakog meseca ) i 0,0001% od onoga sto je Novak uplatio u humanitarne svrhe onda sebe mozes smatrati uspesnim covekom i deliti savete o placanju poreza.
P.S. Ako ja zivim u Srbiji a novac drzim u GER,FRA,USA,ITA banci, u kojoj drzavi se nalazi moj novac ? I kako je to uopste bitno ? Na stranu to sto osnove ne znas, kako te nije stid da brojis tudje i guras nos u tudj novcanik ? I gde si ti to video da se Novak "samoproglasava" za Srbina veceg od bilo koga drugog? Jos jedna mantra za koju cete 2025 skapirati da je glupost kao ovo oko poreza. Najpoznatiji Srbin jeste, najuspesniji sportista Srbin jeste a kako si ti dosao do "samoproglasenog najveceg Srbina". Ubice vas ljubomora i prezir

hehe

pre 6 godina

@Kakogod 

P.S. Nadal je, kada su zarade od sponzora ispred Novaka. Ovaj dodatak tekstu nije tacan.
(Srdjan, 24. oktobar 2017 14:13)

Pričaš napamet. Opšte poznata činjenica je da nekoliko godina unazad Novak ima veću zaradu od sponzora od Nadala, i samo je Federer po tome ispred njega. Forbs svake godine objavljuje liste zarada, i Nadal je ispod Novaka godinama i po turnirskoj zaradi i po sponzorima, i to je lako proverljiv podatak. E sad, što se to tebi ne sviđa i što bi ti želeo da to nije tako, tvoj problem, ali nemoj lagati.

'nako

pre 6 godina

..,ti druge savjetuješ da se okanu demagogije ,a ti se isti obilato služiš njome.Novak nije svojim sredstvima izgradio dječije vrtiće o kojim pričaš, već sredstvima svoje fondacije u koju su drugi uložili sredstava.

#

pre 6 godina

Ko da je bitno ko je koliko miliona zaradio, ovo je sport i tu je bitno koliko je ko titula osvojio, a KO ima najvise????
(Dabome, 24. oktobar 2017 23:57)
Najviše ih ima Konors.

nenad

pre 6 godina

(Šinda, 25. oktobar 2017 14:20)

Svaki cent od 110 mil koji se pominju u tekstu je oporezovan , nije moguce dva puta placati porez i mesto prebivalista je potpuno nebitno jer se zarada od turnira placa drzavi u kojoj je turnir organizovan. Peti put ponavljam da je sada vec kraj 2017,sve informacije dostupne na dva klika i najvaznije od svega je to da nakon placanja poreza u SAD,FRA,UK... nije moguce jos jednom platiti porez u maticnoj drzavi. Da li ti stvarno verujes da nakon zbira svih prihoda sa odigranih turnira (za sta je porez placen drzavama organizatorima) teniser treba da plati porez maticnoj drzavi na ostvaren prihod od turnira te godine ? Osnove ne poznajes,duplo oporezivanje nije moguce a sistem je takav da svaki teniser na svetu (kosarkas,fudbaler... isto) po zakonu porez placa onoj drzavi u kojoj je prihod ostvaren. NBA je najbolji primer jer se manji deo poreza placa vladi a najveci deo poreza se placa saveznoj drzavi u kojoj je utakmica odigrana. Tako ce npr Bogdan platiti Arizoni porez za mec protiv Feniksa itd Floridi kada bude igrao u Majamiju i Orlandu,Oregonu kada bude gostovao Portlandu,Koloradu za godstovanje Denveru... Osnove nauci da se porez placa u drzavi organizatoru turnira i da duplo oporezivanje ne postoji

plači

pre 6 godina

(svašta, 24. oktobar 2017 21:05)
Ajd se ti reklamiraj tuđim parama pa izgradi nešto u Srbiji, ako možeš patriJoto. Da nam je samo 100 ljudi kao Novak, pa da svi oni tuđim, stranim, čijim god parama grade razno u Srbiji za opšte dobro, meni i većini sa dva grama pameti, odlično! Ali ima i manje pametnih kojima bi i to smetalo.

Šinda

pre 6 godina

re: nenad
Ako neko nema pojma onda si to ti, a ne ovi koji prozivaju Novaka zbog neplaćanja poreza. Ja ne znam u kojoj državi živiš(pretpostavljam da nisi na Marsu), a da u njoj ne poestoji poreska kategorija koja se naziva Godišnji porez na dohodak građana. U Srbiji konkretno(ja živim u Mađarskoj), svaki poreski rezident(osoba koja ima prebivalište u Srbiji), dužan je prijaviti godišnji Porez na dohodak, ako mu godišnji prihodi prelaze 2.285.064,-RSD poreska stopa je 10%, a ako mu primanja prelaze preko 6.855.192,-RSD, po stopi od 15%, to je za poresku 2016-u godinu. Ta prijava se predaje do 15-og maja tekuće godine. Tako je u većini država u svetu, s tim da se jedino donja granica i poreske stope menjaju od države do države. Konkretno u Mađarskoj je poreska stopa jedinstvena i iznosi 16%, au skandinavskim zemljama i francuskoj do 70%(kad je Depardje otišao u Belhiju, zbog toga). Doduše, čini mi se da su Francuzi ukinuli tu stopu od 70% za prihode od preko 1.000.000,- eura godišnje, ali im je ostala visoka stopa, čini mi se oko 50%. E vidiš, "pametnjakoviću", zbog ovih stvari masa bogatih sportista i ostalih, prijavljuje stalne boravke u poreskim rajevima, kakav je i Monte Karlo. Koliko znam, konkretno u MK godišnji porez je 4%. Sad mislim da je malo jasnije zašto je Novak u MK. A to što pričaš o porezu koji se plati u državi gde je bio turnir, to je nešto drugo, godišnji porez na dohodak se plaća na neto zaradu. To znači na neto zaradu od turnira i sponzora, godišnje.

B92 trollbot heaven

pre 6 godina

Vidis, Novak zaradjuje od sponzora vise od Nadala i na 2. je mjestu, posle Federera. Kako je onda moguce da Najki namjesta Rafi cijele godine? Tu pricu vrtite sve vrijeme, kako Nadal i Federer imaju najjace sponzore iza sebe, kako im se sve namjesta, kako su sponzori i mocnici naredili Novaku i Mariju da ove godine puste ovu dvojicu. Sto volim kad ti teoreticari zavjere sami sebe pokopaju izjavama...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Srdjan,

Sa kime se svadjas, izmisljenim neaprijateljima? . Licno u nikada ne pomenuh nista slicno na temu. Prihode od sponzorskih ugovora ne donosi samo glavni sponzor sportske opreme. Zato Djokovic toliko zaradjuje, mozes da puknes od zavisti ali tako je. Jos da poreklo direktno vezano za marketabilnost nije vezano za ovu zemlju blo bi vise. U siroj slici takvi kao ti zavidni i ljubomorni je nazalost oslikavaju u takom svetlu. Ipak covek je zaradio vise nego sto mozes zamisliti , probudio u tebi stare komplekse, dopustas da se tastaturom boris da dokazes kako je neki tamo Nadal privilegovan od strane teniskih organizatora.

B92 Trollbot heaven

pre 6 godina

@Srdjan

ne kažem da nije dozvoljeno navijati za druge , taman posla, ali doći na srpski sajt i rasparvljati se , ubeđivati mali broj komentatora koji trenutno i dalje podržavaju Đokovića/ovde su im komentari cenzurisani ako su pozitivni, kako on po svemu zaostaje za pomenutrom dvojicom jednostavno nije tačno i samo deluje kao lična frustracija.
Pozdrav

vestacki

pre 6 godina

Neka me neko ubedi da nije svesno spustio rucnu kocnicu Nole, da bi jos bilo neke zanimljive borbe u teniskom svetu.
On je godinama drzao oko 17000 poena, a onda odjednom mlake igre i 5000. U naponu snage? Ili je izgubio snagu, volju? Videcemo vec sledece godine da li je zaboravio da igra, da li je slab ili ne. Meni takav "pad" ne deluje prirodno.

Kakogod

pre 6 godina

Nisam verovao da je Djokovic toliko jak i sa sponzorskim ugovorima, mislio sam da je bar još Nadal ispred njega a možda i još neki igrač, ali sam očigledno bio u zabludi.

ju ju

pre 6 godina

nenad
Ljudi, pogotovo oni što se samoproglašavaju za patriote novac drže u svojoj zemlji, redovno plaćaju porez i sve dažbine. Kada se kaže "plati porez" na TO se misli, a ovaj patriJota je otišao tamo gde se NE plaća porez, pogotovo ne svojoj zemlji. I ne bi bilo ništa sporno, nije on u obavezi,nego se samoproglasio i busa se u grudi sa tri prsta, e pa druže, nije patriota samo to busanje i pokazivanje tri prsta(od kojih taj srednji pokazuješ svojoj zemlji), i smaraš narod sa pričom o patriotizmu. Je l' ti sada Nenade jasno na šta se misli pod "plati porez"? A on ne plaća niti porez niti struju a ni radnike na sve što poseduje po Srbiji, a mnogo je od države dobio gratis...

toliko

pre 6 godina

(aha, 24. oktobar 2017 22:27)
Aloo, stručnjače! Federer igra 6 godina duže od Novaka! Ili po tebi to nije od značaja? Kada je Novak počeo karijeru on je već imao ogromnu zaradu. Sve vreme dok igra Novak, igra i Federer, a nije obrnuto, dakle nebitan je rast nagrada. Rasle su zarade po turnirima i Federeru, ali nije ih osvajao pored Novaka i Nadala.
Nadal ima manju zaradu od Novaka u karijeri zato što ima manje velikih titula (GS, MS, WTF). To što Nadal ima ukupno više Buenos Aires titula, okači mačku o rep. Federer je tek ove sezone skupio ukupno više velikih titula od Novaka, kada je dodao još 2 slema i 3 mastersa, a Novak nije ni igrao.

činjenice

pre 6 godina

Smešno je kako neki nazovi teniski stručnjaci ovde objašnjavaju kako je Novak rekorder po zaradi samo zbog toga što je u poslednje vreme povećan nagradni fond turnira. Pa nije samo njemu povećan lol, valjda je povećan i Federeru i Nadalu. Koliko ja znam oni još uvek igraju. Ko im je kriv što nisu osvajali kada je skočila lova? Novak, naravno hi, hi. Kada je Federer osvajao po 3 slema godišnje, jeste bila manja lova, ali tada Novak nije ni igrao. Da je bio stariji i igrao, ne bi Federer onda ni imao te serije slem titula, što se i videlo kasnije kada je Novak sazreo kao igrač.

lol

pre 6 godina

(aj sad, 24. oktobar 2017 23:15)
Mi imamo Novaka, tenisku legendu, velikana, 240 nedelja broja 1.
Koga vi imate he he? Nikoga, niti ćete ikada imati takvog. Nadal, Federer itd, nisu vaši. To te i boli. Pusa.

ju ju

pre 6 godina

Pojedini vešto izbegavaju (isto kao i Đokovič plaćanje poreza) da shvate (rekao bih namerno), to plaćanje poreza. Kao što Federer i kao što Nadal žive u SVOJIM zemljama, u SVOJIM zemljama drže svoje milione, i u SVOJIM zemljama plaćaju porez, tako bi i naš patriota mogao da živi i drži pare u SVOJOJ zemlji, i samim tim bi SVOJOJ zemlji plačao čuveni porez. To nema veze sa GDE je zaradio, nego sa GDE drži milione. Što svakako nije u obavezi, ali ako se samoproglašavaš za velikog patriotu, ne bežiš iz svoje zemlje da ne bi plaćao, nego to činiš sa zadovoljstvom. Eto, htedoh da pojasnim i završim diskusiju oko plaćanja poreza.

..

pre 6 godina

(ju ju, 24. oktobar 2017 18:25)
Širiš običnu demagogiju. Federera i Nadala je još u juniorskim danima država preko teniskog saveza finasijski pomogla. Novaka nije. Novakov otac je molio državu za pomoć i finansiranje razvoja svog sina, molio ministarstvo sporta, velike državne firme (NIS, EPS, Telekom Srbije itd) i svuda je bio odbijen, a te iste firme su dale i daju milione Zvezdi i Partizanu npr. Porodice Federer i Nadal nisu nikada imale problem finansiranja svog deteta. I pored takvog hendikepa Novak ih je dostigao. Nego pitam ja tebe, zašto veliki patriota Federer nije prijavljen u nekom švajcarskom kantonu gde se plaća puni porez na zaradu, nego plaća višestruko nižu stopu poreza u omiljenom kantonu za bogataše, kantonu koji je svetski poznat po privilegijama i poreskim olakšicama za milionere sličnim onima u Monaku? Nije li ti čudno što su tamo zajedno sa Federerom prijavljeni svi francuski teniseri, vozači f1, Šumaher, razni drugi sportisti, pevači, glumci itd? Federeru ne treba Monako, ima on to kod svoje kuće, ali ti pojma nemaš ništa o tome. Novak je svoj patriotizam dokazao nebrojeno puta, i preko trideset obdaništa i vrtića je podigao ili renovirao i opremio. Da nije njega, sva ta obdaništa bi danas bila u očajnom stanju kakva su bila i do pre donacija. No, važno je da ti i tebi slični pljujete po svemu srpskom što vredi. Zbog frustracija naravno, jer boli kada jedan Srbin postigne velike stvari, kakve neko vaš nikada neće.

hehe

pre 6 godina

(DD, 24. oktobar 2017 22:55)
Važno da to pratiš tenis od Kulina Bana.
Kojih to titula Nadal ima više od Novaka? Onih atp šljaka tipa Bukurešt open, njih svakako ima više. Saberi velike titule pa se javi. I da, kada vi budete imali svetskog broja 1, javi se da pričamo o tenisu. Do tada, pssst.... To te i boli he he.

Luka

pre 6 godina

Mene to zanima ne zanima me šta će deca da mi jedu
(Aleksandar, 24. oktobar 2017 13:35)

Najviše volim ovakve komentare. Prvo, ne interesuje ga a komentariše. Drugo, ako je frka šta će deca da jedu, pošto ti je mala plata, zbog čega te ne osuđujem, onda nađi neki dodatni poslić. Kako decu da pogledaš u oči kad su gladna i kažeš im, nisam zaradio jer nisam imao vremena, pošto sam morao da kuckam komentare na B92 u radno vreme.

B92 trollbot heaven

pre 6 godina

P.S. Nadal je, kada su zarade od sponzora ispred Novaka. Ovaj dodatak tekstu nije tacan.
(Srdjan, 24. oktobar 2017 14:13)
Nije tacno,upravo izasla Forbsova lista za Evropu 20 najplacenijih slavnih licnosti u 2017 (pisci, muzicari, sportisti, glumci..) Federer na 4 mestu, Djokovic sa 37.6m dolara na 15 mestu. Nadala nema na ovoj listi.
Dakle Novak poslednjih par godina od sponzora zaradjuje vise od Nadala.
Preporuka, informisati se pre nego sto se pokazes kao tvrdoglava neznalica koja samo upire da umanji sliku necijeg uspeha.

Ili ne po nekima?

pre 6 godina

Novak je bio toliko dugo ispred Federera, bas zbog tih nagradnih fondova koji iz godine u godinu sve vise rastu... Nekada su oni u odnosu na danas bili smjesni. Nema sumnje da ga RF prestize, ali isto tako nema sumnje da ce Djokovic na kraju karijere imati vise nego Rodzer od samih turnira... Sponzori su, ipak druga prica i tu je Rodja nedodirljiv..
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Djole***, 24. oktobar 2017 13:41


Ok, ali meni nesto ovde nije jasno. Nagradni fondovi su bili manji ali dok je Federer uveliko igrao , Novak je bio poletarac, tako da Novak tad prakticno nista nije ni zaradjivao. Kasnije su igrali ( i igraju jos uvek) u vremenu kad su nagradni fondovi uvecani ali jednaki za sve koji ucestvuju na turnirima pa ko sta osvoji. Dakle, kakav je to argument da je Federer zaradio manje jer su nagradni fondovi bili manji ? Vazno je da sada igraju u vremenu kad su nagrade jednake za sve. Sto bi znacilo jednostavno receno da je Novak zaradio vise jer je bio bolji od Federera .

nenad

pre 6 godina

Jel su "ta divna stvorenja" konacno naucila da se porez placa u drzavi gde je turnir odigran pa ne pljuste prozivke. Ranijih godina se na svaki pomen Noletove zarade kacilo po 50 komentara tipa "plati porez Srbiji".

becki vlasnik konja

pre 6 godina

Ako neko za 5g dobije 30 miliona za jedan gs i sa par (upola manje od Novaka) ostvari veću zaradu, da li ćeš onda da kažeš "ko je Novaku kriv što ne osvaja", ili ćeš da kažeš "da, ali Novak ima duplo više gs"???
(aj sad, 24. oktobar 2017 23:15)
Reći ću to ako taj neko bude zaradio sve to ako je i Novak igrao sve vreme s njim. Za sve vreme dok Novak igra, igraju i Federer i Nadal, i manje su zaradili, a igraju duže od Novaka, tj već su milione zaradili dok Novak još nije ni stupio na ATP tur. Novak je zaradio više jer je bolji od njih u periodu velikog rasta zarada, i tu je kraj priče. Nisu više zaradili jer nisu mogli da osvoje te velike pare pored Novaka. Bolji je i tačka.

nenad

pre 6 godina

(ju ju, 24. oktobar 2017 16:15)

Tekst govori o zaradi preko 100 mil $ i da li bi ti bio ljubazan da pojasnis kako je moguce platiti porez u Srbiji na zaradu koja se pominje u clanku?! Izadji iz okvira i makar na sekundu pomisli " Nole hoce da plati porez u Srbiji na tih 100+ mil $" i napisi mehanizam\nacin kako je moguce to uraditi a jedini uslov neka bude da se ne krsi zakon ni jedne drzave gde je novac zaradjen na turniru. Aj da si tako komentarisao pre 4-5 god kada je to bila mantra odredjenog broja ljudi pa da covek pomisli "ne znaju,naucice" ali 2017 pisati takav komentar je stvarno zalosno. Ja za sebe znam da firma uplacuje porez na moju zaradu i da sam nekoliko puta poslao humanitarni SMS a takodje znam da je ispod svakog nivoa zabadati nos da li neki covek ne placa porez Srbiji ili svakog meseca mozda uplati porez i doprinose za par stotina radnika kao i za sav posao koji ima u Srbiji i meriti da li sam ja poslao 3 hum.sms-a , Pera 5 , Zika 10 a neko peti donirao ili nije donirao ozbiljan novac u numanitarne svrhe. To su sve licne stvari u koje je sramota zalaziti a od srca te molim da pojasnis kako je moguce platiti porez Srbiji od 100+ mil zaradjenih na turnirima.

svašta

pre 6 godina

@....,
U koji god deo zemlje je Federer prijavljen, on je u svojoj zemlji, u Švajcarskoj. A što se obmana tiče, nemoj ni ti da obmanjuješ javnost, Đoković ne ulaže svoj novac u vrtiće i obdaništa, on se samo reklamira TUĐIM donacijama i parama.

duduk

pre 6 godina

ju ju, 24. oktobar 2017 18:25)
Ja se ništa ne razumem u porez, ali sam te sve razumeo.
Znači Novak treba da drži SVOJE pare u Srbiji da bi bio patriota?
Pa to nije radio ni kralj Aleksandar ni Obrenovići, a svi kažu da su bili patriote.
Kakve veze ima ko gde drži pare sa patriotizmom?
Da li si ti patriota? Da li si branio svoju zemlju bar jedan dan?
Da li živiš pošteno, ispunjavaš sve svoje obaveze prema državi?
Koliko si dece izveo na put?
To je brate patriotizam a ne ove gluposti koje pišete.

nenad

pre 6 godina

@ju ju

Nije ova tema za tebe jer stvarno ne znas gde je levo. Na svaki cent od ovih 100+ mil je placen porez i svaki igrac na svetu placa porez u drzavi gde je turnir organizovan a ne u svojoj maticnoj drzavi. U SAD ako osvoji Majami onda igraci vecinu placaju Floridi a manji deo vladi , ako osvoji US open onda drzava NY uzima najveci deo kolaca a manji vlada ... itd od Australije do FRA i UK. Neverovatno je da 2017 godine postoje ljudi koji ne znaju osnovne stvari a toliko su uporni u mantri "plati porez Srbiji" da ispadaju smesni. Nije moguce novac zaraditi u jednoj drzavi a porez platiti u drugoj i ako ste pali na tu foru pre 5-6 god vreme je da naucite najosnovnije stvari. Ako ti za citav svoj radni vek uspes da u budzet Srbije uplatis 0,1% od onoga sto je Novak uplatio ( i placa svakog meseca ) i 0,0001% od onoga sto je Novak uplatio u humanitarne svrhe onda sebe mozes smatrati uspesnim covekom i deliti savete o placanju poreza.
P.S. Ako ja zivim u Srbiji a novac drzim u GER,FRA,USA,ITA banci, u kojoj drzavi se nalazi moj novac ? I kako je to uopste bitno ? Na stranu to sto osnove ne znas, kako te nije stid da brojis tudje i guras nos u tudj novcanik ? I gde si ti to video da se Novak "samoproglasava" za Srbina veceg od bilo koga drugog? Jos jedna mantra za koju cete 2025 skapirati da je glupost kao ovo oko poreza. Najpoznatiji Srbin jeste, najuspesniji sportista Srbin jeste a kako si ti dosao do "samoproglasenog najveceg Srbina". Ubice vas ljubomora i prezir

aj sad

pre 6 godina

lol
Djoković je iz iste zemlje iz koje sam i ja, ali ja navijam za koga hoću, jer da li navijam za tenisera iz Švajcarske, Španije ili Monte Karla, uopšte je nebitno, jer ti imaš od teniske legende Djokovica isto koliko ja imam od teniske legende Federera, ali to ne menja činjenicu da je Federer bolji od Djokoviča. Pusa i tebi na mesto gde te boli.

Zoki

pre 6 godina

@dd, Pravo mjerilo uspjesnosti sponzorski ugovori i zarada od istih? Sta sve ovdje covjek ne moze da procita. Onda je Ana Ivanovic u top 5 najuspjesnijih teniserki...

heba

pre 6 godina

Djoković sasvim legalno IZBEGAVA plaćanje poreza od sponzora Srbiji, sto bi bilo recimo desetak milona evra godišnje, tako što živi u Monaku i "plaća" oorez Monaku.

:)

pre 6 godina

Najjači su mi ovi kojima smeta što nevoljeni Novak zarađuje više od sponzora od voljenog Nadala. Toliko ih to boli da se prave da to nije tako. Ahahahaa...

B92 trollbot heaven

pre 6 godina

Vidis, Novak zaradjuje od sponzora vise od Nadala i na 2. je mjestu, posle Federera. Kako je onda moguce da Najki namjesta Rafi cijele godine? Tu pricu vrtite sve vrijeme, kako Nadal i Federer imaju najjace sponzore iza sebe, kako im se sve namjesta, kako su sponzori i mocnici naredili Novaku i Mariju da ove godine puste ovu dvojicu. Sto volim kad ti teoreticari zavjere sami sebe pokopaju izjavama...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Srdjan,

Sa kime se svadjas, izmisljenim neaprijateljima? . Licno u nikada ne pomenuh nista slicno na temu. Prihode od sponzorskih ugovora ne donosi samo glavni sponzor sportske opreme. Zato Djokovic toliko zaradjuje, mozes da puknes od zavisti ali tako je. Jos da poreklo direktno vezano za marketabilnost nije vezano za ovu zemlju blo bi vise. U siroj slici takvi kao ti zavidni i ljubomorni je nazalost oslikavaju u takom svetlu. Ipak covek je zaradio vise nego sto mozes zamisliti , probudio u tebi stare komplekse, dopustas da se tastaturom boris da dokazes kako je neki tamo Nadal privilegovan od strane teniskih organizatora.

Pufne za frezenkovanje

pre 6 godina

@jo jo
Neko je napisao da je 2017 godina i da bi ljudi uglavnom trebali da budu pismeni oko osnovnih stvari.
Sportisti placaju porez na nagradni fond turnira u zemlji gde se igra taj turnir. Sto znaci ako je osvojio US Open i na primer novcani iznos od 2 miliona dolara, on ce platiti porez u Americi, a ne u Srbiji ili gde god da je prijavljen. Mogao si i da procitas komentar Aleksandre Krunic koja se zalila kako je visok porez na nagradni fond kada je stigla do cetvrtfinala na tom istom grendslemu. A i da je obrnuto, ne znam sta je to Srbija njemu dala da bi joj on bio nesto duzan. I ja bih se uvek prijavio, tamo gde je najmanji porez na zarade, bez mnogo razmisljanja. A sam cu donirati svoj novac za skole, bolnice i onima kojima najvise treba.

adem

pre 6 godina

Pojedini vešto izbegavaju (isto kao i Đokovič plaćanje poreza) da shvate (rekao bih namerno), to plaćanje poreza. Kao što Federer i kao što Nadal žive u SVOJIM zemljama, u SVOJIM zemljama drže svoje milione, i u SVOJIM zemljama plaćaju porez, tako bi i naš patriota mogao da živi i drži pare u SVOJOJ zemlji, i samim tim bi SVOJOJ zemlji plačao čuveni porez. To nema veze sa GDE je zaradio, nego sa GDE drži milione. Što svakako nije u obavezi, ali ako se samoproglašavaš za velikog patriotu, ne bežiš iz svoje zemlje da ne bi plaćao, nego to činiš sa zadovoljstvom. Eto, htedoh da pojasnim i završim diskusiju oko plaćanja poreza.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (ju ju, 24. oktobar 2017 18:25)
neki to ne zele da shvate. zasto? jer bi time shvatili da novak i nije bas toliki patrita kao sto se predstavlja.
i samo da dodam, kada bi ziveo u srbiji, cak i da drzi pare u svajcarskoj, porez bi placao srbiji jer tu zivi.
uvek je veci patriota onaj ko zivi [prijavljen] u sojoj zemlji od onoga ko zii u tudjoj. za ovo drugo je jedini razlog sto ise oli da on ima nego njegoa zemlja, to jest njegov narod

svašta

pre 6 godina

@ju ju
Pojedini ne žele ni da shvate ni da priznaju da patriota ustvari nije nikakav patriota..zato što su zaslepljeni likom i delom istog.

aj sad

pre 6 godina

Djoković za 5g bi još trebao da igra, ZAŠTO ne bi igrao? Misliš da će tada da bude mator? Kako to Federer sada NIJE mator, sprdate se što ne osvaja kao Đjoković, a za Djokovića kažeš AKO tada bude igrao? Djoković je kasno počeo (poletarac čovek preko 20g) a rano će da batali....ccc
Nego kome se sada obraćam, koliko nickova imaš ti?

!

pre 6 godina

Zato što su nagradni fondovi svake godine veći, zamislite da su i ranije bili isti kao sada, pa Federer bi imao tri puta više nego sada... 
Pravo merilo popularnosti i uspesnosti su sponzorski ugovori i ta zarada.
(DD, 24. oktobar 2017 15:59)
Pa sve vreme dok igra Novak, igra i Federer, ko mu brani da osvaja i kada su nagrade skočile poslednjih desetak godina? Osim toga, Federer igra duže 6 godina od Novaka. Obrni, okreni, i pored toga što je 6 godina manje profesionalac od Federera, Novak ima veću zaradu. Slažem se sa tvojom poslednjom rečenicom. Novak je po tome drugi, odmah ispod Federera.

B92 Trollbot heaven

pre 6 godina

@Srdjan

ne kažem da nije dozvoljeno navijati za druge , taman posla, ali doći na srpski sajt i rasparvljati se , ubeđivati mali broj komentatora koji trenutno i dalje podržavaju Đokovića/ovde su im komentari cenzurisani ako su pozitivni, kako on po svemu zaostaje za pomenutrom dvojicom jednostavno nije tačno i samo deluje kao lična frustracija.
Pozdrav

DD

pre 6 godina

Zato što su nagradni fondovi svake godine veći, zamislite da su i ranije bili isti kao sada, pa Federer bi imao tri puta više nego sada...
Pravo merilo popularnosti i uspesnosti su sponzorski ugovori i ta zarada.

'nako

pre 6 godina

..,ti druge savjetuješ da se okanu demagogije ,a ti se isti obilato služiš njome.Novak nije svojim sredstvima izgradio dječije vrtiće o kojim pričaš, već sredstvima svoje fondacije u koju su drugi uložili sredstava.

DD

pre 6 godina

!
Djoković igra koliko i Nadal, i ko je njemu branio da osvoji više titula od Nadala? Zašto on ima manje kada su istih godina (nepuna godina je izmedju njih), masters 1000 je pre par godina vredeo 500bodova (ali tada ti nisi znao ni da postoji tenis), e kada je postao masters 1000 otprilike tada su i nagrade skočile (mada su one iz godine u godinu sve veće),pa i nagrade na takvom turniru su veće nego prethodnih godina na grend slemovima. Npr na vimbldonu je nezamislivo bilo da nagrada bude milion, a sada je par miliona. Samo zato Djoković ima veću zaradu. Obrni -okreni sve se na svodi....

DD

pre 6 godina

Zoki
Pravo merilo ovoga što je pisac hteo ovim tekstom. Forbsova lista i to...i ne pravi se pametan.
A inače što se uspešnosti tiče, Rodžer je na svakoj uspešniji ako hoćeš baš, samo što se pre par godina manje plaćalo, nije da ima manje titula...kao što rekoh ne pravi se pametan.

hehe

pre 6 godina

@Kakogod 

P.S. Nadal je, kada su zarade od sponzora ispred Novaka. Ovaj dodatak tekstu nije tacan.
(Srdjan, 24. oktobar 2017 14:13)

Pričaš napamet. Opšte poznata činjenica je da nekoliko godina unazad Novak ima veću zaradu od sponzora od Nadala, i samo je Federer po tome ispred njega. Forbs svake godine objavljuje liste zarada, i Nadal je ispod Novaka godinama i po turnirskoj zaradi i po sponzorima, i to je lako proverljiv podatak. E sad, što se to tebi ne sviđa i što bi ti želeo da to nije tako, tvoj problem, ali nemoj lagati.

..

pre 6 godina

..,ti druge savjetuješ da se okanu demagogije ,a ti se isti obilato služiš njome.Novak nije svojim sredstvima izgradio dječije vrtiće o kojim pričaš, već sredstvima svoje fondacije u koju su drugi uložili sredstava.
('nako, 24. oktobar 2017 20:49)

Nigde ja nisam rekao čijim parama je Novak renovirao i gradio vrtiće. To nije ni bitno, na kraju krajeva. Pričaš gluposti. Samo sam rekao da je Novak to odradio, i da nije njega ti vrtići bi bili zapušteni i dalje. Ako to što Novak radi nije ništa i nije neka njegova zasluga, jer nisu njegove pare, hajde ti pametnjakoviću osnuj fondaciju, skupi ti tuđe pare, pa renoviraj ili izgradi barem jedan vrtić.

aha

pre 6 godina

@Ili ne po nekima
Imalo bi logike, da je tacno. Da li je Novak 2010, 2009 ili 2008 bi poletarac? Ako jeste, kako onda Nadal nije? Ili, kako Nadalu nije to smetalo da vec 2005 osvoji GS? Dakle, kvalitet je u pitanju. Kako drugacije objasniti cinjenicu da Nadal ima mnogo manje novca od nagrada iako ima mnogo vise GS titula i vise ukupno osvojenih titula. Ili je i Nadal bio iskusan i zreo sa 20 godina, a Novak poletarac sa 19. Federer i Nadal su za titule na GS 2005 ili 2006 dobijali manje novca nego za titulu na Mastersu 1000 2015. U tome je stvar.

aj sad

pre 6 godina

ili ne po nekima
A kako inače objašnjavaš to kad neko ima mnogo više osvojenih turnira a manje para od istih? Pogledaj nagradne fondove na grend slemovima npr pre 10god.tada je Đoković imao 20g. Niko ni njemu nije branio da osvaja titule, počeo je prilično kasno..debelo je zagazio u dvadesete, što baš i nije bio poletarac kako kažeš. Federeru možda godine ,,brane" on je debelo zagazio u tridesete, ali ipak za svoje godine osvaja turnire.

aj sad

pre 6 godina

@toliko
U kom filmu Nadal ima manje titula od Novaka? U tvom nekom? GS ima 16, a Novak 12, MISLIM DA JE NADALOVA BROJKA VEĆA, mastersa imaju isti broj...ili mozda serbija open nema Nadal, tamo je Novak sebi dodelio koliko je hteo miliona..
A proguglaj i vidi koliko je RG npr vredeo pre 10g kada je Nadal osvojio 1.od ukupnih DESET a koliko je vredeo (milionski) prosle godine. I ne može da nije bitno koliko su nagrade porasle, jer SAMO ZATO Novak ima veću zaradu...
Ako neko za 5g dobije 30 miliona za jedan gs i sa par (upola manje od Novaka) ostvari veću zaradu, da li ćeš onda da kažeš "ko je Novaku kriv što ne osvaja", ili ćeš da kažeš "da, ali Novak ima duplo više gs"???

DD

pre 6 godina

hehe
Ne bi da se spustim na tvoj nivo, ali sine..Nadal 16 i slovima ŠESNAEST, NOVAK 12 DVANAEST...koliko ja znam (a pratim tenis od Kulina Bana) ni jedan od ovih šesnaest nije iz Bukurešta, a i da jeste, zar je bitno GDE se igra GREND SLEM? Mene ne boli ništa (hvala bogu, za sada sam zdrav kao dren, što i tebi želim), ali očigledno tebe nešto i boli i svrbi..MI smo br 1 imali koliko do prošle godine, sada je valjda 7.na listi...ako aludiraš na to da sam hrvat, malo si se zeznuo.

Djole***

pre 6 godina

Novak je bio toliko dugo ispred Federera, bas zbog tih nagradnih fondova koji iz godine u godinu sve vise rastu... Nekada su oni u odnosu na danas bili smjesni. Nema sumnje da ga RF prestize, ali isto tako nema sumnje da ce Djokovic na kraju karijere imati vise nego Rodzer od samih turnira... Sponzori su, ipak druga prica i tu je Rodja nedodirljiv..

novica

pre 6 godina

(veštački) Skroz si ne upućen. Pre nekoliko godina su nagradni fondovi svih značajnih ATP turnira duplirani. U tom periodu je Đoković osvajao najveći broj turnira i tada je pretekao prvo Rafu, a potom i Federera. Cifre su bile znatno manje kad je Federer suvereno vladao svetskim tenisom, pa otuda i Novak još uvek na prvom mestu po zaradama od turnira.

plači

pre 6 godina

(svašta, 24. oktobar 2017 21:05)
Ajd se ti reklamiraj tuđim parama pa izgradi nešto u Srbiji, ako možeš patriJoto. Da nam je samo 100 ljudi kao Novak, pa da svi oni tuđim, stranim, čijim god parama grade razno u Srbiji za opšte dobro, meni i većini sa dva grama pameti, odlično! Ali ima i manje pametnih kojima bi i to smetalo.

Srdjan

pre 6 godina

@B92 trollbot heaven i @hehe

Vidis, Novak zaradjuje od sponzora vise od Nadala i na 2. je mjestu, posle Federera. Kako je onda moguce da Najki namjesta Rafi cijele godine? Tu pricu vrtite sve vrijeme, kako Nadal i Federer imaju najjace sponzore iza sebe, kako im se sve namjesta, kako su sponzori i mocnici naredili Novaku i Mariju da ove godine puste ovu dvojicu. Sto volim kad ti teoreticari zavjere sami sebe pokopaju izjavama...

Šinda

pre 6 godina

re: nenad
Ako neko nema pojma onda si to ti, a ne ovi koji prozivaju Novaka zbog neplaćanja poreza. Ja ne znam u kojoj državi živiš(pretpostavljam da nisi na Marsu), a da u njoj ne poestoji poreska kategorija koja se naziva Godišnji porez na dohodak građana. U Srbiji konkretno(ja živim u Mađarskoj), svaki poreski rezident(osoba koja ima prebivalište u Srbiji), dužan je prijaviti godišnji Porez na dohodak, ako mu godišnji prihodi prelaze 2.285.064,-RSD poreska stopa je 10%, a ako mu primanja prelaze preko 6.855.192,-RSD, po stopi od 15%, to je za poresku 2016-u godinu. Ta prijava se predaje do 15-og maja tekuće godine. Tako je u većini država u svetu, s tim da se jedino donja granica i poreske stope menjaju od države do države. Konkretno u Mađarskoj je poreska stopa jedinstvena i iznosi 16%, au skandinavskim zemljama i francuskoj do 70%(kad je Depardje otišao u Belhiju, zbog toga). Doduše, čini mi se da su Francuzi ukinuli tu stopu od 70% za prihode od preko 1.000.000,- eura godišnje, ali im je ostala visoka stopa, čini mi se oko 50%. E vidiš, "pametnjakoviću", zbog ovih stvari masa bogatih sportista i ostalih, prijavljuje stalne boravke u poreskim rajevima, kakav je i Monte Karlo. Koliko znam, konkretno u MK godišnji porez je 4%. Sad mislim da je malo jasnije zašto je Novak u MK. A to što pričaš o porezu koji se plati u državi gde je bio turnir, to je nešto drugo, godišnji porez na dohodak se plaća na neto zaradu. To znači na neto zaradu od turnira i sponzora, godišnje.

ilo

pre 6 godina

Ne gleda se novac po uspesnosti. Gledaju se titule, atp lista, medjusobni okrsaji u polufinalima i finalima itd. Svake godine ionako inflacija smanjuje vrednost novca + nagradni fondovi rastu jer tenis kao i fudbal nastavlja da siri uticaj. Kad jos Vijetnamci i Namibijci pocnu da gledaju tenis nagrade ce biti sve vece i vece. Kirjos ce kad ova trojica odu sa scene sa 5 gren slemova da ih pretekne.

Ali brinem se za buducnost tenisa. Posle Federera, Nadala, Djokovica pa ajd da spomenemo i Marija nece imati ko da igra. Nema nijednog koji obecava. Ako je Kirjos najbolje sto ce tenis imati onda nek se ATP dobro zabrine. Zenski tenis je vec postao smesan, razne random igracice osvajaju gren slem a na sledecih pet turnira gube od 100tih teniserki sveta. A posle sestri i Sarapove tek ce da bude smesan.

Srdjan

pre 6 godina

B92 trollbot heaven

Druze, ne svadjam se ni sa kim, niti me zanima koliko je ko od njih zaradio. Samo me nerviraju ljudi koji imaju dvostruke arsine (ne mislim licno na tebe, a to sto tebi odgovaram smatram kao dijalog). Smijesno je sta sve ljudi ovdje pisu, nimalo postovanja prema Federeru i Nadalu, a velicaju Novaka na sva zvona. Ovo drugo razumijem, tako i treba, ali ono prvo nikako. Ako nista, bar treba da postuju gorepomenutu dvojicu. I na kraju, ja uopste ne velicam Nadala niti navijam za njega, samo ga jako postujem jer sve sto je uradio za tenis kao sport zasluzuje svako postovanje. A navijam za Federera jer smatram da igra najljepsi tenis. Djokovica, isto kao i Nadala, postujem i to je sve.

Posmatrač

pre 6 godina

Kakva lista društva ! Po merilu što bi rekli buržuji. Inače svaka čast uopšte sportistima što su uspeli da ostanu normalni uprkos što znaju da u bankama na njihovim račun leže ogromni novac od igranja tenisa.

#

pre 6 godina

Ko da je bitno ko je koliko miliona zaradio, ovo je sport i tu je bitno koliko je ko titula osvojio, a KO ima najvise????
(Dabome, 24. oktobar 2017 23:57)
Najviše ih ima Konors.

Šinda

pre 6 godina

(nenad 25.10.2017.15:30)
Ne znam zašto se uopšte zamaram da ti odgovorim, kad vidim da nemaš pojma. Sem što sam završio ekonomiju, imam dosta ličnog iskustva u ovoj oblasti. Ono što ti spominješ, dvostruko oporezivanje, je vezano baš na to što ti ja pišem u vezi Godišnjeg poreza na dohodak. On se plaća u SVAKOJ zemlji u Evropi, sigurno. Zemlji u kojoj si rezident, imaš stalni boravak, pritom moraš paziti da provedeš više od 183 dana van domicilne zemlje(čije imaš državljanstvo) da ne prođeš kao Beker pre 20-ak godina. Nema šanse da ti neka država naplati Godišnji porez na dohodak ako nemaš tamo stalno boravište!!! To što oni naplate određene poreze i dažbine, nema veze sa Godišnjim porezom na dohodak. I u Srbiji, ti plaćaš svaki mesec gomilu poreza na svoj dohodak, pa ako ti pređe 2 i nešto miliona, plaćaš i Godišnji porez na dohodak. To je razlog zbog koga gomila sportista i bogataša ima boravište u poreskim rajevima, kao što sam naveo. Ako imaš boravak u nekoj zemlji, i u svojoj naravno, ti si DUŽAN da na kraju godine prijaviš sve prihode iz celog sveta, i ne možeš držati pare u stranim bankama, a da to ne prijaviš poreskoj upravi gde ti je boravište, kako si to ti zamislio! Obzirom da TI ne znaš osnove porezovanja, a ne ja, obrati se bilo kojoj knjigovodstvenoj firmi koja će ti sve ovo objasniti natenane, pa možda i shvatiš. To kako ti zamišljaš porezovanje i ekonomiju, otpilike je na nivou kako mali Đokica to shvata. Lep Pozdrav

nenad

pre 6 godina

(Šinda, 25. oktobar 2017 14:20)

Svaki cent od 110 mil koji se pominju u tekstu je oporezovan , nije moguce dva puta placati porez i mesto prebivalista je potpuno nebitno jer se zarada od turnira placa drzavi u kojoj je turnir organizovan. Peti put ponavljam da je sada vec kraj 2017,sve informacije dostupne na dva klika i najvaznije od svega je to da nakon placanja poreza u SAD,FRA,UK... nije moguce jos jednom platiti porez u maticnoj drzavi. Da li ti stvarno verujes da nakon zbira svih prihoda sa odigranih turnira (za sta je porez placen drzavama organizatorima) teniser treba da plati porez maticnoj drzavi na ostvaren prihod od turnira te godine ? Osnove ne poznajes,duplo oporezivanje nije moguce a sistem je takav da svaki teniser na svetu (kosarkas,fudbaler... isto) po zakonu porez placa onoj drzavi u kojoj je prihod ostvaren. NBA je najbolji primer jer se manji deo poreza placa vladi a najveci deo poreza se placa saveznoj drzavi u kojoj je utakmica odigrana. Tako ce npr Bogdan platiti Arizoni porez za mec protiv Feniksa itd Floridi kada bude igrao u Majamiju i Orlandu,Oregonu kada bude gostovao Portlandu,Koloradu za godstovanje Denveru... Osnove nauci da se porez placa u drzavi organizatoru turnira i da duplo oporezivanje ne postoji