Ponedeljak, 23.10.2017.

14:10

Klop izbacio Lovrena u 31', on izbrisao Liverpul

Hrvatski reprezentativac Dejan Lovren bio je u centru pažnje proteklog vikenda jer ga je Jigen Klop zamenio posle samo pola sata igre.

Izvor: B92

Klop izbacio Lovrena u 31', on izbrisao Liverpul IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

96 Komentari

Sortiraj po:

hm

pre 6 godina

Eh. Lovren. Da je samo on kriv... Nazalost, nista tu ne stima. Od trenera pa na nize. Imas igraca koji ne zeli da igra u tom klubu, imas povredjene igrace koji igraju, a imas i tvrdoglavog trenera.

mrmlj

pre 6 godina

@(leptirica, 23. oktobar 2017 18:57)
da si ziva i zdrava, totenhem ima najveci stadion u ligi, cak su na ovoj utakmici protiv liverpula postavili novi rekord po broju gledalaca na utakmici premijer lige.
da li ti stadion po imenu vembli zvuci poznato?

Ivan ZG

pre 6 godina

Nije Lovren bez grijeha, ali čovjek igra obranu pa su greške skupe. Uz to već duže igra pod injekcijama jer ga trener neće pustiti da se oporavi, a nekoga drugoga staviti u igru.

Lovren kada je zdrav ima veliki kapacitet trčanja, agilnost i brzinu.
OK, inteligencija mu nije jača strana, ali nije loš u postavljanju tj. dobro zauzima svoju poziciju.
Problem nastaje kada obrambenog igrača ostavite na prevelikom prostoru. Danas i Nejemar igra obranui vraća se do svog šesnajsterca i oduzima loptu. Jedino tako može funkcionirati obrana. To nisam primjetio kod Liverpula, a to stvar trenera i taktike. Sjetim se na kojim pozicijama vidim Modrića u toku utakmice. Po cijelom terenu, ali u fazi obrane uvijek zatvara prolaze za loptu i igrače. Tako je njegovim stoperima puno lakše jer nema više puno mjesta gdje igrač sa loptom može proći.
Osim toga, ako Lovren kiksa na centru, tko ga pokriva? Očito nitko.

vilenjak

pre 6 godina

Nešto nije u redu s tim klubom, tu igrači iz bivše Juge nikako ne mogu da uspeju, kao da ima neko prokletstvo za "naše" kad odu u Liverpul.

Малац

pre 6 godina

Није одбрана проблем већ везни ред.
Тим коме су Џан и Хендерсон мозак тог тима, осуђен је на пропаст. Два лика који немају ни милимикрон креативности одсликавају јад и беду данашњег Ливерпула.
Клоп као главни креатор те погубне визије заслужује ногу по кратком поступку.
Није Ловрен крив што Ливерпул у току утакмице попије најмање 10 врло опасних контри захваљујућу двојцу који не зна куд гони.
Али нису ни они криви што не знају. Крив је онај који их већ 2 године држи као главне полуге.
Бојим се да је и човек без визије боља опција него Клоп с овим његовим смехотресом.

Fifi

pre 6 godina

Van svega, ovaj covek je los trener. Neki nasi igraci igraju ili su igrali u Liverpulu i niko nije napredovao u tom klubu? Zasto ih je klub doveo ako su losi? Gde je tu rad trenera? Sa dobrim trenerom igrac napreduje a ne nazaduje. Odavno imam takvo misljenje i to od kada je dosao za trenera u Liverpul. Drugacije je bilo dok je bio u Nemačkoj. Lako je igraca staviti na klupu ili proslediti u drugi klub.... Nikada Liverpul sa ovim nece uraditi ni za 100 godina.

Ljubisa_livac

pre 6 godina

Kiksara. Odbrana na nivou Sautemptona a hocemo u vrh tabele. Napad svako moze dati gol ali odbrana uvek moze da primi gol vise.

zekan

pre 6 godina

Pa Lovren je smesan igrac. Njemu je kiks drugo ime. Nije on kriv sto nije kalibar za Liverpul,vec Klop koji ga stavlja u prvu postavu. Kao dokaz da ga ne interesuje Liverpul govori i ova cinjenica da je nakon izlaska iz igre izbrisao sa drustvenih mreza Liverpul.

zekan

pre 6 godina

Pa Lovren je smesan igrac. Njemu je kiks drugo ime. Nije on kriv sto nije kalibar za Liverpul,vec Klop koji ga stavlja u prvu postavu. Kao dokaz da ga ne interesuje Liverpul govori i ova cinjenica da je nakon izlaska iz igre izbrisao sa drustvenih mreza Liverpul.

Los glas

pre 6 godina

Liverpul je izasao na los glas, i to je to! Letos niko od velikih nije hteo da bude doveden u vezu sa Liverpulom, ali je zato Kutinjo hteo da ode! Glavni razlog slabijeg izdanja Liverpula je upravo Kutinjo: nije ni senka igraca iz ranijih sezona, a Liverpul je uvek dobijao kad bi navala uradila vise nego odbrana! Sad je sav teret na odbrani, u kojoj Lovren nije najgori igrac! Imao je i velikih trenutaka u tom timu, a prolazi i psihicku krizu (uzima redovno i tablete pre utakmica!), sto Klop izgleda ne primecuje! Klop je tvrdoglav - i kad ne moze kako je naumio, on opet nastavlja po starom! Nase igrace izgleda ne podnosi: Jojic je u Borusiji odlicno zapoceo, ali ga je Klop odmah odstranio iz tima, a Grujicu ne dopusta da pokaze svoju neiscrpnu igracku energiju, zbog koje je i doveden u Liverpul! Krivac, za ovu utakmicu, za ovu sezonu i za prethodnu (prvu se tek uigravao) - svakako je Klop! U januaru, ako ne i pre, Klop bi mogao da ode, a Lovren mozda i ostane!

Neutralni posmatrac

pre 6 godina

Koliko je sam Lovren kriv za prva dva gola i jos ko zna koliko pre toga, toliko je Klop kriv sto ga uopste drzi u timu. Ima omladinaca koji onako ne bk gresili

kajverson

pre 6 godina

minja .....ne biras koga volis ili simpatiziras jer to postane na neki neobjasnjivi dio tebe....volim dinamo i juve i nema dalje, treci ne postoji to nije stvar opcije....koliko puta sam reko ma gadi mi se vise dinamo i kako prezentiraju svoju igru da ti ponekad drago i kad zabiju a isto tako i kad prime gol nadajuci se da ce se nesto u buducnosti promjeniti na bolje.....to ti je kao imas sina koji ti stalno radi probleme i navlaci sramotu,najrade bi volio da ga nema al ipak volis ga strasno jer je tvoj i dio tebe.....

Neko@

pre 6 godina

Tako su i mene bivse brisale iz kruga prijatelja... Kako sa kojom zavrsim, završi i ona sa mnom na ovim aplikacijama, koje uzgred i nisam siguran za šta služe!?!
Ko' uvredjena i razmažena deca!!!

jovas

pre 6 godina

kod prvog gola Lovren je pravilno istupio napred praveci ofsajd, nazalost Matip je zaostao, dakle ni govora da je Lovren kriv, kod drugog gola zaista je Lovren imao losu procenu leta lopte i moze mu se to pripisati iako se to desilo skoro pedeset metara od gola pa se pitam ko njega treba da pokriva u takvim situacijama?????

nista o nicemu

pre 6 godina

Pazite vi to. Jedan Lovren ima platu od 100.000 nedeljno. Poredjenja radi, najplaceniji igrac u Totenhemu ima isto toliko - Kejn. I to je politika Totenhema, preko 100.000 nedeljno ne idu. Pa sad vi odlucite koga cete da simpatisete. Totenhem ili Liverpul. Napoli ili Juve. Real ili Sevilju. Dortmund ili Bajern. PSG ili Lion. itd. Ja lako odlucim.
(Minja, 23. oktobar 2017 17:56)

Uh, uh. Koliko pogresnosti u jednom komentaru, bukvalno si zamenio sve moguce teze.

Dacha

pre 6 godina

Klop je tu vec treca sezona i nikako da se dovede pameti,svaki prelazni rok isto i konstantno pravi istu gresku koliko god bio dobar trener zbog toga ispasta i on i klub! Susta suprotnost njega je npr Gvardiola,covek je dosao u klub,kao i Klop prve sezone dovodio iskljucivo napadacki orjentisane igrace ali je na vreme shvatio da time nista ne dobija ako ima suplju odbranu i sta je uradio,komplet je remontovao odbranu i doveo vrhunske igrace i pogledajte rezulata,ubedljivo su prvi u ligi i smesi im se titula i uz Mancester Utd imaju najmanje primljenih golova a ubedljivo najvise datih jer sve polazi od odbrane,ako imas u nju sigurnost onda je lakse i da se krene u napad i postigne gol!

Madjo

pre 6 godina

Vrlo važno što ih je izbrisao sa Instagrama. Ako je jutros došao na trening, znači da ih nije izbrisao u stvarnosti, a to se pika. To je kao kad mnoge ljude poizbacaš sa fejsa i instagrama, a opet u realnom životu i dalje imaš normalnu komunikaciju sa njima. Takvih je slučajeva koliko hoćete.

leptirica

pre 6 godina

Pazite vi to. Jedan Lovren ima platu od 100.000 nedeljno. Poredjenja radi, najplaceniji igrac u Totenhemu ima isto toliko - Kejn. I to je politika Totenhema, preko 100.000 nedeljno ne idu. Pa sad vi odlucite koga cete da simpatisete. Totenhem ili Liverpul. Napoli ili Juve. Real ili Sevilju. Dortmund ili Bajern. PSG ili Lion. itd. Ja lako odlucim. 
(Minja, 23. oktobar 2017 17:56)

Istina. Tottenham je u vlasništvu Židova, da je u vlasništvu bogatog Rusa ili Kineza novac nebi bio bitan, ali Židovi točno znaju koliko žele i mogu platiti, a i od većih klubova imaju stadion malog kapaciteta pa samim time i manju zaradu od prodaje karata.

barnes

pre 6 godina

za sedam godina od kada je FSG preuzeo Liverpul, klub je potrosio neto 25 mil funti na igrace svake godine. Liverpul Eho je imao jako lep clanak o tome. zasto nisu doveli Van Dajka, zato sto je neko iz Liverpula pustio u javnost da ga je Klop kontaktirao u vezi sa transferom, nije Sautempton to objavio, nego bas neki tviter menadzer iz uprave Liverpula. zasto su to uradili, pa ne trosi im se 70 mil funti. da su prodali Kutinja, Klop bi sam otisao ne brinite se. sto se tice Lovrena, sklon je greskama, ali ova trojica ispred odbrane Dzan, Henderson i Milner su jednako krivi.

fifuabm

pre 6 godina

Nije ga izveo da bi uveo drugog defanzivca već da bi uveo Oks Lejd Čemberlejna. Dakle promena taktike i formacije je bila neophodna jer su u tom trenutku već gubili 2-0. Eto pojašnjenja za sve koji govore kako je Klop loš pedagog što izvodi čoveka već u 31. minutu.

Minja

pre 6 godina

Pazite vi to. Jedan Lovren ima platu od 100.000 nedeljno. Poredjenja radi, najplaceniji igrac u Totenhemu ima isto toliko - Kejn. I to je politika Totenhema, preko 100.000 nedeljno ne idu. Pa sad vi odlucite koga cete da simpatisete. Totenhem ili Liverpul. Napoli ili Juve. Real ili Sevilju. Dortmund ili Bajern. PSG ili Lion. itd. Ja lako odlucim.

slučajni prolaznik

pre 6 godina

Vidim mnogo komentara na temu "Liverpul nema pare". Neverovatna glupost. Klop je rekao na jednoj konferenciji pred kraj avgusta da neće puštati Kutinja ni za 150 miliona jer nije stvar u parama koje Liverpulu svakako ne fale. Tako da taj izgovor ne vredi. Problem je što su Rodžersu i drugima govorili iz uprave koje igrače mogu da dovedu, dok Klop ima odrešene ruke, što je i razumljivo ako uporedimo ta imena. Zašto nije rešio odbranu i zašto je bio u fazonu "Ako ne mogu Van Dajka, neću nikog", to ne znam. Ali moralo de sve to bolje odraditi. Ništa, Scouseri moji, sledeća sezona je naša ? U potpisu, iskren navijač Redsa.

demagogija

pre 6 godina

kad se odrekao srpskog roda kome pripada, što ne bi i Liverpula.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Duško, 23. oktobar 2017 14:07)

i gabrijel jesus iz man city-ja se odrekao srpskog porekla i prihvatio brazilski dres kao svoj. sram ga i stid bilo

pistojeze

pre 6 godina

A koliko je Firminjo dao golova i na koliko utakmica?Nije problem samo sa stoperima,Emre Can nije ni za Votford a kamoli za Liverpul.Pod hitno prodati Firminja,Klavana,Staridza koji je tri godine povredjen i kupiti Obamejanga,nekog stopera iz Brazila ili Italije,takodje i zadnjeg veznog ali zvucnog imena,ne nekog kao naseg Grujica vec neko zvucno ime,nekog dokazanog.

Nije ni njemu lako

pre 6 godina

Jel' ovo onaj što ga je žena prevarila sa onim drvosječom/šumarem iz rodnog sela. Ozbiljno pitam. Mo'š misliti kakav je to "nogometaš" kad je poznat po ženinim nestašlucima.

Partizan, Torino, Al Ahli

pre 6 godina

Drugo. Nema sta da se prica o nekom tamo Totenhemu koji nije tim ni u Engleskoj, kamoli u Evropi.
Levi vodi lep, porodican biznis bez stresa i ocekivanja.

Adriano_Galliani

pre 6 godina

Cinjenica. Liverpul je tim koji je za psoesnje 3- 4 sezone potrosio najmanje. Ubedljivo. Mislim na 6 najvecih timova. U vlasniku je problem.

Lovren je tu sporedan.
(Partizan, Torino, Al Ahli, 23. oktobar 2017 15:55)

Ali je titulu uzeo i Lester sa ulozenih 10m. Nema opravdanja.

Sumadinac91

pre 6 godina

Bicu Slobodan

Liverpul nema pare a dovodi igrače koje ne može da kupi 90% fudbalskih klubova na planeti Zemlji,vrlo interesantno.

HK

pre 6 godina

Nije fudbal banalna jednacina pa da se racuna koliko je primio pre, a koliko nakon izlaska onog kvazi fudbalera.
Koji je u svakoj sezoni prvi igrac po greskama koje su direktno dovele do golova.
Decko zaista nije za sport, ali ni Klop nije uradio sta je trebalo u prelaznom roku, nego se busao kako ima odlicnu odbranu! Zato ga razapinju navijaci. Tu je ispao smesan.

Cinjenica. Liverpul je tim koji je za psoesnje 3- 4 sezone potrosio najmanje. Ubedljivo. Mislim na 6 najvecih timova. U vlasniku je problem.

Lovren je tu sporedan.
(Partizan, Torino, Al Ahli, 23. oktobar 2017 15:55)
To bi navijaci Liverpula voleli tako da se predstave.Totenhem koji vas je razbio je mnogo manje potrosio nego Liverpul u poslednjih nekoliko godina, a uvek je ispred.I smarate vise sa tim kako Liverpul ne trosi.Totenhem moze samo da sanja da plati onoliko koliko je Liverpul za npr Manea ili Salaha i koliko ce da plati za Van Dajka

neutralni felsh

pre 6 godina

nimalo trenerski ni pedagoski. ovo ni nabusiti murinjo ne bi uradio. ok, trener je, autoritet, ali ispostuj bre svog graca barem poluvreme, koliko god da je izgresio. prvo, ovako pljuje i na svoju odluku da bas taj momak pocne utakmicu. drugo, da ga je zamenio na poluvremenu, imao bi tog igraca za niz utakmica, ovako je izblamirao i sebe i igraca, de fakto ga izgubio i napravio dzumbus u ekipi, sa vec poljuljanim samopouzdanjem, posle jedva saniranog problema sa nezadovoljnim kutinjom. ekipa je vec usla nervozna u duel sa uigranim i agilnim totenhemom, sa kejnom u punoj formi, sutira gde zamisli - dakle nije sve ni do lovrena. liverpul ima poroznu odbranu, koliko god da je lovren los, nije on toliko kriv za opsti utisak da liverpul nema sampionsko samopouzdanje i lici na auto bez kocnica. paradoksalno, njima je odbrana cesto dobro postavljena, niko tu ne strci, ali je problem u igri stopera i oba beka 1 na 1, tu gube duele. treba im miran pouzdan stoper koji ima mozak i srce da sledi i naglo sredi cuvanog igraca, kao ciro ferara, maldini, nesta (cela ta italo-skola), pujol, autoritet za obe ekipe, a uz to i da se izdere na ekipu. nije vidic postao kapiten samo zbog igre nego i zato sto je smeo na terenu da se derne i gigsu i runiju ako kasne u blok... da ne duzim pricu - liverpul vec drugu sezonu sve to nema, izvoljevalo se previse, klop je hteo tim za bum-bum fudbal, svi da igraju brzu zonu, svi da imaju filing za loptu. izgleda da nije dobio ni jedno ni drugo, napred je pristojno, ali zadnja veza je ocaj, a jos pre potopa u nedelju se videlo da nema igrace da pozadi sprece belaj, a cenu sad platio lovren, tipicni igrac za rotaciju, ko bartra u barsi. van dajk nije dosao, kutinjo hoce u barsu, ekipa polako izgubila fokus na titule - brod koji jedva plovi.
zato je klop nervozan (blizu je otkaza, verovatno - angazovan je na duze staze, ali ne ovako nizbrdo), ekipa sa letosnjiim sampionskim ambicijama sad klizi ka sredini tabele. ceh placa lovren.
hitno im treba vodja na terenu. a kako da ga nadju kad klop stalno skakuce okolo i dernja se. to je posao nekog od igraca na terenu. trener temperamentom cesto ugusi slobodu (i samopouzdanje) igraca, makar iz najbolje namere. ovako, kad igraju dobro unese euforiju a kad igraju lose on se omusi, zajedno sa ekipom.

Martin

pre 6 godina

Kasno je sada ko je kriv Lovrena je doveo Rodzers,odlluka je bila losa a pogotovu kada se znalo da je ranije u Olimpiku sa Bisevcem u paru bio smehotresan, tako da je krivica Klopa je sto ga ne proda,ako oce neko da ga kupi jer decko je osrednjeg kvaliteta,i tada me umalo slog nije strefio kad sam cuo za koju lovu i gde dolazi tako da se netreba cuditi sto su Britanske sluzbe zatajile kad ovo dopustaju.

Rade Kornjaca

pre 6 godina

Ofsajd, opsajd, hopsajd - vrlo vazno, meni je i dan-danas prirodnije reci sangarepa od sargarepe.

Mislim da je Lovren:
- mentalno ogranicen ili
- zestoko upleten u namestanje utakmica.

Nekako imam osecaj da je ovo drugo u pitanju. Ne bi bio ni prvi ni poslednji upleten u te smutne radnje. Deklan Hil u svojoj knjizi "The Fix" je plastino objasnio kako je za namestanje utakmice dovoljno 2 do 3 igraca, i to uglavnom golman, odbrambeni igrac i napadac.

Greske koje sporadicno pravi u odbrani su najslabije receno dunsterske, na nivou solidnog igraca fudbala uzrasta do 11 godina. Iskreno, alal mu vera sa kojim kvalitetima je obezbedio sebi platu od 100,000 funti nedeljno.

Ovaj Liverpool me dosta podseca na generaciju koju je vodio Roj Evans: takodje su imali ubitacan napad, ali jos mnogo bolju sredinu od ove danasnje, ali je odbrana bila ocaj zivi. Dolaskom sledeceg menadzera, Zerar Ulijea, u prvom prelaznom roku su zamenjeni golman, centralni odbrambeni dvojac i vec u sledecoj sezoni su bili tim sa najmanje primljenih golova.

Ne znam zasto je Klopu tesko ovo da uvidi, ali ce ga sopstvena tvrdoglavost kostati radnog mesta kako mi se cini. Ovo juce sto je izbacio Lovrena napolje je nesto sto je trebao da uradi pre godinu i po dana.

Neko rece da je Klop ipak trebao da ga pusti da odigra celo poluvreme pre izmene. Zasto? Da mu se casno oduzi za sve nebulozne greske koje ponavlja godinama? Da ga pusti da napravi jos neku glupost do kraja poluvremena?

HK

pre 6 godina

Drugo. Nema sta da se prica o nekom tamo Totenhemu koji nije tim ni u Engleskoj, kamoli u Evropi.
Levi vodi lep, porodican biznis bez stresa i ocekivanja.
(Partizan, Torino, Al Ahli, 23. oktobar 2017 16:11)

Drugo, ti decko veze sa zivotom nemas.U ovoj deceniji nabroji mi koliko je Liverpul puta zavrsio ispred Totenhema. Klasican nadobudni navijac Liverpula

Smesni ste!

pre 6 godina

L'pool = raspad
Pola tima ne zna gde bije, druga polovina nezadovoljna, a Klopu nista nije jasno :)
U zimskom prelaznom roku ce da ostanu bez jos 3-4 igraca, a opet nikog znacajnog nece dovesti - pa ko je lud da dodje u tu opstu konfuziju?

djaps

pre 6 godina

Lovren nije neki top stoper, ali meni je decka ovde i zao jer je zrtva (sem svoje gluposti) greske menadzera koji nikako tri godine da sklopi jaku odbranu. Jurio je Van Dajka tri meseca letos i kada nije uspeo - nije se okrenuo opciji broj 2. Pa ne treba mu Van Dajk jer je lep, nego sto je preko potreban dobar stoper. I? Zasto ga nije nasao? Nema opravdanja, jednostvano nema.
Lovren igra sa povredama sve vreme, pod injekcijama. Bukvalno je ispao zrtva tvrdoglavog trenera. Za tri godine moja keva bi sklopila dobru odbranu, a Klop ne moze, ne kapiram tipa uopste... Jednostvano ne shvata najprostiju stvar, i nije uspeo da skpapira sta je zapravo Premijer liga i kako se dobijaju mecevi i sprema sampionski tim.

ANTESAN

pre 6 godina

AAAAAA to je onaj fuzbaler sto je na svom profilu za godisnjicu zlocinacke oluje, napisao "mnogo je OLUJA ali samo jedna je prava", sto glumi u Engleskoj kako razume izbjeglice, jelte i sam je bio kao dijete u Njemackoj.Koji kreteni ga jos podvode pod "Srbin".Lovren je balvan koji se zahvaljujici Mamicu namlatio para za sto zivota.Zato je posebno los ove sezone.

andreas kisser

pre 6 godina

@fudbalski ekspert

preporucicemo te skaju, pa te mozda uposle umesto rednapa, alana hansena, nevila i karagera koji su juce vodili prenos i bili strucni konsultanti na utakmici. nije problem u ofsajdu (btw, gomez je u liniji sa lovrenom, matip je korak ispred), vec u lopti koja mu prolazi pored glave, a on umesto da skace, stoji u mestu i krece da se okrece oko svoje ose. dakle, lovrenu kejn stoji sa leve strane, a jedna relativno spora, niska i prosecno plasirana lopta mu proazi sa desne strane. na stranu to sto su se svi u studiju uopste cudili cemu postavljanje ofsajda tako visoko pored brzonogih kejna i sona, ali to je vec druga prica. dakle lovren je kriv sto je umesto da presece jednu laganu loptu, odigrao baletsku piruetu koja je omogucula kejnu da dodje u sansu. na to plus jos i ocajna reakcija minjolea. jel ti sad jasnije?

smajhel je u pravu! lovren je katastrofa, ali kako je klop doveo sebe u situaciju da nakon dve godine i 4 prelazna roka i dalje igra sa odbranom koju mu je ostavio rodzers!? to apsolutno nema nikakve logike! jedino mu igra matip koga je doveo za dzabe i koji bi eventualno mogao da bude prva zamena dvojici ozboljnih stopera (recimo van dajk i de fraj), dok je lovren objektivno nivo brajtona. isto vazi i za golmana. ima tu i nekih drugih nelogicnosti, recimo zbog cega arnold alexandar, koji je mnogo brzi i prodorniji ne igra na desnom beku, a gomez sa matipom u sredini, itd. ako klop ne resi odbranu januara, mislim da moze da se pakuje na leto.

Kajman

pre 6 godina

A kad je uštopovao Lukakua,bio je dobar?Neko je ovde primetio da nije u pitanju Lovren nego broj igrača u manevru i u branjenju kontre.Nije loš uopšte,npr.kvalitetniji je od svih odbrambenih naše reprezentacije(Srbije).Mene brinu drugi limitirani igrači ( Milner,Henderson,Matip).Na kraju će ga prodati i dovesti lošijeg od njega jer svi vrhunski su zauzeti ili neće u L'pul.Klop gubi konce,to je to.

marko

pre 6 godina

to sto liverpulu losa odbrana to nije sporno
nego sto je totenhem masina to niko ne spominje
pa oni sa realom egal na bernabeu igraju i to onako momacki
pelegrino je majstor
 (krivistojko)

Краљево Ваљево, Пелегрино Покетино.

мики

pre 6 godina

pelegrino je majstor
(krivistojko, 23. oktobar 2017 14:46)

какве везе има Пелегрино да овом утакмицом?

Partizan, Torino, Al Ahli

pre 6 godina

Nije fudbal banalna jednacina pa da se racuna koliko je primio pre, a koliko nakon izlaska onog kvazi fudbalera.
Koji je u svakoj sezoni prvi igrac po greskama koje su direktno dovele do golova.
Decko zaista nije za sport, ali ni Klop nije uradio sta je trebalo u prelaznom roku, nego se busao kako ima odlicnu odbranu! Zato ga razapinju navijaci. Tu je ispao smesan.

Cinjenica. Liverpul je tim koji je za psoesnje 3- 4 sezone potrosio najmanje. Ubedljivo. Mislim na 6 najvecih timova. U vlasniku je problem.

Lovren je tu sporedan.

мики

pre 6 godina

@fudbalski ekspert ne kaze se opsajd, nego ofsajd.
(donkeys, 23. oktobar 2017 14:53)

осим овог бесмисленог коментара, имаш ли још нешто да кажеш? очигледно си разумео шта је експерт хтео да каже.

el dumo

pre 6 godina

neka klop kvalitet za PL proslavio se u borusiji ovde nema sta da trazi vidi se da nema ni ekipu a i da je napravi ne bi nista uradio jer liverpool posle odlaska stivena garagera owena i ostalih vise nije taj liverpool dobro se secam finala ls milan vodi liverpul se vraca sada liv treba da se bori za 11 mesto...

Bicu Slobodan

pre 6 godina

Lepo sam govorio pred pocetak sezone. Treba nam golman, stoper i levi bek. Drugi je problem sto Klop forsira da Can i Wijnaldum idu napred umesto da kvare igru. Henderson ne ume ni jedno ni drugo. Nazalost Liverpool nema para da dovede skupa pojacanja ali onda je trebalo da prodaju Coutinha i da dovedu 2-3 odlicna igraca pozadi. Sa Keitom ce srednji red izgledati bolje, ali jun je daleko. Can ce verovatno na kraju sezone u Juve a bolje bi bilo da ode Henderson nego on. Mozda do kraja sezone forsirati Gomeza i Arnolda pa sta bude. Prvi sam se odusevio kad je Klop dosao ali ovakva igra ne vodi nicemu. Igra jeste atraktivna ali mislim da je njegova greska u ulogama na sredini terena. Nema ko da kvari igru a tako ne ide. Kante, Matic... takav igrac nama fali. Odnosno da Can i Wijnaldum odigraju tu ulogu a kreiranje neka ostave drugima.Onda ce i Lovren biti bolji i Minjole( mada ne mogu biti odlicni, to je sigurno).

Bree

pre 6 godina

Kod Rodzersa je igrao sasvim korektno. Ne mogu reci sjajno ili fenomenalno, jer nije tako, a i realno nije neka klasa od stopera, pa da nesto iznenadjuje. U Lionu je bio dobar, kao i onu jednu sezonu u Sautemptonu, ali mislim da jednostavno njemu ne odgovara ovakav stil igre koji forsira Klop i tu je najrealniji razlaz vec u januaru.

Kibo

pre 6 godina

Lovren nije kriv za prvi gol! 
Veoma lako može da se analizira; Lovren sve vreme drži Kejna u opsajdu, pažljivo drži liniju i u trenutku kada Tripije igra pas na Kejna ovaj je u čistom opsajdu, što se tiče pozicije Lovrena! 

Problem kod prvog gola su Gomez i Matip koji stoje loše, igraju Kejna "ON" i sudija ne podiže zastavicu, ne maše opsajd, jer Kejn koristi grešku Gomeza i Matipa, njihovo loše držanje linije! 
Praktično su Gomez i Matip izdali Lovrena i izolovali ga da visi iza Kejna, umesto da isprate opsajd zamku i da ulove Kejna u mrežu! 

Kod prvog gola nema greške Lovrena! 
Grešku prave Gomez i Matip svojom nehajnošću i lošim pozicioniranjem, čime igraju Kejna "ON"!
(fudbalski ekspert, 23. oktobar 2017 14:38)


Pa nije tbog toga Lovren kriv, već jer nije skočio da udari loptu glavom i jer je radio ofsajd zamku bez gledanja u saigrače i što je zastao jer je očekivao ofsajd umesto pun sprint na Kejna. Da je samo trčao odmah, stigao bi ga.

Rikon

pre 6 godina

@krivstojko
Ne tupi, ne znas ni ime trenera, Poketino se zove, kakav crni Pelegrino.
Inače Klop neka završi posao, do Juna neka radi sta mu je volja, posle toga don Karlo neka dodje i mirna kuća, #YNWA

Boston

pre 6 godina

I neko mi posle kaze da su oni neki giganti od kluba ? Pa zamislite da li bi nekada Bajern, Real i ostali drzali takvog igraca u ekipi. Liverpul ima prosek ekipu i treba cestitati Klopu kako je usao u L.S sa takvim timom.

Ne razumem

pre 6 godina

Lovren nije neki kvalitet, to je jasno. U Sauthamptonu je igrao dobro jer su uglavnom igrali obranu. Nisu puno izlazili van, ali ovde to ne ide. E sad...cinjenica je jos nesto...Liverpul je dobio jos 2 gola nakon sta ga je Klop izvadio...pa si vi mislite

jovan vukadinovic

pre 6 godina

Krivica je redosledom na Klopu;nije smeo sezonu da ceka sa Matipom a jos manje Lovrenom,kao stoperskim parom..ocajni su i to vec dve godine..uz Milnera koji jedva hoda i ocajno lose zatvara prostor,promaja siba na sve strane sto za PL nema oprosta.Jednako je lane gurao Klajna na beku...i bilo takdoje ocajno pozadi..uz Hendersona,koji ne igra cestito defanzivu...previse je terena z akontre i kiksevi koje je Lovren dodatno priustio juce..su propast...

mufljuz

pre 6 godina

Ne radi se to tako.Samo je pokazao da zeli da prebaci krivicu na drugog.Iako los trebao je bar da ga pusti do kraja prvog poluvremena.Mislim da ce vreme pokazati,da je jedan od trenera kome se posreci generacija i to je to.To sto je bio u Borusiji nece vise ni sa jednim timom.Mada bih voleo da je drugacije

TucoBenedictoPacificoJuanM.R

pre 6 godina

Neka ide iz kluba ako ne moze da primi kritike.Ne igras ti covece za Watford vec za veliki Liverpool, petostrukog prvaka Evrope!!!

haylee

pre 6 godina

Koji si ti fudbalski ekspert kad pises "opsajd". Vrati se u osnovnu školu i završi to prvo

...

Lovren nije kriv za prvi gol!
Veoma lako može da se analizira; Lovren sve vreme drži Kejna u opsajdu, pažljivo drži liniju i u trenutku kada Tripije igra pas na Kejna ovaj je u čistom opsajdu, što se tiče pozicije Lovrena!

Problem kod prvog gola su Gomez i Matip koji stoje loše, igraju Kejna "ON" i sudija ne podiže zastavicu, ne maše opsajd, jer Kejn koristi grešku Gomeza i Matipa, njihovo loše držanje linije!
Praktično su Gomez i Matip izdali Lovrena i izolovali ga da visi iza Kejna, umesto da isprate opsajd zamku i da ulove Kejna u mrežu!

Kod prvog gola nema greške Lovrena!
Grešku prave Gomez i Matip svojom nehajnošću i lošim pozicioniranjem, čime igraju Kejna "ON"!
(fudbalski ekspert, 23. oktobar 2017 14:38)

Tanaka

pre 6 godina

Neverovatno kako navijaci Liverpula veruju sve sto cuju od komentatora, a ovi to prepisuju od kokega iz engleske ciji je cilj samo svaliti krivicu na nekoga.
Da je zadnja linija Teri i Ferdinand opet bi neko ispao smesan jer Liverpul napada sa 7 a brani se sa 3 igraca kad im lupe kontru. Tad je kasno vec i nema pomoci. Tu trener moze da utice, ali ne moze da utice na kvalitet igraca jer u Livetpulu za razliku od nekih pare ne rastu na drvecu.

cz

pre 6 godina

Dobro se setio da ga izbaci! Od kad igra kriv je direktno za 40 bodova minusa munimum! Nikako ne mogu da shvatim da ceo strucni stab ne moze da vidi da im je odbrana u rangu 3 lige?! Sa 2 krstena stopera ovo bi bio vrhunski tim! Valjda ce u januaru uraditi nesto po tom pitanju. Sledecih 6 kola nesto laksi raspored, poslednja sansa da se uhvati prikljucak za 3. mesto .. Za vise nazalost mozda sledece sezone

fudbalski ekspert

pre 6 godina

Lovren nije kriv za prvi gol!
Veoma lako može da se analizira; Lovren sve vreme drži Kejna u opsajdu, pažljivo drži liniju i u trenutku kada Tripije igra pas na Kejna ovaj je u čistom opsajdu, što se tiče pozicije Lovrena!

Problem kod prvog gola su Gomez i Matip koji stoje loše, igraju Kejna "ON" i sudija ne podiže zastavicu, ne maše opsajd, jer Kejn koristi grešku Gomeza i Matipa, njihovo loše držanje linije!
Praktično su Gomez i Matip izdali Lovrena i izolovali ga da visi iza Kejna, umesto da isprate opsajd zamku i da ulove Kejna u mrežu!

Kod prvog gola nema greške Lovrena!
Grešku prave Gomez i Matip svojom nehajnošću i lošim pozicioniranjem, čime igraju Kejna "ON"!

krivistojko

pre 6 godina

to sto liverpulu losa odbrana to nije sporno
nego sto je totenhem masina to niko ne spominje
pa oni sa realom egal na bernabeu igraju i to onako momacki
pelegrino je majstor

Hoces Iskreno ?!

pre 6 godina

Brate mili... ja na fm-u prodajem minjolea i lovrena cim uzdjem u lpool godinama vec. xD
Isto kao kada uzmem arsenal prodam gibsa i volkota :O

itd itd

sremac76

pre 6 godina

Zašto ga uopšte drži, Lovren nema kvalitet i to je to ali nije sam sebe stavio u postavu, ako misliš da se boriš za titulu ne držiš takvog igrača u igri...

Adam

pre 6 godina

Najvecu gresku je napravio Klop pre dva meseca.Sto nije doveo ni jednog odbranbenog ivraca sem Robertsona za neku sicu,koji nije ni na klupi.Lovren je jako los igrac ali nema boljeg na toj poziciji od njega.Jer je Klavan tek katastrofa.Morao bi da odgovara pred svima za onako katastrofalno odradjen prelatni rok.I da se u januaru oderekne Matipa,Lovrena i Klavana pa makar doveo klince iz omladinskog tima

mufljuz

pre 6 godina

Ne radi se to tako.Samo je pokazao da zeli da prebaci krivicu na drugog.Iako los trebao je bar da ga pusti do kraja prvog poluvremena.Mislim da ce vreme pokazati,da je jedan od trenera kome se posreci generacija i to je to.To sto je bio u Borusiji nece vise ni sa jednim timom.Mada bih voleo da je drugacije

Hoces Iskreno ?!

pre 6 godina

Brate mili... ja na fm-u prodajem minjolea i lovrena cim uzdjem u lpool godinama vec. xD
Isto kao kada uzmem arsenal prodam gibsa i volkota :O

itd itd

sremac76

pre 6 godina

Zašto ga uopšte drži, Lovren nema kvalitet i to je to ali nije sam sebe stavio u postavu, ako misliš da se boriš za titulu ne držiš takvog igrača u igri...

krivistojko

pre 6 godina

to sto liverpulu losa odbrana to nije sporno
nego sto je totenhem masina to niko ne spominje
pa oni sa realom egal na bernabeu igraju i to onako momacki
pelegrino je majstor

marko

pre 6 godina

to sto liverpulu losa odbrana to nije sporno
nego sto je totenhem masina to niko ne spominje
pa oni sa realom egal na bernabeu igraju i to onako momacki
pelegrino je majstor
 (krivistojko)

Краљево Ваљево, Пелегрино Покетино.

ANTESAN

pre 6 godina

AAAAAA to je onaj fuzbaler sto je na svom profilu za godisnjicu zlocinacke oluje, napisao "mnogo je OLUJA ali samo jedna je prava", sto glumi u Engleskoj kako razume izbjeglice, jelte i sam je bio kao dijete u Njemackoj.Koji kreteni ga jos podvode pod "Srbin".Lovren je balvan koji se zahvaljujici Mamicu namlatio para za sto zivota.Zato je posebno los ove sezone.

Ne razumem

pre 6 godina

Lovren nije neki kvalitet, to je jasno. U Sauthamptonu je igrao dobro jer su uglavnom igrali obranu. Nisu puno izlazili van, ali ovde to ne ide. E sad...cinjenica je jos nesto...Liverpul je dobio jos 2 gola nakon sta ga je Klop izvadio...pa si vi mislite

cz

pre 6 godina

Dobro se setio da ga izbaci! Od kad igra kriv je direktno za 40 bodova minusa munimum! Nikako ne mogu da shvatim da ceo strucni stab ne moze da vidi da im je odbrana u rangu 3 lige?! Sa 2 krstena stopera ovo bi bio vrhunski tim! Valjda ce u januaru uraditi nesto po tom pitanju. Sledecih 6 kola nesto laksi raspored, poslednja sansa da se uhvati prikljucak za 3. mesto .. Za vise nazalost mozda sledece sezone

demagogija

pre 6 godina

kad se odrekao srpskog roda kome pripada, što ne bi i Liverpula.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Duško, 23. oktobar 2017 14:07)

i gabrijel jesus iz man city-ja se odrekao srpskog porekla i prihvatio brazilski dres kao svoj. sram ga i stid bilo

Tanaka

pre 6 godina

Neverovatno kako navijaci Liverpula veruju sve sto cuju od komentatora, a ovi to prepisuju od kokega iz engleske ciji je cilj samo svaliti krivicu na nekoga.
Da je zadnja linija Teri i Ferdinand opet bi neko ispao smesan jer Liverpul napada sa 7 a brani se sa 3 igraca kad im lupe kontru. Tad je kasno vec i nema pomoci. Tu trener moze da utice, ali ne moze da utice na kvalitet igraca jer u Livetpulu za razliku od nekih pare ne rastu na drvecu.

Minja

pre 6 godina

Pazite vi to. Jedan Lovren ima platu od 100.000 nedeljno. Poredjenja radi, najplaceniji igrac u Totenhemu ima isto toliko - Kejn. I to je politika Totenhema, preko 100.000 nedeljno ne idu. Pa sad vi odlucite koga cete da simpatisete. Totenhem ili Liverpul. Napoli ili Juve. Real ili Sevilju. Dortmund ili Bajern. PSG ili Lion. itd. Ja lako odlucim.

мики

pre 6 godina

pelegrino je majstor
(krivistojko, 23. oktobar 2017 14:46)

какве везе има Пелегрино да овом утакмицом?

neutralni felsh

pre 6 godina

nimalo trenerski ni pedagoski. ovo ni nabusiti murinjo ne bi uradio. ok, trener je, autoritet, ali ispostuj bre svog graca barem poluvreme, koliko god da je izgresio. prvo, ovako pljuje i na svoju odluku da bas taj momak pocne utakmicu. drugo, da ga je zamenio na poluvremenu, imao bi tog igraca za niz utakmica, ovako je izblamirao i sebe i igraca, de fakto ga izgubio i napravio dzumbus u ekipi, sa vec poljuljanim samopouzdanjem, posle jedva saniranog problema sa nezadovoljnim kutinjom. ekipa je vec usla nervozna u duel sa uigranim i agilnim totenhemom, sa kejnom u punoj formi, sutira gde zamisli - dakle nije sve ni do lovrena. liverpul ima poroznu odbranu, koliko god da je lovren los, nije on toliko kriv za opsti utisak da liverpul nema sampionsko samopouzdanje i lici na auto bez kocnica. paradoksalno, njima je odbrana cesto dobro postavljena, niko tu ne strci, ali je problem u igri stopera i oba beka 1 na 1, tu gube duele. treba im miran pouzdan stoper koji ima mozak i srce da sledi i naglo sredi cuvanog igraca, kao ciro ferara, maldini, nesta (cela ta italo-skola), pujol, autoritet za obe ekipe, a uz to i da se izdere na ekipu. nije vidic postao kapiten samo zbog igre nego i zato sto je smeo na terenu da se derne i gigsu i runiju ako kasne u blok... da ne duzim pricu - liverpul vec drugu sezonu sve to nema, izvoljevalo se previse, klop je hteo tim za bum-bum fudbal, svi da igraju brzu zonu, svi da imaju filing za loptu. izgleda da nije dobio ni jedno ni drugo, napred je pristojno, ali zadnja veza je ocaj, a jos pre potopa u nedelju se videlo da nema igrace da pozadi sprece belaj, a cenu sad platio lovren, tipicni igrac za rotaciju, ko bartra u barsi. van dajk nije dosao, kutinjo hoce u barsu, ekipa polako izgubila fokus na titule - brod koji jedva plovi.
zato je klop nervozan (blizu je otkaza, verovatno - angazovan je na duze staze, ali ne ovako nizbrdo), ekipa sa letosnjiim sampionskim ambicijama sad klizi ka sredini tabele. ceh placa lovren.
hitno im treba vodja na terenu. a kako da ga nadju kad klop stalno skakuce okolo i dernja se. to je posao nekog od igraca na terenu. trener temperamentom cesto ugusi slobodu (i samopouzdanje) igraca, makar iz najbolje namere. ovako, kad igraju dobro unese euforiju a kad igraju lose on se omusi, zajedno sa ekipom.

fudbalski ekspert

pre 6 godina

Lovren nije kriv za prvi gol!
Veoma lako može da se analizira; Lovren sve vreme drži Kejna u opsajdu, pažljivo drži liniju i u trenutku kada Tripije igra pas na Kejna ovaj je u čistom opsajdu, što se tiče pozicije Lovrena!

Problem kod prvog gola su Gomez i Matip koji stoje loše, igraju Kejna "ON" i sudija ne podiže zastavicu, ne maše opsajd, jer Kejn koristi grešku Gomeza i Matipa, njihovo loše držanje linije!
Praktično su Gomez i Matip izdali Lovrena i izolovali ga da visi iza Kejna, umesto da isprate opsajd zamku i da ulove Kejna u mrežu!

Kod prvog gola nema greške Lovrena!
Grešku prave Gomez i Matip svojom nehajnošću i lošim pozicioniranjem, čime igraju Kejna "ON"!

Nije ni njemu lako

pre 6 godina

Jel' ovo onaj što ga je žena prevarila sa onim drvosječom/šumarem iz rodnog sela. Ozbiljno pitam. Mo'š misliti kakav je to "nogometaš" kad je poznat po ženinim nestašlucima.

barnes

pre 6 godina

za sedam godina od kada je FSG preuzeo Liverpul, klub je potrosio neto 25 mil funti na igrace svake godine. Liverpul Eho je imao jako lep clanak o tome. zasto nisu doveli Van Dajka, zato sto je neko iz Liverpula pustio u javnost da ga je Klop kontaktirao u vezi sa transferom, nije Sautempton to objavio, nego bas neki tviter menadzer iz uprave Liverpula. zasto su to uradili, pa ne trosi im se 70 mil funti. da su prodali Kutinja, Klop bi sam otisao ne brinite se. sto se tice Lovrena, sklon je greskama, ali ova trojica ispred odbrane Dzan, Henderson i Milner su jednako krivi.

djaps

pre 6 godina

Lovren nije neki top stoper, ali meni je decka ovde i zao jer je zrtva (sem svoje gluposti) greske menadzera koji nikako tri godine da sklopi jaku odbranu. Jurio je Van Dajka tri meseca letos i kada nije uspeo - nije se okrenuo opciji broj 2. Pa ne treba mu Van Dajk jer je lep, nego sto je preko potreban dobar stoper. I? Zasto ga nije nasao? Nema opravdanja, jednostvano nema.
Lovren igra sa povredama sve vreme, pod injekcijama. Bukvalno je ispao zrtva tvrdoglavog trenera. Za tri godine moja keva bi sklopila dobru odbranu, a Klop ne moze, ne kapiram tipa uopste... Jednostvano ne shvata najprostiju stvar, i nije uspeo da skpapira sta je zapravo Premijer liga i kako se dobijaju mecevi i sprema sampionski tim.

jovan vukadinovic

pre 6 godina

Krivica je redosledom na Klopu;nije smeo sezonu da ceka sa Matipom a jos manje Lovrenom,kao stoperskim parom..ocajni su i to vec dve godine..uz Milnera koji jedva hoda i ocajno lose zatvara prostor,promaja siba na sve strane sto za PL nema oprosta.Jednako je lane gurao Klajna na beku...i bilo takdoje ocajno pozadi..uz Hendersona,koji ne igra cestito defanzivu...previse je terena z akontre i kiksevi koje je Lovren dodatno priustio juce..su propast...

Adriano_Galliani

pre 6 godina

Cinjenica. Liverpul je tim koji je za psoesnje 3- 4 sezone potrosio najmanje. Ubedljivo. Mislim na 6 najvecih timova. U vlasniku je problem.

Lovren je tu sporedan.
(Partizan, Torino, Al Ahli, 23. oktobar 2017 15:55)

Ali je titulu uzeo i Lester sa ulozenih 10m. Nema opravdanja.

Kajman

pre 6 godina

A kad je uštopovao Lukakua,bio je dobar?Neko je ovde primetio da nije u pitanju Lovren nego broj igrača u manevru i u branjenju kontre.Nije loš uopšte,npr.kvalitetniji je od svih odbrambenih naše reprezentacije(Srbije).Mene brinu drugi limitirani igrači ( Milner,Henderson,Matip).Na kraju će ga prodati i dovesti lošijeg od njega jer svi vrhunski su zauzeti ili neće u L'pul.Klop gubi konce,to je to.

haylee

pre 6 godina

Koji si ti fudbalski ekspert kad pises "opsajd". Vrati se u osnovnu školu i završi to prvo

...

Lovren nije kriv za prvi gol!
Veoma lako može da se analizira; Lovren sve vreme drži Kejna u opsajdu, pažljivo drži liniju i u trenutku kada Tripije igra pas na Kejna ovaj je u čistom opsajdu, što se tiče pozicije Lovrena!

Problem kod prvog gola su Gomez i Matip koji stoje loše, igraju Kejna "ON" i sudija ne podiže zastavicu, ne maše opsajd, jer Kejn koristi grešku Gomeza i Matipa, njihovo loše držanje linije!
Praktično su Gomez i Matip izdali Lovrena i izolovali ga da visi iza Kejna, umesto da isprate opsajd zamku i da ulove Kejna u mrežu!

Kod prvog gola nema greške Lovrena!
Grešku prave Gomez i Matip svojom nehajnošću i lošim pozicioniranjem, čime igraju Kejna "ON"!
(fudbalski ekspert, 23. oktobar 2017 14:38)

pistojeze

pre 6 godina

A koliko je Firminjo dao golova i na koliko utakmica?Nije problem samo sa stoperima,Emre Can nije ni za Votford a kamoli za Liverpul.Pod hitno prodati Firminja,Klavana,Staridza koji je tri godine povredjen i kupiti Obamejanga,nekog stopera iz Brazila ili Italije,takodje i zadnjeg veznog ali zvucnog imena,ne nekog kao naseg Grujica vec neko zvucno ime,nekog dokazanog.

Rade Kornjaca

pre 6 godina

Ofsajd, opsajd, hopsajd - vrlo vazno, meni je i dan-danas prirodnije reci sangarepa od sargarepe.

Mislim da je Lovren:
- mentalno ogranicen ili
- zestoko upleten u namestanje utakmica.

Nekako imam osecaj da je ovo drugo u pitanju. Ne bi bio ni prvi ni poslednji upleten u te smutne radnje. Deklan Hil u svojoj knjizi "The Fix" je plastino objasnio kako je za namestanje utakmice dovoljno 2 do 3 igraca, i to uglavnom golman, odbrambeni igrac i napadac.

Greske koje sporadicno pravi u odbrani su najslabije receno dunsterske, na nivou solidnog igraca fudbala uzrasta do 11 godina. Iskreno, alal mu vera sa kojim kvalitetima je obezbedio sebi platu od 100,000 funti nedeljno.

Ovaj Liverpool me dosta podseca na generaciju koju je vodio Roj Evans: takodje su imali ubitacan napad, ali jos mnogo bolju sredinu od ove danasnje, ali je odbrana bila ocaj zivi. Dolaskom sledeceg menadzera, Zerar Ulijea, u prvom prelaznom roku su zamenjeni golman, centralni odbrambeni dvojac i vec u sledecoj sezoni su bili tim sa najmanje primljenih golova.

Ne znam zasto je Klopu tesko ovo da uvidi, ali ce ga sopstvena tvrdoglavost kostati radnog mesta kako mi se cini. Ovo juce sto je izbacio Lovrena napolje je nesto sto je trebao da uradi pre godinu i po dana.

Neko rece da je Klop ipak trebao da ga pusti da odigra celo poluvreme pre izmene. Zasto? Da mu se casno oduzi za sve nebulozne greske koje ponavlja godinama? Da ga pusti da napravi jos neku glupost do kraja poluvremena?

slučajni prolaznik

pre 6 godina

Vidim mnogo komentara na temu "Liverpul nema pare". Neverovatna glupost. Klop je rekao na jednoj konferenciji pred kraj avgusta da neće puštati Kutinja ni za 150 miliona jer nije stvar u parama koje Liverpulu svakako ne fale. Tako da taj izgovor ne vredi. Problem je što su Rodžersu i drugima govorili iz uprave koje igrače mogu da dovedu, dok Klop ima odrešene ruke, što je i razumljivo ako uporedimo ta imena. Zašto nije rešio odbranu i zašto je bio u fazonu "Ako ne mogu Van Dajka, neću nikog", to ne znam. Ali moralo de sve to bolje odraditi. Ništa, Scouseri moji, sledeća sezona je naša ? U potpisu, iskren navijač Redsa.

Neutralni posmatrac

pre 6 godina

Koliko je sam Lovren kriv za prva dva gola i jos ko zna koliko pre toga, toliko je Klop kriv sto ga uopste drzi u timu. Ima omladinaca koji onako ne bk gresili

Adam

pre 6 godina

Najvecu gresku je napravio Klop pre dva meseca.Sto nije doveo ni jednog odbranbenog ivraca sem Robertsona za neku sicu,koji nije ni na klupi.Lovren je jako los igrac ali nema boljeg na toj poziciji od njega.Jer je Klavan tek katastrofa.Morao bi da odgovara pred svima za onako katastrofalno odradjen prelatni rok.I da se u januaru oderekne Matipa,Lovrena i Klavana pa makar doveo klince iz omladinskog tima

Kibo

pre 6 godina

Lovren nije kriv za prvi gol! 
Veoma lako može da se analizira; Lovren sve vreme drži Kejna u opsajdu, pažljivo drži liniju i u trenutku kada Tripije igra pas na Kejna ovaj je u čistom opsajdu, što se tiče pozicije Lovrena! 

Problem kod prvog gola su Gomez i Matip koji stoje loše, igraju Kejna "ON" i sudija ne podiže zastavicu, ne maše opsajd, jer Kejn koristi grešku Gomeza i Matipa, njihovo loše držanje linije! 
Praktično su Gomez i Matip izdali Lovrena i izolovali ga da visi iza Kejna, umesto da isprate opsajd zamku i da ulove Kejna u mrežu! 

Kod prvog gola nema greške Lovrena! 
Grešku prave Gomez i Matip svojom nehajnošću i lošim pozicioniranjem, čime igraju Kejna "ON"!
(fudbalski ekspert, 23. oktobar 2017 14:38)


Pa nije tbog toga Lovren kriv, već jer nije skočio da udari loptu glavom i jer je radio ofsajd zamku bez gledanja u saigrače i što je zastao jer je očekivao ofsajd umesto pun sprint na Kejna. Da je samo trčao odmah, stigao bi ga.

andreas kisser

pre 6 godina

@fudbalski ekspert

preporucicemo te skaju, pa te mozda uposle umesto rednapa, alana hansena, nevila i karagera koji su juce vodili prenos i bili strucni konsultanti na utakmici. nije problem u ofsajdu (btw, gomez je u liniji sa lovrenom, matip je korak ispred), vec u lopti koja mu prolazi pored glave, a on umesto da skace, stoji u mestu i krece da se okrece oko svoje ose. dakle, lovrenu kejn stoji sa leve strane, a jedna relativno spora, niska i prosecno plasirana lopta mu proazi sa desne strane. na stranu to sto su se svi u studiju uopste cudili cemu postavljanje ofsajda tako visoko pored brzonogih kejna i sona, ali to je vec druga prica. dakle lovren je kriv sto je umesto da presece jednu laganu loptu, odigrao baletsku piruetu koja je omogucula kejnu da dodje u sansu. na to plus jos i ocajna reakcija minjolea. jel ti sad jasnije?

smajhel je u pravu! lovren je katastrofa, ali kako je klop doveo sebe u situaciju da nakon dve godine i 4 prelazna roka i dalje igra sa odbranom koju mu je ostavio rodzers!? to apsolutno nema nikakve logike! jedino mu igra matip koga je doveo za dzabe i koji bi eventualno mogao da bude prva zamena dvojici ozboljnih stopera (recimo van dajk i de fraj), dok je lovren objektivno nivo brajtona. isto vazi i za golmana. ima tu i nekih drugih nelogicnosti, recimo zbog cega arnold alexandar, koji je mnogo brzi i prodorniji ne igra na desnom beku, a gomez sa matipom u sredini, itd. ako klop ne resi odbranu januara, mislim da moze da se pakuje na leto.

nista o nicemu

pre 6 godina

Pazite vi to. Jedan Lovren ima platu od 100.000 nedeljno. Poredjenja radi, najplaceniji igrac u Totenhemu ima isto toliko - Kejn. I to je politika Totenhema, preko 100.000 nedeljno ne idu. Pa sad vi odlucite koga cete da simpatisete. Totenhem ili Liverpul. Napoli ili Juve. Real ili Sevilju. Dortmund ili Bajern. PSG ili Lion. itd. Ja lako odlucim.
(Minja, 23. oktobar 2017 17:56)

Uh, uh. Koliko pogresnosti u jednom komentaru, bukvalno si zamenio sve moguce teze.

Rikon

pre 6 godina

@krivstojko
Ne tupi, ne znas ni ime trenera, Poketino se zove, kakav crni Pelegrino.
Inače Klop neka završi posao, do Juna neka radi sta mu je volja, posle toga don Karlo neka dodje i mirna kuća, #YNWA

HK

pre 6 godina

Nije fudbal banalna jednacina pa da se racuna koliko je primio pre, a koliko nakon izlaska onog kvazi fudbalera.
Koji je u svakoj sezoni prvi igrac po greskama koje su direktno dovele do golova.
Decko zaista nije za sport, ali ni Klop nije uradio sta je trebalo u prelaznom roku, nego se busao kako ima odlicnu odbranu! Zato ga razapinju navijaci. Tu je ispao smesan.

Cinjenica. Liverpul je tim koji je za psoesnje 3- 4 sezone potrosio najmanje. Ubedljivo. Mislim na 6 najvecih timova. U vlasniku je problem.

Lovren je tu sporedan.
(Partizan, Torino, Al Ahli, 23. oktobar 2017 15:55)
To bi navijaci Liverpula voleli tako da se predstave.Totenhem koji vas je razbio je mnogo manje potrosio nego Liverpul u poslednjih nekoliko godina, a uvek je ispred.I smarate vise sa tim kako Liverpul ne trosi.Totenhem moze samo da sanja da plati onoliko koliko je Liverpul za npr Manea ili Salaha i koliko ce da plati za Van Dajka

fifuabm

pre 6 godina

Nije ga izveo da bi uveo drugog defanzivca već da bi uveo Oks Lejd Čemberlejna. Dakle promena taktike i formacije je bila neophodna jer su u tom trenutku već gubili 2-0. Eto pojašnjenja za sve koji govore kako je Klop loš pedagog što izvodi čoveka već u 31. minutu.

Neko@

pre 6 godina

Tako su i mene bivse brisale iz kruga prijatelja... Kako sa kojom zavrsim, završi i ona sa mnom na ovim aplikacijama, koje uzgred i nisam siguran za šta služe!?!
Ko' uvredjena i razmažena deca!!!

Smesni ste!

pre 6 godina

L'pool = raspad
Pola tima ne zna gde bije, druga polovina nezadovoljna, a Klopu nista nije jasno :)
U zimskom prelaznom roku ce da ostanu bez jos 3-4 igraca, a opet nikog znacajnog nece dovesti - pa ko je lud da dodje u tu opstu konfuziju?

Boston

pre 6 godina

I neko mi posle kaze da su oni neki giganti od kluba ? Pa zamislite da li bi nekada Bajern, Real i ostali drzali takvog igraca u ekipi. Liverpul ima prosek ekipu i treba cestitati Klopu kako je usao u L.S sa takvim timom.

HK

pre 6 godina

Drugo. Nema sta da se prica o nekom tamo Totenhemu koji nije tim ni u Engleskoj, kamoli u Evropi.
Levi vodi lep, porodican biznis bez stresa i ocekivanja.
(Partizan, Torino, Al Ahli, 23. oktobar 2017 16:11)

Drugo, ti decko veze sa zivotom nemas.U ovoj deceniji nabroji mi koliko je Liverpul puta zavrsio ispred Totenhema. Klasican nadobudni navijac Liverpula

Los glas

pre 6 godina

Liverpul je izasao na los glas, i to je to! Letos niko od velikih nije hteo da bude doveden u vezu sa Liverpulom, ali je zato Kutinjo hteo da ode! Glavni razlog slabijeg izdanja Liverpula je upravo Kutinjo: nije ni senka igraca iz ranijih sezona, a Liverpul je uvek dobijao kad bi navala uradila vise nego odbrana! Sad je sav teret na odbrani, u kojoj Lovren nije najgori igrac! Imao je i velikih trenutaka u tom timu, a prolazi i psihicku krizu (uzima redovno i tablete pre utakmica!), sto Klop izgleda ne primecuje! Klop je tvrdoglav - i kad ne moze kako je naumio, on opet nastavlja po starom! Nase igrace izgleda ne podnosi: Jojic je u Borusiji odlicno zapoceo, ali ga je Klop odmah odstranio iz tima, a Grujicu ne dopusta da pokaze svoju neiscrpnu igracku energiju, zbog koje je i doveden u Liverpul! Krivac, za ovu utakmicu, za ovu sezonu i za prethodnu (prvu se tek uigravao) - svakako je Klop! U januaru, ako ne i pre, Klop bi mogao da ode, a Lovren mozda i ostane!

Fifi

pre 6 godina

Van svega, ovaj covek je los trener. Neki nasi igraci igraju ili su igrali u Liverpulu i niko nije napredovao u tom klubu? Zasto ih je klub doveo ako su losi? Gde je tu rad trenera? Sa dobrim trenerom igrac napreduje a ne nazaduje. Odavno imam takvo misljenje i to od kada je dosao za trenera u Liverpul. Drugacije je bilo dok je bio u Nemačkoj. Lako je igraca staviti na klupu ili proslediti u drugi klub.... Nikada Liverpul sa ovim nece uraditi ni za 100 godina.

Ljubisa_livac

pre 6 godina

Kiksara. Odbrana na nivou Sautemptona a hocemo u vrh tabele. Napad svako moze dati gol ali odbrana uvek moze da primi gol vise.

Madjo

pre 6 godina

Vrlo važno što ih je izbrisao sa Instagrama. Ako je jutros došao na trening, znači da ih nije izbrisao u stvarnosti, a to se pika. To je kao kad mnoge ljude poizbacaš sa fejsa i instagrama, a opet u realnom životu i dalje imaš normalnu komunikaciju sa njima. Takvih je slučajeva koliko hoćete.

Dacha

pre 6 godina

Klop je tu vec treca sezona i nikako da se dovede pameti,svaki prelazni rok isto i konstantno pravi istu gresku koliko god bio dobar trener zbog toga ispasta i on i klub! Susta suprotnost njega je npr Gvardiola,covek je dosao u klub,kao i Klop prve sezone dovodio iskljucivo napadacki orjentisane igrace ali je na vreme shvatio da time nista ne dobija ako ima suplju odbranu i sta je uradio,komplet je remontovao odbranu i doveo vrhunske igrace i pogledajte rezulata,ubedljivo su prvi u ligi i smesi im se titula i uz Mancester Utd imaju najmanje primljenih golova a ubedljivo najvise datih jer sve polazi od odbrane,ako imas u nju sigurnost onda je lakse i da se krene u napad i postigne gol!

Sumadinac91

pre 6 godina

Bicu Slobodan

Liverpul nema pare a dovodi igrače koje ne može da kupi 90% fudbalskih klubova na planeti Zemlji,vrlo interesantno.

TucoBenedictoPacificoJuanM.R

pre 6 godina

Neka ide iz kluba ako ne moze da primi kritike.Ne igras ti covece za Watford vec za veliki Liverpool, petostrukog prvaka Evrope!!!

Martin

pre 6 godina

Kasno je sada ko je kriv Lovrena je doveo Rodzers,odlluka je bila losa a pogotovu kada se znalo da je ranije u Olimpiku sa Bisevcem u paru bio smehotresan, tako da je krivica Klopa je sto ga ne proda,ako oce neko da ga kupi jer decko je osrednjeg kvaliteta,i tada me umalo slog nije strefio kad sam cuo za koju lovu i gde dolazi tako da se netreba cuditi sto su Britanske sluzbe zatajile kad ovo dopustaju.

zekan

pre 6 godina

Pa Lovren je smesan igrac. Njemu je kiks drugo ime. Nije on kriv sto nije kalibar za Liverpul,vec Klop koji ga stavlja u prvu postavu. Kao dokaz da ga ne interesuje Liverpul govori i ova cinjenica da je nakon izlaska iz igre izbrisao sa drustvenih mreza Liverpul.

kajverson

pre 6 godina

minja .....ne biras koga volis ili simpatiziras jer to postane na neki neobjasnjivi dio tebe....volim dinamo i juve i nema dalje, treci ne postoji to nije stvar opcije....koliko puta sam reko ma gadi mi se vise dinamo i kako prezentiraju svoju igru da ti ponekad drago i kad zabiju a isto tako i kad prime gol nadajuci se da ce se nesto u buducnosti promjeniti na bolje.....to ti je kao imas sina koji ti stalno radi probleme i navlaci sramotu,najrade bi volio da ga nema al ipak volis ga strasno jer je tvoj i dio tebe.....

jovas

pre 6 godina

kod prvog gola Lovren je pravilno istupio napred praveci ofsajd, nazalost Matip je zaostao, dakle ni govora da je Lovren kriv, kod drugog gola zaista je Lovren imao losu procenu leta lopte i moze mu se to pripisati iako se to desilo skoro pedeset metara od gola pa se pitam ko njega treba da pokriva u takvim situacijama?????

Bree

pre 6 godina

Kod Rodzersa je igrao sasvim korektno. Ne mogu reci sjajno ili fenomenalno, jer nije tako, a i realno nije neka klasa od stopera, pa da nesto iznenadjuje. U Lionu je bio dobar, kao i onu jednu sezonu u Sautemptonu, ali mislim da jednostavno njemu ne odgovara ovakav stil igre koji forsira Klop i tu je najrealniji razlaz vec u januaru.

leptirica

pre 6 godina

Pazite vi to. Jedan Lovren ima platu od 100.000 nedeljno. Poredjenja radi, najplaceniji igrac u Totenhemu ima isto toliko - Kejn. I to je politika Totenhema, preko 100.000 nedeljno ne idu. Pa sad vi odlucite koga cete da simpatisete. Totenhem ili Liverpul. Napoli ili Juve. Real ili Sevilju. Dortmund ili Bajern. PSG ili Lion. itd. Ja lako odlucim. 
(Minja, 23. oktobar 2017 17:56)

Istina. Tottenham je u vlasništvu Židova, da je u vlasništvu bogatog Rusa ili Kineza novac nebi bio bitan, ali Židovi točno znaju koliko žele i mogu platiti, a i od većih klubova imaju stadion malog kapaciteta pa samim time i manju zaradu od prodaje karata.

Bicu Slobodan

pre 6 godina

Lepo sam govorio pred pocetak sezone. Treba nam golman, stoper i levi bek. Drugi je problem sto Klop forsira da Can i Wijnaldum idu napred umesto da kvare igru. Henderson ne ume ni jedno ni drugo. Nazalost Liverpool nema para da dovede skupa pojacanja ali onda je trebalo da prodaju Coutinha i da dovedu 2-3 odlicna igraca pozadi. Sa Keitom ce srednji red izgledati bolje, ali jun je daleko. Can ce verovatno na kraju sezone u Juve a bolje bi bilo da ode Henderson nego on. Mozda do kraja sezone forsirati Gomeza i Arnolda pa sta bude. Prvi sam se odusevio kad je Klop dosao ali ovakva igra ne vodi nicemu. Igra jeste atraktivna ali mislim da je njegova greska u ulogama na sredini terena. Nema ko da kvari igru a tako ne ide. Kante, Matic... takav igrac nama fali. Odnosno da Can i Wijnaldum odigraju tu ulogu a kreiranje neka ostave drugima.Onda ce i Lovren biti bolji i Minjole( mada ne mogu biti odlicni, to je sigurno).

Partizan, Torino, Al Ahli

pre 6 godina

Nije fudbal banalna jednacina pa da se racuna koliko je primio pre, a koliko nakon izlaska onog kvazi fudbalera.
Koji je u svakoj sezoni prvi igrac po greskama koje su direktno dovele do golova.
Decko zaista nije za sport, ali ni Klop nije uradio sta je trebalo u prelaznom roku, nego se busao kako ima odlicnu odbranu! Zato ga razapinju navijaci. Tu je ispao smesan.

Cinjenica. Liverpul je tim koji je za psoesnje 3- 4 sezone potrosio najmanje. Ubedljivo. Mislim na 6 najvecih timova. U vlasniku je problem.

Lovren je tu sporedan.

zekan

pre 6 godina

Pa Lovren je smesan igrac. Njemu je kiks drugo ime. Nije on kriv sto nije kalibar za Liverpul,vec Klop koji ga stavlja u prvu postavu. Kao dokaz da ga ne interesuje Liverpul govori i ova cinjenica da je nakon izlaska iz igre izbrisao sa drustvenih mreza Liverpul.

el dumo

pre 6 godina

neka klop kvalitet za PL proslavio se u borusiji ovde nema sta da trazi vidi se da nema ni ekipu a i da je napravi ne bi nista uradio jer liverpool posle odlaska stivena garagera owena i ostalih vise nije taj liverpool dobro se secam finala ls milan vodi liverpul se vraca sada liv treba da se bori za 11 mesto...

мики

pre 6 godina

@fudbalski ekspert ne kaze se opsajd, nego ofsajd.
(donkeys, 23. oktobar 2017 14:53)

осим овог бесмисленог коментара, имаш ли још нешто да кажеш? очигледно си разумео шта је експерт хтео да каже.

Partizan, Torino, Al Ahli

pre 6 godina

Drugo. Nema sta da se prica o nekom tamo Totenhemu koji nije tim ni u Engleskoj, kamoli u Evropi.
Levi vodi lep, porodican biznis bez stresa i ocekivanja.

Ivan ZG

pre 6 godina

Nije Lovren bez grijeha, ali čovjek igra obranu pa su greške skupe. Uz to već duže igra pod injekcijama jer ga trener neće pustiti da se oporavi, a nekoga drugoga staviti u igru.

Lovren kada je zdrav ima veliki kapacitet trčanja, agilnost i brzinu.
OK, inteligencija mu nije jača strana, ali nije loš u postavljanju tj. dobro zauzima svoju poziciju.
Problem nastaje kada obrambenog igrača ostavite na prevelikom prostoru. Danas i Nejemar igra obranui vraća se do svog šesnajsterca i oduzima loptu. Jedino tako može funkcionirati obrana. To nisam primjetio kod Liverpula, a to stvar trenera i taktike. Sjetim se na kojim pozicijama vidim Modrića u toku utakmice. Po cijelom terenu, ali u fazi obrane uvijek zatvara prolaze za loptu i igrače. Tako je njegovim stoperima puno lakše jer nema više puno mjesta gdje igrač sa loptom može proći.
Osim toga, ako Lovren kiksa na centru, tko ga pokriva? Očito nitko.

Малац

pre 6 godina

Није одбрана проблем већ везни ред.
Тим коме су Џан и Хендерсон мозак тог тима, осуђен је на пропаст. Два лика који немају ни милимикрон креативности одсликавају јад и беду данашњег Ливерпула.
Клоп као главни креатор те погубне визије заслужује ногу по кратком поступку.
Није Ловрен крив што Ливерпул у току утакмице попије најмање 10 врло опасних контри захваљујућу двојцу који не зна куд гони.
Али нису ни они криви што не знају. Крив је онај који их већ 2 године држи као главне полуге.
Бојим се да је и човек без визије боља опција него Клоп с овим његовим смехотресом.

mrmlj

pre 6 godina

@(leptirica, 23. oktobar 2017 18:57)
da si ziva i zdrava, totenhem ima najveci stadion u ligi, cak su na ovoj utakmici protiv liverpula postavili novi rekord po broju gledalaca na utakmici premijer lige.
da li ti stadion po imenu vembli zvuci poznato?

vilenjak

pre 6 godina

Nešto nije u redu s tim klubom, tu igrači iz bivše Juge nikako ne mogu da uspeju, kao da ima neko prokletstvo za "naše" kad odu u Liverpul.

hm

pre 6 godina

Eh. Lovren. Da je samo on kriv... Nazalost, nista tu ne stima. Od trenera pa na nize. Imas igraca koji ne zeli da igra u tom klubu, imas povredjene igrace koji igraju, a imas i tvrdoglavog trenera.

fudbalski ekspert

pre 6 godina

Lovren nije kriv za prvi gol!
Veoma lako može da se analizira; Lovren sve vreme drži Kejna u opsajdu, pažljivo drži liniju i u trenutku kada Tripije igra pas na Kejna ovaj je u čistom opsajdu, što se tiče pozicije Lovrena!

Problem kod prvog gola su Gomez i Matip koji stoje loše, igraju Kejna "ON" i sudija ne podiže zastavicu, ne maše opsajd, jer Kejn koristi grešku Gomeza i Matipa, njihovo loše držanje linije!
Praktično su Gomez i Matip izdali Lovrena i izolovali ga da visi iza Kejna, umesto da isprate opsajd zamku i da ulove Kejna u mrežu!

Kod prvog gola nema greške Lovrena!
Grešku prave Gomez i Matip svojom nehajnošću i lošim pozicioniranjem, čime igraju Kejna "ON"!

mufljuz

pre 6 godina

Ne radi se to tako.Samo je pokazao da zeli da prebaci krivicu na drugog.Iako los trebao je bar da ga pusti do kraja prvog poluvremena.Mislim da ce vreme pokazati,da je jedan od trenera kome se posreci generacija i to je to.To sto je bio u Borusiji nece vise ni sa jednim timom.Mada bih voleo da je drugacije

Minja

pre 6 godina

Pazite vi to. Jedan Lovren ima platu od 100.000 nedeljno. Poredjenja radi, najplaceniji igrac u Totenhemu ima isto toliko - Kejn. I to je politika Totenhema, preko 100.000 nedeljno ne idu. Pa sad vi odlucite koga cete da simpatisete. Totenhem ili Liverpul. Napoli ili Juve. Real ili Sevilju. Dortmund ili Bajern. PSG ili Lion. itd. Ja lako odlucim.

haylee

pre 6 godina

Koji si ti fudbalski ekspert kad pises "opsajd". Vrati se u osnovnu školu i završi to prvo

...

Lovren nije kriv za prvi gol!
Veoma lako može da se analizira; Lovren sve vreme drži Kejna u opsajdu, pažljivo drži liniju i u trenutku kada Tripije igra pas na Kejna ovaj je u čistom opsajdu, što se tiče pozicije Lovrena!

Problem kod prvog gola su Gomez i Matip koji stoje loše, igraju Kejna "ON" i sudija ne podiže zastavicu, ne maše opsajd, jer Kejn koristi grešku Gomeza i Matipa, njihovo loše držanje linije!
Praktično su Gomez i Matip izdali Lovrena i izolovali ga da visi iza Kejna, umesto da isprate opsajd zamku i da ulove Kejna u mrežu!

Kod prvog gola nema greške Lovrena!
Grešku prave Gomez i Matip svojom nehajnošću i lošim pozicioniranjem, čime igraju Kejna "ON"!
(fudbalski ekspert, 23. oktobar 2017 14:38)

Partizan, Torino, Al Ahli

pre 6 godina

Drugo. Nema sta da se prica o nekom tamo Totenhemu koji nije tim ni u Engleskoj, kamoli u Evropi.
Levi vodi lep, porodican biznis bez stresa i ocekivanja.

neutralni felsh

pre 6 godina

nimalo trenerski ni pedagoski. ovo ni nabusiti murinjo ne bi uradio. ok, trener je, autoritet, ali ispostuj bre svog graca barem poluvreme, koliko god da je izgresio. prvo, ovako pljuje i na svoju odluku da bas taj momak pocne utakmicu. drugo, da ga je zamenio na poluvremenu, imao bi tog igraca za niz utakmica, ovako je izblamirao i sebe i igraca, de fakto ga izgubio i napravio dzumbus u ekipi, sa vec poljuljanim samopouzdanjem, posle jedva saniranog problema sa nezadovoljnim kutinjom. ekipa je vec usla nervozna u duel sa uigranim i agilnim totenhemom, sa kejnom u punoj formi, sutira gde zamisli - dakle nije sve ni do lovrena. liverpul ima poroznu odbranu, koliko god da je lovren los, nije on toliko kriv za opsti utisak da liverpul nema sampionsko samopouzdanje i lici na auto bez kocnica. paradoksalno, njima je odbrana cesto dobro postavljena, niko tu ne strci, ali je problem u igri stopera i oba beka 1 na 1, tu gube duele. treba im miran pouzdan stoper koji ima mozak i srce da sledi i naglo sredi cuvanog igraca, kao ciro ferara, maldini, nesta (cela ta italo-skola), pujol, autoritet za obe ekipe, a uz to i da se izdere na ekipu. nije vidic postao kapiten samo zbog igre nego i zato sto je smeo na terenu da se derne i gigsu i runiju ako kasne u blok... da ne duzim pricu - liverpul vec drugu sezonu sve to nema, izvoljevalo se previse, klop je hteo tim za bum-bum fudbal, svi da igraju brzu zonu, svi da imaju filing za loptu. izgleda da nije dobio ni jedno ni drugo, napred je pristojno, ali zadnja veza je ocaj, a jos pre potopa u nedelju se videlo da nema igrace da pozadi sprece belaj, a cenu sad platio lovren, tipicni igrac za rotaciju, ko bartra u barsi. van dajk nije dosao, kutinjo hoce u barsu, ekipa polako izgubila fokus na titule - brod koji jedva plovi.
zato je klop nervozan (blizu je otkaza, verovatno - angazovan je na duze staze, ali ne ovako nizbrdo), ekipa sa letosnjiim sampionskim ambicijama sad klizi ka sredini tabele. ceh placa lovren.
hitno im treba vodja na terenu. a kako da ga nadju kad klop stalno skakuce okolo i dernja se. to je posao nekog od igraca na terenu. trener temperamentom cesto ugusi slobodu (i samopouzdanje) igraca, makar iz najbolje namere. ovako, kad igraju dobro unese euforiju a kad igraju lose on se omusi, zajedno sa ekipom.

мики

pre 6 godina

@fudbalski ekspert ne kaze se opsajd, nego ofsajd.
(donkeys, 23. oktobar 2017 14:53)

осим овог бесмисленог коментара, имаш ли још нешто да кажеш? очигледно си разумео шта је експерт хтео да каже.

ANTESAN

pre 6 godina

AAAAAA to je onaj fuzbaler sto je na svom profilu za godisnjicu zlocinacke oluje, napisao "mnogo je OLUJA ali samo jedna je prava", sto glumi u Engleskoj kako razume izbjeglice, jelte i sam je bio kao dijete u Njemackoj.Koji kreteni ga jos podvode pod "Srbin".Lovren je balvan koji se zahvaljujici Mamicu namlatio para za sto zivota.Zato je posebno los ove sezone.

Hoces Iskreno ?!

pre 6 godina

Brate mili... ja na fm-u prodajem minjolea i lovrena cim uzdjem u lpool godinama vec. xD
Isto kao kada uzmem arsenal prodam gibsa i volkota :O

itd itd

el dumo

pre 6 godina

neka klop kvalitet za PL proslavio se u borusiji ovde nema sta da trazi vidi se da nema ni ekipu a i da je napravi ne bi nista uradio jer liverpool posle odlaska stivena garagera owena i ostalih vise nije taj liverpool dobro se secam finala ls milan vodi liverpul se vraca sada liv treba da se bori za 11 mesto...

demagogija

pre 6 godina

kad se odrekao srpskog roda kome pripada, što ne bi i Liverpula.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Duško, 23. oktobar 2017 14:07)

i gabrijel jesus iz man city-ja se odrekao srpskog porekla i prihvatio brazilski dres kao svoj. sram ga i stid bilo

nista o nicemu

pre 6 godina

Pazite vi to. Jedan Lovren ima platu od 100.000 nedeljno. Poredjenja radi, najplaceniji igrac u Totenhemu ima isto toliko - Kejn. I to je politika Totenhema, preko 100.000 nedeljno ne idu. Pa sad vi odlucite koga cete da simpatisete. Totenhem ili Liverpul. Napoli ili Juve. Real ili Sevilju. Dortmund ili Bajern. PSG ili Lion. itd. Ja lako odlucim.
(Minja, 23. oktobar 2017 17:56)

Uh, uh. Koliko pogresnosti u jednom komentaru, bukvalno si zamenio sve moguce teze.

TucoBenedictoPacificoJuanM.R

pre 6 godina

Neka ide iz kluba ako ne moze da primi kritike.Ne igras ti covece za Watford vec za veliki Liverpool, petostrukog prvaka Evrope!!!

krivistojko

pre 6 godina

to sto liverpulu losa odbrana to nije sporno
nego sto je totenhem masina to niko ne spominje
pa oni sa realom egal na bernabeu igraju i to onako momacki
pelegrino je majstor

Fifi

pre 6 godina

Van svega, ovaj covek je los trener. Neki nasi igraci igraju ili su igrali u Liverpulu i niko nije napredovao u tom klubu? Zasto ih je klub doveo ako su losi? Gde je tu rad trenera? Sa dobrim trenerom igrac napreduje a ne nazaduje. Odavno imam takvo misljenje i to od kada je dosao za trenera u Liverpul. Drugacije je bilo dok je bio u Nemačkoj. Lako je igraca staviti na klupu ili proslediti u drugi klub.... Nikada Liverpul sa ovim nece uraditi ni za 100 godina.

Kajman

pre 6 godina

A kad je uštopovao Lukakua,bio je dobar?Neko je ovde primetio da nije u pitanju Lovren nego broj igrača u manevru i u branjenju kontre.Nije loš uopšte,npr.kvalitetniji je od svih odbrambenih naše reprezentacije(Srbije).Mene brinu drugi limitirani igrači ( Milner,Henderson,Matip).Na kraju će ga prodati i dovesti lošijeg od njega jer svi vrhunski su zauzeti ili neće u L'pul.Klop gubi konce,to je to.

Bicu Slobodan

pre 6 godina

Lepo sam govorio pred pocetak sezone. Treba nam golman, stoper i levi bek. Drugi je problem sto Klop forsira da Can i Wijnaldum idu napred umesto da kvare igru. Henderson ne ume ni jedno ni drugo. Nazalost Liverpool nema para da dovede skupa pojacanja ali onda je trebalo da prodaju Coutinha i da dovedu 2-3 odlicna igraca pozadi. Sa Keitom ce srednji red izgledati bolje, ali jun je daleko. Can ce verovatno na kraju sezone u Juve a bolje bi bilo da ode Henderson nego on. Mozda do kraja sezone forsirati Gomeza i Arnolda pa sta bude. Prvi sam se odusevio kad je Klop dosao ali ovakva igra ne vodi nicemu. Igra jeste atraktivna ali mislim da je njegova greska u ulogama na sredini terena. Nema ko da kvari igru a tako ne ide. Kante, Matic... takav igrac nama fali. Odnosno da Can i Wijnaldum odigraju tu ulogu a kreiranje neka ostave drugima.Onda ce i Lovren biti bolji i Minjole( mada ne mogu biti odlicni, to je sigurno).

fifuabm

pre 6 godina

Nije ga izveo da bi uveo drugog defanzivca već da bi uveo Oks Lejd Čemberlejna. Dakle promena taktike i formacije je bila neophodna jer su u tom trenutku već gubili 2-0. Eto pojašnjenja za sve koji govore kako je Klop loš pedagog što izvodi čoveka već u 31. minutu.

cz

pre 6 godina

Dobro se setio da ga izbaci! Od kad igra kriv je direktno za 40 bodova minusa munimum! Nikako ne mogu da shvatim da ceo strucni stab ne moze da vidi da im je odbrana u rangu 3 lige?! Sa 2 krstena stopera ovo bi bio vrhunski tim! Valjda ce u januaru uraditi nesto po tom pitanju. Sledecih 6 kola nesto laksi raspored, poslednja sansa da se uhvati prikljucak za 3. mesto .. Za vise nazalost mozda sledece sezone

Rade Kornjaca

pre 6 godina

Ofsajd, opsajd, hopsajd - vrlo vazno, meni je i dan-danas prirodnije reci sangarepa od sargarepe.

Mislim da je Lovren:
- mentalno ogranicen ili
- zestoko upleten u namestanje utakmica.

Nekako imam osecaj da je ovo drugo u pitanju. Ne bi bio ni prvi ni poslednji upleten u te smutne radnje. Deklan Hil u svojoj knjizi "The Fix" je plastino objasnio kako je za namestanje utakmice dovoljno 2 do 3 igraca, i to uglavnom golman, odbrambeni igrac i napadac.

Greske koje sporadicno pravi u odbrani su najslabije receno dunsterske, na nivou solidnog igraca fudbala uzrasta do 11 godina. Iskreno, alal mu vera sa kojim kvalitetima je obezbedio sebi platu od 100,000 funti nedeljno.

Ovaj Liverpool me dosta podseca na generaciju koju je vodio Roj Evans: takodje su imali ubitacan napad, ali jos mnogo bolju sredinu od ove danasnje, ali je odbrana bila ocaj zivi. Dolaskom sledeceg menadzera, Zerar Ulijea, u prvom prelaznom roku su zamenjeni golman, centralni odbrambeni dvojac i vec u sledecoj sezoni su bili tim sa najmanje primljenih golova.

Ne znam zasto je Klopu tesko ovo da uvidi, ali ce ga sopstvena tvrdoglavost kostati radnog mesta kako mi se cini. Ovo juce sto je izbacio Lovrena napolje je nesto sto je trebao da uradi pre godinu i po dana.

Neko rece da je Klop ipak trebao da ga pusti da odigra celo poluvreme pre izmene. Zasto? Da mu se casno oduzi za sve nebulozne greske koje ponavlja godinama? Da ga pusti da napravi jos neku glupost do kraja poluvremena?

jovas

pre 6 godina

kod prvog gola Lovren je pravilno istupio napred praveci ofsajd, nazalost Matip je zaostao, dakle ni govora da je Lovren kriv, kod drugog gola zaista je Lovren imao losu procenu leta lopte i moze mu se to pripisati iako se to desilo skoro pedeset metara od gola pa se pitam ko njega treba da pokriva u takvim situacijama?????

sremac76

pre 6 godina

Zašto ga uopšte drži, Lovren nema kvalitet i to je to ali nije sam sebe stavio u postavu, ako misliš da se boriš za titulu ne držiš takvog igrača u igri...

djaps

pre 6 godina

Lovren nije neki top stoper, ali meni je decka ovde i zao jer je zrtva (sem svoje gluposti) greske menadzera koji nikako tri godine da sklopi jaku odbranu. Jurio je Van Dajka tri meseca letos i kada nije uspeo - nije se okrenuo opciji broj 2. Pa ne treba mu Van Dajk jer je lep, nego sto je preko potreban dobar stoper. I? Zasto ga nije nasao? Nema opravdanja, jednostvano nema.
Lovren igra sa povredama sve vreme, pod injekcijama. Bukvalno je ispao zrtva tvrdoglavog trenera. Za tri godine moja keva bi sklopila dobru odbranu, a Klop ne moze, ne kapiram tipa uopste... Jednostvano ne shvata najprostiju stvar, i nije uspeo da skpapira sta je zapravo Premijer liga i kako se dobijaju mecevi i sprema sampionski tim.

slučajni prolaznik

pre 6 godina

Vidim mnogo komentara na temu "Liverpul nema pare". Neverovatna glupost. Klop je rekao na jednoj konferenciji pred kraj avgusta da neće puštati Kutinja ni za 150 miliona jer nije stvar u parama koje Liverpulu svakako ne fale. Tako da taj izgovor ne vredi. Problem je što su Rodžersu i drugima govorili iz uprave koje igrače mogu da dovedu, dok Klop ima odrešene ruke, što je i razumljivo ako uporedimo ta imena. Zašto nije rešio odbranu i zašto je bio u fazonu "Ako ne mogu Van Dajka, neću nikog", to ne znam. Ali moralo de sve to bolje odraditi. Ništa, Scouseri moji, sledeća sezona je naša ? U potpisu, iskren navijač Redsa.

Nije ni njemu lako

pre 6 godina

Jel' ovo onaj što ga je žena prevarila sa onim drvosječom/šumarem iz rodnog sela. Ozbiljno pitam. Mo'š misliti kakav je to "nogometaš" kad je poznat po ženinim nestašlucima.

Tanaka

pre 6 godina

Neverovatno kako navijaci Liverpula veruju sve sto cuju od komentatora, a ovi to prepisuju od kokega iz engleske ciji je cilj samo svaliti krivicu na nekoga.
Da je zadnja linija Teri i Ferdinand opet bi neko ispao smesan jer Liverpul napada sa 7 a brani se sa 3 igraca kad im lupe kontru. Tad je kasno vec i nema pomoci. Tu trener moze da utice, ali ne moze da utice na kvalitet igraca jer u Livetpulu za razliku od nekih pare ne rastu na drvecu.

Adriano_Galliani

pre 6 godina

Cinjenica. Liverpul je tim koji je za psoesnje 3- 4 sezone potrosio najmanje. Ubedljivo. Mislim na 6 najvecih timova. U vlasniku je problem.

Lovren je tu sporedan.
(Partizan, Torino, Al Ahli, 23. oktobar 2017 15:55)

Ali je titulu uzeo i Lester sa ulozenih 10m. Nema opravdanja.

Rikon

pre 6 godina

@krivstojko
Ne tupi, ne znas ni ime trenera, Poketino se zove, kakav crni Pelegrino.
Inače Klop neka završi posao, do Juna neka radi sta mu je volja, posle toga don Karlo neka dodje i mirna kuća, #YNWA

Kibo

pre 6 godina

Lovren nije kriv za prvi gol! 
Veoma lako može da se analizira; Lovren sve vreme drži Kejna u opsajdu, pažljivo drži liniju i u trenutku kada Tripije igra pas na Kejna ovaj je u čistom opsajdu, što se tiče pozicije Lovrena! 

Problem kod prvog gola su Gomez i Matip koji stoje loše, igraju Kejna "ON" i sudija ne podiže zastavicu, ne maše opsajd, jer Kejn koristi grešku Gomeza i Matipa, njihovo loše držanje linije! 
Praktično su Gomez i Matip izdali Lovrena i izolovali ga da visi iza Kejna, umesto da isprate opsajd zamku i da ulove Kejna u mrežu! 

Kod prvog gola nema greške Lovrena! 
Grešku prave Gomez i Matip svojom nehajnošću i lošim pozicioniranjem, čime igraju Kejna "ON"!
(fudbalski ekspert, 23. oktobar 2017 14:38)


Pa nije tbog toga Lovren kriv, već jer nije skočio da udari loptu glavom i jer je radio ofsajd zamku bez gledanja u saigrače i što je zastao jer je očekivao ofsajd umesto pun sprint na Kejna. Da je samo trčao odmah, stigao bi ga.

Partizan, Torino, Al Ahli

pre 6 godina

Nije fudbal banalna jednacina pa da se racuna koliko je primio pre, a koliko nakon izlaska onog kvazi fudbalera.
Koji je u svakoj sezoni prvi igrac po greskama koje su direktno dovele do golova.
Decko zaista nije za sport, ali ni Klop nije uradio sta je trebalo u prelaznom roku, nego se busao kako ima odlicnu odbranu! Zato ga razapinju navijaci. Tu je ispao smesan.

Cinjenica. Liverpul je tim koji je za psoesnje 3- 4 sezone potrosio najmanje. Ubedljivo. Mislim na 6 najvecih timova. U vlasniku je problem.

Lovren je tu sporedan.

HK

pre 6 godina

Nije fudbal banalna jednacina pa da se racuna koliko je primio pre, a koliko nakon izlaska onog kvazi fudbalera.
Koji je u svakoj sezoni prvi igrac po greskama koje su direktno dovele do golova.
Decko zaista nije za sport, ali ni Klop nije uradio sta je trebalo u prelaznom roku, nego se busao kako ima odlicnu odbranu! Zato ga razapinju navijaci. Tu je ispao smesan.

Cinjenica. Liverpul je tim koji je za psoesnje 3- 4 sezone potrosio najmanje. Ubedljivo. Mislim na 6 najvecih timova. U vlasniku je problem.

Lovren je tu sporedan.
(Partizan, Torino, Al Ahli, 23. oktobar 2017 15:55)
To bi navijaci Liverpula voleli tako da se predstave.Totenhem koji vas je razbio je mnogo manje potrosio nego Liverpul u poslednjih nekoliko godina, a uvek je ispred.I smarate vise sa tim kako Liverpul ne trosi.Totenhem moze samo da sanja da plati onoliko koliko je Liverpul za npr Manea ili Salaha i koliko ce da plati za Van Dajka

Martin

pre 6 godina

Kasno je sada ko je kriv Lovrena je doveo Rodzers,odlluka je bila losa a pogotovu kada se znalo da je ranije u Olimpiku sa Bisevcem u paru bio smehotresan, tako da je krivica Klopa je sto ga ne proda,ako oce neko da ga kupi jer decko je osrednjeg kvaliteta,i tada me umalo slog nije strefio kad sam cuo za koju lovu i gde dolazi tako da se netreba cuditi sto su Britanske sluzbe zatajile kad ovo dopustaju.

Neutralni posmatrac

pre 6 godina

Koliko je sam Lovren kriv za prva dva gola i jos ko zna koliko pre toga, toliko je Klop kriv sto ga uopste drzi u timu. Ima omladinaca koji onako ne bk gresili

jovan vukadinovic

pre 6 godina

Krivica je redosledom na Klopu;nije smeo sezonu da ceka sa Matipom a jos manje Lovrenom,kao stoperskim parom..ocajni su i to vec dve godine..uz Milnera koji jedva hoda i ocajno lose zatvara prostor,promaja siba na sve strane sto za PL nema oprosta.Jednako je lane gurao Klajna na beku...i bilo takdoje ocajno pozadi..uz Hendersona,koji ne igra cestito defanzivu...previse je terena z akontre i kiksevi koje je Lovren dodatno priustio juce..su propast...

HK

pre 6 godina

Drugo. Nema sta da se prica o nekom tamo Totenhemu koji nije tim ni u Engleskoj, kamoli u Evropi.
Levi vodi lep, porodican biznis bez stresa i ocekivanja.
(Partizan, Torino, Al Ahli, 23. oktobar 2017 16:11)

Drugo, ti decko veze sa zivotom nemas.U ovoj deceniji nabroji mi koliko je Liverpul puta zavrsio ispred Totenhema. Klasican nadobudni navijac Liverpula

pistojeze

pre 6 godina

A koliko je Firminjo dao golova i na koliko utakmica?Nije problem samo sa stoperima,Emre Can nije ni za Votford a kamoli za Liverpul.Pod hitno prodati Firminja,Klavana,Staridza koji je tri godine povredjen i kupiti Obamejanga,nekog stopera iz Brazila ili Italije,takodje i zadnjeg veznog ali zvucnog imena,ne nekog kao naseg Grujica vec neko zvucno ime,nekog dokazanog.

zekan

pre 6 godina

Pa Lovren je smesan igrac. Njemu je kiks drugo ime. Nije on kriv sto nije kalibar za Liverpul,vec Klop koji ga stavlja u prvu postavu. Kao dokaz da ga ne interesuje Liverpul govori i ova cinjenica da je nakon izlaska iz igre izbrisao sa drustvenih mreza Liverpul.

Los glas

pre 6 godina

Liverpul je izasao na los glas, i to je to! Letos niko od velikih nije hteo da bude doveden u vezu sa Liverpulom, ali je zato Kutinjo hteo da ode! Glavni razlog slabijeg izdanja Liverpula je upravo Kutinjo: nije ni senka igraca iz ranijih sezona, a Liverpul je uvek dobijao kad bi navala uradila vise nego odbrana! Sad je sav teret na odbrani, u kojoj Lovren nije najgori igrac! Imao je i velikih trenutaka u tom timu, a prolazi i psihicku krizu (uzima redovno i tablete pre utakmica!), sto Klop izgleda ne primecuje! Klop je tvrdoglav - i kad ne moze kako je naumio, on opet nastavlja po starom! Nase igrace izgleda ne podnosi: Jojic je u Borusiji odlicno zapoceo, ali ga je Klop odmah odstranio iz tima, a Grujicu ne dopusta da pokaze svoju neiscrpnu igracku energiju, zbog koje je i doveden u Liverpul! Krivac, za ovu utakmicu, za ovu sezonu i za prethodnu (prvu se tek uigravao) - svakako je Klop! U januaru, ako ne i pre, Klop bi mogao da ode, a Lovren mozda i ostane!

Ne razumem

pre 6 godina

Lovren nije neki kvalitet, to je jasno. U Sauthamptonu je igrao dobro jer su uglavnom igrali obranu. Nisu puno izlazili van, ali ovde to ne ide. E sad...cinjenica je jos nesto...Liverpul je dobio jos 2 gola nakon sta ga je Klop izvadio...pa si vi mislite

barnes

pre 6 godina

za sedam godina od kada je FSG preuzeo Liverpul, klub je potrosio neto 25 mil funti na igrace svake godine. Liverpul Eho je imao jako lep clanak o tome. zasto nisu doveli Van Dajka, zato sto je neko iz Liverpula pustio u javnost da ga je Klop kontaktirao u vezi sa transferom, nije Sautempton to objavio, nego bas neki tviter menadzer iz uprave Liverpula. zasto su to uradili, pa ne trosi im se 70 mil funti. da su prodali Kutinja, Klop bi sam otisao ne brinite se. sto se tice Lovrena, sklon je greskama, ali ova trojica ispred odbrane Dzan, Henderson i Milner su jednako krivi.

leptirica

pre 6 godina

Pazite vi to. Jedan Lovren ima platu od 100.000 nedeljno. Poredjenja radi, najplaceniji igrac u Totenhemu ima isto toliko - Kejn. I to je politika Totenhema, preko 100.000 nedeljno ne idu. Pa sad vi odlucite koga cete da simpatisete. Totenhem ili Liverpul. Napoli ili Juve. Real ili Sevilju. Dortmund ili Bajern. PSG ili Lion. itd. Ja lako odlucim. 
(Minja, 23. oktobar 2017 17:56)

Istina. Tottenham je u vlasništvu Židova, da je u vlasništvu bogatog Rusa ili Kineza novac nebi bio bitan, ali Židovi točno znaju koliko žele i mogu platiti, a i od većih klubova imaju stadion malog kapaciteta pa samim time i manju zaradu od prodaje karata.

zekan

pre 6 godina

Pa Lovren je smesan igrac. Njemu je kiks drugo ime. Nije on kriv sto nije kalibar za Liverpul,vec Klop koji ga stavlja u prvu postavu. Kao dokaz da ga ne interesuje Liverpul govori i ova cinjenica da je nakon izlaska iz igre izbrisao sa drustvenih mreza Liverpul.

Ljubisa_livac

pre 6 godina

Kiksara. Odbrana na nivou Sautemptona a hocemo u vrh tabele. Napad svako moze dati gol ali odbrana uvek moze da primi gol vise.

marko

pre 6 godina

to sto liverpulu losa odbrana to nije sporno
nego sto je totenhem masina to niko ne spominje
pa oni sa realom egal na bernabeu igraju i to onako momacki
pelegrino je majstor
 (krivistojko)

Краљево Ваљево, Пелегрино Покетино.

andreas kisser

pre 6 godina

@fudbalski ekspert

preporucicemo te skaju, pa te mozda uposle umesto rednapa, alana hansena, nevila i karagera koji su juce vodili prenos i bili strucni konsultanti na utakmici. nije problem u ofsajdu (btw, gomez je u liniji sa lovrenom, matip je korak ispred), vec u lopti koja mu prolazi pored glave, a on umesto da skace, stoji u mestu i krece da se okrece oko svoje ose. dakle, lovrenu kejn stoji sa leve strane, a jedna relativno spora, niska i prosecno plasirana lopta mu proazi sa desne strane. na stranu to sto su se svi u studiju uopste cudili cemu postavljanje ofsajda tako visoko pored brzonogih kejna i sona, ali to je vec druga prica. dakle lovren je kriv sto je umesto da presece jednu laganu loptu, odigrao baletsku piruetu koja je omogucula kejnu da dodje u sansu. na to plus jos i ocajna reakcija minjolea. jel ti sad jasnije?

smajhel je u pravu! lovren je katastrofa, ali kako je klop doveo sebe u situaciju da nakon dve godine i 4 prelazna roka i dalje igra sa odbranom koju mu je ostavio rodzers!? to apsolutno nema nikakve logike! jedino mu igra matip koga je doveo za dzabe i koji bi eventualno mogao da bude prva zamena dvojici ozboljnih stopera (recimo van dajk i de fraj), dok je lovren objektivno nivo brajtona. isto vazi i za golmana. ima tu i nekih drugih nelogicnosti, recimo zbog cega arnold alexandar, koji je mnogo brzi i prodorniji ne igra na desnom beku, a gomez sa matipom u sredini, itd. ako klop ne resi odbranu januara, mislim da moze da se pakuje na leto.

мики

pre 6 godina

pelegrino je majstor
(krivistojko, 23. oktobar 2017 14:46)

какве везе има Пелегрино да овом утакмицом?

Bree

pre 6 godina

Kod Rodzersa je igrao sasvim korektno. Ne mogu reci sjajno ili fenomenalno, jer nije tako, a i realno nije neka klasa od stopera, pa da nesto iznenadjuje. U Lionu je bio dobar, kao i onu jednu sezonu u Sautemptonu, ali mislim da jednostavno njemu ne odgovara ovakav stil igre koji forsira Klop i tu je najrealniji razlaz vec u januaru.

Малац

pre 6 godina

Није одбрана проблем већ везни ред.
Тим коме су Џан и Хендерсон мозак тог тима, осуђен је на пропаст. Два лика који немају ни милимикрон креативности одсликавају јад и беду данашњег Ливерпула.
Клоп као главни креатор те погубне визије заслужује ногу по кратком поступку.
Није Ловрен крив што Ливерпул у току утакмице попије најмање 10 врло опасних контри захваљујућу двојцу који не зна куд гони.
Али нису ни они криви што не знају. Крив је онај који их већ 2 године држи као главне полуге.
Бојим се да је и човек без визије боља опција него Клоп с овим његовим смехотресом.

Adam

pre 6 godina

Najvecu gresku je napravio Klop pre dva meseca.Sto nije doveo ni jednog odbranbenog ivraca sem Robertsona za neku sicu,koji nije ni na klupi.Lovren je jako los igrac ali nema boljeg na toj poziciji od njega.Jer je Klavan tek katastrofa.Morao bi da odgovara pred svima za onako katastrofalno odradjen prelatni rok.I da se u januaru oderekne Matipa,Lovrena i Klavana pa makar doveo klince iz omladinskog tima

Boston

pre 6 godina

I neko mi posle kaze da su oni neki giganti od kluba ? Pa zamislite da li bi nekada Bajern, Real i ostali drzali takvog igraca u ekipi. Liverpul ima prosek ekipu i treba cestitati Klopu kako je usao u L.S sa takvim timom.

Madjo

pre 6 godina

Vrlo važno što ih je izbrisao sa Instagrama. Ako je jutros došao na trening, znači da ih nije izbrisao u stvarnosti, a to se pika. To je kao kad mnoge ljude poizbacaš sa fejsa i instagrama, a opet u realnom životu i dalje imaš normalnu komunikaciju sa njima. Takvih je slučajeva koliko hoćete.

vilenjak

pre 6 godina

Nešto nije u redu s tim klubom, tu igrači iz bivše Juge nikako ne mogu da uspeju, kao da ima neko prokletstvo za "naše" kad odu u Liverpul.

Sumadinac91

pre 6 godina

Bicu Slobodan

Liverpul nema pare a dovodi igrače koje ne može da kupi 90% fudbalskih klubova na planeti Zemlji,vrlo interesantno.

kajverson

pre 6 godina

minja .....ne biras koga volis ili simpatiziras jer to postane na neki neobjasnjivi dio tebe....volim dinamo i juve i nema dalje, treci ne postoji to nije stvar opcije....koliko puta sam reko ma gadi mi se vise dinamo i kako prezentiraju svoju igru da ti ponekad drago i kad zabiju a isto tako i kad prime gol nadajuci se da ce se nesto u buducnosti promjeniti na bolje.....to ti je kao imas sina koji ti stalno radi probleme i navlaci sramotu,najrade bi volio da ga nema al ipak volis ga strasno jer je tvoj i dio tebe.....

Ivan ZG

pre 6 godina

Nije Lovren bez grijeha, ali čovjek igra obranu pa su greške skupe. Uz to već duže igra pod injekcijama jer ga trener neće pustiti da se oporavi, a nekoga drugoga staviti u igru.

Lovren kada je zdrav ima veliki kapacitet trčanja, agilnost i brzinu.
OK, inteligencija mu nije jača strana, ali nije loš u postavljanju tj. dobro zauzima svoju poziciju.
Problem nastaje kada obrambenog igrača ostavite na prevelikom prostoru. Danas i Nejemar igra obranui vraća se do svog šesnajsterca i oduzima loptu. Jedino tako može funkcionirati obrana. To nisam primjetio kod Liverpula, a to stvar trenera i taktike. Sjetim se na kojim pozicijama vidim Modrića u toku utakmice. Po cijelom terenu, ali u fazi obrane uvijek zatvara prolaze za loptu i igrače. Tako je njegovim stoperima puno lakše jer nema više puno mjesta gdje igrač sa loptom može proći.
Osim toga, ako Lovren kiksa na centru, tko ga pokriva? Očito nitko.

hm

pre 6 godina

Eh. Lovren. Da je samo on kriv... Nazalost, nista tu ne stima. Od trenera pa na nize. Imas igraca koji ne zeli da igra u tom klubu, imas povredjene igrace koji igraju, a imas i tvrdoglavog trenera.

Smesni ste!

pre 6 godina

L'pool = raspad
Pola tima ne zna gde bije, druga polovina nezadovoljna, a Klopu nista nije jasno :)
U zimskom prelaznom roku ce da ostanu bez jos 3-4 igraca, a opet nikog znacajnog nece dovesti - pa ko je lud da dodje u tu opstu konfuziju?

Dacha

pre 6 godina

Klop je tu vec treca sezona i nikako da se dovede pameti,svaki prelazni rok isto i konstantno pravi istu gresku koliko god bio dobar trener zbog toga ispasta i on i klub! Susta suprotnost njega je npr Gvardiola,covek je dosao u klub,kao i Klop prve sezone dovodio iskljucivo napadacki orjentisane igrace ali je na vreme shvatio da time nista ne dobija ako ima suplju odbranu i sta je uradio,komplet je remontovao odbranu i doveo vrhunske igrace i pogledajte rezulata,ubedljivo su prvi u ligi i smesi im se titula i uz Mancester Utd imaju najmanje primljenih golova a ubedljivo najvise datih jer sve polazi od odbrane,ako imas u nju sigurnost onda je lakse i da se krene u napad i postigne gol!

Neko@

pre 6 godina

Tako su i mene bivse brisale iz kruga prijatelja... Kako sa kojom zavrsim, završi i ona sa mnom na ovim aplikacijama, koje uzgred i nisam siguran za šta služe!?!
Ko' uvredjena i razmažena deca!!!

mrmlj

pre 6 godina

@(leptirica, 23. oktobar 2017 18:57)
da si ziva i zdrava, totenhem ima najveci stadion u ligi, cak su na ovoj utakmici protiv liverpula postavili novi rekord po broju gledalaca na utakmici premijer lige.
da li ti stadion po imenu vembli zvuci poznato?