Micov odličan u porazu Armanija od CSKA

Moskovski CSKA pobedom je započeo novu sezonu u Evroligi. Doskorašnji tim Miloša Teodosića pobedio je Armani iz Milana sa 93:84 (16:30, 22:18, 27:16, 28:20).

MLJ Izvor: B92
Pošaljite komentar
  1. odlican u porazu
     (Blok 45, 12. oktobar 2017 23:05)

    # Link komentara

  2. Ma da, 'oce to tako da se promuvas kroz najjace evropdke klubove.
     (Zagor, 12. oktobar 2017 22:33)

    # Link komentara

  3. ovaj klejburn je strasan igrac
     (rs, 12. oktobar 2017 22:25)

    # Link komentara

  4. Cuj ovog promuva,covek idealna trojka,dobar dedanzivac,suter,moze na postu da igra,razume igru,moze da kreaira iz pika i bez,igrac koji se ne namecw poenima ali uvek ima dvocifreni ucinak,steta sto ne igra za rpku,i za ovog sto je napisao za macvana i bircevica da ne igraju istu poziciju,Armani dobar,presudila duza klupa
     (nole, 12. oktobar 2017 22:24)

    # Link komentara

  5. CSKA je mnogo jak ove sezone, samo da se uigraju. Jaci su na svim pozicijama, cak i na pleju, iako je otisao Teo. Imaju Cacu, Lea, i tu jos mogu da uskoce po potrebi Fridzon De Kolo i Higins, ostale pozicije takodje pojacane, plus igraci iz prosle sezone. Mozda i glavni kandidat za titulu, posle Zvezde naravno. :-D
     (Jeri smo ta ko u mo gucnosti, 12. oktobar 2017 21:55)

    # Link komentara

  6. Gledam kakva smo sika u kosarci. Musli, Nedovic, Micov, Milutinov nisu igrali na Evropsko, a mnoge reprezentacije bi platile da ih imaju.
     (the truth, 12. oktobar 2017 21:54)

    # Link komentara

  7. Sakramento bolje da je uzeo Micova, nego Bogdana.
    (bosko, 12. oktobar 2017 21:53)

    # Link komentara

  8. Meni je ovaj Micov najjači igrač, on se nekako tiho promuva kroz najjače najbogatije klubove Kahalaboral, CSKA, Galatasaraj, Armani... pokupi im milione i ćao zdravo, gospodin :) Daleko od toga da nije odličan igrač al je nekako nenametljiv a opet takne svaku loptu skoro.
     (M4, 12. oktobar 2017 21:43)