Utorak, 10.10.2017.

22:14

Eurohups: Zvezda najslabiji evroligaš

Popularni košarkaški portal Eurohups (Eurohoops) stavio je Crvenu zvezdu na poslednje mesto po snazi pred početak nove sezone u Evroligi.

Izvor: AK

Eurohups: Zvezda najslabiji evroligaš IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

144 Komentari

Sortiraj po:

Beca

pre 6 godina

Ono kad navijaci ugasenog kluba koji sad navijaju za privatnika,posle par godina igranja Evrolige i najveceg uspeha u istoriji a to je Top 9, imaju smelosti da prozivaju klub koji je bio osvajac te iste Evrolige,par puta ucesnik f4 i klub koji je dao najvise Nba igraca ...o medjusobnim rezultatima i da ne pricamo...e to se rodjaci zove obraz kao djon
(Fmpu niko ne moze da zabrani kako ce da se zove, 11. oktobar 2017 10:13)

Da te ispravljam neću, veruj u šta god hoćeš. A za ostalo, tu je History, možda ves nekad neko i pomene.

Mozak ne postoji kod vas..

pre 6 godina

Nista, hvala im jos jednom na besplatnoj motivaciji. Zna se ko je godinama drzao fenjer u Evroligi. To sa Zvezdom necete gledati.
(Ivan, 10. oktobar 2017 22:39)

Niste vi svesni svoje nesvesti šta vas tek čeka kada ode Čović. Biće opet kukanja naravno Partizan će uvek biti kriv kao što je bio u prošlosti.

KliftonToni

pre 6 godina

Kada zvezdas spominje Partizan na vestima koje veze nemaju sa tim klubom znam koliko ih pogadja cinjenica da su ih proglasili najslabijim timom. I kakve veze ima to sto smo 6 sezona bili poslednji kada smo dogurali do F4? Kada ponovite nas uspeh javite se da se prozivamo, a ne da 7 uzastopnih pobeda u EL nazivate vecim uspehom od polufinala. To je obicno stav jednog gubitnika.
(asdf, 11. oktobar 2017 10:42) # Link komentara

1. Ово је вест о Звезди, КК"Догорела Свећа, дош'о Дуле по паре" има своје вести, зашто коментаришеш овде?
2. Најслабији тим у овогодишњој ЕЛ ће се знати догодине, кад се подвуче црта.
3. Најслабији тим у ЕЛ је 16 најјачи тим у Европи.
4. Који то "ваш" успех? Ти си нешто освојио? Победниче?

Djalma

pre 6 godina

Posle Mirka,jedini grobar koji je ušao u Knin,je pokojni predsednik jsdp Franjo Tuđman...eto to su ti svi grobari koji su videli Knin!!
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Crvena Zvezda 1913, 11. oktobar 2017 07:34) # Link komentara

Da li si slucajno zaboravio da je Franja usao u Knin zajedno sa Robertom iz Cacka.

bp1976

pre 6 godina

Ocekivano i posteno je Fmp Idea na poslednjem mestu mada dovodjenjem Lesora, Rocestija i Pere Antica verovao sam da ce biti makar peti od pozadi.
(Uros Djurdjevic Prejaki #32, 11. oktobar 2017 00:54)

To za FMP posalji njima, da ne grese u nazivu.
Mozes I Euroleague.
Mozes I KSS-u.

Naglasi da ti znas pravo ime I da te obavezno kontaktiraju.
Cenim da dobijas poziv.
A ako se ne jave, e pa onda stvarno.....

asdf

pre 6 godina

Znamo da ne zna za Dinamik i njegovu filijalu!
16 u Evroligi je bolje, mnogo bolje od borbe za opstanak i prelazak u ABA2!
E moj grobaru,dinamiče, ABA 2 vam kliče !
(dralle, 11. oktobar 2017 07:13)

Kada zvezdas spomene Dinamik znam koliko mu tesko pada sto je njegov klub prodao sve FMP-u :)

Rade

pre 6 godina

zar nije Valensija pocistila prvo Barsu, pa Baskoniju, pa Real 3:1 u finalnoj seriji ACB prosle godine. Znaci ubedljivo su osvojili ACB izbacivsi 3 evroligasa zaredom a ovi ih svrstaju tek na 11. mesto sramota.

Batko

pre 6 godina

Kazu bitno je da igramo Evroligu, pa naravno da cete igrati Evroligu kada imate najace pojacanje u klubu, Aleksandar Superman Vucic.
(Panteri, 11. oktobar 2017 00:53)

To je ONAJ sto mu se redovno zahvaljujete....?!
Nego, sad morete i Vesiću. Pa vi mučenici više i ne znate kome sve ...
Hoce li sad Vucko da bude ljubomoran na Vesića ?! Vi ko seljacka mlada..."nije samo onaj ko nije pitao..."

lets play

pre 6 godina

apsolutno se ne slazem sa ovom procenom eurohoopsa!to sto su neke ekipe nagomilale skupe igrace uopste ne garantuje dobru poziciju, igru i hemiju. cak naprotiv, smatram da ce opet makabi i milano da budu kante za napucavanje osim ako bartomeu ne uvede pravilo da te dve ekipe igraju sa 2-3 lopte u napadu. sto se tice unikahe i valensije ne vidim ja tu neke jake rostere, u valensiji van rosom dubljevic martinez, unikaha granger, nedovic, musli... baskonia promenila trenera i maltene kompletan tim, zalgiris tradicionalno dobar ali ne strasan, efes rasprodao kompletnu ekipu od prosle sezone, barsa nagomilala 17 igraca i promenila ceo tim, panati otisli burusis, dzejms, feldin... sve u svemu nas u poslednjih 4 sezone po rosteru uvek svrstavaju u autsajdere ali je veliko i prejako srce sampiona, imamo dobru ekipu, 20.000 delija na tribinama, srce, hrabrost, energiju i bicemo najmanje u 10 ekipa ove sezone!!!

enrike

pre 6 godina

Pa realno jeste najslabiji, ne znam sto se ljutite. Po kvalitetu i svemu. Prosle godine su imali hemiju dobro uklopljenu ekipu a sada macka u dzaku. Neka nas demantuju slobodno tokom sezone, ali na papiru jesu najslabija ekipa.

Kosta

pre 6 godina

Realno po budzetu i rosteru jeste tako.Ja sam licno optimista po pitanju ABA lige, to je i prioritet, za Evroligu je potreban iskusniji i bolji trener, ali sta god uradimo uveseljavacemo grobare, ako gubimo onda ce im biti super, ako pobedjujemo onda nismo Zvezda nego FMP.. Ocekuje nas zanimljiva jesen sa navijacima institucije..

Najrealnije moguce

pre 6 godina

Bolje 16. u Evroligi nego 11. u Aba ligi.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Misa, 10. oktobar 2017 22:37) # Link komentara


Bolje imati svoj klub nego nemati

asdf

pre 6 godina

Kada zvezdas spominje Partizan na vestima koje veze nemaju sa tim klubom znam koliko ih pogadja cinjenica da su ih proglasili najslabijim timom. I kakve veze ima to sto smo 6 sezona bili poslednji kada smo dogurali do F4? Kada ponovite nas uspeh javite se da se prozivamo, a ne da 7 uzastopnih pobeda u EL nazivate vecim uspehom od polufinala. To je obicno stav jednog gubitnika.

Fmpu niko ne moze da zabrani kako ce da se zove

pre 6 godina

Ono kad navijaci ugasenog kluba koji sad navijaju za privatnika,posle par godina igranja Evrolige i najveceg uspeha u istoriji a to je Top 9, imaju smelosti da prozivaju klub koji je bio osvajac te iste Evrolige,par puta ucesnik f4 i klub koji je dao najvise Nba igraca ...o medjusobnim rezultatima i da ne pricamo...e to se rodjaci zove obraz kao djon

Crnogorac

pre 6 godina

ODBRANA OVE GODINE LOŠA. BEZ RADONJE PRIJE SVEGA.
Posebno fale Kuzmić i Gudurić, treba nam teški centar, nemamo skok.
Ako ne dodje teška 5ica tokom sezone (kad se vidi da ovako ne može), loše će to biti...
EVO MOJE TABELE nakon detaljne analize sastava timova (vrlo često sam bio u pravu, kao i prije četiri godine kada sam pisao da će Radonjini pljuvači tog gospodina praviti od blata i sopstvene pljuvačke kada ode):
1.CSK
2.FENER
3.ARMANI
4.REAL
5.PAO
6.OLY
7.HIMKI
8.VALENSIA
9.BASKONIA
10.BARSA
11.MAKABI
12.UNIKAHA
13.EFES
14.ŽALGIRIS
15.ZVEZDA
16.BAMBERG

Toša Peković

pre 6 godina

Sto jes jes... Dobro je dok smo na Evroliginoj listi, pa makar i kao najslabiji. Mada, budimo iskreni, EL je mnogo izgubila na kvalitetu neigranjem Nantera, Budiveljnika, Prokoma... Pitajte komsije
(NbgDeki, 10. oktobar 2017 22:40)

A tek nikad prežaljene veličine kao Lugano, Oldenburg, Chalon, Ovarense, Keln 99ers, Ostende, Zelena Gora, London Towers, Nancy, Cholet, Krka, Spirou Charleroi, Frankfurt Skyliners...
Kakvi su samo to bili derbi mečevi protiv Partizana, sve dok palme njišu, eh...

Najdraži.

pre 6 godina

Samo su jedno propustili u obracunu, navijaci. Kad oni zagrme gaci.. same idu dole. Ono sto mi imamo, oni samo mogu da nas mrze. Ma samo opusteno.

Crudelta

pre 6 godina

Pred svaku sezonu CZ je autsajder i ok ako uzmemo budzet, pojacanja i sl. Ali evo npr dolaze Sofo, Mekel i Tompson i iskreno svi su mislili to je super ekipa kad ono nije se znao ko je veci promasaj. Tada sezonu vade Miler i Kinzi koji su dosli kasnije. Posle toga ko je verovao da ce mo odigrati dobru sezonu sa pojacanjima Kuzmic i Bjelica koji su bili prilicno van forme. Ali nas demantovase. Ove sezone moje misljenje da nikako nismo autsajderi i da cemo se boriti za top 8. Po meni lepo skockana ekipa sa vecom rotacijom nego ranije. Trener nemam pojma sta reci osim da nije doveden bez veze ali sigurno ima neko mnogo pametniji ko je to procenio i odlucio. Ipak verujem u ovu ekipu i verujem da ispod 12 pobeda sigurno necemo ici. Ipak sa druge strane i sve ostale ekipe su imale velike transformacije u sastavima pa i pored neospornog kvaliteta niko im ne garantuje uspeh. Eto npr Makabi predhodne dve sezone, Barsa prosle godine ko je to mogao i da zamisli.

Poznavalac

pre 6 godina

Olimpijakos na nerealnom visokom,Himki na nerealnom niskom mestu,jesi li oni gledali sastave? tabela treba ovako da izgleda-

1-Fener
2-Cska
3-Real
4-Himki
5-Panatinaikos
6-Barselona
7-Olimpijakos
8-Makabi
9-Baskonija
10-Valensija
11-Unikaha
12-Armani
13-Efes
14-Bamberg
15-Zvezda
16-Žalgiris

xxx

pre 6 godina

Aman s tom istorijom, koga to vise ineteresuje, pa vi ste zaboravili kada ste uzeli neki domaci pehar, a jos sanjate nesto sto je bilo pre decenije!StaPartizan trenutno ima od toga, osim sto ga vec godinama nema na ovom spisku?
(Miskec, 10. oktobar 2017 23:19). Mi barem imamo istoriju. Vaša počinje sa Čovićem...

F9>F4

pre 6 godina

Kako to kad imamo celu državu iza sebe sa neograničenim budžetom ?!
(Sta uradi to Nolane Smithe ??!, 10. oktobar 2017 23:23)

Siromašna država nije u mogućnosti da zadovolji vašu alavost.

navijač evropskog i svetskog šampiona

pre 6 godina

@grobari Knin.... dajte tri imena i prezimena.Ta grupa ne postoji niti je ikada postojala
(Sima, 10. oktobar 2017 23:53)

1. mirko marjanović
2. marjanović mirko
3. tole karadžić, počasni član

oni su, mučenici, kao deo terapije - forsirajući do besmisla njegovo igranje u reprezentaciji, i od sava miloševića pokušavali da naprave dragana džajića.

deki

pre 6 godina

I prosle godine su nam davali minimale sanse, Djenka je bukvalno oteran iz Milana, Kuzmic iz PAO-A, Simonovic nije ulivao poverenje, Jovic dobar deo sezone povredjen, drugi centar dosao u Decembru, pa ipak smo ostvarili zavidan rezultat. Realno, tesko mozemo do proslogodisnjeg rezultata ali da ce mo biti kanta za napucavanje -nema sanse

asdf

pre 6 godina

Zna se ko je godinama drzao fenjer u Evroligi. To sa Zvezdom necete gledati.
(Ivan, 10. oktobar 2017 22:39)

A ti bi bio najsrecniji da dozivis ono sto smo mi sa fenjerasem :)

Ноле

pre 6 godina

Гробари Книн а у Книну никад нити један гробар.Што се тиче овог сајта нека их.И прошлих сезона су нас поцењивали.

Tintilic

pre 6 godina

@ivan Ko Ivane? Partizan? Onaj prvak Evrope, ucesnik f4 2010? Ili pak mislis neko drugi? Cuj zvezda i kosarka hahahahahahaahha
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (maxy, 10. oktobar 2017 22:59)

DA. Upravo Partizan dno i sramota Srbije.

no budzet

pre 6 godina

Potpuno realno jer nam je otisao ceo tim i trener tako su male sanse za vise od nekoliko pobeda.Da imamo bar budzet kao Zalgiris imali bi vece sanse ovako tesko.Prinudjeni smo da prodajemo igrace jer nemamo mnogo drzavnih sponzora kao neki drugi.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Nemanja, 10. oktobar 2017 22:37)
da imate budzet kao zalgiris? nemanja dete, sta to velis? nema cika nebojsa budzet, cika nebojsa ima bankomat...

xxx

pre 6 godina

Da imamo državne sponzore kao partizan bili bi favoriti za final 4 a ovako moramo opet da se borimo za iznenađenje kao prošle godine. Nisu svi državni projekat i neki moraju sami da se bore za uspeh. Ovi drugi imaju svu pomoć a opet svake druge godine bili poslednji u Evroligi.
(Zvezda ponos Srbije, 10. oktobar 2017 23:32). Partizan od državnih sponzora ima samo MTS, a vi i MTS i Aerodrom Beograd. Ne spinuj sendvičaru...

xxx

pre 6 godina

До 2020. Звездана узима ЕЛ. Живи били па видели.
(мангупаријацз, 10. oktobar 2017 23:14). Esi mi dobar?

sve dublje tonemo

pre 6 godina

Nekada nas je u EL predstavljao Partizan i osvojio je uz četiri učešća na fanal foru. Danas naš predstavnik služi samo za popunu lige i slavi ulazak u top 9.

Rade

pre 6 godina

Bolje 16. u Evroligi nego 11. u Aba ligi.
(Misa, 10. oktobar 2017 22:37)

Kad su grobari ovako pricali, ne tako davno, vi ste ih ismevali. He he, luzeri.

JPR24

pre 6 godina

Neka naprave listu posle tri cetiri odigrana kola. Ovako je samo po imenima ! Barsa je prosle godine bila isto medju favoritima pa su se pogubili ! Nema bas nekog smisla. A za Zvezdu, ponovicu, i iako nisam navijac Zvezde, mislim da ima igrace za dobru sezonu u EL, mozda klupa malo zaskripi, ali jedina nepoznanica je trener, mlad je, i nema iskustvo za EL... Sto ne znaci da ne moze nesto uspeti, ali trenutno je to nepoznati faktor... Prvo da pocne pa onda liste i bakraci.

Xuakxna

pre 6 godina

Bolje 16. u Evroligi nego 11. u Aba ligi.
(Misa, 10. oktobar 2017 22:37)
Na vest o Zvezdi bez ikakvog razloga spomonje Partizan.. Kompleksi su cudo..

wasd

pre 6 godina

Nista, hvala im jos jednom na besplatnoj motivaciji. Zna se ko je godinama drzao fenjer u Evroligi. To sa Zvezdom necete gledati.
(Ivan, 10. oktobar 2017 22:39)

A najcrnje od svega je to sto je vama navijacima Zvezde jedina zelja da dozivite ono sto smo mi doziveli sa Partizanom. Mozete mi udariti 3 miliona minusa ali svi dobro znate da je to istina a isto tako znate da cete tesko to doziveti. Sportski pozdrav. I ako mislis da ces nas isprozivati sa tim fenjerom, naprotiv druze, samo si podsetio sve da je taj fenjeras igrao F4 pre nekoliko godina. Titulu ne spominjem jer nema poente. Sportski pozdrav.

Batko

pre 6 godina

Koliko para, toliko muzike...prosto je tako

CSKA - 35 miliona
Real - 27
Fenerbahče 23
Barselona 21
Darušafaka 20
Armani 19
Efes 18
PAO 14
Olimpijakos 12,5
Galatasaraj 12
Baskonija 11,5
Makabi 11
Uniks 10,5
Bamberg 8,5
Žalgiris 8
Zvezda 5

zvezdas-rajvoSa

pre 6 godina

I prosle sezone smo po prognozama delili poslednje mesto sa Zalgirisom, pa znamo sta je bilo...Ta proslogodisnja generacija je sa 16 pobeda zasluzila osam najboljih...

dralle

pre 6 godina

Sad ce panteri sta zna Eurohoops!!

Jednostavno ih stavio tamo gde im je mesto!!
(Grobar, 10. oktobar 2017 22:33)

Šta zna Eurohoops?
Znamo da ne zna za Dinamik i njegovu filijalu!
16 u Evroligi je bolje, mnogo bolje od borbe za opstanak i prelazak u ABA2!
E moj grobaru,dinamiče, ABA 2 vam kliče !

Crvena Zvezda 1913

pre 6 godina

@grobari Knin.... dajte tri imena i prezimena.Ta grupa ne postoji niti je ikada postojala
(Sima, 10. oktobar 2017 23:53)

1.Mirko Marjanović
2.Mirko Marjanović
3.Mirko Marjanović
Posle Mirka,jedini grobar koji je ušao u Knin,je pokojni predsednik jsdp Franjo Tuđman...eto to su ti svi grobari koji su videli Knin!!

Smederevac

pre 6 godina

Nista, hvala im jos jednom na besplatnoj motivaciji. Zna se ko je godinama drzao fenjer u Evroligi. To sa Zvezdom necete gledati.
(Ivan, 10. oktobar 2017 22:39)

Ajde na ponovni.Visestruki ucesnik top 16,top 8,F4 faze i osvajac EL jel taj klub drzao fenjer?Ne igra se kosarka od pre 4-5 god koliko je pratis.Ispada da je top 9 !!!! najveci uspeh srpske kosarke,TO SU KOMPLEKSI.Bolje bi bilo da povedes racuna sta ce se desiti kada pudlica pokupi prnje i ode sa sve tim klubom za koji mislite da je Zvezda.UGASIO VAM JE ZVEZDU I ZATROVAO MRZNJOM KAKO NE BI PITALI GDE VAM JE VOLJENI KLUB I VI KAO OVCE-MOZGA BEZ.A vama i dalje krivi Vujosevic,Partizan,....

vladan

pre 6 godina

Tim da se uigra,da nas zaobidju povrede i da se zamena dva igraca dobrim pojacanjima i bicemo u borbi za TOP8.Po meni Keselj nema kvalitet za EL.Pera Antic je nespreman Jankovicu i Jovanovicu treba vreme.Znaci potreban nam je dobar igrac na poziciji 3 i 5.

neko iz mase

pre 6 godina

Priča o budžetu je uvek smešna jer u prošlosti nije nikad igralo za naše klubove. Zvezda ima dobar tim sa možda ne svih 12 evroligaških igrača al Lazić,Bjelica,Ročesti,Feldin,Antić sa ostalim kojim bi trebalo lepo da predstavljaju u evroligi naravno sa mladjim trenerom. Samo što moraju da se uigraju odnosno uklopi sve to pa će opet pobedjivat neke najbolje timove u Evropi. To je to !

Marko Niš

pre 6 godina

(NbgDeki, 10. oktobar 2017 22:40)
Naravno da jeste jer je Budivelnik toliko atraktivna ekipa da postavi rekord u Areni jer niko još nije napunio halu na 110% kapaciteta!!!! Ni pre ni posle a takva su imena bila!!!

Zlatko

pre 6 godina

Možda su naša očekivanja prevelika, ali tim je nov i ne treba nametati imperativ rezultata. Polako. Prve sezone smo imali 4-6, svake naredne sezone je bilo sve bolje. U prošloj sezoni smo imali 4-7 nakon trećine utakmica. Mi nismo Efes, Darušafaka niti Bamberg, ali ti timovi su serijom u drugom delu došli do visokih pozicija (Efes) i šanse za plejof (Darušafaka i Bamberg (ili Žalgiris, ne sećam se sad tačno, ali to nije toliko ni bitno)). Sezona je duga. Dobro je što nam kao i prošle godine svi daju male šanse. Na osnovu ove procene mi nećemo nikog pobediti, ali to neće biti baš tako. Ja bih bio zadovoljan i sa 8 pobeda i 6 poraza na jednu loptu. Ako bismo uspeli da navučemo 10-12 pobeda, to bi bilo super. Sve preko toga je ekstra.

Samo Napredno Sramno

pre 6 godina

"Zna se ko je godinama drzao fenjer u Evroligi." Zeleo bih da verujem da si mislio na Cibonu ili Olimpiju dok su igrali, ali svima je jasno kakav si kompleks ispoljio. Za tebe samo jedna poruka: Paris-Bersi, Partizane mersi.

čkembe

pre 6 godina

Realno Zvezda je šoder u Evropskim okvirima svidelo se to nekom ili ne.Može da bljesne za top9 ali to je maksimum.Bamberg,Himki,Prokom,Zvezda.
Nema tu velikana pa jedan Kića više vredi od cele zvezdine istorije.

JT26

pre 6 godina

Аба лига је приоритет, али и овде ћемо побеђивати јер смо клуб са традицијом, добрим играчима и убедљиво најбољим навијачима. Сасвим довољно.
(Стара школа, 10. oktobar 2017 22:41)
Ono kad period od 2011. do 2017. proglasis tradicijom...

Is 3

pre 6 godina

Ako se gleda samo po budžetu,onda je ovo dosta realan poredak.Ne treba biti stručnjak...Samo su zaboravili kakav su raspad bili Makabi,Armani i Darušafaka koja je imala 30 mil. budžet pa u poslednjem kolu jedva ušli među 8.

Otkud tetka zna Jovića?!

pre 6 godina

Dakle?!
Dajte kvote,
koliko je da idemo u plejof, a koliko da osvajamo euroligu?
Da stavim 90€ na prvo, 10€ na drugo i možemo da počnemo ...

Uros Djurdjevic Prejaki #32

pre 6 godina

Ocekivano i posteno je Fmp Idea na poslednjem mestu mada dovodjenjem Lesora, Rocestija i Pere Antica verovao sam da ce biti makar peti od pozadi.

mr čović i dr terzić

pre 6 godina

Neverovatni komentari i plusićarenje. Po principu, jeste tvorac Eurohups, al' mi ćemo za svaki slučaj da udaramo po Partizanu. Nikad ne znaš kad će isti da se povampiri.

Uros Djurdjevic Prejaki #32

pre 6 godina

Kompleksi su cudo....
(didimotika, 10. oktobar 2017 23:58)

To je bolest a ne kompleksi. A i kompleksi su neki vid bolesti, u pravu si druze.

Uros

pre 6 godina

Najvažnije su prevideli ovi iz eurohupa, košarka nije igra snage. Pogledajte samo NBA , šampion nisu ni Klipersi sa Dzoranom i Grifinom, ni Kavalirsi sa Džejmsom i Tristanom Tomsonom, nego Woriorsi za koje igra Stef Kari. Stef Kari, koji sigurno ne može ni 90 kila da digne iz benča.

Borky

pre 6 godina

Ko, Partizan? Ucesnik F4 i klub koji je bio senzacija u EL tih godina, o cijim igrama i navijacima se pricali posle svakog kola. Tim koji je imao Veselija, Kecmana, Lovernja, Bertansa, Bogdanovica, Mekejleba i ostale koji su danas nosioci svojih reprezentacija, sem par njih naravno. 
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Cxevu, 10. oktobar 2017 23:01)

Sve stoji al stoji i da ste prvih 6 sezona bili ubjedljivo najgora ekipa sa po 1 ili 2 pobjede po sezoni i to kod kuce protiv nekog Prokoma ili Asvela.Naravno da vi uvijek izvucete samo ono sto vama odgovara.

sha

pre 6 godina

Pa realno jesmo. I po budmetu i po igračkom kadru. Ali i prethodnih sezona smo bili autsajderi pa su padali velikani. Samo što smo sad ostali bez kompletnog tima..

Виоп

pre 6 godina

Тако тренутно изгледа. Како ће се екипа развијати и играти видећемо. Само полако, тиха вода брег рони.

NastyB

pre 6 godina

Navijački - glupost, realno gledajući - istina. Tim je skroz promenjen, promenjen je i trener, tako da nema šta da se zameri ovoj prognozi.
Ono u čemu greše je, ako se ne varam, Himki. Ove godine su jaki kao crna zemlja i biće sigurno među prva 4 tima. Šved, Đenka, Tomas Robinson, Džejms Anderson, Hanikat, Stefan Marković...imaju izuzetno dobar tim pun NBA epizodista. Robinson je prošle godine bio dodta dobar u Portlandu dok se nije povredio. A i Barcokas je iskusan trener, tako da je to što ih svrstavaju na 7. mesto poprilična greška.

Komendija

pre 6 godina

Nista, hvala im jos jednom na besplatnoj motivaciji. Zna se ko je godinama drzao fenjer u Evroligi. To sa Zvezdom necete gledati.
(Ivan, 10. oktobar 2017 22:39)

Ko, tačno? Oprosti na neznanju.

Not

pre 6 godina

Sad se svi kao loze na zvezdinu proslogodisnju ekipu! Budite realni i recite da ste se svi smejali pojacanjima tada. Bika je to najlosija zvezdina ekipa,po imenima definitivno najlosija u el. Kakav je tad igrac bio siminovic,kuzmic,dzenkins...raspad realno. Radonja realno nikakav trener,al mu je jednostavno legla ekipa,kliknulo je sve. Ova ekipa izgleda dosta jace meni. Trener je velika nepoznanica i fali jedini kuzmic koji ke na kraju bio faktor stabilnosti prosle sezone. Odbrana za sad deluje lose u aba i primetan je ponovo nedostatak centra(samo kuzmic prosle sezone). Stvarno niko ne moze da kaze kako ce to ispasti na kraju,ali ko imalo zna kosarku zna da zvezda nece biti ni blizu poslednjeg mesta. Moje misljenje da ce biti blizu 50% uconka.

Mirko

pre 6 godina

Pa realno, puno smo slabiji jer je nov tim, ali ne mislim da smo išta slabiji od Bamberga, Milana, Valensije, možda dobijamo i Žalgiris, Efes, Makabi itd.
I prošle godine nam niko nije davao šanse, Kuzmić je kao bio "drvo", Lazić, Simon "slab", itd itd, pa posle su ispali najbolji defanzivci, asistenti...
Očigledno je stvar u tome da imaš tim koji će dovoljno dugo da igra zajedno, da se uigrava, da poseduje "hemiju" u ekipi a to smo imali jer je većina igrač bila par godina.
Od svih timova stabilne timove imaju Pao, Oly, Real, Baskonija, CSKA, ostali uglavnom promene nosioce igre ili dosta igrača.
Tako da to je to, Pao će mislim biti visoko, Oly, Real, CSKA, Fener zbog Žoca će držati nivo, nisam siguran u odbranu titule, ali visoko sigurno, finale najmanje.

Zoks

pre 6 godina

Navijam za Partizan. Navijam i protiv Zvezde. Ali ova tabela je smesna. Zasto se uvek potcenjuje srpska kosarka? Zvezda ce i ove godine razvaliti mnoge favorite i "favorite".

Miskec

pre 6 godina

"Ko, Partizan? Ucesnik F4 i klub koji je bio senzacija u EL tih godina, o cijim igrama i navijacima se pricali posle svakog kola. Tim koji je imao Veselija, Kecmana, Lovernja, Bertansa, Bogdanovica, Mekejleba i ostale koji su danas nosioci svojih reprezentacija, sem par njih naravno.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Cxevu, 10. oktobar 2017 23:01)"
Aman s tom istorijom, koga to vise ineteresuje, pa vi ste zaboravili kada ste uzeli neki domaci pehar, a jos sanjate nesto sto je bilo pre decenije!StaPartizan trenutno ima od toga, osim sto ga vec godinama nema na ovom spisku?

René Artois

pre 6 godina

Iskreno želim Joviću, Dženkinsu i Kuzmiću da se ne snađu u novim klubovima. Očekujem makar jednog da se u sred sezone vrati u Zvezdu.

fljamurtari dobro pari

pre 6 godina

Realno, kako sada stvari stoje bicemo izmedju 12-16 mesta. Ako dodje neka dobra petica mozda i bude bolje. Ovu godinu treba iskoristiti da se izkristalise tim za sledecu EL, da se vidi ko moze od sadasnjih igraca i na kojim pozicija treba dovesti jace igrace. Puna podrska svakako.

Cxevu

pre 6 godina

Ivan - zna se ko je godinama drzao fenjer.

Ko, Partizan? Ucesnik F4 i klub koji je bio senzacija u EL tih godina, o cijim igrama i navijacima se pricali posle svakog kola. Tim koji je imao Veselija, Kecmana, Lovernja, Bertansa, Bogdanovica, Mekejleba i ostale koji su danas nosioci svojih reprezentacija, sem par njih naravno.

Zvezda ponos Srbije

pre 6 godina

Da imamo državne sponzore kao partizan bili bi favoriti za final 4 a ovako moramo opet da se borimo za iznenađenje kao prošle godine. Nisu svi državni projekat i neki moraju sami da se bore za uspeh. Ovi drugi imaju svu pomoć a opet svake druge godine bili poslednji u Evroligi.

metall

pre 6 godina

Bas juce sam posetio zvanican sajt Evrolige i detaljno proucavao ekipe i sastave, i doneo slican zakljucak. Objektivno, gledajuci po imenima i uporedjujuci sa drugima, Zvezdin sastav jeste medju najlosijima. E, sad, ne igraju imena vec TIM, i verujem da ce Zvezda demantovati sve bas kao i prosle godine, te ponovo imati svoje mesto u celoj prici. Nisam siguran da je realno da se ponovi onako dobra sezona kao prosla, ali ne sumnjam u zelju, motiv, htenje, volju, nadigravanje...pa cemo videti sta nas ceka. Svakako je prijatno biti u ovako odabranom drustvu.

onako

pre 6 godina

Ovo je sasvim realno , na zalost tako je . Bice sezona za zaborav , nije to to i tesko moze da se racuna da ima ko da "zategne" . Mnogo stvari se prosle sezone poklopilo za skor 16:14 , sada bas tesko .
Ali idemo pa sta bude .

coldplayer

pre 6 godina

@grobar
Pa sta ti hoces ne kapiram?Pa sta i da budemo poslednji a znas i sam da necemo.I sta onda?Vas cemo,ako ne ove onda naredne da UGASIMO, a ti ces da places i da vices ovde panteri nas ugasili a ne Zvezda sto je jos gore.Nego majstore pusti ti nase brige i brini svoje.Vidis da se raspadate a ti pricas o tome koji cemo mi biti u EL.E moj Boze sta sve covek ovde ne procita.

NbgDeki

pre 6 godina

Sto jes jes... Dobro je dok smo na Evroliginoj listi, pa makar i kao najslabiji. Mada, budimo iskreni, EL je mnogo izgubila na kvalitetu neigranjem Nantera, Budiveljnika, Prokoma... Pitajte komsije

Dirigent

pre 6 godina

Najbitniji je detalj da je Zvezda Evroligas i ove sezone, a kako stvari stoje tako ce biti i narednih godina ... Nekad cemo imati losu sezonu, nekad dobru, ali kako god ima dq uzivamo gledajuci nasu Zvezdu sa najjacim timovima Evrope ...

mich

pre 6 godina

Realno, a bicemo plasirani izmedju 10-12 mesta ove godine bice odnos pobeda i poraza 09-21 prosle sezone sam rekao 13-17 pa su se mnogi smejali !!!

Стара школа

pre 6 godina

Аба лига је приоритет, али и овде ћемо побеђивати јер смо клуб са традицијом, добрим играчима и убедљиво најбољим навијачима. Сасвим довољно.

Nemanja

pre 6 godina

Potpuno realno jer nam je otisao ceo tim i trener tako su male sanse za vise od nekoliko pobeda.Da imamo bar budzet kao Zalgiris imali bi vece sanse ovako tesko.Prinudjeni smo da prodajemo igrace jer nemamo mnogo drzavnih sponzora kao neki drugi.

Гиле

pre 6 godina

@немања, и немамо привреду и зато немамо спонзоре. Држава и не треба да тера фирме у свом власништву да спонзоришу. Добијају и звезда и партизан укупно сличне паре, само у неком спорту више једни у другом други.

NbgDeki

pre 6 godina

Sto jes jes... Dobro je dok smo na Evroliginoj listi, pa makar i kao najslabiji. Mada, budimo iskreni, EL je mnogo izgubila na kvalitetu neigranjem Nantera, Budiveljnika, Prokoma... Pitajte komsije

Nemanja

pre 6 godina

Potpuno realno jer nam je otisao ceo tim i trener tako su male sanse za vise od nekoliko pobeda.Da imamo bar budzet kao Zalgiris imali bi vece sanse ovako tesko.Prinudjeni smo da prodajemo igrace jer nemamo mnogo drzavnih sponzora kao neki drugi.

Стара школа

pre 6 godina

Аба лига је приоритет, али и овде ћемо побеђивати јер смо клуб са традицијом, добрим играчима и убедљиво најбољим навијачима. Сасвим довољно.

Dirigent

pre 6 godina

Najbitniji je detalj da je Zvezda Evroligas i ove sezone, a kako stvari stoje tako ce biti i narednih godina ... Nekad cemo imati losu sezonu, nekad dobru, ali kako god ima dq uzivamo gledajuci nasu Zvezdu sa najjacim timovima Evrope ...

Zoks

pre 6 godina

Navijam za Partizan. Navijam i protiv Zvezde. Ali ova tabela je smesna. Zasto se uvek potcenjuje srpska kosarka? Zvezda ce i ove godine razvaliti mnoge favorite i "favorite".

Zvezda ponos Srbije

pre 6 godina

Da imamo državne sponzore kao partizan bili bi favoriti za final 4 a ovako moramo opet da se borimo za iznenađenje kao prošle godine. Nisu svi državni projekat i neki moraju sami da se bore za uspeh. Ovi drugi imaju svu pomoć a opet svake druge godine bili poslednji u Evroligi.

metall

pre 6 godina

Bas juce sam posetio zvanican sajt Evrolige i detaljno proucavao ekipe i sastave, i doneo slican zakljucak. Objektivno, gledajuci po imenima i uporedjujuci sa drugima, Zvezdin sastav jeste medju najlosijima. E, sad, ne igraju imena vec TIM, i verujem da ce Zvezda demantovati sve bas kao i prosle godine, te ponovo imati svoje mesto u celoj prici. Nisam siguran da je realno da se ponovi onako dobra sezona kao prosla, ali ne sumnjam u zelju, motiv, htenje, volju, nadigravanje...pa cemo videti sta nas ceka. Svakako je prijatno biti u ovako odabranom drustvu.

NastyB

pre 6 godina

Navijački - glupost, realno gledajući - istina. Tim je skroz promenjen, promenjen je i trener, tako da nema šta da se zameri ovoj prognozi.
Ono u čemu greše je, ako se ne varam, Himki. Ove godine su jaki kao crna zemlja i biće sigurno među prva 4 tima. Šved, Đenka, Tomas Robinson, Džejms Anderson, Hanikat, Stefan Marković...imaju izuzetno dobar tim pun NBA epizodista. Robinson je prošle godine bio dodta dobar u Portlandu dok se nije povredio. A i Barcokas je iskusan trener, tako da je to što ih svrstavaju na 7. mesto poprilična greška.

Not

pre 6 godina

Sad se svi kao loze na zvezdinu proslogodisnju ekipu! Budite realni i recite da ste se svi smejali pojacanjima tada. Bika je to najlosija zvezdina ekipa,po imenima definitivno najlosija u el. Kakav je tad igrac bio siminovic,kuzmic,dzenkins...raspad realno. Radonja realno nikakav trener,al mu je jednostavno legla ekipa,kliknulo je sve. Ova ekipa izgleda dosta jace meni. Trener je velika nepoznanica i fali jedini kuzmic koji ke na kraju bio faktor stabilnosti prosle sezone. Odbrana za sad deluje lose u aba i primetan je ponovo nedostatak centra(samo kuzmic prosle sezone). Stvarno niko ne moze da kaze kako ce to ispasti na kraju,ali ko imalo zna kosarku zna da zvezda nece biti ni blizu poslednjeg mesta. Moje misljenje da ce biti blizu 50% uconka.

coldplayer

pre 6 godina

@grobar
Pa sta ti hoces ne kapiram?Pa sta i da budemo poslednji a znas i sam da necemo.I sta onda?Vas cemo,ako ne ove onda naredne da UGASIMO, a ti ces da places i da vices ovde panteri nas ugasili a ne Zvezda sto je jos gore.Nego majstore pusti ti nase brige i brini svoje.Vidis da se raspadate a ti pricas o tome koji cemo mi biti u EL.E moj Boze sta sve covek ovde ne procita.

Виоп

pre 6 godina

Тако тренутно изгледа. Како ће се екипа развијати и играти видећемо. Само полако, тиха вода брег рони.

Miskec

pre 6 godina

"Ko, Partizan? Ucesnik F4 i klub koji je bio senzacija u EL tih godina, o cijim igrama i navijacima se pricali posle svakog kola. Tim koji je imao Veselija, Kecmana, Lovernja, Bertansa, Bogdanovica, Mekejleba i ostale koji su danas nosioci svojih reprezentacija, sem par njih naravno.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Cxevu, 10. oktobar 2017 23:01)"
Aman s tom istorijom, koga to vise ineteresuje, pa vi ste zaboravili kada ste uzeli neki domaci pehar, a jos sanjate nesto sto je bilo pre decenije!StaPartizan trenutno ima od toga, osim sto ga vec godinama nema na ovom spisku?

Mirko

pre 6 godina

Pa realno, puno smo slabiji jer je nov tim, ali ne mislim da smo išta slabiji od Bamberga, Milana, Valensije, možda dobijamo i Žalgiris, Efes, Makabi itd.
I prošle godine nam niko nije davao šanse, Kuzmić je kao bio "drvo", Lazić, Simon "slab", itd itd, pa posle su ispali najbolji defanzivci, asistenti...
Očigledno je stvar u tome da imaš tim koji će dovoljno dugo da igra zajedno, da se uigrava, da poseduje "hemiju" u ekipi a to smo imali jer je većina igrač bila par godina.
Od svih timova stabilne timove imaju Pao, Oly, Real, Baskonija, CSKA, ostali uglavnom promene nosioce igre ili dosta igrača.
Tako da to je to, Pao će mislim biti visoko, Oly, Real, CSKA, Fener zbog Žoca će držati nivo, nisam siguran u odbranu titule, ali visoko sigurno, finale najmanje.

fljamurtari dobro pari

pre 6 godina

Realno, kako sada stvari stoje bicemo izmedju 12-16 mesta. Ako dodje neka dobra petica mozda i bude bolje. Ovu godinu treba iskoristiti da se izkristalise tim za sledecu EL, da se vidi ko moze od sadasnjih igraca i na kojim pozicija treba dovesti jace igrace. Puna podrska svakako.

Гиле

pre 6 godina

@немања, и немамо привреду и зато немамо спонзоре. Држава и не треба да тера фирме у свом власништву да спонзоришу. Добијају и звезда и партизан укупно сличне паре, само у неком спорту више једни у другом други.

onako

pre 6 godina

Ovo je sasvim realno , na zalost tako je . Bice sezona za zaborav , nije to to i tesko moze da se racuna da ima ko da "zategne" . Mnogo stvari se prosle sezone poklopilo za skor 16:14 , sada bas tesko .
Ali idemo pa sta bude .

mich

pre 6 godina

Realno, a bicemo plasirani izmedju 10-12 mesta ove godine bice odnos pobeda i poraza 09-21 prosle sezone sam rekao 13-17 pa su se mnogi smejali !!!

Komendija

pre 6 godina

Nista, hvala im jos jednom na besplatnoj motivaciji. Zna se ko je godinama drzao fenjer u Evroligi. To sa Zvezdom necete gledati.
(Ivan, 10. oktobar 2017 22:39)

Ko, tačno? Oprosti na neznanju.

René Artois

pre 6 godina

Iskreno želim Joviću, Dženkinsu i Kuzmiću da se ne snađu u novim klubovima. Očekujem makar jednog da se u sred sezone vrati u Zvezdu.

Cxevu

pre 6 godina

Ivan - zna se ko je godinama drzao fenjer.

Ko, Partizan? Ucesnik F4 i klub koji je bio senzacija u EL tih godina, o cijim igrama i navijacima se pricali posle svakog kola. Tim koji je imao Veselija, Kecmana, Lovernja, Bertansa, Bogdanovica, Mekejleba i ostale koji su danas nosioci svojih reprezentacija, sem par njih naravno.

Borky

pre 6 godina

Ko, Partizan? Ucesnik F4 i klub koji je bio senzacija u EL tih godina, o cijim igrama i navijacima se pricali posle svakog kola. Tim koji je imao Veselija, Kecmana, Lovernja, Bertansa, Bogdanovica, Mekejleba i ostale koji su danas nosioci svojih reprezentacija, sem par njih naravno. 
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Cxevu, 10. oktobar 2017 23:01)

Sve stoji al stoji i da ste prvih 6 sezona bili ubjedljivo najgora ekipa sa po 1 ili 2 pobjede po sezoni i to kod kuce protiv nekog Prokoma ili Asvela.Naravno da vi uvijek izvucete samo ono sto vama odgovara.

bp1976

pre 6 godina

Ocekivano i posteno je Fmp Idea na poslednjem mestu mada dovodjenjem Lesora, Rocestija i Pere Antica verovao sam da ce biti makar peti od pozadi.
(Uros Djurdjevic Prejaki #32, 11. oktobar 2017 00:54)

To za FMP posalji njima, da ne grese u nazivu.
Mozes I Euroleague.
Mozes I KSS-u.

Naglasi da ti znas pravo ime I da te obavezno kontaktiraju.
Cenim da dobijas poziv.
A ako se ne jave, e pa onda stvarno.....

Crvena Zvezda 1913

pre 6 godina

@grobari Knin.... dajte tri imena i prezimena.Ta grupa ne postoji niti je ikada postojala
(Sima, 10. oktobar 2017 23:53)

1.Mirko Marjanović
2.Mirko Marjanović
3.Mirko Marjanović
Posle Mirka,jedini grobar koji je ušao u Knin,je pokojni predsednik jsdp Franjo Tuđman...eto to su ti svi grobari koji su videli Knin!!

KliftonToni

pre 6 godina

Kada zvezdas spominje Partizan na vestima koje veze nemaju sa tim klubom znam koliko ih pogadja cinjenica da su ih proglasili najslabijim timom. I kakve veze ima to sto smo 6 sezona bili poslednji kada smo dogurali do F4? Kada ponovite nas uspeh javite se da se prozivamo, a ne da 7 uzastopnih pobeda u EL nazivate vecim uspehom od polufinala. To je obicno stav jednog gubitnika.
(asdf, 11. oktobar 2017 10:42) # Link komentara

1. Ово је вест о Звезди, КК"Догорела Свећа, дош'о Дуле по паре" има своје вести, зашто коментаришеш овде?
2. Најслабији тим у овогодишњој ЕЛ ће се знати догодине, кад се подвуче црта.
3. Најслабији тим у ЕЛ је 16 најјачи тим у Европи.
4. Који то "ваш" успех? Ти си нешто освојио? Победниче?

Beca

pre 6 godina

Ono kad navijaci ugasenog kluba koji sad navijaju za privatnika,posle par godina igranja Evrolige i najveceg uspeha u istoriji a to je Top 9, imaju smelosti da prozivaju klub koji je bio osvajac te iste Evrolige,par puta ucesnik f4 i klub koji je dao najvise Nba igraca ...o medjusobnim rezultatima i da ne pricamo...e to se rodjaci zove obraz kao djon
(Fmpu niko ne moze da zabrani kako ce da se zove, 11. oktobar 2017 10:13)

Da te ispravljam neću, veruj u šta god hoćeš. A za ostalo, tu je History, možda ves nekad neko i pomene.

zvezdas-rajvoSa

pre 6 godina

I prosle sezone smo po prognozama delili poslednje mesto sa Zalgirisom, pa znamo sta je bilo...Ta proslogodisnja generacija je sa 16 pobeda zasluzila osam najboljih...

Rade

pre 6 godina

zar nije Valensija pocistila prvo Barsu, pa Baskoniju, pa Real 3:1 u finalnoj seriji ACB prosle godine. Znaci ubedljivo su osvojili ACB izbacivsi 3 evroligasa zaredom a ovi ih svrstaju tek na 11. mesto sramota.

sha

pre 6 godina

Pa realno jesmo. I po budmetu i po igračkom kadru. Ali i prethodnih sezona smo bili autsajderi pa su padali velikani. Samo što smo sad ostali bez kompletnog tima..

Is 3

pre 6 godina

Ako se gleda samo po budžetu,onda je ovo dosta realan poredak.Ne treba biti stručnjak...Samo su zaboravili kakav su raspad bili Makabi,Armani i Darušafaka koja je imala 30 mil. budžet pa u poslednjem kolu jedva ušli među 8.

Otkud tetka zna Jovića?!

pre 6 godina

Dakle?!
Dajte kvote,
koliko je da idemo u plejof, a koliko da osvajamo euroligu?
Da stavim 90€ na prvo, 10€ na drugo i možemo da počnemo ...

neko iz mase

pre 6 godina

Priča o budžetu je uvek smešna jer u prošlosti nije nikad igralo za naše klubove. Zvezda ima dobar tim sa možda ne svih 12 evroligaških igrača al Lazić,Bjelica,Ročesti,Feldin,Antić sa ostalim kojim bi trebalo lepo da predstavljaju u evroligi naravno sa mladjim trenerom. Samo što moraju da se uigraju odnosno uklopi sve to pa će opet pobedjivat neke najbolje timove u Evropi. To je to !

dralle

pre 6 godina

Sad ce panteri sta zna Eurohoops!!

Jednostavno ih stavio tamo gde im je mesto!!
(Grobar, 10. oktobar 2017 22:33)

Šta zna Eurohoops?
Znamo da ne zna za Dinamik i njegovu filijalu!
16 u Evroligi je bolje, mnogo bolje od borbe za opstanak i prelazak u ABA2!
E moj grobaru,dinamiče, ABA 2 vam kliče !

Toša Peković

pre 6 godina

Sto jes jes... Dobro je dok smo na Evroliginoj listi, pa makar i kao najslabiji. Mada, budimo iskreni, EL je mnogo izgubila na kvalitetu neigranjem Nantera, Budiveljnika, Prokoma... Pitajte komsije
(NbgDeki, 10. oktobar 2017 22:40)

A tek nikad prežaljene veličine kao Lugano, Oldenburg, Chalon, Ovarense, Keln 99ers, Ostende, Zelena Gora, London Towers, Nancy, Cholet, Krka, Spirou Charleroi, Frankfurt Skyliners...
Kakvi su samo to bili derbi mečevi protiv Partizana, sve dok palme njišu, eh...

Batko

pre 6 godina

Kazu bitno je da igramo Evroligu, pa naravno da cete igrati Evroligu kada imate najace pojacanje u klubu, Aleksandar Superman Vucic.
(Panteri, 11. oktobar 2017 00:53)

To je ONAJ sto mu se redovno zahvaljujete....?!
Nego, sad morete i Vesiću. Pa vi mučenici više i ne znate kome sve ...
Hoce li sad Vucko da bude ljubomoran na Vesića ?! Vi ko seljacka mlada..."nije samo onaj ko nije pitao..."

navijač evropskog i svetskog šampiona

pre 6 godina

@grobari Knin.... dajte tri imena i prezimena.Ta grupa ne postoji niti je ikada postojala
(Sima, 10. oktobar 2017 23:53)

1. mirko marjanović
2. marjanović mirko
3. tole karadžić, počasni član

oni su, mučenici, kao deo terapije - forsirajući do besmisla njegovo igranje u reprezentaciji, i od sava miloševića pokušavali da naprave dragana džajića.

Kosta

pre 6 godina

Realno po budzetu i rosteru jeste tako.Ja sam licno optimista po pitanju ABA lige, to je i prioritet, za Evroligu je potreban iskusniji i bolji trener, ali sta god uradimo uveseljavacemo grobare, ako gubimo onda ce im biti super, ako pobedjujemo onda nismo Zvezda nego FMP.. Ocekuje nas zanimljiva jesen sa navijacima institucije..

lets play

pre 6 godina

apsolutno se ne slazem sa ovom procenom eurohoopsa!to sto su neke ekipe nagomilale skupe igrace uopste ne garantuje dobru poziciju, igru i hemiju. cak naprotiv, smatram da ce opet makabi i milano da budu kante za napucavanje osim ako bartomeu ne uvede pravilo da te dve ekipe igraju sa 2-3 lopte u napadu. sto se tice unikahe i valensije ne vidim ja tu neke jake rostere, u valensiji van rosom dubljevic martinez, unikaha granger, nedovic, musli... baskonia promenila trenera i maltene kompletan tim, zalgiris tradicionalno dobar ali ne strasan, efes rasprodao kompletnu ekipu od prosle sezone, barsa nagomilala 17 igraca i promenila ceo tim, panati otisli burusis, dzejms, feldin... sve u svemu nas u poslednjih 4 sezone po rosteru uvek svrstavaju u autsajdere ali je veliko i prejako srce sampiona, imamo dobru ekipu, 20.000 delija na tribinama, srce, hrabrost, energiju i bicemo najmanje u 10 ekipa ove sezone!!!

Ноле

pre 6 godina

Гробари Книн а у Книну никад нити један гробар.Што се тиче овог сајта нека их.И прошлих сезона су нас поцењивали.

Uros

pre 6 godina

Najvažnije su prevideli ovi iz eurohupa, košarka nije igra snage. Pogledajte samo NBA , šampion nisu ni Klipersi sa Dzoranom i Grifinom, ni Kavalirsi sa Džejmsom i Tristanom Tomsonom, nego Woriorsi za koje igra Stef Kari. Stef Kari, koji sigurno ne može ni 90 kila da digne iz benča.

Zlatko

pre 6 godina

Možda su naša očekivanja prevelika, ali tim je nov i ne treba nametati imperativ rezultata. Polako. Prve sezone smo imali 4-6, svake naredne sezone je bilo sve bolje. U prošloj sezoni smo imali 4-7 nakon trećine utakmica. Mi nismo Efes, Darušafaka niti Bamberg, ali ti timovi su serijom u drugom delu došli do visokih pozicija (Efes) i šanse za plejof (Darušafaka i Bamberg (ili Žalgiris, ne sećam se sad tačno, ali to nije toliko ni bitno)). Sezona je duga. Dobro je što nam kao i prošle godine svi daju male šanse. Na osnovu ove procene mi nećemo nikog pobediti, ali to neće biti baš tako. Ja bih bio zadovoljan i sa 8 pobeda i 6 poraza na jednu loptu. Ako bismo uspeli da navučemo 10-12 pobeda, to bi bilo super. Sve preko toga je ekstra.

deki

pre 6 godina

I prosle godine su nam davali minimale sanse, Djenka je bukvalno oteran iz Milana, Kuzmic iz PAO-A, Simonovic nije ulivao poverenje, Jovic dobar deo sezone povredjen, drugi centar dosao u Decembru, pa ipak smo ostvarili zavidan rezultat. Realno, tesko mozemo do proslogodisnjeg rezultata ali da ce mo biti kanta za napucavanje -nema sanse

Najdraži.

pre 6 godina

Samo su jedno propustili u obracunu, navijaci. Kad oni zagrme gaci.. same idu dole. Ono sto mi imamo, oni samo mogu da nas mrze. Ma samo opusteno.

enrike

pre 6 godina

Pa realno jeste najslabiji, ne znam sto se ljutite. Po kvalitetu i svemu. Prosle godine su imali hemiju dobro uklopljenu ekipu a sada macka u dzaku. Neka nas demantuju slobodno tokom sezone, ali na papiru jesu najslabija ekipa.

JT26

pre 6 godina

Аба лига је приоритет, али и овде ћемо побеђивати јер смо клуб са традицијом, добрим играчима и убедљиво најбољим навијачима. Сасвим довољно.
(Стара школа, 10. oktobar 2017 22:41)
Ono kad period od 2011. do 2017. proglasis tradicijom...

čkembe

pre 6 godina

Realno Zvezda je šoder u Evropskim okvirima svidelo se to nekom ili ne.Može da bljesne za top9 ali to je maksimum.Bamberg,Himki,Prokom,Zvezda.
Nema tu velikana pa jedan Kića više vredi od cele zvezdine istorije.

Tintilic

pre 6 godina

@ivan Ko Ivane? Partizan? Onaj prvak Evrope, ucesnik f4 2010? Ili pak mislis neko drugi? Cuj zvezda i kosarka hahahahahahaahha
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (maxy, 10. oktobar 2017 22:59)

DA. Upravo Partizan dno i sramota Srbije.

JPR24

pre 6 godina

Neka naprave listu posle tri cetiri odigrana kola. Ovako je samo po imenima ! Barsa je prosle godine bila isto medju favoritima pa su se pogubili ! Nema bas nekog smisla. A za Zvezdu, ponovicu, i iako nisam navijac Zvezde, mislim da ima igrace za dobru sezonu u EL, mozda klupa malo zaskripi, ali jedina nepoznanica je trener, mlad je, i nema iskustvo za EL... Sto ne znaci da ne moze nesto uspeti, ali trenutno je to nepoznati faktor... Prvo da pocne pa onda liste i bakraci.

Djalma

pre 6 godina

Posle Mirka,jedini grobar koji je ušao u Knin,je pokojni predsednik jsdp Franjo Tuđman...eto to su ti svi grobari koji su videli Knin!!
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Crvena Zvezda 1913, 11. oktobar 2017 07:34) # Link komentara

Da li si slucajno zaboravio da je Franja usao u Knin zajedno sa Robertom iz Cacka.

Crudelta

pre 6 godina

Pred svaku sezonu CZ je autsajder i ok ako uzmemo budzet, pojacanja i sl. Ali evo npr dolaze Sofo, Mekel i Tompson i iskreno svi su mislili to je super ekipa kad ono nije se znao ko je veci promasaj. Tada sezonu vade Miler i Kinzi koji su dosli kasnije. Posle toga ko je verovao da ce mo odigrati dobru sezonu sa pojacanjima Kuzmic i Bjelica koji su bili prilicno van forme. Ali nas demantovase. Ove sezone moje misljenje da nikako nismo autsajderi i da cemo se boriti za top 8. Po meni lepo skockana ekipa sa vecom rotacijom nego ranije. Trener nemam pojma sta reci osim da nije doveden bez veze ali sigurno ima neko mnogo pametniji ko je to procenio i odlucio. Ipak verujem u ovu ekipu i verujem da ispod 12 pobeda sigurno necemo ici. Ipak sa druge strane i sve ostale ekipe su imale velike transformacije u sastavima pa i pored neospornog kvaliteta niko im ne garantuje uspeh. Eto npr Makabi predhodne dve sezone, Barsa prosle godine ko je to mogao i da zamisli.

Samo Napredno Sramno

pre 6 godina

"Zna se ko je godinama drzao fenjer u Evroligi." Zeleo bih da verujem da si mislio na Cibonu ili Olimpiju dok su igrali, ali svima je jasno kakav si kompleks ispoljio. Za tebe samo jedna poruka: Paris-Bersi, Partizane mersi.

Batko

pre 6 godina

Koliko para, toliko muzike...prosto je tako

CSKA - 35 miliona
Real - 27
Fenerbahče 23
Barselona 21
Darušafaka 20
Armani 19
Efes 18
PAO 14
Olimpijakos 12,5
Galatasaraj 12
Baskonija 11,5
Makabi 11
Uniks 10,5
Bamberg 8,5
Žalgiris 8
Zvezda 5

Smederevac

pre 6 godina

Nista, hvala im jos jednom na besplatnoj motivaciji. Zna se ko je godinama drzao fenjer u Evroligi. To sa Zvezdom necete gledati.
(Ivan, 10. oktobar 2017 22:39)

Ajde na ponovni.Visestruki ucesnik top 16,top 8,F4 faze i osvajac EL jel taj klub drzao fenjer?Ne igra se kosarka od pre 4-5 god koliko je pratis.Ispada da je top 9 !!!! najveci uspeh srpske kosarke,TO SU KOMPLEKSI.Bolje bi bilo da povedes racuna sta ce se desiti kada pudlica pokupi prnje i ode sa sve tim klubom za koji mislite da je Zvezda.UGASIO VAM JE ZVEZDU I ZATROVAO MRZNJOM KAKO NE BI PITALI GDE VAM JE VOLJENI KLUB I VI KAO OVCE-MOZGA BEZ.A vama i dalje krivi Vujosevic,Partizan,....

Uros Djurdjevic Prejaki #32

pre 6 godina

Ocekivano i posteno je Fmp Idea na poslednjem mestu mada dovodjenjem Lesora, Rocestija i Pere Antica verovao sam da ce biti makar peti od pozadi.

vladan

pre 6 godina

Tim da se uigra,da nas zaobidju povrede i da se zamena dva igraca dobrim pojacanjima i bicemo u borbi za TOP8.Po meni Keselj nema kvalitet za EL.Pera Antic je nespreman Jankovicu i Jovanovicu treba vreme.Znaci potreban nam je dobar igrac na poziciji 3 i 5.

mr čović i dr terzić

pre 6 godina

Neverovatni komentari i plusićarenje. Po principu, jeste tvorac Eurohups, al' mi ćemo za svaki slučaj da udaramo po Partizanu. Nikad ne znaš kad će isti da se povampiri.

Marko Niš

pre 6 godina

(NbgDeki, 10. oktobar 2017 22:40)
Naravno da jeste jer je Budivelnik toliko atraktivna ekipa da postavi rekord u Areni jer niko još nije napunio halu na 110% kapaciteta!!!! Ni pre ni posle a takva su imena bila!!!

asdf

pre 6 godina

Znamo da ne zna za Dinamik i njegovu filijalu!
16 u Evroligi je bolje, mnogo bolje od borbe za opstanak i prelazak u ABA2!
E moj grobaru,dinamiče, ABA 2 vam kliče !
(dralle, 11. oktobar 2017 07:13)

Kada zvezdas spomene Dinamik znam koliko mu tesko pada sto je njegov klub prodao sve FMP-u :)

Mozak ne postoji kod vas..

pre 6 godina

Nista, hvala im jos jednom na besplatnoj motivaciji. Zna se ko je godinama drzao fenjer u Evroligi. To sa Zvezdom necete gledati.
(Ivan, 10. oktobar 2017 22:39)

Niste vi svesni svoje nesvesti šta vas tek čeka kada ode Čović. Biće opet kukanja naravno Partizan će uvek biti kriv kao što je bio u prošlosti.

Uros Djurdjevic Prejaki #32

pre 6 godina

Kompleksi su cudo....
(didimotika, 10. oktobar 2017 23:58)

To je bolest a ne kompleksi. A i kompleksi su neki vid bolesti, u pravu si druze.

asdf

pre 6 godina

Zna se ko je godinama drzao fenjer u Evroligi. To sa Zvezdom necete gledati.
(Ivan, 10. oktobar 2017 22:39)

A ti bi bio najsrecniji da dozivis ono sto smo mi sa fenjerasem :)

Najrealnije moguce

pre 6 godina

Bolje 16. u Evroligi nego 11. u Aba ligi.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Misa, 10. oktobar 2017 22:37) # Link komentara


Bolje imati svoj klub nego nemati

Xuakxna

pre 6 godina

Bolje 16. u Evroligi nego 11. u Aba ligi.
(Misa, 10. oktobar 2017 22:37)
Na vest o Zvezdi bez ikakvog razloga spomonje Partizan.. Kompleksi su cudo..

no budzet

pre 6 godina

Potpuno realno jer nam je otisao ceo tim i trener tako su male sanse za vise od nekoliko pobeda.Da imamo bar budzet kao Zalgiris imali bi vece sanse ovako tesko.Prinudjeni smo da prodajemo igrace jer nemamo mnogo drzavnih sponzora kao neki drugi.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Nemanja, 10. oktobar 2017 22:37)
da imate budzet kao zalgiris? nemanja dete, sta to velis? nema cika nebojsa budzet, cika nebojsa ima bankomat...

sve dublje tonemo

pre 6 godina

Nekada nas je u EL predstavljao Partizan i osvojio je uz četiri učešća na fanal foru. Danas naš predstavnik služi samo za popunu lige i slavi ulazak u top 9.

xxx

pre 6 godina

Da imamo državne sponzore kao partizan bili bi favoriti za final 4 a ovako moramo opet da se borimo za iznenađenje kao prošle godine. Nisu svi državni projekat i neki moraju sami da se bore za uspeh. Ovi drugi imaju svu pomoć a opet svake druge godine bili poslednji u Evroligi.
(Zvezda ponos Srbije, 10. oktobar 2017 23:32). Partizan od državnih sponzora ima samo MTS, a vi i MTS i Aerodrom Beograd. Ne spinuj sendvičaru...

xxx

pre 6 godina

Aman s tom istorijom, koga to vise ineteresuje, pa vi ste zaboravili kada ste uzeli neki domaci pehar, a jos sanjate nesto sto je bilo pre decenije!StaPartizan trenutno ima od toga, osim sto ga vec godinama nema na ovom spisku?
(Miskec, 10. oktobar 2017 23:19). Mi barem imamo istoriju. Vaša počinje sa Čovićem...

F9>F4

pre 6 godina

Kako to kad imamo celu državu iza sebe sa neograničenim budžetom ?!
(Sta uradi to Nolane Smithe ??!, 10. oktobar 2017 23:23)

Siromašna država nije u mogućnosti da zadovolji vašu alavost.

Poznavalac

pre 6 godina

Olimpijakos na nerealnom visokom,Himki na nerealnom niskom mestu,jesi li oni gledali sastave? tabela treba ovako da izgleda-

1-Fener
2-Cska
3-Real
4-Himki
5-Panatinaikos
6-Barselona
7-Olimpijakos
8-Makabi
9-Baskonija
10-Valensija
11-Unikaha
12-Armani
13-Efes
14-Bamberg
15-Zvezda
16-Žalgiris

Crnogorac

pre 6 godina

ODBRANA OVE GODINE LOŠA. BEZ RADONJE PRIJE SVEGA.
Posebno fale Kuzmić i Gudurić, treba nam teški centar, nemamo skok.
Ako ne dodje teška 5ica tokom sezone (kad se vidi da ovako ne može), loše će to biti...
EVO MOJE TABELE nakon detaljne analize sastava timova (vrlo često sam bio u pravu, kao i prije četiri godine kada sam pisao da će Radonjini pljuvači tog gospodina praviti od blata i sopstvene pljuvačke kada ode):
1.CSK
2.FENER
3.ARMANI
4.REAL
5.PAO
6.OLY
7.HIMKI
8.VALENSIA
9.BASKONIA
10.BARSA
11.MAKABI
12.UNIKAHA
13.EFES
14.ŽALGIRIS
15.ZVEZDA
16.BAMBERG

Fmpu niko ne moze da zabrani kako ce da se zove

pre 6 godina

Ono kad navijaci ugasenog kluba koji sad navijaju za privatnika,posle par godina igranja Evrolige i najveceg uspeha u istoriji a to je Top 9, imaju smelosti da prozivaju klub koji je bio osvajac te iste Evrolige,par puta ucesnik f4 i klub koji je dao najvise Nba igraca ...o medjusobnim rezultatima i da ne pricamo...e to se rodjaci zove obraz kao djon

Rade

pre 6 godina

Bolje 16. u Evroligi nego 11. u Aba ligi.
(Misa, 10. oktobar 2017 22:37)

Kad su grobari ovako pricali, ne tako davno, vi ste ih ismevali. He he, luzeri.

xxx

pre 6 godina

До 2020. Звездана узима ЕЛ. Живи били па видели.
(мангупаријацз, 10. oktobar 2017 23:14). Esi mi dobar?

wasd

pre 6 godina

Nista, hvala im jos jednom na besplatnoj motivaciji. Zna se ko je godinama drzao fenjer u Evroligi. To sa Zvezdom necete gledati.
(Ivan, 10. oktobar 2017 22:39)

A najcrnje od svega je to sto je vama navijacima Zvezde jedina zelja da dozivite ono sto smo mi doziveli sa Partizanom. Mozete mi udariti 3 miliona minusa ali svi dobro znate da je to istina a isto tako znate da cete tesko to doziveti. Sportski pozdrav. I ako mislis da ces nas isprozivati sa tim fenjerom, naprotiv druze, samo si podsetio sve da je taj fenjeras igrao F4 pre nekoliko godina. Titulu ne spominjem jer nema poente. Sportski pozdrav.

asdf

pre 6 godina

Kada zvezdas spominje Partizan na vestima koje veze nemaju sa tim klubom znam koliko ih pogadja cinjenica da su ih proglasili najslabijim timom. I kakve veze ima to sto smo 6 sezona bili poslednji kada smo dogurali do F4? Kada ponovite nas uspeh javite se da se prozivamo, a ne da 7 uzastopnih pobeda u EL nazivate vecim uspehom od polufinala. To je obicno stav jednog gubitnika.

René Artois

pre 6 godina

Iskreno želim Joviću, Dženkinsu i Kuzmiću da se ne snađu u novim klubovima. Očekujem makar jednog da se u sred sezone vrati u Zvezdu.

Zvezda ponos Srbije

pre 6 godina

Da imamo državne sponzore kao partizan bili bi favoriti za final 4 a ovako moramo opet da se borimo za iznenađenje kao prošle godine. Nisu svi državni projekat i neki moraju sami da se bore za uspeh. Ovi drugi imaju svu pomoć a opet svake druge godine bili poslednji u Evroligi.

Cxevu

pre 6 godina

Ivan - zna se ko je godinama drzao fenjer.

Ko, Partizan? Ucesnik F4 i klub koji je bio senzacija u EL tih godina, o cijim igrama i navijacima se pricali posle svakog kola. Tim koji je imao Veselija, Kecmana, Lovernja, Bertansa, Bogdanovica, Mekejleba i ostale koji su danas nosioci svojih reprezentacija, sem par njih naravno.

NbgDeki

pre 6 godina

Sto jes jes... Dobro je dok smo na Evroliginoj listi, pa makar i kao najslabiji. Mada, budimo iskreni, EL je mnogo izgubila na kvalitetu neigranjem Nantera, Budiveljnika, Prokoma... Pitajte komsije

Nemanja

pre 6 godina

Potpuno realno jer nam je otisao ceo tim i trener tako su male sanse za vise od nekoliko pobeda.Da imamo bar budzet kao Zalgiris imali bi vece sanse ovako tesko.Prinudjeni smo da prodajemo igrace jer nemamo mnogo drzavnih sponzora kao neki drugi.

Komendija

pre 6 godina

Nista, hvala im jos jednom na besplatnoj motivaciji. Zna se ko je godinama drzao fenjer u Evroligi. To sa Zvezdom necete gledati.
(Ivan, 10. oktobar 2017 22:39)

Ko, tačno? Oprosti na neznanju.

Стара школа

pre 6 godina

Аба лига је приоритет, али и овде ћемо побеђивати јер смо клуб са традицијом, добрим играчима и убедљиво најбољим навијачима. Сасвим довољно.

Miskec

pre 6 godina

"Ko, Partizan? Ucesnik F4 i klub koji je bio senzacija u EL tih godina, o cijim igrama i navijacima se pricali posle svakog kola. Tim koji je imao Veselija, Kecmana, Lovernja, Bertansa, Bogdanovica, Mekejleba i ostale koji su danas nosioci svojih reprezentacija, sem par njih naravno.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Cxevu, 10. oktobar 2017 23:01)"
Aman s tom istorijom, koga to vise ineteresuje, pa vi ste zaboravili kada ste uzeli neki domaci pehar, a jos sanjate nesto sto je bilo pre decenije!StaPartizan trenutno ima od toga, osim sto ga vec godinama nema na ovom spisku?

Dirigent

pre 6 godina

Najbitniji je detalj da je Zvezda Evroligas i ove sezone, a kako stvari stoje tako ce biti i narednih godina ... Nekad cemo imati losu sezonu, nekad dobru, ali kako god ima dq uzivamo gledajuci nasu Zvezdu sa najjacim timovima Evrope ...

čkembe

pre 6 godina

Realno Zvezda je šoder u Evropskim okvirima svidelo se to nekom ili ne.Može da bljesne za top9 ali to je maksimum.Bamberg,Himki,Prokom,Zvezda.
Nema tu velikana pa jedan Kića više vredi od cele zvezdine istorije.

Not

pre 6 godina

Sad se svi kao loze na zvezdinu proslogodisnju ekipu! Budite realni i recite da ste se svi smejali pojacanjima tada. Bika je to najlosija zvezdina ekipa,po imenima definitivno najlosija u el. Kakav je tad igrac bio siminovic,kuzmic,dzenkins...raspad realno. Radonja realno nikakav trener,al mu je jednostavno legla ekipa,kliknulo je sve. Ova ekipa izgleda dosta jace meni. Trener je velika nepoznanica i fali jedini kuzmic koji ke na kraju bio faktor stabilnosti prosle sezone. Odbrana za sad deluje lose u aba i primetan je ponovo nedostatak centra(samo kuzmic prosle sezone). Stvarno niko ne moze da kaze kako ce to ispasti na kraju,ali ko imalo zna kosarku zna da zvezda nece biti ni blizu poslednjeg mesta. Moje misljenje da ce biti blizu 50% uconka.

Mozak ne postoji kod vas..

pre 6 godina

Nista, hvala im jos jednom na besplatnoj motivaciji. Zna se ko je godinama drzao fenjer u Evroligi. To sa Zvezdom necete gledati.
(Ivan, 10. oktobar 2017 22:39)

Niste vi svesni svoje nesvesti šta vas tek čeka kada ode Čović. Biće opet kukanja naravno Partizan će uvek biti kriv kao što je bio u prošlosti.

coldplayer

pre 6 godina

@grobar
Pa sta ti hoces ne kapiram?Pa sta i da budemo poslednji a znas i sam da necemo.I sta onda?Vas cemo,ako ne ove onda naredne da UGASIMO, a ti ces da places i da vices ovde panteri nas ugasili a ne Zvezda sto je jos gore.Nego majstore pusti ti nase brige i brini svoje.Vidis da se raspadate a ti pricas o tome koji cemo mi biti u EL.E moj Boze sta sve covek ovde ne procita.

asdf

pre 6 godina

Znamo da ne zna za Dinamik i njegovu filijalu!
16 u Evroligi je bolje, mnogo bolje od borbe za opstanak i prelazak u ABA2!
E moj grobaru,dinamiče, ABA 2 vam kliče !
(dralle, 11. oktobar 2017 07:13)

Kada zvezdas spomene Dinamik znam koliko mu tesko pada sto je njegov klub prodao sve FMP-u :)

Smederevac

pre 6 godina

Nista, hvala im jos jednom na besplatnoj motivaciji. Zna se ko je godinama drzao fenjer u Evroligi. To sa Zvezdom necete gledati.
(Ivan, 10. oktobar 2017 22:39)

Ajde na ponovni.Visestruki ucesnik top 16,top 8,F4 faze i osvajac EL jel taj klub drzao fenjer?Ne igra se kosarka od pre 4-5 god koliko je pratis.Ispada da je top 9 !!!! najveci uspeh srpske kosarke,TO SU KOMPLEKSI.Bolje bi bilo da povedes racuna sta ce se desiti kada pudlica pokupi prnje i ode sa sve tim klubom za koji mislite da je Zvezda.UGASIO VAM JE ZVEZDU I ZATROVAO MRZNJOM KAKO NE BI PITALI GDE VAM JE VOLJENI KLUB I VI KAO OVCE-MOZGA BEZ.A vama i dalje krivi Vujosevic,Partizan,....

Djalma

pre 6 godina

Posle Mirka,jedini grobar koji je ušao u Knin,je pokojni predsednik jsdp Franjo Tuđman...eto to su ti svi grobari koji su videli Knin!!
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Crvena Zvezda 1913, 11. oktobar 2017 07:34) # Link komentara

Da li si slucajno zaboravio da je Franja usao u Knin zajedno sa Robertom iz Cacka.

mich

pre 6 godina

Realno, a bicemo plasirani izmedju 10-12 mesta ove godine bice odnos pobeda i poraza 09-21 prosle sezone sam rekao 13-17 pa su se mnogi smejali !!!

Zoks

pre 6 godina

Navijam za Partizan. Navijam i protiv Zvezde. Ali ova tabela je smesna. Zasto se uvek potcenjuje srpska kosarka? Zvezda ce i ove godine razvaliti mnoge favorite i "favorite".

Uros Djurdjevic Prejaki #32

pre 6 godina

Ocekivano i posteno je Fmp Idea na poslednjem mestu mada dovodjenjem Lesora, Rocestija i Pere Antica verovao sam da ce biti makar peti od pozadi.

onako

pre 6 godina

Ovo je sasvim realno , na zalost tako je . Bice sezona za zaborav , nije to to i tesko moze da se racuna da ima ko da "zategne" . Mnogo stvari se prosle sezone poklopilo za skor 16:14 , sada bas tesko .
Ali idemo pa sta bude .

Samo Napredno Sramno

pre 6 godina

"Zna se ko je godinama drzao fenjer u Evroligi." Zeleo bih da verujem da si mislio na Cibonu ili Olimpiju dok su igrali, ali svima je jasno kakav si kompleks ispoljio. Za tebe samo jedna poruka: Paris-Bersi, Partizane mersi.

fljamurtari dobro pari

pre 6 godina

Realno, kako sada stvari stoje bicemo izmedju 12-16 mesta. Ako dodje neka dobra petica mozda i bude bolje. Ovu godinu treba iskoristiti da se izkristalise tim za sledecu EL, da se vidi ko moze od sadasnjih igraca i na kojim pozicija treba dovesti jace igrace. Puna podrska svakako.

Uros Djurdjevic Prejaki #32

pre 6 godina

Kompleksi su cudo....
(didimotika, 10. oktobar 2017 23:58)

To je bolest a ne kompleksi. A i kompleksi su neki vid bolesti, u pravu si druze.

Mirko

pre 6 godina

Pa realno, puno smo slabiji jer je nov tim, ali ne mislim da smo išta slabiji od Bamberga, Milana, Valensije, možda dobijamo i Žalgiris, Efes, Makabi itd.
I prošle godine nam niko nije davao šanse, Kuzmić je kao bio "drvo", Lazić, Simon "slab", itd itd, pa posle su ispali najbolji defanzivci, asistenti...
Očigledno je stvar u tome da imaš tim koji će dovoljno dugo da igra zajedno, da se uigrava, da poseduje "hemiju" u ekipi a to smo imali jer je većina igrač bila par godina.
Od svih timova stabilne timove imaju Pao, Oly, Real, Baskonija, CSKA, ostali uglavnom promene nosioce igre ili dosta igrača.
Tako da to je to, Pao će mislim biti visoko, Oly, Real, CSKA, Fener zbog Žoca će držati nivo, nisam siguran u odbranu titule, ali visoko sigurno, finale najmanje.

mr čović i dr terzić

pre 6 godina

Neverovatni komentari i plusićarenje. Po principu, jeste tvorac Eurohups, al' mi ćemo za svaki slučaj da udaramo po Partizanu. Nikad ne znaš kad će isti da se povampiri.

Fmpu niko ne moze da zabrani kako ce da se zove

pre 6 godina

Ono kad navijaci ugasenog kluba koji sad navijaju za privatnika,posle par godina igranja Evrolige i najveceg uspeha u istoriji a to je Top 9, imaju smelosti da prozivaju klub koji je bio osvajac te iste Evrolige,par puta ucesnik f4 i klub koji je dao najvise Nba igraca ...o medjusobnim rezultatima i da ne pricamo...e to se rodjaci zove obraz kao djon

Гиле

pre 6 godina

@немања, и немамо привреду и зато немамо спонзоре. Држава и не треба да тера фирме у свом власништву да спонзоришу. Добијају и звезда и партизан укупно сличне паре, само у неком спорту више једни у другом други.

JT26

pre 6 godina

Аба лига је приоритет, али и овде ћемо побеђивати јер смо клуб са традицијом, добрим играчима и убедљиво најбољим навијачима. Сасвим довољно.
(Стара школа, 10. oktobar 2017 22:41)
Ono kad period od 2011. do 2017. proglasis tradicijom...

metall

pre 6 godina

Bas juce sam posetio zvanican sajt Evrolige i detaljno proucavao ekipe i sastave, i doneo slican zakljucak. Objektivno, gledajuci po imenima i uporedjujuci sa drugima, Zvezdin sastav jeste medju najlosijima. E, sad, ne igraju imena vec TIM, i verujem da ce Zvezda demantovati sve bas kao i prosle godine, te ponovo imati svoje mesto u celoj prici. Nisam siguran da je realno da se ponovi onako dobra sezona kao prosla, ali ne sumnjam u zelju, motiv, htenje, volju, nadigravanje...pa cemo videti sta nas ceka. Svakako je prijatno biti u ovako odabranom drustvu.

asdf

pre 6 godina

Zna se ko je godinama drzao fenjer u Evroligi. To sa Zvezdom necete gledati.
(Ivan, 10. oktobar 2017 22:39)

A ti bi bio najsrecniji da dozivis ono sto smo mi sa fenjerasem :)

asdf

pre 6 godina

Kada zvezdas spominje Partizan na vestima koje veze nemaju sa tim klubom znam koliko ih pogadja cinjenica da su ih proglasili najslabijim timom. I kakve veze ima to sto smo 6 sezona bili poslednji kada smo dogurali do F4? Kada ponovite nas uspeh javite se da se prozivamo, a ne da 7 uzastopnih pobeda u EL nazivate vecim uspehom od polufinala. To je obicno stav jednog gubitnika.

Marko Niš

pre 6 godina

(NbgDeki, 10. oktobar 2017 22:40)
Naravno da jeste jer je Budivelnik toliko atraktivna ekipa da postavi rekord u Areni jer niko još nije napunio halu na 110% kapaciteta!!!! Ni pre ni posle a takva su imena bila!!!

no budzet

pre 6 godina

Potpuno realno jer nam je otisao ceo tim i trener tako su male sanse za vise od nekoliko pobeda.Da imamo bar budzet kao Zalgiris imali bi vece sanse ovako tesko.Prinudjeni smo da prodajemo igrace jer nemamo mnogo drzavnih sponzora kao neki drugi.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Nemanja, 10. oktobar 2017 22:37)
da imate budzet kao zalgiris? nemanja dete, sta to velis? nema cika nebojsa budzet, cika nebojsa ima bankomat...

xxx

pre 6 godina

Aman s tom istorijom, koga to vise ineteresuje, pa vi ste zaboravili kada ste uzeli neki domaci pehar, a jos sanjate nesto sto je bilo pre decenije!StaPartizan trenutno ima od toga, osim sto ga vec godinama nema na ovom spisku?
(Miskec, 10. oktobar 2017 23:19). Mi barem imamo istoriju. Vaša počinje sa Čovićem...

Najrealnije moguce

pre 6 godina

Bolje 16. u Evroligi nego 11. u Aba ligi.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Misa, 10. oktobar 2017 22:37) # Link komentara


Bolje imati svoj klub nego nemati

xxx

pre 6 godina

Da imamo državne sponzore kao partizan bili bi favoriti za final 4 a ovako moramo opet da se borimo za iznenađenje kao prošle godine. Nisu svi državni projekat i neki moraju sami da se bore za uspeh. Ovi drugi imaju svu pomoć a opet svake druge godine bili poslednji u Evroligi.
(Zvezda ponos Srbije, 10. oktobar 2017 23:32). Partizan od državnih sponzora ima samo MTS, a vi i MTS i Aerodrom Beograd. Ne spinuj sendvičaru...

Xuakxna

pre 6 godina

Bolje 16. u Evroligi nego 11. u Aba ligi.
(Misa, 10. oktobar 2017 22:37)
Na vest o Zvezdi bez ikakvog razloga spomonje Partizan.. Kompleksi su cudo..

sve dublje tonemo

pre 6 godina

Nekada nas je u EL predstavljao Partizan i osvojio je uz četiri učešća na fanal foru. Danas naš predstavnik služi samo za popunu lige i slavi ulazak u top 9.

F9>F4

pre 6 godina

Kako to kad imamo celu državu iza sebe sa neograničenim budžetom ?!
(Sta uradi to Nolane Smithe ??!, 10. oktobar 2017 23:23)

Siromašna država nije u mogućnosti da zadovolji vašu alavost.

wasd

pre 6 godina

Nista, hvala im jos jednom na besplatnoj motivaciji. Zna se ko je godinama drzao fenjer u Evroligi. To sa Zvezdom necete gledati.
(Ivan, 10. oktobar 2017 22:39)

A najcrnje od svega je to sto je vama navijacima Zvezde jedina zelja da dozivite ono sto smo mi doziveli sa Partizanom. Mozete mi udariti 3 miliona minusa ali svi dobro znate da je to istina a isto tako znate da cete tesko to doziveti. Sportski pozdrav. I ako mislis da ces nas isprozivati sa tim fenjerom, naprotiv druze, samo si podsetio sve da je taj fenjeras igrao F4 pre nekoliko godina. Titulu ne spominjem jer nema poente. Sportski pozdrav.

Crnogorac

pre 6 godina

ODBRANA OVE GODINE LOŠA. BEZ RADONJE PRIJE SVEGA.
Posebno fale Kuzmić i Gudurić, treba nam teški centar, nemamo skok.
Ako ne dodje teška 5ica tokom sezone (kad se vidi da ovako ne može), loše će to biti...
EVO MOJE TABELE nakon detaljne analize sastava timova (vrlo često sam bio u pravu, kao i prije četiri godine kada sam pisao da će Radonjini pljuvači tog gospodina praviti od blata i sopstvene pljuvačke kada ode):
1.CSK
2.FENER
3.ARMANI
4.REAL
5.PAO
6.OLY
7.HIMKI
8.VALENSIA
9.BASKONIA
10.BARSA
11.MAKABI
12.UNIKAHA
13.EFES
14.ŽALGIRIS
15.ZVEZDA
16.BAMBERG

xxx

pre 6 godina

До 2020. Звездана узима ЕЛ. Живи били па видели.
(мангупаријацз, 10. oktobar 2017 23:14). Esi mi dobar?

NastyB

pre 6 godina

Navijački - glupost, realno gledajući - istina. Tim je skroz promenjen, promenjen je i trener, tako da nema šta da se zameri ovoj prognozi.
Ono u čemu greše je, ako se ne varam, Himki. Ove godine su jaki kao crna zemlja i biće sigurno među prva 4 tima. Šved, Đenka, Tomas Robinson, Džejms Anderson, Hanikat, Stefan Marković...imaju izuzetno dobar tim pun NBA epizodista. Robinson je prošle godine bio dodta dobar u Portlandu dok se nije povredio. A i Barcokas je iskusan trener, tako da je to što ih svrstavaju na 7. mesto poprilična greška.

Rade

pre 6 godina

Bolje 16. u Evroligi nego 11. u Aba ligi.
(Misa, 10. oktobar 2017 22:37)

Kad su grobari ovako pricali, ne tako davno, vi ste ih ismevali. He he, luzeri.

Poznavalac

pre 6 godina

Olimpijakos na nerealnom visokom,Himki na nerealnom niskom mestu,jesi li oni gledali sastave? tabela treba ovako da izgleda-

1-Fener
2-Cska
3-Real
4-Himki
5-Panatinaikos
6-Barselona
7-Olimpijakos
8-Makabi
9-Baskonija
10-Valensija
11-Unikaha
12-Armani
13-Efes
14-Bamberg
15-Zvezda
16-Žalgiris

Виоп

pre 6 godina

Тако тренутно изгледа. Како ће се екипа развијати и играти видећемо. Само полако, тиха вода брег рони.

Beca

pre 6 godina

Ono kad navijaci ugasenog kluba koji sad navijaju za privatnika,posle par godina igranja Evrolige i najveceg uspeha u istoriji a to je Top 9, imaju smelosti da prozivaju klub koji je bio osvajac te iste Evrolige,par puta ucesnik f4 i klub koji je dao najvise Nba igraca ...o medjusobnim rezultatima i da ne pricamo...e to se rodjaci zove obraz kao djon
(Fmpu niko ne moze da zabrani kako ce da se zove, 11. oktobar 2017 10:13)

Da te ispravljam neću, veruj u šta god hoćeš. A za ostalo, tu je History, možda ves nekad neko i pomene.

neko iz mase

pre 6 godina

Priča o budžetu je uvek smešna jer u prošlosti nije nikad igralo za naše klubove. Zvezda ima dobar tim sa možda ne svih 12 evroligaških igrača al Lazić,Bjelica,Ročesti,Feldin,Antić sa ostalim kojim bi trebalo lepo da predstavljaju u evroligi naravno sa mladjim trenerom. Samo što moraju da se uigraju odnosno uklopi sve to pa će opet pobedjivat neke najbolje timove u Evropi. To je to !

Borky

pre 6 godina

Ko, Partizan? Ucesnik F4 i klub koji je bio senzacija u EL tih godina, o cijim igrama i navijacima se pricali posle svakog kola. Tim koji je imao Veselija, Kecmana, Lovernja, Bertansa, Bogdanovica, Mekejleba i ostale koji su danas nosioci svojih reprezentacija, sem par njih naravno. 
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Cxevu, 10. oktobar 2017 23:01)

Sve stoji al stoji i da ste prvih 6 sezona bili ubjedljivo najgora ekipa sa po 1 ili 2 pobjede po sezoni i to kod kuce protiv nekog Prokoma ili Asvela.Naravno da vi uvijek izvucete samo ono sto vama odgovara.

dralle

pre 6 godina

Sad ce panteri sta zna Eurohoops!!

Jednostavno ih stavio tamo gde im je mesto!!
(Grobar, 10. oktobar 2017 22:33)

Šta zna Eurohoops?
Znamo da ne zna za Dinamik i njegovu filijalu!
16 u Evroligi je bolje, mnogo bolje od borbe za opstanak i prelazak u ABA2!
E moj grobaru,dinamiče, ABA 2 vam kliče !

vladan

pre 6 godina

Tim da se uigra,da nas zaobidju povrede i da se zamena dva igraca dobrim pojacanjima i bicemo u borbi za TOP8.Po meni Keselj nema kvalitet za EL.Pera Antic je nespreman Jankovicu i Jovanovicu treba vreme.Znaci potreban nam je dobar igrac na poziciji 3 i 5.

lets play

pre 6 godina

apsolutno se ne slazem sa ovom procenom eurohoopsa!to sto su neke ekipe nagomilale skupe igrace uopste ne garantuje dobru poziciju, igru i hemiju. cak naprotiv, smatram da ce opet makabi i milano da budu kante za napucavanje osim ako bartomeu ne uvede pravilo da te dve ekipe igraju sa 2-3 lopte u napadu. sto se tice unikahe i valensije ne vidim ja tu neke jake rostere, u valensiji van rosom dubljevic martinez, unikaha granger, nedovic, musli... baskonia promenila trenera i maltene kompletan tim, zalgiris tradicionalno dobar ali ne strasan, efes rasprodao kompletnu ekipu od prosle sezone, barsa nagomilala 17 igraca i promenila ceo tim, panati otisli burusis, dzejms, feldin... sve u svemu nas u poslednjih 4 sezone po rosteru uvek svrstavaju u autsajdere ali je veliko i prejako srce sampiona, imamo dobru ekipu, 20.000 delija na tribinama, srce, hrabrost, energiju i bicemo najmanje u 10 ekipa ove sezone!!!

enrike

pre 6 godina

Pa realno jeste najslabiji, ne znam sto se ljutite. Po kvalitetu i svemu. Prosle godine su imali hemiju dobro uklopljenu ekipu a sada macka u dzaku. Neka nas demantuju slobodno tokom sezone, ali na papiru jesu najslabija ekipa.

KliftonToni

pre 6 godina

Kada zvezdas spominje Partizan na vestima koje veze nemaju sa tim klubom znam koliko ih pogadja cinjenica da su ih proglasili najslabijim timom. I kakve veze ima to sto smo 6 sezona bili poslednji kada smo dogurali do F4? Kada ponovite nas uspeh javite se da se prozivamo, a ne da 7 uzastopnih pobeda u EL nazivate vecim uspehom od polufinala. To je obicno stav jednog gubitnika.
(asdf, 11. oktobar 2017 10:42) # Link komentara

1. Ово је вест о Звезди, КК"Догорела Свећа, дош'о Дуле по паре" има своје вести, зашто коментаришеш овде?
2. Најслабији тим у овогодишњој ЕЛ ће се знати догодине, кад се подвуче црта.
3. Најслабији тим у ЕЛ је 16 најјачи тим у Европи.
4. Који то "ваш" успех? Ти си нешто освојио? Победниче?

Crvena Zvezda 1913

pre 6 godina

@grobari Knin.... dajte tri imena i prezimena.Ta grupa ne postoji niti je ikada postojala
(Sima, 10. oktobar 2017 23:53)

1.Mirko Marjanović
2.Mirko Marjanović
3.Mirko Marjanović
Posle Mirka,jedini grobar koji je ušao u Knin,je pokojni predsednik jsdp Franjo Tuđman...eto to su ti svi grobari koji su videli Knin!!

Crudelta

pre 6 godina

Pred svaku sezonu CZ je autsajder i ok ako uzmemo budzet, pojacanja i sl. Ali evo npr dolaze Sofo, Mekel i Tompson i iskreno svi su mislili to je super ekipa kad ono nije se znao ko je veci promasaj. Tada sezonu vade Miler i Kinzi koji su dosli kasnije. Posle toga ko je verovao da ce mo odigrati dobru sezonu sa pojacanjima Kuzmic i Bjelica koji su bili prilicno van forme. Ali nas demantovase. Ove sezone moje misljenje da nikako nismo autsajderi i da cemo se boriti za top 8. Po meni lepo skockana ekipa sa vecom rotacijom nego ranije. Trener nemam pojma sta reci osim da nije doveden bez veze ali sigurno ima neko mnogo pametniji ko je to procenio i odlucio. Ipak verujem u ovu ekipu i verujem da ispod 12 pobeda sigurno necemo ici. Ipak sa druge strane i sve ostale ekipe su imale velike transformacije u sastavima pa i pored neospornog kvaliteta niko im ne garantuje uspeh. Eto npr Makabi predhodne dve sezone, Barsa prosle godine ko je to mogao i da zamisli.

bp1976

pre 6 godina

Ocekivano i posteno je Fmp Idea na poslednjem mestu mada dovodjenjem Lesora, Rocestija i Pere Antica verovao sam da ce biti makar peti od pozadi.
(Uros Djurdjevic Prejaki #32, 11. oktobar 2017 00:54)

To za FMP posalji njima, da ne grese u nazivu.
Mozes I Euroleague.
Mozes I KSS-u.

Naglasi da ti znas pravo ime I da te obavezno kontaktiraju.
Cenim da dobijas poziv.
A ako se ne jave, e pa onda stvarno.....

sha

pre 6 godina

Pa realno jesmo. I po budmetu i po igračkom kadru. Ali i prethodnih sezona smo bili autsajderi pa su padali velikani. Samo što smo sad ostali bez kompletnog tima..

Uros

pre 6 godina

Najvažnije su prevideli ovi iz eurohupa, košarka nije igra snage. Pogledajte samo NBA , šampion nisu ni Klipersi sa Dzoranom i Grifinom, ni Kavalirsi sa Džejmsom i Tristanom Tomsonom, nego Woriorsi za koje igra Stef Kari. Stef Kari, koji sigurno ne može ni 90 kila da digne iz benča.

Otkud tetka zna Jovića?!

pre 6 godina

Dakle?!
Dajte kvote,
koliko je da idemo u plejof, a koliko da osvajamo euroligu?
Da stavim 90€ na prvo, 10€ na drugo i možemo da počnemo ...

Is 3

pre 6 godina

Ako se gleda samo po budžetu,onda je ovo dosta realan poredak.Ne treba biti stručnjak...Samo su zaboravili kakav su raspad bili Makabi,Armani i Darušafaka koja je imala 30 mil. budžet pa u poslednjem kolu jedva ušli među 8.

Zlatko

pre 6 godina

Možda su naša očekivanja prevelika, ali tim je nov i ne treba nametati imperativ rezultata. Polako. Prve sezone smo imali 4-6, svake naredne sezone je bilo sve bolje. U prošloj sezoni smo imali 4-7 nakon trećine utakmica. Mi nismo Efes, Darušafaka niti Bamberg, ali ti timovi su serijom u drugom delu došli do visokih pozicija (Efes) i šanse za plejof (Darušafaka i Bamberg (ili Žalgiris, ne sećam se sad tačno, ali to nije toliko ni bitno)). Sezona je duga. Dobro je što nam kao i prošle godine svi daju male šanse. Na osnovu ove procene mi nećemo nikog pobediti, ali to neće biti baš tako. Ja bih bio zadovoljan i sa 8 pobeda i 6 poraza na jednu loptu. Ako bismo uspeli da navučemo 10-12 pobeda, to bi bilo super. Sve preko toga je ekstra.

zvezdas-rajvoSa

pre 6 godina

I prosle sezone smo po prognozama delili poslednje mesto sa Zalgirisom, pa znamo sta je bilo...Ta proslogodisnja generacija je sa 16 pobeda zasluzila osam najboljih...

Batko

pre 6 godina

Koliko para, toliko muzike...prosto je tako

CSKA - 35 miliona
Real - 27
Fenerbahče 23
Barselona 21
Darušafaka 20
Armani 19
Efes 18
PAO 14
Olimpijakos 12,5
Galatasaraj 12
Baskonija 11,5
Makabi 11
Uniks 10,5
Bamberg 8,5
Žalgiris 8
Zvezda 5

Ноле

pre 6 godina

Гробари Книн а у Книну никад нити један гробар.Што се тиче овог сајта нека их.И прошлих сезона су нас поцењивали.

Najdraži.

pre 6 godina

Samo su jedno propustili u obracunu, navijaci. Kad oni zagrme gaci.. same idu dole. Ono sto mi imamo, oni samo mogu da nas mrze. Ma samo opusteno.

Toša Peković

pre 6 godina

Sto jes jes... Dobro je dok smo na Evroliginoj listi, pa makar i kao najslabiji. Mada, budimo iskreni, EL je mnogo izgubila na kvalitetu neigranjem Nantera, Budiveljnika, Prokoma... Pitajte komsije
(NbgDeki, 10. oktobar 2017 22:40)

A tek nikad prežaljene veličine kao Lugano, Oldenburg, Chalon, Ovarense, Keln 99ers, Ostende, Zelena Gora, London Towers, Nancy, Cholet, Krka, Spirou Charleroi, Frankfurt Skyliners...
Kakvi su samo to bili derbi mečevi protiv Partizana, sve dok palme njišu, eh...

Rade

pre 6 godina

zar nije Valensija pocistila prvo Barsu, pa Baskoniju, pa Real 3:1 u finalnoj seriji ACB prosle godine. Znaci ubedljivo su osvojili ACB izbacivsi 3 evroligasa zaredom a ovi ih svrstaju tek na 11. mesto sramota.

Tintilic

pre 6 godina

@ivan Ko Ivane? Partizan? Onaj prvak Evrope, ucesnik f4 2010? Ili pak mislis neko drugi? Cuj zvezda i kosarka hahahahahahaahha
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (maxy, 10. oktobar 2017 22:59)

DA. Upravo Partizan dno i sramota Srbije.

JPR24

pre 6 godina

Neka naprave listu posle tri cetiri odigrana kola. Ovako je samo po imenima ! Barsa je prosle godine bila isto medju favoritima pa su se pogubili ! Nema bas nekog smisla. A za Zvezdu, ponovicu, i iako nisam navijac Zvezde, mislim da ima igrace za dobru sezonu u EL, mozda klupa malo zaskripi, ali jedina nepoznanica je trener, mlad je, i nema iskustvo za EL... Sto ne znaci da ne moze nesto uspeti, ali trenutno je to nepoznati faktor... Prvo da pocne pa onda liste i bakraci.

deki

pre 6 godina

I prosle godine su nam davali minimale sanse, Djenka je bukvalno oteran iz Milana, Kuzmic iz PAO-A, Simonovic nije ulivao poverenje, Jovic dobar deo sezone povredjen, drugi centar dosao u Decembru, pa ipak smo ostvarili zavidan rezultat. Realno, tesko mozemo do proslogodisnjeg rezultata ali da ce mo biti kanta za napucavanje -nema sanse

navijač evropskog i svetskog šampiona

pre 6 godina

@grobari Knin.... dajte tri imena i prezimena.Ta grupa ne postoji niti je ikada postojala
(Sima, 10. oktobar 2017 23:53)

1. mirko marjanović
2. marjanović mirko
3. tole karadžić, počasni član

oni su, mučenici, kao deo terapije - forsirajući do besmisla njegovo igranje u reprezentaciji, i od sava miloševića pokušavali da naprave dragana džajića.

Kosta

pre 6 godina

Realno po budzetu i rosteru jeste tako.Ja sam licno optimista po pitanju ABA lige, to je i prioritet, za Evroligu je potreban iskusniji i bolji trener, ali sta god uradimo uveseljavacemo grobare, ako gubimo onda ce im biti super, ako pobedjujemo onda nismo Zvezda nego FMP.. Ocekuje nas zanimljiva jesen sa navijacima institucije..

Batko

pre 6 godina

Kazu bitno je da igramo Evroligu, pa naravno da cete igrati Evroligu kada imate najace pojacanje u klubu, Aleksandar Superman Vucic.
(Panteri, 11. oktobar 2017 00:53)

To je ONAJ sto mu se redovno zahvaljujete....?!
Nego, sad morete i Vesiću. Pa vi mučenici više i ne znate kome sve ...
Hoce li sad Vucko da bude ljubomoran na Vesića ?! Vi ko seljacka mlada..."nije samo onaj ko nije pitao..."