Četvrtak, 05.10.2017.

11:42

Saletov Bajern i prvak Francuske u Evroligi!

Košarkaški klub Bajern iz Minhena, srpskog trenera Aleksandra Đorđevića, i šampion Francuske dobiće specijalne pozivnice za nastup u Evroligi naredne godine.

Izvor: B92

Saletov Bajern i prvak Francuske u Evroligi! IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

103 Komentari

Sortiraj po:

PAOK

pre 6 godina

Ne PAOK, niste vi dali toliko velikih kosarkasa, vi ste OTELI toliko velikih kosarkasa, samo Zvezdi ste ih oteli desetak, ugasili Hemofarm, pokusali Zvezdu, gepekovali, ulazili sudijama u svlacionicu, pretili, svi smo slusali DV kako prica:"Tako nam se moze i hoce"! Mozda ste nekakva institucija, ali to treba da objasnite Mornaru i MZTu i jos najmanje polovini klubova ABA lige, oni izgleda nemaju obzira! Sacekajte uatkmicu sa CZ, sami napisite razliku s kojom cete biti odrani INSTITUCIONALNO!
(Miskec, 05. oktobar 2017 21:30). Jedino što je Partizan u košarci oteo je tvoj život...
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (xxx, 6. oktobar 2017 09:31)

Legendo pa ti pratis kosarku od 2002-e.Ti verovatno nikad nisi cuo za Metaloplastiku.Mi smo tim koji je slomio Buducnost.Inace kod njih su igrali Topic,Rakocevic,Obradovic plus nasi igraci Tomasevic,Brkic.Evidentno da od skora pratis kosarku.

xxx

pre 6 godina

Ne PAOK, niste vi dali toliko velikih kosarkasa, vi ste OTELI toliko velikih kosarkasa, samo Zvezdi ste ih oteli desetak, ugasili Hemofarm, pokusali Zvezdu, gepekovali, ulazili sudijama u svlacionicu, pretili, svi smo slusali DV kako prica:"Tako nam se moze i hoce"! Mozda ste nekakva institucija, ali to treba da objasnite Mornaru i MZTu i jos najmanje polovini klubova ABA lige, oni izgleda nemaju obzira! Sacekajte uatkmicu sa CZ, sami napisite razliku s kojom cete biti odrani INSTITUCIONALNO!
(Miskec, 05. oktobar 2017 21:30). Jedino što je Partizan u košarci oteo je tvoj život...

Miskec

pre 6 godina

"Ne igras 15 godina Evroligu i sad mislis uvhatio si Boga za bradu.Mi jesmo institucija jer smo bili PRVACI EVROPE i to smo igrali u Spaniji utakmice.Igrali jos 3 fajnal fora.Uz Cibonu i Split jesmo institucija na Balkanu.Dali smo toliko velikih kosarkasa.Sta CZV ima?Neki evropski kup a u finalu porazen ceski klub.
(PAOK, 5. oktobar 2017 21:12)"
Ne PAOK, niste vi dali toliko velikih kosarkasa, vi ste OTELI toliko velikih kosarkasa, samo Zvezdi ste ih oteli desetak, ugasili Hemofarm, pokusali Zvezdu, gepekovali, ulazili sudijama u svlacionicu, pretili, svi smo slusali DV kako prica:"Tako nam se moze i hoce"! Mozda ste nekakva institucija, ali to treba da objasnite Mornaru i MZTu i jos najmanje polovini klubova ABA lige, oni izgleda nemaju obzira! Sacekajte uatkmicu sa CZ, sami napisite razliku s kojom cete biti odrani INSTITUCIONALNO!

xxx

pre 6 godina

Ne, - 41 je dranje dece iz CZ, a imaces prilike u ovom ABA prvenstvu da vidis sta je pravo dranje!
(Miskec, 05. oktobar 2017 20:39).
Dete, prvo skoči pa onda reci hop.

PAOK

pre 6 godina

Ne igras 15 godina Evroligu i sad mislis uvhatio si Boga za bradu.Mi jesmo institucija jer smo bili PRVACI EVROPE i to smo igrali u Spaniji utakmice.Igrali jos 3 fajnal fora.Uz Cibonu i Split jesmo institucija na Balkanu.Dali smo toliko velikih kosarkasa.Sta CZV ima?Neki evropski kup a u finalu porazen ceski klub.

Miskec

pre 6 godina

"A slavni Mornar i Mzt kako njih nisu zvali , pa oni odraše instituciju .
(Misa, 05. oktobar 2017 13:33). Dranje je kad kao stara Zvezda izgubiš sa -41, a ne na par poena...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (xxx, 5. oktobar 2017 19:28)"
Ne, - 41 je dranje dece iz CZ, a imaces prilike u ovom ABA prvenstvu da vidis sta je pravo dranje!

Miskec

pre 6 godina

"@Miskec
U neku ruku su ti argumenti na mjestu ali kad si već spomenuo tu fudbalsku razliku izmedju Zvezde i Partizana (finale i prvak Evrope) nekako si zaboravio da spomeneš (sigurno ne namjerno, u suprotnom bi stvarno neko mogao da pomisli da košarku ne pratiš duze od tri godine) da je taj isti Partizan bio prvak Evrope u košarci. Ali znam, vama pamćenje funkcioniše odlično kad je Zvezda i Bari u pitanju a Partizan i Istanbul je velika crna rupa u pamćenju (i srcu)."
Nisam zaboravio naravno, samo kontam da bi neko ko je tri puta osvojio EL kao sto je Jugoplastika, ili Cibona dva puta, trebali da imaju prednost u odnosu na onog ko je to uradio jednom, a sebe predstavlja kao najveci klub sa ovih prostora, samo pitam po kojim kriterijumima?

cole

pre 6 godina

mozda malo off topic ali....nije daleko od povratka u zvezdu neko ko voli da igra pred ludim navijacima!!! zvezda radi sve da vrati kvinsija milera jer nije zadovoljan ulogom u broseu a i ne uklapa se u nekakve planove trinkijerija!!! ne znam hoce li to privesti kraju, mada, za svakog igraca za kojeg se proculo da se radi na njegovom dovodjenju, taj je i doveden. ne znam mi koliko da se radujemo ako se vrati jer je dugo bio povredjen i sa jako malo pravih utakmica (setimo se euforije oko povratka mwilla), ali mozda mu budemo prilika za come back i nastavi kod nas tamo gde je stao. sve u svemu, videcemo vec za par dana, jer se sve mora realizovati pre pocetka evrolige.

xxx

pre 6 godina

Svi igraju Evroligu...al 'nikad nece Kadinjaca!
(Antidervis - vase je proslo, 05. oktobar 2017 16:42). Kadinjača je tu igricu prešla '92-e...

xxx

pre 6 godina

A slavni Mornar i Mzt kako njih nisu zvali , pa oni odraše instituciju .
(Misa, 05. oktobar 2017 13:33). Dranje je kad kao stara Zvezda izgubiš sa -41, a ne na par poena...

xxx

pre 6 godina

Ovi "zvezdaši" ovde žele Partizan u EL, kao potreban je ovo ono... 
Vi ste izgleda zaboravili šta su oni nama želeli pre 6-7 godina? Puštali naše rivale u borbi za opstanak u ABA, jer su tako u mogućnosti! Ja njima želim drugu ligu na godinu, kakva Evroliga, oni su svoju Evroligu odigrali.
(Spale, 05. oktobar 2017 14:42). Druže, prijatelju, prodali ste se Čoviću, od toga nema jadnije...

Beca

pre 6 godina

Superheroj_Gailius_sa_planete_NEPTUNas
Nije mi jasno šta si hteo ovim da kažeš, ali se slažem da svakog zlu dođe kraj, jednom zlu je došao kraj pre par godina.

onako

pre 6 godina

@Divos
Izvini , sta su uradili prvih 7 iz Francuskog prvenstva ?
Drugo sve mi je jasno kada uzimas KKP kao parametar .
I dalje tvrdim da bi Zvezda i Cedevita to osvojile bez poraza , Buducnost uz mozda neki slucajan .
To sto mi pokazujes je novcani kvalitet jedne lige , dole ti je covek objasnio da ABA ima veci potencijal i gde ciji igraci idu . Ne mogu da se slozim , jer bas ajde da je neko drugi ali Strazbur , Nanter , Po , Limoz , Asvel ... mislim stvarno , ko god je pisao taj oci nema . Rang London Taurersa , za njih je Zvezda Fener licno . Kako to da EKA nece toliko dobre i organizovane klubove ?
Realno pises gluposti , pa nema ih ni u 8 u EC koji je drugo po kvalitetu takmicenje jos ovih 16 iz EL , plus dva do tri Rusa koji su zveri za njih .
Ajde malo realnosti , to su timovi od 40. mesta i po igri i po ucinku .
Mali savet zaboravi FIBA LS molim te , nije stvarno merodavno ni za kakvu ozbiljnu raspravu , kosarkasku .

marko

pre 6 godina

Način na koji klubovi dobijaju mesta u EL jeste krajnje sporan, ali ne razumem komentare da smo mi (Srbija, pa čak i cela ABA liga) zaslužili da nam se daju 2 mesta samo na osnovu rezultata reprezentacije. Kako god EL funkcionisala, za budućnost evropske košarke i njen opstanak pored NBA apsolutno je neophodno da to bude jaka liga u kojoj svako može da pobedi svakoga. Mi imamo interesovanje za košarku i stvaramo igrače, ali bez suštinskih promena u načinu finansiranja klubova gotovo je nemoguće imati 2 kluba konkurentna na EL nivou. Trenutno Zvezda funkcioniše tako što uspeva da privuče veliku većinu domaćih igrača koji mogu da igraju na tom nivou a nisu već u nekom bogatijem klubu i one strance kojima je osnovni cilj da igraju EL a nemaju adekvatno interesovanje drugih Evroligaša. Neki klubovi su spremni da Zvezdi plate za igrače i više nego što je realno jer im je u interesu da jedan klub sa ovih prostora opstane kao konkurentan radi imidža lige. Ako bi u EL igralo još 3 - 4 kluba (bilo odakle) sa tim budžetom koji ima Zvezda, ti klubovi bi teško mogli dostojanstveno da se takmiče.

Divos

pre 6 godina

@ onako, 5. oktobar 2017 15:11

Француска лига је врло озбиљна лига, ту равнати клубове из АБА са француским није паметно, јер су француски далеко ипред АБА клубова, и то резултати у Европи задњих година казују.
Прошле године су АБА лигаши прошли ко боси по трњу у ФИБА ЛШ и УЛЕБ ЕК.
Ако поредимо, 3. клуб у АБА (Партизан) није се пласирао међу 16 у ЛШ, али јесу 3 француска клуба (и далеко догурали), и то 8. (Асвел) и 12. (Ле Ман) у њиховом првенству. Што ће рећи да су 8. и 12. клуб у првенству Француске били много успешнији од 3. у АБА.

Уосталом то није моје моје мишљење, неко субјективно виђење, већ је то по свим порталима или аналитичарима који се баве европском кошарком.

По најугледнијем порталу "eurohoops" (http://www.eurohoops.net/en/trademarks/524747/domestic-leagues-rankings-old-old/) француска лига је 6. (значи међу 6 најјачих), а АБА 9. по квалитету у Европи.

Да буде по АБА горе, сама АБА слаби, тешко ће задржати позицију по завршетку сезоне, врло брзо ће испасти из топ-10, француска лига је стабилна, састави клубова (http://www.eurobasket.com/France/basketball-Transfers.asp) обећавају, и та лига ће добро котирати у евро-куповима.

MilosTOP

pre 6 godina

EL ide ka tome da budu dve konferencije kao NBA. Bilo mi zanimljivo Istok EL (Rusi, Turci, Grci, Litvanci, Aba...), sa druge strane Zapad EL (Španci, Nemci, Italijani, Francuzi..). Istok bi bio mnogo jači!

nnidza

pre 6 godina

@dragan
Bajern i prvak Francuske stvaraju profit, a Partizan i Cibona dugove... Zelim iskreno i ja da vidim ove klubove u EL ali nemaju kvalitet a ni uslove...

Luka

pre 6 godina

Očigledno je da evroliga pokušava da kopira model NBA gde nema nikakve veze odakle je tim već da li može finansijski da isprati priču. Uskoro će svi timovi koji igraju morati da imaju određeni budžet i stabilnost da bi se "kvalifikovali". Ostali će u razvojne evropske lige i fibina takmičenja, pa kad skupe pare može dalje.
Mislim da to u Evropi neće proći na duži rok, ali ko zna, možda me demantuju.
U svakom slučaju plašim se da ni jedan srpski klub u toj preraspodeli neće imati šta da traži.

onako

pre 6 godina

@Divos
Nisam dalje citao od "francuska liga jedna od najjacih u Evropi" . Mozes super stvari da pises ali ovo je nonsens .
Zvezda , Cedevita i Buducnost bi se zadnje tri cetri god prosetali bez poraza . Jadna liga samo sa vise kesa nego ABA . Nenormalni buzdeti za Evropski prosek . Igraci na nivou rekreativaca , klubovi na nivou rekreativnog ucinka u Evropi .

Miskec

pre 6 godina

"SVAKOM ZLU DODJE KRAJ.
ODE FMP NAZAD NA F4 KUP ZELEZNIKA:
1.FMP1
2.FMP2 DIVA
3.BRODARAC
4.RADNICKI BASKET

VODITELJ PROGRAMA TOMA BLACK PANTERS
(Superheroj_Gailius_sa_planete_NEPTUNas, 05. oktobar 2017 11:54)"
Steta to nema F5 Kup Zeleznika jer bi Dinamik bio 5.! Uskoro ces videti kako FMP1 i FMP2 briju na suvo!

nz

pre 6 godina

Ne brinite, igraćemo mi opet EL, makar i za deset godina, a te želje za gašenjem najboljeg KK na ovim prostorima srdačno želim da vam se uzvrate za koju godinu.

Иван Грозни

pre 6 godina

Мислим да је код формирања конференција грешка ако ће се правити искључиво по географском принципу. Осим шпанских клубова, на "западу" не постоје клубови који могу да се носе са Турцима, Грцима и Русима. Више би имало смисла да се направе две групе, где би финалисти са претходног Ф4 били први носиоци, поражени у полуфиналу други, елиминисани у четврфиналу трећи и итд. Не може се у потпуности копирати систем такмичења из НБА.

DelPjero

pre 6 godina

A Partizai ?!
(Sta uradi to Nolane Smithe ??!, 05. oktobar 2017 13:15)

Vidi ga srcko, pokusava da nas provocira.
Kako je sladak!
Jos kad bi se navici institucije primali na provokacije malog misa koji prati kosarku tek 3 god.
CMOK misicu, veliki ko DelleAlpi!!! :*

akros

pre 6 godina

"Неспорно да француска лига која је једна од најјачих у Европи, и дефинитивно неупоредиво јача од АБА, "

Kako jača? Igrači iz ABA lige su igrali finale Evropskog Prvenstva. "Naši" timovi, dok su francuski igrali EL, pokazali su definitivno više od njih, pogotovo u poslednjim godinama. Njihovi najbolji talenti igraju u ABA ligi već godinama (naši ne biraju francusku ligu s druge strane za takav indivudalni(!) razvoj) ili idu direktno u NBA ili ACB; slabo koji se zadržao u Francuskoj. I kako je to onda francuska liga "neuporedivo jača" od ABA? Uostalom, kada je EL birala između francuskih timova i "naših", ona je izabrala timove iz jadranske lige. Francuska liga nije ni u prvih pet u Evropi, od nje su jače ACB, Turska i Ruska, nemerljivo. Na primer i nemačka liga je čak pokazala u poslednjih par godina tendenciju rasta, u odnosu na francusku, gde kvalitet ide ka dole i pored sijaset talenata koje izbacuju. Ona je negde na nivou, upravo te nemačke, grčke, ABA ili italijanske (a tu je negde i litvanska!), s tim što ove lige imaju daleko snažnije vodeće timove, a sredina tabele je svima na nekom približnom nivou.

Upravo je sinoć u prenosu rečeno, kako je Žiga Dimec, koji je igrao za Krku i ispao iz ABA lige, ubacio braći Gasol jedanaest poena. To je prosečan abaligaški košarkaš. S druge strane, Lesort se danas razvija u Zvezdi, a naš talenat takvog kalibra nikad neće otići u francusku ligu. To nije odraz "neuporedivo jače lige", nego obrunuti.

Iko

pre 6 godina

Pa ja ne znam sto im je trebalo da smanjuju broj timova. Manje timova znaci manje para i obrnuto. Evropa sigurno ima 24 ekipe a i vise koje nisu topovsko meso i koje bi garantovale kvalitetno takmicenje.

Magic

pre 6 godina

Muhamed

Priblizavanj evro kosarke NBA kosarci je najvece zlo jer se bazira na novcu.Ko ima veci budzet taj dovodi izraubovane amere. NBA je kosarka profita.Jedna utKmica traje skoro tri sata. Tajm auti, TV tajmauti, gledaoci jedu kokice i piju Coca Colu.Reklamni prostor se debelo naplacuje .Kako onda da se kosarka razvija u Aziji, Africi i nekim zemljama Evrope.Postacemo najamna radna snaga

jadni smo

pre 6 godina

Sramota je da Srbija kao vicesampion sveta, evrope i olimpijskih igara nema dva mesta u evroligi. Narocito sto je Partizan stvarno godinama belezio dobre rezultate a sada Zvezda. Privatna liga u kojoj se mesto kupuje...
Pravi primer su turci koji nemaju nikakvu kosarkasku tradiciju ali imaju love. Nemci sada rade po oprobanom receptu koji su vec koristili Grci, Turci, Spanci. Dovedi srbina za trenera i jos par igraca i ako imas malo strepljenja postajes prvak Evrope. Nemci su to vec uradili u reprezentativnoj kosarci kao i Slovenci a sada to rade i u klupskoj. I pored svega toga niko nema postovanja prema Srbiji i srpskim igracim kada igraju za nasu zemlju. Tuga...

Pepe

pre 6 godina

Kao Zvezdaš rećiću da je najpoštenije, najmoralnije, ako već mora Bajern, ako već mora francuski klub (Asvel pretpostavka) onda Bamberg mora napolje a Partizan unutra. Po broju igrača u NBA, po titulama, navijačima itd. Mi kao br. 2 u svetu posle USA, MORAMO imati i CZV i KKP sa potpisanim ugovorima! Kao što Grci imaju Oly i PAO tako bi i mi trebali. Tj. morali.
(Corleone, 5. oktobar 2017 12:51)
Najpostenije je da se KKP ugasi, da li treba da nas bruka u Evroligi, da ih nakantava svako ko stigne, vidis da je za njih i ABA liga preteska...Grci i njihova dva kluba koje si pomenuo,imaju vanserijski kvalitet, slicnih snaga, pa su im i medjusobni dueli teski i neizvesni.Ovde KKP opstaje samo zbog toga sto DRZAVNI BANKOMAT RADI OD 00 DO 24 !!

Miskec

pre 6 godina

Posto grobari na sav glas vicu da su objektivni, samo me interesuje po kom kriterijumu oni treba da dobiju mesto u EL pre jedne Jugoplastike? To mi objasnite pa da onda shvatim, samo nemojte o tome kako je taj klub danas nebitan, jer je i KK Partizan bitan u Evropi taman kao i koliko i Jugoplastika! Po vasim kriterijumima Partizan bi i u fudbalu trebalo da ima sigurno mesto u LE jer ste u finalu izgubili od Reala, za razliku od CZ cije je ime ugravirano na onom peharu ciju repliku mozete da vidite u muzeju i divite mu se!

Dragan

pre 6 godina

@Miskec

U neku ruku su ti argumenti na mjestu ali kad si već spomenuo tu fudbalsku razliku izmedju Zvezde i Partizana (finale i prvak Evrope) nekako si zaboravio da spomeneš (sigurno ne namjerno, u suprotnom bi stvarno neko mogao da pomisli da košarku ne pratiš duze od tri godine) da je taj isti Partizan bio prvak Evrope u košarci. Ali znam, vama pamćenje funkcioniše odlično kad je Zvezda i Bari u pitanju a Partizan i Istanbul je velika crna rupa u pamćenju (i srcu).

Норис

pre 6 godina

Одвратно такмичење.
Јестe најјаче у Европи, али овај њихов скоро затворен систем где нико финансијски слабији не може да уђе, а специјалне позивнице добијају парајлије је ОДВРАТАН.

У Израелу, на пример, неко је успео да свргне Макаби из Тел Авива са трона.
Шта му то вреди кад не може да игра у Евролиги.
И тако већ три године.

Заједно са Фибом уништавају кошарку у Европи.

Muhamed

pre 6 godina

Evroliga preduzima dobre poteze. Potrebno je da se sto vise ekipa iz razlicitih zemalja integrise u takmicenje, jer na taj nacin se kosarka siri i popularizuje u fudbalskoj Evropi. Bitno je i da se tempo igre ubrza, jer samo tako moze da se privuce sira publika i da se pocnu okretati jos vece pare od marketinga. Da, bilo bi dobro kad bi se skolpio sporazum sa NBA da se igra vise prijateljskih meceva, sa vise ekipa ukljucenih. Steta sto zivimo u banana drzavama, jer sledi evolucija evropske kosarke, vise bi jugoslovenskih timova trebalo da se nadje u ovom takmicenju,a ne svega 2.

Jah

pre 6 godina

Mi koji smo doneli možda i najviše Evropskoj košarci bi morali da imamo i Partizan i Zvezdu u Evroligi svake godine. Ali pošto smo stoka kao narod i sve radimo protiv sebe ovo se dešava.
Jedan Duda Ivković pravi oproštaj u grčkoj, šta dalje da se priča.

Ilija Dukić

pre 6 godina

SVAKOM ZLU DODJE KRAJ.
ODE FMP NAZAD NA F4 KUP ZELEZNIKA:
1.FMP1
2.FMP2 DIVA
3.BRODARAC
4.RADNICKI BASKET

VODITELJ PROGRAMA TOMA BLACK PANTERS
(Superheroj_Gailius_sa_planete_NEPTUNas, 05. oktobar 2017 11:54)

Pokrij se usima, poslednji ste u ABA ligi
A drugo, nigde nije receno da ABA gubi mesto, tako da mi sledece godine nastavljamo svoje

Spale

pre 6 godina

Ovi "zvezdaši" ovde žele Partizan u EL, kao potreban je ovo ono...
Vi ste izgleda zaboravili šta su oni nama želeli pre 6-7 godina? Puštali naše rivale u borbi za opstanak u ABA, jer su tako u mogućnosti! Ja njima želim drugu ligu na godinu, kakva Evroliga, oni su svoju Evroligu odigrali.

DS

pre 6 godina

U finalu su igrala dve balkanske reprezentacije a ABA sa 5-6 drzava i dalje ima samo jedno mesto u EL!Sramota ,mislim ocigledno je da ih samo novac interesuje a ne rezultati..Zvezda ima odlicne rezultate sada ,a i Partizan pre nje i oni nas sveli na jedno mesto

samo kazem

pre 6 godina

hh
Pa ko da igra drugi kod nas,ko ima kvalitet za evroligu? O cemu ti pricas covece,Bajern je svakako jak,a Francuzi su vec odavno trebali da imaju nekog.

Pera

pre 6 godina

Da ali mi ABA liga bi trebali da pripadnemo zapadnoj konferenciji jer Izrael, Turska, Grcka i Rusija imaju dovoljno klubova i kvaliteta za Istocnu konferenciju.
Zvezda bi tada bila u konferenciji sa Barselonom, Realom, Armanijem, Bajrnom, Laboralom, Francuzima i verovatno Cedevitom i još nekim Italijanima.

Bmw

pre 6 godina

Partizan je 13 godina redovno igrao evroligu, redovan učesnik Top 8, učesnik Final Foura, šampion Evrope i dobije specijalnu pozivnicu tako neko ko je do juče igrao neki bezvezan kup. Ja nemam ništa protiv, danas svekako samo se gleda kroz novac, ali jedan takav klub kao Partizan apsulutno zasluzio Wildcard!!!

DarioHubner

pre 6 godina

Ovo sa konferencijama bi bilo super, manje naporno za klubove, a kvalitet bi bio vrhunski... Samo se nadam vecem ucescu ovog prostora u takvom takmicenju...

Dragan

pre 6 godina

Dokaz da ih samo interesuju PARE! Ko je Bayern u Evropskoj košarci?? Zašto ne pozovu Partizan, pa zašto ne i Cibonu ? Stare evroligaše, košarkaške divove za ovaj Bayern i Francuskog prvaka (ko god bio).. Ali ne, nema od njih para..

Paja

pre 6 godina

Ovo za prosirenje je odlicna vest. Bajern je dugo bio pikiran u evroligi, a prvi ko bi ispastao je prvak ABA-lige.

A ako se uvede prosirenje na 24, ko zna, mozda se izbori za jos jedno mesto iz regionalnog takmicenja.

Svetski Mega Car

pre 6 godina

To se znalo još pre godinu dana. I takodje se zna da će Bajern ako ne od sledeće sezone, onda za dve godine dobiti A licencu. A vi što ste likovali da Sale vodi trećerazrednu ekipu, pogledajte kakvu ekipu ima ove sezone. A zamislite kakvu će ekipu imati za 2-3 godine. Bajern dosta ulaže u košarku, grade novu halu, dovode sve bolje igrače. Sa druge strane, pitanje je da li će Zvezda uopšte učestvovati u Evroligi za 2-3 godine, i da li će Srbija uopšte imati predstavnika. Jednostavno, košarka je danas biznis, i pare su na prvom mestu.

niksicko

pre 6 godina

Ako Bayern osvoji titulu u Nemačkoj, onda specijalna pozivnica ide vjerovatno Rusima, sve se ide na to da Bamberg izvisi.. cak i da osvoje ligu niko im ne garantuje

capri

pre 6 godina

Nešto najgluplje što su smislili je ovaj sistem pozivnica i ugovora o nastupanju u Evroligi. Nacionalna prvenstva postaju nebitna, Evroligu će moći da igraju samo izabrani klubovi što uopšte nije u interesu košarke.

kiseli

pre 6 godina

Bice to super kad se podele u dve konferencije a do tad bice bas naporno za igrace! Pa da i aba liga dobije jos jedno mesto a u medjuvremenu i partizan da ojaca pa da imamo dva srpska kluba!

Divos

pre 6 godina

Неспорно да француска лига која је једна од најјачих у Европи, и дефинитивно неупоредиво јача од АБА, заслужује, и морала би добити место у ЕЛ.
Ту ће и Бајерн добити место, или ако буде првак један турски клуб, и врло вероватан сценариј је да ћемо у сезони 2018/19 имати у ЕЛ 18 клубова.

Што ће опет значити да ће клубови у ЕЛ уместо 30 играти 34 кола у регуларном делу (врло вероватно ће тај број кола остати и код пројектваног формата од 24 клуба, где ће клубови одиграти 22 меча у "својој дивизији" + 12 у укрштању са другом дивизијом, и формат који ће све више личити на НБА, уосталом ЕЛ и тежи да постане европски пандан НБА), ако томе додамо националне шампионате (рецимо у АЦБ ће се играти 34 кола, у Тирској 30 итд), купове, плеј-оф, сви ти клубови ће имати 80+ такмичарских мечева, и све веће оптеречење и за клубове и за играче.

Надајмо се да ће један клуб из АБА имати пролазност у ЕЛ (самим тим би и ова АБА имала неког смисла), то би повећањем на 18, па касније на 24 клуба ЕЛ, тако и остало, у супротном јако, јако тешко.

Лично бих, ради кошарке, волио да овај пројект ЕЛ успије (ако не би, европска кошарка ће бити све више маргинализована у односу на НБА) но видећемо шта ће бити.

Desko

pre 6 godina

Odavno sam pisao o ovome da Evropa ima potencijal i da mora radi ocuvanja kosarke da napravi 2 konferencije sa po 20 klubova gde bi igralo 8 spanaca, 6 turaka, 3 iz vtb + 2 litvanija, 4 grka, 4 italijana, 4 sa jadrana, 3 fancuza, 3 nemca, a preostala 3 mesta dodeliti belgiji, skandinaviji, madjarskoj. Na ovaj nacin bi se podstaklo ulaganje u kosarku, poseta, tv prava...ovi timovi ne bi igralo domace lige vec bi. Isto tako treba napraviti B diviziju iz koje bi se popunjavala A kroz play out, a B divizija bi se kroz play out popunjavala iz domacih liga. Napraviti uvezan sistem gde bi svi imali motiva a gde bi kosarka u Evropi i te kako dobila podstreh za razvoj.

Corleone

pre 6 godina

Kao Zvezdaš rećiću da je najpoštenije, najmoralnije, ako već mora Bajern, ako već mora francuski klub (Asvel pretpostavka) onda Bamberg mora napolje a Partizan unutra. Po broju igrača u NBA, po titulama, navijačima itd. Mi kao br. 2 u svetu posle USA, MORAMO imati i CZV i KKP sa potpisanim ugovorima! Kao što Grci imaju Oly i PAO tako bi i mi trebali. Tj. morali.

ciljaj_viSOKO_

pre 6 godina

Ok,prvak Francuske treba i mora da ima mesto u EL ali Bajern?!Diskutabilno...Sa jedne strane ima finansijsku moc,ispunjenu dvoranu i publiku koja voli i razumije kosarku (svakako bolje od praznih ruskih dvorana),opet sa druge strane da li Njemacka zasluzuje dva predstavnika?Nemaju uspjehe ni u ekipnim ni u reprezentativnim takmicenjima za razliku od zemalja iz bivse SFRJ koje su ove godine igrale finale EP.Mislim da bi ABA liga morala da ima 2 predstavnika,no nazalost,zna se da EL najmanje zanimaju uspjesi a da se vrednuje nesto potpuno drugo...
Sto se tice prosirenja nisam bas siguran sta zele da postignu sledece sezone?!Ako ce 18 timova da igra po trenutnom formatu takmicenja desice se da pola igraca zavrsi sezonu na stakama.Pa i ovu sezonu su jedva zavrsili!Format sa 24 ekipe (2x12) koji se najavljuje je najbolje moguce resenje...

:D

pre 6 godina

Cirkus liga... ili kako pantercici umeju da kazu: Liga Merime Njegomir.
'Aj ti ces da ucestvujes ove godine, a za sledece ce se dogovorimo!’
HAHAHAHAHAHA

Superheroj_Gailius_sa_planete_NEPTUNas

pre 6 godina

SVAKOM ZLU DODJE KRAJ.
ODE FMP NAZAD NA F4 KUP ZELEZNIKA:
1.FMP1
2.FMP2 DIVA
3.BRODARAC
4.RADNICKI BASKET

VODITELJ PROGRAMA TOMA BLACK PANTERS

capri

pre 6 godina

Nešto najgluplje što su smislili je ovaj sistem pozivnica i ugovora o nastupanju u Evroligi. Nacionalna prvenstva postaju nebitna, Evroligu će moći da igraju samo izabrani klubovi što uopšte nije u interesu košarke.

kiseli

pre 6 godina

Bice to super kad se podele u dve konferencije a do tad bice bas naporno za igrace! Pa da i aba liga dobije jos jedno mesto a u medjuvremenu i partizan da ojaca pa da imamo dva srpska kluba!

ciljaj_viSOKO_

pre 6 godina

Ok,prvak Francuske treba i mora da ima mesto u EL ali Bajern?!Diskutabilno...Sa jedne strane ima finansijsku moc,ispunjenu dvoranu i publiku koja voli i razumije kosarku (svakako bolje od praznih ruskih dvorana),opet sa druge strane da li Njemacka zasluzuje dva predstavnika?Nemaju uspjehe ni u ekipnim ni u reprezentativnim takmicenjima za razliku od zemalja iz bivse SFRJ koje su ove godine igrale finale EP.Mislim da bi ABA liga morala da ima 2 predstavnika,no nazalost,zna se da EL najmanje zanimaju uspjesi a da se vrednuje nesto potpuno drugo...
Sto se tice prosirenja nisam bas siguran sta zele da postignu sledece sezone?!Ako ce 18 timova da igra po trenutnom formatu takmicenja desice se da pola igraca zavrsi sezonu na stakama.Pa i ovu sezonu su jedva zavrsili!Format sa 24 ekipe (2x12) koji se najavljuje je najbolje moguce resenje...

Superheroj_Gailius_sa_planete_NEPTUNas

pre 6 godina

SVAKOM ZLU DODJE KRAJ.
ODE FMP NAZAD NA F4 KUP ZELEZNIKA:
1.FMP1
2.FMP2 DIVA
3.BRODARAC
4.RADNICKI BASKET

VODITELJ PROGRAMA TOMA BLACK PANTERS

Corleone

pre 6 godina

Kao Zvezdaš rećiću da je najpoštenije, najmoralnije, ako već mora Bajern, ako već mora francuski klub (Asvel pretpostavka) onda Bamberg mora napolje a Partizan unutra. Po broju igrača u NBA, po titulama, navijačima itd. Mi kao br. 2 u svetu posle USA, MORAMO imati i CZV i KKP sa potpisanim ugovorima! Kao što Grci imaju Oly i PAO tako bi i mi trebali. Tj. morali.

Норис

pre 6 godina

Одвратно такмичење.
Јестe најјаче у Европи, али овај њихов скоро затворен систем где нико финансијски слабији не може да уђе, а специјалне позивнице добијају парајлије је ОДВРАТАН.

У Израелу, на пример, неко је успео да свргне Макаби из Тел Авива са трона.
Шта му то вреди кад не може да игра у Евролиги.
И тако већ три године.

Заједно са Фибом уништавају кошарку у Европи.

akros

pre 6 godina

"Неспорно да француска лига која је једна од најјачих у Европи, и дефинитивно неупоредиво јача од АБА, "

Kako jača? Igrači iz ABA lige su igrali finale Evropskog Prvenstva. "Naši" timovi, dok su francuski igrali EL, pokazali su definitivno više od njih, pogotovo u poslednjim godinama. Njihovi najbolji talenti igraju u ABA ligi već godinama (naši ne biraju francusku ligu s druge strane za takav indivudalni(!) razvoj) ili idu direktno u NBA ili ACB; slabo koji se zadržao u Francuskoj. I kako je to onda francuska liga "neuporedivo jača" od ABA? Uostalom, kada je EL birala između francuskih timova i "naših", ona je izabrala timove iz jadranske lige. Francuska liga nije ni u prvih pet u Evropi, od nje su jače ACB, Turska i Ruska, nemerljivo. Na primer i nemačka liga je čak pokazala u poslednjih par godina tendenciju rasta, u odnosu na francusku, gde kvalitet ide ka dole i pored sijaset talenata koje izbacuju. Ona je negde na nivou, upravo te nemačke, grčke, ABA ili italijanske (a tu je negde i litvanska!), s tim što ove lige imaju daleko snažnije vodeće timove, a sredina tabele je svima na nekom približnom nivou.

Upravo je sinoć u prenosu rečeno, kako je Žiga Dimec, koji je igrao za Krku i ispao iz ABA lige, ubacio braći Gasol jedanaest poena. To je prosečan abaligaški košarkaš. S druge strane, Lesort se danas razvija u Zvezdi, a naš talenat takvog kalibra nikad neće otići u francusku ligu. To nije odraz "neuporedivo jače lige", nego obrunuti.

Miskec

pre 6 godina

"SVAKOM ZLU DODJE KRAJ.
ODE FMP NAZAD NA F4 KUP ZELEZNIKA:
1.FMP1
2.FMP2 DIVA
3.BRODARAC
4.RADNICKI BASKET

VODITELJ PROGRAMA TOMA BLACK PANTERS
(Superheroj_Gailius_sa_planete_NEPTUNas, 05. oktobar 2017 11:54)"
Steta to nema F5 Kup Zeleznika jer bi Dinamik bio 5.! Uskoro ces videti kako FMP1 i FMP2 briju na suvo!

jadni smo

pre 6 godina

Sramota je da Srbija kao vicesampion sveta, evrope i olimpijskih igara nema dva mesta u evroligi. Narocito sto je Partizan stvarno godinama belezio dobre rezultate a sada Zvezda. Privatna liga u kojoj se mesto kupuje...
Pravi primer su turci koji nemaju nikakvu kosarkasku tradiciju ali imaju love. Nemci sada rade po oprobanom receptu koji su vec koristili Grci, Turci, Spanci. Dovedi srbina za trenera i jos par igraca i ako imas malo strepljenja postajes prvak Evrope. Nemci su to vec uradili u reprezentativnoj kosarci kao i Slovenci a sada to rade i u klupskoj. I pored svega toga niko nema postovanja prema Srbiji i srpskim igracim kada igraju za nasu zemlju. Tuga...

Miskec

pre 6 godina

Posto grobari na sav glas vicu da su objektivni, samo me interesuje po kom kriterijumu oni treba da dobiju mesto u EL pre jedne Jugoplastike? To mi objasnite pa da onda shvatim, samo nemojte o tome kako je taj klub danas nebitan, jer je i KK Partizan bitan u Evropi taman kao i koliko i Jugoplastika! Po vasim kriterijumima Partizan bi i u fudbalu trebalo da ima sigurno mesto u LE jer ste u finalu izgubili od Reala, za razliku od CZ cije je ime ugravirano na onom peharu ciju repliku mozete da vidite u muzeju i divite mu se!

Spale

pre 6 godina

Ovi "zvezdaši" ovde žele Partizan u EL, kao potreban je ovo ono...
Vi ste izgleda zaboravili šta su oni nama želeli pre 6-7 godina? Puštali naše rivale u borbi za opstanak u ABA, jer su tako u mogućnosti! Ja njima želim drugu ligu na godinu, kakva Evroliga, oni su svoju Evroligu odigrali.

Pepe

pre 6 godina

Kao Zvezdaš rećiću da je najpoštenije, najmoralnije, ako već mora Bajern, ako već mora francuski klub (Asvel pretpostavka) onda Bamberg mora napolje a Partizan unutra. Po broju igrača u NBA, po titulama, navijačima itd. Mi kao br. 2 u svetu posle USA, MORAMO imati i CZV i KKP sa potpisanim ugovorima! Kao što Grci imaju Oly i PAO tako bi i mi trebali. Tj. morali.
(Corleone, 5. oktobar 2017 12:51)
Najpostenije je da se KKP ugasi, da li treba da nas bruka u Evroligi, da ih nakantava svako ko stigne, vidis da je za njih i ABA liga preteska...Grci i njihova dva kluba koje si pomenuo,imaju vanserijski kvalitet, slicnih snaga, pa su im i medjusobni dueli teski i neizvesni.Ovde KKP opstaje samo zbog toga sto DRZAVNI BANKOMAT RADI OD 00 DO 24 !!

nnidza

pre 6 godina

@dragan
Bajern i prvak Francuske stvaraju profit, a Partizan i Cibona dugove... Zelim iskreno i ja da vidim ove klubove u EL ali nemaju kvalitet a ni uslove...

Ilija Dukić

pre 6 godina

SVAKOM ZLU DODJE KRAJ.
ODE FMP NAZAD NA F4 KUP ZELEZNIKA:
1.FMP1
2.FMP2 DIVA
3.BRODARAC
4.RADNICKI BASKET

VODITELJ PROGRAMA TOMA BLACK PANTERS
(Superheroj_Gailius_sa_planete_NEPTUNas, 05. oktobar 2017 11:54)

Pokrij se usima, poslednji ste u ABA ligi
A drugo, nigde nije receno da ABA gubi mesto, tako da mi sledece godine nastavljamo svoje

Divos

pre 6 godina

Неспорно да француска лига која је једна од најјачих у Европи, и дефинитивно неупоредиво јача од АБА, заслужује, и морала би добити место у ЕЛ.
Ту ће и Бајерн добити место, или ако буде првак један турски клуб, и врло вероватан сценариј је да ћемо у сезони 2018/19 имати у ЕЛ 18 клубова.

Што ће опет значити да ће клубови у ЕЛ уместо 30 играти 34 кола у регуларном делу (врло вероватно ће тај број кола остати и код пројектваног формата од 24 клуба, где ће клубови одиграти 22 меча у "својој дивизији" + 12 у укрштању са другом дивизијом, и формат који ће све више личити на НБА, уосталом ЕЛ и тежи да постане европски пандан НБА), ако томе додамо националне шампионате (рецимо у АЦБ ће се играти 34 кола, у Тирској 30 итд), купове, плеј-оф, сви ти клубови ће имати 80+ такмичарских мечева, и све веће оптеречење и за клубове и за играче.

Надајмо се да ће један клуб из АБА имати пролазност у ЕЛ (самим тим би и ова АБА имала неког смисла), то би повећањем на 18, па касније на 24 клуба ЕЛ, тако и остало, у супротном јако, јако тешко.

Лично бих, ради кошарке, волио да овај пројект ЕЛ успије (ако не би, европска кошарка ће бити све више маргинализована у односу на НБА) но видећемо шта ће бити.

onako

pre 6 godina

@Divos
Nisam dalje citao od "francuska liga jedna od najjacih u Evropi" . Mozes super stvari da pises ali ovo je nonsens .
Zvezda , Cedevita i Buducnost bi se zadnje tri cetri god prosetali bez poraza . Jadna liga samo sa vise kesa nego ABA . Nenormalni buzdeti za Evropski prosek . Igraci na nivou rekreativaca , klubovi na nivou rekreativnog ucinka u Evropi .

DS

pre 6 godina

U finalu su igrala dve balkanske reprezentacije a ABA sa 5-6 drzava i dalje ima samo jedno mesto u EL!Sramota ,mislim ocigledno je da ih samo novac interesuje a ne rezultati..Zvezda ima odlicne rezultate sada ,a i Partizan pre nje i oni nas sveli na jedno mesto

Iko

pre 6 godina

Pa ja ne znam sto im je trebalo da smanjuju broj timova. Manje timova znaci manje para i obrnuto. Evropa sigurno ima 24 ekipe a i vise koje nisu topovsko meso i koje bi garantovale kvalitetno takmicenje.

MilosTOP

pre 6 godina

EL ide ka tome da budu dve konferencije kao NBA. Bilo mi zanimljivo Istok EL (Rusi, Turci, Grci, Litvanci, Aba...), sa druge strane Zapad EL (Španci, Nemci, Italijani, Francuzi..). Istok bi bio mnogo jači!

Beca

pre 6 godina

Superheroj_Gailius_sa_planete_NEPTUNas
Nije mi jasno šta si hteo ovim da kažeš, ali se slažem da svakog zlu dođe kraj, jednom zlu je došao kraj pre par godina.

Jah

pre 6 godina

Mi koji smo doneli možda i najviše Evropskoj košarci bi morali da imamo i Partizan i Zvezdu u Evroligi svake godine. Ali pošto smo stoka kao narod i sve radimo protiv sebe ovo se dešava.
Jedan Duda Ivković pravi oproštaj u grčkoj, šta dalje da se priča.

Miskec

pre 6 godina

"Ne igras 15 godina Evroligu i sad mislis uvhatio si Boga za bradu.Mi jesmo institucija jer smo bili PRVACI EVROPE i to smo igrali u Spaniji utakmice.Igrali jos 3 fajnal fora.Uz Cibonu i Split jesmo institucija na Balkanu.Dali smo toliko velikih kosarkasa.Sta CZV ima?Neki evropski kup a u finalu porazen ceski klub.
(PAOK, 5. oktobar 2017 21:12)"
Ne PAOK, niste vi dali toliko velikih kosarkasa, vi ste OTELI toliko velikih kosarkasa, samo Zvezdi ste ih oteli desetak, ugasili Hemofarm, pokusali Zvezdu, gepekovali, ulazili sudijama u svlacionicu, pretili, svi smo slusali DV kako prica:"Tako nam se moze i hoce"! Mozda ste nekakva institucija, ali to treba da objasnite Mornaru i MZTu i jos najmanje polovini klubova ABA lige, oni izgleda nemaju obzira! Sacekajte uatkmicu sa CZ, sami napisite razliku s kojom cete biti odrani INSTITUCIONALNO!

niksicko

pre 6 godina

Ako Bayern osvoji titulu u Nemačkoj, onda specijalna pozivnica ide vjerovatno Rusima, sve se ide na to da Bamberg izvisi.. cak i da osvoje ligu niko im ne garantuje

nz

pre 6 godina

Ne brinite, igraćemo mi opet EL, makar i za deset godina, a te želje za gašenjem najboljeg KK na ovim prostorima srdačno želim da vam se uzvrate za koju godinu.

cole

pre 6 godina

mozda malo off topic ali....nije daleko od povratka u zvezdu neko ko voli da igra pred ludim navijacima!!! zvezda radi sve da vrati kvinsija milera jer nije zadovoljan ulogom u broseu a i ne uklapa se u nekakve planove trinkijerija!!! ne znam hoce li to privesti kraju, mada, za svakog igraca za kojeg se proculo da se radi na njegovom dovodjenju, taj je i doveden. ne znam mi koliko da se radujemo ako se vrati jer je dugo bio povredjen i sa jako malo pravih utakmica (setimo se euforije oko povratka mwilla), ali mozda mu budemo prilika za come back i nastavi kod nas tamo gde je stao. sve u svemu, videcemo vec za par dana, jer se sve mora realizovati pre pocetka evrolige.

Muhamed

pre 6 godina

Evroliga preduzima dobre poteze. Potrebno je da se sto vise ekipa iz razlicitih zemalja integrise u takmicenje, jer na taj nacin se kosarka siri i popularizuje u fudbalskoj Evropi. Bitno je i da se tempo igre ubrza, jer samo tako moze da se privuce sira publika i da se pocnu okretati jos vece pare od marketinga. Da, bilo bi dobro kad bi se skolpio sporazum sa NBA da se igra vise prijateljskih meceva, sa vise ekipa ukljucenih. Steta sto zivimo u banana drzavama, jer sledi evolucija evropske kosarke, vise bi jugoslovenskih timova trebalo da se nadje u ovom takmicenju,a ne svega 2.

samo kazem

pre 6 godina

hh
Pa ko da igra drugi kod nas,ko ima kvalitet za evroligu? O cemu ti pricas covece,Bajern je svakako jak,a Francuzi su vec odavno trebali da imaju nekog.

Luka

pre 6 godina

Očigledno je da evroliga pokušava da kopira model NBA gde nema nikakve veze odakle je tim već da li može finansijski da isprati priču. Uskoro će svi timovi koji igraju morati da imaju određeni budžet i stabilnost da bi se "kvalifikovali". Ostali će u razvojne evropske lige i fibina takmičenja, pa kad skupe pare može dalje.
Mislim da to u Evropi neće proći na duži rok, ali ko zna, možda me demantuju.
U svakom slučaju plašim se da ni jedan srpski klub u toj preraspodeli neće imati šta da traži.

marko

pre 6 godina

Način na koji klubovi dobijaju mesta u EL jeste krajnje sporan, ali ne razumem komentare da smo mi (Srbija, pa čak i cela ABA liga) zaslužili da nam se daju 2 mesta samo na osnovu rezultata reprezentacije. Kako god EL funkcionisala, za budućnost evropske košarke i njen opstanak pored NBA apsolutno je neophodno da to bude jaka liga u kojoj svako može da pobedi svakoga. Mi imamo interesovanje za košarku i stvaramo igrače, ali bez suštinskih promena u načinu finansiranja klubova gotovo je nemoguće imati 2 kluba konkurentna na EL nivou. Trenutno Zvezda funkcioniše tako što uspeva da privuče veliku većinu domaćih igrača koji mogu da igraju na tom nivou a nisu već u nekom bogatijem klubu i one strance kojima je osnovni cilj da igraju EL a nemaju adekvatno interesovanje drugih Evroligaša. Neki klubovi su spremni da Zvezdi plate za igrače i više nego što je realno jer im je u interesu da jedan klub sa ovih prostora opstane kao konkurentan radi imidža lige. Ako bi u EL igralo još 3 - 4 kluba (bilo odakle) sa tim budžetom koji ima Zvezda, ti klubovi bi teško mogli dostojanstveno da se takmiče.

Paja

pre 6 godina

Ovo za prosirenje je odlicna vest. Bajern je dugo bio pikiran u evroligi, a prvi ko bi ispastao je prvak ABA-lige.

A ako se uvede prosirenje na 24, ko zna, mozda se izbori za jos jedno mesto iz regionalnog takmicenja.

DarioHubner

pre 6 godina

Ovo sa konferencijama bi bilo super, manje naporno za klubove, a kvalitet bi bio vrhunski... Samo se nadam vecem ucescu ovog prostora u takvom takmicenju...

Miskec

pre 6 godina

"@Miskec
U neku ruku su ti argumenti na mjestu ali kad si već spomenuo tu fudbalsku razliku izmedju Zvezde i Partizana (finale i prvak Evrope) nekako si zaboravio da spomeneš (sigurno ne namjerno, u suprotnom bi stvarno neko mogao da pomisli da košarku ne pratiš duze od tri godine) da je taj isti Partizan bio prvak Evrope u košarci. Ali znam, vama pamćenje funkcioniše odlično kad je Zvezda i Bari u pitanju a Partizan i Istanbul je velika crna rupa u pamćenju (i srcu)."
Nisam zaboravio naravno, samo kontam da bi neko ko je tri puta osvojio EL kao sto je Jugoplastika, ili Cibona dva puta, trebali da imaju prednost u odnosu na onog ko je to uradio jednom, a sebe predstavlja kao najveci klub sa ovih prostora, samo pitam po kojim kriterijumima?

Pera

pre 6 godina

Da ali mi ABA liga bi trebali da pripadnemo zapadnoj konferenciji jer Izrael, Turska, Grcka i Rusija imaju dovoljno klubova i kvaliteta za Istocnu konferenciju.
Zvezda bi tada bila u konferenciji sa Barselonom, Realom, Armanijem, Bajrnom, Laboralom, Francuzima i verovatno Cedevitom i još nekim Italijanima.

Иван Грозни

pre 6 godina

Мислим да је код формирања конференција грешка ако ће се правити искључиво по географском принципу. Осим шпанских клубова, на "западу" не постоје клубови који могу да се носе са Турцима, Грцима и Русима. Више би имало смисла да се направе две групе, где би финалисти са претходног Ф4 били први носиоци, поражени у полуфиналу други, елиминисани у четврфиналу трећи и итд. Не може се у потпуности копирати систем такмичења из НБА.

:D

pre 6 godina

Cirkus liga... ili kako pantercici umeju da kazu: Liga Merime Njegomir.
'Aj ti ces da ucestvujes ove godine, a za sledece ce se dogovorimo!’
HAHAHAHAHAHA

Miskec

pre 6 godina

"A slavni Mornar i Mzt kako njih nisu zvali , pa oni odraše instituciju .
(Misa, 05. oktobar 2017 13:33). Dranje je kad kao stara Zvezda izgubiš sa -41, a ne na par poena...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (xxx, 5. oktobar 2017 19:28)"
Ne, - 41 je dranje dece iz CZ, a imaces prilike u ovom ABA prvenstvu da vidis sta je pravo dranje!

Svetski Mega Car

pre 6 godina

To se znalo još pre godinu dana. I takodje se zna da će Bajern ako ne od sledeće sezone, onda za dve godine dobiti A licencu. A vi što ste likovali da Sale vodi trećerazrednu ekipu, pogledajte kakvu ekipu ima ove sezone. A zamislite kakvu će ekipu imati za 2-3 godine. Bajern dosta ulaže u košarku, grade novu halu, dovode sve bolje igrače. Sa druge strane, pitanje je da li će Zvezda uopšte učestvovati u Evroligi za 2-3 godine, i da li će Srbija uopšte imati predstavnika. Jednostavno, košarka je danas biznis, i pare su na prvom mestu.

Magic

pre 6 godina

Muhamed

Priblizavanj evro kosarke NBA kosarci je najvece zlo jer se bazira na novcu.Ko ima veci budzet taj dovodi izraubovane amere. NBA je kosarka profita.Jedna utKmica traje skoro tri sata. Tajm auti, TV tajmauti, gledaoci jedu kokice i piju Coca Colu.Reklamni prostor se debelo naplacuje .Kako onda da se kosarka razvija u Aziji, Africi i nekim zemljama Evrope.Postacemo najamna radna snaga

onako

pre 6 godina

@Divos
Izvini , sta su uradili prvih 7 iz Francuskog prvenstva ?
Drugo sve mi je jasno kada uzimas KKP kao parametar .
I dalje tvrdim da bi Zvezda i Cedevita to osvojile bez poraza , Buducnost uz mozda neki slucajan .
To sto mi pokazujes je novcani kvalitet jedne lige , dole ti je covek objasnio da ABA ima veci potencijal i gde ciji igraci idu . Ne mogu da se slozim , jer bas ajde da je neko drugi ali Strazbur , Nanter , Po , Limoz , Asvel ... mislim stvarno , ko god je pisao taj oci nema . Rang London Taurersa , za njih je Zvezda Fener licno . Kako to da EKA nece toliko dobre i organizovane klubove ?
Realno pises gluposti , pa nema ih ni u 8 u EC koji je drugo po kvalitetu takmicenje jos ovih 16 iz EL , plus dva do tri Rusa koji su zveri za njih .
Ajde malo realnosti , to su timovi od 40. mesta i po igri i po ucinku .
Mali savet zaboravi FIBA LS molim te , nije stvarno merodavno ni za kakvu ozbiljnu raspravu , kosarkasku .

Dragan

pre 6 godina

Dokaz da ih samo interesuju PARE! Ko je Bayern u Evropskoj košarci?? Zašto ne pozovu Partizan, pa zašto ne i Cibonu ? Stare evroligaše, košarkaške divove za ovaj Bayern i Francuskog prvaka (ko god bio).. Ali ne, nema od njih para..

xxx

pre 6 godina

Ne, - 41 je dranje dece iz CZ, a imaces prilike u ovom ABA prvenstvu da vidis sta je pravo dranje!
(Miskec, 05. oktobar 2017 20:39).
Dete, prvo skoči pa onda reci hop.

DelPjero

pre 6 godina

A Partizai ?!
(Sta uradi to Nolane Smithe ??!, 05. oktobar 2017 13:15)

Vidi ga srcko, pokusava da nas provocira.
Kako je sladak!
Jos kad bi se navici institucije primali na provokacije malog misa koji prati kosarku tek 3 god.
CMOK misicu, veliki ko DelleAlpi!!! :*

xxx

pre 6 godina

Ovi "zvezdaši" ovde žele Partizan u EL, kao potreban je ovo ono... 
Vi ste izgleda zaboravili šta su oni nama želeli pre 6-7 godina? Puštali naše rivale u borbi za opstanak u ABA, jer su tako u mogućnosti! Ja njima želim drugu ligu na godinu, kakva Evroliga, oni su svoju Evroligu odigrali.
(Spale, 05. oktobar 2017 14:42). Druže, prijatelju, prodali ste se Čoviću, od toga nema jadnije...

xxx

pre 6 godina

A slavni Mornar i Mzt kako njih nisu zvali , pa oni odraše instituciju .
(Misa, 05. oktobar 2017 13:33). Dranje je kad kao stara Zvezda izgubiš sa -41, a ne na par poena...

xxx

pre 6 godina

Svi igraju Evroligu...al 'nikad nece Kadinjaca!
(Antidervis - vase je proslo, 05. oktobar 2017 16:42). Kadinjača je tu igricu prešla '92-e...

PAOK

pre 6 godina

Ne igras 15 godina Evroligu i sad mislis uvhatio si Boga za bradu.Mi jesmo institucija jer smo bili PRVACI EVROPE i to smo igrali u Spaniji utakmice.Igrali jos 3 fajnal fora.Uz Cibonu i Split jesmo institucija na Balkanu.Dali smo toliko velikih kosarkasa.Sta CZV ima?Neki evropski kup a u finalu porazen ceski klub.

Dragan

pre 6 godina

@Miskec

U neku ruku su ti argumenti na mjestu ali kad si već spomenuo tu fudbalsku razliku izmedju Zvezde i Partizana (finale i prvak Evrope) nekako si zaboravio da spomeneš (sigurno ne namjerno, u suprotnom bi stvarno neko mogao da pomisli da košarku ne pratiš duze od tri godine) da je taj isti Partizan bio prvak Evrope u košarci. Ali znam, vama pamćenje funkcioniše odlično kad je Zvezda i Bari u pitanju a Partizan i Istanbul je velika crna rupa u pamćenju (i srcu).

Bmw

pre 6 godina

Partizan je 13 godina redovno igrao evroligu, redovan učesnik Top 8, učesnik Final Foura, šampion Evrope i dobije specijalnu pozivnicu tako neko ko je do juče igrao neki bezvezan kup. Ja nemam ništa protiv, danas svekako samo se gleda kroz novac, ali jedan takav klub kao Partizan apsulutno zasluzio Wildcard!!!

Desko

pre 6 godina

Odavno sam pisao o ovome da Evropa ima potencijal i da mora radi ocuvanja kosarke da napravi 2 konferencije sa po 20 klubova gde bi igralo 8 spanaca, 6 turaka, 3 iz vtb + 2 litvanija, 4 grka, 4 italijana, 4 sa jadrana, 3 fancuza, 3 nemca, a preostala 3 mesta dodeliti belgiji, skandinaviji, madjarskoj. Na ovaj nacin bi se podstaklo ulaganje u kosarku, poseta, tv prava...ovi timovi ne bi igralo domace lige vec bi. Isto tako treba napraviti B diviziju iz koje bi se popunjavala A kroz play out, a B divizija bi se kroz play out popunjavala iz domacih liga. Napraviti uvezan sistem gde bi svi imali motiva a gde bi kosarka u Evropi i te kako dobila podstreh za razvoj.

PAOK

pre 6 godina

Ne PAOK, niste vi dali toliko velikih kosarkasa, vi ste OTELI toliko velikih kosarkasa, samo Zvezdi ste ih oteli desetak, ugasili Hemofarm, pokusali Zvezdu, gepekovali, ulazili sudijama u svlacionicu, pretili, svi smo slusali DV kako prica:"Tako nam se moze i hoce"! Mozda ste nekakva institucija, ali to treba da objasnite Mornaru i MZTu i jos najmanje polovini klubova ABA lige, oni izgleda nemaju obzira! Sacekajte uatkmicu sa CZ, sami napisite razliku s kojom cete biti odrani INSTITUCIONALNO!
(Miskec, 05. oktobar 2017 21:30). Jedino što je Partizan u košarci oteo je tvoj život...
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (xxx, 6. oktobar 2017 09:31)

Legendo pa ti pratis kosarku od 2002-e.Ti verovatno nikad nisi cuo za Metaloplastiku.Mi smo tim koji je slomio Buducnost.Inace kod njih su igrali Topic,Rakocevic,Obradovic plus nasi igraci Tomasevic,Brkic.Evidentno da od skora pratis kosarku.

xxx

pre 6 godina

Ne PAOK, niste vi dali toliko velikih kosarkasa, vi ste OTELI toliko velikih kosarkasa, samo Zvezdi ste ih oteli desetak, ugasili Hemofarm, pokusali Zvezdu, gepekovali, ulazili sudijama u svlacionicu, pretili, svi smo slusali DV kako prica:"Tako nam se moze i hoce"! Mozda ste nekakva institucija, ali to treba da objasnite Mornaru i MZTu i jos najmanje polovini klubova ABA lige, oni izgleda nemaju obzira! Sacekajte uatkmicu sa CZ, sami napisite razliku s kojom cete biti odrani INSTITUCIONALNO!
(Miskec, 05. oktobar 2017 21:30). Jedino što je Partizan u košarci oteo je tvoj život...

Divos

pre 6 godina

@ onako, 5. oktobar 2017 15:11

Француска лига је врло озбиљна лига, ту равнати клубове из АБА са француским није паметно, јер су француски далеко ипред АБА клубова, и то резултати у Европи задњих година казују.
Прошле године су АБА лигаши прошли ко боси по трњу у ФИБА ЛШ и УЛЕБ ЕК.
Ако поредимо, 3. клуб у АБА (Партизан) није се пласирао међу 16 у ЛШ, али јесу 3 француска клуба (и далеко догурали), и то 8. (Асвел) и 12. (Ле Ман) у њиховом првенству. Што ће рећи да су 8. и 12. клуб у првенству Француске били много успешнији од 3. у АБА.

Уосталом то није моје моје мишљење, неко субјективно виђење, већ је то по свим порталима или аналитичарима који се баве европском кошарком.

По најугледнијем порталу "eurohoops" (http://www.eurohoops.net/en/trademarks/524747/domestic-leagues-rankings-old-old/) француска лига је 6. (значи међу 6 најјачих), а АБА 9. по квалитету у Европи.

Да буде по АБА горе, сама АБА слаби, тешко ће задржати позицију по завршетку сезоне, врло брзо ће испасти из топ-10, француска лига је стабилна, састави клубова (http://www.eurobasket.com/France/basketball-Transfers.asp) обећавају, и та лига ће добро котирати у евро-куповима.

Superheroj_Gailius_sa_planete_NEPTUNas

pre 6 godina

SVAKOM ZLU DODJE KRAJ.
ODE FMP NAZAD NA F4 KUP ZELEZNIKA:
1.FMP1
2.FMP2 DIVA
3.BRODARAC
4.RADNICKI BASKET

VODITELJ PROGRAMA TOMA BLACK PANTERS

nz

pre 6 godina

Ne brinite, igraćemo mi opet EL, makar i za deset godina, a te želje za gašenjem najboljeg KK na ovim prostorima srdačno želim da vam se uzvrate za koju godinu.

Corleone

pre 6 godina

Kao Zvezdaš rećiću da je najpoštenije, najmoralnije, ako već mora Bajern, ako već mora francuski klub (Asvel pretpostavka) onda Bamberg mora napolje a Partizan unutra. Po broju igrača u NBA, po titulama, navijačima itd. Mi kao br. 2 u svetu posle USA, MORAMO imati i CZV i KKP sa potpisanim ugovorima! Kao što Grci imaju Oly i PAO tako bi i mi trebali. Tj. morali.

:D

pre 6 godina

Cirkus liga... ili kako pantercici umeju da kazu: Liga Merime Njegomir.
'Aj ti ces da ucestvujes ove godine, a za sledece ce se dogovorimo!’
HAHAHAHAHAHA

Bmw

pre 6 godina

Partizan je 13 godina redovno igrao evroligu, redovan učesnik Top 8, učesnik Final Foura, šampion Evrope i dobije specijalnu pozivnicu tako neko ko je do juče igrao neki bezvezan kup. Ja nemam ništa protiv, danas svekako samo se gleda kroz novac, ali jedan takav klub kao Partizan apsulutno zasluzio Wildcard!!!

Pepe

pre 6 godina

Kao Zvezdaš rećiću da je najpoštenije, najmoralnije, ako već mora Bajern, ako već mora francuski klub (Asvel pretpostavka) onda Bamberg mora napolje a Partizan unutra. Po broju igrača u NBA, po titulama, navijačima itd. Mi kao br. 2 u svetu posle USA, MORAMO imati i CZV i KKP sa potpisanim ugovorima! Kao što Grci imaju Oly i PAO tako bi i mi trebali. Tj. morali.
(Corleone, 5. oktobar 2017 12:51)
Najpostenije je da se KKP ugasi, da li treba da nas bruka u Evroligi, da ih nakantava svako ko stigne, vidis da je za njih i ABA liga preteska...Grci i njihova dva kluba koje si pomenuo,imaju vanserijski kvalitet, slicnih snaga, pa su im i medjusobni dueli teski i neizvesni.Ovde KKP opstaje samo zbog toga sto DRZAVNI BANKOMAT RADI OD 00 DO 24 !!

Desko

pre 6 godina

Odavno sam pisao o ovome da Evropa ima potencijal i da mora radi ocuvanja kosarke da napravi 2 konferencije sa po 20 klubova gde bi igralo 8 spanaca, 6 turaka, 3 iz vtb + 2 litvanija, 4 grka, 4 italijana, 4 sa jadrana, 3 fancuza, 3 nemca, a preostala 3 mesta dodeliti belgiji, skandinaviji, madjarskoj. Na ovaj nacin bi se podstaklo ulaganje u kosarku, poseta, tv prava...ovi timovi ne bi igralo domace lige vec bi. Isto tako treba napraviti B diviziju iz koje bi se popunjavala A kroz play out, a B divizija bi se kroz play out popunjavala iz domacih liga. Napraviti uvezan sistem gde bi svi imali motiva a gde bi kosarka u Evropi i te kako dobila podstreh za razvoj.

DelPjero

pre 6 godina

A Partizai ?!
(Sta uradi to Nolane Smithe ??!, 05. oktobar 2017 13:15)

Vidi ga srcko, pokusava da nas provocira.
Kako je sladak!
Jos kad bi se navici institucije primali na provokacije malog misa koji prati kosarku tek 3 god.
CMOK misicu, veliki ko DelleAlpi!!! :*

Miskec

pre 6 godina

Posto grobari na sav glas vicu da su objektivni, samo me interesuje po kom kriterijumu oni treba da dobiju mesto u EL pre jedne Jugoplastike? To mi objasnite pa da onda shvatim, samo nemojte o tome kako je taj klub danas nebitan, jer je i KK Partizan bitan u Evropi taman kao i koliko i Jugoplastika! Po vasim kriterijumima Partizan bi i u fudbalu trebalo da ima sigurno mesto u LE jer ste u finalu izgubili od Reala, za razliku od CZ cije je ime ugravirano na onom peharu ciju repliku mozete da vidite u muzeju i divite mu se!

Spale

pre 6 godina

Ovi "zvezdaši" ovde žele Partizan u EL, kao potreban je ovo ono...
Vi ste izgleda zaboravili šta su oni nama želeli pre 6-7 godina? Puštali naše rivale u borbi za opstanak u ABA, jer su tako u mogućnosti! Ja njima želim drugu ligu na godinu, kakva Evroliga, oni su svoju Evroligu odigrali.

PAOK

pre 6 godina

Ne igras 15 godina Evroligu i sad mislis uvhatio si Boga za bradu.Mi jesmo institucija jer smo bili PRVACI EVROPE i to smo igrali u Spaniji utakmice.Igrali jos 3 fajnal fora.Uz Cibonu i Split jesmo institucija na Balkanu.Dali smo toliko velikih kosarkasa.Sta CZV ima?Neki evropski kup a u finalu porazen ceski klub.

Divos

pre 6 godina

Неспорно да француска лига која је једна од најјачих у Европи, и дефинитивно неупоредиво јача од АБА, заслужује, и морала би добити место у ЕЛ.
Ту ће и Бајерн добити место, или ако буде првак један турски клуб, и врло вероватан сценариј је да ћемо у сезони 2018/19 имати у ЕЛ 18 клубова.

Што ће опет значити да ће клубови у ЕЛ уместо 30 играти 34 кола у регуларном делу (врло вероватно ће тај број кола остати и код пројектваног формата од 24 клуба, где ће клубови одиграти 22 меча у "својој дивизији" + 12 у укрштању са другом дивизијом, и формат који ће све више личити на НБА, уосталом ЕЛ и тежи да постане европски пандан НБА), ако томе додамо националне шампионате (рецимо у АЦБ ће се играти 34 кола, у Тирској 30 итд), купове, плеј-оф, сви ти клубови ће имати 80+ такмичарских мечева, и све веће оптеречење и за клубове и за играче.

Надајмо се да ће један клуб из АБА имати пролазност у ЕЛ (самим тим би и ова АБА имала неког смисла), то би повећањем на 18, па касније на 24 клуба ЕЛ, тако и остало, у супротном јако, јако тешко.

Лично бих, ради кошарке, волио да овај пројект ЕЛ успије (ако не би, европска кошарка ће бити све више маргинализована у односу на НБА) но видећемо шта ће бити.

Dragan

pre 6 godina

Dokaz da ih samo interesuju PARE! Ko je Bayern u Evropskoj košarci?? Zašto ne pozovu Partizan, pa zašto ne i Cibonu ? Stare evroligaše, košarkaške divove za ovaj Bayern i Francuskog prvaka (ko god bio).. Ali ne, nema od njih para..

kiseli

pre 6 godina

Bice to super kad se podele u dve konferencije a do tad bice bas naporno za igrace! Pa da i aba liga dobije jos jedno mesto a u medjuvremenu i partizan da ojaca pa da imamo dva srpska kluba!

Miskec

pre 6 godina

"Ne igras 15 godina Evroligu i sad mislis uvhatio si Boga za bradu.Mi jesmo institucija jer smo bili PRVACI EVROPE i to smo igrali u Spaniji utakmice.Igrali jos 3 fajnal fora.Uz Cibonu i Split jesmo institucija na Balkanu.Dali smo toliko velikih kosarkasa.Sta CZV ima?Neki evropski kup a u finalu porazen ceski klub.
(PAOK, 5. oktobar 2017 21:12)"
Ne PAOK, niste vi dali toliko velikih kosarkasa, vi ste OTELI toliko velikih kosarkasa, samo Zvezdi ste ih oteli desetak, ugasili Hemofarm, pokusali Zvezdu, gepekovali, ulazili sudijama u svlacionicu, pretili, svi smo slusali DV kako prica:"Tako nam se moze i hoce"! Mozda ste nekakva institucija, ali to treba da objasnite Mornaru i MZTu i jos najmanje polovini klubova ABA lige, oni izgleda nemaju obzira! Sacekajte uatkmicu sa CZ, sami napisite razliku s kojom cete biti odrani INSTITUCIONALNO!

xxx

pre 6 godina

Ovi "zvezdaši" ovde žele Partizan u EL, kao potreban je ovo ono... 
Vi ste izgleda zaboravili šta su oni nama želeli pre 6-7 godina? Puštali naše rivale u borbi za opstanak u ABA, jer su tako u mogućnosti! Ja njima želim drugu ligu na godinu, kakva Evroliga, oni su svoju Evroligu odigrali.
(Spale, 05. oktobar 2017 14:42). Druže, prijatelju, prodali ste se Čoviću, od toga nema jadnije...

Dragan

pre 6 godina

@Miskec

U neku ruku su ti argumenti na mjestu ali kad si već spomenuo tu fudbalsku razliku izmedju Zvezde i Partizana (finale i prvak Evrope) nekako si zaboravio da spomeneš (sigurno ne namjerno, u suprotnom bi stvarno neko mogao da pomisli da košarku ne pratiš duze od tri godine) da je taj isti Partizan bio prvak Evrope u košarci. Ali znam, vama pamćenje funkcioniše odlično kad je Zvezda i Bari u pitanju a Partizan i Istanbul je velika crna rupa u pamćenju (i srcu).

Divos

pre 6 godina

@ onako, 5. oktobar 2017 15:11

Француска лига је врло озбиљна лига, ту равнати клубове из АБА са француским није паметно, јер су француски далеко ипред АБА клубова, и то резултати у Европи задњих година казују.
Прошле године су АБА лигаши прошли ко боси по трњу у ФИБА ЛШ и УЛЕБ ЕК.
Ако поредимо, 3. клуб у АБА (Партизан) није се пласирао међу 16 у ЛШ, али јесу 3 француска клуба (и далеко догурали), и то 8. (Асвел) и 12. (Ле Ман) у њиховом првенству. Што ће рећи да су 8. и 12. клуб у првенству Француске били много успешнији од 3. у АБА.

Уосталом то није моје моје мишљење, неко субјективно виђење, већ је то по свим порталима или аналитичарима који се баве европском кошарком.

По најугледнијем порталу "eurohoops" (http://www.eurohoops.net/en/trademarks/524747/domestic-leagues-rankings-old-old/) француска лига је 6. (значи међу 6 најјачих), а АБА 9. по квалитету у Европи.

Да буде по АБА горе, сама АБА слаби, тешко ће задржати позицију по завршетку сезоне, врло брзо ће испасти из топ-10, француска лига је стабилна, састави клубова (http://www.eurobasket.com/France/basketball-Transfers.asp) обећавају, и та лига ће добро котирати у евро-куповима.

Svetski Mega Car

pre 6 godina

To se znalo još pre godinu dana. I takodje se zna da će Bajern ako ne od sledeće sezone, onda za dve godine dobiti A licencu. A vi što ste likovali da Sale vodi trećerazrednu ekipu, pogledajte kakvu ekipu ima ove sezone. A zamislite kakvu će ekipu imati za 2-3 godine. Bajern dosta ulaže u košarku, grade novu halu, dovode sve bolje igrače. Sa druge strane, pitanje je da li će Zvezda uopšte učestvovati u Evroligi za 2-3 godine, i da li će Srbija uopšte imati predstavnika. Jednostavno, košarka je danas biznis, i pare su na prvom mestu.

xxx

pre 6 godina

Ne PAOK, niste vi dali toliko velikih kosarkasa, vi ste OTELI toliko velikih kosarkasa, samo Zvezdi ste ih oteli desetak, ugasili Hemofarm, pokusali Zvezdu, gepekovali, ulazili sudijama u svlacionicu, pretili, svi smo slusali DV kako prica:"Tako nam se moze i hoce"! Mozda ste nekakva institucija, ali to treba da objasnite Mornaru i MZTu i jos najmanje polovini klubova ABA lige, oni izgleda nemaju obzira! Sacekajte uatkmicu sa CZ, sami napisite razliku s kojom cete biti odrani INSTITUCIONALNO!
(Miskec, 05. oktobar 2017 21:30). Jedino što je Partizan u košarci oteo je tvoj život...

xxx

pre 6 godina

Svi igraju Evroligu...al 'nikad nece Kadinjaca!
(Antidervis - vase je proslo, 05. oktobar 2017 16:42). Kadinjača je tu igricu prešla '92-e...

xxx

pre 6 godina

A slavni Mornar i Mzt kako njih nisu zvali , pa oni odraše instituciju .
(Misa, 05. oktobar 2017 13:33). Dranje je kad kao stara Zvezda izgubiš sa -41, a ne na par poena...

xxx

pre 6 godina

Ne, - 41 je dranje dece iz CZ, a imaces prilike u ovom ABA prvenstvu da vidis sta je pravo dranje!
(Miskec, 05. oktobar 2017 20:39).
Dete, prvo skoči pa onda reci hop.

onako

pre 6 godina

@Divos
Nisam dalje citao od "francuska liga jedna od najjacih u Evropi" . Mozes super stvari da pises ali ovo je nonsens .
Zvezda , Cedevita i Buducnost bi se zadnje tri cetri god prosetali bez poraza . Jadna liga samo sa vise kesa nego ABA . Nenormalni buzdeti za Evropski prosek . Igraci na nivou rekreativaca , klubovi na nivou rekreativnog ucinka u Evropi .

Miskec

pre 6 godina

"SVAKOM ZLU DODJE KRAJ.
ODE FMP NAZAD NA F4 KUP ZELEZNIKA:
1.FMP1
2.FMP2 DIVA
3.BRODARAC
4.RADNICKI BASKET

VODITELJ PROGRAMA TOMA BLACK PANTERS
(Superheroj_Gailius_sa_planete_NEPTUNas, 05. oktobar 2017 11:54)"
Steta to nema F5 Kup Zeleznika jer bi Dinamik bio 5.! Uskoro ces videti kako FMP1 i FMP2 briju na suvo!

Miskec

pre 6 godina

"A slavni Mornar i Mzt kako njih nisu zvali , pa oni odraše instituciju .
(Misa, 05. oktobar 2017 13:33). Dranje je kad kao stara Zvezda izgubiš sa -41, a ne na par poena...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (xxx, 5. oktobar 2017 19:28)"
Ne, - 41 je dranje dece iz CZ, a imaces prilike u ovom ABA prvenstvu da vidis sta je pravo dranje!

jadni smo

pre 6 godina

Sramota je da Srbija kao vicesampion sveta, evrope i olimpijskih igara nema dva mesta u evroligi. Narocito sto je Partizan stvarno godinama belezio dobre rezultate a sada Zvezda. Privatna liga u kojoj se mesto kupuje...
Pravi primer su turci koji nemaju nikakvu kosarkasku tradiciju ali imaju love. Nemci sada rade po oprobanom receptu koji su vec koristili Grci, Turci, Spanci. Dovedi srbina za trenera i jos par igraca i ako imas malo strepljenja postajes prvak Evrope. Nemci su to vec uradili u reprezentativnoj kosarci kao i Slovenci a sada to rade i u klupskoj. I pored svega toga niko nema postovanja prema Srbiji i srpskim igracim kada igraju za nasu zemlju. Tuga...

capri

pre 6 godina

Nešto najgluplje što su smislili je ovaj sistem pozivnica i ugovora o nastupanju u Evroligi. Nacionalna prvenstva postaju nebitna, Evroligu će moći da igraju samo izabrani klubovi što uopšte nije u interesu košarke.

Pera

pre 6 godina

Da ali mi ABA liga bi trebali da pripadnemo zapadnoj konferenciji jer Izrael, Turska, Grcka i Rusija imaju dovoljno klubova i kvaliteta za Istocnu konferenciju.
Zvezda bi tada bila u konferenciji sa Barselonom, Realom, Armanijem, Bajrnom, Laboralom, Francuzima i verovatno Cedevitom i još nekim Italijanima.

Miskec

pre 6 godina

"@Miskec
U neku ruku su ti argumenti na mjestu ali kad si već spomenuo tu fudbalsku razliku izmedju Zvezde i Partizana (finale i prvak Evrope) nekako si zaboravio da spomeneš (sigurno ne namjerno, u suprotnom bi stvarno neko mogao da pomisli da košarku ne pratiš duze od tri godine) da je taj isti Partizan bio prvak Evrope u košarci. Ali znam, vama pamćenje funkcioniše odlično kad je Zvezda i Bari u pitanju a Partizan i Istanbul je velika crna rupa u pamćenju (i srcu)."
Nisam zaboravio naravno, samo kontam da bi neko ko je tri puta osvojio EL kao sto je Jugoplastika, ili Cibona dva puta, trebali da imaju prednost u odnosu na onog ko je to uradio jednom, a sebe predstavlja kao najveci klub sa ovih prostora, samo pitam po kojim kriterijumima?

Ilija Dukić

pre 6 godina

SVAKOM ZLU DODJE KRAJ.
ODE FMP NAZAD NA F4 KUP ZELEZNIKA:
1.FMP1
2.FMP2 DIVA
3.BRODARAC
4.RADNICKI BASKET

VODITELJ PROGRAMA TOMA BLACK PANTERS
(Superheroj_Gailius_sa_planete_NEPTUNas, 05. oktobar 2017 11:54)

Pokrij se usima, poslednji ste u ABA ligi
A drugo, nigde nije receno da ABA gubi mesto, tako da mi sledece godine nastavljamo svoje

Jah

pre 6 godina

Mi koji smo doneli možda i najviše Evropskoj košarci bi morali da imamo i Partizan i Zvezdu u Evroligi svake godine. Ali pošto smo stoka kao narod i sve radimo protiv sebe ovo se dešava.
Jedan Duda Ivković pravi oproštaj u grčkoj, šta dalje da se priča.

ciljaj_viSOKO_

pre 6 godina

Ok,prvak Francuske treba i mora da ima mesto u EL ali Bajern?!Diskutabilno...Sa jedne strane ima finansijsku moc,ispunjenu dvoranu i publiku koja voli i razumije kosarku (svakako bolje od praznih ruskih dvorana),opet sa druge strane da li Njemacka zasluzuje dva predstavnika?Nemaju uspjehe ni u ekipnim ni u reprezentativnim takmicenjima za razliku od zemalja iz bivse SFRJ koje su ove godine igrale finale EP.Mislim da bi ABA liga morala da ima 2 predstavnika,no nazalost,zna se da EL najmanje zanimaju uspjesi a da se vrednuje nesto potpuno drugo...
Sto se tice prosirenja nisam bas siguran sta zele da postignu sledece sezone?!Ako ce 18 timova da igra po trenutnom formatu takmicenja desice se da pola igraca zavrsi sezonu na stakama.Pa i ovu sezonu su jedva zavrsili!Format sa 24 ekipe (2x12) koji se najavljuje je najbolje moguce resenje...

Muhamed

pre 6 godina

Evroliga preduzima dobre poteze. Potrebno je da se sto vise ekipa iz razlicitih zemalja integrise u takmicenje, jer na taj nacin se kosarka siri i popularizuje u fudbalskoj Evropi. Bitno je i da se tempo igre ubrza, jer samo tako moze da se privuce sira publika i da se pocnu okretati jos vece pare od marketinga. Da, bilo bi dobro kad bi se skolpio sporazum sa NBA da se igra vise prijateljskih meceva, sa vise ekipa ukljucenih. Steta sto zivimo u banana drzavama, jer sledi evolucija evropske kosarke, vise bi jugoslovenskih timova trebalo da se nadje u ovom takmicenju,a ne svega 2.

Норис

pre 6 godina

Одвратно такмичење.
Јестe најјаче у Европи, али овај њихов скоро затворен систем где нико финансијски слабији не може да уђе, а специјалне позивнице добијају парајлије је ОДВРАТАН.

У Израелу, на пример, неко је успео да свргне Макаби из Тел Авива са трона.
Шта му то вреди кад не може да игра у Евролиги.
И тако већ три године.

Заједно са Фибом уништавају кошарку у Европи.

Beca

pre 6 godina

Superheroj_Gailius_sa_planete_NEPTUNas
Nije mi jasno šta si hteo ovim da kažeš, ali se slažem da svakog zlu dođe kraj, jednom zlu je došao kraj pre par godina.

PAOK

pre 6 godina

Ne PAOK, niste vi dali toliko velikih kosarkasa, vi ste OTELI toliko velikih kosarkasa, samo Zvezdi ste ih oteli desetak, ugasili Hemofarm, pokusali Zvezdu, gepekovali, ulazili sudijama u svlacionicu, pretili, svi smo slusali DV kako prica:"Tako nam se moze i hoce"! Mozda ste nekakva institucija, ali to treba da objasnite Mornaru i MZTu i jos najmanje polovini klubova ABA lige, oni izgleda nemaju obzira! Sacekajte uatkmicu sa CZ, sami napisite razliku s kojom cete biti odrani INSTITUCIONALNO!
(Miskec, 05. oktobar 2017 21:30). Jedino što je Partizan u košarci oteo je tvoj život...
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (xxx, 6. oktobar 2017 09:31)

Legendo pa ti pratis kosarku od 2002-e.Ti verovatno nikad nisi cuo za Metaloplastiku.Mi smo tim koji je slomio Buducnost.Inace kod njih su igrali Topic,Rakocevic,Obradovic plus nasi igraci Tomasevic,Brkic.Evidentno da od skora pratis kosarku.

Magic

pre 6 godina

Muhamed

Priblizavanj evro kosarke NBA kosarci je najvece zlo jer se bazira na novcu.Ko ima veci budzet taj dovodi izraubovane amere. NBA je kosarka profita.Jedna utKmica traje skoro tri sata. Tajm auti, TV tajmauti, gledaoci jedu kokice i piju Coca Colu.Reklamni prostor se debelo naplacuje .Kako onda da se kosarka razvija u Aziji, Africi i nekim zemljama Evrope.Postacemo najamna radna snaga

onako

pre 6 godina

@Divos
Izvini , sta su uradili prvih 7 iz Francuskog prvenstva ?
Drugo sve mi je jasno kada uzimas KKP kao parametar .
I dalje tvrdim da bi Zvezda i Cedevita to osvojile bez poraza , Buducnost uz mozda neki slucajan .
To sto mi pokazujes je novcani kvalitet jedne lige , dole ti je covek objasnio da ABA ima veci potencijal i gde ciji igraci idu . Ne mogu da se slozim , jer bas ajde da je neko drugi ali Strazbur , Nanter , Po , Limoz , Asvel ... mislim stvarno , ko god je pisao taj oci nema . Rang London Taurersa , za njih je Zvezda Fener licno . Kako to da EKA nece toliko dobre i organizovane klubove ?
Realno pises gluposti , pa nema ih ni u 8 u EC koji je drugo po kvalitetu takmicenje jos ovih 16 iz EL , plus dva do tri Rusa koji su zveri za njih .
Ajde malo realnosti , to su timovi od 40. mesta i po igri i po ucinku .
Mali savet zaboravi FIBA LS molim te , nije stvarno merodavno ni za kakvu ozbiljnu raspravu , kosarkasku .

Paja

pre 6 godina

Ovo za prosirenje je odlicna vest. Bajern je dugo bio pikiran u evroligi, a prvi ko bi ispastao je prvak ABA-lige.

A ako se uvede prosirenje na 24, ko zna, mozda se izbori za jos jedno mesto iz regionalnog takmicenja.

DarioHubner

pre 6 godina

Ovo sa konferencijama bi bilo super, manje naporno za klubove, a kvalitet bi bio vrhunski... Samo se nadam vecem ucescu ovog prostora u takvom takmicenju...

DS

pre 6 godina

U finalu su igrala dve balkanske reprezentacije a ABA sa 5-6 drzava i dalje ima samo jedno mesto u EL!Sramota ,mislim ocigledno je da ih samo novac interesuje a ne rezultati..Zvezda ima odlicne rezultate sada ,a i Partizan pre nje i oni nas sveli na jedno mesto

akros

pre 6 godina

"Неспорно да француска лига која је једна од најјачих у Европи, и дефинитивно неупоредиво јача од АБА, "

Kako jača? Igrači iz ABA lige su igrali finale Evropskog Prvenstva. "Naši" timovi, dok su francuski igrali EL, pokazali su definitivno više od njih, pogotovo u poslednjim godinama. Njihovi najbolji talenti igraju u ABA ligi već godinama (naši ne biraju francusku ligu s druge strane za takav indivudalni(!) razvoj) ili idu direktno u NBA ili ACB; slabo koji se zadržao u Francuskoj. I kako je to onda francuska liga "neuporedivo jača" od ABA? Uostalom, kada je EL birala između francuskih timova i "naših", ona je izabrala timove iz jadranske lige. Francuska liga nije ni u prvih pet u Evropi, od nje su jače ACB, Turska i Ruska, nemerljivo. Na primer i nemačka liga je čak pokazala u poslednjih par godina tendenciju rasta, u odnosu na francusku, gde kvalitet ide ka dole i pored sijaset talenata koje izbacuju. Ona je negde na nivou, upravo te nemačke, grčke, ABA ili italijanske (a tu je negde i litvanska!), s tim što ove lige imaju daleko snažnije vodeće timove, a sredina tabele je svima na nekom približnom nivou.

Upravo je sinoć u prenosu rečeno, kako je Žiga Dimec, koji je igrao za Krku i ispao iz ABA lige, ubacio braći Gasol jedanaest poena. To je prosečan abaligaški košarkaš. S druge strane, Lesort se danas razvija u Zvezdi, a naš talenat takvog kalibra nikad neće otići u francusku ligu. To nije odraz "neuporedivo jače lige", nego obrunuti.

MilosTOP

pre 6 godina

EL ide ka tome da budu dve konferencije kao NBA. Bilo mi zanimljivo Istok EL (Rusi, Turci, Grci, Litvanci, Aba...), sa druge strane Zapad EL (Španci, Nemci, Italijani, Francuzi..). Istok bi bio mnogo jači!

niksicko

pre 6 godina

Ako Bayern osvoji titulu u Nemačkoj, onda specijalna pozivnica ide vjerovatno Rusima, sve se ide na to da Bamberg izvisi.. cak i da osvoje ligu niko im ne garantuje

samo kazem

pre 6 godina

hh
Pa ko da igra drugi kod nas,ko ima kvalitet za evroligu? O cemu ti pricas covece,Bajern je svakako jak,a Francuzi su vec odavno trebali da imaju nekog.

nnidza

pre 6 godina

@dragan
Bajern i prvak Francuske stvaraju profit, a Partizan i Cibona dugove... Zelim iskreno i ja da vidim ove klubove u EL ali nemaju kvalitet a ni uslove...

Iko

pre 6 godina

Pa ja ne znam sto im je trebalo da smanjuju broj timova. Manje timova znaci manje para i obrnuto. Evropa sigurno ima 24 ekipe a i vise koje nisu topovsko meso i koje bi garantovale kvalitetno takmicenje.

Иван Грозни

pre 6 godina

Мислим да је код формирања конференција грешка ако ће се правити искључиво по географском принципу. Осим шпанских клубова, на "западу" не постоје клубови који могу да се носе са Турцима, Грцима и Русима. Више би имало смисла да се направе две групе, где би финалисти са претходног Ф4 били први носиоци, поражени у полуфиналу други, елиминисани у четврфиналу трећи и итд. Не може се у потпуности копирати систем такмичења из НБА.

Luka

pre 6 godina

Očigledno je da evroliga pokušava da kopira model NBA gde nema nikakve veze odakle je tim već da li može finansijski da isprati priču. Uskoro će svi timovi koji igraju morati da imaju određeni budžet i stabilnost da bi se "kvalifikovali". Ostali će u razvojne evropske lige i fibina takmičenja, pa kad skupe pare može dalje.
Mislim da to u Evropi neće proći na duži rok, ali ko zna, možda me demantuju.
U svakom slučaju plašim se da ni jedan srpski klub u toj preraspodeli neće imati šta da traži.

cole

pre 6 godina

mozda malo off topic ali....nije daleko od povratka u zvezdu neko ko voli da igra pred ludim navijacima!!! zvezda radi sve da vrati kvinsija milera jer nije zadovoljan ulogom u broseu a i ne uklapa se u nekakve planove trinkijerija!!! ne znam hoce li to privesti kraju, mada, za svakog igraca za kojeg se proculo da se radi na njegovom dovodjenju, taj je i doveden. ne znam mi koliko da se radujemo ako se vrati jer je dugo bio povredjen i sa jako malo pravih utakmica (setimo se euforije oko povratka mwilla), ali mozda mu budemo prilika za come back i nastavi kod nas tamo gde je stao. sve u svemu, videcemo vec za par dana, jer se sve mora realizovati pre pocetka evrolige.

marko

pre 6 godina

Način na koji klubovi dobijaju mesta u EL jeste krajnje sporan, ali ne razumem komentare da smo mi (Srbija, pa čak i cela ABA liga) zaslužili da nam se daju 2 mesta samo na osnovu rezultata reprezentacije. Kako god EL funkcionisala, za budućnost evropske košarke i njen opstanak pored NBA apsolutno je neophodno da to bude jaka liga u kojoj svako može da pobedi svakoga. Mi imamo interesovanje za košarku i stvaramo igrače, ali bez suštinskih promena u načinu finansiranja klubova gotovo je nemoguće imati 2 kluba konkurentna na EL nivou. Trenutno Zvezda funkcioniše tako što uspeva da privuče veliku većinu domaćih igrača koji mogu da igraju na tom nivou a nisu već u nekom bogatijem klubu i one strance kojima je osnovni cilj da igraju EL a nemaju adekvatno interesovanje drugih Evroligaša. Neki klubovi su spremni da Zvezdi plate za igrače i više nego što je realno jer im je u interesu da jedan klub sa ovih prostora opstane kao konkurentan radi imidža lige. Ako bi u EL igralo još 3 - 4 kluba (bilo odakle) sa tim budžetom koji ima Zvezda, ti klubovi bi teško mogli dostojanstveno da se takmiče.