Sreda, 04.10.2017.

11:49

ANKETA: Ko će biti najbolji Srbin u NBA?

Predstojeća NBA sezona biće jedna od najzanimljivih u poslednjih desetak godina i kristalno je jasno da za srpske navijače neće biti mnogo sna.

Izvor: B92

ANKETA: Ko æe biti najbolji Srbin u NBA? IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

94 Komentari

Sortiraj po:

sale

pre 6 godina

ne mogu da verujem koliko ste dosadni sa dragićem. čovek je slovenac koko god da okreneš. majka mu slovenka, tamo je odrastao, osvojio evropsko prvenstvo sa slovenijom. pitajte nekog amerikanca ili kineza (ili koga god) koji prati nba odakle je dragić. reći će vam naravno da je iz slovenije. tako da ovo stvarno nema smisla. šta imate od toga da insistirate na tome da je srbin?!

inače, što se teme tiče: jokić će biti najbolji naš igrač u nba, jer se već probio i glavni je igrač svog tima. teo je legenda i po meni naš najbolji igrač, tako da mislim da će se i on dobro snaći. naročito sa griffinom i jordanom kojima će moći da deli asistencije kako želi. mislim da će ta kombinacija dobro funkcionisati. sa bogdanom može da bude sve. zavisi i od njega, a i o okolnostima u timu. neko ovde je rekao da carter ne može da mu bude mentor jer se njegova igra bazirala samo na fizičkoj snazi. e, tu se baš ne bih složio. to je tačno za početak njegove karijere, ali kad su počele povrede kolena, morao je da promeni način igranja, i pre svega je mnogo popravio šut. tako da bogdan itekako može da nauči mnogo toga od cartera.
pozdrav svim ljubiteljima košarke

don vito

pre 6 godina

Jel shvatate da je ovo samo pripremna sezona i da je Jokic u top 5 centara u NBA ligi. Bogdan nema nikakve sanse, nije atletican niti ume da vodi loptu za NBA uslove. Teo moze da postane atrakcija zbog asistencija. Bjeli je daleko bolji igrac od Bogdana i to je svima jasno. Lupajte minuseve kolko hocete, tako je prosto.

b78

pre 6 godina

Uzevsi u obzir sa kim su u timu, njihov kvalitet, godine i koliko se neki tim bori za titulu moja predikcija je Jokic ( 17-5-5). Svi od njega ocekuju neke neverovatne brojke ali mislim da nece biti puno bolji nego prosle godine jer ima vecu konkurenciju u timu i svi ce igrati bolju odbranu na njemu. Licno sa ovakvim brojkama bih bio zadovoljan. Drugi je Teo ( 7-5-7) neki kazu da popravi odbranu a ja mislim da je zasad sasvim solidan ovde i mislim da ce dobiti neku minutazu ali ne preveliku jer na njega ne mogu racunati po ugovoru druge godine. Sto se tice poena nece svakako biti prva opcija tako da je ovo po meni realno. Bogdanovic i Bjelica na nivou ( 5-5-4) a ostali ispod stim sto Bobi moze da skoci samo unutar garbage time-a pa da popravi prosek a Zagorac po meni moze da bude iznenadjenje ali ne preko ovoga sto sam prognozirao Bogdanu i Bjelici. Nakon ove sezone po meni se Bjelica i Bobi vracaju u EU.

Kole

pre 6 godina

Ko ce biti najbolji ne znam, ali znam da najvise prostora za napredak ima Bogdan, najkompletniji je u ovoj grupi, ima najbolju kondiciju i dobar je na obe strane terena, jedini problem moze da bude to sto u Kingsima nece imati od koga da uci, mada je Karter dobar mentor, ne znam sta korisno od njega moze da cuje vezano za samu igru kad je uspeh tog coveka zasnovan 80% na atleticizmu. Gorana Dragica je stvorio Stiv Nes, mene BB podseca na neispoliranu verziju Dragica, bilo bi sjajno kada bi igrao sa njim u istom timu ili da ode u Sparse ili neki sl. izvor mudrosti, jer sto rece Karter Bogdan postavlja mnogo pitanja ali bojim se da ce u Kingsima ostati gladan odgovora, nema tamo pravih ucitelja...
(trust the process, 04. oktobar 2017 17:37)

Bogdanu ne treba mentor, njemu treba sut i prodor. Tako da, ako bude mnogo vezbao i vezbao i opet vezbao, mozda dobije ulogu koju je u svakom timu imao do sada. Ovako, eto njega u odbrambenim ulogama na po desetak minuta po mecu. Da me neko ne shvati pogresno, Bogdan je odlican kosarkas, ali on igra beka sutera, a procenti suta u karijeri mu nisu na zavidnom nivou. Suter za tri poena mora imati izmedju 40-45procenata minimum, a njegov je 1/3 u karijeri. Dobra stvar je sto on igra i dobru odbranu, tako da bi mogao imati dobru rolu kao 6. igrac. Takva uloga u timu je nekako i najsladja, jer nikad ne znas kada bi mogao da eksplodiras. Voleo bih da Bogi ima NBA karijeru kao npr Hidajet Turkuoglu. Ali, jos je rano. ;)

Kole

pre 6 godina

Jokic ce imati prosek poena u razmeri 1:0,85 u odnosu na broj minuta koji bude igrao. Znaci na 100minuta, imace 85 poena. Ako kazemo da ce igrati u proseku 30minuta, imace u proseku 25 poena, izmedju 9-11 skokova po mecu i izmedju 6-8 asistencija. Da li ce to biti dovoljno za plej of, ne znam, ali ce biti nas najbolji kosarkas u NBA. Bogdan ce sa druge strane morati dosta da napreduje, Teodosic ce biti solidan debitant kada mu proradi sut. Bjelica i Marjanovic u okviru proseka iz prethodne sezone. O malom Zagorcu ne znam nista.

Jokic je jedini kosarkas sa All-Star potencijalom posle legendarnog Predraga Stojakovica. Sumnjao sam da cemo ikada vise imati igraca takvog kalibra u NBA, ali Jokic ima sve predispozicije da mu parira u statistici i cak da ga zaseni.

Romanticar s Karaburmu

pre 6 godina

Mozda se nece desiti, ali posle onakve prve sezone u godinama u kojima je Jokic, zasto bi bilo nerealno da prevazidje Gasola i Novickog. Normalno ima tu mnogo faktora, ali je moguce ocekivati 15ak godina vrhunske karijere pred tim momkom. Pa vec se vidi koliko je poseban. Pa rekordi i postoje da bi ih neki novi klinci obarali, a i tamo se tako nesto ocekuje od Jokica i Pozgirisa

trust the process

pre 6 godina

Ko ce biti najbolji ne znam, ali znam da najvise prostora za napredak ima Bogdan, najkompletniji je u ovoj grupi, ima najbolju kondiciju i dobar je na obe strane terena, jedini problem moze da bude to sto u Kingsima nece imati od koga da uci, mada je Karter dobar mentor, ne znam sta korisno od njega moze da cuje vezano za samu igru kad je uspeh tog coveka zasnovan 80% na atleticizmu. Gorana Dragica je stvorio Stiv Nes, mene BB podseca na neispoliranu verziju Dragica, bilo bi sjajno kada bi igrao sa njim u istom timu ili da ode u Sparse ili neki sl. izvor mudrosti, jer sto rece Karter Bogdan postavlja mnogo pitanja ali bojim se da ce u Kingsima ostati gladan odgovora, nema tamo pravih ucitelja...

спортски уметник

pre 6 godina

Ljudi, ajde neko upuceniji nek baci kratku analizu koji bi od nasih momaka mogao da dogura do recimo finala koferencije(ili uopste do play off-a). 
Na prvi pogled Bobi je sigurica za play off(zbog slabosti Istoka), a na Zapadu su nam momci u slabijim timovima.
(Owl, 04. oktobar 2017 14:10)

Тео није баш у слабијем клубу и највише од њега очекујем плеј оф. Боби није баш сигурица, јер није ни Детроит нешто, али има реалну шансу. Након њих двојице највеће шансе имају Јокић и Бјелица. Али је конкуренција ту паклена, тако да ништа није сигурно, али очекујем их у борби. Кингси су млад и талентован тим, и имају одличног тренера који им је и највећи адут, али у оваквој конкуренцији тешко је очекивати да имају шансе за по. Мемфис такође, они су били редован учесник плеј офа, али ове сезоне што због конкуренције, што због њиховог нешто слабијег тима очекујем их негде између 10 и 15 позиције

Oxi

pre 6 godina

Samostalni kosarkaski preduzetnik i biznismen iz Sombora ce opeti biti najbolji, ali ce definitivno najpopularniji biti kosarkaski madjionicar iz Valjeva Milos Teodosic. Teova igra pleni, ostavlja bez bez daha, cini kosarku zabavnom, budi dete u coveku i odusevljava svakoga bez obzira na veru, boju koze i naciju. LA, Kalifornija i Teo su ljubav na prvi pogled. Treci na koga treba obratiti paznju je Bobi Marjanovic, veoma lako od njega moze postati najprijatnije srpsko iznenadjenje u NBA, i koji ce po statistikama biti tik uz S.T.R iz Sombora...

tnt

pre 6 godina

Minesota ce najdalje dogurati na istoku, svi klubovi su osrednji. U playoffu se ocekuje samo Bjelica, mozda Bobijev Pistons i Teo. Denver tesko da ce moci kao i Kingsi...

patriota u bezaniji

pre 6 godina

najbolje bi bilo da se svi nasi snadju koliko toliko i da imamo repku koja moze amerima da zabiberi olimpijadu i s.prvenstvo

xxx

pre 6 godina

Jokic je najbolji i bice najbolji i u narednim godinama. On je lider svoje ekipe, ostali su tu da popune roster. Teodosic je "ocarao" NBA publiku sa nekoliko asistencija i to je to, rekao bih malo da bi ostavio neki jaci utisak, jer osim tih nekoliko asistencija sve ostalo mu je tanko -sut, prodor igra, odbrana, spor je. Verovatno se ovo sto pisem mnogim ne svidja ali videcete na kraju sezone koliko ce minuta imati u proseku. Ja se bojim da ne bude ista prica kao sa Bobanom Marjanovicem. I njega su nasi mediji dizali u nebesa a nigde ga nije bilo.

GuGa

pre 6 godina

Druze nisi procitao pitanje... treba da kazes jednog Srpskog igraca , a ti spominjes Malouna i Brayanta... tako da si se ti obrukao...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (S.N., 4. oktobar 2017 14:00)

Druze, covek je reko da ocekuje da ce Jokic prevazici Gasola i Novickog.

Miloš_NS

pre 6 godina

Nemam nikakvu dilemu da će od naših igrača u NBA najbolju sezonu imati Jokić. Ne treba zaboraviti i da njemu ovo, za razliku od nekih, nije prva sezona u NBA, da je već solidno etabliran igrač kao i da je veoma mlad.

S.N.

pre 6 godina

Jesi li ti bre svestan sta si napiso? Pet igraca u celoj povesti NBA lige, i to redom Dzabar, Maloun, Kobi Brajant, Dzordan i Cembrlen su zabili vise koseva u ligi od doktora Novickog! PET BRE! U 19 sezona je covek imo prosek preko 21 poena po utakmici i skoro 8 skokova. Gasol je takodje nedostizan za Jokica. 

Odlican je Jokic, ali nemoj da se brukas tu!
(GuGa, 04. oktobar 2017 13:50)

Druze nisi procitao pitanje... treba da kazes jednog Srpskog igraca , a ti spominjes Malouna i Brayanta... tako da si se ti obrukao...

Owl

pre 6 godina

Ljudi, ajde neko upuceniji nek baci kratku analizu koji bi od nasih momaka mogao da dogura do recimo finala koferencije(ili uopste do play off-a).
Na prvi pogled Bobi je sigurica za play off(zbog slabosti Istoka), a na Zapadu su nam momci u slabijim timovima.

drmr

pre 6 godina

Ono sto mene cudi je sto su ljudi ozgleda glasali realno i zato u komentarima ne vidim nimalo onih glupih navijackih prepucavanja. Sigurno je da ce Jokic biti najbolji jer se vec dokazao i ima ozbiljnu ulogu. Odmah za njim Teodosic. Bogdan treba da se dokazuje i ove godine ne treba puno ocekivati ali verujem da ce ostaviti trag u NBA. A svakako ove sezone treba ocekivati bum od Belog i Bobija. O Zagorcu ne znam sta da kazem zaista

samo kazem

pre 6 godina

Teo,zasto? Zato sto iako poenterski podbaci imace svaku tekmu 10+ asist. i mozda za par kola bude i u prvoj petorci. Bogdana treba bas da krene sut i da ulazi da bude solidan.

Mito

pre 6 godina

Vidim da je mnogo više glasova dobio Jokić, ali smatram da će u ovoj generaciji iako zakasneo u NBA biti Teodosić. Za sve koji pitaju zašto, vrlo jednostavan odgovor koji glasi: Teodosić se igra košarke, uživa u njoj. Još je kao klinac rekao da će biti najbolji. Drugo zato što se ponosi svojom državom i spreman je da igra za nju u svim uslovima (za one koji ne čitaju Đorđević, ga je povređenog oslobodio igre u reprezentaciji). Treće jer je košarkaški toliko inteligentan da je svestan da nije bitno da li on daje koševe ili ih namešta. Mane Jokića su što je mlad, što je sebičnjak (da li pod uticajem porodice, da što pre zarade ili je to pitanje glave, odnosno ličnog sebičluka) koji svoje interese gura u prvi plan. Interesantna prića naše zlatne odbojkašice (one koje interesuje neka nađu o kome se radi) kojoj su, odnosno njenim roditeljima Turci nudili pasoš, zaposlenje i stan uz veliki ugovor, ali je otac rekao ne. Veliki Srbin Dragić koji je verovatno zaigrao za Sloveniju pod sličnim uslovima, hvalio se svojim srpskim poreklom sve dok mu rodbina iz BiH nije rekla da ih njegovo zlato ne interesuje. Od tada je postao pravi Slovenac. S poštovanjem. Ovo pišem svim roditeljima koji prodaju srpsku decu za siću. S poštovanjem

Stanimir Branimir

pre 6 godina

Jokića u NBA već gledaju i odnose se prema njemu kao prema superstaru, ogledalu franšize. Svi ga svrstavaju u 5-6 igrača (Antetokumbo, KAT, Simons, Embid, Jokić,...) koji su naredni talas velikih zvezda (posle LBJ, KD, Karija,...). Možda bi anketa bila realnija kada bi pitanje bilo ko će da pokaže najviše u odnosu na očekivanja.

Zagorca retko ko pominje, a nekako priželjkujem da u drugoj polovini sezone nešto klikne kod njega, dobije šansu i da je iskoristi. Mislim da dečko ima potencijal, samo se još nije skroz uskladio sam sa sobom. Doći će mu i šut uz samopouzdanje. Kad se setim kako je sam izbacio Budućnosti pre dve sezone pogađajući iz svih pozicija, govori da dečko zna da šutira...ali je izgubio samopouzdanje negde.

...

pre 6 godina

Teodosic sa 2 poena u dve utakmice ce da konkurise za rukija godine? A tek
bogdanovic? Da li ste vi ozbiljni? Obojica su zalutali u NBA, kome treba plej koji ne moze kos da ubode, ima snage za 5 minuta igre i fizicki i tehnicki je apsolutno
Inferioran!?

Gde ja živim

pre 6 godina

Zaboravio sam i Bobija (izvinjavam se puno). Može da bude jako efikasno ofanzivno oružje, ali mu treba minutaža. Nadam se da Brkajlo ima neke planove sa njim. U odbrani jeste sporiji, ali može da zalepi tu i tamo neku blokadu, i naravno da pokupi dosta lopti. Kao što smo videli u svim onim "tučama" na EP i Bobi je dosta fin i mekan momak, pa je i to jedan od razloga zašto ga mnogo ne koriste.

bla

pre 6 godina

Боби је шоумен, увек ће правити лудницу кад је у игри, кад уђе на +20 може да убаци и по 15 поена за 5 минута, али нешто више од тога тешко, јер једноставно екипа много трпи у одбрани када он игра. Можда ако би отишао у неки клуб типа Голден Стејта или Хјустона који дају по 120 поена, па да није ни битно колико приме, али овако тешко.
(спортски уметник, 4. oktobar 2017 13:23)

Golden State je prosle godine bio najbolji ofanzivni tim i drugi najbolji defanzivni tim u ligi. Zato i jesu neprikosnoveni sampioni. Tako da je njima jako bitno koliko poena prime, kao i svima drugima, posto moras da das vise nego sto primis.

kladzom do bola

pre 6 godina

Ricky
on ce mozda mahati peskirom , ali neki nece ni to , nego ce biti vraceni u evropu . zivi bili i za par godina setices se ovih mojih reci

kladzom do bola

pre 6 godina

sta ti je evropska kosarka igrac sut za dva 11-4 sut za tri 8-2 i dva skobodnaka znaci 16 poena . i neko ce mi reci to je klasa . boze boze

dzoker iznad asova

pre 6 godina

Ako nastavi tamo gde je stao prosle sezone, a zdravlje ga posluzi bar do tridesete, Nikola Jokic ce biti najbolji srpski kosarkas svih vremena, cak ako se racunaju i neki koje povremeno svojatamo poput "Pistol" Pita Maravica ili Drazena Petrovica! Kod nas vecina ljudi jos uvek prati kosarku mahom preko reprezentacije, i iako je Nikola briljirao vec u Pekingu proslog leta, to nije nista u poredjenju sa onim koliko je napredovao protekle sezone u NBA, a vec ove ocekujem da se ustali kao TOP15 NBA igrac, sto je bio Pedja Stojakovic dve sezone na svome vrhuncu, i mozda i Divac jednom. Od ostalih Evropljana to je samo jos bio Novicki u kontinuitetu, donekle i stariji Gasol, a osim Jokica se da konstantno bude u TOP15 ocekuje i od "Grka" Adetokunba. Svaka cast svim ostalim nasim kosarkasima, i nismo mi dzaba kosarkaska velesila, ali slucaj Jokica, centarskog fenomena koji u napadu igra plejmejkera, je potpuno van svake konkurencije.

Romanticar s Karaburmu

pre 6 godina

Gde je ovde uopste izbor, nasi su tamo na godinu dve privremenog boravka, osim da neki zbog plate i ne ostanu jos malo. Nekim cudom taj Jokic se uklopio iz starta i jedini je nas igrac koji tamo ozbiljno igra. Ne kritikujem kvalitet ostalih, ali drugaciji je sistem igre, treniranja, niti bi se svaki iz NBA snasao u Evropi, a ni obrnuto. Ljudi probali, al mali Jokic je znacajan faktor u svom klubu i ima potencijal da postane nacionalno priznat ko Novicki, Divac i stariji Gasol, licno mislim da ce ih sve prevazici

ivan r.

pre 6 godina

uporno praćenje 'naših' a koji otvoreno ili malo manje otvoreno odbili da igraju za reprezentaciju.Da li su naši ako ne igraju za srbiju? Ako jesu onda su naši i oni koji igraju za sloveniju pa i oni koju su igrali u cz i partizanu a nemaju naš pasoš

GuGa

pre 6 godina

Tesko je to porediti. Jokic se vec pokazao i verovatno ce nastaviti napredovati. Bogdanovic je u prilicno losem timu gde ce s obzirom na konkurente u momcadi verovatno imati veliku minutazu i dobre napadacke brojke (prije svega broj poena). Ali problem ce mu biti odbrana i izgubljene lopte, a pitanje je i uz kakav ce postotak suta ostvarivati napadacke brojke. Milosa ce da pojedu kojekakvi Irvinzi, Vezbruci, Kariji i slicni plejmekeri kojima ce napadanje Teodosica biti poput driblanja drveta na ulici.

bergues

pre 6 godina

Najbolju sezoni će definitivno imati Jokić.

Očekujem napredak Bobija i Bjelice. Teo bi mogao da ima dobru minutažu, na njemu je da se dokaže.

Bogdan teško da će do nekih većih minuta, a Zagorac mislim da nije nikako u planu da igra.

Dr.NBA

pre 6 godina

Pa, Jokić se već "snašao" (tako glasi pitanje ankete).

I to tako da je postao prva zvezda svoje ekipe. Po svim stručnjacima i naprednim statistikama Jokić je već sada top 15-20 igrač cele lige.

Tako da je potpuno besmisleno poređenje sa prognozama za tri igrača koji su tek došli u ligu, pa onda Marjanovićem koji se ni posle 2 sezone nije izborio za 5 minuta na terenu, i na kraju Bjelicom koji nije imao neku ulogu ni u daleko slabijem sastavu svoje ekipe.

Mrsimud

pre 6 godina

Ja se nadam da ce se ponoviti Jokic i da ce nas neko iznenaditi i postati nosilac ekipe, a svi bi to realno mogli (u teoriji) jer ne igraju sa nekim superstarovima...
(očigledno, 04. oktobar 2017 12:29)

Da, Grifin, Deandre ili Galo nisu zvezde.
Ili Gasol i Konli u Memfisu, tu bi mogao Rade da se istakne kao lider lol.
A ni Bjelica ne igra sa Batlerom, Taunsom i Viginsom.
Jedini koji ima šansu (izuzev Jokića koji je već franšizni igrač) da se istakne i postane lider u ekipi je Bogdan jer igra za mladu ekipu koja je u rebuildingu.

GuGa

pre 6 godina

al mali Jokic je znacajan faktor u svom klubu i ima potencijal da postane nacionalno priznat ko Novicki, Divac i stariji Gasol, licno mislim da ce ih sve prevazici
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Romanticar s Karaburmu, 4. oktobar 2017 13:31)


Jesi li ti bre svestan sta si napiso? Pet igraca u celoj povesti NBA lige, i to redom Dzabar, Maloun, Kobi Brajant, Dzordan i Cembrlen su zabili vise koseva u ligi od doktora Novickog! PET BRE! U 19 sezona je covek imo prosek preko 21 poena po utakmici i skoro 8 skokova. Gasol je takodje nedostizan za Jokica.

Odlican je Jokic, ali nemoj da se brukas tu!

спортски уметник

pre 6 godina

Не знам колико је реално очекивати да Јокић има учинак као у другом делу прошле сезоне, јер му је сад ту и Милсап који је играч ол стар квалитета, али свакако ће бити наш најбољи играч. Тео ће имати своје асистенције, очекујем и поене, али ће зависити од минута на паркету и ако их буде добио сигуран сам да ће он то искористити. Богдан је и у Партизану и у Фенеру и у Србији кренуо лагано, деловао је бојажљиво, али је у све три екипе завршио као најбољи играч и мотор тима. То очекујем и у Кингсима, једноставно Богдан је играч коме можда треба мало више времена, али се на крају увек исплати. Бјелица тешко да може направити неки бум у Минесоти, али може бити веома важан у ротацији и то и очекујем од њега, да одигра једну солидну сезону. Боби је шоумен, увек ће правити лудницу кад је у игри, кад уђе на +20 може да убаци и по 15 поена за 5 минута, али нешто више од тога тешко, јер једноставно екипа много трпи у одбрани када он игра. Можда ако би отишао у неки клуб типа Голден Стејта или Хјустона који дају по 120 поена, па да није ни битно колико приме, али овако тешко. Загорац је играч који се мени лично много свиђа, физичке предиспозиције су му невероватне и он би у теорији требао одлично да се снађе у НБА-у, али у пракси не треба очекивати нешто много од њега, бар не у првој сезони, питање је и колико ће прилике добити да игра.

cz

pre 6 godina

jokic 20+pts,11skokova,5+asistencija
teo12 pts,8+ as.
bogdan 10+ pts,4+as
to tri nasa najbolja igraca,bjelica ima ulogu neku u divljackoj ekipi dje on ne moze da dodje do izrazaja,marjanovic ce imati solidnu sezonu,i zagorac verovatno malo minuta ali strasan igrac za buducnost i reprezentaciju,bilo da se vrati u evropu ili nba

Иван

pre 6 godina

Јокић. Тео ако престане да се плаши и устеже око шута (он се бар никада није устезао), Богдан ако експлодира брже од неких младих саиграча, што ће бити тешко. Бобан би чак могао да буде кориснији од Драмонда, али он би могао и да опет склизне на крај клупе Пистонса. Загорцу се можда отвори место, јер је Парсонс склон озледама, али за сада делује да је Раде незрео за НБА. Бјелица је Бјелица: он игра у погрешној екипи, и ако би успео да побегне одатле у неки паметнији плеј-оф тим, могли бисмо и од њега да видимо бум.

То је у најоптимистичнијој верзији. У оној реалнијој, само Јока и можда Тео ове сезоне могу бити с неком осетнијом вероватноћом главни играчи своје екипе. Загорца питање колико ћемо гледати, Бјелицу и Бобана такође. Фора је у томе што ће поред Јокића и Теодосића вероварно Бобан бити најатрактивнији, јер он је магнат за гледање, када је у игри. Штагод да се дешава, он је у центру пажње, и ту врсту шмека има тренутно једино још Јокић. Тео је засад, без шута, некако пасиван, спор без лопте у нападу.

Lucky

pre 6 godina

Pitanje malo nije na mestu,Jokic je naravno najbolji i nije za poredjenje sa drugima!Teo ce posle njega biti broj 1 tob e sigurno,a posle ko dobije sansu!

očigledno

pre 6 godina

Ja se nadam da ce se ponoviti Jokic i da ce nas neko iznenaditi i postati nosilac ekipe, a svi bi to realno mogli (u teoriji) jer ne igraju sa nekim superstarovima...

Iako niko nije konkurent za prsten (pogotovo sa GS, CC i OC, ako se uklope), nadam se da ce neko makar do finala konferencije...

Gde ja živim

pre 6 godina

Ova anketa vam malo odudara od ostatka teksta. Da bi se postavilo pitanje ko će se snaći u NBA trebalo bi da svi imaju istu startnu poziciju, a to sa Nikolom i Nemanjom nije slučaj. Dakle po svemu viđenom, mislim da će Jokić biti odličan (samo da ga mimoiđu povrede). Već je naučio kako stvari funkcionišu i tim ima poverenja u njega. Bjelica mora da skupi petlju, pa makar se pobio sa nekim. Ostali treba malo da se oslobode prvog utiska i još malo srede fizički. Tu pre svega mislim na Zagora i BB-a (mada po smelosti da šutnu rekao bih da je Boki rezervisaniji). Teo je "lud" i on će da pronađe način. Uglavnom, neka oni promovišu srpsku košarku, a ja ću da navijam. Idemo momci.

Basketball_Guru

pre 6 godina

Rekao bih da pravite pomalo nebitnu anketu, jer se zna da će to biti svakako Nikola Jokić. Toliko pisanja prethodnih meseci o tome da će biti nosilac franšize i glavni igrač, i sad odjednom pitanje ko će biti najbolji...

aca

pre 6 godina

Jokic najbolji,Teo drugi,Bobi treci,mislim da Bjelica i Bogdanovic ove godine nece imati zapazenu ulogu u timovima,Bogdan mozda naredne godine.

S

pre 6 godina

Jokiću niko nije ni blizu. I ne kažem ovo jer mislim da ostali nisu talentovani, ali ova dvojica koja su već tamo (Bobi i Bjelica), već imaju svoje uloge, manje-više. Možda Bobi iznenadi. Bogdan, Teo i Rade će jednostavno morati da rade da bi stvorili sebi prostor. Ni Jokiću ništa nije bilo garantovano niti posluženo na tacni, pogotovo u prvoj godini, iako nije bio tada ništa manje nadaren. Opet je uspio da dođe do pozicije da vodi tim.

strucnjak

pre 6 godina

1. Jokic
2. Teo
3. Bogdan
4. Bobi
5.Bjelica
6. Zagorac
Jokic ce biti nosilac igre svog tima i kao takav bice najbolji po statistici! Teo ce imati 20ak minuta i asistencije za Grifina i Jordana na NBA ACTION-u, rupe u odbrani ce da mu krpi Beverli... Bogdan bi po ugovoru trebalo da dobije dobre minute, ali posto mu je prva godina i fizicki se istrosio letos i zato sto mu dosta zavisi od suta veoma je upitan njegov ucinak! Bobi bi trebalo da bude drugi centar Detroita i da fino nabudzi statistiku, mozda bude eto treci na listi... Bjelica u ovako mocnoj Minesoti sa ulogom koju ce mu odrediti Tibodo jednostavno nece moci da se istakne, ali ce njegov tim imati najbolji ucinak od timova gde su Srbi... Zagorac bez uvrede, jako zelen, njegove fizikalije mogu doci do izrazaja u ABA ligi, ali za NBA samo to nije dovoljno, verovatno u razvojnu ligu...

Okram "Sejn" Idul

pre 6 godina

Jokic jer se nametnuo kao Zvezda ekipe, ostali nisu ni blizu te uloge te ce za pocetak morati da se bore za svoje mesto pod suncem. Posle njega su Teo i Bogdan kao realne opcije da se nametnu za prvih pet, eventualno 6ti igraci, treba imati na umu da su "rukiji". Malu prednost bi dao Bogdanu, jer Sakremento, Divac. Mada Teo glat moze da bude prvi plej klipersa. Za ostale stvarno ne znam, nemam pojma sta se desava sa Bjelicom, treba da menja ekipu... Boban moze mnogo, ali mu bas trebaju minuti, mislim da bi eksplodirao kada bi igrao barem 20tak minuta po mecu... Zagorac, nisam ga ispratio ali s'obzirom da je potpisao ugovor posle igranja letnje lige za Memfis, ocigledno ima kvalitet/potencijal.

Basketball_Guru

pre 6 godina

Rekao bih da pravite pomalo nebitnu anketu, jer se zna da će to biti svakako Nikola Jokić. Toliko pisanja prethodnih meseci o tome da će biti nosilac franšize i glavni igrač, i sad odjednom pitanje ko će biti najbolji...

aca

pre 6 godina

Jokic najbolji,Teo drugi,Bobi treci,mislim da Bjelica i Bogdanovic ove godine nece imati zapazenu ulogu u timovima,Bogdan mozda naredne godine.

Иван

pre 6 godina

Јокић. Тео ако престане да се плаши и устеже око шута (он се бар никада није устезао), Богдан ако експлодира брже од неких младих саиграча, што ће бити тешко. Бобан би чак могао да буде кориснији од Драмонда, али он би могао и да опет склизне на крај клупе Пистонса. Загорцу се можда отвори место, јер је Парсонс склон озледама, али за сада делује да је Раде незрео за НБА. Бјелица је Бјелица: он игра у погрешној екипи, и ако би успео да побегне одатле у неки паметнији плеј-оф тим, могли бисмо и од њега да видимо бум.

То је у најоптимистичнијој верзији. У оној реалнијој, само Јока и можда Тео ове сезоне могу бити с неком осетнијом вероватноћом главни играчи своје екипе. Загорца питање колико ћемо гледати, Бјелицу и Бобана такође. Фора је у томе што ће поред Јокића и Теодосића вероварно Бобан бити најатрактивнији, јер он је магнат за гледање, када је у игри. Штагод да се дешава, он је у центру пажње, и ту врсту шмека има тренутно једино још Јокић. Тео је засад, без шута, некако пасиван, спор без лопте у нападу.

Gde ja živim

pre 6 godina

Ova anketa vam malo odudara od ostatka teksta. Da bi se postavilo pitanje ko će se snaći u NBA trebalo bi da svi imaju istu startnu poziciju, a to sa Nikolom i Nemanjom nije slučaj. Dakle po svemu viđenom, mislim da će Jokić biti odličan (samo da ga mimoiđu povrede). Već je naučio kako stvari funkcionišu i tim ima poverenja u njega. Bjelica mora da skupi petlju, pa makar se pobio sa nekim. Ostali treba malo da se oslobode prvog utiska i još malo srede fizički. Tu pre svega mislim na Zagora i BB-a (mada po smelosti da šutnu rekao bih da je Boki rezervisaniji). Teo je "lud" i on će da pronađe način. Uglavnom, neka oni promovišu srpsku košarku, a ja ću da navijam. Idemo momci.

očigledno

pre 6 godina

Ja se nadam da ce se ponoviti Jokic i da ce nas neko iznenaditi i postati nosilac ekipe, a svi bi to realno mogli (u teoriji) jer ne igraju sa nekim superstarovima...

Iako niko nije konkurent za prsten (pogotovo sa GS, CC i OC, ako se uklope), nadam se da ce neko makar do finala konferencije...

S

pre 6 godina

Jokiću niko nije ni blizu. I ne kažem ovo jer mislim da ostali nisu talentovani, ali ova dvojica koja su već tamo (Bobi i Bjelica), već imaju svoje uloge, manje-više. Možda Bobi iznenadi. Bogdan, Teo i Rade će jednostavno morati da rade da bi stvorili sebi prostor. Ni Jokiću ništa nije bilo garantovano niti posluženo na tacni, pogotovo u prvoj godini, iako nije bio tada ništa manje nadaren. Opet je uspio da dođe do pozicije da vodi tim.

Lucky

pre 6 godina

Pitanje malo nije na mestu,Jokic je naravno najbolji i nije za poredjenje sa drugima!Teo ce posle njega biti broj 1 tob e sigurno,a posle ko dobije sansu!

GuGa

pre 6 godina

Tesko je to porediti. Jokic se vec pokazao i verovatno ce nastaviti napredovati. Bogdanovic je u prilicno losem timu gde ce s obzirom na konkurente u momcadi verovatno imati veliku minutazu i dobre napadacke brojke (prije svega broj poena). Ali problem ce mu biti odbrana i izgubljene lopte, a pitanje je i uz kakav ce postotak suta ostvarivati napadacke brojke. Milosa ce da pojedu kojekakvi Irvinzi, Vezbruci, Kariji i slicni plejmekeri kojima ce napadanje Teodosica biti poput driblanja drveta na ulici.

GuGa

pre 6 godina

al mali Jokic je znacajan faktor u svom klubu i ima potencijal da postane nacionalno priznat ko Novicki, Divac i stariji Gasol, licno mislim da ce ih sve prevazici
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Romanticar s Karaburmu, 4. oktobar 2017 13:31)


Jesi li ti bre svestan sta si napiso? Pet igraca u celoj povesti NBA lige, i to redom Dzabar, Maloun, Kobi Brajant, Dzordan i Cembrlen su zabili vise koseva u ligi od doktora Novickog! PET BRE! U 19 sezona je covek imo prosek preko 21 poena po utakmici i skoro 8 skokova. Gasol je takodje nedostizan za Jokica.

Odlican je Jokic, ali nemoj da se brukas tu!

xxx

pre 6 godina

Jokic je najbolji i bice najbolji i u narednim godinama. On je lider svoje ekipe, ostali su tu da popune roster. Teodosic je "ocarao" NBA publiku sa nekoliko asistencija i to je to, rekao bih malo da bi ostavio neki jaci utisak, jer osim tih nekoliko asistencija sve ostalo mu je tanko -sut, prodor igra, odbrana, spor je. Verovatno se ovo sto pisem mnogim ne svidja ali videcete na kraju sezone koliko ce minuta imati u proseku. Ja se bojim da ne bude ista prica kao sa Bobanom Marjanovicem. I njega su nasi mediji dizali u nebesa a nigde ga nije bilo.

Miloš_NS

pre 6 godina

Nemam nikakvu dilemu da će od naših igrača u NBA najbolju sezonu imati Jokić. Ne treba zaboraviti i da njemu ovo, za razliku od nekih, nije prva sezona u NBA, da je već solidno etabliran igrač kao i da je veoma mlad.

GuGa

pre 6 godina

Druze nisi procitao pitanje... treba da kazes jednog Srpskog igraca , a ti spominjes Malouna i Brayanta... tako da si se ti obrukao...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (S.N., 4. oktobar 2017 14:00)

Druze, covek je reko da ocekuje da ce Jokic prevazici Gasola i Novickog.

dzoker iznad asova

pre 6 godina

Ako nastavi tamo gde je stao prosle sezone, a zdravlje ga posluzi bar do tridesete, Nikola Jokic ce biti najbolji srpski kosarkas svih vremena, cak ako se racunaju i neki koje povremeno svojatamo poput "Pistol" Pita Maravica ili Drazena Petrovica! Kod nas vecina ljudi jos uvek prati kosarku mahom preko reprezentacije, i iako je Nikola briljirao vec u Pekingu proslog leta, to nije nista u poredjenju sa onim koliko je napredovao protekle sezone u NBA, a vec ove ocekujem da se ustali kao TOP15 NBA igrac, sto je bio Pedja Stojakovic dve sezone na svome vrhuncu, i mozda i Divac jednom. Od ostalih Evropljana to je samo jos bio Novicki u kontinuitetu, donekle i stariji Gasol, a osim Jokica se da konstantno bude u TOP15 ocekuje i od "Grka" Adetokunba. Svaka cast svim ostalim nasim kosarkasima, i nismo mi dzaba kosarkaska velesila, ali slucaj Jokica, centarskog fenomena koji u napadu igra plejmejkera, je potpuno van svake konkurencije.

Stanimir Branimir

pre 6 godina

Jokića u NBA već gledaju i odnose se prema njemu kao prema superstaru, ogledalu franšize. Svi ga svrstavaju u 5-6 igrača (Antetokumbo, KAT, Simons, Embid, Jokić,...) koji su naredni talas velikih zvezda (posle LBJ, KD, Karija,...). Možda bi anketa bila realnija kada bi pitanje bilo ko će da pokaže najviše u odnosu na očekivanja.

Zagorca retko ko pominje, a nekako priželjkujem da u drugoj polovini sezone nešto klikne kod njega, dobije šansu i da je iskoristi. Mislim da dečko ima potencijal, samo se još nije skroz uskladio sam sa sobom. Doći će mu i šut uz samopouzdanje. Kad se setim kako je sam izbacio Budućnosti pre dve sezone pogađajući iz svih pozicija, govori da dečko zna da šutira...ali je izgubio samopouzdanje negde.

Mrsimud

pre 6 godina

Ja se nadam da ce se ponoviti Jokic i da ce nas neko iznenaditi i postati nosilac ekipe, a svi bi to realno mogli (u teoriji) jer ne igraju sa nekim superstarovima...
(očigledno, 04. oktobar 2017 12:29)

Da, Grifin, Deandre ili Galo nisu zvezde.
Ili Gasol i Konli u Memfisu, tu bi mogao Rade da se istakne kao lider lol.
A ni Bjelica ne igra sa Batlerom, Taunsom i Viginsom.
Jedini koji ima šansu (izuzev Jokića koji je već franšizni igrač) da se istakne i postane lider u ekipi je Bogdan jer igra za mladu ekipu koja je u rebuildingu.

спортски уметник

pre 6 godina

Не знам колико је реално очекивати да Јокић има учинак као у другом делу прошле сезоне, јер му је сад ту и Милсап који је играч ол стар квалитета, али свакако ће бити наш најбољи играч. Тео ће имати своје асистенције, очекујем и поене, али ће зависити од минута на паркету и ако их буде добио сигуран сам да ће он то искористити. Богдан је и у Партизану и у Фенеру и у Србији кренуо лагано, деловао је бојажљиво, али је у све три екипе завршио као најбољи играч и мотор тима. То очекујем и у Кингсима, једноставно Богдан је играч коме можда треба мало више времена, али се на крају увек исплати. Бјелица тешко да може направити неки бум у Минесоти, али може бити веома важан у ротацији и то и очекујем од њега, да одигра једну солидну сезону. Боби је шоумен, увек ће правити лудницу кад је у игри, кад уђе на +20 може да убаци и по 15 поена за 5 минута, али нешто више од тога тешко, јер једноставно екипа много трпи у одбрани када он игра. Можда ако би отишао у неки клуб типа Голден Стејта или Хјустона који дају по 120 поена, па да није ни битно колико приме, али овако тешко. Загорац је играч који се мени лично много свиђа, физичке предиспозиције су му невероватне и он би у теорији требао одлично да се снађе у НБА-у, али у пракси не треба очекивати нешто много од њега, бар не у првој сезони, питање је и колико ће прилике добити да игра.

drmr

pre 6 godina

Ono sto mene cudi je sto su ljudi ozgleda glasali realno i zato u komentarima ne vidim nimalo onih glupih navijackih prepucavanja. Sigurno je da ce Jokic biti najbolji jer se vec dokazao i ima ozbiljnu ulogu. Odmah za njim Teodosic. Bogdan treba da se dokazuje i ove godine ne treba puno ocekivati ali verujem da ce ostaviti trag u NBA. A svakako ove sezone treba ocekivati bum od Belog i Bobija. O Zagorcu ne znam sta da kazem zaista

Romanticar s Karaburmu

pre 6 godina

Gde je ovde uopste izbor, nasi su tamo na godinu dve privremenog boravka, osim da neki zbog plate i ne ostanu jos malo. Nekim cudom taj Jokic se uklopio iz starta i jedini je nas igrac koji tamo ozbiljno igra. Ne kritikujem kvalitet ostalih, ali drugaciji je sistem igre, treniranja, niti bi se svaki iz NBA snasao u Evropi, a ni obrnuto. Ljudi probali, al mali Jokic je znacajan faktor u svom klubu i ima potencijal da postane nacionalno priznat ko Novicki, Divac i stariji Gasol, licno mislim da ce ih sve prevazici

Dr.NBA

pre 6 godina

Pa, Jokić se već "snašao" (tako glasi pitanje ankete).

I to tako da je postao prva zvezda svoje ekipe. Po svim stručnjacima i naprednim statistikama Jokić je već sada top 15-20 igrač cele lige.

Tako da je potpuno besmisleno poređenje sa prognozama za tri igrača koji su tek došli u ligu, pa onda Marjanovićem koji se ni posle 2 sezone nije izborio za 5 minuta na terenu, i na kraju Bjelicom koji nije imao neku ulogu ni u daleko slabijem sastavu svoje ekipe.

cz

pre 6 godina

jokic 20+pts,11skokova,5+asistencija
teo12 pts,8+ as.
bogdan 10+ pts,4+as
to tri nasa najbolja igraca,bjelica ima ulogu neku u divljackoj ekipi dje on ne moze da dodje do izrazaja,marjanovic ce imati solidnu sezonu,i zagorac verovatno malo minuta ali strasan igrac za buducnost i reprezentaciju,bilo da se vrati u evropu ili nba

bla

pre 6 godina

Боби је шоумен, увек ће правити лудницу кад је у игри, кад уђе на +20 може да убаци и по 15 поена за 5 минута, али нешто више од тога тешко, јер једноставно екипа много трпи у одбрани када он игра. Можда ако би отишао у неки клуб типа Голден Стејта или Хјустона који дају по 120 поена, па да није ни битно колико приме, али овако тешко.
(спортски уметник, 4. oktobar 2017 13:23)

Golden State je prosle godine bio najbolji ofanzivni tim i drugi najbolji defanzivni tim u ligi. Zato i jesu neprikosnoveni sampioni. Tako da je njima jako bitno koliko poena prime, kao i svima drugima, posto moras da das vise nego sto primis.

patriota u bezaniji

pre 6 godina

najbolje bi bilo da se svi nasi snadju koliko toliko i da imamo repku koja moze amerima da zabiberi olimpijadu i s.prvenstvo

Okram "Sejn" Idul

pre 6 godina

Jokic jer se nametnuo kao Zvezda ekipe, ostali nisu ni blizu te uloge te ce za pocetak morati da se bore za svoje mesto pod suncem. Posle njega su Teo i Bogdan kao realne opcije da se nametnu za prvih pet, eventualno 6ti igraci, treba imati na umu da su "rukiji". Malu prednost bi dao Bogdanu, jer Sakremento, Divac. Mada Teo glat moze da bude prvi plej klipersa. Za ostale stvarno ne znam, nemam pojma sta se desava sa Bjelicom, treba da menja ekipu... Boban moze mnogo, ali mu bas trebaju minuti, mislim da bi eksplodirao kada bi igrao barem 20tak minuta po mecu... Zagorac, nisam ga ispratio ali s'obzirom da je potpisao ugovor posle igranja letnje lige za Memfis, ocigledno ima kvalitet/potencijal.

Oxi

pre 6 godina

Samostalni kosarkaski preduzetnik i biznismen iz Sombora ce opeti biti najbolji, ali ce definitivno najpopularniji biti kosarkaski madjionicar iz Valjeva Milos Teodosic. Teova igra pleni, ostavlja bez bez daha, cini kosarku zabavnom, budi dete u coveku i odusevljava svakoga bez obzira na veru, boju koze i naciju. LA, Kalifornija i Teo su ljubav na prvi pogled. Treci na koga treba obratiti paznju je Bobi Marjanovic, veoma lako od njega moze postati najprijatnije srpsko iznenadjenje u NBA, i koji ce po statistikama biti tik uz S.T.R iz Sombora...

strucnjak

pre 6 godina

1. Jokic
2. Teo
3. Bogdan
4. Bobi
5.Bjelica
6. Zagorac
Jokic ce biti nosilac igre svog tima i kao takav bice najbolji po statistici! Teo ce imati 20ak minuta i asistencije za Grifina i Jordana na NBA ACTION-u, rupe u odbrani ce da mu krpi Beverli... Bogdan bi po ugovoru trebalo da dobije dobre minute, ali posto mu je prva godina i fizicki se istrosio letos i zato sto mu dosta zavisi od suta veoma je upitan njegov ucinak! Bobi bi trebalo da bude drugi centar Detroita i da fino nabudzi statistiku, mozda bude eto treci na listi... Bjelica u ovako mocnoj Minesoti sa ulogom koju ce mu odrediti Tibodo jednostavno nece moci da se istakne, ali ce njegov tim imati najbolji ucinak od timova gde su Srbi... Zagorac bez uvrede, jako zelen, njegove fizikalije mogu doci do izrazaja u ABA ligi, ali za NBA samo to nije dovoljno, verovatno u razvojnu ligu...

...

pre 6 godina

Teodosic sa 2 poena u dve utakmice ce da konkurise za rukija godine? A tek
bogdanovic? Da li ste vi ozbiljni? Obojica su zalutali u NBA, kome treba plej koji ne moze kos da ubode, ima snage za 5 minuta igre i fizicki i tehnicki je apsolutno
Inferioran!?

Romanticar s Karaburmu

pre 6 godina

Mozda se nece desiti, ali posle onakve prve sezone u godinama u kojima je Jokic, zasto bi bilo nerealno da prevazidje Gasola i Novickog. Normalno ima tu mnogo faktora, ali je moguce ocekivati 15ak godina vrhunske karijere pred tim momkom. Pa vec se vidi koliko je poseban. Pa rekordi i postoje da bi ih neki novi klinci obarali, a i tamo se tako nesto ocekuje od Jokica i Pozgirisa

Owl

pre 6 godina

Ljudi, ajde neko upuceniji nek baci kratku analizu koji bi od nasih momaka mogao da dogura do recimo finala koferencije(ili uopste do play off-a).
Na prvi pogled Bobi je sigurica za play off(zbog slabosti Istoka), a na Zapadu su nam momci u slabijim timovima.

kladzom do bola

pre 6 godina

sta ti je evropska kosarka igrac sut za dva 11-4 sut za tri 8-2 i dva skobodnaka znaci 16 poena . i neko ce mi reci to je klasa . boze boze

Mito

pre 6 godina

Vidim da je mnogo više glasova dobio Jokić, ali smatram da će u ovoj generaciji iako zakasneo u NBA biti Teodosić. Za sve koji pitaju zašto, vrlo jednostavan odgovor koji glasi: Teodosić se igra košarke, uživa u njoj. Još je kao klinac rekao da će biti najbolji. Drugo zato što se ponosi svojom državom i spreman je da igra za nju u svim uslovima (za one koji ne čitaju Đorđević, ga je povređenog oslobodio igre u reprezentaciji). Treće jer je košarkaški toliko inteligentan da je svestan da nije bitno da li on daje koševe ili ih namešta. Mane Jokića su što je mlad, što je sebičnjak (da li pod uticajem porodice, da što pre zarade ili je to pitanje glave, odnosno ličnog sebičluka) koji svoje interese gura u prvi plan. Interesantna prića naše zlatne odbojkašice (one koje interesuje neka nađu o kome se radi) kojoj su, odnosno njenim roditeljima Turci nudili pasoš, zaposlenje i stan uz veliki ugovor, ali je otac rekao ne. Veliki Srbin Dragić koji je verovatno zaigrao za Sloveniju pod sličnim uslovima, hvalio se svojim srpskim poreklom sve dok mu rodbina iz BiH nije rekla da ih njegovo zlato ne interesuje. Od tada je postao pravi Slovenac. S poštovanjem. Ovo pišem svim roditeljima koji prodaju srpsku decu za siću. S poštovanjem

samo kazem

pre 6 godina

Teo,zasto? Zato sto iako poenterski podbaci imace svaku tekmu 10+ asist. i mozda za par kola bude i u prvoj petorci. Bogdana treba bas da krene sut i da ulazi da bude solidan.

bergues

pre 6 godina

Najbolju sezoni će definitivno imati Jokić.

Očekujem napredak Bobija i Bjelice. Teo bi mogao da ima dobru minutažu, na njemu je da se dokaže.

Bogdan teško da će do nekih većih minuta, a Zagorac mislim da nije nikako u planu da igra.

ivan r.

pre 6 godina

uporno praćenje 'naših' a koji otvoreno ili malo manje otvoreno odbili da igraju za reprezentaciju.Da li su naši ako ne igraju za srbiju? Ako jesu onda su naši i oni koji igraju za sloveniju pa i oni koju su igrali u cz i partizanu a nemaju naš pasoš

Kole

pre 6 godina

Jokic ce imati prosek poena u razmeri 1:0,85 u odnosu na broj minuta koji bude igrao. Znaci na 100minuta, imace 85 poena. Ako kazemo da ce igrati u proseku 30minuta, imace u proseku 25 poena, izmedju 9-11 skokova po mecu i izmedju 6-8 asistencija. Da li ce to biti dovoljno za plej of, ne znam, ali ce biti nas najbolji kosarkas u NBA. Bogdan ce sa druge strane morati dosta da napreduje, Teodosic ce biti solidan debitant kada mu proradi sut. Bjelica i Marjanovic u okviru proseka iz prethodne sezone. O malom Zagorcu ne znam nista.

Jokic je jedini kosarkas sa All-Star potencijalom posle legendarnog Predraga Stojakovica. Sumnjao sam da cemo ikada vise imati igraca takvog kalibra u NBA, ali Jokic ima sve predispozicije da mu parira u statistici i cak da ga zaseni.

don vito

pre 6 godina

Jel shvatate da je ovo samo pripremna sezona i da je Jokic u top 5 centara u NBA ligi. Bogdan nema nikakve sanse, nije atletican niti ume da vodi loptu za NBA uslove. Teo moze da postane atrakcija zbog asistencija. Bjeli je daleko bolji igrac od Bogdana i to je svima jasno. Lupajte minuseve kolko hocete, tako je prosto.

b78

pre 6 godina

Uzevsi u obzir sa kim su u timu, njihov kvalitet, godine i koliko se neki tim bori za titulu moja predikcija je Jokic ( 17-5-5). Svi od njega ocekuju neke neverovatne brojke ali mislim da nece biti puno bolji nego prosle godine jer ima vecu konkurenciju u timu i svi ce igrati bolju odbranu na njemu. Licno sa ovakvim brojkama bih bio zadovoljan. Drugi je Teo ( 7-5-7) neki kazu da popravi odbranu a ja mislim da je zasad sasvim solidan ovde i mislim da ce dobiti neku minutazu ali ne preveliku jer na njega ne mogu racunati po ugovoru druge godine. Sto se tice poena nece svakako biti prva opcija tako da je ovo po meni realno. Bogdanovic i Bjelica na nivou ( 5-5-4) a ostali ispod stim sto Bobi moze da skoci samo unutar garbage time-a pa da popravi prosek a Zagorac po meni moze da bude iznenadjenje ali ne preko ovoga sto sam prognozirao Bogdanu i Bjelici. Nakon ove sezone po meni se Bjelica i Bobi vracaju u EU.

kladzom do bola

pre 6 godina

Ricky
on ce mozda mahati peskirom , ali neki nece ni to , nego ce biti vraceni u evropu . zivi bili i za par godina setices se ovih mojih reci

S.N.

pre 6 godina

Jesi li ti bre svestan sta si napiso? Pet igraca u celoj povesti NBA lige, i to redom Dzabar, Maloun, Kobi Brajant, Dzordan i Cembrlen su zabili vise koseva u ligi od doktora Novickog! PET BRE! U 19 sezona je covek imo prosek preko 21 poena po utakmici i skoro 8 skokova. Gasol je takodje nedostizan za Jokica. 

Odlican je Jokic, ali nemoj da se brukas tu!
(GuGa, 04. oktobar 2017 13:50)

Druze nisi procitao pitanje... treba da kazes jednog Srpskog igraca , a ti spominjes Malouna i Brayanta... tako da si se ti obrukao...

trust the process

pre 6 godina

Ko ce biti najbolji ne znam, ali znam da najvise prostora za napredak ima Bogdan, najkompletniji je u ovoj grupi, ima najbolju kondiciju i dobar je na obe strane terena, jedini problem moze da bude to sto u Kingsima nece imati od koga da uci, mada je Karter dobar mentor, ne znam sta korisno od njega moze da cuje vezano za samu igru kad je uspeh tog coveka zasnovan 80% na atleticizmu. Gorana Dragica je stvorio Stiv Nes, mene BB podseca na neispoliranu verziju Dragica, bilo bi sjajno kada bi igrao sa njim u istom timu ili da ode u Sparse ili neki sl. izvor mudrosti, jer sto rece Karter Bogdan postavlja mnogo pitanja ali bojim se da ce u Kingsima ostati gladan odgovora, nema tamo pravih ucitelja...

Gde ja živim

pre 6 godina

Zaboravio sam i Bobija (izvinjavam se puno). Može da bude jako efikasno ofanzivno oružje, ali mu treba minutaža. Nadam se da Brkajlo ima neke planove sa njim. U odbrani jeste sporiji, ali može da zalepi tu i tamo neku blokadu, i naravno da pokupi dosta lopti. Kao što smo videli u svim onim "tučama" na EP i Bobi je dosta fin i mekan momak, pa je i to jedan od razloga zašto ga mnogo ne koriste.

Kole

pre 6 godina

Ko ce biti najbolji ne znam, ali znam da najvise prostora za napredak ima Bogdan, najkompletniji je u ovoj grupi, ima najbolju kondiciju i dobar je na obe strane terena, jedini problem moze da bude to sto u Kingsima nece imati od koga da uci, mada je Karter dobar mentor, ne znam sta korisno od njega moze da cuje vezano za samu igru kad je uspeh tog coveka zasnovan 80% na atleticizmu. Gorana Dragica je stvorio Stiv Nes, mene BB podseca na neispoliranu verziju Dragica, bilo bi sjajno kada bi igrao sa njim u istom timu ili da ode u Sparse ili neki sl. izvor mudrosti, jer sto rece Karter Bogdan postavlja mnogo pitanja ali bojim se da ce u Kingsima ostati gladan odgovora, nema tamo pravih ucitelja...
(trust the process, 04. oktobar 2017 17:37)

Bogdanu ne treba mentor, njemu treba sut i prodor. Tako da, ako bude mnogo vezbao i vezbao i opet vezbao, mozda dobije ulogu koju je u svakom timu imao do sada. Ovako, eto njega u odbrambenim ulogama na po desetak minuta po mecu. Da me neko ne shvati pogresno, Bogdan je odlican kosarkas, ali on igra beka sutera, a procenti suta u karijeri mu nisu na zavidnom nivou. Suter za tri poena mora imati izmedju 40-45procenata minimum, a njegov je 1/3 u karijeri. Dobra stvar je sto on igra i dobru odbranu, tako da bi mogao imati dobru rolu kao 6. igrac. Takva uloga u timu je nekako i najsladja, jer nikad ne znas kada bi mogao da eksplodiras. Voleo bih da Bogi ima NBA karijeru kao npr Hidajet Turkuoglu. Ali, jos je rano. ;)

спортски уметник

pre 6 godina

Ljudi, ajde neko upuceniji nek baci kratku analizu koji bi od nasih momaka mogao da dogura do recimo finala koferencije(ili uopste do play off-a). 
Na prvi pogled Bobi je sigurica za play off(zbog slabosti Istoka), a na Zapadu su nam momci u slabijim timovima.
(Owl, 04. oktobar 2017 14:10)

Тео није баш у слабијем клубу и највише од њега очекујем плеј оф. Боби није баш сигурица, јер није ни Детроит нешто, али има реалну шансу. Након њих двојице највеће шансе имају Јокић и Бјелица. Али је конкуренција ту паклена, тако да ништа није сигурно, али очекујем их у борби. Кингси су млад и талентован тим, и имају одличног тренера који им је и највећи адут, али у оваквој конкуренцији тешко је очекивати да имају шансе за по. Мемфис такође, они су били редован учесник плеј офа, али ове сезоне што због конкуренције, што због њиховог нешто слабијег тима очекујем их негде између 10 и 15 позиције

tnt

pre 6 godina

Minesota ce najdalje dogurati na istoku, svi klubovi su osrednji. U playoffu se ocekuje samo Bjelica, mozda Bobijev Pistons i Teo. Denver tesko da ce moci kao i Kingsi...

sale

pre 6 godina

ne mogu da verujem koliko ste dosadni sa dragićem. čovek je slovenac koko god da okreneš. majka mu slovenka, tamo je odrastao, osvojio evropsko prvenstvo sa slovenijom. pitajte nekog amerikanca ili kineza (ili koga god) koji prati nba odakle je dragić. reći će vam naravno da je iz slovenije. tako da ovo stvarno nema smisla. šta imate od toga da insistirate na tome da je srbin?!

inače, što se teme tiče: jokić će biti najbolji naš igrač u nba, jer se već probio i glavni je igrač svog tima. teo je legenda i po meni naš najbolji igrač, tako da mislim da će se i on dobro snaći. naročito sa griffinom i jordanom kojima će moći da deli asistencije kako želi. mislim da će ta kombinacija dobro funkcionisati. sa bogdanom može da bude sve. zavisi i od njega, a i o okolnostima u timu. neko ovde je rekao da carter ne može da mu bude mentor jer se njegova igra bazirala samo na fizičkoj snazi. e, tu se baš ne bih složio. to je tačno za početak njegove karijere, ali kad su počele povrede kolena, morao je da promeni način igranja, i pre svega je mnogo popravio šut. tako da bogdan itekako može da nauči mnogo toga od cartera.
pozdrav svim ljubiteljima košarke

Mito

pre 6 godina

Vidim da je mnogo više glasova dobio Jokić, ali smatram da će u ovoj generaciji iako zakasneo u NBA biti Teodosić. Za sve koji pitaju zašto, vrlo jednostavan odgovor koji glasi: Teodosić se igra košarke, uživa u njoj. Još je kao klinac rekao da će biti najbolji. Drugo zato što se ponosi svojom državom i spreman je da igra za nju u svim uslovima (za one koji ne čitaju Đorđević, ga je povređenog oslobodio igre u reprezentaciji). Treće jer je košarkaški toliko inteligentan da je svestan da nije bitno da li on daje koševe ili ih namešta. Mane Jokića su što je mlad, što je sebičnjak (da li pod uticajem porodice, da što pre zarade ili je to pitanje glave, odnosno ličnog sebičluka) koji svoje interese gura u prvi plan. Interesantna prića naše zlatne odbojkašice (one koje interesuje neka nađu o kome se radi) kojoj su, odnosno njenim roditeljima Turci nudili pasoš, zaposlenje i stan uz veliki ugovor, ali je otac rekao ne. Veliki Srbin Dragić koji je verovatno zaigrao za Sloveniju pod sličnim uslovima, hvalio se svojim srpskim poreklom sve dok mu rodbina iz BiH nije rekla da ih njegovo zlato ne interesuje. Od tada je postao pravi Slovenac. S poštovanjem. Ovo pišem svim roditeljima koji prodaju srpsku decu za siću. S poštovanjem

aca

pre 6 godina

Jokic najbolji,Teo drugi,Bobi treci,mislim da Bjelica i Bogdanovic ove godine nece imati zapazenu ulogu u timovima,Bogdan mozda naredne godine.

GuGa

pre 6 godina

al mali Jokic je znacajan faktor u svom klubu i ima potencijal da postane nacionalno priznat ko Novicki, Divac i stariji Gasol, licno mislim da ce ih sve prevazici
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Romanticar s Karaburmu, 4. oktobar 2017 13:31)


Jesi li ti bre svestan sta si napiso? Pet igraca u celoj povesti NBA lige, i to redom Dzabar, Maloun, Kobi Brajant, Dzordan i Cembrlen su zabili vise koseva u ligi od doktora Novickog! PET BRE! U 19 sezona je covek imo prosek preko 21 poena po utakmici i skoro 8 skokova. Gasol je takodje nedostizan za Jokica.

Odlican je Jokic, ali nemoj da se brukas tu!

S.N.

pre 6 godina

Jesi li ti bre svestan sta si napiso? Pet igraca u celoj povesti NBA lige, i to redom Dzabar, Maloun, Kobi Brajant, Dzordan i Cembrlen su zabili vise koseva u ligi od doktora Novickog! PET BRE! U 19 sezona je covek imo prosek preko 21 poena po utakmici i skoro 8 skokova. Gasol je takodje nedostizan za Jokica. 

Odlican je Jokic, ali nemoj da se brukas tu!
(GuGa, 04. oktobar 2017 13:50)

Druze nisi procitao pitanje... treba da kazes jednog Srpskog igraca , a ti spominjes Malouna i Brayanta... tako da si se ti obrukao...

ivan r.

pre 6 godina

uporno praćenje 'naših' a koji otvoreno ili malo manje otvoreno odbili da igraju za reprezentaciju.Da li su naši ako ne igraju za srbiju? Ako jesu onda su naši i oni koji igraju za sloveniju pa i oni koju su igrali u cz i partizanu a nemaju naš pasoš

Oxi

pre 6 godina

Samostalni kosarkaski preduzetnik i biznismen iz Sombora ce opeti biti najbolji, ali ce definitivno najpopularniji biti kosarkaski madjionicar iz Valjeva Milos Teodosic. Teova igra pleni, ostavlja bez bez daha, cini kosarku zabavnom, budi dete u coveku i odusevljava svakoga bez obzira na veru, boju koze i naciju. LA, Kalifornija i Teo su ljubav na prvi pogled. Treci na koga treba obratiti paznju je Bobi Marjanovic, veoma lako od njega moze postati najprijatnije srpsko iznenadjenje u NBA, i koji ce po statistikama biti tik uz S.T.R iz Sombora...

...

pre 6 godina

Teodosic sa 2 poena u dve utakmice ce da konkurise za rukija godine? A tek
bogdanovic? Da li ste vi ozbiljni? Obojica su zalutali u NBA, kome treba plej koji ne moze kos da ubode, ima snage za 5 minuta igre i fizicki i tehnicki je apsolutno
Inferioran!?

tnt

pre 6 godina

Minesota ce najdalje dogurati na istoku, svi klubovi su osrednji. U playoffu se ocekuje samo Bjelica, mozda Bobijev Pistons i Teo. Denver tesko da ce moci kao i Kingsi...

očigledno

pre 6 godina

Ja se nadam da ce se ponoviti Jokic i da ce nas neko iznenaditi i postati nosilac ekipe, a svi bi to realno mogli (u teoriji) jer ne igraju sa nekim superstarovima...

Iako niko nije konkurent za prsten (pogotovo sa GS, CC i OC, ako se uklope), nadam se da ce neko makar do finala konferencije...

xxx

pre 6 godina

Jokic je najbolji i bice najbolji i u narednim godinama. On je lider svoje ekipe, ostali su tu da popune roster. Teodosic je "ocarao" NBA publiku sa nekoliko asistencija i to je to, rekao bih malo da bi ostavio neki jaci utisak, jer osim tih nekoliko asistencija sve ostalo mu je tanko -sut, prodor igra, odbrana, spor je. Verovatno se ovo sto pisem mnogim ne svidja ali videcete na kraju sezone koliko ce minuta imati u proseku. Ja se bojim da ne bude ista prica kao sa Bobanom Marjanovicem. I njega su nasi mediji dizali u nebesa a nigde ga nije bilo.

kladzom do bola

pre 6 godina

sta ti je evropska kosarka igrac sut za dva 11-4 sut za tri 8-2 i dva skobodnaka znaci 16 poena . i neko ce mi reci to je klasa . boze boze

Basketball_Guru

pre 6 godina

Rekao bih da pravite pomalo nebitnu anketu, jer se zna da će to biti svakako Nikola Jokić. Toliko pisanja prethodnih meseci o tome da će biti nosilac franšize i glavni igrač, i sad odjednom pitanje ko će biti najbolji...

Lucky

pre 6 godina

Pitanje malo nije na mestu,Jokic je naravno najbolji i nije za poredjenje sa drugima!Teo ce posle njega biti broj 1 tob e sigurno,a posle ko dobije sansu!

don vito

pre 6 godina

Jel shvatate da je ovo samo pripremna sezona i da je Jokic u top 5 centara u NBA ligi. Bogdan nema nikakve sanse, nije atletican niti ume da vodi loptu za NBA uslove. Teo moze da postane atrakcija zbog asistencija. Bjeli je daleko bolji igrac od Bogdana i to je svima jasno. Lupajte minuseve kolko hocete, tako je prosto.

GuGa

pre 6 godina

Tesko je to porediti. Jokic se vec pokazao i verovatno ce nastaviti napredovati. Bogdanovic je u prilicno losem timu gde ce s obzirom na konkurente u momcadi verovatno imati veliku minutazu i dobre napadacke brojke (prije svega broj poena). Ali problem ce mu biti odbrana i izgubljene lopte, a pitanje je i uz kakav ce postotak suta ostvarivati napadacke brojke. Milosa ce da pojedu kojekakvi Irvinzi, Vezbruci, Kariji i slicni plejmekeri kojima ce napadanje Teodosica biti poput driblanja drveta na ulici.

bergues

pre 6 godina

Najbolju sezoni će definitivno imati Jokić.

Očekujem napredak Bobija i Bjelice. Teo bi mogao da ima dobru minutažu, na njemu je da se dokaže.

Bogdan teško da će do nekih većih minuta, a Zagorac mislim da nije nikako u planu da igra.

dzoker iznad asova

pre 6 godina

Ako nastavi tamo gde je stao prosle sezone, a zdravlje ga posluzi bar do tridesete, Nikola Jokic ce biti najbolji srpski kosarkas svih vremena, cak ako se racunaju i neki koje povremeno svojatamo poput "Pistol" Pita Maravica ili Drazena Petrovica! Kod nas vecina ljudi jos uvek prati kosarku mahom preko reprezentacije, i iako je Nikola briljirao vec u Pekingu proslog leta, to nije nista u poredjenju sa onim koliko je napredovao protekle sezone u NBA, a vec ove ocekujem da se ustali kao TOP15 NBA igrac, sto je bio Pedja Stojakovic dve sezone na svome vrhuncu, i mozda i Divac jednom. Od ostalih Evropljana to je samo jos bio Novicki u kontinuitetu, donekle i stariji Gasol, a osim Jokica se da konstantno bude u TOP15 ocekuje i od "Grka" Adetokunba. Svaka cast svim ostalim nasim kosarkasima, i nismo mi dzaba kosarkaska velesila, ali slucaj Jokica, centarskog fenomena koji u napadu igra plejmejkera, je potpuno van svake konkurencije.

Иван

pre 6 godina

Јокић. Тео ако престане да се плаши и устеже око шута (он се бар никада није устезао), Богдан ако експлодира брже од неких младих саиграча, што ће бити тешко. Бобан би чак могао да буде кориснији од Драмонда, али он би могао и да опет склизне на крај клупе Пистонса. Загорцу се можда отвори место, јер је Парсонс склон озледама, али за сада делује да је Раде незрео за НБА. Бјелица је Бјелица: он игра у погрешној екипи, и ако би успео да побегне одатле у неки паметнији плеј-оф тим, могли бисмо и од њега да видимо бум.

То је у најоптимистичнијој верзији. У оној реалнијој, само Јока и можда Тео ове сезоне могу бити с неком осетнијом вероватноћом главни играчи своје екипе. Загорца питање колико ћемо гледати, Бјелицу и Бобана такође. Фора је у томе што ће поред Јокића и Теодосића вероварно Бобан бити најатрактивнији, јер он је магнат за гледање, када је у игри. Штагод да се дешава, он је у центру пажње, и ту врсту шмека има тренутно једино још Јокић. Тео је засад, без шута, некако пасиван, спор без лопте у нападу.

cz

pre 6 godina

jokic 20+pts,11skokova,5+asistencija
teo12 pts,8+ as.
bogdan 10+ pts,4+as
to tri nasa najbolja igraca,bjelica ima ulogu neku u divljackoj ekipi dje on ne moze da dodje do izrazaja,marjanovic ce imati solidnu sezonu,i zagorac verovatno malo minuta ali strasan igrac za buducnost i reprezentaciju,bilo da se vrati u evropu ili nba

Owl

pre 6 godina

Ljudi, ajde neko upuceniji nek baci kratku analizu koji bi od nasih momaka mogao da dogura do recimo finala koferencije(ili uopste do play off-a).
Na prvi pogled Bobi je sigurica za play off(zbog slabosti Istoka), a na Zapadu su nam momci u slabijim timovima.

Romanticar s Karaburmu

pre 6 godina

Gde je ovde uopste izbor, nasi su tamo na godinu dve privremenog boravka, osim da neki zbog plate i ne ostanu jos malo. Nekim cudom taj Jokic se uklopio iz starta i jedini je nas igrac koji tamo ozbiljno igra. Ne kritikujem kvalitet ostalih, ali drugaciji je sistem igre, treniranja, niti bi se svaki iz NBA snasao u Evropi, a ni obrnuto. Ljudi probali, al mali Jokic je znacajan faktor u svom klubu i ima potencijal da postane nacionalno priznat ko Novicki, Divac i stariji Gasol, licno mislim da ce ih sve prevazici

Kole

pre 6 godina

Ko ce biti najbolji ne znam, ali znam da najvise prostora za napredak ima Bogdan, najkompletniji je u ovoj grupi, ima najbolju kondiciju i dobar je na obe strane terena, jedini problem moze da bude to sto u Kingsima nece imati od koga da uci, mada je Karter dobar mentor, ne znam sta korisno od njega moze da cuje vezano za samu igru kad je uspeh tog coveka zasnovan 80% na atleticizmu. Gorana Dragica je stvorio Stiv Nes, mene BB podseca na neispoliranu verziju Dragica, bilo bi sjajno kada bi igrao sa njim u istom timu ili da ode u Sparse ili neki sl. izvor mudrosti, jer sto rece Karter Bogdan postavlja mnogo pitanja ali bojim se da ce u Kingsima ostati gladan odgovora, nema tamo pravih ucitelja...
(trust the process, 04. oktobar 2017 17:37)

Bogdanu ne treba mentor, njemu treba sut i prodor. Tako da, ako bude mnogo vezbao i vezbao i opet vezbao, mozda dobije ulogu koju je u svakom timu imao do sada. Ovako, eto njega u odbrambenim ulogama na po desetak minuta po mecu. Da me neko ne shvati pogresno, Bogdan je odlican kosarkas, ali on igra beka sutera, a procenti suta u karijeri mu nisu na zavidnom nivou. Suter za tri poena mora imati izmedju 40-45procenata minimum, a njegov je 1/3 u karijeri. Dobra stvar je sto on igra i dobru odbranu, tako da bi mogao imati dobru rolu kao 6. igrac. Takva uloga u timu je nekako i najsladja, jer nikad ne znas kada bi mogao da eksplodiras. Voleo bih da Bogi ima NBA karijeru kao npr Hidajet Turkuoglu. Ali, jos je rano. ;)

S

pre 6 godina

Jokiću niko nije ni blizu. I ne kažem ovo jer mislim da ostali nisu talentovani, ali ova dvojica koja su već tamo (Bobi i Bjelica), već imaju svoje uloge, manje-više. Možda Bobi iznenadi. Bogdan, Teo i Rade će jednostavno morati da rade da bi stvorili sebi prostor. Ni Jokiću ništa nije bilo garantovano niti posluženo na tacni, pogotovo u prvoj godini, iako nije bio tada ništa manje nadaren. Opet je uspio da dođe do pozicije da vodi tim.

спортски уметник

pre 6 godina

Не знам колико је реално очекивати да Јокић има учинак као у другом делу прошле сезоне, јер му је сад ту и Милсап који је играч ол стар квалитета, али свакако ће бити наш најбољи играч. Тео ће имати своје асистенције, очекујем и поене, али ће зависити од минута на паркету и ако их буде добио сигуран сам да ће он то искористити. Богдан је и у Партизану и у Фенеру и у Србији кренуо лагано, деловао је бојажљиво, али је у све три екипе завршио као најбољи играч и мотор тима. То очекујем и у Кингсима, једноставно Богдан је играч коме можда треба мало више времена, али се на крају увек исплати. Бјелица тешко да може направити неки бум у Минесоти, али може бити веома важан у ротацији и то и очекујем од њега, да одигра једну солидну сезону. Боби је шоумен, увек ће правити лудницу кад је у игри, кад уђе на +20 може да убаци и по 15 поена за 5 минута, али нешто више од тога тешко, јер једноставно екипа много трпи у одбрани када он игра. Можда ако би отишао у неки клуб типа Голден Стејта или Хјустона који дају по 120 поена, па да није ни битно колико приме, али овако тешко. Загорац је играч који се мени лично много свиђа, физичке предиспозиције су му невероватне и он би у теорији требао одлично да се снађе у НБА-у, али у пракси не треба очекивати нешто много од њега, бар не у првој сезони, питање је и колико ће прилике добити да игра.

Mrsimud

pre 6 godina

Ja se nadam da ce se ponoviti Jokic i da ce nas neko iznenaditi i postati nosilac ekipe, a svi bi to realno mogli (u teoriji) jer ne igraju sa nekim superstarovima...
(očigledno, 04. oktobar 2017 12:29)

Da, Grifin, Deandre ili Galo nisu zvezde.
Ili Gasol i Konli u Memfisu, tu bi mogao Rade da se istakne kao lider lol.
A ni Bjelica ne igra sa Batlerom, Taunsom i Viginsom.
Jedini koji ima šansu (izuzev Jokića koji je već franšizni igrač) da se istakne i postane lider u ekipi je Bogdan jer igra za mladu ekipu koja je u rebuildingu.

GuGa

pre 6 godina

Druze nisi procitao pitanje... treba da kazes jednog Srpskog igraca , a ti spominjes Malouna i Brayanta... tako da si se ti obrukao...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (S.N., 4. oktobar 2017 14:00)

Druze, covek je reko da ocekuje da ce Jokic prevazici Gasola i Novickog.

Gde ja živim

pre 6 godina

Ova anketa vam malo odudara od ostatka teksta. Da bi se postavilo pitanje ko će se snaći u NBA trebalo bi da svi imaju istu startnu poziciju, a to sa Nikolom i Nemanjom nije slučaj. Dakle po svemu viđenom, mislim da će Jokić biti odličan (samo da ga mimoiđu povrede). Već je naučio kako stvari funkcionišu i tim ima poverenja u njega. Bjelica mora da skupi petlju, pa makar se pobio sa nekim. Ostali treba malo da se oslobode prvog utiska i još malo srede fizički. Tu pre svega mislim na Zagora i BB-a (mada po smelosti da šutnu rekao bih da je Boki rezervisaniji). Teo je "lud" i on će da pronađe način. Uglavnom, neka oni promovišu srpsku košarku, a ja ću da navijam. Idemo momci.

samo kazem

pre 6 godina

Teo,zasto? Zato sto iako poenterski podbaci imace svaku tekmu 10+ asist. i mozda za par kola bude i u prvoj petorci. Bogdana treba bas da krene sut i da ulazi da bude solidan.

Gde ja živim

pre 6 godina

Zaboravio sam i Bobija (izvinjavam se puno). Može da bude jako efikasno ofanzivno oružje, ali mu treba minutaža. Nadam se da Brkajlo ima neke planove sa njim. U odbrani jeste sporiji, ali može da zalepi tu i tamo neku blokadu, i naravno da pokupi dosta lopti. Kao što smo videli u svim onim "tučama" na EP i Bobi je dosta fin i mekan momak, pa je i to jedan od razloga zašto ga mnogo ne koriste.

Romanticar s Karaburmu

pre 6 godina

Mozda se nece desiti, ali posle onakve prve sezone u godinama u kojima je Jokic, zasto bi bilo nerealno da prevazidje Gasola i Novickog. Normalno ima tu mnogo faktora, ali je moguce ocekivati 15ak godina vrhunske karijere pred tim momkom. Pa vec se vidi koliko je poseban. Pa rekordi i postoje da bi ih neki novi klinci obarali, a i tamo se tako nesto ocekuje od Jokica i Pozgirisa

drmr

pre 6 godina

Ono sto mene cudi je sto su ljudi ozgleda glasali realno i zato u komentarima ne vidim nimalo onih glupih navijackih prepucavanja. Sigurno je da ce Jokic biti najbolji jer se vec dokazao i ima ozbiljnu ulogu. Odmah za njim Teodosic. Bogdan treba da se dokazuje i ove godine ne treba puno ocekivati ali verujem da ce ostaviti trag u NBA. A svakako ove sezone treba ocekivati bum od Belog i Bobija. O Zagorcu ne znam sta da kazem zaista

Miloš_NS

pre 6 godina

Nemam nikakvu dilemu da će od naših igrača u NBA najbolju sezonu imati Jokić. Ne treba zaboraviti i da njemu ovo, za razliku od nekih, nije prva sezona u NBA, da je već solidno etabliran igrač kao i da je veoma mlad.

patriota u bezaniji

pre 6 godina

najbolje bi bilo da se svi nasi snadju koliko toliko i da imamo repku koja moze amerima da zabiberi olimpijadu i s.prvenstvo

b78

pre 6 godina

Uzevsi u obzir sa kim su u timu, njihov kvalitet, godine i koliko se neki tim bori za titulu moja predikcija je Jokic ( 17-5-5). Svi od njega ocekuju neke neverovatne brojke ali mislim da nece biti puno bolji nego prosle godine jer ima vecu konkurenciju u timu i svi ce igrati bolju odbranu na njemu. Licno sa ovakvim brojkama bih bio zadovoljan. Drugi je Teo ( 7-5-7) neki kazu da popravi odbranu a ja mislim da je zasad sasvim solidan ovde i mislim da ce dobiti neku minutazu ali ne preveliku jer na njega ne mogu racunati po ugovoru druge godine. Sto se tice poena nece svakako biti prva opcija tako da je ovo po meni realno. Bogdanovic i Bjelica na nivou ( 5-5-4) a ostali ispod stim sto Bobi moze da skoci samo unutar garbage time-a pa da popravi prosek a Zagorac po meni moze da bude iznenadjenje ali ne preko ovoga sto sam prognozirao Bogdanu i Bjelici. Nakon ove sezone po meni se Bjelica i Bobi vracaju u EU.

Kole

pre 6 godina

Jokic ce imati prosek poena u razmeri 1:0,85 u odnosu na broj minuta koji bude igrao. Znaci na 100minuta, imace 85 poena. Ako kazemo da ce igrati u proseku 30minuta, imace u proseku 25 poena, izmedju 9-11 skokova po mecu i izmedju 6-8 asistencija. Da li ce to biti dovoljno za plej of, ne znam, ali ce biti nas najbolji kosarkas u NBA. Bogdan ce sa druge strane morati dosta da napreduje, Teodosic ce biti solidan debitant kada mu proradi sut. Bjelica i Marjanovic u okviru proseka iz prethodne sezone. O malom Zagorcu ne znam nista.

Jokic je jedini kosarkas sa All-Star potencijalom posle legendarnog Predraga Stojakovica. Sumnjao sam da cemo ikada vise imati igraca takvog kalibra u NBA, ali Jokic ima sve predispozicije da mu parira u statistici i cak da ga zaseni.

strucnjak

pre 6 godina

1. Jokic
2. Teo
3. Bogdan
4. Bobi
5.Bjelica
6. Zagorac
Jokic ce biti nosilac igre svog tima i kao takav bice najbolji po statistici! Teo ce imati 20ak minuta i asistencije za Grifina i Jordana na NBA ACTION-u, rupe u odbrani ce da mu krpi Beverli... Bogdan bi po ugovoru trebalo da dobije dobre minute, ali posto mu je prva godina i fizicki se istrosio letos i zato sto mu dosta zavisi od suta veoma je upitan njegov ucinak! Bobi bi trebalo da bude drugi centar Detroita i da fino nabudzi statistiku, mozda bude eto treci na listi... Bjelica u ovako mocnoj Minesoti sa ulogom koju ce mu odrediti Tibodo jednostavno nece moci da se istakne, ali ce njegov tim imati najbolji ucinak od timova gde su Srbi... Zagorac bez uvrede, jako zelen, njegove fizikalije mogu doci do izrazaja u ABA ligi, ali za NBA samo to nije dovoljno, verovatno u razvojnu ligu...

Okram "Sejn" Idul

pre 6 godina

Jokic jer se nametnuo kao Zvezda ekipe, ostali nisu ni blizu te uloge te ce za pocetak morati da se bore za svoje mesto pod suncem. Posle njega su Teo i Bogdan kao realne opcije da se nametnu za prvih pet, eventualno 6ti igraci, treba imati na umu da su "rukiji". Malu prednost bi dao Bogdanu, jer Sakremento, Divac. Mada Teo glat moze da bude prvi plej klipersa. Za ostale stvarno ne znam, nemam pojma sta se desava sa Bjelicom, treba da menja ekipu... Boban moze mnogo, ali mu bas trebaju minuti, mislim da bi eksplodirao kada bi igrao barem 20tak minuta po mecu... Zagorac, nisam ga ispratio ali s'obzirom da je potpisao ugovor posle igranja letnje lige za Memfis, ocigledno ima kvalitet/potencijal.

kladzom do bola

pre 6 godina

Ricky
on ce mozda mahati peskirom , ali neki nece ni to , nego ce biti vraceni u evropu . zivi bili i za par godina setices se ovih mojih reci

Dr.NBA

pre 6 godina

Pa, Jokić se već "snašao" (tako glasi pitanje ankete).

I to tako da je postao prva zvezda svoje ekipe. Po svim stručnjacima i naprednim statistikama Jokić je već sada top 15-20 igrač cele lige.

Tako da je potpuno besmisleno poređenje sa prognozama za tri igrača koji su tek došli u ligu, pa onda Marjanovićem koji se ni posle 2 sezone nije izborio za 5 minuta na terenu, i na kraju Bjelicom koji nije imao neku ulogu ni u daleko slabijem sastavu svoje ekipe.

спортски уметник

pre 6 godina

Ljudi, ajde neko upuceniji nek baci kratku analizu koji bi od nasih momaka mogao da dogura do recimo finala koferencije(ili uopste do play off-a). 
Na prvi pogled Bobi je sigurica za play off(zbog slabosti Istoka), a na Zapadu su nam momci u slabijim timovima.
(Owl, 04. oktobar 2017 14:10)

Тео није баш у слабијем клубу и највише од њега очекујем плеј оф. Боби није баш сигурица, јер није ни Детроит нешто, али има реалну шансу. Након њих двојице највеће шансе имају Јокић и Бјелица. Али је конкуренција ту паклена, тако да ништа није сигурно, али очекујем их у борби. Кингси су млад и талентован тим, и имају одличног тренера који им је и највећи адут, али у оваквој конкуренцији тешко је очекивати да имају шансе за по. Мемфис такође, они су били редован учесник плеј офа, али ове сезоне што због конкуренције, што због њиховог нешто слабијег тима очекујем их негде између 10 и 15 позиције

trust the process

pre 6 godina

Ko ce biti najbolji ne znam, ali znam da najvise prostora za napredak ima Bogdan, najkompletniji je u ovoj grupi, ima najbolju kondiciju i dobar je na obe strane terena, jedini problem moze da bude to sto u Kingsima nece imati od koga da uci, mada je Karter dobar mentor, ne znam sta korisno od njega moze da cuje vezano za samu igru kad je uspeh tog coveka zasnovan 80% na atleticizmu. Gorana Dragica je stvorio Stiv Nes, mene BB podseca na neispoliranu verziju Dragica, bilo bi sjajno kada bi igrao sa njim u istom timu ili da ode u Sparse ili neki sl. izvor mudrosti, jer sto rece Karter Bogdan postavlja mnogo pitanja ali bojim se da ce u Kingsima ostati gladan odgovora, nema tamo pravih ucitelja...

Stanimir Branimir

pre 6 godina

Jokića u NBA već gledaju i odnose se prema njemu kao prema superstaru, ogledalu franšize. Svi ga svrstavaju u 5-6 igrača (Antetokumbo, KAT, Simons, Embid, Jokić,...) koji su naredni talas velikih zvezda (posle LBJ, KD, Karija,...). Možda bi anketa bila realnija kada bi pitanje bilo ko će da pokaže najviše u odnosu na očekivanja.

Zagorca retko ko pominje, a nekako priželjkujem da u drugoj polovini sezone nešto klikne kod njega, dobije šansu i da je iskoristi. Mislim da dečko ima potencijal, samo se još nije skroz uskladio sam sa sobom. Doći će mu i šut uz samopouzdanje. Kad se setim kako je sam izbacio Budućnosti pre dve sezone pogađajući iz svih pozicija, govori da dečko zna da šutira...ali je izgubio samopouzdanje negde.

sale

pre 6 godina

ne mogu da verujem koliko ste dosadni sa dragićem. čovek je slovenac koko god da okreneš. majka mu slovenka, tamo je odrastao, osvojio evropsko prvenstvo sa slovenijom. pitajte nekog amerikanca ili kineza (ili koga god) koji prati nba odakle je dragić. reći će vam naravno da je iz slovenije. tako da ovo stvarno nema smisla. šta imate od toga da insistirate na tome da je srbin?!

inače, što se teme tiče: jokić će biti najbolji naš igrač u nba, jer se već probio i glavni je igrač svog tima. teo je legenda i po meni naš najbolji igrač, tako da mislim da će se i on dobro snaći. naročito sa griffinom i jordanom kojima će moći da deli asistencije kako želi. mislim da će ta kombinacija dobro funkcionisati. sa bogdanom može da bude sve. zavisi i od njega, a i o okolnostima u timu. neko ovde je rekao da carter ne može da mu bude mentor jer se njegova igra bazirala samo na fizičkoj snazi. e, tu se baš ne bih složio. to je tačno za početak njegove karijere, ali kad su počele povrede kolena, morao je da promeni način igranja, i pre svega je mnogo popravio šut. tako da bogdan itekako može da nauči mnogo toga od cartera.
pozdrav svim ljubiteljima košarke

bla

pre 6 godina

Боби је шоумен, увек ће правити лудницу кад је у игри, кад уђе на +20 може да убаци и по 15 поена за 5 минута, али нешто више од тога тешко, јер једноставно екипа много трпи у одбрани када он игра. Можда ако би отишао у неки клуб типа Голден Стејта или Хјустона који дају по 120 поена, па да није ни битно колико приме, али овако тешко.
(спортски уметник, 4. oktobar 2017 13:23)

Golden State je prosle godine bio najbolji ofanzivni tim i drugi najbolji defanzivni tim u ligi. Zato i jesu neprikosnoveni sampioni. Tako da je njima jako bitno koliko poena prime, kao i svima drugima, posto moras da das vise nego sto primis.