Utorak, 03.10.2017.

10:17

Bogdanović: Neverovatno, ušao sam umesto Kartera

Bogdan Bogdanović oduševljen je svojim debijem u NBA ligi, postigao je jedan koš u prvom nastupu za Sakramento Kingse.

Izvor: A. Kovaèeviæ

Bogdanoviæ: Neverovatno, ušao sam umesto Kartera IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

95 Komentari

Sortiraj po:

Miodrag

pre 6 godina

Iako je bespredmetno polemisati sa personama koje ne poznaju kosarku i desavanja vezana za nju ipak sam resio da nesto napisem.
1) zasto NBA a ne evropa. Pa NBA je najvisi nivo i kruna igre pod kosevima(iako ja vise volim subjektivno evropsku kosarku jer postoji taktika)
kao doktorat u nauci, snimanje u Holivodu,balet u boljsom teatru...
2) Zaradio bi u Evropi maksimum maksimuma 3mil. cisto a ovde vec sada 4-5
3)BB je izuzetan mladic,sportista i kosarkas...Da li neko shvata da je Vidmar sredio sva nasa 3 centra ... Jovic povredjen.. Kako je BB to sve sam mogao da nadoknadi?
PUNO SRECE. AKO NE BUDE ISLO,UVEK IMA GDE DA SE VRATI.ZA RAZLIKU OD ZLONAMERNIH KOJI NE MOGU NIKUDA NI DA ODU....

Duck Dodgers

pre 6 godina

Teško će Bogdan da uspe.Ovde je postao bižanstvo kod grobara i ma kako igrao on je uvek za njih bio najbolji.Ne sporim da je to bio često ali bilo je i drugačije.Prošlo srebro ,Bogdan medju najslabijima, izgovor da je bio povredjen.Fener-Zvezda tri zadnja napada bez koša.Evropsko finale četiri napada upropastio što nas je koštalo zlata.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (miško, 3. oktobar 2017 20:59)

Ajde sve, ali reći da nas je on koštao zlata je pookazatelj tvog nepoznavanja košarke... koštala nas je velika razlika koju smo stizali ceo meč... a ako ćemo upirati prstom... psihološki prelom meča deosio se kod oba promašena slobodna bacanja Kuzmića... Bogdan je bio jedini koji se usudio da šutne na kraju. Po tvom komentaru... ti gledaš samo Zvezdu i reprezentaciju od košarke... podsećaš me na zvezdine instant navijače vaterpolo kluba... pozdrav.

Pa

pre 6 godina

Sta ljudima nije jasno ,mislite da isti taj Karter nije imao neki slican osecaj prvi put kad je cuvao Dzordana .Poseban osecaj covek je bukvalno mit ,mozda i najbolji danker ikada .Veliki ER KANADA

miško

pre 6 godina

Teško će Bogdan da uspe.Ovde je postao bižanstvo kod grobara i ma kako igrao on je uvek za njih bio najbolji.Ne sporim da je to bio često ali bilo je i drugačije.Prošlo srebro ,Bogdan medju najslabijima, izgovor da je bio povredjen.Fener-Zvezda tri zadnja napada bez koša.Evropsko finale četiri napada upropastio što nas je koštalo zlata.

DJ

pre 6 godina

Malo sam pretalasko net i video da ovaj Karter u svojoj karijeri nista nije osvojio sem sto je dobro zakucavao. Dok je Bogdan osvajao evroligu, nacionalna prvenstva, kupove i to sa svojih dvadesetpet godina. Tako da se u startu vidi ko je veci igrac i Bogdan nema zasto da se odusevljava sa tim likom kad je vise ostvario od njega.
(Goran, 03. oktobar 2017 14:35)

Ajde malo bolje da pretalaskas taj tvoj net, da se ne brukas bas!
Igraca koji je bio:
-ROY
-8×All star
-u 2. i 3. timu cele NBA
-Olimpijski sampion gde je bio i najbolji igrac tog tima
-Slam Dunk sampion
-19 sezona u NBA
-22. po broju poena svih vremena (24.555pts...ajde broj do toliko a kamoli da das toliko poena u najjacoj konkurenciji na svetu)
-5. na listi najvise postignutih 3pts svih vremena (valjda znas ko je veliki Pedja Stojakovic i kakav je trojkas bio, e on ti je 16. na toj listi)
-U svoje vreme najveci superstar NBA (cak 4 puta, a od toga 3 za redom biran sa ubedljivo najvecim brojem glasova za All star game)
-jedan od naboljih igraca u protekloj deceniji
-covek koga je MJ na pocetku karijere proglasavao za svog naslednika
-covek koji je najbolji dunker u istoriji ove igre
-covek koji i sa 40 godina i dalje je legitiman clan rotacije NBA play off tima i koji i dalje zna da stavi 20pts na mecu i zakuca kroz noge na treningy
-Buduci Hall of Fame
E sada, trenutno ne mozes njega ni staviti u recenicu sa jednim perspektivnim kosarkasem, NBA rookijem a kamoli praviti ta glupa poredjenja! Postovanje prema istinskoj kosarkaskoj legendi Vinsanityu!!!

Thilmo

pre 6 godina

Nista od tebe ako nastaviš da ćoškariš i čekaš loptu, toga u NBA nema. Ako ne budeš "bezobrazan" istrunućeš na toj liniji za 3 poena a loptu dobiti nećeš.

Mirko

pre 6 godina

Najbolji naš košarkaš???
Pored Jokića i Tea?
Aj malo realnosti
(Znači Haoos (čisto onako komentar),3. oktobar 2017 16:14)

Slažem se sasvim.Čim je počeo meč okrenuo sam sa Denvera i Grizlisa na Kingse da vidim Bogdana, gledao i iskreno smorio sam se malo.Nije bio loš,nego prosto je ovo prvi nastup,opipava situaciju,upoznaje se,što je po meni i pametno,ali puno nije moglo da se vidi.
Igra odbranu,to je ok,malo dok vidi gde se postavlja,gde treba da bude,kolko vidim igra se praktično sa dva pleja odnosno beka i oi se menjaju u vođenju lopte i kreiranju i to je ono kako će Kingsi da igraju jer imaju puno dobrih bekova-plejeva i želeće da ih sve uposle i iskoriste.
Teo je realno više pokazao,neću reći bolji,ali iskustvo čini svoje.
Pošto sam se smorio na Kingsima i vratio sam se na Denver i bio zadovoljniji igrom Jokića.Kod njega nema nesigurnosti,on suvereno vlada ekipom i terenom,osim kad pusti pleja da kreira igru umesto njega a on igra samo napad i gura se pod košem sa njihovim centrima.
Dao je dosta koševa i uticaj na igru je dakle liderski. Nema priče.

Zagorac je bio u trenerci,nije ga bilo na spisku,čak sam mislio da neće ni igrati,posle sam video da je nešto malo igrao,ne mogu da komentarišem...

Tu je i Bjelica,Bobi,imamo dosta naših-videćemo ko će šta pokazati,nadam se da će svi da razbiju i da ćemo biti ponosni na njih.
Brinem se samo da me ne strefi neka srčka,jer brate sve kasno-noćni termini,riknuću ako budem sve gledao,a želiiim! :D

Memfis

pre 6 godina

@koki Ja sam i napisao da bih i ja postupio kao Nedović i Bogdan kao i da to tako ne treba. Jokić ima pravi pristup, baš ga briga što je preko puta njega Dankan, on ubaci preko 20 poena.

matori

pre 6 godina

@ kada ga prođu prve impresije i malo se navikne na okolinu i protivnike, biće to dobro....
(matori, 03. oktobar 2017 13:23)

zaboravih da napišem, da kao i svaki evropljanin koji dođe u NBA treba da dobije koji kilogram mišića, da bi mogao da se nosi sa protivnicima....

petarczv

pre 6 godina

Malo sam pretalasko net i video da ovaj Karter u svojoj karijeri nista nije osvojio sem sto je dobro zakucavao. Dok je Bogdan osvajao evroligu, nacionalna prvenstva, kupove i to sa svojih dvadesetpet godina. Tako da se u startu vidi ko je veci igrac i Bogdan nema zasto da se odusevljava sa tim likom kad je vise ostvario od njega.
(Goran, 03. oktobar 2017 14:35)

Druze ako je tebi trebao net da vidis ko je vince carter aka air canada onda treba da batalis sve...

Da mogu da biram karijeru u nba posle neprikosnovenog jordana izbrao bi da budem carter. Takva dominacija i posterizovanje svih zivih po nba nikad nije vidjena.

Stef

pre 6 godina

Tek je početak, potrebno je najmanje pola godine adaptacije, ali su u NBA uvek dobro prolazili dobri šuteri iz Evrope (Peđa, Novicki). Važno je da ne bude previše fin u igri.

kiza

pre 6 godina

Naš najbolji košarkaš trenutno i sportista godine 100%.
(ada, 03. oktobar 2017 14:48)

Ne mogu da se slozim i da je trenutno nas najbolji kosarkas(osim ako ne mislis samo na ove koji su igrali ep.),a za sportistu godine nikako.
Sta sa Ivanom Spanovic....rvace,odbojkasice,vaterpoliste,da ne nabrajam dalje.A Bogdan je neosporno talentovan i radan tako da ako bude bio koncentrisan na to sto treba da radi(,a ne da bude fasciniran gde,s kim i protiv koga igra),bude drzak i ako treba pomalo bezobrazan (onako "sportski") napraviće dobru karijeru u NBA.

Znači Haoos (čisto onako komentar)

pre 6 godina

Naš najbolji košarkaš trenutno i sportista godine 100%.
(ada, 03. oktobar 2017 14:48)

Najbolji naš košarkaš???
Pored Jokića i Tea?
Aj malo realnosti

a koje su boje te kantice i lopatice?

pre 6 godina

Malo sam pretalasko net i video da ovaj Karter u svojoj karijeri nista nije osvojio sem sto je dobro zakucavao. Dok je Bogdan osvajao evroligu, nacionalna prvenstva, kupove i to sa svojih dvadesetpet godina. Tako da se u startu vidi ko je veci igrac i Bogdan nema zasto da se odusevljava sa tim likom kad je vise ostvario od njega.
@Goran
Osim sto je Vince bio 8 puta ucesnik "All star" meceva, bio je u 2. i 3. petorci NBA lige nekoliko puta, ruki godine, itd.
Dakle, ako je Bogdan bolji, nece imati problema da uzme ruki godine, jel tako?
Iskreno, Bogdan moze da bude negde na nivou Dragica i Bojana Bogdanovica. Da je trojka, imao bi bolje sanse da uspe .. trojke u NBA nisu bas fizicki dominantne, ima par koji mogu da igraju i cetvorke ali to je to - ne treba neka fizikalnost. Na dvojci su uglavnom najbolji i fizicki najdominantniji igraci - tu tesko da moze da se izbori sa bilo kim u prvih par sezona, a mozda ni kasnije. Tako da morace da igra na pleju .. kad je Marko Jaric napravio solidnu karijeru u NBA, napravice i Bogdan, ali ne verujem da ce moci da dodje do karijere kakvu je imao Stojakovic ..

Rajko

pre 6 godina

Ubila ga je trema, kao da su mu bile vezane ruke, cak su mu svirani i koraci iz banalnih situacija. Sve zajedno od izmene s Karterom i prvim nastupom je ostavilo preveliki utisak na njega. Sva sreca pa postoje ove pripremne utakmice do zvanicnog pocetka, tek nas cekaju neprospavane noci sigurno.

Goran

pre 6 godina

Malo sam pretalasko net i video da ovaj Karter u svojoj karijeri nista nije osvojio sem sto je dobro zakucavao. Dok je Bogdan osvajao evroligu, nacionalna prvenstva, kupove i to sa svojih dvadesetpet godina. Tako da se u startu vidi ko je veci igrac i Bogdan nema zasto da se odusevljava sa tim likom kad je vise ostvario od njega.

Som

pre 6 godina

Kad Šved nije mogao da ima neku ozbiljnu ulogu u NBA neće ni Bogdan, a složićemo se da je Šved mnogo bolji igrač od BB. 
Jednostavno, NBA je druga dimenzija, a evropska košarka 3 lige ispod nje.
(Ra, 03. oktobar 2017 12:09)

Bravooooo

Evo šta je Dražen radio u Europi a u NBA prve dve godine je igrao jako malo..a ove vaše zvezde devedesetih godina prošlog stoljeca NBA nebi videli..

1989 Ceserta-Real Madrid 113-117

Dražen je imao svoju večer, a to je najbolje na svojoj koži osjetila Caserta. Igrajući u dresu Reala Dražen je Caserti te 1989. godine utrpao nevjerojatna 62 koša. Nitko nije mogao zaustaviti Dražena...

1985 Kup prvaka Cibona Real Madrid 87-78

Prvi Draženov naslov s Cibonom. Kup prvaka 1985 godine Cibona je igrala protiv Reala. No Španjolci nisu mogli zaustaviti Dražena. Ubacio je 36 koševa, slobodna bacanja gađao je 14-14.

1989 Real-Barcelona 88-87

Te večeri opet mu nitko nije mogao ništa. Dražen je u dresu Reala mrskom rivalu Barceloni zabio 42 koša.

1986 Cibona-Limoges116-106

I danas se prepričava legendarna večer u kojoj je Dražen Petrović 1986. godine u dresu Cibone zabio 51 koš Limogesu u Euroligi. Sjajnu večer Dražen je okrunio i s 10 asistencija...

1993 New Jersey-Houston

Posebno je volio igrati protiv Houstona. Jednu večer, stavili smo dobrog braniča na njega, a on mu je zabio 44 koša, rekao je Rudy Tomjanovich, trener Rocketsa.

1984 Cibona-Šibenka

Bio je to prvi nastup Dražena u dresu Cibone protiv "svoje" Šibenke. Dražen nije imao milosti, zabio je 45 koševa, a igralo se treće kolo prvenstva Jugoslavije. 

1986 Cibona-Šibenka

Opet Šibenki i opet nije imao milosti. U 21. kolu prvenstva Jugoslavije Dražen je bivšem klubu zabio 52 koša! Najviše od svih osam koliko je odigrao u dresu Cibone protiv svog bivšeg kluba.

1987 Crvena zvezda-Cibona 103-104
Dražen postiže 48 koševa

1987 Finale Kupa Cibona- Bosna Sarajevo 110-98 Dražen postiže 46 koševa

Šecer na kraju

1985 Cibona-Simac 111-95

Protiv milanskog Simaca u Euroligi Dražen je zabio 47 koševa uz nevjerojatnih 30 asistencija. Sudjelovao je u 99% Ciboninih koševa. Prema riječima Ace Petrovića, jedna od najboljih izvedbi Dražena u dresu Cibone ikada...

ludak

pre 6 godina

morace da se potpuno, bezuslovno i bez odlaganja posveti novom kolektivu.
dakle, da radi sta mu se kaze. tacka.
jedino tako moze da ostavi neki trag tamo.
kao i u svakom drugom kolektivu.
drzi se, bogdane! :)

zekan17

pre 6 godina

Svaaka cast,ali Bogdana odmah u vatru. Ima kvalitet i energiju. Sve sto je potrebno za NBA. Nadam se vecoj minutazi kad krene takmicenje.

Bojan

pre 6 godina

Al najaci su ovi kojima je najveci uspeh u zivotu kad popiju deset piva ispred zadruge a u pauzi pljuju coveka koji je stigo do najbolje lige na svetu. Ajde razidjite se nesposobnjakovici, vi se razumete dal njemu fali i sta mu fali, nemoz da pogodite kontejner tim praznim limenkama od piva.

monden

pre 6 godina

Iako, na prvi pogled, ovaj momak deluje dosta nežno za NBA, mislim da u njemu ima unutrašnje snage da tamo napreduje i napravi solidan rezultat.

Tetka Novka 011

pre 6 godina

Bas jedva cekam da vidim dal ce i ovde da ti se dozvoljava da sutiras po 15 trojki po mecu.Smesno je njegovo velicanje.....od 15 pokusaja i Raduljica bi pogodio 3....

Susjed

pre 6 godina

@C i n i k
Napad je kraći u NBA pa se zato igra brže???
Nema taktike?
Sve se svodi na uzmi loptu i šutiraj???
Predlažem ti da počneš pratiti neki drugi sport.

Oxi

pre 6 godina

U NBA gde se jaka kontakt igra podrazumeva, Bogdanu sa njegovom gradjom kao u plivaca ili odbojkasa, ce trebati citava ova prva godina da se makar samo koliko toliko fizicki dovede u red. Kosarkaski biznismen iz Sombora ce opet biti dobar, Teo sa njegovom magijom je vec zacarao Ameriku, Bobiju najzad sledi puna afirmacija, dok ostalim Srbima u NBA sledi borba za puko prezivljavanje...

drvobradi

pre 6 godina

Ne znam sto mu ljudi zameraju odusevljavanje NBA-om, to je cesto kod rukija. Ima i onih koji nastupe drsko, bez postovanja, pa ih onda stariji igraci stave na mesto, nekada ih i namerno ponize. Retko koji je od prvog dana postao vodja. U svakoj profesiji je uglavnom tako. Posle mesec dana ce ga popustiti, sto bi rekao Muta, sve je to normalno.

Ra

pre 6 godina

Kad Šved nije mogao da ima neku ozbiljnu ulogu u NBA neće ni Bogdan, a složićemo se da je Šved mnogo bolji igrač od BB.
Jednostavno, NBA je druga dimenzija, a evropska košarka 3 lige ispod nje.

C i n i k

pre 6 godina

Igra se brze jer napad traje krace, a cela utakmica duze,sve je podredjeno spektaklu i biznisu,mnogo se sutira i nema nikakve taktike u Nba,taktika je da ostanes sam i da pucas.To je sve. Nesto bas nisam uveren da ce BB i Teo da imaju zapazenije role u Nba ali ok,daj Boze da gresim.U Nba se ceni kad si konstantan,znaci ako dajes 12 p po utakmici da to uvek bude min.toliko,a BB ima te oscilacije u igri,moze da pogodi 30 p ali ga sutra nema nigde,Teo je cudan, i isto moze da ide od virtouza do gubitnika. Ima sposobnost za vanserijske asistencije pa mislim da ce malo bolje da prodje od BB.

srndach

pre 6 godina

Pola komentatora nije ni culo za BB pre ovog evropskog prvenstva ... a pricaju svasta ...
Covek tesko radi i ima srece da u tom teskom radu ima fizicke predispozicije i podrsku blize porodice i prijatelja ...
Uziva u zivotu i trudi se najbolje sto moze da ostvari svoj san. A tek mu je 25 ...
Koliko komentatora je u svojoj bransi iole blizu ostvarenju svog sna ? Pa makar i 50oj ...

Mister Gagi

pre 6 godina

I meni je neverovatno kako si ocajno sutirao na EP
(Tetka Novka 011, 03. oktobar 2017 10:43)

Znas jedno vreme za ljude, pogotovo muskarce koji su perfidno maliciozni i ogovaraju, se govorilo da su kao tetke. E vidis Novka ti si bas tetka. Postoji jos gori izraz ali ipak postujem zene i prave tetke. Sta je bilo? Decko nije dobar mada je dao sve od sebe na evropskom? Deluje bre da imate sopstvene poslove i uvek visoko postavljene kriterijume u zivotu. Znamo da nije tako, zivite sa roditeljima, cekate od drzave da vam da posao a onda necete da radite za 300 € jer ste svi tetkasta aristokratija. Vidis Bogdan je od malena znao sta mu lezi i sta mu obezbedjuje zivot. A to ostvaruje kroz tezak rad i jedno umereno i fino ponasanje koje vi prosecne tetke ne mozete da dostignete jer ste puni besa. Ne pominjem sramotu kao logican kraj kometara jer vam je operisana davno.

djed

pre 6 godina

Bogdane prijatelju, neka te ovi komentari motivisu da napravis nesto od sebe u NBA i ako da Bog ostanes u inostranstvu, jer tamo te niko nece pljuvati iz ogorcenosti prema sopstvenom zivotnom neuspehu. Isti razlog i mene drzi i drzace me podalje jos dugi niz godina. Pozdrav iz dijaspore

koki

pre 6 godina

Pogrešan pristup, tako je i Nedović pisao "Onaj osećaj kad te preuzme Kobi" pa znamo šta je bilo s njim tamo. Meni je Karter bio omiljeni igrač kao klincu i ja bih se isto osećao kao Bogdan, ali to ne znači da je to ispravno ako oćeš da doguraš do značajnog člana rotacije.
(Memfis, 3. oktobar 2017 11:21)

Sta ima lose u tome sto je Nedovic pricao to sto je pricao? Ti da te cuva Kobi ponasao bi se sasvim normalno? Ne bi se uopste uzbudio? Dajte ljudi ne mlatite praznu slamu. Da te u mogucnosti da se samo slikate sa Kobijem tu sliku biste uramili i okacili na svaki zid u kuci i brze bolje pokazali je svima koje poznajete. Pustite ljude da uzivaju u NJIHOVIM zivotima, kad vi to ne znate da radite.

Nikola

pre 6 godina

Za ove dole sto mu sad zameraju odusevljenje NBAom: decko je od malih nogu gledao Nba majstore, izmedju ostalih i tog Kartera,mastao i sanjao da zaigra tamo jednom. Sad kad mu se to ostvarilo ima pravo da se odusevljava koliko god hoce jer ume da ceni ono sto mu zivot pruza, zato je i zasluzio. A vi kojima se snovi nisu ostvarili ponasate se kao da vam je u najmanju ruku krivo zbog njega, pa vam od zivota ostaje samo da komentarisete po portalima

Bane

pre 6 godina

(WillyWonka, 3. oktobar 2017 10:40)

Nema brzinu za NBA pa naučiće, to isto važi iza šut. Sve se to treningom da popraviti. Samo je bitna želja i furaš daleko doguraš

Filip

pre 6 godina

Ma koliko ti je gotivno u životu kad treniraš basket od kad si klinac i onda jednom doživiš da uđeš u igru umesto Kartera, i odmeniš ga u čuvanju Đinobilija.
Samo napred dečko, kidaj!

Memfis

pre 6 godina

Pogrešan pristup, tako je i Nedović pisao "Onaj osećaj kad te preuzme Kobi" pa znamo šta je bilo s njim tamo. Meni je Karter bio omiljeni igrač kao klincu i ja bih se isto osećao kao Bogdan, ali to ne znači da je to ispravno ako oćeš da doguraš do značajnog člana rotacije.

Verovatno kad Carter prdne, miriše?

pre 6 godina

Vince Carter je duboko zagazio u 41. godinu života. Imaš i veću platu od njega. Crvenim zbog ovakve izjave. Transfer blama. Nema ništa od ovog Bogdanovića. Koliko je ponizan, ima da mu se stegne ruka na svakoj utakmici, a posle neće ni igrati ili samo na kašičicu. Evo, ko sme da se kladi, sad dok nije počela sezona 2017?

Giga

pre 6 godina

Bogdan nema velike perspektive u NBA.Nema nijedan element u njegovoj igri gde je bar priblizno dobar kao igraci koji igraju na njegovoj poziciji.Bice prosecan NBA igrac.Bice i utakmica gde ce davati i po 30 poena ali nekakav prosek izmedju 10-15 realno sto naravno nije lose ali nije nista specijalno.Mislim da bi mu bolje bilo da je ostao u Evropi gde bi bio jedan od najboljih ili cak i najbolji igrac.

dusan

pre 6 godina

Plasim se da ce moje prognoze nakon potpisivanja za NBA ekipu da se obistine: 5,6 minuta po utakmici, prosek toliko poena...Nije NBA za njega, bolje u Evropi da igra...ali nek odigra sezonu, dve i nek se vrati kao Veseli i nek igra

sekula

pre 6 godina

spurs@ jeste 30% suta za tri poena ali koliko je bilo u poslednjoj sekundi kad ostali ne znaju sta da rade,bogdan je igrao i pleja pa se puno trosio skoro 38min po utakmici i nijedna akcija nije bila izgradjena da ostane sam na sutu????? smao treba biti realan

john doe

pre 6 godina

Ovi "intelektualci" sto pljuju po komentarima i tako pokusavaju da lece sopstvene frustracije bi pre svakog komentara kako neko veze nema ili je ovakav ili onakav, trebalo da napisu koji su to oni uspeh postigli u svom zivotu, pa se nalaze kompetentnim da pljuju po tudjem uspehu i omalovazavaju...decko igra u najjacoj kosarkaskoj ligi na svetu, vec sada je zaradio para za ceo zivot, i nadju se strucnjaci da pricaju kako veze nema s kosarkom...ali razumem ih, sta ce, njegov uspeh ih samo podseti koliko je velik njihov neupeh, pa moraju tu frustraciju da lece ostavljanjem omalovazavajucih komentara...jadno. BOGDANE UZIVAJ I NEK TI JE SA SRECOM!

dusan

pre 6 godina

Ne treba brkati Evropu i NBA...Najbolji igrac Evrope ne mora da znaci da ce da uspe tamo...tamo se trazi gabarit, kao Jokic sto prevrce traktorske gume, Novicki, Gasol, onaj klinac iz Finske, Divac...setimo se i da je Djordjevic bio najbolji, bolji od svih pomenutih, ali nije napravio u Americi ono sto su ovi koje sam pomenuo...Zato mislim da Bogdanov gabarit fizicki nije za NBA, druga kosarka se igra...On koji je briljirao na EP , tamo mi deluje kao neko kad iz petlica upadne u seniorski tim...Sumjicav sam i za Tea, a za Zagorca manje brinem nego za ovu dvojicu...Meni je ipak posle sampionske sezone sa Fenerom, odlazak u ekipu gde cu na kasicicu dobijati sansu i gde ce 5 poena biti uspeh, ipak korak unazad

Predrag

pre 6 godina

Nije ponizan, samo je skroman i lepo vaspitan momak. Te osobine se vide i cene. Nedostaje ona pozitivna drskost, ali naučiće ga oni agresivnosti, nema tu brige...

Goran

pre 6 godina

"Vince Carter je duboko zagazio u 41. godinu života. Imaš i veću platu od njega. Crvenim zbog ovakve izjave. Transfer blama. Nema ništa od ovog Bogdanovića. Koliko je ponizan, ima da mu se stegne ruka na svakoj utakmici, a posle neće ni igrati ili samo na kašičicu. Evo, ko sme da se kladi, sad dok nije počela sezona 2017?
(Verovatno kad Carter prdne, miriše?, 3. oktobar 2017 11:07) "

A ja osećam transfer blama kad čitam tvoj komentar. Čoveče, Karter je jedna od legendi ove igre, sasvim je OK što ga Bogdan poštuje. Ima li ičega u životu što ti smatraš vrednim, ili su te roditelji u ranom detinjstvu baš toliko zasipali igračkama, da nemaš sposobnost da ceniš bilo šta i da fokus držiš duže od 5 sekundi?
Biti pristojan i biti ponizan nije isto. Ako ti misliš da je bahatost neka pozitivna ljudska osobina, onda ne znaš ni šta znači biti čovek.

WillyWonka

pre 6 godina

Mislim da Bogdan nije trebao u NBA, on je upravo tip igrača koji može biti car u Evropi, a u NBA prosjek.
Ali zaradiće preko bare puno više para, ako je to razlog, neka je otišao. Mislim da bi veće ime postao u Evropi i da nema puno toga ponuditi u NBA. Neke stvari koje u Evropi prolaze, u NBA ne mogu. On nema brzinu za NBA, nije neki izuzetan šuter, niti genijalan asistent, pa će vjerovatno klupa biti dugo grijana.

spurs

pre 6 godina

Kao da ima 15 a ne 25 godina. Teo verujem da će uspeti jer on ima mentalitet da ga baš briga ako ga ne ide jedno veče, plus uvek može da isporuči 7-8 asistencija.

Bogdan sa druge strane je jako labilna ličnost, kad mu ne uđe prvi šut dečko se raspadne, 30% šuta za tri na EP, uz ogroman broj šuteva, patetično... Urušiće ga pritisak koji sam stvara, on tamo nema šta da ponudi, nit brzine nit driblinga, samo šut koji je konstantan svake prestupne godine. Biće ista priča kao sa Bjelicom, a kao posledica nećemo imati nikakve koristi od njih u reprezentaciji.

Jedino Jokić napreduje velikom brzinom, ali s obzirom na to da je već krenuo da izbegava repku a nije stekao nikakav kredit u njoj i on je pod znakom pitanja...

wasd

pre 6 godina

Ako ne zelis da se nerviras jednostavno prestanes da citas komentare.. Mesec dana nisam citao i bilo mi je ekstra a onda udjem na vest o srpskom kosarkasu koji tek pocinje karijeru u NBA i osetim takav gnev i nemir u sebi od velikih strucnjaka i iskvarenih ljudi pre svega. Definitivno vise nikada necu uci na komentare u nadi da cu citati zdravu diskusiju.

Aleksa

pre 6 godina

Samo napred kralju...sa srecom. Ono sto mene fascinira je nivo njegovog odusevljenja s obzirom da dolazi kao jedan od najboljih evropskih igraca...

antiDebil

pre 6 godina

Bogdan, Zofri i Bertans su bili na parketu a LeBranko je u fmp, LeJaka ko zna gde i LeKlovan u Bambergu... !!
Pa da, nije ni cudo sto su panteri ktali pehar, igrali 5 na 3, gadjali igrace bakljama, trenera loptama, prekidali utakmice pp aparstima i pravili sav onaj lom i haos. Da je polovina tih para koje je drzava upumpala u mali privatni uplakani klub zavrsilo u Partizanu danas bi sva 3 fmp-a bila u zamrzivacu !

Ethan Hunt

pre 6 godina

@WillyWonka Pa ti misliš da je lako doći iz Evrope i odmah prve sezone imati nba minutazu 40 min??? Drugačiji je sistem. Moraće još više da ojača fizički i da pohvata igru i akcije na terenu. Prva je sezona I ako bude imao prosek 10 poena po utakmici sa tako malom minutazom biće dobro. Prilagođavanje tek počinje. Samo da ga povrede zaobiđu.

Milan

pre 6 godina

A ono, nije više ni klinac, 25 godina. Da li je sva ta fascinacija vrsta odbrambenog mehanizma, nesigurnost, šta li već. Ipak ima neki renome iza sebe, trofeje, silne medalje. Ubrzanje sa 33 na 45 obrtaja mu sigurno ne prija, fali i svežine, naigrao se košarke ove godine. Videćemo, ima ozbiljnu konkurenciju u ekipi, svi grizu i moraće sam da se dokaže, Divac i Pedja tu ne pomažu. Srećno mu bilo.

Zox

pre 6 godina

Bogdan je super, samo ne znam sta ce mu ponasanje tipa "fan-klub", kao da je otisao u NBA kao obozavatelj... I oni su ljudi, treniraj, sine, pa igraj kao oni, mozes ti to...

Gde ja živim

pre 6 godina

Boki opusti se, uživaj i biće sve kako treba. NBA jeste drugačiji od Evrope po dosta stvari, ali u osnovi je to "samo" košarka koju svi znamo i volimo, a ti puno bolje radiš od mnogih od nas "kauč selektora i trenera". Znači grizi koliko možeš, radi ono što znaš i brojke će doći. To važi za sve naše igrače. Samo jako.

Aleksa

pre 6 godina

Samo napred kralju...sa srecom. Ono sto mene fascinira je nivo njegovog odusevljenja s obzirom da dolazi kao jedan od najboljih evropskih igraca...

wasd

pre 6 godina

Ako ne zelis da se nerviras jednostavno prestanes da citas komentare.. Mesec dana nisam citao i bilo mi je ekstra a onda udjem na vest o srpskom kosarkasu koji tek pocinje karijeru u NBA i osetim takav gnev i nemir u sebi od velikih strucnjaka i iskvarenih ljudi pre svega. Definitivno vise nikada necu uci na komentare u nadi da cu citati zdravu diskusiju.

Zox

pre 6 godina

Bogdan je super, samo ne znam sta ce mu ponasanje tipa "fan-klub", kao da je otisao u NBA kao obozavatelj... I oni su ljudi, treniraj, sine, pa igraj kao oni, mozes ti to...

Goran

pre 6 godina

"Vince Carter je duboko zagazio u 41. godinu života. Imaš i veću platu od njega. Crvenim zbog ovakve izjave. Transfer blama. Nema ništa od ovog Bogdanovića. Koliko je ponizan, ima da mu se stegne ruka na svakoj utakmici, a posle neće ni igrati ili samo na kašičicu. Evo, ko sme da se kladi, sad dok nije počela sezona 2017?
(Verovatno kad Carter prdne, miriše?, 3. oktobar 2017 11:07) "

A ja osećam transfer blama kad čitam tvoj komentar. Čoveče, Karter je jedna od legendi ove igre, sasvim je OK što ga Bogdan poštuje. Ima li ičega u životu što ti smatraš vrednim, ili su te roditelji u ranom detinjstvu baš toliko zasipali igračkama, da nemaš sposobnost da ceniš bilo šta i da fokus držiš duže od 5 sekundi?
Biti pristojan i biti ponizan nije isto. Ako ti misliš da je bahatost neka pozitivna ljudska osobina, onda ne znaš ni šta znači biti čovek.

Nikola

pre 6 godina

Za ove dole sto mu sad zameraju odusevljenje NBAom: decko je od malih nogu gledao Nba majstore, izmedju ostalih i tog Kartera,mastao i sanjao da zaigra tamo jednom. Sad kad mu se to ostvarilo ima pravo da se odusevljava koliko god hoce jer ume da ceni ono sto mu zivot pruza, zato je i zasluzio. A vi kojima se snovi nisu ostvarili ponasate se kao da vam je u najmanju ruku krivo zbog njega, pa vam od zivota ostaje samo da komentarisete po portalima

Bojan

pre 6 godina

Al najaci su ovi kojima je najveci uspeh u zivotu kad popiju deset piva ispred zadruge a u pauzi pljuju coveka koji je stigo do najbolje lige na svetu. Ajde razidjite se nesposobnjakovici, vi se razumete dal njemu fali i sta mu fali, nemoz da pogodite kontejner tim praznim limenkama od piva.

Mister Gagi

pre 6 godina

I meni je neverovatno kako si ocajno sutirao na EP
(Tetka Novka 011, 03. oktobar 2017 10:43)

Znas jedno vreme za ljude, pogotovo muskarce koji su perfidno maliciozni i ogovaraju, se govorilo da su kao tetke. E vidis Novka ti si bas tetka. Postoji jos gori izraz ali ipak postujem zene i prave tetke. Sta je bilo? Decko nije dobar mada je dao sve od sebe na evropskom? Deluje bre da imate sopstvene poslove i uvek visoko postavljene kriterijume u zivotu. Znamo da nije tako, zivite sa roditeljima, cekate od drzave da vam da posao a onda necete da radite za 300 € jer ste svi tetkasta aristokratija. Vidis Bogdan je od malena znao sta mu lezi i sta mu obezbedjuje zivot. A to ostvaruje kroz tezak rad i jedno umereno i fino ponasanje koje vi prosecne tetke ne mozete da dostignete jer ste puni besa. Ne pominjem sramotu kao logican kraj kometara jer vam je operisana davno.

Predrag

pre 6 godina

Nije ponizan, samo je skroman i lepo vaspitan momak. Te osobine se vide i cene. Nedostaje ona pozitivna drskost, ali naučiće ga oni agresivnosti, nema tu brige...

koki

pre 6 godina

Pogrešan pristup, tako je i Nedović pisao "Onaj osećaj kad te preuzme Kobi" pa znamo šta je bilo s njim tamo. Meni je Karter bio omiljeni igrač kao klincu i ja bih se isto osećao kao Bogdan, ali to ne znači da je to ispravno ako oćeš da doguraš do značajnog člana rotacije.
(Memfis, 3. oktobar 2017 11:21)

Sta ima lose u tome sto je Nedovic pricao to sto je pricao? Ti da te cuva Kobi ponasao bi se sasvim normalno? Ne bi se uopste uzbudio? Dajte ljudi ne mlatite praznu slamu. Da te u mogucnosti da se samo slikate sa Kobijem tu sliku biste uramili i okacili na svaki zid u kuci i brze bolje pokazali je svima koje poznajete. Pustite ljude da uzivaju u NJIHOVIM zivotima, kad vi to ne znate da radite.

Filip

pre 6 godina

Ma koliko ti je gotivno u životu kad treniraš basket od kad si klinac i onda jednom doživiš da uđeš u igru umesto Kartera, i odmeniš ga u čuvanju Đinobilija.
Samo napred dečko, kidaj!

Gde ja živim

pre 6 godina

Boki opusti se, uživaj i biće sve kako treba. NBA jeste drugačiji od Evrope po dosta stvari, ali u osnovi je to "samo" košarka koju svi znamo i volimo, a ti puno bolje radiš od mnogih od nas "kauč selektora i trenera". Znači grizi koliko možeš, radi ono što znaš i brojke će doći. To važi za sve naše igrače. Samo jako.

spurs

pre 6 godina

Kao da ima 15 a ne 25 godina. Teo verujem da će uspeti jer on ima mentalitet da ga baš briga ako ga ne ide jedno veče, plus uvek može da isporuči 7-8 asistencija.

Bogdan sa druge strane je jako labilna ličnost, kad mu ne uđe prvi šut dečko se raspadne, 30% šuta za tri na EP, uz ogroman broj šuteva, patetično... Urušiće ga pritisak koji sam stvara, on tamo nema šta da ponudi, nit brzine nit driblinga, samo šut koji je konstantan svake prestupne godine. Biće ista priča kao sa Bjelicom, a kao posledica nećemo imati nikakve koristi od njih u reprezentaciji.

Jedino Jokić napreduje velikom brzinom, ali s obzirom na to da je već krenuo da izbegava repku a nije stekao nikakav kredit u njoj i on je pod znakom pitanja...

Susjed

pre 6 godina

@C i n i k
Napad je kraći u NBA pa se zato igra brže???
Nema taktike?
Sve se svodi na uzmi loptu i šutiraj???
Predlažem ti da počneš pratiti neki drugi sport.

DJ

pre 6 godina

Malo sam pretalasko net i video da ovaj Karter u svojoj karijeri nista nije osvojio sem sto je dobro zakucavao. Dok je Bogdan osvajao evroligu, nacionalna prvenstva, kupove i to sa svojih dvadesetpet godina. Tako da se u startu vidi ko je veci igrac i Bogdan nema zasto da se odusevljava sa tim likom kad je vise ostvario od njega.
(Goran, 03. oktobar 2017 14:35)

Ajde malo bolje da pretalaskas taj tvoj net, da se ne brukas bas!
Igraca koji je bio:
-ROY
-8×All star
-u 2. i 3. timu cele NBA
-Olimpijski sampion gde je bio i najbolji igrac tog tima
-Slam Dunk sampion
-19 sezona u NBA
-22. po broju poena svih vremena (24.555pts...ajde broj do toliko a kamoli da das toliko poena u najjacoj konkurenciji na svetu)
-5. na listi najvise postignutih 3pts svih vremena (valjda znas ko je veliki Pedja Stojakovic i kakav je trojkas bio, e on ti je 16. na toj listi)
-U svoje vreme najveci superstar NBA (cak 4 puta, a od toga 3 za redom biran sa ubedljivo najvecim brojem glasova za All star game)
-jedan od naboljih igraca u protekloj deceniji
-covek koga je MJ na pocetku karijere proglasavao za svog naslednika
-covek koji je najbolji dunker u istoriji ove igre
-covek koji i sa 40 godina i dalje je legitiman clan rotacije NBA play off tima i koji i dalje zna da stavi 20pts na mecu i zakuca kroz noge na treningy
-Buduci Hall of Fame
E sada, trenutno ne mozes njega ni staviti u recenicu sa jednim perspektivnim kosarkasem, NBA rookijem a kamoli praviti ta glupa poredjenja! Postovanje prema istinskoj kosarkaskoj legendi Vinsanityu!!!

Milan

pre 6 godina

A ono, nije više ni klinac, 25 godina. Da li je sva ta fascinacija vrsta odbrambenog mehanizma, nesigurnost, šta li već. Ipak ima neki renome iza sebe, trofeje, silne medalje. Ubrzanje sa 33 na 45 obrtaja mu sigurno ne prija, fali i svežine, naigrao se košarke ove godine. Videćemo, ima ozbiljnu konkurenciju u ekipi, svi grizu i moraće sam da se dokaže, Divac i Pedja tu ne pomažu. Srećno mu bilo.

john doe

pre 6 godina

Ovi "intelektualci" sto pljuju po komentarima i tako pokusavaju da lece sopstvene frustracije bi pre svakog komentara kako neko veze nema ili je ovakav ili onakav, trebalo da napisu koji su to oni uspeh postigli u svom zivotu, pa se nalaze kompetentnim da pljuju po tudjem uspehu i omalovazavaju...decko igra u najjacoj kosarkaskoj ligi na svetu, vec sada je zaradio para za ceo zivot, i nadju se strucnjaci da pricaju kako veze nema s kosarkom...ali razumem ih, sta ce, njegov uspeh ih samo podseti koliko je velik njihov neupeh, pa moraju tu frustraciju da lece ostavljanjem omalovazavajucih komentara...jadno. BOGDANE UZIVAJ I NEK TI JE SA SRECOM!

Bane

pre 6 godina

(WillyWonka, 3. oktobar 2017 10:40)

Nema brzinu za NBA pa naučiće, to isto važi iza šut. Sve se to treningom da popraviti. Samo je bitna želja i furaš daleko doguraš

Ra

pre 6 godina

Kad Šved nije mogao da ima neku ozbiljnu ulogu u NBA neće ni Bogdan, a složićemo se da je Šved mnogo bolji igrač od BB.
Jednostavno, NBA je druga dimenzija, a evropska košarka 3 lige ispod nje.

petarczv

pre 6 godina

Malo sam pretalasko net i video da ovaj Karter u svojoj karijeri nista nije osvojio sem sto je dobro zakucavao. Dok je Bogdan osvajao evroligu, nacionalna prvenstva, kupove i to sa svojih dvadesetpet godina. Tako da se u startu vidi ko je veci igrac i Bogdan nema zasto da se odusevljava sa tim likom kad je vise ostvario od njega.
(Goran, 03. oktobar 2017 14:35)

Druze ako je tebi trebao net da vidis ko je vince carter aka air canada onda treba da batalis sve...

Da mogu da biram karijeru u nba posle neprikosnovenog jordana izbrao bi da budem carter. Takva dominacija i posterizovanje svih zivih po nba nikad nije vidjena.

sekula

pre 6 godina

spurs@ jeste 30% suta za tri poena ali koliko je bilo u poslednjoj sekundi kad ostali ne znaju sta da rade,bogdan je igrao i pleja pa se puno trosio skoro 38min po utakmici i nijedna akcija nije bila izgradjena da ostane sam na sutu????? smao treba biti realan

antiDebil

pre 6 godina

Bogdan, Zofri i Bertans su bili na parketu a LeBranko je u fmp, LeJaka ko zna gde i LeKlovan u Bambergu... !!
Pa da, nije ni cudo sto su panteri ktali pehar, igrali 5 na 3, gadjali igrace bakljama, trenera loptama, prekidali utakmice pp aparstima i pravili sav onaj lom i haos. Da je polovina tih para koje je drzava upumpala u mali privatni uplakani klub zavrsilo u Partizanu danas bi sva 3 fmp-a bila u zamrzivacu !

djed

pre 6 godina

Bogdane prijatelju, neka te ovi komentari motivisu da napravis nesto od sebe u NBA i ako da Bog ostanes u inostranstvu, jer tamo te niko nece pljuvati iz ogorcenosti prema sopstvenom zivotnom neuspehu. Isti razlog i mene drzi i drzace me podalje jos dugi niz godina. Pozdrav iz dijaspore

drvobradi

pre 6 godina

Ne znam sto mu ljudi zameraju odusevljavanje NBA-om, to je cesto kod rukija. Ima i onih koji nastupe drsko, bez postovanja, pa ih onda stariji igraci stave na mesto, nekada ih i namerno ponize. Retko koji je od prvog dana postao vodja. U svakoj profesiji je uglavnom tako. Posle mesec dana ce ga popustiti, sto bi rekao Muta, sve je to normalno.

Ethan Hunt

pre 6 godina

@WillyWonka Pa ti misliš da je lako doći iz Evrope i odmah prve sezone imati nba minutazu 40 min??? Drugačiji je sistem. Moraće još više da ojača fizički i da pohvata igru i akcije na terenu. Prva je sezona I ako bude imao prosek 10 poena po utakmici sa tako malom minutazom biće dobro. Prilagođavanje tek počinje. Samo da ga povrede zaobiđu.

zekan17

pre 6 godina

Svaaka cast,ali Bogdana odmah u vatru. Ima kvalitet i energiju. Sve sto je potrebno za NBA. Nadam se vecoj minutazi kad krene takmicenje.

WillyWonka

pre 6 godina

Mislim da Bogdan nije trebao u NBA, on je upravo tip igrača koji može biti car u Evropi, a u NBA prosjek.
Ali zaradiće preko bare puno više para, ako je to razlog, neka je otišao. Mislim da bi veće ime postao u Evropi i da nema puno toga ponuditi u NBA. Neke stvari koje u Evropi prolaze, u NBA ne mogu. On nema brzinu za NBA, nije neki izuzetan šuter, niti genijalan asistent, pa će vjerovatno klupa biti dugo grijana.

srndach

pre 6 godina

Pola komentatora nije ni culo za BB pre ovog evropskog prvenstva ... a pricaju svasta ...
Covek tesko radi i ima srece da u tom teskom radu ima fizicke predispozicije i podrsku blize porodice i prijatelja ...
Uziva u zivotu i trudi se najbolje sto moze da ostvari svoj san. A tek mu je 25 ...
Koliko komentatora je u svojoj bransi iole blizu ostvarenju svog sna ? Pa makar i 50oj ...

Rajko

pre 6 godina

Ubila ga je trema, kao da su mu bile vezane ruke, cak su mu svirani i koraci iz banalnih situacija. Sve zajedno od izmene s Karterom i prvim nastupom je ostavilo preveliki utisak na njega. Sva sreca pa postoje ove pripremne utakmice do zvanicnog pocetka, tek nas cekaju neprospavane noci sigurno.

dusan

pre 6 godina

Ne treba brkati Evropu i NBA...Najbolji igrac Evrope ne mora da znaci da ce da uspe tamo...tamo se trazi gabarit, kao Jokic sto prevrce traktorske gume, Novicki, Gasol, onaj klinac iz Finske, Divac...setimo se i da je Djordjevic bio najbolji, bolji od svih pomenutih, ali nije napravio u Americi ono sto su ovi koje sam pomenuo...Zato mislim da Bogdanov gabarit fizicki nije za NBA, druga kosarka se igra...On koji je briljirao na EP , tamo mi deluje kao neko kad iz petlica upadne u seniorski tim...Sumjicav sam i za Tea, a za Zagorca manje brinem nego za ovu dvojicu...Meni je ipak posle sampionske sezone sa Fenerom, odlazak u ekipu gde cu na kasicicu dobijati sansu i gde ce 5 poena biti uspeh, ipak korak unazad

Stef

pre 6 godina

Tek je početak, potrebno je najmanje pola godine adaptacije, ali su u NBA uvek dobro prolazili dobri šuteri iz Evrope (Peđa, Novicki). Važno je da ne bude previše fin u igri.

Znači Haoos (čisto onako komentar)

pre 6 godina

Naš najbolji košarkaš trenutno i sportista godine 100%.
(ada, 03. oktobar 2017 14:48)

Najbolji naš košarkaš???
Pored Jokića i Tea?
Aj malo realnosti

Mirko

pre 6 godina

Najbolji naš košarkaš???
Pored Jokića i Tea?
Aj malo realnosti
(Znači Haoos (čisto onako komentar),3. oktobar 2017 16:14)

Slažem se sasvim.Čim je počeo meč okrenuo sam sa Denvera i Grizlisa na Kingse da vidim Bogdana, gledao i iskreno smorio sam se malo.Nije bio loš,nego prosto je ovo prvi nastup,opipava situaciju,upoznaje se,što je po meni i pametno,ali puno nije moglo da se vidi.
Igra odbranu,to je ok,malo dok vidi gde se postavlja,gde treba da bude,kolko vidim igra se praktično sa dva pleja odnosno beka i oi se menjaju u vođenju lopte i kreiranju i to je ono kako će Kingsi da igraju jer imaju puno dobrih bekova-plejeva i želeće da ih sve uposle i iskoriste.
Teo je realno više pokazao,neću reći bolji,ali iskustvo čini svoje.
Pošto sam se smorio na Kingsima i vratio sam se na Denver i bio zadovoljniji igrom Jokića.Kod njega nema nesigurnosti,on suvereno vlada ekipom i terenom,osim kad pusti pleja da kreira igru umesto njega a on igra samo napad i gura se pod košem sa njihovim centrima.
Dao je dosta koševa i uticaj na igru je dakle liderski. Nema priče.

Zagorac je bio u trenerci,nije ga bilo na spisku,čak sam mislio da neće ni igrati,posle sam video da je nešto malo igrao,ne mogu da komentarišem...

Tu je i Bjelica,Bobi,imamo dosta naših-videćemo ko će šta pokazati,nadam se da će svi da razbiju i da ćemo biti ponosni na njih.
Brinem se samo da me ne strefi neka srčka,jer brate sve kasno-noćni termini,riknuću ako budem sve gledao,a želiiim! :D

monden

pre 6 godina

Iako, na prvi pogled, ovaj momak deluje dosta nežno za NBA, mislim da u njemu ima unutrašnje snage da tamo napreduje i napravi solidan rezultat.

Tetka Novka 011

pre 6 godina

Bas jedva cekam da vidim dal ce i ovde da ti se dozvoljava da sutiras po 15 trojki po mecu.Smesno je njegovo velicanje.....od 15 pokusaja i Raduljica bi pogodio 3....

Som

pre 6 godina

Kad Šved nije mogao da ima neku ozbiljnu ulogu u NBA neće ni Bogdan, a složićemo se da je Šved mnogo bolji igrač od BB. 
Jednostavno, NBA je druga dimenzija, a evropska košarka 3 lige ispod nje.
(Ra, 03. oktobar 2017 12:09)

Bravooooo

Evo šta je Dražen radio u Europi a u NBA prve dve godine je igrao jako malo..a ove vaše zvezde devedesetih godina prošlog stoljeca NBA nebi videli..

1989 Ceserta-Real Madrid 113-117

Dražen je imao svoju večer, a to je najbolje na svojoj koži osjetila Caserta. Igrajući u dresu Reala Dražen je Caserti te 1989. godine utrpao nevjerojatna 62 koša. Nitko nije mogao zaustaviti Dražena...

1985 Kup prvaka Cibona Real Madrid 87-78

Prvi Draženov naslov s Cibonom. Kup prvaka 1985 godine Cibona je igrala protiv Reala. No Španjolci nisu mogli zaustaviti Dražena. Ubacio je 36 koševa, slobodna bacanja gađao je 14-14.

1989 Real-Barcelona 88-87

Te večeri opet mu nitko nije mogao ništa. Dražen je u dresu Reala mrskom rivalu Barceloni zabio 42 koša.

1986 Cibona-Limoges116-106

I danas se prepričava legendarna večer u kojoj je Dražen Petrović 1986. godine u dresu Cibone zabio 51 koš Limogesu u Euroligi. Sjajnu večer Dražen je okrunio i s 10 asistencija...

1993 New Jersey-Houston

Posebno je volio igrati protiv Houstona. Jednu večer, stavili smo dobrog braniča na njega, a on mu je zabio 44 koša, rekao je Rudy Tomjanovich, trener Rocketsa.

1984 Cibona-Šibenka

Bio je to prvi nastup Dražena u dresu Cibone protiv "svoje" Šibenke. Dražen nije imao milosti, zabio je 45 koševa, a igralo se treće kolo prvenstva Jugoslavije. 

1986 Cibona-Šibenka

Opet Šibenki i opet nije imao milosti. U 21. kolu prvenstva Jugoslavije Dražen je bivšem klubu zabio 52 koša! Najviše od svih osam koliko je odigrao u dresu Cibone protiv svog bivšeg kluba.

1987 Crvena zvezda-Cibona 103-104
Dražen postiže 48 koševa

1987 Finale Kupa Cibona- Bosna Sarajevo 110-98 Dražen postiže 46 koševa

Šecer na kraju

1985 Cibona-Simac 111-95

Protiv milanskog Simaca u Euroligi Dražen je zabio 47 koševa uz nevjerojatnih 30 asistencija. Sudjelovao je u 99% Ciboninih koševa. Prema riječima Ace Petrovića, jedna od najboljih izvedbi Dražena u dresu Cibone ikada...

a koje su boje te kantice i lopatice?

pre 6 godina

Malo sam pretalasko net i video da ovaj Karter u svojoj karijeri nista nije osvojio sem sto je dobro zakucavao. Dok je Bogdan osvajao evroligu, nacionalna prvenstva, kupove i to sa svojih dvadesetpet godina. Tako da se u startu vidi ko je veci igrac i Bogdan nema zasto da se odusevljava sa tim likom kad je vise ostvario od njega.
@Goran
Osim sto je Vince bio 8 puta ucesnik "All star" meceva, bio je u 2. i 3. petorci NBA lige nekoliko puta, ruki godine, itd.
Dakle, ako je Bogdan bolji, nece imati problema da uzme ruki godine, jel tako?
Iskreno, Bogdan moze da bude negde na nivou Dragica i Bojana Bogdanovica. Da je trojka, imao bi bolje sanse da uspe .. trojke u NBA nisu bas fizicki dominantne, ima par koji mogu da igraju i cetvorke ali to je to - ne treba neka fizikalnost. Na dvojci su uglavnom najbolji i fizicki najdominantniji igraci - tu tesko da moze da se izbori sa bilo kim u prvih par sezona, a mozda ni kasnije. Tako da morace da igra na pleju .. kad je Marko Jaric napravio solidnu karijeru u NBA, napravice i Bogdan, ali ne verujem da ce moci da dodje do karijere kakvu je imao Stojakovic ..

Oxi

pre 6 godina

U NBA gde se jaka kontakt igra podrazumeva, Bogdanu sa njegovom gradjom kao u plivaca ili odbojkasa, ce trebati citava ova prva godina da se makar samo koliko toliko fizicki dovede u red. Kosarkaski biznismen iz Sombora ce opet biti dobar, Teo sa njegovom magijom je vec zacarao Ameriku, Bobiju najzad sledi puna afirmacija, dok ostalim Srbima u NBA sledi borba za puko prezivljavanje...

Verovatno kad Carter prdne, miriše?

pre 6 godina

Vince Carter je duboko zagazio u 41. godinu života. Imaš i veću platu od njega. Crvenim zbog ovakve izjave. Transfer blama. Nema ništa od ovog Bogdanovića. Koliko je ponizan, ima da mu se stegne ruka na svakoj utakmici, a posle neće ni igrati ili samo na kašičicu. Evo, ko sme da se kladi, sad dok nije počela sezona 2017?

Memfis

pre 6 godina

Pogrešan pristup, tako je i Nedović pisao "Onaj osećaj kad te preuzme Kobi" pa znamo šta je bilo s njim tamo. Meni je Karter bio omiljeni igrač kao klincu i ja bih se isto osećao kao Bogdan, ali to ne znači da je to ispravno ako oćeš da doguraš do značajnog člana rotacije.

ludak

pre 6 godina

morace da se potpuno, bezuslovno i bez odlaganja posveti novom kolektivu.
dakle, da radi sta mu se kaze. tacka.
jedino tako moze da ostavi neki trag tamo.
kao i u svakom drugom kolektivu.
drzi se, bogdane! :)

kiza

pre 6 godina

Naš najbolji košarkaš trenutno i sportista godine 100%.
(ada, 03. oktobar 2017 14:48)

Ne mogu da se slozim i da je trenutno nas najbolji kosarkas(osim ako ne mislis samo na ove koji su igrali ep.),a za sportistu godine nikako.
Sta sa Ivanom Spanovic....rvace,odbojkasice,vaterpoliste,da ne nabrajam dalje.A Bogdan je neosporno talentovan i radan tako da ako bude bio koncentrisan na to sto treba da radi(,a ne da bude fasciniran gde,s kim i protiv koga igra),bude drzak i ako treba pomalo bezobrazan (onako "sportski") napraviće dobru karijeru u NBA.

Pa

pre 6 godina

Sta ljudima nije jasno ,mislite da isti taj Karter nije imao neki slican osecaj prvi put kad je cuvao Dzordana .Poseban osecaj covek je bukvalno mit ,mozda i najbolji danker ikada .Veliki ER KANADA

Memfis

pre 6 godina

@koki Ja sam i napisao da bih i ja postupio kao Nedović i Bogdan kao i da to tako ne treba. Jokić ima pravi pristup, baš ga briga što je preko puta njega Dankan, on ubaci preko 20 poena.

Giga

pre 6 godina

Bogdan nema velike perspektive u NBA.Nema nijedan element u njegovoj igri gde je bar priblizno dobar kao igraci koji igraju na njegovoj poziciji.Bice prosecan NBA igrac.Bice i utakmica gde ce davati i po 30 poena ali nekakav prosek izmedju 10-15 realno sto naravno nije lose ali nije nista specijalno.Mislim da bi mu bolje bilo da je ostao u Evropi gde bi bio jedan od najboljih ili cak i najbolji igrac.

dusan

pre 6 godina

Plasim se da ce moje prognoze nakon potpisivanja za NBA ekipu da se obistine: 5,6 minuta po utakmici, prosek toliko poena...Nije NBA za njega, bolje u Evropi da igra...ali nek odigra sezonu, dve i nek se vrati kao Veseli i nek igra

C i n i k

pre 6 godina

Igra se brze jer napad traje krace, a cela utakmica duze,sve je podredjeno spektaklu i biznisu,mnogo se sutira i nema nikakve taktike u Nba,taktika je da ostanes sam i da pucas.To je sve. Nesto bas nisam uveren da ce BB i Teo da imaju zapazenije role u Nba ali ok,daj Boze da gresim.U Nba se ceni kad si konstantan,znaci ako dajes 12 p po utakmici da to uvek bude min.toliko,a BB ima te oscilacije u igri,moze da pogodi 30 p ali ga sutra nema nigde,Teo je cudan, i isto moze da ide od virtouza do gubitnika. Ima sposobnost za vanserijske asistencije pa mislim da ce malo bolje da prodje od BB.

Thilmo

pre 6 godina

Nista od tebe ako nastaviš da ćoškariš i čekaš loptu, toga u NBA nema. Ako ne budeš "bezobrazan" istrunućeš na toj liniji za 3 poena a loptu dobiti nećeš.

Goran

pre 6 godina

Malo sam pretalasko net i video da ovaj Karter u svojoj karijeri nista nije osvojio sem sto je dobro zakucavao. Dok je Bogdan osvajao evroligu, nacionalna prvenstva, kupove i to sa svojih dvadesetpet godina. Tako da se u startu vidi ko je veci igrac i Bogdan nema zasto da se odusevljava sa tim likom kad je vise ostvario od njega.

matori

pre 6 godina

@ kada ga prođu prve impresije i malo se navikne na okolinu i protivnike, biće to dobro....
(matori, 03. oktobar 2017 13:23)

zaboravih da napišem, da kao i svaki evropljanin koji dođe u NBA treba da dobije koji kilogram mišića, da bi mogao da se nosi sa protivnicima....

Duck Dodgers

pre 6 godina

Teško će Bogdan da uspe.Ovde je postao bižanstvo kod grobara i ma kako igrao on je uvek za njih bio najbolji.Ne sporim da je to bio često ali bilo je i drugačije.Prošlo srebro ,Bogdan medju najslabijima, izgovor da je bio povredjen.Fener-Zvezda tri zadnja napada bez koša.Evropsko finale četiri napada upropastio što nas je koštalo zlata.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (miško, 3. oktobar 2017 20:59)

Ajde sve, ali reći da nas je on koštao zlata je pookazatelj tvog nepoznavanja košarke... koštala nas je velika razlika koju smo stizali ceo meč... a ako ćemo upirati prstom... psihološki prelom meča deosio se kod oba promašena slobodna bacanja Kuzmića... Bogdan je bio jedini koji se usudio da šutne na kraju. Po tvom komentaru... ti gledaš samo Zvezdu i reprezentaciju od košarke... podsećaš me na zvezdine instant navijače vaterpolo kluba... pozdrav.

miško

pre 6 godina

Teško će Bogdan da uspe.Ovde je postao bižanstvo kod grobara i ma kako igrao on je uvek za njih bio najbolji.Ne sporim da je to bio često ali bilo je i drugačije.Prošlo srebro ,Bogdan medju najslabijima, izgovor da je bio povredjen.Fener-Zvezda tri zadnja napada bez koša.Evropsko finale četiri napada upropastio što nas je koštalo zlata.

Miodrag

pre 6 godina

Iako je bespredmetno polemisati sa personama koje ne poznaju kosarku i desavanja vezana za nju ipak sam resio da nesto napisem.
1) zasto NBA a ne evropa. Pa NBA je najvisi nivo i kruna igre pod kosevima(iako ja vise volim subjektivno evropsku kosarku jer postoji taktika)
kao doktorat u nauci, snimanje u Holivodu,balet u boljsom teatru...
2) Zaradio bi u Evropi maksimum maksimuma 3mil. cisto a ovde vec sada 4-5
3)BB je izuzetan mladic,sportista i kosarkas...Da li neko shvata da je Vidmar sredio sva nasa 3 centra ... Jovic povredjen.. Kako je BB to sve sam mogao da nadoknadi?
PUNO SRECE. AKO NE BUDE ISLO,UVEK IMA GDE DA SE VRATI.ZA RAZLIKU OD ZLONAMERNIH KOJI NE MOGU NIKUDA NI DA ODU....

spurs

pre 6 godina

Kao da ima 15 a ne 25 godina. Teo verujem da će uspeti jer on ima mentalitet da ga baš briga ako ga ne ide jedno veče, plus uvek može da isporuči 7-8 asistencija.

Bogdan sa druge strane je jako labilna ličnost, kad mu ne uđe prvi šut dečko se raspadne, 30% šuta za tri na EP, uz ogroman broj šuteva, patetično... Urušiće ga pritisak koji sam stvara, on tamo nema šta da ponudi, nit brzine nit driblinga, samo šut koji je konstantan svake prestupne godine. Biće ista priča kao sa Bjelicom, a kao posledica nećemo imati nikakve koristi od njih u reprezentaciji.

Jedino Jokić napreduje velikom brzinom, ali s obzirom na to da je već krenuo da izbegava repku a nije stekao nikakav kredit u njoj i on je pod znakom pitanja...

Verovatno kad Carter prdne, miriše?

pre 6 godina

Vince Carter je duboko zagazio u 41. godinu života. Imaš i veću platu od njega. Crvenim zbog ovakve izjave. Transfer blama. Nema ništa od ovog Bogdanovića. Koliko je ponizan, ima da mu se stegne ruka na svakoj utakmici, a posle neće ni igrati ili samo na kašičicu. Evo, ko sme da se kladi, sad dok nije počela sezona 2017?

Ra

pre 6 godina

Kad Šved nije mogao da ima neku ozbiljnu ulogu u NBA neće ni Bogdan, a složićemo se da je Šved mnogo bolji igrač od BB.
Jednostavno, NBA je druga dimenzija, a evropska košarka 3 lige ispod nje.

WillyWonka

pre 6 godina

Mislim da Bogdan nije trebao u NBA, on je upravo tip igrača koji može biti car u Evropi, a u NBA prosjek.
Ali zaradiće preko bare puno više para, ako je to razlog, neka je otišao. Mislim da bi veće ime postao u Evropi i da nema puno toga ponuditi u NBA. Neke stvari koje u Evropi prolaze, u NBA ne mogu. On nema brzinu za NBA, nije neki izuzetan šuter, niti genijalan asistent, pa će vjerovatno klupa biti dugo grijana.

Tetka Novka 011

pre 6 godina

Bas jedva cekam da vidim dal ce i ovde da ti se dozvoljava da sutiras po 15 trojki po mecu.Smesno je njegovo velicanje.....od 15 pokusaja i Raduljica bi pogodio 3....

Goran

pre 6 godina

Malo sam pretalasko net i video da ovaj Karter u svojoj karijeri nista nije osvojio sem sto je dobro zakucavao. Dok je Bogdan osvajao evroligu, nacionalna prvenstva, kupove i to sa svojih dvadesetpet godina. Tako da se u startu vidi ko je veci igrac i Bogdan nema zasto da se odusevljava sa tim likom kad je vise ostvario od njega.

Giga

pre 6 godina

Bogdan nema velike perspektive u NBA.Nema nijedan element u njegovoj igri gde je bar priblizno dobar kao igraci koji igraju na njegovoj poziciji.Bice prosecan NBA igrac.Bice i utakmica gde ce davati i po 30 poena ali nekakav prosek izmedju 10-15 realno sto naravno nije lose ali nije nista specijalno.Mislim da bi mu bolje bilo da je ostao u Evropi gde bi bio jedan od najboljih ili cak i najbolji igrac.

Som

pre 6 godina

Kad Šved nije mogao da ima neku ozbiljnu ulogu u NBA neće ni Bogdan, a složićemo se da je Šved mnogo bolji igrač od BB. 
Jednostavno, NBA je druga dimenzija, a evropska košarka 3 lige ispod nje.
(Ra, 03. oktobar 2017 12:09)

Bravooooo

Evo šta je Dražen radio u Europi a u NBA prve dve godine je igrao jako malo..a ove vaše zvezde devedesetih godina prošlog stoljeca NBA nebi videli..

1989 Ceserta-Real Madrid 113-117

Dražen je imao svoju večer, a to je najbolje na svojoj koži osjetila Caserta. Igrajući u dresu Reala Dražen je Caserti te 1989. godine utrpao nevjerojatna 62 koša. Nitko nije mogao zaustaviti Dražena...

1985 Kup prvaka Cibona Real Madrid 87-78

Prvi Draženov naslov s Cibonom. Kup prvaka 1985 godine Cibona je igrala protiv Reala. No Španjolci nisu mogli zaustaviti Dražena. Ubacio je 36 koševa, slobodna bacanja gađao je 14-14.

1989 Real-Barcelona 88-87

Te večeri opet mu nitko nije mogao ništa. Dražen je u dresu Reala mrskom rivalu Barceloni zabio 42 koša.

1986 Cibona-Limoges116-106

I danas se prepričava legendarna večer u kojoj je Dražen Petrović 1986. godine u dresu Cibone zabio 51 koš Limogesu u Euroligi. Sjajnu večer Dražen je okrunio i s 10 asistencija...

1993 New Jersey-Houston

Posebno je volio igrati protiv Houstona. Jednu večer, stavili smo dobrog braniča na njega, a on mu je zabio 44 koša, rekao je Rudy Tomjanovich, trener Rocketsa.

1984 Cibona-Šibenka

Bio je to prvi nastup Dražena u dresu Cibone protiv "svoje" Šibenke. Dražen nije imao milosti, zabio je 45 koševa, a igralo se treće kolo prvenstva Jugoslavije. 

1986 Cibona-Šibenka

Opet Šibenki i opet nije imao milosti. U 21. kolu prvenstva Jugoslavije Dražen je bivšem klubu zabio 52 koša! Najviše od svih osam koliko je odigrao u dresu Cibone protiv svog bivšeg kluba.

1987 Crvena zvezda-Cibona 103-104
Dražen postiže 48 koševa

1987 Finale Kupa Cibona- Bosna Sarajevo 110-98 Dražen postiže 46 koševa

Šecer na kraju

1985 Cibona-Simac 111-95

Protiv milanskog Simaca u Euroligi Dražen je zabio 47 koševa uz nevjerojatnih 30 asistencija. Sudjelovao je u 99% Ciboninih koševa. Prema riječima Ace Petrovića, jedna od najboljih izvedbi Dražena u dresu Cibone ikada...

Zox

pre 6 godina

Bogdan je super, samo ne znam sta ce mu ponasanje tipa "fan-klub", kao da je otisao u NBA kao obozavatelj... I oni su ljudi, treniraj, sine, pa igraj kao oni, mozes ti to...

antiDebil

pre 6 godina

Bogdan, Zofri i Bertans su bili na parketu a LeBranko je u fmp, LeJaka ko zna gde i LeKlovan u Bambergu... !!
Pa da, nije ni cudo sto su panteri ktali pehar, igrali 5 na 3, gadjali igrace bakljama, trenera loptama, prekidali utakmice pp aparstima i pravili sav onaj lom i haos. Da je polovina tih para koje je drzava upumpala u mali privatni uplakani klub zavrsilo u Partizanu danas bi sva 3 fmp-a bila u zamrzivacu !

C i n i k

pre 6 godina

Igra se brze jer napad traje krace, a cela utakmica duze,sve je podredjeno spektaklu i biznisu,mnogo se sutira i nema nikakve taktike u Nba,taktika je da ostanes sam i da pucas.To je sve. Nesto bas nisam uveren da ce BB i Teo da imaju zapazenije role u Nba ali ok,daj Boze da gresim.U Nba se ceni kad si konstantan,znaci ako dajes 12 p po utakmici da to uvek bude min.toliko,a BB ima te oscilacije u igri,moze da pogodi 30 p ali ga sutra nema nigde,Teo je cudan, i isto moze da ide od virtouza do gubitnika. Ima sposobnost za vanserijske asistencije pa mislim da ce malo bolje da prodje od BB.

dusan

pre 6 godina

Plasim se da ce moje prognoze nakon potpisivanja za NBA ekipu da se obistine: 5,6 minuta po utakmici, prosek toliko poena...Nije NBA za njega, bolje u Evropi da igra...ali nek odigra sezonu, dve i nek se vrati kao Veseli i nek igra

Oxi

pre 6 godina

U NBA gde se jaka kontakt igra podrazumeva, Bogdanu sa njegovom gradjom kao u plivaca ili odbojkasa, ce trebati citava ova prva godina da se makar samo koliko toliko fizicki dovede u red. Kosarkaski biznismen iz Sombora ce opet biti dobar, Teo sa njegovom magijom je vec zacarao Ameriku, Bobiju najzad sledi puna afirmacija, dok ostalim Srbima u NBA sledi borba za puko prezivljavanje...

dusan

pre 6 godina

Ne treba brkati Evropu i NBA...Najbolji igrac Evrope ne mora da znaci da ce da uspe tamo...tamo se trazi gabarit, kao Jokic sto prevrce traktorske gume, Novicki, Gasol, onaj klinac iz Finske, Divac...setimo se i da je Djordjevic bio najbolji, bolji od svih pomenutih, ali nije napravio u Americi ono sto su ovi koje sam pomenuo...Zato mislim da Bogdanov gabarit fizicki nije za NBA, druga kosarka se igra...On koji je briljirao na EP , tamo mi deluje kao neko kad iz petlica upadne u seniorski tim...Sumjicav sam i za Tea, a za Zagorca manje brinem nego za ovu dvojicu...Meni je ipak posle sampionske sezone sa Fenerom, odlazak u ekipu gde cu na kasicicu dobijati sansu i gde ce 5 poena biti uspeh, ipak korak unazad

miško

pre 6 godina

Teško će Bogdan da uspe.Ovde je postao bižanstvo kod grobara i ma kako igrao on je uvek za njih bio najbolji.Ne sporim da je to bio često ali bilo je i drugačije.Prošlo srebro ,Bogdan medju najslabijima, izgovor da je bio povredjen.Fener-Zvezda tri zadnja napada bez koša.Evropsko finale četiri napada upropastio što nas je koštalo zlata.

Znači Haoos (čisto onako komentar)

pre 6 godina

Naš najbolji košarkaš trenutno i sportista godine 100%.
(ada, 03. oktobar 2017 14:48)

Najbolji naš košarkaš???
Pored Jokića i Tea?
Aj malo realnosti

kiza

pre 6 godina

Naš najbolji košarkaš trenutno i sportista godine 100%.
(ada, 03. oktobar 2017 14:48)

Ne mogu da se slozim i da je trenutno nas najbolji kosarkas(osim ako ne mislis samo na ove koji su igrali ep.),a za sportistu godine nikako.
Sta sa Ivanom Spanovic....rvace,odbojkasice,vaterpoliste,da ne nabrajam dalje.A Bogdan je neosporno talentovan i radan tako da ako bude bio koncentrisan na to sto treba da radi(,a ne da bude fasciniran gde,s kim i protiv koga igra),bude drzak i ako treba pomalo bezobrazan (onako "sportski") napraviće dobru karijeru u NBA.

Memfis

pre 6 godina

Pogrešan pristup, tako je i Nedović pisao "Onaj osećaj kad te preuzme Kobi" pa znamo šta je bilo s njim tamo. Meni je Karter bio omiljeni igrač kao klincu i ja bih se isto osećao kao Bogdan, ali to ne znači da je to ispravno ako oćeš da doguraš do značajnog člana rotacije.

Bojan

pre 6 godina

Al najaci su ovi kojima je najveci uspeh u zivotu kad popiju deset piva ispred zadruge a u pauzi pljuju coveka koji je stigo do najbolje lige na svetu. Ajde razidjite se nesposobnjakovici, vi se razumete dal njemu fali i sta mu fali, nemoz da pogodite kontejner tim praznim limenkama od piva.

wasd

pre 6 godina

Ako ne zelis da se nerviras jednostavno prestanes da citas komentare.. Mesec dana nisam citao i bilo mi je ekstra a onda udjem na vest o srpskom kosarkasu koji tek pocinje karijeru u NBA i osetim takav gnev i nemir u sebi od velikih strucnjaka i iskvarenih ljudi pre svega. Definitivno vise nikada necu uci na komentare u nadi da cu citati zdravu diskusiju.

Aleksa

pre 6 godina

Samo napred kralju...sa srecom. Ono sto mene fascinira je nivo njegovog odusevljenja s obzirom da dolazi kao jedan od najboljih evropskih igraca...

Goran

pre 6 godina

"Vince Carter je duboko zagazio u 41. godinu života. Imaš i veću platu od njega. Crvenim zbog ovakve izjave. Transfer blama. Nema ništa od ovog Bogdanovića. Koliko je ponizan, ima da mu se stegne ruka na svakoj utakmici, a posle neće ni igrati ili samo na kašičicu. Evo, ko sme da se kladi, sad dok nije počela sezona 2017?
(Verovatno kad Carter prdne, miriše?, 3. oktobar 2017 11:07) "

A ja osećam transfer blama kad čitam tvoj komentar. Čoveče, Karter je jedna od legendi ove igre, sasvim je OK što ga Bogdan poštuje. Ima li ičega u životu što ti smatraš vrednim, ili su te roditelji u ranom detinjstvu baš toliko zasipali igračkama, da nemaš sposobnost da ceniš bilo šta i da fokus držiš duže od 5 sekundi?
Biti pristojan i biti ponizan nije isto. Ako ti misliš da je bahatost neka pozitivna ljudska osobina, onda ne znaš ni šta znači biti čovek.

Mister Gagi

pre 6 godina

I meni je neverovatno kako si ocajno sutirao na EP
(Tetka Novka 011, 03. oktobar 2017 10:43)

Znas jedno vreme za ljude, pogotovo muskarce koji su perfidno maliciozni i ogovaraju, se govorilo da su kao tetke. E vidis Novka ti si bas tetka. Postoji jos gori izraz ali ipak postujem zene i prave tetke. Sta je bilo? Decko nije dobar mada je dao sve od sebe na evropskom? Deluje bre da imate sopstvene poslove i uvek visoko postavljene kriterijume u zivotu. Znamo da nije tako, zivite sa roditeljima, cekate od drzave da vam da posao a onda necete da radite za 300 € jer ste svi tetkasta aristokratija. Vidis Bogdan je od malena znao sta mu lezi i sta mu obezbedjuje zivot. A to ostvaruje kroz tezak rad i jedno umereno i fino ponasanje koje vi prosecne tetke ne mozete da dostignete jer ste puni besa. Ne pominjem sramotu kao logican kraj kometara jer vam je operisana davno.

koki

pre 6 godina

Pogrešan pristup, tako je i Nedović pisao "Onaj osećaj kad te preuzme Kobi" pa znamo šta je bilo s njim tamo. Meni je Karter bio omiljeni igrač kao klincu i ja bih se isto osećao kao Bogdan, ali to ne znači da je to ispravno ako oćeš da doguraš do značajnog člana rotacije.
(Memfis, 3. oktobar 2017 11:21)

Sta ima lose u tome sto je Nedovic pricao to sto je pricao? Ti da te cuva Kobi ponasao bi se sasvim normalno? Ne bi se uopste uzbudio? Dajte ljudi ne mlatite praznu slamu. Da te u mogucnosti da se samo slikate sa Kobijem tu sliku biste uramili i okacili na svaki zid u kuci i brze bolje pokazali je svima koje poznajete. Pustite ljude da uzivaju u NJIHOVIM zivotima, kad vi to ne znate da radite.

Nikola

pre 6 godina

Za ove dole sto mu sad zameraju odusevljenje NBAom: decko je od malih nogu gledao Nba majstore, izmedju ostalih i tog Kartera,mastao i sanjao da zaigra tamo jednom. Sad kad mu se to ostvarilo ima pravo da se odusevljava koliko god hoce jer ume da ceni ono sto mu zivot pruza, zato je i zasluzio. A vi kojima se snovi nisu ostvarili ponasate se kao da vam je u najmanju ruku krivo zbog njega, pa vam od zivota ostaje samo da komentarisete po portalima

Thilmo

pre 6 godina

Nista od tebe ako nastaviš da ćoškariš i čekaš loptu, toga u NBA nema. Ako ne budeš "bezobrazan" istrunućeš na toj liniji za 3 poena a loptu dobiti nećeš.

Milan

pre 6 godina

A ono, nije više ni klinac, 25 godina. Da li je sva ta fascinacija vrsta odbrambenog mehanizma, nesigurnost, šta li već. Ipak ima neki renome iza sebe, trofeje, silne medalje. Ubrzanje sa 33 na 45 obrtaja mu sigurno ne prija, fali i svežine, naigrao se košarke ove godine. Videćemo, ima ozbiljnu konkurenciju u ekipi, svi grizu i moraće sam da se dokaže, Divac i Pedja tu ne pomažu. Srećno mu bilo.

Predrag

pre 6 godina

Nije ponizan, samo je skroman i lepo vaspitan momak. Te osobine se vide i cene. Nedostaje ona pozitivna drskost, ali naučiće ga oni agresivnosti, nema tu brige...

Gde ja živim

pre 6 godina

Boki opusti se, uživaj i biće sve kako treba. NBA jeste drugačiji od Evrope po dosta stvari, ali u osnovi je to "samo" košarka koju svi znamo i volimo, a ti puno bolje radiš od mnogih od nas "kauč selektora i trenera". Znači grizi koliko možeš, radi ono što znaš i brojke će doći. To važi za sve naše igrače. Samo jako.

a koje su boje te kantice i lopatice?

pre 6 godina

Malo sam pretalasko net i video da ovaj Karter u svojoj karijeri nista nije osvojio sem sto je dobro zakucavao. Dok je Bogdan osvajao evroligu, nacionalna prvenstva, kupove i to sa svojih dvadesetpet godina. Tako da se u startu vidi ko je veci igrac i Bogdan nema zasto da se odusevljava sa tim likom kad je vise ostvario od njega.
@Goran
Osim sto je Vince bio 8 puta ucesnik "All star" meceva, bio je u 2. i 3. petorci NBA lige nekoliko puta, ruki godine, itd.
Dakle, ako je Bogdan bolji, nece imati problema da uzme ruki godine, jel tako?
Iskreno, Bogdan moze da bude negde na nivou Dragica i Bojana Bogdanovica. Da je trojka, imao bi bolje sanse da uspe .. trojke u NBA nisu bas fizicki dominantne, ima par koji mogu da igraju i cetvorke ali to je to - ne treba neka fizikalnost. Na dvojci su uglavnom najbolji i fizicki najdominantniji igraci - tu tesko da moze da se izbori sa bilo kim u prvih par sezona, a mozda ni kasnije. Tako da morace da igra na pleju .. kad je Marko Jaric napravio solidnu karijeru u NBA, napravice i Bogdan, ali ne verujem da ce moci da dodje do karijere kakvu je imao Stojakovic ..

sekula

pre 6 godina

spurs@ jeste 30% suta za tri poena ali koliko je bilo u poslednjoj sekundi kad ostali ne znaju sta da rade,bogdan je igrao i pleja pa se puno trosio skoro 38min po utakmici i nijedna akcija nije bila izgradjena da ostane sam na sutu????? smao treba biti realan

drvobradi

pre 6 godina

Ne znam sto mu ljudi zameraju odusevljavanje NBA-om, to je cesto kod rukija. Ima i onih koji nastupe drsko, bez postovanja, pa ih onda stariji igraci stave na mesto, nekada ih i namerno ponize. Retko koji je od prvog dana postao vodja. U svakoj profesiji je uglavnom tako. Posle mesec dana ce ga popustiti, sto bi rekao Muta, sve je to normalno.

Susjed

pre 6 godina

@C i n i k
Napad je kraći u NBA pa se zato igra brže???
Nema taktike?
Sve se svodi na uzmi loptu i šutiraj???
Predlažem ti da počneš pratiti neki drugi sport.

djed

pre 6 godina

Bogdane prijatelju, neka te ovi komentari motivisu da napravis nesto od sebe u NBA i ako da Bog ostanes u inostranstvu, jer tamo te niko nece pljuvati iz ogorcenosti prema sopstvenom zivotnom neuspehu. Isti razlog i mene drzi i drzace me podalje jos dugi niz godina. Pozdrav iz dijaspore

Ethan Hunt

pre 6 godina

@WillyWonka Pa ti misliš da je lako doći iz Evrope i odmah prve sezone imati nba minutazu 40 min??? Drugačiji je sistem. Moraće još više da ojača fizički i da pohvata igru i akcije na terenu. Prva je sezona I ako bude imao prosek 10 poena po utakmici sa tako malom minutazom biće dobro. Prilagođavanje tek počinje. Samo da ga povrede zaobiđu.

john doe

pre 6 godina

Ovi "intelektualci" sto pljuju po komentarima i tako pokusavaju da lece sopstvene frustracije bi pre svakog komentara kako neko veze nema ili je ovakav ili onakav, trebalo da napisu koji su to oni uspeh postigli u svom zivotu, pa se nalaze kompetentnim da pljuju po tudjem uspehu i omalovazavaju...decko igra u najjacoj kosarkaskoj ligi na svetu, vec sada je zaradio para za ceo zivot, i nadju se strucnjaci da pricaju kako veze nema s kosarkom...ali razumem ih, sta ce, njegov uspeh ih samo podseti koliko je velik njihov neupeh, pa moraju tu frustraciju da lece ostavljanjem omalovazavajucih komentara...jadno. BOGDANE UZIVAJ I NEK TI JE SA SRECOM!

srndach

pre 6 godina

Pola komentatora nije ni culo za BB pre ovog evropskog prvenstva ... a pricaju svasta ...
Covek tesko radi i ima srece da u tom teskom radu ima fizicke predispozicije i podrsku blize porodice i prijatelja ...
Uziva u zivotu i trudi se najbolje sto moze da ostvari svoj san. A tek mu je 25 ...
Koliko komentatora je u svojoj bransi iole blizu ostvarenju svog sna ? Pa makar i 50oj ...

Bane

pre 6 godina

(WillyWonka, 3. oktobar 2017 10:40)

Nema brzinu za NBA pa naučiće, to isto važi iza šut. Sve se to treningom da popraviti. Samo je bitna želja i furaš daleko doguraš

zekan17

pre 6 godina

Svaaka cast,ali Bogdana odmah u vatru. Ima kvalitet i energiju. Sve sto je potrebno za NBA. Nadam se vecoj minutazi kad krene takmicenje.

Rajko

pre 6 godina

Ubila ga je trema, kao da su mu bile vezane ruke, cak su mu svirani i koraci iz banalnih situacija. Sve zajedno od izmene s Karterom i prvim nastupom je ostavilo preveliki utisak na njega. Sva sreca pa postoje ove pripremne utakmice do zvanicnog pocetka, tek nas cekaju neprospavane noci sigurno.

Stef

pre 6 godina

Tek je početak, potrebno je najmanje pola godine adaptacije, ali su u NBA uvek dobro prolazili dobri šuteri iz Evrope (Peđa, Novicki). Važno je da ne bude previše fin u igri.

matori

pre 6 godina

@ kada ga prođu prve impresije i malo se navikne na okolinu i protivnike, biće to dobro....
(matori, 03. oktobar 2017 13:23)

zaboravih da napišem, da kao i svaki evropljanin koji dođe u NBA treba da dobije koji kilogram mišića, da bi mogao da se nosi sa protivnicima....

Mirko

pre 6 godina

Najbolji naš košarkaš???
Pored Jokića i Tea?
Aj malo realnosti
(Znači Haoos (čisto onako komentar),3. oktobar 2017 16:14)

Slažem se sasvim.Čim je počeo meč okrenuo sam sa Denvera i Grizlisa na Kingse da vidim Bogdana, gledao i iskreno smorio sam se malo.Nije bio loš,nego prosto je ovo prvi nastup,opipava situaciju,upoznaje se,što je po meni i pametno,ali puno nije moglo da se vidi.
Igra odbranu,to je ok,malo dok vidi gde se postavlja,gde treba da bude,kolko vidim igra se praktično sa dva pleja odnosno beka i oi se menjaju u vođenju lopte i kreiranju i to je ono kako će Kingsi da igraju jer imaju puno dobrih bekova-plejeva i želeće da ih sve uposle i iskoriste.
Teo je realno više pokazao,neću reći bolji,ali iskustvo čini svoje.
Pošto sam se smorio na Kingsima i vratio sam se na Denver i bio zadovoljniji igrom Jokića.Kod njega nema nesigurnosti,on suvereno vlada ekipom i terenom,osim kad pusti pleja da kreira igru umesto njega a on igra samo napad i gura se pod košem sa njihovim centrima.
Dao je dosta koševa i uticaj na igru je dakle liderski. Nema priče.

Zagorac je bio u trenerci,nije ga bilo na spisku,čak sam mislio da neće ni igrati,posle sam video da je nešto malo igrao,ne mogu da komentarišem...

Tu je i Bjelica,Bobi,imamo dosta naših-videćemo ko će šta pokazati,nadam se da će svi da razbiju i da ćemo biti ponosni na njih.
Brinem se samo da me ne strefi neka srčka,jer brate sve kasno-noćni termini,riknuću ako budem sve gledao,a želiiim! :D

Memfis

pre 6 godina

@koki Ja sam i napisao da bih i ja postupio kao Nedović i Bogdan kao i da to tako ne treba. Jokić ima pravi pristup, baš ga briga što je preko puta njega Dankan, on ubaci preko 20 poena.

Filip

pre 6 godina

Ma koliko ti je gotivno u životu kad treniraš basket od kad si klinac i onda jednom doživiš da uđeš u igru umesto Kartera, i odmeniš ga u čuvanju Đinobilija.
Samo napred dečko, kidaj!

DJ

pre 6 godina

Malo sam pretalasko net i video da ovaj Karter u svojoj karijeri nista nije osvojio sem sto je dobro zakucavao. Dok je Bogdan osvajao evroligu, nacionalna prvenstva, kupove i to sa svojih dvadesetpet godina. Tako da se u startu vidi ko je veci igrac i Bogdan nema zasto da se odusevljava sa tim likom kad je vise ostvario od njega.
(Goran, 03. oktobar 2017 14:35)

Ajde malo bolje da pretalaskas taj tvoj net, da se ne brukas bas!
Igraca koji je bio:
-ROY
-8×All star
-u 2. i 3. timu cele NBA
-Olimpijski sampion gde je bio i najbolji igrac tog tima
-Slam Dunk sampion
-19 sezona u NBA
-22. po broju poena svih vremena (24.555pts...ajde broj do toliko a kamoli da das toliko poena u najjacoj konkurenciji na svetu)
-5. na listi najvise postignutih 3pts svih vremena (valjda znas ko je veliki Pedja Stojakovic i kakav je trojkas bio, e on ti je 16. na toj listi)
-U svoje vreme najveci superstar NBA (cak 4 puta, a od toga 3 za redom biran sa ubedljivo najvecim brojem glasova za All star game)
-jedan od naboljih igraca u protekloj deceniji
-covek koga je MJ na pocetku karijere proglasavao za svog naslednika
-covek koji je najbolji dunker u istoriji ove igre
-covek koji i sa 40 godina i dalje je legitiman clan rotacije NBA play off tima i koji i dalje zna da stavi 20pts na mecu i zakuca kroz noge na treningy
-Buduci Hall of Fame
E sada, trenutno ne mozes njega ni staviti u recenicu sa jednim perspektivnim kosarkasem, NBA rookijem a kamoli praviti ta glupa poredjenja! Postovanje prema istinskoj kosarkaskoj legendi Vinsanityu!!!

monden

pre 6 godina

Iako, na prvi pogled, ovaj momak deluje dosta nežno za NBA, mislim da u njemu ima unutrašnje snage da tamo napreduje i napravi solidan rezultat.

ludak

pre 6 godina

morace da se potpuno, bezuslovno i bez odlaganja posveti novom kolektivu.
dakle, da radi sta mu se kaze. tacka.
jedino tako moze da ostavi neki trag tamo.
kao i u svakom drugom kolektivu.
drzi se, bogdane! :)

petarczv

pre 6 godina

Malo sam pretalasko net i video da ovaj Karter u svojoj karijeri nista nije osvojio sem sto je dobro zakucavao. Dok je Bogdan osvajao evroligu, nacionalna prvenstva, kupove i to sa svojih dvadesetpet godina. Tako da se u startu vidi ko je veci igrac i Bogdan nema zasto da se odusevljava sa tim likom kad je vise ostvario od njega.
(Goran, 03. oktobar 2017 14:35)

Druze ako je tebi trebao net da vidis ko je vince carter aka air canada onda treba da batalis sve...

Da mogu da biram karijeru u nba posle neprikosnovenog jordana izbrao bi da budem carter. Takva dominacija i posterizovanje svih zivih po nba nikad nije vidjena.

Duck Dodgers

pre 6 godina

Teško će Bogdan da uspe.Ovde je postao bižanstvo kod grobara i ma kako igrao on je uvek za njih bio najbolji.Ne sporim da je to bio često ali bilo je i drugačije.Prošlo srebro ,Bogdan medju najslabijima, izgovor da je bio povredjen.Fener-Zvezda tri zadnja napada bez koša.Evropsko finale četiri napada upropastio što nas je koštalo zlata.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (miško, 3. oktobar 2017 20:59)

Ajde sve, ali reći da nas je on koštao zlata je pookazatelj tvog nepoznavanja košarke... koštala nas je velika razlika koju smo stizali ceo meč... a ako ćemo upirati prstom... psihološki prelom meča deosio se kod oba promašena slobodna bacanja Kuzmića... Bogdan je bio jedini koji se usudio da šutne na kraju. Po tvom komentaru... ti gledaš samo Zvezdu i reprezentaciju od košarke... podsećaš me na zvezdine instant navijače vaterpolo kluba... pozdrav.

Pa

pre 6 godina

Sta ljudima nije jasno ,mislite da isti taj Karter nije imao neki slican osecaj prvi put kad je cuvao Dzordana .Poseban osecaj covek je bukvalno mit ,mozda i najbolji danker ikada .Veliki ER KANADA

Miodrag

pre 6 godina

Iako je bespredmetno polemisati sa personama koje ne poznaju kosarku i desavanja vezana za nju ipak sam resio da nesto napisem.
1) zasto NBA a ne evropa. Pa NBA je najvisi nivo i kruna igre pod kosevima(iako ja vise volim subjektivno evropsku kosarku jer postoji taktika)
kao doktorat u nauci, snimanje u Holivodu,balet u boljsom teatru...
2) Zaradio bi u Evropi maksimum maksimuma 3mil. cisto a ovde vec sada 4-5
3)BB je izuzetan mladic,sportista i kosarkas...Da li neko shvata da je Vidmar sredio sva nasa 3 centra ... Jovic povredjen.. Kako je BB to sve sam mogao da nadoknadi?
PUNO SRECE. AKO NE BUDE ISLO,UVEK IMA GDE DA SE VRATI.ZA RAZLIKU OD ZLONAMERNIH KOJI NE MOGU NIKUDA NI DA ODU....