Ponedeljak, 02.10.2017.

11:11

Pike u suzama o Kataloniji: Dok je Franko vladao…

Đerar Pike, štoper Barselone i reprezentacije Španije, rasplakao se posle utakmice sa Las Palmasom zbog situacije u Kataloniji.

Izvor: B92

Pike u suzama o Kataloniji: Dok je Franko vladao… IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

94 Komentari

Sortiraj po:

cccc

pre 6 godina

(Oliver, 2. oktobar 2017 23:42)


Ne izjednacujem Skotsku i Kataloniju nego kazem da je trebao da bude referendum. Sprecavanjem policijeda se glasa i ode na glasacka mesta, oduzimanje glasackih listica se nista ne postize. Ovako, doslo je do katastrofe. Kada je narod spreman da dobija batine onda je jasno da ce to sto su naumili da ostvare. E sada da li je sve to dobro ili ne i ko zna cemu vodi to je druga stvar u svakom slucaju nikada nije dobro. Neko mora da strada.

Goran

pre 6 godina

Ako tako gledamo to onda vazi i za sumadiju, istocnu, zapadnu srbiju...Hjde onda da do kraja razbucamo srbiju da bi se oslobodili centralizacije. U vojvodini zivi preko 70% srba, u kataloniji zive uglavnom katalonci. Bitna razlika.
(zerard, 02. oktobar 2017 13:33)

Ajde da svakoga pustimo da zivi kako misli da treba. Rodjenu decu ne mozes da zadrzis ako misle da im odnos u kuci ne odgovara. Svako ima pravo da trazi svoj put i svoju srecu. Neki nadji stan, neki odu za "Nemacke" ali na silu ih zadrzat nemoze. Mozda sto kaze jedan komentator gore dugujes za povijanje, pelene, lekove za prehladu ali da im to naplatis nemozes na silu. Mozes samo da se nadas da ce pokazati interes kad zapne, sila tu ne pomaze, bas obratno.

Alek

pre 6 godina

Zaigrala kosovska mečka i u EU. Podrška Pikeu i narodu Katalonije u borbi protiv nasilja. EU je sa Kosovom otvorila Pandorinu kutiju, pa neka im je sa srećom! Onakvo nasilje je strašno. Trebalo je da ih puste da održe referendum u miru i možda posle da vrh države poništi rezultate, ako tako misle, ali ne vidim zašto ne bi smeli da organizuju referendum na lokalnom nivou. Demokratski mrak.

Susjed iz komsiluka

pre 6 godina

Ivane,opusti se.. Upitaj malo starije zemljake koliko se novca slijevalo iz Hrvatske u,prvenstveno,Beograd,a koliko se vracalo I ulagalo u Hr. Ako imas preko 45 sigurno znas. Novac je glavni razlog i u slucaju Katalonije. Nitko normalan me zeli biti pod nacijom hegemonijom. Mir vama...

Oliver

pre 6 godina

@ccccc,
Ne moze se porediti Skotska i KAtalonija,jer je centralna vlada u Londonu pristala na referendum u Skotskoj,dok centralna vlast u Madridu nije pristala na referendum u KAtaloniji.To je ogromna razlika.Ali ja nemam nista protiv da se KAtalonija otcepi,jer to znaci da ce jednog dana moci da se otcepi i Republika Srpska i pripoji Srbiji.Nama to savrseno odgovara.Mi smo dakle u "win-win" situaciji,sta god se desi u Spaniji.

EBT

pre 6 godina

@ Komsa. Eh dragi prijatelju, ne znaju danas ljudi nista, pa ni to sta cini zaostavstinu Frankovih promasenih metaka. Svaka cast na kometaru.

Ivan

pre 6 godina

@Madridjani=spanjolska verzija beogradjana 90-ih
(Josip_zg, 2. oktobar 2017 13:43)
Pre bih rekao da su vasa verzija mada su za vas svi mala deca. Vi ste ljude koji su hteli da glasaju i glasali za svoju samostalnu drzavu poubijali ili isterali. Uspeli ste bar dok je ova pobeda nacizma na vlasti u svetu.

Ivan

pre 6 godina

@Razumljivo je zasto vecina Srba ne podrzava otcjepljenje Katalonije od Spanjolske. Katalonija = Hrvatska u bivsoj Jugi.
Koji ste vi licemeri. Kako je Katalonija ista sa vasom drzavom? Katalonci su na primer izuzetno stradali pod fasistickim rezimom u Spaniji. Doduse nesto manje nego Srbi pod hrvatskim rezimom NDH. I nemojte da u odgovoru prodajete price o hrvatskim antifasistima, to je mit, Zagreb i NDH su pali tek na dan pobede 09.maja, posto je nemacka potpisala kapitulaciju i neki dan po padu Berlina, toliki ste antifasisti bili.

ccccc

pre 6 godina

Ako svet podrzava Kosovo kao republiku , morace i Kataloniju i to je cinjenica. Referendum je demokratski cin kao sto je bio u Skotskoj. Policija je to sprecavala i doslo je do velikih problema za narod Katalonije. Pike se oseca kao Katalonac tako da ne razumem neke komentare? Spanija ce morati da Kataloniji da republiku ili ce doci do gradjanskog rata i to su cinjenice. Jasno je da je sve pocelo sa Kosovom i sada neka Evropa razmislja sta je radila i sta ce da radi u ovom slucaju. Nastavlja se cepkanje drzava u Evropi a jasno je ko ima interes da tako bude. Inace da ne bi mesali fudbal, nisam navijac Barse.

ВЕЧИТИ ДЕЛИЈА

pre 6 godina

@ Korosavendz- Da umjesto "osrednje" Jugoslavije nastane 6-7 "nebitnih" državica želio je neko DA BI OSTVARIO SVOJE INTERESE , vojno-političke i ekonomske a ne što voli odnosno mrzi neke od naroda bivše Jugoslavije jer medju narodima nema ljubavi nego samo interes druže .

NeverSayNeverAgain

pre 6 godina

@Josip_zg, nazovi komsija, moras da shvatis da vi niste nikada bili zrtve, vec tlacitelji. Vratite preko 200 hiljada proteranih, jer su oni ubijeni civili nepovratni. Kako tokom devedesetih godina, tako i oni masakrirani tokom WWII. Beogradjani gospoda za zagrepcane i uopste komsije. Pozdrav iz Novog Sada, "prijatelju".

Bajata vam je ta mantra...

pre 6 godina

Madridjani=spanjolska verzija beogradjana 90-ih
(Josip_zg, 2. oktobar 2017 13:43)

Neverovatno je kako ljudi iz Hrvatske i Slovenije imaju taj neki manijakalni nagon da uvek podržavaju raspade i rasparčavanja država širom sveta. Izuzetak je jedino Krim, tu naravno krajnje licemerno podržavaju teritorijalni integritet Ukrajine ali ta njihova odluka je više vezana za njihov izrazito anti-ruski sentiment i podaništvo prema zapadu.

Blueblueblue

pre 6 godina

Dok je Franko...jurisao na Madrid, vecina iz provincije mu se pridruzila, gradjani Madrida su vodili rat protiv njegove vojske godinama i najveci otpor je upravo bio u Madridu.
Pike zvani propo'ganda.

ne bi bilo 90-tih da nije bilo 40-tih

pre 6 godina

Madridjani=spanjolska verzija beogradjana 90-ih
(Josip_zg, 2. oktobar 2017 13:43)

A katalonija je vaša verzija iz 40-tih.

zerard

pre 6 godina

Lepo, ali i intesantno !!! U istom trenutku ste opisali odnos Španije prema Kataloniji, tako i odnos Srbije prema Vojvodini !!! Da li to znači......?!
(ima puno mogućnosti, 2. oktobar 2017 13:11)

Ako tako gledamo to onda vazi i za sumadiju, istocnu, zapadnu srbiju...Hjde onda da do kraja razbucamo srbiju da bi se oslobodili centralizacije. U vojvodini zivi preko 70% srba, u kataloniji zive uglavnom katalonci. Bitna razlika.

rbgd4

pre 6 godina

Svedite drzavu na jednu kucu i visegeneracijsku porodicu. Vi svojom platom cinite 50% ukupnog primanja domacinstva, ali sav svoj novac dajete dedi, koji je glava porodice i koji rasporedjuje sav prihod. Deda vam vraca trecinu plate da trosite kako vi hocete. 2/3 vase plate deda rasporedjuje kako on misli da treba. Vi vec 5 godina pokusavate da odete sa drustvom na more i kupite nov auto, ali te vase potrebe nisu prioritet. Da li bi vi u jednom trenutku rekli 'pa dosta vise' ili bi nastavili da zivite kako drugi kaze?

------------------------------------
Размишљање типичног српског распикуће. Продао би државу за једно летовање на Санторинију. Па управо су генерације стварале кућу у
којој си ти одрастао и школовао се. И сад кад си највиталнији и највише зарађујеш - што је и нормално - ти би да укућанима окренеш леђа.
Иди, али им плати што су те хранили, чистили гузу, бдели над тобом ноћу,
водили слинавог код лекара, водили у школу, на енглески, часове гитаре итд, итд.

Nadalov stric

pre 6 godina

Iz pouzdanih izvora javljaju da je većina žandarmerije i specijalaca vatreni navijači Real Madrida i da su juče hteli da se osvete za sva poniženja kojima su bili izloženi u poslednjih 15 godina od strane FC Barselona. Messi je obećao da neće više samo da prestanu da tuku žene i starce. Ili bar da tuku malo slabije a ne iz sve snage, onda će i on malo slabije da dribla i šutira. Dogovor postignut sinoć oko 24h.

drago

pre 6 godina

NECUVENO!!! KATASTROFA!!! Ponasanje spanjolske vlasti u 21-om stoljecu. Nisam ovo ocekivao. Ocito Madrid i dalje razmislja frankovski.
Cudno mi je da neko moze pricati negativno o Kataloncima u ovoj prici jer svako ima pravo izbora u demokraciji.


A mene taj Madrid podsjeca na Beograd. Zato ga i brane. Samo zaboravljaju da je i tzv. SAO Krajina "bila" kao Katalonija, sad ce neki promjeniti stavove.

neutralni felsh

pre 6 godina

Dosta podseca na vreme kada su Muslimani i Hrvati u BiH srusili Jugoslaviju 1992 pa Osim plakao jer je napustao reprezentaciju. Dobro stvar kod Spanaca i Katalonaca je to sto su jasno etnicki podeljeni i medjusobnn razdvojeni u homogene teritorijalne celine, tako da je najgore sto im se moze desiti rat u Sloveniji. Vecina Srba bi po ovom pitanju trebala biti neutralna da se ti Katalonci nisu sve vreme mesali u raspad Jugoslavije i rasturanje Srbije, podrzavajuci sve od Franje Tudjmana, preko Alije Izetbegovica pa do Mila Djukanovica, i tako se zahvaljujuci silnim Srbima i Jugoslovenima koji su ratovali protiv Franka i na njihovoj strani u Spanskom gradjanskom ratu. Svaka cast za FK Barselona, ali prema Srbima su se Katalonci pokazali kao veoma losi ljudi koji su spremni na sve zarad svojih nacionalistickih interesa...
(Oxi, 02. oktobar 2017 12:25)


o cemu ti to pricas? zamenjujes teze i brkas pojmove. toliki broj neistina i poluistina u tvom komentaru je nemoguce cak i korigovati. katalonci se mesali u raspad jugoslavije? to pricaj onima koji to vreme nisu doziveli.

ima puno mogućnosti

pre 6 godina

Svedite drzavu na jednu kucu i visegeneracijsku porodicu. Vi svojom platom cinite 50% ukupnog primanja domacinstva, ali sav svoj novac dajete dedi, koji je glava porodice i koji rasporedjuje sav prihod. Deda vam vraca trecinu plate da trosite kako vi hocete. 2/3 vase plate deda rasporedjuje kako on misli da treba. Vi vec 5 godina pokusavate da odete sa drustvom na more i kupite nov auto, ali te vase potrebe nisu prioritet. Da li bi vi u jednom trenutku rekli 'pa dosta vise' ili bi nastavili da zivite kako drugi kaze?
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (tako smo u mogucnosti, 2. oktobar 2017 11:57)

Lepo, ali i intesantno !!! U istom trenutku ste opisali odnos Španije prema Kataloniji, tako i odnos Srbije prema Vojvodini !!! Da li to znači......?!

brufen_od_400

pre 6 godina

Da nije tog Franka Real bi imao 5 liga sampiona manje a i pitanje je da li bi se uopste takmicili u prvoj ligi danas.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Fasisticki klub Real Madrid, 2. oktobar 2017 11:10)

I bez Franka Real 7 LŠ farsa 5 LŠ.

Kraj priče.

hmm

pre 6 godina

"Igranje za nacionalni tim nije takmičenje u patriotizmu, već se radi o tome da u reprezentaciji pokušaš da igraš najbolje što možeš"...
Jel moze neko ovo da mi prevede?

Zigzag

pre 6 godina

Zasto ljudi zele da se dele? Zasto bi ikome bilo u interesu da bude manji i nebitniji? Evo na nasem primeru, zasto iko zeli da umesto osrednje bitne Jugoslavije nastane 6-7 totalno nebitnih drzavica vazala? Nikad mi nece biti jasno
(Korosavendz, 02. oktobar 2017 11:14)ko te lagao da je juga bila bitna...

cojans

pre 6 godina

Arriba, majketi... . taj ustav je i napravljen na njihovu štetu. vreme će pokazati. zar je moguće da ti još uvek veruješ i pravu demokratiju? Aj majketi, gde to postoji?

Represija uvek izaziva kontraefekat

pre 6 godina

@ "PA TO SU DVA RAZLICITA NARODA SA DVA RAZLICITA JEZIKA PA NE MOGU DA SE ODVOJE. A KOSOVO SPRSKI NAROD SRPSKI JEZIK ITD ITD PA SE ODVOJILO. I POSLE KAZU SVETOM NE VLADAJU SATANISTI I VLADARI IZ SENKE"
(mi, 2. oktobar 2017 12:40)

Vi, @mi, opet ne racunate Albance-Kosovare (kao sto oni ne racunaju nas) koji zive na KiM?

Dokle god se ne shvati da KiM nisu ni srpski, ni albanski, ni crnogorski, ni... vec svih NAS ZAJEDNO, tamo nece biti mirno - bez medjunacionalnih tenzija.

A Gérard Piqué u ovoj svojoj izjavi nije rekao ni da jeste, ni da nije za otcepljenje Katalonije. Rekao je da je za SLOBODNO GLASANJE i nista vise. Otuda je pomenuo i Franka, a rekao je da je represija spanske vlade isprovocirala narod Katalonije da glasa za otcepljenje.

observador

pre 6 godina

Volim Spaniju kao da je moja druga domovina, ali ovo sto Pike govori nema veze nikakve sa reprezentacijom. Dakle buraz mani se političke davanje izjava novinarima koji očito nemaju koga da pitaju pa se uhvatili njega za mišljenje.

neutralni felsh

pre 6 godina

Врло просто, зато што садашње главоње на власти у Југославији не би имали никаквог утицаја или барем само мали број њих. Проста математика. Заболе њих уво да ли је држава вазал или није, важно је да су њихови џепови пуни. А масу је лако запалити ако држиш медије под контролом. Да су медији слободни, посебно државна телевизија, јер је она још увек број један информисања већине грађана, ни једна власт од почетка слободних избора се не би одржала дуже од једног мандата, јер би их грађани казнили зато што нису одржали обећања. Народу све горе и горе а они исте бирају неколико пута. Сада је скоро немогуће изаћи из зачараног круга, борба за власт се претворила у борбу за то, ко ће да краде а не да ли ће да се краде. Да је Милошевић после првог мандата изгубио, а они који су милијарде износили на Кипар процесуирани, одузета им имовина, можда би кола кренула у другом правцу. Питање је да ли би жути крали, када су дошли на власт, да су се реално морали плашити да ће завршити у затвору када изгубе власт. То је у суштини проблем демократије. Она функционише само ако су институције јаке и извршна власт нема утицај на њих. Овако то је за њих као спорт. Дочепај се власти да можеш некажњено красти.
(јд123, 02. oktobar 2017 12:13)


uzivanje je procitati pametan komentar.

neutralni felsh

pre 6 godina

Iz pouzdanih izvora javljaju da je većina žandarmerije i specijalaca vatreni navijači Real Madrida i da su juče hteli da se osvete za sva poniženja kojima su bili izloženi u poslednjih 15 godina od strane FC Barselona. Messi je obećao da neće više samo da prestanu da tuku žene i starce. Ili bar da tuku malo slabije a ne iz sve snage, onda će i on malo slabije da dribla i šutira. Dogovor postignut sinoć oko 24h.
(Nadalov stric, 02. oktobar 2017 13:04)


nije vreme za prizemni humor.

јд123

pre 6 godina

Zasto ljudi zele da se dele? Zasto bi ikome bilo u interesu da bude manji i nebitniji? Evo na nasem primeru, zasto iko zeli da umesto osrednje bitne Jugoslavije nastane 6-7 totalno nebitnih drzavica vazala? Nikad mi nece biti jasno
(Korosavendz, 02. oktobar 2017 11:14)

Врло просто, зато што садашње главоње на власти у Југославији не би имали никаквог утицаја или барем само мали број њих. Проста математика. Заболе њих уво да ли је држава вазал или није, важно је да су њихови џепови пуни. А масу је лако запалити ако држиш медије под контролом. Да су медији слободни, посебно државна телевизија, јер је она још увек број један информисања већине грађана, ни једна власт од почетка слободних избора се не би одржала дуже од једног мандата, јер би их грађани казнили зато што нису одржали обећања. Народу све горе и горе а они исте бирају неколико пута. Сада је скоро немогуће изаћи из зачараног круга, борба за власт се претворила у борбу за то, ко ће да краде а не да ли ће да се краде. Да је Милошевић после првог мандата изгубио, а они који су милијарде износили на Кипар процесуирани, одузета им имовина, можда би кола кренула у другом правцу. Питање је да ли би жути крали, када су дошли на власт, да су се реално морали плашити да ће завршити у затвору када изгубе власт. То је у суштини проблем демократије. Она функционише само ако су институције јаке и извршна власт нема утицај на њих. Овако то је за њих као спорт. Дочепај се власти да можеш некажњено красти.

Metropola

pre 6 godina

(Korosavendz, 02. oktobar 2017 11:14)Zato sto ljudi hoce svoja prava a ne da trpe torturu Madrida, to nije isti narod i Madrid samo koristi Kataloniju i crpe sve sto je dobro iz nje, a za narod ih bas briga, znaci svih njih 90% je ludo sto hoce nezavisnost, razmisli malo da im je dobro ne bi to radili.
(Stefan, 02. oktobar 2017 12:14)... koji torturu? O cemu pricas covece!!? Pa ne moze zemlju da rastura ko kako hoce! Slazem se da imaju pravo da iskazu da li zele da budu u Spaniji ali NE SAMO KATALONCI! Cela Spanija treba da glasa da li zele da razbiju zemlju jer to utice na sve gradjane Spanije a ne samo na Katalonce!!!!

Sinisa

pre 6 godina

Zasto ljudi zele da se dele? Zasto bi ikome bilo u interesu da bude manji i nebitniji? Evo na nasem primeru, zasto iko zeli da umesto osrednje bitne Jugoslavije nastane 6-7 totalno nebitnih drzavica vazala? Nikad mi nece biti jasno
(Korosavendz, 02. oktobar 2017 11:14)

Evo ukratko da objasnim, BDP po glavi stanovnika Katalonije iznosi 45000 $, dok BDP na nivou Spanije iznosi 20000 $, tako da bi Katalonci trebalo da imaju duplo vise plate od ostalih, ali to nije slucaj, sto znaci da Madrid mnogo uzima Kataloniji a malo daje.

Bane

pre 6 godina

to je izmisljotina. atletico je na silu bio pretvoren u klub spanske avijacije, ali je real oduvek bio blizi rezimu. i navijaci atletika to tako shvataju.
(wiener, 02. oktobar 2017 12:23)

Naravno, pogledajte na Wikipediji koliko Atletiko ima titula u to doba a koliko Frankova mezimica Real Madrid.

Korosavendz

pre 6 godina

@zoran

Ma naravno, komentar je vise u pravcu stanja svesti pojedinaca u masi. Ja u zivotu nisam cuo/procitao racionalan argument "bivseg Jugoslovena" zasto je bolje da postoji ovoliko drzavica. Sve se svodi na "ma ne trebaju nam oni" ili "oni su nas ubijali", ili pak, kao sto napisa pametnjakovic iz mase "glup sam". A kad pitam "a zasto nam ne trebaju" ili kazem da je to posledica a ne uzrok podele, onda sam komunista ili sta vec.

Na temu Spanije, ko ne vidi da je policijska intervencija spin da se nateraju Katalonci da glasaju za nezavisnost (podela na mi i oni, ONI NAS tuku), a nalik utakmici Dinamo-Zvezda ili Beoviziji 2006, je kognitivno ogranicen. Ali izgleda da je to vecina... Pripremi se teren (nalik ustavu SCG iz 2003.) i onda neki bombastican, iako trivijalan, dogadjaj pred referendum i masa vec izgubi razum. Ne postoji razlog nego eto "ONI NAS MRZE, SAD CEMO DA IM POKAZEMO", boli ih zadnjica da vas mrze... Dozvoljavaju da manipulisu njima kako "im" se cefne, sto dozivljavam kao veliki poraz covecanstva kao "napredne" civilizacije.

EU

pre 6 godina

Katalonija uplaćuje mnogo više u budžet Španije u odnosu na ono što im je dozvoljeno da koriste. Zašto bi ti radio za platu od 50.000 dinara a koristio 30.000, nema smisla, zar ne?

Conan

pre 6 godina

Puj! Pike! Ne važi!
Malo je patetičan Žerar Pike. Ako toliko ne voli Španiju, neka odustane momentalno od reprezentacije i tako izrazi protest zvaničnom Madridu. Juče bi ladno rekao upravi Barce, da ne želi da igra dok njegovi sunarodnici trpe batine. Ali ne. On se je predomislio i popišao na sve što je do sada govorio, na narod Katalonije i navijače Barce. Zato nam njegove suze ne trebaju.
A ovi iz Madrida, upotrebom tolike sile su samo pogoršali stanje. J..e lud zbunjenog!

wiener

pre 6 godina

Franko je bio veliki navijač Atletika.
(Zijad Žigić, 2. oktobar 2017 11:37)

to je izmisljotina. atletico je na silu bio pretvoren u klub spanske avijacije, ali je real oduvek bio blizi rezimu. i navijaci atletika to tako shvataju.

only fools and horses

pre 6 godina

Eto i to smo doživeli u Srbiji, da imamo ogroman broj ljudi koji brane lik i delo fašiste Franka! Prijatelji, pa zašto se onda uzbudjujete i čudite kada se u Hrvatskoj koriste ustaška znamenja, pa isti taj Franko je dugo vremena bio Pavelićev zaštitnik!
(Fcrs, 02. oktobar 2017 11:48)

Eto i to sam doživeo. Niti jedan komentar o Franku (odim za koga je navijao), al se nađe neko da nas ubeđuje kako su Srbi za Franka i fašiste.
Alo bre, koji je to ogroman broj ljudi? Gde ste ih videli, čuli, isim u vašoj glavi?

Pufne za frezenkovanje

pre 6 godina

@Stefan
Objasni mi Stefane, molim te, kako to mislis da Katalonci nisu isti narod kao Spanci? Ako cemo da se vracamo u duboku istoriju retko koja pokrajina u skoro svim Evropskim zemljama ne bi mogla da trazi otcepljenje od matice zato sto misli da je potlacena. Pa ako je do ekonomske decentralizacije i misljenja da se Madrid okoriscuje od Katalonije, sta treba da kazu Nis, Leskovac, i Novi Pazar onda? Posto 80% novca ide u Beograd, onda bi i Vojvodina uskoro trebala da raspise referendum? Ne ide to tako. Ja ih svakako podrzavam u borbi za jos vecu autonomiju i najveca moguca prava, ali ne na ovaj nacin

Alen

pre 6 godina

Za neupucenu gospodu - Spanija nije priznala Kosovo.
(Mali od Bg, 02. oktobar 2017 12:20)

Nisu priznali zato da bi mogli da otimaju iz Katalonije, mnogo je njima stalo do Kosova hahah kakvi naivci ovde komentarisu, priznali bi ga prvi da im to ne ide na stetu.

Stefan

pre 6 godina

(Korosavendz, 02. oktobar 2017 11:14)

Zato sto ljudi hoce svoja prava a ne da trpe torturu Madrida, to nije isti narod i Madrid samo koristi Kataloniju i crpe sve sto je dobro iz nje, a za narod ih bas briga, znaci svih njih 90% je ludo sto hoce nezavisnost, razmisli malo da im je dobro ne bi to radili.

mi

pre 6 godina

PA TO SU DVA RAZLICITA NARODA SA DVA RAZLICITA JEZIKA PA NE MOGU DA SE ODVOJE. A KOSOVO SPRSKI NAROD SRPSKI JEZIK ITD ITD PA SE ODVOJILO. I POSLE KAZU SVETOM NE VLADAJU SATANISTI I VLADARI IZ SENKE

aaaaaa

pre 6 godina

@Korosavendza dele se zato sto ne zele da njihovo ime bude u senci neceg veceg jeste malo banalno poredjenje ali uzmi muzicke grupe za primer cim se jedan od clanova osteti vecim od grupe kao da je on nosilac ili pak suprotno da ga grupa sprecava da bude veci od onog sto stvarno jeste oni se dele I to ponekada ide ali najcesce zavrsi lose za sve u toj prici tuzno ali istinito

Vetar u ledja.

pre 6 godina

@Fasisticki klub...
Jeste, Franko je vladao Evropom... Malo edukacije nije na odmet pa pogledaj posle koliko godina od dolaska Franka na vlast je Real uzeo prvu titulu i koliko titula ima za 40-ak godina Frankove vlasti...

coki

pre 6 godina

Korosavendz...."zasto je nekome u interesu da bude manji i nebitniji",pa mozda zato sto je sada kao "veliki"(Spanija) a nebitan je(Katalonija),nema nikakva prava(Katalonija) i sav novac odlazi tom velikom(Spanija).Spanija i Katalonija nisu u lepoj zajednici nego je Katalonija u robstvu,a to kod nas ljudi ne kapiraju.Jugoslavija se raspala iz istog razloga zbog kojeg se raspadaju sva partnerstva,uvek ce neko dobijati vise od drugih i uvek ce to zasmetati nekome,samo je pitanje vremena.

Iros

pre 6 godina

Najgore kada navijaci Reala pisu da je Franko bio uz Atletiko a Real osvojio 5 liga sampiona i 12 prvenstva za vreme Frankove vladavine hahahahah

stars

pre 6 godina

Ali najjace mi je kad za misljenje pitaju nekog fudbalera koji je u fazonu "ej ja ceo zivot samo sutiram loptu i nemam pojma al evo dacu svoje misljenje"

Ja

pre 6 godina

Stefan

koja tortura, o cemu pricate? Da li im brane pravo da se izjasnjavaju kao Katalonci, da govore jezikom kojim govore, da budu ono sto jesu, da rade, da se skoluju...kao sto su na primer Ukrajinci atakovali na osnovna prava Rusa u Ukrijini, ukljucujuci i pravo na zivot? Kako Vas nije sramota! Bogati i besni pa ne bi da dele! Volela bih i ja sda mene neko tako ugnjetava! A toliki narodi u svetu bukvalno egzisztencijalno ugrozeni, ugnjeteni, ne znaju da li ce osvanuti zivi, pa nemaju svoju drzavu! A mnogo ih je vise od sake jada pobesnelih Katalonaca!

Smuleco

pre 6 godina

@Mali od Bg: Zato nam je Solana....! Hajde, ne budi naivan i smešan, Španija bi rado priznala Kosovo, sve trčeći, da nemaju Baskiju i Kataloniju, za vratom!

Komša

pre 6 godina

@FCrs
Pazi,izbir je stvarno težak - sa jedne strane fašista,zaštitnik Pavelića a sa druge internacionalna teroristička banda.Mrtva trka.
Uz to pružanje utočišta ustašama zameram Franku i to što su mu pretekli Žikica,Tito i slični.Da ih je rešio gde bi nam kraj bio.
Izmedju Franka i Komunista (Engels o Srbima- potražiti obavezno) biram monarhiju.

Slobodni Klikeri

pre 6 godina

@EU,@ tako smo u mogucnosti

Istina je da je Katalonija najbogatija pokrajna Spanije i da kao takva placa najvise i da se zale zbog toga. Ali zasto je to tako? Zato sto sve trgovinske sporazume koje imaju obezbedjeni su preko spanske drzave. Zahvaljujuci Spaniji su u EU i slobodno prodaju govedinu i ostale proizvode EU od 500 miliona ljudi. Zato sto celoj Spaniji od 50-60 miliona ljudi slobodno prodaju iste te proizvode. Zato sto uz Kvebek imaju sigurno najvecu mogucu autonomiju na svetu,prakticno su drzava u drazavi. Sluze se pogodnostima spanskog pasosa,uticaja u Juznoj i Latinskoj Americi,clanstva u UN,NATO,raznim EU fondovima i glasovima u institucijama u koje ne bi mogli ni da privire. Sve to kosta i sve bi oni to i kao nezavisni morali da plate, mnogo vise od 10 milijardi za koje kukaju da daju Madridu,u narednih mnogo decenija dok ne uspeju da postanu neko i nesto u medjunarodnim odnosima,ako ikada i uspeju sa 7 mil stanovnika. A, to sto ih njihovi lokalni politicari loze za pare,je kao i britanski referendum o EU kako ce sve pare koje daju EU da preusmere na zdravstvo i skolstvo,i prvo jutro posle glasanja onaj Faraz se pravio blesava na tu temu sa stavom "videcemo". I ja bih na more,ali deda nema za lekove,ujaku treba da popravi kola da bi isao na posao,i svi treba da jedu itd. to je zivot u zajednici koja se drzi jedno uz drugo,a postoji i drugi nacin zivota,prozapadni "ja pa ja".

Coco Bill

pre 6 godina

Tek ćeš da plačeš kad vam derbi bude sa Espanjolom, kad vam liga bude "interesantna" kao što je recimo, naša liga, pa kad počnu otkazi prenosa, kad sponzori prestanu da uplaćuju desetomilionske sume, kad banke počnu od FK Barselone, da traže "svoj deo"...itd...itd Sve to će se odraziti i na vaša primanja, jer će onda biti teško da vam se iplaćuju desetine miliona za ugovor. Prvi koju će da odu iz "takve Barselone" biće Mesi, kao i ostali vodeći igrači, koji vam sada puno znače. Da li ćete onda moći u takvom stanju, ne da osojite, nego da se kvalifikujete u Ligu šampiona. To će dovesti do toga da ćete biti još manje interesantni za svetsku javnost.....

Čudno jel da?

pre 6 godina

Eto i to smo doživeli u Srbiji, da imamo ogroman broj ljudi koji brane lik i delo fašiste Franka! Prijatelji, pa zašto se onda uzbudjujete i čudite kada se u Hrvatskoj koriste ustaška znamenja, pa isti taj Franko je dugo vremena bio Pavelićev zaštitnik!
(Fcrs, 2. oktobar 2017 11:48)

# Link komentara


U Srbiji je i relativizirano i revitalizirano djelo kolaboracionista
Mihajlovića i Nedića a u vrhu vlasti sjede samo preobučeni sljedbenici istih tako da se zbog ekscesa u Hrvatskoj ne trebate uzbuđivati, u Srbiji je to pravilo ali to , izgleda , nikoga ne smeta.

Oxi

pre 6 godina

Dosta podseca na vreme kada su Muslimani i Hrvati u BiH srusili Jugoslaviju 1992 pa Osim plakao jer je napustao reprezentaciju. Dobro stvar kod Spanaca i Katalonaca je to sto su jasno etnicki podeljeni i medjusobnn razdvojeni u homogene teritorijalne celine, tako da je najgore sto im se moze desiti rat u Sloveniji. Vecina Srba bi po ovom pitanju trebala biti neutralna da se ti Katalonci nisu sve vreme mesali u raspad Jugoslavije i rasturanje Srbije, podrzavajuci sve od Franje Tudjmana, preko Alije Izetbegovica pa do Mila Djukanovica, i tako se zahvaljujuci silnim Srbima i Jugoslovenima koji su ratovali protiv Franka i na njihovoj strani u Spanskom gradjanskom ratu. Svaka cast za FK Barselona, ali prema Srbima su se Katalonci pokazali kao veoma losi ljudi koji su spremni na sve zarad svojih nacionalistickih interesa...

Delboy

pre 6 godina

Zasto ljudi zele da se dele? Zasto bi ikome bilo u interesu da bude manji i nebitniji? Evo na nasem primeru, zasto iko zeli da umesto osrednje bitne Jugoslavije nastane 6-7 totalno nebitnih drzavica vazala? Nikad mi nece biti jasno
(Korosavendz, 2. oktobar 2017 11:14)

Posle kalifa, bilo je mnogo Iznoguda koji su hteli da budu kalifi umesto kalifa. I postali, ali svaki u svom kalifatcicu.

duki

pre 6 godina

ne razumem kako u danasnje vreme vlast u jednoj ozbiljnoj drzavi misli da moze represijom i silom da utice na volju naroda. moguce je samo u totalitarnim rezimima kada primena sile moze ici do kraja a ovako samo bude prkost i inat u njima. i oni koji nisu hteli da glasaju-glasace, i oni koji su bili za ne sada su za da. cak je i nasa vlast pametnija od ovoga.

zoran

pre 6 godina

Zasto ljudi zele da se dele? Zasto bi ikome bilo u interesu da bude manji i nebitniji? Evo na nasem primeru, zasto iko zeli da umesto osrednje bitne Jugoslavije nastane 6-7 totalno nebitnih drzavica vazala? Nikad mi nece biti jasno
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Korosavendz, 2. oktobar 2017 11:14

Nece ljudi da se dele. Oni su inertna masa. Oni koji vladaju svetom dele iz razloga nepoznatih nama. Imaju citave timove psihologa i razbih drugih naucnika koji jako dobro znaju kako ce, ne bas pametnu masu, pokrenuti na deljenje i rat, ako zatreba.
NA primer ideja o demokratiji koji ljudi ponavljaju kao papagaji je jedan od tih virusa ubacenih u glavu prosecnog coveka. No, ako bi se taj covek okrenuo oko sebe i pogledao sebe, video bi da nigde u prirodi, pa i njegovom telu nema demokratije, vec ravnopravna hijerarhija. Tako je oduvek bilo, tako ce uvek biti dok je sveta i veka.
Kada goveda piju na reci i vide da lavovi dolaze da se napoje, ovi se uklone. Zatim dolaze slonovi, lavovi spontano prave mesto. Nema sukoba, svako zna koju lestvicu zauzima u tom momentu. Isto ti je u telu...zna se ko je gazda, a ko radi neke druge poslove. U takvoj hijerarhiji nema potchinjenih vec poshtovanje izmedju nivoa, jer svi znaju da su potrebni jedni drugima. Koja crna demokratija....

Kakogod

pre 6 godina

Barsa mi je mnogo draga, a ovog ovna ne mogu da smisli, e sad kad sam procitao da se rasplakao... mislim je l može pateticnije od ovoga? Lik za sve daje komentare, a vidi se da nije bas preterano bistar, drži se sporta jer je to za sportiste. Pozdrav

RAJKO

pre 6 godina

Pike, pikaj loptu i ne filozofiraj, jer od filozofiranja tvoga mnoge poštene će boleti glava. Niko od raspada neće imati sreće! Pikaj, bre, loptu, nesrećniče!!!
Vidi, jadniče, kako su prošli narodi u SFRJ!
VIVA ESPANA

Fcrs

pre 6 godina

Eto i to smo doživeli u Srbiji, da imamo ogroman broj ljudi koji brane lik i delo fašiste Franka! Prijatelji, pa zašto se onda uzbudjujete i čudite kada se u Hrvatskoj koriste ustaška znamenja, pa isti taj Franko je dugo vremena bio Pavelićev zaštitnik!

NeverSayNeverAgain

pre 6 godina

Navijam za Barselonu i zao mi je zbog svega, kao coveku, sto se dogadja. Ali Pikea i njegove izjave ne shvatam ozbiljno. On je uvek bio provokator i licemerna osoba. Dok je sada postao i patetican sa navodnim izlivom emocija.

Korosavendz

pre 6 godina

Zasto ljudi zele da se dele? Zasto bi ikome bilo u interesu da bude manji i nebitniji? Evo na nasem primeru, zasto iko zeli da umesto osrednje bitne Jugoslavije nastane 6-7 totalno nebitnih drzavica vazala? Nikad mi nece biti jasno

tako smo u mogucnosti

pre 6 godina

Svedite drzavu na jednu kucu i visegeneracijsku porodicu. Vi svojom platom cinite 50% ukupnog primanja domacinstva, ali sav svoj novac dajete dedi, koji je glava porodice i koji rasporedjuje sav prihod. Deda vam vraca trecinu plate da trosite kako vi hocete. 2/3 vase plate deda rasporedjuje kako on misli da treba. Vi vec 5 godina pokusavate da odete sa drustvom na more i kupite nov auto, ali te vase potrebe nisu prioritet. Da li bi vi u jednom trenutku rekli 'pa dosta vise' ili bi nastavili da zivite kako drugi kaze?

?Arriba Espa?a!

pre 6 godina

Ono sto su radili u vreme Franka treba i danas da vam rade, pa ti ne bi palo na pamet da pricas gluposti. Nepostovanje odluka najvisih drzavnih organa je krivicno delo u svakoj demokratskoj drzavi. Jednostrani akti su potpuno suprotni tome o cemu pricas! Postovanje medjunarodnog prava kao i prava uopste uvek na prvom mestu! Zivela Kraljevina Spanija!

ferguson

pre 6 godina

umesto da odu na pivo posle utakmice i uzivaju oni se bore zbog cega za vecu platu 50 e ili sta vec za nekog ko je napalio masu za svoj interes

Korosavendz

pre 6 godina

Zasto ljudi zele da se dele? Zasto bi ikome bilo u interesu da bude manji i nebitniji? Evo na nasem primeru, zasto iko zeli da umesto osrednje bitne Jugoslavije nastane 6-7 totalno nebitnih drzavica vazala? Nikad mi nece biti jasno

Fcrs

pre 6 godina

Eto i to smo doživeli u Srbiji, da imamo ogroman broj ljudi koji brane lik i delo fašiste Franka! Prijatelji, pa zašto se onda uzbudjujete i čudite kada se u Hrvatskoj koriste ustaška znamenja, pa isti taj Franko je dugo vremena bio Pavelićev zaštitnik!

Alen

pre 6 godina

Za neupucenu gospodu - Spanija nije priznala Kosovo.
(Mali od Bg, 02. oktobar 2017 12:20)

Nisu priznali zato da bi mogli da otimaju iz Katalonije, mnogo je njima stalo do Kosova hahah kakvi naivci ovde komentarisu, priznali bi ga prvi da im to ne ide na stetu.

Kakogod

pre 6 godina

Barsa mi je mnogo draga, a ovog ovna ne mogu da smisli, e sad kad sam procitao da se rasplakao... mislim je l može pateticnije od ovoga? Lik za sve daje komentare, a vidi se da nije bas preterano bistar, drži se sporta jer je to za sportiste. Pozdrav

RAJKO

pre 6 godina

Pike, pikaj loptu i ne filozofiraj, jer od filozofiranja tvoga mnoge poštene će boleti glava. Niko od raspada neće imati sreće! Pikaj, bre, loptu, nesrećniče!!!
Vidi, jadniče, kako su prošli narodi u SFRJ!
VIVA ESPANA

јд123

pre 6 godina

Zasto ljudi zele da se dele? Zasto bi ikome bilo u interesu da bude manji i nebitniji? Evo na nasem primeru, zasto iko zeli da umesto osrednje bitne Jugoslavije nastane 6-7 totalno nebitnih drzavica vazala? Nikad mi nece biti jasno
(Korosavendz, 02. oktobar 2017 11:14)

Врло просто, зато што садашње главоње на власти у Југославији не би имали никаквог утицаја или барем само мали број њих. Проста математика. Заболе њих уво да ли је држава вазал или није, важно је да су њихови џепови пуни. А масу је лако запалити ако држиш медије под контролом. Да су медији слободни, посебно државна телевизија, јер је она још увек број један информисања већине грађана, ни једна власт од почетка слободних избора се не би одржала дуже од једног мандата, јер би их грађани казнили зато што нису одржали обећања. Народу све горе и горе а они исте бирају неколико пута. Сада је скоро немогуће изаћи из зачараног круга, борба за власт се претворила у борбу за то, ко ће да краде а не да ли ће да се краде. Да је Милошевић после првог мандата изгубио, а они који су милијарде износили на Кипар процесуирани, одузета им имовина, можда би кола кренула у другом правцу. Питање је да ли би жути крали, када су дошли на власт, да су се реално морали плашити да ће завршити у затвору када изгубе власт. То је у суштини проблем демократије. Она функционише само ако су институције јаке и извршна власт нема утицај на њих. Овако то је за њих као спорт. Дочепај се власти да можеш некажњено красти.

duki

pre 6 godina

ne razumem kako u danasnje vreme vlast u jednoj ozbiljnoj drzavi misli da moze represijom i silom da utice na volju naroda. moguce je samo u totalitarnim rezimima kada primena sile moze ici do kraja a ovako samo bude prkost i inat u njima. i oni koji nisu hteli da glasaju-glasace, i oni koji su bili za ne sada su za da. cak je i nasa vlast pametnija od ovoga.

rbgd4

pre 6 godina

Svedite drzavu na jednu kucu i visegeneracijsku porodicu. Vi svojom platom cinite 50% ukupnog primanja domacinstva, ali sav svoj novac dajete dedi, koji je glava porodice i koji rasporedjuje sav prihod. Deda vam vraca trecinu plate da trosite kako vi hocete. 2/3 vase plate deda rasporedjuje kako on misli da treba. Vi vec 5 godina pokusavate da odete sa drustvom na more i kupite nov auto, ali te vase potrebe nisu prioritet. Da li bi vi u jednom trenutku rekli 'pa dosta vise' ili bi nastavili da zivite kako drugi kaze?

------------------------------------
Размишљање типичног српског распикуће. Продао би државу за једно летовање на Санторинију. Па управо су генерације стварале кућу у
којој си ти одрастао и школовао се. И сад кад си највиталнији и највише зарађујеш - што је и нормално - ти би да укућанима окренеш леђа.
Иди, али им плати што су те хранили, чистили гузу, бдели над тобом ноћу,
водили слинавог код лекара, водили у школу, на енглески, часове гитаре итд, итд.

neutralni felsh

pre 6 godina

Врло просто, зато што садашње главоње на власти у Југославији не би имали никаквог утицаја или барем само мали број њих. Проста математика. Заболе њих уво да ли је држава вазал или није, важно је да су њихови џепови пуни. А масу је лако запалити ако држиш медије под контролом. Да су медији слободни, посебно државна телевизија, јер је она још увек број један информисања већине грађана, ни једна власт од почетка слободних избора се не би одржала дуже од једног мандата, јер би их грађани казнили зато што нису одржали обећања. Народу све горе и горе а они исте бирају неколико пута. Сада је скоро немогуће изаћи из зачараног круга, борба за власт се претворила у борбу за то, ко ће да краде а не да ли ће да се краде. Да је Милошевић после првог мандата изгубио, а они који су милијарде износили на Кипар процесуирани, одузета им имовина, можда би кола кренула у другом правцу. Питање је да ли би жути крали, када су дошли на власт, да су се реално морали плашити да ће завршити у затвору када изгубе власт. То је у суштини проблем демократије. Она функционише само ако су институције јаке и извршна власт нема утицај на њих. Овако то је за њих као спорт. Дочепај се власти да можеш некажњено красти.
(јд123, 02. oktobar 2017 12:13)


uzivanje je procitati pametan komentar.

only fools and horses

pre 6 godina

Eto i to smo doživeli u Srbiji, da imamo ogroman broj ljudi koji brane lik i delo fašiste Franka! Prijatelji, pa zašto se onda uzbudjujete i čudite kada se u Hrvatskoj koriste ustaška znamenja, pa isti taj Franko je dugo vremena bio Pavelićev zaštitnik!
(Fcrs, 02. oktobar 2017 11:48)

Eto i to sam doživeo. Niti jedan komentar o Franku (odim za koga je navijao), al se nađe neko da nas ubeđuje kako su Srbi za Franka i fašiste.
Alo bre, koji je to ogroman broj ljudi? Gde ste ih videli, čuli, isim u vašoj glavi?

zerard

pre 6 godina

Lepo, ali i intesantno !!! U istom trenutku ste opisali odnos Španije prema Kataloniji, tako i odnos Srbije prema Vojvodini !!! Da li to znači......?!
(ima puno mogućnosti, 2. oktobar 2017 13:11)

Ako tako gledamo to onda vazi i za sumadiju, istocnu, zapadnu srbiju...Hjde onda da do kraja razbucamo srbiju da bi se oslobodili centralizacije. U vojvodini zivi preko 70% srba, u kataloniji zive uglavnom katalonci. Bitna razlika.

NeverSayNeverAgain

pre 6 godina

Navijam za Barselonu i zao mi je zbog svega, kao coveku, sto se dogadja. Ali Pikea i njegove izjave ne shvatam ozbiljno. On je uvek bio provokator i licemerna osoba. Dok je sada postao i patetican sa navodnim izlivom emocija.

Bajata vam je ta mantra...

pre 6 godina

Madridjani=spanjolska verzija beogradjana 90-ih
(Josip_zg, 2. oktobar 2017 13:43)

Neverovatno je kako ljudi iz Hrvatske i Slovenije imaju taj neki manijakalni nagon da uvek podržavaju raspade i rasparčavanja država širom sveta. Izuzetak je jedino Krim, tu naravno krajnje licemerno podržavaju teritorijalni integritet Ukrajine ali ta njihova odluka je više vezana za njihov izrazito anti-ruski sentiment i podaništvo prema zapadu.

NeverSayNeverAgain

pre 6 godina

@Josip_zg, nazovi komsija, moras da shvatis da vi niste nikada bili zrtve, vec tlacitelji. Vratite preko 200 hiljada proteranih, jer su oni ubijeni civili nepovratni. Kako tokom devedesetih godina, tako i oni masakrirani tokom WWII. Beogradjani gospoda za zagrepcane i uopste komsije. Pozdrav iz Novog Sada, "prijatelju".

Slobodni Klikeri

pre 6 godina

@EU,@ tako smo u mogucnosti

Istina je da je Katalonija najbogatija pokrajna Spanije i da kao takva placa najvise i da se zale zbog toga. Ali zasto je to tako? Zato sto sve trgovinske sporazume koje imaju obezbedjeni su preko spanske drzave. Zahvaljujuci Spaniji su u EU i slobodno prodaju govedinu i ostale proizvode EU od 500 miliona ljudi. Zato sto celoj Spaniji od 50-60 miliona ljudi slobodno prodaju iste te proizvode. Zato sto uz Kvebek imaju sigurno najvecu mogucu autonomiju na svetu,prakticno su drzava u drazavi. Sluze se pogodnostima spanskog pasosa,uticaja u Juznoj i Latinskoj Americi,clanstva u UN,NATO,raznim EU fondovima i glasovima u institucijama u koje ne bi mogli ni da privire. Sve to kosta i sve bi oni to i kao nezavisni morali da plate, mnogo vise od 10 milijardi za koje kukaju da daju Madridu,u narednih mnogo decenija dok ne uspeju da postanu neko i nesto u medjunarodnim odnosima,ako ikada i uspeju sa 7 mil stanovnika. A, to sto ih njihovi lokalni politicari loze za pare,je kao i britanski referendum o EU kako ce sve pare koje daju EU da preusmere na zdravstvo i skolstvo,i prvo jutro posle glasanja onaj Faraz se pravio blesava na tu temu sa stavom "videcemo". I ja bih na more,ali deda nema za lekove,ujaku treba da popravi kola da bi isao na posao,i svi treba da jedu itd. to je zivot u zajednici koja se drzi jedno uz drugo,a postoji i drugi nacin zivota,prozapadni "ja pa ja".

Sinisa

pre 6 godina

Zasto ljudi zele da se dele? Zasto bi ikome bilo u interesu da bude manji i nebitniji? Evo na nasem primeru, zasto iko zeli da umesto osrednje bitne Jugoslavije nastane 6-7 totalno nebitnih drzavica vazala? Nikad mi nece biti jasno
(Korosavendz, 02. oktobar 2017 11:14)

Evo ukratko da objasnim, BDP po glavi stanovnika Katalonije iznosi 45000 $, dok BDP na nivou Spanije iznosi 20000 $, tako da bi Katalonci trebalo da imaju duplo vise plate od ostalih, ali to nije slucaj, sto znaci da Madrid mnogo uzima Kataloniji a malo daje.

ferguson

pre 6 godina

umesto da odu na pivo posle utakmice i uzivaju oni se bore zbog cega za vecu platu 50 e ili sta vec za nekog ko je napalio masu za svoj interes

Oxi

pre 6 godina

Dosta podseca na vreme kada su Muslimani i Hrvati u BiH srusili Jugoslaviju 1992 pa Osim plakao jer je napustao reprezentaciju. Dobro stvar kod Spanaca i Katalonaca je to sto su jasno etnicki podeljeni i medjusobnn razdvojeni u homogene teritorijalne celine, tako da je najgore sto im se moze desiti rat u Sloveniji. Vecina Srba bi po ovom pitanju trebala biti neutralna da se ti Katalonci nisu sve vreme mesali u raspad Jugoslavije i rasturanje Srbije, podrzavajuci sve od Franje Tudjmana, preko Alije Izetbegovica pa do Mila Djukanovica, i tako se zahvaljujuci silnim Srbima i Jugoslovenima koji su ratovali protiv Franka i na njihovoj strani u Spanskom gradjanskom ratu. Svaka cast za FK Barselona, ali prema Srbima su se Katalonci pokazali kao veoma losi ljudi koji su spremni na sve zarad svojih nacionalistickih interesa...

Ivan

pre 6 godina

@Razumljivo je zasto vecina Srba ne podrzava otcjepljenje Katalonije od Spanjolske. Katalonija = Hrvatska u bivsoj Jugi.
Koji ste vi licemeri. Kako je Katalonija ista sa vasom drzavom? Katalonci su na primer izuzetno stradali pod fasistickim rezimom u Spaniji. Doduse nesto manje nego Srbi pod hrvatskim rezimom NDH. I nemojte da u odgovoru prodajete price o hrvatskim antifasistima, to je mit, Zagreb i NDH su pali tek na dan pobede 09.maja, posto je nemacka potpisala kapitulaciju i neki dan po padu Berlina, toliki ste antifasisti bili.

ima puno mogućnosti

pre 6 godina

Svedite drzavu na jednu kucu i visegeneracijsku porodicu. Vi svojom platom cinite 50% ukupnog primanja domacinstva, ali sav svoj novac dajete dedi, koji je glava porodice i koji rasporedjuje sav prihod. Deda vam vraca trecinu plate da trosite kako vi hocete. 2/3 vase plate deda rasporedjuje kako on misli da treba. Vi vec 5 godina pokusavate da odete sa drustvom na more i kupite nov auto, ali te vase potrebe nisu prioritet. Da li bi vi u jednom trenutku rekli 'pa dosta vise' ili bi nastavili da zivite kako drugi kaze?
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (tako smo u mogucnosti, 2. oktobar 2017 11:57)

Lepo, ali i intesantno !!! U istom trenutku ste opisali odnos Španije prema Kataloniji, tako i odnos Srbije prema Vojvodini !!! Da li to znači......?!

wiener

pre 6 godina

Franko je bio veliki navijač Atletika.
(Zijad Žigić, 2. oktobar 2017 11:37)

to je izmisljotina. atletico je na silu bio pretvoren u klub spanske avijacije, ali je real oduvek bio blizi rezimu. i navijaci atletika to tako shvataju.

neutralni felsh

pre 6 godina

Iz pouzdanih izvora javljaju da je većina žandarmerije i specijalaca vatreni navijači Real Madrida i da su juče hteli da se osvete za sva poniženja kojima su bili izloženi u poslednjih 15 godina od strane FC Barselona. Messi je obećao da neće više samo da prestanu da tuku žene i starce. Ili bar da tuku malo slabije a ne iz sve snage, onda će i on malo slabije da dribla i šutira. Dogovor postignut sinoć oko 24h.
(Nadalov stric, 02. oktobar 2017 13:04)


nije vreme za prizemni humor.

stars

pre 6 godina

Ali najjace mi je kad za misljenje pitaju nekog fudbalera koji je u fazonu "ej ja ceo zivot samo sutiram loptu i nemam pojma al evo dacu svoje misljenje"

Smuleco

pre 6 godina

@Mali od Bg: Zato nam je Solana....! Hajde, ne budi naivan i smešan, Španija bi rado priznala Kosovo, sve trčeći, da nemaju Baskiju i Kataloniju, za vratom!

Metropola

pre 6 godina

(Korosavendz, 02. oktobar 2017 11:14)Zato sto ljudi hoce svoja prava a ne da trpe torturu Madrida, to nije isti narod i Madrid samo koristi Kataloniju i crpe sve sto je dobro iz nje, a za narod ih bas briga, znaci svih njih 90% je ludo sto hoce nezavisnost, razmisli malo da im je dobro ne bi to radili.
(Stefan, 02. oktobar 2017 12:14)... koji torturu? O cemu pricas covece!!? Pa ne moze zemlju da rastura ko kako hoce! Slazem se da imaju pravo da iskazu da li zele da budu u Spaniji ali NE SAMO KATALONCI! Cela Spanija treba da glasa da li zele da razbiju zemlju jer to utice na sve gradjane Spanije a ne samo na Katalonce!!!!

Coco Bill

pre 6 godina

Tek ćeš da plačeš kad vam derbi bude sa Espanjolom, kad vam liga bude "interesantna" kao što je recimo, naša liga, pa kad počnu otkazi prenosa, kad sponzori prestanu da uplaćuju desetomilionske sume, kad banke počnu od FK Barselone, da traže "svoj deo"...itd...itd Sve to će se odraziti i na vaša primanja, jer će onda biti teško da vam se iplaćuju desetine miliona za ugovor. Prvi koju će da odu iz "takve Barselone" biće Mesi, kao i ostali vodeći igrači, koji vam sada puno znače. Da li ćete onda moći u takvom stanju, ne da osojite, nego da se kvalifikujete u Ligu šampiona. To će dovesti do toga da ćete biti još manje interesantni za svetsku javnost.....

EU

pre 6 godina

Katalonija uplaćuje mnogo više u budžet Španije u odnosu na ono što im je dozvoljeno da koriste. Zašto bi ti radio za platu od 50.000 dinara a koristio 30.000, nema smisla, zar ne?

hmm

pre 6 godina

"Igranje za nacionalni tim nije takmičenje u patriotizmu, već se radi o tome da u reprezentaciji pokušaš da igraš najbolje što možeš"...
Jel moze neko ovo da mi prevede?

Conan

pre 6 godina

Puj! Pike! Ne važi!
Malo je patetičan Žerar Pike. Ako toliko ne voli Španiju, neka odustane momentalno od reprezentacije i tako izrazi protest zvaničnom Madridu. Juče bi ladno rekao upravi Barce, da ne želi da igra dok njegovi sunarodnici trpe batine. Ali ne. On se je predomislio i popišao na sve što je do sada govorio, na narod Katalonije i navijače Barce. Zato nam njegove suze ne trebaju.
A ovi iz Madrida, upotrebom tolike sile su samo pogoršali stanje. J..e lud zbunjenog!

Delboy

pre 6 godina

Zasto ljudi zele da se dele? Zasto bi ikome bilo u interesu da bude manji i nebitniji? Evo na nasem primeru, zasto iko zeli da umesto osrednje bitne Jugoslavije nastane 6-7 totalno nebitnih drzavica vazala? Nikad mi nece biti jasno
(Korosavendz, 2. oktobar 2017 11:14)

Posle kalifa, bilo je mnogo Iznoguda koji su hteli da budu kalifi umesto kalifa. I postali, ali svaki u svom kalifatcicu.

Represija uvek izaziva kontraefekat

pre 6 godina

@ "PA TO SU DVA RAZLICITA NARODA SA DVA RAZLICITA JEZIKA PA NE MOGU DA SE ODVOJE. A KOSOVO SPRSKI NAROD SRPSKI JEZIK ITD ITD PA SE ODVOJILO. I POSLE KAZU SVETOM NE VLADAJU SATANISTI I VLADARI IZ SENKE"
(mi, 2. oktobar 2017 12:40)

Vi, @mi, opet ne racunate Albance-Kosovare (kao sto oni ne racunaju nas) koji zive na KiM?

Dokle god se ne shvati da KiM nisu ni srpski, ni albanski, ni crnogorski, ni... vec svih NAS ZAJEDNO, tamo nece biti mirno - bez medjunacionalnih tenzija.

A Gérard Piqué u ovoj svojoj izjavi nije rekao ni da jeste, ni da nije za otcepljenje Katalonije. Rekao je da je za SLOBODNO GLASANJE i nista vise. Otuda je pomenuo i Franka, a rekao je da je represija spanske vlade isprovocirala narod Katalonije da glasa za otcepljenje.

observador

pre 6 godina

Volim Spaniju kao da je moja druga domovina, ali ovo sto Pike govori nema veze nikakve sa reprezentacijom. Dakle buraz mani se političke davanje izjava novinarima koji očito nemaju koga da pitaju pa se uhvatili njega za mišljenje.

ne bi bilo 90-tih da nije bilo 40-tih

pre 6 godina

Madridjani=spanjolska verzija beogradjana 90-ih
(Josip_zg, 2. oktobar 2017 13:43)

A katalonija je vaša verzija iz 40-tih.

zoran

pre 6 godina

Zasto ljudi zele da se dele? Zasto bi ikome bilo u interesu da bude manji i nebitniji? Evo na nasem primeru, zasto iko zeli da umesto osrednje bitne Jugoslavije nastane 6-7 totalno nebitnih drzavica vazala? Nikad mi nece biti jasno
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Korosavendz, 2. oktobar 2017 11:14

Nece ljudi da se dele. Oni su inertna masa. Oni koji vladaju svetom dele iz razloga nepoznatih nama. Imaju citave timove psihologa i razbih drugih naucnika koji jako dobro znaju kako ce, ne bas pametnu masu, pokrenuti na deljenje i rat, ako zatreba.
NA primer ideja o demokratiji koji ljudi ponavljaju kao papagaji je jedan od tih virusa ubacenih u glavu prosecnog coveka. No, ako bi se taj covek okrenuo oko sebe i pogledao sebe, video bi da nigde u prirodi, pa i njegovom telu nema demokratije, vec ravnopravna hijerarhija. Tako je oduvek bilo, tako ce uvek biti dok je sveta i veka.
Kada goveda piju na reci i vide da lavovi dolaze da se napoje, ovi se uklone. Zatim dolaze slonovi, lavovi spontano prave mesto. Nema sukoba, svako zna koju lestvicu zauzima u tom momentu. Isto ti je u telu...zna se ko je gazda, a ko radi neke druge poslove. U takvoj hijerarhiji nema potchinjenih vec poshtovanje izmedju nivoa, jer svi znaju da su potrebni jedni drugima. Koja crna demokratija....

Bane

pre 6 godina

to je izmisljotina. atletico je na silu bio pretvoren u klub spanske avijacije, ali je real oduvek bio blizi rezimu. i navijaci atletika to tako shvataju.
(wiener, 02. oktobar 2017 12:23)

Naravno, pogledajte na Wikipediji koliko Atletiko ima titula u to doba a koliko Frankova mezimica Real Madrid.

tako smo u mogucnosti

pre 6 godina

Svedite drzavu na jednu kucu i visegeneracijsku porodicu. Vi svojom platom cinite 50% ukupnog primanja domacinstva, ali sav svoj novac dajete dedi, koji je glava porodice i koji rasporedjuje sav prihod. Deda vam vraca trecinu plate da trosite kako vi hocete. 2/3 vase plate deda rasporedjuje kako on misli da treba. Vi vec 5 godina pokusavate da odete sa drustvom na more i kupite nov auto, ali te vase potrebe nisu prioritet. Da li bi vi u jednom trenutku rekli 'pa dosta vise' ili bi nastavili da zivite kako drugi kaze?

Blueblueblue

pre 6 godina

Dok je Franko...jurisao na Madrid, vecina iz provincije mu se pridruzila, gradjani Madrida su vodili rat protiv njegove vojske godinama i najveci otpor je upravo bio u Madridu.
Pike zvani propo'ganda.

Iros

pre 6 godina

Najgore kada navijaci Reala pisu da je Franko bio uz Atletiko a Real osvojio 5 liga sampiona i 12 prvenstva za vreme Frankove vladavine hahahahah

cojans

pre 6 godina

Arriba, majketi... . taj ustav je i napravljen na njihovu štetu. vreme će pokazati. zar je moguće da ti još uvek veruješ i pravu demokratiju? Aj majketi, gde to postoji?

neutralni felsh

pre 6 godina

Dosta podseca na vreme kada su Muslimani i Hrvati u BiH srusili Jugoslaviju 1992 pa Osim plakao jer je napustao reprezentaciju. Dobro stvar kod Spanaca i Katalonaca je to sto su jasno etnicki podeljeni i medjusobnn razdvojeni u homogene teritorijalne celine, tako da je najgore sto im se moze desiti rat u Sloveniji. Vecina Srba bi po ovom pitanju trebala biti neutralna da se ti Katalonci nisu sve vreme mesali u raspad Jugoslavije i rasturanje Srbije, podrzavajuci sve od Franje Tudjmana, preko Alije Izetbegovica pa do Mila Djukanovica, i tako se zahvaljujuci silnim Srbima i Jugoslovenima koji su ratovali protiv Franka i na njihovoj strani u Spanskom gradjanskom ratu. Svaka cast za FK Barselona, ali prema Srbima su se Katalonci pokazali kao veoma losi ljudi koji su spremni na sve zarad svojih nacionalistickih interesa...
(Oxi, 02. oktobar 2017 12:25)


o cemu ti to pricas? zamenjujes teze i brkas pojmove. toliki broj neistina i poluistina u tvom komentaru je nemoguce cak i korigovati. katalonci se mesali u raspad jugoslavije? to pricaj onima koji to vreme nisu doziveli.

Korosavendz

pre 6 godina

@zoran

Ma naravno, komentar je vise u pravcu stanja svesti pojedinaca u masi. Ja u zivotu nisam cuo/procitao racionalan argument "bivseg Jugoslovena" zasto je bolje da postoji ovoliko drzavica. Sve se svodi na "ma ne trebaju nam oni" ili "oni su nas ubijali", ili pak, kao sto napisa pametnjakovic iz mase "glup sam". A kad pitam "a zasto nam ne trebaju" ili kazem da je to posledica a ne uzrok podele, onda sam komunista ili sta vec.

Na temu Spanije, ko ne vidi da je policijska intervencija spin da se nateraju Katalonci da glasaju za nezavisnost (podela na mi i oni, ONI NAS tuku), a nalik utakmici Dinamo-Zvezda ili Beoviziji 2006, je kognitivno ogranicen. Ali izgleda da je to vecina... Pripremi se teren (nalik ustavu SCG iz 2003.) i onda neki bombastican, iako trivijalan, dogadjaj pred referendum i masa vec izgubi razum. Ne postoji razlog nego eto "ONI NAS MRZE, SAD CEMO DA IM POKAZEMO", boli ih zadnjica da vas mrze... Dozvoljavaju da manipulisu njima kako "im" se cefne, sto dozivljavam kao veliki poraz covecanstva kao "napredne" civilizacije.

ccccc

pre 6 godina

Ako svet podrzava Kosovo kao republiku , morace i Kataloniju i to je cinjenica. Referendum je demokratski cin kao sto je bio u Skotskoj. Policija je to sprecavala i doslo je do velikih problema za narod Katalonije. Pike se oseca kao Katalonac tako da ne razumem neke komentare? Spanija ce morati da Kataloniji da republiku ili ce doci do gradjanskog rata i to su cinjenice. Jasno je da je sve pocelo sa Kosovom i sada neka Evropa razmislja sta je radila i sta ce da radi u ovom slucaju. Nastavlja se cepkanje drzava u Evropi a jasno je ko ima interes da tako bude. Inace da ne bi mesali fudbal, nisam navijac Barse.

Pufne za frezenkovanje

pre 6 godina

@Stefan
Objasni mi Stefane, molim te, kako to mislis da Katalonci nisu isti narod kao Spanci? Ako cemo da se vracamo u duboku istoriju retko koja pokrajina u skoro svim Evropskim zemljama ne bi mogla da trazi otcepljenje od matice zato sto misli da je potlacena. Pa ako je do ekonomske decentralizacije i misljenja da se Madrid okoriscuje od Katalonije, sta treba da kazu Nis, Leskovac, i Novi Pazar onda? Posto 80% novca ide u Beograd, onda bi i Vojvodina uskoro trebala da raspise referendum? Ne ide to tako. Ja ih svakako podrzavam u borbi za jos vecu autonomiju i najveca moguca prava, ali ne na ovaj nacin

Ivan

pre 6 godina

@Madridjani=spanjolska verzija beogradjana 90-ih
(Josip_zg, 2. oktobar 2017 13:43)
Pre bih rekao da su vasa verzija mada su za vas svi mala deca. Vi ste ljude koji su hteli da glasaju i glasali za svoju samostalnu drzavu poubijali ili isterali. Uspeli ste bar dok je ova pobeda nacizma na vlasti u svetu.

brufen_od_400

pre 6 godina

Da nije tog Franka Real bi imao 5 liga sampiona manje a i pitanje je da li bi se uopste takmicili u prvoj ligi danas.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Fasisticki klub Real Madrid, 2. oktobar 2017 11:10)

I bez Franka Real 7 LŠ farsa 5 LŠ.

Kraj priče.

Komša

pre 6 godina

@FCrs
Pazi,izbir je stvarno težak - sa jedne strane fašista,zaštitnik Pavelića a sa druge internacionalna teroristička banda.Mrtva trka.
Uz to pružanje utočišta ustašama zameram Franku i to što su mu pretekli Žikica,Tito i slični.Da ih je rešio gde bi nam kraj bio.
Izmedju Franka i Komunista (Engels o Srbima- potražiti obavezno) biram monarhiju.

Ja

pre 6 godina

Stefan

koja tortura, o cemu pricate? Da li im brane pravo da se izjasnjavaju kao Katalonci, da govore jezikom kojim govore, da budu ono sto jesu, da rade, da se skoluju...kao sto su na primer Ukrajinci atakovali na osnovna prava Rusa u Ukrijini, ukljucujuci i pravo na zivot? Kako Vas nije sramota! Bogati i besni pa ne bi da dele! Volela bih i ja sda mene neko tako ugnjetava! A toliki narodi u svetu bukvalno egzisztencijalno ugrozeni, ugnjeteni, ne znaju da li ce osvanuti zivi, pa nemaju svoju drzavu! A mnogo ih je vise od sake jada pobesnelih Katalonaca!

Čudno jel da?

pre 6 godina

Eto i to smo doživeli u Srbiji, da imamo ogroman broj ljudi koji brane lik i delo fašiste Franka! Prijatelji, pa zašto se onda uzbudjujete i čudite kada se u Hrvatskoj koriste ustaška znamenja, pa isti taj Franko je dugo vremena bio Pavelićev zaštitnik!
(Fcrs, 2. oktobar 2017 11:48)

# Link komentara


U Srbiji je i relativizirano i revitalizirano djelo kolaboracionista
Mihajlovića i Nedića a u vrhu vlasti sjede samo preobučeni sljedbenici istih tako da se zbog ekscesa u Hrvatskoj ne trebate uzbuđivati, u Srbiji je to pravilo ali to , izgleda , nikoga ne smeta.

ВЕЧИТИ ДЕЛИЈА

pre 6 godina

@ Korosavendz- Da umjesto "osrednje" Jugoslavije nastane 6-7 "nebitnih" državica želio je neko DA BI OSTVARIO SVOJE INTERESE , vojno-političke i ekonomske a ne što voli odnosno mrzi neke od naroda bivše Jugoslavije jer medju narodima nema ljubavi nego samo interes druže .

Oliver

pre 6 godina

@ccccc,
Ne moze se porediti Skotska i KAtalonija,jer je centralna vlada u Londonu pristala na referendum u Skotskoj,dok centralna vlast u Madridu nije pristala na referendum u KAtaloniji.To je ogromna razlika.Ali ja nemam nista protiv da se KAtalonija otcepi,jer to znaci da ce jednog dana moci da se otcepi i Republika Srpska i pripoji Srbiji.Nama to savrseno odgovara.Mi smo dakle u "win-win" situaciji,sta god se desi u Spaniji.

coki

pre 6 godina

Korosavendz...."zasto je nekome u interesu da bude manji i nebitniji",pa mozda zato sto je sada kao "veliki"(Spanija) a nebitan je(Katalonija),nema nikakva prava(Katalonija) i sav novac odlazi tom velikom(Spanija).Spanija i Katalonija nisu u lepoj zajednici nego je Katalonija u robstvu,a to kod nas ljudi ne kapiraju.Jugoslavija se raspala iz istog razloga zbog kojeg se raspadaju sva partnerstva,uvek ce neko dobijati vise od drugih i uvek ce to zasmetati nekome,samo je pitanje vremena.

?Arriba Espa?a!

pre 6 godina

Ono sto su radili u vreme Franka treba i danas da vam rade, pa ti ne bi palo na pamet da pricas gluposti. Nepostovanje odluka najvisih drzavnih organa je krivicno delo u svakoj demokratskoj drzavi. Jednostrani akti su potpuno suprotni tome o cemu pricas! Postovanje medjunarodnog prava kao i prava uopste uvek na prvom mestu! Zivela Kraljevina Spanija!

Stefan

pre 6 godina

(Korosavendz, 02. oktobar 2017 11:14)

Zato sto ljudi hoce svoja prava a ne da trpe torturu Madrida, to nije isti narod i Madrid samo koristi Kataloniju i crpe sve sto je dobro iz nje, a za narod ih bas briga, znaci svih njih 90% je ludo sto hoce nezavisnost, razmisli malo da im je dobro ne bi to radili.

aaaaaa

pre 6 godina

@Korosavendza dele se zato sto ne zele da njihovo ime bude u senci neceg veceg jeste malo banalno poredjenje ali uzmi muzicke grupe za primer cim se jedan od clanova osteti vecim od grupe kao da je on nosilac ili pak suprotno da ga grupa sprecava da bude veci od onog sto stvarno jeste oni se dele I to ponekada ide ali najcesce zavrsi lose za sve u toj prici tuzno ali istinito

Zigzag

pre 6 godina

Zasto ljudi zele da se dele? Zasto bi ikome bilo u interesu da bude manji i nebitniji? Evo na nasem primeru, zasto iko zeli da umesto osrednje bitne Jugoslavije nastane 6-7 totalno nebitnih drzavica vazala? Nikad mi nece biti jasno
(Korosavendz, 02. oktobar 2017 11:14)ko te lagao da je juga bila bitna...

Vetar u ledja.

pre 6 godina

@Fasisticki klub...
Jeste, Franko je vladao Evropom... Malo edukacije nije na odmet pa pogledaj posle koliko godina od dolaska Franka na vlast je Real uzeo prvu titulu i koliko titula ima za 40-ak godina Frankove vlasti...

Nadalov stric

pre 6 godina

Iz pouzdanih izvora javljaju da je većina žandarmerije i specijalaca vatreni navijači Real Madrida i da su juče hteli da se osvete za sva poniženja kojima su bili izloženi u poslednjih 15 godina od strane FC Barselona. Messi je obećao da neće više samo da prestanu da tuku žene i starce. Ili bar da tuku malo slabije a ne iz sve snage, onda će i on malo slabije da dribla i šutira. Dogovor postignut sinoć oko 24h.

drago

pre 6 godina

NECUVENO!!! KATASTROFA!!! Ponasanje spanjolske vlasti u 21-om stoljecu. Nisam ovo ocekivao. Ocito Madrid i dalje razmislja frankovski.
Cudno mi je da neko moze pricati negativno o Kataloncima u ovoj prici jer svako ima pravo izbora u demokraciji.


A mene taj Madrid podsjeca na Beograd. Zato ga i brane. Samo zaboravljaju da je i tzv. SAO Krajina "bila" kao Katalonija, sad ce neki promjeniti stavove.

Alek

pre 6 godina

Zaigrala kosovska mečka i u EU. Podrška Pikeu i narodu Katalonije u borbi protiv nasilja. EU je sa Kosovom otvorila Pandorinu kutiju, pa neka im je sa srećom! Onakvo nasilje je strašno. Trebalo je da ih puste da održe referendum u miru i možda posle da vrh države poništi rezultate, ako tako misle, ali ne vidim zašto ne bi smeli da organizuju referendum na lokalnom nivou. Demokratski mrak.

cccc

pre 6 godina

(Oliver, 2. oktobar 2017 23:42)


Ne izjednacujem Skotsku i Kataloniju nego kazem da je trebao da bude referendum. Sprecavanjem policijeda se glasa i ode na glasacka mesta, oduzimanje glasackih listica se nista ne postize. Ovako, doslo je do katastrofe. Kada je narod spreman da dobija batine onda je jasno da ce to sto su naumili da ostvare. E sada da li je sve to dobro ili ne i ko zna cemu vodi to je druga stvar u svakom slucaju nikada nije dobro. Neko mora da strada.

Goran

pre 6 godina

Ako tako gledamo to onda vazi i za sumadiju, istocnu, zapadnu srbiju...Hjde onda da do kraja razbucamo srbiju da bi se oslobodili centralizacije. U vojvodini zivi preko 70% srba, u kataloniji zive uglavnom katalonci. Bitna razlika.
(zerard, 02. oktobar 2017 13:33)

Ajde da svakoga pustimo da zivi kako misli da treba. Rodjenu decu ne mozes da zadrzis ako misle da im odnos u kuci ne odgovara. Svako ima pravo da trazi svoj put i svoju srecu. Neki nadji stan, neki odu za "Nemacke" ali na silu ih zadrzat nemoze. Mozda sto kaze jedan komentator gore dugujes za povijanje, pelene, lekove za prehladu ali da im to naplatis nemozes na silu. Mozes samo da se nadas da ce pokazati interes kad zapne, sila tu ne pomaze, bas obratno.

mi

pre 6 godina

PA TO SU DVA RAZLICITA NARODA SA DVA RAZLICITA JEZIKA PA NE MOGU DA SE ODVOJE. A KOSOVO SPRSKI NAROD SRPSKI JEZIK ITD ITD PA SE ODVOJILO. I POSLE KAZU SVETOM NE VLADAJU SATANISTI I VLADARI IZ SENKE

Susjed iz komsiluka

pre 6 godina

Ivane,opusti se.. Upitaj malo starije zemljake koliko se novca slijevalo iz Hrvatske u,prvenstveno,Beograd,a koliko se vracalo I ulagalo u Hr. Ako imas preko 45 sigurno znas. Novac je glavni razlog i u slucaju Katalonije. Nitko normalan me zeli biti pod nacijom hegemonijom. Mir vama...

EBT

pre 6 godina

@ Komsa. Eh dragi prijatelju, ne znaju danas ljudi nista, pa ni to sta cini zaostavstinu Frankovih promasenih metaka. Svaka cast na kometaru.

Kakogod

pre 6 godina

Barsa mi je mnogo draga, a ovog ovna ne mogu da smisli, e sad kad sam procitao da se rasplakao... mislim je l može pateticnije od ovoga? Lik za sve daje komentare, a vidi se da nije bas preterano bistar, drži se sporta jer je to za sportiste. Pozdrav

RAJKO

pre 6 godina

Pike, pikaj loptu i ne filozofiraj, jer od filozofiranja tvoga mnoge poštene će boleti glava. Niko od raspada neće imati sreće! Pikaj, bre, loptu, nesrećniče!!!
Vidi, jadniče, kako su prošli narodi u SFRJ!
VIVA ESPANA

Korosavendz

pre 6 godina

Zasto ljudi zele da se dele? Zasto bi ikome bilo u interesu da bude manji i nebitniji? Evo na nasem primeru, zasto iko zeli da umesto osrednje bitne Jugoslavije nastane 6-7 totalno nebitnih drzavica vazala? Nikad mi nece biti jasno

ferguson

pre 6 godina

umesto da odu na pivo posle utakmice i uzivaju oni se bore zbog cega za vecu platu 50 e ili sta vec za nekog ko je napalio masu za svoj interes

Fcrs

pre 6 godina

Eto i to smo doživeli u Srbiji, da imamo ogroman broj ljudi koji brane lik i delo fašiste Franka! Prijatelji, pa zašto se onda uzbudjujete i čudite kada se u Hrvatskoj koriste ustaška znamenja, pa isti taj Franko je dugo vremena bio Pavelićev zaštitnik!

Čudno jel da?

pre 6 godina

Eto i to smo doživeli u Srbiji, da imamo ogroman broj ljudi koji brane lik i delo fašiste Franka! Prijatelji, pa zašto se onda uzbudjujete i čudite kada se u Hrvatskoj koriste ustaška znamenja, pa isti taj Franko je dugo vremena bio Pavelićev zaštitnik!
(Fcrs, 2. oktobar 2017 11:48)

# Link komentara


U Srbiji je i relativizirano i revitalizirano djelo kolaboracionista
Mihajlovića i Nedića a u vrhu vlasti sjede samo preobučeni sljedbenici istih tako da se zbog ekscesa u Hrvatskoj ne trebate uzbuđivati, u Srbiji je to pravilo ali to , izgleda , nikoga ne smeta.

NeverSayNeverAgain

pre 6 godina

Navijam za Barselonu i zao mi je zbog svega, kao coveku, sto se dogadja. Ali Pikea i njegove izjave ne shvatam ozbiljno. On je uvek bio provokator i licemerna osoba. Dok je sada postao i patetican sa navodnim izlivom emocija.

?Arriba Espa?a!

pre 6 godina

Ono sto su radili u vreme Franka treba i danas da vam rade, pa ti ne bi palo na pamet da pricas gluposti. Nepostovanje odluka najvisih drzavnih organa je krivicno delo u svakoj demokratskoj drzavi. Jednostrani akti su potpuno suprotni tome o cemu pricas! Postovanje medjunarodnog prava kao i prava uopste uvek na prvom mestu! Zivela Kraljevina Spanija!

drago

pre 6 godina

NECUVENO!!! KATASTROFA!!! Ponasanje spanjolske vlasti u 21-om stoljecu. Nisam ovo ocekivao. Ocito Madrid i dalje razmislja frankovski.
Cudno mi je da neko moze pricati negativno o Kataloncima u ovoj prici jer svako ima pravo izbora u demokraciji.


A mene taj Madrid podsjeca na Beograd. Zato ga i brane. Samo zaboravljaju da je i tzv. SAO Krajina "bila" kao Katalonija, sad ce neki promjeniti stavove.

ima puno mogućnosti

pre 6 godina

Svedite drzavu na jednu kucu i visegeneracijsku porodicu. Vi svojom platom cinite 50% ukupnog primanja domacinstva, ali sav svoj novac dajete dedi, koji je glava porodice i koji rasporedjuje sav prihod. Deda vam vraca trecinu plate da trosite kako vi hocete. 2/3 vase plate deda rasporedjuje kako on misli da treba. Vi vec 5 godina pokusavate da odete sa drustvom na more i kupite nov auto, ali te vase potrebe nisu prioritet. Da li bi vi u jednom trenutku rekli 'pa dosta vise' ili bi nastavili da zivite kako drugi kaze?
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (tako smo u mogucnosti, 2. oktobar 2017 11:57)

Lepo, ali i intesantno !!! U istom trenutku ste opisali odnos Španije prema Kataloniji, tako i odnos Srbije prema Vojvodini !!! Da li to znači......?!

rbgd4

pre 6 godina

Svedite drzavu na jednu kucu i visegeneracijsku porodicu. Vi svojom platom cinite 50% ukupnog primanja domacinstva, ali sav svoj novac dajete dedi, koji je glava porodice i koji rasporedjuje sav prihod. Deda vam vraca trecinu plate da trosite kako vi hocete. 2/3 vase plate deda rasporedjuje kako on misli da treba. Vi vec 5 godina pokusavate da odete sa drustvom na more i kupite nov auto, ali te vase potrebe nisu prioritet. Da li bi vi u jednom trenutku rekli 'pa dosta vise' ili bi nastavili da zivite kako drugi kaze?

------------------------------------
Размишљање типичног српског распикуће. Продао би државу за једно летовање на Санторинију. Па управо су генерације стварале кућу у
којој си ти одрастао и школовао се. И сад кад си највиталнији и највише зарађујеш - што је и нормално - ти би да укућанима окренеш леђа.
Иди, али им плати што су те хранили, чистили гузу, бдели над тобом ноћу,
водили слинавог код лекара, водили у школу, на енглески, часове гитаре итд, итд.

Nadalov stric

pre 6 godina

Iz pouzdanih izvora javljaju da je većina žandarmerije i specijalaca vatreni navijači Real Madrida i da su juče hteli da se osvete za sva poniženja kojima su bili izloženi u poslednjih 15 godina od strane FC Barselona. Messi je obećao da neće više samo da prestanu da tuku žene i starce. Ili bar da tuku malo slabije a ne iz sve snage, onda će i on malo slabije da dribla i šutira. Dogovor postignut sinoć oko 24h.

Stefan

pre 6 godina

(Korosavendz, 02. oktobar 2017 11:14)

Zato sto ljudi hoce svoja prava a ne da trpe torturu Madrida, to nije isti narod i Madrid samo koristi Kataloniju i crpe sve sto je dobro iz nje, a za narod ih bas briga, znaci svih njih 90% je ludo sto hoce nezavisnost, razmisli malo da im je dobro ne bi to radili.

Metropola

pre 6 godina

(Korosavendz, 02. oktobar 2017 11:14)Zato sto ljudi hoce svoja prava a ne da trpe torturu Madrida, to nije isti narod i Madrid samo koristi Kataloniju i crpe sve sto je dobro iz nje, a za narod ih bas briga, znaci svih njih 90% je ludo sto hoce nezavisnost, razmisli malo da im je dobro ne bi to radili.
(Stefan, 02. oktobar 2017 12:14)... koji torturu? O cemu pricas covece!!? Pa ne moze zemlju da rastura ko kako hoce! Slazem se da imaju pravo da iskazu da li zele da budu u Spaniji ali NE SAMO KATALONCI! Cela Spanija treba da glasa da li zele da razbiju zemlju jer to utice na sve gradjane Spanije a ne samo na Katalonce!!!!

Alen

pre 6 godina

Za neupucenu gospodu - Spanija nije priznala Kosovo.
(Mali od Bg, 02. oktobar 2017 12:20)

Nisu priznali zato da bi mogli da otimaju iz Katalonije, mnogo je njima stalo do Kosova hahah kakvi naivci ovde komentarisu, priznali bi ga prvi da im to ne ide na stetu.

Zigzag

pre 6 godina

Zasto ljudi zele da se dele? Zasto bi ikome bilo u interesu da bude manji i nebitniji? Evo na nasem primeru, zasto iko zeli da umesto osrednje bitne Jugoslavije nastane 6-7 totalno nebitnih drzavica vazala? Nikad mi nece biti jasno
(Korosavendz, 02. oktobar 2017 11:14)ko te lagao da je juga bila bitna...

stars

pre 6 godina

Ali najjace mi je kad za misljenje pitaju nekog fudbalera koji je u fazonu "ej ja ceo zivot samo sutiram loptu i nemam pojma al evo dacu svoje misljenje"

tako smo u mogucnosti

pre 6 godina

Svedite drzavu na jednu kucu i visegeneracijsku porodicu. Vi svojom platom cinite 50% ukupnog primanja domacinstva, ali sav svoj novac dajete dedi, koji je glava porodice i koji rasporedjuje sav prihod. Deda vam vraca trecinu plate da trosite kako vi hocete. 2/3 vase plate deda rasporedjuje kako on misli da treba. Vi vec 5 godina pokusavate da odete sa drustvom na more i kupite nov auto, ali te vase potrebe nisu prioritet. Da li bi vi u jednom trenutku rekli 'pa dosta vise' ili bi nastavili da zivite kako drugi kaze?

Komša

pre 6 godina

@FCrs
Pazi,izbir je stvarno težak - sa jedne strane fašista,zaštitnik Pavelića a sa druge internacionalna teroristička banda.Mrtva trka.
Uz to pružanje utočišta ustašama zameram Franku i to što su mu pretekli Žikica,Tito i slični.Da ih je rešio gde bi nam kraj bio.
Izmedju Franka i Komunista (Engels o Srbima- potražiti obavezno) biram monarhiju.

Conan

pre 6 godina

Puj! Pike! Ne važi!
Malo je patetičan Žerar Pike. Ako toliko ne voli Španiju, neka odustane momentalno od reprezentacije i tako izrazi protest zvaničnom Madridu. Juče bi ladno rekao upravi Barce, da ne želi da igra dok njegovi sunarodnici trpe batine. Ali ne. On se je predomislio i popišao na sve što je do sada govorio, na narod Katalonije i navijače Barce. Zato nam njegove suze ne trebaju.
A ovi iz Madrida, upotrebom tolike sile su samo pogoršali stanje. J..e lud zbunjenog!

Coco Bill

pre 6 godina

Tek ćeš da plačeš kad vam derbi bude sa Espanjolom, kad vam liga bude "interesantna" kao što je recimo, naša liga, pa kad počnu otkazi prenosa, kad sponzori prestanu da uplaćuju desetomilionske sume, kad banke počnu od FK Barselone, da traže "svoj deo"...itd...itd Sve to će se odraziti i na vaša primanja, jer će onda biti teško da vam se iplaćuju desetine miliona za ugovor. Prvi koju će da odu iz "takve Barselone" biće Mesi, kao i ostali vodeći igrači, koji vam sada puno znače. Da li ćete onda moći u takvom stanju, ne da osojite, nego da se kvalifikujete u Ligu šampiona. To će dovesti do toga da ćete biti još manje interesantni za svetsku javnost.....

Sinisa

pre 6 godina

Zasto ljudi zele da se dele? Zasto bi ikome bilo u interesu da bude manji i nebitniji? Evo na nasem primeru, zasto iko zeli da umesto osrednje bitne Jugoslavije nastane 6-7 totalno nebitnih drzavica vazala? Nikad mi nece biti jasno
(Korosavendz, 02. oktobar 2017 11:14)

Evo ukratko da objasnim, BDP po glavi stanovnika Katalonije iznosi 45000 $, dok BDP na nivou Spanije iznosi 20000 $, tako da bi Katalonci trebalo da imaju duplo vise plate od ostalih, ali to nije slucaj, sto znaci da Madrid mnogo uzima Kataloniji a malo daje.

Oxi

pre 6 godina

Dosta podseca na vreme kada su Muslimani i Hrvati u BiH srusili Jugoslaviju 1992 pa Osim plakao jer je napustao reprezentaciju. Dobro stvar kod Spanaca i Katalonaca je to sto su jasno etnicki podeljeni i medjusobnn razdvojeni u homogene teritorijalne celine, tako da je najgore sto im se moze desiti rat u Sloveniji. Vecina Srba bi po ovom pitanju trebala biti neutralna da se ti Katalonci nisu sve vreme mesali u raspad Jugoslavije i rasturanje Srbije, podrzavajuci sve od Franje Tudjmana, preko Alije Izetbegovica pa do Mila Djukanovica, i tako se zahvaljujuci silnim Srbima i Jugoslovenima koji su ratovali protiv Franka i na njihovoj strani u Spanskom gradjanskom ratu. Svaka cast za FK Barselona, ali prema Srbima su se Katalonci pokazali kao veoma losi ljudi koji su spremni na sve zarad svojih nacionalistickih interesa...

mi

pre 6 godina

PA TO SU DVA RAZLICITA NARODA SA DVA RAZLICITA JEZIKA PA NE MOGU DA SE ODVOJE. A KOSOVO SPRSKI NAROD SRPSKI JEZIK ITD ITD PA SE ODVOJILO. I POSLE KAZU SVETOM NE VLADAJU SATANISTI I VLADARI IZ SENKE

EU

pre 6 godina

Katalonija uplaćuje mnogo više u budžet Španije u odnosu na ono što im je dozvoljeno da koriste. Zašto bi ti radio za platu od 50.000 dinara a koristio 30.000, nema smisla, zar ne?

brufen_od_400

pre 6 godina

Da nije tog Franka Real bi imao 5 liga sampiona manje a i pitanje je da li bi se uopste takmicili u prvoj ligi danas.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Fasisticki klub Real Madrid, 2. oktobar 2017 11:10)

I bez Franka Real 7 LŠ farsa 5 LŠ.

Kraj priče.

coki

pre 6 godina

Korosavendz...."zasto je nekome u interesu da bude manji i nebitniji",pa mozda zato sto je sada kao "veliki"(Spanija) a nebitan je(Katalonija),nema nikakva prava(Katalonija) i sav novac odlazi tom velikom(Spanija).Spanija i Katalonija nisu u lepoj zajednici nego je Katalonija u robstvu,a to kod nas ljudi ne kapiraju.Jugoslavija se raspala iz istog razloga zbog kojeg se raspadaju sva partnerstva,uvek ce neko dobijati vise od drugih i uvek ce to zasmetati nekome,samo je pitanje vremena.

Susjed iz komsiluka

pre 6 godina

Ivane,opusti se.. Upitaj malo starije zemljake koliko se novca slijevalo iz Hrvatske u,prvenstveno,Beograd,a koliko se vracalo I ulagalo u Hr. Ako imas preko 45 sigurno znas. Novac je glavni razlog i u slucaju Katalonije. Nitko normalan me zeli biti pod nacijom hegemonijom. Mir vama...

Ja

pre 6 godina

Stefan

koja tortura, o cemu pricate? Da li im brane pravo da se izjasnjavaju kao Katalonci, da govore jezikom kojim govore, da budu ono sto jesu, da rade, da se skoluju...kao sto su na primer Ukrajinci atakovali na osnovna prava Rusa u Ukrijini, ukljucujuci i pravo na zivot? Kako Vas nije sramota! Bogati i besni pa ne bi da dele! Volela bih i ja sda mene neko tako ugnjetava! A toliki narodi u svetu bukvalno egzisztencijalno ugrozeni, ugnjeteni, ne znaju da li ce osvanuti zivi, pa nemaju svoju drzavu! A mnogo ih je vise od sake jada pobesnelih Katalonaca!

observador

pre 6 godina

Volim Spaniju kao da je moja druga domovina, ali ovo sto Pike govori nema veze nikakve sa reprezentacijom. Dakle buraz mani se političke davanje izjava novinarima koji očito nemaju koga da pitaju pa se uhvatili njega za mišljenje.

duki

pre 6 godina

ne razumem kako u danasnje vreme vlast u jednoj ozbiljnoj drzavi misli da moze represijom i silom da utice na volju naroda. moguce je samo u totalitarnim rezimima kada primena sile moze ici do kraja a ovako samo bude prkost i inat u njima. i oni koji nisu hteli da glasaju-glasace, i oni koji su bili za ne sada su za da. cak je i nasa vlast pametnija od ovoga.

only fools and horses

pre 6 godina

Eto i to smo doživeli u Srbiji, da imamo ogroman broj ljudi koji brane lik i delo fašiste Franka! Prijatelji, pa zašto se onda uzbudjujete i čudite kada se u Hrvatskoj koriste ustaška znamenja, pa isti taj Franko je dugo vremena bio Pavelićev zaštitnik!
(Fcrs, 02. oktobar 2017 11:48)

Eto i to sam doživeo. Niti jedan komentar o Franku (odim za koga je navijao), al se nađe neko da nas ubeđuje kako su Srbi za Franka i fašiste.
Alo bre, koji je to ogroman broj ljudi? Gde ste ih videli, čuli, isim u vašoj glavi?

Vetar u ledja.

pre 6 godina

@Fasisticki klub...
Jeste, Franko je vladao Evropom... Malo edukacije nije na odmet pa pogledaj posle koliko godina od dolaska Franka na vlast je Real uzeo prvu titulu i koliko titula ima za 40-ak godina Frankove vlasti...

Blueblueblue

pre 6 godina

Dok je Franko...jurisao na Madrid, vecina iz provincije mu se pridruzila, gradjani Madrida su vodili rat protiv njegove vojske godinama i najveci otpor je upravo bio u Madridu.
Pike zvani propo'ganda.

neutralni felsh

pre 6 godina

Dosta podseca na vreme kada su Muslimani i Hrvati u BiH srusili Jugoslaviju 1992 pa Osim plakao jer je napustao reprezentaciju. Dobro stvar kod Spanaca i Katalonaca je to sto su jasno etnicki podeljeni i medjusobnn razdvojeni u homogene teritorijalne celine, tako da je najgore sto im se moze desiti rat u Sloveniji. Vecina Srba bi po ovom pitanju trebala biti neutralna da se ti Katalonci nisu sve vreme mesali u raspad Jugoslavije i rasturanje Srbije, podrzavajuci sve od Franje Tudjmana, preko Alije Izetbegovica pa do Mila Djukanovica, i tako se zahvaljujuci silnim Srbima i Jugoslovenima koji su ratovali protiv Franka i na njihovoj strani u Spanskom gradjanskom ratu. Svaka cast za FK Barselona, ali prema Srbima su se Katalonci pokazali kao veoma losi ljudi koji su spremni na sve zarad svojih nacionalistickih interesa...
(Oxi, 02. oktobar 2017 12:25)


o cemu ti to pricas? zamenjujes teze i brkas pojmove. toliki broj neistina i poluistina u tvom komentaru je nemoguce cak i korigovati. katalonci se mesali u raspad jugoslavije? to pricaj onima koji to vreme nisu doziveli.

Oliver

pre 6 godina

@ccccc,
Ne moze se porediti Skotska i KAtalonija,jer je centralna vlada u Londonu pristala na referendum u Skotskoj,dok centralna vlast u Madridu nije pristala na referendum u KAtaloniji.To je ogromna razlika.Ali ja nemam nista protiv da se KAtalonija otcepi,jer to znaci da ce jednog dana moci da se otcepi i Republika Srpska i pripoji Srbiji.Nama to savrseno odgovara.Mi smo dakle u "win-win" situaciji,sta god se desi u Spaniji.

Slobodni Klikeri

pre 6 godina

@EU,@ tako smo u mogucnosti

Istina je da je Katalonija najbogatija pokrajna Spanije i da kao takva placa najvise i da se zale zbog toga. Ali zasto je to tako? Zato sto sve trgovinske sporazume koje imaju obezbedjeni su preko spanske drzave. Zahvaljujuci Spaniji su u EU i slobodno prodaju govedinu i ostale proizvode EU od 500 miliona ljudi. Zato sto celoj Spaniji od 50-60 miliona ljudi slobodno prodaju iste te proizvode. Zato sto uz Kvebek imaju sigurno najvecu mogucu autonomiju na svetu,prakticno su drzava u drazavi. Sluze se pogodnostima spanskog pasosa,uticaja u Juznoj i Latinskoj Americi,clanstva u UN,NATO,raznim EU fondovima i glasovima u institucijama u koje ne bi mogli ni da privire. Sve to kosta i sve bi oni to i kao nezavisni morali da plate, mnogo vise od 10 milijardi za koje kukaju da daju Madridu,u narednih mnogo decenija dok ne uspeju da postanu neko i nesto u medjunarodnim odnosima,ako ikada i uspeju sa 7 mil stanovnika. A, to sto ih njihovi lokalni politicari loze za pare,je kao i britanski referendum o EU kako ce sve pare koje daju EU da preusmere na zdravstvo i skolstvo,i prvo jutro posle glasanja onaj Faraz se pravio blesava na tu temu sa stavom "videcemo". I ja bih na more,ali deda nema za lekove,ujaku treba da popravi kola da bi isao na posao,i svi treba da jedu itd. to je zivot u zajednici koja se drzi jedno uz drugo,a postoji i drugi nacin zivota,prozapadni "ja pa ja".

Represija uvek izaziva kontraefekat

pre 6 godina

@ "PA TO SU DVA RAZLICITA NARODA SA DVA RAZLICITA JEZIKA PA NE MOGU DA SE ODVOJE. A KOSOVO SPRSKI NAROD SRPSKI JEZIK ITD ITD PA SE ODVOJILO. I POSLE KAZU SVETOM NE VLADAJU SATANISTI I VLADARI IZ SENKE"
(mi, 2. oktobar 2017 12:40)

Vi, @mi, opet ne racunate Albance-Kosovare (kao sto oni ne racunaju nas) koji zive na KiM?

Dokle god se ne shvati da KiM nisu ni srpski, ni albanski, ni crnogorski, ni... vec svih NAS ZAJEDNO, tamo nece biti mirno - bez medjunacionalnih tenzija.

A Gérard Piqué u ovoj svojoj izjavi nije rekao ni da jeste, ni da nije za otcepljenje Katalonije. Rekao je da je za SLOBODNO GLASANJE i nista vise. Otuda je pomenuo i Franka, a rekao je da je represija spanske vlade isprovocirala narod Katalonije da glasa za otcepljenje.

Pufne za frezenkovanje

pre 6 godina

@Stefan
Objasni mi Stefane, molim te, kako to mislis da Katalonci nisu isti narod kao Spanci? Ako cemo da se vracamo u duboku istoriju retko koja pokrajina u skoro svim Evropskim zemljama ne bi mogla da trazi otcepljenje od matice zato sto misli da je potlacena. Pa ako je do ekonomske decentralizacije i misljenja da se Madrid okoriscuje od Katalonije, sta treba da kazu Nis, Leskovac, i Novi Pazar onda? Posto 80% novca ide u Beograd, onda bi i Vojvodina uskoro trebala da raspise referendum? Ne ide to tako. Ja ih svakako podrzavam u borbi za jos vecu autonomiju i najveca moguca prava, ali ne na ovaj nacin

neutralni felsh

pre 6 godina

Iz pouzdanih izvora javljaju da je većina žandarmerije i specijalaca vatreni navijači Real Madrida i da su juče hteli da se osvete za sva poniženja kojima su bili izloženi u poslednjih 15 godina od strane FC Barselona. Messi je obećao da neće više samo da prestanu da tuku žene i starce. Ili bar da tuku malo slabije a ne iz sve snage, onda će i on malo slabije da dribla i šutira. Dogovor postignut sinoć oko 24h.
(Nadalov stric, 02. oktobar 2017 13:04)


nije vreme za prizemni humor.

zerard

pre 6 godina

Lepo, ali i intesantno !!! U istom trenutku ste opisali odnos Španije prema Kataloniji, tako i odnos Srbije prema Vojvodini !!! Da li to znači......?!
(ima puno mogućnosti, 2. oktobar 2017 13:11)

Ako tako gledamo to onda vazi i za sumadiju, istocnu, zapadnu srbiju...Hjde onda da do kraja razbucamo srbiju da bi se oslobodili centralizacije. U vojvodini zivi preko 70% srba, u kataloniji zive uglavnom katalonci. Bitna razlika.

Bane

pre 6 godina

to je izmisljotina. atletico je na silu bio pretvoren u klub spanske avijacije, ali je real oduvek bio blizi rezimu. i navijaci atletika to tako shvataju.
(wiener, 02. oktobar 2017 12:23)

Naravno, pogledajte na Wikipediji koliko Atletiko ima titula u to doba a koliko Frankova mezimica Real Madrid.

zoran

pre 6 godina

Zasto ljudi zele da se dele? Zasto bi ikome bilo u interesu da bude manji i nebitniji? Evo na nasem primeru, zasto iko zeli da umesto osrednje bitne Jugoslavije nastane 6-7 totalno nebitnih drzavica vazala? Nikad mi nece biti jasno
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Korosavendz, 2. oktobar 2017 11:14

Nece ljudi da se dele. Oni su inertna masa. Oni koji vladaju svetom dele iz razloga nepoznatih nama. Imaju citave timove psihologa i razbih drugih naucnika koji jako dobro znaju kako ce, ne bas pametnu masu, pokrenuti na deljenje i rat, ako zatreba.
NA primer ideja o demokratiji koji ljudi ponavljaju kao papagaji je jedan od tih virusa ubacenih u glavu prosecnog coveka. No, ako bi se taj covek okrenuo oko sebe i pogledao sebe, video bi da nigde u prirodi, pa i njegovom telu nema demokratije, vec ravnopravna hijerarhija. Tako je oduvek bilo, tako ce uvek biti dok je sveta i veka.
Kada goveda piju na reci i vide da lavovi dolaze da se napoje, ovi se uklone. Zatim dolaze slonovi, lavovi spontano prave mesto. Nema sukoba, svako zna koju lestvicu zauzima u tom momentu. Isto ti je u telu...zna se ko je gazda, a ko radi neke druge poslove. U takvoj hijerarhiji nema potchinjenih vec poshtovanje izmedju nivoa, jer svi znaju da su potrebni jedni drugima. Koja crna demokratija....

Iros

pre 6 godina

Najgore kada navijaci Reala pisu da je Franko bio uz Atletiko a Real osvojio 5 liga sampiona i 12 prvenstva za vreme Frankove vladavine hahahahah

NeverSayNeverAgain

pre 6 godina

@Josip_zg, nazovi komsija, moras da shvatis da vi niste nikada bili zrtve, vec tlacitelji. Vratite preko 200 hiljada proteranih, jer su oni ubijeni civili nepovratni. Kako tokom devedesetih godina, tako i oni masakrirani tokom WWII. Beogradjani gospoda za zagrepcane i uopste komsije. Pozdrav iz Novog Sada, "prijatelju".

wiener

pre 6 godina

Franko je bio veliki navijač Atletika.
(Zijad Žigić, 2. oktobar 2017 11:37)

to je izmisljotina. atletico je na silu bio pretvoren u klub spanske avijacije, ali je real oduvek bio blizi rezimu. i navijaci atletika to tako shvataju.

cojans

pre 6 godina

Arriba, majketi... . taj ustav je i napravljen na njihovu štetu. vreme će pokazati. zar je moguće da ti još uvek veruješ i pravu demokratiju? Aj majketi, gde to postoji?

Bajata vam je ta mantra...

pre 6 godina

Madridjani=spanjolska verzija beogradjana 90-ih
(Josip_zg, 2. oktobar 2017 13:43)

Neverovatno je kako ljudi iz Hrvatske i Slovenije imaju taj neki manijakalni nagon da uvek podržavaju raspade i rasparčavanja država širom sveta. Izuzetak je jedino Krim, tu naravno krajnje licemerno podržavaju teritorijalni integritet Ukrajine ali ta njihova odluka je više vezana za njihov izrazito anti-ruski sentiment i podaništvo prema zapadu.

ccccc

pre 6 godina

Ako svet podrzava Kosovo kao republiku , morace i Kataloniju i to je cinjenica. Referendum je demokratski cin kao sto je bio u Skotskoj. Policija je to sprecavala i doslo je do velikih problema za narod Katalonije. Pike se oseca kao Katalonac tako da ne razumem neke komentare? Spanija ce morati da Kataloniji da republiku ili ce doci do gradjanskog rata i to su cinjenice. Jasno je da je sve pocelo sa Kosovom i sada neka Evropa razmislja sta je radila i sta ce da radi u ovom slucaju. Nastavlja se cepkanje drzava u Evropi a jasno je ko ima interes da tako bude. Inace da ne bi mesali fudbal, nisam navijac Barse.

Ivan

pre 6 godina

@Razumljivo je zasto vecina Srba ne podrzava otcjepljenje Katalonije od Spanjolske. Katalonija = Hrvatska u bivsoj Jugi.
Koji ste vi licemeri. Kako je Katalonija ista sa vasom drzavom? Katalonci su na primer izuzetno stradali pod fasistickim rezimom u Spaniji. Doduse nesto manje nego Srbi pod hrvatskim rezimom NDH. I nemojte da u odgovoru prodajete price o hrvatskim antifasistima, to je mit, Zagreb i NDH su pali tek na dan pobede 09.maja, posto je nemacka potpisala kapitulaciju i neki dan po padu Berlina, toliki ste antifasisti bili.

Alek

pre 6 godina

Zaigrala kosovska mečka i u EU. Podrška Pikeu i narodu Katalonije u borbi protiv nasilja. EU je sa Kosovom otvorila Pandorinu kutiju, pa neka im je sa srećom! Onakvo nasilje je strašno. Trebalo je da ih puste da održe referendum u miru i možda posle da vrh države poništi rezultate, ako tako misle, ali ne vidim zašto ne bi smeli da organizuju referendum na lokalnom nivou. Demokratski mrak.

Korosavendz

pre 6 godina

@zoran

Ma naravno, komentar je vise u pravcu stanja svesti pojedinaca u masi. Ja u zivotu nisam cuo/procitao racionalan argument "bivseg Jugoslovena" zasto je bolje da postoji ovoliko drzavica. Sve se svodi na "ma ne trebaju nam oni" ili "oni su nas ubijali", ili pak, kao sto napisa pametnjakovic iz mase "glup sam". A kad pitam "a zasto nam ne trebaju" ili kazem da je to posledica a ne uzrok podele, onda sam komunista ili sta vec.

Na temu Spanije, ko ne vidi da je policijska intervencija spin da se nateraju Katalonci da glasaju za nezavisnost (podela na mi i oni, ONI NAS tuku), a nalik utakmici Dinamo-Zvezda ili Beoviziji 2006, je kognitivno ogranicen. Ali izgleda da je to vecina... Pripremi se teren (nalik ustavu SCG iz 2003.) i onda neki bombastican, iako trivijalan, dogadjaj pred referendum i masa vec izgubi razum. Ne postoji razlog nego eto "ONI NAS MRZE, SAD CEMO DA IM POKAZEMO", boli ih zadnjica da vas mrze... Dozvoljavaju da manipulisu njima kako "im" se cefne, sto dozivljavam kao veliki poraz covecanstva kao "napredne" civilizacije.

Smuleco

pre 6 godina

@Mali od Bg: Zato nam je Solana....! Hajde, ne budi naivan i smešan, Španija bi rado priznala Kosovo, sve trčeći, da nemaju Baskiju i Kataloniju, za vratom!

neutralni felsh

pre 6 godina

Врло просто, зато што садашње главоње на власти у Југославији не би имали никаквог утицаја или барем само мали број њих. Проста математика. Заболе њих уво да ли је држава вазал или није, важно је да су њихови џепови пуни. А масу је лако запалити ако држиш медије под контролом. Да су медији слободни, посебно државна телевизија, јер је она још увек број један информисања већине грађана, ни једна власт од почетка слободних избора се не би одржала дуже од једног мандата, јер би их грађани казнили зато што нису одржали обећања. Народу све горе и горе а они исте бирају неколико пута. Сада је скоро немогуће изаћи из зачараног круга, борба за власт се претворила у борбу за то, ко ће да краде а не да ли ће да се краде. Да је Милошевић после првог мандата изгубио, а они који су милијарде износили на Кипар процесуирани, одузета им имовина, можда би кола кренула у другом правцу. Питање је да ли би жути крали, када су дошли на власт, да су се реално морали плашити да ће завршити у затвору када изгубе власт. То је у суштини проблем демократије. Она функционише само ако су институције јаке и извршна власт нема утицај на њих. Овако то је за њих као спорт. Дочепај се власти да можеш некажњено красти.
(јд123, 02. oktobar 2017 12:13)


uzivanje je procitati pametan komentar.

ne bi bilo 90-tih da nije bilo 40-tih

pre 6 godina

Madridjani=spanjolska verzija beogradjana 90-ih
(Josip_zg, 2. oktobar 2017 13:43)

A katalonija je vaša verzija iz 40-tih.

Ivan

pre 6 godina

@Madridjani=spanjolska verzija beogradjana 90-ih
(Josip_zg, 2. oktobar 2017 13:43)
Pre bih rekao da su vasa verzija mada su za vas svi mala deca. Vi ste ljude koji su hteli da glasaju i glasali za svoju samostalnu drzavu poubijali ili isterali. Uspeli ste bar dok je ova pobeda nacizma na vlasti u svetu.

јд123

pre 6 godina

Zasto ljudi zele da se dele? Zasto bi ikome bilo u interesu da bude manji i nebitniji? Evo na nasem primeru, zasto iko zeli da umesto osrednje bitne Jugoslavije nastane 6-7 totalno nebitnih drzavica vazala? Nikad mi nece biti jasno
(Korosavendz, 02. oktobar 2017 11:14)

Врло просто, зато што садашње главоње на власти у Југославији не би имали никаквог утицаја или барем само мали број њих. Проста математика. Заболе њих уво да ли је држава вазал или није, важно је да су њихови џепови пуни. А масу је лако запалити ако држиш медије под контролом. Да су медији слободни, посебно државна телевизија, јер је она још увек број један информисања већине грађана, ни једна власт од почетка слободних избора се не би одржала дуже од једног мандата, јер би их грађани казнили зато што нису одржали обећања. Народу све горе и горе а они исте бирају неколико пута. Сада је скоро немогуће изаћи из зачараног круга, борба за власт се претворила у борбу за то, ко ће да краде а не да ли ће да се краде. Да је Милошевић после првог мандата изгубио, а они који су милијарде износили на Кипар процесуирани, одузета им имовина, можда би кола кренула у другом правцу. Питање је да ли би жути крали, када су дошли на власт, да су се реално морали плашити да ће завршити у затвору када изгубе власт. То је у суштини проблем демократије. Она функционише само ако су институције јаке и извршна власт нема утицај на њих. Овако то је за њих као спорт. Дочепај се власти да можеш некажњено красти.

hmm

pre 6 godina

"Igranje za nacionalni tim nije takmičenje u patriotizmu, već se radi o tome da u reprezentaciji pokušaš da igraš najbolje što možeš"...
Jel moze neko ovo da mi prevede?

Goran

pre 6 godina

Ako tako gledamo to onda vazi i za sumadiju, istocnu, zapadnu srbiju...Hjde onda da do kraja razbucamo srbiju da bi se oslobodili centralizacije. U vojvodini zivi preko 70% srba, u kataloniji zive uglavnom katalonci. Bitna razlika.
(zerard, 02. oktobar 2017 13:33)

Ajde da svakoga pustimo da zivi kako misli da treba. Rodjenu decu ne mozes da zadrzis ako misle da im odnos u kuci ne odgovara. Svako ima pravo da trazi svoj put i svoju srecu. Neki nadji stan, neki odu za "Nemacke" ali na silu ih zadrzat nemoze. Mozda sto kaze jedan komentator gore dugujes za povijanje, pelene, lekove za prehladu ali da im to naplatis nemozes na silu. Mozes samo da se nadas da ce pokazati interes kad zapne, sila tu ne pomaze, bas obratno.

ВЕЧИТИ ДЕЛИЈА

pre 6 godina

@ Korosavendz- Da umjesto "osrednje" Jugoslavije nastane 6-7 "nebitnih" državica želio je neko DA BI OSTVARIO SVOJE INTERESE , vojno-političke i ekonomske a ne što voli odnosno mrzi neke od naroda bivše Jugoslavije jer medju narodima nema ljubavi nego samo interes druže .

EBT

pre 6 godina

@ Komsa. Eh dragi prijatelju, ne znaju danas ljudi nista, pa ni to sta cini zaostavstinu Frankovih promasenih metaka. Svaka cast na kometaru.

cccc

pre 6 godina

(Oliver, 2. oktobar 2017 23:42)


Ne izjednacujem Skotsku i Kataloniju nego kazem da je trebao da bude referendum. Sprecavanjem policijeda se glasa i ode na glasacka mesta, oduzimanje glasackih listica se nista ne postize. Ovako, doslo je do katastrofe. Kada je narod spreman da dobija batine onda je jasno da ce to sto su naumili da ostvare. E sada da li je sve to dobro ili ne i ko zna cemu vodi to je druga stvar u svakom slucaju nikada nije dobro. Neko mora da strada.

aaaaaa

pre 6 godina

@Korosavendza dele se zato sto ne zele da njihovo ime bude u senci neceg veceg jeste malo banalno poredjenje ali uzmi muzicke grupe za primer cim se jedan od clanova osteti vecim od grupe kao da je on nosilac ili pak suprotno da ga grupa sprecava da bude veci od onog sto stvarno jeste oni se dele I to ponekada ide ali najcesce zavrsi lose za sve u toj prici tuzno ali istinito

Delboy

pre 6 godina

Zasto ljudi zele da se dele? Zasto bi ikome bilo u interesu da bude manji i nebitniji? Evo na nasem primeru, zasto iko zeli da umesto osrednje bitne Jugoslavije nastane 6-7 totalno nebitnih drzavica vazala? Nikad mi nece biti jasno
(Korosavendz, 2. oktobar 2017 11:14)

Posle kalifa, bilo je mnogo Iznoguda koji su hteli da budu kalifi umesto kalifa. I postali, ali svaki u svom kalifatcicu.