G.O.A.T titula – nova formula, Englezi i Novak na vrhu

Neverovatan povratak Rodžera Federera i Rafaela Nadala u 2017. godini u kojoj su osvojili po dva Grend slema, aktuelizovao je čuvenu debatu o tome ko je najveći teniser svih vremena. Čuvena G.O.A.T titula predmet je rasprave od nastanka "zlatne ere" i, kako se sada čini, sva trojica kandidata imaju pravo da kažu da su je baš oni zaslužili.

Nikola Đukić, metro.co.uk
Pošaljite komentar
  1. NOVAK /NAJVEĆI I NAJBOLJI - OVO JE PRAVO BODOVANJE.Svaka čast i Federeru i Nadalu, igraju izvrstan tenis, ali Novak je uvek po trnju došao do zvezda(pehara). BRAVO NOVAČE - PONOSU NAŠ!!!
    (Bilja, 27. septembar 2017 12:45)

    # Link komentara

  2. @Bećarac sve što si naveo je egzaktno da to neke strašno boli. Ali uzalud ili ti avaj jer likovi poput jumka i njemu sličnih hejtera i komšijskih botova to nikad neće priznati jer im je mržnja prema svemu što je Srpsko neverovatna.Kmečite i plačite u ćošku hejteri jer evo vam ova lista koju su drugi sastavili i kod koje može samo da dodje do promene u prva dva mesta. Ako Rođa krajem ove godine ode u penziju kao što to već nekoliko nedelja najavljuje strana štampa a Nole se lepo oporavi i vrati sigurno će doći do promene na vrhu. Onda nastaje jedan poluvekovni jako jako bolan period za ceo botovski komšiluk jer kad god neko krene nešto da kmeči o sportu o ovom pa o onome op odjednom iskoči statistika goat,pa atp lista i druge kojekave liste a ono tamo Serbiche zastava.
    (mali radojica, 27. septembar 2017 11:13)

    # Link komentara

  3. Novice...ok tvoj stav i ja mislim da je LFC bolji zato sto sam pristrasan kao i u slucaju Novaka.Ali ne tvrdim da su bolji nikako.Zvezda je svakako bolja zbog te titule i medjusobnog skora ali ako Partizan uzme narednih 10 tittula da li ce Zvezda opet biti ispred zbog Barija.Sve je stvar iz kog ugla posmatras i ko ti je drazi.Ali suludo je ako si odavde navijati za Nadala protiv Novaka.Ne kazem i zatvarati oci pred tim ko je bolji.
     (Gaja, 27. septembar 2017 01:31)

    # Link komentara

  4. U individualnom sportu NE POSTOJI jedan najbolji svih vremena, postoje najbolji u svom vremenu, i naravno, licni afiniteti navijaca...

    Sampras je presisao Borga u broju GS-ova ali je za sve Borg i dalje bio pojam za tenis, iako je samo jednom igrao AU open, i nikada nije osvojio US open. Konors je 160 uzastopnih nedelja bio 1., ali ni on se ne poredi cak ni sa Borgom...

    A procitajte sta su ljudi radili pre toga...

    [link]/

    Uzivajte u (besmislenoj) raspravi...

    [link]/
    (game, set and..., 27. septembar 2017 00:01)

    # Link komentara

  5. Pa normalno da je Novak u vrhu.
    Novak je onaj koji je osvojio 42 najveće titule do navršenih 30 godina
    Novak je vezao 4GS na 3 različite podloge, a ne ostala trojica
    Novak je jedini koji je osvoji 10 velikih titula u jednoj sezoni (2015) i pri tome 31 put pobedio igrače iz top 10, od toga 15 pobeda nad „big 4“
    Novak je igrao protiv „big 4“ 132 puta, a ne ostala trojica
    Novak je jedini koji je 5 puta brojao preko 20 pobeda nad top 10 (2011,12,13,15,16)
    Novak je jedini igrač koji ima najviši ranking proseka rivala i na GS i na MS
    Novak je jedini igrač čiji procenat igranja sa top 10 iznosi 28,54%

    A da su Novaka iole ljubili strani novinari pa poraze i neuspehe peglali na razne načine a posle svakog pa i najmanjeg uspeha uzdizali na pijedestal kao što čine sa Fedom, Nadalom, Marijem, pa uz to i objavljivali probrano lepe slike i još bajkovitije članke...i Novak bi odavno bio u vrhu u očima ovdašnjih i inih pratilaca tenisa i čitalaca..
    (Bećarac, 26. septembar 2017 23:58)

    # Link komentara

  6. Šta čovek da kaže na gomilu besmislenih i mrzilačkih komentara? Njima ne dopire do vijuga da GOAT liste nisu sastavljali kratkovidi sa ovog podneblja koji „aktivno prate tenis još od Konorsa i Borga“...samo ih mrzelo do pre 2-3 godine da pišu komentare..
    Pa, pošto tvrde da ništa nije bitno osim GS i br. nedelja No1, kako tumače da je Konors sa 8 GS bio 270 No1, a Nadal do nedavno sa 14 GS 141 nedelju?
    Kako sagledati i postaviti u objektivnu ravan (govorim do navršenih 30 godina):
    Novakovih 12 GS+5WTF+30 MS uz 266 mečeva sa top 10/ od ukup. 932 meča
    Nadalovih 14 GS+0WTF+28 MS+OI uz 215 mečeva sa Top 10/ od ukup. 964, ili
    Fedovih 16 GS+5WTF+ 17 MS uz 210 mečeva sa top 10/ od uk. 967 mečeva?
    Ili, kojim parametrima gledati uspeh igrača koji sa 9 pobeda nad Top 10 skoči sa 9. na 1.mesto (pri tome bez pobede nad top 20 osvoji GS, a od glavnog rivala gubi 0:3) i „neuspeh“ igrača kome je izmaklo 1.mesto iako je 21 put pobedio top 10 i osvojio 2 GS+4MS + 2-3 finala?
    (MsK, 26. septembar 2017 22:54)

    # Link komentara

  7. He he,pa rekao sam-nemate pojma.
    (Radoslav, 26. septembar 2017 19:18)

    # Link komentara

  8. Besmisleno statističarenje, vala baš! Statistika može sve, zavisi šta hoćeš da dobiješ. Evo primer :Ako formiramo trojku najboljih, recimo Rođa, Rafa i Đoković, i uvedemo kriterijum ko ima najveći broj pobeda u međusobnim susretima ta tri igrača, pokazaće se da je to ubedljivo Nadal.
     (novica, 26. septembar 2017 17:58)

    # Link komentara

  9. (Gaja) Pa naravno da je bolji Liverpul. I Zvezda je bolja od Partizana od '91., jer ima trofej kupa šampiona iako Partizan ima mnogo bolje rezultate od' 91. do danas. Tako je i Partizan igrajući finale kupa šampiona 1966. godine postao najrespektabilniji klub sa prostora Balkana dok Steaua nije osvojila taj trofej. Po meni, Rođa je neprikosnoven i smešno je stavljati Nadala, Samprasa i Đokovića ispred njega. To tvrdim iako sam vatreni navijač Nadala, koji ima izuzetan međusobni skor protiv Rodžera.
     (novica, 26. septembar 2017 17:47)

    # Link komentara

  10. @istorija
    E bravo, jedino u tome Đoković može i jeste 1. Najnevoljeniji, ali u toj konkurenciji se sam izborio, o ovome o čemu se ovde raspravlja najmanje se on pita..
     (bravo, 26. septembar 2017 16:44)

    # Link komentara

  11. Ovo više nije za ozbiljne rasprave.
    Mislim...šta je previše previše je.
    Mislili smo da ce te priče da prestanu nakon 18.titule.
    Nisu.
    Mislili smo da ce da prestanu nakon 19.titule.
    Nisu.
    E jbg onda ...niste više ozbiljni.
    A detaljno pratim tenis od 1988.
    Ne od 2011.
    (Kramer, 26. septembar 2017 16:31)

    # Link komentara

  12. Da bi se i spominjeo u kontekstu GOAT, Novak mora da pretekne Samprasa i Rafu, a to neće bit lako. Federer je za Novaka nedodirljiv u svakom pogledu, ima samo jednu pobedu više i to nakon što se GOAT približio 50toj godini života, tako da taj skor nije ni važan. A o lepoti i stilu igre je nepotrebno raspravljat...
     (Fed1, 26. septembar 2017 15:56)

    # Link komentara

  13. Nije u redu da se ulazak u finale gs nikako ne vrednuje. Zar je neuspeh ući u finale i izgubit?
     (Tenis, 26. septembar 2017 15:43)

    # Link komentara

  14. 19.
    302.
    (In the end.., 26. septembar 2017 15:29)

    # Link komentara

  15. Koja analiza čovječe.
    Titule Đokovica na GS vrijede vise jer, eto, imao je teze protivnike. Nadal npr. kao nije imao tako teške protivnike na bas svim GS koje je osvojio pa zato njegove titule vrijede manje. A potpuno nebitno je reci da sto je veći broj osvojenih GS titula vece su šanse da ce neke titule biti "lakse" osvojene. Da, da.
    Pa Nadal je samo u finalima GS Federera i Đokovica pobijedio 10 puta i jos par puta u polufinalima. To sto je par GS osvojio na "lakši" nacin ne moze i ne treba da predstavlja nesto lose.
    Ko je Đokovicu ili Federeru kriv sto nisu uspjeli da "lako" osvoje Us Open 2014? Nisikori i Cilić u finalu. Obojica su imali lijepu priliku ali je nisu iskoristili. Da je, recimo Đokovic osvojio tu titulu i njegove GS titule sada bi "manje" vrijedile. Koja glupost, bolje je imati 13 GS bez obzira ko je protivnik u finalu nego 12. Titule se pamte.
    (Ado, 26. septembar 2017 15:18)

    # Link komentara

  16. Najnevoljeniji sampion belog sporta je Ivan Lendl, tu titulu mu je oduzeo Novak Djokovic i nikad Lendl nece biti kao Borg, a jos manje je moguce da Djokovica ljubitelji tenisa vole kao Rafu i Rodzera. Zanimljivo je da su Lendlu zamerali sto je hladan, Djokovicu zameraju sto je sve u vezi sa njim neiskreno i foliranje.
    (Istorija, 26. septembar 2017 15:12)

    # Link komentara

  17. Naravno da je No1e bolji igrac od Federera i to dosta bolji. Povrsni poznavaoci tenisa znaju da No1e trenutno vodi 23:22 protiv Federera ali ne vide sledece:
    * Svi GS mecevi No1e vodi 9:6
    * Sva GS finala No1e vodi 3:1
    * Sva GS polufinala No1e vodi 6:4
    * Sva Masters finala No1e vodi 4:3
    * Sva finala Zavrsnog Mastersa No1e vodi 2:0 plus jednom je dzemperko predao bez borbe (dakle, ovde je 3:0 za No1eta)
    * Najbolja sezona ikada Novak Djokovic
    * Najvise poena ikada Novak Djokovic
    * Sve to u najtezoj konkurenciji ikada (kao sto i pise u vasem tekstu)

    Dakle, sasvm je jasno da su i Nadal i No1e poprilicno bolji igraci od placljivka. Rodja vise nikako ne moze da preokrene ove brojke jer mu je vreme isteklo. Ni protiv No1eta ni protiv Nadala. Iz toga je jasno da dzemperko nije, ne moze i nikada ne biti GOAT. A 6 godina je stariji od No1eta i 5 od Nadala. Ako je rodja GOAT kako to onda da ga dva dosta mladja igraca doslovno rasturaju??? Zasto rodja nije njih pobedjivao dok je bio u top formi i stvorio ogromnu prednost pred njima? Vec su oni njega ponizavali i on zbog njih nocima nije spavao i ronio je suze!

    Tek kada No1e i Rafa zavrse karijere videcemo koji je od njih dvojice GOAT. Rodzer to sigurno nije!
    (No1e, 26. septembar 2017 15:04)

    # Link komentara

  18. Radoslav
    Ma nemoj mi reci da je medjusobni skor vredniji od GS titula?! Mastersi jesu vredni (ali nikako nisu vredniji od GS), ali ako se tebi vise svidja da tako mislis ok. Kada Novak izgubi ove "titule" a izgubio bi jos koliko ove godine da nije zbrisao (a zbog toga je i zbrisao) da li ces da mislis isto ili ces da nadjes nesto drugo (mada ne vidim sta)?! Sve se nesto mislim da ustvari TI nemas pojma, ali nema veze.
     (he he, 26. septembar 2017 14:58)

    # Link komentara

  19. Izvanredna analiza prikananih postignuća u teniskoj igri. Za poslednjih desetak godina stanje je realno prikazano i teško da bi se stanje sa pojedinačnim-individualnim moglo realnije prikazati.
    Maksimalna ocjena za autora, iako neznam o kome se radi.
    Iz ovakvog prikaza može se dosta naučiti.
    Ko god da je na ovoj analizi radio, hvala mu.
    (milutin, 26. septembar 2017 14:51)

    # Link komentara

  20. Prvo, mislim da ne bi trebali toliko da obracamo paznju na te tzv. hejtere jer su to uglavnom Hrvati i provokatori, nI Svajcarci a ni Spanci nemaju komsije koje ih mrze vec 100 godina pa nemaju hejtere na svojim portalima.. Ja prosto ne mogu da verujem da ljudi nisu svesni da je jedan Srbin u konkurenciji za najboljeg tenisera IKADA, u tako eminentnom i ekskluzivnom sportu gde su samo najbogatije i najvece zemlje ostavile traga u istoriji. Pa samo pogledajte koliko ima vrhunskih i dobrih tenisera a sa druge strane koliko fudbalera, kosarkasa. Sad svako moze da igra kosarku i fudbal i toliko je klubova da im se broj ni ne zna. Tenis je psiho/fizicki najtezi sport najverovatnije, jer si u svakom poenu sam sa sobom i sa svojim mislima, sumnjama, strahovima i nesigurnostima i moras nadmudriti i fizicki dati vise od protivnika da bi izasao kao pobednik. Federer je sebe zakucao u zvezde sa ova dva GS u 36. godini i samo cudo moze da ga skine sa trona. Voleo bih bar Nadal da ga skine ako to ne moze Nole jer ipak mislim da su Marej, Vavrinka, Nadal, Nole i ekipa bolji od Rodika, Safina,Hjuita, Gonzalesa, Bagdatisa, Ljubicica.
    (Boyka, 26. septembar 2017 14:47)

    # Link komentara

  21. Trenutno bi ta lista mogla da izgleda ovako- Nadal, Federer, Nole. Uz cinjenicu da Novak ima sansu da izbije na vrh cak i ako ne dodje do 19 GS, ali ako zadrzi prednost u medjusobnim duelima. Federer je najelegantniji na terenu, ima najvise GS, ali i nezanemarljiv deficit u medjusobnim duelima, sa Nadalom cak i sramotan.
    (fljamurtari dobro pari, 26. septembar 2017 14:36)

    # Link komentara

  22. Za mene je ta priča rešena u finalu AO, jednsotavno za mene Federer je najbolji i kraj, e sad svako ima svoje zamisli.
    (Duck Dodgers, 26. septembar 2017 14:27)

    # Link komentara

  23. Prosto je neverovarno koliko smo proklet narod.Ovi nazovi Srbi,pljuvaci Noleta i poklonici one antipaticne njuske,kazu da je glavni argument 19vece od 12 ili 16.Pa filozofi nijedni,zbog cega se onda igraju turniri 250,500mastersi i zavrsni masters,ili sam ja nesto propustio pa se ne igraju?Drugo ako ja sa Žikom imam negativan skor medjusobni to znaci da sam po vama bolji od njega,jel da?E moji vi,pojma nemate o tenisu.Masters titule imaju izuzetno veliku tezinu jer pokazuju spremnost igraca tokom cele godine a tu je Nole car,za razliku od jednog Vavrinke koji tempira formu samo za slemove a izmedju crna rupa.Ma,nemate vi pojma.
    (Radoslav, 26. septembar 2017 14:16)

    # Link komentara

  24. Analiza je proizvoljna, naravno, sa koeficijentima koje je autor izmislio. Drugi autor bi stavio druge koeficijente i rezultat bi bio sasvim drugačiji. Analiza pokušava da dokaže da je Djoković u proseku imao nešto malo teži put do titila na GS-ovima koje je osvojio nego Fedal. Ako je to i tačno, to nema apsolutno nikakvog značaja u bilo kakvim raspravama. Ne treba odizimati Djokoviću značaj njegovog RGa samo zato sto nije imao ni jednog čestitog protivnika ceo turnir. Nije on za to kriv. A pored toga, sta ćemo sa onim GS-ovima koje Djoković (ili Fedal) NIJE osvojio, a imao je lak prolaz?
    Analiza je površna i irelevantna.
     (Kika Majstor, 26. septembar 2017 14:16)

    # Link komentara

  25. Rajko Cetnik
    Nije Nolomrzitelj taj koji zna da broji, a i ako osvoji jos jedan Rolan Garos i dalje ce da ima manje od njih..te stoga ni tada nece biti goat, treba mu jos SEDAM, sto priznaces nije malo.
     (he he, 26. septembar 2017 14:11)

    # Link komentara

  26. Ne mogu da verujem da je nekome 12 veci broj od 16, a tek od 19..pa to se uci u 1.razred osnovne...:D
     (he he, 26. septembar 2017 13:56)

    # Link komentara

  27. Bravo za kometare potpisane sa 'hipokrat' i 'beli medved' !!!
     (J1897, 26. septembar 2017 13:37)

    # Link komentara

  28. Lepo je sve ovo,sa analizom i brojkama,brojkama i brojkama...
    Ali ima ona izreka koja kaže:
    Statistika sve pokazuje ali ništa ne govori.
    Tačnost te izreke je upravo potvrđena i ovom analizom.
    Nakon silnih brojki,modela izračunavanja poena,upoređivanja......dođe se do jednog rezultata koji se može nazvati statističkim,i on je upravo to i ništa više od toga.Jer kada se svi ti statistički parametri malo zanemare i primeni jednostavniji i uopšteniji pogled na pitanje i traženi odgovor dobije se rezultat koji nije identičan onom prethodnom statističkom.
    Pri tom,uvek se može pozvati i na to da je publika jedini nepogrešivi sudija.
    U ovom konkretnom slučaju,voleli mi to ili ne,taj uopšteni i jednostavniji pogled u kome statistika nije presudna je apsolutno na strani Federera.
    Otuda i onakvi rezultati glasanja na onom sajtu koji odudaraju od statističkog rezultata.
    Jednostavno rečeno,ukoliko bi Federer sutra prestao da igra tenis,
    raspoloženje,opšte mišljenje i utisak jesu da je on najbolji teniser u dosadašnjoj istoriji ovog sporta.
    To je jednostavno tako.
     (Raca, 26. septembar 2017 13:31)

    # Link komentara

  29. Господо Нолемрзитељи и остала боранијо обраћам се вама.
    Даће Бог да се наш Ноле врати и ако освоји још само бар један Ролангарос, један Синсинати и златну медаљу у Токију биће највећи свих времена.
    За сада је мртва трка између три величанствена.
    (Рајко Четник, 26. septembar 2017 13:21)

    # Link komentara

  30. @mile
    Nesto se ne secam da je Nadala pobedio u finalu RG-a, dok je Nadal njega DVA puta u finalima USO..toliko o kompletnosti i nekompletnosti.
     (ma sta rece, 26. septembar 2017 13:17)

    # Link komentara

  31. @hipokrat
    Nisu rekli da Novaku moze da ide u prilog sto ce igrati "sam". Bas suprotno, receno je da bi Noletu opao indeks tezine osvojenih GS-a ako ih bude osvajao kad ovi odu u penziju.
    Kakav to covek trebas biti da ti bude svejedno da li ce nas sportista osvojiti jos 1 ili 10 titula? Da te ne interesuje tenis, pa da bude donekle razumljivo. Ali ti pratis tenis, cim komentarises ovde.
    (sta_to_radis_kume, 26. septembar 2017 12:53)

    # Link komentara

  32. GOAT su njih trojica zajedno.
    Kosmička pravda bi bila da karijere završe sa istim brojem slemova.
     (Centurion, 26. septembar 2017 12:40)

    # Link komentara

  33. Hipokrat ti timski i pojedinacni sport poistovecujes. Kao da su oni igrali 1 na 1 a ne cela ekipa. .:)
     (neko, 26. septembar 2017 12:39)

    # Link komentara

  34. Molim i drugi put na sugestiji za ovaj clanak (redakciji i Nikoli). :-)
    (MareNS, 26. septembar 2017 12:38)

    # Link komentara

  35. Teniski svet dva kriterijuma oduvek smatra najvažnijim. Brij GS titula i broj nedelja na 1.mestu na listi. Sve ostalo su manje bitne statističke kategorije. A sto mi zelimo da nas Novak bude Goat je legitimno. Ali nije realno da sada to tvrdimo. Nadam se da ce Novak doci bar do 19, pa cemo moci drugačije da pričamo...
     (Vlad Rad, 26. septembar 2017 12:35)

    # Link komentara

  36. Je li samo u Srbiji 12 > 14,16,19?
     (RForever, 26. septembar 2017 12:35)

    # Link komentara

  37. In medias res Milutine, bravo! Ovo jedino objašnjava zašto je Federer pobegao sa nekoliko Grand slemova, jer ih je osvojio na početku karijere u daleko slabijoj konkurenciji nego što su Novak i Nadal imali kasnije!
    (autosovinista, 26. septembar 2017 12:34)

    # Link komentara

  38. Novice...Ko je veci klub...Liverpul..ili MancesterJunajted.Liv ima 5 puta titulu prvaka evrope,18puta prvak Engleske.Junajted,3+20...tu su jos liga kup...FA kup i jos neka evropska i engleska takmicenja.Junajted ima medjusobno bolji skor.E sad ako gledamo sam LS..onda je Liverpul bolji a da li je bas tako...ja inace navijam za Liver.ali ne sporim da je mozda MU bolji klub.isto Forest je dva puta bio prvak evrope jel veci od Arsenala koji nikada nije bio ili Celzija koji je bio jednom.
     (Gaja, 26. septembar 2017 12:30)

    # Link komentara

  39. Da li je normalno sada, u ovom trenutku pisati, pričati, raspravljati uopste o tome da je Novak G.O.A.T. kada ima mnogo manje titula od Federera i Nadala? Ma koliko pojedinci (uključujući i redakciju) želeli, to je prosto nemoguce. Federer je za sada, Nadal ima šanse da ga pretekne..Đokovic je daleko od toga, ali sačekajmo..
    Kažete da je konkurencija bila slaba kada je Federer osvajao, to može da kaže samo neko ko nije gledao tadašnji tenis. Konkurencija je bila slaba i ovih godina kada je Novak osvajao jer je Nadal bio više van terena, a ne sme se zanemariti ni Fedove godine, ali tada je ovde vladala floskula "zlatna era". Takođe ako se Fed penzioniše a Đokovic osvoji nekih 5, 6 slemova, da li će i to biti slaba konkurencija ili je to "ogroman uspeh"? Razumem ja da želite da ga proglasite za najvećeg ali za tako nešto nemate niti jedan argument, ni matematika nije na vašoj strani jer kako god okrenete i 19 i 16 su veće brojke od 12.
     (DD, 26. septembar 2017 12:23)

    # Link komentara

  40. grk sam i volim noleta normalno kao i vecina grka i legenda tenisa, i 10 godina igram rekreativno tenis zahvaljuci njemu ali realno i u u celom svetu smatra se da federer je naj naj ne samo zbog titula nego i zbog nacina kako igra. jer tenis nije samo statitstika. ko je uzeo raket u ruku shvata da federer je nesto posebno u teniskom smislu,pogotovo sto u 36. godini igra tako fenomenalno a to niko nije uradio u svetu tenisa. on igra inteligentnije i ofazivni tenis i kombinuje sve udarce,drop shotove,voleje,itd. naravno i nole nije mala stvar sto sigurno je za sad,(posto za ubuduce ne znamo nismo proroci),je medju 5 najboljih u istoriji tenisa..daj boze da je bio kao nole neki grk, pola od toga uspesan..
    (grk, 26. septembar 2017 12:23)

    # Link komentara

  41. Svi želimo da to bude Nole ali nije... Federer je bez dileme najveći ikada ali nije mala stvar biti .2 ili 3. svih vremena !!
     (SAD, 26. septembar 2017 12:23)

    # Link komentara

  42. Ja sam mislila da ste vi ozbiljan portal! Molim vas nevredjajte nam inteligenciju jos uvek je po svim zakonima 19 vece od 12 ...
    (Seka, 26. septembar 2017 11:13)

    Očigledno nisi pažljivo pročitala tekst, računa se i TEŽINA načina dolaska do titule.
    Odprilike kao kada budeš najbolji među balavurdijom a oni koji nešto znače su odsutni.
    (Lik, 26. septembar 2017 12:21)

    # Link komentara

  43. Potpuno se slažem samo da zadnjom rečenicom teksta, dok god igra Novak KONKURIŠE za titulu GOAT. Realno, još je daleko, ali postoje šanse da prestigne Federera jer je 6 godina mlađi.
     (TenFan, 26. septembar 2017 12:18)

    # Link komentara

  44. Sta sam vam "rekao" redakcijo!!! Samo u Srbiji mogu da navijaju za najvece rivale srpskog tenisera! Da li mozete da zamislite da Svajcarac navija za Novaka ili Spanac!!!??? Za mene je to isto kao kada bismo u fudbalu ili kosarci poceli da navijamo protiv nase reprezentacije zato sto , po nasem misljenu, neka druga reprezentacija , igra lepse ili kvalitetnije. Navijas za svoje to je u sportu normalno. Ja sam zvezdas i uvek sam navijao za Partizan u medjunaarodnim takmicenjima. To samo ima u zemlji Srbiji.....sto bi rekao Bora Corba....Braco Srbi s...o jedna!
    (miodrag, 26. septembar 2017 12:17)

    # Link komentara

  45. Ako i nije Goat, Novak je ubedljivo najkompletniji teniser na svim podlogama svih vremena a sama ta činjenica ga stavlja na prvo mesto!Nadala je dobijao na svim šljakastim terenima a Federera na travi i betonu.Da je on počeo profesionalnu karijeru pre ove dvojice bilo bi interesantno sagledati brojke...
    (mile, 26. septembar 2017 11:28)

    A je li, strrucnjak, sta cemo s tim sto su i njega Federer i Nadal tukli na svim terenima? Nadal ga je tukao na USO 2010. i 2013. kada je Nolo bio na vrhuncu. Kako je i kada Djokovic dobijao Rafu na sljaci, izlisno je pricati. P.S. Niko nikada nije dobio Nadala u finalu RG-a. Ja bih taj podatak uneo u jedan od parametara jer je aspolutno neverovatan.
     (Mikii, 26. septembar 2017 12:14)

    # Link komentara

  46. Ja sam mislila da ste vi ozbiljan portal! Molim vas nevredjajte nam inteligenciju jos uvek je po svim zakonima 19 vece od 12 . Dok se ne dokaze suprotno to je na snazi. ps.Pit Sampras ima dva slema vise od Djokovica ili se varam?
    (Seka, 26. septembar 2017 11:13)

    Pa jel ti meriš ko je bolji samo po Slemovima?
    Ostalo nije bitno?
    Ni protiv koga su osvojeni?
    Ni Mastersi?
    Znači da igraju onda samo GS?
     (kočijaš, 26. septembar 2017 12:13)

    # Link komentara

  47. Federer je do nekih titula došao lakše nego drugi zato što je bolji igrač od ostalih.Glupost je da je pobeda u 5 setova vrednija od one 3:0!
     (Maja, 26. septembar 2017 12:12)

    # Link komentara

  48. Gde li samo ovo pronadjoste?
    (drnda, 26. septembar 2017 10:47)
    Kada bi poznavao engleski jezik a uz to i pratio tenis umesto komentara koje ovde ostavljaš godinama, znao bi da je ovo već 3. članak za kratko vreme sa sličnom tematikom. Mnogima se u tenisu nakon ovoga što se izdešavalo u 2017, podizanjem Federera i Nadala iz "pepela" petogodišnje i trogodišnje nemogućnosti da se jedan Slam osvoji a onda odjednom po dva u sezoni, postaje pomalo degutantno da progutaju lagano priču.
    Otuda , a inače i dalje, normalno imaju više trofeja od Djokovića, za dalje ipak moramo sačekati kraj karijera
    (vera i nada, 26. septembar 2017 12:11)

    # Link komentara

  49. Ne slažem se u svemu sa autorom, a nije ni nužno da se slažemo.
    Nervirate me vi koji vlast u sopstvenoj državi ne umete izabrati, a ovde odmah pljujete po autoru i naravno Novaku Djokoviću.
    Prijalo vam to ili ne i autor i Djoković su kada je tenis u pitanju daleko ispred vas i onog sa čime se bavite.
    I na kraju,mada se i to može sporiti, mislim da je Djokovic u prvih 5 svih vremena, siguran.
    (Milosav Jovandić, 26. septembar 2017 12:11)

    # Link komentara

  50. Zar ne bi bilo objektivnije da su u skor uračunati i slemovi koje nisu osvajali i na primer oduzimani bodovi srazmerno kolu u kom su ispadali. Kad se već ide u sitna crevca.
     (absolutezero, 26. septembar 2017 12:10)

    # Link komentara

  51. Ljudi izbace listu gde je Federer jasno najbolji, i opet se nakaci gomila iskompleksiranih da omalovazavaju Djokovica. Evo liste sa jasnim pravilima, na kojima je Djokovic drugi. Umesto da se ponosimo, mi ga ovde omalovazavamo. Kompleksi na kvadrat.
    (John Terry, 26. septembar 2017 12:05)

    # Link komentara

  52. Ako je put do titule jednostavan, to ne znači da ta titula ne vredi.I ako je neko osvojio više titula, veće su šanse da je neku osvojio lakše i onda mu to "kvari prosek".Novinar se malo zabavljao, ali njegov sistem nije relevantan. Pa zamislite da se primeni na ostale sportove, koliko bi bodova nosila titula Engleza 1966.?
     (Bmx, 26. septembar 2017 12:05)

    # Link komentara

  53. @london Matematika i citanje teksta su ti losije strane
     (petar, 26. septembar 2017 11:59)

    # Link komentara

  54. Ako bih mozda bio malo pristrasan, rekao bih da je Nole najbolji svih vremena, jer je bio najbolji igrajuci istovremeno sa dvojicom koji konkurisu za istu titulu.
    Bez tog podatka, Fedex bio bio na prvom mestu, Nole na drugom, a Nadal na trecem.
    Meni jednostavno nije isto da si car u konkurenciji Samprasa i Nadala, i da si car u konkurenciji Federera i Nadala.
     (ojmilutine, 26. septembar 2017 11:59)

    # Link komentara

  55. Besramnije silovanje statistike nisam video u životu. Sad bolje razumem kako je kroz istoriju poraz u Kosovskoj biki pretvoren u pobedu
    (haylee, 26. septembar 2017 11:54)

    # Link komentara

  56. Nikad nisam razumeo ove hejtere Novaka. Iskreno, ja cak ni ne pratim sport posebno, ali mi je drago sto je lik koji je iz moje zemlje prvi. Tako da, hejteri, nadjite zivot..
     (Brade, 26. septembar 2017 11:53)

    # Link komentara

  57. Ma 12 je čudesan nedodirljiv broj! To je tuce, bre! Brojevi 19,16 i 14 su skroz bezvezni i ne zaslužuju pažnju.
     (novica, 26. septembar 2017 11:51)

    # Link komentara

  58. Đoković nije još stigao ni Samprasa, o čemu onda pričamo?
     (novica, 26. septembar 2017 11:47)

    # Link komentara

  59. Fed je trenutno najbolji svih vremena jer drži skoro sve važne rekorde. Tek ako se neko (Rafa) približi na 18 gs i 280 sedmica, tad se može špekulisat šta bi moglo bit... Koliko god Novak bio drag, 7 gs razlike je previše i on uopšte ne konkuriše za titulu GOAT. 7 GS je jedna cela odlična teniska karijera, pa Beker ih ima 6...
     (Danko, 26. septembar 2017 11:44)

    # Link komentara

  60. Ovako se broji u Srbiji 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 19 13 14 15 16 17 18 12...
     (Milence, 26. septembar 2017 11:42)

    # Link komentara

  61. (fenja, 26. septembar 2017 11:25)

    Čudesnost zbivanja ovog sveta prikazuje se u tvojoj jedinki ljudskog primerka najslikovitije:
    Ljudi ovog sveta pre će da brinu što je Nole "daleko" od GOAT-a, iako je drugi na listi, nego što će da brinu što su daleko od pameti svoje!

    Pogrešnu bitku biješ dečko... trebalo bi to neko iz bliže okoline da ti javi, da se ne sramotiš bezveze, i ne gubiš dragoceno vreme koje ti curi kroz prste.

    Gledam ovu listu, kao i u većini komericjalnih sportova sa puno poklonika na globalu - sve bogate zemlje, ili mnogoljudne zemlje ili zemlje sa oba ta kvaliteta... i ovde na ovoj listi, kao i na "Ušonji" u fudbalu, nekako se ugurasmo mi i rumun na 16. mestu.

    Jedino što sa ovog Balkana valja i jedina dva naroda koja se nisu trvila međusobno... računam ovaj naš komšijski deo Balkana... tu se generlano može još Grčka dodati i fajront.

    Tako da na ovoj listi, bogatih i mnogoljudnih, biti u prvih dvdeset je ne uspeh nego ludilo na nivou serije Dejvida Linča, a biti drugi... sa potencijalom da srbin bude i prvi, to je već u domenu mistike koje se izučavaju po kelijama, pećinama, pustarama...
    (Niko nema što srbin imade! NIKO!!!, 26. septembar 2017 11:40)

    # Link komentara

  62. Najbolji su Rodik Kirjos i Karlovic oni su deljali Nola gde su stigli. Mislim svaka cast na tekstu samo me ne ubediste da je Nolo ne prvi nego nije ni treci. Pit ima dva slema vise. A vas G.O.A.T deli cetvrto mesto sa Emersonom sa 12 GS. To nije moje misljenje to su cinjenice.
     (Bata, 26. septembar 2017 11:37)

    # Link komentara

  63. Naravno da ce Fedex ostati najbolji igrac u istoriji ako se nekim cudom ne vrati Nole ili Rafa da vladaju par godina. Mada u ovoj prici ne treba ni Bozoljca potceniti naravno a ni Samprasa.
     (Realno, 26. septembar 2017 11:34)

    # Link komentara

  64. Ako i nije Goat, Novak je ubedljivo najkompletniji teniser na svim podlogama svih vremena a sama ta činjenica ga stavlja na prvo mesto!Nadala je dobijao na svim šljakastim terenima a Federera na travi i betonu.Da je on počeo profesionalnu karijeru pre ove dvojice bilo bi interesantno sagledati brojke...
    (mile, 26. septembar 2017 11:28)

    # Link komentara

  65. Čekajte, u ovom "indeksu" gde je Đoković najbolji u kosmosu, delite skupljene bodove sa brojem GS titula. Naravno da će on da bude najbolji, jer ih je najmanje osvojio... njegov skor se deli sa 12, Nadalov sa 16 a Federerov sa 19!!! Kada bi se ti bodovi delili sa brjem GS turnira na kojem su učestvovali (logično) ili brojem mečeva na GS turnirima (i to je logičnije), onda bi Đoković verovatno bio tamo gde i jeste... četvrti.
    (London, 26. septembar 2017 11:28)

    # Link komentara

  66. ma kakav djokovic, klasa je vecna - federer.
     (dzeki, 26. septembar 2017 11:27)

    # Link komentara

  67. Zar vi niste obavesteni da je Nolo history?! Hajde više....
     (dux, 26. septembar 2017 11:25)

    # Link komentara

  68. daleko je novak od goat-a ,mozda kad osvoji jos 5 gs, a pritom da rafa ne uzme ni jedan
     (fenja, 26. septembar 2017 11:25)

    # Link komentara

  69. U tekstu se navodi da su Nolovih 12 gs veci od Federerovih 19, a posle autor teksta dodaje da je Nolova prednost u tome sto ima bolji skor od Federera (23-22) i ako samo jedna pobeda vise i to sto je najveci broj pobeda ostvario od Federerove 32-35. godine! Tu nije 'merio' tezinu Nolovih pobeda nad Federerom koji je uveliko usao u 4. deceniju zivota! 'Objektivost' vam je uvek bila jaca strana!
     (esi mi nola?, 26. septembar 2017 11:23)

    # Link komentara

  70. Jedna stvar je sigurna, a to je da nikad nećemo dobiti jednoglasnu podršku da je neko najbolji u istoriji, slično kako se danas spore navijači Ronalda i Mesija, a još kad u priču ubacite Pelea, Maradonu itd. , priči nikad kraja. Po meni, glavni faktor bi trebao biti onako kako mi na "malim terenima" određujemo ko je bolji, a to je - Ako je mene Pera tukao 20 puta, a ja njega 10, onda je on bolji, ali ako sam ja stalno tučem Miku, a on redovno gubi od njega, onda se uzima u obzir i to ko kome odgovara kao protivnik, a ko kome ne. PO svim tim parametrima Đoković je najbolji, jer ima pozitivan skor i sa Nadalom i Federerom, a ako još pridodate Mareja, onda se skor i uvećava. Pri tome niko ne može da kaže da je Federer ostario, pa je zato skor na strani Đokovića. Federer je razliku stvorio kada je on imao 26, a Đoković 19. Sa Nadalom je skoro vršnjak. Naravno da se stvari samo mogu promeniti u Novakovu korist, ukoliko krene sa novim motivima i bude zdrav.
    (Predo, 26. septembar 2017 10:26)

    Cim ti u bilo kom smislu, i bilo kom kontekstu poredis Mesija i Ronalda, ti gubis kompetentnost za dalji razgovor.
     (Visko - najbolji teniski komentator, 26. septembar 2017 11:23)

    # Link komentara

  71. @beli medved
    Hvala za pametan komentar.
    Da se vratim na tekst... iako BGSI predtsvlja pomak u nacinu bodovanja,mislim da bi se ZA SVE TENISERE trebao primenjivati i dodatni nacin bodovanja: za svaku pobedu nad bolje plasiranim ATP igracem dodatno bodova u iznosu od razlike broja pozicije npr 57 i 40 dodatno 17 bodova,takodje poraz od losije rangiranog igraca kazniti za negativnim bodovima takodje u razlici pozicije ATP liste. I da ne zaboravimo uz sva navedena dostignuca,zaboravljena je sledeca cinjenica koju niko nikada nije niti ce ikada: Broj izgubljenih ATP poena u jednoj kalendarskoj godini koliko je Djokovic izgubio.
    Ups zaboravih i licno misljenje, Djokovic vise nikada nece osvojiti ni jedan turnir serije 1000 a kamoli GS.
    (tenis ass, 26. septembar 2017 11:14)

    # Link komentara

  72. Ja sam mislila da ste vi ozbiljan portal! Molim vas nevredjajte nam inteligenciju jos uvek je po svim zakonima 19 vece od 12 . Dok se ne dokaze suprotno to je na snazi. ps.Pit Sampras ima dva slema vise od Djokovica ili se varam?
     (Seka, 26. septembar 2017 11:13)

    # Link komentara

  73. Zar još ima onih koji vjeruje da će Novak ,ako se vrati, biti onaj stari.
    (gatara, 26. septembar 2017 11:08)

    # Link komentara

  74. Da je ovo napravio ATP onda bi bila druga prica. Ovako veliko nista.

    Sto se tice "kompletnosti" vrhunskih tenisera, najkompletniji igrac je Rafael Nadal. To sto on nije osvojio zavrsni masters znaci da nije najuspesniji.

    Zasto najkompletniji:
    Decko zna da igra sve igre, ima sve udarce a mocan je i u dublu.
    Za razliku od njega, Federer i Djokovic ne znaju da igraju dubl, prvi je busan na mrezi a drugi ne zna da igra smeceve i voleje.
    Iz tog ugla cak je i Endi Marej kompletniji od obojice a Vavrinka i od Novaka.

    Vi uporno spominjete "najkompletniji" i onda obrazlazete da Nadal to nije jer nema WTF. To nema veze jedno sa drugim.

    Da bi teniser bio "najkompletniji" on mora da ima i svoju dubl verziju i da zna da igra sve.
    To sto Nadal u vestackim uslovima ne postize velike uspehe, to spada u "uspesnost" a ne u "kompletnost".
    Nadal igra svoju igru, cak i kad gubi, dok sa druge strane, Rodzer i Novak su uvek morali da mu se prilagodjavaju. Malo zbog toga sto je levoruk a vise zbog njegove igre i caka.
    Servis mu je odlican, niko nema bolji forhend od njega, mreza, smec i volej- brutalan, beken odlican. Jednostavno kod Nadala nema rupe, dok kod ovih ima.

    Federer je najuspesniji u ovoj eri ali je Nadal najkompletniji i samim tim i najbolji. Da nije bilo povreda sada bi o njemu pricali kao o najuspesnijem.
    (Brat pantela, 26. septembar 2017 11:03)

    # Link komentara

  75. Jedina je istina da je za sada Federer GOAT. Ako ga neko prestigne po broju gs titula i sedmica na broju jedan, Federer neće bit GOAT, nego taj. Može li jednostavnije?
     (Danilo, 26. septembar 2017 11:01)

    # Link komentara

  76. Ne postoji ta analiza kojom ce svi biti zadovoljni. Za Svajcarce GOAT je Federer, Spancim Nadal i da to opravdaju dace hiljadu argumenata. E sad mi Srbi volimo da budemo veci katolici od pape i koliko god Novak postigao, a posticice jos puno, nacice se neko nas da to osporava. Ostatak sveta podelice se prema tome da li vise voli atraktivnog Rodzera, borbenog Rafu ili svestranog Djokovica. Sto se mene tice najbolji je Novak zbog svega sto je navedeno u tekstu i zbog toga jer je nas!

    Ono sto mi je zasmetalo u clanku je nipodistavanje Ronalda. Kako neko sebi daje za pravo da jednog od najboljih u istoriji iskljuci iz te price, kao da je sam postigao vise od njega. Da, mislim da je Ronaldo najbolji u istoriji, ali ne CR nego Zuba. Opet da neko kaze da je to Kristijano, i ta prica pije vodu s obzirom na sve sto je postigao. Isto vazi i za recimo Maldinija. Nacin na koji je on igrao odbranu je isti na koji je Zuba igrao napad - umetnicki.
    Na kraju je sve stvar licnih afiniteta, a novinar ako je vec pristrasan, treba bar da ima dozu postovanja.
     (Stefan, 26. septembar 2017 11:01)

    # Link komentara

  77. 19> 16 > 14 > 12 ... cist racun i jedino merilo. Ne preskacite Samprasa !
     (Protiv zute stampe, 26. septembar 2017 10:58)

    # Link komentara

  78. Kakve igracine! Ko zna dali ce se ikada vise pojaviti igraci ovakvog kvaliteta.
    A to ce ljudi naravno shvatiti teka kada ih vise ne budemo gledali.
     (!, 26. septembar 2017 10:52)

    # Link komentara

  79. Možemo mi ovdje filozofirati do sudnjeg dana ali lista GOAT govori kako stoji stvari. Federer, Djokovic pa Nadal to je jedina trenutna realnost, ako se neko ne slaže sa tim neka usvoji svoje parametre, napravi listu pa predstavi u javnost da vidimo kako će se ocjeniti. I još jedna stvar po meni bitna slažem se da H2H skor nije toliko važan, ali kad neko počne upoređivati fudbal ili košarku sa tenisom, odnosno timske sportove sa individualnim je u najmanju ruku nerealno.
    (marshal, 26. septembar 2017 10:52)

    # Link komentara

  80. Je l` nesto nejasno Mikii Mausi,Jumko konfekcije i ostali zbzbbbzzbbz...?
    (Steva Signal, 26. septembar 2017 10:50)

    # Link komentara

  81. Gde li samo ovo pronadjoste?
    (drnda, 26. septembar 2017 10:47)

    # Link komentara

  82. Jedna stvar je sigurna, a to je da nikad nećemo dobiti jednoglasnu podršku da je neko najbolji u istoriji, slično kako se danas spore navijači Ronalda i Mesija, a još kad u priču ubacite Pelea, Maradonu itd. , priči nikad kraja. Po meni, glavni faktor bi trebao biti onako kako mi na "malim terenima" određujemo ko je bolji, a to je - Ako je mene Pera tukao 20 puta, a ja njega 10, onda je on bolji, ali ako sam ja stalno tučem Miku, a on redovno gubi od njega, onda se uzima u obzir i to ko kome odgovara kao protivnik, a ko kome ne. PO svim tim parametrima Đoković je najbolji, jer ima pozitivan skor i sa Nadalom i Federerom, a ako još pridodate Mareja, onda se skor i uvećava. Pri tome niko ne može da kaže da je Federer ostario, pa je zato skor na strani Đokovića. Federer je razliku stvorio kada je on imao 26, a Đoković 19. Sa Nadalom je skoro vršnjak. Naravno da se stvari samo mogu promeniti u Novakovu korist, ukoliko krene sa novim motivima i bude zdrav.
    (Predo, 26. septembar 2017 10:26)

    A izbegavanje Rafe i Rodje ove godine, da ne pokvari skor..
     (Som, 26. septembar 2017 10:44)

    # Link komentara

  83. Dobar tekst...
    (Dacha, 26. septembar 2017 10:42)

    # Link komentara

  84. A kad Nole osvajao dok Rafa i Fed nisu bili u formi? To je ok. Rafa se raspada 3 sezone i ovaj ga prestigne po broju pobeda, ali to je ipak igrao protiv imena pa je veeeelikaaa pobeda
     (rafa!!!, 26. septembar 2017 10:40)

    # Link komentara

  85. Koliko ljudi lako povjeruju u ove smijurije u tenisa ove i prethodne sezone.
     (Marko Kraljevic, 26. septembar 2017 10:39)

    # Link komentara

  86. Samim tim sto vidim ime Djokovica, sto vidim silne Amere ispod, kad uporedim uslove zivota mladjanog Noleta kakve je imao, kakva je drzava iz.koje dolazi, kakvi su ljudi koji su mu sunarodnici I "navijaci", naklon do poda. Necemo imati vise NITI.JEDNOG DA MU JE BLIZU!
     (DaniloPopivo, 26. septembar 2017 10:38)

    # Link komentara

  87. Realno, sva trojica polazu pravo na titulu najboljeg svih vremena. Doduse, Rodzer najvise ali dobro, pred Nolom je buducnost, dok je Rocko pred penzijom.
    (Jumko, 26. septembar 2017 10:35)

    # Link komentara

  88. To se pitanje uopste ne bi postavljalo da Novak, iz samo njemu znanih razloga (a mozda cak ni njemu znanih) nije skoro pa "obesio" reket o klin. Kada je on igrao od kraja 2010 pa do juna 2016, svi ostali ukljucujuci Federera I Vamos Tamos su samo mogli da gledaju. Nisu oni stalno bili povredjeni za tih pet-sest godina brutalne Novakove vladavine, prosto nisu mogli da se sa njim takmice. Vimbldon, US open,- Federer fenomenalan do finala, Djokovic osrednje partije, a u finalu Federer ne moze da se sastavi sa loptom - te aut te mreza - prosto vidi dzelata sa druge strane i g..e mu same spadaju. Nadalina, osam poraza za redom na mastersima i Australiji- naravno da posle toga ima grceve na pomenu Novakovog imena i na konferencijama za stampu. A sada ce nas narod, nasi "objektivni" navijaci da ospu paljbu po meni i da lupaju "ne preporucujem". Lupajte ja I sada drzim cas!
    (miodrag, 26. septembar 2017 10:34)

    # Link komentara

  89. Jedna stvar je sigurna, a to je da nikad nećemo dobiti jednoglasnu podršku da je neko najbolji u istoriji, slično kako se danas spore navijači Ronalda i Mesija, a još kad u priču ubacite Pelea, Maradonu itd. , priči nikad kraja. Po meni, glavni faktor bi trebao biti onako kako mi na "malim terenima" određujemo ko je bolji, a to je - Ako je mene Pera tukao 20 puta, a ja njega 10, onda je on bolji, ali ako sam ja stalno tučem Miku, a on redovno gubi od njega, onda se uzima u obzir i to ko kome odgovara kao protivnik, a ko kome ne. PO svim tim parametrima Đoković je najbolji, jer ima pozitivan skor i sa Nadalom i Federerom, a ako još pridodate Mareja, onda se skor i uvećava. Pri tome niko ne može da kaže da je Federer ostario, pa je zato skor na strani Đokovića. Federer je razliku stvorio kada je on imao 26, a Đoković 19. Sa Nadalom je skoro vršnjak. Naravno da se stvari samo mogu promeniti u Novakovu korist, ukoliko krene sa novim motivima i bude zdrav.
    (Predo, 26. septembar 2017 10:26)

    # Link komentara

  90. Steta samo sto je nas Nole prop'o mlad i vrlo tesko ce nazad u vrh... trenutno je preokupiran drugim stvarima dok matori Federer grize kao i u 23-oj, zeli i treba da bude GOAT, koliko god ga ja nevoleo...
     (steta, 26. septembar 2017 10:25)

    # Link komentara

  91. 'Zato bismo, možda, njegovih 12 mogli da posmatramo kao vrednije od Rodžerovih 19, jer je 'Fedeks' do nekih od njih dolazi bez previše napora.'

    A mozda cemo da Dzordanove titule isto tako omalovazimo jer je dobijao u 5 i 6 meceva, a Lebronove da smatramo vrednijim jer je igrao 7 pa se vise pomucio? Ne valja vam posao kad imate dvostruke arsine. Isto tako kazete da Novaku moze da ide u prilog sto ce igrati 'sam' kad se povuku Federer i Nadal. Pa zar to isto ne spada pod kategoriju 'bilo mu je lako'?
    U svakom slucaju, prvi i sine qua non uslov su GS. Kad stigne Federera po GS, kad budu egal, onda mozemo da ukljucimo druge stvari u igru.
    Tako da, jasno mi je da hocete posto poto da nas Nole bude GOAT, ali to zavisi od njega i njegovih protivnika, malo srece, a ne od nas. Isto tako mi je jasno da, da je recimo Cilic u ovoj poziciji, vise biste pisali analize kako nikad nece biti GOAT jer Federer ipak ima vise GS. A da su Djokovic i Federer u obrnutim pozicijama, da li bi tada Federerovih 12 vredelo vise od Noletovih 19?
    Malo konzistentnosti bi bilo dobro. Meni je licno sasvim svejedno da li ce Djokovic biti GOAT ili nece, da li ce da osvoji jos 1 ili 10 GS, ali ne volim da citam detaljne sportske analize koje sadrze unutrasnje protivrecnosti. Prosto, buni se moje metodolosko culo.
    (hipokrat, 26. septembar 2017 10:25)

    # Link komentara

  92. Svi bi mi voleli da je Nole GOAT, ali budimo realni... Nažalost, i Nadal i Federer su ispred njega.

    Sve stoji, lakši-teži protivnici i sl, ali na kraju, cifre su najbitnije, a tu je Nole ipak slabiji.

    Po meni, GOAT ne postoji, jer da bi neko bio GOAT, taj bi trebalo da obori sve žive rekorde, da bude najbolji na svim podlogama itd, a takav još ne postoji - niti će postojati. Borg ima koliko, 119 titula, tako nešto. Hajde da vidim da li će neko od trojice da taj rekord nadmaši - nema šanse. Slažem se - kvalitet osvojenih turnira u tih 119 je slabiji, ali ipak - 119, svaka čast...

    Mislim da svaki čovek ima svog GOAT-a i niko ne moze da ga ubedi da je neko drugi GOAT. On voli stil igre tog igraca i to je prosto tako.
    (party, 26. septembar 2017 10:24)

    # Link komentara

  93. Navedeni portal je peto razredni portal za sport.Nešto kao trla baba lan da joj prođe dan.I ona narodna'od stare slave i novog sala se ne živi".
     (dragan, 26. septembar 2017 10:24)

    # Link komentara

  94. Zaista je veliki ponos kad citam sta je Novak uradio u tenisu. Bio Goat ili ne..za mene je njegov najbolji tenis nedostizan.
    Hvala Nole!
     (anica, 26. septembar 2017 10:22)

    # Link komentara

  95. Odlican tekst ali za Trece Oko. Ne zelim da komentarisem tekst od 5 strana koji analizira neku opskurnu web stranicu nego da zamolim redakciju da vrati nivo profesionalizma od pre par godina. Manite se senzacionalistickih naslova jer ima puno boljih "internet gori" i "necete verovati" portala od vas.
    (beli medved, 26. septembar 2017 10:21)

    # Link komentara

  96. Federer je za sada GOAT, ali je previse glupo pricati o tome dok se sva trojica igraca i dalje takmice. Kada dva trojica zavrse karijeru, podvuce se crta i vidi se ko je imao najbolje rezultate i kraj...
    (THE FINAL CUT, 26. septembar 2017 10:20)

    # Link komentara

  97. 19.
    (19., 26. septembar 2017 10:12)

    # Link komentara