Ponedeljak, 25.09.2017.

21:15

"Da smo ostali na okupu omlatili bismo Drim tim"

Pre 30 godina u italijanskom gradiću Bormio rođena je generacija zbog koje je košarka omiljeni sport na prostorima bivše Jugoslavije.

Izvor: AK

"Da smo ostali na okupu omlatili bismo Drim tim" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

89 Komentari

Sortiraj po:

Dzo

pre 3 godine

Na ovom svetskom prvenstvu u Kini zavrsili smo kao 5. Generalno mislim da smo trebali igrati finale .Ali dobro to nije vazno.Pobedili smo Amerikance u borbi od 5 do 8 mesta. Greg Popovic je poveo na Svetsko prvenstvo po mojoj proceni neki treci tim. Zato i nisu mogli da odigraju fenomenalno . Poznato kada god su Amerikanci otisli na Svetsko prvenstvo sa slabijim timom mi i bilo koja dobra reprezentacija smo mogli da ih pobedimo.Ipak se najbolji americki kosarkasi nemogu pobediti.A najbolje salju na Olipmijadu.

Mirko

pre 6 godina

Najveća prednost amerikanaca je to, što mi nismo imali robove, pa smo morali sve da uradimo sami!Bez njihovih potomaka, i oni bi bili prosećna košarkaška ekipa!A što se tićebroja stanovnika, nije toliko bitno, što Amerikanaca ima toliko više, nego što imaju toliko igrača, kao ceo ostali svet zajedno, gde opet dođemo do robova!
(padre, 26. septembar 2017 17:10)

Ima istine u tome, ali da je samo to u pitanju Afrika bi verovatno bila najdominantnija u košarci - ali nije. Tu je i taj finansijski-biznis i sportski element, treninzi i organizacija - sve dovedeno do perfekcije, u suprotnom bi ti isti bili samo obični Afrikanci.

Ispran mozak

pre 6 godina

Gledam ponovo finale iz 1996' , Paljo izdominirao i objasnio neke stvari Amerima u prvom poluvremenu. On i Divac nas drzali vise od pola utakmice u egalu. Sa spremnim Savicem i 50% od Danilovica i Djordjevica( koji su totalno podbacili), mogli smo da ih dobijemo. Inace, uvek sam voleo one igrace koji gadjaju tablu da bi lopta usla u kos. Tipa Dankan ili Paspalj.

padre

pre 6 godina

Najveća prednost amerikanaca je to, što mi nismo imali robove, pa smo morali sve da uradimo sami!Bez njihovih potomaka, i oni bi bili prosećna košarkaška ekipa!A što se tićebroja stanovnika, nije toliko bitno, što Amerikanaca ima toliko više, nego što imaju toliko igrača, kao ceo ostali svet zajedno, gde opet dođemo do robova!

Milosav

pre 6 godina

Pasic je gostovao ma RTsu sinoc i gledao sam emisiju. Ubedjen sam da je Jugoslavija opstala kao drzava da bismo tukli "Dream Team" ne jednom vec nekoliko puta. Isto tvrdim da bismo sigurno do sada osvojili barem jedno svetsko prvenstvo u fudbalu.
Jugoslavija bi danas bila ekonomski jaka zemlja, postovana u svetu.
Na zalost danas imamo nekoliko banana "drzava" koje niko ne pita nista i drugi nam diktiraju sta i kako da radimo.

Negativni

pre 6 godina

Ukucajte u pretraživaču "yugoslavia vs usa head-to-head in the olympic basketball", pa vidite kako su se najbolji jugoslovenski košarkaši poput
Dražena Delipagića, Radivoja Koraća, Krešimira Ćosića i ostalih nosili sa ne-NBA igračima starosti od oko 22-23 godine. Zamislite šta bi bilo da su za Ameriku nastupali Vilt Čemberlejn, Pit Maravič i ekipa. Ne treba od svega praviti mit...
(kontraš, 26. septembar 2017 11:29)

Potpuno tačno. Njihovi koledž igrači su nas razbili 1986. Dražen pored Tajrona Bogsa nije mogao da pipne loptu.
Poslednji put kada su poslali NBA tim pre 1992., to je bilo u Rimu 1960. Od velikih zvezda igrali su Oskar Robertson i Džeri Vest, a najbolji centri Vilt Čemberlen i Bil Rasel nisu. I tada su odvalili sve sa 30-60 razlike, samo su Rusi prošli sa "samo" 25. Nas su, ako me sećanje dobro služi, odvalili sa 106 - 42. Pri tom, tada nije bilo trojki. Jednostavno, to je njihov sport.

borba te rodila

pre 6 godina

Ima prica posle finala '92 na TV gostuju hrvatski reprezentativci i pitaju ih kako je bilo u finalu i svi hvale drim tim, a jedino kad su pitali Drazena sta bi bilo da je igrala Jugoslavija, njemu oci zasijaju i kaze tada bi mogli uci u egal u poslednjih nekoliko minuta a onda bi svasta bilo moguce.
I '96 je islo dobro dok mornar Robinson nije odlepio.

Negativni

pre 6 godina

1992,pa i bez Medzika i Birda u punoj snazi bi smo tesko pobedili.Po meni veca sansa bi bila 1996.Bodiroga,Djordjevic I Danilovic su za svoje standarde odigrali ispodprosecnu utakmicu,Rebraca je bio jos zelen,a Savic povredjen.Pa ipak,samo sa Paspaljem i Divcem smo drzali egal 30 min.Ako bi smo im dodali Drazena,Tonija i Radju,svu trojicu u punoj snazi i sa vec zavidnim NBA iskustvom,mislim da bi bili blizu pobede.
(bocko,

Ako se sećaš te utakmice 1996., mi smo vodili dok su im "starci" Olajdžuvon, Barkli, Ričmond i Pipen bili na parketu. Kada je video njihov trener da je vrag odneo šalu, ubacio je Anferni Hardaveja, Grent Hila i Robinsona i onda su za deset minuta od -10 napravili +15. Djordjević nije mogao da pipne loptu pored Hardaveja, Redži Miler je odučio Danilovića od košarke (dao je nekoliko trojki preko njega i zveknuo mu tri banane)...tako da nemoj da se mnogo ložimo.
1992. kao bivša YU bi ih namučili jer smo bili uigrani i napaljeni, ali teško da bismo pored Džordana, Drekslera, Pipena, Barklija, Robinsona i Juinga nešto mogli...naročito jer su bili u najboljim igračkim godinama (28-30).
Objektivno, oni su druga planeta za sve ostale u košarci. Mi treba da smo ponosni jer smo tako mala zemlja sa tako velikim uspesima u ovom sportu.

ikarbus je simbol oporavka srpske industrije reče premijer i zalepi znak

pre 6 godina

Kakav je Nebojša Ilić talenat bio. Pišem ovo da ne pravite od Doncica ili bilo koga superstara dok ne stignu bar do pola igračke karijere.

Matori Milan

pre 6 godina

Ćosić,Kićanović,Slavnić,Dalipagić,Delibašić....Seća li se neko ovih majstora?Šta su sve oni osvojili!Odlični su i njihovi naslednici,ali nisu se niotkuda pojavili, nego su nastavili tamo gde su ovi stali.
(Zoran, 25. septembar 2017 22:43)

Bas sam na to pomislio kad sam procitao u podnaslovu "rođena je generacija zbog koje je košarka omiljeni sport na prostorima bivše Jugoslavije". Koliko se ja secam, bum popularnosti kosarke je nastao posle osvajanja zlata na prvenstvu sveta u Ljubljani 1970. Odjednom se lopta tapsala na sve strane, pravili kosevi ni od cega, basket igrao svakog dana... kao danas. Evo i dan danas se secam nekih imena nasih igraca koje smo mi klinci sve redjali napamet: Cosic, Daneu, Cermak, Simonovic, Trajkovic, Plecas, Skansi, Jelovac... To su bili nasi idoli.

киза Д.

pre 6 godina

Арена је прављена за Светско првенство...Да се није распала Југославија у финалу би победили Дрим тим...пред 20000 ондашњих навијача...Потписујем...

kontraš

pre 6 godina

Ukucajte u pretraživaču "yugoslavia vs usa head-to-head in the olympic basketball", pa vidite kako su se najbolji jugoslovenski košarkaši poput
Dražena Delipagića, Radivoja Koraća, Krešimira Ćosića i ostalih nosili sa ne-NBA igračima starosti od oko 22-23 godine. Zamislite šta bi bilo da su za Ameriku nastupali Vilt Čemberlejn, Pit Maravič i ekipa. Ne treba od svega praviti mit...

Sabre

pre 6 godina

Za sve koji pricaju kako bi nas Dreamteam mlatio 40-50 razlike. Ameri imaju oko 323 miliona stanovnika, jedna mala Srbija oko 7 miliona. Sa Hrvatskom i Bosnom oko 14,5 miliona. Sve ispod 40-50 razlike je po mom misljenju sramota za Amere. Ipak mislim da bi sa reprezentacijom sastavljenom od igraca sa prostora bivse Juge Amerima se tresle gace od straha!
(xxx, 26. septembar 2017 08:22)

Po tvojoj logici Indija i Kina bi trebalo da budu najveci kosarkaski giganti na svetu?! Da li si uopste ikada igrao basket kada se tako olako frljas sa "sve ispod 40-50 poena razlike"?! Samo pogledaj kako je tekla utakmica sa Madjarima na EP, koja je vec bila upisana kao takav neki rad pre meca?!

Genius

pre 6 godina

Spanci zlata videli ne bi, a i sad ih nemaju mnogo.
(Vlado, 26. septembar 2017 10:17)

Najuspesnija reprezentacija u poslednjih 20 godina je Spanija, najvise medalja, al' to sad nije tema.

Protiv zute stampe

pre 6 godina

@xxx ...tako moze da razmislja samo neko ko nema veze sa sportom. Po tome bi Kinezi kojih ima milijarda trebali da tuku amere 50 razlike. A rusi crnogorce sa 250 razlike.To koliko ko ima stanovnika nije merilo. Merilo je tradicija tog sporta i talenat nacije. Evo rusi ne mogu da se sastave sa fudbalom i basketom a razbijaju hokej a ima ih 120 miliona.Bivsa Juga,Spanija,Amerika, Skandinavske zemlje ispadaju najtalentovanije.

Боки

pre 6 godina

@Knjaz Kazins
По твојој логици Дирк Новицки је један осредњи играч јер боже мој нема толико трофеја као Кукоч. Кошарка је тимски спорт где зависи и са киме играш. Ја кошарку пратим од лета 1988. и Дирка Новицког сматрам за најбољег европског играча у том периоду.

BG na pjenu od mora

pre 6 godina

nisu, bili su u penziji.
ali svi su bili All star igrači - znači krem.
(matori, 26. septembar 2017 07:25)
Haha, kakve su ovo zamjene teza... To je kao da se prica da je na OI igrama Argentina uzela zlato, USA bronzu, iako su im igrali Dzejms, Vejd, Melo i sve ostale zvijezde.
Te 2002. godine je tim bio sastavljen od dosta ALL Star igraca, ali koji, sem jedan, nisu bili ofanzivno talentovani. I naravno, nedostajale glavne zvijezde.
2004. godine su poveli tim bez centra, sa divljakom plejom, i bez ijednog izrazitog sutera.
I pola ekipe su cinili rukiji, koji nisu ni imali zapazene minute kada se lomilo.
Tako da najrealnije treba reci da su to bile dvije najgore generacije otkad Ameri salju profesionalce.

bocko

pre 6 godina

1992,pa i bez Medzika i Birda u punoj snazi bi smo tesko pobedili.Po meni veca sansa bi bila 1996.Bodiroga,Djordjevic I Danilovic su za svoje standarde odigrali ispodprosecnu utakmicu,Rebraca je bio jos zelen,a Savic povredjen.Pa ipak,samo sa Paspaljem i Divcem smo drzali egal 30 min.Ako bi smo im dodali Drazena,Tonija i Radju,svu trojicu u punoj snazi i sa vec zavidnim NBA iskustvom,mislim da bi bili blizu pobede.

JPR24

pre 6 godina

Pretera ga Alibegović ! Hehe ! No dobro, ono što je maltene sigurno, to je da i taj Dream Team sa Jordanom i kompanijom ne bi izmlatio ovakvu ekipu sa 30 razlike, a možda bi domaći imali i šansu za pobedu ! I svakako bi to bila takva košarka da bi partija postala legendarna kako god ! Ali nažalost, budalama su se usijale glave... i od toga ništa.

deda

pre 6 godina

@Kolumbija je civilizacija

Kad smo vec kod guglanja:
Divac nije igrao 1992. kad je Partizan postao šampion Evrope, jer je prešao u NBA još 1989.

ne o latinica nego dobili

pre 6 godina

Ne bi moglo 1992, al bi bilo zanimljivo. Ne bi moglo ni danas kada imaju potpuno nestvarne atlete koji bacaju trojke u punom trku. ALI, dobili bi USA i to više puta, u periodu kasnijem, jer vrh karijere tih ljudi i nije bio 1992 nego posle 1995.

xxx

pre 6 godina

Za sve koji pricaju kako bi nas Dreamteam mlatio 40-50 razlike. Ameri imaju oko 323 miliona stanovnika, jedna mala Srbija oko 7 miliona. Sa Hrvatskom i Bosnom oko 14,5 miliona. Sve ispod 40-50 razlike je po mom misljenju sramota za Amere. Ipak mislim da bi sa reprezentacijom sastavljenom od igraca sa prostora bivse Juge Amerima se tresle gace od straha!

kata

pre 6 godina

po godinama pripadam toj generaciji, kosarka je mozda jedini sport koji iskeno razumem, volim i pratim, bez obzira na sve uspone i padove, neke od aktera poznajem, sto licno, sto "iz grada", jasno pamtim taj period. I hocu da kazem sledece: svi vi koji ne verujete da bi ti momci omlatili tadasnji dream team, verujte da bi. drzava u kojoj smo tada ziveli nije bila sadasnja bedna karikatura od drzave. uz sve njene mane, postojao je sistem koji je mogao da podrzi ovakve talente, i od njih izvuce maksimum. Na stranu sto je "bilo normalno" da se na sportskim postoljima smenjuju USA, USSR i SFRJ, kolko god to danas, u JOKE Srbiji neverovatno izgledalo. Pozzz

Ragnar

pre 6 godina

Mislim da bi bilo 5 razlike za amere ali volio bi da sam to mogao da vidim, kad gledam onu nasu nekadasnju reprezentaciju nezamislivo mi je da ih vidim u minusu

teren

pre 6 godina

Za sve proračune postoji jedna suštinska razlika izmedju onda i sada. Teren je sada dva metra širi i u Evropi. Na užem terenu lakše je preuzimati i udvajati tako da igra 1 na 1 u kojoj su Amerikanci bili izrazito dominantni nije tako lako prolazila. Kako smo prešli na širi teren opet kasksmo za fizički dominantnim igračima. Naravno, za sve je kriva FIBA. Sje.... je 20-ak košarkških sezona, a i dalje drži trojku na 6,75.

nista o nicemu

pre 6 godina

Ne bi omlatili. Cinjenica. Cela plejada strasnih igraca 90tih, ali se nije taj rodio koji je pobedio Dzordana u finalu. I niko od nasih to ne bi uspeo, ali smo verovatno ostali uskraceni za najbolju utakmicu svih vremena, i za dokaz da kosarka u Evropi nije bas toliko amaterska koliko su oni mislili da jeste. Da li bi do kraja bilo na jednu loptu ili bismo pali par minuta pa bi razlika bila veca ne znam, ali definitivno da bi bio osnov za lozenje za danasnje generacije.

Kol

pre 6 godina

Ne bi jer za njih je igrao najbolji svih vremena, bila bi vrhunska utakmica za gledanje verovatno najbolja u istoriji kosarke ali ne bi pobedili nema sanse, kada je basket u pitanju Ameri su najbolji i to je to, imaju najvecu bazu, najbolju ligu i najbolje igrace, mi smo na Olimpijskim Igrama u grupi bili na jednu loptu sa njima ali zato u finalu su se sprdali trojke sa 9 metara preko ruke, kontre koje istrce 3 igraca protiv toga nema odbrane, jednostavno je tako!

matori

pre 6 godina

@ Indianapolis 2002.  
Kraj. 
(Bogoje Panajotovic, 25. septembar 2017 22:04)da ,u tom timu su igrali MJ na vrhuncu ,Pippen,Magic Johnson ,Barkley i ostale legende NBA....
(Zigzag, 25. septembar 2017 23:06)

nisu, bili su u penziji.
ali svi su bili All star igrači - znači krem.

Paja

pre 6 godina

E sad, omlatili?!? Hehe, najrealnije je da bi ih zgazili 30 razlike
To bi i hrvati govorili da nisu igrali u finalu da su recimo bili pod sankcijama. Sad bi pričali eh da smo igrali možda bi ih razbili sa našim drazenom tonijem radjom. Ali eto imali su tu “nesreću” da ih pregazi laka konjica.
Pa ljudi u to vreme nije bilo šminke u NBA kao sad sa marketinškim faulovima zvakanjem guma zvezda itd. To je era gde su pucale kosti u detroitu i new yorku. Ovde komentarišete kako bi to savic sekiricom sve rešio. Kao takvih bitangi falilo u NBA?!? To kao ono na olimpijadi svi se naložili možemo ajmo, uključujući i mene, i kad durent saspe 5 trojki sa 9 metara onda eee oni su ipak vanzemaljci bla bla galaxijama daleko i te priče. Klasika

del boj

pre 6 godina

To prvenstvo je doslo nakon razocaravajuceg treceg mesta za seniore u Grckoj i niko ga, rekao bih, nije shvatao ozbiljno. Mladice koji su izdominirali, gurnuo je u vatru Kresimir Cosic pozvavsi u A tim 4 od 5 clanova prve petorke iz Bormija ( Djordjevic, Kukoc, Radja, Divac, peti je bio Nesa Ilic). Danilovic je bio isuvise mlad a i secam se da je bilo peripetija prilikom njegovog prelaska iz Bosne u Partizan. Kukoc jeste sutirao 11/12 trojke u grupi sto je nateralo Amere da u finalu svu paznju posvete njemu. A u finalu on da nekih 6-7 poena a Divac i Radja oko 40. Rekao bih da su gotov kosarkaski proizvod napravili Cosic i Kari Pesic a Duda ga je doveo do savrsenstva. Siguran sam da bi 4 gore navedena igraca + Drazen, Danilovic, Bodiroga,Paspalj,Komazec, Savic,Vrankovic,Savic,Rebraca.., na vrhuncu svojih karijera 1996 pobedili Amere ciji je tim bio jaci nego onaj iz 92.

SPIDER

pre 6 godina

Samo ne znam ko bi cuvao MJ-a. Jedino kad bi vremenskom masinom u tim prebacili Branka Lazica :-).

Salu na stranu, drzali bismo se malo bolje nego sto su to uspeli Hrvati sami i to je sve. Da je kojim slucajem doslo do egal zavrsnice, sto je ipak malo verovatno, sudije bi pustile malo cvrscu odbranu i do kraja bi se zavrsilo kao finale USA-ESP na OI 2008 ili 2012.

Ali dobro, uvek je zanimljivo da se prica iz pocetka.

bobrock

pre 6 godina

Kasnije su ih dobili 90' u USA na igrama dobre volje što je bio prvi poraz jedne američke selekcije na tlu USA i odmah posle toga na svjetskom prvenstvu prilično lako! Koliko se ja sjećam plan je bio da NBA igrači počnu da igraju 94' na SP koje je trebalo da se igra u Beogradu ( Arena je počela da se pravi zbog tog prvenstva) ali posle tih poraza 90' su ipak odlučili da pošalju NBA igrače već 92'.

Kolumbija je civilizacija

pre 6 godina

)Izguglaj koliko Kukoc ima klupskih titula, a koliko Divac!!! Za Divca cu da ti pomognem - ima NULA, a od Kukocevih ce da te zaboli glava vec na polovini!!!!!!Mislim da ces sam sebi da lupis minus!BTW, Divac je jedino tamo gde nesto moze da se ucari!!!
(Knjaz Kazins, 25. septembar 2017 22:39)

Divac ima 0 klupskih titula? Haahahhahahaahhahaha. Ko sve danas misli da zna nesto o kosarci... Strasno! Evo podseticu te samo na jednu, prvak Evrope sa Partizanom '92.

Bosanac

pre 6 godina

Daleko najbolji košarkaš sa naših prostora i bez kojeg bi YU reprezentaciju bila O je Dražen Petrović...Svi ostali su samo prosječni evropski košarkaši.Nije to samo moje mišljenje nego brojnih zvučnih NBA zvijezda...A što se tiče Amera tu nema šta da se upoređuje.To je njihov sport i oni su jednostavno Bruce Lee te igre...

pukovnik mortimor

pre 6 godina

Pre bismo dobili ja mislim originalni dream team nego onaj iz 96 sve i da smo ostali skupa kao država... Mada razbili bi nas pod košem i 92 ... Jedina žal što neko napisa je to da je svet uskraćen za najbolju utakmicu u istoriji. Bravo za taj komentar.

Pravi Gargamel

pre 6 godina

Dream Team 1 je izgubio jednu utakmicu. To je bila pripremna utakmica koja se igrala bez publike, i to protiv selekcije tadasnjih najboljih igraca sa koledza (igrali su Penny Hardaway, Grant Hill, Chris Weber itd.).

bobrock

pre 6 godina

Mislim da je Kukoc tukao 11 trojki iz 12 pokusaja u finalu
(Alex, 25. septembar 2017 22:22)

Mislim da je to bilo u grupi a ne u finalu.

Wagner

pre 6 godina

Hahaha. Bilo bi 50 razlike za Amere kada bi se uozbiljili.

Ono sto oni igraju nije isti sport kao kosarka koju mi znamo, to treba da se zove hiper-kosarka.
Nasem narodu ostaje samo da veruje u glupu izmisljotinu koja se prepricava samo u Srbiji - da se NBA kosarkasi dopinguju i da se ne testiraju na prvenstvima i olimpijadi.

Svi nasi strucnjaci za doping i novinari koji prate kosarku su 100 puta rekli da se Ameri testiraju kao i svi drugi ali ne, 90% Srba misli da nas dobijaju zato sto su dopingovani.

sLOVEnac

pre 6 godina

(LesMiserables, 25. septembar 2017 21:40)
samostalna Srbija moze bilo kada da osvoji Evrobasket i moze bez problema da igra finale Svetskog Prvenstva i Olimpijade ali da pobedi najbolju reprezentaciju SAD apsolutno NEMA SANSE. Jugoslavija bi imala sanse da igra egal utakmicu sa njima.

matori

pre 6 godina

svi se ovde pitaju šta bi bilo 1992.
a ako malo izračunate da je većina igrača tada imala 24 ili 25 godina, dođete do zaključka da je zenit te generacije olimpijada 1996. i stvarno, mi smo se odlično držali 30 minuta ( 51 -50 za USA), ali su nam nedostajali recimo Kukoč i Rađa, i verovatno bi utakmica do kraja bila egal, a pročitajte dole ko je igrao za USA - svi najbolji bez Džordana, znači verovatno najjača selekcija Amera ikada.

chuck

pre 6 godina

u to vreme americka kosarka je bila barem 30 god.ispred evropske, danas se to smanjilo na 15 god.pa vi vidite ko bi pobedio da je ostala Juga na okupu.Budimo realni ljudi!!

пентхаус

pre 6 godina

Не млатите ту, угазио би их дрим тим једно 50 разлике.
Друга је то класа за ове, ко да поредиш Тајсона у напону форме, и неког просечног боксера.
Сви ти играчи сем Дивца су били епизодисти у нба, таквих играча је Америка у то време била препуна.
А за европске услове то би свакако био дрим тим, који би тукао све живе у европи по 30 разлике.
Мада је један такав био тамо 90'их, наш, СРЈ 95'-98'.

Zigzag

pre 6 godina

Indianapolis 2002. 
Kraj.
(Bogoje Panajotovic, 25. septembar 2017 22:04)da ,u tom timu su igrali MJ na vrhuncu ,Pippen,Magic Johnson ,Barkley i ostale legende NBA....

osnovac te 96.

pre 6 godina

Juce me uhvati neka nostalgija i odgledah citavu tekmu protiv dream tema -96. Bili smo ravnopravni citavih 30 min dok Divac ne dobi 5 licnu u 27 min

@Marko

Pošto sam bio klinja morao sam da spavam tada, al' se sećam ćaletovog sumornog sažetka ujutru: "Divac prodo"! Ja se šokirao, godine su prošle dok ga ponovo nisam prihvatio kao "našeg" :)

Zika

pre 6 godina

Koliko košarkaških stručnjaka?
Da imaju bolje individualce Ameri,da verovatno bi nas dobili,ali ne bi Džordan pretrčao Danilovića a da ne padne sekira Savića itd...
Košarka je timska igra pre svega a tu smo bili za tri koplja iznad Amera.

Коста

pre 6 godina

Апсолутно сам сигуран да бисмо добили тај ”Dream team” 92. године. У најмању руку би била егал утакмица, тешко је рећи да бисмо их разбили, то би значило да их добијемо бар 15 разлике. Били смо тим много већи него Амери, они су увек били скуп одличних појединаца што против доброг и уиграног тима не мора да буде довољно. А и ми смо имали одличне појединце. Наши су се много боље познавали и то би пресудило, не бисмо их се плашили. Нећемо никад сазнати ко је у овим претпоставкама у праву, штета је за кошарку што до те утакмице није дошло.

Zoran

pre 6 godina

Ćosić,Kićanović,Slavnić,Dalipagić,Delibašić....Seća li se neko ovih majstora?Šta su sve oni osvojili!Odlični su i njihovi naslednici,ali nisu se niotkuda pojavili, nego su nastavili tamo gde su ovi stali.

Mandrak

pre 6 godina

Da ste ostali na okupu, bilo bi manje krvi, pljačke, bede, kriminala, poniženja, a sad da li biste pobedili drim tim, manje je bitno.

Onako

pre 6 godina

Možda treba dodati da je Jugoslavija te gidine bila omladinski prvak sveta ne samo u kosarci, vec i u fudbalu i rukometu. Zemlja, sistem, rad - rezultati.

Genius

pre 6 godina

Realnost je da bi Dream Team razbio bilo koju repku Yugoslavije ili kombinovanu iz Evrope.
___…__

Indianapolis 2002.
Kraj.(Bogoje Panajotovic, 25. septembar 2017 22:04)

Taj tim iz Indijanapolisa je daleko od Drim tima. Od 10 najboljih kosarkasa 2002-e igrao je samo Pol Pirs. Falili su redom Dankan, Garnet, Sakil, Kobi Brajant, Ajverson, Trejsi Mekgrejdi, Kris Veber, Dzejson Kid... Od boljih tu su bili pored Pirsa i Ben Valas, Son Merion, Rej Alen. Izgubili su i od Argentine u grupi, i od Spanije u utakmici za 5. mesto ako se dobro secam... Posle toga su gubili i 2004 i 2006 sa kombinovanim sastavima.

Shi shi sho

pre 6 godina

Ne znam dal ovi klinci što danas balave na Dream Team znaju da je i čuveni Fil Džekson na pitanje koji je po njemu najjači tim koji je ikada igrao rekao Jugoslavija iz 90'. Toliko...

Bogoje Panajotovic

pre 6 godina

Realnost je da bi Dream Team razbio bilo koju repku Yugoslavije ili kombinovanu iz Evrope. 
______________________

Indianapolis 2002.
Kraj.

Knjaz Kazins

pre 6 godina

@gde je Divac nas najbolji kosarkas ikada,ne bavi se vise ceremonijama i secanjima,pametan covek.Vlade Divac je bio ostao asocijacija za kosarku.Dzaba Jokare i Teo i Bogdani i Radje i Dragici niko nije bio niti ce biti kao Divcina i na terenu i van njega.On je taj koji je probio put svima u NBA.
(mile delija, 25. septembar 2017 21:36)

Izguglaj koliko Kukoc ima klupskih titula, a koliko Divac!!! Za Divca cu da ti pomognem - ima NULA, a od Kukocevih ce da te zaboli glava vec na polovini!!!!!!

Mislim da ces sam sebi da lupis minus!

BTW, Divac je jedino tamo gde nesto moze da se ucari!!!

Đorđe

pre 6 godina

Ekipu u kojoj bi igrali Đorđević, Danilović, Dražen, Paspalj, Kukoč, Rađa, Divac, Savić... niko, ali niko ne bi mogao da napuca 30 razlika, pa makar 3 Dzordana igrala sa suprotne strane.
Ne kažem da bi dobili Dream Team 1, niko to ne može tvrditi, ali sigurno bi bila neizvesna utakmica. Naš adut bi svakako bio Duda Ivković, koji bi sigurno našao taktiku za Amerikance. U svakom slučaju, najveći gubitnik ovde je košarka kao sport i navijači širom sveta, jer su ostali uskraćeni za, verovatno, najveću utakmicu u istoriji ovog sporta.

croata

pre 6 godina

gde je Divac nas najbolji kosarkas ikada,ne bavi se vise ceremonijama i secanjima,pametan covek.Vlade Divac je bio ostao asocijacija za kosarku.Dzaba Jokare i Teo i Bogdani i Radje i Dragici niko nije bio niti ce biti kao Divcina i na terenu i van njega.On je taj koji je probio put svima u NBA.
(mile delija, 25. septembar 2017 21:36)

Skidam kapu,poslije sabonisa najveci euro centar kojeg sam gledao,iako sam ga mrzio. S danasnje distance mozda mu je slican porzingis iako je divac bio inteligentniji. Sad klinci zamislite kakvo je on bio cudo od centra. Naravno,pisem o periodu prije nba. U nba na zalost to vise nije bio isti igrac. Slicno je i s kukocem,u europi potpuna sloboda u igri,kreativnost na entu,a u nba uz pipena i jordana samo covjek od zadatka. Treba znati da se u to vrijeme u nba igrala puno cvrsca kosarka s bolesnim obranama,ne ko ova kamilica danas. Svaka utakmica na noz,pucaju kosti u obrani,najmanje jedna tuca,to je nba devedesetih i to u regularnoj sezoni. Da su kukoc i divac dosli u danasnju nba bili bi najvece zvijezde lige

Kramer

pre 6 godina

Kad bi mi Onaj Gore ponudio da proživim opet nekoliko godina po izboru ...to bi bile 1987.-1991.
Ako ništa zbog košarke.
Ako bi mi zbog toga oduzeo budućih 10 godina života ja bi Mu rekao...di da potpišem?
Bi jbg.

Gde ja živim

pre 6 godina

Baš večeras u emisiji "Oko" Vladimir Stanković reče da su mu u intervjuu rekli da verovatno ne bi dobili Dream Team, ali da bi bila dobra utakmica i mnogo neizvesnija nego što je bila sa samostalnom Hrvatskom. Meni je žao što do tog meča nije došlo, makar bih danas imao šta da tražim po YouTube-u u trenucima dokolice i težnje za adrenalinom. Inače mi se ovaj stav jako sviđa i verujem da bi izašli da se "pobiju" sa MJ-om i ekipom pa šta bude, a ne ko danas što mnogi prognoziraju -30 još u svlačionici.

rajvosa87

pre 6 godina

Dobar tim, svaka cast, ali kod nas Yugovica je uvijek isto "Da je bilo ovako, mi bismo"..... Da nisu Turci dosli bilo bi nas ko Engleza.....

Realnost je da bi Dream Team razbio bilo koju repku Yugoslavije ili kombinovanu iz Evrope.

Turci su dosli, ima nas koliko nas ima, i to je realnost....

x

pre 6 godina

Samo ispadaju smesni sa ovakvim izjavama. Pa i u Novom Sadu smo pobedili Amerikance 2007. godine na Svetskom prvenstvu do 19 godina, pa gubimo od Drim tima 40-50 razlike u poslednja dva finala. Kad Amerikanci posalju najjaci tim osvajaju zlato ubedljivo, a taj Drim tim 1992. je bio verovatno najjaci tim ikada. Dzordan, Medzik, Leri Bird, Barkli, Meloun, Robinson, Juing, Pipen, Stokton...
(Genius, 25. septembar 2017 21:30)

Po meni je Dream team 3, onaj koji je 1996. igrao protiv nas u Atlanti je takmičarski najjači tim. Slažem se da je DT 1 ubedljivo najjači po imenima, ali tada su Medzik i Bird bili na samom kraju karijere i totalno van takmičarske forme.
Timu iz 1996. nedostaje "samo" Dzordan. Ali zato je tu Olajdzuvon (nije igrao 1992.), najbolji centar svih vremena. Pa onda Stokton i Meloun na svom vrhuncu itd.

13

LesMiserables

pre 6 godina

Srbi su oduvek bili najzagrizeniji Jugosloveni i, kasnije, najveci jugonostalgicari, iako su od raspada zemlje od svih bivsih republika imali najvise medalja.
Nemam apsolutno nista protiv bilo koga, ali, ljudi, mi smo evropski, svetski i olimpijski vicesampioni - malo vise samopostovanja, molim vas! (Ne smem ni da pomislim kako bi se npr. Hrvati ponasali da su oni osvojili navedene medalje)
Smeta mi kad vidim komentare tipa "sta bi bilo kad bi Juga i dalje postojala" i neke virtuelne selektore kako prave timove od igraca sa Balkana. Ne treba nama niko, i bez ostalih smo jaki kao zemlja! Dakle, malo vise postovanja prema svojoj zemlji i igracima koji, zvucace kao fraza koju fudbaleri obilato koriste, ostavljaju srce na terenu.

Marko

pre 6 godina

Juce me uhvati neka nostalgija i odgledah citavu tekmu protiv dream tema -96. Bili smo ravnopravni citavih 30 min dok Divac ne dobi 5 licnu u 27 min i udje tada 23 godisnji Rebraca a Savic na klupi povrijedjen. Klupa nam je tanka bila sa mladim Tomasevicem i Topicem jos od visokih igraca. Dobili nas u reketu a tamo Sakil, David Robinson, Hakim...Paspalj je inace objasnio neke stvari.

Miroslav Ćuk

pre 6 godina

Samo ispadaju smesni sa ovakvim izjavama. Pa i u Novom Sadu smo pobedili Amerikance 2007. godine na Svetskom prvenstvu do 19 godina, pa gubimo od Drim tima 40-50 razlike u poslednja dva finala. Kad Amerikanci posalju najjaci tim osvajaju zlato ubedljivo, a taj Drim tim 1992. je bio verovatno najjaci tim ikada. Dzordan, Medzik, Leri Bird, Barkli, Meloun, Robinson, Juing, Pipen, Stokton...
(Genius, 25. septembar 2017 21:30)

Iako bismo veoma teško mogli da ih dobijemo, bilo bi lakše nego protiv, recimo Dream Teama 2 iz 1994., jer su Ameri bili izrazito neozbiljni na tom turniru, kockali se do kasno u noć i pušili, a Medžik i Bird su već praktično bili u penziji.

Ponavljam, bilo bi mnogo teško, ali nikako nemoguće, to je i Duda nedavno rekao, a on je jako ozbiljan stručnjak.

Corleone

pre 6 godina

Da da, ne bi Kukoc dao jednom Medziku Dzonsonu da dise... Ili Danilovic Dzordanu. Oladite vise sa tim, da je doslo do te famozne utakmice, da je USA htela to, da su igrali na maximumu od prve do zadnje sekunde bez obzira koliko vode... zavrsilo bi +40 za dream team.

mile delija

pre 6 godina

gde je Divac nas najbolji kosarkas ikada,ne bavi se vise ceremonijama i secanjima,pametan covek.Vlade Divac je bio ostao asocijacija za kosarku.Dzaba Jokare i Teo i Bogdani i Radje i Dragici niko nije bio niti ce biti kao Divcina i na terenu i van njega.On je taj koji je probio put svima u NBA.

Genius

pre 6 godina

Samo ispadaju smesni sa ovakvim izjavama. Pa i u Novom Sadu smo pobedili Amerikance 2007. godine na Svetskom prvenstvu do 19 godina, pa gubimo od Drim tima 40-50 razlike u poslednja dva finala. Kad Amerikanci posalju najjaci tim osvajaju zlato ubedljivo, a taj Drim tim 1992. je bio verovatno najjaci tim ikada. Dzordan, Medzik, Leri Bird, Barkli, Meloun, Robinson, Juing, Pipen, Stokton...

Đorđe

pre 6 godina

Ekipu u kojoj bi igrali Đorđević, Danilović, Dražen, Paspalj, Kukoč, Rađa, Divac, Savić... niko, ali niko ne bi mogao da napuca 30 razlika, pa makar 3 Dzordana igrala sa suprotne strane.
Ne kažem da bi dobili Dream Team 1, niko to ne može tvrditi, ali sigurno bi bila neizvesna utakmica. Naš adut bi svakako bio Duda Ivković, koji bi sigurno našao taktiku za Amerikance. U svakom slučaju, najveći gubitnik ovde je košarka kao sport i navijači širom sveta, jer su ostali uskraćeni za, verovatno, najveću utakmicu u istoriji ovog sporta.

Onako

pre 6 godina

Možda treba dodati da je Jugoslavija te gidine bila omladinski prvak sveta ne samo u kosarci, vec i u fudbalu i rukometu. Zemlja, sistem, rad - rezultati.

Marko

pre 6 godina

Juce me uhvati neka nostalgija i odgledah citavu tekmu protiv dream tema -96. Bili smo ravnopravni citavih 30 min dok Divac ne dobi 5 licnu u 27 min i udje tada 23 godisnji Rebraca a Savic na klupi povrijedjen. Klupa nam je tanka bila sa mladim Tomasevicem i Topicem jos od visokih igraca. Dobili nas u reketu a tamo Sakil, David Robinson, Hakim...Paspalj je inace objasnio neke stvari.

Bogoje Panajotovic

pre 6 godina

Realnost je da bi Dream Team razbio bilo koju repku Yugoslavije ili kombinovanu iz Evrope. 
______________________

Indianapolis 2002.
Kraj.

Gde ja živim

pre 6 godina

Baš večeras u emisiji "Oko" Vladimir Stanković reče da su mu u intervjuu rekli da verovatno ne bi dobili Dream Team, ali da bi bila dobra utakmica i mnogo neizvesnija nego što je bila sa samostalnom Hrvatskom. Meni je žao što do tog meča nije došlo, makar bih danas imao šta da tražim po YouTube-u u trenucima dokolice i težnje za adrenalinom. Inače mi se ovaj stav jako sviđa i verujem da bi izašli da se "pobiju" sa MJ-om i ekipom pa šta bude, a ne ko danas što mnogi prognoziraju -30 još u svlačionici.

LesMiserables

pre 6 godina

Srbi su oduvek bili najzagrizeniji Jugosloveni i, kasnije, najveci jugonostalgicari, iako su od raspada zemlje od svih bivsih republika imali najvise medalja.
Nemam apsolutno nista protiv bilo koga, ali, ljudi, mi smo evropski, svetski i olimpijski vicesampioni - malo vise samopostovanja, molim vas! (Ne smem ni da pomislim kako bi se npr. Hrvati ponasali da su oni osvojili navedene medalje)
Smeta mi kad vidim komentare tipa "sta bi bilo kad bi Juga i dalje postojala" i neke virtuelne selektore kako prave timove od igraca sa Balkana. Ne treba nama niko, i bez ostalih smo jaki kao zemlja! Dakle, malo vise postovanja prema svojoj zemlji i igracima koji, zvucace kao fraza koju fudbaleri obilato koriste, ostavljaju srce na terenu.

Kramer

pre 6 godina

Kad bi mi Onaj Gore ponudio da proživim opet nekoliko godina po izboru ...to bi bile 1987.-1991.
Ako ništa zbog košarke.
Ako bi mi zbog toga oduzeo budućih 10 godina života ja bi Mu rekao...di da potpišem?
Bi jbg.

Mandrak

pre 6 godina

Da ste ostali na okupu, bilo bi manje krvi, pljačke, bede, kriminala, poniženja, a sad da li biste pobedili drim tim, manje je bitno.

Miroslav Ćuk

pre 6 godina

Samo ispadaju smesni sa ovakvim izjavama. Pa i u Novom Sadu smo pobedili Amerikance 2007. godine na Svetskom prvenstvu do 19 godina, pa gubimo od Drim tima 40-50 razlike u poslednja dva finala. Kad Amerikanci posalju najjaci tim osvajaju zlato ubedljivo, a taj Drim tim 1992. je bio verovatno najjaci tim ikada. Dzordan, Medzik, Leri Bird, Barkli, Meloun, Robinson, Juing, Pipen, Stokton...
(Genius, 25. septembar 2017 21:30)

Iako bismo veoma teško mogli da ih dobijemo, bilo bi lakše nego protiv, recimo Dream Teama 2 iz 1994., jer su Ameri bili izrazito neozbiljni na tom turniru, kockali se do kasno u noć i pušili, a Medžik i Bird su već praktično bili u penziji.

Ponavljam, bilo bi mnogo teško, ali nikako nemoguće, to je i Duda nedavno rekao, a on je jako ozbiljan stručnjak.

pukovnik mortimor

pre 6 godina

Pre bismo dobili ja mislim originalni dream team nego onaj iz 96 sve i da smo ostali skupa kao država... Mada razbili bi nas pod košem i 92 ... Jedina žal što neko napisa je to da je svet uskraćen za najbolju utakmicu u istoriji. Bravo za taj komentar.

x

pre 6 godina

Samo ispadaju smesni sa ovakvim izjavama. Pa i u Novom Sadu smo pobedili Amerikance 2007. godine na Svetskom prvenstvu do 19 godina, pa gubimo od Drim tima 40-50 razlike u poslednja dva finala. Kad Amerikanci posalju najjaci tim osvajaju zlato ubedljivo, a taj Drim tim 1992. je bio verovatno najjaci tim ikada. Dzordan, Medzik, Leri Bird, Barkli, Meloun, Robinson, Juing, Pipen, Stokton...
(Genius, 25. septembar 2017 21:30)

Po meni je Dream team 3, onaj koji je 1996. igrao protiv nas u Atlanti je takmičarski najjači tim. Slažem se da je DT 1 ubedljivo najjači po imenima, ali tada su Medzik i Bird bili na samom kraju karijere i totalno van takmičarske forme.
Timu iz 1996. nedostaje "samo" Dzordan. Ali zato je tu Olajdzuvon (nije igrao 1992.), najbolji centar svih vremena. Pa onda Stokton i Meloun na svom vrhuncu itd.

13

matori

pre 6 godina

svi se ovde pitaju šta bi bilo 1992.
a ako malo izračunate da je većina igrača tada imala 24 ili 25 godina, dođete do zaključka da je zenit te generacije olimpijada 1996. i stvarno, mi smo se odlično držali 30 minuta ( 51 -50 za USA), ali su nam nedostajali recimo Kukoč i Rađa, i verovatno bi utakmica do kraja bila egal, a pročitajte dole ko je igrao za USA - svi najbolji bez Džordana, znači verovatno najjača selekcija Amera ikada.

mile delija

pre 6 godina

gde je Divac nas najbolji kosarkas ikada,ne bavi se vise ceremonijama i secanjima,pametan covek.Vlade Divac je bio ostao asocijacija za kosarku.Dzaba Jokare i Teo i Bogdani i Radje i Dragici niko nije bio niti ce biti kao Divcina i na terenu i van njega.On je taj koji je probio put svima u NBA.

sLOVEnac

pre 6 godina

(LesMiserables, 25. septembar 2017 21:40)
samostalna Srbija moze bilo kada da osvoji Evrobasket i moze bez problema da igra finale Svetskog Prvenstva i Olimpijade ali da pobedi najbolju reprezentaciju SAD apsolutno NEMA SANSE. Jugoslavija bi imala sanse da igra egal utakmicu sa njima.

Shi shi sho

pre 6 godina

Ne znam dal ovi klinci što danas balave na Dream Team znaju da je i čuveni Fil Džekson na pitanje koji je po njemu najjači tim koji je ikada igrao rekao Jugoslavija iz 90'. Toliko...

rajvosa87

pre 6 godina

Dobar tim, svaka cast, ali kod nas Yugovica je uvijek isto "Da je bilo ovako, mi bismo"..... Da nisu Turci dosli bilo bi nas ko Engleza.....

Realnost je da bi Dream Team razbio bilo koju repku Yugoslavije ili kombinovanu iz Evrope.

Turci su dosli, ima nas koliko nas ima, i to je realnost....

croata

pre 6 godina

gde je Divac nas najbolji kosarkas ikada,ne bavi se vise ceremonijama i secanjima,pametan covek.Vlade Divac je bio ostao asocijacija za kosarku.Dzaba Jokare i Teo i Bogdani i Radje i Dragici niko nije bio niti ce biti kao Divcina i na terenu i van njega.On je taj koji je probio put svima u NBA.
(mile delija, 25. septembar 2017 21:36)

Skidam kapu,poslije sabonisa najveci euro centar kojeg sam gledao,iako sam ga mrzio. S danasnje distance mozda mu je slican porzingis iako je divac bio inteligentniji. Sad klinci zamislite kakvo je on bio cudo od centra. Naravno,pisem o periodu prije nba. U nba na zalost to vise nije bio isti igrac. Slicno je i s kukocem,u europi potpuna sloboda u igri,kreativnost na entu,a u nba uz pipena i jordana samo covjek od zadatka. Treba znati da se u to vrijeme u nba igrala puno cvrsca kosarka s bolesnim obranama,ne ko ova kamilica danas. Svaka utakmica na noz,pucaju kosti u obrani,najmanje jedna tuca,to je nba devedesetih i to u regularnoj sezoni. Da su kukoc i divac dosli u danasnju nba bili bi najvece zvijezde lige

Zoran

pre 6 godina

Ćosić,Kićanović,Slavnić,Dalipagić,Delibašić....Seća li se neko ovih majstora?Šta su sve oni osvojili!Odlični su i njihovi naslednici,ali nisu se niotkuda pojavili, nego su nastavili tamo gde su ovi stali.

Zika

pre 6 godina

Koliko košarkaških stručnjaka?
Da imaju bolje individualce Ameri,da verovatno bi nas dobili,ali ne bi Džordan pretrčao Danilovića a da ne padne sekira Savića itd...
Košarka je timska igra pre svega a tu smo bili za tri koplja iznad Amera.

Коста

pre 6 godina

Апсолутно сам сигуран да бисмо добили тај ”Dream team” 92. године. У најмању руку би била егал утакмица, тешко је рећи да бисмо их разбили, то би значило да их добијемо бар 15 разлике. Били смо тим много већи него Амери, они су увек били скуп одличних појединаца што против доброг и уиграног тима не мора да буде довољно. А и ми смо имали одличне појединце. Наши су се много боље познавали и то би пресудило, не бисмо их се плашили. Нећемо никад сазнати ко је у овим претпоставкама у праву, штета је за кошарку што до те утакмице није дошло.

Pravi Gargamel

pre 6 godina

Dream Team 1 je izgubio jednu utakmicu. To je bila pripremna utakmica koja se igrala bez publike, i to protiv selekcije tadasnjih najboljih igraca sa koledza (igrali su Penny Hardaway, Grant Hill, Chris Weber itd.).

Genius

pre 6 godina

Samo ispadaju smesni sa ovakvim izjavama. Pa i u Novom Sadu smo pobedili Amerikance 2007. godine na Svetskom prvenstvu do 19 godina, pa gubimo od Drim tima 40-50 razlike u poslednja dva finala. Kad Amerikanci posalju najjaci tim osvajaju zlato ubedljivo, a taj Drim tim 1992. je bio verovatno najjaci tim ikada. Dzordan, Medzik, Leri Bird, Barkli, Meloun, Robinson, Juing, Pipen, Stokton...

Corleone

pre 6 godina

Da da, ne bi Kukoc dao jednom Medziku Dzonsonu da dise... Ili Danilovic Dzordanu. Oladite vise sa tim, da je doslo do te famozne utakmice, da je USA htela to, da su igrali na maximumu od prve do zadnje sekunde bez obzira koliko vode... zavrsilo bi +40 za dream team.

osnovac te 96.

pre 6 godina

Juce me uhvati neka nostalgija i odgledah citavu tekmu protiv dream tema -96. Bili smo ravnopravni citavih 30 min dok Divac ne dobi 5 licnu u 27 min

@Marko

Pošto sam bio klinja morao sam da spavam tada, al' se sećam ćaletovog sumornog sažetka ujutru: "Divac prodo"! Ja se šokirao, godine su prošle dok ga ponovo nisam prihvatio kao "našeg" :)

bobrock

pre 6 godina

Mislim da je Kukoc tukao 11 trojki iz 12 pokusaja u finalu
(Alex, 25. septembar 2017 22:22)

Mislim da je to bilo u grupi a ne u finalu.

Genius

pre 6 godina

Realnost je da bi Dream Team razbio bilo koju repku Yugoslavije ili kombinovanu iz Evrope.
___…__

Indianapolis 2002.
Kraj.(Bogoje Panajotovic, 25. septembar 2017 22:04)

Taj tim iz Indijanapolisa je daleko od Drim tima. Od 10 najboljih kosarkasa 2002-e igrao je samo Pol Pirs. Falili su redom Dankan, Garnet, Sakil, Kobi Brajant, Ajverson, Trejsi Mekgrejdi, Kris Veber, Dzejson Kid... Od boljih tu su bili pored Pirsa i Ben Valas, Son Merion, Rej Alen. Izgubili su i od Argentine u grupi, i od Spanije u utakmici za 5. mesto ako se dobro secam... Posle toga su gubili i 2004 i 2006 sa kombinovanim sastavima.

Wagner

pre 6 godina

Hahaha. Bilo bi 50 razlike za Amere kada bi se uozbiljili.

Ono sto oni igraju nije isti sport kao kosarka koju mi znamo, to treba da se zove hiper-kosarka.
Nasem narodu ostaje samo da veruje u glupu izmisljotinu koja se prepricava samo u Srbiji - da se NBA kosarkasi dopinguju i da se ne testiraju na prvenstvima i olimpijadi.

Svi nasi strucnjaci za doping i novinari koji prate kosarku su 100 puta rekli da se Ameri testiraju kao i svi drugi ali ne, 90% Srba misli da nas dobijaju zato sto su dopingovani.

Zigzag

pre 6 godina

Indianapolis 2002. 
Kraj.
(Bogoje Panajotovic, 25. septembar 2017 22:04)da ,u tom timu su igrali MJ na vrhuncu ,Pippen,Magic Johnson ,Barkley i ostale legende NBA....

nista o nicemu

pre 6 godina

Ne bi omlatili. Cinjenica. Cela plejada strasnih igraca 90tih, ali se nije taj rodio koji je pobedio Dzordana u finalu. I niko od nasih to ne bi uspeo, ali smo verovatno ostali uskraceni za najbolju utakmicu svih vremena, i za dokaz da kosarka u Evropi nije bas toliko amaterska koliko su oni mislili da jeste. Da li bi do kraja bilo na jednu loptu ili bismo pali par minuta pa bi razlika bila veca ne znam, ali definitivno da bi bio osnov za lozenje za danasnje generacije.

chuck

pre 6 godina

u to vreme americka kosarka je bila barem 30 god.ispred evropske, danas se to smanjilo na 15 god.pa vi vidite ko bi pobedio da je ostala Juga na okupu.Budimo realni ljudi!!

kata

pre 6 godina

po godinama pripadam toj generaciji, kosarka je mozda jedini sport koji iskeno razumem, volim i pratim, bez obzira na sve uspone i padove, neke od aktera poznajem, sto licno, sto "iz grada", jasno pamtim taj period. I hocu da kazem sledece: svi vi koji ne verujete da bi ti momci omlatili tadasnji dream team, verujte da bi. drzava u kojoj smo tada ziveli nije bila sadasnja bedna karikatura od drzave. uz sve njene mane, postojao je sistem koji je mogao da podrzi ovakve talente, i od njih izvuce maksimum. Na stranu sto je "bilo normalno" da se na sportskim postoljima smenjuju USA, USSR i SFRJ, kolko god to danas, u JOKE Srbiji neverovatno izgledalo. Pozzz

Kol

pre 6 godina

Ne bi jer za njih je igrao najbolji svih vremena, bila bi vrhunska utakmica za gledanje verovatno najbolja u istoriji kosarke ali ne bi pobedili nema sanse, kada je basket u pitanju Ameri su najbolji i to je to, imaju najvecu bazu, najbolju ligu i najbolje igrace, mi smo na Olimpijskim Igrama u grupi bili na jednu loptu sa njima ali zato u finalu su se sprdali trojke sa 9 metara preko ruke, kontre koje istrce 3 igraca protiv toga nema odbrane, jednostavno je tako!

пентхаус

pre 6 godina

Не млатите ту, угазио би их дрим тим једно 50 разлике.
Друга је то класа за ове, ко да поредиш Тајсона у напону форме, и неког просечног боксера.
Сви ти играчи сем Дивца су били епизодисти у нба, таквих играча је Америка у то време била препуна.
А за европске услове то би свакако био дрим тим, који би тукао све живе у европи по 30 разлике.
Мада је један такав био тамо 90'их, наш, СРЈ 95'-98'.

Knjaz Kazins

pre 6 godina

@gde je Divac nas najbolji kosarkas ikada,ne bavi se vise ceremonijama i secanjima,pametan covek.Vlade Divac je bio ostao asocijacija za kosarku.Dzaba Jokare i Teo i Bogdani i Radje i Dragici niko nije bio niti ce biti kao Divcina i na terenu i van njega.On je taj koji je probio put svima u NBA.
(mile delija, 25. septembar 2017 21:36)

Izguglaj koliko Kukoc ima klupskih titula, a koliko Divac!!! Za Divca cu da ti pomognem - ima NULA, a od Kukocevih ce da te zaboli glava vec na polovini!!!!!!

Mislim da ces sam sebi da lupis minus!

BTW, Divac je jedino tamo gde nesto moze da se ucari!!!

del boj

pre 6 godina

To prvenstvo je doslo nakon razocaravajuceg treceg mesta za seniore u Grckoj i niko ga, rekao bih, nije shvatao ozbiljno. Mladice koji su izdominirali, gurnuo je u vatru Kresimir Cosic pozvavsi u A tim 4 od 5 clanova prve petorke iz Bormija ( Djordjevic, Kukoc, Radja, Divac, peti je bio Nesa Ilic). Danilovic je bio isuvise mlad a i secam se da je bilo peripetija prilikom njegovog prelaska iz Bosne u Partizan. Kukoc jeste sutirao 11/12 trojke u grupi sto je nateralo Amere da u finalu svu paznju posvete njemu. A u finalu on da nekih 6-7 poena a Divac i Radja oko 40. Rekao bih da su gotov kosarkaski proizvod napravili Cosic i Kari Pesic a Duda ga je doveo do savrsenstva. Siguran sam da bi 4 gore navedena igraca + Drazen, Danilovic, Bodiroga,Paspalj,Komazec, Savic,Vrankovic,Savic,Rebraca.., na vrhuncu svojih karijera 1996 pobedili Amere ciji je tim bio jaci nego onaj iz 92.

Paja

pre 6 godina

E sad, omlatili?!? Hehe, najrealnije je da bi ih zgazili 30 razlike
To bi i hrvati govorili da nisu igrali u finalu da su recimo bili pod sankcijama. Sad bi pričali eh da smo igrali možda bi ih razbili sa našim drazenom tonijem radjom. Ali eto imali su tu “nesreću” da ih pregazi laka konjica.
Pa ljudi u to vreme nije bilo šminke u NBA kao sad sa marketinškim faulovima zvakanjem guma zvezda itd. To je era gde su pucale kosti u detroitu i new yorku. Ovde komentarišete kako bi to savic sekiricom sve rešio. Kao takvih bitangi falilo u NBA?!? To kao ono na olimpijadi svi se naložili možemo ajmo, uključujući i mene, i kad durent saspe 5 trojki sa 9 metara onda eee oni su ipak vanzemaljci bla bla galaxijama daleko i te priče. Klasika

bocko

pre 6 godina

1992,pa i bez Medzika i Birda u punoj snazi bi smo tesko pobedili.Po meni veca sansa bi bila 1996.Bodiroga,Djordjevic I Danilovic su za svoje standarde odigrali ispodprosecnu utakmicu,Rebraca je bio jos zelen,a Savic povredjen.Pa ipak,samo sa Paspaljem i Divcem smo drzali egal 30 min.Ako bi smo im dodali Drazena,Tonija i Radju,svu trojicu u punoj snazi i sa vec zavidnim NBA iskustvom,mislim da bi bili blizu pobede.

SPIDER

pre 6 godina

Samo ne znam ko bi cuvao MJ-a. Jedino kad bi vremenskom masinom u tim prebacili Branka Lazica :-).

Salu na stranu, drzali bismo se malo bolje nego sto su to uspeli Hrvati sami i to je sve. Da je kojim slucajem doslo do egal zavrsnice, sto je ipak malo verovatno, sudije bi pustile malo cvrscu odbranu i do kraja bi se zavrsilo kao finale USA-ESP na OI 2008 ili 2012.

Ali dobro, uvek je zanimljivo da se prica iz pocetka.

ne o latinica nego dobili

pre 6 godina

Ne bi moglo 1992, al bi bilo zanimljivo. Ne bi moglo ni danas kada imaju potpuno nestvarne atlete koji bacaju trojke u punom trku. ALI, dobili bi USA i to više puta, u periodu kasnijem, jer vrh karijere tih ljudi i nije bio 1992 nego posle 1995.

Sabre

pre 6 godina

Za sve koji pricaju kako bi nas Dreamteam mlatio 40-50 razlike. Ameri imaju oko 323 miliona stanovnika, jedna mala Srbija oko 7 miliona. Sa Hrvatskom i Bosnom oko 14,5 miliona. Sve ispod 40-50 razlike je po mom misljenju sramota za Amere. Ipak mislim da bi sa reprezentacijom sastavljenom od igraca sa prostora bivse Juge Amerima se tresle gace od straha!
(xxx, 26. septembar 2017 08:22)

Po tvojoj logici Indija i Kina bi trebalo da budu najveci kosarkaski giganti na svetu?! Da li si uopste ikada igrao basket kada se tako olako frljas sa "sve ispod 40-50 poena razlike"?! Samo pogledaj kako je tekla utakmica sa Madjarima na EP, koja je vec bila upisana kao takav neki rad pre meca?!

bobrock

pre 6 godina

Kasnije su ih dobili 90' u USA na igrama dobre volje što je bio prvi poraz jedne američke selekcije na tlu USA i odmah posle toga na svjetskom prvenstvu prilično lako! Koliko se ja sjećam plan je bio da NBA igrači počnu da igraju 94' na SP koje je trebalo da se igra u Beogradu ( Arena je počela da se pravi zbog tog prvenstva) ali posle tih poraza 90' su ipak odlučili da pošalju NBA igrače već 92'.

JPR24

pre 6 godina

Pretera ga Alibegović ! Hehe ! No dobro, ono što je maltene sigurno, to je da i taj Dream Team sa Jordanom i kompanijom ne bi izmlatio ovakvu ekipu sa 30 razlike, a možda bi domaći imali i šansu za pobedu ! I svakako bi to bila takva košarka da bi partija postala legendarna kako god ! Ali nažalost, budalama su se usijale glave... i od toga ništa.

киза Д.

pre 6 godina

Арена је прављена за Светско првенство...Да се није распала Југославија у финалу би победили Дрим тим...пред 20000 ондашњих навијача...Потписујем...

matori

pre 6 godina

@ Indianapolis 2002.  
Kraj. 
(Bogoje Panajotovic, 25. septembar 2017 22:04)da ,u tom timu su igrali MJ na vrhuncu ,Pippen,Magic Johnson ,Barkley i ostale legende NBA....
(Zigzag, 25. septembar 2017 23:06)

nisu, bili su u penziji.
ali svi su bili All star igrači - znači krem.

deda

pre 6 godina

@Kolumbija je civilizacija

Kad smo vec kod guglanja:
Divac nije igrao 1992. kad je Partizan postao šampion Evrope, jer je prešao u NBA još 1989.

kontraš

pre 6 godina

Ukucajte u pretraživaču "yugoslavia vs usa head-to-head in the olympic basketball", pa vidite kako su se najbolji jugoslovenski košarkaši poput
Dražena Delipagića, Radivoja Koraća, Krešimira Ćosića i ostalih nosili sa ne-NBA igračima starosti od oko 22-23 godine. Zamislite šta bi bilo da su za Ameriku nastupali Vilt Čemberlejn, Pit Maravič i ekipa. Ne treba od svega praviti mit...

Matori Milan

pre 6 godina

Ćosić,Kićanović,Slavnić,Dalipagić,Delibašić....Seća li se neko ovih majstora?Šta su sve oni osvojili!Odlični su i njihovi naslednici,ali nisu se niotkuda pojavili, nego su nastavili tamo gde su ovi stali.
(Zoran, 25. septembar 2017 22:43)

Bas sam na to pomislio kad sam procitao u podnaslovu "rođena je generacija zbog koje je košarka omiljeni sport na prostorima bivše Jugoslavije". Koliko se ja secam, bum popularnosti kosarke je nastao posle osvajanja zlata na prvenstvu sveta u Ljubljani 1970. Odjednom se lopta tapsala na sve strane, pravili kosevi ni od cega, basket igrao svakog dana... kao danas. Evo i dan danas se secam nekih imena nasih igraca koje smo mi klinci sve redjali napamet: Cosic, Daneu, Cermak, Simonovic, Trajkovic, Plecas, Skansi, Jelovac... To su bili nasi idoli.

Боки

pre 6 godina

@Knjaz Kazins
По твојој логици Дирк Новицки је један осредњи играч јер боже мој нема толико трофеја као Кукоч. Кошарка је тимски спорт где зависи и са киме играш. Ја кошарку пратим од лета 1988. и Дирка Новицког сматрам за најбољег европског играча у том периоду.

Milosav

pre 6 godina

Pasic je gostovao ma RTsu sinoc i gledao sam emisiju. Ubedjen sam da je Jugoslavija opstala kao drzava da bismo tukli "Dream Team" ne jednom vec nekoliko puta. Isto tvrdim da bismo sigurno do sada osvojili barem jedno svetsko prvenstvo u fudbalu.
Jugoslavija bi danas bila ekonomski jaka zemlja, postovana u svetu.
Na zalost danas imamo nekoliko banana "drzava" koje niko ne pita nista i drugi nam diktiraju sta i kako da radimo.

Ragnar

pre 6 godina

Mislim da bi bilo 5 razlike za amere ali volio bi da sam to mogao da vidim, kad gledam onu nasu nekadasnju reprezentaciju nezamislivo mi je da ih vidim u minusu

teren

pre 6 godina

Za sve proračune postoji jedna suštinska razlika izmedju onda i sada. Teren je sada dva metra širi i u Evropi. Na užem terenu lakše je preuzimati i udvajati tako da igra 1 na 1 u kojoj su Amerikanci bili izrazito dominantni nije tako lako prolazila. Kako smo prešli na širi teren opet kasksmo za fizički dominantnim igračima. Naravno, za sve je kriva FIBA. Sje.... je 20-ak košarkških sezona, a i dalje drži trojku na 6,75.

ikarbus je simbol oporavka srpske industrije reče premijer i zalepi znak

pre 6 godina

Kakav je Nebojša Ilić talenat bio. Pišem ovo da ne pravite od Doncica ili bilo koga superstara dok ne stignu bar do pola igračke karijere.

Protiv zute stampe

pre 6 godina

@xxx ...tako moze da razmislja samo neko ko nema veze sa sportom. Po tome bi Kinezi kojih ima milijarda trebali da tuku amere 50 razlike. A rusi crnogorce sa 250 razlike.To koliko ko ima stanovnika nije merilo. Merilo je tradicija tog sporta i talenat nacije. Evo rusi ne mogu da se sastave sa fudbalom i basketom a razbijaju hokej a ima ih 120 miliona.Bivsa Juga,Spanija,Amerika, Skandinavske zemlje ispadaju najtalentovanije.

Negativni

pre 6 godina

1992,pa i bez Medzika i Birda u punoj snazi bi smo tesko pobedili.Po meni veca sansa bi bila 1996.Bodiroga,Djordjevic I Danilovic su za svoje standarde odigrali ispodprosecnu utakmicu,Rebraca je bio jos zelen,a Savic povredjen.Pa ipak,samo sa Paspaljem i Divcem smo drzali egal 30 min.Ako bi smo im dodali Drazena,Tonija i Radju,svu trojicu u punoj snazi i sa vec zavidnim NBA iskustvom,mislim da bi bili blizu pobede.
(bocko,

Ako se sećaš te utakmice 1996., mi smo vodili dok su im "starci" Olajdžuvon, Barkli, Ričmond i Pipen bili na parketu. Kada je video njihov trener da je vrag odneo šalu, ubacio je Anferni Hardaveja, Grent Hila i Robinsona i onda su za deset minuta od -10 napravili +15. Djordjević nije mogao da pipne loptu pored Hardaveja, Redži Miler je odučio Danilovića od košarke (dao je nekoliko trojki preko njega i zveknuo mu tri banane)...tako da nemoj da se mnogo ložimo.
1992. kao bivša YU bi ih namučili jer smo bili uigrani i napaljeni, ali teško da bismo pored Džordana, Drekslera, Pipena, Barklija, Robinsona i Juinga nešto mogli...naročito jer su bili u najboljim igračkim godinama (28-30).
Objektivno, oni su druga planeta za sve ostale u košarci. Mi treba da smo ponosni jer smo tako mala zemlja sa tako velikim uspesima u ovom sportu.

Genius

pre 6 godina

Spanci zlata videli ne bi, a i sad ih nemaju mnogo.
(Vlado, 26. septembar 2017 10:17)

Najuspesnija reprezentacija u poslednjih 20 godina je Spanija, najvise medalja, al' to sad nije tema.

Bosanac

pre 6 godina

Daleko najbolji košarkaš sa naših prostora i bez kojeg bi YU reprezentaciju bila O je Dražen Petrović...Svi ostali su samo prosječni evropski košarkaši.Nije to samo moje mišljenje nego brojnih zvučnih NBA zvijezda...A što se tiče Amera tu nema šta da se upoređuje.To je njihov sport i oni su jednostavno Bruce Lee te igre...

BG na pjenu od mora

pre 6 godina

nisu, bili su u penziji.
ali svi su bili All star igrači - znači krem.
(matori, 26. septembar 2017 07:25)
Haha, kakve su ovo zamjene teza... To je kao da se prica da je na OI igrama Argentina uzela zlato, USA bronzu, iako su im igrali Dzejms, Vejd, Melo i sve ostale zvijezde.
Te 2002. godine je tim bio sastavljen od dosta ALL Star igraca, ali koji, sem jedan, nisu bili ofanzivno talentovani. I naravno, nedostajale glavne zvijezde.
2004. godine su poveli tim bez centra, sa divljakom plejom, i bez ijednog izrazitog sutera.
I pola ekipe su cinili rukiji, koji nisu ni imali zapazene minute kada se lomilo.
Tako da najrealnije treba reci da su to bile dvije najgore generacije otkad Ameri salju profesionalce.

Kolumbija je civilizacija

pre 6 godina

)Izguglaj koliko Kukoc ima klupskih titula, a koliko Divac!!! Za Divca cu da ti pomognem - ima NULA, a od Kukocevih ce da te zaboli glava vec na polovini!!!!!!Mislim da ces sam sebi da lupis minus!BTW, Divac je jedino tamo gde nesto moze da se ucari!!!
(Knjaz Kazins, 25. septembar 2017 22:39)

Divac ima 0 klupskih titula? Haahahhahahaahhahaha. Ko sve danas misli da zna nesto o kosarci... Strasno! Evo podseticu te samo na jednu, prvak Evrope sa Partizanom '92.

borba te rodila

pre 6 godina

Ima prica posle finala '92 na TV gostuju hrvatski reprezentativci i pitaju ih kako je bilo u finalu i svi hvale drim tim, a jedino kad su pitali Drazena sta bi bilo da je igrala Jugoslavija, njemu oci zasijaju i kaze tada bi mogli uci u egal u poslednjih nekoliko minuta a onda bi svasta bilo moguce.
I '96 je islo dobro dok mornar Robinson nije odlepio.

Negativni

pre 6 godina

Ukucajte u pretraživaču "yugoslavia vs usa head-to-head in the olympic basketball", pa vidite kako su se najbolji jugoslovenski košarkaši poput
Dražena Delipagića, Radivoja Koraća, Krešimira Ćosića i ostalih nosili sa ne-NBA igračima starosti od oko 22-23 godine. Zamislite šta bi bilo da su za Ameriku nastupali Vilt Čemberlejn, Pit Maravič i ekipa. Ne treba od svega praviti mit...
(kontraš, 26. septembar 2017 11:29)

Potpuno tačno. Njihovi koledž igrači su nas razbili 1986. Dražen pored Tajrona Bogsa nije mogao da pipne loptu.
Poslednji put kada su poslali NBA tim pre 1992., to je bilo u Rimu 1960. Od velikih zvezda igrali su Oskar Robertson i Džeri Vest, a najbolji centri Vilt Čemberlen i Bil Rasel nisu. I tada su odvalili sve sa 30-60 razlike, samo su Rusi prošli sa "samo" 25. Nas su, ako me sećanje dobro služi, odvalili sa 106 - 42. Pri tom, tada nije bilo trojki. Jednostavno, to je njihov sport.

padre

pre 6 godina

Najveća prednost amerikanaca je to, što mi nismo imali robove, pa smo morali sve da uradimo sami!Bez njihovih potomaka, i oni bi bili prosećna košarkaška ekipa!A što se tićebroja stanovnika, nije toliko bitno, što Amerikanaca ima toliko više, nego što imaju toliko igrača, kao ceo ostali svet zajedno, gde opet dođemo do robova!

Ispran mozak

pre 6 godina

Gledam ponovo finale iz 1996' , Paljo izdominirao i objasnio neke stvari Amerima u prvom poluvremenu. On i Divac nas drzali vise od pola utakmice u egalu. Sa spremnim Savicem i 50% od Danilovica i Djordjevica( koji su totalno podbacili), mogli smo da ih dobijemo. Inace, uvek sam voleo one igrace koji gadjaju tablu da bi lopta usla u kos. Tipa Dankan ili Paspalj.

xxx

pre 6 godina

Za sve koji pricaju kako bi nas Dreamteam mlatio 40-50 razlike. Ameri imaju oko 323 miliona stanovnika, jedna mala Srbija oko 7 miliona. Sa Hrvatskom i Bosnom oko 14,5 miliona. Sve ispod 40-50 razlike je po mom misljenju sramota za Amere. Ipak mislim da bi sa reprezentacijom sastavljenom od igraca sa prostora bivse Juge Amerima se tresle gace od straha!

Mirko

pre 6 godina

Najveća prednost amerikanaca je to, što mi nismo imali robove, pa smo morali sve da uradimo sami!Bez njihovih potomaka, i oni bi bili prosećna košarkaška ekipa!A što se tićebroja stanovnika, nije toliko bitno, što Amerikanaca ima toliko više, nego što imaju toliko igrača, kao ceo ostali svet zajedno, gde opet dođemo do robova!
(padre, 26. septembar 2017 17:10)

Ima istine u tome, ali da je samo to u pitanju Afrika bi verovatno bila najdominantnija u košarci - ali nije. Tu je i taj finansijski-biznis i sportski element, treninzi i organizacija - sve dovedeno do perfekcije, u suprotnom bi ti isti bili samo obični Afrikanci.

Dzo

pre 3 godine

Na ovom svetskom prvenstvu u Kini zavrsili smo kao 5. Generalno mislim da smo trebali igrati finale .Ali dobro to nije vazno.Pobedili smo Amerikance u borbi od 5 do 8 mesta. Greg Popovic je poveo na Svetsko prvenstvo po mojoj proceni neki treci tim. Zato i nisu mogli da odigraju fenomenalno . Poznato kada god su Amerikanci otisli na Svetsko prvenstvo sa slabijim timom mi i bilo koja dobra reprezentacija smo mogli da ih pobedimo.Ipak se najbolji americki kosarkasi nemogu pobediti.A najbolje salju na Olipmijadu.

Corleone

pre 6 godina

Da da, ne bi Kukoc dao jednom Medziku Dzonsonu da dise... Ili Danilovic Dzordanu. Oladite vise sa tim, da je doslo do te famozne utakmice, da je USA htela to, da su igrali na maximumu od prve do zadnje sekunde bez obzira koliko vode... zavrsilo bi +40 za dream team.

rajvosa87

pre 6 godina

Dobar tim, svaka cast, ali kod nas Yugovica je uvijek isto "Da je bilo ovako, mi bismo"..... Da nisu Turci dosli bilo bi nas ko Engleza.....

Realnost je da bi Dream Team razbio bilo koju repku Yugoslavije ili kombinovanu iz Evrope.

Turci su dosli, ima nas koliko nas ima, i to je realnost....

Genius

pre 6 godina

Samo ispadaju smesni sa ovakvim izjavama. Pa i u Novom Sadu smo pobedili Amerikance 2007. godine na Svetskom prvenstvu do 19 godina, pa gubimo od Drim tima 40-50 razlike u poslednja dva finala. Kad Amerikanci posalju najjaci tim osvajaju zlato ubedljivo, a taj Drim tim 1992. je bio verovatno najjaci tim ikada. Dzordan, Medzik, Leri Bird, Barkli, Meloun, Robinson, Juing, Pipen, Stokton...

mile delija

pre 6 godina

gde je Divac nas najbolji kosarkas ikada,ne bavi se vise ceremonijama i secanjima,pametan covek.Vlade Divac je bio ostao asocijacija za kosarku.Dzaba Jokare i Teo i Bogdani i Radje i Dragici niko nije bio niti ce biti kao Divcina i na terenu i van njega.On je taj koji je probio put svima u NBA.

Bogoje Panajotovic

pre 6 godina

Realnost je da bi Dream Team razbio bilo koju repku Yugoslavije ili kombinovanu iz Evrope. 
______________________

Indianapolis 2002.
Kraj.

LesMiserables

pre 6 godina

Srbi su oduvek bili najzagrizeniji Jugosloveni i, kasnije, najveci jugonostalgicari, iako su od raspada zemlje od svih bivsih republika imali najvise medalja.
Nemam apsolutno nista protiv bilo koga, ali, ljudi, mi smo evropski, svetski i olimpijski vicesampioni - malo vise samopostovanja, molim vas! (Ne smem ni da pomislim kako bi se npr. Hrvati ponasali da su oni osvojili navedene medalje)
Smeta mi kad vidim komentare tipa "sta bi bilo kad bi Juga i dalje postojala" i neke virtuelne selektore kako prave timove od igraca sa Balkana. Ne treba nama niko, i bez ostalih smo jaki kao zemlja! Dakle, malo vise postovanja prema svojoj zemlji i igracima koji, zvucace kao fraza koju fudbaleri obilato koriste, ostavljaju srce na terenu.

пентхаус

pre 6 godina

Не млатите ту, угазио би их дрим тим једно 50 разлике.
Друга је то класа за ове, ко да поредиш Тајсона у напону форме, и неког просечног боксера.
Сви ти играчи сем Дивца су били епизодисти у нба, таквих играча је Америка у то време била препуна.
А за европске услове то би свакако био дрим тим, који би тукао све живе у европи по 30 разлике.
Мада је један такав био тамо 90'их, наш, СРЈ 95'-98'.

Knjaz Kazins

pre 6 godina

@gde je Divac nas najbolji kosarkas ikada,ne bavi se vise ceremonijama i secanjima,pametan covek.Vlade Divac je bio ostao asocijacija za kosarku.Dzaba Jokare i Teo i Bogdani i Radje i Dragici niko nije bio niti ce biti kao Divcina i na terenu i van njega.On je taj koji je probio put svima u NBA.
(mile delija, 25. septembar 2017 21:36)

Izguglaj koliko Kukoc ima klupskih titula, a koliko Divac!!! Za Divca cu da ti pomognem - ima NULA, a od Kukocevih ce da te zaboli glava vec na polovini!!!!!!

Mislim da ces sam sebi da lupis minus!

BTW, Divac je jedino tamo gde nesto moze da se ucari!!!

Wagner

pre 6 godina

Hahaha. Bilo bi 50 razlike za Amere kada bi se uozbiljili.

Ono sto oni igraju nije isti sport kao kosarka koju mi znamo, to treba da se zove hiper-kosarka.
Nasem narodu ostaje samo da veruje u glupu izmisljotinu koja se prepricava samo u Srbiji - da se NBA kosarkasi dopinguju i da se ne testiraju na prvenstvima i olimpijadi.

Svi nasi strucnjaci za doping i novinari koji prate kosarku su 100 puta rekli da se Ameri testiraju kao i svi drugi ali ne, 90% Srba misli da nas dobijaju zato sto su dopingovani.

Kolumbija je civilizacija

pre 6 godina

)Izguglaj koliko Kukoc ima klupskih titula, a koliko Divac!!! Za Divca cu da ti pomognem - ima NULA, a od Kukocevih ce da te zaboli glava vec na polovini!!!!!!Mislim da ces sam sebi da lupis minus!BTW, Divac je jedino tamo gde nesto moze da se ucari!!!
(Knjaz Kazins, 25. septembar 2017 22:39)

Divac ima 0 klupskih titula? Haahahhahahaahhahaha. Ko sve danas misli da zna nesto o kosarci... Strasno! Evo podseticu te samo na jednu, prvak Evrope sa Partizanom '92.

chuck

pre 6 godina

u to vreme americka kosarka je bila barem 30 god.ispred evropske, danas se to smanjilo na 15 god.pa vi vidite ko bi pobedio da je ostala Juga na okupu.Budimo realni ljudi!!

Bosanac

pre 6 godina

Daleko najbolji košarkaš sa naših prostora i bez kojeg bi YU reprezentaciju bila O je Dražen Petrović...Svi ostali su samo prosječni evropski košarkaši.Nije to samo moje mišljenje nego brojnih zvučnih NBA zvijezda...A što se tiče Amera tu nema šta da se upoređuje.To je njihov sport i oni su jednostavno Bruce Lee te igre...

Zigzag

pre 6 godina

Indianapolis 2002. 
Kraj.
(Bogoje Panajotovic, 25. septembar 2017 22:04)da ,u tom timu su igrali MJ na vrhuncu ,Pippen,Magic Johnson ,Barkley i ostale legende NBA....

Đorđe

pre 6 godina

Ekipu u kojoj bi igrali Đorđević, Danilović, Dražen, Paspalj, Kukoč, Rađa, Divac, Savić... niko, ali niko ne bi mogao da napuca 30 razlika, pa makar 3 Dzordana igrala sa suprotne strane.
Ne kažem da bi dobili Dream Team 1, niko to ne može tvrditi, ali sigurno bi bila neizvesna utakmica. Naš adut bi svakako bio Duda Ivković, koji bi sigurno našao taktiku za Amerikance. U svakom slučaju, najveći gubitnik ovde je košarka kao sport i navijači širom sveta, jer su ostali uskraćeni za, verovatno, najveću utakmicu u istoriji ovog sporta.

Kramer

pre 6 godina

Kad bi mi Onaj Gore ponudio da proživim opet nekoliko godina po izboru ...to bi bile 1987.-1991.
Ako ništa zbog košarke.
Ako bi mi zbog toga oduzeo budućih 10 godina života ja bi Mu rekao...di da potpišem?
Bi jbg.

Shi shi sho

pre 6 godina

Ne znam dal ovi klinci što danas balave na Dream Team znaju da je i čuveni Fil Džekson na pitanje koji je po njemu najjači tim koji je ikada igrao rekao Jugoslavija iz 90'. Toliko...

Genius

pre 6 godina

Realnost je da bi Dream Team razbio bilo koju repku Yugoslavije ili kombinovanu iz Evrope.
___…__

Indianapolis 2002.
Kraj.(Bogoje Panajotovic, 25. septembar 2017 22:04)

Taj tim iz Indijanapolisa je daleko od Drim tima. Od 10 najboljih kosarkasa 2002-e igrao je samo Pol Pirs. Falili su redom Dankan, Garnet, Sakil, Kobi Brajant, Ajverson, Trejsi Mekgrejdi, Kris Veber, Dzejson Kid... Od boljih tu su bili pored Pirsa i Ben Valas, Son Merion, Rej Alen. Izgubili su i od Argentine u grupi, i od Spanije u utakmici za 5. mesto ako se dobro secam... Posle toga su gubili i 2004 i 2006 sa kombinovanim sastavima.

Коста

pre 6 godina

Апсолутно сам сигуран да бисмо добили тај ”Dream team” 92. године. У најмању руку би била егал утакмица, тешко је рећи да бисмо их разбили, то би значило да их добијемо бар 15 разлике. Били смо тим много већи него Амери, они су увек били скуп одличних појединаца што против доброг и уиграног тима не мора да буде довољно. А и ми смо имали одличне појединце. Наши су се много боље познавали и то би пресудило, не бисмо их се плашили. Нећемо никад сазнати ко је у овим претпоставкама у праву, штета је за кошарку што до те утакмице није дошло.

sLOVEnac

pre 6 godina

(LesMiserables, 25. septembar 2017 21:40)
samostalna Srbija moze bilo kada da osvoji Evrobasket i moze bez problema da igra finale Svetskog Prvenstva i Olimpijade ali da pobedi najbolju reprezentaciju SAD apsolutno NEMA SANSE. Jugoslavija bi imala sanse da igra egal utakmicu sa njima.

Zika

pre 6 godina

Koliko košarkaških stručnjaka?
Da imaju bolje individualce Ameri,da verovatno bi nas dobili,ali ne bi Džordan pretrčao Danilovića a da ne padne sekira Savića itd...
Košarka je timska igra pre svega a tu smo bili za tri koplja iznad Amera.

xxx

pre 6 godina

Za sve koji pricaju kako bi nas Dreamteam mlatio 40-50 razlike. Ameri imaju oko 323 miliona stanovnika, jedna mala Srbija oko 7 miliona. Sa Hrvatskom i Bosnom oko 14,5 miliona. Sve ispod 40-50 razlike je po mom misljenju sramota za Amere. Ipak mislim da bi sa reprezentacijom sastavljenom od igraca sa prostora bivse Juge Amerima se tresle gace od straha!

Miroslav Ćuk

pre 6 godina

Samo ispadaju smesni sa ovakvim izjavama. Pa i u Novom Sadu smo pobedili Amerikance 2007. godine na Svetskom prvenstvu do 19 godina, pa gubimo od Drim tima 40-50 razlike u poslednja dva finala. Kad Amerikanci posalju najjaci tim osvajaju zlato ubedljivo, a taj Drim tim 1992. je bio verovatno najjaci tim ikada. Dzordan, Medzik, Leri Bird, Barkli, Meloun, Robinson, Juing, Pipen, Stokton...
(Genius, 25. septembar 2017 21:30)

Iako bismo veoma teško mogli da ih dobijemo, bilo bi lakše nego protiv, recimo Dream Teama 2 iz 1994., jer su Ameri bili izrazito neozbiljni na tom turniru, kockali se do kasno u noć i pušili, a Medžik i Bird su već praktično bili u penziji.

Ponavljam, bilo bi mnogo teško, ali nikako nemoguće, to je i Duda nedavno rekao, a on je jako ozbiljan stručnjak.

x

pre 6 godina

Samo ispadaju smesni sa ovakvim izjavama. Pa i u Novom Sadu smo pobedili Amerikance 2007. godine na Svetskom prvenstvu do 19 godina, pa gubimo od Drim tima 40-50 razlike u poslednja dva finala. Kad Amerikanci posalju najjaci tim osvajaju zlato ubedljivo, a taj Drim tim 1992. je bio verovatno najjaci tim ikada. Dzordan, Medzik, Leri Bird, Barkli, Meloun, Robinson, Juing, Pipen, Stokton...
(Genius, 25. septembar 2017 21:30)

Po meni je Dream team 3, onaj koji je 1996. igrao protiv nas u Atlanti je takmičarski najjači tim. Slažem se da je DT 1 ubedljivo najjači po imenima, ali tada su Medzik i Bird bili na samom kraju karijere i totalno van takmičarske forme.
Timu iz 1996. nedostaje "samo" Dzordan. Ali zato je tu Olajdzuvon (nije igrao 1992.), najbolji centar svih vremena. Pa onda Stokton i Meloun na svom vrhuncu itd.

13

croata

pre 6 godina

gde je Divac nas najbolji kosarkas ikada,ne bavi se vise ceremonijama i secanjima,pametan covek.Vlade Divac je bio ostao asocijacija za kosarku.Dzaba Jokare i Teo i Bogdani i Radje i Dragici niko nije bio niti ce biti kao Divcina i na terenu i van njega.On je taj koji je probio put svima u NBA.
(mile delija, 25. septembar 2017 21:36)

Skidam kapu,poslije sabonisa najveci euro centar kojeg sam gledao,iako sam ga mrzio. S danasnje distance mozda mu je slican porzingis iako je divac bio inteligentniji. Sad klinci zamislite kakvo je on bio cudo od centra. Naravno,pisem o periodu prije nba. U nba na zalost to vise nije bio isti igrac. Slicno je i s kukocem,u europi potpuna sloboda u igri,kreativnost na entu,a u nba uz pipena i jordana samo covjek od zadatka. Treba znati da se u to vrijeme u nba igrala puno cvrsca kosarka s bolesnim obranama,ne ko ova kamilica danas. Svaka utakmica na noz,pucaju kosti u obrani,najmanje jedna tuca,to je nba devedesetih i to u regularnoj sezoni. Da su kukoc i divac dosli u danasnju nba bili bi najvece zvijezde lige

Genius

pre 6 godina

Spanci zlata videli ne bi, a i sad ih nemaju mnogo.
(Vlado, 26. septembar 2017 10:17)

Najuspesnija reprezentacija u poslednjih 20 godina je Spanija, najvise medalja, al' to sad nije tema.

Onako

pre 6 godina

Možda treba dodati da je Jugoslavija te gidine bila omladinski prvak sveta ne samo u kosarci, vec i u fudbalu i rukometu. Zemlja, sistem, rad - rezultati.

Gde ja živim

pre 6 godina

Baš večeras u emisiji "Oko" Vladimir Stanković reče da su mu u intervjuu rekli da verovatno ne bi dobili Dream Team, ali da bi bila dobra utakmica i mnogo neizvesnija nego što je bila sa samostalnom Hrvatskom. Meni je žao što do tog meča nije došlo, makar bih danas imao šta da tražim po YouTube-u u trenucima dokolice i težnje za adrenalinom. Inače mi se ovaj stav jako sviđa i verujem da bi izašli da se "pobiju" sa MJ-om i ekipom pa šta bude, a ne ko danas što mnogi prognoziraju -30 još u svlačionici.

Marko

pre 6 godina

Juce me uhvati neka nostalgija i odgledah citavu tekmu protiv dream tema -96. Bili smo ravnopravni citavih 30 min dok Divac ne dobi 5 licnu u 27 min i udje tada 23 godisnji Rebraca a Savic na klupi povrijedjen. Klupa nam je tanka bila sa mladim Tomasevicem i Topicem jos od visokih igraca. Dobili nas u reketu a tamo Sakil, David Robinson, Hakim...Paspalj je inace objasnio neke stvari.

osnovac te 96.

pre 6 godina

Juce me uhvati neka nostalgija i odgledah citavu tekmu protiv dream tema -96. Bili smo ravnopravni citavih 30 min dok Divac ne dobi 5 licnu u 27 min

@Marko

Pošto sam bio klinja morao sam da spavam tada, al' se sećam ćaletovog sumornog sažetka ujutru: "Divac prodo"! Ja se šokirao, godine su prošle dok ga ponovo nisam prihvatio kao "našeg" :)

kata

pre 6 godina

po godinama pripadam toj generaciji, kosarka je mozda jedini sport koji iskeno razumem, volim i pratim, bez obzira na sve uspone i padove, neke od aktera poznajem, sto licno, sto "iz grada", jasno pamtim taj period. I hocu da kazem sledece: svi vi koji ne verujete da bi ti momci omlatili tadasnji dream team, verujte da bi. drzava u kojoj smo tada ziveli nije bila sadasnja bedna karikatura od drzave. uz sve njene mane, postojao je sistem koji je mogao da podrzi ovakve talente, i od njih izvuce maksimum. Na stranu sto je "bilo normalno" da se na sportskim postoljima smenjuju USA, USSR i SFRJ, kolko god to danas, u JOKE Srbiji neverovatno izgledalo. Pozzz

kontraš

pre 6 godina

Ukucajte u pretraživaču "yugoslavia vs usa head-to-head in the olympic basketball", pa vidite kako su se najbolji jugoslovenski košarkaši poput
Dražena Delipagića, Radivoja Koraća, Krešimira Ćosića i ostalih nosili sa ne-NBA igračima starosti od oko 22-23 godine. Zamislite šta bi bilo da su za Ameriku nastupali Vilt Čemberlejn, Pit Maravič i ekipa. Ne treba od svega praviti mit...

pukovnik mortimor

pre 6 godina

Pre bismo dobili ja mislim originalni dream team nego onaj iz 96 sve i da smo ostali skupa kao država... Mada razbili bi nas pod košem i 92 ... Jedina žal što neko napisa je to da je svet uskraćen za najbolju utakmicu u istoriji. Bravo za taj komentar.

del boj

pre 6 godina

To prvenstvo je doslo nakon razocaravajuceg treceg mesta za seniore u Grckoj i niko ga, rekao bih, nije shvatao ozbiljno. Mladice koji su izdominirali, gurnuo je u vatru Kresimir Cosic pozvavsi u A tim 4 od 5 clanova prve petorke iz Bormija ( Djordjevic, Kukoc, Radja, Divac, peti je bio Nesa Ilic). Danilovic je bio isuvise mlad a i secam se da je bilo peripetija prilikom njegovog prelaska iz Bosne u Partizan. Kukoc jeste sutirao 11/12 trojke u grupi sto je nateralo Amere da u finalu svu paznju posvete njemu. A u finalu on da nekih 6-7 poena a Divac i Radja oko 40. Rekao bih da su gotov kosarkaski proizvod napravili Cosic i Kari Pesic a Duda ga je doveo do savrsenstva. Siguran sam da bi 4 gore navedena igraca + Drazen, Danilovic, Bodiroga,Paspalj,Komazec, Savic,Vrankovic,Savic,Rebraca.., na vrhuncu svojih karijera 1996 pobedili Amere ciji je tim bio jaci nego onaj iz 92.

киза Д.

pre 6 godina

Арена је прављена за Светско првенство...Да се није распала Југославија у финалу би победили Дрим тим...пред 20000 ондашњих навијача...Потписујем...

matori

pre 6 godina

svi se ovde pitaju šta bi bilo 1992.
a ako malo izračunate da je većina igrača tada imala 24 ili 25 godina, dođete do zaključka da je zenit te generacije olimpijada 1996. i stvarno, mi smo se odlično držali 30 minuta ( 51 -50 za USA), ali su nam nedostajali recimo Kukoč i Rađa, i verovatno bi utakmica do kraja bila egal, a pročitajte dole ko je igrao za USA - svi najbolji bez Džordana, znači verovatno najjača selekcija Amera ikada.

Kol

pre 6 godina

Ne bi jer za njih je igrao najbolji svih vremena, bila bi vrhunska utakmica za gledanje verovatno najbolja u istoriji kosarke ali ne bi pobedili nema sanse, kada je basket u pitanju Ameri su najbolji i to je to, imaju najvecu bazu, najbolju ligu i najbolje igrace, mi smo na Olimpijskim Igrama u grupi bili na jednu loptu sa njima ali zato u finalu su se sprdali trojke sa 9 metara preko ruke, kontre koje istrce 3 igraca protiv toga nema odbrane, jednostavno je tako!

Negativni

pre 6 godina

1992,pa i bez Medzika i Birda u punoj snazi bi smo tesko pobedili.Po meni veca sansa bi bila 1996.Bodiroga,Djordjevic I Danilovic su za svoje standarde odigrali ispodprosecnu utakmicu,Rebraca je bio jos zelen,a Savic povredjen.Pa ipak,samo sa Paspaljem i Divcem smo drzali egal 30 min.Ako bi smo im dodali Drazena,Tonija i Radju,svu trojicu u punoj snazi i sa vec zavidnim NBA iskustvom,mislim da bi bili blizu pobede.
(bocko,

Ako se sećaš te utakmice 1996., mi smo vodili dok su im "starci" Olajdžuvon, Barkli, Ričmond i Pipen bili na parketu. Kada je video njihov trener da je vrag odneo šalu, ubacio je Anferni Hardaveja, Grent Hila i Robinsona i onda su za deset minuta od -10 napravili +15. Djordjević nije mogao da pipne loptu pored Hardaveja, Redži Miler je odučio Danilovića od košarke (dao je nekoliko trojki preko njega i zveknuo mu tri banane)...tako da nemoj da se mnogo ložimo.
1992. kao bivša YU bi ih namučili jer smo bili uigrani i napaljeni, ali teško da bismo pored Džordana, Drekslera, Pipena, Barklija, Robinsona i Juinga nešto mogli...naročito jer su bili u najboljim igračkim godinama (28-30).
Objektivno, oni su druga planeta za sve ostale u košarci. Mi treba da smo ponosni jer smo tako mala zemlja sa tako velikim uspesima u ovom sportu.

Negativni

pre 6 godina

Ukucajte u pretraživaču "yugoslavia vs usa head-to-head in the olympic basketball", pa vidite kako su se najbolji jugoslovenski košarkaši poput
Dražena Delipagića, Radivoja Koraća, Krešimira Ćosića i ostalih nosili sa ne-NBA igračima starosti od oko 22-23 godine. Zamislite šta bi bilo da su za Ameriku nastupali Vilt Čemberlejn, Pit Maravič i ekipa. Ne treba od svega praviti mit...
(kontraš, 26. septembar 2017 11:29)

Potpuno tačno. Njihovi koledž igrači su nas razbili 1986. Dražen pored Tajrona Bogsa nije mogao da pipne loptu.
Poslednji put kada su poslali NBA tim pre 1992., to je bilo u Rimu 1960. Od velikih zvezda igrali su Oskar Robertson i Džeri Vest, a najbolji centri Vilt Čemberlen i Bil Rasel nisu. I tada su odvalili sve sa 30-60 razlike, samo su Rusi prošli sa "samo" 25. Nas su, ako me sećanje dobro služi, odvalili sa 106 - 42. Pri tom, tada nije bilo trojki. Jednostavno, to je njihov sport.

bobrock

pre 6 godina

Mislim da je Kukoc tukao 11 trojki iz 12 pokusaja u finalu
(Alex, 25. septembar 2017 22:22)

Mislim da je to bilo u grupi a ne u finalu.

matori

pre 6 godina

@ Indianapolis 2002.  
Kraj. 
(Bogoje Panajotovic, 25. septembar 2017 22:04)da ,u tom timu su igrali MJ na vrhuncu ,Pippen,Magic Johnson ,Barkley i ostale legende NBA....
(Zigzag, 25. septembar 2017 23:06)

nisu, bili su u penziji.
ali svi su bili All star igrači - znači krem.

Paja

pre 6 godina

E sad, omlatili?!? Hehe, najrealnije je da bi ih zgazili 30 razlike
To bi i hrvati govorili da nisu igrali u finalu da su recimo bili pod sankcijama. Sad bi pričali eh da smo igrali možda bi ih razbili sa našim drazenom tonijem radjom. Ali eto imali su tu “nesreću” da ih pregazi laka konjica.
Pa ljudi u to vreme nije bilo šminke u NBA kao sad sa marketinškim faulovima zvakanjem guma zvezda itd. To je era gde su pucale kosti u detroitu i new yorku. Ovde komentarišete kako bi to savic sekiricom sve rešio. Kao takvih bitangi falilo u NBA?!? To kao ono na olimpijadi svi se naložili možemo ajmo, uključujući i mene, i kad durent saspe 5 trojki sa 9 metara onda eee oni su ipak vanzemaljci bla bla galaxijama daleko i te priče. Klasika

Боки

pre 6 godina

@Knjaz Kazins
По твојој логици Дирк Новицки је један осредњи играч јер боже мој нема толико трофеја као Кукоч. Кошарка је тимски спорт где зависи и са киме играш. Ја кошарку пратим од лета 1988. и Дирка Новицког сматрам за најбољег европског играча у том периоду.

Pravi Gargamel

pre 6 godina

Dream Team 1 je izgubio jednu utakmicu. To je bila pripremna utakmica koja se igrala bez publike, i to protiv selekcije tadasnjih najboljih igraca sa koledza (igrali su Penny Hardaway, Grant Hill, Chris Weber itd.).

bocko

pre 6 godina

1992,pa i bez Medzika i Birda u punoj snazi bi smo tesko pobedili.Po meni veca sansa bi bila 1996.Bodiroga,Djordjevic I Danilovic su za svoje standarde odigrali ispodprosecnu utakmicu,Rebraca je bio jos zelen,a Savic povredjen.Pa ipak,samo sa Paspaljem i Divcem smo drzali egal 30 min.Ako bi smo im dodali Drazena,Tonija i Radju,svu trojicu u punoj snazi i sa vec zavidnim NBA iskustvom,mislim da bi bili blizu pobede.

Sabre

pre 6 godina

Za sve koji pricaju kako bi nas Dreamteam mlatio 40-50 razlike. Ameri imaju oko 323 miliona stanovnika, jedna mala Srbija oko 7 miliona. Sa Hrvatskom i Bosnom oko 14,5 miliona. Sve ispod 40-50 razlike je po mom misljenju sramota za Amere. Ipak mislim da bi sa reprezentacijom sastavljenom od igraca sa prostora bivse Juge Amerima se tresle gace od straha!
(xxx, 26. septembar 2017 08:22)

Po tvojoj logici Indija i Kina bi trebalo da budu najveci kosarkaski giganti na svetu?! Da li si uopste ikada igrao basket kada se tako olako frljas sa "sve ispod 40-50 poena razlike"?! Samo pogledaj kako je tekla utakmica sa Madjarima na EP, koja je vec bila upisana kao takav neki rad pre meca?!

Zoran

pre 6 godina

Ćosić,Kićanović,Slavnić,Dalipagić,Delibašić....Seća li se neko ovih majstora?Šta su sve oni osvojili!Odlični su i njihovi naslednici,ali nisu se niotkuda pojavili, nego su nastavili tamo gde su ovi stali.

Mandrak

pre 6 godina

Da ste ostali na okupu, bilo bi manje krvi, pljačke, bede, kriminala, poniženja, a sad da li biste pobedili drim tim, manje je bitno.

SPIDER

pre 6 godina

Samo ne znam ko bi cuvao MJ-a. Jedino kad bi vremenskom masinom u tim prebacili Branka Lazica :-).

Salu na stranu, drzali bismo se malo bolje nego sto su to uspeli Hrvati sami i to je sve. Da je kojim slucajem doslo do egal zavrsnice, sto je ipak malo verovatno, sudije bi pustile malo cvrscu odbranu i do kraja bi se zavrsilo kao finale USA-ESP na OI 2008 ili 2012.

Ali dobro, uvek je zanimljivo da se prica iz pocetka.

BG na pjenu od mora

pre 6 godina

nisu, bili su u penziji.
ali svi su bili All star igrači - znači krem.
(matori, 26. septembar 2017 07:25)
Haha, kakve su ovo zamjene teza... To je kao da se prica da je na OI igrama Argentina uzela zlato, USA bronzu, iako su im igrali Dzejms, Vejd, Melo i sve ostale zvijezde.
Te 2002. godine je tim bio sastavljen od dosta ALL Star igraca, ali koji, sem jedan, nisu bili ofanzivno talentovani. I naravno, nedostajale glavne zvijezde.
2004. godine su poveli tim bez centra, sa divljakom plejom, i bez ijednog izrazitog sutera.
I pola ekipe su cinili rukiji, koji nisu ni imali zapazene minute kada se lomilo.
Tako da najrealnije treba reci da su to bile dvije najgore generacije otkad Ameri salju profesionalce.

padre

pre 6 godina

Najveća prednost amerikanaca je to, što mi nismo imali robove, pa smo morali sve da uradimo sami!Bez njihovih potomaka, i oni bi bili prosećna košarkaška ekipa!A što se tićebroja stanovnika, nije toliko bitno, što Amerikanaca ima toliko više, nego što imaju toliko igrača, kao ceo ostali svet zajedno, gde opet dođemo do robova!

nista o nicemu

pre 6 godina

Ne bi omlatili. Cinjenica. Cela plejada strasnih igraca 90tih, ali se nije taj rodio koji je pobedio Dzordana u finalu. I niko od nasih to ne bi uspeo, ali smo verovatno ostali uskraceni za najbolju utakmicu svih vremena, i za dokaz da kosarka u Evropi nije bas toliko amaterska koliko su oni mislili da jeste. Da li bi do kraja bilo na jednu loptu ili bismo pali par minuta pa bi razlika bila veca ne znam, ali definitivno da bi bio osnov za lozenje za danasnje generacije.

Milosav

pre 6 godina

Pasic je gostovao ma RTsu sinoc i gledao sam emisiju. Ubedjen sam da je Jugoslavija opstala kao drzava da bismo tukli "Dream Team" ne jednom vec nekoliko puta. Isto tvrdim da bismo sigurno do sada osvojili barem jedno svetsko prvenstvo u fudbalu.
Jugoslavija bi danas bila ekonomski jaka zemlja, postovana u svetu.
Na zalost danas imamo nekoliko banana "drzava" koje niko ne pita nista i drugi nam diktiraju sta i kako da radimo.

Ispran mozak

pre 6 godina

Gledam ponovo finale iz 1996' , Paljo izdominirao i objasnio neke stvari Amerima u prvom poluvremenu. On i Divac nas drzali vise od pola utakmice u egalu. Sa spremnim Savicem i 50% od Danilovica i Djordjevica( koji su totalno podbacili), mogli smo da ih dobijemo. Inace, uvek sam voleo one igrace koji gadjaju tablu da bi lopta usla u kos. Tipa Dankan ili Paspalj.

Ragnar

pre 6 godina

Mislim da bi bilo 5 razlike za amere ali volio bi da sam to mogao da vidim, kad gledam onu nasu nekadasnju reprezentaciju nezamislivo mi je da ih vidim u minusu

JPR24

pre 6 godina

Pretera ga Alibegović ! Hehe ! No dobro, ono što je maltene sigurno, to je da i taj Dream Team sa Jordanom i kompanijom ne bi izmlatio ovakvu ekipu sa 30 razlike, a možda bi domaći imali i šansu za pobedu ! I svakako bi to bila takva košarka da bi partija postala legendarna kako god ! Ali nažalost, budalama su se usijale glave... i od toga ništa.

ne o latinica nego dobili

pre 6 godina

Ne bi moglo 1992, al bi bilo zanimljivo. Ne bi moglo ni danas kada imaju potpuno nestvarne atlete koji bacaju trojke u punom trku. ALI, dobili bi USA i to više puta, u periodu kasnijem, jer vrh karijere tih ljudi i nije bio 1992 nego posle 1995.

borba te rodila

pre 6 godina

Ima prica posle finala '92 na TV gostuju hrvatski reprezentativci i pitaju ih kako je bilo u finalu i svi hvale drim tim, a jedino kad su pitali Drazena sta bi bilo da je igrala Jugoslavija, njemu oci zasijaju i kaze tada bi mogli uci u egal u poslednjih nekoliko minuta a onda bi svasta bilo moguce.
I '96 je islo dobro dok mornar Robinson nije odlepio.

bobrock

pre 6 godina

Kasnije su ih dobili 90' u USA na igrama dobre volje što je bio prvi poraz jedne američke selekcije na tlu USA i odmah posle toga na svjetskom prvenstvu prilično lako! Koliko se ja sjećam plan je bio da NBA igrači počnu da igraju 94' na SP koje je trebalo da se igra u Beogradu ( Arena je počela da se pravi zbog tog prvenstva) ali posle tih poraza 90' su ipak odlučili da pošalju NBA igrače već 92'.

teren

pre 6 godina

Za sve proračune postoji jedna suštinska razlika izmedju onda i sada. Teren je sada dva metra širi i u Evropi. Na užem terenu lakše je preuzimati i udvajati tako da igra 1 na 1 u kojoj su Amerikanci bili izrazito dominantni nije tako lako prolazila. Kako smo prešli na širi teren opet kasksmo za fizički dominantnim igračima. Naravno, za sve je kriva FIBA. Sje.... je 20-ak košarkških sezona, a i dalje drži trojku na 6,75.

deda

pre 6 godina

@Kolumbija je civilizacija

Kad smo vec kod guglanja:
Divac nije igrao 1992. kad je Partizan postao šampion Evrope, jer je prešao u NBA još 1989.

Protiv zute stampe

pre 6 godina

@xxx ...tako moze da razmislja samo neko ko nema veze sa sportom. Po tome bi Kinezi kojih ima milijarda trebali da tuku amere 50 razlike. A rusi crnogorce sa 250 razlike.To koliko ko ima stanovnika nije merilo. Merilo je tradicija tog sporta i talenat nacije. Evo rusi ne mogu da se sastave sa fudbalom i basketom a razbijaju hokej a ima ih 120 miliona.Bivsa Juga,Spanija,Amerika, Skandinavske zemlje ispadaju najtalentovanije.

Matori Milan

pre 6 godina

Ćosić,Kićanović,Slavnić,Dalipagić,Delibašić....Seća li se neko ovih majstora?Šta su sve oni osvojili!Odlični su i njihovi naslednici,ali nisu se niotkuda pojavili, nego su nastavili tamo gde su ovi stali.
(Zoran, 25. septembar 2017 22:43)

Bas sam na to pomislio kad sam procitao u podnaslovu "rođena je generacija zbog koje je košarka omiljeni sport na prostorima bivše Jugoslavije". Koliko se ja secam, bum popularnosti kosarke je nastao posle osvajanja zlata na prvenstvu sveta u Ljubljani 1970. Odjednom se lopta tapsala na sve strane, pravili kosevi ni od cega, basket igrao svakog dana... kao danas. Evo i dan danas se secam nekih imena nasih igraca koje smo mi klinci sve redjali napamet: Cosic, Daneu, Cermak, Simonovic, Trajkovic, Plecas, Skansi, Jelovac... To su bili nasi idoli.

ikarbus je simbol oporavka srpske industrije reče premijer i zalepi znak

pre 6 godina

Kakav je Nebojša Ilić talenat bio. Pišem ovo da ne pravite od Doncica ili bilo koga superstara dok ne stignu bar do pola igračke karijere.

Mirko

pre 6 godina

Najveća prednost amerikanaca je to, što mi nismo imali robove, pa smo morali sve da uradimo sami!Bez njihovih potomaka, i oni bi bili prosećna košarkaška ekipa!A što se tićebroja stanovnika, nije toliko bitno, što Amerikanaca ima toliko više, nego što imaju toliko igrača, kao ceo ostali svet zajedno, gde opet dođemo do robova!
(padre, 26. septembar 2017 17:10)

Ima istine u tome, ali da je samo to u pitanju Afrika bi verovatno bila najdominantnija u košarci - ali nije. Tu je i taj finansijski-biznis i sportski element, treninzi i organizacija - sve dovedeno do perfekcije, u suprotnom bi ti isti bili samo obični Afrikanci.

Dzo

pre 3 godine

Na ovom svetskom prvenstvu u Kini zavrsili smo kao 5. Generalno mislim da smo trebali igrati finale .Ali dobro to nije vazno.Pobedili smo Amerikance u borbi od 5 do 8 mesta. Greg Popovic je poveo na Svetsko prvenstvo po mojoj proceni neki treci tim. Zato i nisu mogli da odigraju fenomenalno . Poznato kada god su Amerikanci otisli na Svetsko prvenstvo sa slabijim timom mi i bilo koja dobra reprezentacija smo mogli da ih pobedimo.Ipak se najbolji americki kosarkasi nemogu pobediti.A najbolje salju na Olipmijadu.