Nedelja, 27.08.2017.

22:00

Postoje ponude za Boaćija, on ne zna da li odlazi

Sportski direktor Crvene zvezde Mitar Mrkela rekao je da postoji više ponuda za igrače crveno-belih, ali da još uvek ništa nije definitivno dogovoreno.

Izvor: B92

Postoje ponude za Boaæija, on ne zna da li odlazi IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

35 Komentari

Sortiraj po:

analiticar_amater

pre 6 godina

Pa s obzirom da smo zaradili za sad ta 3, 4 miliona ( a tokom takmicenja cemo jos vise ) onda bi ga i platio toliko, jer cija je najveca zasluga za to sto smo usli u LE i uzeli te pare ?? Prodavat najbitnije igrace sad kad smo posle 1000 godina usli u LE je ..... ne znam kako to da nazovem...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (dirigent, 28. avgust 2017 00:29)

Da, zaradili smo 3,4 milona, podelili bonuse igracima, a samo si zboravio na jednu malu sitnicu - dug od blizu 40 miliona evra! Verujem da ti da sitnica nista ne znaci. Da, Kanga nas je uveo u LE, ali ne sam i nije toliko dobar da ga Zvezda duznija od Grcke placa 800,000 po sezonu. Ne, toliku nerealnost i odsustvo bilo kakvog rezona, ja ne znam kako to da nazovem. Coveku istice ugovor na kraju sezone, finansijski pritisak na klub je ogroman, nije realno ocekivati da Zvezda moze jedno igraca toliko da plati samo je problem sto vi ne mozete to da prihvatite. Zamisljate da je ovo igrica i da se moze ponasati kao u "Menadzeru" a realnost je drugacija.

narod

pre 6 godina

Ok, evo ti je taktika. Kanga u Zvezdi prima oko 400,000 evra. Nas najplaćeniji igrač. Ugovor mu ističe na kraju sezone a bar dva kluba mu nude diplo veću platu. Da li Zvezda moze da ga plati 800,000 godišnje? Ne moze. Imamo dugova preko glave, a nismo u Evropi zaradili 100 miliona nego 3, 4 miliona. Da li on vredi toliko para godišnje? Ne, nije toliko dobar. Zvezdi se najviše isplati da ga proda.
(analiticar_amater, 27. avgust 2017 22:55)

Jeste, baš tako svet funkcioniše: mi smo jedini pametni a svi su ostali veverice koje igračima daju duplo veću platu nego što vrede?! Koja to dva kluba nude Kangi 800k platu? On tu platu može da dobije eventualno na Bliskom Istoku ili u Kini ali nije to baš tako prosta matematika, treba otići i živeti u Rijadu ili nekom Gvangžuu. Ne verujem da je igraču koji već najmanje deceniju živi u Evropi to tako jednostavna odluka. Druga stvar, lupetanje je da Kanga dobija 400k platu u Zvezdi. Po mojim informacijama najplaćeniji je Le Talek sa 30k mesečno, odnosno 360k godišnje. Kad sve saberemo i oduzmemo, i Kanga i Boaći bi verovatno bili prezadovoljni platom 400-500k godišnje. Ne znam da li smo u mogućnosti trenutno im ponuditi toliko ali ako hoćemo ozbiljan tim i rezultate u Evropi, toliko mora da se izbroji. Bolje povećati platu igraču koji je već adaptiran i produktivan nego da prodavati za nikakvu specijalnu zaradu i davati iste pare za mačke u džaku.

Dejan CZ

pre 6 godina

Kanga i Donald su bili dva glavna igraca koja su nas uvela u LE,sa njima dvojicom u organizaciji igre tim je konacno licio na tim...Igraju pozicije za koje je najteze naci adekvatnu zamenu.Radnika na terenu je najlakse naci,napadaca mozete staviti koga hocete ako tim nema igru da stvori sansu bezvredan je...Mi smo dugo vremena kuburili upravo sa tim problemom i resiti se takva dva igraca je nenadoknadiv gubitak jer takve igrace u kreaciji pogodis jednom u x slucajeva.Za derbi koji osporavaju Kangu,njegova lopta Srnicu kroz celu odbranu partizana je bila dovoljna da se mec resi a sto onaj ne zna da gol da to je druga prica,inace bi Kanga bio ponovo igrac odluke.

Taribo West-Zaribo Fest

pre 6 godina

Zar stvarno verujete da Kanga i Boaći vrede 8-9 miliona, kako pišete u komentarima? Pa nisu igrali u npr Rusiji ili Turskoj već u Srpskoj smešnoj ligi... ko je lud dati te pare

Купус

pre 6 godina

Терза не шали се...! Ако је циљ групна фаза, буди доследан једном у животу.

dirigent

pre 6 godina

Ok, evo ti je taktika. Kanga u Zvezdi prima oko 400,000 evra. Nas najplaćeniji igrač. Ugovor mu ističe na kraju sezone a bar dva kluba mu nude diplo veću platu. Da li Zvezda moze da ga plati 800,000 godišnje? Ne moze. Imamo dugova preko glave, a nismo u Evropi zaradili 100 miliona nego 3, 4 miliona. Da li on vredi toliko para godišnje? Ne, nije toliko dobar. Zvezdi se najviše isplati da ga proda.
(analiticar_amater, 27. avgust 2017 22:55)

Pa s obzirom da smo zaradili za sad ta 3, 4 miliona ( a tokom takmicenja cemo jos vise ) onda bi ga i platio toliko, jer cija je najveca zasluga za to sto smo usli u LE i uzeli te pare ?? Prodavat najbitnije igrace sad kad smo posle 1000 godina usli u LE je ..... ne znam kako to da nazovem...

Miles Davis

pre 6 godina

Boaci ne zna da li odlazi, Djurdjevic ne zna gde ide, kako to uvek u nasoj ligi niko nista ne zna a onda za par dana vidis na vestima vec potpisani ugovori sa klubovima u inostranstvu.

JA Trener

pre 6 godina

Kangu treba prodati!! Polako uigravati Krsticica i Rikardinja.
Kada se oporavi Branko...bice to dobra ekipica. Isto tako treba prodati Le Taleka. Ali ostaviti Donalda i Boacija. Ako dodje ?uričić onda Boca moze na zimu da se proda ( ako jos uvalja koji gol u LE skocice mu cena)!
Za Kataija nisam bas siguran...mislim da bi krenuo u neko "dokazivanje" i da bi ugusio i Krsticica i Rikardinja.
jos nesto--- malo degutantno zvuci kad se kaze "prodajemo tog i tog igraca,jer im je sada dobra cena" --kao da se ne radi o ljudima....

SS

pre 6 godina

Opet neki glupi potezi pa i Kanga i Boaci ce mnogo vise vredeti posle LE,ako se prodaju onda to uraditi na zimu ne ovako rano!Da ne pominjem borbu za titulu,usli ste u LE dobili pare i sada da prodajete najbolje igrace??Neshvatljivo,isto kao Partizan za Djurdjevica

Pedja

pre 6 godina

Kangu obavezno prodati, a dovesti ako je moguce Kataija. Kanga ima preveliku platu, a stranci mu nude i vecu, ne isplati se. Danas je svaku loptu sutirao potpuno bez rezona, umislio da ce sad na svakoj utakmici davati gol. Katai bi bio daleko bolje resenje i povoljnije, a uz to je i nas igrac. Za Boacija je bilo i ocekivano da se unovci njegova dobra igra, zato je Pesic i dosao. S tim sto bih ja za Boacija trazio dosta, centarfori su uvek trazeni, dobio je na samopuzdanju, sve je bolji u igri, tako da bi imao dobru cenu. Naravno da bi bilo dobro kada bi Zvezda mogla da ga zadrzi, ali je tesko finansijski to sve ispratiti. Uz to, ovo je i prilika da se jos dodatno smanji dug. Okosnica tima postoji i za ovu i za sledecu godinu. Tu su Stojkovic, Rodic, Savic, Racic ce napredovati, Jovicic, Krsticic, Luka Adzic stasava, Radonjic. Cak i ne trebaju stranci, Rikardinjo se ne vidi uopste i trebalo bi ga se resiti. Onda kad prakticno nemamo stranaca, treba traziti i dovsti nekog ko zaista vredi.

baldhawk

pre 6 godina

Kako su vec izlizane i stereotipne izjave fudbalera oba kluba. "ne znam ja nista" "klub se pita", "sve je u rukama menadzera" etc etc... I na kraju svi odu. I ne krivim ja te igrace, nego ta neka pseudomistika, a sve se zna. Meni je normalno da je to biznis i da oni igraju za pare a ne zbog lepe zemlje i ljubavi, od toga ti je prijatnije, ali se od toga ne zivi. I zato treba reci kako stoje stvari.

analiticar_amater

pre 6 godina

Ljudi Zvezda nema finansijskog kapaciteta da zadrži sve igrace na okupu i nekoga će morati da proda. Kanga je ubedljivo nas najplaćeniji igrač a stranci mu nude duplo veću platu. Zvezda ne moze to da isprati. Covek nas jeste uveo u LE ali realno nije vredan dupliranja ugovora. Zvezdi je bolje da ga proda nego da mu duplira platu jer nemamo mogućnosti za tako nesto i nije realno da ga zadržimo. Bolje prodati njega i zadržati Boaćija koji je tek potpisao trogodišnji ugovor sto nas stavlja u mnogo bolju poziciju.

Слободан

pre 6 godina

Ако се ичему надате,Кангу не смете да продате. Иначе танко у Европи,а следећем дербију глат губите

dirigent

pre 6 godina

ovo moze samo u partizan i zvezdu i nidje vise... ljudi sta ocete ??? Dobili ste pare od LE, zasto bacanje pare na nove igrace kad vec imamo one koji nam.odgovaraju ?? Kakva je to taktika ??? Jeste li normalni ?? To nije plan nikakav za buducnost vec pare odma i sad pa koliko god... Kanga nam treba odlican je, Boaci takodje, ponudite im vise para, svakako ce na zimski rok vrijedjet duplo vise posle utakmica u ligi Evrope... Jel realno da nam ovo rade ???

Milan

pre 6 godina

Umesto da zapnu iz petnih žila da sačuvaju ovaj tim oni bi da prodaju dva najbolja igrača, e moja uboga sirotinjo! Pa prodajte ove šodere što ste doveli a što ih nigde nema, Rikardinja i bratiju. Zamislite jednu Barselonu koja pred Ligu Šampiona oće da proda Mesija i Suareza. Ko bre da nam zameni Kangu sad, ko da zameni Boaćija, ako sad odu onda stvarno treba da vas je sve blam! Da nismo prošli u Ligu Evrope bilo bi ok da ih prodate, ali sad?!?!?!? U pamet se uzmite, uzećete duplo više za njih posle mečeva sa Arsenalom i Kelnom!

analiticar_amater

pre 6 godina

ovo moze samo u partizan i zvezdu i nidje vise... ljudi sta ocete ??? Dobili ste pare od LE, zasto bacanje pare na nove igrace kad vec imamo one koji nam.odgovaraju ?? Kakva je to taktika ??? Jeste li normalni ?? To nije plan nikakav za buducnost vec pare odma i sad pa koliko god... Kanga nam treba odlican je, Boaci takodje, ponudite im vise para, svakako ce na zimski rok vrijedjet duplo vise posle utakmica u ligi Evrope... Jel realno da nam ovo rade ???
 (dirigent, 27. avgust 2017 22:44)
Ok, evo ti je taktika. Kanga u Zvezdi prima oko 400,000 evra. Nas najplaćeniji igrač. Ugovor mu ističe na kraju sezone a bar dva kluba mu nude diplo veću platu. Da li Zvezda moze da ga plati 800,000 godišnje? Ne moze. Imamo dugova preko glave, a nismo u Evropi zaradili 100 miliona nego 3, 4 miliona. Da li on vredi toliko para godišnje? Ne, nije toliko dobar. Zvezdi se najviše isplati da ga proda.

jako i do samog kraja

pre 6 godina

Boća jedino ako je nešto potpisao pre Krasnodara a da mi ne znamo, ovako stvarno nema logike da ide. Igraće le, još protiv omiljenog Arsenala i ako dao Bog uzmemo titulu, natrpaće mreže i posle može da oproba i pretkola lš. Klasičnih špiceva poput njega je sve manje, tu bez 8 milovana nema pregovora.

oreol

pre 6 godina

Kangu prodajte za bar 5 miliona, a na njegovo mesto moze Rikardinjo. On je ionako bio najbolji igrac Serifa igrajuci na mestu plejmejkera...

Vrući pas

pre 6 godina

Kanga mora da ostane. Prosto i jednostavno mora! Ako vam treba još para prodajte Boaćija i gurajte Pešića, ali šta ako se ne daj bože on povredi?

analiticar_amater

pre 6 godina

Ако се ичему надате,Кангу не смете да продате. Иначе танко у Европи,а следећем дербију глат губите
(Слободан, 27. avgust 2017 22:30
Zvezda nema nikakav imperativ da uradi bilo sta u grupi LE niti je Kanga garancija prolaska grupe. Nije on Mesi. Ali ovo da sledeći derbi glat gubimo bez Kange... Pa ljudi kakve su to besmislene i paušalne ocene? Kao danas bi smo.izgubili da nije bilo.nejga? Od njega danas vise stete nego koristi. Analizirate kao da pričate o video igrici i kao da ke sve prosto kao 2 i 2.

očigledno

pre 6 godina

Ne igrajte se i dajte im jake ugovore, sami kazu da zele da ostanu, ali nece da igraju za kikiriki, pare od evrope dati da se zadrzi trenutni tim, ako odu glavni igraci ni od titule nema nista...

Олд Скул 1989

pre 6 godina

Информације које се могу наћи је да желе да позајме Ђуричића (Филипа) и да врате Катаија. Канга је прави плејмејкер и ја га не бих пуштао јер мислим да је важан за екипу. Недисциплинован јесте, али је квалитет. Крстичић је добар, ОК центаршут је показао у неколико наврата, али је тек стигао и биће добро појачање. Боаћија би био грех пустити за та 4 милиона колико нуди Копенхаген. Браћа Илић који заједно немају полувреме озбиљног фудбала су продати за 5.5 милиона евра. Какви пањеви иду за по 15-20 милиона, Боаћи је за њих Адријано лично.
Ја рецимо верујем у Рикардиња, види се да дечко има идеју и пас, али мора да игра на Кангиној позицији, па мислим да ће га од пролећа форсирати.
Још једна информација, шок дана, Јувентус наводно нуди 6 милиона за Рачића?!?! Да ли се ја заиста толико не разумем у фудбал кад Рачић вреди више од Боаћија?
П.С. Биће за ЛЕ то ОК, верујем у Милоја и момке.
Објавите коментар.

Олд Скул 1989

pre 6 godina

Информације које се могу наћи је да желе да позајме Ђуричића (Филипа) и да врате Катаија. Канга је прави плејмејкер и ја га не бих пуштао јер мислим да је важан за екипу. Недисциплинован јесте, али је квалитет. Крстичић је добар, ОК центаршут је показао у неколико наврата, али је тек стигао и биће добро појачање. Боаћија би био грех пустити за та 4 милиона колико нуди Копенхаген. Браћа Илић који заједно немају полувреме озбиљног фудбала су продати за 5.5 милиона евра. Какви пањеви иду за по 15-20 милиона, Боаћи је за њих Адријано лично.
Ја рецимо верујем у Рикардиња, види се да дечко има идеју и пас, али мора да игра на Кангиној позицији, па мислим да ће га од пролећа форсирати.
Још једна информација, шок дана, Јувентус наводно нуди 6 милиона за Рачића?!?! Да ли се ја заиста толико не разумем у фудбал кад Рачић вреди више од Боаћија?
П.С. Биће за ЛЕ то ОК, верујем у Милоја и момке.
Објавите коментар.

očigledno

pre 6 godina

Ne igrajte se i dajte im jake ugovore, sami kazu da zele da ostanu, ali nece da igraju za kikiriki, pare od evrope dati da se zadrzi trenutni tim, ako odu glavni igraci ni od titule nema nista...

Milan

pre 6 godina

Umesto da zapnu iz petnih žila da sačuvaju ovaj tim oni bi da prodaju dva najbolja igrača, e moja uboga sirotinjo! Pa prodajte ove šodere što ste doveli a što ih nigde nema, Rikardinja i bratiju. Zamislite jednu Barselonu koja pred Ligu Šampiona oće da proda Mesija i Suareza. Ko bre da nam zameni Kangu sad, ko da zameni Boaćija, ako sad odu onda stvarno treba da vas je sve blam! Da nismo prošli u Ligu Evrope bilo bi ok da ih prodate, ali sad?!?!?!? U pamet se uzmite, uzećete duplo više za njih posle mečeva sa Arsenalom i Kelnom!

SS

pre 6 godina

Opet neki glupi potezi pa i Kanga i Boaci ce mnogo vise vredeti posle LE,ako se prodaju onda to uraditi na zimu ne ovako rano!Da ne pominjem borbu za titulu,usli ste u LE dobili pare i sada da prodajete najbolje igrace??Neshvatljivo,isto kao Partizan za Djurdjevica

jako i do samog kraja

pre 6 godina

Boća jedino ako je nešto potpisao pre Krasnodara a da mi ne znamo, ovako stvarno nema logike da ide. Igraće le, još protiv omiljenog Arsenala i ako dao Bog uzmemo titulu, natrpaće mreže i posle može da oproba i pretkola lš. Klasičnih špiceva poput njega je sve manje, tu bez 8 milovana nema pregovora.

Vrući pas

pre 6 godina

Kanga mora da ostane. Prosto i jednostavno mora! Ako vam treba još para prodajte Boaćija i gurajte Pešića, ali šta ako se ne daj bože on povredi?

dirigent

pre 6 godina

ovo moze samo u partizan i zvezdu i nidje vise... ljudi sta ocete ??? Dobili ste pare od LE, zasto bacanje pare na nove igrace kad vec imamo one koji nam.odgovaraju ?? Kakva je to taktika ??? Jeste li normalni ?? To nije plan nikakav za buducnost vec pare odma i sad pa koliko god... Kanga nam treba odlican je, Boaci takodje, ponudite im vise para, svakako ce na zimski rok vrijedjet duplo vise posle utakmica u ligi Evrope... Jel realno da nam ovo rade ???

analiticar_amater

pre 6 godina

Ако се ичему надате,Кангу не смете да продате. Иначе танко у Европи,а следећем дербију глат губите
(Слободан, 27. avgust 2017 22:30
Zvezda nema nikakav imperativ da uradi bilo sta u grupi LE niti je Kanga garancija prolaska grupe. Nije on Mesi. Ali ovo da sledeći derbi glat gubimo bez Kange... Pa ljudi kakve su to besmislene i paušalne ocene? Kao danas bi smo.izgubili da nije bilo.nejga? Od njega danas vise stete nego koristi. Analizirate kao da pričate o video igrici i kao da ke sve prosto kao 2 i 2.

analiticar_amater

pre 6 godina

ovo moze samo u partizan i zvezdu i nidje vise... ljudi sta ocete ??? Dobili ste pare od LE, zasto bacanje pare na nove igrace kad vec imamo one koji nam.odgovaraju ?? Kakva je to taktika ??? Jeste li normalni ?? To nije plan nikakav za buducnost vec pare odma i sad pa koliko god... Kanga nam treba odlican je, Boaci takodje, ponudite im vise para, svakako ce na zimski rok vrijedjet duplo vise posle utakmica u ligi Evrope... Jel realno da nam ovo rade ???
 (dirigent, 27. avgust 2017 22:44)
Ok, evo ti je taktika. Kanga u Zvezdi prima oko 400,000 evra. Nas najplaćeniji igrač. Ugovor mu ističe na kraju sezone a bar dva kluba mu nude diplo veću platu. Da li Zvezda moze da ga plati 800,000 godišnje? Ne moze. Imamo dugova preko glave, a nismo u Evropi zaradili 100 miliona nego 3, 4 miliona. Da li on vredi toliko para godišnje? Ne, nije toliko dobar. Zvezdi se najviše isplati da ga proda.

analiticar_amater

pre 6 godina

Ljudi Zvezda nema finansijskog kapaciteta da zadrži sve igrace na okupu i nekoga će morati da proda. Kanga je ubedljivo nas najplaćeniji igrač a stranci mu nude duplo veću platu. Zvezda ne moze to da isprati. Covek nas jeste uveo u LE ali realno nije vredan dupliranja ugovora. Zvezdi je bolje da ga proda nego da mu duplira platu jer nemamo mogućnosti za tako nesto i nije realno da ga zadržimo. Bolje prodati njega i zadržati Boaćija koji je tek potpisao trogodišnji ugovor sto nas stavlja u mnogo bolju poziciju.

Слободан

pre 6 godina

Ако се ичему надате,Кангу не смете да продате. Иначе танко у Европи,а следећем дербију глат губите

oreol

pre 6 godina

Kangu prodajte za bar 5 miliona, a na njegovo mesto moze Rikardinjo. On je ionako bio najbolji igrac Serifa igrajuci na mestu plejmejkera...

baldhawk

pre 6 godina

Kako su vec izlizane i stereotipne izjave fudbalera oba kluba. "ne znam ja nista" "klub se pita", "sve je u rukama menadzera" etc etc... I na kraju svi odu. I ne krivim ja te igrace, nego ta neka pseudomistika, a sve se zna. Meni je normalno da je to biznis i da oni igraju za pare a ne zbog lepe zemlje i ljubavi, od toga ti je prijatnije, ali se od toga ne zivi. I zato treba reci kako stoje stvari.

Pedja

pre 6 godina

Kangu obavezno prodati, a dovesti ako je moguce Kataija. Kanga ima preveliku platu, a stranci mu nude i vecu, ne isplati se. Danas je svaku loptu sutirao potpuno bez rezona, umislio da ce sad na svakoj utakmici davati gol. Katai bi bio daleko bolje resenje i povoljnije, a uz to je i nas igrac. Za Boacija je bilo i ocekivano da se unovci njegova dobra igra, zato je Pesic i dosao. S tim sto bih ja za Boacija trazio dosta, centarfori su uvek trazeni, dobio je na samopuzdanju, sve je bolji u igri, tako da bi imao dobru cenu. Naravno da bi bilo dobro kada bi Zvezda mogla da ga zadrzi, ali je tesko finansijski to sve ispratiti. Uz to, ovo je i prilika da se jos dodatno smanji dug. Okosnica tima postoji i za ovu i za sledecu godinu. Tu su Stojkovic, Rodic, Savic, Racic ce napredovati, Jovicic, Krsticic, Luka Adzic stasava, Radonjic. Cak i ne trebaju stranci, Rikardinjo se ne vidi uopste i trebalo bi ga se resiti. Onda kad prakticno nemamo stranaca, treba traziti i dovsti nekog ko zaista vredi.

JA Trener

pre 6 godina

Kangu treba prodati!! Polako uigravati Krsticica i Rikardinja.
Kada se oporavi Branko...bice to dobra ekipica. Isto tako treba prodati Le Taleka. Ali ostaviti Donalda i Boacija. Ako dodje ?uričić onda Boca moze na zimu da se proda ( ako jos uvalja koji gol u LE skocice mu cena)!
Za Kataija nisam bas siguran...mislim da bi krenuo u neko "dokazivanje" i da bi ugusio i Krsticica i Rikardinja.
jos nesto--- malo degutantno zvuci kad se kaze "prodajemo tog i tog igraca,jer im je sada dobra cena" --kao da se ne radi o ljudima....

dirigent

pre 6 godina

Ok, evo ti je taktika. Kanga u Zvezdi prima oko 400,000 evra. Nas najplaćeniji igrač. Ugovor mu ističe na kraju sezone a bar dva kluba mu nude diplo veću platu. Da li Zvezda moze da ga plati 800,000 godišnje? Ne moze. Imamo dugova preko glave, a nismo u Evropi zaradili 100 miliona nego 3, 4 miliona. Da li on vredi toliko para godišnje? Ne, nije toliko dobar. Zvezdi se najviše isplati da ga proda.
(analiticar_amater, 27. avgust 2017 22:55)

Pa s obzirom da smo zaradili za sad ta 3, 4 miliona ( a tokom takmicenja cemo jos vise ) onda bi ga i platio toliko, jer cija je najveca zasluga za to sto smo usli u LE i uzeli te pare ?? Prodavat najbitnije igrace sad kad smo posle 1000 godina usli u LE je ..... ne znam kako to da nazovem...

Miles Davis

pre 6 godina

Boaci ne zna da li odlazi, Djurdjevic ne zna gde ide, kako to uvek u nasoj ligi niko nista ne zna a onda za par dana vidis na vestima vec potpisani ugovori sa klubovima u inostranstvu.

Dejan CZ

pre 6 godina

Kanga i Donald su bili dva glavna igraca koja su nas uvela u LE,sa njima dvojicom u organizaciji igre tim je konacno licio na tim...Igraju pozicije za koje je najteze naci adekvatnu zamenu.Radnika na terenu je najlakse naci,napadaca mozete staviti koga hocete ako tim nema igru da stvori sansu bezvredan je...Mi smo dugo vremena kuburili upravo sa tim problemom i resiti se takva dva igraca je nenadoknadiv gubitak jer takve igrace u kreaciji pogodis jednom u x slucajeva.Za derbi koji osporavaju Kangu,njegova lopta Srnicu kroz celu odbranu partizana je bila dovoljna da se mec resi a sto onaj ne zna da gol da to je druga prica,inace bi Kanga bio ponovo igrac odluke.

Купус

pre 6 godina

Терза не шали се...! Ако је циљ групна фаза, буди доследан једном у животу.

narod

pre 6 godina

Ok, evo ti je taktika. Kanga u Zvezdi prima oko 400,000 evra. Nas najplaćeniji igrač. Ugovor mu ističe na kraju sezone a bar dva kluba mu nude diplo veću platu. Da li Zvezda moze da ga plati 800,000 godišnje? Ne moze. Imamo dugova preko glave, a nismo u Evropi zaradili 100 miliona nego 3, 4 miliona. Da li on vredi toliko para godišnje? Ne, nije toliko dobar. Zvezdi se najviše isplati da ga proda.
(analiticar_amater, 27. avgust 2017 22:55)

Jeste, baš tako svet funkcioniše: mi smo jedini pametni a svi su ostali veverice koje igračima daju duplo veću platu nego što vrede?! Koja to dva kluba nude Kangi 800k platu? On tu platu može da dobije eventualno na Bliskom Istoku ili u Kini ali nije to baš tako prosta matematika, treba otići i živeti u Rijadu ili nekom Gvangžuu. Ne verujem da je igraču koji već najmanje deceniju živi u Evropi to tako jednostavna odluka. Druga stvar, lupetanje je da Kanga dobija 400k platu u Zvezdi. Po mojim informacijama najplaćeniji je Le Talek sa 30k mesečno, odnosno 360k godišnje. Kad sve saberemo i oduzmemo, i Kanga i Boaći bi verovatno bili prezadovoljni platom 400-500k godišnje. Ne znam da li smo u mogućnosti trenutno im ponuditi toliko ali ako hoćemo ozbiljan tim i rezultate u Evropi, toliko mora da se izbroji. Bolje povećati platu igraču koji je već adaptiran i produktivan nego da prodavati za nikakvu specijalnu zaradu i davati iste pare za mačke u džaku.

Taribo West-Zaribo Fest

pre 6 godina

Zar stvarno verujete da Kanga i Boaći vrede 8-9 miliona, kako pišete u komentarima? Pa nisu igrali u npr Rusiji ili Turskoj već u Srpskoj smešnoj ligi... ko je lud dati te pare

analiticar_amater

pre 6 godina

Pa s obzirom da smo zaradili za sad ta 3, 4 miliona ( a tokom takmicenja cemo jos vise ) onda bi ga i platio toliko, jer cija je najveca zasluga za to sto smo usli u LE i uzeli te pare ?? Prodavat najbitnije igrace sad kad smo posle 1000 godina usli u LE je ..... ne znam kako to da nazovem...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (dirigent, 28. avgust 2017 00:29)

Da, zaradili smo 3,4 milona, podelili bonuse igracima, a samo si zboravio na jednu malu sitnicu - dug od blizu 40 miliona evra! Verujem da ti da sitnica nista ne znaci. Da, Kanga nas je uveo u LE, ali ne sam i nije toliko dobar da ga Zvezda duznija od Grcke placa 800,000 po sezonu. Ne, toliku nerealnost i odsustvo bilo kakvog rezona, ja ne znam kako to da nazovem. Coveku istice ugovor na kraju sezone, finansijski pritisak na klub je ogroman, nije realno ocekivati da Zvezda moze jedno igraca toliko da plati samo je problem sto vi ne mozete to da prihvatite. Zamisljate da je ovo igrica i da se moze ponasati kao u "Menadzeru" a realnost je drugacija.

Pedja

pre 6 godina

Kangu obavezno prodati, a dovesti ako je moguce Kataija. Kanga ima preveliku platu, a stranci mu nude i vecu, ne isplati se. Danas je svaku loptu sutirao potpuno bez rezona, umislio da ce sad na svakoj utakmici davati gol. Katai bi bio daleko bolje resenje i povoljnije, a uz to je i nas igrac. Za Boacija je bilo i ocekivano da se unovci njegova dobra igra, zato je Pesic i dosao. S tim sto bih ja za Boacija trazio dosta, centarfori su uvek trazeni, dobio je na samopuzdanju, sve je bolji u igri, tako da bi imao dobru cenu. Naravno da bi bilo dobro kada bi Zvezda mogla da ga zadrzi, ali je tesko finansijski to sve ispratiti. Uz to, ovo je i prilika da se jos dodatno smanji dug. Okosnica tima postoji i za ovu i za sledecu godinu. Tu su Stojkovic, Rodic, Savic, Racic ce napredovati, Jovicic, Krsticic, Luka Adzic stasava, Radonjic. Cak i ne trebaju stranci, Rikardinjo se ne vidi uopste i trebalo bi ga se resiti. Onda kad prakticno nemamo stranaca, treba traziti i dovsti nekog ko zaista vredi.

oreol

pre 6 godina

Kangu prodajte za bar 5 miliona, a na njegovo mesto moze Rikardinjo. On je ionako bio najbolji igrac Serifa igrajuci na mestu plejmejkera...

JA Trener

pre 6 godina

Kangu treba prodati!! Polako uigravati Krsticica i Rikardinja.
Kada se oporavi Branko...bice to dobra ekipica. Isto tako treba prodati Le Taleka. Ali ostaviti Donalda i Boacija. Ako dodje ?uričić onda Boca moze na zimu da se proda ( ako jos uvalja koji gol u LE skocice mu cena)!
Za Kataija nisam bas siguran...mislim da bi krenuo u neko "dokazivanje" i da bi ugusio i Krsticica i Rikardinja.
jos nesto--- malo degutantno zvuci kad se kaze "prodajemo tog i tog igraca,jer im je sada dobra cena" --kao da se ne radi o ljudima....

analiticar_amater

pre 6 godina

ovo moze samo u partizan i zvezdu i nidje vise... ljudi sta ocete ??? Dobili ste pare od LE, zasto bacanje pare na nove igrace kad vec imamo one koji nam.odgovaraju ?? Kakva je to taktika ??? Jeste li normalni ?? To nije plan nikakav za buducnost vec pare odma i sad pa koliko god... Kanga nam treba odlican je, Boaci takodje, ponudite im vise para, svakako ce na zimski rok vrijedjet duplo vise posle utakmica u ligi Evrope... Jel realno da nam ovo rade ???
 (dirigent, 27. avgust 2017 22:44)
Ok, evo ti je taktika. Kanga u Zvezdi prima oko 400,000 evra. Nas najplaćeniji igrač. Ugovor mu ističe na kraju sezone a bar dva kluba mu nude diplo veću platu. Da li Zvezda moze da ga plati 800,000 godišnje? Ne moze. Imamo dugova preko glave, a nismo u Evropi zaradili 100 miliona nego 3, 4 miliona. Da li on vredi toliko para godišnje? Ne, nije toliko dobar. Zvezdi se najviše isplati da ga proda.

Слободан

pre 6 godina

Ако се ичему надате,Кангу не смете да продате. Иначе танко у Европи,а следећем дербију глат губите

analiticar_amater

pre 6 godina

Ljudi Zvezda nema finansijskog kapaciteta da zadrži sve igrace na okupu i nekoga će morati da proda. Kanga je ubedljivo nas najplaćeniji igrač a stranci mu nude duplo veću platu. Zvezda ne moze to da isprati. Covek nas jeste uveo u LE ali realno nije vredan dupliranja ugovora. Zvezdi je bolje da ga proda nego da mu duplira platu jer nemamo mogućnosti za tako nesto i nije realno da ga zadržimo. Bolje prodati njega i zadržati Boaćija koji je tek potpisao trogodišnji ugovor sto nas stavlja u mnogo bolju poziciju.

Олд Скул 1989

pre 6 godina

Информације које се могу наћи је да желе да позајме Ђуричића (Филипа) и да врате Катаија. Канга је прави плејмејкер и ја га не бих пуштао јер мислим да је важан за екипу. Недисциплинован јесте, али је квалитет. Крстичић је добар, ОК центаршут је показао у неколико наврата, али је тек стигао и биће добро појачање. Боаћија би био грех пустити за та 4 милиона колико нуди Копенхаген. Браћа Илић који заједно немају полувреме озбиљног фудбала су продати за 5.5 милиона евра. Какви пањеви иду за по 15-20 милиона, Боаћи је за њих Адријано лично.
Ја рецимо верујем у Рикардиња, види се да дечко има идеју и пас, али мора да игра на Кангиној позицији, па мислим да ће га од пролећа форсирати.
Још једна информација, шок дана, Јувентус наводно нуди 6 милиона за Рачића?!?! Да ли се ја заиста толико не разумем у фудбал кад Рачић вреди више од Боаћија?
П.С. Биће за ЛЕ то ОК, верујем у Милоја и момке.
Објавите коментар.

analiticar_amater

pre 6 godina

Ако се ичему надате,Кангу не смете да продате. Иначе танко у Европи,а следећем дербију глат губите
(Слободан, 27. avgust 2017 22:30
Zvezda nema nikakav imperativ da uradi bilo sta u grupi LE niti je Kanga garancija prolaska grupe. Nije on Mesi. Ali ovo da sledeći derbi glat gubimo bez Kange... Pa ljudi kakve su to besmislene i paušalne ocene? Kao danas bi smo.izgubili da nije bilo.nejga? Od njega danas vise stete nego koristi. Analizirate kao da pričate o video igrici i kao da ke sve prosto kao 2 i 2.

jako i do samog kraja

pre 6 godina

Boća jedino ako je nešto potpisao pre Krasnodara a da mi ne znamo, ovako stvarno nema logike da ide. Igraće le, još protiv omiljenog Arsenala i ako dao Bog uzmemo titulu, natrpaće mreže i posle može da oproba i pretkola lš. Klasičnih špiceva poput njega je sve manje, tu bez 8 milovana nema pregovora.

Vrući pas

pre 6 godina

Kanga mora da ostane. Prosto i jednostavno mora! Ako vam treba još para prodajte Boaćija i gurajte Pešića, ali šta ako se ne daj bože on povredi?

očigledno

pre 6 godina

Ne igrajte se i dajte im jake ugovore, sami kazu da zele da ostanu, ali nece da igraju za kikiriki, pare od evrope dati da se zadrzi trenutni tim, ako odu glavni igraci ni od titule nema nista...

Milan

pre 6 godina

Umesto da zapnu iz petnih žila da sačuvaju ovaj tim oni bi da prodaju dva najbolja igrača, e moja uboga sirotinjo! Pa prodajte ove šodere što ste doveli a što ih nigde nema, Rikardinja i bratiju. Zamislite jednu Barselonu koja pred Ligu Šampiona oće da proda Mesija i Suareza. Ko bre da nam zameni Kangu sad, ko da zameni Boaćija, ako sad odu onda stvarno treba da vas je sve blam! Da nismo prošli u Ligu Evrope bilo bi ok da ih prodate, ali sad?!?!?!? U pamet se uzmite, uzećete duplo više za njih posle mečeva sa Arsenalom i Kelnom!

dirigent

pre 6 godina

ovo moze samo u partizan i zvezdu i nidje vise... ljudi sta ocete ??? Dobili ste pare od LE, zasto bacanje pare na nove igrace kad vec imamo one koji nam.odgovaraju ?? Kakva je to taktika ??? Jeste li normalni ?? To nije plan nikakav za buducnost vec pare odma i sad pa koliko god... Kanga nam treba odlican je, Boaci takodje, ponudite im vise para, svakako ce na zimski rok vrijedjet duplo vise posle utakmica u ligi Evrope... Jel realno da nam ovo rade ???

Taribo West-Zaribo Fest

pre 6 godina

Zar stvarno verujete da Kanga i Boaći vrede 8-9 miliona, kako pišete u komentarima? Pa nisu igrali u npr Rusiji ili Turskoj već u Srpskoj smešnoj ligi... ko je lud dati te pare

SS

pre 6 godina

Opet neki glupi potezi pa i Kanga i Boaci ce mnogo vise vredeti posle LE,ako se prodaju onda to uraditi na zimu ne ovako rano!Da ne pominjem borbu za titulu,usli ste u LE dobili pare i sada da prodajete najbolje igrace??Neshvatljivo,isto kao Partizan za Djurdjevica

baldhawk

pre 6 godina

Kako su vec izlizane i stereotipne izjave fudbalera oba kluba. "ne znam ja nista" "klub se pita", "sve je u rukama menadzera" etc etc... I na kraju svi odu. I ne krivim ja te igrace, nego ta neka pseudomistika, a sve se zna. Meni je normalno da je to biznis i da oni igraju za pare a ne zbog lepe zemlje i ljubavi, od toga ti je prijatnije, ali se od toga ne zivi. I zato treba reci kako stoje stvari.

Купус

pre 6 godina

Терза не шали се...! Ако је циљ групна фаза, буди доследан једном у животу.

dirigent

pre 6 godina

Ok, evo ti je taktika. Kanga u Zvezdi prima oko 400,000 evra. Nas najplaćeniji igrač. Ugovor mu ističe na kraju sezone a bar dva kluba mu nude diplo veću platu. Da li Zvezda moze da ga plati 800,000 godišnje? Ne moze. Imamo dugova preko glave, a nismo u Evropi zaradili 100 miliona nego 3, 4 miliona. Da li on vredi toliko para godišnje? Ne, nije toliko dobar. Zvezdi se najviše isplati da ga proda.
(analiticar_amater, 27. avgust 2017 22:55)

Pa s obzirom da smo zaradili za sad ta 3, 4 miliona ( a tokom takmicenja cemo jos vise ) onda bi ga i platio toliko, jer cija je najveca zasluga za to sto smo usli u LE i uzeli te pare ?? Prodavat najbitnije igrace sad kad smo posle 1000 godina usli u LE je ..... ne znam kako to da nazovem...

Miles Davis

pre 6 godina

Boaci ne zna da li odlazi, Djurdjevic ne zna gde ide, kako to uvek u nasoj ligi niko nista ne zna a onda za par dana vidis na vestima vec potpisani ugovori sa klubovima u inostranstvu.

Dejan CZ

pre 6 godina

Kanga i Donald su bili dva glavna igraca koja su nas uvela u LE,sa njima dvojicom u organizaciji igre tim je konacno licio na tim...Igraju pozicije za koje je najteze naci adekvatnu zamenu.Radnika na terenu je najlakse naci,napadaca mozete staviti koga hocete ako tim nema igru da stvori sansu bezvredan je...Mi smo dugo vremena kuburili upravo sa tim problemom i resiti se takva dva igraca je nenadoknadiv gubitak jer takve igrace u kreaciji pogodis jednom u x slucajeva.Za derbi koji osporavaju Kangu,njegova lopta Srnicu kroz celu odbranu partizana je bila dovoljna da se mec resi a sto onaj ne zna da gol da to je druga prica,inace bi Kanga bio ponovo igrac odluke.

narod

pre 6 godina

Ok, evo ti je taktika. Kanga u Zvezdi prima oko 400,000 evra. Nas najplaćeniji igrač. Ugovor mu ističe na kraju sezone a bar dva kluba mu nude diplo veću platu. Da li Zvezda moze da ga plati 800,000 godišnje? Ne moze. Imamo dugova preko glave, a nismo u Evropi zaradili 100 miliona nego 3, 4 miliona. Da li on vredi toliko para godišnje? Ne, nije toliko dobar. Zvezdi se najviše isplati da ga proda.
(analiticar_amater, 27. avgust 2017 22:55)

Jeste, baš tako svet funkcioniše: mi smo jedini pametni a svi su ostali veverice koje igračima daju duplo veću platu nego što vrede?! Koja to dva kluba nude Kangi 800k platu? On tu platu može da dobije eventualno na Bliskom Istoku ili u Kini ali nije to baš tako prosta matematika, treba otići i živeti u Rijadu ili nekom Gvangžuu. Ne verujem da je igraču koji već najmanje deceniju živi u Evropi to tako jednostavna odluka. Druga stvar, lupetanje je da Kanga dobija 400k platu u Zvezdi. Po mojim informacijama najplaćeniji je Le Talek sa 30k mesečno, odnosno 360k godišnje. Kad sve saberemo i oduzmemo, i Kanga i Boaći bi verovatno bili prezadovoljni platom 400-500k godišnje. Ne znam da li smo u mogućnosti trenutno im ponuditi toliko ali ako hoćemo ozbiljan tim i rezultate u Evropi, toliko mora da se izbroji. Bolje povećati platu igraču koji je već adaptiran i produktivan nego da prodavati za nikakvu specijalnu zaradu i davati iste pare za mačke u džaku.

analiticar_amater

pre 6 godina

Pa s obzirom da smo zaradili za sad ta 3, 4 miliona ( a tokom takmicenja cemo jos vise ) onda bi ga i platio toliko, jer cija je najveca zasluga za to sto smo usli u LE i uzeli te pare ?? Prodavat najbitnije igrace sad kad smo posle 1000 godina usli u LE je ..... ne znam kako to da nazovem...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (dirigent, 28. avgust 2017 00:29)

Da, zaradili smo 3,4 milona, podelili bonuse igracima, a samo si zboravio na jednu malu sitnicu - dug od blizu 40 miliona evra! Verujem da ti da sitnica nista ne znaci. Da, Kanga nas je uveo u LE, ali ne sam i nije toliko dobar da ga Zvezda duznija od Grcke placa 800,000 po sezonu. Ne, toliku nerealnost i odsustvo bilo kakvog rezona, ja ne znam kako to da nazovem. Coveku istice ugovor na kraju sezone, finansijski pritisak na klub je ogroman, nije realno ocekivati da Zvezda moze jedno igraca toliko da plati samo je problem sto vi ne mozete to da prihvatite. Zamisljate da je ovo igrica i da se moze ponasati kao u "Menadzeru" a realnost je drugacija.