Utorak, 22.08.2017.

22:50

LŠ: Marin utišao Rujevicu, Maribor ponovo u eliti!

Posle škotskog Seltika, prolaz u grupnu fazu Lige šampiona obezbedile su ekipe Olimpijakosa, Maribora, Napolija i Sevilje.

Izvor: B92

LŠ: Marin utišao Rujevicu, Maribor ponovo u eliti! IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

64 Komentari

Sortiraj po:

Slobinator

pre 6 godina

ovo mi je najjače kad pišete da je Maribor imao sreće u ždrijebu... alo, bili su NOSITELJI, s kime da igraju, s Barcelonom?!
(zg, 23. avgust 2017 10:12)
Izem ti fudbal kad je Maribor NOSITELJ!Znači da je sve otišlo u Honduras

Lepi Dasa

pre 6 godina

Zar se stadion Rijeke ne zove Kantrida?
(Joja, 23. avgust 2017 08:03)

Da, ali je Rujevica privremeni stadion jer se gradi nova Kantrida.

Dado

pre 6 godina

Dacha@ Maribor je bio nosilac i to u SVIM krugovima kvalifikacija. Pa čak i u playoffu. Pogledaj malo bolje. A zašto so bili nosioci? Pa zato jer predhodnih sezona Evrope nisu završavali u sezoni kupanja.

SIN LOVCA NA MEDVEDE

pre 6 godina

Rang lista kluba EX YU: Dinamo, Maribor, Rijeka, Partizan, Osjek, Vardar, Hajduk,Zvezda, Rabotnički, Zrinjski, Škendija, Vojvodina...

Miki

pre 6 godina

Realno tezi je put zvezdi put do LE nego mariboru do LS , zvezda na spartu i kranaodar ovi na islandski HF i izrelski haopel, dakle mnigi teze za zvedu, ali sta se tu moze takva su pravila ipak su te ekipe sampioni svojih drzava...

veliki strumf

pre 6 godina

Rijeka je ispala zbog nepotrebnog crvenog kartona u Pireju i primljenog gola u 93. minutu. A vodili su 1-0... Sinoc je Oly samo rutinski odradio posao.

dr NS

pre 6 godina

Mislim da je liga šampiona preveliki zalogaj za bilo koji klub iz regiona. Bolje igrati ligu evrope nego biti topovsko meso velikima

zex

pre 6 godina

Dejam
Nemozes uporedjivati Maribor i Zvezdu jer Zvezda nema ni blizu lak zreb godinama unazad, znaci pakleno je tesko a i velik psiholoska barijera prosto neda igracima Zvezde da udji u grupu.I sutra ce biti tesko ne zbog kvaliteta Rusa koji nisu bolji ali nemaju pritisak moranja.

Kekec

pre 6 godina

Da je Maribor ove godine dobio relativno lake suparnike u kvalifikacijama trebao je prvo postati nosioc, a to se postane sa rezultatima, kad pobediš puno jače protivnike u prošlim kvalifikacijama!

Zokara

pre 6 godina

Bravo za Maribor! Tako ti je to kada se radi planski na duge staze, a ne iz danas na sutra pa tako u krug. Za sve one koji stavljate komentare tipa "i Zvezda i Partizan bi mogli takve protivnike", jeste culi za koeficiente? I opet se vracamo kod planskog rada...

Dacha

pre 6 godina

Danas je mnogo lakse kvalifikovati se kao sampion svoje drzave u Ligu sampiona nego u Ligu Evrope,sve sto ti treba je uigran tim i malo srece,ocigledan takav primer je Maribor,koji nije bio nosilac ali ga je pogledala sreca,bosanci,pa islandjani i na kraju izraelci,realno smesan zreb u odnosu na npr Zvezdin za ligu Evrope,prvo maltezani (jedini slabiji protivnici),zatim Sparta iz Praga i u plej ofu Krasnodar,realno svako od njih bi se kvalifikovao u Ligu sampiona da je imao protivnike kao Maribor racunajuci i njih.

Ja

pre 6 godina

114349 stanovnika ima Maribor a za 3 godine 2 puta u LS. Pritom im je nacionalni sport skijanje ili ski skokovi. A dobri su i u košarci i rukometu. Šta našim velikanima fali? Da li druge vodje navijača ili uprava? Možda čekaju da krene izvoz mercedesa?
(Ludi Milojko, 22. avgust 2017 23:47)

Fali nam Čeferin...

Mislim, dakle postojim

pre 6 godina

@Sevilja ocigledno namestila X. Provaljena utakmica. Al sta ces, Spanci su to. Nadam se da ce s Liverpulom u grupi da ih istresu iz gaca i osvete im se za ono finale LE.
(chemistry, 22. avgust 2017 23:24)
Liverpul da ih "istrese iz gaca"? Smešno. Cekaj prvo da Liverpul udje u LS, a da ih istrese mozda moze Bajern, Psz itd, a i oni tesko da bi ih bas istresili tek tako, a Liverpul nema sanse, oni su tu negde na istom nivou bar, ako vec i Sevilja nije bolja. A sto se tice uspeha u evropi vec duze vreme unazad, da ne racunamo davnu prošlost, tu je ta Sevilja mnogo bolja od Liverpula.

Kolumbo

pre 6 godina

Maribor u ligi sampiona,po 2x u zadnje 4godine,uz to su jos 3x igrali ligu evrope u poslednjih 7 godina.Budzet Maribora je oko 6 milijona evra,ali oni sa takvim budzetom to uspevaju.Mislim da je budzet Zvezde i Partizana oko 12 milijona ali Zvezda nista,dok Partizan tu i tamo ubode ligu evrope a eto jesu i ligu sampiona 1x u poslednjih 7 godina.A razlika je u tome sto Maribor menja najvise 2-3 igraca svake godine,dok nasi klubovi svake godine menjaju najmanje 7-8 standardnih prvotimaca,nigde kontinuitet,samo da se uzme bilo kakva lova,daj sta das i vodi ga.Zato slovenci imaju to sto mi sanjamo.Oni lagano u ligi sampiona a mi se tresemo za ligu evrope.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Dejan, 22. avgust 2017 23:34)
Samo što je razlika u tome što je Mariborovih 6 miliona realan budžet i konstantno su u plusu a Zvezda(-50 miliona)i Partizan(-20 miliona)nemogu nikako da imaju budžet 12 miliona jer je to u ovom trenutku nerealno.

Pera

pre 6 godina

Bravo za Maribor, vec treci put igraju LS, i to sigurno nije slucajnost. Nerviram se kada vidim ove izraelske klubove u evropskim takmicenjima, nemaju nikakve veze sa Evropom bre, nek igraju u Azijskim takmicenjima. Ili je evropska LS ili nije, ako nije nek igraju i ovi iz Sirije ili Iraka, podjednako su daleko od Evrope kao i Izrael!
(onako usput, 22. avgust 2017 23:08)

Onog trenutka kad u sred Beograda ili Zagreba budu igrali Dinamo i Zvezda bez policijskog nadzora sa sve "bojsima" i "delijama" na tribinama, tad će i Izrael igrati protiv neke arapske države na njihovom stadionu...

libero

pre 6 godina

Nekada u onoj čuvenoj ligi SFRJ taj isti Maribor je bio tek povremeni učesnik te lige i mogli su ga i Zvezda i Partizan i ostali iz "velike četvorke" pobeđivati rutinski i sa rezervnim ekipama a evo gde je danas taj isti Maribor a gde su Zvezda i Partizan sada!
(Ivan, 22. avgust 2017 23:16)
Pa čak ni povremeni učesnik. Proveli su ukupno pet sezona u prvoj sfrj ligi. Ispali su 1970-e i nisu se više nikad vratili. Gledao sam ih povremeno uživo dok su igrali u drugoj ligi zapad, bivše države, koja je po kvalitetu, uzgred budi rečeno, bila bundes liga za ovu našu današnju 'elitnu'

fudbalski ekspert

pre 6 godina

NK Maribor je u Ligi sampiona!
I to ne prvi put!
U vise navrata se ovaj Jugoslovenski drugoligas plasirao u lukrativnu UEFA Ligu sampiona!

Zasto bi jedan Maribor drzao u senci i u debeloj fudbalskoj zabiti i provinciji Jugoslovenske velikane Crvenu zvezdu i Partizan?
Odgovor je naravno u luzerskoj mantri "Liga Evrope je realnost" koju kao papagaji ponavljaju direktori i predsednici koji ocigledno nisu su dorasli da budu u Crvenoj zvezdi i Partizanu, a kamoli da ih vode!

Liga sampiona je realnost! To je uzvik fudbalskih radnika iz Maribora, sa njihove fudbalske bombone, izuzetno funkcionalnog i racionalnog pravog fudbalskog stadiona u Ljudskom vrtu!

Daleko je to od slike razvaljenih rupa u koje su se nazalost pretvorili nasi stadioni zbog javasluka, bezobrazluka i nesposobnosti ljudi koji vode fudbal u Srbiji!

NBGD

pre 6 godina

Rijeka ce izbaciti Olimpijakos,smejali se vi ili ne na ovaj komentar
(dada, 04. avgust 2017 12:31)



Rijeka ce da pokaze kako se izbacuje Oly... Liv ne baš lak dvomec, Nica - Napoli u najavi mnogo dobri dueli...
(Djole***, 04. avgust 2017 12:29)

E moji vi...cuvao sam ove komentare...Rijeka prolazi? smesni ste

onako usput

pre 6 godina

Bravo za Maribor, vec treci put igraju LS, i to sigurno nije slucajnost. Nerviram se kada vidim ove izraelske klubove u evropskim takmicenjima, nemaju nikakve veze sa Evropom bre, nek igraju u Azijskim takmicenjima. Ili je evropska LS ili nije, ako nije nek igraju i ovi iz Sirije ili Iraka, podjednako su daleko od Evrope kao i Izrael!

GOAT lista

pre 6 godina

Evo Maribor u ligi sampiona, a slavna zvezda ce nam ispasti u cetvrtak u kvalifikacijama za ligu evrope. Slavna zvezda takodje nikada nije ni bila u novim formatima (ligi sampiona i evrope)

NBGD

pre 6 godina

Rijeka ce izbaciti Olimpijakos,smejali se vi ili ne na ovaj komentar
(dada, 04. avgust 2017 12:31)



Rijeka ce da pokaze kako se izbacuje Oly... Liv ne baš lak dvomec, Nica - Napoli u najavi mnogo dobri dueli...
(Djole***, 04. avgust 2017 12:29)

E moji vi...cuvao sam ove komentare...Rijeka prolazi? smesni ste

Mikii

pre 6 godina

Rijeka, Partizan, Zvezda i slicna boranija od klubova prvenstveno nema mentalnu snagu za pobedjivanje klubova kao sto je Olimpijakos. Ma koliko oni bili "nista posebno", za nabrojane pilićare ce u narednih 700 godina biti Real Madrid licno.

Bumerang

pre 6 godina

Očekivano. Maribor ne propušta "zicer". Rijeka je mogla ispasti i u prošlom kolu kada se "provukla" protiv Salzburga. Olimpijakos ni kriv ni dužan u LŠ. Naleteo na Partizan i Rijeku, što je za ovaj tim od 80 miliona rutina. Napoli, Sevilja i Seltik, očekivano. Biće dobra LŠ ove godine. Nadam se da će i sutra proći favoriti pa da gledamo dobar fudbal.

Realno

pre 6 godina

Svaka šuša igra ligu šampiona...čuj Maribor koji u kvalifikacijama igra protiv Zrinjskog,Hafnafjordura i Ber Ševe ?!?! Cirkus za sve pare....

realno

pre 6 godina

Olimpijakos je imao mnogo vise vremena da uigra ekiou do utakmice protiv Rijeke. Protiv Partizana su zaista jos uvek bili neuigrani tako da je Rijeka imala mnogo tezi posao od Partizana. Na kraju krajeva, ta Rijeka se plasirala sada u LE, sto ce Partizan tesko ostvariti. Kako god okrenes i obrnes hrvatski i klupski i reprezentativni fudbal je bolji od srpskog!

Ivan

pre 6 godina

Toliko o tome da je Olimpijakos ocajan, a Partizan preslab.
(sick, 22. avgust 2017 23:04)

Naravno da Olimpijakos nije očajan, naprotiv, dobar tim je, koji je zasluženo u Ligi Šampiona, baš zato je Partizana sasvim rutinski dobio, sa 50% snage! Gledajte vi šta ćete protiv Videotona jer i on je prejak za vaš tim, pustite vi Olimpijakos, naravno da je prejak i miljama udaljen i od vas a i od nas!

Liverpool Man

pre 6 godina

Sta sas treba da pljujemo Rijeku? Svaka njoma cast sto su stigli na korak od LS. Oly je prejaka ekipa...A opet je Rijeka mogla da napravi cudo. Cestitke komsije, nadam se da cete imati vise srece mozda sledece godine.

igor

pre 6 godina

Rijeka kao Partizan, sami sebi dali gol, ostavljen preveliki prostor za Marina. Provukose se Grci u ls, na nase i rijecke gluposti, a tamo ce sluziti za gol razliku.
Sto se tice Maribora, samo dve reci smesan zreb(Bosanci, Islandjani i Izraelci)

Slavina

pre 6 godina

Toliko o tome da je Olimpijakos ocajan, a Partizan preslab.
(sick, 22. avgust 2017 23:04)

Sto ne odgleda utakmicu pa onda da komentarises? Igraci Rijeke se ispromasivali, cak su imali sanse koje su vise nego stopostotne.. Oli je dao gol iz kontre... Ove godine je Oli presmijesan za razliku od proslih, al i tako slabi su Partizanu dali pet golova... Sa druge strane znam da je Videoton 'sila' od kluba, ali onakav mec odigrat protiv njih, bez sanse je ravno katastrofi...

spokoribi

pre 6 godina

Hapoel je sve samo ne smešna ekipa. Prošle godine su izbacili Olimpijakos, ove Ludogorec, dve godine u nizu su šampioni države ispred Makabija iz Tel Aviva. Svaka čast Mariboru!

chemistry

pre 6 godina

Sevilja ocigledno namestila X. Provaljena utakmica. Al sta ces, Spanci su to. Nadam se da ce s Liverpulom u grupi da ih istresu iz gaca i osvete im se za ono finale LE.

Starac Fočo od stotinu ljeta

pre 6 godina

Ovaj napoli realno mnogo lepo igra po meni najlepsi fudbal u italiji igraju i po meni mislim da moze dosta da doguraju u ls jedino ako ne nalete na ove velike klubove u ls kao prosle godine ma real

Ivan

pre 6 godina

Bravo za Maribor i sve čestitke!! Eto Maribor je još jednom pokazao i dokazao kako se pravilno vođstvo i pravilna politika kluba i to u ovom slučaju jednog malog kluba sa ovih prostora sa ograničenim budžetom, i te kako isplati! Nekada u onoj čuvenoj ligi SFRJ taj isti Maribor je bio tek povremeni učesnik te lige i mogli su ga i Zvezda i Partizan i ostali iz "velike četvorke" pobeđivati rutinski i sa rezervnim ekipama a evo gde je danas taj isti Maribor a gde su Zvezda i Partizan sada! Ovo je Mariboru već treći ili četvrti put da zaigra u Ligi Šampiona eto, pravilna politika uprave tog kluba donosi rezultate i zaradu! Što se Rijeke tiče zaista Olimpijakos je bio bolji tim, jednostavno nakon pogotka za 1:0 Olimpijakos je sasvim rutinski utakmicu priveo kraju iako je do kraja u tom trenutku kada su postigli gol bilo još čitavih sat vremena, tako da je pokazao da je bolji tim i ide zasluženo u Ligu Šampiona ali Riječani su sasvim solidna ekipa, napraviće solidne rezultate u Ligi Evrope siguran sam!

Topcina

pre 6 godina

Ako izuzmemo to da je Maribor u zdravim rukama što se upravljačke strukture tiče imali su realno i puno sreće u žrebu,mislim da bi i Partizan i Zvezda čak i lakše nego Maribor prošli ove protivnike koje su oni imali ove kvalifikacije

Zigzag

pre 6 godina

E moji vi...cuvao sam ove komentare...Rijeka prolazi? smesni ste
(NBGD, 22. avgust 2017 23:17)koja bolest,nego reci nam gdje si cuvao komentare hahaha?

Ludi Milojko

pre 6 godina

114349 stanovnika ima Maribor a za 3 godine 2 puta u LS. Pritom im je nacionalni sport skijanje ili ski skokovi. A dobri su i u košarci i rukometu. Šta našim velikanima fali? Da li druge vodje navijača ili uprava? Možda čekaju da krene izvoz mercedesa?

Kouč

pre 6 godina

Sve čestitke Mariboru opet su u LŠ alal im vera! Gledajte zvezdaši i partizanovci (i sam sam zvezdaš!) kako se upornim radom i kako se pravilnim vođenjem kluba dolazi do učešća u jednoj eliti poput LŠ! I to je Maribor postao veoma čest učesnik u LŠ evo već treći put su u tom elitnom nadmetanju najboljih evro klubova. Što se Riječana tiče pružili su dobar otpor Olipijakosu ali nije se moglo dalje, sve najbolje i njima u LE!

Dejan

pre 6 godina

Maribor u ligi sampiona,po 2x u zadnje 4godine,uz to su jos 3x igrali ligu evrope u poslednjih 7 godina.Budzet Maribora je oko 6 milijona evra,ali oni sa takvim budzetom to uspevaju.Mislim da je budzet Zvezde i Partizana oko 12 milijona ali Zvezda nista,dok Partizan tu i tamo ubode ligu evrope a eto jesu i ligu sampiona 1x u poslednjih 7 godina.A razlika je u tome sto Maribor menja najvise 2-3 igraca svake godine,dok nasi klubovi svake godine menjaju najmanje 7-8 standardnih prvotimaca,nigde kontinuitet,samo da se uzme bilo kakva lova,daj sta das i vodi ga.Zato slovenci imaju to sto mi sanjamo.Oni lagano u ligi sampiona a mi se tresemo za ligu evrope.

Ludi Milojko

pre 6 godina

114349 stanovnika ima Maribor a za 3 godine 2 puta u LS. Pritom im je nacionalni sport skijanje ili ski skokovi. A dobri su i u košarci i rukometu. Šta našim velikanima fali? Da li druge vodje navijača ili uprava? Možda čekaju da krene izvoz mercedesa?

spokoribi

pre 6 godina

Hapoel je sve samo ne smešna ekipa. Prošle godine su izbacili Olimpijakos, ove Ludogorec, dve godine u nizu su šampioni države ispred Makabija iz Tel Aviva. Svaka čast Mariboru!

onako usput

pre 6 godina

Bravo za Maribor, vec treci put igraju LS, i to sigurno nije slucajnost. Nerviram se kada vidim ove izraelske klubove u evropskim takmicenjima, nemaju nikakve veze sa Evropom bre, nek igraju u Azijskim takmicenjima. Ili je evropska LS ili nije, ako nije nek igraju i ovi iz Sirije ili Iraka, podjednako su daleko od Evrope kao i Izrael!

Topcina

pre 6 godina

Ako izuzmemo to da je Maribor u zdravim rukama što se upravljačke strukture tiče imali su realno i puno sreće u žrebu,mislim da bi i Partizan i Zvezda čak i lakše nego Maribor prošli ove protivnike koje su oni imali ove kvalifikacije

Dejan

pre 6 godina

Maribor u ligi sampiona,po 2x u zadnje 4godine,uz to su jos 3x igrali ligu evrope u poslednjih 7 godina.Budzet Maribora je oko 6 milijona evra,ali oni sa takvim budzetom to uspevaju.Mislim da je budzet Zvezde i Partizana oko 12 milijona ali Zvezda nista,dok Partizan tu i tamo ubode ligu evrope a eto jesu i ligu sampiona 1x u poslednjih 7 godina.A razlika je u tome sto Maribor menja najvise 2-3 igraca svake godine,dok nasi klubovi svake godine menjaju najmanje 7-8 standardnih prvotimaca,nigde kontinuitet,samo da se uzme bilo kakva lova,daj sta das i vodi ga.Zato slovenci imaju to sto mi sanjamo.Oni lagano u ligi sampiona a mi se tresemo za ligu evrope.

NBGD

pre 6 godina

Rijeka ce izbaciti Olimpijakos,smejali se vi ili ne na ovaj komentar
(dada, 04. avgust 2017 12:31)



Rijeka ce da pokaze kako se izbacuje Oly... Liv ne baš lak dvomec, Nica - Napoli u najavi mnogo dobri dueli...
(Djole***, 04. avgust 2017 12:29)

E moji vi...cuvao sam ove komentare...Rijeka prolazi? smesni ste

Mikii

pre 6 godina

Rijeka, Partizan, Zvezda i slicna boranija od klubova prvenstveno nema mentalnu snagu za pobedjivanje klubova kao sto je Olimpijakos. Ma koliko oni bili "nista posebno", za nabrojane pilićare ce u narednih 700 godina biti Real Madrid licno.

Liverpool Man

pre 6 godina

Sta sas treba da pljujemo Rijeku? Svaka njoma cast sto su stigli na korak od LS. Oly je prejaka ekipa...A opet je Rijeka mogla da napravi cudo. Cestitke komsije, nadam se da cete imati vise srece mozda sledece godine.

Ivan

pre 6 godina

Bravo za Maribor i sve čestitke!! Eto Maribor je još jednom pokazao i dokazao kako se pravilno vođstvo i pravilna politika kluba i to u ovom slučaju jednog malog kluba sa ovih prostora sa ograničenim budžetom, i te kako isplati! Nekada u onoj čuvenoj ligi SFRJ taj isti Maribor je bio tek povremeni učesnik te lige i mogli su ga i Zvezda i Partizan i ostali iz "velike četvorke" pobeđivati rutinski i sa rezervnim ekipama a evo gde je danas taj isti Maribor a gde su Zvezda i Partizan sada! Ovo je Mariboru već treći ili četvrti put da zaigra u Ligi Šampiona eto, pravilna politika uprave tog kluba donosi rezultate i zaradu! Što se Rijeke tiče zaista Olimpijakos je bio bolji tim, jednostavno nakon pogotka za 1:0 Olimpijakos je sasvim rutinski utakmicu priveo kraju iako je do kraja u tom trenutku kada su postigli gol bilo još čitavih sat vremena, tako da je pokazao da je bolji tim i ide zasluženo u Ligu Šampiona ali Riječani su sasvim solidna ekipa, napraviće solidne rezultate u Ligi Evrope siguran sam!

Bumerang

pre 6 godina

Očekivano. Maribor ne propušta "zicer". Rijeka je mogla ispasti i u prošlom kolu kada se "provukla" protiv Salzburga. Olimpijakos ni kriv ni dužan u LŠ. Naleteo na Partizan i Rijeku, što je za ovaj tim od 80 miliona rutina. Napoli, Sevilja i Seltik, očekivano. Biće dobra LŠ ove godine. Nadam se da će i sutra proći favoriti pa da gledamo dobar fudbal.

Realno

pre 6 godina

Svaka šuša igra ligu šampiona...čuj Maribor koji u kvalifikacijama igra protiv Zrinjskog,Hafnafjordura i Ber Ševe ?!?! Cirkus za sve pare....

GOAT lista

pre 6 godina

Evo Maribor u ligi sampiona, a slavna zvezda ce nam ispasti u cetvrtak u kvalifikacijama za ligu evrope. Slavna zvezda takodje nikada nije ni bila u novim formatima (ligi sampiona i evrope)

Ivan

pre 6 godina

Toliko o tome da je Olimpijakos ocajan, a Partizan preslab.
(sick, 22. avgust 2017 23:04)

Naravno da Olimpijakos nije očajan, naprotiv, dobar tim je, koji je zasluženo u Ligi Šampiona, baš zato je Partizana sasvim rutinski dobio, sa 50% snage! Gledajte vi šta ćete protiv Videotona jer i on je prejak za vaš tim, pustite vi Olimpijakos, naravno da je prejak i miljama udaljen i od vas a i od nas!

Kouč

pre 6 godina

Sve čestitke Mariboru opet su u LŠ alal im vera! Gledajte zvezdaši i partizanovci (i sam sam zvezdaš!) kako se upornim radom i kako se pravilnim vođenjem kluba dolazi do učešća u jednoj eliti poput LŠ! I to je Maribor postao veoma čest učesnik u LŠ evo već treći put su u tom elitnom nadmetanju najboljih evro klubova. Što se Riječana tiče pružili su dobar otpor Olipijakosu ali nije se moglo dalje, sve najbolje i njima u LE!

igor

pre 6 godina

Rijeka kao Partizan, sami sebi dali gol, ostavljen preveliki prostor za Marina. Provukose se Grci u ls, na nase i rijecke gluposti, a tamo ce sluziti za gol razliku.
Sto se tice Maribora, samo dve reci smesan zreb(Bosanci, Islandjani i Izraelci)

Starac Fočo od stotinu ljeta

pre 6 godina

Ovaj napoli realno mnogo lepo igra po meni najlepsi fudbal u italiji igraju i po meni mislim da moze dosta da doguraju u ls jedino ako ne nalete na ove velike klubove u ls kao prosle godine ma real

Slavina

pre 6 godina

Toliko o tome da je Olimpijakos ocajan, a Partizan preslab.
(sick, 22. avgust 2017 23:04)

Sto ne odgleda utakmicu pa onda da komentarises? Igraci Rijeke se ispromasivali, cak su imali sanse koje su vise nego stopostotne.. Oli je dao gol iz kontre... Ove godine je Oli presmijesan za razliku od proslih, al i tako slabi su Partizanu dali pet golova... Sa druge strane znam da je Videoton 'sila' od kluba, ali onakav mec odigrat protiv njih, bez sanse je ravno katastrofi...

NBGD

pre 6 godina

Rijeka ce izbaciti Olimpijakos,smejali se vi ili ne na ovaj komentar
(dada, 04. avgust 2017 12:31)



Rijeka ce da pokaze kako se izbacuje Oly... Liv ne baš lak dvomec, Nica - Napoli u najavi mnogo dobri dueli...
(Djole***, 04. avgust 2017 12:29)

E moji vi...cuvao sam ove komentare...Rijeka prolazi? smesni ste

realno

pre 6 godina

Olimpijakos je imao mnogo vise vremena da uigra ekiou do utakmice protiv Rijeke. Protiv Partizana su zaista jos uvek bili neuigrani tako da je Rijeka imala mnogo tezi posao od Partizana. Na kraju krajeva, ta Rijeka se plasirala sada u LE, sto ce Partizan tesko ostvariti. Kako god okrenes i obrnes hrvatski i klupski i reprezentativni fudbal je bolji od srpskog!

Zigzag

pre 6 godina

E moji vi...cuvao sam ove komentare...Rijeka prolazi? smesni ste
(NBGD, 22. avgust 2017 23:17)koja bolest,nego reci nam gdje si cuvao komentare hahaha?

fudbalski ekspert

pre 6 godina

NK Maribor je u Ligi sampiona!
I to ne prvi put!
U vise navrata se ovaj Jugoslovenski drugoligas plasirao u lukrativnu UEFA Ligu sampiona!

Zasto bi jedan Maribor drzao u senci i u debeloj fudbalskoj zabiti i provinciji Jugoslovenske velikane Crvenu zvezdu i Partizan?
Odgovor je naravno u luzerskoj mantri "Liga Evrope je realnost" koju kao papagaji ponavljaju direktori i predsednici koji ocigledno nisu su dorasli da budu u Crvenoj zvezdi i Partizanu, a kamoli da ih vode!

Liga sampiona je realnost! To je uzvik fudbalskih radnika iz Maribora, sa njihove fudbalske bombone, izuzetno funkcionalnog i racionalnog pravog fudbalskog stadiona u Ljudskom vrtu!

Daleko je to od slike razvaljenih rupa u koje su se nazalost pretvorili nasi stadioni zbog javasluka, bezobrazluka i nesposobnosti ljudi koji vode fudbal u Srbiji!

libero

pre 6 godina

Nekada u onoj čuvenoj ligi SFRJ taj isti Maribor je bio tek povremeni učesnik te lige i mogli su ga i Zvezda i Partizan i ostali iz "velike četvorke" pobeđivati rutinski i sa rezervnim ekipama a evo gde je danas taj isti Maribor a gde su Zvezda i Partizan sada!
(Ivan, 22. avgust 2017 23:16)
Pa čak ni povremeni učesnik. Proveli su ukupno pet sezona u prvoj sfrj ligi. Ispali su 1970-e i nisu se više nikad vratili. Gledao sam ih povremeno uživo dok su igrali u drugoj ligi zapad, bivše države, koja je po kvalitetu, uzgred budi rečeno, bila bundes liga za ovu našu današnju 'elitnu'

Ja

pre 6 godina

114349 stanovnika ima Maribor a za 3 godine 2 puta u LS. Pritom im je nacionalni sport skijanje ili ski skokovi. A dobri su i u košarci i rukometu. Šta našim velikanima fali? Da li druge vodje navijača ili uprava? Možda čekaju da krene izvoz mercedesa?
(Ludi Milojko, 22. avgust 2017 23:47)

Fali nam Čeferin...

Pera

pre 6 godina

Bravo za Maribor, vec treci put igraju LS, i to sigurno nije slucajnost. Nerviram se kada vidim ove izraelske klubove u evropskim takmicenjima, nemaju nikakve veze sa Evropom bre, nek igraju u Azijskim takmicenjima. Ili je evropska LS ili nije, ako nije nek igraju i ovi iz Sirije ili Iraka, podjednako su daleko od Evrope kao i Izrael!
(onako usput, 22. avgust 2017 23:08)

Onog trenutka kad u sred Beograda ili Zagreba budu igrali Dinamo i Zvezda bez policijskog nadzora sa sve "bojsima" i "delijama" na tribinama, tad će i Izrael igrati protiv neke arapske države na njihovom stadionu...

chemistry

pre 6 godina

Sevilja ocigledno namestila X. Provaljena utakmica. Al sta ces, Spanci su to. Nadam se da ce s Liverpulom u grupi da ih istresu iz gaca i osvete im se za ono finale LE.

Kolumbo

pre 6 godina

Maribor u ligi sampiona,po 2x u zadnje 4godine,uz to su jos 3x igrali ligu evrope u poslednjih 7 godina.Budzet Maribora je oko 6 milijona evra,ali oni sa takvim budzetom to uspevaju.Mislim da je budzet Zvezde i Partizana oko 12 milijona ali Zvezda nista,dok Partizan tu i tamo ubode ligu evrope a eto jesu i ligu sampiona 1x u poslednjih 7 godina.A razlika je u tome sto Maribor menja najvise 2-3 igraca svake godine,dok nasi klubovi svake godine menjaju najmanje 7-8 standardnih prvotimaca,nigde kontinuitet,samo da se uzme bilo kakva lova,daj sta das i vodi ga.Zato slovenci imaju to sto mi sanjamo.Oni lagano u ligi sampiona a mi se tresemo za ligu evrope.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Dejan, 22. avgust 2017 23:34)
Samo što je razlika u tome što je Mariborovih 6 miliona realan budžet i konstantno su u plusu a Zvezda(-50 miliona)i Partizan(-20 miliona)nemogu nikako da imaju budžet 12 miliona jer je to u ovom trenutku nerealno.

Kekec

pre 6 godina

Da je Maribor ove godine dobio relativno lake suparnike u kvalifikacijama trebao je prvo postati nosioc, a to se postane sa rezultatima, kad pobediš puno jače protivnike u prošlim kvalifikacijama!

Dado

pre 6 godina

Dacha@ Maribor je bio nosilac i to u SVIM krugovima kvalifikacija. Pa čak i u playoffu. Pogledaj malo bolje. A zašto so bili nosioci? Pa zato jer predhodnih sezona Evrope nisu završavali u sezoni kupanja.

Dacha

pre 6 godina

Danas je mnogo lakse kvalifikovati se kao sampion svoje drzave u Ligu sampiona nego u Ligu Evrope,sve sto ti treba je uigran tim i malo srece,ocigledan takav primer je Maribor,koji nije bio nosilac ali ga je pogledala sreca,bosanci,pa islandjani i na kraju izraelci,realno smesan zreb u odnosu na npr Zvezdin za ligu Evrope,prvo maltezani (jedini slabiji protivnici),zatim Sparta iz Praga i u plej ofu Krasnodar,realno svako od njih bi se kvalifikovao u Ligu sampiona da je imao protivnike kao Maribor racunajuci i njih.

Zokara

pre 6 godina

Bravo za Maribor! Tako ti je to kada se radi planski na duge staze, a ne iz danas na sutra pa tako u krug. Za sve one koji stavljate komentare tipa "i Zvezda i Partizan bi mogli takve protivnike", jeste culi za koeficiente? I opet se vracamo kod planskog rada...

Mislim, dakle postojim

pre 6 godina

@Sevilja ocigledno namestila X. Provaljena utakmica. Al sta ces, Spanci su to. Nadam se da ce s Liverpulom u grupi da ih istresu iz gaca i osvete im se za ono finale LE.
(chemistry, 22. avgust 2017 23:24)
Liverpul da ih "istrese iz gaca"? Smešno. Cekaj prvo da Liverpul udje u LS, a da ih istrese mozda moze Bajern, Psz itd, a i oni tesko da bi ih bas istresili tek tako, a Liverpul nema sanse, oni su tu negde na istom nivou bar, ako vec i Sevilja nije bolja. A sto se tice uspeha u evropi vec duze vreme unazad, da ne racunamo davnu prošlost, tu je ta Sevilja mnogo bolja od Liverpula.

Miki

pre 6 godina

Realno tezi je put zvezdi put do LE nego mariboru do LS , zvezda na spartu i kranaodar ovi na islandski HF i izrelski haopel, dakle mnigi teze za zvedu, ali sta se tu moze takva su pravila ipak su te ekipe sampioni svojih drzava...

Lepi Dasa

pre 6 godina

Zar se stadion Rijeke ne zove Kantrida?
(Joja, 23. avgust 2017 08:03)

Da, ali je Rujevica privremeni stadion jer se gradi nova Kantrida.

SIN LOVCA NA MEDVEDE

pre 6 godina

Rang lista kluba EX YU: Dinamo, Maribor, Rijeka, Partizan, Osjek, Vardar, Hajduk,Zvezda, Rabotnički, Zrinjski, Škendija, Vojvodina...

veliki strumf

pre 6 godina

Rijeka je ispala zbog nepotrebnog crvenog kartona u Pireju i primljenog gola u 93. minutu. A vodili su 1-0... Sinoc je Oly samo rutinski odradio posao.

dr NS

pre 6 godina

Mislim da je liga šampiona preveliki zalogaj za bilo koji klub iz regiona. Bolje igrati ligu evrope nego biti topovsko meso velikima

Slobinator

pre 6 godina

ovo mi je najjače kad pišete da je Maribor imao sreće u ždrijebu... alo, bili su NOSITELJI, s kime da igraju, s Barcelonom?!
(zg, 23. avgust 2017 10:12)
Izem ti fudbal kad je Maribor NOSITELJ!Znači da je sve otišlo u Honduras

zex

pre 6 godina

Dejam
Nemozes uporedjivati Maribor i Zvezdu jer Zvezda nema ni blizu lak zreb godinama unazad, znaci pakleno je tesko a i velik psiholoska barijera prosto neda igracima Zvezde da udji u grupu.I sutra ce biti tesko ne zbog kvaliteta Rusa koji nisu bolji ali nemaju pritisak moranja.

GOAT lista

pre 6 godina

Evo Maribor u ligi sampiona, a slavna zvezda ce nam ispasti u cetvrtak u kvalifikacijama za ligu evrope. Slavna zvezda takodje nikada nije ni bila u novim formatima (ligi sampiona i evrope)

realno

pre 6 godina

Olimpijakos je imao mnogo vise vremena da uigra ekiou do utakmice protiv Rijeke. Protiv Partizana su zaista jos uvek bili neuigrani tako da je Rijeka imala mnogo tezi posao od Partizana. Na kraju krajeva, ta Rijeka se plasirala sada u LE, sto ce Partizan tesko ostvariti. Kako god okrenes i obrnes hrvatski i klupski i reprezentativni fudbal je bolji od srpskog!

Realno

pre 6 godina

Svaka šuša igra ligu šampiona...čuj Maribor koji u kvalifikacijama igra protiv Zrinjskog,Hafnafjordura i Ber Ševe ?!?! Cirkus za sve pare....

chemistry

pre 6 godina

Sevilja ocigledno namestila X. Provaljena utakmica. Al sta ces, Spanci su to. Nadam se da ce s Liverpulom u grupi da ih istresu iz gaca i osvete im se za ono finale LE.

Slavina

pre 6 godina

Toliko o tome da je Olimpijakos ocajan, a Partizan preslab.
(sick, 22. avgust 2017 23:04)

Sto ne odgleda utakmicu pa onda da komentarises? Igraci Rijeke se ispromasivali, cak su imali sanse koje su vise nego stopostotne.. Oli je dao gol iz kontre... Ove godine je Oli presmijesan za razliku od proslih, al i tako slabi su Partizanu dali pet golova... Sa druge strane znam da je Videoton 'sila' od kluba, ali onakav mec odigrat protiv njih, bez sanse je ravno katastrofi...

Ivan

pre 6 godina

Toliko o tome da je Olimpijakos ocajan, a Partizan preslab.
(sick, 22. avgust 2017 23:04)

Naravno da Olimpijakos nije očajan, naprotiv, dobar tim je, koji je zasluženo u Ligi Šampiona, baš zato je Partizana sasvim rutinski dobio, sa 50% snage! Gledajte vi šta ćete protiv Videotona jer i on je prejak za vaš tim, pustite vi Olimpijakos, naravno da je prejak i miljama udaljen i od vas a i od nas!

Topcina

pre 6 godina

Ako izuzmemo to da je Maribor u zdravim rukama što se upravljačke strukture tiče imali su realno i puno sreće u žrebu,mislim da bi i Partizan i Zvezda čak i lakše nego Maribor prošli ove protivnike koje su oni imali ove kvalifikacije

igor

pre 6 godina

Rijeka kao Partizan, sami sebi dali gol, ostavljen preveliki prostor za Marina. Provukose se Grci u ls, na nase i rijecke gluposti, a tamo ce sluziti za gol razliku.
Sto se tice Maribora, samo dve reci smesan zreb(Bosanci, Islandjani i Izraelci)

Zigzag

pre 6 godina

E moji vi...cuvao sam ove komentare...Rijeka prolazi? smesni ste
(NBGD, 22. avgust 2017 23:17)koja bolest,nego reci nam gdje si cuvao komentare hahaha?

onako usput

pre 6 godina

Bravo za Maribor, vec treci put igraju LS, i to sigurno nije slucajnost. Nerviram se kada vidim ove izraelske klubove u evropskim takmicenjima, nemaju nikakve veze sa Evropom bre, nek igraju u Azijskim takmicenjima. Ili je evropska LS ili nije, ako nije nek igraju i ovi iz Sirije ili Iraka, podjednako su daleko od Evrope kao i Izrael!

Mikii

pre 6 godina

Rijeka, Partizan, Zvezda i slicna boranija od klubova prvenstveno nema mentalnu snagu za pobedjivanje klubova kao sto je Olimpijakos. Ma koliko oni bili "nista posebno", za nabrojane pilićare ce u narednih 700 godina biti Real Madrid licno.

Liverpool Man

pre 6 godina

Sta sas treba da pljujemo Rijeku? Svaka njoma cast sto su stigli na korak od LS. Oly je prejaka ekipa...A opet je Rijeka mogla da napravi cudo. Cestitke komsije, nadam se da cete imati vise srece mozda sledece godine.

NBGD

pre 6 godina

Rijeka ce izbaciti Olimpijakos,smejali se vi ili ne na ovaj komentar
(dada, 04. avgust 2017 12:31)



Rijeka ce da pokaze kako se izbacuje Oly... Liv ne baš lak dvomec, Nica - Napoli u najavi mnogo dobri dueli...
(Djole***, 04. avgust 2017 12:29)

E moji vi...cuvao sam ove komentare...Rijeka prolazi? smesni ste

Ludi Milojko

pre 6 godina

114349 stanovnika ima Maribor a za 3 godine 2 puta u LS. Pritom im je nacionalni sport skijanje ili ski skokovi. A dobri su i u košarci i rukometu. Šta našim velikanima fali? Da li druge vodje navijača ili uprava? Možda čekaju da krene izvoz mercedesa?

Dacha

pre 6 godina

Danas je mnogo lakse kvalifikovati se kao sampion svoje drzave u Ligu sampiona nego u Ligu Evrope,sve sto ti treba je uigran tim i malo srece,ocigledan takav primer je Maribor,koji nije bio nosilac ali ga je pogledala sreca,bosanci,pa islandjani i na kraju izraelci,realno smesan zreb u odnosu na npr Zvezdin za ligu Evrope,prvo maltezani (jedini slabiji protivnici),zatim Sparta iz Praga i u plej ofu Krasnodar,realno svako od njih bi se kvalifikovao u Ligu sampiona da je imao protivnike kao Maribor racunajuci i njih.

spokoribi

pre 6 godina

Hapoel je sve samo ne smešna ekipa. Prošle godine su izbacili Olimpijakos, ove Ludogorec, dve godine u nizu su šampioni države ispred Makabija iz Tel Aviva. Svaka čast Mariboru!

Dejan

pre 6 godina

Maribor u ligi sampiona,po 2x u zadnje 4godine,uz to su jos 3x igrali ligu evrope u poslednjih 7 godina.Budzet Maribora je oko 6 milijona evra,ali oni sa takvim budzetom to uspevaju.Mislim da je budzet Zvezde i Partizana oko 12 milijona ali Zvezda nista,dok Partizan tu i tamo ubode ligu evrope a eto jesu i ligu sampiona 1x u poslednjih 7 godina.A razlika je u tome sto Maribor menja najvise 2-3 igraca svake godine,dok nasi klubovi svake godine menjaju najmanje 7-8 standardnih prvotimaca,nigde kontinuitet,samo da se uzme bilo kakva lova,daj sta das i vodi ga.Zato slovenci imaju to sto mi sanjamo.Oni lagano u ligi sampiona a mi se tresemo za ligu evrope.

Bumerang

pre 6 godina

Očekivano. Maribor ne propušta "zicer". Rijeka je mogla ispasti i u prošlom kolu kada se "provukla" protiv Salzburga. Olimpijakos ni kriv ni dužan u LŠ. Naleteo na Partizan i Rijeku, što je za ovaj tim od 80 miliona rutina. Napoli, Sevilja i Seltik, očekivano. Biće dobra LŠ ove godine. Nadam se da će i sutra proći favoriti pa da gledamo dobar fudbal.

Kouč

pre 6 godina

Sve čestitke Mariboru opet su u LŠ alal im vera! Gledajte zvezdaši i partizanovci (i sam sam zvezdaš!) kako se upornim radom i kako se pravilnim vođenjem kluba dolazi do učešća u jednoj eliti poput LŠ! I to je Maribor postao veoma čest učesnik u LŠ evo već treći put su u tom elitnom nadmetanju najboljih evro klubova. Što se Riječana tiče pružili su dobar otpor Olipijakosu ali nije se moglo dalje, sve najbolje i njima u LE!

NBGD

pre 6 godina

Rijeka ce izbaciti Olimpijakos,smejali se vi ili ne na ovaj komentar
(dada, 04. avgust 2017 12:31)



Rijeka ce da pokaze kako se izbacuje Oly... Liv ne baš lak dvomec, Nica - Napoli u najavi mnogo dobri dueli...
(Djole***, 04. avgust 2017 12:29)

E moji vi...cuvao sam ove komentare...Rijeka prolazi? smesni ste

Ivan

pre 6 godina

Bravo za Maribor i sve čestitke!! Eto Maribor je još jednom pokazao i dokazao kako se pravilno vođstvo i pravilna politika kluba i to u ovom slučaju jednog malog kluba sa ovih prostora sa ograničenim budžetom, i te kako isplati! Nekada u onoj čuvenoj ligi SFRJ taj isti Maribor je bio tek povremeni učesnik te lige i mogli su ga i Zvezda i Partizan i ostali iz "velike četvorke" pobeđivati rutinski i sa rezervnim ekipama a evo gde je danas taj isti Maribor a gde su Zvezda i Partizan sada! Ovo je Mariboru već treći ili četvrti put da zaigra u Ligi Šampiona eto, pravilna politika uprave tog kluba donosi rezultate i zaradu! Što se Rijeke tiče zaista Olimpijakos je bio bolji tim, jednostavno nakon pogotka za 1:0 Olimpijakos je sasvim rutinski utakmicu priveo kraju iako je do kraja u tom trenutku kada su postigli gol bilo još čitavih sat vremena, tako da je pokazao da je bolji tim i ide zasluženo u Ligu Šampiona ali Riječani su sasvim solidna ekipa, napraviće solidne rezultate u Ligi Evrope siguran sam!

Slobinator

pre 6 godina

ovo mi je najjače kad pišete da je Maribor imao sreće u ždrijebu... alo, bili su NOSITELJI, s kime da igraju, s Barcelonom?!
(zg, 23. avgust 2017 10:12)
Izem ti fudbal kad je Maribor NOSITELJ!Znači da je sve otišlo u Honduras

Starac Fočo od stotinu ljeta

pre 6 godina

Ovaj napoli realno mnogo lepo igra po meni najlepsi fudbal u italiji igraju i po meni mislim da moze dosta da doguraju u ls jedino ako ne nalete na ove velike klubove u ls kao prosle godine ma real

Ja

pre 6 godina

114349 stanovnika ima Maribor a za 3 godine 2 puta u LS. Pritom im je nacionalni sport skijanje ili ski skokovi. A dobri su i u košarci i rukometu. Šta našim velikanima fali? Da li druge vodje navijača ili uprava? Možda čekaju da krene izvoz mercedesa?
(Ludi Milojko, 22. avgust 2017 23:47)

Fali nam Čeferin...

Kolumbo

pre 6 godina

Maribor u ligi sampiona,po 2x u zadnje 4godine,uz to su jos 3x igrali ligu evrope u poslednjih 7 godina.Budzet Maribora je oko 6 milijona evra,ali oni sa takvim budzetom to uspevaju.Mislim da je budzet Zvezde i Partizana oko 12 milijona ali Zvezda nista,dok Partizan tu i tamo ubode ligu evrope a eto jesu i ligu sampiona 1x u poslednjih 7 godina.A razlika je u tome sto Maribor menja najvise 2-3 igraca svake godine,dok nasi klubovi svake godine menjaju najmanje 7-8 standardnih prvotimaca,nigde kontinuitet,samo da se uzme bilo kakva lova,daj sta das i vodi ga.Zato slovenci imaju to sto mi sanjamo.Oni lagano u ligi sampiona a mi se tresemo za ligu evrope.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Dejan, 22. avgust 2017 23:34)
Samo što je razlika u tome što je Mariborovih 6 miliona realan budžet i konstantno su u plusu a Zvezda(-50 miliona)i Partizan(-20 miliona)nemogu nikako da imaju budžet 12 miliona jer je to u ovom trenutku nerealno.

dr NS

pre 6 godina

Mislim da je liga šampiona preveliki zalogaj za bilo koji klub iz regiona. Bolje igrati ligu evrope nego biti topovsko meso velikima

fudbalski ekspert

pre 6 godina

NK Maribor je u Ligi sampiona!
I to ne prvi put!
U vise navrata se ovaj Jugoslovenski drugoligas plasirao u lukrativnu UEFA Ligu sampiona!

Zasto bi jedan Maribor drzao u senci i u debeloj fudbalskoj zabiti i provinciji Jugoslovenske velikane Crvenu zvezdu i Partizan?
Odgovor je naravno u luzerskoj mantri "Liga Evrope je realnost" koju kao papagaji ponavljaju direktori i predsednici koji ocigledno nisu su dorasli da budu u Crvenoj zvezdi i Partizanu, a kamoli da ih vode!

Liga sampiona je realnost! To je uzvik fudbalskih radnika iz Maribora, sa njihove fudbalske bombone, izuzetno funkcionalnog i racionalnog pravog fudbalskog stadiona u Ljudskom vrtu!

Daleko je to od slike razvaljenih rupa u koje su se nazalost pretvorili nasi stadioni zbog javasluka, bezobrazluka i nesposobnosti ljudi koji vode fudbal u Srbiji!

zex

pre 6 godina

Dejam
Nemozes uporedjivati Maribor i Zvezdu jer Zvezda nema ni blizu lak zreb godinama unazad, znaci pakleno je tesko a i velik psiholoska barijera prosto neda igracima Zvezde da udji u grupu.I sutra ce biti tesko ne zbog kvaliteta Rusa koji nisu bolji ali nemaju pritisak moranja.

SIN LOVCA NA MEDVEDE

pre 6 godina

Rang lista kluba EX YU: Dinamo, Maribor, Rijeka, Partizan, Osjek, Vardar, Hajduk,Zvezda, Rabotnički, Zrinjski, Škendija, Vojvodina...

Pera

pre 6 godina

Bravo za Maribor, vec treci put igraju LS, i to sigurno nije slucajnost. Nerviram se kada vidim ove izraelske klubove u evropskim takmicenjima, nemaju nikakve veze sa Evropom bre, nek igraju u Azijskim takmicenjima. Ili je evropska LS ili nije, ako nije nek igraju i ovi iz Sirije ili Iraka, podjednako su daleko od Evrope kao i Izrael!
(onako usput, 22. avgust 2017 23:08)

Onog trenutka kad u sred Beograda ili Zagreba budu igrali Dinamo i Zvezda bez policijskog nadzora sa sve "bojsima" i "delijama" na tribinama, tad će i Izrael igrati protiv neke arapske države na njihovom stadionu...

Miki

pre 6 godina

Realno tezi je put zvezdi put do LE nego mariboru do LS , zvezda na spartu i kranaodar ovi na islandski HF i izrelski haopel, dakle mnigi teze za zvedu, ali sta se tu moze takva su pravila ipak su te ekipe sampioni svojih drzava...

Dado

pre 6 godina

Dacha@ Maribor je bio nosilac i to u SVIM krugovima kvalifikacija. Pa čak i u playoffu. Pogledaj malo bolje. A zašto so bili nosioci? Pa zato jer predhodnih sezona Evrope nisu završavali u sezoni kupanja.

Mislim, dakle postojim

pre 6 godina

@Sevilja ocigledno namestila X. Provaljena utakmica. Al sta ces, Spanci su to. Nadam se da ce s Liverpulom u grupi da ih istresu iz gaca i osvete im se za ono finale LE.
(chemistry, 22. avgust 2017 23:24)
Liverpul da ih "istrese iz gaca"? Smešno. Cekaj prvo da Liverpul udje u LS, a da ih istrese mozda moze Bajern, Psz itd, a i oni tesko da bi ih bas istresili tek tako, a Liverpul nema sanse, oni su tu negde na istom nivou bar, ako vec i Sevilja nije bolja. A sto se tice uspeha u evropi vec duze vreme unazad, da ne racunamo davnu prošlost, tu je ta Sevilja mnogo bolja od Liverpula.

libero

pre 6 godina

Nekada u onoj čuvenoj ligi SFRJ taj isti Maribor je bio tek povremeni učesnik te lige i mogli su ga i Zvezda i Partizan i ostali iz "velike četvorke" pobeđivati rutinski i sa rezervnim ekipama a evo gde je danas taj isti Maribor a gde su Zvezda i Partizan sada!
(Ivan, 22. avgust 2017 23:16)
Pa čak ni povremeni učesnik. Proveli su ukupno pet sezona u prvoj sfrj ligi. Ispali su 1970-e i nisu se više nikad vratili. Gledao sam ih povremeno uživo dok su igrali u drugoj ligi zapad, bivše države, koja je po kvalitetu, uzgred budi rečeno, bila bundes liga za ovu našu današnju 'elitnu'

Zokara

pre 6 godina

Bravo za Maribor! Tako ti je to kada se radi planski na duge staze, a ne iz danas na sutra pa tako u krug. Za sve one koji stavljate komentare tipa "i Zvezda i Partizan bi mogli takve protivnike", jeste culi za koeficiente? I opet se vracamo kod planskog rada...

veliki strumf

pre 6 godina

Rijeka je ispala zbog nepotrebnog crvenog kartona u Pireju i primljenog gola u 93. minutu. A vodili su 1-0... Sinoc je Oly samo rutinski odradio posao.

Kekec

pre 6 godina

Da je Maribor ove godine dobio relativno lake suparnike u kvalifikacijama trebao je prvo postati nosioc, a to se postane sa rezultatima, kad pobediš puno jače protivnike u prošlim kvalifikacijama!

Lepi Dasa

pre 6 godina

Zar se stadion Rijeke ne zove Kantrida?
(Joja, 23. avgust 2017 08:03)

Da, ali je Rujevica privremeni stadion jer se gradi nova Kantrida.