Ponedeljak, 07.08.2017.

13:12

Čukarički: Nepravedne uvrede Drinčiću

FK Čukarički oglasio se u ponedeljak povodom povrede veziste Crvene zvezde Branka Jovičića koju je prouzrokovao start Nikole Drinčića.

Izvor: B92

Èukarièki: Nepravedne uvrede Drinèiæu IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

115 Komentari

Sortiraj po:

Hmh...

pre 6 godina

Start je za najmanje žuti, a možda i crveni, pre svega. Brz oporavak i da izbacite Ruse, to vam želim. Čudi me Mažićeva greška. Sa druge strane, Drina nije baš poznat kao nežan igrač. Grdne sreće pa trener Čuke nije Grobar, inače ko zna šta bismo sve pročitali u komentarima. Što se tiče mržnje, naše najgore pesme upućene Zvezdi i Delijama pominju polne organe i posledične radnje; njihove su tipa "kad si bio dete malo", teška boleština, a o konstantnom nazivanju ustašama da i ne pričamo. O mržnji bolje da ćutite, tu vam premca nema.

VUK

pre 6 godina

Sigurno da Drinčić nije povredio Jovičića sa predumišljajem. Ima samo problem što on tako igra ceku karijeru. Oštro i nevodeći računa da nekog može teško da povredi. Problem je takođe što posle saznanja da je pukla kost , nije pokazao zainteresovanost za kolegu koga je nesmotrenim startom udaljio sa terena i sa najbitnije međunarodne utakmice u dosadašnjoj karijeri. Takođe i Mažić nije postupio po pravilima...Ako sudija nije video dobro intezitet starta , posle konstatovanja posledica nedozvoljenog starta tj.prekomerne upotrebe sile i neoprezne igre , dužan je bio da dodeli karton Drinčiću. Najstrašnije je što Drinčić nije posetio kolegu u bolnici. Nije ni Jovičić kriv za ponašanje publike tokom meča. Bilo kako bilo , jedan fudbaler ne igra sutra , a fudbaler koji je skrivio povredu , igra .Pravda ? U fudbalu kao i u životu.

Strasne stvari

pre 6 godina

Pitanje za navijace Zvezde,znate li uopste koja noga mu je povredjena? Kako je postojala namera ako je ispruzenom nogom proleteo u prazno a savijenom zakacio Jovicica? Da dragi zvezdasi,povredjena mu je leva noga a ne desna za koji ste mislili da je pokupljena djonom,ta nije okrznuta.
Sad da se lepo izvinite Drincicu i celokupnoj sportskoj javnosti za sve lazi i mrznju koju vec 2 dana prosipate,hvala unapred.

Analiza

pre 6 godina

Citajuci komentare,a bez gledanja datog starta,mogu sledece da zakljucim:Drincic je grobar te je hteo ovakvim startom da resi prvenstvo;ili je placenik Krasnodara,koji se toliko plasi CZ da je platio bivsem igracu da povredi najboljeg igraca CZ;ili je Drincic srpski Pepe.Inace,glavni dokaz da je Grobar je ovaj prelom,jer samo igraci Par polome nogu protivniku(nema veze ako je Jokan igrao za Ovijedo kad je povredio Redonda,a Drinca za Cukaricki,i nema veze sto je prosle godine polomljen golman N.Paz,a povredio ga je igrac CZ).I nema veze sto je J nastavio da igra jos par min posle tog starta.I nema veze kad neko polomi igraca Par,jer,znate,tako im i treba,jer su u Zagrebu naucili Drincica da lomi noge igracima CZ!Mi smo kao narod otisli potpuno u aut,ako postoje ljudi koji u ovako nesto nebulozno veruju,a ne u cinjenicu da Drincic nikad nije bio prefinjen igrac i da mu nije strano da pokosi protivnika!Ukljucite mozazk,ljudi!

S Y L A

pre 6 godina

Ti si neki pismen lik? Nikakva sila ne moze da te spasi od ponavljanja razreda, knjigu u ruke i spremaj popravni, ne balavi... (Dzoni, 07. avgust 2017 17:40)

casu mleka u krevet

bataraka

pre 6 godina

@Milos Djelmas namerno lomi nogu u derbiju Jovici Nikolicu, Slavisa Jokanovic namerno lomi nogu Fernandu Redondu, Nikola Drincic namerno lomi nogu Branku Jovicicu - u Psrtizanu ih tako obucavaju.

Ako ne mrzis, ne vredis - to je moto Partizana.
(One night in May, 7. avgust 2017 13:59)

Jos si zaboravio lom ruke Dusana Baste, u 124. derbiju, start Nadja...

Kako drugacije

pre 6 godina

"Drinčić je bivši igrač Partizana i Krasnodara, sa kojima Zvezda igra u narednih mesec dana najbitinije utakmice ove polusezone. Drinčić je tukao svim sredstvima više puta upravo Jovičića, bio sam na stadionu i rekao prijatelju da će nekog da upropasti."

Samo da dodam za arhivu povodom gore napisanog komentara:
Da se sve desilo u 6-om minutu i da je to bio prvi start Drincica i prvi kontakt sa Jovicicem - ali koliko su navijaci Zvezde u stanju da od misa naprave slona i koliko im je mozak skrajnuo kad ovoliku laz iznesu samo da bi opravdali linc nad Drincicem, govori gore napisan tekst jednog od njih!
Jovicicu zelim brz oporavak...

srb

pre 6 godina

drincica naknadno kazniti, nije neka satisfakcija ali toliko se moze, mazicu smanjiti ocenu sa utakmice, a jovicicu brz oporavak. A vi se raspravljajte, svako ko ima ili je imao ozbiljniju sportsku povredu zna tu muku i ne bi se nasladjivao time, ja sam imao pucanje prednjih ukrastenih ligamenata, mogu da trcim samo pravo nikako cik cak, zelim momku da se brzo i u potpunost oporavi

Batko

pre 6 godina

antiDebil* ti mora da si imao tesko detinjstvo
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Nisam Mutav, 7. avgust 2017 16:45)

Jako teško detinjstvo....jer kad je bio dete malo, komšija ga...nije njemu lako...

DVE KESE

pre 6 godina

Nisam video start,moram da priznam ,ali citam komentare kako je 'bio nameran "i kako je 'odradjivao posao Krasnodaru'...Partizanu....i ne mogu da verujem koliko zlobe ima u vas,tzv.'delije'..Oni su kolege,profesionalci,zaradhuju isti hlebac,zive za tranfere...sta ima koga da tuce???bezveze !!!A,koliko je vasa zvezda bolja od Partizana -uvericete se za jedno 20tak dana....samo se pitam sta ce sada "sudija' smisliti....kako vam pomoci,a da se ne ponavlja?...bilo je predrst nepostojecih penala za vas,za nas nema ni evo 20 god,produzen tern za pola metar..i toga je bilo,ofsajdi-cudo jedno....sta sada smisliti?-e, to je pitanje ,a ne ponoviti se,rekoh....ne zaborvite da je sudija "mrtvo telo'...pa ...evo materijala......

Dzoni

pre 6 godina

ti si neki sudija,advokat?ministar?
(S Y L A, 07. avgust 2017 15:53)

Ti si neki pismen lik?
Nikakva sila ne moze da te spasi od ponavljanja razreda, knjigu u ruke i spremaj popravni, ne balavi...

duh sa sekirom

pre 6 godina

bilo koji drugi igrač da je uradio to ne bi bilo nikakve priče, a činjenica da su svi igrači nastavili govori o 'stepenu' brutalnosti starta...a lepo se vidi da je kontakt nastao cevanicom leve noge koja je bila savijena u kolenu, ali je problem to što je udario u zglob stajne noge.

Psihijatar za Debilcine

pre 6 godina

Normalni ljudi pisu svakakve komentare i cigani i grobari. Pisu pametne ili glupe stvari. Ali ovaj antiDebil toliko frustracije i mrznje u svakom komentaru STRASNO

Aco

pre 6 godina

A sta reci za analizu kola,na TV ARENA sinoc...Po njima,jedina situacija za analizu je penal za Zvezdu????!!!!Znaci,po njima je Mazic odlično odradio posao.Pa to je sramota,za jednu sportsku TV stanicu.BRUKA.Namerno izostaviti analizu za onakav start nad Jovicicem,i lakat u grudi Kangi (Mazic u tom momentu okrenut ledjima,NE VIDI),a svira faul...itd...Po ARENI,nista na toj utakmici nije ni za analizu.ZASTO?

duh sa sekirom

pre 6 godina

molio bi grobare da se ne seire nad povredom zvezdinog fudbalera, niti da veličaju Drinu...jer su to njima glavni argumenti da je start bio nameran i proračunat, njih ne dotiče što su igrači zvezde nastavili sa igrom, niti činjenica da je do kontakta došlo nogom koja je bila savijena u kolenu (svakom ko je barem 1 u životu odigrao fudbal na nekom turniru zna o čemu pričam) ...njihova matematika je: svaki partizanovac mrzi zvezdu, a posle kontakta jednog od partizanovaca došlo je do preloma zgloba igrča zvezde, još neki grobari to veličaju znači slučaj je zatvoren.

Pokusaji ubistva

pre 6 godina

@Nepravedno?
To se inače ovako rešava:
[link]
(Ivan, 7. avgust 2017 15:14)


Kako su reseni startovi Sikimica i Stamenkovica na primer?

Pedja

pre 6 godina

Na snimku se jasno vidi start https://www.youtube.com/watch?v=VuEAnpuR5ac. Lepo se vidi kako jednom nogom krlja po stopalima, a drugom ide djonom u cevanicu. Ali Drincic je uvek igrao tako, grubo i prljavo. Ne samo u Partizanu, nego i kasnije, uvek je krljao, valjda misleci da tako zaplasi protivnika, uvek se svadjao, udarao, pokusavao da zapocne tucu. Takvi ljudi ne da ne treba da se bave fudbalom, nego uospte sportom, ni sah im ne bi trebalo dozvoliti. Start je ocigledno nameran, a Mazic cak ni faul nije svirao iako je bilo za direktni crveni. Neki kazu da je pustio prednost, da je tako, onda je mogao posle toga da mu da bar zuti, ako ne crveni. Cenim Mazica kao naseg najboljeg sudiju, ali je sramota i on takodje treba da odgovara za to sto nije svirao. Drincicu kazna od bar 6 meseci za ovakve startove. Ne znam kako neko moze da kaze, slucajno, desava se, kad se vidi kako se zalece i maltene karate udarcem obara Jovicica. Zelim mu samo da licno iskusi od strane nekog igraca, kako izgledaju njegovi startovi. I ne treba da se zaboravi, vec treba svaki dan podsecati kakva je to vrsta coveka. Isto tako bih reagovao i da je neko polomio nekom igracu Partizana nogu ili iz nekog drugog kluba. Krljadzijama nije mesto u sportu.

Zoran Ristovski

pre 6 godina

A gde je bio tu Mažić da nevidi takav start. Taj isti Drinćić je slomio u zadnjim minutima Partizan Zvezda Mrđu i Partizan je bio prvak pre tri godine. Zašto se čutalo i u prošlom prvenstvu Rad Partizan u vezi izjave tog istog Drinčića. Šta radi sad fudbalski savez sudiska oorganizacija čute i ništa o kazni jer je to bio start za direktni crveni karton.
Pozdrav Zoran

S Y L A

pre 6 godina

Namerno ga je povredio, da bi ga uklonio sa terena za mečeve protiv Krasnodara (zvezdale, 07. avgust 2017 13:28)

ahahahaha pa i sa 10 takvih Jovicica ce vas Krasnodar razbucati

Peppino

pre 6 godina

Pa nisu te uvrede zbog starta i povrede Jovicica, nego zbog frustracija koje im je donosio u derbijima i koje nisu i nece biti zaboravljene, tako da potpuno razumem vredjanje Drine, kao sto ih razume i on.

severnjača

pre 6 godina

Nepravedni komentari za Drinčića? Trebao je i pohvalu da dobije? Doduše, Mažić ga je "nagradio" time što nije ni opomenu dobio! Za nameru možemo do sutra da se raspravljamo ali je činjenica da je start bio krvnički! Celu utakmicu su igrači Čuke igrali na ivici fer-pleja a nač najbolji sudija je delio kartone Zvezdinim igračima! Sramota za izjavu Čukaričkog a za sudiju i "dželata" odrediti maksimalne sankcije! Drinčić je bivši igrač Partizana i Krasnodara, slučajnost ili ne, to je činjenica! Slomiti nogu protivniku a ne izviniti se jednako je primitivizmu! To važi za bilo kojeg fudbalera a ne samo Jovičića!

trn u okuđ

pre 6 godina

Jedino pravedno bi bilo diskvalifikovati Čukarički, a ovome trajno poništiti fudbalsku knjižicu i ispitati da li je premiran od strane nekog drugog kluba da ovo učini, posle toga diskvalifikovati taj klub iz takmičenja u kome je predviđeno da se sastane sa Zvezdom. Nadam se da će Zvezda zahtevati sudsku istragu, kao i pokretanje privatne tužbe protiv N.D (33) iz Beograda zbog nanošenja teških telesnih povreda Jovičiću, mada koliko znam takve stvari bi trebale da se gone po službenoj dužnosti, pa bi ovaj već sada trebalo da je u pritvoru.

Kalimero

pre 6 godina

Drinčić je bivši igrač Partizana i Krasnodara, sa kojima Zvezda igra u narednih mesec dana najbitinije utakmice ove polusezone. Drinčić je tukao svim sredstvima više puta upravo Jovičića, bio sam na stadionu i rekao prijatelju da će nekog da upropasti. Samo Mažić to nije video. Da li je Drinčić od gazde Krasnodara uzeo neku lovu za ovo ja ne znam ali je učinio sve krvničkim startovima da onesposobi Zvezdinog jako bitnog igrača i tako Krasnodaru i PArtizanu olakša posao. Mažić nije hteo ili smeo ni žuti da mupokaže, pa se postavlja pitanje zbog čega? Neka s esvima vrati po zaslugama.

Branko

pre 6 godina

Погледај те снимак клизећег старта Педра на утакмици Арсенал-Челси,судија му показао директни црвени због оштрог покушаја на противничког играча! И Дринчић је требао бити искључен!

Kako ko, pa ja

pre 6 godina

Da ga je povredio Pera Peric, oni bi nekako upakovali da je Partizan za to kriv!?
A Drincica treba kazniti, po istim principima po kojima su kaznjeni Sikimic, golman Stamenkovic, Nadj, Kasalica i svi ostali koji su takve i slicne nesportske stvari radili.
Jovicicu brz oporavak zelim...

S Y L A

pre 6 godina

Ajde bre bezite, kako vas nije sramota. Ono sto sam citao na netu nije ni upola sta onaj lik zasluzuje. Sigurno ima i do toga sto b92 pola komentara nije objavio, ukljucujuci i moj. Namjeran start sa ciljem da se povrijedi protivnik. Tacka. (Admiral Horatio Nelson, 07. avgust 2017 13:36)

ti si neki sudija,advokat?ministar?

Mik

pre 6 godina

@One night in May

Zaboravili smo - Nađ lomi ruku Basti...

Tako je to kad ideš da udariš, pa posle "nije namerno" i "dešava se". Igrao sam fudbal i više puta sam nenamerno povredio igrača (doskočio mu na nogu, sudar glavama, kolenima) ali nikada tako da sam išao otvorenom nogom na 40cm od zemlje, to nikada nije nenamerno!

ViscoSalejo

pre 6 godina

Milos Djelmas namerno lomi nogu u derbiju Jovici Nikolicu, Slavisa Jokanovic namerno lomi nogu Fernandu Redondu, Nikola Drincic namerno lomi nogu Branku Jovicicu - u Psrtizanu ih tako obucavaju.

Ako ne mrzis, ne vredis - to je moto Partizana.
(One night in May, 7. avgust 2017 13:59)


Potpisujem. Dobro se secam kako je Djelmas isao da ga povredi posto ih je ovaj izbusio dvaput. I za moto si u pravu, zato kad pricaju o svojim legendama nikad ne pominju Vasketa i Mijata, jer su njih dvojica odbila da mrze.

Nele

pre 6 godina

Neprimerene uvrede? Ne verujem u teorije zavere da mu je placeno, ali verujem da je zeleo da povredi igraca iz svoje bolesne mrznje. Ceoni start orvorenim djonom desne noge u visini kolena protivnickog igraca je za visemesecnu suspenziju sa terena. Srecom po Jovicica, na vreme je stigao da koliko-toliko skloni pa ga je Drincic pokupio "samo" levom nogom i od siline udarca mu slomio stopalo. Da ga je pogodio desnom nogom u koleno (sto, bar po snimku i izgleda kao namera), ostao bi invalid!
I ne razumem Mazica. Za ovakav start na evropskim utakmicama daje direktan crveni karton, ovde ni zuti?? Na Partizan -Vojvodina prosle sezone 2x katastrofalno gresi na stetu Vojvodine?

Deki

pre 6 godina

Namerno ga je povredio, da bi ga uklonio sa terena za mečeve protiv Krasnodara 
(zvezdale, 7. avgust 2017 13:28 

Takoe kuco, namerno ga je povredio. Blazic je pre par godina namerno pokusao da iskopa oko Nikoli Milutinovu, zamalo je bio neprecizan ! Ovome Jovicicu ce noga zarasti i vratice se na teren, da je Blazic bio par milimetara precizniji Milutinov bi ostao bez oko a ono ne bi ponovo izraslo, par milimetara i bio bi penzioner u 21.godini !!
(antiDebil, 07. avgust 2017 14:17)


Cuj ostao bi bez oka ahahhaha pa neverovatno sta citam prosto neverovatno...

Старац Исаија

pre 6 godina

Старт је апсолутно био намеран, а понашање Дринчића срамно током целе утакмице. Мажићу је ваљда испод части да суди домаће првенство, да је ово неко урадио на утакмици ЛШ показао би директан црвени. Мислим да ће тренутном играчком кадру Звезде ово бити додатни мотив да преслишају и Краснодар и Партизан.

paparesta

pre 6 godina

Drincic je juce prosao ne kaznjeno a 4-5 puta je krvnicki startovao na vise zvezdinih igraca ocito da to nije slucajnost,a sto se tice komentara da je Jovicic povredjen posle starta u 14 min. to je nebulozno Jovicic se vratio pokusao da igra i posle par minuta izasao.Nadam se da ce i Drincic proci isto kao i Jovicic na nekoj narednoj utakmici

777

pre 6 godina

Zanimljivo da sada neke moralne lekcije drze navijaci Partizana koji su sa svojim Dulom optuzivali bez ikakvih dokaza igrace kkcz za povrede igraca Partizana...A juce se mogle procitati razni prilicno bolesni komentari gde se raduju povredi Zvezdinog igraca.

to je ta avangarda

pre 6 godina

Taj nije ni prišao Jovičiću da se izvine ili da signalizira barem sudiji da je bio nesmotren. Tu se priča završava.

Nikola

pre 6 godina

Drincic je tipican Grobar, a o Grobarima koji iza sebe imaju Aleksandra Radovica, Brisa Tatona, Dejana Dimitrijevica, ne treba trositi reci.
Objavite mi komentar, nikog nisam uvredio, samo sam izneo cinjenice.

777

pre 6 godina

A i konacan rezultat govori da Zvezda i Cuka imaju izuzetno lep odnos.Bar nije bilo 7:2 kao kad je Miloje bio trener Brdjana.
(Uros Djurdjevic Prejaki #32, 07. avgust 2017 13:42)

Ko je bio trener u to vreme u Cukarickom nije tesko proveriti, ali ti si nepismen i za internet.Pa ne znas ni da proveris pa lazes..

Uros Djurdjevic Prejaki #32

pre 6 godina

Nesto se ne secam da su delije vredjale Sikimica kad je umalo prekinuo karijeru Mladenu Zecevicu, golmanu Pazara.Decko je pauzirao tipa 5 meseci.

Kosjan

pre 6 godina

(antiDebil, 07. avgust 2017 13:44)

Da si gledao utakmicu a nisi, video bi jos udaraca i zutuh kartona za igrace Cukarickog koji su na sve nacine hteli da otkinu Zvezdi bodove...A te vase spinove o filijalama lazite sebe. Kada je povredjen onaj iz NP odma su otisli u bolnicu da ga posete...Ali razumem te tesko je ziveti sa tim kompleksima koje imas.

antiDebil

pre 6 godina

Namerno ga je povredio, da bi ga uklonio sa terena za mečeve protiv Krasnodara
(zvezdale, 7. avgust 2017 13:28

Takoe kuco, namerno ga je povredio. Blazic je pre par godina namerno pokusao da iskopa oko Nikoli Milutinovu, zamalo je bio neprecizan ! Ovome Jovicicu ce noga zarasti i vratice se na teren, da je Blazic bio par milimetara precizniji Milutinov bi ostao bez oko a ono ne bi ponovo izraslo, par milimetara i bio bi penzioner u 21.godini !!

Rodni

pre 6 godina

@antiDebil, sine ti izbaci to anti iz nick-a...Sikima je odmah u bolnicu otišao da poseti golmana i da se još jednom izvini. Tvoj komentar dovoljno govori i o tebi i o klubu za koji navijaš...

Mik

pre 6 godina

Tačno je, to se u fudbalu dešava. Ali šta sada znači "nije bilo namere" kada startuješ na igrača ili loptu koju ne možeš da stigneš. Ne samo da je drugom nogom pokupio stajnu nogu Jovičiću i naneo mu tešku povredu, već je i "prednjom" nogom išao visoko. Vrlo loš start... Možda nije hteo da ga onesposobi toliko, ali je išao da ga udari, a ne da stigne loptu. A ovo kukanje trenera i uprave Zvezde svodi se na sledeće - ako vam je igrač nezamenljiv, ne stavljajte ga u manje bitnim utakmicama, barem do plej ofa za LE!

Bas jadno

pre 6 godina

A i konacan rezultat govori da Zvezda i Cuka imaju izuzetno lep odnos.Bar nije bilo 7:2 kao kad je Miloje bio trener Brdjana.
(Uros Djurdjevic Prejaki #32, 07. avgust 2017 13:42)

Ne izmisljaj , nije bio tad trener.

Atletista

pre 6 godina

A prošle godine kad ja napadač zvezde polomio jagodičnu kost golmanu N.Pazara njemu su čak bili smanjili suspenziju,prekinite da lupetate sa tim glupim teorijama zavere.

Dzoni

pre 6 godina

Sta? Ljudi bi trebalo da se sklanjaju i igraju balet na terenu jer eto oni igraju jako bitnu utakmicu za nedelju dana... To je sport, a povrede su sastavni deo sporta, stavili ste decka na stub srama iskljucivo jer je eto, nabio dosta frustracija u poslednjih par godina, hm, i mene bi bolelo mnogo...da ga je povredio tamo neki Petronijevic ne bi se dizala tolika prasina.
(bajko na kolenima, 07. avgust 2017 13:37)

Znaci vama je Blazic nabio frustracije kada ste ga optuzivali za svaku povredu igraca kk Partizan?

Tile

pre 6 godina

Ovaj mesar, bivši igrač Krasnodara je nekoliko puta namerno kidisao na Jovičića sa jasnom željom da ga povredi, šta je tu sporno. Mažić nije hteo ni faul da dosudi. Da li je Drinčić uzeo pare za svoja dobra dela, nikada nečemo saznati. Jasno je da je Zvezda bez Jovičića drastično slabiji protivnik i Krasnodaru i Partizanu.

Nece ona NIDJE!

pre 6 godina

Ajde znaci PRETERASTE, i ovi sto napadaju i vredjaju a i ovi sto se izvinjavaju. Pa naravno da mi je zao decka, ali takve povrede se desavaju SVAKODNEVNO na fudbalskim terenima po svetu. Juce je bio Jovicicev red, ponavljam zao mi je momka i zelim mu brz oporavak ali praviti nacionalnu dramu zbog povrede jednog fudbalera na fudbalskom terenu je patetika. I ako klub zavisi od jednog igraa taj klub ne treba da postoji, iskreno.

devlinjo

pre 6 godina

Izadje li taj drincic u javnost sa izvinjenjem. dobro je poznato da jejovixic u formi i da ne tripi zvezda, trpece on licno, jer ko zna kakav ce se vratiti posle povrede.

Crvena Zvezda 1913

pre 6 godina

Дрино легендо, свака част за старт!!!
(Објавите коментар, 07. avgust 2017 13:50)

Svašta bih ti rekao,ali.....
Partizanski-mučki,podlo,zlonamerno,ali neko to odgore vidi sve....a,da za vas je "gore"memorijani centar Josip Broz...

antiDebil

pre 6 godina

Niste vi krivi, Drincicu je mrznja usadjena u Zagrebu. To je prvo cemu ih uce.
(sasa, 7. avgust 2017 13:37)

Boli vas uvo za Jovicica i za njegovu nogu, vas zuljaju Drincicevi golovi iz slobodnjaka. Promasis 2 penala u jednom poluvremenu a ovamo ti neko metne gol sa 30 metara, to jako boli !!
Kad smo kod mrznje, ovaj covek jasno kaze gde se mrznja prema drugima sistematski usadjuje u glavama igraca od njihove rane mladosti. Dakle on ovde govori o nekoj 1953.godini recimo, imao je 16 godina a fk zvezdana je imala 8 godina. Kao osmogodisnjaci ste nekoga ucili da mrzi njegove rivale. Dakle 64 godine se aktivno bavite usadjivanjem mrznje u glavama fudbalera, a ako zagrebemo po materiji siguran sam da cemo doci do podatka da to ipak radite svih 72.godine !

https://www.youtube.com/watch?v=kRfkBbSgotg&feature=youtu.be&t=4m28s

Miki delija

pre 6 godina

Par stvari su ostale upecatljive sa ove utakmice. Prva, strasna povreda izuzetnog igraca. Druga, cinjenica da se taj "Drina" nije izvinio ni na terenu, ni posle njega, vec su ga branili trener i klub. Treca, Lalatovicevi puleni su kidisali ko ludi, pravo je cudo da jos nekom nije noga stradala, trebalo bi njega licno da je sramota. Cetvrta, gospodin veliki sudija se propisno obrukao, a niko iz medija ni rec, sto je jos veca bruka, ljudi on ni faul nije svirao, da nije bio mozda obecavajuci napad, sram ga bilo, zato bi sad trebalo i onog divljaka i velikog sudiju ma hladjenje bar po pet utakmica, a Jovicicu mogu samo da porucim IZDRZI SINE, PROCI CE I TA TRI MESECA, CEKAMO TE !

Митомани

pre 6 godina

Па шта сте очекивали од ботовске машинерије и њихових навијача.

Наравно да им је Дринчић својим стартом угрозио читаву сезону, јер ипак је то Јовичић - играч по квалитету одмах ту уз Месија.

anica

pre 6 godina

@antiDebil
Namerno ga je povrdio pred bitan mec, I kakve veze ima Novi Pazar sa Partizanom...nego vasi bivsi igraci prenose u klub u koji odu animozitet prema Zvezdani. Ne moze da ne vidi crveno pa to ti je. Kazi mi, ko je naucio Pavlovica da onako kvalitetno udara I Vujosevica da hvata za gusu, Busadziju da se busa. Velika je muka Debiluanti kad mrznja nadvlada moral obraz I sport...ljudskost je na prvom mestu. Nikada sa vama ne moze biti prijateljstva er vi ne znate sta je to. Prosle sezone ste navijali za skoro svaki klub u EL, mnogo prijatelja imate. Da sad popije diskvalifikaciju za onaj start, da vidis kako bi bio manji od makovog zrna...iza coska je svako jak.

Uros Djurdjevic Prejaki #32

pre 6 godina

Ko je bio trener u to vreme u Cukarickom nije tesko proveriti, ali ti si nepismen i za internet.Pa ne znas ni da proveris pa lazes..
(777, 07. avgust 2017 14:19)

Lako je i shvatiti ko je nepismen ali prvo treba savladati tu "vestinu".Ne blamiraj se sinak.

Crvena Zvezda 1913

pre 6 godina

Ovo mi lici na nekakvo izvinjavanje od strane filijale. 
Bilo je u planu da odigramo prijateljski mec ali znate sta, jedan od nasih igraca nije razumeo kada sam im pre meca rekao da igraju u laganom tempu ?!!?! 
Da li se neko iz fk zvezdane izvinjavao prosle godine kada je njihov igrac razbio glavu golmanu Novog Pazara ili su oni zvezdana i tako su u mogucnosti, da nekaznjeno razbijaju glave protivnicima ? 
Ako je Drincic ovo namerno uradio onda dolazino do zakljucka sa je igrac fmp zvezde Blazic namerno hteo da iskopa oko igracu Partizana Milutinovu ? Ako nije namerno uradio, cemu onda izvinjenje ?
(antiDebil, 07. avgust 2017 

Drinčić je startovao da povredi igrača,Sikimić se odmah javno izvinio,prvi pritekao u pomoć,ako se ne varam ujutro posetio golmana u bolnici i što je najbitnije nije imao nameru da povredi igrača,što se Milutinova tiče svi su videli nehotičan udarac bez želje da se protivnik povredi. Mržnja kojom odišete prema svemu što je crveno belo se jasno vidi iz vaših komentara....bio sam prisutan kada je
Majstorović nezgodno doskočio,povredio se a ceo Pionir pun zvezdinih navijača velikim aplauzom ispratio igrača,tu je razlika između vas i nas!
Ono što očekujemo u narednim satima je nemušto i podlo izvinjenje,onako kako sve ostalo funkcioniše u YSDP!

Batko

pre 6 godina

Дрино легендо, свака част за старт!!!
(Објавите коментар, 07. avgust 2017 13:50)

Kakva losa trolčina....aj mozes ti to bolje

Trance

pre 6 godina

Isao je otvorenim djonom? Secam se kada je Blazic slucajno povredio Milutinova kako su reagovali grobari...Kako su oni zajedno optuzivali sa Vujosevicem Blazica 10x gore ili Dzenkinsa kako bi onda mi trebali da reagujemo?

Budas

pre 6 godina

Svakako da Drincic nije imao zelju da polomi nogu Jovicicu, ali je juce itekako preterao. Sto se ovog starta tice, na snimku se lepo vidi da je isao djonom na nogu igraca. Jasna je namera da udari igraca, a lopta ga bas i nije preterano intetesovala. Meni je fascinantno da mu nije bilo dosta to sto je povredio protivnickig igraca, nego je i u nastavku utakmice imao jos nekoliko vrlo grubih, da ne kazem nerazumnih startova.
Na potezu je disciplinska komisija, Drincic sazluzuje suspenziju na nekoliko utakmuca, u suprotnom se daje podrska ovakvom siledzijskom ponasanju na terenu.

Realno

pre 6 godina

Ono sto bih ja izjavio o Drincicu kao coveku ne bi proslo moderatore. Kao fudbaler je osrednji, ali kao covek je dno dna i to kazu skoro svi koji ga bar malo poznaju.

BBRS

pre 6 godina

НЕПРАВЕДНЕ ?!!!
Алоооо, сломио је дечку кост НАМЕРНО !!!
Комплекси ниже вредности могу да буду опасни !!!

Trebinje

pre 6 godina

Zasto se Drincic nije licno oglasio i izvinuo Jovicicu jer ga je odvojio od terena na neodredjeni vremenski period,i ugrozio mu karijeru...Bilo koji drugi igrac da je u pitanju pa da se i kaze da je u zaru borbe,ali Drincic koji je poznat kao nabrijan igrac na sve sto ima crveno na sebi...Ne ide...

Сима

pre 6 godina

Драконска казна за Дринчића! Нема казне довољно праведне за ово намерно дивљаштво.

Admiral Horatio Nelson

pre 6 godina

Ajde bre bezite, kako vas nije sramota. Ono sto sam citao na netu nije ni upola sta onaj lik zasluzuje. Sigurno ima i do toga sto b92 pola komentara nije objavio, ukljucujuci i moj. Namjeran start sa ciljem da se povrijedi protivnik. Tacka.

bajko na kolenima

pre 6 godina

Sta? Ljudi bi trebalo da se sklanjaju i igraju balet na terenu jer eto oni igraju jako bitnu utakmicu za nedelju dana... To je sport, a povrede su sastavni deo sporta, stavili ste decka na stub srama iskljucivo jer je eto, nabio dosta frustracija u poslednjih par godina, hm, i mene bi bolelo mnogo...da ga je povredio tamo neki Petronijevic ne bi se dizala tolika prasina.

adzone

pre 6 godina

Pazi da nisu nepravedne! Namerno je povredio igraca. Nisam cuo ni da se oglasio, ni da se izvinio coveku, kome je mozda doveo karijeru u pitanje! Zelim mu da mu se vrati na slican nacin i jos 10 puta gore. A tebi Lalatovicu neka sluzi na cast sto si izveo tim da odigra "na noz" protiv Zvezde. Pokrij se usima, bolje ti je. I da znas, neces primirisati vise pored Zvezde!

Uros Djurdjevic Prejaki #32

pre 6 godina

A i konacan rezultat govori da Zvezda i Cuka imaju izuzetno lep odnos.Bar nije bilo 7:2 kao kad je Miloje bio trener Brdjana.

antiDebil

pre 6 godina

Ovo mi lici na nekakvo izvinjavanje od strane filijale.
Bilo je u planu da odigramo prijateljski mec ali znate sta, jedan od nasih igraca nije razumeo kada sam im pre meca rekao da igraju u laganom tempu ?!!?!
Da li se neko iz fk zvezdane izvinjavao prosle godine kada je njihov igrac razbio glavu golmanu Novog Pazara ili su oni zvezdana i tako su u mogucnosti, da nekaznjeno razbijaju glave protivnicima ?
Ako je Drincic ovo namerno uradio onda dolazino do zakljucka sa je igrac fmp zvezde Blazic namerno hteo da iskopa oko igracu Partizana Milutinovu ? Ako nije namerno uradio, cemu onda izvinjenje ?

Uros Djurdjevic Prejaki #32

pre 6 godina

Nesto se ne secam da su delije vredjale Sikimica kad je umalo prekinuo karijeru Mladenu Zecevicu golmanu Pazara.Noga kad se povredi ta povreda zaraste a povreda oka malo teze.

Zeljko 92 (Notingem Forest)

pre 6 godina

Sve Bog vidi,i sve se to vrati kad tad,postigne gol u derbiju covek za pobedu,uzme titulu i opet iskompleksiranost ne jenjava,bolest je to.

ko-ometator

pre 6 godina

"...uvrede na račun našeg igrača Nikole Drinčića za koje smatramo da su takođe najblaže rečeno nepravedni i neprimereni". Pa kako je startovao dobro mu nije polomio nogu na vise mesta. Igrac sa tolikim iskustvom ocigledna namera da se napravi faul djonom isao na decka, lopta mu nije bila cilj uopste i neprimereno je sto ovo nije kaznjeno kartonom i treba da se kazni naknadno sa barem 2 utakmice neigranja. U normalnim ligama ovo se kaznjava zestoko! A igraci kao sto je ovaj kompleks se uopste ne uvrstavaju u sastav za ovakve utakmice jer da je sudija radio svoj posao dobio bih crveni direktan na licu mesta.

Drincicuuuu

pre 6 godina

Sta bre nepravedne?! Vidi se namera da je hteo nogu da mu polomi... Sada se zapitajte kako i zasto! Taj nazovi fudbaler zasluzuje zestoku kaznu a videcemo kako ce proci

u beogradu nema navijača partizana

pre 6 godina

Nema dileme da mu je cilj bio da ga povredi. Ciljao je cevanicu, išao s obe noge na start, sreća u nesreći je da mu je povredio stopalo. Nakon svega nije našao za shodno ni da mu se izvini. Užas, želim mu da karma udari jako i neočekivano.

miško

pre 6 godina

Komentar da ga zvezdaška javnost napada kao bivšeg grobara za grobari start uopšte ne stoji.Zvezdaška javnost bi sigurno aplaudirala Kljajeviću da je i on jednu nogu polomio a kako je startovao mogao je.Klub mora da osudi divljačke startovao svojih igrača kako bi se posvetili igri.Licemerno i cinično saopštenje.Najčešća slika na terenu bila je da naš, jedan ili više njih previja se posle divljačkih startovao gostiju.

melo

pre 6 godina

Pa da mu je žao posle onog starta bi prošao dečku, rekao ,,izvini". Mogao je da digne ruku signalizirajuci sudiji na oštar start. Mogao je posle utakmice javno da se izvini. Samo ga pravdate a on ni malo kulture i sportskog duha nema!

mr dr prof

pre 6 godina

ne bi trebalo da se izvinjava Čukarički, niti Lalatović, niti sin Vladana Milojevića...dovoljno je da to uradi dotična persona, pošto se jasno vidi da je želeo da ga povredi..

taktika...

pre 6 godina

Povrede su sastavni deo sporta, nažalost...bitno je da li je bilo namere da se protivnik povredi...meni se čini da nije...e sad zaista šteta, odlično je igrao i bio možda i najbolji igrač kod komšija...ali nema kukanja...nego borba...nisu Rusi Real...brz oporavak momku pa da se vidimo na derbiju

One night in May

pre 6 godina

Aca Radovic, Bris Taton - ta dva imena savrseno tacno definisu Partizanovr navijace - od osnivanja do dana danasnjeg. Tako ste vaspitani, tako su vam mozgovi isprani, nauceni da mrzite...

Milos Djelmas namerno lomi nogu u derbiju Jovici Nikolicu, Slavisa Jokanovic namerno lomi nogu Fernandu Redondu, Nikola Drincic namerno lomi nogu Branku Jovicicu - u Psrtizanu ih tako obucavaju.

Ako ne mrzis, ne vredis - to je moto Partizana.

melo

pre 6 godina

Pa da mu je žao posle onog starta bi prošao dečku, rekao ,,izvini". Mogao je da digne ruku signalizirajuci sudiji na oštar start. Mogao je posle utakmice javno da se izvini. Samo ga pravdate a on ni malo kulture i sportskog duha nema!

Admiral Horatio Nelson

pre 6 godina

Ajde bre bezite, kako vas nije sramota. Ono sto sam citao na netu nije ni upola sta onaj lik zasluzuje. Sigurno ima i do toga sto b92 pola komentara nije objavio, ukljucujuci i moj. Namjeran start sa ciljem da se povrijedi protivnik. Tacka.

mr dr prof

pre 6 godina

ne bi trebalo da se izvinjava Čukarički, niti Lalatović, niti sin Vladana Milojevića...dovoljno je da to uradi dotična persona, pošto se jasno vidi da je želeo da ga povredi..

BBRS

pre 6 godina

НЕПРАВЕДНЕ ?!!!
Алоооо, сломио је дечку кост НАМЕРНО !!!
Комплекси ниже вредности могу да буду опасни !!!

u beogradu nema navijača partizana

pre 6 godina

Nema dileme da mu je cilj bio da ga povredi. Ciljao je cevanicu, išao s obe noge na start, sreća u nesreći je da mu je povredio stopalo. Nakon svega nije našao za shodno ni da mu se izvini. Užas, želim mu da karma udari jako i neočekivano.

Budas

pre 6 godina

Svakako da Drincic nije imao zelju da polomi nogu Jovicicu, ali je juce itekako preterao. Sto se ovog starta tice, na snimku se lepo vidi da je isao djonom na nogu igraca. Jasna je namera da udari igraca, a lopta ga bas i nije preterano intetesovala. Meni je fascinantno da mu nije bilo dosta to sto je povredio protivnickig igraca, nego je i u nastavku utakmice imao jos nekoliko vrlo grubih, da ne kazem nerazumnih startova.
Na potezu je disciplinska komisija, Drincic sazluzuje suspenziju na nekoliko utakmuca, u suprotnom se daje podrska ovakvom siledzijskom ponasanju na terenu.

Crvena Zvezda 1913

pre 6 godina

Дрино легендо, свака част за старт!!!
(Објавите коментар, 07. avgust 2017 13:50)

Svašta bih ti rekao,ali.....
Partizanski-mučki,podlo,zlonamerno,ali neko to odgore vidi sve....a,da za vas je "gore"memorijani centar Josip Broz...

Drincicuuuu

pre 6 godina

Sta bre nepravedne?! Vidi se namera da je hteo nogu da mu polomi... Sada se zapitajte kako i zasto! Taj nazovi fudbaler zasluzuje zestoku kaznu a videcemo kako ce proci

Crvena Zvezda 1913

pre 6 godina

Ovo mi lici na nekakvo izvinjavanje od strane filijale. 
Bilo je u planu da odigramo prijateljski mec ali znate sta, jedan od nasih igraca nije razumeo kada sam im pre meca rekao da igraju u laganom tempu ?!!?! 
Da li se neko iz fk zvezdane izvinjavao prosle godine kada je njihov igrac razbio glavu golmanu Novog Pazara ili su oni zvezdana i tako su u mogucnosti, da nekaznjeno razbijaju glave protivnicima ? 
Ako je Drincic ovo namerno uradio onda dolazino do zakljucka sa je igrac fmp zvezde Blazic namerno hteo da iskopa oko igracu Partizana Milutinovu ? Ako nije namerno uradio, cemu onda izvinjenje ?
(antiDebil, 07. avgust 2017 

Drinčić je startovao da povredi igrača,Sikimić se odmah javno izvinio,prvi pritekao u pomoć,ako se ne varam ujutro posetio golmana u bolnici i što je najbitnije nije imao nameru da povredi igrača,što se Milutinova tiče svi su videli nehotičan udarac bez želje da se protivnik povredi. Mržnja kojom odišete prema svemu što je crveno belo se jasno vidi iz vaših komentara....bio sam prisutan kada je
Majstorović nezgodno doskočio,povredio se a ceo Pionir pun zvezdinih navijača velikim aplauzom ispratio igrača,tu je razlika između vas i nas!
Ono što očekujemo u narednim satima je nemušto i podlo izvinjenje,onako kako sve ostalo funkcioniše u YSDP!

Сима

pre 6 godina

Драконска казна за Дринчића! Нема казне довољно праведне за ово намерно дивљаштво.

Miki delija

pre 6 godina

Par stvari su ostale upecatljive sa ove utakmice. Prva, strasna povreda izuzetnog igraca. Druga, cinjenica da se taj "Drina" nije izvinio ni na terenu, ni posle njega, vec su ga branili trener i klub. Treca, Lalatovicevi puleni su kidisali ko ludi, pravo je cudo da jos nekom nije noga stradala, trebalo bi njega licno da je sramota. Cetvrta, gospodin veliki sudija se propisno obrukao, a niko iz medija ni rec, sto je jos veca bruka, ljudi on ni faul nije svirao, da nije bio mozda obecavajuci napad, sram ga bilo, zato bi sad trebalo i onog divljaka i velikog sudiju ma hladjenje bar po pet utakmica, a Jovicicu mogu samo da porucim IZDRZI SINE, PROCI CE I TA TRI MESECA, CEKAMO TE !

Realno

pre 6 godina

Ono sto bih ja izjavio o Drincicu kao coveku ne bi proslo moderatore. Kao fudbaler je osrednji, ali kao covek je dno dna i to kazu skoro svi koji ga bar malo poznaju.

One night in May

pre 6 godina

Aca Radovic, Bris Taton - ta dva imena savrseno tacno definisu Partizanovr navijace - od osnivanja do dana danasnjeg. Tako ste vaspitani, tako su vam mozgovi isprani, nauceni da mrzite...

Milos Djelmas namerno lomi nogu u derbiju Jovici Nikolicu, Slavisa Jokanovic namerno lomi nogu Fernandu Redondu, Nikola Drincic namerno lomi nogu Branku Jovicicu - u Psrtizanu ih tako obucavaju.

Ako ne mrzis, ne vredis - to je moto Partizana.

Nikola

pre 6 godina

Drincic je tipican Grobar, a o Grobarima koji iza sebe imaju Aleksandra Radovica, Brisa Tatona, Dejana Dimitrijevica, ne treba trositi reci.
Objavite mi komentar, nikog nisam uvredio, samo sam izneo cinjenice.

ko-ometator

pre 6 godina

"...uvrede na račun našeg igrača Nikole Drinčića za koje smatramo da su takođe najblaže rečeno nepravedni i neprimereni". Pa kako je startovao dobro mu nije polomio nogu na vise mesta. Igrac sa tolikim iskustvom ocigledna namera da se napravi faul djonom isao na decka, lopta mu nije bila cilj uopste i neprimereno je sto ovo nije kaznjeno kartonom i treba da se kazni naknadno sa barem 2 utakmice neigranja. U normalnim ligama ovo se kaznjava zestoko! A igraci kao sto je ovaj kompleks se uopste ne uvrstavaju u sastav za ovakve utakmice jer da je sudija radio svoj posao dobio bih crveni direktan na licu mesta.

miško

pre 6 godina

Komentar da ga zvezdaška javnost napada kao bivšeg grobara za grobari start uopšte ne stoji.Zvezdaška javnost bi sigurno aplaudirala Kljajeviću da je i on jednu nogu polomio a kako je startovao mogao je.Klub mora da osudi divljačke startovao svojih igrača kako bi se posvetili igri.Licemerno i cinično saopštenje.Najčešća slika na terenu bila je da naš, jedan ili više njih previja se posle divljačkih startovao gostiju.

Trebinje

pre 6 godina

Zasto se Drincic nije licno oglasio i izvinuo Jovicicu jer ga je odvojio od terena na neodredjeni vremenski period,i ugrozio mu karijeru...Bilo koji drugi igrac da je u pitanju pa da se i kaze da je u zaru borbe,ali Drincic koji je poznat kao nabrijan igrac na sve sto ima crveno na sebi...Ne ide...

Старац Исаија

pre 6 godina

Старт је апсолутно био намеран, а понашање Дринчића срамно током целе утакмице. Мажићу је ваљда испод части да суди домаће првенство, да је ово неко урадио на утакмици ЛШ показао би директан црвени. Мислим да ће тренутном играчком кадру Звезде ово бити додатни мотив да преслишају и Краснодар и Партизан.

ViscoSalejo

pre 6 godina

Milos Djelmas namerno lomi nogu u derbiju Jovici Nikolicu, Slavisa Jokanovic namerno lomi nogu Fernandu Redondu, Nikola Drincic namerno lomi nogu Branku Jovicicu - u Psrtizanu ih tako obucavaju.

Ako ne mrzis, ne vredis - to je moto Partizana.
(One night in May, 7. avgust 2017 13:59)


Potpisujem. Dobro se secam kako je Djelmas isao da ga povredi posto ih je ovaj izbusio dvaput. I za moto si u pravu, zato kad pricaju o svojim legendama nikad ne pominju Vasketa i Mijata, jer su njih dvojica odbila da mrze.

Deki

pre 6 godina

Namerno ga je povredio, da bi ga uklonio sa terena za mečeve protiv Krasnodara 
(zvezdale, 7. avgust 2017 13:28 

Takoe kuco, namerno ga je povredio. Blazic je pre par godina namerno pokusao da iskopa oko Nikoli Milutinovu, zamalo je bio neprecizan ! Ovome Jovicicu ce noga zarasti i vratice se na teren, da je Blazic bio par milimetara precizniji Milutinov bi ostao bez oko a ono ne bi ponovo izraslo, par milimetara i bio bi penzioner u 21.godini !!
(antiDebil, 07. avgust 2017 14:17)


Cuj ostao bi bez oka ahahhaha pa neverovatno sta citam prosto neverovatno...

Pedja

pre 6 godina

Na snimku se jasno vidi start https://www.youtube.com/watch?v=VuEAnpuR5ac. Lepo se vidi kako jednom nogom krlja po stopalima, a drugom ide djonom u cevanicu. Ali Drincic je uvek igrao tako, grubo i prljavo. Ne samo u Partizanu, nego i kasnije, uvek je krljao, valjda misleci da tako zaplasi protivnika, uvek se svadjao, udarao, pokusavao da zapocne tucu. Takvi ljudi ne da ne treba da se bave fudbalom, nego uospte sportom, ni sah im ne bi trebalo dozvoliti. Start je ocigledno nameran, a Mazic cak ni faul nije svirao iako je bilo za direktni crveni. Neki kazu da je pustio prednost, da je tako, onda je mogao posle toga da mu da bar zuti, ako ne crveni. Cenim Mazica kao naseg najboljeg sudiju, ali je sramota i on takodje treba da odgovara za to sto nije svirao. Drincicu kazna od bar 6 meseci za ovakve startove. Ne znam kako neko moze da kaze, slucajno, desava se, kad se vidi kako se zalece i maltene karate udarcem obara Jovicica. Zelim mu samo da licno iskusi od strane nekog igraca, kako izgledaju njegovi startovi. I ne treba da se zaboravi, vec treba svaki dan podsecati kakva je to vrsta coveka. Isto tako bih reagovao i da je neko polomio nekom igracu Partizana nogu ili iz nekog drugog kluba. Krljadzijama nije mesto u sportu.

Rodni

pre 6 godina

@antiDebil, sine ti izbaci to anti iz nick-a...Sikima je odmah u bolnicu otišao da poseti golmana i da se još jednom izvini. Tvoj komentar dovoljno govori i o tebi i o klubu za koji navijaš...

Aco

pre 6 godina

A sta reci za analizu kola,na TV ARENA sinoc...Po njima,jedina situacija za analizu je penal za Zvezdu????!!!!Znaci,po njima je Mazic odlično odradio posao.Pa to je sramota,za jednu sportsku TV stanicu.BRUKA.Namerno izostaviti analizu za onakav start nad Jovicicem,i lakat u grudi Kangi (Mazic u tom momentu okrenut ledjima,NE VIDI),a svira faul...itd...Po ARENI,nista na toj utakmici nije ni za analizu.ZASTO?

777

pre 6 godina

A i konacan rezultat govori da Zvezda i Cuka imaju izuzetno lep odnos.Bar nije bilo 7:2 kao kad je Miloje bio trener Brdjana.
(Uros Djurdjevic Prejaki #32, 07. avgust 2017 13:42)

Ko je bio trener u to vreme u Cukarickom nije tesko proveriti, ali ti si nepismen i za internet.Pa ne znas ni da proveris pa lazes..

Branko

pre 6 godina

Погледај те снимак клизећег старта Педра на утакмици Арсенал-Челси,судија му показао директни црвени због оштрог покушаја на противничког играча! И Дринчић је требао бити искључен!

anica

pre 6 godina

@antiDebil
Namerno ga je povrdio pred bitan mec, I kakve veze ima Novi Pazar sa Partizanom...nego vasi bivsi igraci prenose u klub u koji odu animozitet prema Zvezdani. Ne moze da ne vidi crveno pa to ti je. Kazi mi, ko je naucio Pavlovica da onako kvalitetno udara I Vujosevica da hvata za gusu, Busadziju da se busa. Velika je muka Debiluanti kad mrznja nadvlada moral obraz I sport...ljudskost je na prvom mestu. Nikada sa vama ne moze biti prijateljstva er vi ne znate sta je to. Prosle sezone ste navijali za skoro svaki klub u EL, mnogo prijatelja imate. Da sad popije diskvalifikaciju za onaj start, da vidis kako bi bio manji od makovog zrna...iza coska je svako jak.

Tile

pre 6 godina

Ovaj mesar, bivši igrač Krasnodara je nekoliko puta namerno kidisao na Jovičića sa jasnom željom da ga povredi, šta je tu sporno. Mažić nije hteo ni faul da dosudi. Da li je Drinčić uzeo pare za svoja dobra dela, nikada nečemo saznati. Jasno je da je Zvezda bez Jovičića drastično slabiji protivnik i Krasnodaru i Partizanu.

Uros Djurdjevic Prejaki #32

pre 6 godina

Nesto se ne secam da su delije vredjale Sikimica kad je umalo prekinuo karijeru Mladenu Zecevicu golmanu Pazara.Noga kad se povredi ta povreda zaraste a povreda oka malo teze.

Kosjan

pre 6 godina

(antiDebil, 07. avgust 2017 13:44)

Da si gledao utakmicu a nisi, video bi jos udaraca i zutuh kartona za igrace Cukarickog koji su na sve nacine hteli da otkinu Zvezdi bodove...A te vase spinove o filijalama lazite sebe. Kada je povredjen onaj iz NP odma su otisli u bolnicu da ga posete...Ali razumem te tesko je ziveti sa tim kompleksima koje imas.

antiDebil

pre 6 godina

Ovo mi lici na nekakvo izvinjavanje od strane filijale.
Bilo je u planu da odigramo prijateljski mec ali znate sta, jedan od nasih igraca nije razumeo kada sam im pre meca rekao da igraju u laganom tempu ?!!?!
Da li se neko iz fk zvezdane izvinjavao prosle godine kada je njihov igrac razbio glavu golmanu Novog Pazara ili su oni zvezdana i tako su u mogucnosti, da nekaznjeno razbijaju glave protivnicima ?
Ako je Drincic ovo namerno uradio onda dolazino do zakljucka sa je igrac fmp zvezde Blazic namerno hteo da iskopa oko igracu Partizana Milutinovu ? Ako nije namerno uradio, cemu onda izvinjenje ?

paparesta

pre 6 godina

Drincic je juce prosao ne kaznjeno a 4-5 puta je krvnicki startovao na vise zvezdinih igraca ocito da to nije slucajnost,a sto se tice komentara da je Jovicic povredjen posle starta u 14 min. to je nebulozno Jovicic se vratio pokusao da igra i posle par minuta izasao.Nadam se da ce i Drincic proci isto kao i Jovicic na nekoj narednoj utakmici

Batko

pre 6 godina

Дрино легендо, свака част за старт!!!
(Објавите коментар, 07. avgust 2017 13:50)

Kakva losa trolčina....aj mozes ti to bolje

to je ta avangarda

pre 6 godina

Taj nije ni prišao Jovičiću da se izvine ili da signalizira barem sudiji da je bio nesmotren. Tu se priča završava.

Nele

pre 6 godina

Neprimerene uvrede? Ne verujem u teorije zavere da mu je placeno, ali verujem da je zeleo da povredi igraca iz svoje bolesne mrznje. Ceoni start orvorenim djonom desne noge u visini kolena protivnickog igraca je za visemesecnu suspenziju sa terena. Srecom po Jovicica, na vreme je stigao da koliko-toliko skloni pa ga je Drincic pokupio "samo" levom nogom i od siline udarca mu slomio stopalo. Da ga je pogodio desnom nogom u koleno (sto, bar po snimku i izgleda kao namera), ostao bi invalid!
I ne razumem Mazica. Za ovakav start na evropskim utakmicama daje direktan crveni karton, ovde ni zuti?? Na Partizan -Vojvodina prosle sezone 2x katastrofalno gresi na stetu Vojvodine?

adzone

pre 6 godina

Pazi da nisu nepravedne! Namerno je povredio igraca. Nisam cuo ni da se oglasio, ni da se izvinio coveku, kome je mozda doveo karijeru u pitanje! Zelim mu da mu se vrati na slican nacin i jos 10 puta gore. A tebi Lalatovicu neka sluzi na cast sto si izveo tim da odigra "na noz" protiv Zvezde. Pokrij se usima, bolje ti je. I da znas, neces primirisati vise pored Zvezde!

severnjača

pre 6 godina

Nepravedni komentari za Drinčića? Trebao je i pohvalu da dobije? Doduše, Mažić ga je "nagradio" time što nije ni opomenu dobio! Za nameru možemo do sutra da se raspravljamo ali je činjenica da je start bio krvnički! Celu utakmicu su igrači Čuke igrali na ivici fer-pleja a nač najbolji sudija je delio kartone Zvezdinim igračima! Sramota za izjavu Čukaričkog a za sudiju i "dželata" odrediti maksimalne sankcije! Drinčić je bivši igrač Partizana i Krasnodara, slučajnost ili ne, to je činjenica! Slomiti nogu protivniku a ne izviniti se jednako je primitivizmu! To važi za bilo kojeg fudbalera a ne samo Jovičića!

Trance

pre 6 godina

Isao je otvorenim djonom? Secam se kada je Blazic slucajno povredio Milutinova kako su reagovali grobari...Kako su oni zajedno optuzivali sa Vujosevicem Blazica 10x gore ili Dzenkinsa kako bi onda mi trebali da reagujemo?

Митомани

pre 6 godina

Па шта сте очекивали од ботовске машинерије и њихових навијача.

Наравно да им је Дринчић својим стартом угрозио читаву сезону, јер ипак је то Јовичић - играч по квалитету одмах ту уз Месија.

Bas jadno

pre 6 godina

A i konacan rezultat govori da Zvezda i Cuka imaju izuzetno lep odnos.Bar nije bilo 7:2 kao kad je Miloje bio trener Brdjana.
(Uros Djurdjevic Prejaki #32, 07. avgust 2017 13:42)

Ne izmisljaj , nije bio tad trener.

bajko na kolenima

pre 6 godina

Sta? Ljudi bi trebalo da se sklanjaju i igraju balet na terenu jer eto oni igraju jako bitnu utakmicu za nedelju dana... To je sport, a povrede su sastavni deo sporta, stavili ste decka na stub srama iskljucivo jer je eto, nabio dosta frustracija u poslednjih par godina, hm, i mene bi bolelo mnogo...da ga je povredio tamo neki Petronijevic ne bi se dizala tolika prasina.

777

pre 6 godina

Zanimljivo da sada neke moralne lekcije drze navijaci Partizana koji su sa svojim Dulom optuzivali bez ikakvih dokaza igrace kkcz za povrede igraca Partizana...A juce se mogle procitati razni prilicno bolesni komentari gde se raduju povredi Zvezdinog igraca.

Dzoni

pre 6 godina

Sta? Ljudi bi trebalo da se sklanjaju i igraju balet na terenu jer eto oni igraju jako bitnu utakmicu za nedelju dana... To je sport, a povrede su sastavni deo sporta, stavili ste decka na stub srama iskljucivo jer je eto, nabio dosta frustracija u poslednjih par godina, hm, i mene bi bolelo mnogo...da ga je povredio tamo neki Petronijevic ne bi se dizala tolika prasina.
(bajko na kolenima, 07. avgust 2017 13:37)

Znaci vama je Blazic nabio frustracije kada ste ga optuzivali za svaku povredu igraca kk Partizan?

Uros Djurdjevic Prejaki #32

pre 6 godina

A i konacan rezultat govori da Zvezda i Cuka imaju izuzetno lep odnos.Bar nije bilo 7:2 kao kad je Miloje bio trener Brdjana.

Kako ko, pa ja

pre 6 godina

Da ga je povredio Pera Peric, oni bi nekako upakovali da je Partizan za to kriv!?
A Drincica treba kazniti, po istim principima po kojima su kaznjeni Sikimic, golman Stamenkovic, Nadj, Kasalica i svi ostali koji su takve i slicne nesportske stvari radili.
Jovicicu brz oporavak zelim...

Kalimero

pre 6 godina

Drinčić je bivši igrač Partizana i Krasnodara, sa kojima Zvezda igra u narednih mesec dana najbitinije utakmice ove polusezone. Drinčić je tukao svim sredstvima više puta upravo Jovičića, bio sam na stadionu i rekao prijatelju da će nekog da upropasti. Samo Mažić to nije video. Da li je Drinčić od gazde Krasnodara uzeo neku lovu za ovo ja ne znam ali je učinio sve krvničkim startovima da onesposobi Zvezdinog jako bitnog igrača i tako Krasnodaru i PArtizanu olakša posao. Mažić nije hteo ili smeo ni žuti da mupokaže, pa se postavlja pitanje zbog čega? Neka s esvima vrati po zaslugama.

taktika...

pre 6 godina

Povrede su sastavni deo sporta, nažalost...bitno je da li je bilo namere da se protivnik povredi...meni se čini da nije...e sad zaista šteta, odlično je igrao i bio možda i najbolji igrač kod komšija...ali nema kukanja...nego borba...nisu Rusi Real...brz oporavak momku pa da se vidimo na derbiju

Mik

pre 6 godina

@One night in May

Zaboravili smo - Nađ lomi ruku Basti...

Tako je to kad ideš da udariš, pa posle "nije namerno" i "dešava se". Igrao sam fudbal i više puta sam nenamerno povredio igrača (doskočio mu na nogu, sudar glavama, kolenima) ali nikada tako da sam išao otvorenom nogom na 40cm od zemlje, to nikada nije nenamerno!

devlinjo

pre 6 godina

Izadje li taj drincic u javnost sa izvinjenjem. dobro je poznato da jejovixic u formi i da ne tripi zvezda, trpece on licno, jer ko zna kakav ce se vratiti posle povrede.

Zeljko 92 (Notingem Forest)

pre 6 godina

Sve Bog vidi,i sve se to vrati kad tad,postigne gol u derbiju covek za pobedu,uzme titulu i opet iskompleksiranost ne jenjava,bolest je to.

Mik

pre 6 godina

Tačno je, to se u fudbalu dešava. Ali šta sada znači "nije bilo namere" kada startuješ na igrača ili loptu koju ne možeš da stigneš. Ne samo da je drugom nogom pokupio stajnu nogu Jovičiću i naneo mu tešku povredu, već je i "prednjom" nogom išao visoko. Vrlo loš start... Možda nije hteo da ga onesposobi toliko, ali je išao da ga udari, a ne da stigne loptu. A ovo kukanje trenera i uprave Zvezde svodi se na sledeće - ako vam je igrač nezamenljiv, ne stavljajte ga u manje bitnim utakmicama, barem do plej ofa za LE!

Psihijatar za Debilcine

pre 6 godina

Normalni ljudi pisu svakakve komentare i cigani i grobari. Pisu pametne ili glupe stvari. Ali ovaj antiDebil toliko frustracije i mrznje u svakom komentaru STRASNO

bataraka

pre 6 godina

@Milos Djelmas namerno lomi nogu u derbiju Jovici Nikolicu, Slavisa Jokanovic namerno lomi nogu Fernandu Redondu, Nikola Drincic namerno lomi nogu Branku Jovicicu - u Psrtizanu ih tako obucavaju.

Ako ne mrzis, ne vredis - to je moto Partizana.
(One night in May, 7. avgust 2017 13:59)

Jos si zaboravio lom ruke Dusana Baste, u 124. derbiju, start Nadja...

Zoran Ristovski

pre 6 godina

A gde je bio tu Mažić da nevidi takav start. Taj isti Drinćić je slomio u zadnjim minutima Partizan Zvezda Mrđu i Partizan je bio prvak pre tri godine. Zašto se čutalo i u prošlom prvenstvu Rad Partizan u vezi izjave tog istog Drinčića. Šta radi sad fudbalski savez sudiska oorganizacija čute i ništa o kazni jer je to bio start za direktni crveni karton.
Pozdrav Zoran

Analiza

pre 6 godina

Citajuci komentare,a bez gledanja datog starta,mogu sledece da zakljucim:Drincic je grobar te je hteo ovakvim startom da resi prvenstvo;ili je placenik Krasnodara,koji se toliko plasi CZ da je platio bivsem igracu da povredi najboljeg igraca CZ;ili je Drincic srpski Pepe.Inace,glavni dokaz da je Grobar je ovaj prelom,jer samo igraci Par polome nogu protivniku(nema veze ako je Jokan igrao za Ovijedo kad je povredio Redonda,a Drinca za Cukaricki,i nema veze sto je prosle godine polomljen golman N.Paz,a povredio ga je igrac CZ).I nema veze sto je J nastavio da igra jos par min posle tog starta.I nema veze kad neko polomi igraca Par,jer,znate,tako im i treba,jer su u Zagrebu naucili Drincica da lomi noge igracima CZ!Mi smo kao narod otisli potpuno u aut,ako postoje ljudi koji u ovako nesto nebulozno veruju,a ne u cinjenicu da Drincic nikad nije bio prefinjen igrac i da mu nije strano da pokosi protivnika!Ukljucite mozazk,ljudi!

VUK

pre 6 godina

Sigurno da Drinčić nije povredio Jovičića sa predumišljajem. Ima samo problem što on tako igra ceku karijeru. Oštro i nevodeći računa da nekog može teško da povredi. Problem je takođe što posle saznanja da je pukla kost , nije pokazao zainteresovanost za kolegu koga je nesmotrenim startom udaljio sa terena i sa najbitnije međunarodne utakmice u dosadašnjoj karijeri. Takođe i Mažić nije postupio po pravilima...Ako sudija nije video dobro intezitet starta , posle konstatovanja posledica nedozvoljenog starta tj.prekomerne upotrebe sile i neoprezne igre , dužan je bio da dodeli karton Drinčiću. Najstrašnije je što Drinčić nije posetio kolegu u bolnici. Nije ni Jovičić kriv za ponašanje publike tokom meča. Bilo kako bilo , jedan fudbaler ne igra sutra , a fudbaler koji je skrivio povredu , igra .Pravda ? U fudbalu kao i u životu.

Atletista

pre 6 godina

A prošle godine kad ja napadač zvezde polomio jagodičnu kost golmanu N.Pazara njemu su čak bili smanjili suspenziju,prekinite da lupetate sa tim glupim teorijama zavere.

antiDebil

pre 6 godina

Namerno ga je povredio, da bi ga uklonio sa terena za mečeve protiv Krasnodara
(zvezdale, 7. avgust 2017 13:28

Takoe kuco, namerno ga je povredio. Blazic je pre par godina namerno pokusao da iskopa oko Nikoli Milutinovu, zamalo je bio neprecizan ! Ovome Jovicicu ce noga zarasti i vratice se na teren, da je Blazic bio par milimetara precizniji Milutinov bi ostao bez oko a ono ne bi ponovo izraslo, par milimetara i bio bi penzioner u 21.godini !!

antiDebil

pre 6 godina

Niste vi krivi, Drincicu je mrznja usadjena u Zagrebu. To je prvo cemu ih uce.
(sasa, 7. avgust 2017 13:37)

Boli vas uvo za Jovicica i za njegovu nogu, vas zuljaju Drincicevi golovi iz slobodnjaka. Promasis 2 penala u jednom poluvremenu a ovamo ti neko metne gol sa 30 metara, to jako boli !!
Kad smo kod mrznje, ovaj covek jasno kaze gde se mrznja prema drugima sistematski usadjuje u glavama igraca od njihove rane mladosti. Dakle on ovde govori o nekoj 1953.godini recimo, imao je 16 godina a fk zvezdana je imala 8 godina. Kao osmogodisnjaci ste nekoga ucili da mrzi njegove rivale. Dakle 64 godine se aktivno bavite usadjivanjem mrznje u glavama fudbalera, a ako zagrebemo po materiji siguran sam da cemo doci do podatka da to ipak radite svih 72.godine !

https://www.youtube.com/watch?v=kRfkBbSgotg&feature=youtu.be&t=4m28s

Uros Djurdjevic Prejaki #32

pre 6 godina

Nesto se ne secam da su delije vredjale Sikimica kad je umalo prekinuo karijeru Mladenu Zecevicu, golmanu Pazara.Decko je pauzirao tipa 5 meseci.

trn u okuđ

pre 6 godina

Jedino pravedno bi bilo diskvalifikovati Čukarički, a ovome trajno poništiti fudbalsku knjižicu i ispitati da li je premiran od strane nekog drugog kluba da ovo učini, posle toga diskvalifikovati taj klub iz takmičenja u kome je predviđeno da se sastane sa Zvezdom. Nadam se da će Zvezda zahtevati sudsku istragu, kao i pokretanje privatne tužbe protiv N.D (33) iz Beograda zbog nanošenja teških telesnih povreda Jovičiću, mada koliko znam takve stvari bi trebale da se gone po službenoj dužnosti, pa bi ovaj već sada trebalo da je u pritvoru.

S Y L A

pre 6 godina

Ajde bre bezite, kako vas nije sramota. Ono sto sam citao na netu nije ni upola sta onaj lik zasluzuje. Sigurno ima i do toga sto b92 pola komentara nije objavio, ukljucujuci i moj. Namjeran start sa ciljem da se povrijedi protivnik. Tacka. (Admiral Horatio Nelson, 07. avgust 2017 13:36)

ti si neki sudija,advokat?ministar?

Batko

pre 6 godina

antiDebil* ti mora da si imao tesko detinjstvo
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Nisam Mutav, 7. avgust 2017 16:45)

Jako teško detinjstvo....jer kad je bio dete malo, komšija ga...nije njemu lako...

Nece ona NIDJE!

pre 6 godina

Ajde znaci PRETERASTE, i ovi sto napadaju i vredjaju a i ovi sto se izvinjavaju. Pa naravno da mi je zao decka, ali takve povrede se desavaju SVAKODNEVNO na fudbalskim terenima po svetu. Juce je bio Jovicicev red, ponavljam zao mi je momka i zelim mu brz oporavak ali praviti nacionalnu dramu zbog povrede jednog fudbalera na fudbalskom terenu je patetika. I ako klub zavisi od jednog igraa taj klub ne treba da postoji, iskreno.

Dzoni

pre 6 godina

ti si neki sudija,advokat?ministar?
(S Y L A, 07. avgust 2017 15:53)

Ti si neki pismen lik?
Nikakva sila ne moze da te spasi od ponavljanja razreda, knjigu u ruke i spremaj popravni, ne balavi...

DVE KESE

pre 6 godina

Nisam video start,moram da priznam ,ali citam komentare kako je 'bio nameran "i kako je 'odradjivao posao Krasnodaru'...Partizanu....i ne mogu da verujem koliko zlobe ima u vas,tzv.'delije'..Oni su kolege,profesionalci,zaradhuju isti hlebac,zive za tranfere...sta ima koga da tuce???bezveze !!!A,koliko je vasa zvezda bolja od Partizana -uvericete se za jedno 20tak dana....samo se pitam sta ce sada "sudija' smisliti....kako vam pomoci,a da se ne ponavlja?...bilo je predrst nepostojecih penala za vas,za nas nema ni evo 20 god,produzen tern za pola metar..i toga je bilo,ofsajdi-cudo jedno....sta sada smisliti?-e, to je pitanje ,a ne ponoviti se,rekoh....ne zaborvite da je sudija "mrtvo telo'...pa ...evo materijala......

Kako drugacije

pre 6 godina

"Drinčić je bivši igrač Partizana i Krasnodara, sa kojima Zvezda igra u narednih mesec dana najbitinije utakmice ove polusezone. Drinčić je tukao svim sredstvima više puta upravo Jovičića, bio sam na stadionu i rekao prijatelju da će nekog da upropasti."

Samo da dodam za arhivu povodom gore napisanog komentara:
Da se sve desilo u 6-om minutu i da je to bio prvi start Drincica i prvi kontakt sa Jovicicem - ali koliko su navijaci Zvezde u stanju da od misa naprave slona i koliko im je mozak skrajnuo kad ovoliku laz iznesu samo da bi opravdali linc nad Drincicem, govori gore napisan tekst jednog od njih!
Jovicicu zelim brz oporavak...

Pokusaji ubistva

pre 6 godina

@Nepravedno?
To se inače ovako rešava:
[link]
(Ivan, 7. avgust 2017 15:14)


Kako su reseni startovi Sikimica i Stamenkovica na primer?

duh sa sekirom

pre 6 godina

molio bi grobare da se ne seire nad povredom zvezdinog fudbalera, niti da veličaju Drinu...jer su to njima glavni argumenti da je start bio nameran i proračunat, njih ne dotiče što su igrači zvezde nastavili sa igrom, niti činjenica da je do kontakta došlo nogom koja je bila savijena u kolenu (svakom ko je barem 1 u životu odigrao fudbal na nekom turniru zna o čemu pričam) ...njihova matematika je: svaki partizanovac mrzi zvezdu, a posle kontakta jednog od partizanovaca došlo je do preloma zgloba igrča zvezde, još neki grobari to veličaju znači slučaj je zatvoren.

Strasne stvari

pre 6 godina

Pitanje za navijace Zvezde,znate li uopste koja noga mu je povredjena? Kako je postojala namera ako je ispruzenom nogom proleteo u prazno a savijenom zakacio Jovicica? Da dragi zvezdasi,povredjena mu je leva noga a ne desna za koji ste mislili da je pokupljena djonom,ta nije okrznuta.
Sad da se lepo izvinite Drincicu i celokupnoj sportskoj javnosti za sve lazi i mrznju koju vec 2 dana prosipate,hvala unapred.

Peppino

pre 6 godina

Pa nisu te uvrede zbog starta i povrede Jovicica, nego zbog frustracija koje im je donosio u derbijima i koje nisu i nece biti zaboravljene, tako da potpuno razumem vredjanje Drine, kao sto ih razume i on.

S Y L A

pre 6 godina

Namerno ga je povredio, da bi ga uklonio sa terena za mečeve protiv Krasnodara (zvezdale, 07. avgust 2017 13:28)

ahahahaha pa i sa 10 takvih Jovicica ce vas Krasnodar razbucati

duh sa sekirom

pre 6 godina

bilo koji drugi igrač da je uradio to ne bi bilo nikakve priče, a činjenica da su svi igrači nastavili govori o 'stepenu' brutalnosti starta...a lepo se vidi da je kontakt nastao cevanicom leve noge koja je bila savijena u kolenu, ali je problem to što je udario u zglob stajne noge.

srb

pre 6 godina

drincica naknadno kazniti, nije neka satisfakcija ali toliko se moze, mazicu smanjiti ocenu sa utakmice, a jovicicu brz oporavak. A vi se raspravljajte, svako ko ima ili je imao ozbiljniju sportsku povredu zna tu muku i ne bi se nasladjivao time, ja sam imao pucanje prednjih ukrastenih ligamenata, mogu da trcim samo pravo nikako cik cak, zelim momku da se brzo i u potpunost oporavi

Uros Djurdjevic Prejaki #32

pre 6 godina

Ko je bio trener u to vreme u Cukarickom nije tesko proveriti, ali ti si nepismen i za internet.Pa ne znas ni da proveris pa lazes..
(777, 07. avgust 2017 14:19)

Lako je i shvatiti ko je nepismen ali prvo treba savladati tu "vestinu".Ne blamiraj se sinak.

Hmh...

pre 6 godina

Start je za najmanje žuti, a možda i crveni, pre svega. Brz oporavak i da izbacite Ruse, to vam želim. Čudi me Mažićeva greška. Sa druge strane, Drina nije baš poznat kao nežan igrač. Grdne sreće pa trener Čuke nije Grobar, inače ko zna šta bismo sve pročitali u komentarima. Što se tiče mržnje, naše najgore pesme upućene Zvezdi i Delijama pominju polne organe i posledične radnje; njihove su tipa "kad si bio dete malo", teška boleština, a o konstantnom nazivanju ustašama da i ne pričamo. O mržnji bolje da ćutite, tu vam premca nema.

S Y L A

pre 6 godina

Ti si neki pismen lik? Nikakva sila ne moze da te spasi od ponavljanja razreda, knjigu u ruke i spremaj popravni, ne balavi... (Dzoni, 07. avgust 2017 17:40)

casu mleka u krevet

antiDebil

pre 6 godina

Ovo mi lici na nekakvo izvinjavanje od strane filijale.
Bilo je u planu da odigramo prijateljski mec ali znate sta, jedan od nasih igraca nije razumeo kada sam im pre meca rekao da igraju u laganom tempu ?!!?!
Da li se neko iz fk zvezdane izvinjavao prosle godine kada je njihov igrac razbio glavu golmanu Novog Pazara ili su oni zvezdana i tako su u mogucnosti, da nekaznjeno razbijaju glave protivnicima ?
Ako je Drincic ovo namerno uradio onda dolazino do zakljucka sa je igrac fmp zvezde Blazic namerno hteo da iskopa oko igracu Partizana Milutinovu ? Ako nije namerno uradio, cemu onda izvinjenje ?

Uros Djurdjevic Prejaki #32

pre 6 godina

Nesto se ne secam da su delije vredjale Sikimica kad je umalo prekinuo karijeru Mladenu Zecevicu golmanu Pazara.Noga kad se povredi ta povreda zaraste a povreda oka malo teze.

bajko na kolenima

pre 6 godina

Sta? Ljudi bi trebalo da se sklanjaju i igraju balet na terenu jer eto oni igraju jako bitnu utakmicu za nedelju dana... To je sport, a povrede su sastavni deo sporta, stavili ste decka na stub srama iskljucivo jer je eto, nabio dosta frustracija u poslednjih par godina, hm, i mene bi bolelo mnogo...da ga je povredio tamo neki Petronijevic ne bi se dizala tolika prasina.

Admiral Horatio Nelson

pre 6 godina

Ajde bre bezite, kako vas nije sramota. Ono sto sam citao na netu nije ni upola sta onaj lik zasluzuje. Sigurno ima i do toga sto b92 pola komentara nije objavio, ukljucujuci i moj. Namjeran start sa ciljem da se povrijedi protivnik. Tacka.

Митомани

pre 6 godina

Па шта сте очекивали од ботовске машинерије и њихових навијача.

Наравно да им је Дринчић својим стартом угрозио читаву сезону, јер ипак је то Јовичић - играч по квалитету одмах ту уз Месија.

Uros Djurdjevic Prejaki #32

pre 6 godina

A i konacan rezultat govori da Zvezda i Cuka imaju izuzetno lep odnos.Bar nije bilo 7:2 kao kad je Miloje bio trener Brdjana.

BBRS

pre 6 godina

НЕПРАВЕДНЕ ?!!!
Алоооо, сломио је дечку кост НАМЕРНО !!!
Комплекси ниже вредности могу да буду опасни !!!

melo

pre 6 godina

Pa da mu je žao posle onog starta bi prošao dečku, rekao ,,izvini". Mogao je da digne ruku signalizirajuci sudiji na oštar start. Mogao je posle utakmice javno da se izvini. Samo ga pravdate a on ni malo kulture i sportskog duha nema!

Nece ona NIDJE!

pre 6 godina

Ajde znaci PRETERASTE, i ovi sto napadaju i vredjaju a i ovi sto se izvinjavaju. Pa naravno da mi je zao decka, ali takve povrede se desavaju SVAKODNEVNO na fudbalskim terenima po svetu. Juce je bio Jovicicev red, ponavljam zao mi je momka i zelim mu brz oporavak ali praviti nacionalnu dramu zbog povrede jednog fudbalera na fudbalskom terenu je patetika. I ako klub zavisi od jednog igraa taj klub ne treba da postoji, iskreno.

Peppino

pre 6 godina

Pa nisu te uvrede zbog starta i povrede Jovicica, nego zbog frustracija koje im je donosio u derbijima i koje nisu i nece biti zaboravljene, tako da potpuno razumem vredjanje Drine, kao sto ih razume i on.

antiDebil

pre 6 godina

Namerno ga je povredio, da bi ga uklonio sa terena za mečeve protiv Krasnodara
(zvezdale, 7. avgust 2017 13:28

Takoe kuco, namerno ga je povredio. Blazic je pre par godina namerno pokusao da iskopa oko Nikoli Milutinovu, zamalo je bio neprecizan ! Ovome Jovicicu ce noga zarasti i vratice se na teren, da je Blazic bio par milimetara precizniji Milutinov bi ostao bez oko a ono ne bi ponovo izraslo, par milimetara i bio bi penzioner u 21.godini !!

antiDebil

pre 6 godina

Niste vi krivi, Drincicu je mrznja usadjena u Zagrebu. To je prvo cemu ih uce.
(sasa, 7. avgust 2017 13:37)

Boli vas uvo za Jovicica i za njegovu nogu, vas zuljaju Drincicevi golovi iz slobodnjaka. Promasis 2 penala u jednom poluvremenu a ovamo ti neko metne gol sa 30 metara, to jako boli !!
Kad smo kod mrznje, ovaj covek jasno kaze gde se mrznja prema drugima sistematski usadjuje u glavama igraca od njihove rane mladosti. Dakle on ovde govori o nekoj 1953.godini recimo, imao je 16 godina a fk zvezdana je imala 8 godina. Kao osmogodisnjaci ste nekoga ucili da mrzi njegove rivale. Dakle 64 godine se aktivno bavite usadjivanjem mrznje u glavama fudbalera, a ako zagrebemo po materiji siguran sam da cemo doci do podatka da to ipak radite svih 72.godine !

https://www.youtube.com/watch?v=kRfkBbSgotg&feature=youtu.be&t=4m28s

u beogradu nema navijača partizana

pre 6 godina

Nema dileme da mu je cilj bio da ga povredi. Ciljao je cevanicu, išao s obe noge na start, sreća u nesreći je da mu je povredio stopalo. Nakon svega nije našao za shodno ni da mu se izvini. Užas, želim mu da karma udari jako i neočekivano.

Uros Djurdjevic Prejaki #32

pre 6 godina

Nesto se ne secam da su delije vredjale Sikimica kad je umalo prekinuo karijeru Mladenu Zecevicu, golmanu Pazara.Decko je pauzirao tipa 5 meseci.

mr dr prof

pre 6 godina

ne bi trebalo da se izvinjava Čukarički, niti Lalatović, niti sin Vladana Milojevića...dovoljno je da to uradi dotična persona, pošto se jasno vidi da je želeo da ga povredi..

Atletista

pre 6 godina

A prošle godine kad ja napadač zvezde polomio jagodičnu kost golmanu N.Pazara njemu su čak bili smanjili suspenziju,prekinite da lupetate sa tim glupim teorijama zavere.

Strasne stvari

pre 6 godina

Pitanje za navijace Zvezde,znate li uopste koja noga mu je povredjena? Kako je postojala namera ako je ispruzenom nogom proleteo u prazno a savijenom zakacio Jovicica? Da dragi zvezdasi,povredjena mu je leva noga a ne desna za koji ste mislili da je pokupljena djonom,ta nije okrznuta.
Sad da se lepo izvinite Drincicu i celokupnoj sportskoj javnosti za sve lazi i mrznju koju vec 2 dana prosipate,hvala unapred.

S Y L A

pre 6 godina

Namerno ga je povredio, da bi ga uklonio sa terena za mečeve protiv Krasnodara (zvezdale, 07. avgust 2017 13:28)

ahahahaha pa i sa 10 takvih Jovicica ce vas Krasnodar razbucati

Zeljko 92 (Notingem Forest)

pre 6 godina

Sve Bog vidi,i sve se to vrati kad tad,postigne gol u derbiju covek za pobedu,uzme titulu i opet iskompleksiranost ne jenjava,bolest je to.

S Y L A

pre 6 godina

Ajde bre bezite, kako vas nije sramota. Ono sto sam citao na netu nije ni upola sta onaj lik zasluzuje. Sigurno ima i do toga sto b92 pola komentara nije objavio, ukljucujuci i moj. Namjeran start sa ciljem da se povrijedi protivnik. Tacka. (Admiral Horatio Nelson, 07. avgust 2017 13:36)

ti si neki sudija,advokat?ministar?

Drincicuuuu

pre 6 godina

Sta bre nepravedne?! Vidi se namera da je hteo nogu da mu polomi... Sada se zapitajte kako i zasto! Taj nazovi fudbaler zasluzuje zestoku kaznu a videcemo kako ce proci

Nikola

pre 6 godina

Drincic je tipican Grobar, a o Grobarima koji iza sebe imaju Aleksandra Radovica, Brisa Tatona, Dejana Dimitrijevica, ne treba trositi reci.
Objavite mi komentar, nikog nisam uvredio, samo sam izneo cinjenice.

Uros Djurdjevic Prejaki #32

pre 6 godina

Ko je bio trener u to vreme u Cukarickom nije tesko proveriti, ali ti si nepismen i za internet.Pa ne znas ni da proveris pa lazes..
(777, 07. avgust 2017 14:19)

Lako je i shvatiti ko je nepismen ali prvo treba savladati tu "vestinu".Ne blamiraj se sinak.

Сима

pre 6 godina

Драконска казна за Дринчића! Нема казне довољно праведне за ово намерно дивљаштво.

One night in May

pre 6 godina

Aca Radovic, Bris Taton - ta dva imena savrseno tacno definisu Partizanovr navijace - od osnivanja do dana danasnjeg. Tako ste vaspitani, tako su vam mozgovi isprani, nauceni da mrzite...

Milos Djelmas namerno lomi nogu u derbiju Jovici Nikolicu, Slavisa Jokanovic namerno lomi nogu Fernandu Redondu, Nikola Drincic namerno lomi nogu Branku Jovicicu - u Psrtizanu ih tako obucavaju.

Ako ne mrzis, ne vredis - to je moto Partizana.

taktika...

pre 6 godina

Povrede su sastavni deo sporta, nažalost...bitno je da li je bilo namere da se protivnik povredi...meni se čini da nije...e sad zaista šteta, odlično je igrao i bio možda i najbolji igrač kod komšija...ali nema kukanja...nego borba...nisu Rusi Real...brz oporavak momku pa da se vidimo na derbiju

Kako ko, pa ja

pre 6 godina

Da ga je povredio Pera Peric, oni bi nekako upakovali da je Partizan za to kriv!?
A Drincica treba kazniti, po istim principima po kojima su kaznjeni Sikimic, golman Stamenkovic, Nadj, Kasalica i svi ostali koji su takve i slicne nesportske stvari radili.
Jovicicu brz oporavak zelim...

Crvena Zvezda 1913

pre 6 godina

Дрино легендо, свака част за старт!!!
(Објавите коментар, 07. avgust 2017 13:50)

Svašta bih ti rekao,ali.....
Partizanski-mučki,podlo,zlonamerno,ali neko to odgore vidi sve....a,da za vas je "gore"memorijani centar Josip Broz...

Deki

pre 6 godina

Namerno ga je povredio, da bi ga uklonio sa terena za mečeve protiv Krasnodara 
(zvezdale, 7. avgust 2017 13:28 

Takoe kuco, namerno ga je povredio. Blazic je pre par godina namerno pokusao da iskopa oko Nikoli Milutinovu, zamalo je bio neprecizan ! Ovome Jovicicu ce noga zarasti i vratice se na teren, da je Blazic bio par milimetara precizniji Milutinov bi ostao bez oko a ono ne bi ponovo izraslo, par milimetara i bio bi penzioner u 21.godini !!
(antiDebil, 07. avgust 2017 14:17)


Cuj ostao bi bez oka ahahhaha pa neverovatno sta citam prosto neverovatno...

trn u okuđ

pre 6 godina

Jedino pravedno bi bilo diskvalifikovati Čukarički, a ovome trajno poništiti fudbalsku knjižicu i ispitati da li je premiran od strane nekog drugog kluba da ovo učini, posle toga diskvalifikovati taj klub iz takmičenja u kome je predviđeno da se sastane sa Zvezdom. Nadam se da će Zvezda zahtevati sudsku istragu, kao i pokretanje privatne tužbe protiv N.D (33) iz Beograda zbog nanošenja teških telesnih povreda Jovičiću, mada koliko znam takve stvari bi trebale da se gone po službenoj dužnosti, pa bi ovaj već sada trebalo da je u pritvoru.

Analiza

pre 6 godina

Citajuci komentare,a bez gledanja datog starta,mogu sledece da zakljucim:Drincic je grobar te je hteo ovakvim startom da resi prvenstvo;ili je placenik Krasnodara,koji se toliko plasi CZ da je platio bivsem igracu da povredi najboljeg igraca CZ;ili je Drincic srpski Pepe.Inace,glavni dokaz da je Grobar je ovaj prelom,jer samo igraci Par polome nogu protivniku(nema veze ako je Jokan igrao za Ovijedo kad je povredio Redonda,a Drinca za Cukaricki,i nema veze sto je prosle godine polomljen golman N.Paz,a povredio ga je igrac CZ).I nema veze sto je J nastavio da igra jos par min posle tog starta.I nema veze kad neko polomi igraca Par,jer,znate,tako im i treba,jer su u Zagrebu naucili Drincica da lomi noge igracima CZ!Mi smo kao narod otisli potpuno u aut,ako postoje ljudi koji u ovako nesto nebulozno veruju,a ne u cinjenicu da Drincic nikad nije bio prefinjen igrac i da mu nije strano da pokosi protivnika!Ukljucite mozazk,ljudi!

ViscoSalejo

pre 6 godina

Milos Djelmas namerno lomi nogu u derbiju Jovici Nikolicu, Slavisa Jokanovic namerno lomi nogu Fernandu Redondu, Nikola Drincic namerno lomi nogu Branku Jovicicu - u Psrtizanu ih tako obucavaju.

Ako ne mrzis, ne vredis - to je moto Partizana.
(One night in May, 7. avgust 2017 13:59)


Potpisujem. Dobro se secam kako je Djelmas isao da ga povredi posto ih je ovaj izbusio dvaput. I za moto si u pravu, zato kad pricaju o svojim legendama nikad ne pominju Vasketa i Mijata, jer su njih dvojica odbila da mrze.

Budas

pre 6 godina

Svakako da Drincic nije imao zelju da polomi nogu Jovicicu, ali je juce itekako preterao. Sto se ovog starta tice, na snimku se lepo vidi da je isao djonom na nogu igraca. Jasna je namera da udari igraca, a lopta ga bas i nije preterano intetesovala. Meni je fascinantno da mu nije bilo dosta to sto je povredio protivnickig igraca, nego je i u nastavku utakmice imao jos nekoliko vrlo grubih, da ne kazem nerazumnih startova.
Na potezu je disciplinska komisija, Drincic sazluzuje suspenziju na nekoliko utakmuca, u suprotnom se daje podrska ovakvom siledzijskom ponasanju na terenu.

DVE KESE

pre 6 godina

Nisam video start,moram da priznam ,ali citam komentare kako je 'bio nameran "i kako je 'odradjivao posao Krasnodaru'...Partizanu....i ne mogu da verujem koliko zlobe ima u vas,tzv.'delije'..Oni su kolege,profesionalci,zaradhuju isti hlebac,zive za tranfere...sta ima koga da tuce???bezveze !!!A,koliko je vasa zvezda bolja od Partizana -uvericete se za jedno 20tak dana....samo se pitam sta ce sada "sudija' smisliti....kako vam pomoci,a da se ne ponavlja?...bilo je predrst nepostojecih penala za vas,za nas nema ni evo 20 god,produzen tern za pola metar..i toga je bilo,ofsajdi-cudo jedno....sta sada smisliti?-e, to je pitanje ,a ne ponoviti se,rekoh....ne zaborvite da je sudija "mrtvo telo'...pa ...evo materijala......

ko-ometator

pre 6 godina

"...uvrede na račun našeg igrača Nikole Drinčića za koje smatramo da su takođe najblaže rečeno nepravedni i neprimereni". Pa kako je startovao dobro mu nije polomio nogu na vise mesta. Igrac sa tolikim iskustvom ocigledna namera da se napravi faul djonom isao na decka, lopta mu nije bila cilj uopste i neprimereno je sto ovo nije kaznjeno kartonom i treba da se kazni naknadno sa barem 2 utakmice neigranja. U normalnim ligama ovo se kaznjava zestoko! A igraci kao sto je ovaj kompleks se uopste ne uvrstavaju u sastav za ovakve utakmice jer da je sudija radio svoj posao dobio bih crveni direktan na licu mesta.

miško

pre 6 godina

Komentar da ga zvezdaška javnost napada kao bivšeg grobara za grobari start uopšte ne stoji.Zvezdaška javnost bi sigurno aplaudirala Kljajeviću da je i on jednu nogu polomio a kako je startovao mogao je.Klub mora da osudi divljačke startovao svojih igrača kako bi se posvetili igri.Licemerno i cinično saopštenje.Najčešća slika na terenu bila je da naš, jedan ili više njih previja se posle divljačkih startovao gostiju.

Crvena Zvezda 1913

pre 6 godina

Ovo mi lici na nekakvo izvinjavanje od strane filijale. 
Bilo je u planu da odigramo prijateljski mec ali znate sta, jedan od nasih igraca nije razumeo kada sam im pre meca rekao da igraju u laganom tempu ?!!?! 
Da li se neko iz fk zvezdane izvinjavao prosle godine kada je njihov igrac razbio glavu golmanu Novog Pazara ili su oni zvezdana i tako su u mogucnosti, da nekaznjeno razbijaju glave protivnicima ? 
Ako je Drincic ovo namerno uradio onda dolazino do zakljucka sa je igrac fmp zvezde Blazic namerno hteo da iskopa oko igracu Partizana Milutinovu ? Ako nije namerno uradio, cemu onda izvinjenje ?
(antiDebil, 07. avgust 2017 

Drinčić je startovao da povredi igrača,Sikimić se odmah javno izvinio,prvi pritekao u pomoć,ako se ne varam ujutro posetio golmana u bolnici i što je najbitnije nije imao nameru da povredi igrača,što se Milutinova tiče svi su videli nehotičan udarac bez želje da se protivnik povredi. Mržnja kojom odišete prema svemu što je crveno belo se jasno vidi iz vaših komentara....bio sam prisutan kada je
Majstorović nezgodno doskočio,povredio se a ceo Pionir pun zvezdinih navijača velikim aplauzom ispratio igrača,tu je razlika između vas i nas!
Ono što očekujemo u narednim satima je nemušto i podlo izvinjenje,onako kako sve ostalo funkcioniše u YSDP!

adzone

pre 6 godina

Pazi da nisu nepravedne! Namerno je povredio igraca. Nisam cuo ni da se oglasio, ni da se izvinio coveku, kome je mozda doveo karijeru u pitanje! Zelim mu da mu se vrati na slican nacin i jos 10 puta gore. A tebi Lalatovicu neka sluzi na cast sto si izveo tim da odigra "na noz" protiv Zvezde. Pokrij se usima, bolje ti je. I da znas, neces primirisati vise pored Zvezde!

Trance

pre 6 godina

Isao je otvorenim djonom? Secam se kada je Blazic slucajno povredio Milutinova kako su reagovali grobari...Kako su oni zajedno optuzivali sa Vujosevicem Blazica 10x gore ili Dzenkinsa kako bi onda mi trebali da reagujemo?

Realno

pre 6 godina

Ono sto bih ja izjavio o Drincicu kao coveku ne bi proslo moderatore. Kao fudbaler je osrednji, ali kao covek je dno dna i to kazu skoro svi koji ga bar malo poznaju.

Kalimero

pre 6 godina

Drinčić je bivši igrač Partizana i Krasnodara, sa kojima Zvezda igra u narednih mesec dana najbitinije utakmice ove polusezone. Drinčić je tukao svim sredstvima više puta upravo Jovičića, bio sam na stadionu i rekao prijatelju da će nekog da upropasti. Samo Mažić to nije video. Da li je Drinčić od gazde Krasnodara uzeo neku lovu za ovo ja ne znam ali je učinio sve krvničkim startovima da onesposobi Zvezdinog jako bitnog igrača i tako Krasnodaru i PArtizanu olakša posao. Mažić nije hteo ili smeo ni žuti da mupokaže, pa se postavlja pitanje zbog čega? Neka s esvima vrati po zaslugama.

Zoran Ristovski

pre 6 godina

A gde je bio tu Mažić da nevidi takav start. Taj isti Drinćić je slomio u zadnjim minutima Partizan Zvezda Mrđu i Partizan je bio prvak pre tri godine. Zašto se čutalo i u prošlom prvenstvu Rad Partizan u vezi izjave tog istog Drinčića. Šta radi sad fudbalski savez sudiska oorganizacija čute i ništa o kazni jer je to bio start za direktni crveni karton.
Pozdrav Zoran

Aco

pre 6 godina

A sta reci za analizu kola,na TV ARENA sinoc...Po njima,jedina situacija za analizu je penal za Zvezdu????!!!!Znaci,po njima je Mazic odlično odradio posao.Pa to je sramota,za jednu sportsku TV stanicu.BRUKA.Namerno izostaviti analizu za onakav start nad Jovicicem,i lakat u grudi Kangi (Mazic u tom momentu okrenut ledjima,NE VIDI),a svira faul...itd...Po ARENI,nista na toj utakmici nije ni za analizu.ZASTO?

Trebinje

pre 6 godina

Zasto se Drincic nije licno oglasio i izvinuo Jovicicu jer ga je odvojio od terena na neodredjeni vremenski period,i ugrozio mu karijeru...Bilo koji drugi igrac da je u pitanju pa da se i kaze da je u zaru borbe,ali Drincic koji je poznat kao nabrijan igrac na sve sto ima crveno na sebi...Ne ide...

Старац Исаија

pre 6 godina

Старт је апсолутно био намеран, а понашање Дринчића срамно током целе утакмице. Мажићу је ваљда испод части да суди домаће првенство, да је ово неко урадио на утакмици ЛШ показао би директан црвени. Мислим да ће тренутном играчком кадру Звезде ово бити додатни мотив да преслишају и Краснодар и Партизан.

duh sa sekirom

pre 6 godina

bilo koji drugi igrač da je uradio to ne bi bilo nikakve priče, a činjenica da su svi igrači nastavili govori o 'stepenu' brutalnosti starta...a lepo se vidi da je kontakt nastao cevanicom leve noge koja je bila savijena u kolenu, ali je problem to što je udario u zglob stajne noge.

Dzoni

pre 6 godina

ti si neki sudija,advokat?ministar?
(S Y L A, 07. avgust 2017 15:53)

Ti si neki pismen lik?
Nikakva sila ne moze da te spasi od ponavljanja razreda, knjigu u ruke i spremaj popravni, ne balavi...

Kako drugacije

pre 6 godina

"Drinčić je bivši igrač Partizana i Krasnodara, sa kojima Zvezda igra u narednih mesec dana najbitinije utakmice ove polusezone. Drinčić je tukao svim sredstvima više puta upravo Jovičića, bio sam na stadionu i rekao prijatelju da će nekog da upropasti."

Samo da dodam za arhivu povodom gore napisanog komentara:
Da se sve desilo u 6-om minutu i da je to bio prvi start Drincica i prvi kontakt sa Jovicicem - ali koliko su navijaci Zvezde u stanju da od misa naprave slona i koliko im je mozak skrajnuo kad ovoliku laz iznesu samo da bi opravdali linc nad Drincicem, govori gore napisan tekst jednog od njih!
Jovicicu zelim brz oporavak...

Rodni

pre 6 godina

@antiDebil, sine ti izbaci to anti iz nick-a...Sikima je odmah u bolnicu otišao da poseti golmana i da se još jednom izvini. Tvoj komentar dovoljno govori i o tebi i o klubu za koji navijaš...

Nele

pre 6 godina

Neprimerene uvrede? Ne verujem u teorije zavere da mu je placeno, ali verujem da je zeleo da povredi igraca iz svoje bolesne mrznje. Ceoni start orvorenim djonom desne noge u visini kolena protivnickog igraca je za visemesecnu suspenziju sa terena. Srecom po Jovicica, na vreme je stigao da koliko-toliko skloni pa ga je Drincic pokupio "samo" levom nogom i od siline udarca mu slomio stopalo. Da ga je pogodio desnom nogom u koleno (sto, bar po snimku i izgleda kao namera), ostao bi invalid!
I ne razumem Mazica. Za ovakav start na evropskim utakmicama daje direktan crveni karton, ovde ni zuti?? Na Partizan -Vojvodina prosle sezone 2x katastrofalno gresi na stetu Vojvodine?

Pedja

pre 6 godina

Na snimku se jasno vidi start https://www.youtube.com/watch?v=VuEAnpuR5ac. Lepo se vidi kako jednom nogom krlja po stopalima, a drugom ide djonom u cevanicu. Ali Drincic je uvek igrao tako, grubo i prljavo. Ne samo u Partizanu, nego i kasnije, uvek je krljao, valjda misleci da tako zaplasi protivnika, uvek se svadjao, udarao, pokusavao da zapocne tucu. Takvi ljudi ne da ne treba da se bave fudbalom, nego uospte sportom, ni sah im ne bi trebalo dozvoliti. Start je ocigledno nameran, a Mazic cak ni faul nije svirao iako je bilo za direktni crveni. Neki kazu da je pustio prednost, da je tako, onda je mogao posle toga da mu da bar zuti, ako ne crveni. Cenim Mazica kao naseg najboljeg sudiju, ali je sramota i on takodje treba da odgovara za to sto nije svirao. Drincicu kazna od bar 6 meseci za ovakve startove. Ne znam kako neko moze da kaze, slucajno, desava se, kad se vidi kako se zalece i maltene karate udarcem obara Jovicica. Zelim mu samo da licno iskusi od strane nekog igraca, kako izgledaju njegovi startovi. I ne treba da se zaboravi, vec treba svaki dan podsecati kakva je to vrsta coveka. Isto tako bih reagovao i da je neko polomio nekom igracu Partizana nogu ili iz nekog drugog kluba. Krljadzijama nije mesto u sportu.

777

pre 6 godina

Zanimljivo da sada neke moralne lekcije drze navijaci Partizana koji su sa svojim Dulom optuzivali bez ikakvih dokaza igrace kkcz za povrede igraca Partizana...A juce se mogle procitati razni prilicno bolesni komentari gde se raduju povredi Zvezdinog igraca.

Dzoni

pre 6 godina

Sta? Ljudi bi trebalo da se sklanjaju i igraju balet na terenu jer eto oni igraju jako bitnu utakmicu za nedelju dana... To je sport, a povrede su sastavni deo sporta, stavili ste decka na stub srama iskljucivo jer je eto, nabio dosta frustracija u poslednjih par godina, hm, i mene bi bolelo mnogo...da ga je povredio tamo neki Petronijevic ne bi se dizala tolika prasina.
(bajko na kolenima, 07. avgust 2017 13:37)

Znaci vama je Blazic nabio frustracije kada ste ga optuzivali za svaku povredu igraca kk Partizan?

Kosjan

pre 6 godina

(antiDebil, 07. avgust 2017 13:44)

Da si gledao utakmicu a nisi, video bi jos udaraca i zutuh kartona za igrace Cukarickog koji su na sve nacine hteli da otkinu Zvezdi bodove...A te vase spinove o filijalama lazite sebe. Kada je povredjen onaj iz NP odma su otisli u bolnicu da ga posete...Ali razumem te tesko je ziveti sa tim kompleksima koje imas.

paparesta

pre 6 godina

Drincic je juce prosao ne kaznjeno a 4-5 puta je krvnicki startovao na vise zvezdinih igraca ocito da to nije slucajnost,a sto se tice komentara da je Jovicic povredjen posle starta u 14 min. to je nebulozno Jovicic se vratio pokusao da igra i posle par minuta izasao.Nadam se da ce i Drincic proci isto kao i Jovicic na nekoj narednoj utakmici

severnjača

pre 6 godina

Nepravedni komentari za Drinčića? Trebao je i pohvalu da dobije? Doduše, Mažić ga je "nagradio" time što nije ni opomenu dobio! Za nameru možemo do sutra da se raspravljamo ali je činjenica da je start bio krvnički! Celu utakmicu su igrači Čuke igrali na ivici fer-pleja a nač najbolji sudija je delio kartone Zvezdinim igračima! Sramota za izjavu Čukaričkog a za sudiju i "dželata" odrediti maksimalne sankcije! Drinčić je bivši igrač Partizana i Krasnodara, slučajnost ili ne, to je činjenica! Slomiti nogu protivniku a ne izviniti se jednako je primitivizmu! To važi za bilo kojeg fudbalera a ne samo Jovičića!

Branko

pre 6 godina

Погледај те снимак клизећег старта Педра на утакмици Арсенал-Челси,судија му показао директни црвени због оштрог покушаја на противничког играча! И Дринчић је требао бити искључен!

duh sa sekirom

pre 6 godina

molio bi grobare da se ne seire nad povredom zvezdinog fudbalera, niti da veličaju Drinu...jer su to njima glavni argumenti da je start bio nameran i proračunat, njih ne dotiče što su igrači zvezde nastavili sa igrom, niti činjenica da je do kontakta došlo nogom koja je bila savijena u kolenu (svakom ko je barem 1 u životu odigrao fudbal na nekom turniru zna o čemu pričam) ...njihova matematika je: svaki partizanovac mrzi zvezdu, a posle kontakta jednog od partizanovaca došlo je do preloma zgloba igrča zvezde, još neki grobari to veličaju znači slučaj je zatvoren.

777

pre 6 godina

A i konacan rezultat govori da Zvezda i Cuka imaju izuzetno lep odnos.Bar nije bilo 7:2 kao kad je Miloje bio trener Brdjana.
(Uros Djurdjevic Prejaki #32, 07. avgust 2017 13:42)

Ko je bio trener u to vreme u Cukarickom nije tesko proveriti, ali ti si nepismen i za internet.Pa ne znas ni da proveris pa lazes..

anica

pre 6 godina

@antiDebil
Namerno ga je povrdio pred bitan mec, I kakve veze ima Novi Pazar sa Partizanom...nego vasi bivsi igraci prenose u klub u koji odu animozitet prema Zvezdani. Ne moze da ne vidi crveno pa to ti je. Kazi mi, ko je naucio Pavlovica da onako kvalitetno udara I Vujosevica da hvata za gusu, Busadziju da se busa. Velika je muka Debiluanti kad mrznja nadvlada moral obraz I sport...ljudskost je na prvom mestu. Nikada sa vama ne moze biti prijateljstva er vi ne znate sta je to. Prosle sezone ste navijali za skoro svaki klub u EL, mnogo prijatelja imate. Da sad popije diskvalifikaciju za onaj start, da vidis kako bi bio manji od makovog zrna...iza coska je svako jak.

bataraka

pre 6 godina

@Milos Djelmas namerno lomi nogu u derbiju Jovici Nikolicu, Slavisa Jokanovic namerno lomi nogu Fernandu Redondu, Nikola Drincic namerno lomi nogu Branku Jovicicu - u Psrtizanu ih tako obucavaju.

Ako ne mrzis, ne vredis - to je moto Partizana.
(One night in May, 7. avgust 2017 13:59)

Jos si zaboravio lom ruke Dusana Baste, u 124. derbiju, start Nadja...

Tile

pre 6 godina

Ovaj mesar, bivši igrač Krasnodara je nekoliko puta namerno kidisao na Jovičića sa jasnom željom da ga povredi, šta je tu sporno. Mažić nije hteo ni faul da dosudi. Da li je Drinčić uzeo pare za svoja dobra dela, nikada nečemo saznati. Jasno je da je Zvezda bez Jovičića drastično slabiji protivnik i Krasnodaru i Partizanu.

to je ta avangarda

pre 6 godina

Taj nije ni prišao Jovičiću da se izvine ili da signalizira barem sudiji da je bio nesmotren. Tu se priča završava.

Pokusaji ubistva

pre 6 godina

@Nepravedno?
To se inače ovako rešava:
[link]
(Ivan, 7. avgust 2017 15:14)


Kako su reseni startovi Sikimica i Stamenkovica na primer?

Psihijatar za Debilcine

pre 6 godina

Normalni ljudi pisu svakakve komentare i cigani i grobari. Pisu pametne ili glupe stvari. Ali ovaj antiDebil toliko frustracije i mrznje u svakom komentaru STRASNO

S Y L A

pre 6 godina

Ti si neki pismen lik? Nikakva sila ne moze da te spasi od ponavljanja razreda, knjigu u ruke i spremaj popravni, ne balavi... (Dzoni, 07. avgust 2017 17:40)

casu mleka u krevet

Batko

pre 6 godina

antiDebil* ti mora da si imao tesko detinjstvo
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Nisam Mutav, 7. avgust 2017 16:45)

Jako teško detinjstvo....jer kad je bio dete malo, komšija ga...nije njemu lako...

Batko

pre 6 godina

Дрино легендо, свака част за старт!!!
(Објавите коментар, 07. avgust 2017 13:50)

Kakva losa trolčina....aj mozes ti to bolje

devlinjo

pre 6 godina

Izadje li taj drincic u javnost sa izvinjenjem. dobro je poznato da jejovixic u formi i da ne tripi zvezda, trpece on licno, jer ko zna kakav ce se vratiti posle povrede.

Miki delija

pre 6 godina

Par stvari su ostale upecatljive sa ove utakmice. Prva, strasna povreda izuzetnog igraca. Druga, cinjenica da se taj "Drina" nije izvinio ni na terenu, ni posle njega, vec su ga branili trener i klub. Treca, Lalatovicevi puleni su kidisali ko ludi, pravo je cudo da jos nekom nije noga stradala, trebalo bi njega licno da je sramota. Cetvrta, gospodin veliki sudija se propisno obrukao, a niko iz medija ni rec, sto je jos veca bruka, ljudi on ni faul nije svirao, da nije bio mozda obecavajuci napad, sram ga bilo, zato bi sad trebalo i onog divljaka i velikog sudiju ma hladjenje bar po pet utakmica, a Jovicicu mogu samo da porucim IZDRZI SINE, PROCI CE I TA TRI MESECA, CEKAMO TE !

Mik

pre 6 godina

@One night in May

Zaboravili smo - Nađ lomi ruku Basti...

Tako je to kad ideš da udariš, pa posle "nije namerno" i "dešava se". Igrao sam fudbal i više puta sam nenamerno povredio igrača (doskočio mu na nogu, sudar glavama, kolenima) ali nikada tako da sam išao otvorenom nogom na 40cm od zemlje, to nikada nije nenamerno!

Hmh...

pre 6 godina

Start je za najmanje žuti, a možda i crveni, pre svega. Brz oporavak i da izbacite Ruse, to vam želim. Čudi me Mažićeva greška. Sa druge strane, Drina nije baš poznat kao nežan igrač. Grdne sreće pa trener Čuke nije Grobar, inače ko zna šta bismo sve pročitali u komentarima. Što se tiče mržnje, naše najgore pesme upućene Zvezdi i Delijama pominju polne organe i posledične radnje; njihove su tipa "kad si bio dete malo", teška boleština, a o konstantnom nazivanju ustašama da i ne pričamo. O mržnji bolje da ćutite, tu vam premca nema.

Bas jadno

pre 6 godina

A i konacan rezultat govori da Zvezda i Cuka imaju izuzetno lep odnos.Bar nije bilo 7:2 kao kad je Miloje bio trener Brdjana.
(Uros Djurdjevic Prejaki #32, 07. avgust 2017 13:42)

Ne izmisljaj , nije bio tad trener.

Mik

pre 6 godina

Tačno je, to se u fudbalu dešava. Ali šta sada znači "nije bilo namere" kada startuješ na igrača ili loptu koju ne možeš da stigneš. Ne samo da je drugom nogom pokupio stajnu nogu Jovičiću i naneo mu tešku povredu, već je i "prednjom" nogom išao visoko. Vrlo loš start... Možda nije hteo da ga onesposobi toliko, ali je išao da ga udari, a ne da stigne loptu. A ovo kukanje trenera i uprave Zvezde svodi se na sledeće - ako vam je igrač nezamenljiv, ne stavljajte ga u manje bitnim utakmicama, barem do plej ofa za LE!

srb

pre 6 godina

drincica naknadno kazniti, nije neka satisfakcija ali toliko se moze, mazicu smanjiti ocenu sa utakmice, a jovicicu brz oporavak. A vi se raspravljajte, svako ko ima ili je imao ozbiljniju sportsku povredu zna tu muku i ne bi se nasladjivao time, ja sam imao pucanje prednjih ukrastenih ligamenata, mogu da trcim samo pravo nikako cik cak, zelim momku da se brzo i u potpunost oporavi

VUK

pre 6 godina

Sigurno da Drinčić nije povredio Jovičića sa predumišljajem. Ima samo problem što on tako igra ceku karijeru. Oštro i nevodeći računa da nekog može teško da povredi. Problem je takođe što posle saznanja da je pukla kost , nije pokazao zainteresovanost za kolegu koga je nesmotrenim startom udaljio sa terena i sa najbitnije međunarodne utakmice u dosadašnjoj karijeri. Takođe i Mažić nije postupio po pravilima...Ako sudija nije video dobro intezitet starta , posle konstatovanja posledica nedozvoljenog starta tj.prekomerne upotrebe sile i neoprezne igre , dužan je bio da dodeli karton Drinčiću. Najstrašnije je što Drinčić nije posetio kolegu u bolnici. Nije ni Jovičić kriv za ponašanje publike tokom meča. Bilo kako bilo , jedan fudbaler ne igra sutra , a fudbaler koji je skrivio povredu , igra .Pravda ? U fudbalu kao i u životu.