1. To je taj fer plej u transferima,neka me neko ubijedi da je City zaradio vise nego potrosio i pocinjem navijati za njih... Bruka od fudbala, smjesi se Superliga najbogatijih klubova, nesto kao uleb.
     (Jup, 29. jul 2017 20:53)

    # Link komentara

  2. Imaju veci budzet za odbranu nego neke drzave.
    (about to hit the fan, 29. jul 2017 20:11)

    # Link komentara

  3. Navijaću protiv svake ekipe koja se rasipa ovoliko sa parama ! Slab je trener. Ranijeri je sa mnogo jeftinijom , prosječnom ekipom osvojio titulu . E to je trener !
     (VEČITI DELIJA, 29. jul 2017 16:15)

    # Link komentara

  4. Sestro lako je biti lep kad imas 20 miliona po sezoni.
    (Donn, 29. jul 2017 15:57)

    # Link komentara

  5. Ali najžešće mi kad kažu taj i taj trener ne žali novca na pojačanja , u ovom slučaju Pep Gvardiola ne žali novca za pojačanja , pa ne daje on iz svog džepa rodjace.
    (Nemanja, 29. jul 2017 15:09)

    # Link komentara

  6. Bože me sačuvaj ovakvog fudbala, samo daj daj daj. Stvorite igrače za promenu !!!
    (Maxxx, 29. jul 2017 15:00)

    # Link komentara

  7. Згодан даса, гррр. И један од примера да (про)ћелави мушкарци могу бити атрактивни. Мој муж је ћелав и јако искомплексиран због тога. Увек му наведем Гвардиолу као пример ћелавог, а доброг фрајера, ал' слабо помаже. Знам да мој коментар нема везе с вешћу, објавите ако хоћете.
    (Пеп - леп, 29. jul 2017 14:47)

    # Link komentara

  8. Da sam ja gazda ovog Sitija rekao bih Gvardioli u fazonu...ok tolike pare za zadnju liniju,ali da potpises da ako ti ta odbrana za ovolike pare primi vise od 8 golova za celu sezonu pola para da mi vratis.
    (Slobodni Klikeri, 29. jul 2017 14:46)

    # Link komentara

  9. Da je Pep loš trener ne bi ga niko angažovao i ne bi trenirao Bajern.. tako da molim stručnjake da ne pričaju mnogo
     (sunčane skale, 29. jul 2017 14:45)

    # Link komentara

  10. "Nemamo još previše novca...". Hahaha, kakav car!
     (Jovanča, žirafa Jovanča, 29. jul 2017 14:34)

    # Link komentara

  11. Каква превара од тренера , како је само уназадио Бајерн , тј. како је Бајерн уназадио сам себе ангажујући њега ! Човек не зна одбрану да постави , кад прочитам ово 150 милиона на одбрану најежим се , примаће у просјеку гол по мечу , живи били па видели ! Најбољи играчи нису они који су најскупље плаћени .
     (Vlada, 29. jul 2017 14:33)