Sreda, 26.07.2017.

20:43

Pre 25 godina je nastao pravi "Drim tim"

Majkl Džordan, Medžik Džonson, Dejvid Robinson, Leri Bird, Karl Meloun su i pojedinačno bili opaki igrači. Pre tačno 25 godina su postali deo pravog Drim tima.

Izvor: B92

Pre 25 godina je nastao pravi "Drim tim" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

41 Komentari

Sortiraj po:

Da da

pre 6 godina

Reci koje opisuje ovu ekipu ,najaci i najtalntovaniji tim u istoriji sporta .U odnosu na ovo danas ovo su zaista bili vanzemaljci .Mislim koliko oni samo danas ozbiljnije pristupaju takmkcenju pa su opet igrali egal utakmkce sa Spancima 2008 i 2012 .Ovi su se ko turisti setali okolo blejali zezali se do pola noci a onda sutradan unistavali rivale ,uz sve to Medzik i Bird nis bili ni aktivni igraci .Najveci problem je bio kako uopste uklopiti jednog Dzordana da igra u istoj ekipi sa Drekslerom il Birda sa Medzikom il Barklija i Pipena i tako dalje .To su ljudi koji su gajili izrazit rivalitet i njima je to da igraju zajedno bilo totalno nepojmivo .Zato svaka cast Caku Dejliju koji je uspeo da spoji nespojivo i da pruzi ljudima uzitak u gledanjj ovih vanzemaljaca .Jos nesto da suprostavite ovaj Drim tim a da ti igraci budu u svom prajmu sto bi rekli Ameri protiv ovih danasnjih zvezda oduvali bi ih sa parketa sigurno .

terza

pre 6 godina

@Ryber Palunko - hvala, oduvek sam se pitao kako to da wilkins nije bio u tom timu. vec sam rekao i uvek cu - umesto mullin-a (koji je bio velik igrac, ali ne i ta klasa) i laettner-a (koji je bio prosecan nba igrac) tu su morali da budu thomas i wilkins. a ako su morali jednog college igraca da stave u tim, opet o'neal umesto laettner-a, ili eventualno mourning. ali umesto trojice tamnoputih, nekako se naslo dvojica "bledolikih", ipak je to usa. a ex yu bi izgubila to finale, ali bas kao sto je neko ovde citirao drazena, bilo bi neizvesno do samog kraja, nesto poput onog prvog poluvremena '96... a onda bi nas pobedili.

IKARBUS JE SIMBOL OPORAVKA SRPSKE INDUSTRIJE RECE VODJA

pre 6 godina

Kada dobro razmislim, velika privilegija je bila gledati kosarku i biti svedok tog vremena i mislim da je moja generacija, sada oko 50 godina, imala srecu da uziva u tadasnjim epohalnim ostvarenjima u mnogim sportovima. U fudbalu Argentina 1978, OI 1984 u LA kada smo uzeli pregrst medalja, pa cuvena trka na 100 m kada su na celu sa Karl Luisom sva osmorica trcali ispod 10 sec, pa nasa najbrza bela stafeta, obracun Luisa i Pauela u skoku u dalj, nasa reprezentacija 90' u Italiji i cuveno cetvrtfinale sa Argentinom, ...Mogao bih o ovome pisati danima.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Totti, 26. jul 2017 23:01)

Ti bi mogao pisati danima a ja sam se samo setio dogadjaja i najezio se. Hvala matori.

nista o nicemu

pre 6 godina

(Nista o Nicemu, 26. jul 2017 21:32)
Na pleju Stokton, Pejton i Peni protiv Stoktona i penzionisanog Medzika.
Na svim ovim pozicijama po mom misljenju jaci je bio tim iz 1996.
(..., 27. jul 2017 01:22)

Prvo ne mozes da oduzmes igrace iz 92 i da kazes oni igraju za 96. Imali su Dzordana, dakle tim iz 92 je jaci bez obzira na sve.

nahrani svinje

pre 6 godina

kosarka je dosta napredovala, koliko god to neki hteli da priznaju ili ne, snaga i fizicka sprema je presudna, nema vise fuserenja samo sa talentom, , danas je nemoguce dobiti jedan tim, bilo koji sa 70, 80 razlike kao nekada, pogledajte samo muskulaturu igracha tada i danas, ne kazem da su ovi danas znacajno bolji, ali daleko od toga i da su losiji kako neki ovde hoce da predstave, nostalgija je cudo! da ne kazem mit i bajka o tim starim NBA igrachima, jos se secam kada su prijateljsku utakmicu odigrali jednom prilikom chigago i PSG , koturovic igrao za Pariz, kakvu je bananu udario Jordanu na tom mecu, a posle meca dosao da mu trazi autogram, koliko je tad vece ludilo bilo za tom NBA ligom, danas nije ni upola tako ..

Брус Вејн

pre 6 godina

Више од пола Србије кошарку прати од доминације Голден Стејта (да не кажем прави разлог, али се поклопило).

НБА 90их је појам за данашњи. ЛеБрон и Дјурент су једини који би могли да буду у дрим тиму, али се не би превише наиграли. Највећи скандал у последњих 10год је однос Вестбрука и Дјурента. Тих 90их, није било утакмице у којој не би дошло до озбиљних чарки. Нису били бфф него ривали.

Лично ми остаје жал што не знам исход дрим тима са Југославијом, јер мислим да би више поена дали од самих Хрвата, али победа се не доводи у питање - дрим тим је у свету спорта као наша ватерполо репрезентација у ватерполу тренутно, нешто најсавршеније и најбоље икада виђено.

...

pre 6 godina

(Nista o Nicemu, 26. jul 2017 21:32)
Tim iz 1996. je imao 10 (Barkli, Maloun, Miler, Hakim, Sek, Pejton, Pipen, Ricmond, Robinson i Stokton). Jedini koji nisu su Peni Hardavej i Hil, kojima su povrede unistile neverovatan potencijal.

Striktno po imenima, tim iz 1992. je mnogo jaci, ali treba imati u vidu da su Medzik i Bird bili vec u penziji i gotovo da nisu igrali.

Ako poredimo po pozicijama, na centru sa jedne strane Robinson, Hakim i Sek, sa druge Robinson, Juing i Lejtner. Tu bih pre izabrao ove prve.
Na cetvorci su u oba tima bili Barkli i Maloun.
Na trojci Pipen i Hil protiv Pipena i Birda (povredjenog).
Na pleju Stokton, Pejton i Peni protiv Stoktona i penzionisanog Medzika.
Na svim ovim pozicijama po mom misljenju jaci je bio tim iz 1996.
Ostaju bekovi, Miler i Ricmond protiv Drekslera i Dzordana, gde je ocigledno ko ima prednost.

Meni je najzanimljivije sto mi se cini da bi Dzordan iz 1992. i pored slabijeg (ako se tako uopste moze nazvati) ostatka tima, doneo pobedu na kraju. Ipak nisu svi igraci odjednom na terenu, a onakva zver je mogla da dobije svakog. Jedino ako se ne uspava za utakmicu posle celonocnog kartanja i celodnevnog igranja golfa.

croata

pre 6 godina

Vanzemaljci.
Sto se tice na zalost nikad odigrane utakmice bivse drzave s njima,nije bas tako lako pojednostaviti u smislu 30,40 razlike za dream team.
Prvo,taj jedinstveni dream team bi igrao s najboljom evropskom reprezentacijom svih vremena koja je prstala pobjednickim mentalitetom.
Drugo,prava dugotrajna priprema bivse reprezentacije od pa cak i nekoliko mjeseci po kojima smo bili poznati. Dule ivkovic bi svaku od pregrst nasih zvijezda doveo u optimalno stanje,tu nema sumnje i davali bi maksimum svojih mogucnosti,dakle krajnja ozbiljnost.
Trece i mozda najbitnije,amerikanci bi nas sigurno podcijenili,shvatili bi sve ko jedan show gdje trebaju samo istrcati na parket i zlato je njihovo,ne bi se dovoljno pripremili,sve na individualni kvalitet,ne znam kako bi reagirali na zonu,uglavnom sve bi ovisilo o njihovom pristupu,a on bi razumljivo bio upitan.
Jos nesto,mi smo igrali s njima bez ikakvih priprema jer do pocetka oi nismo ni znali hocemo li uopce upasti,prva nasa kvalitetna petorka mogla se 20tak minuta uspjesno nositi s njima,kasnije zamjene koje nisu na nivou i zavrsilo je -30.
Poslije oi drazen je gostovao kod pervana,iako nije bilo pozeljno u to doba,pervan ga je ipak pitao dal bi bivsa drzava pruzila jaci otpor,drazen ne trepnuvsi: uz prave pripreme sigurno bi drzali egal do zadnjih 5minuta,a onda..(zasutio,a u ocima mu vidis da misli kako bi ih skinuli)
Na zalost kako bi prosli,nikada necemo saznati.. osta samo masta + sjeta

Gradjanin Z

pre 6 godina

Pa svima je jasno da su upravo iz tog razloga razbili Jugu. To je bila totalna dominacija, a ameri ne bi mogli da furaju najk i ostalu opremu narodu kada bi ih pobedila balkanska zemlja u startasicama i simod patikama.

Totti

pre 6 godina

Realno 11 legendi + Lejtner, umesto kojeg je mogao doci i Dominik Vilkins, Ajzea Tomas,Alonzo Morning, Redzi Miler ili Son "Rain Man" Kemp. Nesto najbolje sto sam gledao od kosarke a pamtim NBA ligu jos od Dr. Dzulijusa Irvinga. Ne verujem da bi im ondasnja reprezentacija Jugoslavije mogla nauditi sem sto bi ih naterala da umesto sa 50% igraju sa 60-70% snage. Kada dobro razmislim, velika privilegija je bila gledati kosarku i biti svedok tog vremena i mislim da je moja generacija, sada oko 50 godina, imala srecu da uziva u tadasnjim epohalnim ostvarenjima u mnogim sportovima. U fudbalu Argentina 1978, OI 1984 u LA kada smo uzeli pregrst medalja, pa cuvena trka na 100 m kada su na celu sa Karl Luisom sva osmorica trcali ispod 10 sec, pa nasa najbrza bela stafeta, obracun Luisa i Pauela u skoku u dalj, nasa reprezentacija 90' u Italiji i cuveno cetvrtfinale sa Argentinom, ...Mogao bih o ovome pisati danima.

delija

pre 6 godina

Kakav bilo koji tim da se bori s njima,pa koliko god da su jaki njihovi igraci sada sa Melounom nijedna 4orka ili centar ne moze da se nosi i snaga i inteligencija nadprosecni

Wllaxy

pre 6 godina

Mislim da, kada bi se okupili ovog trenutka, kada je LeBron u zizi karijere da bi sadasnji Dream Tram bio ravnopravan sa prvim, jer je Dzejms sada na istom nivou otprilike kao Dzordan, ali su "ostali" iz sadasnjeg tima bolji od "ostalih" iz tadasnjeg... Kosarka je ipak napredovala za 25 godina.
(postovalac, 26. jul 2017 21:33)

Slažem se, kada bi ovog trenutka odigrali mečon bi bio prilično neizvestan jer treba imati u vidu da igrači originalnog dream teama danas imaju po 55 (plus-minus koja godina)...

Sa druge strane, kada bi bilo moguće da se sastane onaj dream team sa ovim današnjim, u zenitu karijera tu ne bi bilo ni trunke neizvesnosti, naravno u korist ekipe iz '92.

Adriano_Galliani

pre 6 godina

NBA и Calcio `90-их. Жао ми је што велика већина читалаца Б92 није то имала прилике да гледа. Још више ми је жао нас што смо се тада живели међу лудацима који су се ложили на звецкањем оружјем, уместо да су искулирали и гледали баскет и фудбал. То се неће поновити.

nista o nicemu

pre 6 godina

Pobedili bi tada!!!
(Sarplaninac, 26. jul 2017 21:37)

Tacno tako. Pobedili bi. Koliko god da smo se lozili da smo blizu njih oni bi pobedili

Jugoslavija

pre 6 godina

U punom sastavu razbila bi ih Juga! Timska igra je Amerikamcima nepoznata, steta sto do meca nije doslo. A ovi sto pisu i potcenjuju jugoslovenski talenat samo pokazuju suštinsko nepoznavanje kosarkaske igre

Djoko

pre 6 godina

Mislim da, kada bi se okupili ovog trenutka, kada je LeBron u zizi karijere da bi sadasnji Dream Tram bio ravnopravan sa prvim, jer je Dzejms sada na istom nivou otprilike kao Dzordan, ali su "ostali" iz sadasnjeg tima bolji od "ostalih" iz tadasnjeg... Kosarka je ipak napredovala za 25 godina.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (postovalac, 26. jul 2017 21:33)

Pa moguce, posto ovi prvi imaju po 50-ak godina, tako da bi sadasnji tim imao neke sanse, sto jes jes.

Zoran LFC

pre 6 godina

Da je Jugoslavija bila na OI u Barseloni,bila bi dosta jaca nego sama Hrvatska,a samim tim i nezgodniji protivnik američkom drim timu.

Volim lagodan zivot

pre 6 godina

Ne ne bi mogli. Ako ni zbog koga drugog onda zbog Dzordana i Barklija. Ali bilo bi to lepo gledati. A ovom mladicu koji je napisao kako je kosarka napredovala zadnjih 25 godina da kazem - nije nazadovala je. A posebno na centarskim pozicijama sa najboljim centrima dansnjice bi i Divac lako izlazio na kraj. A Lebronu i Kariju svaka cast veliki su igraci.

nista o nicemu

pre 6 godina

Mislim da, kada bi se okupili ovog trenutka, kada je LeBron u zizi karijere da bi sadasnji Dream Tram bio ravnopravan sa prvim, jer je Dzejms sada na istom nivou otprilike kao Dzordan, ali su "ostali" iz sadasnjeg tima bolji od "ostalih" iz tadasnjeg... Kosarka je ipak napredovala za 25 godina.
(postovalac, 26. jul 2017 21:33)

Aha. Medzik i Bird ne igraju kosarku vec 25 godina, vrv bi imali sansu Lebron i ekipa protiv penzionera.

Milos

pre 6 godina

hmm... Petorka koju bi danas cinili: Russel Wesrbrook
Steph Curry
LeBron James
Kevin Durant
Demarcus Cousins/Anthony Davis bi bar po meni bila jaca od one iz 1992 gde su bili
Magic Johnson
Michael Jordan
Larry Bird
Patrick Ewing
Charles Barkley

Gledao sam jednu analizu koja dokazuje da se danasnja NBA kosarka igra u brzem ritmu nego ona iz 90ih i da su trenutne NBA zvezde mnogo bolji trojkasi od onih iz 90ih... zahvaljujuci ovim podacima mislim da bi ova petorka bila jaca od one iz 92 godine...

Jah

pre 6 godina

Da je Jugoslavija bila izgubili bi istom ili približnom razlikom.
Pa i sam Medžik je pričao da su se kockali i pili, nisu spavali do ujutru a na utakmicama su se sprdali.
Da li mislite da neko stavi 200 miliona na pobedu da ne bi mogli da 200 poena razlike da izuju bilo koga.
Jednostavno su vanzemaljci igrali protiv običnih smrtnika.

Nista o Nicemu

pre 6 godina

Ovaj tim najbolje opisuje ovaj citat"the greatest collection of basketball talent on the planet". Na pitanje da li postoji tim SAD koji je bolji od Drim tima najbolji odgovor je "kada oni budu imali 11 hol of fejmera nek se jave"

џими

pre 6 godina

Дај бре не пржите се више са овим питањем типа да је била стара Југославија да ли би добила дрим 'тим?
Шта причате...па овај дрим тим је био васиона за себе.
То је као да поредиш Партизан и Барселону у фудбалу.
Да додаш и Сабониса и Марчулиониса, опет би дрим тим развалио 50 разлике.
Друга је то димензија кошарке.
Нема толико везе са физикалијама, колко са тренингом, начином игре и схватање кошарке.
Европски тренери кошарку доживљавају као питање живота и смрти, гуше играче нон стоп, чим играч један шут промаши одмах га шаљу на клупу, уопште не дозвољавају играчима да се размахну да играју слободно покажу таленат, на чему се у Америци инсистира. Г
Како да објасним, Амерички систем кошарке Ламбурџинија вози 250 на сат, а европљани га гуше на 80 рецимо.
Ето то је суштина, а не црнци више скачу, као што нас еворпски стручњаци убеђују.
Ако више скачу, како то да и боље шутирају.
Шут се не вежба је ли?!
Само тренинг и офанзивно схватање кошарке, просто.
Док се то не промени, пуцаћемо као канте по 40 разлике.

Ludak_u_razvoju

pre 6 godina

Najbolji tim svih vremena. Ipak, jako mi je žao što zbog Džordanove sujete nije bilo u timu Ajzee Tomasa. Svakako je to zaslužio, bio je vodja Detroit Pistonsa u to vreme, čuvene generacije "Bad boys" koja je timskom igrom i do tada nevidjenom ludačkom odbranom (ponekad ipak i stvarno prljavom) uspela da osvoji dve titule za redom u vreme kada su u ligi bili Medžik, Džabar i Worthy u Lejkerisma, Bird u Seltiksima, Pipen i Džordan u Bulisima. Ajzea jeste bio kontroverzan igrač, nije se libio ni prljavih poteza da bi ekipu doveo do pobede ali je pre svega bio neverovatan plejmejker koji je na primer sa povredjenim člankom 1988 godine odigrao skoro celo drugo poluvreme u utakmici finalne serije sa Lejkersima bukvalno na jednoj nozi. Izgubili su, ali je on tako kljakav dao 25 poena u trećoj četvrtini, što je idalje rekord plej off-a.
Da se Jugoslavija nije raspala i da smo igrali sa njima ipak bi smo sigurno izgubili. Jesmo bili dobri tada, ali ne toliko dobri. Plus su tada Divac, Radja, Kukoč, Danilović i ostali bili još uvek mladi igrači, bez NBA iskustva. Možda bi smo, da je država ostala cela i da Dražen nije poginuo, mogli da ih ugrozimo 1996 na Olimpijadi, ali sve je to možda. Samo je jedno sigurno: ovaj tim bi i danas dominirao na bilo kom turniru, isto kao i pre 25 godina.

Blackbeard

pre 6 godina

ma dajte prestanite više da ložite jugonostalgičare, ni dve Jugoslavije ne bi zaustavile ovaj Drim tim ali ni onaj sa, npr, Olimpijade u Riu ili sa SP u Španiji.košarka koju oni igraju je skroz neka druga dimenzija te igre, mi treba da budemo ponosni što kao zemlja sa sedam miliona stanovnika stojimo odmah pored njih na skoro svim takmičenjima.

postovalac

pre 6 godina

Mislim da, kada bi se okupili ovog trenutka, kada je LeBron u zizi karijere da bi sadasnji Dream Tram bio ravnopravan sa prvim, jer je Dzejms sada na istom nivou otprilike kao Dzordan, ali su "ostali" iz sadasnjeg tima bolji od "ostalih" iz tadasnjeg... Kosarka je ipak napredovala za 25 godina.

Blackbeard

pre 6 godina

ma dajte prestanite više da ložite jugonostalgičare, ni dve Jugoslavije ne bi zaustavile ovaj Drim tim ali ni onaj sa, npr, Olimpijade u Riu ili sa SP u Španiji.košarka koju oni igraju je skroz neka druga dimenzija te igre, mi treba da budemo ponosni što kao zemlja sa sedam miliona stanovnika stojimo odmah pored njih na skoro svim takmičenjima.

Jah

pre 6 godina

Da je Jugoslavija bila izgubili bi istom ili približnom razlikom.
Pa i sam Medžik je pričao da su se kockali i pili, nisu spavali do ujutru a na utakmicama su se sprdali.
Da li mislite da neko stavi 200 miliona na pobedu da ne bi mogli da 200 poena razlike da izuju bilo koga.
Jednostavno su vanzemaljci igrali protiv običnih smrtnika.

Nista o Nicemu

pre 6 godina

Ovaj tim najbolje opisuje ovaj citat"the greatest collection of basketball talent on the planet". Na pitanje da li postoji tim SAD koji je bolji od Drim tima najbolji odgovor je "kada oni budu imali 11 hol of fejmera nek se jave"

Ludak_u_razvoju

pre 6 godina

Najbolji tim svih vremena. Ipak, jako mi je žao što zbog Džordanove sujete nije bilo u timu Ajzee Tomasa. Svakako je to zaslužio, bio je vodja Detroit Pistonsa u to vreme, čuvene generacije "Bad boys" koja je timskom igrom i do tada nevidjenom ludačkom odbranom (ponekad ipak i stvarno prljavom) uspela da osvoji dve titule za redom u vreme kada su u ligi bili Medžik, Džabar i Worthy u Lejkerisma, Bird u Seltiksima, Pipen i Džordan u Bulisima. Ajzea jeste bio kontroverzan igrač, nije se libio ni prljavih poteza da bi ekipu doveo do pobede ali je pre svega bio neverovatan plejmejker koji je na primer sa povredjenim člankom 1988 godine odigrao skoro celo drugo poluvreme u utakmici finalne serije sa Lejkersima bukvalno na jednoj nozi. Izgubili su, ali je on tako kljakav dao 25 poena u trećoj četvrtini, što je idalje rekord plej off-a.
Da se Jugoslavija nije raspala i da smo igrali sa njima ipak bi smo sigurno izgubili. Jesmo bili dobri tada, ali ne toliko dobri. Plus su tada Divac, Radja, Kukoč, Danilović i ostali bili još uvek mladi igrači, bez NBA iskustva. Možda bi smo, da je država ostala cela i da Dražen nije poginuo, mogli da ih ugrozimo 1996 na Olimpijadi, ali sve je to možda. Samo je jedno sigurno: ovaj tim bi i danas dominirao na bilo kom turniru, isto kao i pre 25 godina.

џими

pre 6 godina

Дај бре не пржите се више са овим питањем типа да је била стара Југославија да ли би добила дрим 'тим?
Шта причате...па овај дрим тим је био васиона за себе.
То је као да поредиш Партизан и Барселону у фудбалу.
Да додаш и Сабониса и Марчулиониса, опет би дрим тим развалио 50 разлике.
Друга је то димензија кошарке.
Нема толико везе са физикалијама, колко са тренингом, начином игре и схватање кошарке.
Европски тренери кошарку доживљавају као питање живота и смрти, гуше играче нон стоп, чим играч један шут промаши одмах га шаљу на клупу, уопште не дозвољавају играчима да се размахну да играју слободно покажу таленат, на чему се у Америци инсистира. Г
Како да објасним, Амерички систем кошарке Ламбурџинија вози 250 на сат, а европљани га гуше на 80 рецимо.
Ето то је суштина, а не црнци више скачу, као што нас еворпски стручњаци убеђују.
Ако више скачу, како то да и боље шутирају.
Шут се не вежба је ли?!
Само тренинг и офанзивно схватање кошарке, просто.
Док се то не промени, пуцаћемо као канте по 40 разлике.

Wllaxy

pre 6 godina

Mislim da, kada bi se okupili ovog trenutka, kada je LeBron u zizi karijere da bi sadasnji Dream Tram bio ravnopravan sa prvim, jer je Dzejms sada na istom nivou otprilike kao Dzordan, ali su "ostali" iz sadasnjeg tima bolji od "ostalih" iz tadasnjeg... Kosarka je ipak napredovala za 25 godina.
(postovalac, 26. jul 2017 21:33)

Slažem se, kada bi ovog trenutka odigrali mečon bi bio prilično neizvestan jer treba imati u vidu da igrači originalnog dream teama danas imaju po 55 (plus-minus koja godina)...

Sa druge strane, kada bi bilo moguće da se sastane onaj dream team sa ovim današnjim, u zenitu karijera tu ne bi bilo ni trunke neizvesnosti, naravno u korist ekipe iz '92.

croata

pre 6 godina

Vanzemaljci.
Sto se tice na zalost nikad odigrane utakmice bivse drzave s njima,nije bas tako lako pojednostaviti u smislu 30,40 razlike za dream team.
Prvo,taj jedinstveni dream team bi igrao s najboljom evropskom reprezentacijom svih vremena koja je prstala pobjednickim mentalitetom.
Drugo,prava dugotrajna priprema bivse reprezentacije od pa cak i nekoliko mjeseci po kojima smo bili poznati. Dule ivkovic bi svaku od pregrst nasih zvijezda doveo u optimalno stanje,tu nema sumnje i davali bi maksimum svojih mogucnosti,dakle krajnja ozbiljnost.
Trece i mozda najbitnije,amerikanci bi nas sigurno podcijenili,shvatili bi sve ko jedan show gdje trebaju samo istrcati na parket i zlato je njihovo,ne bi se dovoljno pripremili,sve na individualni kvalitet,ne znam kako bi reagirali na zonu,uglavnom sve bi ovisilo o njihovom pristupu,a on bi razumljivo bio upitan.
Jos nesto,mi smo igrali s njima bez ikakvih priprema jer do pocetka oi nismo ni znali hocemo li uopce upasti,prva nasa kvalitetna petorka mogla se 20tak minuta uspjesno nositi s njima,kasnije zamjene koje nisu na nivou i zavrsilo je -30.
Poslije oi drazen je gostovao kod pervana,iako nije bilo pozeljno u to doba,pervan ga je ipak pitao dal bi bivsa drzava pruzila jaci otpor,drazen ne trepnuvsi: uz prave pripreme sigurno bi drzali egal do zadnjih 5minuta,a onda..(zasutio,a u ocima mu vidis da misli kako bi ih skinuli)
Na zalost kako bi prosli,nikada necemo saznati.. osta samo masta + sjeta

postovalac

pre 6 godina

Mislim da, kada bi se okupili ovog trenutka, kada je LeBron u zizi karijere da bi sadasnji Dream Tram bio ravnopravan sa prvim, jer je Dzejms sada na istom nivou otprilike kao Dzordan, ali su "ostali" iz sadasnjeg tima bolji od "ostalih" iz tadasnjeg... Kosarka je ipak napredovala za 25 godina.

Брус Вејн

pre 6 godina

Више од пола Србије кошарку прати од доминације Голден Стејта (да не кажем прави разлог, али се поклопило).

НБА 90их је појам за данашњи. ЛеБрон и Дјурент су једини који би могли да буду у дрим тиму, али се не би превише наиграли. Највећи скандал у последњих 10год је однос Вестбрука и Дјурента. Тих 90их, није било утакмице у којој не би дошло до озбиљних чарки. Нису били бфф него ривали.

Лично ми остаје жал што не знам исход дрим тима са Југославијом, јер мислим да би више поена дали од самих Хрвата, али победа се не доводи у питање - дрим тим је у свету спорта као наша ватерполо репрезентација у ватерполу тренутно, нешто најсавршеније и најбоље икада виђено.

Adriano_Galliani

pre 6 godina

NBA и Calcio `90-их. Жао ми је што велика већина читалаца Б92 није то имала прилике да гледа. Још више ми је жао нас што смо се тада живели међу лудацима који су се ложили на звецкањем оружјем, уместо да су искулирали и гледали баскет и фудбал. То се неће поновити.

Totti

pre 6 godina

Realno 11 legendi + Lejtner, umesto kojeg je mogao doci i Dominik Vilkins, Ajzea Tomas,Alonzo Morning, Redzi Miler ili Son "Rain Man" Kemp. Nesto najbolje sto sam gledao od kosarke a pamtim NBA ligu jos od Dr. Dzulijusa Irvinga. Ne verujem da bi im ondasnja reprezentacija Jugoslavije mogla nauditi sem sto bi ih naterala da umesto sa 50% igraju sa 60-70% snage. Kada dobro razmislim, velika privilegija je bila gledati kosarku i biti svedok tog vremena i mislim da je moja generacija, sada oko 50 godina, imala srecu da uziva u tadasnjim epohalnim ostvarenjima u mnogim sportovima. U fudbalu Argentina 1978, OI 1984 u LA kada smo uzeli pregrst medalja, pa cuvena trka na 100 m kada su na celu sa Karl Luisom sva osmorica trcali ispod 10 sec, pa nasa najbrza bela stafeta, obracun Luisa i Pauela u skoku u dalj, nasa reprezentacija 90' u Italiji i cuveno cetvrtfinale sa Argentinom, ...Mogao bih o ovome pisati danima.

Djoko

pre 6 godina

Mislim da, kada bi se okupili ovog trenutka, kada je LeBron u zizi karijere da bi sadasnji Dream Tram bio ravnopravan sa prvim, jer je Dzejms sada na istom nivou otprilike kao Dzordan, ali su "ostali" iz sadasnjeg tima bolji od "ostalih" iz tadasnjeg... Kosarka je ipak napredovala za 25 godina.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (postovalac, 26. jul 2017 21:33)

Pa moguce, posto ovi prvi imaju po 50-ak godina, tako da bi sadasnji tim imao neke sanse, sto jes jes.

...

pre 6 godina

(Nista o Nicemu, 26. jul 2017 21:32)
Tim iz 1996. je imao 10 (Barkli, Maloun, Miler, Hakim, Sek, Pejton, Pipen, Ricmond, Robinson i Stokton). Jedini koji nisu su Peni Hardavej i Hil, kojima su povrede unistile neverovatan potencijal.

Striktno po imenima, tim iz 1992. je mnogo jaci, ali treba imati u vidu da su Medzik i Bird bili vec u penziji i gotovo da nisu igrali.

Ako poredimo po pozicijama, na centru sa jedne strane Robinson, Hakim i Sek, sa druge Robinson, Juing i Lejtner. Tu bih pre izabrao ove prve.
Na cetvorci su u oba tima bili Barkli i Maloun.
Na trojci Pipen i Hil protiv Pipena i Birda (povredjenog).
Na pleju Stokton, Pejton i Peni protiv Stoktona i penzionisanog Medzika.
Na svim ovim pozicijama po mom misljenju jaci je bio tim iz 1996.
Ostaju bekovi, Miler i Ricmond protiv Drekslera i Dzordana, gde je ocigledno ko ima prednost.

Meni je najzanimljivije sto mi se cini da bi Dzordan iz 1992. i pored slabijeg (ako se tako uopste moze nazvati) ostatka tima, doneo pobedu na kraju. Ipak nisu svi igraci odjednom na terenu, a onakva zver je mogla da dobije svakog. Jedino ako se ne uspava za utakmicu posle celonocnog kartanja i celodnevnog igranja golfa.

Zoran LFC

pre 6 godina

Da je Jugoslavija bila na OI u Barseloni,bila bi dosta jaca nego sama Hrvatska,a samim tim i nezgodniji protivnik američkom drim timu.

delija

pre 6 godina

Kakav bilo koji tim da se bori s njima,pa koliko god da su jaki njihovi igraci sada sa Melounom nijedna 4orka ili centar ne moze da se nosi i snaga i inteligencija nadprosecni

IKARBUS JE SIMBOL OPORAVKA SRPSKE INDUSTRIJE RECE VODJA

pre 6 godina

Kada dobro razmislim, velika privilegija je bila gledati kosarku i biti svedok tog vremena i mislim da je moja generacija, sada oko 50 godina, imala srecu da uziva u tadasnjim epohalnim ostvarenjima u mnogim sportovima. U fudbalu Argentina 1978, OI 1984 u LA kada smo uzeli pregrst medalja, pa cuvena trka na 100 m kada su na celu sa Karl Luisom sva osmorica trcali ispod 10 sec, pa nasa najbrza bela stafeta, obracun Luisa i Pauela u skoku u dalj, nasa reprezentacija 90' u Italiji i cuveno cetvrtfinale sa Argentinom, ...Mogao bih o ovome pisati danima.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Totti, 26. jul 2017 23:01)

Ti bi mogao pisati danima a ja sam se samo setio dogadjaja i najezio se. Hvala matori.

nista o nicemu

pre 6 godina

Pobedili bi tada!!!
(Sarplaninac, 26. jul 2017 21:37)

Tacno tako. Pobedili bi. Koliko god da smo se lozili da smo blizu njih oni bi pobedili

Gradjanin Z

pre 6 godina

Pa svima je jasno da su upravo iz tog razloga razbili Jugu. To je bila totalna dominacija, a ameri ne bi mogli da furaju najk i ostalu opremu narodu kada bi ih pobedila balkanska zemlja u startasicama i simod patikama.

nista o nicemu

pre 6 godina

(Nista o Nicemu, 26. jul 2017 21:32)
Na pleju Stokton, Pejton i Peni protiv Stoktona i penzionisanog Medzika.
Na svim ovim pozicijama po mom misljenju jaci je bio tim iz 1996.
(..., 27. jul 2017 01:22)

Prvo ne mozes da oduzmes igrace iz 92 i da kazes oni igraju za 96. Imali su Dzordana, dakle tim iz 92 je jaci bez obzira na sve.

nista o nicemu

pre 6 godina

Mislim da, kada bi se okupili ovog trenutka, kada je LeBron u zizi karijere da bi sadasnji Dream Tram bio ravnopravan sa prvim, jer je Dzejms sada na istom nivou otprilike kao Dzordan, ali su "ostali" iz sadasnjeg tima bolji od "ostalih" iz tadasnjeg... Kosarka je ipak napredovala za 25 godina.
(postovalac, 26. jul 2017 21:33)

Aha. Medzik i Bird ne igraju kosarku vec 25 godina, vrv bi imali sansu Lebron i ekipa protiv penzionera.

Volim lagodan zivot

pre 6 godina

Ne ne bi mogli. Ako ni zbog koga drugog onda zbog Dzordana i Barklija. Ali bilo bi to lepo gledati. A ovom mladicu koji je napisao kako je kosarka napredovala zadnjih 25 godina da kazem - nije nazadovala je. A posebno na centarskim pozicijama sa najboljim centrima dansnjice bi i Divac lako izlazio na kraj. A Lebronu i Kariju svaka cast veliki su igraci.

terza

pre 6 godina

@Ryber Palunko - hvala, oduvek sam se pitao kako to da wilkins nije bio u tom timu. vec sam rekao i uvek cu - umesto mullin-a (koji je bio velik igrac, ali ne i ta klasa) i laettner-a (koji je bio prosecan nba igrac) tu su morali da budu thomas i wilkins. a ako su morali jednog college igraca da stave u tim, opet o'neal umesto laettner-a, ili eventualno mourning. ali umesto trojice tamnoputih, nekako se naslo dvojica "bledolikih", ipak je to usa. a ex yu bi izgubila to finale, ali bas kao sto je neko ovde citirao drazena, bilo bi neizvesno do samog kraja, nesto poput onog prvog poluvremena '96... a onda bi nas pobedili.

Jugoslavija

pre 6 godina

U punom sastavu razbila bi ih Juga! Timska igra je Amerikamcima nepoznata, steta sto do meca nije doslo. A ovi sto pisu i potcenjuju jugoslovenski talenat samo pokazuju suštinsko nepoznavanje kosarkaske igre

Milos

pre 6 godina

hmm... Petorka koju bi danas cinili: Russel Wesrbrook
Steph Curry
LeBron James
Kevin Durant
Demarcus Cousins/Anthony Davis bi bar po meni bila jaca od one iz 1992 gde su bili
Magic Johnson
Michael Jordan
Larry Bird
Patrick Ewing
Charles Barkley

Gledao sam jednu analizu koja dokazuje da se danasnja NBA kosarka igra u brzem ritmu nego ona iz 90ih i da su trenutne NBA zvezde mnogo bolji trojkasi od onih iz 90ih... zahvaljujuci ovim podacima mislim da bi ova petorka bila jaca od one iz 92 godine...

nahrani svinje

pre 6 godina

kosarka je dosta napredovala, koliko god to neki hteli da priznaju ili ne, snaga i fizicka sprema je presudna, nema vise fuserenja samo sa talentom, , danas je nemoguce dobiti jedan tim, bilo koji sa 70, 80 razlike kao nekada, pogledajte samo muskulaturu igracha tada i danas, ne kazem da su ovi danas znacajno bolji, ali daleko od toga i da su losiji kako neki ovde hoce da predstave, nostalgija je cudo! da ne kazem mit i bajka o tim starim NBA igrachima, jos se secam kada su prijateljsku utakmicu odigrali jednom prilikom chigago i PSG , koturovic igrao za Pariz, kakvu je bananu udario Jordanu na tom mecu, a posle meca dosao da mu trazi autogram, koliko je tad vece ludilo bilo za tom NBA ligom, danas nije ni upola tako ..

Da da

pre 6 godina

Reci koje opisuje ovu ekipu ,najaci i najtalntovaniji tim u istoriji sporta .U odnosu na ovo danas ovo su zaista bili vanzemaljci .Mislim koliko oni samo danas ozbiljnije pristupaju takmkcenju pa su opet igrali egal utakmkce sa Spancima 2008 i 2012 .Ovi su se ko turisti setali okolo blejali zezali se do pola noci a onda sutradan unistavali rivale ,uz sve to Medzik i Bird nis bili ni aktivni igraci .Najveci problem je bio kako uopste uklopiti jednog Dzordana da igra u istoj ekipi sa Drekslerom il Birda sa Medzikom il Barklija i Pipena i tako dalje .To su ljudi koji su gajili izrazit rivalitet i njima je to da igraju zajedno bilo totalno nepojmivo .Zato svaka cast Caku Dejliju koji je uspeo da spoji nespojivo i da pruzi ljudima uzitak u gledanjj ovih vanzemaljaca .Jos nesto da suprostavite ovaj Drim tim a da ti igraci budu u svom prajmu sto bi rekli Ameri protiv ovih danasnjih zvezda oduvali bi ih sa parketa sigurno .

postovalac

pre 6 godina

Mislim da, kada bi se okupili ovog trenutka, kada je LeBron u zizi karijere da bi sadasnji Dream Tram bio ravnopravan sa prvim, jer je Dzejms sada na istom nivou otprilike kao Dzordan, ali su "ostali" iz sadasnjeg tima bolji od "ostalih" iz tadasnjeg... Kosarka je ipak napredovala za 25 godina.

Milos

pre 6 godina

hmm... Petorka koju bi danas cinili: Russel Wesrbrook
Steph Curry
LeBron James
Kevin Durant
Demarcus Cousins/Anthony Davis bi bar po meni bila jaca od one iz 1992 gde su bili
Magic Johnson
Michael Jordan
Larry Bird
Patrick Ewing
Charles Barkley

Gledao sam jednu analizu koja dokazuje da se danasnja NBA kosarka igra u brzem ritmu nego ona iz 90ih i da su trenutne NBA zvezde mnogo bolji trojkasi od onih iz 90ih... zahvaljujuci ovim podacima mislim da bi ova petorka bila jaca od one iz 92 godine...

Blackbeard

pre 6 godina

ma dajte prestanite više da ložite jugonostalgičare, ni dve Jugoslavije ne bi zaustavile ovaj Drim tim ali ni onaj sa, npr, Olimpijade u Riu ili sa SP u Španiji.košarka koju oni igraju je skroz neka druga dimenzija te igre, mi treba da budemo ponosni što kao zemlja sa sedam miliona stanovnika stojimo odmah pored njih na skoro svim takmičenjima.

џими

pre 6 godina

Дај бре не пржите се више са овим питањем типа да је била стара Југославија да ли би добила дрим 'тим?
Шта причате...па овај дрим тим је био васиона за себе.
То је као да поредиш Партизан и Барселону у фудбалу.
Да додаш и Сабониса и Марчулиониса, опет би дрим тим развалио 50 разлике.
Друга је то димензија кошарке.
Нема толико везе са физикалијама, колко са тренингом, начином игре и схватање кошарке.
Европски тренери кошарку доживљавају као питање живота и смрти, гуше играче нон стоп, чим играч један шут промаши одмах га шаљу на клупу, уопште не дозвољавају играчима да се размахну да играју слободно покажу таленат, на чему се у Америци инсистира. Г
Како да објасним, Амерички систем кошарке Ламбурџинија вози 250 на сат, а европљани га гуше на 80 рецимо.
Ето то је суштина, а не црнци више скачу, као што нас еворпски стручњаци убеђују.
Ако више скачу, како то да и боље шутирају.
Шут се не вежба је ли?!
Само тренинг и офанзивно схватање кошарке, просто.
Док се то не промени, пуцаћемо као канте по 40 разлике.

Jah

pre 6 godina

Da je Jugoslavija bila izgubili bi istom ili približnom razlikom.
Pa i sam Medžik je pričao da su se kockali i pili, nisu spavali do ujutru a na utakmicama su se sprdali.
Da li mislite da neko stavi 200 miliona na pobedu da ne bi mogli da 200 poena razlike da izuju bilo koga.
Jednostavno su vanzemaljci igrali protiv običnih smrtnika.

Jugoslavija

pre 6 godina

U punom sastavu razbila bi ih Juga! Timska igra je Amerikamcima nepoznata, steta sto do meca nije doslo. A ovi sto pisu i potcenjuju jugoslovenski talenat samo pokazuju suštinsko nepoznavanje kosarkaske igre

Ludak_u_razvoju

pre 6 godina

Najbolji tim svih vremena. Ipak, jako mi je žao što zbog Džordanove sujete nije bilo u timu Ajzee Tomasa. Svakako je to zaslužio, bio je vodja Detroit Pistonsa u to vreme, čuvene generacije "Bad boys" koja je timskom igrom i do tada nevidjenom ludačkom odbranom (ponekad ipak i stvarno prljavom) uspela da osvoji dve titule za redom u vreme kada su u ligi bili Medžik, Džabar i Worthy u Lejkerisma, Bird u Seltiksima, Pipen i Džordan u Bulisima. Ajzea jeste bio kontroverzan igrač, nije se libio ni prljavih poteza da bi ekipu doveo do pobede ali je pre svega bio neverovatan plejmejker koji je na primer sa povredjenim člankom 1988 godine odigrao skoro celo drugo poluvreme u utakmici finalne serije sa Lejkersima bukvalno na jednoj nozi. Izgubili su, ali je on tako kljakav dao 25 poena u trećoj četvrtini, što je idalje rekord plej off-a.
Da se Jugoslavija nije raspala i da smo igrali sa njima ipak bi smo sigurno izgubili. Jesmo bili dobri tada, ali ne toliko dobri. Plus su tada Divac, Radja, Kukoč, Danilović i ostali bili još uvek mladi igrači, bez NBA iskustva. Možda bi smo, da je država ostala cela i da Dražen nije poginuo, mogli da ih ugrozimo 1996 na Olimpijadi, ali sve je to možda. Samo je jedno sigurno: ovaj tim bi i danas dominirao na bilo kom turniru, isto kao i pre 25 godina.

nahrani svinje

pre 6 godina

kosarka je dosta napredovala, koliko god to neki hteli da priznaju ili ne, snaga i fizicka sprema je presudna, nema vise fuserenja samo sa talentom, , danas je nemoguce dobiti jedan tim, bilo koji sa 70, 80 razlike kao nekada, pogledajte samo muskulaturu igracha tada i danas, ne kazem da su ovi danas znacajno bolji, ali daleko od toga i da su losiji kako neki ovde hoce da predstave, nostalgija je cudo! da ne kazem mit i bajka o tim starim NBA igrachima, jos se secam kada su prijateljsku utakmicu odigrali jednom prilikom chigago i PSG , koturovic igrao za Pariz, kakvu je bananu udario Jordanu na tom mecu, a posle meca dosao da mu trazi autogram, koliko je tad vece ludilo bilo za tom NBA ligom, danas nije ni upola tako ..

Nista o Nicemu

pre 6 godina

Ovaj tim najbolje opisuje ovaj citat"the greatest collection of basketball talent on the planet". Na pitanje da li postoji tim SAD koji je bolji od Drim tima najbolji odgovor je "kada oni budu imali 11 hol of fejmera nek se jave"

Gradjanin Z

pre 6 godina

Pa svima je jasno da su upravo iz tog razloga razbili Jugu. To je bila totalna dominacija, a ameri ne bi mogli da furaju najk i ostalu opremu narodu kada bi ih pobedila balkanska zemlja u startasicama i simod patikama.

Брус Вејн

pre 6 godina

Више од пола Србије кошарку прати од доминације Голден Стејта (да не кажем прави разлог, али се поклопило).

НБА 90их је појам за данашњи. ЛеБрон и Дјурент су једини који би могли да буду у дрим тиму, али се не би превише наиграли. Највећи скандал у последњих 10год је однос Вестбрука и Дјурента. Тих 90их, није било утакмице у којој не би дошло до озбиљних чарки. Нису били бфф него ривали.

Лично ми остаје жал што не знам исход дрим тима са Југославијом, јер мислим да би више поена дали од самих Хрвата, али победа се не доводи у питање - дрим тим је у свету спорта као наша ватерполо репрезентација у ватерполу тренутно, нешто најсавршеније и најбоље икада виђено.

Volim lagodan zivot

pre 6 godina

Ne ne bi mogli. Ako ni zbog koga drugog onda zbog Dzordana i Barklija. Ali bilo bi to lepo gledati. A ovom mladicu koji je napisao kako je kosarka napredovala zadnjih 25 godina da kazem - nije nazadovala je. A posebno na centarskim pozicijama sa najboljim centrima dansnjice bi i Divac lako izlazio na kraj. A Lebronu i Kariju svaka cast veliki su igraci.

nista o nicemu

pre 6 godina

Mislim da, kada bi se okupili ovog trenutka, kada je LeBron u zizi karijere da bi sadasnji Dream Tram bio ravnopravan sa prvim, jer je Dzejms sada na istom nivou otprilike kao Dzordan, ali su "ostali" iz sadasnjeg tima bolji od "ostalih" iz tadasnjeg... Kosarka je ipak napredovala za 25 godina.
(postovalac, 26. jul 2017 21:33)

Aha. Medzik i Bird ne igraju kosarku vec 25 godina, vrv bi imali sansu Lebron i ekipa protiv penzionera.

Djoko

pre 6 godina

Mislim da, kada bi se okupili ovog trenutka, kada je LeBron u zizi karijere da bi sadasnji Dream Tram bio ravnopravan sa prvim, jer je Dzejms sada na istom nivou otprilike kao Dzordan, ali su "ostali" iz sadasnjeg tima bolji od "ostalih" iz tadasnjeg... Kosarka je ipak napredovala za 25 godina.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (postovalac, 26. jul 2017 21:33)

Pa moguce, posto ovi prvi imaju po 50-ak godina, tako da bi sadasnji tim imao neke sanse, sto jes jes.

Wllaxy

pre 6 godina

Mislim da, kada bi se okupili ovog trenutka, kada je LeBron u zizi karijere da bi sadasnji Dream Tram bio ravnopravan sa prvim, jer je Dzejms sada na istom nivou otprilike kao Dzordan, ali su "ostali" iz sadasnjeg tima bolji od "ostalih" iz tadasnjeg... Kosarka je ipak napredovala za 25 godina.
(postovalac, 26. jul 2017 21:33)

Slažem se, kada bi ovog trenutka odigrali mečon bi bio prilično neizvestan jer treba imati u vidu da igrači originalnog dream teama danas imaju po 55 (plus-minus koja godina)...

Sa druge strane, kada bi bilo moguće da se sastane onaj dream team sa ovim današnjim, u zenitu karijera tu ne bi bilo ni trunke neizvesnosti, naravno u korist ekipe iz '92.

Da da

pre 6 godina

Reci koje opisuje ovu ekipu ,najaci i najtalntovaniji tim u istoriji sporta .U odnosu na ovo danas ovo su zaista bili vanzemaljci .Mislim koliko oni samo danas ozbiljnije pristupaju takmkcenju pa su opet igrali egal utakmkce sa Spancima 2008 i 2012 .Ovi su se ko turisti setali okolo blejali zezali se do pola noci a onda sutradan unistavali rivale ,uz sve to Medzik i Bird nis bili ni aktivni igraci .Najveci problem je bio kako uopste uklopiti jednog Dzordana da igra u istoj ekipi sa Drekslerom il Birda sa Medzikom il Barklija i Pipena i tako dalje .To su ljudi koji su gajili izrazit rivalitet i njima je to da igraju zajedno bilo totalno nepojmivo .Zato svaka cast Caku Dejliju koji je uspeo da spoji nespojivo i da pruzi ljudima uzitak u gledanjj ovih vanzemaljaca .Jos nesto da suprostavite ovaj Drim tim a da ti igraci budu u svom prajmu sto bi rekli Ameri protiv ovih danasnjih zvezda oduvali bi ih sa parketa sigurno .

Adriano_Galliani

pre 6 godina

NBA и Calcio `90-их. Жао ми је што велика већина читалаца Б92 није то имала прилике да гледа. Још више ми је жао нас што смо се тада живели међу лудацима који су се ложили на звецкањем оружјем, уместо да су искулирали и гледали баскет и фудбал. То се неће поновити.

...

pre 6 godina

(Nista o Nicemu, 26. jul 2017 21:32)
Tim iz 1996. je imao 10 (Barkli, Maloun, Miler, Hakim, Sek, Pejton, Pipen, Ricmond, Robinson i Stokton). Jedini koji nisu su Peni Hardavej i Hil, kojima su povrede unistile neverovatan potencijal.

Striktno po imenima, tim iz 1992. je mnogo jaci, ali treba imati u vidu da su Medzik i Bird bili vec u penziji i gotovo da nisu igrali.

Ako poredimo po pozicijama, na centru sa jedne strane Robinson, Hakim i Sek, sa druge Robinson, Juing i Lejtner. Tu bih pre izabrao ove prve.
Na cetvorci su u oba tima bili Barkli i Maloun.
Na trojci Pipen i Hil protiv Pipena i Birda (povredjenog).
Na pleju Stokton, Pejton i Peni protiv Stoktona i penzionisanog Medzika.
Na svim ovim pozicijama po mom misljenju jaci je bio tim iz 1996.
Ostaju bekovi, Miler i Ricmond protiv Drekslera i Dzordana, gde je ocigledno ko ima prednost.

Meni je najzanimljivije sto mi se cini da bi Dzordan iz 1992. i pored slabijeg (ako se tako uopste moze nazvati) ostatka tima, doneo pobedu na kraju. Ipak nisu svi igraci odjednom na terenu, a onakva zver je mogla da dobije svakog. Jedino ako se ne uspava za utakmicu posle celonocnog kartanja i celodnevnog igranja golfa.

terza

pre 6 godina

@Ryber Palunko - hvala, oduvek sam se pitao kako to da wilkins nije bio u tom timu. vec sam rekao i uvek cu - umesto mullin-a (koji je bio velik igrac, ali ne i ta klasa) i laettner-a (koji je bio prosecan nba igrac) tu su morali da budu thomas i wilkins. a ako su morali jednog college igraca da stave u tim, opet o'neal umesto laettner-a, ili eventualno mourning. ali umesto trojice tamnoputih, nekako se naslo dvojica "bledolikih", ipak je to usa. a ex yu bi izgubila to finale, ali bas kao sto je neko ovde citirao drazena, bilo bi neizvesno do samog kraja, nesto poput onog prvog poluvremena '96... a onda bi nas pobedili.

IKARBUS JE SIMBOL OPORAVKA SRPSKE INDUSTRIJE RECE VODJA

pre 6 godina

Kada dobro razmislim, velika privilegija je bila gledati kosarku i biti svedok tog vremena i mislim da je moja generacija, sada oko 50 godina, imala srecu da uziva u tadasnjim epohalnim ostvarenjima u mnogim sportovima. U fudbalu Argentina 1978, OI 1984 u LA kada smo uzeli pregrst medalja, pa cuvena trka na 100 m kada su na celu sa Karl Luisom sva osmorica trcali ispod 10 sec, pa nasa najbrza bela stafeta, obracun Luisa i Pauela u skoku u dalj, nasa reprezentacija 90' u Italiji i cuveno cetvrtfinale sa Argentinom, ...Mogao bih o ovome pisati danima.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Totti, 26. jul 2017 23:01)

Ti bi mogao pisati danima a ja sam se samo setio dogadjaja i najezio se. Hvala matori.

Zoran LFC

pre 6 godina

Da je Jugoslavija bila na OI u Barseloni,bila bi dosta jaca nego sama Hrvatska,a samim tim i nezgodniji protivnik američkom drim timu.

Totti

pre 6 godina

Realno 11 legendi + Lejtner, umesto kojeg je mogao doci i Dominik Vilkins, Ajzea Tomas,Alonzo Morning, Redzi Miler ili Son "Rain Man" Kemp. Nesto najbolje sto sam gledao od kosarke a pamtim NBA ligu jos od Dr. Dzulijusa Irvinga. Ne verujem da bi im ondasnja reprezentacija Jugoslavije mogla nauditi sem sto bi ih naterala da umesto sa 50% igraju sa 60-70% snage. Kada dobro razmislim, velika privilegija je bila gledati kosarku i biti svedok tog vremena i mislim da je moja generacija, sada oko 50 godina, imala srecu da uziva u tadasnjim epohalnim ostvarenjima u mnogim sportovima. U fudbalu Argentina 1978, OI 1984 u LA kada smo uzeli pregrst medalja, pa cuvena trka na 100 m kada su na celu sa Karl Luisom sva osmorica trcali ispod 10 sec, pa nasa najbrza bela stafeta, obracun Luisa i Pauela u skoku u dalj, nasa reprezentacija 90' u Italiji i cuveno cetvrtfinale sa Argentinom, ...Mogao bih o ovome pisati danima.

delija

pre 6 godina

Kakav bilo koji tim da se bori s njima,pa koliko god da su jaki njihovi igraci sada sa Melounom nijedna 4orka ili centar ne moze da se nosi i snaga i inteligencija nadprosecni

nista o nicemu

pre 6 godina

Pobedili bi tada!!!
(Sarplaninac, 26. jul 2017 21:37)

Tacno tako. Pobedili bi. Koliko god da smo se lozili da smo blizu njih oni bi pobedili

nista o nicemu

pre 6 godina

(Nista o Nicemu, 26. jul 2017 21:32)
Na pleju Stokton, Pejton i Peni protiv Stoktona i penzionisanog Medzika.
Na svim ovim pozicijama po mom misljenju jaci je bio tim iz 1996.
(..., 27. jul 2017 01:22)

Prvo ne mozes da oduzmes igrace iz 92 i da kazes oni igraju za 96. Imali su Dzordana, dakle tim iz 92 je jaci bez obzira na sve.

croata

pre 6 godina

Vanzemaljci.
Sto se tice na zalost nikad odigrane utakmice bivse drzave s njima,nije bas tako lako pojednostaviti u smislu 30,40 razlike za dream team.
Prvo,taj jedinstveni dream team bi igrao s najboljom evropskom reprezentacijom svih vremena koja je prstala pobjednickim mentalitetom.
Drugo,prava dugotrajna priprema bivse reprezentacije od pa cak i nekoliko mjeseci po kojima smo bili poznati. Dule ivkovic bi svaku od pregrst nasih zvijezda doveo u optimalno stanje,tu nema sumnje i davali bi maksimum svojih mogucnosti,dakle krajnja ozbiljnost.
Trece i mozda najbitnije,amerikanci bi nas sigurno podcijenili,shvatili bi sve ko jedan show gdje trebaju samo istrcati na parket i zlato je njihovo,ne bi se dovoljno pripremili,sve na individualni kvalitet,ne znam kako bi reagirali na zonu,uglavnom sve bi ovisilo o njihovom pristupu,a on bi razumljivo bio upitan.
Jos nesto,mi smo igrali s njima bez ikakvih priprema jer do pocetka oi nismo ni znali hocemo li uopce upasti,prva nasa kvalitetna petorka mogla se 20tak minuta uspjesno nositi s njima,kasnije zamjene koje nisu na nivou i zavrsilo je -30.
Poslije oi drazen je gostovao kod pervana,iako nije bilo pozeljno u to doba,pervan ga je ipak pitao dal bi bivsa drzava pruzila jaci otpor,drazen ne trepnuvsi: uz prave pripreme sigurno bi drzali egal do zadnjih 5minuta,a onda..(zasutio,a u ocima mu vidis da misli kako bi ih skinuli)
Na zalost kako bi prosli,nikada necemo saznati.. osta samo masta + sjeta