Utorak, 18.07.2017.

12:48

Pešić odbio, a Tomić se zahvalio Zvezdi

Crvena zvezda kontaktirao je pomoćnog trenera Olimpijakosa Milana Tomića da preuzme klupu, ali prepreku predstavlja njegov ugovor sa Atinjanima, piše 'Sport24'.

Izvor:

Pešiæ odbio, a Tomiæ se zahvalio Zvezdi IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

147 Komentari

Sortiraj po:

Mega Zvezda

pre 6 godina

Kako to mislite otisli nam igraci ?

Kako to mislite nemamo trenera ?

Kako to mislite finansijska kriza ?

Pa mi smo drzavni projekat !!!

Kakoooo ???
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (hours of love, 18. jul 2017 13:41)

Pa kakva drzava, takvi i projekti. Ne znam sta ti je tu nejasno i kontradiktorno. Ali ne brini, smislice se neki novi zakon, pa ce i ovi dugovi biti proslost ili ce biti vraceni po nekoj "spektakularnoj" formuli. Niko ne moze Megi da zabrani kako ce da se zove.

kinez

pre 6 godina

taj isti Tomić nam je naplatio karte za gostovanje Zvezde u Atini 30 eur. 
Na kartama je pisalo vip i cena je bila 0,00 eur. 
Takvog čoveka mi zovemo na klupu....
(rale, 18. jul 2017 16:29)

rale, daj malo detalja, ovo su ozbiljne optužbe

xxx

pre 6 godina

Ovaj mucenik xxx se poceo iz silne mrznje prema Zvezdi svadjati sam sa sobom. Popusti malo prijatelju.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Paki, 18. jul 2017 14:09)
Ma da je Zvezda, pa 'ajde, a ono Čovićev klub...

Pablo@@

pre 6 godina

Ivan @@
Ma sta te bre briga koliko smo mi gubili u EL.Gubili smo od Reala ,Makabija,CSKA.....ali smo vas drali. .Kapiras?Ako mi opet odgovoris nabrojimi vase Evropske trofeje?ali i Partizanove.

Zile

pre 6 godina

Dajte za trenera Sagadina a od pojacanja Vuka Radivojevica,Milosevic Strahinju,Kikanovica i Robertsa.Da se okupi stara ekipica iz 2009 godine.Dobra vremena bila.
(Uros Djurdjevic Prejaki #32, 18. jul 2017 19:00)
Dobra za prvi krug Evrokupa.

Uros Djurdjevic Prejaki #32

pre 6 godina

Dajte za trenera Sagadina a od pojacanja Vuka Radivojevica,Milosevic Strahinju,Kikanovica i Robertsa.Da se okupi stara ekipica iz 2009 godine.Dobra vremena bila.

antiDebil

pre 6 godina

Istorica

Slucajno si zaboravio da nabrojis protivnike iz druge faze, dakle koga je to Partizan izbacio ?
Na kraju mi nije jasna poenta te pisanije i to nisi napisao. Takodje si zaboravio da pomenes da je Partizan imao te sezone vise nego duplo manji budzet nego zvezdana fmp prosle godine, i to si slucajno zaboravio !!

Miodrag

pre 6 godina

Koliko se novca skupilo od navijača? Trudesetak hiljada tek. Pa šta hoćemo onda. To je jedini način finansiranja.
Nisam dao ni dinar, jer sve što bih dao uzeo bih od svoje dece. To je stanje naše ekonomije. Zato se i ne žalim što svi odoše. Gledaćamo one koji izadju iz mladjih selekcija. Skupljeno je jedan posto od minimuma za EL. Imamo mnogo više problema od profi sporta.

zoran ivkovic

pre 6 godina

lepo rece paspalj skoro ismevamo jedni druge a lako se zbog siromastva moze ostati bez oba kluba ....ovde se mira izvrsiti privatizacija klubova i nista drugo ....gazde ce gledati da naprave dobar tim da bi igracima rasla vrednost a oni zaradili ....svuda u svetu sport je postao biznis ...mi moramo tako inace nasi sportski klubovi idu ka amaterizmu

Ivan

pre 6 godina

pablo@@

Kada se igra utakmica ne igra se na kos razliku.Pobeda ili poraz. Vi drzite rekord u EL manje od 50 za celu utakmicu i poraz od 40+ razlike. Zaboravio si?

Pablo@@

pre 6 godina

istoricar@@
U pravu si sve sto si napisao?samo jos jedan podatak koji si zaboravio.Vas smo drali po 40 razlike,eto sada znas malo vise.

Mau Mau

pre 6 godina

Kada je Partizan dogurao F4 2010 godine u grupnim fazama odigrao 15 utakmica.Gde suprotivnici bili Oldenburg,Asvel, Cibona,Olimpija,Sarlroa, Etien,Marusi,Lotomatika...Prva faza 10 utakmica (skor 5:5) Druga faza sest utakmica skor 3:3i 1/4 finale pobeda protiv Makabija.Ozbiljnih timova 4-5
(Istoricar, 18. jul 2017 15:55)

Tada su redom padali Orlean, Olimpijakos, Unikaha, Efes, Lijetvos ritas, Panatinaikos, Barselona, Marusi i Makabi. Malo li je? Sa svakim timom sa kojim se Partizan sastao te sezone imao je po pobedu. Jedino mu je CSKA umakao za kos u borbi za trece mesto. Pozdrav istinskim ljubiteljima igre pod obrucima.

Bane

pre 6 godina

a što traže trenera koje kuda... pa imamo ga pred nosom... Nebojša Ilić je sve vreme bio uz Radonjića.... samo da nastavi istim sistemom, a i malo mu povećaju platu (koju ionako ne prima) i rešena stvar! Od nečega mora da se počne...

wer

pre 6 godina

pa limeni je trener za vas, ime pasuje 100% a to sto je fudbalski trener nije ni bitno..

zajapurena fudbalska ekipa sa tribina ionako ne prati basket na terenu vec mlati sve koji ne navijaju po 'naredjenju'

maconii

pre 6 godina

toliko partizanovaca na svakoj vesti o zvezdi,a na njihovim vestima po 15 komentara...vaznije im je sta se desava u tudjem dvoristu..to su navijaci koji mrze zvezdu,i samo zele njenu propast...to im je prvo za sta navijaju...partizan im je pod brojem 2

Satriani

pre 6 godina

http://www.b92.net/sport/komentari.php?nav_id=1283866#k24082885

Ne izmišljaj, 2010. godine Partizan je igrao protiv Olimpijakosa, Efesa, Unikahe, Lijetuvos Ritasa, Orelana, Barselone, Panatinaikosa, Marusija, Makabija, a na F4 protiv Olimpijakosa (ponovo) i CSKA... Danas sve vrlo lako može da se proveri, ne znam kako te ne mrzi da izmišljaš...

rale

pre 6 godina

taj isti Tomić nam je naplatio karte za gostovanje Zvezde u Atini 30 eur.
Na kartama je pisalo vip i cena je bila 0,00 eur.
Takvog čoveka mi zovemo na klupu....

Makarije Ub

pre 6 godina

Čović nam prodaje maglu, novi trener je Alepijević iz Fmp. Inače sin dugogodišnjeg predsednika Sps Lazarevac i predsednika te opštine Cupija. Bruka, poveriti giganta početniku.

Veselin

pre 6 godina

Danilo, Kalemegdan nije predgradje, za pocetak. Vi ne treba da se brinete jer vam drzava titra milione kroz tri sponzorska ugovora. Inace, veze s vezom o kosarci, kao i sa fudbalom, nemas.nista o nicemu, 18. jul 2017 13:49) nije lepo sputavati pubertetliju, misliš li da je onima kojima je komentarisanje poput danilovog samo kompenzacija za devojku koju nikada nisu imali - stvarno bitno to što o sportu nemaju pojma, ili to gde je kalimegdan?
(pravda za grobare-tastatura!, 18. jul 2017 14:57)
Kalimegdan?!? Opa, Sopotska omladino, samo jako!

Pablo@@

pre 6 godina

MilanB@@
Eto,vratili smo film.unazad prosle sezoneTop8,oveTop16 korak nazad .Probudi se ako jos spavas.I to vam je sve u Evropi od osnivanja ,bednooooo!!!!!

Veselin

pre 6 godina

Niko ih nije ni pitao niti zvao.Kada Zvezda zove to se ne odbija.
(miško, 18. jul 2017 15:18)
Zvezda tako pozvala kod sebe stecaj i katanac 2012 i oni sta ce jadni, odazvali se.

Millennium

pre 6 godina

Ovo je opšte rasulo. Odlazak Boldena je dodatni udarac i pare nisu dovoljna kompenzacija. A logično je da neće da igra kad nemamo ni trenera ni tim. Uprava treba da prestane sa mazanjem očiju navijačima, da istupi i javno kaže šta se dešava. Ovo nije nikakva hrabra rekonstrukcija, ovo je pucanje po šavovima. Ako se nešto ubrzo ne promeni, srpska košarka će izgubiti primat u regionu, jer su Zvezda i Partizan u lošem stanju.

vidim sve

pre 6 godina

Jooooj Zvezdo šta mi radiš! Taman pomislim dobro je Blažič - Marjanović, oni odoše, Vilijams - Cirbes, oni odoše, Jović - Kuzmić, oni odoše. Dokle bre, dokle?! Šalu na stranu, svi ti igrači koji su predhodnih godina odlazili iz Zvezde nisu napravili karijere, osim Kalinića i Nedovića i to u drugoj sezoni. Redom su odlazili iz kluba Bjelica, Kalinić, Marjanović, Blažič, Vilijams, Dženkins, Simonović, Cirbes, Kinzi, Miler, Nedović,...sigurno sam nekoga ispustio, nije ni važno, i niko nije imao neku ulogu u tom nekom klubu. Neki su se i vraćali, Dženkins, Vilijams, Simonović i samo su u Zvezdi igrali dobro. Znam da para nema, ali ja sam navijač i želim da gledam lepu košarku mog voljenog kluba, a za to su potrebni dobri i privrženi igrači klubu. Da li će ih Zvezda naći, ne znam?1 Znam jedno, da ovi klubovi gde odlaze igrači i nisu neki, Zenit, Bamberg, Bajern, Himki ne obećavaju mi nešto, tako da mislim da je ostao kostur ove ekipe da bi bilo bolje.I kako sad da izmislimo tog beka i tog centra koji čine igru Zvezde? To je pitanje koje se meni nameće, ali ja ne znam odgovor...trenera nemamo...

matori

pre 6 godina

Niko normalan ne bi isao kod Legende Zeleznika. Sad ce Klipa,Vukojicic i ostali pioni. Ionako se prica zavrsava uskoro. Sta je mogao da pokrade pokrao je i polako zatvara radnju

miško

pre 6 godina

Žeravica je došao u Partizan 67-68 godine kada je Zvezda harala a Partizan bio gori nego danas.Dovodi Čermaka iz Radničkog i počinje da stvara šampione .Nije mu trebalo puno vremena godinu,dve a ostalo se zna.Otac i majka modernog Partizana je veliki Ranko Žeravica,vatreni navijač Crvene Zvezde.

Istoricar

pre 6 godina

Adriano Galliani

Kada je Partizan dogurao F4 2010 godine u grupnim fazama odigrao 15 utakmica.Gde suprotivnici bili Oldenburg,Asvel, Cibona,Olimpija,Sarlroa, Etien,Marusi,Lotomatika...Prva faza 10 utakmica (skor 5:5) Druga faza sest utakmica skor 3:3i 1/4 finale pobeda protiv Makabija.Ozbiljnih timova 4-5

Goran

pre 6 godina

Ciklus se zavrsio, idemo dalje...Ciklus je doneo desetak trofeja, spektakularne pobede u EL...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (MaironDrake, 18. jul 2017 13:39)
Cirkus druze,cirkus

Pablo@@

pre 6 godina

zvezda "ponos"srbije@@
Sta se bre sekirate,zvezda transparentno posluje ,postavili ste klub na zdrave noge.Imate vasu skolu kosarke na koju se pozivate,blago vama ,stranci vam i netrebaju.Covic legenda.....ali svi pobegose za sitnu lovu.Ako Vucic odrzi obecanje bice para braco koliko hocete, od njega zavisite.

Срећко Несрећа

pre 6 godina

Najjaci su ovi dusebriznici koji navijaju za Partizan i raduju se "propasti" CZ. Pa ljudi, mi smo samo na ime obestecenja prihodovali preko 2 miliona! 

Kakva je razlika da li Kuzmic, Guduric, Simonovic, Jovic, Radonjic otisli sada ili sledece godine??EL ne mozemo osvojiti, a AbA liga se moze osvojiti sa znatno manjim budzetom. 



Ciklus se zavrsio, idemo dalje...Ciklus je doneo desetak trofeja, spektakularne pobede u EL...
(MaironDrake, 18. jul 2017 13:3


Узели то новца да исплате дугове, остали са играчима које нису разигравали и ушли у топ девет-баш заокружен циклус-џиркус!

Zvezda ponos Srbije

pre 6 godina

Smeju se grobari koji žive isključivo zahvaljujući Vučiću a ne znaju više ni kako izgleda trofej uprkos svim parama. Zvezda bar živi od svojih prihoda, ima svoju školu, igra Evroligu i još uvek je mnogo privlačnija od partizana i pored svih problema. Kaže ovaj Danilo u partizan bar hoće treneri...pa da je taj Muta dobio poziv Zvezde zaboravio bi kako se zovete ali nije dovoljno dobar za Zvezdu i zbog toga ga neće. Živim samo za dan kad će Zvezda i partizan dobiti isto para od države pa da vidite koliko sekundi će opstati partizan.

Adriano_Galliani

pre 6 godina

Sa kartama od 5 evra gde nema TV prava, gde je za marketing privreda siromasna, gde za jednu sezonu treba 10 miliona a da od sponzora,prodaje igraca, ulaznica ne mozes da zaradis ni pola
(Privrednik, 18. jul 2017 13:30)

Partizan je sa 3.5m 2010. dogurao do F4.o To sto FMP ni sa 10 ne moze ni u F8, to jr druga prica...

MilanB

pre 6 godina

Cetvrtu godinu za redom navijaci Zvezde strahuju za sudbinu dok navijaci Partizana likuju a jadni mali kompeksasi poput Danila uzivaju. I svake godine je isto (a i ove ce biti) Zvezda belezi sve bolje i bolje razultate. Sta god mislili samo vratite film u nazad i videcete da je tako.

pravda za grobare-tastatura!

pre 6 godina

Danilo, Kalemegdan nije predgradje, za pocetak. Vi ne treba da se brinete jer vam drzava titra milione kroz tri sponzorska ugovora. Inace, veze s vezom o kosarci, kao i sa fudbalom, nemas.
nista o nicemu, 18. jul 2017 13:49)

nije lepo sputavati pubertetliju, misliš li da je onima kojima je komentarisanje poput danilovog samo kompenzacija za devojku koju nikada nisu imali - stvarno bitno to što o sportu nemaju pojma, ili to gde je kalimegdan?

Sta uradi to Nolane Smithe ??!

pre 6 godina

Lako je nama u Partizanu, i kada imamo najgoru sezonu poslednjih 30 godina, oko trenera ne brinemo jer ceo srpski trenerski krem je potekao u Partizanu, ili su veliki partizanovci, kao Kari. 
Mislim da će izbor novog trenera Uplakansa izazvati lelek u Predgrađima jer kako plaćaš trenere i kakva ti je tradicija, tako ih i nalaziš. 
Lično navijam za Karadžića,Gurovića,Bolića, to su pravi ljudi za Giganta iz predgrađa! 
(Danilo, 18. jul 2017 13:04) 

U kojoj si ti priči dečko da mi je znati ...

Red Startaš

pre 6 godina

Ljudi bre, daj onog italijana sto je trenirarao Bamberg (ili kako već) prošle godine u Euroligi. Čovek je faca i prica nas jezik uz to.

r i n g i s p i l

pre 6 godina

Zaista nerazumem trenutnog predsednika C Zvezde. Zar mu nije opustenija i komfornija pozicija u svom klubu sa svojim igracima ,svojom salom,skolom akademijom,kompletnom infrastrukturom,Koju inace jedini poseduje u svom vlasnistvu za razliku od svih klubova pa i C Zvezde,omladinskim pogonom i sl.Koji je njemu interes da sve te mlade igeace prosludjuje drugom klubu i da ga navijaci istog razvlace po tastaturama,umesto da prepusti klub spasiocima od pre 5-10 god i zanemari na sve ucinjeno u poslednjih par god.i bude svoj na svome?
Inace jedini igrac koji je produzio ugovor je, ljubimac navijaca ,ponikao i dosao iz Zeleznika.

Ja

pre 6 godina

Najjaci su ovi dusebriznici koji navijaju za Partizan i raduju se "propasti" CZ. Pa ljudi, mi smo samo na ime obestecenja prihodovali preko 2 miliona! Kakva je razlika da li Kuzmic, Guduric, Simonovic, Jovic, Radonjic otisli sada ili sledece godine??EL ne mozemo osvojiti, a AbA liga se moze osvojiti sa znatno manjim budzetom. Ciklus se zavrsio, idemo dalje...Ciklus je doneo desetak trofeja, spektakularne pobede u EL...
(MaironDrake, 18. jul 2017 13:39)
Sve sve ali spektakularne pobede hahaha i top devet

pauk s marsa

pre 6 godina

Aca Nikolic, Zeravica, Ivkovic, Vujosevic i Obradovic su karijeru poceli u Partizanu !
(antiDebil, 18. jul 2017 13:46)

Tako je sine. Sta znaci to sto je Zeravica kao selektor uzeo SP pre Partizana. Po cijem nalogu je dosao u povratnika iz druge lige, nemamo pojma. Ako uzmemo u obzir, da Maspok pocinje 71. a medju njima je bio i dr. Franjo, a Partizan vec sledece pocinje sa, sada vec tradicionalnim otimanjem igraca i trenera....

011

pre 6 godina

@Lako je nama u Partizanu, i kada imamo najgoru sezonu poslednjih 30 godina, oko trenera ne brinemo jer ceo srpski trenerski krem je potekao u Partizanu, ili su veliki partizanovci, kao Kari.
Mislim da će izbor novog trenera Uplakansa izazvati lelek u Predgrađima jer kako plaćaš trenere i kakva ti je tradicija, tako ih i nalaziš.
Lično navijam za Karadžića,Gurovića,Bolića, to su pravi ljudi za Giganta iz predgrađa!
(Danilo, 18. jul 2017 13:04)


Da vama je stvarno vise nego lako!

O trenerima niste brinuli jer ste imali jednog od najvecih, prevaranta u istoriji struke, koji je uspeo da jedino od Partizana svoje roming falinke, kao i dokazane kvalitete gde god je iz BG-a izasao, naplacuje 400k po sezoni, laganih 15-ak godina, a usput i prikupi respektabilnu kolekciju umetnickih dela!

A creme de la creme koji je popunjavao neuspesne evropske pokusaje velikog maga zaista zasluzuje duzno postovanje! Vlada Jovanovic, Dzile, Pera Bozic, Nenad Trajkovic.....pa evo na kraju vracate i onoga koga ste oterali zbog briljantnih evropskih rezultata pre 20 godina.


Ali, s obzirom da je prosao ipak jednu ozbiljniju sredinu ne sumnjam da mu je znanje drasticno napredovalo, barem do nivoa elitnog evropskog takmicenja koje vam je sudbina "odavde do vecnosti"! ;-)

PS

Neko ima tradiciju mnogo duzu od one koju ti pamtis! ;-)

Mr. Bojangles

pre 6 godina

Prvo i prvo, grobarčina sam i ne mogu vas smislim zbog toliko razloga... Ali, bez ikakve zluradosti: šta se vama desilo?!?!

Mislio sam da je sledeća sezona trebalo da bude svrha čitavog vašeg postojanja i suština svega što se dešavalo sa Partizanom i sa vašim klubom poslednjih nekoliko godina. Međutim, od pretendenta na fajnal for stiglo se do (skoro pa) potpunog rasula.

Čoveče...

Adriano_Galliani

pre 6 godina

Kako to mislite otisli nam igraci ?

Kako to mislite nemamo trenera ?

Kako to mislite finansijska kriza ?

Pa mi smo drzavni projekat !!!

Kakoooo ???
(hours of love, 18. jul 2017 13:41)

Pa neuspesan, eto kakav. Ni u TOP8 ne mozete, normalno da se klub sada gasi. Sa mnogo manje para se nekada igrao Final Four.

smorko

pre 6 godina

(dunda, 18. jul 2017 13:42)

koja 3 miliona od transfera?
guduric - 1 000 000
mitrovic - 220 000
dzenkins - 100 000
jovic -160 000
to je ukupno 1 480 000 evra.
mozda jos od kuzmica 300 000, I mozda bolden 650 000 dolara ili evra zavisi gde zavrsi.
to je ukupno 2 340 000 do 2 430 000 evra. I ta cifra nije sigurna, jer za kuzmica I boldena se jos ne zna.
nije to skoro 3 miliona

Nebojsa

pre 6 godina

Hajde Maljkovicu uzmi vodi C.Zvezdu pricao si kad bude igrala EL da bi je uzeo da je vodis .Nema veze sto si presednika OK Srbije nije ovo olimpiska godina nece biti smak sveta a godinu ili dve budes trener C.Zvezde .

MilanB

pre 6 godina

Danilo kazes Zvezda duguje treneru. Hvala Bogu da vi vasem ne dugujete. Hajde da vidimo ko ce pre od svog bivseg trenera dobiti tuzbu. Zvezda ili vi. Ja za Zvezdu navijam pedeset godina i opet ne kazem MI nego Zvezda. Ti jos piskis u krevet i za Partizan kazes MI. Sta si ti u Partizanu igrac, trener ili nesto drugo. Jednom si rekao kako ti je SVEKAR u upravi Zvezde pa opravdano sumljam da si zensko. Muskarci imaju TASTA.

belgrado

pre 6 godina

ako me se sete,sete...

..i niko gurovica da se seti?! :d

nego,kako bese ono ,
svaka puns arena ostaje para koliko hoces?!
jel" tako covicu?

111

pre 6 godina

san instant kluba je trajao 4 godine. lupajte minuse ali to nista ne menja. polako se trpaju dugovi a u takav klub niko nece da dodje. ni trenera ne mogu da nadju a onaj koji dodje nece imati kvalitet. sve ovo je vec vidjeno ali kratko traje? vec pucaju savovi i to ozbiljno. mnogo toga se krije a kada ispliva onda cu da citam kako je neko drugi kriv. za pocetak...vlast?

КК Цз Великан

pre 6 godina

Људи, доведите Богдана Тањевића, одлично решење за велики клуб.Има огромно искуство и знање. Други пик Лука Павићевић, радан и предан тренер. Требају нам људи на дуге стазе, који имају кошаркашко знање и име по могућности, не може свако бити тренер једне Цз, где су увек највиша очекивања.

Danilo

pre 6 godina

Lako je nama u Partizanu, i kada imamo najgoru sezonu poslednjih 30 godina, oko trenera ne brinemo jer ceo srpski trenerski krem je potekao u Partizanu, ili su veliki partizanovci, kao Kari.
Mislim da će izbor novog trenera Uplakansa izazvati lelek u Predgrađima jer kako plaćaš trenere i kakva ti je tradicija, tako ih i nalaziš.
Lično navijam za Karadžića,Gurovića,Bolića, to su pravi ljudi za Giganta iz predgrađa!

sta im uradi Nebojsa

pre 6 godina

Danilo, 18. jul 2017 13:04
samo polako uplakani, plakaces ti sa mutom kao isa dzilom i sa dulom..samo polako!!!
sad kad pristane brat trinkijeri a? pa vas trpa narednih 10ak godina...samo polako kazem!!!

Privrednik

pre 6 godina

Svi znaju da para nem, obestecenja idu na dugove a za sledecu sezonu je pitanje sponzora i svega.

Niko nije lud da dodje u takvu atmosferu, moze se dovesti trener ranga Dzikic, Milojevic ali to ne prolazi u EL.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (It'ssimplewekillthepacman, 18. jul 2017 13:03)

Para nece biti ni u jednom nasem klubu.Prosla su vremena kada se punila kasica KK Partizan od drzavnih para. Cim se smanjio priliv love bubrezni bolenik se oglasio. Velikih sponzora nema.Jos jedino drzava sponzorise i to opet Partizan.Da neko kupi klub moze da bude samo budala.Sa kartama od 5 evra gde nema TV prava, gde je za marketing privreda siromasna, gde za jednu sezonu treba 10 miliona a da od sponzora,prodaje igraca, ulaznica ne mozes da zaradis ni pola

bvb

pre 6 godina

Lako je nama u Partizanu, i kada imamo najgoru sezonu poslednjih 30 godina, oko trenera ne brinemo jer ceo srpski trenerski krem je potekao u Partizanu, ili su veliki partizanovci, kao Kari. 
Mislim da će izbor novog trenera Uplakansa izazvati lelek u Predgrađima jer kako plaćaš trenere i kakva ti je tradicija, tako ih i nalaziš. 
Lično navijam za Karadžića,Gurovića,Bolića, to su pravi ljudi za Giganta iz predgrađa!
(Danilo, 18. jul 2017 13:04)

Vidim polomise se ko ce pre pa dovedoste Mutu sa SNS liste...

Beli maharadža

pre 6 godina

Lepo je rekao Paspalj nedavno - dok se navijači medjusobno prepucavaju, niko ne primećuje da oba kluba mogu uskoro da nestanu sa košarkaške mape.

zvezdas

pre 6 godina

Samo ne Kari. Covek koji nista nije uradio u Bayernu aimao dobar budzet.Kakv bre Tomic.Marginalac. Bolje neki nas mladi trener.Tako se stice slava. Gomili nasih " talenata"pobegla slava.Trifunovic, Vukojcic

nista o nicemu

pre 6 godina

Instant nastalo instant nestalo, sta ste ocekivali. Nisam Partizanovac ni Delija nego realno gledam.... izgleda da klinci jos nisu stasali ili nema kvaliteta, a za placanje dobrih igraca jednostavno nema para... dok je bilo, bilo je odlicno i uzivali smo. Nema sporta bez mnogo novca.
(MisliGlavom, 18. jul 2017 13:00)

Instant se preseli na vest o Sumi, promenio je opis na slici, a za koga navijas smo videli juce kada si botovao za Vucelica

Savatiye

pre 6 godina

@ Danilo
Naravno da svi trče u Partizan, zato su tu bili trofejni Božić, Džikić i sada Muta. Sijaset trofeja imaju u trenerskim karijerama.

P.S.

Pazi samo da ti ne presedne kada u Zvezdu dođe novi trener. Jer za Deju ste pričali da je duduk i da nema pojma, znači teško da će neko gori od njega doći.

sto bezIte

pre 6 godina

Ova navijacka manjina likuje zbog Zvezdinog rasipanja,a ne vide svoj jad,svoju bedu.Muta im trener,igraca nemaju,ko Grcka duguju...Ne kapira navijacka manjina da je Zvezda od ovih silnih odlazaka zaradila 2.5 miliona €.Sta ste vi prodali?Koliko para ste zaradili?NULU ste zaradili a nama se smejete.Zvezda treba da dovede Vladu Vukojicica za trenera,da nastavi tamo gde je stao kad je oteran,a na njegovo mesto postavljen Radonjic(od koga je Zvezda napravila trenera i koga je Zvezda trpela).Radonjic jeste osvojio 9 trofeja,ali imao je mnogp gresaka i nije nista vise od disciplinovanog,dobrog i pedantnog trenera.Zato samo Vlada Vukojicic!

veliki strumf

pre 6 godina

Naravno, klasicno novinarsko spinovanje. Ovoliki naslov PESIC ODBIO, a u tekstu BEOGRADSKI MEDIJI SPEKULISU DA JE PESIC ODBIO! Pa jel odbio ili se spekulise, izjasnite se. Non stop spinovanja oko Zvezde, gde sve Radonjic nije preseljen (a nema klub), Jovic je jedno 3 puta zavrsio u Barsi i 5 pura u Oly. Klasicno novinarsko spekulisanje - sednes, nemas nikakvih saznanja i piskaras i izmisljas. Zvezda je uvek sve radila JAVNO, kod nas se SVE uvek zna i cim postoji info klub odmah objavi, nema sta da se izmislja. Ne verujem da je Pesic uopste opcija, covek prestao da se bavi trenerskim pozivom pod stare dane. Nama treba mladji trener.

Batko

pre 6 godina

(Danilo, 18. jul 2017 13:04)

Trenerski krem ?! Koji krem ? "Cipiripi" krem ?
Duboke su tvoje traume covece...kako uspevas da zivis sa tim ? Kada pogledam tvoje komentare, tek onda shvatim sustinu reci "frustracija"

MisliGlavom

pre 6 godina

Instant nastalo instant nestalo, sta ste ocekivali. Nisam Partizanovac ni Delija nego realno gledam.... izgleda da klinci jos nisu stasali ili nema kvaliteta, a za placanje dobrih igraca jednostavno nema para... dok je bilo, bilo je odlicno i uzivali smo. Nema sporta bez mnogo novca.

djalaco

pre 6 godina

danilo@

Dečko, biće da si ti jedini ovde uplakan, plakaćeš i naredne sezone, a Zvezdu ostavi nama i ne brini se za nas, jer imate vi o čemu da razmišljate,....i naravno ne zaboravi da pomeneš vašu čuvenu parolu "hvala premijeru" svaku veče pred spavanje.......

hours of love

pre 6 godina

Kako to mislite otisli nam igraci ?

Kako to mislite nemamo trenera ?

Kako to mislite finansijska kriza ?

Pa mi smo drzavni projekat !!!

Kakoooo ???

dunda

pre 6 godina

u trenutku kada ulazim u vest 7/7 grobarskih komentara. pa da li je ovo moguce i kome se vi nesrece smejete? zaradili smo skoro 3 milke od prodaje igraca za jedno leto, vise nego vi za 15 godina svi znamo kako obezbedjene dominacije, zagarantovane EL i dovlacenja svega sto vredi u srbiji u svoj klub predstavljeno kao pravljenje igraca. imate 2-3 seniora pod ugovorom a i oni mogu da zatraze raskid a vi se ladno bavite nama? ruku na srce imate trenera i tu ste u prednosti iskreno. ekipa koja samo moze da pozove karija sigurno nije u krizi. jedva cekam da krene kanonada pojacanja i vase cuveno pitanje - odakle pare? zive bile komsije i brinite svoju brigu ako ste imalo pametni.

Milos

pre 6 godina

Kad je krenula radprodaja,bio sam u fazaonu ok,napravice se opet dobar tim,ali kako vreme prolazi sve manje i manje verujem u to
Valjda Covic zna sta radi

MaironDrake

pre 6 godina

Najjaci su ovi dusebriznici koji navijaju za Partizan i raduju se "propasti" CZ. Pa ljudi, mi smo samo na ime obestecenja prihodovali preko 2 miliona!

Kakva je razlika da li Kuzmic, Guduric, Simonovic, Jovic, Radonjic otisli sada ili sledece godine??EL ne mozemo osvojiti, a AbA liga se moze osvojiti sa znatno manjim budzetom.



Ciklus se zavrsio, idemo dalje...Ciklus je doneo desetak trofeja, spektakularne pobede u EL...

pero

pre 6 godina

Polako dugo je leto. Prica se da ce Covic da potpise 5 amerikanaca, po 1 za svaku poziciju.
Jedva cekam da vidim te velike delije, patriote a u klubu im prva petorka amerikanci
ahahahahahahh

Ivan

pre 6 godina

Za Pesica se znalo da ce odbiti Zvezdu u svako doba. Opste je poznato o kakvoj se kukavici od coveka radi. On ide samo u klubove sa neigoranicenim budzetima. Da Zvezdu kupi neki milijarder, on bi sam Zvao.

Corto

pre 6 godina

Beže ko od šugavog. Sad je jasno zašto je Radonja bio trener dokle god je želeo. Znao je Čović da nema koga da dovede na njegovo mesto, osim Jakovljevića.

It'ssimplewekillthepacman

pre 6 godina

Svi znaju da para nem, obestecenja idu na dugove a za sledecu sezonu je pitanje sponzora i svega.

Niko nije lud da dodje u takvu atmosferu, moze se dovesti trener ranga Dzikic, Milojevic ali to ne prolazi u EL.

zex86

pre 6 godina

Lako je nama u Partizanu, i kada imamo najgoru sezonu poslednjih 30 godina, oko trenera ne brinemo jer ceo srpski trenerski krem je potekao u Partizanu, ili su veliki partizanovci, kao Kari. 
Mislim da će izbor novog trenera Uplakansa izazvati lelek u Predgrađima jer kako plaćaš trenere i kakva ti je tradicija, tako ih i nalaziš. 
Lično navijam za Karadžića,Gurovića,Bolića, to su pravi ljudi za Giganta iz predgrađa!
(Danilo, 18. jul 2017 13:04)

Zato vas je vodio Pera Bozic?! Ili mozda Muta penzioner? Al sta vas briga igracete kao Radnicki kg, indijanski,trci sutiraj, taj nivo i jeste trenutno.
Ovo vezano za uplakane, mislis kao poslednjih 5 godina?! I dalje se tesis,bice plakanja ne brini, posto nas teror nece stati jos.....par sezona bar. Pozdrav

Martin

pre 6 godina

Bilo je lepo dok je trajalo. Sad ide godinu dve loženje Partizanovih navijača i tako u krug u krug politicari uživaju a vi se bavite glupostima.

nista o nicemu

pre 6 godina

Lako je nama u Partizanu, i kada imamo najgoru sezonu poslednjih 30 godina, oko trenera ne brinemo jer ceo srpski trenerski krem je potekao u Partizanu, ili su veliki partizanovci, kao Kari.
Mislim da će izbor novog trenera Uplakansa izazvati lelek u Predgrađima jer kako plaćaš trenere i kakva ti je tradicija, tako ih i nalaziš.
Lično navijam za Karadžića,Gurovića,Bolića, to su pravi ljudi za Giganta iz predgrađa!
(Danilo, 18. jul 2017 13:04)

Danilo, Kalemegdan nije predgradje, za pocetak. Vi ne treba da se brinete jer vam drzava titra milione kroz tri sponzorska ugovora. Inace, veze s vezom o kosarci, kao i sa fudbalom, nemas.

Beli maharadža

pre 6 godina

Lepo je rekao Paspalj nedavno - dok se navijači medjusobno prepucavaju, niko ne primećuje da oba kluba mogu uskoro da nestanu sa košarkaške mape.

Danilo

pre 6 godina

Lako je nama u Partizanu, i kada imamo najgoru sezonu poslednjih 30 godina, oko trenera ne brinemo jer ceo srpski trenerski krem je potekao u Partizanu, ili su veliki partizanovci, kao Kari.
Mislim da će izbor novog trenera Uplakansa izazvati lelek u Predgrađima jer kako plaćaš trenere i kakva ti je tradicija, tako ih i nalaziš.
Lično navijam za Karadžića,Gurovića,Bolića, to su pravi ljudi za Giganta iz predgrađa!

nista o nicemu

pre 6 godina

Lako je nama u Partizanu, i kada imamo najgoru sezonu poslednjih 30 godina, oko trenera ne brinemo jer ceo srpski trenerski krem je potekao u Partizanu, ili su veliki partizanovci, kao Kari.
Mislim da će izbor novog trenera Uplakansa izazvati lelek u Predgrađima jer kako plaćaš trenere i kakva ti je tradicija, tako ih i nalaziš.
Lično navijam za Karadžića,Gurovića,Bolića, to su pravi ljudi za Giganta iz predgrađa!
(Danilo, 18. jul 2017 13:04)

Danilo, Kalemegdan nije predgradje, za pocetak. Vi ne treba da se brinete jer vam drzava titra milione kroz tri sponzorska ugovora. Inace, veze s vezom o kosarci, kao i sa fudbalom, nemas.

MisliGlavom

pre 6 godina

Instant nastalo instant nestalo, sta ste ocekivali. Nisam Partizanovac ni Delija nego realno gledam.... izgleda da klinci jos nisu stasali ili nema kvaliteta, a za placanje dobrih igraca jednostavno nema para... dok je bilo, bilo je odlicno i uzivali smo. Nema sporta bez mnogo novca.

hours of love

pre 6 godina

Kako to mislite otisli nam igraci ?

Kako to mislite nemamo trenera ?

Kako to mislite finansijska kriza ?

Pa mi smo drzavni projekat !!!

Kakoooo ???

nista o nicemu

pre 6 godina

Instant nastalo instant nestalo, sta ste ocekivali. Nisam Partizanovac ni Delija nego realno gledam.... izgleda da klinci jos nisu stasali ili nema kvaliteta, a za placanje dobrih igraca jednostavno nema para... dok je bilo, bilo je odlicno i uzivali smo. Nema sporta bez mnogo novca.
(MisliGlavom, 18. jul 2017 13:00)

Instant se preseli na vest o Sumi, promenio je opis na slici, a za koga navijas smo videli juce kada si botovao za Vucelica

bvb

pre 6 godina

Lako je nama u Partizanu, i kada imamo najgoru sezonu poslednjih 30 godina, oko trenera ne brinemo jer ceo srpski trenerski krem je potekao u Partizanu, ili su veliki partizanovci, kao Kari. 
Mislim da će izbor novog trenera Uplakansa izazvati lelek u Predgrađima jer kako plaćaš trenere i kakva ti je tradicija, tako ih i nalaziš. 
Lično navijam za Karadžića,Gurovića,Bolića, to su pravi ljudi za Giganta iz predgrađa!
(Danilo, 18. jul 2017 13:04)

Vidim polomise se ko ce pre pa dovedoste Mutu sa SNS liste...

veliki strumf

pre 6 godina

Naravno, klasicno novinarsko spinovanje. Ovoliki naslov PESIC ODBIO, a u tekstu BEOGRADSKI MEDIJI SPEKULISU DA JE PESIC ODBIO! Pa jel odbio ili se spekulise, izjasnite se. Non stop spinovanja oko Zvezde, gde sve Radonjic nije preseljen (a nema klub), Jovic je jedno 3 puta zavrsio u Barsi i 5 pura u Oly. Klasicno novinarsko spekulisanje - sednes, nemas nikakvih saznanja i piskaras i izmisljas. Zvezda je uvek sve radila JAVNO, kod nas se SVE uvek zna i cim postoji info klub odmah objavi, nema sta da se izmislja. Ne verujem da je Pesic uopste opcija, covek prestao da se bavi trenerskim pozivom pod stare dane. Nama treba mladji trener.

dunda

pre 6 godina

u trenutku kada ulazim u vest 7/7 grobarskih komentara. pa da li je ovo moguce i kome se vi nesrece smejete? zaradili smo skoro 3 milke od prodaje igraca za jedno leto, vise nego vi za 15 godina svi znamo kako obezbedjene dominacije, zagarantovane EL i dovlacenja svega sto vredi u srbiji u svoj klub predstavljeno kao pravljenje igraca. imate 2-3 seniora pod ugovorom a i oni mogu da zatraze raskid a vi se ladno bavite nama? ruku na srce imate trenera i tu ste u prednosti iskreno. ekipa koja samo moze da pozove karija sigurno nije u krizi. jedva cekam da krene kanonada pojacanja i vase cuveno pitanje - odakle pare? zive bile komsije i brinite svoju brigu ako ste imalo pametni.

It'ssimplewekillthepacman

pre 6 godina

Svi znaju da para nem, obestecenja idu na dugove a za sledecu sezonu je pitanje sponzora i svega.

Niko nije lud da dodje u takvu atmosferu, moze se dovesti trener ranga Dzikic, Milojevic ali to ne prolazi u EL.

miško

pre 6 godina

Žeravica je došao u Partizan 67-68 godine kada je Zvezda harala a Partizan bio gori nego danas.Dovodi Čermaka iz Radničkog i počinje da stvara šampione .Nije mu trebalo puno vremena godinu,dve a ostalo se zna.Otac i majka modernog Partizana je veliki Ranko Žeravica,vatreni navijač Crvene Zvezde.

MaironDrake

pre 6 godina

Najjaci su ovi dusebriznici koji navijaju za Partizan i raduju se "propasti" CZ. Pa ljudi, mi smo samo na ime obestecenja prihodovali preko 2 miliona!

Kakva je razlika da li Kuzmic, Guduric, Simonovic, Jovic, Radonjic otisli sada ili sledece godine??EL ne mozemo osvojiti, a AbA liga se moze osvojiti sa znatno manjim budzetom.



Ciklus se zavrsio, idemo dalje...Ciklus je doneo desetak trofeja, spektakularne pobede u EL...

111

pre 6 godina

san instant kluba je trajao 4 godine. lupajte minuse ali to nista ne menja. polako se trpaju dugovi a u takav klub niko nece da dodje. ni trenera ne mogu da nadju a onaj koji dodje nece imati kvalitet. sve ovo je vec vidjeno ali kratko traje? vec pucaju savovi i to ozbiljno. mnogo toga se krije a kada ispliva onda cu da citam kako je neko drugi kriv. za pocetak...vlast?

zex86

pre 6 godina

Lako je nama u Partizanu, i kada imamo najgoru sezonu poslednjih 30 godina, oko trenera ne brinemo jer ceo srpski trenerski krem je potekao u Partizanu, ili su veliki partizanovci, kao Kari. 
Mislim da će izbor novog trenera Uplakansa izazvati lelek u Predgrađima jer kako plaćaš trenere i kakva ti je tradicija, tako ih i nalaziš. 
Lično navijam za Karadžića,Gurovića,Bolića, to su pravi ljudi za Giganta iz predgrađa!
(Danilo, 18. jul 2017 13:04)

Zato vas je vodio Pera Bozic?! Ili mozda Muta penzioner? Al sta vas briga igracete kao Radnicki kg, indijanski,trci sutiraj, taj nivo i jeste trenutno.
Ovo vezano za uplakane, mislis kao poslednjih 5 godina?! I dalje se tesis,bice plakanja ne brini, posto nas teror nece stati jos.....par sezona bar. Pozdrav

rale

pre 6 godina

taj isti Tomić nam je naplatio karte za gostovanje Zvezde u Atini 30 eur.
Na kartama je pisalo vip i cena je bila 0,00 eur.
Takvog čoveka mi zovemo na klupu....

belgrado

pre 6 godina

ako me se sete,sete...

..i niko gurovica da se seti?! :d

nego,kako bese ono ,
svaka puns arena ostaje para koliko hoces?!
jel" tako covicu?

Zvezda ponos Srbije

pre 6 godina

Smeju se grobari koji žive isključivo zahvaljujući Vučiću a ne znaju više ni kako izgleda trofej uprkos svim parama. Zvezda bar živi od svojih prihoda, ima svoju školu, igra Evroligu i još uvek je mnogo privlačnija od partizana i pored svih problema. Kaže ovaj Danilo u partizan bar hoće treneri...pa da je taj Muta dobio poziv Zvezde zaboravio bi kako se zovete ali nije dovoljno dobar za Zvezdu i zbog toga ga neće. Živim samo za dan kad će Zvezda i partizan dobiti isto para od države pa da vidite koliko sekundi će opstati partizan.

MilanB

pre 6 godina

Danilo kazes Zvezda duguje treneru. Hvala Bogu da vi vasem ne dugujete. Hajde da vidimo ko ce pre od svog bivseg trenera dobiti tuzbu. Zvezda ili vi. Ja za Zvezdu navijam pedeset godina i opet ne kazem MI nego Zvezda. Ti jos piskis u krevet i za Partizan kazes MI. Sta si ti u Partizanu igrac, trener ili nesto drugo. Jednom si rekao kako ti je SVEKAR u upravi Zvezde pa opravdano sumljam da si zensko. Muskarci imaju TASTA.

djalaco

pre 6 godina

danilo@

Dečko, biće da si ti jedini ovde uplakan, plakaćeš i naredne sezone, a Zvezdu ostavi nama i ne brini se za nas, jer imate vi o čemu da razmišljate,....i naravno ne zaboravi da pomeneš vašu čuvenu parolu "hvala premijeru" svaku veče pred spavanje.......

Millennium

pre 6 godina

Ovo je opšte rasulo. Odlazak Boldena je dodatni udarac i pare nisu dovoljna kompenzacija. A logično je da neće da igra kad nemamo ni trenera ni tim. Uprava treba da prestane sa mazanjem očiju navijačima, da istupi i javno kaže šta se dešava. Ovo nije nikakva hrabra rekonstrukcija, ovo je pucanje po šavovima. Ako se nešto ubrzo ne promeni, srpska košarka će izgubiti primat u regionu, jer su Zvezda i Partizan u lošem stanju.

Mau Mau

pre 6 godina

Kada je Partizan dogurao F4 2010 godine u grupnim fazama odigrao 15 utakmica.Gde suprotivnici bili Oldenburg,Asvel, Cibona,Olimpija,Sarlroa, Etien,Marusi,Lotomatika...Prva faza 10 utakmica (skor 5:5) Druga faza sest utakmica skor 3:3i 1/4 finale pobeda protiv Makabija.Ozbiljnih timova 4-5
(Istoricar, 18. jul 2017 15:55)

Tada su redom padali Orlean, Olimpijakos, Unikaha, Efes, Lijetvos ritas, Panatinaikos, Barselona, Marusi i Makabi. Malo li je? Sa svakim timom sa kojim se Partizan sastao te sezone imao je po pobedu. Jedino mu je CSKA umakao za kos u borbi za trece mesto. Pozdrav istinskim ljubiteljima igre pod obrucima.

Adriano_Galliani

pre 6 godina

Sa kartama od 5 evra gde nema TV prava, gde je za marketing privreda siromasna, gde za jednu sezonu treba 10 miliona a da od sponzora,prodaje igraca, ulaznica ne mozes da zaradis ni pola
(Privrednik, 18. jul 2017 13:30)

Partizan je sa 3.5m 2010. dogurao do F4.o To sto FMP ni sa 10 ne moze ni u F8, to jr druga prica...

Makarije Ub

pre 6 godina

Čović nam prodaje maglu, novi trener je Alepijević iz Fmp. Inače sin dugogodišnjeg predsednika Sps Lazarevac i predsednika te opštine Cupija. Bruka, poveriti giganta početniku.

Privrednik

pre 6 godina

Svi znaju da para nem, obestecenja idu na dugove a za sledecu sezonu je pitanje sponzora i svega.

Niko nije lud da dodje u takvu atmosferu, moze se dovesti trener ranga Dzikic, Milojevic ali to ne prolazi u EL.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (It'ssimplewekillthepacman, 18. jul 2017 13:03)

Para nece biti ni u jednom nasem klubu.Prosla su vremena kada se punila kasica KK Partizan od drzavnih para. Cim se smanjio priliv love bubrezni bolenik se oglasio. Velikih sponzora nema.Jos jedino drzava sponzorise i to opet Partizan.Da neko kupi klub moze da bude samo budala.Sa kartama od 5 evra gde nema TV prava, gde je za marketing privreda siromasna, gde za jednu sezonu treba 10 miliona a da od sponzora,prodaje igraca, ulaznica ne mozes da zaradis ni pola

Mr. Bojangles

pre 6 godina

Prvo i prvo, grobarčina sam i ne mogu vas smislim zbog toliko razloga... Ali, bez ikakve zluradosti: šta se vama desilo?!?!

Mislio sam da je sledeća sezona trebalo da bude svrha čitavog vašeg postojanja i suština svega što se dešavalo sa Partizanom i sa vašim klubom poslednjih nekoliko godina. Međutim, od pretendenta na fajnal for stiglo se do (skoro pa) potpunog rasula.

Čoveče...

Satriani

pre 6 godina

http://www.b92.net/sport/komentari.php?nav_id=1283866#k24082885

Ne izmišljaj, 2010. godine Partizan je igrao protiv Olimpijakosa, Efesa, Unikahe, Lijetuvos Ritasa, Orelana, Barselone, Panatinaikosa, Marusija, Makabija, a na F4 protiv Olimpijakosa (ponovo) i CSKA... Danas sve vrlo lako može da se proveri, ne znam kako te ne mrzi da izmišljaš...

Batko

pre 6 godina

(Danilo, 18. jul 2017 13:04)

Trenerski krem ?! Koji krem ? "Cipiripi" krem ?
Duboke su tvoje traume covece...kako uspevas da zivis sa tim ? Kada pogledam tvoje komentare, tek onda shvatim sustinu reci "frustracija"

Sta uradi to Nolane Smithe ??!

pre 6 godina

Lako je nama u Partizanu, i kada imamo najgoru sezonu poslednjih 30 godina, oko trenera ne brinemo jer ceo srpski trenerski krem je potekao u Partizanu, ili su veliki partizanovci, kao Kari. 
Mislim da će izbor novog trenera Uplakansa izazvati lelek u Predgrađima jer kako plaćaš trenere i kakva ti je tradicija, tako ih i nalaziš. 
Lično navijam za Karadžića,Gurovića,Bolića, to su pravi ljudi za Giganta iz predgrađa! 
(Danilo, 18. jul 2017 13:04) 

U kojoj si ti priči dečko da mi je znati ...

zvezdas

pre 6 godina

Samo ne Kari. Covek koji nista nije uradio u Bayernu aimao dobar budzet.Kakv bre Tomic.Marginalac. Bolje neki nas mladi trener.Tako se stice slava. Gomili nasih " talenata"pobegla slava.Trifunovic, Vukojcic

Savatiye

pre 6 godina

@ Danilo
Naravno da svi trče u Partizan, zato su tu bili trofejni Božić, Džikić i sada Muta. Sijaset trofeja imaju u trenerskim karijerama.

P.S.

Pazi samo da ti ne presedne kada u Zvezdu dođe novi trener. Jer za Deju ste pričali da je duduk i da nema pojma, znači teško da će neko gori od njega doći.

MilanB

pre 6 godina

Cetvrtu godinu za redom navijaci Zvezde strahuju za sudbinu dok navijaci Partizana likuju a jadni mali kompeksasi poput Danila uzivaju. I svake godine je isto (a i ove ce biti) Zvezda belezi sve bolje i bolje razultate. Sta god mislili samo vratite film u nazad i videcete da je tako.

Ivan

pre 6 godina

Za Pesica se znalo da ce odbiti Zvezdu u svako doba. Opste je poznato o kakvoj se kukavici od coveka radi. On ide samo u klubove sa neigoranicenim budzetima. Da Zvezdu kupi neki milijarder, on bi sam Zvao.

Adriano_Galliani

pre 6 godina

Kako to mislite otisli nam igraci ?

Kako to mislite nemamo trenera ?

Kako to mislite finansijska kriza ?

Pa mi smo drzavni projekat !!!

Kakoooo ???
(hours of love, 18. jul 2017 13:41)

Pa neuspesan, eto kakav. Ni u TOP8 ne mozete, normalno da se klub sada gasi. Sa mnogo manje para se nekada igrao Final Four.

Istoricar

pre 6 godina

Adriano Galliani

Kada je Partizan dogurao F4 2010 godine u grupnim fazama odigrao 15 utakmica.Gde suprotivnici bili Oldenburg,Asvel, Cibona,Olimpija,Sarlroa, Etien,Marusi,Lotomatika...Prva faza 10 utakmica (skor 5:5) Druga faza sest utakmica skor 3:3i 1/4 finale pobeda protiv Makabija.Ozbiljnih timova 4-5

maconii

pre 6 godina

toliko partizanovaca na svakoj vesti o zvezdi,a na njihovim vestima po 15 komentara...vaznije im je sta se desava u tudjem dvoristu..to su navijaci koji mrze zvezdu,i samo zele njenu propast...to im je prvo za sta navijaju...partizan im je pod brojem 2

Red Startaš

pre 6 godina

Ljudi bre, daj onog italijana sto je trenirarao Bamberg (ili kako već) prošle godine u Euroligi. Čovek je faca i prica nas jezik uz to.

sto bezIte

pre 6 godina

Ova navijacka manjina likuje zbog Zvezdinog rasipanja,a ne vide svoj jad,svoju bedu.Muta im trener,igraca nemaju,ko Grcka duguju...Ne kapira navijacka manjina da je Zvezda od ovih silnih odlazaka zaradila 2.5 miliona €.Sta ste vi prodali?Koliko para ste zaradili?NULU ste zaradili a nama se smejete.Zvezda treba da dovede Vladu Vukojicica za trenera,da nastavi tamo gde je stao kad je oteran,a na njegovo mesto postavljen Radonjic(od koga je Zvezda napravila trenera i koga je Zvezda trpela).Radonjic jeste osvojio 9 trofeja,ali imao je mnogp gresaka i nije nista vise od disciplinovanog,dobrog i pedantnog trenera.Zato samo Vlada Vukojicic!

vidim sve

pre 6 godina

Jooooj Zvezdo šta mi radiš! Taman pomislim dobro je Blažič - Marjanović, oni odoše, Vilijams - Cirbes, oni odoše, Jović - Kuzmić, oni odoše. Dokle bre, dokle?! Šalu na stranu, svi ti igrači koji su predhodnih godina odlazili iz Zvezde nisu napravili karijere, osim Kalinića i Nedovića i to u drugoj sezoni. Redom su odlazili iz kluba Bjelica, Kalinić, Marjanović, Blažič, Vilijams, Dženkins, Simonović, Cirbes, Kinzi, Miler, Nedović,...sigurno sam nekoga ispustio, nije ni važno, i niko nije imao neku ulogu u tom nekom klubu. Neki su se i vraćali, Dženkins, Vilijams, Simonović i samo su u Zvezdi igrali dobro. Znam da para nema, ali ja sam navijač i želim da gledam lepu košarku mog voljenog kluba, a za to su potrebni dobri i privrženi igrači klubu. Da li će ih Zvezda naći, ne znam?1 Znam jedno, da ovi klubovi gde odlaze igrači i nisu neki, Zenit, Bamberg, Bajern, Himki ne obećavaju mi nešto, tako da mislim da je ostao kostur ove ekipe da bi bilo bolje.I kako sad da izmislimo tog beka i tog centra koji čine igru Zvezde? To je pitanje koje se meni nameće, ali ja ne znam odgovor...trenera nemamo...

zoran ivkovic

pre 6 godina

lepo rece paspalj skoro ismevamo jedni druge a lako se zbog siromastva moze ostati bez oba kluba ....ovde se mira izvrsiti privatizacija klubova i nista drugo ....gazde ce gledati da naprave dobar tim da bi igracima rasla vrednost a oni zaradili ....svuda u svetu sport je postao biznis ...mi moramo tako inace nasi sportski klubovi idu ka amaterizmu

pravda za grobare-tastatura!

pre 6 godina

Danilo, Kalemegdan nije predgradje, za pocetak. Vi ne treba da se brinete jer vam drzava titra milione kroz tri sponzorska ugovora. Inace, veze s vezom o kosarci, kao i sa fudbalom, nemas.
nista o nicemu, 18. jul 2017 13:49)

nije lepo sputavati pubertetliju, misliš li da je onima kojima je komentarisanje poput danilovog samo kompenzacija za devojku koju nikada nisu imali - stvarno bitno to što o sportu nemaju pojma, ili to gde je kalimegdan?

Pablo@@

pre 6 godina

zvezda "ponos"srbije@@
Sta se bre sekirate,zvezda transparentno posluje ,postavili ste klub na zdrave noge.Imate vasu skolu kosarke na koju se pozivate,blago vama ,stranci vam i netrebaju.Covic legenda.....ali svi pobegose za sitnu lovu.Ako Vucic odrzi obecanje bice para braco koliko hocete, od njega zavisite.

sta im uradi Nebojsa

pre 6 godina

Danilo, 18. jul 2017 13:04
samo polako uplakani, plakaces ti sa mutom kao isa dzilom i sa dulom..samo polako!!!
sad kad pristane brat trinkijeri a? pa vas trpa narednih 10ak godina...samo polako kazem!!!

Veselin

pre 6 godina

Danilo, Kalemegdan nije predgradje, za pocetak. Vi ne treba da se brinete jer vam drzava titra milione kroz tri sponzorska ugovora. Inace, veze s vezom o kosarci, kao i sa fudbalom, nemas.nista o nicemu, 18. jul 2017 13:49) nije lepo sputavati pubertetliju, misliš li da je onima kojima je komentarisanje poput danilovog samo kompenzacija za devojku koju nikada nisu imali - stvarno bitno to što o sportu nemaju pojma, ili to gde je kalimegdan?
(pravda za grobare-tastatura!, 18. jul 2017 14:57)
Kalimegdan?!? Opa, Sopotska omladino, samo jako!

antiDebil

pre 6 godina

Istorica

Slucajno si zaboravio da nabrojis protivnike iz druge faze, dakle koga je to Partizan izbacio ?
Na kraju mi nije jasna poenta te pisanije i to nisi napisao. Takodje si zaboravio da pomenes da je Partizan imao te sezone vise nego duplo manji budzet nego zvezdana fmp prosle godine, i to si slucajno zaboravio !!

Veselin

pre 6 godina

Niko ih nije ni pitao niti zvao.Kada Zvezda zove to se ne odbija.
(miško, 18. jul 2017 15:18)
Zvezda tako pozvala kod sebe stecaj i katanac 2012 i oni sta ce jadni, odazvali se.

Miodrag

pre 6 godina

Koliko se novca skupilo od navijača? Trudesetak hiljada tek. Pa šta hoćemo onda. To je jedini način finansiranja.
Nisam dao ni dinar, jer sve što bih dao uzeo bih od svoje dece. To je stanje naše ekonomije. Zato se i ne žalim što svi odoše. Gledaćamo one koji izadju iz mladjih selekcija. Skupljeno je jedan posto od minimuma za EL. Imamo mnogo više problema od profi sporta.

wer

pre 6 godina

pa limeni je trener za vas, ime pasuje 100% a to sto je fudbalski trener nije ni bitno..

zajapurena fudbalska ekipa sa tribina ionako ne prati basket na terenu vec mlati sve koji ne navijaju po 'naredjenju'

011

pre 6 godina

@Lako je nama u Partizanu, i kada imamo najgoru sezonu poslednjih 30 godina, oko trenera ne brinemo jer ceo srpski trenerski krem je potekao u Partizanu, ili su veliki partizanovci, kao Kari.
Mislim da će izbor novog trenera Uplakansa izazvati lelek u Predgrađima jer kako plaćaš trenere i kakva ti je tradicija, tako ih i nalaziš.
Lično navijam za Karadžića,Gurovića,Bolića, to su pravi ljudi za Giganta iz predgrađa!
(Danilo, 18. jul 2017 13:04)


Da vama je stvarno vise nego lako!

O trenerima niste brinuli jer ste imali jednog od najvecih, prevaranta u istoriji struke, koji je uspeo da jedino od Partizana svoje roming falinke, kao i dokazane kvalitete gde god je iz BG-a izasao, naplacuje 400k po sezoni, laganih 15-ak godina, a usput i prikupi respektabilnu kolekciju umetnickih dela!

A creme de la creme koji je popunjavao neuspesne evropske pokusaje velikog maga zaista zasluzuje duzno postovanje! Vlada Jovanovic, Dzile, Pera Bozic, Nenad Trajkovic.....pa evo na kraju vracate i onoga koga ste oterali zbog briljantnih evropskih rezultata pre 20 godina.


Ali, s obzirom da je prosao ipak jednu ozbiljniju sredinu ne sumnjam da mu je znanje drasticno napredovalo, barem do nivoa elitnog evropskog takmicenja koje vam je sudbina "odavde do vecnosti"! ;-)

PS

Neko ima tradiciju mnogo duzu od one koju ti pamtis! ;-)

Ja

pre 6 godina

Najjaci su ovi dusebriznici koji navijaju za Partizan i raduju se "propasti" CZ. Pa ljudi, mi smo samo na ime obestecenja prihodovali preko 2 miliona! Kakva je razlika da li Kuzmic, Guduric, Simonovic, Jovic, Radonjic otisli sada ili sledece godine??EL ne mozemo osvojiti, a AbA liga se moze osvojiti sa znatno manjim budzetom. Ciklus se zavrsio, idemo dalje...Ciklus je doneo desetak trofeja, spektakularne pobede u EL...
(MaironDrake, 18. jul 2017 13:39)
Sve sve ali spektakularne pobede hahaha i top devet

matori

pre 6 godina

Niko normalan ne bi isao kod Legende Zeleznika. Sad ce Klipa,Vukojicic i ostali pioni. Ionako se prica zavrsava uskoro. Sta je mogao da pokrade pokrao je i polako zatvara radnju

Pablo@@

pre 6 godina

MilanB@@
Eto,vratili smo film.unazad prosle sezoneTop8,oveTop16 korak nazad .Probudi se ako jos spavas.I to vam je sve u Evropi od osnivanja ,bednooooo!!!!!

Martin

pre 6 godina

Bilo je lepo dok je trajalo. Sad ide godinu dve loženje Partizanovih navijača i tako u krug u krug politicari uživaju a vi se bavite glupostima.

xxx

pre 6 godina

Ovaj mucenik xxx se poceo iz silne mrznje prema Zvezdi svadjati sam sa sobom. Popusti malo prijatelju.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Paki, 18. jul 2017 14:09)
Ma da je Zvezda, pa 'ajde, a ono Čovićev klub...

pauk s marsa

pre 6 godina

Aca Nikolic, Zeravica, Ivkovic, Vujosevic i Obradovic su karijeru poceli u Partizanu !
(antiDebil, 18. jul 2017 13:46)

Tako je sine. Sta znaci to sto je Zeravica kao selektor uzeo SP pre Partizana. Po cijem nalogu je dosao u povratnika iz druge lige, nemamo pojma. Ako uzmemo u obzir, da Maspok pocinje 71. a medju njima je bio i dr. Franjo, a Partizan vec sledece pocinje sa, sada vec tradicionalnim otimanjem igraca i trenera....

Zile

pre 6 godina

Dajte za trenera Sagadina a od pojacanja Vuka Radivojevica,Milosevic Strahinju,Kikanovica i Robertsa.Da se okupi stara ekipica iz 2009 godine.Dobra vremena bila.
(Uros Djurdjevic Prejaki #32, 18. jul 2017 19:00)
Dobra za prvi krug Evrokupa.

Corto

pre 6 godina

Beže ko od šugavog. Sad je jasno zašto je Radonja bio trener dokle god je želeo. Znao je Čović da nema koga da dovede na njegovo mesto, osim Jakovljevića.

Срећко Несрећа

pre 6 godina

Najjaci su ovi dusebriznici koji navijaju za Partizan i raduju se "propasti" CZ. Pa ljudi, mi smo samo na ime obestecenja prihodovali preko 2 miliona! 

Kakva je razlika da li Kuzmic, Guduric, Simonovic, Jovic, Radonjic otisli sada ili sledece godine??EL ne mozemo osvojiti, a AbA liga se moze osvojiti sa znatno manjim budzetom. 



Ciklus se zavrsio, idemo dalje...Ciklus je doneo desetak trofeja, spektakularne pobede u EL...
(MaironDrake, 18. jul 2017 13:3


Узели то новца да исплате дугове, остали са играчима које нису разигравали и ушли у топ девет-баш заокружен циклус-џиркус!

Bane

pre 6 godina

a što traže trenera koje kuda... pa imamo ga pred nosom... Nebojša Ilić je sve vreme bio uz Radonjića.... samo da nastavi istim sistemom, a i malo mu povećaju platu (koju ionako ne prima) i rešena stvar! Od nečega mora da se počne...

Uros Djurdjevic Prejaki #32

pre 6 godina

Dajte za trenera Sagadina a od pojacanja Vuka Radivojevica,Milosevic Strahinju,Kikanovica i Robertsa.Da se okupi stara ekipica iz 2009 godine.Dobra vremena bila.

Milos

pre 6 godina

Kad je krenula radprodaja,bio sam u fazaonu ok,napravice se opet dobar tim,ali kako vreme prolazi sve manje i manje verujem u to
Valjda Covic zna sta radi

kinez

pre 6 godina

taj isti Tomić nam je naplatio karte za gostovanje Zvezde u Atini 30 eur. 
Na kartama je pisalo vip i cena je bila 0,00 eur. 
Takvog čoveka mi zovemo na klupu....
(rale, 18. jul 2017 16:29)

rale, daj malo detalja, ovo su ozbiljne optužbe

Mega Zvezda

pre 6 godina

Kako to mislite otisli nam igraci ?

Kako to mislite nemamo trenera ?

Kako to mislite finansijska kriza ?

Pa mi smo drzavni projekat !!!

Kakoooo ???
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (hours of love, 18. jul 2017 13:41)

Pa kakva drzava, takvi i projekti. Ne znam sta ti je tu nejasno i kontradiktorno. Ali ne brini, smislice se neki novi zakon, pa ce i ovi dugovi biti proslost ili ce biti vraceni po nekoj "spektakularnoj" formuli. Niko ne moze Megi da zabrani kako ce da se zove.

Ivan

pre 6 godina

pablo@@

Kada se igra utakmica ne igra se na kos razliku.Pobeda ili poraz. Vi drzite rekord u EL manje od 50 za celu utakmicu i poraz od 40+ razlike. Zaboravio si?

pero

pre 6 godina

Polako dugo je leto. Prica se da ce Covic da potpise 5 amerikanaca, po 1 za svaku poziciju.
Jedva cekam da vidim te velike delije, patriote a u klubu im prva petorka amerikanci
ahahahahahahh

smorko

pre 6 godina

(dunda, 18. jul 2017 13:42)

koja 3 miliona od transfera?
guduric - 1 000 000
mitrovic - 220 000
dzenkins - 100 000
jovic -160 000
to je ukupno 1 480 000 evra.
mozda jos od kuzmica 300 000, I mozda bolden 650 000 dolara ili evra zavisi gde zavrsi.
to je ukupno 2 340 000 do 2 430 000 evra. I ta cifra nije sigurna, jer za kuzmica I boldena se jos ne zna.
nije to skoro 3 miliona

Goran

pre 6 godina

Ciklus se zavrsio, idemo dalje...Ciklus je doneo desetak trofeja, spektakularne pobede u EL...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (MaironDrake, 18. jul 2017 13:39)
Cirkus druze,cirkus

r i n g i s p i l

pre 6 godina

Zaista nerazumem trenutnog predsednika C Zvezde. Zar mu nije opustenija i komfornija pozicija u svom klubu sa svojim igracima ,svojom salom,skolom akademijom,kompletnom infrastrukturom,Koju inace jedini poseduje u svom vlasnistvu za razliku od svih klubova pa i C Zvezde,omladinskim pogonom i sl.Koji je njemu interes da sve te mlade igeace prosludjuje drugom klubu i da ga navijaci istog razvlace po tastaturama,umesto da prepusti klub spasiocima od pre 5-10 god i zanemari na sve ucinjeno u poslednjih par god.i bude svoj na svome?
Inace jedini igrac koji je produzio ugovor je, ljubimac navijaca ,ponikao i dosao iz Zeleznika.

КК Цз Великан

pre 6 godina

Људи, доведите Богдана Тањевића, одлично решење за велики клуб.Има огромно искуство и знање. Други пик Лука Павићевић, радан и предан тренер. Требају нам људи на дуге стазе, који имају кошаркашко знање и име по могућности, не може свако бити тренер једне Цз, где су увек највиша очекивања.

Nebojsa

pre 6 godina

Hajde Maljkovicu uzmi vodi C.Zvezdu pricao si kad bude igrala EL da bi je uzeo da je vodis .Nema veze sto si presednika OK Srbije nije ovo olimpiska godina nece biti smak sveta a godinu ili dve budes trener C.Zvezde .

Pablo@@

pre 6 godina

Ivan @@
Ma sta te bre briga koliko smo mi gubili u EL.Gubili smo od Reala ,Makabija,CSKA.....ali smo vas drali. .Kapiras?Ako mi opet odgovoris nabrojimi vase Evropske trofeje?ali i Partizanove.

Pablo@@

pre 6 godina

istoricar@@
U pravu si sve sto si napisao?samo jos jedan podatak koji si zaboravio.Vas smo drali po 40 razlike,eto sada znas malo vise.

Danilo

pre 6 godina

Lako je nama u Partizanu, i kada imamo najgoru sezonu poslednjih 30 godina, oko trenera ne brinemo jer ceo srpski trenerski krem je potekao u Partizanu, ili su veliki partizanovci, kao Kari.
Mislim da će izbor novog trenera Uplakansa izazvati lelek u Predgrađima jer kako plaćaš trenere i kakva ti je tradicija, tako ih i nalaziš.
Lično navijam za Karadžića,Gurovića,Bolića, to su pravi ljudi za Giganta iz predgrađa!

MisliGlavom

pre 6 godina

Instant nastalo instant nestalo, sta ste ocekivali. Nisam Partizanovac ni Delija nego realno gledam.... izgleda da klinci jos nisu stasali ili nema kvaliteta, a za placanje dobrih igraca jednostavno nema para... dok je bilo, bilo je odlicno i uzivali smo. Nema sporta bez mnogo novca.

nista o nicemu

pre 6 godina

Lako je nama u Partizanu, i kada imamo najgoru sezonu poslednjih 30 godina, oko trenera ne brinemo jer ceo srpski trenerski krem je potekao u Partizanu, ili su veliki partizanovci, kao Kari.
Mislim da će izbor novog trenera Uplakansa izazvati lelek u Predgrađima jer kako plaćaš trenere i kakva ti je tradicija, tako ih i nalaziš.
Lično navijam za Karadžića,Gurovića,Bolića, to su pravi ljudi za Giganta iz predgrađa!
(Danilo, 18. jul 2017 13:04)

Danilo, Kalemegdan nije predgradje, za pocetak. Vi ne treba da se brinete jer vam drzava titra milione kroz tri sponzorska ugovora. Inace, veze s vezom o kosarci, kao i sa fudbalom, nemas.

It'ssimplewekillthepacman

pre 6 godina

Svi znaju da para nem, obestecenja idu na dugove a za sledecu sezonu je pitanje sponzora i svega.

Niko nije lud da dodje u takvu atmosferu, moze se dovesti trener ranga Dzikic, Milojevic ali to ne prolazi u EL.

nista o nicemu

pre 6 godina

Instant nastalo instant nestalo, sta ste ocekivali. Nisam Partizanovac ni Delija nego realno gledam.... izgleda da klinci jos nisu stasali ili nema kvaliteta, a za placanje dobrih igraca jednostavno nema para... dok je bilo, bilo je odlicno i uzivali smo. Nema sporta bez mnogo novca.
(MisliGlavom, 18. jul 2017 13:00)

Instant se preseli na vest o Sumi, promenio je opis na slici, a za koga navijas smo videli juce kada si botovao za Vucelica

hours of love

pre 6 godina

Kako to mislite otisli nam igraci ?

Kako to mislite nemamo trenera ?

Kako to mislite finansijska kriza ?

Pa mi smo drzavni projekat !!!

Kakoooo ???

111

pre 6 godina

san instant kluba je trajao 4 godine. lupajte minuse ali to nista ne menja. polako se trpaju dugovi a u takav klub niko nece da dodje. ni trenera ne mogu da nadju a onaj koji dodje nece imati kvalitet. sve ovo je vec vidjeno ali kratko traje? vec pucaju savovi i to ozbiljno. mnogo toga se krije a kada ispliva onda cu da citam kako je neko drugi kriv. za pocetak...vlast?

dunda

pre 6 godina

u trenutku kada ulazim u vest 7/7 grobarskih komentara. pa da li je ovo moguce i kome se vi nesrece smejete? zaradili smo skoro 3 milke od prodaje igraca za jedno leto, vise nego vi za 15 godina svi znamo kako obezbedjene dominacije, zagarantovane EL i dovlacenja svega sto vredi u srbiji u svoj klub predstavljeno kao pravljenje igraca. imate 2-3 seniora pod ugovorom a i oni mogu da zatraze raskid a vi se ladno bavite nama? ruku na srce imate trenera i tu ste u prednosti iskreno. ekipa koja samo moze da pozove karija sigurno nije u krizi. jedva cekam da krene kanonada pojacanja i vase cuveno pitanje - odakle pare? zive bile komsije i brinite svoju brigu ako ste imalo pametni.

Adriano_Galliani

pre 6 godina

Sa kartama od 5 evra gde nema TV prava, gde je za marketing privreda siromasna, gde za jednu sezonu treba 10 miliona a da od sponzora,prodaje igraca, ulaznica ne mozes da zaradis ni pola
(Privrednik, 18. jul 2017 13:30)

Partizan je sa 3.5m 2010. dogurao do F4.o To sto FMP ni sa 10 ne moze ni u F8, to jr druga prica...

Zvezda ponos Srbije

pre 6 godina

Smeju se grobari koji žive isključivo zahvaljujući Vučiću a ne znaju više ni kako izgleda trofej uprkos svim parama. Zvezda bar živi od svojih prihoda, ima svoju školu, igra Evroligu i još uvek je mnogo privlačnija od partizana i pored svih problema. Kaže ovaj Danilo u partizan bar hoće treneri...pa da je taj Muta dobio poziv Zvezde zaboravio bi kako se zovete ali nije dovoljno dobar za Zvezdu i zbog toga ga neće. Živim samo za dan kad će Zvezda i partizan dobiti isto para od države pa da vidite koliko sekundi će opstati partizan.

pero

pre 6 godina

Polako dugo je leto. Prica se da ce Covic da potpise 5 amerikanaca, po 1 za svaku poziciju.
Jedva cekam da vidim te velike delije, patriote a u klubu im prva petorka amerikanci
ahahahahahahh

veliki strumf

pre 6 godina

Naravno, klasicno novinarsko spinovanje. Ovoliki naslov PESIC ODBIO, a u tekstu BEOGRADSKI MEDIJI SPEKULISU DA JE PESIC ODBIO! Pa jel odbio ili se spekulise, izjasnite se. Non stop spinovanja oko Zvezde, gde sve Radonjic nije preseljen (a nema klub), Jovic je jedno 3 puta zavrsio u Barsi i 5 pura u Oly. Klasicno novinarsko spekulisanje - sednes, nemas nikakvih saznanja i piskaras i izmisljas. Zvezda je uvek sve radila JAVNO, kod nas se SVE uvek zna i cim postoji info klub odmah objavi, nema sta da se izmislja. Ne verujem da je Pesic uopste opcija, covek prestao da se bavi trenerskim pozivom pod stare dane. Nama treba mladji trener.

Privrednik

pre 6 godina

Svi znaju da para nem, obestecenja idu na dugove a za sledecu sezonu je pitanje sponzora i svega.

Niko nije lud da dodje u takvu atmosferu, moze se dovesti trener ranga Dzikic, Milojevic ali to ne prolazi u EL.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (It'ssimplewekillthepacman, 18. jul 2017 13:03)

Para nece biti ni u jednom nasem klubu.Prosla su vremena kada se punila kasica KK Partizan od drzavnih para. Cim se smanjio priliv love bubrezni bolenik se oglasio. Velikih sponzora nema.Jos jedino drzava sponzorise i to opet Partizan.Da neko kupi klub moze da bude samo budala.Sa kartama od 5 evra gde nema TV prava, gde je za marketing privreda siromasna, gde za jednu sezonu treba 10 miliona a da od sponzora,prodaje igraca, ulaznica ne mozes da zaradis ni pola

bvb

pre 6 godina

Lako je nama u Partizanu, i kada imamo najgoru sezonu poslednjih 30 godina, oko trenera ne brinemo jer ceo srpski trenerski krem je potekao u Partizanu, ili su veliki partizanovci, kao Kari. 
Mislim da će izbor novog trenera Uplakansa izazvati lelek u Predgrađima jer kako plaćaš trenere i kakva ti je tradicija, tako ih i nalaziš. 
Lično navijam za Karadžića,Gurovića,Bolića, to su pravi ljudi za Giganta iz predgrađa!
(Danilo, 18. jul 2017 13:04)

Vidim polomise se ko ce pre pa dovedoste Mutu sa SNS liste...

Istoricar

pre 6 godina

Adriano Galliani

Kada je Partizan dogurao F4 2010 godine u grupnim fazama odigrao 15 utakmica.Gde suprotivnici bili Oldenburg,Asvel, Cibona,Olimpija,Sarlroa, Etien,Marusi,Lotomatika...Prva faza 10 utakmica (skor 5:5) Druga faza sest utakmica skor 3:3i 1/4 finale pobeda protiv Makabija.Ozbiljnih timova 4-5

sto bezIte

pre 6 godina

Ova navijacka manjina likuje zbog Zvezdinog rasipanja,a ne vide svoj jad,svoju bedu.Muta im trener,igraca nemaju,ko Grcka duguju...Ne kapira navijacka manjina da je Zvezda od ovih silnih odlazaka zaradila 2.5 miliona €.Sta ste vi prodali?Koliko para ste zaradili?NULU ste zaradili a nama se smejete.Zvezda treba da dovede Vladu Vukojicica za trenera,da nastavi tamo gde je stao kad je oteran,a na njegovo mesto postavljen Radonjic(od koga je Zvezda napravila trenera i koga je Zvezda trpela).Radonjic jeste osvojio 9 trofeja,ali imao je mnogp gresaka i nije nista vise od disciplinovanog,dobrog i pedantnog trenera.Zato samo Vlada Vukojicic!

Adriano_Galliani

pre 6 godina

Kako to mislite otisli nam igraci ?

Kako to mislite nemamo trenera ?

Kako to mislite finansijska kriza ?

Pa mi smo drzavni projekat !!!

Kakoooo ???
(hours of love, 18. jul 2017 13:41)

Pa neuspesan, eto kakav. Ni u TOP8 ne mozete, normalno da se klub sada gasi. Sa mnogo manje para se nekada igrao Final Four.

zex86

pre 6 godina

Lako je nama u Partizanu, i kada imamo najgoru sezonu poslednjih 30 godina, oko trenera ne brinemo jer ceo srpski trenerski krem je potekao u Partizanu, ili su veliki partizanovci, kao Kari. 
Mislim da će izbor novog trenera Uplakansa izazvati lelek u Predgrađima jer kako plaćaš trenere i kakva ti je tradicija, tako ih i nalaziš. 
Lično navijam za Karadžića,Gurovića,Bolića, to su pravi ljudi za Giganta iz predgrađa!
(Danilo, 18. jul 2017 13:04)

Zato vas je vodio Pera Bozic?! Ili mozda Muta penzioner? Al sta vas briga igracete kao Radnicki kg, indijanski,trci sutiraj, taj nivo i jeste trenutno.
Ovo vezano za uplakane, mislis kao poslednjih 5 godina?! I dalje se tesis,bice plakanja ne brini, posto nas teror nece stati jos.....par sezona bar. Pozdrav

Sta uradi to Nolane Smithe ??!

pre 6 godina

Lako je nama u Partizanu, i kada imamo najgoru sezonu poslednjih 30 godina, oko trenera ne brinemo jer ceo srpski trenerski krem je potekao u Partizanu, ili su veliki partizanovci, kao Kari. 
Mislim da će izbor novog trenera Uplakansa izazvati lelek u Predgrađima jer kako plaćaš trenere i kakva ti je tradicija, tako ih i nalaziš. 
Lično navijam za Karadžića,Gurovića,Bolića, to su pravi ljudi za Giganta iz predgrađa! 
(Danilo, 18. jul 2017 13:04) 

U kojoj si ti priči dečko da mi je znati ...

MaironDrake

pre 6 godina

Najjaci su ovi dusebriznici koji navijaju za Partizan i raduju se "propasti" CZ. Pa ljudi, mi smo samo na ime obestecenja prihodovali preko 2 miliona!

Kakva je razlika da li Kuzmic, Guduric, Simonovic, Jovic, Radonjic otisli sada ili sledece godine??EL ne mozemo osvojiti, a AbA liga se moze osvojiti sa znatno manjim budzetom.



Ciklus se zavrsio, idemo dalje...Ciklus je doneo desetak trofeja, spektakularne pobede u EL...

Pablo@@

pre 6 godina

MilanB@@
Eto,vratili smo film.unazad prosle sezoneTop8,oveTop16 korak nazad .Probudi se ako jos spavas.I to vam je sve u Evropi od osnivanja ,bednooooo!!!!!

Makarije Ub

pre 6 godina

Čović nam prodaje maglu, novi trener je Alepijević iz Fmp. Inače sin dugogodišnjeg predsednika Sps Lazarevac i predsednika te opštine Cupija. Bruka, poveriti giganta početniku.

Uros Djurdjevic Prejaki #32

pre 6 godina

Dajte za trenera Sagadina a od pojacanja Vuka Radivojevica,Milosevic Strahinju,Kikanovica i Robertsa.Da se okupi stara ekipica iz 2009 godine.Dobra vremena bila.

Ja

pre 6 godina

Najjaci su ovi dusebriznici koji navijaju za Partizan i raduju se "propasti" CZ. Pa ljudi, mi smo samo na ime obestecenja prihodovali preko 2 miliona! Kakva je razlika da li Kuzmic, Guduric, Simonovic, Jovic, Radonjic otisli sada ili sledece godine??EL ne mozemo osvojiti, a AbA liga se moze osvojiti sa znatno manjim budzetom. Ciklus se zavrsio, idemo dalje...Ciklus je doneo desetak trofeja, spektakularne pobede u EL...
(MaironDrake, 18. jul 2017 13:39)
Sve sve ali spektakularne pobede hahaha i top devet

Corto

pre 6 godina

Beže ko od šugavog. Sad je jasno zašto je Radonja bio trener dokle god je želeo. Znao je Čović da nema koga da dovede na njegovo mesto, osim Jakovljevića.

Ivan

pre 6 godina

Za Pesica se znalo da ce odbiti Zvezdu u svako doba. Opste je poznato o kakvoj se kukavici od coveka radi. On ide samo u klubove sa neigoranicenim budzetima. Da Zvezdu kupi neki milijarder, on bi sam Zvao.

belgrado

pre 6 godina

ako me se sete,sete...

..i niko gurovica da se seti?! :d

nego,kako bese ono ,
svaka puns arena ostaje para koliko hoces?!
jel" tako covicu?

djalaco

pre 6 godina

danilo@

Dečko, biće da si ti jedini ovde uplakan, plakaćeš i naredne sezone, a Zvezdu ostavi nama i ne brini se za nas, jer imate vi o čemu da razmišljate,....i naravno ne zaboravi da pomeneš vašu čuvenu parolu "hvala premijeru" svaku veče pred spavanje.......

Veselin

pre 6 godina

Niko ih nije ni pitao niti zvao.Kada Zvezda zove to se ne odbija.
(miško, 18. jul 2017 15:18)
Zvezda tako pozvala kod sebe stecaj i katanac 2012 i oni sta ce jadni, odazvali se.

sta im uradi Nebojsa

pre 6 godina

Danilo, 18. jul 2017 13:04
samo polako uplakani, plakaces ti sa mutom kao isa dzilom i sa dulom..samo polako!!!
sad kad pristane brat trinkijeri a? pa vas trpa narednih 10ak godina...samo polako kazem!!!

antiDebil

pre 6 godina

Istorica

Slucajno si zaboravio da nabrojis protivnike iz druge faze, dakle koga je to Partizan izbacio ?
Na kraju mi nije jasna poenta te pisanije i to nisi napisao. Takodje si zaboravio da pomenes da je Partizan imao te sezone vise nego duplo manji budzet nego zvezdana fmp prosle godine, i to si slucajno zaboravio !!

Срећко Несрећа

pre 6 godina

Najjaci su ovi dusebriznici koji navijaju za Partizan i raduju se "propasti" CZ. Pa ljudi, mi smo samo na ime obestecenja prihodovali preko 2 miliona! 

Kakva je razlika da li Kuzmic, Guduric, Simonovic, Jovic, Radonjic otisli sada ili sledece godine??EL ne mozemo osvojiti, a AbA liga se moze osvojiti sa znatno manjim budzetom. 



Ciklus se zavrsio, idemo dalje...Ciklus je doneo desetak trofeja, spektakularne pobede u EL...
(MaironDrake, 18. jul 2017 13:3


Узели то новца да исплате дугове, остали са играчима које нису разигравали и ушли у топ девет-баш заокружен циклус-џиркус!

Veselin

pre 6 godina

Danilo, Kalemegdan nije predgradje, za pocetak. Vi ne treba da se brinete jer vam drzava titra milione kroz tri sponzorska ugovora. Inace, veze s vezom o kosarci, kao i sa fudbalom, nemas.nista o nicemu, 18. jul 2017 13:49) nije lepo sputavati pubertetliju, misliš li da je onima kojima je komentarisanje poput danilovog samo kompenzacija za devojku koju nikada nisu imali - stvarno bitno to što o sportu nemaju pojma, ili to gde je kalimegdan?
(pravda za grobare-tastatura!, 18. jul 2017 14:57)
Kalimegdan?!? Opa, Sopotska omladino, samo jako!

smorko

pre 6 godina

(dunda, 18. jul 2017 13:42)

koja 3 miliona od transfera?
guduric - 1 000 000
mitrovic - 220 000
dzenkins - 100 000
jovic -160 000
to je ukupno 1 480 000 evra.
mozda jos od kuzmica 300 000, I mozda bolden 650 000 dolara ili evra zavisi gde zavrsi.
to je ukupno 2 340 000 do 2 430 000 evra. I ta cifra nije sigurna, jer za kuzmica I boldena se jos ne zna.
nije to skoro 3 miliona

pravda za grobare-tastatura!

pre 6 godina

Danilo, Kalemegdan nije predgradje, za pocetak. Vi ne treba da se brinete jer vam drzava titra milione kroz tri sponzorska ugovora. Inace, veze s vezom o kosarci, kao i sa fudbalom, nemas.
nista o nicemu, 18. jul 2017 13:49)

nije lepo sputavati pubertetliju, misliš li da je onima kojima je komentarisanje poput danilovog samo kompenzacija za devojku koju nikada nisu imali - stvarno bitno to što o sportu nemaju pojma, ili to gde je kalimegdan?

matori

pre 6 godina

Niko normalan ne bi isao kod Legende Zeleznika. Sad ce Klipa,Vukojicic i ostali pioni. Ionako se prica zavrsava uskoro. Sta je mogao da pokrade pokrao je i polako zatvara radnju

Batko

pre 6 godina

(Danilo, 18. jul 2017 13:04)

Trenerski krem ?! Koji krem ? "Cipiripi" krem ?
Duboke su tvoje traume covece...kako uspevas da zivis sa tim ? Kada pogledam tvoje komentare, tek onda shvatim sustinu reci "frustracija"

Savatiye

pre 6 godina

@ Danilo
Naravno da svi trče u Partizan, zato su tu bili trofejni Božić, Džikić i sada Muta. Sijaset trofeja imaju u trenerskim karijerama.

P.S.

Pazi samo da ti ne presedne kada u Zvezdu dođe novi trener. Jer za Deju ste pričali da je duduk i da nema pojma, znači teško da će neko gori od njega doći.

Bane

pre 6 godina

a što traže trenera koje kuda... pa imamo ga pred nosom... Nebojša Ilić je sve vreme bio uz Radonjića.... samo da nastavi istim sistemom, a i malo mu povećaju platu (koju ionako ne prima) i rešena stvar! Od nečega mora da se počne...

КК Цз Великан

pre 6 godina

Људи, доведите Богдана Тањевића, одлично решење за велики клуб.Има огромно искуство и знање. Други пик Лука Павићевић, радан и предан тренер. Требају нам људи на дуге стазе, који имају кошаркашко знање и име по могућности, не може свако бити тренер једне Цз, где су увек највиша очекивања.

Mau Mau

pre 6 godina

Kada je Partizan dogurao F4 2010 godine u grupnim fazama odigrao 15 utakmica.Gde suprotivnici bili Oldenburg,Asvel, Cibona,Olimpija,Sarlroa, Etien,Marusi,Lotomatika...Prva faza 10 utakmica (skor 5:5) Druga faza sest utakmica skor 3:3i 1/4 finale pobeda protiv Makabija.Ozbiljnih timova 4-5
(Istoricar, 18. jul 2017 15:55)

Tada su redom padali Orlean, Olimpijakos, Unikaha, Efes, Lijetvos ritas, Panatinaikos, Barselona, Marusi i Makabi. Malo li je? Sa svakim timom sa kojim se Partizan sastao te sezone imao je po pobedu. Jedino mu je CSKA umakao za kos u borbi za trece mesto. Pozdrav istinskim ljubiteljima igre pod obrucima.

pauk s marsa

pre 6 godina

Aca Nikolic, Zeravica, Ivkovic, Vujosevic i Obradovic su karijeru poceli u Partizanu !
(antiDebil, 18. jul 2017 13:46)

Tako je sine. Sta znaci to sto je Zeravica kao selektor uzeo SP pre Partizana. Po cijem nalogu je dosao u povratnika iz druge lige, nemamo pojma. Ako uzmemo u obzir, da Maspok pocinje 71. a medju njima je bio i dr. Franjo, a Partizan vec sledece pocinje sa, sada vec tradicionalnim otimanjem igraca i trenera....

Goran

pre 6 godina

Ciklus se zavrsio, idemo dalje...Ciklus je doneo desetak trofeja, spektakularne pobede u EL...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (MaironDrake, 18. jul 2017 13:39)
Cirkus druze,cirkus

Pablo@@

pre 6 godina

istoricar@@
U pravu si sve sto si napisao?samo jos jedan podatak koji si zaboravio.Vas smo drali po 40 razlike,eto sada znas malo vise.

xxx

pre 6 godina

Ovaj mucenik xxx se poceo iz silne mrznje prema Zvezdi svadjati sam sa sobom. Popusti malo prijatelju.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Paki, 18. jul 2017 14:09)
Ma da je Zvezda, pa 'ajde, a ono Čovićev klub...

miško

pre 6 godina

Žeravica je došao u Partizan 67-68 godine kada je Zvezda harala a Partizan bio gori nego danas.Dovodi Čermaka iz Radničkog i počinje da stvara šampione .Nije mu trebalo puno vremena godinu,dve a ostalo se zna.Otac i majka modernog Partizana je veliki Ranko Žeravica,vatreni navijač Crvene Zvezde.

011

pre 6 godina

@Lako je nama u Partizanu, i kada imamo najgoru sezonu poslednjih 30 godina, oko trenera ne brinemo jer ceo srpski trenerski krem je potekao u Partizanu, ili su veliki partizanovci, kao Kari.
Mislim da će izbor novog trenera Uplakansa izazvati lelek u Predgrađima jer kako plaćaš trenere i kakva ti je tradicija, tako ih i nalaziš.
Lično navijam za Karadžića,Gurovića,Bolića, to su pravi ljudi za Giganta iz predgrađa!
(Danilo, 18. jul 2017 13:04)


Da vama je stvarno vise nego lako!

O trenerima niste brinuli jer ste imali jednog od najvecih, prevaranta u istoriji struke, koji je uspeo da jedino od Partizana svoje roming falinke, kao i dokazane kvalitete gde god je iz BG-a izasao, naplacuje 400k po sezoni, laganih 15-ak godina, a usput i prikupi respektabilnu kolekciju umetnickih dela!

A creme de la creme koji je popunjavao neuspesne evropske pokusaje velikog maga zaista zasluzuje duzno postovanje! Vlada Jovanovic, Dzile, Pera Bozic, Nenad Trajkovic.....pa evo na kraju vracate i onoga koga ste oterali zbog briljantnih evropskih rezultata pre 20 godina.


Ali, s obzirom da je prosao ipak jednu ozbiljniju sredinu ne sumnjam da mu je znanje drasticno napredovalo, barem do nivoa elitnog evropskog takmicenja koje vam je sudbina "odavde do vecnosti"! ;-)

PS

Neko ima tradiciju mnogo duzu od one koju ti pamtis! ;-)

Pablo@@

pre 6 godina

zvezda "ponos"srbije@@
Sta se bre sekirate,zvezda transparentno posluje ,postavili ste klub na zdrave noge.Imate vasu skolu kosarke na koju se pozivate,blago vama ,stranci vam i netrebaju.Covic legenda.....ali svi pobegose za sitnu lovu.Ako Vucic odrzi obecanje bice para braco koliko hocete, od njega zavisite.

MilanB

pre 6 godina

Cetvrtu godinu za redom navijaci Zvezde strahuju za sudbinu dok navijaci Partizana likuju a jadni mali kompeksasi poput Danila uzivaju. I svake godine je isto (a i ove ce biti) Zvezda belezi sve bolje i bolje razultate. Sta god mislili samo vratite film u nazad i videcete da je tako.

Red Startaš

pre 6 godina

Ljudi bre, daj onog italijana sto je trenirarao Bamberg (ili kako već) prošle godine u Euroligi. Čovek je faca i prica nas jezik uz to.

zvezdas

pre 6 godina

Samo ne Kari. Covek koji nista nije uradio u Bayernu aimao dobar budzet.Kakv bre Tomic.Marginalac. Bolje neki nas mladi trener.Tako se stice slava. Gomili nasih " talenata"pobegla slava.Trifunovic, Vukojcic

MilanB

pre 6 godina

Danilo kazes Zvezda duguje treneru. Hvala Bogu da vi vasem ne dugujete. Hajde da vidimo ko ce pre od svog bivseg trenera dobiti tuzbu. Zvezda ili vi. Ja za Zvezdu navijam pedeset godina i opet ne kazem MI nego Zvezda. Ti jos piskis u krevet i za Partizan kazes MI. Sta si ti u Partizanu igrac, trener ili nesto drugo. Jednom si rekao kako ti je SVEKAR u upravi Zvezde pa opravdano sumljam da si zensko. Muskarci imaju TASTA.

wer

pre 6 godina

pa limeni je trener za vas, ime pasuje 100% a to sto je fudbalski trener nije ni bitno..

zajapurena fudbalska ekipa sa tribina ionako ne prati basket na terenu vec mlati sve koji ne navijaju po 'naredjenju'

maconii

pre 6 godina

toliko partizanovaca na svakoj vesti o zvezdi,a na njihovim vestima po 15 komentara...vaznije im je sta se desava u tudjem dvoristu..to su navijaci koji mrze zvezdu,i samo zele njenu propast...to im je prvo za sta navijaju...partizan im je pod brojem 2

vidim sve

pre 6 godina

Jooooj Zvezdo šta mi radiš! Taman pomislim dobro je Blažič - Marjanović, oni odoše, Vilijams - Cirbes, oni odoše, Jović - Kuzmić, oni odoše. Dokle bre, dokle?! Šalu na stranu, svi ti igrači koji su predhodnih godina odlazili iz Zvezde nisu napravili karijere, osim Kalinića i Nedovića i to u drugoj sezoni. Redom su odlazili iz kluba Bjelica, Kalinić, Marjanović, Blažič, Vilijams, Dženkins, Simonović, Cirbes, Kinzi, Miler, Nedović,...sigurno sam nekoga ispustio, nije ni važno, i niko nije imao neku ulogu u tom nekom klubu. Neki su se i vraćali, Dženkins, Vilijams, Simonović i samo su u Zvezdi igrali dobro. Znam da para nema, ali ja sam navijač i želim da gledam lepu košarku mog voljenog kluba, a za to su potrebni dobri i privrženi igrači klubu. Da li će ih Zvezda naći, ne znam?1 Znam jedno, da ovi klubovi gde odlaze igrači i nisu neki, Zenit, Bamberg, Bajern, Himki ne obećavaju mi nešto, tako da mislim da je ostao kostur ove ekipe da bi bilo bolje.I kako sad da izmislimo tog beka i tog centra koji čine igru Zvezde? To je pitanje koje se meni nameće, ali ja ne znam odgovor...trenera nemamo...

Martin

pre 6 godina

Bilo je lepo dok je trajalo. Sad ide godinu dve loženje Partizanovih navijača i tako u krug u krug politicari uživaju a vi se bavite glupostima.

Satriani

pre 6 godina

http://www.b92.net/sport/komentari.php?nav_id=1283866#k24082885

Ne izmišljaj, 2010. godine Partizan je igrao protiv Olimpijakosa, Efesa, Unikahe, Lijetuvos Ritasa, Orelana, Barselone, Panatinaikosa, Marusija, Makabija, a na F4 protiv Olimpijakosa (ponovo) i CSKA... Danas sve vrlo lako može da se proveri, ne znam kako te ne mrzi da izmišljaš...

Zile

pre 6 godina

Dajte za trenera Sagadina a od pojacanja Vuka Radivojevica,Milosevic Strahinju,Kikanovica i Robertsa.Da se okupi stara ekipica iz 2009 godine.Dobra vremena bila.
(Uros Djurdjevic Prejaki #32, 18. jul 2017 19:00)
Dobra za prvi krug Evrokupa.

rale

pre 6 godina

taj isti Tomić nam je naplatio karte za gostovanje Zvezde u Atini 30 eur.
Na kartama je pisalo vip i cena je bila 0,00 eur.
Takvog čoveka mi zovemo na klupu....

Pablo@@

pre 6 godina

Ivan @@
Ma sta te bre briga koliko smo mi gubili u EL.Gubili smo od Reala ,Makabija,CSKA.....ali smo vas drali. .Kapiras?Ako mi opet odgovoris nabrojimi vase Evropske trofeje?ali i Partizanove.

Nebojsa

pre 6 godina

Hajde Maljkovicu uzmi vodi C.Zvezdu pricao si kad bude igrala EL da bi je uzeo da je vodis .Nema veze sto si presednika OK Srbije nije ovo olimpiska godina nece biti smak sveta a godinu ili dve budes trener C.Zvezde .

r i n g i s p i l

pre 6 godina

Zaista nerazumem trenutnog predsednika C Zvezde. Zar mu nije opustenija i komfornija pozicija u svom klubu sa svojim igracima ,svojom salom,skolom akademijom,kompletnom infrastrukturom,Koju inace jedini poseduje u svom vlasnistvu za razliku od svih klubova pa i C Zvezde,omladinskim pogonom i sl.Koji je njemu interes da sve te mlade igeace prosludjuje drugom klubu i da ga navijaci istog razvlace po tastaturama,umesto da prepusti klub spasiocima od pre 5-10 god i zanemari na sve ucinjeno u poslednjih par god.i bude svoj na svome?
Inace jedini igrac koji je produzio ugovor je, ljubimac navijaca ,ponikao i dosao iz Zeleznika.

Millennium

pre 6 godina

Ovo je opšte rasulo. Odlazak Boldena je dodatni udarac i pare nisu dovoljna kompenzacija. A logično je da neće da igra kad nemamo ni trenera ni tim. Uprava treba da prestane sa mazanjem očiju navijačima, da istupi i javno kaže šta se dešava. Ovo nije nikakva hrabra rekonstrukcija, ovo je pucanje po šavovima. Ako se nešto ubrzo ne promeni, srpska košarka će izgubiti primat u regionu, jer su Zvezda i Partizan u lošem stanju.

Beli maharadža

pre 6 godina

Lepo je rekao Paspalj nedavno - dok se navijači medjusobno prepucavaju, niko ne primećuje da oba kluba mogu uskoro da nestanu sa košarkaške mape.

Mr. Bojangles

pre 6 godina

Prvo i prvo, grobarčina sam i ne mogu vas smislim zbog toliko razloga... Ali, bez ikakve zluradosti: šta se vama desilo?!?!

Mislio sam da je sledeća sezona trebalo da bude svrha čitavog vašeg postojanja i suština svega što se dešavalo sa Partizanom i sa vašim klubom poslednjih nekoliko godina. Međutim, od pretendenta na fajnal for stiglo se do (skoro pa) potpunog rasula.

Čoveče...

Mega Zvezda

pre 6 godina

Kako to mislite otisli nam igraci ?

Kako to mislite nemamo trenera ?

Kako to mislite finansijska kriza ?

Pa mi smo drzavni projekat !!!

Kakoooo ???
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (hours of love, 18. jul 2017 13:41)

Pa kakva drzava, takvi i projekti. Ne znam sta ti je tu nejasno i kontradiktorno. Ali ne brini, smislice se neki novi zakon, pa ce i ovi dugovi biti proslost ili ce biti vraceni po nekoj "spektakularnoj" formuli. Niko ne moze Megi da zabrani kako ce da se zove.

zoran ivkovic

pre 6 godina

lepo rece paspalj skoro ismevamo jedni druge a lako se zbog siromastva moze ostati bez oba kluba ....ovde se mira izvrsiti privatizacija klubova i nista drugo ....gazde ce gledati da naprave dobar tim da bi igracima rasla vrednost a oni zaradili ....svuda u svetu sport je postao biznis ...mi moramo tako inace nasi sportski klubovi idu ka amaterizmu

Milos

pre 6 godina

Kad je krenula radprodaja,bio sam u fazaonu ok,napravice se opet dobar tim,ali kako vreme prolazi sve manje i manje verujem u to
Valjda Covic zna sta radi

Ivan

pre 6 godina

pablo@@

Kada se igra utakmica ne igra se na kos razliku.Pobeda ili poraz. Vi drzite rekord u EL manje od 50 za celu utakmicu i poraz od 40+ razlike. Zaboravio si?

kinez

pre 6 godina

taj isti Tomić nam je naplatio karte za gostovanje Zvezde u Atini 30 eur. 
Na kartama je pisalo vip i cena je bila 0,00 eur. 
Takvog čoveka mi zovemo na klupu....
(rale, 18. jul 2017 16:29)

rale, daj malo detalja, ovo su ozbiljne optužbe

Miodrag

pre 6 godina

Koliko se novca skupilo od navijača? Trudesetak hiljada tek. Pa šta hoćemo onda. To je jedini način finansiranja.
Nisam dao ni dinar, jer sve što bih dao uzeo bih od svoje dece. To je stanje naše ekonomije. Zato se i ne žalim što svi odoše. Gledaćamo one koji izadju iz mladjih selekcija. Skupljeno je jedan posto od minimuma za EL. Imamo mnogo više problema od profi sporta.