Ponedeljak, 17.07.2017.

15:05

Milutinov 2018. u NBA – umesto 4,5 računa na 25M$

Srpski centar Nikola Milutinov ostaće još jednu sezonu u Olimpijakosu, pa se na leto 2018. preseliti u NBA ligu.

Izvor: AK

Milutinov 2018. u NBA – umesto 4,5 raèuna na 25M$ IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

54 Komentari

Sortiraj po:

Stomak

pre 6 godina

Ako mu nisu dali 4,5 miliona za 3 sezone, to sigurno nije zato sto planiraju da mu dogodine daju vise, vec zato sto im ne treba.

nosi fenjer,navija za fener

pre 6 godina

kažu da će Dangubicu dati 24 miliona dolara po sezoni.
samo da se reše Lenarda.
Svašta ovde može da se pročita.
retko nešto istinito.

Valjevska podvala

pre 6 godina

Piše na kraju vesti da ce se priključiti reprezentaciji. Da li ste svi procitali tekst do kraja ili vam je pozlilo kad ste pomislili da ce covek da se obezbedi potencijalnim ugovorom sledeće godine pa niste dalje ni citali.
(Ray Donovan, 17. jul 2017 18:39)

Ne znam gde će se priključiti kad je otpao sa spiska

Shabalala

pre 6 godina

Ljudi ocigledno ne kapiraju da Oldridzu, Grinu i Geju isticu ugovori i da ce verovatno da promene klub.. Kao sto i jeste praksa u NBA.

koma

pre 6 godina

@(DG, 17. jul 2017 18:22)
Pod prosecan evropski igrac sam mislio na prosecnog EK ili EL igraca, bez znacajnije uloge i ucinka. Ne na Miljenovica :S
Lucic, Vesterman, Dragan su imali isti ili bolji ucinak i ulogu u Partizanu u EL nego sto su do sad imali u svojim klubovima koji su slabiji od KKP tada, znaci karijera im je stagnirala ili u padu cak.
Bertans je dosao kao ne kao 6-7. igrac Olimpije nego je otet od raspale Olimpije kao draftovan igrac SA i najperspektivniji letonski i igrac slovenacke lige sa 18god, igrao EL te sezone. Vesterman bio najtalentovaniji igrac francuske lige. Lovernj osvojio duplu krunu u FRA sa Salonom sa solidnom ulogom u timu, a imao odlicne brojke na malu minutazu u Valensiji odakle je dosao. Cakarevic MVP domace lige. Dragan najbolji igrac i strelac Radnickog. Musli godinama dominirao mladje kategorije, najveci talenat Evrope svojevremeno...
Da, izgleda si u pravu kad rece: "To su u trenutku dolaska bili prosecni igraci, sa talentom koji je dule osetio!".

Uros Djurdjevic Prejaki #32

pre 6 godina

Milutine care dodji u San Antonio.Cekamo te majstore.Uz Parkera,Leonarda,Millsa i Dzinobilija moze mnogo da nauci.Ako nam dodje jos neki superstar poput Hardena,Vestbruka ili Grifina bice to mocna ekipica kadra da osvoji peti prsten u istoriji slavne fransize.Treba predloziti Gregu da dogodine kupi Lovernja od Memfisa.Damo Millsa ili Mareja (a moze i obojicu) za brata Zoa.

Uros Djurdjevic Prejaki #32

pre 6 godina

Oldridz i Gej su dobri igraci,ja bih pustio Millsa,Mareja i Tijaga Splitera tu su sve igraci u rotaciji.Njih trojicu trejdovati za Dzonija Milutinova.Moze i Kahwija Leonarda.

Nex

pre 6 godina

(wuk, 17. jul 2017 15:31)
Da,resice se Oldridza iz nekoliko razloga.Pre svega,covek je veoma lose odigrao seriju protiv GS,a nakon povrede Lenarda imao je priliku da se istakne kao glavni igrac.Potpuno je razocarao i to su rekli Greg Popovic i GM.Drugo,covek ima visok ugovor i za te pare nije doneo timu ono sto se od njega ocekivalo jer je doveden kao superstar.Trece,prica se da je i on nezadovoljan u SA,tako da nije nerealno da ode iz tima

vikhorov

pre 6 godina

Karijeru je poceo u KK Kadet iz Novog Sada gde je igrao i trenirao minimum 5 godina, ako ne i vise.
Zasto se ceo zivot zaboravljaju "mali" klubovi kada se pise karijera igraca ???
Tako je i sa masom igraca.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (istina, 17. jul 2017 15:17)

Gde su igrali najbolji americki igraci pre NBA ili NCAA...niko pojma nema niti to ko spominje tamo. Za svakog se zna na kojem je univerzitetu igrao, a gde je igrao pre toga..to je nebitno...a na koledzima su igraci izmedju 18 i 23 godine. Cak se malo zna gde su igrali lebron, Brajant, Garnet i ostali koji su u NBA dosli direktno iz srednje skole.

infoo

pre 6 godina

samo petice u nba i mogu da uspeju.nba nije sto je bio. nekad je divac namudrivso seka; a taj sek bi brisao patos bobijem jokicem i nikolom.

beka

pre 6 godina

ne znam koi novinar iskopa ovu informaciju. Milutinov je bio i ostao treci centar olimpiakosa, igrom slucaja mu se otvorilo u zadnjem trenutku pred otkaz da se povredi prvi centar a tokom sezone kuburio sa povredom i drugi i tako menadzer milutinova napisa ove divne rijeci.

Valjevska podvala

pre 6 godina

zar nije Milutinov opet odbio rep ovog leta da bi trenirao sa San Antoniom?
(keewoo, 17. jul 2017 17:04)

Ne znam odakle novinarima ovo, kad je Sale skratio spisak i kad se videlo da je Milutinov otpao, letnja liga je već bila uveliko počela i ni na jednom spisku igrača San Antonia nije bilo ime Nikole Milutinova.

DG

pre 6 godina

@koma
Pa zar je moguce da neko ocekuje od selektiranog tima od 12 igraca da svi postanu zvezde?! Evropski prosek ne moze da bude igrac koji igra evroligu godinama! To je vrhunski nivo evropske kosarke! Prosek je npr. Miljenovic, solidan klupski igrac koji igra za paok, a od njega se ocekivalo mnogo mnogo vise. Od svih tih igraca iz sezone 2012-13, jedino je vesterman dosao sa nekim pedigreom jer je zeleo da radi sa kim? Sa vujosevicem! Delimicno je i musli tako dosao, koji je pokusavao da se vrati sa stranputice. Lucic je timski igrac koji je stasavao u partizanu, gagi takodje, dosao iz radnickog kao 3. Igrac petorke, nista konkretno, bogdanovic dosao sa 17g kao talentovan igrac i camio na klupi dve godine kod vlade jovanovica, to mnogi zaboravljaju. Milutinov decko dobio sansu da igra evroligu sa 17.god?! Gde to ima? Zvezda neuporedivo talentovanijim igracima od njega ne daje sansu ni sa 19-20. Pricati o lovernju je suvisno. Covek niotkuda postao nba igrac. Dule ga stvorio. Bertans? Dosao iz olimpije koja se raspala gde je bio 6-7 igrac. To su u trenutku dolaska bili prosecni igraci, sa talentom koji je dule osetio! To moze da bude prava definicija. Tek iz partizana i posle toga su svi oni otisli na draft i jake evropske klubove

Ray Donovan

pre 6 godina

Piše na kraju vesti da ce se priključiti reprezentaciji. Da li ste svi procitali tekst do kraja ili vam je pozlilo kad ste pomislili da ce covek da se obezbedi potencijalnim ugovorom sledeće godine pa niste dalje ni citali.

koma

pre 6 godina

Najveci utisak tog tima KKP '12 mi je da SVI imaju (vece ili manje) probleme sa ledjima tokom karijere.
Drugo, jeste to bila najtalentovanija ekipa dugo unazad. DV je okupio najvece talente iz regiona i sire, mnogi su bili vec draftovani ili im predvidjan draft ali malo ko je stvarno uspeo i napredovao kako se ocekivalo. Bogdan, Lovernj, i donekle Bertans svega. Gagi, Vesterman, Lucic postali evropski prosek, a predvidjano im dosta vise. Kao i Musliju i Milutinovu, koji su tek ove godine nesto pokazali ali na nivou drugih centara. Cakarevic, Djekic propali nacisto. Gagic i Gordic ostali nivo abalige.
Tako da kad se pogleda iz drugog ugla, velika vecina nije ostvarila predvidjene karijere, koje su im cak limitirane zbog problemima sa ledjima.

macak

pre 6 godina

on u nba moze da ima 5-6 minuta i to samo na nebitnim utakmicama.. Takvi igraci tamo ne uspevaju.. Pa Bobi Marjanovic, koji je isti tip igraca, a bolji je bar 2 puta od Milutinova ne moze da dobije sansu

DG

pre 6 godina

@Jim Beam
Ne slazem se sa tobom, jer da je taj tim ostao na okupu godinu dana vise, konkretno da lucic nije prodat i da se nisu ispovredjivali prvo bertans na kraju plejof serije, a onda u toku godine milosavljevic i vesterman, a na kraju i luciceva zamena kinsi, partizan bi bio kandidat za F4 te godine sigurno. To se najbolje videlo u plejofu 2012-13 kada je tada poprilicno jaka zvezda samlevena sa puno samopouzdanja. Tim je sazreo potpuno u toku proleca 2013. I bio spreman za velike domete u EL. Cak i bez lucica i bertansa sa kinsijem smo delovali izuzetno dobro do onih povreda i onog mucnog perioda koji se tada izdesavao. Steta za taj tim jer je mogao mnogo u sezoni 2013-14 u to sam siguran. Svi ti igraci bi bili jos bolji da su odigrali tu kljucnu sezonu u njihovom razvoju. Pa bogdanovic je bas tada postao pravi igrac! Sigurno da to nisu sve vrhunski asovi, ali da se taj tim danas sklopi u partizanu konkretno, oni bi otisli na F4 u ovakvoj EL bez ikakvih problema. Tim kao grom jak! Pozdrav svima.

DG

pre 6 godina

Da dopunim jedan od komentara. Partizan 2012/13

Vesterman cska
Bogdanovic sakramento
Milosavljevic unikaha
Bertans san antonio
Lucic bajern
Lovern cikago
Milutinov olimpijakos
Musli unikaha

Pored njih jos gordic gagic koji imaju solidne role, jedino je cakarevic zastao ali o on solidan prvoligaski igrac, i bane djekic.
Ali ovih 8 igraca! Pogledajte ovo! Bravo Dusko legendo!
Kada je vujosevic pricao te 2012. godine da je ovo najtelontovaniji tim partizana od 1988. Svi su se smejali, bukvalno. Secam se i onog poraza u derbiju posle bamberga... trojke u zadru... ispadanja iz EL u bambergu. Voleo bih da ovo objave nasi mediji, sa ove vremenske distance, procitaju tekstove novinske iz decembra 2012. da pogledaju svi lepo i da shvate koji je vizionar i koji je vrhunski trener dusko vujosevic

Powerslave

pre 6 godina

"Sparsi sledećeg leta moći da se reše ogromnog ugovora Lamarkusa Oldridža (22,3 miliona $), te Denija Grina (10) i Rudija Geja (8,8), pa će imati dovoljno prostora da ponude Milutinovu mnogo više novca nego što bi dobio sada."

Al ste ga sročili :D Ispada da jedva čekaju da se reše ove trojice da bi ponudili desetine miliona moćnom Milutinovu.

Jim Beam

pre 6 godina

@DG
Izuzev Bogdanovića, i možda za koju godinu Milutinova kada sazri, nijedan od tih igrača ne može biti nosioc igre ni u jednom euroligaškom timu. Svi oni imaju neke epizodne ili "specijalne" uloge u svojim NBA ili euroligaškim timovima i mnogo im fali da bi ih nazvali kompletnim igračima ili zvezdama. Sve da ih skupiš sada u jedan tim teško bi dogurali do plejofa Eurolige. Inače sam simpatisao taj tim, ali bilo je i boljih u Partizanovoj istoriji, a suludo ih je porediti sa '88 ekipom.

Pera

pre 6 godina

Milutinov 2018. u NBA – umesto 4,5 računa na 25M$????
Jel ovaj novinar placen prema broju klikova na njegove clanke? Pre svega, ne vidim da je Milutinovu iko ponudio bilo sta u vezi NBA, ni poziv za letnju ligu, ni $1, ni ugovor... A glavni razlog sto racuna na 25M$ je sto je San Antonijo ove godine mislio da ne zasluzuje 1,5M$ po sezoni? Molim vas postedite nas tih senzacionalistickih clanaka.
Inace, momku sve najbolje, lepo je napredovao, nek nastavi, zelim mu sve uspehe, ukljucujuci i NBA!

Mali od Bg

pre 6 godina

@istina

Zato sto se pise o karijeri, znaci o tome gde je igrao kao profesionalac. Karijera je samo ako so placen za ono sto radis. A tesko da ga je taj klub placao kao klinca po nekom ugovoru. Prestanite da skrnavite jezik, zna se sta koja rec znaci.

istina

pre 6 godina

Karijeru je poceo u KK Kadet iz Novog Sada gde je igrao i trenirao minimum 5 godina, ako ne i vise.
Zasto se ceo zivot zaboravljaju "mali" klubovi kada se pise karijera igraca ???
Tako je i sa masom igraca.

Ivan kg

pre 6 godina

Dusko Vujosevic- covek koji skoluje igrace za San Antonio i velikog Grega Popovica (Bertans, Lovernj, Milutinov). Ali sad' ce da se jave veci "strucnjaci" od njega.

Poreskinja sa Dedinja

pre 6 godina

Naravno da mu svi ljudi dobre volje žele sve najbolje.
No me brinu ovi muški poreznici. Obogatiće se tamo, a-hmm.
Naime, kome bre ovi talentovani košarkaši, rukometaši, odbojkaši, vaterpolisti i ostali plaćaju porez - Srbiji, a?

MilosTOP

pre 6 godina

Jokić, Bjelica, Teodosić, Zagorac, Bogdanović, Marjanović, Milutinov. 7 igrača bože zdravije Srbija ima 2018. + možda neko od mlađih se preseli u NBA.

hbob

pre 6 godina

Ako ne šutira trojke ili ne igra odbranu ili nije Jokić, nema ni potrebe da odlazi. Tržište centara u NBA je sve manje i manje se plaća. Primeri Alex Len i Plumlee iz Denvera.

nislija

pre 6 godina

Koliko je samo napredovao Milutinov, setite se poslednje sezone u Partizanu koliko se popravio i ove sezone je dosta dobar bio. Nikola ima tu snagu, dosta je jak na postu. Osecam da ce ove sezone da eksplodira.

Petar

pre 6 godina

Zasto bi mu ponudili 20 ili 30 milijona kad bi i za 5mio preplivao okean samo da dodje tamo? Ili ce mozda odbiti SAS i ostati za jos mnogo manje pare u Oly zato sto mu malo 5mio i zato sto nije dobio 30? Ne samo on. Ako imas pare ne znaci da jih treba trositi bez razmisljanja.

Toxi

pre 6 godina

Ko sve danas ne moze da igra u Nba... 
Pogotovo na poziciji centra... 
Strasno...
(Parter B, 17. jul 2017 15:11)

Pa što ne igraš i ti? Ili ti je ispod časti kad vidiš ko sve igra.

Shearer

pre 6 godina

Izuzetan napredak u igri Milutinova viđen je prethodne sezone i čini mi se da je sada mnogo pokretljiviji i bolji u odbrani. Mnogo je kvalitetniji i bolji igrač od Bobija Marjanovića i to će se uskoro videti.

istina

pre 6 godina

Karijeru je poceo u KK Kadet iz Novog Sada gde je igrao i trenirao minimum 5 godina, ako ne i vise.
Zasto se ceo zivot zaboravljaju "mali" klubovi kada se pise karijera igraca ???
Tako je i sa masom igraca.

Powerslave

pre 6 godina

"Sparsi sledećeg leta moći da se reše ogromnog ugovora Lamarkusa Oldridža (22,3 miliona $), te Denija Grina (10) i Rudija Geja (8,8), pa će imati dovoljno prostora da ponude Milutinovu mnogo više novca nego što bi dobio sada."

Al ste ga sročili :D Ispada da jedva čekaju da se reše ove trojice da bi ponudili desetine miliona moćnom Milutinovu.

MilosTOP

pre 6 godina

Jokić, Bjelica, Teodosić, Zagorac, Bogdanović, Marjanović, Milutinov. 7 igrača bože zdravije Srbija ima 2018. + možda neko od mlađih se preseli u NBA.

Toxi

pre 6 godina

Ko sve danas ne moze da igra u Nba... 
Pogotovo na poziciji centra... 
Strasno...
(Parter B, 17. jul 2017 15:11)

Pa što ne igraš i ti? Ili ti je ispod časti kad vidiš ko sve igra.

DG

pre 6 godina

Da dopunim jedan od komentara. Partizan 2012/13

Vesterman cska
Bogdanovic sakramento
Milosavljevic unikaha
Bertans san antonio
Lucic bajern
Lovern cikago
Milutinov olimpijakos
Musli unikaha

Pored njih jos gordic gagic koji imaju solidne role, jedino je cakarevic zastao ali o on solidan prvoligaski igrac, i bane djekic.
Ali ovih 8 igraca! Pogledajte ovo! Bravo Dusko legendo!
Kada je vujosevic pricao te 2012. godine da je ovo najtelontovaniji tim partizana od 1988. Svi su se smejali, bukvalno. Secam se i onog poraza u derbiju posle bamberga... trojke u zadru... ispadanja iz EL u bambergu. Voleo bih da ovo objave nasi mediji, sa ove vremenske distance, procitaju tekstove novinske iz decembra 2012. da pogledaju svi lepo i da shvate koji je vizionar i koji je vrhunski trener dusko vujosevic

nislija

pre 6 godina

Koliko je samo napredovao Milutinov, setite se poslednje sezone u Partizanu koliko se popravio i ove sezone je dosta dobar bio. Nikola ima tu snagu, dosta je jak na postu. Osecam da ce ove sezone da eksplodira.

Ivan kg

pre 6 godina

Dusko Vujosevic- covek koji skoluje igrace za San Antonio i velikog Grega Popovica (Bertans, Lovernj, Milutinov). Ali sad' ce da se jave veci "strucnjaci" od njega.

Pera

pre 6 godina

Milutinov 2018. u NBA – umesto 4,5 računa na 25M$????
Jel ovaj novinar placen prema broju klikova na njegove clanke? Pre svega, ne vidim da je Milutinovu iko ponudio bilo sta u vezi NBA, ni poziv za letnju ligu, ni $1, ni ugovor... A glavni razlog sto racuna na 25M$ je sto je San Antonijo ove godine mislio da ne zasluzuje 1,5M$ po sezoni? Molim vas postedite nas tih senzacionalistickih clanaka.
Inace, momku sve najbolje, lepo je napredovao, nek nastavi, zelim mu sve uspehe, ukljucujuci i NBA!

Shearer

pre 6 godina

Izuzetan napredak u igri Milutinova viđen je prethodne sezone i čini mi se da je sada mnogo pokretljiviji i bolji u odbrani. Mnogo je kvalitetniji i bolji igrač od Bobija Marjanovića i to će se uskoro videti.

hbob

pre 6 godina

Ako ne šutira trojke ili ne igra odbranu ili nije Jokić, nema ni potrebe da odlazi. Tržište centara u NBA je sve manje i manje se plaća. Primeri Alex Len i Plumlee iz Denvera.

Petar

pre 6 godina

Zasto bi mu ponudili 20 ili 30 milijona kad bi i za 5mio preplivao okean samo da dodje tamo? Ili ce mozda odbiti SAS i ostati za jos mnogo manje pare u Oly zato sto mu malo 5mio i zato sto nije dobio 30? Ne samo on. Ako imas pare ne znaci da jih treba trositi bez razmisljanja.

DG

pre 6 godina

@Jim Beam
Ne slazem se sa tobom, jer da je taj tim ostao na okupu godinu dana vise, konkretno da lucic nije prodat i da se nisu ispovredjivali prvo bertans na kraju plejof serije, a onda u toku godine milosavljevic i vesterman, a na kraju i luciceva zamena kinsi, partizan bi bio kandidat za F4 te godine sigurno. To se najbolje videlo u plejofu 2012-13 kada je tada poprilicno jaka zvezda samlevena sa puno samopouzdanja. Tim je sazreo potpuno u toku proleca 2013. I bio spreman za velike domete u EL. Cak i bez lucica i bertansa sa kinsijem smo delovali izuzetno dobro do onih povreda i onog mucnog perioda koji se tada izdesavao. Steta za taj tim jer je mogao mnogo u sezoni 2013-14 u to sam siguran. Svi ti igraci bi bili jos bolji da su odigrali tu kljucnu sezonu u njihovom razvoju. Pa bogdanovic je bas tada postao pravi igrac! Sigurno da to nisu sve vrhunski asovi, ali da se taj tim danas sklopi u partizanu konkretno, oni bi otisli na F4 u ovakvoj EL bez ikakvih problema. Tim kao grom jak! Pozdrav svima.

DG

pre 6 godina

@koma
Pa zar je moguce da neko ocekuje od selektiranog tima od 12 igraca da svi postanu zvezde?! Evropski prosek ne moze da bude igrac koji igra evroligu godinama! To je vrhunski nivo evropske kosarke! Prosek je npr. Miljenovic, solidan klupski igrac koji igra za paok, a od njega se ocekivalo mnogo mnogo vise. Od svih tih igraca iz sezone 2012-13, jedino je vesterman dosao sa nekim pedigreom jer je zeleo da radi sa kim? Sa vujosevicem! Delimicno je i musli tako dosao, koji je pokusavao da se vrati sa stranputice. Lucic je timski igrac koji je stasavao u partizanu, gagi takodje, dosao iz radnickog kao 3. Igrac petorke, nista konkretno, bogdanovic dosao sa 17g kao talentovan igrac i camio na klupi dve godine kod vlade jovanovica, to mnogi zaboravljaju. Milutinov decko dobio sansu da igra evroligu sa 17.god?! Gde to ima? Zvezda neuporedivo talentovanijim igracima od njega ne daje sansu ni sa 19-20. Pricati o lovernju je suvisno. Covek niotkuda postao nba igrac. Dule ga stvorio. Bertans? Dosao iz olimpije koja se raspala gde je bio 6-7 igrac. To su u trenutku dolaska bili prosecni igraci, sa talentom koji je dule osetio! To moze da bude prava definicija. Tek iz partizana i posle toga su svi oni otisli na draft i jake evropske klubove

macak

pre 6 godina

on u nba moze da ima 5-6 minuta i to samo na nebitnim utakmicama.. Takvi igraci tamo ne uspevaju.. Pa Bobi Marjanovic, koji je isti tip igraca, a bolji je bar 2 puta od Milutinova ne moze da dobije sansu

Valjevska podvala

pre 6 godina

zar nije Milutinov opet odbio rep ovog leta da bi trenirao sa San Antoniom?
(keewoo, 17. jul 2017 17:04)

Ne znam odakle novinarima ovo, kad je Sale skratio spisak i kad se videlo da je Milutinov otpao, letnja liga je već bila uveliko počela i ni na jednom spisku igrača San Antonia nije bilo ime Nikole Milutinova.

Valjevska podvala

pre 6 godina

Piše na kraju vesti da ce se priključiti reprezentaciji. Da li ste svi procitali tekst do kraja ili vam je pozlilo kad ste pomislili da ce covek da se obezbedi potencijalnim ugovorom sledeće godine pa niste dalje ni citali.
(Ray Donovan, 17. jul 2017 18:39)

Ne znam gde će se priključiti kad je otpao sa spiska

Mali od Bg

pre 6 godina

@istina

Zato sto se pise o karijeri, znaci o tome gde je igrao kao profesionalac. Karijera je samo ako so placen za ono sto radis. A tesko da ga je taj klub placao kao klinca po nekom ugovoru. Prestanite da skrnavite jezik, zna se sta koja rec znaci.

nosi fenjer,navija za fener

pre 6 godina

kažu da će Dangubicu dati 24 miliona dolara po sezoni.
samo da se reše Lenarda.
Svašta ovde može da se pročita.
retko nešto istinito.

Jim Beam

pre 6 godina

@DG
Izuzev Bogdanovića, i možda za koju godinu Milutinova kada sazri, nijedan od tih igrača ne može biti nosioc igre ni u jednom euroligaškom timu. Svi oni imaju neke epizodne ili "specijalne" uloge u svojim NBA ili euroligaškim timovima i mnogo im fali da bi ih nazvali kompletnim igračima ili zvezdama. Sve da ih skupiš sada u jedan tim teško bi dogurali do plejofa Eurolige. Inače sam simpatisao taj tim, ali bilo je i boljih u Partizanovoj istoriji, a suludo ih je porediti sa '88 ekipom.

koma

pre 6 godina

Najveci utisak tog tima KKP '12 mi je da SVI imaju (vece ili manje) probleme sa ledjima tokom karijere.
Drugo, jeste to bila najtalentovanija ekipa dugo unazad. DV je okupio najvece talente iz regiona i sire, mnogi su bili vec draftovani ili im predvidjan draft ali malo ko je stvarno uspeo i napredovao kako se ocekivalo. Bogdan, Lovernj, i donekle Bertans svega. Gagi, Vesterman, Lucic postali evropski prosek, a predvidjano im dosta vise. Kao i Musliju i Milutinovu, koji su tek ove godine nesto pokazali ali na nivou drugih centara. Cakarevic, Djekic propali nacisto. Gagic i Gordic ostali nivo abalige.
Tako da kad se pogleda iz drugog ugla, velika vecina nije ostvarila predvidjene karijere, koje su im cak limitirane zbog problemima sa ledjima.

Ray Donovan

pre 6 godina

Piše na kraju vesti da ce se priključiti reprezentaciji. Da li ste svi procitali tekst do kraja ili vam je pozlilo kad ste pomislili da ce covek da se obezbedi potencijalnim ugovorom sledeće godine pa niste dalje ni citali.

beka

pre 6 godina

ne znam koi novinar iskopa ovu informaciju. Milutinov je bio i ostao treci centar olimpiakosa, igrom slucaja mu se otvorilo u zadnjem trenutku pred otkaz da se povredi prvi centar a tokom sezone kuburio sa povredom i drugi i tako menadzer milutinova napisa ove divne rijeci.

infoo

pre 6 godina

samo petice u nba i mogu da uspeju.nba nije sto je bio. nekad je divac namudrivso seka; a taj sek bi brisao patos bobijem jokicem i nikolom.

Shabalala

pre 6 godina

Ljudi ocigledno ne kapiraju da Oldridzu, Grinu i Geju isticu ugovori i da ce verovatno da promene klub.. Kao sto i jeste praksa u NBA.

koma

pre 6 godina

@(DG, 17. jul 2017 18:22)
Pod prosecan evropski igrac sam mislio na prosecnog EK ili EL igraca, bez znacajnije uloge i ucinka. Ne na Miljenovica :S
Lucic, Vesterman, Dragan su imali isti ili bolji ucinak i ulogu u Partizanu u EL nego sto su do sad imali u svojim klubovima koji su slabiji od KKP tada, znaci karijera im je stagnirala ili u padu cak.
Bertans je dosao kao ne kao 6-7. igrac Olimpije nego je otet od raspale Olimpije kao draftovan igrac SA i najperspektivniji letonski i igrac slovenacke lige sa 18god, igrao EL te sezone. Vesterman bio najtalentovaniji igrac francuske lige. Lovernj osvojio duplu krunu u FRA sa Salonom sa solidnom ulogom u timu, a imao odlicne brojke na malu minutazu u Valensiji odakle je dosao. Cakarevic MVP domace lige. Dragan najbolji igrac i strelac Radnickog. Musli godinama dominirao mladje kategorije, najveci talenat Evrope svojevremeno...
Da, izgleda si u pravu kad rece: "To su u trenutku dolaska bili prosecni igraci, sa talentom koji je dule osetio!".

vikhorov

pre 6 godina

Karijeru je poceo u KK Kadet iz Novog Sada gde je igrao i trenirao minimum 5 godina, ako ne i vise.
Zasto se ceo zivot zaboravljaju "mali" klubovi kada se pise karijera igraca ???
Tako je i sa masom igraca.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (istina, 17. jul 2017 15:17)

Gde su igrali najbolji americki igraci pre NBA ili NCAA...niko pojma nema niti to ko spominje tamo. Za svakog se zna na kojem je univerzitetu igrao, a gde je igrao pre toga..to je nebitno...a na koledzima su igraci izmedju 18 i 23 godine. Cak se malo zna gde su igrali lebron, Brajant, Garnet i ostali koji su u NBA dosli direktno iz srednje skole.

Nex

pre 6 godina

(wuk, 17. jul 2017 15:31)
Da,resice se Oldridza iz nekoliko razloga.Pre svega,covek je veoma lose odigrao seriju protiv GS,a nakon povrede Lenarda imao je priliku da se istakne kao glavni igrac.Potpuno je razocarao i to su rekli Greg Popovic i GM.Drugo,covek ima visok ugovor i za te pare nije doneo timu ono sto se od njega ocekivalo jer je doveden kao superstar.Trece,prica se da je i on nezadovoljan u SA,tako da nije nerealno da ode iz tima

Poreskinja sa Dedinja

pre 6 godina

Naravno da mu svi ljudi dobre volje žele sve najbolje.
No me brinu ovi muški poreznici. Obogatiće se tamo, a-hmm.
Naime, kome bre ovi talentovani košarkaši, rukometaši, odbojkaši, vaterpolisti i ostali plaćaju porez - Srbiji, a?

Uros Djurdjevic Prejaki #32

pre 6 godina

Oldridz i Gej su dobri igraci,ja bih pustio Millsa,Mareja i Tijaga Splitera tu su sve igraci u rotaciji.Njih trojicu trejdovati za Dzonija Milutinova.Moze i Kahwija Leonarda.

Stomak

pre 6 godina

Ako mu nisu dali 4,5 miliona za 3 sezone, to sigurno nije zato sto planiraju da mu dogodine daju vise, vec zato sto im ne treba.

Uros Djurdjevic Prejaki #32

pre 6 godina

Milutine care dodji u San Antonio.Cekamo te majstore.Uz Parkera,Leonarda,Millsa i Dzinobilija moze mnogo da nauci.Ako nam dodje jos neki superstar poput Hardena,Vestbruka ili Grifina bice to mocna ekipica kadra da osvoji peti prsten u istoriji slavne fransize.Treba predloziti Gregu da dogodine kupi Lovernja od Memfisa.Damo Millsa ili Mareja (a moze i obojicu) za brata Zoa.

hbob

pre 6 godina

Ako ne šutira trojke ili ne igra odbranu ili nije Jokić, nema ni potrebe da odlazi. Tržište centara u NBA je sve manje i manje se plaća. Primeri Alex Len i Plumlee iz Denvera.

Ivan kg

pre 6 godina

Dusko Vujosevic- covek koji skoluje igrace za San Antonio i velikog Grega Popovica (Bertans, Lovernj, Milutinov). Ali sad' ce da se jave veci "strucnjaci" od njega.

Shearer

pre 6 godina

Izuzetan napredak u igri Milutinova viđen je prethodne sezone i čini mi se da je sada mnogo pokretljiviji i bolji u odbrani. Mnogo je kvalitetniji i bolji igrač od Bobija Marjanovića i to će se uskoro videti.

macak

pre 6 godina

on u nba moze da ima 5-6 minuta i to samo na nebitnim utakmicama.. Takvi igraci tamo ne uspevaju.. Pa Bobi Marjanovic, koji je isti tip igraca, a bolji je bar 2 puta od Milutinova ne moze da dobije sansu

DG

pre 6 godina

Da dopunim jedan od komentara. Partizan 2012/13

Vesterman cska
Bogdanovic sakramento
Milosavljevic unikaha
Bertans san antonio
Lucic bajern
Lovern cikago
Milutinov olimpijakos
Musli unikaha

Pored njih jos gordic gagic koji imaju solidne role, jedino je cakarevic zastao ali o on solidan prvoligaski igrac, i bane djekic.
Ali ovih 8 igraca! Pogledajte ovo! Bravo Dusko legendo!
Kada je vujosevic pricao te 2012. godine da je ovo najtelontovaniji tim partizana od 1988. Svi su se smejali, bukvalno. Secam se i onog poraza u derbiju posle bamberga... trojke u zadru... ispadanja iz EL u bambergu. Voleo bih da ovo objave nasi mediji, sa ove vremenske distance, procitaju tekstove novinske iz decembra 2012. da pogledaju svi lepo i da shvate koji je vizionar i koji je vrhunski trener dusko vujosevic

koma

pre 6 godina

Najveci utisak tog tima KKP '12 mi je da SVI imaju (vece ili manje) probleme sa ledjima tokom karijere.
Drugo, jeste to bila najtalentovanija ekipa dugo unazad. DV je okupio najvece talente iz regiona i sire, mnogi su bili vec draftovani ili im predvidjan draft ali malo ko je stvarno uspeo i napredovao kako se ocekivalo. Bogdan, Lovernj, i donekle Bertans svega. Gagi, Vesterman, Lucic postali evropski prosek, a predvidjano im dosta vise. Kao i Musliju i Milutinovu, koji su tek ove godine nesto pokazali ali na nivou drugih centara. Cakarevic, Djekic propali nacisto. Gagic i Gordic ostali nivo abalige.
Tako da kad se pogleda iz drugog ugla, velika vecina nije ostvarila predvidjene karijere, koje su im cak limitirane zbog problemima sa ledjima.

Poreskinja sa Dedinja

pre 6 godina

Naravno da mu svi ljudi dobre volje žele sve najbolje.
No me brinu ovi muški poreznici. Obogatiće se tamo, a-hmm.
Naime, kome bre ovi talentovani košarkaši, rukometaši, odbojkaši, vaterpolisti i ostali plaćaju porez - Srbiji, a?

Jim Beam

pre 6 godina

@DG
Izuzev Bogdanovića, i možda za koju godinu Milutinova kada sazri, nijedan od tih igrača ne može biti nosioc igre ni u jednom euroligaškom timu. Svi oni imaju neke epizodne ili "specijalne" uloge u svojim NBA ili euroligaškim timovima i mnogo im fali da bi ih nazvali kompletnim igračima ili zvezdama. Sve da ih skupiš sada u jedan tim teško bi dogurali do plejofa Eurolige. Inače sam simpatisao taj tim, ali bilo je i boljih u Partizanovoj istoriji, a suludo ih je porediti sa '88 ekipom.

istina

pre 6 godina

Karijeru je poceo u KK Kadet iz Novog Sada gde je igrao i trenirao minimum 5 godina, ako ne i vise.
Zasto se ceo zivot zaboravljaju "mali" klubovi kada se pise karijera igraca ???
Tako je i sa masom igraca.

Toxi

pre 6 godina

Ko sve danas ne moze da igra u Nba... 
Pogotovo na poziciji centra... 
Strasno...
(Parter B, 17. jul 2017 15:11)

Pa što ne igraš i ti? Ili ti je ispod časti kad vidiš ko sve igra.

beka

pre 6 godina

ne znam koi novinar iskopa ovu informaciju. Milutinov je bio i ostao treci centar olimpiakosa, igrom slucaja mu se otvorilo u zadnjem trenutku pred otkaz da se povredi prvi centar a tokom sezone kuburio sa povredom i drugi i tako menadzer milutinova napisa ove divne rijeci.

DG

pre 6 godina

@Jim Beam
Ne slazem se sa tobom, jer da je taj tim ostao na okupu godinu dana vise, konkretno da lucic nije prodat i da se nisu ispovredjivali prvo bertans na kraju plejof serije, a onda u toku godine milosavljevic i vesterman, a na kraju i luciceva zamena kinsi, partizan bi bio kandidat za F4 te godine sigurno. To se najbolje videlo u plejofu 2012-13 kada je tada poprilicno jaka zvezda samlevena sa puno samopouzdanja. Tim je sazreo potpuno u toku proleca 2013. I bio spreman za velike domete u EL. Cak i bez lucica i bertansa sa kinsijem smo delovali izuzetno dobro do onih povreda i onog mucnog perioda koji se tada izdesavao. Steta za taj tim jer je mogao mnogo u sezoni 2013-14 u to sam siguran. Svi ti igraci bi bili jos bolji da su odigrali tu kljucnu sezonu u njihovom razvoju. Pa bogdanovic je bas tada postao pravi igrac! Sigurno da to nisu sve vrhunski asovi, ali da se taj tim danas sklopi u partizanu konkretno, oni bi otisli na F4 u ovakvoj EL bez ikakvih problema. Tim kao grom jak! Pozdrav svima.

DG

pre 6 godina

@koma
Pa zar je moguce da neko ocekuje od selektiranog tima od 12 igraca da svi postanu zvezde?! Evropski prosek ne moze da bude igrac koji igra evroligu godinama! To je vrhunski nivo evropske kosarke! Prosek je npr. Miljenovic, solidan klupski igrac koji igra za paok, a od njega se ocekivalo mnogo mnogo vise. Od svih tih igraca iz sezone 2012-13, jedino je vesterman dosao sa nekim pedigreom jer je zeleo da radi sa kim? Sa vujosevicem! Delimicno je i musli tako dosao, koji je pokusavao da se vrati sa stranputice. Lucic je timski igrac koji je stasavao u partizanu, gagi takodje, dosao iz radnickog kao 3. Igrac petorke, nista konkretno, bogdanovic dosao sa 17g kao talentovan igrac i camio na klupi dve godine kod vlade jovanovica, to mnogi zaboravljaju. Milutinov decko dobio sansu da igra evroligu sa 17.god?! Gde to ima? Zvezda neuporedivo talentovanijim igracima od njega ne daje sansu ni sa 19-20. Pricati o lovernju je suvisno. Covek niotkuda postao nba igrac. Dule ga stvorio. Bertans? Dosao iz olimpije koja se raspala gde je bio 6-7 igrac. To su u trenutku dolaska bili prosecni igraci, sa talentom koji je dule osetio! To moze da bude prava definicija. Tek iz partizana i posle toga su svi oni otisli na draft i jake evropske klubove

Uros Djurdjevic Prejaki #32

pre 6 godina

Milutine care dodji u San Antonio.Cekamo te majstore.Uz Parkera,Leonarda,Millsa i Dzinobilija moze mnogo da nauci.Ako nam dodje jos neki superstar poput Hardena,Vestbruka ili Grifina bice to mocna ekipica kadra da osvoji peti prsten u istoriji slavne fransize.Treba predloziti Gregu da dogodine kupi Lovernja od Memfisa.Damo Millsa ili Mareja (a moze i obojicu) za brata Zoa.

infoo

pre 6 godina

samo petice u nba i mogu da uspeju.nba nije sto je bio. nekad je divac namudrivso seka; a taj sek bi brisao patos bobijem jokicem i nikolom.

Petar

pre 6 godina

Zasto bi mu ponudili 20 ili 30 milijona kad bi i za 5mio preplivao okean samo da dodje tamo? Ili ce mozda odbiti SAS i ostati za jos mnogo manje pare u Oly zato sto mu malo 5mio i zato sto nije dobio 30? Ne samo on. Ako imas pare ne znaci da jih treba trositi bez razmisljanja.

MilosTOP

pre 6 godina

Jokić, Bjelica, Teodosić, Zagorac, Bogdanović, Marjanović, Milutinov. 7 igrača bože zdravije Srbija ima 2018. + možda neko od mlađih se preseli u NBA.

Powerslave

pre 6 godina

"Sparsi sledećeg leta moći da se reše ogromnog ugovora Lamarkusa Oldridža (22,3 miliona $), te Denija Grina (10) i Rudija Geja (8,8), pa će imati dovoljno prostora da ponude Milutinovu mnogo više novca nego što bi dobio sada."

Al ste ga sročili :D Ispada da jedva čekaju da se reše ove trojice da bi ponudili desetine miliona moćnom Milutinovu.

nislija

pre 6 godina

Koliko je samo napredovao Milutinov, setite se poslednje sezone u Partizanu koliko se popravio i ove sezone je dosta dobar bio. Nikola ima tu snagu, dosta je jak na postu. Osecam da ce ove sezone da eksplodira.

Pera

pre 6 godina

Milutinov 2018. u NBA – umesto 4,5 računa na 25M$????
Jel ovaj novinar placen prema broju klikova na njegove clanke? Pre svega, ne vidim da je Milutinovu iko ponudio bilo sta u vezi NBA, ni poziv za letnju ligu, ni $1, ni ugovor... A glavni razlog sto racuna na 25M$ je sto je San Antonijo ove godine mislio da ne zasluzuje 1,5M$ po sezoni? Molim vas postedite nas tih senzacionalistickih clanaka.
Inace, momku sve najbolje, lepo je napredovao, nek nastavi, zelim mu sve uspehe, ukljucujuci i NBA!

Uros Djurdjevic Prejaki #32

pre 6 godina

Oldridz i Gej su dobri igraci,ja bih pustio Millsa,Mareja i Tijaga Splitera tu su sve igraci u rotaciji.Njih trojicu trejdovati za Dzonija Milutinova.Moze i Kahwija Leonarda.

Mali od Bg

pre 6 godina

@istina

Zato sto se pise o karijeri, znaci o tome gde je igrao kao profesionalac. Karijera je samo ako so placen za ono sto radis. A tesko da ga je taj klub placao kao klinca po nekom ugovoru. Prestanite da skrnavite jezik, zna se sta koja rec znaci.

koma

pre 6 godina

@(DG, 17. jul 2017 18:22)
Pod prosecan evropski igrac sam mislio na prosecnog EK ili EL igraca, bez znacajnije uloge i ucinka. Ne na Miljenovica :S
Lucic, Vesterman, Dragan su imali isti ili bolji ucinak i ulogu u Partizanu u EL nego sto su do sad imali u svojim klubovima koji su slabiji od KKP tada, znaci karijera im je stagnirala ili u padu cak.
Bertans je dosao kao ne kao 6-7. igrac Olimpije nego je otet od raspale Olimpije kao draftovan igrac SA i najperspektivniji letonski i igrac slovenacke lige sa 18god, igrao EL te sezone. Vesterman bio najtalentovaniji igrac francuske lige. Lovernj osvojio duplu krunu u FRA sa Salonom sa solidnom ulogom u timu, a imao odlicne brojke na malu minutazu u Valensiji odakle je dosao. Cakarevic MVP domace lige. Dragan najbolji igrac i strelac Radnickog. Musli godinama dominirao mladje kategorije, najveci talenat Evrope svojevremeno...
Da, izgleda si u pravu kad rece: "To su u trenutku dolaska bili prosecni igraci, sa talentom koji je dule osetio!".

Valjevska podvala

pre 6 godina

zar nije Milutinov opet odbio rep ovog leta da bi trenirao sa San Antoniom?
(keewoo, 17. jul 2017 17:04)

Ne znam odakle novinarima ovo, kad je Sale skratio spisak i kad se videlo da je Milutinov otpao, letnja liga je već bila uveliko počela i ni na jednom spisku igrača San Antonia nije bilo ime Nikole Milutinova.

vikhorov

pre 6 godina

Karijeru je poceo u KK Kadet iz Novog Sada gde je igrao i trenirao minimum 5 godina, ako ne i vise.
Zasto se ceo zivot zaboravljaju "mali" klubovi kada se pise karijera igraca ???
Tako je i sa masom igraca.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (istina, 17. jul 2017 15:17)

Gde su igrali najbolji americki igraci pre NBA ili NCAA...niko pojma nema niti to ko spominje tamo. Za svakog se zna na kojem je univerzitetu igrao, a gde je igrao pre toga..to je nebitno...a na koledzima su igraci izmedju 18 i 23 godine. Cak se malo zna gde su igrali lebron, Brajant, Garnet i ostali koji su u NBA dosli direktno iz srednje skole.

Ray Donovan

pre 6 godina

Piše na kraju vesti da ce se priključiti reprezentaciji. Da li ste svi procitali tekst do kraja ili vam je pozlilo kad ste pomislili da ce covek da se obezbedi potencijalnim ugovorom sledeće godine pa niste dalje ni citali.

Nex

pre 6 godina

(wuk, 17. jul 2017 15:31)
Da,resice se Oldridza iz nekoliko razloga.Pre svega,covek je veoma lose odigrao seriju protiv GS,a nakon povrede Lenarda imao je priliku da se istakne kao glavni igrac.Potpuno je razocarao i to su rekli Greg Popovic i GM.Drugo,covek ima visok ugovor i za te pare nije doneo timu ono sto se od njega ocekivalo jer je doveden kao superstar.Trece,prica se da je i on nezadovoljan u SA,tako da nije nerealno da ode iz tima

Shabalala

pre 6 godina

Ljudi ocigledno ne kapiraju da Oldridzu, Grinu i Geju isticu ugovori i da ce verovatno da promene klub.. Kao sto i jeste praksa u NBA.

nosi fenjer,navija za fener

pre 6 godina

kažu da će Dangubicu dati 24 miliona dolara po sezoni.
samo da se reše Lenarda.
Svašta ovde može da se pročita.
retko nešto istinito.

Valjevska podvala

pre 6 godina

Piše na kraju vesti da ce se priključiti reprezentaciji. Da li ste svi procitali tekst do kraja ili vam je pozlilo kad ste pomislili da ce covek da se obezbedi potencijalnim ugovorom sledeće godine pa niste dalje ni citali.
(Ray Donovan, 17. jul 2017 18:39)

Ne znam gde će se priključiti kad je otpao sa spiska

Stomak

pre 6 godina

Ako mu nisu dali 4,5 miliona za 3 sezone, to sigurno nije zato sto planiraju da mu dogodine daju vise, vec zato sto im ne treba.