1. ne lupetaj,poenta je sto nisu imali pravo da to ostvare na terenu.Pre majstorice je rukovodstvo aba lige izdalo saopstenje da ce sledece godine iako Karpos pobedi nece ucestvovati vec mzt.
    (sasa, 18. jul 2017 04:01)

    # Link komentara

  2. Umes li ti da citas? Karpos je ulozio 150 000 u vajld-kartu, a za uzvrat mu je obecano ucesce ako opstane. No neko je odlucio da to opovrgne. Daj mi 500 eura i mozes da jedes u mom restoranu svaki dan sta pozelis, a onda posle mesec dana ili dva ti kazem da ipak ne moze. Ocigledno je da sam te u tom slucaju nasamario jer si pojeo obroke za 100 eura.
    Nema ovo veze sa makedonskim Savezom i sampionom.
    (Nidza, 16. jul 2017 22:42)

    A umeš li da čitaš i da rzmišljaš malo o tome?Karpoš je platio 150 000e ali samo za tu jednu sezonu a ostao bi i dalje član,samo da je pobedio MZT u nacionalnom šampionatu jer ono određuje klub za narednu sezonu u Aba ligi.Nije moguće sa samo 150 000e da se kupi doživotno učešće,kao što upoređuješ jedenje u tvom restoranu.Ti bi dao nekom da jede za 500e čitav život jel da ili bi mu odredio rok do kada može?
    (Logično, 18. jul 2017 02:07)

    # Link komentara

  3. Deluje kao da se niko nije potrudio da procita pravilnik ABA lige. Ajde sto uglavnom ozlojedjeni navijaci Partizana to nisu ucinili, ali za neverovati je da to nisu uradili ni zvanicnici Karposa. To sto neko nije zavrsio na poslednjem mestu to iskljucivo znaci da kroz nacionalno prvenstvo moze da izbori plasman u ABA ligu. Ako to ne uradi kroz nacionalno prvenstvo, jednostavno ne moze naredne godine da igra ABA ligu sve i da je osvoji. Nisu oni ni prvi ni poslednji koji su platili kotizaciju za valjd kartu, koja vazi iskljucivo za tu sezonu. Sta je trebalo da izbace MZT ili neki drugi klub koji je na terenu ostvario pravo, da bi pomenuta gospoda igrala i ove godine.
    (Vladan R, 17. jul 2017 22:56)

    # Link komentara

  4. @smaraci bez mozga

    Koga briga sta je patlidžan radio ove godine. Karpos nije bio prvak FYROM. Nije svaka vest o kosarci poziv da izlijete sve svoje frustracije. Da, znamo da ste frustrirani, da, zao nam je, mi ne volimo da ljudi pate, ali zaista ne morate da se javljate svaki dan, u svim novinama, na svakoj vesti. Gubite fokus...uskoro vam necemo verovati da vas iskreno boli sunovrat JSD, mislice ljudi da ste prosto mazohisti koji vole da gnjecaju svoj zulj, i to u javnosti
    (Aleksa, 17. jul 2017 22:21)

    # Link komentara

  5. @Spin Aleksa .Kada Crvena zvezda nije izborila ABA ligu fuzionisala se sa FMP-om.Dok je Radnicki Novi sad preuzeo ime FMP-a i preskocio jedan rang.Kada po pravilima ABA lige pobednik regularnog dela lige Igokea i pobednik plej ofa Partizan koji su trebali igrati evroligu, nije im dozvoljeno.Ubacili su Covicev tim koji je trebao ispasti od Radnickog iz Kragujevca u polufinalu,ali im sudije nisu dozvolile.I godinu dana kasnije ispadaju u polufinalu od Cibone i opet igraju evroligu.Sada Covic ima dva kluba u istoj ligi????Znaci sto vazi za Karpos NE VAZI ZA COVICEVE TIMOVE.TAKVU KOMEDIJU MOZETE IMATI SAMO NA BALKANU.
    (sale, 17. jul 2017 17:32)

    # Link komentara

  6. @Aleksa Partizan je bio drugi u KLS.Da je FMP-2 osvojio titulu ok.Titulu je osvojio FMP-1.Zasto je FMP-1 igrao evroligu kada ga je izbacila Cibona?A drugo da je takva tvoja racunica onda bi evroligu igrali Real i Valensija, iz Italije Venecija i Avelino itd.Zato Partizan igra uleb a FMp 2 ce igrati Fibinu EL.A trece FMP 2 NE SME IGRATI ABA LIGU ZBOG REGULARNOSTI.TAJ TIM NE SME IGRATI NI KLS
    (tito partija zvezdina armija, 17. jul 2017 17:21)

    # Link komentara

  7. Sta reci (o O.Dedicu) a ne zaplakati, ali ova izjava je "In medias res"!
    (Vat, 17. jul 2017 16:42)

    # Link komentara

  8. Totalna glupost da je FMP trebao ispasti iz lige zbog nedostatka kvaliteta. Da je Karpos imao Boldena,Radanova,Davidovca... Bili bi prvi u Makedoniji
    (karterb, 17. jul 2017 12:18)

    # Link komentara

  9. O čemu vi to?

    Pa sasvim su jasna pravila da drugoplasirani iz državnih liga Mkd, BiH i Cg, trećeplasirani iz Slo i Cro i četvrtoplasirani iz Sr ukoliko žele da igraju ABU plaćaju kotizaciju 150 000 e.
    Mega je prve godine platila, a kad Voša nije imala da plati upao Kg, a kasnije Metalac i prošle sezone FMP. Plaća se za tu jednu sezonu, a za sledeću, opet prema plasmanu.
    Mkd je plaćala kotizaciju za to drugo mesto, kao i Sr za četvrto.
    Mkd je izgubila drugo a Slo treće direktno mesto prema plasmanu i rejting listi država, a Sr je dobila besplatno 4. mesto. Nema tu nikakve prevare, sve je jasno i unapred poznato.
    Sokol sada mora da se pravda svojim investitorima za poraz od MZT-a u finalu Mk, i gubitak direktnog plasmana u ABU, zato besni, spinuje, laže i vređa. Niko ga ne tera da učestvuje, sami su se gurali da uđu. I sada bi oni platili da mogu da uđu, ali su prsli od MZT pa ne mogu.
    (SrbEUin, 17. jul 2017 11:14)

    # Link komentara

  10. Pare bre...gde su pare?
     (Jalijaš, 17. jul 2017 10:37)

    # Link komentara

  11. Nikakav problem. Evo mi Cigani se slažemo da svi imaju jednak tretman. Znači 6 republika po dve ekipe čini tih 12 ekipa. Iz Srbije idu Zvezda i FMP, shodno plasmanu u domaćoj ligi. Partizan i Mega u ABA 2 ligu. Može? Dogovoreno...
    (NoName, 16. jul 2017 22:50)
    Partizan je igrao play off Aba lige ove sezone.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Sale, 17. jul 2017 08:14) # Link komentara

    Срећа па и даље рачунате да правила за вас (и даље) не важе. Учешће у АБА лиги се осваја пласманом у националним првенствима. Да је Звезда била 5 у КСЈ, не би учествовала ове сезоне, без обзира на то што смо шампиони АБА.
    (Aleksa, 17. jul 2017 10:29)

    # Link komentara

  12. Gde su pare ??
     (BGD, 17. jul 2017 09:41)

    # Link komentara

  13. Svaka ti je ka Njegoševa...
     (MareNiš, 17. jul 2017 09:24)

    # Link komentara

  14. Nikakav problem. Evo mi Cigani se slažemo da svi imaju jednak tretman. Znači 6 republika po dve ekipe čini tih 12 ekipa. Iz Srbije idu Zvezda i FMP, shodno plasmanu u domaćoj ligi. Partizan i Mega u ABA 2 ligu. Može? Dogovoreno...
    (NoName, 16. jul 2017 22:50)
    Partizan je igrao play off Aba lige ove sezone.
     (Sale, 17. jul 2017 08:14)

    # Link komentara

  15. Zvezdinu legendu gospodina Covica neko vredjao??
    Ma to nije moguce,takva dobrica to sigurno nicim nije zasluzila
    (Ko o cemu.., 17. jul 2017 07:59)

    # Link komentara

  16. Umes li ti da citas? Karpos je ulozio 150 000 u vajld-kartu, a za uzvrat mu je obecano ucesce ako opstane. No neko je odlucio da to opovrgne. Daj mi 500 eura i mozes da jedes u mom restoranu svaki dan sta pozelis, a onda posle mesec dana ili dva ti kazem da ipak ne moze. Ocigledno je da sam te u tom slucaju nasamario jer si pojeo obroke za 100 eura.
    Nema ovo veze sa makedonskim Savezom i sampionom.
    (Nidza, 16. jul 2017 22:42)

    Obecano ucesce? Nista na papiru? Znaci nema dokaza? Mozda Karpos izmislja a?
     (nista o nicemu, 17. jul 2017 07:00)

    # Link komentara

  17. covic nebojsa i terzic zvezdan - zvezdine legende.
    (baki, 16. jul 2017 23:12)

    # Link komentara

  18. @jako i do samog kraja cime ste platili 6miliona eura u prvoj godini uppr??? Ahhahahahaah
     (muamua, 16. jul 2017 23:08)

    # Link komentara

  19. Mozda uprava ABA lige trebalo je da se ugleda na SEHA liga u rukometu gde Makedonci imaju dve ekipe kao i Srbi,a razlika u kvalitetu ekipe je mnogo.Logicno je po ovu formulu u ABA ligi da Makedonci u rukometu imaju vise,a Srbija jedan ili nijedan,ali u svrhu napretka klupskog rukometa ovako je najbolje.U ABA ligi ne gledaju na to nego na licne interese nekih mocnika.
    (Igor, 16. jul 2017 22:19)

    Nikakav problem. Evo mi Cigani se slažemo da svi imaju jednak tretman. Znači 6 republika po dve ekipe čini tih 12 ekipa. Iz Srbije idu Zvezda i FMP, shodno plasmanu u domaćoj ligi. Partizan i Mega u ABA 2 ligu. Može? Dogovoreno...
     (NoName, 16. jul 2017 22:50)

    # Link komentara

  20. Mr Karpos, wild card je za 16/17 i ta sezona je gotova. Mzt je uzeo titula u MK zato oni igraju Aba 17/18. Sve jasno, niste prvaci vase drzave I nema sto da trazite. Pohvale na uradjeno u 16/17.
    (Fv, 16. jul 2017 22:43)

    # Link komentara

  21. da li je karpos zauzeo mesto u makedonskoj ligi koje je potebno za plasman u aba? nije! dakle?!? sta zele ovakvim saopstenjem osim da lazu kosarkasku javnost.
    (cole, 16. jul 2017 20:52)

    Umes li ti da citas? Karpos je ulozio 150 000 u vajld-kartu, a za uzvrat mu je obecano ucesce ako opstane. No neko je odlucio da to opovrgne. Daj mi 500 eura i mozes da jedes u mom restoranu svaki dan sta pozelis, a onda posle mesec dana ili dva ti kazem da ipak ne moze. Ocigledno je da sam te u tom slucaju nasamario jer si pojeo obroke za 100 eura.
    Nema ovo veze sa makedonskim Savezom i sampionom.
     (Nidza, 16. jul 2017 22:42)

    # Link komentara

  22. Čović Nebojša - legenda Severa!
     (iVar, 16. jul 2017 22:32)

    # Link komentara

  23. Mozda uprava ABA lige trebalo je da se ugleda na SEHA liga u rukometu gde Makedonci imaju dve ekipe kao i Srbi,a razlika u kvalitetu ekipe je mnogo.Logicno je po ovu formulu u ABA ligi da Makedonci u rukometu imaju vise,a Srbija jedan ili nijedan,ali u svrhu napretka klupskog rukometa ovako je najbolje.U ABA ligi ne gledaju na to nego na licne interese nekih mocnika.
    (Igor, 16. jul 2017 22:19)

    # Link komentara

  24. obicna zamena teza. ne znam sta im nije jasno. iz aba se ispada prema plasmanu u toj sezoni, dakle poslednje dve ekipe aba lige, a u nju se plasiraju ekipe prema plasmanu u domacoj ligi. da li je karpos zauzeo mesto u makedonskoj ligi koje je potebno za plasman u aba? nije! dakle?!? sta zele ovakvim saopstenjem osim da lazu kosarkasku javnost.
     (cole, 16. jul 2017 20:52)

    # Link komentara

  25. Sve lepo rece, ali kad pomenu FIBA Ligu Sampiona, ne znam vise sta da mislim...
     (Ivan, 16. jul 2017 20:32)

    # Link komentara

  26. @jako i do samog kraja
    Nije se ugasila? Zasto onda Boldenu na draftexpresu pise da je iz Radnickog a Guduricu iz FMPa, kako to objasnjavas?
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (konstantin, 16. jul 2017 19:40)

    Pa dobro dokle vise da obmanjujete?! Ali to vise govori o tebi i tebi slicnima, zar je mrznja prema Zvezdi veca od morala?
    Sve je u danasnje vreme lako proverljivo, dokle vise takvih komentara?
    Molim redakciju da krene sa zahtevom punog imena i prezimena kao i podacima komentatora na sajtu. Ubice nas mrznja i zavist!!!

    [link]/

    Da stvarno pise FMP, samo se cudno pise kao Crvena Zvezda!
    (Duki, 16. jul 2017 20:30)

    # Link komentara

  27. Cuj ovog "kvazi predsednika", FMP trebao da ispadne?! Pa taj isti FMP vas "oprao" sa 30 razlike..
     (Komunalac, 16. jul 2017 20:12)

    # Link komentara

  28. @jako i do samog kraja
    Nije se ugasila? Zasto onda Boldenu na draftexpresu pise da je iz Radnickog a Guduricu iz FMPa, kako to objasnjavas?
    (konstantin, 16. jul 2017 19:40)

    Kako te ne mrzi da izmisljas ove stvari?
     (nista o nicemu, 16. jul 2017 20:11)

    # Link komentara

  29. Sve rečeno!
     (čika Boki, 16. jul 2017 20:10)

    # Link komentara

  30. Čović je dobar i pošten sportski radnik.
    (Zvezdan Terzić, 16. jul 2017 20:06)

    # Link komentara

  31. Misa- Uopšte nisi u pravu, stvarno ne znam kako vas ne mrzi da pišete toliko lazi. Partizan i Igokea su potpisali saradnju dva kluba, i zvali su se Partizan Igokea i Igokea Partizan, a Zvezdu je kupio FMP i onda promenio svoje ime u Zvezda.
     (pedja, 16. jul 2017 20:03)

    # Link komentara

  32. Да ли је реално да клубу који је изборио опстанак у лиги неко великодушно "нуди" да игра другу лигу?

    Разумем да је можда било промене система такмичења па да за Карпош у тој новој расподели карата нема места, али овакву бахатост (у виду великодушности) још нисмо видели. Боље да су им рекли не играте јер нема места него овако.
    (Shone, 16. jul 2017 20:02)

    # Link komentara

  33. Zvanični šampion ABA lige 2008 je Partizan Igokea, ne Partizan NIS MTS.
    Saradnju je opisao je Danilović "posmatrajte nas kao jedan klub" ili ti "niko vama ne može da zabrani kako ćete da se zovete".
    (Miša, 16. jul 2017 18:58)

    Taj šampion je bio i još uvek je deo JSD Partizan, za razliku od nekih koji su se pripojili nekom lokalnom prigradskom Sportskom društvu!
    (Vasa, 16. jul 2017 20:01)

    # Link komentara

  34. @@jako i do samog kraja 
    Nije se ugasila? Zasto onda Boldenu na draftexpresu pise da je iz Radnickog a Guduricu iz FMPa, kako to objasnjavas?
    (konstantin, 16. jul 2017 19:40)


    Zato što jedino Partizan Karpoša sokoli....
     (djuro, 16. jul 2017 20:01)

    # Link komentara

  35. U prethodnom statutu je pisalo da dve poslednjeplasirane ekipe ispadaju iz lige i nemaju pravo da se takmice sledece sezone, bez obzira na plasman u domacem prvenstvu. Ne znam da li to pravilo jos vazi.
    (Horezu, 16. jul 2017 19:48)

    # Link komentara

  36. Koliko vidim na utakmicama ABA lige je sve manje i manje publike mislim da to sve govori o kvalitetu same
     (Najboli je opancarev lepak, 16. jul 2017 19:44)

    # Link komentara

  37. @jako i do samog kraja
    Nije se ugasila? Zasto onda Boldenu na draftexpresu pise da je iz Radnickog a Guduricu iz FMPa, kako to objasnjavas?
     (konstantin, 16. jul 2017 19:40)

    # Link komentara

  38. Covicu doktore! Puna podrška iz Bele loze!
    (Djomla, 16. jul 2017 19:37)

    # Link komentara

  39. Zvanični šampion ABA lige 2008 je Partizan Igokea, ne Partizan NIS MTS.
    Saradnju je opisao je Danilović "posmatrajte nas kao jedan klub" ili ti "niko vama ne može da zabrani kako ćete da se zovete".
    (Miša, 16. jul 2017 18:58)

    # Link komentara

  40. Ништа не боли толико као истина! Жалосно је то што све мање њих сме да је каже!
     (цврц милојка, 16. jul 2017 18:57)

    # Link komentara

  41. @istina, nije se ugasio, znam da bi voleli.
    Dug od 16 miliona je napumpan i nerealan, prale su se pare preko kluba instaliranih lopovčina koji su nagrađeni posle ``obavljenog posla``. Znamo imena da ne širim dalje. Vraćeno je 6 miliona čistog novca, zarađenog počev od 2011, prihodi kluba i delom sponzori. Imaš javne izveštaje.
    Taj spin oko naprasnog brisanja duga je kreirao Tegi koji priča za sebe. Deo je otpisivan obostranom nagodbom gde je Đilas najviše pomogao. Pričam o privatnim poveriocima. Svi porezi su plaćeni do danas, država oštećena nije. Naravno da je KKP prevario, što višegodišnjim neplaćanjem poreza, što obeštećenja klubovima, direktno je ugašena KK Vojvodina jer nikad nije dobila za Tepića 200k. Hemofarm i Milutinov ,Čakarević, Milosavljević Radnički Kg itd.
     (jako i do samog kraja, 16. jul 2017 18:30)

    # Link komentara

  42. A kada je Dzomba bio predsednik fk Hajduka iz Kule i član upravnog odbora fk partizan??? To partizanovcima nije smetalo...
     (tassotty, 16. jul 2017 18:28)

    # Link komentara

  43. Pa kako se usuđuješ na legendu?! Sada ćete igrati u trećoj ABA ligi i zabranjena su vam doveka ULEB takmičenja.
     (hope, 16. jul 2017 18:20)

    # Link komentara

  44. (hajduk stanko, 16. jul 2017 15:05)

    Tačno da je bio pokraden dvaput protiv Partizana, ali stvar je u tome da se mesto dobija plasmanom u domaćoj ligi.
     (bobo mk, 16. jul 2017 18:18)

    # Link komentara

  45. Kakva logika, majko mila!? Šta vredi partizanu što je dogurao čak do 3. mesta u ABA ligi, kad je izgubio sve mečeve koji su bili bitni - polufinale od Cedevite u ABA, polufinale srpske lige od FMP i finale kupa od Zvezde. Odakle partizanu pravo da igra u ABA ligi ove sezone (ili u Evrokupu), kada nije uradio ništa?
    (ja, 16. jul 2017 15:48)

    A kakve to veze ima? Plasmane u ABA i Evrokup je izborio usavsi u polufinale. sasvim legalno, ne razumem o cemu pricas
     (gosa, 16. jul 2017 18:08)

    # Link komentara

  46. Da se zapamtili sta je Vujosevic nedavno pricao i iznosio u javnost, ne bi se sada iscudjavali, sada ste videli ko je i sta je.
    (saca, 16. jul 2017 18:08)

    # Link komentara

  47. A koja je to liga "prirodna" ako je ova veštačka? Plus priznaj da nisi nimalo razmislio o tom argumentu da je silom stvorena - pa vaš Karpoš ovde kuka zato što HOĆE DA UĐE u tu veštačku ligu, a ne zato što hoće da pobegne iz nje...
    (ja, 16. jul 2017 16:08)

    Srpska, Hrvatska, Crnogorska.... su prirodne. Cega je ABA liga?
    ABA je vestacka liga nepostojece drzave. +unistava domace lige i domacu kosarku.
    Da se ne lazemo, jedino je Srbija u povlascenom polozaju u toj ligi, dok su svi ostai potlaceni i sa njima se radi sta se hoce.
     (kostic153, 16. jul 2017 18:06)

    # Link komentara

  48. a bilo je sve čisto kad su igrali u istoj ligi Partizan i Igokea, jedno vreme čak i uparena imena, imali potpisanu saradnju? Ovde ljudi ili slabo pamte ili još gore, selektivno, pa se onda kuka i morališe po potrebi. Ah ta derviška vremena koferčića i ronhila, duše moje poštene.
    (jako i do samog kraja, 16. jul 2017 17:20)

    Oni su imali potpisanu saradnju. Ovde imas slucaj da se jedan klub ugasio a drugi preuzeo njegovo ime. A onda treci preuzeo ime drugog. Kako to u snovima smes da poistovetis?
    Jel Partizan ikada imao 16 M duga? Jel obrisao taj dug? Jel Partizan prevario i opljackao svoje poverioce?
     (istina, 16. jul 2017 18:00)

    # Link komentara

  49. Crvena Zvezda dovodi Marinkovica iz Partizana ???
     (Nebojsa, 16. jul 2017 17:57)

    # Link komentara

  50. auu al ih nagrdi..
     (racki, 16. jul 2017 17:43)

    # Link komentara

  51. Nalupetao se covek.Verovatno i titilu video
     (Zuja, 16. jul 2017 17:42)

    # Link komentara

  52. Vi ste treci klub u Makedoniji, sta umisljate?
     (Ljubisa livac, 16. jul 2017 17:39)

    # Link komentara

  53. osokolio se ...
    (xxx, 16. jul 2017 17:35)

    # Link komentara

  54. Tako su i Sutjesci uzeli pare i šutnuli je!
     (dovla, 16. jul 2017 17:27)

    # Link komentara

  55. O kom sukobu interesa pričamo, kad znamo i svi znate da su Igokea i Partizan od 2007 - JEDAN KLUB! Po rečima i izjavama, potpisanim ugovorima i ostalim dokazima.
    I to ETO TAKO već deset godina igraju u istoj ligi i niko se ne buni.

    Isto se niko nije bunio kad je isti čovek bio na čelu druga dva kluba, ABA lige, i KSS-a, znači na četiri funkcije. Ali bitno je da je to tada bio čovek PARTIZANA, odnosno Partizana-Igokee-Hemofarma.
    (Mirko, 16. jul 2017 17:24)

    # Link komentara

  56. Vrati pare Covicu
     (Duka, 16. jul 2017 17:22)

    # Link komentara

  57. @Zoran a bilo je sve čisto kad su igrali u istoj ligi Partizan i Igokea, jedno vreme čak i uparena imena, imali potpisanu saradnju? Ovde ljudi ili slabo pamte ili još gore, selektivno, pa se onda kuka i morališe po potrebi. Ah ta derviška vremena koferčića i ronhila, duše moje poštene.
     (jako i do samog kraja, 16. jul 2017 17:20)

    # Link komentara

  58. Ako jos niste shvatili, a verovatno niste mada ne treba neka posebna pamet za to, zapitajte se zasto je vas doskorasnji igrac pri dolasku napisao da mu je drago sto je stigao u crvena zvezda fmp, kada je masa pantera ostavljala komentare tipa nemoj pisati ta dva kluba zajedno mi smo samo cz? Kasnije je i nastupao za fmp. Ubedjivali ste sirotog coveka gde igra. :-) Carevi!
     (Yarilo, 16. jul 2017 17:19)

    # Link komentara

  59. Hehehe, sad će i Ex-Yu da upozna Čovića.
     (Šruder protiv Šredera, 16. jul 2017 17:18)

    # Link komentara

  60. @Batko

    Ipak se ovde radi i o vlasniku kk fmp i kk radnicki basket koji ima 2 svoja kluba u jednoj ligi. Kao kad bi Teleoptik i Partizan igrali u jsl. Tako da citaoci verovatno dozivljavaju transfer blama citajuci tvoj komentar. Al nisi ni ti kriv, dusa, sta ces.. :-(
     (Yarilo, 16. jul 2017 17:14)

    # Link komentara

  61. dabome, 16. jul 2017 15:57
    Pitanje gde je zamrznuti klub izborio pravo takmicenja? Samo kod nas možeš duplom promenom imena i prezimena nastavis kontinuitet. Recimo ako Novak Đoković promeni ime u Novak Đoković telekom
    pa ja promenim ime u Novak Đoković pa on promeni u Pera Perić a ja u Novak Đoković telekom po tebi znavi da sam ja 4. na atp listi
    Pogledaj malo APR i promenu naziva KkCrvena zvezda i ILR
     (Zoran, 16. jul 2017 16:58)

    # Link komentara

  62. Svaka cast sve ste jasno i iskreno rekli na zalost u mom Partizanu vladaju sns poltroni pa oni to sto ste vi rekli ni u ludilu ne smeju da kazu
     (Lepi, 16. jul 2017 16:57)

    # Link komentara

  63. Apsolutno nije vredjao, lepo je rekao. Da li je realno da ligu vodi covek koji je predsednik ne jednog, nego dva kluba? To nema nigde...
    (el_kiddo, 16. jul 2017 16:07)

    Vi koji pratite košarku više od 5 godina, kažite mi koji je čovek ISTOVREMENO bio preCednik KSS, preCednik ili član UO KKP Igokea i vlasnik ili direktor KK Hemofarm ?
    (dralle, 16. jul 2017 16:56)

    # Link komentara

  64. Prvo ova aba iliga nije u vlasništvu kao ona predhodna. Činjenica je da u svakom sportu gde je iole ozbljna organizacija dva povezana kluba ne mogu biti u istom takmičenju. Zamislite da u La ligu udju Real B, Barsa B, Atletiko B.... To je moguce samo u Aba i Kls ligi gde se za sve pita mali čovek sa velikom tašnom. Kakve on ima veze sa uspehom 95 i 96 smešno
     (Zoran, 16. jul 2017 16:54)

    # Link komentara

  65. Mislio sam da niko ne moze brukati partizanovce vise nego oni sebe same, kad ono glasnogovornik iznice.
    (decki preseljeni od osnivaca, 16. jul 2017 16:41)

    # Link komentara

  66. Dinamik
    @Nolan

    Sta Dinamik? Ti to zbog fmpa?
     (Duka, 16. jul 2017 16:39)

    # Link komentara

  67. Mali čovek sa velikom torbom.
    (Corto, 16. jul 2017 14:43)
    Ko? ivica? On je imao kofer a ne torbu !
    (lilly alen, 16. jul 2017 16:21)

    # Link komentara

  68. @ (Vuk, 16. jul 2017 14:38)

    Xxxaxxaxxxxa, koja ste vi smejurija, čoveče!? Pa do juče su Lorbek i Lisac bili grobari srpske košarke koji su ucenili partizan da uđe u ABA ligu! Nije bilo dana da ih dulo nije najstrašnije prozivao, a sad su vam ONI dobri? Tvoje konstatacije o KLS su dobre i sreća da ste konačno počeli da uviđate šta je vaš mag uradio od naše košarke. Što se Čovića tiče - voli čovek da se pita, jer kad god se on pitao, odlučivao je u interesu srpske košarke (ne zaboravite da je on bio predsednik KSJ 95-97 kada smo se vratili na velika vrata u svetsku košarku), a to da se trpa, pa i ne trpa se - kad su najureni Lorbek i Lisac, klubovi su dogovorili da krene rotacija na vrhu lige, kako bi se svi izmenjali na mestu predsednika. Prvo je tu ulogu preuzela Zvezda kao 3-struki uzastopni šampion i najbolji klub lige. Sledeća će da bude Cedevita, pa Olimpija (verovatno), a doći će i partizan na red...
     (ja, 16. jul 2017 16:19)

    # Link komentara

  69. Njega UDBA ne moze da uplasi. Bravo majstore.
     (Xman, 16. jul 2017 16:18)

    # Link komentara

  70. @@@
    Karpos je zrtva smanjenja lige zbog pregustog rasporeda. Jeste Covic to pokrenuo, ali na zahtev samih igraca. Raspored stvarno nije bio human, a smanjenjem lige sada ce biti 4 utakmice manje. Otpali su jedan makedonski i jedan slovenacki klub. Desilo se da iz Makedonije to bude Karpos. Njima je verovatno tesko, ali tako je moralo da bude da igraci ne bi postali invalidi.
    (istina, 16. jul 2017 12:05)

    Sto Karpos? Ko je bio pretposlednji u ligi? FMP? MEGA?
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (jovan, 16. jul 2017 12:27)

    A zašto se malo ne INFORMIŠEŠ ? najlakše je Pljuvati.

    - poslednji su bili KRKA i MZT
    - znači SLO i MK gube po JEDNOG PREDSTAVNIKA u ABA
    - MZT pobedio KARPOŠ u Finalu PleyOffa MK

    Rezultat: MZT je MK predstavnik u ABA ...

    Šta je tu Čudno !!! ... Osim što Niko nema pojma o Pravilima, ali ste svi Stručnjaci da Pljujete !!!
    (Miro, 16. jul 2017 16:17)

    # Link komentara

  71. @ (Kim Jong, 16. jul 2017 13:57)

    A koja je to liga "prirodna" ako je ova veštačka? Plus priznaj da nisi nimalo razmislio o tom argumentu da je silom stvorena - pa vaš Karpoš ovde kuka zato što HOĆE DA UĐE u tu veštačku ligu, a ne zato što hoće da pobegne iz nje...
     (ja, 16. jul 2017 16:08)

    # Link komentara

  72. "Govorili su nam da ćemo igrati u ABA ligi ako ne ispadnemo, ali sada vidim da je to bila prevara, da je njihov cilj bio samo da uzmu pare i da nas šutnu итд."

    Кључна реченица.
     (Јабучило, 16. jul 2017 16:07)

    # Link komentara

  73. Apsolutno nije vredjao, lepo je rekao. Da li je realno da ligu vodi covek koji je predsednik ne jednog, nego dva kluba? To nema nigde...
     (el_kiddo, 16. jul 2017 16:07)

    # Link komentara

  74. Nikog u ovoj ligi nisu sudije oštetile kao Zvezdu. Radonjić kao najkulturniji trener Evrolige je dobijao na svakoj utakmici tehničku a najbolji defanzivci Evrope Dženkins i Lazić su dobijali po 5 ličnih za 10 minuta. Ne znam samo kakve veze ima Čović sa tim što su vlasnici lige (Slovenci i Hrvati) naplatili vajld kartu Karpošu? A ove godine je predsednik jer svake godine bude iz sledećeg kluba po abecednom redu. Jel će pričati tako kad dođe na red partizan ili Karpoš? Ovo za plejof da je trebao Karpoš to znači direktno kaže da je partizan nelegalno uguran u plejof umesto njih? Jer sigurno ne misli na Zvezdu koja je zasluženo domininanto prva. A pazi samo ove partizanovce kojima Čović naneo traume za ceo život pa podržavaju svakog ko ga kritikuje (iako on nema veze sa tom vajld kartom).
     (jel vas mnogo boli uspeh Zvezde?, 16. jul 2017 16:02)

    # Link komentara

  75. "...Није тачно ни мало да је Човић председник и ККЦз, и Фмп, он је искључиво председник КК Цз, и то у континуитету још од 2011 г. А од 1975 је оснивач и власник КК Фмп.Који сукоб и чијих интереса!?Фмп је филијала Звездина, нисам нигде чуо да су филијасле забрањене, а то што играју у исто такмичење,људи су на паркету то издејствовали нико им није поклонио!!!..." @KK Cz velikan
    Da li je moguce da neko pri cistoj svesti i zdravoj pameti ostavi ovakav komentar?
    (dabome, 16. jul 2017 15:57)

    # Link komentara

  76. Ko zeli da razume, shvatice to lako! Ko ne zeli, moze da se solidarise sa doticnim koliko hoce...
    - ABA liga ce od ove sezone imati manje ucesnika! Jedno mesto je izgubila MKD! Tako da je jedino mesto ostavljeno za kosarkaski klub iz MKD! Sampion MKD je MZT koji je u finalu dobio klub doticnog sa 3:2! Tako da ce to jedino mesto u ABA ligi popuniti MZT! Klub doticnog moze u ABA drugu ligu, ako hoce, ako ne... Njihov problem sta i kako!
    (nemke, 16. jul 2017 15:49)

    # Link komentara

  77. 2 svoja kluba ima covek u ABA i 2 u nasoj ligi. to su po dve sigurne pobede u startu. o cemu se ovde radi? sukob interesa nije bitan, to kod nas ne postoji a obilato se koristi kad kako ti zatreba? ali kada ti se zivot sastoji od muvanja to se vrati kao bumerang kad tad. a to su na svojoj kozi osetili mnogo pametniji od covica.
    (ccc, 16. jul 2017 15:49)

    # Link komentara

  78. @ (jovan, 16. jul 2017 14:59)

    Kakva logika, majko mila!? Šta vredi partizanu što je dogurao čak do 3. mesta u ABA ligi, kad je izgubio sve mečeve koji su bili bitni - polufinale od Cedevite u ABA, polufinale srpske lige od FMP i finale kupa od Zvezde. Odakle partizanu pravo da igra u ABA ligi ove sezone (ili u Evrokupu), kada nije uradio ništa?
     (ja, 16. jul 2017 15:48)

    # Link komentara

  79. FMP je imao najboljeg mladog igraca u ligi (Bolden) tako da ovi Sokoli nisu u pravu.
     (zvezdas-rajvoSa, 16. jul 2017 15:46)

    # Link komentara

  80. Kragujevac,od kada je Dr.Čović grobar,to su Danilović,Todorić,Dule,Džikić sahraniše tvoj Partizan.Pošto sam uživo gledao Zvezdine utakmice užasavalo me je navijanje sudija za protivnički tim.Radonjiću teh.greške,po pet ličnih za 30' Zvezdanim igračima i još toliko toga.Navlačenje za Partizan je toliko bizarno za košarkaške utakmice.Dr. Čović i Dr Miško iznedriše stotinak dobrih košarkaša, pa kako onda čoveka nazvati grobari Srpske košarke.On je grobar Partizana, možda si to hteo da kažeš.Stavljam tačku.
     (miško, 16. jul 2017 15:41)

    # Link komentara

  81. Nele. zar nije redosled, 1.Zvezda2.FMP3.Mega4.Partizan za njih se uvek nešto krađe otima od stadiona preko Teleoptika do igrača pa sada i mesta.
     (miško, 16. jul 2017 15:25)

    # Link komentara

  82. Само Сервис Србина (Федерера) Спашава. Ако му неиде сервис може да се слика.
    (Mala moja, 16. jul 2017 15:17)

    # Link komentara

  83. Da nema Aba lige bila bi nam kosarka kao fudbal. Srecom imamo igrace u nba i mi i komsije koji su stvoreni u toj ligi.
    (saeKn, 16. jul 2017 15:16)

    # Link komentara

  84. Sve je rekao.
    Od dolaska Dragana Nikolića, Karpoš je zaista postao ekipa za gornji deo tabele. Ako ne za prvih četiri, a ono za mesta 5-7.
    (mr čović i dr terzić, 16. jul 2017 15:09)

    # Link komentara

  85. Barem jedna stvar, FMP je po kvalitetu ispred Mege i Partizana što su dokazali u domaćioj ligi. 
    Sa druge strane svi znaju da u Makedoniji bez izuzetka košarka služi da bi gradonačalnici lakše ispumpali buđžete opština i napunili svoje džepove.
    (bobo mk, 16. jul 2017 13:15)

    FMP je bio na izlaznim vratima veci deo sezone. Bili su 1 od najgorih klubova, Partizan ih je gazio, ubacivao im je po 100 poena, kao i Mega. Taj tim cele godine ne igra nista.
    Pritom, mi nismo gledali ostale utakmice a covek tvrdi da je opljackan od strane sudija sto je vrlo moguce. Postoje odredjeni povlasceni klubovi u ligi.
     (hajduk stanko, 16. jul 2017 15:05)

    # Link komentara

  86. "E hvalim ti se boze da se neko usudi da kaze istinu! Jedan covek vec godinama vodi dva kluba u istoj ligi i svi cute o tome, niko ne sme ni da pisne! To sto on radi je skolski primer sukoba interesa, ili ti idealan nacin za manipulisanje i malverzacije u ligi!
    (Ziveo Partizan i majka Srbija!, 16. jul 2017 12:09)"

    Rece neko ciji je nogometni klub u jednom momentu imao u istoj ligi svojih 10 klubova i ciji predsednik prvi put od novinara insajdera cuje da klubovi igraju 3 za 3.

    Dajte ljudi...bolje cutite...nego da lupetate gluposti.
     (No name for now, 16. jul 2017 15:04)

    # Link komentara

  87. Neboja Covic, grobar srpske kosarke! Zaboravite na EL, od sada gledate Hrvatski i Crnogorski tim u tom takmicenju, zivi bili pa videli.
    (kragujevac, 16. jul 2017 13:54)

    I Olimpija se propisno pojacava.
     (gagi, 16. jul 2017 15:01)

    # Link komentara

  88. Olimpija i Fmp trebali da ispadnu po kvalitetu, kakav sunovrat realnosti pitajte Dzileta ko je trebao da ispadne.
    Inace Karpos i Buducnost su jedini u prosloj sezoni koji su namestali utakmice ali ocigledno ne znaju kad da cute
    (posteno, 16. jul 2017 14:59)

    # Link komentara

  89. Olimpija i Fmp trebali da ispadnu po kvalitetu, kakav sunovrat realnosti pitajte Dzileta ko je trebao da ispadne.
    Inace Karpos i Buducnost su jedini u prosloj sezoni koji su namestali utakmice ali ocigledno ne znaju kad da cute
    (posteno, 16. jul 2017 14:59)

    # Link komentara

  90. Kako je FMP zasluzio po kvalitetu da ispadne kad je posle u srpskom plej-ofu glatko izbacio Partizan sa 2-0 ? Za neke druge stvari i mogu da se slozim
    (chox, 16. jul 2017 14:00)

    FMP se sve vreme borio za opstanak u ABA ligi. Uvek je bio medju zadnja 3,4 kluba. Ne moze da ga opere neki dvomec, kad u ligi od 30 su pokazali koliko su slabi.
     (jovan, 16. jul 2017 14:59)

    # Link komentara

  91. Makedonci i sport smejurija.
    (Trener, 16. jul 2017 14:00)

    Videli smo to na U21 prvenstvu fudbala protiv nasih svetskih prvaka
     (kosta, 16. jul 2017 14:57)

    # Link komentara

  92. Ovde je izgleda neko pobrkao lončiće i ne želi da pogleda istini u oči jer mu ne odgovara a podržavaju ga isfrustrirani navijači kluba,koji će uvek ostati mali,bez obzira na sve osvojeno.Kad se formirala ABA liga,odlučeno je koliko će svaka bivša republika SFRJ a sada nezavisna država,imati predstavnika u njoj.Takođe je odlučeno da će po jedan tim,koji bude poslednji na tabeli,ispasti svake sezone a da u slučaju proširenja lige,neki klub može dobiti vajld kard,ako plati određenu kotizaciju.Znači,sve je nacrtano i pametnima jasno a Karpoš je po ovome samo trebao biti ispred MZT-a i ostati u ligi ali u svom prvenstvu jer Makedoniji pripada jedno mesto.Pošto se liga smanjila,logično je da se izbaci jedan sa vajld kard i tim iz države koja je najmanje bodova sakupila u prethodnom prvenstvu.Ništa nejasno,ništa sporno.Ukazuje se da je FMP trebao ispasti a oni su po kvalitetu trebali biti među 6 najboljih ekipa u ligi.
    (Najrealnije, 16. jul 2017 14:57)

    # Link komentara

  93. @nista o nicemu
    Moze samar???
    (zvezda dno i sramota Srbije, 16. jul 2017 14:52)

    # Link komentara

  94. Mali čovek sa velikom torbom.
     (Corto, 16. jul 2017 14:43)

    # Link komentara

  95. Nije čovek nikoga vređao, samo je izneo konkretne činjenice.
    (Mil@n, 16. jul 2017 14:40)

    # Link komentara

  96. Dok su Lorbek i Lisac vodili ovo takmičenje, ono je bilo ozbiljno, u evropskim okvirima čak. Od kad je preuzela ova ekipa na čelu sa Čovićem , sve liči na malo umivenu verziju cirkusa zvanog KLS.. Mešetarenje, dupli standardi, sumnje u suđenje.. Ukratko, balkanska krčma. Čović ima potrebu za sve da se pita, svuda da bude. Problem je što zbog ličnih ambicija i sujete od sporta pravi parodiju. Precenjuje sebe, a meenadžer je lokalnog dometa..
    (Vuk, 16. jul 2017 14:38)

    # Link komentara

  97. Pazite sad komentare ovih na koje je stavljena tačka ... 
    (Sta uradi to Nolane Smithe ??!, 16. jul 2017 12:25) 

    Crvene Zvezde?
    (dusan, 16. jul 2017 13:10)

    Dinamic ...
     (Sta uradi to Nolane Smithe ??!, 16. jul 2017 14:32)

    # Link komentara

  98. Dobili su vajld kartu. Ove godine nisu, to ih i boli.
    (nista o nicemu, 16. jul 2017 12:42)
    'Dobili' zapravo znaci da su ljudi platili 150K EURnakon sto su pozvani.
    Ove godine su osvojili i treba da igraju bez vajld karte, a umesto toga su degradirani ponudom da igraju 2. ABA ligu. Sportska nacela na delu.

    Ti zaista ne vidis nikakvu nelogicnost?
    (Lemi, 16. jul 2017 13:14)

    MZT je osvojio. Informisi se.
     (nista o nicemu, 16. jul 2017 14:31)

    # Link komentara

  99. U moru gluposti koje većina piše skoro svakodnevno ovo je mogući pobednik.

    "Tako je majstore.U metu!!!Konačno neko da ima petlju da kaže zbog čega propada košarka na ovim prostorima.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Luke Babbitt gravedigger, 16. jul 2017 12:48)"

    Šta ćeš kada smo zbog propadanja naše košarke "samo" drugi na Svetu kao i na OI. Batali komentarisanje košarke. Nije to za tebe.
    (Владимир, 16. jul 2017 14:23)

    # Link komentara

  100. Pazi Igokea Partizan Karpoš Dinamik MTS sto se primio hahahahahaahah.Sta je bre grobarcici pa za Karpoš ste poceli da navijate.Hahahhah muke vaše niko ne zna aj botine minuse malo hahahahha.
     (KoRn, 16. jul 2017 14:17)

    # Link komentara

  101. Da li je normalno da na funkciji predsednika ABA lige bude čovek koji vodi dva kluba u istom takmičenju i koji nije isplatio osam plata svojim igračima?“, dodao je Dedić.
     (Realno, 16. jul 2017 14:16)

    # Link komentara

  102. Dodji ti u Srbiju pa izhovori tako nesto. Lako ti odande.
     (Sta ucini to Nolane Smithe??!, 16. jul 2017 14:15)

    # Link komentara

  103. "Ako su izborili opstanak u ABA ligi, a jesu, kakva crna druga liga ? Sramota...
    Vazda Pobro"
    Timovi izbore mesta za svoju drzavu a ne za sebe. Kad drzava izgubi mesto, neko od timova koji su igrali mora da "ispadne", i onda se gleda domace prvenstvo. Npr da je Srbija izgubila mesto, Mega ne bi igrala sledece sezone ABA ligu iako je bila u prvih 10. Gledala bi se Srpska liga gde je 1.CZ, 2.FMP, 3.Partizan
    Ta su pravila od postojanja ABA lige, jedina je razlika sto se smanjuje broj timova sa 14 na 12, i ni po jednoj sportskoj logici BJRM ne moze da ima dva mesta.
    I pre nego sto pocnete da plujete po necemi izguglajte malo za sopstveno obrazovanje. I to propadanje Srpske kosarke? Pa mi nikad nismo imali ovoliko dobrih igraca. Mega i Zvezda stancuju igrace. Jos da se Partizan okrene mladim igracima a ne strancima i dedama koji im igraju po 30min, napravili bi i oni 1-2 igraca
    (nele, 16. jul 2017 14:14)

    # Link komentara

  104. Bravo...
     (Lovćenac, 16. jul 2017 14:10)

    # Link komentara

  105. @nista o nicemu, veliku glupost si napisao, proveri 
    (Filip Must Play, 16. jul 2017 12:56) 

    Proverio. Istina je. Sad se izvini.
    (nista o nicemu, 16. jul 2017 13:46)

    i ja proverio, nemam lek za ništa o ničemu. nemam.
     (veterinar bez leka, 16. jul 2017 14:09)

    # Link komentara

  106. Da li CZFMPDivaAgrokorIdea ide na F4? 
    (Misim stvarno, 16. jul 2017 11:59) 

    Sve sto nije F4 je neuspeh. Valja to ponoviti jer Covic hoce da ubedi ljude da je 9. mesto epski uspeh ahahahhhhahhhhahahahahhhhhha
    (12, 16. jul 2017 12:25)

    Ono kad se dva grobara dopusuju i pljuju po Zvezdi, a ni njenu filijalu ne mogu da pobede, ni blizu.
    Smehotres
     (BBRS, 16. jul 2017 14:08)

    # Link komentara

  107. Осоколили се.
     (бураноид, 16. jul 2017 14:08)

    # Link komentara

  108. E moji grobarcici.. da je svaki od vas za svaki ovaj minus kojim leci svoje komplekse dao po 150 dinara svom klubu, sada mozda ne bi bili u situaciji u kojoj jeste.
    (Sabre, 16. jul 2017 14:07)

    # Link komentara

  109. Bravo za Ognjena..
     (Lovćenac, 16. jul 2017 14:06)

    # Link komentara

  110. Koliko vas Covic bode u zivac zvani kompleks i van sezone, a tek u sezoni, au...
    (GM, 16. jul 2017 13:03)

    Covke car, stavio tacku na Crvenu zvezdu, a sad dodaje jos jednu! Legenda!
     (kosta, 16. jul 2017 14:02)

    # Link komentara

  111. Makedonci i sport smejurija.
    (Trener, 16. jul 2017 14:00)

    # Link komentara

  112. Kako je FMP zasluzio po kvalitetu da ispadne kad je posle u srpskom plej-ofu glatko izbacio Partizan sa 2-0 ? Za neke druge stvari i mogu da se slozim
     (chox, 16. jul 2017 14:00)

    # Link komentara

  113. Bahaha ko je taj Sokol iz Karposa?
    (Trener, 16. jul 2017 14:00)

    # Link komentara

  114. Covek 100% u pravu, ova vestacka i silom stvorena liga mora da se ugasi. A sad ce pudla da izda saopstenje.
    (Kim Jong, 16. jul 2017 13:57)

    # Link komentara

  115. Makedonija je imala najlosiji koeficijent pobjeda u aba ligi, samim tim izgubila jedno mjesto. Imala je 2 mjesta, sad ima jedno. Mzt je dobio finale lige protiv karposa 3-2 i kao sampion ide u aba ligu. Ne znam sta nije jasno ovom ckodeu?!
     (marko, 16. jul 2017 13:57)

    # Link komentara

  116. Možda sve to stoji što je naveo,ljudi koji su dublje u toj materiji,sigurno bolje znaju ali da tvrdi da je trebalo da ispadne FMP,to je tolika nebuloza i glupost da nemam reči.Imali su tim za sam vrh takmičenja,što su dokazali i u našoj ligi kad su izbacili partizan.Što se Krke tiče,slažem se ali zna li on kolko su slabi bili Zadar,Cibona,Olimpija,tako da ne lupa oko toga jer smo bar to mogli da vidimo i procenimo.
    (Istina, 16. jul 2017 13:55)

    # Link komentara

  117. @ (КК Цз великан, 16. jul 2017 13:03)

    Gde je sukob interesa u tome sto je vlasnik i osnivac jednog kluba (Fmp) istovremeno i predsednik drugog kluba (Czv) a ujedno igraju u istoj ligi??? Majko mila kakvih sve ljudi ima,pa zar vi zaista ne razumete osnovne stvari ili vam je dr.mr.prof. Covke toliko isprao mozak??
     (Hell, 16. jul 2017 13:55)

    # Link komentara

  118. Neboja Covic, grobar srpske kosarke! Zaboravite na EL, od sada gledate Hrvatski i Crnogorski tim u tom takmicenju, zivi bili pa videli.
    (kragujevac, 16. jul 2017 13:54)

    # Link komentara

  119. Karpos je zrtva smanjenja lige zbog pregustog rasporeda. Jeste Covic to pokrenuo, ali na zahtev samih igraca. Raspored stvarno nije bio human, a smanjenjem lige sada ce biti 4 utakmice manje. Otpali su jedan makedonski i jedan slovenacki klub. Desilo se da iz Makedonije to bude Karpos. Njima je verovatno tesko, ali tako je moralo da bude da igraci ne bi postali invalidi.
    (istina, 16. jul 2017 12:05)

    Sto Karpos? Ko je bio pretposlednji u ligi? FMP? MEGA?
    (jovan, 16. jul 2017 12:27)

    Nisu ni FMP ni Mega nego koliko se secam Krka.

    Ko ce se takmiciti u ABA ligi se odredjuje po nacionalnom koeficijentu. Posle skracivanja Slovenija i Makedonija su izgubile po jedan klub i sada imaju po jednog predstavnika. Posto je MZT prvak Makedonije onda on predstavlja ABA, a Karpos je izgubio mesto.

    Umesto sto samo osudjujete bolje je da vi predlozite kako bi resili taj problem? Dali bi Makedoncima dva mesta? Umesto koga? Srbija da padne zsa 4 na 3 ili Hrvatska sa 3 na 2? Zar su Makedonci toliko jaki u kosarci? Ili bi dali Karposu mesto u ABA a izbacili sampiona Makedonije MZT?

    Moguce da je Karpos ostecen za tih 150k eura koliko je kostao vajld kard za proslu sezonu, ali kakve to ima veze sa Covicem? Vajld Kard postoji od kad postoji ABA i koristili su ga mnogi, od Solnoka do Makabija.

    Sad zbog toga sto su oni platili vajld kard za proslu sezonu treba da imaju petplatu za sve preostale?
    (istina, 16. jul 2017 13:49)

    # Link komentara

  120. @nista o nicemu, veliku glupost si napisao, proveri
    (Filip Must Play, 16. jul 2017 12:56)

    Proverio. Istina je. Sad se izvini.
     (nista o nicemu, 16. jul 2017 13:46)

    # Link komentara

  121. Istina boli, Ogija za predsesnika institucije!
    (Vlado, 16. jul 2017 13:42)

    # Link komentara

  122. Ko je gospodin i Karposa ha ha ha
     (mich, 16. jul 2017 13:39)

    # Link komentara

  123. U centar.
     (Sta uradi to Nolane Smithe ??!, 16. jul 2017 13:31)

    # Link komentara

  124. svaka ti je na mestu
     (nikola, 16. jul 2017 13:26)

    # Link komentara

  125. Sad kad legenda otvori Excel...
    (Riki Lugonjic, 16. jul 2017 13:22)

    # Link komentara

  126. Koji bre plejof, sa kojom ekipom? Realno su bili krs ekipa, koja nije mogla nikog da dobije, cak su i namestali sa Podgoricanima, koje sad pljuju na sav glas... O ostalom sto je doticni gospodni rekao ne mogu da kazem, jer niko tu ne zna pravu istinu, sem sto se zna da svako brani svoj lobi, sto je normalno, pa uostalom i Covic, koji je predsednik Zvezde, a nije predsednik FMP-a, bar ne papiroloski, a niko mu ne brani da daje "savete" predsedniku na papiru Jancicu...
     (ficfiric, 16. jul 2017 13:18)

    # Link komentara

  127. 10. Karpos
    11. Olimpija
    12. Zadar
    13. MZT
    14. Krka

    Nije fmp bio ispod njih. Nije mega bila ispod njih. Srpski klubovi su iznad 10og mesta. Krka kao poslednja je ispala. MZT, iako 13ti, je osvojio prvenstvo Makedonije i kao prvak zemlje usao. Izvinite, ali od 12 mesta u ABA ligi, da li treba da imamo 2 makedonska gde su oba u poslednjih 5 ekipa?

    I ko nije gledao donji deo tabele, a mi iz Srbije nismo jer su nase ekipe najbolje u regionu, pomislio bi, ju, vidi kako mudro zbori ovaj covek. Optuzuje ABA ligu i upravu, a MZT ga je dobio 3:2 u finalu MKD...
    (Milan bgd, 16. jul 2017 13:15)

    # Link komentara

  128. A šta ovde nije tačno?
    (Ja, 16. jul 2017 11:51)
    Barem jedna stvar, FMP je po kvalitetu ispred Mege i Partizana što su dokazali u domaćioj ligi.
    Sa druge strane svi znaju da u Makedoniji bez izuzetka košarka služi da bi gradonačalnici lakše ispumpali buđžete opština i napunili svoje džepove.
     (bobo mk, 16. jul 2017 13:15)

    # Link komentara

  129. Dobili su vajld kartu. Ove godine nisu, to ih i boli.
    (nista o nicemu, 16. jul 2017 12:42)
    'Dobili' zapravo znaci da su ljudi platili 150K EURnakon sto su pozvani.
    Ove godine su osvojili i treba da igraju bez vajld karte, a umesto toga su degradirani ponudom da igraju 2. ABA ligu. Sportska nacela na delu.

    Ti zaista ne vidis nikakvu nelogicnost?
    (Lemi, 16. jul 2017 13:14)

    # Link komentara

  130. Hrvati ne priznaju ABA pa Cedevita i Cibona svake godine dobiju pozivnice. To je ok? Sve je to samo privatni interes, a kad se iznese javno,onda vam se ne svidja.
    Isto kao sto i Bartomeu odredjuje ko ce igrati,ko ce dobiti pozivnice, ko A licence i slicno.
    (pera, 16. jul 2017 12:24)

    Zato sto su osnivaci lige i imaju prednost kao vlasnici lige.
     (nista o nicemu, 16. jul 2017 13:14)

    # Link komentara

  131. Nije izvređao,već rekao istinu!
    Po čemu Čović može da ima dva kluba u aba,a cela jedna drzava može samo jedan?Pri tom karpoš i mzt imaju duplo bolje uslove od većine abaligaša?
    (Šistegapopu, 16. jul 2017 12:24)

    Moze jer je tako u mogucnosti.
     (nista o nicemu, 16. jul 2017 13:13)

    # Link komentara

  132. ko se ljuti...
     (Goran, 16. jul 2017 13:13)

    # Link komentara

  133. I sve je covek u pravu. Apsolutno sve. Ovde cak nije nista zestoko vec samo realno stanje stvari. Lepo rekoh da su ovi fmp ili kako god da se zovu rak rana srpskog sporta a boga mi i sire cim se radi o regiji.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Yarilo, 16. jul 2017 12:32)

    Pare i obecanja su dobili od Čabarkape i Novosela, tako da si mukice "promasio temu" kao i svi drugi sendvicari..Malo ste se izleteli, ali ok. S obirom na vas IQ , bilo je i za ocekivati...sve vam je oprosteno. Bolest ne bira..
    (Batko, 16. jul 2017 13:11)

    # Link komentara

  134. Predlog o smanjenju lige je prosao! Jedno mesto je izgubila MKD, to sto ste platili za "vajld kard" prosle godine 150k, ne znaci da ste dobili i mesto stalnog ucesnika... A to, sto se poklopilo da ove godine predstavnik Zvezde bude na celu ABA lige (kruzni sistem, svi ce doci na red), nema veze sa Zvezdom, to bi vam saopstio bilo ko iz drugih klubova da je taj klub davao glavnog coveka ABA lige za ovu sezonu! Tako da, ABA B liga, i cao zdravo!

    - Ostali koji se solidarisu, njihov problem (frustracija, patetika)... Tj. nebitni su, postoji neki propisi i usovjena pravila za sledecu sezonu... Tako da... poyyyy
    (nemke, 16. jul 2017 13:11)

    # Link komentara

  135. Pazite sad komentare ovih na koje je stavljena tačka ...
    (Sta uradi to Nolane Smithe ??!, 16. jul 2017 12:25)

    Crvene Zvezde?
     (dusan, 16. jul 2017 13:10)

    # Link komentara

  136. objasnili kako igrom ne mozes izboriti nista. samo politika lobi i privatne kompanije drze kosarku u evropi
     (mile, 16. jul 2017 13:06)

    # Link komentara

  137. Ahahahahha a u Makedoniji vlada veliko interesovanje za ABA! Prijatelju sala vam je bila prazna celu sezonu! Ajde vi lepo u drugu ligu i psssst!:*
    (Srba, 16. jul 2017 13:06)

    # Link komentara

  138. I treba,sramota da Covic bude predsednik ABA.Dto tako predsednik Mege recimo nije predsednik i lige?Kao slucajno odabrali Covketa.
     (Uros Djurdjevic Prejaki #32, 16. jul 2017 13:04)

    # Link komentara

  139. Koliko vas Covic bode u zivac zvani kompleks i van sezone, a tek u sezoni, au...
    (GM, 16. jul 2017 13:03)

    # Link komentara

  140. Стани мало Дедићу много си се "изуо" и осилио! Прво, упоређивати Олимпију са Карпошем у било чему је пресмешно! Олимпија је оснивач Аба лиге, и први шампион исте, и ваљда такав клуб заслужује предност у односу на вас? Тачно је то да сте опстали у Аба лигу, и да сте требали играти и у новом издању, ту нема дилеме и ту вам је учуњена неправда.
    Није тачно ни мало да је Човић председник и ККЦз, и Фмп, он је искључиво председник КК Цз, и то у континуитету још од 2011 г. А од 1975 је оснивач и власник КК Фмп.Који сукоб и чијих интереса!?
    Фмп је филијала Звездина, нисам нигде чуо да су филијасле забрањене, а то што играју у исто такмичење,људи су на паркету то издејствовали нико им није поклонио!!! Е сасвим друга је ствар што то некоме не одговара, што не могу да прежале како нису Звезду скроз уништили... Изнели сте тешке оптужбе на више адреса и персона, ја бих вас на суд, па изволите!
    (КК Цз великан, 16. jul 2017 13:03)

    # Link komentara

  141. Svaki neprijatelj moga neprijatelja, moj je prijatelj.
     (Ivan Bg, 16. jul 2017 13:02)

    # Link komentara

  142. Ako su izborili opstanak u ABA ligi, a jesu, kakva crna druga liga ? Sramota...
    (Vazda Pobro, 16. jul 2017 13:01)

    # Link komentara

  143. @nista o nicemu, veliku glupost si napisao, proveri
     (Filip Must Play, 16. jul 2017 12:56)

    # Link komentara

  144. nije preterao. ne postoji liga na svetu gde je celnik u isto vreme celnik jednog a kamoli 2 kluba. kameleon u posedu diskova koji mu omogucuju vecitu propusnicu iz zatvora.
    (anti-reklamozder, 16. jul 2017 11:58)

    Godina je 2003 - predsednik Saveza je Miodrag Babic, predsednik KK Hemofarm je Miodrag Babic i clan UO KK Partizan je Miodrag Babic...to se tada zvalo dominacija institucije, magija, alhemija, carobnjastvo...
    (One night in May, 16. jul 2017 12:56)

    # Link komentara

  145. Ko je taj Karpoš prvi put cujem ali ozbiljno?
    (KoRn, 16. jul 2017 12:02)

    Петар Карпош, вођа устанка против Турака 1689. године. Устанак је захватио јужну Србију и Северну Македонију, а по слому устанка Турци су Карпоша набили на колац.
     (Јабучило, 16. jul 2017 12:56)

    # Link komentara

  146. Ko je taj Karpoš prvi put cujem ali ozbiljno?
    (KoRn, 16. jul 2017 12:02)

    Kaze navijac kluba koji je ispao iz ABA i ugasio se.
     (dusan, 16. jul 2017 12:52)

    # Link komentara

  147. Дедићу, соколе!
     (Јабучило, 16. jul 2017 12:50)

    # Link komentara

  148. Tako je majstore.U metu!!!Konačno neko da ima petlju da kaže zbog čega propada košarka na ovim prostorima.
     (Luke Babbitt gravedigger, 16. jul 2017 12:48)

    # Link komentara

  149. zvezdooo jooo…oo j
     (zasto autogol andjelijo, 16. jul 2017 12:46)

    # Link komentara

  150. Stvari se vracaju u svoje tokove, u 80te. Tada su, nezadovoljni, iz svih republika uvek grmili u jednom pravcu. To me raduje, nadam se povratku tih vremena.
    Uopste ne osporavam razloge zasto se ovaj buni, jer ne znam da li je zasluzio da igra ili ne, ali bivsa liga je imala 12 klubova!!!
    I to bez ovako intenzivnih evro takmicenja. A sad 14 i putujuci cirkus u Evropi i jos veci cirkus u junu u domacem prvenstvu??! Pa sta su igraci i klubovi, gladijatori?! Ko ce to finansirati?
    Igrajte s kosovom i bugarskom ako ste osteceni!
     (igor ns, 16. jul 2017 12:45)

    # Link komentara

  151. nije preterao. ne postoji liga na svetu gde je celnik u isto vreme celnik jednog a kamoli 2 kluba. kameleon u posedu diskova koji mu omogucuju vecitu propusnicu iz zatvora.
    (anti-reklamozder, 16. jul 2017 11:58)

    FSS za vreme Tomislava Karadzica. Pozdrav.
     (nista o nicemu, 16. jul 2017 12:43)

    # Link komentara

  152. Čestitam grobarskom lobiju na pobedi nad Crvenom zvezdom.Znao sam da su prejaki ali nisam znao da sve drže i da se za sve pitaju u ovoj zemlji.
     (vladimir, 16. jul 2017 12:43)

    # Link komentara

  153. Da li je Karpoš ligu?osvojio makedonsku Ako jeste - onda nije fer da ne budu u ligi, ako nije - onda bi bilo bolje da povedu računa o ponašanju.
    (Subjektivni, 16. jul 2017 11:58)

    Dobili su vajld kartu. Ove godine nisu, to ih i boli.
     (nista o nicemu, 16. jul 2017 12:42)

    # Link komentara

  154. Pričaš o klubu koji ima nekoliko mladih reprezentativaca Srbije i koji ima jednog igrača na NBA draftu. Klub koji je pobedio Partizan u plej ofu a pritom se Partizan uopšte nije žalio na sudjenje već je sportski priznao poraz. Nije u redu da nude karposu drugu ligu ali nije ni mesto ovakvom rečniku u danasnjem sportu.
    (Alo, 16. jul 2017 12:39)

    # Link komentara

  155. ne izazivaj bice i fmp 3
     (zeleznik, 16. jul 2017 12:39)

    # Link komentara

  156. Ne secam se u vreme vladavine Partizana pricalo napadao za ovu ligu. Al tad nisu se oni nista pitali pa tako ni sad vec uvek je postajao jedan covek koji je srecu devojci kvari. Samo nek se nastavi ovako pa cemo uskorijoj buducnosti ostat bez ABA a oni koji ne veruju tu scenarijumu nek'budu u svojim snovima,svetu.
    (nemke, 16. jul 2017 12:39)

    # Link komentara

  157. ma daj....
     (zmaj, 16. jul 2017 12:36)

    # Link komentara

  158. A taj je jako značajan!
    (Miki, 16. jul 2017 12:33)

    # Link komentara

  159. I sve je covek u pravu. Apsolutno sve. Ovde cak nije nista zestoko vec samo realno stanje stvari. Lepo rekoh da su ovi fmp ili kako god da se zovu rak rana srpskog sporta a boga mi i sire cim se radi o regiji.
     (Yarilo, 16. jul 2017 12:32)

    # Link komentara

  160. liga 8 legendarnih klubova iz bivse juge,ovi novi skupa sa ovim sokolima nek igraju banana ligu...
     (Zigzag, 16. jul 2017 12:31)

    # Link komentara

  161. Bravo, Dediću!
     (novica, 16. jul 2017 12:28)

    # Link komentara

  162. Karpos je zrtva smanjenja lige zbog pregustog rasporeda. Jeste Covic to pokrenuo, ali na zahtev samih igraca. Raspored stvarno nije bio human, a smanjenjem lige sada ce biti 4 utakmice manje. Otpali su jedan makedonski i jedan slovenacki klub. Desilo se da iz Makedonije to bude Karpos. Njima je verovatno tesko, ali tako je moralo da bude da igraci ne bi postali invalidi.
    (istina, 16. jul 2017 12:05)

    Sto Karpos? Ko je bio pretposlednji u ligi? FMP? MEGA?
     (jovan, 16. jul 2017 12:27)

    # Link komentara

  163. Pazite sad komentare ovih na koje je stavljena tačka ...
     (Sta uradi to Nolane Smithe ??!, 16. jul 2017 12:25)

    # Link komentara

  164. Da li CZFMPDivaAgrokorIdea ide na F4?
    (Misim stvarno, 16. jul 2017 11:59)

    Sve sto nije F4 je neuspeh. Valja to ponoviti jer Covic hoce da ubedi ljude da je 9. mesto epski uspeh ahahahhhhahhhhahahahahhhhhha
     (12, 16. jul 2017 12:25)

    # Link komentara

  165. Krenuo je napad AV na Zvezdu i Covica. Svi uz klub
     (Zvezdas, 16. jul 2017 12:25)

    # Link komentara

  166. Карпош је добро одиграо дебитантску сезону у овој АБА лиги. Заслуге додуше има и Гагија Николића који их је преузео мислим код 0-8, или тако некако, но касније су показали квалитет.

    Опет, изгледа да у Македонији немају добар статус, ту је овај МЗТ, државни пројекат и фаворизован у сваком смислу.
    А како ова АБА није озбиљна лига, попуњава се по неком кључу, али и ту у ту АБА из Србије и БиХ иду екипе по пласману, а из осталих државица по позиву, значи "одабрани", тако нека полузатворена лига, ту разумљива за Карпош, поред МЗТ, хлеба нема.

    И са правом су огорчени, љути. И овде овај Огњен и много ствари је у праву, да се лига вештачки одржава, да се праве разне комбинаторике и угађа некима, но ту се и подоста погубио, из тих оптужби провејава гнев, а гнев је рђав саветник.
    Те је оплео о некој уроти, како су у 5 мечева покрадени (ваљда научили од једних мало западнијих који воле ту мантру), како су требали играти плеј-оф (јесу оставили добар дојам, много бољи од МЗТ, али немају квалитет за прве 4, ни близу), и када кренете да тако млатите, сами себе дисквалификујете, и нико вас неће доживљавати озбиљно.

    Штета, да је мало смањио доживљај, можда би учинио добро и свом клубу, а мало помогао овој АНА лиги да крене ка оздрављењу. Овако само чини свом клубу медвеђу услугу.
    (Divos, 16. jul 2017 12:25)

    # Link komentara

  167. Nije izvređao,već rekao istinu!
    Po čemu Čović može da ima dva kluba u aba,a cela jedna drzava može samo jedan?Pri tom karpoš i mzt imaju duplo bolje uslove od većine abaligaša?
    (Šistegapopu, 16. jul 2017 12:24)

    # Link komentara

  168. Da li je Karpoš ligu?osvojio makedonsku Ako jeste - onda nije fer da ne budu u ligi, ako nije - onda bi bilo bolje da povedu računa o ponašanju.
    (Subjektivni, 16. jul 2017 11:58)

    Hrvati ne priznaju ABA pa Cedevita i Cibona svake godine dobiju pozivnice. To je ok? Sve je to samo privatni interes, a kad se iznese javno,onda vam se ne svidja.
    Isto kao sto i Bartomeu odredjuje ko ce igrati,ko ce dobiti pozivnice, ko A licence i slicno.
     (pera, 16. jul 2017 12:24)

    # Link komentara

  169. ABA liga je banana takmičenje. Iskreno mislim da se održava samo zbog profita i interesa pojedinaca.
    (Vrući pas, 16. jul 2017 12:23)

    # Link komentara

  170. U centar!
     (glava, 16. jul 2017 12:21)

    # Link komentara

  171. A vidi navijaca "institucije" sto se solidarisu sa Karposom :))).Covic je tek od ove godine preuzeo funkciju predsjednika po rasporedu u ABA ligi.Kaj nervoza decki?
     (Stefaninho, 16. jul 2017 12:20)

    # Link komentara

  172. Hm zbog promene strukture takmicenja oni se bune nesto, a do juce nisu ni znali sta je ABA liga niti sta, dozivotno im zabraniti ulazak u ABA ligu bilo prvu ili drugu pa neka se preko makedonske lige kvalifikuju za neka evropsaka takmicenja (cak i tu famoznu LS-u), mo's mislit'.
    (neko_treci, 16. jul 2017 12:19)

    # Link komentara

  173. Čudno što je našao da vređa tako poštenu, sofisticiranu osobu.
     (Jorgos Printezis, 16. jul 2017 12:19)

    # Link komentara

  174. zalicemo za vama i za svom dvanaestoricom navijaca na zutim tribinama. slobodni ste. jel vas to labovic ucio..
     (sasha, 16. jul 2017 12:16)

    # Link komentara

  175. kaze po kvalitetu fmp je trebao da bude zadnji.
    taj isti Fmp je razneo "instituciju" kasnije u play offu KLS.

    PS. Koje mesto je trebalo po kvalitetu da zauzme "institucija"?
    (kalcokera, 16. jul 2017 12:15)

    # Link komentara

  176. E sad vise nije to taj kvalitet lige bez Karposa!!!
     (ahahah, 16. jul 2017 12:14)

    # Link komentara

  177. Bahahahha. Ne znam da li je tuzniji ovaj lik ili koliko se na njegovo trabunjanje napale navijaci tima koji u poslednje vreme najvecu satisfakciju dozivljava kada Zvezda tesno izgubi od nekog Evropskog giganta koji ima 10x veci budzet. Likovi su hteli na klasican sabanski fazon da ulete u ligu, tamo su bili raskantavani posto su smesan tim, i sad je besan sto mu se niko nije sklanjao iako je on mislio da je to platio uredno.
    (Sabre, 16. jul 2017 12:13)

    # Link komentara

  178. Postovanje za ovo, sve je rekao prosto i jednostavno, gde ce svi razumeti poentu. Sada slede otvorena pisma i saopstenja :))
     (Bree, 16. jul 2017 12:10)

    # Link komentara

  179. E hvalim ti se boze da se neko usudi da kaze istinu! Jedan covek vec godinama vodi dva kluba u istoj ligi i svi cute o tome, niko ne sme ni da pisne! To sto on radi je skolski primer sukoba interesa, ili ti idealan nacin za manipulisanje i malverzacije u ligi!
    (Ziveo Partizan i majka Srbija!, 16. jul 2017 12:09)

    # Link komentara

  180. Najjace je sto ce svoj kvalitet pokazati ucescem u ligi sampiona uefa konkaf zona fiba liga kupu prvaka od 8. mesta haha. Da je ABA cirkus cirkus je od samog pocetka a ne samo zadnje 3 sezone. Smesni smo svi zajedno
     (Branislav, 16. jul 2017 12:07)

    # Link komentara

  181. covek sve lepo objasnio...
     (del, 16. jul 2017 12:06)

    # Link komentara

  182. Karpos je zrtva smanjenja lige zbog pregustog rasporeda. Jeste Covic to pokrenuo, ali na zahtev samih igraca. Raspored stvarno nije bio human, a smanjenjem lige sada ce biti 4 utakmice manje. Otpali su jedan makedonski i jedan slovenacki klub. Desilo se da iz Makedonije to bude Karpos. Njima je verovatno tesko, ali tako je moralo da bude da igraci ne bi postali invalidi.
    (istina, 16. jul 2017 12:05)

    # Link komentara

  183. Ništa nije slagao, ni preterao. Ali je mogao malo lepše to da kaže...
     (Taribo West-Zaribo Fest, 16. jul 2017 12:04)

    # Link komentara

  184. Ko je taj Karpoš prvi put cujem ali ozbiljno?
     (KoRn, 16. jul 2017 12:02)

    # Link komentara

  185. a sad krecu sasvim slucajni napadi na Covica? koliko je sve ovo providno..koga boli uvo za neki makesonski klub u basketu, koji su oni faktor..
     (marko, 16. jul 2017 12:02)

    # Link komentara

  186. Ovo da im je ispao plejof zaista ne znam. Nisam pratio sve rezultate, pa ne bih komentarisao. Sto se kaubojstine lige tice, apsolutno je sve na mestu. U sustini, ova lige je od samog starta olos liga sto se uprave tice, ali trenutno je na nikad gorem stupnju.
    (Vz, 16. jul 2017 12:01)

    # Link komentara

  187. Karpos Kolibru leprsaj...sretan put u FIBA takmicenje i naravno dokazujte se dugi niz godina tamo...vec su neki klubovi ABA lige od prosle godine zapoceli to dokazivanje pa vi njihovim stopama samo nastavite...Ne valja kontinuitet gubiti...
     (Dejan CZ, 16. jul 2017 12:01)

    # Link komentara

  188. Da li je moguće ovo? Iskreno sam razočaran ...
     (melo, 16. jul 2017 12:00)

    # Link komentara

  189. Da li CZFMPDivaAgrokorIdea ide na F4?
    (Misim stvarno, 16. jul 2017 11:59)

    # Link komentara

  190. Mi kad igramo basket u kraju ima vise publike nego kod vas u hali.Niste ni za 2 ABA ligu....
     (011, 16. jul 2017 11:58)

    # Link komentara

  191. Da li je Karpoš ligu?osvojio makedonsku Ako jeste - onda nije fer da ne budu u ligi, ako nije - onda bi bilo bolje da povedu računa o ponašanju.
     (Subjektivni, 16. jul 2017 11:58)

    # Link komentara

  192. nije preterao. ne postoji liga na svetu gde je celnik u isto vreme celnik jednog a kamoli 2 kluba. kameleon u posedu diskova koji mu omogucuju vecitu propusnicu iz zatvora.
     (anti-reklamozder, 16. jul 2017 11:58)

    # Link komentara

  193. Svaka mu je na mestu
     (Nebojsa, 16. jul 2017 11:57)

    # Link komentara

  194. nigde nije preterao....
     (Tor, 16. jul 2017 11:57)

    # Link komentara

  195. Bravo!
    (Milan, 16. jul 2017 11:56)

    # Link komentara

  196. Tako je. Covek je sve u pravu. Dokle vise?
    (Sokoli, 16. jul 2017 11:54)

    # Link komentara

  197. Ne možete pobeći od istine. Kad tad sve izadje na svetlost dana.

    Ljudi koji bi trebali da krivično odgovaraju za 90 e, imaju zadatak da zakopaju sport jer sve ostalo jeste.

    Zemlja koja nema bazene stalno prvak sveta?? Iz kluba koji je ugašen.

    Zemlja košarke čiji predstavnici igraju nba i f4 finala iz kluba koji je ugašen.

    Fudbal svake godine LŠ završnica ali nećeš. Najveći izvoznik fudbalera u svetu ugašen dužnik...

    A "raja" se loži na fmp i legendu severa...

    Zemlja najmanja daje najveće svetske rezultate i pored radne grupe. Zato Spursi, Nagetsi, Kingsi jesu naši, Fener, Pao, Pro reko....
    (Istina, 16. jul 2017 11:53)

    # Link komentara

  198. ABA ce da se raspadne kao Jugoslavija, ja od sveg srca navijam za to!
     (10, 16. jul 2017 11:53)

    # Link komentara

  199. Sto ja volim leto. Nema skole, ganjam prasice po bakinom dvoristu, a kosarkaske vesti su mnogo lepse, nego u sezoni.
    (xxx, 16. jul 2017 11:52)

    # Link komentara

  200. bravo
     (прочитосамонаслов, 16. jul 2017 11:52)

    # Link komentara

  201. A šta ovde nije tačno?
    (Ja, 16. jul 2017 11:51)

    # Link komentara

  202. Jesam cigan al ala ga ubode svaka čast
     (ja, 16. jul 2017 11:50)

    # Link komentara

  203. podrska, sve sto je rekao stoji
    (dr tobogan, 16. jul 2017 11:49)

    # Link komentara

  204. Ha, ha, bravo majstore! Svaka ti je na mestu! Sve su to privatni interesi. Partizan treba da istupi iz Aba lige i sačuva dostojanstvo. Dovoljno smo pokazali ko je najbolji klub s ovih prostora.
     (Ethan Hunt, 16. jul 2017 11:49)

    # Link komentara

  205. Tako je Care !!!!!!
    (Dox, 16. jul 2017 11:49)

    # Link komentara

  206. Polako stvari izlaze na videlo ...cime se u proslosti bavio Covic i cime se bavi danas tek ce se videti ... pravda je spora ali dostizna
     (blef, 16. jul 2017 11:48)

    # Link komentara

  207. Anonimuse dođi ponovo u Arenu da vidiš kako padaju najveći! Pozovi i ove što te plaćaju.
    (dobro došli, 16. jul 2017 11:48)

    # Link komentara

  208. Steta sto ovo nije uspeo i malo lepse da kaze
     (majo, 16. jul 2017 11:48)

    # Link komentara

  209. Objasnio
    (Cuyoshi, 16. jul 2017 11:47)

    # Link komentara

  210. Neutralno, realno. Nista da se doda, nista da se oduzme. Pozdrav.
    (DG, 16. jul 2017 11:45)

    # Link komentara

  211. Zabijaju Ledjendi noz u ledja
    (You do, 16. jul 2017 11:44)

    # Link komentara

  212. Karpoš State Warriors hahahaha ukrali im Play off sram ih bilo! Eto, a mogli su u Evroligu ove godine komotno...
     (TecHiFi, 16. jul 2017 11:43)

    # Link komentara

  213. hrabro,svaka čast..
     (per gynt, 16. jul 2017 11:43)

    # Link komentara

  214. Negde si malo preterao druže.
     (bole, 16. jul 2017 11:43)

    # Link komentara