Nedelja, 25.06.2017.

23:49

Jokić ili Janis, Rasel ili Harden – biraju se najbolji u NBA

Izvor: Tadiæ Petar

Jokiæ ili Janis, Rasel ili Harden – biraju se najbolji u NBA IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

36 Komentari

Sortiraj po:

durantulaokc

pre 6 godina

Mislio sam da će janis da dobije ovo ali Jokic ima veći skok u svakoj kategoriji statistike: +7,+3,+3 protiv +6,+1,+1. To je 5 "poena" više za jokica

milos

pre 6 godina

Realno janis ima prednost u odnosu na jokica,ne samo zbog igara vec i zbog medijske paznje gde je prestavljen kao buduci super star iako je veoma mlad igrac.za trenera mislim da ce dantoni osvojiti zbog lepsave kosarke i zbog toga sto je preporodio hardena ali budimo realni da MVP treba da bude Westbrook,jeste da mi je omiljen igrac ali ove brojke govore sve,a i ima neuproredivo slabiji tim od hardena

Ilija Čvorović

pre 6 godina

Ове године МВП награду узима Вестбрук што је и у потпуности заслужио али Ленард је да се не лажемо далеко бољи играч од Вестбрука и Хардена

dare

pre 6 godina

Lenard ubedljivo najpocenjeniji igrac u ligi... samo zato sto ne izigrava majmuna i ne skrece paznju na sebe...
(Agent Coulson, 26. jun 2017 09:56)

Slažem se. Lenard je po mom mišljenju najbolji igrač na svetu trenutno.

Kralj Beljo

pre 6 godina

I za najboljeg 6. dvojica iz Hjustona? Pa to je jedina kategorija gde nikako ne bi trebalo da su dvojica iz iste ekipe.
(Sale.mls, 26. jun 2017 10:40)
A sto ne? Valjda se ne misli bukvalno na sestog igraca, vec na najboljeg igraca koji je uglavnom ulazio sa klupe?!
Drugo... Mozda nisi pratio, pa takav komentar, i plusevi ti, ali Lu Vilijams je 80% sezone proveo u LAL.

You do

pre 6 godina

Jokic ne dobija MIP ali kao utjehu dobija nagradu za najbolju asistenciju, Saric ne dobija zato sto je stranac iako zasluzuje , dobice je Brogdon jer je Embid bio povrijedjen inace bi on bio sigurica 1/1. MVP dobija Westbrook jer je oborio rekord a Amerikancima su rekordi i statistika mnogo bitni iako po meni Harden vise zasluzuje nagradu.Defanzivni igrac godine ce najvjerovatnije biti Green mada postoji mogucnost i da to bude Gobert jer je nominovan za dvije nagrade pa da makar jednu dobije a i zbog toga sto su igraci Wariorsa potcijenjeni kad su priznanja i nagrade u pitanju sto se vidjelo i po izboru najboljih timova ove godine. Izbor za sestog igraca je najtezi jer se nista ne zna unaprijed ali ja mislim da ce to biti Wiliams. Sto se tice trenera Spolstra je napravio cudo i izdvaja se od ove dvojice i jedino bi pozicija Rocketsa mogla da ga kosta nedobijanja nagrade dok Popovic ove godine nema sanse i jedino bi mogao da dobije na reputaciju i na racun stare slave.

Bya-Bya

pre 6 godina

Biće izabran i jedan belac, sad Embid baš ima mnogo bolju statistiku od Šarića, dok su Jokić i Atekumpo egal, tako da više šansi dajem Jokiću.

Jokić je debeljuškasti belac koji i pored toga vodi svoj tim u NBA, a u SAD su i većina i bogatiji, debeljuškasti belci.

el

pre 6 godina

Janis nema šanse da uzme nagradu. On je bolji igrač od Jokića ali ovo je nagrada za najveći napredak a ne za najkorisnijeg igrača. On je bio zver i prošle sezone, a ovde se samo nadovezao. Za Jokića se nije ni čulo do ove godine.
Napredak obojice:
-poeni: Jokić 6.7 više nego prošle sezone, Janis 6
-blokade: Jokić +0.2, Janis +0.5
-Ukradene: -0.2 , +0.4
-Asistencije: +2.5 , +1.1
-Skokovi: +2.8 , +1.1
Ima tu i neke napredne statistike po kojoj je Jokić u samom vrhu NBA-a.
Gober je isti igrač već par sezona, njega ne treba ni razmatrati. Malo više poentira ove godine i to je sve.

BarbaDjole

pre 6 godina

Da se uzima u obzir celokupan ucinak na terenu(napad+odbrana), MVP bi bio Lenard. Ovako, ima da se nagradi fulanje statistike, nebitno dal Harden ili Ras.

Bojan

pre 6 godina

(Iskreno, 26. jun 2017 11:22)
ne moze RW biti MVP a da mu je ekipa 6. u konferenciji.
Oskar Robertson je isto imao tripl dabl sezonu, Vilt je imao 50 poena po mecu, ali je MVP bio Rasel jer je njegova ekipa bila ubedljivo prva

Mikii

pre 6 godina

Meni je malo smesno sto uopste ima ljudi koji Jokica porede sa Adetokumbom. Razlika je bukvalno u klasi. Janis je bolji na obe strane terena, dok je o odbrani izlisno i pricati.

Iskreno

pre 6 godina

Kada Durent ode u Gsw to je super tim kukate, kada Dzejms kuka kako nikad nije igrao u super timu kukate, kada Westbruk sam vuce ekipu opet kukate. Nosta vam ne odgovara te on igra sam ili oni imaju super tim. Niko nije imao bolju sezonu iza sebe on je jedini pravi MVP sa najvecom emocijom je igrao tokom cele sezone ginuo je pogledaj te samo highlights iz ove sezone kakva slavlja sa saigracima je imao nakon nekih pobeda mrze ga jer je iskren...

Sale.mls

pre 6 godina

Da je Meloun skontao 1.oktobra ono sto je skontao 25.decembra, MIPY bi bio Jokić. Ovako Janis 100%.
I za najboljeg 6. dvojica iz Hjustona? Pa to je jedina kategorija gde nikako ne bi trebalo da su dvojica iz iste ekipe.

San Antonio Spurs

pre 6 godina

Mineaota:
1. Rubio
2. Batler
3. Vigins
4. Đeng
5. Tauns

Fila:
1. Fulc
2. Kovington
3. Simons
4. Saric
5. Embid

Ko je po vama talentovaniji?
Minesota +
Fila -

slana torta

pre 6 godina

Lenard bi pasovao svakom timu i odveo bi svaki NBA tim u playoff. Moj glas njemu iako nije imao najjače brojke.
Harden uživanje za gledanje u napadu ali odbrana mu je već prešla u legendu.
Ras fenomen, za takve brojke možeš da budeš super-čovek.

Divos

pre 6 godina

Јако је тешко одредити параметре, како вредновати игру и статистичке рубрике, код доделе ових признања.
Некад оду у праве руке, некад се и маши и пгреши о неке играче.
Написаћу коју о овом овом признању које нас највише занима, тј "Most Improved Player".

Код Јокића је хендикеп што му је ово друга сезона, и играчи друге сезоне се обично заобилазе код овог признања, задњи који је добио беше Монта Елис (2007) и то је тако.

Е сад, Гобер иако је остварио велики напредак, тешко ће до признања. Ако би гледали само статистичке рубрике, ту Јокић боље стоји, од 30 најважнијих категорија, Никола је чак у 15 у првих 20 (Јанис у 11), у многима у самом врху, уопште Николин напредак је импресиван.

Са друге стране, од како је установљена ова награда (1985/86) увек би победници добили јер су у тој сезони добили значајно бољи третман, тј минутажу.
Код Јаниса је први пута у историји да је за исту минутажу као претходне сезоне, тако драматично поправио и бројке у свим стат.рубрикама и %, чак је и шут за тројку поправио, иако то, због обима шаке, никад неће бити на неком пристојном нивоу.

Овде сам разумљиво пристрасан, и ако Никола добије ово признање итекако се има чиме то образложити, међутим Јанис је апсолутно заслужио ово признање.

Bojan

pre 6 godina

MIP Janis
MVP Lenard, mozda Harden, a pre LBJ nego Vestbruk, nema covek ni najmanje sansi
DPOY opet Lenard
Trener: Spoelstra


elem, BUUUU Silver, uzas sta je napravio ovim pomeranjem.

IRONemke

pre 6 godina

ajmo ovako... MIP - Janis... MVP - Rasel... DPOY - Grin... ROTY - Saric... 6TH - Gordon... kome treba kinta evo sigurice... sportski pozdrav

glupan

pre 6 godina

MVP Westbrook
MIP Realno Jokic,ako bude Janis stvarno bi bilo razocaravajuce za nba,nije sto je nas,sami kazem
ROY Embiid
DPOY Green realno je uvek na pravom mestu
6. igrac Gordon

Kralj Beljo

pre 6 godina

Neozbiljno je pisati da je Janis imao bolju sezonu, ali da je nagrada o onom koji je napredovao za Joku, jer eto mi mislimo tako.
Janis je od jednog skromnog kucaca pozvanog na ASG vec sledece sezone, odnosno ove, pozvan u prvu petorku i to na nacin da on i Lebron su vidjeni kao dvojac koji predvodi, pa svi ostali.
Jos cinjenica da preko decka ne moze niko kos da da, sve se gleda preko igraca koje on ne cuva, ili neki blok. Jednom je imao 7-8 blokada u mecu.
A ne pricam o blokadama poput Gobera, kom plejevi i bekovi zabiju po 30, a on sacuva protivnickog centra.
Ovo je kretnja i igra kojom se brani pola parketa.
Janis moze da cuva od 1 do 5, predvodi tim, krade lopte, zabuja 23 uz 50%, ucesnik na ASG... Prosle godine niko i nista, ove najbolji igrac NBA o kom se ne govori.
Kako to da nije zasluzio nagradu, pa makar i ovu simbolicnu, nebitnu?

nista o nicemu

pre 6 godina

MVP Westbrook
MIP Realno Jokic,ako bude Janis stvarno bi bilo razocaravajuce za nba,nije sto je nas,sami kazem
ROY Embiid
DPOY Green realno je uvek na pravom mestu
6. igrac Gordon
(glupan, 26. jun 2017 09:27)

MIP Janis, ROY je Saric jer se Embid povredio.

lakivg

pre 6 godina

Svaka cast na tekstu! Mislim da su vam predvidjanja dobra, samo meni nije jedna stvar tu jasna. Vestbruk ce dobiti mvp-a samo zbog bolje statistike, ni zbog cega drugog. Igra koju zele treneri, koja je korisnija, stvari koje se ne vide u statistici, sve to daje apsolutnu prednost Lenardu, pa cak i Hardenu ispred Rasela.
E sad, ako se ta logika koristi pri izboru, ne znam zasto bi nagrada otisla Janisu, kada Jokic evidentno ima bolju statistiku.

Milan

pre 6 godina

Naravno da navijam da Jokić osvoji nagradu, ali smatram realno da je mnogo lakše "popeti" se sa 10 na 16, nego sa 16 na 22 poena. Mislim da Janis ima možda malu prednost.

Baller

pre 6 godina

Giannis je završio u top20 u poenima,skokovima, asistencijama, kradenim loptama i blokadama.. jedini igrač u istoriji lige koji je to napravio..

Mislim da možemo staviti tačku kome ide MIP.. budimo realni ipak

Niki

pre 6 godina

Plasim se da uzima Janis,a za MVP-a mi je nekako glupo,posto mi se ne svidja nacin igre obojice,ali ipak mislim da bi trebao kornjaca da uzme nagradu

agent mahoun

pre 6 godina

Rasel. Janis. Green. Embid. Gordon. Popović.

To je realno e sad šta je onaj ćelavi naumio...

Trebalo je ovo davno da se podeli šta je ovo imaju i Drejka sada lik je odvratan a pravi se pametan... Još direktno na TNT.. Povraća mi se

Milan

pre 6 godina

Naravno da navijam da Jokić osvoji nagradu, ali smatram realno da je mnogo lakše "popeti" se sa 10 na 16, nego sa 16 na 22 poena. Mislim da Janis ima možda malu prednost.

Baller

pre 6 godina

Giannis je završio u top20 u poenima,skokovima, asistencijama, kradenim loptama i blokadama.. jedini igrač u istoriji lige koji je to napravio..

Mislim da možemo staviti tačku kome ide MIP.. budimo realni ipak

Kralj Beljo

pre 6 godina

Neozbiljno je pisati da je Janis imao bolju sezonu, ali da je nagrada o onom koji je napredovao za Joku, jer eto mi mislimo tako.
Janis je od jednog skromnog kucaca pozvanog na ASG vec sledece sezone, odnosno ove, pozvan u prvu petorku i to na nacin da on i Lebron su vidjeni kao dvojac koji predvodi, pa svi ostali.
Jos cinjenica da preko decka ne moze niko kos da da, sve se gleda preko igraca koje on ne cuva, ili neki blok. Jednom je imao 7-8 blokada u mecu.
A ne pricam o blokadama poput Gobera, kom plejevi i bekovi zabiju po 30, a on sacuva protivnickog centra.
Ovo je kretnja i igra kojom se brani pola parketa.
Janis moze da cuva od 1 do 5, predvodi tim, krade lopte, zabuja 23 uz 50%, ucesnik na ASG... Prosle godine niko i nista, ove najbolji igrac NBA o kom se ne govori.
Kako to da nije zasluzio nagradu, pa makar i ovu simbolicnu, nebitnu?

Niki

pre 6 godina

Plasim se da uzima Janis,a za MVP-a mi je nekako glupo,posto mi se ne svidja nacin igre obojice,ali ipak mislim da bi trebao kornjaca da uzme nagradu

Sale.mls

pre 6 godina

Da je Meloun skontao 1.oktobra ono sto je skontao 25.decembra, MIPY bi bio Jokić. Ovako Janis 100%.
I za najboljeg 6. dvojica iz Hjustona? Pa to je jedina kategorija gde nikako ne bi trebalo da su dvojica iz iste ekipe.

Divos

pre 6 godina

Јако је тешко одредити параметре, како вредновати игру и статистичке рубрике, код доделе ових признања.
Некад оду у праве руке, некад се и маши и пгреши о неке играче.
Написаћу коју о овом овом признању које нас највише занима, тј "Most Improved Player".

Код Јокића је хендикеп што му је ово друга сезона, и играчи друге сезоне се обично заобилазе код овог признања, задњи који је добио беше Монта Елис (2007) и то је тако.

Е сад, Гобер иако је остварио велики напредак, тешко ће до признања. Ако би гледали само статистичке рубрике, ту Јокић боље стоји, од 30 најважнијих категорија, Никола је чак у 15 у првих 20 (Јанис у 11), у многима у самом врху, уопште Николин напредак је импресиван.

Са друге стране, од како је установљена ова награда (1985/86) увек би победници добили јер су у тој сезони добили значајно бољи третман, тј минутажу.
Код Јаниса је први пута у историји да је за исту минутажу као претходне сезоне, тако драматично поправио и бројке у свим стат.рубрикама и %, чак је и шут за тројку поправио, иако то, због обима шаке, никад неће бити на неком пристојном нивоу.

Овде сам разумљиво пристрасан, и ако Никола добије ово признање итекако се има чиме то образложити, међутим Јанис је апсолутно заслужио ово признање.

nista o nicemu

pre 6 godina

MVP Westbrook
MIP Realno Jokic,ako bude Janis stvarno bi bilo razocaravajuce za nba,nije sto je nas,sami kazem
ROY Embiid
DPOY Green realno je uvek na pravom mestu
6. igrac Gordon
(glupan, 26. jun 2017 09:27)

MIP Janis, ROY je Saric jer se Embid povredio.

San Antonio Spurs

pre 6 godina

Mineaota:
1. Rubio
2. Batler
3. Vigins
4. Đeng
5. Tauns

Fila:
1. Fulc
2. Kovington
3. Simons
4. Saric
5. Embid

Ko je po vama talentovaniji?
Minesota +
Fila -

slana torta

pre 6 godina

Lenard bi pasovao svakom timu i odveo bi svaki NBA tim u playoff. Moj glas njemu iako nije imao najjače brojke.
Harden uživanje za gledanje u napadu ali odbrana mu je već prešla u legendu.
Ras fenomen, za takve brojke možeš da budeš super-čovek.

IRONemke

pre 6 godina

ajmo ovako... MIP - Janis... MVP - Rasel... DPOY - Grin... ROTY - Saric... 6TH - Gordon... kome treba kinta evo sigurice... sportski pozdrav

Mikii

pre 6 godina

Meni je malo smesno sto uopste ima ljudi koji Jokica porede sa Adetokumbom. Razlika je bukvalno u klasi. Janis je bolji na obe strane terena, dok je o odbrani izlisno i pricati.

dare

pre 6 godina

Lenard ubedljivo najpocenjeniji igrac u ligi... samo zato sto ne izigrava majmuna i ne skrece paznju na sebe...
(Agent Coulson, 26. jun 2017 09:56)

Slažem se. Lenard je po mom mišljenju najbolji igrač na svetu trenutno.

BarbaDjole

pre 6 godina

Da se uzima u obzir celokupan ucinak na terenu(napad+odbrana), MVP bi bio Lenard. Ovako, ima da se nagradi fulanje statistike, nebitno dal Harden ili Ras.

Iskreno

pre 6 godina

Kada Durent ode u Gsw to je super tim kukate, kada Dzejms kuka kako nikad nije igrao u super timu kukate, kada Westbruk sam vuce ekipu opet kukate. Nosta vam ne odgovara te on igra sam ili oni imaju super tim. Niko nije imao bolju sezonu iza sebe on je jedini pravi MVP sa najvecom emocijom je igrao tokom cele sezone ginuo je pogledaj te samo highlights iz ove sezone kakva slavlja sa saigracima je imao nakon nekih pobeda mrze ga jer je iskren...

You do

pre 6 godina

Jokic ne dobija MIP ali kao utjehu dobija nagradu za najbolju asistenciju, Saric ne dobija zato sto je stranac iako zasluzuje , dobice je Brogdon jer je Embid bio povrijedjen inace bi on bio sigurica 1/1. MVP dobija Westbrook jer je oborio rekord a Amerikancima su rekordi i statistika mnogo bitni iako po meni Harden vise zasluzuje nagradu.Defanzivni igrac godine ce najvjerovatnije biti Green mada postoji mogucnost i da to bude Gobert jer je nominovan za dvije nagrade pa da makar jednu dobije a i zbog toga sto su igraci Wariorsa potcijenjeni kad su priznanja i nagrade u pitanju sto se vidjelo i po izboru najboljih timova ove godine. Izbor za sestog igraca je najtezi jer se nista ne zna unaprijed ali ja mislim da ce to biti Wiliams. Sto se tice trenera Spolstra je napravio cudo i izdvaja se od ove dvojice i jedino bi pozicija Rocketsa mogla da ga kosta nedobijanja nagrade dok Popovic ove godine nema sanse i jedino bi mogao da dobije na reputaciju i na racun stare slave.

Ilija Čvorović

pre 6 godina

Ове године МВП награду узима Вестбрук што је и у потпуности заслужио али Ленард је да се не лажемо далеко бољи играч од Вестбрука и Хардена

Kralj Beljo

pre 6 godina

I za najboljeg 6. dvojica iz Hjustona? Pa to je jedina kategorija gde nikako ne bi trebalo da su dvojica iz iste ekipe.
(Sale.mls, 26. jun 2017 10:40)
A sto ne? Valjda se ne misli bukvalno na sestog igraca, vec na najboljeg igraca koji je uglavnom ulazio sa klupe?!
Drugo... Mozda nisi pratio, pa takav komentar, i plusevi ti, ali Lu Vilijams je 80% sezone proveo u LAL.

Bya-Bya

pre 6 godina

Biće izabran i jedan belac, sad Embid baš ima mnogo bolju statistiku od Šarića, dok su Jokić i Atekumpo egal, tako da više šansi dajem Jokiću.

Jokić je debeljuškasti belac koji i pored toga vodi svoj tim u NBA, a u SAD su i većina i bogatiji, debeljuškasti belci.

glupan

pre 6 godina

MVP Westbrook
MIP Realno Jokic,ako bude Janis stvarno bi bilo razocaravajuce za nba,nije sto je nas,sami kazem
ROY Embiid
DPOY Green realno je uvek na pravom mestu
6. igrac Gordon

lakivg

pre 6 godina

Svaka cast na tekstu! Mislim da su vam predvidjanja dobra, samo meni nije jedna stvar tu jasna. Vestbruk ce dobiti mvp-a samo zbog bolje statistike, ni zbog cega drugog. Igra koju zele treneri, koja je korisnija, stvari koje se ne vide u statistici, sve to daje apsolutnu prednost Lenardu, pa cak i Hardenu ispred Rasela.
E sad, ako se ta logika koristi pri izboru, ne znam zasto bi nagrada otisla Janisu, kada Jokic evidentno ima bolju statistiku.

Bojan

pre 6 godina

(Iskreno, 26. jun 2017 11:22)
ne moze RW biti MVP a da mu je ekipa 6. u konferenciji.
Oskar Robertson je isto imao tripl dabl sezonu, Vilt je imao 50 poena po mecu, ali je MVP bio Rasel jer je njegova ekipa bila ubedljivo prva

agent mahoun

pre 6 godina

Rasel. Janis. Green. Embid. Gordon. Popović.

To je realno e sad šta je onaj ćelavi naumio...

Trebalo je ovo davno da se podeli šta je ovo imaju i Drejka sada lik je odvratan a pravi se pametan... Još direktno na TNT.. Povraća mi se

Bojan

pre 6 godina

MIP Janis
MVP Lenard, mozda Harden, a pre LBJ nego Vestbruk, nema covek ni najmanje sansi
DPOY opet Lenard
Trener: Spoelstra


elem, BUUUU Silver, uzas sta je napravio ovim pomeranjem.

el

pre 6 godina

Janis nema šanse da uzme nagradu. On je bolji igrač od Jokića ali ovo je nagrada za najveći napredak a ne za najkorisnijeg igrača. On je bio zver i prošle sezone, a ovde se samo nadovezao. Za Jokića se nije ni čulo do ove godine.
Napredak obojice:
-poeni: Jokić 6.7 više nego prošle sezone, Janis 6
-blokade: Jokić +0.2, Janis +0.5
-Ukradene: -0.2 , +0.4
-Asistencije: +2.5 , +1.1
-Skokovi: +2.8 , +1.1
Ima tu i neke napredne statistike po kojoj je Jokić u samom vrhu NBA-a.
Gober je isti igrač već par sezona, njega ne treba ni razmatrati. Malo više poentira ove godine i to je sve.

durantulaokc

pre 6 godina

Mislio sam da će janis da dobije ovo ali Jokic ima veći skok u svakoj kategoriji statistike: +7,+3,+3 protiv +6,+1,+1. To je 5 "poena" više za jokica

milos

pre 6 godina

Realno janis ima prednost u odnosu na jokica,ne samo zbog igara vec i zbog medijske paznje gde je prestavljen kao buduci super star iako je veoma mlad igrac.za trenera mislim da ce dantoni osvojiti zbog lepsave kosarke i zbog toga sto je preporodio hardena ali budimo realni da MVP treba da bude Westbrook,jeste da mi je omiljen igrac ali ove brojke govore sve,a i ima neuproredivo slabiji tim od hardena

San Antonio Spurs

pre 6 godina

Mineaota:
1. Rubio
2. Batler
3. Vigins
4. Đeng
5. Tauns

Fila:
1. Fulc
2. Kovington
3. Simons
4. Saric
5. Embid

Ko je po vama talentovaniji?
Minesota +
Fila -

glupan

pre 6 godina

MVP Westbrook
MIP Realno Jokic,ako bude Janis stvarno bi bilo razocaravajuce za nba,nije sto je nas,sami kazem
ROY Embiid
DPOY Green realno je uvek na pravom mestu
6. igrac Gordon

lakivg

pre 6 godina

Svaka cast na tekstu! Mislim da su vam predvidjanja dobra, samo meni nije jedna stvar tu jasna. Vestbruk ce dobiti mvp-a samo zbog bolje statistike, ni zbog cega drugog. Igra koju zele treneri, koja je korisnija, stvari koje se ne vide u statistici, sve to daje apsolutnu prednost Lenardu, pa cak i Hardenu ispred Rasela.
E sad, ako se ta logika koristi pri izboru, ne znam zasto bi nagrada otisla Janisu, kada Jokic evidentno ima bolju statistiku.

Bojan

pre 6 godina

MIP Janis
MVP Lenard, mozda Harden, a pre LBJ nego Vestbruk, nema covek ni najmanje sansi
DPOY opet Lenard
Trener: Spoelstra


elem, BUUUU Silver, uzas sta je napravio ovim pomeranjem.

nista o nicemu

pre 6 godina

MVP Westbrook
MIP Realno Jokic,ako bude Janis stvarno bi bilo razocaravajuce za nba,nije sto je nas,sami kazem
ROY Embiid
DPOY Green realno je uvek na pravom mestu
6. igrac Gordon
(glupan, 26. jun 2017 09:27)

MIP Janis, ROY je Saric jer se Embid povredio.

agent mahoun

pre 6 godina

Rasel. Janis. Green. Embid. Gordon. Popović.

To je realno e sad šta je onaj ćelavi naumio...

Trebalo je ovo davno da se podeli šta je ovo imaju i Drejka sada lik je odvratan a pravi se pametan... Još direktno na TNT.. Povraća mi se

Mikii

pre 6 godina

Meni je malo smesno sto uopste ima ljudi koji Jokica porede sa Adetokumbom. Razlika je bukvalno u klasi. Janis je bolji na obe strane terena, dok je o odbrani izlisno i pricati.

el

pre 6 godina

Janis nema šanse da uzme nagradu. On je bolji igrač od Jokića ali ovo je nagrada za najveći napredak a ne za najkorisnijeg igrača. On je bio zver i prošle sezone, a ovde se samo nadovezao. Za Jokića se nije ni čulo do ove godine.
Napredak obojice:
-poeni: Jokić 6.7 više nego prošle sezone, Janis 6
-blokade: Jokić +0.2, Janis +0.5
-Ukradene: -0.2 , +0.4
-Asistencije: +2.5 , +1.1
-Skokovi: +2.8 , +1.1
Ima tu i neke napredne statistike po kojoj je Jokić u samom vrhu NBA-a.
Gober je isti igrač već par sezona, njega ne treba ni razmatrati. Malo više poentira ove godine i to je sve.

Kralj Beljo

pre 6 godina

Neozbiljno je pisati da je Janis imao bolju sezonu, ali da je nagrada o onom koji je napredovao za Joku, jer eto mi mislimo tako.
Janis je od jednog skromnog kucaca pozvanog na ASG vec sledece sezone, odnosno ove, pozvan u prvu petorku i to na nacin da on i Lebron su vidjeni kao dvojac koji predvodi, pa svi ostali.
Jos cinjenica da preko decka ne moze niko kos da da, sve se gleda preko igraca koje on ne cuva, ili neki blok. Jednom je imao 7-8 blokada u mecu.
A ne pricam o blokadama poput Gobera, kom plejevi i bekovi zabiju po 30, a on sacuva protivnickog centra.
Ovo je kretnja i igra kojom se brani pola parketa.
Janis moze da cuva od 1 do 5, predvodi tim, krade lopte, zabuja 23 uz 50%, ucesnik na ASG... Prosle godine niko i nista, ove najbolji igrac NBA o kom se ne govori.
Kako to da nije zasluzio nagradu, pa makar i ovu simbolicnu, nebitnu?

Baller

pre 6 godina

Giannis je završio u top20 u poenima,skokovima, asistencijama, kradenim loptama i blokadama.. jedini igrač u istoriji lige koji je to napravio..

Mislim da možemo staviti tačku kome ide MIP.. budimo realni ipak

Milan

pre 6 godina

Naravno da navijam da Jokić osvoji nagradu, ali smatram realno da je mnogo lakše "popeti" se sa 10 na 16, nego sa 16 na 22 poena. Mislim da Janis ima možda malu prednost.

dare

pre 6 godina

Lenard ubedljivo najpocenjeniji igrac u ligi... samo zato sto ne izigrava majmuna i ne skrece paznju na sebe...
(Agent Coulson, 26. jun 2017 09:56)

Slažem se. Lenard je po mom mišljenju najbolji igrač na svetu trenutno.

Niki

pre 6 godina

Plasim se da uzima Janis,a za MVP-a mi je nekako glupo,posto mi se ne svidja nacin igre obojice,ali ipak mislim da bi trebao kornjaca da uzme nagradu

Iskreno

pre 6 godina

Kada Durent ode u Gsw to je super tim kukate, kada Dzejms kuka kako nikad nije igrao u super timu kukate, kada Westbruk sam vuce ekipu opet kukate. Nosta vam ne odgovara te on igra sam ili oni imaju super tim. Niko nije imao bolju sezonu iza sebe on je jedini pravi MVP sa najvecom emocijom je igrao tokom cele sezone ginuo je pogledaj te samo highlights iz ove sezone kakva slavlja sa saigracima je imao nakon nekih pobeda mrze ga jer je iskren...

Bya-Bya

pre 6 godina

Biće izabran i jedan belac, sad Embid baš ima mnogo bolju statistiku od Šarića, dok su Jokić i Atekumpo egal, tako da više šansi dajem Jokiću.

Jokić je debeljuškasti belac koji i pored toga vodi svoj tim u NBA, a u SAD su i većina i bogatiji, debeljuškasti belci.

IRONemke

pre 6 godina

ajmo ovako... MIP - Janis... MVP - Rasel... DPOY - Grin... ROTY - Saric... 6TH - Gordon... kome treba kinta evo sigurice... sportski pozdrav

Sale.mls

pre 6 godina

Da je Meloun skontao 1.oktobra ono sto je skontao 25.decembra, MIPY bi bio Jokić. Ovako Janis 100%.
I za najboljeg 6. dvojica iz Hjustona? Pa to je jedina kategorija gde nikako ne bi trebalo da su dvojica iz iste ekipe.

slana torta

pre 6 godina

Lenard bi pasovao svakom timu i odveo bi svaki NBA tim u playoff. Moj glas njemu iako nije imao najjače brojke.
Harden uživanje za gledanje u napadu ali odbrana mu je već prešla u legendu.
Ras fenomen, za takve brojke možeš da budeš super-čovek.

Bojan

pre 6 godina

(Iskreno, 26. jun 2017 11:22)
ne moze RW biti MVP a da mu je ekipa 6. u konferenciji.
Oskar Robertson je isto imao tripl dabl sezonu, Vilt je imao 50 poena po mecu, ali je MVP bio Rasel jer je njegova ekipa bila ubedljivo prva

milos

pre 6 godina

Realno janis ima prednost u odnosu na jokica,ne samo zbog igara vec i zbog medijske paznje gde je prestavljen kao buduci super star iako je veoma mlad igrac.za trenera mislim da ce dantoni osvojiti zbog lepsave kosarke i zbog toga sto je preporodio hardena ali budimo realni da MVP treba da bude Westbrook,jeste da mi je omiljen igrac ali ove brojke govore sve,a i ima neuproredivo slabiji tim od hardena

BarbaDjole

pre 6 godina

Da se uzima u obzir celokupan ucinak na terenu(napad+odbrana), MVP bi bio Lenard. Ovako, ima da se nagradi fulanje statistike, nebitno dal Harden ili Ras.

Ilija Čvorović

pre 6 godina

Ове године МВП награду узима Вестбрук што је и у потпуности заслужио али Ленард је да се не лажемо далеко бољи играч од Вестбрука и Хардена

You do

pre 6 godina

Jokic ne dobija MIP ali kao utjehu dobija nagradu za najbolju asistenciju, Saric ne dobija zato sto je stranac iako zasluzuje , dobice je Brogdon jer je Embid bio povrijedjen inace bi on bio sigurica 1/1. MVP dobija Westbrook jer je oborio rekord a Amerikancima su rekordi i statistika mnogo bitni iako po meni Harden vise zasluzuje nagradu.Defanzivni igrac godine ce najvjerovatnije biti Green mada postoji mogucnost i da to bude Gobert jer je nominovan za dvije nagrade pa da makar jednu dobije a i zbog toga sto su igraci Wariorsa potcijenjeni kad su priznanja i nagrade u pitanju sto se vidjelo i po izboru najboljih timova ove godine. Izbor za sestog igraca je najtezi jer se nista ne zna unaprijed ali ja mislim da ce to biti Wiliams. Sto se tice trenera Spolstra je napravio cudo i izdvaja se od ove dvojice i jedino bi pozicija Rocketsa mogla da ga kosta nedobijanja nagrade dok Popovic ove godine nema sanse i jedino bi mogao da dobije na reputaciju i na racun stare slave.

durantulaokc

pre 6 godina

Mislio sam da će janis da dobije ovo ali Jokic ima veći skok u svakoj kategoriji statistike: +7,+3,+3 protiv +6,+1,+1. To je 5 "poena" više za jokica

Divos

pre 6 godina

Јако је тешко одредити параметре, како вредновати игру и статистичке рубрике, код доделе ових признања.
Некад оду у праве руке, некад се и маши и пгреши о неке играче.
Написаћу коју о овом овом признању које нас највише занима, тј "Most Improved Player".

Код Јокића је хендикеп што му је ово друга сезона, и играчи друге сезоне се обично заобилазе код овог признања, задњи који је добио беше Монта Елис (2007) и то је тако.

Е сад, Гобер иако је остварио велики напредак, тешко ће до признања. Ако би гледали само статистичке рубрике, ту Јокић боље стоји, од 30 најважнијих категорија, Никола је чак у 15 у првих 20 (Јанис у 11), у многима у самом врху, уопште Николин напредак је импресиван.

Са друге стране, од како је установљена ова награда (1985/86) увек би победници добили јер су у тој сезони добили значајно бољи третман, тј минутажу.
Код Јаниса је први пута у историји да је за исту минутажу као претходне сезоне, тако драматично поправио и бројке у свим стат.рубрикама и %, чак је и шут за тројку поправио, иако то, због обима шаке, никад неће бити на неком пристојном нивоу.

Овде сам разумљиво пристрасан, и ако Никола добије ово признање итекако се има чиме то образложити, међутим Јанис је апсолутно заслужио ово признање.

Kralj Beljo

pre 6 godina

I za najboljeg 6. dvojica iz Hjustona? Pa to je jedina kategorija gde nikako ne bi trebalo da su dvojica iz iste ekipe.
(Sale.mls, 26. jun 2017 10:40)
A sto ne? Valjda se ne misli bukvalno na sestog igraca, vec na najboljeg igraca koji je uglavnom ulazio sa klupe?!
Drugo... Mozda nisi pratio, pa takav komentar, i plusevi ti, ali Lu Vilijams je 80% sezone proveo u LAL.