Subota, 24.06.2017.

17:54

Bogdan otvoreno o davljenju: Šokiralo me je to...

Bek košarkaške reprezentacije Srbije i Fenerbahčea Bogdan Bogdanović otvoreno je govorio šta misli o situaciji kada ga je trener Duško Vujošević davio.

Izvor: B92

Bogdan otvoreno o davljenju: Šokiralo me je to... IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

73 Komentari

Sortiraj po:

ultrasrbin

pre 6 godina

zvezdas, 24. jun 2017 19:59

Komentar ti je na mestu, ali mi nije jasno da se onda potpises ovim nikom.
Kako pravdas cinjenicu da vas vode kriminalci i to dokazani i lica sa poternice kojima je Zvezda poslednji bastion od procesuiranja.
Da vi zvezdasi imate imalo srca sada bi ste Terzu pitali za rezultat sa Malte. Da li ce i za taj rezultat da trazi krivce u drugima ili je ipak do njegovog nacina vodjenja kluba.

Slobinator

pre 6 godina

tad su uzeli titulu posle neverovatnih pritisaka na terenu I van njega,posle bežanja u svlacionicu (zašta su trebali biti kažnjeni gubitkom I utakmice I finalne serije) izazivanja tuca I svega onog cime su se služili u tih 13 godina sunovrata srpske košarke.radonja još nije bio uspostavio sistem,ali vec sledece godine zvezda je uzela triplu krunu I ponizila grobare ukupnim skorom od 9:3 u medusobnim duelima.to je vujoševicu bio signal da vise nema šta da traži na košarkaškoj sceni srbije jer je bio žargonski receno 'provaljen' zato bi sada bila šteta da zvezda sve baci u vodu jer je u poslednje 3 sezone igrala bolju I mocniju košarku nego što je ikada igrao partizan za vreme vujoševiceve'vladavine'

Slavko

pre 6 godina

Kao prvo sramotno je da ljudi u ovoj drzavi klaustofobicno prebrajaju ko je ko i odakle. To nas je dovelo do najkatastrofalnijeg rata posle drugog svetskog u Evropi. Pricati gluposti da trener nije zasluzan za razvoj sportiste ma kakav da ima potencijal i talenat je smesno. To mogu oni koji su bili vec od osnovne skole oslobodjeni od fizickog. Brzo smo zaboravili da je reprezentativcu Andjusicu (tada)smanjena minutaza u odnosu na Bogdana koji se cesto i nije skidao. Naravno da neopravdavam fizicki nasrtaj kao metodu ali i ona nekad ima smisla u ostvarivanju cilja. Bezbroj primera je za to. Pustite Duleta na miru, coveka je ova drzava unistila samo zato sto je govorio istinu i nije imao dlake na jeziku. Svima onima koji su mu naneli zlo neka se zapitaju ispred ogledala o cinjenu prema retko dobrom coveku.

Vitez Lukic od Lamburginija

pre 6 godina

sta dizete tog Gudurica u neke zvezde. decko je odigrao u prvom delu evrolige 3-4 utakmice odlicno i onda se izgubio. silio sut gubio lopte...Bogdan igra odlicno kad je najpotrebnije ne lomi se pod pritiskom cak ga i voli. a to pokazuje klasu. I nebojsa ilic je bio dobar igrac ali ga nigde nije bilo kad je trebalo. zato su danilovic i djordjevic bili visoka klasa a ilic i sasa obradovic visa srednja. to su cinjenice.
(mix, 24. jun 2017 19:12)

Mislim da nikad, ali NIKAD ne treba panterima objasnjavati zasto je Bogdan bolji od Gudurica. Bar mi da ne padamo toliko nisko.

Anonimus

pre 6 godina

Dule skoro da je zivot dao za Partizan. Znaju to njegovi kosarkasi i zato ga svi vole i svi su mu zahvalni. Svima se vratilo lepim ugovorima u inostranstvu. Ne postoji trener na svetu koji je radio sa igracima od jutra do mraka. 
I kako mu se vratilo? 
Proterase coveka iz zemlje. Jedinstven primer na svetu.
(Karaburac, 24. jun 2017 20:22)

Niko ga nije proterao iz zemlje,jer je
njegova zemlja Crna Gora.On je ovde stranac.

Tegijeva racunica

pre 6 godina

Toliko hvalite tog sasvim prosecnog sutera sa osrednjim procentima, pa Kalina je Bog za mjega.
(Kalina, 24. jun 2017 20:55)

Jos Kalinic nije suter.

navijac

pre 6 godina

@Bogdan bi postao igrač da ga je bilo ko trenirao, to je kao što su svojatali Dražena Petrovića kako su ga tobože oni otkrili, ma da ih je otac trenirao urođeni talenat kad tad dođe na videlo, Bogdan dobar momak.
(Delije Čikago, 24. jun 2017 21:22)

Vidi se da nisi nikada nista trenirao.. Talenat je samo 5% a rad je 95% uspeha. Koliko ima talenata koji se nikada nisu ostvarili, pogotovo je nezgodno to sto igrac treba najvise da napreduje u najgorim godinama, tj pubertetu. Treba mnogo raditi sa tom decom, izvesti ih na pravi put, objasni ti detetu da mora da sutira 1000 puta na kos i da ne sme da izlazi nocu kao svi njegovi drugari!? E tu je Dule maestralan, tu je Dule mentor, on tu decu uci zivotu a ne samo kosarci!

dak

pre 6 godina

dule je legenda mog partizana.necete uspeti da bacite ljagu na sve sto je ucinio za nas iskrene navijace.ziv je covek,gresio je,ali on je iskreno voleo partizan i borio se za njega.mi smo to prepoznali.dule je oteran,nikada,ni kada smo gubili dobijene utakmice nismo skandirali protiv njega.sto se mene tice da je i mene davio,ja bi mu oprostio.na neki nacin i tim gestom je pokazao koliko mu je stalo do kluba!

sima

pre 6 godina

Mnogo smesnih ljudi ovde, ja sam nesto stariji 37 godina, no nebitno to. Hocu da kazem da nam je uciteljica ili ucitelj samo tako udarao zauske i cega svega ne, bilo je nekog postovanja prema starijem i napravili su nas na ljude i neka ga je Dule osamario sta fali super je sada Bogdan. A danas ne smes da dignes ruku na neko dete u skoli sve nesto razmazeno. E to je sustina.

Milos

pre 6 godina

Teško da bi Bogdan bio ono što je danas da nije bilo Duleta. Drago mi je što je svestan toga.
(Corto, 24. jun 2017 18:53)

Ovde se radi o davljenju grobos, zasto menjas temu???

Neko

pre 6 godina

Ovo koliko zvezdasi nikog zivog ne postuju,a traze da se njihovo postuje je vise neverovatno.Govore za coveka koji je osvojio bezbroj trofeja,napravio brdo vrhunskih igraca i sa Partizanom dosao na 2 fajnal fora Evrolige da nema pojma i da nije nikakav trener.Dokle god tako radite ne mozete da ocekujete nista dobro od drugih i nemojte se cuditi kad vas drugi prozivaju.

Kalina

pre 6 godina

... Kao sto je i sam rsekao bilo je i dosta talentovanijih od njega, ali nije svako imao Duleta ili slusao Duleta. Trener je neko ko ima viziju i zna bolje od igraca sta je za njega dobro. Dule je dao tim momcima i vise nego sto je trebao, vezao se za njih kao za porodicu, a ovaj incident je upravo nesto kao samar za neposlusno dete.
(bob, 24. jun 2017 21:33)

Vodi ga kuci, pa i u Limozu je bilo talentovane dece, u CSKA takodje.

shone

pre 6 godina

a da nam nabrojis te silne igrace sto ih je guru napravio a sad Sale pozvao na siri spisak
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (*, 24. jun 2017 22:11) # Link komentara Evo npr Nikola Milutinov! Pa posto vidim da vi mislite da je Radonja stvorio Kalinica i Jovica koji su kao reprezentativci dosli kod njega, onda slobodno mozemo da kazemo da je stvorio i Macvana i Raduljicu, jer ih je vratio u kosarkaski zivot!Takodje je stvorio i selektora kao igraca, isto tako je stvorio i Vlada Divca, Sasu Danilovica, Zarka Paspalja, Krstica...Malo li je od jednog trenera?

ej bre

pre 6 godina

Bogdan bi postao igrač da ga je bilo ko trenirao, to je kao što su svojatali Dražena Petrovića kako su ga tobože oni otkrili, ma da ih je otac trenirao urođeni talenat kad tad dođe na videlo, Bogdan dobar momak.
(Delije Čikago, 24. jun 2017 21:22)

Bogdan gotovo da nije ulazio u igru kod Jovanovica. Mislis da bi u radonjinom rvackom sistemu imao sanse da postane ovo sto je sada? Gresis. Imao bi karijeru kao Guduric sto ce imati.

*

pre 6 godina

Teško da bi Bogdan bio ono što je danas da nije bilo Duleta. Drago mi je što je svestan toga.
(Corto, 24. jun 2017 18:53)

a da nam nabrojis te silne igrace sto ih je guru napravio a sad Sale pozvao na siri spisak

Car Dusan

pre 6 godina

Čuj,ON stvorio Paspalja,Danilovića i Divca? Slučajno je trenirao jednu takvu generaciju igrača, kojima i nije bio potreban neki poseban trener! Tesko da ćemo više imati prilike - da gledamo takve ASOVE! Svoje trenersko umijece je pokazao u CSKA - gdje je bio najgori trener u istoriji kluba!

Mirko

pre 6 godina

Davio bi i Radonja da zna da napravi igraca.
(Vlado, 24. jun 2017 20:46)

Znači Radonjić nije napravio nikoga i n'ume da napravi igrača?
Jesi ti siguran ili samo lupetaš?
Bobi,Quincy,Cirbes,Lazić,Jović,Kuzmić... - svi su procvetali igrajući pod njegovom palicom, samo u Zvezdi.
Aj razumem kad kažeš nešto ono navijački pristrasno, ali ovo si nema veze.

ej bre

pre 6 godina

Znači Radonjić nije napravio nikoga i n'ume da napravi igrača?
Jesi ti siguran ili samo lupetaš?
Bobi,Quincy,Cirbes,Lazić,Jović,Kuzmić... - svi su procvetali igrajući pod njegovom palicom, samo u Zvezdi.
Aj razumem kad kažeš nešto ono navijački pristrasno, ali ovo si nema veze.
(Mirko, 24. jun 2017 22:11)

Radonja napravio igraca? Redom...
Bobi? Strava. Pre bi rekao da je to uradio Milojevic.
Jovic? Kalinic? Delo mute Nikolica. Postali su reprezentativci dok su bili u Radnickom.
Kuzmic? Bivsi NBA igrac? Mora da se salis.
Cirbes sada igra gde. Propao totalno.
Kvinsi Miler unisten i svakako nije produkt zvezde.
Ti igraci i igraju nesto u tom rvackom sistemu Zvezde ali cim odu negde de se igra kosarka...
Radonjic je blizu da upropasti i Gudurica.
Lazic osim odbrane u zavisnosti od kriterijuma sudjenja nista! Kada sudije sviraju normalno on nije nikakva pretnja. Zato i igra u Zvezdi. Niko ga nece i verovatno ce tu i zavrsiti.

shone

pre 6 godina

Neverovatno je koliki trag je Dule Vujosevic ostavio u srpskoj kosarci. Vec dugo nije u srbiji, a svaki dan se pise nesto o njemu, pozitivno ili negativno!Siguran sam da navijacima kluba iz Zeleznika zastane knedla u grlu kad procitaju Dule Vujosevic, ma koliko to nece da priznaju!

Kalina

pre 6 godina

Toliko hvalite tog sasvim prosecnog sutera sa osrednjim procentima, pa Kalina je Bog za mjega.
(Kalina, 24. jun 2017 20:55)

Tacno, dokazao na F4.

20kinte

pre 6 godina

@karaburac Druže, ciganin sam odmah da se deklarišem ali to nema veze sa mojim mišljenjem o DV. Na stranu svo njegovo (?) znanje o košarci, on je svojim ponašanjem definisao sebe i izopštio se iz sporta kao takvog. Da li si igde, ikada, video trenera da u toku utakmice šeta po parketu, udara i psuje sudije koje beže od njega, radi stvari koje veze sa sportom i rivalitetom nemaju? Ovo sa davljenjem je predimenzionirano, ko god se bavio sportom zna za taj specifičan odnos trenera i igrača, ali opet to je u nekom juniorskom uzrastu. E sad, nije ovo bio izolovan incident nego MO ponašanja koje ne pripada na košarkaškom terenu i sve ostalo pada u vodu.

bob

pre 6 godina

Tesko se ovo moze objasniti onima koji nisu iskusili neki vid "mentora" u bilo kojoj sferi, pogotovo izvanrednog kao sto je Dule. Neosporno je to sa Bogdan ima talenat, ali zahvaljujuci Duletu on je uspeo od tog talenta da napravi od sebe pravog igraca. Kao sto je i sam rsekao bilo je i dosta talentovanijih od njega, ali nije svako imao Duleta ili slusao Duleta. Trener je neko ko ima viziju i zna bolje od igraca sta je za njega dobro. Dule je dao tim momcima i vise nego sto je trebao, vezao se za njih kao za porodicu, a ovaj incident je upravo nesto kao samar za neposlusno dete.

Delije Čikago

pre 6 godina

Bogdan bi postao igrač da ga je bilo ko trenirao, to je kao što su svojatali Dražena Petrovića kako su ga tobože oni otkrili, ma da ih je otac trenirao urođeni talenat kad tad dođe na videlo, Bogdan dobar momak.

Karaburac

pre 6 godina

Dule skoro da je zivot dao za Partizan. Znaju to njegovi kosarkasi i zato ga svi vole i svi su mu zahvalni. Svima se vratilo lepim ugovorima u inostranstvu. Ne postoji trener na svetu koji je radio sa igracima od jutra do mraka.
I kako mu se vratilo?
Proterase coveka iz zemlje. Jedinstven primer na svetu.

Toto-ko-tunjo-i-zagrebacki-univerzalni-hvataci

pre 6 godina

Vjerovatno covjek nike hteo da dozvoli da ispusti ono sto je gradio,jer je znao kakav ce igrac da postane!!
 (a1r1, 24. jun 2017 18:54)

Znaci to tako ide? Kad ne zelis da ispustis nesto sto si gradio, odradis jedan "drz' za vrat"?

Kako ko, pa ja

pre 6 godina

Bogdane, pređi da igraš za BIH, ionako samo zauzimaš mesto Guduriću i Dženkinsu, koji su 5 puta bolji i kompletniji igrači.
(zvezdale, 24. jun 2017 18:51)

Da, zato su oni sampioni Evrope, a Bogdan nije mogao ni do top8 da dogura!?
Taj detalj jeste mrlja, ali je nemerljiv napredak Bogdana u tom periodu, da bi jedan ispad bio veci od njegove karijere i svega sto je postao!

МиливојЕ

pre 6 godina

Ужас ! Не могу да верујем да ико одобрава ове насилничке потезе. Годинама ми је било тешко гледати као навијач Партизана тога примитивца од тренера као псује, а када је то урадио, згадио ми се. Шта ли је тај радио када није пред камерама ?

sale

pre 6 godina

Da se ne lazemo...kakav Zitko kakvi bakraci!Boca da nije presao u Partizan i da se Dule nije vratio u isti bio bi prosecan igrac!Dule mu je ukazao sansu ako nista zbog toga ga Bogdan postuje!A gde su svi oni razgovori posle treninga,setnje oko Pionira,teranje da procita neku knjigu...Bogdan je to sve lepo iskoristio i vratio i Duletu i Partizanu na pravi nacin!
Trener Jakovljevic je jedino u Bogdanu video zaradu i zbog toga ga je forsirao,secamo se svi koji prate kosarku junorske sezone Bogdana kad je na svakoj utakmici davao po 25koseva!Cak za ne upucene Jakovljevic i Bogdan posle njegovog prelaska iz Partizana u Fener dugo nisu pricali zbog navodnog duga Bogdana prema Jakovljevicu koji je postajao samo u njegovoj glavi!
Zato majstore samo cepaj tvoj talenat i rad sa dvojicom vrhunskih trenera Duletom i Zocom vinula te je u vrh kosarkaskog sveta!

Valerij Harlamov 17

pre 6 godina

Ko nije, neka pogleda film "Whiplash". Film je brutalno iskrena prica o talentu, radu...i kako to cesto nije dovoljno. Potreban je neko ko iz nas izvlaci i najbolje i najgore...
(Whiplash, 24. jun 2017 19:18)

Isto i film 'Legendarni broj 17'.

secanje memorije pamcenja

pre 6 godina

Bogdane, pređi da igraš za BIH, ionako samo zauzimaš mesto Guduriću i Dženkinsu, koji su 5 puta bolji i kompletniji igrači.
(zvezdale, 24. jun 2017 18:51)

Predji i ti u BIH, jer Srbiji su potrebni pametni ljudi, da je izvuku iz blata, a ovako samo zauzimas mesto nekome mnogo inteligentnijem.

Šištegapopu

pre 6 godina

Bogi,znas i ti da je general to uradio za tvoje dobro,to se kod nas grobara zove estetika!ne moguce je izmeriti da li vise volimo tebe ili duleta!ziv bio majstore!

Aloo

pre 6 godina

Teško da bi Bogdan bio ono što je danas da nije bilo Duleta. Drago mi je što je svestan toga.
(Corto, 24. jun 2017 18:53)

To se isto moze reci za Zitko Basket...

Ivan

pre 6 godina

Od tog trenutka je bilo jasno da Vujosevic vise ne sme da radi u Partizanu, koliko ga god voleli navijaci tog kluba zbog stare slave. Ne moze da se nadje opravdanje za takav potez.

Nikola

pre 6 godina

Da nije Duleta koji je podigao 20godišnjeg Bogdana sa tribina i dao mu priliku i čuveni trening i vreme da postane Euroleague Rising Star sad bi bio neki Sinovec, a ne ovo što jeste. To je fakat, a to što je Bogdan sada postao je naravno njegovom zaslugom veliki deo, ali bez Duleta ne bi bilo ni šanse za Bogdana.

ej bre

pre 6 godina

To se isto moze reci za Zitko Basket...
(Aloo, 24. jun 2017 19:07)

Ne moze. Tu jeste bitan deo njegovog razvoja ali daleko od presudnog. Prelaz u seniore je tezak. Jovanovic ga je skoro unistio i da se nije dule vratio ko zna de bi zavrsio.

zvezdas

pre 6 godina

Mnogo smo nezgodan narod, mnogo teski i izmanipulisani. Prosto ne verujem sta se sve pravda i predstavlja normalnim. Nije to samo u sportu...nego u mnogo vaznijim stvarima...to je ono najgore.

mix

pre 6 godina

sta dizete tog Gudurica u neke zvezde. decko je odigrao u prvom delu evrolige 3-4 utakmice odlicno i onda se izgubio. silio sut gubio lopte...Bogdan igra odlicno kad je najpotrebnije ne lomi se pod pritiskom cak ga i voli. a to pokazuje klasu. I nebojsa ilic je bio dobar igrac ali ga nigde nije bilo kad je trebalo. zato su danilovic i djordjevic bili visoka klasa a ilic i sasa obradovic visa srednja. to su cinjenice.

Mikael Hansen

pre 6 godina

To je bilo za njegovo dobro. Od tog trenutka Bogdan je košarkaški eksplodirao i sasvim zasluženo poneće epitet najboljeg košarkaša predstojećeg prvenstva Evrope ...

Whiplash

pre 6 godina

Ko nije, neka pogleda film "Whiplash". Film je brutalno iskrena prica o talentu, radu...i kako to cesto nije dovoljno. Potreban je neko ko iz nas izvlaci i najbolje i najgore...

SrbinsonKruso

pre 6 godina

Duleta sam gotivio ali ne previše, rddak sam Partizanovac koji je tada u raspravama bio na strani Bogdanovića... Dule mu je mnogo toga dobrog učinio ali taj detalj mi se nikad nije sviđao. Zamislite kako je bilo Bogdanu koji gleda tog čoveka kao prijatelja koji mu pomaže u karijeri i odjednom te taj prijatelj fizički napadne... mučno mi je bilo da gledam to.

a1r1

pre 6 godina

Najveci trener i najbolji igrac u toj generaciji..covjek je odreagovao u revoltu..Jer i sam Bogdan kaze da je nenormalno pumo vremena posvetio njemu i njegovom razvoju..Vjerovatno covjek nike hteo da dozvoli da ispusti ono sto je gradio,jer je znao kakav ce igrac da postane!!

secanje memorije pamcenja

pre 6 godina

Bogdane, pređi da igraš za BIH, ionako samo zauzimaš mesto Guduriću i Dženkinsu, koji su 5 puta bolji i kompletniji igrači.
(zvezdale, 24. jun 2017 18:51)

Predji i ti u BIH, jer Srbiji su potrebni pametni ljudi, da je izvuku iz blata, a ovako samo zauzimas mesto nekome mnogo inteligentnijem.

SrbinsonKruso

pre 6 godina

Duleta sam gotivio ali ne previše, rddak sam Partizanovac koji je tada u raspravama bio na strani Bogdanovića... Dule mu je mnogo toga dobrog učinio ali taj detalj mi se nikad nije sviđao. Zamislite kako je bilo Bogdanu koji gleda tog čoveka kao prijatelja koji mu pomaže u karijeri i odjednom te taj prijatelj fizički napadne... mučno mi je bilo da gledam to.

mix

pre 6 godina

sta dizete tog Gudurica u neke zvezde. decko je odigrao u prvom delu evrolige 3-4 utakmice odlicno i onda se izgubio. silio sut gubio lopte...Bogdan igra odlicno kad je najpotrebnije ne lomi se pod pritiskom cak ga i voli. a to pokazuje klasu. I nebojsa ilic je bio dobar igrac ali ga nigde nije bilo kad je trebalo. zato su danilovic i djordjevic bili visoka klasa a ilic i sasa obradovic visa srednja. to su cinjenice.

Ivan

pre 6 godina

Od tog trenutka je bilo jasno da Vujosevic vise ne sme da radi u Partizanu, koliko ga god voleli navijaci tog kluba zbog stare slave. Ne moze da se nadje opravdanje za takav potez.

Whiplash

pre 6 godina

Ko nije, neka pogleda film "Whiplash". Film je brutalno iskrena prica o talentu, radu...i kako to cesto nije dovoljno. Potreban je neko ko iz nas izvlaci i najbolje i najgore...

Anonimus

pre 6 godina

Dule skoro da je zivot dao za Partizan. Znaju to njegovi kosarkasi i zato ga svi vole i svi su mu zahvalni. Svima se vratilo lepim ugovorima u inostranstvu. Ne postoji trener na svetu koji je radio sa igracima od jutra do mraka. 
I kako mu se vratilo? 
Proterase coveka iz zemlje. Jedinstven primer na svetu.
(Karaburac, 24. jun 2017 20:22)

Niko ga nije proterao iz zemlje,jer je
njegova zemlja Crna Gora.On je ovde stranac.

Karaburac

pre 6 godina

Dule skoro da je zivot dao za Partizan. Znaju to njegovi kosarkasi i zato ga svi vole i svi su mu zahvalni. Svima se vratilo lepim ugovorima u inostranstvu. Ne postoji trener na svetu koji je radio sa igracima od jutra do mraka.
I kako mu se vratilo?
Proterase coveka iz zemlje. Jedinstven primer na svetu.

Car Dusan

pre 6 godina

Čuj,ON stvorio Paspalja,Danilovića i Divca? Slučajno je trenirao jednu takvu generaciju igrača, kojima i nije bio potreban neki poseban trener! Tesko da ćemo više imati prilike - da gledamo takve ASOVE! Svoje trenersko umijece je pokazao u CSKA - gdje je bio najgori trener u istoriji kluba!

Nikola

pre 6 godina

Da nije Duleta koji je podigao 20godišnjeg Bogdana sa tribina i dao mu priliku i čuveni trening i vreme da postane Euroleague Rising Star sad bi bio neki Sinovec, a ne ovo što jeste. To je fakat, a to što je Bogdan sada postao je naravno njegovom zaslugom veliki deo, ali bez Duleta ne bi bilo ni šanse za Bogdana.

ej bre

pre 6 godina

To se isto moze reci za Zitko Basket...
(Aloo, 24. jun 2017 19:07)

Ne moze. Tu jeste bitan deo njegovog razvoja ali daleko od presudnog. Prelaz u seniore je tezak. Jovanovic ga je skoro unistio i da se nije dule vratio ko zna de bi zavrsio.

navijac

pre 6 godina

@Bogdan bi postao igrač da ga je bilo ko trenirao, to je kao što su svojatali Dražena Petrovića kako su ga tobože oni otkrili, ma da ih je otac trenirao urođeni talenat kad tad dođe na videlo, Bogdan dobar momak.
(Delije Čikago, 24. jun 2017 21:22)

Vidi se da nisi nikada nista trenirao.. Talenat je samo 5% a rad je 95% uspeha. Koliko ima talenata koji se nikada nisu ostvarili, pogotovo je nezgodno to sto igrac treba najvise da napreduje u najgorim godinama, tj pubertetu. Treba mnogo raditi sa tom decom, izvesti ih na pravi put, objasni ti detetu da mora da sutira 1000 puta na kos i da ne sme da izlazi nocu kao svi njegovi drugari!? E tu je Dule maestralan, tu je Dule mentor, on tu decu uci zivotu a ne samo kosarci!

МиливојЕ

pre 6 godina

Ужас ! Не могу да верујем да ико одобрава ове насилничке потезе. Годинама ми је било тешко гледати као навијач Партизана тога примитивца од тренера као псује, а када је то урадио, згадио ми се. Шта ли је тај радио када није пред камерама ?

shone

pre 6 godina

Neverovatno je koliki trag je Dule Vujosevic ostavio u srpskoj kosarci. Vec dugo nije u srbiji, a svaki dan se pise nesto o njemu, pozitivno ili negativno!Siguran sam da navijacima kluba iz Zeleznika zastane knedla u grlu kad procitaju Dule Vujosevic, ma koliko to nece da priznaju!

zvezdas

pre 6 godina

Mnogo smo nezgodan narod, mnogo teski i izmanipulisani. Prosto ne verujem sta se sve pravda i predstavlja normalnim. Nije to samo u sportu...nego u mnogo vaznijim stvarima...to je ono najgore.

dak

pre 6 godina

dule je legenda mog partizana.necete uspeti da bacite ljagu na sve sto je ucinio za nas iskrene navijace.ziv je covek,gresio je,ali on je iskreno voleo partizan i borio se za njega.mi smo to prepoznali.dule je oteran,nikada,ni kada smo gubili dobijene utakmice nismo skandirali protiv njega.sto se mene tice da je i mene davio,ja bi mu oprostio.na neki nacin i tim gestom je pokazao koliko mu je stalo do kluba!

Šištegapopu

pre 6 godina

Bogi,znas i ti da je general to uradio za tvoje dobro,to se kod nas grobara zove estetika!ne moguce je izmeriti da li vise volimo tebe ili duleta!ziv bio majstore!

Aloo

pre 6 godina

Teško da bi Bogdan bio ono što je danas da nije bilo Duleta. Drago mi je što je svestan toga.
(Corto, 24. jun 2017 18:53)

To se isto moze reci za Zitko Basket...

Mikael Hansen

pre 6 godina

To je bilo za njegovo dobro. Od tog trenutka Bogdan je košarkaški eksplodirao i sasvim zasluženo poneće epitet najboljeg košarkaša predstojećeg prvenstva Evrope ...

a1r1

pre 6 godina

Najveci trener i najbolji igrac u toj generaciji..covjek je odreagovao u revoltu..Jer i sam Bogdan kaze da je nenormalno pumo vremena posvetio njemu i njegovom razvoju..Vjerovatno covjek nike hteo da dozvoli da ispusti ono sto je gradio,jer je znao kakav ce igrac da postane!!

Toto-ko-tunjo-i-zagrebacki-univerzalni-hvataci

pre 6 godina

Vjerovatno covjek nike hteo da dozvoli da ispusti ono sto je gradio,jer je znao kakav ce igrac da postane!!
 (a1r1, 24. jun 2017 18:54)

Znaci to tako ide? Kad ne zelis da ispustis nesto sto si gradio, odradis jedan "drz' za vrat"?

Neko

pre 6 godina

Ovo koliko zvezdasi nikog zivog ne postuju,a traze da se njihovo postuje je vise neverovatno.Govore za coveka koji je osvojio bezbroj trofeja,napravio brdo vrhunskih igraca i sa Partizanom dosao na 2 fajnal fora Evrolige da nema pojma i da nije nikakav trener.Dokle god tako radite ne mozete da ocekujete nista dobro od drugih i nemojte se cuditi kad vas drugi prozivaju.

sale

pre 6 godina

Da se ne lazemo...kakav Zitko kakvi bakraci!Boca da nije presao u Partizan i da se Dule nije vratio u isti bio bi prosecan igrac!Dule mu je ukazao sansu ako nista zbog toga ga Bogdan postuje!A gde su svi oni razgovori posle treninga,setnje oko Pionira,teranje da procita neku knjigu...Bogdan je to sve lepo iskoristio i vratio i Duletu i Partizanu na pravi nacin!
Trener Jakovljevic je jedino u Bogdanu video zaradu i zbog toga ga je forsirao,secamo se svi koji prate kosarku junorske sezone Bogdana kad je na svakoj utakmici davao po 25koseva!Cak za ne upucene Jakovljevic i Bogdan posle njegovog prelaska iz Partizana u Fener dugo nisu pricali zbog navodnog duga Bogdana prema Jakovljevicu koji je postajao samo u njegovoj glavi!
Zato majstore samo cepaj tvoj talenat i rad sa dvojicom vrhunskih trenera Duletom i Zocom vinula te je u vrh kosarkaskog sveta!

ej bre

pre 6 godina

Bogdan bi postao igrač da ga je bilo ko trenirao, to je kao što su svojatali Dražena Petrovića kako su ga tobože oni otkrili, ma da ih je otac trenirao urođeni talenat kad tad dođe na videlo, Bogdan dobar momak.
(Delije Čikago, 24. jun 2017 21:22)

Bogdan gotovo da nije ulazio u igru kod Jovanovica. Mislis da bi u radonjinom rvackom sistemu imao sanse da postane ovo sto je sada? Gresis. Imao bi karijeru kao Guduric sto ce imati.

20kinte

pre 6 godina

@karaburac Druže, ciganin sam odmah da se deklarišem ali to nema veze sa mojim mišljenjem o DV. Na stranu svo njegovo (?) znanje o košarci, on je svojim ponašanjem definisao sebe i izopštio se iz sporta kao takvog. Da li si igde, ikada, video trenera da u toku utakmice šeta po parketu, udara i psuje sudije koje beže od njega, radi stvari koje veze sa sportom i rivalitetom nemaju? Ovo sa davljenjem je predimenzionirano, ko god se bavio sportom zna za taj specifičan odnos trenera i igrača, ali opet to je u nekom juniorskom uzrastu. E sad, nije ovo bio izolovan incident nego MO ponašanja koje ne pripada na košarkaškom terenu i sve ostalo pada u vodu.

sima

pre 6 godina

Mnogo smesnih ljudi ovde, ja sam nesto stariji 37 godina, no nebitno to. Hocu da kazem da nam je uciteljica ili ucitelj samo tako udarao zauske i cega svega ne, bilo je nekog postovanja prema starijem i napravili su nas na ljude i neka ga je Dule osamario sta fali super je sada Bogdan. A danas ne smes da dignes ruku na neko dete u skoli sve nesto razmazeno. E to je sustina.

ej bre

pre 6 godina

Znači Radonjić nije napravio nikoga i n'ume da napravi igrača?
Jesi ti siguran ili samo lupetaš?
Bobi,Quincy,Cirbes,Lazić,Jović,Kuzmić... - svi su procvetali igrajući pod njegovom palicom, samo u Zvezdi.
Aj razumem kad kažeš nešto ono navijački pristrasno, ali ovo si nema veze.
(Mirko, 24. jun 2017 22:11)

Radonja napravio igraca? Redom...
Bobi? Strava. Pre bi rekao da je to uradio Milojevic.
Jovic? Kalinic? Delo mute Nikolica. Postali su reprezentativci dok su bili u Radnickom.
Kuzmic? Bivsi NBA igrac? Mora da se salis.
Cirbes sada igra gde. Propao totalno.
Kvinsi Miler unisten i svakako nije produkt zvezde.
Ti igraci i igraju nesto u tom rvackom sistemu Zvezde ali cim odu negde de se igra kosarka...
Radonjic je blizu da upropasti i Gudurica.
Lazic osim odbrane u zavisnosti od kriterijuma sudjenja nista! Kada sudije sviraju normalno on nije nikakva pretnja. Zato i igra u Zvezdi. Niko ga nece i verovatno ce tu i zavrsiti.

Milos

pre 6 godina

Teško da bi Bogdan bio ono što je danas da nije bilo Duleta. Drago mi je što je svestan toga.
(Corto, 24. jun 2017 18:53)

Ovde se radi o davljenju grobos, zasto menjas temu???

Kako ko, pa ja

pre 6 godina

Bogdane, pređi da igraš za BIH, ionako samo zauzimaš mesto Guduriću i Dženkinsu, koji su 5 puta bolji i kompletniji igrači.
(zvezdale, 24. jun 2017 18:51)

Da, zato su oni sampioni Evrope, a Bogdan nije mogao ni do top8 da dogura!?
Taj detalj jeste mrlja, ali je nemerljiv napredak Bogdana u tom periodu, da bi jedan ispad bio veci od njegove karijere i svega sto je postao!

Kalina

pre 6 godina

... Kao sto je i sam rsekao bilo je i dosta talentovanijih od njega, ali nije svako imao Duleta ili slusao Duleta. Trener je neko ko ima viziju i zna bolje od igraca sta je za njega dobro. Dule je dao tim momcima i vise nego sto je trebao, vezao se za njih kao za porodicu, a ovaj incident je upravo nesto kao samar za neposlusno dete.
(bob, 24. jun 2017 21:33)

Vodi ga kuci, pa i u Limozu je bilo talentovane dece, u CSKA takodje.

Kalina

pre 6 godina

Toliko hvalite tog sasvim prosecnog sutera sa osrednjim procentima, pa Kalina je Bog za mjega.
(Kalina, 24. jun 2017 20:55)

Tacno, dokazao na F4.

Delije Čikago

pre 6 godina

Bogdan bi postao igrač da ga je bilo ko trenirao, to je kao što su svojatali Dražena Petrovića kako su ga tobože oni otkrili, ma da ih je otac trenirao urođeni talenat kad tad dođe na videlo, Bogdan dobar momak.

*

pre 6 godina

Teško da bi Bogdan bio ono što je danas da nije bilo Duleta. Drago mi je što je svestan toga.
(Corto, 24. jun 2017 18:53)

a da nam nabrojis te silne igrace sto ih je guru napravio a sad Sale pozvao na siri spisak

shone

pre 6 godina

a da nam nabrojis te silne igrace sto ih je guru napravio a sad Sale pozvao na siri spisak
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (*, 24. jun 2017 22:11) # Link komentara Evo npr Nikola Milutinov! Pa posto vidim da vi mislite da je Radonja stvorio Kalinica i Jovica koji su kao reprezentativci dosli kod njega, onda slobodno mozemo da kazemo da je stvorio i Macvana i Raduljicu, jer ih je vratio u kosarkaski zivot!Takodje je stvorio i selektora kao igraca, isto tako je stvorio i Vlada Divca, Sasu Danilovica, Zarka Paspalja, Krstica...Malo li je od jednog trenera?

bob

pre 6 godina

Tesko se ovo moze objasniti onima koji nisu iskusili neki vid "mentora" u bilo kojoj sferi, pogotovo izvanrednog kao sto je Dule. Neosporno je to sa Bogdan ima talenat, ali zahvaljujuci Duletu on je uspeo od tog talenta da napravi od sebe pravog igraca. Kao sto je i sam rsekao bilo je i dosta talentovanijih od njega, ali nije svako imao Duleta ili slusao Duleta. Trener je neko ko ima viziju i zna bolje od igraca sta je za njega dobro. Dule je dao tim momcima i vise nego sto je trebao, vezao se za njih kao za porodicu, a ovaj incident je upravo nesto kao samar za neposlusno dete.

Tegijeva racunica

pre 6 godina

Toliko hvalite tog sasvim prosecnog sutera sa osrednjim procentima, pa Kalina je Bog za mjega.
(Kalina, 24. jun 2017 20:55)

Jos Kalinic nije suter.

Valerij Harlamov 17

pre 6 godina

Ko nije, neka pogleda film "Whiplash". Film je brutalno iskrena prica o talentu, radu...i kako to cesto nije dovoljno. Potreban je neko ko iz nas izvlaci i najbolje i najgore...
(Whiplash, 24. jun 2017 19:18)

Isto i film 'Legendarni broj 17'.

Mirko

pre 6 godina

Davio bi i Radonja da zna da napravi igraca.
(Vlado, 24. jun 2017 20:46)

Znači Radonjić nije napravio nikoga i n'ume da napravi igrača?
Jesi ti siguran ili samo lupetaš?
Bobi,Quincy,Cirbes,Lazić,Jović,Kuzmić... - svi su procvetali igrajući pod njegovom palicom, samo u Zvezdi.
Aj razumem kad kažeš nešto ono navijački pristrasno, ali ovo si nema veze.

Vitez Lukic od Lamburginija

pre 6 godina

sta dizete tog Gudurica u neke zvezde. decko je odigrao u prvom delu evrolige 3-4 utakmice odlicno i onda se izgubio. silio sut gubio lopte...Bogdan igra odlicno kad je najpotrebnije ne lomi se pod pritiskom cak ga i voli. a to pokazuje klasu. I nebojsa ilic je bio dobar igrac ali ga nigde nije bilo kad je trebalo. zato su danilovic i djordjevic bili visoka klasa a ilic i sasa obradovic visa srednja. to su cinjenice.
(mix, 24. jun 2017 19:12)

Mislim da nikad, ali NIKAD ne treba panterima objasnjavati zasto je Bogdan bolji od Gudurica. Bar mi da ne padamo toliko nisko.

Slavko

pre 6 godina

Kao prvo sramotno je da ljudi u ovoj drzavi klaustofobicno prebrajaju ko je ko i odakle. To nas je dovelo do najkatastrofalnijeg rata posle drugog svetskog u Evropi. Pricati gluposti da trener nije zasluzan za razvoj sportiste ma kakav da ima potencijal i talenat je smesno. To mogu oni koji su bili vec od osnovne skole oslobodjeni od fizickog. Brzo smo zaboravili da je reprezentativcu Andjusicu (tada)smanjena minutaza u odnosu na Bogdana koji se cesto i nije skidao. Naravno da neopravdavam fizicki nasrtaj kao metodu ali i ona nekad ima smisla u ostvarivanju cilja. Bezbroj primera je za to. Pustite Duleta na miru, coveka je ova drzava unistila samo zato sto je govorio istinu i nije imao dlake na jeziku. Svima onima koji su mu naneli zlo neka se zapitaju ispred ogledala o cinjenu prema retko dobrom coveku.

Slobinator

pre 6 godina

tad su uzeli titulu posle neverovatnih pritisaka na terenu I van njega,posle bežanja u svlacionicu (zašta su trebali biti kažnjeni gubitkom I utakmice I finalne serije) izazivanja tuca I svega onog cime su se služili u tih 13 godina sunovrata srpske košarke.radonja još nije bio uspostavio sistem,ali vec sledece godine zvezda je uzela triplu krunu I ponizila grobare ukupnim skorom od 9:3 u medusobnim duelima.to je vujoševicu bio signal da vise nema šta da traži na košarkaškoj sceni srbije jer je bio žargonski receno 'provaljen' zato bi sada bila šteta da zvezda sve baci u vodu jer je u poslednje 3 sezone igrala bolju I mocniju košarku nego što je ikada igrao partizan za vreme vujoševiceve'vladavine'

ultrasrbin

pre 6 godina

zvezdas, 24. jun 2017 19:59

Komentar ti je na mestu, ali mi nije jasno da se onda potpises ovim nikom.
Kako pravdas cinjenicu da vas vode kriminalci i to dokazani i lica sa poternice kojima je Zvezda poslednji bastion od procesuiranja.
Da vi zvezdasi imate imalo srca sada bi ste Terzu pitali za rezultat sa Malte. Da li ce i za taj rezultat da trazi krivce u drugima ili je ipak do njegovog nacina vodjenja kluba.

Šištegapopu

pre 6 godina

Bogi,znas i ti da je general to uradio za tvoje dobro,to se kod nas grobara zove estetika!ne moguce je izmeriti da li vise volimo tebe ili duleta!ziv bio majstore!

Car Dusan

pre 6 godina

Čuj,ON stvorio Paspalja,Danilovića i Divca? Slučajno je trenirao jednu takvu generaciju igrača, kojima i nije bio potreban neki poseban trener! Tesko da ćemo više imati prilike - da gledamo takve ASOVE! Svoje trenersko umijece je pokazao u CSKA - gdje je bio najgori trener u istoriji kluba!

Karaburac

pre 6 godina

Dule skoro da je zivot dao za Partizan. Znaju to njegovi kosarkasi i zato ga svi vole i svi su mu zahvalni. Svima se vratilo lepim ugovorima u inostranstvu. Ne postoji trener na svetu koji je radio sa igracima od jutra do mraka.
I kako mu se vratilo?
Proterase coveka iz zemlje. Jedinstven primer na svetu.

Anonimus

pre 6 godina

Dule skoro da je zivot dao za Partizan. Znaju to njegovi kosarkasi i zato ga svi vole i svi su mu zahvalni. Svima se vratilo lepim ugovorima u inostranstvu. Ne postoji trener na svetu koji je radio sa igracima od jutra do mraka. 
I kako mu se vratilo? 
Proterase coveka iz zemlje. Jedinstven primer na svetu.
(Karaburac, 24. jun 2017 20:22)

Niko ga nije proterao iz zemlje,jer je
njegova zemlja Crna Gora.On je ovde stranac.

a1r1

pre 6 godina

Najveci trener i najbolji igrac u toj generaciji..covjek je odreagovao u revoltu..Jer i sam Bogdan kaze da je nenormalno pumo vremena posvetio njemu i njegovom razvoju..Vjerovatno covjek nike hteo da dozvoli da ispusti ono sto je gradio,jer je znao kakav ce igrac da postane!!

Mikael Hansen

pre 6 godina

To je bilo za njegovo dobro. Od tog trenutka Bogdan je košarkaški eksplodirao i sasvim zasluženo poneće epitet najboljeg košarkaša predstojećeg prvenstva Evrope ...

dak

pre 6 godina

dule je legenda mog partizana.necete uspeti da bacite ljagu na sve sto je ucinio za nas iskrene navijace.ziv je covek,gresio je,ali on je iskreno voleo partizan i borio se za njega.mi smo to prepoznali.dule je oteran,nikada,ni kada smo gubili dobijene utakmice nismo skandirali protiv njega.sto se mene tice da je i mene davio,ja bi mu oprostio.na neki nacin i tim gestom je pokazao koliko mu je stalo do kluba!

mix

pre 6 godina

sta dizete tog Gudurica u neke zvezde. decko je odigrao u prvom delu evrolige 3-4 utakmice odlicno i onda se izgubio. silio sut gubio lopte...Bogdan igra odlicno kad je najpotrebnije ne lomi se pod pritiskom cak ga i voli. a to pokazuje klasu. I nebojsa ilic je bio dobar igrac ali ga nigde nije bilo kad je trebalo. zato su danilovic i djordjevic bili visoka klasa a ilic i sasa obradovic visa srednja. to su cinjenice.

Ivan

pre 6 godina

Od tog trenutka je bilo jasno da Vujosevic vise ne sme da radi u Partizanu, koliko ga god voleli navijaci tog kluba zbog stare slave. Ne moze da se nadje opravdanje za takav potez.

shone

pre 6 godina

Neverovatno je koliki trag je Dule Vujosevic ostavio u srpskoj kosarci. Vec dugo nije u srbiji, a svaki dan se pise nesto o njemu, pozitivno ili negativno!Siguran sam da navijacima kluba iz Zeleznika zastane knedla u grlu kad procitaju Dule Vujosevic, ma koliko to nece da priznaju!

Aloo

pre 6 godina

Teško da bi Bogdan bio ono što je danas da nije bilo Duleta. Drago mi je što je svestan toga.
(Corto, 24. jun 2017 18:53)

To se isto moze reci za Zitko Basket...

ej bre

pre 6 godina

Znači Radonjić nije napravio nikoga i n'ume da napravi igrača?
Jesi ti siguran ili samo lupetaš?
Bobi,Quincy,Cirbes,Lazić,Jović,Kuzmić... - svi su procvetali igrajući pod njegovom palicom, samo u Zvezdi.
Aj razumem kad kažeš nešto ono navijački pristrasno, ali ovo si nema veze.
(Mirko, 24. jun 2017 22:11)

Radonja napravio igraca? Redom...
Bobi? Strava. Pre bi rekao da je to uradio Milojevic.
Jovic? Kalinic? Delo mute Nikolica. Postali su reprezentativci dok su bili u Radnickom.
Kuzmic? Bivsi NBA igrac? Mora da se salis.
Cirbes sada igra gde. Propao totalno.
Kvinsi Miler unisten i svakako nije produkt zvezde.
Ti igraci i igraju nesto u tom rvackom sistemu Zvezde ali cim odu negde de se igra kosarka...
Radonjic je blizu da upropasti i Gudurica.
Lazic osim odbrane u zavisnosti od kriterijuma sudjenja nista! Kada sudije sviraju normalno on nije nikakva pretnja. Zato i igra u Zvezdi. Niko ga nece i verovatno ce tu i zavrsiti.

secanje memorije pamcenja

pre 6 godina

Bogdane, pređi da igraš za BIH, ionako samo zauzimaš mesto Guduriću i Dženkinsu, koji su 5 puta bolji i kompletniji igrači.
(zvezdale, 24. jun 2017 18:51)

Predji i ti u BIH, jer Srbiji su potrebni pametni ljudi, da je izvuku iz blata, a ovako samo zauzimas mesto nekome mnogo inteligentnijem.

bob

pre 6 godina

Tesko se ovo moze objasniti onima koji nisu iskusili neki vid "mentora" u bilo kojoj sferi, pogotovo izvanrednog kao sto je Dule. Neosporno je to sa Bogdan ima talenat, ali zahvaljujuci Duletu on je uspeo od tog talenta da napravi od sebe pravog igraca. Kao sto je i sam rsekao bilo je i dosta talentovanijih od njega, ali nije svako imao Duleta ili slusao Duleta. Trener je neko ko ima viziju i zna bolje od igraca sta je za njega dobro. Dule je dao tim momcima i vise nego sto je trebao, vezao se za njih kao za porodicu, a ovaj incident je upravo nesto kao samar za neposlusno dete.

МиливојЕ

pre 6 godina

Ужас ! Не могу да верујем да ико одобрава ове насилничке потезе. Годинама ми је било тешко гледати као навијач Партизана тога примитивца од тренера као псује, а када је то урадио, згадио ми се. Шта ли је тај радио када није пред камерама ?

Neko

pre 6 godina

Ovo koliko zvezdasi nikog zivog ne postuju,a traze da se njihovo postuje je vise neverovatno.Govore za coveka koji je osvojio bezbroj trofeja,napravio brdo vrhunskih igraca i sa Partizanom dosao na 2 fajnal fora Evrolige da nema pojma i da nije nikakav trener.Dokle god tako radite ne mozete da ocekujete nista dobro od drugih i nemojte se cuditi kad vas drugi prozivaju.

Milos

pre 6 godina

Teško da bi Bogdan bio ono što je danas da nije bilo Duleta. Drago mi je što je svestan toga.
(Corto, 24. jun 2017 18:53)

Ovde se radi o davljenju grobos, zasto menjas temu???

SrbinsonKruso

pre 6 godina

Duleta sam gotivio ali ne previše, rddak sam Partizanovac koji je tada u raspravama bio na strani Bogdanovića... Dule mu je mnogo toga dobrog učinio ali taj detalj mi se nikad nije sviđao. Zamislite kako je bilo Bogdanu koji gleda tog čoveka kao prijatelja koji mu pomaže u karijeri i odjednom te taj prijatelj fizički napadne... mučno mi je bilo da gledam to.

Nikola

pre 6 godina

Da nije Duleta koji je podigao 20godišnjeg Bogdana sa tribina i dao mu priliku i čuveni trening i vreme da postane Euroleague Rising Star sad bi bio neki Sinovec, a ne ovo što jeste. To je fakat, a to što je Bogdan sada postao je naravno njegovom zaslugom veliki deo, ali bez Duleta ne bi bilo ni šanse za Bogdana.

ej bre

pre 6 godina

Bogdan bi postao igrač da ga je bilo ko trenirao, to je kao što su svojatali Dražena Petrovića kako su ga tobože oni otkrili, ma da ih je otac trenirao urođeni talenat kad tad dođe na videlo, Bogdan dobar momak.
(Delije Čikago, 24. jun 2017 21:22)

Bogdan gotovo da nije ulazio u igru kod Jovanovica. Mislis da bi u radonjinom rvackom sistemu imao sanse da postane ovo sto je sada? Gresis. Imao bi karijeru kao Guduric sto ce imati.

sima

pre 6 godina

Mnogo smesnih ljudi ovde, ja sam nesto stariji 37 godina, no nebitno to. Hocu da kazem da nam je uciteljica ili ucitelj samo tako udarao zauske i cega svega ne, bilo je nekog postovanja prema starijem i napravili su nas na ljude i neka ga je Dule osamario sta fali super je sada Bogdan. A danas ne smes da dignes ruku na neko dete u skoli sve nesto razmazeno. E to je sustina.

ej bre

pre 6 godina

To se isto moze reci za Zitko Basket...
(Aloo, 24. jun 2017 19:07)

Ne moze. Tu jeste bitan deo njegovog razvoja ali daleko od presudnog. Prelaz u seniore je tezak. Jovanovic ga je skoro unistio i da se nije dule vratio ko zna de bi zavrsio.

shone

pre 6 godina

a da nam nabrojis te silne igrace sto ih je guru napravio a sad Sale pozvao na siri spisak
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (*, 24. jun 2017 22:11) # Link komentara Evo npr Nikola Milutinov! Pa posto vidim da vi mislite da je Radonja stvorio Kalinica i Jovica koji su kao reprezentativci dosli kod njega, onda slobodno mozemo da kazemo da je stvorio i Macvana i Raduljicu, jer ih je vratio u kosarkaski zivot!Takodje je stvorio i selektora kao igraca, isto tako je stvorio i Vlada Divca, Sasu Danilovica, Zarka Paspalja, Krstica...Malo li je od jednog trenera?

Whiplash

pre 6 godina

Ko nije, neka pogleda film "Whiplash". Film je brutalno iskrena prica o talentu, radu...i kako to cesto nije dovoljno. Potreban je neko ko iz nas izvlaci i najbolje i najgore...

navijac

pre 6 godina

@Bogdan bi postao igrač da ga je bilo ko trenirao, to je kao što su svojatali Dražena Petrovića kako su ga tobože oni otkrili, ma da ih je otac trenirao urođeni talenat kad tad dođe na videlo, Bogdan dobar momak.
(Delije Čikago, 24. jun 2017 21:22)

Vidi se da nisi nikada nista trenirao.. Talenat je samo 5% a rad je 95% uspeha. Koliko ima talenata koji se nikada nisu ostvarili, pogotovo je nezgodno to sto igrac treba najvise da napreduje u najgorim godinama, tj pubertetu. Treba mnogo raditi sa tom decom, izvesti ih na pravi put, objasni ti detetu da mora da sutira 1000 puta na kos i da ne sme da izlazi nocu kao svi njegovi drugari!? E tu je Dule maestralan, tu je Dule mentor, on tu decu uci zivotu a ne samo kosarci!

Mirko

pre 6 godina

Davio bi i Radonja da zna da napravi igraca.
(Vlado, 24. jun 2017 20:46)

Znači Radonjić nije napravio nikoga i n'ume da napravi igrača?
Jesi ti siguran ili samo lupetaš?
Bobi,Quincy,Cirbes,Lazić,Jović,Kuzmić... - svi su procvetali igrajući pod njegovom palicom, samo u Zvezdi.
Aj razumem kad kažeš nešto ono navijački pristrasno, ali ovo si nema veze.

sale

pre 6 godina

Da se ne lazemo...kakav Zitko kakvi bakraci!Boca da nije presao u Partizan i da se Dule nije vratio u isti bio bi prosecan igrac!Dule mu je ukazao sansu ako nista zbog toga ga Bogdan postuje!A gde su svi oni razgovori posle treninga,setnje oko Pionira,teranje da procita neku knjigu...Bogdan je to sve lepo iskoristio i vratio i Duletu i Partizanu na pravi nacin!
Trener Jakovljevic je jedino u Bogdanu video zaradu i zbog toga ga je forsirao,secamo se svi koji prate kosarku junorske sezone Bogdana kad je na svakoj utakmici davao po 25koseva!Cak za ne upucene Jakovljevic i Bogdan posle njegovog prelaska iz Partizana u Fener dugo nisu pricali zbog navodnog duga Bogdana prema Jakovljevicu koji je postajao samo u njegovoj glavi!
Zato majstore samo cepaj tvoj talenat i rad sa dvojicom vrhunskih trenera Duletom i Zocom vinula te je u vrh kosarkaskog sveta!

Toto-ko-tunjo-i-zagrebacki-univerzalni-hvataci

pre 6 godina

Vjerovatno covjek nike hteo da dozvoli da ispusti ono sto je gradio,jer je znao kakav ce igrac da postane!!
 (a1r1, 24. jun 2017 18:54)

Znaci to tako ide? Kad ne zelis da ispustis nesto sto si gradio, odradis jedan "drz' za vrat"?

Kalina

pre 6 godina

... Kao sto je i sam rsekao bilo je i dosta talentovanijih od njega, ali nije svako imao Duleta ili slusao Duleta. Trener je neko ko ima viziju i zna bolje od igraca sta je za njega dobro. Dule je dao tim momcima i vise nego sto je trebao, vezao se za njih kao za porodicu, a ovaj incident je upravo nesto kao samar za neposlusno dete.
(bob, 24. jun 2017 21:33)

Vodi ga kuci, pa i u Limozu je bilo talentovane dece, u CSKA takodje.

Delije Čikago

pre 6 godina

Bogdan bi postao igrač da ga je bilo ko trenirao, to je kao što su svojatali Dražena Petrovića kako su ga tobože oni otkrili, ma da ih je otac trenirao urođeni talenat kad tad dođe na videlo, Bogdan dobar momak.

*

pre 6 godina

Teško da bi Bogdan bio ono što je danas da nije bilo Duleta. Drago mi je što je svestan toga.
(Corto, 24. jun 2017 18:53)

a da nam nabrojis te silne igrace sto ih je guru napravio a sad Sale pozvao na siri spisak

Kalina

pre 6 godina

Toliko hvalite tog sasvim prosecnog sutera sa osrednjim procentima, pa Kalina je Bog za mjega.
(Kalina, 24. jun 2017 20:55)

Tacno, dokazao na F4.

Kako ko, pa ja

pre 6 godina

Bogdane, pređi da igraš za BIH, ionako samo zauzimaš mesto Guduriću i Dženkinsu, koji su 5 puta bolji i kompletniji igrači.
(zvezdale, 24. jun 2017 18:51)

Da, zato su oni sampioni Evrope, a Bogdan nije mogao ni do top8 da dogura!?
Taj detalj jeste mrlja, ali je nemerljiv napredak Bogdana u tom periodu, da bi jedan ispad bio veci od njegove karijere i svega sto je postao!

20kinte

pre 6 godina

@karaburac Druže, ciganin sam odmah da se deklarišem ali to nema veze sa mojim mišljenjem o DV. Na stranu svo njegovo (?) znanje o košarci, on je svojim ponašanjem definisao sebe i izopštio se iz sporta kao takvog. Da li si igde, ikada, video trenera da u toku utakmice šeta po parketu, udara i psuje sudije koje beže od njega, radi stvari koje veze sa sportom i rivalitetom nemaju? Ovo sa davljenjem je predimenzionirano, ko god se bavio sportom zna za taj specifičan odnos trenera i igrača, ali opet to je u nekom juniorskom uzrastu. E sad, nije ovo bio izolovan incident nego MO ponašanja koje ne pripada na košarkaškom terenu i sve ostalo pada u vodu.

Tegijeva racunica

pre 6 godina

Toliko hvalite tog sasvim prosecnog sutera sa osrednjim procentima, pa Kalina je Bog za mjega.
(Kalina, 24. jun 2017 20:55)

Jos Kalinic nije suter.

zvezdas

pre 6 godina

Mnogo smo nezgodan narod, mnogo teski i izmanipulisani. Prosto ne verujem sta se sve pravda i predstavlja normalnim. Nije to samo u sportu...nego u mnogo vaznijim stvarima...to je ono najgore.

Valerij Harlamov 17

pre 6 godina

Ko nije, neka pogleda film "Whiplash". Film je brutalno iskrena prica o talentu, radu...i kako to cesto nije dovoljno. Potreban je neko ko iz nas izvlaci i najbolje i najgore...
(Whiplash, 24. jun 2017 19:18)

Isto i film 'Legendarni broj 17'.

Vitez Lukic od Lamburginija

pre 6 godina

sta dizete tog Gudurica u neke zvezde. decko je odigrao u prvom delu evrolige 3-4 utakmice odlicno i onda se izgubio. silio sut gubio lopte...Bogdan igra odlicno kad je najpotrebnije ne lomi se pod pritiskom cak ga i voli. a to pokazuje klasu. I nebojsa ilic je bio dobar igrac ali ga nigde nije bilo kad je trebalo. zato su danilovic i djordjevic bili visoka klasa a ilic i sasa obradovic visa srednja. to su cinjenice.
(mix, 24. jun 2017 19:12)

Mislim da nikad, ali NIKAD ne treba panterima objasnjavati zasto je Bogdan bolji od Gudurica. Bar mi da ne padamo toliko nisko.

Slavko

pre 6 godina

Kao prvo sramotno je da ljudi u ovoj drzavi klaustofobicno prebrajaju ko je ko i odakle. To nas je dovelo do najkatastrofalnijeg rata posle drugog svetskog u Evropi. Pricati gluposti da trener nije zasluzan za razvoj sportiste ma kakav da ima potencijal i talenat je smesno. To mogu oni koji su bili vec od osnovne skole oslobodjeni od fizickog. Brzo smo zaboravili da je reprezentativcu Andjusicu (tada)smanjena minutaza u odnosu na Bogdana koji se cesto i nije skidao. Naravno da neopravdavam fizicki nasrtaj kao metodu ali i ona nekad ima smisla u ostvarivanju cilja. Bezbroj primera je za to. Pustite Duleta na miru, coveka je ova drzava unistila samo zato sto je govorio istinu i nije imao dlake na jeziku. Svima onima koji su mu naneli zlo neka se zapitaju ispred ogledala o cinjenu prema retko dobrom coveku.

Slobinator

pre 6 godina

tad su uzeli titulu posle neverovatnih pritisaka na terenu I van njega,posle bežanja u svlacionicu (zašta su trebali biti kažnjeni gubitkom I utakmice I finalne serije) izazivanja tuca I svega onog cime su se služili u tih 13 godina sunovrata srpske košarke.radonja još nije bio uspostavio sistem,ali vec sledece godine zvezda je uzela triplu krunu I ponizila grobare ukupnim skorom od 9:3 u medusobnim duelima.to je vujoševicu bio signal da vise nema šta da traži na košarkaškoj sceni srbije jer je bio žargonski receno 'provaljen' zato bi sada bila šteta da zvezda sve baci u vodu jer je u poslednje 3 sezone igrala bolju I mocniju košarku nego što je ikada igrao partizan za vreme vujoševiceve'vladavine'

ultrasrbin

pre 6 godina

zvezdas, 24. jun 2017 19:59

Komentar ti je na mestu, ali mi nije jasno da se onda potpises ovim nikom.
Kako pravdas cinjenicu da vas vode kriminalci i to dokazani i lica sa poternice kojima je Zvezda poslednji bastion od procesuiranja.
Da vi zvezdasi imate imalo srca sada bi ste Terzu pitali za rezultat sa Malte. Da li ce i za taj rezultat da trazi krivce u drugima ili je ipak do njegovog nacina vodjenja kluba.