Sreda, 21.06.2017.

14:53

Bankrotirao Boris Beker!

Boris Beker, nekadašnji trener Novaka Đokovića, proglasio je bankrot na saslušanju u Vrhovnom sudu u sredu.

Izvor: B92

Bankrotirao Boris Beker! IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

138 Komentari

Sortiraj po:

ultrasrbin

pre 6 godina

Petar, 21. jun 2017 21:30

E moj Petre. Imala je nekadasnja KK CZ toliki dotok da to nije normalno, ali ste uvek imali garnituru koja je unapred trosila nekoliko puta vise nego sto ste prihodovali. Da li se secas kada vam je Pesic bio trener? Njegova primanja su bila veca nego zbirna primanja prve petorke Partizana. A koliko se secam to nije ispraceno takmicarskim rezultatima vec naprotiv. Da pomenem jednog od "sponzora" kome nije vraceno 100000 evra uz napomenu da ce biti upisan kao sponzor i da je to bolje nego da mu ime bude upisano na nekom drugom mestu. Tako je dug otpisan i vracen, ali je pravo pitanje KO JE POTROSIO 18 MILKI?

Petar

pre 6 godina

Promeni ime u Boris Beker Beograd.
(Grobar Kg, 21. jun 2017 15:45)

Da ima permanentan dotok kapitala po udbaskoj liniji od 1945.-te pa do danas, ne bi morao ni da menja ime, sve bi to premijeri sredjivali na vreme.

Tarlan

pre 6 godina

Vecina ljudi ovde misli da kada neko na zapadu bankrotira da je propao,svorc,da nema ni za hleb....bankrot se radi iz tog razloga da bi se pojedinac ili firma zastitio od kreditora da ti sudski ne zamrznu lovu na racunu, da ti sudski ne uzimaju deo od plate,jednostavno da zastitis sve ono sto imas. Ja sam licno u americi uradio bankrot na dug od skoro $400.000 E sad to mozes da uradis jednom eventualno 2 puta, sve zavisi od situacije u kakvoj se pojedinac nalazi. Tramp je bankrotirao nekoliko puta pricamo o multi milionskim dugovima ali ne zato sto je kao bio propao vec jednostavno iskoristio povlasticu u zakonu. Jedino je jos kod nas bankrot propast sveta. E sad naravno ovi sto ce mi lupiti minuse oni verovatno sve to mnogo bolje znaju od mene koji sam kroz sve to vec prosao.

Ana

pre 6 godina

Raymond-e, Nole je zaradio samo od turnira 100 miliona, sto je manji deo zarade. Od raznih ugovora se zaradi nekoliko puta vise. Ne mogu da verujem da neko to ne zna a nalazi za shodno da komentarise.

Ljubisa livac

pre 6 godina

'Alo saljivdzije, jel' to uticaj tres romantizma? Hajde knjigu u sake, osnovi ekonomije, pa naucite konacno sta je bankrot, sta je stecaj i sta je UPPR. Cisto da ne lupate.

duboka

pre 6 godina

Eto Bekera kao najveceg investirora u Srbiji, pa mu drzavni aparat pokloni nekoliko milja po obecanom zaposlenom radniku, a on kasnije donese parice i ovde ih opere kao i nasi biznis'menovi!

m1ke

pre 6 godina

Bravo @Kale- brdo...
Ovde je jako tesko objasniti ljudima kako zaprovo funkcionise ekonomija...
Ja kad ljudima pokusavam da objasnim da kod nas, recimo, preduzetnik ne moze da zatvori preduzetnicku radnju u minusu, svi razgorace oci, cak i sudije.
Kod nas niko nije zatvorio radnju zato sto mu ide slabo posao, nego moras da "namestis" knjige da si pozitivan, kako bi platio porez, i onda mozes da zatvoris. Zacarani krug. Zato svi zivotare, niko ne sme, bez zestokih veza, da zagrize u poslovne kredite, posto mu drzava dise za vratom, da moras non-stop da prikazujes dobit. Kod nas ekonomija funkcionise na onom principu, ako ubijes jednog, ides u zatvor, ako ubijes 100 ljudi, ides u "istoriju, ili ti na nasem principu, postanes predsednik privredne komore, ili nesto slicno, i pricas o ekonomskim kretanjima. Tako i imamo kopaca kanala, pre oktobarskuh promena, danas vlasnika 5 banaka ili predsednika vlade bez dana radnog staza, ili propalog asistenta, velikog strucnjaka za makroekonomiju...

Mirsad New York

pre 6 godina

Neznam kako je u Europi ali u USA bankrotiranje je spas. Ja sam bankrotirao sa negde 100 hiljada dolara duga. To je sasvim lako ovde. Dovoljno je nemati posao ili nikakva druga primanja, ili imati minimalna primanja od kojih se ne moze isplacivati kredit. Ja sam radio za keš, dakle ne sa papirima, i aplicirao za bankrot i dobio. Pa Donald Tramp je bankrotirao za jedan njegov kazino u Atlantik Siti. Ovde kada imas gubitke u poslovanju bankrotiras pa onda otvoris biznis pod drugim imenom i to je to. Amerika je zlato za ovakve stvari.

petar

pre 6 godina

Ja nisam ekonomista ali evo moje saznanje o bankrotu. Postoji bankrot zbog kojeg se ljudi ubijaju. No postoje i takozvani veštački bankroti. Novac se, kroz razne fiktivne, izmišljene troškove, izvuče sa računa, ostanu dugovi i firma se ugasi pa počne nova i tako u krug. Koliiko sam pročitao, niko nije dirao njegovu imovinu, ostale kuće, imanja. Ne zaboravimo, njemu je žena uzela mnogo i verovatno da bi se spasao od daljeg uzimanja, to je zmija koju je trebalo neprekidno hraniti, proglašen je bankrot. Na taj način, g.Beker nema više ništa pa gospođa Beker može da traži novog sponzora.

Ural

pre 6 godina

U jeste Nole da mu otplati, kako da ne. To samo kod nas Srba ima da se sazali na kockara, bludnicara, i sl. Jednom kockar uvek kockar. Nek sam snosi posledice, samo se tako moze opametiti.

Budi bog s nama...

pre 6 godina

A šta mislite, da li Novaku nije diskretno rečeno koga plaća...
Ili Boris nije možda tražio i neku pozamašnu pozajmicu kao trener.
Ono, stvarno ne razumem - da li je moguće da ovde ima toliko zbunjenih ili ludo neobaveštenih.
Svaka čast Novaku Đokoviću, baš mu je pružio ruku.
P.S. A šta kaže onaj Šveđanin, hoće li i dalje zvati Nemca u svoju, macovsku emisiju.

sam se sebi divim

pre 6 godina

Sve je to lepo, nego ovaj mladji od mene tri godine, a propao kao sto ja necu za jos deset. A u zivotu nisam vezbao, u stvari sam uvek bio nerd koji se gnusa sporta, i generalno svega sto vole mladi, plus sam voleo, i jos volim, da pijancim svakih par dana. Naravno, solo, nikad mi niko nije trebao, i jos mi niko ne treba da mi smeta vecitim smaranjima i plitkim budalastinama, samo ja i mjuza, i flasa. I cigare. Izem ti onda i vas sport i vase bogatunstvo. Kao i uvek, bio sam i jos sam uvek u pravu u vezi svega. Ja sam car i nikad se ne bih menjao sa svima vama ni za sta, u stvari ste mi malo pateticni svi, a narocito ovaj sa slike sa ovim podocnjacima i podnaduo, ha ha ha ha...

Sad je sve jasno

pre 6 godina

Sada je jasno zasto doslo do prekida saradnje na kraju prosle godine izmedju Borisa i Novaka. Kako je istekao ugovor, Beker je sigurno trazio "povisicu", sto je Novak odbio, jer mu se ionako nije igrao tenis, a da placa trenera.

kiki

pre 6 godina

@raymond ... taj tvoj nola je osvojio samo od turnira 100 miliona, najvise u istoriji tenisa... a zadnjih nekliko godina mu kaplje 50 miliona od sponzora godisnje... pogledaj malo forbsovu listu...u stvari rajmondo...nemoj nista da gledas... komplikovano je to sve za tebe...

Kale- brdo

pre 6 godina

citat: "narode,to je kapitalizam.
mozes imati ime,biti slavan,ali ako ne platis porez,ostanes duzan,ne mozes da placas,proglase ti bankrot bez pardona"

Ti, kao i većina Srba, izgleda nema pojma šta znači "bankrot" u pravnom smislu te reči. Niko NJEMU ne proglašava bankrot, već pojedinac SAM proglasi bankrot, kada proceni da na pravnom nivou ne moze više da izdrži sve namete koje je kroz loše poslovanje sebi natovario.

NEVEZANO za Bekera, tim činom je u normalnom svetu regulisano pravo pojedinca u poslovanju, koji moze ako dostavi sve dokaze da je sebe doveo u tesku situaciju na legalan način i dokaze da je ostao bez "ičega" (što je malo rastegljivo), proglasi bankrot i počne od početka tj "od nule", ali lišen obaveza i dugova, uglavnom prema bankama koje moraju to da prihvate jer je to tako u zapadnom svetu regulisano zakonom.

Time je omogućeno da pojedinac, koji se tretira da je ostao samo sa "osnovnim potrepštinama", moze da krene iz početka, umesto da se ubije ili poludi pa da njegove dugove plaćaju sinovi, unuci, praunuci itd, kao što je slučaj u Srbiji i sličnim zemljama...

Brže, jače, bolje...

pre 6 godina

Cuj,pio cedjenu naranzu I bankrotirao..
(vlasta, 21. jun 2017 16:30)

Pa, zemljače, to ti je ovde pojam luksuza . Mozgovi formatirani na 200 evrića.

Kad Srbin bre zasedne u kafanu

pre 6 godina

Kako li će ovo da razume i shvati prosečan gradjanin Srbije, kome je san da u svom životu "reši i pitanje unuka"?! Zar jedan Boris Beker da bankrotira? To je Zapad gospodo. Ništa nije tvoje pa čak ni grobno mesto ako banci ne otplatiš ratu na vreme. Samo što mnogi ne misle tako daleko, uglavnom su zaokupljeni sa "deset sa lukom" i dok je toga, nema bankrota.
(Mladen Mladenović, 21. jun 2017 15:31)

Da, a oni sto su zaokupljeni "mesanim mesom" spadaju vec u bogatije, koji su i unuke "obezbedili".

Kolaci su skupi

pre 6 godina

Sedim u kaficu u Studgartu, polovina juna 2016. Bas u to vreme se igrao Mercedes Cup. Ja pijem kafu od 4€ a Beker ulazi sa 3 prijatelja, narucuju cedjene pomorandze, limunade, jedan uzima i kolac. Sve Beker placa.
Pa kako da ne bankrotira?
(Lav, 21. jun 2017 15:36)

Da, citao sam to negde. Mora da je Bekeru ovaj kolac na kraju dosao glave?

Džoni

pre 6 godina

Tamo ih država tera visokim porezima na keš koji bi držali na računima u banci da taj keš ulažu i da se lova obrće. Dovoljno je nekoliko nesmotrenih ulaganja i raskolašan život uz kocku da se potroše i milijarde a ne milioni.

Raymond

pre 6 godina

A kada je zavrsio karijeru receno je da se Bekerov ukupni kapital procenjuje na oko 200 miliona dolara? Nas Nola je u odnosu na Bekera sirotinja sa njegovih do sada 100 miliona dolara zaradjenih. Dobro, Nola jos igra, ali neke velike pare nece vise zaraditi, jer ni velike turnire nece vise osvajati. Mozda poneki ATP 500, a i to tesko. A i Lacoste tako kilavog nece dugo da ga trpi.

neko

pre 6 godina

Biti bogat pa ostat na kraju go ko pištolj saznavši je stvarno veliki udarac za tu osobu. A što se tiče Bekera u njegovom vremenu su sume više male naspram danas koje zaradjuju teniseri..U svakom slučaju svaki čovek koji ima karakter i koji ume sa novcem da barata ispravno..Nikad neće ostat bez cvonjka u džepu..U Srbiji se zna da tog reda nema jer se ni nema za običnu sirotinju pričam a ovo drugo su lopovi koji kradu na taj način žive..Al" Nemci,švabe da njih vidiš u takvoj situaciji gde ekonomija bar jaka pa to je stvarno neverovatno..

mix

pre 6 godina

Drzava ce pomoci Bekeru dok se ne privatizuje !
(antiDebil, 21. jun 2017 15:00)

Jedan od najboljih komentara IKADA!ahahhahhahhhaha pola sata se vec smejem.majstore.

Dragan

pre 6 godina

Ova vjest ako je tacna, nista novo za ljude koji prave veliki novac.Nema novca koji se nemoze potrositi, ako ne vodis racuna gdje i kako ga trosis.Razvod, kocka i sta jos unistavaju bogate, a zakon im dozvoljava da naprave bankrot.Ne brinem ja za Bekera, mene interesuje moja porodica i moj zivot.Beker ima novca sto mnogi nkada nece videti u zivotu, samo mogu da sanjaju.Zato ova vest ko zivi na zapadu je normalna pojava, i sve ide iznova kao da se nista nije desilo.Novac je prokletstvo za kojim svako juri, a bez njega si niko i nista.Bogati ne brinu kako siromasni da prezive, zato sto bih ja brinuo o Bekeru.Snaci ce se on, to je nemac, ne brinite.

vlasta

pre 6 godina

Vidim neki komentarisu da pije cedjenu naranzu,ne ide u lidl,luksuzni hoteli,kupuje skupe poklone..
Na ovaj nacin ne bi potrosio lovu koju je stekao ni za tri zivota.Pa I sve da zivi u luksuznom hotelu.
Kad udjes u kockarnicu,za pet minuta mozes potrositi pare za svu cedjenu narandzu koju mozes popiti,ti I tvoji potomci u narednih pet kolena.
E to je njegov problem.
Cuj,pio cedjenu naranzu I bankrotirao..

NebaCar

pre 6 godina

Odlicna vest za nebeski narod! Poverovace u ovo jer ne zna kako ti "bankroti" funkcionisu... 
(Jumko, 21. jun 2017 15:10) 

Prosvetli narod mediokritetu, sad si i bankar.
(zacin c, 21. jun 2017 15:57)

Ma on je Vucic

Against modern football

pre 6 godina

Pa ljudi meni nije jasno sta ti ljudi rade sa tim parama?Dje to potrosi da dodje do bankrota..
(ko je lud ovde, 21. jun 2017 15:03)

I ti sad da zaradis dosta para neces letovati u dnevnoj sobi ili u Sutomoru u najboljem slucaju. Videces sta je zimovanje, nov automobil. E sad zamisli cela porodica hoce to, pa podignes kredit jer zasto da ne. Pa dodje vreme naplate, a tebi dugovi veci od imovine kojom raspolazes. U takvim situacijama covek bankrotira. To ne znaci da ce Boris na ulicu, ne brinite se.

trava

pre 6 godina

Poprimio previse od Srba. Poceo je da se ponasa kao mi i da lici na nas. Mozda mu je tako lepse...
(Sloba, 21. jun 2017 16:37)

Citav zivot je takav, jos je sa Zivojinovicem ludovao.

x

pre 6 godina

pa sta i ja sam bankrotirao vise puta pa me nema po novinama generalno pola srbije je u bankrotu pa nista
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (jdddds, 21. jun 2017 15:11)

Ko si ti i koga briga?

Marko

pre 6 godina

Da sa mu ja čuvao lovu sad bi imalo i za njega i za mene ovako sad pod starae dane ima da se namuči i onni ja.Gde je ovim ljudima pamet?

Mladen Mladenović

pre 6 godina

Kako li će ovo da razume i shvati prosečan gradjanin Srbije, kome je san da u svom životu "reši i pitanje unuka"?! Zar jedan Boris Beker da bankrotira? To je Zapad gospodo. Ništa nije tvoje pa čak ni grobno mesto ako banci ne otplatiš ratu na vreme. Samo što mnogi ne misle tako daleko, uglavnom su zaokupljeni sa "deset sa lukom" i dok je toga, nema bankrota.

zacin c

pre 6 godina

Odlicna vest za nebeski narod! Poverovace u ovo jer ne zna kako ti "bankroti" funkcionisu...
(Jumko, 21. jun 2017 15:10)

Prosvetli narod mediokritetu, sad si i bankar.

Moralni gmizavac

pre 6 godina

Bas ce Nole da regulise. Samo da prvo plati kaznu od 150e dubrovackim luckim vlastima zbog prekrsaja jahtom i dug za struju i vodu opstini Stari grad. Oba duga su stara 5 i vise godina. Mozda ne bi zgoreg bilo ni da mu sirotinja ne rmbaci prekovremeno bez dinara naknade u restoranu. Cim to resi pomoci ce i Bekeru.

no coment

pre 6 godina

Pa ljudi meni nije jasno sta ti ljudi rade sa tim parama?Dje to potrosi da dodje do bankrota..
(ko je lud ovde, 21. jun 2017 15:03)

To sto su oni zaradjivali nije ni priblizno onome sto se sad zaradjuje, ali opet ime kao sto je Beker treba da ima gomilu para a ovaj bankrot mi nije jasan.

Brutus

pre 6 godina

Cim mu Nolo dao otkaz Beki bankrotirao.
(Uros Djurdjevic Prejaki, 21. jun 2017 15:24)

A što hrvati Novaka zovu nolo? Jel to po novohrvatskom?

a koje su boje te kantice i lopatice?

pre 6 godina

Nikada neću razumeti kako likovi koji su sposobni da zarade milione mesečno, dođu do bankrota.
@Nenad-EU
To je bar jednostavno .. kako su sposobni da zarade milione mesecno, tako su sposobni i da potrose milione mesecno. Takvi likovi ne izlaze na mesta na koja izlazi normalan svet. Ako putuje, ostaje u luksuznom hotelu, gde flasica vode kosta 100evra .. Kad kupuje nakit za zenu, ne ide kod sanera da nadje nesto lepo za male pare, nego u elitnu radnju gde je sve bar 10 puta skuplje .. Isto i za sve ostalo. Neces sigurno da ga vidis u Lidl-u kad je akcija 20% jeftinija pileca krilca ...

Shumadinac

pre 6 godina

Nije pitao Čovića za savet kako se vraća dug.
(jednoruki krstivoje, 21. jun 2017 15:24) Naprotiv - izgleda da jeste! Sada ce da promeni ime i adresu i nikom nista!

dragojlo

pre 6 godina

Kakav bankrot ljudi on vise nema 10,000,000 eur sada raspolaze sa svega 2,000,000 eur mi radimo za 200 eur troskovi zivota u srb 400 eur i mi nismo bankrotirali vec sta smo . stopa propasti najveca na svetu kod nad u srbiji voleo bih da sam 10% borisa bekera potpisujem ali nazalost dalekooooo je boris od nas kakva vest bolje pisite o nama koji smo bankrotirali alu zaista.

zoran

pre 6 godina

ne znam zašto je čudno ljudima kad sportisti bankrotiraju. pa oni od 5. godine samo lopticu udaraju. nisu to stručnjaci za finansije. onda se naviknu na standard života koji su imali u 25 godina kad se slivalo dosta para u džepove i kad odu u penziju, prihodi minimalni, lešinara svuda, a rashodi isti....nije teško doći do zaključka

Fei Li

pre 6 godina

Gledao sam ga pre 2 meseca na Twitch-u, igrao veliku Holdem keš igru u kazinu u Češkoj, tom prilikom je bio u plusu oko 20k € na kraju ako se sećam, ali se videlo da mu po veštini tu mesto nije, dugoročno bi najverovatnije gubio.

Dakle igrao je poker u velike pare, a sad proglasio bankrot, očito je baš mudro baratao sa novcem.

Sin lovca na medvede

pre 6 godina

Tako je to, u najpostenijem društvenom uredjenju, kapitalizmu, na kome pociva ceo tzv. demokratski svet - danas vlasnik broda a sutra slepi putnik na istom brodu.

brm

pre 6 godina

Proglašenje bankrota je način da otkačite svoje dugove. Da, imaćete problem sa bankama, niko vam neće davati kredit, zvanično nemate ni cvonjka, ali zapravo imate love na raznim računima po kojekakvim ostrvima za koje se ne zna. Ali bar više nemate dugovanja i krećete od samog početka. A neprijavljeni novac...pa on se opere nekako. Ne brinite se vi za Bekera. Samo se rešio razni dugovanja i ko zna kolikih kamata na njih.

stefan

pre 6 godina

Ovo je stecaj fizickog lica, koji jos ne postoji u nasem pravnom sistemu. Znaci da se proglasava stecaj nad imovinom i da dolazi do prinudne naplate dugova koje ima iz vrednosti prodate imovine. E sad koliki je dug i da li ce mu sta ostati, videcemo! Jadni Boris!

slike su za zid

pre 6 godina

@antiDebil
Kada je mogla Kenanu i Vrabcu , može i ovom , nema razlike za mene kao poreskog obveznika . Generalno finansiranje kluba iz Zagreba je u domenu tvog komentara .

miodrag

pre 6 godina

Pa dobro bre Novace.....ali stvarno! Pa plati coveku ili mu pozajmi, sta je za tebe 6 miliona? Tebe ionako nista ne interesuje! Pardon, tebe vise tenis ne interesuje, a da!

KukuMajci

pre 6 godina

Sad ga još više cenim. Trebale mu repa ko nikom, ali nije hteo da trpi tamo nekog samozvanog gurua.
(respect, 21. jun 2017 15:07)

Baš si mi ti pametan...
A jesi li možda razmišljao o tome da je pritisnut dugovima i stilom života tražio veće pare od Novaka, koji mu je, kakav je, sigurno već dovoljno pomogao i dao.
Nemojmo biti sitne duše.

Milan

pre 6 godina

Brojni razvodi, i pre svega kocka! Velika strast za kazinom ga je dovela do toga. Pretpostavljam da bankrot nije bas da je ostao bez igde icega, vec verovatno izbegavanje nekih placanja, ali da je utanjio finansijski to je opste poznato u teniskom svetu. Prokleti kazino.

Goran

pre 6 godina

Pa posle nek neko kaze da Novak nije najpametniji covek na svetu. Svaka cast Novace postujem svaku tvoju odluku koji si ucinio. Ziv nam bio sto i kusur godina....

ccc?

pre 6 godina

odose kuce, bazeni, sve nekretnine da se naplati dug. a toga sigurno ima. ipak je on imao razvod koji ga je itekako kostao, verovatno pogresne investicije i malo se zezao. ali ce opstati, barem ima posao. sve najj...lik nije klasican svaba, to mu se sigurno nebi desilo.

mozaks

pre 6 godina

narode,to je kapitalizam.
mozes imati ime,biti slavan,ali ako ne platis porez,ostanes duzan,ne mozes da placas,proglase ti bankrot bez pardona

Alex

pre 6 godina

Drzava ce pomoci Bekeru dok se ne privatizuje !
(antiDebil, 21. jun 2017 15:00)


Ahahahahhahahahaha, aaaaa vrh komentar, bravo mislim, :D :D :D Ahhahaha :D

anica

pre 6 godina

Ti sto se cudis gde trose, uvek se nadje nacin...drugo je nas narod sto je navikao da se stiska, ali ko najvise para ima najvise kuka i najveca je skrtica budi siguran.

THE FINAL CUT

pre 6 godina

Ja sam rekao jos 2013. kad je Novak zaposlio Bekera kao trenera, da je JEDINI razlog za taj potez Bekerova finansijska situacija. Novak je dominirao tenisom, bio je tu Vajda, zbog cega bi rizikovao i dovodio Bekera, a pritom je naglasio da je Vajda i dalje glavni trener. Šteta, valjda ce se izvuci Beker iz ovoga.

Kokki

pre 6 godina

citat: "Jako cudno,s obzirom da je primao platu od Noleta dve godine,i to ne malu sigurno "

U prethodnih 30 i više godina je zaradio od turnira i sponzora preko 100 miliona... tako da "gde mu se dede plata" koju je primao od Djovaka, je najmanje "čudno" u celoj priči...

Lav

pre 6 godina

Sedim u kaficu u Studgartu, polovina juna 2016. Bas u to vreme se igrao Mercedes Cup. Ja pijem kafu od 4€ a Beker ulazi sa 3 prijatelja, narucuju cedjene pomorandze, limunade, jedan uzima u kolac. Sve Beker placa.

Pa kako da ne bankrotira?

Tarez

pre 6 godina

Volim i postujem Novaka mnogo. OK mi je sto ne placa porez u Srbiji ali vidim da se Boris nije nesto opario sa Novakom. Zelim i jednom i drugom brz oporavak od katastrofa koje su ih zadesile.

Mare

pre 6 godina

Ojadile ga zene, zato se ne treba nikad zeniti, deca i sve OK, ali nikad brak...ali s zenama moze jedno vreme da bude sve OK, ali kad tad veza pukne, naravno ako su iskreni, onda mnogi ostaju u brakovima zbog finansija, i jedu jedno drugom dzigericu.

brm

pre 6 godina

Proglašenje bankrota je način da otkačite svoje dugove. Da, imaćete problem sa bankama, niko vam neće davati kredit, zvanično nemate ni cvonjka, ali zapravo imate love na raznim računima po kojekakvim ostrvima za koje se ne zna. Ali bar više nemate dugovanja i krećete od samog početka. A neprijavljeni novac...pa on se opere nekako. Ne brinite se vi za Bekera. Samo se rešio razni dugovanja i ko zna kolikih kamata na njih.

Milan

pre 6 godina

Brojni razvodi, i pre svega kocka! Velika strast za kazinom ga je dovela do toga. Pretpostavljam da bankrot nije bas da je ostao bez igde icega, vec verovatno izbegavanje nekih placanja, ali da je utanjio finansijski to je opste poznato u teniskom svetu. Prokleti kazino.

Alex

pre 6 godina

Drzava ce pomoci Bekeru dok se ne privatizuje !
(antiDebil, 21. jun 2017 15:00)


Ahahahahhahahahaha, aaaaa vrh komentar, bravo mislim, :D :D :D Ahhahaha :D

a koje su boje te kantice i lopatice?

pre 6 godina

Nikada neću razumeti kako likovi koji su sposobni da zarade milione mesečno, dođu do bankrota.
@Nenad-EU
To je bar jednostavno .. kako su sposobni da zarade milione mesecno, tako su sposobni i da potrose milione mesecno. Takvi likovi ne izlaze na mesta na koja izlazi normalan svet. Ako putuje, ostaje u luksuznom hotelu, gde flasica vode kosta 100evra .. Kad kupuje nakit za zenu, ne ide kod sanera da nadje nesto lepo za male pare, nego u elitnu radnju gde je sve bar 10 puta skuplje .. Isto i za sve ostalo. Neces sigurno da ga vidis u Lidl-u kad je akcija 20% jeftinija pileca krilca ...

mix

pre 6 godina

Drzava ce pomoci Bekeru dok se ne privatizuje !
(antiDebil, 21. jun 2017 15:00)

Jedan od najboljih komentara IKADA!ahahhahhahhhaha pola sata se vec smejem.majstore.

vlasta

pre 6 godina

Vidim neki komentarisu da pije cedjenu naranzu,ne ide u lidl,luksuzni hoteli,kupuje skupe poklone..
Na ovaj nacin ne bi potrosio lovu koju je stekao ni za tri zivota.Pa I sve da zivi u luksuznom hotelu.
Kad udjes u kockarnicu,za pet minuta mozes potrositi pare za svu cedjenu narandzu koju mozes popiti,ti I tvoji potomci u narednih pet kolena.
E to je njegov problem.
Cuj,pio cedjenu naranzu I bankrotirao..

Kokki

pre 6 godina

citat: "Jako cudno,s obzirom da je primao platu od Noleta dve godine,i to ne malu sigurno "

U prethodnih 30 i više godina je zaradio od turnira i sponzora preko 100 miliona... tako da "gde mu se dede plata" koju je primao od Djovaka, je najmanje "čudno" u celoj priči...

Kolaci su skupi

pre 6 godina

Sedim u kaficu u Studgartu, polovina juna 2016. Bas u to vreme se igrao Mercedes Cup. Ja pijem kafu od 4€ a Beker ulazi sa 3 prijatelja, narucuju cedjene pomorandze, limunade, jedan uzima i kolac. Sve Beker placa.
Pa kako da ne bankrotira?
(Lav, 21. jun 2017 15:36)

Da, citao sam to negde. Mora da je Bekeru ovaj kolac na kraju dosao glave?

Tarlan

pre 6 godina

Vecina ljudi ovde misli da kada neko na zapadu bankrotira da je propao,svorc,da nema ni za hleb....bankrot se radi iz tog razloga da bi se pojedinac ili firma zastitio od kreditora da ti sudski ne zamrznu lovu na racunu, da ti sudski ne uzimaju deo od plate,jednostavno da zastitis sve ono sto imas. Ja sam licno u americi uradio bankrot na dug od skoro $400.000 E sad to mozes da uradis jednom eventualno 2 puta, sve zavisi od situacije u kakvoj se pojedinac nalazi. Tramp je bankrotirao nekoliko puta pricamo o multi milionskim dugovima ali ne zato sto je kao bio propao vec jednostavno iskoristio povlasticu u zakonu. Jedino je jos kod nas bankrot propast sveta. E sad naravno ovi sto ce mi lupiti minuse oni verovatno sve to mnogo bolje znaju od mene koji sam kroz sve to vec prosao.

Moralni gmizavac

pre 6 godina

Bas ce Nole da regulise. Samo da prvo plati kaznu od 150e dubrovackim luckim vlastima zbog prekrsaja jahtom i dug za struju i vodu opstini Stari grad. Oba duga su stara 5 i vise godina. Mozda ne bi zgoreg bilo ni da mu sirotinja ne rmbaci prekovremeno bez dinara naknade u restoranu. Cim to resi pomoci ce i Bekeru.

Brutus

pre 6 godina

Cim mu Nolo dao otkaz Beki bankrotirao.
(Uros Djurdjevic Prejaki, 21. jun 2017 15:24)

A što hrvati Novaka zovu nolo? Jel to po novohrvatskom?

stefan

pre 6 godina

Ovo je stecaj fizickog lica, koji jos ne postoji u nasem pravnom sistemu. Znaci da se proglasava stecaj nad imovinom i da dolazi do prinudne naplate dugova koje ima iz vrednosti prodate imovine. E sad koliki je dug i da li ce mu sta ostati, videcemo! Jadni Boris!

zacin c

pre 6 godina

Odlicna vest za nebeski narod! Poverovace u ovo jer ne zna kako ti "bankroti" funkcionisu...
(Jumko, 21. jun 2017 15:10)

Prosvetli narod mediokritetu, sad si i bankar.

Dragan

pre 6 godina

Ova vjest ako je tacna, nista novo za ljude koji prave veliki novac.Nema novca koji se nemoze potrositi, ako ne vodis racuna gdje i kako ga trosis.Razvod, kocka i sta jos unistavaju bogate, a zakon im dozvoljava da naprave bankrot.Ne brinem ja za Bekera, mene interesuje moja porodica i moj zivot.Beker ima novca sto mnogi nkada nece videti u zivotu, samo mogu da sanjaju.Zato ova vest ko zivi na zapadu je normalna pojava, i sve ide iznova kao da se nista nije desilo.Novac je prokletstvo za kojim svako juri, a bez njega si niko i nista.Bogati ne brinu kako siromasni da prezive, zato sto bih ja brinuo o Bekeru.Snaci ce se on, to je nemac, ne brinite.

Shumadinac

pre 6 godina

Nije pitao Čovića za savet kako se vraća dug.
(jednoruki krstivoje, 21. jun 2017 15:24) Naprotiv - izgleda da jeste! Sada ce da promeni ime i adresu i nikom nista!

zoran

pre 6 godina

ne znam zašto je čudno ljudima kad sportisti bankrotiraju. pa oni od 5. godine samo lopticu udaraju. nisu to stručnjaci za finansije. onda se naviknu na standard života koji su imali u 25 godina kad se slivalo dosta para u džepove i kad odu u penziju, prihodi minimalni, lešinara svuda, a rashodi isti....nije teško doći do zaključka

Mirsad New York

pre 6 godina

Neznam kako je u Europi ali u USA bankrotiranje je spas. Ja sam bankrotirao sa negde 100 hiljada dolara duga. To je sasvim lako ovde. Dovoljno je nemati posao ili nikakva druga primanja, ili imati minimalna primanja od kojih se ne moze isplacivati kredit. Ja sam radio za keš, dakle ne sa papirima, i aplicirao za bankrot i dobio. Pa Donald Tramp je bankrotirao za jedan njegov kazino u Atlantik Siti. Ovde kada imas gubitke u poslovanju bankrotiras pa onda otvoris biznis pod drugim imenom i to je to. Amerika je zlato za ovakve stvari.

Kale- brdo

pre 6 godina

citat: "narode,to je kapitalizam.
mozes imati ime,biti slavan,ali ako ne platis porez,ostanes duzan,ne mozes da placas,proglase ti bankrot bez pardona"

Ti, kao i većina Srba, izgleda nema pojma šta znači "bankrot" u pravnom smislu te reči. Niko NJEMU ne proglašava bankrot, već pojedinac SAM proglasi bankrot, kada proceni da na pravnom nivou ne moze više da izdrži sve namete koje je kroz loše poslovanje sebi natovario.

NEVEZANO za Bekera, tim činom je u normalnom svetu regulisano pravo pojedinca u poslovanju, koji moze ako dostavi sve dokaze da je sebe doveo u tesku situaciju na legalan način i dokaze da je ostao bez "ičega" (što je malo rastegljivo), proglasi bankrot i počne od početka tj "od nule", ali lišen obaveza i dugova, uglavnom prema bankama koje moraju to da prihvate jer je to tako u zapadnom svetu regulisano zakonom.

Time je omogućeno da pojedinac, koji se tretira da je ostao samo sa "osnovnim potrepštinama", moze da krene iz početka, umesto da se ubije ili poludi pa da njegove dugove plaćaju sinovi, unuci, praunuci itd, kao što je slučaj u Srbiji i sličnim zemljama...

m1ke

pre 6 godina

Bravo @Kale- brdo...
Ovde je jako tesko objasniti ljudima kako zaprovo funkcionise ekonomija...
Ja kad ljudima pokusavam da objasnim da kod nas, recimo, preduzetnik ne moze da zatvori preduzetnicku radnju u minusu, svi razgorace oci, cak i sudije.
Kod nas niko nije zatvorio radnju zato sto mu ide slabo posao, nego moras da "namestis" knjige da si pozitivan, kako bi platio porez, i onda mozes da zatvoris. Zacarani krug. Zato svi zivotare, niko ne sme, bez zestokih veza, da zagrize u poslovne kredite, posto mu drzava dise za vratom, da moras non-stop da prikazujes dobit. Kod nas ekonomija funkcionise na onom principu, ako ubijes jednog, ides u zatvor, ako ubijes 100 ljudi, ides u "istoriju, ili ti na nasem principu, postanes predsednik privredne komore, ili nesto slicno, i pricas o ekonomskim kretanjima. Tako i imamo kopaca kanala, pre oktobarskuh promena, danas vlasnika 5 banaka ili predsednika vlade bez dana radnog staza, ili propalog asistenta, velikog strucnjaka za makroekonomiju...

Lav

pre 6 godina

Sedim u kaficu u Studgartu, polovina juna 2016. Bas u to vreme se igrao Mercedes Cup. Ja pijem kafu od 4€ a Beker ulazi sa 3 prijatelja, narucuju cedjene pomorandze, limunade, jedan uzima u kolac. Sve Beker placa.

Pa kako da ne bankrotira?

Marko

pre 6 godina

Da sa mu ja čuvao lovu sad bi imalo i za njega i za mene ovako sad pod starae dane ima da se namuči i onni ja.Gde je ovim ljudima pamet?

trava

pre 6 godina

Poprimio previse od Srba. Poceo je da se ponasa kao mi i da lici na nas. Mozda mu je tako lepse...
(Sloba, 21. jun 2017 16:37)

Citav zivot je takav, jos je sa Zivojinovicem ludovao.

Fei Li

pre 6 godina

Gledao sam ga pre 2 meseca na Twitch-u, igrao veliku Holdem keš igru u kazinu u Češkoj, tom prilikom je bio u plusu oko 20k € na kraju ako se sećam, ali se videlo da mu po veštini tu mesto nije, dugoročno bi najverovatnije gubio.

Dakle igrao je poker u velike pare, a sad proglasio bankrot, očito je baš mudro baratao sa novcem.

dragojlo

pre 6 godina

Kakav bankrot ljudi on vise nema 10,000,000 eur sada raspolaze sa svega 2,000,000 eur mi radimo za 200 eur troskovi zivota u srb 400 eur i mi nismo bankrotirali vec sta smo . stopa propasti najveca na svetu kod nad u srbiji voleo bih da sam 10% borisa bekera potpisujem ali nazalost dalekooooo je boris od nas kakva vest bolje pisite o nama koji smo bankrotirali alu zaista.

NebaCar

pre 6 godina

Odlicna vest za nebeski narod! Poverovace u ovo jer ne zna kako ti "bankroti" funkcionisu... 
(Jumko, 21. jun 2017 15:10) 

Prosvetli narod mediokritetu, sad si i bankar.
(zacin c, 21. jun 2017 15:57)

Ma on je Vucic

petar

pre 6 godina

Ja nisam ekonomista ali evo moje saznanje o bankrotu. Postoji bankrot zbog kojeg se ljudi ubijaju. No postoje i takozvani veštački bankroti. Novac se, kroz razne fiktivne, izmišljene troškove, izvuče sa računa, ostanu dugovi i firma se ugasi pa počne nova i tako u krug. Koliiko sam pročitao, niko nije dirao njegovu imovinu, ostale kuće, imanja. Ne zaboravimo, njemu je žena uzela mnogo i verovatno da bi se spasao od daljeg uzimanja, to je zmija koju je trebalo neprekidno hraniti, proglašen je bankrot. Na taj način, g.Beker nema više ništa pa gospođa Beker može da traži novog sponzora.

Against modern football

pre 6 godina

Pa ljudi meni nije jasno sta ti ljudi rade sa tim parama?Dje to potrosi da dodje do bankrota..
(ko je lud ovde, 21. jun 2017 15:03)

I ti sad da zaradis dosta para neces letovati u dnevnoj sobi ili u Sutomoru u najboljem slucaju. Videces sta je zimovanje, nov automobil. E sad zamisli cela porodica hoce to, pa podignes kredit jer zasto da ne. Pa dodje vreme naplate, a tebi dugovi veci od imovine kojom raspolazes. U takvim situacijama covek bankrotira. To ne znaci da ce Boris na ulicu, ne brinite se.

ccc?

pre 6 godina

odose kuce, bazeni, sve nekretnine da se naplati dug. a toga sigurno ima. ipak je on imao razvod koji ga je itekako kostao, verovatno pogresne investicije i malo se zezao. ali ce opstati, barem ima posao. sve najj...lik nije klasican svaba, to mu se sigurno nebi desilo.

x

pre 6 godina

pa sta i ja sam bankrotirao vise puta pa me nema po novinama generalno pola srbije je u bankrotu pa nista
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (jdddds, 21. jun 2017 15:11)

Ko si ti i koga briga?

Mare

pre 6 godina

Ojadile ga zene, zato se ne treba nikad zeniti, deca i sve OK, ali nikad brak...ali s zenama moze jedno vreme da bude sve OK, ali kad tad veza pukne, naravno ako su iskreni, onda mnogi ostaju u brakovima zbog finansija, i jedu jedno drugom dzigericu.

anica

pre 6 godina

Ti sto se cudis gde trose, uvek se nadje nacin...drugo je nas narod sto je navikao da se stiska, ali ko najvise para ima najvise kuka i najveca je skrtica budi siguran.

mozaks

pre 6 godina

narode,to je kapitalizam.
mozes imati ime,biti slavan,ali ako ne platis porez,ostanes duzan,ne mozes da placas,proglase ti bankrot bez pardona

Brže, jače, bolje...

pre 6 godina

Cuj,pio cedjenu naranzu I bankrotirao..
(vlasta, 21. jun 2017 16:30)

Pa, zemljače, to ti je ovde pojam luksuza . Mozgovi formatirani na 200 evrića.

Ljubisa livac

pre 6 godina

'Alo saljivdzije, jel' to uticaj tres romantizma? Hajde knjigu u sake, osnovi ekonomije, pa naucite konacno sta je bankrot, sta je stecaj i sta je UPPR. Cisto da ne lupate.

no coment

pre 6 godina

Pa ljudi meni nije jasno sta ti ljudi rade sa tim parama?Dje to potrosi da dodje do bankrota..
(ko je lud ovde, 21. jun 2017 15:03)

To sto su oni zaradjivali nije ni priblizno onome sto se sad zaradjuje, ali opet ime kao sto je Beker treba da ima gomilu para a ovaj bankrot mi nije jasan.

KukuMajci

pre 6 godina

Sad ga još više cenim. Trebale mu repa ko nikom, ali nije hteo da trpi tamo nekog samozvanog gurua.
(respect, 21. jun 2017 15:07)

Baš si mi ti pametan...
A jesi li možda razmišljao o tome da je pritisnut dugovima i stilom života tražio veće pare od Novaka, koji mu je, kakav je, sigurno već dovoljno pomogao i dao.
Nemojmo biti sitne duše.

Ural

pre 6 godina

U jeste Nole da mu otplati, kako da ne. To samo kod nas Srba ima da se sazali na kockara, bludnicara, i sl. Jednom kockar uvek kockar. Nek sam snosi posledice, samo se tako moze opametiti.

kiki

pre 6 godina

@raymond ... taj tvoj nola je osvojio samo od turnira 100 miliona, najvise u istoriji tenisa... a zadnjih nekliko godina mu kaplje 50 miliona od sponzora godisnje... pogledaj malo forbsovu listu...u stvari rajmondo...nemoj nista da gledas... komplikovano je to sve za tebe...

Kad Srbin bre zasedne u kafanu

pre 6 godina

Kako li će ovo da razume i shvati prosečan gradjanin Srbije, kome je san da u svom životu "reši i pitanje unuka"?! Zar jedan Boris Beker da bankrotira? To je Zapad gospodo. Ništa nije tvoje pa čak ni grobno mesto ako banci ne otplatiš ratu na vreme. Samo što mnogi ne misle tako daleko, uglavnom su zaokupljeni sa "deset sa lukom" i dok je toga, nema bankrota.
(Mladen Mladenović, 21. jun 2017 15:31)

Da, a oni sto su zaokupljeni "mesanim mesom" spadaju vec u bogatije, koji su i unuke "obezbedili".

miodrag

pre 6 godina

Pa dobro bre Novace.....ali stvarno! Pa plati coveku ili mu pozajmi, sta je za tebe 6 miliona? Tebe ionako nista ne interesuje! Pardon, tebe vise tenis ne interesuje, a da!

Sin lovca na medvede

pre 6 godina

Tako je to, u najpostenijem društvenom uredjenju, kapitalizmu, na kome pociva ceo tzv. demokratski svet - danas vlasnik broda a sutra slepi putnik na istom brodu.

Mladen Mladenović

pre 6 godina

Kako li će ovo da razume i shvati prosečan gradjanin Srbije, kome je san da u svom životu "reši i pitanje unuka"?! Zar jedan Boris Beker da bankrotira? To je Zapad gospodo. Ništa nije tvoje pa čak ni grobno mesto ako banci ne otplatiš ratu na vreme. Samo što mnogi ne misle tako daleko, uglavnom su zaokupljeni sa "deset sa lukom" i dok je toga, nema bankrota.

Džoni

pre 6 godina

Tamo ih država tera visokim porezima na keš koji bi držali na računima u banci da taj keš ulažu i da se lova obrće. Dovoljno je nekoliko nesmotrenih ulaganja i raskolašan život uz kocku da se potroše i milijarde a ne milioni.

Raymond

pre 6 godina

A kada je zavrsio karijeru receno je da se Bekerov ukupni kapital procenjuje na oko 200 miliona dolara? Nas Nola je u odnosu na Bekera sirotinja sa njegovih do sada 100 miliona dolara zaradjenih. Dobro, Nola jos igra, ali neke velike pare nece vise zaraditi, jer ni velike turnire nece vise osvajati. Mozda poneki ATP 500, a i to tesko. A i Lacoste tako kilavog nece dugo da ga trpi.

THE FINAL CUT

pre 6 godina

Ja sam rekao jos 2013. kad je Novak zaposlio Bekera kao trenera, da je JEDINI razlog za taj potez Bekerova finansijska situacija. Novak je dominirao tenisom, bio je tu Vajda, zbog cega bi rizikovao i dovodio Bekera, a pritom je naglasio da je Vajda i dalje glavni trener. Šteta, valjda ce se izvuci Beker iz ovoga.

Sad je sve jasno

pre 6 godina

Sada je jasno zasto doslo do prekida saradnje na kraju prosle godine izmedju Borisa i Novaka. Kako je istekao ugovor, Beker je sigurno trazio "povisicu", sto je Novak odbio, jer mu se ionako nije igrao tenis, a da placa trenera.

sam se sebi divim

pre 6 godina

Sve je to lepo, nego ovaj mladji od mene tri godine, a propao kao sto ja necu za jos deset. A u zivotu nisam vezbao, u stvari sam uvek bio nerd koji se gnusa sporta, i generalno svega sto vole mladi, plus sam voleo, i jos volim, da pijancim svakih par dana. Naravno, solo, nikad mi niko nije trebao, i jos mi niko ne treba da mi smeta vecitim smaranjima i plitkim budalastinama, samo ja i mjuza, i flasa. I cigare. Izem ti onda i vas sport i vase bogatunstvo. Kao i uvek, bio sam i jos sam uvek u pravu u vezi svega. Ja sam car i nikad se ne bih menjao sa svima vama ni za sta, u stvari ste mi malo pateticni svi, a narocito ovaj sa slike sa ovim podocnjacima i podnaduo, ha ha ha ha...

Ana

pre 6 godina

Raymond-e, Nole je zaradio samo od turnira 100 miliona, sto je manji deo zarade. Od raznih ugovora se zaradi nekoliko puta vise. Ne mogu da verujem da neko to ne zna a nalazi za shodno da komentarise.

duboka

pre 6 godina

Eto Bekera kao najveceg investirora u Srbiji, pa mu drzavni aparat pokloni nekoliko milja po obecanom zaposlenom radniku, a on kasnije donese parice i ovde ih opere kao i nasi biznis'menovi!

neko

pre 6 godina

Biti bogat pa ostat na kraju go ko pištolj saznavši je stvarno veliki udarac za tu osobu. A što se tiče Bekera u njegovom vremenu su sume više male naspram danas koje zaradjuju teniseri..U svakom slučaju svaki čovek koji ima karakter i koji ume sa novcem da barata ispravno..Nikad neće ostat bez cvonjka u džepu..U Srbiji se zna da tog reda nema jer se ni nema za običnu sirotinju pričam a ovo drugo su lopovi koji kradu na taj način žive..Al" Nemci,švabe da njih vidiš u takvoj situaciji gde ekonomija bar jaka pa to je stvarno neverovatno..

Petar

pre 6 godina

Promeni ime u Boris Beker Beograd.
(Grobar Kg, 21. jun 2017 15:45)

Da ima permanentan dotok kapitala po udbaskoj liniji od 1945.-te pa do danas, ne bi morao ni da menja ime, sve bi to premijeri sredjivali na vreme.

Goran

pre 6 godina

Pa posle nek neko kaze da Novak nije najpametniji covek na svetu. Svaka cast Novace postujem svaku tvoju odluku koji si ucinio. Ziv nam bio sto i kusur godina....

Tarez

pre 6 godina

Volim i postujem Novaka mnogo. OK mi je sto ne placa porez u Srbiji ali vidim da se Boris nije nesto opario sa Novakom. Zelim i jednom i drugom brz oporavak od katastrofa koje su ih zadesile.

slike su za zid

pre 6 godina

@antiDebil
Kada je mogla Kenanu i Vrabcu , može i ovom , nema razlike za mene kao poreskog obveznika . Generalno finansiranje kluba iz Zagreba je u domenu tvog komentara .

Budi bog s nama...

pre 6 godina

A šta mislite, da li Novaku nije diskretno rečeno koga plaća...
Ili Boris nije možda tražio i neku pozamašnu pozajmicu kao trener.
Ono, stvarno ne razumem - da li je moguće da ovde ima toliko zbunjenih ili ludo neobaveštenih.
Svaka čast Novaku Đokoviću, baš mu je pružio ruku.
P.S. A šta kaže onaj Šveđanin, hoće li i dalje zvati Nemca u svoju, macovsku emisiju.

ultrasrbin

pre 6 godina

Petar, 21. jun 2017 21:30

E moj Petre. Imala je nekadasnja KK CZ toliki dotok da to nije normalno, ali ste uvek imali garnituru koja je unapred trosila nekoliko puta vise nego sto ste prihodovali. Da li se secas kada vam je Pesic bio trener? Njegova primanja su bila veca nego zbirna primanja prve petorke Partizana. A koliko se secam to nije ispraceno takmicarskim rezultatima vec naprotiv. Da pomenem jednog od "sponzora" kome nije vraceno 100000 evra uz napomenu da ce biti upisan kao sponzor i da je to bolje nego da mu ime bude upisano na nekom drugom mestu. Tako je dug otpisan i vracen, ali je pravo pitanje KO JE POTROSIO 18 MILKI?

Raymond

pre 6 godina

A kada je zavrsio karijeru receno je da se Bekerov ukupni kapital procenjuje na oko 200 miliona dolara? Nas Nola je u odnosu na Bekera sirotinja sa njegovih do sada 100 miliona dolara zaradjenih. Dobro, Nola jos igra, ali neke velike pare nece vise zaraditi, jer ni velike turnire nece vise osvajati. Mozda poneki ATP 500, a i to tesko. A i Lacoste tako kilavog nece dugo da ga trpi.

Lav

pre 6 godina

Sedim u kaficu u Studgartu, polovina juna 2016. Bas u to vreme se igrao Mercedes Cup. Ja pijem kafu od 4€ a Beker ulazi sa 3 prijatelja, narucuju cedjene pomorandze, limunade, jedan uzima u kolac. Sve Beker placa.

Pa kako da ne bankrotira?

miodrag

pre 6 godina

Pa dobro bre Novace.....ali stvarno! Pa plati coveku ili mu pozajmi, sta je za tebe 6 miliona? Tebe ionako nista ne interesuje! Pardon, tebe vise tenis ne interesuje, a da!

Moralni gmizavac

pre 6 godina

Bas ce Nole da regulise. Samo da prvo plati kaznu od 150e dubrovackim luckim vlastima zbog prekrsaja jahtom i dug za struju i vodu opstini Stari grad. Oba duga su stara 5 i vise godina. Mozda ne bi zgoreg bilo ni da mu sirotinja ne rmbaci prekovremeno bez dinara naknade u restoranu. Cim to resi pomoci ce i Bekeru.

sam se sebi divim

pre 6 godina

Sve je to lepo, nego ovaj mladji od mene tri godine, a propao kao sto ja necu za jos deset. A u zivotu nisam vezbao, u stvari sam uvek bio nerd koji se gnusa sporta, i generalno svega sto vole mladi, plus sam voleo, i jos volim, da pijancim svakih par dana. Naravno, solo, nikad mi niko nije trebao, i jos mi niko ne treba da mi smeta vecitim smaranjima i plitkim budalastinama, samo ja i mjuza, i flasa. I cigare. Izem ti onda i vas sport i vase bogatunstvo. Kao i uvek, bio sam i jos sam uvek u pravu u vezi svega. Ja sam car i nikad se ne bih menjao sa svima vama ni za sta, u stvari ste mi malo pateticni svi, a narocito ovaj sa slike sa ovim podocnjacima i podnaduo, ha ha ha ha...

Brutus

pre 6 godina

Cim mu Nolo dao otkaz Beki bankrotirao.
(Uros Djurdjevic Prejaki, 21. jun 2017 15:24)

A što hrvati Novaka zovu nolo? Jel to po novohrvatskom?

Tarez

pre 6 godina

Volim i postujem Novaka mnogo. OK mi je sto ne placa porez u Srbiji ali vidim da se Boris nije nesto opario sa Novakom. Zelim i jednom i drugom brz oporavak od katastrofa koje su ih zadesile.

x

pre 6 godina

pa sta i ja sam bankrotirao vise puta pa me nema po novinama generalno pola srbije je u bankrotu pa nista
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (jdddds, 21. jun 2017 15:11)

Ko si ti i koga briga?

Goran

pre 6 godina

Pa posle nek neko kaze da Novak nije najpametniji covek na svetu. Svaka cast Novace postujem svaku tvoju odluku koji si ucinio. Ziv nam bio sto i kusur godina....

KukuMajci

pre 6 godina

Sad ga još više cenim. Trebale mu repa ko nikom, ali nije hteo da trpi tamo nekog samozvanog gurua.
(respect, 21. jun 2017 15:07)

Baš si mi ti pametan...
A jesi li možda razmišljao o tome da je pritisnut dugovima i stilom života tražio veće pare od Novaka, koji mu je, kakav je, sigurno već dovoljno pomogao i dao.
Nemojmo biti sitne duše.

Budi bog s nama...

pre 6 godina

A šta mislite, da li Novaku nije diskretno rečeno koga plaća...
Ili Boris nije možda tražio i neku pozamašnu pozajmicu kao trener.
Ono, stvarno ne razumem - da li je moguće da ovde ima toliko zbunjenih ili ludo neobaveštenih.
Svaka čast Novaku Đokoviću, baš mu je pružio ruku.
P.S. A šta kaže onaj Šveđanin, hoće li i dalje zvati Nemca u svoju, macovsku emisiju.

Sad je sve jasno

pre 6 godina

Sada je jasno zasto doslo do prekida saradnje na kraju prosle godine izmedju Borisa i Novaka. Kako je istekao ugovor, Beker je sigurno trazio "povisicu", sto je Novak odbio, jer mu se ionako nije igrao tenis, a da placa trenera.

slike su za zid

pre 6 godina

@antiDebil
Kada je mogla Kenanu i Vrabcu , može i ovom , nema razlike za mene kao poreskog obveznika . Generalno finansiranje kluba iz Zagreba je u domenu tvog komentara .

Mare

pre 6 godina

Ojadile ga zene, zato se ne treba nikad zeniti, deca i sve OK, ali nikad brak...ali s zenama moze jedno vreme da bude sve OK, ali kad tad veza pukne, naravno ako su iskreni, onda mnogi ostaju u brakovima zbog finansija, i jedu jedno drugom dzigericu.

Mladen Mladenović

pre 6 godina

Kako li će ovo da razume i shvati prosečan gradjanin Srbije, kome je san da u svom životu "reši i pitanje unuka"?! Zar jedan Boris Beker da bankrotira? To je Zapad gospodo. Ništa nije tvoje pa čak ni grobno mesto ako banci ne otplatiš ratu na vreme. Samo što mnogi ne misle tako daleko, uglavnom su zaokupljeni sa "deset sa lukom" i dok je toga, nema bankrota.

THE FINAL CUT

pre 6 godina

Ja sam rekao jos 2013. kad je Novak zaposlio Bekera kao trenera, da je JEDINI razlog za taj potez Bekerova finansijska situacija. Novak je dominirao tenisom, bio je tu Vajda, zbog cega bi rizikovao i dovodio Bekera, a pritom je naglasio da je Vajda i dalje glavni trener. Šteta, valjda ce se izvuci Beker iz ovoga.

zacin c

pre 6 godina

Odlicna vest za nebeski narod! Poverovace u ovo jer ne zna kako ti "bankroti" funkcionisu...
(Jumko, 21. jun 2017 15:10)

Prosvetli narod mediokritetu, sad si i bankar.

Sin lovca na medvede

pre 6 godina

Tako je to, u najpostenijem društvenom uredjenju, kapitalizmu, na kome pociva ceo tzv. demokratski svet - danas vlasnik broda a sutra slepi putnik na istom brodu.

stefan

pre 6 godina

Ovo je stecaj fizickog lica, koji jos ne postoji u nasem pravnom sistemu. Znaci da se proglasava stecaj nad imovinom i da dolazi do prinudne naplate dugova koje ima iz vrednosti prodate imovine. E sad koliki je dug i da li ce mu sta ostati, videcemo! Jadni Boris!

brm

pre 6 godina

Proglašenje bankrota je način da otkačite svoje dugove. Da, imaćete problem sa bankama, niko vam neće davati kredit, zvanično nemate ni cvonjka, ali zapravo imate love na raznim računima po kojekakvim ostrvima za koje se ne zna. Ali bar više nemate dugovanja i krećete od samog početka. A neprijavljeni novac...pa on se opere nekako. Ne brinite se vi za Bekera. Samo se rešio razni dugovanja i ko zna kolikih kamata na njih.

Ljubisa livac

pre 6 godina

'Alo saljivdzije, jel' to uticaj tres romantizma? Hajde knjigu u sake, osnovi ekonomije, pa naucite konacno sta je bankrot, sta je stecaj i sta je UPPR. Cisto da ne lupate.

Tarlan

pre 6 godina

Vecina ljudi ovde misli da kada neko na zapadu bankrotira da je propao,svorc,da nema ni za hleb....bankrot se radi iz tog razloga da bi se pojedinac ili firma zastitio od kreditora da ti sudski ne zamrznu lovu na racunu, da ti sudski ne uzimaju deo od plate,jednostavno da zastitis sve ono sto imas. Ja sam licno u americi uradio bankrot na dug od skoro $400.000 E sad to mozes da uradis jednom eventualno 2 puta, sve zavisi od situacije u kakvoj se pojedinac nalazi. Tramp je bankrotirao nekoliko puta pricamo o multi milionskim dugovima ali ne zato sto je kao bio propao vec jednostavno iskoristio povlasticu u zakonu. Jedino je jos kod nas bankrot propast sveta. E sad naravno ovi sto ce mi lupiti minuse oni verovatno sve to mnogo bolje znaju od mene koji sam kroz sve to vec prosao.

Against modern football

pre 6 godina

Pa ljudi meni nije jasno sta ti ljudi rade sa tim parama?Dje to potrosi da dodje do bankrota..
(ko je lud ovde, 21. jun 2017 15:03)

I ti sad da zaradis dosta para neces letovati u dnevnoj sobi ili u Sutomoru u najboljem slucaju. Videces sta je zimovanje, nov automobil. E sad zamisli cela porodica hoce to, pa podignes kredit jer zasto da ne. Pa dodje vreme naplate, a tebi dugovi veci od imovine kojom raspolazes. U takvim situacijama covek bankrotira. To ne znaci da ce Boris na ulicu, ne brinite se.

kiki

pre 6 godina

@raymond ... taj tvoj nola je osvojio samo od turnira 100 miliona, najvise u istoriji tenisa... a zadnjih nekliko godina mu kaplje 50 miliona od sponzora godisnje... pogledaj malo forbsovu listu...u stvari rajmondo...nemoj nista da gledas... komplikovano je to sve za tebe...

Petar

pre 6 godina

Promeni ime u Boris Beker Beograd.
(Grobar Kg, 21. jun 2017 15:45)

Da ima permanentan dotok kapitala po udbaskoj liniji od 1945.-te pa do danas, ne bi morao ni da menja ime, sve bi to premijeri sredjivali na vreme.

Shumadinac

pre 6 godina

Nije pitao Čovića za savet kako se vraća dug.
(jednoruki krstivoje, 21. jun 2017 15:24) Naprotiv - izgleda da jeste! Sada ce da promeni ime i adresu i nikom nista!

mix

pre 6 godina

Drzava ce pomoci Bekeru dok se ne privatizuje !
(antiDebil, 21. jun 2017 15:00)

Jedan od najboljih komentara IKADA!ahahhahhahhhaha pola sata se vec smejem.majstore.

Alex

pre 6 godina

Drzava ce pomoci Bekeru dok se ne privatizuje !
(antiDebil, 21. jun 2017 15:00)


Ahahahahhahahahaha, aaaaa vrh komentar, bravo mislim, :D :D :D Ahhahaha :D

Milan

pre 6 godina

Brojni razvodi, i pre svega kocka! Velika strast za kazinom ga je dovela do toga. Pretpostavljam da bankrot nije bas da je ostao bez igde icega, vec verovatno izbegavanje nekih placanja, ali da je utanjio finansijski to je opste poznato u teniskom svetu. Prokleti kazino.

Mirsad New York

pre 6 godina

Neznam kako je u Europi ali u USA bankrotiranje je spas. Ja sam bankrotirao sa negde 100 hiljada dolara duga. To je sasvim lako ovde. Dovoljno je nemati posao ili nikakva druga primanja, ili imati minimalna primanja od kojih se ne moze isplacivati kredit. Ja sam radio za keš, dakle ne sa papirima, i aplicirao za bankrot i dobio. Pa Donald Tramp je bankrotirao za jedan njegov kazino u Atlantik Siti. Ovde kada imas gubitke u poslovanju bankrotiras pa onda otvoris biznis pod drugim imenom i to je to. Amerika je zlato za ovakve stvari.

duboka

pre 6 godina

Eto Bekera kao najveceg investirora u Srbiji, pa mu drzavni aparat pokloni nekoliko milja po obecanom zaposlenom radniku, a on kasnije donese parice i ovde ih opere kao i nasi biznis'menovi!

a koje su boje te kantice i lopatice?

pre 6 godina

Nikada neću razumeti kako likovi koji su sposobni da zarade milione mesečno, dođu do bankrota.
@Nenad-EU
To je bar jednostavno .. kako su sposobni da zarade milione mesecno, tako su sposobni i da potrose milione mesecno. Takvi likovi ne izlaze na mesta na koja izlazi normalan svet. Ako putuje, ostaje u luksuznom hotelu, gde flasica vode kosta 100evra .. Kad kupuje nakit za zenu, ne ide kod sanera da nadje nesto lepo za male pare, nego u elitnu radnju gde je sve bar 10 puta skuplje .. Isto i za sve ostalo. Neces sigurno da ga vidis u Lidl-u kad je akcija 20% jeftinija pileca krilca ...

mozaks

pre 6 godina

narode,to je kapitalizam.
mozes imati ime,biti slavan,ali ako ne platis porez,ostanes duzan,ne mozes da placas,proglase ti bankrot bez pardona

NebaCar

pre 6 godina

Odlicna vest za nebeski narod! Poverovace u ovo jer ne zna kako ti "bankroti" funkcionisu... 
(Jumko, 21. jun 2017 15:10) 

Prosvetli narod mediokritetu, sad si i bankar.
(zacin c, 21. jun 2017 15:57)

Ma on je Vucic

Brže, jače, bolje...

pre 6 godina

Cuj,pio cedjenu naranzu I bankrotirao..
(vlasta, 21. jun 2017 16:30)

Pa, zemljače, to ti je ovde pojam luksuza . Mozgovi formatirani na 200 evrića.

Kokki

pre 6 godina

citat: "Jako cudno,s obzirom da je primao platu od Noleta dve godine,i to ne malu sigurno "

U prethodnih 30 i više godina je zaradio od turnira i sponzora preko 100 miliona... tako da "gde mu se dede plata" koju je primao od Djovaka, je najmanje "čudno" u celoj priči...

zoran

pre 6 godina

ne znam zašto je čudno ljudima kad sportisti bankrotiraju. pa oni od 5. godine samo lopticu udaraju. nisu to stručnjaci za finansije. onda se naviknu na standard života koji su imali u 25 godina kad se slivalo dosta para u džepove i kad odu u penziju, prihodi minimalni, lešinara svuda, a rashodi isti....nije teško doći do zaključka

dragojlo

pre 6 godina

Kakav bankrot ljudi on vise nema 10,000,000 eur sada raspolaze sa svega 2,000,000 eur mi radimo za 200 eur troskovi zivota u srb 400 eur i mi nismo bankrotirali vec sta smo . stopa propasti najveca na svetu kod nad u srbiji voleo bih da sam 10% borisa bekera potpisujem ali nazalost dalekooooo je boris od nas kakva vest bolje pisite o nama koji smo bankrotirali alu zaista.

neko

pre 6 godina

Biti bogat pa ostat na kraju go ko pištolj saznavši je stvarno veliki udarac za tu osobu. A što se tiče Bekera u njegovom vremenu su sume više male naspram danas koje zaradjuju teniseri..U svakom slučaju svaki čovek koji ima karakter i koji ume sa novcem da barata ispravno..Nikad neće ostat bez cvonjka u džepu..U Srbiji se zna da tog reda nema jer se ni nema za običnu sirotinju pričam a ovo drugo su lopovi koji kradu na taj način žive..Al" Nemci,švabe da njih vidiš u takvoj situaciji gde ekonomija bar jaka pa to je stvarno neverovatno..

anica

pre 6 godina

Ti sto se cudis gde trose, uvek se nadje nacin...drugo je nas narod sto je navikao da se stiska, ali ko najvise para ima najvise kuka i najveca je skrtica budi siguran.

ccc?

pre 6 godina

odose kuce, bazeni, sve nekretnine da se naplati dug. a toga sigurno ima. ipak je on imao razvod koji ga je itekako kostao, verovatno pogresne investicije i malo se zezao. ali ce opstati, barem ima posao. sve najj...lik nije klasican svaba, to mu se sigurno nebi desilo.

Dragan

pre 6 godina

Ova vjest ako je tacna, nista novo za ljude koji prave veliki novac.Nema novca koji se nemoze potrositi, ako ne vodis racuna gdje i kako ga trosis.Razvod, kocka i sta jos unistavaju bogate, a zakon im dozvoljava da naprave bankrot.Ne brinem ja za Bekera, mene interesuje moja porodica i moj zivot.Beker ima novca sto mnogi nkada nece videti u zivotu, samo mogu da sanjaju.Zato ova vest ko zivi na zapadu je normalna pojava, i sve ide iznova kao da se nista nije desilo.Novac je prokletstvo za kojim svako juri, a bez njega si niko i nista.Bogati ne brinu kako siromasni da prezive, zato sto bih ja brinuo o Bekeru.Snaci ce se on, to je nemac, ne brinite.

Kolaci su skupi

pre 6 godina

Sedim u kaficu u Studgartu, polovina juna 2016. Bas u to vreme se igrao Mercedes Cup. Ja pijem kafu od 4€ a Beker ulazi sa 3 prijatelja, narucuju cedjene pomorandze, limunade, jedan uzima i kolac. Sve Beker placa.
Pa kako da ne bankrotira?
(Lav, 21. jun 2017 15:36)

Da, citao sam to negde. Mora da je Bekeru ovaj kolac na kraju dosao glave?

Kad Srbin bre zasedne u kafanu

pre 6 godina

Kako li će ovo da razume i shvati prosečan gradjanin Srbije, kome je san da u svom životu "reši i pitanje unuka"?! Zar jedan Boris Beker da bankrotira? To je Zapad gospodo. Ništa nije tvoje pa čak ni grobno mesto ako banci ne otplatiš ratu na vreme. Samo što mnogi ne misle tako daleko, uglavnom su zaokupljeni sa "deset sa lukom" i dok je toga, nema bankrota.
(Mladen Mladenović, 21. jun 2017 15:31)

Da, a oni sto su zaokupljeni "mesanim mesom" spadaju vec u bogatije, koji su i unuke "obezbedili".

Ural

pre 6 godina

U jeste Nole da mu otplati, kako da ne. To samo kod nas Srba ima da se sazali na kockara, bludnicara, i sl. Jednom kockar uvek kockar. Nek sam snosi posledice, samo se tako moze opametiti.

no coment

pre 6 godina

Pa ljudi meni nije jasno sta ti ljudi rade sa tim parama?Dje to potrosi da dodje do bankrota..
(ko je lud ovde, 21. jun 2017 15:03)

To sto su oni zaradjivali nije ni priblizno onome sto se sad zaradjuje, ali opet ime kao sto je Beker treba da ima gomilu para a ovaj bankrot mi nije jasan.

vlasta

pre 6 godina

Vidim neki komentarisu da pije cedjenu naranzu,ne ide u lidl,luksuzni hoteli,kupuje skupe poklone..
Na ovaj nacin ne bi potrosio lovu koju je stekao ni za tri zivota.Pa I sve da zivi u luksuznom hotelu.
Kad udjes u kockarnicu,za pet minuta mozes potrositi pare za svu cedjenu narandzu koju mozes popiti,ti I tvoji potomci u narednih pet kolena.
E to je njegov problem.
Cuj,pio cedjenu naranzu I bankrotirao..

Kale- brdo

pre 6 godina

citat: "narode,to je kapitalizam.
mozes imati ime,biti slavan,ali ako ne platis porez,ostanes duzan,ne mozes da placas,proglase ti bankrot bez pardona"

Ti, kao i većina Srba, izgleda nema pojma šta znači "bankrot" u pravnom smislu te reči. Niko NJEMU ne proglašava bankrot, već pojedinac SAM proglasi bankrot, kada proceni da na pravnom nivou ne moze više da izdrži sve namete koje je kroz loše poslovanje sebi natovario.

NEVEZANO za Bekera, tim činom je u normalnom svetu regulisano pravo pojedinca u poslovanju, koji moze ako dostavi sve dokaze da je sebe doveo u tesku situaciju na legalan način i dokaze da je ostao bez "ičega" (što je malo rastegljivo), proglasi bankrot i počne od početka tj "od nule", ali lišen obaveza i dugova, uglavnom prema bankama koje moraju to da prihvate jer je to tako u zapadnom svetu regulisano zakonom.

Time je omogućeno da pojedinac, koji se tretira da je ostao samo sa "osnovnim potrepštinama", moze da krene iz početka, umesto da se ubije ili poludi pa da njegove dugove plaćaju sinovi, unuci, praunuci itd, kao što je slučaj u Srbiji i sličnim zemljama...

m1ke

pre 6 godina

Bravo @Kale- brdo...
Ovde je jako tesko objasniti ljudima kako zaprovo funkcionise ekonomija...
Ja kad ljudima pokusavam da objasnim da kod nas, recimo, preduzetnik ne moze da zatvori preduzetnicku radnju u minusu, svi razgorace oci, cak i sudije.
Kod nas niko nije zatvorio radnju zato sto mu ide slabo posao, nego moras da "namestis" knjige da si pozitivan, kako bi platio porez, i onda mozes da zatvoris. Zacarani krug. Zato svi zivotare, niko ne sme, bez zestokih veza, da zagrize u poslovne kredite, posto mu drzava dise za vratom, da moras non-stop da prikazujes dobit. Kod nas ekonomija funkcionise na onom principu, ako ubijes jednog, ides u zatvor, ako ubijes 100 ljudi, ides u "istoriju, ili ti na nasem principu, postanes predsednik privredne komore, ili nesto slicno, i pricas o ekonomskim kretanjima. Tako i imamo kopaca kanala, pre oktobarskuh promena, danas vlasnika 5 banaka ili predsednika vlade bez dana radnog staza, ili propalog asistenta, velikog strucnjaka za makroekonomiju...

Marko

pre 6 godina

Da sa mu ja čuvao lovu sad bi imalo i za njega i za mene ovako sad pod starae dane ima da se namuči i onni ja.Gde je ovim ljudima pamet?

Ana

pre 6 godina

Raymond-e, Nole je zaradio samo od turnira 100 miliona, sto je manji deo zarade. Od raznih ugovora se zaradi nekoliko puta vise. Ne mogu da verujem da neko to ne zna a nalazi za shodno da komentarise.

Fei Li

pre 6 godina

Gledao sam ga pre 2 meseca na Twitch-u, igrao veliku Holdem keš igru u kazinu u Češkoj, tom prilikom je bio u plusu oko 20k € na kraju ako se sećam, ali se videlo da mu po veštini tu mesto nije, dugoročno bi najverovatnije gubio.

Dakle igrao je poker u velike pare, a sad proglasio bankrot, očito je baš mudro baratao sa novcem.

trava

pre 6 godina

Poprimio previse od Srba. Poceo je da se ponasa kao mi i da lici na nas. Mozda mu je tako lepse...
(Sloba, 21. jun 2017 16:37)

Citav zivot je takav, jos je sa Zivojinovicem ludovao.

Džoni

pre 6 godina

Tamo ih država tera visokim porezima na keš koji bi držali na računima u banci da taj keš ulažu i da se lova obrće. Dovoljno je nekoliko nesmotrenih ulaganja i raskolašan život uz kocku da se potroše i milijarde a ne milioni.

petar

pre 6 godina

Ja nisam ekonomista ali evo moje saznanje o bankrotu. Postoji bankrot zbog kojeg se ljudi ubijaju. No postoje i takozvani veštački bankroti. Novac se, kroz razne fiktivne, izmišljene troškove, izvuče sa računa, ostanu dugovi i firma se ugasi pa počne nova i tako u krug. Koliiko sam pročitao, niko nije dirao njegovu imovinu, ostale kuće, imanja. Ne zaboravimo, njemu je žena uzela mnogo i verovatno da bi se spasao od daljeg uzimanja, to je zmija koju je trebalo neprekidno hraniti, proglašen je bankrot. Na taj način, g.Beker nema više ništa pa gospođa Beker može da traži novog sponzora.

ultrasrbin

pre 6 godina

Petar, 21. jun 2017 21:30

E moj Petre. Imala je nekadasnja KK CZ toliki dotok da to nije normalno, ali ste uvek imali garnituru koja je unapred trosila nekoliko puta vise nego sto ste prihodovali. Da li se secas kada vam je Pesic bio trener? Njegova primanja su bila veca nego zbirna primanja prve petorke Partizana. A koliko se secam to nije ispraceno takmicarskim rezultatima vec naprotiv. Da pomenem jednog od "sponzora" kome nije vraceno 100000 evra uz napomenu da ce biti upisan kao sponzor i da je to bolje nego da mu ime bude upisano na nekom drugom mestu. Tako je dug otpisan i vracen, ali je pravo pitanje KO JE POTROSIO 18 MILKI?