1. Menadzeri unistili fudbal. AC Milan je institucija i jedan od najvecih klubova i svakim danom to dokazuje jer ne bi se pisalo ovoliko o ovome da nije tako. Cenim samo legende poput Maldinija, Dzerarda, Totija, Bufona, Raula itd. Nazalost takvi su danas u izumiranju, ali ovakav stav AC Milana mi vraca nadu u fudbal i prave vrednosti. Oterati Dolarumu sa sve menadzerom !
    (R80, 19. jun 2017 18:39)

    # Link komentara

  2. Ja citam komentare i ne verujem sta ovi ljudi pisu.Kako neko moze da kaze neka ide gde hoce,nisu pare u igri,o cemu pricate breeee...njemu nisu pare al zato njegovom agentu jesu i svi vide o cemu se radi...fudbal se pretvorio u jedan veliki biznis gde kolo agenti tj RAJOLA,MENDES itd...i treba da ga gadjaju,vredjaju i da ga malo spuste na zemlju.forca milan
     (arsen, 19. jun 2017 15:29)

    # Link komentara

  3. nista o nicemu

    Andrea Pirlo 19.05.1979.

    1996-1998 Brescia
    1998-1999 Inter (2M)
    1999-2000 Reggina (loan)
    2000-2001 Inter
    2001-2001 Brescia (loan)
    2001-2011 Milan (18M)
    2011-2015 Juventus (free)
    2015-???? New York City FC (free)
    Malo pretrage pre nego sto pocnes da prozivas druge...
     (Jaran, 19. jun 2017 12:02)

    # Link komentara

  4. Bio sam poslovno u Poljskoj i svratio sam na utakmicu i bacio par stotina eura dok mi lik do mene nije rekao da svi bacaju lažni novac, a ne pravi.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (košarkaš, 19. jun 2017 01:22)

    Sta ahahahahahaaha
    (miki, 19. jun 2017 09:59)

    # Link komentara

  5. Поента је да навијачима једног таквог великана, као што је Милан, није лако да прихвате да су постали другоразредни европски клуб. Како то делује невероватно да играч Милана жели да оде у већи клуб. Позиција у којој се данас налазе вишеструки шампиони Европе, као што су Милан или Ајакс, јасно указује у ком правцу се развија фудбал. О првацима Европе из источног блока боље да и не говорим. Што се више фудбал шири по Европи и свету, све је мањи простор на коме се игра квалитетан фудбал. Све је више клубова у Лиги шампиона и квалификацијама за Лигу шампиона, а све је мање оних који могу да је освоје.
    (Марко, 19. jun 2017 09:41)

    # Link komentara

  6. Ja bih prvi uvek izabrao lagodniji (manje stresan) posao i lepše mesto za život od bolje plaćenog posla. A što se tiče Milana, taj klub spada među 5 najvećih u Evropi, možda i u 3. Veći je od Barselone 5 puta... O PSŽ-ima i Sitijima da i ne govorimo...
    (xavier, 19. jun 2017 03:01)

    Ti bi, ja ne bih. Znaci subjektivna ocena, ne mozes da komentarises.
     (nista o nicemu, 19. jun 2017 09:17)

    # Link komentara

  7. A što se tiče Milana, taj klub spada među 5 najvećih u Evropi, možda i u 3. Veći je od Barselone 5 puta... O PSŽ-ima i Sitijima da i ne govorimo...
    (xavier, 19. jun 2017 03:01)


    bilo nekad...
     (neutralni felsh, 19. jun 2017 08:50)

    # Link komentara

  8. Quincy Miller gde nadje Pirla?
    Mogao si i Pjanica da stavis i on se pokazao na polju "vernosti" klubu bas kao i Pirlo haha...sve sami fudbalski strucnjaci. :))
     (TucoBenedictoPacificoJuanM.R, 19. jun 2017 08:33)

    # Link komentara

  9. Ne podržavam Donarumu što je ovako odbacio Milan ali danas u fudbalu ono što su Toti,Zanetti,Pirlo i drugi pokazivali prema klubu nećemo viđati toliko često.(Quincy Miller - Železnik, 18. jun 2017 23:05)Pirlo presao iz Milana u Juventus. Cisto da se upise da nemas pojma o cemu pises. 
    (nista o nicemu, 18. jun 2017 23:37) 
    A i iz Intera u Milan ;) Interova škola je bio Pirlo.Da i ja tebi kažem da nemaš pojma.
    (Marko, 18. jun 2017 23:47 Bresina skola, nije interova.
     (raketa, 19. jun 2017 08:15)

    # Link komentara

  10. zasto skandal , pa trazio je dolare , dobio je .
     (rosonero, 19. jun 2017 08:07)

    # Link komentara

  11. @Marko pa nije baš ni da je Pirlo Intrerova škola, ponikao je u Breši gde je i započeo karijeru, igrao 2-3 sezone pa tek onda prešao u Inter
    (samo kažem, 19. jun 2017 07:58)

    # Link komentara

  12. skandal je njegova odluka a ne ponasanje ovih navijaca.
     (lucchese, 19. jun 2017 07:52)

    # Link komentara

  13. Nervirati svog golmana pre pocetka utakmice, veoma bistro nema sta...
    (neko_treci, 18. jun 2017 23:11)

    Обично није бистро, слажем се. Само што ово није њихов голман :-)
    Навијачи су Пољаци, а играли су Италија и Данска.
     (Јабучило, 19. jun 2017 07:06)

    # Link komentara

  14. (nista o nicemu, 18. jun 2017 23:37)
    A i iz Intera u Milan ;) Interova škola je bio Pirlo.Da i ja tebi kažem da nemaš pojma.
    (Marko, 18. jun 2017 23:47)

    Netacno. Iz Intera u Bresu, pa u Redjinu, i tek onda u Milan. Govorio sam od direktnim prelazima. Znaci ipak ti nemas pojma.
     (nista o nicemu, 19. jun 2017 06:53)

    # Link komentara

  15. milan,je veliki klub,nažalost nekad bio.vidim svi su tu ostali u milanu,on ima i privatno groblje za svoje verne fudbalere.eeeej čovek se venčava za ženu a ne fudbalski klub.baš me zanima dal će i ovaj trener da produži ugovor.
     (dzexon, 19. jun 2017 06:43)

    # Link komentara

  16. Jao kad vidim ove komentare tipa vernost klubu, nije mi dobro. Da nije dobar igrac, da li bi klub imao samilosti prema njemu? Ne. Kraj price. Klubovi su kompanije, a fudbal biznis. Pozdravljam odluku Donarume.
     (Jelena5, 19. jun 2017 06:25)

    # Link komentara

  17. uh a milan bi bio veran igracu koji igracki posrce kao milan klupski poslednjih sezona? sve se plasim :)
     (neutralni felsh, 19. jun 2017 04:08)

    # Link komentara

  18. Izmedju Milana i Juventusa nikada nije postojala Mrznja.
    (dzigi, 18. jun 2017 23:44)


    hahaha :)
     (neutralni felsh, 19. jun 2017 03:48)

    # Link komentara

  19. Orginalno, bravo! Ljudi vise nemaju bilo kakvo postovanje i ljubav prema klubu gde su stasali kao igraci samo jure za novcem! Talentovan je i novac ce zaraditi pre ili kasnije!
    (Miki, 19. jun 2017 00:00)


    donaruma nije milanovo dete.
     (neutralni felsh, 19. jun 2017 03:47)

    # Link komentara

  20. A što se tiče novca, pa svi jurimo bolje plaćene poslove.
    [Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (ja, 18. jun 2017 23:14)

    Ja bih prvi uvek izabrao lagodniji (manje stresan) posao i lepše mesto za život od bolje plaćenog posla. A što se tiče Milana, taj klub spada među 5 najvećih u Evropi, možda i u 3. Veći je od Barselone 5 puta... O PSŽ-ima i Sitijima da i ne govorimo...
    (xavier, 19. jun 2017 03:01)

    # Link komentara

  21. Ne podržavam Donarumu što je ovako odbacio Milan ali danas u fudbalu ono što su Toti,Zanetti,Pirlo i drugi pokazivali prema klubu nećemo viđati toliko često.(Quincy Miller - Železnik, 18. jun 2017 23:05)Pirlo presao iz Milana u Juventus. Cisto da se upise da nemas pojma o cemu pises.
    (nista o nicemu, 18. jun 2017 23:37)
    A i iz Intera u Milan ;) Interova škola je bio Pirlo.Da i ja tebi kažem da nemaš pojma.

    Kad vec ispravljas, onda se malo bolje informisi, Pirlo je ponikao u omladinskom pogonu Brese, a u Milan je stigao iz Intera, u okviru transfera Franceska Koka, tadasnjeg reprezentativca, koji je presao u Inter iz Ac Milan.. :) Pozdrav
    (Stefan, 19. jun 2017 02:53)

    # Link komentara

  22. Ne podržavam Donarumu što je ovako odbacio Milan ali danas u fudbalu ono što su Toti,Zanetti,Pirlo i drugi pokazivali prema klubu nećemo viđati toliko često.(Quincy Miller - Železnik, 18. jun 2017 23:05)Pirlo presao iz Milana u Juventus. Cisto da se upise da nemas pojma o cemu pises.
    (nista o nicemu, 18. jun 2017 23:37)
    A i iz Intera u Milan ;) Interova škola je bio Pirlo.Da i ja tebi kažem da nemaš pojma. … Nemas ni ti pojma...Kakva interova skola? Cuvena Brescia :)
    (Jordan Nazario, 19. jun 2017 02:06)

    # Link komentara

  23. Miki28
    Cezare i Paolo Maldini, Barezi, trio iz Holandije (Gulit - van Basten - Rajkard), Sevcenko, Serzinjo, Gatuzo, Kostakurta, Rivera, Albertini, Kaka, Kafu, Nesta, Savicevic, Boban, Ambrosini, Dida, Kaladze, Tasoti, Sedorf, Rui Kosta, Anceloti, Donadoni, Pipo Inzagi, Vea... Milan ima previse legendi, mozes satima da se pitas koga si izostavio.

    Neverovatan je osecaj kada znas da se Milan vraca na staze stare slave. :)

    26.06.2017. rodjendan slavi najbolji defanzivac u istoriji fudbala, Paolo Maldini! | Il Capitano /\ 1997-2009 |
     (Jaran, 19. jun 2017 01:52)

    # Link komentara

  24. Bio sam poslovno u Poljskoj i svratio sam na utakmicu i bacio par stotina eura dok mi lik do mene nije rekao da svi bacaju lažni novac, a ne pravi.
     (košarkaš, 19. jun 2017 01:22)

    # Link komentara

  25. Marko
    Iz Brese u Inter za 2M. Pirlo je stigao 2001 u Milan, imao je mnogo ponuda od onog trenutka kada se naslucivao pad Milana i ipak nije otisao. Posle 10 godina su se rastali i nikada nije bilo mrznje. Toliko, da prestanete da smarate.
     (Jaran, 19. jun 2017 00:57)

    # Link komentara

  26. Nije sve ni u pari, ženama, drogi i picu. I.ma nešto i u duhovnom biću!
     (Brainstorm, 19. jun 2017 00:51)

    # Link komentara

  27. To su ti momci zvani navijaci, imaju po 40 godina ali se bas trude da naprave od 18-godisnjaka neprijatelja broj 1!

    Gde ste bili kada je Ibrahimovic dolazio u Milan? A pa da to vam odgovara bez obzira sto vas je sutirao kao kantu dok je bio u Interu!
    (Blueblueblue, 19. jun 2017 00:47)

    # Link komentara

  28. kad ti jedni navijaci pricaju o postenju i o moralu treba da se zapitamo u kakvom svetu zivimo
     (bbbbb, 19. jun 2017 00:45)

    # Link komentara

  29. Lik je odbio maksimalni ugovor u Milanu, dakle nije novac u pitanju..
     (soaoapa, 19. jun 2017 00:43)

    # Link komentara

  30. Donaruma nije zbog novca odlucio da ne potpise novi ugovor...ja ne znam da li ste toliko ograniceni da ne vidite !!?? Tesko da ce bilo gde dobiti vise od 5 miliona koliku mu je nudio Milan !!! Otici ce iz drugih razloga...ja ne znam koji su to razlozi ali novac ne odlucuje to se jasno vidi ! Uostalom, njegov zivot njegova stvar...decko neka radi sta god hoce i niko nema prava da ga osudjuje jer u stvari niko i ne zna sta se tu sve dogadjalo !!!
     (igor, 19. jun 2017 00:33)

    # Link komentara

  31. [link]

    Tako dobro...
    (joca, 19. jun 2017 00:31)

    # Link komentara

  32. po meni nije problem sto on nece da ostane u milanu nego sto ih je sve zavlacio tipa ljubi grb voli milan hoce kupi kucu ne zeli nigde ide sve to samo da bi odugovlacuo da dodje avgust kad milan nema vremena da nadje drugog golmana i da mu ispuni sve uslove nesto slicno je pogba radio juventusu.

    brate mnogi fudbaleri nece produze ugovor u maticnom klubu ali oni to jasno stave do znanja upravi oni se malo ljute ali to je to a ne ovako na kvarno.
     (patriote, 19. jun 2017 00:25)

    # Link komentara

  33. Nije njega Milan lansirao, vec Mihajlovic, koji je zbog toga usao u sukob sa Berluskonijem, obzirom da je isti insistirao da vrati Spanca na gol.
    Realno duguje samo Mihajlovicu i nikome drugome.
    (Monza, 19. jun 2017 00:25)

    # Link komentara

  34. @Quincy Miller - Železnik, Š'a si ti hteo da kažeš, ostaće jedna velika misterija...
    (UltraFresh, 19. jun 2017 00:20)

    # Link komentara

  35. Fudbalski klub je nista drugo do poslodavac. Bas me zanima koliko bi od vas, pljuvaca ostalo lojalni svojij firmi da vam druga ponudi 100e vise, a kamo li mnogo vise kao sto je u ovom slucaju.
    (Paki, 19. jun 2017 00:08)

    # Link komentara

  36. Orginalno, bravo! Ljudi vise nemaju bilo kakvo postovanje i ljubav prema klubu gde su stasali kao igraci samo jure za novcem! Talentovan je i novac ce zaraditi pre ili kasnije!
     (Miki, 19. jun 2017 00:00)

    # Link komentara

  37. Izvinjavam se zbog moje greške. Hteo sam da kažem Teri , a ne Pirlo.
     (Quincy Miller - Železnik, 18. jun 2017 23:58)

    # Link komentara

  38. Ne podržavam Donarumu što je ovako odbacio Milan ali danas u fudbalu ono što su Toti,Zanetti,Pirlo i drugi pokazivali prema klubu nećemo viđati toliko često.(Quincy Miller - Železnik, 18. jun 2017 23:05)Pirlo presao iz Milana u Juventus. Cisto da se upise da nemas pojma o cemu pises.
    (nista o nicemu, 18. jun 2017 23:37)
    A i iz Intera u Milan ;) Interova škola je bio Pirlo.Da i ja tebi kažem da nemaš pojma.
    (Marko, 18. jun 2017 23:47)

    # Link komentara

  39. @Sheva,Vea,Kafu,Birof,Gatuzo,Maldini, Altafini,treneri Kapelo,Saki i Anćeloti

    Družina Štrumfova.
    (Ndmdvvdn, 18. jun 2017 23:47)

    # Link komentara

  40. @nista o niocemu

    Pa sta ako je Pirlo presao u Juve? on je legenda Milana , osvojio je sve zivo tamo, i dalje su u super odnosima, cestitali su rodjendan jedno drugome ... da ne duzim , on je u Milanu presao igricu, otisao je u Juve kao slobodan igrac jer milan nije hteo da mu produzi ugovor. Izmedju Milana i Juventusa nikada nije postojala Mrznja, Milanovi navijaci su uvek aplaudirali Pirlu kad je igrao na san siru u dresu Juvea.
     (dzigi, 18. jun 2017 23:44)

    # Link komentara

  41. Dollaruma
     (Sandžak, 18. jun 2017 23:42)

    # Link komentara

  42. Pa kome je sve taj Milan otimao igrače, a sada suze liju za jednog golmana i vidim mnogima je žao. Idi momak gde je tebi dobro, njih ko šiša...
     (Bane, 18. jun 2017 23:42)

    # Link komentara

  43. Das mu sansu, lansiras ga i on to ne ceni.
     (Ljubisa livac, 18. jun 2017 23:37)

    # Link komentara

  44. Ne znam bas koliko mi je logicno to sa parama. Koliko sam zakljucio on je odbio maksimalan ugovor u Milanu, a ispada da to nisu pare? Hoce da ode zbog ambicija, ne verujem da su tu pare kljucne za razliku od njegovog menadzera. Bio bi legenda, bice on i ovako, sreca pa je ultra talentovan samo sto je po navijacima Milana mogao da izjednaci svoje ljudske i fudbalske kvalitete, a ovako tesko. Mozda gresim, ali za mene ce veca legenda biti Toti, u odnosu na Ronalda recimo, ma koliko ovaj drugi osvojio zlatnih lopti. Jednostavno, najvece bogatstvo se ne moze platiti nikakvim parama. Malo je fudbalera(ili ih skoro nema) koji bi se odrekli velike slave i novca zarad postovanja i ljubavi. U takvom svetu i danas zivimo, sa totalno pogresnim vrednostima, i sto je najgore, cini se da cemo tek ziveti.
    (NMP, 18. jun 2017 23:37)

    # Link komentara

  45. Ne podržavam Donarumu što je ovako odbacio Milan ali danas u fudbalu ono što su Toti,Zanetti,Pirlo i drugi pokazivali prema klubu nećemo viđati toliko često.
    (Quincy Miller - Železnik, 18. jun 2017 23:05)

    Pirlo presao iz Milana u Juventus. Cisto da se upise da nemas pojma o cemu pises.
     (nista o nicemu, 18. jun 2017 23:37)

    # Link komentara

  46. Donoramu, I've come to bargain.
     (LazarvS, 18. jun 2017 23:37)

    # Link komentara

  47. Gremlin, Maldini ide medju prve uvijek kad se prica o legendama Milana a da ne pricam kako nisi nabrojao Barezija, Van Bastena, Kaku, Djani Riveru, Gulita, Deja genija, Kostakurtu, Cezare Maldinija itd itd, bas bas mnogo legendi jer AC Milan je veliki klub, jedan od najvecih a klinja je mora da ima nevjerovatnu jaku psihu da sav ovaj pritisak i pritisak koji ce biti ubuduce iznese na svojim ramenima
     (Miki28, 18. jun 2017 23:36)

    # Link komentara

  48. @ja
    Ne tuci! Milan je velikan svetskog fudbala!
     (Nebojša, 18. jun 2017 23:33)

    # Link komentara

  49. @ja

    Milan je potrosio sada 100 miliona na pojacanja. Do kraja prelaznog ce potrositi joj toliko. Bas se raspadaju nema sta
     (martino, 18. jun 2017 23:26)

    # Link komentara

  50. @ja ACM se raspada?!klub koji je 2007 bio prvak Evrope...koji je 2017 dobio nove vlasnike koji su platili 740mil € za nešto što se raspada...?!?!SVAKO IMA NET...
    (gremlin, 18. jun 2017 23:21)

    # Link komentara

  51. Zašto osuda? Dečko je klasa i ne želi da troši vreme u klubu koji se raspada. Toti ima poštovanje i ljubav navijača, ali zato nema trofeje... Znam da nije sve u trofejima, ali samo se pobednici pamte. A što se tiče novca, pa svi jurimo bolje plaćene poslove.
     (ja, 18. jun 2017 23:14)

    # Link komentara

  52. Nervirati svog golmana pre pocetka utakmice, veoma bistro nema sta...
    (neko_treci, 18. jun 2017 23:11)

    # Link komentara

  53. meni je ovo vise komedija nego skandal
     (uvrnuti rembrant, 18. jun 2017 23:10)

    # Link komentara

  54. No tengo dinero, no no no no!
     (Kvante, 18. jun 2017 23:09)

    # Link komentara

  55. Hahahah…ahah a
     (Afram Island, 18. jun 2017 23:07)

    # Link komentara

  56. Skandal?!zašto?!Eto mu Raiole i neka mu malo bude 4,5 mil€ za svojih 18 god...da se podsetimo ko je nosio dres ACM Sheva,Vea,Kafu,Birof,Gatuzo,Maldini, Altafini,treneri Kapelo,Saki i Anćeloti i svima njima je ACM inponovao a ne KLINCU OD 18 god?!#noi siamo sette volte campioni d'Europa...
    (gremlin, 18. jun 2017 23:07)

    # Link komentara

  57. Ne podržavam Donarumu što je ovako odbacio Milan ali danas u fudbalu ono što su Toti,Zanetti,Pirlo i drugi pokazivali prema klubu nećemo viđati toliko često.
     (Quincy Miller - Železnik, 18. jun 2017 23:05)

    # Link komentara

  58. Ne znam zasto uvek navijaci veruju da igraci moraju da budu moralne i ljudske gromade.
    (edmund, 18. jun 2017 23:02)