Nedelja, 18.06.2017.

18:18

Iliev o Leonardu: Zašto Donaruma hoće iz Milana?

Sportski direktor Partizana Ivica Iliev u intervjuu za klupsku televiziju osvrnuo se na situaciju oko najboljeg fudbalera ekipe – Brazilca Leonarda.

Izvor: B92

Iliev o Leonardu: Zašto Donaruma hoæe iz Milana? IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

97 Komentari

Sortiraj po:

neutralni felsh

pre 6 godina

Ako se 20 ljada uopste moze nazvati platom. A dobavljaci moraju da trguju s ovima jer imaju duopol sa Delezom. Sve je njihovo! Bolje se nemoj praviti pametan, jer ce te uvek neko poklopiti. Neko pametan. Poput Labuda. 
(Labud, 19. jun 2017 10:35) 


samo si nadmen.

Labud

pre 6 godina

Gasprom je procenio da je Zvezda bolja od Partizana za reklamu. Zasto? Ne tice te se. Od IDEA prodavnica novac ide na porez u nasoj drzavi, radnici primaju plate, kupuju se nasi proizvodi, podstice se razvoj srpske privrede kroz usluzne delatnosti. Tako da itekako Zvezda sa IDEA reklamom cini Srbiji. Pozdrav.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (nista o nicemu, 18. jun 2017 23:42)

Ako se 20 ljada uopste moze nazvati platom. A dobavljaci moraju da trguju s ovima jer imaju duopol sa Delezom. Sve je njihovo! Bolje se nemoj praviti pametan, jer ce te uvek neko poklopiti. Neko pametan. Poput Labuda.

nista o nicemu

pre 6 godina

Ako se 20 ljada uopste moze nazvati platom. A dobavljaci moraju da trguju s ovima jer imaju duopol sa Delezom. Sve je njihovo! Bolje se nemoj praviti pametan, jer ce te uvek neko poklopiti. Neko pametan. Poput Labuda.
(Labud, 19. jun 2017 10:35)

Poklopio si me jer si rekao da 20k nije neka plata? Svaka cast, sve znas.

georg

pre 6 godina

Gasprom je procenio da je Zvezda bolja od Partizana za reklamu. Zasto? Ne tice te se. Od IDEA prodavnica novac ide na porez u nasoj drzavi, radnici primaju plate, kupuju se nasi proizvodi, podstice se razvoj srpske privrede kroz usluzne delatnosti. Tako da itekako Zvezda sa IDEA reklamom cini Srbiji. Pozdrav.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (nista o nicemu, 18. jun 2017 23:42)

Brate, ti se pravis lud ili ne znas kako stvari fukcionisu? Koliko imas godina, jel znas ista o zakonima o zemlji u kojoj zivis?
Sponzori DOBIJAJU PARE OD DRZAVE da sponzorisu sport. Subvencije. Zato i imas kompanija koje ulazu, i to uglavnom rade da bi se oslobodile poreza ili cak zaradile. Dakle, drzava placa IDEU i Gazprom da sponzorise Zvezdu (ili bilo koga drugog). Naravno da ti niko nece dati pare da mu nosis na dresu i reklamiras ahhahahha, odakle ti ta ideja.
Ps. Ako hoces da podstaknes srpsku privredu, idi na pijacu i kupi domace, a ne po prodavnicama ove GMO proizvode.

3D

pre 6 godina

Gasprom je procenio da je Zvezda bolja od Partizana za reklamu. Zasto? Ne tice te se. Od IDEA prodavnica novac ide na porez u nasoj drzavi, radnici primaju plate, kupuju se nasi proizvodi, podstice se razvoj srpske privrede kroz usluzne delatnosti. Tako da itekako Zvezda sa IDEA reklamom cini Srbiji. Pozdrav.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (nista o nicemu, 18. jun 2017 23:42)
Vučiću ti li si?

Marko

pre 6 godina

Au, Iliev "puk'o"! Hehe, sta mu je, nema razloga za uzbudjivanjem. Mada ne mogu da se slozim sa ovom njegovom pricom, nemoguce je da to ne zna, ali u sportu nema juce, koga briga sta je bilo, ljude interesuje samo sta jeste i sta ce biti, morao bi Iliev to da zna, ako zeli da radi u sportu.

aca

pre 6 godina

Prvi pročitaš njegove izjave a posle pročitaš Terzine, nebo i zemlja! Molim partizanovce da ne lupaju pluseve na komentare tipa: treba staviti katanac i na jedne i na druge.

20kinte

pre 6 godina

@smederevac od vašeg kažnjavanja se momentalno uplasise svi. Eno tako ste Živkovića kažnjavali, prekomandovali, vršili pritiske od uprave preko igrača do navijača, pa vidim kako ste prošli. On u Benfiki i igra, vi ste dužni pare onom uptaru, evo stiže na naplatu, Vazura priča. Ovo me podseća na naše političare sa izjavama za unutrašnju upravu tipa :"Ne možeš ti, Angela, nama da pričaš..." Plašenje mečke rešetom. Ako se već pozivate na rehabilitaciju karijere itd. setite se da emocija nema u profi fudbalu. Mi smo u sličnoj situaciji sa Boaćeom. Da li se rehabilitovao ovde? Jeste. Da li će nam to vratiti? Verovatno, uz naravno zadovoljavajuće finansije. A ovome vašem je Seljuk menadzer, paz da ga ne uplašite, kada Ivica napući usne!

fica

pre 6 godina

Narod ko narod voli ove price,,,mozemo da se kladimo ako dodje dobra ponuda,i svi se po malo ugrade da ce ga prodati i pre kvalifikacija za Ligu Sampiona,,,drugo realno je Liga Evrope i to uz srece na izvlacenju,svake godine ista prica i lozenje,,,a narod ko narod voli te pric,,,pa ko je to ostao kod nas par godina a da je bio dobar fudbaler?

Milan

pre 6 godina

Ovi pametnjakovici po nasim klubovima ne uce ni na tudjim, ni na svojim greskama. Prosle godine takav primer u Zvezdi sa Vieirom. Sta su dobili? Nezadovoljnog igraca sa velikom platom. Nije igrao ni izbliza dobro kao sezonu pre toga, i na kraju nisu ni zaradili bog zna sta od njega. Umesto da su ga prodali dok su mogli na osnovu dobre forme da dobiju ok cenu, niti su ga unovcili, niti je odigrao na nivou prethodnih partija, izgubili su pola sezone za nalazenje i uigravanje zamene, i isla mu je plata za tih 5-6 meseci. Isto ce biti i sa Leonardom ako ne zeli da ostane. Jos jedna stvar koju Ilijev zanemaruje. Partizan ima ugovor sa Leonardom na jos 2 godine. Po tom ugovoru on ne moze da ode. Ali po tom ugovoru Partizan ima obavezu da mu redovno isplacuje platu. Znamo kako nasi klubovi stoje, i da je to nemoguce. A onog trenutka kad mu bide zakasnila plata, on ce moci da zatrazi raskid ugovora na stetu kluba. Zakljucak, ako igrac hoce da ode, a ima ok ponuda, prodaj ga. Postoji i minimalna sansa da ce moci redovno da ga placaju, ali onda nece imati para da placaju ostale igrace. A kako ce to da se odrazi na atmosferu u ekipi kad se zna da neko redovno prima platu, a nekom plata kasni mesecima, bolje da ne proverava. Onda ce umesto jednog, imati 20 nezadovoljnih igraca.

Dejan Rajcetic

pre 6 godina

Bravo Ivice tako se zastupa klub, interes kluba pa i interes igraca ako dobro razmisli . Svaka pohvala! Napred Partizan.

Dušan

pre 6 godina

@gile
Vlasnik Pečata koji je "blizak" SPS I SNS-u!! Pa?!
Rekoh nije ČLAN ni SPS-a ni SNS-a!
Vazura 'bio' u kabinetu Vučića! Pa!?
Rekoh nije ČLAN ni SPS-a ni SNS-a!

mesni narezak

pre 6 godina

Retko iritantan lik,nisam ga voleo ni kao igraca ni kao coveka.Neprijatan i za gledanje i za slusanje.Ali covek je doveo dobra pojacanja,ljude koji znaju da igraju.Iako navijam za Zvezdu,ovom coveku se mora odati priznanje da ima veliku ulogu u osvajanju duple krune.Slicna situcija je bila i u Zvezdi za vreme Stojkovica, ali je finansijsko poslovanje bilo nula...

lol

pre 6 godina

@lol
Uža Uprava Partizana je :
Vučelić, Vazura, Vuletić.
NIJEDAN od njih NIJE član SNS-a ili
SPS-a !!
Slobono proveri,i ne piši izmišljotine.
(Dušan, 18. jun 2017 21:47)

http://www.alo.rs/vazura-prelece-kod-socijalista/47543

$$

pre 6 godina

(lol, 18. jun 2017 19:49)

Te pare su sledovale Partizanu od drzavnih sponzora, samo je proces ubrzan zbog kazne UEFA. Vucicu seceru!
To ne umanjuje cinjenicu da je izjavio da Zvezda dobija '10 do 15 puta vise'
($$, 18. jun 2017 20:23)

Zvezda dobija pare od Gazproma, a ne od drzave. Koliko ja znam Gazprom je ruska firma. Zali se Putinu.
(lol, 18. jun 2017 20:41)

Ova Vuciceva izjava se odnosila na drzavne pare i drzavne sponzore. Prati malo na casu pa komentarisi.

Smederevac

pre 6 godina

Ako kažemo da ne može da ne ide onda ne može da ide.
Sta je pisac hteo da kaze?
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (dzoni-, 18. jun 2017 18:33)

LIMENKA,to znaci da je klub spreman da mu zabrani odlazak pre isteka ugovora po cenu da ne odigra ni jednu utakmicu za to vreme.Ako je neko bahat i bezobrazan klub ce ga kazniti selidbom u B tim i obaveznim treninzima ako zeli da se nastavi sa placanjem plate.Partizan bi tu izgubio previse sto se tice finansija ali bi dobio mnogo vise u vidu ozbiljnosti kluba i stabilnog sportskog sektora. DONARUMA U MILANU JE SKORO PRESLIKANA SITUACIJA.

nista o nicemu

pre 6 godina

@lol gasprom je bas zbog broja navijaca ulagao u zvezdu ahahaha ti samo kupujes kod njih gorivo?
Ili kupujes u IDEA i direktno novac dajes hrvatima???
(mitar m, 18. jun 2017 22:18)

Gasprom je procenio da je Zvezda bolja od Partizana za reklamu. Zasto? Ne tice te se. Od IDEA prodavnica novac ide na porez u nasoj drzavi, radnici primaju plate, kupuju se nasi proizvodi, podstice se razvoj srpske privrede kroz usluzne delatnosti. Tako da itekako Zvezda sa IDEA reklamom cini Srbiji. Pozdrav.

mitar m

pre 6 godina

@lol gasprom je bas zbog broja navijaca ulagao u zvezdu ahahaha ti samo kupujes kod njih gorivo?
Ili kupujes u IDEA i direktno novac dajes hrvatima???

nnidza

pre 6 godina

Ma stavili ste vi i Živkovića na klupu. To sedenje vas je koštalo 2,5 miliona. Da država nije ugurala naše pare... Neće da igraju i žele da idu jer ih ne plaćate redovno...

Borkes

pre 6 godina

Mene izuzetno iznervira kad cujem da posle jedne dobre sezone, a ima ugovor na jos 2 sezone, neko zahteva da ide. Ne razumem. Niko ga nije terao da potpise ugovor na 3 godine, nego je bio u rasulu i racunao je ce ovde svake godine uzeti 400.000 - 500.000 evra, ne znam tacno kolika su mu mesecna primanja, ali je sigurno najplaceniji igrac Partizana. Sad odigrao odlicnu sezonu, svaka cast, i odmah hoce da ide. Ugovor se mora postovati i tacka. NEka 2 godine sedi na klupi, ali se mora znati neki red. Partizan se mora poceti ponasati kao veliki klub. Isto vazi i za Zvezdu.

Dušan

pre 6 godina

@lol
Uža Uprava Partizana je :
Vučelić, Vazura, Vuletić.
NIJEDAN od njih NIJE član SNS-a ili
SPS-a !!
Slobono proveri,i ne piši izmišljotine.

vladan

pre 6 godina

Ali neverovatno mi je da zvezdasi kometarisu ovu izjavu.ZASTO???
(Strelac, 18. jun 2017 20:55)

Ja sam pročitao i iskomentarisao vest jer volim fudbal. Mator sam, imam 41 godinu i pamtim neka mnogo bolja vremena, ali sam i nepopravljiv: Koliko god da nam je liga budjava ja pratim, idem na utakmice, često i sa detetom, čitam sportsku stampu, pratim reprezentaciju, nadam se, ložim se i navijam svake sezone iz početka...E, sad, nisam znao da kao zvezdas ne smem ni da čitam vesti vezane za Partizan...To je, gos'n Strelac, poprilično čudan, uskogrud stav, ali iskreno, koliko god da vam smeta, ne nameravam da prestanem...

parni valjak

pre 6 godina

Kaze napravili smo nesto nestvarno? Sta to? Naterali sudije da priznaju golove date rukom, da ne daju cvrni karton za udaranje u lice na metar od sudije, da ne sviraju penal ni kada se igracu skine dres preko glave?
(lol, 18. jun 2017 19:14)

Ja kao partizanovac se slažem s tobom. Jer kako drugačija da date gol osim uz crveni, penal i gol posle gol-auta. Čak i kad vam protivnik zavari gol glavom, to se obavezno proglašava kao igranje rukom... sve si u pravu.
Za one koji ne znaju, od 2006 Zvezda je 12-struki uzaszopni šampion u dosuđivanju penala u njenu korist. Niko kao Zvezda nije bio dominantan u tom segmentu fudbalske igre...To je stvarno za poštovanje...kapa dole

lol

pre 6 godina

@lol
GASPROM je u Zvezdu usmerio Pera Skundric tada predsednik skupstine SD Crvena Zvezda i visoki funkcioner SPS. To je potpuna politicka intervencija u korist Zvezde. Naravno, veliki vodja je to aminovao. I ne samo to...drzava i dalje izdasno pomazaxZvezdu sto je i Vucic pitvrdii.
Zauzvrat, zbog tih 4.5 miliona godisnje, Partizan dobija milion od MTS
(parni valjak, 18. jun 2017 20:53)

Koliko ja znam predsednik SPS je ujedno i bivsi predsednik KK Partizan. Kako jedan Skundric da dovede Gazprom u Zvezdu pored njega? Ili je mozda Gazpromu vise bilo u interesu da ulaze u klub sa znatno vise navijaca?

antiDebil

pre 6 godina

za sve ove što su zalutali na ovu vest, sledi važno saopštenje:
DUPLA KRUNA!
(lečite se u železniku, 18. jun 2017 19:03

Lecicete se vi u Zelezniku jer ste tu dokrajceni i bice ili katanac ili dugogodisnje lecenje.A sto se saopstenja za vas tice,dovoljno je reci:TRIPLA KRUNA ILI TRIPLETA!
(Istina, 18. jun 2017 20:18)

Poslednju triplu krunu ili kako ti kazes TRIPLETU u kosarci na ovim prostorima je osvojio Partizan pre 25 godina. Pre toga 2 puta Jugoplastika, jednom Cibona, jos jednom Partizan sa nizim evropskim takmicenjem i po jos jedanput Cibona i Jugopastika sa nizim takmicenjem !! Dusan Ivkovic i Zelimir Obradovic, 2 trenera Partizana sa triplom krunom...
Lazan klub, lazna legenda, lazni navijaci, lazna TRIPLETA kod fmp-a, sta da ti kazem ?!!!
Osvojena je dupla kruna u fudbalu i nema potrebe da places zbog toga, mozes samo biti srecan sto ste do poslednjeg dana bili u borbi za oba trofeja.....da, da, da, toliko ste utakmica namestili !

lol

pre 6 godina

(lol, 18. jun 2017 19:49)

Te pare su sledovale Partizanu od drzavnih sponzora, samo je proces ubrzan zbog kazne UEFA. Vucicu seceru!
To ne umanjuje cinjenicu da je izjavio da Zvezda dobija '10 do 15 puta vise'
($$, 18. jun 2017 20:23)

Zvezda dobija pare od Gazproma, a ne od drzave. Koliko ja znam Gazprom je ruska firma. Zali se Putinu.

antiDebil

pre 6 godina

lol

Ti se ocigledno slazes samnom da drzava jos veceras mora da prestane da finansira fudalske klubove ??? Prema onome sto je Terza govorio pre 10 dana mislim da mu se to ne svidelo, sta ti mislis ? Nadji mi sada kancelarove izjave da vidimo koliko je to zvezdana dobila para od drzave. Ako mislis da zvezdana zaradjuje od Uefe onda u redu, ne moras nista da trazis...

Istina

pre 6 godina

za sve ove što su zalutali na ovu vest, sledi važno saopštenje:
DUPLA KRUNA!
(lečite se u železniku, 18. jun 2017 19:03

Lecicete se vi u Zelezniku jer ste tu dokrajceni i bice ili katanac ili dugogodisnje lecenje.A sto se saopstenja za vas tice,dovoljno je reci:TRIPLA KRUNA ILI TRIPLETA!

lol

pre 6 godina

lol

Ti se ocigledno slazes samnom da drzava jos veceras mora da prestane da finansira fudalske klubove ??? Prema onome sto je Terza govorio pre 10 dana mislim da mu se to ne svidelo, sta ti mislis ? Nadji mi sada kancelarove izjave da vidimo koliko je to zvezdana dobila para od drzave. Ako mislis da zvezdana zaradjuje od Uefe onda u redu, ne moras nista da trazis...
(antiDebil, 18. jun 2017 20:18)

Ja se slazem da se klubovi privatizuju, ukinu donacije drzave klubovima i izbace svi politicari iz sporta. Ali ko ce to da sprovede? Koliko je to realno? Vi se nesto zalite na Vucica, a kompletna uprava vam je SNS/SPS. pogledaj ti samo ta imena: Vucelic, Ruzic, Vazura... pa ima li dalje od toga? Ne znam da li ima jedan clan uprave koji nije clan stranke. Jos vas predsednik posle titule, da bi podigao svoj narcisticki ego i dao sebi na vaznosti, izjavljuje kako Partizan nikad nije bio opozicioni klub. Naslov je dovoljan, ali treba procitati deo taj intervju da se vidi ko je i koliko uticao na to osvajanje titule. Videlo se to i na terenu po sudijskim odlukama, ali ste vi i dalje ubedjeni da je najvaznije da je Vucic zvezdas. Potpuno nebitno, najvazniji je interes. Politicarima je samo to bitno, vise nego rodjene majke, a o fer pleju da ne pricamo. Zato bi morali da nestanu iz sporta. Samo sto ce to da se kod nas desi nikad. Do tada, ovu ste sezonu dobili vi radi mira u kuci, sledecu cemo mi, pa opet vi i tako... zivi bili pa videli.

parni valjak

pre 6 godina

@lol
GASPROM je u Zvezdu usmerio Pera Skundric tada predsednik skupstine SD Crvena Zvezda i visoki funkcioner SPS. To je potpuna politicka intervencija u korist Zvezde. Naravno, veliki vodja je to aminovao. I ne samo to...drzava i dalje izdasno pomazaxZvezdu sto je i Vucic pitvrdii.
Zauzvrat, zbog tih 4.5 miliona godisnje, Partizan dobija milion od MTS

Dejan

pre 6 godina

Prodati Leonarda i tim parama kupiti 2-3 dobra ali bas dobra klinca i na njima sutra zaraditi duplo. Nezadovoljan igrac kvari atmosferu...

Sergio

pre 6 godina

Malo si postao drčan Ivice, i malo si počeo da se nerviraš? Nemoj to: "Nemoj da sam čuo" i slično, nije u redu.
Lično imaš moju punu podršku. Moram da te potsetim da si ti rekao da ćeš dovesti 3 - 4 ekstra igrača, sad pitaš "gde da ih stavimo"? I onda na kraju intervjua kažeš da ideš u ponedeljak po pojačanja? Valjda si znao i pre 15 dana da li nam trebaju ili ne? Nema ničeg zlonamernog, ljudi su se samo uhvatili za ono što si ti obećao, ja lično samo iz želje da Partizan bude još bolji.

dragavej

pre 6 godina

Ivice puna podrska od veeelike vecine Grobara.Svi TEBI verujemo da znas sta treba dovoditi i da li treba.Jos jednom,puna podrska!!

bgd 1976

pre 6 godina

alo bre imas ugovor jos 2 godine. pa da sam ja direktor ne bi smeo da pomislis da ides ranije ali ni da pomislis. ako te ja pozovem ok ali ti nesto da se cimas hehe dobro to italijani rade. dodje auto provozas se malo po azurnoj obali i sve ti posle jasno

samo zvezda

pre 6 godina

Kaze napravili smo nesto nestvarno? Sta to? Naterali sudije da priznaju golove date rukom, da ne daju cvrni karton za udaranje u lice na metar od sudije, da ne sviraju penal ni kada se igracu skine dres preko glave? Lepa dostignuca. Jeste li morali mnogo da se trudite ili samo jedan telefonski poziv?
(lol, 18. jun 2017 19:14)

Pa u pravu je čovek. U većini civilizovanih zemalja to i jeste nestvarno.

gile

pre 6 godina

"Da smo mi veliki i da on ne moze bez nas," Au sta rece covek. Da, vi ste Barsa, Bajern... toliko veliki da vam se smesi minimum finale LS

$$

pre 6 godina

(lol, 18. jun 2017 19:49)

Te pare su sledovale Partizanu od drzavnih sponzora, samo je proces ubrzan zbog kazne UEFA. Vucicu seceru!
To ne umanjuje cinjenicu da je izjavio da Zvezda dobija '10 do 15 puta vise' (zamisli koliko je to onda) i da uzimaju pare od porodilja, penzionera i bolesnih.

$$

pre 6 godina

Nije se on znaci trudio kao i ostali da ostvare to sto su postigli nego je partizan (ili Iliev) nekim hokus-pokusom napravio igraca, verovatno je pre njih mislio da je lopta kockasta, realno...
(neko_treci, 18. jun 2017 18:45)

Ivica uopste tako nije rekao, super sto su novinari izvukli iz konteksta, i super sto ljudi i ne pogledaju snimak, ali bitno da komentarisu.

Tor

pre 6 godina

@dzoni. dao sam ti plus a hteo minus. sta sta je hteo da kaze, pa da ima ugovor s partizanom i da partizan odlucuje da li ce da ide ili ne.

vladan

pre 6 godina

Ja sam zvezdas i nije moje da vam se mešam, ali zar nije bolje da prodate ovoga, kad vise ne zeli da igra u Srbiji...? Odigrao je dobru sezonu, uradio puno za titulu, sad zeli da sve to unovči i nece biti isti ukoliko ga ostavite na silu...Tako je i kod nas bilo sa onim Vierom. Prodajte ga, uzmite lovu i ulozite u neke klince koji ce da jedu loptu za šansu u Partizanu, i to u kvalifikacijama za LŠ...

lol

pre 6 godina

Kaze napravili smo nesto nestvarno? Sta to? Naterali sudije da priznaju golove date rukom, da ne daju cvrni karton za udaranje u lice na metar od sudije, da ne sviraju penal ni kada se igracu skine dres preko glave? Lepa dostignuca. Jeste li morali mnogo da se trudite ili samo jedan telefonski poziv?

Dejo

pre 6 godina

Brazilac je odigrao sezonu zivota , i ovo ne moze da ponovi dva puta ! Neurotican , neiravnotezen , sklon promeni raspolozenja ! Odmah bi ga prodao ali nisam cuo da postoji ijedna ponuda za njega !
Inace u partizanu je Brazilac koji uopsze nije isao iz Beograda i trenira sa klubom od prvog dana sto je za svaku pohvalu , za razliku od ovoga kome ce naravno i avion kasniti barem nedelju dana !

Bojan

pre 6 godina

@nista o nicemu
Reci majke ti koliko si ti to tacno dao za Partizan kome i kada i ja cu da te isplatim ali da vise nikad ne pomenes ovaj klub. Ko to mi kao dajemo pare za Partizan? Ovakvi likovi garantujem da nikad i nikom nista ne placaju za to i pricaju stalno o nekim parama i raspolazu tudjim.
A Iliev je ovde u pravu jer se upravo radi o biznisu. Igrac ima ugovor i duzan je da ga postuje. Dakle pita se Partizan.

Nole

pre 6 godina

Prica je jednostrana i samim tim nesvrsishodna.

Prica kako je Partizan Leonardu dao novac i napravio od njega igraca (i to fakat tako pateticno kao da se decko potucao po favelama u Sao Paolu pre Beograda), ali ne govori da je Leonardo vratio ulozeno sa 25 golova sto je direktno uticalo da osvojimo oba trofeja plus sansa za priliv 15 mil.ako se domognemo LS (sto se i moze postici da nije ovih sarlatana po Upravama vec godinama).

To je kao da platis automehanicara sa npr.500 eura te mu potom ne das da promeni servis jer si mu ti, eto, pomogao. Ti pare -- on uslugu ( i to dobru) i to je to. Posle neka ide ko gde hoce.

I da. Leonardo je vec formiran igrac, tj.radnik. U Nemackoj npr.klinike izbruse lekara od nule pa ovaj ode u veci centar za godinu dana. I niko ne pravi problem niti trazi ulozeno nazad iako se taj neko obucavao o trosku klinike (mozda nije sasvim korektno i moralno u neku ruku, a ima i sefova koji se naljute ali avaj, dozvoljeno je i nema blokade) . Leonardo pak nije dosao od nule. Dosao je da trpa golove kao gotov radnik i uspeo je.

Humska1

pre 6 godina

Milan su kupili Kinezi, a te pare sto dajete Leonardu su nase, pare poreskih obveznika. Nama se ne svidja kako ih bacate, i drzimo vas odgovornim za ovaj bezobrazluk. Koliko dece moze da se izleci umesto smsovima, a neki amater ce da ih dobije za sedenje na tribinama?
(nista o nicemu, 18. jun 2017 18:35)

Idi gledaj FMP ili pisi na tekstu sa Covketom to o poreskim obveznicima.

Uros Djurdjevic Prejaki

pre 6 godina

Dok je Vucic uz nas nema zime! Ja sam pljuvao Vucica dok sam mislio da je protiv nas ali sad posle duple krune ga volim! Evo i u kosarci je unistio Zvezdu i uskoro ce nam doneti i tu titulu! Mi smo Vucicevi i Vucic je nas!

MiRa

pre 6 godina

Fudbal se igra za pare a ne za sitnuš. Igra se nekoliko gidina i za to vreme treba zaraduti za ostatak života. To što in zarađuje u Srbiji je premalo. Pustite čoveka neka ide za pristojnu sumu koju dibije Partizan. Fudbal nije samo fudbal.

Nemanja

pre 6 godina

"BUDITE MIRNI , NECEMO DA SRLJAMO" Sjajan intevju Ilijeva. Objasnio je covek sve fino. Uzivajte nekad u trenutku. Bravo Ivice razmisljamo slicno. Pojacanja ali prava pojacanja ove nedelje. Jedno pitanje, ako cita neko iz Partizana, sta se desava sa Partizan APP? Da li moze neko azuriranje ?

mirko

pre 6 godina

Kada je Leonardo dolazio u Partizan onda su prepametni tvrdili; da nam ne treba igrač koji ne igra elu sezonu, da je to mačka u vreći.
Sada kada je odigrao vrhunski, za naše uslove, zameraju Ilijevu što Partizanu, koji mu je dao priliku, pripisuje zasluge za njegov uspešnu sezonu. Leonardo je bio Brazilac i pre godinu dana i imao 24 godine, ali ga niko nije htao osim Partizana, razmislite malo, kada kritikujete čoveka koji je pismeniji od vas i koji je nemerljivo više dao Partizanu.

bezimeni

pre 6 godina

ja kao veliki zvezdas mogu samo da kazem da iliev radi odlican posao kod komsija,i da je pre svega covek.a i slag na tortu je da ima rezultate sa crno belima.cestitke ilievu,i svim srcem za zvezdu da preuzme titulu ove godine.

lol

pre 6 godina

Ne sinovac, potpuno si promasio. Partizan svojim igracima pa i Leonardu uglavnom daje svoje pare koje je zaradio od Uefe ili od prodaje drugih igraca. Od ove drzave Partizan dobija sicu, nekih 15 puta manje para od neke tamo crvene zvezde, secas se kad se kancelar hvalio ? E sada ako on kaze da je to zvanicno 15 puta manje onda mozes da mislis koliko je to nezvanicno, sigurno premasuje 20 puta !! Dakle ta crvena zvezda otima pare od ovog naroda, penzionera, porodilja, bolesne dece, decijih dodataka kako bi dovela Fibele, Rikardinje, Babunske, Babalje ,Edsone, Auce, Parkere, Verade, Mucenike koji dolaze iz Argentine da u Srbiji zaradjuju pare i slicne invalide za koje ni sam ne znas kako se zovu i koliko ih je bilo.
Slazem se da jos veceras drzava MORA DA PRESTANE da finansira fudbalske klubove !!! Znas li sta ce se u tom sluvaju desiti ? U Partizanu se nista nece promeniti, mozda ce se malo stegnuti kais ali nista ozbiljno, crvena zvezda ne bi docekala pocetak sezone, ugasila bi se, nestala bi, iscezla !!
(antiDebil, 18. jun 2017 19:36)

Vest od pre mesec dana

http://www.zurnal.rs/fudbal/super-liga-plej-of/48231/vucic-dali-smo-partizanu-1-2-miliona-kad-nisu-imali-ni-evra-u-kasi

Nista o Nicemu

pre 6 godina

@nista o nicemu
Reci majke ti koliko si ti to tacno dao za Partizan kome i kada i ja cu da te isplatim ali da vise nikad ne pomenes ovaj klub. Ko to mi kao dajemo pare za Partizan? Ovakvi likovi garantujem da nikad i nikom nista ne placaju za to i pricaju stalno o nekim parama i raspolazu tudjim.
A Iliev je ovde u pravu jer se upravo radi o biznisu. Igrac ima ugovor i duzan je da ga postuje. Dakle pita se Partizan.
(Bojan, 18. jun 2017 19:03)

Kroz poreze koja drzava ubira od svih nas se finansira Partizan. Ostavi email, dobices racunicu, i ocekujem isplatu. Pozdrav.

antiDebil

pre 6 godina

Milan su kupili Kinezi, a te pare sto dajete Leonardu su nase, pare poreskih obveznika. Nama se ne svidja kako ih bacate, i drzimo vas odgovornim za ovaj bezobrazluk. Koliko dece moze da se izleci umesto smsovima, a neki amater ce da ih dobije za sedenje na tribinama?
(nista o nicemu, 18. jun 2017 18:35

Ne sinovac, potpuno si promasio. Partizan svojim igracima pa i Leonardu uglavnom daje svoje pare koje je zaradio od Uefe ili od prodaje drugih igraca. Od ove drzave Partizan dobija sicu, nekih 15 puta manje para od neke tamo crvene zvezde, secas se kad se kancelar hvalio ? E sada ako on kaze da je to zvanicno 15 puta manje onda mozes da mislis koliko je to nezvanicno, sigurno premasuje 20 puta !! Dakle ta crvena zvezda otima pare od ovog naroda, penzionera, porodilja, bolesne dece, decijih dodataka kako bi dovela Fibele, Rikardinje, Babunske, Babalje ,Edsone, Auce, Parkere, Verade, Mucenike koji dolaze iz Argentine da u Srbiji zaradjuju pare i slicne invalide za koje ni sam ne znas kako se zovu i koliko ih je bilo.
Slazem se da jos veceras drzava MORA DA PRESTANE da finansira fudbalske klubove !!! Znas li sta ce se u tom sluvaju desiti ? U Partizanu se nista nece promeniti, mozda ce se malo stegnuti kais ali nista ozbiljno, crvena zvezda ne bi docekala pocetak sezone, ugasila bi se, nestala bi, iscezla !!

Aleks

pre 6 godina

Milan su kupili Kinezi, a te pare sto dajete Leonardu su nase, pare poreskih obveznika. Nama se ne svidja kako ih bacate, i drzimo vas odgovornim za ovaj bezobrazluk. Koliko dece moze da se izleci umesto smsovima, a neki amater ce da ih dobije za sedenje na tribinama?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (nista o nicemu, 18. jun 2017 18:35)

Ma strasno.
A sta tek reci za Crvenu Zvezdu, koja nikad nista nije ni zaradila za razliku od ovih? Njima (CZ) ni obveznici nisu dovoljni, ni penzioneri, nego i javni dug drzave povecavaju. Ima drzava da propadne zbog njih. A tim parama moglo da se izleci 12 miliona dece do sad. I dase poveca plata u javnom sektoru za 50%.

Zar je bitno?

pre 6 godina

Sve ovo ima odredjenog smisla osim dela o tome ko je veliki i ko je koga napravio.Ljudi ne mozemo zauvek ziveti u proslosti.Pre samo dve godine Mesi je "polomio kicmu" Boatengu i postigao spektakularan gol te je Barsa postala prvakom Evrope.Sada,dve godine kasnije Real ima dve vezane Lige Sampiona i La ligu,Ronaldo je usput uzeo i Evropsko sa Portugalom i shodno tome svi samo o njemu i pricaju.Vidite koliko mnogo se promeni za samo dve godine?A mi i dalje zivimo u 90im i ranije...Ljudi,Zvezda i Partizan su imena sa velikom istorijom,ali vec odavno nisu veliki klubovi.Nemojmo sad praviti pricu da bi nekome trebalo da bude cast sto je igrao u Partizanu ili Zvezdi,posebno ako je taj neko stranac koji do prosle godine nije ni cuo za Srbiju.Inace,slazem se da ga treba prodati ako vec hoce da ode,ali bar ga ljudski naplatite.Sportski pozdrav

nista o nicemu

pre 6 godina

Milan su kupili Kinezi, a te pare sto dajete Leonardu su nase, pare poreskih obveznika. Nama se ne svidja kako ih bacate, i drzimo vas odgovornim za ovaj bezobrazluk. Koliko dece moze da se izleci umesto smsovima, a neki amater ce da ih dobije za sedenje na tribinama?

jako i do samog kraja

pre 6 godina

Dokle ove komunističke mantre - mi smo te napravili, naš si `lebac jeo a sad ti bitango brazilska zinulo za pare i sl.
Pa i on je direktno napravio Partizan šampionskim, dao 25 komada i šta je problem što ide dalje? Fudbal se igra za pare, Partizan zarađuje pare, Iliev je tu zbog para. Sve ostalo su ložačke priče za klinčadiju i sirotinju i aj` ćao.

neko_treci

pre 6 godina

Nije se on znaci trudio kao i ostali da ostvare to sto su postigli nego je partizan (ili Iliev) nekim hokus-pokusom napravio igraca, verovatno je pre njih mislio da je lopta kockasta, realno...

.

pre 6 godina

Koja patetika... Daj bre ko normalan bi hteo da ostane ovde? Ako ne uđe partizan u ls, a za to su realno kakav nam je fudbal male šanse, treba da provede čovek još godinu dana da trčkara po livadama jsl.

benzin

pre 6 godina

vazda sam se sprda izjavama Ilijeva ali za ovo je potpuno u pravu, da je to sto jeste zbog Partizana i da ako treba ima da sjedi na klupu dvije godine ali ne moze da ide ! Takav stav treba imati, isto je nama bilo sa Vieirom prosle sezone najbolji golgeter, krenulo mu u Zvezdi i vidimo se nece vise da igra jer oce da ide i tako sve izreda, znam da smo rupa od lige ali stranac koji dodje mora da zna da on nije nista posebno niti iznad kluba pa bio to Partizan ili Zvezda ili Mladost nebitno koji klub... odma coce dignu nos misle da su zvijezde... bravo Ilijev !

jako i do samog kraja

pre 6 godina

Dokle ove komunističke mantre - mi smo te napravili, naš si `lebac jeo a sad ti bitango brazilska zinulo za pare i sl.
Pa i on je direktno napravio Partizan šampionskim, dao 25 komada i šta je problem što ide dalje? Fudbal se igra za pare, Partizan zarađuje pare, Iliev je tu zbog para. Sve ostalo su ložačke priče za klinčadiju i sirotinju i aj` ćao.

mirko

pre 6 godina

Kada je Leonardo dolazio u Partizan onda su prepametni tvrdili; da nam ne treba igrač koji ne igra elu sezonu, da je to mačka u vreći.
Sada kada je odigrao vrhunski, za naše uslove, zameraju Ilijevu što Partizanu, koji mu je dao priliku, pripisuje zasluge za njegov uspešnu sezonu. Leonardo je bio Brazilac i pre godinu dana i imao 24 godine, ali ga niko nije htao osim Partizana, razmislite malo, kada kritikujete čoveka koji je pismeniji od vas i koji je nemerljivo više dao Partizanu.

antiDebil

pre 6 godina

Milan su kupili Kinezi, a te pare sto dajete Leonardu su nase, pare poreskih obveznika. Nama se ne svidja kako ih bacate, i drzimo vas odgovornim za ovaj bezobrazluk. Koliko dece moze da se izleci umesto smsovima, a neki amater ce da ih dobije za sedenje na tribinama?
(nista o nicemu, 18. jun 2017 18:35

Ne sinovac, potpuno si promasio. Partizan svojim igracima pa i Leonardu uglavnom daje svoje pare koje je zaradio od Uefe ili od prodaje drugih igraca. Od ove drzave Partizan dobija sicu, nekih 15 puta manje para od neke tamo crvene zvezde, secas se kad se kancelar hvalio ? E sada ako on kaze da je to zvanicno 15 puta manje onda mozes da mislis koliko je to nezvanicno, sigurno premasuje 20 puta !! Dakle ta crvena zvezda otima pare od ovog naroda, penzionera, porodilja, bolesne dece, decijih dodataka kako bi dovela Fibele, Rikardinje, Babunske, Babalje ,Edsone, Auce, Parkere, Verade, Mucenike koji dolaze iz Argentine da u Srbiji zaradjuju pare i slicne invalide za koje ni sam ne znas kako se zovu i koliko ih je bilo.
Slazem se da jos veceras drzava MORA DA PRESTANE da finansira fudbalske klubove !!! Znas li sta ce se u tom sluvaju desiti ? U Partizanu se nista nece promeniti, mozda ce se malo stegnuti kais ali nista ozbiljno, crvena zvezda ne bi docekala pocetak sezone, ugasila bi se, nestala bi, iscezla !!

Dejo

pre 6 godina

Brazilac je odigrao sezonu zivota , i ovo ne moze da ponovi dva puta ! Neurotican , neiravnotezen , sklon promeni raspolozenja ! Odmah bi ga prodao ali nisam cuo da postoji ijedna ponuda za njega !
Inace u partizanu je Brazilac koji uopsze nije isao iz Beograda i trenira sa klubom od prvog dana sto je za svaku pohvalu , za razliku od ovoga kome ce naravno i avion kasniti barem nedelju dana !

Borkes

pre 6 godina

Mene izuzetno iznervira kad cujem da posle jedne dobre sezone, a ima ugovor na jos 2 sezone, neko zahteva da ide. Ne razumem. Niko ga nije terao da potpise ugovor na 3 godine, nego je bio u rasulu i racunao je ce ovde svake godine uzeti 400.000 - 500.000 evra, ne znam tacno kolika su mu mesecna primanja, ali je sigurno najplaceniji igrac Partizana. Sad odigrao odlicnu sezonu, svaka cast, i odmah hoce da ide. Ugovor se mora postovati i tacka. NEka 2 godine sedi na klupi, ali se mora znati neki red. Partizan se mora poceti ponasati kao veliki klub. Isto vazi i za Zvezdu.

benzin

pre 6 godina

vazda sam se sprda izjavama Ilijeva ali za ovo je potpuno u pravu, da je to sto jeste zbog Partizana i da ako treba ima da sjedi na klupu dvije godine ali ne moze da ide ! Takav stav treba imati, isto je nama bilo sa Vieirom prosle sezone najbolji golgeter, krenulo mu u Zvezdi i vidimo se nece vise da igra jer oce da ide i tako sve izreda, znam da smo rupa od lige ali stranac koji dodje mora da zna da on nije nista posebno niti iznad kluba pa bio to Partizan ili Zvezda ili Mladost nebitno koji klub... odma coce dignu nos misle da su zvijezde... bravo Ilijev !

parni valjak

pre 6 godina

Kaze napravili smo nesto nestvarno? Sta to? Naterali sudije da priznaju golove date rukom, da ne daju cvrni karton za udaranje u lice na metar od sudije, da ne sviraju penal ni kada se igracu skine dres preko glave?
(lol, 18. jun 2017 19:14)

Ja kao partizanovac se slažem s tobom. Jer kako drugačija da date gol osim uz crveni, penal i gol posle gol-auta. Čak i kad vam protivnik zavari gol glavom, to se obavezno proglašava kao igranje rukom... sve si u pravu.
Za one koji ne znaju, od 2006 Zvezda je 12-struki uzaszopni šampion u dosuđivanju penala u njenu korist. Niko kao Zvezda nije bio dominantan u tom segmentu fudbalske igre...To je stvarno za poštovanje...kapa dole

Humska1

pre 6 godina

Milan su kupili Kinezi, a te pare sto dajete Leonardu su nase, pare poreskih obveznika. Nama se ne svidja kako ih bacate, i drzimo vas odgovornim za ovaj bezobrazluk. Koliko dece moze da se izleci umesto smsovima, a neki amater ce da ih dobije za sedenje na tribinama?
(nista o nicemu, 18. jun 2017 18:35)

Idi gledaj FMP ili pisi na tekstu sa Covketom to o poreskim obveznicima.

Zar je bitno?

pre 6 godina

Sve ovo ima odredjenog smisla osim dela o tome ko je veliki i ko je koga napravio.Ljudi ne mozemo zauvek ziveti u proslosti.Pre samo dve godine Mesi je "polomio kicmu" Boatengu i postigao spektakularan gol te je Barsa postala prvakom Evrope.Sada,dve godine kasnije Real ima dve vezane Lige Sampiona i La ligu,Ronaldo je usput uzeo i Evropsko sa Portugalom i shodno tome svi samo o njemu i pricaju.Vidite koliko mnogo se promeni za samo dve godine?A mi i dalje zivimo u 90im i ranije...Ljudi,Zvezda i Partizan su imena sa velikom istorijom,ali vec odavno nisu veliki klubovi.Nemojmo sad praviti pricu da bi nekome trebalo da bude cast sto je igrao u Partizanu ili Zvezdi,posebno ako je taj neko stranac koji do prosle godine nije ni cuo za Srbiju.Inace,slazem se da ga treba prodati ako vec hoce da ode,ali bar ga ljudski naplatite.Sportski pozdrav

vladan

pre 6 godina

Ali neverovatno mi je da zvezdasi kometarisu ovu izjavu.ZASTO???
(Strelac, 18. jun 2017 20:55)

Ja sam pročitao i iskomentarisao vest jer volim fudbal. Mator sam, imam 41 godinu i pamtim neka mnogo bolja vremena, ali sam i nepopravljiv: Koliko god da nam je liga budjava ja pratim, idem na utakmice, često i sa detetom, čitam sportsku stampu, pratim reprezentaciju, nadam se, ložim se i navijam svake sezone iz početka...E, sad, nisam znao da kao zvezdas ne smem ni da čitam vesti vezane za Partizan...To je, gos'n Strelac, poprilično čudan, uskogrud stav, ali iskreno, koliko god da vam smeta, ne nameravam da prestanem...

nista o nicemu

pre 6 godina

Milan su kupili Kinezi, a te pare sto dajete Leonardu su nase, pare poreskih obveznika. Nama se ne svidja kako ih bacate, i drzimo vas odgovornim za ovaj bezobrazluk. Koliko dece moze da se izleci umesto smsovima, a neki amater ce da ih dobije za sedenje na tribinama?

Aleks

pre 6 godina

Milan su kupili Kinezi, a te pare sto dajete Leonardu su nase, pare poreskih obveznika. Nama se ne svidja kako ih bacate, i drzimo vas odgovornim za ovaj bezobrazluk. Koliko dece moze da se izleci umesto smsovima, a neki amater ce da ih dobije za sedenje na tribinama?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (nista o nicemu, 18. jun 2017 18:35)

Ma strasno.
A sta tek reci za Crvenu Zvezdu, koja nikad nista nije ni zaradila za razliku od ovih? Njima (CZ) ni obveznici nisu dovoljni, ni penzioneri, nego i javni dug drzave povecavaju. Ima drzava da propadne zbog njih. A tim parama moglo da se izleci 12 miliona dece do sad. I dase poveca plata u javnom sektoru za 50%.

vladan

pre 6 godina

Ja sam zvezdas i nije moje da vam se mešam, ali zar nije bolje da prodate ovoga, kad vise ne zeli da igra u Srbiji...? Odigrao je dobru sezonu, uradio puno za titulu, sad zeli da sve to unovči i nece biti isti ukoliko ga ostavite na silu...Tako je i kod nas bilo sa onim Vierom. Prodajte ga, uzmite lovu i ulozite u neke klince koji ce da jedu loptu za šansu u Partizanu, i to u kvalifikacijama za LŠ...

bezimeni

pre 6 godina

ja kao veliki zvezdas mogu samo da kazem da iliev radi odlican posao kod komsija,i da je pre svega covek.a i slag na tortu je da ima rezultate sa crno belima.cestitke ilievu,i svim srcem za zvezdu da preuzme titulu ove godine.

lol

pre 6 godina

Kaze napravili smo nesto nestvarno? Sta to? Naterali sudije da priznaju golove date rukom, da ne daju cvrni karton za udaranje u lice na metar od sudije, da ne sviraju penal ni kada se igracu skine dres preko glave? Lepa dostignuca. Jeste li morali mnogo da se trudite ili samo jedan telefonski poziv?

antiDebil

pre 6 godina

za sve ove što su zalutali na ovu vest, sledi važno saopštenje:
DUPLA KRUNA!
(lečite se u železniku, 18. jun 2017 19:03

Lecicete se vi u Zelezniku jer ste tu dokrajceni i bice ili katanac ili dugogodisnje lecenje.A sto se saopstenja za vas tice,dovoljno je reci:TRIPLA KRUNA ILI TRIPLETA!
(Istina, 18. jun 2017 20:18)

Poslednju triplu krunu ili kako ti kazes TRIPLETU u kosarci na ovim prostorima je osvojio Partizan pre 25 godina. Pre toga 2 puta Jugoplastika, jednom Cibona, jos jednom Partizan sa nizim evropskim takmicenjem i po jos jedanput Cibona i Jugopastika sa nizim takmicenjem !! Dusan Ivkovic i Zelimir Obradovic, 2 trenera Partizana sa triplom krunom...
Lazan klub, lazna legenda, lazni navijaci, lazna TRIPLETA kod fmp-a, sta da ti kazem ?!!!
Osvojena je dupla kruna u fudbalu i nema potrebe da places zbog toga, mozes samo biti srecan sto ste do poslednjeg dana bili u borbi za oba trofeja.....da, da, da, toliko ste utakmica namestili !

neko_treci

pre 6 godina

Nije se on znaci trudio kao i ostali da ostvare to sto su postigli nego je partizan (ili Iliev) nekim hokus-pokusom napravio igraca, verovatno je pre njih mislio da je lopta kockasta, realno...

.

pre 6 godina

Koja patetika... Daj bre ko normalan bi hteo da ostane ovde? Ako ne uđe partizan u ls, a za to su realno kakav nam je fudbal male šanse, treba da provede čovek još godinu dana da trčkara po livadama jsl.

Bojan

pre 6 godina

@nista o nicemu
Reci majke ti koliko si ti to tacno dao za Partizan kome i kada i ja cu da te isplatim ali da vise nikad ne pomenes ovaj klub. Ko to mi kao dajemo pare za Partizan? Ovakvi likovi garantujem da nikad i nikom nista ne placaju za to i pricaju stalno o nekim parama i raspolazu tudjim.
A Iliev je ovde u pravu jer se upravo radi o biznisu. Igrac ima ugovor i duzan je da ga postuje. Dakle pita se Partizan.

lol

pre 6 godina

Ne sinovac, potpuno si promasio. Partizan svojim igracima pa i Leonardu uglavnom daje svoje pare koje je zaradio od Uefe ili od prodaje drugih igraca. Od ove drzave Partizan dobija sicu, nekih 15 puta manje para od neke tamo crvene zvezde, secas se kad se kancelar hvalio ? E sada ako on kaze da je to zvanicno 15 puta manje onda mozes da mislis koliko je to nezvanicno, sigurno premasuje 20 puta !! Dakle ta crvena zvezda otima pare od ovog naroda, penzionera, porodilja, bolesne dece, decijih dodataka kako bi dovela Fibele, Rikardinje, Babunske, Babalje ,Edsone, Auce, Parkere, Verade, Mucenike koji dolaze iz Argentine da u Srbiji zaradjuju pare i slicne invalide za koje ni sam ne znas kako se zovu i koliko ih je bilo.
Slazem se da jos veceras drzava MORA DA PRESTANE da finansira fudbalske klubove !!! Znas li sta ce se u tom sluvaju desiti ? U Partizanu se nista nece promeniti, mozda ce se malo stegnuti kais ali nista ozbiljno, crvena zvezda ne bi docekala pocetak sezone, ugasila bi se, nestala bi, iscezla !!
(antiDebil, 18. jun 2017 19:36)

Vest od pre mesec dana

http://www.zurnal.rs/fudbal/super-liga-plej-of/48231/vucic-dali-smo-partizanu-1-2-miliona-kad-nisu-imali-ni-evra-u-kasi

nnidza

pre 6 godina

Ma stavili ste vi i Živkovića na klupu. To sedenje vas je koštalo 2,5 miliona. Da država nije ugurala naše pare... Neće da igraju i žele da idu jer ih ne plaćate redovno...

Nole

pre 6 godina

Prica je jednostrana i samim tim nesvrsishodna.

Prica kako je Partizan Leonardu dao novac i napravio od njega igraca (i to fakat tako pateticno kao da se decko potucao po favelama u Sao Paolu pre Beograda), ali ne govori da je Leonardo vratio ulozeno sa 25 golova sto je direktno uticalo da osvojimo oba trofeja plus sansa za priliv 15 mil.ako se domognemo LS (sto se i moze postici da nije ovih sarlatana po Upravama vec godinama).

To je kao da platis automehanicara sa npr.500 eura te mu potom ne das da promeni servis jer si mu ti, eto, pomogao. Ti pare -- on uslugu ( i to dobru) i to je to. Posle neka ide ko gde hoce.

I da. Leonardo je vec formiran igrac, tj.radnik. U Nemackoj npr.klinike izbruse lekara od nule pa ovaj ode u veci centar za godinu dana. I niko ne pravi problem niti trazi ulozeno nazad iako se taj neko obucavao o trosku klinike (mozda nije sasvim korektno i moralno u neku ruku, a ima i sefova koji se naljute ali avaj, dozvoljeno je i nema blokade) . Leonardo pak nije dosao od nule. Dosao je da trpa golove kao gotov radnik i uspeo je.

Dejan

pre 6 godina

Prodati Leonarda i tim parama kupiti 2-3 dobra ali bas dobra klinca i na njima sutra zaraditi duplo. Nezadovoljan igrac kvari atmosferu...

Sergio

pre 6 godina

Malo si postao drčan Ivice, i malo si počeo da se nerviraš? Nemoj to: "Nemoj da sam čuo" i slično, nije u redu.
Lično imaš moju punu podršku. Moram da te potsetim da si ti rekao da ćeš dovesti 3 - 4 ekstra igrača, sad pitaš "gde da ih stavimo"? I onda na kraju intervjua kažeš da ideš u ponedeljak po pojačanja? Valjda si znao i pre 15 dana da li nam trebaju ili ne? Nema ničeg zlonamernog, ljudi su se samo uhvatili za ono što si ti obećao, ja lično samo iz želje da Partizan bude još bolji.

Nemanja

pre 6 godina

"BUDITE MIRNI , NECEMO DA SRLJAMO" Sjajan intevju Ilijeva. Objasnio je covek sve fino. Uzivajte nekad u trenutku. Bravo Ivice razmisljamo slicno. Pojacanja ali prava pojacanja ove nedelje. Jedno pitanje, ako cita neko iz Partizana, sta se desava sa Partizan APP? Da li moze neko azuriranje ?

nista o nicemu

pre 6 godina

@lol gasprom je bas zbog broja navijaca ulagao u zvezdu ahahaha ti samo kupujes kod njih gorivo?
Ili kupujes u IDEA i direktno novac dajes hrvatima???
(mitar m, 18. jun 2017 22:18)

Gasprom je procenio da je Zvezda bolja od Partizana za reklamu. Zasto? Ne tice te se. Od IDEA prodavnica novac ide na porez u nasoj drzavi, radnici primaju plate, kupuju se nasi proizvodi, podstice se razvoj srpske privrede kroz usluzne delatnosti. Tako da itekako Zvezda sa IDEA reklamom cini Srbiji. Pozdrav.

Smederevac

pre 6 godina

Ako kažemo da ne može da ne ide onda ne može da ide.
Sta je pisac hteo da kaze?
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (dzoni-, 18. jun 2017 18:33)

LIMENKA,to znaci da je klub spreman da mu zabrani odlazak pre isteka ugovora po cenu da ne odigra ni jednu utakmicu za to vreme.Ako je neko bahat i bezobrazan klub ce ga kazniti selidbom u B tim i obaveznim treninzima ako zeli da se nastavi sa placanjem plate.Partizan bi tu izgubio previse sto se tice finansija ali bi dobio mnogo vise u vidu ozbiljnosti kluba i stabilnog sportskog sektora. DONARUMA U MILANU JE SKORO PRESLIKANA SITUACIJA.

Nista o Nicemu

pre 6 godina

@nista o nicemu
Reci majke ti koliko si ti to tacno dao za Partizan kome i kada i ja cu da te isplatim ali da vise nikad ne pomenes ovaj klub. Ko to mi kao dajemo pare za Partizan? Ovakvi likovi garantujem da nikad i nikom nista ne placaju za to i pricaju stalno o nekim parama i raspolazu tudjim.
A Iliev je ovde u pravu jer se upravo radi o biznisu. Igrac ima ugovor i duzan je da ga postuje. Dakle pita se Partizan.
(Bojan, 18. jun 2017 19:03)

Kroz poreze koja drzava ubira od svih nas se finansira Partizan. Ostavi email, dobices racunicu, i ocekujem isplatu. Pozdrav.

dragavej

pre 6 godina

Ivice puna podrska od veeelike vecine Grobara.Svi TEBI verujemo da znas sta treba dovoditi i da li treba.Jos jednom,puna podrska!!

Uros Djurdjevic Prejaki

pre 6 godina

Dok je Vucic uz nas nema zime! Ja sam pljuvao Vucica dok sam mislio da je protiv nas ali sad posle duple krune ga volim! Evo i u kosarci je unistio Zvezdu i uskoro ce nam doneti i tu titulu! Mi smo Vucicevi i Vucic je nas!

lol

pre 6 godina

@lol
Uža Uprava Partizana je :
Vučelić, Vazura, Vuletić.
NIJEDAN od njih NIJE član SNS-a ili
SPS-a !!
Slobono proveri,i ne piši izmišljotine.
(Dušan, 18. jun 2017 21:47)

http://www.alo.rs/vazura-prelece-kod-socijalista/47543

bgd 1976

pre 6 godina

alo bre imas ugovor jos 2 godine. pa da sam ja direktor ne bi smeo da pomislis da ides ranije ali ni da pomislis. ako te ja pozovem ok ali ti nesto da se cimas hehe dobro to italijani rade. dodje auto provozas se malo po azurnoj obali i sve ti posle jasno

parni valjak

pre 6 godina

@lol
GASPROM je u Zvezdu usmerio Pera Skundric tada predsednik skupstine SD Crvena Zvezda i visoki funkcioner SPS. To je potpuna politicka intervencija u korist Zvezde. Naravno, veliki vodja je to aminovao. I ne samo to...drzava i dalje izdasno pomazaxZvezdu sto je i Vucic pitvrdii.
Zauzvrat, zbog tih 4.5 miliona godisnje, Partizan dobija milion od MTS

lol

pre 6 godina

(lol, 18. jun 2017 19:49)

Te pare su sledovale Partizanu od drzavnih sponzora, samo je proces ubrzan zbog kazne UEFA. Vucicu seceru!
To ne umanjuje cinjenicu da je izjavio da Zvezda dobija '10 do 15 puta vise'
($$, 18. jun 2017 20:23)

Zvezda dobija pare od Gazproma, a ne od drzave. Koliko ja znam Gazprom je ruska firma. Zali se Putinu.

$$

pre 6 godina

(lol, 18. jun 2017 19:49)

Te pare su sledovale Partizanu od drzavnih sponzora, samo je proces ubrzan zbog kazne UEFA. Vucicu seceru!
To ne umanjuje cinjenicu da je izjavio da Zvezda dobija '10 do 15 puta vise'
($$, 18. jun 2017 20:23)

Zvezda dobija pare od Gazproma, a ne od drzave. Koliko ja znam Gazprom je ruska firma. Zali se Putinu.
(lol, 18. jun 2017 20:41)

Ova Vuciceva izjava se odnosila na drzavne pare i drzavne sponzore. Prati malo na casu pa komentarisi.

MiRa

pre 6 godina

Fudbal se igra za pare a ne za sitnuš. Igra se nekoliko gidina i za to vreme treba zaraduti za ostatak života. To što in zarađuje u Srbiji je premalo. Pustite čoveka neka ide za pristojnu sumu koju dibije Partizan. Fudbal nije samo fudbal.

$$

pre 6 godina

Nije se on znaci trudio kao i ostali da ostvare to sto su postigli nego je partizan (ili Iliev) nekim hokus-pokusom napravio igraca, verovatno je pre njih mislio da je lopta kockasta, realno...
(neko_treci, 18. jun 2017 18:45)

Ivica uopste tako nije rekao, super sto su novinari izvukli iz konteksta, i super sto ljudi i ne pogledaju snimak, ali bitno da komentarisu.

antiDebil

pre 6 godina

lol

Ti se ocigledno slazes samnom da drzava jos veceras mora da prestane da finansira fudalske klubove ??? Prema onome sto je Terza govorio pre 10 dana mislim da mu se to ne svidelo, sta ti mislis ? Nadji mi sada kancelarove izjave da vidimo koliko je to zvezdana dobila para od drzave. Ako mislis da zvezdana zaradjuje od Uefe onda u redu, ne moras nista da trazis...

$$

pre 6 godina

(lol, 18. jun 2017 19:49)

Te pare su sledovale Partizanu od drzavnih sponzora, samo je proces ubrzan zbog kazne UEFA. Vucicu seceru!
To ne umanjuje cinjenicu da je izjavio da Zvezda dobija '10 do 15 puta vise' (zamisli koliko je to onda) i da uzimaju pare od porodilja, penzionera i bolesnih.

Dušan

pre 6 godina

@lol
Uža Uprava Partizana je :
Vučelić, Vazura, Vuletić.
NIJEDAN od njih NIJE član SNS-a ili
SPS-a !!
Slobono proveri,i ne piši izmišljotine.

aca

pre 6 godina

Prvi pročitaš njegove izjave a posle pročitaš Terzine, nebo i zemlja! Molim partizanovce da ne lupaju pluseve na komentare tipa: treba staviti katanac i na jedne i na druge.

gile

pre 6 godina

"Da smo mi veliki i da on ne moze bez nas," Au sta rece covek. Da, vi ste Barsa, Bajern... toliko veliki da vam se smesi minimum finale LS

samo zvezda

pre 6 godina

Kaze napravili smo nesto nestvarno? Sta to? Naterali sudije da priznaju golove date rukom, da ne daju cvrni karton za udaranje u lice na metar od sudije, da ne sviraju penal ni kada se igracu skine dres preko glave? Lepa dostignuca. Jeste li morali mnogo da se trudite ili samo jedan telefonski poziv?
(lol, 18. jun 2017 19:14)

Pa u pravu je čovek. U većini civilizovanih zemalja to i jeste nestvarno.

lol

pre 6 godina

lol

Ti se ocigledno slazes samnom da drzava jos veceras mora da prestane da finansira fudalske klubove ??? Prema onome sto je Terza govorio pre 10 dana mislim da mu se to ne svidelo, sta ti mislis ? Nadji mi sada kancelarove izjave da vidimo koliko je to zvezdana dobila para od drzave. Ako mislis da zvezdana zaradjuje od Uefe onda u redu, ne moras nista da trazis...
(antiDebil, 18. jun 2017 20:18)

Ja se slazem da se klubovi privatizuju, ukinu donacije drzave klubovima i izbace svi politicari iz sporta. Ali ko ce to da sprovede? Koliko je to realno? Vi se nesto zalite na Vucica, a kompletna uprava vam je SNS/SPS. pogledaj ti samo ta imena: Vucelic, Ruzic, Vazura... pa ima li dalje od toga? Ne znam da li ima jedan clan uprave koji nije clan stranke. Jos vas predsednik posle titule, da bi podigao svoj narcisticki ego i dao sebi na vaznosti, izjavljuje kako Partizan nikad nije bio opozicioni klub. Naslov je dovoljan, ali treba procitati deo taj intervju da se vidi ko je i koliko uticao na to osvajanje titule. Videlo se to i na terenu po sudijskim odlukama, ali ste vi i dalje ubedjeni da je najvaznije da je Vucic zvezdas. Potpuno nebitno, najvazniji je interes. Politicarima je samo to bitno, vise nego rodjene majke, a o fer pleju da ne pricamo. Zato bi morali da nestanu iz sporta. Samo sto ce to da se kod nas desi nikad. Do tada, ovu ste sezonu dobili vi radi mira u kuci, sledecu cemo mi, pa opet vi i tako... zivi bili pa videli.

lol

pre 6 godina

@lol
GASPROM je u Zvezdu usmerio Pera Skundric tada predsednik skupstine SD Crvena Zvezda i visoki funkcioner SPS. To je potpuna politicka intervencija u korist Zvezde. Naravno, veliki vodja je to aminovao. I ne samo to...drzava i dalje izdasno pomazaxZvezdu sto je i Vucic pitvrdii.
Zauzvrat, zbog tih 4.5 miliona godisnje, Partizan dobija milion od MTS
(parni valjak, 18. jun 2017 20:53)

Koliko ja znam predsednik SPS je ujedno i bivsi predsednik KK Partizan. Kako jedan Skundric da dovede Gazprom u Zvezdu pored njega? Ili je mozda Gazpromu vise bilo u interesu da ulaze u klub sa znatno vise navijaca?

mitar m

pre 6 godina

@lol gasprom je bas zbog broja navijaca ulagao u zvezdu ahahaha ti samo kupujes kod njih gorivo?
Ili kupujes u IDEA i direktno novac dajes hrvatima???

Istina

pre 6 godina

za sve ove što su zalutali na ovu vest, sledi važno saopštenje:
DUPLA KRUNA!
(lečite se u železniku, 18. jun 2017 19:03

Lecicete se vi u Zelezniku jer ste tu dokrajceni i bice ili katanac ili dugogodisnje lecenje.A sto se saopstenja za vas tice,dovoljno je reci:TRIPLA KRUNA ILI TRIPLETA!

3D

pre 6 godina

Gasprom je procenio da je Zvezda bolja od Partizana za reklamu. Zasto? Ne tice te se. Od IDEA prodavnica novac ide na porez u nasoj drzavi, radnici primaju plate, kupuju se nasi proizvodi, podstice se razvoj srpske privrede kroz usluzne delatnosti. Tako da itekako Zvezda sa IDEA reklamom cini Srbiji. Pozdrav.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (nista o nicemu, 18. jun 2017 23:42)
Vučiću ti li si?

fica

pre 6 godina

Narod ko narod voli ove price,,,mozemo da se kladimo ako dodje dobra ponuda,i svi se po malo ugrade da ce ga prodati i pre kvalifikacija za Ligu Sampiona,,,drugo realno je Liga Evrope i to uz srece na izvlacenju,svake godine ista prica i lozenje,,,a narod ko narod voli te pric,,,pa ko je to ostao kod nas par godina a da je bio dobar fudbaler?

georg

pre 6 godina

Gasprom je procenio da je Zvezda bolja od Partizana za reklamu. Zasto? Ne tice te se. Od IDEA prodavnica novac ide na porez u nasoj drzavi, radnici primaju plate, kupuju se nasi proizvodi, podstice se razvoj srpske privrede kroz usluzne delatnosti. Tako da itekako Zvezda sa IDEA reklamom cini Srbiji. Pozdrav.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (nista o nicemu, 18. jun 2017 23:42)

Brate, ti se pravis lud ili ne znas kako stvari fukcionisu? Koliko imas godina, jel znas ista o zakonima o zemlji u kojoj zivis?
Sponzori DOBIJAJU PARE OD DRZAVE da sponzorisu sport. Subvencije. Zato i imas kompanija koje ulazu, i to uglavnom rade da bi se oslobodile poreza ili cak zaradile. Dakle, drzava placa IDEU i Gazprom da sponzorise Zvezdu (ili bilo koga drugog). Naravno da ti niko nece dati pare da mu nosis na dresu i reklamiras ahhahahha, odakle ti ta ideja.
Ps. Ako hoces da podstaknes srpsku privredu, idi na pijacu i kupi domace, a ne po prodavnicama ove GMO proizvode.

Milan

pre 6 godina

Ovi pametnjakovici po nasim klubovima ne uce ni na tudjim, ni na svojim greskama. Prosle godine takav primer u Zvezdi sa Vieirom. Sta su dobili? Nezadovoljnog igraca sa velikom platom. Nije igrao ni izbliza dobro kao sezonu pre toga, i na kraju nisu ni zaradili bog zna sta od njega. Umesto da su ga prodali dok su mogli na osnovu dobre forme da dobiju ok cenu, niti su ga unovcili, niti je odigrao na nivou prethodnih partija, izgubili su pola sezone za nalazenje i uigravanje zamene, i isla mu je plata za tih 5-6 meseci. Isto ce biti i sa Leonardom ako ne zeli da ostane. Jos jedna stvar koju Ilijev zanemaruje. Partizan ima ugovor sa Leonardom na jos 2 godine. Po tom ugovoru on ne moze da ode. Ali po tom ugovoru Partizan ima obavezu da mu redovno isplacuje platu. Znamo kako nasi klubovi stoje, i da je to nemoguce. A onog trenutka kad mu bide zakasnila plata, on ce moci da zatrazi raskid ugovora na stetu kluba. Zakljucak, ako igrac hoce da ode, a ima ok ponuda, prodaj ga. Postoji i minimalna sansa da ce moci redovno da ga placaju, ali onda nece imati para da placaju ostale igrace. A kako ce to da se odrazi na atmosferu u ekipi kad se zna da neko redovno prima platu, a nekom plata kasni mesecima, bolje da ne proverava. Onda ce umesto jednog, imati 20 nezadovoljnih igraca.

20kinte

pre 6 godina

@smederevac od vašeg kažnjavanja se momentalno uplasise svi. Eno tako ste Živkovića kažnjavali, prekomandovali, vršili pritiske od uprave preko igrača do navijača, pa vidim kako ste prošli. On u Benfiki i igra, vi ste dužni pare onom uptaru, evo stiže na naplatu, Vazura priča. Ovo me podseća na naše političare sa izjavama za unutrašnju upravu tipa :"Ne možeš ti, Angela, nama da pričaš..." Plašenje mečke rešetom. Ako se već pozivate na rehabilitaciju karijere itd. setite se da emocija nema u profi fudbalu. Mi smo u sličnoj situaciji sa Boaćeom. Da li se rehabilitovao ovde? Jeste. Da li će nam to vratiti? Verovatno, uz naravno zadovoljavajuće finansije. A ovome vašem je Seljuk menadzer, paz da ga ne uplašite, kada Ivica napući usne!

nista o nicemu

pre 6 godina

Ako se 20 ljada uopste moze nazvati platom. A dobavljaci moraju da trguju s ovima jer imaju duopol sa Delezom. Sve je njihovo! Bolje se nemoj praviti pametan, jer ce te uvek neko poklopiti. Neko pametan. Poput Labuda.
(Labud, 19. jun 2017 10:35)

Poklopio si me jer si rekao da 20k nije neka plata? Svaka cast, sve znas.

mesni narezak

pre 6 godina

Retko iritantan lik,nisam ga voleo ni kao igraca ni kao coveka.Neprijatan i za gledanje i za slusanje.Ali covek je doveo dobra pojacanja,ljude koji znaju da igraju.Iako navijam za Zvezdu,ovom coveku se mora odati priznanje da ima veliku ulogu u osvajanju duple krune.Slicna situcija je bila i u Zvezdi za vreme Stojkovica, ali je finansijsko poslovanje bilo nula...

Dušan

pre 6 godina

@gile
Vlasnik Pečata koji je "blizak" SPS I SNS-u!! Pa?!
Rekoh nije ČLAN ni SPS-a ni SNS-a!
Vazura 'bio' u kabinetu Vučića! Pa!?
Rekoh nije ČLAN ni SPS-a ni SNS-a!

Dejan Rajcetic

pre 6 godina

Bravo Ivice tako se zastupa klub, interes kluba pa i interes igraca ako dobro razmisli . Svaka pohvala! Napred Partizan.

Labud

pre 6 godina

Gasprom je procenio da je Zvezda bolja od Partizana za reklamu. Zasto? Ne tice te se. Od IDEA prodavnica novac ide na porez u nasoj drzavi, radnici primaju plate, kupuju se nasi proizvodi, podstice se razvoj srpske privrede kroz usluzne delatnosti. Tako da itekako Zvezda sa IDEA reklamom cini Srbiji. Pozdrav.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (nista o nicemu, 18. jun 2017 23:42)

Ako se 20 ljada uopste moze nazvati platom. A dobavljaci moraju da trguju s ovima jer imaju duopol sa Delezom. Sve je njihovo! Bolje se nemoj praviti pametan, jer ce te uvek neko poklopiti. Neko pametan. Poput Labuda.

Tor

pre 6 godina

@dzoni. dao sam ti plus a hteo minus. sta sta je hteo da kaze, pa da ima ugovor s partizanom i da partizan odlucuje da li ce da ide ili ne.

Marko

pre 6 godina

Au, Iliev "puk'o"! Hehe, sta mu je, nema razloga za uzbudjivanjem. Mada ne mogu da se slozim sa ovom njegovom pricom, nemoguce je da to ne zna, ali u sportu nema juce, koga briga sta je bilo, ljude interesuje samo sta jeste i sta ce biti, morao bi Iliev to da zna, ako zeli da radi u sportu.

neutralni felsh

pre 6 godina

Ako se 20 ljada uopste moze nazvati platom. A dobavljaci moraju da trguju s ovima jer imaju duopol sa Delezom. Sve je njihovo! Bolje se nemoj praviti pametan, jer ce te uvek neko poklopiti. Neko pametan. Poput Labuda. 
(Labud, 19. jun 2017 10:35) 


samo si nadmen.

nista o nicemu

pre 6 godina

Milan su kupili Kinezi, a te pare sto dajete Leonardu su nase, pare poreskih obveznika. Nama se ne svidja kako ih bacate, i drzimo vas odgovornim za ovaj bezobrazluk. Koliko dece moze da se izleci umesto smsovima, a neki amater ce da ih dobije za sedenje na tribinama?

lol

pre 6 godina

Kaze napravili smo nesto nestvarno? Sta to? Naterali sudije da priznaju golove date rukom, da ne daju cvrni karton za udaranje u lice na metar od sudije, da ne sviraju penal ni kada se igracu skine dres preko glave? Lepa dostignuca. Jeste li morali mnogo da se trudite ili samo jedan telefonski poziv?

jako i do samog kraja

pre 6 godina

Dokle ove komunističke mantre - mi smo te napravili, naš si `lebac jeo a sad ti bitango brazilska zinulo za pare i sl.
Pa i on je direktno napravio Partizan šampionskim, dao 25 komada i šta je problem što ide dalje? Fudbal se igra za pare, Partizan zarađuje pare, Iliev je tu zbog para. Sve ostalo su ložačke priče za klinčadiju i sirotinju i aj` ćao.

antiDebil

pre 6 godina

Milan su kupili Kinezi, a te pare sto dajete Leonardu su nase, pare poreskih obveznika. Nama se ne svidja kako ih bacate, i drzimo vas odgovornim za ovaj bezobrazluk. Koliko dece moze da se izleci umesto smsovima, a neki amater ce da ih dobije za sedenje na tribinama?
(nista o nicemu, 18. jun 2017 18:35

Ne sinovac, potpuno si promasio. Partizan svojim igracima pa i Leonardu uglavnom daje svoje pare koje je zaradio od Uefe ili od prodaje drugih igraca. Od ove drzave Partizan dobija sicu, nekih 15 puta manje para od neke tamo crvene zvezde, secas se kad se kancelar hvalio ? E sada ako on kaze da je to zvanicno 15 puta manje onda mozes da mislis koliko je to nezvanicno, sigurno premasuje 20 puta !! Dakle ta crvena zvezda otima pare od ovog naroda, penzionera, porodilja, bolesne dece, decijih dodataka kako bi dovela Fibele, Rikardinje, Babunske, Babalje ,Edsone, Auce, Parkere, Verade, Mucenike koji dolaze iz Argentine da u Srbiji zaradjuju pare i slicne invalide za koje ni sam ne znas kako se zovu i koliko ih je bilo.
Slazem se da jos veceras drzava MORA DA PRESTANE da finansira fudbalske klubove !!! Znas li sta ce se u tom sluvaju desiti ? U Partizanu se nista nece promeniti, mozda ce se malo stegnuti kais ali nista ozbiljno, crvena zvezda ne bi docekala pocetak sezone, ugasila bi se, nestala bi, iscezla !!

lol

pre 6 godina

@lol
GASPROM je u Zvezdu usmerio Pera Skundric tada predsednik skupstine SD Crvena Zvezda i visoki funkcioner SPS. To je potpuna politicka intervencija u korist Zvezde. Naravno, veliki vodja je to aminovao. I ne samo to...drzava i dalje izdasno pomazaxZvezdu sto je i Vucic pitvrdii.
Zauzvrat, zbog tih 4.5 miliona godisnje, Partizan dobija milion od MTS
(parni valjak, 18. jun 2017 20:53)

Koliko ja znam predsednik SPS je ujedno i bivsi predsednik KK Partizan. Kako jedan Skundric da dovede Gazprom u Zvezdu pored njega? Ili je mozda Gazpromu vise bilo u interesu da ulaze u klub sa znatno vise navijaca?

neko_treci

pre 6 godina

Nije se on znaci trudio kao i ostali da ostvare to sto su postigli nego je partizan (ili Iliev) nekim hokus-pokusom napravio igraca, verovatno je pre njih mislio da je lopta kockasta, realno...

Nista o Nicemu

pre 6 godina

@nista o nicemu
Reci majke ti koliko si ti to tacno dao za Partizan kome i kada i ja cu da te isplatim ali da vise nikad ne pomenes ovaj klub. Ko to mi kao dajemo pare za Partizan? Ovakvi likovi garantujem da nikad i nikom nista ne placaju za to i pricaju stalno o nekim parama i raspolazu tudjim.
A Iliev je ovde u pravu jer se upravo radi o biznisu. Igrac ima ugovor i duzan je da ga postuje. Dakle pita se Partizan.
(Bojan, 18. jun 2017 19:03)

Kroz poreze koja drzava ubira od svih nas se finansira Partizan. Ostavi email, dobices racunicu, i ocekujem isplatu. Pozdrav.

Uros Djurdjevic Prejaki

pre 6 godina

Dok je Vucic uz nas nema zime! Ja sam pljuvao Vucica dok sam mislio da je protiv nas ali sad posle duple krune ga volim! Evo i u kosarci je unistio Zvezdu i uskoro ce nam doneti i tu titulu! Mi smo Vucicevi i Vucic je nas!

Humska1

pre 6 godina

Milan su kupili Kinezi, a te pare sto dajete Leonardu su nase, pare poreskih obveznika. Nama se ne svidja kako ih bacate, i drzimo vas odgovornim za ovaj bezobrazluk. Koliko dece moze da se izleci umesto smsovima, a neki amater ce da ih dobije za sedenje na tribinama?
(nista o nicemu, 18. jun 2017 18:35)

Idi gledaj FMP ili pisi na tekstu sa Covketom to o poreskim obveznicima.

Dušan

pre 6 godina

@lol
Uža Uprava Partizana je :
Vučelić, Vazura, Vuletić.
NIJEDAN od njih NIJE član SNS-a ili
SPS-a !!
Slobono proveri,i ne piši izmišljotine.

gile

pre 6 godina

"Da smo mi veliki i da on ne moze bez nas," Au sta rece covek. Da, vi ste Barsa, Bajern... toliko veliki da vam se smesi minimum finale LS

lol

pre 6 godina

(lol, 18. jun 2017 19:49)

Te pare su sledovale Partizanu od drzavnih sponzora, samo je proces ubrzan zbog kazne UEFA. Vucicu seceru!
To ne umanjuje cinjenicu da je izjavio da Zvezda dobija '10 do 15 puta vise'
($$, 18. jun 2017 20:23)

Zvezda dobija pare od Gazproma, a ne od drzave. Koliko ja znam Gazprom je ruska firma. Zali se Putinu.

nista o nicemu

pre 6 godina

@lol gasprom je bas zbog broja navijaca ulagao u zvezdu ahahaha ti samo kupujes kod njih gorivo?
Ili kupujes u IDEA i direktno novac dajes hrvatima???
(mitar m, 18. jun 2017 22:18)

Gasprom je procenio da je Zvezda bolja od Partizana za reklamu. Zasto? Ne tice te se. Od IDEA prodavnica novac ide na porez u nasoj drzavi, radnici primaju plate, kupuju se nasi proizvodi, podstice se razvoj srpske privrede kroz usluzne delatnosti. Tako da itekako Zvezda sa IDEA reklamom cini Srbiji. Pozdrav.

Istina

pre 6 godina

za sve ove što su zalutali na ovu vest, sledi važno saopštenje:
DUPLA KRUNA!
(lečite se u železniku, 18. jun 2017 19:03

Lecicete se vi u Zelezniku jer ste tu dokrajceni i bice ili katanac ili dugogodisnje lecenje.A sto se saopstenja za vas tice,dovoljno je reci:TRIPLA KRUNA ILI TRIPLETA!

Aleks

pre 6 godina

Milan su kupili Kinezi, a te pare sto dajete Leonardu su nase, pare poreskih obveznika. Nama se ne svidja kako ih bacate, i drzimo vas odgovornim za ovaj bezobrazluk. Koliko dece moze da se izleci umesto smsovima, a neki amater ce da ih dobije za sedenje na tribinama?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (nista o nicemu, 18. jun 2017 18:35)

Ma strasno.
A sta tek reci za Crvenu Zvezdu, koja nikad nista nije ni zaradila za razliku od ovih? Njima (CZ) ni obveznici nisu dovoljni, ni penzioneri, nego i javni dug drzave povecavaju. Ima drzava da propadne zbog njih. A tim parama moglo da se izleci 12 miliona dece do sad. I dase poveca plata u javnom sektoru za 50%.

lol

pre 6 godina

Ne sinovac, potpuno si promasio. Partizan svojim igracima pa i Leonardu uglavnom daje svoje pare koje je zaradio od Uefe ili od prodaje drugih igraca. Od ove drzave Partizan dobija sicu, nekih 15 puta manje para od neke tamo crvene zvezde, secas se kad se kancelar hvalio ? E sada ako on kaze da je to zvanicno 15 puta manje onda mozes da mislis koliko je to nezvanicno, sigurno premasuje 20 puta !! Dakle ta crvena zvezda otima pare od ovog naroda, penzionera, porodilja, bolesne dece, decijih dodataka kako bi dovela Fibele, Rikardinje, Babunske, Babalje ,Edsone, Auce, Parkere, Verade, Mucenike koji dolaze iz Argentine da u Srbiji zaradjuju pare i slicne invalide za koje ni sam ne znas kako se zovu i koliko ih je bilo.
Slazem se da jos veceras drzava MORA DA PRESTANE da finansira fudbalske klubove !!! Znas li sta ce se u tom sluvaju desiti ? U Partizanu se nista nece promeniti, mozda ce se malo stegnuti kais ali nista ozbiljno, crvena zvezda ne bi docekala pocetak sezone, ugasila bi se, nestala bi, iscezla !!
(antiDebil, 18. jun 2017 19:36)

Vest od pre mesec dana

http://www.zurnal.rs/fudbal/super-liga-plej-of/48231/vucic-dali-smo-partizanu-1-2-miliona-kad-nisu-imali-ni-evra-u-kasi

antiDebil

pre 6 godina

za sve ove što su zalutali na ovu vest, sledi važno saopštenje:
DUPLA KRUNA!
(lečite se u železniku, 18. jun 2017 19:03

Lecicete se vi u Zelezniku jer ste tu dokrajceni i bice ili katanac ili dugogodisnje lecenje.A sto se saopstenja za vas tice,dovoljno je reci:TRIPLA KRUNA ILI TRIPLETA!
(Istina, 18. jun 2017 20:18)

Poslednju triplu krunu ili kako ti kazes TRIPLETU u kosarci na ovim prostorima je osvojio Partizan pre 25 godina. Pre toga 2 puta Jugoplastika, jednom Cibona, jos jednom Partizan sa nizim evropskim takmicenjem i po jos jedanput Cibona i Jugopastika sa nizim takmicenjem !! Dusan Ivkovic i Zelimir Obradovic, 2 trenera Partizana sa triplom krunom...
Lazan klub, lazna legenda, lazni navijaci, lazna TRIPLETA kod fmp-a, sta da ti kazem ?!!!
Osvojena je dupla kruna u fudbalu i nema potrebe da places zbog toga, mozes samo biti srecan sto ste do poslednjeg dana bili u borbi za oba trofeja.....da, da, da, toliko ste utakmica namestili !

mirko

pre 6 godina

Kada je Leonardo dolazio u Partizan onda su prepametni tvrdili; da nam ne treba igrač koji ne igra elu sezonu, da je to mačka u vreći.
Sada kada je odigrao vrhunski, za naše uslove, zameraju Ilijevu što Partizanu, koji mu je dao priliku, pripisuje zasluge za njegov uspešnu sezonu. Leonardo je bio Brazilac i pre godinu dana i imao 24 godine, ali ga niko nije htao osim Partizana, razmislite malo, kada kritikujete čoveka koji je pismeniji od vas i koji je nemerljivo više dao Partizanu.

Nole

pre 6 godina

Prica je jednostrana i samim tim nesvrsishodna.

Prica kako je Partizan Leonardu dao novac i napravio od njega igraca (i to fakat tako pateticno kao da se decko potucao po favelama u Sao Paolu pre Beograda), ali ne govori da je Leonardo vratio ulozeno sa 25 golova sto je direktno uticalo da osvojimo oba trofeja plus sansa za priliv 15 mil.ako se domognemo LS (sto se i moze postici da nije ovih sarlatana po Upravama vec godinama).

To je kao da platis automehanicara sa npr.500 eura te mu potom ne das da promeni servis jer si mu ti, eto, pomogao. Ti pare -- on uslugu ( i to dobru) i to je to. Posle neka ide ko gde hoce.

I da. Leonardo je vec formiran igrac, tj.radnik. U Nemackoj npr.klinike izbruse lekara od nule pa ovaj ode u veci centar za godinu dana. I niko ne pravi problem niti trazi ulozeno nazad iako se taj neko obucavao o trosku klinike (mozda nije sasvim korektno i moralno u neku ruku, a ima i sefova koji se naljute ali avaj, dozvoljeno je i nema blokade) . Leonardo pak nije dosao od nule. Dosao je da trpa golove kao gotov radnik i uspeo je.

MiRa

pre 6 godina

Fudbal se igra za pare a ne za sitnuš. Igra se nekoliko gidina i za to vreme treba zaraduti za ostatak života. To što in zarađuje u Srbiji je premalo. Pustite čoveka neka ide za pristojnu sumu koju dibije Partizan. Fudbal nije samo fudbal.

nnidza

pre 6 godina

Ma stavili ste vi i Živkovića na klupu. To sedenje vas je koštalo 2,5 miliona. Da država nije ugurala naše pare... Neće da igraju i žele da idu jer ih ne plaćate redovno...

parni valjak

pre 6 godina

Kaze napravili smo nesto nestvarno? Sta to? Naterali sudije da priznaju golove date rukom, da ne daju cvrni karton za udaranje u lice na metar od sudije, da ne sviraju penal ni kada se igracu skine dres preko glave?
(lol, 18. jun 2017 19:14)

Ja kao partizanovac se slažem s tobom. Jer kako drugačija da date gol osim uz crveni, penal i gol posle gol-auta. Čak i kad vam protivnik zavari gol glavom, to se obavezno proglašava kao igranje rukom... sve si u pravu.
Za one koji ne znaju, od 2006 Zvezda je 12-struki uzaszopni šampion u dosuđivanju penala u njenu korist. Niko kao Zvezda nije bio dominantan u tom segmentu fudbalske igre...To je stvarno za poštovanje...kapa dole

.

pre 6 godina

Koja patetika... Daj bre ko normalan bi hteo da ostane ovde? Ako ne uđe partizan u ls, a za to su realno kakav nam je fudbal male šanse, treba da provede čovek još godinu dana da trčkara po livadama jsl.

bezimeni

pre 6 godina

ja kao veliki zvezdas mogu samo da kazem da iliev radi odlican posao kod komsija,i da je pre svega covek.a i slag na tortu je da ima rezultate sa crno belima.cestitke ilievu,i svim srcem za zvezdu da preuzme titulu ove godine.

Bojan

pre 6 godina

@nista o nicemu
Reci majke ti koliko si ti to tacno dao za Partizan kome i kada i ja cu da te isplatim ali da vise nikad ne pomenes ovaj klub. Ko to mi kao dajemo pare za Partizan? Ovakvi likovi garantujem da nikad i nikom nista ne placaju za to i pricaju stalno o nekim parama i raspolazu tudjim.
A Iliev je ovde u pravu jer se upravo radi o biznisu. Igrac ima ugovor i duzan je da ga postuje. Dakle pita se Partizan.

samo zvezda

pre 6 godina

Kaze napravili smo nesto nestvarno? Sta to? Naterali sudije da priznaju golove date rukom, da ne daju cvrni karton za udaranje u lice na metar od sudije, da ne sviraju penal ni kada se igracu skine dres preko glave? Lepa dostignuca. Jeste li morali mnogo da se trudite ili samo jedan telefonski poziv?
(lol, 18. jun 2017 19:14)

Pa u pravu je čovek. U većini civilizovanih zemalja to i jeste nestvarno.

Smederevac

pre 6 godina

Ako kažemo da ne može da ne ide onda ne može da ide.
Sta je pisac hteo da kaze?
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (dzoni-, 18. jun 2017 18:33)

LIMENKA,to znaci da je klub spreman da mu zabrani odlazak pre isteka ugovora po cenu da ne odigra ni jednu utakmicu za to vreme.Ako je neko bahat i bezobrazan klub ce ga kazniti selidbom u B tim i obaveznim treninzima ako zeli da se nastavi sa placanjem plate.Partizan bi tu izgubio previse sto se tice finansija ali bi dobio mnogo vise u vidu ozbiljnosti kluba i stabilnog sportskog sektora. DONARUMA U MILANU JE SKORO PRESLIKANA SITUACIJA.

Nemanja

pre 6 godina

"BUDITE MIRNI , NECEMO DA SRLJAMO" Sjajan intevju Ilijeva. Objasnio je covek sve fino. Uzivajte nekad u trenutku. Bravo Ivice razmisljamo slicno. Pojacanja ali prava pojacanja ove nedelje. Jedno pitanje, ako cita neko iz Partizana, sta se desava sa Partizan APP? Da li moze neko azuriranje ?

mitar m

pre 6 godina

@lol gasprom je bas zbog broja navijaca ulagao u zvezdu ahahaha ti samo kupujes kod njih gorivo?
Ili kupujes u IDEA i direktno novac dajes hrvatima???

$$

pre 6 godina

(lol, 18. jun 2017 19:49)

Te pare su sledovale Partizanu od drzavnih sponzora, samo je proces ubrzan zbog kazne UEFA. Vucicu seceru!
To ne umanjuje cinjenicu da je izjavio da Zvezda dobija '10 do 15 puta vise'
($$, 18. jun 2017 20:23)

Zvezda dobija pare od Gazproma, a ne od drzave. Koliko ja znam Gazprom je ruska firma. Zali se Putinu.
(lol, 18. jun 2017 20:41)

Ova Vuciceva izjava se odnosila na drzavne pare i drzavne sponzore. Prati malo na casu pa komentarisi.

parni valjak

pre 6 godina

@lol
GASPROM je u Zvezdu usmerio Pera Skundric tada predsednik skupstine SD Crvena Zvezda i visoki funkcioner SPS. To je potpuna politicka intervencija u korist Zvezde. Naravno, veliki vodja je to aminovao. I ne samo to...drzava i dalje izdasno pomazaxZvezdu sto je i Vucic pitvrdii.
Zauzvrat, zbog tih 4.5 miliona godisnje, Partizan dobija milion od MTS

3D

pre 6 godina

Gasprom je procenio da je Zvezda bolja od Partizana za reklamu. Zasto? Ne tice te se. Od IDEA prodavnica novac ide na porez u nasoj drzavi, radnici primaju plate, kupuju se nasi proizvodi, podstice se razvoj srpske privrede kroz usluzne delatnosti. Tako da itekako Zvezda sa IDEA reklamom cini Srbiji. Pozdrav.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (nista o nicemu, 18. jun 2017 23:42)
Vučiću ti li si?

benzin

pre 6 godina

vazda sam se sprda izjavama Ilijeva ali za ovo je potpuno u pravu, da je to sto jeste zbog Partizana i da ako treba ima da sjedi na klupu dvije godine ali ne moze da ide ! Takav stav treba imati, isto je nama bilo sa Vieirom prosle sezone najbolji golgeter, krenulo mu u Zvezdi i vidimo se nece vise da igra jer oce da ide i tako sve izreda, znam da smo rupa od lige ali stranac koji dodje mora da zna da on nije nista posebno niti iznad kluba pa bio to Partizan ili Zvezda ili Mladost nebitno koji klub... odma coce dignu nos misle da su zvijezde... bravo Ilijev !

$$

pre 6 godina

(lol, 18. jun 2017 19:49)

Te pare su sledovale Partizanu od drzavnih sponzora, samo je proces ubrzan zbog kazne UEFA. Vucicu seceru!
To ne umanjuje cinjenicu da je izjavio da Zvezda dobija '10 do 15 puta vise' (zamisli koliko je to onda) i da uzimaju pare od porodilja, penzionera i bolesnih.

Marko

pre 6 godina

Au, Iliev "puk'o"! Hehe, sta mu je, nema razloga za uzbudjivanjem. Mada ne mogu da se slozim sa ovom njegovom pricom, nemoguce je da to ne zna, ali u sportu nema juce, koga briga sta je bilo, ljude interesuje samo sta jeste i sta ce biti, morao bi Iliev to da zna, ako zeli da radi u sportu.

Dejo

pre 6 godina

Brazilac je odigrao sezonu zivota , i ovo ne moze da ponovi dva puta ! Neurotican , neiravnotezen , sklon promeni raspolozenja ! Odmah bi ga prodao ali nisam cuo da postoji ijedna ponuda za njega !
Inace u partizanu je Brazilac koji uopsze nije isao iz Beograda i trenira sa klubom od prvog dana sto je za svaku pohvalu , za razliku od ovoga kome ce naravno i avion kasniti barem nedelju dana !

lol

pre 6 godina

lol

Ti se ocigledno slazes samnom da drzava jos veceras mora da prestane da finansira fudalske klubove ??? Prema onome sto je Terza govorio pre 10 dana mislim da mu se to ne svidelo, sta ti mislis ? Nadji mi sada kancelarove izjave da vidimo koliko je to zvezdana dobila para od drzave. Ako mislis da zvezdana zaradjuje od Uefe onda u redu, ne moras nista da trazis...
(antiDebil, 18. jun 2017 20:18)

Ja se slazem da se klubovi privatizuju, ukinu donacije drzave klubovima i izbace svi politicari iz sporta. Ali ko ce to da sprovede? Koliko je to realno? Vi se nesto zalite na Vucica, a kompletna uprava vam je SNS/SPS. pogledaj ti samo ta imena: Vucelic, Ruzic, Vazura... pa ima li dalje od toga? Ne znam da li ima jedan clan uprave koji nije clan stranke. Jos vas predsednik posle titule, da bi podigao svoj narcisticki ego i dao sebi na vaznosti, izjavljuje kako Partizan nikad nije bio opozicioni klub. Naslov je dovoljan, ali treba procitati deo taj intervju da se vidi ko je i koliko uticao na to osvajanje titule. Videlo se to i na terenu po sudijskim odlukama, ali ste vi i dalje ubedjeni da je najvaznije da je Vucic zvezdas. Potpuno nebitno, najvazniji je interes. Politicarima je samo to bitno, vise nego rodjene majke, a o fer pleju da ne pricamo. Zato bi morali da nestanu iz sporta. Samo sto ce to da se kod nas desi nikad. Do tada, ovu ste sezonu dobili vi radi mira u kuci, sledecu cemo mi, pa opet vi i tako... zivi bili pa videli.

Labud

pre 6 godina

Gasprom je procenio da je Zvezda bolja od Partizana za reklamu. Zasto? Ne tice te se. Od IDEA prodavnica novac ide na porez u nasoj drzavi, radnici primaju plate, kupuju se nasi proizvodi, podstice se razvoj srpske privrede kroz usluzne delatnosti. Tako da itekako Zvezda sa IDEA reklamom cini Srbiji. Pozdrav.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (nista o nicemu, 18. jun 2017 23:42)

Ako se 20 ljada uopste moze nazvati platom. A dobavljaci moraju da trguju s ovima jer imaju duopol sa Delezom. Sve je njihovo! Bolje se nemoj praviti pametan, jer ce te uvek neko poklopiti. Neko pametan. Poput Labuda.

Dejan

pre 6 godina

Prodati Leonarda i tim parama kupiti 2-3 dobra ali bas dobra klinca i na njima sutra zaraditi duplo. Nezadovoljan igrac kvari atmosferu...

vladan

pre 6 godina

Ja sam zvezdas i nije moje da vam se mešam, ali zar nije bolje da prodate ovoga, kad vise ne zeli da igra u Srbiji...? Odigrao je dobru sezonu, uradio puno za titulu, sad zeli da sve to unovči i nece biti isti ukoliko ga ostavite na silu...Tako je i kod nas bilo sa onim Vierom. Prodajte ga, uzmite lovu i ulozite u neke klince koji ce da jedu loptu za šansu u Partizanu, i to u kvalifikacijama za LŠ...

Borkes

pre 6 godina

Mene izuzetno iznervira kad cujem da posle jedne dobre sezone, a ima ugovor na jos 2 sezone, neko zahteva da ide. Ne razumem. Niko ga nije terao da potpise ugovor na 3 godine, nego je bio u rasulu i racunao je ce ovde svake godine uzeti 400.000 - 500.000 evra, ne znam tacno kolika su mu mesecna primanja, ali je sigurno najplaceniji igrac Partizana. Sad odigrao odlicnu sezonu, svaka cast, i odmah hoce da ide. Ugovor se mora postovati i tacka. NEka 2 godine sedi na klupi, ali se mora znati neki red. Partizan se mora poceti ponasati kao veliki klub. Isto vazi i za Zvezdu.

Zar je bitno?

pre 6 godina

Sve ovo ima odredjenog smisla osim dela o tome ko je veliki i ko je koga napravio.Ljudi ne mozemo zauvek ziveti u proslosti.Pre samo dve godine Mesi je "polomio kicmu" Boatengu i postigao spektakularan gol te je Barsa postala prvakom Evrope.Sada,dve godine kasnije Real ima dve vezane Lige Sampiona i La ligu,Ronaldo je usput uzeo i Evropsko sa Portugalom i shodno tome svi samo o njemu i pricaju.Vidite koliko mnogo se promeni za samo dve godine?A mi i dalje zivimo u 90im i ranije...Ljudi,Zvezda i Partizan su imena sa velikom istorijom,ali vec odavno nisu veliki klubovi.Nemojmo sad praviti pricu da bi nekome trebalo da bude cast sto je igrao u Partizanu ili Zvezdi,posebno ako je taj neko stranac koji do prosle godine nije ni cuo za Srbiju.Inace,slazem se da ga treba prodati ako vec hoce da ode,ali bar ga ljudski naplatite.Sportski pozdrav

$$

pre 6 godina

Nije se on znaci trudio kao i ostali da ostvare to sto su postigli nego je partizan (ili Iliev) nekim hokus-pokusom napravio igraca, verovatno je pre njih mislio da je lopta kockasta, realno...
(neko_treci, 18. jun 2017 18:45)

Ivica uopste tako nije rekao, super sto su novinari izvukli iz konteksta, i super sto ljudi i ne pogledaju snimak, ali bitno da komentarisu.

lol

pre 6 godina

@lol
Uža Uprava Partizana je :
Vučelić, Vazura, Vuletić.
NIJEDAN od njih NIJE član SNS-a ili
SPS-a !!
Slobono proveri,i ne piši izmišljotine.
(Dušan, 18. jun 2017 21:47)

http://www.alo.rs/vazura-prelece-kod-socijalista/47543

mesni narezak

pre 6 godina

Retko iritantan lik,nisam ga voleo ni kao igraca ni kao coveka.Neprijatan i za gledanje i za slusanje.Ali covek je doveo dobra pojacanja,ljude koji znaju da igraju.Iako navijam za Zvezdu,ovom coveku se mora odati priznanje da ima veliku ulogu u osvajanju duple krune.Slicna situcija je bila i u Zvezdi za vreme Stojkovica, ali je finansijsko poslovanje bilo nula...

Dejan Rajcetic

pre 6 godina

Bravo Ivice tako se zastupa klub, interes kluba pa i interes igraca ako dobro razmisli . Svaka pohvala! Napred Partizan.

antiDebil

pre 6 godina

lol

Ti se ocigledno slazes samnom da drzava jos veceras mora da prestane da finansira fudalske klubove ??? Prema onome sto je Terza govorio pre 10 dana mislim da mu se to ne svidelo, sta ti mislis ? Nadji mi sada kancelarove izjave da vidimo koliko je to zvezdana dobila para od drzave. Ako mislis da zvezdana zaradjuje od Uefe onda u redu, ne moras nista da trazis...

Sergio

pre 6 godina

Malo si postao drčan Ivice, i malo si počeo da se nerviraš? Nemoj to: "Nemoj da sam čuo" i slično, nije u redu.
Lično imaš moju punu podršku. Moram da te potsetim da si ti rekao da ćeš dovesti 3 - 4 ekstra igrača, sad pitaš "gde da ih stavimo"? I onda na kraju intervjua kažeš da ideš u ponedeljak po pojačanja? Valjda si znao i pre 15 dana da li nam trebaju ili ne? Nema ničeg zlonamernog, ljudi su se samo uhvatili za ono što si ti obećao, ja lično samo iz želje da Partizan bude još bolji.

vladan

pre 6 godina

Ali neverovatno mi je da zvezdasi kometarisu ovu izjavu.ZASTO???
(Strelac, 18. jun 2017 20:55)

Ja sam pročitao i iskomentarisao vest jer volim fudbal. Mator sam, imam 41 godinu i pamtim neka mnogo bolja vremena, ali sam i nepopravljiv: Koliko god da nam je liga budjava ja pratim, idem na utakmice, često i sa detetom, čitam sportsku stampu, pratim reprezentaciju, nadam se, ložim se i navijam svake sezone iz početka...E, sad, nisam znao da kao zvezdas ne smem ni da čitam vesti vezane za Partizan...To je, gos'n Strelac, poprilično čudan, uskogrud stav, ali iskreno, koliko god da vam smeta, ne nameravam da prestanem...

Dušan

pre 6 godina

@gile
Vlasnik Pečata koji je "blizak" SPS I SNS-u!! Pa?!
Rekoh nije ČLAN ni SPS-a ni SNS-a!
Vazura 'bio' u kabinetu Vučića! Pa!?
Rekoh nije ČLAN ni SPS-a ni SNS-a!

20kinte

pre 6 godina

@smederevac od vašeg kažnjavanja se momentalno uplasise svi. Eno tako ste Živkovića kažnjavali, prekomandovali, vršili pritiske od uprave preko igrača do navijača, pa vidim kako ste prošli. On u Benfiki i igra, vi ste dužni pare onom uptaru, evo stiže na naplatu, Vazura priča. Ovo me podseća na naše političare sa izjavama za unutrašnju upravu tipa :"Ne možeš ti, Angela, nama da pričaš..." Plašenje mečke rešetom. Ako se već pozivate na rehabilitaciju karijere itd. setite se da emocija nema u profi fudbalu. Mi smo u sličnoj situaciji sa Boaćeom. Da li se rehabilitovao ovde? Jeste. Da li će nam to vratiti? Verovatno, uz naravno zadovoljavajuće finansije. A ovome vašem je Seljuk menadzer, paz da ga ne uplašite, kada Ivica napući usne!

georg

pre 6 godina

Gasprom je procenio da je Zvezda bolja od Partizana za reklamu. Zasto? Ne tice te se. Od IDEA prodavnica novac ide na porez u nasoj drzavi, radnici primaju plate, kupuju se nasi proizvodi, podstice se razvoj srpske privrede kroz usluzne delatnosti. Tako da itekako Zvezda sa IDEA reklamom cini Srbiji. Pozdrav.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (nista o nicemu, 18. jun 2017 23:42)

Brate, ti se pravis lud ili ne znas kako stvari fukcionisu? Koliko imas godina, jel znas ista o zakonima o zemlji u kojoj zivis?
Sponzori DOBIJAJU PARE OD DRZAVE da sponzorisu sport. Subvencije. Zato i imas kompanija koje ulazu, i to uglavnom rade da bi se oslobodile poreza ili cak zaradile. Dakle, drzava placa IDEU i Gazprom da sponzorise Zvezdu (ili bilo koga drugog). Naravno da ti niko nece dati pare da mu nosis na dresu i reklamiras ahhahahha, odakle ti ta ideja.
Ps. Ako hoces da podstaknes srpsku privredu, idi na pijacu i kupi domace, a ne po prodavnicama ove GMO proizvode.

dragavej

pre 6 godina

Ivice puna podrska od veeelike vecine Grobara.Svi TEBI verujemo da znas sta treba dovoditi i da li treba.Jos jednom,puna podrska!!

bgd 1976

pre 6 godina

alo bre imas ugovor jos 2 godine. pa da sam ja direktor ne bi smeo da pomislis da ides ranije ali ni da pomislis. ako te ja pozovem ok ali ti nesto da se cimas hehe dobro to italijani rade. dodje auto provozas se malo po azurnoj obali i sve ti posle jasno

aca

pre 6 godina

Prvi pročitaš njegove izjave a posle pročitaš Terzine, nebo i zemlja! Molim partizanovce da ne lupaju pluseve na komentare tipa: treba staviti katanac i na jedne i na druge.

nista o nicemu

pre 6 godina

Ako se 20 ljada uopste moze nazvati platom. A dobavljaci moraju da trguju s ovima jer imaju duopol sa Delezom. Sve je njihovo! Bolje se nemoj praviti pametan, jer ce te uvek neko poklopiti. Neko pametan. Poput Labuda.
(Labud, 19. jun 2017 10:35)

Poklopio si me jer si rekao da 20k nije neka plata? Svaka cast, sve znas.

fica

pre 6 godina

Narod ko narod voli ove price,,,mozemo da se kladimo ako dodje dobra ponuda,i svi se po malo ugrade da ce ga prodati i pre kvalifikacija za Ligu Sampiona,,,drugo realno je Liga Evrope i to uz srece na izvlacenju,svake godine ista prica i lozenje,,,a narod ko narod voli te pric,,,pa ko je to ostao kod nas par godina a da je bio dobar fudbaler?

Tor

pre 6 godina

@dzoni. dao sam ti plus a hteo minus. sta sta je hteo da kaze, pa da ima ugovor s partizanom i da partizan odlucuje da li ce da ide ili ne.

Milan

pre 6 godina

Ovi pametnjakovici po nasim klubovima ne uce ni na tudjim, ni na svojim greskama. Prosle godine takav primer u Zvezdi sa Vieirom. Sta su dobili? Nezadovoljnog igraca sa velikom platom. Nije igrao ni izbliza dobro kao sezonu pre toga, i na kraju nisu ni zaradili bog zna sta od njega. Umesto da su ga prodali dok su mogli na osnovu dobre forme da dobiju ok cenu, niti su ga unovcili, niti je odigrao na nivou prethodnih partija, izgubili su pola sezone za nalazenje i uigravanje zamene, i isla mu je plata za tih 5-6 meseci. Isto ce biti i sa Leonardom ako ne zeli da ostane. Jos jedna stvar koju Ilijev zanemaruje. Partizan ima ugovor sa Leonardom na jos 2 godine. Po tom ugovoru on ne moze da ode. Ali po tom ugovoru Partizan ima obavezu da mu redovno isplacuje platu. Znamo kako nasi klubovi stoje, i da je to nemoguce. A onog trenutka kad mu bide zakasnila plata, on ce moci da zatrazi raskid ugovora na stetu kluba. Zakljucak, ako igrac hoce da ode, a ima ok ponuda, prodaj ga. Postoji i minimalna sansa da ce moci redovno da ga placaju, ali onda nece imati para da placaju ostale igrace. A kako ce to da se odrazi na atmosferu u ekipi kad se zna da neko redovno prima platu, a nekom plata kasni mesecima, bolje da ne proverava. Onda ce umesto jednog, imati 20 nezadovoljnih igraca.

neutralni felsh

pre 6 godina

Ako se 20 ljada uopste moze nazvati platom. A dobavljaci moraju da trguju s ovima jer imaju duopol sa Delezom. Sve je njihovo! Bolje se nemoj praviti pametan, jer ce te uvek neko poklopiti. Neko pametan. Poput Labuda. 
(Labud, 19. jun 2017 10:35) 


samo si nadmen.