Nedelja, 18.06.2017.

12:44

Alveš Maradoni: Mene bi bilo sramota...

Brazilac Dani Alveš pre nekoliko dana dao je veoma zanimljiv intervju za "Esporte Interativo", gde se osvrnuo na Maradonu i oštro ga kritikovao.

Izvor: PT

Alveš Maradoni: Mene bi bilo sramota... IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

99 Komentari

Sortiraj po:

Delija Bgd

pre 6 godina

Najbolji fudbaleri svih vremena su:
1.PELE 2. Di Stefano 3. Johan KROJF
A mnogo vise je osvojio MESI od Maradone!
Maradona je ukrao loptu rukom i na prevaru dao gol!
To bi trebalo naknadno ponistiti jer je GORE od dopinga!Najveca sramota fudbala na svetskim prvenstvima posle II Svetskog rata!
Ne osporavam da je Maradona majstor fudbala ali nemoze biti UZOR maladima! Mnogo afera ....

Negativni

pre 6 godina

Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (mr.wolf, 18. jun 2017 19:10)

Ne znam da li shvataš koliko ti je poredjenje neumesno i glupo. To ti je kao da se podsmevaš Napoleonu zato što nije imao tenkove ili Tesli zato što nije imao digitron i ajfon. Treba da znaš da sve veličine u istoriji čovečanstva jesu veličine zbog karaktera i onog što su nosili u sebi. To nema veze sa fizičkom snagom ni treniranjem. Džesi Ovens je trčao 10 sekundi 1936. godine i to bez dopinga i u patikama koje su pre ličile na opanke nego na patike. Pa nešto ne vidim da su ovi danas mnogo brži. Da se rodio u današnjem vremenu bio bi brži od Huseina Bolta. Pele i Maradona bi u svakom vremenu bili ono što jesu, jer su upravo to što jesu. Ni Mesi ni bilo ko sa njima dvojicom ne može da se poredi. Oni su magija fudbala. I to nema veze sa ishranom, načinom treninga i bildovanjem, već sa šampionskim karakterom i neverovatnim talentom i smislom za igru. Pri tom, tada si samo u Južnoj Americi imao pet-šest timova koji su mogli da deru pet-šest najboljih u Evropi. O reprezentacijama da ne govorim. Sada u celom svetu imaš tri kluba koji su kupili sve što valja i igraju izmedju sebe. Porediš babe i žabe.

b.sce.

pre 6 godina

Maradona je jedini igrac protivnickog tima koji je na beogradskoj Marakani pobrao aplauze.Na onoj Marakani,koja je docekivala velike evropske klubove,ne ovoj danas, gdje dolaze Javor i Novi Pazar.
To je u ono vrijeme bilo vrijednije nego mnogo Zlatnih Lopti jer to je bilo priznanje koje dodjeljuju istinski zaljubljenici u fudbal i bilo ih je te noci malo manje od 100 000,okupljenih na jednom mjestu.

neutralni felsh

pre 6 godina

Maradona je namerno dao gol rukom, zatim je namerno predliblao 5 Engleza i Siltona i dao gol, presao u Barsu osvojio sve, presao u Napoli u vreme najvece slave Serije A i sa Napolijem osvijio titulu ( da pojasnim ovoj decici koja se pale na Mesija, to bi vam bilo kao kada bi neko dosao u West Hem i osvojio titulu u danasnjoj PL)
(Mich, 18. jun 2017 19:33)


kad je mogao lester...

nosi fenjer,navija za fener

pre 6 godina

pelea sam gledao na snimcima,maradonu uživo na marakani.pele i maradona su apsolutno ista priča kao kristijano i mesi sada.isti su tipovi igrača.lično mi se ova dva argentinca više sviđaju iako su pele i ronaldo kompletniji.a mesi će biti veći od maradone jedino ako osvoji svetsko u fudbalu.Maradona je to osvojio sa svega par igrača u svom timu,sve je zavisilo od njega.

Milos

pre 6 godina

O fudbalskom umecu i talentu Maradone je glupo raspravljati ali konacno da neko kaze istinu o tzv. bozijoj ruci. Ne samo sto je gol bio neregularan i samim tim nefer i nesportski vec i to nazivanje gola nekakvom bozijom rukom je posebno licemerje i bezobrazluk.

pribil

pre 6 godina

milko@ Maradona nije uzimao kokain zbog performansi kao ovi danasnji. Uzivao je u zivotu i imao poroke, druzio se cak i sa napuljskom kamorom. Ovi se danas kljukaju da bi postizali neverovatne fizicke performanse. Pogledaj danasnje fudbalere posle teskih 90 minuta, ko da su bili na lsksem treningu.

don

pre 6 godina

@ Madridista

Na stranu sto se klinci loze na Mesija i porede sa, u ovom slucaju, Maradonom. Problem je sto se matoriji ljudi na njega toliko loze. Prosto je neshvatljivo kada ljudi koji su gledali Maradonu, se usude reci da je Mesi najbolji.

Milko

pre 6 godina

@ (Madridista, 18. jun 2017 19:28) "Da ne pominjem koliko je danas hemija napredovala i sta oni sve uzimaju a da ne budu otkriveni"

A veliki Maradona uzimao samo čist kokain.

Madridista

pre 6 godina

@ wolf

Mesi bolji od Maradone,Maradona zakoracio u savremeni fudbal ?! Msm da ti fali koja daska :)
Pa danas se za pogled svira faul, da ne pricam koliko su najbolji igraci zasticeni,koliko povreda i neigranje utice na njih same,njihove sponzore i slicnoo..U Maradonino vrijeme toga je bilo jako malo( msm na sponzore), u Peleovo doba vjerujem da nije ni postojalo..Maradona je ime stekao na terenu,bio je vodja Napolija i Arg.. Dan danas u Arg je vece ime nego Mesi,nego kako ti to da objasnis ljudima koji se pale na Mesija..
Da ne pominjem koliko je danas hemija napredovala i sta oni sve uzimaju a da ne budu otkriveni,da bi izdrzali toliko utakmica u sezoni,plus igraju na takvom nivou...
Plus kladionice, namjestanja... nmg da vjerujem da neko moze da izjavi da je Mesi bolje od Maradone..

mr.wolf

pre 6 godina

Tesko je uporedjivati igrace sa toliko velike vremenske razlike kada su nastupali i bili aktivni, nije tesko, rekao bih nemoguce. Pele, Maradona, Mesi...skroz drugaciji fudbal. Fudbal se razlikuje danas u odnosu na fudbal pre 15god. a kamoli vise. Pogledajte snimke Pele-a, vise balet negi fudbal. Jeste covek imao ludu tehniku, golove, driblinge, golove ali... Pa dajte molim vas, on predribla igraca a protivnik koga je predriblao samo sto mu ne cestita u prolazu, nije bilo startova, faula kao danas, o taktici da ne pricam. Maradona je zakoracio u "savremeni" fudbal, ali i dalje je to daleko od ovog fudbala danas. Inace i on je strahovit fudbaler bio kao i Pele. O bozijoj ruci moze da se polemise do sutra, ali je cinjenica da je bio ne regularan gol. A drigi remek delo sa te utskmice, ali kao i za Pele-a sto vazi, vazi slicno i za Maradonu. Da li mislite da bi danas Maradona mogao da pretrci 5 igraca, koji ce da trce paralelno sa njim i bez pokusaja da ga faulira ? Da li mislite da sa danasnjom taktikom neko ne bi mogao da ga napravi bezopasnim. Pa on nije cak ni za Napoli odigrao svaku utakmicu na nivou. Njega je u legende svrstala ni manje ni vise upravo ta "bozija ruka" sto je najveci apsurd. Da je dao "normalan" gol ili jos realnije da ga nije dao istorija bi bila drasticno drugacija.
Sto se tice Mesija, najbolji svih vremena definitivno, kakav Pele, kakav Maradona. Titulu nikad sa Argentinom nece osvojiti, ali sto se mene tice to apsolutno nema veze sa tim da je najbolji do sada.
Za kraj, kao sto sam rekao na pocetku, nemoguce ih je uporediti, te je ceo ovaj komentar samo moje licno razmisljanje sa kojim se mozete slagat ili ne. Pozdrav za sve ljubitelje fudbala.

Mich

pre 6 godina

Maradona je namerno dao gol rukom, zatim je namerno predliblao 5 Engleza i Siltona i dao gol, presao u Barsu osvojio sve, presao u Napoli u vreme najvece slave Serije A i sa Napolijem osvijio titulu ( da pojasnim ovoj decici koja se pale na Mesija, to bi vam bilo kao kada bi neko dosao u West Hem i osvojio titulu u danasnjoj PL)

misterX

pre 6 godina

...imao sam priliku da ispratim celu karijeru Maradone (sto podrazumeva i sve igrace do danasnjih dana) i zakljucak je jednostavan;
MARADONA JE IGRAC KAKAV SE NECE RODITI VISE NIKADA !!!

PS
Razumem decu koji zive u vremenu Mesija i Ronalda jer oni za bolje ne znaju, ali MI, koji pamtimo i Krojfa, i Maradonu, i Zidana, kao i ovu pomenutu dvojicu danasnjih, mozemo dati pravi sud !!!

MARADONA JE IGRAC KAKAV SE NECE RODITI VISE NIKADA !!!

AndreSilva

pre 6 godina

@ Aleksandar, uopste nisi pristrasan, niti malo. Maradona je bio "tim za sebe". Sta pricas covece? Au, sta rade poroci, bas gadno.

aleksandar

pre 6 godina

Jedan je Maradona. Ko je iole objektivan može samo da prizna da takvog igrača, takvog majstora, takvog genija za ovu igru koji je bukvalno bio tim za sebe, do sada nije bilo. Jednostavno najveći i najbolji. Mesi je veliki igrač, ali se nikako ne može porediti sa velikim Maradonom. Ni u fudbalskoj igri ni po harizmi kojom je Maradona vukao sasvim prosečne timove do najvećih uspeha. Žao mi je kada slušam ove današnje klince odrasle u dobu Mesija i CR, koji znaju samo za njih i ovo današnje vreme, i ne mogu da se izdignu iznad toga i budu malo realniji.

Grdan

pre 6 godina

Uporediti "bozju ruku" sa nekim drugim golovima rukom nema smisla osim ako je takav potez usmeren ka neprijatelju sa kojim se ratovalo i ako je direktno uticao eliminaciji iste. Nesto slicno je uradio Bata Mirkovic onom hrvatu i ispao mangup. Opet, da smo kojim slucajem ispali, ne bi ga oprao niko. Takodje, da je ARG tada ispala od ENG niko se tog gola ne bi secao. Jednostavno, sa tolikom kolicinom emocuja na terenu i oko njega, uciniti kvaran potez koji ce da zaboli arhineprijatelja je...ocaravajuce!!!

Mladen Nis

pre 6 godina

Do 95. samo evropski igraci su bili u konkurenciji za Zlatnu loptu. Nebitno da li su neevropljani igrali u Evropi ili ne. Bilo je potrebno da imaju pasos neke Evropske zemlje kao Di Stefano ili Sivori.

Vlada

pre 6 godina

@dizni
Слажем се друже. Заборавили су и Занетија, можда и већег од Кафуа, којег су селектори прескакали за светска првенства јер су мислили да ће бити преморен због година и великог броја текми

Sprinter

pre 6 godina

Razumem da ljudi brane Maradonu, ali nije mi jasno zbog čega napadaju Danija.Čovek je možda najbolji desni bek u istoriji fudbala.Mislim da sve što je Barca osvojila od 2010-e je makar 20% zasluga ovog čoveka.
Slažem se da Messi nije najbolji ikada, glupo je porediti igrače na tolikoj vremenskoj distanci.Za mene je recimo Tevez bliži Maradoni zbog karaktera i lucidnosti, dok je Messi timski igrač od koga često ne zavisi mnogo toga.
Mislim da bi Dani trebao da zna najbolje koliko je igra Barce zavisila od njegove prodornosti i energije, čime je ostavljao svim igračima pa i tom Messiju slobodu da prave show na terenu.

Dika

pre 6 godina

jedan jedini Diego Armando kakav Mesi kakav Pele, kad Mesi uzme svetsko prvenstvo sa Argentinom moze da se razmislja o poredjenju. kolicina talenta sa kojom se rodio Diego je nemerljiva sa bilo kim

Milos

pre 6 godina

(prometej, 18. jun 2017 17:02)

koliko sam upratio retko ostavljate komentar,al kad ga napisete,ostavite nas bukvalno bez daha . Svaka cast ! Prava retkost je procitati ovakav jedan komentar u moru ovih decijih prepucavanja i povrsnih komentara. Izdominirali ste ! Procitao sam ga nekoliko puta

ziko

pre 6 godina

Maradonu mogu voleti i poštovati samo likovi poput Kusturice.
(Hegel, 18. jun 2017 13:52)

Postuje ga svako ko ga je gledao kako igra, lice.

prometej

pre 6 godina

Mesi je fudbalska reinkarnacija Diega Maradone,ali u potpunosti .Magicna levica, nisko teziste, sjajna aksceleracija, tkz slalom tehnika do perfekcije dovedena...Identicni su,cak bi se usudio reci da je Mesi i bolji za nijansu..Medjutim ,tu postoji ipak jedno ALI.Diego Maradona je bio pojava koja je jednostavno zracila nekom cudesnom energijom,harizmom..Bio je pozitivno drzak,bezobrazan i prgav pocesto..Nije dao na sebe...Bio je simbol radnicke klase (danas se igra za burzuje),simbol borbe protiv kapitalizma,zapadnjackog vrednovanja,bio je buntovnik..fudbalski Johny Rotten.I zato je bio idol mnogima...Jos kad dodamo tu magicnu 86-u ,te onakva dva dijametralno suprotna,kultna gola englezima ,istim onim s kojim su argentinci ratovali u tom ternutku, onda dobijemo jednu neponovljivu personu u istoriji fudbala.Verujte mi ,el pibe se vise nece roditi...Sto se tice Mesija, njemu fali bas to, mala doza drskosti,jednostavno je bezlican,prazan...Uglavnom kad me mladji pitaju,a to rade pocesto, ko je najbolji koga sam gledao..Odgovor bi nekako uvek zvucao ovako..: Mesi je najbolji,a Maradona najveci...

Adam

pre 6 godina

Fudbal obozavam,Maradona mi je bio sve!A sto se tice pomenutog gola,postignut je posle Foklandskog rata,tako da ruka nije bila neki greh.A onaj drugi gol na istoj utakmici je vredeo bar 2.Razlika iumedju fenomenalnog Mesija i velikog Dijega je u tome sto fudbal nije samo igra.Vec citava atmosfera oko utakmice koju je samo Maradona svojom pojavom mogao da naparavi.

pribil

pre 6 godina

beograd@ Mesi ima 8 primera i 4 lige sampiona jer je igrao u Barseloni ciji je kostur reprezentacija Spanije, gle slucaja, svetski i dvostruki evropski prvak! Da ne pricam o Suarezu i Nejmaru. Reprezentacija Spanije je skoro deceniju harala svetskim fudbalom, nije im bio potreban Mesi. Znaci sve je relativno.

sloga

pre 6 godina

Dati gol rukom nekoj sugavoj osasuni u potpunoj nebitnoj utakmici i dati u finalu nije isto nimalo(miol, 18. jun 2017 13:58)
Kakvo finale?Bilo je to četvrtfinale protiv Engleske.

Vujo

pre 6 godina

Pitanje je ko je bio bolji Pele ili Maradona.Da su igrali po danasnjim sudenju protivnici bi redovno dobili 2-3 crvena. Onog Ronalda kad mrko pogledaju dobiju zuti karton. Pele i Maradona nisu kukali po terenu
Takode Pele je ko golobradi klinjo uzeo svetsko prvenstvo. A Maradona presao 5-6 engleza i zabio gol i uzeo dva svetska Krojf, Bekenbauer, Puskas, Di Stefano, Lav Jasin,pravi Ronaldo bilo je tu jos puno majstora. Taj mladic desni bek Avales bi mogao prvo da razmisli pre nego nesto kaze samo se sramoti.

pribil

pre 6 godina

Gerd Miler je dao skoro 500 golova, ima 3 kupa sampiona, titulu prvaka sveta i evrope sa Nemackom, 5 bundes liga. I gle cuda, nema ni jednu zlatnu loptu! Da igra danas imao bi minimum 4.

021

pre 6 godina

Ne bih komentarisao lupetanje Danija Alvesa.
Izneo bih jednu stvar, koja ce se vremenim pokazati kao cinjenica, a sa njom ce se sloziti svi koji prate fudbal duze od deset godina.
Kad Mesi zavrsi karijeru i pojavi se neki novi supertalentovani argentinski decek svi ce ga porediti sa Maradonom.

Blueblueblue

pre 6 godina

Messi nema karakter, 0 od lidera ekipe. Maradona je Bog otac fudbala, Mesi mora imati najbolju spansku generaciju sa Xavijem i Iniestom da bi dobro igrao.

kole__4

pre 6 godina

Pa sto Mesi ne uzme titulu sa Argentinom, vrv nema dobre saigrace Iguain, Aguero, Di Maria, Tevez da ne nabrajam dalje sa kim je igrao zadnjih 10godina u repki. Iskreno dobri su obojica, isto tako mi nije jasno kako neko moze da kaze da je Kristijano bolji igrac od Lea. A i nemojte mesati privatni zivot sa fudbalskim, a i treba znati dati gol rukom u finalu SP, tako da Marado je samo jedan.

deki185

pre 6 godina

Ako ostavimo po strani golove koje je Mesi postigao i nagrade koje je dobio, razmisljajte, ko je od ove dvojice imao veci uticaj na igrace sa kojima su igrali.Argentina sa Mesijem i Argentina sa Maradonom.Zamislite da je Maradona igrao u timu u kojem igra Mesi.? Koliko je Maradona veliki , dokazao je u reprenzentaciji .

leß

pre 6 godina

Zaista ako bi bili objektivni i iskreni prema sebi,da Maradona nije dao gol rukom,na kvarno,Argentina ne bi vjerovatno osvojila Mundijal.Jer svi znamo da na tim takmicenjima male sitnice odlucuju pobjednika.Ovo je skroz iskren komentar,realan.Nema nikakve pristrasnosti.(SINISA, 18. jun 2017 14:29)
Argentina je bila kvalitetniji tim i sugurno bi prošla Englesku,sa ili bez tog gola rukom.Ono što se desilo kasnije je istorija.

Milko

pre 6 godina

Maradona je bio odličan fudbaler, majstor, ali onaj "čuveni" gol rukom jeste velika sramota za njega.
Osim toga bio je i narkoman što takodje nije za hvaliti se.

BirziMan

pre 6 godina

Mene bi bilo sramota da igram fudbal,i to baš dobro,a da pri tome pojma nemam o istoriji nagrade znane kao "Zlatna lopta".Do devedesetih godina samo su Evropljani nagrađivani a Diego,valjda toliko Dani zna,nije iz Evrope.
Opet,možda misli da je te 1986.izvjesni Igor Belonov,ili tako nešto,bio bolji igrač od Maradone..
Veća je supremacija Maradone bila od 1985-1990 nego zbirno Mesija i Ronalda zadnjih 10 godina.
Pogledajte timove Argentine i Napolija iz tog perioda i uporedite sa ekipama iz kojih dolaze nagrađivani zadnje decenije,nebo/zemlja.

Beograd

pre 6 godina

Obojica vrhunski igraci neosporno. Stvar ukusa. Ali kontinuitet brojke osvojeni trofeji rekordi apsolutno na strani Mesija. Podigao je nivo igre na veci nivo. Moze da igra i spica polutku krilo u sredini terena kao vezni. Uz to rasni strelac pored svih stvari koje priprema kreira i asistira saigracima. Jeste Maradona osvojio tu boginju delom i zahvaljujuci toj takozvanoj Bozijoj ruci. Ali on u Evropi ima dva osvojena prvenstva i jedan osvojen Uefa kup sa Napolijom. Dok Mesi ima 8 primera 4 LS. 5 zl.lopti 3ili cetiri zlatne kopacke i jos mnogo individualnih nagrada i trofeja koje ce tesko neko u dogledno vreme oboriti.

Saptac Majmunima

pre 6 godina

Kako je moguce da Alves, ipak jedan respektabilni fudbaler, ovako lupa gluposti? Maradona nije osvojio zlatnu loptu, kao sto je ni Pele nema, jer se u to vreme ona dodeljivala samo igracima iz Evrope, pa je tako recimo 1986. godine, kada je Maradona uzeo svetsko prvenstvo, zlatnu loptu dobio Blokhin.

Митар пфк

pre 6 godina

Меси је једноставно за класу већи фудбалер од марадоне, то је једина истина !! У дијегово вријеме лионел би у просјеку давао 3 лака комада..А у месијево врјеме , марадона би био велики играч , и ништа преко тога ! Пустите прича типа лудак , шмекер, кокаин и то..Прича се о фудбалу !! И није алвеш предалеко од истине

SINISA

pre 6 godina

Zaista ako bi bili objektivni i iskreni prema sebi,da Maradona nije dao gol rukom,na kvarno,Argentina ne bi vjerovatno osvojila Mundijal.Jer svi znamo da na tim takmicenjima male sitnice odlucuju pobjednika.Ovo je skroz iskren komentar,realan.Nema nikakve pristrasnosti.

Owen

pre 6 godina

Gol Maradone je sramotan i svakako da on nije primer sportskog ponašanja na stranu što je meni drago što ga je dao baš Englezima, veliki je igrač Maradona i zlatne lopte nisu merilo nečije magije i kvaliteta ali objektivno Mesi ne samo što je na terenu primer fer pleja igrač koji nije grub nikada ne udara protvnike namerno ne simulira uvek skroman u izjavama sa poštovanjem prema protivnicima, saigračima, sudijama, navijaćima on je i najbolji igrač ikada bez dileme jer nivo na kome je on igrao od 2008-2013 tolika moć na terenu da takvu razliku neko pravi na vrhunskom nivou to nije viđeno a i dalje traje i dalje je najbolji na svetu osvojio pregršt trofeja igrao i mnoga finala rešio bezbroj velikih mečeva i sve ga to čini najveđim igračem ikada, i da logično da je imao oko sebe odličan tim jer ne možemo očekivati da se najbolji igrač svih vremena pojavi i gradi karijeru Turskoj ligi najbolji tim je iznedrio najboljeg igrača i to je tako logično

stevan

pre 6 godina

"Želite da poredite Mesija i Maradonu? Ne možete da to da uradite. Koliko je zlatnih lopti osvojio Maradona?

Dečko je diletant i pre nego što progovori treba malo bolje da se informiše- da je to uradio, znao bi da se u to vreme zlatna lopta dodeljivala samo evropskim igračima. Pa pogledajte samo koliko je smešnih igrača u ta vremena dobijalo zlatnu loptu samo zbog tog nebuloznog pravila. Dakle, Maradona nema niti jednu ZL, po toj logici, i Fabio Cannavaro je veći igrač od Maradone -.-

Mane Garincha

pre 6 godina

(Danilo, 18. jun 2017 13:18) # Link komentara
Pele ne bi nista uradio da mu nije bilo Garinche i Vave.Sa njima je osvojio dve titule bez njih jednu.Najsebicniji igrac u istoriji fudbala gori od Ronalda 1000x.Sto se tice Maradone on Kanidja i Bati su obelezili tu eru.Mada se meni vise svidja generacija Ziko,Sokrates,Falkao i posebno mi se svidja Enzo Francescoli

Profesor BG

pre 6 godina

Tacno je da ponasanje Maradone tokom, a i posle igracke karijere nije primer za decu. Međutim, ko je bolji fudbaler, Maradona ili Mesi, nije realno porediti jer se fudbal znacajno razlikovao u vreme igranja Maradone. Međutim, poređenjem individualnih fudbalskih kvaliteta ova dva igraca i njihovog pozitivnog uticaja na ekipu za koju igraju je u znacajnoj meri na strani Maradone. Argentina sa Maradonom, FK Napoli sa Maradonom, u to vreme su bili najbolji na svetu samo iz razloga sto je Maradona bio igrac tih ekipa. Svako ko je pratio kalco kao tadasnju ubedljivo najjacu, najkvalitetniju, najskuplju i najbolju ligu na svetu, zna da je Napoli bio prosecna ekipa koja je dolaskom Maradone i Brazilca Kareke postala najbolja ekipa na svetu gde je protivnickim ekipama jedina taktika bila da Maradoni polome nogu i to u vreme kada se pogibeljni startovi odbrambenih igraca sa dve noge i sa leđa, gotovo nisu kaznjavali ni zutim kartonom. Između ostalih i zbog mnogobrojnih nenabrojanih razloga, Maradona je najbolji fudbaler svih vremena.

Kosta

pre 6 godina

Pomenuti i neretko izvikani grači, a koji konkurišu za najboljeg svih vremena, igrali su i vreme kada su doslovno sve utakmice praćene kamerom. Dakle, sve što je najbolje je na "tubetu". A tu je Ronaldinjo tata za sve. Verujte svom oku.

a

pre 6 godina

Ljudi, Maradona doktor fudbala, ali i covek s velikim egom i nikad nije stedeo u hvalospevima na svoj racun, sto se tice najveceg ikada. A onda je dosao Mesi i Dijego mu se poklonio i odao mu priznanje veceg, cak i od njega samog. Ko zeli, moze da pogleda film o Mesiju gde Maradona govori nesto otprilike - Leo, nemoj biti tuzan zbog sp, kad se sve sabere, svi ce znatu da si najveci fudbaler svih vremena, voli te Dijego. A onda i Ronaldinjo na pitanje ko je najbolji ikada, odgovara s - Mesi, siempre Mesi. Al vi znate bolje.

Bot na kvadrat

pre 6 godina

Dani Alves osporava fudbalsko umece Maradone,to je kao da Srbija kritikuje Dansku ili Norvesku zbog neefikasnosti njihovog zdravstvenog sistema i pravosudja i poziva ih da se ugledaju na Srbiju.

Petar

pre 6 godina

Covek je iz Barcelone (ako se ne varam) potpisao za Napoli a da maltene nije ni cuo za taj klub niti je znao gde odlazi, tek kad je potpisao video je da su prosek zivi i da veze nemaju i ladno je uzeo Serie A sa njima!! Zamisli Messija danas da ode iz Barcelone u Torino i da uzme titulu, znas kad....Samo jedan primer ko je i sta je bio Grande Maradona

pribil

pre 6 godina

E moj Alvesu, kad je Maradona igrao nije postojala zlatna lopta, a ova danasnja je marketinska zlatna lopta, pogurana od raznih finansijskih lobija, cist primer je to da u zadnjih 10 godina samo 2 fudbalera dele zlatnu loptu. Pele nije imao ni jednu, ali je osvojio 3 svetska kupa. Maradona je bio najbolji i nisu mu trebala lazna fifina priznanja, niti je jurio titule i rekorde. In je bio covek- tim i imao je harizmu, punio stadione a u Argentini i Napulju i dan danas ima status bozanstva. Nema te zlatne lopte koja to moze da zameni.

And justice for all

pre 6 godina

Koliko se sećam i Mesi je dao jedan gol rukom, pa se pravio mutav. Drugo, ceo svet zna šta znači gol protiv Engleza u vremenu žestoke mržnje zbog rata, pa i sam naziv „Božja ruka". Treće, ne toliko bitno za fudbal, Maradona je čovek iz naroda...sasvim običan i komunikativan sa svima. Za poreze ga niko nije jurio, a osetio je i pakao narkomanije, pa i pored toga nije utajio novac. Mesi i dalje ima problem sa tim. Dakle, dva vrhunska fudbalera, a o sramoti, Dani Alveš nema potrebu da se eksponira toliko.

Minja

pre 6 godina

Apsolutno je u pravu. Dao je kvaran, neposten gol, priznao je da se drogirao, na sve to Mesi je istinski genije i bolji je od Maradone, kao i Ronaldinjo npr.

Djeks

pre 6 godina

Apsolutno se slazem sa svime sto je rekao, iako mi licno Alves nikad nije bio simpatican. Gol rukom, narkomanija, kakav je uzor? Ocekujem brdo minusa svakako, isto kao kada bih rekao da je Eskobar bio kasapin i ubica. Uvek su me Maradona i Pablo asocirali jedan na drugoga. Kvazi harizmaticne "legende".

Milos

pre 6 godina

O fudbalskom umecu i talentu Maradone je glupo raspravljati ali konacno da neko kaze istinu o tzv. bozijoj ruci. Ne samo sto je gol bio neregularan i samim tim nefer i nesportski vec i to nazivanje gola nekakvom bozijom rukom je posebno licemerje i bezobrazluk.

ZoranJ

pre 6 godina

Ne pratim fudbal u toj meri da bih se setio da li je dotočni ušao u igru protiv Nemačke u polufinalu Svetskog prvenstva u Brazilu 2014-te, da ga pitam da li ga je pred sinom sramota tog poraza? Poštujem pravo na mišljenje, ali porediti Maradonu koji je igrao protiv tolikoh kostolomaca koji su tada bili legitimni, morao si da ubiješ čoveka da bi dobio crveni karton i Mesija koji igra danas kada je igra čista i bez grubosti i crveni kartoni pljušte, stvarno je neukusno. Mesi nije ni pola od Maradone.

Mladen

pre 6 godina

Ajde da je neki drugi igrac rekao ovo, ali on je prvi koji bi sve uradio da pobedi. Olicenje postenja sigurno nije, a toga ni nema previse od tih juzno amerikanaca.

SAF

pre 6 godina

E moj prijatelju, mislio sam da ljudi koji su gledali velilog El Pibea ni u ludilu ne bi mogli da kazu tako nesto, ali eto svasta cu cuti. Mesi je neverovatan igrac u neverovatnoj ekipi, ali Diego je bio vodja, ludak, jednostavno najveci koji je igrao igru. A ti druze ako ti je famozna ''zlatna lopta'' presudila na stranu Mesija pojma o zivotu nemas, pa takozvani CR7 I Messi ce ih od sledece godine imati po 5 I to znaci da su bolji igraci od Ronalda Nazaria, Gauca, Zidana duplo, sta??? Tesko druze.

pp

pre 6 godina

Sto rece jedan lik, da Maradona igra sad, Ramos i Pepe bi ga pojeli.. Uporediti fudbal onaj pre de se peske igralo i sad gde sve prsti i seva na sve strane je smesno. I Alves je u pravu, sta li kaze sinu kad ga pita kako je dao gol... I da, pazi ove penaldovce sto videli od drugih kad pisu da je Zuba pravi a ovaj je kopija, pa sad oni za Mesija tako haha..Moj cale koji je bio opsednut Maradonom sad kaze: I Maradona je bio lud ali ovo sto Mesi radi trenutno nije vidjeno u istoriji fudbala

Gru

pre 6 godina

Zlatne lopte nisu merilo, vec osvojeni trofeji. Za razliku od Mesija kojo dobro igra samo u Barseloni, Maradona se dokazao u svakom klubu za koji je igrao, pa i u reprezentaciji, dok su Mesijeve igre u rep. blago osrednje.

Dizni

pre 6 godina

Svi vi koji pricate da je on najbolji desni bek ikada. Zaboravili ste Cafua !!! aj samo sto je individualno bio bolji, nego je 2 puta osvajao svetsko prvenstvo, jednom kao KAPITEN. Mada , sta znati vi instant strucnjaci , sem Bare i Reala u novoj eri, ne prihvatate nista. Kao dao se fudbal igra od 2010te

PAOK

pre 6 godina

"Božija ruka" je inace bila nacin pravda za Malvine.Ta utakmica je bila slicna onoj nasog iz 1995 u Atini.Prva utakmica posle rata.U takvoj utakmici se radjaju junaci,a Maradona je tu pokao srce i sav svoj talenat.

Zigzag

pre 6 godina

Ono kad Alveš pljuje igrača poput Maradone i priča o sramoti... Krajnje vreme je došlo...
(Wllaxy, 18. jun 2017 13:31)zato sto je igrao prije njega i zato sto je stariji ne zasluzuje kritike?igrace kao sto su maradona vole samo kafandzije...

vince carter

pre 6 godina

Kao prvo do 1995 godine zlatna lopta se dodeljivala samo evropskim igracima,tako da Dani Alves ocito ne zna istoriju fudbala,kao drugo Argentincima je jos i drazi gol rukom Englezima nego onaj drugi bas zbog toga sto su Englezi u pitanju i rat sa njima par godina pre toga oko Foklanskih ostrva,da se ne lazemo i mi i Hrvari bi dizali u nebesa takav gol da smo ga dali jedni drugima. Ja cu citirati samog Mesija:"Da igram fudbal jos milion godina ne mogu biti kao Maradona". Diego nikada nije imao prilike da igra pod ovakvim uslovima i svim povoljnostima koje imaju danasnje zvezde uz veliku zastitu sudija,pogotovo sa saigracima i sistemom kakvu ima Barselona,pa jos ako dodamo da su dugo vremena samo po tri stranca mogla da igraju i da se retko mogao stvarati super tim i da je samo prvak igrao ligu sampiona plus da je Maradona sa prosecnim timom dva puta osvojio protiv Milana koji je dominirao Evropom,plus juve,inter,roma i ostali,Dosta!!

Danilo

pre 6 godina

Dani je sasvim u pravu oko ovog najsramotnijeg gola u istoriji fudbala koji se, nadam se sarkastično, naziva i "Božja ruka"?!
Bio je skoro celu karijeru na kokainu, ponašanje na terenu mu je bilo katastrofa.
Daleko od bilo kakvog primera za decu, pre primer kakav čovek ne sme biti.
U Evropi je odigrao oko 250 utakmica, dao nešto više od 100 golova, ima dva prvenstva Italije i jedan UEFA kup.
Svako poređenje sa Mesijem ili Ronaldom jeste na ovom polju besmisleno.
Ali...
Njegov gol protiv Engleza je proglašen za gol stoleća i zaista je to bio. Plod čiste igračke genijalnosti.
Njegovo baratanje sa loptom i shvatanje igre bilo je daleko iznad ostalih igrača.
Naravno, Mesi jeste Mesi, ali teško je zaista reći koji je od ove dvojice igrača bio veći majstor. Nema alatki za poređenje.
Meni je takođe Krojf bio čudestan igrač, igrač koji je napravio revoluciju u fudbalu.
Ronaldinjo,Ronaldo,Platini,Van Basten su svi bili pesnici fudbala.
Naravno, Pele je priča za sebe.

miol

pre 6 godina

(And justice for all, 18. jun 2017 13:28)

Dati gol rukom nekoj sugavoj osasuni u potpunoj nebitnoj utakmici i dati u finalu nije isto nimalo

Che

pre 6 godina

E doslo vreme da ovaj balvan nipodastava jednog i jedinog EL PIBEA...on i njemu slicni treba da stoje u stavu mirno kad se pomene El Dijego.

Mich

pre 6 godina

I mene bi bilo sramota da kao "BEK" komentarisem najvecu
10-ku na svetu...
KAKVE BRE ZLATNE LOPTE ????
Mesi je igrao samo u PREJAKOJ Barseloni, Maradona gde god je igrao dominirao BOKA, BARSA, NAPOLI, ARGENTINA...

And justice for all

pre 6 godina

Koliko se sećam i Mesi je dao jedan gol rukom, pa se pravio mutav. Drugo, ceo svet zna šta znači gol protiv Engleza u vremenu žestoke mržnje zbog rata, pa i sam naziv „Božja ruka". Treće, ne toliko bitno za fudbal, Maradona je čovek iz naroda...sasvim običan i komunikativan sa svima. Za poreze ga niko nije jurio, a osetio je i pakao narkomanije, pa i pored toga nije utajio novac. Mesi i dalje ima problem sa tim. Dakle, dva vrhunska fudbalera, a o sramoti, Dani Alveš nema potrebu da se eksponira toliko.

SAF

pre 6 godina

E moj prijatelju, mislio sam da ljudi koji su gledali velilog El Pibea ni u ludilu ne bi mogli da kazu tako nesto, ali eto svasta cu cuti. Mesi je neverovatan igrac u neverovatnoj ekipi, ali Diego je bio vodja, ludak, jednostavno najveci koji je igrao igru. A ti druze ako ti je famozna ''zlatna lopta'' presudila na stranu Mesija pojma o zivotu nemas, pa takozvani CR7 I Messi ce ih od sledece godine imati po 5 I to znaci da su bolji igraci od Ronalda Nazaria, Gauca, Zidana duplo, sta??? Tesko druze.

Mich

pre 6 godina

I mene bi bilo sramota da kao "BEK" komentarisem najvecu
10-ku na svetu...
KAKVE BRE ZLATNE LOPTE ????
Mesi je igrao samo u PREJAKOJ Barseloni, Maradona gde god je igrao dominirao BOKA, BARSA, NAPOLI, ARGENTINA...

Gru

pre 6 godina

Zlatne lopte nisu merilo, vec osvojeni trofeji. Za razliku od Mesija kojo dobro igra samo u Barseloni, Maradona se dokazao u svakom klubu za koji je igrao, pa i u reprezentaciji, dok su Mesijeve igre u rep. blago osrednje.

ZoranJ

pre 6 godina

Ne pratim fudbal u toj meri da bih se setio da li je dotočni ušao u igru protiv Nemačke u polufinalu Svetskog prvenstva u Brazilu 2014-te, da ga pitam da li ga je pred sinom sramota tog poraza? Poštujem pravo na mišljenje, ali porediti Maradonu koji je igrao protiv tolikoh kostolomaca koji su tada bili legitimni, morao si da ubiješ čoveka da bi dobio crveni karton i Mesija koji igra danas kada je igra čista i bez grubosti i crveni kartoni pljušte, stvarno je neukusno. Mesi nije ni pola od Maradone.

Dizni

pre 6 godina

Svi vi koji pricate da je on najbolji desni bek ikada. Zaboravili ste Cafua !!! aj samo sto je individualno bio bolji, nego je 2 puta osvajao svetsko prvenstvo, jednom kao KAPITEN. Mada , sta znati vi instant strucnjaci , sem Bare i Reala u novoj eri, ne prihvatate nista. Kao dao se fudbal igra od 2010te

Danilo

pre 6 godina

Dani je sasvim u pravu oko ovog najsramotnijeg gola u istoriji fudbala koji se, nadam se sarkastično, naziva i "Božja ruka"?!
Bio je skoro celu karijeru na kokainu, ponašanje na terenu mu je bilo katastrofa.
Daleko od bilo kakvog primera za decu, pre primer kakav čovek ne sme biti.
U Evropi je odigrao oko 250 utakmica, dao nešto više od 100 golova, ima dva prvenstva Italije i jedan UEFA kup.
Svako poređenje sa Mesijem ili Ronaldom jeste na ovom polju besmisleno.
Ali...
Njegov gol protiv Engleza je proglašen za gol stoleća i zaista je to bio. Plod čiste igračke genijalnosti.
Njegovo baratanje sa loptom i shvatanje igre bilo je daleko iznad ostalih igrača.
Naravno, Mesi jeste Mesi, ali teško je zaista reći koji je od ove dvojice igrača bio veći majstor. Nema alatki za poređenje.
Meni je takođe Krojf bio čudestan igrač, igrač koji je napravio revoluciju u fudbalu.
Ronaldinjo,Ronaldo,Platini,Van Basten su svi bili pesnici fudbala.
Naravno, Pele je priča za sebe.

prometej

pre 6 godina

Mesi je fudbalska reinkarnacija Diega Maradone,ali u potpunosti .Magicna levica, nisko teziste, sjajna aksceleracija, tkz slalom tehnika do perfekcije dovedena...Identicni su,cak bi se usudio reci da je Mesi i bolji za nijansu..Medjutim ,tu postoji ipak jedno ALI.Diego Maradona je bio pojava koja je jednostavno zracila nekom cudesnom energijom,harizmom..Bio je pozitivno drzak,bezobrazan i prgav pocesto..Nije dao na sebe...Bio je simbol radnicke klase (danas se igra za burzuje),simbol borbe protiv kapitalizma,zapadnjackog vrednovanja,bio je buntovnik..fudbalski Johny Rotten.I zato je bio idol mnogima...Jos kad dodamo tu magicnu 86-u ,te onakva dva dijametralno suprotna,kultna gola englezima ,istim onim s kojim su argentinci ratovali u tom ternutku, onda dobijemo jednu neponovljivu personu u istoriji fudbala.Verujte mi ,el pibe se vise nece roditi...Sto se tice Mesija, njemu fali bas to, mala doza drskosti,jednostavno je bezlican,prazan...Uglavnom kad me mladji pitaju,a to rade pocesto, ko je najbolji koga sam gledao..Odgovor bi nekako uvek zvucao ovako..: Mesi je najbolji,a Maradona najveci...

pribil

pre 6 godina

Gerd Miler je dao skoro 500 golova, ima 3 kupa sampiona, titulu prvaka sveta i evrope sa Nemackom, 5 bundes liga. I gle cuda, nema ni jednu zlatnu loptu! Da igra danas imao bi minimum 4.

Petar

pre 6 godina

Covek je iz Barcelone (ako se ne varam) potpisao za Napoli a da maltene nije ni cuo za taj klub niti je znao gde odlazi, tek kad je potpisao video je da su prosek zivi i da veze nemaju i ladno je uzeo Serie A sa njima!! Zamisli Messija danas da ode iz Barcelone u Torino i da uzme titulu, znas kad....Samo jedan primer ko je i sta je bio Grande Maradona

Bot na kvadrat

pre 6 godina

Dani Alves osporava fudbalsko umece Maradone,to je kao da Srbija kritikuje Dansku ili Norvesku zbog neefikasnosti njihovog zdravstvenog sistema i pravosudja i poziva ih da se ugledaju na Srbiju.

Mich

pre 6 godina

Maradona je namerno dao gol rukom, zatim je namerno predliblao 5 Engleza i Siltona i dao gol, presao u Barsu osvojio sve, presao u Napoli u vreme najvece slave Serije A i sa Napolijem osvijio titulu ( da pojasnim ovoj decici koja se pale na Mesija, to bi vam bilo kao kada bi neko dosao u West Hem i osvojio titulu u danasnjoj PL)

021

pre 6 godina

Ne bih komentarisao lupetanje Danija Alvesa.
Izneo bih jednu stvar, koja ce se vremenim pokazati kao cinjenica, a sa njom ce se sloziti svi koji prate fudbal duze od deset godina.
Kad Mesi zavrsi karijeru i pojavi se neki novi supertalentovani argentinski decek svi ce ga porediti sa Maradonom.

ziko

pre 6 godina

Maradonu mogu voleti i poštovati samo likovi poput Kusturice.
(Hegel, 18. jun 2017 13:52)

Postuje ga svako ko ga je gledao kako igra, lice.

BirziMan

pre 6 godina

Mene bi bilo sramota da igram fudbal,i to baš dobro,a da pri tome pojma nemam o istoriji nagrade znane kao "Zlatna lopta".Do devedesetih godina samo su Evropljani nagrađivani a Diego,valjda toliko Dani zna,nije iz Evrope.
Opet,možda misli da je te 1986.izvjesni Igor Belonov,ili tako nešto,bio bolji igrač od Maradone..
Veća je supremacija Maradone bila od 1985-1990 nego zbirno Mesija i Ronalda zadnjih 10 godina.
Pogledajte timove Argentine i Napolija iz tog perioda i uporedite sa ekipama iz kojih dolaze nagrađivani zadnje decenije,nebo/zemlja.

aleksandar

pre 6 godina

Jedan je Maradona. Ko je iole objektivan može samo da prizna da takvog igrača, takvog majstora, takvog genija za ovu igru koji je bukvalno bio tim za sebe, do sada nije bilo. Jednostavno najveći i najbolji. Mesi je veliki igrač, ali se nikako ne može porediti sa velikim Maradonom. Ni u fudbalskoj igri ni po harizmi kojom je Maradona vukao sasvim prosečne timove do najvećih uspeha. Žao mi je kada slušam ove današnje klince odrasle u dobu Mesija i CR, koji znaju samo za njih i ovo današnje vreme, i ne mogu da se izdignu iznad toga i budu malo realniji.

misterX

pre 6 godina

...imao sam priliku da ispratim celu karijeru Maradone (sto podrazumeva i sve igrace do danasnjih dana) i zakljucak je jednostavan;
MARADONA JE IGRAC KAKAV SE NECE RODITI VISE NIKADA !!!

PS
Razumem decu koji zive u vremenu Mesija i Ronalda jer oni za bolje ne znaju, ali MI, koji pamtimo i Krojfa, i Maradonu, i Zidana, kao i ovu pomenutu dvojicu danasnjih, mozemo dati pravi sud !!!

MARADONA JE IGRAC KAKAV SE NECE RODITI VISE NIKADA !!!

Profesor BG

pre 6 godina

Tacno je da ponasanje Maradone tokom, a i posle igracke karijere nije primer za decu. Međutim, ko je bolji fudbaler, Maradona ili Mesi, nije realno porediti jer se fudbal znacajno razlikovao u vreme igranja Maradone. Međutim, poređenjem individualnih fudbalskih kvaliteta ova dva igraca i njihovog pozitivnog uticaja na ekipu za koju igraju je u znacajnoj meri na strani Maradone. Argentina sa Maradonom, FK Napoli sa Maradonom, u to vreme su bili najbolji na svetu samo iz razloga sto je Maradona bio igrac tih ekipa. Svako ko je pratio kalco kao tadasnju ubedljivo najjacu, najkvalitetniju, najskuplju i najbolju ligu na svetu, zna da je Napoli bio prosecna ekipa koja je dolaskom Maradone i Brazilca Kareke postala najbolja ekipa na svetu gde je protivnickim ekipama jedina taktika bila da Maradoni polome nogu i to u vreme kada se pogibeljni startovi odbrambenih igraca sa dve noge i sa leđa, gotovo nisu kaznjavali ni zutim kartonom. Između ostalih i zbog mnogobrojnih nenabrojanih razloga, Maradona je najbolji fudbaler svih vremena.

Saptac Majmunima

pre 6 godina

Kako je moguce da Alves, ipak jedan respektabilni fudbaler, ovako lupa gluposti? Maradona nije osvojio zlatnu loptu, kao sto je ni Pele nema, jer se u to vreme ona dodeljivala samo igracima iz Evrope, pa je tako recimo 1986. godine, kada je Maradona uzeo svetsko prvenstvo, zlatnu loptu dobio Blokhin.

Madridista

pre 6 godina

@ wolf

Mesi bolji od Maradone,Maradona zakoracio u savremeni fudbal ?! Msm da ti fali koja daska :)
Pa danas se za pogled svira faul, da ne pricam koliko su najbolji igraci zasticeni,koliko povreda i neigranje utice na njih same,njihove sponzore i slicnoo..U Maradonino vrijeme toga je bilo jako malo( msm na sponzore), u Peleovo doba vjerujem da nije ni postojalo..Maradona je ime stekao na terenu,bio je vodja Napolija i Arg.. Dan danas u Arg je vece ime nego Mesi,nego kako ti to da objasnis ljudima koji se pale na Mesija..
Da ne pominjem koliko je danas hemija napredovala i sta oni sve uzimaju a da ne budu otkriveni,da bi izdrzali toliko utakmica u sezoni,plus igraju na takvom nivou...
Plus kladionice, namjestanja... nmg da vjerujem da neko moze da izjavi da je Mesi bolje od Maradone..

Adam

pre 6 godina

Fudbal obozavam,Maradona mi je bio sve!A sto se tice pomenutog gola,postignut je posle Foklandskog rata,tako da ruka nije bila neki greh.A onaj drugi gol na istoj utakmici je vredeo bar 2.Razlika iumedju fenomenalnog Mesija i velikog Dijega je u tome sto fudbal nije samo igra.Vec citava atmosfera oko utakmice koju je samo Maradona svojom pojavom mogao da naparavi.

vince carter

pre 6 godina

Kao prvo do 1995 godine zlatna lopta se dodeljivala samo evropskim igracima,tako da Dani Alves ocito ne zna istoriju fudbala,kao drugo Argentincima je jos i drazi gol rukom Englezima nego onaj drugi bas zbog toga sto su Englezi u pitanju i rat sa njima par godina pre toga oko Foklanskih ostrva,da se ne lazemo i mi i Hrvari bi dizali u nebesa takav gol da smo ga dali jedni drugima. Ja cu citirati samog Mesija:"Da igram fudbal jos milion godina ne mogu biti kao Maradona". Diego nikada nije imao prilike da igra pod ovakvim uslovima i svim povoljnostima koje imaju danasnje zvezde uz veliku zastitu sudija,pogotovo sa saigracima i sistemom kakvu ima Barselona,pa jos ako dodamo da su dugo vremena samo po tri stranca mogla da igraju i da se retko mogao stvarati super tim i da je samo prvak igrao ligu sampiona plus da je Maradona sa prosecnim timom dva puta osvojio protiv Milana koji je dominirao Evropom,plus juve,inter,roma i ostali,Dosta!!

Митар пфк

pre 6 godina

Меси је једноставно за класу већи фудбалер од марадоне, то је једина истина !! У дијегово вријеме лионел би у просјеку давао 3 лака комада..А у месијево врјеме , марадона би био велики играч , и ништа преко тога ! Пустите прича типа лудак , шмекер, кокаин и то..Прича се о фудбалу !! И није алвеш предалеко од истине

deki185

pre 6 godina

Ako ostavimo po strani golove koje je Mesi postigao i nagrade koje je dobio, razmisljajte, ko je od ove dvojice imao veci uticaj na igrace sa kojima su igrali.Argentina sa Mesijem i Argentina sa Maradonom.Zamislite da je Maradona igrao u timu u kojem igra Mesi.? Koliko je Maradona veliki , dokazao je u reprenzentaciji .

stevan

pre 6 godina

"Želite da poredite Mesija i Maradonu? Ne možete da to da uradite. Koliko je zlatnih lopti osvojio Maradona?

Dečko je diletant i pre nego što progovori treba malo bolje da se informiše- da je to uradio, znao bi da se u to vreme zlatna lopta dodeljivala samo evropskim igračima. Pa pogledajte samo koliko je smešnih igrača u ta vremena dobijalo zlatnu loptu samo zbog tog nebuloznog pravila. Dakle, Maradona nema niti jednu ZL, po toj logici, i Fabio Cannavaro je veći igrač od Maradone -.-

Milko

pre 6 godina

Maradona je bio odličan fudbaler, majstor, ali onaj "čuveni" gol rukom jeste velika sramota za njega.
Osim toga bio je i narkoman što takodje nije za hvaliti se.

Blueblueblue

pre 6 godina

Messi nema karakter, 0 od lidera ekipe. Maradona je Bog otac fudbala, Mesi mora imati najbolju spansku generaciju sa Xavijem i Iniestom da bi dobro igrao.

leß

pre 6 godina

Zaista ako bi bili objektivni i iskreni prema sebi,da Maradona nije dao gol rukom,na kvarno,Argentina ne bi vjerovatno osvojila Mundijal.Jer svi znamo da na tim takmicenjima male sitnice odlucuju pobjednika.Ovo je skroz iskren komentar,realan.Nema nikakve pristrasnosti.(SINISA, 18. jun 2017 14:29)
Argentina je bila kvalitetniji tim i sugurno bi prošla Englesku,sa ili bez tog gola rukom.Ono što se desilo kasnije je istorija.

Grdan

pre 6 godina

Uporediti "bozju ruku" sa nekim drugim golovima rukom nema smisla osim ako je takav potez usmeren ka neprijatelju sa kojim se ratovalo i ako je direktno uticao eliminaciji iste. Nesto slicno je uradio Bata Mirkovic onom hrvatu i ispao mangup. Opet, da smo kojim slucajem ispali, ne bi ga oprao niko. Takodje, da je ARG tada ispala od ENG niko se tog gola ne bi secao. Jednostavno, sa tolikom kolicinom emocuja na terenu i oko njega, uciniti kvaran potez koji ce da zaboli arhineprijatelja je...ocaravajuce!!!

pribil

pre 6 godina

E moj Alvesu, kad je Maradona igrao nije postojala zlatna lopta, a ova danasnja je marketinska zlatna lopta, pogurana od raznih finansijskih lobija, cist primer je to da u zadnjih 10 godina samo 2 fudbalera dele zlatnu loptu. Pele nije imao ni jednu, ali je osvojio 3 svetska kupa. Maradona je bio najbolji i nisu mu trebala lazna fifina priznanja, niti je jurio titule i rekorde. In je bio covek- tim i imao je harizmu, punio stadione a u Argentini i Napulju i dan danas ima status bozanstva. Nema te zlatne lopte koja to moze da zameni.

Che

pre 6 godina

E doslo vreme da ovaj balvan nipodastava jednog i jedinog EL PIBEA...on i njemu slicni treba da stoje u stavu mirno kad se pomene El Dijego.

PAOK

pre 6 godina

"Božija ruka" je inace bila nacin pravda za Malvine.Ta utakmica je bila slicna onoj nasog iz 1995 u Atini.Prva utakmica posle rata.U takvoj utakmici se radjaju junaci,a Maradona je tu pokao srce i sav svoj talenat.

Vujo

pre 6 godina

Pitanje je ko je bio bolji Pele ili Maradona.Da su igrali po danasnjim sudenju protivnici bi redovno dobili 2-3 crvena. Onog Ronalda kad mrko pogledaju dobiju zuti karton. Pele i Maradona nisu kukali po terenu
Takode Pele je ko golobradi klinjo uzeo svetsko prvenstvo. A Maradona presao 5-6 engleza i zabio gol i uzeo dva svetska Krojf, Bekenbauer, Puskas, Di Stefano, Lav Jasin,pravi Ronaldo bilo je tu jos puno majstora. Taj mladic desni bek Avales bi mogao prvo da razmisli pre nego nesto kaze samo se sramoti.

Dika

pre 6 godina

jedan jedini Diego Armando kakav Mesi kakav Pele, kad Mesi uzme svetsko prvenstvo sa Argentinom moze da se razmislja o poredjenju. kolicina talenta sa kojom se rodio Diego je nemerljiva sa bilo kim

kole__4

pre 6 godina

Pa sto Mesi ne uzme titulu sa Argentinom, vrv nema dobre saigrace Iguain, Aguero, Di Maria, Tevez da ne nabrajam dalje sa kim je igrao zadnjih 10godina u repki. Iskreno dobri su obojica, isto tako mi nije jasno kako neko moze da kaze da je Kristijano bolji igrac od Lea. A i nemojte mesati privatni zivot sa fudbalskim, a i treba znati dati gol rukom u finalu SP, tako da Marado je samo jedan.

sloga

pre 6 godina

Dati gol rukom nekoj sugavoj osasuni u potpunoj nebitnoj utakmici i dati u finalu nije isto nimalo(miol, 18. jun 2017 13:58)
Kakvo finale?Bilo je to četvrtfinale protiv Engleske.

Milos

pre 6 godina

O fudbalskom umecu i talentu Maradone je glupo raspravljati ali konacno da neko kaze istinu o tzv. bozijoj ruci. Ne samo sto je gol bio neregularan i samim tim nefer i nesportski vec i to nazivanje gola nekakvom bozijom rukom je posebno licemerje i bezobrazluk.

Milos

pre 6 godina

O fudbalskom umecu i talentu Maradone je glupo raspravljati ali konacno da neko kaze istinu o tzv. bozijoj ruci. Ne samo sto je gol bio neregularan i samim tim nefer i nesportski vec i to nazivanje gola nekakvom bozijom rukom je posebno licemerje i bezobrazluk.

a

pre 6 godina

Ljudi, Maradona doktor fudbala, ali i covek s velikim egom i nikad nije stedeo u hvalospevima na svoj racun, sto se tice najveceg ikada. A onda je dosao Mesi i Dijego mu se poklonio i odao mu priznanje veceg, cak i od njega samog. Ko zeli, moze da pogleda film o Mesiju gde Maradona govori nesto otprilike - Leo, nemoj biti tuzan zbog sp, kad se sve sabere, svi ce znatu da si najveci fudbaler svih vremena, voli te Dijego. A onda i Ronaldinjo na pitanje ko je najbolji ikada, odgovara s - Mesi, siempre Mesi. Al vi znate bolje.

Beograd

pre 6 godina

Obojica vrhunski igraci neosporno. Stvar ukusa. Ali kontinuitet brojke osvojeni trofeji rekordi apsolutno na strani Mesija. Podigao je nivo igre na veci nivo. Moze da igra i spica polutku krilo u sredini terena kao vezni. Uz to rasni strelac pored svih stvari koje priprema kreira i asistira saigracima. Jeste Maradona osvojio tu boginju delom i zahvaljujuci toj takozvanoj Bozijoj ruci. Ali on u Evropi ima dva osvojena prvenstva i jedan osvojen Uefa kup sa Napolijom. Dok Mesi ima 8 primera 4 LS. 5 zl.lopti 3ili cetiri zlatne kopacke i jos mnogo individualnih nagrada i trofeja koje ce tesko neko u dogledno vreme oboriti.

Milos

pre 6 godina

(prometej, 18. jun 2017 17:02)

koliko sam upratio retko ostavljate komentar,al kad ga napisete,ostavite nas bukvalno bez daha . Svaka cast ! Prava retkost je procitati ovakav jedan komentar u moru ovih decijih prepucavanja i povrsnih komentara. Izdominirali ste ! Procitao sam ga nekoliko puta

Djeks

pre 6 godina

Apsolutno se slazem sa svime sto je rekao, iako mi licno Alves nikad nije bio simpatican. Gol rukom, narkomanija, kakav je uzor? Ocekujem brdo minusa svakako, isto kao kada bih rekao da je Eskobar bio kasapin i ubica. Uvek su me Maradona i Pablo asocirali jedan na drugoga. Kvazi harizmaticne "legende".

pp

pre 6 godina

Sto rece jedan lik, da Maradona igra sad, Ramos i Pepe bi ga pojeli.. Uporediti fudbal onaj pre de se peske igralo i sad gde sve prsti i seva na sve strane je smesno. I Alves je u pravu, sta li kaze sinu kad ga pita kako je dao gol... I da, pazi ove penaldovce sto videli od drugih kad pisu da je Zuba pravi a ovaj je kopija, pa sad oni za Mesija tako haha..Moj cale koji je bio opsednut Maradonom sad kaze: I Maradona je bio lud ali ovo sto Mesi radi trenutno nije vidjeno u istoriji fudbala

Mane Garincha

pre 6 godina

(Danilo, 18. jun 2017 13:18) # Link komentara
Pele ne bi nista uradio da mu nije bilo Garinche i Vave.Sa njima je osvojio dve titule bez njih jednu.Najsebicniji igrac u istoriji fudbala gori od Ronalda 1000x.Sto se tice Maradone on Kanidja i Bati su obelezili tu eru.Mada se meni vise svidja generacija Ziko,Sokrates,Falkao i posebno mi se svidja Enzo Francescoli

pribil

pre 6 godina

beograd@ Mesi ima 8 primera i 4 lige sampiona jer je igrao u Barseloni ciji je kostur reprezentacija Spanije, gle slucaja, svetski i dvostruki evropski prvak! Da ne pricam o Suarezu i Nejmaru. Reprezentacija Spanije je skoro deceniju harala svetskim fudbalom, nije im bio potreban Mesi. Znaci sve je relativno.

Mladen Nis

pre 6 godina

Do 95. samo evropski igraci su bili u konkurenciji za Zlatnu loptu. Nebitno da li su neevropljani igrali u Evropi ili ne. Bilo je potrebno da imaju pasos neke Evropske zemlje kao Di Stefano ili Sivori.

mr.wolf

pre 6 godina

Tesko je uporedjivati igrace sa toliko velike vremenske razlike kada su nastupali i bili aktivni, nije tesko, rekao bih nemoguce. Pele, Maradona, Mesi...skroz drugaciji fudbal. Fudbal se razlikuje danas u odnosu na fudbal pre 15god. a kamoli vise. Pogledajte snimke Pele-a, vise balet negi fudbal. Jeste covek imao ludu tehniku, golove, driblinge, golove ali... Pa dajte molim vas, on predribla igraca a protivnik koga je predriblao samo sto mu ne cestita u prolazu, nije bilo startova, faula kao danas, o taktici da ne pricam. Maradona je zakoracio u "savremeni" fudbal, ali i dalje je to daleko od ovog fudbala danas. Inace i on je strahovit fudbaler bio kao i Pele. O bozijoj ruci moze da se polemise do sutra, ali je cinjenica da je bio ne regularan gol. A drigi remek delo sa te utskmice, ali kao i za Pele-a sto vazi, vazi slicno i za Maradonu. Da li mislite da bi danas Maradona mogao da pretrci 5 igraca, koji ce da trce paralelno sa njim i bez pokusaja da ga faulira ? Da li mislite da sa danasnjom taktikom neko ne bi mogao da ga napravi bezopasnim. Pa on nije cak ni za Napoli odigrao svaku utakmicu na nivou. Njega je u legende svrstala ni manje ni vise upravo ta "bozija ruka" sto je najveci apsurd. Da je dao "normalan" gol ili jos realnije da ga nije dao istorija bi bila drasticno drugacija.
Sto se tice Mesija, najbolji svih vremena definitivno, kakav Pele, kakav Maradona. Titulu nikad sa Argentinom nece osvojiti, ali sto se mene tice to apsolutno nema veze sa tim da je najbolji do sada.
Za kraj, kao sto sam rekao na pocetku, nemoguce ih je uporediti, te je ceo ovaj komentar samo moje licno razmisljanje sa kojim se mozete slagat ili ne. Pozdrav za sve ljubitelje fudbala.

Milko

pre 6 godina

@ (Madridista, 18. jun 2017 19:28) "Da ne pominjem koliko je danas hemija napredovala i sta oni sve uzimaju a da ne budu otkriveni"

A veliki Maradona uzimao samo čist kokain.

miol

pre 6 godina

(And justice for all, 18. jun 2017 13:28)

Dati gol rukom nekoj sugavoj osasuni u potpunoj nebitnoj utakmici i dati u finalu nije isto nimalo

Owen

pre 6 godina

Gol Maradone je sramotan i svakako da on nije primer sportskog ponašanja na stranu što je meni drago što ga je dao baš Englezima, veliki je igrač Maradona i zlatne lopte nisu merilo nečije magije i kvaliteta ali objektivno Mesi ne samo što je na terenu primer fer pleja igrač koji nije grub nikada ne udara protvnike namerno ne simulira uvek skroman u izjavama sa poštovanjem prema protivnicima, saigračima, sudijama, navijaćima on je i najbolji igrač ikada bez dileme jer nivo na kome je on igrao od 2008-2013 tolika moć na terenu da takvu razliku neko pravi na vrhunskom nivou to nije viđeno a i dalje traje i dalje je najbolji na svetu osvojio pregršt trofeja igrao i mnoga finala rešio bezbroj velikih mečeva i sve ga to čini najveđim igračem ikada, i da logično da je imao oko sebe odličan tim jer ne možemo očekivati da se najbolji igrač svih vremena pojavi i gradi karijeru Turskoj ligi najbolji tim je iznedrio najboljeg igrača i to je tako logično

SINISA

pre 6 godina

Zaista ako bi bili objektivni i iskreni prema sebi,da Maradona nije dao gol rukom,na kvarno,Argentina ne bi vjerovatno osvojila Mundijal.Jer svi znamo da na tim takmicenjima male sitnice odlucuju pobjednika.Ovo je skroz iskren komentar,realan.Nema nikakve pristrasnosti.

don

pre 6 godina

@ Madridista

Na stranu sto se klinci loze na Mesija i porede sa, u ovom slucaju, Maradonom. Problem je sto se matoriji ljudi na njega toliko loze. Prosto je neshvatljivo kada ljudi koji su gledali Maradonu, se usude reci da je Mesi najbolji.

Negativni

pre 6 godina

Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (mr.wolf, 18. jun 2017 19:10)

Ne znam da li shvataš koliko ti je poredjenje neumesno i glupo. To ti je kao da se podsmevaš Napoleonu zato što nije imao tenkove ili Tesli zato što nije imao digitron i ajfon. Treba da znaš da sve veličine u istoriji čovečanstva jesu veličine zbog karaktera i onog što su nosili u sebi. To nema veze sa fizičkom snagom ni treniranjem. Džesi Ovens je trčao 10 sekundi 1936. godine i to bez dopinga i u patikama koje su pre ličile na opanke nego na patike. Pa nešto ne vidim da su ovi danas mnogo brži. Da se rodio u današnjem vremenu bio bi brži od Huseina Bolta. Pele i Maradona bi u svakom vremenu bili ono što jesu, jer su upravo to što jesu. Ni Mesi ni bilo ko sa njima dvojicom ne može da se poredi. Oni su magija fudbala. I to nema veze sa ishranom, načinom treninga i bildovanjem, već sa šampionskim karakterom i neverovatnim talentom i smislom za igru. Pri tom, tada si samo u Južnoj Americi imao pet-šest timova koji su mogli da deru pet-šest najboljih u Evropi. O reprezentacijama da ne govorim. Sada u celom svetu imaš tri kluba koji su kupili sve što valja i igraju izmedju sebe. Porediš babe i žabe.

Minja

pre 6 godina

Apsolutno je u pravu. Dao je kvaran, neposten gol, priznao je da se drogirao, na sve to Mesi je istinski genije i bolji je od Maradone, kao i Ronaldinjo npr.

Mladen

pre 6 godina

Ajde da je neki drugi igrac rekao ovo, ali on je prvi koji bi sve uradio da pobedi. Olicenje postenja sigurno nije, a toga ni nema previse od tih juzno amerikanaca.

AndreSilva

pre 6 godina

@ Aleksandar, uopste nisi pristrasan, niti malo. Maradona je bio "tim za sebe". Sta pricas covece? Au, sta rade poroci, bas gadno.

Zigzag

pre 6 godina

Ono kad Alveš pljuje igrača poput Maradone i priča o sramoti... Krajnje vreme je došlo...
(Wllaxy, 18. jun 2017 13:31)zato sto je igrao prije njega i zato sto je stariji ne zasluzuje kritike?igrace kao sto su maradona vole samo kafandzije...

pribil

pre 6 godina

milko@ Maradona nije uzimao kokain zbog performansi kao ovi danasnji. Uzivao je u zivotu i imao poroke, druzio se cak i sa napuljskom kamorom. Ovi se danas kljukaju da bi postizali neverovatne fizicke performanse. Pogledaj danasnje fudbalere posle teskih 90 minuta, ko da su bili na lsksem treningu.

Vlada

pre 6 godina

@dizni
Слажем се друже. Заборавили су и Занетија, можда и већег од Кафуа, којег су селектори прескакали за светска првенства јер су мислили да ће бити преморен због година и великог броја текми

b.sce.

pre 6 godina

Maradona je jedini igrac protivnickog tima koji je na beogradskoj Marakani pobrao aplauze.Na onoj Marakani,koja je docekivala velike evropske klubove,ne ovoj danas, gdje dolaze Javor i Novi Pazar.
To je u ono vrijeme bilo vrijednije nego mnogo Zlatnih Lopti jer to je bilo priznanje koje dodjeljuju istinski zaljubljenici u fudbal i bilo ih je te noci malo manje od 100 000,okupljenih na jednom mjestu.

Kosta

pre 6 godina

Pomenuti i neretko izvikani grači, a koji konkurišu za najboljeg svih vremena, igrali su i vreme kada su doslovno sve utakmice praćene kamerom. Dakle, sve što je najbolje je na "tubetu". A tu je Ronaldinjo tata za sve. Verujte svom oku.

neutralni felsh

pre 6 godina

Maradona je namerno dao gol rukom, zatim je namerno predliblao 5 Engleza i Siltona i dao gol, presao u Barsu osvojio sve, presao u Napoli u vreme najvece slave Serije A i sa Napolijem osvijio titulu ( da pojasnim ovoj decici koja se pale na Mesija, to bi vam bilo kao kada bi neko dosao u West Hem i osvojio titulu u danasnjoj PL)
(Mich, 18. jun 2017 19:33)


kad je mogao lester...

Sprinter

pre 6 godina

Razumem da ljudi brane Maradonu, ali nije mi jasno zbog čega napadaju Danija.Čovek je možda najbolji desni bek u istoriji fudbala.Mislim da sve što je Barca osvojila od 2010-e je makar 20% zasluga ovog čoveka.
Slažem se da Messi nije najbolji ikada, glupo je porediti igrače na tolikoj vremenskoj distanci.Za mene je recimo Tevez bliži Maradoni zbog karaktera i lucidnosti, dok je Messi timski igrač od koga često ne zavisi mnogo toga.
Mislim da bi Dani trebao da zna najbolje koliko je igra Barce zavisila od njegove prodornosti i energije, čime je ostavljao svim igračima pa i tom Messiju slobodu da prave show na terenu.

nosi fenjer,navija za fener

pre 6 godina

pelea sam gledao na snimcima,maradonu uživo na marakani.pele i maradona su apsolutno ista priča kao kristijano i mesi sada.isti su tipovi igrača.lično mi se ova dva argentinca više sviđaju iako su pele i ronaldo kompletniji.a mesi će biti veći od maradone jedino ako osvoji svetsko u fudbalu.Maradona je to osvojio sa svega par igrača u svom timu,sve je zavisilo od njega.

Delija Bgd

pre 6 godina

Najbolji fudbaleri svih vremena su:
1.PELE 2. Di Stefano 3. Johan KROJF
A mnogo vise je osvojio MESI od Maradone!
Maradona je ukrao loptu rukom i na prevaru dao gol!
To bi trebalo naknadno ponistiti jer je GORE od dopinga!Najveca sramota fudbala na svetskim prvenstvima posle II Svetskog rata!
Ne osporavam da je Maradona majstor fudbala ali nemoze biti UZOR maladima! Mnogo afera ....

Митар пфк

pre 6 godina

Меси је једноставно за класу већи фудбалер од марадоне, то је једина истина !! У дијегово вријеме лионел би у просјеку давао 3 лака комада..А у месијево врјеме , марадона би био велики играч , и ништа преко тога ! Пустите прича типа лудак , шмекер, кокаин и то..Прича се о фудбалу !! И није алвеш предалеко од истине

And justice for all

pre 6 godina

Koliko se sećam i Mesi je dao jedan gol rukom, pa se pravio mutav. Drugo, ceo svet zna šta znači gol protiv Engleza u vremenu žestoke mržnje zbog rata, pa i sam naziv „Božja ruka". Treće, ne toliko bitno za fudbal, Maradona je čovek iz naroda...sasvim običan i komunikativan sa svima. Za poreze ga niko nije jurio, a osetio je i pakao narkomanije, pa i pored toga nije utajio novac. Mesi i dalje ima problem sa tim. Dakle, dva vrhunska fudbalera, a o sramoti, Dani Alveš nema potrebu da se eksponira toliko.

Gru

pre 6 godina

Zlatne lopte nisu merilo, vec osvojeni trofeji. Za razliku od Mesija kojo dobro igra samo u Barseloni, Maradona se dokazao u svakom klubu za koji je igrao, pa i u reprezentaciji, dok su Mesijeve igre u rep. blago osrednje.

ZoranJ

pre 6 godina

Ne pratim fudbal u toj meri da bih se setio da li je dotočni ušao u igru protiv Nemačke u polufinalu Svetskog prvenstva u Brazilu 2014-te, da ga pitam da li ga je pred sinom sramota tog poraza? Poštujem pravo na mišljenje, ali porediti Maradonu koji je igrao protiv tolikoh kostolomaca koji su tada bili legitimni, morao si da ubiješ čoveka da bi dobio crveni karton i Mesija koji igra danas kada je igra čista i bez grubosti i crveni kartoni pljušte, stvarno je neukusno. Mesi nije ni pola od Maradone.

Mich

pre 6 godina

I mene bi bilo sramota da kao "BEK" komentarisem najvecu
10-ku na svetu...
KAKVE BRE ZLATNE LOPTE ????
Mesi je igrao samo u PREJAKOJ Barseloni, Maradona gde god je igrao dominirao BOKA, BARSA, NAPOLI, ARGENTINA...

mr.wolf

pre 6 godina

Tesko je uporedjivati igrace sa toliko velike vremenske razlike kada su nastupali i bili aktivni, nije tesko, rekao bih nemoguce. Pele, Maradona, Mesi...skroz drugaciji fudbal. Fudbal se razlikuje danas u odnosu na fudbal pre 15god. a kamoli vise. Pogledajte snimke Pele-a, vise balet negi fudbal. Jeste covek imao ludu tehniku, golove, driblinge, golove ali... Pa dajte molim vas, on predribla igraca a protivnik koga je predriblao samo sto mu ne cestita u prolazu, nije bilo startova, faula kao danas, o taktici da ne pricam. Maradona je zakoracio u "savremeni" fudbal, ali i dalje je to daleko od ovog fudbala danas. Inace i on je strahovit fudbaler bio kao i Pele. O bozijoj ruci moze da se polemise do sutra, ali je cinjenica da je bio ne regularan gol. A drigi remek delo sa te utskmice, ali kao i za Pele-a sto vazi, vazi slicno i za Maradonu. Da li mislite da bi danas Maradona mogao da pretrci 5 igraca, koji ce da trce paralelno sa njim i bez pokusaja da ga faulira ? Da li mislite da sa danasnjom taktikom neko ne bi mogao da ga napravi bezopasnim. Pa on nije cak ni za Napoli odigrao svaku utakmicu na nivou. Njega je u legende svrstala ni manje ni vise upravo ta "bozija ruka" sto je najveci apsurd. Da je dao "normalan" gol ili jos realnije da ga nije dao istorija bi bila drasticno drugacija.
Sto se tice Mesija, najbolji svih vremena definitivno, kakav Pele, kakav Maradona. Titulu nikad sa Argentinom nece osvojiti, ali sto se mene tice to apsolutno nema veze sa tim da je najbolji do sada.
Za kraj, kao sto sam rekao na pocetku, nemoguce ih je uporediti, te je ceo ovaj komentar samo moje licno razmisljanje sa kojim se mozete slagat ili ne. Pozdrav za sve ljubitelje fudbala.

SAF

pre 6 godina

E moj prijatelju, mislio sam da ljudi koji su gledali velilog El Pibea ni u ludilu ne bi mogli da kazu tako nesto, ali eto svasta cu cuti. Mesi je neverovatan igrac u neverovatnoj ekipi, ali Diego je bio vodja, ludak, jednostavno najveci koji je igrao igru. A ti druze ako ti je famozna ''zlatna lopta'' presudila na stranu Mesija pojma o zivotu nemas, pa takozvani CR7 I Messi ce ih od sledece godine imati po 5 I to znaci da su bolji igraci od Ronalda Nazaria, Gauca, Zidana duplo, sta??? Tesko druze.

Sprinter

pre 6 godina

Razumem da ljudi brane Maradonu, ali nije mi jasno zbog čega napadaju Danija.Čovek je možda najbolji desni bek u istoriji fudbala.Mislim da sve što je Barca osvojila od 2010-e je makar 20% zasluga ovog čoveka.
Slažem se da Messi nije najbolji ikada, glupo je porediti igrače na tolikoj vremenskoj distanci.Za mene je recimo Tevez bliži Maradoni zbog karaktera i lucidnosti, dok je Messi timski igrač od koga često ne zavisi mnogo toga.
Mislim da bi Dani trebao da zna najbolje koliko je igra Barce zavisila od njegove prodornosti i energije, čime je ostavljao svim igračima pa i tom Messiju slobodu da prave show na terenu.

Milko

pre 6 godina

Maradona je bio odličan fudbaler, majstor, ali onaj "čuveni" gol rukom jeste velika sramota za njega.
Osim toga bio je i narkoman što takodje nije za hvaliti se.

Danilo

pre 6 godina

Dani je sasvim u pravu oko ovog najsramotnijeg gola u istoriji fudbala koji se, nadam se sarkastično, naziva i "Božja ruka"?!
Bio je skoro celu karijeru na kokainu, ponašanje na terenu mu je bilo katastrofa.
Daleko od bilo kakvog primera za decu, pre primer kakav čovek ne sme biti.
U Evropi je odigrao oko 250 utakmica, dao nešto više od 100 golova, ima dva prvenstva Italije i jedan UEFA kup.
Svako poređenje sa Mesijem ili Ronaldom jeste na ovom polju besmisleno.
Ali...
Njegov gol protiv Engleza je proglašen za gol stoleća i zaista je to bio. Plod čiste igračke genijalnosti.
Njegovo baratanje sa loptom i shvatanje igre bilo je daleko iznad ostalih igrača.
Naravno, Mesi jeste Mesi, ali teško je zaista reći koji je od ove dvojice igrača bio veći majstor. Nema alatki za poređenje.
Meni je takođe Krojf bio čudestan igrač, igrač koji je napravio revoluciju u fudbalu.
Ronaldinjo,Ronaldo,Platini,Van Basten su svi bili pesnici fudbala.
Naravno, Pele je priča za sebe.

pp

pre 6 godina

Sto rece jedan lik, da Maradona igra sad, Ramos i Pepe bi ga pojeli.. Uporediti fudbal onaj pre de se peske igralo i sad gde sve prsti i seva na sve strane je smesno. I Alves je u pravu, sta li kaze sinu kad ga pita kako je dao gol... I da, pazi ove penaldovce sto videli od drugih kad pisu da je Zuba pravi a ovaj je kopija, pa sad oni za Mesija tako haha..Moj cale koji je bio opsednut Maradonom sad kaze: I Maradona je bio lud ali ovo sto Mesi radi trenutno nije vidjeno u istoriji fudbala

Minja

pre 6 godina

Apsolutno je u pravu. Dao je kvaran, neposten gol, priznao je da se drogirao, na sve to Mesi je istinski genije i bolji je od Maradone, kao i Ronaldinjo npr.

Djeks

pre 6 godina

Apsolutno se slazem sa svime sto je rekao, iako mi licno Alves nikad nije bio simpatican. Gol rukom, narkomanija, kakav je uzor? Ocekujem brdo minusa svakako, isto kao kada bih rekao da je Eskobar bio kasapin i ubica. Uvek su me Maradona i Pablo asocirali jedan na drugoga. Kvazi harizmaticne "legende".

Beograd

pre 6 godina

Obojica vrhunski igraci neosporno. Stvar ukusa. Ali kontinuitet brojke osvojeni trofeji rekordi apsolutno na strani Mesija. Podigao je nivo igre na veci nivo. Moze da igra i spica polutku krilo u sredini terena kao vezni. Uz to rasni strelac pored svih stvari koje priprema kreira i asistira saigracima. Jeste Maradona osvojio tu boginju delom i zahvaljujuci toj takozvanoj Bozijoj ruci. Ali on u Evropi ima dva osvojena prvenstva i jedan osvojen Uefa kup sa Napolijom. Dok Mesi ima 8 primera 4 LS. 5 zl.lopti 3ili cetiri zlatne kopacke i jos mnogo individualnih nagrada i trofeja koje ce tesko neko u dogledno vreme oboriti.

Blueblueblue

pre 6 godina

Messi nema karakter, 0 od lidera ekipe. Maradona je Bog otac fudbala, Mesi mora imati najbolju spansku generaciju sa Xavijem i Iniestom da bi dobro igrao.

Dizni

pre 6 godina

Svi vi koji pricate da je on najbolji desni bek ikada. Zaboravili ste Cafua !!! aj samo sto je individualno bio bolji, nego je 2 puta osvajao svetsko prvenstvo, jednom kao KAPITEN. Mada , sta znati vi instant strucnjaci , sem Bare i Reala u novoj eri, ne prihvatate nista. Kao dao se fudbal igra od 2010te

Zigzag

pre 6 godina

Ono kad Alveš pljuje igrača poput Maradone i priča o sramoti... Krajnje vreme je došlo...
(Wllaxy, 18. jun 2017 13:31)zato sto je igrao prije njega i zato sto je stariji ne zasluzuje kritike?igrace kao sto su maradona vole samo kafandzije...

misterX

pre 6 godina

...imao sam priliku da ispratim celu karijeru Maradone (sto podrazumeva i sve igrace do danasnjih dana) i zakljucak je jednostavan;
MARADONA JE IGRAC KAKAV SE NECE RODITI VISE NIKADA !!!

PS
Razumem decu koji zive u vremenu Mesija i Ronalda jer oni za bolje ne znaju, ali MI, koji pamtimo i Krojfa, i Maradonu, i Zidana, kao i ovu pomenutu dvojicu danasnjih, mozemo dati pravi sud !!!

MARADONA JE IGRAC KAKAV SE NECE RODITI VISE NIKADA !!!

Milos

pre 6 godina

O fudbalskom umecu i talentu Maradone je glupo raspravljati ali konacno da neko kaze istinu o tzv. bozijoj ruci. Ne samo sto je gol bio neregularan i samim tim nefer i nesportski vec i to nazivanje gola nekakvom bozijom rukom je posebno licemerje i bezobrazluk.

a

pre 6 godina

Ljudi, Maradona doktor fudbala, ali i covek s velikim egom i nikad nije stedeo u hvalospevima na svoj racun, sto se tice najveceg ikada. A onda je dosao Mesi i Dijego mu se poklonio i odao mu priznanje veceg, cak i od njega samog. Ko zeli, moze da pogleda film o Mesiju gde Maradona govori nesto otprilike - Leo, nemoj biti tuzan zbog sp, kad se sve sabere, svi ce znatu da si najveci fudbaler svih vremena, voli te Dijego. A onda i Ronaldinjo na pitanje ko je najbolji ikada, odgovara s - Mesi, siempre Mesi. Al vi znate bolje.

SINISA

pre 6 godina

Zaista ako bi bili objektivni i iskreni prema sebi,da Maradona nije dao gol rukom,na kvarno,Argentina ne bi vjerovatno osvojila Mundijal.Jer svi znamo da na tim takmicenjima male sitnice odlucuju pobjednika.Ovo je skroz iskren komentar,realan.Nema nikakve pristrasnosti.

don

pre 6 godina

@ Madridista

Na stranu sto se klinci loze na Mesija i porede sa, u ovom slucaju, Maradonom. Problem je sto se matoriji ljudi na njega toliko loze. Prosto je neshvatljivo kada ljudi koji su gledali Maradonu, se usude reci da je Mesi najbolji.

Owen

pre 6 godina

Gol Maradone je sramotan i svakako da on nije primer sportskog ponašanja na stranu što je meni drago što ga je dao baš Englezima, veliki je igrač Maradona i zlatne lopte nisu merilo nečije magije i kvaliteta ali objektivno Mesi ne samo što je na terenu primer fer pleja igrač koji nije grub nikada ne udara protvnike namerno ne simulira uvek skroman u izjavama sa poštovanjem prema protivnicima, saigračima, sudijama, navijaćima on je i najbolji igrač ikada bez dileme jer nivo na kome je on igrao od 2008-2013 tolika moć na terenu da takvu razliku neko pravi na vrhunskom nivou to nije viđeno a i dalje traje i dalje je najbolji na svetu osvojio pregršt trofeja igrao i mnoga finala rešio bezbroj velikih mečeva i sve ga to čini najveđim igračem ikada, i da logično da je imao oko sebe odličan tim jer ne možemo očekivati da se najbolji igrač svih vremena pojavi i gradi karijeru Turskoj ligi najbolji tim je iznedrio najboljeg igrača i to je tako logično

021

pre 6 godina

Ne bih komentarisao lupetanje Danija Alvesa.
Izneo bih jednu stvar, koja ce se vremenim pokazati kao cinjenica, a sa njom ce se sloziti svi koji prate fudbal duze od deset godina.
Kad Mesi zavrsi karijeru i pojavi se neki novi supertalentovani argentinski decek svi ce ga porediti sa Maradonom.

Madridista

pre 6 godina

@ wolf

Mesi bolji od Maradone,Maradona zakoracio u savremeni fudbal ?! Msm da ti fali koja daska :)
Pa danas se za pogled svira faul, da ne pricam koliko su najbolji igraci zasticeni,koliko povreda i neigranje utice na njih same,njihove sponzore i slicnoo..U Maradonino vrijeme toga je bilo jako malo( msm na sponzore), u Peleovo doba vjerujem da nije ni postojalo..Maradona je ime stekao na terenu,bio je vodja Napolija i Arg.. Dan danas u Arg je vece ime nego Mesi,nego kako ti to da objasnis ljudima koji se pale na Mesija..
Da ne pominjem koliko je danas hemija napredovala i sta oni sve uzimaju a da ne budu otkriveni,da bi izdrzali toliko utakmica u sezoni,plus igraju na takvom nivou...
Plus kladionice, namjestanja... nmg da vjerujem da neko moze da izjavi da je Mesi bolje od Maradone..

pribil

pre 6 godina

beograd@ Mesi ima 8 primera i 4 lige sampiona jer je igrao u Barseloni ciji je kostur reprezentacija Spanije, gle slucaja, svetski i dvostruki evropski prvak! Da ne pricam o Suarezu i Nejmaru. Reprezentacija Spanije je skoro deceniju harala svetskim fudbalom, nije im bio potreban Mesi. Znaci sve je relativno.

Dika

pre 6 godina

jedan jedini Diego Armando kakav Mesi kakav Pele, kad Mesi uzme svetsko prvenstvo sa Argentinom moze da se razmislja o poredjenju. kolicina talenta sa kojom se rodio Diego je nemerljiva sa bilo kim

Mich

pre 6 godina

Maradona je namerno dao gol rukom, zatim je namerno predliblao 5 Engleza i Siltona i dao gol, presao u Barsu osvojio sve, presao u Napoli u vreme najvece slave Serije A i sa Napolijem osvijio titulu ( da pojasnim ovoj decici koja se pale na Mesija, to bi vam bilo kao kada bi neko dosao u West Hem i osvojio titulu u danasnjoj PL)

Petar

pre 6 godina

Covek je iz Barcelone (ako se ne varam) potpisao za Napoli a da maltene nije ni cuo za taj klub niti je znao gde odlazi, tek kad je potpisao video je da su prosek zivi i da veze nemaju i ladno je uzeo Serie A sa njima!! Zamisli Messija danas da ode iz Barcelone u Torino i da uzme titulu, znas kad....Samo jedan primer ko je i sta je bio Grande Maradona

BirziMan

pre 6 godina

Mene bi bilo sramota da igram fudbal,i to baš dobro,a da pri tome pojma nemam o istoriji nagrade znane kao "Zlatna lopta".Do devedesetih godina samo su Evropljani nagrađivani a Diego,valjda toliko Dani zna,nije iz Evrope.
Opet,možda misli da je te 1986.izvjesni Igor Belonov,ili tako nešto,bio bolji igrač od Maradone..
Veća je supremacija Maradone bila od 1985-1990 nego zbirno Mesija i Ronalda zadnjih 10 godina.
Pogledajte timove Argentine i Napolija iz tog perioda i uporedite sa ekipama iz kojih dolaze nagrađivani zadnje decenije,nebo/zemlja.

deki185

pre 6 godina

Ako ostavimo po strani golove koje je Mesi postigao i nagrade koje je dobio, razmisljajte, ko je od ove dvojice imao veci uticaj na igrace sa kojima su igrali.Argentina sa Mesijem i Argentina sa Maradonom.Zamislite da je Maradona igrao u timu u kojem igra Mesi.? Koliko je Maradona veliki , dokazao je u reprenzentaciji .

miol

pre 6 godina

(And justice for all, 18. jun 2017 13:28)

Dati gol rukom nekoj sugavoj osasuni u potpunoj nebitnoj utakmici i dati u finalu nije isto nimalo

kole__4

pre 6 godina

Pa sto Mesi ne uzme titulu sa Argentinom, vrv nema dobre saigrace Iguain, Aguero, Di Maria, Tevez da ne nabrajam dalje sa kim je igrao zadnjih 10godina u repki. Iskreno dobri su obojica, isto tako mi nije jasno kako neko moze da kaze da je Kristijano bolji igrac od Lea. A i nemojte mesati privatni zivot sa fudbalskim, a i treba znati dati gol rukom u finalu SP, tako da Marado je samo jedan.

aleksandar

pre 6 godina

Jedan je Maradona. Ko je iole objektivan može samo da prizna da takvog igrača, takvog majstora, takvog genija za ovu igru koji je bukvalno bio tim za sebe, do sada nije bilo. Jednostavno najveći i najbolji. Mesi je veliki igrač, ali se nikako ne može porediti sa velikim Maradonom. Ni u fudbalskoj igri ni po harizmi kojom je Maradona vukao sasvim prosečne timove do najvećih uspeha. Žao mi je kada slušam ove današnje klince odrasle u dobu Mesija i CR, koji znaju samo za njih i ovo današnje vreme, i ne mogu da se izdignu iznad toga i budu malo realniji.

Mane Garincha

pre 6 godina

(Danilo, 18. jun 2017 13:18) # Link komentara
Pele ne bi nista uradio da mu nije bilo Garinche i Vave.Sa njima je osvojio dve titule bez njih jednu.Najsebicniji igrac u istoriji fudbala gori od Ronalda 1000x.Sto se tice Maradone on Kanidja i Bati su obelezili tu eru.Mada se meni vise svidja generacija Ziko,Sokrates,Falkao i posebno mi se svidja Enzo Francescoli

Saptac Majmunima

pre 6 godina

Kako je moguce da Alves, ipak jedan respektabilni fudbaler, ovako lupa gluposti? Maradona nije osvojio zlatnu loptu, kao sto je ni Pele nema, jer se u to vreme ona dodeljivala samo igracima iz Evrope, pa je tako recimo 1986. godine, kada je Maradona uzeo svetsko prvenstvo, zlatnu loptu dobio Blokhin.

ziko

pre 6 godina

Maradonu mogu voleti i poštovati samo likovi poput Kusturice.
(Hegel, 18. jun 2017 13:52)

Postuje ga svako ko ga je gledao kako igra, lice.

vince carter

pre 6 godina

Kao prvo do 1995 godine zlatna lopta se dodeljivala samo evropskim igracima,tako da Dani Alves ocito ne zna istoriju fudbala,kao drugo Argentincima je jos i drazi gol rukom Englezima nego onaj drugi bas zbog toga sto su Englezi u pitanju i rat sa njima par godina pre toga oko Foklanskih ostrva,da se ne lazemo i mi i Hrvari bi dizali u nebesa takav gol da smo ga dali jedni drugima. Ja cu citirati samog Mesija:"Da igram fudbal jos milion godina ne mogu biti kao Maradona". Diego nikada nije imao prilike da igra pod ovakvim uslovima i svim povoljnostima koje imaju danasnje zvezde uz veliku zastitu sudija,pogotovo sa saigracima i sistemom kakvu ima Barselona,pa jos ako dodamo da su dugo vremena samo po tri stranca mogla da igraju i da se retko mogao stvarati super tim i da je samo prvak igrao ligu sampiona plus da je Maradona sa prosecnim timom dva puta osvojio protiv Milana koji je dominirao Evropom,plus juve,inter,roma i ostali,Dosta!!

Che

pre 6 godina

E doslo vreme da ovaj balvan nipodastava jednog i jedinog EL PIBEA...on i njemu slicni treba da stoje u stavu mirno kad se pomene El Dijego.

Vujo

pre 6 godina

Pitanje je ko je bio bolji Pele ili Maradona.Da su igrali po danasnjim sudenju protivnici bi redovno dobili 2-3 crvena. Onog Ronalda kad mrko pogledaju dobiju zuti karton. Pele i Maradona nisu kukali po terenu
Takode Pele je ko golobradi klinjo uzeo svetsko prvenstvo. A Maradona presao 5-6 engleza i zabio gol i uzeo dva svetska Krojf, Bekenbauer, Puskas, Di Stefano, Lav Jasin,pravi Ronaldo bilo je tu jos puno majstora. Taj mladic desni bek Avales bi mogao prvo da razmisli pre nego nesto kaze samo se sramoti.

sloga

pre 6 godina

Dati gol rukom nekoj sugavoj osasuni u potpunoj nebitnoj utakmici i dati u finalu nije isto nimalo(miol, 18. jun 2017 13:58)
Kakvo finale?Bilo je to četvrtfinale protiv Engleske.

Milos

pre 6 godina

O fudbalskom umecu i talentu Maradone je glupo raspravljati ali konacno da neko kaze istinu o tzv. bozijoj ruci. Ne samo sto je gol bio neregularan i samim tim nefer i nesportski vec i to nazivanje gola nekakvom bozijom rukom je posebno licemerje i bezobrazluk.

Bot na kvadrat

pre 6 godina

Dani Alves osporava fudbalsko umece Maradone,to je kao da Srbija kritikuje Dansku ili Norvesku zbog neefikasnosti njihovog zdravstvenog sistema i pravosudja i poziva ih da se ugledaju na Srbiju.

stevan

pre 6 godina

"Želite da poredite Mesija i Maradonu? Ne možete da to da uradite. Koliko je zlatnih lopti osvojio Maradona?

Dečko je diletant i pre nego što progovori treba malo bolje da se informiše- da je to uradio, znao bi da se u to vreme zlatna lopta dodeljivala samo evropskim igračima. Pa pogledajte samo koliko je smešnih igrača u ta vremena dobijalo zlatnu loptu samo zbog tog nebuloznog pravila. Dakle, Maradona nema niti jednu ZL, po toj logici, i Fabio Cannavaro je veći igrač od Maradone -.-

prometej

pre 6 godina

Mesi je fudbalska reinkarnacija Diega Maradone,ali u potpunosti .Magicna levica, nisko teziste, sjajna aksceleracija, tkz slalom tehnika do perfekcije dovedena...Identicni su,cak bi se usudio reci da je Mesi i bolji za nijansu..Medjutim ,tu postoji ipak jedno ALI.Diego Maradona je bio pojava koja je jednostavno zracila nekom cudesnom energijom,harizmom..Bio je pozitivno drzak,bezobrazan i prgav pocesto..Nije dao na sebe...Bio je simbol radnicke klase (danas se igra za burzuje),simbol borbe protiv kapitalizma,zapadnjackog vrednovanja,bio je buntovnik..fudbalski Johny Rotten.I zato je bio idol mnogima...Jos kad dodamo tu magicnu 86-u ,te onakva dva dijametralno suprotna,kultna gola englezima ,istim onim s kojim su argentinci ratovali u tom ternutku, onda dobijemo jednu neponovljivu personu u istoriji fudbala.Verujte mi ,el pibe se vise nece roditi...Sto se tice Mesija, njemu fali bas to, mala doza drskosti,jednostavno je bezlican,prazan...Uglavnom kad me mladji pitaju,a to rade pocesto, ko je najbolji koga sam gledao..Odgovor bi nekako uvek zvucao ovako..: Mesi je najbolji,a Maradona najveci...

Grdan

pre 6 godina

Uporediti "bozju ruku" sa nekim drugim golovima rukom nema smisla osim ako je takav potez usmeren ka neprijatelju sa kojim se ratovalo i ako je direktno uticao eliminaciji iste. Nesto slicno je uradio Bata Mirkovic onom hrvatu i ispao mangup. Opet, da smo kojim slucajem ispali, ne bi ga oprao niko. Takodje, da je ARG tada ispala od ENG niko se tog gola ne bi secao. Jednostavno, sa tolikom kolicinom emocuja na terenu i oko njega, uciniti kvaran potez koji ce da zaboli arhineprijatelja je...ocaravajuce!!!

pribil

pre 6 godina

milko@ Maradona nije uzimao kokain zbog performansi kao ovi danasnji. Uzivao je u zivotu i imao poroke, druzio se cak i sa napuljskom kamorom. Ovi se danas kljukaju da bi postizali neverovatne fizicke performanse. Pogledaj danasnje fudbalere posle teskih 90 minuta, ko da su bili na lsksem treningu.

Kosta

pre 6 godina

Pomenuti i neretko izvikani grači, a koji konkurišu za najboljeg svih vremena, igrali su i vreme kada su doslovno sve utakmice praćene kamerom. Dakle, sve što je najbolje je na "tubetu". A tu je Ronaldinjo tata za sve. Verujte svom oku.

Adam

pre 6 godina

Fudbal obozavam,Maradona mi je bio sve!A sto se tice pomenutog gola,postignut je posle Foklandskog rata,tako da ruka nije bila neki greh.A onaj drugi gol na istoj utakmici je vredeo bar 2.Razlika iumedju fenomenalnog Mesija i velikog Dijega je u tome sto fudbal nije samo igra.Vec citava atmosfera oko utakmice koju je samo Maradona svojom pojavom mogao da naparavi.

AndreSilva

pre 6 godina

@ Aleksandar, uopste nisi pristrasan, niti malo. Maradona je bio "tim za sebe". Sta pricas covece? Au, sta rade poroci, bas gadno.

nosi fenjer,navija za fener

pre 6 godina

pelea sam gledao na snimcima,maradonu uživo na marakani.pele i maradona su apsolutno ista priča kao kristijano i mesi sada.isti su tipovi igrača.lično mi se ova dva argentinca više sviđaju iako su pele i ronaldo kompletniji.a mesi će biti veći od maradone jedino ako osvoji svetsko u fudbalu.Maradona je to osvojio sa svega par igrača u svom timu,sve je zavisilo od njega.

neutralni felsh

pre 6 godina

Maradona je namerno dao gol rukom, zatim je namerno predliblao 5 Engleza i Siltona i dao gol, presao u Barsu osvojio sve, presao u Napoli u vreme najvece slave Serije A i sa Napolijem osvijio titulu ( da pojasnim ovoj decici koja se pale na Mesija, to bi vam bilo kao kada bi neko dosao u West Hem i osvojio titulu u danasnjoj PL)
(Mich, 18. jun 2017 19:33)


kad je mogao lester...

Delija Bgd

pre 6 godina

Najbolji fudbaleri svih vremena su:
1.PELE 2. Di Stefano 3. Johan KROJF
A mnogo vise je osvojio MESI od Maradone!
Maradona je ukrao loptu rukom i na prevaru dao gol!
To bi trebalo naknadno ponistiti jer je GORE od dopinga!Najveca sramota fudbala na svetskim prvenstvima posle II Svetskog rata!
Ne osporavam da je Maradona majstor fudbala ali nemoze biti UZOR maladima! Mnogo afera ....

PAOK

pre 6 godina

"Božija ruka" je inace bila nacin pravda za Malvine.Ta utakmica je bila slicna onoj nasog iz 1995 u Atini.Prva utakmica posle rata.U takvoj utakmici se radjaju junaci,a Maradona je tu pokao srce i sav svoj talenat.

Profesor BG

pre 6 godina

Tacno je da ponasanje Maradone tokom, a i posle igracke karijere nije primer za decu. Međutim, ko je bolji fudbaler, Maradona ili Mesi, nije realno porediti jer se fudbal znacajno razlikovao u vreme igranja Maradone. Međutim, poređenjem individualnih fudbalskih kvaliteta ova dva igraca i njihovog pozitivnog uticaja na ekipu za koju igraju je u znacajnoj meri na strani Maradone. Argentina sa Maradonom, FK Napoli sa Maradonom, u to vreme su bili najbolji na svetu samo iz razloga sto je Maradona bio igrac tih ekipa. Svako ko je pratio kalco kao tadasnju ubedljivo najjacu, najkvalitetniju, najskuplju i najbolju ligu na svetu, zna da je Napoli bio prosecna ekipa koja je dolaskom Maradone i Brazilca Kareke postala najbolja ekipa na svetu gde je protivnickim ekipama jedina taktika bila da Maradoni polome nogu i to u vreme kada se pogibeljni startovi odbrambenih igraca sa dve noge i sa leđa, gotovo nisu kaznjavali ni zutim kartonom. Između ostalih i zbog mnogobrojnih nenabrojanih razloga, Maradona je najbolji fudbaler svih vremena.

pribil

pre 6 godina

E moj Alvesu, kad je Maradona igrao nije postojala zlatna lopta, a ova danasnja je marketinska zlatna lopta, pogurana od raznih finansijskih lobija, cist primer je to da u zadnjih 10 godina samo 2 fudbalera dele zlatnu loptu. Pele nije imao ni jednu, ali je osvojio 3 svetska kupa. Maradona je bio najbolji i nisu mu trebala lazna fifina priznanja, niti je jurio titule i rekorde. In je bio covek- tim i imao je harizmu, punio stadione a u Argentini i Napulju i dan danas ima status bozanstva. Nema te zlatne lopte koja to moze da zameni.

b.sce.

pre 6 godina

Maradona je jedini igrac protivnickog tima koji je na beogradskoj Marakani pobrao aplauze.Na onoj Marakani,koja je docekivala velike evropske klubove,ne ovoj danas, gdje dolaze Javor i Novi Pazar.
To je u ono vrijeme bilo vrijednije nego mnogo Zlatnih Lopti jer to je bilo priznanje koje dodjeljuju istinski zaljubljenici u fudbal i bilo ih je te noci malo manje od 100 000,okupljenih na jednom mjestu.

Mladen

pre 6 godina

Ajde da je neki drugi igrac rekao ovo, ali on je prvi koji bi sve uradio da pobedi. Olicenje postenja sigurno nije, a toga ni nema previse od tih juzno amerikanaca.

leß

pre 6 godina

Zaista ako bi bili objektivni i iskreni prema sebi,da Maradona nije dao gol rukom,na kvarno,Argentina ne bi vjerovatno osvojila Mundijal.Jer svi znamo da na tim takmicenjima male sitnice odlucuju pobjednika.Ovo je skroz iskren komentar,realan.Nema nikakve pristrasnosti.(SINISA, 18. jun 2017 14:29)
Argentina je bila kvalitetniji tim i sugurno bi prošla Englesku,sa ili bez tog gola rukom.Ono što se desilo kasnije je istorija.

Mladen Nis

pre 6 godina

Do 95. samo evropski igraci su bili u konkurenciji za Zlatnu loptu. Nebitno da li su neevropljani igrali u Evropi ili ne. Bilo je potrebno da imaju pasos neke Evropske zemlje kao Di Stefano ili Sivori.

Milko

pre 6 godina

@ (Madridista, 18. jun 2017 19:28) "Da ne pominjem koliko je danas hemija napredovala i sta oni sve uzimaju a da ne budu otkriveni"

A veliki Maradona uzimao samo čist kokain.

pribil

pre 6 godina

Gerd Miler je dao skoro 500 golova, ima 3 kupa sampiona, titulu prvaka sveta i evrope sa Nemackom, 5 bundes liga. I gle cuda, nema ni jednu zlatnu loptu! Da igra danas imao bi minimum 4.

Vlada

pre 6 godina

@dizni
Слажем се друже. Заборавили су и Занетија, можда и већег од Кафуа, којег су селектори прескакали за светска првенства јер су мислили да ће бити преморен због година и великог броја текми

Negativni

pre 6 godina

Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (mr.wolf, 18. jun 2017 19:10)

Ne znam da li shvataš koliko ti je poredjenje neumesno i glupo. To ti je kao da se podsmevaš Napoleonu zato što nije imao tenkove ili Tesli zato što nije imao digitron i ajfon. Treba da znaš da sve veličine u istoriji čovečanstva jesu veličine zbog karaktera i onog što su nosili u sebi. To nema veze sa fizičkom snagom ni treniranjem. Džesi Ovens je trčao 10 sekundi 1936. godine i to bez dopinga i u patikama koje su pre ličile na opanke nego na patike. Pa nešto ne vidim da su ovi danas mnogo brži. Da se rodio u današnjem vremenu bio bi brži od Huseina Bolta. Pele i Maradona bi u svakom vremenu bili ono što jesu, jer su upravo to što jesu. Ni Mesi ni bilo ko sa njima dvojicom ne može da se poredi. Oni su magija fudbala. I to nema veze sa ishranom, načinom treninga i bildovanjem, već sa šampionskim karakterom i neverovatnim talentom i smislom za igru. Pri tom, tada si samo u Južnoj Americi imao pet-šest timova koji su mogli da deru pet-šest najboljih u Evropi. O reprezentacijama da ne govorim. Sada u celom svetu imaš tri kluba koji su kupili sve što valja i igraju izmedju sebe. Porediš babe i žabe.

Milos

pre 6 godina

(prometej, 18. jun 2017 17:02)

koliko sam upratio retko ostavljate komentar,al kad ga napisete,ostavite nas bukvalno bez daha . Svaka cast ! Prava retkost je procitati ovakav jedan komentar u moru ovih decijih prepucavanja i povrsnih komentara. Izdominirali ste ! Procitao sam ga nekoliko puta