1. Vratiti fudbal iz vremena Pelea, pre klizecih startova.
    (Pedja, 20. jun 2017 12:29)

    # Link komentara

  2. 4x15 minuta. Realno... Uvedite time-out i ukinite ofsajd.
    (Rajko, 19. jun 2017 16:11)

    # Link komentara

  3. Zbog insistiranja na atletskim sposobnostima fudbalera nauštrb tehnike i fudbalske inteligencije,

    za Engleze i Srbe koji se pale na Premijer ligu,

    uvesti pravilo da igraju sa loptom koja ima dršku.
    (pošteno, 19. jun 2017 13:55)

    # Link komentara

  4. Za pocetak ukinuti neresene rezultate kompletno (penali na kraju regularnog dela), uvesti celendz (2 celendza za obe ekipe po poluvremenu)...
    (Besni Klitoris, 19. jun 2017 13:03)

    # Link komentara

  5. Ovi predlagači koji imaju po jedan glas (da ne nabrajam) neka se izopšte od ostatka sveta i neka sami na svom ostrvu igraju šta i kako žele.
    (Pedja, 19. jun 2017 12:46)

    # Link komentara

  6. Neogranicen broj izmena,svaki treci korner sa linije 16 metara bocno po izboru i osnovno,aut se izvodi nogom.Ne razumem zbog cega se u nogometu aut izvodi rukama.Kao kada bi se u rukometu izvodio nogom.Meri se samo vreme aktivne igre,a cim legne na zemlju zbog povrede ili kobajagi,sto je u vecini slucajeva,mora biti zamenjen najmanje 10 minuta,a da bi se utvrdila ozbiljnost povrede i pruzila pomoc.
    (neznaliuca, 19. jun 2017 12:41)

    # Link komentara

  7. Fudbalska pravila ne treba mnogo menjati osim: da lopta mora preći u drugu polovinu za vreme od 20 sekundi a potom u vremenu od 3 minute da se mora uputiti šut na protivnički gol. Tako bi se ubrzala dinamika igre i postizali efektni golovi a što je najvažnije bilo bi ih mnogo više pa bi publika uživala....
    (Sveta, 19. jun 2017 11:27)

    # Link komentara

  8. u komentarima se uporno javljaju ljudi koji govore da ce uvodjenje challengea kao u americkom fudbalu spasiti fudbal i da druge promene nisu potrebne, ali upravo to bi samo pogorsalo stvari. dati timovima jos jednu mogucnost da gube vreme u nadoknadi vremena uz ove kasne izmene igraca bi samo pogorsalo stvari. ne, i tako se vec radi na razvoju video tehnologije, ali mi se ne svidja kako to za sada ide. treba biti kao u rugbyju gde sudija donosi odluku i pita video sudiju da li postoji razlog da se ona ponisti. naravno, samo u odredjenim situacijama kada se igra prekida.

    zaustavljanje vremena moze isto tako biti moguce kada sudija to trazi, pa utakmice skratiti na 40 minuta, a ne na 30. ponovo kao u fudbalovom rogdjaku rugbyju.
    (wiener, 19. jun 2017 11:16)

    # Link komentara

  9. Ko vise prati fudbal, on je odavno mrtav. Ovo je samo biznis, kladionice, tuce navijaca i pranje para. Nekad smo bili tuzni kad nas tim izgubi, a sada ljude boli uvo, neznaju ni ko igra za njihov tim.
    (boki, 18. jun 2017 13:13)


    treba da nabrajamo igrace iz fk medosevac i fk macva? ;)
     (neutralni felsh, 19. jun 2017 04:19)

    # Link komentara

  10. nema od ovoga nista.
     (neutralni felsh, 19. jun 2017 04:12)

    # Link komentara

  11. pa kako ce onda italijani da glume povrede da vreme istekne ???????
    (pravda za zabare, 18. jun 2017 23:00)

    # Link komentara

  12. @mesni narezak

    To sa ograničavanjem broja stranaca je u teoriji dobra ideja ali u praksi nije moguća. Ukoliko bi takvo pravilo zaživelo, Engleski fudbal, tačnije Premijer liga bi doživela sunovrat. Kako je VB izašla iz EU, time bi svi evropljani postali stranci. A stranci ne samo da su nosioci već su apsolutna većina u najjačim klubovima.
     (Jašim, 18. jun 2017 22:31)

    # Link komentara

  13. 70 min i to je to! najjbolje za sve!!!
     (papiga47, 18. jun 2017 19:08)

    # Link komentara

  14. extra predlog,jos da dozvole izmene kao u rukometu tj.kad hoces i koliko hoces onda bi i trener mogao vise da utice na takticke promene tokom utakmice
     (beli65, 18. jun 2017 19:05)

    # Link komentara

  15. Kakve su ovo gluposti ?
    (Petar Petrovic, 18. jun 2017 18:57)

    # Link komentara

  16. kome da daju gol?Zvezdi?Kežman,Moreira,Petrović,Moreira,Jojić,Kleo,Leonardo....
    (Filigox, 18. jun 2017 13:05)

    Zaboravio si da spomenes Moreiru...
    (mesni narezak, 18. jun 2017 18:22)

    # Link komentara

  17. Fudbal se definitivno promenio kada su bogati klubovi poceli da dovode strance na kilo.Nacionalna baza i 3 stranca maksimalno podici ce fudbal u svim zemljama jer ce kvalitet morati da se rasporedi.Drugo,smanjice se jaz izmedju bogatih i siromasnih sredina.Dozvoliti dovodjenje igraca samo pocetkom sezone i do kraja nema nista,pa gospoda pijacari da se dobro zamisle na pocetku sezone koga dovode.
    (mesni narezak, 18. jun 2017 17:45)

    # Link komentara

  18. Fudbal ce izgubiti na znacaju.Imamo futsal, beach soccer koji traju toliko. Jos ako moze cetiri cetvrtine po 12 minuta kao kosarka jos i time out za reklame da bi americko trziste bilo zadovoljno uz McDonalds, Coca Colu, kokice i BUD pivo i da traje 3 sata kaonNBA utakmica
     (gile, 18. jun 2017 17:16)

    # Link komentara

  19. Ja bih smanjio teren na 70m.
    (Dembo, 18. jun 2017 17:08)

    # Link komentara

  20. Njet!
     (Stanley, 18. jun 2017 17:02)

    # Link komentara

  21. Svaka od navedenih eventalnih promena bi otrgnula deo duse fudbala kao igre. Po meni treba ukinti npr ofsajd jer je pomenuti zesca glupost koja pomaze odbrani.
     (Protestant, 18. jun 2017 17:00)

    # Link komentara

  22. Ja bih ukinuo vrednost gola u gostima,brale izgubio si tamo 0:1 renans krece isto tako od 0:1 i teraj
    A ne gol u gostima pa bunker 90 minuta
    (Milos, 18. jun 2017 16:39)

    # Link komentara

  23. Uvedite i penal za zvezdu na svakoj utakmici pod obavezno.
     (Pedja, 18. jun 2017 16:22)

    # Link komentara

  24. Challenge video technology je jedino sto treba fudbalu. Pravo na jedan challenge po poluvremenu je i vise nego dovoljno i da se naravno u tom trenutku zaustavi sat i to je to.
     (Mitar, 18. jun 2017 16:16)

    # Link komentara

  25. Ne valja. Nasima ionako treba po 3 utakmice gol da daju
     (виски фор мај мен, бир фор мај хорсис, 18. jun 2017 16:07)

    # Link komentara

  26. @slobodni klikeri

    Od kada su pocela kladjenja na sport, pocela su i namestanja. To je odavno odradjeno. Tako, da svako ko misli da je i jedan sport fer, nije.
     (NoName, 18. jun 2017 16:04)

    # Link komentara

  27. Kad pravite novu igru, red je da budete i malo kreativniji u njenom imenu... fudbal vec postoji, ne kradite ime.
     (Knez, 18. jun 2017 15:59)

    # Link komentara

  28. Mogu.
    (Okle da znam?, 18. jun 2017 15:56)

    # Link komentara

  29. odlicno. ubrzava se igra, rasterecuju se igraci u najjacim ligama koji igraju 3 puta nedeljno u svim takmicenjima, smanjuju se sanse za ozbiljne povrede , iscrpljenost organizma.... bolje i za tv gledaoce manje ce gubiti vremena ispred tv, na stadionima.....
     (kukanjac general slavni, 18. jun 2017 15:56)

    # Link komentara

  30. UKINITE OFSAJD,bice vise golova!
     (STRASNI SUD, 18. jun 2017 15:53)

    # Link komentara

  31. "Kod bodovanja bih uveo da rezultat 0:0 bude bodovan sa po nula poena svakoj ekipi, ostalo bodovanje da ostane kao i do sada. Npr. 1:1 ili 2:2 da ekipe imaju po 1 poen.
    [Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (lesinhoZC, 18. jun 2017 13:28)"

    Ovo i ja pricam odavno. Za 0-0 niko ne dobija bodove. Najveca glupost u fudbalu je da tim koji ne postigne gol moze da dobije bod.Oduvek bila.
    (Za 0-0 nema bodova, 18. jun 2017 15:44)

    # Link komentara

  32. U poslednjih vise godina fudbal gledam vrlo slabo do nikako,zbog namestanja (u celom svetu i svim takmicenjima),loseg sudjenja,raznih mafija,menadzera,provozija,krsenja pravila igre i poslovanja,igraca pozera,simulanata,prevaranata...Tako da me bas briga koja ce nova pravila da uvedu. Fudbal je poceo da umire uvodjenjem novog sistema u LS sredinom 90ih,a onda je definitivno umro pojavom Mesija i Ronalda u Realu. Iz toga je dalje usledilo da u Evropi i svetu postoje samo dva kluba,Real i Barselona. Svi ostali su statisti,a mnogi ne mogu ni to da budu. Svi da navijamo samo za Real ili Barselonu. Globalizacija. Takav fudbal moze da zanima samo decu,tinejdzere i novorodjencad. Eventualno i zene.
    (Slobodni Klikeri, 18. jun 2017 15:44)

    # Link komentara

  33. a zasto da menjamo? 150 godina se igra ovako i sad nasli neki nebitni ljudi u svetu fudbala da menjaju...
     (chema, 18. jun 2017 15:43)

    # Link komentara

  34. Kao sto je neko vec pomenuo, kako ce publika znati koji minut se igra? Evo, recimo, odem da gledam utakmicu lokalnog kluba koji nema nikakav semafor, kako cu znati jos koliko ima do kraja? U sustini i nije losa zamisao, ali je neizvodljivo.
    (chemistry, 18. jun 2017 15:39)

    # Link komentara

  35. ne treba pustati komentare na odredjene vesti, cuj na 0:0 nema dodele bodova, sta ako golmani poskidaju sve udarce, da se sklone na tribine da bude makar 1:1 pa onda kao u redu je
     (Giocatore, 18. jun 2017 15:33)

    # Link komentara

  36. Шта ће јужноамериканци? Довели су уметност фолирања и трошења времена до савршенства а сада промене
     (Teorija, 18. jun 2017 15:26)

    # Link komentara

  37. Pametno, ko u rukometu sudija zaustavi vreme i kad se dođe do 60' biće to ukupno cca 2 sata.
    (MiRa, 18. jun 2017 15:00)

    # Link komentara

  38. sto da ne, svi sportovi se igraju na tacno vreme ili rezultat..i odbojka ima indicija da predje na vreme...osim toga, najgluplja stvar bi se eliminisala, a to su ''takticke'' izmene u 89 minutu za kradju vremena.
     (Armada, 18. jun 2017 14:52)

    # Link komentara

  39. Ne znaju šta će od dosade. Moraju da opravdaju platu.
     (Car, 18. jun 2017 14:50)

    # Link komentara

  40. Evo resenja...umesto aut linije ograda kao na malom fudbalu...dinamika zagarantovana a balerine ce morati vise da se oznoje za minimalac koji dobijaju...
     (mesni narezak, 18. jun 2017 14:43)

    # Link komentara

  41. da moze da se igra brze i vise utakmica ..i da se uzme jos para ...bas njih briga za efektivnu igru ..ako to urade ..zvanicno ce unistiti fudbal.
     (lebovski, 18. jun 2017 14:22)

    # Link komentara

  42. Jedina promena koja bi mogla da donese boljitak fudbalu je da se za meceve koji se zavrse 0:0 ne dodeljuju bodovi. To bi nateralo sve na ofanzivniju igru.
    (Vladimir, 18. jun 2017 11:11)q


    To jeste dobro razmisljanje, ali bi postala jos veca lakrdija jer bi se utakmice slepackih ekipa uglavnom zavrsavale sa 1:1 i to u nadoknadi vremena.
     (Rutina, 18. jun 2017 14:10)

    # Link komentara

  43. Pa dobro ovo nije lose s obzirom da bi se vreme zaustavljalo kod svakog prekida...efektivnih 60 minuta je bolje od 90 mrsomudjenja
    (realno, 18. jun 2017 14:06)

    # Link komentara

  44. Ovo sa stopiranjem vremena je ok, posle nek se valjaju po travi do prekosutra.
    (akajea, 18. jun 2017 14:06)

    # Link komentara

  45. Onima koji se protive ubijanju "draža" igre: svaki sport, pa i fudbal, razvija se kroz decenije. Nisu danas ista pravila u fudbalu kao sto su bila, na primer, pre 70 godina. I kada je uvedeno pravilo ofsajda, isto je tako bilo onih koji su govorili da se ubija draž. I kada je uvedena linija za tri poena u košarci. Prema tome, vama ovaj sadašnji fudbal ima draža zato što ste ga takvog naučili, a ne zato što je baš takav najbolji. Svetu nikada udovoljiti, ali se slažem sa nekim predlozima.
    (Grejmer, 18. jun 2017 14:04)

    # Link komentara

  46. Samo vi uvedite chalange kao u Americkom fudbalu i sve ok. To je najbitnije, a sve ostalo je sminka.
     (majvuk, 18. jun 2017 14:01)

    # Link komentara

  47. Partizan je igrao po 10minuta nadoknade gidinama
     (Zex, 18. jun 2017 13:57)

    # Link komentara

  48. Pa ovo je sansa da se osnuje neka postenija asocijacija sa novim pravilima na koje FIFA nema autorska prava i da se ta mafijaska organizacija ukine ili da propadne .
     (Trampo, 18. jun 2017 13:55)

    # Link komentara

  49. Pametno.
     (ja, 18. jun 2017 13:53)

    # Link komentara

  50. Glupost da će trajati manje nego dosad, isto je to...
     (Ilija Čvorović, 18. jun 2017 13:52)

    # Link komentara

  51. 60min efektivne igre nije imala ni jedna utakmica bila ona i s produzecima. Maksimalno bude nekakvih 40min,zasto to mislim,pa ajmo analizirati sve prekide.
    Prosjecno po utakmici bude 25-30 faula i to na korektnim utakmicama,kod nas se broj faula penje i preko 50,ugrubo samo 30sekundi zaustavnog vremena po faulu iako kod nekakvih slobodnih udaraca blizu gola se to zna produziti i na 2min(postavljanje zivog zida itd) To je 15tak minuta. Prosjecno po utakmici bude 45-50 auta,nek svaki traje min 10sek,to je 8minuta zaustavnog vremena. Bude izmedju 15-20 kornera,svaki po 30sekundi,to je skoro 10minuta. Golauti,bude ih 20-25,20sekundi,to je 8minuta. Zuti kartoni,prosjek 6,7, 30sekundi,3,4 minute + 6 zamjena koje se vec racunaju 30sek po zamjeni. Samo ovdje sam izvukaoskoro 50min zaustavnog vremena,di su jos nekakve sudacke diskutabilne odluke gdje budu prigovori koji traju i traju,di su penali,crveni kartoni gdje zaustavnog vremena ima kolko os. Ako budu ovo uveli,60 min efektivne igre,utakmica ce trajati 4 sata jer ce se jos i oduziti ti prekidi. Ko ce to gledat
    (croata, 18. jun 2017 13:46)

    # Link komentara

  52. Video tehnologija, stopanje vremena pri izmjenama igraca i po ulasku medicinske ekipe u teren, stopanje poslednjih 5 minuta utakmice cim je lopta van igre kao i sudijsko vrijeme da se stopa cim lopta nije u igri. Ukinuti ono hladjenje u sred utakmice posto podsjeca na beterluk i nista vise ne dirati. Dinamika zagarantovana i nece vise biti smaraca!
     (Sportgroup, 18. jun 2017 13:42)

    # Link komentara

  53. nereseni rezultati u porastu
     (mili kosmet, 18. jun 2017 13:41)

    # Link komentara

  54. A kada protivnicki igraci krenu u napad,ceo stadion vice - difens,difens,usa,usa...
    (Bot na kvadrat, 18. jun 2017 13:39)

    # Link komentara

  55. Jedino podržavam četvrtu izmenu, a možda i petu.
     (M, 18. jun 2017 13:35)

    # Link komentara

  56. Tako i treba. Da bude dinamicno i atraktivno, a ovako pocrkaju za 90min
    (Fantomala, 18. jun 2017 13:35)

    # Link komentara

  57. @323 a buraz dal stvarno mislis da ce glavni sudija da stopuje i pusta vreme? :D
    (Albatros.budala, 18. jun 2017 13:33)

    # Link komentara

  58. Neopevana glupost. Kao i promena termina LS od sledece sezone. Kad ovo izglasaju bar necu gubiti vreme na gledanje fudbala...
     (milan010, 18. jun 2017 13:33)

    # Link komentara

  59. Kod bodovanja bih uveo da rezultat 0:0 bude bodovan sa po nula poena svakoj ekipi, ostalo bodovanje da ostane kao i do sada. Npr. 1:1 ili 2:2 da ekipe imaju po 1 poen.
     (lesinhoZC, 18. jun 2017 13:28)

    # Link komentara

  60. (Volim lagodan zivot, 18. jun 2017 12:04)

    Druže stolice su uvedene iz bezbednostnih razloga ne zato što fudbal kao sport umire. Već se desilo dovoljno tragedije zato što su tribine bile prenatrpane ljudima sad sa stolicama imaš striktan broj ljudi naročito je to bitno u slučaju nekih nesreća pa da se ljudi mogu lako evakuisati sa stadiona a da se ne napravi stamedo sa smrtnim ishodima.
    (Bane, 18. jun 2017 13:20)

    # Link komentara

  61. Efeltivno merenje vremena, iskljucenje igraca na 5 min( prigovor, laksi faul) ofsajd da vazi samo u 16ercu, nakon petog kornera penal jer bi se time nagradila ofanzivna igra, uvodjenje celendza na 2 ili 3 po ekipi gde se svaki uspesan ne bi racunao kao u tenisu, i veci broj izmena. Pobeda u gostima da vredi vise od pobede kod kuce. Kod 0:0 nula bodova a kod neresene da se izvode penali i pobednickoj ekipi jedan bod a porazenoj nista. Poz.
     (fenomen, 18. jun 2017 13:17)

    # Link komentara

  62. Tako i treba. Smanjite minutazu na 10 minuta, a plate livadskih trckarala povisite na 10 miliona evra nedeljno, minimalno. Svi ostali da rade besplatno...
     (Zurkolomac, 18. jun 2017 13:16)

    # Link komentara

  63. glupost i idiotizam
     (almir, 18. jun 2017 13:15)

    # Link komentara

  64. Какве глупости...
     (Јабучило, 18. jun 2017 13:14)

    # Link komentara

  65. Ko vise prati fudbal, on je odavno mrtav. Ovo je samo biznis, kladionice, tuce navijaca i pranje para. Nekad smo bili tuzni kad nas tim izgubi, a sada ljude boli uvo, neznaju ni ko igra za njihov tim.
     (boki, 18. jun 2017 13:13)

    # Link komentara

  66. Predlozi su dobri, sa većinom se slažem. Od mene predlog, doduše prilično radikalan, da se preuzme princip iz rvanja - u slučaju nerešenog rezultata po isteku vremena, pobednik je onaj ko je poslednji dao gol, a za 0:0 nema bodova ni za jednu ekipu. To bi nateralo sve da napadaju. Sa 0:0 nemaš ništa, sa 1:0 gubiš ako primiš gol do kraja. Kidali bi svi, a treneri defanzivci bi morali na Zavod za nezaposlene.
     (ZoranJ, 18. jun 2017 13:09)

    # Link komentara

  67. имаћемо утакмице од по 5 сати као у америчком фудбалу јер се ово микири за преносе, рекламе и "културно уметнички програм" приликом сваке "паузе" као и за товљење присутних гледалаца што је за овдашње услове смешно. и не причајте глупости за офсајд, ретко добро правило које не сме да се дира јер би обесмислило игру као и што су пре 30 година увели за враћање лопте голману и спасли фудбал, тако би требало једино и апсолутно увести видео снимак код спорних одлука и то је то а ако не разумете зашто на стадиону нисте били нити два пута шутнули лопту после 10. године и све гледате преко екрана, већином у ПЕС-у уз паузицу кад вам се иде на оно место или по смоки...
    (doom, 18. jun 2017 13:07)

    # Link komentara

  68. Konacno nesto pametno u tom fudbalu.... ja ne gledam fudbal od rodjenja jer je dosadan sport. A dosadan je zato sto je spor i sto su pravila igre jos iz praistorije. Kada sam pokrene prica o fudbalu u drustvu, uvek pricam da bi trebalo promeniti pravila i uvesti neka nova...A najvise mi smeta foliranje. Ja mislim da ni jedan sport nema foliranje kao "folklor". Ako igrac krene da se previja od bolova, lepo sudija zaustavi utakmicu, udalji ga sa terena na 15 minuta ili do kraja utakmice a tim neka na mesto tog igraca stavi nekog druga. Pa da vidis, kada odjednom nema vise da se u jednom trenutku copa kao da mu je noga otpala, a sekundu kasnije trci kao Husein Bolt...
    (nn, 18. jun 2017 13:06)

    # Link komentara

  69. @Suke...kome da daju gol?Zvezdi?Kežman,Moreira,Petrović,Moreira,Jojić,Kleo,Leonardo....
    (Filigox, 18. jun 2017 13:05)

    # Link komentara

  70. Ovo bi Partizanu bilo nezgodno mislim oni obično igraju utakmice koliko dugo treba dok ne daju gol.
    (Suke, 18. jun 2017 12:10)

    mislim, da i sam ne znas sta pricas...ali dobro, poenta je spomenuti Partizan.
     (hmm...., 18. jun 2017 13:05)

    # Link komentara

  71. Ovo bi Partizanu bilo nezgodno mislim oni obično igraju utakmice koliko dugo treba dok ne daju gol.
    (Suke, 18. jun 2017 12:10)
    Sa druge strane Zvezdi bi u potpunosti odgovaralo. Cesto bi im bio dovoljan jedan neregularan gol na utakmici za pobedu. Ne bi sudije morale dva puta da "izmisljaju" u korist Zvezde.
    (Sasa, 18. jun 2017 12:57)

    # Link komentara

  72. Ovo je super za crvenu zvezdanu,sad ce penali da joj se sviraju u 59 min. nemoraju da cekaju 95min.
     (alex, 18. jun 2017 12:56)

    # Link komentara

  73. Amerikanizacija fudbala. Iako u teoriji ovo pravilo sa zaustavljanjem stoperice ime smisla. S druge strane bi to potpuno uzelo dusu fudbalu. Koliki god da zvuci glupavo, taktiziranja, odugovlacenja,cuvanje rezultata, autobus ispre gola... to su stvari koje i daju dusu i car fudbalu, naravno uz lepe golove, atraktivne poteze i vanserijske igrace... Ova pravila bi u potpunosti promenile ovu igru. Fudbal bi se sveo na filozofiju "trci i sutaj" nesto poput NBA (bez ikakve sumnje najkvalitetniju kosarkasku ligu na svetu,ali meni kao neko koji voli taktiziranje, odbranu i kontakte, uz sav kvalitet i atrakciju NBA liga deluje potpuno besmisleno.
     (Nikola, 18. jun 2017 12:50)

    # Link komentara

  74. Sudija da ima.bokserske rukavice..a umesto korner zastavice manekenke..a umesto mreze da budu vodeni baloni..I da trava bude plave boje
     (luther, 18. jun 2017 12:32)

    # Link komentara

  75. Znači futsal i na velikim terenima.
    (biznis magija, 18. jun 2017 12:28)

    # Link komentara

  76. Revolucija?... sve u cilju kladionica, love i suptilne pljačke nesretnih i nesvesnih ljudi...
    (Svakava podmuklost se danas naziva "revolucijom"..., 18. jun 2017 12:27)

    # Link komentara

  77. Meni se ovo sviđa. Konačno će se zaustaviti dominacija latino fudbalera(Brazil, Argentina, Urugvaj, Španija, Italija, Francuska), a zagospodariće Kanađani, Rusi, Finci, Slovenci, Srbi, Hrvati, Irci, Poljaci i Kinezi. Jedva čekam, pravo da vam kažem. Ovo nije nagađanje već plod stručne analize i ekspertize pod objektivnim okolnostima zarad prosperiteta i sreće.
     (tektonika ovaploćenja paradigme kroz prizmu sekularizma /kačamak s mlekom, 18. jun 2017 12:25)

    # Link komentara

  78. Ja ipak mislim dobro je kako ke futbal do sada bio da nema vakvi greske nebi nam bio zanimljiv futbal Al i ako ga promenu nije strasno vako nako ovaj svet mnogo lepe stvari unustio pa sto ne i futbal ako oni zele neka ga otkinu totalno futbal nek napravu ujednom futbal kosarka hokej
    (Presheva, 18. jun 2017 12:24)

    # Link komentara

  79. Srećan sam jer sam bio u prilici da gledam neki drugi fudbal, sa nekim drugim igračima. Skoro da sam izgubio interesovanje za današnji fudbal sa manekenima na terenu, "navijačima" i "biznismenima" pored terena.
     (Ivko, 18. jun 2017 12:22)

    # Link komentara

  80. i u teoriji kosarkaska utakmica traje 40 min, a gledamo je 2 sata, pogotovu NBA.
     (dzon, 18. jun 2017 12:17)

    # Link komentara

  81. Izvesno je da će zaustavljanje vremena jednom biti uvedeno u fudbal. Jednostavno, neodrživo je da fudbal ignoriše nešto što je danas standard u tolikim drugim sportovima. To bi igru učinilo poštenijom i eliminisalo neka odvratna glumatanja, a svi koji pričaju kako će se izgubiti draž bi ubrzo zaboravili te priče. Takođe, u nekim situacijama mora se pregledati snimak. Neke druge krupne izmene nisu potrebne, izuzev možda u sistemu sankcionisanja igrača. Generalno, što je fudbal veći biznis, to je neophodnije da se smanji prostor za uticaj sudija na tok utakmice i predstavljanje sudijskih grešaka kao nečega što daje dodatnu draž postaje sve besmislenije.
    (marko, 18. jun 2017 12:13)

    # Link komentara

  82. Ovo bi Partizanu bilo nezgodno mislim oni obično igraju utakmice koliko dugo treba dok ne daju gol.
    (Suke, 18. jun 2017 12:10)

    # Link komentara

  83. pa zapravo 60 minuta sa zaustavljanjem vremena bi znacilo da bi se utakmica igrala duze, tipa derbi ce trajati minimum 3 sata.
     (naN, 18. jun 2017 12:10)

    # Link komentara

  84. -ok je štopanje vremena, jer vrijeme iscuri za faulove, izmjene, foliranja..
    -kad golman ispucava loptu tek kad igrač primi loptu ide vrijeme 8ko u košarci)
    -aut po izboru ili nogom ili rukama
    -prvi žuti 5 minuta bez tog igrača u igri, drugi žuti 15 minuta bez igrača u igri
    -crveni tek nakon brutalnog faula
    -pored 11-terca uvesti 1 na 1 i golman kao oblik kaznenog udarca (ko u hokeju), npr. ako ostane nerješeno nakon produžetaka, a ne klasični jedanaesterci tada, 5 takvih napada i sa jedne i sa druge strane
    -ofsajd poziciju definitivno promjeniti pravila
    (zgtom, 18. jun 2017 12:09)

    # Link komentara

  85. Ovo sa zaustavljanjem vremena je pravo rešenje. Realno više od trećine utakmice prođe u valjanju, odugovlačenju i sl. Ne bi bilo loše kako je neko već i napisao kada je rez 0:0 da nema bodova ni za jednu ekipu a i gol u gostima je jedna od većih nebuloza u fudbalu.
     (Džoni, 18. jun 2017 12:07)

    # Link komentara

  86. Fudbal je najpopularniji sport na svetu, upravo zbog svojih jednostavnih pravila. Nema cak ni striktno propisane dimenizje terena, podlogu na kojoj se igra itd. Zato se igra od Londona i Njujorka pa do najzabacenijih mesta na planeti. Koliko su ove promene glupe i neostvarive dacu vam neki primer. Npr. kaze se u tekstu da ce publika videti vreme na semaforu. Pa vise od 95% stadiona na svetu nema semafore. Kako ce publika da zna koliko je vremena proslo?
     (goxi, 18. jun 2017 12:06)

    # Link komentara

  87. fudbal ubija besomucno vrcenje lopte okolo naokolo, gde su negdasnja krila da predriblaju i zavrnu u 16, rasni tehnicari i vrh igraci nesmeju to da urade, kad dodju 1 na 1 odma nazad lopta, bruka i smor, nekad su dzaja,vujovic,binic,zavisic i ostali dizali stadion na noge, da nepominjem evropske velicine, pa i ako izgube koju loptu niko nije zvizda, to je fudbal, mi malo dtariji secamo se suteva sa 25,30 metara, koji nemac pa nije sutirao sa 25, danas dodju do 16 pa nazad do halfa, od jednostavne i lepe igre napravili smorcinu, izmisljaju kojekakve zadnje vezne i slicne budalastine, uzas, fudbal je postao bankarsko-kladionicarsko udruzenje muljatora
    (deda, 18. jun 2017 12:05)

    # Link komentara

  88. Fudbal umire. Zar mislite da su uveli stolice i time smanjili kapacitete stadiona za 30% tek tako? To je uradjeno da se na polovini utakmica ne vidi poluparazan stadion. Trce za loptom, mos misliti. Zabava za prosli vek. Sad je jos jedino dobar za pranje para gde neki osrednji igrac kao ima transfer od 100M eura.
    (Volim lagodan zivot, 18. jun 2017 12:04)

    # Link komentara

  89. Ma ne treba nista mijenjati ali to ne znaci da se ne moze poboljsati i to uvodjenjem video tehnologije za sporne situacije i rijesena stvar ili neka vrsta celendza kao u NFL, tipa ako trener pogrijesi onda gubi pravo na izmjenu ili tako nesto smisliti, mislim da bi to poboljsalo igru
     (Miki28, 18. jun 2017 11:56)

    # Link komentara

  90. Trebali ste da dodate da je ovo urađeno na osnovu prosečnog trajanja efektivne igre. Košarkaši igraju 40 minuta, pa utakmica traje duplo duže.
    Ne računajući aute, kornere, slobodne udarce, faule, ofsajde, penale itd. Svaka fudbalska utakmica ima oko 60min efektivne igre.

    Ovo bi sprečilo prenemaganja i razvlačenja u zadnjih 15 minuta utakmice kluba koji vodi.

    Iskreno ne znam šta da mislim o ovom, ja ionako nikad ne gledam utakmicu zbog utakmice, već zbog relaksacije.
    (Ostin A, 18. jun 2017 11:56)

    # Link komentara

  91. Ja bih uveo da za simuliranje ide crveni karton i suspenzija od tri meseca. I koriscenje video tehnologije kod spornih situacija...
     (krkut, 18. jun 2017 11:51)

    # Link komentara

  92. Ahahaha nema se vise para ili se ljudi smorili da gledaju 20 nepismenih kako trce 90min.
    (milos, 18. jun 2017 11:50)

    # Link komentara

  93. Bilo bi glupo i neobično..ima prednosti,ima i mana..ja volim 90 min da gledam i u tih 90 min ima svega..i igre,i valjanja,simuliranja,dobrih poteza,golova..ovako bi mozda bilo podređeno tome da to sve bude cakum pakum ali ne bi to bio taj fudbal..uz kikiriki i pivo sa ekipom da gledam 60 min perfektnog fudbala?Neka hvala,ja sam za staru opciju.
    (Rajko, 18. jun 2017 11:44)

    # Link komentara

  94. @My name is Zlatan
    Americki fudbal traje 4x15min,a utakmice neretko traju i 3 sata.Sa tim silnim stopovanjem,po novim pravilima,utakmica ce trajati duze,tako da cemo popiti i koju vise.
     (Dag Kristi, 18. jun 2017 11:37)

    # Link komentara

  95. Vi bi ste da fudbal pretvorite u NFL? Ne ne i ne. Pazi ovo, golman odbrani kazneni udarac i igra se automatski prekida, iako lopta dolazi do igraća protivničkog tima? Ovo skraćenje vremena je suludo i tehnički neizvodljivo, prijalo bi samo Saši Iliću.
     (20kinte, 18. jun 2017 11:34)

    # Link komentara

  96. Ja sam skroz za to da bude 2 x 30min sa zaustavljanjem vremena. Takodje obavezno da ekipa ima pravo na nekoliko ,,čelendža" tokom utakmice. Tako bi fudbal bio čistiji i pošteniji.
     (**Frank Drebin**, 18. jun 2017 11:32)

    # Link komentara

  97. A u Stouku sok i neverica
     (Bree, 18. jun 2017 11:31)

    # Link komentara

  98. Ako vec zelite da ubrzate igru, da se cela utakmica igra u totalnom presingu-resenje je veoma prosto, dozvolite neograniceni broj izmena u svakom trenutku kao u hokeju ili rukometu. Sve to bi mogao da nadzire onaj sudija kod klupa za rezervne igrace koji ionako celu utakmicu "'vata zjale".

    Moze se razmisliti i o ukidanju ofsajda, ali samo ako igrac koji je u istom, primi loptu od svog golmana iz njegovog sesnaeterca.

    Ne bi bilo lose razmisliti i o iscrtavanju jos jedne polukruzne linije na nekih 20-tak metara od gola-nesto poput linije za trojku u kosarci. Svaki gol postignut iz igre izvan te linije, vredeo bi 1,5 poen.

    Sve navedeno bi znatno diglo intenzitet i dinamiku igre, pogotovu pred kraj utakmice pri rezultatu od jednog gola razlike za neki tim.

    Prosek nereseno zavrsenih utakmica bi znacajno bio smanjen.
    (Nadzirac, 18. jun 2017 11:31)

    # Link komentara

  99. Ukinite ofsajd!
     (Mikael Hansen, 18. jun 2017 11:29)

    # Link komentara

  100. Ja bih neke mnogo jednostavnije promene... Ukoliko je rezultat 0:0, ne dobija se po 1 bod nego oba tima po 0. Nema gola u gostima.
    I gomila razloga za valjanje nestaje...
     (JaFreelancer.com, 18. jun 2017 11:29)

    # Link komentara

  101. U komentarima se vidi koliko su ljudi funkcionalno nepismeni. I sada utakmica efektivno traje manje od 60min...
     (MaironDrake, 18. jun 2017 11:28)

    # Link komentara

  102. Pa ovo mi vec masovno koristimo u malom fudbalu sa rukometnim pravilima,samo jos da se promene iskljucenja(vremenska), penal(gde se po danasnjim pravilima desavaju najveca "slobodna uverenja",gde se prekrsaj na liniji kaznjava/nagradjuje sa pomeranjem lopte na sredinu od 11m,nek se izvodi sa mesta bez zivog zida,pa da vas vidim majstorcine/padavicari,ako je unutar polukruga od 11m onda nek izbira izvodjac odakle hoce da suta)i letece izmene.Sa ovim stopovanjem vremena utakmica ce trajati kao i danas(vec potvrdjeno u kosarci i rukometu),ali cinjenica je da iako ostane isto vreme da se sadasnjim pravilima desava mnogo necasnih trikova koji nisu sankcionisani,a to su ranije cinili samo pojedinci(sad je to filozofija igre/kluba)
    (Neko iz Banata, 18. jun 2017 11:27)

    # Link komentara

  103. Po meni su ovo gluposti, pogotovo trajanje od 60 minuta i vracanje lopte posle odbranjenog penala. Ubija se draz igre. Mozda je glavni razlog povecanje broja utakmica po sezoni, naravno radi para. U svakom slucaju pare su sigurno glavni razlog za eventualne promene.
    (bbp, 18. jun 2017 10:50)

    Ubija se draž igre?! Koju draž vidiš u valjanju po terenu?
     (nije bbp, nego BDP - rekao je predsednik, 18. jun 2017 11:24)

    # Link komentara

  104. Po meni su ovo gluposti, pogotovo trajanje od 60 minuta i vracanje lopte posle odbranjenog penala. Ubija se draz igre. Mozda je glavni razlog povecanje broja utakmica po sezoni, naravno radi para. U svakom slucaju pare su sigurno glavni razlog za eventualne promene.
    (bbp, 18. jun 2017 10:50)

    Zamolio bih tebe i vas koji pisete slicne komentare da procitate celu vest kako se ne bi blamirali..
    (Krle, 18. jun 2017 11:23)

    # Link komentara

  105. Izvođenje auta nogom ?
    (Radoje, 18. jun 2017 11:21)

    # Link komentara

  106. Kada zamislim stopovanje vremena u fudbalu, pa onda mi je ipak draze ono foliranje i previjanje na terenu...nekada i slabija ekipa moze da UKRADE pobedu, ako bude stopovanja onda vrlo tesko...znaci opet se "guraju" jaki
     (Mich, 18. jun 2017 11:21)

    # Link komentara

  107. Ima intersantnih predloga ali i gluposti. Ispade da ce sudija vise da se bavi stopericom nego sto ce da sudi?
    (323, 18. jun 2017 11:21)

    # Link komentara

  108. Gol sa udaljenosti vece od 25 metara da vredi za dva,da se omoguci igracima sa klupe da ulaze kad pozele kao u hokeju...druga i treca postava...uvesti zeleni karton koji bi za grub start igraca recimo na 4 minuta izbacivao ga iz igre...tokom utakmice dopustiti svaki put jednom navijacu da odigra za svoj klub...Zasad toliko na prvu sto bi se reklo...lezim na stomaku pa ako se jos neceg dosetim javljam se ubrzo...
     (Dejan CZ, 18. jun 2017 11:20)

    # Link komentara

  109. zaustavljanje vremena u redu i kada istekne vreme na semaforu i nadoknada kraj bez sudiskog ubedjenja uredu sve ostalo lose ja bih dodao kao u americi gledanje dosudjenog penala ili sumljivog gola na zahtev ostecenog trenera tima i pronaci nekakvu kaznu za zahtevaca ako je sudija upravu da bi to bilo opravdano trazenje a da se nepretvori u sprdnju dok ne postane normalno pravilo tj dok ga treneri neshvate kao pravilo a ne kao sredstvo za pokusaj pobere ili neceg drugog ali tesko dabi se to desilo mislim da za ovakva pravila se debelo pitaju kladionice pa svaki drugi tim nosi na dresovima reklamu neke kladionice ako njima bude odgovaralo bice ako neodgovara nece
    (nedirajte mi u 90 minuta, 18. jun 2017 11:18)

    # Link komentara

  110. A da se ukine da u Srbiji vazi gol rukom?
    (lol, 18. jun 2017 11:15)

    # Link komentara

  111. Ubaciće i 4 pauze za reklame, hokejašku izmenu igrača a svaki će imati i svoga sudiju. Kad pobedi Real ili Barsa to se računa 6 bodova, ostali po 3, američki timovi ulaze u Ligu šampiona a Tole ide na mesto genseka UEFA.
     (dking, 18. jun 2017 11:14)

    # Link komentara

  112. miljas likes this.
    (plasticni hirurg, 18. jun 2017 11:12)

    # Link komentara

  113. Jedina promena koja bi mogla da donese boljitak fudbalu je da se za meceve koji se zavrse 0:0 ne dodeljuju bodovi. To bi nateralo sve na ofanzivniju igru.
     (Vladimir, 18. jun 2017 11:11)

    # Link komentara

  114. I 60 minuta je previše za tako dosadan sport
    (Frajdej, 18. jun 2017 11:10)

    # Link komentara

  115. Zamolio bih sve koji se protive ovoj promeni da prvu sledecu utakmicu gledaju i da upale stopericu i da pauziraju svaki put kada dodje do prekida, cisto da vide da se nista bitno nece menjati osim toga sto sada igraci nece moci da se izlezavaju na kraju utakmice i da golmani odugovlace izvodjenje jer nece biti poente. To je mozda i najpametnija odluka koju su mogli da smisle.
    (Kelvin Klajn, 18. jun 2017 11:09)

    # Link komentara

  116. @Adriano_Galliani

    Slažem se sa tobom. Nude solomonska rešenja, izmišljalju gluposti, kao što neko u komentarima reče sve je danas instant. Instant kafa, instant diploma, instant fudbal itd. Mnoge kockice bi se složile primenom video-tehnologije. Ne treba pametovati dalje od toga.
    (Millennium, 18. jun 2017 11:07)

    # Link komentara

  117. Ne znam ... Bio bi bolji predlog da oba poluvremena traju 60 minuta ... imaju oni kondicije i za toliko , a i u većim klubovima su i preplaćeni ...
    Ovo skraćivanje neće biti dobro .
    (Jeremija, 18. jun 2017 11:05)

    # Link komentara

  118. Ako se vreme zaustavlja kod svakog prekida onda to i nije skraćenje već može tekma i duže da traje. Ali slažem se da su potrebne radikalnije promene u fudbalu. Evo ja u ranim tridesetim, volim sport ali fudbalske tekme gledam negde od 60-og minuta jer ako duže gledam postane mi dosadno. Basket je drugačiji i puno dinamičniji pa često gledam celu tekmu.
     (ministar, 18. jun 2017 11:04)

    # Link komentara

  119. Fudbal je postao dosadna i nrzanimljiv igra. Ubijaju sa taktikama i sa odbranom. Slazem se za ove predloge ali mislim da bi bilo revolucionarno ukinuti ofsajd. Bilo bi mbogo vise golova a samim tim i igra bi postala zanimljivija. A i sudije bi manje uticale na igru.
     (Rale mudri, 18. jun 2017 11:04)

    # Link komentara

  120. u fudbalu podrzavam promene, za druge sportove a pogotovo pojedinacne ne
     (znalac, 18. jun 2017 11:03)

    # Link komentara

  121. Време је да се направи алтернативни фудбал са старим правилима и све то ван оквира халапљиве мафијашке Фифе која га уништава.
     (Марко, 18. jun 2017 11:03)

    # Link komentara

  122. mnogo dobri predlozi ali jedan bi bio jos bolji; ako jedna ekipa pase loptu na protivnickoj polovini 25 sekundi da se onda svira pasivna igra odbrambene ekipe sto znaci da ofside nepostoji u nastavku napada i jos jedan da prilikom vracana lopte na svoju polovinu se svira indirektan udarac. to bi stvarno promenilo fudbal..
    (beoman, 18. jun 2017 11:00)

    # Link komentara

  123. Trajace to duze nego sad
    (cukce, 18. jun 2017 10:59)

    # Link komentara

  124. Ja sam za to da se igra utakmica i sa ofsajdom, npr ako se da go iz ofsajda da on bude priznat, a da se posle igra jedan za jedan... Zasto ovo kazem ima mnogo onih koji cuvaju rezultat pa ako neko nekome da pet komada iz ofsajda zasluio je pobedu... Ako npr obe ekipe postignu po dva gola iz ofsajda dele neke bodove.. Vise od onih koji su igrali nula nula... I da se rezultat nula nula kaznjava sa minus tfi boda..
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (mitar m, 18. jun 2017 10:39)


    Au Mitre, au....
    (warriorsi jos od marculjonisa, 18. jun 2017 10:58)

    # Link komentara

  125. Fudbal treba da bude ovakav kakav je! Sa predloženim promjenama, to bi bio neki drugi sport ( nesto kao ,, mini fudbal"). Ne dozvolimo da se sve provjerene vrijednosti izgube!
     (Mladen, 18. jun 2017 10:55)

    # Link komentara

  126. Pa ovo i nije tako loše... Možda je i bolje
     (agent mahoun, 18. jun 2017 10:54)

    # Link komentara

  127. Umetnost je braniti se ili sačuvati 1:0. Jedino sam za čelendž neki.
     (79, 18. jun 2017 10:54)

    # Link komentara

  128. Evo vam dva konkretna pravila:

    * Uvedite "čelendž"
    * Simulatore kažnjavajte naknadno posle utakmice pregledavajući snimak.
    (Dule Astro, 18. jun 2017 10:53)

    # Link komentara

  129. Ne znam da li je neko citao pazljivo tekst. Danas utakmice sa silnim prekidima, efektivno traju krace od 60 minuta. Zaustavljanjem vremena na prekidima, kaznama za odugovlacenje, a samo zvanicnim skracenjem na 60 minuta (efektivne igre), utakmice bi se ponekad cak i produzile. Problem je sto bi u nasoj ligi zbog silnih prekida mogle da traju u nedogled, jer kod nas, cim povedes 1:0, taktika je "ud'ri loptu u livadu."
     (dex, 18. jun 2017 10:53)

    # Link komentara

  130. Da al koliko piva manje cu popit tijekom godine zbog tih pola sata koji fale? Ženu si trenirao cijeli život da te pusti na miru tih 2 sata, sad da joj nepotrebno vratimo pola sata nakon sto su se generacije muškaraca borile za tu slobodu? Kuda to vodi?
    (My name is Zlatan, 18. jun 2017 10:53)

    # Link komentara

  131. Glupost za uzivanje i prave ljubitelje sposrta. Ekstra za kladionicare. Svaka druga tekma ce biti 0-0. Klafiz se na 0-2 gola i postanes milioner.
     (nudista, 18. jun 2017 10:51)

    # Link komentara

  132. Pravilo sa efektivnim vremenom je neophodno. Svako gubljenje vremena tera navijače sa stadiona. Odugovlačenje odgovara destruktivnim ekipama a ako se meri efektivno vreme nema koristi od odugovlačenja. Odavno je to trebalo uvesti. No, to može da se uvede na profi nivou ali u nižim ligama je neizvodljivo. Takodje, ne znam zašto se igrači ne bi mogli menjati više puta u toku utakmice. Trenutno može u svim kolektivnim sportovima samo ne može u fudbalu. I ofsajd... Koliko to pravilo donosi polemike i muka. Pa i posle 20 puta gledanja snimka nekad se ne slažemo da li je bio ofsajd ili nije. A sudija treba u deliću sekunde da proceni ispravno. Često to odluči pobednika i zato treba nešto menjati.
    (Lala, 18. jun 2017 10:51)

    # Link komentara

  133. Jedino sto je normalno ovde je to da se kraj svira tek kada lopta napusti teren.
     (Jeri smo tako u mo gucnosti, 18. jun 2017 10:50)

    # Link komentara

  134. Po meni su ovo gluposti, pogotovo trajanje od 60 minuta i vracanje lopte posle odbranjenog penala. Ubija se draz igre. Mozda je glavni razlog povecanje broja utakmica po sezoni, naravno radi para. U svakom slucaju pare su sigurno glavni razlog za eventualne promene.
    (bbp, 18. jun 2017 10:50)

    # Link komentara

  135. Koliko para dobijaju fudbaleri dao bih im da igraju 120 min i to dvaput nedeljno.
    (the seventh, 18. jun 2017 10:49)

    # Link komentara

  136. 'stari šarm zbog koga se ponekad i danima spremamo za jednu utakmicu voljenog kluba ili reprezentacije.'

    Kad je ovaj tekst pisan, 1971? Voljeni klubovi su masine za pranje para, a reprezentacija masina za prodaju igraca. Spremam se danima za Super bol, ili eventualno finale NBA. To su sportovi koji imaju smisla, a ovaj menadzerski poduhvat od petlica do seniora vise nikome (sem 'navijacima' koji isto imaju posebne izvore zarade) ne moze da podigne puls iznad 60.
    (hipokrat, 18. jun 2017 10:49)

    # Link komentara

  137. Šta li je sad kladioničarska praksa smislila da primeni u svoju korist?
     (Nenad, 18. jun 2017 10:48)

    # Link komentara

  138. Pa ovi predlozi konkretno i nisu tako losi. Nije bas da cemo videti trojku Saleta uz zvuk sirene, ali postojace taj efekat tenzije kada se igra recimo poslednji napad nakon isteka 60 minuta. Setimo se kako je mocno bilo kada je nasa futsal reprezentacija u areni dala gol za pobedu bukvalno uz zvuk sirene, ludnica. Pre bih rekao da ovako nesto treba rukometu (i da se uvede vreme napada), ali cisto eksperimentalno mozda treba probati ovo u nekoj fudbalskoj ligi sekundarnog kvaliteta.
     (SASpurs, 18. jun 2017 10:48)

    # Link komentara

  139. Dajte i dve lopte
    (MILAN MOCIBOB, 18. jun 2017 10:47)

    # Link komentara

  140. A kako ce ovo da primene beton ligama?
    (nex, 18. jun 2017 10:45)

    # Link komentara

  141. Bedni senzacionalizam
    (23sudija, 18. jun 2017 10:44)

    # Link komentara

  142. Odabij! Vecina predloga totalna nebuloza osim mozda da golman vrati loptu u igru kako hoce posle gol auta i to da.se svira kraj tek posto lopta napusti teren po isteku vremena - sto je postalo i nepisano pravilo.

    Sta ce sa malim fudbalom ako od velikog naprave mali?
     (iVar, 18. jun 2017 10:44)

    # Link komentara

  143. To pričam godinama. Ne 60 minuta efektivne igre nego zadnjih 10ak minuta. Ja sam ZA.
     (Bane, 18. jun 2017 10:44)

    # Link komentara

  144. Za zaustavljanje vremena se slazem.
     (dule, 18. jun 2017 10:44)

    # Link komentara

  145. Glupost. Koliko utakmica ce se zavrsiti sa 0:0. Pogotovo ovi nasi, dace po jedan go na svakom prvenstvu. Ajde za ovu nadoknadu vremena, da se zna tacno koliko je vremena potroseno za izmene, faulove i ostalo, ne bi bilo manipulacija, ali ovo drugo, uzas. Dobro se nisu setili da stave i TV tajm aut, da bi pustili reklame
    (s, 18. jun 2017 10:43)

    # Link komentara

  146. ko su ljudi koji predloze ovakvu glupost..?
    (MM, 18. jun 2017 10:43)

    # Link komentara

  147. Sve postaje instant.
    (hahaa, 18. jun 2017 10:43)

    # Link komentara

  148. Ostavite igru, takva je kakva je! Zasto bi je menjali ako je svi vole i ako mlatite pare kao nenormalni?! Pustite fudbal da propada polako sa onim transferima, nemojte da ubrzavate proces!
     (Jeri smo tako u mo gucnosti, 18. jun 2017 10:42)

    # Link komentara

  149. Uzas, nista mi se ne svidja, nadam se da ce sve ostati po starom
     (ManUtd, 18. jun 2017 10:41)

    # Link komentara

  150. Taman da zvezdini igrači budu bolji pošto nemaju snage za 90 min
    (djenka, 18. jun 2017 10:41)

    # Link komentara

  151. Zaustavljanje vremena odlicna ideja (ja je imam odavno). Sve ostalo je glupost.
    (Hmmmm, 18. jun 2017 10:41)

    # Link komentara

  152. Sacuvaj boze, unistavaju sve sto je lepo.
    (Vlado, 18. jun 2017 10:41)

    # Link komentara

  153. Mislim da bi najkorisnija stvar bila da stanete na put nameštanju utakmica!
     (Realan, 18. jun 2017 10:39)

    # Link komentara

  154. Ja sam za to da se igra utakmica i sa ofsajdom, npr ako se da go iz ofsajda da on bude priznat, a da se posle igra jedan za jedan... Zasto ovo kazem ima mnogo onih koji cuvaju rezultat pa ako neko nekome da pet komada iz ofsajda zasluio je pobedu... Ako npr obe ekipe postignu po dva gola iz ofsajda dele neke bodove.. Vise od onih koji su igrali nula nula... I da se rezultat nula nula kaznjava sa minus tfi boda..
     (mitar m, 18. jun 2017 10:39)

    # Link komentara

  155. A da samo pucaju penale?Jer već sada igraju manje od sat vremena, ostalo provedu u valjanju i kukanju!
    (padre, 18. jun 2017 10:38)

    # Link komentara

  156. Deluje kao resenje za razne gluposti koje postoje u danasnjem fudbalu. Dovoljno je videti da igrac posle faula sutne loptu dalje ili stane ispred nje da protivnik ne izvede brzo prekrsaj. To se tolerise, kao i "povrede" igraca ciji tim vodi. Zaustavno vreme nije resilo problem.
    (umetnik, 18. jun 2017 10:37)

    # Link komentara

  157. Podržavam! Ne pamtim kada sam odgledao celu utakmicu. Ovako bi igra bila dinamičnija.
    Samo fali još i Challenge da se smanji broj sudijskih grešaka.
     (ma ja, 18. jun 2017 10:37)

    # Link komentara

  158. ZA !
     (Seroš, 18. jun 2017 10:35)

    # Link komentara

  159. Jednostavno ne zelim promene. Neka one budu i pozitivne fudbal je ovakav godinama i takav treba ostati. Jedino su potrebne promene u proveri sudijskih odluka u smislu moderne tehnologije. Mislim da bi u slucaju ovako kratkih utakmica igraci previse razmisljali o vremenu sto bi smanjilo kvalitet igre.
     (boris, 18. jun 2017 10:34)

    # Link komentara

  160. Samo ce trajati duze i zamorice ljude. Ostavis 45 i ne mrsis puno. Videli smo u slucaju Partizana i FMPa da kosarkaska utakmica od 40 min moze da traje skoro tri sata.
    (cudak, 18. jun 2017 10:34)

    # Link komentara

  161. Uz takav fudbal bi se pilo pivo od 0.3
    (Milan, 18. jun 2017 10:34)

    # Link komentara

  162. Jeste fudbal nekad monoton. Ali strast postoji. A malim promenama verujem da bi bilo jos bolje.

    Mozda su mnogi protiv, mozda nije svako pravilo normalno, ali meni se svidja ideja generalno, zato sto je cilj da bude vise efektivne igre, manje odugovlacenja. Bio bi to fazon rukometa, 2 x 30 min, uz povremeno stopiranje vremena. Mislite da je oduvek tako bilo? Igrali su rukomet na fudbalskom igralistu. Da bi se poen u odbojci osvojio do pre 15 godina moralo je da se igra na razliku (promene). Sada je brzo i zanimljivo. I u kosarci su skratili napade (cele i one nakon ofanzivnog skoka, a nekada davno nije bilo ni 30s napad, nego vecnost, pa ko da kos i ako ume da drzi loptu, pobedio je).

    Ne treba drasticno menjati, kao sto je predlagao Van Basten (pretvorilo bi se u hokej), ali male promene bi bile dobra, korisna stvar.
    Jedino ne bih voleo da igrac sam sebi doda loptu kod prekida.

    Sto se regularnosti tice, greske sudija mogu ozbiljno da ostete ekipe, pa bih voleo da recimo 5 sudija gleda u studiju mec (svako iz svog ugla), pa ako vecina kaze da je faul, onda jeste (glavni bi u bubicama cuo kompjuterski glas "faul" ili "nista", ili bi to culi svi na stadionu preko razglasa i video-bima). Jedan covek kad sudi, ako pogresi, to je to. Ovako vecina verovatno donosi ispravnu odluku.
    (ZA, 18. jun 2017 10:33)

    # Link komentara

  163. nidje veze.
     (podgoricanin, 18. jun 2017 10:32)

    # Link komentara

  164. Није лоша идеја. Само никако да уведу правило челенџа, па да намештаљке типа непостојећи офсајд или обрнуто увек утичу на исход. Затим челенџ би помогао и код непостојећих црвених картона приликом симулације. Такође, треба забранити офсајд уопште у шеснаестерцу када су актери унутар њега. Има ту много небулоза које треба мењати.
     (х, 18. jun 2017 10:31)

    # Link komentara

  165. Zanimljivo!
    (+, 18. jun 2017 10:31)

    # Link komentara

  166. Fudbal je dobar ovakav kakav jeste,podrzavam bilo kakvu promenu koji ce postojeci poboljsati,ali drasticna promena pravila, skracivanje utakmica,privemeni kartoni,nema ofsajda i slicno,ne znam u cemu je onda svrha postojanja istog.Ako cemo od sporta praviti cirkus onda izvolte rusite tribine i dizite satore.
    (dzonibgd, 18. jun 2017 10:31)

    # Link komentara

  167. Super ideja..ionako mi se smucilo odugovlacenje i nedovoljno dugacki produzeci.
     (n, 18. jun 2017 10:31)

    # Link komentara

  168. "Dok pojedini ljubitelji najvažnije sporedne stvari na svetu ne uspeju da popiju ni čašu osvežavajućeg pića, utakmica je već gotova!"
    Pa i kosarkaska utakmica traje 40 minuta a ja uspem da pojedem 300 grama semenki i suncokreta i popijem 2l kokakole jer se utakmica razduzi na 2 sata. Mislim da se nista nece izgubiti samo sto ce neke utakmice trajati i duze sto moze da bude plus ako je utakmica dobra i nezivesna.
    (Krle, 18. jun 2017 10:29)

    # Link komentara

  169. O ovome pričam 100 godina. Plus da se smanji fudbalski teren za trećinu i da se igra 8 na 8. Fudbal bi zadržao sve draži postojećeg fudbala, a dobilo bi se na dinamici kakva postoji npr. u košarci. Igralo bi se brzo, atraktivno, sa puno golova. Svaka fudbalska utakmica bi bila apsolutni spektakl za publiku!
     (ja, 18. jun 2017 10:27)

    # Link komentara

  170. Samo vi uvedite video-tehnologiju i sve ce biti OK.
     (Adriano_Galliani, 18. jun 2017 10:26)

    # Link komentara

  171. Svidja mi se ovo sa vremenom koje se zaustavlja. Pa čim neki tim povede 1:0, spreman je na svakakvo odugovlacenje, a sudija na kraju nadoknadi 10% tog vremena.
     (dare, 18. jun 2017 10:26)

    # Link komentara

  172. I od svega toga nece biti nista naravno....isuvise je velika lova u pitanju da bi dosle tek tako ovako drasticne promene!
    Uostalom ovim pravilima nista ne fali. Ko zna da igra zna i tacka.
     (tonyto, 18. jun 2017 10:26)

    # Link komentara

  173. pa trajace 3sata sa zaustavljanjem sata
     (slanina, 18. jun 2017 10:25)

    # Link komentara

  174. Ma ja sam za
    (Prague boy, 18. jun 2017 10:25)

    # Link komentara

  175. Ovo za penale je zapravo odlična ideja. Sutnes penal ili si dao ili nisi... Ništa gluplje nego kad igrač šutne očajno pravo u golmana a ipak ima sreću da mu se vrati na zicer lopta.
     (., 18. jun 2017 10:24)

    # Link komentara

  176. Napravite nov sport pa se izivljavajte.
     (UltraS, 18. jun 2017 10:23)

    # Link komentara

  177. A ne no bidon..
     (Madridista, 18. jun 2017 10:22)

    # Link komentara

  178. Нема ту онда дражи.Са друге стране ствар је навике,али...мислим да ово треба да остане.
     (Паметан, 18. jun 2017 10:20)

    # Link komentara

  179. Ovo oko 60 minuta i nije tolko lose. Igrace se isto vreme aktivan fudbal, samo sto necemo gledati vise 90 min neke utakmicu sto stvarno imaju ritam ubitacan, npr neke evropske. Za penal se ne bi slozio jer igra treba da se nastavi kao posle slobodnog udarca. Podrzavam ovo oko dodavanja samom sebi, time ce se stvoriti sigurno vise prilika za gol, a to je valjda dobro da vidimo vise golova. Sve u svemu i nije toliko lose. A kada je u pitanju tradicija, Englezi najvise drze do nje, ali kada su na Vimbldonu mogli da stave krov sto ne bi u fudbalu, za kvalitetniju utakmicu, napravili ustupak.
    (tesla, 18. jun 2017 10:20)

    # Link komentara

  180. auu jos lakse namestati utakmicu ... to je njima u planu
     (CZVaco95, 18. jun 2017 10:18)

    # Link komentara

  181. U stvari utakmice ce trajati isto ali nece vise biti manipulisanja vremenom. Odlicna stvar.
    (Boris, 18. jun 2017 10:18)

    # Link komentara

  182. Super odluka,90 min je stvarno previse,da se ja pitan igrala bi se utakmica 70 min
     (Rodžer Federer-Nikad ne otpisujte Kralja, 18. jun 2017 10:16)

    # Link komentara

  183. Bolje ka u kosarku, 4 po 10 minuta... mozda i golove da zamijenite sa kosevima, onda vam ne treba golman...
    (Danilovgrad, 18. jun 2017 10:13)

    # Link komentara