1. @mrki
    Izvinjavam se, ispustio sam još činjenica:
    2.najvažniji kriterijum, Nole 223nedelja ATP 1 a Nadal 141!
    3.najvažniji kriterijum, Nole WTF(1500)x5 a Nadal 0,inače kao
    što je poznato najvredniji trofej posle G.S.!
    4.Najbolji rankig prema Dr.Elo ima Novak 2621 a tu su obračunati svi
    osvojeni trofeji u karijerama tenisera pa i DK i Olimp.!
    5.Najbolji odnos pobeda i poraza od svih tenisera ima Novak 82,7% ,bolje od Nadala i Federera!
    6.Novak jedini teniser koji ima bolji međusobni skor sa Nadalom i Federerom !
    (KAO XXXL, 20. jun 2017 09:21)

    # Link komentara

  2. Atreides, 17. jun 2017 13:10

    Nadal je povredjen izgubio od Novaka 7 puta u nizu i to jos 3 finala GS. A koje vrste je povreda objasnio je Nadalov stric -"ne uzima vitamine". Da mu nije Tur trazio da se povuce na neko vreme posto je uhvacen u dopingu
    (ultrasrbin, 20. jun 2017 08:29)

    # Link komentara

  3. @KAO XXXL
    A zacudo nisi naveo one najznacajnije parametre:
    Nadal 15 GS,Djokovic 12
    Nadal 4 DK,Djokovic 1
    Nadal Olimpijsko zlato i srebro,Djokovic bronza
    A sve to uz cinjenicu da su skoro vrsnjaci a Nadal pola karijere kuburio sa povredama,a Djokovic nikad nije bio povredjen.
    Jednostavno kada se pomene Djokovic tu prestaje logika,objektivno rasudjivanje,a pre svega postovanje tudjeg misljenja(lepo covek kaze da je stav iskljucivo njegovo subjektivno misljenje),a pocinje histerija,mrznja prema onome ko se usudi da dirne u najveceg srpskog sina...
    (mrki, 19. jun 2017 22:28)

    # Link komentara

  4. Tomi Robredo!!! Šta reći posle ovakvog "njegovog" mišljenja! Naravno ne govore svi iz ATP tura lepo o Novaku! To je OK!! Novak je najnepoštovaniji broj 1 ATP tura svih vremena! I to je OK! Tomi, pomisli koliki je tvoj udeo što se Rođinih 18 Gren slem titula čine nedostižnim!? Nego dobijao po nosu od Novaka kad su se sretali na terenu te hajd sad da malo "mrači"! I to je OK!
    (bariloche, 19. jun 2017 12:53)

    # Link komentara

  5. Nasuprot gore izrečenom evo činjenica:
    1.Na GOAT listi Novak bolji !
    2.Nole 4 GS u nizu
    3.Najbolja sezona u tenisu 2015!
    4.Novak najbolji sportista sveta 3x
    5.Novak najbolji teniser 4x
    6.Bolji medjusobni skor sa Nadalom
    7.Osvojio najviše novca od turnira u istoriji tenisa!
    (KAO XXXL, 19. jun 2017 12:26)

    # Link komentara

  6. Realno komentarisem sve oblasti zivota pa cu i tenis,ali prvo moram da patoloske mrzitelje Novak Djokovica i slicne upoyorim da nisam nikakav bot,cak sam davno predlagao Novaku da yamoli AV i njemu slicne politicare da mu cestitaju nista i da cute. Elem,da je Tipsarevic ovo izjavio samo obrnuto bilo bi isto smesno da je Nole bolji toliko svetlosnih milja. Nadal osvaja samo sljaku fakticki 2/3 GS su Rolan Garos. Novak igra lepsi tenis od njega,sadrzajniji,kompletniji.Da ima 50% upornosti mazge kao Rafa imao bi bar 5-6 titula vise GS,narocito periodu od 18-23 godine. Pobeda skor je na strani Novaka plus.
    (GiljermoRobredos, 19. jun 2017 10:45)

    # Link komentara

  7. Covek je potpuno u pravu... u odnosu na kolicinu uzetih " stimulativnih sredstava " on je bez premca u svim sportovim... DA NIJE ZALOSNO BILO BI SMESNO...BEDA I JAD....
    (Admiral, 19. jun 2017 10:27)

    # Link komentara

  8. Niko ne spori da je Nadal ispred Noleta u onom parametru koji se najvise racuna, to jest da ima 15 GS titula naspram Noletovih 12. Ali reci da je Nadal "svetlosnim godinama" ispred jednog od svoja dva glavna rivala tokom vise od decenije duge karijere, to je vec cist bezobrazluk koji veze sa pamecu nema. Svakako stoji to da Nadal superiorno vlada sljakom ali zato je Nole prvi od pamtiveka uspeo da zaredom osvoji sva cetiri GS turnira. Dakle, obojica pored pored pukog sabiranja GS titula imaju i neka dodatna epohalna dostignuta koja ce se tesko ponoviti u skorije vreme. Zanimljivo je da se Robredo nije ovako usudio da Noleta omalovazi tokom poslednjih nekoliko godina Noletove dominacije nego je kukavicki cutao sve do sada nakon Nadalovog osvajanja 15. GS titule. Nadal je za razliku od Robreda skroman i realan covek koji se sigurno nece kititi ovakvim laznim perjem i znace, bez obzira na prijateljstvo sa Robredom, da kaze da svakako nije "svetlosnim godinama" ispred Noleta.
    (Rade, 19. jun 2017 08:22)

    # Link komentara

  9. Treba da uvedemo novo slovo u azbuku: ?=Jumko;
    Nije narocito korisno ali sto smo mi bolji od Kineza?
    (Milan, 18. jun 2017 22:13)

    # Link komentara

  10. Citam ove komentare i istovremeno komentare u vezi Nato bombardovanja gde bivsi general Nato priznaje zbog cega je doslo do istog.Dok sa jedne strane se histericno pljuje ovaj Robredo i brani Djokovic,u drugoj vesti se maltene brani Nato i optuzuje Srbija i Milosevic.I tu se vidi zbog cega se bez kakve mere i ukusa forsirao Djokovic u medijima zadnjih 10 godina i zbog cega svesno pravljenje od njega supersrbina,nadcoveka.Jednostavno,prirodni patriotizam koji svaka nacija ima je trebao da se usmeri sa stvari gde on mora biti izrazen na nesto sasvim deseto,i danas imamo situaciju da ce ljudi ovde pre da opravdaju ubijanje sopstvene nacije nego kada im kritikuju idola ili velicaju njegove konkurente.Koliko se uspelo sa dugogodisnjim ispiranjem mozga,pa jos ovi kojima je velicanje Djokovica u Srbiji premalo i jos pricaju da ga nismo ni zasluzili,gotovo morbidno.
    (resnik, 18. jun 2017 17:02)

    # Link komentara

  11. Ali zato Nole uziva u ljubavi i miru.
    (Ceca, 18. jun 2017 15:46)

    # Link komentara

  12. (Trava zelinija kod komsije, 17. jun 2017 19:22)

    Ok to jeste tačno u vezi popularnosti i marketinga, ali kako to da budu realni parametri kojih se ovaj oprostite moram reći majmonez dosjetio jer se za života nalupetao što automatski kompromituje sve što je rekao. Koristiti argumente ko je popularniji, čiji dresovi se više prodaju, koje boje gaća ko nosi i onda po osnovu toga uporešivati ko je bolji svjetlosni igrač. To nisu argumenti nego bajke i da bi se vratili u realnost samo treba da naglasi da se sve to odnosi van terena i iznijeti par stvarnih argumenata i činjenice. Kao što se dobro zna da Federer ima najviše GS, zatim Nadal tri manje itd. takođe znamo kad se neko od njih dvojice direktno sa Đokovicem sastajao ne u šoping molu nego na terenu ko ima najviše pobjeda. Sve su to argumenti i činjenice ako se već priča ko je igrom ispred koga, imamo GOAT listu takođe činjenice u odnosu šta ovaj Tomi trabunja.
    (šoping kraljica, 18. jun 2017 14:38)

    # Link komentara

  13. Moja pok. baba je nekada znala da kaže: "Salepdžija za bozadžiju" (Ko nije razumeo ima Google).

    A to da li će se Novak Đoković vratiti u raniju formu zavisi samo, jedino i i skljućivo od Novaka Đokovića i nikog više. Ako se vrati ima opet da bude "Bešte noge usr**u vas). Svi u kompletu na ATP turu nisu mu ni do kolena... Ako se ne vrati, to je onda to!
    (Zoran, 18. jun 2017 13:42)

    # Link komentara

  14. ako je nadal daleko od noleta bezi brzinom svetlosti?? onda je nole partikel koji je brzi od svetlosti gospodo.novak reket u ruke i leeeemaaaj ih da se prashi.
    (m87, 18. jun 2017 11:31)

    # Link komentara

  15. Biznismen u tenisu ocenjuje igrače radi uspeha u prodaji opreme.Ajde pali brate.
    (Stiv, 18. jun 2017 10:57)

    # Link komentara

  16. ... i ja sam Noletov navijac ... ALI , ovaj mu se zavlaci u debelo crevo , Nadalu !!!
    (nebojsa, 18. jun 2017 10:46)

    # Link komentara

  17. U pravu je covek.
    Bas mi je drago sto se ova Nolova klincijada kida !

    Hahahaha
    (Objaviteeee, 18. jun 2017 09:41)

    # Link komentara

  18. Cuj Robredo-ti nisi valjao ni kada si igrao, a ne sada.
    Zverev je mlad samo spram tebe.
    Mladi su bila Monika Seles kada je osvojila RG sa 16 ili maloletni Beker kada je uzeo Vimbldon.
    Kirjos je histericni nervcik i nikada nece ni prici No.1
    (White Power, 18. jun 2017 09:39)

    # Link komentara

  19. Mislim da je on pre svega mislio na globalnu popularnost ove dvojice i tu nema dileme da su oni daleko ispred Novaka.

    Mozda treba napomenuti da je Robredo jedan od retkih koji je napadao Novaka ranije zbog njegovih predaja. Secate se one njegove konferencije posle meca na USO kada je kritikovao Novaka zbog medicinskog tajmauta. Rekao je doslovce" ako nisi fizicki spreman ne mozes da se bavis profesionalnim sportom".Dakle animozitet prema Novaku postoji jos od 2008-2009 godine kada ga je Novak pobedjivao a Robredo bio na vrhuncu karijere.
     (vale, 18. jun 2017 09:35)

    # Link komentara

  20. Završni measter se već godinama igra u dvorani, a Nadalu ti uslovi najmanje odgovaraju - zato ga ni je osvojio i to svako prosečno inteligentan zna samo se pravi blesav. Ne mislim d aje završni masters mrlja u Nadalovoj karijeri pogotovo što se posl. god. pretvorio u cirkus za sponzore pa dolazi 8 iscrpljenih tenisera. Bilo bi fer da se on igra na različitim podlogama i da se to menja na dve-tri godine. Ranije je to bio slučaj, igrao se u različitim zemljama i na otvorenom. Sad su ga Englezi uzrpirali - jaka stvar, dvoranski uslovi. Nekada su se i sadašnji mastersi 1000 igrali na 3 dobijena seta pa su maltene bili u rangu gs. Da nije tako,legende poput Lendla, Konorsa, Mekinroa...možda bi imali koji slem više.
    (DMD, 18. jun 2017 08:58)

    # Link komentara

  21. Bespredmetna rasprava ko je GOAT. Ljudi su zaboravili da uzivaju u lepoti sporta, zbog besomucne jurnjave za rekordima i jurnjavom za GOAT-a. Ne postoji GOAT, jer vreme neprekidno tece, postoje najbolji teniseri u svojim erama ili periodima. Sve drugo je totalno nebitno. Novak se umesao u tu pricu, spada u krem de la krem. Sasvim dovoljno.
    (pribil, 17. jun 2017 19:11)

    najpametniji komentar ovde. Svako ima svoje favorite.
     (L, 18. jun 2017 08:32)

    # Link komentara

  22. Setite se samo EPSKIH mečeva Nadala i Federera kada su ovi bili u top formi kada je u poslednjih nekoliko godina i približno neko finale bilo na tom nivou. To je moje lično mišljenje, ...
    (Saša, 17. jun 2017 17:37) # Link komentara

    I ja sam mislio posle finala wimbldona izmedju Nadala i Federera 2008 da ne znam dal cu gledati bolji mec, al me je Novak u vise navrata demantovao. Seti se AO 2012 Djokovic-Nadal, Seti se rg 2013 polufinala Djokovic-Nadal, Wimbldon 2014 Djokovic-Federer, AO 2013 Djokovic-Wawrinka, 2010 US Open Djokovic-Federer, ne mogu ni ja da se setim u trenutku svih meceva ali nekoliko ovih je bilo bolje nego bilo koji mec izmedju Federera i Nadala
    (Djordje, 18. jun 2017 08:18)

    # Link komentara

  23. Jedi g**na, Tomi!
     (beograd_moskva, 18. jun 2017 03:19)

    # Link komentara

  24. Gledaćete ,uskoro ponovo,svi Novakova ledja !!
    (Pjer, 18. jun 2017 01:59)

    # Link komentara

  25. Vidim da ima puno komentara da Robredov komentar.Ko je Toni Robredo Spanac bivso broj 5 nikad nije uzeo ni jedan GS a kamoli 12,pristrasan zbog svog sunarodnika Rafe koji je veliki teniser jedan od najvecih u istoriji.Tonin Robredo nikad nije imao ni jedan GS tako da vjerovatno do njegovog mozga ne moze da dosegne sra znaci imati sva 4 u nizu.Isto tako tesko je i Rafimih 10 na RG.Ono sto je sigurno da je Novak bolji teniser ako se uzmu sve 3 podloge zna to Roberedo zna to teniski svijet.Federoerovi i Nadolovi uspjesi ove godinie su iznenadjenje za sve zasto?Maldih tenisera skoro da nema,pad Mareja i Djokovica je doveo njih dvojici opet na vrh.Da je Djokovic stari ne bi oni seta uzeli a kamoli GS.Razlog sto je Novak pao veze nema sa tenisom,igrom,motivacijom,Djokovicev pad ce ostati najveca misterija svjeckog tenisa.Sta je razlog mozda se nekad sazna.Mozda se i Novak nekad vrati a ako se vrati sigurnk Nadal nece imati vise GS od Novaka.Federerovih 18 GS jednk vrijeme Federer nije imao komkurenciju,Nadalovih 10 GSNadal je najbolji na sljaku,Novakovih 4 u nizu nateze nesto u istoriji tenisa,a pri tom imati ukupno 12 GS je najveci podvig u istoriji ovog sporta.
    (Teo123456789, 18. jun 2017 01:17)

    # Link komentara

  26. Nadal ima 10 osvojenih RG i 5 na ostalim podlogama.A sta bi bilo da se dva GS igraju na šljaci? Đoković ima 8 GS na betonu a 2 se igraju na betonu a 4 na ostalim podlogama. Jedini koji je 10god. zaredom osvojio barem 1 GS. Toliko...
    (Armin, 18. jun 2017 01:09)

    # Link komentara

  27. Ništa nije gore nego kad zavist prevlada kod ljudi NOLE je druga dimenzija i od Nadala i od Federera. Oni iza sebe imaju bogate porodice i moćne države. NOLE je na svoji plećima donio sve i svojoj porodici i državi . Pitam se šta bi ta dvojica bila da su bili na njegovom mjestu? Vi ste sam ljudi koji od zavisti ne možete da podnesete ništa dobro. Treba da vas je sram.
    (Mima, 18. jun 2017 00:50)

    # Link komentara

  28. A ja sam ubjedjen da je Nole najvise setova sa nulom dobio upravo protiv Robreda pa izjavu treba posmatrati u tom 'svjetlosnom'kontekstu.
    (art, 18. jun 2017 00:47)

    # Link komentara

  29. Pogledala sam emisiju na Eurosportu o Rafi...mnogo lepo...niko ovde ne omalovazava njegove turnire samo se iznose cinjenice. Nadal je uvek bio svestan sebe, zna sta moze i kakva mu je igra. Naravno da je zavrsni masters merodavan pokazatelj spremnosti i kvaliteta igraca, pokazao je zavrsni masters puno puta ko su Novak Federer na betonu a ko Nadal, cak je i Marej uspeo da osvoji. Za igraca Nadalovog kalibra to je veliki nedostatak. Mozda je Nadal ispred Novaka zbog vise slemova i tog sampionskog kova koji ga krasi, ali cinjenica je da ih je Nole oducio od tenisa i reci ovako nesto kao sto je ovaj Robredo izjavio je nepostovanje tenisa, Sam je Novak kriv sto je poceo da grli drvo. Sta da se radi. O ljudi, o narode moj, cudu da se nacudim ne mogu da covek koji je tamanio Rodju spartanskim pogledom i opleo ih u sred Madrida, poce da veruje u Ferdinanda. Vrati se Novace, sto bi rekli stari...motka jedna samo.
    ps. LoveU4everInMyHeartVule.
     (anica, 18. jun 2017 00:39)

    # Link komentara

  30. Hahahah…ahah a....da ne povjeruješ!
    (ahila, 18. jun 2017 00:32)

    # Link komentara

  31. Malo se zaneo u uvlacenju obojici,mozda je mislio po popularnosti,po ostalim parametrima Rafa ima blagu prednost u odnosu na Novaka.Taj isti Robredo prvo je ratovao sa Novakom 2008-9,napadao ga za namerne medicinske tajm aute,da bi poceo otvoreno da mu se slihta kad je Nole eksplodirao.Isti slucaj sada,Rafa i Roger imaju rezultate,dizi ih u nebesa,ostali nisu bitni do novog obrta na toj klackalici.Nikad taj Robredo nije bio iskren,kao i mnogi drugi, koji koriste tudj uspeh da budu medijski prisutni.A tek za mlade snage Agut i ostali,smesno,covek se nalupetao gluposti.
    (taki p., 18. jun 2017 00:20)

    # Link komentara

  32. Zašto administrator nije objavio moj komentar od danas?Kakva je cenzura u pitanju?
     (Dekameron, 18. jun 2017 00:15)

    # Link komentara

  33. Koliko je taj turnir bitan govori to da ga svi izbegavaju...nekima ne pada na pamet da skrate odmor. Nalbandijan (ako znaš ko je to) je svojevremeno odbijao da učestvuje, više mu se svidelo da taj period ide na auto trke. Gonzales (čelična pesnica, ni za njega ne verujem da si cuo) glatko je odbio jer je isplanirao odmor, Almagro i još neki..ali ok, to je bilo pre nego je većina ovde naučila pertle da veze. Uostalom taj završni obicno osvaja onaj ko je zabusavao tokom godine, ili samo koristi umor ostalih, oni što su se naosvajali svega tada su mislima na nekoj egzotične plaži.
    [Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Da kazem, 17. jun 2017 23:11)

    Taj nebitan Masters je inace kruna sezone.
    Bitno je da su njega izbegavali Nalbandijan, Gonzales, Almagro i jos neki...svi oni koji su se naosvajali turnira tokom godine pa onda Federer, Sampras ( Djokovica namerno necu nabrojati) i druga velika teniska imena iskoristili njihov umor.
    Inace i Nadal je mogao da ga izbegne ako je nebitan turnir. Ali nije ga ni izbegao a nije ga ni osvojio. NIJEDNOM!
    (bolje da si cutao, 18. jun 2017 00:11)

    # Link komentara

  34. Vilander, ti li si???
     (zukarica, 17. jun 2017 23:53)

    # Link komentara

  35. @pribil
    Slažem se, ali se nadovezujem na ove sto veličaju samo turnire što je osvajao Djoković, ove sto je Nadal proglašavaju za nebitne. Evo po njima je R.G.nebitan, ma vidim da ni olimpijske igre nisu ništa. .mnoogo je bitniji zavrsni., kako da ne.
     (Da kazem, 17. jun 2017 23:32)

    # Link komentara

  36. Da kazem@ Sva najveca teniska imena u istoriji su osvajala po vise puta zavrsni masters. Toliko o tvom neutemeljenom komentaru.
     (pribil, 17. jun 2017 23:22)

    # Link komentara

  37. @slucajno ili namerno
    Koliko je taj turnir bitan govori to da ga svi izbegavaju...nekima ne pada na pamet da skrate odmor. Nalbandijan (ako znaš ko je to) je svojevremeno odbijao da učestvuje, više mu se svidelo da taj period ide na auto trke. Gonzales (čelična pesnica, ni za njega ne verujem da si cuo) glatko je odbio jer je isplanirao odmor, Almagro i još neki..ali ok, to je bilo pre nego je većina ovde naučila pertle da veze. Uostalom taj završni obicno osvaja onaj ko je zabusavao tokom godine, ili samo koristi umor ostalih, oni što su se naosvajali svega tada su mislima na nekoj egzotične plaži.
     (Da kazem, 17. jun 2017 23:11)

    # Link komentara

  38. ?

    Od kada su to u tenisu Olimpijske igre važnije od završnog mastersa? Samo da pojasnimo, moderni tenis je na Olimpijadi od Seula 1988, a ostali važni turniri u tenisu su nastali mnogo ranije. Tačno da je Borg igrao do 26 godine, ali on ne samo da nije osvojio AO već nije ni US Open jer je izgubio četiri finala. I tu je Novak bolji, ima dve pobede u Njujorku. Sampras je isto veliki igrač, ali nijednom finale na RG. Novak je jedini igrač u celokupnoj istoriji tenisa koji je vezao četiri grend slema na tri različite podloge. Mislim da dalje nema potrebe objašnjavati bilo šta.
    (dragutin, 17. jun 2017 23:07)

    # Link komentara

  39. Danas prvi put čujem za tenisera Robreda. Jel još igra ili je iz generacije Santane?
    (Sin lovca na medvede, 17. jun 2017 22:58)

    # Link komentara

  40. Svako ima pravo na svoje mišljenje!
    (Dejan, 17. jun 2017 22:43)

    # Link komentara

  41. Robredo pokazao koliko je mali.
    Važno je da Nadal zna koliko je ko udaljen i odakle.
    (duduk, 17. jun 2017 22:39)

    # Link komentara

  42. A ti si svetlosnim godinama udaljen od razuma.
    (boki, 17. jun 2017 22:11)

    # Link komentara

  43. Momak,makar i u sali izgovoriti tako nesto je nepristojno.Djokovic je pobedjivao cenjene tenisere Federera i Nadala mnogo puta,sto je bitno imaju negativan skor sa Novakom.Vrsni su oni teniseri ali Novak je cise godina pibedjivao sve redom i bio prvi na Tp listi.
    Da li taj momxic zna ata je svetlosna godina ili zeli samo da skrene paznju na sebe,kad vec ne moze drugacije.
    (Huduti Rustemovic Ibrahim, 17. jun 2017 22:08)

    # Link komentara

  44. Nadal je veliki igrač. Osvojio je deset puta jedan te isti GS, kao i par turnira pre toga. Osvojio je sva 4 GS, veliki broj Mastersa, Dejvis Kup, Olimpijske igre, bio prvi igrač sveta na mnogo nedelja.
    Novak je takodje veliki igrač, osvojio je 3 GS manje, mnogo Mastersa, Dejvis Kup, završni turnir više puta, bronzu na OI, bio prvi duže nego Nadal... pametan i realan čovek ne vidi tu svetlosne godine razlike. Sada je u krizi, ali istorija ne počinje od ove godine.
    Razlika izmeju njih je veoma, veoma mala, a Tomi Robredo ne voli Novaka još iz faze njegovih medicinskih tajm auta. Ali Novak se odavno promenio nabolje, i tek tako promenjen postao veliki igrač.
    Danas je moderno pljuvati ga, neko ovde je čak napisao da samo ljudi sa integritetom i inteligencijom ne vole Novaka (!?!?!), a da smo svi mi koji ga volimo i cenimo na nivou glupana i šiparica... i nemamo svoje živote. Veoma mi je teško da toj vrsti inteligencije odgovorim pa neću ni pokušavati. Meni oni ipak deluju mali, zlobni, zavidni i zajedljivi, ali eto, možda i grešim, moja ograničena inteligencija mi ne dozvoljava da pojmim njihovu ljudsku veličinu. Stvarno mi je neprijatno zbog toga.
    (Joao, 17. jun 2017 21:33)

    # Link komentara

  45. Nekada je cepao maicu a danas je kao zaledjen
    (sale, 17. jun 2017 20:56)

    # Link komentara

  46. Ako pričaš o Novakovoj karijeri pričaj malo o svojoj ti nemožeš da se uporediš sa našim Asom (Noletom)
     (Giant, 17. jun 2017 20:51)

    # Link komentara

  47. Nema to veze sa krkanjem, guruima, bilo cime, Nolo gubi jer je njegov dosadni tenis prevazidjen.
    (?, 17. jun 2017 17:43) # Link komentara

    Шта је то "ноло"? Шалу на страну, јасно је мени да ниси неписмен него злобан. Питам се само зашто? Играш тенис? Неку рекреативну лигу можда? Нешто не верујем....ценим да од искуства са тенисом имаш жучне расправе по коментарима. "Досадни тенис"? Шта ти је досадно код Ђоковића??? И за твоју информацију моји рекети су, редом почев од '88: пс85, нкод90, кфактор90, пс 88, во2макс 320. Ако умеш да препознаш без интернета, јасно ти је ко су ми омиљени играчи (и да, за мене, Србина, Новак Ђоковић јесте најбољи играч свих времена, а разумем Робреда, Шпанца)
    (PistolPete, 17. jun 2017 20:33)

    # Link komentara

  48. Problem je kada na nekom turniru ne igra Federer ili Nadal, a sada kada ne igra ili rano ispadne Novak, nikom ništa. Tu je razlika.
    (Maja, 17. jun 2017 20:03)

    Ma sta naprica? Mesecima se teniska javnost bavi Novakom, svetski teniski strucnjaci i legende mu salju poruke podrske, analiziraju, porucuju da ce se vratiti , cak i fanovi Federera, Mareja po stranim portalima zele brz povratak Djokovica jer je potreban tenisu a tebi je ''nikom nista''!?
    (pa stvarno sta reci na ovakve komentare, 17. jun 2017 20:31)

    # Link komentara

  49. Problem je kada na nekom turniru ne igra Federer ili Nadal, a sada kada ne igra ili rano ispadne Novak, nikom ništa. Tu je razlika.
    (Maja, 17. jun 2017 20:03)

    # Link komentara

  50. @Dejan: Ja tenis gledam od Vimbldona 1977 i Roska Tanera. Da li sada smem da komentarisem? Kao prvo zasto ovaj "clanak" ne citira izvor, posto ja isti nisam uspeo da nadjem na Internetu. Drugo, slazem se sa svima koji misle da je Nadal svetlosnim godinama ispred Noloa. Posto ne znam ko je Nolo, onda je ovaj sigurno bolji od njega. Trece svi podrzavaoci lika i dela RN potrazite na Internetu njegovu izjavu posle poraza od Novaka, da je to bio najbolji tenis koji je on, RN, u zivoti video. Cetvrto, ova izjava bi svakako bila na mestu kada bi imala i nastavak "a Novak vise svetlosnih godina ispred mene" ali to je do gospodina Robreda. Celu 2015 su svetski teniski strucnjaci tvrdili da Novak igra tenis na nivou na kome niko od njegovih savremenika nikada nije bio, ali Robredom i sam kaze da je prijatelj RN pa mu je dozvoljeno da bude subjektivan.
    (Lepi, 17. jun 2017 19:56)

    # Link komentara

  51. Sta su vam to "klasični kompleksaši"? Najčešće upotrebljavana reč na sajtu (osim naravno ono, car, legenda, najveći ikada), a da niko izgleda ne zna šta ona znači. Po meni, kompleksaš u ovom kontekstu može da bude samo neko ko nema ništa, nema svoj život, pa živi kroz uspehe nekog tenisera, koga pritom i idealizuje i pravi idolom. Oni koji kritikuju, ili ne vole Djokovića nikako ne mogu da budu "kompleksaši", već normalni pametni ljudi, koji imaju stav o nečemu baziran na logici a ne na emociji i iracionalnom idolopokloništvu.
    (Klašnja, 17. jun 2017 18:41)

    Vidi bogati kako si ti to lepo objasnio za one koji kritikuju i ne vole Novaka Djokovica. To su po tebi pametni, normalni ljudi sa stavom . Pa da li su onda i oni koji kritikuju i ne vole Federera ili Nadala normalni , pametni ljudi sa stavom i pravom izbora ili Federer i Nadal moraju da se velicaju i prave polubogovima?
    Interesantno je da si u svom komentaru analizirao i dao podrsku samo onima koji NE VOLE Novaka.
    (isuvise providno , zar ne ?, 17. jun 2017 19:30)

    # Link komentara

  52. Postoji nekoliko parametara kojim bi se mogla napraviti redosled velike cetvorke (ili po meni velike trojke ) , u zavisnosti od toga koji su parametri vise bodovani mogli bi doci do svih varijanti rang lista .
    Medjutim postoji jedna katagorija u kojoj bi se slozio sa Robredom da je Nadal ( pa i Federer ) svetlosnim godinama ispred Djokovica . A to je najbitniji parametar sto se tice ispativosti sporta odnosno sportista - stepen popularnosti - pogotovo stepen popularnosti u svojoj zemlji . Da se razumemo nemam nameru niti da dajem lekcije o patriotizmu niti da osudjujem nekog - samo konstatujem :)
    (Trava zelinija kod komsije, 17. jun 2017 19:22)

    # Link komentara

  53. Ne znam od kada ova decica gledaju tenis,VECINA VEROVATNO OD POJAVE DJOKOVICA STO CE RECI DA SU DOBRANO NEKOMPETENTNI DA KOMENTARISU.Uzivo na tv-u,davno jos,gledao sam BORGA,MEKINROA,KONORSA,SAMPRASA,AGASIJA,FEDERERA,NOVAKA...
    VECEG BORCA I FANATIKA ISTORIJA TENISA NIJE POZNAVALA OD RN !
    SVI SU GA OTPISALI A GENIJALAC BEZ MNOGO PRICE I MUDROVANJA UPRAVO ISPISAO ISTORIJSKI BROJ 10.
    MARADONA TENISA,VANZEMALJAC!!!
    DA,DA,DECICE MOJA!
    (dejan, 17. jun 2017 19:18)

    # Link komentara

  54. Bespredmetna rasprava ko je GOAT. Ljudi su zaboravili da uzivaju u lepoti sporta, zbog besomucne jurnjave za rekordima i jurnjavom za GOAT-a. Ne postoji GOAT, jer vreme neprekidno tece, postoje najbolji teniseri u svojim erama ili periodima. Sve drugo je totalno nebitno. Novak se umesao u tu pricu, spada u krem de la krem. Sasvim dovoljno.
     (pribil, 17. jun 2017 19:11)

    # Link komentara

  55. Porediti zavrsni masters sa Oi moze samo bot. Novak ima bronzu i 5 zavrsnih mastersa, Nadal nema nijedan...na betonu 8 najboljih tenisera, morao je bar jedan osvojiti. Novakov Garos zlata vredi, kompletirao slemove, vezao 4 slema, najjaca sezona u istoriji. Po cemu su Us open i Ao manje bitni? Grand slem...2000poena. Stavi prst na celo, ima dva meseca kako sam ti sve objasnila. Nole je medju tri najveca igraca u istoriji jer njegova dominacija nivo tenisa i svi statisticki parametri ga svrstavaju tu. Kompletan teniser, i sam si objasnio sta znace titule na betonu. Nemoj da se pravis šerovac kad nisi, sve ti kapiras. Poznajem tenis solidno, kuvam odlicno...ali otkricu ti tajnu...ne volim da przim palacinke, aj napravi koju imam domaci dzem od kajsija...
     (anica, 17. jun 2017 19:11)

    # Link komentara

  56. ?

    Ti bi trebao da si taj ozbiljan ?
    Nesto mi govori da ne znas ni kako Emerson izgleda a kamoli da li je on bolji od Djokovica.
    Ajde kada smo vec kod njega, on je vecinu svojih GS titula osvojio u amaterskoj eri kada Laver, Rosewall, Gonzales i ostali uopste nisu ni ucestvovali na GS turnirima, bilo im je zabranjeno. Ako ne razumes sta to znaci evo da ti prevedem, Marej bi imao vise osvojenih GS titula od Emersona da je u prethodnih recimo 8 godina Djokovicu, Nadalu i Federeru bilo zabranjeno pojavljivanje na gs turnirima !!!
    (antiDebil, 17. jun 2017 18:56)

    # Link komentara

  57. A ko bese Nolo?
    (Teniser, 17. jun 2017 18:53)

    # Link komentara

  58. @anica
    Ti osnovne stvari o tenisu ne znas. Vrtis istu pricu, bez argumenata, bez logike... skaces s teme na temu. GOAT je GOAT, on je pobedjivao gde je trebalo i osvajao sta je trebalo da bi bio GOAT.
    Sampras ima vise GS i vise nedelja na prvom mestu od Noloa, to je sve sto je vazno. Koga briga za jedan Nolov RG osvojen bez Nadala i Federera? To je jedan GS, ne vredi nista kada ih Sampras ima 14.
    Borg je osvojio 11 GS do 26 godine, naravno da nije osvojio AO i USO kada se zna koja su dva GS najvaznija. Na AO je i putovao 2 puta, nije ga zanimao. Bolji je od Noloa jer je vise postigao nego Nolo u tim godinama. Da ne pricamo o Lejveru i Emersonu.
    Da, cinjenica je da Nadal nema Zavrsni masters isto kao sto Nolo nema OI, ima najgori skor u istoriji finala na USO, manje GS od Nadala, manje titula...
    ako kuvas kao sto poznajes tenis, onda sam i tu bolji od tebe.
    (?, 17. jun 2017 18:48)

    # Link komentara

  59. @ Rebeka

    A da li to znači i da su "moćnici" kreirali i Djokovićevu dominaciju? Zaustavili sve druge da bi imali privremenu tenisku senzaciju? Kako je lepo obrazlagati jednostrano, a u korist svoje teze (ili svoje emocije). A?
    (Klašnja, 17. jun 2017 18:48)

    # Link komentara

  60. Sta su vam to "klasični kompleksaši"? Najčešće upotrebljavana reč na sajtu (osim naravno ono, car, legenda, najveći ikada), a da niko izgleda ne zna šta ona znači. Po meni, kompleksaš u ovom kontekstu može da bude samo neko ko nema ništa, nema svoj život, pa živi kroz uspehe nekog tenisera, koga pritom i idealizuje i pravi idolom. Oni koji kritikuju, ili ne vole Djokovića nikako ne mogu da budu "kompleksaši", već normalni pametni ljudi, koji imaju stav o nečemu baziran na logici a ne na emociji i iracionalnom idolopokloništvu.
    (Klašnja, 17. jun 2017 18:41)

    # Link komentara

  61. Tomi druže, ko je uopšte i pomislio da nije tako?
     (Da kazem, 17. jun 2017 18:38)

    # Link komentara

  62. Ljudi, mozemo pricati do besvesti...niko ne moze da me ubedi da je Noletova igra istina...nemamo mi pojma gde ona lezi u svetu u kome mocnici sve kreiraju. Ja mogu da volim i cenim Novakovo delo i tu mi niko ne moze odredjivati kako treba da razmisljam. Bas me briga da li je prvi ili cetvrti, on je bas najbolji teniser ikad, a svi koji mu osporavaju bilo sta, njima na dusu ili u dzep, to je njihova stvar.
    (Rebeka, 17. jun 2017 18:35)

    # Link komentara

  63. Ovo sa negativnim scoreom vam baš i ne pije vodu,jer,kada je Nole bio na vrhu i harao,Federer i Nadal su dolazili do finala,ovaj Novak već više od godinu dana praktički ne postoji,da je dolazio do 1/2 ili finala i susreta sa dvojcom gore navedenih skupljao bi poraze,tako da...
     (Rocky Balboa, 17. jun 2017 18:33)

    # Link komentara

  64. Tomi Robredo?! Sto mi to zvuci nesto poznato.. El bese i on nesto kao igrao tenis?
    (VoX, 17. jun 2017 18:25)

    # Link komentara

  65. TO STO JE NADAL BIO UPOLA MANJE NEDELJA REKET BR.1 OD NOVAKA UPRAVO JE KRUNSKI DOKAZ KAKVA JE ON ZVERKA OD IGRACA. ZA MANJE VREMENA POSTICI TOLIKO VISE,BITI TOLIKO EFIKASNIJI.
    NE ZABORAVITE DA JE NADAL TUKAO FEDERERA I NOVAKA U FINALIMA GS NA TRAVI I BETONU. ONI NJEGA NIKADA U FINALU NA SLJACI GS U PARIZU.
    NIKADA,NIKADA!!! CUDO OD IGRACA!!!
    (dejan, 17. jun 2017 17:48)

    Rezultati donose neminovno i prvo mesto. Jedno bez drugog ne ide. To sto je upola manje proveo na mestu br.1 ne govori o njegovoj efikasnosti vec upravo suprotno, nije bio dovoljno efikasan , sem na jednoj podlozi.
    Za Federera ne znam ali Djokovic nije mogao da pobedi Rafu u finalu u Parizu jer ga je izbacio pre finala.
    Niko ne osporava Nadalu da je vrhunski igrac ali da je daleko svetlosnim godinama od nekog ko je bolji u medjusobnim duelima je u najmanje ruku smesno.
    (izmedju ostalog, 17. jun 2017 18:19)

    # Link komentara

  66. Tako je, Robredo. Rafa i Rodzer su legende. Djoković je odličan, ali je prolazna pojava, koja nece ostaviti trag iza sebe. Kad prestane da igra, nikome neće da nedostaje. A boga mi, Rafa i Rodzer i te kako hoće.
    (Borina, 17. jun 2017 18:18)

    # Link komentara

  67. Ne mogu da shvatim dežurne mrzitelje Đokovića i njihove motive... klasični kompleksaši. Ne morate ga voleti, ali toliko jeda prosipati na čoveka... zašto? Zato što ima više para od vas? Zasluženo! Zato što navija za Zvezdu? Njegovo pravo! Ne sviđa vam se njegov otac? Verovatno ni vaš nije cvećka! Živi i plaća porez u Monte Karlu? I vi biste. Za početak platite jednom kartu u busu!
     (Mik, 17. jun 2017 18:15)

    # Link komentara

  68. Evo par misli. Prekrajanje povijesti zato što ATP umjesto promoviranja novih igrača vraća stare zvijezde. Promocija tenisa kroz Federera i Nadala iz vremena njihovih duela danas ima veliku generacijsku rupu i neupotrebljiva je. Zato isforsirana izjava o talentima Kirgijosu i Zverevu koji se pojavljuju ispred Đokovića ispada smiješna.
    Nadal može biti jednu svjetlosnu godinu ispred Đokovića samo ako je rezultat u svj. godinama 51:50, samo što i ofsajd tako izgleda zbog kuta gledanja
    (7. putnik, 17. jun 2017 18:14)

    # Link komentara

  69. (?, 17. jun 2017 17:43)
    Ajde sto GOAT nema pobedu protiv Nadala na RG, MC i Rim, GOAT je, ima najvise slemova...da te podsetim, ti si njegov navijac, ne mrzitelj Novaka, ili? Zbunio si se malo.
    Nije poenta vise ni na kom je mestu Novak, samo ti kazem da Sampras nema RG, niko ne osporava njegov teniski kvalitet ali automatski sve pada u vodu kad nema jedno finale RG...mozda je Nadal ispred Novaka, ili nije, cinjenica je da nema zavrsni masters i vise nedelja na prvom mestu. Tacno je, Borg ima 11 slemova do tog perioda ali nema AO i USopen.
    Bote, slabo mi ti vladas ovom brasnom, kakav si u kuhinji?
    (anica, 17. jun 2017 18:05)

    # Link komentara

  70. rece neko ko je svetlosnih godina iza Djokovica
     (heheh, 17. jun 2017 18:01)

    # Link komentara

  71. TO STO JE NADAL BIO UPOLA MANJE NEDELJA REKET BR.1 OD NOVAKA UPRAVO JE KRUNSKI DOKAZ KAKVA JE ON ZVERKA OD IGRACA. ZA MANJE VREMENA POSTICI TOLIKO VISE,BITI TOLIKO EFIKASNIJI.
    NE ZABORAVITE DA JE NADAL TUKAO FEDERERA I NOVAKA U FINALIMA GS NA TRAVI I BETONU. ONI NJEGA NIKADA U FINALU NA SLJACI GS U PARIZU.
    NIKADA,NIKADA!!! CUDO OD IGRACA!!!
    (dejan, 17. jun 2017 17:48)

    # Link komentara

  72. Ako je bolji svetlosnim godinama, kako kaze, pa zar ne bi trebalo da bude bolji bar u medjusobnom duelima?!
    (LL, 17. jun 2017 17:43)

    # Link komentara

  73. @anica
    Niko ozbiljan ne stavlja Noloa ispred Nadala i Samprasa na vecnoj listi. Niko! Vise GS, vise nedelja na prvom mestu, sve ide u korist Samprasa. Borg je batalio tenis u 26 i do tada osvojio 11 GS. Za klasu ispred Noloa. Lejver, zna se, 4 godine suspendovan a opet skupio gomilu titula. Ima ih tu jos, nisu samo oni bolji od Noloa. To ti proizvoljno spinujes i pises o necemu o cemu nemas pojma. Nolo nije medju 5 po nedeljama na prvom mestu i tek je 5 po GS. A Sampras 2 i 3. Znaci, sve jasno. Nadal je za Noloa klasa, tj. vanzemaljac, mnogo uspesniji od njega, na sljaci najbolji u istoriji, a Nolo nije najbolji ni na jednoj podlozi. Smesno.
    Nema to veze sa krkanjem, guruima, bilo cime, Nolo gubi jer je njegov dosadni tenis prevazidjen.
    (?, 17. jun 2017 17:43)

    # Link komentara

  74. Robredo, ti si našao nekog da porediš! Ajd sikter, bre
    (Legendarni, 17. jun 2017 17:42)

    # Link komentara

  75. Aj' sad se iživljavaj malo...
     (aleksandar, 17. jun 2017 17:39)

    # Link komentara

  76. To svako zna.
     (Uros Djurdjevic Prejaki, 17. jun 2017 17:37)

    # Link komentara

  77. Sve što je rekao je na svom mesto. Djoković je iskoristio momenat slabe konkurencije osvojivši veliki broj trofeja, uz veliku pomoć Nadalovim povredama i Federerovim godinama i njegovoj posvećenosdti porodici (dva para blizanaca čovek ima). Može da gleda na ovo kako ko hoće ali to su činjenice. Setite se samo EPSKIH mečeva Nadala i Federera kada su ovi bili u top formi kada je u poslednjih nekoliko godina i približno neko finale bilo na tom nivou. To je moje lično mišljenje, ...
    (Saša, 17. jun 2017 17:37)

    # Link komentara

  78. Ali pazi molim te, niko od njih nije osvoji 4 u nizu... Pa nije u jednoj kalendarskoj godini to uradio. I zasto ga to cini sad nesto posebnim? I Rafa i Feki su po 3 zaredom, po par puta. Pocni godinu i zavrsi u velikom stilu. Osvoji u istoj 4, kad su ti oponenti zdravi pa se onda glorifikuj. Svi nesto nipodostavaju Federerov RG. E pa imam jednu novost za vas. Djoka je 4 u nizu osvojio bez kvalitetnih oponenata.
     (Kralj Beljo, 17. jun 2017 17:34)

    # Link komentara

  79. Preterivanje. Za Federera bi se to i moglo reci, ali Nadal nije cak ni nedostizan Nolu, drugo je pitanje da li postoji iskrena zelja da to i ucini. Tu vec nastaje problem po mom misljenju, ali za vrhunskog sampiona sa 30 godina, nije nezamislivo da osvoji jos 3 GS-a, a mozda i vise
     (Над Краљевом жива ватра сева, 17. jun 2017 17:34)

    # Link komentara

  80. Navijao sam za onog starog Novaka svim srcem, ne zato sto je bio najbolji, vec zato sto sam voleo onu emociju kod njega, i zato sto je srbin naravno. Od kada je pocelo ovo Amor and Paz, plavo kamenje, ravnodusnost na terenu.... postalo mi je potpuno svejedno da li gubi ili pobedjuje. Ipak, Robredo bi mogao da osvoji bar jedan GS da bi mogao da komentarise Novaka. Jesu GS glavno merilo i ono sto se najvise ceni u svetu tenisa, ali postoje tu i druge stvari. Recimo zavrsni ATP masters koji Nadal nikad nije osvojio. Broj nedelja provedenih na prvom mestu. Broj sezona koje igrac zavrsio kao broj jedan. Medjusobni dueli. Raznovrsnost, tj. sposobnost igranja na svim podlogama, a Nadal da nije sljake bio bi nivo Endi Mareja. Opet ponavljam Robredo je ovo rekao, nije vazno koja je poruka ako ona dolazi od nekog ko nije bitan.
     (Rogi Obrenovac, 17. jun 2017 17:29)

    # Link komentara

  81. Toni Robredo?
    Ko je taj?
     (Nije on, 17. jun 2017 17:18)

    # Link komentara

  82. Lens Armstrong je veći i od Nadala i od Federera. Nadal i Federer mogu da se porede samo unutar iste grupe takvih hemijskih "sportista".
    (Džole, 17. jun 2017 17:15)

    # Link komentara

  83. jeste rafo ispred novaka sa gs titulama , ali ima manje nedelja i to mnogo na 1 mestu. rolo je odmakao mnogo sa namestenim ao i w koji uzima na silu , to se vec zna i prica cak i po zapadnim medijima. novak je morao da preda 1 mesto mareju, zato je izgubio volju. ko normalan moze da poveruje da je zaboravio da igra za 10 dana izmedju rg i w 2016. ao namestena za rolu, novak jos utuceniji, jos mrzovoljniji a mora da cuti. ide se sada na vestacko rivalstvo rola i rafa. jesu bolji trenutno , ali ako novaku dozvole da igra posto se gosn rolo popne na poziciju 1 a rafo na 2 do kraja godine, mada ce rafo biti kratko prvi posle w. marej ce ispasti rano na silu. pogledajte mareja , ej covek najavljuje pad sa 1 mesto. nezabelezeno. jesu bolji trenutno ali stize novak barem rafu a, rolu teze ali je moguce. i da jos nesto rolo prvi put u karijeri hvali novaka, ne napada , zna covek sta se krije iza njegovog povratka.
    (spavas li mirno rolo i rafo, 17. jun 2017 17:15)

    # Link komentara

  84. (?, 17. jun 2017 16:55)
    Novak je medju tri najjaca igraca u istoriji, svidelo se to tebi ili ne... isto kao sto je moje misljenje bitno, tako je i tvoje, ali je bitno misljenje svih teniskih strucnjaka koji su potvrdili Noletov kvalitet i znanje. Polovicnost kvalitet ne priznaje, niko ali niko ko je iole upamet ne moze da stavi igraca koji je u 26 godini batalio tenis, i igraca koji nema finale RG ispred Novaka. Sad kazes kako nije ni medju pet, a ako nastavi Nadal ovako da ce ga Nole preci, odluci se. E, da, dok smo cvetali i dok si krkao bio je Novak 10. Onda sa hranom se i podizao na tvojoj lestvici.
    (anica, 17. jun 2017 17:13)

    # Link komentara

  85. Stvarno ne znam sta ljudima treba da daju izjave ovakvog tipa i on sam zna da govori neistinu, zato se pitam sta je Robredo zeleo ovime postici?
    Ne znam sta je zeleo postici, ali recicu sta jeste postigao, a to je da njegovo misljenje o bilo kome i cemu ubuduce smatram irelevantnim.
    (Dott, 17. jun 2017 13:12)

    Šta nije istina ovde? Više GS, više Mastersa, 10x jedan GS...
    [Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Životinja, 17. jun 2017 14:50)

    Evo za pocetak nije istina da Nadal ima vise Mastersa od Djokovica.
    Inace si lepo naveo sta to Rafa ima vise a izostavio sta to ima manje od Novaka.
    P.S. Neko za koga se tvrdi da je svetlosnu godinu ispred drugih, nijednom to nije pokazao (ili dokazao ) na turniru osmorice najboljih.
    (slucajno ili namerno?, 17. jun 2017 17:08)

    # Link komentara

  86. Tomi kralju, probudi zver u Novaku.
     (samo kažem, 17. jun 2017 17:01)

    # Link komentara

  87. @Troll level
    On covek prica u ovom trenutku.Mozes da budes nerealan koliko hoces,ali istina je TRENUTNO takva.
     (Dag Kristi, 17. jun 2017 16:59)

    # Link komentara

  88. Biti dominantan na jednom slemu je realnije ali osvojiti tri različite podloge a četiri u nizu je NADREALNO ! To govori i period pola veka da se to desi a to je uspelo jedino Novaku!Plus medjusobni skorovi,zato mislim da je Tomi Robredo u SVETLOSNOJ ZABLUDI da Novaka vidi svetlosnim godinama daleko od Nadala a nije ni od Federera ! Fed i Nadal fanovi a i samim njima dvojici je to ugriz za usnu nikad tako nešto neće uspeti iako su,svi skidamo kapu, neosporni velikani !
    (max, 17. jun 2017 16:58)

    # Link komentara

  89. @anica
    Pre bih crkao od gladi. Bolji su i Nadal i Sampras od Noloa i ne samo oni, Borg, Lejver, Emerson... i to je tako, tvoje misljenje nije vazno. 15-12.
    (?, 17. jun 2017 16:55)

    # Link komentara

  90. @Labud
    ...blago siromašnima duhom,
    njihovo je carstvo nebesko...
     (lane, 17. jun 2017 16:52)

    # Link komentara

  91. Ko je Nolo?
    (Marko, 17. jun 2017 16:46)

    # Link komentara

  92. Рече Рафин земљак
     (анакин, 17. jun 2017 16:44)

    # Link komentara

  93. Robredo je rekao i ako Federer ne igra sest meseca i opet njegova oprema je najprodavanija nije ga spomenuo kao igraca da ova kostatacija stoji samo za Nadala.
    (senad, 17. jun 2017 16:43)

    # Link komentara

  94. @charlotte sometimes Da, Nadal je konstantniji od Noloa. Od 2005 do 2014 je svake godine osvajao bar po 1 GS. Pre Noloa je poceo da osvaja titule i mnogo pre njega usao u sam vrh (2005). Osvojio vise titula, vise GS, mnogo pre Noloa kompletirao GS, najbolji u istoriji na sljaci, Nolo nije najbolji u istoriji na nekoj podlozi... dakle, o cemu pricas ti? Nadal je drugi teniser u istoriji, Nolo nije ni medju 5.
    (?, 17. jun 2017 16:23)

    Gde je KK Partizan?
     (juice, 17. jun 2017 16:42)

    # Link komentara

  95. Nadal i Novak imaju identičan broj masters turnira po 30 Nadal ima 3 grenslema više ali i pet završnih turnira manje i bio je oko 70 nedelja manje na broju jedan plus Novak ima bolji medjusobni skor a sad ako to Nadal čini za svetlosnu godinu boljim od Novaka pa onda je Federer za dve svetlosne godine bolji od Nadala po tom istom kriterijumu šta kaže Robredo na to objektivnosti mu nebi škodilo.
     (Nebojša, 17. jun 2017 16:41)

    # Link komentara

  96. Nole je prevazisao igricu.....
     (Mirko Kojotovski, 17. jun 2017 16:37)

    # Link komentara

  97. A sto nije ovo izjavio pre tri godine???
     (milan, 17. jun 2017 16:36)

    # Link komentara

  98. @charlotte sometimes
    Da, Nadal je konstantniji od Noloa. Od 2005 do 2014 je svake godine osvajao bar po 1 GS. Pre Noloa je poceo da osvaja titule i mnogo pre njega usao u sam vrh (2005). Osvojio vise titula, vise GS, mnogo pre Noloa kompletirao GS, najbolji u istoriji na sljaci, Nolo nije najbolji u istoriji na nekoj podlozi... dakle, o cemu pricas ti? Nadal je drugi teniser u istoriji, Nolo nije ni medju 5.
    (?, 17. jun 2017 16:23)

    # Link komentara

  99. (?, 17. jun 2017 15:23)
    Nadal nema bar jedan zavrsni masters gde ucestvuju 8 najboljih tenisera, nema vise nedelja na prvom mestu. Tacno je, ima vise slemova, ali ima i Sampras pa nije bolji igrac od Novaka i nema kompletirane slemove. Inace, stric Toni je vise puta izjavio da je Novak Rafi najtezi protivnik. Da neces na rucak? Nece moci!
    (anica, 17. jun 2017 16:23)

    # Link komentara

  100. Budi ti Tomi a i vi ostali koji komentarišete prvi na svetu u bilo čemu pa se onda javite Noletu...
     (vlada, 17. jun 2017 16:21)

    # Link komentara

  101. Joj ako proradi ono najjace kod Srba i zove se INAT, ima da se vas boli glava opet.
    (Fat, 17. jun 2017 16:18)

    # Link komentara

  102. Šta ovaj Tomi zna? Prvo - Novak protiv obojice ima bolji bilans, drugo - jedini je danas aktivni teniser koji je osvojio sva četiri gren slema za godinu dana! A treće, šta bi Novak još postigao da potiče recimo iz Švajcarske ili Španije, a Federer i Nadal iz - Srbije???
    Ma, Novak je najviša klasa današnjice, a samo da malo sredi svoje emocije, imaće još što šta da pokaže!
    (TomaS, 17. jun 2017 16:16)

    # Link komentara

  103. Ništa novo nije rekao, samo ono što svako pametan i normalan već zna. Samo je naljutio nolobotice. .c c c
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (normalno, 17. jun 2017 13:18)

    Samo se činjenice računaju, nema ljutnje. Nadal ima više grend slemova, ima zlato na Olimpijadi, dominantan je na šljaci... Međutim, treba uvek biti realan, Novak je u mnogim stvarima iznad Rafe. Pre svega ima bolji skor, ima 5 završnih mastersa a Rafa nijedan, treba spomenuti da je Novak jedini teniser u istoriji koji je uspeo da bar jednom pobedi Nadala u Monte Karlu, Rimu, Madridu i Rolan Garosu. Svi turniri na šljaci. Dakle, tu su, približni su im rezultati, videćemo kad se povuku i podvuče crta na kraju karijere.
    (srle, 17. jun 2017 16:15)

    # Link komentara

  104. Robtedo je Novakova stalna musterija bio i ostao.Mnogo puya igrali su na pocetku nekog Gs turnira i to je bila sigurica a to ga boli.Nadal ima samo 3GS vise od Novaka a Novak ima vise osvojenih tirnira i vise dana kao br1. Bolji medjisobni skor a oboje omaji po 30mastersa.Nole ima 12gs sto ha svrstava u top5 svih vremena.Kada jedan Nik kaze da je Novak najkompletniji igrac koji je hodao zemljom onda nema razloga sumnjati i to.Robredova izjava je zalosna.
     (Zex, 17. jun 2017 16:14)

    # Link komentara

  105. Realno covek je u pravu. Ova dvojica su klasa za sebe medju trenutno aktivnim igracima.
    (nasa sekta, 17. jun 2017 16:10)

    # Link komentara

  106. Bojim se da je Nole gotov za veke vekova.
    (Radiša, 17. jun 2017 16:08)

    # Link komentara

  107. Ovakve neinteligentne izjave mogu samo da idu u prilog Djokovicu , nadam se da ce biti jos koja
     (chox, 17. jun 2017 16:07)

    # Link komentara

  108. Mislim da će Nole kad završi karijeru žaliti zbog promjena koje je napravio kad je ostvario najveću dominaciju u povijesti muškog tenisa. Kao da su Nadal i Federer odlučili u njegovo ime. Nevjerojatno.
     (Rade Munjas, 17. jun 2017 15:59)

    # Link komentara

  109. Federer će se pamtiti kao teniser koji je bio najtalentovaniji u istoriji tenisa čiji se stil igre poredio sa umjetnošću,o Nadalu će se govoriti kao najvećem boracu na terenu,dok će Novak važiti za tenisera koji je u jednom periodu u svoje karijeri najizdržljiviji teniserna Turu ,ali da je u njegov stil igre ,kao i Marejev bio neatraktivan,tačnije smarajući.
    (ocjena, 17. jun 2017 14:52)

    Nadalov stil je super atraktivan, e sigurno...
     (hirohito, 17. jun 2017 15:57)

    # Link komentara

  110. Slušaj ti Robredo, videćeš ti kad Đoković osvoji 11 RG, eto već sledeće godine ima šansu da počne sa serijom uzastonih......do 2028 prestže Nadala, a onda juri rekord Monte Karla i Barselone ....teoretski do 2045 preuzima primat najboljeg ....!!
    (Labud, 17. jun 2017 15:55)

    # Link komentara

  111. Djoković je proveo duplo duže vremena na mestu br. 1 od Nadala i to u vremenu najboljih godina obojice. Kako je onda Nadal svetlosnim godinama ispred?
    On je bolji igrač od Novaka jedino na šljaci a i tu se prednost istanjila, na ostalim podlogama Novak je bolji.
    Nadal ima više navijača u svetu jer španski jezik je maternji za 600 mil ljudi u svetu ali nije bolji igrač od Novaka. Isto važi za Federera. Da je Novak Švajcarac on bi prodavao više dresova od njega a Federeru bi zviždali da je iz Srbije. Tako to ide u današnjem svetu i ko to ne razume, kao Robredo, bolje da ne lupeta gluposti.
    (bane, 17. jun 2017 15:52)

    # Link komentara

  112. Spanac k'o Srbin,"moji pa moji"...
    (Srbin, 17. jun 2017 15:51)

    # Link komentara

  113. Sta kaze lik osvajao je 10 puta RG, Barselonu i Monte Karlo svi turniri na sljaci. Sto nije Indijan Vels, Majami, ili AO osvojio 10 puta?
    Kad bi se ukinula sljaka Nadal bi bio malo bolji od Dolgopolova.
    (bojaaan, 17. jun 2017 13:00)

    Ko je Nolou branio da osvoji bilo koji turnur 10 puta?
    (Životinja, 17. jun 2017 13:41)

    A koje Rafou branio da osvoji ne 10, nego barem jedan zvaršni masters?
    (španska serija, 17. jun 2017 15:44)

    # Link komentara

  114. Tacno tako Robi,u pravu je skroz.
     (Uros Djurdjevic Prejaki, 17. jun 2017 15:37)

    # Link komentara

  115. Nolobotovi na aparatima.
    (Jumko, 17. jun 2017 15:13)

    Oni su pod hipertenzijom,vidis da uvek ostave pregrst komentara kad neko u ovom slucaju Robredo pomene njihovog mezimca iz Monaka.
     (Uros Djurdjevic Prejaki, 17. jun 2017 15:37)

    # Link komentara

  116. U ovom momentu je i Domi Tim miljama ispred Noloa.
     (Uros Djurdjevic Prejaki, 17. jun 2017 15:35)

    # Link komentara

  117. Da bi neko bio prihvacen kao veliki sampion, on mora, pored vrhunskih rezultata, da ima i besprekoran imidz. Nole je po rezultatima blizu Rafi i Federeru, ipak malo iza, moracete priznati, ali po ponasanju ni blizu. Setite se sa koliko se igraca zakacio na pocetku karijere, setite se onih imitacija koje su mnogim igracima smetale, a Nole je nastavljao da ih imitira... Zasto ga zvizde na US openu? Zato sto je Srbin? Nece biti... On se tamo potkacio sa Rodikom i posle meca poceo nesto da komentarise na tu temu pa mu je publika zvizdala, onda je uvredio publiku, a u svacionici su se on i Rodik zamalo potukli. Amerikanci mu to nikada nisu oprostili, kao sto ni mi ne bismo oprostili nekome da se ovde potkaci sa Noletom. Na to stavite i one njegove povrede i bolesti koje je imao na pocetku karijere. Uvek povredjen, a stalno pobedjuje. Secate se da je igrao samo kada mu se igralo - pa ja mislim da je on jedini covek koji je predao mec zbog bolova u grlu! :O Ima tu jos dosta, ali mislim da kapirate zasto ce on uvek biti "svetlosnim godinama iza Rafe i Rodzera". Mislim da on nije mislio nista lose i da je i njemu zao zbog tog ponasanja, cim ga je promenio za 180°, ali bojim se da je kasno...
    (Razmislite, 17. jun 2017 15:34)

    # Link komentara

  118. Samo ti širi ljubav. Pogledaj šta ti misle.
    (duduk, 17. jun 2017 15:34)

    # Link komentara

  119. kad njegov omiljeni zemljak bude imao sva 4 gs uzastopno mozemo da pricamo da je najbolji, ovako moze samo da laje na zvezde
     (Juga, 17. jun 2017 15:33)

    # Link komentara

  120. Novakovi navijači,koji stalno pominju međusobni skor njihovog ljubimca sa Federerom i Nadalaom ,trebali bi onda da priznaju da su Rodik ,Karlović i Kirjos "bolji" teniseri od Novaka ,jer u duelima sa njim imaju više pobjeda...?
    (/ne/logično, 17. jun 2017 14:32)

    Prijatelju, da ti objasnim o cemu se radi - H2H na par odigranih meceva ne govori nista. Ali ako su 2 igraca odigrala 30+ meceva, onda govori mnogo toga. Da li sad razumes kako logicno postaje nelogicno, i obrnuto?
    (Berliner, 17. jun 2017 15:31)

    # Link komentara

  121. Nije znao covek da nema pravo na misljenje, imaju ga samo face za tastaturom u srecnoj zemlji Srbiji, koje, ocigledno, nemaju veceg problema, niti veceg licnog uspeha, od pada ili povratka nervoznog mladog milionera.
     (auh!, 17. jun 2017 15:30)

    # Link komentara

  122. 0
    Ali pazi ovo..jedini kontra argument nolobotica je pozitivni skor..a da nije bežao i ta titula bi mu skliznula.
    (dabome, 17. jun 2017 13:34)

    Jedini argument? Gde je Nadalu titula u dvorani? Gde mu je zavrsni masters? Da li je on konstantniji od Novaka? Novak ima oko sto nedelja vise na prvom mestu. Gde su Nadalu cetiri GS u nizu? Nadal je bolji sljakas, tj najbolji ikada, i ima tri slema vise. To je jedino u cemu je on bolji.
     (charlotte sometimes, 17. jun 2017 15:29)

    # Link komentara

  123. Nisam obozavatelj Djokoviceve igre ali se iskreno nadam da ce da mu proradi inat, pa da svjetlosnom brzinom stigne cudesa kemije i svemira i alpskih pasnjaka lol
    (dado, 17. jun 2017 15:29)

    # Link komentara

  124. Ali ipak je nas Nole veci fenomen od ove dvojice, nesto nesvakidasnje, nevidjeno do sada? Dok se Nadal i Federer iz petnih zila trude da pred kraj karijere sto vise osvoje, nas Nolo, Nola, Noloaux proglasava samogasenje, ne igra mu se vise, tj. pobede mu nisu vise tako vazne.
    (Cudaka i bezveznjaka medju Srbima koliko hoces, 17. jun 2017 15:25)

    # Link komentara

  125. Sve tacno. Nadal ima 15 GS, mnogo bolji od Noloa, najbolji je u istoriji na sljaci, Nolo nije ni na jednoj podlozi medju najboljima. Nadal je u samom vrhu jos od 2005 kada je postao 2 na svetu, Nolou je trebalo mnogo duze da dodje do samog vrha. O popularnosti ne treba trositi reci. Znaci, sve je covek u pravu, RF i Nadal su mnogo ispred Noloa.
    (?, 17. jun 2017 15:23)

    # Link komentara

  126. @ne/logično Ako je isto 4-5 meceva i 45-50,onda si ti u pravu.
    (Boki, 17. jun 2017 15:20)

    # Link komentara

  127. Najjaci su mi ovi 'bivsi 5., 6.' teniseri sto se kao javljaju da komentarisu teniske legende.Wow.
    Vidi se da su iskompleksirani.
    (kole, 17. jun 2017 15:18)

    # Link komentara

  128. Sad je našao da se javi. Gde je bio dok je Novak presvlačio ceo tur uzduž i popreko, jadna izjava.
     (vlasta74, 17. jun 2017 15:18)

    # Link komentara

  129. Najjaci su mi ovi 'bivsi 5., 6.' teniseri sto se kao javljaju da komentarisu teniske legende.Wow.
    Vidi se da su iskompleksirani.
    (kole, 17. jun 2017 15:18)

    # Link komentara

  130. Svako moze da lupa sta hoce ajd ti lepo kod Marica u parove ;)
     (Grka, 17. jun 2017 15:14)

    # Link komentara

  131. Spanac rekao za Spanca, zovite Arancu Sancez pa sljakajte dokle hocete.
     (kejn, 17. jun 2017 15:14)

    # Link komentara

  132. Aleksandra se upravo plasirala u finale, pobedila je neku Sebalenku 6:0,6:2
    Dok Robredo stvarno nije vredan mog komentara.
    (Dott, 17. jun 2017 15:14)

    # Link komentara

  133. Nolobotovi na aparatima.
    (Jumko, 17. jun 2017 15:13)

    # Link komentara

  134. Decko pogledaj medjusobne duele i na p..di.
     (Dare, 17. jun 2017 15:06)

    # Link komentara

  135. moj tomi, misljenja su kao i gu*ice, svi ih imaju!
     (zoka_mip, 17. jun 2017 15:05)

    # Link komentara

  136. svaki ciga svoga ..... hvali ! ušš?ee!
     (VUK, 17. jun 2017 14:57)

    # Link komentara

  137. E moj Novace sta doceka...ali sam si kriv...
    (Milos, 17. jun 2017 14:57)

    # Link komentara

  138. Pre vam medjusobni skor nije bio bitan kad je nolo gubio od obojica a sad odjednom postao bitan evo do kraja sezone kad opet vode rodja i rafa postace nebitan ne sekirajte se
     (Tennisman, 17. jun 2017 14:57)

    # Link komentara

  139. Trenutno je tako, na Novaku je da se opredeli, ili Pepe, ili Tenis.
     (Maksim, 17. jun 2017 14:53)

    # Link komentara

  140. Federer će se pamtiti kao teniser koji je bio najtalentovaniji u istoriji tenisa čiji se stil igre poredio sa umjetnošću,o Nadalu će se govoriti kao najvećem boracu na terenu,dok će Novak važiti za tenisera koji je u jednom periodu u svoje karijeri najizdržljiviji teniserna Turu ,ali da je u njegov stil igre ,kao i Marejev bio neatraktivan,tačnije smarajući.
    (ocjena, 17. jun 2017 14:52)

    # Link komentara

  141. Federer će se pamtiti kao teniser koji je bio najtalentovaniji u istoriji tenisa čiji se stil igre poredio sa umjetnošću,o Nadalu će se govoriti kao najvećem boracu na terenu,dok će Novak važiti za tenisera koji je u jednom periodu u svoje karijeri najizdržljiviji teniserna Turu ,ali da je u njegov stil igre ,kao i Marejev bio neatraktivan,tačnije smarajući.
    (ocjena, 17. jun 2017 14:52)

    # Link komentara

  142. Stvarno ne znam sta ljudima treba da daju izjave ovakvog tipa i on sam zna da govori neistinu, zato se pitam sta je Robredo zeleo ovime postici? 
    Ne znam sta je zeleo postici, ali recicu sta jeste postigao, a to je da njegovo misljenje o bilo kome i cemu ubuduce smatram irelevantnim.
    (Dott, 17. jun 2017 13:12)

    Šta nije istina ovde? Više GS, više Mastersa, 10x jedan GS...
     (Životinja, 17. jun 2017 14:50)

    # Link komentara

  143. Ovo treba Novaku. A kada se masina ponovo upali, pevace se i druge pesme..
     (djule, 17. jun 2017 14:49)

    # Link komentara

  144. Kad covek bez mozga pokusa da bude pametan.
     (volio bih kamen biti, 17. jun 2017 14:48)

    # Link komentara

  145. Ko prati tenis malo duze, kdmah mu je jasno da ovog pucaju kompleksi od US Opena kada se jadan ponadao da ce dobiti Novaka pa se posle bezobrazno oglasavao i nazivao ga prevarantom.
     (Zlatko, 17. jun 2017 14:47)

    # Link komentara

  146. Rece covek i ostade ziv, mislim da se Nole potresao i tesko ce nocas da spava dobro.

    Mislim... izjava "svetlosnim godinama" dovoljno govori o njegovoj kompetentnosti ili mrznji prema Djokovicu i Mareju.
    (Zoran Varvarin, 17. jun 2017 14:47)

    # Link komentara

  147. od pononoći nisu u romingu..ali neko je jednostavno takav..nema pomoći..Rombredo !
     (VUK, 17. jun 2017 14:45)

    # Link komentara

  148. Nadal ima potvrdu lekara da sme da se dopinguje, jer se tako leci od bolesti koju mu je lekar propisao, takodje Djokovic je tu potvrdu imao, ali mu lekar ne daje vise
    (neki, 17. jun 2017 14:44)

    # Link komentara

  149. Najjači su ovi "stručnjaci" sa 1 ATP titulom i par čelendža a onda krenu da daju nebulozne izjave. Novakova forma je u padu 7-8 mjeseci a Rafe nijebilo od 2014 i RG nigdje , a da ne kazem medjusobni skor izmedju njih i da ne spominjem da ga je dva puta pobjedjivao u nizu od 7 meceva...Ovo ni Rafina familijanebi nikad izjavila...Uzas od sportiste
     (Najjaci, 17. jun 2017 14:44)

    # Link komentara

  150. Samo ti fali Vilander.
    (Aleksandar, 17. jun 2017 14:43)

    # Link komentara

  151. To "cudoviste" je Nole drao u sedam finala 2011.Ali DRAO!
    (Boki, 17. jun 2017 14:40)

    # Link komentara

  152. Ovako mozda je u pravu da je medijski daleko svetlosnim godinama ali po rezultatima svi znamo kakav odnos ima Novak sa tim svetlosnima,ali ima jedna stvar 2008 je Robredo izgubio od Novaka 3:2 u setovima na US Openu i hteo je da tuzi Novaka navodno zbog foliranja povrede i od tad ga nikako ne voli, nadam se da Novak cita ovo i vredno radi u tisini
    (Djordje, 17. jun 2017 14:40)

    # Link komentara

  153. Ima jedna srpska poslovica- na mrtvu macku i mis dize onu stvar.....
    (Boki, 17. jun 2017 14:39)

    # Link komentara

  154. Ako neko sa 12 GS ne pripada samom vrhu teniske istorije,onda dobro....
    Mislim da Robredo nije kompetentan za ovakve ocene.Da je rekao Borg ili Sampras,recimo....
    (Boki, 17. jun 2017 14:38)

    # Link komentara

  155. Najbolje bi bilo kada bi se cela sezona igrala na sljaci. Koliko je svetlosnih godina u pitanju videcemo vec na Vimbldonu.
    (Kvante, 17. jun 2017 14:37)

    # Link komentara

  156. Знао сам по фаци и појави овога робреда , да му интелигенција није јача страна ..Замисли светлосним годинама испред новака?? Шта си гледао 10 год мој томи? Да рече за шљаку важило би , овако..
     (Тарми пфк, 17. jun 2017 14:32)

    # Link komentara

  157. Novakovi navijači,koji stalno pominju međusobni skor njihovog ljubimca sa Federerom i Nadalaom ,trebali bi onda da priznaju da su Rodik ,Karlović i Kirjos "bolji" teniseri od Novaka ,jer u duelima sa njim imaju više pobjeda...?
    (/ne/logično, 17. jun 2017 14:32)

    # Link komentara

  158. Novace citas li ovo, sunce li ti tvoje!?
     (Mile, 17. jun 2017 14:31)

    # Link komentara

  159. u stvari samo tri grend slema je ispred..
     (Marko, 17. jun 2017 14:30)

    # Link komentara

  160. Au koliko ostrascenih komentara ovde pa to je strasno! Robredo niie nista postigao u tenisu? Pa nije ako ga poredite sa velikom cetvorkom ali u poredjenju sa prosecnim teniskim karijerama i te kako jeste biti 5 nije mala stvar. Nadal da nema sljake bi bio na nivou dolgopolova??! Pa ne bi, bio bi na nivou Mareja. Ja ne znam sta su se ljudi navrzli na coveka ko da im je rodjenu majku uvredio. Ja se na primer ne slazem sa njegovom izjavom ali nije da me to dotice nesto preterano. Voleo bih da mi neko objasni zasto ljudi dozivljavaju toliko licno izjave o Djokovicu?
     (Tomi Robredo, 17. jun 2017 14:26)

    # Link komentara

  161. Novak je prosle godine u ovo vreme na RListi imao 16.950 bodova.
     (Zoran, 17. jun 2017 14:25)

    # Link komentara

  162. Jeste al samo na šljaci.
    (lol, 17. jun 2017 14:22)

    # Link komentara

  163. uvek treba gledati ko nesto kaze,ko je taj covek?Znamo da je ispod proseka po broju titula za svoje godine.Da poznaje tenisere i njihova dostignuca i karakter nikada ne bi upotrebio izraz"svetlosna godina"jer i ne zna sta to znaci.
    (Melenci, 17. jun 2017 14:21)

    # Link komentara

  164. 26:24 i dva puta 7 za redom! Trenutno jeste bolji, ali generalno nije!
    (Beobrad, 17. jun 2017 14:20)

    # Link komentara

  165. I jos nesto!Bacice ih Novak opet u ocaj!
     (svetlana, 17. jun 2017 14:19)

    # Link komentara

  166. ne lupetaj molim te robredo,vratice se nole isto kao i nadal pa cemo da vidimo koja cipela ide na koju nogu
     (mile, 17. jun 2017 14:19)

    # Link komentara

  167. nemaš pravo glasa jer nikada nisi činio veliku četvorku .
     (Nadal, 17. jun 2017 14:17)

    # Link komentara

  168. Nisam znao da je Robredo ovakva budala.
    (savetnik, 17. jun 2017 14:15)

    # Link komentara

  169. Zašto baš ispred Dokovića? Očigledno su svesni da nije tako, dok to moraju da naglase.
     (Madjo, 17. jun 2017 14:09)

    # Link komentara

  170. "I am Novak Djoković, who the f*ck are you?"
    (MPenza, 17. jun 2017 14:07)

    # Link komentara

  171. Sramna izjava,sramna.
     (Sinisa, 17. jun 2017 14:06)

    # Link komentara

  172. E, sad kad ovo Nole čuje, ima da im pokaže ko je glavni. Mislim da će ga ovo baš naljutiti, a kad se Nole naljuti...
     (Bilja, 17. jun 2017 14:05)

    # Link komentara

  173. Trenutno je bolji. Ostalo su gluposti.
    (Boris, 17. jun 2017 14:05)

    # Link komentara

  174. Ako toliko moraju da se trude da dokazu kako su Nadal i Federer daleko ispred Novaka, to upravo govori suprotno, da ipak nisu. Imaju jacu medijsku masineriju i to je to. A zivi bili pa videli sta ce se jos desavati...
    (Predrag, 17. jun 2017 14:05)

    # Link komentara

  175. Ђоковић - „Светлосне године далеко" 26:24. Како год... (ако не лаже коза...)
     (Небојша ликовњак, 17. jun 2017 14:03)

    # Link komentara

  176. Jesu mozda kad je Djokovic ocigledno u problemima i van forme.. A kada bi sva trojica bili u istom momentu u top formi, Novak bi bio ispred njih bez govora, jednostavno njegova gradja, motorika i gipkost uz naravno nacin igre mu daju prednost.. Ostaje nam da se nadamo cudu..
     (giiboni, 17. jun 2017 14:02)

    # Link komentara

  177. Kaze Tomi Robredo,istinska legenda.....covek ciji je najveci uspeh top 10...pa ako je Nadal svetlosnim godinama ispred Djokovica onda je isti taj Djokovic milijarde i milijarde svetlosnih godina ispred tebe....
    (Oz, 17. jun 2017 14:00)

    # Link komentara

  178. I ne samo Nadal.
    (Zoran, 17. jun 2017 13:58)

    # Link komentara

  179. Ne treba ni objavljivati bilo kakva komentarisanja od ovakvih likova .
     (no name, 17. jun 2017 13:58)

    # Link komentara

  180. Jarane, glupo ti misljenje...
    (genius, 17. jun 2017 13:58)

    # Link komentara

  181. Lupeta za medalju!
     (dragan, 17. jun 2017 13:56)

    # Link komentara

  182. Koji si pa ti ??
     (no name, 17. jun 2017 13:55)

    # Link komentara

  183. A sta se trucate, covek rekao zivu istinu. Nista nije slagao. Rafa...Federer...6 praznih mesta pa svi ostali.
    (Kim Jong, 17. jun 2017 13:54)

    # Link komentara

  184. Nadal i Novak imaju najviše međusobnih duela u istoriji tenisa. Rivalstvo Novak i Federer je na drugom mestu. I Novak ima pozitivan skor u oba ta rivalstva. Nadal svetlosnim godinama ispred? Šta ti dečko radiš...
    (Vlada, 17. jun 2017 13:54)

    # Link komentara

  185. Naravno da NIJE svetlosnim godinama ispred Novaka, ali je Nadal za nijansu ispred, bas malo. Da se sutra obojica povuku, moze se reci sa pravom da je Nadal bio bolji teniser i veci.Medjutim, obojica i dalje igraju, i obojica imaju sanse da se jos vise dokazuju u svetu tenisa.Videćemo,kad obojica zavrse karijeru, ko je vise postigao. A Federer je stepenik iznad obojice
     (THE FINAL CUT, 17. jun 2017 13:52)

    # Link komentara

  186. OVO GOVORI SAMO O JEDNOJ STVARI STO SE TICE OVOG COVEKA. NEKULTURA
    (MI, 17. jun 2017 13:52)

    # Link komentara

  187. Po mom mišljenju tvoje mišljenje je jako pristrasno i nerealno.Gde je Rafa bio ovih predhodnih nekoliko godina?Skrivao se kao i Roger.
     (dj, 17. jun 2017 13:50)

    # Link komentara

  188. Kad igra Nolo
    (Sima, 17. jun 2017 13:50)

    # Link komentara

  189. A u kojoj si ti dimenziji nebitni stvore?
    (KKP, 17. jun 2017 13:49)

    # Link komentara

  190. Ako je toliko ispred zasto ona ima negativan score protiv Djokovica? I ko je uopste ovaj nebitni Spanac??
    (Troll level 100, 17. jun 2017 13:49)

    # Link komentara

  191. bojaaan, 17. jun 2017 13:18) ne znam zasto se obracas rafi?
    (Tasmanijska djavolica, 17. jun 2017 13:46)

    # Link komentara

  192. Ovaj se bas nalupetao.
     (ja, 17. jun 2017 13:45)

    # Link komentara

  193. Zavist je čudo. Novak mozda nije najbolji, ali ce biti. A ovakvi komentari namcorastog Robreda, sta reci. 110000 milke od nagrada- Rafa ima da radi. Drugo Novak 220 nedelja broj 1. pa nije bas Nadal druga dimenzija. 3 GS vise - ok. Ali nije kraj. Novak ce se vratiti da stavi tacku na jednu sjajnu karijeru. Na kraju Novakov H2H sa RN i RF dosta kaze. Ovaj se slihta Nadalu. Podvucimo crtu na kraju karijere. I da se razumemo nije da sam protiv Rodje i Nadala. Daleko od toga, tenis nije isti bez njih. Ali i Novak je činjenica u sv. tenisu. Sto rece Toni kamen koji zulja. Vidimo se u buducnosti. Pozdrav svima.
     (dobronamerninavijac N Đ, 17. jun 2017 13:44)

    # Link komentara

  194. Ovo da je rekla neka tinejdžerka iz Španije pa ajde, ali ovako da lupa jedan solidan teniser...
    (Goran, 17. jun 2017 13:43)

    # Link komentara

  195. Đoković je sve osvajao dok su Nadal i Federer bili povređeni. Sve svoje uspehe je ostvario dok mu je jedini konkurent bio Endi Mari, to sve govori.
    (činjenica, 17. jun 2017 13:41)

    # Link komentara

  196. Narocito je bio bolji one 2011 kad je Djoks dobio nadala u 8 finala
     (Ja, 17. jun 2017 13:41)

    # Link komentara

  197. Sta kaze lik osvajao je 10 puta RG, Barselonu i Monte Karlo svi turniri na sljaci. Sto nije Indijan Vels, Majami, ili AO osvojio 10 puta? 
    Kad bi se ukinula sljaka Nadal bi bio malo bolji od Dolgopolova.
    (bojaaan, 17. jun 2017 13:00)

    Ko je Nolou branio da osvoji bilo koji turnur 10 puta?
     (Životinja, 17. jun 2017 13:41)

    # Link komentara

  198. po zavrsetku karijere..Nadal ce dati izjavu da je za njega Novak Djokovic najbolji teniser..poslusajte njegove konferencije u proslosti malo fali da to kaze al ce jednog dana to i potvrditi..niko al niko mu nije zadavao toliko problema kao Novak..Rafa se par puta osecao posramnjeno i na sljaci..
     (sasa, 17. jun 2017 13:40)

    # Link komentara

  199. Rodzeru svaka cast,Nadal je prevara zbog dopinga i kad tad ce to izaci na sunce i svi ce shvatiti kakav je to prevarant.Nole se vraca posle Wimdldona koji osvaja Rodzer
     (Dejan, 17. jun 2017 13:40)

    # Link komentara

  200. 102 komentara hahaha kao da je ne znam koja vest..
    Nije rekao da je igracki svetlonsim godinama nego po tome sta znaci za tenis..sto je istina, za 10god niko nece kupovati ND opremu dok hoce RF i RN
    (Filip, 17. jun 2017 13:38)

    # Link komentara

  201. istorija ce pamtiti Nadala po sljaci a Djokovica u 5 godina dominacije i to u najacoj eri tenisa,vlasnik sva 4 g.s.sto nije normalno i neznam da li ce to iko vise ponoviti,Federera po stilu i lakoci tenisa i prvi se pojavio jer je stariji pa je osvajao dok se nisu Rafa i Nole pojavili..neverujem da bi mogao uzeti toliko g.s.titula da je vrsnjak sa Noletom i Rafom..cak mislim da bi Rafa mogao uzeti vise g.s. nego Federer..
     (sasa, 17. jun 2017 13:35)

    # Link komentara

  202. Ali pazi ovo..jedini kontra argument nolobotica je pozitivni skor..a da nije bežao i ta titula bi mu skliznula.
     (dabome, 17. jun 2017 13:34)

    # Link komentara

  203. Koje lupetalo!
     (Aleksandra, 17. jun 2017 13:31)

    # Link komentara

  204. Bukvalno
    (kalauz, 17. jun 2017 13:28)

    # Link komentara

  205. Pravi "majstor", kosa opada, misici rastu, samo ne znam kog "sporta" ??
    (parx, 17. jun 2017 13:24)

    # Link komentara

  206. Ništa novo nije rekao, samo ono što svako pametan i normalan već zna. Samo je naljutio nolobotice. .c c c
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (normalno, 17. jun 2017 13:18)
    Pozdrav.
    (...o vas Nolo ili Noloa, 17. jun 2017 13:24)

    # Link komentara

  207. Lupetara Tomiša samo tako, ali ok, Španac je.
    (Marinko, 17. jun 2017 13:21)

    # Link komentara

  208. Nije bitno tvoje misljenje jer si igrac koji nije ostavio nikakav trag u ovom sportu. Niko te se nece ni secati za 10 godina. Svakako I da ti je takvo misljenje, ne bi trebalo tako da pricas za sadasnjeg igraca broj 1 I nekad prvog igraca koji je punih 3-4 godine bio dominantan.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (perica, 17. jun 2017 13:10)

    i da dodam, broj jedan 3 godine non stop sa 15000 poena
    (pravi broj 1, 17. jun 2017 13:21)

    # Link komentara

  209. Nažalost, Novak je sam kriv što je dozvolio da ga ovi marginalni teniski likovi nipodaštavaju. Iako ovakva konstatacija predstavlja bezobrazno preterivanje, protekla godina je najsvežije sećanje, a Novakovo nakantavanje ovih polubožanstava prethodnih nekoliko godina vrlo brzo je postala prošlost."Svetlosna godina"... E moj Nole, šta si dočekao, prvo si Toniju Nadalu bio "trn u nozi" njegovom divu- znači obična smetnja, bolest, a nikako veličina, a sad si sa svojih 12GS, 1 manje master od poluboga, tek prolazna šteta za "teniske gromade".
    (Laki, 17. jun 2017 13:18)

    # Link komentara

  210. Rafa a gde ti je zavrsni master prevaro? Koliko imas titula u drugom delu sezone posle US Opena?
    U tom delu sezone se cistio od dopinga koji nikada nece biti otkriven.
    Najveca prevara u istoriji tenisa.
     (bojaaan, 17. jun 2017 13:18)

    # Link komentara

  211. Ništa novo nije rekao, samo ono što svako pametan i normalan već zna. Samo je naljutio nolobotice. .c c c
     (normalno, 17. jun 2017 13:18)

    # Link komentara

  212. Rodja i Rafa jesu neprikosnoveni, al da su druga dimenzija u odnosu na ?okovica je malo preterano. Za Endija jesu i to je ok...
    Ja, licno, se bas osecam privilegovano sto sam savremenik najbojeg svih vremena - umetnika i virtuoza tenisa Federera i najboljeg sljakasa i verovatno najveceg borca u tenisu - Nadala.
    A jos kad se na to doda da sam u isto vreme uzivao i u igrama nalboljeg sportiste svih vremena (jes da je izlizana fraza :) ) Srbije i verovatno ovog dela Evrope, kao i Endija, Stana, Conge, Delpa i jos dosta pravih majstora ovog sporta...
    Ja sam prezadovoljan...
     (TT001, 17. jun 2017 13:17)

    # Link komentara

  213. Peti igrac sveta nikad bolji renking...
    Hahaha i on ima pravo da komentarise nekoga ko jedrzao sva cetiri slema istovremeno....
     (?????, 17. jun 2017 13:16)

    # Link komentara

  214. Pa kad je Novak to bio u odnosu na ostale niste tako komentarisali.Tek sad se vidi kolika je bila vaša patnja.
     (nikola, 17. jun 2017 13:15)

    # Link komentara

  215. Kada je šljaka u pitanju to stoji ali po svemu ostalom, nije mnogo ispred Novaka.
     (Larry, 17. jun 2017 13:14)

    # Link komentara

  216. spanci su po objektivnosti i nepristrasnosti uvek mogli da se mere sa nama :)))
    (bane sine, 17. jun 2017 13:14)

    # Link komentara

  217. Pa kako to da Djokovic onda ima bolji medjusobni skor od obojice hahahahahahah
     (Rade, 17. jun 2017 13:13)

    # Link komentara

  218. Da je bolji, jeste, ali da je svetlosnim godinama ispred, nije.
    Nasi komentatori kazu da je Nadal teniser samo za sljaku, a on ima 5 GS na drugim podlogama. Nadal je najveci borac, ima veliko srce i zbog toga ga cenim. Medjutim, trka jos nije gotova, Djokovic ima sansu da bude mozda i bolji kada se podvuce crta na kraju, ali da bi to uspeo, mora da se izbori sa svojim demonima i vrati se na vrhunski nivo tenisa. Ako ne uspe to da uradi, dzabe cemo se tesiti time sto ima bolji medjusobni skor, jer ce istorija pamtiti Nadala kao boljeg.
    (Kobster, 17. jun 2017 13:13)

    # Link komentara

  219. Ovo je prica vodjena emocijama a ne razumom. Nole definitivno pripada velikoj trojki.
     (Bosanac, 17. jun 2017 13:13)

    # Link komentara

  220. Ako i nije svakako bi to mogao biti za godinu ili dve. Novak Djokovic je "napustio tenis" sa tek navrsenih 29 i sve je izvesnije da se nikad nece vratiti. Roder je "najveci svih vremena", dok Rafa ima realnu sansu da mu se priblizi, ko zna mozda i prestigne. Ko bi mogao i pretpostaviti tako nesto pre samo 365 dana?
    (Svako ima pravo na misljenje, 17. jun 2017 13:13)

    # Link komentara

  221. Stvarno ne znam sta ljudima treba da daju izjave ovakvog tipa i on sam zna da govori neistinu, zato se pitam sta je Robredo zeleo ovime postici?
    Ne znam sta je zeleo postici, ali recicu sta jeste postigao, a to je da njegovo misljenje o bilo kome i cemu ubuduce smatram irelevantnim.
    (Dott, 17. jun 2017 13:12)

    # Link komentara

  222. Sto je babi milo!!!! Neosporno je da su Federer i Nadal jedni od najvecih (ako ne i najveci) u belom sportu ali nikako nisu mnogo ispred Djokovica jer Djokovic ce sigurno osvajati jos gs i svakako ce biti upamcen po mnogo rekorda koje je postavio. Djokovic recimo ima 6 Australija (ako se ne varam) sto Nadal ne moze da stigne pa taman da se svaki gs u jednoj kalendarskoj godini igra u Australiji.
     (maremare, 17. jun 2017 13:12)

    # Link komentara

  223. kako ga Nije sramota pa nadal je bolji od djokovica samo po broju grenslemova,ostala statistika je Na strani naseg noleta....za mene je Novak 4 najbolji u istoriji tenisa ispred su samo federer Borg I Sampras.
     (Milijan, 17. jun 2017 13:11)

    # Link komentara

  224. Ovaj se nalupa za sve pare ....
     (masterkg, 17. jun 2017 13:11)

    # Link komentara

  225. Svako ima svoje misljenje, naravno ja se ne slazem bas suprotno mislim, da postoji samo 1 a to je Novak vanzemaljac
     (Milan, 17. jun 2017 13:11)

    # Link komentara

  226. Još kaži da su Agut i Busta bolji. Idi begaj.
     (idi u penziju, 17. jun 2017 13:11)

    # Link komentara

  227. "Federer ne igra šest meseci, a njegova oprema i dalje bude najprodavanija." - još jedna izjava koja potvđuje kakav sistem vrednosti imaju ljudi današnjice, uključujući vrhunske sportiste kakav je bio Robredo. Krunski dokaz da je Federer (pa i Nadal) "svetlosnim godinama" ispred Đokovića, po ovom čoveku nije ni jedan drugi kriterijum nego prodavanost opreme i medijska popularnost Švajcarca i Španca. Po ovom kriterijumu, Majli Sajrus, Kim Kardašjan i slični su "svetlosnim godinama" ispred Federera i Nadala. E moj Robredo, ako nastaviš da sa ovakvim sistemom vrednosti truješ onog dobrog momka kojeg treniraš, Nole ima više šanse nego što verujemo da ponovo počne da mu nabija komplekse.
    (Vamos-tamos, 17. jun 2017 13:11)

    # Link komentara

  228. brate josh jedan period od 2-3 godine dominacija 2018, 19 recimo... pa nek ova dvojca kojima si jedini razlog sto nemaju po 25gs opet budu svetlosnim godinama ispred u ocima tomija...
     (Nole?, 17. jun 2017 13:11)

    # Link komentara

  229. izvinite ko je ovaj
    (mako, 17. jun 2017 13:11)

    # Link komentara

  230. Nije bitno tvoje misljenje jer si igrac koji nije ostavio nikakav trag u ovom sportu. Niko te se nece ni secati za 10 godina. Svakako I da ti je takvo misljenje, ne bi trebalo tako da pricas za sadasnjeg igraca broj 1 I nekad prvog igraca koji je punih 3-4 godine bio dominantan.
     (perica, 17. jun 2017 13:10)

    # Link komentara

  231. Pa u pravu je covek.Realno da se Nadal nije povredio Nole ne bi ni video prvo mesto. A Marej on je tek treca klasa....definitivno najslabiji broj 1 mada nece on jos dugo biti No1
    (Atreides, 17. jun 2017 13:10)

    # Link komentara

  232. Ala se ovaj utripovao moguce da mu je neko ubacio plasticnu cacakalicu u cigaretu.
    (Dani, 17. jun 2017 13:09)

    # Link komentara

  233. 2011,2015 RF i RN nikad nisu imali takve sezone plus nikad 4GS zaredom
     (aleksa, 17. jun 2017 13:09)

    # Link komentara

  234. Jos par slicnih izjava i Novak se vraca.
     (Marko, 17. jun 2017 13:09)

    # Link komentara

  235. Svako svoga konja hvali... Zaboravio je robredich da je Nadal godinu dana stariji od Djokovica a da je Djokovic proveo godinu dana vise na prvom mestu ATP liste. Zaboravio je i da No1e ima osvojenih 5 zavrsnih mastersa a Rafa ih ima ravno nula. No1e ima i sva cetiri GS zaredom a Rafa i rodja nemaju. Zaboravio je i da No1e ima bolji medjusobni skor i od Rafe i od ExFeda. Izgleda No1e mora opet da ih podseti brutalnom dominacijom po treci put!
    (EM, 17. jun 2017 13:09)

    # Link komentara

  236. Kad macke nema misevi kolo vode...ko je bre ovaj..svaka cast Rafi i Rodji al svetlosna godina ispred Novaka...mozda ispred mene!
    (Coa015, 17. jun 2017 13:09)

    # Link komentara

  237. Apsolutno! Terminator!
     (Smuleco, 17. jun 2017 13:07)

    # Link komentara

  238. Ne lupetaj!
     (andrea, 17. jun 2017 13:07)

    # Link komentara

  239. Bravo. Jednog unizi da bi svog izdigao. Jadni su mi ovakvi ljudi. Uglavnom nedovoljno uspesni i indisponirani. Novak je zivotinja svoje vrste, a isto tako postoje i ostale zivotinje svoje vrste, Fed, Nadal....
     (v, 17. jun 2017 13:07)

    # Link komentara

  240. Hahahahahahaha sad je Robredo persona non grata.
     (prc, 17. jun 2017 13:07)

    # Link komentara

  241. Koliko je ovo neozbiljna izjava, čudo jedno.
     (Red, 17. jun 2017 13:06)

    # Link komentara

  242. Možda donekle čovek ima pravo, ali samo možda ……
     (džoni, 17. jun 2017 13:06)

    # Link komentara

  243. Ko je bre ovaj?
     (Delije Čikago, 17. jun 2017 13:06)

    # Link komentara

  244. Nadal je prezgodan i tu definitivno je ispred Novaka
     (operator, 17. jun 2017 13:05)

    # Link komentara

  245. nije objektivan i to je ok. srecom se desila 2011 godina i obojica na vrhuncu forme. epiloga se sjecamo. sada postajem jos vise bijesan zbog ove situacije, mada polako izlaze frustracije koje im je Novak odtavio za poslednjih 6 godina, i to je dobro, da se vidi ko je ko. da sam u mogucnosti uputio bih sportski pozdrav Robredu a Novaka bih zamolio da se lati treninga, da ih opet stavi sve na Mute, posto ga svakako nece hvaliti, to je tako. ja sam to i prihvatio iako nije posteno.
     (i-loop, 17. jun 2017 13:05)

    # Link komentara

  246. i sve to kaze lik koji je bio sasvim slucajno 5 u najjjjslabijoj eri atp..
     (bgd, 17. jun 2017 13:05)

    # Link komentara

  247. A sta si ti sine osvojio osim sto si uspeo da slucajno budes 5 posto si se vrlo kratko tu zadrzao?!
     (Ajvanho, 17. jun 2017 13:05)

    # Link komentara

  248. Mari fenomen?
     (munze, 17. jun 2017 13:05)

    # Link komentara

  249. 15>12 Uvek bilo
     (Kališ, 17. jun 2017 13:05)

    # Link komentara

  250. Ljubomora je cudo...
    (Cvorak, 17. jun 2017 13:04)

    # Link komentara

  251. E Thomy majonezu jedan!
    (Serdjo, 17. jun 2017 13:04)

    # Link komentara

  252. E moj ti... Troicki bi isto za Novaka rekao u odnosu na Nadala, glupo je kad sunarodnik poredi svog i tudjeg.
    (Petarlfc, 17. jun 2017 13:04)

    # Link komentara

  253. Nadal postigao vise u karijeri od Djokovica ???
    Pa nesto nesam bas siguran, to se lako da proveriti !
    Nasao se neko bistar i napravio je goat listu gde SVE ulazi u proracun, ni po babu ni po stricevima ni po sunarodnicima. Uradis nesto, dobijes toliko poena i na kraju dobijes zbir svega....
    Autogrami ? Sponzori ? Pa ne znam ko zaradjuje vise od sponzora, i to se da lako proveriti !!
    Nadal je svetlosnim godinama ispred svakog igraca kada se radi o laganju, foliranju, pricanju praznih prica obmani i sl.
    stvarima, a sto se tice kvaliteta tenisa daleko je on iza Djokovica i Rodjera !!!
    Ovaj sam kaze, 3 turnira osvojio po 10 puta pored tolikih prica i povredama, sve je tu jasno kao dan...
    A i medjusobni skor govori dosta toga. Da je malo cesce Nadal dolazio do Novaka na Novakovim omiljenim turnirima imao bi jos negativniji ucinak !
    (antiDebil, 17. jun 2017 13:04)

    # Link komentara

  254. Na šljaci Nadal je dosta bolji od Đokovića, ali nisam siguran da je svetlosnim godinama ispred Noleta. Pre svega zbog međusobnog skora i što je jedini aktivni igrač koji je dobio Rafu na Rolan Garosu. Postoje činjenice i oko mladih igrača, nije Zverev konstantan, ispada u prvom kolu grend slema od igrača koji je na zalasku karijere. Kirjos je tek posebna priča, on može, ali neće i nema kontinuitet. Ovaj intervju je isto kao kad bi pitali Tipsarevića, ko je bolji, Nole ili Rafa? Pa naravno, Nole.
    (fantom, 17. jun 2017 13:03)

    # Link komentara

  255. Uf jako nam bitno tvoje misljenje...
    (Nikola, 17. jun 2017 13:03)

    # Link komentara

  256. A Djokovic kad je sazreo i kao covek i kao teniser krenuo da ga ljušti gde stigne, nije znao gde bode.. Sta bi bilo tek da nije svetlosnim godinama iza rolan dopingerosa..
    (JoLe, 17. jun 2017 13:03)

    # Link komentara

  257. Tomi Robredo...ko bese to?
     (kv..., 17. jun 2017 13:03)

    # Link komentara

  258. Brate ne preteruj,da si reko da je bolji,O.K!! Tvoje mišljenje, ali svetlosne godine !!!!! Idiiiii.......!?!?!?!!!!!?????..
     (boki, 17. jun 2017 13:03)

    # Link komentara

  259. Робреду се мора одати признање за велику стрпљивост јер је за овакву изјаву морао да чека скоро 5 година, за које време су сами Надал и Федерер за Новака говорили да игра нестварно. Надал је рецимо након оних 7 узастопних пораза од Новака у 2011.г. од чега 3 у финалима Грен слемова изјавио да му преостаје само да се нада да ће икада успети да достигне Новаков ниво. Дакле, Робредо - свака част на стрљењу али ето Новак је теби и сличнима поново дао прилику за овакве изјаве.
    (бт, 17. jun 2017 13:03)

    # Link komentara

  260. Jedino što jedan čovjek ima bolji skor od obojice.
     (nenad rs, 17. jun 2017 13:03)

    # Link komentara

  261. Gde su svi ovi strucnjaci bili kada je tenis postajao "dosadan" i razmisljalo se samo kada ce Nadal i Federer da okace reket i u penziju? Neko je tada mleo iz druge dimenzije.
    (Toto-ko-tunjo-i-teniski-brasnjari, 17. jun 2017 13:03)

    # Link komentara

  262. ...u koriscenju hemije!
     (Starac, 17. jun 2017 13:02)

    # Link komentara

  263. E Tomi Tomi, toliko si me razočarao ovom izjavom, velika četvorka nikad nije postojala ali jeste trojka. Baš takvi kao što si ti vratiće Novaku volju za teniskom, živi bili pa videli Vilanderi,Robredo i ostala kompaniji.
     (Nikola, 17. jun 2017 13:02)

    # Link komentara

  264. Sto vise ovakvih komentara je pozeljno, Djokovic moze samo iz inata opet biti sto je bio.
    (Banjaluka, 17. jun 2017 13:02)

    # Link komentara

  265. Pa dobro, Spanac je u pitanju. Mora da hvali svog zemljaka iako mislim da je preterao. Slicnih su godina, a u medjusobnim duelima je ili nereseno ili Djokovic vodi. Jeste da ima vise gs, ali svako neko ko osvoji dvocifren broj istih ne moze biti na taj nacin okarakterisan. Cak je u jednom momentu karijere Djokovic rasplako Nadala posto ovaj nije imao resenja za Noleta na 7-8 meceva za redom. Jesu dosta popularniji Federer i Nadal od Djokovica, ali to i nema veze toliko sa tenisom, koliko sa zemljama iz kojih dolaze i njihovom velicinom. Da se razumemo, Nadal je svakako jedan od naboljih sportista danasnjice i medju tri tenisera u istoriji ovog sporta
     (Pufne za frezenkovanje, 17. jun 2017 13:02)

    # Link komentara

  266. objektivno
     (let 3, 17. jun 2017 13:02)

    # Link komentara

  267. E budale...
     (Malik, 17. jun 2017 13:02)

    # Link komentara

  268. Au, Nole botovi ovo da ne čitaju ako oće da prežive. Inače, čovek reko istinu.
    (Labud, 17. jun 2017 13:02)

    # Link komentara

  269. Pa da, Djoković dok je bio prvi, Pobedjivao je i Nadala i Federera i Murrya i vezao 4 GS, po 10 mastersa u jednoj godini uzimao. Ma da, Nadal je ispred svih, 4 meseca igra i več je najbolji. Kakvi komentari...
    (Mihael, 17. jun 2017 13:02)

    # Link komentara

  270. Đokoboti 3,2,1
     (CtrlAlt, 17. jun 2017 13:01)

    # Link komentara

  271. Auuu al je rso Tomi..
     (Nemanja, 17. jun 2017 13:01)

    # Link komentara

  272. Sta kaze lik osvajao je 10 puta RG, Barselonu i Monte Karlo svi turniri na sljaci. Sto nije Indijan Vels, Majami, ili AO osvojio 10 puta?
    Kad bi se ukinula sljaka Nadal bi bio malo bolji od Dolgopolova.
     (bojaaan, 17. jun 2017 13:00)

    # Link komentara

  273. A sto je Djoković imao sva četiri Grad Slema u isto vreme, što ovoj dvojci nije uspelo?
    (AnalfaBOTa, 17. jun 2017 13:00)

    # Link komentara

  274. Ko te pitao sta, Djokovic je za njih Bog. Kad ih je punio sve redom, nisi bio tu da pricas gluposti kao sad.
     (Ime, 17. jun 2017 13:00)

    # Link komentara

  275. Ako je toliko ispred zasto ona ima negativan score protiv Djokovica?
    (Troll level 100, 17. jun 2017 13:00)

    # Link komentara

  276. Ovo je istina, svidelo se to nama ili ne... voleo bih više ovakvih komentara,setite se kakav je No1e bio dok se dokazivao... hvala,Robredo...
     (Dr.Mr., 17. jun 2017 13:00)

    # Link komentara

  277. Mislio sam da napisem pozamasan tekst na ovu temu, ali sam odustao kada sam procitao da hvali Kirjosa. Pozdrav.
     (Bree, 17. jun 2017 13:00)

    # Link komentara

  278. Spremio kokice, pivo i čekam komentare! :D
     (siki, 17. jun 2017 13:00)

    # Link komentara

  279. U pravu si, to je samo tvoje misljenje, a ja se nikako ne slazem sa njim
     (RATKO, 17. jun 2017 12:59)

    # Link komentara

  280. Baš bedak što ima negativan skor od nekoga od koga je ispred svetlosnim godinama...
     (kefalo, 17. jun 2017 12:59)

    # Link komentara

  281. A koliko je Novak svjetlosnih godina ispred tebe.
    (Tomy, 17. jun 2017 12:59)

    # Link komentara

  282. Tvoje mišljenje... ali čoveče kako grešiš!
     (zliZo, 17. jun 2017 12:59)

    # Link komentara

  283. kompleks sine.. ako neko ima 40+ pobeda protiv federera i nadala kako moze da bude svetlosnim godinama ispred
     (Jabucevo, 17. jun 2017 12:59)

    # Link komentara

  284. nadam se da ce se Novak probuditi i zapusiti usta svim osrednjim teniserima koji imaju dugacak jezik i lupaju gluposti
     (Нина, 17. jun 2017 12:58)

    # Link komentara

  285. auu tomi tomicrni tomi kako se samo usudjujes reci istinu
    (lloyd, 17. jun 2017 12:58)

    # Link komentara

  286. Wow, aj da čujemo mišljenje Troickog, Tipse i Lajovića.
    Ovo je veoma nerealno. Oni su svi vrhunski i u najmanju ruku su jednaki.
    Po kom osnovu je ispred Đokovića, da li po broju nedelja na prvom mestu, po broju Mastersa, po međusobnim duelima?
    Na šljaci je samo superioran i to je sve. A na betonu se igra više. I tamo je iza trojice nabrojanih.
     (idi u penziju, 17. jun 2017 12:58)

    # Link komentara

  287. Dobar je nol4
     (Hidetosi Nakata, 17. jun 2017 12:58)

    # Link komentara

  288. Ko tebe šta pita prijatelju dragi?
    (Neradnik, 17. jun 2017 12:58)

    # Link komentara

  289. A ti pet svetlosnih godina iza Djokovica.
    (Dragan, 17. jun 2017 12:57)

    # Link komentara

  290. Ali ti si brate svetlosnim godinama iza Djokovica
     (bogo, 17. jun 2017 12:56)

    # Link komentara

  291. Ali niko od njih nije osvojio četiri GS u nizu... niti će. Svako od njih ima nešto što ih čini besmrtnim. Federer broj GS i nedelja na 1., Nadal 10(+) RG i toliko toga još, Djoković sva četiri slema u isto vreme (niko od Lejvera na ovamo).
     (Shommy82, 17. jun 2017 12:56)

    # Link komentara

  292. E, Tomi majonezu jedan!
     (zozon, 17. jun 2017 12:56)

    # Link komentara

  293. Svaka budala moze svasta da kaze...
     (Ivan NK, 17. jun 2017 12:56)

    # Link komentara

  294. Hahahahahahahahahah, 100+ komentara u najavi, Tomi prikljucio botove na aparate :)))
     (Mikii, 17. jun 2017 12:56)

    # Link komentara

  295. Ahahahaha jel moguce ovo? Svetlosnim godinama ispred nekog ko je vezao 4 GS sto nije niko nikada, ispred nekog ko ima bolji medjusobni skor i od Nadala i Federera i jos mnogo toga (30 mastersa, broj nedelja na prvom mestu, 5 zavrsnih turnira gde igraju najboljih 8 koje Nadal ima 0)... Aj bezi tamo
     (poto, 17. jun 2017 12:56)

    # Link komentara

  296. Ko je Tomi Robredo?
     (Kibo, 17. jun 2017 12:56)

    # Link komentara

  297. Isto bih ja reko za Noleta onda, lupetanje, brani svog, gde je bio 3 godine, na Majorci!!!!!!
     (Ivan, 17. jun 2017 12:55)

    # Link komentara

  298. Istina je, nazalost.
     (Kova, 17. jun 2017 12:55)

    # Link komentara

  299. Sad si ti mnogo pa pametan. Mi to znamo i pre tebe bre !
    (Labud, 17. jun 2017 12:55)

    # Link komentara

  300. Паметно збори, колико год да је тешко за прихватити, толико је истинито...
    (Брат, 17. jun 2017 12:55)

    # Link komentara

  301. Gotivio sam ga prije, od sad vise ne. Da krenem da pisem odje koliko nije u pravu, ne bi do sutra završio. Ovo mu bice Nike uvalio da se ovako provaljuje...
     (Djole***, 17. jun 2017 12:55)

    # Link komentara

  302. Ok. Parametri po kojima ih poredi nisu bas na strani Nadala, ali kad su obojica iz iste zemlje, sta ocekivati :-P
     (NSNS, 17. jun 2017 12:55)

    # Link komentara

  303. Ajde ne blebeci gluposti.
     (anica, 17. jun 2017 12:55)

    # Link komentara

  304. Kakva glupost. Njih dvojoca su vrlo blizu po dostigmucima u karijeri, Nadal se mozda malo izdvojio ovim RG-om ali 80ak nedelja na 1. mestu, 5 zavrsnih mastersa, najbolji % pobeda i poraza u istoriji i slicno valjda vrede necemu. A to da li je medijski popularniji okaci macku o rep.
     (Korosavendz, 17. jun 2017 12:54)

    # Link komentara

  305. Fascinacija podvigom je i dalje sveza, sto znaci da lako oblikuje misljenje, potiskujuci sve ono sto je neko drugi uradio. Pogotovo ako dolazi od tenisera koji pripada onoj naciji kojoj pripada i sam osvajac 10 GS titula na jednom turniru. Zato je na kraju izjavio da mozda gresi, a gresi sigurno. Djokovicevi uspesi se ne mere samo od sredine 2016 godine. Mere se od pocetka porofesionalne karijere i najvise od kraja 2010 godine. Potceniti uspehe jednoga tenisera koji je osvojio 12 GS i 30 Masters titula tako sto ces izjaviti da ne postoji velika cetvorka, vec velika dvojka je postojanje jos veceg nepostovanja i izjave bez gospodske note. Kao jedan od argumenata za to je naveo broj Masters titula. Cini se da ne zna da je Djokovic imao dve titule vise od Nadala, a sada imaju jednak broj istih, 30. Djokovic ima takodje 14 poraza u finalu. Iza sebe je ostavio velicine kao sto su, Bjorn Borg, Dzimi Konors, Rodzer Federer, Andre Agasi, Pit Sampras, Boris Beker, Rod Lejver i tako dalje. Takodje je spomenuo dugovecnost, a Djokovic i dalje traje. Gren Slem titule, od kojih Nadal ima 15, a Novak 12. Sto svakako ne cini razliku od jedne svetlosne godine. Onda je tu i pozitivan skor u medjusobnim duelima sa Nadalom, Federerom i Endijem. Uticaj na medije ne vredi spominjati, kao ni broj datih potpisa. Zakljucak je da sam misljenja da i te kako gresi, tacnije, siguran sam u to. Cinjenice Novaku niko ne moze oduzeti, iako to pokusavaju zato sto ne dolazi iz prihvatljive sredine.
    (NS BOY, 17. jun 2017 12:54)

    # Link komentara

  306. Kada Robredo kaze nesto Djokovicu.Nevera.
     (Lex, 17. jun 2017 12:54)

    # Link komentara

  307. novi drzavni neprijatelj-Tomi Robredo
     (Zigzag, 17. jun 2017 12:54)

    # Link komentara

  308. Ako izjave poput ove ne probude Djokovica iz zimskog sna i letargije u koju je upso,nece nista...Ajmo Noleee...
     (Trebinje, 17. jun 2017 12:53)

    # Link komentara

  309. Bahahahahahaha. Zanimljivo kako kada nekoga predjes svetlosnim godinama, u toj buducnosti si i dalje u situaciji da si hteo da se odreknes tenisa koliko te taj iz proslosti, svih tih svetlosnih godina iza tebe, oducavao od istog. Koliko bese bilo, 6-7 uzastopnih pobeda, bolji medjusobni skor? Jako fascinantno za nekoga ko zaostaje svetlosnim godinama, zar ne? Spanci..
    (Sabre, 17. jun 2017 12:52)

    # Link komentara

  310. Ako cemo tako onda je samo Federer, zbog cega Nadal, covek zna da igra tenis samo na sljaci.
     (pp, 17. jun 2017 12:51)

    # Link komentara