Petak, 16.06.2017.

08:27

Baskonija ponovo želi Dejana Radonjića

Španski 'Mundo Deporitvo' prenosi da Sito Alonso napušta klupu Baskonije, odnosno da je trener Crvene zvezde Dejan Radonjić ponovo u fokusu Baska.

Izvor:

Baskonija ponovo želi Dejana Radonjiæa IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

73 Komentari

Sortiraj po:

Toto-ko-tunjo-zagrebacka-babica

pre 6 godina

cekaj jel valja Dejo ili ne valja?!?!?!
 (zinjak, 16. jun 2017 12:23)

Nekome pokloni neosvojivu tvrdjavu, a nekome potomstvo. Bice da je ok.

Toto-ko-tunjo

pre 6 godina

ne bih nikako voleo da radonja ode, cela ova prica bez njega gubi svaki smisao. on je kicma zvezde, oko njegove filozofije se vrti cela prica, a jedino sa ovakvim stilom mozemo da pariramo desetostruko skupljim timovima. jos se nista ne zna, niko nista ne zna, otisli su mitar, jos zimus gudura i jovic, na pragu su laza i simon a djenka i kuzmic imaju jake ponude na stolu, tesko da ce ostati bjelica obzirom da ima ugovor u drugoj godini 300.000 evra.ne zna se ni da li covic ostaje na celu kluba, totalna je neizvesnost oko svega i od ponedeljka ce polako, nakon osvajanja titule poceti da se objavljuju inf. sto se tice partizana, samo se detalji ugovaraju da pred. dinamika- vlasnik VIP menjacnica preuzme partizan, muta trener, a u dinamiku prvi trener oliver popovic pomocni steva nadjfeji...
(Let's play, 16. jun 2017 10:57)

Ha, ha, bravo!!!

kabadahija iz železnika

pre 6 godina

Radonji dati blanko papir da napise koliko želii . On je stub KKCZ !
(iZdravo, 16. jun 2017 08:27)

Nije Radonji potreban prazan papir, njemu treba 4. plata.

Toto-ko-tunjo-i-zagrebacki-transformersi

pre 6 godina

Sto ih ovako surovo lozite...? Odmah saltuju u "ja sam Zvezdas ali..." i "idi, ne trebas nam".

Miodrag

pre 6 godina

@Sen Zil, 16. jun 2017 09:17
Država treba i mora da pomaže školstvo i zdravstvo. Da gradi i renovira vrtiće, bolnice, škole.
Da li stvarno misliš da država pred bankrotom treba i jednim dinarom da "pomaže" profesionalni sport? Eto, ima toliko navijača, pa nek da svako 10, 20, 100 evra klubu ako želi, ali neka isto toliko da i dečijim bolnicama i sve u redu.

slike su za zid

pre 6 godina

@One night in may
Što mu objašnjavaš , zna on to . Nije poenta u tome , vidis da očajnički trči sa vesti na vest da objasni da nije bitno što ih nalupavaju svi i što se raspadaju .
Poniženje koje je reprezentacija doživela samo imenovanjem dotičnog je sramota koja i danas ne može da se izbriše . Može da se uporedi samo sa Djoricem u fudbalu (treba biti iskren ) .
Prosto me je i pre početka bilo sramota da takav čovek vodi Srbiju .

Toto-ko-tunjo-saptac-iz-kazalista

pre 6 godina

Nisam znao da ovoliko partizanovaca podrzava Zvezdu, savetuje Radonju... Hahahaaa, neki u zurbi i nick zaborave da promene!

nesilazi

pre 6 godina

Nadam se da ce konacno otici, za Evroligu se vise puta pokazalo ovih godina da nam treba pravi trener, u ovim domacim okvirima s timovma kakve smo imali poslednjih godina i ja bi bio sampion, ko god se malo razume u ovaj sport vidi da je Radonjic limitiran trenerm, iste greske se ponavljaju godinama uvek na isti nacin gubimo a dobijamo na energiju kad ona nestane i kad treba dobiti na mudrost trenera tu smo uvek gubili
(idi, 16. jun 2017 12:28)



Moj grobare :)

One night in May

pre 6 godina

Ono kada prozivas trenera koji je srpsku ekipu odveo na F4 posle 20 utakmica iako znas da je trener tvog kluba posle 30 utakmica uspeo da dovede drugi srpski klub do 9. mesta. Nikada necete shvatiti da samo gubitnici broje pobede i ne racunaju dostignuce. Ali ja se ne bunim, radovao sam se i nervirao ali sam gledao moj Partizan na zavrsnom turniru Evrolige, a ti se raduj pobedama u jesenjem delu, ko sisa F4 :)
(Kelvin Klajn, 16. jun 2017 11:35)

Vidi se da si kosarku pratio pre Hrista... "Jesenji deo" ne postoji u Evroligi, ako je ikada i postojao.
Pobedama protiv CSKA, Fenera, Reala, Makabija i ostalih silnih velikana koje smo nasamarali za tri sezone (a nekim jadnicima je trebalo 100 godina za takvo dostignuce) radovali smo se usred zime, odnosno tokom 2017.

Kapiram da ti je Radonja pomerio i percepciju godisnjih doba, a ko je gde zakljucujemo na osnovu radne biografije.

U njoj pise da je samoproglaseni carobnjak dobio otkaz (ili sporazumno raskinuo ugovor - u dva kluba) u bukvalno svakom klubu u kom je radio - sem jednog, u kome mu je ugovor istekao.
Za 100 godina karijere nema nijednu osvojenu Evroligu (iako ju je igrao 15 sezona uzastopno) i nema nijednu jedinu reprezentativnu seniorsku medalju.
Maglu moze da prodaje - cinjenice iz radne biografije ne moze da prevari. Nijedan veliki trofej, nijedna medalja, sve sami otkazi...

Zato i jeste sad tamo gde mu je i mesto - dok ga i tamo ne provale i oteraju.

Batko

pre 6 godina

Ali ja se ne bunim, radovao sam se i nervirao ali sam gledao moj Partizan na zavrsnom turniru Evrolige, a ti se raduj pobedama u jesenjem delu, ko sisa F4 :)
(Kelvin Klajn, 16. jun 2017 11:35)

Sto si gledao i radovao, to je što je.. Sad kod kablovskog operatera uplatis decenijsku pretplatu na History chanel i milinica...

marko

pre 6 godina

Realno, biće jako teško da Zvezda naredne sezone stigne do F4 jer je skoro izvesno da će takmičenje biti jače nego ove sezone. Barsa, Makabi i Milano teško da će ponovo toliko da podbace, umesto Darušafake, Galatasaraja i UNICS-a igraće Valensija, Unikaha i Himki i te ekipe će imati velike ambicije, a svi će biti iskusniji što se tiče ovog formata takmičenja i prevazići će neke "dečije bolesti" (Zvezda je ove sezone uspevala da tempira formu tako da iskoristi slabosti protivnika). Pitanje je koliko je Radonja atraktivan izbor za ove visokobudžetne Evroligaše jer bi njemu trebalo da daju odrešene ruke i ukažu poverenje na nekoliko godina da stvori svoj sistem, što oni uglavnom ne žele. A Zvezda je svake sezone prevazilazila očekivanja (objektivno, i ova sezona je bila bolja od prethodne, iako bez plej ofa EL), tako da ćemo videti šta će biti.

idi

pre 6 godina

Nadam se da ce konacno otici, za Evroligu se vise puta pokazalo ovih godina da nam treba pravi trener, u ovim domacim okvirima s timovma kakve smo imali poslednjih godina i ja bi bio sampion, ko god se malo razume u ovaj sport vidi da je Radonjic limitiran trenerm, iste greske se ponavljaju godinama uvek na isti nacin gubimo a dobijamo na energiju kad ona nestane i kad treba dobiti na mudrost trenera tu smo uvek gubili

Sremac

pre 6 godina

Radonji i kosarkasima treba izmiriti dugovanja kako bi se pravili planovi za narednu sezonu. Nema smisla govoriti o novom ugovoru ako prethodni nije ispoštovan.

Kelvin Klajn

pre 6 godina

(One night in May, 16. jun 2017 09:50)

Ono kada prozivas trenera koji je srpsku ekipu odveo na F4 posle 20 utakmica iako znas da je trener tvog kluba posle 30 utakmica uspeo da dovede drugi srpski klub do 9. mesta. Nikada necete shvatiti da samo gubitnici broje pobede i ne racunaju dostignuce. Ali ja se ne bunim, radovao sam se i nervirao ali sam gledao moj Partizan na zavrsnom turniru Evrolige, a ti se raduj pobedama u jesenjem delu, ko sisa F4 :)

Dejan CZ

pre 6 godina

Tesko da se moze bez Radonjica pokusati nesto vise napraviti u EL...prost razlog,jedino sa stilom koji on forsira uz odredjena pojacanja ofanzivnog dela rostera moze se parirati najjacim ekipama...Odlaskom Radonjica sa svakim drugim trenerom bi se promenila koncepcija igre...tu ideologiju pre svega jake defanzive malo koji trener forsira a pokusati samo napadackim delom suprostaviti se ekipama koji u svojim redovima imaju najbolje sto Evropa ima vrlo tesko za mogucnosti Zvezdinog budzeta...Samo stil granitne odbrane uz adekvatan ofanzivni deo ima sanse... a to jedino moze sa Radonjicem.

Toto-ko-tunjo-i-zagrebacke-mudrolije

pre 6 godina

Radnju svi žele (od Barse pa na dalje), ali on uvek hrabro ostaje uz svoju Zvezdu i 2 plate godišnje
 (Šruder protiv Šredera, 16. jun 2017 09:06)

Naravno. Vi najbolje znate kako to ide. Kikiriki, ljubav i slicno.

Dr.J

pre 6 godina

Idi Dejo, idi.
Samo tako ćeš i pokazati, u nekoj drugoj ligi, zemlji, timu, jesi li dobar trener ili nisi.
Ja znam da nisi!
Onaj što drži "časove ljubavi" i prodaje *uda za bubrege ti može reći da se tamo sve vidi.
Ili jesi ili nisi.
Ja znam da nisi!

Dijasporac

pre 6 godina

Ako Radonja želi da ide, srećan mu put i hvala mu za sve što je dao Zvezdi.
Ako bih birao koga umesto njega, odmah bih rekao - Trinkijeri.

Dzoni

pre 6 godina

Radonja je jos ove godine u Zvezdi sigurno, prave mu vise nego dobar tim, to mu je sansa da jos vise sebi digne cenu dobrim rezultatima.

obraza bez...

pre 6 godina

Ako treba i 20 miliona eur se treba zadužiti...samo da se napravi dobar tim...da se uđe na f4...a posle upr ili kako se već zove sa Megom i boli vas uvo...igrači da dobiju po 2% od obećanog i onda sve još jednom ponovo...ali na f4 sad ili nikad

Let's play

pre 6 godina

ne bih nikako voleo da radonja ode, cela ova prica bez njega gubi svaki smisao. on je kicma zvezde, oko njegove filozofije se vrti cela prica, a jedino sa ovakvim stilom mozemo da pariramo desetostruko skupljim timovima. jos se nista ne zna, niko nista ne zna, otisli su mitar, jos zimus gudura i jovic, na pragu su laza i simon a djenka i kuzmic imaju jake ponude na stolu, tesko da ce ostati bjelica obzirom da ima ugovor u drugoj godini 300.000 evra.ne zna se ni da li covic ostaje na celu kluba, totalna je neizvesnost oko svega i od ponedeljka ce polako, nakon osvajanja titule poceti da se objavljuju inf. sto se tice partizana, samo se detalji ugovaraju da pred. dinamika- vlasnik VIP menjacnica preuzme partizan, muta trener, a u dinamiku prvi trener oliver popovic pomocni steva nadjfeji...

Insajder

pre 6 godina

Nisu primili platu 6 meseci. Brat predsednika zeleo da kupi Zvezdu. Ćoki je zacepio cifru, pa je predsednik zavrnuo slavinu drzavnih sponzora. Tako da Dejo, brod nece potonuti, ali ako imalo mislis o sebi, bezi u Spaniju.

Istina

pre 6 godina

Gle ti sto grobari se lazno predstavljaju i bacaju fore tipa Radonja nemas pojma odlazi. hahahaha smesni ste grobarcici. nema vas na mapi kosarkaskoj. Nula ste.

Mika

pre 6 godina

ahahahahaha,nasmeja me covece do suza!

Ako ode,Obradovic da dodje.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Dag Kristi, 16. jun 2017 08:56)

Dejan

pre 6 godina

Znam samo da cemo tesko zadrzati Radonjica.Svi klubovi iz Eurolige mogu da mu plate puno vise od Zvezde.A i koliko god mi zeleli da ostane ipak vec dugo je kod nas i mozda se i zasitio,,mozda zeli covek novi izazov i mislim da samo uz garancije da ce Zvezda imati tim za F4 on ce ostati u Zvezdi.

Sen Zil

pre 6 godina

Ove sezone juris na F4.Sledece svi koji ne budu pod ugovorom mogu da jure neki bogatiji klub.A i oni pod ugovorom u slucaju odlicne ponude!Svi su zasluzili!Ovakva sansa se nudi jednom u zivotu i treba je iskoristiti!I drzava TREBA i MORA da prepozna trenutak i da pomogne Zvezdu u jurisu na F4.Ako uspijemo u toj misiji kasnije je sve moguce.Padaju u vodu budzeti klubova a ostaje samo srce i volja!Mora se stvoriti jak tim.Prvi korak je vec ostvaren.Otisao je Mitrovic,dosao Bolden.Sada smo na toj poziciji jaci.Sada jos samo dobar plej i centar.Eventualno jos neki dobar suter na poziciji 2 i 3...Zahvaliti na saradnji Waltersu,Thompsonu,Bjelici...Po svaku cijenu zadrzati Radonjica,Jenkins-a,Lazica,Simona i Kuzmica.Ako bude neka dobra ponuda za Jovica prodati ga...Povrede cine od njega nepouzdanog za sezonu koja nam predstoji.Steta ali sta je tu je...

Dacha

pre 6 godina

Sve sve ali da li mislite da je realno da na klupu Zvezde dodje Sasa Obradovic koji ima ugovor sa Lokomotivom gde je potpuno zadovoljio i gde ima odresene ruke da sklapa tim za sledecu sezonu sa mnogo vecim budzetom nego sto bi imao u Zvezdi?!

One night in May

pre 6 godina

Radnju svi žele (od Barse pa na dalje), ali on uvek hrabro ostaje uz svoju Zvezdu i 2 plate godišnje
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Šruder protiv Šredera, 16. jun 2017 09:06)

Tako to rade pametni ljudi - koji znaju gde su suplji, znaju koliko ne znaju i znaju da ce cena biti veca iz godine u godinu, te da plata nece biti "sica za Balkance".

Imamo, sa druge strane, i samozvane magove, koji su umislili da su, sa 3 pobede prosecno po evroligaskoj sezoni, licno hibrid Fila Dzeksona, Grega Popovica, Sergeja Belova i Ranka Zeravice, pa brze-bolje odu u veliki klub - tamo izdrze par meseci, dobiju sut kartu i dozivotnu zabranu prilaska i od tog momenta im karijera ode u slivnik (gde joj je i mesto)...

A ovo za Baskoniju je sasvim ocekivano - oni u svojoj Vitoriji, na teskom baskijskom terenu, od Radonje u 100% slucajeva gube prosecno 20 razlike. Dzaba Final 4, dzaba plej of ACB, dzaba Kup kralja - Radonja ih uvek razvali...

Pedja

pre 6 godina

Radonju ne dati nikome, ni po koju cenu, on je stvorio prepoznatljiv sistem i igru Zvezde. On treba da kreira tim za sledecu godini, da napravi nove ratnike i da napravi korak vise u odnosu na ovo sezoni, pa sto da ne i dva, mogu oni to. Pozdrav od simpatizera Partizana. Svako dobro...

Danilovgrad

pre 6 godina

Ljudi pustite se vise te price F4, kakav F4 ? Vec ste nas ubacili medju cetiri najbolje ekipe sledece sezone ? Jel moguce da niste ni trunke realni... Jel ste svjesni koliko su sve ekipe iz Evrolige bogatije od nas ? Nas trener i igraci nisu cak ni plate dobijali, a opet su uspjeli da osvoje 9to mjesto, da ne pominjem niz pobjeda protiv `velikana Evrolige`.... I sta sad vi ocekujete da cemo mi lagano da upanemo sledece sezone u TOP8 i onda u 4, pored svih novcanih problema ? Stvarno ste nevjerovatni, sezona ni pocela nije, a vec stvare pritisak, sta se ocekuje itd, a na kraju ako se desi da ne upanemo u TOP8 vecina vas ce da pljuje Radonjica i pricat kako ne zna nista.... Dajte Radonji 50 miliona kao sto imaju neke ekipe pa onda pricajte nesto... Uglavnom koliko god bi zelio da Radonja ostane, s obzirom kakav smo narod, kako mijenjamo misljenje kako vjetar dune, i naravno `F4 pritisak` koji se stvara, definitivno je bolje da Radonja ode, da ne bi dozivio da ga polupismeni ljudi prozivaju.......

Mirni !

pre 6 godina

Baš me zanima : Koju akciju i sa pritiskom na koga su "navijači" pokrenuli akciju ? Nije li kupovina karata najbolji način da pomognu klubu ? Gospodinu Radonjiću najbolje želje uz svaku Njegovu odluku ?

aleksaczv

pre 6 godina

Dejo mislim da je vreme da odes, na moju veliku zalost. Postigo si odlicne rezultate i zasluzio si. Sa druge strane, zvezda treba da uzme kes (500 k), isplati mu dugovanja i dovede karija. Luki srecno u nemackoj uz kes, lazi u rusiji uz kes, a voltersu i tomsonu hvala.
Od boldena kes, a umesto njih Ostin, Radenov i jedan dobar na poziciji 4. kari bi od rakicevica napravio pleja koji bi bio kao volters. Ovo je nacin da se napravi jeftiniji a dobar tim, ako ne i bolji, i da se vrate odredjena dugovanja.

Realno

pre 6 godina

Radonjic je jako dobar covjek i solidan trener.... Ali, bez obzira na sve, ovo je najbolji trenutak i za njega (u finansijskom smislu) a i za Zvezdu (zbog promene koja bi unela osvezenje i novi polet). . . Svidja mi se i ideja ovog gospodina Alekse...

Danilovgrad

pre 6 godina

Ljudi pustite se vise te price F4, kakav F4 ? Vec ste nas ubacili medju cetiri najbolje ekipe sledece sezone ? Jel moguce da niste ni trunke realni... Jel ste svjesni koliko su sve ekipe iz Evrolige bogatije od nas ? Nas trener i igraci nisu cak ni plate dobijali, a opet su uspjeli da osvoje 9to mjesto, da ne pominjem niz pobjeda protiv `velikana Evrolige`.... I sta sad vi ocekujete da cemo mi lagano da upanemo sledece sezone u TOP8 i onda u 4, pored svih novcanih problema ? Stvarno ste nevjerovatni, sezona ni pocela nije, a vec stvare pritisak, sta se ocekuje itd, a na kraju ako se desi da ne upanemo u TOP8 vecina vas ce da pljuje Radonjica i pricat kako ne zna nista.... Dajte Radonji 50 miliona kao sto imaju neke ekipe pa onda pricajte nesto... Uglavnom koliko god bi zelio da Radonja ostane, s obzirom kakav smo narod, kako mijenjamo misljenje kako vjetar dune, i naravno `F4 pritisak` koji se stvara, definitivno je bolje da Radonja ode, da ne bi dozivio da ga polupismeni ljudi prozivaju.......

Dejan CZ

pre 6 godina

Tesko da se moze bez Radonjica pokusati nesto vise napraviti u EL...prost razlog,jedino sa stilom koji on forsira uz odredjena pojacanja ofanzivnog dela rostera moze se parirati najjacim ekipama...Odlaskom Radonjica sa svakim drugim trenerom bi se promenila koncepcija igre...tu ideologiju pre svega jake defanzive malo koji trener forsira a pokusati samo napadackim delom suprostaviti se ekipama koji u svojim redovima imaju najbolje sto Evropa ima vrlo tesko za mogucnosti Zvezdinog budzeta...Samo stil granitne odbrane uz adekvatan ofanzivni deo ima sanse... a to jedino moze sa Radonjicem.

Toto-ko-tunjo-i-zagrebacke-mudrolije

pre 6 godina

Radnju svi žele (od Barse pa na dalje), ali on uvek hrabro ostaje uz svoju Zvezdu i 2 plate godišnje
 (Šruder protiv Šredera, 16. jun 2017 09:06)

Naravno. Vi najbolje znate kako to ide. Kikiriki, ljubav i slicno.

Sen Zil

pre 6 godina

Ove sezone juris na F4.Sledece svi koji ne budu pod ugovorom mogu da jure neki bogatiji klub.A i oni pod ugovorom u slucaju odlicne ponude!Svi su zasluzili!Ovakva sansa se nudi jednom u zivotu i treba je iskoristiti!I drzava TREBA i MORA da prepozna trenutak i da pomogne Zvezdu u jurisu na F4.Ako uspijemo u toj misiji kasnije je sve moguce.Padaju u vodu budzeti klubova a ostaje samo srce i volja!Mora se stvoriti jak tim.Prvi korak je vec ostvaren.Otisao je Mitrovic,dosao Bolden.Sada smo na toj poziciji jaci.Sada jos samo dobar plej i centar.Eventualno jos neki dobar suter na poziciji 2 i 3...Zahvaliti na saradnji Waltersu,Thompsonu,Bjelici...Po svaku cijenu zadrzati Radonjica,Jenkins-a,Lazica,Simona i Kuzmica.Ako bude neka dobra ponuda za Jovica prodati ga...Povrede cine od njega nepouzdanog za sezonu koja nam predstoji.Steta ali sta je tu je...

Istina

pre 6 godina

Gle ti sto grobari se lazno predstavljaju i bacaju fore tipa Radonja nemas pojma odlazi. hahahaha smesni ste grobarcici. nema vas na mapi kosarkaskoj. Nula ste.

Mirni !

pre 6 godina

Baš me zanima : Koju akciju i sa pritiskom na koga su "navijači" pokrenuli akciju ? Nije li kupovina karata najbolji način da pomognu klubu ? Gospodinu Radonjiću najbolje želje uz svaku Njegovu odluku ?

Dejan

pre 6 godina

Znam samo da cemo tesko zadrzati Radonjica.Svi klubovi iz Eurolige mogu da mu plate puno vise od Zvezde.A i koliko god mi zeleli da ostane ipak vec dugo je kod nas i mozda se i zasitio,,mozda zeli covek novi izazov i mislim da samo uz garancije da ce Zvezda imati tim za F4 on ce ostati u Zvezdi.

One night in May

pre 6 godina

Radnju svi žele (od Barse pa na dalje), ali on uvek hrabro ostaje uz svoju Zvezdu i 2 plate godišnje
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Šruder protiv Šredera, 16. jun 2017 09:06)

Tako to rade pametni ljudi - koji znaju gde su suplji, znaju koliko ne znaju i znaju da ce cena biti veca iz godine u godinu, te da plata nece biti "sica za Balkance".

Imamo, sa druge strane, i samozvane magove, koji su umislili da su, sa 3 pobede prosecno po evroligaskoj sezoni, licno hibrid Fila Dzeksona, Grega Popovica, Sergeja Belova i Ranka Zeravice, pa brze-bolje odu u veliki klub - tamo izdrze par meseci, dobiju sut kartu i dozivotnu zabranu prilaska i od tog momenta im karijera ode u slivnik (gde joj je i mesto)...

A ovo za Baskoniju je sasvim ocekivano - oni u svojoj Vitoriji, na teskom baskijskom terenu, od Radonje u 100% slucajeva gube prosecno 20 razlike. Dzaba Final 4, dzaba plej of ACB, dzaba Kup kralja - Radonja ih uvek razvali...

Dijasporac

pre 6 godina

Ako Radonja želi da ide, srećan mu put i hvala mu za sve što je dao Zvezdi.
Ako bih birao koga umesto njega, odmah bih rekao - Trinkijeri.

Dzoni

pre 6 godina

Radonja je jos ove godine u Zvezdi sigurno, prave mu vise nego dobar tim, to mu je sansa da jos vise sebi digne cenu dobrim rezultatima.

aleksaczv

pre 6 godina

Dejo mislim da je vreme da odes, na moju veliku zalost. Postigo si odlicne rezultate i zasluzio si. Sa druge strane, zvezda treba da uzme kes (500 k), isplati mu dugovanja i dovede karija. Luki srecno u nemackoj uz kes, lazi u rusiji uz kes, a voltersu i tomsonu hvala.
Od boldena kes, a umesto njih Ostin, Radenov i jedan dobar na poziciji 4. kari bi od rakicevica napravio pleja koji bi bio kao volters. Ovo je nacin da se napravi jeftiniji a dobar tim, ako ne i bolji, i da se vrate odredjena dugovanja.

Pedja

pre 6 godina

Radonju ne dati nikome, ni po koju cenu, on je stvorio prepoznatljiv sistem i igru Zvezde. On treba da kreira tim za sledecu godini, da napravi nove ratnike i da napravi korak vise u odnosu na ovo sezoni, pa sto da ne i dva, mogu oni to. Pozdrav od simpatizera Partizana. Svako dobro...

Dacha

pre 6 godina

Sve sve ali da li mislite da je realno da na klupu Zvezde dodje Sasa Obradovic koji ima ugovor sa Lokomotivom gde je potpuno zadovoljio i gde ima odresene ruke da sklapa tim za sledecu sezonu sa mnogo vecim budzetom nego sto bi imao u Zvezdi?!

Sremac

pre 6 godina

Radonji i kosarkasima treba izmiriti dugovanja kako bi se pravili planovi za narednu sezonu. Nema smisla govoriti o novom ugovoru ako prethodni nije ispoštovan.

Realno

pre 6 godina

Radonjic je jako dobar covjek i solidan trener.... Ali, bez obzira na sve, ovo je najbolji trenutak i za njega (u finansijskom smislu) a i za Zvezdu (zbog promene koja bi unela osvezenje i novi polet). . . Svidja mi se i ideja ovog gospodina Alekse...

Insajder

pre 6 godina

Nisu primili platu 6 meseci. Brat predsednika zeleo da kupi Zvezdu. Ćoki je zacepio cifru, pa je predsednik zavrnuo slavinu drzavnih sponzora. Tako da Dejo, brod nece potonuti, ali ako imalo mislis o sebi, bezi u Spaniju.

One night in May

pre 6 godina

Ono kada prozivas trenera koji je srpsku ekipu odveo na F4 posle 20 utakmica iako znas da je trener tvog kluba posle 30 utakmica uspeo da dovede drugi srpski klub do 9. mesta. Nikada necete shvatiti da samo gubitnici broje pobede i ne racunaju dostignuce. Ali ja se ne bunim, radovao sam se i nervirao ali sam gledao moj Partizan na zavrsnom turniru Evrolige, a ti se raduj pobedama u jesenjem delu, ko sisa F4 :)
(Kelvin Klajn, 16. jun 2017 11:35)

Vidi se da si kosarku pratio pre Hrista... "Jesenji deo" ne postoji u Evroligi, ako je ikada i postojao.
Pobedama protiv CSKA, Fenera, Reala, Makabija i ostalih silnih velikana koje smo nasamarali za tri sezone (a nekim jadnicima je trebalo 100 godina za takvo dostignuce) radovali smo se usred zime, odnosno tokom 2017.

Kapiram da ti je Radonja pomerio i percepciju godisnjih doba, a ko je gde zakljucujemo na osnovu radne biografije.

U njoj pise da je samoproglaseni carobnjak dobio otkaz (ili sporazumno raskinuo ugovor - u dva kluba) u bukvalno svakom klubu u kom je radio - sem jednog, u kome mu je ugovor istekao.
Za 100 godina karijere nema nijednu osvojenu Evroligu (iako ju je igrao 15 sezona uzastopno) i nema nijednu jedinu reprezentativnu seniorsku medalju.
Maglu moze da prodaje - cinjenice iz radne biografije ne moze da prevari. Nijedan veliki trofej, nijedna medalja, sve sami otkazi...

Zato i jeste sad tamo gde mu je i mesto - dok ga i tamo ne provale i oteraju.

obraza bez...

pre 6 godina

Ako treba i 20 miliona eur se treba zadužiti...samo da se napravi dobar tim...da se uđe na f4...a posle upr ili kako se već zove sa Megom i boli vas uvo...igrači da dobiju po 2% od obećanog i onda sve još jednom ponovo...ali na f4 sad ili nikad

idi

pre 6 godina

Nadam se da ce konacno otici, za Evroligu se vise puta pokazalo ovih godina da nam treba pravi trener, u ovim domacim okvirima s timovma kakve smo imali poslednjih godina i ja bi bio sampion, ko god se malo razume u ovaj sport vidi da je Radonjic limitiran trenerm, iste greske se ponavljaju godinama uvek na isti nacin gubimo a dobijamo na energiju kad ona nestane i kad treba dobiti na mudrost trenera tu smo uvek gubili

Batko

pre 6 godina

Ali ja se ne bunim, radovao sam se i nervirao ali sam gledao moj Partizan na zavrsnom turniru Evrolige, a ti se raduj pobedama u jesenjem delu, ko sisa F4 :)
(Kelvin Klajn, 16. jun 2017 11:35)

Sto si gledao i radovao, to je što je.. Sad kod kablovskog operatera uplatis decenijsku pretplatu na History chanel i milinica...

nesilazi

pre 6 godina

Nadam se da ce konacno otici, za Evroligu se vise puta pokazalo ovih godina da nam treba pravi trener, u ovim domacim okvirima s timovma kakve smo imali poslednjih godina i ja bi bio sampion, ko god se malo razume u ovaj sport vidi da je Radonjic limitiran trenerm, iste greske se ponavljaju godinama uvek na isti nacin gubimo a dobijamo na energiju kad ona nestane i kad treba dobiti na mudrost trenera tu smo uvek gubili
(idi, 16. jun 2017 12:28)



Moj grobare :)

marko

pre 6 godina

Realno, biće jako teško da Zvezda naredne sezone stigne do F4 jer je skoro izvesno da će takmičenje biti jače nego ove sezone. Barsa, Makabi i Milano teško da će ponovo toliko da podbace, umesto Darušafake, Galatasaraja i UNICS-a igraće Valensija, Unikaha i Himki i te ekipe će imati velike ambicije, a svi će biti iskusniji što se tiče ovog formata takmičenja i prevazići će neke "dečije bolesti" (Zvezda je ove sezone uspevala da tempira formu tako da iskoristi slabosti protivnika). Pitanje je koliko je Radonja atraktivan izbor za ove visokobudžetne Evroligaše jer bi njemu trebalo da daju odrešene ruke i ukažu poverenje na nekoliko godina da stvori svoj sistem, što oni uglavnom ne žele. A Zvezda je svake sezone prevazilazila očekivanja (objektivno, i ova sezona je bila bolja od prethodne, iako bez plej ofa EL), tako da ćemo videti šta će biti.

Mika

pre 6 godina

ahahahahaha,nasmeja me covece do suza!

Ako ode,Obradovic da dodje.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Dag Kristi, 16. jun 2017 08:56)

Let's play

pre 6 godina

ne bih nikako voleo da radonja ode, cela ova prica bez njega gubi svaki smisao. on je kicma zvezde, oko njegove filozofije se vrti cela prica, a jedino sa ovakvim stilom mozemo da pariramo desetostruko skupljim timovima. jos se nista ne zna, niko nista ne zna, otisli su mitar, jos zimus gudura i jovic, na pragu su laza i simon a djenka i kuzmic imaju jake ponude na stolu, tesko da ce ostati bjelica obzirom da ima ugovor u drugoj godini 300.000 evra.ne zna se ni da li covic ostaje na celu kluba, totalna je neizvesnost oko svega i od ponedeljka ce polako, nakon osvajanja titule poceti da se objavljuju inf. sto se tice partizana, samo se detalji ugovaraju da pred. dinamika- vlasnik VIP menjacnica preuzme partizan, muta trener, a u dinamiku prvi trener oliver popovic pomocni steva nadjfeji...

Dr.J

pre 6 godina

Idi Dejo, idi.
Samo tako ćeš i pokazati, u nekoj drugoj ligi, zemlji, timu, jesi li dobar trener ili nisi.
Ja znam da nisi!
Onaj što drži "časove ljubavi" i prodaje *uda za bubrege ti može reći da se tamo sve vidi.
Ili jesi ili nisi.
Ja znam da nisi!

Kelvin Klajn

pre 6 godina

(One night in May, 16. jun 2017 09:50)

Ono kada prozivas trenera koji je srpsku ekipu odveo na F4 posle 20 utakmica iako znas da je trener tvog kluba posle 30 utakmica uspeo da dovede drugi srpski klub do 9. mesta. Nikada necete shvatiti da samo gubitnici broje pobede i ne racunaju dostignuce. Ali ja se ne bunim, radovao sam se i nervirao ali sam gledao moj Partizan na zavrsnom turniru Evrolige, a ti se raduj pobedama u jesenjem delu, ko sisa F4 :)

Toto-ko-tunjo-saptac-iz-kazalista

pre 6 godina

Nisam znao da ovoliko partizanovaca podrzava Zvezdu, savetuje Radonju... Hahahaaa, neki u zurbi i nick zaborave da promene!

Toto-ko-tunjo-i-zagrebacki-transformersi

pre 6 godina

Sto ih ovako surovo lozite...? Odmah saltuju u "ja sam Zvezdas ali..." i "idi, ne trebas nam".

kabadahija iz železnika

pre 6 godina

Radonji dati blanko papir da napise koliko želii . On je stub KKCZ !
(iZdravo, 16. jun 2017 08:27)

Nije Radonji potreban prazan papir, njemu treba 4. plata.

Miodrag

pre 6 godina

@Sen Zil, 16. jun 2017 09:17
Država treba i mora da pomaže školstvo i zdravstvo. Da gradi i renovira vrtiće, bolnice, škole.
Da li stvarno misliš da država pred bankrotom treba i jednim dinarom da "pomaže" profesionalni sport? Eto, ima toliko navijača, pa nek da svako 10, 20, 100 evra klubu ako želi, ali neka isto toliko da i dečijim bolnicama i sve u redu.

Toto-ko-tunjo

pre 6 godina

ne bih nikako voleo da radonja ode, cela ova prica bez njega gubi svaki smisao. on je kicma zvezde, oko njegove filozofije se vrti cela prica, a jedino sa ovakvim stilom mozemo da pariramo desetostruko skupljim timovima. jos se nista ne zna, niko nista ne zna, otisli su mitar, jos zimus gudura i jovic, na pragu su laza i simon a djenka i kuzmic imaju jake ponude na stolu, tesko da ce ostati bjelica obzirom da ima ugovor u drugoj godini 300.000 evra.ne zna se ni da li covic ostaje na celu kluba, totalna je neizvesnost oko svega i od ponedeljka ce polako, nakon osvajanja titule poceti da se objavljuju inf. sto se tice partizana, samo se detalji ugovaraju da pred. dinamika- vlasnik VIP menjacnica preuzme partizan, muta trener, a u dinamiku prvi trener oliver popovic pomocni steva nadjfeji...
(Let's play, 16. jun 2017 10:57)

Ha, ha, bravo!!!

slike su za zid

pre 6 godina

@One night in may
Što mu objašnjavaš , zna on to . Nije poenta u tome , vidis da očajnički trči sa vesti na vest da objasni da nije bitno što ih nalupavaju svi i što se raspadaju .
Poniženje koje je reprezentacija doživela samo imenovanjem dotičnog je sramota koja i danas ne može da se izbriše . Može da se uporedi samo sa Djoricem u fudbalu (treba biti iskren ) .
Prosto me je i pre početka bilo sramota da takav čovek vodi Srbiju .

Toto-ko-tunjo-zagrebacka-babica

pre 6 godina

cekaj jel valja Dejo ili ne valja?!?!?!
 (zinjak, 16. jun 2017 12:23)

Nekome pokloni neosvojivu tvrdjavu, a nekome potomstvo. Bice da je ok.

aleksaczv

pre 6 godina

Dejo mislim da je vreme da odes, na moju veliku zalost. Postigo si odlicne rezultate i zasluzio si. Sa druge strane, zvezda treba da uzme kes (500 k), isplati mu dugovanja i dovede karija. Luki srecno u nemackoj uz kes, lazi u rusiji uz kes, a voltersu i tomsonu hvala.
Od boldena kes, a umesto njih Ostin, Radenov i jedan dobar na poziciji 4. kari bi od rakicevica napravio pleja koji bi bio kao volters. Ovo je nacin da se napravi jeftiniji a dobar tim, ako ne i bolji, i da se vrate odredjena dugovanja.

Dr.J

pre 6 godina

Idi Dejo, idi.
Samo tako ćeš i pokazati, u nekoj drugoj ligi, zemlji, timu, jesi li dobar trener ili nisi.
Ja znam da nisi!
Onaj što drži "časove ljubavi" i prodaje *uda za bubrege ti može reći da se tamo sve vidi.
Ili jesi ili nisi.
Ja znam da nisi!

Sen Zil

pre 6 godina

Ove sezone juris na F4.Sledece svi koji ne budu pod ugovorom mogu da jure neki bogatiji klub.A i oni pod ugovorom u slucaju odlicne ponude!Svi su zasluzili!Ovakva sansa se nudi jednom u zivotu i treba je iskoristiti!I drzava TREBA i MORA da prepozna trenutak i da pomogne Zvezdu u jurisu na F4.Ako uspijemo u toj misiji kasnije je sve moguce.Padaju u vodu budzeti klubova a ostaje samo srce i volja!Mora se stvoriti jak tim.Prvi korak je vec ostvaren.Otisao je Mitrovic,dosao Bolden.Sada smo na toj poziciji jaci.Sada jos samo dobar plej i centar.Eventualno jos neki dobar suter na poziciji 2 i 3...Zahvaliti na saradnji Waltersu,Thompsonu,Bjelici...Po svaku cijenu zadrzati Radonjica,Jenkins-a,Lazica,Simona i Kuzmica.Ako bude neka dobra ponuda za Jovica prodati ga...Povrede cine od njega nepouzdanog za sezonu koja nam predstoji.Steta ali sta je tu je...

obraza bez...

pre 6 godina

Ako treba i 20 miliona eur se treba zadužiti...samo da se napravi dobar tim...da se uđe na f4...a posle upr ili kako se već zove sa Megom i boli vas uvo...igrači da dobiju po 2% od obećanog i onda sve još jednom ponovo...ali na f4 sad ili nikad

Insajder

pre 6 godina

Nisu primili platu 6 meseci. Brat predsednika zeleo da kupi Zvezdu. Ćoki je zacepio cifru, pa je predsednik zavrnuo slavinu drzavnih sponzora. Tako da Dejo, brod nece potonuti, ali ako imalo mislis o sebi, bezi u Spaniju.

idi

pre 6 godina

Nadam se da ce konacno otici, za Evroligu se vise puta pokazalo ovih godina da nam treba pravi trener, u ovim domacim okvirima s timovma kakve smo imali poslednjih godina i ja bi bio sampion, ko god se malo razume u ovaj sport vidi da je Radonjic limitiran trenerm, iste greske se ponavljaju godinama uvek na isti nacin gubimo a dobijamo na energiju kad ona nestane i kad treba dobiti na mudrost trenera tu smo uvek gubili

Realno

pre 6 godina

Radonjic je jako dobar covjek i solidan trener.... Ali, bez obzira na sve, ovo je najbolji trenutak i za njega (u finansijskom smislu) a i za Zvezdu (zbog promene koja bi unela osvezenje i novi polet). . . Svidja mi se i ideja ovog gospodina Alekse...

Kelvin Klajn

pre 6 godina

(One night in May, 16. jun 2017 09:50)

Ono kada prozivas trenera koji je srpsku ekipu odveo na F4 posle 20 utakmica iako znas da je trener tvog kluba posle 30 utakmica uspeo da dovede drugi srpski klub do 9. mesta. Nikada necete shvatiti da samo gubitnici broje pobede i ne racunaju dostignuce. Ali ja se ne bunim, radovao sam se i nervirao ali sam gledao moj Partizan na zavrsnom turniru Evrolige, a ti se raduj pobedama u jesenjem delu, ko sisa F4 :)

Istina

pre 6 godina

Gle ti sto grobari se lazno predstavljaju i bacaju fore tipa Radonja nemas pojma odlazi. hahahaha smesni ste grobarcici. nema vas na mapi kosarkaskoj. Nula ste.

Toto-ko-tunjo-i-zagrebacke-mudrolije

pre 6 godina

Radnju svi žele (od Barse pa na dalje), ali on uvek hrabro ostaje uz svoju Zvezdu i 2 plate godišnje
 (Šruder protiv Šredera, 16. jun 2017 09:06)

Naravno. Vi najbolje znate kako to ide. Kikiriki, ljubav i slicno.

Dejan

pre 6 godina

Znam samo da cemo tesko zadrzati Radonjica.Svi klubovi iz Eurolige mogu da mu plate puno vise od Zvezde.A i koliko god mi zeleli da ostane ipak vec dugo je kod nas i mozda se i zasitio,,mozda zeli covek novi izazov i mislim da samo uz garancije da ce Zvezda imati tim za F4 on ce ostati u Zvezdi.

One night in May

pre 6 godina

Radnju svi žele (od Barse pa na dalje), ali on uvek hrabro ostaje uz svoju Zvezdu i 2 plate godišnje
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Šruder protiv Šredera, 16. jun 2017 09:06)

Tako to rade pametni ljudi - koji znaju gde su suplji, znaju koliko ne znaju i znaju da ce cena biti veca iz godine u godinu, te da plata nece biti "sica za Balkance".

Imamo, sa druge strane, i samozvane magove, koji su umislili da su, sa 3 pobede prosecno po evroligaskoj sezoni, licno hibrid Fila Dzeksona, Grega Popovica, Sergeja Belova i Ranka Zeravice, pa brze-bolje odu u veliki klub - tamo izdrze par meseci, dobiju sut kartu i dozivotnu zabranu prilaska i od tog momenta im karijera ode u slivnik (gde joj je i mesto)...

A ovo za Baskoniju je sasvim ocekivano - oni u svojoj Vitoriji, na teskom baskijskom terenu, od Radonje u 100% slucajeva gube prosecno 20 razlike. Dzaba Final 4, dzaba plej of ACB, dzaba Kup kralja - Radonja ih uvek razvali...

Let's play

pre 6 godina

ne bih nikako voleo da radonja ode, cela ova prica bez njega gubi svaki smisao. on je kicma zvezde, oko njegove filozofije se vrti cela prica, a jedino sa ovakvim stilom mozemo da pariramo desetostruko skupljim timovima. jos se nista ne zna, niko nista ne zna, otisli su mitar, jos zimus gudura i jovic, na pragu su laza i simon a djenka i kuzmic imaju jake ponude na stolu, tesko da ce ostati bjelica obzirom da ima ugovor u drugoj godini 300.000 evra.ne zna se ni da li covic ostaje na celu kluba, totalna je neizvesnost oko svega i od ponedeljka ce polako, nakon osvajanja titule poceti da se objavljuju inf. sto se tice partizana, samo se detalji ugovaraju da pred. dinamika- vlasnik VIP menjacnica preuzme partizan, muta trener, a u dinamiku prvi trener oliver popovic pomocni steva nadjfeji...

Mirni !

pre 6 godina

Baš me zanima : Koju akciju i sa pritiskom na koga su "navijači" pokrenuli akciju ? Nije li kupovina karata najbolji način da pomognu klubu ? Gospodinu Radonjiću najbolje želje uz svaku Njegovu odluku ?

One night in May

pre 6 godina

Ono kada prozivas trenera koji je srpsku ekipu odveo na F4 posle 20 utakmica iako znas da je trener tvog kluba posle 30 utakmica uspeo da dovede drugi srpski klub do 9. mesta. Nikada necete shvatiti da samo gubitnici broje pobede i ne racunaju dostignuce. Ali ja se ne bunim, radovao sam se i nervirao ali sam gledao moj Partizan na zavrsnom turniru Evrolige, a ti se raduj pobedama u jesenjem delu, ko sisa F4 :)
(Kelvin Klajn, 16. jun 2017 11:35)

Vidi se da si kosarku pratio pre Hrista... "Jesenji deo" ne postoji u Evroligi, ako je ikada i postojao.
Pobedama protiv CSKA, Fenera, Reala, Makabija i ostalih silnih velikana koje smo nasamarali za tri sezone (a nekim jadnicima je trebalo 100 godina za takvo dostignuce) radovali smo se usred zime, odnosno tokom 2017.

Kapiram da ti je Radonja pomerio i percepciju godisnjih doba, a ko je gde zakljucujemo na osnovu radne biografije.

U njoj pise da je samoproglaseni carobnjak dobio otkaz (ili sporazumno raskinuo ugovor - u dva kluba) u bukvalno svakom klubu u kom je radio - sem jednog, u kome mu je ugovor istekao.
Za 100 godina karijere nema nijednu osvojenu Evroligu (iako ju je igrao 15 sezona uzastopno) i nema nijednu jedinu reprezentativnu seniorsku medalju.
Maglu moze da prodaje - cinjenice iz radne biografije ne moze da prevari. Nijedan veliki trofej, nijedna medalja, sve sami otkazi...

Zato i jeste sad tamo gde mu je i mesto - dok ga i tamo ne provale i oteraju.

nesilazi

pre 6 godina

Nadam se da ce konacno otici, za Evroligu se vise puta pokazalo ovih godina da nam treba pravi trener, u ovim domacim okvirima s timovma kakve smo imali poslednjih godina i ja bi bio sampion, ko god se malo razume u ovaj sport vidi da je Radonjic limitiran trenerm, iste greske se ponavljaju godinama uvek na isti nacin gubimo a dobijamo na energiju kad ona nestane i kad treba dobiti na mudrost trenera tu smo uvek gubili
(idi, 16. jun 2017 12:28)



Moj grobare :)

Danilovgrad

pre 6 godina

Ljudi pustite se vise te price F4, kakav F4 ? Vec ste nas ubacili medju cetiri najbolje ekipe sledece sezone ? Jel moguce da niste ni trunke realni... Jel ste svjesni koliko su sve ekipe iz Evrolige bogatije od nas ? Nas trener i igraci nisu cak ni plate dobijali, a opet su uspjeli da osvoje 9to mjesto, da ne pominjem niz pobjeda protiv `velikana Evrolige`.... I sta sad vi ocekujete da cemo mi lagano da upanemo sledece sezone u TOP8 i onda u 4, pored svih novcanih problema ? Stvarno ste nevjerovatni, sezona ni pocela nije, a vec stvare pritisak, sta se ocekuje itd, a na kraju ako se desi da ne upanemo u TOP8 vecina vas ce da pljuje Radonjica i pricat kako ne zna nista.... Dajte Radonji 50 miliona kao sto imaju neke ekipe pa onda pricajte nesto... Uglavnom koliko god bi zelio da Radonja ostane, s obzirom kakav smo narod, kako mijenjamo misljenje kako vjetar dune, i naravno `F4 pritisak` koji se stvara, definitivno je bolje da Radonja ode, da ne bi dozivio da ga polupismeni ljudi prozivaju.......

Dzoni

pre 6 godina

Radonja je jos ove godine u Zvezdi sigurno, prave mu vise nego dobar tim, to mu je sansa da jos vise sebi digne cenu dobrim rezultatima.

kabadahija iz železnika

pre 6 godina

Radonji dati blanko papir da napise koliko želii . On je stub KKCZ !
(iZdravo, 16. jun 2017 08:27)

Nije Radonji potreban prazan papir, njemu treba 4. plata.

Mika

pre 6 godina

ahahahahaha,nasmeja me covece do suza!

Ako ode,Obradovic da dodje.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Dag Kristi, 16. jun 2017 08:56)

Dejan CZ

pre 6 godina

Tesko da se moze bez Radonjica pokusati nesto vise napraviti u EL...prost razlog,jedino sa stilom koji on forsira uz odredjena pojacanja ofanzivnog dela rostera moze se parirati najjacim ekipama...Odlaskom Radonjica sa svakim drugim trenerom bi se promenila koncepcija igre...tu ideologiju pre svega jake defanzive malo koji trener forsira a pokusati samo napadackim delom suprostaviti se ekipama koji u svojim redovima imaju najbolje sto Evropa ima vrlo tesko za mogucnosti Zvezdinog budzeta...Samo stil granitne odbrane uz adekvatan ofanzivni deo ima sanse... a to jedino moze sa Radonjicem.

Sremac

pre 6 godina

Radonji i kosarkasima treba izmiriti dugovanja kako bi se pravili planovi za narednu sezonu. Nema smisla govoriti o novom ugovoru ako prethodni nije ispoštovan.

Toto-ko-tunjo-saptac-iz-kazalista

pre 6 godina

Nisam znao da ovoliko partizanovaca podrzava Zvezdu, savetuje Radonju... Hahahaaa, neki u zurbi i nick zaborave da promene!

Toto-ko-tunjo-i-zagrebacki-transformersi

pre 6 godina

Sto ih ovako surovo lozite...? Odmah saltuju u "ja sam Zvezdas ali..." i "idi, ne trebas nam".

Toto-ko-tunjo-zagrebacka-babica

pre 6 godina

cekaj jel valja Dejo ili ne valja?!?!?!
 (zinjak, 16. jun 2017 12:23)

Nekome pokloni neosvojivu tvrdjavu, a nekome potomstvo. Bice da je ok.

Pedja

pre 6 godina

Radonju ne dati nikome, ni po koju cenu, on je stvorio prepoznatljiv sistem i igru Zvezde. On treba da kreira tim za sledecu godini, da napravi nove ratnike i da napravi korak vise u odnosu na ovo sezoni, pa sto da ne i dva, mogu oni to. Pozdrav od simpatizera Partizana. Svako dobro...

Dijasporac

pre 6 godina

Ako Radonja želi da ide, srećan mu put i hvala mu za sve što je dao Zvezdi.
Ako bih birao koga umesto njega, odmah bih rekao - Trinkijeri.

marko

pre 6 godina

Realno, biće jako teško da Zvezda naredne sezone stigne do F4 jer je skoro izvesno da će takmičenje biti jače nego ove sezone. Barsa, Makabi i Milano teško da će ponovo toliko da podbace, umesto Darušafake, Galatasaraja i UNICS-a igraće Valensija, Unikaha i Himki i te ekipe će imati velike ambicije, a svi će biti iskusniji što se tiče ovog formata takmičenja i prevazići će neke "dečije bolesti" (Zvezda je ove sezone uspevala da tempira formu tako da iskoristi slabosti protivnika). Pitanje je koliko je Radonja atraktivan izbor za ove visokobudžetne Evroligaše jer bi njemu trebalo da daju odrešene ruke i ukažu poverenje na nekoliko godina da stvori svoj sistem, što oni uglavnom ne žele. A Zvezda je svake sezone prevazilazila očekivanja (objektivno, i ova sezona je bila bolja od prethodne, iako bez plej ofa EL), tako da ćemo videti šta će biti.

Batko

pre 6 godina

Ali ja se ne bunim, radovao sam se i nervirao ali sam gledao moj Partizan na zavrsnom turniru Evrolige, a ti se raduj pobedama u jesenjem delu, ko sisa F4 :)
(Kelvin Klajn, 16. jun 2017 11:35)

Sto si gledao i radovao, to je što je.. Sad kod kablovskog operatera uplatis decenijsku pretplatu na History chanel i milinica...

Miodrag

pre 6 godina

@Sen Zil, 16. jun 2017 09:17
Država treba i mora da pomaže školstvo i zdravstvo. Da gradi i renovira vrtiće, bolnice, škole.
Da li stvarno misliš da država pred bankrotom treba i jednim dinarom da "pomaže" profesionalni sport? Eto, ima toliko navijača, pa nek da svako 10, 20, 100 evra klubu ako želi, ali neka isto toliko da i dečijim bolnicama i sve u redu.

Toto-ko-tunjo

pre 6 godina

ne bih nikako voleo da radonja ode, cela ova prica bez njega gubi svaki smisao. on je kicma zvezde, oko njegove filozofije se vrti cela prica, a jedino sa ovakvim stilom mozemo da pariramo desetostruko skupljim timovima. jos se nista ne zna, niko nista ne zna, otisli su mitar, jos zimus gudura i jovic, na pragu su laza i simon a djenka i kuzmic imaju jake ponude na stolu, tesko da ce ostati bjelica obzirom da ima ugovor u drugoj godini 300.000 evra.ne zna se ni da li covic ostaje na celu kluba, totalna je neizvesnost oko svega i od ponedeljka ce polako, nakon osvajanja titule poceti da se objavljuju inf. sto se tice partizana, samo se detalji ugovaraju da pred. dinamika- vlasnik VIP menjacnica preuzme partizan, muta trener, a u dinamiku prvi trener oliver popovic pomocni steva nadjfeji...
(Let's play, 16. jun 2017 10:57)

Ha, ha, bravo!!!

Dacha

pre 6 godina

Sve sve ali da li mislite da je realno da na klupu Zvezde dodje Sasa Obradovic koji ima ugovor sa Lokomotivom gde je potpuno zadovoljio i gde ima odresene ruke da sklapa tim za sledecu sezonu sa mnogo vecim budzetom nego sto bi imao u Zvezdi?!

slike su za zid

pre 6 godina

@One night in may
Što mu objašnjavaš , zna on to . Nije poenta u tome , vidis da očajnički trči sa vesti na vest da objasni da nije bitno što ih nalupavaju svi i što se raspadaju .
Poniženje koje je reprezentacija doživela samo imenovanjem dotičnog je sramota koja i danas ne može da se izbriše . Može da se uporedi samo sa Djoricem u fudbalu (treba biti iskren ) .
Prosto me je i pre početka bilo sramota da takav čovek vodi Srbiju .