Samo Partizanu odgovara novo rangiranje UEFA

Predstojeća sezona je poslednja u kojoj se rangiranje klubova za evropska takmičenja radilo na osnovu ukupnog koeficijenta zemlje iz koje dolaze.

AK Izvor: B92
Pošaljite komentar
  1. @zoran - kakav glup argument, ako se uopste moze nazvati argumentom. Ne znam odakle da pocnem, a bolje da ne pocinjem jer je suvisno trositi reci. hahhahahahhahaha
    (koji englezi, 17. jun 2017 01:12)

    # Link komentara

  2. Za sve Zvezdase...TISINA tamo !!!

    [link]
    (zoran, 16. jun 2017 22:27)

    # Link komentara

  3. @Milan - Bravo!

    @Jabucilo - koliko ti imas godina ajde ozbiljno? Covece o cemu pricas? Zbog cega te toliko tisti cinjenica da je Zvezda bila prvak sveta? Pa ja bi pre kukao kako je vestacki Celsi bio prvak Evrope, ili tamo neki levi nama daleki klub, mada uostalom kakve veze to ima, ako su ljudi bili prvaci onda kraj i tacka. Prosto je, cinjenice postoje, a ti ne moras da ih prihvatis vec zivi u svom paralelnom ubedjenju, imas prava i na to. Al meni i dalje nije jasno kako stvarno imas toliki problem da prihvatis uspeh (pritom pre X godina) suparnickog tima. Nije ti to zrelo razmisljanje niti zdravo i sportsko navijanje. Ja sam evo veoma ponosan na uspeh Jugoslovenske kosarke krajem 80tih i pocetkom 90tih kad smo imali 6 prvaka Evrope od 85-92, pri tom ni jedan nije bio Zvezda!
    (koji englezi, 16. jun 2017 21:21)

    # Link komentara

  4. Pa logicno je da ce tim koji krece iz kvalifikacija za ligu sampiona imati najveci koeficijent, a kada krenu iz LE ispadnu u prvom kolu i to sa 0 datih golova.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (naN, 15. jun 2017 21:53)

    Pa vi ste krenuli iz kvalifikacija prosle godine pa ste osvojili 0 koeficijent.
    (Dusan, 16. jun 2017 21:10)

    # Link komentara

  5. Jabucilo, to sto je Zvezda pristala na te uslove ne znaci mnogo, zna se kako UEFA funkcionise - moze onako kako mi kazemo, ili jos gore po tebe. Tako bi se igralo pristala Zvezda na to, ili ne, samo da nije pristala, registrovalo bi se sluzbenim rezultatom 3:0 za Mancester. Sto se tice FIFA, da je ona imala svoje takmicenje, pa da pricamo o tome. Cinjenica je da se svi prethodni osvajaci tog takmicenja smatraju prvacima sveta. A i sagledaj realno, ko je osvajao od osnivanja FIFA SP za klubove? Prvaci Evrope i Juzne Amerike. A u to vreme je fudbal na ostalim kontinentima bio na daleko nizem nivou nego danas, najbolji klubovi iz Afrike, Azije, SAD tada nisu mogli da se nose sa ekipama koje su ispadale iz prosecnih evropskih liga. To bi bilo kao da kazes da osvajac Evrolige u kosarci nine prvak Evrope jer to nije takmicenje koje organizuje FIBA, vec da je prvak Evrope u kosarci za ovu godinu Tenerife. Cak bi i vise prava imao da tvrdis to, jer FIBA ima svoju LS u kosarci, a FIFA tada nije imala svoje takmicenje. Igrali su prvak Evrope i osvajac Copa Libertadores - legitimni predstavnici dve najjace kontinentalne fudbalske organizacije. Ostali legitimni predstavnici, ako ih je uopste bilo, nisu im bili ni do kolena, i ne bi mogli ni 10 minuta da imaju aktivan rezultat sa bilo kojim od ta 2 kluba. Ne znam koliko si upucen, Kolo Kolo je nesto pre te utakmice pobedio Olimpik iz Marseja, bilo je 4:1 ili 4:2.
    (Milan, 16. jun 2017 19:34)

    # Link komentara

  6. Zvezda, Rabotnicki tu je to negde realno. S tim sto ovi drugi ne bacaju milione na pojacanja iz podsaharske afrike. :-)
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Yarilo, 16. jun 2017 12:20)

    Ovo. Zvezda je veciti gubitas i na grbaci naroda. I KK i FK. Odakle vise vodji volje da im placa kad nikad nista ne naprave.
    (sasa, 16. jun 2017 18:12)

    # Link komentara

  7. zanimljivo mi je da su na portalu uvek brojniji grobari u odnosu na delije, zanima me, gde ste na tribini?
    [Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (srb, 16. jun 2017 08:59)

    Nismo krivi što imamo vremena da čitamo dok vi skupljate sekundarne sirovine,"akulumatore" i popravljate ambrele. Čudi me da nas uopšte ima više na portalima kad vascjela Srbija navija za stub srBstva.Na utakmicama nas je manje jer plaćamo karte i nema besplatnih sendviča.
    (Psycho The Rapist, 16. jun 2017 18:10)

    # Link komentara

  8. Милане,

    то и ја кажем - или су обе званичне, или су обе незваничне, а не како коме кад одговара.

    Лапсус сам видео тек када је било касно да се исправи.

    ФИФА је, као светска фудбалска организација једина компетентна да проглашава прваке света, а Звезду првском света прогласила није. На том нивоу већи легитимитет има Суперкуп него Тојота куп.

    Суперкуп није био нерегуларан, јер је Звезда пристала да игра под тим условима. Као што је њено освајање Купа шампиона чисто као суза, неукаљано неучешћем представника неких савеза, који год савези то били. Ту ми ни моји Гробари нису јасни - као када би победа над противником била оспорена јер им је један или више играча оправдано добио црвени картон.

    Дакле, Звезда је заслужено освојила Куп шампиона, освојила је Тојота куп - али ни по једном основу не може се сматрати прваком света.
     (Јабучило, 16. jun 2017 14:21)

    # Link komentara

  9. Eto,konacno da to promene pa neka svaki klub igra i osvaja bodove za sebe a ne da igra i za druge i vadi im fleke.
     (Uros Djurdjevic Prejaki, 16. jun 2017 14:17)

    # Link komentara

  10. Zvezda i Rabotnicki isti koeficijent hahaha braco moja mila.
     (Uros Djurdjevic Prejaki, 16. jun 2017 14:15)

    # Link komentara

  11. DVA ušata ima Notingem Forest, a sada je tamo gde će komšinica biti uskoro.
    (REALNO, 16. jun 2017 14:15)

    # Link komentara

  12. nolan,batko, sika momsilo, delije cikago, mandov iz helsinkija na aparatima
    (zvezda dno i sramota Srbije, 16. jun 2017 08:20)

    I ne samo oni vec i DedaMiloje,Ultra Bgd,Livac,Nikola Srb (Buker Nix) takodje.
     (Uros Djurdjevic Prejaki, 16. jun 2017 14:14)

    # Link komentara

  13. Zvezda, Rabotnicki tu je to negde realno. S tim sto ovi drugi ne bacaju milione na pojacanja iz podsaharske afrike. :-)
     (Yarilo, 16. jun 2017 12:20)

    # Link komentara

  14. Jabucilo, prvo, obe su zvanicne utakmice, a to sto FIFA ne priznaje to takmicenje je samo zato sto nisu ucestvovali u organizaciji. Kao kadbi UEFA rekla da ne priznaje kup africkih nacija. Drugo, to nije neka utakmica vec superkup Evrope. Trece, nije pobednik kupa UEFA, vec osvajac kupa pobednika kupova. Cetvrto, taj superkup je odigran u neregularnim uslovima. U to vreme su se igrale 2 utakmice - na domacem terenu i u gostima, a tada se, zbog situacije kod nas, odigrala samo utakmica u Mancesteru. Ovo, naravno, ne menja cinjenicu da je Mancester Junajted osvojio superkup te godine, ali cisto da se zna cela situacija.
    (Milan, 16. jun 2017 12:19)

    # Link komentara

  15. Vama partizanovcima su sve objasnili navijaci Vojvodine na poslednjem susretu vasem. Podigli su transparente sa vasim NDH legendama i njihovim brojem utakmicama. Znaci ne Hrvatskim nego NDH iz Hitlerovog perioda.
    (Istina, 16. jun 2017 09:30)

    Cime se ti bavis - znas li ti mapu NDH uopste, kad tako volis istoriju? Pola Vojvodine i ceo Zemun pripadao NDH u vreme WW2. Je l' to znaci da su tada svi iz Vojvodine i Zemunci, NDH igraci!?
    Kako ljudi lupetaju na osnovu nekih kafanskih prica, a pojma nemaju istorijat ovog podrucija...
    (Kako ko, pa ja, 16. jun 2017 11:22)

    # Link komentara

  16. @Bgd
    10 je za nju misaona imenica:

    70. Dinamo (HR) 17,00
    74. Maribor (SLO) 16,50
    109. Rijeka (HR) 11,50
    110. Partizan (SRB) 11,00
    150. Hajduk (HR) 6,00
    166. Vojvodina (SRB) 5,25
    198. ostali HR klubovi 4,175
    205. Vardar (MKD) 4,00
    207. Zrinjski (BIH) 3,75
    235. Sarajevo (BIH) 3,25
    256. Zvezda (SRB) 3,00
    256. Rabotnički (MKD) 3,00

    Vidis da ostali 'Hr klubovi' imaju koeficijent 4,175, znaci bilo koji Hr klub je bolji od Crvene Zvezde. A nije da nisu imali sanse. Svake godine idu u kvalifikacije za evropu. Dok ti Hr klubovi sa 4,175 koeficijentom ne mogu ni da sanjaju odlazak u kvalifikacije.
    (toto, 16. jun 2017 11:20)

    # Link komentara

  17. Nolane smite...dobio si milion minusa...idi spavaj,ostavi se Partizana...idi gledaj svoj fmp. To ti je jedini spas za kakvu takvu titulu :-)
     (MarcoPolo, 16. jun 2017 10:38)

    # Link komentara

  18. @ koji englezi

    Дакле, када УЕФА организује утакмицу између првака Европе и победника Купа УЕФА (а Звезда изгуби), то је ревијална утакмица и победника се нико не сећа? Заузврат, када УЕФА и њен јужноамерички пандан организују сличну утакмицу (и Звезда победи), победника сви памте, а Звезда је првак света, иако ФИФА то не признаје? Занимљиво.
     (Јабучило, 16. jun 2017 10:23)

    # Link komentara

  19. Au..al je Rabotnički daleko doguro...rame uz rame sa bivšim svetskim klubskim prvakom.
    (SIN LOVCA NA MEDVEDE, 16. jun 2017 10:02)

    # Link komentara

  20. Konačno istina o razlogu zašto zvezda nije za jadransku ligu.. ne bi bila ni među prvih 10
    (Bgd, 16. jun 2017 09:52)

    # Link komentara

  21. Vama partizanovcima su sve objasnili navijaci Vojvodine na poslednjem susretu vasem. Podigli su transparente sa vasim NDH legendama i njihovim brojem utakmicama. Znaci ne Hrvatskim nego NDH iz Hitlerovog perioda.
     (Istina, 16. jun 2017 09:30)

    # Link komentara

  22. Čekamo saopštenje Terzo, baci neki vic!? Kao npr kako Uefina lista nije tačna pa dođi sa papirima koji su tačni. I daj neka pojačanja od po 20-30 milki (čokoladi). Daj nešto dosadno je ovom narodu, zabavi nas malo.
    (coa, 16. jun 2017 09:23)

    # Link komentara

  23. Zvezdin koeficijent 3 a 2,47 garantovano.
    Mene zivo zanima kako li su narokali 0,53
     (Karaburac, 16. jun 2017 09:17)

    # Link komentara

  24. Zvezdaspor i Rabotnicki isti koeficijent.
    Au bato!
     (Mandov Zeleznik, 16. jun 2017 09:15)

    # Link komentara

  25. zanimljivo mi je da su na portalu uvek brojniji grobari u odnosu na delije, zanima me, gde ste na tribini? Svi prate domaci fudbal a na stadionu imate prosecno 500 ljudi. Sto se teksta tice deluje mi posteno odluka, sam se bori za svoje ime u evropi, to sto je nas fudbal tu gde je i sto smo ukaljali i ono malo dobrog imidza koji smo imali to je nas problem
     (srb, 16. jun 2017 08:59)

    # Link komentara

  26. Uh evo ga lek za bruku od FMP-a:)
    (ali FMP ahahaha, 16. jun 2017 08:27)

    # Link komentara

  27. nolan,batko, sika momsilo, delije cikago, mandov iz helsinkija na aparatima
    (zvezda dno i sramota Srbije, 16. jun 2017 08:20)

    # Link komentara

  28. Alo Nolane Fmp(zvezda) Radnicki basket(fmp). Zvezda(zamrzivac)
     (ko, 16. jun 2017 08:10)

    # Link komentara

  29. Kad nema zvezdanesterca Zvezda je tacno na mestu gde i treba da bude.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Xman, 15. jun 2017 19:35)

    Ako vratite film zvezdanaesterac je bio protiv Kairata tamo, kada je penal sviran na 17 metara, a o ponistenom regularnom golu Valete da ne pricam. Tako da i tamo ih proteziraju, ali jednostavno tolika su rupa da nista ne prolazi.
    (Taribo Vest, 16. jun 2017 07:50)

    # Link komentara

  30. Mrtva trka sa Rabotnickim, a Mladost (??) za petama.
    Koji blam!
     (Volim i ja vas, 16. jun 2017 07:32)

    # Link komentara

  31. Dajte ljudi ne pustajte komentare ovoj deci vise, sramota me sta citam sve!
     (Miles Davis, 16. jun 2017 03:08)

    # Link komentara

  32. Ne mogu da verujem da neko prati domaci fudbal
     (Dan, 16. jun 2017 02:30)

    # Link komentara

  33. Posteno. Samo me zanima kako se racuna koeficijent za hvala premijeru i Tole majstore. (Mirko, 15. jun 2017 21:55)

    Otprilike isto kao "da nema premijera mi ne bi funkcionisali" i "Terzo majstore".
     (Amaterasu, 16. jun 2017 02:26)

    # Link komentara

  34. @Јабучило - e moj Jabucilo, koliki kompleksi oko Tojota kupa! Covece pa da li je moguce? Pitaj navijace Milana, Reala, Liverpula, Nacionala, Penjarola, Santosa, Ajaksa, Boke itd. da li i kako gledaju na taj kup. Uvek je bilo i bice, ili J.Amerika ili Evropa, a ti mozes da places koliko hoces jer je Zvezda ipak bila prvak sveta :)

    uostalom evo ti i zvanicno sta je taj kup, i da li je zvanican ili ne
    (ako ne znas engleski, rec official, na srpskom znaci zvanicni ili oficijalni)

    "The Intercontinental Cup, also known as European/South American Cup, and also Toyota Cup from 1980 to 2004 for commercial reasons by agreement with the automaker, was an official international football competition endorsed by the Union of European Football Associations (UEFA) and the Confederación Sudamericana de Fútbol (CONMEBOL),[1][2] contested between representative clubs from these confederations, usually the winners of the European Champions' Cup (now known as the UEFA Champions League), and the South American Copa Libertadores. The competition has since been replaced by the FIFA Club World Cup.

    All the winning teams are regarded as de facto "world club champions".[116][117][118][119] According to some texts on FIFA.com"

    [link](football)

    uzivaj :)
    (koji englezi, 16. jun 2017 02:23)

    # Link komentara

  35. Ovde redakcija veze nema, a i mnogi koji pisu, ovo se primenjuje godinama u nazad da ne kazem decenijama. 
    Zvezda vise od 15 godina nije nas najbolji rangirani klub, sada je treca od nasih klubova. 
    Sto se tice rankinga drzave on odlucuje koliko jedna zemlja ima predstavnika i od kog kruga ti klubovi pocinju takmicenje. 
    Ranking kluba odredjuje da li je klub nosilac ili ne u kvalifikacionim kolima i naravno u grupama. 
    U oba slucaja gleda se poslednjih pet godina ucinka drzave i klubova.
    (dejandddddd, 15. jun 2017 22:38)

    Da, ali do ove sezone u klupski koeficijent je ulazio i jedan deo od ukupnog rankinga drzave.. Tako da je npr Zvezda osim svog koeficijenta dobijala poene i od koeficijenta drzave, koji je povecavao gotovo iskljucivo Partizan..
    Partizan je takodje dobijao poene i od rankinga drzave, ali posto taj ranking skoro nijedna druga ekipa iz Srbije nije povecavala, to znaci da Partizan nije imao nikakve koristi od toga, vec samo Zvezda i ostale ekipe..
    Zato i naslov da novi nacin bodovanja samo Partizanu odgovara..
     (macak, 16. jun 2017 02:08)

    # Link komentara

  36. Jao, sad ce da nas blamiraju redom razni nikad cuo klubovi... Ti letlji meseci uvek pokazu sav besmisao postojanja srpskog fudbala, barem u obliku u kakvom je sad.
     (ja, 16. jun 2017 01:11)

    # Link komentara

  37. zrinski ispred komsinice :d 
    uzas!! 
    ..a pre neku godinu dali smo im 10 komada ,:d
    (belgrado, 15. jun 2017 21:09)

    11 komada, tacnije...
    Realno, da nismo kao zemlja u ovakvom kanalu i kriminalu, pa ih drze u zivotu radi socijalnog mira i glasova - i Zvezdi bismo spakovali 10ak komada.
     (Kako ko, pa ja, 16. jun 2017 00:45)

    # Link komentara

  38. Pa vi imate kome da se zahvaljujete zato i osvajate te titule a znamo i kako . A sto se tice kosarke nisam znao da je Fmp osvojio kosarku jer Zvezda vodi 2-0 u seriji, pa posto si vidim dobro informisan imas priliku da unovcis to na kladionici, jer kvota na Fmp je zaista velika pa te pozivam da ne propustis tu priliku. Sportski pozdrav ...
    (Sta uradi to Nolane Smithe ??!, 15. jun 2017 23:20)

    Pa znam i kako,borbom na terenu i pobedama.
    Nego kad se vec pozivas na istoriju nemoj imati dvostruke arsine.
    FMP vodi, a Radnicki bsket gubi u finalu KLS. To znas i sam, i to je istina koja se nece promeniti negiranjem. Vrhunski ste majstori za spinovanje, i okretanje kako vama odgovara, tacno kao i vas veliki vodja koji vas i odrzava zivima.
    Pozz
    (Dusan, 16. jun 2017 00:42)

    # Link komentara

  39. Za ovde što neki lupaju da je zvezda bila prva '91 i' 92 neka provera pa neka napišu. Te dve sezone je bila treća a partizan 35. i 17. Da se proveri ne košta ništa treba izdvojiti samo par minuta.
     (milos, 16. jun 2017 00:40)

    # Link komentara

  40. Samo su četiri kluba u istoriji evropskog sporta imali finalistu takmičenja za prvaka Evrope,i u košarci i u fudbalu: 
    Barselona 
    Panatinaikos 
    Real 
    Partizan !!
    (Dušan, 15. jun 2017 23:26)

    Slusaj ovog finalisti, a Zvezda prvak Evrope u fudbalu i ZKK Zvezda u kosarci . Da vas nema trebalo bi vas izmisliti ali zaista ...
     (Sta uradi to Nolane Smithe ??!, 16. jun 2017 00:18)

    # Link komentara

  41. Vardar, Zrinjski, Sarajevo ispred Krcunovog mezimceta. Na sta Gasprom skrka milione...
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Ajoj, 15. jun 2017 19:38)
    Najbolji komentar koji sam pročitao ikada a opisuje kompletno stanje u drzavi Srbiji ne samo u fudbalu, iz ovog komentara zaklučci se sami izvode, bravo druže za komentar
    (Ns, 16. jun 2017 00:03)

    # Link komentara

  42. Leonardo ostaje u Partizanu!
    Spavate li mirno Nolane,Delije Čikago i ostali???
    Naravno da ne!! Mada,bas vas briga,dovesce te nekog sto zna da sutira penale,to vam je 20 sigurnih golova i eto vam drugog mesta i sledece godine,puna kapa za vas...
     (+-41, 15. jun 2017 23:57)

    # Link komentara

  43. Nije mi jasno kako je Rijeka iznad Partizana, i kako je Zrinjski iznad Zvezde??? Zrinjski nikad nije prosao ni dva kola.
    (Slix, 15. jun 2017 23:24)
    A zvezda kao jeste?????
    (Solunac, 15. jun 2017 23:57)

    # Link komentara

  44. @Samo su četiri kluba u istoriji evropskog sporta imali finalistu takmičenja za prvaka Evrope,i u košarci i u fudbalu: 
    Barselona 
    Panatinaikos 
    Real 
    Partizan !!
    (Dušan, 15. jun 2017 23:26)

    Ima jedan klub, a nisi ga "slucajno" stavio na taj spisak, koji je bio prvak u oba navedena sporta.
     (Mesar, 15. jun 2017 23:56)

    # Link komentara

  45. Rukomet i odbojku osvojila Vojvodina,fudbal i vaterpolo Partizan,kosarku Fmp,a sta se vi Nolane crni sine??
    (+-41, 15. jun 2017 23:08)

    Pa vi imate kome da se zahvaljujete zato i osvajate te titule a znamo i kako . A sto se tice kosarke nisam znao da je Fmp osvojio kosarku jer Zvezda vodi 2-0 u seriji, pa posto si vidim dobro informisan imas priliku da unovcis to na kladionici, jer kvota na Fmp je zaista velika pa te pozivam da ne propustis tu priliku. Sportski pozdrav ...
    (Sta uradi to Nolane Smithe ??!, 15. jun 2017 23:20)

    Mislis da fmp ima sanse da osvoji trofej ??? Ali koliko se secam bila je nekakva prica da sve trofeje koje osvoji fmp oni se pripisuju nekakvoj zvezdi, o cemu se tu radi ? Dakle i da fmp preokrene opet zvezda osvaja trofej ?
    Ako je zvezdana ove godine u aba ligi imala 24 pobede a fmp nekih 12, da li to znaci da je zvezdana imala 36 pobeda u ligi koja ima 26 kola ??
    (antiDebil, 15. jun 2017 23:52)

    # Link komentara

  46. Samo su četiri kluba u istoriji evropskog sporta imali finalistu takmičenja za prvaka Evrope,i u košarci i u fudbalu:
    Barselona
    Panatinaikos
    Real
    Partizan !!
    [Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Dušan, 15. jun 2017 23:26)

    Da su osvojili pa da razumem, cuj finalisti... Ko pamti finalistu? Istorija pamtni samo pobednike.
    (Ivan, 15. jun 2017 23:51)

    # Link komentara

  47. 70. Dinamo (HR) 17,00
    74. Maribor (SLO) 16,50
    109. Rijeka (HR) 11,50
    110. Partizan (SRB) 11,00
    150. Hajduk (HR) 6,00
    166. Vojvodina (SRB) 5,25
    198. ostali HR klubovi 4,175

    izbacite uljeza..


    resenje:
    Vojvodina
     (kurs iz engleskog, 15. jun 2017 23:48)

    # Link komentara

  48. Činjenica je da je Partizan poslednjih 10 godina najviše vukao za naš fudbal. Sve pre toga nema razloga i smisla pominjati u kontekstu sadašnje situacije.

    Lepo je bilo i '66. i '91., ali je BILO!

    Sada, ako Mladost prođe u drugo kolo, Voša i Zvezda u treće, a Partizan u neke grupe, trebali bi biti super zadovoljni.
     (Ivan, 15. jun 2017 23:47)

    # Link komentara

  49. @Јабучило - a jel se ti secas svih osvajaca superkupa? Covece o cemu pricas, to je revijalna utakmica. Evo idi pitaj okolo ko moze da ti nabroji sve osvajace superkupa, a onda pitaj isto i za osvajace Kupa Sampiona tj Lige Sampiona. Ne budi smesan.
    (koji englezi, 15. jun 2017 23:02)

    Наравно да се не сећам. Као ни победника друге врсте ревијалних утакмица, Тојота купа. А Суперкуп сам споменуо јер сте поразом у тој ревијалној утакмици, не објединивши европску титулу, изгубили легитимитет да се назовете прваком света, макар и ревијалним и незваничним :-)
     (Јабучило, 15. jun 2017 23:44)

    # Link komentara

  50. Da se klub sistematski ne pljačka (u oktobru dobili 8 miliona evra od UEFA, dva meseca kasnije nemaju 300.000 evra da isplate dugove), da ga ne vode SNS kadrovi, gde bi nam bio kraj...

    U Zvezdu se pumpa novac, ostalim klubovima se ni ne daje ni ne oduzima, samo se od Partizana otima.
    (VladaNS, 15. jun 2017 23:41)

    # Link komentara

  51. 1991 SAMPIONI SVETA rodjaci ima li jos neko usatog u vetrinama?? 
    (Staridz, 15. jun 2017 21:40) 

    Нисте шампиони света, него Европе.
    Каже се витрина.
     (Јабучило, 15. jun 2017 23:37)

    # Link komentara

  52. Samo su četiri kluba u istoriji evropskog sporta imali finalistu takmičenja za prvaka Evrope,i u košarci i u fudbalu:
    Barselona
    Panatinaikos
    Real
    Partizan !!
     (Dušan, 15. jun 2017 23:26)

    # Link komentara

  53. Konacno vise nema slepanja na racun Partizana, ovo mesto im je odlicno kakvo ih tek ceka.
    (Vlado, 15. jun 2017 23:25)

    # Link komentara

  54. @ Sta uradi to Nolane Smithe ??!
    Taj Apoel je igrao 1/4finala Ls a vas koji je izbacio nije sledecu fazu ni prosao,nismo isti. Mi osvajamo bitne trofeje ,vi kupove automobila hehe
    (zvezda dno i sramota Srbije, 15. jun 2017 22:22)

    Taj Apoel koji je vas izbacio nije igrao 1/4 finala LS , sada si pokazao koliko se razumes u sport, s' toga sve tvoje naredne prepiske si unapred degradirao, a taj Apoel koji je izbacio Zvezdu se plasirao u grupnu fazu LE . Na primer Zaglebje koje je izbacilo vas ove sezone je ispalo vec u sledecem kolu od nekog Strongsendra ili tako nesto ...
     (Sta uradi to Nolane Smithe ??!, 15. jun 2017 23:25)

    # Link komentara

  55. A Cukaricki? Po ovom nacinu bodovanja bi trebalo da ima vise od 2.475
     (keva, 15. jun 2017 23:25)

    # Link komentara

  56. Nije mi jasno kako je Rijeka iznad Partizana, i kako je Zrinjski iznad Zvezde??? Zrinjski nikad nije prosao ni dva kola.
    (Slix, 15. jun 2017 23:24)

    # Link komentara

  57. Rukomet i odbojku osvojila Vojvodina,fudbal i vaterpolo Partizan,kosarku Fmp,a sta se vi Nolane crni sine??
    (+-41, 15. jun 2017 23:08)

    Pa vi imate kome da se zahvaljujete zato i osvajate te titule a znamo i kako . A sto se tice kosarke nisam znao da je Fmp osvojio kosarku jer Zvezda vodi 2-0 u seriji, pa posto si vidim dobro informisan imas priliku da unovcis to na kladionici, jer kvota na Fmp je zaista velika pa te pozivam da ne propustis tu priliku. Sportski pozdrav ...
     (Sta uradi to Nolane Smithe ??!, 15. jun 2017 23:20)

    # Link komentara

  58. Postoji mogucnost da bivsi sampioni Evrope dobiju dodatni koeficijent(5). O tome se prica od starta i prilicno je izvesno. Tako da ce Zvezda imati veci koeficijent od ovog u tekstu.
    (Jones, 15. jun 2017 21:58)

    Istina je, ali, idi na sajt UEFA pa procitaj malo bolje. Racunaju se samo titule Lige Sampiona i Lige Evrope, sto je i logicno. Takmicenje koje je osvojila Zvezda nema nikakve veze sa Ligom Evrope/Sampiona. Toyota kup ne racunaju, o tome se pisalo u oktobru cini mi se, secas se valjda i burne reakcije naseg slavnog vaterpoliste na twitter-u o ovoj temi ;)
    (12, 15. jun 2017 23:20)

    # Link komentara

  59. Zrinjski bolji od Zvezde .... lol !!!
    (Hrvatito, 15. jun 2017 22:52)

    samo nas sramotite,
    evo i komsije hrvati vam se smeju :d


    ..a znali za jugoslaviju da skupljaju bodove i pobedjuju ,a za srbiju 0 .
    sramote! :d
     (belgrado, 15. jun 2017 23:15)

    # Link komentara

  60. Pazi bruke kad od nas imaju veci koeficijent Sarajevo i Zrinski pitam se kako???
     (Mich, 15. jun 2017 23:12)

    # Link komentara

  61. Rukomet i odbojku osvojila Vojvodina,fudbal i vaterpolo Partizan,kosarku Fmp,a sta se vi Nolane crni sine??
     (+-41, 15. jun 2017 23:08)

    # Link komentara

  62. 1991 SAMPIONI SVETA rodjaci ima li jos neko usatog u vetrinama??
    (Staridz, 15. jun 2017 21:40)

    super,
    nego sad je 2017 i vi ste rangirani ispod zrinskog?!
    to nema veze i nema veze sto ste postali stub afrike? :d
     (belgrado, 15. jun 2017 23:04)

    # Link komentara

  63. @Јабучило - a jel se ti secas svih osvajaca superkupa? Covece o cemu pricas, to je revijalna utakmica. Evo idi pitaj okolo ko moze da ti nabroji sve osvajace superkupa, a onda pitaj isto i za osvajace Kupa Sampiona tj Lige Sampiona. Ne budi smesan.
    (koji englezi, 15. jun 2017 23:02)

    # Link komentara

  64. Oni Rusi očigledno imaju para na pretek od gasa kada trose na klub koji stoji losije od Zrinjskog i Vardara...
    (hm?, 15. jun 2017 23:01)

    # Link komentara

  65. Evo da ti cika objasni posto si nepismen.
    Taj link koji si postavio pokazuje koeficijent za tu godinu. Ne pokazuje rang listu.
    Ako ne verujes, a znam da radis za sendvic, pogledaj link iz istog izvora na koji se pozivas

    [link]

    Zvezda 106., partizai odmah ispod Cukarickog, 187.
    (Istinom protiv grobara, 15. jun 2017 22:22)

    Ahahahahhaah a sto se vracamo 30 godina unazad i bunarimo neke liste, sou.
    Samo nastavljajte da se prisecate Toyota kupa, dok ligu Sampiona nikada u svojoj istoriji niste videli. I necete.
    (toto, 15. jun 2017 22:59)

    # Link komentara

  66. Zrinjski bolji od Zvezde .... lol !!!
    (Hrvatito, 15. jun 2017 22:52)

    # Link komentara

  67. @Sta uradi to Nolane Smithe ??!
    Taj Apoel je igrao 1/4finala Ls a vas koji je izbacio nije sledecu fazu ni prosao,nismo isti. Mi osvajamo bitne trofeje ,vi kupove automobila hehe
    (zvezda dno i sramota Srbije, 15. jun 2017 22:22)

    Pod bitnim trofejima racunas trofej drugog mesta pre nove ere? Pa i nismo isti kao sto kazete.
     (nista o nicemu, 15. jun 2017 22:50)

    # Link komentara

  68. Koliko god komsije mrzeli Partizan mi idemo najmanje u ligu evrope.Prosle godine ste protiv Ludogoreca kuci i protiv Sasuola u Italiji licili na grupu gradjana.Bez pocenjivanja ikakvog drugi gol Marseljinja ni u igrici nije moguc.Sasuolo 15.tim serije A ucio Vas fudbalu i trebalo je da bude 5:0.Osramotili ste Srbiju prosle godine ,to je cinjenica.......
     (rodny, 15. jun 2017 22:49)

    # Link komentara

  69. @ koji englezi

    Кад оно Манчестер победио и освојио Суперкуп, т.ј. објединио европску титулу. Дакле, тјорак, бато.
     (Јабучило, 15. jun 2017 22:45)

    # Link komentara

  70. Ovde redakcija veze nema, a i mnogi koji pisu, ovo se primenjuje godinama u nazad da ne kazem decenijama.
    Zvezda vise od 15 godina nije nas najbolji rangirani klub, sada je treca od nasih klubova.
    Sto se tice rankinga drzave on odlucuje koliko jedna zemlja ima predstavnika i od kog kruga ti klubovi pocinju takmicenje.
    Ranking kluba odredjuje da li je klub nosilac ili ne u kvalifikacionim kolima i naravno u grupama.
    U oba slucaja gleda se poslednjih pet godina ucinka drzave i klubova.
     (dejandddddd, 15. jun 2017 22:38)

    # Link komentara

  71. Terzo daj reaguj saopstenjem, sta je ovo..
     (macak, 15. jun 2017 22:34)

    # Link komentara

  72. Ono malo.
     (Slavonac, 15. jun 2017 22:28)

    # Link komentara

  73. @Sta uradi to Nolane Smithe ??!
    Taj Apoel je igrao 1/4finala Ls a vas koji je izbacio nije sledecu fazu ni prosao,nismo isti. Mi osvajamo bitne trofeje ,vi kupove automobila hehe
    (zvezda dno i sramota Srbije, 15. jun 2017 22:22)

    # Link komentara

  74. @Zasto to radis i koj je tvoj cilj? Da li lazes ili nemas pojma?? Ne moze jedna titula da toliko donese kao da ostali nemaju nikakve rezultate, samo CZ i da je zato prva na rang listi? Koliko mozes da vidis delite deveto mesto. Kakvo prvo? Nemoj vise da pises LAZI.

    [link]
    (zasto lazete?, 15. jun 2017 21:39)

    Evo da ti cika objasni posto si nepismen.
    Taj link koji si postavio pokazuje koeficijent za tu godinu. Ne pokazuje rang listu.
    Ako ne verujes, a znam da radis za sendvic, pogledaj link iz istog izvora na koji se pozivas

    [link]

    Zvezda 106., partizai odmah ispod Cukarickog, 187.
    (Istinom protiv grobara, 15. jun 2017 22:22)

    # Link komentara

  75. Tri ahahahahahhhha
    Na osnovu cega 3? To je tih 20% nacionalnog???
    Znaci da nam zahvalite na koeficijentu TRI, Partizanu i donekle Vojvodini koji su svojim pobedama u Evropi obezbedili da nacionalni koef. bude takav da vam obezbedi TRI! Inace biste imali 0 kao i ovi klubovi sa Kosova!
    (milan, 15. jun 2017 22:19)

    # Link komentara

  76. Gde je zvezda?
     (Goran, 15. jun 2017 22:18)

    # Link komentara

  77. kolko bese od 110 do 256
     (borivoje surdilovic, 15. jun 2017 22:17)

    # Link komentara

  78. ljudi o kojim koeficijentima se vi prepucavate? Neko je poslao listu za 1991 i 1992, pa kako to moze da bude realno? Kako jedan Torino i Verder Bremen da imaju veci koeficijent od Zvezde i Olimpika? Kako se meri taj koeficijent? Gledajte rezultate a ne koeficijent. Mi treba da pocistimo nase dvoriste prvo pa onda sve ostalo. Zal me hvata kad gledam i slusam kako pricaju o jakim ekipama iz Kazahstana, sa Kipra, Islanda, i kako eto svi danas igraju fudbal. Na niske smo grane spali zbog kojekakvih menadzera, alavih roditelja i korumpiranog rukovodstva.

    Ja tvrdim da kad bi napravili selekciju od 18-24 godine po kvalitetu a ne po babu i stricevima, uz dobar trening sistem, da bi se Zvezda i Partizan prosetali do grupne faze LS. Pogledajte Ajax ove godine i sa kojim timom, kojim uzrastom je igrao finale protiv Mancestera.
    (koeficijent zapada, 15. jun 2017 22:12)

    # Link komentara

  79. hvala premijeru.
     (nosi fenjer,navija za fener, 15. jun 2017 22:11)

    # Link komentara

  80. @Ganferi Cikago Ali nije bio prvak!
     (ŠOKI P.F.C. PRIJEDOR, 15. jun 2017 22:11)

    # Link komentara

  81. Ovo je smešno. Ljudi se ovde preganjaju i hvale što su na sto i nekom ili dvesta i nekom mestu?!
    Džabe Partizanu što ima koeficijent kad nema tim i igru. Draće ih ko stigne, isto kao i Zvezdu.
    Tako da će mu koeficijent za koju godinu biti nula. Kome ovo nije jasno, bolje da ide na livadu da igra fudbal sa drugarima nego što prati profesionalni sport. I mnogo mi je smešno da Zvezdu prozivaju navijači tima koji je za četrdeset godina ukupno tri puta prošao drugo kolo nekog evropskog kupa. Zvezdini navijači bez potrebe raspravljaju o 91. O tome se nema smisla raspravljati jer nema rasprave sa luzerima od Fljamurtarija. Na njihovu sreću, Fljamurtari je osmi u albanskom prvenstvu pa će ga izbeći u kvalifikacijama.
    (Negativni, 15. jun 2017 22:08)

    # Link komentara

  82. @ [link]
    Za one koji kazu da je zvezda bila prva na toj listi famozne 1991. a Partizan nikada nije,niste ni vi limeni pantergani
    (zvezda dno i sramota Srbije, 15. jun 2017 21:09)

    Nista drugo nisam ni ocekivao od tebe. Mislim da si procitao na dnu strane ovog linka sta pise, ali da si ipak i nepismen i funkcionalno nepismen.
    (Sportski pozdrav, 15. jun 2017 22:08)

    # Link komentara

  83. Kad se samo setim da ste nas ovako ismevali i za basket a sada ste i fazonu nikad slabija evroliga gde sa 16 pobeda ne mozes da prodjes u top 8 a neko je prolazio grupu sa 3 pobede.
     (maremare, 15. jun 2017 22:01)

    # Link komentara

  84. @Psycho The Rapist - Jel se salis? Zvezda je pokidala tu utakmicu, prava je sreca i oranica od terena spasila Mancester da ne bude 0:10, i sam Ferguson je rekao da Mancester nikad nije toliko bio nadigran. Uostalom super kup je ionako revijalna utakmica, kad je bilo vazno pokazali smo sa 10oricom protiv Kolo Kola.

    Od istorije se ne zivi, slazem se, ali slozices se su je rat i sankcije odigrale veliku ulogu u padu klubova sa nasih prostora, pa covece Zvezda nije igrala na svom terenu uopste 92ge, zamisli da Real nije nikako igrao u Madridu ove godine??? Kapital je preovladao, i tu vise nema mesta istocnim klubovima, prosto. Od standardnih ucesnika 1/4 i 1/2 Hajduk, Zvezda, Partizan, Dinamo, vise nemamo nista, a ako to ne vidis onda ne znam sta da ti kazem! Ja bih bio najsrecniji da imamo 1/2 Evrope Zvezda-Partizan.
    (koji englezi, 15. jun 2017 22:01)

    # Link komentara

  85. Dobra Zvezda.Trica...
    (Djed Milutin, 15. jun 2017 21:59)

    # Link komentara

  86. Terzicu odlazi! Uprava napolje!
     (Вања, 15. jun 2017 21:59)

    # Link komentara

  87. Postoji mogucnost da bivsi sampioni Evrope dobiju dodatni koeficijent(5). O tome se prica od starta i prilicno je izvesno. Tako da ce Zvezda imati veci koeficijent od ovog u tekstu.
    (Jones, 15. jun 2017 21:58)

    # Link komentara

  88. Posteno. Samo me zanima kako se racuna koeficijent za hvala premijeru i Tole majstore.
    (Mirko, 15. jun 2017 21:55)

    # Link komentara

  89. Pa logicno je da ce tim koji krece iz kvalifikacija za ligu sampiona imati najveci koeficijent, a kada krenu iz LE ispadnu u prvom kolu i to sa 0 datih golova.
     (naN, 15. jun 2017 21:53)

    # Link komentara

  90. Napisao sam da je bila prva na rang listi 92 i 91 a ne prvak evrope. Mozes biti i da nisi prvi na listi a da si prvak evrope. Sta ste napali
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Molim bez prepucavanja, 15. jun 2017 21:18)

    Nema prepucavanja ali to nije istina! Pogledaj sam listu. Ko je prvi na toj listi a gde je Red Star? Deveti! I to deli mesto sa Genovom i Realom? A ti tvrdis da je CZ bila prva na listi? CZ je bila 91. prvak Evrope..pises o razlicitim stvarima.

    [link]
    (ccccc, 15. jun 2017 21:52)

    # Link komentara

  91. I zrinski je evropa za vas..
     (glava, 15. jun 2017 21:52)

    # Link komentara

  92. jel to sveDski prvak, stub srBstva ima isto bodova koliko i Rabotnicki?
    Sto mu Barija ovde nesto ne valja..a Terzo?
     (boot-am, 15. jun 2017 21:47)

    # Link komentara

  93. tako i treba ,dosta je partizan svojim uspehom vadio, sad se dokazite
     (samailo, 15. jun 2017 21:46)

    # Link komentara

  94. 256. Zvezda (SRB) 3,00
    256. Rabotnički (MKD) 3,00

    Pa dobro, delite sa Rabotnickim 256. mesto...odlicno, dobro je.
    (c7-5, 15. jun 2017 21:43)

    # Link komentara

  95. 1991 SAMPIONI SVETA rodjaci ima li jos neko usatog u vetrinama??
    (Staridz, 15. jun 2017 21:40)

    # Link komentara

  96. Za one koji ne znaju. Crvena Zvezda je 91 i 92 bila prva na rang listi. Ispod nje su bili: Real Madrid, Roma, Olimpik, Milan, Celsi, Arsenal, Bajern, PSV, Barselona, Juventus, Mancester... Da ne nabrajam dalje. Bili su svi ispod nje. Bila je prva! Naslovi po novinama su tada glasili *Ceo svet ispod Crvene Zvezde*
    Niko nikada sa ovih prostora to nije postigao.
    (Molim bez prepucavanja, 15. jun 2017 20)

    Zasto to radis i koj je tvoj cilj? Da li lazes ili nemas pojma?? Ne moze jedna titula da toliko donese kao da ostali nemaju nikakve rezultate, samo CZ i da je zato prva na rang listi? Koliko mozes da vidis delite deveto mesto. Kakvo prvo? Nemoj vise da pises LAZI.

    [link]
    (zasto lazete?, 15. jun 2017 21:39)

    # Link komentara

  97. Evropa sve pokaze, ko marljivo radi vrati mu se.
    (Vlado, 15. jun 2017 21:33)

    # Link komentara

  98. @BigBoca - taj isti Mancester smo unakazili u super kupu 91ve, imas sve dokumentovano pa pogledaj i procitaj. Nemoj da si zavidan samo zato sto navijas za drugi klub. Englezi su bili margina evrope tih godina, Italija tj Milano je bio tim koga je trebalo pobediti. Pogledaj sastave Olimpika i Zvezde te godine pa onda razmisli opet, takodje pogledaj koliko su oba kluba dali golova te sezone. Na zalost svih nas ta 91 se nije ponovila, a malo je falilo te 92ge.
    (koji englezi, 15. jun 2017 20:54
    Sa Mancesterom ste pristali da igrate jednu utakmicu Superkupa i izgubili je. Molim te da ne lupas o dokumentaciji jer nemas pojma ni o istoriji vlastitog kluba. Od istorije se ne zivi. Partizan se nakon 66-te dobro uzdrmao i trebalo mu je dugo da dodje sebi. Ista stvar se desila i vama ali u svojoj nadmenosti niste nista naucili iz naseg primjera. Dodatno vas je opteretilo to sto ste osvojili usatog a izgovor je bio rat.
    Pogledaj na sta ste sad spali a onda vam cijeli svijet kriv. Ne znate ni namjestenu titulu da osvojite.
    (Psycho The Rapist, 15. jun 2017 21:27)

    # Link komentara

  99. Ma, bitno je da zvezdasi kažu da se nama poklanjaju titule, šta ovi iz UEFA znaju?
    (Deki, 15. jun 2017 21:26)

    # Link komentara

  100. A htela je i ona ligu šampiona...
     (as, 15. jun 2017 21:26)

    # Link komentara

  101. @BigBoca...i Panatinaikos je igrao finala u basketu i fudbalu...
    (Ganferi Cikago, 15. jun 2017 21:26)

    # Link komentara

  102. Da li neko zna, kolika je šansa da Erik Bicfalvi (reprezentativac Rumunije) bude nova desetka Partizana?
    (Aldo, 15. jun 2017 21:23)

    # Link komentara

  103. Звездаспор више никада неће играти групну фазу неког европског такмичења. Чак ни као шампион. Ово је буквално као доживотна казна :)
    (Adriano_Galliani, 15. jun 2017 19:56)

    Znas sta je fora? Mi smo ih pokopali! Koliko smo puta bili sampioni u zadnjih 10 godina, i uvek smo na laksi nacin, preko kvalif. za Ligu Sampiona dolazili do Lige Evrope.
    A oni muceni, morali su da prodju cele kvalifikacije sto je za njih misaona imenica.Zeznuto je sto se racunaju samo zadnjih 5 godina, a mi prosle nismo usli u grupe.

    Zato ove godine moramo, ja se nadam u ligu Evrope pa tamo, kao i 2015/2016 da pobedjujemo i izvlacimo neke bodove i poboljsavamo koeficijent.
    (georg, 15. jun 2017 21:23)

    # Link komentara

  104. Kuce, 'este mi 256.?
     (bratko, 15. jun 2017 21:20)

    # Link komentara

  105. Jel ovo onaj Nolan Smit sto je obecao da ce da se utepa ako Partizan prodje F.K Steaua?
    (Roki, 15. jun 2017 20:44)

    To li bese majka mu stara ??? Secam se da je obecavao da ce da se utepuje ali nikako nisam mogao da se setim zbog cega je to obecao ? Ocigledno da nije ispunio obecanje. Sta da ti kazem, panterdelija !
    (antiDebil, 15. jun 2017 21:18)

    # Link komentara

  106. Napisao sam da je bila prva na rang listi 92 i 91 a ne prvak evrope. Mozes biti i da nisi prvi na listi a da si prvak evrope. Sta ste napali
     (Molim bez prepucavanja, 15. jun 2017 21:18)

    # Link komentara

  107. @ Sta uradi to Nolane Smithe ??!
    Pozdravio te Mirosavljevic iz Apoela uz poruku da se cuvate Kairata i Slovana da se opet ne obrukatr,bruke jedne!!!
    (zvezda dno i sramota Srbije, 15. jun 2017 20:52)

    Pa taj isti Apoel vas je izbacio iz kval. za LS sa istim tim Mirosavljevicem , nemate vi obraza ...
     (Sta uradi to Nolane Smithe ??!, 15. jun 2017 21:11)

    # Link komentara

  108. [link]
    Za one koji kazu da je zvezda bila prva na toj listi famozne 1991. a Partizan nikada nije,niste ni vi limeni pantergani
    (zvezda dno i sramota Srbije, 15. jun 2017 21:09)

    # Link komentara

  109. zrinski ispred komsinice :d
    uzas!!
    ..a pre neku godinu dali smo im 10 komada ,:d
     (belgrado, 15. jun 2017 21:09)

    # Link komentara

  110. Za one koji ne znaju. Crvena Zvezda je 91 i 92 bila prva na rang listi. Ispod nje su bili: Real Madrid, Roma, Olimpik, Milan, Celsi, Arsenal, Bajern, PSV, Barselona, Juventus, Mancester... Da ne nabrajam dalje. Bili su svi ispod nje. Bila je prva! Naslovi po novinama su tada glasili *Ceo svet ispod Crvene Zvezde*
    Niko nikada sa ovih prostora to nije postigao.
    (Molim bez prepucavanja, 15. jun 2017 20)
    Na koji fazon je imala veci koeficijent od Reala kad nikad nista pre toga nije uradila? Ili pricas o tituli, a ne listi?
    Jel to ona titula koju UEFA ne priznaje? Ne znam, pitam. a ne moras mi ni odgovoriti.Ja sam '95. Boli me briga sta je bilo pre mene. Prihvatite vise da vreme tece.
    (Aca, 15. jun 2017 21:08)

    # Link komentara

  111. Neko raspolaze cinjenicama,neko Ima Mrakice,Terzice.
    Hajde da kazemo da svi kradu I namestaju u ovoj nasoj ligi,Ali jedini klub koji se oduzi koliko toliko u Evropi to je Partizan.
    (Instict, 15. jun 2017 21:08)

    # Link komentara

  112. Ma neeeee, ma nemoguceeeee. Oni su osvojili toyota cupppppp....
    (antiDebil, 15. jun 2017 21:05)

    # Link komentara

  113. Postoje samo tri kluba u Evropi koji su igrali finale i u košarci i u fudbalu. Partizan, Barselona i Real. Ako ćemo o istoriji...
    (BigBoca, 15. jun 2017 20:36

    I Milan
    (amater, 15. jun 2017 21:05)

    # Link komentara

  114. Kada je doneta odluka da se menja sistem kvalifikacija od sezone 2018\19 tada je u svim vestima pisalo o tome da se nece racunati nacionalni koeficijent u rangiranju klubova....da ce samo klubovi koji imaju manje bodova od 20 posto nacionalnog koeficijenta dobiti taj procenat ali...pisalo je da ce se uzimati u obzir desetogodisnji bilans a ne petogodisnji kako se sada radi i kako sada ovde pise...
    (Sinkegrof, 15. jun 2017 21:04)

    # Link komentara

  115. Sada cemo u komentarima da saznamo da je partizai najveci klub u Srbiji, na Balkanu ...
    (Sta uradi to Nolane Smithe ??!, 15. jun 2017 20:19)

    A u vašim komentarima nikako da prihvatite da vi danas nište ništa i da za to, posledice treba da snosi vaša uprava !!! Nikako nećete da priznate i onda kad ste značili nešta, da ste na Balkanu bili slabiji, po koeficijentu, od rumunske Steaue. Za razliku od vas mi se ne zavaravamo i znamo gde smo i šta smo, a vi i dalje zamišljajte da ste u rangu Reala, Barselone, Bajerna, Mančestera......
    (zamišljam da sam, zamišljam da sam najlepši na svet a i šire, 15. jun 2017 21:04)

    # Link komentara

  116. Nikad se ne zna...ova godina je prva šansa da se koeficijent popravi...
     (Lala iz Banata, 15. jun 2017 21:03)

    # Link komentara

  117. Razocaran sam..samo 146 mesta ispred Zvezde..stvarno nema smisla, al' stvarno !!!
     (Insajder, 15. jun 2017 21:01)

    # Link komentara

  118. Jel ovo onaj Nolan Smit sto je obecao da ce da se utepa ako Partizan prodje F.K Steaua? (Roki, 15. jun 2017 20:44)

    Nije, taj je bio covek od reci, Bog da mu dusu prosti. Ovaj je neki uljez.
     (Amaterasu, 15. jun 2017 20:59)

    # Link komentara

  119. Sad ce saopstenje! UEFA oduzela Zvezdi 117 bodova! UEFA je kriva za koeficijent TRI! Od sutra se krece u rusenje predsednika UEFA!
    (Shone, 15. jun 2017 20:58)

    # Link komentara

  120. Prvak sveta iz Tokija 256? Ko vam je ukrao toliko penala?! Mukica :)
    (Tole Tole, 15. jun 2017 20:56)

    # Link komentara

  121. @BigBoca - taj isti Mancester smo unakazili u super kupu 91ve, imas sve dokumentovano pa pogledaj i procitaj. Nemoj da si zavidan samo zato sto navijas za drugi klub. Englezi su bili margina evrope tih godina, Italija tj Milano je bio tim koga je trebalo pobediti. Pogledaj sastave Olimpika i Zvezde te godine pa onda razmisli opet, takodje pogledaj koliko su oba kluba dali golova te sezone. Na zalost svih nas ta 91 se nije ponovila, a malo je falilo te 92ge.
    (koji englezi, 15. jun 2017 20:54)

    # Link komentara

  122. @acomurija
    "do sredine drugog poluvremena partizan je bio prvak evrope"????
    alo srbije, nisi prvak dok se utakmica ne završi.
    dakle partizan je igrao finale ali nikada nije bio prvak evrope! tačka
     (ja, 15. jun 2017 20:52)

    # Link komentara

  123. @Sta uradi to Nolane Smithe ??!
    Pozdravio te Mirosavljevic iz Apoela uz poruku da se cuvate Kairata i Slovana da se opet ne obrukatr,bruke jedne!!!
    (zvezda dno i sramota Srbije, 15. jun 2017 20:52)

    # Link komentara

  124. a klubovi sa kosova?
     (ja, 15. jun 2017 20:49)

    # Link komentara

  125. Jel ovo onaj Nolan Smit sto je obecao da ce da se utepa ako Partizan prodje F.K Steaua?
     (Roki, 15. jun 2017 20:44)

    # Link komentara

  126. Terza, reaguj!
     (novica, 15. jun 2017 20:44)

    # Link komentara

  127. Samo Zaglembje, Samrock, Fljamurtari, Petah Tikva , Tun i Croatia Sesvete da se izbegne sve ostalo moze ... 
    (Sta uradi to Nolane Smithe ??!, 15. jun 2017 19:51)

    Nije sve tako crno.Eto,Skendija je ispod vas.
     (Roki, 15. jun 2017 20:42)

    # Link komentara

  128. Partizan, nikada u svojoj istoriji nije ispao u predkolo, nikada, Zvezdana jeste.Hihihi svetski prvaci.
     (Djido*, 15. jun 2017 20:42)

    # Link komentara

  129. Za one koji ne znaju. Crvena Zvezda je 91 i 92 bila prva na rang listi. Ispod nje su bili: Real Madrid, Roma, Olimpik, Milan, Celsi, Arsenal, Bajern, PSV, Barselona, Juventus, Mancester... Da ne nabrajam dalje. Bili su svi ispod nje. Bila je prva! Naslovi po novinama su tada glasili *Ceo svet ispod Crvene Zvezde* 
    Niko nikada sa ovih prostora to nije postigao.
    (Molim bez prepucavanja, 15. jun 2017 20:17)

    I moj deda je nekad mladic bio.
     (Roki, 15. jun 2017 20:41)

    # Link komentara

  130. Da, i 50ih je Francuski Reims bio pa sta ?
    (JPR24, 15. jun 2017 20:24)

    Pa hoće da ti kaže da Partizan nije bio, ni 50ih, ni 90ih a ni 2100.
     (Neplivač, 15. jun 2017 20:39)

    # Link komentara

  131. Nolan@@
    To si ti rekao niko drugi.Pa hvala ti, opsednut si Partizanom.Brale,opusti se ,pusti bre i zvezdu i Partizan vreme i godine prolaze.Pocela sezona kupanja!!
     (Djido*, 15. jun 2017 20:38)

    # Link komentara

  132. "molim bez prepucavanja"@, verovao ili ne, nekada je Srbija bila carevina, Car Dusan Silni je objedinio vise od cetiri petine negdasnje Vizantuje! U tom trenutku je Srbija bila jedina prava drzava na svetu!
    Bila...
    Zvezda je bila prva, ispred raspalog Marseja!
    Bila...
    Partizan je nesrecno ostao drugi, i ako je do sredine drugog poluvremena bio prvak Evrope! Protiv vecnog i mocnog Reala!
    I to cetvrt veka pre Zvezde, u paklenoj konkurenciji, sa Engleskim klubovima u trci...
    Uzgred, uporedi nacionalni sastav tadasnjeg Partizana i '91.godisnje Zvezde' - ako te nije blam...
     (acomurija, 15. jun 2017 20:38)

    # Link komentara

  133. Za one koji ne znaju. Crvena Zvezda je 91 i 92 bila prva na rang listi. Ispod nje su bili: Real Madrid, Roma, Olimpik, Milan, Celsi, Arsenal, Bajern, PSV, Barselona, Juventus, Mancester... Da ne nabrajam dalje. Bili su svi ispod nje. Bila je prva! Naslovi po novinama su tada glasili *Ceo svet ispod Crvene Zvezde*
    Niko nikada sa ovih prostora to nije postigao.
    (Molim bez prepucavanja, 15. jun 2017 20:17)

    Mančester, Čelsi, Arsenal? Pa oni nisu učestvovali te godine!
    Da jesu, ni vi ni Olimpik ne bi videli to finale :))

    Postoje samo tri kluba u Evropi koji su igrali finale i u košarci i u fudbalu. Partizan, Barselona i Real. Ako ćemo o istoriji...
    (BigBoca, 15. jun 2017 20:36)

    # Link komentara

  134. Sta uradi to Tole Karadzicu hahaha.
     (Uros Djurdjevic Prejaki, 15. jun 2017 20:31)

    # Link komentara

  135. Sarajevo i Zrinjski ispred CZ, hahahahahahahaha...
     (Lord, 15. jun 2017 20:28)

    # Link komentara

  136. Jel Samrok iznad ili ispod CSKA?
    (lol, 15. jun 2017 20:27)

    # Link komentara

  137. HAHAHAHAH zezdaaaa JOJJJJJJJJ
    (Duhominstitucijeprotivprostitucije, 15. jun 2017 20:26)

    # Link komentara

  138. Za one koji ne znaju. Crvena Zvezda je 91 i 92 bila prva na rang listi. Ispod nje su bili: Real Madrid, Roma, Olimpik, Milan, Celsi, Arsenal, Bajern, PSV, Barselona, Juventus, Mancester... Da ne nabrajam dalje. Bili su svi ispod nje. Bila je prva! Naslovi po novinama su tada glasili *Ceo svet ispod Crvene Zvezde* Niko nikada sa ovih prostora to nije postigao.
    (Molim bez prepucavanja, 15. jun 2017 20:17)

    Da, i 50ih je Francuski Reims bio pa sta ?
    (JPR24, 15. jun 2017 20:24)

    # Link komentara

  139. Naravno kad Zvezda nije igrala citavu deceniju u grupnoj fazi nekog evropskog takmicenja ..
     (Nemanja, 15. jun 2017 20:24)

    # Link komentara

  140. Bravo. Dosta smo vukli ove sto nista nikada ne urade a samo im se sipa novac.
    I posle se ljute na nekog igraca koji je izjavio da je Partizan najveci srpski klub. Pa naravno da jeste, i to ubedljivo.
    (milan, 15. jun 2017 20:23)

    # Link komentara

  141. Sada cemo u komentarima da saznamo da je partizai najveci klub u Srbiji, na Balkanu ...
     (Sta uradi to Nolane Smithe ??!, 15. jun 2017 20:19)

    # Link komentara

  142. PARTIZAN napred,ostali stoj:)
    (Šištegapopu, 15. jun 2017 20:19)

    # Link komentara

  143. Za one koji ne znaju. Crvena Zvezda je 91 i 92 bila prva na rang listi. Ispod nje su bili: Real Madrid, Roma, Olimpik, Milan, Celsi, Arsenal, Bajern, PSV, Barselona, Juventus, Mancester... Da ne nabrajam dalje. Bili su svi ispod nje. Bila je prva! Naslovi po novinama su tada glasili *Ceo svet ispod Crvene Zvezde*
    Niko nikada sa ovih prostora to nije postigao.
     (Molim bez prepucavanja, 15. jun 2017 20:17)

    # Link komentara

  144. hahahahahahahaahhahaha!
    (hahhhaaha, 15. jun 2017 20:12)

    # Link komentara

  145. Čika Tole, koji si ti meni kralj :)
    (JocaBoca, 15. jun 2017 20:12)

    # Link komentara

  146. zna uefa ko je najbolji i najveci klub koja Srbija ima, Partizan Beograd...
     (nesa, 15. jun 2017 20:10)

    # Link komentara

  147. Zvezda u rangu sa mladosti i sutjeskom a cak i vardar je bolji...cccc tvezda na sta si spala
    (Nebojs, 15. jun 2017 20:07)

    # Link komentara

  148. ali oni su osvojili Toyota kup, kako sad to Partizan 146 mesta iznad? :(
     (Lega gazi limenke, 15. jun 2017 20:07)

    # Link komentara

  149. E moja Zvezdo, nesto se busate kako ste najbolji, a ovamo ste deseti na listi bivse SFRJ. Ej, deseti. Ovde nema Majaa, Odradovica, Glodjovica i ostalih.
    (Ivan kg, 15. jun 2017 20:07)

    # Link komentara

  150. Samo Zaglembje, Samrock, Fljamurtari, Petah Tikva , Tun i Croatia Sesvete da se izbegne sve ostalo moze ...
    (Sta uradi to Nolane Smithe ??!, 15. jun 2017 19:51)

    Mogu Newcastle, QPR, Augsburg, Az Alkmar, Groningen, Steaua, Anderleht...
     (Hehe, 15. jun 2017 20:05)

    # Link komentara

  151. Samo Zaglembje, Samrock, Fljamurtari, Petah Tikva , Tun i Croatia Sesvete da se izbegne sve ostalo moze ...
    [Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Sta uradi to Nolane Smithe ??!, 15. jun 2017 19:51) I u prvom kolu uvek neugodni Kairat...
    (xxx, 15. jun 2017 20:05)

    # Link komentara

  152. Daje ovo imalo normalna drzava Vojvodina bi u zadnjih desetak godina bila bar 5 puta prvak ali daleko smo mi od normalne drzave !!!
     (mige, 15. jun 2017 20:05)

    # Link komentara

  153. Čekamo saopštenje.
     (Bane, 15. jun 2017 20:05)

    # Link komentara

  154. VOSA ZVEZDA I CELA LIGA IMAJU ZAJEDNO MANJI KOEFICIJENT OD PARTIZANA!!!
    TOLE KUPIO KOEFICIJENT
     (Superheroj_Gailius_sa_planete_NEPTUNas, 15. jun 2017 20:02)

    # Link komentara

  155. Sta bi sa onim izuzetkom da ce bivsi osvajaci Lige\Kupa sampiona imati lakse kvalifikacije ?
     (Sen Zil, 15. jun 2017 19:58)

    # Link komentara

  156. startuju u prvom i poslednjem kolu, sezona kupanja na vidiku
    (gari, 15. jun 2017 19:58)

    # Link komentara

  157. "Što se tiče srpskih klubova, to će odgovarati samo Partizanu, s obzirom da već duže od decenije upravo crno-beli najviše doprinose koeficijentu Srbije u UEFA."

    e Tole, Kokeza (UDBA, CIA, Vatikan...) mangupi jedni ...
     (iVar, 15. jun 2017 19:58)

    # Link komentara

  158. @Nolan pa tvoji ne mogu ni to da vide, nego svi na kupanje vec pocetkom Jula!
     (kolee, 15. jun 2017 19:57)

    # Link komentara

  159. Звездаспор више никада неће играти групну фазу неког европског такмичења. Чак ни као шампион. Ово је буквално као доживотна казна :)
    (Adriano_Galliani, 15. jun 2017 19:56)

    # Link komentara

  160. Jao je l to znaci da ce zvezda za dve godine u intertoto kupu da igra sa nacionalnim koeficijentom?
     (Mečka Božana, 15. jun 2017 19:54)

    # Link komentara

  161. Ето, 146 места разлике.
     (Јабучило, 15. jun 2017 19:54)

    # Link komentara

  162. Samo Zaglembje, Samrock, Fljamurtari, Petah Tikva , Tun i Croatia Sesvete da se izbegne sve ostalo moze ...
     (Sta uradi to Nolane Smithe ??!, 15. jun 2017 19:51)

    # Link komentara

  163. Partizan nas najbolji tim je 110 u Evropi po koeficijentu, s tim da iz najjacih liga izlaze u Evropu godinama skoro isti timovi, a i oni sto ne izlaze pa ih ni nema u ovom rangiranju su klasa za nas fudbal, pa eto vidite gde smo i cemu mozemo da se kolektivno nadamo... Smesno!
     (DarioHubner, 15. jun 2017 19:51)

    # Link komentara

  164. Koje ponizenje za nekad slavni Rabotnicki da deli mesto sa raspalom Zvezdom
    (Gruja, 15. jun 2017 19:49)

    # Link komentara

  165. Čekamo saopštenje iz ulice Ljutog Zvezdana
     (ja, 15. jun 2017 19:48)

    # Link komentara

  166. Pametnom dosta.Pokazite ovo doktoru pa mozda i ukapira nesto.
     (neafirmisani, 15. jun 2017 19:48)

    # Link komentara

  167. Džaba mi pričamo da je Partizan najbolji na terenu kada Terza svakodnevno bombarduje saopštenjima.
    Lepo je rekao onaj Gebels:
    "Hiljadu puta ponovljena laž postane na kraju istina!"
    Onda dođe ova nesrećna lista i stvari su kristalno jasne: Zvezda 256. u Evropi, čak iza Zrinjskog, jer takav klub ipak postoji!
    I tu nema šta više da se saopštava, već mora da se igra fudbal na terenu, i da se pobeđuje kroz godine, bez sudija.
    (Danilo, 15. jun 2017 19:48)

    # Link komentara

  168. zvezda,rabotnicki,skendija,krem evropskog fudbala
     (Hidetosi Nakata, 15. jun 2017 19:47)

    # Link komentara

  169. Pametnom dosta! Ovo je očigledno zavera zapada protiv stuba SrBstva! Terzić reaguj!
    (Konfuzan, 15. jun 2017 19:45)

    # Link komentara

  170. Ponosan sam sto je moj Partizan jedini vredan pomena u Evropskim okvirima u zadnjoj deceniji. U isto vreme me je sramota sto je uspeh biti u grupi LE.
    (Ho oh, 15. jun 2017 19:45)

    # Link komentara

  171. zvezda losija od zrinjskog hahahahahah al oni su prvaci tojote i penala kako to?
     (Zigzag, 15. jun 2017 19:44)

    # Link komentara

  172. Zvezda katastrofalna, strasno!
     (djraki, 15. jun 2017 19:39)

    # Link komentara

  173. Vardar, Zrinjski, Sarajevo ispred Krcunovog mezimceta. Na sta Gasprom skrka milione...
     (Ajoj, 15. jun 2017 19:38)

    # Link komentara

  174. Opusteno, sad ce Covke da uplati par miliona da se promeni nacin bodovanja.
    (Delije sa SeRvera, 15. jun 2017 19:38)

    # Link komentara

  175. Ne razumem kako OSTALIMA moze da odgovara kada vec vise od decenije nisu septembar u Evropi videli.njihovi losi rezultati samo stete njima samima i naravno Partizanu koji je donekle nesto igrao-rezultati ZANEMARLJIVI,ali ih je bilo.
    (Sasa, 15. jun 2017 19:37)

    # Link komentara

  176. Od nasih klubova, a uopste i ne odgovara.. Npr bude u grupi sa realom mancesterom i bajernom, a nekome zapadne porto ajax i monako
     (mitar m, 15. jun 2017 19:37)

    # Link komentara

  177. Vojvodina ima bolje rezultate od Zvezde u Evropi godinama, a ni bod ne moze da im otkine u domacem takmicenju.
     (Liga cudesa, 15. jun 2017 19:36)

    # Link komentara

  178. поштено...
     (први српски бек, 15. jun 2017 19:35)

    # Link komentara

  179. Kad nema zvezdanesterca Zvezda je tacno na mestu gde i treba da bude.
     (Xman, 15. jun 2017 19:35)

    # Link komentara

  180. Nema vise grebanja o Partizan. A lista vredna placa svakog zvezdasa.
    (Labud, 15. jun 2017 19:35)

    # Link komentara

  181. Zvezda zasluzeno za nijansu gora od Zrinjskog. Da nisu Tole i Kokeza ovo namestili?
    (shomi, 15. jun 2017 19:35)

    # Link komentara