Subota, 20.05.2017.

16:52

Rampa za Evroligaše – ko će igrati za Srbiju?

Ukoliko se obistine namere Evrolige i igrači iz takmičenja budu sprečeni da nastupaju za reprezentacije, ko će predstavljati Srbiju u kvalifikacijama za SP?

Izvor: A. Kovaèeviæ

Rampa za Evroligaše – ko æe igrati za Srbiju? IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

132 Komentari

Sortiraj po:

D1V1

pre 6 godina

Pa dobro vec smo jednom to dozivjeli kada je trener bez rominga u prvi tim reprezentacije stavio petorku Partizana, zasto je bi mogao i drugi pripadnik te mase?
(D1V1, 20. maj 2017 21:28)

Taj trener je najbolji trener Evrope 2010,izglasan od svojih kolega,tako da je to"bez rominga" jasan dokaz koliko ti je jadan zivot.Vise od decenije dominacije je ostavilo jasan traga,isto vazi za tvoje "drugare".
(Smederevac, 20. maj 2017 21:42)

I corava koka jedno zrno ubode, nakon decenija bivanja drzavnim projektom koji tokom svih tih godina nikakve rezultate nije ostvario u mladjim selekcijama, samo u seniorskoj zahvaljujuci pumpanju drzavnim parama, moralo se i to jednom dogoditi.
Dajte Radonjicu 10+ godina i takvu ekskluzivnost po pitanju drzavnih finansija i on ce isto postici, ako ne i vise jer je to u ovom formatu Evrolige i ovoj a ne onoj konkurenciji.
Tako da slobodno nastavite da se lazete i zivite u iluzijama... to je JEDINO sto vam je ostalo, iluzije i ove pobjede u nebitnim utakmicama kojima se radujete kao da ste osvojili Evroligu.

sasha

pre 6 godina

tekst treba da pocne sa - ukoliko se obistine namere fiba...
ne treba menjati teze. fiba sve cini da par ljudi napuni dzepove sto se u poslednje vreme ozbiljno kosi sa interesima kosarke.

Mrle

pre 6 godina

Pa kad zagrmi u EL DIFENS da je narod pametan pa da se dogovore navijacke grupe koje imaju uticaj tu mislim na Ruse,Grke,nas i Turke i bojkotiju EL 2,3 kola malo po ulici prosire pricu STOP UNISTAVANJU KOSARKE pa da vidis kad opadne interesovanje i profit kako se menja prica.

LooneyTunes

pre 6 godina

Micić,Radičević,Radanov,Cvetković,Avramović,Čović,Zagorac,Peno,Savanović,Milosavljević,Jelovac,Labović,Ristić,Stojanović,Štimac,Birčević,Veličković,Janković,Jovanović,Paunić,Aleksandrov,Lučić,Marinković Vanja,Marinković Ivan,Andrić,Luković,Lešić,Davidovac,Lazarević i još ovoliko. Krcamooooo

Magdalena

pre 6 godina

@lune-nine-miki-kumare

Ako je kod nas savez u sluzbi jednog coveka, da nisu u njegovoj sluzbi i savezi Francuske, Italije i Grcke? Njihovih klubova nije bilo u Evrokupu, a italijanska federacija je svojim klubovima pretila izbacivanjem iz domace lige.

Vi se i u najvecoj krizi u istoriji evropske kosarke koja preti da unisti citav sport bavite teorijama zavere da je sve to u stvari velika urota da se ugasi Partizan.

slana torta

pre 6 godina

na ove do sada navedene ja bih dopisao:
Ćeranić, Vojkan Benčić, Doktor Topalović, Pištoljević, Mijajlo Grušanović, Zeka Milisavljević, Ratko Varda, Gilić, Glintić, Mladen Šekularac, Vlada Vidačić, Jovo Stanojević, Dragan Marković

загор

pre 6 godina

ови који треба неће моћи, а они који могу, неће хтети (да глуме будале) - попут васе мицића, стевана јеловца, гагија милосављевића итд.
можда пробати са зокијем стевановићем на центру, ако још није прешо 250кг. године нису проблем...

lule-nine-miki-kumare

pre 6 godina

Panteri,šta ste zapenili,ko je pomenuo gazdu?
(nik sloter, 20. maj 2017 19:18)

Opet procitaj komentare, cisto da vidis ko je popenio, ko se to brine za buducnost srpske kosarke, ko brani Fibu a prosle godine je pljuvali sto ih je ucenila da igraju njeno takmicenje. Ko to potcenjuje reprezentativce iz Zvezde? Isti oni koji ce opet da igraju nikad jacu Fibinu LS.
(EL, 20. maj 2017 19:33)

Nisu oni vec KKS, na celu sa Covicem i Djilasom,pritom ucena je bila zabranom registrovanja igraca na sta kao savez imaju pravo pa Partizan nije ni imao izbora, navodno zbog od sankcija kojim je FIBA pretila savezu...
Cilj je bio udaljiti KK Partizan iz Uleb takmicenja na neki period (u slucaju nekog cuda da Partizan osvoji ABA ligu u nekoj od narednih godina, da im Bartomeu zatvori vrata)...
Nesto nisam video da je Fiba kaznila saveze ciji su klubovi igrali EuroCup...
Tako je to kad je savez u sluzbi jednog kluba, tj bolje receno coveka, tj bio je u tom momentu.Poslednji veliki uspeh Djilasa (citaj Covica),kao predsednika saveza.

Хаузер

pre 6 godina

1. Миленко Тепић, Миљан Павковић
2. Веселин Петровић, Бојан Крстовић, Вујадин Суботић
3. Мирко Ковач, Предраг Шупут
4. Вања Плиснић, Ненад Чанак
5. Огњен Ашкрабић, Ненад Мишановић, Владислав Драгојловић
(Хаузер, 20. maj 2017 20:19)

Hahahhahhabah lepo me nasmeja... Zaboravio si Djura Ostojica , Vladimira Ticu, Raicevica , Capina , Zorana Nikolica , Vuleta Avdalovica i neprevazidjenog Mladjana Silobada ,hahahahhahhahahbahhaha ...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Rudi Tomjanovic, 20. maj 2017 21:24)

Ево може и овако.

1. Небојша Богавац, Иван Зороски
2. Млађан Шљиванчанин, Феликс Којадиновић, Златко Болић
3. Јован Копривица, Предраг Матерић,
4. Славко Стефановић, Миленко Топић
5. Владан Вукосављевић, Слободан Митић, Горан Ћакић

madafaka

pre 6 godina

Patriotizam se ne sme dovesti u pitanje - KSS da utiče na domaće klubove koji igraju EL da pošalju igrače na kvalifikacione utakmice. 
Kada je nešto u interesu srBske košarke onda nema kompromisa. 
To je ipak najvažnije,zar ne.Ili smo licemeri?
(Komša, 20. maj 2017 21:27)

Ne postoje domaci klubovi koji igraju EL, vec samo jedan. Neki ce opet u nikad jacu LS. Evo, ako veci Srbin od svih nas, kako se sam izjasnio, pusti Bogdana i Kalinu, ja te podrzavam da i Zvezda pusti, Simona, Jovica i Kuzmica, mozda i Guduru.

fergi

pre 6 godina

Njih ne interesuju reprezentativna takmicenja isto kao i Amere koji postuju samo OI. Jasno je da rade sve sto kazu Ameri.Oni su ojacali EL i cilj im je da samo to takmicenje bude kosarka, zanima ih samo novac a ostali neka se ugase i ne postoje? Ako najbolji ne mogu da igraju za svoju zemlju kakva su to onda takmicenja, kog gledaoca to interesuje? Postaje amaterizam , oslabice kvalitet a te medalje nece znaciti nista kada neko zna da je osvojio zlato a igrali su prosecni igraci? Treba da laze sam sebe? Sve je to masonsko delo i dobro smisljeno kao i u drugim sverama zivota i mi mozemo samo da blejimo ko ovce.

Smederevac

pre 6 godina

Pa dobro vec smo jednom to dozivjeli kada je trener bez rominga u prvi tim reprezentacije stavio petorku Partizana, zasto je bi mogao i drugi pripadnik te mase?
(D1V1, 20. maj 2017 21:28)

Taj trener je najbolji trener Evrope 2010,izglasan od svojih kolega,tako da je to"bez rominga" jasan dokaz koliko ti je jadan zivot.Vise od decenije dominacije je ostavilo jasan traga,isto vazi za tvoje "drugare".

SrbEUin

pre 6 godina

Još niko nije uspeo da vrati kalodont nazad u tubu, pa neće ni FIBA. Povratka na staro nema, niti može biti, i to ne zato što je novo bolje, već zato što su se promenili i svi ostali društveni odnosi i sve ostale okolnosti u svetu, pa i u sportu.
FIBA želi nešto kao što je bilo u periodu pre sedamdesetih, kada profesionalni sportisti nisu mogli učestvovati na olimpijskim igrama. Tako sada FIBA misli da je jedini sport amaterski sport. Bora Stanković je uveo NBA košarkaše u takmičenja 1992. godine, ne da bi uništio amatersku košarku, već da bi ona napredovala i približila se profesionalnoj. Sada FIBA pravi zaokret - izbacuje NBA i EL igrače iz sistema takmičenja, ne zato što se zalaže za "pravi" sport, već zato što od njih nema finansijski interes.
Gle ironije: FIBA dozvoljava kupovinu stranaca ze rep selekcije, a kao zalaže se za razvoj košarke i u malim sredinama. Naravno da FIBA može organizovati prvenstva i samo sa amaterima, i ona će imati svoju publiku i neki svoj značaj, kao na pr. Univerzijada, ali medijsku pažnju (novac), i pažnju igrača i gledalaca će i dalje držati profi sport.
Sve mi ovo liči da će biti više svetskih šampiona, kao u boksu: u verziji FIBA, ULEB, NBA,...(produži niz).

Dejan

pre 6 godina

Svaka cast pre svega Adamu Silveru, koji je odlucio da ne prekida ligu zbog hirova i patenata Muratorea, Baumana, Ceha i Islandjana, koji vode FIBA. Logicno je i da je Bertomeu to sledio. Odluka FIBA je budalastina, kosarka nije fudbal, i ne moze se jednostavno prepisati princip kvalifikacija. Strasno je videti da sve ono sto je uradio Bora Stankovic sa Sternom na ujedinjenju kosarke, priblizavanju Evrope i NBA, ukljucivanju drugih kontinenata, danas ruse potpuni amateri. FIBA ce morati da promeni odluku o kvalifikacijama, ili ce rizikovati da uskoro izgubi i reprezentativna takmicenja, kao sto je izgubila i klupska. Posebno je zalosno da je jedan od kljucnih ljudi u donosenju ovakvih nebuloznih odluka gospodin Zoran Radovic, nas bivsi reprezentativac. Ako ovako nastavi, FIBA ce se potpuno kompromitovati i na kraju nestati

Komša

pre 6 godina

Patriotizam se ne sme dovesti u pitanje - KSS da utiče na domaće klubove koji igraju EL da pošalju igrače na kvalifikacione utakmice.
Kada je nešto u interesu srBske košarke onda nema kompromisa.
To je ipak najvažnije,zar ne.Ili smo licemeri?

Maka

pre 6 godina

Kuku nama ako igrači Partizana budu krojili sudbinu reprezentacije.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (llllllllll, 20. maj 2017 16:55)

Dok su nam igraci Partizana krojili sudbinu reprezentacije bili smo evropski i svetski sampioni.Mora da imas 15 godina i kosarku pratis zadnje dve. Divac,Rebraca.Djordjevic,Danilovic,Paspalj.. Ima li potrebe da dalje nabrajam?

D1V1

pre 6 godina

Pa dobro vec smo jednom to dozivjeli kada je trener bez rominga u prvi tim reprezentacije stavio petorku Partizana, zasto je bi mogao i drugi pripadnik te mase?

zovite me Boža

pre 6 godina

Realno da li će pristati, da izbore eventualno SP, pa da na njemu onda ne budu. Posto ce ih zameniti.
(Zvezdaš, 20. maj 2017 16:57)

Nije njihovo da misle o tome. Svaki od ovih igraca kad bi dobio poziv, treba da skace od srece.
Zar treba veci motiv od igranja za reprezentaciju? A za svakog uvek ima nade da se nadje medju 12 za SP, pogotovo sto nas nazalost, po pravilu snadje neki maler.

Rudi Tomjanovic

pre 6 godina

1. Миленко Тепић, Миљан Павковић 
2. Веселин Петровић, Бојан Крстовић, Вујадин Суботић 
3. Мирко Ковач, Предраг Шупут 
4. Вања Плиснић, Ненад Чанак 
5. Огњен Ашкрабић, Ненад Мишановић, Владислав Драгојловић
(Хаузер, 20. maj 2017 20:19)

Hahahhahhabah lepo me nasmeja... Zaboravio si Djura Ostojica , Vladimira Ticu, Raicevica , Capina , Zorana Nikolica , Vuleta Avdalovica i neprevazidjenog Mladjana Silobada ,hahahahhahhahahbahhaha ...

N4

pre 6 godina

Nema sporta bez entuzijazma, bez trenera koji ce trenirati decu sve da mu nista i ne plate. Sport kiji je samo u funkciji profita nema buducnost. Neverovatni su likovi koji pokusavaju da medjunarodne institucije tretiraju kao privatne.

Gsp

pre 6 godina

Problem kod nas nije nista veci nego sto imaju sve ostale reprezentacije. Ocigledno se ide na to da u sportu ne postoji nista osim surovog komercijalnog profesionalizma. Biznis vise ne zeli da rizikuje povrede svojih investicija i remecenje ritma rada u klubovima. Stvari moze da promeni samo pad gledanosti i interesovanja za zatvorene lige sa malim brojem ucesnika i uvek istim klubovima u zavrsnici. Trenutno sve diktira profit koji se nece obazirati na emocije prema nacionalnim timovima. Isto kao sto danasnje korporacije ne zanimaju ekonomije drzava u kojima posluju, njihov jedini cilj je profit koji ce u svojoj trci unistiti sport u manjim sredinama.

Migge

pre 6 godina

Sta ako npr Bogdan zeli da igra kvafikacije jedne nedelje i Zeljko mu kaze ok, idi mozemo i bez tebe jednu utakmicu. Hoce li bertomeu da mu zabrani onda?

Хаузер

pre 6 godina

1. Миленко Тепић, Миљан Павковић
2. Веселин Петровић, Бојан Крстовић, Вујадин Суботић
3. Мирко Ковач, Предраг Шупут
4. Вања Плиснић, Ненад Чанак
5. Огњен Ашкрабић, Ненад Мишановић, Владислав Драгојловић

NoName

pre 6 godina

sada bi Danilović kao njegov prethodnik trebalo da zapreti zabranom registracije igrača timu koji će igrati EL, ili bar da im obeća 500K€ako igraju uleb kup.
(pozdrav sa krova, 20. maj 2017 19:12)

Upravo tako. Danilović da ode kod gazde Fenera i da mu pripreti zabranom registracije ako ne pusti Bogdana i Kalinu, da pripreti gazdama Armanija i Cska za Tea, Radulju, Mačvana....

SrbEUin

pre 6 godina

(Znači nešto ovako, 20. maj 2017 19:38)
Musli i Nedović igraju EL.


Veliki uspeh Danilovića i Bodibonda u dogovoru sa Đordijem!

Sve je urađeno da KKP u narednim decenijama bude sastavljen sve od samih reprezentativaca. KKP će ojačati i okupiti najbolje svetske košarkaše, jer će aktivirati ono pravilo "možeš igrati za reprezentaciju samo ako si iz Partizana".

I taj status im je lično Đordi garantovao, za naredne decenije.

i feel devotion

pre 6 godina

@kadinjaca
partizan u el? kakvo bi to bilo vrhunsko nakantavanje. ipak, bolje da zvezda igra el, vec sam rezervisao gostovanja za milano i madrid, ko ce se cima do islanda i malte.

timmy

pre 6 godina

pa eto igraca partizana.
nek igraju, svakako cijela organizacija radi za njih.
kakba ekipa: marinkovic andric bircevic i prekaljeni novicaubica, sjajno

marko

pre 6 godina

Plasirali bi se i ako se to desi, ali se postavlja pitanje koliko je moralno odigrati kvalifikacije sa ovim da kažem rezervnim sastavom gde bi momci trebalo da ginu i bore se da bi na SP otišla prva postava i verovatno niko od tih igrača?
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Džoni, 20. maj 2017 19:42)

Radi se o dosta velikom broju osrednje solidnih igrača među kojima nema nekih zvezda koje odskaču, tako da ni na koga ne bi trebalo da postoji poseban pritisak da igra, a jedan broj tih igrača će svakako imati želju da zaigra za reprezentaciju jer znaju da će teško dobiti priliku za to na većim takmičenjima. I ostale košarkaški bitne evropske zemlje će imati dva vrlo različita sastava.

Zeleznik-srce Srbije!

pre 6 godina

Iz kojih razloga se toliko uporno ponizavate Kenan Karahodzic, a uz cinjenicu da je rodjen u Backoj Topoli, da je ponikao u Spartaku iz Subotice, bio u Malagi i sada u Partizanu? Ima dvojno drzavljanstvo SRB-BIH. Jedan od razloga bi mogao biti nedovoljna obavestenost o ovom sportu, jer ste poceli da ga pratite tek pre 4 godine i za sada ide onako bez veze i traljavo, jer vecina vas ne zna ni osnovna pravila. A koji je drugi razlog?

EL

pre 6 godina

Pa glupo bi bilo da stub srpstva ne pusti svoje igrače da igraju za reprezentaciju. Legenda iz Železnika je bar 1000 puta ponovio da mu je interes srpske košarke na prvom mestu. Videćemo sad kome je srpska košarka važna, na muci se poznaju junaci!
(shone, 20. maj 2017 18:53)

Cekaj, sad smo opet Zvezda, nismo FMP?
Ne brini, povucice se Fiba. I prosle godine su pokusali sa ucenama pa su njihovo presmesno takmicenje igrali samo nebitni klubovi. Tako ce proci i ove godine, shvatice da vise nisu sila koja ima moc da ucenjuje i povuci ce se pred NBA i EL, jer ni njima nije u intresu da igraju igraci nebitnih timova, ko ce to da gleda.

Kadinjača

pre 6 godina

U interesu srpske košarke je da KKCZ odustane od EL u korist Partizana i igra Fiba Ligu šampiona. To je još zvučnije ime, a njihovi navijači ne bi ukapirali razliku, i onda bi najveće vedete poput Simonovića, Dangubića, Lazića, Dobrića, Dženkinsa, Mitrovića mogle da igraju za nacionalni tim.

Džoni

pre 6 godina

Plasirali bi se i ako se to desi, ali se postavlja pitanje koliko je moralno odigrati kvalifikacije sa ovim da kažem rezervnim sastavom gde bi momci trebalo da ginu i bore se da bi na SP otišla prva postava i verovatno niko od tih igrača?

zatucanostjebolest

pre 6 godina

Predstavljace nas Great agresivnost alijas Marko Simonovic ,Guduric,Milko i Nemanja Bjelica,,Kuzmic,Dangubic.Covic ce da sredi da Dzenkins,Volters i Tomson dobiju srpsko drzavljanstvo i to je to.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Car Uros Prejaki, 20. maj 2017 17:23)
Čitaš li ti druže tekst,znači bez EVROLIGAŠKIH igrača!

doom

pre 6 godina

како навлаче за клубове и менаџере и остале сувласнике уговора... занима ме да ли уз прећутно одобравање самих играча.

Glupost

pre 6 godina

Ma kvalifikovacemo se opusteno:

Musli, Stimac, Ristic, Jelovac, Bircevic (Sale ce ga sigurno koristiti), Mitrovic, Velickovic, Lucic, Milosavljevic, Keselj Paunic, Jaramaz,...
VISE NEGO DOVOLJNO ZA KVALIFIKACIJE.

Ali imamo fenomenalan potencijalni tim:
Teo, Jovic, Nedovic
Bogdanovic, Guduric, MIlosavljevic
Kalina, Lucic, Simonovic, Zagorac
Bjelica,Jelovac, Macvan
Jokic, Raduljica, Kuzmic, Milutinov, Marjanovic

Mislim da je ovo bez premca najaci tim posle SAD - a.

Divos

pre 6 godina

Видећемо расплет ове саге. НБА играчи сигурно не играју, за евролигашке видећемо, лично мислим да же ипак заиграти, и да ће се наћи неки компромис, али видећемо.

Како свима, тако и нама. Ми чак и нисмо толико угрожени јер и без 20ак играча из НБА и ЕЛ, имамо доста јако квалитетних играча.

Поред побројаних у тексту Штимца, Милосављевића, Паунића, Лучића, Јанковића, Бирчевића, Маринковића, У.Луковића, Мајсторовића, Ребића, Јарамаза, Тејића, у конкуренцију би могли ући Мицић, Цветковић, Радичевић, Јеловац, Давидовац, Лазаревић, Н.Јовановић, Д.Ристић, М.Луковић, С.Мицовић, Војо Стојановић, има ту итекако потенцијала.

У нашој групи Ј (Г+Х) пуно већих проблема би могла имати Немачка (посебно ако Бајерн добије А лиценцу ЕЛ), и посебно Грчка која је супер јака репрезентација, баш прејака, а без НБА и ЕЛ играча биће стравично осакаћени, и доћи ће у ситуацију да ће им прва звезда бити Танасис Адетокунбо.

Својим суманутим деловањем бирократе ФИБА-е многе репрезентације су увалили у проблеме, али највећи губитник је кошарка, и ово је злочин у покушају према кошарци

Znači nešto ovako

pre 6 godina

C Musli, Janković, Vučetić
F Birčević, Lešić
F Lučić, Todorović
G Milosavljević, Paunić, Marinković
G Nedović, Jaramaz

Bokicar

pre 6 godina

Nznm meni se sviđa kako igra mladi Uskokovic iz Zvezde kao i Mišković i Jovicic iz juniora Mege gledao sam ih na final 8 El i na kvalifikacijama kod nas.Oni su svi 99godiste.Mišković je krilni centar,ova dvojica plejevi.Sledece sezone već su zreli za seniore.E sad u Megi jos nekako ali u Zvezdi teško da ce dobiti šansu.A šteta bi bilo ne razigrati ove bisere.Mislim da se mora ozbiljno raditi na stvaranju novog centra u zemlji U Novom Sadu,Nišu,Vršcu,Kragujevcu,Čačku ne bitno gde.Ali očito je da nam treba još jedna ekipa gde će se ovi klinci i oni malo stariji od 95 na ovamo razigravati.Ekipa koja ce igrati makar i u KLS ili ABA i uz to FIBA EL.Nesto poput akademije po uzoru na ono sto rade godinama Francuzi i Australijanci.A svi vidimo koliko im se košarka razvila za samo 10 god.

madafaka

pre 6 godina

Ne bih da generalizujem ali od kako su vodeci igraci reprezentacije postali Jaric, Radmanovic, Stojakovic, Gurovic, Rakocevic itd. cini mi se da nam je opala malo kolekcija medalja... 
Svaka cast ovim momcima sada, ja navijam za svoju reprezentaciju bez obzira sto su trenutno igraci FMP-a i nekadasnje Zvezde u vecini ali kada je reprezentacija u pitanju nema mesta klubastvu... Morao sam da ti odgovorim jer kada su kosarka i vaterpolo u pitanju potpuno je smesno (bez uvrede) napisati ono sto si ti napisao...
(sofronije, 20. maj 2017 19:30)

Te sto pominjes doneli su zlato iz Indijanopolisa i zlato iz Turske sa Karijem na mestu selektora. To je tim koji je izbacio Amere u sred Amerike.
Trenutno opet imas samo Bogdana i Radiljicu od bivsih Partizanovih igraca i povremeno Macvana. Ceo zivot samo prepucavanja.

pozdrav sa krova

pre 6 godina

sada bi Danilović kao njegov prethodnik trebalo da zapreti zabranom registracije igrača timu koji će igrati EL, ili bar da im obeća 500K€ako igraju uleb kup.

sofronije

pre 6 godina

Kuku nama ako igrači Partizana budu krojili sudbinu reprezentacije.
(llllllllll, 20. maj 2017 16:55)

A bilo nam je lose dok su sudbinu reprezentacije krojili Djordjevic, Danilovic, Divac, Paspalj, Loncar, Beric, Rebraca, Koturovic, Tomasevic, Drobnjak, Scepanovic, Obradovic, Ivkovic...?
Ne bih da generalizujem ali od kako su vodeci igraci reprezentacije postali Jaric, Radmanovic, Stojakovic, Gurovic, Rakocevic itd. cini mi se da nam je opala malo kolekcija medalja...
Svaka cast ovim momcima sada, ja navijam za svoju reprezentaciju bez obzira sto su trenutno igraci FMP-a i nekadasnje Zvezde u vecini ali kada je reprezentacija u pitanju nema mesta klubastvu... Morao sam da ti odgovorim jer kada su kosarka i vaterpolo u pitanju potpuno je smesno (bez uvrede) napisati ono sto si ti napisao...

EL

pre 6 godina

Panteri,šta ste zapenili,ko je pomenuo gazdu?
(nik sloter, 20. maj 2017 19:18)

Opet procitaj komentare, cisto da vidis ko je popenio, ko se to brine za buducnost srpske kosarke, ko brani Fibu a prosle godine je pljuvali sto ih je ucenila da igraju njeno takmicenje. Ko to potcenjuje reprezentativce iz Zvezde? Isti oni koji ce opet da igraju nikad jacu Fibinu LS.

EL

pre 6 godina

Ne razumem partizanovce. Sad brane Fibu, a prosle godine su pljuvali i Fibu i savez i svoju upravu sto su pristali na Fibinu ucenu i moraju da igraju LS.
Sad opet ne valja Uleb, verovatno sto Zvezda igra EL i partizanovci su zabrinuti za buducnost srpske kosarke.

Nikola

pre 6 godina

Ono što je žalosno jeste to da će se i ovaj spisak prošetati do svetskog prvenstva. Ipak mislim da bi Zvezda mogla pustiti Simanića i Radanova i slične mlade igrače koji nemaju minute u klubu. Svakako moram reći da Srbija ne sme da dozvoli da se odlazak na SP dovodi u pitanje čak i sa juniorskom reprezentacijom.

shone

pre 6 godina

Pa glupo bi bilo da stub srpstva ne pusti svoje igrače da igraju za reprezentaciju. Legenda iz Železnika je bar 1000 puta ponovio da mu je interes srpske košarke na prvom mestu. Videćemo sad kome je srpska košarka važna, na muci se poznaju junaci!

Davor

pre 6 godina

Luković i Birca reprezentativci !!!! 😁 Andrić i Pot reprezentativci!!!! ☺ Rebić....Dajte ljudi uozbiljite se. Ovo što ste napisali je cirkus a ne reprezentacija. Još vam samo fali da ste stavili da Legenda CSKA (sada i legenda Limoza) bude selektor. Onda bi mogli i da prodajete karte za taj cirkus. Znam neke koji bi sigurno došli.

Markan

pre 6 godina

Najjači utisak posle pročitane vesti je da bi i takva reprezentacija polu-rutinski odradila te kvalifikacije, pod uslovom da za sve reprezentacije vladaju jednaki aršini :) I dalje jedna vrlo, vrlo pristojna ekipa, nivo praga top 8 EL da su npr. svi zajedno deo roostera nekog evroligaša. Zaista nisam ironičan :)

F.

pre 6 godina

Hipoteticki, u redu u krajnjoj liniji i da dodje do toga da se od ovih igraca kroji reprezentacija, dodatna stvar koje moramo biti svesni da ce taj tim samo nastupati za kvalifikacije (cega ce logicno biti svesni i igraci), a onda kada se kvalifikuju ce se na prvenstvo pozivati igraci iz NBA i EL?!?

Dovla

pre 6 godina

@Luka

Prijatelju, Zagorac će najverovatnije biti u NBA, Musli i Nedović u Evroligi. Ovo ostalo ti je ok. Mada kao što neki rekoše pitanje je ko će hteti da igra ako zna da će biti zamenjen za SP (Štimara garantovano igra).

Ja bih stvarno voleo da vidim tu lobanju koja je smislila kvalifikacije. Ili mu je mozak zakržljao ili ga nema. Za mene je reprezentacija svetinja, ali ovde su tako za...li ovi iz FIBA da to nije normalno. Tamo neko ozbiljno radi protiv svetske košarke, a sad koliki su tačno (novčano) razlozi za tako nešto možda saznamo jednog dana. Ništa, zovi Grušanovića, mislim da bi i sad umeo da pojasni neke stvari. Doduše, ni nama niko nije kriv što nam je KLS Poljoprivredno-stočarska liga (svaka čast ljudima koji rade i igraju).

pedja

pre 6 godina

Smeju se a gube od tih istih igraca.Alo Partizan ima najslabiji tim u istoriji i opet vas pobedi.Nema titule bez Partizanovih igraca tako je bilo i u SFRJ.Svako treba da se pokloni kad izgovara ime Partizan.

pedja

pre 6 godina

mene samo zanima jedna stvar. da li to znaci da ,ako neki igrac bude zeleo da igra za reprezentaciju a ne za evroligaski klub, ce biti kaznjen? od evrolige, kluba, bartomeua. npr. teodosic bude zeleo da igra za repku a ne za cska 2 utakmice(propusti)

JPR24

pre 6 godina

Ratkovica,Lukovic,Pot,Majstorovic hahahahaha pa gde ste njih stavili
(asdf, 20. maj 2017 16:54)

Daj onda ti imena. Najbolje sto imamo trenutno igru u najboljim klubovima u evropi, ostali u NBA i sta sad ?

agrobanka,kosovo,fmp,devedesete,krediti...

pre 6 godina

nista o nicemu....pretpostavljam da navijas za fmp poslednjih pet godina?mozda iz ugasene zvezde da igra neko za reprezentacuju?Neka igraju igraci Partizana,FMP-a i Radnickog Basketa,i jos Megini i to je to.

veljo gegelj

pre 6 godina

gledaj ovih pod imenom delije. da ima u partizanu igraca za reprezenraciju isti oni koji su dobili covicev fmp2 prije par dana. uvek je bilo iz partizana igraca za nacionalni tim za razliku od rentagrb ekipe koja ih je pocela praviti zadnjih pet godina. partizan je bio i bice a covic ce proci i zajedno sa njim i njegove pare i vasa trenutna "slava"

nik

pre 6 godina

ionako vec duze vreme reprezenntacije sve manje smisla imaju, tako da ih slobodno mogu ukinuti, odnosno svetska i evropska prvenstva. jel' zasto bi pratili nesto sto vise nije ono sto bi trebalo da bude.. sve vise lice na ameterske selekcije jer su najbolji igraci vrlo cesto spreceni od samih klubova da ucestvuju na prvenstvima.

EL

pre 6 godina

Otpadose Mitar i Danguba.Ali tu je Rebron iz legendarnog NBA trojca nije sve izgubljeno.I Tejic i pali se masina
(CZ lavovi, 20. maj 2017 17:31)

Ne, masina se pali kad dodju plej i Kinzi.
Tako su bar do pre 4 godine pricali

pedja

pre 6 godina

Kao Simonovic Dangubic su neki igraci.Igrali ste 5 na 3 sa istog tog Simonovica pa nista.On je dobar samo za finale moze da ukrade pehar.

Jaran

pre 6 godina

Navijaci Zvezde, nekako, pronalaze nacin da prozivaju Partizan! Pozdravio vas je vas dobar drugar Bertomeu, koliko su kafa samo popili Bertomeu i Covic u poslednje 2 godine zajedno...

djemba djemba

pre 6 godina

Smeju se igracima koji su ih pobedili pre neki dan. Evroligas Zvezda sa najboljim plejmejkerom Evrope nije mogla da pobedi Ratkovicu i Majstorovica. Pa to je 10x smesnije drugari..

eugene

pre 6 godina

savez da kazni klubove koji igraju uleb takmicenje... tako bese odlucismo pred ovu sezonu... nikako se ne zamerati fibi... kao i uvek nema dvostrukih arsina... samo sloga nas spasava...
sarkazam na stranu, ovi iz fibe su vrhunski majstori da naprave neko takmicenje gde se ne pojavljuju ni solidni igraci...

Car Uros Prejaki

pre 6 godina

Predstavljace nas Great agresivnost alijas Marko Simonovic ,Guduric,Milko i Nemanja Bjelica,,Kuzmic,Dangubic.Covic ce da sredi da Dzenkins,Volters i Tomson dobiju srpsko drzavljanstvo i to je to.

Glupa FIBA

pre 6 godina

Haha kakav Pot, Ratkovica, Majstorivoc, Rebic, Tejic... Ne znam ko je pisao ovaj clanak i zaboravio Jelovca, Micica, Miljenovica, Cvetkovica... Kakvi su da su, bolji su od prvopomenutih.

Stimac, Jankovic
Jelovac, Bircevic, Savovic (cak i ako se zvanicno vodi kao BiH moze da igra kao sto je Kuzma)
Lucic, Milosavljevic
Paunic, Marinkovic
Micic, Miljenovic, Cvetkovic

Mozda oni kliknci sa koledza...

To bi otprilike bio sastav bez NBA i EL igraca, koji je dosta bolji od ovog sa Potom, Ratkovicom i Tejicem (o Boze), sto i dalje ne menja cinjenicu da je ovo cista nebuloza.

Luka

pre 6 godina

Sastav > Plejmejkeri- Aleksandar Cvetkovic(ne mogu da se setim nikog drugog), Ognjen Jaramaz
Bekovi- Milosavljevic,Marinkovic,Nedovic
Kirla-Lucic,Paunic,Zagorac
Krilni centri-Novica Velickvoic,Stefan Bircevic
Centri-Vladimir Stimac,Dejan Musli.

DR

pre 6 godina

Ako se sve ovo obistini, onda SP gubi smisao. Necemo samo mi imati ovakve probleme. Pa ako im je bitnije da Gruzija i Belgija igraju negoli Litvanija, Srbija ili Spanija, onda neka im SP.

Cacak

pre 6 godina

Predstavljace nas Great agresivnost alijas Marko Simonovic ,Guduric,Milko i Nemanja Bjelica,,Kuzmic,Dangubic.Covic ce da sredi da Dzenkins,Volters i Tomson dobiju srpsko drzavljanstvo i to je to.
(Car Uros Prejaki, 20. maj 2017 17:23)

Pa ti mozes da navijas za Bosnu, igrace ti Kenan i Vrabac i vodi ih veliki mag.
Covic sta je trebao da sredi on je sredio, postali ste nebitni, a ti moras da branis Fibu i ja vam zelim puno srece u njenim takmicenjima. Ove godine mozda ne izgubite od mocnog Sarloa u sred Beograda.

EL

pre 6 godina

Kao Simonovic Dangubic su neki igraci.Igrali ste 5 na 3 sa istog tog Simonovica pa nista.On je dobar samo za finale moze da ukrade pehar.
(pedja, 20. maj 2017 17:44)

U Zvezdi imas 6 igraca koji su na sirem spisku.. Jovic, Simon, Danguba, Guduric, Mitrovic, Kuzmic. Od njih 6 trojica su igrala i igrace za reprezentaciju... Simon, Jovic i Kizmic a mozda i Gudura.
Ali generalno oni su slabi i igraju zato sto je Sale Djordjevic veliki zvezdas.
Dobro imate i vi Kenana i Adina, vise cete pratiti Bosnu, jer tu je i vas guru Dulo

crni_redstar

pre 6 godina

moze mladjani novica velickovic, lukovic, hecer, ukrasti vrapca, a ima tu jos dosta kvalitetnih igraca poput tripkovica, luke bogdanovica, majstorovica b.ratkovice i supertalentovanog marinkovica.

Zabrinuti štovatelj srpskih košarkaških interesa

pre 6 godina

Mislim da bi u interesu srpske košarke i reprezentacije bilo da se srpski klubovi povuku iz EL.

Alo alo

pre 6 godina

Pa FIBA CL!!! Šta je Čović mislio? Da će da se ovajdi u košarci? Mogao je glavu da izgubi u FK pa je nastavio basket. Jedan je KK Partizan

dzo

pre 6 godina

Miljan Pavković, Đorđe Đogo, Luka Sjekloća, Nenad Mišanović, Nikola Jestratijević, Vanja Glintić, Zeka Milisavljević, Malina Marinović, Marko Šutalo, Feliks Kojadinović i Vule Avdalović.

Мирољуб

pre 6 godina

Ispada da jedni igraju kvalifikacije, a drugi SP sto se krsi sa Djordjevicevim pravilom da oni koji izbore plasman igraju na zavrsnom turniru. Bas bezveze.

nista o nicemu

pre 6 godina

Ima Partizan, institucija kosarke, u svom rosteru 12 mladih lavova koji ce da ginu za repku. Nisu svi mladi? Pa, makar svi mogu da igraju za Srbiju. Ni to? Pa gde je ta cuvena kosarkaska skola? Casovi ljubavi?

dzo

pre 6 godina

Miljan Pavković, Đorđe Đogo, Luka Sjekloća, Nenad Mišanović, Nikola Jestratijević, Vanja Glintić, Zeka Milisavljević, Malina Marinović, Marko Šutalo, Feliks Kojadinović i Vule Avdalović.

nista o nicemu

pre 6 godina

Ima Partizan, institucija kosarke, u svom rosteru 12 mladih lavova koji ce da ginu za repku. Nisu svi mladi? Pa, makar svi mogu da igraju za Srbiju. Ni to? Pa gde je ta cuvena kosarkaska skola? Casovi ljubavi?

Мирољуб

pre 6 godina

Ispada da jedni igraju kvalifikacije, a drugi SP sto se krsi sa Djordjevicevim pravilom da oni koji izbore plasman igraju na zavrsnom turniru. Bas bezveze.

DR

pre 6 godina

Ako se sve ovo obistini, onda SP gubi smisao. Necemo samo mi imati ovakve probleme. Pa ako im je bitnije da Gruzija i Belgija igraju negoli Litvanija, Srbija ili Spanija, onda neka im SP.

eugene

pre 6 godina

savez da kazni klubove koji igraju uleb takmicenje... tako bese odlucismo pred ovu sezonu... nikako se ne zamerati fibi... kao i uvek nema dvostrukih arsina... samo sloga nas spasava...
sarkazam na stranu, ovi iz fibe su vrhunski majstori da naprave neko takmicenje gde se ne pojavljuju ni solidni igraci...

Glupa FIBA

pre 6 godina

Haha kakav Pot, Ratkovica, Majstorivoc, Rebic, Tejic... Ne znam ko je pisao ovaj clanak i zaboravio Jelovca, Micica, Miljenovica, Cvetkovica... Kakvi su da su, bolji su od prvopomenutih.

Stimac, Jankovic
Jelovac, Bircevic, Savovic (cak i ako se zvanicno vodi kao BiH moze da igra kao sto je Kuzma)
Lucic, Milosavljevic
Paunic, Marinkovic
Micic, Miljenovic, Cvetkovic

Mozda oni kliknci sa koledza...

To bi otprilike bio sastav bez NBA i EL igraca, koji je dosta bolji od ovog sa Potom, Ratkovicom i Tejicem (o Boze), sto i dalje ne menja cinjenicu da je ovo cista nebuloza.

Zabrinuti štovatelj srpskih košarkaških interesa

pre 6 godina

Mislim da bi u interesu srpske košarke i reprezentacije bilo da se srpski klubovi povuku iz EL.

EL

pre 6 godina

Otpadose Mitar i Danguba.Ali tu je Rebron iz legendarnog NBA trojca nije sve izgubljeno.I Tejic i pali se masina
(CZ lavovi, 20. maj 2017 17:31)

Ne, masina se pali kad dodju plej i Kinzi.
Tako su bar do pre 4 godine pricali

Cacak

pre 6 godina

Predstavljace nas Great agresivnost alijas Marko Simonovic ,Guduric,Milko i Nemanja Bjelica,,Kuzmic,Dangubic.Covic ce da sredi da Dzenkins,Volters i Tomson dobiju srpsko drzavljanstvo i to je to.
(Car Uros Prejaki, 20. maj 2017 17:23)

Pa ti mozes da navijas za Bosnu, igrace ti Kenan i Vrabac i vodi ih veliki mag.
Covic sta je trebao da sredi on je sredio, postali ste nebitni, a ti moras da branis Fibu i ja vam zelim puno srece u njenim takmicenjima. Ove godine mozda ne izgubite od mocnog Sarloa u sred Beograda.

Maka

pre 6 godina

Kuku nama ako igrači Partizana budu krojili sudbinu reprezentacije.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (llllllllll, 20. maj 2017 16:55)

Dok su nam igraci Partizana krojili sudbinu reprezentacije bili smo evropski i svetski sampioni.Mora da imas 15 godina i kosarku pratis zadnje dve. Divac,Rebraca.Djordjevic,Danilovic,Paspalj.. Ima li potrebe da dalje nabrajam?

crni_redstar

pre 6 godina

moze mladjani novica velickovic, lukovic, hecer, ukrasti vrapca, a ima tu jos dosta kvalitetnih igraca poput tripkovica, luke bogdanovica, majstorovica b.ratkovice i supertalentovanog marinkovica.

Davor

pre 6 godina

Luković i Birca reprezentativci !!!! 😁 Andrić i Pot reprezentativci!!!! ☺ Rebić....Dajte ljudi uozbiljite se. Ovo što ste napisali je cirkus a ne reprezentacija. Još vam samo fali da ste stavili da Legenda CSKA (sada i legenda Limoza) bude selektor. Onda bi mogli i da prodajete karte za taj cirkus. Znam neke koji bi sigurno došli.

madafaka

pre 6 godina

Ne bih da generalizujem ali od kako su vodeci igraci reprezentacije postali Jaric, Radmanovic, Stojakovic, Gurovic, Rakocevic itd. cini mi se da nam je opala malo kolekcija medalja... 
Svaka cast ovim momcima sada, ja navijam za svoju reprezentaciju bez obzira sto su trenutno igraci FMP-a i nekadasnje Zvezde u vecini ali kada je reprezentacija u pitanju nema mesta klubastvu... Morao sam da ti odgovorim jer kada su kosarka i vaterpolo u pitanju potpuno je smesno (bez uvrede) napisati ono sto si ti napisao...
(sofronije, 20. maj 2017 19:30)

Te sto pominjes doneli su zlato iz Indijanopolisa i zlato iz Turske sa Karijem na mestu selektora. To je tim koji je izbacio Amere u sred Amerike.
Trenutno opet imas samo Bogdana i Radiljicu od bivsih Partizanovih igraca i povremeno Macvana. Ceo zivot samo prepucavanja.

EL

pre 6 godina

Kao Simonovic Dangubic su neki igraci.Igrali ste 5 na 3 sa istog tog Simonovica pa nista.On je dobar samo za finale moze da ukrade pehar.
(pedja, 20. maj 2017 17:44)

U Zvezdi imas 6 igraca koji su na sirem spisku.. Jovic, Simon, Danguba, Guduric, Mitrovic, Kuzmic. Od njih 6 trojica su igrala i igrace za reprezentaciju... Simon, Jovic i Kizmic a mozda i Gudura.
Ali generalno oni su slabi i igraju zato sto je Sale Djordjevic veliki zvezdas.
Dobro imate i vi Kenana i Adina, vise cete pratiti Bosnu, jer tu je i vas guru Dulo

Smederevac

pre 6 godina

Pa dobro vec smo jednom to dozivjeli kada je trener bez rominga u prvi tim reprezentacije stavio petorku Partizana, zasto je bi mogao i drugi pripadnik te mase?
(D1V1, 20. maj 2017 21:28)

Taj trener je najbolji trener Evrope 2010,izglasan od svojih kolega,tako da je to"bez rominga" jasan dokaz koliko ti je jadan zivot.Vise od decenije dominacije je ostavilo jasan traga,isto vazi za tvoje "drugare".

zatucanostjebolest

pre 6 godina

Predstavljace nas Great agresivnost alijas Marko Simonovic ,Guduric,Milko i Nemanja Bjelica,,Kuzmic,Dangubic.Covic ce da sredi da Dzenkins,Volters i Tomson dobiju srpsko drzavljanstvo i to je to.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Car Uros Prejaki, 20. maj 2017 17:23)
Čitaš li ti druže tekst,znači bez EVROLIGAŠKIH igrača!

Divos

pre 6 godina

Видећемо расплет ове саге. НБА играчи сигурно не играју, за евролигашке видећемо, лично мислим да же ипак заиграти, и да ће се наћи неки компромис, али видећемо.

Како свима, тако и нама. Ми чак и нисмо толико угрожени јер и без 20ак играча из НБА и ЕЛ, имамо доста јако квалитетних играча.

Поред побројаних у тексту Штимца, Милосављевића, Паунића, Лучића, Јанковића, Бирчевића, Маринковића, У.Луковића, Мајсторовића, Ребића, Јарамаза, Тејића, у конкуренцију би могли ући Мицић, Цветковић, Радичевић, Јеловац, Давидовац, Лазаревић, Н.Јовановић, Д.Ристић, М.Луковић, С.Мицовић, Војо Стојановић, има ту итекако потенцијала.

У нашој групи Ј (Г+Х) пуно већих проблема би могла имати Немачка (посебно ако Бајерн добије А лиценцу ЕЛ), и посебно Грчка која је супер јака репрезентација, баш прејака, а без НБА и ЕЛ играча биће стравично осакаћени, и доћи ће у ситуацију да ће им прва звезда бити Танасис Адетокунбо.

Својим суманутим деловањем бирократе ФИБА-е многе репрезентације су увалили у проблеме, али највећи губитник је кошарка, и ово је злочин у покушају према кошарци

Dejan

pre 6 godina

Svaka cast pre svega Adamu Silveru, koji je odlucio da ne prekida ligu zbog hirova i patenata Muratorea, Baumana, Ceha i Islandjana, koji vode FIBA. Logicno je i da je Bertomeu to sledio. Odluka FIBA je budalastina, kosarka nije fudbal, i ne moze se jednostavno prepisati princip kvalifikacija. Strasno je videti da sve ono sto je uradio Bora Stankovic sa Sternom na ujedinjenju kosarke, priblizavanju Evrope i NBA, ukljucivanju drugih kontinenata, danas ruse potpuni amateri. FIBA ce morati da promeni odluku o kvalifikacijama, ili ce rizikovati da uskoro izgubi i reprezentativna takmicenja, kao sto je izgubila i klupska. Posebno je zalosno da je jedan od kljucnih ljudi u donosenju ovakvih nebuloznih odluka gospodin Zoran Radovic, nas bivsi reprezentativac. Ako ovako nastavi, FIBA ce se potpuno kompromitovati i na kraju nestati

SrbEUin

pre 6 godina

Još niko nije uspeo da vrati kalodont nazad u tubu, pa neće ni FIBA. Povratka na staro nema, niti može biti, i to ne zato što je novo bolje, već zato što su se promenili i svi ostali društveni odnosi i sve ostale okolnosti u svetu, pa i u sportu.
FIBA želi nešto kao što je bilo u periodu pre sedamdesetih, kada profesionalni sportisti nisu mogli učestvovati na olimpijskim igrama. Tako sada FIBA misli da je jedini sport amaterski sport. Bora Stanković je uveo NBA košarkaše u takmičenja 1992. godine, ne da bi uništio amatersku košarku, već da bi ona napredovala i približila se profesionalnoj. Sada FIBA pravi zaokret - izbacuje NBA i EL igrače iz sistema takmičenja, ne zato što se zalaže za "pravi" sport, već zato što od njih nema finansijski interes.
Gle ironije: FIBA dozvoljava kupovinu stranaca ze rep selekcije, a kao zalaže se za razvoj košarke i u malim sredinama. Naravno da FIBA može organizovati prvenstva i samo sa amaterima, i ona će imati svoju publiku i neki svoj značaj, kao na pr. Univerzijada, ali medijsku pažnju (novac), i pažnju igrača i gledalaca će i dalje držati profi sport.
Sve mi ovo liči da će biti više svetskih šampiona, kao u boksu: u verziji FIBA, ULEB, NBA,...(produži niz).

JPR24

pre 6 godina

Ratkovica,Lukovic,Pot,Majstorovic hahahahaha pa gde ste njih stavili
(asdf, 20. maj 2017 16:54)

Daj onda ti imena. Najbolje sto imamo trenutno igru u najboljim klubovima u evropi, ostali u NBA i sta sad ?

Alo alo

pre 6 godina

Pa FIBA CL!!! Šta je Čović mislio? Da će da se ovajdi u košarci? Mogao je glavu da izgubi u FK pa je nastavio basket. Jedan je KK Partizan

pedja

pre 6 godina

Smeju se a gube od tih istih igraca.Alo Partizan ima najslabiji tim u istoriji i opet vas pobedi.Nema titule bez Partizanovih igraca tako je bilo i u SFRJ.Svako treba da se pokloni kad izgovara ime Partizan.

EL

pre 6 godina

Ne razumem partizanovce. Sad brane Fibu, a prosle godine su pljuvali i Fibu i savez i svoju upravu sto su pristali na Fibinu ucenu i moraju da igraju LS.
Sad opet ne valja Uleb, verovatno sto Zvezda igra EL i partizanovci su zabrinuti za buducnost srpske kosarke.

djemba djemba

pre 6 godina

Smeju se igracima koji su ih pobedili pre neki dan. Evroligas Zvezda sa najboljim plejmejkerom Evrope nije mogla da pobedi Ratkovicu i Majstorovica. Pa to je 10x smesnije drugari..

Dovla

pre 6 godina

@Luka

Prijatelju, Zagorac će najverovatnije biti u NBA, Musli i Nedović u Evroligi. Ovo ostalo ti je ok. Mada kao što neki rekoše pitanje je ko će hteti da igra ako zna da će biti zamenjen za SP (Štimara garantovano igra).

Ja bih stvarno voleo da vidim tu lobanju koja je smislila kvalifikacije. Ili mu je mozak zakržljao ili ga nema. Za mene je reprezentacija svetinja, ali ovde su tako za...li ovi iz FIBA da to nije normalno. Tamo neko ozbiljno radi protiv svetske košarke, a sad koliki su tačno (novčano) razlozi za tako nešto možda saznamo jednog dana. Ništa, zovi Grušanovića, mislim da bi i sad umeo da pojasni neke stvari. Doduše, ni nama niko nije kriv što nam je KLS Poljoprivredno-stočarska liga (svaka čast ljudima koji rade i igraju).

Rudi Tomjanovic

pre 6 godina

1. Миленко Тепић, Миљан Павковић 
2. Веселин Петровић, Бојан Крстовић, Вујадин Суботић 
3. Мирко Ковач, Предраг Шупут 
4. Вања Плиснић, Ненад Чанак 
5. Огњен Ашкрабић, Ненад Мишановић, Владислав Драгојловић
(Хаузер, 20. maj 2017 20:19)

Hahahhahhabah lepo me nasmeja... Zaboravio si Djura Ostojica , Vladimira Ticu, Raicevica , Capina , Zorana Nikolica , Vuleta Avdalovica i neprevazidjenog Mladjana Silobada ,hahahahhahhahahbahhaha ...

NoName

pre 6 godina

sada bi Danilović kao njegov prethodnik trebalo da zapreti zabranom registracije igrača timu koji će igrati EL, ili bar da im obeća 500K€ako igraju uleb kup.
(pozdrav sa krova, 20. maj 2017 19:12)

Upravo tako. Danilović da ode kod gazde Fenera i da mu pripreti zabranom registracije ako ne pusti Bogdana i Kalinu, da pripreti gazdama Armanija i Cska za Tea, Radulju, Mačvana....

Migge

pre 6 godina

Sta ako npr Bogdan zeli da igra kvafikacije jedne nedelje i Zeljko mu kaze ok, idi mozemo i bez tebe jednu utakmicu. Hoce li bertomeu da mu zabrani onda?

veljo gegelj

pre 6 godina

gledaj ovih pod imenom delije. da ima u partizanu igraca za reprezenraciju isti oni koji su dobili covicev fmp2 prije par dana. uvek je bilo iz partizana igraca za nacionalni tim za razliku od rentagrb ekipe koja ih je pocela praviti zadnjih pet godina. partizan je bio i bice a covic ce proci i zajedno sa njim i njegove pare i vasa trenutna "slava"

Хаузер

pre 6 godina

1. Миленко Тепић, Миљан Павковић
2. Веселин Петровић, Бојан Крстовић, Вујадин Суботић
3. Мирко Ковач, Предраг Шупут
4. Вања Плиснић, Ненад Чанак
5. Огњен Ашкрабић, Ненад Мишановић, Владислав Драгојловић

Markan

pre 6 godina

Najjači utisak posle pročitane vesti je da bi i takva reprezentacija polu-rutinski odradila te kvalifikacije, pod uslovom da za sve reprezentacije vladaju jednaki aršini :) I dalje jedna vrlo, vrlo pristojna ekipa, nivo praga top 8 EL da su npr. svi zajedno deo roostera nekog evroligaša. Zaista nisam ironičan :)

Gsp

pre 6 godina

Problem kod nas nije nista veci nego sto imaju sve ostale reprezentacije. Ocigledno se ide na to da u sportu ne postoji nista osim surovog komercijalnog profesionalizma. Biznis vise ne zeli da rizikuje povrede svojih investicija i remecenje ritma rada u klubovima. Stvari moze da promeni samo pad gledanosti i interesovanja za zatvorene lige sa malim brojem ucesnika i uvek istim klubovima u zavrsnici. Trenutno sve diktira profit koji se nece obazirati na emocije prema nacionalnim timovima. Isto kao sto danasnje korporacije ne zanimaju ekonomije drzava u kojima posluju, njihov jedini cilj je profit koji ce u svojoj trci unistiti sport u manjim sredinama.

nik

pre 6 godina

ionako vec duze vreme reprezenntacije sve manje smisla imaju, tako da ih slobodno mogu ukinuti, odnosno svetska i evropska prvenstva. jel' zasto bi pratili nesto sto vise nije ono sto bi trebalo da bude.. sve vise lice na ameterske selekcije jer su najbolji igraci vrlo cesto spreceni od samih klubova da ucestvuju na prvenstvima.

pedja

pre 6 godina

mene samo zanima jedna stvar. da li to znaci da ,ako neki igrac bude zeleo da igra za reprezentaciju a ne za evroligaski klub, ce biti kaznjen? od evrolige, kluba, bartomeua. npr. teodosic bude zeleo da igra za repku a ne za cska 2 utakmice(propusti)

Glupost

pre 6 godina

Ma kvalifikovacemo se opusteno:

Musli, Stimac, Ristic, Jelovac, Bircevic (Sale ce ga sigurno koristiti), Mitrovic, Velickovic, Lucic, Milosavljevic, Keselj Paunic, Jaramaz,...
VISE NEGO DOVOLJNO ZA KVALIFIKACIJE.

Ali imamo fenomenalan potencijalni tim:
Teo, Jovic, Nedovic
Bogdanovic, Guduric, MIlosavljevic
Kalina, Lucic, Simonovic, Zagorac
Bjelica,Jelovac, Macvan
Jokic, Raduljica, Kuzmic, Milutinov, Marjanovic

Mislim da je ovo bez premca najaci tim posle SAD - a.

EL

pre 6 godina

Pa glupo bi bilo da stub srpstva ne pusti svoje igrače da igraju za reprezentaciju. Legenda iz Železnika je bar 1000 puta ponovio da mu je interes srpske košarke na prvom mestu. Videćemo sad kome je srpska košarka važna, na muci se poznaju junaci!
(shone, 20. maj 2017 18:53)

Cekaj, sad smo opet Zvezda, nismo FMP?
Ne brini, povucice se Fiba. I prosle godine su pokusali sa ucenama pa su njihovo presmesno takmicenje igrali samo nebitni klubovi. Tako ce proci i ove godine, shvatice da vise nisu sila koja ima moc da ucenjuje i povuci ce se pred NBA i EL, jer ni njima nije u intresu da igraju igraci nebitnih timova, ko ce to da gleda.

F.

pre 6 godina

Hipoteticki, u redu u krajnjoj liniji i da dodje do toga da se od ovih igraca kroji reprezentacija, dodatna stvar koje moramo biti svesni da ce taj tim samo nastupati za kvalifikacije (cega ce logicno biti svesni i igraci), a onda kada se kvalifikuju ce se na prvenstvo pozivati igraci iz NBA i EL?!?

EL

pre 6 godina

Panteri,šta ste zapenili,ko je pomenuo gazdu?
(nik sloter, 20. maj 2017 19:18)

Opet procitaj komentare, cisto da vidis ko je popenio, ko se to brine za buducnost srpske kosarke, ko brani Fibu a prosle godine je pljuvali sto ih je ucenila da igraju njeno takmicenje. Ko to potcenjuje reprezentativce iz Zvezde? Isti oni koji ce opet da igraju nikad jacu Fibinu LS.

lule-nine-miki-kumare

pre 6 godina

Panteri,šta ste zapenili,ko je pomenuo gazdu?
(nik sloter, 20. maj 2017 19:18)

Opet procitaj komentare, cisto da vidis ko je popenio, ko se to brine za buducnost srpske kosarke, ko brani Fibu a prosle godine je pljuvali sto ih je ucenila da igraju njeno takmicenje. Ko to potcenjuje reprezentativce iz Zvezde? Isti oni koji ce opet da igraju nikad jacu Fibinu LS.
(EL, 20. maj 2017 19:33)

Nisu oni vec KKS, na celu sa Covicem i Djilasom,pritom ucena je bila zabranom registrovanja igraca na sta kao savez imaju pravo pa Partizan nije ni imao izbora, navodno zbog od sankcija kojim je FIBA pretila savezu...
Cilj je bio udaljiti KK Partizan iz Uleb takmicenja na neki period (u slucaju nekog cuda da Partizan osvoji ABA ligu u nekoj od narednih godina, da im Bartomeu zatvori vrata)...
Nesto nisam video da je Fiba kaznila saveze ciji su klubovi igrali EuroCup...
Tako je to kad je savez u sluzbi jednog kluba, tj bolje receno coveka, tj bio je u tom momentu.Poslednji veliki uspeh Djilasa (citaj Covica),kao predsednika saveza.

Хаузер

pre 6 godina

1. Миленко Тепић, Миљан Павковић
2. Веселин Петровић, Бојан Крстовић, Вујадин Суботић
3. Мирко Ковач, Предраг Шупут
4. Вања Плиснић, Ненад Чанак
5. Огњен Ашкрабић, Ненад Мишановић, Владислав Драгојловић
(Хаузер, 20. maj 2017 20:19)

Hahahhahhabah lepo me nasmeja... Zaboravio si Djura Ostojica , Vladimira Ticu, Raicevica , Capina , Zorana Nikolica , Vuleta Avdalovica i neprevazidjenog Mladjana Silobada ,hahahahhahhahahbahhaha ...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Rudi Tomjanovic, 20. maj 2017 21:24)

Ево може и овако.

1. Небојша Богавац, Иван Зороски
2. Млађан Шљиванчанин, Феликс Којадиновић, Златко Болић
3. Јован Копривица, Предраг Матерић,
4. Славко Стефановић, Миленко Топић
5. Владан Вукосављевић, Слободан Митић, Горан Ћакић

Nikola

pre 6 godina

Ono što je žalosno jeste to da će se i ovaj spisak prošetati do svetskog prvenstva. Ipak mislim da bi Zvezda mogla pustiti Simanića i Radanova i slične mlade igrače koji nemaju minute u klubu. Svakako moram reći da Srbija ne sme da dozvoli da se odlazak na SP dovodi u pitanje čak i sa juniorskom reprezentacijom.

madafaka

pre 6 godina

Patriotizam se ne sme dovesti u pitanje - KSS da utiče na domaće klubove koji igraju EL da pošalju igrače na kvalifikacione utakmice. 
Kada je nešto u interesu srBske košarke onda nema kompromisa. 
To je ipak najvažnije,zar ne.Ili smo licemeri?
(Komša, 20. maj 2017 21:27)

Ne postoje domaci klubovi koji igraju EL, vec samo jedan. Neki ce opet u nikad jacu LS. Evo, ako veci Srbin od svih nas, kako se sam izjasnio, pusti Bogdana i Kalinu, ja te podrzavam da i Zvezda pusti, Simona, Jovica i Kuzmica, mozda i Guduru.

sofronije

pre 6 godina

Kuku nama ako igrači Partizana budu krojili sudbinu reprezentacije.
(llllllllll, 20. maj 2017 16:55)

A bilo nam je lose dok su sudbinu reprezentacije krojili Djordjevic, Danilovic, Divac, Paspalj, Loncar, Beric, Rebraca, Koturovic, Tomasevic, Drobnjak, Scepanovic, Obradovic, Ivkovic...?
Ne bih da generalizujem ali od kako su vodeci igraci reprezentacije postali Jaric, Radmanovic, Stojakovic, Gurovic, Rakocevic itd. cini mi se da nam je opala malo kolekcija medalja...
Svaka cast ovim momcima sada, ja navijam za svoju reprezentaciju bez obzira sto su trenutno igraci FMP-a i nekadasnje Zvezde u vecini ali kada je reprezentacija u pitanju nema mesta klubastvu... Morao sam da ti odgovorim jer kada su kosarka i vaterpolo u pitanju potpuno je smesno (bez uvrede) napisati ono sto si ti napisao...

Jaran

pre 6 godina

Navijaci Zvezde, nekako, pronalaze nacin da prozivaju Partizan! Pozdravio vas je vas dobar drugar Bertomeu, koliko su kafa samo popili Bertomeu i Covic u poslednje 2 godine zajedno...

i feel devotion

pre 6 godina

@kadinjaca
partizan u el? kakvo bi to bilo vrhunsko nakantavanje. ipak, bolje da zvezda igra el, vec sam rezervisao gostovanja za milano i madrid, ko ce se cima do islanda i malte.

shone

pre 6 godina

Pa glupo bi bilo da stub srpstva ne pusti svoje igrače da igraju za reprezentaciju. Legenda iz Železnika je bar 1000 puta ponovio da mu je interes srpske košarke na prvom mestu. Videćemo sad kome je srpska košarka važna, na muci se poznaju junaci!

D1V1

pre 6 godina

Pa dobro vec smo jednom to dozivjeli kada je trener bez rominga u prvi tim reprezentacije stavio petorku Partizana, zasto je bi mogao i drugi pripadnik te mase?

Car Uros Prejaki

pre 6 godina

Predstavljace nas Great agresivnost alijas Marko Simonovic ,Guduric,Milko i Nemanja Bjelica,,Kuzmic,Dangubic.Covic ce da sredi da Dzenkins,Volters i Tomson dobiju srpsko drzavljanstvo i to je to.

timmy

pre 6 godina

pa eto igraca partizana.
nek igraju, svakako cijela organizacija radi za njih.
kakba ekipa: marinkovic andric bircevic i prekaljeni novicaubica, sjajno

pedja

pre 6 godina

Kao Simonovic Dangubic su neki igraci.Igrali ste 5 na 3 sa istog tog Simonovica pa nista.On je dobar samo za finale moze da ukrade pehar.

fergi

pre 6 godina

Njih ne interesuju reprezentativna takmicenja isto kao i Amere koji postuju samo OI. Jasno je da rade sve sto kazu Ameri.Oni su ojacali EL i cilj im je da samo to takmicenje bude kosarka, zanima ih samo novac a ostali neka se ugase i ne postoje? Ako najbolji ne mogu da igraju za svoju zemlju kakva su to onda takmicenja, kog gledaoca to interesuje? Postaje amaterizam , oslabice kvalitet a te medalje nece znaciti nista kada neko zna da je osvojio zlato a igrali su prosecni igraci? Treba da laze sam sebe? Sve je to masonsko delo i dobro smisljeno kao i u drugim sverama zivota i mi mozemo samo da blejimo ko ovce.

Luka

pre 6 godina

Sastav > Plejmejkeri- Aleksandar Cvetkovic(ne mogu da se setim nikog drugog), Ognjen Jaramaz
Bekovi- Milosavljevic,Marinkovic,Nedovic
Kirla-Lucic,Paunic,Zagorac
Krilni centri-Novica Velickvoic,Stefan Bircevic
Centri-Vladimir Stimac,Dejan Musli.

Zeleznik-srce Srbije!

pre 6 godina

Iz kojih razloga se toliko uporno ponizavate Kenan Karahodzic, a uz cinjenicu da je rodjen u Backoj Topoli, da je ponikao u Spartaku iz Subotice, bio u Malagi i sada u Partizanu? Ima dvojno drzavljanstvo SRB-BIH. Jedan od razloga bi mogao biti nedovoljna obavestenost o ovom sportu, jer ste poceli da ga pratite tek pre 4 godine i za sada ide onako bez veze i traljavo, jer vecina vas ne zna ni osnovna pravila. A koji je drugi razlog?

Kadinjača

pre 6 godina

U interesu srpske košarke je da KKCZ odustane od EL u korist Partizana i igra Fiba Ligu šampiona. To je još zvučnije ime, a njihovi navijači ne bi ukapirali razliku, i onda bi najveće vedete poput Simonovića, Dangubića, Lazića, Dobrića, Dženkinsa, Mitrovića mogle da igraju za nacionalni tim.

marko

pre 6 godina

Plasirali bi se i ako se to desi, ali se postavlja pitanje koliko je moralno odigrati kvalifikacije sa ovim da kažem rezervnim sastavom gde bi momci trebalo da ginu i bore se da bi na SP otišla prva postava i verovatno niko od tih igrača?
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Džoni, 20. maj 2017 19:42)

Radi se o dosta velikom broju osrednje solidnih igrača među kojima nema nekih zvezda koje odskaču, tako da ni na koga ne bi trebalo da postoji poseban pritisak da igra, a jedan broj tih igrača će svakako imati želju da zaigra za reprezentaciju jer znaju da će teško dobiti priliku za to na većim takmičenjima. I ostale košarkaški bitne evropske zemlje će imati dva vrlo različita sastava.

SrbEUin

pre 6 godina

(Znači nešto ovako, 20. maj 2017 19:38)
Musli i Nedović igraju EL.


Veliki uspeh Danilovića i Bodibonda u dogovoru sa Đordijem!

Sve je urađeno da KKP u narednim decenijama bude sastavljen sve od samih reprezentativaca. KKP će ojačati i okupiti najbolje svetske košarkaše, jer će aktivirati ono pravilo "možeš igrati za reprezentaciju samo ako si iz Partizana".

I taj status im je lično Đordi garantovao, za naredne decenije.

zovite me Boža

pre 6 godina

Realno da li će pristati, da izbore eventualno SP, pa da na njemu onda ne budu. Posto ce ih zameniti.
(Zvezdaš, 20. maj 2017 16:57)

Nije njihovo da misle o tome. Svaki od ovih igraca kad bi dobio poziv, treba da skace od srece.
Zar treba veci motiv od igranja za reprezentaciju? A za svakog uvek ima nade da se nadje medju 12 za SP, pogotovo sto nas nazalost, po pravilu snadje neki maler.

Znači nešto ovako

pre 6 godina

C Musli, Janković, Vučetić
F Birčević, Lešić
F Lučić, Todorović
G Milosavljević, Paunić, Marinković
G Nedović, Jaramaz

agrobanka,kosovo,fmp,devedesete,krediti...

pre 6 godina

nista o nicemu....pretpostavljam da navijas za fmp poslednjih pet godina?mozda iz ugasene zvezde da igra neko za reprezentacuju?Neka igraju igraci Partizana,FMP-a i Radnickog Basketa,i jos Megini i to je to.

pozdrav sa krova

pre 6 godina

sada bi Danilović kao njegov prethodnik trebalo da zapreti zabranom registracije igrača timu koji će igrati EL, ili bar da im obeća 500K€ako igraju uleb kup.

N4

pre 6 godina

Nema sporta bez entuzijazma, bez trenera koji ce trenirati decu sve da mu nista i ne plate. Sport kiji je samo u funkciji profita nema buducnost. Neverovatni su likovi koji pokusavaju da medjunarodne institucije tretiraju kao privatne.

Bokicar

pre 6 godina

Nznm meni se sviđa kako igra mladi Uskokovic iz Zvezde kao i Mišković i Jovicic iz juniora Mege gledao sam ih na final 8 El i na kvalifikacijama kod nas.Oni su svi 99godiste.Mišković je krilni centar,ova dvojica plejevi.Sledece sezone već su zreli za seniore.E sad u Megi jos nekako ali u Zvezdi teško da ce dobiti šansu.A šteta bi bilo ne razigrati ove bisere.Mislim da se mora ozbiljno raditi na stvaranju novog centra u zemlji U Novom Sadu,Nišu,Vršcu,Kragujevcu,Čačku ne bitno gde.Ali očito je da nam treba još jedna ekipa gde će se ovi klinci i oni malo stariji od 95 na ovamo razigravati.Ekipa koja ce igrati makar i u KLS ili ABA i uz to FIBA EL.Nesto poput akademije po uzoru na ono sto rade godinama Francuzi i Australijanci.A svi vidimo koliko im se košarka razvila za samo 10 god.

Džoni

pre 6 godina

Plasirali bi se i ako se to desi, ali se postavlja pitanje koliko je moralno odigrati kvalifikacije sa ovim da kažem rezervnim sastavom gde bi momci trebalo da ginu i bore se da bi na SP otišla prva postava i verovatno niko od tih igrača?

Magdalena

pre 6 godina

@lune-nine-miki-kumare

Ako je kod nas savez u sluzbi jednog coveka, da nisu u njegovoj sluzbi i savezi Francuske, Italije i Grcke? Njihovih klubova nije bilo u Evrokupu, a italijanska federacija je svojim klubovima pretila izbacivanjem iz domace lige.

Vi se i u najvecoj krizi u istoriji evropske kosarke koja preti da unisti citav sport bavite teorijama zavere da je sve to u stvari velika urota da se ugasi Partizan.

Komša

pre 6 godina

Patriotizam se ne sme dovesti u pitanje - KSS da utiče na domaće klubove koji igraju EL da pošalju igrače na kvalifikacione utakmice.
Kada je nešto u interesu srBske košarke onda nema kompromisa.
To je ipak najvažnije,zar ne.Ili smo licemeri?

doom

pre 6 godina

како навлаче за клубове и менаџере и остале сувласнике уговора... занима ме да ли уз прећутно одобравање самих играча.

LooneyTunes

pre 6 godina

Micić,Radičević,Radanov,Cvetković,Avramović,Čović,Zagorac,Peno,Savanović,Milosavljević,Jelovac,Labović,Ristić,Stojanović,Štimac,Birčević,Veličković,Janković,Jovanović,Paunić,Aleksandrov,Lučić,Marinković Vanja,Marinković Ivan,Andrić,Luković,Lešić,Davidovac,Lazarević i još ovoliko. Krcamooooo

slana torta

pre 6 godina

na ove do sada navedene ja bih dopisao:
Ćeranić, Vojkan Benčić, Doktor Topalović, Pištoljević, Mijajlo Grušanović, Zeka Milisavljević, Ratko Varda, Gilić, Glintić, Mladen Šekularac, Vlada Vidačić, Jovo Stanojević, Dragan Marković

Mrle

pre 6 godina

Pa kad zagrmi u EL DIFENS da je narod pametan pa da se dogovore navijacke grupe koje imaju uticaj tu mislim na Ruse,Grke,nas i Turke i bojkotiju EL 2,3 kola malo po ulici prosire pricu STOP UNISTAVANJU KOSARKE pa da vidis kad opadne interesovanje i profit kako se menja prica.

sasha

pre 6 godina

tekst treba da pocne sa - ukoliko se obistine namere fiba...
ne treba menjati teze. fiba sve cini da par ljudi napuni dzepove sto se u poslednje vreme ozbiljno kosi sa interesima kosarke.

D1V1

pre 6 godina

Pa dobro vec smo jednom to dozivjeli kada je trener bez rominga u prvi tim reprezentacije stavio petorku Partizana, zasto je bi mogao i drugi pripadnik te mase?
(D1V1, 20. maj 2017 21:28)

Taj trener je najbolji trener Evrope 2010,izglasan od svojih kolega,tako da je to"bez rominga" jasan dokaz koliko ti je jadan zivot.Vise od decenije dominacije je ostavilo jasan traga,isto vazi za tvoje "drugare".
(Smederevac, 20. maj 2017 21:42)

I corava koka jedno zrno ubode, nakon decenija bivanja drzavnim projektom koji tokom svih tih godina nikakve rezultate nije ostvario u mladjim selekcijama, samo u seniorskoj zahvaljujuci pumpanju drzavnim parama, moralo se i to jednom dogoditi.
Dajte Radonjicu 10+ godina i takvu ekskluzivnost po pitanju drzavnih finansija i on ce isto postici, ako ne i vise jer je to u ovom formatu Evrolige i ovoj a ne onoj konkurenciji.
Tako da slobodno nastavite da se lazete i zivite u iluzijama... to je JEDINO sto vam je ostalo, iluzije i ove pobjede u nebitnim utakmicama kojima se radujete kao da ste osvojili Evroligu.

загор

pre 6 godina

ови који треба неће моћи, а они који могу, неће хтети (да глуме будале) - попут васе мицића, стевана јеловца, гагија милосављевића итд.
можда пробати са зокијем стевановићем на центру, ако још није прешо 250кг. године нису проблем...

nista o nicemu

pre 6 godina

Ima Partizan, institucija kosarke, u svom rosteru 12 mladih lavova koji ce da ginu za repku. Nisu svi mladi? Pa, makar svi mogu da igraju za Srbiju. Ni to? Pa gde je ta cuvena kosarkaska skola? Casovi ljubavi?

Zabrinuti štovatelj srpskih košarkaških interesa

pre 6 godina

Mislim da bi u interesu srpske košarke i reprezentacije bilo da se srpski klubovi povuku iz EL.

Alo alo

pre 6 godina

Pa FIBA CL!!! Šta je Čović mislio? Da će da se ovajdi u košarci? Mogao je glavu da izgubi u FK pa je nastavio basket. Jedan je KK Partizan

crni_redstar

pre 6 godina

moze mladjani novica velickovic, lukovic, hecer, ukrasti vrapca, a ima tu jos dosta kvalitetnih igraca poput tripkovica, luke bogdanovica, majstorovica b.ratkovice i supertalentovanog marinkovica.

djemba djemba

pre 6 godina

Smeju se igracima koji su ih pobedili pre neki dan. Evroligas Zvezda sa najboljim plejmejkerom Evrope nije mogla da pobedi Ratkovicu i Majstorovica. Pa to je 10x smesnije drugari..

pedja

pre 6 godina

Smeju se a gube od tih istih igraca.Alo Partizan ima najslabiji tim u istoriji i opet vas pobedi.Nema titule bez Partizanovih igraca tako je bilo i u SFRJ.Svako treba da se pokloni kad izgovara ime Partizan.

pedja

pre 6 godina

Kao Simonovic Dangubic su neki igraci.Igrali ste 5 na 3 sa istog tog Simonovica pa nista.On je dobar samo za finale moze da ukrade pehar.

veljo gegelj

pre 6 godina

gledaj ovih pod imenom delije. da ima u partizanu igraca za reprezenraciju isti oni koji su dobili covicev fmp2 prije par dana. uvek je bilo iz partizana igraca za nacionalni tim za razliku od rentagrb ekipe koja ih je pocela praviti zadnjih pet godina. partizan je bio i bice a covic ce proci i zajedno sa njim i njegove pare i vasa trenutna "slava"

Car Uros Prejaki

pre 6 godina

Predstavljace nas Great agresivnost alijas Marko Simonovic ,Guduric,Milko i Nemanja Bjelica,,Kuzmic,Dangubic.Covic ce da sredi da Dzenkins,Volters i Tomson dobiju srpsko drzavljanstvo i to je to.

sofronije

pre 6 godina

Kuku nama ako igrači Partizana budu krojili sudbinu reprezentacije.
(llllllllll, 20. maj 2017 16:55)

A bilo nam je lose dok su sudbinu reprezentacije krojili Djordjevic, Danilovic, Divac, Paspalj, Loncar, Beric, Rebraca, Koturovic, Tomasevic, Drobnjak, Scepanovic, Obradovic, Ivkovic...?
Ne bih da generalizujem ali od kako su vodeci igraci reprezentacije postali Jaric, Radmanovic, Stojakovic, Gurovic, Rakocevic itd. cini mi se da nam je opala malo kolekcija medalja...
Svaka cast ovim momcima sada, ja navijam za svoju reprezentaciju bez obzira sto su trenutno igraci FMP-a i nekadasnje Zvezde u vecini ali kada je reprezentacija u pitanju nema mesta klubastvu... Morao sam da ti odgovorim jer kada su kosarka i vaterpolo u pitanju potpuno je smesno (bez uvrede) napisati ono sto si ti napisao...

Kadinjača

pre 6 godina

U interesu srpske košarke je da KKCZ odustane od EL u korist Partizana i igra Fiba Ligu šampiona. To je još zvučnije ime, a njihovi navijači ne bi ukapirali razliku, i onda bi najveće vedete poput Simonovića, Dangubića, Lazića, Dobrića, Dženkinsa, Mitrovića mogle da igraju za nacionalni tim.

agrobanka,kosovo,fmp,devedesete,krediti...

pre 6 godina

nista o nicemu....pretpostavljam da navijas za fmp poslednjih pet godina?mozda iz ugasene zvezde da igra neko za reprezentacuju?Neka igraju igraci Partizana,FMP-a i Radnickog Basketa,i jos Megini i to je to.

shone

pre 6 godina

Pa glupo bi bilo da stub srpstva ne pusti svoje igrače da igraju za reprezentaciju. Legenda iz Železnika je bar 1000 puta ponovio da mu je interes srpske košarke na prvom mestu. Videćemo sad kome je srpska košarka važna, na muci se poznaju junaci!

Luka

pre 6 godina

Sastav > Plejmejkeri- Aleksandar Cvetkovic(ne mogu da se setim nikog drugog), Ognjen Jaramaz
Bekovi- Milosavljevic,Marinkovic,Nedovic
Kirla-Lucic,Paunic,Zagorac
Krilni centri-Novica Velickvoic,Stefan Bircevic
Centri-Vladimir Stimac,Dejan Musli.

Maka

pre 6 godina

Kuku nama ako igrači Partizana budu krojili sudbinu reprezentacije.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (llllllllll, 20. maj 2017 16:55)

Dok su nam igraci Partizana krojili sudbinu reprezentacije bili smo evropski i svetski sampioni.Mora da imas 15 godina i kosarku pratis zadnje dve. Divac,Rebraca.Djordjevic,Danilovic,Paspalj.. Ima li potrebe da dalje nabrajam?

Smederevac

pre 6 godina

Pa dobro vec smo jednom to dozivjeli kada je trener bez rominga u prvi tim reprezentacije stavio petorku Partizana, zasto je bi mogao i drugi pripadnik te mase?
(D1V1, 20. maj 2017 21:28)

Taj trener je najbolji trener Evrope 2010,izglasan od svojih kolega,tako da je to"bez rominga" jasan dokaz koliko ti je jadan zivot.Vise od decenije dominacije je ostavilo jasan traga,isto vazi za tvoje "drugare".

Davor

pre 6 godina

Luković i Birca reprezentativci !!!! 😁 Andrić i Pot reprezentativci!!!! ☺ Rebić....Dajte ljudi uozbiljite se. Ovo što ste napisali je cirkus a ne reprezentacija. Još vam samo fali da ste stavili da Legenda CSKA (sada i legenda Limoza) bude selektor. Onda bi mogli i da prodajete karte za taj cirkus. Znam neke koji bi sigurno došli.

Jaran

pre 6 godina

Navijaci Zvezde, nekako, pronalaze nacin da prozivaju Partizan! Pozdravio vas je vas dobar drugar Bertomeu, koliko su kafa samo popili Bertomeu i Covic u poslednje 2 godine zajedno...

SrbEUin

pre 6 godina

(Znači nešto ovako, 20. maj 2017 19:38)
Musli i Nedović igraju EL.


Veliki uspeh Danilovića i Bodibonda u dogovoru sa Đordijem!

Sve je urađeno da KKP u narednim decenijama bude sastavljen sve od samih reprezentativaca. KKP će ojačati i okupiti najbolje svetske košarkaše, jer će aktivirati ono pravilo "možeš igrati za reprezentaciju samo ako si iz Partizana".

I taj status im je lično Đordi garantovao, za naredne decenije.

D1V1

pre 6 godina

Pa dobro vec smo jednom to dozivjeli kada je trener bez rominga u prvi tim reprezentacije stavio petorku Partizana, zasto je bi mogao i drugi pripadnik te mase?

timmy

pre 6 godina

pa eto igraca partizana.
nek igraju, svakako cijela organizacija radi za njih.
kakba ekipa: marinkovic andric bircevic i prekaljeni novicaubica, sjajno

Zeleznik-srce Srbije!

pre 6 godina

Iz kojih razloga se toliko uporno ponizavate Kenan Karahodzic, a uz cinjenicu da je rodjen u Backoj Topoli, da je ponikao u Spartaku iz Subotice, bio u Malagi i sada u Partizanu? Ima dvojno drzavljanstvo SRB-BIH. Jedan od razloga bi mogao biti nedovoljna obavestenost o ovom sportu, jer ste poceli da ga pratite tek pre 4 godine i za sada ide onako bez veze i traljavo, jer vecina vas ne zna ni osnovna pravila. A koji je drugi razlog?

Cacak

pre 6 godina

Predstavljace nas Great agresivnost alijas Marko Simonovic ,Guduric,Milko i Nemanja Bjelica,,Kuzmic,Dangubic.Covic ce da sredi da Dzenkins,Volters i Tomson dobiju srpsko drzavljanstvo i to je to.
(Car Uros Prejaki, 20. maj 2017 17:23)

Pa ti mozes da navijas za Bosnu, igrace ti Kenan i Vrabac i vodi ih veliki mag.
Covic sta je trebao da sredi on je sredio, postali ste nebitni, a ti moras da branis Fibu i ja vam zelim puno srece u njenim takmicenjima. Ove godine mozda ne izgubite od mocnog Sarloa u sred Beograda.

EL

pre 6 godina

Otpadose Mitar i Danguba.Ali tu je Rebron iz legendarnog NBA trojca nije sve izgubljeno.I Tejic i pali se masina
(CZ lavovi, 20. maj 2017 17:31)

Ne, masina se pali kad dodju plej i Kinzi.
Tako su bar do pre 4 godine pricali

JPR24

pre 6 godina

Ratkovica,Lukovic,Pot,Majstorovic hahahahaha pa gde ste njih stavili
(asdf, 20. maj 2017 16:54)

Daj onda ti imena. Najbolje sto imamo trenutno igru u najboljim klubovima u evropi, ostali u NBA i sta sad ?

EL

pre 6 godina

Kao Simonovic Dangubic su neki igraci.Igrali ste 5 na 3 sa istog tog Simonovica pa nista.On je dobar samo za finale moze da ukrade pehar.
(pedja, 20. maj 2017 17:44)

U Zvezdi imas 6 igraca koji su na sirem spisku.. Jovic, Simon, Danguba, Guduric, Mitrovic, Kuzmic. Od njih 6 trojica su igrala i igrace za reprezentaciju... Simon, Jovic i Kizmic a mozda i Gudura.
Ali generalno oni su slabi i igraju zato sto je Sale Djordjevic veliki zvezdas.
Dobro imate i vi Kenana i Adina, vise cete pratiti Bosnu, jer tu je i vas guru Dulo

madafaka

pre 6 godina

Patriotizam se ne sme dovesti u pitanje - KSS da utiče na domaće klubove koji igraju EL da pošalju igrače na kvalifikacione utakmice. 
Kada je nešto u interesu srBske košarke onda nema kompromisa. 
To je ipak najvažnije,zar ne.Ili smo licemeri?
(Komša, 20. maj 2017 21:27)

Ne postoje domaci klubovi koji igraju EL, vec samo jedan. Neki ce opet u nikad jacu LS. Evo, ako veci Srbin od svih nas, kako se sam izjasnio, pusti Bogdana i Kalinu, ja te podrzavam da i Zvezda pusti, Simona, Jovica i Kuzmica, mozda i Guduru.

EL

pre 6 godina

Ne razumem partizanovce. Sad brane Fibu, a prosle godine su pljuvali i Fibu i savez i svoju upravu sto su pristali na Fibinu ucenu i moraju da igraju LS.
Sad opet ne valja Uleb, verovatno sto Zvezda igra EL i partizanovci su zabrinuti za buducnost srpske kosarke.

Komša

pre 6 godina

Patriotizam se ne sme dovesti u pitanje - KSS da utiče na domaće klubove koji igraju EL da pošalju igrače na kvalifikacione utakmice.
Kada je nešto u interesu srBske košarke onda nema kompromisa.
To je ipak najvažnije,zar ne.Ili smo licemeri?

lule-nine-miki-kumare

pre 6 godina

Panteri,šta ste zapenili,ko je pomenuo gazdu?
(nik sloter, 20. maj 2017 19:18)

Opet procitaj komentare, cisto da vidis ko je popenio, ko se to brine za buducnost srpske kosarke, ko brani Fibu a prosle godine je pljuvali sto ih je ucenila da igraju njeno takmicenje. Ko to potcenjuje reprezentativce iz Zvezde? Isti oni koji ce opet da igraju nikad jacu Fibinu LS.
(EL, 20. maj 2017 19:33)

Nisu oni vec KKS, na celu sa Covicem i Djilasom,pritom ucena je bila zabranom registrovanja igraca na sta kao savez imaju pravo pa Partizan nije ni imao izbora, navodno zbog od sankcija kojim je FIBA pretila savezu...
Cilj je bio udaljiti KK Partizan iz Uleb takmicenja na neki period (u slucaju nekog cuda da Partizan osvoji ABA ligu u nekoj od narednih godina, da im Bartomeu zatvori vrata)...
Nesto nisam video da je Fiba kaznila saveze ciji su klubovi igrali EuroCup...
Tako je to kad je savez u sluzbi jednog kluba, tj bolje receno coveka, tj bio je u tom momentu.Poslednji veliki uspeh Djilasa (citaj Covica),kao predsednika saveza.

EL

pre 6 godina

Pa glupo bi bilo da stub srpstva ne pusti svoje igrače da igraju za reprezentaciju. Legenda iz Železnika je bar 1000 puta ponovio da mu je interes srpske košarke na prvom mestu. Videćemo sad kome je srpska košarka važna, na muci se poznaju junaci!
(shone, 20. maj 2017 18:53)

Cekaj, sad smo opet Zvezda, nismo FMP?
Ne brini, povucice se Fiba. I prosle godine su pokusali sa ucenama pa su njihovo presmesno takmicenje igrali samo nebitni klubovi. Tako ce proci i ove godine, shvatice da vise nisu sila koja ima moc da ucenjuje i povuci ce se pred NBA i EL, jer ni njima nije u intresu da igraju igraci nebitnih timova, ko ce to da gleda.

i feel devotion

pre 6 godina

@kadinjaca
partizan u el? kakvo bi to bilo vrhunsko nakantavanje. ipak, bolje da zvezda igra el, vec sam rezervisao gostovanja za milano i madrid, ko ce se cima do islanda i malte.

dzo

pre 6 godina

Miljan Pavković, Đorđe Đogo, Luka Sjekloća, Nenad Mišanović, Nikola Jestratijević, Vanja Glintić, Zeka Milisavljević, Malina Marinović, Marko Šutalo, Feliks Kojadinović i Vule Avdalović.

pozdrav sa krova

pre 6 godina

sada bi Danilović kao njegov prethodnik trebalo da zapreti zabranom registracije igrača timu koji će igrati EL, ili bar da im obeća 500K€ako igraju uleb kup.

fergi

pre 6 godina

Njih ne interesuju reprezentativna takmicenja isto kao i Amere koji postuju samo OI. Jasno je da rade sve sto kazu Ameri.Oni su ojacali EL i cilj im je da samo to takmicenje bude kosarka, zanima ih samo novac a ostali neka se ugase i ne postoje? Ako najbolji ne mogu da igraju za svoju zemlju kakva su to onda takmicenja, kog gledaoca to interesuje? Postaje amaterizam , oslabice kvalitet a te medalje nece znaciti nista kada neko zna da je osvojio zlato a igrali su prosecni igraci? Treba da laze sam sebe? Sve je to masonsko delo i dobro smisljeno kao i u drugim sverama zivota i mi mozemo samo da blejimo ko ovce.

eugene

pre 6 godina

savez da kazni klubove koji igraju uleb takmicenje... tako bese odlucismo pred ovu sezonu... nikako se ne zamerati fibi... kao i uvek nema dvostrukih arsina... samo sloga nas spasava...
sarkazam na stranu, ovi iz fibe su vrhunski majstori da naprave neko takmicenje gde se ne pojavljuju ni solidni igraci...

Znači nešto ovako

pre 6 godina

C Musli, Janković, Vučetić
F Birčević, Lešić
F Lučić, Todorović
G Milosavljević, Paunić, Marinković
G Nedović, Jaramaz

madafaka

pre 6 godina

Ne bih da generalizujem ali od kako su vodeci igraci reprezentacije postali Jaric, Radmanovic, Stojakovic, Gurovic, Rakocevic itd. cini mi se da nam je opala malo kolekcija medalja... 
Svaka cast ovim momcima sada, ja navijam za svoju reprezentaciju bez obzira sto su trenutno igraci FMP-a i nekadasnje Zvezde u vecini ali kada je reprezentacija u pitanju nema mesta klubastvu... Morao sam da ti odgovorim jer kada su kosarka i vaterpolo u pitanju potpuno je smesno (bez uvrede) napisati ono sto si ti napisao...
(sofronije, 20. maj 2017 19:30)

Te sto pominjes doneli su zlato iz Indijanopolisa i zlato iz Turske sa Karijem na mestu selektora. To je tim koji je izbacio Amere u sred Amerike.
Trenutno opet imas samo Bogdana i Radiljicu od bivsih Partizanovih igraca i povremeno Macvana. Ceo zivot samo prepucavanja.

nik

pre 6 godina

ionako vec duze vreme reprezenntacije sve manje smisla imaju, tako da ih slobodno mogu ukinuti, odnosno svetska i evropska prvenstva. jel' zasto bi pratili nesto sto vise nije ono sto bi trebalo da bude.. sve vise lice na ameterske selekcije jer su najbolji igraci vrlo cesto spreceni od samih klubova da ucestvuju na prvenstvima.

EL

pre 6 godina

Panteri,šta ste zapenili,ko je pomenuo gazdu?
(nik sloter, 20. maj 2017 19:18)

Opet procitaj komentare, cisto da vidis ko je popenio, ko se to brine za buducnost srpske kosarke, ko brani Fibu a prosle godine je pljuvali sto ih je ucenila da igraju njeno takmicenje. Ko to potcenjuje reprezentativce iz Zvezde? Isti oni koji ce opet da igraju nikad jacu Fibinu LS.

slana torta

pre 6 godina

na ove do sada navedene ja bih dopisao:
Ćeranić, Vojkan Benčić, Doktor Topalović, Pištoljević, Mijajlo Grušanović, Zeka Milisavljević, Ratko Varda, Gilić, Glintić, Mladen Šekularac, Vlada Vidačić, Jovo Stanojević, Dragan Marković

Хаузер

pre 6 godina

1. Миленко Тепић, Миљан Павковић
2. Веселин Петровић, Бојан Крстовић, Вујадин Суботић
3. Мирко Ковач, Предраг Шупут
4. Вања Плиснић, Ненад Чанак
5. Огњен Ашкрабић, Ненад Мишановић, Владислав Драгојловић

Glupa FIBA

pre 6 godina

Haha kakav Pot, Ratkovica, Majstorivoc, Rebic, Tejic... Ne znam ko je pisao ovaj clanak i zaboravio Jelovca, Micica, Miljenovica, Cvetkovica... Kakvi su da su, bolji su od prvopomenutih.

Stimac, Jankovic
Jelovac, Bircevic, Savovic (cak i ako se zvanicno vodi kao BiH moze da igra kao sto je Kuzma)
Lucic, Milosavljevic
Paunic, Marinkovic
Micic, Miljenovic, Cvetkovic

Mozda oni kliknci sa koledza...

To bi otprilike bio sastav bez NBA i EL igraca, koji je dosta bolji od ovog sa Potom, Ratkovicom i Tejicem (o Boze), sto i dalje ne menja cinjenicu da je ovo cista nebuloza.

Мирољуб

pre 6 godina

Ispada da jedni igraju kvalifikacije, a drugi SP sto se krsi sa Djordjevicevim pravilom da oni koji izbore plasman igraju na zavrsnom turniru. Bas bezveze.

Nikola

pre 6 godina

Ono što je žalosno jeste to da će se i ovaj spisak prošetati do svetskog prvenstva. Ipak mislim da bi Zvezda mogla pustiti Simanića i Radanova i slične mlade igrače koji nemaju minute u klubu. Svakako moram reći da Srbija ne sme da dozvoli da se odlazak na SP dovodi u pitanje čak i sa juniorskom reprezentacijom.

N4

pre 6 godina

Nema sporta bez entuzijazma, bez trenera koji ce trenirati decu sve da mu nista i ne plate. Sport kiji je samo u funkciji profita nema buducnost. Neverovatni su likovi koji pokusavaju da medjunarodne institucije tretiraju kao privatne.

LooneyTunes

pre 6 godina

Micić,Radičević,Radanov,Cvetković,Avramović,Čović,Zagorac,Peno,Savanović,Milosavljević,Jelovac,Labović,Ristić,Stojanović,Štimac,Birčević,Veličković,Janković,Jovanović,Paunić,Aleksandrov,Lučić,Marinković Vanja,Marinković Ivan,Andrić,Luković,Lešić,Davidovac,Lazarević i još ovoliko. Krcamooooo

DR

pre 6 godina

Ako se sve ovo obistini, onda SP gubi smisao. Necemo samo mi imati ovakve probleme. Pa ako im je bitnije da Gruzija i Belgija igraju negoli Litvanija, Srbija ili Spanija, onda neka im SP.

Markan

pre 6 godina

Najjači utisak posle pročitane vesti je da bi i takva reprezentacija polu-rutinski odradila te kvalifikacije, pod uslovom da za sve reprezentacije vladaju jednaki aršini :) I dalje jedna vrlo, vrlo pristojna ekipa, nivo praga top 8 EL da su npr. svi zajedno deo roostera nekog evroligaša. Zaista nisam ironičan :)

zatucanostjebolest

pre 6 godina

Predstavljace nas Great agresivnost alijas Marko Simonovic ,Guduric,Milko i Nemanja Bjelica,,Kuzmic,Dangubic.Covic ce da sredi da Dzenkins,Volters i Tomson dobiju srpsko drzavljanstvo i to je to.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Car Uros Prejaki, 20. maj 2017 17:23)
Čitaš li ti druže tekst,znači bez EVROLIGAŠKIH igrača!

Divos

pre 6 godina

Видећемо расплет ове саге. НБА играчи сигурно не играју, за евролигашке видећемо, лично мислим да же ипак заиграти, и да ће се наћи неки компромис, али видећемо.

Како свима, тако и нама. Ми чак и нисмо толико угрожени јер и без 20ак играча из НБА и ЕЛ, имамо доста јако квалитетних играча.

Поред побројаних у тексту Штимца, Милосављевића, Паунића, Лучића, Јанковића, Бирчевића, Маринковића, У.Луковића, Мајсторовића, Ребића, Јарамаза, Тејића, у конкуренцију би могли ући Мицић, Цветковић, Радичевић, Јеловац, Давидовац, Лазаревић, Н.Јовановић, Д.Ристић, М.Луковић, С.Мицовић, Војо Стојановић, има ту итекако потенцијала.

У нашој групи Ј (Г+Х) пуно већих проблема би могла имати Немачка (посебно ако Бајерн добије А лиценцу ЕЛ), и посебно Грчка која је супер јака репрезентација, баш прејака, а без НБА и ЕЛ играча биће стравично осакаћени, и доћи ће у ситуацију да ће им прва звезда бити Танасис Адетокунбо.

Својим суманутим деловањем бирократе ФИБА-е многе репрезентације су увалили у проблеме, али највећи губитник је кошарка, и ово је злочин у покушају према кошарци

Glupost

pre 6 godina

Ma kvalifikovacemo se opusteno:

Musli, Stimac, Ristic, Jelovac, Bircevic (Sale ce ga sigurno koristiti), Mitrovic, Velickovic, Lucic, Milosavljevic, Keselj Paunic, Jaramaz,...
VISE NEGO DOVOLJNO ZA KVALIFIKACIJE.

Ali imamo fenomenalan potencijalni tim:
Teo, Jovic, Nedovic
Bogdanovic, Guduric, MIlosavljevic
Kalina, Lucic, Simonovic, Zagorac
Bjelica,Jelovac, Macvan
Jokic, Raduljica, Kuzmic, Milutinov, Marjanovic

Mislim da je ovo bez premca najaci tim posle SAD - a.

Хаузер

pre 6 godina

1. Миленко Тепић, Миљан Павковић
2. Веселин Петровић, Бојан Крстовић, Вујадин Суботић
3. Мирко Ковач, Предраг Шупут
4. Вања Плиснић, Ненад Чанак
5. Огњен Ашкрабић, Ненад Мишановић, Владислав Драгојловић
(Хаузер, 20. maj 2017 20:19)

Hahahhahhabah lepo me nasmeja... Zaboravio si Djura Ostojica , Vladimira Ticu, Raicevica , Capina , Zorana Nikolica , Vuleta Avdalovica i neprevazidjenog Mladjana Silobada ,hahahahhahhahahbahhaha ...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Rudi Tomjanovic, 20. maj 2017 21:24)

Ево може и овако.

1. Небојша Богавац, Иван Зороски
2. Млађан Шљиванчанин, Феликс Којадиновић, Златко Болић
3. Јован Копривица, Предраг Матерић,
4. Славко Стефановић, Миленко Топић
5. Владан Вукосављевић, Слободан Митић, Горан Ћакић

F.

pre 6 godina

Hipoteticki, u redu u krajnjoj liniji i da dodje do toga da se od ovih igraca kroji reprezentacija, dodatna stvar koje moramo biti svesni da ce taj tim samo nastupati za kvalifikacije (cega ce logicno biti svesni i igraci), a onda kada se kvalifikuju ce se na prvenstvo pozivati igraci iz NBA i EL?!?

doom

pre 6 godina

како навлаче за клубове и менаџере и остале сувласнике уговора... занима ме да ли уз прећутно одобравање самих играча.

Džoni

pre 6 godina

Plasirali bi se i ako se to desi, ali se postavlja pitanje koliko je moralno odigrati kvalifikacije sa ovim da kažem rezervnim sastavom gde bi momci trebalo da ginu i bore se da bi na SP otišla prva postava i verovatno niko od tih igrača?

NoName

pre 6 godina

sada bi Danilović kao njegov prethodnik trebalo da zapreti zabranom registracije igrača timu koji će igrati EL, ili bar da im obeća 500K€ako igraju uleb kup.
(pozdrav sa krova, 20. maj 2017 19:12)

Upravo tako. Danilović da ode kod gazde Fenera i da mu pripreti zabranom registracije ako ne pusti Bogdana i Kalinu, da pripreti gazdama Armanija i Cska za Tea, Radulju, Mačvana....

Migge

pre 6 godina

Sta ako npr Bogdan zeli da igra kvafikacije jedne nedelje i Zeljko mu kaze ok, idi mozemo i bez tebe jednu utakmicu. Hoce li bertomeu da mu zabrani onda?

D1V1

pre 6 godina

Pa dobro vec smo jednom to dozivjeli kada je trener bez rominga u prvi tim reprezentacije stavio petorku Partizana, zasto je bi mogao i drugi pripadnik te mase?
(D1V1, 20. maj 2017 21:28)

Taj trener je najbolji trener Evrope 2010,izglasan od svojih kolega,tako da je to"bez rominga" jasan dokaz koliko ti je jadan zivot.Vise od decenije dominacije je ostavilo jasan traga,isto vazi za tvoje "drugare".
(Smederevac, 20. maj 2017 21:42)

I corava koka jedno zrno ubode, nakon decenija bivanja drzavnim projektom koji tokom svih tih godina nikakve rezultate nije ostvario u mladjim selekcijama, samo u seniorskoj zahvaljujuci pumpanju drzavnim parama, moralo se i to jednom dogoditi.
Dajte Radonjicu 10+ godina i takvu ekskluzivnost po pitanju drzavnih finansija i on ce isto postici, ako ne i vise jer je to u ovom formatu Evrolige i ovoj a ne onoj konkurenciji.
Tako da slobodno nastavite da se lazete i zivite u iluzijama... to je JEDINO sto vam je ostalo, iluzije i ove pobjede u nebitnim utakmicama kojima se radujete kao da ste osvojili Evroligu.

Bokicar

pre 6 godina

Nznm meni se sviđa kako igra mladi Uskokovic iz Zvezde kao i Mišković i Jovicic iz juniora Mege gledao sam ih na final 8 El i na kvalifikacijama kod nas.Oni su svi 99godiste.Mišković je krilni centar,ova dvojica plejevi.Sledece sezone već su zreli za seniore.E sad u Megi jos nekako ali u Zvezdi teško da ce dobiti šansu.A šteta bi bilo ne razigrati ove bisere.Mislim da se mora ozbiljno raditi na stvaranju novog centra u zemlji U Novom Sadu,Nišu,Vršcu,Kragujevcu,Čačku ne bitno gde.Ali očito je da nam treba još jedna ekipa gde će se ovi klinci i oni malo stariji od 95 na ovamo razigravati.Ekipa koja ce igrati makar i u KLS ili ABA i uz to FIBA EL.Nesto poput akademije po uzoru na ono sto rade godinama Francuzi i Australijanci.A svi vidimo koliko im se košarka razvila za samo 10 god.

Rudi Tomjanovic

pre 6 godina

1. Миленко Тепић, Миљан Павковић 
2. Веселин Петровић, Бојан Крстовић, Вујадин Суботић 
3. Мирко Ковач, Предраг Шупут 
4. Вања Плиснић, Ненад Чанак 
5. Огњен Ашкрабић, Ненад Мишановић, Владислав Драгојловић
(Хаузер, 20. maj 2017 20:19)

Hahahhahhabah lepo me nasmeja... Zaboravio si Djura Ostojica , Vladimira Ticu, Raicevica , Capina , Zorana Nikolica , Vuleta Avdalovica i neprevazidjenog Mladjana Silobada ,hahahahhahhahahbahhaha ...

zovite me Boža

pre 6 godina

Realno da li će pristati, da izbore eventualno SP, pa da na njemu onda ne budu. Posto ce ih zameniti.
(Zvezdaš, 20. maj 2017 16:57)

Nije njihovo da misle o tome. Svaki od ovih igraca kad bi dobio poziv, treba da skace od srece.
Zar treba veci motiv od igranja za reprezentaciju? A za svakog uvek ima nade da se nadje medju 12 za SP, pogotovo sto nas nazalost, po pravilu snadje neki maler.

Dejan

pre 6 godina

Svaka cast pre svega Adamu Silveru, koji je odlucio da ne prekida ligu zbog hirova i patenata Muratorea, Baumana, Ceha i Islandjana, koji vode FIBA. Logicno je i da je Bertomeu to sledio. Odluka FIBA je budalastina, kosarka nije fudbal, i ne moze se jednostavno prepisati princip kvalifikacija. Strasno je videti da sve ono sto je uradio Bora Stankovic sa Sternom na ujedinjenju kosarke, priblizavanju Evrope i NBA, ukljucivanju drugih kontinenata, danas ruse potpuni amateri. FIBA ce morati da promeni odluku o kvalifikacijama, ili ce rizikovati da uskoro izgubi i reprezentativna takmicenja, kao sto je izgubila i klupska. Posebno je zalosno da je jedan od kljucnih ljudi u donosenju ovakvih nebuloznih odluka gospodin Zoran Radovic, nas bivsi reprezentativac. Ako ovako nastavi, FIBA ce se potpuno kompromitovati i na kraju nestati

SrbEUin

pre 6 godina

Još niko nije uspeo da vrati kalodont nazad u tubu, pa neće ni FIBA. Povratka na staro nema, niti može biti, i to ne zato što je novo bolje, već zato što su se promenili i svi ostali društveni odnosi i sve ostale okolnosti u svetu, pa i u sportu.
FIBA želi nešto kao što je bilo u periodu pre sedamdesetih, kada profesionalni sportisti nisu mogli učestvovati na olimpijskim igrama. Tako sada FIBA misli da je jedini sport amaterski sport. Bora Stanković je uveo NBA košarkaše u takmičenja 1992. godine, ne da bi uništio amatersku košarku, već da bi ona napredovala i približila se profesionalnoj. Sada FIBA pravi zaokret - izbacuje NBA i EL igrače iz sistema takmičenja, ne zato što se zalaže za "pravi" sport, već zato što od njih nema finansijski interes.
Gle ironije: FIBA dozvoljava kupovinu stranaca ze rep selekcije, a kao zalaže se za razvoj košarke i u malim sredinama. Naravno da FIBA može organizovati prvenstva i samo sa amaterima, i ona će imati svoju publiku i neki svoj značaj, kao na pr. Univerzijada, ali medijsku pažnju (novac), i pažnju igrača i gledalaca će i dalje držati profi sport.
Sve mi ovo liči da će biti više svetskih šampiona, kao u boksu: u verziji FIBA, ULEB, NBA,...(produži niz).

Mrle

pre 6 godina

Pa kad zagrmi u EL DIFENS da je narod pametan pa da se dogovore navijacke grupe koje imaju uticaj tu mislim na Ruse,Grke,nas i Turke i bojkotiju EL 2,3 kola malo po ulici prosire pricu STOP UNISTAVANJU KOSARKE pa da vidis kad opadne interesovanje i profit kako se menja prica.

pedja

pre 6 godina

mene samo zanima jedna stvar. da li to znaci da ,ako neki igrac bude zeleo da igra za reprezentaciju a ne za evroligaski klub, ce biti kaznjen? od evrolige, kluba, bartomeua. npr. teodosic bude zeleo da igra za repku a ne za cska 2 utakmice(propusti)

Dovla

pre 6 godina

@Luka

Prijatelju, Zagorac će najverovatnije biti u NBA, Musli i Nedović u Evroligi. Ovo ostalo ti je ok. Mada kao što neki rekoše pitanje je ko će hteti da igra ako zna da će biti zamenjen za SP (Štimara garantovano igra).

Ja bih stvarno voleo da vidim tu lobanju koja je smislila kvalifikacije. Ili mu je mozak zakržljao ili ga nema. Za mene je reprezentacija svetinja, ali ovde su tako za...li ovi iz FIBA da to nije normalno. Tamo neko ozbiljno radi protiv svetske košarke, a sad koliki su tačno (novčano) razlozi za tako nešto možda saznamo jednog dana. Ništa, zovi Grušanovića, mislim da bi i sad umeo da pojasni neke stvari. Doduše, ni nama niko nije kriv što nam je KLS Poljoprivredno-stočarska liga (svaka čast ljudima koji rade i igraju).

Gsp

pre 6 godina

Problem kod nas nije nista veci nego sto imaju sve ostale reprezentacije. Ocigledno se ide na to da u sportu ne postoji nista osim surovog komercijalnog profesionalizma. Biznis vise ne zeli da rizikuje povrede svojih investicija i remecenje ritma rada u klubovima. Stvari moze da promeni samo pad gledanosti i interesovanja za zatvorene lige sa malim brojem ucesnika i uvek istim klubovima u zavrsnici. Trenutno sve diktira profit koji se nece obazirati na emocije prema nacionalnim timovima. Isto kao sto danasnje korporacije ne zanimaju ekonomije drzava u kojima posluju, njihov jedini cilj je profit koji ce u svojoj trci unistiti sport u manjim sredinama.

загор

pre 6 godina

ови који треба неће моћи, а они који могу, неће хтети (да глуме будале) - попут васе мицића, стевана јеловца, гагија милосављевића итд.
можда пробати са зокијем стевановићем на центру, ако још није прешо 250кг. године нису проблем...

Magdalena

pre 6 godina

@lune-nine-miki-kumare

Ako je kod nas savez u sluzbi jednog coveka, da nisu u njegovoj sluzbi i savezi Francuske, Italije i Grcke? Njihovih klubova nije bilo u Evrokupu, a italijanska federacija je svojim klubovima pretila izbacivanjem iz domace lige.

Vi se i u najvecoj krizi u istoriji evropske kosarke koja preti da unisti citav sport bavite teorijama zavere da je sve to u stvari velika urota da se ugasi Partizan.

marko

pre 6 godina

Plasirali bi se i ako se to desi, ali se postavlja pitanje koliko je moralno odigrati kvalifikacije sa ovim da kažem rezervnim sastavom gde bi momci trebalo da ginu i bore se da bi na SP otišla prva postava i verovatno niko od tih igrača?
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Džoni, 20. maj 2017 19:42)

Radi se o dosta velikom broju osrednje solidnih igrača među kojima nema nekih zvezda koje odskaču, tako da ni na koga ne bi trebalo da postoji poseban pritisak da igra, a jedan broj tih igrača će svakako imati želju da zaigra za reprezentaciju jer znaju da će teško dobiti priliku za to na većim takmičenjima. I ostale košarkaški bitne evropske zemlje će imati dva vrlo različita sastava.

sasha

pre 6 godina

tekst treba da pocne sa - ukoliko se obistine namere fiba...
ne treba menjati teze. fiba sve cini da par ljudi napuni dzepove sto se u poslednje vreme ozbiljno kosi sa interesima kosarke.