Sreda, 29.03.2017.

21:53

Italijanska reprezentacija više nije italijanska

Fudbaler Rome Emerson Palmijeri, rođeni Brazilac, dobio je dozvolu FIFA da nastupi za reprezentaciju Italije, prenosi Gazeta delo Sport.

Izvor: ÐN

Italijanska reprezentacija više nije italijanska IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

35 Komentari

Sortiraj po:

Fcrs

pre 7 godina

(Karma, 30. mart 2017 09:10)A Kamoranezi je po tebi sta???Djinobili,Nocioni,Pridjoni,Zaneti,Kamoranezi,Batistuta,Kanidja....svi oni i jos mnogi drugi su poreklom Italijani i imaju priliku da biraju za koju reprezentaciju ce igrati...

Oliver

pre 7 godina

@VUK
"Državne- nacionalne fudbalske reprezentacije nisu reprezentacije određene rase ili pripadnika jedne naconalne grupe." Da li si ti svestan kakvu glupost si odvalio? Pa upravo je suprotno,nacionalne fudbalske reprezentacije upravo jesu reprezentacije pripadnika jedne nacionalne grupe.Zasto se onda zovu nacionalne ako nisu sastavljene od pripadnika jedne nacije? Zasto se srpska reprezentacija zove srpska ako nije sastavljena od Srba ili italijanska od Italijana ili nemacka od Nemaca itd.Problem je u nacinu dobijanja drzavljanstva sto nema veze s FIFA nego s vlastima odredjene drzave.U medjunarodnom pravu postoje dva potpuno legalna i legitimna principa dobijanja drzavljanstva-princip krvi i princip tla.Nemacka se do pre desetak godina striktno drzala principa krvi te je bilo koji etnicki Nemac,npr. iz Banata ili Rusije mogao da dobije nemacko drzavljanstvo,a neki stranac rodjen u Berlinu ne.Italijani su takodje drzali taj princip dok ga nisu prekrsili sa Balotelijem.Kod Nemaca igraju Ozil,Podolski,Kedira itd.To vise nema smisla jer reprezentativna takmicenja sve vise lice na klupska,a reprezentacije na klubove koji kupuju igrace.Po tom principu,koji ti,na zalost, zagovaras,jedan Katar moze da pokupuje najbolje fudbalere,da im drzavljanstvo i napravi mocnu reprezetaciju sto vec rade u rukometu.To je i krajnji cilj multikulturalne,levoliberalne globalisticke elite-da svi budemo isti i da vise nema nikakvih razlika.

NbgDeki

pre 7 godina

Kad se setim da je groblje htelo da nam u reprezentaciji igra Kleo hahahaha ili kad se Frederik Haus nudio kosarkaskoj reprezentaciji....

ggmu

pre 7 godina

Da, samo sto je razlika nekoliko generacija, ti mislis da ce se potomci nasih po Nemackoj itd, za nekih 50/100 godina jos osecati "srbima" ? A za Francuze, idi prvo citaj neku knjigu...
(JPR24, 30. mart 2017 00:02)

Velika je razlika izmedju Italijana i Grka sa jedne strane i Srba sa druge. Oni zadrzavaju svoje obicaje, kulturu i jeziki imena, postoje brojne cetvrti sirom gradova u kojima zive, slavi se Bozic po istim obicajima a nedeljim po pravilu ide u crkvu i na taj nacin zadrzavaju onaj duh. A Srbi u inostranstvu sve jesu samo ne Srbi, deca koja su rodjena tamo ne nauce jezik nikada, cesto se menjaju imena a neretko i prezimena(postoje izuzeci naravno). Nadam se da cete objaviti komentar

zvezdarac

pre 7 godina

Ovaj je veći Italijan nego što je veći deo francuske reprezentacije Francuzi. To je kao kad bi rekli da Bojan Krkić nije Srbin. Ili Daniel Ljuboja.
Uzgred, u Urugvaju, donekle u Brazilu a naročito u Argentini postoji veliki broj italijanskih emigranata.
Npr Javier Zanetti, legenda Arg reprezentacije i kapiten Intera je poreklom Italijan.

Gatsby

pre 7 godina

Ljudima se ponavlja, ali nekad ne vredi...U ekipi Francuske igraju Francuzi. To nije ekipa etničkih belih Arijevaca, već svih ljudi rođenih u Francuskoj, a tu spadaju i ljudi crne puti i muslimanske verem koji su državljani Francuske. Postoje i mnogi koji su rođeni u nekoj drugoj zemlji, ali su odrasli u Francuskoj, i osećaju se njenim građanima. Za reprezentaciju mogu da igraju ljudi koji imaju poreklo neke zemlje, i osećaju se kao stanovnici zemlje predaka(npr Subotić,Kuzmanović,Rakitić,Prosinečki...). E sad činjenica je da je problem da neke zemlje bukvalno kupuju neke igrače, nalazići im poreklo neke prababe, ali ako se recimo neki igrač oseća Italijanom,nije sporno da igra. Sigurno treba zabraniti dovođenje stranaca u reprezentacije bez ikakve veze sa zemljom, kao u košarci i rukometu

Fcrs

pre 7 godina

U Argentini zivi 25.000.000 ljudi italijanske krvi i porekla,u Brazilu oko 35.000.000,a prezime Palmieri npr uopste ne vuce na Italiju!?!Kao sto je Kuzmanovic Nemac koji igra za Srbiju

VUK

pre 7 godina

Državne- nacionalne fudbalske reprezentacije nisu reprezentacije određene rase ili pripadnika jedne naconalne grupe . To je reprezentacija sastavljena od najboljih fudbalera koji imaju važeće državljanstvo zemlje za koju žele da se takmuče i koji nisu u karijeri nastupali za drugu reprezentaciju. Po propisima FIFA mesto rođenja, nacionalna,verska i rasna pripadnost ne znače ništa ..bitno je da u trenutku podnošenja zahteva za pravo nastupa,igrač ima važeće državljanstvo. Prvenstvo rasa i pripadnika nacionalnih grupa ,FIFA još nije organizovala.

Milan Indjija

pre 7 godina

@Laka
Kako mozes nekome zabraniti da igra u reprezentaciji, ako je rodjen u toj zemlji, drzavljan je te iste zemlje i u njoj zivi, tu mu rodjeni roditelji, ili cak iz mesovitih brakova? Na sta bi to licilo? Na segregaciju, rasizam... Druga stvar je to sto je Srbija poluizolovana zemlja, pa nemamo te slucajeve.

JPR24

pre 7 godina

samo mi ne damo strancima u reprezentaciju, Srbija Srbima i te gluposti, jadna nam majka!
(zdravo-razume, 29. mart 2017 22:50)
To nema veze sa tim rasistickim glupostima. Vec ima veze sa glupostima kao sto je dovodjenje stranaca u reprezentaciju, i koje nema smisla.

Baba Stanojka

pre 7 godina

Jedna Italija uzima stranca, a nama bi navodno stranac pokvario reprezentaciju? Pa zar moze gore od ovog sada? Da nema par fudbalera iz Vosine skole duvali bi u ladnu čorbu!

JPR24

pre 7 godina

U Brazilu je ogromna zajednica Italijana emigranata i Palmeiras je klub tih emigranata i cak su mu boje dresa u skladu sa zastavom Italije . Kakve veze ima gde je covek rodjen ako su mu roditelji Italjiani i on se tako oseca ? To se ne moze porediti sa Francuzima za koje nastupaju igraci koji veze nemaju sa Francuskom. Ovo je primer poput Rakitica i Simunica u HR , Kuzmanovica i Subotica u SRB kao uostalom brojnih sportista iz Srpske Republike koji po pravilu nastupaju za Srbiju a ne za BiH . Pogledajte samo kosarkasku reprenzetaciju od 90-tih pa do danas i nema ni jedne generacije bez nekog ko je rodjen u Sarajevu , Trebinju , Banja Luci ...
(Skopje, 29. mart 2017 23:14)

Da, samo sto je razlika nekoliko generacija, ti mislis da ce se potomci nasih po Nemackoj itd, za nekih 50/100 godina jos osecati "srbima" ? A za Francuze, idi prvo citaj neku knjigu...

Fcrs

pre 7 godina

U Argentini oko 70% stanovnistva ima Italijanske korene, u Brazilu takodje postoji veoma velika zajednica Italijana!Italija ima blizu 100 miliona iseljenika tako da ne vidim problem da neko izrazi zelju da zaigra za maticnu drzavu!

menjam nick

pre 7 godina

samo mi ne damo strancima u reprezentaciju, Srbija Srbima i te gluposti, jadna nam majka!
(zdravo-razume, 29. mart 2017 22:50)

Ti si bas rekao zdravo razumu..

Skopje

pre 7 godina

U Brazilu je ogromna zajednica Italijana emigranata i Palmeiras je klub tih emigranata i cak su mu boje dresa u skladu sa zastavom Italije . Kakve veze ima gde je covek rodjen ako su mu roditelji Italjiani i on se tako oseca ? To se ne moze porediti sa Francuzima za koje nastupaju igraci koji veze nemaju sa Francuskom. Ovo je primer poput Rakitica i Simunica u HR , Kuzmanovica i Subotica u SRB kao uostalom brojnih sportista iz Srpske Republike koji po pravilu nastupaju za Srbiju a ne za BiH . Pogledajte samo kosarkasku reprenzetaciju od 90-tih pa do danas i nema ni jedne generacije bez nekog ko je rodjen u Sarajevu , Trebinju , Banja Luci ...

MWill

pre 7 godina

Eee a nekad.. Djidji, Kanavaro, Maldini, Zambrota, Groso,Pirlo, Gatuzo, De rosi, Kamoranezi(arg), Toti, Del Piero... Pa Montela, Del Vekio, Djilardino, Toni... Fuck yeah!!!

MWill

pre 7 godina

Eee a nekad.. Djidji, Kanavaro, Maldini, Zambrota, Groso,Pirlo, Gatuzo, De rosi, Kamoranezi(arg), Toti, Del Piero... Pa Montela, Del Vekio, Djilardino, Toni... Fuck yeah!!!

menjam nick

pre 7 godina

samo mi ne damo strancima u reprezentaciju, Srbija Srbima i te gluposti, jadna nam majka!
(zdravo-razume, 29. mart 2017 22:50)

Ti si bas rekao zdravo razumu..

Skopje

pre 7 godina

U Brazilu je ogromna zajednica Italijana emigranata i Palmeiras je klub tih emigranata i cak su mu boje dresa u skladu sa zastavom Italije . Kakve veze ima gde je covek rodjen ako su mu roditelji Italjiani i on se tako oseca ? To se ne moze porediti sa Francuzima za koje nastupaju igraci koji veze nemaju sa Francuskom. Ovo je primer poput Rakitica i Simunica u HR , Kuzmanovica i Subotica u SRB kao uostalom brojnih sportista iz Srpske Republike koji po pravilu nastupaju za Srbiju a ne za BiH . Pogledajte samo kosarkasku reprenzetaciju od 90-tih pa do danas i nema ni jedne generacije bez nekog ko je rodjen u Sarajevu , Trebinju , Banja Luci ...

Fcrs

pre 7 godina

U Argentini zivi 25.000.000 ljudi italijanske krvi i porekla,u Brazilu oko 35.000.000,a prezime Palmieri npr uopste ne vuce na Italiju!?!Kao sto je Kuzmanovic Nemac koji igra za Srbiju

Fcrs

pre 7 godina

U Argentini oko 70% stanovnistva ima Italijanske korene, u Brazilu takodje postoji veoma velika zajednica Italijana!Italija ima blizu 100 miliona iseljenika tako da ne vidim problem da neko izrazi zelju da zaigra za maticnu drzavu!

zvezdarac

pre 7 godina

Ovaj je veći Italijan nego što je veći deo francuske reprezentacije Francuzi. To je kao kad bi rekli da Bojan Krkić nije Srbin. Ili Daniel Ljuboja.
Uzgred, u Urugvaju, donekle u Brazilu a naročito u Argentini postoji veliki broj italijanskih emigranata.
Npr Javier Zanetti, legenda Arg reprezentacije i kapiten Intera je poreklom Italijan.

VUK

pre 7 godina

Državne- nacionalne fudbalske reprezentacije nisu reprezentacije određene rase ili pripadnika jedne naconalne grupe . To je reprezentacija sastavljena od najboljih fudbalera koji imaju važeće državljanstvo zemlje za koju žele da se takmuče i koji nisu u karijeri nastupali za drugu reprezentaciju. Po propisima FIFA mesto rođenja, nacionalna,verska i rasna pripadnost ne znače ništa ..bitno je da u trenutku podnošenja zahteva za pravo nastupa,igrač ima važeće državljanstvo. Prvenstvo rasa i pripadnika nacionalnih grupa ,FIFA još nije organizovala.

JPR24

pre 7 godina

samo mi ne damo strancima u reprezentaciju, Srbija Srbima i te gluposti, jadna nam majka!
(zdravo-razume, 29. mart 2017 22:50)
To nema veze sa tim rasistickim glupostima. Vec ima veze sa glupostima kao sto je dovodjenje stranaca u reprezentaciju, i koje nema smisla.

Baba Stanojka

pre 7 godina

Jedna Italija uzima stranca, a nama bi navodno stranac pokvario reprezentaciju? Pa zar moze gore od ovog sada? Da nema par fudbalera iz Vosine skole duvali bi u ladnu čorbu!

Fcrs

pre 7 godina

(Karma, 30. mart 2017 09:10)A Kamoranezi je po tebi sta???Djinobili,Nocioni,Pridjoni,Zaneti,Kamoranezi,Batistuta,Kanidja....svi oni i jos mnogi drugi su poreklom Italijani i imaju priliku da biraju za koju reprezentaciju ce igrati...

Milan Indjija

pre 7 godina

@Laka
Kako mozes nekome zabraniti da igra u reprezentaciji, ako je rodjen u toj zemlji, drzavljan je te iste zemlje i u njoj zivi, tu mu rodjeni roditelji, ili cak iz mesovitih brakova? Na sta bi to licilo? Na segregaciju, rasizam... Druga stvar je to sto je Srbija poluizolovana zemlja, pa nemamo te slucajeve.

JPR24

pre 7 godina

U Brazilu je ogromna zajednica Italijana emigranata i Palmeiras je klub tih emigranata i cak su mu boje dresa u skladu sa zastavom Italije . Kakve veze ima gde je covek rodjen ako su mu roditelji Italjiani i on se tako oseca ? To se ne moze porediti sa Francuzima za koje nastupaju igraci koji veze nemaju sa Francuskom. Ovo je primer poput Rakitica i Simunica u HR , Kuzmanovica i Subotica u SRB kao uostalom brojnih sportista iz Srpske Republike koji po pravilu nastupaju za Srbiju a ne za BiH . Pogledajte samo kosarkasku reprenzetaciju od 90-tih pa do danas i nema ni jedne generacije bez nekog ko je rodjen u Sarajevu , Trebinju , Banja Luci ...
(Skopje, 29. mart 2017 23:14)

Da, samo sto je razlika nekoliko generacija, ti mislis da ce se potomci nasih po Nemackoj itd, za nekih 50/100 godina jos osecati "srbima" ? A za Francuze, idi prvo citaj neku knjigu...

Gatsby

pre 7 godina

Ljudima se ponavlja, ali nekad ne vredi...U ekipi Francuske igraju Francuzi. To nije ekipa etničkih belih Arijevaca, već svih ljudi rođenih u Francuskoj, a tu spadaju i ljudi crne puti i muslimanske verem koji su državljani Francuske. Postoje i mnogi koji su rođeni u nekoj drugoj zemlji, ali su odrasli u Francuskoj, i osećaju se njenim građanima. Za reprezentaciju mogu da igraju ljudi koji imaju poreklo neke zemlje, i osećaju se kao stanovnici zemlje predaka(npr Subotić,Kuzmanović,Rakitić,Prosinečki...). E sad činjenica je da je problem da neke zemlje bukvalno kupuju neke igrače, nalazići im poreklo neke prababe, ali ako se recimo neki igrač oseća Italijanom,nije sporno da igra. Sigurno treba zabraniti dovođenje stranaca u reprezentacije bez ikakve veze sa zemljom, kao u košarci i rukometu

ggmu

pre 7 godina

Da, samo sto je razlika nekoliko generacija, ti mislis da ce se potomci nasih po Nemackoj itd, za nekih 50/100 godina jos osecati "srbima" ? A za Francuze, idi prvo citaj neku knjigu...
(JPR24, 30. mart 2017 00:02)

Velika je razlika izmedju Italijana i Grka sa jedne strane i Srba sa druge. Oni zadrzavaju svoje obicaje, kulturu i jeziki imena, postoje brojne cetvrti sirom gradova u kojima zive, slavi se Bozic po istim obicajima a nedeljim po pravilu ide u crkvu i na taj nacin zadrzavaju onaj duh. A Srbi u inostranstvu sve jesu samo ne Srbi, deca koja su rodjena tamo ne nauce jezik nikada, cesto se menjaju imena a neretko i prezimena(postoje izuzeci naravno). Nadam se da cete objaviti komentar

NbgDeki

pre 7 godina

Kad se setim da je groblje htelo da nam u reprezentaciji igra Kleo hahahaha ili kad se Frederik Haus nudio kosarkaskoj reprezentaciji....

Oliver

pre 7 godina

@VUK
"Državne- nacionalne fudbalske reprezentacije nisu reprezentacije određene rase ili pripadnika jedne naconalne grupe." Da li si ti svestan kakvu glupost si odvalio? Pa upravo je suprotno,nacionalne fudbalske reprezentacije upravo jesu reprezentacije pripadnika jedne nacionalne grupe.Zasto se onda zovu nacionalne ako nisu sastavljene od pripadnika jedne nacije? Zasto se srpska reprezentacija zove srpska ako nije sastavljena od Srba ili italijanska od Italijana ili nemacka od Nemaca itd.Problem je u nacinu dobijanja drzavljanstva sto nema veze s FIFA nego s vlastima odredjene drzave.U medjunarodnom pravu postoje dva potpuno legalna i legitimna principa dobijanja drzavljanstva-princip krvi i princip tla.Nemacka se do pre desetak godina striktno drzala principa krvi te je bilo koji etnicki Nemac,npr. iz Banata ili Rusije mogao da dobije nemacko drzavljanstvo,a neki stranac rodjen u Berlinu ne.Italijani su takodje drzali taj princip dok ga nisu prekrsili sa Balotelijem.Kod Nemaca igraju Ozil,Podolski,Kedira itd.To vise nema smisla jer reprezentativna takmicenja sve vise lice na klupska,a reprezentacije na klubove koji kupuju igrace.Po tom principu,koji ti,na zalost, zagovaras,jedan Katar moze da pokupuje najbolje fudbalere,da im drzavljanstvo i napravi mocnu reprezetaciju sto vec rade u rukometu.To je i krajnji cilj multikulturalne,levoliberalne globalisticke elite-da svi budemo isti i da vise nema nikakvih razlika.

menjam nick

pre 7 godina

samo mi ne damo strancima u reprezentaciju, Srbija Srbima i te gluposti, jadna nam majka!
(zdravo-razume, 29. mart 2017 22:50)

Ti si bas rekao zdravo razumu..

Skopje

pre 7 godina

U Brazilu je ogromna zajednica Italijana emigranata i Palmeiras je klub tih emigranata i cak su mu boje dresa u skladu sa zastavom Italije . Kakve veze ima gde je covek rodjen ako su mu roditelji Italjiani i on se tako oseca ? To se ne moze porediti sa Francuzima za koje nastupaju igraci koji veze nemaju sa Francuskom. Ovo je primer poput Rakitica i Simunica u HR , Kuzmanovica i Subotica u SRB kao uostalom brojnih sportista iz Srpske Republike koji po pravilu nastupaju za Srbiju a ne za BiH . Pogledajte samo kosarkasku reprenzetaciju od 90-tih pa do danas i nema ni jedne generacije bez nekog ko je rodjen u Sarajevu , Trebinju , Banja Luci ...

JPR24

pre 7 godina

U Brazilu je ogromna zajednica Italijana emigranata i Palmeiras je klub tih emigranata i cak su mu boje dresa u skladu sa zastavom Italije . Kakve veze ima gde je covek rodjen ako su mu roditelji Italjiani i on se tako oseca ? To se ne moze porediti sa Francuzima za koje nastupaju igraci koji veze nemaju sa Francuskom. Ovo je primer poput Rakitica i Simunica u HR , Kuzmanovica i Subotica u SRB kao uostalom brojnih sportista iz Srpske Republike koji po pravilu nastupaju za Srbiju a ne za BiH . Pogledajte samo kosarkasku reprenzetaciju od 90-tih pa do danas i nema ni jedne generacije bez nekog ko je rodjen u Sarajevu , Trebinju , Banja Luci ...
(Skopje, 29. mart 2017 23:14)

Da, samo sto je razlika nekoliko generacija, ti mislis da ce se potomci nasih po Nemackoj itd, za nekih 50/100 godina jos osecati "srbima" ? A za Francuze, idi prvo citaj neku knjigu...

Baba Stanojka

pre 7 godina

Jedna Italija uzima stranca, a nama bi navodno stranac pokvario reprezentaciju? Pa zar moze gore od ovog sada? Da nema par fudbalera iz Vosine skole duvali bi u ladnu čorbu!

MWill

pre 7 godina

Eee a nekad.. Djidji, Kanavaro, Maldini, Zambrota, Groso,Pirlo, Gatuzo, De rosi, Kamoranezi(arg), Toti, Del Piero... Pa Montela, Del Vekio, Djilardino, Toni... Fuck yeah!!!

Milan Indjija

pre 7 godina

@Laka
Kako mozes nekome zabraniti da igra u reprezentaciji, ako je rodjen u toj zemlji, drzavljan je te iste zemlje i u njoj zivi, tu mu rodjeni roditelji, ili cak iz mesovitih brakova? Na sta bi to licilo? Na segregaciju, rasizam... Druga stvar je to sto je Srbija poluizolovana zemlja, pa nemamo te slucajeve.

VUK

pre 7 godina

Državne- nacionalne fudbalske reprezentacije nisu reprezentacije određene rase ili pripadnika jedne naconalne grupe . To je reprezentacija sastavljena od najboljih fudbalera koji imaju važeće državljanstvo zemlje za koju žele da se takmuče i koji nisu u karijeri nastupali za drugu reprezentaciju. Po propisima FIFA mesto rođenja, nacionalna,verska i rasna pripadnost ne znače ništa ..bitno je da u trenutku podnošenja zahteva za pravo nastupa,igrač ima važeće državljanstvo. Prvenstvo rasa i pripadnika nacionalnih grupa ,FIFA još nije organizovala.

Oliver

pre 7 godina

@VUK
"Državne- nacionalne fudbalske reprezentacije nisu reprezentacije određene rase ili pripadnika jedne naconalne grupe." Da li si ti svestan kakvu glupost si odvalio? Pa upravo je suprotno,nacionalne fudbalske reprezentacije upravo jesu reprezentacije pripadnika jedne nacionalne grupe.Zasto se onda zovu nacionalne ako nisu sastavljene od pripadnika jedne nacije? Zasto se srpska reprezentacija zove srpska ako nije sastavljena od Srba ili italijanska od Italijana ili nemacka od Nemaca itd.Problem je u nacinu dobijanja drzavljanstva sto nema veze s FIFA nego s vlastima odredjene drzave.U medjunarodnom pravu postoje dva potpuno legalna i legitimna principa dobijanja drzavljanstva-princip krvi i princip tla.Nemacka se do pre desetak godina striktno drzala principa krvi te je bilo koji etnicki Nemac,npr. iz Banata ili Rusije mogao da dobije nemacko drzavljanstvo,a neki stranac rodjen u Berlinu ne.Italijani su takodje drzali taj princip dok ga nisu prekrsili sa Balotelijem.Kod Nemaca igraju Ozil,Podolski,Kedira itd.To vise nema smisla jer reprezentativna takmicenja sve vise lice na klupska,a reprezentacije na klubove koji kupuju igrace.Po tom principu,koji ti,na zalost, zagovaras,jedan Katar moze da pokupuje najbolje fudbalere,da im drzavljanstvo i napravi mocnu reprezetaciju sto vec rade u rukometu.To je i krajnji cilj multikulturalne,levoliberalne globalisticke elite-da svi budemo isti i da vise nema nikakvih razlika.

JPR24

pre 7 godina

samo mi ne damo strancima u reprezentaciju, Srbija Srbima i te gluposti, jadna nam majka!
(zdravo-razume, 29. mart 2017 22:50)
To nema veze sa tim rasistickim glupostima. Vec ima veze sa glupostima kao sto je dovodjenje stranaca u reprezentaciju, i koje nema smisla.

NbgDeki

pre 7 godina

Kad se setim da je groblje htelo da nam u reprezentaciji igra Kleo hahahaha ili kad se Frederik Haus nudio kosarkaskoj reprezentaciji....

zvezdarac

pre 7 godina

Ovaj je veći Italijan nego što je veći deo francuske reprezentacije Francuzi. To je kao kad bi rekli da Bojan Krkić nije Srbin. Ili Daniel Ljuboja.
Uzgred, u Urugvaju, donekle u Brazilu a naročito u Argentini postoji veliki broj italijanskih emigranata.
Npr Javier Zanetti, legenda Arg reprezentacije i kapiten Intera je poreklom Italijan.

Fcrs

pre 7 godina

U Argentini zivi 25.000.000 ljudi italijanske krvi i porekla,u Brazilu oko 35.000.000,a prezime Palmieri npr uopste ne vuce na Italiju!?!Kao sto je Kuzmanovic Nemac koji igra za Srbiju

Gatsby

pre 7 godina

Ljudima se ponavlja, ali nekad ne vredi...U ekipi Francuske igraju Francuzi. To nije ekipa etničkih belih Arijevaca, već svih ljudi rođenih u Francuskoj, a tu spadaju i ljudi crne puti i muslimanske verem koji su državljani Francuske. Postoje i mnogi koji su rođeni u nekoj drugoj zemlji, ali su odrasli u Francuskoj, i osećaju se njenim građanima. Za reprezentaciju mogu da igraju ljudi koji imaju poreklo neke zemlje, i osećaju se kao stanovnici zemlje predaka(npr Subotić,Kuzmanović,Rakitić,Prosinečki...). E sad činjenica je da je problem da neke zemlje bukvalno kupuju neke igrače, nalazići im poreklo neke prababe, ali ako se recimo neki igrač oseća Italijanom,nije sporno da igra. Sigurno treba zabraniti dovođenje stranaca u reprezentacije bez ikakve veze sa zemljom, kao u košarci i rukometu

ggmu

pre 7 godina

Da, samo sto je razlika nekoliko generacija, ti mislis da ce se potomci nasih po Nemackoj itd, za nekih 50/100 godina jos osecati "srbima" ? A za Francuze, idi prvo citaj neku knjigu...
(JPR24, 30. mart 2017 00:02)

Velika je razlika izmedju Italijana i Grka sa jedne strane i Srba sa druge. Oni zadrzavaju svoje obicaje, kulturu i jeziki imena, postoje brojne cetvrti sirom gradova u kojima zive, slavi se Bozic po istim obicajima a nedeljim po pravilu ide u crkvu i na taj nacin zadrzavaju onaj duh. A Srbi u inostranstvu sve jesu samo ne Srbi, deca koja su rodjena tamo ne nauce jezik nikada, cesto se menjaju imena a neretko i prezimena(postoje izuzeci naravno). Nadam se da cete objaviti komentar

Fcrs

pre 7 godina

(Karma, 30. mart 2017 09:10)A Kamoranezi je po tebi sta???Djinobili,Nocioni,Pridjoni,Zaneti,Kamoranezi,Batistuta,Kanidja....svi oni i jos mnogi drugi su poreklom Italijani i imaju priliku da biraju za koju reprezentaciju ce igrati...

Fcrs

pre 7 godina

U Argentini oko 70% stanovnistva ima Italijanske korene, u Brazilu takodje postoji veoma velika zajednica Italijana!Italija ima blizu 100 miliona iseljenika tako da ne vidim problem da neko izrazi zelju da zaigra za maticnu drzavu!