Ponedeljak, 20.03.2017.

16:21

Teo: Šta sve NBA treba da uradi da me dovede

Najbolji srpski košarkaš Miloš Teodosić u svom blogu na sajtu eurohoops.com pisao je o mogućnosti da ode u NBA ligu.

Izvor: ÐN

Teo: Šta sve NBA treba da uradi da me dovede IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

87 Komentari

Sortiraj po:

JPR24

pre 7 godina

A Đinobili i Parker, koliko oni imaju godina?(Valeny, 20. mart 2017 21:53) Njih dvojica imaju ogronmo iskustva igranja u NBA za razliku od Tea koji tek sad u 30-oj treba da se privikava na NBA, tako da ti je to uporedjenje mnogo glupo. Teo ne bi smeo da postavlja uslove NBA timovima jer je istorija pokazal da bolji evropski igraci od Tea nisu igrali dobro u NBA. Teo treba da bude presrecan ako dobije ugovor od bilo kojeg NBA tima, pa cak i da sedi na klupi. Po mom misljenju nije on pokazao u toj Evroligi vise od Bjelice koji je bio MVP Evrolige, ili od Bobija Marjanovica, pa vidimo sada kako njih dvojica igraju u NBA
(Irving, 20. mart 2017 22:34)

Pre nego sto nekome kazes da mu je poredjenje glupo, prvo shvati o cemu je rec. Za ostalo ne treba trositi reci, posto ocigledno, nemas pojma.

Aca

pre 7 godina

Nisam preterano pratio Teodosicevu karijeru ali bih mu preporuco da ostane u Evropi. U SAD ima puno crnaca koji imaju snazniju motoriku za igranje odbrane, uciti u 30 godina kosarku gde je retka kombinacija u kojoj ucestvuju 3 igraca. Sedeti na klupi u 30 za Tea je kraj karijere. Bolje da ide stopama Djordjevica i Danilovica koji su u Italiji dobili status engleskih lordova.
Spanija, Italija, Grcka, vila i jahta na moru, lepa klima i ljudi koji znaju da zive se ne mogu porediti sa navijacima sa hot dogom u ustima koji memoriju imaju taman za godinu dana.
Al Teo ce to pametnije prosuditi i na kraju zna o cemu je sanjao kao klinac

Djuro

pre 7 godina

Dragi Teo, nemoj puno pametovati, za tvoju informaciju, Delavedova je placen 9 miliona dolara godisnji, a ti si za njega Dzon Stokton, ako mozes napraviti ugovor koji je bolji nego sto imas sada, samo ga uradili ( just do it ), nemas previse vremena da zaradis velike novce u Evropi za 2-3 miliona za godinu, tvoj navijac is Salt Lake City, Utah, USA.

Djuro

pre 7 godina

Dragi Teo, nemoj puno pametovati, za tvoju informaciju, Delavedova je placen 9 miliona dolara godisnji, a ti si za njega Dzon Stokton, ako mozes napraviti ugovor koji je bolji nego sto imas sada, samo ga uradili ( just do it ), nemas previse vremena da zaradis velike novce u Evropi za 2-3 miliona za godinu, tvoj navijac is Salt Lake City, Utah, USA.

Mikii

pre 7 godina

Neverovatno koliko glupih komentara. Covek nas je bukvalno sam uvodio u 4 polufinala najvecih takmicenja,naravnoda se otimati o njega u nba. Drzigomilu rekorda u evroligi, dominira na poziciji pleja godinama..Argument - Bodiroga nije otisao i napravio karijeru je tek besmislen, covek bi bio all star da je hteo da ide tamo da igra.
(afrogipsy, 20. mart 2017 23:21)

Ma nije hteo Bodiroga, sta ce u NBA, tamo su sve amateri :) Zaista se divim likovima koji misle da odredjeni kosarkasi koji su napravili neko ime u Evropi nisu zeleli da idu u Ameriku, jer eto, nisu hteli. Bodiroga bi bio samo odlican dodavac peskira, bas kao i ovaj naduvani sto postavlja uslove. Covek samo trazi izgovor da ne ode i ne obruka se tamo. Nemojte nasedati na njegove gluposti, provaljen je odavno.

Rngojed

pre 7 godina

Sledeća destinacija je Beograd.
Ambicije su osvajenje EL.
Finansijski aspekt maksimalno zadovoljavajući.
Tandem Jović Teodosić će Evropa dobro upamtiti.

afrogipsy

pre 7 godina

Neverovatno koliko glupih komentara. Covek nas je bukvalno sam uvodio u 4 polufinala najvecih takmicenja,naravnoda se otimati o njega u nba. Drzigomilu rekorda u evroligi, dominira na poziciji pleja godinama..Argument - Bodiroga nije otisao i napravio karijeru je tek besmislen, covek bi bio all star da je hteo da ide tamo da igra.

Walter White

pre 7 godina

Teo nikako ne moze da ocekuje da bude lider neke ekipe,pre svega zbog fizikalija.Generalno mnogo je teze evropskim bekovima nego visokim igracima,niskih igraca je prepuna liga i svi su dobri dok su americki centri mahom kao Deandre Dzordan i zato je vise prostora za skolovane evropske centre.

NBA

pre 7 godina

Sto se tice negativnih komentara, slično su pisali i o Jokicu, te igraće 1,5 min, procice kao Milicic, izlazi na najjaci draft itd. Kad ono jedan od 3 najbolja igrača sa tog drafta. Što se mene tiče, red je da barem proba 2,3 sezone, kad je tamo Rubio neki plej ili Huertas onda može i Teo.(drvobradi, 20. mart 2017 18:48)

Sto se tiče igrača visokih oko 210 cm veoma je tesko proceniti kada su mladi. Negde sam pročitao stsistiku da svaki Amerikanac
7-0 ili oko 213cm ima sanse oko 20% da zaigra u NBA.

Sto se tiče grača visokoji oko 200cm ili manje ja se ne secam osim Djinobelija da je igrao u playoffu u poslednjih x godina. Parker je ipak crnac. I taj Rubio mozda ce u 9 sezoni videti playoff.

Trener

pre 7 godina

NBA je cirkus Jokić u Evropi bi najverovatnije grejao klupu i ne bi uspeo ovako kao tamo, jer u Evropi se ne ceni toliko to što Jokić zna i igra se mnogo čvršća i ozbiljnija odbrana i svaki meč je takmičarski, dok se u nba zbog raznih okolnosti 30-50% mečeva odigra bez veze potpuno. Pogotovu u prvom delu sezone i na kraju sezone pred plej of, kada glavne ekipe odmaraju igrače.

Irving

pre 7 godina

A Đinobili i Parker, koliko oni imaju godina?
(Valeny, 20. mart 2017 21:53)

Njih dvojica imaju ogronmo iskustva igranja u NBA za razliku od Tea koji tek sad u 30-oj treba da se privikava na NBA, tako da ti je to uporedjenje mnogo glupo. Teo ne bi smeo da postavlja uslove NBA timovima jer je istorija pokazal da bolji evropski igraci od Tea nisu igrali dobro u NBA. Teo treba da bude presrecan ako dobije ugovor od bilo kojeg NBA tima, pa cak i da sedi na klupi. Po mom misljenju nije on pokazao u toj Evroligi vise od Bjelice koji je bio MVP Evrolige, ili od Bobija Marjanovica, pa vidimo sada kako njih dvojica igraju u NBA

Walter White

pre 7 godina

Sto se tice negativnih komentara, slično su pisali i o Jokicu, te igraće 1,5 min, procice kao Milicic, izlazi na najjaci draft itd. Kad ono jedan od 3 najbolja igrača sa tog drafta. Što se mene tiče, red je da barem proba 2,3 sezone, kad je tamo Rubio neki plej ili Huertas onda može i Teo.
(drvobradi, 20. mart 2017 18:48
Kada je tamo Rubio neki plej,mozes misliti,klasicno nase podcenjivanje.Taj Rubio je klasa i verovatno jedan od najboljih evropskih igraca bolji i od Teodosica.

Irving

pre 7 godina

A Đinobili i Parker, koliko oni imaju godina?
(Valeny, 20. mart 2017 21:53)

Njih dvojica imaju ogronmo iskustva igranja u NBA za razliku od Tea koji tek sad u 30-oj treba da se privikava na NBA, tako da ti je to uporedjenje mnogo glupo. Teo ne bi smeo da postavlja uslove NBA timovima jer je istorija pokazal da bolji evropski igraci od Tea nisu igrali dobro u NBA. Teo treba da bude presrecan ako dobije ugovor od bilo kojeg NBA tima, pa cak i da sedi na klupi. Po mom misljenju nije on pokazao u toj Evroligi vise od Bjelice koji je bio MVP Evrolige, ili od Bobija Marjanovica, pa vidimo sada kako njih dvojica igraju u NBA

djole

pre 7 godina

u San antonio da ode
(wwww, 20. mart 2017 21:07)

Ma kako da ne, jos samo kada bi ga pozvali:)
Greg Popovic se ne lozi na par finih asistencija kao vi u Srbiji. On trazi igrace koji su dobri i u odbrani sto Teo nikada nije bio!

djole

pre 7 godina

Precenjujemo nase igrace, takvi smo mi Srbi. Ocekivao sam da ce Bobi i Bjelica harati u NBA posto su bili MVP Evrolige, ali gde su, kakva im je statistika tamo??? Tako,vidim, svi ocekujete neka cuda od Tea, a niko od vas da malo prvo iskreno iskomentarise njegovu igru u odbrani kao i njegovu misicnu masu? U NBA je teretana zakon, a Teo sa svojih 30 godina nema vremena da je nabacuje i uspe da se privikne na fizicku igru u NBA. Dok to on uradi napunice 35, i ode karijera!

neki bas skroman 30-godisnjak:)

pre 7 godina

Hahahaha, on ce da postavlja uslove NBA timovima????? Takvih kao Teo ima u SAD cak i u koledz timovima! Teo, budi presrecan ako te bilo ko iz NBA dovede i da ti mesto na klupi za rezerve! Jer, ti ne znas da igras odbranu, a samo sa lepim asistencijama se ne pobedjuju utakmice u NBA! Pratim NBA 25 godina pa znam malo vise o NBA od ovdasnjih klinaca koji su u svom zivotu gledali samo Zvezdu i Partizan.

Bree

pre 7 godina

Ima li gorih komentara od ovakvih da se u nba do plej-ofa ne igra odbrana. Neko izgleda previse gleda Ximo snimke utakmica gde sve stane u 9 min. Odgledajte jednom celu utakmicu, pa onda komentarisite.

Milioner

pre 7 godina

jeli teo bolji od bodiroge ili djordjevica ?nije im ni blizu po kvaliteti..a ni jedan od te dvojice nije mogao proci u nba..za igrati pleja u nba treba sirova snaga..jedini koji je to odigrao koliko toliko je drazen ali tek kad je poradio na misicnoj masi!!
(dzoni, 20. mart 2017 20:14)

Da, da Nikola Jokic pre Denvera je bio cista misicna masa, 10 godina je igrao na vrhunskom evropskom nivou pa su ga zato pozvali. Dario Saric isto... kad ga vidis cista masa, jel tako? Dzoni aj uputi se.

Neko iz mase

pre 7 godina

Pisao sam već i opet ću. Nba je drugačije košarka na milion nivoa od evrope. Teodosić bi tamo mogao da ima tipa u Denveru po 10 asistencija u proseku u juti manje, jer igraju drugačije, pa se ide na ekstra pas i na čvrstu odbranu (nešto slično SAS). Jokić tipa u Evropi bi najverovatnije grejao klupu i ne bi uspeo ovako kao tamo, jer u Evropi se ne ceni toliko to što Jokić zna i igra se mnogo čvršća i ozbiljnija odbrana i svaki meč je takmičarski, dok se u nba zbog raznih okolnosti 30-50% mečeva odigra bez veze potpuno. Pogotovu u prvom delu sezone i na kraju sezone pred plej of, kada glavne ekipe odmaraju igrače.

Stara kuka

pre 7 godina

@Kralj Beljo
Ahihihi.Dobro ni jedan srpski igrac ne valja.Eto ti znas bolje od Seka haha.
Ajde pripadnice izmisljene nacije bez medalje uzivaj u majstorima srpske i svetske kosarke.PS medalje govore a to je najvaznije.

Milioner

pre 7 godina

Teo slušaj narod! Bolje ti je da zadnjih 5 godina igraš u Evropi po 35min po utakmici za 7500000e, nego da greješ klupu, po tamo nekoj USA, za 25000000! Pogledaj samo Bobija, čoveku je loše, ubledeo, sasušio se, da je znao da će tako biti pre bi igrao u Megi za lebleblije, nego nosi peškire u tamo nekim Pistonsima! Krvav je to lebac!
(Alija Sirotanović, 20. mart 2017 19:22)

Gubitnicki menralitet. Da me pamti komsija Marinko kako sam jak. Izadji iz komfort zone

sladjan

pre 7 godina

da, i jokicu znalci predvideli problem s fizikalijama.
kad bi znalci skapirali da se kosarka ipak najvise igra glavom, mozda bi ponesto i ovde moglo da se procita.
jel se neko seca atlete stoktona? ili stiva neša npr?
(piroklasticni sliv, 20. mart 2017 18:19)

-Jokicu je za razliku od Tea tek 22 godine, i ima mnogo bolje predispozicije za stvaranje misicne mase od Tea!
-Teo "nema glavu" za igru u odbrani, i kada ga ne ide sut nastavlja da se ispucava i ispromasuje, a to kod NBA trenera ne prolazi!
-Stokton i Stiv Nes nisu misicavi ali su obojica "Svarceneger" za Tea koji je potpuno mlitave gradje bez ijednog izvajanog misica!

djole

pre 7 godina

Precenjujemo nase igrace, takvi smo mi Srbi. Ocekivao sam da ce Bobi i Bjelica harati u NBA posto su bili MVP Evrolige, ali gde su, kakva im je statistika tamo??? Tako,vidim, svi ocekujete neka cuda od Tea, a niko od vas da malo prvo iskreno iskomentarise njegovu igru u odbrani kao i njegovu misicnu masu? U NBA je teretana zakon, a Teo sa svojih 30 godina nema vremena da je nabacuje i uspe da se privikne na fizicku igru u NBA. Dok to on uradi napunice 35, i ode karijera!

dzoni

pre 7 godina

jeli teo bolji od bodiroge ili djordjevica ?nije im ni blizu po kvaliteti..a ni jedan od te dvojice nije mogao proci u nba..za igrati pleja u nba treba sirova snaga..jedini koji je to odigrao koliko toliko je drazen ali tek kad je poradio na misicnoj masi!!

JPR24

pre 7 godina

ma 30 godina. Ko ce da mu ponudi ugovor a da je dobar finansijski. Koliko bi godina bio taj ugovor a koliko bi onda Teo imao godina? Ja mu zelim da ode ali vise sam ubedjen da ostaje u Evropi jer kao slobodan agent moze odlicno da naplati nekom velikom klubu. Ne verujem da ce u NBA.
(111, 20. mart 2017 18:52)

A koliko godina ima Vince Carter ? Pet ?

Kralj Beljo

pre 7 godina

popokatepetl, ajde ti malo razmisli sad. Rubio je tipicni odlicni bijeli defanzivac (eto bas je par NBA zvijezda zakljucao u zadnjim mecevima) ima one NBA asistencije (lopta gore, a ne dolje), ipak mu je radna etika ×3 u odnosu na Tea (to je tip o kom strani komentatori govore da izgleda kao da se probudio tek i dosao na utakmicu)... Rubio, ovakav kakav se danas gleda u NBA, bi bio najbolji igrac u Evroligi, i to da nema nikakve diskusije.

kris

pre 7 godina

Ja bi voleo da ne ode u NBA.Cak bi voleo i da se ovi ostali vrate u Evropu.Ne sto im zelim nesto lose,vec sto su igraci koji su u Americi,uvek neizvesni za reprezentaciju.NBA klubovi cesto zabrane igracu da igra za reprezentaciju,dok to u Evropi nije slucaj.

Valjevska podvala

pre 7 godina

Rekao sam za Denver već i ponoviću, proverena informacija. 

A gospodinu (pretpostavljam) sto se predstavlja mojim nick-om, sve najbolje.
(Valjevska podvala, 20. mart 2017 16:34)

Hah, dobar marketing mi odrađuješ, ali eto, ja ne pišem ošišanom ćirilicom, a ti si jednu reč napisao. Neopreznost

THE FINAL CUT

pre 7 godina

Idi Teo u NBA,to je jos jedan stepenik vise u tvojoj karijeri, dokazao si da si najbolji igrac van te NBA lige, osvojio si Evroligu, daj sve od sebe da pokidas i u NBA

Alija Sirotanović

pre 7 godina

Teo slušaj narod! Bolje ti je da zadnjih 5 godina igraš u Evropi po 35min po utakmici za 7500000e, nego da greješ klupu, po tamo nekoj USA, za 25000000! Pogledaj samo Bobija, čoveku je loše, ubledeo, sasušio se, da je znao da će tako biti pre bi igrao u Megi za lebleblije, nego nosi peškire u tamo nekim Pistonsima! Krvav je to lebac!

Ogi

pre 7 godina

Ljudi ne shvataju da će njemu biti lakše u NBA, nego u Evropi. Samo pogledajte kako njega čuvaju u Evropi, a pogledajte kako plejeve čuvaju u NBA. Stisnu i oni kad je plej-of ili kad je nešto gusto, ali 90% vremena nije tako.

Kralj Beljo

pre 7 godina

De Kolo je za klasu bolji i korisniji igrac od Tea. Onakav nikakav. U NBA ga niko nije htio. Ni nakon sto je prosao Popovu skolu.
Da nije sticajem nekih okolnosti CSKA uzeo titulu prosle godine, a godinama su imali najjaci budzet, ne bi se Teo dizao u nebesa, niti bi sebe smatrao nekim cudom.
Ali da je tolika dominacija do sada bi imao 3 titule prvaka Evrope. Jer to rade najbolji igraci. Osvajaju ono takmicenje dje igraju.

popokatepetl

pre 7 godina

Ljudi, o kakvim vi fizikalijama govorite uvijek kada se Teo pominje. Jeste mlitav, ali ako iko prati NBA, vidi koja je uloga Rubia u Minisoti. A Rubio je bas napucan. Decko svaku utakmicu igra po pola sata. Ne rijetko daje po 20p. A tipicni je asistent i kradljivac lopte. Razmislite malo o tome ;-)

Teo mnogo hteo

pre 7 godina

Dobsad je bilo da se sa 30 ide iz NBA u Evropu i iscedi jos neciji budzet, a Teo ce kontra. Naravno nek proba dve godine pa posle se lepo vrati u Zvezdi da uzmemo EL.

111

pre 7 godina

Ima 30 godina. Ko ce da mu ponudi ugovor a da je dobar finansijski. Koliko bi godina bio taj ugovor a koliko bi onda Teo imao godina? Ja mu zelim da ode ali vise sam ubedjen da ostaje u Evropi jer kao slobodan agent moze odlicno da naplati nekom velikom klubu. Ne verujem da ce u NBA.

nista o nicemu

pre 7 godina

Ok Irving ali ako su Lilard Westbruk i Kari plejevi onda smo Teo i ja Sakil O'nil. Play!
(Sumadin., 20. mart 2017 17:55)

Vestbruk nikada nije bio plej, a ni suter. Neka mesavina. Ovi ostali su vrsni plejmejkeri koji imaju prilican broj asistencija koje ti neces da vidis.

oklagija

pre 7 godina

Nije se Teo istripovao samo prica realno. Zasto bi on otisao u Bruklin recimo i poslednje godine svoje karijere proveo na zacelju lige sve i da je zarada duplo veca nego u evropi. Bolje biti sampion sa cska gde te postuju, nego biti poslednji u nba.

Bree

pre 7 godina

@Mare, Rodrigez i Huertas gotovo i ne igraju, pogotovo ovaj drugi. Ako je takva sudbina za Tea, kao za ovu dvojicu, onda bolje da ne ide. Ali procitaj tekst, ne samo naslov!

piroklasticni sliv

pre 7 godina

da, i jokicu znalci predvideli problem s fizikalijama.
kad bi znalci skapirali da se kosarka ipak najvise igra glavom, mozda bi ponesto i ovde moglo da se procita.
jel se neko seca atlete stoktona? ili stiva neša npr?

drvobradi

pre 7 godina

Sto se tice negativnih komentara, slično su pisali i o Jokicu, te igraće 1,5 min, procice kao Milicic, izlazi na najjaci draft itd. Kad ono jedan od 3 najbolja igrača sa tog drafta. Što se mene tiče, red je da barem proba 2,3 sezone, kad je tamo Rubio neki plej ili Huertas onda može i Teo.

a

pre 7 godina

@sumadin Pa od svih njih je Kajri najmanje plej, klasican suter, a njegove asistencije - odnosno nedostatak istih u poredjenju s ostalim top plejmejkerima, svedoce o tome. Da se zamene Lilard i Kajri, Portland bi bio u loteriju, to se vidi po pobedama koje ima bez LBJ-a.

Aleksa

pre 7 godina

Teo ima oko $2.5 miliona po sezoni u Evropi. Sasvim sigurno ima ekipa u ligi kod kojih bi dobio između $5 i $6.5 miliona po sezoni i odgovarajuću minutažu. Teo je, bez obzira na slabije fizičke predispozicije, ipak suvo zlato i sjajan drugi plej u ekipi čiji trener ima autoritet i mozak za timsku igru. Ako Bjelica, Marjanović i Teletović imaju po $4.5, $5 i $10 miliona godišnje, može i Teo da izbori kvalitetan ugovor.

skr

pre 7 godina

Mozda zvuci nadmeno na prvi pogled ali meni se cini da spusta loptu. Do skoro se pricalo kao da ce ici samo ako bude starter sada to ne pominje. Naravno da ne zeli da ide da se bori za mesto u rotaciji ali realno u najboljem slucaju on ide tamo da bude prvi covek sa klupe. Nesto kao Jamal Kroford, Lu Vilijams, da unese energiju u napad a da ga saigraci nose u odbrani i tako 15akmin po utakmici.
Licno se bojjim da nece uspeti zbog fizikalija ali bi jako voleo da vidim bar da pokusa. Buni me samo ova duzina ugovora, misim da bi mu najbolje bilo da uzme jednogodisnji pa dogodine moze nazad ako hoce a moze i mnogo vece pare da uzme ako ista pokaze kao Bobi.

Pera

pre 7 godina

Nije Teodosić materijal za NBA, isuviše je njanjav, pokolebljiv i neodlučan za tako jedan veliki poduhvat. Dobar je za Evropske prostore, ali NBA pa oni bi ga tamo pojeli.

Sabre

pre 7 godina

Lol. Covek od 30 godina i sa fizikalijama kao da se nikada nije bavio kosarkom diktira uslove. Da se razumemo, Teo je madjionicar kakav se jednom radja, ali to samo po sebi, uzevsi u obzir sve ostalo i kakva se kosarka danas igra u NBA, apsolutno ti ne garantuje da mozes kao primadona da biras gde ces i za koliko para. Uostalom, bez preterivanja, mislim da Jokara nije nista losiji asistent a pritom je 8 godina mladji, pa opet igra u nekom tamo Denveru za prilicno male pare.

lorenzo

pre 7 godina

da si jedno 5 godina mlađi, da imaš bolji procenat šuta i da si fizički jači...samo ti to nedostaje...asistencije imaš, glavu imaš, lider si ali brate nisi za NBA, nažalost kasno je

Musavi brljavko

pre 7 godina

Kuku nama, ovaj već ima 30god,a na vidiku nema novog pleja njegovih kvaliteta. Moraćemo da počnemo da dominiramo u fudbalu, Fejsa je još mlad!

Valjevska podvala

pre 7 godina

Neće Teo u Denver. Njegov ujak mi je kazao da su bolja opcija Sparsi ili Džezeri. Strpljenja, vreme će pokazati.
Sportski pozdrav svim iskrenim ljubiteljima najlepše igre.

keep calm

pre 7 godina

Sta ste se uvatili za te godine, covek je u punoj mentalnoj i fizickoj snazi, treba mu veci izazov a to je NBA. Nego problem je u nama, mi Srbi patimo od kompleksa superiornosti kad je kosarka u pitanju (a bogami i u jos par disciplina) i to nas dovodi do nakaradnog razmisljanja da ako Teo nije kao Vestbruk onda nema sta da trazi tamo, pocinje omalovazavanje itd, pa polako bre ljudi, nece on da bude najbolji plej tamo al' ce biti bolji od polovine sigurno i to bar jedno 5 god. A da godine nisu presudne, pa evo pogledajte Mudieja, mladic od 21 god. a zreo je za Solnok..

Sumadin.

pre 7 godina

Mislim da se teo malo istripivao...on ce u nba biti prosecan plej pored lavova kao sto su irving lilard westbruk itd...niko u nba nece bas juriti za igracem od 30 god i ispod prosecnih fizikalija i suta....primera radi lauri ce biti ovog leta slobodan igrac a ima isto oko 30 god ...
(rodrigez, 20. mart 2017 16:27)

Ok Irving ali ako su Lilard Westbruk i Kari plejevi onda smo Teo i ja Sakil O'nil. Play!

marko_bgd

pre 7 godina

vidi,jesi odlican igrac,imas i iskustva,reputaciju,ma sve...ali samo sto se tice evropske kosarke...bilo koji nba tim da ti ponudi da dodjes trebao bi da pevas,a ne da postavljas uslove

rodrigez

pre 7 godina

mislim da se teo malo istripivao...on ce u nba biti prosecan plej pored lavova kao sto su irving lilard westbruk itd...niko u nba nece bas juriti za igracem od 30 god i ispod prosecnih fizikalija i suta....primera radi lauri ce biti ovog leta slobodan igrac a ima isto oko 30 god ...

Valjevska podvala

pre 7 godina

Rekao sam za Denver već i ponoviću, proverena informacija.

A gospodinu (pretpostavljam) sto se predstavlja mojim nick-om, sve najbolje.

Valjevska podvala

pre 7 godina

Rekao sam za Denver već i ponoviću, proverena informacija.

A gospodinu (pretpostavljam) sto se predstavlja mojim nick-om, sve najbolje.

keep calm

pre 7 godina

Sta ste se uvatili za te godine, covek je u punoj mentalnoj i fizickoj snazi, treba mu veci izazov a to je NBA. Nego problem je u nama, mi Srbi patimo od kompleksa superiornosti kad je kosarka u pitanju (a bogami i u jos par disciplina) i to nas dovodi do nakaradnog razmisljanja da ako Teo nije kao Vestbruk onda nema sta da trazi tamo, pocinje omalovazavanje itd, pa polako bre ljudi, nece on da bude najbolji plej tamo al' ce biti bolji od polovine sigurno i to bar jedno 5 god. A da godine nisu presudne, pa evo pogledajte Mudieja, mladic od 21 god. a zreo je za Solnok..

Aleksa

pre 7 godina

Teo ima oko $2.5 miliona po sezoni u Evropi. Sasvim sigurno ima ekipa u ligi kod kojih bi dobio između $5 i $6.5 miliona po sezoni i odgovarajuću minutažu. Teo je, bez obzira na slabije fizičke predispozicije, ipak suvo zlato i sjajan drugi plej u ekipi čiji trener ima autoritet i mozak za timsku igru. Ako Bjelica, Marjanović i Teletović imaju po $4.5, $5 i $10 miliona godišnje, može i Teo da izbori kvalitetan ugovor.

rodrigez

pre 7 godina

mislim da se teo malo istripivao...on ce u nba biti prosecan plej pored lavova kao sto su irving lilard westbruk itd...niko u nba nece bas juriti za igracem od 30 god i ispod prosecnih fizikalija i suta....primera radi lauri ce biti ovog leta slobodan igrac a ima isto oko 30 god ...

drvobradi

pre 7 godina

Sto se tice negativnih komentara, slično su pisali i o Jokicu, te igraće 1,5 min, procice kao Milicic, izlazi na najjaci draft itd. Kad ono jedan od 3 najbolja igrača sa tog drafta. Što se mene tiče, red je da barem proba 2,3 sezone, kad je tamo Rubio neki plej ili Huertas onda može i Teo.

oklagija

pre 7 godina

Nije se Teo istripovao samo prica realno. Zasto bi on otisao u Bruklin recimo i poslednje godine svoje karijere proveo na zacelju lige sve i da je zarada duplo veca nego u evropi. Bolje biti sampion sa cska gde te postuju, nego biti poslednji u nba.

piroklasticni sliv

pre 7 godina

da, i jokicu znalci predvideli problem s fizikalijama.
kad bi znalci skapirali da se kosarka ipak najvise igra glavom, mozda bi ponesto i ovde moglo da se procita.
jel se neko seca atlete stoktona? ili stiva neša npr?

Musavi brljavko

pre 7 godina

Kuku nama, ovaj već ima 30god,a na vidiku nema novog pleja njegovih kvaliteta. Moraćemo da počnemo da dominiramo u fudbalu, Fejsa je još mlad!

Teo mnogo hteo

pre 7 godina

Dobsad je bilo da se sa 30 ide iz NBA u Evropu i iscedi jos neciji budzet, a Teo ce kontra. Naravno nek proba dve godine pa posle se lepo vrati u Zvezdi da uzmemo EL.

Pera

pre 7 godina

Nije Teodosić materijal za NBA, isuviše je njanjav, pokolebljiv i neodlučan za tako jedan veliki poduhvat. Dobar je za Evropske prostore, ali NBA pa oni bi ga tamo pojeli.

skr

pre 7 godina

Mozda zvuci nadmeno na prvi pogled ali meni se cini da spusta loptu. Do skoro se pricalo kao da ce ici samo ako bude starter sada to ne pominje. Naravno da ne zeli da ide da se bori za mesto u rotaciji ali realno u najboljem slucaju on ide tamo da bude prvi covek sa klupe. Nesto kao Jamal Kroford, Lu Vilijams, da unese energiju u napad a da ga saigraci nose u odbrani i tako 15akmin po utakmici.
Licno se bojjim da nece uspeti zbog fizikalija ali bi jako voleo da vidim bar da pokusa. Buni me samo ova duzina ugovora, misim da bi mu najbolje bilo da uzme jednogodisnji pa dogodine moze nazad ako hoce a moze i mnogo vece pare da uzme ako ista pokaze kao Bobi.

popokatepetl

pre 7 godina

Ljudi, o kakvim vi fizikalijama govorite uvijek kada se Teo pominje. Jeste mlitav, ali ako iko prati NBA, vidi koja je uloga Rubia u Minisoti. A Rubio je bas napucan. Decko svaku utakmicu igra po pola sata. Ne rijetko daje po 20p. A tipicni je asistent i kradljivac lopte. Razmislite malo o tome ;-)

marko_bgd

pre 7 godina

vidi,jesi odlican igrac,imas i iskustva,reputaciju,ma sve...ali samo sto se tice evropske kosarke...bilo koji nba tim da ti ponudi da dodjes trebao bi da pevas,a ne da postavljas uslove

lorenzo

pre 7 godina

da si jedno 5 godina mlađi, da imaš bolji procenat šuta i da si fizički jači...samo ti to nedostaje...asistencije imaš, glavu imaš, lider si ali brate nisi za NBA, nažalost kasno je

Sabre

pre 7 godina

Lol. Covek od 30 godina i sa fizikalijama kao da se nikada nije bavio kosarkom diktira uslove. Da se razumemo, Teo je madjionicar kakav se jednom radja, ali to samo po sebi, uzevsi u obzir sve ostalo i kakva se kosarka danas igra u NBA, apsolutno ti ne garantuje da mozes kao primadona da biras gde ces i za koliko para. Uostalom, bez preterivanja, mislim da Jokara nije nista losiji asistent a pritom je 8 godina mladji, pa opet igra u nekom tamo Denveru za prilicno male pare.

afrogipsy

pre 7 godina

Neverovatno koliko glupih komentara. Covek nas je bukvalno sam uvodio u 4 polufinala najvecih takmicenja,naravnoda se otimati o njega u nba. Drzigomilu rekorda u evroligi, dominira na poziciji pleja godinama..Argument - Bodiroga nije otisao i napravio karijeru je tek besmislen, covek bi bio all star da je hteo da ide tamo da igra.

JPR24

pre 7 godina

ma 30 godina. Ko ce da mu ponudi ugovor a da je dobar finansijski. Koliko bi godina bio taj ugovor a koliko bi onda Teo imao godina? Ja mu zelim da ode ali vise sam ubedjen da ostaje u Evropi jer kao slobodan agent moze odlicno da naplati nekom velikom klubu. Ne verujem da ce u NBA.
(111, 20. mart 2017 18:52)

A koliko godina ima Vince Carter ? Pet ?

111

pre 7 godina

Ima 30 godina. Ko ce da mu ponudi ugovor a da je dobar finansijski. Koliko bi godina bio taj ugovor a koliko bi onda Teo imao godina? Ja mu zelim da ode ali vise sam ubedjen da ostaje u Evropi jer kao slobodan agent moze odlicno da naplati nekom velikom klubu. Ne verujem da ce u NBA.

Rngojed

pre 7 godina

Sledeća destinacija je Beograd.
Ambicije su osvajenje EL.
Finansijski aspekt maksimalno zadovoljavajući.
Tandem Jović Teodosić će Evropa dobro upamtiti.

Ogi

pre 7 godina

Ljudi ne shvataju da će njemu biti lakše u NBA, nego u Evropi. Samo pogledajte kako njega čuvaju u Evropi, a pogledajte kako plejeve čuvaju u NBA. Stisnu i oni kad je plej-of ili kad je nešto gusto, ali 90% vremena nije tako.

Milioner

pre 7 godina

jeli teo bolji od bodiroge ili djordjevica ?nije im ni blizu po kvaliteti..a ni jedan od te dvojice nije mogao proci u nba..za igrati pleja u nba treba sirova snaga..jedini koji je to odigrao koliko toliko je drazen ali tek kad je poradio na misicnoj masi!!
(dzoni, 20. mart 2017 20:14)

Da, da Nikola Jokic pre Denvera je bio cista misicna masa, 10 godina je igrao na vrhunskom evropskom nivou pa su ga zato pozvali. Dario Saric isto... kad ga vidis cista masa, jel tako? Dzoni aj uputi se.

Valjevska podvala

pre 7 godina

Neće Teo u Denver. Njegov ujak mi je kazao da su bolja opcija Sparsi ili Džezeri. Strpljenja, vreme će pokazati.
Sportski pozdrav svim iskrenim ljubiteljima najlepše igre.

Walter White

pre 7 godina

Teo nikako ne moze da ocekuje da bude lider neke ekipe,pre svega zbog fizikalija.Generalno mnogo je teze evropskim bekovima nego visokim igracima,niskih igraca je prepuna liga i svi su dobri dok su americki centri mahom kao Deandre Dzordan i zato je vise prostora za skolovane evropske centre.

nista o nicemu

pre 7 godina

Ok Irving ali ako su Lilard Westbruk i Kari plejevi onda smo Teo i ja Sakil O'nil. Play!
(Sumadin., 20. mart 2017 17:55)

Vestbruk nikada nije bio plej, a ni suter. Neka mesavina. Ovi ostali su vrsni plejmejkeri koji imaju prilican broj asistencija koje ti neces da vidis.

THE FINAL CUT

pre 7 godina

Idi Teo u NBA,to je jos jedan stepenik vise u tvojoj karijeri, dokazao si da si najbolji igrac van te NBA lige, osvojio si Evroligu, daj sve od sebe da pokidas i u NBA

Kralj Beljo

pre 7 godina

popokatepetl, ajde ti malo razmisli sad. Rubio je tipicni odlicni bijeli defanzivac (eto bas je par NBA zvijezda zakljucao u zadnjim mecevima) ima one NBA asistencije (lopta gore, a ne dolje), ipak mu je radna etika ×3 u odnosu na Tea (to je tip o kom strani komentatori govore da izgleda kao da se probudio tek i dosao na utakmicu)... Rubio, ovakav kakav se danas gleda u NBA, bi bio najbolji igrac u Evroligi, i to da nema nikakve diskusije.

Milioner

pre 7 godina

Teo slušaj narod! Bolje ti je da zadnjih 5 godina igraš u Evropi po 35min po utakmici za 7500000e, nego da greješ klupu, po tamo nekoj USA, za 25000000! Pogledaj samo Bobija, čoveku je loše, ubledeo, sasušio se, da je znao da će tako biti pre bi igrao u Megi za lebleblije, nego nosi peškire u tamo nekim Pistonsima! Krvav je to lebac!
(Alija Sirotanović, 20. mart 2017 19:22)

Gubitnicki menralitet. Da me pamti komsija Marinko kako sam jak. Izadji iz komfort zone

Bree

pre 7 godina

@Mare, Rodrigez i Huertas gotovo i ne igraju, pogotovo ovaj drugi. Ako je takva sudbina za Tea, kao za ovu dvojicu, onda bolje da ne ide. Ali procitaj tekst, ne samo naslov!

Sumadin.

pre 7 godina

Mislim da se teo malo istripivao...on ce u nba biti prosecan plej pored lavova kao sto su irving lilard westbruk itd...niko u nba nece bas juriti za igracem od 30 god i ispod prosecnih fizikalija i suta....primera radi lauri ce biti ovog leta slobodan igrac a ima isto oko 30 god ...
(rodrigez, 20. mart 2017 16:27)

Ok Irving ali ako su Lilard Westbruk i Kari plejevi onda smo Teo i ja Sakil O'nil. Play!

a

pre 7 godina

@sumadin Pa od svih njih je Kajri najmanje plej, klasican suter, a njegove asistencije - odnosno nedostatak istih u poredjenju s ostalim top plejmejkerima, svedoce o tome. Da se zamene Lilard i Kajri, Portland bi bio u loteriju, to se vidi po pobedama koje ima bez LBJ-a.

Kralj Beljo

pre 7 godina

De Kolo je za klasu bolji i korisniji igrac od Tea. Onakav nikakav. U NBA ga niko nije htio. Ni nakon sto je prosao Popovu skolu.
Da nije sticajem nekih okolnosti CSKA uzeo titulu prosle godine, a godinama su imali najjaci budzet, ne bi se Teo dizao u nebesa, niti bi sebe smatrao nekim cudom.
Ali da je tolika dominacija do sada bi imao 3 titule prvaka Evrope. Jer to rade najbolji igraci. Osvajaju ono takmicenje dje igraju.

dzoni

pre 7 godina

jeli teo bolji od bodiroge ili djordjevica ?nije im ni blizu po kvaliteti..a ni jedan od te dvojice nije mogao proci u nba..za igrati pleja u nba treba sirova snaga..jedini koji je to odigrao koliko toliko je drazen ali tek kad je poradio na misicnoj masi!!

Bree

pre 7 godina

Ima li gorih komentara od ovakvih da se u nba do plej-ofa ne igra odbrana. Neko izgleda previse gleda Ximo snimke utakmica gde sve stane u 9 min. Odgledajte jednom celu utakmicu, pa onda komentarisite.

djole

pre 7 godina

Precenjujemo nase igrace, takvi smo mi Srbi. Ocekivao sam da ce Bobi i Bjelica harati u NBA posto su bili MVP Evrolige, ali gde su, kakva im je statistika tamo??? Tako,vidim, svi ocekujete neka cuda od Tea, a niko od vas da malo prvo iskreno iskomentarise njegovu igru u odbrani kao i njegovu misicnu masu? U NBA je teretana zakon, a Teo sa svojih 30 godina nema vremena da je nabacuje i uspe da se privikne na fizicku igru u NBA. Dok to on uradi napunice 35, i ode karijera!

NBA

pre 7 godina

Sto se tice negativnih komentara, slično su pisali i o Jokicu, te igraće 1,5 min, procice kao Milicic, izlazi na najjaci draft itd. Kad ono jedan od 3 najbolja igrača sa tog drafta. Što se mene tiče, red je da barem proba 2,3 sezone, kad je tamo Rubio neki plej ili Huertas onda može i Teo.(drvobradi, 20. mart 2017 18:48)

Sto se tiče igrača visokih oko 210 cm veoma je tesko proceniti kada su mladi. Negde sam pročitao stsistiku da svaki Amerikanac
7-0 ili oko 213cm ima sanse oko 20% da zaigra u NBA.

Sto se tiče grača visokoji oko 200cm ili manje ja se ne secam osim Djinobelija da je igrao u playoffu u poslednjih x godina. Parker je ipak crnac. I taj Rubio mozda ce u 9 sezoni videti playoff.

sladjan

pre 7 godina

da, i jokicu znalci predvideli problem s fizikalijama.
kad bi znalci skapirali da se kosarka ipak najvise igra glavom, mozda bi ponesto i ovde moglo da se procita.
jel se neko seca atlete stoktona? ili stiva neša npr?
(piroklasticni sliv, 20. mart 2017 18:19)

-Jokicu je za razliku od Tea tek 22 godine, i ima mnogo bolje predispozicije za stvaranje misicne mase od Tea!
-Teo "nema glavu" za igru u odbrani, i kada ga ne ide sut nastavlja da se ispucava i ispromasuje, a to kod NBA trenera ne prolazi!
-Stokton i Stiv Nes nisu misicavi ali su obojica "Svarceneger" za Tea koji je potpuno mlitave gradje bez ijednog izvajanog misica!

Walter White

pre 7 godina

Sto se tice negativnih komentara, slično su pisali i o Jokicu, te igraće 1,5 min, procice kao Milicic, izlazi na najjaci draft itd. Kad ono jedan od 3 najbolja igrača sa tog drafta. Što se mene tiče, red je da barem proba 2,3 sezone, kad je tamo Rubio neki plej ili Huertas onda može i Teo.
(drvobradi, 20. mart 2017 18:48
Kada je tamo Rubio neki plej,mozes misliti,klasicno nase podcenjivanje.Taj Rubio je klasa i verovatno jedan od najboljih evropskih igraca bolji i od Teodosica.

Valjevska podvala

pre 7 godina

Rekao sam za Denver već i ponoviću, proverena informacija. 

A gospodinu (pretpostavljam) sto se predstavlja mojim nick-om, sve najbolje.
(Valjevska podvala, 20. mart 2017 16:34)

Hah, dobar marketing mi odrađuješ, ali eto, ja ne pišem ošišanom ćirilicom, a ti si jednu reč napisao. Neopreznost

djole

pre 7 godina

u San antonio da ode
(wwww, 20. mart 2017 21:07)

Ma kako da ne, jos samo kada bi ga pozvali:)
Greg Popovic se ne lozi na par finih asistencija kao vi u Srbiji. On trazi igrace koji su dobri i u odbrani sto Teo nikada nije bio!

Irving

pre 7 godina

A Đinobili i Parker, koliko oni imaju godina?
(Valeny, 20. mart 2017 21:53)

Njih dvojica imaju ogronmo iskustva igranja u NBA za razliku od Tea koji tek sad u 30-oj treba da se privikava na NBA, tako da ti je to uporedjenje mnogo glupo. Teo ne bi smeo da postavlja uslove NBA timovima jer je istorija pokazal da bolji evropski igraci od Tea nisu igrali dobro u NBA. Teo treba da bude presrecan ako dobije ugovor od bilo kojeg NBA tima, pa cak i da sedi na klupi. Po mom misljenju nije on pokazao u toj Evroligi vise od Bjelice koji je bio MVP Evrolige, ili od Bobija Marjanovica, pa vidimo sada kako njih dvojica igraju u NBA

djole

pre 7 godina

Precenjujemo nase igrace, takvi smo mi Srbi. Ocekivao sam da ce Bobi i Bjelica harati u NBA posto su bili MVP Evrolige, ali gde su, kakva im je statistika tamo??? Tako,vidim, svi ocekujete neka cuda od Tea, a niko od vas da malo prvo iskreno iskomentarise njegovu igru u odbrani kao i njegovu misicnu masu? U NBA je teretana zakon, a Teo sa svojih 30 godina nema vremena da je nabacuje i uspe da se privikne na fizicku igru u NBA. Dok to on uradi napunice 35, i ode karijera!

Alija Sirotanović

pre 7 godina

Teo slušaj narod! Bolje ti je da zadnjih 5 godina igraš u Evropi po 35min po utakmici za 7500000e, nego da greješ klupu, po tamo nekoj USA, za 25000000! Pogledaj samo Bobija, čoveku je loše, ubledeo, sasušio se, da je znao da će tako biti pre bi igrao u Megi za lebleblije, nego nosi peškire u tamo nekim Pistonsima! Krvav je to lebac!

Neko iz mase

pre 7 godina

Pisao sam već i opet ću. Nba je drugačije košarka na milion nivoa od evrope. Teodosić bi tamo mogao da ima tipa u Denveru po 10 asistencija u proseku u juti manje, jer igraju drugačije, pa se ide na ekstra pas i na čvrstu odbranu (nešto slično SAS). Jokić tipa u Evropi bi najverovatnije grejao klupu i ne bi uspeo ovako kao tamo, jer u Evropi se ne ceni toliko to što Jokić zna i igra se mnogo čvršća i ozbiljnija odbrana i svaki meč je takmičarski, dok se u nba zbog raznih okolnosti 30-50% mečeva odigra bez veze potpuno. Pogotovu u prvom delu sezone i na kraju sezone pred plej of, kada glavne ekipe odmaraju igrače.

kris

pre 7 godina

Ja bi voleo da ne ode u NBA.Cak bi voleo i da se ovi ostali vrate u Evropu.Ne sto im zelim nesto lose,vec sto su igraci koji su u Americi,uvek neizvesni za reprezentaciju.NBA klubovi cesto zabrane igracu da igra za reprezentaciju,dok to u Evropi nije slucaj.

neki bas skroman 30-godisnjak:)

pre 7 godina

Hahahaha, on ce da postavlja uslove NBA timovima????? Takvih kao Teo ima u SAD cak i u koledz timovima! Teo, budi presrecan ako te bilo ko iz NBA dovede i da ti mesto na klupi za rezerve! Jer, ti ne znas da igras odbranu, a samo sa lepim asistencijama se ne pobedjuju utakmice u NBA! Pratim NBA 25 godina pa znam malo vise o NBA od ovdasnjih klinaca koji su u svom zivotu gledali samo Zvezdu i Partizan.

Stara kuka

pre 7 godina

@Kralj Beljo
Ahihihi.Dobro ni jedan srpski igrac ne valja.Eto ti znas bolje od Seka haha.
Ajde pripadnice izmisljene nacije bez medalje uzivaj u majstorima srpske i svetske kosarke.PS medalje govore a to je najvaznije.

JPR24

pre 7 godina

A Đinobili i Parker, koliko oni imaju godina?(Valeny, 20. mart 2017 21:53) Njih dvojica imaju ogronmo iskustva igranja u NBA za razliku od Tea koji tek sad u 30-oj treba da se privikava na NBA, tako da ti je to uporedjenje mnogo glupo. Teo ne bi smeo da postavlja uslove NBA timovima jer je istorija pokazal da bolji evropski igraci od Tea nisu igrali dobro u NBA. Teo treba da bude presrecan ako dobije ugovor od bilo kojeg NBA tima, pa cak i da sedi na klupi. Po mom misljenju nije on pokazao u toj Evroligi vise od Bjelice koji je bio MVP Evrolige, ili od Bobija Marjanovica, pa vidimo sada kako njih dvojica igraju u NBA
(Irving, 20. mart 2017 22:34)

Pre nego sto nekome kazes da mu je poredjenje glupo, prvo shvati o cemu je rec. Za ostalo ne treba trositi reci, posto ocigledno, nemas pojma.

Irving

pre 7 godina

A Đinobili i Parker, koliko oni imaju godina?
(Valeny, 20. mart 2017 21:53)

Njih dvojica imaju ogronmo iskustva igranja u NBA za razliku od Tea koji tek sad u 30-oj treba da se privikava na NBA, tako da ti je to uporedjenje mnogo glupo. Teo ne bi smeo da postavlja uslove NBA timovima jer je istorija pokazal da bolji evropski igraci od Tea nisu igrali dobro u NBA. Teo treba da bude presrecan ako dobije ugovor od bilo kojeg NBA tima, pa cak i da sedi na klupi. Po mom misljenju nije on pokazao u toj Evroligi vise od Bjelice koji je bio MVP Evrolige, ili od Bobija Marjanovica, pa vidimo sada kako njih dvojica igraju u NBA

Trener

pre 7 godina

NBA je cirkus Jokić u Evropi bi najverovatnije grejao klupu i ne bi uspeo ovako kao tamo, jer u Evropi se ne ceni toliko to što Jokić zna i igra se mnogo čvršća i ozbiljnija odbrana i svaki meč je takmičarski, dok se u nba zbog raznih okolnosti 30-50% mečeva odigra bez veze potpuno. Pogotovu u prvom delu sezone i na kraju sezone pred plej of, kada glavne ekipe odmaraju igrače.

Mikii

pre 7 godina

Neverovatno koliko glupih komentara. Covek nas je bukvalno sam uvodio u 4 polufinala najvecih takmicenja,naravnoda se otimati o njega u nba. Drzigomilu rekorda u evroligi, dominira na poziciji pleja godinama..Argument - Bodiroga nije otisao i napravio karijeru je tek besmislen, covek bi bio all star da je hteo da ide tamo da igra.
(afrogipsy, 20. mart 2017 23:21)

Ma nije hteo Bodiroga, sta ce u NBA, tamo su sve amateri :) Zaista se divim likovima koji misle da odredjeni kosarkasi koji su napravili neko ime u Evropi nisu zeleli da idu u Ameriku, jer eto, nisu hteli. Bodiroga bi bio samo odlican dodavac peskira, bas kao i ovaj naduvani sto postavlja uslove. Covek samo trazi izgovor da ne ode i ne obruka se tamo. Nemojte nasedati na njegove gluposti, provaljen je odavno.

Djuro

pre 7 godina

Dragi Teo, nemoj puno pametovati, za tvoju informaciju, Delavedova je placen 9 miliona dolara godisnji, a ti si za njega Dzon Stokton, ako mozes napraviti ugovor koji je bolji nego sto imas sada, samo ga uradili ( just do it ), nemas previse vremena da zaradis velike novce u Evropi za 2-3 miliona za godinu, tvoj navijac is Salt Lake City, Utah, USA.

Aca

pre 7 godina

Nisam preterano pratio Teodosicevu karijeru ali bih mu preporuco da ostane u Evropi. U SAD ima puno crnaca koji imaju snazniju motoriku za igranje odbrane, uciti u 30 godina kosarku gde je retka kombinacija u kojoj ucestvuju 3 igraca. Sedeti na klupi u 30 za Tea je kraj karijere. Bolje da ide stopama Djordjevica i Danilovica koji su u Italiji dobili status engleskih lordova.
Spanija, Italija, Grcka, vila i jahta na moru, lepa klima i ljudi koji znaju da zive se ne mogu porediti sa navijacima sa hot dogom u ustima koji memoriju imaju taman za godinu dana.
Al Teo ce to pametnije prosuditi i na kraju zna o cemu je sanjao kao klinac

Djuro

pre 7 godina

Dragi Teo, nemoj puno pametovati, za tvoju informaciju, Delavedova je placen 9 miliona dolara godisnji, a ti si za njega Dzon Stokton, ako mozes napraviti ugovor koji je bolji nego sto imas sada, samo ga uradili ( just do it ), nemas previse vremena da zaradis velike novce u Evropi za 2-3 miliona za godinu, tvoj navijac is Salt Lake City, Utah, USA.

rodrigez

pre 7 godina

mislim da se teo malo istripivao...on ce u nba biti prosecan plej pored lavova kao sto su irving lilard westbruk itd...niko u nba nece bas juriti za igracem od 30 god i ispod prosecnih fizikalija i suta....primera radi lauri ce biti ovog leta slobodan igrac a ima isto oko 30 god ...

Pera

pre 7 godina

Nije Teodosić materijal za NBA, isuviše je njanjav, pokolebljiv i neodlučan za tako jedan veliki poduhvat. Dobar je za Evropske prostore, ali NBA pa oni bi ga tamo pojeli.

Sabre

pre 7 godina

Lol. Covek od 30 godina i sa fizikalijama kao da se nikada nije bavio kosarkom diktira uslove. Da se razumemo, Teo je madjionicar kakav se jednom radja, ali to samo po sebi, uzevsi u obzir sve ostalo i kakva se kosarka danas igra u NBA, apsolutno ti ne garantuje da mozes kao primadona da biras gde ces i za koliko para. Uostalom, bez preterivanja, mislim da Jokara nije nista losiji asistent a pritom je 8 godina mladji, pa opet igra u nekom tamo Denveru za prilicno male pare.

lorenzo

pre 7 godina

da si jedno 5 godina mlađi, da imaš bolji procenat šuta i da si fizički jači...samo ti to nedostaje...asistencije imaš, glavu imaš, lider si ali brate nisi za NBA, nažalost kasno je

Musavi brljavko

pre 7 godina

Kuku nama, ovaj već ima 30god,a na vidiku nema novog pleja njegovih kvaliteta. Moraćemo da počnemo da dominiramo u fudbalu, Fejsa je još mlad!

Sumadin.

pre 7 godina

Mislim da se teo malo istripivao...on ce u nba biti prosecan plej pored lavova kao sto su irving lilard westbruk itd...niko u nba nece bas juriti za igracem od 30 god i ispod prosecnih fizikalija i suta....primera radi lauri ce biti ovog leta slobodan igrac a ima isto oko 30 god ...
(rodrigez, 20. mart 2017 16:27)

Ok Irving ali ako su Lilard Westbruk i Kari plejevi onda smo Teo i ja Sakil O'nil. Play!

dzoni

pre 7 godina

jeli teo bolji od bodiroge ili djordjevica ?nije im ni blizu po kvaliteti..a ni jedan od te dvojice nije mogao proci u nba..za igrati pleja u nba treba sirova snaga..jedini koji je to odigrao koliko toliko je drazen ali tek kad je poradio na misicnoj masi!!

marko_bgd

pre 7 godina

vidi,jesi odlican igrac,imas i iskustva,reputaciju,ma sve...ali samo sto se tice evropske kosarke...bilo koji nba tim da ti ponudi da dodjes trebao bi da pevas,a ne da postavljas uslove

Kralj Beljo

pre 7 godina

De Kolo je za klasu bolji i korisniji igrac od Tea. Onakav nikakav. U NBA ga niko nije htio. Ni nakon sto je prosao Popovu skolu.
Da nije sticajem nekih okolnosti CSKA uzeo titulu prosle godine, a godinama su imali najjaci budzet, ne bi se Teo dizao u nebesa, niti bi sebe smatrao nekim cudom.
Ali da je tolika dominacija do sada bi imao 3 titule prvaka Evrope. Jer to rade najbolji igraci. Osvajaju ono takmicenje dje igraju.

Trener

pre 7 godina

NBA je cirkus Jokić u Evropi bi najverovatnije grejao klupu i ne bi uspeo ovako kao tamo, jer u Evropi se ne ceni toliko to što Jokić zna i igra se mnogo čvršća i ozbiljnija odbrana i svaki meč je takmičarski, dok se u nba zbog raznih okolnosti 30-50% mečeva odigra bez veze potpuno. Pogotovu u prvom delu sezone i na kraju sezone pred plej of, kada glavne ekipe odmaraju igrače.

Walter White

pre 7 godina

Sto se tice negativnih komentara, slično su pisali i o Jokicu, te igraće 1,5 min, procice kao Milicic, izlazi na najjaci draft itd. Kad ono jedan od 3 najbolja igrača sa tog drafta. Što se mene tiče, red je da barem proba 2,3 sezone, kad je tamo Rubio neki plej ili Huertas onda može i Teo.
(drvobradi, 20. mart 2017 18:48
Kada je tamo Rubio neki plej,mozes misliti,klasicno nase podcenjivanje.Taj Rubio je klasa i verovatno jedan od najboljih evropskih igraca bolji i od Teodosica.

Irving

pre 7 godina

A Đinobili i Parker, koliko oni imaju godina?
(Valeny, 20. mart 2017 21:53)

Njih dvojica imaju ogronmo iskustva igranja u NBA za razliku od Tea koji tek sad u 30-oj treba da se privikava na NBA, tako da ti je to uporedjenje mnogo glupo. Teo ne bi smeo da postavlja uslove NBA timovima jer je istorija pokazal da bolji evropski igraci od Tea nisu igrali dobro u NBA. Teo treba da bude presrecan ako dobije ugovor od bilo kojeg NBA tima, pa cak i da sedi na klupi. Po mom misljenju nije on pokazao u toj Evroligi vise od Bjelice koji je bio MVP Evrolige, ili od Bobija Marjanovica, pa vidimo sada kako njih dvojica igraju u NBA

djole

pre 7 godina

u San antonio da ode
(wwww, 20. mart 2017 21:07)

Ma kako da ne, jos samo kada bi ga pozvali:)
Greg Popovic se ne lozi na par finih asistencija kao vi u Srbiji. On trazi igrace koji su dobri i u odbrani sto Teo nikada nije bio!

Kralj Beljo

pre 7 godina

popokatepetl, ajde ti malo razmisli sad. Rubio je tipicni odlicni bijeli defanzivac (eto bas je par NBA zvijezda zakljucao u zadnjim mecevima) ima one NBA asistencije (lopta gore, a ne dolje), ipak mu je radna etika ×3 u odnosu na Tea (to je tip o kom strani komentatori govore da izgleda kao da se probudio tek i dosao na utakmicu)... Rubio, ovakav kakav se danas gleda u NBA, bi bio najbolji igrac u Evroligi, i to da nema nikakve diskusije.

Rngojed

pre 7 godina

Sledeća destinacija je Beograd.
Ambicije su osvajenje EL.
Finansijski aspekt maksimalno zadovoljavajući.
Tandem Jović Teodosić će Evropa dobro upamtiti.

Valjevska podvala

pre 7 godina

Rekao sam za Denver već i ponoviću, proverena informacija.

A gospodinu (pretpostavljam) sto se predstavlja mojim nick-om, sve najbolje.

Teo mnogo hteo

pre 7 godina

Dobsad je bilo da se sa 30 ide iz NBA u Evropu i iscedi jos neciji budzet, a Teo ce kontra. Naravno nek proba dve godine pa posle se lepo vrati u Zvezdi da uzmemo EL.

Alija Sirotanović

pre 7 godina

Teo slušaj narod! Bolje ti je da zadnjih 5 godina igraš u Evropi po 35min po utakmici za 7500000e, nego da greješ klupu, po tamo nekoj USA, za 25000000! Pogledaj samo Bobija, čoveku je loše, ubledeo, sasušio se, da je znao da će tako biti pre bi igrao u Megi za lebleblije, nego nosi peškire u tamo nekim Pistonsima! Krvav je to lebac!

Valjevska podvala

pre 7 godina

Neće Teo u Denver. Njegov ujak mi je kazao da su bolja opcija Sparsi ili Džezeri. Strpljenja, vreme će pokazati.
Sportski pozdrav svim iskrenim ljubiteljima najlepše igre.

111

pre 7 godina

Ima 30 godina. Ko ce da mu ponudi ugovor a da je dobar finansijski. Koliko bi godina bio taj ugovor a koliko bi onda Teo imao godina? Ja mu zelim da ode ali vise sam ubedjen da ostaje u Evropi jer kao slobodan agent moze odlicno da naplati nekom velikom klubu. Ne verujem da ce u NBA.

kris

pre 7 godina

Ja bi voleo da ne ode u NBA.Cak bi voleo i da se ovi ostali vrate u Evropu.Ne sto im zelim nesto lose,vec sto su igraci koji su u Americi,uvek neizvesni za reprezentaciju.NBA klubovi cesto zabrane igracu da igra za reprezentaciju,dok to u Evropi nije slucaj.

Neko iz mase

pre 7 godina

Pisao sam već i opet ću. Nba je drugačije košarka na milion nivoa od evrope. Teodosić bi tamo mogao da ima tipa u Denveru po 10 asistencija u proseku u juti manje, jer igraju drugačije, pa se ide na ekstra pas i na čvrstu odbranu (nešto slično SAS). Jokić tipa u Evropi bi najverovatnije grejao klupu i ne bi uspeo ovako kao tamo, jer u Evropi se ne ceni toliko to što Jokić zna i igra se mnogo čvršća i ozbiljnija odbrana i svaki meč je takmičarski, dok se u nba zbog raznih okolnosti 30-50% mečeva odigra bez veze potpuno. Pogotovu u prvom delu sezone i na kraju sezone pred plej of, kada glavne ekipe odmaraju igrače.

JPR24

pre 7 godina

ma 30 godina. Ko ce da mu ponudi ugovor a da je dobar finansijski. Koliko bi godina bio taj ugovor a koliko bi onda Teo imao godina? Ja mu zelim da ode ali vise sam ubedjen da ostaje u Evropi jer kao slobodan agent moze odlicno da naplati nekom velikom klubu. Ne verujem da ce u NBA.
(111, 20. mart 2017 18:52)

A koliko godina ima Vince Carter ? Pet ?

popokatepetl

pre 7 godina

Ljudi, o kakvim vi fizikalijama govorite uvijek kada se Teo pominje. Jeste mlitav, ali ako iko prati NBA, vidi koja je uloga Rubia u Minisoti. A Rubio je bas napucan. Decko svaku utakmicu igra po pola sata. Ne rijetko daje po 20p. A tipicni je asistent i kradljivac lopte. Razmislite malo o tome ;-)

keep calm

pre 7 godina

Sta ste se uvatili za te godine, covek je u punoj mentalnoj i fizickoj snazi, treba mu veci izazov a to je NBA. Nego problem je u nama, mi Srbi patimo od kompleksa superiornosti kad je kosarka u pitanju (a bogami i u jos par disciplina) i to nas dovodi do nakaradnog razmisljanja da ako Teo nije kao Vestbruk onda nema sta da trazi tamo, pocinje omalovazavanje itd, pa polako bre ljudi, nece on da bude najbolji plej tamo al' ce biti bolji od polovine sigurno i to bar jedno 5 god. A da godine nisu presudne, pa evo pogledajte Mudieja, mladic od 21 god. a zreo je za Solnok..

neki bas skroman 30-godisnjak:)

pre 7 godina

Hahahaha, on ce da postavlja uslove NBA timovima????? Takvih kao Teo ima u SAD cak i u koledz timovima! Teo, budi presrecan ako te bilo ko iz NBA dovede i da ti mesto na klupi za rezerve! Jer, ti ne znas da igras odbranu, a samo sa lepim asistencijama se ne pobedjuju utakmice u NBA! Pratim NBA 25 godina pa znam malo vise o NBA od ovdasnjih klinaca koji su u svom zivotu gledali samo Zvezdu i Partizan.

Irving

pre 7 godina

A Đinobili i Parker, koliko oni imaju godina?
(Valeny, 20. mart 2017 21:53)

Njih dvojica imaju ogronmo iskustva igranja u NBA za razliku od Tea koji tek sad u 30-oj treba da se privikava na NBA, tako da ti je to uporedjenje mnogo glupo. Teo ne bi smeo da postavlja uslove NBA timovima jer je istorija pokazal da bolji evropski igraci od Tea nisu igrali dobro u NBA. Teo treba da bude presrecan ako dobije ugovor od bilo kojeg NBA tima, pa cak i da sedi na klupi. Po mom misljenju nije on pokazao u toj Evroligi vise od Bjelice koji je bio MVP Evrolige, ili od Bobija Marjanovica, pa vidimo sada kako njih dvojica igraju u NBA

sladjan

pre 7 godina

da, i jokicu znalci predvideli problem s fizikalijama.
kad bi znalci skapirali da se kosarka ipak najvise igra glavom, mozda bi ponesto i ovde moglo da se procita.
jel se neko seca atlete stoktona? ili stiva neša npr?
(piroklasticni sliv, 20. mart 2017 18:19)

-Jokicu je za razliku od Tea tek 22 godine, i ima mnogo bolje predispozicije za stvaranje misicne mase od Tea!
-Teo "nema glavu" za igru u odbrani, i kada ga ne ide sut nastavlja da se ispucava i ispromasuje, a to kod NBA trenera ne prolazi!
-Stokton i Stiv Nes nisu misicavi ali su obojica "Svarceneger" za Tea koji je potpuno mlitave gradje bez ijednog izvajanog misica!

Aleksa

pre 7 godina

Teo ima oko $2.5 miliona po sezoni u Evropi. Sasvim sigurno ima ekipa u ligi kod kojih bi dobio između $5 i $6.5 miliona po sezoni i odgovarajuću minutažu. Teo je, bez obzira na slabije fizičke predispozicije, ipak suvo zlato i sjajan drugi plej u ekipi čiji trener ima autoritet i mozak za timsku igru. Ako Bjelica, Marjanović i Teletović imaju po $4.5, $5 i $10 miliona godišnje, može i Teo da izbori kvalitetan ugovor.

Ogi

pre 7 godina

Ljudi ne shvataju da će njemu biti lakše u NBA, nego u Evropi. Samo pogledajte kako njega čuvaju u Evropi, a pogledajte kako plejeve čuvaju u NBA. Stisnu i oni kad je plej-of ili kad je nešto gusto, ali 90% vremena nije tako.

THE FINAL CUT

pre 7 godina

Idi Teo u NBA,to je jos jedan stepenik vise u tvojoj karijeri, dokazao si da si najbolji igrac van te NBA lige, osvojio si Evroligu, daj sve od sebe da pokidas i u NBA

drvobradi

pre 7 godina

Sto se tice negativnih komentara, slično su pisali i o Jokicu, te igraće 1,5 min, procice kao Milicic, izlazi na najjaci draft itd. Kad ono jedan od 3 najbolja igrača sa tog drafta. Što se mene tiče, red je da barem proba 2,3 sezone, kad je tamo Rubio neki plej ili Huertas onda može i Teo.

piroklasticni sliv

pre 7 godina

da, i jokicu znalci predvideli problem s fizikalijama.
kad bi znalci skapirali da se kosarka ipak najvise igra glavom, mozda bi ponesto i ovde moglo da se procita.
jel se neko seca atlete stoktona? ili stiva neša npr?

oklagija

pre 7 godina

Nije se Teo istripovao samo prica realno. Zasto bi on otisao u Bruklin recimo i poslednje godine svoje karijere proveo na zacelju lige sve i da je zarada duplo veca nego u evropi. Bolje biti sampion sa cska gde te postuju, nego biti poslednji u nba.

djole

pre 7 godina

Precenjujemo nase igrace, takvi smo mi Srbi. Ocekivao sam da ce Bobi i Bjelica harati u NBA posto su bili MVP Evrolige, ali gde su, kakva im je statistika tamo??? Tako,vidim, svi ocekujete neka cuda od Tea, a niko od vas da malo prvo iskreno iskomentarise njegovu igru u odbrani kao i njegovu misicnu masu? U NBA je teretana zakon, a Teo sa svojih 30 godina nema vremena da je nabacuje i uspe da se privikne na fizicku igru u NBA. Dok to on uradi napunice 35, i ode karijera!

afrogipsy

pre 7 godina

Neverovatno koliko glupih komentara. Covek nas je bukvalno sam uvodio u 4 polufinala najvecih takmicenja,naravnoda se otimati o njega u nba. Drzigomilu rekorda u evroligi, dominira na poziciji pleja godinama..Argument - Bodiroga nije otisao i napravio karijeru je tek besmislen, covek bi bio all star da je hteo da ide tamo da igra.

skr

pre 7 godina

Mozda zvuci nadmeno na prvi pogled ali meni se cini da spusta loptu. Do skoro se pricalo kao da ce ici samo ako bude starter sada to ne pominje. Naravno da ne zeli da ide da se bori za mesto u rotaciji ali realno u najboljem slucaju on ide tamo da bude prvi covek sa klupe. Nesto kao Jamal Kroford, Lu Vilijams, da unese energiju u napad a da ga saigraci nose u odbrani i tako 15akmin po utakmici.
Licno se bojjim da nece uspeti zbog fizikalija ali bi jako voleo da vidim bar da pokusa. Buni me samo ova duzina ugovora, misim da bi mu najbolje bilo da uzme jednogodisnji pa dogodine moze nazad ako hoce a moze i mnogo vece pare da uzme ako ista pokaze kao Bobi.

Milioner

pre 7 godina

jeli teo bolji od bodiroge ili djordjevica ?nije im ni blizu po kvaliteti..a ni jedan od te dvojice nije mogao proci u nba..za igrati pleja u nba treba sirova snaga..jedini koji je to odigrao koliko toliko je drazen ali tek kad je poradio na misicnoj masi!!
(dzoni, 20. mart 2017 20:14)

Da, da Nikola Jokic pre Denvera je bio cista misicna masa, 10 godina je igrao na vrhunskom evropskom nivou pa su ga zato pozvali. Dario Saric isto... kad ga vidis cista masa, jel tako? Dzoni aj uputi se.

Milioner

pre 7 godina

Teo slušaj narod! Bolje ti je da zadnjih 5 godina igraš u Evropi po 35min po utakmici za 7500000e, nego da greješ klupu, po tamo nekoj USA, za 25000000! Pogledaj samo Bobija, čoveku je loše, ubledeo, sasušio se, da je znao da će tako biti pre bi igrao u Megi za lebleblije, nego nosi peškire u tamo nekim Pistonsima! Krvav je to lebac!
(Alija Sirotanović, 20. mart 2017 19:22)

Gubitnicki menralitet. Da me pamti komsija Marinko kako sam jak. Izadji iz komfort zone

Mikii

pre 7 godina

Neverovatno koliko glupih komentara. Covek nas je bukvalno sam uvodio u 4 polufinala najvecih takmicenja,naravnoda se otimati o njega u nba. Drzigomilu rekorda u evroligi, dominira na poziciji pleja godinama..Argument - Bodiroga nije otisao i napravio karijeru je tek besmislen, covek bi bio all star da je hteo da ide tamo da igra.
(afrogipsy, 20. mart 2017 23:21)

Ma nije hteo Bodiroga, sta ce u NBA, tamo su sve amateri :) Zaista se divim likovima koji misle da odredjeni kosarkasi koji su napravili neko ime u Evropi nisu zeleli da idu u Ameriku, jer eto, nisu hteli. Bodiroga bi bio samo odlican dodavac peskira, bas kao i ovaj naduvani sto postavlja uslove. Covek samo trazi izgovor da ne ode i ne obruka se tamo. Nemojte nasedati na njegove gluposti, provaljen je odavno.

nista o nicemu

pre 7 godina

Ok Irving ali ako su Lilard Westbruk i Kari plejevi onda smo Teo i ja Sakil O'nil. Play!
(Sumadin., 20. mart 2017 17:55)

Vestbruk nikada nije bio plej, a ni suter. Neka mesavina. Ovi ostali su vrsni plejmejkeri koji imaju prilican broj asistencija koje ti neces da vidis.

NBA

pre 7 godina

Sto se tice negativnih komentara, slično su pisali i o Jokicu, te igraće 1,5 min, procice kao Milicic, izlazi na najjaci draft itd. Kad ono jedan od 3 najbolja igrača sa tog drafta. Što se mene tiče, red je da barem proba 2,3 sezone, kad je tamo Rubio neki plej ili Huertas onda može i Teo.(drvobradi, 20. mart 2017 18:48)

Sto se tiče igrača visokih oko 210 cm veoma je tesko proceniti kada su mladi. Negde sam pročitao stsistiku da svaki Amerikanac
7-0 ili oko 213cm ima sanse oko 20% da zaigra u NBA.

Sto se tiče grača visokoji oko 200cm ili manje ja se ne secam osim Djinobelija da je igrao u playoffu u poslednjih x godina. Parker je ipak crnac. I taj Rubio mozda ce u 9 sezoni videti playoff.

a

pre 7 godina

@sumadin Pa od svih njih je Kajri najmanje plej, klasican suter, a njegove asistencije - odnosno nedostatak istih u poredjenju s ostalim top plejmejkerima, svedoce o tome. Da se zamene Lilard i Kajri, Portland bi bio u loteriju, to se vidi po pobedama koje ima bez LBJ-a.

Valjevska podvala

pre 7 godina

Rekao sam za Denver već i ponoviću, proverena informacija. 

A gospodinu (pretpostavljam) sto se predstavlja mojim nick-om, sve najbolje.
(Valjevska podvala, 20. mart 2017 16:34)

Hah, dobar marketing mi odrađuješ, ali eto, ja ne pišem ošišanom ćirilicom, a ti si jednu reč napisao. Neopreznost

Stara kuka

pre 7 godina

@Kralj Beljo
Ahihihi.Dobro ni jedan srpski igrac ne valja.Eto ti znas bolje od Seka haha.
Ajde pripadnice izmisljene nacije bez medalje uzivaj u majstorima srpske i svetske kosarke.PS medalje govore a to je najvaznije.

djole

pre 7 godina

Precenjujemo nase igrace, takvi smo mi Srbi. Ocekivao sam da ce Bobi i Bjelica harati u NBA posto su bili MVP Evrolige, ali gde su, kakva im je statistika tamo??? Tako,vidim, svi ocekujete neka cuda od Tea, a niko od vas da malo prvo iskreno iskomentarise njegovu igru u odbrani kao i njegovu misicnu masu? U NBA je teretana zakon, a Teo sa svojih 30 godina nema vremena da je nabacuje i uspe da se privikne na fizicku igru u NBA. Dok to on uradi napunice 35, i ode karijera!

Bree

pre 7 godina

Ima li gorih komentara od ovakvih da se u nba do plej-ofa ne igra odbrana. Neko izgleda previse gleda Ximo snimke utakmica gde sve stane u 9 min. Odgledajte jednom celu utakmicu, pa onda komentarisite.

Aca

pre 7 godina

Nisam preterano pratio Teodosicevu karijeru ali bih mu preporuco da ostane u Evropi. U SAD ima puno crnaca koji imaju snazniju motoriku za igranje odbrane, uciti u 30 godina kosarku gde je retka kombinacija u kojoj ucestvuju 3 igraca. Sedeti na klupi u 30 za Tea je kraj karijere. Bolje da ide stopama Djordjevica i Danilovica koji su u Italiji dobili status engleskih lordova.
Spanija, Italija, Grcka, vila i jahta na moru, lepa klima i ljudi koji znaju da zive se ne mogu porediti sa navijacima sa hot dogom u ustima koji memoriju imaju taman za godinu dana.
Al Teo ce to pametnije prosuditi i na kraju zna o cemu je sanjao kao klinac

Bree

pre 7 godina

@Mare, Rodrigez i Huertas gotovo i ne igraju, pogotovo ovaj drugi. Ako je takva sudbina za Tea, kao za ovu dvojicu, onda bolje da ne ide. Ali procitaj tekst, ne samo naslov!

Walter White

pre 7 godina

Teo nikako ne moze da ocekuje da bude lider neke ekipe,pre svega zbog fizikalija.Generalno mnogo je teze evropskim bekovima nego visokim igracima,niskih igraca je prepuna liga i svi su dobri dok su americki centri mahom kao Deandre Dzordan i zato je vise prostora za skolovane evropske centre.

JPR24

pre 7 godina

A Đinobili i Parker, koliko oni imaju godina?(Valeny, 20. mart 2017 21:53) Njih dvojica imaju ogronmo iskustva igranja u NBA za razliku od Tea koji tek sad u 30-oj treba da se privikava na NBA, tako da ti je to uporedjenje mnogo glupo. Teo ne bi smeo da postavlja uslove NBA timovima jer je istorija pokazal da bolji evropski igraci od Tea nisu igrali dobro u NBA. Teo treba da bude presrecan ako dobije ugovor od bilo kojeg NBA tima, pa cak i da sedi na klupi. Po mom misljenju nije on pokazao u toj Evroligi vise od Bjelice koji je bio MVP Evrolige, ili od Bobija Marjanovica, pa vidimo sada kako njih dvojica igraju u NBA
(Irving, 20. mart 2017 22:34)

Pre nego sto nekome kazes da mu je poredjenje glupo, prvo shvati o cemu je rec. Za ostalo ne treba trositi reci, posto ocigledno, nemas pojma.

Djuro

pre 7 godina

Dragi Teo, nemoj puno pametovati, za tvoju informaciju, Delavedova je placen 9 miliona dolara godisnji, a ti si za njega Dzon Stokton, ako mozes napraviti ugovor koji je bolji nego sto imas sada, samo ga uradili ( just do it ), nemas previse vremena da zaradis velike novce u Evropi za 2-3 miliona za godinu, tvoj navijac is Salt Lake City, Utah, USA.

Djuro

pre 7 godina

Dragi Teo, nemoj puno pametovati, za tvoju informaciju, Delavedova je placen 9 miliona dolara godisnji, a ti si za njega Dzon Stokton, ako mozes napraviti ugovor koji je bolji nego sto imas sada, samo ga uradili ( just do it ), nemas previse vremena da zaradis velike novce u Evropi za 2-3 miliona za godinu, tvoj navijac is Salt Lake City, Utah, USA.