Četvrtak, 16.03.2017.

14:09

ATP: Đoković na -3.090, a Mari "brani" samo 45

Novak Đoković nastavlja da gubi korak za liderom ATP liste Endijem Marijem, a u nepovoljnoj situaciji će biti i u Majamiju.

Izvor: AK

ATP: Ðokoviæ na -3.090, a Mari "brani" samo 45 IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

152 Komentari

Sortiraj po:

T

pre 7 godina

Ako je neka uteha, ni Mari nije uopste igrao dobro od nove godine. Tek je 7. na race listi, a ni kada se IV uracuna, to mu nece mnogo pomoci.

LazarL

pre 7 godina

Neven, Ivan, Petar ... ova "trojica" šalju tri slične pohvale Dylanu Dogu u razmaku od jedanog minuta!!! C, c, c ... Dylane, djavole! Ha, ha, ha!

@

pre 7 godina

@THE FINAL CUT
Sta ti uporedjujes!? Nadal je pao jer je bio povredjen, propustao po pola sezone. Djokovic nema tih problema, gubi jer su protivnici bolji.

Bikan

pre 7 godina

Za RG - Novek je favorite. To sto je dva puta izgubio od Nika i nije neko merilo. To znaci da mu ne lezi...I Andi Roddick nije bio dobar za Novaka...pa sta??!
Federer je trenutno u najboljoj formi...
I dalje mislim da na ovim podlogama u 2 seta dobri servise igraci imaju veliku prednost...

Maja

pre 7 godina

On je juce igrao dobro, samo nije mogao da cita servise protivnika, sam je lose servirao i igrao je lose u polju.
(Dylan Dog, 16. mart 2017 18:50)
Komentar godine, ahahahhaha.

Srbin

pre 7 godina

Halo kriticari, povucite rucnu malo ! Stvarno smo mi srbi neverovatan narod, posle pobede nad Delpom naslovi "Zver se vratila" a i komentari u tom stilu a samo jedan mec posle toga ga otpisujete. Igra uopste nije tako losa, dosta toga nije islo na ruku(mislim da nikada Novak nije imao tako tezak zreb kao ovde a i raspored los...) uz to Kirgios realno jako dobar, servis izuzetan... Moje misljenje je da se Novakova igra popravlja i da ce ovo biti samo motiv vise za njega. Mozda moja najveca primedba ili pre sugestija je da bi trebao da uzme nekog ozbiljnog trenera uz Vajdu, mislim da Vemic nije dorastao zadatku a cini mi se da je priprema meca sa Kirgiosom lose odradjena...posebno za taj ritern. Bas mi se cini da tu Beker fali... Napred Noleeeee !!!

THE FINAL CUT

pre 7 godina

Ljudi skapitajte da je i on čovek, i da je ubedljivo najbolji sportista kog je Srbija imala do sad, on je u eri Federera i Nadala uspeo da osvoji 12 grend slemova i 30 masters 1000 turnira. Oborio je silne rekorde i postavio nove. 2011-2015 je bio dominantan u svetu tenisa. To je sport, pad forme se desava svima, Federer je ispao iz top 10, Nadal je bio 10.na svetu, Marej pao na 8.mesto kad je bio van forme. Novak je isto ljudsko bice, jel ste mislili da ce do kraja karijere da bude nepobediv? Sigurno je doslo do zasicenja, covek ima 30 godina, igra tenis 25 godina,mi nemamo pojma sta znaci igrati turnire iz dana u dan, iz nedelje u nedelju, iz godine u godinu, i tako vec 25 godina,sigurno ne igra sa istom zeljom kao 2011 npr. Jeste, zaradjuje dosta novca, ali se svojim trudom i znojem borio za to, i svaka mu cast. Sto se mene tice, moze i da se penzionise , ima 12 gs titula,30 mastersa,kompletiran karijerni grend slem,pozitivan skor protiv svih rivala iz velike cetvorke,najvise zaradjeih para od turnira, i jos mnogo toga. Bicemp zahvalni sto smo imali ovakvog tenisera kad udarna vest u novinama za koju godinu bude da imamo predstavnika na nekom grend slemu. Hvala ti za sve Nole

mufljuz

pre 7 godina

"ATP: Đoković na -3.090"
Ovo je tek pocetak. Niko ne moze da vas degradira kao kao sto vi mozete sami sebe. A kola su, ocito, nezadrzivo krenula nizbrdo ... posle Majamija bice jos hiljadu u minusu a posle RG razlika ce se duplirati. Marej ne mora nista da radi ... sve ce odraditi Djokovic.
ps ako ne znate o cemu govorim, prisetite se da u dva meca Kirgiosu nije uzeo NI SET! Sa takvom igrom uskoro ce praviti drustvo Cilicu.

sarajevo.ba

pre 7 godina

On je juce igrao dobro, samo nije mogao da cita servise protivnika, sam je lose servirao i igrao je lose u polju. Da je citao servise bolje, da je bolje servirao, bolje reternirao i bolje se kretao, mogao je da pobedi. Tako da ne treba gubiti nadu! Pozdrav za sve ljubitelje tenisa!
Uzdravlje!
(Dylan Dog, 16. mart 2017 18:50)

De si drugar moj!?
Opet strucna analiza a?
Jos fali da napises "da je Kyrgios slomio ruku Novak bi prosao dalje".
I sta bi,nista od onog kako si najavljivao da ce ga Novak pocistiti?

sete

pre 7 godina

Pazite komentar izvesnog Stevana kaže,,Vemić i Troicki trenutno bolji od Novaka" Verovatno našao neke stare novine pre 15 god. pa nešto pročitao. Eee ima komentara za medalju , ljudi pojma nemaju o tenisu ali ajd'.

Neven

pre 7 godina

Svaka cast gospodinu Dylan Dog na sjajnoj analizi Noletovog meca. Pravo je osvezenje procitati jedan tako strucan komentar. Svaka cast, i samo tako nastavite. Pozdrav!

bg

pre 7 godina

@Dylan Dog
Ovo tvoje je ubedljivo, ali ubedljivo najdebilniji komentar koji sam ikada video! Sta kazes majstore, igrao Nole dobro, samo sto je lose servirao, lose riternirao i lose igrao u polju?! Pa u cemu je onda bio dobar? A tek ovo lupetanje kako ce Novak biti ispred Mareja ako osvoji vise bodova od njega, a ako ne osvoji onda nece!? Kako si to zakljucio? Ne znam da li si ti normalan uopste!?

Ivan

pre 7 godina

Zelim samo da pozdravim Dylan Doga i zahvalim mu na sjajnom komentaru. Toliko strucnosti odavno nije bilo na ovom portalu. Nedostajali su nam Vasi komentari, samo tako nastavite! Pozdrav!

Petar

pre 7 godina

Zelim samo da iskoristim priliku da pozdravim Dylan Doga i zahvalim se na jos jednom strucnom komentaru! Svaka cast, bas ste nedostajali!

Da da

pre 7 godina

Godinama je Nadal u krizi, česte povrede i bolesti, pa van forme zbog istih, nikako da povrati svoju prepoznatljivi igru i td i td.pobedjivali ga mnogi medju kojima i Djoković, ali...nikako se nije priznalo da su Nadalove loše igre uzrok tome, slavilo se i govorilo da je Djoković bolji, međusobni skor je tada prevagnuo na Djokovicu stranu. Sada, sada kada je Djoković van forme i kada ga lema svako, e sada ima brdo razloga, nikako ne zato što je protivnik bolji. To što je Djoković gladan je njegov izbor, nije to nikakva povreda koja ga zadesila, to je zbog ishrane koju je sam izabrao, uopšte nije nesto zbog čega treba da ga žalimo, nije to nikakva nesreća. Ne mogu da se porede Nadalovim i Djokovicevci razlozi.

macak

pre 7 godina

Mozda je Roland Gaross 2016. i poslednji Novakov gren slem, i drago mi je bas sto je njim kompletirao sva 4 ,bilo bi mnogo tuzno da je ovaj pad dosao a da Nole bar nije usao u istoriju.

Madagaskar

pre 7 godina

Na žalost Ne treba sa ulaziti u raspravu koliko je bodova razlike između Novaka i Mareja, već između Novaka i ostalih iz prvih 20, jer sa ovakvom igrom on nije ni nas najbolji igrač (Vemic i Troicki su trenutno mnogo bolji od njega). Realno, Marej, Federer, Nadal, Nisikori, Conga, su klasu ispred Novaka trenutno
(stevan, 16. mart 2017 15:15)

O cemu ti pricas covece??
Da li znas sta je pad forme...Pa taj Marej je ispao od 139 igraca sveta pa ispada da je Troicki bolji od njega...
O kojim klasama pricate..pa taj Conga i Nisikori nece postici ni 50 %onoga sto je Novak ostvario.....ne secam se koji je od ovih svih navedenih igraca igrao konstantno turnire poslednjih godina..ALI KONSTANTNO...da ne kazem polufinala finala i osvajao turnire...

@

pre 7 godina

@GOAT
A zamisli tek kako ce Djokovic sa ovakvim servisom da prodje na sljaci? Pa ima da mu pravi brejkove ko god hoce. A posto mu je ritern katastrofalan, on ce tesko izlaziti na kraj sa bilo cijim servisom. A servis, iako ti mislis suprotno, ima itekako velik uticaj na sljaci.

Pop-top

pre 7 godina

Do kraja juna, ispada iz prvih deset. Frapantno je kako se sunovratio za tako kratko vreme....
(Nisam zlurad, 16. mart 2017 14:54)
Pa šta, ostaje u top jedanaest.

Dylan Dog

pre 7 godina

Ne treba odmah paniciti. Novakov zaostatak se povecao, ali to ne znaci da je sezona gotova. Vazno je biti strpljiv. Na kraju je najvaznija Race Lista na kojoj su samo bodovi osvojeni tokom ove sezone. A ne ko sta brani. Ako Nole osvoji do kraja vise bodova od Endija, on ce biti ispred njega na listi. Ako Endi osvoji vise bodova od Noleta, onda ce Endi biti ispred. Ako Federer osvoji vise od njih, on ce biti ispred njih. Ako osvoji manje, onda nece. Isto vazi i za Nadala. Trenutno su Novakovi rezultati najslabiji, ali ako poboljsa rezultate onda nece biti najslabiji. Ne smemo izgubiti nadu, Novak moze popraviti igru. Ako ne uspe, vazno je da mi ne gubimo veru u njega. On je juce igrao dobro, samo nije mogao da cita servise protivnika, sam je lose servirao i igrao je lose u polju. Da je citao servise bolje, da je bolje servirao, bolje reternirao i bolje se kretao, mogao je da pobedi. Tako da ne treba gubiti nadu! Pozdrav za sve ljubitelje tenisa!
Uzdravlje!

mister No

pre 7 godina

Pored ovog poraza,vidi se da se Nole polako vraca,sve vise to lici na onu igru od pocetka prosle godine. Vazno je da resava ili je vec resio problem zbog kojeg se strmoglavi pad desio pa treba biti strpljiv i rezultati ce doci. Njegovi pravi navijaci su uglavnom oni koji su stoicki izdrzavali onaj dril dok je godinama bio 3. a ovu kuku i motiku sto sad sude posle svakog poraza,ne racunam u ozbiljne navijace.

Goran

pre 7 godina

Da mi je neko rekao posle Rolan Garosa da ce se ovo desiti sa Novakom nikada ne bi verovao ali isti pad je doziveo Nadal jos pre 2-3 godine. Ne znam da li je morao da pada ovako brzo kao kamen jer je Nadal ipak bio povredjen, ali 29-30 godina je granica koji su samo retki teniseri uspeli da predju a da ostanu na vrhu. Tu pre svega mislim na Agasija dok su i Nadal i Sampras i Mekinro potonuli ili znatno pre Novaka ili u isto vreme kao Novak, o Borgu i Bekeru da i ne govorim. Sada je samo pitanje da li ce Novak ostati blizu vrha jos nekoliko godina kao Federer ili ce sasvim potonuti kao Ana Ivanovic ili Nadal. Ubedjen sam da ce igrati jos jako dugo, ali ne bi voleo da to bude mucenje zbog sponzora i para.

fica

pre 7 godina

2017.godinu ce zavrsiti kao N1 igrac koji ce imati izmedju 10.000-11.000...pa sad vidite sta je DJOKOVIC uradio 2015 i 2016 kad je posle RG imao skoro pa 17.000 bodova...obozavam Djokovica , ali ove godine maksimum u TOP 5 ...ne bi bio iznenadjen da Federer ili Nadal ove godine budu na mestu 1.mestu.

nikola

pre 7 godina

Nije to nikakav problem već servis koji je bezopasan i zbog kojeg upada u probleme.Konju je jasno da mu tim gresi sto ne radi na snazi.Lepo je to izdrzljivost i elasticnost ali mecevi u dva dobijena su kratki i malo je vremena za ispravku greske.Jos narocito sad kad se svi osokole kad igraju sa njim.

@

pre 7 godina

@Donekle poznavalac tenisa
Moze on da ide do polufinala gde hoce, prvi nece ostati ako ne bude osvajao nesto, a ne vidim kako ce osvojiti nesto kada nije ni do kolena Federeru, Nadalu i Vavrinki po igrama koje pruza. Vazni su bodovi koje osvoje, oni se broje na kraju. Po tome je Marej sada na 7 mestu, Novak na 20.

MarcoPolo

pre 7 godina

bolje se ne zamlaćujte više sa tim koliko zaostaje za prvim,jer će mu u skorašnje vreme biti veći problem da zadrži i tu drugu poziciju obzirom kako igra...

ThePresident

pre 7 godina

@
Plakaces ti izgleda, kad nole opet zaigra. Samo zbog takvih kao sto si ti, jedva cekam da nole opet zaigra i da ti zaplaces hahahaha

Strucnjak

pre 7 godina

OBAVEZNO PROCITAJ...
Ja ne mogu da verujem kakvi ste to ljudi. Da svog coveka, poreklom iz srbije vredjate, savetujete sta da radi. Toliko toga je za nas ucinio, toliko radosti je doneo i doprineo srbiji. Posvetio Wimbledon 2011 nama, celoj srbiji. Covek daje sve od sebe, slazem se da ne igra isto, desava se nesto sa njim, i mislim da je odlazak Bekera veoma emotivno uticalo na njega. Postujte ga, ne razumem cemu tolika mrznja prema njemu.Da li sad treba da zaboravimo sve sta je uradio za nas.Od Novaka ocekujem bolju igru tek na Wimbledonu.
Novak je jedini koji je imao preko 16.975 bodova.
Jedini covek koji ima pozitivan skor protiv Top 10 igraca. RF RN AM itd.
Jedini koji je vezao 4 GS u nizu posle Roda Lejvera.
On nas voli i postuje.
Volimo i mi njega i kada gubi.
Toliko mozemo uciniti za njeega.

Millennium

pre 7 godina

Sebe smatram iskrenim navijačem Novaka. Ovi što ga bezuslovno brane i napadaju svakoga ko bilo šta kaže mi liče na sektu. Da li mislite da ste na taj način verni navijači? Niste. Iskren navijač će i dalje podržavati svog favorita, ali ne može da kaže da je nešto dobro, kad nije. A Novak puca po šavovima. Psihički i fizički. I ne, nije se zasitio, ne, nije problem dete. Čovek nije napunio ni 30. godina. Ima snage bar za još 4-5 godina vrhunskog tenisa. Jel vas kao navijače ne pogađa što na naše oči propada a mogao je da bude najbolji svih vremena? Ili samo kao botovi ponavljate šta ste vi uradili u životu i vratiće se on. Neće. Ja bih voleo, ali neće. Preveliki je ovo pad.

Chuki

pre 7 godina

Kao da je vazno sto nije prvi,i ne mora da juri prvo mesto, pa evo od kada se Marej popeo na prvo mesto ossvojio samo Dubai, ti dryze ako znas da igras ti ces da gazis,poraz se desi pa sta sad, Djokovic je u padu forme,mada ja vidim na poslednja dva turnira malo se vratio,neka igra samo ove vece turnire i neka se priprema za njih.

Šuluburić

pre 7 godina

Kad je Novak u pitanju potpuno je besmisleno pričati o ATP listi i prvom mestu. Teško će on do završnog turnira u Londonu, a kamoli nešto više!

sims

pre 7 godina

Svaka cast Djokovicu. Ovi sto ga kritikuju nek malo revidiraju svoj zivot i dostignuca, bice im jasno da treba da se smire malo.
Ali cinjenica jeste da je ovo interesantan javni eksperiment, gde mozemo da vidimo nekoliko faktora koji uticu na poprilican sunovrat jednog vrhunskog sportiste.
Jedan od mogucih faktora je veganska ishrana. Ako je ne praktikujes strucno, organizam kolabira pred iole tezim naporima. Moguce je da Novak konzumira vrhunsku hranu ali, tenis koji igra je upola zasnovan na neverovatnoj fizickoj spremi, sto mozda vidno utice na nkegove performanse.
Mogu Federera mozda da zamislim kao vegana, ali da li mozete Djokovica ili jos gore Nadala da zamislite da jedu chia semenke i igraju tenis kao finale iz AO 2012.

Patrick

pre 7 godina

Nije to nista kako ce biti posle RG. Federer neigra Majami i ako Kyrgios bude u drugoj polovini, mozda dodje do polufinala.
(Xfaktor, 16. mart 2017 16:23)

Ko kaze da Federer ne igra u Majamiju?

Najbolji je opancarev lepak

pre 7 godina

Muka mi od velikih vernika a sutra bi ste za 3 crvene i dusu prodali prestanite vise da vredjate coveka kako vas nije sramota

?

pre 7 godina

Nisu bitni bodovi koji se brane nego oni koji se osvoje posto na kraju godine samo ti bodovi ostaju. A Nolo je na toj listi na sjajnom 20 mestu ove godine, sa celih 385 osvojenih bodova. Njemu bi i turnir serije ATP 500 sada bila premija, ali nema on kvalitet ni tu da prodje 2 kolo.

djed

pre 7 godina

svaka cast novaku na onom sto je uradio do roland garosa prosle godine,ali to sto radi posle i kako je postao malodusan to bas i nije za pohvalu!bolje da je uzeo godinu dana pauze(samo nemoze zbog sponzora) pa bi se onda mozda zazeleo tenisa i mozda bi se vratio na stari nivo!nema on vise tu zelju,verovatno sto kaze i beker i netrenura dovoljno tako da je verovatno tacno ono sto je vec neko napomenuo da ce se on boriti so kraja godine ,mozda ne da ostane u top 10 jel to po meni nije problem za njega,ali u top 4 sigurno !dolazi majami tu ce isto izgubiti 1000 bodova znaci razlika 4000!nije to problem ,nego je problem sto on vise nemoze da dodje ni do cetvrt finala ,a kamoli nearo ozbilnije da napravi!treba se pomiriti sa tim da je verovatno on zavrsio sa vrhunskim tenisom !

Ko o cemu..Terza o postenju

pre 7 godina

Cekaj samo da dodje i ta druga polovina godine,pa da vidimo kako ce i cudoviste iz loh nesa odbraniti tolike poene!

tennis

pre 7 godina

Je l' zna neko 'de je Nolo na race listi? Ne mogu da ga nadjem, ako ga neko nadje neka mi javi! Hvala unapred.
(esi mi nola?, 16. mart 2017 15:38)

Evo ti, pa pogledaj!
http://www.atpworldtour.com/en/rankings/singles-race-to-london

@

pre 7 godina

Hahahahahaha, nista lepse nego gledati kako Nolovi botovi cmizdre. Ne znaju jadni gde udaraju. A tek ce da cmizdre na kraju sezone kada im Nolence ne bude ni medju prvih 20. Hahahahahaha!

Zo

pre 7 godina

Kako stoje stvari kod Marija ako ne pocne pod hitno da osvaja nesto u provoj polovini godine u drugoj ce ispasti iz prvih 20. Zivi bili pa videli.

Sima Strahota

pre 7 godina

Bez obzira na to ko je za i protiv Noleta, Race lista sve pokazuje: po zvanicnoj je dvadeseti, a po live je osamnaesti (a Mari osmi). Godina je duga, ali za zavrsni turnir ce biti cupavo.

bepo

pre 7 godina

Nismo bili niti svjesni sta je uradio u 2015-16, tek sada se vidi da su to bili vanzemaljski rezultati! Da vidim ko ce sljedeci to postici,mislim da ga majka jos nije rodila! Dok smo ga gledali kako pobjedjuje cinilo nam se lako,normalno,nista nadljudski...e

MQXXI

pre 7 godina

Koja plejada hejtera i strucnjaka ovde boze sacuvaj. Od komsija koji nas toliko mrze da slave Novakove poraze iako njihove nacije nikada nisu imale takvog sportistu do lokalnih luzera koji za svoje neuspehe krive Novaka zato sto ne placa takse u Srbiji. Blago vama mnogo vam je lepo u vasim glavama.

Novak igra sve bolje. To se jasno vidi. To verovatno jos uvek nije onaj nivo ali budala je onaj koji otpisuje coveka koji je uzeo 12 grand slemova. Novak je izgubio od coveka koji ima fenomenalan servis. Ni u jednoj razmeni udaraca nije bio inferioran, naprotiv da nije napravio par neiznudjenih gresaka koje bilo bi mozda skroz drugacije. Uz sve to temperatura je bila 47 stepeni u kalifornijskoj pustari na pocetku meca.

Mozda se Novak nikad ne vrati na stari nivo. A opet takvi sampioni se ne predaju tek tako. Kako god vec sada je medju 4 najveca dopalo vam se to ili ne.

Dragan

pre 7 godina

Neznam zasto se zamarate sa statistikom.Dosla su druga vremena.Novak je 2015/2016 imao vise poena nego tri iza njega.To sve govori.Sada Novak obara najgori rekord u karijeri, a to je max. broj izgubljenih poena za nepunu godinu dana.Nesto se veliko desilo posle RG,.saznacemo i to jednoga dana.Nije dzaba ono.Beker sve govorio.Ima tu sigurno mnogo istine.Nazalost mali su izgledi da se Novak povrati u onu staru formu.Skuzili su ljudi koji prave raspored za turnire.Sami mu dati jednog dobrog servera i pomeriti termin igranja kada gori na terenu i Novak sigurno gubi.Sve je ovo biznis i namestaljka.Unistice Novaka ako bude jos igrao, u to sam ubedjen.Tuga sta rade coveku.Ali to je stvarnost.Mnogo godina je proveo na prvom.mestu, a to mnogima nije islo u prilog.Novak je ostvario sve svoje ciljeve u zivotu, a.kako.dalje to samo on zna.Treba ga pustiti u miru da dobro razmisli, a ne.da.ga.nspadamo, jer za to nemamo pravo.Pozdrav.

bepo

pre 7 godina

Kakva borba za prvo mesto, Djokovic trenutno nema kvalitet ni za top 10
(Nislija, 16. mart 2017 15:03)


I ja sam bijesan kao Novakov fan,ali ovakva lupetanja i jos gore od svega ovakav komentar dobije 164+ naspram 27-?????? Alo ljudi pa jeste vi normalni,pa jos jucer nakon pobjede protiv Delpotra ste pisali hvalospjeve!!!????

?

pre 7 godina

@GOAT
Servis i na sljaci igra veliku ulogu, nego ti ne znas. A jos vecu ulogu igra kretanje, koje je kod djokovica ocajno. Pogledaj malo kretanje Federera i Nadala, pa uporedi sa djokovicem.

?

pre 7 godina

Pa da li ste vi ozbiljni!? Kakvo bre prvo mesto? Bolje vi razmisljajte o tome ko ce prvi da ga prestigne na 2 mestu. On ovu godinu nece zavrsiti ni medju prvih 10. Nije covek osvojio 500 bodova od pocetka sezone.

Donekle poznavalac tenisa

pre 7 godina

Ne vezano za bodove ono što frapira jeste da Marej ne može biti konstatan kao što su bili Rodžer,Nadal,Novaka.. Nekako je jasno odavno da nije nikad bio taj nivo najboljih ali kad si već u takvom položaju to trebaš pokažeš bar da se boriš odnosno da radiš na sebi a ne da gubiš već u prvim kolima na najvećim turnirima..Zato će na toj poziciji BROJ JEDAN ostati samo ukoliko bude vodeća trojka bila neubedljiva,kiksala tokom čitave godine a recimo Marej dogura makar posle VMB do polufinala svih turnira koje brani..Što će biti pravi test za njega da uspe u toj nameri zbog svojih slabosti koje ima dobro poznate..

GM

pre 7 godina

Jokic je ovih dana nesto nikad vidjeno u Nba ligi, a jos je Srbin...

A Djokovic kao jos uvek drugi na svetu, treba da ide u penziju i ostalo kako mu ovde porucuju.

Srbi na komentarima, slika i prilika psihickog stanja ljudi.

mlekadzija

pre 7 godina

Zadivljen sam briljantnim analizama brojnih teniskih strucnjaka.....Sacekajmo kraj godine pa da podvucemo crtu...svako se trudi u granicama mogucnosti. Pred Marejem je veliki zadatak da odbrani sve sto je osvojio u drugoj polovini prosle godine sto ce biti nemoguca misija, kao sto je "ista caka" sacekala Noleta. Svakom igracu se desava pad forme. Nekome dodje posle 5 godina (Nole) a nekom brze...

?

pre 7 godina

@bepo
Sta tebi nije jasno? Delpo je 35 na svetu, covek bez bekhenda i nije neka nepobediva legenda. Pogledaj malo rezultate, djokovic gubi od svakog iz top 20, ma ni sa ovima iz prvih 50 ne izlazi lako na kraj

M.B.A.M.

pre 7 godina

Novače svaka ti čast, ti si legenda ovog sporta, i da ne prodješ nikad više prvi krug, niko nema pravo bilo šta da ti kaže. Kad završiš karijeru ovi paćenici što te prozivaju videće da nisu bili normalni jer nikad takvog tenisera nećemo imati. Hvala za sve.

vrati krst ljubi te brat

pre 7 godina

Kirjos na grckom znaci Bog. Dva puta zaredom u dve nedelje te opominje da se vratis normalnim vrednostima a ne da trazis svoga Boga...

ej bre

pre 7 godina

Covek ima druge prioritete. Kraj price. Ako pozeli bice opet prvi. Covek je godinama sve zivo osvajao i na kraju se smorio. Njegovi rezultati su bili takvi da mogu da se uporede sa igrom pro igraca i pionira. To ume da smara. Zamislite da 5 godina deljete sve i svakog, prosto je dosadno. Ima dete, zenu, novac... Zeli da uziva a ne da vreme provodi igrajuci sa igracima u poredjenju sa njim 2 klase.

sinisa

pre 7 godina

Marej ni kriv ni duzan napravi ogromnu prednost...Ovaj siistem bodovanja je nelogican...Najpravednije bi bilo da se bodovni sistem resetuje na pocetku svake sezone.Ali onda bi vjerovatno i neki teniski anonimus mogao biti prvi barem na nedjelju dana.

Novosadjanin

pre 7 godina

Trenutno je izmedju 20-30 mesta...Mada realno, moze ga dobiti svako iz prvih 200...On kao ne uzima reket van zvanicnih meceva. Ili to, ili mu je stvarno ishrana dosla glave...

esi mi nola?

pre 7 godina

Pepe Imaz:'Zagrli palmu i sve ce biti u redu'

Ispod palme na obali moraaaa, rastaje se Nolo u suzamaaaa! Vec je cesto poceo da gubiiii, on place, palma ga nezno ljubii!

Rolex

pre 7 godina

A ljudi su onomad govorili,Nole moze otploviti svet da ne igra i opet ga niko ne moze stici.A ono Nole igrao celo vreme i Marej ga prestigao za 3000 bodova.

misko

pre 7 godina

Nema Đoković nikakav problem kao ni Federer.Bodove ne treba da juri već samo ako može još neki Grand slam.Čuvaj snagu novače samo za 4 velika turnira u godini,šta te briga ko je 1. na listi.

Švajcarski bankar

pre 7 godina

Pridružujem se svim ovim muškićima, na čelu sa Jumkom, jer
- Novak Đoković je prso,
- Novak Đoković je š.am koji je ne jede svinjetinu,
- Novak Đoković je id.ot, voli svoju porodicu,
- Novak Đoković je nesposoban,
i na kraju, ali ne i nebitno:
- Novak Đoković je propao i odvratan je i bedan je
- jer je Srbin;
i zato podrška svim ovim engleskim, australijanskim, kanadskim, nemačkim i ostalim pravim predstavnicima svojih naroda!

Aleksandar

pre 7 godina

Pljuvati Đokovića mogu samo oni koji su u sistemu vrednosti negde pri dnu.
Jednostavno on je pre godine došao na vrh planine i sada polako silazi.
Nije to usamljeni slučaj u istoriji tenisa.Sve legende su imali sličan trenutak kada je kraj karijere na vidiku.
Svi smo očekivaki da će vladavina još da potraje ali njegovo telo i glava više ne mogu da izdrže tempo koji je potreban da bi bio svetski br.1.
Zato kapa dole za sve što je postigao u sportu i humanitarnom radu.Srbija nije imala do sada takvog sportistu.Daj Bože da se makar sličan njemu brzo pojavi.

DejanB

pre 7 godina

Kirjos na grckom znaci Bog. Dva puta zaredom u dve nedelje te opominje da se vratis normalnim vrednostima a ne da trazis svoga Boga...
(vrati krst ljubi te brat, 16. mart 2017 15:03)
Kirios znači gospodin. Bog se kaže Theos. Odatle imena Teodor i Teodora (Bogdan i Bogdanka kada se prevedu).

Baki

pre 7 godina

Pre samo 10 meseci, ovaj portal je bio pun naslova, iz nedelje u nedelju, kako Novak ima više poena nego drugi i treći zajedno, kako je oborio ovaj ili onaj rekord i sl... To samo pokazuje koliko je irelevantan broj ATP poena. Bitan je samo redosled (zbog određivanja ko sa kim igra na turirima), a ono što se stvarno računa i ostaje zapisano u teniskoj istoriji je broj osvojenih grand slamova.

Cph

pre 7 godina

Pa dobro. U drugoj polovini sezone je situacija obrnuta. Ako Novak bude trenirao dovoljno stici ce rezultati,a sa rezultatima i bodovi. Ne znam zasto se digla ovolika prasina oko Novakovog poraza od Kirijosa. Dozivljavao je on i teze poraze,pa ih prevazilazio. Hajde Nole,ja vjerujem u tebe!

Dragan

pre 7 godina

Mari je pukao ne manje od Djokovica.Kada se zavrsi Vimbldon Mari nece imati 9.000 poena a Djokovic 7.000. Lako se moze desiti da se Federer vrati na broj 1,u prilog tome ide atp race lista.

GOAT lista

pre 7 godina

To je tako samo do sezone šljake, ostao je još jedan turnir na betonu. Smatram da je Djokovic ubedljivo najbolji na šljaci, jer na toj podlozi servis ne igra veliku ulogu. I kada pogledamo sadašnji Djokovicev servis, neće smetati Djokovicevoj igri nimalo, jer se igra usporeno. Čak i u ovakvoj formi kakvoj je sada, očekujem da Djokovic osvoji Rolan Garos. Djokovic unazad pola godine ne pravi najbolje rezultate isključivo zbog servisa i riterna.

stevan

pre 7 godina

Na žalost Ne treba sa ulaziti u raspravu koliko je bodova razlike između Novaka i Mareja, već između Novaka i ostalih iz prvih 20, jer sa ovakvom igrom on nije ni nas najbolji igrač (Vemic i Troicki su trenutno mnogo bolji od njega). Realno, Marej, Federer, Nadal, Nisikori, Conga, su klasu ispred Novaka trenutno

nikola

pre 7 godina

Problem za Djokovica???Nema problema,pa sam je izjavio da ga prvo mesto i osvajanje trofeja i jurcanje za rekordima vise ne zanima.Ima i drugih stvari u zivotu kako on kaze.Pustite coveka vise na miru,nek se bavi tim drugim stvarima ako pu pruzaju zadovoljstvo.Licno da sam na njegovom mestu,zavrsio bi karijeru,da vise nemam motiva.Ovo sto sad radi deluje kao mrcvarenje i srozavanje imena koje je godinama gradio

Melenci

pre 7 godina

nadam se da ce te tako pisati i ada je Endi u pitanju,tj.kada dodje drugi deo sezone.Koliko Endi ima da odbrani,koliko ce uspeti?Jako malo.Srecna sam sto Nole igra uopste,a ovom crnom nizu mora doci kraj u svakom slucaju.Verujem da ce Nole u Majamiju proci bolje,mnogo bolje!

Pik

pre 7 godina

U ovom trenutku je iluzorno pričati o povratku na prvo mesto i odbrani bodova.
Neka povrati formu i igru ,a bodovi ce doći sami po sebi!?!

malisa

pre 7 godina

Rekoh pre jedno mesec dana da je pokazanom igrom, zalaganjem i generalno svojim "novim" stavom prema tenisu, životu i priljučeniju naš mili Nole mnogo bliži trećoj poziciji, nego povratku na prvo mesto.

Pera

pre 7 godina

Pa dobro, i Marej ce u drugoj polovini sezone braniti milion bodova a Novak nece skoro nista, sve se to izbalansira na kraju. Mada ne znam zasto uopste i racunamo ista, kad se Novaku vise ne igra tenis.

Vlada

pre 7 godina

Чему поређење са Маријем? То је нека друга димензија. Ако би смо погледали поене свих тенисера од РГа прошле године на овамо, Ноле није у првих 5 гарант, можда и горе. Нека се са Марејем пореди онај ко може да га стигне. Новак реално није та лига. Можда ће бити једног дана, јс бих волео, али тренутно да видимо да ли Ноле да буде у Топ 10 на крају 2017 и да ли је то уопште реално.

fantom

pre 7 godina

Ali zato sledeće godine ne brani ništa. Ima i nešto pozitivno. Ne znam zašto ovo ljudi shvataju toliko tragično, pa i Nole mora ponekad da odigra loše. Svakom može da se desi pad forme, a Nole će biti opet onaj stari, samo malo strpljenja braćo. FEDERER PET GODINA NIJE OSVOJIO GREND SLEM; NADAL TRI GODINE NIJE OSVOJIO GREND SLEM! NOLE CARE UZ TEBE UVEK!

BigVIk

pre 7 godina

Bilo bi pozeljno da, osim podataka koliko Novak zaostaje za Marejem, B92 pocne da objavljuje koliko ostali teniseri zaostaju za Novakom. Ja mislim da je veca verovatnoca da ce Novak da izgubi drugo mesto ove godine, ili cak mozda i da ispadne iz prvih pet nego sto je verovatnoca da ce stici i prestici Mareja. Ovo ne govorim ni iz kakve mrznje prema coveku, vec samo realno sagledavam cinjenice potkrepljene rezultatima od Rolan Garosa na ovamo.

brufen_od_400

pre 7 godina

To je sve davno skovan plan na tajnoj večeri na kojoj su prisustvovali britanska kraljica,šef CIA,papa,predstavnici masona i jezuita i baron rotšild sa sve Jelenom Đoković, da se zaustavi Nolo, rekli su e mala aj ti malo da se baviš blogovanjem, semenkama, daj mu koprivu za ručak a mi tebi svakog meseca jedno 8 cifara na računu na kajmanskim ostrvima jer znaš kako, baron Rotšild je Federerov fan i on te 2017te mora da uzme sva 4 gren slema i da se penzioniše sa 20+ gren slemova i preko 100 titula a tvoj muž, šta da ti kažem, uzmi pare srećo a njega pusti niz vodu. I svrati malo do Ekvadora, prijatna je klima u ovo doba.

sdned

pre 7 godina

Siroti Mari u drugom delu sezone, ima,da se sunovrati sa prvog mesta. Ako Nole bude i 70% kakav može biti tada, moze opet na prvo mesto.

olja

pre 7 godina

Ako mu budu pravili "cake" poput jucerasnje (samo 18 sati izmedju 2 meca) normalno da ce biti umoran i da ce se razlika povecati. Ali, neka, vratice se Nole, ima jos godina za igru ispred sebe.

Savatiye

pre 7 godina

Nole nažalost više nikada neće biti prvi. Nije mi jasno zašto se bavite računanjem bodovne razlike. Jer Đoković će još malo biti van prvih 10. A ostaje žal jer je sam sebe lišio mogućnosti da bude najbolji ikada.

Jumko

pre 7 godina

Ako Djokovic u narednom periodu osvoji 3100 bodova, a Endi ne osvoji ni jedan, Djokovic ce biti prvi. A ako Endi osvoji vise bodova, a Djokovic ne odbrani svoje bodove, Endi ostaje prvi. I ostali igraci na listi ce se rotirati zavisno od bodova koje osvoje. Ako ih budu sluzili forhend, bekhend, servis i kretanje, uz neizostavnu "glavu", napredovace na listi! Uzdravlje, Dilan Dog.

Znalac

pre 7 godina

Kao što kažu Kerber:
"nebo je malo, malo je za sve, o dole se mora, mora se zar ne?"
Kad dotakne dno, tada će biti spreman za povratak na vrh, nema tu nikakve tajne. Mislim da neće osvojiti ništa do Sinsinatija, a onda kreće nova stranica istorije tenisa.
Novak je isuviše veliki šampion da bi se sve zavrđilo na ovome.
Živi bili pa videli....

Saljem srca,grlim drvece,grickam semenke...filozofiram

pre 7 godina

Nole nastavlja da obara rekorde,koje zadugo nece niko ponoviti.
Izgubio vise od 10.000 bodova u odnosu na drugoplasiranog za manje od godinu dana.
Postao PRVI vegan u istoriji tenisa na DRUGOM mestu ATP liste.
Ako ovako nastavi,uskoro ce biti PRVI vegan u istoriji na TRECEM,CETVRTOM,PETOM,SESTOM...nema kraja rekordima,koji mu se smese!

Roger

pre 7 godina

ljudi djokovic je 18 na race listi ove godine ako ovako nastavi nije pitanje hoce li se vratiti na 1. poziciju nego hoce li biti top 10 na kraju sezone

Niki

pre 7 godina

Nole ne igra vise ni u rangu top 20 ,a vi i dalje pricate o matematici i stizanju Mareja. Kada se bude vratio na stari nivo i ako se bude vratio,onda pisite o tome. Bojim se da je postao novi Nadal,veliko ime tenisa,ali ni nalik onom teniseru i kojem svi sada zele da uzmu skalp.

Heterija

pre 7 godina

I da se sekiramo? Zasta? Djokovic u prvom redu igra za sebe, za fine novce a onda za publiku. Kad gubi, svakako najvise poganja njega samog a mi, kao njegovi navijaci umesto da imamo razumevanja, pomasamo se kao da je nas ostetio. Idi bre!

misko

pre 7 godina

Nema Đoković nikakav problem kao ni Federer.Bodove ne treba da juri već samo ako može još neki Grand slam.Čuvaj snagu novače samo za 4 velika turnira u godini,šta te briga ko je 1. na listi.

Baki

pre 7 godina

Pre samo 10 meseci, ovaj portal je bio pun naslova, iz nedelje u nedelju, kako Novak ima više poena nego drugi i treći zajedno, kako je oborio ovaj ili onaj rekord i sl... To samo pokazuje koliko je irelevantan broj ATP poena. Bitan je samo redosled (zbog određivanja ko sa kim igra na turirima), a ono što se stvarno računa i ostaje zapisano u teniskoj istoriji je broj osvojenih grand slamova.

Dragan

pre 7 godina

Mari je pukao ne manje od Djokovica.Kada se zavrsi Vimbldon Mari nece imati 9.000 poena a Djokovic 7.000. Lako se moze desiti da se Federer vrati na broj 1,u prilog tome ide atp race lista.

vrati krst ljubi te brat

pre 7 godina

Kirjos na grckom znaci Bog. Dva puta zaredom u dve nedelje te opominje da se vratis normalnim vrednostima a ne da trazis svoga Boga...

Saljem srca,grlim drvece,grickam semenke...filozofiram

pre 7 godina

Nole nastavlja da obara rekorde,koje zadugo nece niko ponoviti.
Izgubio vise od 10.000 bodova u odnosu na drugoplasiranog za manje od godinu dana.
Postao PRVI vegan u istoriji tenisa na DRUGOM mestu ATP liste.
Ako ovako nastavi,uskoro ce biti PRVI vegan u istoriji na TRECEM,CETVRTOM,PETOM,SESTOM...nema kraja rekordima,koji mu se smese!

M.B.A.M.

pre 7 godina

Novače svaka ti čast, ti si legenda ovog sporta, i da ne prodješ nikad više prvi krug, niko nema pravo bilo šta da ti kaže. Kad završiš karijeru ovi paćenici što te prozivaju videće da nisu bili normalni jer nikad takvog tenisera nećemo imati. Hvala za sve.

Cph

pre 7 godina

Pa dobro. U drugoj polovini sezone je situacija obrnuta. Ako Novak bude trenirao dovoljno stici ce rezultati,a sa rezultatima i bodovi. Ne znam zasto se digla ovolika prasina oko Novakovog poraza od Kirijosa. Dozivljavao je on i teze poraze,pa ih prevazilazio. Hajde Nole,ja vjerujem u tebe!

bepo

pre 7 godina

Kakva borba za prvo mesto, Djokovic trenutno nema kvalitet ni za top 10
(Nislija, 16. mart 2017 15:03)


I ja sam bijesan kao Novakov fan,ali ovakva lupetanja i jos gore od svega ovakav komentar dobije 164+ naspram 27-?????? Alo ljudi pa jeste vi normalni,pa jos jucer nakon pobjede protiv Delpotra ste pisali hvalospjeve!!!????

Pera

pre 7 godina

Pa dobro, i Marej ce u drugoj polovini sezone braniti milion bodova a Novak nece skoro nista, sve se to izbalansira na kraju. Mada ne znam zasto uopste i racunamo ista, kad se Novaku vise ne igra tenis.

BigVIk

pre 7 godina

Bilo bi pozeljno da, osim podataka koliko Novak zaostaje za Marejem, B92 pocne da objavljuje koliko ostali teniseri zaostaju za Novakom. Ja mislim da je veca verovatnoca da ce Novak da izgubi drugo mesto ove godine, ili cak mozda i da ispadne iz prvih pet nego sto je verovatnoca da ce stici i prestici Mareja. Ovo ne govorim ni iz kakve mrznje prema coveku, vec samo realno sagledavam cinjenice potkrepljene rezultatima od Rolan Garosa na ovamo.

brufen_od_400

pre 7 godina

To je sve davno skovan plan na tajnoj večeri na kojoj su prisustvovali britanska kraljica,šef CIA,papa,predstavnici masona i jezuita i baron rotšild sa sve Jelenom Đoković, da se zaustavi Nolo, rekli su e mala aj ti malo da se baviš blogovanjem, semenkama, daj mu koprivu za ručak a mi tebi svakog meseca jedno 8 cifara na računu na kajmanskim ostrvima jer znaš kako, baron Rotšild je Federerov fan i on te 2017te mora da uzme sva 4 gren slema i da se penzioniše sa 20+ gren slemova i preko 100 titula a tvoj muž, šta da ti kažem, uzmi pare srećo a njega pusti niz vodu. I svrati malo do Ekvadora, prijatna je klima u ovo doba.

DejanB

pre 7 godina

Kirjos na grckom znaci Bog. Dva puta zaredom u dve nedelje te opominje da se vratis normalnim vrednostima a ne da trazis svoga Boga...
(vrati krst ljubi te brat, 16. mart 2017 15:03)
Kirios znači gospodin. Bog se kaže Theos. Odatle imena Teodor i Teodora (Bogdan i Bogdanka kada se prevedu).

Roger

pre 7 godina

ljudi djokovic je 18 na race listi ove godine ako ovako nastavi nije pitanje hoce li se vratiti na 1. poziciju nego hoce li biti top 10 na kraju sezone

fantom

pre 7 godina

Ali zato sledeće godine ne brani ništa. Ima i nešto pozitivno. Ne znam zašto ovo ljudi shvataju toliko tragično, pa i Nole mora ponekad da odigra loše. Svakom može da se desi pad forme, a Nole će biti opet onaj stari, samo malo strpljenja braćo. FEDERER PET GODINA NIJE OSVOJIO GREND SLEM; NADAL TRI GODINE NIJE OSVOJIO GREND SLEM! NOLE CARE UZ TEBE UVEK!

Znalac

pre 7 godina

Kao što kažu Kerber:
"nebo je malo, malo je za sve, o dole se mora, mora se zar ne?"
Kad dotakne dno, tada će biti spreman za povratak na vrh, nema tu nikakve tajne. Mislim da neće osvojiti ništa do Sinsinatija, a onda kreće nova stranica istorije tenisa.
Novak je isuviše veliki šampion da bi se sve zavrđilo na ovome.
Živi bili pa videli....

Aleksandar

pre 7 godina

Pljuvati Đokovića mogu samo oni koji su u sistemu vrednosti negde pri dnu.
Jednostavno on je pre godine došao na vrh planine i sada polako silazi.
Nije to usamljeni slučaj u istoriji tenisa.Sve legende su imali sličan trenutak kada je kraj karijere na vidiku.
Svi smo očekivaki da će vladavina još da potraje ali njegovo telo i glava više ne mogu da izdrže tempo koji je potreban da bi bio svetski br.1.
Zato kapa dole za sve što je postigao u sportu i humanitarnom radu.Srbija nije imala do sada takvog sportistu.Daj Bože da se makar sličan njemu brzo pojavi.

Maja

pre 7 godina

On je juce igrao dobro, samo nije mogao da cita servise protivnika, sam je lose servirao i igrao je lose u polju.
(Dylan Dog, 16. mart 2017 18:50)
Komentar godine, ahahahhaha.

mlekadzija

pre 7 godina

Zadivljen sam briljantnim analizama brojnih teniskih strucnjaka.....Sacekajmo kraj godine pa da podvucemo crtu...svako se trudi u granicama mogucnosti. Pred Marejem je veliki zadatak da odbrani sve sto je osvojio u drugoj polovini prosle godine sto ce biti nemoguca misija, kao sto je "ista caka" sacekala Noleta. Svakom igracu se desava pad forme. Nekome dodje posle 5 godina (Nole) a nekom brze...

nikola

pre 7 godina

Problem za Djokovica???Nema problema,pa sam je izjavio da ga prvo mesto i osvajanje trofeja i jurcanje za rekordima vise ne zanima.Ima i drugih stvari u zivotu kako on kaze.Pustite coveka vise na miru,nek se bavi tim drugim stvarima ako pu pruzaju zadovoljstvo.Licno da sam na njegovom mestu,zavrsio bi karijeru,da vise nemam motiva.Ovo sto sad radi deluje kao mrcvarenje i srozavanje imena koje je godinama gradio

MarcoPolo

pre 7 godina

bolje se ne zamlaćujte više sa tim koliko zaostaje za prvim,jer će mu u skorašnje vreme biti veći problem da zadrži i tu drugu poziciju obzirom kako igra...

Heterija

pre 7 godina

I da se sekiramo? Zasta? Djokovic u prvom redu igra za sebe, za fine novce a onda za publiku. Kad gubi, svakako najvise poganja njega samog a mi, kao njegovi navijaci umesto da imamo razumevanja, pomasamo se kao da je nas ostetio. Idi bre!

malisa

pre 7 godina

Rekoh pre jedno mesec dana da je pokazanom igrom, zalaganjem i generalno svojim "novim" stavom prema tenisu, životu i priljučeniju naš mili Nole mnogo bliži trećoj poziciji, nego povratku na prvo mesto.

Savatiye

pre 7 godina

Nole nažalost više nikada neće biti prvi. Nije mi jasno zašto se bavite računanjem bodovne razlike. Jer Đoković će još malo biti van prvih 10. A ostaje žal jer je sam sebe lišio mogućnosti da bude najbolji ikada.

Niki

pre 7 godina

Nole ne igra vise ni u rangu top 20 ,a vi i dalje pricate o matematici i stizanju Mareja. Kada se bude vratio na stari nivo i ako se bude vratio,onda pisite o tome. Bojim se da je postao novi Nadal,veliko ime tenisa,ali ni nalik onom teniseru i kojem svi sada zele da uzmu skalp.

Rolex

pre 7 godina

A ljudi su onomad govorili,Nole moze otploviti svet da ne igra i opet ga niko ne moze stici.A ono Nole igrao celo vreme i Marej ga prestigao za 3000 bodova.

Pik

pre 7 godina

U ovom trenutku je iluzorno pričati o povratku na prvo mesto i odbrani bodova.
Neka povrati formu i igru ,a bodovi ce doći sami po sebi!?!

bepo

pre 7 godina

Nismo bili niti svjesni sta je uradio u 2015-16, tek sada se vidi da su to bili vanzemaljski rezultati! Da vidim ko ce sljedeci to postici,mislim da ga majka jos nije rodila! Dok smo ga gledali kako pobjedjuje cinilo nam se lako,normalno,nista nadljudski...e

esi mi nola?

pre 7 godina

Pepe Imaz:'Zagrli palmu i sve ce biti u redu'

Ispod palme na obali moraaaa, rastaje se Nolo u suzamaaaa! Vec je cesto poceo da gubiiii, on place, palma ga nezno ljubii!

Madagaskar

pre 7 godina

Na žalost Ne treba sa ulaziti u raspravu koliko je bodova razlike između Novaka i Mareja, već između Novaka i ostalih iz prvih 20, jer sa ovakvom igrom on nije ni nas najbolji igrač (Vemic i Troicki su trenutno mnogo bolji od njega). Realno, Marej, Federer, Nadal, Nisikori, Conga, su klasu ispred Novaka trenutno
(stevan, 16. mart 2017 15:15)

O cemu ti pricas covece??
Da li znas sta je pad forme...Pa taj Marej je ispao od 139 igraca sveta pa ispada da je Troicki bolji od njega...
O kojim klasama pricate..pa taj Conga i Nisikori nece postici ni 50 %onoga sto je Novak ostvario.....ne secam se koji je od ovih svih navedenih igraca igrao konstantno turnire poslednjih godina..ALI KONSTANTNO...da ne kazem polufinala finala i osvajao turnire...

mufljuz

pre 7 godina

"ATP: Đoković na -3.090"
Ovo je tek pocetak. Niko ne moze da vas degradira kao kao sto vi mozete sami sebe. A kola su, ocito, nezadrzivo krenula nizbrdo ... posle Majamija bice jos hiljadu u minusu a posle RG razlika ce se duplirati. Marej ne mora nista da radi ... sve ce odraditi Djokovic.
ps ako ne znate o cemu govorim, prisetite se da u dva meca Kirgiosu nije uzeo NI SET! Sa takvom igrom uskoro ce praviti drustvo Cilicu.

Vlada

pre 7 godina

Чему поређење са Маријем? То је нека друга димензија. Ако би смо погледали поене свих тенисера од РГа прошле године на овамо, Ноле није у првих 5 гарант, можда и горе. Нека се са Марејем пореди онај ко може да га стигне. Новак реално није та лига. Можда ће бити једног дана, јс бих волео, али тренутно да видимо да ли Ноле да буде у Топ 10 на крају 2017 и да ли је то уопште реално.

Jumko

pre 7 godina

Ako Djokovic u narednom periodu osvoji 3100 bodova, a Endi ne osvoji ni jedan, Djokovic ce biti prvi. A ako Endi osvoji vise bodova, a Djokovic ne odbrani svoje bodove, Endi ostaje prvi. I ostali igraci na listi ce se rotirati zavisno od bodova koje osvoje. Ako ih budu sluzili forhend, bekhend, servis i kretanje, uz neizostavnu "glavu", napredovace na listi! Uzdravlje, Dilan Dog.

bg

pre 7 godina

@Dylan Dog
Ovo tvoje je ubedljivo, ali ubedljivo najdebilniji komentar koji sam ikada video! Sta kazes majstore, igrao Nole dobro, samo sto je lose servirao, lose riternirao i lose igrao u polju?! Pa u cemu je onda bio dobar? A tek ovo lupetanje kako ce Novak biti ispred Mareja ako osvoji vise bodova od njega, a ako ne osvoji onda nece!? Kako si to zakljucio? Ne znam da li si ti normalan uopste!?

@

pre 7 godina

@THE FINAL CUT
Sta ti uporedjujes!? Nadal je pao jer je bio povredjen, propustao po pola sezone. Djokovic nema tih problema, gubi jer su protivnici bolji.

Da da

pre 7 godina

Godinama je Nadal u krizi, česte povrede i bolesti, pa van forme zbog istih, nikako da povrati svoju prepoznatljivi igru i td i td.pobedjivali ga mnogi medju kojima i Djoković, ali...nikako se nije priznalo da su Nadalove loše igre uzrok tome, slavilo se i govorilo da je Djoković bolji, međusobni skor je tada prevagnuo na Djokovicu stranu. Sada, sada kada je Djoković van forme i kada ga lema svako, e sada ima brdo razloga, nikako ne zato što je protivnik bolji. To što je Djoković gladan je njegov izbor, nije to nikakva povreda koja ga zadesila, to je zbog ishrane koju je sam izabrao, uopšte nije nesto zbog čega treba da ga žalimo, nije to nikakva nesreća. Ne mogu da se porede Nadalovim i Djokovicevci razlozi.

Švajcarski bankar

pre 7 godina

Pridružujem se svim ovim muškićima, na čelu sa Jumkom, jer
- Novak Đoković je prso,
- Novak Đoković je š.am koji je ne jede svinjetinu,
- Novak Đoković je id.ot, voli svoju porodicu,
- Novak Đoković je nesposoban,
i na kraju, ali ne i nebitno:
- Novak Đoković je propao i odvratan je i bedan je
- jer je Srbin;
i zato podrška svim ovim engleskim, australijanskim, kanadskim, nemačkim i ostalim pravim predstavnicima svojih naroda!

Pop-top

pre 7 godina

Do kraja juna, ispada iz prvih deset. Frapantno je kako se sunovratio za tako kratko vreme....
(Nisam zlurad, 16. mart 2017 14:54)
Pa šta, ostaje u top jedanaest.

fica

pre 7 godina

2017.godinu ce zavrsiti kao N1 igrac koji ce imati izmedju 10.000-11.000...pa sad vidite sta je DJOKOVIC uradio 2015 i 2016 kad je posle RG imao skoro pa 17.000 bodova...obozavam Djokovica , ali ove godine maksimum u TOP 5 ...ne bi bio iznenadjen da Federer ili Nadal ove godine budu na mestu 1.mestu.

Strucnjak

pre 7 godina

OBAVEZNO PROCITAJ...
Ja ne mogu da verujem kakvi ste to ljudi. Da svog coveka, poreklom iz srbije vredjate, savetujete sta da radi. Toliko toga je za nas ucinio, toliko radosti je doneo i doprineo srbiji. Posvetio Wimbledon 2011 nama, celoj srbiji. Covek daje sve od sebe, slazem se da ne igra isto, desava se nesto sa njim, i mislim da je odlazak Bekera veoma emotivno uticalo na njega. Postujte ga, ne razumem cemu tolika mrznja prema njemu.Da li sad treba da zaboravimo sve sta je uradio za nas.Od Novaka ocekujem bolju igru tek na Wimbledonu.
Novak je jedini koji je imao preko 16.975 bodova.
Jedini covek koji ima pozitivan skor protiv Top 10 igraca. RF RN AM itd.
Jedini koji je vezao 4 GS u nizu posle Roda Lejvera.
On nas voli i postuje.
Volimo i mi njega i kada gubi.
Toliko mozemo uciniti za njeega.

stevan

pre 7 godina

Na žalost Ne treba sa ulaziti u raspravu koliko je bodova razlike između Novaka i Mareja, već između Novaka i ostalih iz prvih 20, jer sa ovakvom igrom on nije ni nas najbolji igrač (Vemic i Troicki su trenutno mnogo bolji od njega). Realno, Marej, Federer, Nadal, Nisikori, Conga, su klasu ispred Novaka trenutno

Novosadjanin

pre 7 godina

Trenutno je izmedju 20-30 mesta...Mada realno, moze ga dobiti svako iz prvih 200...On kao ne uzima reket van zvanicnih meceva. Ili to, ili mu je stvarno ishrana dosla glave...

Millennium

pre 7 godina

Sebe smatram iskrenim navijačem Novaka. Ovi što ga bezuslovno brane i napadaju svakoga ko bilo šta kaže mi liče na sektu. Da li mislite da ste na taj način verni navijači? Niste. Iskren navijač će i dalje podržavati svog favorita, ali ne može da kaže da je nešto dobro, kad nije. A Novak puca po šavovima. Psihički i fizički. I ne, nije se zasitio, ne, nije problem dete. Čovek nije napunio ni 30. godina. Ima snage bar za još 4-5 godina vrhunskog tenisa. Jel vas kao navijače ne pogađa što na naše oči propada a mogao je da bude najbolji svih vremena? Ili samo kao botovi ponavljate šta ste vi uradili u životu i vratiće se on. Neće. Ja bih voleo, ali neće. Preveliki je ovo pad.

Dylan Dog

pre 7 godina

Ne treba odmah paniciti. Novakov zaostatak se povecao, ali to ne znaci da je sezona gotova. Vazno je biti strpljiv. Na kraju je najvaznija Race Lista na kojoj su samo bodovi osvojeni tokom ove sezone. A ne ko sta brani. Ako Nole osvoji do kraja vise bodova od Endija, on ce biti ispred njega na listi. Ako Endi osvoji vise bodova od Noleta, onda ce Endi biti ispred. Ako Federer osvoji vise od njih, on ce biti ispred njih. Ako osvoji manje, onda nece. Isto vazi i za Nadala. Trenutno su Novakovi rezultati najslabiji, ali ako poboljsa rezultate onda nece biti najslabiji. Ne smemo izgubiti nadu, Novak moze popraviti igru. Ako ne uspe, vazno je da mi ne gubimo veru u njega. On je juce igrao dobro, samo nije mogao da cita servise protivnika, sam je lose servirao i igrao je lose u polju. Da je citao servise bolje, da je bolje servirao, bolje reternirao i bolje se kretao, mogao je da pobedi. Tako da ne treba gubiti nadu! Pozdrav za sve ljubitelje tenisa!
Uzdravlje!

Goran

pre 7 godina

Da mi je neko rekao posle Rolan Garosa da ce se ovo desiti sa Novakom nikada ne bi verovao ali isti pad je doziveo Nadal jos pre 2-3 godine. Ne znam da li je morao da pada ovako brzo kao kamen jer je Nadal ipak bio povredjen, ali 29-30 godina je granica koji su samo retki teniseri uspeli da predju a da ostanu na vrhu. Tu pre svega mislim na Agasija dok su i Nadal i Sampras i Mekinro potonuli ili znatno pre Novaka ili u isto vreme kao Novak, o Borgu i Bekeru da i ne govorim. Sada je samo pitanje da li ce Novak ostati blizu vrha jos nekoliko godina kao Federer ili ce sasvim potonuti kao Ana Ivanovic ili Nadal. Ubedjen sam da ce igrati jos jako dugo, ali ne bi voleo da to bude mucenje zbog sponzora i para.

?

pre 7 godina

Pa da li ste vi ozbiljni!? Kakvo bre prvo mesto? Bolje vi razmisljajte o tome ko ce prvi da ga prestigne na 2 mestu. On ovu godinu nece zavrsiti ni medju prvih 10. Nije covek osvojio 500 bodova od pocetka sezone.

THE FINAL CUT

pre 7 godina

Ljudi skapitajte da je i on čovek, i da je ubedljivo najbolji sportista kog je Srbija imala do sad, on je u eri Federera i Nadala uspeo da osvoji 12 grend slemova i 30 masters 1000 turnira. Oborio je silne rekorde i postavio nove. 2011-2015 je bio dominantan u svetu tenisa. To je sport, pad forme se desava svima, Federer je ispao iz top 10, Nadal je bio 10.na svetu, Marej pao na 8.mesto kad je bio van forme. Novak je isto ljudsko bice, jel ste mislili da ce do kraja karijere da bude nepobediv? Sigurno je doslo do zasicenja, covek ima 30 godina, igra tenis 25 godina,mi nemamo pojma sta znaci igrati turnire iz dana u dan, iz nedelje u nedelju, iz godine u godinu, i tako vec 25 godina,sigurno ne igra sa istom zeljom kao 2011 npr. Jeste, zaradjuje dosta novca, ali se svojim trudom i znojem borio za to, i svaka mu cast. Sto se mene tice, moze i da se penzionise , ima 12 gs titula,30 mastersa,kompletiran karijerni grend slem,pozitivan skor protiv svih rivala iz velike cetvorke,najvise zaradjeih para od turnira, i jos mnogo toga. Bicemp zahvalni sto smo imali ovakvog tenisera kad udarna vest u novinama za koju godinu bude da imamo predstavnika na nekom grend slemu. Hvala ti za sve Nole

Bikan

pre 7 godina

Za RG - Novek je favorite. To sto je dva puta izgubio od Nika i nije neko merilo. To znaci da mu ne lezi...I Andi Roddick nije bio dobar za Novaka...pa sta??!
Federer je trenutno u najboljoj formi...
I dalje mislim da na ovim podlogama u 2 seta dobri servise igraci imaju veliku prednost...

Dragan

pre 7 godina

Neznam zasto se zamarate sa statistikom.Dosla su druga vremena.Novak je 2015/2016 imao vise poena nego tri iza njega.To sve govori.Sada Novak obara najgori rekord u karijeri, a to je max. broj izgubljenih poena za nepunu godinu dana.Nesto se veliko desilo posle RG,.saznacemo i to jednoga dana.Nije dzaba ono.Beker sve govorio.Ima tu sigurno mnogo istine.Nazalost mali su izgledi da se Novak povrati u onu staru formu.Skuzili su ljudi koji prave raspored za turnire.Sami mu dati jednog dobrog servera i pomeriti termin igranja kada gori na terenu i Novak sigurno gubi.Sve je ovo biznis i namestaljka.Unistice Novaka ako bude jos igrao, u to sam ubedjen.Tuga sta rade coveku.Ali to je stvarnost.Mnogo godina je proveo na prvom.mestu, a to mnogima nije islo u prilog.Novak je ostvario sve svoje ciljeve u zivotu, a.kako.dalje to samo on zna.Treba ga pustiti u miru da dobro razmisli, a ne.da.ga.nspadamo, jer za to nemamo pravo.Pozdrav.

mister No

pre 7 godina

Pored ovog poraza,vidi se da se Nole polako vraca,sve vise to lici na onu igru od pocetka prosle godine. Vazno je da resava ili je vec resio problem zbog kojeg se strmoglavi pad desio pa treba biti strpljiv i rezultati ce doci. Njegovi pravi navijaci su uglavnom oni koji su stoicki izdrzavali onaj dril dok je godinama bio 3. a ovu kuku i motiku sto sad sude posle svakog poraza,ne racunam u ozbiljne navijace.

Melenci

pre 7 godina

nadam se da ce te tako pisati i ada je Endi u pitanju,tj.kada dodje drugi deo sezone.Koliko Endi ima da odbrani,koliko ce uspeti?Jako malo.Srecna sam sto Nole igra uopste,a ovom crnom nizu mora doci kraj u svakom slucaju.Verujem da ce Nole u Majamiju proci bolje,mnogo bolje!

MQXXI

pre 7 godina

Koja plejada hejtera i strucnjaka ovde boze sacuvaj. Od komsija koji nas toliko mrze da slave Novakove poraze iako njihove nacije nikada nisu imale takvog sportistu do lokalnih luzera koji za svoje neuspehe krive Novaka zato sto ne placa takse u Srbiji. Blago vama mnogo vam je lepo u vasim glavama.

Novak igra sve bolje. To se jasno vidi. To verovatno jos uvek nije onaj nivo ali budala je onaj koji otpisuje coveka koji je uzeo 12 grand slemova. Novak je izgubio od coveka koji ima fenomenalan servis. Ni u jednoj razmeni udaraca nije bio inferioran, naprotiv da nije napravio par neiznudjenih gresaka koje bilo bi mozda skroz drugacije. Uz sve to temperatura je bila 47 stepeni u kalifornijskoj pustari na pocetku meca.

Mozda se Novak nikad ne vrati na stari nivo. A opet takvi sampioni se ne predaju tek tako. Kako god vec sada je medju 4 najveca dopalo vam se to ili ne.

GM

pre 7 godina

Jokic je ovih dana nesto nikad vidjeno u Nba ligi, a jos je Srbin...

A Djokovic kao jos uvek drugi na svetu, treba da ide u penziju i ostalo kako mu ovde porucuju.

Srbi na komentarima, slika i prilika psihickog stanja ljudi.

@

pre 7 godina

@GOAT
A zamisli tek kako ce Djokovic sa ovakvim servisom da prodje na sljaci? Pa ima da mu pravi brejkove ko god hoce. A posto mu je ritern katastrofalan, on ce tesko izlaziti na kraj sa bilo cijim servisom. A servis, iako ti mislis suprotno, ima itekako velik uticaj na sljaci.

olja

pre 7 godina

Ako mu budu pravili "cake" poput jucerasnje (samo 18 sati izmedju 2 meca) normalno da ce biti umoran i da ce se razlika povecati. Ali, neka, vratice se Nole, ima jos godina za igru ispred sebe.

Šuluburić

pre 7 godina

Kad je Novak u pitanju potpuno je besmisleno pričati o ATP listi i prvom mestu. Teško će on do završnog turnira u Londonu, a kamoli nešto više!

?

pre 7 godina

Nisu bitni bodovi koji se brane nego oni koji se osvoje posto na kraju godine samo ti bodovi ostaju. A Nolo je na toj listi na sjajnom 20 mestu ove godine, sa celih 385 osvojenih bodova. Njemu bi i turnir serije ATP 500 sada bila premija, ali nema on kvalitet ni tu da prodje 2 kolo.

Patrick

pre 7 godina

Nije to nista kako ce biti posle RG. Federer neigra Majami i ako Kyrgios bude u drugoj polovini, mozda dodje do polufinala.
(Xfaktor, 16. mart 2017 16:23)

Ko kaze da Federer ne igra u Majamiju?

sinisa

pre 7 godina

Marej ni kriv ni duzan napravi ogromnu prednost...Ovaj siistem bodovanja je nelogican...Najpravednije bi bilo da se bodovni sistem resetuje na pocetku svake sezone.Ali onda bi vjerovatno i neki teniski anonimus mogao biti prvi barem na nedjelju dana.

sarajevo.ba

pre 7 godina

On je juce igrao dobro, samo nije mogao da cita servise protivnika, sam je lose servirao i igrao je lose u polju. Da je citao servise bolje, da je bolje servirao, bolje reternirao i bolje se kretao, mogao je da pobedi. Tako da ne treba gubiti nadu! Pozdrav za sve ljubitelje tenisa!
Uzdravlje!
(Dylan Dog, 16. mart 2017 18:50)

De si drugar moj!?
Opet strucna analiza a?
Jos fali da napises "da je Kyrgios slomio ruku Novak bi prosao dalje".
I sta bi,nista od onog kako si najavljivao da ce ga Novak pocistiti?

GOAT lista

pre 7 godina

To je tako samo do sezone šljake, ostao je još jedan turnir na betonu. Smatram da je Djokovic ubedljivo najbolji na šljaci, jer na toj podlozi servis ne igra veliku ulogu. I kada pogledamo sadašnji Djokovicev servis, neće smetati Djokovicevoj igri nimalo, jer se igra usporeno. Čak i u ovakvoj formi kakvoj je sada, očekujem da Djokovic osvoji Rolan Garos. Djokovic unazad pola godine ne pravi najbolje rezultate isključivo zbog servisa i riterna.

?

pre 7 godina

@GOAT
Servis i na sljaci igra veliku ulogu, nego ti ne znas. A jos vecu ulogu igra kretanje, koje je kod djokovica ocajno. Pogledaj malo kretanje Federera i Nadala, pa uporedi sa djokovicem.

nikola

pre 7 godina

Nije to nikakav problem već servis koji je bezopasan i zbog kojeg upada u probleme.Konju je jasno da mu tim gresi sto ne radi na snazi.Lepo je to izdrzljivost i elasticnost ali mecevi u dva dobijena su kratki i malo je vremena za ispravku greske.Jos narocito sad kad se svi osokole kad igraju sa njim.

ej bre

pre 7 godina

Covek ima druge prioritete. Kraj price. Ako pozeli bice opet prvi. Covek je godinama sve zivo osvajao i na kraju se smorio. Njegovi rezultati su bili takvi da mogu da se uporede sa igrom pro igraca i pionira. To ume da smara. Zamislite da 5 godina deljete sve i svakog, prosto je dosadno. Ima dete, zenu, novac... Zeli da uziva a ne da vreme provodi igrajuci sa igracima u poredjenju sa njim 2 klase.

ThePresident

pre 7 godina

@
Plakaces ti izgleda, kad nole opet zaigra. Samo zbog takvih kao sto si ti, jedva cekam da nole opet zaigra i da ti zaplaces hahahaha

Srbin

pre 7 godina

Halo kriticari, povucite rucnu malo ! Stvarno smo mi srbi neverovatan narod, posle pobede nad Delpom naslovi "Zver se vratila" a i komentari u tom stilu a samo jedan mec posle toga ga otpisujete. Igra uopste nije tako losa, dosta toga nije islo na ruku(mislim da nikada Novak nije imao tako tezak zreb kao ovde a i raspored los...) uz to Kirgios realno jako dobar, servis izuzetan... Moje misljenje je da se Novakova igra popravlja i da ce ovo biti samo motiv vise za njega. Mozda moja najveca primedba ili pre sugestija je da bi trebao da uzme nekog ozbiljnog trenera uz Vajdu, mislim da Vemic nije dorastao zadatku a cini mi se da je priprema meca sa Kirgiosom lose odradjena...posebno za taj ritern. Bas mi se cini da tu Beker fali... Napred Noleeeee !!!

sims

pre 7 godina

Svaka cast Djokovicu. Ovi sto ga kritikuju nek malo revidiraju svoj zivot i dostignuca, bice im jasno da treba da se smire malo.
Ali cinjenica jeste da je ovo interesantan javni eksperiment, gde mozemo da vidimo nekoliko faktora koji uticu na poprilican sunovrat jednog vrhunskog sportiste.
Jedan od mogucih faktora je veganska ishrana. Ako je ne praktikujes strucno, organizam kolabira pred iole tezim naporima. Moguce je da Novak konzumira vrhunsku hranu ali, tenis koji igra je upola zasnovan na neverovatnoj fizickoj spremi, sto mozda vidno utice na nkegove performanse.
Mogu Federera mozda da zamislim kao vegana, ali da li mozete Djokovica ili jos gore Nadala da zamislite da jedu chia semenke i igraju tenis kao finale iz AO 2012.

@

pre 7 godina

@Donekle poznavalac tenisa
Moze on da ide do polufinala gde hoce, prvi nece ostati ako ne bude osvajao nesto, a ne vidim kako ce osvojiti nesto kada nije ni do kolena Federeru, Nadalu i Vavrinki po igrama koje pruza. Vazni su bodovi koje osvoje, oni se broje na kraju. Po tome je Marej sada na 7 mestu, Novak na 20.

macak

pre 7 godina

Mozda je Roland Gaross 2016. i poslednji Novakov gren slem, i drago mi je bas sto je njim kompletirao sva 4 ,bilo bi mnogo tuzno da je ovaj pad dosao a da Nole bar nije usao u istoriju.

?

pre 7 godina

@bepo
Sta tebi nije jasno? Delpo je 35 na svetu, covek bez bekhenda i nije neka nepobediva legenda. Pogledaj malo rezultate, djokovic gubi od svakog iz top 20, ma ni sa ovima iz prvih 50 ne izlazi lako na kraj

Ko o cemu..Terza o postenju

pre 7 godina

Cekaj samo da dodje i ta druga polovina godine,pa da vidimo kako ce i cudoviste iz loh nesa odbraniti tolike poene!

sdned

pre 7 godina

Siroti Mari u drugom delu sezone, ima,da se sunovrati sa prvog mesta. Ako Nole bude i 70% kakav može biti tada, moze opet na prvo mesto.

Najbolji je opancarev lepak

pre 7 godina

Muka mi od velikih vernika a sutra bi ste za 3 crvene i dusu prodali prestanite vise da vredjate coveka kako vas nije sramota

@

pre 7 godina

Hahahahahaha, nista lepse nego gledati kako Nolovi botovi cmizdre. Ne znaju jadni gde udaraju. A tek ce da cmizdre na kraju sezone kada im Nolence ne bude ni medju prvih 20. Hahahahahaha!

Sima Strahota

pre 7 godina

Bez obzira na to ko je za i protiv Noleta, Race lista sve pokazuje: po zvanicnoj je dvadeseti, a po live je osamnaesti (a Mari osmi). Godina je duga, ali za zavrsni turnir ce biti cupavo.

LazarL

pre 7 godina

Neven, Ivan, Petar ... ova "trojica" šalju tri slične pohvale Dylanu Dogu u razmaku od jedanog minuta!!! C, c, c ... Dylane, djavole! Ha, ha, ha!

Donekle poznavalac tenisa

pre 7 godina

Ne vezano za bodove ono što frapira jeste da Marej ne može biti konstatan kao što su bili Rodžer,Nadal,Novaka.. Nekako je jasno odavno da nije nikad bio taj nivo najboljih ali kad si već u takvom položaju to trebaš pokažeš bar da se boriš odnosno da radiš na sebi a ne da gubiš već u prvim kolima na najvećim turnirima..Zato će na toj poziciji BROJ JEDAN ostati samo ukoliko bude vodeća trojka bila neubedljiva,kiksala tokom čitave godine a recimo Marej dogura makar posle VMB do polufinala svih turnira koje brani..Što će biti pravi test za njega da uspe u toj nameri zbog svojih slabosti koje ima dobro poznate..

tennis

pre 7 godina

Je l' zna neko 'de je Nolo na race listi? Ne mogu da ga nadjem, ako ga neko nadje neka mi javi! Hvala unapred.
(esi mi nola?, 16. mart 2017 15:38)

Evo ti, pa pogledaj!
http://www.atpworldtour.com/en/rankings/singles-race-to-london

Zo

pre 7 godina

Kako stoje stvari kod Marija ako ne pocne pod hitno da osvaja nesto u provoj polovini godine u drugoj ce ispasti iz prvih 20. Zivi bili pa videli.

sete

pre 7 godina

Pazite komentar izvesnog Stevana kaže,,Vemić i Troicki trenutno bolji od Novaka" Verovatno našao neke stare novine pre 15 god. pa nešto pročitao. Eee ima komentara za medalju , ljudi pojma nemaju o tenisu ali ajd'.

Chuki

pre 7 godina

Kao da je vazno sto nije prvi,i ne mora da juri prvo mesto, pa evo od kada se Marej popeo na prvo mesto ossvojio samo Dubai, ti dryze ako znas da igras ti ces da gazis,poraz se desi pa sta sad, Djokovic je u padu forme,mada ja vidim na poslednja dva turnira malo se vratio,neka igra samo ove vece turnire i neka se priprema za njih.

T

pre 7 godina

Ako je neka uteha, ni Mari nije uopste igrao dobro od nove godine. Tek je 7. na race listi, a ni kada se IV uracuna, to mu nece mnogo pomoci.

Petar

pre 7 godina

Zelim samo da iskoristim priliku da pozdravim Dylan Doga i zahvalim se na jos jednom strucnom komentaru! Svaka cast, bas ste nedostajali!

Ivan

pre 7 godina

Zelim samo da pozdravim Dylan Doga i zahvalim mu na sjajnom komentaru. Toliko strucnosti odavno nije bilo na ovom portalu. Nedostajali su nam Vasi komentari, samo tako nastavite! Pozdrav!

Neven

pre 7 godina

Svaka cast gospodinu Dylan Dog na sjajnoj analizi Noletovog meca. Pravo je osvezenje procitati jedan tako strucan komentar. Svaka cast, i samo tako nastavite. Pozdrav!

djed

pre 7 godina

svaka cast novaku na onom sto je uradio do roland garosa prosle godine,ali to sto radi posle i kako je postao malodusan to bas i nije za pohvalu!bolje da je uzeo godinu dana pauze(samo nemoze zbog sponzora) pa bi se onda mozda zazeleo tenisa i mozda bi se vratio na stari nivo!nema on vise tu zelju,verovatno sto kaze i beker i netrenura dovoljno tako da je verovatno tacno ono sto je vec neko napomenuo da ce se on boriti so kraja godine ,mozda ne da ostane u top 10 jel to po meni nije problem za njega,ali u top 4 sigurno !dolazi majami tu ce isto izgubiti 1000 bodova znaci razlika 4000!nije to problem ,nego je problem sto on vise nemoze da dodje ni do cetvrt finala ,a kamoli nearo ozbilnije da napravi!treba se pomiriti sa tim da je verovatno on zavrsio sa vrhunskim tenisom !

vrati krst ljubi te brat

pre 7 godina

Kirjos na grckom znaci Bog. Dva puta zaredom u dve nedelje te opominje da se vratis normalnim vrednostima a ne da trazis svoga Boga...

sinisa

pre 7 godina

Marej ni kriv ni duzan napravi ogromnu prednost...Ovaj siistem bodovanja je nelogican...Najpravednije bi bilo da se bodovni sistem resetuje na pocetku svake sezone.Ali onda bi vjerovatno i neki teniski anonimus mogao biti prvi barem na nedjelju dana.

olja

pre 7 godina

Ako mu budu pravili "cake" poput jucerasnje (samo 18 sati izmedju 2 meca) normalno da ce biti umoran i da ce se razlika povecati. Ali, neka, vratice se Nole, ima jos godina za igru ispred sebe.

Švajcarski bankar

pre 7 godina

Pridružujem se svim ovim muškićima, na čelu sa Jumkom, jer
- Novak Đoković je prso,
- Novak Đoković je š.am koji je ne jede svinjetinu,
- Novak Đoković je id.ot, voli svoju porodicu,
- Novak Đoković je nesposoban,
i na kraju, ali ne i nebitno:
- Novak Đoković je propao i odvratan je i bedan je
- jer je Srbin;
i zato podrška svim ovim engleskim, australijanskim, kanadskim, nemačkim i ostalim pravim predstavnicima svojih naroda!

misko

pre 7 godina

Nema Đoković nikakav problem kao ni Federer.Bodove ne treba da juri već samo ako može još neki Grand slam.Čuvaj snagu novače samo za 4 velika turnira u godini,šta te briga ko je 1. na listi.

Cph

pre 7 godina

Pa dobro. U drugoj polovini sezone je situacija obrnuta. Ako Novak bude trenirao dovoljno stici ce rezultati,a sa rezultatima i bodovi. Ne znam zasto se digla ovolika prasina oko Novakovog poraza od Kirijosa. Dozivljavao je on i teze poraze,pa ih prevazilazio. Hajde Nole,ja vjerujem u tebe!

ej bre

pre 7 godina

Covek ima druge prioritete. Kraj price. Ako pozeli bice opet prvi. Covek je godinama sve zivo osvajao i na kraju se smorio. Njegovi rezultati su bili takvi da mogu da se uporede sa igrom pro igraca i pionira. To ume da smara. Zamislite da 5 godina deljete sve i svakog, prosto je dosadno. Ima dete, zenu, novac... Zeli da uziva a ne da vreme provodi igrajuci sa igracima u poredjenju sa njim 2 klase.

sdned

pre 7 godina

Siroti Mari u drugom delu sezone, ima,da se sunovrati sa prvog mesta. Ako Nole bude i 70% kakav može biti tada, moze opet na prvo mesto.

bepo

pre 7 godina

Kakva borba za prvo mesto, Djokovic trenutno nema kvalitet ni za top 10
(Nislija, 16. mart 2017 15:03)


I ja sam bijesan kao Novakov fan,ali ovakva lupetanja i jos gore od svega ovakav komentar dobije 164+ naspram 27-?????? Alo ljudi pa jeste vi normalni,pa jos jucer nakon pobjede protiv Delpotra ste pisali hvalospjeve!!!????

Dylan Dog

pre 7 godina

Ne treba odmah paniciti. Novakov zaostatak se povecao, ali to ne znaci da je sezona gotova. Vazno je biti strpljiv. Na kraju je najvaznija Race Lista na kojoj su samo bodovi osvojeni tokom ove sezone. A ne ko sta brani. Ako Nole osvoji do kraja vise bodova od Endija, on ce biti ispred njega na listi. Ako Endi osvoji vise bodova od Noleta, onda ce Endi biti ispred. Ako Federer osvoji vise od njih, on ce biti ispred njih. Ako osvoji manje, onda nece. Isto vazi i za Nadala. Trenutno su Novakovi rezultati najslabiji, ali ako poboljsa rezultate onda nece biti najslabiji. Ne smemo izgubiti nadu, Novak moze popraviti igru. Ako ne uspe, vazno je da mi ne gubimo veru u njega. On je juce igrao dobro, samo nije mogao da cita servise protivnika, sam je lose servirao i igrao je lose u polju. Da je citao servise bolje, da je bolje servirao, bolje reternirao i bolje se kretao, mogao je da pobedi. Tako da ne treba gubiti nadu! Pozdrav za sve ljubitelje tenisa!
Uzdravlje!

M.B.A.M.

pre 7 godina

Novače svaka ti čast, ti si legenda ovog sporta, i da ne prodješ nikad više prvi krug, niko nema pravo bilo šta da ti kaže. Kad završiš karijeru ovi paćenici što te prozivaju videće da nisu bili normalni jer nikad takvog tenisera nećemo imati. Hvala za sve.

esi mi nola?

pre 7 godina

Pepe Imaz:'Zagrli palmu i sve ce biti u redu'

Ispod palme na obali moraaaa, rastaje se Nolo u suzamaaaa! Vec je cesto poceo da gubiiii, on place, palma ga nezno ljubii!

Saljem srca,grlim drvece,grickam semenke...filozofiram

pre 7 godina

Nole nastavlja da obara rekorde,koje zadugo nece niko ponoviti.
Izgubio vise od 10.000 bodova u odnosu na drugoplasiranog za manje od godinu dana.
Postao PRVI vegan u istoriji tenisa na DRUGOM mestu ATP liste.
Ako ovako nastavi,uskoro ce biti PRVI vegan u istoriji na TRECEM,CETVRTOM,PETOM,SESTOM...nema kraja rekordima,koji mu se smese!

stevan

pre 7 godina

Na žalost Ne treba sa ulaziti u raspravu koliko je bodova razlike između Novaka i Mareja, već između Novaka i ostalih iz prvih 20, jer sa ovakvom igrom on nije ni nas najbolji igrač (Vemic i Troicki su trenutno mnogo bolji od njega). Realno, Marej, Federer, Nadal, Nisikori, Conga, su klasu ispred Novaka trenutno

Strucnjak

pre 7 godina

OBAVEZNO PROCITAJ...
Ja ne mogu da verujem kakvi ste to ljudi. Da svog coveka, poreklom iz srbije vredjate, savetujete sta da radi. Toliko toga je za nas ucinio, toliko radosti je doneo i doprineo srbiji. Posvetio Wimbledon 2011 nama, celoj srbiji. Covek daje sve od sebe, slazem se da ne igra isto, desava se nesto sa njim, i mislim da je odlazak Bekera veoma emotivno uticalo na njega. Postujte ga, ne razumem cemu tolika mrznja prema njemu.Da li sad treba da zaboravimo sve sta je uradio za nas.Od Novaka ocekujem bolju igru tek na Wimbledonu.
Novak je jedini koji je imao preko 16.975 bodova.
Jedini covek koji ima pozitivan skor protiv Top 10 igraca. RF RN AM itd.
Jedini koji je vezao 4 GS u nizu posle Roda Lejvera.
On nas voli i postuje.
Volimo i mi njega i kada gubi.
Toliko mozemo uciniti za njeega.

ThePresident

pre 7 godina

@
Plakaces ti izgleda, kad nole opet zaigra. Samo zbog takvih kao sto si ti, jedva cekam da nole opet zaigra i da ti zaplaces hahahaha

Madagaskar

pre 7 godina

Na žalost Ne treba sa ulaziti u raspravu koliko je bodova razlike između Novaka i Mareja, već između Novaka i ostalih iz prvih 20, jer sa ovakvom igrom on nije ni nas najbolji igrač (Vemic i Troicki su trenutno mnogo bolji od njega). Realno, Marej, Federer, Nadal, Nisikori, Conga, su klasu ispred Novaka trenutno
(stevan, 16. mart 2017 15:15)

O cemu ti pricas covece??
Da li znas sta je pad forme...Pa taj Marej je ispao od 139 igraca sveta pa ispada da je Troicki bolji od njega...
O kojim klasama pricate..pa taj Conga i Nisikori nece postici ni 50 %onoga sto je Novak ostvario.....ne secam se koji je od ovih svih navedenih igraca igrao konstantno turnire poslednjih godina..ALI KONSTANTNO...da ne kazem polufinala finala i osvajao turnire...

?

pre 7 godina

Nisu bitni bodovi koji se brane nego oni koji se osvoje posto na kraju godine samo ti bodovi ostaju. A Nolo je na toj listi na sjajnom 20 mestu ove godine, sa celih 385 osvojenih bodova. Njemu bi i turnir serije ATP 500 sada bila premija, ali nema on kvalitet ni tu da prodje 2 kolo.

Novosadjanin

pre 7 godina

Trenutno je izmedju 20-30 mesta...Mada realno, moze ga dobiti svako iz prvih 200...On kao ne uzima reket van zvanicnih meceva. Ili to, ili mu je stvarno ishrana dosla glave...

Znalac

pre 7 godina

Kao što kažu Kerber:
"nebo je malo, malo je za sve, o dole se mora, mora se zar ne?"
Kad dotakne dno, tada će biti spreman za povratak na vrh, nema tu nikakve tajne. Mislim da neće osvojiti ništa do Sinsinatija, a onda kreće nova stranica istorije tenisa.
Novak je isuviše veliki šampion da bi se sve zavrđilo na ovome.
Živi bili pa videli....

Melenci

pre 7 godina

nadam se da ce te tako pisati i ada je Endi u pitanju,tj.kada dodje drugi deo sezone.Koliko Endi ima da odbrani,koliko ce uspeti?Jako malo.Srecna sam sto Nole igra uopste,a ovom crnom nizu mora doci kraj u svakom slucaju.Verujem da ce Nole u Majamiju proci bolje,mnogo bolje!

@

pre 7 godina

Hahahahahaha, nista lepse nego gledati kako Nolovi botovi cmizdre. Ne znaju jadni gde udaraju. A tek ce da cmizdre na kraju sezone kada im Nolence ne bude ni medju prvih 20. Hahahahahaha!

Aleksandar

pre 7 godina

Pljuvati Đokovića mogu samo oni koji su u sistemu vrednosti negde pri dnu.
Jednostavno on je pre godine došao na vrh planine i sada polako silazi.
Nije to usamljeni slučaj u istoriji tenisa.Sve legende su imali sličan trenutak kada je kraj karijere na vidiku.
Svi smo očekivaki da će vladavina još da potraje ali njegovo telo i glava više ne mogu da izdrže tempo koji je potreban da bi bio svetski br.1.
Zato kapa dole za sve što je postigao u sportu i humanitarnom radu.Srbija nije imala do sada takvog sportistu.Daj Bože da se makar sličan njemu brzo pojavi.

fantom

pre 7 godina

Ali zato sledeće godine ne brani ništa. Ima i nešto pozitivno. Ne znam zašto ovo ljudi shvataju toliko tragično, pa i Nole mora ponekad da odigra loše. Svakom može da se desi pad forme, a Nole će biti opet onaj stari, samo malo strpljenja braćo. FEDERER PET GODINA NIJE OSVOJIO GREND SLEM; NADAL TRI GODINE NIJE OSVOJIO GREND SLEM! NOLE CARE UZ TEBE UVEK!

GOAT lista

pre 7 godina

To je tako samo do sezone šljake, ostao je još jedan turnir na betonu. Smatram da je Djokovic ubedljivo najbolji na šljaci, jer na toj podlozi servis ne igra veliku ulogu. I kada pogledamo sadašnji Djokovicev servis, neće smetati Djokovicevoj igri nimalo, jer se igra usporeno. Čak i u ovakvoj formi kakvoj je sada, očekujem da Djokovic osvoji Rolan Garos. Djokovic unazad pola godine ne pravi najbolje rezultate isključivo zbog servisa i riterna.

Rolex

pre 7 godina

A ljudi su onomad govorili,Nole moze otploviti svet da ne igra i opet ga niko ne moze stici.A ono Nole igrao celo vreme i Marej ga prestigao za 3000 bodova.

fica

pre 7 godina

2017.godinu ce zavrsiti kao N1 igrac koji ce imati izmedju 10.000-11.000...pa sad vidite sta je DJOKOVIC uradio 2015 i 2016 kad je posle RG imao skoro pa 17.000 bodova...obozavam Djokovica , ali ove godine maksimum u TOP 5 ...ne bi bio iznenadjen da Federer ili Nadal ove godine budu na mestu 1.mestu.

mufljuz

pre 7 godina

"ATP: Đoković na -3.090"
Ovo je tek pocetak. Niko ne moze da vas degradira kao kao sto vi mozete sami sebe. A kola su, ocito, nezadrzivo krenula nizbrdo ... posle Majamija bice jos hiljadu u minusu a posle RG razlika ce se duplirati. Marej ne mora nista da radi ... sve ce odraditi Djokovic.
ps ako ne znate o cemu govorim, prisetite se da u dva meca Kirgiosu nije uzeo NI SET! Sa takvom igrom uskoro ce praviti drustvo Cilicu.

brufen_od_400

pre 7 godina

To je sve davno skovan plan na tajnoj večeri na kojoj su prisustvovali britanska kraljica,šef CIA,papa,predstavnici masona i jezuita i baron rotšild sa sve Jelenom Đoković, da se zaustavi Nolo, rekli su e mala aj ti malo da se baviš blogovanjem, semenkama, daj mu koprivu za ručak a mi tebi svakog meseca jedno 8 cifara na računu na kajmanskim ostrvima jer znaš kako, baron Rotšild je Federerov fan i on te 2017te mora da uzme sva 4 gren slema i da se penzioniše sa 20+ gren slemova i preko 100 titula a tvoj muž, šta da ti kažem, uzmi pare srećo a njega pusti niz vodu. I svrati malo do Ekvadora, prijatna je klima u ovo doba.

Dragan

pre 7 godina

Mari je pukao ne manje od Djokovica.Kada se zavrsi Vimbldon Mari nece imati 9.000 poena a Djokovic 7.000. Lako se moze desiti da se Federer vrati na broj 1,u prilog tome ide atp race lista.

Jumko

pre 7 godina

Ako Djokovic u narednom periodu osvoji 3100 bodova, a Endi ne osvoji ni jedan, Djokovic ce biti prvi. A ako Endi osvoji vise bodova, a Djokovic ne odbrani svoje bodove, Endi ostaje prvi. I ostali igraci na listi ce se rotirati zavisno od bodova koje osvoje. Ako ih budu sluzili forhend, bekhend, servis i kretanje, uz neizostavnu "glavu", napredovace na listi! Uzdravlje, Dilan Dog.

Savatiye

pre 7 godina

Nole nažalost više nikada neće biti prvi. Nije mi jasno zašto se bavite računanjem bodovne razlike. Jer Đoković će još malo biti van prvih 10. A ostaje žal jer je sam sebe lišio mogućnosti da bude najbolji ikada.

Najbolji je opancarev lepak

pre 7 godina

Muka mi od velikih vernika a sutra bi ste za 3 crvene i dusu prodali prestanite vise da vredjate coveka kako vas nije sramota

bg

pre 7 godina

@Dylan Dog
Ovo tvoje je ubedljivo, ali ubedljivo najdebilniji komentar koji sam ikada video! Sta kazes majstore, igrao Nole dobro, samo sto je lose servirao, lose riternirao i lose igrao u polju?! Pa u cemu je onda bio dobar? A tek ovo lupetanje kako ce Novak biti ispred Mareja ako osvoji vise bodova od njega, a ako ne osvoji onda nece!? Kako si to zakljucio? Ne znam da li si ti normalan uopste!?

Neven

pre 7 godina

Svaka cast gospodinu Dylan Dog na sjajnoj analizi Noletovog meca. Pravo je osvezenje procitati jedan tako strucan komentar. Svaka cast, i samo tako nastavite. Pozdrav!

Vlada

pre 7 godina

Чему поређење са Маријем? То је нека друга димензија. Ако би смо погледали поене свих тенисера од РГа прошле године на овамо, Ноле није у првих 5 гарант, можда и горе. Нека се са Марејем пореди онај ко може да га стигне. Новак реално није та лига. Можда ће бити једног дана, јс бих волео, али тренутно да видимо да ли Ноле да буде у Топ 10 на крају 2017 и да ли је то уопште реално.

Ivan

pre 7 godina

Zelim samo da pozdravim Dylan Doga i zahvalim mu na sjajnom komentaru. Toliko strucnosti odavno nije bilo na ovom portalu. Nedostajali su nam Vasi komentari, samo tako nastavite! Pozdrav!

mister No

pre 7 godina

Pored ovog poraza,vidi se da se Nole polako vraca,sve vise to lici na onu igru od pocetka prosle godine. Vazno je da resava ili je vec resio problem zbog kojeg se strmoglavi pad desio pa treba biti strpljiv i rezultati ce doci. Njegovi pravi navijaci su uglavnom oni koji su stoicki izdrzavali onaj dril dok je godinama bio 3. a ovu kuku i motiku sto sad sude posle svakog poraza,ne racunam u ozbiljne navijace.

Petar

pre 7 godina

Zelim samo da iskoristim priliku da pozdravim Dylan Doga i zahvalim se na jos jednom strucnom komentaru! Svaka cast, bas ste nedostajali!

Baki

pre 7 godina

Pre samo 10 meseci, ovaj portal je bio pun naslova, iz nedelje u nedelju, kako Novak ima više poena nego drugi i treći zajedno, kako je oborio ovaj ili onaj rekord i sl... To samo pokazuje koliko je irelevantan broj ATP poena. Bitan je samo redosled (zbog određivanja ko sa kim igra na turirima), a ono što se stvarno računa i ostaje zapisano u teniskoj istoriji je broj osvojenih grand slamova.

?

pre 7 godina

Pa da li ste vi ozbiljni!? Kakvo bre prvo mesto? Bolje vi razmisljajte o tome ko ce prvi da ga prestigne na 2 mestu. On ovu godinu nece zavrsiti ni medju prvih 10. Nije covek osvojio 500 bodova od pocetka sezone.

Pera

pre 7 godina

Pa dobro, i Marej ce u drugoj polovini sezone braniti milion bodova a Novak nece skoro nista, sve se to izbalansira na kraju. Mada ne znam zasto uopste i racunamo ista, kad se Novaku vise ne igra tenis.

mlekadzija

pre 7 godina

Zadivljen sam briljantnim analizama brojnih teniskih strucnjaka.....Sacekajmo kraj godine pa da podvucemo crtu...svako se trudi u granicama mogucnosti. Pred Marejem je veliki zadatak da odbrani sve sto je osvojio u drugoj polovini prosle godine sto ce biti nemoguca misija, kao sto je "ista caka" sacekala Noleta. Svakom igracu se desava pad forme. Nekome dodje posle 5 godina (Nole) a nekom brze...

Šuluburić

pre 7 godina

Kad je Novak u pitanju potpuno je besmisleno pričati o ATP listi i prvom mestu. Teško će on do završnog turnira u Londonu, a kamoli nešto više!

@

pre 7 godina

@GOAT
A zamisli tek kako ce Djokovic sa ovakvim servisom da prodje na sljaci? Pa ima da mu pravi brejkove ko god hoce. A posto mu je ritern katastrofalan, on ce tesko izlaziti na kraj sa bilo cijim servisom. A servis, iako ti mislis suprotno, ima itekako velik uticaj na sljaci.

Dragan

pre 7 godina

Neznam zasto se zamarate sa statistikom.Dosla su druga vremena.Novak je 2015/2016 imao vise poena nego tri iza njega.To sve govori.Sada Novak obara najgori rekord u karijeri, a to je max. broj izgubljenih poena za nepunu godinu dana.Nesto se veliko desilo posle RG,.saznacemo i to jednoga dana.Nije dzaba ono.Beker sve govorio.Ima tu sigurno mnogo istine.Nazalost mali su izgledi da se Novak povrati u onu staru formu.Skuzili su ljudi koji prave raspored za turnire.Sami mu dati jednog dobrog servera i pomeriti termin igranja kada gori na terenu i Novak sigurno gubi.Sve je ovo biznis i namestaljka.Unistice Novaka ako bude jos igrao, u to sam ubedjen.Tuga sta rade coveku.Ali to je stvarnost.Mnogo godina je proveo na prvom.mestu, a to mnogima nije islo u prilog.Novak je ostvario sve svoje ciljeve u zivotu, a.kako.dalje to samo on zna.Treba ga pustiti u miru da dobro razmisli, a ne.da.ga.nspadamo, jer za to nemamo pravo.Pozdrav.

THE FINAL CUT

pre 7 godina

Ljudi skapitajte da je i on čovek, i da je ubedljivo najbolji sportista kog je Srbija imala do sad, on je u eri Federera i Nadala uspeo da osvoji 12 grend slemova i 30 masters 1000 turnira. Oborio je silne rekorde i postavio nove. 2011-2015 je bio dominantan u svetu tenisa. To je sport, pad forme se desava svima, Federer je ispao iz top 10, Nadal je bio 10.na svetu, Marej pao na 8.mesto kad je bio van forme. Novak je isto ljudsko bice, jel ste mislili da ce do kraja karijere da bude nepobediv? Sigurno je doslo do zasicenja, covek ima 30 godina, igra tenis 25 godina,mi nemamo pojma sta znaci igrati turnire iz dana u dan, iz nedelje u nedelju, iz godine u godinu, i tako vec 25 godina,sigurno ne igra sa istom zeljom kao 2011 npr. Jeste, zaradjuje dosta novca, ali se svojim trudom i znojem borio za to, i svaka mu cast. Sto se mene tice, moze i da se penzionise , ima 12 gs titula,30 mastersa,kompletiran karijerni grend slem,pozitivan skor protiv svih rivala iz velike cetvorke,najvise zaradjeih para od turnira, i jos mnogo toga. Bicemp zahvalni sto smo imali ovakvog tenisera kad udarna vest u novinama za koju godinu bude da imamo predstavnika na nekom grend slemu. Hvala ti za sve Nole

Roger

pre 7 godina

ljudi djokovic je 18 na race listi ove godine ako ovako nastavi nije pitanje hoce li se vratiti na 1. poziciju nego hoce li biti top 10 na kraju sezone

nikola

pre 7 godina

Problem za Djokovica???Nema problema,pa sam je izjavio da ga prvo mesto i osvajanje trofeja i jurcanje za rekordima vise ne zanima.Ima i drugih stvari u zivotu kako on kaze.Pustite coveka vise na miru,nek se bavi tim drugim stvarima ako pu pruzaju zadovoljstvo.Licno da sam na njegovom mestu,zavrsio bi karijeru,da vise nemam motiva.Ovo sto sad radi deluje kao mrcvarenje i srozavanje imena koje je godinama gradio

BigVIk

pre 7 godina

Bilo bi pozeljno da, osim podataka koliko Novak zaostaje za Marejem, B92 pocne da objavljuje koliko ostali teniseri zaostaju za Novakom. Ja mislim da je veca verovatnoca da ce Novak da izgubi drugo mesto ove godine, ili cak mozda i da ispadne iz prvih pet nego sto je verovatnoca da ce stici i prestici Mareja. Ovo ne govorim ni iz kakve mrznje prema coveku, vec samo realno sagledavam cinjenice potkrepljene rezultatima od Rolan Garosa na ovamo.

DejanB

pre 7 godina

Kirjos na grckom znaci Bog. Dva puta zaredom u dve nedelje te opominje da se vratis normalnim vrednostima a ne da trazis svoga Boga...
(vrati krst ljubi te brat, 16. mart 2017 15:03)
Kirios znači gospodin. Bog se kaže Theos. Odatle imena Teodor i Teodora (Bogdan i Bogdanka kada se prevedu).

sims

pre 7 godina

Svaka cast Djokovicu. Ovi sto ga kritikuju nek malo revidiraju svoj zivot i dostignuca, bice im jasno da treba da se smire malo.
Ali cinjenica jeste da je ovo interesantan javni eksperiment, gde mozemo da vidimo nekoliko faktora koji uticu na poprilican sunovrat jednog vrhunskog sportiste.
Jedan od mogucih faktora je veganska ishrana. Ako je ne praktikujes strucno, organizam kolabira pred iole tezim naporima. Moguce je da Novak konzumira vrhunsku hranu ali, tenis koji igra je upola zasnovan na neverovatnoj fizickoj spremi, sto mozda vidno utice na nkegove performanse.
Mogu Federera mozda da zamislim kao vegana, ali da li mozete Djokovica ili jos gore Nadala da zamislite da jedu chia semenke i igraju tenis kao finale iz AO 2012.

Ko o cemu..Terza o postenju

pre 7 godina

Cekaj samo da dodje i ta druga polovina godine,pa da vidimo kako ce i cudoviste iz loh nesa odbraniti tolike poene!

MarcoPolo

pre 7 godina

bolje se ne zamlaćujte više sa tim koliko zaostaje za prvim,jer će mu u skorašnje vreme biti veći problem da zadrži i tu drugu poziciju obzirom kako igra...

Millennium

pre 7 godina

Sebe smatram iskrenim navijačem Novaka. Ovi što ga bezuslovno brane i napadaju svakoga ko bilo šta kaže mi liče na sektu. Da li mislite da ste na taj način verni navijači? Niste. Iskren navijač će i dalje podržavati svog favorita, ali ne može da kaže da je nešto dobro, kad nije. A Novak puca po šavovima. Psihički i fizički. I ne, nije se zasitio, ne, nije problem dete. Čovek nije napunio ni 30. godina. Ima snage bar za još 4-5 godina vrhunskog tenisa. Jel vas kao navijače ne pogađa što na naše oči propada a mogao je da bude najbolji svih vremena? Ili samo kao botovi ponavljate šta ste vi uradili u životu i vratiće se on. Neće. Ja bih voleo, ali neće. Preveliki je ovo pad.

Srbin

pre 7 godina

Halo kriticari, povucite rucnu malo ! Stvarno smo mi srbi neverovatan narod, posle pobede nad Delpom naslovi "Zver se vratila" a i komentari u tom stilu a samo jedan mec posle toga ga otpisujete. Igra uopste nije tako losa, dosta toga nije islo na ruku(mislim da nikada Novak nije imao tako tezak zreb kao ovde a i raspored los...) uz to Kirgios realno jako dobar, servis izuzetan... Moje misljenje je da se Novakova igra popravlja i da ce ovo biti samo motiv vise za njega. Mozda moja najveca primedba ili pre sugestija je da bi trebao da uzme nekog ozbiljnog trenera uz Vajdu, mislim da Vemic nije dorastao zadatku a cini mi se da je priprema meca sa Kirgiosom lose odradjena...posebno za taj ritern. Bas mi se cini da tu Beker fali... Napred Noleeeee !!!

Niki

pre 7 godina

Nole ne igra vise ni u rangu top 20 ,a vi i dalje pricate o matematici i stizanju Mareja. Kada se bude vratio na stari nivo i ako se bude vratio,onda pisite o tome. Bojim se da je postao novi Nadal,veliko ime tenisa,ali ni nalik onom teniseru i kojem svi sada zele da uzmu skalp.

MQXXI

pre 7 godina

Koja plejada hejtera i strucnjaka ovde boze sacuvaj. Od komsija koji nas toliko mrze da slave Novakove poraze iako njihove nacije nikada nisu imale takvog sportistu do lokalnih luzera koji za svoje neuspehe krive Novaka zato sto ne placa takse u Srbiji. Blago vama mnogo vam je lepo u vasim glavama.

Novak igra sve bolje. To se jasno vidi. To verovatno jos uvek nije onaj nivo ali budala je onaj koji otpisuje coveka koji je uzeo 12 grand slemova. Novak je izgubio od coveka koji ima fenomenalan servis. Ni u jednoj razmeni udaraca nije bio inferioran, naprotiv da nije napravio par neiznudjenih gresaka koje bilo bi mozda skroz drugacije. Uz sve to temperatura je bila 47 stepeni u kalifornijskoj pustari na pocetku meca.

Mozda se Novak nikad ne vrati na stari nivo. A opet takvi sampioni se ne predaju tek tako. Kako god vec sada je medju 4 najveca dopalo vam se to ili ne.

@

pre 7 godina

@Donekle poznavalac tenisa
Moze on da ide do polufinala gde hoce, prvi nece ostati ako ne bude osvajao nesto, a ne vidim kako ce osvojiti nesto kada nije ni do kolena Federeru, Nadalu i Vavrinki po igrama koje pruza. Vazni su bodovi koje osvoje, oni se broje na kraju. Po tome je Marej sada na 7 mestu, Novak na 20.

Da da

pre 7 godina

Godinama je Nadal u krizi, česte povrede i bolesti, pa van forme zbog istih, nikako da povrati svoju prepoznatljivi igru i td i td.pobedjivali ga mnogi medju kojima i Djoković, ali...nikako se nije priznalo da su Nadalove loše igre uzrok tome, slavilo se i govorilo da je Djoković bolji, međusobni skor je tada prevagnuo na Djokovicu stranu. Sada, sada kada je Djoković van forme i kada ga lema svako, e sada ima brdo razloga, nikako ne zato što je protivnik bolji. To što je Djoković gladan je njegov izbor, nije to nikakva povreda koja ga zadesila, to je zbog ishrane koju je sam izabrao, uopšte nije nesto zbog čega treba da ga žalimo, nije to nikakva nesreća. Ne mogu da se porede Nadalovim i Djokovicevci razlozi.

sete

pre 7 godina

Pazite komentar izvesnog Stevana kaže,,Vemić i Troicki trenutno bolji od Novaka" Verovatno našao neke stare novine pre 15 god. pa nešto pročitao. Eee ima komentara za medalju , ljudi pojma nemaju o tenisu ali ajd'.

Bikan

pre 7 godina

Za RG - Novek je favorite. To sto je dva puta izgubio od Nika i nije neko merilo. To znaci da mu ne lezi...I Andi Roddick nije bio dobar za Novaka...pa sta??!
Federer je trenutno u najboljoj formi...
I dalje mislim da na ovim podlogama u 2 seta dobri servise igraci imaju veliku prednost...

?

pre 7 godina

@bepo
Sta tebi nije jasno? Delpo je 35 na svetu, covek bez bekhenda i nije neka nepobediva legenda. Pogledaj malo rezultate, djokovic gubi od svakog iz top 20, ma ni sa ovima iz prvih 50 ne izlazi lako na kraj

bepo

pre 7 godina

Nismo bili niti svjesni sta je uradio u 2015-16, tek sada se vidi da su to bili vanzemaljski rezultati! Da vidim ko ce sljedeci to postici,mislim da ga majka jos nije rodila! Dok smo ga gledali kako pobjedjuje cinilo nam se lako,normalno,nista nadljudski...e

Zo

pre 7 godina

Kako stoje stvari kod Marija ako ne pocne pod hitno da osvaja nesto u provoj polovini godine u drugoj ce ispasti iz prvih 20. Zivi bili pa videli.

Donekle poznavalac tenisa

pre 7 godina

Ne vezano za bodove ono što frapira jeste da Marej ne može biti konstatan kao što su bili Rodžer,Nadal,Novaka.. Nekako je jasno odavno da nije nikad bio taj nivo najboljih ali kad si već u takvom položaju to trebaš pokažeš bar da se boriš odnosno da radiš na sebi a ne da gubiš već u prvim kolima na najvećim turnirima..Zato će na toj poziciji BROJ JEDAN ostati samo ukoliko bude vodeća trojka bila neubedljiva,kiksala tokom čitave godine a recimo Marej dogura makar posle VMB do polufinala svih turnira koje brani..Što će biti pravi test za njega da uspe u toj nameri zbog svojih slabosti koje ima dobro poznate..

GM

pre 7 godina

Jokic je ovih dana nesto nikad vidjeno u Nba ligi, a jos je Srbin...

A Djokovic kao jos uvek drugi na svetu, treba da ide u penziju i ostalo kako mu ovde porucuju.

Srbi na komentarima, slika i prilika psihickog stanja ljudi.

tennis

pre 7 godina

Je l' zna neko 'de je Nolo na race listi? Ne mogu da ga nadjem, ako ga neko nadje neka mi javi! Hvala unapred.
(esi mi nola?, 16. mart 2017 15:38)

Evo ti, pa pogledaj!
http://www.atpworldtour.com/en/rankings/singles-race-to-london

@

pre 7 godina

@THE FINAL CUT
Sta ti uporedjujes!? Nadal je pao jer je bio povredjen, propustao po pola sezone. Djokovic nema tih problema, gubi jer su protivnici bolji.

malisa

pre 7 godina

Rekoh pre jedno mesec dana da je pokazanom igrom, zalaganjem i generalno svojim "novim" stavom prema tenisu, životu i priljučeniju naš mili Nole mnogo bliži trećoj poziciji, nego povratku na prvo mesto.

Pik

pre 7 godina

U ovom trenutku je iluzorno pričati o povratku na prvo mesto i odbrani bodova.
Neka povrati formu i igru ,a bodovi ce doći sami po sebi!?!

Goran

pre 7 godina

Da mi je neko rekao posle Rolan Garosa da ce se ovo desiti sa Novakom nikada ne bi verovao ali isti pad je doziveo Nadal jos pre 2-3 godine. Ne znam da li je morao da pada ovako brzo kao kamen jer je Nadal ipak bio povredjen, ali 29-30 godina je granica koji su samo retki teniseri uspeli da predju a da ostanu na vrhu. Tu pre svega mislim na Agasija dok su i Nadal i Sampras i Mekinro potonuli ili znatno pre Novaka ili u isto vreme kao Novak, o Borgu i Bekeru da i ne govorim. Sada je samo pitanje da li ce Novak ostati blizu vrha jos nekoliko godina kao Federer ili ce sasvim potonuti kao Ana Ivanovic ili Nadal. Ubedjen sam da ce igrati jos jako dugo, ali ne bi voleo da to bude mucenje zbog sponzora i para.

macak

pre 7 godina

Mozda je Roland Gaross 2016. i poslednji Novakov gren slem, i drago mi je bas sto je njim kompletirao sva 4 ,bilo bi mnogo tuzno da je ovaj pad dosao a da Nole bar nije usao u istoriju.

Maja

pre 7 godina

On je juce igrao dobro, samo nije mogao da cita servise protivnika, sam je lose servirao i igrao je lose u polju.
(Dylan Dog, 16. mart 2017 18:50)
Komentar godine, ahahahhaha.

nikola

pre 7 godina

Nije to nikakav problem već servis koji je bezopasan i zbog kojeg upada u probleme.Konju je jasno da mu tim gresi sto ne radi na snazi.Lepo je to izdrzljivost i elasticnost ali mecevi u dva dobijena su kratki i malo je vremena za ispravku greske.Jos narocito sad kad se svi osokole kad igraju sa njim.

?

pre 7 godina

@GOAT
Servis i na sljaci igra veliku ulogu, nego ti ne znas. A jos vecu ulogu igra kretanje, koje je kod djokovica ocajno. Pogledaj malo kretanje Federera i Nadala, pa uporedi sa djokovicem.

Chuki

pre 7 godina

Kao da je vazno sto nije prvi,i ne mora da juri prvo mesto, pa evo od kada se Marej popeo na prvo mesto ossvojio samo Dubai, ti dryze ako znas da igras ti ces da gazis,poraz se desi pa sta sad, Djokovic je u padu forme,mada ja vidim na poslednja dva turnira malo se vratio,neka igra samo ove vece turnire i neka se priprema za njih.

Pop-top

pre 7 godina

Do kraja juna, ispada iz prvih deset. Frapantno je kako se sunovratio za tako kratko vreme....
(Nisam zlurad, 16. mart 2017 14:54)
Pa šta, ostaje u top jedanaest.

sarajevo.ba

pre 7 godina

On je juce igrao dobro, samo nije mogao da cita servise protivnika, sam je lose servirao i igrao je lose u polju. Da je citao servise bolje, da je bolje servirao, bolje reternirao i bolje se kretao, mogao je da pobedi. Tako da ne treba gubiti nadu! Pozdrav za sve ljubitelje tenisa!
Uzdravlje!
(Dylan Dog, 16. mart 2017 18:50)

De si drugar moj!?
Opet strucna analiza a?
Jos fali da napises "da je Kyrgios slomio ruku Novak bi prosao dalje".
I sta bi,nista od onog kako si najavljivao da ce ga Novak pocistiti?

Heterija

pre 7 godina

I da se sekiramo? Zasta? Djokovic u prvom redu igra za sebe, za fine novce a onda za publiku. Kad gubi, svakako najvise poganja njega samog a mi, kao njegovi navijaci umesto da imamo razumevanja, pomasamo se kao da je nas ostetio. Idi bre!

Sima Strahota

pre 7 godina

Bez obzira na to ko je za i protiv Noleta, Race lista sve pokazuje: po zvanicnoj je dvadeseti, a po live je osamnaesti (a Mari osmi). Godina je duga, ali za zavrsni turnir ce biti cupavo.

Patrick

pre 7 godina

Nije to nista kako ce biti posle RG. Federer neigra Majami i ako Kyrgios bude u drugoj polovini, mozda dodje do polufinala.
(Xfaktor, 16. mart 2017 16:23)

Ko kaze da Federer ne igra u Majamiju?

LazarL

pre 7 godina

Neven, Ivan, Petar ... ova "trojica" šalju tri slične pohvale Dylanu Dogu u razmaku od jedanog minuta!!! C, c, c ... Dylane, djavole! Ha, ha, ha!

T

pre 7 godina

Ako je neka uteha, ni Mari nije uopste igrao dobro od nove godine. Tek je 7. na race listi, a ni kada se IV uracuna, to mu nece mnogo pomoci.

djed

pre 7 godina

svaka cast novaku na onom sto je uradio do roland garosa prosle godine,ali to sto radi posle i kako je postao malodusan to bas i nije za pohvalu!bolje da je uzeo godinu dana pauze(samo nemoze zbog sponzora) pa bi se onda mozda zazeleo tenisa i mozda bi se vratio na stari nivo!nema on vise tu zelju,verovatno sto kaze i beker i netrenura dovoljno tako da je verovatno tacno ono sto je vec neko napomenuo da ce se on boriti so kraja godine ,mozda ne da ostane u top 10 jel to po meni nije problem za njega,ali u top 4 sigurno !dolazi majami tu ce isto izgubiti 1000 bodova znaci razlika 4000!nije to problem ,nego je problem sto on vise nemoze da dodje ni do cetvrt finala ,a kamoli nearo ozbilnije da napravi!treba se pomiriti sa tim da je verovatno on zavrsio sa vrhunskim tenisom !