Utorak, 14.03.2017.

16:20

"Orao" postaje "Soko": Ivanić igra za Crnu Goru

Nekadašnji kapiten Vojvodine i mladi reprezentativac Srbije Mirko Ivanić definitivno "menja nacionalni dres" i zaigraće za Crnu Goru

Izvor: B92

"Orao" postaje "Soko": Ivaniæ igra za Crnu Goru IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

77 Komentari

Sortiraj po:

pablo

pre 7 godina

Zao mi je sto ne igra za Srbiju decko je odlican igrac, ali drago mi je sto ce bar pomoci braci Crnogorcima.Jos jedan dokaz da fss vode ljudi koji nemaju pojma, ne zvati Ivanica u tim je velika greska, videcete kakav je igrac.

Mladen 85

pre 7 godina

Dobrodošao Ivaniću, i želim ti da se sa cg reprezentacijom plasiraš na svjetsko prvenstvo u Rusiji ! Fenomenalan uspjeh bi bio da se dvije bratske reprezentacije ( srb i cg ) plasiraju na svjetsko prvenstvo ! Ovo je želja svih normalnih srba i crnogoraca koji žive u Crnoj Gori !

Bane

pre 7 godina

(hjeronimus, 14. mart 2017 19:17)

Šta fali Bate Borisovu redovni učesnici Evropskih takmičenja plata 10 puta veća nego ovde da ne pominjem redovna. San svakog normalnog čoveka.

blavor

pre 7 godina

Igrači koje je Crna Gora ukrala od Srbije:

- Nikola Drinčić Place of birth Belgrade
- Nemanja Nikolić Place of birth Valjevo
- Vladimir Volkov Place of birth Belgrade
- Filip Kasalica Place of birth Užice
- Staniša Mandić Honours: Serbia 2015 FIFA U-20 World Cup

Stop krađi srpskih igrača!
(fudbalski ekspert, 14. mart 2017 18:41)
Dje bjese place of birth ovom Mandicu?)) pa buddy dostojan do karma sampan
Ana Milica Dabovic
Prlainovic
Mandic
Subotic
Nikcevic
Marsenic
Eto nesto malo iz CG
A od toga sam se oladio , da je imao mjesta u Srb ne bi vjerovatno igrao za CG i mislim da niko nema nista protiv da neki igrac koji nema mjesta u svojoj reprezentaciji a trazi ga neka druga , moze slobodnog srca da zaigra.Ipak svako oce da se oproba , ko je pravi sportista u svim vrstama turnira , sampionata , da okusi tu vrstu adrenalina.Da je Srbiji trebao a da smo ga mi uzeli e to bi vec bilo nepravilno i obrnuto naravno...

bobrock

pre 7 godina

U redu momak je tako odlučio, ali mi nikada neće biti jasni ljudi koji menjaju reprezentacije kao klubove! To bi trebalo da dolazi od srca ili si Srbin ili Crnogorac a ne danas jedno sutra drugo!

Srbin

pre 7 godina

Зар је битно где је ко рођен? Националност се не бира по месту рођења. Ако си Србин, Србин си. Уосталом, ви који гледате ко је где рођен и где је живео да вас питам нешто. Да сте се ви родили у штали да ли бисте били волови или људи?

sqo

pre 7 godina

Pa dobro. Isti narod, samo drugo ime države! (Mikula, 14. mart 2017 16:48) Bili nekada, danas smo dve nacije. (Vuk Mandušić, 14. mart 2017 17:56)Kakvi su to narodi koji nastaju političkim odlukama?

Bojan

pre 7 godina

Zar je moguće da Crnogorci ne poštuju džentlmenski dogovor Zvezdana Terzića i Dejana Savićevića o ne pozivanju igraca iz Crne Gore da igraju za Srbiju i obrnuto? Ah da to je važilo samo u slucaju Vicinica, a i ovaj nesrećni Tumbakovic nije crnogorac.

cofi95

pre 7 godina

Ima pravo igranja za CG zato sto je rodjen u vreme postojanja SR Jugoslavije/SCG. Tek klinci 2006.godiste nece moci da biraju za koga ce igrati, svi do tada mogu.

....

pre 7 godina

To je taj "dzentlmenski sporazum" o neotimanju igraca izmedju Cg i Srbije u fudbalu...tako smo im prepustili Vucinica,Jovetica a oni kao hijene vrebaju otimaju svakog koga mogu....dajte vise uvedite pravilo da je jednostavno gradjanin Crne gore stranac u Srbiji u svi sferama,pa ako hoces da si Vrnogorac lepo vratis srpski pasos i imas sva prava kao neki Kenijac recimo...

Milan

pre 7 godina

Vec vidjeno u slucaju Mandica i Volkova, srpski fudbaleri koji nemaju kvalitet da se izbore za mesto u reprezentaciji Srbije odlucuju se da igraju za Crnu Goru

hjeronimus

pre 7 godina

E Ivaniću kakvu si karijeru mogao da imaš da si došao u Partizan do sada bi se prodao za ozbiljnu lovu a ovako naj veći klub za koji ćeš igrati je Bate.

atom

pre 7 godina

A po kom se to osnovu nama otimaju igraci, a mi kada argumetnovano trazimo nasu decu sa srpskim korenima iz drugih zemalja, nama se izmisljaju hiljade nekih prepreka? Jel Ivanic ima jedan dan da je ziveo u Crnoj Gori, a kamoli pet godina koliko je uslov da se dobije pasos? jel mu bilo ko iz sire i uze familije ima crnogorske korene?
(Ivan, 14. mart 2017 16:47)

Po pravilima Fife da bi neko igrao za drugu Reprezentaciju mora.
Da zivi u toj Državi u kontinentu 5 godina, ili da mu je jedan od Roditelja rođen na teritoriji te Države.

fudbalski ekspert

pre 7 godina

Igrači koje je Crna Gora ukrala od Srbije:

- Nikola Drinčić Place of birth Belgrade
- Nemanja Nikolić Place of birth Valjevo
- Vladimir Volkov Place of birth Belgrade
- Filip Kasalica Place of birth Užice
- Staniša Mandić Honours: Serbia 2015 FIFA U-20 World Cup

Stop krađi srpskih igrača!

Maœa

pre 7 godina

Za one koji kažu da Ivanić nema ništa sa CG: Ivanići su porijeklom Crnogorci, iz Laza i Zagrađa, starinom od Dedića, a još starije od Perića iz Kuča. Oko 650 godina mogu pratit rodoslov i grobna mjesta. Da čujem selo u Srbiji za Ivaniće (plemena, tj. klanove nemate), bez uvrede, da čujem za selo, a da mu je bar prađed tu zakopan. Pozdrav, i svaku sreću Orlovima u svim takmičenjima

pazarac

pre 7 godina

Ne uklapa se u Muslinov sistem igre...hahaha šta se bunite pa bolje je da igra za Crnu Goru nego da ne igra ni za jednu državu...

Matrix

pre 7 godina

Milinkovica-Savica jos nije debitovao za A reprezentaciju a ima pravo da igra i za Spance jer ima njihov pasos!Nadam se da je Muslin svestan toga...

fudbalski ekspert

pre 7 godina

Pod hitno treba sprečiti ovu krađu naših talentovanih igrača od strane crnogoraca!
Ne mogu da tvrdim za ovaj slučaj, ali je dobro poznato da se ovo dešava pod pritiskom ucene crnogorske fudbalske mafije koja se u Srbiji pita o apsolutno svemu!

analiticar_amater

pre 7 godina

@Ivan
Ziveo je u CG isto onoliko koliko je Prlainovic ziveo u Srbiji pre nego sto je postao reprezentativac, ili ako hoces, onoliko koliko je Nikic ziveo u Srbiji. Ako oces o korenima Srbendo, onda zadrzi ovoga a mi njima da prosledimo Djokovica, koji je po ocu Crnogorac, po majci Hrvat. To ti ne smeta je li?
(Momo, 14. mart 2017 18:11)

Djokovic je po ocu Srbin, sto su sami Djokovici vise puta istakli. Drugo, i Djokovic i njegov otac su rodjeni u Srbiji! Trece, Prlainovic se preselio u Srbiju i decko je inace srpske nacionalnosti. Vi crnogorci stvarno imate problema da shvatite da ste multietnicka drzava, da u Crnoj Gori zive razliciti narodi, medju kojima i srpski, i da to sto je neko rodjen ili mu je deda rodjen u vasoj drzavi ne znaci da je automatski crnogorac.

Momo

pre 7 godina

@Ivan
Ziveo je u CG isto onoliko koliko je Prlainovic ziveo u Srbiji pre nego sto je postao reprezentativac, ili ako hoces, onoliko koliko je Nikic ziveo u Srbiji. Ako oces o korenima Srbendo, onda zadrzi ovoga a mi njima da prosledimo Djokovica, koji je po ocu Crnogorac, po majci Hrvat. To ti ne smeta je li?

analiticar_amater

pre 7 godina

haha,najsmesniji su ovi nacionalisti i lazne patriote kojima ne smeta sto Novak,Ivanovicka,Dabovicke,Jankovicka,Brakocevicka,Damjanovicka,Lekicka,Prlainovic,Mandic,Stanic,Nikcevic ,Bogdanovic i jos brdo njih igra za Srbiju a Crnogorci su,ali zato kad neki nebitan lik,poput ovog Ivanica koji nije ni blizu da bude ni u rezervama reprezentacije Srbije odluci da igra za zemlju odakle je poreklom i odakle su njegovi onda je to problem,oduzimaju pasose i slicno.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (b(ot)92, 14. mart 2017 18:04)
Da, ne smeta nam sto Srbi iz Crne Gore igraju za Srbiju, a svi pobrojani u tvom komentaru su Srbi. Inace, po poslednjem popisu u Crnoj Gori, oko 27% gradjana te drzave su srpske nacionalnosti. Dokle cete vise svakoga kome je makar i deda rodjen u Crnoj Gori proglasavati za crnogorca? Ne vredi ni kad se jedan Prlainovic ili Djokovic sami izjasne sta su, opet ih proglasavate za sta vi hocete. Jel ima jos nekih naroda u toj Crnoj Gori osim crnogoraca?

fudbalski ekspert

pre 7 godina

Eksponenti crnogorske narko mafije, kriminalci, huligani, paradržavni službenici, svi oni su se kao lešinari nadvili nad Srbijom!

b(ot)92

pre 7 godina

haha,najsmesniji su ovi nacionalisti i lazne patriote kojima ne smeta sto Novak,Ivanovicka,Dabovicke,Jankovicka,Brakocevicka,Damjanovicka,Lekicka,Prlainovic,Mandic,Stanic,Nikcevic ,Bogdanovic i jos brdo njih igra za Srbiju a Crnogorci su,ali zato kad neki nebitan lik,poput ovog Ivanica koji nije ni blizu da bude ni u rezervama reprezentacije Srbije odluci da igra za zemlju odakle je poreklom i odakle su njegovi onda je to problem,oduzimaju pasose i slicno.

analiticar_amater

pre 7 godina

U čemu je problem? Ja sam Srbin, a roditelji su mi iz Crne Gore. Moja zemlja je Srbija. Ali ako me Srbija neće, znao bih sledeću stanicu - CG. Stvar ide u oba smera, koliko vidim i u stvari je dobra i pokazatelj da smo ioak braća uz svu politiku.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (port, 14. mart 2017 17:38)

E u tome je problem, sto vi iz Crne Gore imate rezervnu drzavu, i prema trenutnom interesu birate ko ste i sta ste i na koju cete stranu da se priklonite. A Srbija je kriva sto vam to dozvoljava. Da je tvoja zemlja zaista Srbija, nikada ne bi ni pomisljao da igras za CG.

port

pre 7 godina

U čemu je problem? Ja sam Srbin, a roditelji su mi iz Crne Gore. Moja zemlja je Srbija. Ali ako me Srbija neće, znao bih sledeću stanicu - CG. Stvar ide u oba smera, koliko vidim i u stvari je dobra i pokazatelj da smo ioak braća uz svu politiku.

18+

pre 7 godina

ajde ne lupetajte. pa svako normalan bi gledao da pobegne sa broda kojim upravlja kokeza. a bolje da je izabrao crnu goru nego madjarsku ili sta ti ja znam.

djo djo vajt

pre 7 godina

Ivanici su poreklom iz Bosanske Krajine, iz okoline Sanskog Mosta tako da on nema nikakve korene iz CG.

Ali to nije toliko bitno, svi nasi igraci mogu da biraju za koju zemlju iz bivse SFRJ ce igrati, jer su rodjeni u toj zemlji ili su im roditelji iz te zemlje, pa lako mogu "dokazati" neko poreklo pred UEFA.

Mirku srecno, odlican je igrac, ali budimo realni, u ovom trenutku nemamo za cim zaliti, mi imamo citavu ergelu tih mladjih veznjaka koji imaju blagu prednost.

Uostalom, u nasoj reprezentaciji nikad nije glavi problem bio pojedinac niti nedostatak nekog bazicnog kvaliteta, vec druge, krupnije stvari.

Kad mi udjemo u kontra ritam, ne bi nam pomogao ni Messi a kamoli Mirko Ivanic

Xfaktor

pre 7 godina

Jel Ivanic ima jedan dan da je ziveo u Crnoj Gori, a kamoli pet godina koliko je uslov da se dobije pasos? jel mu bilo ko iz sire i uze familije ima crnogorske korene?
(Ivan, 14. mart 2017 16:47
Bio je dvaput na letovanju sa roditeljima u CG i jednom tamo na pripremama. A od rodjackih veza Imao je komsinicu crnogorku. Njegov pracukun deda je bio stanovnik Duklje. Jel dovoljno ili oces jos?

Beretka

pre 7 godina

Tako i treba kad se zove Gudelj koji igra u Kini a ne ovaj decko ili SMS ili Nemanja Maksimovic. Dalje na spisku su jos Zoran Tosic, Stefan Mitrovic... A nema Gajica, Zivkovica... Jednostavno je sramota ko sve igra za nacionalni tim a ko sve ne igra pa zato me ni me cudi sto ovi sjajni momci igraju za druge zemlje. A mi se cudimo sto nema rezultata i sto Vidic, Subotic, Matic nece da igraju.

analiticar_amater

pre 7 godina

Pa dobro. Isti narod, samo drugo ime države!
(Mikula, 14. mart 2017 16:48)

Nismo isti narod inace ne bi imali dve drzave i dva razlicita imena. A decku neka je na cast.

Ivan

pre 7 godina

A po kom se to osnovu nama otimaju igraci, a mi kada argumetnovano trazimo nasu decu sa srpskim korenima iz drugih zemalja, nama se izmisljaju hiljade nekih prepreka? Jel Ivanic ima jedan dan da je ziveo u Crnoj Gori, a kamoli pet godina koliko je uslov da se dobije pasos? jel mu bilo ko iz sire i uze familije ima crnogorske korene?

Ivan

pre 7 godina

A po kom se to osnovu nama otimaju igraci, a mi kada argumetnovano trazimo nasu decu sa srpskim korenima iz drugih zemalja, nama se izmisljaju hiljade nekih prepreka? Jel Ivanic ima jedan dan da je ziveo u Crnoj Gori, a kamoli pet godina koliko je uslov da se dobije pasos? jel mu bilo ko iz sire i uze familije ima crnogorske korene?

Xfaktor

pre 7 godina

Jel Ivanic ima jedan dan da je ziveo u Crnoj Gori, a kamoli pet godina koliko je uslov da se dobije pasos? jel mu bilo ko iz sire i uze familije ima crnogorske korene?
(Ivan, 14. mart 2017 16:47
Bio je dvaput na letovanju sa roditeljima u CG i jednom tamo na pripremama. A od rodjackih veza Imao je komsinicu crnogorku. Njegov pracukun deda je bio stanovnik Duklje. Jel dovoljno ili oces jos?

djo djo vajt

pre 7 godina

Ivanici su poreklom iz Bosanske Krajine, iz okoline Sanskog Mosta tako da on nema nikakve korene iz CG.

Ali to nije toliko bitno, svi nasi igraci mogu da biraju za koju zemlju iz bivse SFRJ ce igrati, jer su rodjeni u toj zemlji ili su im roditelji iz te zemlje, pa lako mogu "dokazati" neko poreklo pred UEFA.

Mirku srecno, odlican je igrac, ali budimo realni, u ovom trenutku nemamo za cim zaliti, mi imamo citavu ergelu tih mladjih veznjaka koji imaju blagu prednost.

Uostalom, u nasoj reprezentaciji nikad nije glavi problem bio pojedinac niti nedostatak nekog bazicnog kvaliteta, vec druge, krupnije stvari.

Kad mi udjemo u kontra ritam, ne bi nam pomogao ni Messi a kamoli Mirko Ivanic

analiticar_amater

pre 7 godina

U čemu je problem? Ja sam Srbin, a roditelji su mi iz Crne Gore. Moja zemlja je Srbija. Ali ako me Srbija neće, znao bih sledeću stanicu - CG. Stvar ide u oba smera, koliko vidim i u stvari je dobra i pokazatelj da smo ioak braća uz svu politiku.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (port, 14. mart 2017 17:38)

E u tome je problem, sto vi iz Crne Gore imate rezervnu drzavu, i prema trenutnom interesu birate ko ste i sta ste i na koju cete stranu da se priklonite. A Srbija je kriva sto vam to dozvoljava. Da je tvoja zemlja zaista Srbija, nikada ne bi ni pomisljao da igras za CG.

Beretka

pre 7 godina

Tako i treba kad se zove Gudelj koji igra u Kini a ne ovaj decko ili SMS ili Nemanja Maksimovic. Dalje na spisku su jos Zoran Tosic, Stefan Mitrovic... A nema Gajica, Zivkovica... Jednostavno je sramota ko sve igra za nacionalni tim a ko sve ne igra pa zato me ni me cudi sto ovi sjajni momci igraju za druge zemlje. A mi se cudimo sto nema rezultata i sto Vidic, Subotic, Matic nece da igraju.

Srbin

pre 7 godina

Зар је битно где је ко рођен? Националност се не бира по месту рођења. Ако си Србин, Србин си. Уосталом, ви који гледате ко је где рођен и где је живео да вас питам нешто. Да сте се ви родили у штали да ли бисте били волови или људи?

Milan

pre 7 godina

Vec vidjeno u slucaju Mandica i Volkova, srpski fudbaleri koji nemaju kvalitet da se izbore za mesto u reprezentaciji Srbije odlucuju se da igraju za Crnu Goru

18+

pre 7 godina

ajde ne lupetajte. pa svako normalan bi gledao da pobegne sa broda kojim upravlja kokeza. a bolje da je izabrao crnu goru nego madjarsku ili sta ti ja znam.

Momo

pre 7 godina

@Ivan
Ziveo je u CG isto onoliko koliko je Prlainovic ziveo u Srbiji pre nego sto je postao reprezentativac, ili ako hoces, onoliko koliko je Nikic ziveo u Srbiji. Ako oces o korenima Srbendo, onda zadrzi ovoga a mi njima da prosledimo Djokovica, koji je po ocu Crnogorac, po majci Hrvat. To ti ne smeta je li?

b(ot)92

pre 7 godina

haha,najsmesniji su ovi nacionalisti i lazne patriote kojima ne smeta sto Novak,Ivanovicka,Dabovicke,Jankovicka,Brakocevicka,Damjanovicka,Lekicka,Prlainovic,Mandic,Stanic,Nikcevic ,Bogdanovic i jos brdo njih igra za Srbiju a Crnogorci su,ali zato kad neki nebitan lik,poput ovog Ivanica koji nije ni blizu da bude ni u rezervama reprezentacije Srbije odluci da igra za zemlju odakle je poreklom i odakle su njegovi onda je to problem,oduzimaju pasose i slicno.

blavor

pre 7 godina

Igrači koje je Crna Gora ukrala od Srbije:

- Nikola Drinčić Place of birth Belgrade
- Nemanja Nikolić Place of birth Valjevo
- Vladimir Volkov Place of birth Belgrade
- Filip Kasalica Place of birth Užice
- Staniša Mandić Honours: Serbia 2015 FIFA U-20 World Cup

Stop krađi srpskih igrača!
(fudbalski ekspert, 14. mart 2017 18:41)
Dje bjese place of birth ovom Mandicu?)) pa buddy dostojan do karma sampan
Ana Milica Dabovic
Prlainovic
Mandic
Subotic
Nikcevic
Marsenic
Eto nesto malo iz CG
A od toga sam se oladio , da je imao mjesta u Srb ne bi vjerovatno igrao za CG i mislim da niko nema nista protiv da neki igrac koji nema mjesta u svojoj reprezentaciji a trazi ga neka druga , moze slobodnog srca da zaigra.Ipak svako oce da se oproba , ko je pravi sportista u svim vrstama turnira , sampionata , da okusi tu vrstu adrenalina.Da je Srbiji trebao a da smo ga mi uzeli e to bi vec bilo nepravilno i obrnuto naravno...

analiticar_amater

pre 7 godina

@Ivan
Ziveo je u CG isto onoliko koliko je Prlainovic ziveo u Srbiji pre nego sto je postao reprezentativac, ili ako hoces, onoliko koliko je Nikic ziveo u Srbiji. Ako oces o korenima Srbendo, onda zadrzi ovoga a mi njima da prosledimo Djokovica, koji je po ocu Crnogorac, po majci Hrvat. To ti ne smeta je li?
(Momo, 14. mart 2017 18:11)

Djokovic je po ocu Srbin, sto su sami Djokovici vise puta istakli. Drugo, i Djokovic i njegov otac su rodjeni u Srbiji! Trece, Prlainovic se preselio u Srbiju i decko je inace srpske nacionalnosti. Vi crnogorci stvarno imate problema da shvatite da ste multietnicka drzava, da u Crnoj Gori zive razliciti narodi, medju kojima i srpski, i da to sto je neko rodjen ili mu je deda rodjen u vasoj drzavi ne znaci da je automatski crnogorac.

analiticar_amater

pre 7 godina

haha,najsmesniji su ovi nacionalisti i lazne patriote kojima ne smeta sto Novak,Ivanovicka,Dabovicke,Jankovicka,Brakocevicka,Damjanovicka,Lekicka,Prlainovic,Mandic,Stanic,Nikcevic ,Bogdanovic i jos brdo njih igra za Srbiju a Crnogorci su,ali zato kad neki nebitan lik,poput ovog Ivanica koji nije ni blizu da bude ni u rezervama reprezentacije Srbije odluci da igra za zemlju odakle je poreklom i odakle su njegovi onda je to problem,oduzimaju pasose i slicno.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (b(ot)92, 14. mart 2017 18:04)
Da, ne smeta nam sto Srbi iz Crne Gore igraju za Srbiju, a svi pobrojani u tvom komentaru su Srbi. Inace, po poslednjem popisu u Crnoj Gori, oko 27% gradjana te drzave su srpske nacionalnosti. Dokle cete vise svakoga kome je makar i deda rodjen u Crnoj Gori proglasavati za crnogorca? Ne vredi ni kad se jedan Prlainovic ili Djokovic sami izjasne sta su, opet ih proglasavate za sta vi hocete. Jel ima jos nekih naroda u toj Crnoj Gori osim crnogoraca?

....

pre 7 godina

To je taj "dzentlmenski sporazum" o neotimanju igraca izmedju Cg i Srbije u fudbalu...tako smo im prepustili Vucinica,Jovetica a oni kao hijene vrebaju otimaju svakog koga mogu....dajte vise uvedite pravilo da je jednostavno gradjanin Crne gore stranac u Srbiji u svi sferama,pa ako hoces da si Vrnogorac lepo vratis srpski pasos i imas sva prava kao neki Kenijac recimo...

port

pre 7 godina

U čemu je problem? Ja sam Srbin, a roditelji su mi iz Crne Gore. Moja zemlja je Srbija. Ali ako me Srbija neće, znao bih sledeću stanicu - CG. Stvar ide u oba smera, koliko vidim i u stvari je dobra i pokazatelj da smo ioak braća uz svu politiku.

sqo

pre 7 godina

Pa dobro. Isti narod, samo drugo ime države! (Mikula, 14. mart 2017 16:48) Bili nekada, danas smo dve nacije. (Vuk Mandušić, 14. mart 2017 17:56)Kakvi su to narodi koji nastaju političkim odlukama?

analiticar_amater

pre 7 godina

Pa dobro. Isti narod, samo drugo ime države!
(Mikula, 14. mart 2017 16:48)

Nismo isti narod inace ne bi imali dve drzave i dva razlicita imena. A decku neka je na cast.

Bojan

pre 7 godina

Zar je moguće da Crnogorci ne poštuju džentlmenski dogovor Zvezdana Terzića i Dejana Savićevića o ne pozivanju igraca iz Crne Gore da igraju za Srbiju i obrnuto? Ah da to je važilo samo u slucaju Vicinica, a i ovaj nesrećni Tumbakovic nije crnogorac.

fudbalski ekspert

pre 7 godina

Eksponenti crnogorske narko mafije, kriminalci, huligani, paradržavni službenici, svi oni su se kao lešinari nadvili nad Srbijom!

bobrock

pre 7 godina

U redu momak je tako odlučio, ali mi nikada neće biti jasni ljudi koji menjaju reprezentacije kao klubove! To bi trebalo da dolazi od srca ili si Srbin ili Crnogorac a ne danas jedno sutra drugo!

cofi95

pre 7 godina

Ima pravo igranja za CG zato sto je rodjen u vreme postojanja SR Jugoslavije/SCG. Tek klinci 2006.godiste nece moci da biraju za koga ce igrati, svi do tada mogu.

fudbalski ekspert

pre 7 godina

Igrači koje je Crna Gora ukrala od Srbije:

- Nikola Drinčić Place of birth Belgrade
- Nemanja Nikolić Place of birth Valjevo
- Vladimir Volkov Place of birth Belgrade
- Filip Kasalica Place of birth Užice
- Staniša Mandić Honours: Serbia 2015 FIFA U-20 World Cup

Stop krađi srpskih igrača!

Maœa

pre 7 godina

Za one koji kažu da Ivanić nema ništa sa CG: Ivanići su porijeklom Crnogorci, iz Laza i Zagrađa, starinom od Dedića, a još starije od Perića iz Kuča. Oko 650 godina mogu pratit rodoslov i grobna mjesta. Da čujem selo u Srbiji za Ivaniće (plemena, tj. klanove nemate), bez uvrede, da čujem za selo, a da mu je bar prađed tu zakopan. Pozdrav, i svaku sreću Orlovima u svim takmičenjima

pazarac

pre 7 godina

Ne uklapa se u Muslinov sistem igre...hahaha šta se bunite pa bolje je da igra za Crnu Goru nego da ne igra ni za jednu državu...

Matrix

pre 7 godina

Milinkovica-Savica jos nije debitovao za A reprezentaciju a ima pravo da igra i za Spance jer ima njihov pasos!Nadam se da je Muslin svestan toga...

fudbalski ekspert

pre 7 godina

Pod hitno treba sprečiti ovu krađu naših talentovanih igrača od strane crnogoraca!
Ne mogu da tvrdim za ovaj slučaj, ali je dobro poznato da se ovo dešava pod pritiskom ucene crnogorske fudbalske mafije koja se u Srbiji pita o apsolutno svemu!

hjeronimus

pre 7 godina

E Ivaniću kakvu si karijeru mogao da imaš da si došao u Partizan do sada bi se prodao za ozbiljnu lovu a ovako naj veći klub za koji ćeš igrati je Bate.

Bane

pre 7 godina

(hjeronimus, 14. mart 2017 19:17)

Šta fali Bate Borisovu redovni učesnici Evropskih takmičenja plata 10 puta veća nego ovde da ne pominjem redovna. San svakog normalnog čoveka.

Mladen 85

pre 7 godina

Dobrodošao Ivaniću, i želim ti da se sa cg reprezentacijom plasiraš na svjetsko prvenstvo u Rusiji ! Fenomenalan uspjeh bi bio da se dvije bratske reprezentacije ( srb i cg ) plasiraju na svjetsko prvenstvo ! Ovo je želja svih normalnih srba i crnogoraca koji žive u Crnoj Gori !

atom

pre 7 godina

A po kom se to osnovu nama otimaju igraci, a mi kada argumetnovano trazimo nasu decu sa srpskim korenima iz drugih zemalja, nama se izmisljaju hiljade nekih prepreka? Jel Ivanic ima jedan dan da je ziveo u Crnoj Gori, a kamoli pet godina koliko je uslov da se dobije pasos? jel mu bilo ko iz sire i uze familije ima crnogorske korene?
(Ivan, 14. mart 2017 16:47)

Po pravilima Fife da bi neko igrao za drugu Reprezentaciju mora.
Da zivi u toj Državi u kontinentu 5 godina, ili da mu je jedan od Roditelja rođen na teritoriji te Države.

pablo

pre 7 godina

Zao mi je sto ne igra za Srbiju decko je odlican igrac, ali drago mi je sto ce bar pomoci braci Crnogorcima.Jos jedan dokaz da fss vode ljudi koji nemaju pojma, ne zvati Ivanica u tim je velika greska, videcete kakav je igrac.

Momo

pre 7 godina

@Ivan
Ziveo je u CG isto onoliko koliko je Prlainovic ziveo u Srbiji pre nego sto je postao reprezentativac, ili ako hoces, onoliko koliko je Nikic ziveo u Srbiji. Ako oces o korenima Srbendo, onda zadrzi ovoga a mi njima da prosledimo Djokovica, koji je po ocu Crnogorac, po majci Hrvat. To ti ne smeta je li?

Ivan

pre 7 godina

A po kom se to osnovu nama otimaju igraci, a mi kada argumetnovano trazimo nasu decu sa srpskim korenima iz drugih zemalja, nama se izmisljaju hiljade nekih prepreka? Jel Ivanic ima jedan dan da je ziveo u Crnoj Gori, a kamoli pet godina koliko je uslov da se dobije pasos? jel mu bilo ko iz sire i uze familije ima crnogorske korene?

analiticar_amater

pre 7 godina

Pa dobro. Isti narod, samo drugo ime države!
(Mikula, 14. mart 2017 16:48)

Nismo isti narod inace ne bi imali dve drzave i dva razlicita imena. A decku neka je na cast.

b(ot)92

pre 7 godina

haha,najsmesniji su ovi nacionalisti i lazne patriote kojima ne smeta sto Novak,Ivanovicka,Dabovicke,Jankovicka,Brakocevicka,Damjanovicka,Lekicka,Prlainovic,Mandic,Stanic,Nikcevic ,Bogdanovic i jos brdo njih igra za Srbiju a Crnogorci su,ali zato kad neki nebitan lik,poput ovog Ivanica koji nije ni blizu da bude ni u rezervama reprezentacije Srbije odluci da igra za zemlju odakle je poreklom i odakle su njegovi onda je to problem,oduzimaju pasose i slicno.

hjeronimus

pre 7 godina

E Ivaniću kakvu si karijeru mogao da imaš da si došao u Partizan do sada bi se prodao za ozbiljnu lovu a ovako naj veći klub za koji ćeš igrati je Bate.

analiticar_amater

pre 7 godina

U čemu je problem? Ja sam Srbin, a roditelji su mi iz Crne Gore. Moja zemlja je Srbija. Ali ako me Srbija neće, znao bih sledeću stanicu - CG. Stvar ide u oba smera, koliko vidim i u stvari je dobra i pokazatelj da smo ioak braća uz svu politiku.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (port, 14. mart 2017 17:38)

E u tome je problem, sto vi iz Crne Gore imate rezervnu drzavu, i prema trenutnom interesu birate ko ste i sta ste i na koju cete stranu da se priklonite. A Srbija je kriva sto vam to dozvoljava. Da je tvoja zemlja zaista Srbija, nikada ne bi ni pomisljao da igras za CG.

fudbalski ekspert

pre 7 godina

Igrači koje je Crna Gora ukrala od Srbije:

- Nikola Drinčić Place of birth Belgrade
- Nemanja Nikolić Place of birth Valjevo
- Vladimir Volkov Place of birth Belgrade
- Filip Kasalica Place of birth Užice
- Staniša Mandić Honours: Serbia 2015 FIFA U-20 World Cup

Stop krađi srpskih igrača!

Maœa

pre 7 godina

Za one koji kažu da Ivanić nema ništa sa CG: Ivanići su porijeklom Crnogorci, iz Laza i Zagrađa, starinom od Dedića, a još starije od Perića iz Kuča. Oko 650 godina mogu pratit rodoslov i grobna mjesta. Da čujem selo u Srbiji za Ivaniće (plemena, tj. klanove nemate), bez uvrede, da čujem za selo, a da mu je bar prađed tu zakopan. Pozdrav, i svaku sreću Orlovima u svim takmičenjima

port

pre 7 godina

U čemu je problem? Ja sam Srbin, a roditelji su mi iz Crne Gore. Moja zemlja je Srbija. Ali ako me Srbija neće, znao bih sledeću stanicu - CG. Stvar ide u oba smera, koliko vidim i u stvari je dobra i pokazatelj da smo ioak braća uz svu politiku.

analiticar_amater

pre 7 godina

haha,najsmesniji su ovi nacionalisti i lazne patriote kojima ne smeta sto Novak,Ivanovicka,Dabovicke,Jankovicka,Brakocevicka,Damjanovicka,Lekicka,Prlainovic,Mandic,Stanic,Nikcevic ,Bogdanovic i jos brdo njih igra za Srbiju a Crnogorci su,ali zato kad neki nebitan lik,poput ovog Ivanica koji nije ni blizu da bude ni u rezervama reprezentacije Srbije odluci da igra za zemlju odakle je poreklom i odakle su njegovi onda je to problem,oduzimaju pasose i slicno.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (b(ot)92, 14. mart 2017 18:04)
Da, ne smeta nam sto Srbi iz Crne Gore igraju za Srbiju, a svi pobrojani u tvom komentaru su Srbi. Inace, po poslednjem popisu u Crnoj Gori, oko 27% gradjana te drzave su srpske nacionalnosti. Dokle cete vise svakoga kome je makar i deda rodjen u Crnoj Gori proglasavati za crnogorca? Ne vredi ni kad se jedan Prlainovic ili Djokovic sami izjasne sta su, opet ih proglasavate za sta vi hocete. Jel ima jos nekih naroda u toj Crnoj Gori osim crnogoraca?

analiticar_amater

pre 7 godina

@Ivan
Ziveo je u CG isto onoliko koliko je Prlainovic ziveo u Srbiji pre nego sto je postao reprezentativac, ili ako hoces, onoliko koliko je Nikic ziveo u Srbiji. Ako oces o korenima Srbendo, onda zadrzi ovoga a mi njima da prosledimo Djokovica, koji je po ocu Crnogorac, po majci Hrvat. To ti ne smeta je li?
(Momo, 14. mart 2017 18:11)

Djokovic je po ocu Srbin, sto su sami Djokovici vise puta istakli. Drugo, i Djokovic i njegov otac su rodjeni u Srbiji! Trece, Prlainovic se preselio u Srbiju i decko je inace srpske nacionalnosti. Vi crnogorci stvarno imate problema da shvatite da ste multietnicka drzava, da u Crnoj Gori zive razliciti narodi, medju kojima i srpski, i da to sto je neko rodjen ili mu je deda rodjen u vasoj drzavi ne znaci da je automatski crnogorac.

fudbalski ekspert

pre 7 godina

Eksponenti crnogorske narko mafije, kriminalci, huligani, paradržavni službenici, svi oni su se kao lešinari nadvili nad Srbijom!

....

pre 7 godina

To je taj "dzentlmenski sporazum" o neotimanju igraca izmedju Cg i Srbije u fudbalu...tako smo im prepustili Vucinica,Jovetica a oni kao hijene vrebaju otimaju svakog koga mogu....dajte vise uvedite pravilo da je jednostavno gradjanin Crne gore stranac u Srbiji u svi sferama,pa ako hoces da si Vrnogorac lepo vratis srpski pasos i imas sva prava kao neki Kenijac recimo...

blavor

pre 7 godina

Igrači koje je Crna Gora ukrala od Srbije:

- Nikola Drinčić Place of birth Belgrade
- Nemanja Nikolić Place of birth Valjevo
- Vladimir Volkov Place of birth Belgrade
- Filip Kasalica Place of birth Užice
- Staniša Mandić Honours: Serbia 2015 FIFA U-20 World Cup

Stop krađi srpskih igrača!
(fudbalski ekspert, 14. mart 2017 18:41)
Dje bjese place of birth ovom Mandicu?)) pa buddy dostojan do karma sampan
Ana Milica Dabovic
Prlainovic
Mandic
Subotic
Nikcevic
Marsenic
Eto nesto malo iz CG
A od toga sam se oladio , da je imao mjesta u Srb ne bi vjerovatno igrao za CG i mislim da niko nema nista protiv da neki igrac koji nema mjesta u svojoj reprezentaciji a trazi ga neka druga , moze slobodnog srca da zaigra.Ipak svako oce da se oproba , ko je pravi sportista u svim vrstama turnira , sampionata , da okusi tu vrstu adrenalina.Da je Srbiji trebao a da smo ga mi uzeli e to bi vec bilo nepravilno i obrnuto naravno...

fudbalski ekspert

pre 7 godina

Pod hitno treba sprečiti ovu krađu naših talentovanih igrača od strane crnogoraca!
Ne mogu da tvrdim za ovaj slučaj, ali je dobro poznato da se ovo dešava pod pritiskom ucene crnogorske fudbalske mafije koja se u Srbiji pita o apsolutno svemu!

Mladen 85

pre 7 godina

Dobrodošao Ivaniću, i želim ti da se sa cg reprezentacijom plasiraš na svjetsko prvenstvo u Rusiji ! Fenomenalan uspjeh bi bio da se dvije bratske reprezentacije ( srb i cg ) plasiraju na svjetsko prvenstvo ! Ovo je želja svih normalnih srba i crnogoraca koji žive u Crnoj Gori !

18+

pre 7 godina

ajde ne lupetajte. pa svako normalan bi gledao da pobegne sa broda kojim upravlja kokeza. a bolje da je izabrao crnu goru nego madjarsku ili sta ti ja znam.

Xfaktor

pre 7 godina

Jel Ivanic ima jedan dan da je ziveo u Crnoj Gori, a kamoli pet godina koliko je uslov da se dobije pasos? jel mu bilo ko iz sire i uze familije ima crnogorske korene?
(Ivan, 14. mart 2017 16:47
Bio je dvaput na letovanju sa roditeljima u CG i jednom tamo na pripremama. A od rodjackih veza Imao je komsinicu crnogorku. Njegov pracukun deda je bio stanovnik Duklje. Jel dovoljno ili oces jos?

Srbin

pre 7 godina

Зар је битно где је ко рођен? Националност се не бира по месту рођења. Ако си Србин, Србин си. Уосталом, ви који гледате ко је где рођен и где је живео да вас питам нешто. Да сте се ви родили у штали да ли бисте били волови или људи?

sqo

pre 7 godina

Pa dobro. Isti narod, samo drugo ime države! (Mikula, 14. mart 2017 16:48) Bili nekada, danas smo dve nacije. (Vuk Mandušić, 14. mart 2017 17:56)Kakvi su to narodi koji nastaju političkim odlukama?

Bojan

pre 7 godina

Zar je moguće da Crnogorci ne poštuju džentlmenski dogovor Zvezdana Terzića i Dejana Savićevića o ne pozivanju igraca iz Crne Gore da igraju za Srbiju i obrnuto? Ah da to je važilo samo u slucaju Vicinica, a i ovaj nesrećni Tumbakovic nije crnogorac.

Milan

pre 7 godina

Vec vidjeno u slucaju Mandica i Volkova, srpski fudbaleri koji nemaju kvalitet da se izbore za mesto u reprezentaciji Srbije odlucuju se da igraju za Crnu Goru

Beretka

pre 7 godina

Tako i treba kad se zove Gudelj koji igra u Kini a ne ovaj decko ili SMS ili Nemanja Maksimovic. Dalje na spisku su jos Zoran Tosic, Stefan Mitrovic... A nema Gajica, Zivkovica... Jednostavno je sramota ko sve igra za nacionalni tim a ko sve ne igra pa zato me ni me cudi sto ovi sjajni momci igraju za druge zemlje. A mi se cudimo sto nema rezultata i sto Vidic, Subotic, Matic nece da igraju.

atom

pre 7 godina

A po kom se to osnovu nama otimaju igraci, a mi kada argumetnovano trazimo nasu decu sa srpskim korenima iz drugih zemalja, nama se izmisljaju hiljade nekih prepreka? Jel Ivanic ima jedan dan da je ziveo u Crnoj Gori, a kamoli pet godina koliko je uslov da se dobije pasos? jel mu bilo ko iz sire i uze familije ima crnogorske korene?
(Ivan, 14. mart 2017 16:47)

Po pravilima Fife da bi neko igrao za drugu Reprezentaciju mora.
Da zivi u toj Državi u kontinentu 5 godina, ili da mu je jedan od Roditelja rođen na teritoriji te Države.

bobrock

pre 7 godina

U redu momak je tako odlučio, ali mi nikada neće biti jasni ljudi koji menjaju reprezentacije kao klubove! To bi trebalo da dolazi od srca ili si Srbin ili Crnogorac a ne danas jedno sutra drugo!

cofi95

pre 7 godina

Ima pravo igranja za CG zato sto je rodjen u vreme postojanja SR Jugoslavije/SCG. Tek klinci 2006.godiste nece moci da biraju za koga ce igrati, svi do tada mogu.

djo djo vajt

pre 7 godina

Ivanici su poreklom iz Bosanske Krajine, iz okoline Sanskog Mosta tako da on nema nikakve korene iz CG.

Ali to nije toliko bitno, svi nasi igraci mogu da biraju za koju zemlju iz bivse SFRJ ce igrati, jer su rodjeni u toj zemlji ili su im roditelji iz te zemlje, pa lako mogu "dokazati" neko poreklo pred UEFA.

Mirku srecno, odlican je igrac, ali budimo realni, u ovom trenutku nemamo za cim zaliti, mi imamo citavu ergelu tih mladjih veznjaka koji imaju blagu prednost.

Uostalom, u nasoj reprezentaciji nikad nije glavi problem bio pojedinac niti nedostatak nekog bazicnog kvaliteta, vec druge, krupnije stvari.

Kad mi udjemo u kontra ritam, ne bi nam pomogao ni Messi a kamoli Mirko Ivanic

pazarac

pre 7 godina

Ne uklapa se u Muslinov sistem igre...hahaha šta se bunite pa bolje je da igra za Crnu Goru nego da ne igra ni za jednu državu...

pablo

pre 7 godina

Zao mi je sto ne igra za Srbiju decko je odlican igrac, ali drago mi je sto ce bar pomoci braci Crnogorcima.Jos jedan dokaz da fss vode ljudi koji nemaju pojma, ne zvati Ivanica u tim je velika greska, videcete kakav je igrac.

Bane

pre 7 godina

(hjeronimus, 14. mart 2017 19:17)

Šta fali Bate Borisovu redovni učesnici Evropskih takmičenja plata 10 puta veća nego ovde da ne pominjem redovna. San svakog normalnog čoveka.

Matrix

pre 7 godina

Milinkovica-Savica jos nije debitovao za A reprezentaciju a ima pravo da igra i za Spance jer ima njihov pasos!Nadam se da je Muslin svestan toga...