Četvrtak, 09.03.2017.

20:35

Baskonija pokvarila rođendan ŽOC-u, Bogdan 26p

Košarkaši Baskonije savladali su Fenerbahče 79:74, u derbiju 25. kola Evrolige u Istanbulu i izjednačila se sa Crvenom zvezdom na tabeli.

Izvor: AK

Baskonija pokvarila roðendan ŽOC-u, Bogdan 26p IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

190 Komentari

Sortiraj po:

SIN LOVCA NA MEDVEDE

pre 7 godina

Većina ne razume ovaj poraz Fenera, ali će svima biti jasno za 14-20 dana.
Posao je posao, tu mena sentimentalnosti.

Ivan kg

pre 7 godina

Pao i baskonia imaju los raspored do kraja, po meni smo u najgorem slucaju 6, i to ako efes pobedjuje i bude 5. Mislio sam da je najbolje ici na olimpijakos, mada mozda nije lose ni udariti na fener, ne bi nam bili prvi put da ih preslisamo. Bitno je samo izbeci cska, sa ostalima se moze
(Zile, 09. mart 2017 21:55)

Ahahahaha, tacno, ne bi bilo prvi put da ih "preslisate", vec citavi drugi put u istoriji. U kom' svetu vi zivite majko moja, imate 1-5 skor sa njima ukupno, a vi nekoga preslisavate.

Dule Dabić Gluvaja, selo Gornja Suvaja

pre 7 godina

Željko očigledno ima velikih problema sa timom ove godine. Verovatno posledica i ovog novog sistema, povreda, loše forme. I on je juče bio daleko od svojih najboljih dana, držao Peru i Beneta na klupi u momentima kad ih je Baskonija razvalila u skoku, tajm auti očajni, izbor rešenja u napadu katastrofa. Da nije bilo Bogdana, izgubili bi 30 razlike. Daleko od toga da mislim da je pustio bilo koga, ali činjenica da mi je krivo što je izgubio sve utakmice protiv ekipa koje su direktni protivnici Zvezde. Ako ovako nastave, teško će u F4, kamoli da uzmu.

Što se nas tiče, karte u našim rukama ali i dosta problema. Nisu samo povrede, već i polufinale i finale ABE, koje se igra u isto vreme kad i odlučujući mečevi u Evroligi. U svakom slučaju, idealan scenario za sve ljubitelje košarke, mesec dana odličnih i napetih utakmica.

BG na suvom

pre 7 godina

@Zilijen
Ako je ikako moguće, prestanite sa tim spinom Fener -Efes iz prošle godine.
Zvezda je sama prošla Efes . I bez te utakmice nisu mogli da prođu. Zvezda je izgubila zadnje 2 Darusafaka kući i Cedevita u ZG , od timova koji su odavno ispali. Nije jednostavno tačno ali jeste tačno da uvek bez greške omalovažite bilo koji uspeh .

007

pre 7 godina

Za one sto pljuju Zeljka. http://www.plusonline.rs/nas-kari-i-zeljko-obradovic-obezbedili-lecenje-maloj-mili-u-turskoj-mila-sa-roditeljima-putuje-u-utorak-roditelji-zahvaljuju-svim-humanim-ljudima/, hvala Kari,hvala Zeljko Mila vrati nam se zdrava, objavite komentar!!!

milan

pre 7 godina

Koje budale ovi sto pricaju da je namesteno. Evo ja gledao utakmicu. Baskonija je pogadjala trojke preko ruke, dominirala u reketu, odlicno su odigrali. Feneru nije igrao Judo. Datome izgresio strasno. Bogdana su udvajali cesto. U zadnjem napadu Bogdana zatvorili , a ostali igraci a bukvalno krili od lopte, na kraju sutnuo Benet ciglu i to je to. Fener se raspada bez Slukasa i Judoa ne moze Bogdanovic sve

12

pre 7 godina

Pao i baskonia imaju los raspored do kraja, po meni smo u najgorem slucaju 6, i to ako efes pobedjuje i bude 5. Mislio sam da je najbolje ici na olimpijakos, mada mozda nije lose ni udariti na fener, ne bi nam bili prvi put da ih preslisamo. Bitno je samo izbeci cska, sa ostalima se moze
(Zile, 09. mart 2017 21:55)
Haha preslisali fener a jedva ih dobili jednom. Drugi put pukli. strasno

nista o nicemu

pre 7 godina

Пише се "Жоцу", а не "ЖОЦ-у".
(Ненад, 09. mart 2017 23:42)

Zoc je skracenica od zeljko obradovic cepac. To znam ja koji pratim basket 2 godine, a ti ne? Pa brale, nismo isti, ili kako god vi to volite da kazete.

Onako u prolazu

pre 7 godina

Ne znam čemu povika na Obradovića i njegove otužne motive...

Ja sam iz sveg srca navijao za Špance, jer nam se ovim porazom Fenera otvara mogućnost da jurimo četvrto mesto i prednost domaćeg terena pred plej of.

Šta će nam 8. mesto i verovatni odlazak u Moskvu na trostruki ubedljivi poraz?

Idemo muški na 4. mesto sa koga se vidi F4!

nista o nicemu

pre 7 godina

Željko Obradović-naj trofejniji trener evrolige ikad !! Kapirate ? Pa gde protiv njega.. Pritom Bogdan bio najbolji, pa da je mućka, ne bi baš on dao 26.. I dajte malo više respekta legendi. To o vama govori. Ja npr.i danas poštujem Baneta Prelevića ili Zorana Radovića, ako znate ko su oni..jer zaslužuju poštovanje a Žoc je sto svetlosnih godina ispred.. I da, Jokić je grobar
(Galeb south, 09. mart 2017 23:20)

Jokic Grobar? Hahahah

igor

pre 7 godina

ljudi o cemu vi pricate?! covek je prosle godine kuma pobedio, turski tim, i pogurao Zvezdu time! kakvo pustanje, o cemu pricate! sram vas bilo.

bogoljub

pre 7 godina

Baskonia je ekipa koja je po kvalitetu za prva 4. Nije ovo cudno. Jos bez Udoh a i Sloukas a. Izgleda da Feneru i ne leze. Prosle godine se na final four u realno Fener provukao.
Sto se nas tice, bice gusto, ali realno iznenadjenja su moguca tj.tesko svako dobija svakog tako da me npr.ne bi zacudilo da Brose dobije Efes veceras. Polako.
Inace mislim da nikako ne zasluzuju tri turska tima u top 8, koliko god oni ulozili u to.

Realno

pre 7 godina

Ko je gledao utakmicu i kročio jednom na parket video je mnoge sumnjive stvari sinoc. Dikson u odbrani delovao kao amater, Veseli na poslednjom napadu ispada na 9 metara od kosa, ovde ne govorim o lošoj igri vec o drugim stvarima ko razume shvatiće, drugo je Datome koji samo protiv Zvezde ne masi.

JOBAH

pre 7 godina

Eh kad bi mi sad dobili Real i napali to 4. mesto..
(samo kazem, 09. mart 2017 20:45)

Dajte malo realnosti, ne treba preterivati u sanjarenju...

x

pre 7 godina

Пише се "Жоцу", а не "ЖОЦ-у".
(Ненад, 09. mart 2017 23:42)

Nisi u pravu. ŽOC je skraćenica od Željko Obradović Cepač. A skraćenice se u padežima pišu baš ovako kako stoji u tekstu.

Јабучило

pre 7 godina

ama prestanite da se yadovoljavate samo sa top8 ...ej bre pa mi smo vice sampioni sveta i vice oimpijski sampioni... o f4 treba da se govori,zašto sami sebe nipodoštavamo
(miko, 09. mart 2017 21:53)

Можда зато што ти за пролаз у полуфинале прво треба пролаз у четвртфинале?
И нисте "ви" него Србија. Разлика постоји, слажеш ли се?
А да сте параноици, параноици сте. Нема Обрадовић друга посла него да ризикује сопствени статус (па и пролаз у Ф4 само да би вама наудио).

Zvezdan Terzić 1-2

pre 7 godina

Fener - ekipa sa takvim igracima da mogu davati po 90-100 poena po utakmici a oni daju izmedju 60 i 70....Zato su CSKA i Real daleko ispred.CSKA ubedljivo najbolju kosarku ima,imali bi i bolji skor da im se nisu povredjivali prvo De Kolo pa kasnije i Teo...

djuro

pre 7 godina

@Delija Momak* Taj trener sto nema pojma ima vise osvojenih Evro titula nego tvoj klub iz predgradja odigranih utakmica u Evro ligi, sta bi tek bilo da "ima pojma"!?
(Ja, 09. mart 2017 22:41)


neki što imaju pojma dobiju proliv kad čuju da će igrati sa klubom "iz predgradja"..

molina

pre 7 godina

Kako sada bre grobari Baskonija opasna ekipa? Pobedili Zeljka pa ga pravdate. Kada smo ih mi rastavili vasa prica je bila da su nikada losiji.

Zlatko

pre 7 godina

Zasto ste utripovali toliku bitnost? Nema covek pametnij posla nego da namesta protiv Zvezde koja ce svakako proci svojom dobrom igrom i ni sa cim drugim.

Figo

pre 7 godina

Baskonija se nije izjednacila sa Zvezdom, Zvezda ima pobedu vise!
(Bec opet ceka titulu, 9. mart 2017 20:58)

Nema. Imaju po 14 pobeda ali Baskonija ima utakmicu vise i poraz vise. Ne mogu da verujem da ovakav komentar dobije 90 pluseva i 10 minusa. To samo pokazuje koliko i ne pratite sta se desava a komentarisete...

BBRS

pre 7 godina

Ali navijaci kluba koji namesta u svim sportovima pricaju o n1amestanju..
(Murray armija, 9. mart 2017 23:56)
E moji grobari, evo ko za vas navija, ovaj što se potpisuje kao Murray armija je protivnik našeg Novaka gde god on igrao.
Većeg pljuvača po najboljem srpskom sportisti nikada nisam video, ali sam sada saznao da navija za partizan.
Znam da ima među vama grobarima normalnih ljudi koji vole Noleta i kad gubi i kad dobija, ali ovaj je slučaj za hospitalizaciju.
Pogledajte njegove komentare, kada igra Nole, muka da te uhvati.

sasa

pre 7 godina

Zvezda zavisi od sebe,po meni je realno da dobije tri utakmice do kraja s obzirom da je Armani i Barsa raspad tj igraju neozbiljnu kosarku jer su odavno izgubili sanse za top 8,kuci bi mogli obe utakmice da dobiju s tim da olimpijakos bi mogao opustenije da odigra protiv Zvezde u zavisnosti sta bi im odgovaralo...ni Fener nije bezbedan na 4 ..Darusafaka uz dva poraza od Olimpijakosa i Cska verovatno ispada iz trke za top 8,Efes i Zvezda trenutno u najboljoj poziciji za 5-6 mesto...bice svasta do kraja,trenutno se 5 ekipa bori za top 8,Baskonija igra sledecu sa Cska i moze da dobije a racunalo se na dva poraza Baskonije,po meni utakmice sezone je sl kolo protiv Armanija gde se sve otvara..

BBRS

pre 7 godina

Čitam, prvih 20 komentara grobari?!
Ko je ovde uopšte igrao, partizan? Ne bih rekao...
Otvaram komentare u drugom tabu a u prvom pišem ovaj komentar, spuštam stranicu još dole dalje ispod 30, 40 komentara i dalje grobari?!
Pobogu, ima vas više na vesti o EL u kojoj ne učestvujete, nego na utakmici partizana.
Koja mržnja, zavist, ironija.
Ima leka i za to, ali u medicinskoj ustanovi, odeljenja psihijatrije.

BBRS

pre 7 godina

Nakon ovako odvratnih izjava navijaca crvenih mene je sramota sto sam Srbin. Nista vama nije sveto, sutra cete i Djordjevica ovako da pljujete. Jad i beda.
(za bolje i niste, 9. mart 2017 21:51)
On je sam sebi kriv!
To što je šačica navijača 2 minuta pevala Željko turčine, nije vredno jednog do tada uglednog gospodina da daje onako smešno sramotne izjave.
Nije mu bilo dosta jedna, nego je posle par dana ponovo počeo da lupeta, onu glupost sa pasošem.
Stižu ga godine, svestan da više ništa ne može da uradi ni sa ekipom u kojoj igra par NBA igrača.
Takođe svestan je činjenice, da je Radonjić TRENUTNO bolji trener od njega.
Moralo je to jednom da pukne, ali na njegovu žalost, ispao je bedan za više od 50% srbije.
Ajd mi sad ti reci, ko je ovde kriv?!

BBRS

pre 7 godina

Čitam, prvih 20 komentara grobari?!
Ko je ovde uopšte igrao, partizan? Ne bih rekao...
Otvaram komentare u drugom tabu a u prvom pišem ovaj komentar, spuštam stranicu još dole dalje ispod 30, 40 komentara i dalje grobari?!
Pobogu, ima vas više na vesti o EL u kojoj ne učestvujete, nego na utakmici partizana.
Koja mržnja, zavist, ironija.
Ima leka i za to, ali u medicinskoj ustanovi, odeljenja psihijatrije.

BBRS

pre 7 godina

Istinski sam navijač Crvene Zvezde , ali zaista vjerujem da su veoma neracionalni komentari da je Fener. namjerno izgubio! Ovogodišnja Evroliga je pravi gladijatorski model takmičenja , u kojem samo najjači opstaju! Tako da nema kalkulacija i popuštanja: Zvezdi će biti potrebne makar dvije pobjede da prodje dalje. Idemo, uz Bozju pomoć, do ,, top 8", pa i na f4!
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Mladen 85, 9. mart 2017 22:22)
Mladene, želim da verujem da si u pravu što se nameštanja tiče.
Ali, seti se samo face ovog ajmo reći srbina, posle izgubljene utakmice protiv nas. Sav se zajapurio od besa i jada!
Pa onda izjave posle utakmice, ravne nekom uličaru?! Do tada sam ga poštovao kao čoveka i kao trenera, a sada ga samo poštujem kao trenera.

aca

pre 7 godina

S jedne strane imate prepostenog Terzica i Covica a s druge coveka kojeg ceo svet prepoznaje kao prevaranta Željka Obradovica. Sami izaberite u sta ćete verovati. U zemlji gde vise od polovine ljudi veruje da smo ekonomija sa najvećim rastom u istoriji covecanstva nije ni čudo da najboljeg trenera u istoriji evropske košarke nazivaju prevarantom a ljude koji bi trebali da su u ćorci doktorima.

Delija Momak

pre 7 godina

Nije Zeljko pustio nego ne zna covek,zove po 15 tajm auta na utakmici i nista...mrka kapa....u Baskoniji su izgubili 90-60 ako se secate...pa covek je jedan od gorih trenera u EL...Stigla konkurencija u poslednjih 5-6 godina i od tad nista od trofeja a tim uvek medju prva tri favorita..

s

pre 7 godina

Objasnite mi kako je to Žejko namerno izgubio ako je Zvezda ni kriva ni dužna ponovo peta a ako kojim slučajem dobijemo Real mi smo četvrti? I prekinite da ciljate da Zvezda udje u top 8 mi se borimo za top 4!!!.

BBRS

pre 7 godina

Pa ja stvarno ne mogu da verujem da neki misle da je Zeljko namerno izgubio da zvezda ne bi usla u top 8... ahahah pa nema covek preca posla nego da misli o zvezdi
(Va, 9. mart 2017 22:54)
Turčin je to. Nepoznaješ ti njihov mentalitet.
Ovaj turčin se drži one poslovice, "bolje da komšiji crkne krava, nego da se moja oteli".

Zvezdan Terzić 1-2

pre 7 godina

Želimire lako je njima da budu Španci u sred Turske,neka budu oni Španci tamo gde si ti Srbin bio,i to ne onaj običan,već najveći! Sram vas bilo Baskijci! Lako je vama bre... ccc

Galeb south

pre 7 godina

Željko Obradović-naj trofejniji trener evrolige ikad !! Kapirate ? Pa gde protiv njega.. Pritom Bogdan bio najbolji, pa da je mućka, ne bi baš on dao 26.. I dajte malo više respekta legendi. To o vama govori. Ja npr.i danas poštujem Baneta Prelevića ili Zorana Radovića, ako znate ko su oni..jer zaslužuju poštovanje a Žoc je sto svetlosnih godina ispred.. I da, Jokić je grobar

lol

pre 7 godina

Prilazimo im polako. Sad ce Radonja smekerski da samo malo pipne papucicu za gas pa da igramo protiv Fenera sa prednoscu domaceg terena. Nista lepse. Oderemo i Turke i Robiju i frfljavca istovremeno.

anica

pre 7 godina

@Va
Od kako je porazen u Bg, gleda u pasos i trenira ovog da sutira trojke samo kad vidi crvenu boju. Mnogo mutan lik, vidi mu se po faci.
Gledam tabelu, bas je lepa...tebi? Uz kakve timove je nasa zvezda.

miško

pre 7 godina

Stvarno smo mi zvezdaši paranoični,Žoc u svojoj trenerskojo karijeri, nikada nije namestio utakmicu.Hej u njegovom selu nikad blata nema, hej samo sada i kiša pada.Bogdan, Pera i Kalina su najveći Srbi,Žoc je samo mali Čačanin.

opop

pre 7 godina

panteri znam da ne znate osnovne stvari o kosarci, ali dajte malo zdrav razum. Pa da je jedini vlasnik kluba pa bi izuzetno tesko bilo organizovati 100 ljudi od vrha uprave dqo igraca za pustanje, a kamoli trener stranac.

Va

pre 7 godina

Pa ja stvarno ne mogu da verujem da neki misle da je Zeljko namerno izgubio da zvezda ne bi usla u top 8... ahahah pa nema covek preca posla nego da misli o zvezdi

Ja

pre 7 godina

Delija Momak* Taj trener sto nema pojma ima vise osvojenih Evro titula nego tvoj klub iz predgradja odigranih utakmica u Evro ligi, sta bi tek bilo da "ima pojma"!?

Mladen 85

pre 7 godina

Istinski sam navijač Crvene Zvezde , ali zaista vjerujem da su veoma neracionalni komentari da je Fener. namjerno izgubio! Ovogodišnja Evroliga je pravi gladijatorski model takmičenja , u kojem samo najjači opstaju! Tako da nema kalkulacija i popuštanja: Zvezdi će biti potrebne makar dvije pobjede da prodje dalje. Idemo, uz Bozju pomoć, do ,, top 8", pa i na f4!

SrbinsonKruso

pre 7 godina

Dikson je retard, Bogdan odličan, Baskonija je opasna ekipa zbog raznovrsnosti u napadu, tako da je odbrana Fenerbahčea uradila koliko jje mogla... ali da se cela ekipa skriva iza jednog igrača ceo meč, malo je smešno... Imam osećaj da postoji mogućnost da bi Obradović oterao Diksona istog trenutka iz tima... I još nešto sećam se kad je igrao Veseli kod nas u Partizanu, da je imao bolji tajming skoka, i mnogo pametnije igrao u napadu, a to je bilo pre odlaska u NBA...

Komsija Mile

pre 7 godina

Da li je iko sumnjao u ovakav ishod?! Jedini koji više mrzi Zvezdu od ovog trenera, je onaj trener bez rominga.
(bata miško, 9. mart 2017 20:59)

Razmisljanje jednog zvezdasa..
Zvezda moze da pobedjuje najjace ekipe u EL.
Nijedna ekipa koja se bori za TOP8 ne moze da pobedi Fenerbahce. Ako se desi da pobedi to znaci da je pustio Obradovic.
Obradovicu nije bitno na kojoj ce poziciji zavrsiti, on ovu EL igra samo da Zvezda ne bi prosla dalje.
Mi smo pobedili Fenerbahce zato sto smo bili bolji. Baskonija nije bila bolja. Blazic pokidao Fenerbahce ali opet ne bi pobedili da ih Zeljko nije pustio. Odlicna partija Kalinica ali dzaba kada mu trener govori da ne zapinje.
Stvarno ste neverovatni. Ceo Svet je urocen protiv vas. Zamisli, najtrofejniji trener Evrope brine da li ce Zvezda igrati TOP8 ili nece hahhahahah.. Daj zalite se nekome, neka ispitaju utakmice Fenerbahcea, kako smeju da namestaju tako providno.

Pera Magic Mitic

pre 7 godina

Pitanje za teoreticare zavere, sa obe strane brda, povodom Fener-Baskonija i Vojvodina-Zvezda: jeli neko od vas uopste pogledao ove utakmice?! Pa, ako namestas utakmice, onda sigurno neces da dozvolis da u poslednjim sekundama resavas mec ili da ti golman u poslednjem minutu skida zicer protivniku.

partizanac

pre 7 godina

Dajte gani baš ste neki plašljivi evo ja kao veliki Grobar sam ubeđen da idete u plejof Evrolige jer ćete da pobedite Uniks,Oly,Armani i Barselonu,a što se tiče večerašnje utakmice realno po mom skromnom mišljenju Baskonija je bolji tim od Fenera i tek će pravu snagu pokazati u plejofu ako se plasira a nadam se da hoće samo da ne gledam onu nabeđenu Darušafaku.

samo kazem

pre 7 godina

Daj prestanite vise sa tim pricama o pustanju,namestanju isl.
Jeste,ko o cemu,Zeljko samo misli kako ce da izbaci Zvezdu,po cenu da sam ugrozi svoju poziciju. Ljudi,covek je profesionalni trener,visoko kotiran,nije Fener neka igracka pa se Zeljko s njom igra kako zeli.
Drugo,igracki Fener nije mnogo ili nista bolja ekipa od Baskonije i trece,ako do sad niste shvatili da svako svakog moze da dobije,ne znam kad cete. Treba vise da gledamo svoja posla i pokusamo da mi dobijemo sto vise do kraja a drugi nek rade sta hoce. Volim Zvezdu ali ne razumem odakle tolika mrznja prema Obradovicu i jos nekim ljudima,po meni totalno besmisleno.

apholster

pre 7 godina

koje ste vi babe! šta je bre nemoguće?! peti na tabeli, još šest utakmica do kraja... sve od Zvezde zavisi. kakav Žoc kakvi bakrači, kidaj bre Zvezdooo!!!

Batko

pre 7 godina

Kakva su ovo lupetanja o pustanju ??? Fener nije u formi vec par kola, u Turskoj ligi se muci, nije igrao Judo , a Baskonija vraca formu sa pocetka EL.
Izbacili su ih iz reketa , Veseli nije mogao sam, bez Juda nikako, a onaj balvan Benet nije mi jasno sto su ga uopste i dovodili...Fener se iskljucivo drzao igrom Bogdanovica, ali decko je crkao i prosto nije mogao sam. Pa on mu je igrao pleja celo drugo poluvreme, jer je Dikson divljao po obicaju, a nije bilo Slukasa.. Zasluzena pobeda Baskonije i to je to
A , te budalastine "Obradovic pustio" to mogu samo klinci da pisu.

napadamo prednost domaceg terena

pre 7 godina

Sutra dobijamo Real i onda krece napad na cetvrto mesto. Kalkulacije Fenera ili ne, nije ni bitno. Zvezda ce da dobije Fener u borbi za final four i da ih umlati od batina i posalje ih kuci

The Beatles

pre 7 godina

Zelimiru bih veceras na nacionalnom dnevniku oduzeo pasos zbog veleizdaje!Najveci srbin svih vremena...Poturica obicna!Koji put vec ovo radi...Samo dva primera...U mecu gde Slukas ne igra Dixon 14min a Nunnally 5!!!Bravo Zelimire!

Zile

pre 7 godina

Pao i baskonia imaju los raspored do kraja, po meni smo u najgorem slucaju 6, i to ako efes pobedjuje i bude 5. Mislio sam da je najbolje ici na olimpijakos, mada mozda nije lose ni udariti na fener, ne bi nam bili prvi put da ih preslisamo. Bitno je samo izbeci cska, sa ostalima se moze

bbr

pre 7 godina

koji mozak treba da budes pa da mislis da Zeljko pusta protivnike da bi izbacio Fmp a on se bori za prvo mesto?namerno gubi jer hoceu polufinalu da ide na CSKA?nije ni cudo sto vec pet godina navijate za fmp i zovete ga zvezda.

Dejan

pre 7 godina

Koje pustanje?! Bila je odlicna utakmica, Fener bez dva bitna igraca, Baskonija odlicna ekipa, utakmica na jednu loptu, zasluzena pobeda. I, kakve ovo ima veze sa Zvezdom? Posle Reala, imamo najbolji raspored do kraja, dve kuci, gde mozemo da dobijemo bilo koga, i dve na strani protiv otpisanih timova. Ako Zvezda igra kako treba, koga briga za rezultate drugih ekipa?! Naucite vec jednom da cemo mi svojim igrama otici u osam, ili necemo, a ne treba da nam pomaze Fener, CSKA, Real... I manite se idiotskih teorija zavere. Super utakmica, zasluzena pobeda Baskonije, i odlicna igra nasih reprezentativaca, to treba da raduje. Pozdrav svim ljubiteljima kosarke.

molina

pre 7 godina

Sve je u redu Zeljko, utakmica moze da se izgubi ali da vodis celu utakmicu bez da si i jednom pocrveneo u licu nije fer prema ljudima od kojih si ti najveci Srbin. Igracima, pogotovo Kalini, Bogdanu i Peri svaka cast. Jednostavno ih je trener pustio da vidi da li mogu bez njega . Koliko vidim svi Zvezdini konkurenti ce ocigledno imati sve pobede do kraja osim kada medjusobno igraju. Napred Zvezdo, pa dokle doguramo.

маса

pre 7 godina

Истина.

Профи спорт је штела. Видели јуче, видели данас, тако ће бити и сутра.

А масе... нек се ложе.

za bolje i niste

pre 7 godina

Nakon ovako odvratnih izjava navijaca crvenih mene je sramota sto sam Srbin. Nista vama nije sveto, sutra cete i Djordjevica ovako da pljujete. Jad i beda.

zoran ivkovic

pre 7 godina

sve ekipe koje se bore i konkurisu Zvezdi za ulazak u 8 pukim slucajem pobedjuju fenerbahce ....i efes i darusafaka i sad baskonija ...moje neko misljenje kao da Zeljko Obradovic pokusava da ucini sve kako bi Zvezda ispala . za mrznju prema Zvezdi znam ali realno Fenerbahce je bolji od Baskonije za jedno 20 razlike a on gubi .

dux

pre 7 godina

Odavno je sve receno o ovom coveku.Izracunao da ne moze do prvog ili drugog mesta u ligi i poceo da steluje meceve....Pa sto nije izgubio od CSKA,Olimpijakosa,...To se samo gubi od losijih od sebe....Turci ne smeju da imaju vise od dva kluba u Euroligi...Poznati su po svom postenju u sportu..

Matrix

pre 7 godina

Sta je, bre, pustio!? Ma nije pustio on nista! Polako i ZOC gubi razum, ne drzi sve konce u rukama kao pre 3 ili 4 godine!Nije vise Fener bauk!

miko

pre 7 godina

ama prestanite da se yadovoljavate samo sa top8 ...ej bre pa mi smo vice sampioni sveta i vice oimpijski sampioni... o f4 treba da se govori,zašto sami sebe nipodoštavamo

Atreides

pre 7 godina

Jos juce na poslu komentarisemo da ce garantovano Fener da izgubi i to mesana ekipa i partizanovci i zvezdasi i svi su se slozili da Fener gubi 1000%. Veliki srbin zeljko......malim slovima namerno

momo dobri

pre 7 godina

Eh da je dobio Fener,jos je PAO izgubio..i mi sutra da cudom dobijemo.Lepo zvuci,ali eto NEMA sigurnih pobeda,jednostavno.Ne ide Zvezdi ovo na ruku,ali sta je tu je kako bude,igra se jos pa videce se na kraju.Efes je najozbiljniji ako i oni ne kiksnu neku neocekivano.PAO ima teske utakmice ali opet kazem i Baskoniji je bilo tesko veceras pa dobise.Au bice ovo ludilo opste do kraja,samo fali da se Zalgiris ukljuci hahah :) Napred momci,samo napred gurajte jer znamo da igrate maksimalno pa kako bude.

Shearer

pre 7 godina

Ja ne znam šta je ovde čudno?! Feneru nisu igrali Slukas koji je mnogo bolji od Diksona i Judo koji je jedini od centara u formi a Baskonija je bila kompletna. Baskonija je ovom pobedom pred prolaskom u TOP8 jer realno ako su dobili Fener u gostima onda protiv Bamberga, Galate i Makabija dobijaju 2 meča sigurno i Protiv CSKA i PAO barem jedan meč i imaće sigurno 17 trijumfa.

x

pre 7 godina

Baskonija se nije izjednacila sa Zvezdom, Zvezda ima pobedu vise!
(Bec opet ceka titulu, 09. mart 2017 20:58)

Netačno. Imaju isto pobeda, ali Zvezda ima jedan poraz manje.

M

pre 7 godina

Zvezdi ne idu na ruku rezultati direktnih konkurenata. Mozda ni dve pobede ne garantuju prolaz. I ne pljujte Zoc-a. Sem Bogdanovica i Datomea nekako svi igraju slabije nego prethodne sezone. Narocito su Antic i Veseli u padu forme.

Želimir Srbenda

pre 7 godina

Jedna velika pohvala za ekipu Zalgirisa, igraju momci za čast, za poštenje... Nije bitno ko je koji na tabeli i želim im da se dokopaju tog 8. mesta, iako imaju minimalne šanse...

red

pre 7 godina

ahahaha bas se Zeljko opterecuje sa nekim klubom iz predgradja , zabole ga za vas ko za lanjski sneg e sad drugo je sto ste vi iskopleksirani pa bi hteli da imate bilo kakav udeo unjegovom zivotu...

Sasa

pre 7 godina

Da ne gledam kosarku vise od 40 godina, posle vecerasnjih komentara, dosao bih do zakljucka da u stvarikosarka postoji da bi se naudilo Crvenoj Zvezdi. Kakva paranoja, ne mogu da vcerujem. Zeljko "namerno" izgubio da bi napakostio Zvezdi. Alo bre somurani covek radi za pare, da li mislite da ce sebe da dovede u situaciju "stani-pani" zbog Vaseg interesa.
Da li ste slepi do ociju ? Dikson, cela sezona , odigrao samo dve i slovima dve dobre utakmice, Datome ga nema celu sezonu, Veseli se pogubio samo tako, Nanali sve slabiji i slabiji, veceras"nije" igrao. Udo povredjen, kao i Slukas.
Bogdan mu "vadi" i ono malo "tesno dobijenih utakmica". trenutno igraju "jako slabu" kosarku, sa puno "nediscipline". Da li su u "tihom bojkotu" ili sta je - ne znam, samo znam da ne igraju lose da bi Zvezdi napakostili
"Dijagnosticar", Nis

tepara kralj

pre 7 godina

Nije ovde niko pustio Baskoniju nego covek potrosio milione a ima jednog centra koji je povredjen i hoce da igra sa 8 igraca u rotaciji.

Sad kad nema Juda i Slukasa on nema igru, na pleju ima mrtvog Diksona koji ne moze ama bas nista da iskreira za Veselog i Antica.

Baskonija ih je pobedila 30 razlike u Spaniji zato ovo nije slucajno.

A sto se tice Zvezde ona ce biti medju 8 zahvaljujuci svojim rezultatima a vrlo lako moze da bude 5 ili 6 jer je Pao izgubio zadnje dve utakmice a ima uzasan raspored do kraja.

Mikii

pre 7 godina

Ekipa u kojoj je glavni igrac ili clan startne petorke Bogdanovic, ne moze i nikad nece uraditi nista veliko. Pa neka da i 56 poena po utakmici, kad bude najbitnije, nece ga biti nigde. Kad Fener bude imao igraca koji ce doticnog zalepiti za klupu, tad mozda i osvoje Evroligu.

pest

pre 7 godina

Zaista ne razumem likove koji napisu komentar tipa "i ako se Zvezda ne plasira u top 8 treba pruziti podrsku timu i treneru za sve sto su uradili ove sezone" ?! pa naravno da treba pruziti podrsku i naravno da ne treba skidati glave nikome ali dal zaista tako mislite?! ili trazite alibi ako se to desi?! 99% navijaca bi smatralo NEUSPEHOM ako Zvezda ne prodje u top8 bas zbog ovako dobre sezone! vezati 7 uzastpnih pobeda,najbolja odbrana lige,po meni najbolji trener lige i zavrsiti 9ti i kao "ovo je super ipak smo imali najmanji budzet bla,bla.." kad ako ne ove godine? sledece kad se svi jos vise pojacaju a VI realno oslabite za bar dva igraca?! pisem samo ono sto bih pisao i za svoj partizan da je u toj situaciji! p.s od srca zelim sa prodjete dalje,sportski pozdrav!

Mr.Dr.

pre 7 godina

Ovaj Fener je najsugavija ekipa ikada, nikad ne bi mogao da navijam za njih. Ali ne mogu da verujem da nam njihovi rezultati bas nikad ne idu na ruku, kao se trude da nas zaj****aju!

nemanja_drach

pre 7 godina

Prvo ne interesuju me komentari ljudi koji nisu gledali, nego samo `lupaju odje` po navijackom opredjeljenju... Malom Bogdanu svaka cast, a sto se tice Zeljka takodje i njemu svaka cast za sve sto je radio nekad, ali on vise nikad nista napravit nece, gledam utakmicu, ladno se desi po 7, 8 minuta da Fener nema ideju za napad, Bogdan prenese loptu i ide sam na sut.. Alo toliko `igraca/igracina` u timu, nije bilo par akcija, najvise Bogdan na individualni kvalitet, bezbroj suteva za tri ... nidje igre, nidje nista...Zeljko trenercina !? Pa njemu je samo `crvenilo` ostalo iz proslosti, znanje nikako...Samo razmisljam dje bi on bio da vodi npr neki klub bez `toliko zvijezda`, pa bio bi zakucan za dno ljudi !

pedja 71

pre 7 godina

Ma gde pokvarila. Zna on ko zavisi od Baskonije, Darusafake itd...mrznja je jaca od profesionalizma.
Vratice se sve tako sto nece ni otici na F4.

ivan

pre 7 godina

Kojeee namestanjeee strasnooo jedva cekam fener u beograduuu kad god i ovog velikog treneraaaa jaoooooooo kojaaa temperaturaaaa zbog smecaraa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

veliki strumf

pre 7 godina

Hehe Zoc... Kad god je trebalo da odigra i za sebe i za Zvezdu - uvek su ga nakantali. Kupite mu jos 2-3 NBA igraca, malo je ovo... Vrlo los rezultat za nas, ali dobro, ici cemo tezim putem. A Feneru od sveg srca zelim da ih neko u top 8 razbuca! Nadam se da ce naleteti na Efes i tu ce im biti kraj.

Može biti samo je*an

pre 7 godina

Nije lako izgubiti u Beogradu..!!!
Ali je lako izgubiti u Istanbulu, naročito ako to ne odgovara Zvezdi...!!!
Ja sam veći gubitnik od svih vas !!!

nemke

pre 7 godina

Za Zvezdu bi najbolje bilo da dobije jos dve utakmice do kraja regularnog dela EL. Da na kraju ima pozitivan odnos pobeda i poraza, i da zavrsi deveta na tabeli. Da se okrene ABA ligi, jer je to prioritet, pa da i sledece sezone gledamo novih 30. utakmica u EL!
- Ne znam zbog cega se ljudi opterecuju prolazom u top8!? I zbog cega bi bio neuspeh ako ne nastavimo takmicenje na kraju regularnog dela... Ja sam pre pocetka sezone prognozirao 5-8 pobeda! Tako da sam PREZADOVOLJAN dosadasnjim rezultatima!

dunda

pre 7 godina

aj sto konkurenti dobijaju onde gde bi mozda mogli da kiksnu nego prave i ovakve pobede kao autsajderi. strasno koliko nam ne idu na ruku ostali rezultati, mnogo se lose namesta, nekako sam se najvise nadao da baskonija moze da ostane ispod crte al sad su potpuno i igri. bravo bogdane.

Takmac

pre 7 godina

Još da pobedimo Real i zabava počinje! :) Šalu na stranu, i nekako ovaj poraz za PAO ali pobeda Baskonija je hladan tuš za nas. Po meni su bili glavni favoriti za ispadanje gledajući raspored ali sada stvarno više ne znam.. Efes nema šanse da ispadne videćete, i ako još na to Darušafaka ubaci u petu (a ona to može) biće pakleno teško. Srećno i samo napred Zvezdo!

GM

pre 7 godina

Kada Bogdan nije imao ovakve poene, Fener je dobijao, sada kada je u formi ostatak ekipe u daunu.

Svakako... Zvezda posle Reala vezuje 5 pobeda i zavrsava kao cetvrta... ostali neka se poredjaju.

satelit

pre 7 godina

Odlican mec,ali imam jedno pitanje za Zeljka-Zasto 30 minuta nije igrao Benet,koji je odlicno usao u utakmicu,a kada ga je uveo 3 minuta pred kraj napravio je zakucavanje sezone?! Bogdan-odlican... Bobi Dikson-klasicna stetocina

Carlton Myers

pre 7 godina

Jel neko provalio da posle poraza od Zvezde, najveci Srbin na svetu gubi sve utakmice od zvezdunih konkurenata za top8.... slucajnost? Tesko...

Dejan

pre 7 godina

Koje pustanje?! Bila je odlicna utakmica, Fener bez dva bitna igraca, Baskonija odlicna ekipa, utakmica na jednu loptu, zasluzena pobeda. I, kakve ovo ima veze sa Zvezdom? Posle Reala, imamo najbolji raspored do kraja, dve kuci, gde mozemo da dobijemo bilo koga, i dve na strani protiv otpisanih timova. Ako Zvezda igra kako treba, koga briga za rezultate drugih ekipa?! Naucite vec jednom da cemo mi svojim igrama otici u osam, ili necemo, a ne treba da nam pomaze Fener, CSKA, Real... I manite se idiotskih teorija zavere. Super utakmica, zasluzena pobeda Baskonije, i odlicna igra nasih reprezentativaca, to treba da raduje. Pozdrav svim ljubiteljima kosarke.

Carlton Myers

pre 7 godina

Jel neko provalio da posle poraza od Zvezde, najveci Srbin na svetu gubi sve utakmice od zvezdunih konkurenata za top8.... slucajnost? Tesko...

Takmac

pre 7 godina

Još da pobedimo Real i zabava počinje! :) Šalu na stranu, i nekako ovaj poraz za PAO ali pobeda Baskonija je hladan tuš za nas. Po meni su bili glavni favoriti za ispadanje gledajući raspored ali sada stvarno više ne znam.. Efes nema šanse da ispadne videćete, i ako još na to Darušafaka ubaci u petu (a ona to može) biće pakleno teško. Srećno i samo napred Zvezdo!

Želimir Srbenda

pre 7 godina

Jedna velika pohvala za ekipu Zalgirisa, igraju momci za čast, za poštenje... Nije bitno ko je koji na tabeli i želim im da se dokopaju tog 8. mesta, iako imaju minimalne šanse...

Može biti samo je*an

pre 7 godina

Nije lako izgubiti u Beogradu..!!!
Ali je lako izgubiti u Istanbulu, naročito ako to ne odgovara Zvezdi...!!!
Ja sam veći gubitnik od svih vas !!!

pest

pre 7 godina

Zaista ne razumem likove koji napisu komentar tipa "i ako se Zvezda ne plasira u top 8 treba pruziti podrsku timu i treneru za sve sto su uradili ove sezone" ?! pa naravno da treba pruziti podrsku i naravno da ne treba skidati glave nikome ali dal zaista tako mislite?! ili trazite alibi ako se to desi?! 99% navijaca bi smatralo NEUSPEHOM ako Zvezda ne prodje u top8 bas zbog ovako dobre sezone! vezati 7 uzastpnih pobeda,najbolja odbrana lige,po meni najbolji trener lige i zavrsiti 9ti i kao "ovo je super ipak smo imali najmanji budzet bla,bla.." kad ako ne ove godine? sledece kad se svi jos vise pojacaju a VI realno oslabite za bar dva igraca?! pisem samo ono sto bih pisao i za svoj partizan da je u toj situaciji! p.s od srca zelim sa prodjete dalje,sportski pozdrav!

samo kazem

pre 7 godina

Daj prestanite vise sa tim pricama o pustanju,namestanju isl.
Jeste,ko o cemu,Zeljko samo misli kako ce da izbaci Zvezdu,po cenu da sam ugrozi svoju poziciju. Ljudi,covek je profesionalni trener,visoko kotiran,nije Fener neka igracka pa se Zeljko s njom igra kako zeli.
Drugo,igracki Fener nije mnogo ili nista bolja ekipa od Baskonije i trece,ako do sad niste shvatili da svako svakog moze da dobije,ne znam kad cete. Treba vise da gledamo svoja posla i pokusamo da mi dobijemo sto vise do kraja a drugi nek rade sta hoce. Volim Zvezdu ali ne razumem odakle tolika mrznja prema Obradovicu i jos nekim ljudima,po meni totalno besmisleno.

aca

pre 7 godina

S jedne strane imate prepostenog Terzica i Covica a s druge coveka kojeg ceo svet prepoznaje kao prevaranta Željka Obradovica. Sami izaberite u sta ćete verovati. U zemlji gde vise od polovine ljudi veruje da smo ekonomija sa najvećim rastom u istoriji covecanstva nije ni čudo da najboljeg trenera u istoriji evropske košarke nazivaju prevarantom a ljude koji bi trebali da su u ćorci doktorima.

apholster

pre 7 godina

koje ste vi babe! šta je bre nemoguće?! peti na tabeli, još šest utakmica do kraja... sve od Zvezde zavisi. kakav Žoc kakvi bakrači, kidaj bre Zvezdooo!!!

BBRS

pre 7 godina

Pa ja stvarno ne mogu da verujem da neki misle da je Zeljko namerno izgubio da zvezda ne bi usla u top 8... ahahah pa nema covek preca posla nego da misli o zvezdi
(Va, 9. mart 2017 22:54)
Turčin je to. Nepoznaješ ti njihov mentalitet.
Ovaj turčin se drži one poslovice, "bolje da komšiji crkne krava, nego da se moja oteli".

veliki strumf

pre 7 godina

Hehe Zoc... Kad god je trebalo da odigra i za sebe i za Zvezdu - uvek su ga nakantali. Kupite mu jos 2-3 NBA igraca, malo je ovo... Vrlo los rezultat za nas, ali dobro, ici cemo tezim putem. A Feneru od sveg srca zelim da ih neko u top 8 razbuca! Nadam se da ce naleteti na Efes i tu ce im biti kraj.

pedja 71

pre 7 godina

Ma gde pokvarila. Zna on ko zavisi od Baskonije, Darusafake itd...mrznja je jaca od profesionalizma.
Vratice se sve tako sto nece ni otici na F4.

Mr.Dr.

pre 7 godina

Ovaj Fener je najsugavija ekipa ikada, nikad ne bi mogao da navijam za njih. Ali ne mogu da verujem da nam njihovi rezultati bas nikad ne idu na ruku, kao se trude da nas zaj****aju!

nemke

pre 7 godina

Za Zvezdu bi najbolje bilo da dobije jos dve utakmice do kraja regularnog dela EL. Da na kraju ima pozitivan odnos pobeda i poraza, i da zavrsi deveta na tabeli. Da se okrene ABA ligi, jer je to prioritet, pa da i sledece sezone gledamo novih 30. utakmica u EL!
- Ne znam zbog cega se ljudi opterecuju prolazom u top8!? I zbog cega bi bio neuspeh ako ne nastavimo takmicenje na kraju regularnog dela... Ja sam pre pocetka sezone prognozirao 5-8 pobeda! Tako da sam PREZADOVOLJAN dosadasnjim rezultatima!

Batko

pre 7 godina

Kakva su ovo lupetanja o pustanju ??? Fener nije u formi vec par kola, u Turskoj ligi se muci, nije igrao Judo , a Baskonija vraca formu sa pocetka EL.
Izbacili su ih iz reketa , Veseli nije mogao sam, bez Juda nikako, a onaj balvan Benet nije mi jasno sto su ga uopste i dovodili...Fener se iskljucivo drzao igrom Bogdanovica, ali decko je crkao i prosto nije mogao sam. Pa on mu je igrao pleja celo drugo poluvreme, jer je Dikson divljao po obicaju, a nije bilo Slukasa.. Zasluzena pobeda Baskonije i to je to
A , te budalastine "Obradovic pustio" to mogu samo klinci da pisu.

Zvezdan Terzić 1-2

pre 7 godina

Želimire lako je njima da budu Španci u sred Turske,neka budu oni Španci tamo gde si ti Srbin bio,i to ne onaj običan,već najveći! Sram vas bilo Baskijci! Lako je vama bre... ccc

satelit

pre 7 godina

Odlican mec,ali imam jedno pitanje za Zeljka-Zasto 30 minuta nije igrao Benet,koji je odlicno usao u utakmicu,a kada ga je uveo 3 minuta pred kraj napravio je zakucavanje sezone?! Bogdan-odlican... Bobi Dikson-klasicna stetocina

Komsija Mile

pre 7 godina

Da li je iko sumnjao u ovakav ishod?! Jedini koji više mrzi Zvezdu od ovog trenera, je onaj trener bez rominga.
(bata miško, 9. mart 2017 20:59)

Razmisljanje jednog zvezdasa..
Zvezda moze da pobedjuje najjace ekipe u EL.
Nijedna ekipa koja se bori za TOP8 ne moze da pobedi Fenerbahce. Ako se desi da pobedi to znaci da je pustio Obradovic.
Obradovicu nije bitno na kojoj ce poziciji zavrsiti, on ovu EL igra samo da Zvezda ne bi prosla dalje.
Mi smo pobedili Fenerbahce zato sto smo bili bolji. Baskonija nije bila bolja. Blazic pokidao Fenerbahce ali opet ne bi pobedili da ih Zeljko nije pustio. Odlicna partija Kalinica ali dzaba kada mu trener govori da ne zapinje.
Stvarno ste neverovatni. Ceo Svet je urocen protiv vas. Zamisli, najtrofejniji trener Evrope brine da li ce Zvezda igrati TOP8 ili nece hahhahahah.. Daj zalite se nekome, neka ispitaju utakmice Fenerbahcea, kako smeju da namestaju tako providno.

GM

pre 7 godina

Kada Bogdan nije imao ovakve poene, Fener je dobijao, sada kada je u formi ostatak ekipe u daunu.

Svakako... Zvezda posle Reala vezuje 5 pobeda i zavrsava kao cetvrta... ostali neka se poredjaju.

Pera Magic Mitic

pre 7 godina

Pitanje za teoreticare zavere, sa obe strane brda, povodom Fener-Baskonija i Vojvodina-Zvezda: jeli neko od vas uopste pogledao ove utakmice?! Pa, ako namestas utakmice, onda sigurno neces da dozvolis da u poslednjim sekundama resavas mec ili da ti golman u poslednjem minutu skida zicer protivniku.

lol

pre 7 godina

Prilazimo im polako. Sad ce Radonja smekerski da samo malo pipne papucicu za gas pa da igramo protiv Fenera sa prednoscu domaceg terena. Nista lepse. Oderemo i Turke i Robiju i frfljavca istovremeno.

Atreides

pre 7 godina

Jos juce na poslu komentarisemo da ce garantovano Fener da izgubi i to mesana ekipa i partizanovci i zvezdasi i svi su se slozili da Fener gubi 1000%. Veliki srbin zeljko......malim slovima namerno

bbr

pre 7 godina

koji mozak treba da budes pa da mislis da Zeljko pusta protivnike da bi izbacio Fmp a on se bori za prvo mesto?namerno gubi jer hoceu polufinalu da ide na CSKA?nije ni cudo sto vec pet godina navijate za fmp i zovete ga zvezda.

Mladen 85

pre 7 godina

Istinski sam navijač Crvene Zvezde , ali zaista vjerujem da su veoma neracionalni komentari da je Fener. namjerno izgubio! Ovogodišnja Evroliga je pravi gladijatorski model takmičenja , u kojem samo najjači opstaju! Tako da nema kalkulacija i popuštanja: Zvezdi će biti potrebne makar dvije pobjede da prodje dalje. Idemo, uz Bozju pomoć, do ,, top 8", pa i na f4!

nemanja_drach

pre 7 godina

Prvo ne interesuju me komentari ljudi koji nisu gledali, nego samo `lupaju odje` po navijackom opredjeljenju... Malom Bogdanu svaka cast, a sto se tice Zeljka takodje i njemu svaka cast za sve sto je radio nekad, ali on vise nikad nista napravit nece, gledam utakmicu, ladno se desi po 7, 8 minuta da Fener nema ideju za napad, Bogdan prenese loptu i ide sam na sut.. Alo toliko `igraca/igracina` u timu, nije bilo par akcija, najvise Bogdan na individualni kvalitet, bezbroj suteva za tri ... nidje igre, nidje nista...Zeljko trenercina !? Pa njemu je samo `crvenilo` ostalo iz proslosti, znanje nikako...Samo razmisljam dje bi on bio da vodi npr neki klub bez `toliko zvijezda`, pa bio bi zakucan za dno ljudi !

Shearer

pre 7 godina

Ja ne znam šta je ovde čudno?! Feneru nisu igrali Slukas koji je mnogo bolji od Diksona i Judo koji je jedini od centara u formi a Baskonija je bila kompletna. Baskonija je ovom pobedom pred prolaskom u TOP8 jer realno ako su dobili Fener u gostima onda protiv Bamberga, Galate i Makabija dobijaju 2 meča sigurno i Protiv CSKA i PAO barem jedan meč i imaće sigurno 17 trijumfa.

tepara kralj

pre 7 godina

Nije ovde niko pustio Baskoniju nego covek potrosio milione a ima jednog centra koji je povredjen i hoce da igra sa 8 igraca u rotaciji.

Sad kad nema Juda i Slukasa on nema igru, na pleju ima mrtvog Diksona koji ne moze ama bas nista da iskreira za Veselog i Antica.

Baskonija ih je pobedila 30 razlike u Spaniji zato ovo nije slucajno.

A sto se tice Zvezde ona ce biti medju 8 zahvaljujuci svojim rezultatima a vrlo lako moze da bude 5 ili 6 jer je Pao izgubio zadnje dve utakmice a ima uzasan raspored do kraja.

Va

pre 7 godina

Pa ja stvarno ne mogu da verujem da neki misle da je Zeljko namerno izgubio da zvezda ne bi usla u top 8... ahahah pa nema covek preca posla nego da misli o zvezdi

Galeb south

pre 7 godina

Željko Obradović-naj trofejniji trener evrolige ikad !! Kapirate ? Pa gde protiv njega.. Pritom Bogdan bio najbolji, pa da je mućka, ne bi baš on dao 26.. I dajte malo više respekta legendi. To o vama govori. Ja npr.i danas poštujem Baneta Prelevića ili Zorana Radovića, ako znate ko su oni..jer zaslužuju poštovanje a Žoc je sto svetlosnih godina ispred.. I da, Jokić je grobar

ivan

pre 7 godina

Kojeee namestanjeee strasnooo jedva cekam fener u beograduuu kad god i ovog velikog treneraaaa jaoooooooo kojaaa temperaturaaaa zbog smecaraa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

x

pre 7 godina

Baskonija se nije izjednacila sa Zvezdom, Zvezda ima pobedu vise!
(Bec opet ceka titulu, 09. mart 2017 20:58)

Netačno. Imaju isto pobeda, ali Zvezda ima jedan poraz manje.

Delija Momak

pre 7 godina

Nije Zeljko pustio nego ne zna covek,zove po 15 tajm auta na utakmici i nista...mrka kapa....u Baskoniji su izgubili 90-60 ako se secate...pa covek je jedan od gorih trenera u EL...Stigla konkurencija u poslednjih 5-6 godina i od tad nista od trofeja a tim uvek medju prva tri favorita..

za bolje i niste

pre 7 godina

Nakon ovako odvratnih izjava navijaca crvenih mene je sramota sto sam Srbin. Nista vama nije sveto, sutra cete i Djordjevica ovako da pljujete. Jad i beda.

anica

pre 7 godina

@Va
Od kako je porazen u Bg, gleda u pasos i trenira ovog da sutira trojke samo kad vidi crvenu boju. Mnogo mutan lik, vidi mu se po faci.
Gledam tabelu, bas je lepa...tebi? Uz kakve timove je nasa zvezda.

SrbinsonKruso

pre 7 godina

Dikson je retard, Bogdan odličan, Baskonija je opasna ekipa zbog raznovrsnosti u napadu, tako da je odbrana Fenerbahčea uradila koliko jje mogla... ali da se cela ekipa skriva iza jednog igrača ceo meč, malo je smešno... Imam osećaj da postoji mogućnost da bi Obradović oterao Diksona istog trenutka iz tima... I još nešto sećam se kad je igrao Veseli kod nas u Partizanu, da je imao bolji tajming skoka, i mnogo pametnije igrao u napadu, a to je bilo pre odlaska u NBA...

Ja

pre 7 godina

Delija Momak* Taj trener sto nema pojma ima vise osvojenih Evro titula nego tvoj klub iz predgradja odigranih utakmica u Evro ligi, sta bi tek bilo da "ima pojma"!?

s

pre 7 godina

Objasnite mi kako je to Žejko namerno izgubio ako je Zvezda ni kriva ni dužna ponovo peta a ako kojim slučajem dobijemo Real mi smo četvrti? I prekinite da ciljate da Zvezda udje u top 8 mi se borimo za top 4!!!.

Matrix

pre 7 godina

Sta je, bre, pustio!? Ma nije pustio on nista! Polako i ZOC gubi razum, ne drzi sve konce u rukama kao pre 3 ili 4 godine!Nije vise Fener bauk!

Sasa

pre 7 godina

Da ne gledam kosarku vise od 40 godina, posle vecerasnjih komentara, dosao bih do zakljucka da u stvarikosarka postoji da bi se naudilo Crvenoj Zvezdi. Kakva paranoja, ne mogu da vcerujem. Zeljko "namerno" izgubio da bi napakostio Zvezdi. Alo bre somurani covek radi za pare, da li mislite da ce sebe da dovede u situaciju "stani-pani" zbog Vaseg interesa.
Da li ste slepi do ociju ? Dikson, cela sezona , odigrao samo dve i slovima dve dobre utakmice, Datome ga nema celu sezonu, Veseli se pogubio samo tako, Nanali sve slabiji i slabiji, veceras"nije" igrao. Udo povredjen, kao i Slukas.
Bogdan mu "vadi" i ono malo "tesno dobijenih utakmica". trenutno igraju "jako slabu" kosarku, sa puno "nediscipline". Da li su u "tihom bojkotu" ili sta je - ne znam, samo znam da ne igraju lose da bi Zvezdi napakostili
"Dijagnosticar", Nis

momo dobri

pre 7 godina

Eh da je dobio Fener,jos je PAO izgubio..i mi sutra da cudom dobijemo.Lepo zvuci,ali eto NEMA sigurnih pobeda,jednostavno.Ne ide Zvezdi ovo na ruku,ali sta je tu je kako bude,igra se jos pa videce se na kraju.Efes je najozbiljniji ako i oni ne kiksnu neku neocekivano.PAO ima teske utakmice ali opet kazem i Baskoniji je bilo tesko veceras pa dobise.Au bice ovo ludilo opste do kraja,samo fali da se Zalgiris ukljuci hahah :) Napred momci,samo napred gurajte jer znamo da igrate maksimalno pa kako bude.

Mikii

pre 7 godina

Ekipa u kojoj je glavni igrac ili clan startne petorke Bogdanovic, ne moze i nikad nece uraditi nista veliko. Pa neka da i 56 poena po utakmici, kad bude najbitnije, nece ga biti nigde. Kad Fener bude imao igraca koji ce doticnog zalepiti za klupu, tad mozda i osvoje Evroligu.

napadamo prednost domaceg terena

pre 7 godina

Sutra dobijamo Real i onda krece napad na cetvrto mesto. Kalkulacije Fenera ili ne, nije ni bitno. Zvezda ce da dobije Fener u borbi za final four i da ih umlati od batina i posalje ih kuci

opop

pre 7 godina

panteri znam da ne znate osnovne stvari o kosarci, ali dajte malo zdrav razum. Pa da je jedini vlasnik kluba pa bi izuzetno tesko bilo organizovati 100 ljudi od vrha uprave dqo igraca za pustanje, a kamoli trener stranac.

dunda

pre 7 godina

aj sto konkurenti dobijaju onde gde bi mozda mogli da kiksnu nego prave i ovakve pobede kao autsajderi. strasno koliko nam ne idu na ruku ostali rezultati, mnogo se lose namesta, nekako sam se najvise nadao da baskonija moze da ostane ispod crte al sad su potpuno i igri. bravo bogdane.

Zile

pre 7 godina

Pao i baskonia imaju los raspored do kraja, po meni smo u najgorem slucaju 6, i to ako efes pobedjuje i bude 5. Mislio sam da je najbolje ici na olimpijakos, mada mozda nije lose ni udariti na fener, ne bi nam bili prvi put da ih preslisamo. Bitno je samo izbeci cska, sa ostalima se moze

partizanac

pre 7 godina

Dajte gani baš ste neki plašljivi evo ja kao veliki Grobar sam ubeđen da idete u plejof Evrolige jer ćete da pobedite Uniks,Oly,Armani i Barselonu,a što se tiče večerašnje utakmice realno po mom skromnom mišljenju Baskonija je bolji tim od Fenera i tek će pravu snagu pokazati u plejofu ako se plasira a nadam se da hoće samo da ne gledam onu nabeđenu Darušafaku.

miko

pre 7 godina

ama prestanite da se yadovoljavate samo sa top8 ...ej bre pa mi smo vice sampioni sveta i vice oimpijski sampioni... o f4 treba da se govori,zašto sami sebe nipodoštavamo

dux

pre 7 godina

Odavno je sve receno o ovom coveku.Izracunao da ne moze do prvog ili drugog mesta u ligi i poceo da steluje meceve....Pa sto nije izgubio od CSKA,Olimpijakosa,...To se samo gubi od losijih od sebe....Turci ne smeju da imaju vise od dva kluba u Euroligi...Poznati su po svom postenju u sportu..

molina

pre 7 godina

Sve je u redu Zeljko, utakmica moze da se izgubi ali da vodis celu utakmicu bez da si i jednom pocrveneo u licu nije fer prema ljudima od kojih si ti najveci Srbin. Igracima, pogotovo Kalini, Bogdanu i Peri svaka cast. Jednostavno ih je trener pustio da vidi da li mogu bez njega . Koliko vidim svi Zvezdini konkurenti ce ocigledno imati sve pobede do kraja osim kada medjusobno igraju. Napred Zvezdo, pa dokle doguramo.

маса

pre 7 godina

Истина.

Профи спорт је штела. Видели јуче, видели данас, тако ће бити и сутра.

А масе... нек се ложе.

zoran ivkovic

pre 7 godina

sve ekipe koje se bore i konkurisu Zvezdi za ulazak u 8 pukim slucajem pobedjuju fenerbahce ....i efes i darusafaka i sad baskonija ...moje neko misljenje kao da Zeljko Obradovic pokusava da ucini sve kako bi Zvezda ispala . za mrznju prema Zvezdi znam ali realno Fenerbahce je bolji od Baskonije za jedno 20 razlike a on gubi .

The Beatles

pre 7 godina

Zelimiru bih veceras na nacionalnom dnevniku oduzeo pasos zbog veleizdaje!Najveci srbin svih vremena...Poturica obicna!Koji put vec ovo radi...Samo dva primera...U mecu gde Slukas ne igra Dixon 14min a Nunnally 5!!!Bravo Zelimire!

red

pre 7 godina

ahahaha bas se Zeljko opterecuje sa nekim klubom iz predgradja , zabole ga za vas ko za lanjski sneg e sad drugo je sto ste vi iskopleksirani pa bi hteli da imate bilo kakav udeo unjegovom zivotu...

milan

pre 7 godina

Koje budale ovi sto pricaju da je namesteno. Evo ja gledao utakmicu. Baskonija je pogadjala trojke preko ruke, dominirala u reketu, odlicno su odigrali. Feneru nije igrao Judo. Datome izgresio strasno. Bogdana su udvajali cesto. U zadnjem napadu Bogdana zatvorili , a ostali igraci a bukvalno krili od lopte, na kraju sutnuo Benet ciglu i to je to. Fener se raspada bez Slukasa i Judoa ne moze Bogdanovic sve

M

pre 7 godina

Zvezdi ne idu na ruku rezultati direktnih konkurenata. Mozda ni dve pobede ne garantuju prolaz. I ne pljujte Zoc-a. Sem Bogdanovica i Datomea nekako svi igraju slabije nego prethodne sezone. Narocito su Antic i Veseli u padu forme.

miško

pre 7 godina

Stvarno smo mi zvezdaši paranoični,Žoc u svojoj trenerskojo karijeri, nikada nije namestio utakmicu.Hej u njegovom selu nikad blata nema, hej samo sada i kiša pada.Bogdan, Pera i Kalina su najveći Srbi,Žoc je samo mali Čačanin.

igor

pre 7 godina

ljudi o cemu vi pricate?! covek je prosle godine kuma pobedio, turski tim, i pogurao Zvezdu time! kakvo pustanje, o cemu pricate! sram vas bilo.

007

pre 7 godina

Za one sto pljuju Zeljka. http://www.plusonline.rs/nas-kari-i-zeljko-obradovic-obezbedili-lecenje-maloj-mili-u-turskoj-mila-sa-roditeljima-putuje-u-utorak-roditelji-zahvaljuju-svim-humanim-ljudima/, hvala Kari,hvala Zeljko Mila vrati nam se zdrava, objavite komentar!!!

nista o nicemu

pre 7 godina

Željko Obradović-naj trofejniji trener evrolige ikad !! Kapirate ? Pa gde protiv njega.. Pritom Bogdan bio najbolji, pa da je mućka, ne bi baš on dao 26.. I dajte malo više respekta legendi. To o vama govori. Ja npr.i danas poštujem Baneta Prelevića ili Zorana Radovića, ako znate ko su oni..jer zaslužuju poštovanje a Žoc je sto svetlosnih godina ispred.. I da, Jokić je grobar
(Galeb south, 09. mart 2017 23:20)

Jokic Grobar? Hahahah

molina

pre 7 godina

Kako sada bre grobari Baskonija opasna ekipa? Pobedili Zeljka pa ga pravdate. Kada smo ih mi rastavili vasa prica je bila da su nikada losiji.

Onako u prolazu

pre 7 godina

Ne znam čemu povika na Obradovića i njegove otužne motive...

Ja sam iz sveg srca navijao za Špance, jer nam se ovim porazom Fenera otvara mogućnost da jurimo četvrto mesto i prednost domaćeg terena pred plej of.

Šta će nam 8. mesto i verovatni odlazak u Moskvu na trostruki ubedljivi poraz?

Idemo muški na 4. mesto sa koga se vidi F4!

Realno

pre 7 godina

Ko je gledao utakmicu i kročio jednom na parket video je mnoge sumnjive stvari sinoc. Dikson u odbrani delovao kao amater, Veseli na poslednjom napadu ispada na 9 metara od kosa, ovde ne govorim o lošoj igri vec o drugim stvarima ko razume shvatiće, drugo je Datome koji samo protiv Zvezde ne masi.

BBRS

pre 7 godina

Nakon ovako odvratnih izjava navijaca crvenih mene je sramota sto sam Srbin. Nista vama nije sveto, sutra cete i Djordjevica ovako da pljujete. Jad i beda.
(za bolje i niste, 9. mart 2017 21:51)
On je sam sebi kriv!
To što je šačica navijača 2 minuta pevala Željko turčine, nije vredno jednog do tada uglednog gospodina da daje onako smešno sramotne izjave.
Nije mu bilo dosta jedna, nego je posle par dana ponovo počeo da lupeta, onu glupost sa pasošem.
Stižu ga godine, svestan da više ništa ne može da uradi ni sa ekipom u kojoj igra par NBA igrača.
Takođe svestan je činjenice, da je Radonjić TRENUTNO bolji trener od njega.
Moralo je to jednom da pukne, ali na njegovu žalost, ispao je bedan za više od 50% srbije.
Ajd mi sad ti reci, ko je ovde kriv?!

12

pre 7 godina

Pao i baskonia imaju los raspored do kraja, po meni smo u najgorem slucaju 6, i to ako efes pobedjuje i bude 5. Mislio sam da je najbolje ici na olimpijakos, mada mozda nije lose ni udariti na fener, ne bi nam bili prvi put da ih preslisamo. Bitno je samo izbeci cska, sa ostalima se moze
(Zile, 09. mart 2017 21:55)
Haha preslisali fener a jedva ih dobili jednom. Drugi put pukli. strasno

Јабучило

pre 7 godina

ama prestanite da se yadovoljavate samo sa top8 ...ej bre pa mi smo vice sampioni sveta i vice oimpijski sampioni... o f4 treba da se govori,zašto sami sebe nipodoštavamo
(miko, 09. mart 2017 21:53)

Можда зато што ти за пролаз у полуфинале прво треба пролаз у четвртфинале?
И нисте "ви" него Србија. Разлика постоји, слажеш ли се?
А да сте параноици, параноици сте. Нема Обрадовић друга посла него да ризикује сопствени статус (па и пролаз у Ф4 само да би вама наудио).

nista o nicemu

pre 7 godina

Пише се "Жоцу", а не "ЖОЦ-у".
(Ненад, 09. mart 2017 23:42)

Zoc je skracenica od zeljko obradovic cepac. To znam ja koji pratim basket 2 godine, a ti ne? Pa brale, nismo isti, ili kako god vi to volite da kazete.

djuro

pre 7 godina

@Delija Momak* Taj trener sto nema pojma ima vise osvojenih Evro titula nego tvoj klub iz predgradja odigranih utakmica u Evro ligi, sta bi tek bilo da "ima pojma"!?
(Ja, 09. mart 2017 22:41)


neki što imaju pojma dobiju proliv kad čuju da će igrati sa klubom "iz predgradja"..

Zvezdan Terzić 1-2

pre 7 godina

Fener - ekipa sa takvim igracima da mogu davati po 90-100 poena po utakmici a oni daju izmedju 60 i 70....Zato su CSKA i Real daleko ispred.CSKA ubedljivo najbolju kosarku ima,imali bi i bolji skor da im se nisu povredjivali prvo De Kolo pa kasnije i Teo...

Ivan kg

pre 7 godina

Pao i baskonia imaju los raspored do kraja, po meni smo u najgorem slucaju 6, i to ako efes pobedjuje i bude 5. Mislio sam da je najbolje ici na olimpijakos, mada mozda nije lose ni udariti na fener, ne bi nam bili prvi put da ih preslisamo. Bitno je samo izbeci cska, sa ostalima se moze
(Zile, 09. mart 2017 21:55)

Ahahahaha, tacno, ne bi bilo prvi put da ih "preslisate", vec citavi drugi put u istoriji. U kom' svetu vi zivite majko moja, imate 1-5 skor sa njima ukupno, a vi nekoga preslisavate.

BBRS

pre 7 godina

Ali navijaci kluba koji namesta u svim sportovima pricaju o n1amestanju..
(Murray armija, 9. mart 2017 23:56)
E moji grobari, evo ko za vas navija, ovaj što se potpisuje kao Murray armija je protivnik našeg Novaka gde god on igrao.
Većeg pljuvača po najboljem srpskom sportisti nikada nisam video, ali sam sada saznao da navija za partizan.
Znam da ima među vama grobarima normalnih ljudi koji vole Noleta i kad gubi i kad dobija, ali ovaj je slučaj za hospitalizaciju.
Pogledajte njegove komentare, kada igra Nole, muka da te uhvati.

bogoljub

pre 7 godina

Baskonia je ekipa koja je po kvalitetu za prva 4. Nije ovo cudno. Jos bez Udoh a i Sloukas a. Izgleda da Feneru i ne leze. Prosle godine se na final four u realno Fener provukao.
Sto se nas tice, bice gusto, ali realno iznenadjenja su moguca tj.tesko svako dobija svakog tako da me npr.ne bi zacudilo da Brose dobije Efes veceras. Polako.
Inace mislim da nikako ne zasluzuju tri turska tima u top 8, koliko god oni ulozili u to.

BBRS

pre 7 godina

Čitam, prvih 20 komentara grobari?!
Ko je ovde uopšte igrao, partizan? Ne bih rekao...
Otvaram komentare u drugom tabu a u prvom pišem ovaj komentar, spuštam stranicu još dole dalje ispod 30, 40 komentara i dalje grobari?!
Pobogu, ima vas više na vesti o EL u kojoj ne učestvujete, nego na utakmici partizana.
Koja mržnja, zavist, ironija.
Ima leka i za to, ali u medicinskoj ustanovi, odeljenja psihijatrije.

BBRS

pre 7 godina

Istinski sam navijač Crvene Zvezde , ali zaista vjerujem da su veoma neracionalni komentari da je Fener. namjerno izgubio! Ovogodišnja Evroliga je pravi gladijatorski model takmičenja , u kojem samo najjači opstaju! Tako da nema kalkulacija i popuštanja: Zvezdi će biti potrebne makar dvije pobjede da prodje dalje. Idemo, uz Bozju pomoć, do ,, top 8", pa i na f4!
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Mladen 85, 9. mart 2017 22:22)
Mladene, želim da verujem da si u pravu što se nameštanja tiče.
Ali, seti se samo face ovog ajmo reći srbina, posle izgubljene utakmice protiv nas. Sav se zajapurio od besa i jada!
Pa onda izjave posle utakmice, ravne nekom uličaru?! Do tada sam ga poštovao kao čoveka i kao trenera, a sada ga samo poštujem kao trenera.

Zlatko

pre 7 godina

Zasto ste utripovali toliku bitnost? Nema covek pametnij posla nego da namesta protiv Zvezde koja ce svakako proci svojom dobrom igrom i ni sa cim drugim.

JOBAH

pre 7 godina

Eh kad bi mi sad dobili Real i napali to 4. mesto..
(samo kazem, 09. mart 2017 20:45)

Dajte malo realnosti, ne treba preterivati u sanjarenju...

Dule Dabić Gluvaja, selo Gornja Suvaja

pre 7 godina

Željko očigledno ima velikih problema sa timom ove godine. Verovatno posledica i ovog novog sistema, povreda, loše forme. I on je juče bio daleko od svojih najboljih dana, držao Peru i Beneta na klupi u momentima kad ih je Baskonija razvalila u skoku, tajm auti očajni, izbor rešenja u napadu katastrofa. Da nije bilo Bogdana, izgubili bi 30 razlike. Daleko od toga da mislim da je pustio bilo koga, ali činjenica da mi je krivo što je izgubio sve utakmice protiv ekipa koje su direktni protivnici Zvezde. Ako ovako nastave, teško će u F4, kamoli da uzmu.

Što se nas tiče, karte u našim rukama ali i dosta problema. Nisu samo povrede, već i polufinale i finale ABE, koje se igra u isto vreme kad i odlučujući mečevi u Evroligi. U svakom slučaju, idealan scenario za sve ljubitelje košarke, mesec dana odličnih i napetih utakmica.

BG na suvom

pre 7 godina

@Zilijen
Ako je ikako moguće, prestanite sa tim spinom Fener -Efes iz prošle godine.
Zvezda je sama prošla Efes . I bez te utakmice nisu mogli da prođu. Zvezda je izgubila zadnje 2 Darusafaka kući i Cedevita u ZG , od timova koji su odavno ispali. Nije jednostavno tačno ali jeste tačno da uvek bez greške omalovažite bilo koji uspeh .

SIN LOVCA NA MEDVEDE

pre 7 godina

Većina ne razume ovaj poraz Fenera, ali će svima biti jasno za 14-20 dana.
Posao je posao, tu mena sentimentalnosti.

Figo

pre 7 godina

Baskonija se nije izjednacila sa Zvezdom, Zvezda ima pobedu vise!
(Bec opet ceka titulu, 9. mart 2017 20:58)

Nema. Imaju po 14 pobeda ali Baskonija ima utakmicu vise i poraz vise. Ne mogu da verujem da ovakav komentar dobije 90 pluseva i 10 minusa. To samo pokazuje koliko i ne pratite sta se desava a komentarisete...

x

pre 7 godina

Пише се "Жоцу", а не "ЖОЦ-у".
(Ненад, 09. mart 2017 23:42)

Nisi u pravu. ŽOC je skraćenica od Željko Obradović Cepač. A skraćenice se u padežima pišu baš ovako kako stoji u tekstu.

sasa

pre 7 godina

Zvezda zavisi od sebe,po meni je realno da dobije tri utakmice do kraja s obzirom da je Armani i Barsa raspad tj igraju neozbiljnu kosarku jer su odavno izgubili sanse za top 8,kuci bi mogli obe utakmice da dobiju s tim da olimpijakos bi mogao opustenije da odigra protiv Zvezde u zavisnosti sta bi im odgovaralo...ni Fener nije bezbedan na 4 ..Darusafaka uz dva poraza od Olimpijakosa i Cska verovatno ispada iz trke za top 8,Efes i Zvezda trenutno u najboljoj poziciji za 5-6 mesto...bice svasta do kraja,trenutno se 5 ekipa bori za top 8,Baskonija igra sledecu sa Cska i moze da dobije a racunalo se na dva poraza Baskonije,po meni utakmice sezone je sl kolo protiv Armanija gde se sve otvara..

BBRS

pre 7 godina

Čitam, prvih 20 komentara grobari?!
Ko je ovde uopšte igrao, partizan? Ne bih rekao...
Otvaram komentare u drugom tabu a u prvom pišem ovaj komentar, spuštam stranicu još dole dalje ispod 30, 40 komentara i dalje grobari?!
Pobogu, ima vas više na vesti o EL u kojoj ne učestvujete, nego na utakmici partizana.
Koja mržnja, zavist, ironija.
Ima leka i za to, ali u medicinskoj ustanovi, odeljenja psihijatrije.

Carlton Myers

pre 7 godina

Jel neko provalio da posle poraza od Zvezde, najveci Srbin na svetu gubi sve utakmice od zvezdunih konkurenata za top8.... slucajnost? Tesko...

BBRS

pre 7 godina

Pa ja stvarno ne mogu da verujem da neki misle da je Zeljko namerno izgubio da zvezda ne bi usla u top 8... ahahah pa nema covek preca posla nego da misli o zvezdi
(Va, 9. mart 2017 22:54)
Turčin je to. Nepoznaješ ti njihov mentalitet.
Ovaj turčin se drži one poslovice, "bolje da komšiji crkne krava, nego da se moja oteli".

Ja

pre 7 godina

Delija Momak* Taj trener sto nema pojma ima vise osvojenih Evro titula nego tvoj klub iz predgradja odigranih utakmica u Evro ligi, sta bi tek bilo da "ima pojma"!?

nemke

pre 7 godina

Za Zvezdu bi najbolje bilo da dobije jos dve utakmice do kraja regularnog dela EL. Da na kraju ima pozitivan odnos pobeda i poraza, i da zavrsi deveta na tabeli. Da se okrene ABA ligi, jer je to prioritet, pa da i sledece sezone gledamo novih 30. utakmica u EL!
- Ne znam zbog cega se ljudi opterecuju prolazom u top8!? I zbog cega bi bio neuspeh ako ne nastavimo takmicenje na kraju regularnog dela... Ja sam pre pocetka sezone prognozirao 5-8 pobeda! Tako da sam PREZADOVOLJAN dosadasnjim rezultatima!

Mikii

pre 7 godina

Ekipa u kojoj je glavni igrac ili clan startne petorke Bogdanovic, ne moze i nikad nece uraditi nista veliko. Pa neka da i 56 poena po utakmici, kad bude najbitnije, nece ga biti nigde. Kad Fener bude imao igraca koji ce doticnog zalepiti za klupu, tad mozda i osvoje Evroligu.

Atreides

pre 7 godina

Jos juce na poslu komentarisemo da ce garantovano Fener da izgubi i to mesana ekipa i partizanovci i zvezdasi i svi su se slozili da Fener gubi 1000%. Veliki srbin zeljko......malim slovima namerno

za bolje i niste

pre 7 godina

Nakon ovako odvratnih izjava navijaca crvenih mene je sramota sto sam Srbin. Nista vama nije sveto, sutra cete i Djordjevica ovako da pljujete. Jad i beda.

bbr

pre 7 godina

koji mozak treba da budes pa da mislis da Zeljko pusta protivnike da bi izbacio Fmp a on se bori za prvo mesto?namerno gubi jer hoceu polufinalu da ide na CSKA?nije ni cudo sto vec pet godina navijate za fmp i zovete ga zvezda.

opop

pre 7 godina

panteri znam da ne znate osnovne stvari o kosarci, ali dajte malo zdrav razum. Pa da je jedini vlasnik kluba pa bi izuzetno tesko bilo organizovati 100 ljudi od vrha uprave dqo igraca za pustanje, a kamoli trener stranac.

aca

pre 7 godina

S jedne strane imate prepostenog Terzica i Covica a s druge coveka kojeg ceo svet prepoznaje kao prevaranta Željka Obradovica. Sami izaberite u sta ćete verovati. U zemlji gde vise od polovine ljudi veruje da smo ekonomija sa najvećim rastom u istoriji covecanstva nije ni čudo da najboljeg trenera u istoriji evropske košarke nazivaju prevarantom a ljude koji bi trebali da su u ćorci doktorima.

Dejan

pre 7 godina

Koje pustanje?! Bila je odlicna utakmica, Fener bez dva bitna igraca, Baskonija odlicna ekipa, utakmica na jednu loptu, zasluzena pobeda. I, kakve ovo ima veze sa Zvezdom? Posle Reala, imamo najbolji raspored do kraja, dve kuci, gde mozemo da dobijemo bilo koga, i dve na strani protiv otpisanih timova. Ako Zvezda igra kako treba, koga briga za rezultate drugih ekipa?! Naucite vec jednom da cemo mi svojim igrama otici u osam, ili necemo, a ne treba da nam pomaze Fener, CSKA, Real... I manite se idiotskih teorija zavere. Super utakmica, zasluzena pobeda Baskonije, i odlicna igra nasih reprezentativaca, to treba da raduje. Pozdrav svim ljubiteljima kosarke.

s

pre 7 godina

Objasnite mi kako je to Žejko namerno izgubio ako je Zvezda ni kriva ni dužna ponovo peta a ako kojim slučajem dobijemo Real mi smo četvrti? I prekinite da ciljate da Zvezda udje u top 8 mi se borimo za top 4!!!.

Komsija Mile

pre 7 godina

Da li je iko sumnjao u ovakav ishod?! Jedini koji više mrzi Zvezdu od ovog trenera, je onaj trener bez rominga.
(bata miško, 9. mart 2017 20:59)

Razmisljanje jednog zvezdasa..
Zvezda moze da pobedjuje najjace ekipe u EL.
Nijedna ekipa koja se bori za TOP8 ne moze da pobedi Fenerbahce. Ako se desi da pobedi to znaci da je pustio Obradovic.
Obradovicu nije bitno na kojoj ce poziciji zavrsiti, on ovu EL igra samo da Zvezda ne bi prosla dalje.
Mi smo pobedili Fenerbahce zato sto smo bili bolji. Baskonija nije bila bolja. Blazic pokidao Fenerbahce ali opet ne bi pobedili da ih Zeljko nije pustio. Odlicna partija Kalinica ali dzaba kada mu trener govori da ne zapinje.
Stvarno ste neverovatni. Ceo Svet je urocen protiv vas. Zamisli, najtrofejniji trener Evrope brine da li ce Zvezda igrati TOP8 ili nece hahhahahah.. Daj zalite se nekome, neka ispitaju utakmice Fenerbahcea, kako smeju da namestaju tako providno.

Galeb south

pre 7 godina

Željko Obradović-naj trofejniji trener evrolige ikad !! Kapirate ? Pa gde protiv njega.. Pritom Bogdan bio najbolji, pa da je mućka, ne bi baš on dao 26.. I dajte malo više respekta legendi. To o vama govori. Ja npr.i danas poštujem Baneta Prelevića ili Zorana Radovića, ako znate ko su oni..jer zaslužuju poštovanje a Žoc je sto svetlosnih godina ispred.. I da, Jokić je grobar

Va

pre 7 godina

Pa ja stvarno ne mogu da verujem da neki misle da je Zeljko namerno izgubio da zvezda ne bi usla u top 8... ahahah pa nema covek preca posla nego da misli o zvezdi

red

pre 7 godina

ahahaha bas se Zeljko opterecuje sa nekim klubom iz predgradja , zabole ga za vas ko za lanjski sneg e sad drugo je sto ste vi iskopleksirani pa bi hteli da imate bilo kakav udeo unjegovom zivotu...

zoran ivkovic

pre 7 godina

sve ekipe koje se bore i konkurisu Zvezdi za ulazak u 8 pukim slucajem pobedjuju fenerbahce ....i efes i darusafaka i sad baskonija ...moje neko misljenje kao da Zeljko Obradovic pokusava da ucini sve kako bi Zvezda ispala . za mrznju prema Zvezdi znam ali realno Fenerbahce je bolji od Baskonije za jedno 20 razlike a on gubi .

Može biti samo je*an

pre 7 godina

Nije lako izgubiti u Beogradu..!!!
Ali je lako izgubiti u Istanbulu, naročito ako to ne odgovara Zvezdi...!!!
Ja sam veći gubitnik od svih vas !!!

Delija Momak

pre 7 godina

Nije Zeljko pustio nego ne zna covek,zove po 15 tajm auta na utakmici i nista...mrka kapa....u Baskoniji su izgubili 90-60 ako se secate...pa covek je jedan od gorih trenera u EL...Stigla konkurencija u poslednjih 5-6 godina i od tad nista od trofeja a tim uvek medju prva tri favorita..

Sasa

pre 7 godina

Da ne gledam kosarku vise od 40 godina, posle vecerasnjih komentara, dosao bih do zakljucka da u stvarikosarka postoji da bi se naudilo Crvenoj Zvezdi. Kakva paranoja, ne mogu da vcerujem. Zeljko "namerno" izgubio da bi napakostio Zvezdi. Alo bre somurani covek radi za pare, da li mislite da ce sebe da dovede u situaciju "stani-pani" zbog Vaseg interesa.
Da li ste slepi do ociju ? Dikson, cela sezona , odigrao samo dve i slovima dve dobre utakmice, Datome ga nema celu sezonu, Veseli se pogubio samo tako, Nanali sve slabiji i slabiji, veceras"nije" igrao. Udo povredjen, kao i Slukas.
Bogdan mu "vadi" i ono malo "tesno dobijenih utakmica". trenutno igraju "jako slabu" kosarku, sa puno "nediscipline". Da li su u "tihom bojkotu" ili sta je - ne znam, samo znam da ne igraju lose da bi Zvezdi napakostili
"Dijagnosticar", Nis

Zile

pre 7 godina

Pao i baskonia imaju los raspored do kraja, po meni smo u najgorem slucaju 6, i to ako efes pobedjuje i bude 5. Mislio sam da je najbolje ici na olimpijakos, mada mozda nije lose ni udariti na fener, ne bi nam bili prvi put da ih preslisamo. Bitno je samo izbeci cska, sa ostalima se moze

Zvezdan Terzić 1-2

pre 7 godina

Želimire lako je njima da budu Španci u sred Turske,neka budu oni Španci tamo gde si ti Srbin bio,i to ne onaj običan,već najveći! Sram vas bilo Baskijci! Lako je vama bre... ccc

miko

pre 7 godina

ama prestanite da se yadovoljavate samo sa top8 ...ej bre pa mi smo vice sampioni sveta i vice oimpijski sampioni... o f4 treba da se govori,zašto sami sebe nipodoštavamo

veliki strumf

pre 7 godina

Hehe Zoc... Kad god je trebalo da odigra i za sebe i za Zvezdu - uvek su ga nakantali. Kupite mu jos 2-3 NBA igraca, malo je ovo... Vrlo los rezultat za nas, ali dobro, ici cemo tezim putem. A Feneru od sveg srca zelim da ih neko u top 8 razbuca! Nadam se da ce naleteti na Efes i tu ce im biti kraj.

samo kazem

pre 7 godina

Daj prestanite vise sa tim pricama o pustanju,namestanju isl.
Jeste,ko o cemu,Zeljko samo misli kako ce da izbaci Zvezdu,po cenu da sam ugrozi svoju poziciju. Ljudi,covek je profesionalni trener,visoko kotiran,nije Fener neka igracka pa se Zeljko s njom igra kako zeli.
Drugo,igracki Fener nije mnogo ili nista bolja ekipa od Baskonije i trece,ako do sad niste shvatili da svako svakog moze da dobije,ne znam kad cete. Treba vise da gledamo svoja posla i pokusamo da mi dobijemo sto vise do kraja a drugi nek rade sta hoce. Volim Zvezdu ali ne razumem odakle tolika mrznja prema Obradovicu i jos nekim ljudima,po meni totalno besmisleno.

miško

pre 7 godina

Stvarno smo mi zvezdaši paranoični,Žoc u svojoj trenerskojo karijeri, nikada nije namestio utakmicu.Hej u njegovom selu nikad blata nema, hej samo sada i kiša pada.Bogdan, Pera i Kalina su najveći Srbi,Žoc je samo mali Čačanin.

anica

pre 7 godina

@Va
Od kako je porazen u Bg, gleda u pasos i trenira ovog da sutira trojke samo kad vidi crvenu boju. Mnogo mutan lik, vidi mu se po faci.
Gledam tabelu, bas je lepa...tebi? Uz kakve timove je nasa zvezda.

pedja 71

pre 7 godina

Ma gde pokvarila. Zna on ko zavisi od Baskonije, Darusafake itd...mrznja je jaca od profesionalizma.
Vratice se sve tako sto nece ni otici na F4.

The Beatles

pre 7 godina

Zelimiru bih veceras na nacionalnom dnevniku oduzeo pasos zbog veleizdaje!Najveci srbin svih vremena...Poturica obicna!Koji put vec ovo radi...Samo dva primera...U mecu gde Slukas ne igra Dixon 14min a Nunnally 5!!!Bravo Zelimire!

lol

pre 7 godina

Prilazimo im polako. Sad ce Radonja smekerski da samo malo pipne papucicu za gas pa da igramo protiv Fenera sa prednoscu domaceg terena. Nista lepse. Oderemo i Turke i Robiju i frfljavca istovremeno.

Mr.Dr.

pre 7 godina

Ovaj Fener je najsugavija ekipa ikada, nikad ne bi mogao da navijam za njih. Ali ne mogu da verujem da nam njihovi rezultati bas nikad ne idu na ruku, kao se trude da nas zaj****aju!

Takmac

pre 7 godina

Još da pobedimo Real i zabava počinje! :) Šalu na stranu, i nekako ovaj poraz za PAO ali pobeda Baskonija je hladan tuš za nas. Po meni su bili glavni favoriti za ispadanje gledajući raspored ali sada stvarno više ne znam.. Efes nema šanse da ispadne videćete, i ako još na to Darušafaka ubaci u petu (a ona to može) biće pakleno teško. Srećno i samo napred Zvezdo!

Ivan kg

pre 7 godina

Pao i baskonia imaju los raspored do kraja, po meni smo u najgorem slucaju 6, i to ako efes pobedjuje i bude 5. Mislio sam da je najbolje ici na olimpijakos, mada mozda nije lose ni udariti na fener, ne bi nam bili prvi put da ih preslisamo. Bitno je samo izbeci cska, sa ostalima se moze
(Zile, 09. mart 2017 21:55)

Ahahahaha, tacno, ne bi bilo prvi put da ih "preslisate", vec citavi drugi put u istoriji. U kom' svetu vi zivite majko moja, imate 1-5 skor sa njima ukupno, a vi nekoga preslisavate.

ivan

pre 7 godina

Kojeee namestanjeee strasnooo jedva cekam fener u beograduuu kad god i ovog velikog treneraaaa jaoooooooo kojaaa temperaturaaaa zbog smecaraa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

nista o nicemu

pre 7 godina

Željko Obradović-naj trofejniji trener evrolige ikad !! Kapirate ? Pa gde protiv njega.. Pritom Bogdan bio najbolji, pa da je mućka, ne bi baš on dao 26.. I dajte malo više respekta legendi. To o vama govori. Ja npr.i danas poštujem Baneta Prelevića ili Zorana Radovića, ako znate ko su oni..jer zaslužuju poštovanje a Žoc je sto svetlosnih godina ispred.. I da, Jokić je grobar
(Galeb south, 09. mart 2017 23:20)

Jokic Grobar? Hahahah

nemanja_drach

pre 7 godina

Prvo ne interesuju me komentari ljudi koji nisu gledali, nego samo `lupaju odje` po navijackom opredjeljenju... Malom Bogdanu svaka cast, a sto se tice Zeljka takodje i njemu svaka cast za sve sto je radio nekad, ali on vise nikad nista napravit nece, gledam utakmicu, ladno se desi po 7, 8 minuta da Fener nema ideju za napad, Bogdan prenese loptu i ide sam na sut.. Alo toliko `igraca/igracina` u timu, nije bilo par akcija, najvise Bogdan na individualni kvalitet, bezbroj suteva za tri ... nidje igre, nidje nista...Zeljko trenercina !? Pa njemu je samo `crvenilo` ostalo iz proslosti, znanje nikako...Samo razmisljam dje bi on bio da vodi npr neki klub bez `toliko zvijezda`, pa bio bi zakucan za dno ljudi !

pest

pre 7 godina

Zaista ne razumem likove koji napisu komentar tipa "i ako se Zvezda ne plasira u top 8 treba pruziti podrsku timu i treneru za sve sto su uradili ove sezone" ?! pa naravno da treba pruziti podrsku i naravno da ne treba skidati glave nikome ali dal zaista tako mislite?! ili trazite alibi ako se to desi?! 99% navijaca bi smatralo NEUSPEHOM ako Zvezda ne prodje u top8 bas zbog ovako dobre sezone! vezati 7 uzastpnih pobeda,najbolja odbrana lige,po meni najbolji trener lige i zavrsiti 9ti i kao "ovo je super ipak smo imali najmanji budzet bla,bla.." kad ako ne ove godine? sledece kad se svi jos vise pojacaju a VI realno oslabite za bar dva igraca?! pisem samo ono sto bih pisao i za svoj partizan da je u toj situaciji! p.s od srca zelim sa prodjete dalje,sportski pozdrav!

GM

pre 7 godina

Kada Bogdan nije imao ovakve poene, Fener je dobijao, sada kada je u formi ostatak ekipe u daunu.

Svakako... Zvezda posle Reala vezuje 5 pobeda i zavrsava kao cetvrta... ostali neka se poredjaju.

napadamo prednost domaceg terena

pre 7 godina

Sutra dobijamo Real i onda krece napad na cetvrto mesto. Kalkulacije Fenera ili ne, nije ni bitno. Zvezda ce da dobije Fener u borbi za final four i da ih umlati od batina i posalje ih kuci

apholster

pre 7 godina

koje ste vi babe! šta je bre nemoguće?! peti na tabeli, još šest utakmica do kraja... sve od Zvezde zavisi. kakav Žoc kakvi bakrači, kidaj bre Zvezdooo!!!

Batko

pre 7 godina

Kakva su ovo lupetanja o pustanju ??? Fener nije u formi vec par kola, u Turskoj ligi se muci, nije igrao Judo , a Baskonija vraca formu sa pocetka EL.
Izbacili su ih iz reketa , Veseli nije mogao sam, bez Juda nikako, a onaj balvan Benet nije mi jasno sto su ga uopste i dovodili...Fener se iskljucivo drzao igrom Bogdanovica, ali decko je crkao i prosto nije mogao sam. Pa on mu je igrao pleja celo drugo poluvreme, jer je Dikson divljao po obicaju, a nije bilo Slukasa.. Zasluzena pobeda Baskonije i to je to
A , te budalastine "Obradovic pustio" to mogu samo klinci da pisu.

12

pre 7 godina

Pao i baskonia imaju los raspored do kraja, po meni smo u najgorem slucaju 6, i to ako efes pobedjuje i bude 5. Mislio sam da je najbolje ici na olimpijakos, mada mozda nije lose ni udariti na fener, ne bi nam bili prvi put da ih preslisamo. Bitno je samo izbeci cska, sa ostalima se moze
(Zile, 09. mart 2017 21:55)
Haha preslisali fener a jedva ih dobili jednom. Drugi put pukli. strasno

dux

pre 7 godina

Odavno je sve receno o ovom coveku.Izracunao da ne moze do prvog ili drugog mesta u ligi i poceo da steluje meceve....Pa sto nije izgubio od CSKA,Olimpijakosa,...To se samo gubi od losijih od sebe....Turci ne smeju da imaju vise od dva kluba u Euroligi...Poznati su po svom postenju u sportu..

Mladen 85

pre 7 godina

Istinski sam navijač Crvene Zvezde , ali zaista vjerujem da su veoma neracionalni komentari da je Fener. namjerno izgubio! Ovogodišnja Evroliga je pravi gladijatorski model takmičenja , u kojem samo najjači opstaju! Tako da nema kalkulacija i popuštanja: Zvezdi će biti potrebne makar dvije pobjede da prodje dalje. Idemo, uz Bozju pomoć, do ,, top 8", pa i na f4!

Želimir Srbenda

pre 7 godina

Jedna velika pohvala za ekipu Zalgirisa, igraju momci za čast, za poštenje... Nije bitno ko je koji na tabeli i želim im da se dokopaju tog 8. mesta, iako imaju minimalne šanse...

JOBAH

pre 7 godina

Eh kad bi mi sad dobili Real i napali to 4. mesto..
(samo kazem, 09. mart 2017 20:45)

Dajte malo realnosti, ne treba preterivati u sanjarenju...

Realno

pre 7 godina

Ko je gledao utakmicu i kročio jednom na parket video je mnoge sumnjive stvari sinoc. Dikson u odbrani delovao kao amater, Veseli na poslednjom napadu ispada na 9 metara od kosa, ovde ne govorim o lošoj igri vec o drugim stvarima ko razume shvatiće, drugo je Datome koji samo protiv Zvezde ne masi.

partizanac

pre 7 godina

Dajte gani baš ste neki plašljivi evo ja kao veliki Grobar sam ubeđen da idete u plejof Evrolige jer ćete da pobedite Uniks,Oly,Armani i Barselonu,a što se tiče večerašnje utakmice realno po mom skromnom mišljenju Baskonija je bolji tim od Fenera i tek će pravu snagu pokazati u plejofu ako se plasira a nadam se da hoće samo da ne gledam onu nabeđenu Darušafaku.

molina

pre 7 godina

Sve je u redu Zeljko, utakmica moze da se izgubi ali da vodis celu utakmicu bez da si i jednom pocrveneo u licu nije fer prema ljudima od kojih si ti najveci Srbin. Igracima, pogotovo Kalini, Bogdanu i Peri svaka cast. Jednostavno ih je trener pustio da vidi da li mogu bez njega . Koliko vidim svi Zvezdini konkurenti ce ocigledno imati sve pobede do kraja osim kada medjusobno igraju. Napred Zvezdo, pa dokle doguramo.

Matrix

pre 7 godina

Sta je, bre, pustio!? Ma nije pustio on nista! Polako i ZOC gubi razum, ne drzi sve konce u rukama kao pre 3 ili 4 godine!Nije vise Fener bauk!

M

pre 7 godina

Zvezdi ne idu na ruku rezultati direktnih konkurenata. Mozda ni dve pobede ne garantuju prolaz. I ne pljujte Zoc-a. Sem Bogdanovica i Datomea nekako svi igraju slabije nego prethodne sezone. Narocito su Antic i Veseli u padu forme.

SrbinsonKruso

pre 7 godina

Dikson je retard, Bogdan odličan, Baskonija je opasna ekipa zbog raznovrsnosti u napadu, tako da je odbrana Fenerbahčea uradila koliko jje mogla... ali da se cela ekipa skriva iza jednog igrača ceo meč, malo je smešno... Imam osećaj da postoji mogućnost da bi Obradović oterao Diksona istog trenutka iz tima... I još nešto sećam se kad je igrao Veseli kod nas u Partizanu, da je imao bolji tajming skoka, i mnogo pametnije igrao u napadu, a to je bilo pre odlaska u NBA...

BBRS

pre 7 godina

Nakon ovako odvratnih izjava navijaca crvenih mene je sramota sto sam Srbin. Nista vama nije sveto, sutra cete i Djordjevica ovako da pljujete. Jad i beda.
(za bolje i niste, 9. mart 2017 21:51)
On je sam sebi kriv!
To što je šačica navijača 2 minuta pevala Željko turčine, nije vredno jednog do tada uglednog gospodina da daje onako smešno sramotne izjave.
Nije mu bilo dosta jedna, nego je posle par dana ponovo počeo da lupeta, onu glupost sa pasošem.
Stižu ga godine, svestan da više ništa ne može da uradi ni sa ekipom u kojoj igra par NBA igrača.
Takođe svestan je činjenice, da je Radonjić TRENUTNO bolji trener od njega.
Moralo je to jednom da pukne, ali na njegovu žalost, ispao je bedan za više od 50% srbije.
Ajd mi sad ti reci, ko je ovde kriv?!

nista o nicemu

pre 7 godina

Пише се "Жоцу", а не "ЖОЦ-у".
(Ненад, 09. mart 2017 23:42)

Zoc je skracenica od zeljko obradovic cepac. To znam ja koji pratim basket 2 godine, a ti ne? Pa brale, nismo isti, ili kako god vi to volite da kazete.

dunda

pre 7 godina

aj sto konkurenti dobijaju onde gde bi mozda mogli da kiksnu nego prave i ovakve pobede kao autsajderi. strasno koliko nam ne idu na ruku ostali rezultati, mnogo se lose namesta, nekako sam se najvise nadao da baskonija moze da ostane ispod crte al sad su potpuno i igri. bravo bogdane.

Shearer

pre 7 godina

Ja ne znam šta je ovde čudno?! Feneru nisu igrali Slukas koji je mnogo bolji od Diksona i Judo koji je jedini od centara u formi a Baskonija je bila kompletna. Baskonija je ovom pobedom pred prolaskom u TOP8 jer realno ako su dobili Fener u gostima onda protiv Bamberga, Galate i Makabija dobijaju 2 meča sigurno i Protiv CSKA i PAO barem jedan meč i imaće sigurno 17 trijumfa.

Onako u prolazu

pre 7 godina

Ne znam čemu povika na Obradovića i njegove otužne motive...

Ja sam iz sveg srca navijao za Špance, jer nam se ovim porazom Fenera otvara mogućnost da jurimo četvrto mesto i prednost domaćeg terena pred plej of.

Šta će nam 8. mesto i verovatni odlazak u Moskvu na trostruki ubedljivi poraz?

Idemo muški na 4. mesto sa koga se vidi F4!

маса

pre 7 godina

Истина.

Профи спорт је штела. Видели јуче, видели данас, тако ће бити и сутра.

А масе... нек се ложе.

Pera Magic Mitic

pre 7 godina

Pitanje za teoreticare zavere, sa obe strane brda, povodom Fener-Baskonija i Vojvodina-Zvezda: jeli neko od vas uopste pogledao ove utakmice?! Pa, ako namestas utakmice, onda sigurno neces da dozvolis da u poslednjim sekundama resavas mec ili da ti golman u poslednjem minutu skida zicer protivniku.

igor

pre 7 godina

ljudi o cemu vi pricate?! covek je prosle godine kuma pobedio, turski tim, i pogurao Zvezdu time! kakvo pustanje, o cemu pricate! sram vas bilo.

BG na suvom

pre 7 godina

@Zilijen
Ako je ikako moguće, prestanite sa tim spinom Fener -Efes iz prošle godine.
Zvezda je sama prošla Efes . I bez te utakmice nisu mogli da prođu. Zvezda je izgubila zadnje 2 Darusafaka kući i Cedevita u ZG , od timova koji su odavno ispali. Nije jednostavno tačno ali jeste tačno da uvek bez greške omalovažite bilo koji uspeh .

x

pre 7 godina

Baskonija se nije izjednacila sa Zvezdom, Zvezda ima pobedu vise!
(Bec opet ceka titulu, 09. mart 2017 20:58)

Netačno. Imaju isto pobeda, ali Zvezda ima jedan poraz manje.

tepara kralj

pre 7 godina

Nije ovde niko pustio Baskoniju nego covek potrosio milione a ima jednog centra koji je povredjen i hoce da igra sa 8 igraca u rotaciji.

Sad kad nema Juda i Slukasa on nema igru, na pleju ima mrtvog Diksona koji ne moze ama bas nista da iskreira za Veselog i Antica.

Baskonija ih je pobedila 30 razlike u Spaniji zato ovo nije slucajno.

A sto se tice Zvezde ona ce biti medju 8 zahvaljujuci svojim rezultatima a vrlo lako moze da bude 5 ili 6 jer je Pao izgubio zadnje dve utakmice a ima uzasan raspored do kraja.

Figo

pre 7 godina

Baskonija se nije izjednacila sa Zvezdom, Zvezda ima pobedu vise!
(Bec opet ceka titulu, 9. mart 2017 20:58)

Nema. Imaju po 14 pobeda ali Baskonija ima utakmicu vise i poraz vise. Ne mogu da verujem da ovakav komentar dobije 90 pluseva i 10 minusa. To samo pokazuje koliko i ne pratite sta se desava a komentarisete...

djuro

pre 7 godina

@Delija Momak* Taj trener sto nema pojma ima vise osvojenih Evro titula nego tvoj klub iz predgradja odigranih utakmica u Evro ligi, sta bi tek bilo da "ima pojma"!?
(Ja, 09. mart 2017 22:41)


neki što imaju pojma dobiju proliv kad čuju da će igrati sa klubom "iz predgradja"..

BBRS

pre 7 godina

Čitam, prvih 20 komentara grobari?!
Ko je ovde uopšte igrao, partizan? Ne bih rekao...
Otvaram komentare u drugom tabu a u prvom pišem ovaj komentar, spuštam stranicu još dole dalje ispod 30, 40 komentara i dalje grobari?!
Pobogu, ima vas više na vesti o EL u kojoj ne učestvujete, nego na utakmici partizana.
Koja mržnja, zavist, ironija.
Ima leka i za to, ali u medicinskoj ustanovi, odeljenja psihijatrije.

BBRS

pre 7 godina

Čitam, prvih 20 komentara grobari?!
Ko je ovde uopšte igrao, partizan? Ne bih rekao...
Otvaram komentare u drugom tabu a u prvom pišem ovaj komentar, spuštam stranicu još dole dalje ispod 30, 40 komentara i dalje grobari?!
Pobogu, ima vas više na vesti o EL u kojoj ne učestvujete, nego na utakmici partizana.
Koja mržnja, zavist, ironija.
Ima leka i za to, ali u medicinskoj ustanovi, odeljenja psihijatrije.

BBRS

pre 7 godina

Istinski sam navijač Crvene Zvezde , ali zaista vjerujem da su veoma neracionalni komentari da je Fener. namjerno izgubio! Ovogodišnja Evroliga je pravi gladijatorski model takmičenja , u kojem samo najjači opstaju! Tako da nema kalkulacija i popuštanja: Zvezdi će biti potrebne makar dvije pobjede da prodje dalje. Idemo, uz Bozju pomoć, do ,, top 8", pa i na f4!
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Mladen 85, 9. mart 2017 22:22)
Mladene, želim da verujem da si u pravu što se nameštanja tiče.
Ali, seti se samo face ovog ajmo reći srbina, posle izgubljene utakmice protiv nas. Sav se zajapurio od besa i jada!
Pa onda izjave posle utakmice, ravne nekom uličaru?! Do tada sam ga poštovao kao čoveka i kao trenera, a sada ga samo poštujem kao trenera.

bogoljub

pre 7 godina

Baskonia je ekipa koja je po kvalitetu za prva 4. Nije ovo cudno. Jos bez Udoh a i Sloukas a. Izgleda da Feneru i ne leze. Prosle godine se na final four u realno Fener provukao.
Sto se nas tice, bice gusto, ali realno iznenadjenja su moguca tj.tesko svako dobija svakog tako da me npr.ne bi zacudilo da Brose dobije Efes veceras. Polako.
Inace mislim da nikako ne zasluzuju tri turska tima u top 8, koliko god oni ulozili u to.

BBRS

pre 7 godina

Ali navijaci kluba koji namesta u svim sportovima pricaju o n1amestanju..
(Murray armija, 9. mart 2017 23:56)
E moji grobari, evo ko za vas navija, ovaj što se potpisuje kao Murray armija je protivnik našeg Novaka gde god on igrao.
Većeg pljuvača po najboljem srpskom sportisti nikada nisam video, ali sam sada saznao da navija za partizan.
Znam da ima među vama grobarima normalnih ljudi koji vole Noleta i kad gubi i kad dobija, ali ovaj je slučaj za hospitalizaciju.
Pogledajte njegove komentare, kada igra Nole, muka da te uhvati.

sasa

pre 7 godina

Zvezda zavisi od sebe,po meni je realno da dobije tri utakmice do kraja s obzirom da je Armani i Barsa raspad tj igraju neozbiljnu kosarku jer su odavno izgubili sanse za top 8,kuci bi mogli obe utakmice da dobiju s tim da olimpijakos bi mogao opustenije da odigra protiv Zvezde u zavisnosti sta bi im odgovaralo...ni Fener nije bezbedan na 4 ..Darusafaka uz dva poraza od Olimpijakosa i Cska verovatno ispada iz trke za top 8,Efes i Zvezda trenutno u najboljoj poziciji za 5-6 mesto...bice svasta do kraja,trenutno se 5 ekipa bori za top 8,Baskonija igra sledecu sa Cska i moze da dobije a racunalo se na dva poraza Baskonije,po meni utakmice sezone je sl kolo protiv Armanija gde se sve otvara..

Јабучило

pre 7 godina

ama prestanite da se yadovoljavate samo sa top8 ...ej bre pa mi smo vice sampioni sveta i vice oimpijski sampioni... o f4 treba da se govori,zašto sami sebe nipodoštavamo
(miko, 09. mart 2017 21:53)

Можда зато што ти за пролаз у полуфинале прво треба пролаз у четвртфинале?
И нисте "ви" него Србија. Разлика постоји, слажеш ли се?
А да сте параноици, параноици сте. Нема Обрадовић друга посла него да ризикује сопствени статус (па и пролаз у Ф4 само да би вама наудио).

satelit

pre 7 godina

Odlican mec,ali imam jedno pitanje za Zeljka-Zasto 30 minuta nije igrao Benet,koji je odlicno usao u utakmicu,a kada ga je uveo 3 minuta pred kraj napravio je zakucavanje sezone?! Bogdan-odlican... Bobi Dikson-klasicna stetocina

Zlatko

pre 7 godina

Zasto ste utripovali toliku bitnost? Nema covek pametnij posla nego da namesta protiv Zvezde koja ce svakako proci svojom dobrom igrom i ni sa cim drugim.

007

pre 7 godina

Za one sto pljuju Zeljka. http://www.plusonline.rs/nas-kari-i-zeljko-obradovic-obezbedili-lecenje-maloj-mili-u-turskoj-mila-sa-roditeljima-putuje-u-utorak-roditelji-zahvaljuju-svim-humanim-ljudima/, hvala Kari,hvala Zeljko Mila vrati nam se zdrava, objavite komentar!!!

Dule Dabić Gluvaja, selo Gornja Suvaja

pre 7 godina

Željko očigledno ima velikih problema sa timom ove godine. Verovatno posledica i ovog novog sistema, povreda, loše forme. I on je juče bio daleko od svojih najboljih dana, držao Peru i Beneta na klupi u momentima kad ih je Baskonija razvalila u skoku, tajm auti očajni, izbor rešenja u napadu katastrofa. Da nije bilo Bogdana, izgubili bi 30 razlike. Daleko od toga da mislim da je pustio bilo koga, ali činjenica da mi je krivo što je izgubio sve utakmice protiv ekipa koje su direktni protivnici Zvezde. Ako ovako nastave, teško će u F4, kamoli da uzmu.

Što se nas tiče, karte u našim rukama ali i dosta problema. Nisu samo povrede, već i polufinale i finale ABE, koje se igra u isto vreme kad i odlučujući mečevi u Evroligi. U svakom slučaju, idealan scenario za sve ljubitelje košarke, mesec dana odličnih i napetih utakmica.

SIN LOVCA NA MEDVEDE

pre 7 godina

Većina ne razume ovaj poraz Fenera, ali će svima biti jasno za 14-20 dana.
Posao je posao, tu mena sentimentalnosti.

momo dobri

pre 7 godina

Eh da je dobio Fener,jos je PAO izgubio..i mi sutra da cudom dobijemo.Lepo zvuci,ali eto NEMA sigurnih pobeda,jednostavno.Ne ide Zvezdi ovo na ruku,ali sta je tu je kako bude,igra se jos pa videce se na kraju.Efes je najozbiljniji ako i oni ne kiksnu neku neocekivano.PAO ima teske utakmice ali opet kazem i Baskoniji je bilo tesko veceras pa dobise.Au bice ovo ludilo opste do kraja,samo fali da se Zalgiris ukljuci hahah :) Napred momci,samo napred gurajte jer znamo da igrate maksimalno pa kako bude.

molina

pre 7 godina

Kako sada bre grobari Baskonija opasna ekipa? Pobedili Zeljka pa ga pravdate. Kada smo ih mi rastavili vasa prica je bila da su nikada losiji.

Zvezdan Terzić 1-2

pre 7 godina

Fener - ekipa sa takvim igracima da mogu davati po 90-100 poena po utakmici a oni daju izmedju 60 i 70....Zato su CSKA i Real daleko ispred.CSKA ubedljivo najbolju kosarku ima,imali bi i bolji skor da im se nisu povredjivali prvo De Kolo pa kasnije i Teo...

milan

pre 7 godina

Koje budale ovi sto pricaju da je namesteno. Evo ja gledao utakmicu. Baskonija je pogadjala trojke preko ruke, dominirala u reketu, odlicno su odigrali. Feneru nije igrao Judo. Datome izgresio strasno. Bogdana su udvajali cesto. U zadnjem napadu Bogdana zatvorili , a ostali igraci a bukvalno krili od lopte, na kraju sutnuo Benet ciglu i to je to. Fener se raspada bez Slukasa i Judoa ne moze Bogdanovic sve

x

pre 7 godina

Пише се "Жоцу", а не "ЖОЦ-у".
(Ненад, 09. mart 2017 23:42)

Nisi u pravu. ŽOC je skraćenica od Željko Obradović Cepač. A skraćenice se u padežima pišu baš ovako kako stoji u tekstu.