Nedelja, 05.03.2017.

08:16

Nova briljantna partija Jokića u porazu Denvera

Srpski košarkaš Nikola Jokić nastavio je sa briljantnim partijama u NBA ligi, ali ovoga puta to nije bilo dovoljno za pobedu Denvera.

Izvor: ÐN

Nova briljantna partija Jokiæa u porazu Denvera IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

102 Komentari

Sortiraj po:

Kary bivsi igrač

pre 7 godina

Zasto bi on Kariju stvarao poene kada moze sam da ih da?
(nista o nicemu, 5. mart 2017 11:14)

Poslednjih 10 utakmica Kari se raspada, ako je odigrao jednu dobru, procenti na nekim mečevima 25%. Nego intersanto kao se ovde proziva Galinari, igrač koji bi u najboljem slučaj, sa klupe ulazio u nekoj ekipa sa vecim playoff ambicijam. O Kariju se ćuti... Zamisljam da Jokic igra sa Karijem kako bi bio pljuvan, naravno Kari :)). A da je zasluzio da bude pljuvan ej 2- MPV za ovakve igre koja pruza zasluzuje.

NBA all-star meč, bez centra?

pre 7 godina

Razumeo bih da si napisao da ti upada u oci sut iz igre 13/15, a ne ovako !
Jokic 13od15 - 86%
Čovjek da 31 poen iz 90% suta
Da im nije sinoc Jokica sa sutem od preko 90posto izgubili bi 30 razlike na svom terenu
itd,itd,itd...

Jokic je pre svega centar i samo 2 poena je dao van reketa. Daleko od toga da on ne igra pametno i da vecinu tih flotera pogadja. Procenti bekova i centara ne mogu da se porede.
I onda o kakvom to šutu pričate?

Kauboji i indijanci

pre 7 godina

Gledao sam noćas utakmicu i moram da kažem da su ovi iz Denvera neopevani divljaci i pravo je čudo kako su i postigli to što su do sada postigli. Nabeđeni šuteri koji ne mogu vola da ubodu. Galinarija je išao šut u prvom poluvremenu u drugom je potpuno stao. Marej je jedini nešto pogađao u drugom pa je uz njega praktično Nikola sam na mišiće skinuo razliku od -20 do -4 sredinom četvrte i kada je izgledalo da ih imaju krenuli su ovi njegovi indijanci da divljaju i da se sebično ispucavaju. Bitno je samo da se uzme lopta ne da nikom, pretrči teren za 1,5 sekunde i šutne trojka iz punog trka u trećoj sekundi napada. I tako tri puta za redom. Nikola je loptu dobio u ruke tek kad je ponovo bilo -12 na 2 minuta do kraja ali više nije bilo šanse da se stigne. Bio je vidno nezadovoljan posle utakmice jer su ih imali i ispustili na glupost. Trener jeste imao manje igrača na raspolaganju ali nije smeo da dozvoli onakvo ponašanje.

3% baterije

pre 7 godina

Ama ljudi sta ste svi navalili na njegovu odbranu!? covjek da 31 poen iz 90% suta i uhvati 14 skokova, preko 10 defanzivnih, a ovi jadnici se uhvatili na njegovu odbranu. Pa jel vi gledate ikad i jedan mec denvera jadnici? nije on kahwi u odbrani ali nije toliko los koliko ga vi ovde pokusavate da predstavite. Covjek po brojkama igra najbolju odbranu u denveru. ima najbolji drpm i rpm i opm. To sto je citava denverova odbrana losa to nema veze sa jokicem. Malo kritikujte nesto drugo, posto stvarno ne kontam sta je vama svrha u zivotu? samo da plujete, oni rodjeni pesimisti, samo neku negativu i losu energiju oko sebe i samo pljuvanje, pa zbog jadnih go-ana kao vas, i jeste nam i drzava i drustvo u ku-cu. jadnici teski. (reporter, 05. mart 2017 12:27)

Evo ga, ono o cemu pričam. Ako ne kazeš da je Jokić beli Wilt odma si jadnik, pljuvač, go*no hahhaha pa jel si ti zdrav druže? Jokić je jedan od najgorih centara u ligi odbrambeno, rame uz rame sa Okaforom i Kanterom, to je činjenica. Činjenica je i da si slagao da Jokić ima najbolji defanzivni rejting u ekipi, ima najgori, to bar svako može da proveri. I svako može da proveri da Jokić dopušta protivnicima 60% šuta iz reketa, najgore u ligi od centara brani reket. To su činjenice...a ja pratim NBA, ja gledam Denver već 10 godina, ti gledaš Jokića i nemaš veze o košarci, pa da si pogledao dve utakmice Denvera video bi na šta liči Jokićeva odbrana.

Jokić nema brzinu u nogama da brani PNR, nema snagu da parira na niskom postu, nije dobar rim protector jer se teško odlepljuje od parketa. Ima visok košarkaški IQ pa ume da se dobro pozicionira, ali to je nedovoljno trenutno jer je fizički previše inferioran.

drago

pre 7 godina

Oxi

Mnogo mi se nerviras za nekog ko je dobio tolike pare. Cemu nervoza, sto ti to predstavlja problem? I niko to ne govori, nije lijepo toliko lagati u tim godinama :)

stevan

pre 7 godina

Dario blizu triple doublea a nije odigrao nista posebno. Opet 20 poena.
(drago, 5. mart 2017 10:57) # Link komentara

Niti je dao 20 poena, niti je bio blizu tripl dabla (6 skokova 8 asistencija. Pritom je sutirao po ko zna koji put ispod 50%, i Fila izgubila 30 razlike.
Drago spin master/lazov/kompleksas nastavlja po starom.

palop

pre 7 godina

Kao sto je zakucao nurkica za klupu, sada to radi sa plamlijem. Mislim da bi i kazinsa poslao na klupu, bravo nikola!
(Jsbd, 05. mart 2017 08:42)

Plamli je i doveden kao rezerva, pre toga su vec shvatili kakav je Jokic igrac.

brm

pre 7 godina

Počinje Denver sve nesebičnije da igra, zarazio ih je Jokić. Imali su nekoliko onih Sanantonijevskih akcija gde ima gomila dodavanja, čak i kada je neko otvoren a ipak prosledi do nekog u boljoj poziciji. Interesantno je bilo da i Galinari i Čendler jednom u takvoj situaciji dodaju. Ali kad je Barton u igri, onda nema pomoći. Meni nije jasno kako je taj liku još u nba.

reporter

pre 7 godina

Ama ljudi sta ste svi navalili na njegovu odbranu!? covjek da 31 poen iz 90% suta i uhvati 14 skokova, preko 10 defanzivnih, a ovi jadnici se uhvatili na njegovu odbranu. Pa jel vi gledate ikad i jedan mec denvera jadnici? nije on kahwi u odbrani ali nije toliko los koliko ga vi ovde pokusavate da predstavite. Covjek po brojkama igra najbolju odbranu u denveru. ima najbolji drpm i rpm i opm. To sto je citava denverova odbrana losa to nema veze sa jokicem. Malo kritikujte nesto drugo, posto stvarno ne kontam sta je vama svrha u zivotu? samo da plujete, oni rodjeni pesimisti, samo neku negativu i losu energiju oko sebe i samo pljuvanje, pa zbog jadnih go-ana kao vas, i jeste nam i drzava i drustvo u ku-cu. jadnici teski.

Met

pre 7 godina

Molba. Ljudi postujte to sto decko (iz Sombora, jbg.) postize. Koliko juce je igrao u jamama (Somborci znaju), sada postize rezultate u NBA za svako postovanje. Nikoli, komsiji, najbolje zelje, da ga zdravlje posluzi, postigne svoj maksimum (ko zna sta je to, pred nama je), i uzme maksimalnu lovu (zasto ne).

seth

pre 7 godina

@mm

Pravac reddit.com/r/nbastreams/, tamo imas linkove ka sajtovima sa HD strimovima. Posto ih nekad uklone kad pocne mec, najbolje da dodjes nekih 15 min pre utakmice

Dejan

pre 7 godina

@KORN
Ja ni jednom nisam spomenuo ni Sakramento, ni Denver, ni tadasnju, ni sadasnju kosarku. Pitanje je bilo cisto onako iz znatizelje, zato 'oladi malo. ?
Hvala ostalima na informaciji.
Pozdrav.

Vračarac

pre 7 godina

Gledao sam celu utakmicu. Očigledno je odredjeni igraci moraju da provedu određeno vreme na terenu, uprkos tome što to ide protiv momentuma na terenu. Krajem 3/4 Denver je, pre svega preko Jokica, nadoknadio solidan zaostatak i smanjio na jednocifren. Pritom nije igrao od početka. U 4/4 ubacuje Plamlija umesto Nikole do sredine četvrtine i vidan je bio pad u ofanzivi. Mogli su ovo lako i da dobiju da su bili malo skoncentrisaniji. Jokic u odbrani i dalje po meni previse ležeran, kao da ga mrzi. Posto sam se navikao na igru Zvezde, meni je takva odbrana neshvatljiva.. ali dobro drugačiji ritam, duze utakmice, sve znam.

Oxi

pre 7 godina

Dario blizu triple doublea a nije odigrao nista posebno. Opet 20 poena.
(drago, 5. mart 2017 10:57) 
 19 poena a ne 20, odigrao ga manje na granici 20+ i dvojku u hendikepu na Detroit. Razlika izmedju to dvoje je ogromna, skoro par hiljada evra, osim ako ste Hrvat, naravno :-). Tada može i poraz od -30 da bude pobeda, 19p 7sk 6as da bude tripl-dabl, ruki da bude kosarkas sa 6 profi sezona iza sebe i neko ko je 3 godine stariji od ostalih rukija. Nekome je i to uspeh, da osmaka uguraju u peti razred i proglase ga najboljim...

satelit

pre 7 godina

Denver ima strasan potencijal,ali nesto u spoljnoj liniji ne valja! Porazi od Sakramenra i Sharlorta u ovoj fazi prvenstva su katastrofalni i mogu ih kostati plejofa,,Da im nije sinoc Jokica sa sutem od preko 90posto izgubili bi 30 razlike na svom terenu

Rhyzm

pre 7 godina

Da su njegovi strucnjaci od "konstantih sutera" ista pogadjali, bio bi opet triple-double, i lagana pobeda, ali kad je video da im ne ide uzeo stvar u svoje ruke, bravo!

menjam nick

pre 7 godina

A niko ne prica nenormalnog Kembu koji kad god su prisli pljusne trojku..Batuma kpji mislim.nijednom.nije promasio sut iz igre..Jokic slab u odbrani jel se cuva od gresaka tako mu je naredio Maloun jel mu je mnogo bitniji u napadu..mozda to nece biti dobro kod Saleta ali nenormalan potencijal u napadu..sta sve on moze da uradu za 24 sek pa to je zastrasujuce..slazem se da se u evropi ne bih mogao ovoliko kretati..naravno da bih ga udvajali ali i na niskom.postu decko zna ledjima.da igra..sutira trojke a cak mislim da zna lepo da doda :)
(luther, 05. mart 2017 11:56)

Nadam se da ste iz inostranstva. :D

antiDebil

pre 7 godina

Jedno pitanje, ako se nekome da da izgugla.
Koliko je utakmica preko 30 poena imao Stojakovic u NBA karijeri?
Ja ne mogu pronaci (a zanima me). ?
Hvala.
(Dejan, 5. mart 2017 10:57)

48 u regularnom delu sezone i 4 u plejofu !
Nema na cemu...

Kol

pre 7 godina

@(drago, 05. mart 2017 10:57)

Imas portal HR ili neki slicni pa tamo komentarsi, videli smo Sarica vise puta kod Seka, dominira mali u tupavim promasajima! Jokic odigrao odlicno drago mi je da je konacno forsirao i sut, steta sto ga drugi nisu ispratili bice bas ozbiljna borba za playoff!

Mogli

pre 7 godina

@ Admiral

Pricas kojesta. Kao prvo, Jokic sipa toliko jer je suvise dobar, a igra na niskom postu vecine timova je ocajna. Druga stvar, on kada dodje u repku ili Evropu, ne moze davati 40 poena jer je tim, tj. cela petorka na terenu sporija bez obzira koliko on zeleo brzo da zavrsi akciju, nema tacdaun pasova sa vise od pola terena. Ne pricajte kojesta da se ne igra odbrana, odbrana se igra. To sto je Harden panj u odbrani, to je drugi 'padez'. Zapamti da je baza nba kosarke 500 miliona ljudi sirom sveta iz svih mogucih drzava gde se biraju najbolji od najboljih, kvantitet stvara kvalitet. A mi njih poredimo sa Zvezdom ili Realom npr.

KORN

pre 7 godina

Jedno pitanje, ako se nekome da da izgugla.
Koliko je utakmica preko 30 poena imao Stojakovic u NBA karijeri?
Ja ne mogu pronaci (a zanima me). ?
Hvala.
(Dejan, 05. mart 2017 10:57)
Batice ne moze da se uporedjuje to vreme i ovo sada u NBA i ne mozes da uporedjujes tim koji se borio za prsten sa timom koji igra cisto da bi igrao.Taj Sakremento bi ovaj Denver razbio 50 razlike kao od šale.

agent mahoun

pre 7 godina

Wow al je okrenuo lika da mu Kobi lično klimne glavom.. Kako je lepo i agresivno odigrao tako treba Nidžo bravo... Samo agresivno care!

Dr.Srx

pre 7 godina

@jumo brate, a da ti mi Srbi damo malo izlucevine sa donje pipe, da vidis sta je radost, bolje to nego sto koze mucenice maltretiras nisu one krive, nema tu meraka

Jumko

pre 7 godina

@Admiral Sve potpisujem! Cinjenice i govore sve, da Spanija dominira i da Jokic slabo igra za reprezentaciju! E sad sto je nebeski narod nerealan kao i uvek...

dezurni filozof

pre 7 godina

Ljudi, vidim neko pise da je gledao Denver nocas. Preko kojih fora/paketa i preko kojih kanala gledate? Ja gledao samo Phila - Detroit, jer je samo to ponudio Sport klub, tj. Amerika Evropi.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (mm, 5. mart 2017 10:01)


Samo HD ako neceš HD ideš pod mač bato linkhttps://www.reddit.com/r/nbastreams/

Mor(m)on

pre 7 godina

Cendler 1od8,
Galinari 5od15,
Burton 3od11

Zajedno 9od34 - 0.26% iz igre
Jokic 13od15 - 0.86%

Treba biti realan pa reci da Jokic stvara ozbiljne probleme u odbrani Denvera jer ne moze da brani P&R igru.
Jednostavno nema ni visinu, ni brzinu.
U odbrani 1na1 je sasvim dobar, ne odlican, ali nije rupa.
Ali u 2na2 on je slaba karika Denvera.

Ipak, raspad igre Denvera je usledio prilikom prvog izlaska iz igre Jokica, jer tada napad staje, i na scenu dolaze poluproizvodi tipa Barton, Mudije i slicni...
Nemaju trenera, Meloun bi i u ABA ligi bio prosecan.

a

pre 7 godina

@Admiral Imali bi manje poena jedino zbog sporosti i ne poznavanja igre od strane njihovih plejeva i bekova. Videli smo Jokica protiv Ceske i uopste na turniru u Bg-u, tako da tvoja konstatacija pada u vodu. Jokic ima 59% sut iz igre, jel mislis da bi Ajon ili neko drugi to poremetio, a nije nogao De Andre i ostali defanzivni centri?

MvpofNba

pre 7 godina

Galinari je bolhoger i bacac cigli, pa ja ne verujem da Meloun to ne vidi. Covek je bio prvi igrac Denvera 5 sezona, i imao je vremena da se pokaze. Denver je igrao lepse kad je on bio povredjen.

luther

pre 7 godina

A niko ne prica nenormalnog Kembu koji kad god su prisli pljusne trojku..Batuma kpji mislim.nijednom.nije promasio sut iz igre..Jokic slab u odbrani jel se cuva od gresaka tako mu je naredio Maloun jel mu je mnogo bitniji u napadu..mozda to nece biti dobro kod Saleta ali nenormalan potencijal u napadu..sta sve on moze da uradu za 24 sek pa to je zastrasujuce..slazem se da se u evropi ne bih mogao ovoliko kretati..naravno da bih ga udvajali ali i na niskom.postu decko zna ledjima.da igra..sutira trojke a cak mislim da zna lepo da doda :)

nista o nicemu

pre 7 godina

Ovde neko pisao Jokic za GSW...ja mislim da bi Jokara stvarno bio idealni centar za Variorse. Zamislite kako pravi blok Klaju za otvoreni šut i koliko bi Stef imao laganih poena. Ne bi imali granice. Bila bi važnija karika od Rodmana u tadašnjim Bulsima.
(xboxer, 05. mart 2017 10:44)

Dobro je sto ti to mislis, a ne neko ko je ikada igrao kosarku. Zasto bi on Kariju stvarao poene kada moze sam da ih da? Rodman je igrao odbranu, hol of fejmer je zbog toga, Jokic kad igra odbranu dobije 5 faulova za 15 minuta. I to je cinjenica.

Dejan

pre 7 godina

Jedno pitanje, ako se nekome da da izgugla.
Koliko je utakmica preko 30 poena imao Stojakovic u NBA karijeri?
Ja ne mogu pronaci (a zanima me). ?
Hvala.

Admiral

pre 7 godina

Moj prijatelj koji ne prati NBA, vec evropsku kosarku 30god, gledao Jokica. Nije mu jasno kaze, kako se u NBA igraju tako lose odbrane i kako Jokic daje brdo poena, a da ga niko ne cuva.
Ne znam, ali mislim da je u pravu. Jokic nikada nije tako dominirao u Megi, reprezentaciji. On jeste napredovao, igra dobro, no smatram da je njegova igra vise odlicna adaptacija na trenutnI STIL kosarke, i da nije najbolji pokazatelj njegovog kvaliteta, koji je prisutan, ali nadvikan.

Ljudi uvek odgovaraju uporedbom evropske i NBA kosarke, kako ameri dominiraju pobedjivajuci sve reprezentacije sa 20-30razlika. Usa nikada nije nadigrala Spaniju, nikada. Bile su to utakmice na jednu loptu dok je Spanija bila na vrhuncu snage. Evropska kosarka je u velikoj krizi zadnjih 10god, tako da osim Spanije, tu i nema ko da im izadje na crtu. Mi smo pokusali, ali sa sastavom koji cine vecinom prosecni igraci, nismo ocekivano uspeli.
2002, 2004 ameri su padali jer je evropska kosarka imala velika imena, plus se igrala prava timska kosarka, sa jakom odbranom za razliku od danas gde je evroliga degradirana dovodjenjem i forsiranjem americkih prosecnih kosarkasa, koji ne mogu izboriti NBA angazman.
Porzingis, Jokic sad da se vrate u evropu, imali bi daleko slabiji ucinak, uprkos cudnoj konstataciji da je NBA po svim merilima jaca liga, sacinjena od najboljih kosarkasa danasnjice. Ali isto tako liga, gde se Westbrooku, Batleru, Hardenu svira faul cim zagaze jednom nogom u reket protivnika.

prijatelj

pre 7 godina

Samo Jokic,Galinari i Muray su bili dvocifreni. Ostali podbacili. Obicno njih 6 pogodi preko 10 poena. Vise me nervira sto nema odbrane. Da igraju agresivnije sa vise faulova i malo razbiju koncentraciju protivnicke ekipe.

xboxer

pre 7 godina

Ovde neko pisao Jokic za GSW...ja mislim da bi Jokara stvarno bio idealni centar za Variorse. Zamislite kako pravi blok Klaju za otvoreni šut i koliko bi Stef imao laganih poena. Ne bi imali granice. Bila bi važnija karika od Rodmana u tadašnjim Bulsima.

mm

pre 7 godina

Ljudi, vidim neko pise da je gledao Denver nocas. Preko kojih fora/paketa i preko kojih kanala gledate? Ja gledao samo Phila - Detroit, jer je samo to ponudio Sport klub, tj. Amerika Evropi.

rastimovani orkestar

pre 7 godina

Ne vredi ovaj Jokicev trud kad su se ovi njegovi previse raspali, nikome se nije igralo (najcudniji podatak - Heris jedan sut za 22 min). Jedino mozda da je vise asistirao pa da eventualno "razbudi" nekog, mada cini mi se da se uzeleo koseva nakon par skromnijih utakmica, i jos intersantno da su ga bas agresivno cuvali na sutu na tri, samo jednom je probao i to su ga faulom zaustavili (i dao 2 poena), a s obzirom da je bio raspolozen imao bi jedno 2-3 trojke u dobrom procentu, sto bi opet mozda ucinilo mec neizvesnijim.. Meloun je ovo mogao bolje da poslozi

antiDebil

pre 7 godina

Dovla

3 promasena slobodna bacanja ti bodu oci ,tj 5/8 ? Ajde da je bilo 1/10 pa i da razumem ali ovo...Slicna prica je i sa izgubljenim lopta, posto Jokic prakticno igra plejmerkera.

Razumeo bih da si napisao da ti upada u oci sut iz igre 13/15, a ne ovako !

dezurni filozof

pre 7 godina

Analiza:

Prvi uzrok je taj da je Meloun ubacio Nelsona umesto Mareja na mestu pleja i time poremetio postavu iz zadnje dve utakmice(po meni u trenutnom timu Marej bi trebao biti plej u prvoj a Nelson u drugoj postavi).

Drugi uzrok je taj da Meloun nije zaustavio divljanje Galinarija, Cendlera i Bartona.

Sta reci o tri divljaka: kombinovano sut iz igre 9/34 i glavni uzrok poraza

Galinari sut za dva 3/7 sut za tri 2/8
Cendler sut za dva 0/3 sut za tri 1/5
Barton sut za dva 2/7 sut za tri 1/4

Galinari sta reci o njemu 2 od 3 suta za dva poena su bila zakucavanja, dobro izvodi slobodnjake, ponekad zna da ubode trojku ali sut iz reketa i sa poludistance slab.

Cendler limitiran u sutu iz reketa i sa poludistance slab za coveka koga toliko placaju a koji malo daje timu.

Barton posebna prica momak je elastican(poput MJ ili Kawhi Leonarda) ali nema masu i snagu da zavrsi ulazak pod kos i poentira pa deluje trpavo. Kada se zalufa na kos pomislim u sebi "eve ga zaleteo se ka LeBron ce da zakuca sada" kad ono smota smotana umesto da poentira on ili jedva dobaci do kosa(ko da nije jeo), promasi obruc ili pak sutne nekako blentavo.

Deki

pre 7 godina

E stvarno preteraste sa Jokicem!!!Da je majstor,majstor je,skidam kapu!!!A znate li na kom je mestu njegov tim iz Denvera!!!???Stvarno mi nije jasno.Tako pisu i bosanske vesti za Nurkica!

Profesor

pre 7 godina

@ Jumko

Vidi, Denver nije Eibar NBA lige. To su npr. Filadelfija, Orlando, Bruklin... Denver ti je Viljareal, a on i te kako ima spanskih i drugih reprezentativaca.

NoName

pre 7 godina

Kako je ovako mlaka publika u Denveru? Jure plejof, u bitnoj utakmici rezultat se lomi, Jokić moćno zakucava - a publika jedva nešto glasnija nego u pozorištu. Pa još onolika prazna mesta u dvorani. Čudo da nekog i pobede kod kuće uz ovakvu "podršku".
A Jokić? Superstar, šta više reći.

palop

pre 7 godina

Steta za poraze oba nasa igraca. Minesota je odigrala odlicno prvo poluvreme, a u drugom ih Sparsi stisli i onda je Vigins silovao loptu sve do kraja, sut iz igre 6-24 valjda. Ne moze to tako, pogotovo ne kad ga cuva Lenard...
Bjelica solidan, ali moze on vise od ovoga. Popravio je samopouzdanje u odnosu na ranije, ali mu fali jos malo, on i Brendon Ras su se u jednoj situaciji na kraju izdodavali kad su obojica trebali da sutnu. Ajde danas je Vigins preterao, ali je igrao bas dobro u poslednje vreme, kao sto mi deluje da cela ekipa igra bolje od povrede Lavina. Izgleda da je guzva kad trojica uzimaju suteve i carine loptu.

Denver je lose igrao timski, na njihovim utakmicama se to vidi tacno od pocetka, ako napad ne funkcionise fluidno ili makar da pogadjaju kad uzmu da sile, ne pise im se dobro posto odbranom mec nece dobiti. Nikola je otprilike bio jedina svetla tacka, ali ih je Sarlot ubio sutem spolja tako da nije bilo dovoljno.

Jumko

pre 7 godina

I u spanskoj ligi, za Eibar, dobro igraju 2 igraca, ali nikada ne bi bili pozvani medju zvezde spanske lige! Moz' mislit', jaka stvar... A da, Jokic je za GS Voriorse!

nikola

pre 7 godina

E Denevere,Denvere.Cekao sam samo njih za 40k,posle pogodjenih 8 parova u subotu i jutros vidim rezultat i poraz.Mnogo bre cudna ekipa.Pogledam tok meca i dozvole Sarlotu preokret posle vodjstva od 6-7 razlike,seriju od 22-2.

Zero

pre 7 godina

Perfektno odigrao, školovao Zellera al dzabe kad Galo, Chandler, Nelson i ekipa sve useru. Pod hitno Murray i Gomez u prvu petorku, nek se celice makar i zrtvovali play off. Ove indijance trejdovati na kraju sezone za bilo sta, idealno bi bilo Butlera legao bi Jokicu ko budali šamar. Bjelica solidan, raduje veca minutaza u zadnje vreme, izgleda trener ima poverenje u njega pomogla je i povreda Lavina. Mogao bi on ipak na kraju da se zadrzi u Nba duze vreme. Odgovarao bi mu i neki trejd u buducnosti, Spursi bi bili idealni za njega, Aldridge se izgleda nece zadrzavati ko zna mozda bude mesta.
I da vide li ko ovog ludaka iz Denvera sto je morala policija da ga izvodi:D

Demius

pre 7 godina

Čovek postigao skoro trećinu poena i skokova svoje ekipe.
Nije baš pola svoje ekipe kao što je Ras Vesbruk, ali ima vremena još je mlad.A Denver ako hoće u play-off jednostavno ne sme da gubi kod kuće od ekipa koje imaju lošiji skor od njih.Jeste i ovi se bore za doigravanje, ali to nije opravdanje za samo 102 poena za 48 minuta.
P.S.falio Plamni strašno, čim izađe Jokić raspad sistema...

Dragan

pre 7 godina

Najvise me nerviraju ovakvi tekstovi, glamurozni naslov, sve u superlativu a njegova ekipa izgubila. I vecinom je tako. Ne vidim tu neku logiku, al ajd.

Dovla

pre 7 godina

Nidžo dobro je bilo, malo izgubljene lopte bodu oči i ova tri promašena slobodna, ali košgeterski učinak maestralan. Beli se izgleda budi što mi je izuzetno drago. Bobi 2 minuta 5 poena, ja sam lud i meni tu ništa nije jasno. Pohvala i za Šarića, dečko stvarno dobro igra i to treba priznati.

NNN

pre 7 godina

Jokić 13/15 iz igre, ostatak ekipe 35%

Detroit vodi 30 sredinom 3. i Dramond i dalje ne izlazi iz igre i Bejn igrao na kašičicu, a Marjanović partiju karijere odigrao baš prošle godine u Filadelfiji, a tek sad nemaju centra...

Alex

pre 7 godina

Gledao meč, *enjalo je stršljene, kako god su šutirali pogađali su, što nije bio slučaj sa Denverom. Batum do 3. četvrtine 100% šut za dva i tri - kada promašio prvi put u 30 i nekom minutu komentator kao, aman više...
Btw. Jokić im drži lekcije košarke. Ljudi on toliko lepo igra da mi nije žao što sad mrtav umoran i neispavan moram da čuvam dete ceo dan :-) Lepota gledati tu lakoću igranja, inteligencija, ma sve..

Miko

pre 7 godina

Ja ne znam gde bi ovaj Denver bio bez Jokića. Inače se ne nerviram oko košarke, ali kad Barton i Nelson krenu sa retardiranim šutevima van balansa sa 22 sekunde na satu i ceo napad se raspadne, dobijem ospe. Marej i Heris su obojica mladi i treba da budu kičma tima uz Jokića, dobro šutiraju i završavaju napade i igraju solidnu odbranu, ali jedva dobiju loptu da ova dvojica slučajno ne propuste neki šut.

snus brotherhood

pre 7 godina

Steta, ovo je bila dobra prilika da se odlepe ostalima koji su u poteri za osmo mesto.
Opet, nama ova utakmica pokazuje Jokicevu raznovrsnost. U stanju je da igra sa dosta asistencija, da ubrza igru, uspori je, i da ima kosgetersko vece, kad hoce. :)
p.s. Dva zakucavanja su pravo osvezenje!

Lala Banatski

pre 7 godina

Nisam gledao utakmicu, ali teško mogu da se složim da je Galinari bio raspoložen. Šutirao je 5 od 15 i nije imao nijednu asistenciju. Veliki potrošač lopti sa malim doprinosom za tim. Otkad se on vratio Denver mnogo lošije igra i pitanje je da li će zadržati 8. mesto jer je Portland počeo da pobeđuje. A za Jokića ovo već postaje uobičajeno. Samo napred, Nikola!

Corleone

pre 7 godina

imamo kosarku u kojoj smo zvanicno najbolji na planeti posle usa, u kojoj imamo vrhunske evroligase czv i kkp, u kojoj imamo najbolje igrace eurolige i nba... i imamo fudbal u kojem imamo... hm, veliki, veciti derbi... fajnd d difrens.

JPR24

pre 7 godina

Odlican Jokic, ostali ocajni, pogotovo startna petorka, Galinari slab procenat, Harris ni poen, Chandler 1/8, Nelson jedva 33,3% u sutu, i globalno previse sutiranja za 3 a nije ih islo. Tu se pitam sta im trener govori na tajm autu? Vide da ne ide, i opet prvi napad posle tajm auta, cigla za tri...
Kad vidis da ne ide, preuzimas drugaciju taktiku !!
A i Hornetsi 59% iz suta za tri (16/27), da su i crepove bacali usli bi..
Sparsi se polako ali sigurno priblizavaju GSW, 2 pobede zaostatka, i iduce subote im sledi okrsaj, bice na zapadu interesantna borba za prvo mesto, kao i za 8.
I na kraju : Udarna vest dana , Bobi dobio 2 minuta! Ulovio 5 poena :p

NoName

pre 7 godina

Kako je ovako mlaka publika u Denveru? Jure plejof, u bitnoj utakmici rezultat se lomi, Jokić moćno zakucava - a publika jedva nešto glasnija nego u pozorištu. Pa još onolika prazna mesta u dvorani. Čudo da nekog i pobede kod kuće uz ovakvu "podršku".
A Jokić? Superstar, šta više reći.

Corleone

pre 7 godina

imamo kosarku u kojoj smo zvanicno najbolji na planeti posle usa, u kojoj imamo vrhunske evroligase czv i kkp, u kojoj imamo najbolje igrace eurolige i nba... i imamo fudbal u kojem imamo... hm, veliki, veciti derbi... fajnd d difrens.

Dovla

pre 7 godina

Nidžo dobro je bilo, malo izgubljene lopte bodu oči i ova tri promašena slobodna, ali košgeterski učinak maestralan. Beli se izgleda budi što mi je izuzetno drago. Bobi 2 minuta 5 poena, ja sam lud i meni tu ništa nije jasno. Pohvala i za Šarića, dečko stvarno dobro igra i to treba priznati.

Alex

pre 7 godina

Gledao meč, *enjalo je stršljene, kako god su šutirali pogađali su, što nije bio slučaj sa Denverom. Batum do 3. četvrtine 100% šut za dva i tri - kada promašio prvi put u 30 i nekom minutu komentator kao, aman više...
Btw. Jokić im drži lekcije košarke. Ljudi on toliko lepo igra da mi nije žao što sad mrtav umoran i neispavan moram da čuvam dete ceo dan :-) Lepota gledati tu lakoću igranja, inteligencija, ma sve..

Lala Banatski

pre 7 godina

Nisam gledao utakmicu, ali teško mogu da se složim da je Galinari bio raspoložen. Šutirao je 5 od 15 i nije imao nijednu asistenciju. Veliki potrošač lopti sa malim doprinosom za tim. Otkad se on vratio Denver mnogo lošije igra i pitanje je da li će zadržati 8. mesto jer je Portland počeo da pobeđuje. A za Jokića ovo već postaje uobičajeno. Samo napred, Nikola!

Demius

pre 7 godina

Čovek postigao skoro trećinu poena i skokova svoje ekipe.
Nije baš pola svoje ekipe kao što je Ras Vesbruk, ali ima vremena još je mlad.A Denver ako hoće u play-off jednostavno ne sme da gubi kod kuće od ekipa koje imaju lošiji skor od njih.Jeste i ovi se bore za doigravanje, ali to nije opravdanje za samo 102 poena za 48 minuta.
P.S.falio Plamni strašno, čim izađe Jokić raspad sistema...

snus brotherhood

pre 7 godina

Steta, ovo je bila dobra prilika da se odlepe ostalima koji su u poteri za osmo mesto.
Opet, nama ova utakmica pokazuje Jokicevu raznovrsnost. U stanju je da igra sa dosta asistencija, da ubrza igru, uspori je, i da ima kosgetersko vece, kad hoce. :)
p.s. Dva zakucavanja su pravo osvezenje!

nikola

pre 7 godina

E Denevere,Denvere.Cekao sam samo njih za 40k,posle pogodjenih 8 parova u subotu i jutros vidim rezultat i poraz.Mnogo bre cudna ekipa.Pogledam tok meca i dozvole Sarlotu preokret posle vodjstva od 6-7 razlike,seriju od 22-2.

Miko

pre 7 godina

Ja ne znam gde bi ovaj Denver bio bez Jokića. Inače se ne nerviram oko košarke, ali kad Barton i Nelson krenu sa retardiranim šutevima van balansa sa 22 sekunde na satu i ceo napad se raspadne, dobijem ospe. Marej i Heris su obojica mladi i treba da budu kičma tima uz Jokića, dobro šutiraju i završavaju napade i igraju solidnu odbranu, ali jedva dobiju loptu da ova dvojica slučajno ne propuste neki šut.

JPR24

pre 7 godina

Odlican Jokic, ostali ocajni, pogotovo startna petorka, Galinari slab procenat, Harris ni poen, Chandler 1/8, Nelson jedva 33,3% u sutu, i globalno previse sutiranja za 3 a nije ih islo. Tu se pitam sta im trener govori na tajm autu? Vide da ne ide, i opet prvi napad posle tajm auta, cigla za tri...
Kad vidis da ne ide, preuzimas drugaciju taktiku !!
A i Hornetsi 59% iz suta za tri (16/27), da su i crepove bacali usli bi..
Sparsi se polako ali sigurno priblizavaju GSW, 2 pobede zaostatka, i iduce subote im sledi okrsaj, bice na zapadu interesantna borba za prvo mesto, kao i za 8.
I na kraju : Udarna vest dana , Bobi dobio 2 minuta! Ulovio 5 poena :p

antiDebil

pre 7 godina

Dovla

3 promasena slobodna bacanja ti bodu oci ,tj 5/8 ? Ajde da je bilo 1/10 pa i da razumem ali ovo...Slicna prica je i sa izgubljenim lopta, posto Jokic prakticno igra plejmerkera.

Razumeo bih da si napisao da ti upada u oci sut iz igre 13/15, a ne ovako !

Mogli

pre 7 godina

@ Admiral

Pricas kojesta. Kao prvo, Jokic sipa toliko jer je suvise dobar, a igra na niskom postu vecine timova je ocajna. Druga stvar, on kada dodje u repku ili Evropu, ne moze davati 40 poena jer je tim, tj. cela petorka na terenu sporija bez obzira koliko on zeleo brzo da zavrsi akciju, nema tacdaun pasova sa vise od pola terena. Ne pricajte kojesta da se ne igra odbrana, odbrana se igra. To sto je Harden panj u odbrani, to je drugi 'padez'. Zapamti da je baza nba kosarke 500 miliona ljudi sirom sveta iz svih mogucih drzava gde se biraju najbolji od najboljih, kvantitet stvara kvalitet. A mi njih poredimo sa Zvezdom ili Realom npr.

dezurni filozof

pre 7 godina

Analiza:

Prvi uzrok je taj da je Meloun ubacio Nelsona umesto Mareja na mestu pleja i time poremetio postavu iz zadnje dve utakmice(po meni u trenutnom timu Marej bi trebao biti plej u prvoj a Nelson u drugoj postavi).

Drugi uzrok je taj da Meloun nije zaustavio divljanje Galinarija, Cendlera i Bartona.

Sta reci o tri divljaka: kombinovano sut iz igre 9/34 i glavni uzrok poraza

Galinari sut za dva 3/7 sut za tri 2/8
Cendler sut za dva 0/3 sut za tri 1/5
Barton sut za dva 2/7 sut za tri 1/4

Galinari sta reci o njemu 2 od 3 suta za dva poena su bila zakucavanja, dobro izvodi slobodnjake, ponekad zna da ubode trojku ali sut iz reketa i sa poludistance slab.

Cendler limitiran u sutu iz reketa i sa poludistance slab za coveka koga toliko placaju a koji malo daje timu.

Barton posebna prica momak je elastican(poput MJ ili Kawhi Leonarda) ali nema masu i snagu da zavrsi ulazak pod kos i poentira pa deluje trpavo. Kada se zalufa na kos pomislim u sebi "eve ga zaleteo se ka LeBron ce da zakuca sada" kad ono smota smotana umesto da poentira on ili jedva dobaci do kosa(ko da nije jeo), promasi obruc ili pak sutne nekako blentavo.

a

pre 7 godina

@Admiral Imali bi manje poena jedino zbog sporosti i ne poznavanja igre od strane njihovih plejeva i bekova. Videli smo Jokica protiv Ceske i uopste na turniru u Bg-u, tako da tvoja konstatacija pada u vodu. Jokic ima 59% sut iz igre, jel mislis da bi Ajon ili neko drugi to poremetio, a nije nogao De Andre i ostali defanzivni centri?

palop

pre 7 godina

Steta za poraze oba nasa igraca. Minesota je odigrala odlicno prvo poluvreme, a u drugom ih Sparsi stisli i onda je Vigins silovao loptu sve do kraja, sut iz igre 6-24 valjda. Ne moze to tako, pogotovo ne kad ga cuva Lenard...
Bjelica solidan, ali moze on vise od ovoga. Popravio je samopouzdanje u odnosu na ranije, ali mu fali jos malo, on i Brendon Ras su se u jednoj situaciji na kraju izdodavali kad su obojica trebali da sutnu. Ajde danas je Vigins preterao, ali je igrao bas dobro u poslednje vreme, kao sto mi deluje da cela ekipa igra bolje od povrede Lavina. Izgleda da je guzva kad trojica uzimaju suteve i carine loptu.

Denver je lose igrao timski, na njihovim utakmicama se to vidi tacno od pocetka, ako napad ne funkcionise fluidno ili makar da pogadjaju kad uzmu da sile, ne pise im se dobro posto odbranom mec nece dobiti. Nikola je otprilike bio jedina svetla tacka, ali ih je Sarlot ubio sutem spolja tako da nije bilo dovoljno.

agent mahoun

pre 7 godina

Wow al je okrenuo lika da mu Kobi lično klimne glavom.. Kako je lepo i agresivno odigrao tako treba Nidžo bravo... Samo agresivno care!

dezurni filozof

pre 7 godina

Ljudi, vidim neko pise da je gledao Denver nocas. Preko kojih fora/paketa i preko kojih kanala gledate? Ja gledao samo Phila - Detroit, jer je samo to ponudio Sport klub, tj. Amerika Evropi.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (mm, 5. mart 2017 10:01)


Samo HD ako neceš HD ideš pod mač bato linkhttps://www.reddit.com/r/nbastreams/

Profesor

pre 7 godina

@ Jumko

Vidi, Denver nije Eibar NBA lige. To su npr. Filadelfija, Orlando, Bruklin... Denver ti je Viljareal, a on i te kako ima spanskih i drugih reprezentativaca.

KORN

pre 7 godina

Jedno pitanje, ako se nekome da da izgugla.
Koliko je utakmica preko 30 poena imao Stojakovic u NBA karijeri?
Ja ne mogu pronaci (a zanima me). ?
Hvala.
(Dejan, 05. mart 2017 10:57)
Batice ne moze da se uporedjuje to vreme i ovo sada u NBA i ne mozes da uporedjujes tim koji se borio za prsten sa timom koji igra cisto da bi igrao.Taj Sakremento bi ovaj Denver razbio 50 razlike kao od šale.

palop

pre 7 godina

Kao sto je zakucao nurkica za klupu, sada to radi sa plamlijem. Mislim da bi i kazinsa poslao na klupu, bravo nikola!
(Jsbd, 05. mart 2017 08:42)

Plamli je i doveden kao rezerva, pre toga su vec shvatili kakav je Jokic igrac.

Dejan

pre 7 godina

Jedno pitanje, ako se nekome da da izgugla.
Koliko je utakmica preko 30 poena imao Stojakovic u NBA karijeri?
Ja ne mogu pronaci (a zanima me). ?
Hvala.

antiDebil

pre 7 godina

Jedno pitanje, ako se nekome da da izgugla.
Koliko je utakmica preko 30 poena imao Stojakovic u NBA karijeri?
Ja ne mogu pronaci (a zanima me). ?
Hvala.
(Dejan, 5. mart 2017 10:57)

48 u regularnom delu sezone i 4 u plejofu !
Nema na cemu...

rastimovani orkestar

pre 7 godina

Ne vredi ovaj Jokicev trud kad su se ovi njegovi previse raspali, nikome se nije igralo (najcudniji podatak - Heris jedan sut za 22 min). Jedino mozda da je vise asistirao pa da eventualno "razbudi" nekog, mada cini mi se da se uzeleo koseva nakon par skromnijih utakmica, i jos intersantno da su ga bas agresivno cuvali na sutu na tri, samo jednom je probao i to su ga faulom zaustavili (i dao 2 poena), a s obzirom da je bio raspolozen imao bi jedno 2-3 trojke u dobrom procentu, sto bi opet mozda ucinilo mec neizvesnijim.. Meloun je ovo mogao bolje da poslozi

nista o nicemu

pre 7 godina

Ovde neko pisao Jokic za GSW...ja mislim da bi Jokara stvarno bio idealni centar za Variorse. Zamislite kako pravi blok Klaju za otvoreni šut i koliko bi Stef imao laganih poena. Ne bi imali granice. Bila bi važnija karika od Rodmana u tadašnjim Bulsima.
(xboxer, 05. mart 2017 10:44)

Dobro je sto ti to mislis, a ne neko ko je ikada igrao kosarku. Zasto bi on Kariju stvarao poene kada moze sam da ih da? Rodman je igrao odbranu, hol of fejmer je zbog toga, Jokic kad igra odbranu dobije 5 faulova za 15 minuta. I to je cinjenica.

luther

pre 7 godina

A niko ne prica nenormalnog Kembu koji kad god su prisli pljusne trojku..Batuma kpji mislim.nijednom.nije promasio sut iz igre..Jokic slab u odbrani jel se cuva od gresaka tako mu je naredio Maloun jel mu je mnogo bitniji u napadu..mozda to nece biti dobro kod Saleta ali nenormalan potencijal u napadu..sta sve on moze da uradu za 24 sek pa to je zastrasujuce..slazem se da se u evropi ne bih mogao ovoliko kretati..naravno da bih ga udvajali ali i na niskom.postu decko zna ledjima.da igra..sutira trojke a cak mislim da zna lepo da doda :)

NNN

pre 7 godina

Jokić 13/15 iz igre, ostatak ekipe 35%

Detroit vodi 30 sredinom 3. i Dramond i dalje ne izlazi iz igre i Bejn igrao na kašičicu, a Marjanović partiju karijere odigrao baš prošle godine u Filadelfiji, a tek sad nemaju centra...

MvpofNba

pre 7 godina

Galinari je bolhoger i bacac cigli, pa ja ne verujem da Meloun to ne vidi. Covek je bio prvi igrac Denvera 5 sezona, i imao je vremena da se pokaze. Denver je igrao lepse kad je on bio povredjen.

Zero

pre 7 godina

Perfektno odigrao, školovao Zellera al dzabe kad Galo, Chandler, Nelson i ekipa sve useru. Pod hitno Murray i Gomez u prvu petorku, nek se celice makar i zrtvovali play off. Ove indijance trejdovati na kraju sezone za bilo sta, idealno bi bilo Butlera legao bi Jokicu ko budali šamar. Bjelica solidan, raduje veca minutaza u zadnje vreme, izgleda trener ima poverenje u njega pomogla je i povreda Lavina. Mogao bi on ipak na kraju da se zadrzi u Nba duze vreme. Odgovarao bi mu i neki trejd u buducnosti, Spursi bi bili idealni za njega, Aldridge se izgleda nece zadrzavati ko zna mozda bude mesta.
I da vide li ko ovog ludaka iz Denvera sto je morala policija da ga izvodi:D

prijatelj

pre 7 godina

Samo Jokic,Galinari i Muray su bili dvocifreni. Ostali podbacili. Obicno njih 6 pogodi preko 10 poena. Vise me nervira sto nema odbrane. Da igraju agresivnije sa vise faulova i malo razbiju koncentraciju protivnicke ekipe.

Mor(m)on

pre 7 godina

Cendler 1od8,
Galinari 5od15,
Burton 3od11

Zajedno 9od34 - 0.26% iz igre
Jokic 13od15 - 0.86%

Treba biti realan pa reci da Jokic stvara ozbiljne probleme u odbrani Denvera jer ne moze da brani P&R igru.
Jednostavno nema ni visinu, ni brzinu.
U odbrani 1na1 je sasvim dobar, ne odlican, ali nije rupa.
Ali u 2na2 on je slaba karika Denvera.

Ipak, raspad igre Denvera je usledio prilikom prvog izlaska iz igre Jokica, jer tada napad staje, i na scenu dolaze poluproizvodi tipa Barton, Mudije i slicni...
Nemaju trenera, Meloun bi i u ABA ligi bio prosecan.

Admiral

pre 7 godina

Moj prijatelj koji ne prati NBA, vec evropsku kosarku 30god, gledao Jokica. Nije mu jasno kaze, kako se u NBA igraju tako lose odbrane i kako Jokic daje brdo poena, a da ga niko ne cuva.
Ne znam, ali mislim da je u pravu. Jokic nikada nije tako dominirao u Megi, reprezentaciji. On jeste napredovao, igra dobro, no smatram da je njegova igra vise odlicna adaptacija na trenutnI STIL kosarke, i da nije najbolji pokazatelj njegovog kvaliteta, koji je prisutan, ali nadvikan.

Ljudi uvek odgovaraju uporedbom evropske i NBA kosarke, kako ameri dominiraju pobedjivajuci sve reprezentacije sa 20-30razlika. Usa nikada nije nadigrala Spaniju, nikada. Bile su to utakmice na jednu loptu dok je Spanija bila na vrhuncu snage. Evropska kosarka je u velikoj krizi zadnjih 10god, tako da osim Spanije, tu i nema ko da im izadje na crtu. Mi smo pokusali, ali sa sastavom koji cine vecinom prosecni igraci, nismo ocekivano uspeli.
2002, 2004 ameri su padali jer je evropska kosarka imala velika imena, plus se igrala prava timska kosarka, sa jakom odbranom za razliku od danas gde je evroliga degradirana dovodjenjem i forsiranjem americkih prosecnih kosarkasa, koji ne mogu izboriti NBA angazman.
Porzingis, Jokic sad da se vrate u evropu, imali bi daleko slabiji ucinak, uprkos cudnoj konstataciji da je NBA po svim merilima jaca liga, sacinjena od najboljih kosarkasa danasnjice. Ali isto tako liga, gde se Westbrooku, Batleru, Hardenu svira faul cim zagaze jednom nogom u reket protivnika.

Kol

pre 7 godina

@(drago, 05. mart 2017 10:57)

Imas portal HR ili neki slicni pa tamo komentarsi, videli smo Sarica vise puta kod Seka, dominira mali u tupavim promasajima! Jokic odigrao odlicno drago mi je da je konacno forsirao i sut, steta sto ga drugi nisu ispratili bice bas ozbiljna borba za playoff!

satelit

pre 7 godina

Denver ima strasan potencijal,ali nesto u spoljnoj liniji ne valja! Porazi od Sakramenra i Sharlorta u ovoj fazi prvenstva su katastrofalni i mogu ih kostati plejofa,,Da im nije sinoc Jokica sa sutem od preko 90posto izgubili bi 30 razlike na svom terenu

xboxer

pre 7 godina

Ovde neko pisao Jokic za GSW...ja mislim da bi Jokara stvarno bio idealni centar za Variorse. Zamislite kako pravi blok Klaju za otvoreni šut i koliko bi Stef imao laganih poena. Ne bi imali granice. Bila bi važnija karika od Rodmana u tadašnjim Bulsima.

Vračarac

pre 7 godina

Gledao sam celu utakmicu. Očigledno je odredjeni igraci moraju da provedu određeno vreme na terenu, uprkos tome što to ide protiv momentuma na terenu. Krajem 3/4 Denver je, pre svega preko Jokica, nadoknadio solidan zaostatak i smanjio na jednocifren. Pritom nije igrao od početka. U 4/4 ubacuje Plamlija umesto Nikole do sredine četvrtine i vidan je bio pad u ofanzivi. Mogli su ovo lako i da dobiju da su bili malo skoncentrisaniji. Jokic u odbrani i dalje po meni previse ležeran, kao da ga mrzi. Posto sam se navikao na igru Zvezde, meni je takva odbrana neshvatljiva.. ali dobro drugačiji ritam, duze utakmice, sve znam.

brm

pre 7 godina

Počinje Denver sve nesebičnije da igra, zarazio ih je Jokić. Imali su nekoliko onih Sanantonijevskih akcija gde ima gomila dodavanja, čak i kada je neko otvoren a ipak prosledi do nekog u boljoj poziciji. Interesantno je bilo da i Galinari i Čendler jednom u takvoj situaciji dodaju. Ali kad je Barton u igri, onda nema pomoći. Meni nije jasno kako je taj liku još u nba.

Oxi

pre 7 godina

Dario blizu triple doublea a nije odigrao nista posebno. Opet 20 poena.
(drago, 5. mart 2017 10:57) 
 19 poena a ne 20, odigrao ga manje na granici 20+ i dvojku u hendikepu na Detroit. Razlika izmedju to dvoje je ogromna, skoro par hiljada evra, osim ako ste Hrvat, naravno :-). Tada može i poraz od -30 da bude pobeda, 19p 7sk 6as da bude tripl-dabl, ruki da bude kosarkas sa 6 profi sezona iza sebe i neko ko je 3 godine stariji od ostalih rukija. Nekome je i to uspeh, da osmaka uguraju u peti razred i proglase ga najboljim...

Met

pre 7 godina

Molba. Ljudi postujte to sto decko (iz Sombora, jbg.) postize. Koliko juce je igrao u jamama (Somborci znaju), sada postize rezultate u NBA za svako postovanje. Nikoli, komsiji, najbolje zelje, da ga zdravlje posluzi, postigne svoj maksimum (ko zna sta je to, pred nama je), i uzme maksimalnu lovu (zasto ne).

reporter

pre 7 godina

Ama ljudi sta ste svi navalili na njegovu odbranu!? covjek da 31 poen iz 90% suta i uhvati 14 skokova, preko 10 defanzivnih, a ovi jadnici se uhvatili na njegovu odbranu. Pa jel vi gledate ikad i jedan mec denvera jadnici? nije on kahwi u odbrani ali nije toliko los koliko ga vi ovde pokusavate da predstavite. Covjek po brojkama igra najbolju odbranu u denveru. ima najbolji drpm i rpm i opm. To sto je citava denverova odbrana losa to nema veze sa jokicem. Malo kritikujte nesto drugo, posto stvarno ne kontam sta je vama svrha u zivotu? samo da plujete, oni rodjeni pesimisti, samo neku negativu i losu energiju oko sebe i samo pljuvanje, pa zbog jadnih go-ana kao vas, i jeste nam i drzava i drustvo u ku-cu. jadnici teski.

menjam nick

pre 7 godina

A niko ne prica nenormalnog Kembu koji kad god su prisli pljusne trojku..Batuma kpji mislim.nijednom.nije promasio sut iz igre..Jokic slab u odbrani jel se cuva od gresaka tako mu je naredio Maloun jel mu je mnogo bitniji u napadu..mozda to nece biti dobro kod Saleta ali nenormalan potencijal u napadu..sta sve on moze da uradu za 24 sek pa to je zastrasujuce..slazem se da se u evropi ne bih mogao ovoliko kretati..naravno da bih ga udvajali ali i na niskom.postu decko zna ledjima.da igra..sutira trojke a cak mislim da zna lepo da doda :)
(luther, 05. mart 2017 11:56)

Nadam se da ste iz inostranstva. :D

mm

pre 7 godina

Ljudi, vidim neko pise da je gledao Denver nocas. Preko kojih fora/paketa i preko kojih kanala gledate? Ja gledao samo Phila - Detroit, jer je samo to ponudio Sport klub, tj. Amerika Evropi.

stevan

pre 7 godina

Dario blizu triple doublea a nije odigrao nista posebno. Opet 20 poena.
(drago, 5. mart 2017 10:57) # Link komentara

Niti je dao 20 poena, niti je bio blizu tripl dabla (6 skokova 8 asistencija. Pritom je sutirao po ko zna koji put ispod 50%, i Fila izgubila 30 razlike.
Drago spin master/lazov/kompleksas nastavlja po starom.

Rhyzm

pre 7 godina

Da su njegovi strucnjaci od "konstantih sutera" ista pogadjali, bio bi opet triple-double, i lagana pobeda, ali kad je video da im ne ide uzeo stvar u svoje ruke, bravo!

Dejan

pre 7 godina

@KORN
Ja ni jednom nisam spomenuo ni Sakramento, ni Denver, ni tadasnju, ni sadasnju kosarku. Pitanje je bilo cisto onako iz znatizelje, zato 'oladi malo. ?
Hvala ostalima na informaciji.
Pozdrav.

Kauboji i indijanci

pre 7 godina

Gledao sam noćas utakmicu i moram da kažem da su ovi iz Denvera neopevani divljaci i pravo je čudo kako su i postigli to što su do sada postigli. Nabeđeni šuteri koji ne mogu vola da ubodu. Galinarija je išao šut u prvom poluvremenu u drugom je potpuno stao. Marej je jedini nešto pogađao u drugom pa je uz njega praktično Nikola sam na mišiće skinuo razliku od -20 do -4 sredinom četvrte i kada je izgledalo da ih imaju krenuli su ovi njegovi indijanci da divljaju i da se sebično ispucavaju. Bitno je samo da se uzme lopta ne da nikom, pretrči teren za 1,5 sekunde i šutne trojka iz punog trka u trećoj sekundi napada. I tako tri puta za redom. Nikola je loptu dobio u ruke tek kad je ponovo bilo -12 na 2 minuta do kraja ali više nije bilo šanse da se stigne. Bio je vidno nezadovoljan posle utakmice jer su ih imali i ispustili na glupost. Trener jeste imao manje igrača na raspolaganju ali nije smeo da dozvoli onakvo ponašanje.

Deki

pre 7 godina

E stvarno preteraste sa Jokicem!!!Da je majstor,majstor je,skidam kapu!!!A znate li na kom je mestu njegov tim iz Denvera!!!???Stvarno mi nije jasno.Tako pisu i bosanske vesti za Nurkica!

Jumko

pre 7 godina

I u spanskoj ligi, za Eibar, dobro igraju 2 igraca, ali nikada ne bi bili pozvani medju zvezde spanske lige! Moz' mislit', jaka stvar... A da, Jokic je za GS Voriorse!

seth

pre 7 godina

@mm

Pravac reddit.com/r/nbastreams/, tamo imas linkove ka sajtovima sa HD strimovima. Posto ih nekad uklone kad pocne mec, najbolje da dodjes nekih 15 min pre utakmice

Dragan

pre 7 godina

Najvise me nerviraju ovakvi tekstovi, glamurozni naslov, sve u superlativu a njegova ekipa izgubila. I vecinom je tako. Ne vidim tu neku logiku, al ajd.

Jumko

pre 7 godina

@Admiral Sve potpisujem! Cinjenice i govore sve, da Spanija dominira i da Jokic slabo igra za reprezentaciju! E sad sto je nebeski narod nerealan kao i uvek...

3% baterije

pre 7 godina

Ama ljudi sta ste svi navalili na njegovu odbranu!? covjek da 31 poen iz 90% suta i uhvati 14 skokova, preko 10 defanzivnih, a ovi jadnici se uhvatili na njegovu odbranu. Pa jel vi gledate ikad i jedan mec denvera jadnici? nije on kahwi u odbrani ali nije toliko los koliko ga vi ovde pokusavate da predstavite. Covjek po brojkama igra najbolju odbranu u denveru. ima najbolji drpm i rpm i opm. To sto je citava denverova odbrana losa to nema veze sa jokicem. Malo kritikujte nesto drugo, posto stvarno ne kontam sta je vama svrha u zivotu? samo da plujete, oni rodjeni pesimisti, samo neku negativu i losu energiju oko sebe i samo pljuvanje, pa zbog jadnih go-ana kao vas, i jeste nam i drzava i drustvo u ku-cu. jadnici teski. (reporter, 05. mart 2017 12:27)

Evo ga, ono o cemu pričam. Ako ne kazeš da je Jokić beli Wilt odma si jadnik, pljuvač, go*no hahhaha pa jel si ti zdrav druže? Jokić je jedan od najgorih centara u ligi odbrambeno, rame uz rame sa Okaforom i Kanterom, to je činjenica. Činjenica je i da si slagao da Jokić ima najbolji defanzivni rejting u ekipi, ima najgori, to bar svako može da proveri. I svako može da proveri da Jokić dopušta protivnicima 60% šuta iz reketa, najgore u ligi od centara brani reket. To su činjenice...a ja pratim NBA, ja gledam Denver već 10 godina, ti gledaš Jokića i nemaš veze o košarci, pa da si pogledao dve utakmice Denvera video bi na šta liči Jokićeva odbrana.

Jokić nema brzinu u nogama da brani PNR, nema snagu da parira na niskom postu, nije dobar rim protector jer se teško odlepljuje od parketa. Ima visok košarkaški IQ pa ume da se dobro pozicionira, ali to je nedovoljno trenutno jer je fizički previše inferioran.

Dr.Srx

pre 7 godina

@jumo brate, a da ti mi Srbi damo malo izlucevine sa donje pipe, da vidis sta je radost, bolje to nego sto koze mucenice maltretiras nisu one krive, nema tu meraka

drago

pre 7 godina

Oxi

Mnogo mi se nerviras za nekog ko je dobio tolike pare. Cemu nervoza, sto ti to predstavlja problem? I niko to ne govori, nije lijepo toliko lagati u tim godinama :)

NBA all-star meč, bez centra?

pre 7 godina

Razumeo bih da si napisao da ti upada u oci sut iz igre 13/15, a ne ovako !
Jokic 13od15 - 86%
Čovjek da 31 poen iz 90% suta
Da im nije sinoc Jokica sa sutem od preko 90posto izgubili bi 30 razlike na svom terenu
itd,itd,itd...

Jokic je pre svega centar i samo 2 poena je dao van reketa. Daleko od toga da on ne igra pametno i da vecinu tih flotera pogadja. Procenti bekova i centara ne mogu da se porede.
I onda o kakvom to šutu pričate?

Kary bivsi igrač

pre 7 godina

Zasto bi on Kariju stvarao poene kada moze sam da ih da?
(nista o nicemu, 5. mart 2017 11:14)

Poslednjih 10 utakmica Kari se raspada, ako je odigrao jednu dobru, procenti na nekim mečevima 25%. Nego intersanto kao se ovde proziva Galinari, igrač koji bi u najboljem slučaj, sa klupe ulazio u nekoj ekipa sa vecim playoff ambicijam. O Kariju se ćuti... Zamisljam da Jokic igra sa Karijem kako bi bio pljuvan, naravno Kari :)). A da je zasluzio da bude pljuvan ej 2- MPV za ovakve igre koja pruza zasluzuje.

Jumko

pre 7 godina

I u spanskoj ligi, za Eibar, dobro igraju 2 igraca, ali nikada ne bi bili pozvani medju zvezde spanske lige! Moz' mislit', jaka stvar... A da, Jokic je za GS Voriorse!

Admiral

pre 7 godina

Moj prijatelj koji ne prati NBA, vec evropsku kosarku 30god, gledao Jokica. Nije mu jasno kaze, kako se u NBA igraju tako lose odbrane i kako Jokic daje brdo poena, a da ga niko ne cuva.
Ne znam, ali mislim da je u pravu. Jokic nikada nije tako dominirao u Megi, reprezentaciji. On jeste napredovao, igra dobro, no smatram da je njegova igra vise odlicna adaptacija na trenutnI STIL kosarke, i da nije najbolji pokazatelj njegovog kvaliteta, koji je prisutan, ali nadvikan.

Ljudi uvek odgovaraju uporedbom evropske i NBA kosarke, kako ameri dominiraju pobedjivajuci sve reprezentacije sa 20-30razlika. Usa nikada nije nadigrala Spaniju, nikada. Bile su to utakmice na jednu loptu dok je Spanija bila na vrhuncu snage. Evropska kosarka je u velikoj krizi zadnjih 10god, tako da osim Spanije, tu i nema ko da im izadje na crtu. Mi smo pokusali, ali sa sastavom koji cine vecinom prosecni igraci, nismo ocekivano uspeli.
2002, 2004 ameri su padali jer je evropska kosarka imala velika imena, plus se igrala prava timska kosarka, sa jakom odbranom za razliku od danas gde je evroliga degradirana dovodjenjem i forsiranjem americkih prosecnih kosarkasa, koji ne mogu izboriti NBA angazman.
Porzingis, Jokic sad da se vrate u evropu, imali bi daleko slabiji ucinak, uprkos cudnoj konstataciji da je NBA po svim merilima jaca liga, sacinjena od najboljih kosarkasa danasnjice. Ali isto tako liga, gde se Westbrooku, Batleru, Hardenu svira faul cim zagaze jednom nogom u reket protivnika.

Deki

pre 7 godina

E stvarno preteraste sa Jokicem!!!Da je majstor,majstor je,skidam kapu!!!A znate li na kom je mestu njegov tim iz Denvera!!!???Stvarno mi nije jasno.Tako pisu i bosanske vesti za Nurkica!

Jumko

pre 7 godina

@Admiral Sve potpisujem! Cinjenice i govore sve, da Spanija dominira i da Jokic slabo igra za reprezentaciju! E sad sto je nebeski narod nerealan kao i uvek...

Dragan

pre 7 godina

Najvise me nerviraju ovakvi tekstovi, glamurozni naslov, sve u superlativu a njegova ekipa izgubila. I vecinom je tako. Ne vidim tu neku logiku, al ajd.

Dovla

pre 7 godina

Nidžo dobro je bilo, malo izgubljene lopte bodu oči i ova tri promašena slobodna, ali košgeterski učinak maestralan. Beli se izgleda budi što mi je izuzetno drago. Bobi 2 minuta 5 poena, ja sam lud i meni tu ništa nije jasno. Pohvala i za Šarića, dečko stvarno dobro igra i to treba priznati.

luther

pre 7 godina

A niko ne prica nenormalnog Kembu koji kad god su prisli pljusne trojku..Batuma kpji mislim.nijednom.nije promasio sut iz igre..Jokic slab u odbrani jel se cuva od gresaka tako mu je naredio Maloun jel mu je mnogo bitniji u napadu..mozda to nece biti dobro kod Saleta ali nenormalan potencijal u napadu..sta sve on moze da uradu za 24 sek pa to je zastrasujuce..slazem se da se u evropi ne bih mogao ovoliko kretati..naravno da bih ga udvajali ali i na niskom.postu decko zna ledjima.da igra..sutira trojke a cak mislim da zna lepo da doda :)

xboxer

pre 7 godina

Ovde neko pisao Jokic za GSW...ja mislim da bi Jokara stvarno bio idealni centar za Variorse. Zamislite kako pravi blok Klaju za otvoreni šut i koliko bi Stef imao laganih poena. Ne bi imali granice. Bila bi važnija karika od Rodmana u tadašnjim Bulsima.

nikola

pre 7 godina

E Denevere,Denvere.Cekao sam samo njih za 40k,posle pogodjenih 8 parova u subotu i jutros vidim rezultat i poraz.Mnogo bre cudna ekipa.Pogledam tok meca i dozvole Sarlotu preokret posle vodjstva od 6-7 razlike,seriju od 22-2.

mm

pre 7 godina

Ljudi, vidim neko pise da je gledao Denver nocas. Preko kojih fora/paketa i preko kojih kanala gledate? Ja gledao samo Phila - Detroit, jer je samo to ponudio Sport klub, tj. Amerika Evropi.

Corleone

pre 7 godina

imamo kosarku u kojoj smo zvanicno najbolji na planeti posle usa, u kojoj imamo vrhunske evroligase czv i kkp, u kojoj imamo najbolje igrace eurolige i nba... i imamo fudbal u kojem imamo... hm, veliki, veciti derbi... fajnd d difrens.

KORN

pre 7 godina

Jedno pitanje, ako se nekome da da izgugla.
Koliko je utakmica preko 30 poena imao Stojakovic u NBA karijeri?
Ja ne mogu pronaci (a zanima me). ?
Hvala.
(Dejan, 05. mart 2017 10:57)
Batice ne moze da se uporedjuje to vreme i ovo sada u NBA i ne mozes da uporedjujes tim koji se borio za prsten sa timom koji igra cisto da bi igrao.Taj Sakremento bi ovaj Denver razbio 50 razlike kao od šale.

NoName

pre 7 godina

Kako je ovako mlaka publika u Denveru? Jure plejof, u bitnoj utakmici rezultat se lomi, Jokić moćno zakucava - a publika jedva nešto glasnija nego u pozorištu. Pa još onolika prazna mesta u dvorani. Čudo da nekog i pobede kod kuće uz ovakvu "podršku".
A Jokić? Superstar, šta više reći.

Mor(m)on

pre 7 godina

Cendler 1od8,
Galinari 5od15,
Burton 3od11

Zajedno 9od34 - 0.26% iz igre
Jokic 13od15 - 0.86%

Treba biti realan pa reci da Jokic stvara ozbiljne probleme u odbrani Denvera jer ne moze da brani P&R igru.
Jednostavno nema ni visinu, ni brzinu.
U odbrani 1na1 je sasvim dobar, ne odlican, ali nije rupa.
Ali u 2na2 on je slaba karika Denvera.

Ipak, raspad igre Denvera je usledio prilikom prvog izlaska iz igre Jokica, jer tada napad staje, i na scenu dolaze poluproizvodi tipa Barton, Mudije i slicni...
Nemaju trenera, Meloun bi i u ABA ligi bio prosecan.

nista o nicemu

pre 7 godina

Ovde neko pisao Jokic za GSW...ja mislim da bi Jokara stvarno bio idealni centar za Variorse. Zamislite kako pravi blok Klaju za otvoreni šut i koliko bi Stef imao laganih poena. Ne bi imali granice. Bila bi važnija karika od Rodmana u tadašnjim Bulsima.
(xboxer, 05. mart 2017 10:44)

Dobro je sto ti to mislis, a ne neko ko je ikada igrao kosarku. Zasto bi on Kariju stvarao poene kada moze sam da ih da? Rodman je igrao odbranu, hol of fejmer je zbog toga, Jokic kad igra odbranu dobije 5 faulova za 15 minuta. I to je cinjenica.

3% baterije

pre 7 godina

Ama ljudi sta ste svi navalili na njegovu odbranu!? covjek da 31 poen iz 90% suta i uhvati 14 skokova, preko 10 defanzivnih, a ovi jadnici se uhvatili na njegovu odbranu. Pa jel vi gledate ikad i jedan mec denvera jadnici? nije on kahwi u odbrani ali nije toliko los koliko ga vi ovde pokusavate da predstavite. Covjek po brojkama igra najbolju odbranu u denveru. ima najbolji drpm i rpm i opm. To sto je citava denverova odbrana losa to nema veze sa jokicem. Malo kritikujte nesto drugo, posto stvarno ne kontam sta je vama svrha u zivotu? samo da plujete, oni rodjeni pesimisti, samo neku negativu i losu energiju oko sebe i samo pljuvanje, pa zbog jadnih go-ana kao vas, i jeste nam i drzava i drustvo u ku-cu. jadnici teski. (reporter, 05. mart 2017 12:27)

Evo ga, ono o cemu pričam. Ako ne kazeš da je Jokić beli Wilt odma si jadnik, pljuvač, go*no hahhaha pa jel si ti zdrav druže? Jokić je jedan od najgorih centara u ligi odbrambeno, rame uz rame sa Okaforom i Kanterom, to je činjenica. Činjenica je i da si slagao da Jokić ima najbolji defanzivni rejting u ekipi, ima najgori, to bar svako može da proveri. I svako može da proveri da Jokić dopušta protivnicima 60% šuta iz reketa, najgore u ligi od centara brani reket. To su činjenice...a ja pratim NBA, ja gledam Denver već 10 godina, ti gledaš Jokića i nemaš veze o košarci, pa da si pogledao dve utakmice Denvera video bi na šta liči Jokićeva odbrana.

Jokić nema brzinu u nogama da brani PNR, nema snagu da parira na niskom postu, nije dobar rim protector jer se teško odlepljuje od parketa. Ima visok košarkaški IQ pa ume da se dobro pozicionira, ali to je nedovoljno trenutno jer je fizički previše inferioran.

Dejan

pre 7 godina

Jedno pitanje, ako se nekome da da izgugla.
Koliko je utakmica preko 30 poena imao Stojakovic u NBA karijeri?
Ja ne mogu pronaci (a zanima me). ?
Hvala.

Kol

pre 7 godina

@(drago, 05. mart 2017 10:57)

Imas portal HR ili neki slicni pa tamo komentarsi, videli smo Sarica vise puta kod Seka, dominira mali u tupavim promasajima! Jokic odigrao odlicno drago mi je da je konacno forsirao i sut, steta sto ga drugi nisu ispratili bice bas ozbiljna borba za playoff!

Alex

pre 7 godina

Gledao meč, *enjalo je stršljene, kako god su šutirali pogađali su, što nije bio slučaj sa Denverom. Batum do 3. četvrtine 100% šut za dva i tri - kada promašio prvi put u 30 i nekom minutu komentator kao, aman više...
Btw. Jokić im drži lekcije košarke. Ljudi on toliko lepo igra da mi nije žao što sad mrtav umoran i neispavan moram da čuvam dete ceo dan :-) Lepota gledati tu lakoću igranja, inteligencija, ma sve..

NBA all-star meč, bez centra?

pre 7 godina

Razumeo bih da si napisao da ti upada u oci sut iz igre 13/15, a ne ovako !
Jokic 13od15 - 86%
Čovjek da 31 poen iz 90% suta
Da im nije sinoc Jokica sa sutem od preko 90posto izgubili bi 30 razlike na svom terenu
itd,itd,itd...

Jokic je pre svega centar i samo 2 poena je dao van reketa. Daleko od toga da on ne igra pametno i da vecinu tih flotera pogadja. Procenti bekova i centara ne mogu da se porede.
I onda o kakvom to šutu pričate?

Demius

pre 7 godina

Čovek postigao skoro trećinu poena i skokova svoje ekipe.
Nije baš pola svoje ekipe kao što je Ras Vesbruk, ali ima vremena još je mlad.A Denver ako hoće u play-off jednostavno ne sme da gubi kod kuće od ekipa koje imaju lošiji skor od njih.Jeste i ovi se bore za doigravanje, ali to nije opravdanje za samo 102 poena za 48 minuta.
P.S.falio Plamni strašno, čim izađe Jokić raspad sistema...

Mogli

pre 7 godina

@ Admiral

Pricas kojesta. Kao prvo, Jokic sipa toliko jer je suvise dobar, a igra na niskom postu vecine timova je ocajna. Druga stvar, on kada dodje u repku ili Evropu, ne moze davati 40 poena jer je tim, tj. cela petorka na terenu sporija bez obzira koliko on zeleo brzo da zavrsi akciju, nema tacdaun pasova sa vise od pola terena. Ne pricajte kojesta da se ne igra odbrana, odbrana se igra. To sto je Harden panj u odbrani, to je drugi 'padez'. Zapamti da je baza nba kosarke 500 miliona ljudi sirom sveta iz svih mogucih drzava gde se biraju najbolji od najboljih, kvantitet stvara kvalitet. A mi njih poredimo sa Zvezdom ili Realom npr.

reporter

pre 7 godina

Ama ljudi sta ste svi navalili na njegovu odbranu!? covjek da 31 poen iz 90% suta i uhvati 14 skokova, preko 10 defanzivnih, a ovi jadnici se uhvatili na njegovu odbranu. Pa jel vi gledate ikad i jedan mec denvera jadnici? nije on kahwi u odbrani ali nije toliko los koliko ga vi ovde pokusavate da predstavite. Covjek po brojkama igra najbolju odbranu u denveru. ima najbolji drpm i rpm i opm. To sto je citava denverova odbrana losa to nema veze sa jokicem. Malo kritikujte nesto drugo, posto stvarno ne kontam sta je vama svrha u zivotu? samo da plujete, oni rodjeni pesimisti, samo neku negativu i losu energiju oko sebe i samo pljuvanje, pa zbog jadnih go-ana kao vas, i jeste nam i drzava i drustvo u ku-cu. jadnici teski.

snus brotherhood

pre 7 godina

Steta, ovo je bila dobra prilika da se odlepe ostalima koji su u poteri za osmo mesto.
Opet, nama ova utakmica pokazuje Jokicevu raznovrsnost. U stanju je da igra sa dosta asistencija, da ubrza igru, uspori je, i da ima kosgetersko vece, kad hoce. :)
p.s. Dva zakucavanja su pravo osvezenje!

palop

pre 7 godina

Steta za poraze oba nasa igraca. Minesota je odigrala odlicno prvo poluvreme, a u drugom ih Sparsi stisli i onda je Vigins silovao loptu sve do kraja, sut iz igre 6-24 valjda. Ne moze to tako, pogotovo ne kad ga cuva Lenard...
Bjelica solidan, ali moze on vise od ovoga. Popravio je samopouzdanje u odnosu na ranije, ali mu fali jos malo, on i Brendon Ras su se u jednoj situaciji na kraju izdodavali kad su obojica trebali da sutnu. Ajde danas je Vigins preterao, ali je igrao bas dobro u poslednje vreme, kao sto mi deluje da cela ekipa igra bolje od povrede Lavina. Izgleda da je guzva kad trojica uzimaju suteve i carine loptu.

Denver je lose igrao timski, na njihovim utakmicama se to vidi tacno od pocetka, ako napad ne funkcionise fluidno ili makar da pogadjaju kad uzmu da sile, ne pise im se dobro posto odbranom mec nece dobiti. Nikola je otprilike bio jedina svetla tacka, ali ih je Sarlot ubio sutem spolja tako da nije bilo dovoljno.

Met

pre 7 godina

Molba. Ljudi postujte to sto decko (iz Sombora, jbg.) postize. Koliko juce je igrao u jamama (Somborci znaju), sada postize rezultate u NBA za svako postovanje. Nikoli, komsiji, najbolje zelje, da ga zdravlje posluzi, postigne svoj maksimum (ko zna sta je to, pred nama je), i uzme maksimalnu lovu (zasto ne).

a

pre 7 godina

@Admiral Imali bi manje poena jedino zbog sporosti i ne poznavanja igre od strane njihovih plejeva i bekova. Videli smo Jokica protiv Ceske i uopste na turniru u Bg-u, tako da tvoja konstatacija pada u vodu. Jokic ima 59% sut iz igre, jel mislis da bi Ajon ili neko drugi to poremetio, a nije nogao De Andre i ostali defanzivni centri?

JPR24

pre 7 godina

Odlican Jokic, ostali ocajni, pogotovo startna petorka, Galinari slab procenat, Harris ni poen, Chandler 1/8, Nelson jedva 33,3% u sutu, i globalno previse sutiranja za 3 a nije ih islo. Tu se pitam sta im trener govori na tajm autu? Vide da ne ide, i opet prvi napad posle tajm auta, cigla za tri...
Kad vidis da ne ide, preuzimas drugaciju taktiku !!
A i Hornetsi 59% iz suta za tri (16/27), da su i crepove bacali usli bi..
Sparsi se polako ali sigurno priblizavaju GSW, 2 pobede zaostatka, i iduce subote im sledi okrsaj, bice na zapadu interesantna borba za prvo mesto, kao i za 8.
I na kraju : Udarna vest dana , Bobi dobio 2 minuta! Ulovio 5 poena :p

Miko

pre 7 godina

Ja ne znam gde bi ovaj Denver bio bez Jokića. Inače se ne nerviram oko košarke, ali kad Barton i Nelson krenu sa retardiranim šutevima van balansa sa 22 sekunde na satu i ceo napad se raspadne, dobijem ospe. Marej i Heris su obojica mladi i treba da budu kičma tima uz Jokića, dobro šutiraju i završavaju napade i igraju solidnu odbranu, ali jedva dobiju loptu da ova dvojica slučajno ne propuste neki šut.

dezurni filozof

pre 7 godina

Analiza:

Prvi uzrok je taj da je Meloun ubacio Nelsona umesto Mareja na mestu pleja i time poremetio postavu iz zadnje dve utakmice(po meni u trenutnom timu Marej bi trebao biti plej u prvoj a Nelson u drugoj postavi).

Drugi uzrok je taj da Meloun nije zaustavio divljanje Galinarija, Cendlera i Bartona.

Sta reci o tri divljaka: kombinovano sut iz igre 9/34 i glavni uzrok poraza

Galinari sut za dva 3/7 sut za tri 2/8
Cendler sut za dva 0/3 sut za tri 1/5
Barton sut za dva 2/7 sut za tri 1/4

Galinari sta reci o njemu 2 od 3 suta za dva poena su bila zakucavanja, dobro izvodi slobodnjake, ponekad zna da ubode trojku ali sut iz reketa i sa poludistance slab.

Cendler limitiran u sutu iz reketa i sa poludistance slab za coveka koga toliko placaju a koji malo daje timu.

Barton posebna prica momak je elastican(poput MJ ili Kawhi Leonarda) ali nema masu i snagu da zavrsi ulazak pod kos i poentira pa deluje trpavo. Kada se zalufa na kos pomislim u sebi "eve ga zaleteo se ka LeBron ce da zakuca sada" kad ono smota smotana umesto da poentira on ili jedva dobaci do kosa(ko da nije jeo), promasi obruc ili pak sutne nekako blentavo.

Dr.Srx

pre 7 godina

@jumo brate, a da ti mi Srbi damo malo izlucevine sa donje pipe, da vidis sta je radost, bolje to nego sto koze mucenice maltretiras nisu one krive, nema tu meraka

Vračarac

pre 7 godina

Gledao sam celu utakmicu. Očigledno je odredjeni igraci moraju da provedu određeno vreme na terenu, uprkos tome što to ide protiv momentuma na terenu. Krajem 3/4 Denver je, pre svega preko Jokica, nadoknadio solidan zaostatak i smanjio na jednocifren. Pritom nije igrao od početka. U 4/4 ubacuje Plamlija umesto Nikole do sredine četvrtine i vidan je bio pad u ofanzivi. Mogli su ovo lako i da dobiju da su bili malo skoncentrisaniji. Jokic u odbrani i dalje po meni previse ležeran, kao da ga mrzi. Posto sam se navikao na igru Zvezde, meni je takva odbrana neshvatljiva.. ali dobro drugačiji ritam, duze utakmice, sve znam.

Lala Banatski

pre 7 godina

Nisam gledao utakmicu, ali teško mogu da se složim da je Galinari bio raspoložen. Šutirao je 5 od 15 i nije imao nijednu asistenciju. Veliki potrošač lopti sa malim doprinosom za tim. Otkad se on vratio Denver mnogo lošije igra i pitanje je da li će zadržati 8. mesto jer je Portland počeo da pobeđuje. A za Jokića ovo već postaje uobičajeno. Samo napred, Nikola!

antiDebil

pre 7 godina

Jedno pitanje, ako se nekome da da izgugla.
Koliko je utakmica preko 30 poena imao Stojakovic u NBA karijeri?
Ja ne mogu pronaci (a zanima me). ?
Hvala.
(Dejan, 5. mart 2017 10:57)

48 u regularnom delu sezone i 4 u plejofu !
Nema na cemu...

Kary bivsi igrač

pre 7 godina

Zasto bi on Kariju stvarao poene kada moze sam da ih da?
(nista o nicemu, 5. mart 2017 11:14)

Poslednjih 10 utakmica Kari se raspada, ako je odigrao jednu dobru, procenti na nekim mečevima 25%. Nego intersanto kao se ovde proziva Galinari, igrač koji bi u najboljem slučaj, sa klupe ulazio u nekoj ekipa sa vecim playoff ambicijam. O Kariju se ćuti... Zamisljam da Jokic igra sa Karijem kako bi bio pljuvan, naravno Kari :)). A da je zasluzio da bude pljuvan ej 2- MPV za ovakve igre koja pruza zasluzuje.

NNN

pre 7 godina

Jokić 13/15 iz igre, ostatak ekipe 35%

Detroit vodi 30 sredinom 3. i Dramond i dalje ne izlazi iz igre i Bejn igrao na kašičicu, a Marjanović partiju karijere odigrao baš prošle godine u Filadelfiji, a tek sad nemaju centra...

Profesor

pre 7 godina

@ Jumko

Vidi, Denver nije Eibar NBA lige. To su npr. Filadelfija, Orlando, Bruklin... Denver ti je Viljareal, a on i te kako ima spanskih i drugih reprezentativaca.

Zero

pre 7 godina

Perfektno odigrao, školovao Zellera al dzabe kad Galo, Chandler, Nelson i ekipa sve useru. Pod hitno Murray i Gomez u prvu petorku, nek se celice makar i zrtvovali play off. Ove indijance trejdovati na kraju sezone za bilo sta, idealno bi bilo Butlera legao bi Jokicu ko budali šamar. Bjelica solidan, raduje veca minutaza u zadnje vreme, izgleda trener ima poverenje u njega pomogla je i povreda Lavina. Mogao bi on ipak na kraju da se zadrzi u Nba duze vreme. Odgovarao bi mu i neki trejd u buducnosti, Spursi bi bili idealni za njega, Aldridge se izgleda nece zadrzavati ko zna mozda bude mesta.
I da vide li ko ovog ludaka iz Denvera sto je morala policija da ga izvodi:D

antiDebil

pre 7 godina

Dovla

3 promasena slobodna bacanja ti bodu oci ,tj 5/8 ? Ajde da je bilo 1/10 pa i da razumem ali ovo...Slicna prica je i sa izgubljenim lopta, posto Jokic prakticno igra plejmerkera.

Razumeo bih da si napisao da ti upada u oci sut iz igre 13/15, a ne ovako !

dezurni filozof

pre 7 godina

Ljudi, vidim neko pise da je gledao Denver nocas. Preko kojih fora/paketa i preko kojih kanala gledate? Ja gledao samo Phila - Detroit, jer je samo to ponudio Sport klub, tj. Amerika Evropi.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (mm, 5. mart 2017 10:01)


Samo HD ako neceš HD ideš pod mač bato linkhttps://www.reddit.com/r/nbastreams/

Rhyzm

pre 7 godina

Da su njegovi strucnjaci od "konstantih sutera" ista pogadjali, bio bi opet triple-double, i lagana pobeda, ali kad je video da im ne ide uzeo stvar u svoje ruke, bravo!

Oxi

pre 7 godina

Dario blizu triple doublea a nije odigrao nista posebno. Opet 20 poena.
(drago, 5. mart 2017 10:57) 
 19 poena a ne 20, odigrao ga manje na granici 20+ i dvojku u hendikepu na Detroit. Razlika izmedju to dvoje je ogromna, skoro par hiljada evra, osim ako ste Hrvat, naravno :-). Tada može i poraz od -30 da bude pobeda, 19p 7sk 6as da bude tripl-dabl, ruki da bude kosarkas sa 6 profi sezona iza sebe i neko ko je 3 godine stariji od ostalih rukija. Nekome je i to uspeh, da osmaka uguraju u peti razred i proglase ga najboljim...

rastimovani orkestar

pre 7 godina

Ne vredi ovaj Jokicev trud kad su se ovi njegovi previse raspali, nikome se nije igralo (najcudniji podatak - Heris jedan sut za 22 min). Jedino mozda da je vise asistirao pa da eventualno "razbudi" nekog, mada cini mi se da se uzeleo koseva nakon par skromnijih utakmica, i jos intersantno da su ga bas agresivno cuvali na sutu na tri, samo jednom je probao i to su ga faulom zaustavili (i dao 2 poena), a s obzirom da je bio raspolozen imao bi jedno 2-3 trojke u dobrom procentu, sto bi opet mozda ucinilo mec neizvesnijim.. Meloun je ovo mogao bolje da poslozi

prijatelj

pre 7 godina

Samo Jokic,Galinari i Muray su bili dvocifreni. Ostali podbacili. Obicno njih 6 pogodi preko 10 poena. Vise me nervira sto nema odbrane. Da igraju agresivnije sa vise faulova i malo razbiju koncentraciju protivnicke ekipe.

MvpofNba

pre 7 godina

Galinari je bolhoger i bacac cigli, pa ja ne verujem da Meloun to ne vidi. Covek je bio prvi igrac Denvera 5 sezona, i imao je vremena da se pokaze. Denver je igrao lepse kad je on bio povredjen.

stevan

pre 7 godina

Dario blizu triple doublea a nije odigrao nista posebno. Opet 20 poena.
(drago, 5. mart 2017 10:57) # Link komentara

Niti je dao 20 poena, niti je bio blizu tripl dabla (6 skokova 8 asistencija. Pritom je sutirao po ko zna koji put ispod 50%, i Fila izgubila 30 razlike.
Drago spin master/lazov/kompleksas nastavlja po starom.

agent mahoun

pre 7 godina

Wow al je okrenuo lika da mu Kobi lično klimne glavom.. Kako je lepo i agresivno odigrao tako treba Nidžo bravo... Samo agresivno care!

Dejan

pre 7 godina

@KORN
Ja ni jednom nisam spomenuo ni Sakramento, ni Denver, ni tadasnju, ni sadasnju kosarku. Pitanje je bilo cisto onako iz znatizelje, zato 'oladi malo. ?
Hvala ostalima na informaciji.
Pozdrav.

menjam nick

pre 7 godina

A niko ne prica nenormalnog Kembu koji kad god su prisli pljusne trojku..Batuma kpji mislim.nijednom.nije promasio sut iz igre..Jokic slab u odbrani jel se cuva od gresaka tako mu je naredio Maloun jel mu je mnogo bitniji u napadu..mozda to nece biti dobro kod Saleta ali nenormalan potencijal u napadu..sta sve on moze da uradu za 24 sek pa to je zastrasujuce..slazem se da se u evropi ne bih mogao ovoliko kretati..naravno da bih ga udvajali ali i na niskom.postu decko zna ledjima.da igra..sutira trojke a cak mislim da zna lepo da doda :)
(luther, 05. mart 2017 11:56)

Nadam se da ste iz inostranstva. :D

seth

pre 7 godina

@mm

Pravac reddit.com/r/nbastreams/, tamo imas linkove ka sajtovima sa HD strimovima. Posto ih nekad uklone kad pocne mec, najbolje da dodjes nekih 15 min pre utakmice

brm

pre 7 godina

Počinje Denver sve nesebičnije da igra, zarazio ih je Jokić. Imali su nekoliko onih Sanantonijevskih akcija gde ima gomila dodavanja, čak i kada je neko otvoren a ipak prosledi do nekog u boljoj poziciji. Interesantno je bilo da i Galinari i Čendler jednom u takvoj situaciji dodaju. Ali kad je Barton u igri, onda nema pomoći. Meni nije jasno kako je taj liku još u nba.

palop

pre 7 godina

Kao sto je zakucao nurkica za klupu, sada to radi sa plamlijem. Mislim da bi i kazinsa poslao na klupu, bravo nikola!
(Jsbd, 05. mart 2017 08:42)

Plamli je i doveden kao rezerva, pre toga su vec shvatili kakav je Jokic igrac.

satelit

pre 7 godina

Denver ima strasan potencijal,ali nesto u spoljnoj liniji ne valja! Porazi od Sakramenra i Sharlorta u ovoj fazi prvenstva su katastrofalni i mogu ih kostati plejofa,,Da im nije sinoc Jokica sa sutem od preko 90posto izgubili bi 30 razlike na svom terenu

drago

pre 7 godina

Oxi

Mnogo mi se nerviras za nekog ko je dobio tolike pare. Cemu nervoza, sto ti to predstavlja problem? I niko to ne govori, nije lijepo toliko lagati u tim godinama :)

Kauboji i indijanci

pre 7 godina

Gledao sam noćas utakmicu i moram da kažem da su ovi iz Denvera neopevani divljaci i pravo je čudo kako su i postigli to što su do sada postigli. Nabeđeni šuteri koji ne mogu vola da ubodu. Galinarija je išao šut u prvom poluvremenu u drugom je potpuno stao. Marej je jedini nešto pogađao u drugom pa je uz njega praktično Nikola sam na mišiće skinuo razliku od -20 do -4 sredinom četvrte i kada je izgledalo da ih imaju krenuli su ovi njegovi indijanci da divljaju i da se sebično ispucavaju. Bitno je samo da se uzme lopta ne da nikom, pretrči teren za 1,5 sekunde i šutne trojka iz punog trka u trećoj sekundi napada. I tako tri puta za redom. Nikola je loptu dobio u ruke tek kad je ponovo bilo -12 na 2 minuta do kraja ali više nije bilo šanse da se stigne. Bio je vidno nezadovoljan posle utakmice jer su ih imali i ispustili na glupost. Trener jeste imao manje igrača na raspolaganju ali nije smeo da dozvoli onakvo ponašanje.