Petak, 24.02.2017.

08:13

Jokić potpuno podbacio, Bobi nije igrao

Srpskom košarkašu Nikoli Jokiću nije prijala pauza posle Ol-star vikenda, pošto je bio potpuno bez ritma u prvoj utakmici za Denver.

Izvor: ÐN

Jokiæ potpuno podbacio, Bobi nije igrao IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

79 Komentari

Sortiraj po:

kiza - iz ofsajda

pre 7 godina

Ma Jokić je korektno odradio. Jednostavno, on ovu utakmicu nije bio prva vedeta ekipe i to se osetilo na rezultatu. Hoće neko Galinarija, eto mu. Ne može tim da podnese i Bartona i Galinarija. Nisu ista pozicija, ali dave i troše lopte, a za odbranu ih boli đon. Mada, ne prija Jokiću Palmli, to se vidi. Ipak, čini mi se da bi Meloun trebao da shvati da ovakvim pristupom igri od plejofa nema ništa. Jednostavno, Jokića se mora više pitati u igri.

UltraCZ

pre 7 godina

Ode Joka na klupu, decko se malo osilio. Plamli i Hibert su bolji igraci, nisu slucajno dovedeni.
(Biolog, 24. februar 2017 08:31)

Drzi se ti biologije, pusti kosarku...

misa

pre 7 godina

Divac je u stvari genije!
Salu na stranu, ovaj WCS ima dosta potencijala. Ocigledno je nekima sklanjanje Bugija bas otvorilo put.
Za Jokica se ne brinem uopste.

Moljac

pre 7 godina

Za razliku od većine komentatora ovde, ja sam utakmicu gledao. Činjenica je da je u trenutku kad je Jokić izašao krajem prve četvrtine razlika bila +6 u korist Denvera. Kad se vratio krajem treće četvrtine, razlika je bila -17. Šutirao je samo 7 puta, jer je retko dobijao loptu na visokom postu, tamo gde voli. Dva puta su mu ubacili garbage loptu na trojci, koju je morao da ispuca, i omašio. Nije da je tražio da šutira te trojke. Ostali promašaji su ispod koša, nakon odbitaka, i to je skakutalo po obručima i nije ulazilo. Sasvim očekivano. Trener ga je kritikovao zbog odbrane, i to je OK, ali on se nikad nije ni pravio da je dobar u odbrani. Ako je Meloun to tek sad video, svaka mu čast. Sve u svemu, kad se pogleda tzv. +-, Jokić je opet bio najbolji u timu, a igrao je svega 25 minuta. I sam Denverov komentator je neprekidno govorio da je utakmicu izgubila klupa, i nije ništa svaljivao na Jokića. E, sad, što bi svi ovde od njega tripl-dabl svaku utakmicu, i to u njegovoj 22. godini, to je naš problem, ne njegov. Sasvim on lepo gura gledajući karte koje su mu udeljene.

boki

pre 7 godina

Koliko mi je bolji ovaj Sak u odnosu na onaj sa Bugijem... WCS je ubica koji nije mogao da ddojde do izrazaja od Bugija, a Hield I Evans je upravo ono sto je falilo spoljnoj liniji SAK. Jos kada bi im se poklopile kockice pa da upadnu sa pikom medju prva tri izbora i uzmu Bola ili Fulza i Milsapa u FA i eto ih u PO i u buducnosti da budu blizu one ekipe iz 2002.

Kralj Beljo

pre 7 godina

Sad valja to +5? Pa nekad se ne spominje, pa spominje...
Bjelica je imao +6 sa 0 od 6 iz igre i dvije izgubljene lopte, a Tauns je imao 16 od 24 iz igre i preko 10 skokova i imao tipa +2.

JPR24

pre 7 godina

Nje Orleans doveo Kazinsa i raspada se, Sakramento Kingsi procvetali.(Bogdanovic iz svlacionice, 24. februar 2017 09:04)Nju Orleans je 11. na zapadu a igrao je protiv trece najbolje ekipe u celoj ligi. Kingsi su igrali protiv Denvera koji je u rangu sa njima, dakle mogao je bilo ko da pobedi dok se za Pelikanse znalo da ce izgubiti od Hjustona.
(Krle, 24. februar 2017 11:33)

Znalo se da ce Pelikansi izgubiti, dobro, ali 30 komada, puno brale, puno. I to jos sa ovom dvojicom ! Obrva ce d'odlepi na leto pored ovog serbedzije.

King

pre 7 godina

Mozda je jos rano govoriti, ali su po meni ocajno odradili trejdove i to ne zbog ove jedne utakmice. Umesto Nurkica su trebali dovesti nizeg igraca koji dobro igra odbranu, jer od visokih imaju Jokica, Farida i Artura i to je dobro funkcionisalo. Doveli su Plamlija koji je dobar ofanzivni, a slab odbrambeni igrac. Takodje su trebali trejdovati Galinarija i takodje dovesti dobrog odbrambenog, a to su mogli jer je Galinarija zelelo dosta timova. Na kraju su doveli Hiberta samo da popuni seleri jer Hibert ozbiljnu kosarku ne igra jos iz vremena Indijane. Ali opet dovode centra koji iako verovatno nece igrati vise od 10 min, a cesto ni toliko pravi dodatnu guzvu na toj poziciji i sa ovim promenama su pokvarili hemiju i ritam ekipe. Denver je ocajan u odbrani i njima su trebali dobri odbrambeni igraci, bar 2. Ali dobro, verovatno oni tamo znaju bolje.

senad

pre 7 godina

Jadna je vise ova nba kad se sve svodi na napad i sut odbrana nigde ranije Djordana su udvajali a sad Lebron ide od kosa do kosa niko da ga zaustavi.

djole

pre 7 godina

Zasto je Detroit uopste kupio Bobija? Zasto mu daju toliku platu? Mislim da su oni ocekivali vise od njega, ali ih je razocarala njegova igra u odbrani.

let 3

pre 7 godina

nole propo, bosanci podnijeli tuzbu, jokic podbacio, maline se slabo prodaju, bobi ne igra... jos samo da se ana uda za nijemca, oh, wait.

DejN

pre 7 godina

Ko je gledao utakmicu znace da Jokic i nije dobijao puno sanse u napadu, u odbrani je uhvatio desetak lopti a u napadu su Nagetsi trazili drugacije zavrsnice, povratak Galinarija, koji se posteno ispromasivao, i tvrdoglavo forsiranje Pluminsa nije donelo nikakve rezultate! Trener je uporno trazio neki drugaciji napad, a svi dobro znaju kad Jokic ucestvuje u napadu da je to najbolja opcija. Ako i dalje bude pokusavao ovakvu igru onda ce Nagetsi da ostanu bez playoff-a.

NS BOY

pre 7 godina

Da, ubicu se sada zato sto je Jokic odigrao lose.
Lose odigraju mnogi drugi vrhunski sportisti i tome se ne pridaje veliki znacaj. Vrate se na stari kolosek. Dokazao je da ima kvalitet i da se ne treba brinuti oko toga. Ljudi, pisite o necemu drugom malo.

Dragan Feliks

pre 7 godina

Treneru. Najslabija utakmica u sezoni a ekipa u plusu dok je bio na parketu (+5). A ovi silovatelji Barton (-26) i Čendler (-18) zajedno 0 as i 5 izgubljenih. Dok je roster bio skraćen na 8 igrača sve je išlo preko Jokića i tim je pobeđivao uz to igrajući najlepšu košarku. Pa ti vidi treneru da li je ovo Jokićeva ili tvoja najgora utakmica.

GM

pre 7 godina

Kosarka u NBA je vrlo prosta. Onaj ko je glavni igrac, on dobija najvise lopti i sutira, samim tim postize najvise poena.

Jedno je bilo kada Nurkic nije igrao, kada je Galinari bio povredjen itd...
Sada kada rezervni centar Plamli igra, kada igraju i Galinari i Cendler, druga je prica... Tu sad u 25 minuta treba pokazati, a ne u 35 i 150 poena.

CarloNS

pre 7 godina

(dropšotić, 24. februar 2017 09:09)

Mislim da si u pravu. Dok je Nikola bio u igri Denver je vodio iako je šutnuo samo jednom i pogodio. Raspad je krenuo kada je zamenjen. Celu utakmicu je bio bez lopte. Trener jako tumba sastav. Taman uđu u ritam on promeni. Dete mu izvuklo ekipu iz bunara i još ga kritikuje. Ako tako nastavi popiće otkaz i u Denveru. Da nije bilo upornih američkih komentatora koji su ga kritikovali, Nikola bi i dalje sedeo na klupi.

satelit

pre 7 godina

Igrao je 10 minuta manje i sutnuo 8 lopti manje nego inace..Da je igrao svoju standardnu minutazi i ispalio brojl lopti ,ovo bi bio rutinski dabl dabl.. Vrlo sam zabrinut dovodjenjem ovih centara u Denver.Otkako su doveli Plamlija nemaju pobedu.... Ljudi moji Jokic je imao samo 7 lopti,pa toliko dobije da ispali Zaza Paculija u jednom GSW kojima trbaju 3 lopte

Krle

pre 7 godina

Nje Orleans doveo Kazinsa i raspada se, Sakramento Kingsi procvetali.
(Bogdanovic iz svlacionice, 24. februar 2017 09:04)

Nju Orleans je 11. na zapadu a igrao je protiv trece najbolje ekipe u celoj ligi. Kingsi su igrali protiv Denvera koji je u rangu sa njima, dakle mogao je bilo ko da pobedi dok se za Pelikanse znalo da ce izgubiti od Hjustona.

Citalac

pre 7 godina

Pa pobogu brate dali postoji jos neki sportista o kome da pisete, dosadili ste i Bogu i narodu sa tim Jokicem,koji kako portal otvorim ujutru uvek isto Jokic pa Jokic !!

vlade

pre 7 godina

Koja sramota New Orleansa. 30 razlike izgubiti kod kuce. I pored evidentne protekcije od strane sudija, prema Davisu i Kazinsu(koji u pojedinim momentima izgleda kao amater, kada pravi korake, trapavo ide na ulaz) New Orleans je nemocan. Mislim da je najveci problem New Orleansa nesposobnost A.Davisa da igra timsku kosarku. On ima 2as po mecu. Za nekog ko vodi svoj tim to je mizerno i neprihvatljivo. On mora da menja koncept svoje igre i da se prilagodi timu.

WillyWonka

pre 7 godina

Svako ima pravo na lošu noć.
Jokić je bio najbolji kad je Nurkić otišao, a Plamli nije još ulazio u igru. A evo mu i Hiberta. Ali sve će to Nikola da složi na hrpu.

optimista

pre 7 godina

Ne želim da zvuči hejterski, zašto uopšte pominjete Bobija, nije hteo da igra za Srbiju zbog istog NBA... Izvini ja bih pisao samo o budućem srpskom superstaru Jokiću...

Gordan

pre 7 godina

Jokic jeste fantastican igrac ali ako ne poradi na masi to jest fizickoj spremnosti da moze izdrzati 35-40 utakmica u nba nije dovoljno 20 tekmi biti dobar...
Ako uspe ojacati fizionomiju za sledecu sezonu bice super, u suprotnosti bice obican prosek.

dropšotić

pre 7 godina

Meloun zalutao. Dobar statističar i kapira košarku (izjave i analize) ali tajming izmena, dinamika igre, pasivna/aktivna igra jako loše. Sad pitanje je koliko je do njega a koliko su mu minuti nekih igrača diktirani od strane menadžmenta. Prvo, jako loše kreće sezonu sa nerezonskim experimentima i onda mu jedan neiskusan klinac izvlači tim dva i po meseca. Šta on radi? U novonastali koncept dovodi sličnog visokog igrača koji sa sobom nosi ugovor i obavezne dvocifrene minute i kvari hemiju, ritam ofanzive. Nisu mu dovoljne Nikoline brojke, u nekim segmentima istorijske (br sezona naspram godina, o potencijalu da ne pričam), da bar pokuša ozbiljnije da gradi igru ako ne samo oko njega onda bar oko te folozofije igre koju je on doneo svojim potencijalom. Sinoć posle utakmice izjavljuje da je Nikola podbacio, da ako očekuje da bude franšizni igrač ne sme tako, mora da se probudi. i to sve nekim prekornim tonom? Sečeš psihički klinca kojem treba dati prostora i tolerisati ne jednu ovakvu noć, već dosta njih. Delimično krivac loše igre Jokića > igra 8 min 1 četvrtinu (obično sporo kreće u prvoj), vadiš ga iz igre do kraja, hladiš ga i onda ga vraćaš posle 10 MINUTA i očekuješ da nađe ritam, a pališ ga i gasiš. U stilu, ako nemaš 15 poena, 3 asistencije i 3 skoka po 1/4, na klupu. Valjda franšiznom igraču nekad treba više vremena, tolerancije i šuteva dok ga krene a ne ispod deset šuteva igraču koji je ofanzivno najopasniji koš/pas igrom u timu. Očaj. Možda samo nisam objektivan.

JPR24

pre 7 godina

Desava se kao i svakom. Ocigledno "pauza" nije prijala ni Dzamalu, sut 0/7, Faried takodje lose... Steta sto je sa direktnim rivalom za PO... sledeca sa Memfisom ce biti jos gusca...
A ovi sto pitaju zasto su uzimali Plamlija, malo da razmisle dublje. Cim, primarni, im je bio otarasiti se Nurkica, koji je bio stetocina. Sad da vidimo sta ce biti dolaskom Hiberta... Nadam se da nece opet da eksperimentisu, inace ode po skroz...

Miki

pre 7 godina

Ništa gluplje nego imati dva ista igrača, trebali su nekog vanserijskog da uzmu ja drugoj poziciji, pa kada jednom ne ide onda druga vrsta igre povuče... ovako će se sudarati, boriti međusobno a tu Jokić propada jer nije samoživ i u fazonu "gazim preko mrtvih"...

prijepoljac

pre 7 godina

Samo gledajte ucinak Nurkica u Portlandu ove dve utakmice i u buducnosti.Plamli je kopija Jokica.dosta ce smetati jedan drugome a Plamli je iskusniji igrac pokusace da se nametne treneru i navijacima,u zadnjem trejdu Jokic je ipak najgore prodao

andronik

pre 7 godina

Ko je gledao utakmicu, mogao je da vidi potpuno izolaciju Jokica od strane njegovih suigraca. Sve sto je Jokic sutnuo sam je stvorio posle skoka, dva pokusaja za tri poena iz frustracije jer ne dobija loptu i primio je dve blokade s ledja, a da ga niko od suigraca ne upozori na opasnost. Nelson sece ulazi u reket, prolazi pored Jokica i baca na trojku koju promasuju, a Jokic ko siroce na dva metra od kosa ceka loptu sam.
Ova utakmica nije ni mogla da bude drugacija za Jokica i Denver, 14 zdravih igraca od toga 7 silovatelja lopte i zdravog razuma. Dosta je podbacio i trener kojem je ovo nije prva utakmica gde mu igraci divljaju u stili "samo sto se zbramo".

andronik

pre 7 godina

Ko je gledao utakmicu, mogao je da vidi potpuno izolaciju Jokica od strane njegovih suigraca. Sve sto je Jokic sutnuo sam je stvorio posle skoka, dva pokusaja za tri poena iz frustracije jer ne dobija loptu i primio je dve blokade s ledja, a da ga niko od suigraca ne upozori na opasnost. Nelson sece ulazi u reket, prolazi pored Jokica i baca na trojku koju promasuju, a Jokic ko siroce na dva metra od kosa ceka loptu sam.
Ova utakmica nije ni mogla da bude drugacija za Jokica i Denver, 14 zdravih igraca od toga 7 silovatelja lopte i zdravog razuma. Dosta je podbacio i trener kojem je ovo nije prva utakmica gde mu igraci divljaju u stili "samo sto se zbramo".

sasa jokic

pre 7 godina

Ne mogu da razumem da ga trener posle jedne utakmice kritikuje. Da kaze da je podbacio, ok, ali da kaze kako ako misli da bude....kao da mu je ovo peta utakmica u nizu, a on ih cupa citavu sezonu?
Mislim da je ovo smisleno, da bi otvorio prostor igracu koga su doveli (ista pozicija) jer mu verovatno minutaza stoji u ugovoru.
Sta ces Nikola, NBA je prvo biznis, pa onda kosarka.

Kralj Beljo

pre 7 godina

Vili Koli Stajn. Znao sam da ce ovo da se dogodi.
Spominjao sam nedje deckao kao centra koji je takav prospekt, ali je maler sto igra s Bugijem.

Ok

pre 7 godina

Nije mi jasno zasto vise ne sutira ako ga ne krene u prvoj ili drugoj cetvrtini.7-2 iz igre nije toliko strasno pa da vise nesme sutnuti na kos.On mora sutnuti izmedju 15-20 suteva bez obzira jel mu dan ili nije.

Hennessey

pre 7 godina

O ovome je trener Malone i govorio.Momak je trenutno na nizem nivou kondicije nego vecina NBA igraca.Zato i treba malim koracima povecavati minutazu i do sledece sezone navuknuti mu telo na 82+ utakmice sa najboljom minutazom u timu jer kako vec planiraju oko njega ce da grade igru.Takav igrac podrazumeva se,mora da bude najspremniji.Strpljenje je kljuc!

chilipepper

pre 7 godina

Ocajan mec cele ekipe a ne samo Jokica, samo je Harisa isao sut a ovi ostali su svi igrali ispod proseka. Sve u svemu ocajna utakmica i mogu lagano da se pozdrave sa Playofom ako ovako nastave.

Mikii

pre 7 godina

Obozavam da citam izgovore kad Jokic odigra ocajno. Bice toga jos, samo polako. Sad je umor kriv, sledeci put ce biti trener, pa Plamli, pa losa patika, itd.

Alex

pre 7 godina

Ovo jeste jedna utakmica, ali mi se ne svidja uticaj trejda Plamlija na Jokaru. (dexxx, 24. februar 2017 08:26)

Da, ovo je suština problema, ne znam šta su hteli sa Plamlijem, koji je sličan tip igrača, ne razumem poentu.

Dovla

pre 7 godina

Za njegove standarde katastrofa, ali biće bolje. Iskreno, mislio sam da će da urniše Kingse i debelo pogrešio. Valjda se zbog toga i ne kladim. Nidžo samo jako i sledeća je tvoja.

Ok

pre 7 godina

Nije mi jasno zasto vise ne sutira ako ga ne krene u prvoj ili drugoj cetvrtini.7-2 iz igre nije toliko strasno pa da vise nesme sutnuti na kos.On mora sutnuti izmedju 15-20 suteva bez obzira jel mu dan ili nije.

chilipepper

pre 7 godina

Ocajan mec cele ekipe a ne samo Jokica, samo je Harisa isao sut a ovi ostali su svi igrali ispod proseka. Sve u svemu ocajna utakmica i mogu lagano da se pozdrave sa Playofom ako ovako nastave.

Alex

pre 7 godina

Ovo jeste jedna utakmica, ali mi se ne svidja uticaj trejda Plamlija na Jokaru. (dexxx, 24. februar 2017 08:26)

Da, ovo je suština problema, ne znam šta su hteli sa Plamlijem, koji je sličan tip igrača, ne razumem poentu.

Hennessey

pre 7 godina

O ovome je trener Malone i govorio.Momak je trenutno na nizem nivou kondicije nego vecina NBA igraca.Zato i treba malim koracima povecavati minutazu i do sledece sezone navuknuti mu telo na 82+ utakmice sa najboljom minutazom u timu jer kako vec planiraju oko njega ce da grade igru.Takav igrac podrazumeva se,mora da bude najspremniji.Strpljenje je kljuc!

dropšotić

pre 7 godina

Meloun zalutao. Dobar statističar i kapira košarku (izjave i analize) ali tajming izmena, dinamika igre, pasivna/aktivna igra jako loše. Sad pitanje je koliko je do njega a koliko su mu minuti nekih igrača diktirani od strane menadžmenta. Prvo, jako loše kreće sezonu sa nerezonskim experimentima i onda mu jedan neiskusan klinac izvlači tim dva i po meseca. Šta on radi? U novonastali koncept dovodi sličnog visokog igrača koji sa sobom nosi ugovor i obavezne dvocifrene minute i kvari hemiju, ritam ofanzive. Nisu mu dovoljne Nikoline brojke, u nekim segmentima istorijske (br sezona naspram godina, o potencijalu da ne pričam), da bar pokuša ozbiljnije da gradi igru ako ne samo oko njega onda bar oko te folozofije igre koju je on doneo svojim potencijalom. Sinoć posle utakmice izjavljuje da je Nikola podbacio, da ako očekuje da bude franšizni igrač ne sme tako, mora da se probudi. i to sve nekim prekornim tonom? Sečeš psihički klinca kojem treba dati prostora i tolerisati ne jednu ovakvu noć, već dosta njih. Delimično krivac loše igre Jokića > igra 8 min 1 četvrtinu (obično sporo kreće u prvoj), vadiš ga iz igre do kraja, hladiš ga i onda ga vraćaš posle 10 MINUTA i očekuješ da nađe ritam, a pališ ga i gasiš. U stilu, ako nemaš 15 poena, 3 asistencije i 3 skoka po 1/4, na klupu. Valjda franšiznom igraču nekad treba više vremena, tolerancije i šuteva dok ga krene a ne ispod deset šuteva igraču koji je ofanzivno najopasniji koš/pas igrom u timu. Očaj. Možda samo nisam objektivan.

andronik

pre 7 godina

Ko je gledao utakmicu, mogao je da vidi potpuno izolaciju Jokica od strane njegovih suigraca. Sve sto je Jokic sutnuo sam je stvorio posle skoka, dva pokusaja za tri poena iz frustracije jer ne dobija loptu i primio je dve blokade s ledja, a da ga niko od suigraca ne upozori na opasnost. Nelson sece ulazi u reket, prolazi pored Jokica i baca na trojku koju promasuju, a Jokic ko siroce na dva metra od kosa ceka loptu sam.
Ova utakmica nije ni mogla da bude drugacija za Jokica i Denver, 14 zdravih igraca od toga 7 silovatelja lopte i zdravog razuma. Dosta je podbacio i trener kojem je ovo nije prva utakmica gde mu igraci divljaju u stili "samo sto se zbramo".

Dovla

pre 7 godina

Za njegove standarde katastrofa, ali biće bolje. Iskreno, mislio sam da će da urniše Kingse i debelo pogrešio. Valjda se zbog toga i ne kladim. Nidžo samo jako i sledeća je tvoja.

prijepoljac

pre 7 godina

Samo gledajte ucinak Nurkica u Portlandu ove dve utakmice i u buducnosti.Plamli je kopija Jokica.dosta ce smetati jedan drugome a Plamli je iskusniji igrac pokusace da se nametne treneru i navijacima,u zadnjem trejdu Jokic je ipak najgore prodao

Kralj Beljo

pre 7 godina

Vili Koli Stajn. Znao sam da ce ovo da se dogodi.
Spominjao sam nedje deckao kao centra koji je takav prospekt, ali je maler sto igra s Bugijem.

JPR24

pre 7 godina

Desava se kao i svakom. Ocigledno "pauza" nije prijala ni Dzamalu, sut 0/7, Faried takodje lose... Steta sto je sa direktnim rivalom za PO... sledeca sa Memfisom ce biti jos gusca...
A ovi sto pitaju zasto su uzimali Plamlija, malo da razmisle dublje. Cim, primarni, im je bio otarasiti se Nurkica, koji je bio stetocina. Sad da vidimo sta ce biti dolaskom Hiberta... Nadam se da nece opet da eksperimentisu, inace ode po skroz...

Moljac

pre 7 godina

Za razliku od većine komentatora ovde, ja sam utakmicu gledao. Činjenica je da je u trenutku kad je Jokić izašao krajem prve četvrtine razlika bila +6 u korist Denvera. Kad se vratio krajem treće četvrtine, razlika je bila -17. Šutirao je samo 7 puta, jer je retko dobijao loptu na visokom postu, tamo gde voli. Dva puta su mu ubacili garbage loptu na trojci, koju je morao da ispuca, i omašio. Nije da je tražio da šutira te trojke. Ostali promašaji su ispod koša, nakon odbitaka, i to je skakutalo po obručima i nije ulazilo. Sasvim očekivano. Trener ga je kritikovao zbog odbrane, i to je OK, ali on se nikad nije ni pravio da je dobar u odbrani. Ako je Meloun to tek sad video, svaka mu čast. Sve u svemu, kad se pogleda tzv. +-, Jokić je opet bio najbolji u timu, a igrao je svega 25 minuta. I sam Denverov komentator je neprekidno govorio da je utakmicu izgubila klupa, i nije ništa svaljivao na Jokića. E, sad, što bi svi ovde od njega tripl-dabl svaku utakmicu, i to u njegovoj 22. godini, to je naš problem, ne njegov. Sasvim on lepo gura gledajući karte koje su mu udeljene.

WillyWonka

pre 7 godina

Svako ima pravo na lošu noć.
Jokić je bio najbolji kad je Nurkić otišao, a Plamli nije još ulazio u igru. A evo mu i Hiberta. Ali sve će to Nikola da složi na hrpu.

andronik

pre 7 godina

Ko je gledao utakmicu, mogao je da vidi potpuno izolaciju Jokica od strane njegovih suigraca. Sve sto je Jokic sutnuo sam je stvorio posle skoka, dva pokusaja za tri poena iz frustracije jer ne dobija loptu i primio je dve blokade s ledja, a da ga niko od suigraca ne upozori na opasnost. Nelson sece ulazi u reket, prolazi pored Jokica i baca na trojku koju promasuju, a Jokic ko siroce na dva metra od kosa ceka loptu sam.
Ova utakmica nije ni mogla da bude drugacija za Jokica i Denver, 14 zdravih igraca od toga 7 silovatelja lopte i zdravog razuma. Dosta je podbacio i trener kojem je ovo nije prva utakmica gde mu igraci divljaju u stili "samo sto se zbramo".

Citalac

pre 7 godina

Pa pobogu brate dali postoji jos neki sportista o kome da pisete, dosadili ste i Bogu i narodu sa tim Jokicem,koji kako portal otvorim ujutru uvek isto Jokic pa Jokic !!

Miki

pre 7 godina

Ništa gluplje nego imati dva ista igrača, trebali su nekog vanserijskog da uzmu ja drugoj poziciji, pa kada jednom ne ide onda druga vrsta igre povuče... ovako će se sudarati, boriti međusobno a tu Jokić propada jer nije samoživ i u fazonu "gazim preko mrtvih"...

vlade

pre 7 godina

Koja sramota New Orleansa. 30 razlike izgubiti kod kuce. I pored evidentne protekcije od strane sudija, prema Davisu i Kazinsu(koji u pojedinim momentima izgleda kao amater, kada pravi korake, trapavo ide na ulaz) New Orleans je nemocan. Mislim da je najveci problem New Orleansa nesposobnost A.Davisa da igra timsku kosarku. On ima 2as po mecu. Za nekog ko vodi svoj tim to je mizerno i neprihvatljivo. On mora da menja koncept svoje igre i da se prilagodi timu.

sasa jokic

pre 7 godina

Ne mogu da razumem da ga trener posle jedne utakmice kritikuje. Da kaze da je podbacio, ok, ali da kaze kako ako misli da bude....kao da mu je ovo peta utakmica u nizu, a on ih cupa citavu sezonu?
Mislim da je ovo smisleno, da bi otvorio prostor igracu koga su doveli (ista pozicija) jer mu verovatno minutaza stoji u ugovoru.
Sta ces Nikola, NBA je prvo biznis, pa onda kosarka.

UltraCZ

pre 7 godina

Ode Joka na klupu, decko se malo osilio. Plamli i Hibert su bolji igraci, nisu slucajno dovedeni.
(Biolog, 24. februar 2017 08:31)

Drzi se ti biologije, pusti kosarku...

King

pre 7 godina

Mozda je jos rano govoriti, ali su po meni ocajno odradili trejdove i to ne zbog ove jedne utakmice. Umesto Nurkica su trebali dovesti nizeg igraca koji dobro igra odbranu, jer od visokih imaju Jokica, Farida i Artura i to je dobro funkcionisalo. Doveli su Plamlija koji je dobar ofanzivni, a slab odbrambeni igrac. Takodje su trebali trejdovati Galinarija i takodje dovesti dobrog odbrambenog, a to su mogli jer je Galinarija zelelo dosta timova. Na kraju su doveli Hiberta samo da popuni seleri jer Hibert ozbiljnu kosarku ne igra jos iz vremena Indijane. Ali opet dovode centra koji iako verovatno nece igrati vise od 10 min, a cesto ni toliko pravi dodatnu guzvu na toj poziciji i sa ovim promenama su pokvarili hemiju i ritam ekipe. Denver je ocajan u odbrani i njima su trebali dobri odbrambeni igraci, bar 2. Ali dobro, verovatno oni tamo znaju bolje.

Mikii

pre 7 godina

Obozavam da citam izgovore kad Jokic odigra ocajno. Bice toga jos, samo polako. Sad je umor kriv, sledeci put ce biti trener, pa Plamli, pa losa patika, itd.

Dragan Feliks

pre 7 godina

Treneru. Najslabija utakmica u sezoni a ekipa u plusu dok je bio na parketu (+5). A ovi silovatelji Barton (-26) i Čendler (-18) zajedno 0 as i 5 izgubljenih. Dok je roster bio skraćen na 8 igrača sve je išlo preko Jokića i tim je pobeđivao uz to igrajući najlepšu košarku. Pa ti vidi treneru da li je ovo Jokićeva ili tvoja najgora utakmica.

Gordan

pre 7 godina

Jokic jeste fantastican igrac ali ako ne poradi na masi to jest fizickoj spremnosti da moze izdrzati 35-40 utakmica u nba nije dovoljno 20 tekmi biti dobar...
Ako uspe ojacati fizionomiju za sledecu sezonu bice super, u suprotnosti bice obican prosek.

DejN

pre 7 godina

Ko je gledao utakmicu znace da Jokic i nije dobijao puno sanse u napadu, u odbrani je uhvatio desetak lopti a u napadu su Nagetsi trazili drugacije zavrsnice, povratak Galinarija, koji se posteno ispromasivao, i tvrdoglavo forsiranje Pluminsa nije donelo nikakve rezultate! Trener je uporno trazio neki drugaciji napad, a svi dobro znaju kad Jokic ucestvuje u napadu da je to najbolja opcija. Ako i dalje bude pokusavao ovakvu igru onda ce Nagetsi da ostanu bez playoff-a.

misa

pre 7 godina

Divac je u stvari genije!
Salu na stranu, ovaj WCS ima dosta potencijala. Ocigledno je nekima sklanjanje Bugija bas otvorilo put.
Za Jokica se ne brinem uopste.

CarloNS

pre 7 godina

(dropšotić, 24. februar 2017 09:09)

Mislim da si u pravu. Dok je Nikola bio u igri Denver je vodio iako je šutnuo samo jednom i pogodio. Raspad je krenuo kada je zamenjen. Celu utakmicu je bio bez lopte. Trener jako tumba sastav. Taman uđu u ritam on promeni. Dete mu izvuklo ekipu iz bunara i još ga kritikuje. Ako tako nastavi popiće otkaz i u Denveru. Da nije bilo upornih američkih komentatora koji su ga kritikovali, Nikola bi i dalje sedeo na klupi.

optimista

pre 7 godina

Ne želim da zvuči hejterski, zašto uopšte pominjete Bobija, nije hteo da igra za Srbiju zbog istog NBA... Izvini ja bih pisao samo o budućem srpskom superstaru Jokiću...

satelit

pre 7 godina

Igrao je 10 minuta manje i sutnuo 8 lopti manje nego inace..Da je igrao svoju standardnu minutazi i ispalio brojl lopti ,ovo bi bio rutinski dabl dabl.. Vrlo sam zabrinut dovodjenjem ovih centara u Denver.Otkako su doveli Plamlija nemaju pobedu.... Ljudi moji Jokic je imao samo 7 lopti,pa toliko dobije da ispali Zaza Paculija u jednom GSW kojima trbaju 3 lopte

let 3

pre 7 godina

nole propo, bosanci podnijeli tuzbu, jokic podbacio, maline se slabo prodaju, bobi ne igra... jos samo da se ana uda za nijemca, oh, wait.

boki

pre 7 godina

Koliko mi je bolji ovaj Sak u odnosu na onaj sa Bugijem... WCS je ubica koji nije mogao da ddojde do izrazaja od Bugija, a Hield I Evans je upravo ono sto je falilo spoljnoj liniji SAK. Jos kada bi im se poklopile kockice pa da upadnu sa pikom medju prva tri izbora i uzmu Bola ili Fulza i Milsapa u FA i eto ih u PO i u buducnosti da budu blizu one ekipe iz 2002.

kiza - iz ofsajda

pre 7 godina

Ma Jokić je korektno odradio. Jednostavno, on ovu utakmicu nije bio prva vedeta ekipe i to se osetilo na rezultatu. Hoće neko Galinarija, eto mu. Ne može tim da podnese i Bartona i Galinarija. Nisu ista pozicija, ali dave i troše lopte, a za odbranu ih boli đon. Mada, ne prija Jokiću Palmli, to se vidi. Ipak, čini mi se da bi Meloun trebao da shvati da ovakvim pristupom igri od plejofa nema ništa. Jednostavno, Jokića se mora više pitati u igri.

djole

pre 7 godina

Zasto je Detroit uopste kupio Bobija? Zasto mu daju toliku platu? Mislim da su oni ocekivali vise od njega, ali ih je razocarala njegova igra u odbrani.

JPR24

pre 7 godina

Nje Orleans doveo Kazinsa i raspada se, Sakramento Kingsi procvetali.(Bogdanovic iz svlacionice, 24. februar 2017 09:04)Nju Orleans je 11. na zapadu a igrao je protiv trece najbolje ekipe u celoj ligi. Kingsi su igrali protiv Denvera koji je u rangu sa njima, dakle mogao je bilo ko da pobedi dok se za Pelikanse znalo da ce izgubiti od Hjustona.
(Krle, 24. februar 2017 11:33)

Znalo se da ce Pelikansi izgubiti, dobro, ali 30 komada, puno brale, puno. I to jos sa ovom dvojicom ! Obrva ce d'odlepi na leto pored ovog serbedzije.

NS BOY

pre 7 godina

Da, ubicu se sada zato sto je Jokic odigrao lose.
Lose odigraju mnogi drugi vrhunski sportisti i tome se ne pridaje veliki znacaj. Vrate se na stari kolosek. Dokazao je da ima kvalitet i da se ne treba brinuti oko toga. Ljudi, pisite o necemu drugom malo.

Kralj Beljo

pre 7 godina

Sad valja to +5? Pa nekad se ne spominje, pa spominje...
Bjelica je imao +6 sa 0 od 6 iz igre i dvije izgubljene lopte, a Tauns je imao 16 od 24 iz igre i preko 10 skokova i imao tipa +2.

Krle

pre 7 godina

Nje Orleans doveo Kazinsa i raspada se, Sakramento Kingsi procvetali.
(Bogdanovic iz svlacionice, 24. februar 2017 09:04)

Nju Orleans je 11. na zapadu a igrao je protiv trece najbolje ekipe u celoj ligi. Kingsi su igrali protiv Denvera koji je u rangu sa njima, dakle mogao je bilo ko da pobedi dok se za Pelikanse znalo da ce izgubiti od Hjustona.

GM

pre 7 godina

Kosarka u NBA je vrlo prosta. Onaj ko je glavni igrac, on dobija najvise lopti i sutira, samim tim postize najvise poena.

Jedno je bilo kada Nurkic nije igrao, kada je Galinari bio povredjen itd...
Sada kada rezervni centar Plamli igra, kada igraju i Galinari i Cendler, druga je prica... Tu sad u 25 minuta treba pokazati, a ne u 35 i 150 poena.

senad

pre 7 godina

Jadna je vise ova nba kad se sve svodi na napad i sut odbrana nigde ranije Djordana su udvajali a sad Lebron ide od kosa do kosa niko da ga zaustavi.

Mikii

pre 7 godina

Obozavam da citam izgovore kad Jokic odigra ocajno. Bice toga jos, samo polako. Sad je umor kriv, sledeci put ce biti trener, pa Plamli, pa losa patika, itd.

Citalac

pre 7 godina

Pa pobogu brate dali postoji jos neki sportista o kome da pisete, dosadili ste i Bogu i narodu sa tim Jokicem,koji kako portal otvorim ujutru uvek isto Jokic pa Jokic !!

optimista

pre 7 godina

Ne želim da zvuči hejterski, zašto uopšte pominjete Bobija, nije hteo da igra za Srbiju zbog istog NBA... Izvini ja bih pisao samo o budućem srpskom superstaru Jokiću...

Ok

pre 7 godina

Nije mi jasno zasto vise ne sutira ako ga ne krene u prvoj ili drugoj cetvrtini.7-2 iz igre nije toliko strasno pa da vise nesme sutnuti na kos.On mora sutnuti izmedju 15-20 suteva bez obzira jel mu dan ili nije.

Gordan

pre 7 godina

Jokic jeste fantastican igrac ali ako ne poradi na masi to jest fizickoj spremnosti da moze izdrzati 35-40 utakmica u nba nije dovoljno 20 tekmi biti dobar...
Ako uspe ojacati fizionomiju za sledecu sezonu bice super, u suprotnosti bice obican prosek.

GM

pre 7 godina

Kosarka u NBA je vrlo prosta. Onaj ko je glavni igrac, on dobija najvise lopti i sutira, samim tim postize najvise poena.

Jedno je bilo kada Nurkic nije igrao, kada je Galinari bio povredjen itd...
Sada kada rezervni centar Plamli igra, kada igraju i Galinari i Cendler, druga je prica... Tu sad u 25 minuta treba pokazati, a ne u 35 i 150 poena.

dropšotić

pre 7 godina

Meloun zalutao. Dobar statističar i kapira košarku (izjave i analize) ali tajming izmena, dinamika igre, pasivna/aktivna igra jako loše. Sad pitanje je koliko je do njega a koliko su mu minuti nekih igrača diktirani od strane menadžmenta. Prvo, jako loše kreće sezonu sa nerezonskim experimentima i onda mu jedan neiskusan klinac izvlači tim dva i po meseca. Šta on radi? U novonastali koncept dovodi sličnog visokog igrača koji sa sobom nosi ugovor i obavezne dvocifrene minute i kvari hemiju, ritam ofanzive. Nisu mu dovoljne Nikoline brojke, u nekim segmentima istorijske (br sezona naspram godina, o potencijalu da ne pričam), da bar pokuša ozbiljnije da gradi igru ako ne samo oko njega onda bar oko te folozofije igre koju je on doneo svojim potencijalom. Sinoć posle utakmice izjavljuje da je Nikola podbacio, da ako očekuje da bude franšizni igrač ne sme tako, mora da se probudi. i to sve nekim prekornim tonom? Sečeš psihički klinca kojem treba dati prostora i tolerisati ne jednu ovakvu noć, već dosta njih. Delimično krivac loše igre Jokića > igra 8 min 1 četvrtinu (obično sporo kreće u prvoj), vadiš ga iz igre do kraja, hladiš ga i onda ga vraćaš posle 10 MINUTA i očekuješ da nađe ritam, a pališ ga i gasiš. U stilu, ako nemaš 15 poena, 3 asistencije i 3 skoka po 1/4, na klupu. Valjda franšiznom igraču nekad treba više vremena, tolerancije i šuteva dok ga krene a ne ispod deset šuteva igraču koji je ofanzivno najopasniji koš/pas igrom u timu. Očaj. Možda samo nisam objektivan.

chilipepper

pre 7 godina

Ocajan mec cele ekipe a ne samo Jokica, samo je Harisa isao sut a ovi ostali su svi igrali ispod proseka. Sve u svemu ocajna utakmica i mogu lagano da se pozdrave sa Playofom ako ovako nastave.

Alex

pre 7 godina

Ovo jeste jedna utakmica, ali mi se ne svidja uticaj trejda Plamlija na Jokaru. (dexxx, 24. februar 2017 08:26)

Da, ovo je suština problema, ne znam šta su hteli sa Plamlijem, koji je sličan tip igrača, ne razumem poentu.

andronik

pre 7 godina

Ko je gledao utakmicu, mogao je da vidi potpuno izolaciju Jokica od strane njegovih suigraca. Sve sto je Jokic sutnuo sam je stvorio posle skoka, dva pokusaja za tri poena iz frustracije jer ne dobija loptu i primio je dve blokade s ledja, a da ga niko od suigraca ne upozori na opasnost. Nelson sece ulazi u reket, prolazi pored Jokica i baca na trojku koju promasuju, a Jokic ko siroce na dva metra od kosa ceka loptu sam.
Ova utakmica nije ni mogla da bude drugacija za Jokica i Denver, 14 zdravih igraca od toga 7 silovatelja lopte i zdravog razuma. Dosta je podbacio i trener kojem je ovo nije prva utakmica gde mu igraci divljaju u stili "samo sto se zbramo".

sasa jokic

pre 7 godina

Ne mogu da razumem da ga trener posle jedne utakmice kritikuje. Da kaze da je podbacio, ok, ali da kaze kako ako misli da bude....kao da mu je ovo peta utakmica u nizu, a on ih cupa citavu sezonu?
Mislim da je ovo smisleno, da bi otvorio prostor igracu koga su doveli (ista pozicija) jer mu verovatno minutaza stoji u ugovoru.
Sta ces Nikola, NBA je prvo biznis, pa onda kosarka.

prijepoljac

pre 7 godina

Samo gledajte ucinak Nurkica u Portlandu ove dve utakmice i u buducnosti.Plamli je kopija Jokica.dosta ce smetati jedan drugome a Plamli je iskusniji igrac pokusace da se nametne treneru i navijacima,u zadnjem trejdu Jokic je ipak najgore prodao

vlade

pre 7 godina

Koja sramota New Orleansa. 30 razlike izgubiti kod kuce. I pored evidentne protekcije od strane sudija, prema Davisu i Kazinsu(koji u pojedinim momentima izgleda kao amater, kada pravi korake, trapavo ide na ulaz) New Orleans je nemocan. Mislim da je najveci problem New Orleansa nesposobnost A.Davisa da igra timsku kosarku. On ima 2as po mecu. Za nekog ko vodi svoj tim to je mizerno i neprihvatljivo. On mora da menja koncept svoje igre i da se prilagodi timu.

JPR24

pre 7 godina

Desava se kao i svakom. Ocigledno "pauza" nije prijala ni Dzamalu, sut 0/7, Faried takodje lose... Steta sto je sa direktnim rivalom za PO... sledeca sa Memfisom ce biti jos gusca...
A ovi sto pitaju zasto su uzimali Plamlija, malo da razmisle dublje. Cim, primarni, im je bio otarasiti se Nurkica, koji je bio stetocina. Sad da vidimo sta ce biti dolaskom Hiberta... Nadam se da nece opet da eksperimentisu, inace ode po skroz...

djole

pre 7 godina

Zasto je Detroit uopste kupio Bobija? Zasto mu daju toliku platu? Mislim da su oni ocekivali vise od njega, ali ih je razocarala njegova igra u odbrani.

Kralj Beljo

pre 7 godina

Vili Koli Stajn. Znao sam da ce ovo da se dogodi.
Spominjao sam nedje deckao kao centra koji je takav prospekt, ali je maler sto igra s Bugijem.

let 3

pre 7 godina

nole propo, bosanci podnijeli tuzbu, jokic podbacio, maline se slabo prodaju, bobi ne igra... jos samo da se ana uda za nijemca, oh, wait.

Miki

pre 7 godina

Ništa gluplje nego imati dva ista igrača, trebali su nekog vanserijskog da uzmu ja drugoj poziciji, pa kada jednom ne ide onda druga vrsta igre povuče... ovako će se sudarati, boriti međusobno a tu Jokić propada jer nije samoživ i u fazonu "gazim preko mrtvih"...

senad

pre 7 godina

Jadna je vise ova nba kad se sve svodi na napad i sut odbrana nigde ranije Djordana su udvajali a sad Lebron ide od kosa do kosa niko da ga zaustavi.

andronik

pre 7 godina

Ko je gledao utakmicu, mogao je da vidi potpuno izolaciju Jokica od strane njegovih suigraca. Sve sto je Jokic sutnuo sam je stvorio posle skoka, dva pokusaja za tri poena iz frustracije jer ne dobija loptu i primio je dve blokade s ledja, a da ga niko od suigraca ne upozori na opasnost. Nelson sece ulazi u reket, prolazi pored Jokica i baca na trojku koju promasuju, a Jokic ko siroce na dva metra od kosa ceka loptu sam.
Ova utakmica nije ni mogla da bude drugacija za Jokica i Denver, 14 zdravih igraca od toga 7 silovatelja lopte i zdravog razuma. Dosta je podbacio i trener kojem je ovo nije prva utakmica gde mu igraci divljaju u stili "samo sto se zbramo".

UltraCZ

pre 7 godina

Ode Joka na klupu, decko se malo osilio. Plamli i Hibert su bolji igraci, nisu slucajno dovedeni.
(Biolog, 24. februar 2017 08:31)

Drzi se ti biologije, pusti kosarku...

Hennessey

pre 7 godina

O ovome je trener Malone i govorio.Momak je trenutno na nizem nivou kondicije nego vecina NBA igraca.Zato i treba malim koracima povecavati minutazu i do sledece sezone navuknuti mu telo na 82+ utakmice sa najboljom minutazom u timu jer kako vec planiraju oko njega ce da grade igru.Takav igrac podrazumeva se,mora da bude najspremniji.Strpljenje je kljuc!

WillyWonka

pre 7 godina

Svako ima pravo na lošu noć.
Jokić je bio najbolji kad je Nurkić otišao, a Plamli nije još ulazio u igru. A evo mu i Hiberta. Ali sve će to Nikola da složi na hrpu.

Krle

pre 7 godina

Nje Orleans doveo Kazinsa i raspada se, Sakramento Kingsi procvetali.
(Bogdanovic iz svlacionice, 24. februar 2017 09:04)

Nju Orleans je 11. na zapadu a igrao je protiv trece najbolje ekipe u celoj ligi. Kingsi su igrali protiv Denvera koji je u rangu sa njima, dakle mogao je bilo ko da pobedi dok se za Pelikanse znalo da ce izgubiti od Hjustona.

Dovla

pre 7 godina

Za njegove standarde katastrofa, ali biće bolje. Iskreno, mislio sam da će da urniše Kingse i debelo pogrešio. Valjda se zbog toga i ne kladim. Nidžo samo jako i sledeća je tvoja.

Dragan Feliks

pre 7 godina

Treneru. Najslabija utakmica u sezoni a ekipa u plusu dok je bio na parketu (+5). A ovi silovatelji Barton (-26) i Čendler (-18) zajedno 0 as i 5 izgubljenih. Dok je roster bio skraćen na 8 igrača sve je išlo preko Jokića i tim je pobeđivao uz to igrajući najlepšu košarku. Pa ti vidi treneru da li je ovo Jokićeva ili tvoja najgora utakmica.

boki

pre 7 godina

Koliko mi je bolji ovaj Sak u odnosu na onaj sa Bugijem... WCS je ubica koji nije mogao da ddojde do izrazaja od Bugija, a Hield I Evans je upravo ono sto je falilo spoljnoj liniji SAK. Jos kada bi im se poklopile kockice pa da upadnu sa pikom medju prva tri izbora i uzmu Bola ili Fulza i Milsapa u FA i eto ih u PO i u buducnosti da budu blizu one ekipe iz 2002.

CarloNS

pre 7 godina

(dropšotić, 24. februar 2017 09:09)

Mislim da si u pravu. Dok je Nikola bio u igri Denver je vodio iako je šutnuo samo jednom i pogodio. Raspad je krenuo kada je zamenjen. Celu utakmicu je bio bez lopte. Trener jako tumba sastav. Taman uđu u ritam on promeni. Dete mu izvuklo ekipu iz bunara i još ga kritikuje. Ako tako nastavi popiće otkaz i u Denveru. Da nije bilo upornih američkih komentatora koji su ga kritikovali, Nikola bi i dalje sedeo na klupi.

Moljac

pre 7 godina

Za razliku od većine komentatora ovde, ja sam utakmicu gledao. Činjenica je da je u trenutku kad je Jokić izašao krajem prve četvrtine razlika bila +6 u korist Denvera. Kad se vratio krajem treće četvrtine, razlika je bila -17. Šutirao je samo 7 puta, jer je retko dobijao loptu na visokom postu, tamo gde voli. Dva puta su mu ubacili garbage loptu na trojci, koju je morao da ispuca, i omašio. Nije da je tražio da šutira te trojke. Ostali promašaji su ispod koša, nakon odbitaka, i to je skakutalo po obručima i nije ulazilo. Sasvim očekivano. Trener ga je kritikovao zbog odbrane, i to je OK, ali on se nikad nije ni pravio da je dobar u odbrani. Ako je Meloun to tek sad video, svaka mu čast. Sve u svemu, kad se pogleda tzv. +-, Jokić je opet bio najbolji u timu, a igrao je svega 25 minuta. I sam Denverov komentator je neprekidno govorio da je utakmicu izgubila klupa, i nije ništa svaljivao na Jokića. E, sad, što bi svi ovde od njega tripl-dabl svaku utakmicu, i to u njegovoj 22. godini, to je naš problem, ne njegov. Sasvim on lepo gura gledajući karte koje su mu udeljene.

satelit

pre 7 godina

Igrao je 10 minuta manje i sutnuo 8 lopti manje nego inace..Da je igrao svoju standardnu minutazi i ispalio brojl lopti ,ovo bi bio rutinski dabl dabl.. Vrlo sam zabrinut dovodjenjem ovih centara u Denver.Otkako su doveli Plamlija nemaju pobedu.... Ljudi moji Jokic je imao samo 7 lopti,pa toliko dobije da ispali Zaza Paculija u jednom GSW kojima trbaju 3 lopte

DejN

pre 7 godina

Ko je gledao utakmicu znace da Jokic i nije dobijao puno sanse u napadu, u odbrani je uhvatio desetak lopti a u napadu su Nagetsi trazili drugacije zavrsnice, povratak Galinarija, koji se posteno ispromasivao, i tvrdoglavo forsiranje Pluminsa nije donelo nikakve rezultate! Trener je uporno trazio neki drugaciji napad, a svi dobro znaju kad Jokic ucestvuje u napadu da je to najbolja opcija. Ako i dalje bude pokusavao ovakvu igru onda ce Nagetsi da ostanu bez playoff-a.

King

pre 7 godina

Mozda je jos rano govoriti, ali su po meni ocajno odradili trejdove i to ne zbog ove jedne utakmice. Umesto Nurkica su trebali dovesti nizeg igraca koji dobro igra odbranu, jer od visokih imaju Jokica, Farida i Artura i to je dobro funkcionisalo. Doveli su Plamlija koji je dobar ofanzivni, a slab odbrambeni igrac. Takodje su trebali trejdovati Galinarija i takodje dovesti dobrog odbrambenog, a to su mogli jer je Galinarija zelelo dosta timova. Na kraju su doveli Hiberta samo da popuni seleri jer Hibert ozbiljnu kosarku ne igra jos iz vremena Indijane. Ali opet dovode centra koji iako verovatno nece igrati vise od 10 min, a cesto ni toliko pravi dodatnu guzvu na toj poziciji i sa ovim promenama su pokvarili hemiju i ritam ekipe. Denver je ocajan u odbrani i njima su trebali dobri odbrambeni igraci, bar 2. Ali dobro, verovatno oni tamo znaju bolje.

Kralj Beljo

pre 7 godina

Sad valja to +5? Pa nekad se ne spominje, pa spominje...
Bjelica je imao +6 sa 0 od 6 iz igre i dvije izgubljene lopte, a Tauns je imao 16 od 24 iz igre i preko 10 skokova i imao tipa +2.

misa

pre 7 godina

Divac je u stvari genije!
Salu na stranu, ovaj WCS ima dosta potencijala. Ocigledno je nekima sklanjanje Bugija bas otvorilo put.
Za Jokica se ne brinem uopste.

NS BOY

pre 7 godina

Da, ubicu se sada zato sto je Jokic odigrao lose.
Lose odigraju mnogi drugi vrhunski sportisti i tome se ne pridaje veliki znacaj. Vrate se na stari kolosek. Dokazao je da ima kvalitet i da se ne treba brinuti oko toga. Ljudi, pisite o necemu drugom malo.

JPR24

pre 7 godina

Nje Orleans doveo Kazinsa i raspada se, Sakramento Kingsi procvetali.(Bogdanovic iz svlacionice, 24. februar 2017 09:04)Nju Orleans je 11. na zapadu a igrao je protiv trece najbolje ekipe u celoj ligi. Kingsi su igrali protiv Denvera koji je u rangu sa njima, dakle mogao je bilo ko da pobedi dok se za Pelikanse znalo da ce izgubiti od Hjustona.
(Krle, 24. februar 2017 11:33)

Znalo se da ce Pelikansi izgubiti, dobro, ali 30 komada, puno brale, puno. I to jos sa ovom dvojicom ! Obrva ce d'odlepi na leto pored ovog serbedzije.

kiza - iz ofsajda

pre 7 godina

Ma Jokić je korektno odradio. Jednostavno, on ovu utakmicu nije bio prva vedeta ekipe i to se osetilo na rezultatu. Hoće neko Galinarija, eto mu. Ne može tim da podnese i Bartona i Galinarija. Nisu ista pozicija, ali dave i troše lopte, a za odbranu ih boli đon. Mada, ne prija Jokiću Palmli, to se vidi. Ipak, čini mi se da bi Meloun trebao da shvati da ovakvim pristupom igri od plejofa nema ništa. Jednostavno, Jokića se mora više pitati u igri.