1. Fikus. zaboravio si i Toni Kukoca ali nema veze ja cu uvek vise gotiviti Barklija od ovog sadasnjeg pozdrav
     (Najbolji je opancarev lepak, 2. februar 2017 08:02)

    # Link komentara

  2. Barkli je pljuvao klince, Karl Malone napravio dete maloletnici pa ih ostavio da gladuju. Mnogi su se kockali. Svi su oni legende.
    (nole, 2. februar 2017 07:25)

    # Link komentara

  3. barkli se nakon Jordana posvadjao i sa Lebronom. Sledeci je Kobe. (ako uopste i pricaju nakon svadje 2006)
    (mmmm, 2. februar 2017 07:08)

    # Link komentara

  4. Pa normalno da je nervozan. I sam zna da je potrebno cudo da se savlada Golden Stejt a takodje zna da ce nakon poraza od njih opet pojedini hejteri da kazu 'evo ga ne moze nista da osvoji' iako realno sanse su mu 2% i to ako se neko iz GSW povredi ili ga suspenduju.
    (aaaa, 2. februar 2017 07:07)

    # Link komentara

  5. Ahaha pa ovi likovi sto prozivaju LBJ da jurio da igra u super timovima, pa covek 7 godina igrao u mrtvom Klivlendu sa Hjuzom, Ilgauskadom, Pavlovicem i dosao do finala.Koliko se secam MJ je titule osvajao sa Pipenom, najboljim all round igracem u ligi, Rodmanom-najboljim skakacem u ligi, Kobi je imao Seka,pa kasnije Gasola-verovatno najboljeg evropskog igraca svih vremena u NBA, da ne racunamo Kukoca,Odoma i ostale. I Bulsi i Lejkersi su tad bili super timovi, samo su imali bolju organizaciju od Klivlenda.Ne bi LBJ odlazio iz Klivlenda 2010. da su mu doveli npr.Vejda i Bosa. Barkli kao ni lebron na pocetku karijere nije imao saigrace zato i nije osvojio nista.Imao je suoer tim u Hjustonu al su tad vec bili matori.
    (123, 2. februar 2017 06:44)

    # Link komentara

  6. LBJ je "bolonjac"
    (Roki, 2. februar 2017 06:17)

    # Link komentara

  7. I ja sam stara garda tako da slazem se sa generacijom NBA je bila jaca i bolja liga devedesetih..A Barkli je bio igracina samo on i Anthony Mason su ladno mogli cuvati teske centre sa 1.95 :)
    (Zoks, 2. februar 2017 06:10)

    # Link komentara

  8. Da je LeBi*** igrao u barklijevo vreme, pitanje je koliko bi imao ulaza pod kos, u detroitu bi ga tamo sacekali lejmbir, mahorn i rodman a u njujorku juing i oukli. suze bi tekle na sve strane.
     (marketing, 2. februar 2017 04:37)

    # Link komentara

  9. barkli.. retko talentovana seljacina
    (abraham)

    Ljakse jeste, ali ne znaci da ovog puta nije u pravu. Takve stvari se odradjuju u svlacionici i gore u vlasnikovoj kancelariji. Nadji nacin da nametnes svoju volju ako si pravi lider, umesto sto ides da tuzakas navijacima sto su te iskulirali.
    (LeBlowJob, 2. februar 2017 04:34)

    # Link komentara

  10. Chuck je luuuud hahahha
    (No1e_moj_dobar_drug, 2. februar 2017 02:35)

    # Link komentara

  11. stvarno ne shvatam cemu toliko hejtovanje lebrona a gotivljenje gsw,i to u poslednjih godinu ipo dana,molim vas nek neko objasni
     (к-мир, 2. februar 2017 02:20)

    # Link komentara

  12. Ovaj Barkli dosadan.
     (Lopez, 2. februar 2017 01:13)

    # Link komentara

  13. MJ23, overlord.
     (ja sam, 1. februar 2017 23:49)

    # Link komentara

  14. Ali kad se javi neko dete koje nije još počelo da se brije i piše kako je "liga nikad jača" i kako se "nikad bolja košarka nije igrala"... Šta neko ko prati NBA decenijama da uradi kad tako nešto pročita, osim da se nasmeje?
    A liga nikad mekša nije bila, polovina igrača se ponaša kao razmažene princeze, propuštaju utakmice zbog obične modrice...
    (NBA Knight, 1. februar 2017 23:31)

    # Link komentara

  15. Ja cuvam ledja Barkliju, pa nek' ide sve nizbrdo...
    (ne boj se sine velike visine, 1. februar 2017 23:26)

    # Link komentara

  16. 54+ miliona je kostala titula klinvlenda, toliko su morali da se isprse preko maksimale .. Najskljuplja titula u istoriji sporta
    (cz, 1. februar 2017 23:05)

    # Link komentara

  17. Ne razumem zasto ljudi toliko ne postuju Jamesa? Stalno se prica o timu koji je oformljen oko njega. Kada je napustio Majami taj tim nije usao u plej of bez njega, a znamo rezultate koje su ostvarili dok je Lebron igrao tamo. Isto vazi i za Klivlend. Zasto niko ne spomene da je veliki Jordan igrao sa Pipenom i Rodmanom, a na klupi ima najboljeg trenera lige? Cak mislim da je Jordan imao bolje saigrace od Lebrona. Jel ocekujete da igra 1 na 5 i osvaja titule?Covek je razmontirao svaku ekipu protiv koje je igrao. Boston i Detroit (obe sampionske ekipe) su se raspale posle serije sa Lebronom. Odvalio ih je, ali stvarno odvalio. Imao je statistiku kao neke ekipe u euroligi. Kapiram da vas nesto iritira kod njega, ali malo realnosti ne bi bilo na odmet. Pozdrav
    (fikus, 1. februar 2017 23:05)

    # Link komentara

  18. Neko je rekao da ovaj klovn može da dostigne Jordana. Au Mile....:)
    (Tiberije, 1. februar 2017 22:53)

    # Link komentara

  19. na stranu ko je.u pravu i s skim se vise slazem,ovo nikako ne treba da postane nesuglasica na licnom nego na nivou struke(kosarke).to je i reko Barkli
     (прочитосамонаслов, 1. februar 2017 22:50)

    # Link komentara

  20. Michael Scotto (Basketball Insiders & Associated Press) piše da Detroit pokušava da se otarasi Marjanovića i Baynesa, tj da ih trejduje.
     (Mrsimud, 1. februar 2017 22:43)

    # Link komentara

  21. Lebron - nabija komplekse jos od 2003. Nazalost po mnoge, cim se on penzionise u NBA dolazi Lebron Jr. da nastavi sa nabijanjem kompleksa tamo gde je tata stao. Samo gledajte kako ce mrzeti to dete bez razloga samo sto se zove Lebron James.
    (voker, 1. februar 2017 22:21)

    # Link komentara

  22. Prijatelju NBA je nikada jači u poslednjih nekoliko godina.. Pogledaj samo, nekad su titule osvajali dve, tri ekipe godinama.. prvo Lal i Boston, kasnije pistonsi i onda bullsi.. sada imas dallas 2011, Miami 2012 2013, sas 2014, GSW 2015, Cle 2016.. 2010 Lal, 2009 Lal, 2008 Boston, 2007 SAS itd itd.. manite se tih prica.
    (ssss, 01. februar 2017 18:59)

    Bulsi nisu osvajali jer su ostali bili losi vec zato sto su imali Dzordana. Svi su hteli, ali preko njega niko nije mogao.
     (nista o nicemu, 1. februar 2017 22:15)

    # Link komentara

  23. carls car!
     (mare, 1. februar 2017 22:10)

    # Link komentara

  24. Hvala bogu da ne ko Barkli postoji. Inace bi svi davali politicko ispravne izjave ko roboti. Ne samo da je iskren nego uvek pogodi u metu.
    LeBron oce da kaze da neko Ko nema prsten njegove izjave nemaju ni tezinu. Seljacki mentalitet. Sta sad Darko ima prsten I njega treba da slusamo?!
    Barkli je neko koji ume da sagleda situaciju kakva jeste I pritom se ne boji da to izjavi. Zato je Legenda!
    (Dvojnik, 1. februar 2017 22:01)

    # Link komentara

  25. Danas citam kako se Beron Dejvis sa pola snage drogirao..i jos dosta njih..Lebron koliki je konj nikad ali nikad prvi nije usao u frku..koliko ga samo tuku on iskulira sta mu je samo ludi Lens radio ..e to on potencira i to ga je pogodilo..zaista sve ove god je vrlo korektan vredan..slazem se ima extra igrace pored sebe ali nikad trenera...Mamba i Jordan su imali najbolje trenere..Dankan takodje..on se sam bori i za to mu skidam kapu...i stvarno je primer profi igraca.
     (luther, 1. februar 2017 21:52)

    # Link komentara

  26. Barkley uvijek kaze sto misli i to ljudi cijene kod njega.
    (Hrvat, 1. februar 2017 21:35)

    # Link komentara

  27. Frka je Lebronu ,jer je i sam rekao da mu vreme istice i da je usao u 33 godinu .Pitanje je koliko ce on jos moci da igra ovako kao sto je sad ,jer se oslonja previse na fizikalije, a sut mu je diskutabilan .Barkli je u pravu pa Lebron trenutno ima najskuplju ekipu u ligi debelo su presli sleri kep zbog Tomsona i SMita .Delavedovu nisu mogli da zadrze nikako jer je ipak trazio znatno bolji ugovor ,a otpustili su Mo Vilijamsa zato sto se nije slagao sa trenrom.Trenutno su im na probi Hajnrih,Stivenson i Calmers ,al najverovatnije ce potpisati Hajnriha sta vise on hoce .Generalno nerealno je kakvu imaju ekipu Vorirorsi ,tako sta god radili u Klivlendu ,tesko da ove iko moze da zaustavi ,pogotovu sto se DUrent ocigledno odlicno uklopio plus je poceo da igra mnogo bolju odbranu ,kao i Kari .
    (Pa, 1. februar 2017 21:33)

    # Link komentara

  28. Jokic ne igra veceras za one koji se pitaju. Znam da nije tema, ali nema gde drugde.
     (TonKur, 1. februar 2017 21:32)

    # Link komentara

  29. A to što nema playa?Pa i nemože da ima i ovako probijaju Celery Cap sa ovim timom prepunih zvezda...
     (s, 1. februar 2017 21:26)

    # Link komentara

  30. Razlika izmedju ove dvojice je što Barkli nikad nije jurio prsten nego je baš suprotno igrao u kilavim timovima,osim u Hjustonu koji je ajde da budem iskren mogao maximum do finala zapada,dalje ne.Lebronko je isti kao Durent,težak plačljivac i zato i menja timove,ide samo na mesta koja okupljaju zvezde da nemora previše da se umara kao recimo Westbrook!
     (s, 1. februar 2017 21:23)

    # Link komentara

  31. U sustini obojica su u pravu ali sam na strani Barklija! Njegov posao je da komentarise, kad je bio igrac bio je bez dlake na jeziku pa zasto bi se i sada mijenjao i zato ga mnogi i vole slusati jer kaze ono sto dosta njih i misli a ne smiju da kazu... Lebron je naravno i trebao odgovoriti ali je mogao na drugaciji nacin koji bi bio ispravniji jer ovdje je usao u privatni zivot Barklija a Barkli uopste nije pominjao njegov privatni zivot... A za ovog lika sto kaze da je danas nikad jaca liga, svaka cast na razmisljanju, nisam znao da nba liga postoji nekoliko godina! Inace Lebron je jedan od najvecih ikada ali i Barkli je bio igracina, nije imao srece pa je igrao u eri MJ... Ej Barkli i Karl Meloun bez titule, nevjerovatno
     (Miki28, 1. februar 2017 21:18)

    # Link komentara

  32. Lepo kaze Carls Barkli - Sto ulazis u frku kad si slabiji? :) Izuo 50 kila tezeg Shakila, Dzemsa bi pojeo za dorucak.
     (abc, 1. februar 2017 21:16)

    # Link komentara

  33. Barkli potpuno u pravu a LeBron umesto da na kritiku odgovori smislenim argumentima, on napada na ličnost Barklija.
    Svaka čast LeBronu za sve postignuto u karijeri ali je evidentno da je titule osvajao sa veoma jakim ekipama a ne nekim indijancima kako on sam pokušava da predstavi.
     (CJ, 1. februar 2017 21:06)

    # Link komentara

  34. Ja podrzavam Barklija.
    Lako je pogoditi zasto je Dzejms nervozan - samo zbog toga sto, nakon ispunjenog sna i obecanja (donosenja titule Klivlendu), postavlja sebi cilj da stigne Dzordana i postane novi najbolji svih vremena.
    Sa druge strane, iako su zadrzali sampionsku ekipu, sa druge strane se kao najveca prepreka nametnuo Golden State sa Kevinom Durentom, koji je objektivno prvi favorit za titulu.

    Elem, uz velika dostignuca ide i velika sujeta. Cak je i Dzordan ljut na Barklija, zato sto je Barkli javno kritikovao njegove poteze kao vlasnika Sarlot Bobketsa, i "nije ga podrzao kao prijatelj"
    U sustini Barkli govori istinu a ova dvojica ne vole kako to zvuci...
    (Wade3, 1. februar 2017 20:49)

    # Link komentara

  35. Kakva je ovo igracina bila,izuzetan igrac,u prvoj petorci drim tima,istinska zvezda sa veoma dugim jezikom i mnogo price.Za razliku od Dzordana,Barkli je mnogo pricao ali samo za nijansu je bio losiji od Majkla a to je morate da priznate vrh u kvalitetu jednog kosarkasa.
     (velicanstveni, 1. februar 2017 20:49)

    # Link komentara

  36. barkli.. retko talentovana seljacina
     (abraham, 1. februar 2017 20:43)

    # Link komentara

  37. Drame oboje, pa nije život film. Stalno se nešto naprežu da budu kao dobri ljudi, al vidiš da je to sve šou.
     (anon, 1. februar 2017 20:41)

    # Link komentara

  38. Izgleda ko Terminator, a cmizdri! Barkli, care, ni ja ga se vise ne bojim! :-)
     (Boske, 1. februar 2017 20:34)

    # Link komentara

  39. e nasli se ovjde hajteri da komentarisu lebrona a najmrsavi hajter je sa 150kg sala i. bulji po cio dan u lap top
     (roki, 1. februar 2017 20:33)

    # Link komentara

  40. Jeste Lebron ogroman igrac ali nije mi nekako "baja" kao sto su Njegovo Letece Visocanstvo i Mamba. Ovu dvojicu i moja keva obozava, dok za Dzejmsa ne verujem da je i cula, a prati kosarku isto koliko i tada (ne prati).
     (saki, 1. februar 2017 20:32)

    # Link komentara

  41. Postujem Lebrona, ali se slazem sa Barklijem. Jednom kada bude zavrsio svoju (veliku) karijeru, ostace upamcen (barem meni) kao igrac koji je bio deo velike trojke u Majamiju, velike trojke u Klivlendu. Bio je deo tima koji je okrenuo 3-1 u finalu, ali, iskljucivo zato sto je Green (neopravdano) iskljucen jer je James flopovao. Nisi najbolji ako juris u timove pune superstarova. Ne mozes svaki put kada se pojavi neko bolji da trazis jos kojeg igraca, a Cleveland ima najveci budzet u istoriji NBA-lige. kritikuju Duranta jer je uradio isto sto je i Lebron. MJ23>KB24>LBJ
    (zzz, 1. februar 2017 18:51)

    Sto se tice Grinovog iskljucenja, kada je namerno sutnuo Adamsa u medjunozje morao je momentalno da bude suspendovan barem 3 utakmice, to znaci da bi oni izgubili to finale zapada od Oklahome, sto dalje verovatno znaci da Durent ne bi presao u GSW ove sezone, sto dalje znaci da bi najverovatnije Oklahoma ove godine bila veci favorit za titulu od GSW. Vidis li do cega je sve dovela losa odluka lige da ne izbaci Grina zbog sutiranja u nezgodno mesto, a cini mi se da ga je 2 puta sutnuo ?
    To sto je uradio Durent nema nikakvih dodirnih tacaka sa onim sto je uradio Dzejms, stavise to sto je uradio Durent je nezapamcena pojava u istoriji njihovog profesionalnog sporta !
    (antiDebil, 1. februar 2017 20:16)

    # Link komentara

  42. Car,kralj,prvak u skoku u dalj!
     (Jup, 1. februar 2017 20:04)

    # Link komentara

  43. Pa Dzordan je tek poceo da osvaja kad su Medzik, Bird i Pistonsi bili na zalasku karijere, a to niko ne zamera Dzordanu.Nije mogao plejof seeiju da uzme dok su oni bili na vrhuncu. Lebron je covek zatrazio rezervnog plejmejkera od uprave da ne bi morao da igra po 40min svaku utakmicu, a onda su svi osuli paljbu po njemu kao da je trazio Vejda ili Mela.
     (Nikola, 1. februar 2017 19:54)

    # Link komentara

  44. Svaka na mestu Čarlse.
     (76er, 1. februar 2017 19:53)

    # Link komentara

  45. LeBron je presao granicu pristojnosti kada je zasao u Chuckov privatni zivot, imao je mnogo vise argumenata sa strane kosarkaskih uspjeha da iznese.
     (Gignac, 1. februar 2017 19:50)

    # Link komentara

  46. LeBron bolje da je ćutao nego što je uputio ovakav "odgovor", samo je potvrdio da je Barkli u pravu.
     (Powerslave, 1. februar 2017 19:47)

    # Link komentara

  47. Sustina svega Jordan je najbolji ikad, ostalo nije bitno.
    (Bebebeb, 1. februar 2017 19:45)

    # Link komentara

  48. lebron se spustio na licni nivo zato sto zna da je barkley u pravu.
    (2, 1. februar 2017 19:44)

    # Link komentara

  49. Lebron je burno reagirao ali i neka je. Nema razloga da glumi finocu. Od kako je usao u ligu stalno ga napadaju i kritikuju. Sta god da uradi nadju mu manu.
    (Nole, 1. februar 2017 19:32)

    # Link komentara

  50. Kraljica zaplakala, udri bre Barkli!
     (TonKur, 1. februar 2017 19:31)

    # Link komentara

  51. Tako je ljebrone. Uzvrati bagri. Dosta te pljuju 14 godina.
    (RW0, 1. februar 2017 19:25)

    # Link komentara

  52. Dzejms je zaboravio samo jednu stvar, a to je da je i pored poroka barkli bio jedna od najboljih cetvorki u istoriji kosarke i clan drim tima. Mada bih ja barkliju odbrusio zesce da sam na njegovom mestu, ali ne ovako, upravo je to i poenta, napadaj ga na pravi nacin, ne za neke nebitne stvari. Kao da napadnu dzordana za kockarske dugove, a on pokaze na 6 prstena i zavrsi svaku raspravu.
     (nista o nicemu, 1. februar 2017 19:22)

    # Link komentara

  53. LeBrik je pokazao zasto nikad nece ni biti razmatran kao najbolji...onakvo cmizdrenje i kukanje je sramotno. Nisam nikad video tako nesto..sve neki cmizdravci u NBA danas, a izgleda da ih LeBron sve predvodi.
     (Mrsimud; p.s., 1. februar 2017 19:20)

    # Link komentara

  54. Barkli je prs'o već odavno!
     (pedala, 1. februar 2017 19:20)

    # Link komentara

  55. Cisto da se zna da se ni LeBron ne bi nauzimo prstenja i mvp titula da je igrao u Dzordan/Medzik/Bird&Mekhejl/Ajzeja eri kao sto je Barkli igrao.
    LeBron je poceo da place posto su Kavalirsi januar zavrsili sa skorom 7-8, i izgledaju vrlo lose, dok GSW lagano dominira. Malo je poceo "kralj" mentalno da popusta.
    (stevan, 1. februar 2017 18:45)

    O cemu ti pricas ?
    Kakva Dzordan Medzik Bird Mekhej Ajzea era ?
    Kada je Dzordan uzeo prvu titulu svi oni su prakticno vec bili penzineri !
    Sto nisi napisao da Dzejms igra u Sakil-Dankan-Robinson-Garnet-Brajant....eri, to bi imalo dosta vise smisla od toga sto si natrabunjao !
    (antiDebil, 1. februar 2017 19:11)

    # Link komentara

  56. Cisto da se zna da se ni LeBron ne bi nauzimo prstenja i mvp titula da je igrao u Dzordan/Medzik/Bird&Mekhejl/Ajzeja eri kao sto je Barkli igrao.
    LeBron je poceo da place posto su Kavalirsi januar zavrsili sa skorom 7-8, i izgledaju vrlo lose, dok GSW lagano dominira. Malo je poceo "kralj" mentalno da popusta.
    (stevan, 1. februar 2017 18:45)

    O cemu ti pricas ?
    Kakva Dzordan Medzik Bird Mekhej Ajzea era ?
    Kada je Dzordan uzeo prvu titulu svi oni su prakticno vec bili penzineri !
    Sto nisi napisao da Dzejms igra u Sakil-Dankan-Robinson-Garnet-Brajant....eri, to bi imalo dosta vise smisla od toga sto si natrabunjao !
    (antiDebil, 1. februar 2017 19:11)

    # Link komentara

  57. Pa mislim otisao mu je Delavedova a za njegovu zamenu su draftovali Kaja Feldera koji cak i ne igra. Sasvim je normalno da covek trazi rezervnog plejmejkera. Covek zbog nedostatka istog igra najvise minuta u celoj ligi.
     (nikks, 1. februar 2017 19:10)

    # Link komentara

  58. Klivlendu je otisao na kraju sezone Delavedoeva, i ta pozicija im skripi od pocetka sezone. Lebron nije trazio da dodje Chris Paul, nego običan back up (Chalmers, Cole) stoga su komentari Barklija pre svega jako glupi. O tome da igra sa super starovima, koliko su Play off utakmica imali Irving i Love pre njegovog dolaska i kakve su rezultate postizali sa Klivlendom i Minesotom, takodje ako se zna da su Shumpert i Jr Smith bukvalno oterani iz Nyk onda ne vidim kakav to vanzrmaljski tim ima.

    Shaq i Ajzeja Tomas su lepo rekli Barkliju da nema pojma kako je biti sampion i ici na pohod u Back to back, tako da su njegovi komentari nebulozni.

    Pobediti ekipu koja je imala 73-9 i vodila 3-1 u seriji je veliki uspeh, plus na takvu ekipu dodje jedan Durant koji je ispao od te iste ekipe a imao je 3-2 u seriji i +5 u poslednjih 5 minuta game 6.


    Takodje niste ceo LeBronov komentar preneli, nego jedan deo kako bi ga masa napljuvala. Nije mi jasno da takav jedan pre svega veliki covek i humanitarac, bude omrazen tokom svoje karijere, to nikome nece biti jasno sta je konkretno razlog.
     (drmr, 1. februar 2017 19:06)

    # Link komentara

  59. uporedivsi njihovog najveceg rivala razumljivo je sto cmizdri,jer gsw sa kojim ce klivlend verovatno igrati u play offu ima enormno jaku ekipu,cela petorka im je all star,tako da ga kapiram.
     (lakica, 1. februar 2017 19:01)

    # Link komentara

  60. @Stevan
    Prijatelju NBA je nikada jači u poslednjih nekoliko godina.. Pogledaj samo, nekad su titule osvajali dve, tri ekipe godinama.. prvo Lal i Boston, kasnije pistonsi i onda bullsi.. sada imas dallas 2011, Miami 2012 2013, sas 2014, GSW 2015, Cle 2016.. 2010 Lal, 2009 Lal, 2008 Boston, 2007 SAS itd itd.. manite se tih prica. LeBron je igračina i tu nema dileme.. i sam Barkley na kraju krajeva kaže da je najbolji.. nikad bolja košarka od ove sada se nije igrala.. pozdrav
     (ssss, 1. februar 2017 18:59)

    # Link komentara

  61. Barkli je u originalnom dream teamu bio u prvoj petorci. Dakle itakako ima prava da komentarise. Da je u njegovo vreme svaka lopta isla na njega kao danas na ove superstarove on bi imao jos bolju statistiku. Ali tada je kosarka bila timska igra, a ne cirkus kao sad. A sto kaze prethodni komentar lebron u vrems dzordana, medzika, birda i barklija bi imao titulu samo ako bi igrao sa nekim od njih u timu. Sto verujem da bi jurio sigurno.
     (Bicu Slobodan, 1. februar 2017 18:54)

    # Link komentara

  62. Obožavam Barklija, mislim da je jedini "analitičar" s kojim se uvek u svemu slažem. A pritom nema dlake na jeziku pa ono što drugi samo misle on i kaže.
     (legenda, 1. februar 2017 18:52)

    # Link komentara

  63. Chuck je u pravu ovde.Lebron je izgurao velike ugovore za klijente svog pajtasa Rich Paula (T.Tompson,Sumpert,J.R) pa su Cavsi ekipa koja je najvise probila cap u NBA.Sad se zali sto ne iskesiraju nekoliko milki za pleja.
     (wmd, 1. februar 2017 18:52)

    # Link komentara

  64. Postujem Lebrona, ali se slazem sa Barklijem. Jednom kada bude zavrsio svoju (veliku) karijeru, ostace upamcen (barem meni) kao igrac koji je bio deo velike trojke u Majamiju, velike trojke u Klivlendu. Bio je deo tima koji je okrenuo 3-1 u finalu, ali, iskljucivo zato sto je Green (neopravdano) iskljucen jer je James flopovao. Nisi najbolji ako juris u timove pune superstarova. Ne mozes svaki put kada se pojavi neko bolji da trazis jos kojeg igraca, a Cleveland ima najveci budzet u istoriji NBA-lige. kritikuju Duranta jer je uradio isto sto je i Lebron. MJ23>KB24>LBJ
    (zzz, 1. februar 2017 18:51)

    # Link komentara

  65. LBJ, zasto ulazisu frku kad si slabiji.
     (Zokss, 1. februar 2017 18:50)

    # Link komentara

  66. Cisto da se zna da se ni LeBron ne bi nauzimo prstenja i mvp titula da je igrao u Dzordan/Medzik/Bird&Mekhejl/Ajzeja eri kao sto je Barkli igrao.
    LeBron je poceo da place posto su Kavalirsi januar zavrsili sa skorom 7-8, i izgledaju vrlo lose, dok GSW lagano dominira. Malo je poceo "kralj" mentalno da popusta.
     (stevan, 1. februar 2017 18:45)

    # Link komentara