Nedelja, 22.01.2017.

20:38

Voriorsi slomili Medžik, Kari prestigao Peđu

Košarkaši Golden Stejt Voriorsa savladali su Orlando Medžik 118:98, a meč na Floridi prelomili su sa 42 poena u trećem periodu.

Izvor: AK

Voriorsi slomili Medžik, Kari prestigao Peðu IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

31 Komentari

Sortiraj po:

triger

pre 7 godina

bbr samo poseti nba sajt pa vidi da se sad skoro duplo sutira,ali takav je sad stil i nema se sta kukati kakav bi bio sad Stojakovic...

Bojan

pre 7 godina

(bbr, 22. januar 2017 22:15)
danas se sutira vise trojki nego ikad u istoriji
a Peja je na nivou karijere sutirao 5.5 trojki po mecu.
ipak, naravno da je losiji od Karija koji sutira vise sa vise uspesnosti i uz to u stanju je da sam sebi izgradi poziciju.

Flush Royal

pre 7 godina

Evo jedan primer:
U sezoni 2003\04 tim sa najvise sutnutih trojki po mecu bio je Sijetl sa 23 sutnute trojke.
Ove godine Hjuston sutira 40 prosecno po mecu,a najmanje sutira Cikago 20 sto je samo za 3 manje od tadasnjih Supersoniksa.
Sve se da proveriti.

Flush Royal

pre 7 godina

Apsolutno je netacno da su se tad sutirale trojke jednako kao i sad. Ne mislim na Pedju pred kraj karijere,nego na Pedju u prajmu.
Zamislite da danas igra recimo u Hjustonu,GS,Klivlendu koliko bi vise sutirao za tri.

nista o nicemu

pre 7 godina

Rej Alen,Redzi Miler i Pedja najbolji trojkaši svih vremena,respektivno...kada se uzme u obzir period kada su igrali,u kojem timu,način tadašnje košarke,stil šuta,broj uzetih šuteva...
(pejafan, 22. januar 2017 22:29)

Da, posebno jer se za onu odbranu iz Milerovog vremena danas sudi kao pokusaj ubistva u NBA.

VEČITI DELIJA

pre 7 godina

Upravo gledam Dalas-Lejkers . . . Gosti su toliko loši da takvu ekipu odavno nisam gledao , ništa živo ljudi ne mogu pogoditi samo čuješ loptu kako se odbija od obruč , ono je jezivo za slušati , njih bi Zvezda dobila minimalno 5 razlike . Na današnji dan Kobi Brajant postigao 81 poen a siguran sam da ovi njegovi svi zajedno večeras neće postići toliko , mnogo loša ekipa . Šta reći za Karija ? Čovjek opušten na terenu kao naš Teo .

bbr

pre 7 godina

Mr_No_Name..pa ne mislim da ti je ispravna logika da Kari igra atraktivnije od Vestbruka koji je mnogo bolji atleta,koji cesce ide do kosa,zakucava,leti u kontri,lupa blokade i slicno.Kari se krece oko linije za tri poena i sutira.Nije mi simpatican Vestbruk,ali mislim da je Kari pobedio iz prostog razloga,iz istog iz koga je i Zaza Paculija zamalo startovao a i ostli iz GSW obezbedili lagano AllStar.

bbr

pre 7 godina

Šnj..???pogledaj koliko je Pedja sutirao prosecno trojki u njegove tri najbolje sezone pa onda pogledaj koliko sutiraju prosecno trojki po mecu u danasnjem NBA i videces da je isti broj...sto znaci da se ne sutira vise trojki nego pre.To je isto kao sto ljudi pisu kako je sad obrana mnogo slabija a 90-ih je bila mnogo jaca,sto je glupost totalna.Pogledajte meceve iz 90-ih regularnog dela,videcete da se dodir rukom nad Dzordanom svira kao faul,a plej ofu je bila jaka odbrana ali je i u sadasnjem vremenu jaka,jedina razlika je sto je tada postajala jedna ekipa civena kao "mesari" na nasem jeziku a na engleskom "bed boys" iz Detroita koji su tukli kako su stizali,i razlika je sto se tada tolerisala prica,svadja,negodovanje i slicno a danas ide tehnicka.Pogledajte danas broj tehnickih,duela na ivici tuce,trestok i soicno i videcete da je isto,samo ste nostalgicni kao sto ce neki ljudi za 30 godina da pricaju kako ti buduci igraci nemaju pojma i ne znaju kako su dobri bili LeBron,Kari,Vestbruk,Harden i ostali i kakvoh duela i obaranja rekorda(broj trojki,broj pobeda u regularnom delu,LeBronovo prestizanje velikana po mnogim parametrima...)

pejafan

pre 7 godina

Rej Alen,Redzi Miler i Pedja najbolji trojkaši svih vremena,respektivno...kada se uzme u obzir period kada su igrali,u kojem timu,način tadašnje košarke,stil šuta,broj uzetih šuteva...volim pedju ali sam objektivan,za karija igra ceo tim najviše se forsira on,dok je pedja igrao za tim...drugo pedja je 2 sezone propustio zbog povreda kada se sve sabere,a još je stranac pa u početku nije ni imao toliko prostora i poverenja od adelmana u kingsima...za mene 3. TROJKAŠ(ne šuter) svih vremena

Bojan

pre 7 godina

(Vita, 22. januar 2017 21:03)
da, Ker je prvi, ali realno, da je sutirao toliko cesto kao i Kari, obicno sa obimom opada procenat uspesnosti, ali i 3 sezone u kojima je Ker postigao 40% svojih trojki, linija je bila bliza za preko metar. U tom periodu je Ker sutirao skoro 50%, a u ostatku karijere sa standardne linije je sutirao oko 42%.

bbr

pre 7 godina

Flush Royal...haha,pa nije Pedja igrao pre 100 godina,Pedja je najcesce sutirao po 10-ak trojki po utikmici,i danas igraci poput Karija,Hardena i slicni suteri sutnu po 10-ak puta.Nema nikakve veze da li se danas sutira vise trojki(sto nije tacno) kada je Pedja sutirao isti broj trojki kao suteri danas.

Dejan

pre 7 godina

Naravno da ce stici Allena, to sada vise nije pitanje. Ima 28 godina i sva prava u timu, sutira bez ogranicenja. Allen mu sada "bezi" 1200 trojki, a Curry je samo prosle sezone ubacio preko 400. Ako bude ubacivao samo pola od toga, stici ce ga za pet-sest sezona. Jedino sto moze da ga spreci su povrede i prerani kraj karijere, daleko bilo. Treba ga gledati i uzivati, jer ce se za koju deceniju pricati o Curryju kao o najvecem suteru u istoriji sporta. Posebno zanimljivo je da sve dostize uz veoma dobre procente suta, i da je do svega dosao zahvaljujuci "krvavom" radu i treningu, a bez savrsenih predispozicija, za razliku od fenomenalnog Allena, koji je imao savrseno telo, i mozda najlepsi sut u istoriji sporta! Svaka cast Curry! Pozdrav svim ljubiteljima kosarke.

Vita

pre 7 godina

Pedja je imao procenat suta za 3 poena 40,07% sto ga stavlja na 37. mesto svih vremena, dok je Kari trenutno na 3. mestu sa 43,91%.
Interesanto je da je Karijev trenutni trener Stiv Ker prvi na toj listi sa 45,40%

timi

pre 7 godina

eron gordon air gordon trte mrte,covek bruka limitiran igrac,jedini solidan sa dosta prostora pejton,ovo ostalo sve tanko. jos nesto,kakvi su ovo centri u nba, adams bizmark mcgee dzordan i slicni,klasicni drvored,fizikalije super al tehnika 00000,ja ne mogu da verujem da oni neeema sanse da iskreiraju sut,sebi nesto, nista nista ,sta oni radee na treninzima??

Mr_No_Name

pre 7 godina

Eto razloga zbog cega je Kari umesti Rasa na All star-u: Igra atraktivno, deluje kao da igra sa drustvom iz bloka, GSW 'sipa' u proseku po 120 poena.. Ras je zver, i bas zbog toga je mnogima antipatican.

Beljo

pre 7 godina

Valjda su gledali mec svi oni "strucnjaci" sto Mekgiju nalaze mane... Kad se god nasao na parket, Voriorsi su bili cvrsti kao stijena. I jos zabija, asistira...
Bolji je on imao ucinak za 7-8 min nego ona kesa od Vucevica za 25.
Durant poceo da koristi svoje 211 (da, toliko ima, ali smanjuje) i duge ruke i sada je bas tesko preko njega. Moze ispod, ali preko, veoma tesko.
Hezonja bio fenomenalan u odbrani, ali kesurina naprijed.
Sve u svemu, odlicnih 3/4 meca.
Mozda da je bio Dzodi Miks, pa da mec bude neizvjesniji...

Sati ljubavi

pre 7 godina

Ako nastavi ovako za 3-4 sezone će prestići i Alena. Ali nikad se ne zna, i za Đoksaru su pričali da će prestići Federera po Gren slemovima a eto šta se dešava.

Vita

pre 7 godina

Pedja je imao procenat suta za 3 poena 40,07% sto ga stavlja na 37. mesto svih vremena, dok je Kari trenutno na 3. mestu sa 43,91%.
Interesanto je da je Karijev trenutni trener Stiv Ker prvi na toj listi sa 45,40%

Sati ljubavi

pre 7 godina

Ako nastavi ovako za 3-4 sezone će prestići i Alena. Ali nikad se ne zna, i za Đoksaru su pričali da će prestići Federera po Gren slemovima a eto šta se dešava.

Dejan

pre 7 godina

Naravno da ce stici Allena, to sada vise nije pitanje. Ima 28 godina i sva prava u timu, sutira bez ogranicenja. Allen mu sada "bezi" 1200 trojki, a Curry je samo prosle sezone ubacio preko 400. Ako bude ubacivao samo pola od toga, stici ce ga za pet-sest sezona. Jedino sto moze da ga spreci su povrede i prerani kraj karijere, daleko bilo. Treba ga gledati i uzivati, jer ce se za koju deceniju pricati o Curryju kao o najvecem suteru u istoriji sporta. Posebno zanimljivo je da sve dostize uz veoma dobre procente suta, i da je do svega dosao zahvaljujuci "krvavom" radu i treningu, a bez savrsenih predispozicija, za razliku od fenomenalnog Allena, koji je imao savrseno telo, i mozda najlepsi sut u istoriji sporta! Svaka cast Curry! Pozdrav svim ljubiteljima kosarke.

Mr_No_Name

pre 7 godina

Eto razloga zbog cega je Kari umesti Rasa na All star-u: Igra atraktivno, deluje kao da igra sa drustvom iz bloka, GSW 'sipa' u proseku po 120 poena.. Ras je zver, i bas zbog toga je mnogima antipatican.

timi

pre 7 godina

eron gordon air gordon trte mrte,covek bruka limitiran igrac,jedini solidan sa dosta prostora pejton,ovo ostalo sve tanko. jos nesto,kakvi su ovo centri u nba, adams bizmark mcgee dzordan i slicni,klasicni drvored,fizikalije super al tehnika 00000,ja ne mogu da verujem da oni neeema sanse da iskreiraju sut,sebi nesto, nista nista ,sta oni radee na treninzima??

bbr

pre 7 godina

Šnj..???pogledaj koliko je Pedja sutirao prosecno trojki u njegove tri najbolje sezone pa onda pogledaj koliko sutiraju prosecno trojki po mecu u danasnjem NBA i videces da je isti broj...sto znaci da se ne sutira vise trojki nego pre.To je isto kao sto ljudi pisu kako je sad obrana mnogo slabija a 90-ih je bila mnogo jaca,sto je glupost totalna.Pogledajte meceve iz 90-ih regularnog dela,videcete da se dodir rukom nad Dzordanom svira kao faul,a plej ofu je bila jaka odbrana ali je i u sadasnjem vremenu jaka,jedina razlika je sto je tada postajala jedna ekipa civena kao "mesari" na nasem jeziku a na engleskom "bed boys" iz Detroita koji su tukli kako su stizali,i razlika je sto se tada tolerisala prica,svadja,negodovanje i slicno a danas ide tehnicka.Pogledajte danas broj tehnickih,duela na ivici tuce,trestok i soicno i videcete da je isto,samo ste nostalgicni kao sto ce neki ljudi za 30 godina da pricaju kako ti buduci igraci nemaju pojma i ne znaju kako su dobri bili LeBron,Kari,Vestbruk,Harden i ostali i kakvoh duela i obaranja rekorda(broj trojki,broj pobeda u regularnom delu,LeBronovo prestizanje velikana po mnogim parametrima...)

Bojan

pre 7 godina

(Vita, 22. januar 2017 21:03)
da, Ker je prvi, ali realno, da je sutirao toliko cesto kao i Kari, obicno sa obimom opada procenat uspesnosti, ali i 3 sezone u kojima je Ker postigao 40% svojih trojki, linija je bila bliza za preko metar. U tom periodu je Ker sutirao skoro 50%, a u ostatku karijere sa standardne linije je sutirao oko 42%.

pejafan

pre 7 godina

Rej Alen,Redzi Miler i Pedja najbolji trojkaši svih vremena,respektivno...kada se uzme u obzir period kada su igrali,u kojem timu,način tadašnje košarke,stil šuta,broj uzetih šuteva...volim pedju ali sam objektivan,za karija igra ceo tim najviše se forsira on,dok je pedja igrao za tim...drugo pedja je 2 sezone propustio zbog povreda kada se sve sabere,a još je stranac pa u početku nije ni imao toliko prostora i poverenja od adelmana u kingsima...za mene 3. TROJKAŠ(ne šuter) svih vremena

VEČITI DELIJA

pre 7 godina

Upravo gledam Dalas-Lejkers . . . Gosti su toliko loši da takvu ekipu odavno nisam gledao , ništa živo ljudi ne mogu pogoditi samo čuješ loptu kako se odbija od obruč , ono je jezivo za slušati , njih bi Zvezda dobila minimalno 5 razlike . Na današnji dan Kobi Brajant postigao 81 poen a siguran sam da ovi njegovi svi zajedno večeras neće postići toliko , mnogo loša ekipa . Šta reći za Karija ? Čovjek opušten na terenu kao naš Teo .

bbr

pre 7 godina

Flush Royal...haha,pa nije Pedja igrao pre 100 godina,Pedja je najcesce sutirao po 10-ak trojki po utikmici,i danas igraci poput Karija,Hardena i slicni suteri sutnu po 10-ak puta.Nema nikakve veze da li se danas sutira vise trojki(sto nije tacno) kada je Pedja sutirao isti broj trojki kao suteri danas.

Beljo

pre 7 godina

Valjda su gledali mec svi oni "strucnjaci" sto Mekgiju nalaze mane... Kad se god nasao na parket, Voriorsi su bili cvrsti kao stijena. I jos zabija, asistira...
Bolji je on imao ucinak za 7-8 min nego ona kesa od Vucevica za 25.
Durant poceo da koristi svoje 211 (da, toliko ima, ali smanjuje) i duge ruke i sada je bas tesko preko njega. Moze ispod, ali preko, veoma tesko.
Hezonja bio fenomenalan u odbrani, ali kesurina naprijed.
Sve u svemu, odlicnih 3/4 meca.
Mozda da je bio Dzodi Miks, pa da mec bude neizvjesniji...

bbr

pre 7 godina

Mr_No_Name..pa ne mislim da ti je ispravna logika da Kari igra atraktivnije od Vestbruka koji je mnogo bolji atleta,koji cesce ide do kosa,zakucava,leti u kontri,lupa blokade i slicno.Kari se krece oko linije za tri poena i sutira.Nije mi simpatican Vestbruk,ali mislim da je Kari pobedio iz prostog razloga,iz istog iz koga je i Zaza Paculija zamalo startovao a i ostli iz GSW obezbedili lagano AllStar.

Flush Royal

pre 7 godina

Evo jedan primer:
U sezoni 2003\04 tim sa najvise sutnutih trojki po mecu bio je Sijetl sa 23 sutnute trojke.
Ove godine Hjuston sutira 40 prosecno po mecu,a najmanje sutira Cikago 20 sto je samo za 3 manje od tadasnjih Supersoniksa.
Sve se da proveriti.

Flush Royal

pre 7 godina

Apsolutno je netacno da su se tad sutirale trojke jednako kao i sad. Ne mislim na Pedju pred kraj karijere,nego na Pedju u prajmu.
Zamislite da danas igra recimo u Hjustonu,GS,Klivlendu koliko bi vise sutirao za tri.

nista o nicemu

pre 7 godina

Rej Alen,Redzi Miler i Pedja najbolji trojkaši svih vremena,respektivno...kada se uzme u obzir period kada su igrali,u kojem timu,način tadašnje košarke,stil šuta,broj uzetih šuteva...
(pejafan, 22. januar 2017 22:29)

Da, posebno jer se za onu odbranu iz Milerovog vremena danas sudi kao pokusaj ubistva u NBA.

Bojan

pre 7 godina

(bbr, 22. januar 2017 22:15)
danas se sutira vise trojki nego ikad u istoriji
a Peja je na nivou karijere sutirao 5.5 trojki po mecu.
ipak, naravno da je losiji od Karija koji sutira vise sa vise uspesnosti i uz to u stanju je da sam sebi izgradi poziciju.

triger

pre 7 godina

bbr samo poseti nba sajt pa vidi da se sad skoro duplo sutira,ali takav je sad stil i nema se sta kukati kakav bi bio sad Stojakovic...

Beljo

pre 7 godina

Valjda su gledali mec svi oni "strucnjaci" sto Mekgiju nalaze mane... Kad se god nasao na parket, Voriorsi su bili cvrsti kao stijena. I jos zabija, asistira...
Bolji je on imao ucinak za 7-8 min nego ona kesa od Vucevica za 25.
Durant poceo da koristi svoje 211 (da, toliko ima, ali smanjuje) i duge ruke i sada je bas tesko preko njega. Moze ispod, ali preko, veoma tesko.
Hezonja bio fenomenalan u odbrani, ali kesurina naprijed.
Sve u svemu, odlicnih 3/4 meca.
Mozda da je bio Dzodi Miks, pa da mec bude neizvjesniji...

pejafan

pre 7 godina

Rej Alen,Redzi Miler i Pedja najbolji trojkaši svih vremena,respektivno...kada se uzme u obzir period kada su igrali,u kojem timu,način tadašnje košarke,stil šuta,broj uzetih šuteva...volim pedju ali sam objektivan,za karija igra ceo tim najviše se forsira on,dok je pedja igrao za tim...drugo pedja je 2 sezone propustio zbog povreda kada se sve sabere,a još je stranac pa u početku nije ni imao toliko prostora i poverenja od adelmana u kingsima...za mene 3. TROJKAŠ(ne šuter) svih vremena

Mr_No_Name

pre 7 godina

Eto razloga zbog cega je Kari umesti Rasa na All star-u: Igra atraktivno, deluje kao da igra sa drustvom iz bloka, GSW 'sipa' u proseku po 120 poena.. Ras je zver, i bas zbog toga je mnogima antipatican.

bbr

pre 7 godina

Mr_No_Name..pa ne mislim da ti je ispravna logika da Kari igra atraktivnije od Vestbruka koji je mnogo bolji atleta,koji cesce ide do kosa,zakucava,leti u kontri,lupa blokade i slicno.Kari se krece oko linije za tri poena i sutira.Nije mi simpatican Vestbruk,ali mislim da je Kari pobedio iz prostog razloga,iz istog iz koga je i Zaza Paculija zamalo startovao a i ostli iz GSW obezbedili lagano AllStar.

Sati ljubavi

pre 7 godina

Ako nastavi ovako za 3-4 sezone će prestići i Alena. Ali nikad se ne zna, i za Đoksaru su pričali da će prestići Federera po Gren slemovima a eto šta se dešava.

timi

pre 7 godina

eron gordon air gordon trte mrte,covek bruka limitiran igrac,jedini solidan sa dosta prostora pejton,ovo ostalo sve tanko. jos nesto,kakvi su ovo centri u nba, adams bizmark mcgee dzordan i slicni,klasicni drvored,fizikalije super al tehnika 00000,ja ne mogu da verujem da oni neeema sanse da iskreiraju sut,sebi nesto, nista nista ,sta oni radee na treninzima??

bbr

pre 7 godina

Šnj..???pogledaj koliko je Pedja sutirao prosecno trojki u njegove tri najbolje sezone pa onda pogledaj koliko sutiraju prosecno trojki po mecu u danasnjem NBA i videces da je isti broj...sto znaci da se ne sutira vise trojki nego pre.To je isto kao sto ljudi pisu kako je sad obrana mnogo slabija a 90-ih je bila mnogo jaca,sto je glupost totalna.Pogledajte meceve iz 90-ih regularnog dela,videcete da se dodir rukom nad Dzordanom svira kao faul,a plej ofu je bila jaka odbrana ali je i u sadasnjem vremenu jaka,jedina razlika je sto je tada postajala jedna ekipa civena kao "mesari" na nasem jeziku a na engleskom "bed boys" iz Detroita koji su tukli kako su stizali,i razlika je sto se tada tolerisala prica,svadja,negodovanje i slicno a danas ide tehnicka.Pogledajte danas broj tehnickih,duela na ivici tuce,trestok i soicno i videcete da je isto,samo ste nostalgicni kao sto ce neki ljudi za 30 godina da pricaju kako ti buduci igraci nemaju pojma i ne znaju kako su dobri bili LeBron,Kari,Vestbruk,Harden i ostali i kakvoh duela i obaranja rekorda(broj trojki,broj pobeda u regularnom delu,LeBronovo prestizanje velikana po mnogim parametrima...)

bbr

pre 7 godina

Flush Royal...haha,pa nije Pedja igrao pre 100 godina,Pedja je najcesce sutirao po 10-ak trojki po utikmici,i danas igraci poput Karija,Hardena i slicni suteri sutnu po 10-ak puta.Nema nikakve veze da li se danas sutira vise trojki(sto nije tacno) kada je Pedja sutirao isti broj trojki kao suteri danas.

Dejan

pre 7 godina

Naravno da ce stici Allena, to sada vise nije pitanje. Ima 28 godina i sva prava u timu, sutira bez ogranicenja. Allen mu sada "bezi" 1200 trojki, a Curry je samo prosle sezone ubacio preko 400. Ako bude ubacivao samo pola od toga, stici ce ga za pet-sest sezona. Jedino sto moze da ga spreci su povrede i prerani kraj karijere, daleko bilo. Treba ga gledati i uzivati, jer ce se za koju deceniju pricati o Curryju kao o najvecem suteru u istoriji sporta. Posebno zanimljivo je da sve dostize uz veoma dobre procente suta, i da je do svega dosao zahvaljujuci "krvavom" radu i treningu, a bez savrsenih predispozicija, za razliku od fenomenalnog Allena, koji je imao savrseno telo, i mozda najlepsi sut u istoriji sporta! Svaka cast Curry! Pozdrav svim ljubiteljima kosarke.

Bojan

pre 7 godina

(Vita, 22. januar 2017 21:03)
da, Ker je prvi, ali realno, da je sutirao toliko cesto kao i Kari, obicno sa obimom opada procenat uspesnosti, ali i 3 sezone u kojima je Ker postigao 40% svojih trojki, linija je bila bliza za preko metar. U tom periodu je Ker sutirao skoro 50%, a u ostatku karijere sa standardne linije je sutirao oko 42%.

VEČITI DELIJA

pre 7 godina

Upravo gledam Dalas-Lejkers . . . Gosti su toliko loši da takvu ekipu odavno nisam gledao , ništa živo ljudi ne mogu pogoditi samo čuješ loptu kako se odbija od obruč , ono je jezivo za slušati , njih bi Zvezda dobila minimalno 5 razlike . Na današnji dan Kobi Brajant postigao 81 poen a siguran sam da ovi njegovi svi zajedno večeras neće postići toliko , mnogo loša ekipa . Šta reći za Karija ? Čovjek opušten na terenu kao naš Teo .

nista o nicemu

pre 7 godina

Rej Alen,Redzi Miler i Pedja najbolji trojkaši svih vremena,respektivno...kada se uzme u obzir period kada su igrali,u kojem timu,način tadašnje košarke,stil šuta,broj uzetih šuteva...
(pejafan, 22. januar 2017 22:29)

Da, posebno jer se za onu odbranu iz Milerovog vremena danas sudi kao pokusaj ubistva u NBA.

Vita

pre 7 godina

Pedja je imao procenat suta za 3 poena 40,07% sto ga stavlja na 37. mesto svih vremena, dok je Kari trenutno na 3. mestu sa 43,91%.
Interesanto je da je Karijev trenutni trener Stiv Ker prvi na toj listi sa 45,40%

Bojan

pre 7 godina

(bbr, 22. januar 2017 22:15)
danas se sutira vise trojki nego ikad u istoriji
a Peja je na nivou karijere sutirao 5.5 trojki po mecu.
ipak, naravno da je losiji od Karija koji sutira vise sa vise uspesnosti i uz to u stanju je da sam sebi izgradi poziciju.

Flush Royal

pre 7 godina

Apsolutno je netacno da su se tad sutirale trojke jednako kao i sad. Ne mislim na Pedju pred kraj karijere,nego na Pedju u prajmu.
Zamislite da danas igra recimo u Hjustonu,GS,Klivlendu koliko bi vise sutirao za tri.

Flush Royal

pre 7 godina

Evo jedan primer:
U sezoni 2003\04 tim sa najvise sutnutih trojki po mecu bio je Sijetl sa 23 sutnute trojke.
Ove godine Hjuston sutira 40 prosecno po mecu,a najmanje sutira Cikago 20 sto je samo za 3 manje od tadasnjih Supersoniksa.
Sve se da proveriti.

triger

pre 7 godina

bbr samo poseti nba sajt pa vidi da se sad skoro duplo sutira,ali takav je sad stil i nema se sta kukati kakav bi bio sad Stojakovic...