Nedelja, 04.12.2016.

16:25

Čudesan poraz Liverpula u Bornmutu!

Fudbaleri Liverpula uspeli su da izgube u Bornmutu iako su na poluvremenu vodili sa 2:0, a do 76. minuta i sa 3:1.

Izvor: B92

Èudesan poraz Liverpula u Bornmutu! IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

135 Komentari

Sortiraj po:

botoksoni

pre 7 godina

A sta je to Atletiko uradio posle 2000 aj prosvetli me majke ti,da nije on osvojio Ligu sampiona 2005 protiv Milana.I taj Milan je sada mizaran klub ali Atletiko ne moze da ih stigne za 200 godina po trofejima i to da Milan uopste ne igra.
(KORN, 04. decembar 2016 19:31)

Osvojili Ligu Evrope, Super Kup, igrali dva finala LS, osvojili domacu Ligu. Nedostizno za Luzerpul koji za 30 godina ima taj remi protiv Milana i klizanje Dzerarda.
(Adriano_Galliani, 4. decembar 2016 20:11)

Neko igra finala, neko osvaja. Kako se to kaze na kineskom?

kajv

pre 7 godina

kuntakante.....po tvom atletico m ,sevila zaraduju gotovo pa nista ,mrvice zbog barce i reala.... al siguran sam da rijese manchester utd. bez problema koji daje za pogbu 100 mil. a s ostalim iz premier lige su u egalu ako ne i bolji ....spanjolska liga je najbolja ,jednostavno nije za usporedit....

KORN

pre 7 godina

Osvojili Ligu Evrope, Super Kup, igrali dva finala LS, osvojili domacu Ligu. Nedostizno za Luzerpul koji za 30 godina ima taj remi protiv Milana i klizanje Dzerarda.
(Adriano_Galliani, 04. decembar 2016 20:11)
I sta stim ha,ha,ha pa Liverpul 2001 osvojio Ligu UEFA,igrao dva finala Lige sampione jednu osvojio,ima tri FA kupa od 2000-te,dva Liga kupa a ti kupovi se cene u Engleskoj moj Adriano.

oxydant

pre 7 godina

Ne pamtim kad je neki veliki klub ovako kretenski izgubio utakmicu!
Očigledno,"zasluga" pripada i treneru Klopu, koji je protagonista igre
"Ajmo,ajmo - svi u napad!"

duda

pre 7 godina

Peh?
Lopta mora preci liniju celim precnikom. Dok je i milimetar iznad linije nema ni gola, ni auta ni kornera. I u nastavku meca, nakon te situacije, pustan je, bar u dva navrata, snimak i hok-aj animacija, sa konstatacijom da nije bilo pogotka

4-3

pre 7 godina

Za nase crno bele ovo bi mogla biti samo namestaljka.. de bre takav preokret za tako kratko vreme (gpro, 04. decembar 2016 17:17)
Samo što je u našem fudbalu simptomatično da isključivo Zvezda preokreće na taj način s nikada niko protiv njih.
(pa da, 04. decembar 2016 18:51)

pozdrav iz Novog Pazara.

kuntakante

pre 7 godina

(kajv, 04. decembar 2016 19:43)

Da si upravu za Liverpul,jesi , Henderson ne da je prosecan igrac nego je ispod proseka, samo sto je englez! A za ostalo ne da nisi upravu nego bas ga promasi! Real,Barselona u Spaniji imaju tretman kao nijedna liga u svetu, u Spaniji se tv ugovori sklapaju ne na osnovu broja prenosa kao u Pl nego po popularnosti, tako da ta dva kluba, dobijaju oko 70% tv kolaca u Spaniji (nije ni cudo sto su toliko finansijski iznad drugih klubova,uostalom nije fer prema drugim timovima), Bajern je fakticki drzavni projekat vec decenijama, a o Juventusu i njegovim namestaljkama da nepricamo!,jedna sezona samo dokazana da su namestali! Da bilo koji od engleskih timova ima tv zaradu kao u spaniji navedena 2 kluba ili da ih podrzava drzava kao Bajern, ne da ne bi postojali drugi klubovi u smislu lige sampiona, nego ne bi barsa izdvajala 90% svog budzeta na plate, Bajern kupovao celu nemacku fudbalsku populaciju, pa nije Pl 2 tima ili jedan tim , u tome je poenta, ni u jednoj ligi nikad ali nikad nemas 5,6,7 timova koji se bore za titulu prvaka svoje zemlje! Pa tim na dnu tabele pl zaradi vise nego sto osvoji pobednik lige sampiona! Prvak dobije 120 mil funti, eej 3 puta vise nego osvajac lige sampiona i ti pricas o nekim ligama, zato i imas Real i Barsu kojima je tv pravo sve , bez toga bi sasekli pola tima!

aleksandar

pre 7 godina

@Korn
Taj Atletiko je vise uradio u poslednjih 4 godine nego liverpul u ppslednjih 30..Nemoj da si zavidan sto tvoj klub los..Inace taj Atletiko bi sad isprasio ovaj Liverpul samo tako...

Adriano_Galliani

pre 7 godina

A sta je to Atletiko uradio posle 2000 aj prosvetli me majke ti,da nije on osvojio Ligu sampiona 2005 protiv Milana.I taj Milan je sada mizaran klub ali Atletiko ne moze da ih stigne za 200 godina po trofejima i to da Milan uopste ne igra.
(KORN, 04. decembar 2016 19:31)

Osvojili Ligu Evrope, Super Kup, igrali dva finala LS, osvojili domacu Ligu. Nedostizno za Luzerpul koji za 30 godina ima taj remi protiv Milana i klizanje Dzerarda.

Cenzura

pre 7 godina

Odbrana Liverpula je realno prosečna, na nivou palasa. A zbog ovakvih utakmica Liverpul nece nikad osvojiti PL. Sećam se Dzerarda "rings a bell".

kuntakante

pre 7 godina

100 miliona, kakvih 100 miliona ako je Liverpul letos vise zaradio od prodaje igraca, nego sto je potrosio na dovodjenje? sta prate ljudi koji pisu komentare, Liverpul ako trosi prvo mora da zaradi, nije to Siti ili Celsi.
(keni, 04. decembar 2016 18:25)

Pa naravno da nije Siti ili Celzi, po novim pravilima svaki klub mora na svake tri god da dostavi poslovanje, u smislu da transferi (kupovina,prodaja igraca,plate,sponzori,prodaja ulaznica,itd.) ne budu u minusu vise od 20 miliona. eura iliti finansijski fer plej! A to sto im je Amerikanac skrt i sto imaju ugovor sa nb koji je sirotinjski kao i Arsenalov sa pumom, to vise govori o stanju kluba,koji je orijentisan da zaradi a ne da postigne uspeh! Da se razumemo, Man utd ima najvise prodatih dreseva u Pl, zatim Celzi a onda svi ostali, da ne pominjem navijace u drugim zemljama sveta, utd u Aziji, Celzi u Africi...Siti je tu zbog finansijske investicije kineza prosle godine od 200 mil eura, posle toga se moraju prebaciti na ffp! Koliko je popularan tim u svetu pokazuju sponzori, utd 70. a Celzi 60 mil funti godisnje od najki-a!Samim tim, liv-pool gazde zele da zarade ako su vise prodali nego kupili! Toliko!

kajv

pre 7 godina

kad kaze da je klop takticka neznalica i dobije 40 pluseva,,,,od prosjecnih igraca u liverpulu napravio je igru koja ima smisla,,,s bajernom je bio u egalu bez obzira sto mu bavarski gigant otimao najbolje....jucer popljuvali el klasiko.... taktike koliko oces,evo dokaza zasto je premier liga vrh itd,,,,,,postoji prvi razred a to su barca,real i bayern .....juventus,chelzi,city drugi stupanj itd...pa nemoze se usporedivat spanjolska i premier engleska liga...realno

Peh?

pre 7 godina

Liverpul je vodio sa 3:1, onda je Milner direktno iz kornera postigao i cetvrti gol, sudija nije priznao gol! Inace su engleske sudije neverovatno lose u procenama: sviraju nepostojece penale (npr. danas Felainiju protiv Evertona), ne vide ovakve lopte koje su presle gol-liniju - jedino umeju da trce i toboze prate igru! E, sad, da li bi Liverpul uspeo da sacuva i 4:1, drugo je pitanje! Svi isticu kako im je odbrana busna - ali nije samo odbrana u pitanju. Oni kao da nemaju sredinu, koja moze da uspori napade protivnika, kad napadas protiv Liverpula odmah si pred njihovim sesnaestercem! Zato protiv Liverpula svako ima sansu, i najslabiji timovi.

KORN

pre 7 godina

Pričaš o klinčuriji a na osnovu google-a upoređuješ ko je veći klub.
Atletiko je posle 2000 godine uradio više stvari nego Liverpul, Liverpul je nažalost postao mizeran klub spram svoje istorije
(Znači Haoos (čisto onako komentar), 04. decembar 2016 18:30)
A sta je to Atletiko uradio posle 2000 aj prosvetli me majke ti,da nije on osvojio Ligu sampiona 2005 protiv Milana.I taj Milan je sada mizaran klub ali Atletiko ne moze da ih stigne za 200 godina po trofejima i to da Milan uopste ne igra.

Hm

pre 7 godina

Данас још један исти резултат и преокрет у Енглеској, у купу: http://www.rezultati.com/utakmica/Gny5NqUC/#detalji

pa da

pre 7 godina

Za nase crno bele ovo bi mogla biti samo namestaljka.. de bre takav preokret za tako kratko vreme
(gpro, 04. decembar 2016 17:17) Samo što je u našem fudbalu simptomatično da isključivo Zvezda preokreće na taj način s nikada niko protiv njih.

Patrick

pre 7 godina

Prvo prosipanje bodova protiv Jedinstva, onda Sotona i sad ovih... anonimusa. 
To nije odlika šampiona.
(kofi, 04. decembar 2016 17:38)

Sta lupas kakvog Jedinstva?Sa Uba?

Texo

pre 7 godina

Bez Kutinja,isprosipaće bodova i možda i ne završe u top 4, mada ja im dajem šanse ISKLJUČIVO jer ne igraju u evropi ove sezone i jer imaju manje utakmica u odnosu na ostale rivale.Po meni Čelzi uzima titulu.

keni

pre 7 godina

Treba Klopu dati jos 100 miliona i dozvolu da igraju svake 2 nedelje. Jednom nedeljno je mnogo zbog revolucije i transformacije Liverpula koju je on izvrsio.
(GM, 04. decembar 2016 17:33)

100 miliona, kakvih 100 miliona ako je Liverpul letos vise zaradio od prodaje igraca, nego sto je potrosio na dovodjenje? sta prate ljudi koji pisu komentare, Liverpul ako trosi prvo mora da zaradi, nije to Siti ili Celsi.

apolo 9

pre 7 godina

Никад редси шампиони више , великан прошлог миленијума , и то и остају..
(тарми, 04. decembar 2016 17:58)

e ti se pitas, ko Mica Trofrtaljka...

Znači Haoos (čisto onako komentar)

pre 7 godina

Mikii, 04. decembar 2016 17:10) 
Ko je bre taj Atletiko sta je on to osvojio,stavljati u isti kos Liverpul jedan od najtrofejnijih timova na svetu sa jednim Atletiko Madridom je smesno ali posto ovde komentarise sve klincurija onda je razumljivo.Imate Google klincurijo pa citajte malo o Liverpulu pa ga onda uporedite sa nekim timom koji ima nekih uspeha u poslednjih par godina.
(KORN, 04. decembar 2016 17:53)

Pričaš o klinčuriji a na osnovu google-a upoređuješ ko je veći klub.
Atletiko je posle 2000 godine uradio više stvari nego Liverpul, Liverpul je nažalost postao mizeran klub spram svoje istorije

Adriano_Galliani

pre 7 godina

Sad ce premier botovi da nam krenu s pricama da ovoga u Spaniji nema, to je liga, itd. Naravno da nema, nisu Barsa i Real prosecni timovi kao Liverpul da od jednog Bornmuta prime 3 komada za 15 min. Pozdrav za brata Galijanija, verujem da je bio u ekstazi kad im je onaj cupavi zviznuo u 93. min :)))

Гледао сам Рому-Лацио, не могу да гледам ове тимове из средине табеле ПЛ :) Нпр, дриблинг какав је данас урадио Наинголан.. Па то ови Енглези не могу ни да замисле а не да ураде. То је фудбал а не овај рагби, удри-туци.

KORN

pre 7 godina

Nije to engleska liga, nego prosecni timovi koji se bore za titulu. Da li iko normalan moze i da pomisli da bi se ovo desilo Realu, Barseloni, Atletiku?!
(Mikii, 04. decembar 2016 17:10)
Ko je bre taj Atletiko sta je on to osvojio,stavljati u isti kos Liverpul jedan od najtrofejnijih timova na svetu sa jednim Atletiko Madridom je smesno ali posto ovde komentarise sve klincurija onda je razumljivo.Imate Google klincurijo pa citajte malo o Liverpulu pa ga onda uporedite sa nekim timom koji ima nekih uspeha u poslednjih par godina.

CFC

pre 7 godina

Otkako pratim fudbal evo skoro 15 godina ne znam ko mi je prva asocijacija za najluzerski tim na svetu Arsenal, Liverpul ili Totenhem. I vi smatrate da ste nam konkurenti za titulu? Resava vas Ajk, lik koji je pedeseti igrac po kvalitetu na nasem platnom spisku. Uostalom samo razmislite da li neki igrac Liverpula ima mesta u nasem prvom timu? Upravo, I don't think so...

MaveRick

pre 7 godina

Baš zbog ovakvih utakmica Liverpul gubi titule.Imaju dobijenu utakmicu i sve upropaste.Nadam se da ovim nisu prodali titulu.
(Hala Madrid i Napred Partizan, 4. decembar 2016 16:36)
U prvoj recenici si sebe razresio nekog nadanja i nedoumice iz trece recenice..

Liverpool Man

pre 7 godina

Fudbal je cudesna i nepredvidiva igra. Iskreno ne treba se ni malo nadati tituli, kad su u stanju da prime 4 od Bornmautu i to za 40min. Nema sta da pricamo, top 4 puna kapa!

Adriano_Galliani

pre 7 godina

E, zbog ovakvih stvari je Premijer Liga broj jedan
(Powerslave, 4. decembar 2016 16:49)

Слажем се, људи генерално воле мело-драме и патетике а ту је Ливерпул број један. Обрадовао ме је Милан, онда Ливерпул и сад Златан забио голчину, дан иде све боље а тек је 18 сати хаха.

Mikii

pre 7 godina

To je Engleska liga. Ma nikada nisi siguran. Liverpool ce tesko biti u prva 4 na kraju sezone ako ne dobijaju Burnley, Bournemouth u gostima. Steta. Obecavala je sezona. YNWA
(vlada, 04. decembar 2016 16:33)

Nije to engleska liga, nego prosecni timovi koji se bore za titulu. Da li iko normalan moze i da pomisli da bi se ovo desilo Realu, Barseloni, Atletiku?!

GM

pre 7 godina

Treba Klopu dati jos 100 miliona i dozvolu da igraju svake 2 nedelje.
Jednom nedeljno je mnogo zbog revolucije i transformacije Liverpula koju je on izvrsio.

Vladan

pre 7 godina

Koliko su jedva cekali neki kiks Liverpula i Klopa. Nemoj te porediti Kontea i Klopa, Celsi je po igracima mnogo jaci tim. U Liverpulu treba da se uradi mnofo veliki posao, da bi se klub vratio tamo gde mu je mesto. Ove sezone bice u prve cetri ekipe, vidi se koliko Matip znaci odbrani i daje joj sigurnost. Ima ovde mnogo da se igra i opet ce svi padati u igri, nece ni Celsi do kraja dobiti svaku utakmkcu, tako da gospodo uzivajte u fudbalu i ne lupajte ko cr osvojiti titulu u Novembru.

Blue

pre 7 godina

Rekoh juce kada su se smejali Celziju za jednu losu utakmicu koju ipak dobise!

Pre nego sto se budete smejali deci zato sto veruju u Deda Mraza, setite se da ovde postoje odrasli koji veruju da je svaka godina Liverpulova i da bas tada moze do titule...
Isto vazi i za Arsenal...

bachi

pre 7 godina

Za nase crno bele ovo bi mogla biti samo namestaljka.. de bre takav preokret za tako kratko vreme
(gpro, 04. decembar 2016 17:17)
Kao što je i za tebe bio preokret Partizana protiv Napredka pre desetak dana paćeniče isfrustrirani. Poradiš Premier ligu i premijerovu ligu!

4k4.Dex

pre 7 godina

Katastrofa... 0 od fudbala kao da gledam drugu holandsku ligu. Jurnjava i trpanje u nedogled. Bez taktike a i bez mozga nije ni cudo ste englezi u evropi ne znaju gdw biju.

Leonartik

pre 7 godina

Ja mislim da je glavni problem ovaj klasican zuti grb na dresu...Mora na dresove da se vrati onaj prethodni grb i naravno mora se raskinuti ugovor sa NB-om i mora se obnoviti saradnja sa Adidasom i Liverpul moze jedino tako do titule.

Markic

pre 7 godina

Baš zbog ovakvih utakmica Liverpul gubi titule.Imaju dobijenu utakmicu i sve upropaste.Nadam se da ovim nisu prodali titulu.

Nisu je ni imali da je prodaju. Najmanje se pitaju od ove cetvorke.

Mikii

pre 7 godina

Sad ce premier botovi da nam krenu s pricama da ovoga u Spaniji nema, to je liga, itd. Naravno da nema, nisu Barsa i Real prosecni timovi kao Liverpul da od jednog Bornmuta prime 3 komada za 15 min. Pozdrav za brata Galijanija, verujem da je bio u ekstazi kad im je onaj cupavi zviznuo u 93. min :)))

TecHiFi

pre 7 godina

Posle 6 kola i 6 vezanih pobeda sitija ode su stručnjaci pričali kako City osvaja bez da se oznoji. Evo ga sad 5 utakmica bez pobede. Posle 3. kola bila priča kako će Chelsea da bude 10. sad Chelsea uzima bez da se oznoji blabla. Pre 3 kola Liverpool najbolji, jedini kandidat za titulu atomski fudbal, sad priča boriće se Evropu (grčevito, hahaha). Toliko vi imate pojma o fudbalu. Ima još 72 boda u igri, pa može i Swansea da osvoji ako počnu da igraju kako valja, a ne Liverpool ili United. Pobegao lider 3 boda i eto ostali isfulali titulu. Kakav lož od ekipe koja ovde komentariše.

Tzar bomba

pre 7 godina

Vidim komentare tipa "evo zasto je PL najbolja", ali meni ovo kaze da su Real i Barsa "ozbiljniji" klubovi u ligi i ostalim takmicenjima. Juce Real gubi, ali da gol za izjednjacenje. I tako sve cesce... Igraci im imaju pobednicki mentalitet.

liverpul OMIŠ

pre 7 godina

JURGEN KLOP JE JEDNA VELIKA TAKTIČKA NEZNALICA.OK, zna igru stvoritim,ali sve ostalo, tipa vodenje utakmice reagiranje u pravom trenutku,osvjezivanje momčadi mu je NULA. Kad conte povede 1-0 gotov je,kad ovaj levat povede 3-0,treses se do kraja i za bod.Momčad mu polako tone on stoji uz crtu i pušta je da potone dokraja. To mu se događalo i u Borusiji. Tako je izgubio i finale Lige prvaka. Ukratko TAKTIČKA NEZNALICA!

Adam Carli

pre 7 godina

Bice sjajna PL ove godine.Celzi; Arsenal, Siti i Liverpul i tu se moze prikljucuti Totenhem...nista nije nemoguce, mozda bas Arsenal ili Liverpul osvoje...

Hala Madrid i Napred Partizan

pre 7 godina

Baš zbog ovakvih utakmica Liverpul gubi titule.Imaju dobijenu utakmicu i sve upropaste.Nadam se da ovim nisu prodali titulu.

reklama

pre 7 godina

gledao sam utakmicu i tvrdim da je utakmica namestena. Dva brza gola, nezainteresovanost, preokret, cudno... nisam navijac nego gledam objektivno.

kuntakante

pre 7 godina

Koliko juce pljuste komentari na Celzijevu pobedu juce kako je Klop tata za sve trenere u Pl! Eej Bornmut im zabio 4 komada, i naravno mali Ake iz Celzija pobedonosni gol, cisto da overi Celzi-jevo1 mesto! Pa sa ovakvom busnom odbranom im je 4 mesto premija, a tek taktika visokog presinga na svakoj utakmici ce ih dotuci kada pocnu utakmice na svaka 3 dana!

aleksandar

pre 7 godina

Luzerpul ostaje luzerpul,sad kad krenu jace utakmice ima da se vrate na staru poziciju oko 7 mesta,jedino mi Klopa zao nije on kriv......

Komarac

pre 7 godina

Svakodnevno citam komentare vezane za PL, i mogu reci da ima puno ostrascenih i nerealnih ljudi. Da li je to zbog godina(previse mladi) ili neceg drugog ne bih znao, ali treba biti realan. Realnost je da Liverpul nece skoro biti pravi i ozbiljan konkurent za titulu. Mogu ljudi da se pale Klop ovo, Klop ono, ali dzabe kad nemas igrace i kad igras sa jednom ovako osrednjom ekipom kao sto je Burnemaut, i ispustis 3-1 u poslednjih 15 minuta. Odbrana je mnogo suplja, ko je gledao video je. Ako se to ne resi, ne samo sto se nece boriti za titulu, nego ce da bude grcevita borba za 4-to mesto do kraja prvenstva. Da ne bude zabune, nisam strastveni navijac nijedne ekipe iz PL, ali volim fudbal i realno ga gledam bez nekog ¨ludila¨ u glavi. U narednih nekolika nedelja ce se videti ko je gde i ko su ozbiljni kandidati za titulu. Pozdrav svima....

ZetaZaku

pre 7 godina

Treba Klop da objasni svojim igracima da se utakmica igra 90 minuta a ne samo 4...tragicno je koliko su lose i bezvoljno igrali u drugom poluvremenu (otaljavali) plus od 11 igraca na terenu samo je Mane igrao (do momenta kad je zamenjen), ostatak tima kao da je samo gledao utakmicu...tako da nije ovo cudesan poraz Liverpula nego je Bornmut mnogo ozbiljnija ekipa nego sto su ""crveni"" mislili (podcenili su ih)

lorenzo

pre 7 godina

ne uzimaju se tri boda za 45 minuta moj Klope...na 1:2 opet pritisak Liverpula i dolaze do 1:3 i opet prestaju da igraju...na ovakvim utakmicama se uzimaju titule

SinCity

pre 7 godina

Drugari pratim Liverpul 20tak godina sigurno . Svake godine se nadam nekom cudu ali sudeci po svemu prikazanom do sad Celzi ce da uzme titulu ove godine . Liverpul konacno treba da se otvori i kupi 2-3 igraca da bi postali konkurenti za titulu u Pl. svaka cast Bournmoth-u na danasnjoj partiji, odigrali su muski i pregazili Liverpul zadnjih 20tak minuta. Kako god bude i dalje svim srcem za Liverpul.
Sportski pozdrav drugari i tatatatiraaaaa

goran

pre 7 godina

E na ovakvim utakmicama se osvaja titula ,imao je danas Liverpul sve u svojim rukama ,i stvarao sanse i dominirao na terenu i davao golove, ali onda nakon vodjstva od 3:1 im je neobjasnjivo pala koncentracija i fokus u igri pa su dozvolili domacinu da za 15 minuta postigne tri gola i upotpunosti preokrene mec ,ekipa koja zeli da osvoji sampionat ne sme sebi da priusti ovakve kikseve, mislim da ce ih Klop nakon meca dobro izribati (posebno odbranu tima) jer je zaista nedopustivo i neverovatno da se dozvoli ovakva nonsalancija u igri nakon sigurnog vodjstva kada je samo trebalo stegnuti odbranu i zatvoriti utakmicu ,tesko ce klop i Liverpul sa ovakvom odbranom do osvaje PL!

Mogli

pre 7 godina

Klop je veliki strucnjak ali on ocigledno ne vidi da se na ovakvim utakmicama uzima titula, a ne na onim protiv sitija, arsenala i celzija. Nikada oni nece uzeti titulu. Boze pomozi sa ovakvim kiksevima.

Funspot

pre 7 godina

Ocajan fudbal, mnogo golova ali tehnicki nepotkovano, gledajte deco Espana futbol a ne ova kasacka grla, tu je lepota, tu je tehika, tu je igra a ne trcanje radi trcanja.
Italijanska liga je propala potpuno posebno Milan (a taj Milan je drugi!) i Inter su raspad a jedini su uz Romu pravili dobre igrace (Juve je uvek kupovao), Bundes je mesto gde se ekspres voz trka sa putnickim, samo Spanija ostali su smesni.

vlada

pre 7 godina

To je Engleska liga. Ma nikada nisi siguran. Liverpool ce tesko biti u prva 4 na kraju sezone ako ne dobijaju Burnley, Bournemouth u gostima. Steta. Obecavala je sezona. YNWA

Krle

pre 7 godina

Klop nije Konte da stimuliše igrače do poslednjeg minuta,nije im prvi put da kiksnu u drugom poluvremenu,to mu se dešavalo i u Borusiji,jednostavno trener koji se brzo diže a još brže pada!

MUSLIMANI nisu teroristi

pre 7 godina

Bormut zasluzuje najveci RESPECT u ligi i zelim im sve najbolje, Liverpool je stvarno bio osakacenj ali ovo ne umanjuje sjajnu pobedu sjajnog Bormuta!

Poetry In Motion

pre 7 godina

Mislio sam da se vise nece desavati ovako prosuti bodovi ali ovo je neverovatno. Kako padnu ovako, pa i srece nemaju. Bukvalno im se svaka lopta izmigolji. TOP4 je realan ali mora jos par pojacanja. Dosta vise sa Leivom.

nbcn

pre 7 godina

Pa zasluzen poraz, takav pad u igri jednostavno nije dozvoljen u situaciji u kojoj klub vodi 2 gola razlike, a i vec se desavalo x puta da izgubi dobijenu utakmicu...

nebojša

pre 7 godina

Ajmo sad svi da se smejemo Luzerpulu i da se ovi smaraci YNWA spuste malo na zemlju i da shvate da je 4- to mesto vise nego previse od ovog tima
hahahahahahahahaha

vladimir

pre 7 godina

Bila bi fora da večiti gubitnik Venger uzme titulu.Kako igra Aleksis Sančez ništa nije isključeno.Liverpulu sa Lovrenom i Leivom puna kapa top 4.

Robin Glup

pre 7 godina

ma kakva titula za Liverpul. To je bajka koja se prodaje vec godinama, a sada i decenijama.
I dalje su mi crveni najdrazi u PL ali treba biti realan, nisu oni za titulu.
za titulu u PL treba igrati konstantno dobro, a Liverpul je sampion ne u gubljenju, nego u poklanjanju bodova.
L'pul je kao Robin Hud - otima od bogatih (dobrih klubova) a poklanja siromasnim (slabijim) klubovima, hahahaha.

Hala Madrid i Napred Partizan

pre 7 godina

Baš zbog ovakvih utakmica Liverpul gubi titule.Imaju dobijenu utakmicu i sve upropaste.Nadam se da ovim nisu prodali titulu.

lorenzo

pre 7 godina

ne uzimaju se tri boda za 45 minuta moj Klope...na 1:2 opet pritisak Liverpula i dolaze do 1:3 i opet prestaju da igraju...na ovakvim utakmicama se uzimaju titule

nebojša

pre 7 godina

Ajmo sad svi da se smejemo Luzerpulu i da se ovi smaraci YNWA spuste malo na zemlju i da shvate da je 4- to mesto vise nego previse od ovog tima
hahahahahahahahaha

ZetaZaku

pre 7 godina

Treba Klop da objasni svojim igracima da se utakmica igra 90 minuta a ne samo 4...tragicno je koliko su lose i bezvoljno igrali u drugom poluvremenu (otaljavali) plus od 11 igraca na terenu samo je Mane igrao (do momenta kad je zamenjen), ostatak tima kao da je samo gledao utakmicu...tako da nije ovo cudesan poraz Liverpula nego je Bornmut mnogo ozbiljnija ekipa nego sto su ""crveni"" mislili (podcenili su ih)

TecHiFi

pre 7 godina

Posle 6 kola i 6 vezanih pobeda sitija ode su stručnjaci pričali kako City osvaja bez da se oznoji. Evo ga sad 5 utakmica bez pobede. Posle 3. kola bila priča kako će Chelsea da bude 10. sad Chelsea uzima bez da se oznoji blabla. Pre 3 kola Liverpool najbolji, jedini kandidat za titulu atomski fudbal, sad priča boriće se Evropu (grčevito, hahaha). Toliko vi imate pojma o fudbalu. Ima još 72 boda u igri, pa može i Swansea da osvoji ako počnu da igraju kako valja, a ne Liverpool ili United. Pobegao lider 3 boda i eto ostali isfulali titulu. Kakav lož od ekipe koja ovde komentariše.

MUSLIMANI nisu teroristi

pre 7 godina

Bormut zasluzuje najveci RESPECT u ligi i zelim im sve najbolje, Liverpool je stvarno bio osakacenj ali ovo ne umanjuje sjajnu pobedu sjajnog Bormuta!

kuntakante

pre 7 godina

Koliko juce pljuste komentari na Celzijevu pobedu juce kako je Klop tata za sve trenere u Pl! Eej Bornmut im zabio 4 komada, i naravno mali Ake iz Celzija pobedonosni gol, cisto da overi Celzi-jevo1 mesto! Pa sa ovakvom busnom odbranom im je 4 mesto premija, a tek taktika visokog presinga na svakoj utakmici ce ih dotuci kada pocnu utakmice na svaka 3 dana!

goran

pre 7 godina

E na ovakvim utakmicama se osvaja titula ,imao je danas Liverpul sve u svojim rukama ,i stvarao sanse i dominirao na terenu i davao golove, ali onda nakon vodjstva od 3:1 im je neobjasnjivo pala koncentracija i fokus u igri pa su dozvolili domacinu da za 15 minuta postigne tri gola i upotpunosti preokrene mec ,ekipa koja zeli da osvoji sampionat ne sme sebi da priusti ovakve kikseve, mislim da ce ih Klop nakon meca dobro izribati (posebno odbranu tima) jer je zaista nedopustivo i neverovatno da se dozvoli ovakva nonsalancija u igri nakon sigurnog vodjstva kada je samo trebalo stegnuti odbranu i zatvoriti utakmicu ,tesko ce klop i Liverpul sa ovakvom odbranom do osvaje PL!

vlada

pre 7 godina

To je Engleska liga. Ma nikada nisi siguran. Liverpool ce tesko biti u prva 4 na kraju sezone ako ne dobijaju Burnley, Bournemouth u gostima. Steta. Obecavala je sezona. YNWA

Poetry In Motion

pre 7 godina

Mislio sam da se vise nece desavati ovako prosuti bodovi ali ovo je neverovatno. Kako padnu ovako, pa i srece nemaju. Bukvalno im se svaka lopta izmigolji. TOP4 je realan ali mora jos par pojacanja. Dosta vise sa Leivom.

Robin Glup

pre 7 godina

ma kakva titula za Liverpul. To je bajka koja se prodaje vec godinama, a sada i decenijama.
I dalje su mi crveni najdrazi u PL ali treba biti realan, nisu oni za titulu.
za titulu u PL treba igrati konstantno dobro, a Liverpul je sampion ne u gubljenju, nego u poklanjanju bodova.
L'pul je kao Robin Hud - otima od bogatih (dobrih klubova) a poklanja siromasnim (slabijim) klubovima, hahahaha.

aleksandar

pre 7 godina

Luzerpul ostaje luzerpul,sad kad krenu jace utakmice ima da se vrate na staru poziciju oko 7 mesta,jedino mi Klopa zao nije on kriv......

liverpul OMIŠ

pre 7 godina

JURGEN KLOP JE JEDNA VELIKA TAKTIČKA NEZNALICA.OK, zna igru stvoritim,ali sve ostalo, tipa vodenje utakmice reagiranje u pravom trenutku,osvjezivanje momčadi mu je NULA. Kad conte povede 1-0 gotov je,kad ovaj levat povede 3-0,treses se do kraja i za bod.Momčad mu polako tone on stoji uz crtu i pušta je da potone dokraja. To mu se događalo i u Borusiji. Tako je izgubio i finale Lige prvaka. Ukratko TAKTIČKA NEZNALICA!

Markic

pre 7 godina

Baš zbog ovakvih utakmica Liverpul gubi titule.Imaju dobijenu utakmicu i sve upropaste.Nadam se da ovim nisu prodali titulu.

Nisu je ni imali da je prodaju. Najmanje se pitaju od ove cetvorke.

KORN

pre 7 godina

Nije to engleska liga, nego prosecni timovi koji se bore za titulu. Da li iko normalan moze i da pomisli da bi se ovo desilo Realu, Barseloni, Atletiku?!
(Mikii, 04. decembar 2016 17:10)
Ko je bre taj Atletiko sta je on to osvojio,stavljati u isti kos Liverpul jedan od najtrofejnijih timova na svetu sa jednim Atletiko Madridom je smesno ali posto ovde komentarise sve klincurija onda je razumljivo.Imate Google klincurijo pa citajte malo o Liverpulu pa ga onda uporedite sa nekim timom koji ima nekih uspeha u poslednjih par godina.

Vladan

pre 7 godina

Koliko su jedva cekali neki kiks Liverpula i Klopa. Nemoj te porediti Kontea i Klopa, Celsi je po igracima mnogo jaci tim. U Liverpulu treba da se uradi mnofo veliki posao, da bi se klub vratio tamo gde mu je mesto. Ove sezone bice u prve cetri ekipe, vidi se koliko Matip znaci odbrani i daje joj sigurnost. Ima ovde mnogo da se igra i opet ce svi padati u igri, nece ni Celsi do kraja dobiti svaku utakmkcu, tako da gospodo uzivajte u fudbalu i ne lupajte ko cr osvojiti titulu u Novembru.

Komarac

pre 7 godina

Svakodnevno citam komentare vezane za PL, i mogu reci da ima puno ostrascenih i nerealnih ljudi. Da li je to zbog godina(previse mladi) ili neceg drugog ne bih znao, ali treba biti realan. Realnost je da Liverpul nece skoro biti pravi i ozbiljan konkurent za titulu. Mogu ljudi da se pale Klop ovo, Klop ono, ali dzabe kad nemas igrace i kad igras sa jednom ovako osrednjom ekipom kao sto je Burnemaut, i ispustis 3-1 u poslednjih 15 minuta. Odbrana je mnogo suplja, ko je gledao video je. Ako se to ne resi, ne samo sto se nece boriti za titulu, nego ce da bude grcevita borba za 4-to mesto do kraja prvenstva. Da ne bude zabune, nisam strastveni navijac nijedne ekipe iz PL, ali volim fudbal i realno ga gledam bez nekog ¨ludila¨ u glavi. U narednih nekolika nedelja ce se videti ko je gde i ko su ozbiljni kandidati za titulu. Pozdrav svima....

Krle

pre 7 godina

Klop nije Konte da stimuliše igrače do poslednjeg minuta,nije im prvi put da kiksnu u drugom poluvremenu,to mu se dešavalo i u Borusiji,jednostavno trener koji se brzo diže a još brže pada!

4k4.Dex

pre 7 godina

Katastrofa... 0 od fudbala kao da gledam drugu holandsku ligu. Jurnjava i trpanje u nedogled. Bez taktike a i bez mozga nije ni cudo ste englezi u evropi ne znaju gdw biju.

Cenzura

pre 7 godina

Odbrana Liverpula je realno prosečna, na nivou palasa. A zbog ovakvih utakmica Liverpul nece nikad osvojiti PL. Sećam se Dzerarda "rings a bell".

Mogli

pre 7 godina

Klop je veliki strucnjak ali on ocigledno ne vidi da se na ovakvim utakmicama uzima titula, a ne na onim protiv sitija, arsenala i celzija. Nikada oni nece uzeti titulu. Boze pomozi sa ovakvim kiksevima.

Adam Carli

pre 7 godina

Bice sjajna PL ove godine.Celzi; Arsenal, Siti i Liverpul i tu se moze prikljucuti Totenhem...nista nije nemoguce, mozda bas Arsenal ili Liverpul osvoje...

Blue

pre 7 godina

Rekoh juce kada su se smejali Celziju za jednu losu utakmicu koju ipak dobise!

Pre nego sto se budete smejali deci zato sto veruju u Deda Mraza, setite se da ovde postoje odrasli koji veruju da je svaka godina Liverpulova i da bas tada moze do titule...
Isto vazi i za Arsenal...

kuntakante

pre 7 godina

(kajv, 04. decembar 2016 19:43)

Da si upravu za Liverpul,jesi , Henderson ne da je prosecan igrac nego je ispod proseka, samo sto je englez! A za ostalo ne da nisi upravu nego bas ga promasi! Real,Barselona u Spaniji imaju tretman kao nijedna liga u svetu, u Spaniji se tv ugovori sklapaju ne na osnovu broja prenosa kao u Pl nego po popularnosti, tako da ta dva kluba, dobijaju oko 70% tv kolaca u Spaniji (nije ni cudo sto su toliko finansijski iznad drugih klubova,uostalom nije fer prema drugim timovima), Bajern je fakticki drzavni projekat vec decenijama, a o Juventusu i njegovim namestaljkama da nepricamo!,jedna sezona samo dokazana da su namestali! Da bilo koji od engleskih timova ima tv zaradu kao u spaniji navedena 2 kluba ili da ih podrzava drzava kao Bajern, ne da ne bi postojali drugi klubovi u smislu lige sampiona, nego ne bi barsa izdvajala 90% svog budzeta na plate, Bajern kupovao celu nemacku fudbalsku populaciju, pa nije Pl 2 tima ili jedan tim , u tome je poenta, ni u jednoj ligi nikad ali nikad nemas 5,6,7 timova koji se bore za titulu prvaka svoje zemlje! Pa tim na dnu tabele pl zaradi vise nego sto osvoji pobednik lige sampiona! Prvak dobije 120 mil funti, eej 3 puta vise nego osvajac lige sampiona i ti pricas o nekim ligama, zato i imas Real i Barsu kojima je tv pravo sve , bez toga bi sasekli pola tima!

MaveRick

pre 7 godina

Baš zbog ovakvih utakmica Liverpul gubi titule.Imaju dobijenu utakmicu i sve upropaste.Nadam se da ovim nisu prodali titulu.
(Hala Madrid i Napred Partizan, 4. decembar 2016 16:36)
U prvoj recenici si sebe razresio nekog nadanja i nedoumice iz trece recenice..

KORN

pre 7 godina

Osvojili Ligu Evrope, Super Kup, igrali dva finala LS, osvojili domacu Ligu. Nedostizno za Luzerpul koji za 30 godina ima taj remi protiv Milana i klizanje Dzerarda.
(Adriano_Galliani, 04. decembar 2016 20:11)
I sta stim ha,ha,ha pa Liverpul 2001 osvojio Ligu UEFA,igrao dva finala Lige sampione jednu osvojio,ima tri FA kupa od 2000-te,dva Liga kupa a ti kupovi se cene u Engleskoj moj Adriano.

Mikii

pre 7 godina

To je Engleska liga. Ma nikada nisi siguran. Liverpool ce tesko biti u prva 4 na kraju sezone ako ne dobijaju Burnley, Bournemouth u gostima. Steta. Obecavala je sezona. YNWA
(vlada, 04. decembar 2016 16:33)

Nije to engleska liga, nego prosecni timovi koji se bore za titulu. Da li iko normalan moze i da pomisli da bi se ovo desilo Realu, Barseloni, Atletiku?!

oxydant

pre 7 godina

Ne pamtim kad je neki veliki klub ovako kretenski izgubio utakmicu!
Očigledno,"zasluga" pripada i treneru Klopu, koji je protagonista igre
"Ajmo,ajmo - svi u napad!"

GM

pre 7 godina

Treba Klopu dati jos 100 miliona i dozvolu da igraju svake 2 nedelje.
Jednom nedeljno je mnogo zbog revolucije i transformacije Liverpula koju je on izvrsio.

Adriano_Galliani

pre 7 godina

E, zbog ovakvih stvari je Premijer Liga broj jedan
(Powerslave, 4. decembar 2016 16:49)

Слажем се, људи генерално воле мело-драме и патетике а ту је Ливерпул број један. Обрадовао ме је Милан, онда Ливерпул и сад Златан забио голчину, дан иде све боље а тек је 18 сати хаха.

vladimir

pre 7 godina

Bila bi fora da večiti gubitnik Venger uzme titulu.Kako igra Aleksis Sančez ništa nije isključeno.Liverpulu sa Lovrenom i Leivom puna kapa top 4.

SinCity

pre 7 godina

Drugari pratim Liverpul 20tak godina sigurno . Svake godine se nadam nekom cudu ali sudeci po svemu prikazanom do sad Celzi ce da uzme titulu ove godine . Liverpul konacno treba da se otvori i kupi 2-3 igraca da bi postali konkurenti za titulu u Pl. svaka cast Bournmoth-u na danasnjoj partiji, odigrali su muski i pregazili Liverpul zadnjih 20tak minuta. Kako god bude i dalje svim srcem za Liverpul.
Sportski pozdrav drugari i tatatatiraaaaa

nbcn

pre 7 godina

Pa zasluzen poraz, takav pad u igri jednostavno nije dozvoljen u situaciji u kojoj klub vodi 2 gola razlike, a i vec se desavalo x puta da izgubi dobijenu utakmicu...

kajv

pre 7 godina

kad kaze da je klop takticka neznalica i dobije 40 pluseva,,,,od prosjecnih igraca u liverpulu napravio je igru koja ima smisla,,,s bajernom je bio u egalu bez obzira sto mu bavarski gigant otimao najbolje....jucer popljuvali el klasiko.... taktike koliko oces,evo dokaza zasto je premier liga vrh itd,,,,,,postoji prvi razred a to su barca,real i bayern .....juventus,chelzi,city drugi stupanj itd...pa nemoze se usporedivat spanjolska i premier engleska liga...realno

4-3

pre 7 godina

Za nase crno bele ovo bi mogla biti samo namestaljka.. de bre takav preokret za tako kratko vreme (gpro, 04. decembar 2016 17:17)
Samo što je u našem fudbalu simptomatično da isključivo Zvezda preokreće na taj način s nikada niko protiv njih.
(pa da, 04. decembar 2016 18:51)

pozdrav iz Novog Pazara.

Texo

pre 7 godina

Bez Kutinja,isprosipaće bodova i možda i ne završe u top 4, mada ja im dajem šanse ISKLJUČIVO jer ne igraju u evropi ove sezone i jer imaju manje utakmica u odnosu na ostale rivale.Po meni Čelzi uzima titulu.

kuntakante

pre 7 godina

100 miliona, kakvih 100 miliona ako je Liverpul letos vise zaradio od prodaje igraca, nego sto je potrosio na dovodjenje? sta prate ljudi koji pisu komentare, Liverpul ako trosi prvo mora da zaradi, nije to Siti ili Celsi.
(keni, 04. decembar 2016 18:25)

Pa naravno da nije Siti ili Celzi, po novim pravilima svaki klub mora na svake tri god da dostavi poslovanje, u smislu da transferi (kupovina,prodaja igraca,plate,sponzori,prodaja ulaznica,itd.) ne budu u minusu vise od 20 miliona. eura iliti finansijski fer plej! A to sto im je Amerikanac skrt i sto imaju ugovor sa nb koji je sirotinjski kao i Arsenalov sa pumom, to vise govori o stanju kluba,koji je orijentisan da zaradi a ne da postigne uspeh! Da se razumemo, Man utd ima najvise prodatih dreseva u Pl, zatim Celzi a onda svi ostali, da ne pominjem navijace u drugim zemljama sveta, utd u Aziji, Celzi u Africi...Siti je tu zbog finansijske investicije kineza prosle godine od 200 mil eura, posle toga se moraju prebaciti na ffp! Koliko je popularan tim u svetu pokazuju sponzori, utd 70. a Celzi 60 mil funti godisnje od najki-a!Samim tim, liv-pool gazde zele da zarade ako su vise prodali nego kupili! Toliko!

pa da

pre 7 godina

Za nase crno bele ovo bi mogla biti samo namestaljka.. de bre takav preokret za tako kratko vreme
(gpro, 04. decembar 2016 17:17) Samo što je u našem fudbalu simptomatično da isključivo Zvezda preokreće na taj način s nikada niko protiv njih.

bachi

pre 7 godina

Za nase crno bele ovo bi mogla biti samo namestaljka.. de bre takav preokret za tako kratko vreme
(gpro, 04. decembar 2016 17:17)
Kao što je i za tebe bio preokret Partizana protiv Napredka pre desetak dana paćeniče isfrustrirani. Poradiš Premier ligu i premijerovu ligu!

Adriano_Galliani

pre 7 godina

A sta je to Atletiko uradio posle 2000 aj prosvetli me majke ti,da nije on osvojio Ligu sampiona 2005 protiv Milana.I taj Milan je sada mizaran klub ali Atletiko ne moze da ih stigne za 200 godina po trofejima i to da Milan uopste ne igra.
(KORN, 04. decembar 2016 19:31)

Osvojili Ligu Evrope, Super Kup, igrali dva finala LS, osvojili domacu Ligu. Nedostizno za Luzerpul koji za 30 godina ima taj remi protiv Milana i klizanje Dzerarda.

CFC

pre 7 godina

Otkako pratim fudbal evo skoro 15 godina ne znam ko mi je prva asocijacija za najluzerski tim na svetu Arsenal, Liverpul ili Totenhem. I vi smatrate da ste nam konkurenti za titulu? Resava vas Ajk, lik koji je pedeseti igrac po kvalitetu na nasem platnom spisku. Uostalom samo razmislite da li neki igrac Liverpula ima mesta u nasem prvom timu? Upravo, I don't think so...

duda

pre 7 godina

Peh?
Lopta mora preci liniju celim precnikom. Dok je i milimetar iznad linije nema ni gola, ni auta ni kornera. I u nastavku meca, nakon te situacije, pustan je, bar u dva navrata, snimak i hok-aj animacija, sa konstatacijom da nije bilo pogotka

aleksandar

pre 7 godina

@Korn
Taj Atletiko je vise uradio u poslednjih 4 godine nego liverpul u ppslednjih 30..Nemoj da si zavidan sto tvoj klub los..Inace taj Atletiko bi sad isprasio ovaj Liverpul samo tako...

apolo 9

pre 7 godina

Никад редси шампиони више , великан прошлог миленијума , и то и остају..
(тарми, 04. decembar 2016 17:58)

e ti se pitas, ko Mica Trofrtaljka...

Mikii

pre 7 godina

Sad ce premier botovi da nam krenu s pricama da ovoga u Spaniji nema, to je liga, itd. Naravno da nema, nisu Barsa i Real prosecni timovi kao Liverpul da od jednog Bornmuta prime 3 komada za 15 min. Pozdrav za brata Galijanija, verujem da je bio u ekstazi kad im je onaj cupavi zviznuo u 93. min :)))

Adriano_Galliani

pre 7 godina

Sad ce premier botovi da nam krenu s pricama da ovoga u Spaniji nema, to je liga, itd. Naravno da nema, nisu Barsa i Real prosecni timovi kao Liverpul da od jednog Bornmuta prime 3 komada za 15 min. Pozdrav za brata Galijanija, verujem da je bio u ekstazi kad im je onaj cupavi zviznuo u 93. min :)))

Гледао сам Рому-Лацио, не могу да гледам ове тимове из средине табеле ПЛ :) Нпр, дриблинг какав је данас урадио Наинголан.. Па то ови Енглези не могу ни да замисле а не да ураде. То је фудбал а не овај рагби, удри-туци.

keni

pre 7 godina

Treba Klopu dati jos 100 miliona i dozvolu da igraju svake 2 nedelje. Jednom nedeljno je mnogo zbog revolucije i transformacije Liverpula koju je on izvrsio.
(GM, 04. decembar 2016 17:33)

100 miliona, kakvih 100 miliona ako je Liverpul letos vise zaradio od prodaje igraca, nego sto je potrosio na dovodjenje? sta prate ljudi koji pisu komentare, Liverpul ako trosi prvo mora da zaradi, nije to Siti ili Celsi.

KORN

pre 7 godina

Pričaš o klinčuriji a na osnovu google-a upoređuješ ko je veći klub.
Atletiko je posle 2000 godine uradio više stvari nego Liverpul, Liverpul je nažalost postao mizeran klub spram svoje istorije
(Znači Haoos (čisto onako komentar), 04. decembar 2016 18:30)
A sta je to Atletiko uradio posle 2000 aj prosvetli me majke ti,da nije on osvojio Ligu sampiona 2005 protiv Milana.I taj Milan je sada mizaran klub ali Atletiko ne moze da ih stigne za 200 godina po trofejima i to da Milan uopste ne igra.

Funspot

pre 7 godina

Ocajan fudbal, mnogo golova ali tehnicki nepotkovano, gledajte deco Espana futbol a ne ova kasacka grla, tu je lepota, tu je tehika, tu je igra a ne trcanje radi trcanja.
Italijanska liga je propala potpuno posebno Milan (a taj Milan je drugi!) i Inter su raspad a jedini su uz Romu pravili dobre igrace (Juve je uvek kupovao), Bundes je mesto gde se ekspres voz trka sa putnickim, samo Spanija ostali su smesni.

Leonartik

pre 7 godina

Ja mislim da je glavni problem ovaj klasican zuti grb na dresu...Mora na dresove da se vrati onaj prethodni grb i naravno mora se raskinuti ugovor sa NB-om i mora se obnoviti saradnja sa Adidasom i Liverpul moze jedino tako do titule.

reklama

pre 7 godina

gledao sam utakmicu i tvrdim da je utakmica namestena. Dva brza gola, nezainteresovanost, preokret, cudno... nisam navijac nego gledam objektivno.

Liverpool Man

pre 7 godina

Fudbal je cudesna i nepredvidiva igra. Iskreno ne treba se ni malo nadati tituli, kad su u stanju da prime 4 od Bornmautu i to za 40min. Nema sta da pricamo, top 4 puna kapa!

botoksoni

pre 7 godina

A sta je to Atletiko uradio posle 2000 aj prosvetli me majke ti,da nije on osvojio Ligu sampiona 2005 protiv Milana.I taj Milan je sada mizaran klub ali Atletiko ne moze da ih stigne za 200 godina po trofejima i to da Milan uopste ne igra.
(KORN, 04. decembar 2016 19:31)

Osvojili Ligu Evrope, Super Kup, igrali dva finala LS, osvojili domacu Ligu. Nedostizno za Luzerpul koji za 30 godina ima taj remi protiv Milana i klizanje Dzerarda.
(Adriano_Galliani, 4. decembar 2016 20:11)

Neko igra finala, neko osvaja. Kako se to kaze na kineskom?

Tzar bomba

pre 7 godina

Vidim komentare tipa "evo zasto je PL najbolja", ali meni ovo kaze da su Real i Barsa "ozbiljniji" klubovi u ligi i ostalim takmicenjima. Juce Real gubi, ali da gol za izjednjacenje. I tako sve cesce... Igraci im imaju pobednicki mentalitet.

Znači Haoos (čisto onako komentar)

pre 7 godina

Mikii, 04. decembar 2016 17:10) 
Ko je bre taj Atletiko sta je on to osvojio,stavljati u isti kos Liverpul jedan od najtrofejnijih timova na svetu sa jednim Atletiko Madridom je smesno ali posto ovde komentarise sve klincurija onda je razumljivo.Imate Google klincurijo pa citajte malo o Liverpulu pa ga onda uporedite sa nekim timom koji ima nekih uspeha u poslednjih par godina.
(KORN, 04. decembar 2016 17:53)

Pričaš o klinčuriji a na osnovu google-a upoređuješ ko je veći klub.
Atletiko je posle 2000 godine uradio više stvari nego Liverpul, Liverpul je nažalost postao mizeran klub spram svoje istorije

Peh?

pre 7 godina

Liverpul je vodio sa 3:1, onda je Milner direktno iz kornera postigao i cetvrti gol, sudija nije priznao gol! Inace su engleske sudije neverovatno lose u procenama: sviraju nepostojece penale (npr. danas Felainiju protiv Evertona), ne vide ovakve lopte koje su presle gol-liniju - jedino umeju da trce i toboze prate igru! E, sad, da li bi Liverpul uspeo da sacuva i 4:1, drugo je pitanje! Svi isticu kako im je odbrana busna - ali nije samo odbrana u pitanju. Oni kao da nemaju sredinu, koja moze da uspori napade protivnika, kad napadas protiv Liverpula odmah si pred njihovim sesnaestercem! Zato protiv Liverpula svako ima sansu, i najslabiji timovi.

Patrick

pre 7 godina

Prvo prosipanje bodova protiv Jedinstva, onda Sotona i sad ovih... anonimusa. 
To nije odlika šampiona.
(kofi, 04. decembar 2016 17:38)

Sta lupas kakvog Jedinstva?Sa Uba?

kajv

pre 7 godina

kuntakante.....po tvom atletico m ,sevila zaraduju gotovo pa nista ,mrvice zbog barce i reala.... al siguran sam da rijese manchester utd. bez problema koji daje za pogbu 100 mil. a s ostalim iz premier lige su u egalu ako ne i bolji ....spanjolska liga je najbolja ,jednostavno nije za usporedit....

Hm

pre 7 godina

Данас још један исти резултат и преокрет у Енглеској, у купу: http://www.rezultati.com/utakmica/Gny5NqUC/#detalji

nebojša

pre 7 godina

Ajmo sad svi da se smejemo Luzerpulu i da se ovi smaraci YNWA spuste malo na zemlju i da shvate da je 4- to mesto vise nego previse od ovog tima
hahahahahahahahaha

Funspot

pre 7 godina

Ocajan fudbal, mnogo golova ali tehnicki nepotkovano, gledajte deco Espana futbol a ne ova kasacka grla, tu je lepota, tu je tehika, tu je igra a ne trcanje radi trcanja.
Italijanska liga je propala potpuno posebno Milan (a taj Milan je drugi!) i Inter su raspad a jedini su uz Romu pravili dobre igrace (Juve je uvek kupovao), Bundes je mesto gde se ekspres voz trka sa putnickim, samo Spanija ostali su smesni.

Krle

pre 7 godina

Klop nije Konte da stimuliše igrače do poslednjeg minuta,nije im prvi put da kiksnu u drugom poluvremenu,to mu se dešavalo i u Borusiji,jednostavno trener koji se brzo diže a još brže pada!

CFC

pre 7 godina

Otkako pratim fudbal evo skoro 15 godina ne znam ko mi je prva asocijacija za najluzerski tim na svetu Arsenal, Liverpul ili Totenhem. I vi smatrate da ste nam konkurenti za titulu? Resava vas Ajk, lik koji je pedeseti igrac po kvalitetu na nasem platnom spisku. Uostalom samo razmislite da li neki igrac Liverpula ima mesta u nasem prvom timu? Upravo, I don't think so...

Mikii

pre 7 godina

To je Engleska liga. Ma nikada nisi siguran. Liverpool ce tesko biti u prva 4 na kraju sezone ako ne dobijaju Burnley, Bournemouth u gostima. Steta. Obecavala je sezona. YNWA
(vlada, 04. decembar 2016 16:33)

Nije to engleska liga, nego prosecni timovi koji se bore za titulu. Da li iko normalan moze i da pomisli da bi se ovo desilo Realu, Barseloni, Atletiku?!

Adriano_Galliani

pre 7 godina

E, zbog ovakvih stvari je Premijer Liga broj jedan
(Powerslave, 4. decembar 2016 16:49)

Слажем се, људи генерално воле мело-драме и патетике а ту је Ливерпул број један. Обрадовао ме је Милан, онда Ливерпул и сад Златан забио голчину, дан иде све боље а тек је 18 сати хаха.

reklama

pre 7 godina

gledao sam utakmicu i tvrdim da je utakmica namestena. Dva brza gola, nezainteresovanost, preokret, cudno... nisam navijac nego gledam objektivno.

liverpul OMIŠ

pre 7 godina

JURGEN KLOP JE JEDNA VELIKA TAKTIČKA NEZNALICA.OK, zna igru stvoritim,ali sve ostalo, tipa vodenje utakmice reagiranje u pravom trenutku,osvjezivanje momčadi mu je NULA. Kad conte povede 1-0 gotov je,kad ovaj levat povede 3-0,treses se do kraja i za bod.Momčad mu polako tone on stoji uz crtu i pušta je da potone dokraja. To mu se događalo i u Borusiji. Tako je izgubio i finale Lige prvaka. Ukratko TAKTIČKA NEZNALICA!

Hala Madrid i Napred Partizan

pre 7 godina

Baš zbog ovakvih utakmica Liverpul gubi titule.Imaju dobijenu utakmicu i sve upropaste.Nadam se da ovim nisu prodali titulu.

Adriano_Galliani

pre 7 godina

Sad ce premier botovi da nam krenu s pricama da ovoga u Spaniji nema, to je liga, itd. Naravno da nema, nisu Barsa i Real prosecni timovi kao Liverpul da od jednog Bornmuta prime 3 komada za 15 min. Pozdrav za brata Galijanija, verujem da je bio u ekstazi kad im je onaj cupavi zviznuo u 93. min :)))

Гледао сам Рому-Лацио, не могу да гледам ове тимове из средине табеле ПЛ :) Нпр, дриблинг какав је данас урадио Наинголан.. Па то ови Енглези не могу ни да замисле а не да ураде. То је фудбал а не овај рагби, удри-туци.

Adam Carli

pre 7 godina

Bice sjajna PL ove godine.Celzi; Arsenal, Siti i Liverpul i tu se moze prikljucuti Totenhem...nista nije nemoguce, mozda bas Arsenal ili Liverpul osvoje...

Tzar bomba

pre 7 godina

Vidim komentare tipa "evo zasto je PL najbolja", ali meni ovo kaze da su Real i Barsa "ozbiljniji" klubovi u ligi i ostalim takmicenjima. Juce Real gubi, ali da gol za izjednjacenje. I tako sve cesce... Igraci im imaju pobednicki mentalitet.

KORN

pre 7 godina

Nije to engleska liga, nego prosecni timovi koji se bore za titulu. Da li iko normalan moze i da pomisli da bi se ovo desilo Realu, Barseloni, Atletiku?!
(Mikii, 04. decembar 2016 17:10)
Ko je bre taj Atletiko sta je on to osvojio,stavljati u isti kos Liverpul jedan od najtrofejnijih timova na svetu sa jednim Atletiko Madridom je smesno ali posto ovde komentarise sve klincurija onda je razumljivo.Imate Google klincurijo pa citajte malo o Liverpulu pa ga onda uporedite sa nekim timom koji ima nekih uspeha u poslednjih par godina.

4k4.Dex

pre 7 godina

Katastrofa... 0 od fudbala kao da gledam drugu holandsku ligu. Jurnjava i trpanje u nedogled. Bez taktike a i bez mozga nije ni cudo ste englezi u evropi ne znaju gdw biju.

Mikii

pre 7 godina

Sad ce premier botovi da nam krenu s pricama da ovoga u Spaniji nema, to je liga, itd. Naravno da nema, nisu Barsa i Real prosecni timovi kao Liverpul da od jednog Bornmuta prime 3 komada za 15 min. Pozdrav za brata Galijanija, verujem da je bio u ekstazi kad im je onaj cupavi zviznuo u 93. min :)))

aleksandar

pre 7 godina

Luzerpul ostaje luzerpul,sad kad krenu jace utakmice ima da se vrate na staru poziciju oko 7 mesta,jedino mi Klopa zao nije on kriv......

Peh?

pre 7 godina

Liverpul je vodio sa 3:1, onda je Milner direktno iz kornera postigao i cetvrti gol, sudija nije priznao gol! Inace su engleske sudije neverovatno lose u procenama: sviraju nepostojece penale (npr. danas Felainiju protiv Evertona), ne vide ovakve lopte koje su presle gol-liniju - jedino umeju da trce i toboze prate igru! E, sad, da li bi Liverpul uspeo da sacuva i 4:1, drugo je pitanje! Svi isticu kako im je odbrana busna - ali nije samo odbrana u pitanju. Oni kao da nemaju sredinu, koja moze da uspori napade protivnika, kad napadas protiv Liverpula odmah si pred njihovim sesnaestercem! Zato protiv Liverpula svako ima sansu, i najslabiji timovi.

Znači Haoos (čisto onako komentar)

pre 7 godina

Mikii, 04. decembar 2016 17:10) 
Ko je bre taj Atletiko sta je on to osvojio,stavljati u isti kos Liverpul jedan od najtrofejnijih timova na svetu sa jednim Atletiko Madridom je smesno ali posto ovde komentarise sve klincurija onda je razumljivo.Imate Google klincurijo pa citajte malo o Liverpulu pa ga onda uporedite sa nekim timom koji ima nekih uspeha u poslednjih par godina.
(KORN, 04. decembar 2016 17:53)

Pričaš o klinčuriji a na osnovu google-a upoređuješ ko je veći klub.
Atletiko je posle 2000 godine uradio više stvari nego Liverpul, Liverpul je nažalost postao mizeran klub spram svoje istorije

apolo 9

pre 7 godina

Никад редси шампиони више , великан прошлог миленијума , и то и остају..
(тарми, 04. decembar 2016 17:58)

e ti se pitas, ko Mica Trofrtaljka...

Patrick

pre 7 godina

Prvo prosipanje bodova protiv Jedinstva, onda Sotona i sad ovih... anonimusa. 
To nije odlika šampiona.
(kofi, 04. decembar 2016 17:38)

Sta lupas kakvog Jedinstva?Sa Uba?

vlada

pre 7 godina

To je Engleska liga. Ma nikada nisi siguran. Liverpool ce tesko biti u prva 4 na kraju sezone ako ne dobijaju Burnley, Bournemouth u gostima. Steta. Obecavala je sezona. YNWA

aleksandar

pre 7 godina

@Korn
Taj Atletiko je vise uradio u poslednjih 4 godine nego liverpul u ppslednjih 30..Nemoj da si zavidan sto tvoj klub los..Inace taj Atletiko bi sad isprasio ovaj Liverpul samo tako...

GM

pre 7 godina

Treba Klopu dati jos 100 miliona i dozvolu da igraju svake 2 nedelje.
Jednom nedeljno je mnogo zbog revolucije i transformacije Liverpula koju je on izvrsio.

pa da

pre 7 godina

Za nase crno bele ovo bi mogla biti samo namestaljka.. de bre takav preokret za tako kratko vreme
(gpro, 04. decembar 2016 17:17) Samo što je u našem fudbalu simptomatično da isključivo Zvezda preokreće na taj način s nikada niko protiv njih.

Adriano_Galliani

pre 7 godina

A sta je to Atletiko uradio posle 2000 aj prosvetli me majke ti,da nije on osvojio Ligu sampiona 2005 protiv Milana.I taj Milan je sada mizaran klub ali Atletiko ne moze da ih stigne za 200 godina po trofejima i to da Milan uopste ne igra.
(KORN, 04. decembar 2016 19:31)

Osvojili Ligu Evrope, Super Kup, igrali dva finala LS, osvojili domacu Ligu. Nedostizno za Luzerpul koji za 30 godina ima taj remi protiv Milana i klizanje Dzerarda.

kuntakante

pre 7 godina

Koliko juce pljuste komentari na Celzijevu pobedu juce kako je Klop tata za sve trenere u Pl! Eej Bornmut im zabio 4 komada, i naravno mali Ake iz Celzija pobedonosni gol, cisto da overi Celzi-jevo1 mesto! Pa sa ovakvom busnom odbranom im je 4 mesto premija, a tek taktika visokog presinga na svakoj utakmici ce ih dotuci kada pocnu utakmice na svaka 3 dana!

botoksoni

pre 7 godina

A sta je to Atletiko uradio posle 2000 aj prosvetli me majke ti,da nije on osvojio Ligu sampiona 2005 protiv Milana.I taj Milan je sada mizaran klub ali Atletiko ne moze da ih stigne za 200 godina po trofejima i to da Milan uopste ne igra.
(KORN, 04. decembar 2016 19:31)

Osvojili Ligu Evrope, Super Kup, igrali dva finala LS, osvojili domacu Ligu. Nedostizno za Luzerpul koji za 30 godina ima taj remi protiv Milana i klizanje Dzerarda.
(Adriano_Galliani, 4. decembar 2016 20:11)

Neko igra finala, neko osvaja. Kako se to kaze na kineskom?

bachi

pre 7 godina

Za nase crno bele ovo bi mogla biti samo namestaljka.. de bre takav preokret za tako kratko vreme
(gpro, 04. decembar 2016 17:17)
Kao što je i za tebe bio preokret Partizana protiv Napredka pre desetak dana paćeniče isfrustrirani. Poradiš Premier ligu i premijerovu ligu!

Leonartik

pre 7 godina

Ja mislim da je glavni problem ovaj klasican zuti grb na dresu...Mora na dresove da se vrati onaj prethodni grb i naravno mora se raskinuti ugovor sa NB-om i mora se obnoviti saradnja sa Adidasom i Liverpul moze jedino tako do titule.

Vladan

pre 7 godina

Koliko su jedva cekali neki kiks Liverpula i Klopa. Nemoj te porediti Kontea i Klopa, Celsi je po igracima mnogo jaci tim. U Liverpulu treba da se uradi mnofo veliki posao, da bi se klub vratio tamo gde mu je mesto. Ove sezone bice u prve cetri ekipe, vidi se koliko Matip znaci odbrani i daje joj sigurnost. Ima ovde mnogo da se igra i opet ce svi padati u igri, nece ni Celsi do kraja dobiti svaku utakmkcu, tako da gospodo uzivajte u fudbalu i ne lupajte ko cr osvojiti titulu u Novembru.

vladimir

pre 7 godina

Bila bi fora da večiti gubitnik Venger uzme titulu.Kako igra Aleksis Sančez ništa nije isključeno.Liverpulu sa Lovrenom i Leivom puna kapa top 4.

Blue

pre 7 godina

Rekoh juce kada su se smejali Celziju za jednu losu utakmicu koju ipak dobise!

Pre nego sto se budete smejali deci zato sto veruju u Deda Mraza, setite se da ovde postoje odrasli koji veruju da je svaka godina Liverpulova i da bas tada moze do titule...
Isto vazi i za Arsenal...

kuntakante

pre 7 godina

100 miliona, kakvih 100 miliona ako je Liverpul letos vise zaradio od prodaje igraca, nego sto je potrosio na dovodjenje? sta prate ljudi koji pisu komentare, Liverpul ako trosi prvo mora da zaradi, nije to Siti ili Celsi.
(keni, 04. decembar 2016 18:25)

Pa naravno da nije Siti ili Celzi, po novim pravilima svaki klub mora na svake tri god da dostavi poslovanje, u smislu da transferi (kupovina,prodaja igraca,plate,sponzori,prodaja ulaznica,itd.) ne budu u minusu vise od 20 miliona. eura iliti finansijski fer plej! A to sto im je Amerikanac skrt i sto imaju ugovor sa nb koji je sirotinjski kao i Arsenalov sa pumom, to vise govori o stanju kluba,koji je orijentisan da zaradi a ne da postigne uspeh! Da se razumemo, Man utd ima najvise prodatih dreseva u Pl, zatim Celzi a onda svi ostali, da ne pominjem navijace u drugim zemljama sveta, utd u Aziji, Celzi u Africi...Siti je tu zbog finansijske investicije kineza prosle godine od 200 mil eura, posle toga se moraju prebaciti na ffp! Koliko je popularan tim u svetu pokazuju sponzori, utd 70. a Celzi 60 mil funti godisnje od najki-a!Samim tim, liv-pool gazde zele da zarade ako su vise prodali nego kupili! Toliko!

KORN

pre 7 godina

Pričaš o klinčuriji a na osnovu google-a upoređuješ ko je veći klub.
Atletiko je posle 2000 godine uradio više stvari nego Liverpul, Liverpul je nažalost postao mizeran klub spram svoje istorije
(Znači Haoos (čisto onako komentar), 04. decembar 2016 18:30)
A sta je to Atletiko uradio posle 2000 aj prosvetli me majke ti,da nije on osvojio Ligu sampiona 2005 protiv Milana.I taj Milan je sada mizaran klub ali Atletiko ne moze da ih stigne za 200 godina po trofejima i to da Milan uopste ne igra.

KORN

pre 7 godina

Osvojili Ligu Evrope, Super Kup, igrali dva finala LS, osvojili domacu Ligu. Nedostizno za Luzerpul koji za 30 godina ima taj remi protiv Milana i klizanje Dzerarda.
(Adriano_Galliani, 04. decembar 2016 20:11)
I sta stim ha,ha,ha pa Liverpul 2001 osvojio Ligu UEFA,igrao dva finala Lige sampione jednu osvojio,ima tri FA kupa od 2000-te,dva Liga kupa a ti kupovi se cene u Engleskoj moj Adriano.

MUSLIMANI nisu teroristi

pre 7 godina

Bormut zasluzuje najveci RESPECT u ligi i zelim im sve najbolje, Liverpool je stvarno bio osakacenj ali ovo ne umanjuje sjajnu pobedu sjajnog Bormuta!

kajv

pre 7 godina

kuntakante.....po tvom atletico m ,sevila zaraduju gotovo pa nista ,mrvice zbog barce i reala.... al siguran sam da rijese manchester utd. bez problema koji daje za pogbu 100 mil. a s ostalim iz premier lige su u egalu ako ne i bolji ....spanjolska liga je najbolja ,jednostavno nije za usporedit....

Texo

pre 7 godina

Bez Kutinja,isprosipaće bodova i možda i ne završe u top 4, mada ja im dajem šanse ISKLJUČIVO jer ne igraju u evropi ove sezone i jer imaju manje utakmica u odnosu na ostale rivale.Po meni Čelzi uzima titulu.

kajv

pre 7 godina

kad kaze da je klop takticka neznalica i dobije 40 pluseva,,,,od prosjecnih igraca u liverpulu napravio je igru koja ima smisla,,,s bajernom je bio u egalu bez obzira sto mu bavarski gigant otimao najbolje....jucer popljuvali el klasiko.... taktike koliko oces,evo dokaza zasto je premier liga vrh itd,,,,,,postoji prvi razred a to su barca,real i bayern .....juventus,chelzi,city drugi stupanj itd...pa nemoze se usporedivat spanjolska i premier engleska liga...realno

Poetry In Motion

pre 7 godina

Mislio sam da se vise nece desavati ovako prosuti bodovi ali ovo je neverovatno. Kako padnu ovako, pa i srece nemaju. Bukvalno im se svaka lopta izmigolji. TOP4 je realan ali mora jos par pojacanja. Dosta vise sa Leivom.

Cenzura

pre 7 godina

Odbrana Liverpula je realno prosečna, na nivou palasa. A zbog ovakvih utakmica Liverpul nece nikad osvojiti PL. Sećam se Dzerarda "rings a bell".

ZetaZaku

pre 7 godina

Treba Klop da objasni svojim igracima da se utakmica igra 90 minuta a ne samo 4...tragicno je koliko su lose i bezvoljno igrali u drugom poluvremenu (otaljavali) plus od 11 igraca na terenu samo je Mane igrao (do momenta kad je zamenjen), ostatak tima kao da je samo gledao utakmicu...tako da nije ovo cudesan poraz Liverpula nego je Bornmut mnogo ozbiljnija ekipa nego sto su ""crveni"" mislili (podcenili su ih)

kuntakante

pre 7 godina

(kajv, 04. decembar 2016 19:43)

Da si upravu za Liverpul,jesi , Henderson ne da je prosecan igrac nego je ispod proseka, samo sto je englez! A za ostalo ne da nisi upravu nego bas ga promasi! Real,Barselona u Spaniji imaju tretman kao nijedna liga u svetu, u Spaniji se tv ugovori sklapaju ne na osnovu broja prenosa kao u Pl nego po popularnosti, tako da ta dva kluba, dobijaju oko 70% tv kolaca u Spaniji (nije ni cudo sto su toliko finansijski iznad drugih klubova,uostalom nije fer prema drugim timovima), Bajern je fakticki drzavni projekat vec decenijama, a o Juventusu i njegovim namestaljkama da nepricamo!,jedna sezona samo dokazana da su namestali! Da bilo koji od engleskih timova ima tv zaradu kao u spaniji navedena 2 kluba ili da ih podrzava drzava kao Bajern, ne da ne bi postojali drugi klubovi u smislu lige sampiona, nego ne bi barsa izdvajala 90% svog budzeta na plate, Bajern kupovao celu nemacku fudbalsku populaciju, pa nije Pl 2 tima ili jedan tim , u tome je poenta, ni u jednoj ligi nikad ali nikad nemas 5,6,7 timova koji se bore za titulu prvaka svoje zemlje! Pa tim na dnu tabele pl zaradi vise nego sto osvoji pobednik lige sampiona! Prvak dobije 120 mil funti, eej 3 puta vise nego osvajac lige sampiona i ti pricas o nekim ligama, zato i imas Real i Barsu kojima je tv pravo sve , bez toga bi sasekli pola tima!

4-3

pre 7 godina

Za nase crno bele ovo bi mogla biti samo namestaljka.. de bre takav preokret za tako kratko vreme (gpro, 04. decembar 2016 17:17)
Samo što je u našem fudbalu simptomatično da isključivo Zvezda preokreće na taj način s nikada niko protiv njih.
(pa da, 04. decembar 2016 18:51)

pozdrav iz Novog Pazara.

lorenzo

pre 7 godina

ne uzimaju se tri boda za 45 minuta moj Klope...na 1:2 opet pritisak Liverpula i dolaze do 1:3 i opet prestaju da igraju...na ovakvim utakmicama se uzimaju titule

Robin Glup

pre 7 godina

ma kakva titula za Liverpul. To je bajka koja se prodaje vec godinama, a sada i decenijama.
I dalje su mi crveni najdrazi u PL ali treba biti realan, nisu oni za titulu.
za titulu u PL treba igrati konstantno dobro, a Liverpul je sampion ne u gubljenju, nego u poklanjanju bodova.
L'pul je kao Robin Hud - otima od bogatih (dobrih klubova) a poklanja siromasnim (slabijim) klubovima, hahahaha.

keni

pre 7 godina

Treba Klopu dati jos 100 miliona i dozvolu da igraju svake 2 nedelje. Jednom nedeljno je mnogo zbog revolucije i transformacije Liverpula koju je on izvrsio.
(GM, 04. decembar 2016 17:33)

100 miliona, kakvih 100 miliona ako je Liverpul letos vise zaradio od prodaje igraca, nego sto je potrosio na dovodjenje? sta prate ljudi koji pisu komentare, Liverpul ako trosi prvo mora da zaradi, nije to Siti ili Celsi.

Markic

pre 7 godina

Baš zbog ovakvih utakmica Liverpul gubi titule.Imaju dobijenu utakmicu i sve upropaste.Nadam se da ovim nisu prodali titulu.

Nisu je ni imali da je prodaju. Najmanje se pitaju od ove cetvorke.

oxydant

pre 7 godina

Ne pamtim kad je neki veliki klub ovako kretenski izgubio utakmicu!
Očigledno,"zasluga" pripada i treneru Klopu, koji je protagonista igre
"Ajmo,ajmo - svi u napad!"

TecHiFi

pre 7 godina

Posle 6 kola i 6 vezanih pobeda sitija ode su stručnjaci pričali kako City osvaja bez da se oznoji. Evo ga sad 5 utakmica bez pobede. Posle 3. kola bila priča kako će Chelsea da bude 10. sad Chelsea uzima bez da se oznoji blabla. Pre 3 kola Liverpool najbolji, jedini kandidat za titulu atomski fudbal, sad priča boriće se Evropu (grčevito, hahaha). Toliko vi imate pojma o fudbalu. Ima još 72 boda u igri, pa može i Swansea da osvoji ako počnu da igraju kako valja, a ne Liverpool ili United. Pobegao lider 3 boda i eto ostali isfulali titulu. Kakav lož od ekipe koja ovde komentariše.

goran

pre 7 godina

E na ovakvim utakmicama se osvaja titula ,imao je danas Liverpul sve u svojim rukama ,i stvarao sanse i dominirao na terenu i davao golove, ali onda nakon vodjstva od 3:1 im je neobjasnjivo pala koncentracija i fokus u igri pa su dozvolili domacinu da za 15 minuta postigne tri gola i upotpunosti preokrene mec ,ekipa koja zeli da osvoji sampionat ne sme sebi da priusti ovakve kikseve, mislim da ce ih Klop nakon meca dobro izribati (posebno odbranu tima) jer je zaista nedopustivo i neverovatno da se dozvoli ovakva nonsalancija u igri nakon sigurnog vodjstva kada je samo trebalo stegnuti odbranu i zatvoriti utakmicu ,tesko ce klop i Liverpul sa ovakvom odbranom do osvaje PL!

Komarac

pre 7 godina

Svakodnevno citam komentare vezane za PL, i mogu reci da ima puno ostrascenih i nerealnih ljudi. Da li je to zbog godina(previse mladi) ili neceg drugog ne bih znao, ali treba biti realan. Realnost je da Liverpul nece skoro biti pravi i ozbiljan konkurent za titulu. Mogu ljudi da se pale Klop ovo, Klop ono, ali dzabe kad nemas igrace i kad igras sa jednom ovako osrednjom ekipom kao sto je Burnemaut, i ispustis 3-1 u poslednjih 15 minuta. Odbrana je mnogo suplja, ko je gledao video je. Ako se to ne resi, ne samo sto se nece boriti za titulu, nego ce da bude grcevita borba za 4-to mesto do kraja prvenstva. Da ne bude zabune, nisam strastveni navijac nijedne ekipe iz PL, ali volim fudbal i realno ga gledam bez nekog ¨ludila¨ u glavi. U narednih nekolika nedelja ce se videti ko je gde i ko su ozbiljni kandidati za titulu. Pozdrav svima....

Mogli

pre 7 godina

Klop je veliki strucnjak ali on ocigledno ne vidi da se na ovakvim utakmicama uzima titula, a ne na onim protiv sitija, arsenala i celzija. Nikada oni nece uzeti titulu. Boze pomozi sa ovakvim kiksevima.

SinCity

pre 7 godina

Drugari pratim Liverpul 20tak godina sigurno . Svake godine se nadam nekom cudu ali sudeci po svemu prikazanom do sad Celzi ce da uzme titulu ove godine . Liverpul konacno treba da se otvori i kupi 2-3 igraca da bi postali konkurenti za titulu u Pl. svaka cast Bournmoth-u na danasnjoj partiji, odigrali su muski i pregazili Liverpul zadnjih 20tak minuta. Kako god bude i dalje svim srcem za Liverpul.
Sportski pozdrav drugari i tatatatiraaaaa

Liverpool Man

pre 7 godina

Fudbal je cudesna i nepredvidiva igra. Iskreno ne treba se ni malo nadati tituli, kad su u stanju da prime 4 od Bornmautu i to za 40min. Nema sta da pricamo, top 4 puna kapa!

MaveRick

pre 7 godina

Baš zbog ovakvih utakmica Liverpul gubi titule.Imaju dobijenu utakmicu i sve upropaste.Nadam se da ovim nisu prodali titulu.
(Hala Madrid i Napred Partizan, 4. decembar 2016 16:36)
U prvoj recenici si sebe razresio nekog nadanja i nedoumice iz trece recenice..

Hm

pre 7 godina

Данас још један исти резултат и преокрет у Енглеској, у купу: http://www.rezultati.com/utakmica/Gny5NqUC/#detalji

duda

pre 7 godina

Peh?
Lopta mora preci liniju celim precnikom. Dok je i milimetar iznad linije nema ni gola, ni auta ni kornera. I u nastavku meca, nakon te situacije, pustan je, bar u dva navrata, snimak i hok-aj animacija, sa konstatacijom da nije bilo pogotka

nbcn

pre 7 godina

Pa zasluzen poraz, takav pad u igri jednostavno nije dozvoljen u situaciji u kojoj klub vodi 2 gola razlike, a i vec se desavalo x puta da izgubi dobijenu utakmicu...