Utorak, 18.10.2016.

10:41

Pet kandidata za novog trenera Novaka Đokovića

Portal 'sportskeeda.com' napravio je listu od pet potencijalnih kandidata koji bi mogli da zamene Borisa Bekera na mestu trenera Novaka Đokovića.

Izvor:

Pet kandidata za novog trenera Novaka Ðokoviæa IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

250 Komentari

Sortiraj po:

SpasicR

pre 7 godina

Bio sam vrlo ozbiljan sa predlogom da Novak angažuje Moniku Seleš !!! Nju smo nekako zaboravili i zapostavili. Ima više apekata i razloga zbog kojih ona može da pomogne a pre svega psihološki. A i ona sama ima verovatno ogroman motiv da pomogme u celoj situaciji jer bi se to i noj pozitivno vratilo.

e

pre 7 godina

Oduvek volim Novaka i radujem se njegovim uspesima kao sportiste i čoveka. U sportu kao i u životu uopšte postoje pobede i porazi,kada je čovek raspoložen i spreman i kad to nije.Nije Novak mašina da bude izuzetak od pravila. Boris je sjajan trener i pedagog, za njega važe pravila kao i za sve ljude.

nikola

pre 7 godina

Ipak, sve je zavisilo od Novaka; Nije problem trener vec to da vrhunska forma igraca ne traje dugo, nekom vise nekom manje; Tako da, bice jos rezultata, al`
ne onakvih!

Bata Stojkovic

pre 7 godina

Zato, kad kudite Novaka, samo se setite kakvu odgovornost smo mu nametnuli i kakvo breme nosi ovaj momak.
(Pozdrav, 18. oktobar 2016 13:51) Vrlo lepo receni, izvanredno. Ali ja nemam utisak da Novaka toliko kudimo mi njegovi navijavci mada ne sporim da ima takvih i medju nama. Vecina ovih koji to orkestrirano i u sve vecem intezitetu cine su ljudi koji to rade po zadatku. Njihov zadatak je da bace senku na svaki uspeh srpskih sportista a posebno onih koji i u svetu znace nesto. Dovoljno je samo procitati par tih komentara koji su u ozbiljnoj koliziji sa javno publikovanim pravilima ove medijske kuce (b92) pa da se to vidi. Na urednistvu je da se izbori sa ovskvim komentarima koji zaista vredjaju jednu od retkih svetlh tacaka u zadnjih 20ak godina. Verujem da b92 ima snage za to. Hvala.

Slavica

pre 7 godina

Svaka čast na svemu do sada Bekeru, ali još od Vimbldona videlo se da nešto ne štima između njega i Noleta.Gilbert mislim da bi u ovom trenutku bio pravo osveženje, naravno pored Vajde . Idemo Nole !!!!! Marej je dobar teniser ali njemu ne pada na pamet da bi na nekom turniru mogao da kiksne već na početku.Sport je to, biće zanimljivo....Biće dovoljna jedna Noletova ubedljiva pobeda protiv njega pa da Marej padne ... da pogubi samopouzdanje Upravo ta velika želja za poterom bi mogla da ga osujeti da ozbiljnije napadne prvo mesto.Ono što je izvesno a to je da će pravi ljubitelji tenisa uživati u dobrim Noletovim partijama, resetovaće se Nole.

Katarina

pre 7 godina

To mesto je iskljucivo rezervisano samo za Bekera mislim da nijedan drugi trener ne bi mogao da ga zameni jer jednostavno on i Nole imaju odnos kakav niko drugi nece imati...Idemo Noleeee

= 47 big titula. Svaka čast!

pre 7 godina

Beker. Kakav Konors, Gilbert, Muguruzin etc..Boris Beker i tačka.
Beker + Vajda + Miljan + Fil Grič = 12 + 30 + 5

dr Radonja

pre 7 godina

Dejan Radonjić jer i od Kuzmića napravi najboljeg centra. Neće više nije loptica da preleti mrežu kad ga Radonjić nauči kako da se brani.

Goran

pre 7 godina

Ako Novak zeli da trenira i da bude najbolji onda mu ne treba bolji trener od Bekera (Vajda je stalni trener). Buduci da je Novak izjavio da zeli da "uziva" i da nije vise optetecen novim rekordima i titulama ne treba mu uopste trener, jer tko ce od nabrojanih trenera doci da gleda Novaka kako samo uziva igrajuci tenis.

Cane

pre 7 godina

Vajda i jedino Vajda, a Novak da vise unosi kalorije , da dobije na tezini , da nije nervozan da ne lomi reket , da ne cepa majicu , da se ne svadja sa sudijom , vec da bude onaj nas stari Nole.

Posmatrač

pre 7 godina

Ne vidim razlog za diskutovanje odnosno naslov za promenu trenera!? Čovek je postao težak 100.00000 $ plus je osvojio sve što mogao osvojiti osim Cincinatija i zlata u singlu,dublu za ovih 4,5 godine koliko dominira svetskim tenisom..Dakle vrlo je jasno da ništa ne uradi više već je dovoljno postigao..

Melenci

pre 7 godina

nije toliko glup tekst,koliko je uporno pisanje o Noletu pa bio to lancic,spekulacije oko novog trenera,i razvijenje filozofije oko ostanka na prvom mestu.Kao da smo vidoviti pa sada mi znamo sta tek treba da se desi.Da ne ricam o jednoj totalnoj nekulturi i narusavanju Noletove privatnosti.Ali ipak mislim da Beker treba da ostane ili eventualno Edberg.

anica

pre 7 godina

(Mikii, 18. oktobar 2016 12:19)
Miki....Marej je sve osvojio zahvaljujuci Novaku...i dok su igrali u finalima, i sad posto se nisu sastajali. Mislis da Novak nije mogao da uzme one godine W, pa prosle Toronto i ove Rim? E moj Miki, gubis mi se...ne znas vise gde teras. Ma vratice se Nole...iako je sad u fazi meditacije, samo polako...mora nesto da ga drmne.

hadžimarković

pre 7 godina

Podsetiću na dve Vilanderove izjave: 1. pre Australijan opena:"Ako Đoković osvoji AO, uzeće sva 4 GSlema 2016" 2. u emisiji GSM pored Mekenroa na Vimbldonu 2016: "Marej je najbolji teniser sveta, svi to znaju u svlačionici", kada mu je Mekenro rekao " ali posle Đokovića".

Đoković je u tom trenutku držao i AO i RG trofej, a Vilander se opet zaleteo da to izjavi. Šta mislite zašto ?

Pa zato što je znao šta je Đokoviću naređeno da mora da bude, a voli da se pravi pametan i da bude veliki strateg koji sve predviđa.

Isto kao što se u Londonu znalo unapred da će Đoković pokloniti titulu na Vimbldonu Mareju 2013.

Tenis i sve oko tenisa je jedna velika predstava. Sport u kome se trofeji, novac i pozicije najviše nameštaju.

Isto tako se i nameštaju treneri jedni drugima zavisno od potreba.

Đoković će otpustiti Bekera (koji se vraća komentarisanju za SKY TV), zadržati Vajdu da ponekad svrati na stadion, ali nikog drugog neće angažovati, u skladu sa onim što je izjavio novinarima da ga rezultati više toliko i ne interesuju.

Joc@

pre 7 godina

''Želja (i duševna potreba) da nas kulturan svet prizna i slično''....?
@ (Pozdrav, 13:51)

Ne. Nemamo tu želju. Odavno je Srbima jasno s kim ima posla.
Znamo i osetili smo jasno, više puta, kako se očituje
kultura sveta. Pogrešna ti je teza.
*
Srpska kultura i tradicija je među najblistavijim u svetu.
Nole im na to svojom pojavom i primerom jasno ukazuje,
i OTUDA ovo sve što se sada zbiva.

boza pub

pre 7 godina

imaju po meni dve opcije. ili ce ostati beker ili ce biti samo vajda trener. ovi kandidati nisu realna opcija, narocito dzimi konors koji je otvoreno protiv novaka svojim izjavama i morezmo

slavko

pre 7 godina

Da ostane Beker ,po završetku karijere,Rođzera Federera da uzme - dogovori sa njim,zagarantovano ostaju nerazdvojni najbolji teniseri gde ih niko nikad nebi skinuo kao naj tenisere sveta . Sponzora , love ,popularnosti ,šta ne sve . Finansijki jači bi bili nego neke države . Snovi koji su realni .
POZDRAV

Pozdrav

pre 7 godina

Fenomen Đoković je lako objašnjiv. Nakon toliko ratova, krvi, i propagandne u kojoj pobednici pišu ''istinu'', mi osećamo na svojoj koži namrštene oči celog sveta, osećamo da nas smatraju varvarima i teroristima. Međutim, tenis, beli sport, sport dzentlmena i fer-pleja, ima najboljeg na svetu - Srbina! On je još jako duhovit, inteligentan, govori dosta jezika... Mi smo gladni da nas svet vidi pozitivno. Ali problem je što nas isto tako njegovi porazi pogađaju u srce jer smo umislili da se stara slika o nama vraća svaki put kad Nole izgubi.
Vest da je Novak prošetao kera - 300 komentara! To smo mi. Željni smo da nas kulturan svet prizna! Da ih oduševimo. A 21 vek je takav da preko sporta i 'estrade' reklamiraš zemlju. Naučnici i umetnici su gurnuti u senku. Sportisti su ti koji grade imidze svojih nacija širom planete. Samo sa te strane treba shvatiti kakav teret i kakvo breme Novak nosi na leđima pola decenije. S' jedne strane on je samo čovek koji ima porodicu, prijatelje, i bavi se profesionalno sportom. Ali sa druge strane on je mnogo više od tenisera. On je ta svetla tačka, jedini zrak iz Srbije koji svetli svetom i dokazuje velikim uspesima da smo i mi Srbi narod vredan pažnje i divljenja. Nije to patriotizam, to je duševna potreba da nas priznaju, da ne budemo samo vreća za udaranje velikih sila.
Zato, kad kudite Novaka, samo se setite kakvu odgovornost smo mu nametnuli i kakvo breme nosi ovaj momak.

Dox

pre 7 godina

Najedi se Nole pilecih bataka, pusti boraniju i grasak, vidis da ti zena unisti karijeru njenom kuhinjom. Popij neko pivo uvece sa drugarima uz utakmicu, pa sutra na megdan da pocepas Vavrinki gace.

djoka

pre 7 godina

treba mu mesar umesto bastovana! a ne novi trener! sine, mora cepas slaninu, prsutu, kajmak i ostale stvari. video sam ga na ulici pre neku nedelju, upali mu obrazi, izgleda kao duh. i onda ce neko da mi kaze da tako treba sportista da izgleda. to vise nema veze sa sportom. mozda eventualno ako se radi o šahu.

MM

pre 7 godina

Marijan Vajda. Sa njim je krenuo u profesionalni svet, moze i sa njim jos cetri godine do OI i penzije.
Ne verujem da mu treba neko poseban da unapredi svoju igru. Nego da se oceca dobro i zadovoljno, sve ostalo zna.

Sale

pre 7 godina

@Tex Willer Tebrakis, to zvuci zanimljivo, ali nije ni Rodzer lud pa da pomogne svom rivalu u svemu tome, a pogotovo jer mu je Novak blizu sa gren slem titulama-relativno blizu :) Medijska bi bila bomba u svakom slucaju..

Željko

pre 7 godina

ako neko treba da bude mentor sem Bekera onda je to Pit Sampras ipak je on Noletov idol i ima šta da poduči Đokovića jel još ima više titula od njega i naravno da li Pit želi da se bavi sa tim + lova koja bi bila u igri za tako nešto.Ali je evidentno da Novak olako gubi i reputaciju teško stečenu ali i bodove.

Mikii

pre 7 godina

Srbin i Nemac sarađuju od 2014. godine, a njihova kooperacija je i te kako uspešna – pošto se Novak u prethodne dve godine dodatno profilisao kao jedan od najdominantnijih igrača u istoriji 'belog' sporta.

Zanimljivo je da je njihova uspesna saradnja pocela sa potpunim padom i drugog od dvojice najvecih svih vremena. Beker je pametan covek, znao je da odabere savrsen tajming da glumi trenera. Endi Marej, najbolji moguci protivnik u borbi za najvece trofeje.

Zel Boy NZ

pre 7 godina

Nije problem Beker i on treba ostati. Problem je Djokovic koji treba rjesiti privatne probleme i popraviti ponasanje i pristup treningu ( predugi odmori, izmedju ostalog).
Razgovor s psihologom bi takodjer pomogao.

Cph

pre 7 godina

@Milenko Novak za sada nije nigdje spomenuo otpustanje Bekera. A,sta ako npr. Beker zeli da naposti mjesto Novakovog trenera. Procitajte tekst prije nego pocnete kritikovati Novaka. A i ove novine se naklatile covjeku(Novaku)na kosti,pa ne popustaju.

urke

pre 7 godina

Novaku je ovo iz porodice sve, treba mu zrtva i apsolutna podrška najbližih ljudi, mislim da oni nemaju razumevanja ni znanja za to sad kad mu je najpotrebnije. Covek je genije i ne treba mu neko ko ne može biti na tom nivou, ne podnosi žrtvu ili mu se previse petlja u stvari.

Dott

pre 7 godina

Mislim da bi pravi posao napravio kada bi uyeo za novog trenera Moniku seles, naravno kada bi ona pristala na svojevrsni izazov.
Monika je nestretno prekinula karijeru, koja je isla ka tome da prevazidje Stefi Graf kao od sale, pa i Martinu Navratilovu siguran sam.
Monika je biser tenisa koji je vracen u svoju mracnu skoljku. Nole izvedi je na svetlost dana, siguran sam da bi ti se visestruko uzvratilo i zavrsi ono sto je ona zapocela, budi najbolji u istoriji belog sporta!

JPR23

pre 7 godina

Džaba mu je sve ako se duhovno i fizički ne vrati pravim vrijednostima. Orhodoxy and some meat!!
(nikšićko, 18. oktobar 2016 11:23)

Odlican komentar.. moze odmah u Top 10 Glupih Komentara Godine... Lep je videti da kretenizam i dalje deluje na solidnim bazama.

catchavendy

pre 7 godina

Ne treba da otpušta ni Bekera ni Vajdu nego kondicionog trenera i PR-a, a da uvede u tim sportskog psihologa i sportskog nutricionistu (ili najbolje vrati Četojevića).

Đoković mi liči na recimo hirurga koji operiše englesku kraljicu, a onda pred kraj operacije kaže: "Ne mogu više umorio sam se, sestro vi nastavite".

Vera

pre 7 godina

Koja glupost,raznorazni portali nemaju pametnijeg posla nego tražiti trenera Novaku,kao da su Bekar i Nole objavili kraj suradnje.Beker najvjerojatnije ostaje i zajedno sa Vajdom oni su kombinacija koja će nastaviti osvajati trofeje čim se Nole malo sredi,nadam se već od Pariza.

mn120

pre 7 godina

Neka uzme Konorsa...zbog Americkog trzista...a generalno mislim da Noletu ni ne treba drugi trener osim Vajde, nego da ode povremeno na neki rostilj i popije koje pivo...

Boban

pre 7 godina

Nole prvo treba da smiri svoju zenu Jelenu..da izbaci vegan ishranu i da pocne da jede..da dobije masu i snagu..da se batali budizma i vrati sebi i svojim korenima..itd

Александар

pre 7 godina

Шта ће му тренер? Нека ужива на терену и са каменом уместо крста око врата.

majestic

pre 7 godina

Beker je izgleda previše insistirao na tome da su i rezultati bitni, a ne samo uživanje
(ja, 18. oktobar 2016 11:02)

Pa naravno. Jednom prilikom Beker je rekao nešto u fazonu "ako ne dodješ do finala turnira, zašto si onda dolazio na turnir". Izgleda da je Bekera iznerviralo to što je Novak tek tako odustao, odnosno da nema više volje, želje i motiva za napredovanje i osvajanje još velikih turnira. I stvarno, Novak je do skoro pričao kako želi još da napreduje i da ima prostora za to, da mu motiva nikad ne fali, da je željan tenisa, a onda odjednom bum, više mu se ne igra ? Ko je kriv za to ili šta se tu dešava, teško da će iko saznati. Krivi su ili njegova Jelena ili je došlo do rasprave sa Borisom oko ovoga. Vajda sigurno nije kriv. Novak je u poslednje vreme dosta hladan, nije se nervirao, nije pokazivao emocije. Ne razumem šta će mu one razne biljke, ono čudo oko vrata, meditacija, mnogo je duboko otišao.

shamanNS

pre 7 godina

Ne treba on da menja Bekera nego fitnes trenera (Gebhard Phil-Gritsch) i nutricionistu. I naravno da treća dobar psiholog.
Pogledajte kako izgleda Murray-ev fitnes trener a kako ovaj ćelavi...

Robinson

pre 7 godina

Pa jel vi'te da njega više niko neće da trenira - jedino Vjda moš da trpi da se dere na njega. Inače, polovinu slemova Đpković je osvojio u poslednje dve godine u najslabijoj konkurenciji u istoriji tenisa, bez najvećih: Federera i Nadala.

bucko lazmisljam

pre 7 godina

Ovakvu listu mogu samo da sastave oni koji apsolutno nepoznaju Novaka. Nije Novak tip koji tek tako menja tim.Verujem da ce nastaviti sa Bekerom iako ja licno mislim da nije bas iskazao neke trenerske kvalitete. Ipak nepitam se ja nego Nole. Moje navijacko misljenje toliko je irelevantno da je i sferi mikrokosmosa. Verujem i navijam za Noleta i kada gubi i kada dobija. Verujem da ce uci u istoriju tenisa sa najvise osvojenih GS i nedelja na na 1 mestu. Verujem ....

AlexBgd

pre 7 godina

Skoro da sam siguran da će to biti švedski trener, jer su oni trenutno najbolji u svetu, ne računam tu Vilandera, koji je izrod. Eventualno to može da bude Patrik Muratoglu, prečesto se Novak ove godine viđao sa njim.

Joc@

pre 7 godina

BB, za razliku od ostalih, ima karakter i životne prioritete slične našim, srpskim, pravoslavnim. Npr. da nisu novac ili slava najvažniji u životu. Po tome on nije tipičan zapadni čovek. Zahvaljujući tome, BB može lepše da shvati Noleta, i obratno, da Nole prihvati njega. Jer je Nole slobodnog i širokog duha, a već je i u periodu karijere kada mu nije nužno da gine i sagoreva, već više da staloženo i mudro ukomponuje posao i privatni život, i svoj i članova svog tima.

MvpofNba

pre 7 godina

Novak je ozbiljan trener, sigurno nece unajmiti nekog amatera koji je trenirao Muguruzu i pritom nista nije znacajno uradio sa njom

Stefannnn18

pre 7 godina

Nece niko doci, jer Boris Beker nece otici sa mesta Novakovog trenera, jednostavno nema potrebe za tim. Od svih bi Bred Gilbert najbolje odgovarao Novaku, u vecini slucajeva je bio za Novaka kao favorita u velikim mecevima, prepoznaje njegov kvalitet, mozda bi mu pomogao u nekim tehnickim aspektima igre, ali mislim da to Novaku stvarno nije potrebno, jer sem osrednjih voleja svi ostali udarci su na izuzetno visokom nivou. Njemu treba da ponovo pronadje motivaciju, da se smiri na terenu, nista vise. Novak je sam sebi najveci protivnik, a ne Marej za koga pricaju da je najbolji na svetu jer je posle RG-a uzeo W i masters u Sangaju, a sto je Novak uzeo dva GS-a i 4 mastersa pre toga, to nema veze, smejurija ziva sa tim, sve ovo je Mareju omoguceno jer je Novak negde zalutao usput. Ali Boze moj, ubedjen sam da ce se nekako vratiti, ipak je on jedan od najvecih IKADA.

Walther

pre 7 godina

Samo Konors!!! On ce popeglati Novaka tako da ce konkurentima biti bauk jos makar pet godina, ovi ostali su druga i treca klasa! Sem ukoliko ne nagovori Mekinkora!!!

Tenis

pre 7 godina

Aleho Mancisidor i Ameli Morezmo mislim da nemaju sanse. Od svih ovih , eventualno Dzimi Konors, ali ipak mislim da bi najbolje resenje bilo samo Vajda da bude trener.

Tex Willer

pre 7 godina

Po meni , niko od pomenutih.Idealno rešenje za Novaka je Rodžer Federer lično.Novak od njega da napravi najboljeg trenera a Rodžer Novaka najboljim teniserom u istoriji.Imao bi Novak šta da nauči.Pored finesa u igri najvažnija stvar koju bi Nole mogao naučiti je kako opstati na vrhunskom nivou do svoje 35-36 godine.To bi bila medijska bomba a i magnet za sponzore.Zvuči šašavo ali bi delovalo.

Zokss

pre 7 godina

Mene vise zanima ko nece sa kim da saradjuje? Cini mi se, da je Bekeru tesko prihvatiti novi pogled Novaka. Da uziva na terenu... Ili je to samo fasada za neke ozbiljne probleme?
Ako bude poceo menjat trenere stvarno ce zavrsit kao Ana.

Bez obzira, svaka mu cast, skidam kapu na sve sto je postigo. Ali nece valjda sad upropastiti sve sto je sve godine gradijo. Tu mislim prvo na njega licno. Kao da se izgubijo....

ŽIVADIN(O)

pre 7 godina

Ameli Morezmo je najbolji izbor! Nju bi prihvatio i Vajda, i Nole, i Jelena... A Novakovi navijači i cela srpska javnost bi bili oduševljeni!
A tek Delije...

momcilo

pre 7 godina

Ja mislim da se vi previse opterecujete glupostima :-D Vajda je glavni njegov trener,Beker je sigurno imao neke zasluge,mada sam veoma siguran da bi Novak sve sto je osvojio,osvojio i bez njega,ali ako raskine saradnju sa Bekerom,cisto sumnjam da ce ikoga vise angazovati.
Samo da se Nole uozbilji i pred njim je jos par blistavih sezona!
Jako je blizu da postane najveci ikada tako da te price da nema MOTIVA ne piju vodu!
Napred Nole sokole!!!

bosko

pre 7 godina

Njemu ne treba teniski trener vec on sam mora da odluci sta hoce .Ako ima zelju i motiv imace i uspeha .U protivnom ne postoji trener koji bi protiv njegove volje od njega napravio najveceg svih vremana.

dokoni analitičar

pre 7 godina

Jedan trener- puna kapa. Može da bude još par savetnika ali samo jedan da "kosi". Imam utisak sve vreme da se Vajda i Beker ne mirišu baš preterano, nikad ih nisam video da komuniciraju bilo šta. Kada kamera zumira u boks, a njih dvojica kao karijatide.. Malo neobično. Kad bi od nove godine ostao samo Vajda ne bi ništa falilo. Beker verovatno jeste pomogao Noletu i to u igri na mreži- volejima, nošenju sa pritiskom i hvala mu.

expert

pre 7 godina

"Treće mesto zauzima nekadašnja teniserka i trener Endija Marija Ameli Morezmo, koja je bez posla od kada je prekinula saradnju sa Škotom sredinom maja zbog trudnoće".

Kako trudnoća, zar Ameli Morezmo nije lez?

Vladimir

pre 7 godina

Novak bi mnogo pogresio ako ne bi nastavio sa Bekerom. Losiji deo drugog dela ezone je razumljiv ako se zna kolii pritisak je skinuo sa ledja osvajanjem Roland Garosa.
Zato je krenuo da prica o zabavljanju na terenu i da opet bude srecan dok igra.
Nema srece u krvavom radu i borbi za dominaciju nad preko 1000 tenisera koji zele da budu na mestu gde je sada. A do tog mesta je stigao tako sto je razbijao svoje protivnike agresivnom i dominatnom igrom.
Ako opet nadje sebe kao fajtera a ne filozofa onda i u 2017 treba da nastavi svoju dominaciju pre
svega sa Bekerom koji mu je ulio to malo smirenosti kada je najteze. Promena Bekera bi bila velika glupost.

Zivotije

pre 7 godina

Uzmi Nole majstor Bjorna. Kakav bi to bio švalerski tandem! Harali bi planetom! Zna se da su najlepse devojke uvek navijale za ova dva Majstora. Pogledaje samo kako izgledaju Loknicine "navijacice". Jeza...

anica

pre 7 godina

Boris Beker je oslonac Novaku uvek bio...i ako je tu doslo do nekog problema sigurno je ostavilo traga. Imali su oni jos vremena pred sobom i slemova, veliko razocaranje ce biti ako ode. Ko zna sta se desilo kod naseg Noleta. Od svih ovih nabrojanih...jedino Edberg.
Steta sto je Norman zauzet, sigurna sam da bi dosta pomogao Novaku.

Svete

pre 7 godina

Gilbert ? Pa da se jede svaki put kada Novak bude drao Federera ? Mislim da ce to malo teze ici sa bilo kojim od ovih imena, a koliko znam Beker je jos tu...Izuzetno besmislen tekst !

Mr. Bojangles

pre 7 godina

Zaista ne znam koliko je ovo domen špekulacija, ali meni je bilo mnogo krivo kada se Edberg opredelio za Federera (ili je možda bilo obrnuto) a Beker je završio sa Novakom (ili je možda ponovo bilo obrnuto).
Ovo sve pričam samo i isključivo sa teniskog aspekta: koliko god to zvučalo paradoksalno, ali Novak je mnogo bliži Edbergu po načinu ramišljanja i izvođenja udaraca negoli Borisu. Kod Bekera je svojevremeno sve bilo čista i nepatvorena snaga (Bum-Bum Beker), dok je Šveđanin mnogo više pažnje poklanjao finesama i pripremi poena, iako sami poeni nisu bili dugački.
Zaista mislim da bi Edberg mogao da unese novi aspekt i dimenziju u Novakovu igru... novi način razmišljanja.
Šlag na torti je to što Edberg i Gejm-set-Mec ne mogu očima da se vide.
Kako god, zaista želim Novaku sve najbolje.

Predo

pre 7 godina

Nisam Novakov prijatelj, ali imamo neke zajedničke prijatelje i poznanike i nisam dobio nikakvu potvrdu da Novak ima neke "strašne" probleme, osim logičnog prezasićenja i želje da se posveti i drugim stvarima. Porodične trzavice su normalne i kod najobičnijih ljudi, kamoli nekog planetarno popularnog i bogatog.
Ono što je nagovešteno je da postoji određeni pritisak da se Novak privremeno "makne" sa pozicije br. 1, jer je to "u interesu tenisa". Srbija ne ulaže ništa u tenis, nema ni čelindžer, za razliku od VB, koja ima najprestižniji GS i završni turnir. Velika se lova ulaže u tenis i sponzori ulažu samo ako im se vraća.
Od pobrojanih na mestu NOvakovog trenera mogu da vidim samo Edberga, eventualno Gilberta. Spominjanje Morezmo je smešno.

Bane 83

pre 7 godina

hahahahhha sve uglavnom bivši Endijevi treneri !!! ahhahahah
Njemu treba Pit Sampras, da mu smiri glavu, ali i zato što mu je idol, pa ga poštuje

JUL JE KUL

pre 7 godina

Nole možda ćeš samo još 2-3 sezone moći da igraš na vrhunskom nivou. Plati Bekeru koliko traži. Greota je da sad sve upropastis trenerom koji ti mozda nece odgovarati. Nemoj da prodjes kao izvoz Vučićevih Mercedesa. Dobitna kombinacija se ne menja.

Milan

pre 7 godina

Ne treba njemu novi trener, niti neko ko će ga učiti udarcima i samoj igri. Tu mu nema ravnog. Čini mi se da je ovde problem druge prirode. Niko to od nabrojanih ne može da reši.

WTA

pre 7 godina

Off topic, ali proverite da li ima istine u tome da su Navratilova i Ana Ivanovic zaista bile/jesu u pregovorima?
A od pomenutih imena nisam siguran da neko zaista odgovara Novaku kao trener. Ja i dalje mislim da njemu naviše odgovara onaj kog je imao celog života - Vajda.

Milenko

pre 7 godina

Tuzno je, da ne kazem ruzno, sto Novak uopste razmislja da menja Bekera (a takodje sto vi o tome vec pisete) posle svega sto je postigao sa njim. Za Novaka bi bolje bilo da preispita sta mu se to dogadja u privatnom zivotu (i da proba da rascisti sa tim i ponovo se posveti punom treningu i igri) nego sto 'preispituje' svoje motive za igru i trenera (i prica bez veze da ga 'prvo mesto vise ne interesuje'- pa sta ga interesuje? da igra tenis sa prijateljima na Kalemegdanu i 'uziva u igri). Ako nije u stanju te svoje privatne 'mentalne' (kako je sam rekao) probleme da pod hitno otkloni onda bolje da odmah prestane da igra, nego sto muci i sebe i nas, njegove navijace, pricama o promeni trenera (koji dobija) i "(pobednickih) 'motiva" u ne pobednicke!

igor

pre 7 godina

Cudi me da B92 tako olako već smenjuje Borisa Bekerera, I da nije objavio kao vest jučerašnji novi tvit Bekera na njegovom tviter nalogu, gde prakticno otvoreno podržava Novaka rečima podrške da se iz svakog poraza uči I da će se zajedno boriti za ostvarenje njihovo cilja. Evo linka sa tom Bekerovom izjavom-https://www.instagram.com/p/BLog_sbjVfb/?taken-by=borisbeckerofficial
Dakle, mislim da će Beker ostati njegov trener jer je sa njime ostavrio najveće uspehe, a trenutna forma nema veze sa Bekerom veće se iskjučivo tiče Noleta I njegove psihe, još nedovoljno zalečene povrede ruke, zbog čega mu je nestao servis.

Srdjan

pre 7 godina

Mislim da je Beker ipak najbolja opcija, a posle njega Gilbert. Medjutim, ne znam zasto se o ovome uopste jos pise kad ni Novak a ni Beker nisu jos nista konkretno rekli.

Nebojša

pre 7 godina

Moje mišljenje je da ne treba sahranjivati nekog ko nije umro Beker je još uvek njegov trener i dok jedan od njih ne kaže drugačije tako će i ostati.

Баланс

pre 7 godina

Мислим да су Ђоковићеви проблеми везани за породицу, ту нешто не штима. А Бекер је ОК и не бих га мењала, променом тренера може само да изгуби.

Patrik

pre 7 godina

Inace najboljim teniserima nije potreban trener vec treniraju sami kao Federer.
Dzabe Nolu da angazuje i Henmana,Samprasa i Agasija zajedno,nikad nece biti ni blizu velikom Rodzeru.

Vladimir

pre 7 godina

Novak bi mnogo pogresio ako ne bi nastavio sa Bekerom. Losiji deo drugog dela ezone je razumljiv ako se zna kolii pritisak je skinuo sa ledja osvajanjem Roland Garosa.
Zato je krenuo da prica o zabavljanju na terenu i da opet bude srecan dok igra.
Nema srece u krvavom radu i borbi za dominaciju nad preko 1000 tenisera koji zele da budu na mestu gde je sada. A do tog mesta je stigao tako sto je razbijao svoje protivnike agresivnom i dominatnom igrom.
Ako opet nadje sebe kao fajtera a ne filozofa onda i u 2017 treba da nastavi svoju dominaciju pre
svega sa Bekerom koji mu je ulio to malo smirenosti kada je najteze. Promena Bekera bi bila velika glupost.

Tex Willer

pre 7 godina

Po meni , niko od pomenutih.Idealno rešenje za Novaka je Rodžer Federer lično.Novak od njega da napravi najboljeg trenera a Rodžer Novaka najboljim teniserom u istoriji.Imao bi Novak šta da nauči.Pored finesa u igri najvažnija stvar koju bi Nole mogao naučiti je kako opstati na vrhunskom nivou do svoje 35-36 godine.To bi bila medijska bomba a i magnet za sponzore.Zvuči šašavo ali bi delovalo.

Milan

pre 7 godina

Ne treba njemu novi trener, niti neko ko će ga učiti udarcima i samoj igri. Tu mu nema ravnog. Čini mi se da je ovde problem druge prirode. Niko to od nabrojanih ne može da reši.

JUL JE KUL

pre 7 godina

Nole možda ćeš samo još 2-3 sezone moći da igraš na vrhunskom nivou. Plati Bekeru koliko traži. Greota je da sad sve upropastis trenerom koji ti mozda nece odgovarati. Nemoj da prodjes kao izvoz Vučićevih Mercedesa. Dobitna kombinacija se ne menja.

Pozdrav

pre 7 godina

Fenomen Đoković je lako objašnjiv. Nakon toliko ratova, krvi, i propagandne u kojoj pobednici pišu ''istinu'', mi osećamo na svojoj koži namrštene oči celog sveta, osećamo da nas smatraju varvarima i teroristima. Međutim, tenis, beli sport, sport dzentlmena i fer-pleja, ima najboljeg na svetu - Srbina! On je još jako duhovit, inteligentan, govori dosta jezika... Mi smo gladni da nas svet vidi pozitivno. Ali problem je što nas isto tako njegovi porazi pogađaju u srce jer smo umislili da se stara slika o nama vraća svaki put kad Nole izgubi.
Vest da je Novak prošetao kera - 300 komentara! To smo mi. Željni smo da nas kulturan svet prizna! Da ih oduševimo. A 21 vek je takav da preko sporta i 'estrade' reklamiraš zemlju. Naučnici i umetnici su gurnuti u senku. Sportisti su ti koji grade imidze svojih nacija širom planete. Samo sa te strane treba shvatiti kakav teret i kakvo breme Novak nosi na leđima pola decenije. S' jedne strane on je samo čovek koji ima porodicu, prijatelje, i bavi se profesionalno sportom. Ali sa druge strane on je mnogo više od tenisera. On je ta svetla tačka, jedini zrak iz Srbije koji svetli svetom i dokazuje velikim uspesima da smo i mi Srbi narod vredan pažnje i divljenja. Nije to patriotizam, to je duševna potreba da nas priznaju, da ne budemo samo vreća za udaranje velikih sila.
Zato, kad kudite Novaka, samo se setite kakvu odgovornost smo mu nametnuli i kakvo breme nosi ovaj momak.

Stefannnn18

pre 7 godina

Nece niko doci, jer Boris Beker nece otici sa mesta Novakovog trenera, jednostavno nema potrebe za tim. Od svih bi Bred Gilbert najbolje odgovarao Novaku, u vecini slucajeva je bio za Novaka kao favorita u velikim mecevima, prepoznaje njegov kvalitet, mozda bi mu pomogao u nekim tehnickim aspektima igre, ali mislim da to Novaku stvarno nije potrebno, jer sem osrednjih voleja svi ostali udarci su na izuzetno visokom nivou. Njemu treba da ponovo pronadje motivaciju, da se smiri na terenu, nista vise. Novak je sam sebi najveci protivnik, a ne Marej za koga pricaju da je najbolji na svetu jer je posle RG-a uzeo W i masters u Sangaju, a sto je Novak uzeo dva GS-a i 4 mastersa pre toga, to nema veze, smejurija ziva sa tim, sve ovo je Mareju omoguceno jer je Novak negde zalutao usput. Ali Boze moj, ubedjen sam da ce se nekako vratiti, ipak je on jedan od najvecih IKADA.

WTA

pre 7 godina

Off topic, ali proverite da li ima istine u tome da su Navratilova i Ana Ivanovic zaista bile/jesu u pregovorima?
A od pomenutih imena nisam siguran da neko zaista odgovara Novaku kao trener. Ja i dalje mislim da njemu naviše odgovara onaj kog je imao celog života - Vajda.

igor

pre 7 godina

Cudi me da B92 tako olako već smenjuje Borisa Bekerera, I da nije objavio kao vest jučerašnji novi tvit Bekera na njegovom tviter nalogu, gde prakticno otvoreno podržava Novaka rečima podrške da se iz svakog poraza uči I da će se zajedno boriti za ostvarenje njihovo cilja. Evo linka sa tom Bekerovom izjavom-https://www.instagram.com/p/BLog_sbjVfb/?taken-by=borisbeckerofficial
Dakle, mislim da će Beker ostati njegov trener jer je sa njime ostavrio najveće uspehe, a trenutna forma nema veze sa Bekerom veće se iskjučivo tiče Noleta I njegove psihe, još nedovoljno zalečene povrede ruke, zbog čega mu je nestao servis.

Nebojša

pre 7 godina

Moje mišljenje je da ne treba sahranjivati nekog ko nije umro Beker je još uvek njegov trener i dok jedan od njih ne kaže drugačije tako će i ostati.

Predo

pre 7 godina

Nisam Novakov prijatelj, ali imamo neke zajedničke prijatelje i poznanike i nisam dobio nikakvu potvrdu da Novak ima neke "strašne" probleme, osim logičnog prezasićenja i želje da se posveti i drugim stvarima. Porodične trzavice su normalne i kod najobičnijih ljudi, kamoli nekog planetarno popularnog i bogatog.
Ono što je nagovešteno je da postoji određeni pritisak da se Novak privremeno "makne" sa pozicije br. 1, jer je to "u interesu tenisa". Srbija ne ulaže ništa u tenis, nema ni čelindžer, za razliku od VB, koja ima najprestižniji GS i završni turnir. Velika se lova ulaže u tenis i sponzori ulažu samo ako im se vraća.
Od pobrojanih na mestu NOvakovog trenera mogu da vidim samo Edberga, eventualno Gilberta. Spominjanje Morezmo je smešno.

Zokss

pre 7 godina

Mene vise zanima ko nece sa kim da saradjuje? Cini mi se, da je Bekeru tesko prihvatiti novi pogled Novaka. Da uziva na terenu... Ili je to samo fasada za neke ozbiljne probleme?
Ako bude poceo menjat trenere stvarno ce zavrsit kao Ana.

Bez obzira, svaka mu cast, skidam kapu na sve sto je postigo. Ali nece valjda sad upropastiti sve sto je sve godine gradijo. Tu mislim prvo na njega licno. Kao da se izgubijo....

momcilo

pre 7 godina

Ja mislim da se vi previse opterecujete glupostima :-D Vajda je glavni njegov trener,Beker je sigurno imao neke zasluge,mada sam veoma siguran da bi Novak sve sto je osvojio,osvojio i bez njega,ali ako raskine saradnju sa Bekerom,cisto sumnjam da ce ikoga vise angazovati.
Samo da se Nole uozbilji i pred njim je jos par blistavih sezona!
Jako je blizu da postane najveci ikada tako da te price da nema MOTIVA ne piju vodu!
Napred Nole sokole!!!

Mr. Bojangles

pre 7 godina

Zaista ne znam koliko je ovo domen špekulacija, ali meni je bilo mnogo krivo kada se Edberg opredelio za Federera (ili je možda bilo obrnuto) a Beker je završio sa Novakom (ili je možda ponovo bilo obrnuto).
Ovo sve pričam samo i isključivo sa teniskog aspekta: koliko god to zvučalo paradoksalno, ali Novak je mnogo bliži Edbergu po načinu ramišljanja i izvođenja udaraca negoli Borisu. Kod Bekera je svojevremeno sve bilo čista i nepatvorena snaga (Bum-Bum Beker), dok je Šveđanin mnogo više pažnje poklanjao finesama i pripremi poena, iako sami poeni nisu bili dugački.
Zaista mislim da bi Edberg mogao da unese novi aspekt i dimenziju u Novakovu igru... novi način razmišljanja.
Šlag na torti je to što Edberg i Gejm-set-Mec ne mogu očima da se vide.
Kako god, zaista želim Novaku sve najbolje.

Баланс

pre 7 godina

Мислим да су Ђоковићеви проблеми везани за породицу, ту нешто не штима. А Бекер је ОК и не бих га мењала, променом тренера може само да изгуби.

Cane

pre 7 godina

Vajda i jedino Vajda, a Novak da vise unosi kalorije , da dobije na tezini , da nije nervozan da ne lomi reket , da ne cepa majicu , da se ne svadja sa sudijom , vec da bude onaj nas stari Nole.

Posmatrač

pre 7 godina

Ne vidim razlog za diskutovanje odnosno naslov za promenu trenera!? Čovek je postao težak 100.00000 $ plus je osvojio sve što mogao osvojiti osim Cincinatija i zlata u singlu,dublu za ovih 4,5 godine koliko dominira svetskim tenisom..Dakle vrlo je jasno da ništa ne uradi više već je dovoljno postigao..

boza pub

pre 7 godina

imaju po meni dve opcije. ili ce ostati beker ili ce biti samo vajda trener. ovi kandidati nisu realna opcija, narocito dzimi konors koji je otvoreno protiv novaka svojim izjavama i morezmo

bosko

pre 7 godina

Njemu ne treba teniski trener vec on sam mora da odluci sta hoce .Ako ima zelju i motiv imace i uspeha .U protivnom ne postoji trener koji bi protiv njegove volje od njega napravio najveceg svih vremana.

Srdjan

pre 7 godina

Mislim da je Beker ipak najbolja opcija, a posle njega Gilbert. Medjutim, ne znam zasto se o ovome uopste jos pise kad ni Novak a ni Beker nisu jos nista konkretno rekli.

Goran

pre 7 godina

Ako Novak zeli da trenira i da bude najbolji onda mu ne treba bolji trener od Bekera (Vajda je stalni trener). Buduci da je Novak izjavio da zeli da "uziva" i da nije vise optetecen novim rekordima i titulama ne treba mu uopste trener, jer tko ce od nabrojanih trenera doci da gleda Novaka kako samo uziva igrajuci tenis.

Boban

pre 7 godina

Nole prvo treba da smiri svoju zenu Jelenu..da izbaci vegan ishranu i da pocne da jede..da dobije masu i snagu..da se batali budizma i vrati sebi i svojim korenima..itd

Melenci

pre 7 godina

nije toliko glup tekst,koliko je uporno pisanje o Noletu pa bio to lancic,spekulacije oko novog trenera,i razvijenje filozofije oko ostanka na prvom mestu.Kao da smo vidoviti pa sada mi znamo sta tek treba da se desi.Da ne ricam o jednoj totalnoj nekulturi i narusavanju Noletove privatnosti.Ali ipak mislim da Beker treba da ostane ili eventualno Edberg.

Joc@

pre 7 godina

BB, za razliku od ostalih, ima karakter i životne prioritete slične našim, srpskim, pravoslavnim. Npr. da nisu novac ili slava najvažniji u životu. Po tome on nije tipičan zapadni čovek. Zahvaljujući tome, BB može lepše da shvati Noleta, i obratno, da Nole prihvati njega. Jer je Nole slobodnog i širokog duha, a već je i u periodu karijere kada mu nije nužno da gine i sagoreva, već više da staloženo i mudro ukomponuje posao i privatni život, i svoj i članova svog tima.

djoka

pre 7 godina

treba mu mesar umesto bastovana! a ne novi trener! sine, mora cepas slaninu, prsutu, kajmak i ostale stvari. video sam ga na ulici pre neku nedelju, upali mu obrazi, izgleda kao duh. i onda ce neko da mi kaze da tako treba sportista da izgleda. to vise nema veze sa sportom. mozda eventualno ako se radi o šahu.

Bane 83

pre 7 godina

hahahahhha sve uglavnom bivši Endijevi treneri !!! ahhahahah
Njemu treba Pit Sampras, da mu smiri glavu, ali i zato što mu je idol, pa ga poštuje

hadžimarković

pre 7 godina

Podsetiću na dve Vilanderove izjave: 1. pre Australijan opena:"Ako Đoković osvoji AO, uzeće sva 4 GSlema 2016" 2. u emisiji GSM pored Mekenroa na Vimbldonu 2016: "Marej je najbolji teniser sveta, svi to znaju u svlačionici", kada mu je Mekenro rekao " ali posle Đokovića".

Đoković je u tom trenutku držao i AO i RG trofej, a Vilander se opet zaleteo da to izjavi. Šta mislite zašto ?

Pa zato što je znao šta je Đokoviću naređeno da mora da bude, a voli da se pravi pametan i da bude veliki strateg koji sve predviđa.

Isto kao što se u Londonu znalo unapred da će Đoković pokloniti titulu na Vimbldonu Mareju 2013.

Tenis i sve oko tenisa je jedna velika predstava. Sport u kome se trofeji, novac i pozicije najviše nameštaju.

Isto tako se i nameštaju treneri jedni drugima zavisno od potreba.

Đoković će otpustiti Bekera (koji se vraća komentarisanju za SKY TV), zadržati Vajdu da ponekad svrati na stadion, ali nikog drugog neće angažovati, u skladu sa onim što je izjavio novinarima da ga rezultati više toliko i ne interesuju.

Milenko

pre 7 godina

Tuzno je, da ne kazem ruzno, sto Novak uopste razmislja da menja Bekera (a takodje sto vi o tome vec pisete) posle svega sto je postigao sa njim. Za Novaka bi bolje bilo da preispita sta mu se to dogadja u privatnom zivotu (i da proba da rascisti sa tim i ponovo se posveti punom treningu i igri) nego sto 'preispituje' svoje motive za igru i trenera (i prica bez veze da ga 'prvo mesto vise ne interesuje'- pa sta ga interesuje? da igra tenis sa prijateljima na Kalemegdanu i 'uziva u igri). Ako nije u stanju te svoje privatne 'mentalne' (kako je sam rekao) probleme da pod hitno otkloni onda bolje da odmah prestane da igra, nego sto muci i sebe i nas, njegove navijace, pricama o promeni trenera (koji dobija) i "(pobednickih) 'motiva" u ne pobednicke!

Dox

pre 7 godina

Najedi se Nole pilecih bataka, pusti boraniju i grasak, vidis da ti zena unisti karijeru njenom kuhinjom. Popij neko pivo uvece sa drugarima uz utakmicu, pa sutra na megdan da pocepas Vavrinki gace.

ŽIVADIN(O)

pre 7 godina

Ameli Morezmo je najbolji izbor! Nju bi prihvatio i Vajda, i Nole, i Jelena... A Novakovi navijači i cela srpska javnost bi bili oduševljeni!
A tek Delije...

Joc@

pre 7 godina

''Želja (i duševna potreba) da nas kulturan svet prizna i slično''....?
@ (Pozdrav, 13:51)

Ne. Nemamo tu želju. Odavno je Srbima jasno s kim ima posla.
Znamo i osetili smo jasno, više puta, kako se očituje
kultura sveta. Pogrešna ti je teza.
*
Srpska kultura i tradicija je među najblistavijim u svetu.
Nole im na to svojom pojavom i primerom jasno ukazuje,
i OTUDA ovo sve što se sada zbiva.

Svete

pre 7 godina

Gilbert ? Pa da se jede svaki put kada Novak bude drao Federera ? Mislim da ce to malo teze ici sa bilo kojim od ovih imena, a koliko znam Beker je jos tu...Izuzetno besmislen tekst !

dokoni analitičar

pre 7 godina

Jedan trener- puna kapa. Može da bude još par savetnika ali samo jedan da "kosi". Imam utisak sve vreme da se Vajda i Beker ne mirišu baš preterano, nikad ih nisam video da komuniciraju bilo šta. Kada kamera zumira u boks, a njih dvojica kao karijatide.. Malo neobično. Kad bi od nove godine ostao samo Vajda ne bi ništa falilo. Beker verovatno jeste pomogao Noletu i to u igri na mreži- volejima, nošenju sa pritiskom i hvala mu.

Zel Boy NZ

pre 7 godina

Nije problem Beker i on treba ostati. Problem je Djokovic koji treba rjesiti privatne probleme i popraviti ponasanje i pristup treningu ( predugi odmori, izmedju ostalog).
Razgovor s psihologom bi takodjer pomogao.

Walther

pre 7 godina

Samo Konors!!! On ce popeglati Novaka tako da ce konkurentima biti bauk jos makar pet godina, ovi ostali su druga i treca klasa! Sem ukoliko ne nagovori Mekinkora!!!

anica

pre 7 godina

(Mikii, 18. oktobar 2016 12:19)
Miki....Marej je sve osvojio zahvaljujuci Novaku...i dok su igrali u finalima, i sad posto se nisu sastajali. Mislis da Novak nije mogao da uzme one godine W, pa prosle Toronto i ove Rim? E moj Miki, gubis mi se...ne znas vise gde teras. Ma vratice se Nole...iako je sad u fazi meditacije, samo polako...mora nesto da ga drmne.

= 47 big titula. Svaka čast!

pre 7 godina

Beker. Kakav Konors, Gilbert, Muguruzin etc..Boris Beker i tačka.
Beker + Vajda + Miljan + Fil Grič = 12 + 30 + 5

Dott

pre 7 godina

Mislim da bi pravi posao napravio kada bi uyeo za novog trenera Moniku seles, naravno kada bi ona pristala na svojevrsni izazov.
Monika je nestretno prekinula karijeru, koja je isla ka tome da prevazidje Stefi Graf kao od sale, pa i Martinu Navratilovu siguran sam.
Monika je biser tenisa koji je vracen u svoju mracnu skoljku. Nole izvedi je na svetlost dana, siguran sam da bi ti se visestruko uzvratilo i zavrsi ono sto je ona zapocela, budi najbolji u istoriji belog sporta!

Zivotije

pre 7 godina

Uzmi Nole majstor Bjorna. Kakav bi to bio švalerski tandem! Harali bi planetom! Zna se da su najlepse devojke uvek navijale za ova dva Majstora. Pogledaje samo kako izgledaju Loknicine "navijacice". Jeza...

Željko

pre 7 godina

ako neko treba da bude mentor sem Bekera onda je to Pit Sampras ipak je on Noletov idol i ima šta da poduči Đokovića jel još ima više titula od njega i naravno da li Pit želi da se bavi sa tim + lova koja bi bila u igri za tako nešto.Ali je evidentno da Novak olako gubi i reputaciju teško stečenu ali i bodove.

anica

pre 7 godina

Boris Beker je oslonac Novaku uvek bio...i ako je tu doslo do nekog problema sigurno je ostavilo traga. Imali su oni jos vremena pred sobom i slemova, veliko razocaranje ce biti ako ode. Ko zna sta se desilo kod naseg Noleta. Od svih ovih nabrojanih...jedino Edberg.
Steta sto je Norman zauzet, sigurna sam da bi dosta pomogao Novaku.

Vera

pre 7 godina

Koja glupost,raznorazni portali nemaju pametnijeg posla nego tražiti trenera Novaku,kao da su Bekar i Nole objavili kraj suradnje.Beker najvjerojatnije ostaje i zajedno sa Vajdom oni su kombinacija koja će nastaviti osvajati trofeje čim se Nole malo sredi,nadam se već od Pariza.

majestic

pre 7 godina

Beker je izgleda previše insistirao na tome da su i rezultati bitni, a ne samo uživanje
(ja, 18. oktobar 2016 11:02)

Pa naravno. Jednom prilikom Beker je rekao nešto u fazonu "ako ne dodješ do finala turnira, zašto si onda dolazio na turnir". Izgleda da je Bekera iznerviralo to što je Novak tek tako odustao, odnosno da nema više volje, želje i motiva za napredovanje i osvajanje još velikih turnira. I stvarno, Novak je do skoro pričao kako želi još da napreduje i da ima prostora za to, da mu motiva nikad ne fali, da je željan tenisa, a onda odjednom bum, više mu se ne igra ? Ko je kriv za to ili šta se tu dešava, teško da će iko saznati. Krivi su ili njegova Jelena ili je došlo do rasprave sa Borisom oko ovoga. Vajda sigurno nije kriv. Novak je u poslednje vreme dosta hladan, nije se nervirao, nije pokazivao emocije. Ne razumem šta će mu one razne biljke, ono čudo oko vrata, meditacija, mnogo je duboko otišao.

catchavendy

pre 7 godina

Ne treba da otpušta ni Bekera ni Vajdu nego kondicionog trenera i PR-a, a da uvede u tim sportskog psihologa i sportskog nutricionistu (ili najbolje vrati Četojevića).

Đoković mi liči na recimo hirurga koji operiše englesku kraljicu, a onda pred kraj operacije kaže: "Ne mogu više umorio sam se, sestro vi nastavite".

MM

pre 7 godina

Marijan Vajda. Sa njim je krenuo u profesionalni svet, moze i sa njim jos cetri godine do OI i penzije.
Ne verujem da mu treba neko poseban da unapredi svoju igru. Nego da se oceca dobro i zadovoljno, sve ostalo zna.

dr Radonja

pre 7 godina

Dejan Radonjić jer i od Kuzmića napravi najboljeg centra. Neće više nije loptica da preleti mrežu kad ga Radonjić nauči kako da se brani.

JPR23

pre 7 godina

Džaba mu je sve ako se duhovno i fizički ne vrati pravim vrijednostima. Orhodoxy and some meat!!
(nikšićko, 18. oktobar 2016 11:23)

Odlican komentar.. moze odmah u Top 10 Glupih Komentara Godine... Lep je videti da kretenizam i dalje deluje na solidnim bazama.

Patrik

pre 7 godina

Inace najboljim teniserima nije potreban trener vec treniraju sami kao Federer.
Dzabe Nolu da angazuje i Henmana,Samprasa i Agasija zajedno,nikad nece biti ni blizu velikom Rodzeru.

MvpofNba

pre 7 godina

Novak je ozbiljan trener, sigurno nece unajmiti nekog amatera koji je trenirao Muguruzu i pritom nista nije znacajno uradio sa njom

Tenis

pre 7 godina

Aleho Mancisidor i Ameli Morezmo mislim da nemaju sanse. Od svih ovih , eventualno Dzimi Konors, ali ipak mislim da bi najbolje resenje bilo samo Vajda da bude trener.

urke

pre 7 godina

Novaku je ovo iz porodice sve, treba mu zrtva i apsolutna podrška najbližih ljudi, mislim da oni nemaju razumevanja ni znanja za to sad kad mu je najpotrebnije. Covek je genije i ne treba mu neko ko ne može biti na tom nivou, ne podnosi žrtvu ili mu se previse petlja u stvari.

slavko

pre 7 godina

Da ostane Beker ,po završetku karijere,Rođzera Federera da uzme - dogovori sa njim,zagarantovano ostaju nerazdvojni najbolji teniseri gde ih niko nikad nebi skinuo kao naj tenisere sveta . Sponzora , love ,popularnosti ,šta ne sve . Finansijki jači bi bili nego neke države . Snovi koji su realni .
POZDRAV

Александар

pre 7 godina

Шта ће му тренер? Нека ужива на терену и са каменом уместо крста око врата.

bucko lazmisljam

pre 7 godina

Ovakvu listu mogu samo da sastave oni koji apsolutno nepoznaju Novaka. Nije Novak tip koji tek tako menja tim.Verujem da ce nastaviti sa Bekerom iako ja licno mislim da nije bas iskazao neke trenerske kvalitete. Ipak nepitam se ja nego Nole. Moje navijacko misljenje toliko je irelevantno da je i sferi mikrokosmosa. Verujem i navijam za Noleta i kada gubi i kada dobija. Verujem da ce uci u istoriju tenisa sa najvise osvojenih GS i nedelja na na 1 mestu. Verujem ....

Bata Stojkovic

pre 7 godina

Zato, kad kudite Novaka, samo se setite kakvu odgovornost smo mu nametnuli i kakvo breme nosi ovaj momak.
(Pozdrav, 18. oktobar 2016 13:51) Vrlo lepo receni, izvanredno. Ali ja nemam utisak da Novaka toliko kudimo mi njegovi navijavci mada ne sporim da ima takvih i medju nama. Vecina ovih koji to orkestrirano i u sve vecem intezitetu cine su ljudi koji to rade po zadatku. Njihov zadatak je da bace senku na svaki uspeh srpskih sportista a posebno onih koji i u svetu znace nesto. Dovoljno je samo procitati par tih komentara koji su u ozbiljnoj koliziji sa javno publikovanim pravilima ove medijske kuce (b92) pa da se to vidi. Na urednistvu je da se izbori sa ovskvim komentarima koji zaista vredjaju jednu od retkih svetlh tacaka u zadnjih 20ak godina. Verujem da b92 ima snage za to. Hvala.

expert

pre 7 godina

"Treće mesto zauzima nekadašnja teniserka i trener Endija Marija Ameli Morezmo, koja je bez posla od kada je prekinula saradnju sa Škotom sredinom maja zbog trudnoće".

Kako trudnoća, zar Ameli Morezmo nije lez?

Cph

pre 7 godina

@Milenko Novak za sada nije nigdje spomenuo otpustanje Bekera. A,sta ako npr. Beker zeli da naposti mjesto Novakovog trenera. Procitajte tekst prije nego pocnete kritikovati Novaka. A i ove novine se naklatile covjeku(Novaku)na kosti,pa ne popustaju.

Katarina

pre 7 godina

To mesto je iskljucivo rezervisano samo za Bekera mislim da nijedan drugi trener ne bi mogao da ga zameni jer jednostavno on i Nole imaju odnos kakav niko drugi nece imati...Idemo Noleeee

AlexBgd

pre 7 godina

Skoro da sam siguran da će to biti švedski trener, jer su oni trenutno najbolji u svetu, ne računam tu Vilandera, koji je izrod. Eventualno to može da bude Patrik Muratoglu, prečesto se Novak ove godine viđao sa njim.

shamanNS

pre 7 godina

Ne treba on da menja Bekera nego fitnes trenera (Gebhard Phil-Gritsch) i nutricionistu. I naravno da treća dobar psiholog.
Pogledajte kako izgleda Murray-ev fitnes trener a kako ovaj ćelavi...

e

pre 7 godina

Oduvek volim Novaka i radujem se njegovim uspesima kao sportiste i čoveka. U sportu kao i u životu uopšte postoje pobede i porazi,kada je čovek raspoložen i spreman i kad to nije.Nije Novak mašina da bude izuzetak od pravila. Boris je sjajan trener i pedagog, za njega važe pravila kao i za sve ljude.

mn120

pre 7 godina

Neka uzme Konorsa...zbog Americkog trzista...a generalno mislim da Noletu ni ne treba drugi trener osim Vajde, nego da ode povremeno na neki rostilj i popije koje pivo...

Robinson

pre 7 godina

Pa jel vi'te da njega više niko neće da trenira - jedino Vjda moš da trpi da se dere na njega. Inače, polovinu slemova Đpković je osvojio u poslednje dve godine u najslabijoj konkurenciji u istoriji tenisa, bez najvećih: Federera i Nadala.

Sale

pre 7 godina

@Tex Willer Tebrakis, to zvuci zanimljivo, ali nije ni Rodzer lud pa da pomogne svom rivalu u svemu tome, a pogotovo jer mu je Novak blizu sa gren slem titulama-relativno blizu :) Medijska bi bila bomba u svakom slucaju..

SpasicR

pre 7 godina

Bio sam vrlo ozbiljan sa predlogom da Novak angažuje Moniku Seleš !!! Nju smo nekako zaboravili i zapostavili. Ima više apekata i razloga zbog kojih ona može da pomogne a pre svega psihološki. A i ona sama ima verovatno ogroman motiv da pomogme u celoj situaciji jer bi se to i noj pozitivno vratilo.

nikola

pre 7 godina

Ipak, sve je zavisilo od Novaka; Nije problem trener vec to da vrhunska forma igraca ne traje dugo, nekom vise nekom manje; Tako da, bice jos rezultata, al`
ne onakvih!

Mikii

pre 7 godina

Srbin i Nemac sarađuju od 2014. godine, a njihova kooperacija je i te kako uspešna – pošto se Novak u prethodne dve godine dodatno profilisao kao jedan od najdominantnijih igrača u istoriji 'belog' sporta.

Zanimljivo je da je njihova uspesna saradnja pocela sa potpunim padom i drugog od dvojice najvecih svih vremena. Beker je pametan covek, znao je da odabere savrsen tajming da glumi trenera. Endi Marej, najbolji moguci protivnik u borbi za najvece trofeje.

Slavica

pre 7 godina

Svaka čast na svemu do sada Bekeru, ali još od Vimbldona videlo se da nešto ne štima između njega i Noleta.Gilbert mislim da bi u ovom trenutku bio pravo osveženje, naravno pored Vajde . Idemo Nole !!!!! Marej je dobar teniser ali njemu ne pada na pamet da bi na nekom turniru mogao da kiksne već na početku.Sport je to, biće zanimljivo....Biće dovoljna jedna Noletova ubedljiva pobeda protiv njega pa da Marej padne ... da pogubi samopouzdanje Upravo ta velika želja za poterom bi mogla da ga osujeti da ozbiljnije napadne prvo mesto.Ono što je izvesno a to je da će pravi ljubitelji tenisa uživati u dobrim Noletovim partijama, resetovaće se Nole.

Patrik

pre 7 godina

Inace najboljim teniserima nije potreban trener vec treniraju sami kao Federer.
Dzabe Nolu da angazuje i Henmana,Samprasa i Agasija zajedno,nikad nece biti ni blizu velikom Rodzeru.

Tex Willer

pre 7 godina

Po meni , niko od pomenutih.Idealno rešenje za Novaka je Rodžer Federer lično.Novak od njega da napravi najboljeg trenera a Rodžer Novaka najboljim teniserom u istoriji.Imao bi Novak šta da nauči.Pored finesa u igri najvažnija stvar koju bi Nole mogao naučiti je kako opstati na vrhunskom nivou do svoje 35-36 godine.To bi bila medijska bomba a i magnet za sponzore.Zvuči šašavo ali bi delovalo.

Zivotije

pre 7 godina

Uzmi Nole majstor Bjorna. Kakav bi to bio švalerski tandem! Harali bi planetom! Zna se da su najlepse devojke uvek navijale za ova dva Majstora. Pogledaje samo kako izgledaju Loknicine "navijacice". Jeza...

ŽIVADIN(O)

pre 7 godina

Ameli Morezmo je najbolji izbor! Nju bi prihvatio i Vajda, i Nole, i Jelena... A Novakovi navijači i cela srpska javnost bi bili oduševljeni!
A tek Delije...

Predo

pre 7 godina

Nisam Novakov prijatelj, ali imamo neke zajedničke prijatelje i poznanike i nisam dobio nikakvu potvrdu da Novak ima neke "strašne" probleme, osim logičnog prezasićenja i želje da se posveti i drugim stvarima. Porodične trzavice su normalne i kod najobičnijih ljudi, kamoli nekog planetarno popularnog i bogatog.
Ono što je nagovešteno je da postoji određeni pritisak da se Novak privremeno "makne" sa pozicije br. 1, jer je to "u interesu tenisa". Srbija ne ulaže ništa u tenis, nema ni čelindžer, za razliku od VB, koja ima najprestižniji GS i završni turnir. Velika se lova ulaže u tenis i sponzori ulažu samo ako im se vraća.
Od pobrojanih na mestu NOvakovog trenera mogu da vidim samo Edberga, eventualno Gilberta. Spominjanje Morezmo je smešno.

expert

pre 7 godina

"Treće mesto zauzima nekadašnja teniserka i trener Endija Marija Ameli Morezmo, koja je bez posla od kada je prekinula saradnju sa Škotom sredinom maja zbog trudnoće".

Kako trudnoća, zar Ameli Morezmo nije lez?

Joc@

pre 7 godina

''Želja (i duševna potreba) da nas kulturan svet prizna i slično''....?
@ (Pozdrav, 13:51)

Ne. Nemamo tu želju. Odavno je Srbima jasno s kim ima posla.
Znamo i osetili smo jasno, više puta, kako se očituje
kultura sveta. Pogrešna ti je teza.
*
Srpska kultura i tradicija je među najblistavijim u svetu.
Nole im na to svojom pojavom i primerom jasno ukazuje,
i OTUDA ovo sve što se sada zbiva.

Robinson

pre 7 godina

Pa jel vi'te da njega više niko neće da trenira - jedino Vjda moš da trpi da se dere na njega. Inače, polovinu slemova Đpković je osvojio u poslednje dve godine u najslabijoj konkurenciji u istoriji tenisa, bez najvećih: Federera i Nadala.

JPR23

pre 7 godina

Džaba mu je sve ako se duhovno i fizički ne vrati pravim vrijednostima. Orhodoxy and some meat!!
(nikšićko, 18. oktobar 2016 11:23)

Odlican komentar.. moze odmah u Top 10 Glupih Komentara Godine... Lep je videti da kretenizam i dalje deluje na solidnim bazama.

Pozdrav

pre 7 godina

Fenomen Đoković je lako objašnjiv. Nakon toliko ratova, krvi, i propagandne u kojoj pobednici pišu ''istinu'', mi osećamo na svojoj koži namrštene oči celog sveta, osećamo da nas smatraju varvarima i teroristima. Međutim, tenis, beli sport, sport dzentlmena i fer-pleja, ima najboljeg na svetu - Srbina! On je još jako duhovit, inteligentan, govori dosta jezika... Mi smo gladni da nas svet vidi pozitivno. Ali problem je što nas isto tako njegovi porazi pogađaju u srce jer smo umislili da se stara slika o nama vraća svaki put kad Nole izgubi.
Vest da je Novak prošetao kera - 300 komentara! To smo mi. Željni smo da nas kulturan svet prizna! Da ih oduševimo. A 21 vek je takav da preko sporta i 'estrade' reklamiraš zemlju. Naučnici i umetnici su gurnuti u senku. Sportisti su ti koji grade imidze svojih nacija širom planete. Samo sa te strane treba shvatiti kakav teret i kakvo breme Novak nosi na leđima pola decenije. S' jedne strane on je samo čovek koji ima porodicu, prijatelje, i bavi se profesionalno sportom. Ali sa druge strane on je mnogo više od tenisera. On je ta svetla tačka, jedini zrak iz Srbije koji svetli svetom i dokazuje velikim uspesima da smo i mi Srbi narod vredan pažnje i divljenja. Nije to patriotizam, to je duševna potreba da nas priznaju, da ne budemo samo vreća za udaranje velikih sila.
Zato, kad kudite Novaka, samo se setite kakvu odgovornost smo mu nametnuli i kakvo breme nosi ovaj momak.

Vladimir

pre 7 godina

Novak bi mnogo pogresio ako ne bi nastavio sa Bekerom. Losiji deo drugog dela ezone je razumljiv ako se zna kolii pritisak je skinuo sa ledja osvajanjem Roland Garosa.
Zato je krenuo da prica o zabavljanju na terenu i da opet bude srecan dok igra.
Nema srece u krvavom radu i borbi za dominaciju nad preko 1000 tenisera koji zele da budu na mestu gde je sada. A do tog mesta je stigao tako sto je razbijao svoje protivnike agresivnom i dominatnom igrom.
Ako opet nadje sebe kao fajtera a ne filozofa onda i u 2017 treba da nastavi svoju dominaciju pre
svega sa Bekerom koji mu je ulio to malo smirenosti kada je najteze. Promena Bekera bi bila velika glupost.

hadžimarković

pre 7 godina

Podsetiću na dve Vilanderove izjave: 1. pre Australijan opena:"Ako Đoković osvoji AO, uzeće sva 4 GSlema 2016" 2. u emisiji GSM pored Mekenroa na Vimbldonu 2016: "Marej je najbolji teniser sveta, svi to znaju u svlačionici", kada mu je Mekenro rekao " ali posle Đokovića".

Đoković je u tom trenutku držao i AO i RG trofej, a Vilander se opet zaleteo da to izjavi. Šta mislite zašto ?

Pa zato što je znao šta je Đokoviću naređeno da mora da bude, a voli da se pravi pametan i da bude veliki strateg koji sve predviđa.

Isto kao što se u Londonu znalo unapred da će Đoković pokloniti titulu na Vimbldonu Mareju 2013.

Tenis i sve oko tenisa je jedna velika predstava. Sport u kome se trofeji, novac i pozicije najviše nameštaju.

Isto tako se i nameštaju treneri jedni drugima zavisno od potreba.

Đoković će otpustiti Bekera (koji se vraća komentarisanju za SKY TV), zadržati Vajdu da ponekad svrati na stadion, ali nikog drugog neće angažovati, u skladu sa onim što je izjavio novinarima da ga rezultati više toliko i ne interesuju.

Boban

pre 7 godina

Nole prvo treba da smiri svoju zenu Jelenu..da izbaci vegan ishranu i da pocne da jede..da dobije masu i snagu..da se batali budizma i vrati sebi i svojim korenima..itd

djoka

pre 7 godina

treba mu mesar umesto bastovana! a ne novi trener! sine, mora cepas slaninu, prsutu, kajmak i ostale stvari. video sam ga na ulici pre neku nedelju, upali mu obrazi, izgleda kao duh. i onda ce neko da mi kaze da tako treba sportista da izgleda. to vise nema veze sa sportom. mozda eventualno ako se radi o šahu.

slavko

pre 7 godina

Da ostane Beker ,po završetku karijere,Rođzera Federera da uzme - dogovori sa njim,zagarantovano ostaju nerazdvojni najbolji teniseri gde ih niko nikad nebi skinuo kao naj tenisere sveta . Sponzora , love ,popularnosti ,šta ne sve . Finansijki jači bi bili nego neke države . Snovi koji su realni .
POZDRAV

Milenko

pre 7 godina

Tuzno je, da ne kazem ruzno, sto Novak uopste razmislja da menja Bekera (a takodje sto vi o tome vec pisete) posle svega sto je postigao sa njim. Za Novaka bi bolje bilo da preispita sta mu se to dogadja u privatnom zivotu (i da proba da rascisti sa tim i ponovo se posveti punom treningu i igri) nego sto 'preispituje' svoje motive za igru i trenera (i prica bez veze da ga 'prvo mesto vise ne interesuje'- pa sta ga interesuje? da igra tenis sa prijateljima na Kalemegdanu i 'uziva u igri). Ako nije u stanju te svoje privatne 'mentalne' (kako je sam rekao) probleme da pod hitno otkloni onda bolje da odmah prestane da igra, nego sto muci i sebe i nas, njegove navijace, pricama o promeni trenera (koji dobija) i "(pobednickih) 'motiva" u ne pobednicke!

Александар

pre 7 godina

Шта ће му тренер? Нека ужива на терену и са каменом уместо крста око врата.

Zokss

pre 7 godina

Mene vise zanima ko nece sa kim da saradjuje? Cini mi se, da je Bekeru tesko prihvatiti novi pogled Novaka. Da uziva na terenu... Ili je to samo fasada za neke ozbiljne probleme?
Ako bude poceo menjat trenere stvarno ce zavrsit kao Ana.

Bez obzira, svaka mu cast, skidam kapu na sve sto je postigo. Ali nece valjda sad upropastiti sve sto je sve godine gradijo. Tu mislim prvo na njega licno. Kao da se izgubijo....

Dox

pre 7 godina

Najedi se Nole pilecih bataka, pusti boraniju i grasak, vidis da ti zena unisti karijeru njenom kuhinjom. Popij neko pivo uvece sa drugarima uz utakmicu, pa sutra na megdan da pocepas Vavrinki gace.

anica

pre 7 godina

(Mikii, 18. oktobar 2016 12:19)
Miki....Marej je sve osvojio zahvaljujuci Novaku...i dok su igrali u finalima, i sad posto se nisu sastajali. Mislis da Novak nije mogao da uzme one godine W, pa prosle Toronto i ove Rim? E moj Miki, gubis mi se...ne znas vise gde teras. Ma vratice se Nole...iako je sad u fazi meditacije, samo polako...mora nesto da ga drmne.

Milan

pre 7 godina

Ne treba njemu novi trener, niti neko ko će ga učiti udarcima i samoj igri. Tu mu nema ravnog. Čini mi se da je ovde problem druge prirode. Niko to od nabrojanih ne može da reši.

Stefannnn18

pre 7 godina

Nece niko doci, jer Boris Beker nece otici sa mesta Novakovog trenera, jednostavno nema potrebe za tim. Od svih bi Bred Gilbert najbolje odgovarao Novaku, u vecini slucajeva je bio za Novaka kao favorita u velikim mecevima, prepoznaje njegov kvalitet, mozda bi mu pomogao u nekim tehnickim aspektima igre, ali mislim da to Novaku stvarno nije potrebno, jer sem osrednjih voleja svi ostali udarci su na izuzetno visokom nivou. Njemu treba da ponovo pronadje motivaciju, da se smiri na terenu, nista vise. Novak je sam sebi najveci protivnik, a ne Marej za koga pricaju da je najbolji na svetu jer je posle RG-a uzeo W i masters u Sangaju, a sto je Novak uzeo dva GS-a i 4 mastersa pre toga, to nema veze, smejurija ziva sa tim, sve ovo je Mareju omoguceno jer je Novak negde zalutao usput. Ali Boze moj, ubedjen sam da ce se nekako vratiti, ipak je on jedan od najvecih IKADA.

JUL JE KUL

pre 7 godina

Nole možda ćeš samo još 2-3 sezone moći da igraš na vrhunskom nivou. Plati Bekeru koliko traži. Greota je da sad sve upropastis trenerom koji ti mozda nece odgovarati. Nemoj da prodjes kao izvoz Vučićevih Mercedesa. Dobitna kombinacija se ne menja.

Melenci

pre 7 godina

nije toliko glup tekst,koliko je uporno pisanje o Noletu pa bio to lancic,spekulacije oko novog trenera,i razvijenje filozofije oko ostanka na prvom mestu.Kao da smo vidoviti pa sada mi znamo sta tek treba da se desi.Da ne ricam o jednoj totalnoj nekulturi i narusavanju Noletove privatnosti.Ali ipak mislim da Beker treba da ostane ili eventualno Edberg.

Cane

pre 7 godina

Vajda i jedino Vajda, a Novak da vise unosi kalorije , da dobije na tezini , da nije nervozan da ne lomi reket , da ne cepa majicu , da se ne svadja sa sudijom , vec da bude onaj nas stari Nole.

momcilo

pre 7 godina

Ja mislim da se vi previse opterecujete glupostima :-D Vajda je glavni njegov trener,Beker je sigurno imao neke zasluge,mada sam veoma siguran da bi Novak sve sto je osvojio,osvojio i bez njega,ali ako raskine saradnju sa Bekerom,cisto sumnjam da ce ikoga vise angazovati.
Samo da se Nole uozbilji i pred njim je jos par blistavih sezona!
Jako je blizu da postane najveci ikada tako da te price da nema MOTIVA ne piju vodu!
Napred Nole sokole!!!

Баланс

pre 7 godina

Мислим да су Ђоковићеви проблеми везани за породицу, ту нешто не штима. А Бекер је ОК и не бих га мењала, променом тренера може само да изгуби.

Joc@

pre 7 godina

BB, za razliku od ostalih, ima karakter i životne prioritete slične našim, srpskim, pravoslavnim. Npr. da nisu novac ili slava najvažniji u životu. Po tome on nije tipičan zapadni čovek. Zahvaljujući tome, BB može lepše da shvati Noleta, i obratno, da Nole prihvati njega. Jer je Nole slobodnog i širokog duha, a već je i u periodu karijere kada mu nije nužno da gine i sagoreva, već više da staloženo i mudro ukomponuje posao i privatni život, i svoj i članova svog tima.

shamanNS

pre 7 godina

Ne treba on da menja Bekera nego fitnes trenera (Gebhard Phil-Gritsch) i nutricionistu. I naravno da treća dobar psiholog.
Pogledajte kako izgleda Murray-ev fitnes trener a kako ovaj ćelavi...

MvpofNba

pre 7 godina

Novak je ozbiljan trener, sigurno nece unajmiti nekog amatera koji je trenirao Muguruzu i pritom nista nije znacajno uradio sa njom

Željko

pre 7 godina

ako neko treba da bude mentor sem Bekera onda je to Pit Sampras ipak je on Noletov idol i ima šta da poduči Đokovića jel još ima više titula od njega i naravno da li Pit želi da se bavi sa tim + lova koja bi bila u igri za tako nešto.Ali je evidentno da Novak olako gubi i reputaciju teško stečenu ali i bodove.

Posmatrač

pre 7 godina

Ne vidim razlog za diskutovanje odnosno naslov za promenu trenera!? Čovek je postao težak 100.00000 $ plus je osvojio sve što mogao osvojiti osim Cincinatija i zlata u singlu,dublu za ovih 4,5 godine koliko dominira svetskim tenisom..Dakle vrlo je jasno da ništa ne uradi više već je dovoljno postigao..

Svete

pre 7 godina

Gilbert ? Pa da se jede svaki put kada Novak bude drao Federera ? Mislim da ce to malo teze ici sa bilo kojim od ovih imena, a koliko znam Beker je jos tu...Izuzetno besmislen tekst !

Dott

pre 7 godina

Mislim da bi pravi posao napravio kada bi uyeo za novog trenera Moniku seles, naravno kada bi ona pristala na svojevrsni izazov.
Monika je nestretno prekinula karijeru, koja je isla ka tome da prevazidje Stefi Graf kao od sale, pa i Martinu Navratilovu siguran sam.
Monika je biser tenisa koji je vracen u svoju mracnu skoljku. Nole izvedi je na svetlost dana, siguran sam da bi ti se visestruko uzvratilo i zavrsi ono sto je ona zapocela, budi najbolji u istoriji belog sporta!

Zel Boy NZ

pre 7 godina

Nije problem Beker i on treba ostati. Problem je Djokovic koji treba rjesiti privatne probleme i popraviti ponasanje i pristup treningu ( predugi odmori, izmedju ostalog).
Razgovor s psihologom bi takodjer pomogao.

Sale

pre 7 godina

@Tex Willer Tebrakis, to zvuci zanimljivo, ali nije ni Rodzer lud pa da pomogne svom rivalu u svemu tome, a pogotovo jer mu je Novak blizu sa gren slem titulama-relativno blizu :) Medijska bi bila bomba u svakom slucaju..

MM

pre 7 godina

Marijan Vajda. Sa njim je krenuo u profesionalni svet, moze i sa njim jos cetri godine do OI i penzije.
Ne verujem da mu treba neko poseban da unapredi svoju igru. Nego da se oceca dobro i zadovoljno, sve ostalo zna.

boza pub

pre 7 godina

imaju po meni dve opcije. ili ce ostati beker ili ce biti samo vajda trener. ovi kandidati nisu realna opcija, narocito dzimi konors koji je otvoreno protiv novaka svojim izjavama i morezmo

Goran

pre 7 godina

Ako Novak zeli da trenira i da bude najbolji onda mu ne treba bolji trener od Bekera (Vajda je stalni trener). Buduci da je Novak izjavio da zeli da "uziva" i da nije vise optetecen novim rekordima i titulama ne treba mu uopste trener, jer tko ce od nabrojanih trenera doci da gleda Novaka kako samo uziva igrajuci tenis.

Tenis

pre 7 godina

Aleho Mancisidor i Ameli Morezmo mislim da nemaju sanse. Od svih ovih , eventualno Dzimi Konors, ali ipak mislim da bi najbolje resenje bilo samo Vajda da bude trener.

majestic

pre 7 godina

Beker je izgleda previše insistirao na tome da su i rezultati bitni, a ne samo uživanje
(ja, 18. oktobar 2016 11:02)

Pa naravno. Jednom prilikom Beker je rekao nešto u fazonu "ako ne dodješ do finala turnira, zašto si onda dolazio na turnir". Izgleda da je Bekera iznerviralo to što je Novak tek tako odustao, odnosno da nema više volje, želje i motiva za napredovanje i osvajanje još velikih turnira. I stvarno, Novak je do skoro pričao kako želi još da napreduje i da ima prostora za to, da mu motiva nikad ne fali, da je željan tenisa, a onda odjednom bum, više mu se ne igra ? Ko je kriv za to ili šta se tu dešava, teško da će iko saznati. Krivi su ili njegova Jelena ili je došlo do rasprave sa Borisom oko ovoga. Vajda sigurno nije kriv. Novak je u poslednje vreme dosta hladan, nije se nervirao, nije pokazivao emocije. Ne razumem šta će mu one razne biljke, ono čudo oko vrata, meditacija, mnogo je duboko otišao.

catchavendy

pre 7 godina

Ne treba da otpušta ni Bekera ni Vajdu nego kondicionog trenera i PR-a, a da uvede u tim sportskog psihologa i sportskog nutricionistu (ili najbolje vrati Četojevića).

Đoković mi liči na recimo hirurga koji operiše englesku kraljicu, a onda pred kraj operacije kaže: "Ne mogu više umorio sam se, sestro vi nastavite".

bucko lazmisljam

pre 7 godina

Ovakvu listu mogu samo da sastave oni koji apsolutno nepoznaju Novaka. Nije Novak tip koji tek tako menja tim.Verujem da ce nastaviti sa Bekerom iako ja licno mislim da nije bas iskazao neke trenerske kvalitete. Ipak nepitam se ja nego Nole. Moje navijacko misljenje toliko je irelevantno da je i sferi mikrokosmosa. Verujem i navijam za Noleta i kada gubi i kada dobija. Verujem da ce uci u istoriju tenisa sa najvise osvojenih GS i nedelja na na 1 mestu. Verujem ....

dr Radonja

pre 7 godina

Dejan Radonjić jer i od Kuzmića napravi najboljeg centra. Neće više nije loptica da preleti mrežu kad ga Radonjić nauči kako da se brani.

= 47 big titula. Svaka čast!

pre 7 godina

Beker. Kakav Konors, Gilbert, Muguruzin etc..Boris Beker i tačka.
Beker + Vajda + Miljan + Fil Grič = 12 + 30 + 5

Bane 83

pre 7 godina

hahahahhha sve uglavnom bivši Endijevi treneri !!! ahhahahah
Njemu treba Pit Sampras, da mu smiri glavu, ali i zato što mu je idol, pa ga poštuje

anica

pre 7 godina

Boris Beker je oslonac Novaku uvek bio...i ako je tu doslo do nekog problema sigurno je ostavilo traga. Imali su oni jos vremena pred sobom i slemova, veliko razocaranje ce biti ako ode. Ko zna sta se desilo kod naseg Noleta. Od svih ovih nabrojanih...jedino Edberg.
Steta sto je Norman zauzet, sigurna sam da bi dosta pomogao Novaku.

dokoni analitičar

pre 7 godina

Jedan trener- puna kapa. Može da bude još par savetnika ali samo jedan da "kosi". Imam utisak sve vreme da se Vajda i Beker ne mirišu baš preterano, nikad ih nisam video da komuniciraju bilo šta. Kada kamera zumira u boks, a njih dvojica kao karijatide.. Malo neobično. Kad bi od nove godine ostao samo Vajda ne bi ništa falilo. Beker verovatno jeste pomogao Noletu i to u igri na mreži- volejima, nošenju sa pritiskom i hvala mu.

Srdjan

pre 7 godina

Mislim da je Beker ipak najbolja opcija, a posle njega Gilbert. Medjutim, ne znam zasto se o ovome uopste jos pise kad ni Novak a ni Beker nisu jos nista konkretno rekli.

WTA

pre 7 godina

Off topic, ali proverite da li ima istine u tome da su Navratilova i Ana Ivanovic zaista bile/jesu u pregovorima?
A od pomenutih imena nisam siguran da neko zaista odgovara Novaku kao trener. Ja i dalje mislim da njemu naviše odgovara onaj kog je imao celog života - Vajda.

Cph

pre 7 godina

@Milenko Novak za sada nije nigdje spomenuo otpustanje Bekera. A,sta ako npr. Beker zeli da naposti mjesto Novakovog trenera. Procitajte tekst prije nego pocnete kritikovati Novaka. A i ove novine se naklatile covjeku(Novaku)na kosti,pa ne popustaju.

mn120

pre 7 godina

Neka uzme Konorsa...zbog Americkog trzista...a generalno mislim da Noletu ni ne treba drugi trener osim Vajde, nego da ode povremeno na neki rostilj i popije koje pivo...

Mikii

pre 7 godina

Srbin i Nemac sarađuju od 2014. godine, a njihova kooperacija je i te kako uspešna – pošto se Novak u prethodne dve godine dodatno profilisao kao jedan od najdominantnijih igrača u istoriji 'belog' sporta.

Zanimljivo je da je njihova uspesna saradnja pocela sa potpunim padom i drugog od dvojice najvecih svih vremena. Beker je pametan covek, znao je da odabere savrsen tajming da glumi trenera. Endi Marej, najbolji moguci protivnik u borbi za najvece trofeje.

Vera

pre 7 godina

Koja glupost,raznorazni portali nemaju pametnijeg posla nego tražiti trenera Novaku,kao da su Bekar i Nole objavili kraj suradnje.Beker najvjerojatnije ostaje i zajedno sa Vajdom oni su kombinacija koja će nastaviti osvajati trofeje čim se Nole malo sredi,nadam se već od Pariza.

Bata Stojkovic

pre 7 godina

Zato, kad kudite Novaka, samo se setite kakvu odgovornost smo mu nametnuli i kakvo breme nosi ovaj momak.
(Pozdrav, 18. oktobar 2016 13:51) Vrlo lepo receni, izvanredno. Ali ja nemam utisak da Novaka toliko kudimo mi njegovi navijavci mada ne sporim da ima takvih i medju nama. Vecina ovih koji to orkestrirano i u sve vecem intezitetu cine su ljudi koji to rade po zadatku. Njihov zadatak je da bace senku na svaki uspeh srpskih sportista a posebno onih koji i u svetu znace nesto. Dovoljno je samo procitati par tih komentara koji su u ozbiljnoj koliziji sa javno publikovanim pravilima ove medijske kuce (b92) pa da se to vidi. Na urednistvu je da se izbori sa ovskvim komentarima koji zaista vredjaju jednu od retkih svetlh tacaka u zadnjih 20ak godina. Verujem da b92 ima snage za to. Hvala.

SpasicR

pre 7 godina

Bio sam vrlo ozbiljan sa predlogom da Novak angažuje Moniku Seleš !!! Nju smo nekako zaboravili i zapostavili. Ima više apekata i razloga zbog kojih ona može da pomogne a pre svega psihološki. A i ona sama ima verovatno ogroman motiv da pomogme u celoj situaciji jer bi se to i noj pozitivno vratilo.

Mr. Bojangles

pre 7 godina

Zaista ne znam koliko je ovo domen špekulacija, ali meni je bilo mnogo krivo kada se Edberg opredelio za Federera (ili je možda bilo obrnuto) a Beker je završio sa Novakom (ili je možda ponovo bilo obrnuto).
Ovo sve pričam samo i isključivo sa teniskog aspekta: koliko god to zvučalo paradoksalno, ali Novak je mnogo bliži Edbergu po načinu ramišljanja i izvođenja udaraca negoli Borisu. Kod Bekera je svojevremeno sve bilo čista i nepatvorena snaga (Bum-Bum Beker), dok je Šveđanin mnogo više pažnje poklanjao finesama i pripremi poena, iako sami poeni nisu bili dugački.
Zaista mislim da bi Edberg mogao da unese novi aspekt i dimenziju u Novakovu igru... novi način razmišljanja.
Šlag na torti je to što Edberg i Gejm-set-Mec ne mogu očima da se vide.
Kako god, zaista želim Novaku sve najbolje.

igor

pre 7 godina

Cudi me da B92 tako olako već smenjuje Borisa Bekerera, I da nije objavio kao vest jučerašnji novi tvit Bekera na njegovom tviter nalogu, gde prakticno otvoreno podržava Novaka rečima podrške da se iz svakog poraza uči I da će se zajedno boriti za ostvarenje njihovo cilja. Evo linka sa tom Bekerovom izjavom-https://www.instagram.com/p/BLog_sbjVfb/?taken-by=borisbeckerofficial
Dakle, mislim da će Beker ostati njegov trener jer je sa njime ostavrio najveće uspehe, a trenutna forma nema veze sa Bekerom veće se iskjučivo tiče Noleta I njegove psihe, još nedovoljno zalečene povrede ruke, zbog čega mu je nestao servis.

urke

pre 7 godina

Novaku je ovo iz porodice sve, treba mu zrtva i apsolutna podrška najbližih ljudi, mislim da oni nemaju razumevanja ni znanja za to sad kad mu je najpotrebnije. Covek je genije i ne treba mu neko ko ne može biti na tom nivou, ne podnosi žrtvu ili mu se previse petlja u stvari.

AlexBgd

pre 7 godina

Skoro da sam siguran da će to biti švedski trener, jer su oni trenutno najbolji u svetu, ne računam tu Vilandera, koji je izrod. Eventualno to može da bude Patrik Muratoglu, prečesto se Novak ove godine viđao sa njim.

nikola

pre 7 godina

Ipak, sve je zavisilo od Novaka; Nije problem trener vec to da vrhunska forma igraca ne traje dugo, nekom vise nekom manje; Tako da, bice jos rezultata, al`
ne onakvih!

bosko

pre 7 godina

Njemu ne treba teniski trener vec on sam mora da odluci sta hoce .Ako ima zelju i motiv imace i uspeha .U protivnom ne postoji trener koji bi protiv njegove volje od njega napravio najveceg svih vremana.

Walther

pre 7 godina

Samo Konors!!! On ce popeglati Novaka tako da ce konkurentima biti bauk jos makar pet godina, ovi ostali su druga i treca klasa! Sem ukoliko ne nagovori Mekinkora!!!

Slavica

pre 7 godina

Svaka čast na svemu do sada Bekeru, ali još od Vimbldona videlo se da nešto ne štima između njega i Noleta.Gilbert mislim da bi u ovom trenutku bio pravo osveženje, naravno pored Vajde . Idemo Nole !!!!! Marej je dobar teniser ali njemu ne pada na pamet da bi na nekom turniru mogao da kiksne već na početku.Sport je to, biće zanimljivo....Biće dovoljna jedna Noletova ubedljiva pobeda protiv njega pa da Marej padne ... da pogubi samopouzdanje Upravo ta velika želja za poterom bi mogla da ga osujeti da ozbiljnije napadne prvo mesto.Ono što je izvesno a to je da će pravi ljubitelji tenisa uživati u dobrim Noletovim partijama, resetovaće se Nole.

Nebojša

pre 7 godina

Moje mišljenje je da ne treba sahranjivati nekog ko nije umro Beker je još uvek njegov trener i dok jedan od njih ne kaže drugačije tako će i ostati.

Katarina

pre 7 godina

To mesto je iskljucivo rezervisano samo za Bekera mislim da nijedan drugi trener ne bi mogao da ga zameni jer jednostavno on i Nole imaju odnos kakav niko drugi nece imati...Idemo Noleeee

e

pre 7 godina

Oduvek volim Novaka i radujem se njegovim uspesima kao sportiste i čoveka. U sportu kao i u životu uopšte postoje pobede i porazi,kada je čovek raspoložen i spreman i kad to nije.Nije Novak mašina da bude izuzetak od pravila. Boris je sjajan trener i pedagog, za njega važe pravila kao i za sve ljude.