Sreda, 28.09.2016.

18:30

"Novak nije, a Federer jeste? Pitajte mog trenera"

Francuski teniser Žil Simon govorio je za ’Ekip’ o percepciji talenta u svetskom tenisu.

Izvor: B92

"Novak nije, a Federer jeste? Pitajte mog trenera" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

85 Komentari

Sortiraj po:

Djordje

pre 7 godina

Nadjite nekog drugog da podbadate svojim nezrelim komentarima.
Imate na ovom divnom sajtu jako puno komentatora koji prosto vape za tim :-)
Uzdravlje!
Ne znam na koje komentare mislite, ako je ono da muster, borg, nadal, djokovic, simon itd itd nemaju talenta a da imaju inteligenciju, snagu i izdrzljivost, pa u svakom sportu bi onda uspeli sa inteligencijom, snagom i izdrzljivoscu i upornoscu, ne vidim sta je tu nezrelo ima dosta primera netalentovanih i u drugim sportovima koji su uspeli ali je po meni jako neozbiljno pricati za novaka da ima nedostatak talenta

Dobro

pre 7 godina

@ Djordje
Djoko, sine, da Vam kaze cika Dobro: Ja imam vise godina provedenog na teniskom terenu, prvo kao takmicar a sada i kao rekreativac,i mozda (a po stilu pisanja i vrlo verovatno) vise nego sto Vi uopste imate godina, i mislim da znam o cemu pricam.
Moj mali ali pametan savet:
Nadjite nekog drugog da podbadate svojim nezrelim komentarima.
Imate na ovom divnom sajtu jako puno komentatora koji prosto vape za tim :-)
Uzdravlje!

Iz zemlje lala, uvek Vas,

Djordje

pre 7 godina

Ako je to tako (po misljenju moje malenkosti), mislim da Rafa, Nole, Simon, Ferer, a ranije (ko se seca) Muster, Lendl, Borg i ostali sigurno NEMAJU toliko talenta (ali inteligenciju, snagu i ogromnu izdrzljivost)

To znači da bi po tebi ovi gore pomenuti igrači mogli da budu dobri u bilo kom sportu

anica

pre 7 godina

(Djordje, 30. septembar 2016 09:04)
Znaci, ne verujem da sam pretupila ali mogu ruku u vatru da stavim da sam ti dala juce plus i da ti izbrisali komentar, dole kod ovog Zorana. No, nebitno.
Kuliraj, vidis da ne znaju vise kako da umanje uspeh pa se uhvatili toga. Samo covek koji nije realan moze reci za Novaka da su mu samo snaga i upornost doneli 220 nedelja na prvom mestu, i sve uz to sto je uradio...nas je Nole Djordje kompletan teniser, ume sve da odigra...ovde se mesaju pojmovi, jedno je lepota igre, drugo talenat a nesto sasvim trece znanje i umece. Rece covek da bi ga Gaske pobedio kada je talenat u pitanju, znaci...300x da igraju dzaba! Ono sto je kljucno jeste da Novak ima sve. Pa setimo se samo Dohe ove godine, meceva sa Rafom, Federerom...njegove kombinacije udaraca su prelepe, on u poenu sve odigra. Ovo kako se pise o Novaku, da je u rangu Vilandera, prosecan teniser a on drugi na GOAT listi, znaci...to nisu dosadni navijaci Novaka odredili ili dosadni Nole, vec kompetentni ljudi. Sta ti to govori? On je vec u 29 godini skocio na drugo mesto GOAT liste, to je za ponos!!
Opusteno, jos ce Nole da vlada, i ne brini, ima vremena da postane najsjajnija zvezda na nebu iako vec uveliko sija! ZIVELI!

Dobro

pre 7 godina

Sta znaci imati talenat?
To znaci biti 'rodjen za nesto', da ti pristaje i lezi kao osobi, da imas i telo stvoreno za to i da to sto radis radis sa lakocom, to jest : bez napora.
Ako je to tako (po misljenju moje malenkosti), mislim da Rafa, Nole, Simon, Ferer, a ranije (ko se seca) Muster, Lendl, Borg i ostali sigurno NEMAJU toliko talenta (ali inteligenciju, snagu i ogromnu izdrzljivost) u odnosu na jednog Rodzera, Mekinroa, Samprasa, Agasija (iako je bio base-liner)... pa i igraca koji nista nisu (niti ce) osvojiti: Dimitrova, Monfisa, Benoa Pera ili (samo se smejte) Brown-a (Rasta Nemac). Ti ljudi sve na terenu rade sa takvom lakocom, da je to fenomenalno za gledanje. Ako neko takvom igrom nesto i osvoji, kao na primer Federer, to je vrhunska stvar, pogotovo u danasnje vreme. Pre 20-30 godina je bilo malo drugacije.
Vreme servera prolazi, njih isto ne ubrajam u "talentovane". Majka priroda i cista fizika im pomaze. Ne i talenat.
Sada ipak zivimo u vremenu kad se broje samo titule i brojevi. Sama sirova snaga (Rafa), covek od gume (Nole) ili balet na terenu (Federer) su svaki za sebe veliki, sigurni i najveci igraci svih vremena, ali svako od njih ima svoju igru u kojoj talenat ima negde vecu, negde manju ulogu.

Iz zemlje lala, uvek Vas,

Djordje

pre 7 godina

Primer upornosti i htenja je david ferer ali djokovic u odnosu na njega ima talenat, eto da ti pojasnim malo stvari zaboravio sam da napisem u proslom komentaru, zato ferer nije osvojio grend slem jer nema razorne udarce a novak to ima i ne treba mu 30 prebacivanja za poen

Djordje

pre 7 godina

Zbog nedostatka talenta, Djokovicu je potrebno 30 udaraca da osvoji poen..

Da zbog nedostatka talenta ga je i primetila Jelena Genčić pa uzela da ga trenira tako netalentovanog, šta pričaš bre dečko kako neko toliko dominantan nije talenat, aj mi onda objasni kako je tako talentovanog gaskea dobio lagano bez snage na proslom rg (2015), pa zar novak nema lepe udarce odakle nekom prica da on ne ume da igra lepo za oko, znaci talenat se ogleda po tebi u tome da samo iz prvog udarca osvoji poen, pa ume novak i agresivno da igra i da pogađa jako lepe vinere, da nema razorne udarce novak ne bi bio broj jedan, takođe da mu treba 30 prebacivanja da osvoji poen vec bi bio istrosen ko nadal a koliko vidim to nije slucaj

duh nibor

pre 7 godina

Talenat za sport ne postoji. Nekad je postojao dok nije došla hemija.
Sve je treninig i vežba i stvar glave i discipline, i hemije.

?

pre 7 godina

@Djordje
Koji to teniser ne zna da gadja uglove i da seta protivnike? Koji? Svi oni gadjaju i pogadjaju uglove, linije, drop sotove, voleje itd, samo sto neki za to imaju talenat a neki to rade usiljeno. Zbog nedostatka talenta, Djokovicu je potrebno 30 udaraca da osvoji poen, najcesce greskom protivnika, dok oni talentovani znaju da pogode viner i zavrse poen svojom majstorijom a ne necijom greskom.

Djordje

pre 7 godina

Novakova tajna uspeha je htenje, upornost-istrajnost, doslednost i koncentracija.
Istina je, Novak nije narocito talentovan za udarce, nema istancan osecaj, ali njegovo htenje to nadomescuje, vezbom to nadomescuje.

Svasta ljudi pisu i ostanu zivi jos dobiju plus na ovakav komentar, ja ne znam stvarno kako to novak nema osecaj za udarce kad onako ume da seta protivnika i da gadja onakve uglove bekendom i paralele i drop sotove, ume lepo i da miksuje igru, to se bas videlo kad je gaske kog si kasnije pomenuo da bi dobio novaka na suvi talenat, rekao da je novak dosadan pa ga je ubio u pojam raznovrsnom igrom na RG 2015 bez nekog koriscenja snage, setao ga ko malo dete

MV

pre 7 godina

Apsolutno je covek u pravu. Cinjenica je da se talenat Nadala osporava,tj.izjednacava sa fizickom snagom, sto ne znaci da je to iole tacno. Ko misli da Nadal nema talenta, nema pojam uopste o ovom sportu. Isti je slucaj I sa Novakom,ma koliko napredovao,ljudi ce uvek pronalaziti razloge da mu umanjuju znacaj igre I rada. Takodje, Nisikori, nevidjeni talenat, povrede su ga sputavale, te je malo stagnirao, ali bice od njega mnogo. I sam Simon izuzetno talentovan igrac,mentalno nedovoljno jak, ali igra predivna, setite se samo nekih njegovih meceva sa Novakom. A o Monfisu I da ne govorimo.

KAO XXXL

pre 7 godina

Novak Đoković je drugi teniser na GOAT listi(ima dve verzije!)!
Osvojio četri G.S u nizu,najviše Mastersa,najbolji odnos pobeda i
poraza u istoriji,pozitivan skor sa svim vrhunskim teniserima,
pet puta najbolji teniser godine ATP i šest puta ITF!
Proglašen tri puta za najboljeg sportistu sveta(Laureus)! Ima 29 godina!
A pričati o talentu, to je ne merljivo i najčešće veoma subjektivno!

my way

pre 7 godina

Ne vidim logiku da se najtalentovanijim teniserom smatra onaj ko je najvise uspeha postizao na travi i kojem je servis mocno oruzje, a istovremeno je imao problema na sljaci gde de igra najkompletniji tenis. Ne postoji jedna stvar u tenisu koju Rodzer radi, a Novak ne, osim toga sto igra jednorucni bekend i jace servira (opet, zbog toga Novak i u tom segmentu ima vise varijacija). Rafina fizicka snaga? Sta su ostali, slabici neki koji se vuku po terenu i maze loptice? Ako cemo o snazi udaraca, Vavrinka, pa 3 mesta prazno, pa ostali, bar u nekim mecevima, pogotovo finalima kojih je dobio koliko 11-12 uzastopno, sto ce reci da ih ne gubi godinama. To je ono gde, sa druge strane i jeste njegov najveci problem.

anica

pre 7 godina

Ko si ti bre da govoriš o drugima i još vredjaš. KO TI JE DOZVOLIO. ODAKLE TI PRAVO !

Govore oni sami o sebi nema potrebe ja da kazem i vredjaju, zaludna sam pa? Kao sto oni imaju prava da peckaju i provociraju na najodvratniji nacin...tako je i pravo da se odgovori. Ovde prste najgore uvrede ti nasao meni da kazes da sam mirodjija, jesam i drago mi je. Aj cao.

Dott

pre 7 godina

Novakova tajna uspeha je htenje, upornost-istrajnost, doslednost i koncentracija.
Istina je, Novak nije narocito talentovan za udarce, nema istancan osecaj, ali njegovo htenje to nadomescuje, vezbom to nadomescuje. Bez visoke koncentracije na igru, Gaske bi primera radi bez problema dobio Novaka, jer Gaske je suvi talenat, ima neverovatan osecaj za udarac i izvodi ih sa lakocom. U neku ruku, to se pokazalo i kao prednost, jer talentovan teniser oslanja se na to, Novak nema na sta da se osloni, on radi vezba trenira udarce. Jos od 2006te moglo se videti ko je sa paznjom posmtrao Novakovu igru da Novak nastoji slati duboke lopte protivniku. Mnogo je gresaka tada imao, prebacivao teren,to se tako dobro videlo vec 2007me u mecu protiv Rodzera, sve poene je pogubio tako sto bi prebacivao teren za malo. U tome je bio toliko uporan i dosledan da nije odustajao od takvog stila i isplatilo se 2010te, tad je poceo neiznudjene greske imati manje nego vinera, da bi 2011te kulminiralo.
Novak je toliko uporan, da ako mu kazte da stoji ispred zida i gleda ga i ako ga dovoljno uporno bude posmatrao srusice ga, on ce to i uspeti.
To je Novak!

marcconi

pre 7 godina

Primetio sam da je ova Anica mirodija u svakoj čorbi. Užas ! Ko si ti bre da govoriš o drugima i još vredjaš. KO TI JE DOZVOLIO. ODAKLE TI PRAVO ! Svako ima prava na svoje mišljenje. Pišeš tu elaborate zaludna ženo, bez ikakve potrebe.

anica

pre 7 godina

Ne nasedajte na provokacije..to je onaj najgori nacin odbrane..nema se vise kud. Ajde bre Nole uspeo 20 I vise hiljada da posalje kuci..a ovde ne mozemo.da.se izborimo sa dva tri covek koji vrte istu peamu. Lepo ako ne znate sta cete..uvatis se za usi I igras ili glavom pa udri u zid. Nemojte da vredjate Novaka, mali ljudi, branim ga I volim kao batu..sta vam smeta? Vi koji ne vidite dalje od svog nosa..mozete samo da ga poljubite u labuda, to vam ostalo. Staa pisete, kako nemate stida?? Novak drugi na goat listi nije skinuo gazdu ne brinite..nije jos...sta ste se uprpali, cega??

Zoran

pre 7 godina

Narocito zbog cinjenice da je u periodu u kojem su Federer i Nadal bili mladi i zdravi, osvojio jedan jedini GS.
...
Ima odlicnu karijeru, bez sumnje, ali je tek u kategoriji Lendla, Konorsa ili Vilandera, nikako u kategoriji Federera, Nadala ili Samprasa.
(., 29. septembar 2016 00:10)

Gledaj to sa suprotne strane. Mislim "činjenice"! Znači, kad je Đoković počeo da igra dobar tenis, počeo je i da pegla ovu dvojicu i sve ostale. I, ako se ne varam, Nadal nije nešto mnogo stariji od Novaka takoda za njega reći da je on bio mlad je smešno. On je počeo da gubi od Novaka 2011. sa 25..6.. a to je, priznaćeš, period kada bi sportista trebalo da daje maksimum. Federer a i Nadal su u periodu vladavine Đokovića, koja još uvek traje, u više navrata izjavljivali da igraju najbolji tenis u karijeri a gubili su redovno od njega.

A drugi pasus ti je passe samim tim što si ubacio Vilandera u priču a ima nekoliko tenisera koji su bili po broju osvojenih turnira daleko ispred tog šarlatana. Na kraju, i Boba Živojinović je preslišao Vilandera i to sa 20-tog mesta na ATP.

Vladica

pre 7 godina

Dajte vest za Andrew Wigginsa koji je pre par dana izjavio da je gledao Olimpijske igre i da mu se "cini" da su oni ubedljivo drugi najbolji tim i da bi namucili Amere. Pusti te nas vise Noleta , i njemu se smucilo da stalno izlazi na b92?

Walter White

pre 7 godina

Komsija, 28. septembar 2016 20:35)
Pričaš gluposti,od malih nogu se vidi ko ima razvijenu motoriku i urodjenu spretnost a ko ne,onaj ko je talentovan za neki sport obično se snalazi i u drugim.Naravno da talenat nije neophodan da bi uspeo u sportu i da je sve moguce postici uz krvav rad ali on itekako postoji,od velike četvorke jedino je Rodžer talentovan ostali su svi proizvod bolesne ambicije svojih roditelja koji su svoje želje ostvarivali preko dece.Rodžer je jedini koji je tenis počeo da trenira iz hobija i ljubavi prema igri ostali su projekti gramzivih roditelja i tenskih akademija.

Advokat pametnih Srba

pre 7 godina

@anica
A da naucis ti prvo razliku izmedju talenta i rada i discipline? Sta mislis o tome? Da za promenu jednom komentarises nesto a da bar donekle znas o cemu pricas?

Hahaha, fenomenalan komentar. Car si!
Anica stvarno nema pojma o tenisu a non stop nesto komentarise, i to totalno neobjektivno.
Postaje pomalo zamorna. Slazem se.

Blavor

pre 7 godina

Jedino, jedino i jedino merilo ko je bolji je H2H odnos na većem broju mečeva. Sve ostalo je neadekvatno za poređenje. Znamo ko je tata
Karlovic ima bolji medjusobni skor sa Djokovicem po ovom tvom mjerilu znaci da jee bolji?

u prolazu

pre 7 godina

Mnogi u svetu stavljaju upitnik o tome da je Federer najbolji ikada. Pogotovo zbog činjenice da je od 2010 do danas osvojio 2 grend slema i pokvario celokupni utisak od 2003
(gong, 28. septembar 2016 22:22)

Kako mozes nesto tako da napises?:) Pa svet razume da je Federer sada u godinama. Samo zato sto je ostario , znaci pokvario utisak do tada??? Pa kada bi svi razmisljali kao ti, danas bi svi pljuvali po Ronaldinju, Pirlu, Totiju, Lampardu, Kobiju Brajantu... ali ne kvari se utisak o necijoj karijeri zbog slabijeg izdanja u starosti:)))

.

pre 7 godina

@gong
Ogromna vecina ljubitelja tenisa i teniskih strucnjaka uopste ne uzima Djokovica u obzir kada raspravlja o najboljem teniseru u istoriji. Narocito zbog cinjenice da je u periodu u kojem su Federer i Nadal bili mladi i zdravi, osvojio jedan jedini GS. Kada se na to doda cinjenica da ima katastrofalno los skor u GS finalima i da je na 3 od 4 GS slabiji od Federera, a da na 2 od 4 GS ima negativan skor u finalima, kao i da je na US Openu koji se igra na njegovoj "prirodnoj" podlozi imao katastrofalan bilans u finalima (2-5) jasno je zasto on nije konkurent za zvanje najboljeg ikada. Naravno, ne treba zaboraviti ni cinjenicu da je jedva pobedjivao u finalima GS Federera koji je duboko zagazio u 4 deceniju zivota, sto jasno pokazuje da bi taj Federer da je mladji i da je zdrav bez problema pobedjivao Djokovica.
Najvecu senku na njegovu karijeru naravno baca cinjenica da je u "svojoj eri" tek na trecem mestu po broju osvojenih GS trofeja, sto ga automatski izbacuje iz trke.
Ima odlicnu karijeru, bez sumnje, ali je tek u kategoriji Lendla, Konorsa ili Vilandera, nikako u kategoriji Federera, Nadala ili Samprasa.

gong

pre 7 godina

@u prolazu

Mnogi u svetu stavljaju upitnik o tome da je Federer najbolji ikada. Pogotovo zbog činjenice da je od 2010 do danas osvojio 2 grend slema i pokvario celokupni utisak od 2003 kad je osvojio prvi Vimbldon. Kada na sve to dodamo ponižavajući skor 11-23 protiv Rafe i Novaka koji ga je dva puta ponizio u finalu Vimbldona, u njegovoj drugoj kući. Nije ni čudo što Federer više nije apsolutni vladar tenisa u očima ljubitelja tenisa, ali stoji da ima impresivnu karijeru.

oscar

pre 7 godina

dosta ljudi ovde pise kako se talenat ogleda u lepoti igre odnosno lepoti nekog odredjenog udarca...mislim da to nije tacno...da je tako risar gaske bi bio jedan od najboljih tenisera ikada. svaki njegov udarac je skolski primer kako treba da se izvede...retko ko igra tako lep tenis kao on. nije talenat samo atraktivnost. talenat je i kad si psihicki mentalno prejak...a to je u tenisu mozda i najbitnije. covek se rodi sa tim ,a godinama samo to jos vise unapredjuje. ta mirnoca i jaka psiha kao i koncentracija se ne moze postici samo nekim razgovorima ili vezbanjem. marej je ocit primer toga...jeste se popravio na tom polju, ali vidi se da to nije konstantno.

Serdjo

pre 7 godina

Neki ljufi i dalje pričaju o Rafinim povredama!? Shvatite već jednom da on nikada nije ozbiljno bio povredjen. Nikada nije ispao iz top 8 za 10 godina! Pitajte Delpa šta znači biti povredjen!

Komsija

pre 7 godina

"Talenat" kako ga ljudi obicno definisu, "sto sto ako imate ne mozete izgubiti, a ako ga nemate ne mozete ga steci" , kada su u pitanju komplekse fizicke i kognitivne vestine ili NE POSTOJI ili IMA PRECENJENI UTICAJA. To je zvanicni stav nauke danas. Za svetski uspeh u kompleksnim fizicke i kognitivne vestinama potrebno je bar 10.000 sati svrsishodnog vezbanja. Vrlo cesto i mnogo vise. To kaze savremena nauka, a primeri su Mocart, teorijski fizicari za kvantnu teoriju polja, violinisti, stonoteniseri, ... Razvoj ovih vestina moze se pratiti u mozgu pomocu FMRI i ogleda se u povecanju zapremine mijalina (bela materija) oko neurona koji se koristi za datu vestinu. Mijalin obavija kao neurone kao izolator i omogucava da nervni impulsi brze teku, a druga funkcija mu je sinhornizovanje signala u neouronima. To sve ima za rezultat brze prostiranje nervnih impusla u mozgu. Za rast mijalina je, izmendju ostalog, potrebno redovno aktiviranje datih neurona - sto se postize vezbom date vestine koja koristi te neurone. Rast mijalina je vrlo spor i procene su da treba vezbati minimum 10.000 sati da bi narasto do debljine koju imaju vrhuski ljudi u datim vestinama. Ovaj naucni rezultat iz neurologije se poklapa sa naucnim saznanjima psihologa koji izucavaju biografije vrhunskih eksperata gde se doslo do zakljucka da takodje treba minimum 10,000 sati.

Vuk

pre 7 godina

Dogurace Novak do 18 GS-ova pa ce prica da bude drugacija. Ako toliko bude dogurao, prva pozicija od preko 350 nedelja ne izostaje, pa vi vidite. A onda moze i Bog Otac da kaze da je neko bolji od Novaka i nece biti u pravu. Tabela sve kaze. Ko zeli da gleda lep i fin tenis nek gleda zenske kako igraju i uzdisu tokom udaraca. Kada su Rafa i Rodzer bili na vrhuncu, Novak ih je sa 0:2 dobijao sa 3:2 i to u polufinalima i finalima, ludackim potezima. I jos nesto, vece SRCE na terenu, upravo zbog takvih meceva i protiv takvih rivala niko nije ostavio. SLOZICEMO SE SVI OKO TOGA!

Reel tennis

pre 7 godina

Ne botujem, meni je Novakov tenis neopisivo dosadan. Uspeh mu niko ne može osporiti, ... ali tenis koji igra Federer je... tako to treba da izgleda. Savršeno. Talente ne smem da im komentarišem, a ko uopšte sme, jedino neko ko im je blizu po uspehu a takvih je jako malo.

Cobra tebra

pre 7 godina

Jedino, jedino i jedino merilo ko je bolji je H2H odnos na većem broju mečeva. Sve ostalo je neadekvatno za poređenje. Znamo ko je tata.

Komsija

pre 7 godina

Da dodam:
Interesantno je pomenuti da ljudi koji veruju u "talenat", statististicki su manje uspesni u zivotu. Mnogobrojene studije na tu temu predvodi Karol Dvek (Caroll Dveck) sa Stanforda. Razlo je to sto ti ljudi kada naidju na prvi neuspeh to dozivljavaju kao nedostatak "talenta" i prekidaju sa svrsishodnim vezbanjem mnogo pre nego sto su sakupili 10,000 sati.

boban

pre 7 godina

Naravno, Novak je takav incident u tenisu da je to neverovatno.
Oni slemovi su zapravo protiv nekog juniora igrani ali je zemaljska publika dopingovana da vidi Rafu i Fedexa.
Namestaljka nevidjena.
Zapravo, Mats je najbolji svih vremena, samo Vi to ne razumete.

vlado

pre 7 godina

Kako bilo koji Srbin može biti prtotiv Đokovića?Koliko treba biti isfrustriran,iskompleksiran z
da bi bio protiv ovakve legende.Mada ima ljudi u fazonu "Do podne mrzim sebe,a od podne celi svet".

RF ipak GOAT

pre 7 godina

Vide urednici da Djokovic polako, ali sigurno pada, kao i uostalom Federer i Nadal u tim godinama, pa vise nije bitno ko ce osvojiti vise gs, nego ajde da vidimo ipak ko je talentovaniji,hahaha. I to izvlace izjavu teniskog eksperta i legende Zila Simona, od prosle godine. :D

u prolazu

pre 7 godina

Jesu talenti i Novak i Fedrerer, to nikad nije ni bilo sporno, ali harizma, popularnost, lepota u igri, ponasanje na terenu, broj osvojenih GS cini Federera najvecim ikada. Ovako ceo teniski svet razmislja, i tu cinjenicu neobjektivno komentarisanje na srpskim portalima nikada nece promeniti!

Blade

pre 7 godina

My 2 cents...
Slazem se da je Nisikori super. Steta sto nije uzo nijedan od GS ili 1000 turnira ali sam siguran da hoce. Od francuza po meni je najtalentovaniji Gaske. Federer je najtalentovaniji za tenis u proslosti, ali za novi evoluirani tenis, kakav ce se odsada igrati od njega su talentovaniji i Novak i Nadal pa cak i Mari..

vasa

pre 7 godina

@anica
A da naucis ti prvo razliku izmedju talenta i rada i discipline? Sta mislis o tome? Da za promenu jednom komentarises nesto a da bar donekle znas o cemu pricas?
Talenat je jedno, rad je nesto drugo. Svako moze da nabije kondiciju, trci kao lud i vraca loptice ali ne moze svako da to radi s lakocom. Kada imas malo talenta ulazes vise rada pa onda na terenu izgledas kao fizikalac koji ceka gresku protivnika. Kada imas talenat pa jos ulozis mnogo truda, onda sve radis sa lakocom pa te glupa ljubomorna stoka naziva balerinom. Umesto sto se tovis idi i ti radi nesto. Bolje nego da smaras ovde svojim idiotskim komentarima. Nisikori talentovan jer ima ravne udarce!? To je tvoje shvatanje talenta!

Super

pre 7 godina

Rodger, Rafa pa Nole. Posteno. Nole je sada prvi ali realno su Rodger i Rafa bolji od Novaka. Nole je imao dosta srece sto se tice povreda kao i Rodger. A Rafa je nagrabusio jadan a mozda bi bio i bolji od Rodgera da nije

hm

pre 7 godina

nole je jedino talentovaniji tj. mastovitiji od federera kad treba lazirati ozljedu i izbacit protivnika iz ritma, npr. puko nokat, puklo leće, napdaji panike od sunca, bolovi u zglobovima, ramenima, rukama, nogama ...

?

pre 7 godina

Hahaha, Djokovic i Simon talentovani!? Obavezno, sa njima po talentu samo jos Karlovic i Ferer mogu da se mere.
Jel pitao neko Simona kada je to Djokovic vratio servis od 275 kmh i ko je taj junak koji je to odservirao?
I da, zasto objavljujete vest od prosle godine?

Vragolan

pre 7 godina

Federer igra tako da njegov talenat i atraktivnost najviše dolaze do izražaja, hajde da se složimo u tome.
Za razliku od Đokovica, Nadala i Marija on čini tenis izuzetno lakim, i uz njegove titule to će verovatno biti njegova najveća zaostavština.
Mislim da svako ko igra tenis želi da igra poput njega, da deluje toliko otmeno na terenu a da pritom većina protivnika ne može da mu uradi ništa.
Đoković, takođe ćemo se složiti, ne ostavlja takav utisak na terenu.

Powerslave

pre 7 godina

realno je da svako ko igra vrhunski tenis (i tu mislim na sve u top 50 ili možda i 100) mora da bude talentovan da bi uopšte bio tu gde je, razlika je u nijansama, bar što se talenta tiče, ima tu i drugih faktora. ali svakako da niko nije ušao u teniski vrh jer je isključivo i potpuno fizikalac. "svako" može da bude fizički spreman i da udara loptu reketom, pitanje je kako udara.

Jumko

pre 7 godina

Koliko je ozbiljan oko Djokovica govori servis od 275 na sat... Hahaha... Talenat? Pogledati slajs, smec, volej... I kako igra fudbal! I plese...

Nebojsa

pre 7 godina

Ovu ISTU vijest sam citao prije jedno dvije godine. Znaci ne znam odakle dolazi ovo, ali tacno se sjecam ove vijesti od rijeci do rijeci.

anica

pre 7 godina

Najveca glupost je kada kazu za Novaka da nije talentovan, krs puta je dokazao suprotno. Ne svidja mi se kako se onaj Monfis glupira, i kako igra Simon, ali je iskren decko...Nisikori ima ostre lepe udarce, i lep tenis igra. Ne meri se talenat samo koliko je to lepo za oko, precenjeno je to sve, samo rad i disciplina...i ima se uspeha.
Covece 70kg, mislim da je i nas Novak tu negde, ja isto..ni da maknem ispod.

Srdjan

pre 7 godina

Apsolutno se slazem sa svim posebno sa ovim da je Monfis najtalentovaniji kada govorimo o francuskim teniserima (Conga, Gaske, Simon i Monfis).

vasa

pre 7 godina

Ovo je izjavio prosle godine i nije rekao da je licemer jednako talentovan kao RF nego da je i on talentovan. Inace jako vazno misljenje teniske legende Simona.

Dankan

pre 7 godina

Stvarno je postalo besmisleno raspravljati se o tome ''Ko je bolji?'', kad je realan odgovor ''Svaki na svoj nacin''. Naravno je Nole neprikosnoven nekoliko godina unazad, sto svakako ne daje za pravo nikome da tvrdi da Federer nema pojma i slicno. Federer je, kao i Nole sada, sezonama bio neprikosnoven. Jednostavno, da zakljucim kao i za Messija i C.Ronalda, UZIVAJMO U SPORTU!!! Sportski pozdrav!

Dankan

pre 7 godina

Stvarno je postalo besmisleno raspravljati se o tome ''Ko je bolji?'', kad je realan odgovor ''Svaki na svoj nacin''. Naravno je Nole neprikosnoven nekoliko godina unazad, sto svakako ne daje za pravo nikome da tvrdi da Federer nema pojma i slicno. Federer je, kao i Nole sada, sezonama bio neprikosnoven. Jednostavno, da zakljucim kao i za Messija i C.Ronalda, UZIVAJMO U SPORTU!!! Sportski pozdrav!

Srdjan

pre 7 godina

Apsolutno se slazem sa svim posebno sa ovim da je Monfis najtalentovaniji kada govorimo o francuskim teniserima (Conga, Gaske, Simon i Monfis).

anica

pre 7 godina

Najveca glupost je kada kazu za Novaka da nije talentovan, krs puta je dokazao suprotno. Ne svidja mi se kako se onaj Monfis glupira, i kako igra Simon, ali je iskren decko...Nisikori ima ostre lepe udarce, i lep tenis igra. Ne meri se talenat samo koliko je to lepo za oko, precenjeno je to sve, samo rad i disciplina...i ima se uspeha.
Covece 70kg, mislim da je i nas Novak tu negde, ja isto..ni da maknem ispod.

Powerslave

pre 7 godina

realno je da svako ko igra vrhunski tenis (i tu mislim na sve u top 50 ili možda i 100) mora da bude talentovan da bi uopšte bio tu gde je, razlika je u nijansama, bar što se talenta tiče, ima tu i drugih faktora. ali svakako da niko nije ušao u teniski vrh jer je isključivo i potpuno fizikalac. "svako" može da bude fizički spreman i da udara loptu reketom, pitanje je kako udara.

Serdjo

pre 7 godina

Neki ljufi i dalje pričaju o Rafinim povredama!? Shvatite već jednom da on nikada nije ozbiljno bio povredjen. Nikada nije ispao iz top 8 za 10 godina! Pitajte Delpa šta znači biti povredjen!

Vragolan

pre 7 godina

Federer igra tako da njegov talenat i atraktivnost najviše dolaze do izražaja, hajde da se složimo u tome.
Za razliku od Đokovica, Nadala i Marija on čini tenis izuzetno lakim, i uz njegove titule to će verovatno biti njegova najveća zaostavština.
Mislim da svako ko igra tenis želi da igra poput njega, da deluje toliko otmeno na terenu a da pritom većina protivnika ne može da mu uradi ništa.
Đoković, takođe ćemo se složiti, ne ostavlja takav utisak na terenu.

Vuk

pre 7 godina

Dogurace Novak do 18 GS-ova pa ce prica da bude drugacija. Ako toliko bude dogurao, prva pozicija od preko 350 nedelja ne izostaje, pa vi vidite. A onda moze i Bog Otac da kaze da je neko bolji od Novaka i nece biti u pravu. Tabela sve kaze. Ko zeli da gleda lep i fin tenis nek gleda zenske kako igraju i uzdisu tokom udaraca. Kada su Rafa i Rodzer bili na vrhuncu, Novak ih je sa 0:2 dobijao sa 3:2 i to u polufinalima i finalima, ludackim potezima. I jos nesto, vece SRCE na terenu, upravo zbog takvih meceva i protiv takvih rivala niko nije ostavio. SLOZICEMO SE SVI OKO TOGA!

gong

pre 7 godina

@u prolazu

Mnogi u svetu stavljaju upitnik o tome da je Federer najbolji ikada. Pogotovo zbog činjenice da je od 2010 do danas osvojio 2 grend slema i pokvario celokupni utisak od 2003 kad je osvojio prvi Vimbldon. Kada na sve to dodamo ponižavajući skor 11-23 protiv Rafe i Novaka koji ga je dva puta ponizio u finalu Vimbldona, u njegovoj drugoj kući. Nije ni čudo što Federer više nije apsolutni vladar tenisa u očima ljubitelja tenisa, ali stoji da ima impresivnu karijeru.

Nebojsa

pre 7 godina

Ovu ISTU vijest sam citao prije jedno dvije godine. Znaci ne znam odakle dolazi ovo, ali tacno se sjecam ove vijesti od rijeci do rijeci.

Dott

pre 7 godina

Novakova tajna uspeha je htenje, upornost-istrajnost, doslednost i koncentracija.
Istina je, Novak nije narocito talentovan za udarce, nema istancan osecaj, ali njegovo htenje to nadomescuje, vezbom to nadomescuje. Bez visoke koncentracije na igru, Gaske bi primera radi bez problema dobio Novaka, jer Gaske je suvi talenat, ima neverovatan osecaj za udarac i izvodi ih sa lakocom. U neku ruku, to se pokazalo i kao prednost, jer talentovan teniser oslanja se na to, Novak nema na sta da se osloni, on radi vezba trenira udarce. Jos od 2006te moglo se videti ko je sa paznjom posmtrao Novakovu igru da Novak nastoji slati duboke lopte protivniku. Mnogo je gresaka tada imao, prebacivao teren,to se tako dobro videlo vec 2007me u mecu protiv Rodzera, sve poene je pogubio tako sto bi prebacivao teren za malo. U tome je bio toliko uporan i dosledan da nije odustajao od takvog stila i isplatilo se 2010te, tad je poceo neiznudjene greske imati manje nego vinera, da bi 2011te kulminiralo.
Novak je toliko uporan, da ako mu kazte da stoji ispred zida i gleda ga i ako ga dovoljno uporno bude posmatrao srusice ga, on ce to i uspeti.
To je Novak!

u prolazu

pre 7 godina

Jesu talenti i Novak i Fedrerer, to nikad nije ni bilo sporno, ali harizma, popularnost, lepota u igri, ponasanje na terenu, broj osvojenih GS cini Federera najvecim ikada. Ovako ceo teniski svet razmislja, i tu cinjenicu neobjektivno komentarisanje na srpskim portalima nikada nece promeniti!

vlado

pre 7 godina

Kako bilo koji Srbin može biti prtotiv Đokovića?Koliko treba biti isfrustriran,iskompleksiran z
da bi bio protiv ovakve legende.Mada ima ljudi u fazonu "Do podne mrzim sebe,a od podne celi svet".

Cobra tebra

pre 7 godina

Jedino, jedino i jedino merilo ko je bolji je H2H odnos na većem broju mečeva. Sve ostalo je neadekvatno za poređenje. Znamo ko je tata.

Reel tennis

pre 7 godina

Ne botujem, meni je Novakov tenis neopisivo dosadan. Uspeh mu niko ne može osporiti, ... ali tenis koji igra Federer je... tako to treba da izgleda. Savršeno. Talente ne smem da im komentarišem, a ko uopšte sme, jedino neko ko im je blizu po uspehu a takvih je jako malo.

boban

pre 7 godina

Naravno, Novak je takav incident u tenisu da je to neverovatno.
Oni slemovi su zapravo protiv nekog juniora igrani ali je zemaljska publika dopingovana da vidi Rafu i Fedexa.
Namestaljka nevidjena.
Zapravo, Mats je najbolji svih vremena, samo Vi to ne razumete.

?

pre 7 godina

Hahaha, Djokovic i Simon talentovani!? Obavezno, sa njima po talentu samo jos Karlovic i Ferer mogu da se mere.
Jel pitao neko Simona kada je to Djokovic vratio servis od 275 kmh i ko je taj junak koji je to odservirao?
I da, zasto objavljujete vest od prosle godine?

Komsija

pre 7 godina

"Talenat" kako ga ljudi obicno definisu, "sto sto ako imate ne mozete izgubiti, a ako ga nemate ne mozete ga steci" , kada su u pitanju komplekse fizicke i kognitivne vestine ili NE POSTOJI ili IMA PRECENJENI UTICAJA. To je zvanicni stav nauke danas. Za svetski uspeh u kompleksnim fizicke i kognitivne vestinama potrebno je bar 10.000 sati svrsishodnog vezbanja. Vrlo cesto i mnogo vise. To kaze savremena nauka, a primeri su Mocart, teorijski fizicari za kvantnu teoriju polja, violinisti, stonoteniseri, ... Razvoj ovih vestina moze se pratiti u mozgu pomocu FMRI i ogleda se u povecanju zapremine mijalina (bela materija) oko neurona koji se koristi za datu vestinu. Mijalin obavija kao neurone kao izolator i omogucava da nervni impulsi brze teku, a druga funkcija mu je sinhornizovanje signala u neouronima. To sve ima za rezultat brze prostiranje nervnih impusla u mozgu. Za rast mijalina je, izmendju ostalog, potrebno redovno aktiviranje datih neurona - sto se postize vezbom date vestine koja koristi te neurone. Rast mijalina je vrlo spor i procene su da treba vezbati minimum 10.000 sati da bi narasto do debljine koju imaju vrhuski ljudi u datim vestinama. Ovaj naucni rezultat iz neurologije se poklapa sa naucnim saznanjima psihologa koji izucavaju biografije vrhunskih eksperata gde se doslo do zakljucka da takodje treba minimum 10,000 sati.

RF ipak GOAT

pre 7 godina

Vide urednici da Djokovic polako, ali sigurno pada, kao i uostalom Federer i Nadal u tim godinama, pa vise nije bitno ko ce osvojiti vise gs, nego ajde da vidimo ipak ko je talentovaniji,hahaha. I to izvlace izjavu teniskog eksperta i legende Zila Simona, od prosle godine. :D

Komsija

pre 7 godina

Da dodam:
Interesantno je pomenuti da ljudi koji veruju u "talenat", statististicki su manje uspesni u zivotu. Mnogobrojene studije na tu temu predvodi Karol Dvek (Caroll Dveck) sa Stanforda. Razlo je to sto ti ljudi kada naidju na prvi neuspeh to dozivljavaju kao nedostatak "talenta" i prekidaju sa svrsishodnim vezbanjem mnogo pre nego sto su sakupili 10,000 sati.

hm

pre 7 godina

nole je jedino talentovaniji tj. mastovitiji od federera kad treba lazirati ozljedu i izbacit protivnika iz ritma, npr. puko nokat, puklo leće, napdaji panike od sunca, bolovi u zglobovima, ramenima, rukama, nogama ...

Super

pre 7 godina

Rodger, Rafa pa Nole. Posteno. Nole je sada prvi ali realno su Rodger i Rafa bolji od Novaka. Nole je imao dosta srece sto se tice povreda kao i Rodger. A Rafa je nagrabusio jadan a mozda bi bio i bolji od Rodgera da nije

oscar

pre 7 godina

dosta ljudi ovde pise kako se talenat ogleda u lepoti igre odnosno lepoti nekog odredjenog udarca...mislim da to nije tacno...da je tako risar gaske bi bio jedan od najboljih tenisera ikada. svaki njegov udarac je skolski primer kako treba da se izvede...retko ko igra tako lep tenis kao on. nije talenat samo atraktivnost. talenat je i kad si psihicki mentalno prejak...a to je u tenisu mozda i najbitnije. covek se rodi sa tim ,a godinama samo to jos vise unapredjuje. ta mirnoca i jaka psiha kao i koncentracija se ne moze postici samo nekim razgovorima ili vezbanjem. marej je ocit primer toga...jeste se popravio na tom polju, ali vidi se da to nije konstantno.

Blade

pre 7 godina

My 2 cents...
Slazem se da je Nisikori super. Steta sto nije uzo nijedan od GS ili 1000 turnira ali sam siguran da hoce. Od francuza po meni je najtalentovaniji Gaske. Federer je najtalentovaniji za tenis u proslosti, ali za novi evoluirani tenis, kakav ce se odsada igrati od njega su talentovaniji i Novak i Nadal pa cak i Mari..

vasa

pre 7 godina

Ovo je izjavio prosle godine i nije rekao da je licemer jednako talentovan kao RF nego da je i on talentovan. Inace jako vazno misljenje teniske legende Simona.

anica

pre 7 godina

Ko si ti bre da govoriš o drugima i još vredjaš. KO TI JE DOZVOLIO. ODAKLE TI PRAVO !

Govore oni sami o sebi nema potrebe ja da kazem i vredjaju, zaludna sam pa? Kao sto oni imaju prava da peckaju i provociraju na najodvratniji nacin...tako je i pravo da se odgovori. Ovde prste najgore uvrede ti nasao meni da kazes da sam mirodjija, jesam i drago mi je. Aj cao.

KAO XXXL

pre 7 godina

Novak Đoković je drugi teniser na GOAT listi(ima dve verzije!)!
Osvojio četri G.S u nizu,najviše Mastersa,najbolji odnos pobeda i
poraza u istoriji,pozitivan skor sa svim vrhunskim teniserima,
pet puta najbolji teniser godine ATP i šest puta ITF!
Proglašen tri puta za najboljeg sportistu sveta(Laureus)! Ima 29 godina!
A pričati o talentu, to je ne merljivo i najčešće veoma subjektivno!

Jumko

pre 7 godina

Koliko je ozbiljan oko Djokovica govori servis od 275 na sat... Hahaha... Talenat? Pogledati slajs, smec, volej... I kako igra fudbal! I plese...

Zoran

pre 7 godina

Narocito zbog cinjenice da je u periodu u kojem su Federer i Nadal bili mladi i zdravi, osvojio jedan jedini GS.
...
Ima odlicnu karijeru, bez sumnje, ali je tek u kategoriji Lendla, Konorsa ili Vilandera, nikako u kategoriji Federera, Nadala ili Samprasa.
(., 29. septembar 2016 00:10)

Gledaj to sa suprotne strane. Mislim "činjenice"! Znači, kad je Đoković počeo da igra dobar tenis, počeo je i da pegla ovu dvojicu i sve ostale. I, ako se ne varam, Nadal nije nešto mnogo stariji od Novaka takoda za njega reći da je on bio mlad je smešno. On je počeo da gubi od Novaka 2011. sa 25..6.. a to je, priznaćeš, period kada bi sportista trebalo da daje maksimum. Federer a i Nadal su u periodu vladavine Đokovića, koja još uvek traje, u više navrata izjavljivali da igraju najbolji tenis u karijeri a gubili su redovno od njega.

A drugi pasus ti je passe samim tim što si ubacio Vilandera u priču a ima nekoliko tenisera koji su bili po broju osvojenih turnira daleko ispred tog šarlatana. Na kraju, i Boba Živojinović je preslišao Vilandera i to sa 20-tog mesta na ATP.

anica

pre 7 godina

(Djordje, 30. septembar 2016 09:04)
Znaci, ne verujem da sam pretupila ali mogu ruku u vatru da stavim da sam ti dala juce plus i da ti izbrisali komentar, dole kod ovog Zorana. No, nebitno.
Kuliraj, vidis da ne znaju vise kako da umanje uspeh pa se uhvatili toga. Samo covek koji nije realan moze reci za Novaka da su mu samo snaga i upornost doneli 220 nedelja na prvom mestu, i sve uz to sto je uradio...nas je Nole Djordje kompletan teniser, ume sve da odigra...ovde se mesaju pojmovi, jedno je lepota igre, drugo talenat a nesto sasvim trece znanje i umece. Rece covek da bi ga Gaske pobedio kada je talenat u pitanju, znaci...300x da igraju dzaba! Ono sto je kljucno jeste da Novak ima sve. Pa setimo se samo Dohe ove godine, meceva sa Rafom, Federerom...njegove kombinacije udaraca su prelepe, on u poenu sve odigra. Ovo kako se pise o Novaku, da je u rangu Vilandera, prosecan teniser a on drugi na GOAT listi, znaci...to nisu dosadni navijaci Novaka odredili ili dosadni Nole, vec kompetentni ljudi. Sta ti to govori? On je vec u 29 godini skocio na drugo mesto GOAT liste, to je za ponos!!
Opusteno, jos ce Nole da vlada, i ne brini, ima vremena da postane najsjajnija zvezda na nebu iako vec uveliko sija! ZIVELI!

vasa

pre 7 godina

@anica
A da naucis ti prvo razliku izmedju talenta i rada i discipline? Sta mislis o tome? Da za promenu jednom komentarises nesto a da bar donekle znas o cemu pricas?
Talenat je jedno, rad je nesto drugo. Svako moze da nabije kondiciju, trci kao lud i vraca loptice ali ne moze svako da to radi s lakocom. Kada imas malo talenta ulazes vise rada pa onda na terenu izgledas kao fizikalac koji ceka gresku protivnika. Kada imas talenat pa jos ulozis mnogo truda, onda sve radis sa lakocom pa te glupa ljubomorna stoka naziva balerinom. Umesto sto se tovis idi i ti radi nesto. Bolje nego da smaras ovde svojim idiotskim komentarima. Nisikori talentovan jer ima ravne udarce!? To je tvoje shvatanje talenta!

anica

pre 7 godina

Ne nasedajte na provokacije..to je onaj najgori nacin odbrane..nema se vise kud. Ajde bre Nole uspeo 20 I vise hiljada da posalje kuci..a ovde ne mozemo.da.se izborimo sa dva tri covek koji vrte istu peamu. Lepo ako ne znate sta cete..uvatis se za usi I igras ili glavom pa udri u zid. Nemojte da vredjate Novaka, mali ljudi, branim ga I volim kao batu..sta vam smeta? Vi koji ne vidite dalje od svog nosa..mozete samo da ga poljubite u labuda, to vam ostalo. Staa pisete, kako nemate stida?? Novak drugi na goat listi nije skinuo gazdu ne brinite..nije jos...sta ste se uprpali, cega??

.

pre 7 godina

@gong
Ogromna vecina ljubitelja tenisa i teniskih strucnjaka uopste ne uzima Djokovica u obzir kada raspravlja o najboljem teniseru u istoriji. Narocito zbog cinjenice da je u periodu u kojem su Federer i Nadal bili mladi i zdravi, osvojio jedan jedini GS. Kada se na to doda cinjenica da ima katastrofalno los skor u GS finalima i da je na 3 od 4 GS slabiji od Federera, a da na 2 od 4 GS ima negativan skor u finalima, kao i da je na US Openu koji se igra na njegovoj "prirodnoj" podlozi imao katastrofalan bilans u finalima (2-5) jasno je zasto on nije konkurent za zvanje najboljeg ikada. Naravno, ne treba zaboraviti ni cinjenicu da je jedva pobedjivao u finalima GS Federera koji je duboko zagazio u 4 deceniju zivota, sto jasno pokazuje da bi taj Federer da je mladji i da je zdrav bez problema pobedjivao Djokovica.
Najvecu senku na njegovu karijeru naravno baca cinjenica da je u "svojoj eri" tek na trecem mestu po broju osvojenih GS trofeja, sto ga automatski izbacuje iz trke.
Ima odlicnu karijeru, bez sumnje, ali je tek u kategoriji Lendla, Konorsa ili Vilandera, nikako u kategoriji Federera, Nadala ili Samprasa.

Dobro

pre 7 godina

Sta znaci imati talenat?
To znaci biti 'rodjen za nesto', da ti pristaje i lezi kao osobi, da imas i telo stvoreno za to i da to sto radis radis sa lakocom, to jest : bez napora.
Ako je to tako (po misljenju moje malenkosti), mislim da Rafa, Nole, Simon, Ferer, a ranije (ko se seca) Muster, Lendl, Borg i ostali sigurno NEMAJU toliko talenta (ali inteligenciju, snagu i ogromnu izdrzljivost) u odnosu na jednog Rodzera, Mekinroa, Samprasa, Agasija (iako je bio base-liner)... pa i igraca koji nista nisu (niti ce) osvojiti: Dimitrova, Monfisa, Benoa Pera ili (samo se smejte) Brown-a (Rasta Nemac). Ti ljudi sve na terenu rade sa takvom lakocom, da je to fenomenalno za gledanje. Ako neko takvom igrom nesto i osvoji, kao na primer Federer, to je vrhunska stvar, pogotovo u danasnje vreme. Pre 20-30 godina je bilo malo drugacije.
Vreme servera prolazi, njih isto ne ubrajam u "talentovane". Majka priroda i cista fizika im pomaze. Ne i talenat.
Sada ipak zivimo u vremenu kad se broje samo titule i brojevi. Sama sirova snaga (Rafa), covek od gume (Nole) ili balet na terenu (Federer) su svaki za sebe veliki, sigurni i najveci igraci svih vremena, ali svako od njih ima svoju igru u kojoj talenat ima negde vecu, negde manju ulogu.

Iz zemlje lala, uvek Vas,

Advokat pametnih Srba

pre 7 godina

@anica
A da naucis ti prvo razliku izmedju talenta i rada i discipline? Sta mislis o tome? Da za promenu jednom komentarises nesto a da bar donekle znas o cemu pricas?

Hahaha, fenomenalan komentar. Car si!
Anica stvarno nema pojma o tenisu a non stop nesto komentarise, i to totalno neobjektivno.
Postaje pomalo zamorna. Slazem se.

MV

pre 7 godina

Apsolutno je covek u pravu. Cinjenica je da se talenat Nadala osporava,tj.izjednacava sa fizickom snagom, sto ne znaci da je to iole tacno. Ko misli da Nadal nema talenta, nema pojam uopste o ovom sportu. Isti je slucaj I sa Novakom,ma koliko napredovao,ljudi ce uvek pronalaziti razloge da mu umanjuju znacaj igre I rada. Takodje, Nisikori, nevidjeni talenat, povrede su ga sputavale, te je malo stagnirao, ali bice od njega mnogo. I sam Simon izuzetno talentovan igrac,mentalno nedovoljno jak, ali igra predivna, setite se samo nekih njegovih meceva sa Novakom. A o Monfisu I da ne govorimo.

Djordje

pre 7 godina

Novakova tajna uspeha je htenje, upornost-istrajnost, doslednost i koncentracija.
Istina je, Novak nije narocito talentovan za udarce, nema istancan osecaj, ali njegovo htenje to nadomescuje, vezbom to nadomescuje.

Svasta ljudi pisu i ostanu zivi jos dobiju plus na ovakav komentar, ja ne znam stvarno kako to novak nema osecaj za udarce kad onako ume da seta protivnika i da gadja onakve uglove bekendom i paralele i drop sotove, ume lepo i da miksuje igru, to se bas videlo kad je gaske kog si kasnije pomenuo da bi dobio novaka na suvi talenat, rekao da je novak dosadan pa ga je ubio u pojam raznovrsnom igrom na RG 2015 bez nekog koriscenja snage, setao ga ko malo dete

Djordje

pre 7 godina

Zbog nedostatka talenta, Djokovicu je potrebno 30 udaraca da osvoji poen..

Da zbog nedostatka talenta ga je i primetila Jelena Genčić pa uzela da ga trenira tako netalentovanog, šta pričaš bre dečko kako neko toliko dominantan nije talenat, aj mi onda objasni kako je tako talentovanog gaskea dobio lagano bez snage na proslom rg (2015), pa zar novak nema lepe udarce odakle nekom prica da on ne ume da igra lepo za oko, znaci talenat se ogleda po tebi u tome da samo iz prvog udarca osvoji poen, pa ume novak i agresivno da igra i da pogađa jako lepe vinere, da nema razorne udarce novak ne bi bio broj jedan, takođe da mu treba 30 prebacivanja da osvoji poen vec bi bio istrosen ko nadal a koliko vidim to nije slucaj

Walter White

pre 7 godina

Komsija, 28. septembar 2016 20:35)
Pričaš gluposti,od malih nogu se vidi ko ima razvijenu motoriku i urodjenu spretnost a ko ne,onaj ko je talentovan za neki sport obično se snalazi i u drugim.Naravno da talenat nije neophodan da bi uspeo u sportu i da je sve moguce postici uz krvav rad ali on itekako postoji,od velike četvorke jedino je Rodžer talentovan ostali su svi proizvod bolesne ambicije svojih roditelja koji su svoje želje ostvarivali preko dece.Rodžer je jedini koji je tenis počeo da trenira iz hobija i ljubavi prema igri ostali su projekti gramzivih roditelja i tenskih akademija.

marcconi

pre 7 godina

Primetio sam da je ova Anica mirodija u svakoj čorbi. Užas ! Ko si ti bre da govoriš o drugima i još vredjaš. KO TI JE DOZVOLIO. ODAKLE TI PRAVO ! Svako ima prava na svoje mišljenje. Pišeš tu elaborate zaludna ženo, bez ikakve potrebe.

u prolazu

pre 7 godina

Mnogi u svetu stavljaju upitnik o tome da je Federer najbolji ikada. Pogotovo zbog činjenice da je od 2010 do danas osvojio 2 grend slema i pokvario celokupni utisak od 2003
(gong, 28. septembar 2016 22:22)

Kako mozes nesto tako da napises?:) Pa svet razume da je Federer sada u godinama. Samo zato sto je ostario , znaci pokvario utisak do tada??? Pa kada bi svi razmisljali kao ti, danas bi svi pljuvali po Ronaldinju, Pirlu, Totiju, Lampardu, Kobiju Brajantu... ali ne kvari se utisak o necijoj karijeri zbog slabijeg izdanja u starosti:)))

Blavor

pre 7 godina

Jedino, jedino i jedino merilo ko je bolji je H2H odnos na većem broju mečeva. Sve ostalo je neadekvatno za poređenje. Znamo ko je tata
Karlovic ima bolji medjusobni skor sa Djokovicem po ovom tvom mjerilu znaci da jee bolji?

my way

pre 7 godina

Ne vidim logiku da se najtalentovanijim teniserom smatra onaj ko je najvise uspeha postizao na travi i kojem je servis mocno oruzje, a istovremeno je imao problema na sljaci gde de igra najkompletniji tenis. Ne postoji jedna stvar u tenisu koju Rodzer radi, a Novak ne, osim toga sto igra jednorucni bekend i jace servira (opet, zbog toga Novak i u tom segmentu ima vise varijacija). Rafina fizicka snaga? Sta su ostali, slabici neki koji se vuku po terenu i maze loptice? Ako cemo o snazi udaraca, Vavrinka, pa 3 mesta prazno, pa ostali, bar u nekim mecevima, pogotovo finalima kojih je dobio koliko 11-12 uzastopno, sto ce reci da ih ne gubi godinama. To je ono gde, sa druge strane i jeste njegov najveci problem.

?

pre 7 godina

@Djordje
Koji to teniser ne zna da gadja uglove i da seta protivnike? Koji? Svi oni gadjaju i pogadjaju uglove, linije, drop sotove, voleje itd, samo sto neki za to imaju talenat a neki to rade usiljeno. Zbog nedostatka talenta, Djokovicu je potrebno 30 udaraca da osvoji poen, najcesce greskom protivnika, dok oni talentovani znaju da pogode viner i zavrse poen svojom majstorijom a ne necijom greskom.

Dobro

pre 7 godina

@ Djordje
Djoko, sine, da Vam kaze cika Dobro: Ja imam vise godina provedenog na teniskom terenu, prvo kao takmicar a sada i kao rekreativac,i mozda (a po stilu pisanja i vrlo verovatno) vise nego sto Vi uopste imate godina, i mislim da znam o cemu pricam.
Moj mali ali pametan savet:
Nadjite nekog drugog da podbadate svojim nezrelim komentarima.
Imate na ovom divnom sajtu jako puno komentatora koji prosto vape za tim :-)
Uzdravlje!

Iz zemlje lala, uvek Vas,

Djordje

pre 7 godina

Primer upornosti i htenja je david ferer ali djokovic u odnosu na njega ima talenat, eto da ti pojasnim malo stvari zaboravio sam da napisem u proslom komentaru, zato ferer nije osvojio grend slem jer nema razorne udarce a novak to ima i ne treba mu 30 prebacivanja za poen

duh nibor

pre 7 godina

Talenat za sport ne postoji. Nekad je postojao dok nije došla hemija.
Sve je treninig i vežba i stvar glave i discipline, i hemije.

Djordje

pre 7 godina

Nadjite nekog drugog da podbadate svojim nezrelim komentarima.
Imate na ovom divnom sajtu jako puno komentatora koji prosto vape za tim :-)
Uzdravlje!
Ne znam na koje komentare mislite, ako je ono da muster, borg, nadal, djokovic, simon itd itd nemaju talenta a da imaju inteligenciju, snagu i izdrzljivost, pa u svakom sportu bi onda uspeli sa inteligencijom, snagom i izdrzljivoscu i upornoscu, ne vidim sta je tu nezrelo ima dosta primera netalentovanih i u drugim sportovima koji su uspeli ali je po meni jako neozbiljno pricati za novaka da ima nedostatak talenta

Vladica

pre 7 godina

Dajte vest za Andrew Wigginsa koji je pre par dana izjavio da je gledao Olimpijske igre i da mu se "cini" da su oni ubedljivo drugi najbolji tim i da bi namucili Amere. Pusti te nas vise Noleta , i njemu se smucilo da stalno izlazi na b92?

Djordje

pre 7 godina

Ako je to tako (po misljenju moje malenkosti), mislim da Rafa, Nole, Simon, Ferer, a ranije (ko se seca) Muster, Lendl, Borg i ostali sigurno NEMAJU toliko talenta (ali inteligenciju, snagu i ogromnu izdrzljivost)

To znači da bi po tebi ovi gore pomenuti igrači mogli da budu dobri u bilo kom sportu

?

pre 7 godina

Hahaha, Djokovic i Simon talentovani!? Obavezno, sa njima po talentu samo jos Karlovic i Ferer mogu da se mere.
Jel pitao neko Simona kada je to Djokovic vratio servis od 275 kmh i ko je taj junak koji je to odservirao?
I da, zasto objavljujete vest od prosle godine?

vasa

pre 7 godina

Ovo je izjavio prosle godine i nije rekao da je licemer jednako talentovan kao RF nego da je i on talentovan. Inace jako vazno misljenje teniske legende Simona.

hm

pre 7 godina

nole je jedino talentovaniji tj. mastovitiji od federera kad treba lazirati ozljedu i izbacit protivnika iz ritma, npr. puko nokat, puklo leće, napdaji panike od sunca, bolovi u zglobovima, ramenima, rukama, nogama ...

Super

pre 7 godina

Rodger, Rafa pa Nole. Posteno. Nole je sada prvi ali realno su Rodger i Rafa bolji od Novaka. Nole je imao dosta srece sto se tice povreda kao i Rodger. A Rafa je nagrabusio jadan a mozda bi bio i bolji od Rodgera da nije

u prolazu

pre 7 godina

Jesu talenti i Novak i Fedrerer, to nikad nije ni bilo sporno, ali harizma, popularnost, lepota u igri, ponasanje na terenu, broj osvojenih GS cini Federera najvecim ikada. Ovako ceo teniski svet razmislja, i tu cinjenicu neobjektivno komentarisanje na srpskim portalima nikada nece promeniti!

RF ipak GOAT

pre 7 godina

Vide urednici da Djokovic polako, ali sigurno pada, kao i uostalom Federer i Nadal u tim godinama, pa vise nije bitno ko ce osvojiti vise gs, nego ajde da vidimo ipak ko je talentovaniji,hahaha. I to izvlace izjavu teniskog eksperta i legende Zila Simona, od prosle godine. :D

Jumko

pre 7 godina

Koliko je ozbiljan oko Djokovica govori servis od 275 na sat... Hahaha... Talenat? Pogledati slajs, smec, volej... I kako igra fudbal! I plese...

Reel tennis

pre 7 godina

Ne botujem, meni je Novakov tenis neopisivo dosadan. Uspeh mu niko ne može osporiti, ... ali tenis koji igra Federer je... tako to treba da izgleda. Savršeno. Talente ne smem da im komentarišem, a ko uopšte sme, jedino neko ko im je blizu po uspehu a takvih je jako malo.

Vragolan

pre 7 godina

Federer igra tako da njegov talenat i atraktivnost najviše dolaze do izražaja, hajde da se složimo u tome.
Za razliku od Đokovica, Nadala i Marija on čini tenis izuzetno lakim, i uz njegove titule to će verovatno biti njegova najveća zaostavština.
Mislim da svako ko igra tenis želi da igra poput njega, da deluje toliko otmeno na terenu a da pritom većina protivnika ne može da mu uradi ništa.
Đoković, takođe ćemo se složiti, ne ostavlja takav utisak na terenu.

vasa

pre 7 godina

@anica
A da naucis ti prvo razliku izmedju talenta i rada i discipline? Sta mislis o tome? Da za promenu jednom komentarises nesto a da bar donekle znas o cemu pricas?
Talenat je jedno, rad je nesto drugo. Svako moze da nabije kondiciju, trci kao lud i vraca loptice ali ne moze svako da to radi s lakocom. Kada imas malo talenta ulazes vise rada pa onda na terenu izgledas kao fizikalac koji ceka gresku protivnika. Kada imas talenat pa jos ulozis mnogo truda, onda sve radis sa lakocom pa te glupa ljubomorna stoka naziva balerinom. Umesto sto se tovis idi i ti radi nesto. Bolje nego da smaras ovde svojim idiotskim komentarima. Nisikori talentovan jer ima ravne udarce!? To je tvoje shvatanje talenta!

Vuk

pre 7 godina

Dogurace Novak do 18 GS-ova pa ce prica da bude drugacija. Ako toliko bude dogurao, prva pozicija od preko 350 nedelja ne izostaje, pa vi vidite. A onda moze i Bog Otac da kaze da je neko bolji od Novaka i nece biti u pravu. Tabela sve kaze. Ko zeli da gleda lep i fin tenis nek gleda zenske kako igraju i uzdisu tokom udaraca. Kada su Rafa i Rodzer bili na vrhuncu, Novak ih je sa 0:2 dobijao sa 3:2 i to u polufinalima i finalima, ludackim potezima. I jos nesto, vece SRCE na terenu, upravo zbog takvih meceva i protiv takvih rivala niko nije ostavio. SLOZICEMO SE SVI OKO TOGA!

.

pre 7 godina

@gong
Ogromna vecina ljubitelja tenisa i teniskih strucnjaka uopste ne uzima Djokovica u obzir kada raspravlja o najboljem teniseru u istoriji. Narocito zbog cinjenice da je u periodu u kojem su Federer i Nadal bili mladi i zdravi, osvojio jedan jedini GS. Kada se na to doda cinjenica da ima katastrofalno los skor u GS finalima i da je na 3 od 4 GS slabiji od Federera, a da na 2 od 4 GS ima negativan skor u finalima, kao i da je na US Openu koji se igra na njegovoj "prirodnoj" podlozi imao katastrofalan bilans u finalima (2-5) jasno je zasto on nije konkurent za zvanje najboljeg ikada. Naravno, ne treba zaboraviti ni cinjenicu da je jedva pobedjivao u finalima GS Federera koji je duboko zagazio u 4 deceniju zivota, sto jasno pokazuje da bi taj Federer da je mladji i da je zdrav bez problema pobedjivao Djokovica.
Najvecu senku na njegovu karijeru naravno baca cinjenica da je u "svojoj eri" tek na trecem mestu po broju osvojenih GS trofeja, sto ga automatski izbacuje iz trke.
Ima odlicnu karijeru, bez sumnje, ali je tek u kategoriji Lendla, Konorsa ili Vilandera, nikako u kategoriji Federera, Nadala ili Samprasa.

gong

pre 7 godina

@u prolazu

Mnogi u svetu stavljaju upitnik o tome da je Federer najbolji ikada. Pogotovo zbog činjenice da je od 2010 do danas osvojio 2 grend slema i pokvario celokupni utisak od 2003 kad je osvojio prvi Vimbldon. Kada na sve to dodamo ponižavajući skor 11-23 protiv Rafe i Novaka koji ga je dva puta ponizio u finalu Vimbldona, u njegovoj drugoj kući. Nije ni čudo što Federer više nije apsolutni vladar tenisa u očima ljubitelja tenisa, ali stoji da ima impresivnu karijeru.

vlado

pre 7 godina

Kako bilo koji Srbin može biti prtotiv Đokovića?Koliko treba biti isfrustriran,iskompleksiran z
da bi bio protiv ovakve legende.Mada ima ljudi u fazonu "Do podne mrzim sebe,a od podne celi svet".

Advokat pametnih Srba

pre 7 godina

@anica
A da naucis ti prvo razliku izmedju talenta i rada i discipline? Sta mislis o tome? Da za promenu jednom komentarises nesto a da bar donekle znas o cemu pricas?

Hahaha, fenomenalan komentar. Car si!
Anica stvarno nema pojma o tenisu a non stop nesto komentarise, i to totalno neobjektivno.
Postaje pomalo zamorna. Slazem se.

Serdjo

pre 7 godina

Neki ljufi i dalje pričaju o Rafinim povredama!? Shvatite već jednom da on nikada nije ozbiljno bio povredjen. Nikada nije ispao iz top 8 za 10 godina! Pitajte Delpa šta znači biti povredjen!

anica

pre 7 godina

Najveca glupost je kada kazu za Novaka da nije talentovan, krs puta je dokazao suprotno. Ne svidja mi se kako se onaj Monfis glupira, i kako igra Simon, ali je iskren decko...Nisikori ima ostre lepe udarce, i lep tenis igra. Ne meri se talenat samo koliko je to lepo za oko, precenjeno je to sve, samo rad i disciplina...i ima se uspeha.
Covece 70kg, mislim da je i nas Novak tu negde, ja isto..ni da maknem ispod.

Blade

pre 7 godina

My 2 cents...
Slazem se da je Nisikori super. Steta sto nije uzo nijedan od GS ili 1000 turnira ali sam siguran da hoce. Od francuza po meni je najtalentovaniji Gaske. Federer je najtalentovaniji za tenis u proslosti, ali za novi evoluirani tenis, kakav ce se odsada igrati od njega su talentovaniji i Novak i Nadal pa cak i Mari..

marcconi

pre 7 godina

Primetio sam da je ova Anica mirodija u svakoj čorbi. Užas ! Ko si ti bre da govoriš o drugima i još vredjaš. KO TI JE DOZVOLIO. ODAKLE TI PRAVO ! Svako ima prava na svoje mišljenje. Pišeš tu elaborate zaludna ženo, bez ikakve potrebe.

Cobra tebra

pre 7 godina

Jedino, jedino i jedino merilo ko je bolji je H2H odnos na većem broju mečeva. Sve ostalo je neadekvatno za poređenje. Znamo ko je tata.

Walter White

pre 7 godina

Komsija, 28. septembar 2016 20:35)
Pričaš gluposti,od malih nogu se vidi ko ima razvijenu motoriku i urodjenu spretnost a ko ne,onaj ko je talentovan za neki sport obično se snalazi i u drugim.Naravno da talenat nije neophodan da bi uspeo u sportu i da je sve moguce postici uz krvav rad ali on itekako postoji,od velike četvorke jedino je Rodžer talentovan ostali su svi proizvod bolesne ambicije svojih roditelja koji su svoje želje ostvarivali preko dece.Rodžer je jedini koji je tenis počeo da trenira iz hobija i ljubavi prema igri ostali su projekti gramzivih roditelja i tenskih akademija.

?

pre 7 godina

@Djordje
Koji to teniser ne zna da gadja uglove i da seta protivnike? Koji? Svi oni gadjaju i pogadjaju uglove, linije, drop sotove, voleje itd, samo sto neki za to imaju talenat a neki to rade usiljeno. Zbog nedostatka talenta, Djokovicu je potrebno 30 udaraca da osvoji poen, najcesce greskom protivnika, dok oni talentovani znaju da pogode viner i zavrse poen svojom majstorijom a ne necijom greskom.

boban

pre 7 godina

Naravno, Novak je takav incident u tenisu da je to neverovatno.
Oni slemovi su zapravo protiv nekog juniora igrani ali je zemaljska publika dopingovana da vidi Rafu i Fedexa.
Namestaljka nevidjena.
Zapravo, Mats je najbolji svih vremena, samo Vi to ne razumete.

Komsija

pre 7 godina

"Talenat" kako ga ljudi obicno definisu, "sto sto ako imate ne mozete izgubiti, a ako ga nemate ne mozete ga steci" , kada su u pitanju komplekse fizicke i kognitivne vestine ili NE POSTOJI ili IMA PRECENJENI UTICAJA. To je zvanicni stav nauke danas. Za svetski uspeh u kompleksnim fizicke i kognitivne vestinama potrebno je bar 10.000 sati svrsishodnog vezbanja. Vrlo cesto i mnogo vise. To kaze savremena nauka, a primeri su Mocart, teorijski fizicari za kvantnu teoriju polja, violinisti, stonoteniseri, ... Razvoj ovih vestina moze se pratiti u mozgu pomocu FMRI i ogleda se u povecanju zapremine mijalina (bela materija) oko neurona koji se koristi za datu vestinu. Mijalin obavija kao neurone kao izolator i omogucava da nervni impulsi brze teku, a druga funkcija mu je sinhornizovanje signala u neouronima. To sve ima za rezultat brze prostiranje nervnih impusla u mozgu. Za rast mijalina je, izmendju ostalog, potrebno redovno aktiviranje datih neurona - sto se postize vezbom date vestine koja koristi te neurone. Rast mijalina je vrlo spor i procene su da treba vezbati minimum 10.000 sati da bi narasto do debljine koju imaju vrhuski ljudi u datim vestinama. Ovaj naucni rezultat iz neurologije se poklapa sa naucnim saznanjima psihologa koji izucavaju biografije vrhunskih eksperata gde se doslo do zakljucka da takodje treba minimum 10,000 sati.

Srdjan

pre 7 godina

Apsolutno se slazem sa svim posebno sa ovim da je Monfis najtalentovaniji kada govorimo o francuskim teniserima (Conga, Gaske, Simon i Monfis).

Dott

pre 7 godina

Novakova tajna uspeha je htenje, upornost-istrajnost, doslednost i koncentracija.
Istina je, Novak nije narocito talentovan za udarce, nema istancan osecaj, ali njegovo htenje to nadomescuje, vezbom to nadomescuje. Bez visoke koncentracije na igru, Gaske bi primera radi bez problema dobio Novaka, jer Gaske je suvi talenat, ima neverovatan osecaj za udarac i izvodi ih sa lakocom. U neku ruku, to se pokazalo i kao prednost, jer talentovan teniser oslanja se na to, Novak nema na sta da se osloni, on radi vezba trenira udarce. Jos od 2006te moglo se videti ko je sa paznjom posmtrao Novakovu igru da Novak nastoji slati duboke lopte protivniku. Mnogo je gresaka tada imao, prebacivao teren,to se tako dobro videlo vec 2007me u mecu protiv Rodzera, sve poene je pogubio tako sto bi prebacivao teren za malo. U tome je bio toliko uporan i dosledan da nije odustajao od takvog stila i isplatilo se 2010te, tad je poceo neiznudjene greske imati manje nego vinera, da bi 2011te kulminiralo.
Novak je toliko uporan, da ako mu kazte da stoji ispred zida i gleda ga i ako ga dovoljno uporno bude posmatrao srusice ga, on ce to i uspeti.
To je Novak!

Dankan

pre 7 godina

Stvarno je postalo besmisleno raspravljati se o tome ''Ko je bolji?'', kad je realan odgovor ''Svaki na svoj nacin''. Naravno je Nole neprikosnoven nekoliko godina unazad, sto svakako ne daje za pravo nikome da tvrdi da Federer nema pojma i slicno. Federer je, kao i Nole sada, sezonama bio neprikosnoven. Jednostavno, da zakljucim kao i za Messija i C.Ronalda, UZIVAJMO U SPORTU!!! Sportski pozdrav!

anica

pre 7 godina

Ko si ti bre da govoriš o drugima i još vredjaš. KO TI JE DOZVOLIO. ODAKLE TI PRAVO !

Govore oni sami o sebi nema potrebe ja da kazem i vredjaju, zaludna sam pa? Kao sto oni imaju prava da peckaju i provociraju na najodvratniji nacin...tako je i pravo da se odgovori. Ovde prste najgore uvrede ti nasao meni da kazes da sam mirodjija, jesam i drago mi je. Aj cao.

u prolazu

pre 7 godina

Mnogi u svetu stavljaju upitnik o tome da je Federer najbolji ikada. Pogotovo zbog činjenice da je od 2010 do danas osvojio 2 grend slema i pokvario celokupni utisak od 2003
(gong, 28. septembar 2016 22:22)

Kako mozes nesto tako da napises?:) Pa svet razume da je Federer sada u godinama. Samo zato sto je ostario , znaci pokvario utisak do tada??? Pa kada bi svi razmisljali kao ti, danas bi svi pljuvali po Ronaldinju, Pirlu, Totiju, Lampardu, Kobiju Brajantu... ali ne kvari se utisak o necijoj karijeri zbog slabijeg izdanja u starosti:)))

oscar

pre 7 godina

dosta ljudi ovde pise kako se talenat ogleda u lepoti igre odnosno lepoti nekog odredjenog udarca...mislim da to nije tacno...da je tako risar gaske bi bio jedan od najboljih tenisera ikada. svaki njegov udarac je skolski primer kako treba da se izvede...retko ko igra tako lep tenis kao on. nije talenat samo atraktivnost. talenat je i kad si psihicki mentalno prejak...a to je u tenisu mozda i najbitnije. covek se rodi sa tim ,a godinama samo to jos vise unapredjuje. ta mirnoca i jaka psiha kao i koncentracija se ne moze postici samo nekim razgovorima ili vezbanjem. marej je ocit primer toga...jeste se popravio na tom polju, ali vidi se da to nije konstantno.

anica

pre 7 godina

Ne nasedajte na provokacije..to je onaj najgori nacin odbrane..nema se vise kud. Ajde bre Nole uspeo 20 I vise hiljada da posalje kuci..a ovde ne mozemo.da.se izborimo sa dva tri covek koji vrte istu peamu. Lepo ako ne znate sta cete..uvatis se za usi I igras ili glavom pa udri u zid. Nemojte da vredjate Novaka, mali ljudi, branim ga I volim kao batu..sta vam smeta? Vi koji ne vidite dalje od svog nosa..mozete samo da ga poljubite u labuda, to vam ostalo. Staa pisete, kako nemate stida?? Novak drugi na goat listi nije skinuo gazdu ne brinite..nije jos...sta ste se uprpali, cega??

Komsija

pre 7 godina

Da dodam:
Interesantno je pomenuti da ljudi koji veruju u "talenat", statististicki su manje uspesni u zivotu. Mnogobrojene studije na tu temu predvodi Karol Dvek (Caroll Dveck) sa Stanforda. Razlo je to sto ti ljudi kada naidju na prvi neuspeh to dozivljavaju kao nedostatak "talenta" i prekidaju sa svrsishodnim vezbanjem mnogo pre nego sto su sakupili 10,000 sati.

Zoran

pre 7 godina

Narocito zbog cinjenice da je u periodu u kojem su Federer i Nadal bili mladi i zdravi, osvojio jedan jedini GS.
...
Ima odlicnu karijeru, bez sumnje, ali je tek u kategoriji Lendla, Konorsa ili Vilandera, nikako u kategoriji Federera, Nadala ili Samprasa.
(., 29. septembar 2016 00:10)

Gledaj to sa suprotne strane. Mislim "činjenice"! Znači, kad je Đoković počeo da igra dobar tenis, počeo je i da pegla ovu dvojicu i sve ostale. I, ako se ne varam, Nadal nije nešto mnogo stariji od Novaka takoda za njega reći da je on bio mlad je smešno. On je počeo da gubi od Novaka 2011. sa 25..6.. a to je, priznaćeš, period kada bi sportista trebalo da daje maksimum. Federer a i Nadal su u periodu vladavine Đokovića, koja još uvek traje, u više navrata izjavljivali da igraju najbolji tenis u karijeri a gubili su redovno od njega.

A drugi pasus ti je passe samim tim što si ubacio Vilandera u priču a ima nekoliko tenisera koji su bili po broju osvojenih turnira daleko ispred tog šarlatana. Na kraju, i Boba Živojinović je preslišao Vilandera i to sa 20-tog mesta na ATP.

my way

pre 7 godina

Ne vidim logiku da se najtalentovanijim teniserom smatra onaj ko je najvise uspeha postizao na travi i kojem je servis mocno oruzje, a istovremeno je imao problema na sljaci gde de igra najkompletniji tenis. Ne postoji jedna stvar u tenisu koju Rodzer radi, a Novak ne, osim toga sto igra jednorucni bekend i jace servira (opet, zbog toga Novak i u tom segmentu ima vise varijacija). Rafina fizicka snaga? Sta su ostali, slabici neki koji se vuku po terenu i maze loptice? Ako cemo o snazi udaraca, Vavrinka, pa 3 mesta prazno, pa ostali, bar u nekim mecevima, pogotovo finalima kojih je dobio koliko 11-12 uzastopno, sto ce reci da ih ne gubi godinama. To je ono gde, sa druge strane i jeste njegov najveci problem.

KAO XXXL

pre 7 godina

Novak Đoković je drugi teniser na GOAT listi(ima dve verzije!)!
Osvojio četri G.S u nizu,najviše Mastersa,najbolji odnos pobeda i
poraza u istoriji,pozitivan skor sa svim vrhunskim teniserima,
pet puta najbolji teniser godine ATP i šest puta ITF!
Proglašen tri puta za najboljeg sportistu sveta(Laureus)! Ima 29 godina!
A pričati o talentu, to je ne merljivo i najčešće veoma subjektivno!

Vladica

pre 7 godina

Dajte vest za Andrew Wigginsa koji je pre par dana izjavio da je gledao Olimpijske igre i da mu se "cini" da su oni ubedljivo drugi najbolji tim i da bi namucili Amere. Pusti te nas vise Noleta , i njemu se smucilo da stalno izlazi na b92?

duh nibor

pre 7 godina

Talenat za sport ne postoji. Nekad je postojao dok nije došla hemija.
Sve je treninig i vežba i stvar glave i discipline, i hemije.

Powerslave

pre 7 godina

realno je da svako ko igra vrhunski tenis (i tu mislim na sve u top 50 ili možda i 100) mora da bude talentovan da bi uopšte bio tu gde je, razlika je u nijansama, bar što se talenta tiče, ima tu i drugih faktora. ali svakako da niko nije ušao u teniski vrh jer je isključivo i potpuno fizikalac. "svako" može da bude fizički spreman i da udara loptu reketom, pitanje je kako udara.

Nebojsa

pre 7 godina

Ovu ISTU vijest sam citao prije jedno dvije godine. Znaci ne znam odakle dolazi ovo, ali tacno se sjecam ove vijesti od rijeci do rijeci.

MV

pre 7 godina

Apsolutno je covek u pravu. Cinjenica je da se talenat Nadala osporava,tj.izjednacava sa fizickom snagom, sto ne znaci da je to iole tacno. Ko misli da Nadal nema talenta, nema pojam uopste o ovom sportu. Isti je slucaj I sa Novakom,ma koliko napredovao,ljudi ce uvek pronalaziti razloge da mu umanjuju znacaj igre I rada. Takodje, Nisikori, nevidjeni talenat, povrede su ga sputavale, te je malo stagnirao, ali bice od njega mnogo. I sam Simon izuzetno talentovan igrac,mentalno nedovoljno jak, ali igra predivna, setite se samo nekih njegovih meceva sa Novakom. A o Monfisu I da ne govorimo.

Djordje

pre 7 godina

Novakova tajna uspeha je htenje, upornost-istrajnost, doslednost i koncentracija.
Istina je, Novak nije narocito talentovan za udarce, nema istancan osecaj, ali njegovo htenje to nadomescuje, vezbom to nadomescuje.

Svasta ljudi pisu i ostanu zivi jos dobiju plus na ovakav komentar, ja ne znam stvarno kako to novak nema osecaj za udarce kad onako ume da seta protivnika i da gadja onakve uglove bekendom i paralele i drop sotove, ume lepo i da miksuje igru, to se bas videlo kad je gaske kog si kasnije pomenuo da bi dobio novaka na suvi talenat, rekao da je novak dosadan pa ga je ubio u pojam raznovrsnom igrom na RG 2015 bez nekog koriscenja snage, setao ga ko malo dete

Blavor

pre 7 godina

Jedino, jedino i jedino merilo ko je bolji je H2H odnos na većem broju mečeva. Sve ostalo je neadekvatno za poređenje. Znamo ko je tata
Karlovic ima bolji medjusobni skor sa Djokovicem po ovom tvom mjerilu znaci da jee bolji?

Dobro

pre 7 godina

Sta znaci imati talenat?
To znaci biti 'rodjen za nesto', da ti pristaje i lezi kao osobi, da imas i telo stvoreno za to i da to sto radis radis sa lakocom, to jest : bez napora.
Ako je to tako (po misljenju moje malenkosti), mislim da Rafa, Nole, Simon, Ferer, a ranije (ko se seca) Muster, Lendl, Borg i ostali sigurno NEMAJU toliko talenta (ali inteligenciju, snagu i ogromnu izdrzljivost) u odnosu na jednog Rodzera, Mekinroa, Samprasa, Agasija (iako je bio base-liner)... pa i igraca koji nista nisu (niti ce) osvojiti: Dimitrova, Monfisa, Benoa Pera ili (samo se smejte) Brown-a (Rasta Nemac). Ti ljudi sve na terenu rade sa takvom lakocom, da je to fenomenalno za gledanje. Ako neko takvom igrom nesto i osvoji, kao na primer Federer, to je vrhunska stvar, pogotovo u danasnje vreme. Pre 20-30 godina je bilo malo drugacije.
Vreme servera prolazi, njih isto ne ubrajam u "talentovane". Majka priroda i cista fizika im pomaze. Ne i talenat.
Sada ipak zivimo u vremenu kad se broje samo titule i brojevi. Sama sirova snaga (Rafa), covek od gume (Nole) ili balet na terenu (Federer) su svaki za sebe veliki, sigurni i najveci igraci svih vremena, ali svako od njih ima svoju igru u kojoj talenat ima negde vecu, negde manju ulogu.

Iz zemlje lala, uvek Vas,

Djordje

pre 7 godina

Ako je to tako (po misljenju moje malenkosti), mislim da Rafa, Nole, Simon, Ferer, a ranije (ko se seca) Muster, Lendl, Borg i ostali sigurno NEMAJU toliko talenta (ali inteligenciju, snagu i ogromnu izdrzljivost)

To znači da bi po tebi ovi gore pomenuti igrači mogli da budu dobri u bilo kom sportu

anica

pre 7 godina

(Djordje, 30. septembar 2016 09:04)
Znaci, ne verujem da sam pretupila ali mogu ruku u vatru da stavim da sam ti dala juce plus i da ti izbrisali komentar, dole kod ovog Zorana. No, nebitno.
Kuliraj, vidis da ne znaju vise kako da umanje uspeh pa se uhvatili toga. Samo covek koji nije realan moze reci za Novaka da su mu samo snaga i upornost doneli 220 nedelja na prvom mestu, i sve uz to sto je uradio...nas je Nole Djordje kompletan teniser, ume sve da odigra...ovde se mesaju pojmovi, jedno je lepota igre, drugo talenat a nesto sasvim trece znanje i umece. Rece covek da bi ga Gaske pobedio kada je talenat u pitanju, znaci...300x da igraju dzaba! Ono sto je kljucno jeste da Novak ima sve. Pa setimo se samo Dohe ove godine, meceva sa Rafom, Federerom...njegove kombinacije udaraca su prelepe, on u poenu sve odigra. Ovo kako se pise o Novaku, da je u rangu Vilandera, prosecan teniser a on drugi na GOAT listi, znaci...to nisu dosadni navijaci Novaka odredili ili dosadni Nole, vec kompetentni ljudi. Sta ti to govori? On je vec u 29 godini skocio na drugo mesto GOAT liste, to je za ponos!!
Opusteno, jos ce Nole da vlada, i ne brini, ima vremena da postane najsjajnija zvezda na nebu iako vec uveliko sija! ZIVELI!

Dobro

pre 7 godina

@ Djordje
Djoko, sine, da Vam kaze cika Dobro: Ja imam vise godina provedenog na teniskom terenu, prvo kao takmicar a sada i kao rekreativac,i mozda (a po stilu pisanja i vrlo verovatno) vise nego sto Vi uopste imate godina, i mislim da znam o cemu pricam.
Moj mali ali pametan savet:
Nadjite nekog drugog da podbadate svojim nezrelim komentarima.
Imate na ovom divnom sajtu jako puno komentatora koji prosto vape za tim :-)
Uzdravlje!

Iz zemlje lala, uvek Vas,

Djordje

pre 7 godina

Zbog nedostatka talenta, Djokovicu je potrebno 30 udaraca da osvoji poen..

Da zbog nedostatka talenta ga je i primetila Jelena Genčić pa uzela da ga trenira tako netalentovanog, šta pričaš bre dečko kako neko toliko dominantan nije talenat, aj mi onda objasni kako je tako talentovanog gaskea dobio lagano bez snage na proslom rg (2015), pa zar novak nema lepe udarce odakle nekom prica da on ne ume da igra lepo za oko, znaci talenat se ogleda po tebi u tome da samo iz prvog udarca osvoji poen, pa ume novak i agresivno da igra i da pogađa jako lepe vinere, da nema razorne udarce novak ne bi bio broj jedan, takođe da mu treba 30 prebacivanja da osvoji poen vec bi bio istrosen ko nadal a koliko vidim to nije slucaj

Djordje

pre 7 godina

Primer upornosti i htenja je david ferer ali djokovic u odnosu na njega ima talenat, eto da ti pojasnim malo stvari zaboravio sam da napisem u proslom komentaru, zato ferer nije osvojio grend slem jer nema razorne udarce a novak to ima i ne treba mu 30 prebacivanja za poen

Djordje

pre 7 godina

Nadjite nekog drugog da podbadate svojim nezrelim komentarima.
Imate na ovom divnom sajtu jako puno komentatora koji prosto vape za tim :-)
Uzdravlje!
Ne znam na koje komentare mislite, ako je ono da muster, borg, nadal, djokovic, simon itd itd nemaju talenta a da imaju inteligenciju, snagu i izdrzljivost, pa u svakom sportu bi onda uspeli sa inteligencijom, snagom i izdrzljivoscu i upornoscu, ne vidim sta je tu nezrelo ima dosta primera netalentovanih i u drugim sportovima koji su uspeli ali je po meni jako neozbiljno pricati za novaka da ima nedostatak talenta