Četvrtak, 22.09.2016.

10:46

FIFA presudila: Krkić ne može da igra za Srbiju

Svetska fudbalska federacija (FIFA) saopštila je da napadač Stouk Sitija Bojan Krkić ne može da nastupa za Srbiju jer je već igrao zvaničnu utakmicu za Španiju.

Izvor: B92

FIFA presudila: Krkiæ ne može da igra za Srbiju IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

192 Komentari

Sortiraj po:

grobarcina crvena

pre 7 godina

Postavlja se pitanje kako je Vladimir Volkov odigrao jedan zvanicni mec za Srbiju, a nakon toga se ipak opredelio za Crnu Goru?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Vladimir, 22. septembar 2016 11:03) # Link komentara

Sto pricas i mesas se kad ne znas. Volkov igrao prijateljsku utakmicu protiv Hondurasa. Krkic igrao kvalifikacije za svetsko protiv Armenije.

Jos pre toga ladno nas odbio i rekao kako nije zainteresovan. Igrao 10 minuta za Spaniju u toj utakmici i posle odustali od njega.

Sale

pre 7 godina

ako niste informisani ni jedan igrac sfajcarse nie mu dato pravo da napusta reprezentaciu sfajcarske razlog igrali su zvanicne utakmice posle dana kad je kosovo priznata u fifa.kosovo je drazava priznata od vise pola sfeta .
(pingi, 23. septembar 2016 14:16)

Izvini, taj jezik kojim nam se obraćaš, jel to svahili? (ili, možda, sfahili)

pingi

pre 7 godina

ako niste informisani ni jedan igrac sfajcarse nie mu dato pravo da napusta reprezentaciu sfajcarske razlog igrali su zvanicne utakmice posle dana kad je kosovo priznata u fifa.kosovo je drazava priznata od vise pola sfeta .

Bocko

pre 7 godina

Napad OFK-a koji je rasturio Hajduk u Splitu 1981-Zekic,Krkic,Majstorovic,Silja Markovic i Mrkela.Prosek 21 godina.I Nenad Bjekovic je dao ime sinu po sebi.

Todor

pre 7 godina

Da ne ulazimo u njegove (ako ih uopste ima) ili u motive naseg saveza,da ne komentarisemo "doslednost" FIFE i UEFE kad im i kako odgovara,ovde se radi i o pitanju koliko su te prijateljske utakmice uopste netakmicarske buduci da one donose bodove koji odredjuju sesir reprezantacija prilikom zreba,dakle vrlo su takmicarske,takodje ovde se radi i o tome da je npr Krkic koji je nase gore list igrao (ako se to uopste moze zvati igra) za svoju realno drugu tj prvu drzavu sa 18god,a ima manja prava nego npr Kosta koji je sa 25 god 2x igrao za Brazil i onda resio da igra za Spaniju kao naturalizovani stranac.Poenta je da realno ta takmicarksa utakmica i pravilo o njima ima smisla npr ako igrac igra na nekom takmicenju,ovako kvalifikaciona i prijatelska gotovo da nemaju razliku,opet...takav ili slican argument trebalo je da iznese neko ko je pokusavao da progura ovu pricu u FIFA

Todor

pre 7 godina

Da ne ulazimo u njegove (ako ih uopste ima) ili u motive naseg saveza,da ne komentarisemo "doslednost" FIFE i UEFE kad im i kako odgovara,ovde se radi i o pitanju koliko su te prijateljske utakmice uopste netakmicarske buduci da one donose bodove koji odredjuju sesir reprezantacija prilikom zreba,dakle vrlo su takmicarske,takodje ovde se radi i o tome da je npr Krkic koji je nase gore list igrao (ako se to uopste moze zvati igra) za svoju realno drugu tj prvu drzavu sa 18god,a ima manja prava nego npr Kosta koji je sa 25 god 2x igrao za Brazil i onda resio da igra za Spaniju kao naturalizovani stranac.Poenta je da realno ta takmicarksa utakmica i pravilo o njima ima smisla npr ako igrac igra na nekom takmicenju,ovako kvalifikaciona i prijatelska gotovo da nemaju razliku,opet...takav ili slican argument trebalo je da iznese neko ko je pokusavao da progura ovu pricu u FIFA

MIROSLAV E

pre 7 godina

Stvarno ovde ima puno glupih,neobavestenih i neobrazovanih ljudi, ko im dade racunar,tablet ili smartfon u ruke.Ako su im vec dali trebali su im bar ograniciti mogucnost komunikacije na netu da ne brukaju pored sebe i ostali deo srpskog naroda.

mlekadzija iz Parme

pre 7 godina

Tzv Kosovo je privremeno okupirana teritorija i to svima neka bude jasno a pogotovu ovim izdajnicima sto se prodaju za sendvic.

деки

pre 7 godina

I na bilo kom srpskom je španjkinja!
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (PајаSM, 22. septembar 2016 13:24)

Mora neki kompleksaš da uleti pa to ti je...
(VladaNS, 22. septembar 2016 14:56)


Вама 5-околонашима сви су Срби комплексаши.. Човек је лепо указао на грешку и то је сасвим пожељно и легитимно!

Dragi

pre 7 godina

Jedanput i da neko donese neku odluku u našu korist, kada mi sami ne znamo sebe i svoje da štitimo. Bojan je izabrao Španiju, bez obzira na sva nastojanja FSS i tadašnjeg selektora Antića, a sada kada ga nema nigde, dobra mu je i Španija. Neka pokuša sa Kosovom, njima i tako trebaju fudbaleri. Za njih bi mogao da igra, naravno ako bude imao mesto. A mi treba da uvodimo u igru našu decu i one koji iskreno žele da igraju, od prvog dana.

curvasud

pre 7 godina

Sjajna vest...Kad se biralo ,izabrao je Španiju, jer je sam izjavio da se oseća njihovim, i to je fer.Sad kad nema mesta dobra je i Srbija a mi trčimo kao majmuni da ga prihvatimo...E mi nismo fer prema nama samima...

HanSolo

pre 7 godina

Ma i ne treba nam, nego kako oni silni norvezani, svajcarci itd igraju za Kosovo kad su vec nastupali za druge repr.
(kimbo, 22. septembar 2016 13:03)

Joj bože, pa jel je stvarno toliko imbesila srba u našoj zemlji.. To što je kosovo primljeno u fifu je političko i kršenje pravila.. Da!.. A to što norvezani, švajcarci itd dobijaju dozvole nije.. Prosto ko pasulj.. Zato što je nova "država" i onda se sme.. Prosto svakome sem nama izgleda..
Ajde lupajte i meni minuse pa pokažite kolko ste pametni..

VladaNS

pre 7 godina

I na bilo kom srpskom je španjkinja!
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (PајаSM, 22. septembar 2016 13:24)

Mora neki kompleksaš da uleti pa to ti je...

brbsi

pre 7 godina

Izet Hajrovic - Bosanac, 1 mec za Svajcarsku pa posle za Bosnu.
Vladimir Volkov - Srbin, 1 mec za Srbiju pa posle za Crnu Goru.
Dijego Kosta - Brazilac, 2 meca za Brazil pa onda za Spaniju.
Tijago Mota - Brazilac, 2 meca za Brazil pa onda za Italiju.

Bojan Krkic - Srbin, 1 mec za Spaniju - ne moze za Srbiju:)

Istina, ovako deluje kao zavera protiv nas - ali ipak nije. Radi se o tome da su nasi ljudi iz Saveza dovoljno nesposobni da nisu ni procitali clanove Statuta a vec objavili svuda kako ce Krkic igrati. A tamo fino pise da moze da promeni reprezentaciju samo ako je u trenutku igranja za prvu drzavu vec imao drzavljanstvo druge (sto je slucaj kod svih ovih gore). Nije tuzno sto on nece igrati, nego ko nam vodi fudbal...

3p

pre 7 godina

Ljudi, mi nemamo majstora sa loptom vec dugoooo godina.

Bojan ima to sto nam je preko potrebno i zbog cega svi gledamo fudbal, ne moze u Spaniji da bude desetka, zbog ogromne konkurencije, ali kod nas sigurno moze.

Strasne igre je pokazivao u dresu Barse, u drugom timu i mladjim kategorijama posebno, veliki potencijal ako mu SE DA SLOBODA U IGRI !

Steta sto ne daju ovi iz Fifa...

digi dong

pre 7 godina

Ne razumijem ovu FIFU. Kako moze Hajrovic da igra za nas u BiH, a igrao je za Svicarsku, dalje cijela ekipa Kosova. Zbog cega je sad ovo problem. A vi u Srbiji ne bi trebali da odustajete ili da diskreditujete ovog momka. Treba uloziti zalbu. Steta, dobar igrac. To sto je igrao za Spaniju ne bi trbealo nikome da smeta, ipak mu je majka Spanjolka i tamo je zivio.

MILKO

pre 7 godina

Koliko ovde pojedini ljudi imaju godina kada su toliko ne obavesteni i postavljaju toliko glupa pitanja.Posle jedne zvanicne a ne prijateljske utakmice ne moze se vise menjati zemlja za koju se igra.To ne vazi za igrace koji poticu sa nekog podrucja koje se u medjuvremenu konstituise kao nova drzava, tada svi igraci koji vode poreklo odatle mogu ako imaju zelju da zaigraju za tu novoformiranu, bez obzira koliko su odigrali meceva za nekoga drugog.

pcb

pre 7 godina

volkov je igrao prijateljsku utakmicu za srbiju, a ne zvanicnu. zato je imao pravo da igra za crnu goru
to sto je 'kosovo' primljeno u fifa/uefa je krsenje statuta, ali to sto igraci albanije, svajcarske... rodjeni na kosovu se prebacuju da igraju za 'kosovo', to nije krsenje statuta. jer se oni prebacuju da igraju za zemlju koja je novonastala i zato imaju pravo da igraju za 'kosovo'.
ista situacija bi bila za kataloniju. pike, inijesta, buskets...svi bi imali pravo da igraju za kataloniju jer bi to bila novonastala drzava

s

pre 7 godina

I nesmeta mi što nemože jer kad mu je nudjeno nije hteo,nego mi smeta što za Kosovo može ko hoće od igrača koji igraju za Svajcarsku ili Austriju...

Struja neuspesni brejkdenser

pre 7 godina

Ja sam to odavno znao.Ne znam zasto se dise tolika fama oko Krkana,imamo mi boljih igraca od njega.Sad ce jos malo Meleg iz Vose moci u A tim.

ja

pre 7 godina

Ovo se znalo, to su naši namerno uradili sada u momentu kada devetorica igrača treba da budu registrovani za Kosovo na način na koji su oni nama odbili Krkića. Čisto da se istaknu dvostruki aršini.

Slusam hit iz autobusa GSP

pre 7 godina

Meni ovo nije jasno. Zasto su uopste pustali pricu da ce igrati za Srbiju kad su i FIFA i UEFA vrlo jasni i striktni po tom pitanju!? Ko je iole upucen u pravila znao je da od toga nema nista. Uostalim Spanija ga je onaj put zvala upravo zato, da bi ga osigurala u slucaju da igracki eksplodira (tad je odigrao i nikad vise), to se nije desilo i on nece videti reprezentaciju vise nikad. Ponovo...nije mi jasno zadto se ova prica sada pokrece uopste???

bojan

pre 7 godina

bitno da je gospodin selektor vec napravio novu taktiku s Krkicem i to izneo u javnost,umesto da su se prvo lepo raspitali i izbegli da ispadnu smesni.

rex

pre 7 godina

Jeste da nam fali napadač ali imao je priliku da bira gde želi da igra...
Dok sa druge strane od kada se FIFA pridržava statuta? Verovatno im nije ponuđeno dovoljno šuške, ovaj papira...

макс

pre 7 godina

pa naravno da nisu odobrili. sto bi odobrili nesto sto bi srbima moglo da pomogne, to nikako nema smisla. jos nam samo taj fudbal nedostaje pa da im tek bodemo oci u ekipnim sportovima, ali i to ce doci na svoje, u sportu nam nista ne mozete.

Basko

pre 7 godina

odigrao 25 minuta protiv Jermenije pre 6 godina i videli ljudi da nije neki kalibar, šta će nama takav, i čemu ovoliko vesti svaki dan o njemu

Mrcina

pre 7 godina

U vezi sa Volkovom i Kostom:
Igraci koji imaju dvojno drzavljanstvo, ako su igrali samo u prijateljskim utakmicama za jednu zemlju, mogu da se predomisle i nastupe za drugu čije državljanstvo takođe imaju.

U vezi sa igranjem za Kosovo:
Igrači mogu da igraju za drugu reprezentaciju ako je u pitanju novoformirana zemlja.

U vezi sa Mandićem:
On je igrao samo za mladu reprezentaciju, pa može da bira seniorsku.

Što se tiče priznanja Kosova i kršenja statuta tu nema šta da se kaže, sve je jasno.

kwamo

pre 7 godina

tada klinac,krkić-perez (ko da je uzeo i svoje i muzevljevo prezime) se jasno i glasno izjasnjavao da je spanac,pevao himnu i nije hteo da cuje za srbiju. a sad,kada ga niko ziv u spaniji ne vidi,on bi mozda hteo da igra za najraspaliju selekciju u evropi i sire (mada,njega i sada nisam cuo,procitao da hoce da igra za srbiju),pa neka tako i ostane. on je stranac. ima nekoliko fudbalera koji su stranci,imaju nase pasose,hteli da igraju za srbiju,ali fss nije dozvolio,jer su stranci. a sada može,a? a sto se tice kosova sto pominjete-pa ono je samostalna država i što pre budete priznali sami sebi biće vam lakše. ili čekate da vam vodja to kaže,pa da klimnete glavom uz kaficu i rakijicu i kažete: i šta ce nam,neka im ga,bravo vodjo.

Kalimero

pre 7 godina

Ne znam uopste koji pametnjakovic se dosetio da ga zove,imao je priliku da bira,odlučio se za Spaniju,neka mu je sa srecom.A sada posto ga ne zovu za Spaniju sada moze i Srbija,daj sta das.Pa sto onda treniraju drca u Srbiji kada svako ima pravo pre njih da dobije sansu!?!

Zeljko_Ch

pre 7 godina

@Po statutu takodje nijedna zemlja koj anije priznata u UN nema prava da igra utakmice! Sta cemo sad?
(okta, 22. septembar 2016 11:07)

Evo sta cemo.... Svicarska je tek 2002 pristupila UN :)
A igrali su EM i WM u nogometu, rukometu, hokej i svim ostalim sportovima !!!
Ko zna njemacki nek procita , a za ostale ima google translator

¨Am 3. März 2002 hat das Schweizer Volk dem UNO-Beitritt eindeutig zugestimmt. Ein historischer Entscheid nach Jahrzehnte langer Skepsis, vor allem bezüglich eines möglichen Verlustes der Neutralität, die bis vor wenigen Jahren als Mythos galt.

goblin

pre 7 godina

Koliko ova nacija nema samopostovanja da covek ne poveruje.Ovaj Krkic je vise puta rutinski odbio da igra za Srbiju,a sad kad je svestan da nema kvalitet za Spaniju postaje veliki Srbin.Sada je opet kriva FIFA,a to sto nam u reprezentaciji ne igra u prvom timu niko od mladih sa Novog Zelanda,osim Rajkovica,sto Muslin igra sa menadzerskim igracima, to nije bitno.Bedna Irska je mogla da nam da 5 golova u Beogradu,nama 3 Mesija ne bi pomogla a kamoli ovaj Krkic.

izgubljen u prevodu

pre 7 godina

e kako mi je milo sto su ga od*ebali pa neka igra sad za spaniju raspad taj raspali.. zbog tih 25min skocio je sam sebi u stomak..e sad igraj u stouk city za bolji klub i nisi debilu jedan a za spaniju ces igrat mozda ako se ponovo rodis hahahaha..molim uglednu redakciju B92 da mi objave komentar..hvala

Bane

pre 7 godina

FIFA i statut da se čovek baci na patos od smeha. FIFA je poznata kao ogranizacija koja se drži statuta ali samo ako se dobro ali dobro podmaže finasijski, valjda im je toliko zvaničnika uhapšeno zbog primanja mita jer se drže tog statuta. Za onu Albaniju dva se nisu preterano bunili naročito su se vodili filozofijom da se ne sprečava razvoj mladih i da im se dozvoli da igraju fudbal. Krkić pošto ima 29 godina nije više mlad pa ta pravila nisu validna. Tako se FIFA brine o igračima alal im vera. Ja bi voleo kada bi mi objasnili ovo masovno odobravanje igrača novo nastaloj državi. I ako po statutu lepo piše da to nemože uvek se može naći kompromis samo je bitno dobro podmazati finasijski.

Beljo

pre 7 godina

Sve sami strucnjaci se javljaju, Boze Boze... Kao i prvi put kad se pricalo o njegovom nastupu, a bilo je kristalno jasno da ne moze... E pa dragi "logicari"... Da Srbija nuje postojala kao nezavisni entitet kada je Bojan nastupio za Spaniju, danas bi mogao da igra za Srbiju. Jer sve i da je htio, nije mogao te 2008... A kako je Bojan 2008. mogao, a donio odluku... Eto vam "Kosovo".

Mas

pre 7 godina

Diego Costa, Reprezentativna karijera: Brazil 2 (0), Španija
10 (1)... Kako FIFO, Kako? Zašto se ovi naši ne pozivaju na ovaj slučaj. Treba podnijeti tužbu, sportski sud kad vidi ovaj slučaj, moraće presuditi u korist Srbije.

beograd

pre 7 godina

"Po Statutu FIFA ukoliko je fudbaler odigrao jedan meč za nacionalni tim u zvaničnom takmičenju automatski se gubi pravo da igra za drugi nacionalni tim."

A sad su odjednom u fazonu statuta. Smešni su.

Inače nam i ne treba Krkić, dovoljno smo loši i bez njega.

D1V1

pre 7 godina

Nije mi ga zao uopste, glumio je veliku facu dok je bio u Barsi a sad kad je u Stouku dobra je i Srbija daj samo da nadjem nacin da se makar malo bolje prodam. Ko visoko leti nisko pada...

Predrag

pre 7 godina

Ovakav stav je odavno poznat i tu neme nista novo. Cudi me da je u FSS bilo dileme oko toga. Uostalom bolje je i da su pitali, nego da nam posle toga UEFA odizme i ono malo bodova koje cemo steci u kvalifikacijama.

nwmanja

pre 7 godina

Podeljena su misljenja u javnosti da li treba da igra ili ne, tako da nije prevelika steta, jednom je odbio i to je to. Ali svakome normalnom moraju da smetaju licemerje i dvostruki arsini Fife. Kako Mota igra za Italiju? Kako za Kosovo igraju svi novi igraci, kako je Kosovo uopste uslo u FIFA? Imaju li ljudi u nasem savezu malo obraza pa da im posalju jedno pismo, kako se malo pridrzavaju statuta malo ne. Nista ne bi postigli ali dizati ruke tek tako je sramota.

Peca

pre 7 godina

Fifa nam nikada nije ni bila naklonjena, tako je i sada.A sa druge strane Krkic se nije spominjao za reprezentaciju zadnjih par godina tako je totalno svejedno da li ce dobiti dozvolu ili ne.

Zdravce

pre 7 godina

Ni ne slazem se sad da igra za nas, eto mu sad njegovi Spanci. Kad su Kosovu dozvolili 10ak igraca da preuzmu nije bilo tog statuta?

Gaskojn

pre 7 godina

Ali zato za Kosovo može ko hoće.Meni je iskreno nebitno,čak i drago zbog ovoga.Nema šta da traži kod nas kad je stavio Španiju ispred Srbije u trenutku odluke.Ionako je postao prosek,ni po čemu se ne izdvaja,ne može da parira konkurenciji u Španiji,pa nas se sad setio.Neka hvala...

karter

pre 7 godina

Ne razumem ko je potegao pitanje njegovog igranja za Srbiju kad smo svi znali da ne moze da igra za Srbiju... A i da igra ne bi bili nista posebno bolji. Njegova karijera je u konstantom padu

Blue Moon 142

pre 7 godina

Koliko je FIFA moćna i ozbiljna organizacija, još jednom su pokazali da oni poštuju svoja pravila i svoj neuništivi statu. Bravo za FIFA.

Матори

pre 7 godina

Хаха. И то је то за нас. Да је требао да игра за Албанију или Космет већ би се направио преседан

Perspektiva

pre 7 godina

Mogu reci da mi je drago zbog toga. Kao klinac se zaleteo da sto pre zaigra za spaniju i govorio da nece da igra za srbiju. Sad kad je video da ce spansku reprezentaciju gledati samo na tv onda mu je dobra i srbija. I sve to mu je tata spakovao,nek ga tata sad spakuje i u prvi tim spanije.

what goes around comes around

pre 7 godina

Setite se Antica i njegovog angazovanja po ovom pitanju? Koliko se secam, momak nije hteo da igra za nas. Lepo mu je rekao da ce tamo tesko uci u prvi tim dok ce kod nas biti redovan.

TEGI DEBELA STRIPTIZETA

pre 7 godina

Ma i bolje takvi nam ne trebaju,pa jel mogao sad Dekijev sin da igra za Italiju,ali takva stvar se nije ni dovodila u pitanje,sad nek ovaj propali i njegov otac smrde.....

ivan

pre 7 godina

E pa Krkiću, dok si bio u usponu i formi igrao si zavŠpaniju, a sad kad ideš na dole hoćeš za Srbiju. Da si tad igrao za Srbiju verovatno bi i sad igrao, međutim, nema više!

lucchese

pre 7 godina

ja ne znam sta ste se puvali uopste s naslovima da ce zaigrati za nas kad se znalo da je odigrao utakmicu za spaniju.
sta kao u fazonu pa samo pola cuke je igrao.

Dejan Kostic

pre 7 godina

Pozdravljam odluku, mada onaj vaterpolo golman igra skoro celu karijeru za reprezentaciju Srbije pa predje da igra za reprezentaciju Brazila?

Mića

pre 7 godina

Gospodo a po kom statutu je dobilo dozvolu onih 9 albanaca da igraju za "Kosovo"?Meni se cini da su i njih 9-ca igrali sto za albaniju sto za druge zemlje zvanicne utakmice za seniorske timove!Kakvi su ovo dupli standardi i mafijasko-korupcijski trikovi?

ccc

pre 7 godina

Još bolje. Dečko izgleda nije svestan da kod nas ne da ne može da se karijera vrati na pravi put nego se uništava do te mere da zaborave da si postojao.

Brondby

pre 7 godina

Brondby je svetinja veceras nemamo pravo na gresku idemooooooooo

Samo Brondby Brondby Brondby Brondby

Samo Brondby Brondby Brondby Brondby

Samo Brondby Brondby Brondby Brondby

Samo Brondby Brondby Brondby Brondby

asdf

pre 7 godina

Како је онај мандић могао да игра за Србију, па касније да пређе да игра за ЦГ?

Fica

pre 7 godina

Sad to zavoraviti probali smo be moze mozda i bolje mozda ne niko ne zna,imamo nase mlade igrace koje treba isprobati u napadu pre svega Djurdjevic iz partizana, kad Ozegovic udje u takmicarski ritam i njega,Cavric ako igra u slovanu uvek cu biti za takve napadace koji trce traze loptu utrcavaju rotiraju pozicije nego sa one sto trce od peterca do kaznenog i nazad za ceo mec.

Danubewalker

pre 7 godina

Statuti FIFA i UEFA su neoboriva prepreka za sve.Dobro,za sve sem za Kosovo.Da smo u Briselu u fusnotu ubacili Krkica,kada smo potpisali da necemo praviti smetnje Kosovu za prijem u medjunarodne (pa i sportske) organizacije,mozda bi danas bio reprezentativac Srbije.Ipak,nebitan je toliko Krkic,pa nije on Mesi i mnogo je vaznije sto smo tad u Briselu izvojevali veliku pobedu a to je da imamo Pristinu u vremenskoj prognozi na Dnevniku.

Chris T-Rex BOSH

pre 7 godina

Neki ce reci da je bolje da ne igra zbog tamo nekog ponosa, ali ako se Srbija bude okretala ponosu nigdje nece dogurati.
Steta za Krkica.

Fica

pre 7 godina

To je bilo ocekivano nece oni sad svoja pravila da krse posebno kad je Srbija u pitaju, a kadd vidim jednog Stanisu Mandica ovako za 5,6 godina koji se zaleteo da igra za Crnu Goru iako je najveci uspeh i najvece minute imao u Srbiji bice isto ovako ali bice mi jos draze jer ako 22 orlica mogu a one ne moze da ceka svoju sansu jos je ostao na istom nivou nije napredovao od tad,na toj jednoj utakmici za crnu goru ce i ostati

Estiar

pre 7 godina

Pa šta smo drugo mogli da očekujemo? Ista situacija je bila za Klea, dok za druge reprezentacije igraju brdo Brazilaca. FIFA nas je ferma 2%, dok za Kosovo ubrzavaju procedure da bi im što više igrača igralo.

skeptik

pre 7 godina

Naravno, to je sve po statutu. Ma gde bi FIFA dozvolila bilo sta da nije u skladu sa njihovim aktima....i onda je mrmot zavio vec sta zavija....

Pozdrav iz RS

pre 7 godina

Kako su ga Španci kulturice navukli. odigrao par minuta za rep. i onda zbogom. Samo da ne zaigra za Srb. Kako je bio lakovjeran mali Krkić.

Jim Beam

pre 7 godina

Španci, odma' u vatru da sa 18 odigra 20ak minuta i da ga kaparišu, nikad se ne zna da li će postati vrhunski igrač ili ne. Da je obrnuta situacija, završio bi u španskoj reprezentaciji bez problema, kao Diego Kosta. Smislili bi oni da je bila prijateljska, da je bio premlad da donese odluk i da nije igrao 10 godina za nas i slično.

Super su narod, sličan nama, ali što imaju tu crtu da muljaju na i van terena samo da bi došli do uspeha, to niko nema. Pogledajte samo njihovu košarkašku reprezentaciju ili ovo za britanske triatlonce što su se žalili dok im se ceo svet divi, neverovatno. Na stranu sve da li je dobro da Krkić igra za nas ili ne, samo glasno razmišljam :)

Карло Анчелоти

pre 7 godina

И не треба. Кад није хтео пре, сад ко га шљиви. Нек се крља са Шпанцима.

Оће то

pre 7 godina

Како је то лепо кад се ФИФА позива на поштовање сопственог Статута. То је тако дирљиво...

Rosenborg

pre 7 godina

a diego costa je mogao?Covek igrao za brazil dve utakmice u seniorskom timu i moze da nastupa za spaniju?Tijago Mota slucaj,vrlo slican...Krkic ce igrati za Srbiju,to vam garantujem

Aleksandar

pre 7 godina

Ja ga ne bio ni zvao jer je on tako odlučio odavno. Ali ako traži gde da igra da unapredi karijeru reprezentativnim nastupima, verovatno će ga pustiti da igra za Kosovo, oni mogu da registruju koga hoće.

Dule

pre 7 godina

Želeo je da igra za Srbiju zbog svojih interesa,da bi prešao u neki klub zvučnijeg imena,podigao karijeru na viši nivo.U tome je problem naše fudbalske reprezentacije,niko ne igra za državni grb i himnu.

JPR23

pre 7 godina

Hehe, kakav cirkus.. neko moze, neko ne moze.. no dobro, sta sad ima pa i da igra, kad nije hteo tada, sad kad vidi da ga Spanija ne smirgla on bi da menja.
A ovi nasi umesto da jure Krlica, bolje bi bilo da prate nase mlade po Nemackoj, Svajcarskoj koji mogu uz mlade iz zemlje da napokon nesto postignu jednog dana.. jer ovo sto za sad igra, Kanta,,.

Danko

pre 7 godina

Mozda je
ovako i najbolje.Mogu samo da zamislim da je Fifa kojim slucajem donela drugaciju odluku i da ga je Muslin pozvao,kakav bi cirkus nastao u medijima i svima ostalima koji prate fudbal u ionako podeljenoj zemlji.

Milan_3

pre 7 godina

Zasto nisu tako striktni kada su u pitanju fudbaleri Albanije, "drzave" Kosova ???

Kakva dvolicnost eee, para busi gde burgija nece...

Pola Albanskog Kosovskog tima sastavljaju igraci koji su igrali pre za Nemacku, Svajcarsku i tako dalje...

what goes around comes around

pre 7 godina

Setite se Antica i njegovog angazovanja po ovom pitanju? Koliko se secam, momak nije hteo da igra za nas. Lepo mu je rekao da ce tamo tesko uci u prvi tim dok ce kod nas biti redovan.

Gaskojn

pre 7 godina

Ali zato za Kosovo može ko hoće.Meni je iskreno nebitno,čak i drago zbog ovoga.Nema šta da traži kod nas kad je stavio Španiju ispred Srbije u trenutku odluke.Ionako je postao prosek,ni po čemu se ne izdvaja,ne može da parira konkurenciji u Španiji,pa nas se sad setio.Neka hvala...

Mrcina

pre 7 godina

U vezi sa Volkovom i Kostom:
Igraci koji imaju dvojno drzavljanstvo, ako su igrali samo u prijateljskim utakmicama za jednu zemlju, mogu da se predomisle i nastupe za drugu čije državljanstvo takođe imaju.

U vezi sa igranjem za Kosovo:
Igrači mogu da igraju za drugu reprezentaciju ako je u pitanju novoformirana zemlja.

U vezi sa Mandićem:
On je igrao samo za mladu reprezentaciju, pa može da bira seniorsku.

Što se tiče priznanja Kosova i kršenja statuta tu nema šta da se kaže, sve je jasno.

izgubljen u prevodu

pre 7 godina

e kako mi je milo sto su ga od*ebali pa neka igra sad za spaniju raspad taj raspali.. zbog tih 25min skocio je sam sebi u stomak..e sad igraj u stouk city za bolji klub i nisi debilu jedan a za spaniju ces igrat mozda ako se ponovo rodis hahahaha..molim uglednu redakciju B92 da mi objave komentar..hvala

brbsi

pre 7 godina

Izet Hajrovic - Bosanac, 1 mec za Svajcarsku pa posle za Bosnu.
Vladimir Volkov - Srbin, 1 mec za Srbiju pa posle za Crnu Goru.
Dijego Kosta - Brazilac, 2 meca za Brazil pa onda za Spaniju.
Tijago Mota - Brazilac, 2 meca za Brazil pa onda za Italiju.

Bojan Krkic - Srbin, 1 mec za Spaniju - ne moze za Srbiju:)

Istina, ovako deluje kao zavera protiv nas - ali ipak nije. Radi se o tome da su nasi ljudi iz Saveza dovoljno nesposobni da nisu ni procitali clanove Statuta a vec objavili svuda kako ce Krkic igrati. A tamo fino pise da moze da promeni reprezentaciju samo ako je u trenutku igranja za prvu drzavu vec imao drzavljanstvo druge (sto je slucaj kod svih ovih gore). Nije tuzno sto on nece igrati, nego ko nam vodi fudbal...

bojan

pre 7 godina

bitno da je gospodin selektor vec napravio novu taktiku s Krkicem i to izneo u javnost,umesto da su se prvo lepo raspitali i izbegli da ispadnu smesni.

Kalimero

pre 7 godina

Ne znam uopste koji pametnjakovic se dosetio da ga zove,imao je priliku da bira,odlučio se za Spaniju,neka mu je sa srecom.A sada posto ga ne zovu za Spaniju sada moze i Srbija,daj sta das.Pa sto onda treniraju drca u Srbiji kada svako ima pravo pre njih da dobije sansu!?!

curvasud

pre 7 godina

Sjajna vest...Kad se biralo ,izabrao je Španiju, jer je sam izjavio da se oseća njihovim, i to je fer.Sad kad nema mesta dobra je i Srbija a mi trčimo kao majmuni da ga prihvatimo...E mi nismo fer prema nama samima...

Basko

pre 7 godina

odigrao 25 minuta protiv Jermenije pre 6 godina i videli ljudi da nije neki kalibar, šta će nama takav, i čemu ovoliko vesti svaki dan o njemu

Dragi

pre 7 godina

Jedanput i da neko donese neku odluku u našu korist, kada mi sami ne znamo sebe i svoje da štitimo. Bojan je izabrao Španiju, bez obzira na sva nastojanja FSS i tadašnjeg selektora Antića, a sada kada ga nema nigde, dobra mu je i Španija. Neka pokuša sa Kosovom, njima i tako trebaju fudbaleri. Za njih bi mogao da igra, naravno ako bude imao mesto. A mi treba da uvodimo u igru našu decu i one koji iskreno žele da igraju, od prvog dana.

beograd

pre 7 godina

"Po Statutu FIFA ukoliko je fudbaler odigrao jedan meč za nacionalni tim u zvaničnom takmičenju automatski se gubi pravo da igra za drugi nacionalni tim."

A sad su odjednom u fazonu statuta. Smešni su.

Inače nam i ne treba Krkić, dovoljno smo loši i bez njega.

rex

pre 7 godina

Jeste da nam fali napadač ali imao je priliku da bira gde želi da igra...
Dok sa druge strane od kada se FIFA pridržava statuta? Verovatno im nije ponuđeno dovoljno šuške, ovaj papira...

Blue Moon 142

pre 7 godina

Koliko je FIFA moćna i ozbiljna organizacija, još jednom su pokazali da oni poštuju svoja pravila i svoj neuništivi statu. Bravo za FIFA.

TEGI DEBELA STRIPTIZETA

pre 7 godina

Ma i bolje takvi nam ne trebaju,pa jel mogao sad Dekijev sin da igra za Italiju,ali takva stvar se nije ni dovodila u pitanje,sad nek ovaj propali i njegov otac smrde.....

digi dong

pre 7 godina

Ne razumijem ovu FIFU. Kako moze Hajrovic da igra za nas u BiH, a igrao je za Svicarsku, dalje cijela ekipa Kosova. Zbog cega je sad ovo problem. A vi u Srbiji ne bi trebali da odustajete ili da diskreditujete ovog momka. Treba uloziti zalbu. Steta, dobar igrac. To sto je igrao za Spaniju ne bi trbealo nikome da smeta, ipak mu je majka Spanjolka i tamo je zivio.

ja

pre 7 godina

Ovo se znalo, to su naši namerno uradili sada u momentu kada devetorica igrača treba da budu registrovani za Kosovo na način na koji su oni nama odbili Krkića. Čisto da se istaknu dvostruki aršini.

mlekadzija iz Parme

pre 7 godina

Tzv Kosovo je privremeno okupirana teritorija i to svima neka bude jasno a pogotovu ovim izdajnicima sto se prodaju za sendvic.

s

pre 7 godina

I nesmeta mi što nemože jer kad mu je nudjeno nije hteo,nego mi smeta što za Kosovo može ko hoće od igrača koji igraju za Svajcarsku ili Austriju...

Jim Beam

pre 7 godina

Španci, odma' u vatru da sa 18 odigra 20ak minuta i da ga kaparišu, nikad se ne zna da li će postati vrhunski igrač ili ne. Da je obrnuta situacija, završio bi u španskoj reprezentaciji bez problema, kao Diego Kosta. Smislili bi oni da je bila prijateljska, da je bio premlad da donese odluk i da nije igrao 10 godina za nas i slično.

Super su narod, sličan nama, ali što imaju tu crtu da muljaju na i van terena samo da bi došli do uspeha, to niko nema. Pogledajte samo njihovu košarkašku reprezentaciju ili ovo za britanske triatlonce što su se žalili dok im se ceo svet divi, neverovatno. Na stranu sve da li je dobro da Krkić igra za nas ili ne, samo glasno razmišljam :)

деки

pre 7 godina

I na bilo kom srpskom je španjkinja!
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (PајаSM, 22. septembar 2016 13:24)

Mora neki kompleksaš da uleti pa to ti je...
(VladaNS, 22. septembar 2016 14:56)


Вама 5-околонашима сви су Срби комплексаши.. Човек је лепо указао на грешку и то је сасвим пожељно и легитимно!

MILKO

pre 7 godina

Koliko ovde pojedini ljudi imaju godina kada su toliko ne obavesteni i postavljaju toliko glupa pitanja.Posle jedne zvanicne a ne prijateljske utakmice ne moze se vise menjati zemlja za koju se igra.To ne vazi za igrace koji poticu sa nekog podrucja koje se u medjuvremenu konstituise kao nova drzava, tada svi igraci koji vode poreklo odatle mogu ako imaju zelju da zaigraju za tu novoformiranu, bez obzira koliko su odigrali meceva za nekoga drugog.

Milan_3

pre 7 godina

Zasto nisu tako striktni kada su u pitanju fudbaleri Albanije, "drzave" Kosova ???

Kakva dvolicnost eee, para busi gde burgija nece...

Pola Albanskog Kosovskog tima sastavljaju igraci koji su igrali pre za Nemacku, Svajcarsku i tako dalje...

Матори

pre 7 godina

Хаха. И то је то за нас. Да је требао да игра за Албанију или Космет већ би се направио преседан

Dule

pre 7 godina

Želeo je da igra za Srbiju zbog svojih interesa,da bi prešao u neki klub zvučnijeg imena,podigao karijeru na viši nivo.U tome je problem naše fudbalske reprezentacije,niko ne igra za državni grb i himnu.

Danubewalker

pre 7 godina

Statuti FIFA i UEFA su neoboriva prepreka za sve.Dobro,za sve sem za Kosovo.Da smo u Briselu u fusnotu ubacili Krkica,kada smo potpisali da necemo praviti smetnje Kosovu za prijem u medjunarodne (pa i sportske) organizacije,mozda bi danas bio reprezentativac Srbije.Ipak,nebitan je toliko Krkic,pa nije on Mesi i mnogo je vaznije sto smo tad u Briselu izvojevali veliku pobedu a to je da imamo Pristinu u vremenskoj prognozi na Dnevniku.

HanSolo

pre 7 godina

Ma i ne treba nam, nego kako oni silni norvezani, svajcarci itd igraju za Kosovo kad su vec nastupali za druge repr.
(kimbo, 22. septembar 2016 13:03)

Joj bože, pa jel je stvarno toliko imbesila srba u našoj zemlji.. To što je kosovo primljeno u fifu je političko i kršenje pravila.. Da!.. A to što norvezani, švajcarci itd dobijaju dozvole nije.. Prosto ko pasulj.. Zato što je nova "država" i onda se sme.. Prosto svakome sem nama izgleda..
Ajde lupajte i meni minuse pa pokažite kolko ste pametni..

pcb

pre 7 godina

volkov je igrao prijateljsku utakmicu za srbiju, a ne zvanicnu. zato je imao pravo da igra za crnu goru
to sto je 'kosovo' primljeno u fifa/uefa je krsenje statuta, ali to sto igraci albanije, svajcarske... rodjeni na kosovu se prebacuju da igraju za 'kosovo', to nije krsenje statuta. jer se oni prebacuju da igraju za zemlju koja je novonastala i zato imaju pravo da igraju za 'kosovo'.
ista situacija bi bila za kataloniju. pike, inijesta, buskets...svi bi imali pravo da igraju za kataloniju jer bi to bila novonastala drzava

nwmanja

pre 7 godina

Podeljena su misljenja u javnosti da li treba da igra ili ne, tako da nije prevelika steta, jednom je odbio i to je to. Ali svakome normalnom moraju da smetaju licemerje i dvostruki arsini Fife. Kako Mota igra za Italiju? Kako za Kosovo igraju svi novi igraci, kako je Kosovo uopste uslo u FIFA? Imaju li ljudi u nasem savezu malo obraza pa da im posalju jedno pismo, kako se malo pridrzavaju statuta malo ne. Nista ne bi postigli ali dizati ruke tek tako je sramota.

Pozdrav iz RS

pre 7 godina

Kako su ga Španci kulturice navukli. odigrao par minuta za rep. i onda zbogom. Samo da ne zaigra za Srb. Kako je bio lakovjeran mali Krkić.

Brondby

pre 7 godina

Brondby je svetinja veceras nemamo pravo na gresku idemooooooooo

Samo Brondby Brondby Brondby Brondby

Samo Brondby Brondby Brondby Brondby

Samo Brondby Brondby Brondby Brondby

Samo Brondby Brondby Brondby Brondby

Zdravce

pre 7 godina

Ni ne slazem se sad da igra za nas, eto mu sad njegovi Spanci. Kad su Kosovu dozvolili 10ak igraca da preuzmu nije bilo tog statuta?

3p

pre 7 godina

Ljudi, mi nemamo majstora sa loptom vec dugoooo godina.

Bojan ima to sto nam je preko potrebno i zbog cega svi gledamo fudbal, ne moze u Spaniji da bude desetka, zbog ogromne konkurencije, ali kod nas sigurno moze.

Strasne igre je pokazivao u dresu Barse, u drugom timu i mladjim kategorijama posebno, veliki potencijal ako mu SE DA SLOBODA U IGRI !

Steta sto ne daju ovi iz Fifa...

Оће то

pre 7 godina

Како је то лепо кад се ФИФА позива на поштовање сопственог Статута. То је тако дирљиво...

Struja neuspesni brejkdenser

pre 7 godina

Ja sam to odavno znao.Ne znam zasto se dise tolika fama oko Krkana,imamo mi boljih igraca od njega.Sad ce jos malo Meleg iz Vose moci u A tim.

JPR23

pre 7 godina

Hehe, kakav cirkus.. neko moze, neko ne moze.. no dobro, sta sad ima pa i da igra, kad nije hteo tada, sad kad vidi da ga Spanija ne smirgla on bi da menja.
A ovi nasi umesto da jure Krlica, bolje bi bilo da prate nase mlade po Nemackoj, Svajcarskoj koji mogu uz mlade iz zemlje da napokon nesto postignu jednog dana.. jer ovo sto za sad igra, Kanta,,.

goblin

pre 7 godina

Koliko ova nacija nema samopostovanja da covek ne poveruje.Ovaj Krkic je vise puta rutinski odbio da igra za Srbiju,a sad kad je svestan da nema kvalitet za Spaniju postaje veliki Srbin.Sada je opet kriva FIFA,a to sto nam u reprezentaciji ne igra u prvom timu niko od mladih sa Novog Zelanda,osim Rajkovica,sto Muslin igra sa menadzerskim igracima, to nije bitno.Bedna Irska je mogla da nam da 5 golova u Beogradu,nama 3 Mesija ne bi pomogla a kamoli ovaj Krkic.

Slusam hit iz autobusa GSP

pre 7 godina

Meni ovo nije jasno. Zasto su uopste pustali pricu da ce igrati za Srbiju kad su i FIFA i UEFA vrlo jasni i striktni po tom pitanju!? Ko je iole upucen u pravila znao je da od toga nema nista. Uostalim Spanija ga je onaj put zvala upravo zato, da bi ga osigurala u slucaju da igracki eksplodira (tad je odigrao i nikad vise), to se nije desilo i on nece videti reprezentaciju vise nikad. Ponovo...nije mi jasno zadto se ova prica sada pokrece uopste???

Todor

pre 7 godina

Da ne ulazimo u njegove (ako ih uopste ima) ili u motive naseg saveza,da ne komentarisemo "doslednost" FIFE i UEFE kad im i kako odgovara,ovde se radi i o pitanju koliko su te prijateljske utakmice uopste netakmicarske buduci da one donose bodove koji odredjuju sesir reprezantacija prilikom zreba,dakle vrlo su takmicarske,takodje ovde se radi i o tome da je npr Krkic koji je nase gore list igrao (ako se to uopste moze zvati igra) za svoju realno drugu tj prvu drzavu sa 18god,a ima manja prava nego npr Kosta koji je sa 25 god 2x igrao za Brazil i onda resio da igra za Spaniju kao naturalizovani stranac.Poenta je da realno ta takmicarksa utakmica i pravilo o njima ima smisla npr ako igrac igra na nekom takmicenju,ovako kvalifikaciona i prijatelska gotovo da nemaju razliku,opet...takav ili slican argument trebalo je da iznese neko ko je pokusavao da progura ovu pricu u FIFA

Mića

pre 7 godina

Gospodo a po kom statutu je dobilo dozvolu onih 9 albanaca da igraju za "Kosovo"?Meni se cini da su i njih 9-ca igrali sto za albaniju sto za druge zemlje zvanicne utakmice za seniorske timove!Kakvi su ovo dupli standardi i mafijasko-korupcijski trikovi?

Perspektiva

pre 7 godina

Mogu reci da mi je drago zbog toga. Kao klinac se zaleteo da sto pre zaigra za spaniju i govorio da nece da igra za srbiju. Sad kad je video da ce spansku reprezentaciju gledati samo na tv onda mu je dobra i srbija. I sve to mu je tata spakovao,nek ga tata sad spakuje i u prvi tim spanije.

Bocko

pre 7 godina

Napad OFK-a koji je rasturio Hajduk u Splitu 1981-Zekic,Krkic,Majstorovic,Silja Markovic i Mrkela.Prosek 21 godina.I Nenad Bjekovic je dao ime sinu po sebi.

Карло Анчелоти

pre 7 godina

И не треба. Кад није хтео пре, сад ко га шљиви. Нек се крља са Шпанцима.

D1V1

pre 7 godina

Nije mi ga zao uopste, glumio je veliku facu dok je bio u Barsi a sad kad je u Stouku dobra je i Srbija daj samo da nadjem nacin da se makar malo bolje prodam. Ko visoko leti nisko pada...

Estiar

pre 7 godina

Pa šta smo drugo mogli da očekujemo? Ista situacija je bila za Klea, dok za druge reprezentacije igraju brdo Brazilaca. FIFA nas je ferma 2%, dok za Kosovo ubrzavaju procedure da bi im što više igrača igralo.

Aleksandar

pre 7 godina

Ja ga ne bio ni zvao jer je on tako odlučio odavno. Ali ako traži gde da igra da unapredi karijeru reprezentativnim nastupima, verovatno će ga pustiti da igra za Kosovo, oni mogu da registruju koga hoće.

kwamo

pre 7 godina

tada klinac,krkić-perez (ko da je uzeo i svoje i muzevljevo prezime) se jasno i glasno izjasnjavao da je spanac,pevao himnu i nije hteo da cuje za srbiju. a sad,kada ga niko ziv u spaniji ne vidi,on bi mozda hteo da igra za najraspaliju selekciju u evropi i sire (mada,njega i sada nisam cuo,procitao da hoce da igra za srbiju),pa neka tako i ostane. on je stranac. ima nekoliko fudbalera koji su stranci,imaju nase pasose,hteli da igraju za srbiju,ali fss nije dozvolio,jer su stranci. a sada može,a? a sto se tice kosova sto pominjete-pa ono je samostalna država i što pre budete priznali sami sebi biće vam lakše. ili čekate da vam vodja to kaže,pa da klimnete glavom uz kaficu i rakijicu i kažete: i šta ce nam,neka im ga,bravo vodjo.

MIROSLAV E

pre 7 godina

Stvarno ovde ima puno glupih,neobavestenih i neobrazovanih ljudi, ko im dade racunar,tablet ili smartfon u ruke.Ako su im vec dali trebali su im bar ograniciti mogucnost komunikacije na netu da ne brukaju pored sebe i ostali deo srpskog naroda.

karter

pre 7 godina

Ne razumem ko je potegao pitanje njegovog igranja za Srbiju kad smo svi znali da ne moze da igra za Srbiju... A i da igra ne bi bili nista posebno bolji. Njegova karijera je u konstantom padu

Peca

pre 7 godina

Fifa nam nikada nije ni bila naklonjena, tako je i sada.A sa druge strane Krkic se nije spominjao za reprezentaciju zadnjih par godina tako je totalno svejedno da li ce dobiti dozvolu ili ne.

Todor

pre 7 godina

Da ne ulazimo u njegove (ako ih uopste ima) ili u motive naseg saveza,da ne komentarisemo "doslednost" FIFE i UEFE kad im i kako odgovara,ovde se radi i o pitanju koliko su te prijateljske utakmice uopste netakmicarske buduci da one donose bodove koji odredjuju sesir reprezantacija prilikom zreba,dakle vrlo su takmicarske,takodje ovde se radi i o tome da je npr Krkic koji je nase gore list igrao (ako se to uopste moze zvati igra) za svoju realno drugu tj prvu drzavu sa 18god,a ima manja prava nego npr Kosta koji je sa 25 god 2x igrao za Brazil i onda resio da igra za Spaniju kao naturalizovani stranac.Poenta je da realno ta takmicarksa utakmica i pravilo o njima ima smisla npr ako igrac igra na nekom takmicenju,ovako kvalifikaciona i prijatelska gotovo da nemaju razliku,opet...takav ili slican argument trebalo je da iznese neko ko je pokusavao da progura ovu pricu u FIFA

ivan

pre 7 godina

E pa Krkiću, dok si bio u usponu i formi igrao si zavŠpaniju, a sad kad ideš na dole hoćeš za Srbiju. Da si tad igrao za Srbiju verovatno bi i sad igrao, međutim, nema više!

Fica

pre 7 godina

To je bilo ocekivano nece oni sad svoja pravila da krse posebno kad je Srbija u pitaju, a kadd vidim jednog Stanisu Mandica ovako za 5,6 godina koji se zaleteo da igra za Crnu Goru iako je najveci uspeh i najvece minute imao u Srbiji bice isto ovako ali bice mi jos draze jer ako 22 orlica mogu a one ne moze da ceka svoju sansu jos je ostao na istom nivou nije napredovao od tad,na toj jednoj utakmici za crnu goru ce i ostati

VladaNS

pre 7 godina

I na bilo kom srpskom je španjkinja!
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (PајаSM, 22. septembar 2016 13:24)

Mora neki kompleksaš da uleti pa to ti je...

Danko

pre 7 godina

Mozda je
ovako i najbolje.Mogu samo da zamislim da je Fifa kojim slucajem donela drugaciju odluku i da ga je Muslin pozvao,kakav bi cirkus nastao u medijima i svima ostalima koji prate fudbal u ionako podeljenoj zemlji.

Mas

pre 7 godina

Diego Costa, Reprezentativna karijera: Brazil 2 (0), Španija
10 (1)... Kako FIFO, Kako? Zašto se ovi naši ne pozivaju na ovaj slučaj. Treba podnijeti tužbu, sportski sud kad vidi ovaj slučaj, moraće presuditi u korist Srbije.

Bane

pre 7 godina

FIFA i statut da se čovek baci na patos od smeha. FIFA je poznata kao ogranizacija koja se drži statuta ali samo ako se dobro ali dobro podmaže finasijski, valjda im je toliko zvaničnika uhapšeno zbog primanja mita jer se drže tog statuta. Za onu Albaniju dva se nisu preterano bunili naročito su se vodili filozofijom da se ne sprečava razvoj mladih i da im se dozvoli da igraju fudbal. Krkić pošto ima 29 godina nije više mlad pa ta pravila nisu validna. Tako se FIFA brine o igračima alal im vera. Ja bi voleo kada bi mi objasnili ovo masovno odobravanje igrača novo nastaloj državi. I ako po statutu lepo piše da to nemože uvek se može naći kompromis samo je bitno dobro podmazati finasijski.

skeptik

pre 7 godina

Naravno, to je sve po statutu. Ma gde bi FIFA dozvolila bilo sta da nije u skladu sa njihovim aktima....i onda je mrmot zavio vec sta zavija....

Zeljko_Ch

pre 7 godina

@Po statutu takodje nijedna zemlja koj anije priznata u UN nema prava da igra utakmice! Sta cemo sad?
(okta, 22. septembar 2016 11:07)

Evo sta cemo.... Svicarska je tek 2002 pristupila UN :)
A igrali su EM i WM u nogometu, rukometu, hokej i svim ostalim sportovima !!!
Ko zna njemacki nek procita , a za ostale ima google translator

¨Am 3. März 2002 hat das Schweizer Volk dem UNO-Beitritt eindeutig zugestimmt. Ein historischer Entscheid nach Jahrzehnte langer Skepsis, vor allem bezüglich eines möglichen Verlustes der Neutralität, die bis vor wenigen Jahren als Mythos galt.

Sale

pre 7 godina

ako niste informisani ni jedan igrac sfajcarse nie mu dato pravo da napusta reprezentaciu sfajcarske razlog igrali su zvanicne utakmice posle dana kad je kosovo priznata u fifa.kosovo je drazava priznata od vise pola sfeta .
(pingi, 23. septembar 2016 14:16)

Izvini, taj jezik kojim nam se obraćaš, jel to svahili? (ili, možda, sfahili)

Rosenborg

pre 7 godina

a diego costa je mogao?Covek igrao za brazil dve utakmice u seniorskom timu i moze da nastupa za spaniju?Tijago Mota slucaj,vrlo slican...Krkic ce igrati za Srbiju,to vam garantujem

lucchese

pre 7 godina

ja ne znam sta ste se puvali uopste s naslovima da ce zaigrati za nas kad se znalo da je odigrao utakmicu za spaniju.
sta kao u fazonu pa samo pola cuke je igrao.

Beljo

pre 7 godina

Sve sami strucnjaci se javljaju, Boze Boze... Kao i prvi put kad se pricalo o njegovom nastupu, a bilo je kristalno jasno da ne moze... E pa dragi "logicari"... Da Srbija nuje postojala kao nezavisni entitet kada je Bojan nastupio za Spaniju, danas bi mogao da igra za Srbiju. Jer sve i da je htio, nije mogao te 2008... A kako je Bojan 2008. mogao, a donio odluku... Eto vam "Kosovo".

макс

pre 7 godina

pa naravno da nisu odobrili. sto bi odobrili nesto sto bi srbima moglo da pomogne, to nikako nema smisla. jos nam samo taj fudbal nedostaje pa da im tek bodemo oci u ekipnim sportovima, ali i to ce doci na svoje, u sportu nam nista ne mozete.

ccc

pre 7 godina

Još bolje. Dečko izgleda nije svestan da kod nas ne da ne može da se karijera vrati na pravi put nego se uništava do te mere da zaborave da si postojao.

Dejan Kostic

pre 7 godina

Pozdravljam odluku, mada onaj vaterpolo golman igra skoro celu karijeru za reprezentaciju Srbije pa predje da igra za reprezentaciju Brazila?

Predrag

pre 7 godina

Ovakav stav je odavno poznat i tu neme nista novo. Cudi me da je u FSS bilo dileme oko toga. Uostalom bolje je i da su pitali, nego da nam posle toga UEFA odizme i ono malo bodova koje cemo steci u kvalifikacijama.

Chris T-Rex BOSH

pre 7 godina

Neki ce reci da je bolje da ne igra zbog tamo nekog ponosa, ali ako se Srbija bude okretala ponosu nigdje nece dogurati.
Steta za Krkica.

Fica

pre 7 godina

Sad to zavoraviti probali smo be moze mozda i bolje mozda ne niko ne zna,imamo nase mlade igrace koje treba isprobati u napadu pre svega Djurdjevic iz partizana, kad Ozegovic udje u takmicarski ritam i njega,Cavric ako igra u slovanu uvek cu biti za takve napadace koji trce traze loptu utrcavaju rotiraju pozicije nego sa one sto trce od peterca do kaznenog i nazad za ceo mec.

asdf

pre 7 godina

Како је онај мандић могао да игра за Србију, па касније да пређе да игра за ЦГ?

pingi

pre 7 godina

ako niste informisani ni jedan igrac sfajcarse nie mu dato pravo da napusta reprezentaciu sfajcarske razlog igrali su zvanicne utakmice posle dana kad je kosovo priznata u fifa.kosovo je drazava priznata od vise pola sfeta .

grobarcina crvena

pre 7 godina

Postavlja se pitanje kako je Vladimir Volkov odigrao jedan zvanicni mec za Srbiju, a nakon toga se ipak opredelio za Crnu Goru?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Vladimir, 22. septembar 2016 11:03) # Link komentara

Sto pricas i mesas se kad ne znas. Volkov igrao prijateljsku utakmicu protiv Hondurasa. Krkic igrao kvalifikacije za svetsko protiv Armenije.

Jos pre toga ladno nas odbio i rekao kako nije zainteresovan. Igrao 10 minuta za Spaniju u toj utakmici i posle odustali od njega.

izgubljen u prevodu

pre 7 godina

e kako mi je milo sto su ga od*ebali pa neka igra sad za spaniju raspad taj raspali.. zbog tih 25min skocio je sam sebi u stomak..e sad igraj u stouk city za bolji klub i nisi debilu jedan a za spaniju ces igrat mozda ako se ponovo rodis hahahaha..molim uglednu redakciju B92 da mi objave komentar..hvala

Brondby

pre 7 godina

Brondby je svetinja veceras nemamo pravo na gresku idemooooooooo

Samo Brondby Brondby Brondby Brondby

Samo Brondby Brondby Brondby Brondby

Samo Brondby Brondby Brondby Brondby

Samo Brondby Brondby Brondby Brondby

VladaNS

pre 7 godina

I na bilo kom srpskom je španjkinja!
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (PајаSM, 22. septembar 2016 13:24)

Mora neki kompleksaš da uleti pa to ti je...

HanSolo

pre 7 godina

Ma i ne treba nam, nego kako oni silni norvezani, svajcarci itd igraju za Kosovo kad su vec nastupali za druge repr.
(kimbo, 22. septembar 2016 13:03)

Joj bože, pa jel je stvarno toliko imbesila srba u našoj zemlji.. To što je kosovo primljeno u fifu je političko i kršenje pravila.. Da!.. A to što norvezani, švajcarci itd dobijaju dozvole nije.. Prosto ko pasulj.. Zato što je nova "država" i onda se sme.. Prosto svakome sem nama izgleda..
Ajde lupajte i meni minuse pa pokažite kolko ste pametni..

mlekadzija iz Parme

pre 7 godina

Tzv Kosovo je privremeno okupirana teritorija i to svima neka bude jasno a pogotovu ovim izdajnicima sto se prodaju za sendvic.

asdf

pre 7 godina

Како је онај мандић могао да игра за Србију, па касније да пређе да игра за ЦГ?

digi dong

pre 7 godina

Ne razumijem ovu FIFU. Kako moze Hajrovic da igra za nas u BiH, a igrao je za Svicarsku, dalje cijela ekipa Kosova. Zbog cega je sad ovo problem. A vi u Srbiji ne bi trebali da odustajete ili da diskreditujete ovog momka. Treba uloziti zalbu. Steta, dobar igrac. To sto je igrao za Spaniju ne bi trbealo nikome da smeta, ipak mu je majka Spanjolka i tamo je zivio.

ja

pre 7 godina

Ovo se znalo, to su naši namerno uradili sada u momentu kada devetorica igrača treba da budu registrovani za Kosovo na način na koji su oni nama odbili Krkića. Čisto da se istaknu dvostruki aršini.

bojan

pre 7 godina

bitno da je gospodin selektor vec napravio novu taktiku s Krkicem i to izneo u javnost,umesto da su se prvo lepo raspitali i izbegli da ispadnu smesni.

kwamo

pre 7 godina

tada klinac,krkić-perez (ko da je uzeo i svoje i muzevljevo prezime) se jasno i glasno izjasnjavao da je spanac,pevao himnu i nije hteo da cuje za srbiju. a sad,kada ga niko ziv u spaniji ne vidi,on bi mozda hteo da igra za najraspaliju selekciju u evropi i sire (mada,njega i sada nisam cuo,procitao da hoce da igra za srbiju),pa neka tako i ostane. on je stranac. ima nekoliko fudbalera koji su stranci,imaju nase pasose,hteli da igraju za srbiju,ali fss nije dozvolio,jer su stranci. a sada može,a? a sto se tice kosova sto pominjete-pa ono je samostalna država i što pre budete priznali sami sebi biće vam lakše. ili čekate da vam vodja to kaže,pa da klimnete glavom uz kaficu i rakijicu i kažete: i šta ce nam,neka im ga,bravo vodjo.

Rosenborg

pre 7 godina

a diego costa je mogao?Covek igrao za brazil dve utakmice u seniorskom timu i moze da nastupa za spaniju?Tijago Mota slucaj,vrlo slican...Krkic ce igrati za Srbiju,to vam garantujem

Blue Moon 142

pre 7 godina

Koliko je FIFA moćna i ozbiljna organizacija, još jednom su pokazali da oni poštuju svoja pravila i svoj neuništivi statu. Bravo za FIFA.

Chris T-Rex BOSH

pre 7 godina

Neki ce reci da je bolje da ne igra zbog tamo nekog ponosa, ali ako se Srbija bude okretala ponosu nigdje nece dogurati.
Steta za Krkica.

Mas

pre 7 godina

Diego Costa, Reprezentativna karijera: Brazil 2 (0), Španija
10 (1)... Kako FIFO, Kako? Zašto se ovi naši ne pozivaju na ovaj slučaj. Treba podnijeti tužbu, sportski sud kad vidi ovaj slučaj, moraće presuditi u korist Srbije.

Basko

pre 7 godina

odigrao 25 minuta protiv Jermenije pre 6 godina i videli ljudi da nije neki kalibar, šta će nama takav, i čemu ovoliko vesti svaki dan o njemu

s

pre 7 godina

I nesmeta mi što nemože jer kad mu je nudjeno nije hteo,nego mi smeta što za Kosovo može ko hoće od igrača koji igraju za Svajcarsku ili Austriju...

3p

pre 7 godina

Ljudi, mi nemamo majstora sa loptom vec dugoooo godina.

Bojan ima to sto nam je preko potrebno i zbog cega svi gledamo fudbal, ne moze u Spaniji da bude desetka, zbog ogromne konkurencije, ali kod nas sigurno moze.

Strasne igre je pokazivao u dresu Barse, u drugom timu i mladjim kategorijama posebno, veliki potencijal ako mu SE DA SLOBODA U IGRI !

Steta sto ne daju ovi iz Fifa...

Gaskojn

pre 7 godina

Ali zato za Kosovo može ko hoće.Meni je iskreno nebitno,čak i drago zbog ovoga.Nema šta da traži kod nas kad je stavio Španiju ispred Srbije u trenutku odluke.Ionako je postao prosek,ni po čemu se ne izdvaja,ne može da parira konkurenciji u Španiji,pa nas se sad setio.Neka hvala...

Dejan Kostic

pre 7 godina

Pozdravljam odluku, mada onaj vaterpolo golman igra skoro celu karijeru za reprezentaciju Srbije pa predje da igra za reprezentaciju Brazila?

pcb

pre 7 godina

volkov je igrao prijateljsku utakmicu za srbiju, a ne zvanicnu. zato je imao pravo da igra za crnu goru
to sto je 'kosovo' primljeno u fifa/uefa je krsenje statuta, ali to sto igraci albanije, svajcarske... rodjeni na kosovu se prebacuju da igraju za 'kosovo', to nije krsenje statuta. jer se oni prebacuju da igraju za zemlju koja je novonastala i zato imaju pravo da igraju za 'kosovo'.
ista situacija bi bila za kataloniju. pike, inijesta, buskets...svi bi imali pravo da igraju za kataloniju jer bi to bila novonastala drzava

Dragi

pre 7 godina

Jedanput i da neko donese neku odluku u našu korist, kada mi sami ne znamo sebe i svoje da štitimo. Bojan je izabrao Španiju, bez obzira na sva nastojanja FSS i tadašnjeg selektora Antića, a sada kada ga nema nigde, dobra mu je i Španija. Neka pokuša sa Kosovom, njima i tako trebaju fudbaleri. Za njih bi mogao da igra, naravno ako bude imao mesto. A mi treba da uvodimo u igru našu decu i one koji iskreno žele da igraju, od prvog dana.

nwmanja

pre 7 godina

Podeljena su misljenja u javnosti da li treba da igra ili ne, tako da nije prevelika steta, jednom je odbio i to je to. Ali svakome normalnom moraju da smetaju licemerje i dvostruki arsini Fife. Kako Mota igra za Italiju? Kako za Kosovo igraju svi novi igraci, kako je Kosovo uopste uslo u FIFA? Imaju li ljudi u nasem savezu malo obraza pa da im posalju jedno pismo, kako se malo pridrzavaju statuta malo ne. Nista ne bi postigli ali dizati ruke tek tako je sramota.

деки

pre 7 godina

I na bilo kom srpskom je španjkinja!
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (PајаSM, 22. septembar 2016 13:24)

Mora neki kompleksaš da uleti pa to ti je...
(VladaNS, 22. septembar 2016 14:56)


Вама 5-околонашима сви су Срби комплексаши.. Човек је лепо указао на грешку и то је сасвим пожељно и легитимно!

TEGI DEBELA STRIPTIZETA

pre 7 godina

Ma i bolje takvi nam ne trebaju,pa jel mogao sad Dekijev sin da igra za Italiju,ali takva stvar se nije ni dovodila u pitanje,sad nek ovaj propali i njegov otac smrde.....

Milan_3

pre 7 godina

Zasto nisu tako striktni kada su u pitanju fudbaleri Albanije, "drzave" Kosova ???

Kakva dvolicnost eee, para busi gde burgija nece...

Pola Albanskog Kosovskog tima sastavljaju igraci koji su igrali pre za Nemacku, Svajcarsku i tako dalje...

Mića

pre 7 godina

Gospodo a po kom statutu je dobilo dozvolu onih 9 albanaca da igraju za "Kosovo"?Meni se cini da su i njih 9-ca igrali sto za albaniju sto za druge zemlje zvanicne utakmice za seniorske timove!Kakvi su ovo dupli standardi i mafijasko-korupcijski trikovi?

Kalimero

pre 7 godina

Ne znam uopste koji pametnjakovic se dosetio da ga zove,imao je priliku da bira,odlučio se za Spaniju,neka mu je sa srecom.A sada posto ga ne zovu za Spaniju sada moze i Srbija,daj sta das.Pa sto onda treniraju drca u Srbiji kada svako ima pravo pre njih da dobije sansu!?!

Mrcina

pre 7 godina

U vezi sa Volkovom i Kostom:
Igraci koji imaju dvojno drzavljanstvo, ako su igrali samo u prijateljskim utakmicama za jednu zemlju, mogu da se predomisle i nastupe za drugu čije državljanstvo takođe imaju.

U vezi sa igranjem za Kosovo:
Igrači mogu da igraju za drugu reprezentaciju ako je u pitanju novoformirana zemlja.

U vezi sa Mandićem:
On je igrao samo za mladu reprezentaciju, pa može da bira seniorsku.

Što se tiče priznanja Kosova i kršenja statuta tu nema šta da se kaže, sve je jasno.

Zeljko_Ch

pre 7 godina

@Po statutu takodje nijedna zemlja koj anije priznata u UN nema prava da igra utakmice! Sta cemo sad?
(okta, 22. septembar 2016 11:07)

Evo sta cemo.... Svicarska je tek 2002 pristupila UN :)
A igrali su EM i WM u nogometu, rukometu, hokej i svim ostalim sportovima !!!
Ko zna njemacki nek procita , a za ostale ima google translator

¨Am 3. März 2002 hat das Schweizer Volk dem UNO-Beitritt eindeutig zugestimmt. Ein historischer Entscheid nach Jahrzehnte langer Skepsis, vor allem bezüglich eines möglichen Verlustes der Neutralität, die bis vor wenigen Jahren als Mythos galt.

Jim Beam

pre 7 godina

Španci, odma' u vatru da sa 18 odigra 20ak minuta i da ga kaparišu, nikad se ne zna da li će postati vrhunski igrač ili ne. Da je obrnuta situacija, završio bi u španskoj reprezentaciji bez problema, kao Diego Kosta. Smislili bi oni da je bila prijateljska, da je bio premlad da donese odluk i da nije igrao 10 godina za nas i slično.

Super su narod, sličan nama, ali što imaju tu crtu da muljaju na i van terena samo da bi došli do uspeha, to niko nema. Pogledajte samo njihovu košarkašku reprezentaciju ili ovo za britanske triatlonce što su se žalili dok im se ceo svet divi, neverovatno. Na stranu sve da li je dobro da Krkić igra za nas ili ne, samo glasno razmišljam :)

curvasud

pre 7 godina

Sjajna vest...Kad se biralo ,izabrao je Španiju, jer je sam izjavio da se oseća njihovim, i to je fer.Sad kad nema mesta dobra je i Srbija a mi trčimo kao majmuni da ga prihvatimo...E mi nismo fer prema nama samima...

Матори

pre 7 godina

Хаха. И то је то за нас. Да је требао да игра за Албанију или Космет већ би се направио преседан

Dule

pre 7 godina

Želeo je da igra za Srbiju zbog svojih interesa,da bi prešao u neki klub zvučnijeg imena,podigao karijeru na viši nivo.U tome je problem naše fudbalske reprezentacije,niko ne igra za državni grb i himnu.

Danubewalker

pre 7 godina

Statuti FIFA i UEFA su neoboriva prepreka za sve.Dobro,za sve sem za Kosovo.Da smo u Briselu u fusnotu ubacili Krkica,kada smo potpisali da necemo praviti smetnje Kosovu za prijem u medjunarodne (pa i sportske) organizacije,mozda bi danas bio reprezentativac Srbije.Ipak,nebitan je toliko Krkic,pa nije on Mesi i mnogo je vaznije sto smo tad u Briselu izvojevali veliku pobedu a to je da imamo Pristinu u vremenskoj prognozi na Dnevniku.

rex

pre 7 godina

Jeste da nam fali napadač ali imao je priliku da bira gde želi da igra...
Dok sa druge strane od kada se FIFA pridržava statuta? Verovatno im nije ponuđeno dovoljno šuške, ovaj papira...

Beljo

pre 7 godina

Sve sami strucnjaci se javljaju, Boze Boze... Kao i prvi put kad se pricalo o njegovom nastupu, a bilo je kristalno jasno da ne moze... E pa dragi "logicari"... Da Srbija nuje postojala kao nezavisni entitet kada je Bojan nastupio za Spaniju, danas bi mogao da igra za Srbiju. Jer sve i da je htio, nije mogao te 2008... A kako je Bojan 2008. mogao, a donio odluku... Eto vam "Kosovo".

Bane

pre 7 godina

FIFA i statut da se čovek baci na patos od smeha. FIFA je poznata kao ogranizacija koja se drži statuta ali samo ako se dobro ali dobro podmaže finasijski, valjda im je toliko zvaničnika uhapšeno zbog primanja mita jer se drže tog statuta. Za onu Albaniju dva se nisu preterano bunili naročito su se vodili filozofijom da se ne sprečava razvoj mladih i da im se dozvoli da igraju fudbal. Krkić pošto ima 29 godina nije više mlad pa ta pravila nisu validna. Tako se FIFA brine o igračima alal im vera. Ja bi voleo kada bi mi objasnili ovo masovno odobravanje igrača novo nastaloj državi. I ako po statutu lepo piše da to nemože uvek se može naći kompromis samo je bitno dobro podmazati finasijski.

макс

pre 7 godina

pa naravno da nisu odobrili. sto bi odobrili nesto sto bi srbima moglo da pomogne, to nikako nema smisla. jos nam samo taj fudbal nedostaje pa da im tek bodemo oci u ekipnim sportovima, ali i to ce doci na svoje, u sportu nam nista ne mozete.

pingi

pre 7 godina

ako niste informisani ni jedan igrac sfajcarse nie mu dato pravo da napusta reprezentaciu sfajcarske razlog igrali su zvanicne utakmice posle dana kad je kosovo priznata u fifa.kosovo je drazava priznata od vise pola sfeta .

Zdravce

pre 7 godina

Ni ne slazem se sad da igra za nas, eto mu sad njegovi Spanci. Kad su Kosovu dozvolili 10ak igraca da preuzmu nije bilo tog statuta?

lucchese

pre 7 godina

ja ne znam sta ste se puvali uopste s naslovima da ce zaigrati za nas kad se znalo da je odigrao utakmicu za spaniju.
sta kao u fazonu pa samo pola cuke je igrao.

Predrag

pre 7 godina

Ovakav stav je odavno poznat i tu neme nista novo. Cudi me da je u FSS bilo dileme oko toga. Uostalom bolje je i da su pitali, nego da nam posle toga UEFA odizme i ono malo bodova koje cemo steci u kvalifikacijama.

Fica

pre 7 godina

Sad to zavoraviti probali smo be moze mozda i bolje mozda ne niko ne zna,imamo nase mlade igrace koje treba isprobati u napadu pre svega Djurdjevic iz partizana, kad Ozegovic udje u takmicarski ritam i njega,Cavric ako igra u slovanu uvek cu biti za takve napadace koji trce traze loptu utrcavaju rotiraju pozicije nego sa one sto trce od peterca do kaznenog i nazad za ceo mec.

goblin

pre 7 godina

Koliko ova nacija nema samopostovanja da covek ne poveruje.Ovaj Krkic je vise puta rutinski odbio da igra za Srbiju,a sad kad je svestan da nema kvalitet za Spaniju postaje veliki Srbin.Sada je opet kriva FIFA,a to sto nam u reprezentaciji ne igra u prvom timu niko od mladih sa Novog Zelanda,osim Rajkovica,sto Muslin igra sa menadzerskim igracima, to nije bitno.Bedna Irska je mogla da nam da 5 golova u Beogradu,nama 3 Mesija ne bi pomogla a kamoli ovaj Krkic.

MIROSLAV E

pre 7 godina

Stvarno ovde ima puno glupih,neobavestenih i neobrazovanih ljudi, ko im dade racunar,tablet ili smartfon u ruke.Ako su im vec dali trebali su im bar ograniciti mogucnost komunikacije na netu da ne brukaju pored sebe i ostali deo srpskog naroda.

beograd

pre 7 godina

"Po Statutu FIFA ukoliko je fudbaler odigrao jedan meč za nacionalni tim u zvaničnom takmičenju automatski se gubi pravo da igra za drugi nacionalni tim."

A sad su odjednom u fazonu statuta. Smešni su.

Inače nam i ne treba Krkić, dovoljno smo loši i bez njega.

JPR23

pre 7 godina

Hehe, kakav cirkus.. neko moze, neko ne moze.. no dobro, sta sad ima pa i da igra, kad nije hteo tada, sad kad vidi da ga Spanija ne smirgla on bi da menja.
A ovi nasi umesto da jure Krlica, bolje bi bilo da prate nase mlade po Nemackoj, Svajcarskoj koji mogu uz mlade iz zemlje da napokon nesto postignu jednog dana.. jer ovo sto za sad igra, Kanta,,.

Aleksandar

pre 7 godina

Ja ga ne bio ni zvao jer je on tako odlučio odavno. Ali ako traži gde da igra da unapredi karijeru reprezentativnim nastupima, verovatno će ga pustiti da igra za Kosovo, oni mogu da registruju koga hoće.

Pozdrav iz RS

pre 7 godina

Kako su ga Španci kulturice navukli. odigrao par minuta za rep. i onda zbogom. Samo da ne zaigra za Srb. Kako je bio lakovjeran mali Krkić.

Fica

pre 7 godina

To je bilo ocekivano nece oni sad svoja pravila da krse posebno kad je Srbija u pitaju, a kadd vidim jednog Stanisu Mandica ovako za 5,6 godina koji se zaleteo da igra za Crnu Goru iako je najveci uspeh i najvece minute imao u Srbiji bice isto ovako ali bice mi jos draze jer ako 22 orlica mogu a one ne moze da ceka svoju sansu jos je ostao na istom nivou nije napredovao od tad,na toj jednoj utakmici za crnu goru ce i ostati

ccc

pre 7 godina

Još bolje. Dečko izgleda nije svestan da kod nas ne da ne može da se karijera vrati na pravi put nego se uništava do te mere da zaborave da si postojao.

MILKO

pre 7 godina

Koliko ovde pojedini ljudi imaju godina kada su toliko ne obavesteni i postavljaju toliko glupa pitanja.Posle jedne zvanicne a ne prijateljske utakmice ne moze se vise menjati zemlja za koju se igra.To ne vazi za igrace koji poticu sa nekog podrucja koje se u medjuvremenu konstituise kao nova drzava, tada svi igraci koji vode poreklo odatle mogu ako imaju zelju da zaigraju za tu novoformiranu, bez obzira koliko su odigrali meceva za nekoga drugog.

Todor

pre 7 godina

Da ne ulazimo u njegove (ako ih uopste ima) ili u motive naseg saveza,da ne komentarisemo "doslednost" FIFE i UEFE kad im i kako odgovara,ovde se radi i o pitanju koliko su te prijateljske utakmice uopste netakmicarske buduci da one donose bodove koji odredjuju sesir reprezantacija prilikom zreba,dakle vrlo su takmicarske,takodje ovde se radi i o tome da je npr Krkic koji je nase gore list igrao (ako se to uopste moze zvati igra) za svoju realno drugu tj prvu drzavu sa 18god,a ima manja prava nego npr Kosta koji je sa 25 god 2x igrao za Brazil i onda resio da igra za Spaniju kao naturalizovani stranac.Poenta je da realno ta takmicarksa utakmica i pravilo o njima ima smisla npr ako igrac igra na nekom takmicenju,ovako kvalifikaciona i prijatelska gotovo da nemaju razliku,opet...takav ili slican argument trebalo je da iznese neko ko je pokusavao da progura ovu pricu u FIFA

what goes around comes around

pre 7 godina

Setite se Antica i njegovog angazovanja po ovom pitanju? Koliko se secam, momak nije hteo da igra za nas. Lepo mu je rekao da ce tamo tesko uci u prvi tim dok ce kod nas biti redovan.

skeptik

pre 7 godina

Naravno, to je sve po statutu. Ma gde bi FIFA dozvolila bilo sta da nije u skladu sa njihovim aktima....i onda je mrmot zavio vec sta zavija....

Estiar

pre 7 godina

Pa šta smo drugo mogli da očekujemo? Ista situacija je bila za Klea, dok za druge reprezentacije igraju brdo Brazilaca. FIFA nas je ferma 2%, dok za Kosovo ubrzavaju procedure da bi im što više igrača igralo.

D1V1

pre 7 godina

Nije mi ga zao uopste, glumio je veliku facu dok je bio u Barsi a sad kad je u Stouku dobra je i Srbija daj samo da nadjem nacin da se makar malo bolje prodam. Ko visoko leti nisko pada...

Perspektiva

pre 7 godina

Mogu reci da mi je drago zbog toga. Kao klinac se zaleteo da sto pre zaigra za spaniju i govorio da nece da igra za srbiju. Sad kad je video da ce spansku reprezentaciju gledati samo na tv onda mu je dobra i srbija. I sve to mu je tata spakovao,nek ga tata sad spakuje i u prvi tim spanije.

karter

pre 7 godina

Ne razumem ko je potegao pitanje njegovog igranja za Srbiju kad smo svi znali da ne moze da igra za Srbiju... A i da igra ne bi bili nista posebno bolji. Njegova karijera je u konstantom padu

Slusam hit iz autobusa GSP

pre 7 godina

Meni ovo nije jasno. Zasto su uopste pustali pricu da ce igrati za Srbiju kad su i FIFA i UEFA vrlo jasni i striktni po tom pitanju!? Ko je iole upucen u pravila znao je da od toga nema nista. Uostalim Spanija ga je onaj put zvala upravo zato, da bi ga osigurala u slucaju da igracki eksplodira (tad je odigrao i nikad vise), to se nije desilo i on nece videti reprezentaciju vise nikad. Ponovo...nije mi jasno zadto se ova prica sada pokrece uopste???

Struja neuspesni brejkdenser

pre 7 godina

Ja sam to odavno znao.Ne znam zasto se dise tolika fama oko Krkana,imamo mi boljih igraca od njega.Sad ce jos malo Meleg iz Vose moci u A tim.

brbsi

pre 7 godina

Izet Hajrovic - Bosanac, 1 mec za Svajcarsku pa posle za Bosnu.
Vladimir Volkov - Srbin, 1 mec za Srbiju pa posle za Crnu Goru.
Dijego Kosta - Brazilac, 2 meca za Brazil pa onda za Spaniju.
Tijago Mota - Brazilac, 2 meca za Brazil pa onda za Italiju.

Bojan Krkic - Srbin, 1 mec za Spaniju - ne moze za Srbiju:)

Istina, ovako deluje kao zavera protiv nas - ali ipak nije. Radi se o tome da su nasi ljudi iz Saveza dovoljno nesposobni da nisu ni procitali clanove Statuta a vec objavili svuda kako ce Krkic igrati. A tamo fino pise da moze da promeni reprezentaciju samo ako je u trenutku igranja za prvu drzavu vec imao drzavljanstvo druge (sto je slucaj kod svih ovih gore). Nije tuzno sto on nece igrati, nego ko nam vodi fudbal...

Bocko

pre 7 godina

Napad OFK-a koji je rasturio Hajduk u Splitu 1981-Zekic,Krkic,Majstorovic,Silja Markovic i Mrkela.Prosek 21 godina.I Nenad Bjekovic je dao ime sinu po sebi.

Карло Анчелоти

pre 7 godina

И не треба. Кад није хтео пре, сад ко га шљиви. Нек се крља са Шпанцима.

Danko

pre 7 godina

Mozda je
ovako i najbolje.Mogu samo da zamislim da je Fifa kojim slucajem donela drugaciju odluku i da ga je Muslin pozvao,kakav bi cirkus nastao u medijima i svima ostalima koji prate fudbal u ionako podeljenoj zemlji.

ivan

pre 7 godina

E pa Krkiću, dok si bio u usponu i formi igrao si zavŠpaniju, a sad kad ideš na dole hoćeš za Srbiju. Da si tad igrao za Srbiju verovatno bi i sad igrao, međutim, nema više!

Оће то

pre 7 godina

Како је то лепо кад се ФИФА позива на поштовање сопственог Статута. То је тако дирљиво...

Peca

pre 7 godina

Fifa nam nikada nije ni bila naklonjena, tako je i sada.A sa druge strane Krkic se nije spominjao za reprezentaciju zadnjih par godina tako je totalno svejedno da li ce dobiti dozvolu ili ne.

Todor

pre 7 godina

Da ne ulazimo u njegove (ako ih uopste ima) ili u motive naseg saveza,da ne komentarisemo "doslednost" FIFE i UEFE kad im i kako odgovara,ovde se radi i o pitanju koliko su te prijateljske utakmice uopste netakmicarske buduci da one donose bodove koji odredjuju sesir reprezantacija prilikom zreba,dakle vrlo su takmicarske,takodje ovde se radi i o tome da je npr Krkic koji je nase gore list igrao (ako se to uopste moze zvati igra) za svoju realno drugu tj prvu drzavu sa 18god,a ima manja prava nego npr Kosta koji je sa 25 god 2x igrao za Brazil i onda resio da igra za Spaniju kao naturalizovani stranac.Poenta je da realno ta takmicarksa utakmica i pravilo o njima ima smisla npr ako igrac igra na nekom takmicenju,ovako kvalifikaciona i prijatelska gotovo da nemaju razliku,opet...takav ili slican argument trebalo je da iznese neko ko je pokusavao da progura ovu pricu u FIFA

Sale

pre 7 godina

ako niste informisani ni jedan igrac sfajcarse nie mu dato pravo da napusta reprezentaciu sfajcarske razlog igrali su zvanicne utakmice posle dana kad je kosovo priznata u fifa.kosovo je drazava priznata od vise pola sfeta .
(pingi, 23. septembar 2016 14:16)

Izvini, taj jezik kojim nam se obraćaš, jel to svahili? (ili, možda, sfahili)

grobarcina crvena

pre 7 godina

Postavlja se pitanje kako je Vladimir Volkov odigrao jedan zvanicni mec za Srbiju, a nakon toga se ipak opredelio za Crnu Goru?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Vladimir, 22. septembar 2016 11:03) # Link komentara

Sto pricas i mesas se kad ne znas. Volkov igrao prijateljsku utakmicu protiv Hondurasa. Krkic igrao kvalifikacije za svetsko protiv Armenije.

Jos pre toga ladno nas odbio i rekao kako nije zainteresovan. Igrao 10 minuta za Spaniju u toj utakmici i posle odustali od njega.