Utorak, 20.09.2016.

13:48

Novak: Posle RG sam prestao da uživam u tenisu

Novak Đoković rekao je da posle osvajanja Rolan Garosa nije bio jednako svež i da se nada da će na pravi način završiti sezonu.

Izvor: B92

Novak: Posle RG sam prestao da uživam u tenisu IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

112 Komentari

Sortiraj po:

rastislav

pre 7 godina

Kako ste pet godina živeli za to da Đoković osvoji RG, umesto da živite svoje živote, a kad je Nadal u pitanju onda omalovažavate njegovih 9 RG, ej 9! To vam, u njegovom slučaju, nebitan turnir-jel shvatate da je to nelogično. I koga uopšte briga da li će đoković stići Federerovih 17 slemova, on je i sada jedan od najvećih i uvek će biti. jedino vas je briga jer nemate pametnija posla. Broj slemova jeste najvažniji kriterijum uspešnosti tenisera, ali nje znači da je velike Federer najveći svih vremena - to je nemoguće odrediti.

Gde sam ono bese stao?

pre 7 godina

Ekipa, ljudi, opustite se. Nek Novak sam odluci sta i kako ce dalje, njegova stvar. Do sada je uradio premnogo, upisao se u istoriju kao jedan od najboljih tenisera ikada i njegovo je pravo da odluci koliko i kako ce dalje da igra. Ta jurnjava za rekordima je vise zelja navijaca koji kroz Novakove uspehe lece svoje frustracije.
Zasto je uopste bitno da li ce Novak stici ili nece stici Federerovih 17 GS ?
I kome je to uopste vazno?
Covek je vec sada postao legenda i bilo sta da uradi, dobro je.
Ne mora da se izvinjava Srbiji ako ispadne u prvom kolu ili ne stigne neki rekord.
Nek uziva u zivotu.

Supervizor

pre 7 godina

Tvrdim da je jedino u Srbiji moguce da najboljeg igraca sveta savetuje i kritikuje populacija koja veze sa mozgom nema ni o sportu ni o bilo cemu. I Novakov trenutni pad forme, uspeh ili neuspeh shvata kao licno svoj. Realno, draze Vam je kad Novak osvoji turnir ili dobije dete nego li bilo koji Vas licni uspeh.. Mada licni uspeh se postize angazovanjem, a ne ovde komentarisanjem i kritikovanjem uspesnih i ispunjenih ljudi.

1

pre 7 godina

Djole, malo više da ručkaš, da vratiš snagu udarcima. Ode ti mišićna masa a ti zbog toga često ostaješ u defanzivi. Razumem pokretljivost, elastičnost i ostalo, ali tenis je sport i tu snaga uvek dobro dodje.

1

pre 7 godina

Djole, malo više da ručkaš, da vratiš snagu udarcima. Ode ti mišićna masa a ti zbog toga često ostaješ u defanzivi. Razumem pokretljivost, elastičnost i ostalo, ali tenis je sport i tu snaga uvek dobro dodje.

aleksandar

pre 7 godina

Cuj, nema motiv. Ima priliku i osnovu da bude najbolji u istoriji, a on izgubio motivaciju. Kako samo Federer grize da osvoji jos jedan slem, kako se samo Nadal trudi da prevazidje povrede i vratibu vrh, i nikada im ne nedostaje zelje ili motiva. Nije lako biti vanserijski sampion, za to ocigledno treba i mentalni sklop. Tu ne pomazu veganska ishrana, meditacija i chia bobice.

Aca

pre 7 godina

Čovek je osvojio (skoro) sve što ima u tenisu i normalno je da se zaštitio igranja. Kući ga čekaju žena, dete i dva kučeta, ima mnogo više obaveza nego pre koju godinu i normalno je da dođe do promene prioriteta.

BeKo

pre 7 godina

"Dve su stvari kojima težimo svi u životu:
prva je da dobijemo ono što želimo,
a druga da u tome uživamo.
Retki uspevaju ovo drugo".

P. Smith

A većina ni ovo prvo,što ti Nolo sigurno jesi.

2CRAZY

pre 7 godina

Jos pre nego sto je osvojio RG, govorio za da postoje dve mogucnosti kad ga osvoji, ili ta da se zasiti, zadovolji sto je ispunio najtezi cilj u svojoj teniskoj karijeri, kojem je sve podredio, pa da se izduva i psihicki i fizicki ko balon, ili druga, da mu padne kamen sa srca, svo opterecenje, pa da igra jos laganije i bez pritiska. Nazalost, desilo se ovo prvo, ali krece kineska turneja, mesto gde Nole uvek dominira, nema boljeg mesta nego tu, da se vrati u pravi kolosek.

вељко

pre 7 godina

Штета.
Није му први пут да му се ово дешава.
Човек побеђује све редом,мислиш не може му нико ништа....
И онда почне да губи од кога стигне,нема мотива,повређен је,увређен....
А могао је дувати Федереру за врат што се тиче неких рекорда.

Matori

pre 7 godina

Nole ima samo 29 god.Ima priliku da se "penzioniše" sa 34-35 god. i da posle toga radi ili ne radi šta god hoće i voli.Pa zar to nije najveći motiv.Ova sezona mu je sjajna bez obzira na poslednje turnire.Ako izgura godinu kao # 1 biće i sledeće # 1. a posle kako god bude.Ili jesi ili nisi.

Jovano

pre 7 godina

Ja ne razumem zasto svi pricaju da mora da osvoji 17gs, ne mora, ne mora nista vise da osvoji dovoljno je objasnio. Covek je padu forme i to je normalno, sigurno ce osvojiti jos nekoliko gs, ali i da ne osvoji nebitno je. A komentare pojedine ne razumem uopste, kad dobija Nole svi super, a kad gubi odmah je najgori.

milos

pre 7 godina

Pa,sport je to,nije rat pa da mora da se pobedi i zrtvuje zivot.Tenis je nastao pre tebe Novace i ostace i posle tebe.Igrao ga ti ili ne.

Milta

pre 7 godina

Srbin. Mi izginemo dok ne dođemo na vrh. Požrtvovani smo i zalažemo se da nam nema ravnih, ali na vrhu slabo znamo da ostanemo. Valjda izgubimo motiv.
(Millennium, 20. septembar 2016 14:17)

Da, da, a Novak se bas slabo zadrzao na vrhu. Koliko mi se cini jos uvek je tamo. Za sve one koji pominju da je samo srpski mentalitet takav , sa koliko godina se ono bese Borg povukao iz tenisa ?
Nekom nikad nije dovoljno slave, novca i to je ok, ali i neko drugi ima pravo da sam odluci kad mu je svega toga dosta.

žarko

pre 7 godina

pa si onda unajmio gurua.
naravno da ti je dosadilo, 10 godina zvekećeš tu lopticu.
uzmi godišnji odmor, idi negde sa ženom i detetom,
pa onda vidi da li ti se igra ili ne.
ako ne - dosta je bilo, gde si zapeo, ko da je moguće reketom razvejati sav čemer koji nam visi nad životima...

realista

pre 7 godina

Ljudi, da se ne lazemo. Covek je osvojio sve sto se moglo osvojiti, zaradio mnogo novca, formirao porodicu i normalno da je moralo doci do ove situacije, jednostavno ko se ne bi zasitio. Nadam se samo da ce doci do neke nove motivacije.

СрбинсонКрусо

pre 7 godina

А ја када сам писао на овом истом сајту, крајем прошле године да ће бити тешко поновити онакву сезону, јер то није успело ни Федереру, ни Надалу, људи ме нападали... наши људи су незасити и нереални, нисам ликовао када сае испоставило да сам у праву, јер навијам увек за наше... Ђоковић ми није омиљени наш играч, али навијам и за њега. Такав вам је и и за остале ствари случај, немате сваки дан исту мотивацију да радите оно чему сте предани, али не значи да ћете престати да покушавате. А шампиони попут ових великана никад неће одустати ни Надал, ни Федерер, а поготово наш Ноле. Е наши људи то не схватају, да и поред труда и жеље може доћи до пехова, и то не опраштају.

nitex

pre 7 godina

Ne bih uzivao da imam navijace kao Novak. Dok pobedjuje svi preteruju bahate se u komentarima, prozivaju, lupaju. Prvi poraz menja se sve i na tapeti je ljubimac pa on dodje na red svojih navijaca. Uglavnom nikom da pozelis da je uspesan i poznas u Srbiji.

Jovan

pre 7 godina

Do ovoga dodje jer se braterije isprazne. To je sasvim normalno i ocekivano. Mozgu kao i misicima treba odmor, i kad mu nametnete ogromne zahteve i pritiske svih ovih godina, i onda osvojite ceo zivot iscekivani RG, dolazi do potpunog praznjenja sistema i trebace vam neko vreme da se restartujete. Titula na RG mu je svojim izmicanjem cele karijere dosla kao shok. Nesto slicno kao Australija 2008, mozda i vise od toga, jer sada su sada oci celog sveta bile uprte u Novaka i svi su cekali to kompletiranje GS. Setimo se velike pauze posle te 2008, sada se nece ponoviti nadam se, i sto neko rece pre koju nedelju, ocekujem starog Novaka na mestu zlocina iliti u Parizu sledece godine, a ako se desi da osvoji Australiju to ce biti veliki bonus.
A za sve ove sto se brinu da li ce Novak prestici Federera samo cu reci opustite se, ako se ne bude povredio uradice to sa lakocom. I mislim da ce trajati cak i duze od Federera, jer upravo ova kilaza na koju svi zapomazete da jede slanine i malo cvaraka, mu produzava karijeru.
P.S. Od sledecih 16GS, tj 4 sezone, Novak uzima MINIMUM 6GS.

Iva Jovanovic

pre 7 godina

@HR1 - molim te ako bi mogao da elaboriras to sto si naveo "da je samozivi folirant"?! Samoživ sto ne osvaja sva takmicenja na kojima ucestvuje da bi "carobni navijaci" necim ispunili svoje prazne zivote?! Folirant sto mu otpadaju nokti pa ne moze da igra?! Sta tačno?!

doberman

pre 7 godina

brani mnogo poena, protiv vavrinke ama jednu razmenu nije dobio, ima 187 i 70kg, izgleda ko kenijski dugoprugas, a o maji volk i rijalitiju me je sramota da komentarisem, polomice nam srca svima ako nastavi da izigrava cirkuzanta.

Mikii

pre 7 godina

bozza@

Sa Rodikom, Safinom i Karlovicem takodje ima pozitivan skor. Protiv Federera i Nadala je ispopravljao medjusobni kad su obojica odavno prosli svoj zenit. Protiv Nadala je nakon US Open-a 2010 (gde je bio prebijen), imao sjajnih 7:16

Nebojša

pre 7 godina

Srbin. Mi izginemo dok ne dođemo na vrh. Požrtvovani smo i zalažemo se da nam nema ravnih, ali na vrhu slabo znamo da ostanemo. Valjda izgubimo motiv.
(Millennium, 20. septembar 2016 14:17)

Jesi ti ozbiljan pa covek je 200+ nedelja prvi a u vrhu od 2007 kada je postao 3 na listi promašio si sa komentarom i to baš ova glupost možda za nekog važi ali svakako ne važi za Novaka.

Mina

pre 7 godina

Zato mora da osvoji 17 i više gs,čemu taj pritisak? Mora ovo, mora ono... Novak je već sada nas najbolji sportista ikada, jedan od najboljih u istoriji..malo li je? Novace puno uspeha u daljoj karijeri,što se mene tice i sutra da ostaviš tenis uradio si i previše. Pozz

boki Milos

pre 7 godina

Постоји тренутак у животу када од вољеног посла остаје само чиста професија. Дакле Ноле, ово је тренутак када си освојио СВЕ што си желео и волео - сада постајеш сурови ПРОФЕСИОНАЛАЦ. Тенис није само твоја љубав већ професија од које живиш ти и породица. Можеш се наћи у осредњости као већина од нас што устају ујутру и "пале на пос'о(шљаку) " но ја верујем да у теби има довољно инспирације, мотива и снаге да останеш број 1 још пар годиница. Зато ти желим пууууно здравља и среће а све остало већ имаш. Ај уздравље.

Istina

pre 7 godina

Tako i meni u teretani gruvao se 6 godina i jednostavno me smorilo stalno aganzovanje o striktnoj ishrani,jednostavno covek mora da se i opusti malo nije robot,zato su bitne duze pauze tj odmor.

jako i do samog kraja

pre 7 godina

Ma to je bilo jasno čim je osvojio. Ja se prvi zarekao sam sebi da nema više nerviranja oko brata. Tačka je stavljena na Šatrijeu. Sve preko je bonus i čist ćar. Neverovatna sportska nepravda je da takva šampiončina i talenat ne kompletira GS. Drugo, tolika finala i pritisci za samo dve godine, moralo je negde da pukne. Rafa se posle najvećeg ludila, rekorda i slave potpuno raspao. Novak neće sigurno. Jer je i ovakav poluspreman zver za 80% vrhunskih igrača. Dugoročni cilj je zdarovje a ostalo polako. Motiv je jako teško naći u njegovom slučaju i treba ga razumeti. Možda malac ponovo pokrene stvar. Rodio se sa peharima, valja ćale da čeliči i uči kako se podižu novi.
Aj' legendo, ozdravi da se vraćamo :D

Sale

pre 7 godina

Nole, brate, siguran sam da ti znas najbolje kako da ides dalje. Svaka ti cast za sve to si postigao i sta god da odlucis, imas moju podrsku.

vadičep©

pre 7 godina

Ako želiš da budeš najbolji svih vremena pod hitno da nađeš motivaciju, takoreći upravo to treba da ti bude motivacija. Svi znaju da si najbolji ali to mora da se pokazuje i dokazuje. Da sam na tvom mestu igrao bih kao da nisam br. 1, kao da nisam osvojio ni jedan masters ni grenslem. I uživaj u tome.

wuu

pre 7 godina

A kako to? Zar nisi rekao posle Pariza da verujes da mozes sve da osvojis? Da ne zalim da zvucis umisljeno ali da mislis da nista nije nemoguce?

Miodrag

pre 7 godina

Posle tvoje izjave da tenis više nije tvoj prioritet,su se izdešavali svi tvoji porazi!Dok je tenis bio u prvom planu,rušio si sve pred sobom.U redu je,ako iz nekog razloga,nemaš više želje i volje za uspesima,jer si se mnogo odricao svega,da bi postigao taj uspeh,broja 1!Ali,ako i dalje želiš da budeš najbolji svih vremena,onda je tenis na prvom mestu,kao i do RG-a,nemoj da dozvoliš da se sada svi nasladjuju tvojim porazima!Nismo mi u pitanju,tvoji navijači,u pitanju je tvoj renome jer bojim se da ćeš porušiti,mnogo toga postignutog,a to je šteta za tebe,prvestveno!

Veliki problem!!!

pre 7 godina

Toga sam se i bojao...Srpski mentalitet,gura dok nešto nepostigne i onda si nađe neku drugu zanimaciju;jeli to do gena ili do nemirnog mentaliteta ko zna.

Kobster

pre 7 godina

Gotivim Noleta, ali ovim je pokazao da nije odmakao od srpskog mentaliteta. Zato ce, nazalost, Federer ostati najveci ikada. Covek koji i u 34. godini juri GS i gladan je jos uspeha i pored takve karijere.

Vragolan

pre 7 godina

Objektivno, Đoković je prošao zenit svoje karijere. Ima tu sreću da dobrih mlađih igrača nema a da su stariji opali još više(sem njegove noćne more Vavrinke, koji opet u top formi igra samo par turnira godišnje, ali je to uvek dovoljno da ga dobije), pa je još uvek u priči oko (pre)stizanja Federera.
Nema ništa od toga, i mislim da je to neka teniska pravda, da realno najatraktivniji i najkonstantniji igrač ikada, Rodžer Federer, i treba da ostane GOAT.

mislim, dakle postojim

pre 7 godina

Poslom sam u Šangaju, gradu koji ima stanovnika kao pola Poljske. Prvo što me je dočekalo na aerodromu je nasmejano Noletovo lice sa bilborda na preuzimanju prtljaga (mogli su da stave bilo kog od svojih sportista jer reklama nema dodirnih tačaka sa tenisom). Imamo dečka koji je obožavan u svetu a sve je izgradio svojim trudom. Zar to nije dovoljno da budemo ponosni na njega?

Black George

pre 7 godina

Pa Nole nisi robot, nego ljudsko bice. Ja na svom poslu ne mogu svaki dan da radim maksimalno a kamo li ti u sportu koji je pun takmicara.

Pronadji onu svoju cuvenu motivaciju i glad i siguran sam da ces sve da ih ponovo ocistis do preko Federerovog rekorda i olimpijskog zlata 2020.

A do tad samo da se ne povredis nego brate kad ti nije dobro, preskoci turnir, nemoj sebe da maltretiras!

Mozes i sutra da prekines sa igranjem tenisa, niko ti nece zameriti!

Alex

pre 7 godina

Naravno, to se videlo jasno. I ne krivim ga, verovatno bih se i ja tako osećao. Brate, osvojiš sve, toliko željeni RG, i onda, jednostavno, dođe to pražnjenje. Nadam se samo da će naći novu motivaciju, jer dečko ima sve, brze noge, gumeno telo, tehniku, samo mu je trenutno glava problem. Iskreno, i meni bi bila.
Kada u jednom trenutku više nemaš za protivnike tenisere već tenisku istoriju i rekorde, onda je najza'ebanije...

šetač

pre 7 godina

Ma da uzme taj Cincinati i još po jedan AO, jedan RG, jedan WB i jedan USO i puna kapa. Sve preko toga je super. Šteta za USO toliko finala a "samo" dve titule.

Manojlo tabanas

pre 7 godina

Ipak pokazujes pravi Srpski mentalitet : cim se dodje na vrh i udje se u ogromnu lovu odmah ide neka druga prica foliranje i gubitak motivacije ! Covece pa ti si prvi na svetu i imas priliku da budes najbolji u istoriji sa najvise GS i najvise Mastersa a ti nemas vise motiva !??

Briag

pre 7 godina

Novak se zasitio a ima "samo" 12 GS-a. Federer ima 17 GS-a i 35 godina, telo ne može da mu izdrži maratonske mečeve i počeo je da se povređuje, ali nije se zasitio. MOžda je u tome problem kod Novaka, nedostatak želje. Posle Roland Garosa je poklonio dva velika turnira Mareju i Vavrinki.

nikola

pre 7 godina

Nole to se videlo i da ne kazes.Previse selfija,tvitera i stvari van tenisa.A manje treninga.Servis bezopasan,retko i ubacen prvi,pa onda duge razmene i trošenje na svoj servis.Ne može da se kaže da nije bilo svezine,bilo je odmaranja.Ali nije bilo snage.Mozda ovo nije ni lose kad zlobnici pocinju da te otpisuju.i da ovo okreneš u svoju korist kao i pre kad su te nipodastavali.

anica

pre 7 godina

Novace, ne zameri ako kazemo ono sto mislimo, to su samo komentari tvojih fanova koji primecuju tvoju promenu...naravno da te podrzavamo, i navijamo iskreno za tebe. Sve da ti cveta u zivotu!
Bitno je da si zdrav i srecan, sve ostalo je sporedno! To sto si se zasitio malo.. posledica je osvajanja RG...i to je normalno. Sportista tvog kalibra mora da napravi malkice pauzicu, ok idemo dalje.. Ako je samo u pitanju zasicenje tenisom, bice sve ok...ali cuvaj Nole zdravlje, jedi bolje, dodji u Srbiju prosetaj planinama, napuni pluca lepim vazduhom, i ovde ima obilje resursa...ti si Srpske gore list, vrati krstic.
Sve najbolje na predstojecim turnirima.

Boki

pre 7 godina

Brate onda batali razne turneje na kraju sezone, odmori telo i resi to sa povredama.... Valjda su ti fokus Grend Slemovi a ne neke turneje Kineske i ostali mali turniri (da si se cuvao bolje verovatno ne bi bio povredjen u Riu)....nije mi jasan Nole .

Millennium

pre 7 godina

Srbin. Mi izginemo dok ne dođemo na vrh. Požrtvovani smo i zalažemo se da nam nema ravnih, ali na vrhu slabo znamo da ostanemo. Valjda izgubimo motiv.

Zoran

pre 7 godina

Rešenja su: pauza i promena, pa će sve opet biti ok.
Pribojavao sam se da će to osvajanje RG koštati Đokovića previše ali šta je tu je. Nadam se da će mu ubuduće sezona šljake biti nisko u prioritetima.

Vucko

pre 7 godina

Ej bre Nole, motivisi se. Sada kada si osvojio sve zivo, cilj treba da ti bude da prestignes Federera i postanes najbolji teniser svih vremena.

Dragan

pre 7 godina

Odlicno se secam napustanja kosarke u 29.godini naseg velikana tog sporta Dragana Kicanovica,rekao je tada da je se zasitio i da mu je dosta treni
nga.Nole je kao i Kica Srbin i takvim razmisljanjem pokazuje kakav je nas
mentalitet.Mi se brzo zasitimo svega nestalni smo i manje vredni od zapa
dnjaka,zato i zivimo kako zivimo.Ne krasi nas upornost ili ona traje do onih granica dokle mi mislimo da je dovoljno.Kako god da bilo Novak je je
dan od nasih najvecih velikana koji je zaduzio nasu i svetsku sportsku
bastinu.Novace,sve najbolje,bice onako kako ti odlucis...

bozza

pre 7 godina

Uvek kada izgubiš, nisi zdrav. A kada pobeđuješ onda je sve u redu.
(Jumko, 20. septembar 2016 14:01)

Pa da, to je nekako i logicno za tenisera koji je osvojio cetiri GSa za redom, ima pozitivan skor sa svim teniserima sa kojima je ikad igrao, na rang listi ima poena koliko 2. i 3. zajedno i drzi rekord po broju osvojenih masters turnira

Svete

pre 7 godina

Sa jos 3 titule do kraja godine, sto je cak manje od proseka koji ima u protekle 4 sezone, bice ovo jos jedna inzvaredna sezona !!
Da bi se lakse shvatilo koliko bi to dobra godina bila reci cu da bi bila uspesnija od svake Samprasove godine u njegovoj karijeri...
Secam se izjave koju je dao Wilanderu po zavrsetku proslogodisnjeg US opena kada je govorio o tome da je osvojio RG prosle godine ko zna na sta bi njegova igra licila na Wimbledonu i US openu, ovako je ostao gladniji i osvojio je te 2 titule. Ove godine se dogodio bas taj scenario i neka je, 4 u nizu vrede mnogo vise od jedne GS titule !
Sto se tice sledece sezone, kada bi na GS turnirima ponovio rezultate iz ove godine to bi bilo idealno, a sve preko toga ce biti bonus !

nnnn

pre 7 godina

i eto opravdanja zasto nas Nolo gubi :) e,kakav je covek,pa to nema nigde :) kad osvoji prvi turnir,opet ce mu se zelja i volja vratiti :)

gandra šajkaš

pre 7 godina

Po ko zna koji put pišem isti kom. A to je da mu je posle osvajanja RG-a sve postalo ravna crta i da mora nešto dobro da ga prodrma da se ponovo pokrene. Čovek je upravo to i izjavio. Nadam se kao njegov veliki navijač da će se ponovo pokrenuti i da će ponovo biti gladan uspeha. Novače sve najbolje u nastavku karijere.

mandingo

pre 7 godina

Sta ima tu da se prica. Podignuti motivaciju na maksimum, uzeti sva 4 preostala trofeja ove godine i mirno se priprenati za Aus Open.Puna podrska iz Makedonije.

KAO XXXL

pre 7 godina

Ako želi uspeh i dalje mora da bude motivisan i potpuno u tenisu!
Ove godine je mnogo postigao dva GS(Rolan Garos!) + 4 Mastersa, postao GOAT 2 ali i neuspeh na Wimbldonu i Olimpijadi! Finale US Opena je ipak uspeh jer je skoro osigurao ATP 1 na kraju godine!
Bitno je da nastavi sa uspesima i završi godinu sa trofejom WTF!
Za to je potrebna njegova igra iz prve polovine 2016!Pre svega servis!

mislim, dakle postojim

pre 7 godina

@Hr1

Nisam primetio da ga ne vole, gledamo li iste prenose (pogledaj nekada Eurosportov prenos i čuj komentare kada Nole igra)

anica

pre 7 godina

Covek koji i u 34. godini juri GS i gladan je jos uspeha i pored takve karijere.


Koja nebuloza...Federer jeste gladan, ali tog jednog slema da ga vine u nebesa jer ga ni 17 nisu vinuli, i gladan je para... Na silu bas nista ne moze, njemu treba relax i zato je otisao na planinu. Sta je igrao ove godine a uzece 60 alpinemilk...zasto bi batalio da igra. Covek koji ima 24:11 sa najvecim rivalom ne moze biti najveci u istoriji...ali dobro, gledajte statistiku, ona je jedino merilo.

Zar samo jednu ribar pita, do sad je uvek bilo 3, kakva su ovo dosla vremena mozda i nisi zlatna ti...

Druid

pre 7 godina

Pa mogao si posle RG šmekerski da kažeš: "Neću igrati 3-4 meseca" i da sebe poštediš napora i povreda, a ovako si dao osećaj ostalima da mogu da te dobiju i da nisi nedostižan.
Vrlo loša reakcija...

Rekreativac

pre 7 godina

Ко год је нешто тренирао зна колико је тешко остати мотивисан оволико дуго колико је он остао.
Увек гладан.
Свака част њему и осталим великанима.

Rekreativac

pre 7 godina

Ко год је нешто тренирао зна колико је тешко остати мотивисан оволико дуго колико је он остао.
Увек гладан.
Свака част њему и осталим великанима.

anica

pre 7 godina

Novace, ne zameri ako kazemo ono sto mislimo, to su samo komentari tvojih fanova koji primecuju tvoju promenu...naravno da te podrzavamo, i navijamo iskreno za tebe. Sve da ti cveta u zivotu!
Bitno je da si zdrav i srecan, sve ostalo je sporedno! To sto si se zasitio malo.. posledica je osvajanja RG...i to je normalno. Sportista tvog kalibra mora da napravi malkice pauzicu, ok idemo dalje.. Ako je samo u pitanju zasicenje tenisom, bice sve ok...ali cuvaj Nole zdravlje, jedi bolje, dodji u Srbiju prosetaj planinama, napuni pluca lepim vazduhom, i ovde ima obilje resursa...ti si Srpske gore list, vrati krstic.
Sve najbolje na predstojecim turnirima.

mislim, dakle postojim

pre 7 godina

Poslom sam u Šangaju, gradu koji ima stanovnika kao pola Poljske. Prvo što me je dočekalo na aerodromu je nasmejano Noletovo lice sa bilborda na preuzimanju prtljaga (mogli su da stave bilo kog od svojih sportista jer reklama nema dodirnih tačaka sa tenisom). Imamo dečka koji je obožavan u svetu a sve je izgradio svojim trudom. Zar to nije dovoljno da budemo ponosni na njega?

Black George

pre 7 godina

Pa Nole nisi robot, nego ljudsko bice. Ja na svom poslu ne mogu svaki dan da radim maksimalno a kamo li ti u sportu koji je pun takmicara.

Pronadji onu svoju cuvenu motivaciju i glad i siguran sam da ces sve da ih ponovo ocistis do preko Federerovog rekorda i olimpijskog zlata 2020.

A do tad samo da se ne povredis nego brate kad ti nije dobro, preskoci turnir, nemoj sebe da maltretiras!

Mozes i sutra da prekines sa igranjem tenisa, niko ti nece zameriti!

Alex

pre 7 godina

Naravno, to se videlo jasno. I ne krivim ga, verovatno bih se i ja tako osećao. Brate, osvojiš sve, toliko željeni RG, i onda, jednostavno, dođe to pražnjenje. Nadam se samo da će naći novu motivaciju, jer dečko ima sve, brze noge, gumeno telo, tehniku, samo mu je trenutno glava problem. Iskreno, i meni bi bila.
Kada u jednom trenutku više nemaš za protivnike tenisere već tenisku istoriju i rekorde, onda je najza'ebanije...

Jovano

pre 7 godina

Ja ne razumem zasto svi pricaju da mora da osvoji 17gs, ne mora, ne mora nista vise da osvoji dovoljno je objasnio. Covek je padu forme i to je normalno, sigurno ce osvojiti jos nekoliko gs, ali i da ne osvoji nebitno je. A komentare pojedine ne razumem uopste, kad dobija Nole svi super, a kad gubi odmah je najgori.

Kobster

pre 7 godina

Gotivim Noleta, ali ovim je pokazao da nije odmakao od srpskog mentaliteta. Zato ce, nazalost, Federer ostati najveci ikada. Covek koji i u 34. godini juri GS i gladan je jos uspeha i pored takve karijere.

realista

pre 7 godina

Ljudi, da se ne lazemo. Covek je osvojio sve sto se moglo osvojiti, zaradio mnogo novca, formirao porodicu i normalno da je moralo doci do ove situacije, jednostavno ko se ne bi zasitio. Nadam se samo da ce doci do neke nove motivacije.

vadičep©

pre 7 godina

Ako želiš da budeš najbolji svih vremena pod hitno da nađeš motivaciju, takoreći upravo to treba da ti bude motivacija. Svi znaju da si najbolji ali to mora da se pokazuje i dokazuje. Da sam na tvom mestu igrao bih kao da nisam br. 1, kao da nisam osvojio ni jedan masters ni grenslem. I uživaj u tome.

žarko

pre 7 godina

pa si onda unajmio gurua.
naravno da ti je dosadilo, 10 godina zvekećeš tu lopticu.
uzmi godišnji odmor, idi negde sa ženom i detetom,
pa onda vidi da li ti se igra ili ne.
ako ne - dosta je bilo, gde si zapeo, ko da je moguće reketom razvejati sav čemer koji nam visi nad životima...

mandingo

pre 7 godina

Sta ima tu da se prica. Podignuti motivaciju na maksimum, uzeti sva 4 preostala trofeja ove godine i mirno se priprenati za Aus Open.Puna podrska iz Makedonije.

Mina

pre 7 godina

Zato mora da osvoji 17 i više gs,čemu taj pritisak? Mora ovo, mora ono... Novak je već sada nas najbolji sportista ikada, jedan od najboljih u istoriji..malo li je? Novace puno uspeha u daljoj karijeri,što se mene tice i sutra da ostaviš tenis uradio si i previše. Pozz

Druid

pre 7 godina

Pa mogao si posle RG šmekerski da kažeš: "Neću igrati 3-4 meseca" i da sebe poštediš napora i povreda, a ovako si dao osećaj ostalima da mogu da te dobiju i da nisi nedostižan.
Vrlo loša reakcija...

nitex

pre 7 godina

Ne bih uzivao da imam navijace kao Novak. Dok pobedjuje svi preteruju bahate se u komentarima, prozivaju, lupaju. Prvi poraz menja se sve i na tapeti je ljubimac pa on dodje na red svojih navijaca. Uglavnom nikom da pozelis da je uspesan i poznas u Srbiji.

bozza

pre 7 godina

Uvek kada izgubiš, nisi zdrav. A kada pobeđuješ onda je sve u redu.
(Jumko, 20. septembar 2016 14:01)

Pa da, to je nekako i logicno za tenisera koji je osvojio cetiri GSa za redom, ima pozitivan skor sa svim teniserima sa kojima je ikad igrao, na rang listi ima poena koliko 2. i 3. zajedno i drzi rekord po broju osvojenih masters turnira

nikola

pre 7 godina

Nole to se videlo i da ne kazes.Previse selfija,tvitera i stvari van tenisa.A manje treninga.Servis bezopasan,retko i ubacen prvi,pa onda duge razmene i trošenje na svoj servis.Ne može da se kaže da nije bilo svezine,bilo je odmaranja.Ali nije bilo snage.Mozda ovo nije ni lose kad zlobnici pocinju da te otpisuju.i da ovo okreneš u svoju korist kao i pre kad su te nipodastavali.

Matori

pre 7 godina

Nole ima samo 29 god.Ima priliku da se "penzioniše" sa 34-35 god. i da posle toga radi ili ne radi šta god hoće i voli.Pa zar to nije najveći motiv.Ova sezona mu je sjajna bez obzira na poslednje turnire.Ako izgura godinu kao # 1 biće i sledeće # 1. a posle kako god bude.Ili jesi ili nisi.

Milta

pre 7 godina

Srbin. Mi izginemo dok ne dođemo na vrh. Požrtvovani smo i zalažemo se da nam nema ravnih, ali na vrhu slabo znamo da ostanemo. Valjda izgubimo motiv.
(Millennium, 20. septembar 2016 14:17)

Da, da, a Novak se bas slabo zadrzao na vrhu. Koliko mi se cini jos uvek je tamo. Za sve one koji pominju da je samo srpski mentalitet takav , sa koliko godina se ono bese Borg povukao iz tenisa ?
Nekom nikad nije dovoljno slave, novca i to je ok, ali i neko drugi ima pravo da sam odluci kad mu je svega toga dosta.

Iva Jovanovic

pre 7 godina

@HR1 - molim te ako bi mogao da elaboriras to sto si naveo "da je samozivi folirant"?! Samoživ sto ne osvaja sva takmicenja na kojima ucestvuje da bi "carobni navijaci" necim ispunili svoje prazne zivote?! Folirant sto mu otpadaju nokti pa ne moze da igra?! Sta tačno?!

boki Milos

pre 7 godina

Постоји тренутак у животу када од вољеног посла остаје само чиста професија. Дакле Ноле, ово је тренутак када си освојио СВЕ што си желео и волео - сада постајеш сурови ПРОФЕСИОНАЛАЦ. Тенис није само твоја љубав већ професија од које живиш ти и породица. Можеш се наћи у осредњости као већина од нас што устају ујутру и "пале на пос'о(шљаку) " но ја верујем да у теби има довољно инспирације, мотива и снаге да останеш број 1 још пар годиница. Зато ти желим пууууно здравља и среће а све остало већ имаш. Ај уздравље.

Dragan

pre 7 godina

Odlicno se secam napustanja kosarke u 29.godini naseg velikana tog sporta Dragana Kicanovica,rekao je tada da je se zasitio i da mu je dosta treni
nga.Nole je kao i Kica Srbin i takvim razmisljanjem pokazuje kakav je nas
mentalitet.Mi se brzo zasitimo svega nestalni smo i manje vredni od zapa
dnjaka,zato i zivimo kako zivimo.Ne krasi nas upornost ili ona traje do onih granica dokle mi mislimo da je dovoljno.Kako god da bilo Novak je je
dan od nasih najvecih velikana koji je zaduzio nasu i svetsku sportsku
bastinu.Novace,sve najbolje,bice onako kako ti odlucis...

jako i do samog kraja

pre 7 godina

Ma to je bilo jasno čim je osvojio. Ja se prvi zarekao sam sebi da nema više nerviranja oko brata. Tačka je stavljena na Šatrijeu. Sve preko je bonus i čist ćar. Neverovatna sportska nepravda je da takva šampiončina i talenat ne kompletira GS. Drugo, tolika finala i pritisci za samo dve godine, moralo je negde da pukne. Rafa se posle najvećeg ludila, rekorda i slave potpuno raspao. Novak neće sigurno. Jer je i ovakav poluspreman zver za 80% vrhunskih igrača. Dugoročni cilj je zdarovje a ostalo polako. Motiv je jako teško naći u njegovom slučaju i treba ga razumeti. Možda malac ponovo pokrene stvar. Rodio se sa peharima, valja ćale da čeliči i uči kako se podižu novi.
Aj' legendo, ozdravi da se vraćamo :D

Briag

pre 7 godina

Novak se zasitio a ima "samo" 12 GS-a. Federer ima 17 GS-a i 35 godina, telo ne može da mu izdrži maratonske mečeve i počeo je da se povređuje, ali nije se zasitio. MOžda je u tome problem kod Novaka, nedostatak želje. Posle Roland Garosa je poklonio dva velika turnira Mareju i Vavrinki.

Svete

pre 7 godina

Sa jos 3 titule do kraja godine, sto je cak manje od proseka koji ima u protekle 4 sezone, bice ovo jos jedna inzvaredna sezona !!
Da bi se lakse shvatilo koliko bi to dobra godina bila reci cu da bi bila uspesnija od svake Samprasove godine u njegovoj karijeri...
Secam se izjave koju je dao Wilanderu po zavrsetku proslogodisnjeg US opena kada je govorio o tome da je osvojio RG prosle godine ko zna na sta bi njegova igra licila na Wimbledonu i US openu, ovako je ostao gladniji i osvojio je te 2 titule. Ove godine se dogodio bas taj scenario i neka je, 4 u nizu vrede mnogo vise od jedne GS titule !
Sto se tice sledece sezone, kada bi na GS turnirima ponovio rezultate iz ove godine to bi bilo idealno, a sve preko toga ce biti bonus !

šetač

pre 7 godina

Ma da uzme taj Cincinati i još po jedan AO, jedan RG, jedan WB i jedan USO i puna kapa. Sve preko toga je super. Šteta za USO toliko finala a "samo" dve titule.

Vragolan

pre 7 godina

Objektivno, Đoković je prošao zenit svoje karijere. Ima tu sreću da dobrih mlađih igrača nema a da su stariji opali još više(sem njegove noćne more Vavrinke, koji opet u top formi igra samo par turnira godišnje, ali je to uvek dovoljno da ga dobije), pa je još uvek u priči oko (pre)stizanja Federera.
Nema ništa od toga, i mislim da je to neka teniska pravda, da realno najatraktivniji i najkonstantniji igrač ikada, Rodžer Federer, i treba da ostane GOAT.

Miodrag

pre 7 godina

Posle tvoje izjave da tenis više nije tvoj prioritet,su se izdešavali svi tvoji porazi!Dok je tenis bio u prvom planu,rušio si sve pred sobom.U redu je,ako iz nekog razloga,nemaš više želje i volje za uspesima,jer si se mnogo odricao svega,da bi postigao taj uspeh,broja 1!Ali,ako i dalje želiš da budeš najbolji svih vremena,onda je tenis na prvom mestu,kao i do RG-a,nemoj da dozvoliš da se sada svi nasladjuju tvojim porazima!Nismo mi u pitanju,tvoji navijači,u pitanju je tvoj renome jer bojim se da ćeš porušiti,mnogo toga postignutog,a to je šteta za tebe,prvestveno!

Nebojša

pre 7 godina

Srbin. Mi izginemo dok ne dođemo na vrh. Požrtvovani smo i zalažemo se da nam nema ravnih, ali na vrhu slabo znamo da ostanemo. Valjda izgubimo motiv.
(Millennium, 20. septembar 2016 14:17)

Jesi ti ozbiljan pa covek je 200+ nedelja prvi a u vrhu od 2007 kada je postao 3 na listi promašio si sa komentarom i to baš ova glupost možda za nekog važi ali svakako ne važi za Novaka.

gandra šajkaš

pre 7 godina

Po ko zna koji put pišem isti kom. A to je da mu je posle osvajanja RG-a sve postalo ravna crta i da mora nešto dobro da ga prodrma da se ponovo pokrene. Čovek je upravo to i izjavio. Nadam se kao njegov veliki navijač da će se ponovo pokrenuti i da će ponovo biti gladan uspeha. Novače sve najbolje u nastavku karijere.

1

pre 7 godina

Djole, malo više da ručkaš, da vratiš snagu udarcima. Ode ti mišićna masa a ti zbog toga često ostaješ u defanzivi. Razumem pokretljivost, elastičnost i ostalo, ali tenis je sport i tu snaga uvek dobro dodje.

aleksandar

pre 7 godina

Cuj, nema motiv. Ima priliku i osnovu da bude najbolji u istoriji, a on izgubio motivaciju. Kako samo Federer grize da osvoji jos jedan slem, kako se samo Nadal trudi da prevazidje povrede i vratibu vrh, i nikada im ne nedostaje zelje ili motiva. Nije lako biti vanserijski sampion, za to ocigledno treba i mentalni sklop. Tu ne pomazu veganska ishrana, meditacija i chia bobice.

Jovan

pre 7 godina

Do ovoga dodje jer se braterije isprazne. To je sasvim normalno i ocekivano. Mozgu kao i misicima treba odmor, i kad mu nametnete ogromne zahteve i pritiske svih ovih godina, i onda osvojite ceo zivot iscekivani RG, dolazi do potpunog praznjenja sistema i trebace vam neko vreme da se restartujete. Titula na RG mu je svojim izmicanjem cele karijere dosla kao shok. Nesto slicno kao Australija 2008, mozda i vise od toga, jer sada su sada oci celog sveta bile uprte u Novaka i svi su cekali to kompletiranje GS. Setimo se velike pauze posle te 2008, sada se nece ponoviti nadam se, i sto neko rece pre koju nedelju, ocekujem starog Novaka na mestu zlocina iliti u Parizu sledece godine, a ako se desi da osvoji Australiju to ce biti veliki bonus.
A za sve ove sto se brinu da li ce Novak prestici Federera samo cu reci opustite se, ako se ne bude povredio uradice to sa lakocom. I mislim da ce trajati cak i duze od Federera, jer upravo ova kilaza na koju svi zapomazete da jede slanine i malo cvaraka, mu produzava karijeru.
P.S. Od sledecih 16GS, tj 4 sezone, Novak uzima MINIMUM 6GS.

Sale

pre 7 godina

Nole, brate, siguran sam da ti znas najbolje kako da ides dalje. Svaka ti cast za sve to si postigao i sta god da odlucis, imas moju podrsku.

2CRAZY

pre 7 godina

Jos pre nego sto je osvojio RG, govorio za da postoje dve mogucnosti kad ga osvoji, ili ta da se zasiti, zadovolji sto je ispunio najtezi cilj u svojoj teniskoj karijeri, kojem je sve podredio, pa da se izduva i psihicki i fizicki ko balon, ili druga, da mu padne kamen sa srca, svo opterecenje, pa da igra jos laganije i bez pritiska. Nazalost, desilo se ovo prvo, ali krece kineska turneja, mesto gde Nole uvek dominira, nema boljeg mesta nego tu, da se vrati u pravi kolosek.

milos

pre 7 godina

Pa,sport je to,nije rat pa da mora da se pobedi i zrtvuje zivot.Tenis je nastao pre tebe Novace i ostace i posle tebe.Igrao ga ti ili ne.

Istina

pre 7 godina

Tako i meni u teretani gruvao se 6 godina i jednostavno me smorilo stalno aganzovanje o striktnoj ishrani,jednostavno covek mora da se i opusti malo nije robot,zato su bitne duze pauze tj odmor.

Zoran

pre 7 godina

Rešenja su: pauza i promena, pa će sve opet biti ok.
Pribojavao sam se da će to osvajanje RG koštati Đokovića previše ali šta je tu je. Nadam se da će mu ubuduće sezona šljake biti nisko u prioritetima.

doberman

pre 7 godina

brani mnogo poena, protiv vavrinke ama jednu razmenu nije dobio, ima 187 i 70kg, izgleda ko kenijski dugoprugas, a o maji volk i rijalitiju me je sramota da komentarisem, polomice nam srca svima ako nastavi da izigrava cirkuzanta.

KAO XXXL

pre 7 godina

Ako želi uspeh i dalje mora da bude motivisan i potpuno u tenisu!
Ove godine je mnogo postigao dva GS(Rolan Garos!) + 4 Mastersa, postao GOAT 2 ali i neuspeh na Wimbldonu i Olimpijadi! Finale US Opena je ipak uspeh jer je skoro osigurao ATP 1 na kraju godine!
Bitno je da nastavi sa uspesima i završi godinu sa trofejom WTF!
Za to je potrebna njegova igra iz prve polovine 2016!Pre svega servis!

Boki

pre 7 godina

Brate onda batali razne turneje na kraju sezone, odmori telo i resi to sa povredama.... Valjda su ti fokus Grend Slemovi a ne neke turneje Kineske i ostali mali turniri (da si se cuvao bolje verovatno ne bi bio povredjen u Riu)....nije mi jasan Nole .

Veliki problem!!!

pre 7 godina

Toga sam se i bojao...Srpski mentalitet,gura dok nešto nepostigne i onda si nađe neku drugu zanimaciju;jeli to do gena ili do nemirnog mentaliteta ko zna.

Vucko

pre 7 godina

Ej bre Nole, motivisi se. Sada kada si osvojio sve zivo, cilj treba da ti bude da prestignes Federera i postanes najbolji teniser svih vremena.

СрбинсонКрусо

pre 7 godina

А ја када сам писао на овом истом сајту, крајем прошле године да ће бити тешко поновити онакву сезону, јер то није успело ни Федереру, ни Надалу, људи ме нападали... наши људи су незасити и нереални, нисам ликовао када сае испоставило да сам у праву, јер навијам увек за наше... Ђоковић ми није омиљени наш играч, али навијам и за њега. Такав вам је и и за остале ствари случај, немате сваки дан исту мотивацију да радите оно чему сте предани, али не значи да ћете престати да покушавате. А шампиони попут ових великана никад неће одустати ни Надал, ни Федерер, а поготово наш Ноле. Е наши људи то не схватају, да и поред труда и жеље може доћи до пехова, и то не опраштају.

Millennium

pre 7 godina

Srbin. Mi izginemo dok ne dođemo na vrh. Požrtvovani smo i zalažemo se da nam nema ravnih, ali na vrhu slabo znamo da ostanemo. Valjda izgubimo motiv.

Manojlo tabanas

pre 7 godina

Ipak pokazujes pravi Srpski mentalitet : cim se dodje na vrh i udje se u ogromnu lovu odmah ide neka druga prica foliranje i gubitak motivacije ! Covece pa ti si prvi na svetu i imas priliku da budes najbolji u istoriji sa najvise GS i najvise Mastersa a ti nemas vise motiva !??

mislim, dakle postojim

pre 7 godina

@Hr1

Nisam primetio da ga ne vole, gledamo li iste prenose (pogledaj nekada Eurosportov prenos i čuj komentare kada Nole igra)

anica

pre 7 godina

Covek koji i u 34. godini juri GS i gladan je jos uspeha i pored takve karijere.


Koja nebuloza...Federer jeste gladan, ali tog jednog slema da ga vine u nebesa jer ga ni 17 nisu vinuli, i gladan je para... Na silu bas nista ne moze, njemu treba relax i zato je otisao na planinu. Sta je igrao ove godine a uzece 60 alpinemilk...zasto bi batalio da igra. Covek koji ima 24:11 sa najvecim rivalom ne moze biti najveci u istoriji...ali dobro, gledajte statistiku, ona je jedino merilo.

Zar samo jednu ribar pita, do sad je uvek bilo 3, kakva su ovo dosla vremena mozda i nisi zlatna ti...

wuu

pre 7 godina

A kako to? Zar nisi rekao posle Pariza da verujes da mozes sve da osvojis? Da ne zalim da zvucis umisljeno ali da mislis da nista nije nemoguce?

BeKo

pre 7 godina

"Dve su stvari kojima težimo svi u životu:
prva je da dobijemo ono što želimo,
a druga da u tome uživamo.
Retki uspevaju ovo drugo".

P. Smith

A većina ni ovo prvo,što ti Nolo sigurno jesi.

Aca

pre 7 godina

Čovek je osvojio (skoro) sve što ima u tenisu i normalno je da se zaštitio igranja. Kući ga čekaju žena, dete i dva kučeta, ima mnogo više obaveza nego pre koju godinu i normalno je da dođe do promene prioriteta.

1

pre 7 godina

Djole, malo više da ručkaš, da vratiš snagu udarcima. Ode ti mišićna masa a ti zbog toga često ostaješ u defanzivi. Razumem pokretljivost, elastičnost i ostalo, ali tenis je sport i tu snaga uvek dobro dodje.

вељко

pre 7 godina

Штета.
Није му први пут да му се ово дешава.
Човек побеђује све редом,мислиш не може му нико ништа....
И онда почне да губи од кога стигне,нема мотива,повређен је,увређен....
А могао је дувати Федереру за врат што се тиче неких рекорда.

nnnn

pre 7 godina

i eto opravdanja zasto nas Nolo gubi :) e,kakav je covek,pa to nema nigde :) kad osvoji prvi turnir,opet ce mu se zelja i volja vratiti :)

Mikii

pre 7 godina

bozza@

Sa Rodikom, Safinom i Karlovicem takodje ima pozitivan skor. Protiv Federera i Nadala je ispopravljao medjusobni kad su obojica odavno prosli svoj zenit. Protiv Nadala je nakon US Open-a 2010 (gde je bio prebijen), imao sjajnih 7:16

Gde sam ono bese stao?

pre 7 godina

Ekipa, ljudi, opustite se. Nek Novak sam odluci sta i kako ce dalje, njegova stvar. Do sada je uradio premnogo, upisao se u istoriju kao jedan od najboljih tenisera ikada i njegovo je pravo da odluci koliko i kako ce dalje da igra. Ta jurnjava za rekordima je vise zelja navijaca koji kroz Novakove uspehe lece svoje frustracije.
Zasto je uopste bitno da li ce Novak stici ili nece stici Federerovih 17 GS ?
I kome je to uopste vazno?
Covek je vec sada postao legenda i bilo sta da uradi, dobro je.
Ne mora da se izvinjava Srbiji ako ispadne u prvom kolu ili ne stigne neki rekord.
Nek uziva u zivotu.

Supervizor

pre 7 godina

Tvrdim da je jedino u Srbiji moguce da najboljeg igraca sveta savetuje i kritikuje populacija koja veze sa mozgom nema ni o sportu ni o bilo cemu. I Novakov trenutni pad forme, uspeh ili neuspeh shvata kao licno svoj. Realno, draze Vam je kad Novak osvoji turnir ili dobije dete nego li bilo koji Vas licni uspeh.. Mada licni uspeh se postize angazovanjem, a ne ovde komentarisanjem i kritikovanjem uspesnih i ispunjenih ljudi.

rastislav

pre 7 godina

Kako ste pet godina živeli za to da Đoković osvoji RG, umesto da živite svoje živote, a kad je Nadal u pitanju onda omalovažavate njegovih 9 RG, ej 9! To vam, u njegovom slučaju, nebitan turnir-jel shvatate da je to nelogično. I koga uopšte briga da li će đoković stići Federerovih 17 slemova, on je i sada jedan od najvećih i uvek će biti. jedino vas je briga jer nemate pametnija posla. Broj slemova jeste najvažniji kriterijum uspešnosti tenisera, ali nje znači da je velike Federer najveći svih vremena - to je nemoguće odrediti.

Kobster

pre 7 godina

Gotivim Noleta, ali ovim je pokazao da nije odmakao od srpskog mentaliteta. Zato ce, nazalost, Federer ostati najveci ikada. Covek koji i u 34. godini juri GS i gladan je jos uspeha i pored takve karijere.

Druid

pre 7 godina

Pa mogao si posle RG šmekerski da kažeš: "Neću igrati 3-4 meseca" i da sebe poštediš napora i povreda, a ovako si dao osećaj ostalima da mogu da te dobiju i da nisi nedostižan.
Vrlo loša reakcija...

Vragolan

pre 7 godina

Objektivno, Đoković je prošao zenit svoje karijere. Ima tu sreću da dobrih mlađih igrača nema a da su stariji opali još više(sem njegove noćne more Vavrinke, koji opet u top formi igra samo par turnira godišnje, ali je to uvek dovoljno da ga dobije), pa je još uvek u priči oko (pre)stizanja Federera.
Nema ništa od toga, i mislim da je to neka teniska pravda, da realno najatraktivniji i najkonstantniji igrač ikada, Rodžer Federer, i treba da ostane GOAT.

anica

pre 7 godina

Novace, ne zameri ako kazemo ono sto mislimo, to su samo komentari tvojih fanova koji primecuju tvoju promenu...naravno da te podrzavamo, i navijamo iskreno za tebe. Sve da ti cveta u zivotu!
Bitno je da si zdrav i srecan, sve ostalo je sporedno! To sto si se zasitio malo.. posledica je osvajanja RG...i to je normalno. Sportista tvog kalibra mora da napravi malkice pauzicu, ok idemo dalje.. Ako je samo u pitanju zasicenje tenisom, bice sve ok...ali cuvaj Nole zdravlje, jedi bolje, dodji u Srbiju prosetaj planinama, napuni pluca lepim vazduhom, i ovde ima obilje resursa...ti si Srpske gore list, vrati krstic.
Sve najbolje na predstojecim turnirima.

Veliki problem!!!

pre 7 godina

Toga sam se i bojao...Srpski mentalitet,gura dok nešto nepostigne i onda si nađe neku drugu zanimaciju;jeli to do gena ili do nemirnog mentaliteta ko zna.

Manojlo tabanas

pre 7 godina

Ipak pokazujes pravi Srpski mentalitet : cim se dodje na vrh i udje se u ogromnu lovu odmah ide neka druga prica foliranje i gubitak motivacije ! Covece pa ti si prvi na svetu i imas priliku da budes najbolji u istoriji sa najvise GS i najvise Mastersa a ti nemas vise motiva !??

Mikii

pre 7 godina

bozza@

Sa Rodikom, Safinom i Karlovicem takodje ima pozitivan skor. Protiv Federera i Nadala je ispopravljao medjusobni kad su obojica odavno prosli svoj zenit. Protiv Nadala je nakon US Open-a 2010 (gde je bio prebijen), imao sjajnih 7:16

Dragan

pre 7 godina

Odlicno se secam napustanja kosarke u 29.godini naseg velikana tog sporta Dragana Kicanovica,rekao je tada da je se zasitio i da mu je dosta treni
nga.Nole je kao i Kica Srbin i takvim razmisljanjem pokazuje kakav je nas
mentalitet.Mi se brzo zasitimo svega nestalni smo i manje vredni od zapa
dnjaka,zato i zivimo kako zivimo.Ne krasi nas upornost ili ona traje do onih granica dokle mi mislimo da je dovoljno.Kako god da bilo Novak je je
dan od nasih najvecih velikana koji je zaduzio nasu i svetsku sportsku
bastinu.Novace,sve najbolje,bice onako kako ti odlucis...

vadičep©

pre 7 godina

Ako želiš da budeš najbolji svih vremena pod hitno da nađeš motivaciju, takoreći upravo to treba da ti bude motivacija. Svi znaju da si najbolji ali to mora da se pokazuje i dokazuje. Da sam na tvom mestu igrao bih kao da nisam br. 1, kao da nisam osvojio ni jedan masters ni grenslem. I uživaj u tome.

nnnn

pre 7 godina

i eto opravdanja zasto nas Nolo gubi :) e,kakav je covek,pa to nema nigde :) kad osvoji prvi turnir,opet ce mu se zelja i volja vratiti :)

anica

pre 7 godina

Covek koji i u 34. godini juri GS i gladan je jos uspeha i pored takve karijere.


Koja nebuloza...Federer jeste gladan, ali tog jednog slema da ga vine u nebesa jer ga ni 17 nisu vinuli, i gladan je para... Na silu bas nista ne moze, njemu treba relax i zato je otisao na planinu. Sta je igrao ove godine a uzece 60 alpinemilk...zasto bi batalio da igra. Covek koji ima 24:11 sa najvecim rivalom ne moze biti najveci u istoriji...ali dobro, gledajte statistiku, ona je jedino merilo.

Zar samo jednu ribar pita, do sad je uvek bilo 3, kakva su ovo dosla vremena mozda i nisi zlatna ti...

Black George

pre 7 godina

Pa Nole nisi robot, nego ljudsko bice. Ja na svom poslu ne mogu svaki dan da radim maksimalno a kamo li ti u sportu koji je pun takmicara.

Pronadji onu svoju cuvenu motivaciju i glad i siguran sam da ces sve da ih ponovo ocistis do preko Federerovog rekorda i olimpijskog zlata 2020.

A do tad samo da se ne povredis nego brate kad ti nije dobro, preskoci turnir, nemoj sebe da maltretiras!

Mozes i sutra da prekines sa igranjem tenisa, niko ti nece zameriti!

bozza

pre 7 godina

Uvek kada izgubiš, nisi zdrav. A kada pobeđuješ onda je sve u redu.
(Jumko, 20. septembar 2016 14:01)

Pa da, to je nekako i logicno za tenisera koji je osvojio cetiri GSa za redom, ima pozitivan skor sa svim teniserima sa kojima je ikad igrao, na rang listi ima poena koliko 2. i 3. zajedno i drzi rekord po broju osvojenih masters turnira

Miodrag

pre 7 godina

Posle tvoje izjave da tenis više nije tvoj prioritet,su se izdešavali svi tvoji porazi!Dok je tenis bio u prvom planu,rušio si sve pred sobom.U redu je,ako iz nekog razloga,nemaš više želje i volje za uspesima,jer si se mnogo odricao svega,da bi postigao taj uspeh,broja 1!Ali,ako i dalje želiš da budeš najbolji svih vremena,onda je tenis na prvom mestu,kao i do RG-a,nemoj da dozvoliš da se sada svi nasladjuju tvojim porazima!Nismo mi u pitanju,tvoji navijači,u pitanju je tvoj renome jer bojim se da ćeš porušiti,mnogo toga postignutog,a to je šteta za tebe,prvestveno!

doberman

pre 7 godina

brani mnogo poena, protiv vavrinke ama jednu razmenu nije dobio, ima 187 i 70kg, izgleda ko kenijski dugoprugas, a o maji volk i rijalitiju me je sramota da komentarisem, polomice nam srca svima ako nastavi da izigrava cirkuzanta.

Matori

pre 7 godina

Nole ima samo 29 god.Ima priliku da se "penzioniše" sa 34-35 god. i da posle toga radi ili ne radi šta god hoće i voli.Pa zar to nije najveći motiv.Ova sezona mu je sjajna bez obzira na poslednje turnire.Ako izgura godinu kao # 1 biće i sledeće # 1. a posle kako god bude.Ili jesi ili nisi.

Rekreativac

pre 7 godina

Ко год је нешто тренирао зна колико је тешко остати мотивисан оволико дуго колико је он остао.
Увек гладан.
Свака част њему и осталим великанима.

mislim, dakle postojim

pre 7 godina

Poslom sam u Šangaju, gradu koji ima stanovnika kao pola Poljske. Prvo što me je dočekalo na aerodromu je nasmejano Noletovo lice sa bilborda na preuzimanju prtljaga (mogli su da stave bilo kog od svojih sportista jer reklama nema dodirnih tačaka sa tenisom). Imamo dečka koji je obožavan u svetu a sve je izgradio svojim trudom. Zar to nije dovoljno da budemo ponosni na njega?

вељко

pre 7 godina

Штета.
Није му први пут да му се ово дешава.
Човек побеђује све редом,мислиш не може му нико ништа....
И онда почне да губи од кога стигне,нема мотива,повређен је,увређен....
А могао је дувати Федереру за врат што се тиче неких рекорда.

aleksandar

pre 7 godina

Cuj, nema motiv. Ima priliku i osnovu da bude najbolji u istoriji, a on izgubio motivaciju. Kako samo Federer grize da osvoji jos jedan slem, kako se samo Nadal trudi da prevazidje povrede i vratibu vrh, i nikada im ne nedostaje zelje ili motiva. Nije lako biti vanserijski sampion, za to ocigledno treba i mentalni sklop. Tu ne pomazu veganska ishrana, meditacija i chia bobice.

mislim, dakle postojim

pre 7 godina

@Hr1

Nisam primetio da ga ne vole, gledamo li iste prenose (pogledaj nekada Eurosportov prenos i čuj komentare kada Nole igra)

mandingo

pre 7 godina

Sta ima tu da se prica. Podignuti motivaciju na maksimum, uzeti sva 4 preostala trofeja ove godine i mirno se priprenati za Aus Open.Puna podrska iz Makedonije.

wuu

pre 7 godina

A kako to? Zar nisi rekao posle Pariza da verujes da mozes sve da osvojis? Da ne zalim da zvucis umisljeno ali da mislis da nista nije nemoguce?

Millennium

pre 7 godina

Srbin. Mi izginemo dok ne dođemo na vrh. Požrtvovani smo i zalažemo se da nam nema ravnih, ali na vrhu slabo znamo da ostanemo. Valjda izgubimo motiv.

Jovan

pre 7 godina

Do ovoga dodje jer se braterije isprazne. To je sasvim normalno i ocekivano. Mozgu kao i misicima treba odmor, i kad mu nametnete ogromne zahteve i pritiske svih ovih godina, i onda osvojite ceo zivot iscekivani RG, dolazi do potpunog praznjenja sistema i trebace vam neko vreme da se restartujete. Titula na RG mu je svojim izmicanjem cele karijere dosla kao shok. Nesto slicno kao Australija 2008, mozda i vise od toga, jer sada su sada oci celog sveta bile uprte u Novaka i svi su cekali to kompletiranje GS. Setimo se velike pauze posle te 2008, sada se nece ponoviti nadam se, i sto neko rece pre koju nedelju, ocekujem starog Novaka na mestu zlocina iliti u Parizu sledece godine, a ako se desi da osvoji Australiju to ce biti veliki bonus.
A za sve ove sto se brinu da li ce Novak prestici Federera samo cu reci opustite se, ako se ne bude povredio uradice to sa lakocom. I mislim da ce trajati cak i duze od Federera, jer upravo ova kilaza na koju svi zapomazete da jede slanine i malo cvaraka, mu produzava karijeru.
P.S. Od sledecih 16GS, tj 4 sezone, Novak uzima MINIMUM 6GS.

Jovano

pre 7 godina

Ja ne razumem zasto svi pricaju da mora da osvoji 17gs, ne mora, ne mora nista vise da osvoji dovoljno je objasnio. Covek je padu forme i to je normalno, sigurno ce osvojiti jos nekoliko gs, ali i da ne osvoji nebitno je. A komentare pojedine ne razumem uopste, kad dobija Nole svi super, a kad gubi odmah je najgori.

žarko

pre 7 godina

pa si onda unajmio gurua.
naravno da ti je dosadilo, 10 godina zvekećeš tu lopticu.
uzmi godišnji odmor, idi negde sa ženom i detetom,
pa onda vidi da li ti se igra ili ne.
ako ne - dosta je bilo, gde si zapeo, ko da je moguće reketom razvejati sav čemer koji nam visi nad životima...

Iva Jovanovic

pre 7 godina

@HR1 - molim te ako bi mogao da elaboriras to sto si naveo "da je samozivi folirant"?! Samoživ sto ne osvaja sva takmicenja na kojima ucestvuje da bi "carobni navijaci" necim ispunili svoje prazne zivote?! Folirant sto mu otpadaju nokti pa ne moze da igra?! Sta tačno?!

1

pre 7 godina

Djole, malo više da ručkaš, da vratiš snagu udarcima. Ode ti mišićna masa a ti zbog toga često ostaješ u defanzivi. Razumem pokretljivost, elastičnost i ostalo, ali tenis je sport i tu snaga uvek dobro dodje.

Boki

pre 7 godina

Brate onda batali razne turneje na kraju sezone, odmori telo i resi to sa povredama.... Valjda su ti fokus Grend Slemovi a ne neke turneje Kineske i ostali mali turniri (da si se cuvao bolje verovatno ne bi bio povredjen u Riu)....nije mi jasan Nole .

Briag

pre 7 godina

Novak se zasitio a ima "samo" 12 GS-a. Federer ima 17 GS-a i 35 godina, telo ne može da mu izdrži maratonske mečeve i počeo je da se povređuje, ali nije se zasitio. MOžda je u tome problem kod Novaka, nedostatak želje. Posle Roland Garosa je poklonio dva velika turnira Mareju i Vavrinki.

nikola

pre 7 godina

Nole to se videlo i da ne kazes.Previse selfija,tvitera i stvari van tenisa.A manje treninga.Servis bezopasan,retko i ubacen prvi,pa onda duge razmene i trošenje na svoj servis.Ne može da se kaže da nije bilo svezine,bilo je odmaranja.Ali nije bilo snage.Mozda ovo nije ni lose kad zlobnici pocinju da te otpisuju.i da ovo okreneš u svoju korist kao i pre kad su te nipodastavali.

nitex

pre 7 godina

Ne bih uzivao da imam navijace kao Novak. Dok pobedjuje svi preteruju bahate se u komentarima, prozivaju, lupaju. Prvi poraz menja se sve i na tapeti je ljubimac pa on dodje na red svojih navijaca. Uglavnom nikom da pozelis da je uspesan i poznas u Srbiji.

šetač

pre 7 godina

Ma da uzme taj Cincinati i još po jedan AO, jedan RG, jedan WB i jedan USO i puna kapa. Sve preko toga je super. Šteta za USO toliko finala a "samo" dve titule.

1

pre 7 godina

Djole, malo više da ručkaš, da vratiš snagu udarcima. Ode ti mišićna masa a ti zbog toga često ostaješ u defanzivi. Razumem pokretljivost, elastičnost i ostalo, ali tenis je sport i tu snaga uvek dobro dodje.

Vucko

pre 7 godina

Ej bre Nole, motivisi se. Sada kada si osvojio sve zivo, cilj treba da ti bude da prestignes Federera i postanes najbolji teniser svih vremena.

Alex

pre 7 godina

Naravno, to se videlo jasno. I ne krivim ga, verovatno bih se i ja tako osećao. Brate, osvojiš sve, toliko željeni RG, i onda, jednostavno, dođe to pražnjenje. Nadam se samo da će naći novu motivaciju, jer dečko ima sve, brze noge, gumeno telo, tehniku, samo mu je trenutno glava problem. Iskreno, i meni bi bila.
Kada u jednom trenutku više nemaš za protivnike tenisere već tenisku istoriju i rekorde, onda je najza'ebanije...

Mina

pre 7 godina

Zato mora da osvoji 17 i više gs,čemu taj pritisak? Mora ovo, mora ono... Novak je već sada nas najbolji sportista ikada, jedan od najboljih u istoriji..malo li je? Novace puno uspeha u daljoj karijeri,što se mene tice i sutra da ostaviš tenis uradio si i previše. Pozz

realista

pre 7 godina

Ljudi, da se ne lazemo. Covek je osvojio sve sto se moglo osvojiti, zaradio mnogo novca, formirao porodicu i normalno da je moralo doci do ove situacije, jednostavno ko se ne bi zasitio. Nadam se samo da ce doci do neke nove motivacije.

2CRAZY

pre 7 godina

Jos pre nego sto je osvojio RG, govorio za da postoje dve mogucnosti kad ga osvoji, ili ta da se zasiti, zadovolji sto je ispunio najtezi cilj u svojoj teniskoj karijeri, kojem je sve podredio, pa da se izduva i psihicki i fizicki ko balon, ili druga, da mu padne kamen sa srca, svo opterecenje, pa da igra jos laganije i bez pritiska. Nazalost, desilo se ovo prvo, ali krece kineska turneja, mesto gde Nole uvek dominira, nema boljeg mesta nego tu, da se vrati u pravi kolosek.

gandra šajkaš

pre 7 godina

Po ko zna koji put pišem isti kom. A to je da mu je posle osvajanja RG-a sve postalo ravna crta i da mora nešto dobro da ga prodrma da se ponovo pokrene. Čovek je upravo to i izjavio. Nadam se kao njegov veliki navijač da će se ponovo pokrenuti i da će ponovo biti gladan uspeha. Novače sve najbolje u nastavku karijere.

jako i do samog kraja

pre 7 godina

Ma to je bilo jasno čim je osvojio. Ja se prvi zarekao sam sebi da nema više nerviranja oko brata. Tačka je stavljena na Šatrijeu. Sve preko je bonus i čist ćar. Neverovatna sportska nepravda je da takva šampiončina i talenat ne kompletira GS. Drugo, tolika finala i pritisci za samo dve godine, moralo je negde da pukne. Rafa se posle najvećeg ludila, rekorda i slave potpuno raspao. Novak neće sigurno. Jer je i ovakav poluspreman zver za 80% vrhunskih igrača. Dugoročni cilj je zdarovje a ostalo polako. Motiv je jako teško naći u njegovom slučaju i treba ga razumeti. Možda malac ponovo pokrene stvar. Rodio se sa peharima, valja ćale da čeliči i uči kako se podižu novi.
Aj' legendo, ozdravi da se vraćamo :D

boki Milos

pre 7 godina

Постоји тренутак у животу када од вољеног посла остаје само чиста професија. Дакле Ноле, ово је тренутак када си освојио СВЕ што си желео и волео - сада постајеш сурови ПРОФЕСИОНАЛАЦ. Тенис није само твоја љубав већ професија од које живиш ти и породица. Можеш се наћи у осредњости као већина од нас што устају ујутру и "пале на пос'о(шљаку) " но ја верујем да у теби има довољно инспирације, мотива и снаге да останеш број 1 још пар годиница. Зато ти желим пууууно здравља и среће а све остало већ имаш. Ај уздравље.

Milta

pre 7 godina

Srbin. Mi izginemo dok ne dođemo na vrh. Požrtvovani smo i zalažemo se da nam nema ravnih, ali na vrhu slabo znamo da ostanemo. Valjda izgubimo motiv.
(Millennium, 20. septembar 2016 14:17)

Da, da, a Novak se bas slabo zadrzao na vrhu. Koliko mi se cini jos uvek je tamo. Za sve one koji pominju da je samo srpski mentalitet takav , sa koliko godina se ono bese Borg povukao iz tenisa ?
Nekom nikad nije dovoljno slave, novca i to je ok, ali i neko drugi ima pravo da sam odluci kad mu je svega toga dosta.

Svete

pre 7 godina

Sa jos 3 titule do kraja godine, sto je cak manje od proseka koji ima u protekle 4 sezone, bice ovo jos jedna inzvaredna sezona !!
Da bi se lakse shvatilo koliko bi to dobra godina bila reci cu da bi bila uspesnija od svake Samprasove godine u njegovoj karijeri...
Secam se izjave koju je dao Wilanderu po zavrsetku proslogodisnjeg US opena kada je govorio o tome da je osvojio RG prosle godine ko zna na sta bi njegova igra licila na Wimbledonu i US openu, ovako je ostao gladniji i osvojio je te 2 titule. Ove godine se dogodio bas taj scenario i neka je, 4 u nizu vrede mnogo vise od jedne GS titule !
Sto se tice sledece sezone, kada bi na GS turnirima ponovio rezultate iz ove godine to bi bilo idealno, a sve preko toga ce biti bonus !

BeKo

pre 7 godina

"Dve su stvari kojima težimo svi u životu:
prva je da dobijemo ono što želimo,
a druga da u tome uživamo.
Retki uspevaju ovo drugo".

P. Smith

A većina ni ovo prvo,što ti Nolo sigurno jesi.

KAO XXXL

pre 7 godina

Ako želi uspeh i dalje mora da bude motivisan i potpuno u tenisu!
Ove godine je mnogo postigao dva GS(Rolan Garos!) + 4 Mastersa, postao GOAT 2 ali i neuspeh na Wimbldonu i Olimpijadi! Finale US Opena je ipak uspeh jer je skoro osigurao ATP 1 na kraju godine!
Bitno je da nastavi sa uspesima i završi godinu sa trofejom WTF!
Za to je potrebna njegova igra iz prve polovine 2016!Pre svega servis!

Zoran

pre 7 godina

Rešenja su: pauza i promena, pa će sve opet biti ok.
Pribojavao sam se da će to osvajanje RG koštati Đokovića previše ali šta je tu je. Nadam se da će mu ubuduće sezona šljake biti nisko u prioritetima.

Aca

pre 7 godina

Čovek je osvojio (skoro) sve što ima u tenisu i normalno je da se zaštitio igranja. Kući ga čekaju žena, dete i dva kučeta, ima mnogo više obaveza nego pre koju godinu i normalno je da dođe do promene prioriteta.

Sale

pre 7 godina

Nole, brate, siguran sam da ti znas najbolje kako da ides dalje. Svaka ti cast za sve to si postigao i sta god da odlucis, imas moju podrsku.

Istina

pre 7 godina

Tako i meni u teretani gruvao se 6 godina i jednostavno me smorilo stalno aganzovanje o striktnoj ishrani,jednostavno covek mora da se i opusti malo nije robot,zato su bitne duze pauze tj odmor.

Nebojša

pre 7 godina

Srbin. Mi izginemo dok ne dođemo na vrh. Požrtvovani smo i zalažemo se da nam nema ravnih, ali na vrhu slabo znamo da ostanemo. Valjda izgubimo motiv.
(Millennium, 20. septembar 2016 14:17)

Jesi ti ozbiljan pa covek je 200+ nedelja prvi a u vrhu od 2007 kada je postao 3 na listi promašio si sa komentarom i to baš ova glupost možda za nekog važi ali svakako ne važi za Novaka.

milos

pre 7 godina

Pa,sport je to,nije rat pa da mora da se pobedi i zrtvuje zivot.Tenis je nastao pre tebe Novace i ostace i posle tebe.Igrao ga ti ili ne.

Supervizor

pre 7 godina

Tvrdim da je jedino u Srbiji moguce da najboljeg igraca sveta savetuje i kritikuje populacija koja veze sa mozgom nema ni o sportu ni o bilo cemu. I Novakov trenutni pad forme, uspeh ili neuspeh shvata kao licno svoj. Realno, draze Vam je kad Novak osvoji turnir ili dobije dete nego li bilo koji Vas licni uspeh.. Mada licni uspeh se postize angazovanjem, a ne ovde komentarisanjem i kritikovanjem uspesnih i ispunjenih ljudi.

СрбинсонКрусо

pre 7 godina

А ја када сам писао на овом истом сајту, крајем прошле године да ће бити тешко поновити онакву сезону, јер то није успело ни Федереру, ни Надалу, људи ме нападали... наши људи су незасити и нереални, нисам ликовао када сае испоставило да сам у праву, јер навијам увек за наше... Ђоковић ми није омиљени наш играч, али навијам и за њега. Такав вам је и и за остале ствари случај, немате сваки дан исту мотивацију да радите оно чему сте предани, али не значи да ћете престати да покушавате. А шампиони попут ових великана никад неће одустати ни Надал, ни Федерер, а поготово наш Ноле. Е наши људи то не схватају, да и поред труда и жеље може доћи до пехова, и то не опраштају.

Gde sam ono bese stao?

pre 7 godina

Ekipa, ljudi, opustite se. Nek Novak sam odluci sta i kako ce dalje, njegova stvar. Do sada je uradio premnogo, upisao se u istoriju kao jedan od najboljih tenisera ikada i njegovo je pravo da odluci koliko i kako ce dalje da igra. Ta jurnjava za rekordima je vise zelja navijaca koji kroz Novakove uspehe lece svoje frustracije.
Zasto je uopste bitno da li ce Novak stici ili nece stici Federerovih 17 GS ?
I kome je to uopste vazno?
Covek je vec sada postao legenda i bilo sta da uradi, dobro je.
Ne mora da se izvinjava Srbiji ako ispadne u prvom kolu ili ne stigne neki rekord.
Nek uziva u zivotu.

rastislav

pre 7 godina

Kako ste pet godina živeli za to da Đoković osvoji RG, umesto da živite svoje živote, a kad je Nadal u pitanju onda omalovažavate njegovih 9 RG, ej 9! To vam, u njegovom slučaju, nebitan turnir-jel shvatate da je to nelogično. I koga uopšte briga da li će đoković stići Federerovih 17 slemova, on je i sada jedan od najvećih i uvek će biti. jedino vas je briga jer nemate pametnija posla. Broj slemova jeste najvažniji kriterijum uspešnosti tenisera, ali nje znači da je velike Federer najveći svih vremena - to je nemoguće odrediti.