1. Ko god odgovori coveku koji Svetiliste naziva WC-om(ako je to WC, onda je njihova smejurija od gradjevine shtala), a Grad selendrom(gde li je rodjen covek koji moze Mcr da nazove tako? U Parizu ili NYC-ju mozda?) moze slobodno sebe da prestane da smatra navijacem Kluba. To nije nista drugo nego nepostovanje velicine i slave. Oni Scousers bar iza sebe imaju nesto, a ovi NISTA i hoce rivalitet. Prepucavanje-samo sa pribliznima. Ovi ostali nek sede u svom gradu(koji uzgred budi receno, osim punka nije stvorio nijedan masovni kulturni pokret) i gledaju kako i tu imaju manje navijaca od nas.
    (MUFC THE RELIGION-6 FEB 1958 FLOWERS OF MANCHESTER, 13. septembar 2003 21:52)

    # Link komentara

  2. "Jedini konkurent vecitom sampionu je Liverpul. Ali ne jos. Kad ode Francuz."

    ...sto ce biti nikad. Ima da zivi jos sto godina, matorui placenik Man Utd.-a, i da nas upropastava. Ako se ovako nastavi, they'll walk alone pretty soon.
    (Weenie, 28. avgust 2003 03:14)

    # Link komentara

  3. Arsenal je oduvijek bio fudbalska provincija(na ostrvu dobri,u Evropi ih nema nigdje).Njihov najveci evro-uspjeh je KPK-trofej koji je osvojilo pola premijer lige(Man.City,Tottenham,West Ham,Everton,Chelsea..)U starom Kupu Sampiona nisu ni primirisali finalu(s druge strane Aston Villa i N.Forest su uspjeli da ga OSVOJE).U Ligi Sampiona(tj. Wengerovoj eri) najveci domet u sest uzastopnih ucesca je cetvrtfinale(sto je poslo za rukom i npr. Hajduku,Panatinaikosu i Galatasaraju).Naravno da je istina da je MUFC bogatiji od Arsenala,kao sto je i istina da je vecina njihovih prvotimaca produkt MUFC-ove omladinske skole(Beckham,Giggs,Scholes,braca Neville,Butt,O'Shea,Brown...).Ali kako objasniti to da je Wenger za Richarda Wrighta,Wiltorda,Van Bronckhorsta i Jeffersa dao 37 MILIONA FUNTI!!! Pa onda pricati o nekoj finansijskoj krizi i propadanju kluba.
    (Vlado, 27. avgust 2003 17:28)

    # Link komentara

  4. Citam ovo jos jednom i jos jednom sam se slatko nasmejao. Arsenal cetvrti. Ha ha ha. Mislim da Arsenal ove sezone osvaja titulu sa bar 7-8 poena prednosti u odnosu na Mancester koji ce biti drugi. Celsi je stvarno jak ali treba im vremena da se uigraju. Liverpul i Njukasl nemaju ama bas nikakve sanse za titulu. Arenal ako ne bude imao problema sa povredama ( Anri, Vijera, Pires, Viltor ili Kembel ) osvojice, bez sumnje. Pozdrav svim ganerima.
    (thierry#14, 26. avgust 2003 23:38)

    # Link komentara

  5. Niko nije znao da AFC postoji?Ako ovo mozes da izjavis onda stvarno sumnjam u tvoje poznavanje engleskog fudbala.Pre bi se reklo poznavanje PLC-a samo. Svako bez imalo zajedljivosti u Engleskoj moze da ti kaze sta je Arsenal.Tradicionalno gledano,pored Evertona najveci klub.Pogledaj ko je proglasen za najbolji klub proslog veka.Pogledaj tabelu prve lige svih vremena i videces gde je Arsenal a gde PLC.Mislim da je to najbolji pokazatelj.
    Mi nikad nismo dominirali i to je tacno,zato sto nam to ne pristoji.Doduse bili smo dominantni pre drugog svetskog rata,ali od tada pa do danas smo bili sveprisutni u engleskom fudbalu.
    Mi nismo PLC,nikad necemo ni biti.Zbog toga se ponosim.
    Sto se tice dosadne igre,niko od navijaca je nije voleo.I uopste nije stvarana nikakva religija od toga.Da si zaista procitao Fever Pitch i dobro je razumeo ne bi ovo ni pricao.Ali klub se voli i kad igra dosadno,zar ne?
    Kroz istoriju Arsenal je imao periode dosadne i fenomenalne igre.Isto kao i svaki klub.Ovaj trenutni tim sigurno igra najlepsi fudbal.U Engleskoj verovatno nije bilo lepseg.A samo zajedljive i ljubomorne osobe ce da kazu suprotno.
    Kad je u pitanju PLC sve ovo sto je postigao poslednjih godina je rezultat korupcije i monopola koji imaju nad Sky,FA,itd...Jednostavno dok se oni bogate,drugi timovi padaju.Kazes da gusi identitet tvog kluba,ne gusi nego PLC je tvoj klub.
    A rezultati u Evropi najbolje pokazuju da nisu kvalitetni.Jedna srecna i fluke osvojena liga sampiona za 10 godina ucestvovanja u istoj za klub koji sebe proglasava najboljim na svetu.
    Kazes da Arsenal nije konkurent PLC-u.Kad se uporede budzeti i nije.Ali mi smo osvojili duplu krunu na Old Toiletu,i da nije bilo korupcije osvojili bismo je i prosle.Ponosni smo na nacin na koji se suprotstavljamo "velikom" PLC-u.
    Unistili smo veliki Liverpool,kad tad cemo unistiti i ovo cudoviste.
    Vecina navijaca PLC su glory hunteri,sto je i logicno.Ne znam za navijace u Beogradu,Srbiji niti me pravo da ti kazem interesuju.Dovoljno je samo otici u Manchester i videti da cak ni u toj selendri PLC nema svoje navijace...
    Kako mogu navijaci Arsenala da budu glory hunteri kad kazes da smo nula.Malo demantujes sebe.
    Arsenal se ne bavi prevarama.
    To je epitet koji nam je navukao Sky,Sun i ostali PLC mediji.A FA ih slusa.
    Ne postoji nijedan igrac u timu koji folira onoliko koliko folira holandski folirant.Navedi mi barem jednog igraca koji je sklon prevarama i onda mozemo da pricamo.Dok u postavi PLC su skoro svi prljavi i bezobrazni.
    (serbiangunner, 26. avgust 2003 17:35)

    # Link komentara

  6. Bas lepo. Ja za MUFC nesto duze. Kao i vecina ostalih navijaca kluba u Beogradu koje znam, cekao sam desetak godina na prvu titulu. I znam puno o engleskom fudbalu. Ne kao autor ove analize, ali sasvim dovoljno.
    Pre nego sto su "pare usle u igru" moj klub je bio prvak Evrope, kad niko nije ni bio svestan da AFC postoji. Vladao je engleskim fudbalom 20 godina, iako mu je na polovini tog perioda izginula najveca generacija u istoriji engleskog fudbala. Izvodio je na teren vise briljantnih fudbalera odjednom nego sto ih je AFC video u istoriji. Ceo svet ga je postovao zbog NAPADACKOG fudbala. Romantizma, tradicije. Bio je jednu sezonu u drugoj ligi (74/75) i 26 godina bez titule. Srusio je Liverpulov san o treblu 1977.
    Dotle je taj AFC igrao na 1:0 i ponosio se time. Pravio od toga religiju. Mislim, Pitch fever govori o tome, nisam ja to izmislio.
    Meni vise smeta to sto su klubovi sada pretvoreni u PLC-je, nego bilo kome. Upravo zato jer PLC gusi identitet mog kluba i jer ga sada mrze milioni ljubomornih, umesto da mu se dive zbog lepote. Ali, sto rece covek, nas Rupert nije uspeo da otme.
    Bottomline je da ce 90% navijaca AFC-a na ovim prostorima prestati da navijaju za klub, cim se vrati tradiciji i odbaci Francuze. Toliko o gloryhuntingu. Sto se nas tice, tog straha nema. I tako je vecina MUFC navijaca u Srbiji starija od 25 godina zivota i 10 godina navijackog staza.
    E, da, ne volim ni Ruda zato sto voli da pada u 16m i bavi se ostalim sitnim prevarama. Mislim da je tako posteno, jer mrzim Arsenal upravo zbog sklonosti prevarama.
    I apsolutno podrzavam tvoju posebnu radost zbog osvajanja titule upravo na terenu konkurenta. To i jeste smisao rivaliteta u fudbalu. Samo, mi osim Liverpula nemamo rivala.
    (mufc squadron belgrade, 26. avgust 2003 14:16)

    # Link komentara

  7. Za neznalicu koji sebe naziva PLC squadron belgrade:
    Za Arsenal navijam od sredine osamdesetih.
    Da li ti uopste znas bilo sta o engleskom fudbalu?
    Da li ti znas gde je bio taj tvoj PLC za koji sad navijas pre nego sto su pare usle u igru?Oni su bili nesrecnici,a ne jedan Arsenal.Igrali su drugu ligu i kukali kako 26 sezona nisu osvojili prvenstvo.Bwahaha...Naspram nas su bili niko i nista.E onda su usle pare u igru,ali i dalje smo tu...Mnogo vise nam znaci osvajanje prvenstva na Old Toiletu ili Anfieldu nego 20 titula.To je prava katarza.I zato smo mi Arsenal.I uvek cemo biti tu.Jer forma i dominacije su prolazne,a klasa je permanentna.
    Pozdrav za sve tobdzije.

    Gunner is for life and not for glory hunting wanabees
    (serbiangunner, 26. avgust 2003 10:59)

    # Link komentara

  8. Arsenal je Arsenal,a svi drugi su drugi.
    (nikola, 25. avgust 2003 23:05)

    # Link komentara

  9. Slazem se sa autorom analize da ce se MUFC i Chelsea boriti za titulu. Tu bi se mozda mogao umijesati i Arsenal - pod uslovom da im prvih 11 igraca odigra svih 38 kola (tj. bez suspenzija i povreda - sto je, naravno, nemoguce).
    (Vlado, 25. avgust 2003 17:29)

    # Link komentara

  10. Pitanje za Goonere:
    Koliko vas je navijalo za taj nesrecni klub pre 1997? Verovatno onoliko koliko ce vas navijati dve godine posto Arsen ode iz kluba i sa sobom povede Francuscice.
    Nula. Atomski fudbal? Ha Ha. Jedini konkurent vecitom sampionu je Liverpul. Ali ne jos. Kad ode Francuz.
    (mufc squadron belgrade, 24. avgust 2003 18:50)

    # Link komentara

  11. Svaka cast za analizu.
    Sta se przite Guneri. Arsenal ove godine konacno puca. Nisu doveli nikog za odbranu, Campbell nije u stanju sam da drzi celu odbranu, a sezona je duga. Henry jeste najbolji napadac u Evropi, ali nemoze on sam da igra. Mislim da je Leeds prerano otpisan i da ce kao i prosle godine pomrsiti mnogima racune (nekima je vec poceo) i neplanirano uzeti bodove ekipama iz gornjeg doma. Volvsi ce ispasti iz lige, to je gotovo sigurno. U svakom slucaju ocekuje nas izuzetno zanimljiva sezona u Engleskoj.
    Kad ce B92 da konanco oktupi prava za Premier ligu? Ko ce ove godine prenositi Spance?
    (Magpie, 22. avgust 2003 14:58)

    # Link komentara

  12. Upravo tako predhodnice - bravo - ATOMSKI FUDBAL , koji se retko gde moze videti ...
    (Arsen, 22. avgust 2003 13:04)

    # Link komentara

  13. Kako je moguce da neko kaze da ce arsenal biti cetvrti. Pa taj sto je to provalio stvarno nema pojma o fudbalu. Arsenal ce biti prvak i u to ne treba sumnjati. Gunneri igraju atomski fudbal, lopta leti po terenu. Najbolji su. Anri igra alal mu vera. Lik rastura. Trci, dribla, daje golova "24" namjestaq golove "23" a da ne spominjem sa kako igra atraktivno i elegantno. Znaci kazem da ce Arsenal biti champion ove sezone. See ya.
    (Dovla, 22. avgust 2003 00:05)

    # Link komentara

  14. rec-dve vama koji pljujete po autoru, analizi i engleskoj ligi.
    1) engleske lige=zakon, institucije fudbala. Samo o Primeri se moze pricati kao o nekakvoj konkurenciji, pre svega zbog kvaliteta same igre, sve ostalo sto prati fudbal je na strani Engleza.
    2) analiza je vrhunska, verujem da bi na nekom Zapadu dobio velike pare za nju.
    3) e, sad, pored analize tu je i prognoza, a prognoza po sebi ne moze da bude egzaktna, pa valjda niko ne ocekuje da ce sve biti kao sto je autor napisao. Njega bi proglasili za Boga, a fudbal bi prestao da se igra.
    4) ALI ONO STO NJEMU DAJE ZA PRAVO je njegova PROSLOGODISNJA prognoza na istom ovom mestu, s kojom se uzgred budi receno uopste nisam slagao, narocito oko Liverpula, Arsenala, Vile itd.

    Dakle, htedoh reci: analiza vrhunska, o prognozi zivi bili pa videli, a Premijer liga vrhunski fudbalski dozivljaj.
    (Vladislav, 21. avgust 2003 22:06)

    # Link komentara

  15. pozdrav marku. you'll never walk alone.
    (marija, 21. avgust 2003 11:18)

    # Link komentara

  16. Za ovog baticu sto trazi analizu ostalih liga mogu ja da mu posaljem ako zeli i primere i serije a i francuske i nemacke i jos koju po zelji, ako hoce i turske..., a za one koji jos ne znaju, da se kaze da se u spaniji igra najjaci nogomet. I jos nesto , koje najbolji spic u Engleskoj - podatak i statistika : ANRI(24 gola , 23 asistencije), F.NISTELROJ(24gola , 8 asistencija(od kojih su skoro sve uracunate na osnovu prekrsaja u 16metara nad njim) ) i nakraju ako zeli i hoce bilo koji podatak i informaciju iz bilo koje lige vec pomenuto valhalla ili ti njemu slican nek se obrati na pravu adresu - Usketu iz Beograda.
    (Uske, 21. avgust 2003 10:43)

    # Link komentara

  17. Pa ovaj gospodin sto je ovo napisao, ocigledno igra kladionicu. Da li cesto dobijas:))
    Ja se bas ne bih kladio na to.
    Bato, slusaj ovako. Prvo mislim da si podcenio Man City koji je ce novu sezonu poceti na novom stadionu sa mnooogo vise mesta = mnogo vise para. Arsenal ce pokusati da se odrzi, ali ja mu predvidjam krahiranje.
    Iz lige nema sanse da ispadne Fulham, bice izmedju 14-17 mesta (a moze da iznenadi).
    Sve u svemu, ocigledno zaljubljenik u kladionicu, a ne u englesku ligu.
    Idi begaj!!!!!
    (bajati, 20. avgust 2003 17:22)

    # Link komentara

  18. Alal ti vera Vladimire.

    Koliko toga si ti nadrobio o engleskoj ligi.
    Na takvim biserima ne bi zavidio ni Ciro Blazevic...

    ciao Ivica
    (Ivica ali nije Kralj, 20. avgust 2003 16:57)

    # Link komentara

  19. Pozdrav za Marka(Thierry Henry). Govoris moje reci...
    U ovom tesktu ima zaista previse budalastina:
    1.Holandski folirant jednostavno nije najbolji napadac u Engleskoj... Kada pogledate proslogodisnju statistiku on je dao manje golova iz igre i od Viduke i verovatno Piresa.To je ubedljivo najprecenjeniji igrac u istoriji fudbala.Ono sto je takodje tuzno kod ovog foliranta je sto jos nijednom nije dobio zuti karton za svoje folirancije niti za skandalozno udaranje protivnika...Korupcija i kradja u Engleskoj je dosegla neslucene visine...
    2.Sanse da Arsenal otpusti Wengera su jako minimalne i svaki covek koji je bar malo pratio engleski fudbal zna ovo.Izgleda da samo doticnom Vladimiru Novakovicu to nije jasno.
    3.Poredjenje Gravesena sa jednim Vierom je takodje skandalozno.I zaista se pitam kakvo znanje o fudbalu ima autor teksta kad moze ovo da napise.
    (serbiangunner, 20. avgust 2003 13:39)

    # Link komentara

  20. Konacno se javio i Thierry, poznavalac fudbala. Ruud je najbolji napadac i u Engleskoj, a i sire. A to misljenje u stampi grada iz kog je Arse-nal je smesno. Oni su mislili i da ce Arse-nal da bude prvak prosle sezone. A i neke od cuvenih kladionica su u februaru isplacivale pare onima koji su se na to kladili (nije im prvi put, i za Man Utd su to radili 98).
    Prilicno se slazem sa VN-ovim rasporedom za vrh, ali se slazem i sa Atehom, nema sanse da Liverpul bude prvak.
    A mislim da ni Lids nece ispasti uprkos svemu. Totenhem mozda hoce. Pogotovo sa Kinovom povredom od sinoc.
    Za kraj, molba za autora ili bilo koga sa B92:
    Napravite neku analizu Primere i Serije A, da nas vise ne bi smarali likovi kao Uske, koji misle da se u Italiji igra fudbal.
    Busby boy Belgrade
    (valhalla, 20. avgust 2003 10:55)

    # Link komentara

  21. When you walk through a storm
    Hold your head up high,
    And don't be afraid of the dark.
    At the end of a storm,
    There's a golden sky,
    And the sweet silver song of a lark.
    Walk on through the wind, Walk on through the rain,
    Though your dreams be tossed and blown...
    Walk on, walk on, with hope in your heart,
    And you'll never walk alone... You'll never walk alone.
    Walk on, walk on, with hope in your heart,
    And you'll never walk alone...
    You'll never walk alone.
    (Marko, 20. avgust 2003 00:59)

    # Link komentara

  22. Prognoza vise pleni kvantitetom nego kvalitetom. Izjava da je Van Nisterooy najbolji napadac je neosnovana jer ne moze se samo gledati koliko je golova dao a inace i na Ostrvu vlada misljenje da je Thierry Henry najbolji. Takodje cinjenica da je Arsenalu prognozirano cetvrto mesto je neozbiljna, jer ne verujem da autor teksta poznaje bolje prilike u engleskom fudbalu nego William Hill ili Landbrokes. Isto tako nije mi jasno kako je razlika izmedju Manchestera i Arsenala znatno povecana, osim ukoliko autor ne pridaje toliki znacaj Davidu Seamanu. Takodje Arsenalu ce sada igrati pozadi Kolo Toure koji ima fizicke predispozicije za sjajnog odbrambenog igraca. Takodje sama pomisao na to da ce Arsenal otpustiti Wengera je budalastina, vece su sanse da Arsenal proda stadion i igra na poljani. Postojanje Veljana i Ivana II dokazuju da ima i pravih poznavalaca fudbala kod nas.
    1.Arsenal
    2.Manchester
    3.Chelsea (mozda i 4.)
    4.Newcastle (mozda i 3.)
    5.Liverpool
    (Marko - Thierry Henry, 19. avgust 2003 21:47)

    # Link komentara

  23. Sjajan preview.Mislim da ce borba za opstanak biti (u najmanju ruku) zestoka kao i prosle godine.Takodje mislim da ce se Carlton ove godine preseliti u "diviziju".Sto se tice prvaka,mislim da Liverpul nema nikakvu sansu za prvo mesto(cak i ako bude ubedljivo prvi u februaru)jer - prvo:nemaju klupu ,drugo:glavni igraci sve vise padaju u formi i to traje od sezone u kojoj su uzeli cetiri trofeja, trece(i najsubjektivnije misljenje):Zerar Ulije(ili bolje reci Fil Tompson)nije trener koji ce doneti titulu sampiona EPL-a.Na drugoj strani,ako se desi da se Nistelroj teze povredi,onda je sasvim moguce da "Celski" po drugi put u istoriji postane prvak Engleske.Naravno,sve ovo pisem nakon utakmice Liverpul-Celzi 1:2.Slazem se sa prognozom vezanom za Arsenal ,kao i Njukasl.
    (ateh, 19. avgust 2003 12:22)

    # Link komentara

  24. Smesna prognoza,pa zna se da Arsenal osvaja ove godine.
    (Veljan, 19. avgust 2003 10:23)

    # Link komentara

  25. Da li ste vi culi za neku drugu ligu, osim Premijer? Ko ovo ima vremena i strpljenja da procita sva ka mu cast!
    (Uske, 19. avgust 2003 10:21)

    # Link komentara

  26. Zaista sjajna analiza. Sve pohvale autoru i B92. Takodje vredi pogledati tekst "Premijer liga" u proslom broju "Vremena". Samo tako nastavite.
    (abm, 19. avgust 2003 10:10)

    # Link komentara

  27. odlicna analiza. ja kao veliki navijac arsenala se ne mogu sloziti sa tek cetvrtim mestom za moje ljubimce ali je zaista tesko bilo sta reci kad je premijer liga u pitanju. u svakom slucaju ocekuje nas puno dobrog fudbala a ja se nadam i nekom vecem uspehu u ligi sampiona jednog premijerligasa.
    (Ivan II, 19. avgust 2003 09:59)

    # Link komentara

  28. Pohvalio bih ovaj tekst, zbog velike euforije pisca, koji nikog ne ostavlja ravnodusnim. Odlicno

    P.S. This is my truth tell me yours izgovorio je Velski politicar Aneurin Bevan. Nicky Wire je samo pozajmio za naslov albuma...
    (Nema veze)
    (Mannix, 19. avgust 2003 03:16)

    # Link komentara