Utorak, 21.06.2016.

13:40

Borg: Rodžer najveći, ali možda će sad u penziju

Bjern Borg, osvajač 11 Gren slem titula, kaže da Novak Đoković ima šansu da dostigne, možda i prestigne Rodžera Federera.

Izvor: SO

Borg: Rodžer najveæi, ali možda æe sad u penziju IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

102 Komentari

Sortiraj po:

SJENICa

pre 7 godina

Records
Tournaments
GOAT List
Active players

Search
20
Rank
Name
GOAT Points
Tourn. Pts.
Rank. Pts.
Ach. Pts.
GS
TF
M
O
BT
T
Elo
1 SUI Roger Federer Active 653 479 110 64 17 6 24 0 47 88 2560
2 SRB Novak Djokovic Active 543 380 85 78 12 5 29 0 46 65 2625
3 USA Ivan Lendl 518 399 92 27 8 5 22 0 35 94 2491
4 USA Jimmy Connors 516 390 106 20 8 1 17 0 26 109 2474
5 ESP Rafael Nadal Active 512 378 79 55 14 0 28 1 43 69 2561
6 USA Pete Sampras 423 309 95 19 14 5 11 0 30 64 2386
7 USA John Mcenroe 416 313 77 26 7 3 19 0 29 77 2565
8 SWE Bjorn Borg 373 260 61 52 11 2 15 0 28 64 2600
9 USA Andre Agassi 364 291 51 22 8 1 17 1 27 60 2345
10 GER Boris Becker 312 262 36 14 6 3 13 0 22 49 2398
11 SWE Stefan Edberg 302 244 48 10 6 1 8 1 16 42 2332
12 AUS Rod Laver 232 141 58 33 5 0 9 0 14 43 2470
13 ARG Guillermo Vilas 227 200 23 4 4 1 7 0 12 61 2387
14 SWE Mats Wilander 220 182 31 7 7 0 8 0 15 33 2349
15 GBR Andy Murray Active 219 188 23 8 2 0 12 1 15 36 2388
16 ROU Ilie Nastase 205 166 29 10 2 4 7 0 13 58 2292
17 AUS John Newcombe 164 127 32 5 5 0 2 0 7 32 2310
18 AUS Ken Rosewall 157 117 35 5 4 0 2 0 6 28 2367
19 AUS Lleyton Hewitt 154 113 37 4 2 2 2 0 6 30 2287
20 USA Arthur Ashe 153 137 12 4 3 0 2 0 5 33 2294

KAO XXXL

pre 7 godina

Novak Đoković je najkompletniji igrač u istoriji tenisa!
To je i dokazao osvojivši Gren slemove na tri različite podloge,
jedini, čak i u nizu što suštinski znači kao i kalendarski G.S!
Kalendarski Gren slem je i mit ! Novak je svojim ukupnim uspesima, već do sada, prevazišao i Borga i Nadala čak i Samprasa (videti GOAT listu)!
Vreme će pokazati gde će Novak biti na kraju karijere jer je on mlađi
od Federera skoro 6 godina! Sampras je izjavio da je novakov nivo teniske igre najviši u istoriji tenisa!

Zoran D Nikolić

pre 7 godina

@(Realan)

Vidi sinak, imam jedno pitanje samo... Pratim tenis vrlo intenzivno 55 godina i pitam Te: Da je Novak igrao u Borgovo vreme misliš da bi igrao nekim drugim reketima, osim drvenim?
Pozdrav i ne ljuti se na moje pitanje...

kurs iz engleskog

pre 7 godina

Samo da razjasnim. Novak je najkompletniji igrac svih vremena. Favorit na svim podlogama I protiv svakog protivnika. Meni je najbolji na svetu svih vremena, I obozavam ga. Ipak, moram da objasnim. Skoro je nemoguce osvojiti sva cetiri GS-a. Jos je teze osvojiti ih za redom. Kalendarski slem je kruna jer se odigrava bez pauze, pa je samim tim najtezi zadatak osvojiti ga. Ako Novak I to ostvari ove godine, moze da se povuce, I da pusti druge da se igraju. Bice drugo ime za Tenis. Ako ne osvoji sve do kraja godine, pokusace sledece, pa ako treba I sledece.. Na kraju ce ovako ili onako osvojiti GS-ova, da ce to biti misaona imenica za sve bivse, sadasnje I buduce tenisere. Moje subjektivno misljenje da je Nole vec sada podigao lestvicu daleko iznad domasaja svih ostalih, po kvalitetu tenisa, tako da je za mene vec GOAT.

4k4.Dex

pre 7 godina

A to kalendarski slem je totalno nebitno to je samo statistika i nista vise! Djokovic sada drzi sve GSove i to je jedino bitno svakom ko iole normalno razmislja. Kad vidim da se neko raspravlja oko toga uginem od smeha

RF

pre 7 godina

Ime Rodzer Federer ce se uvek pominjati kao nesto posebno sto je tenis imao po svim kriterijumima, od njegove prelepe igre, njegove pojave na terenu, njegovog talenta, njegove teniske intelegencije, uvek gospodskog izgleda itd. Moze da se pojavi jos 10 tenisera koji ce da osvoje po 30 GS, da budu 500 nedelja na prvom mestu. Ali niko ne moze zauzeti mesto koje ima Rodzer Federer. Ne postoji ni na vidiku teniser koji ima stil i sve sto ima RF, svi igraju trkački tenis. Naravno teniseri licno zele samo da pobedjuju pa makar taj njihov tenis ne ličio ni na sta. A RF je osvojio sve sto se moze osvojiti i plus publici priredio da uziva gledaju ci ga. Zato ce za 90% publike sveta RF uvek biti bog tenisa.

4k4.Dex

pre 7 godina

Pa Djokovic ce uzeti sugurno vise GS od Federera u sigurno ce biti najveci teniser ikada. Ja nemam nikakve sumnje u to ne zbig toga sto ga mesto volim ili ne volim federera nego jedbostavno zato sto ako sovoja da kazemo po 2 GS svake godine sto je za njega i malo, prestice ga za 2-3 godine i onda ce definitivno biti najbolji svih vremena.

Benen there done that

pre 7 godina

Borg ga kako za sve pare! Usmerio je svu energiju na sina Lea (Leo), prošle godine je igrao na Corem Open u Bostadu u klasi 13 godina (Leo tada 12) na terenu pored kojega je bio moj sin. Slušao sam kako je dobacivao sinu i pritiskao ga a vamo pre dva dana izašao sa upozorenjem gde kao nije ok da roditelji 'siluju' decu da uspeju u sportu, deca treba da se igraju na terenu u zabavljaju.
Tačno, podržavam to pravilo i sin mi je u tenisu da bi izbegao ulicu i sve što ona nosi, ništa više, ako želi da ostavi reket skroz ok, ako želi da se takmiči mora sam da nadje koji turnir želi da igra.
To kod ovog lika koji je toliko dvoličan očigledno ne važi.
Legenda ili ne, izgradio mi se!

Hertz

pre 7 godina

@Dylan Dog
Federer ima preko 300 rekorda u tenisu. Tako da se njegovi rekordi ne tope. Zato se ne pravi pametan i razmisli kad ste vi botovi poceli da pominjete medjusobni skor i masterse. Do pre nekoliko meseci to nije bilo vazno. Sad odjednom jeste. Mozes da cmizdris do sutra, Djokovic opet nece biti ispred Federera.

Milutin

pre 7 godina

@Nikki: porediš babe i žabe. Košarka je timski a tenis individualni sport.

Robert Horry na primer ima 7 NBA titula a niko normalan ga ne svrstave u "velikane".

Tenis je individualni sport i uspesi (GS titule, Mastersi, završni turniri, nedelje na prvom mestu) su jedina stvar koja izdvaja tenisere jedne od drugih. Po uspesima je Federer još uvek ispred Djokovića, a šta će biti do kraja njihove karijere, videćemo.

A to što ti radiš zove se "obožavanje lika i dela gospodina Federera" i nema veze sa realošću.

Aca

pre 7 godina

Recimo, Federer završi karijeru sa 17 GS titula a Nole sa 16, olimpijskim zlatom i jedno 15 turnira iz serije 1000 vise od Federera, pretekne ga po broju nedelja na prvom mestu i u međusobnom susretu bude bolji za 5,6 pobeda... Ko bi onda bio najbolji svih vremena?

Aca

pre 7 godina

Ovo sa "kalendarski" slem im je zadnja fora da umanje cinjenicu da Nole ima sva 4... koji luzeri... Ma ajde braco da se mi fokusiramo kako je Murray osvojio Kvins po 5-ti put, to je uspeh, j3b3s one noletove slemove!

BotKiller

pre 7 godina

Slazem se sa ovom izjavom, ali ako Nole uzme jos dva GS i eventualno zavrsni turnir ove godine, vise nece biti vazno da uzme 18 GS titula, ako me razumete...

Dylan Dog

pre 7 godina

Ovakve vrste poloemike postaju lagano otužne.
Engleski akronim GOAT koji bi trebalo da označava "najvećeg svih vremena" se prilično slobodno koristi, bez jasnih kriterijuma i bez potrebnih ograda. Zato predstavlja uzrok beskrajnih rasparava i polemika.

Rodžerovci do 2009 nisu pominjali broj GS-ova kao kriterijum "veličine" jer je do tada Sampras suvereno držao taj rekord. Bio je najelegantniji, najtalentovaniji itd. Kada je osvojio RG i izjednačio se sa Samprasom, odmah je postao jedini kandidat za najvećeg svih vremena iako je rekord po broju sedmica na prvom mestu bio u vlasništvu - Samprasa.
Do skora je Rodžer bio zaista najuspešniji teniser svih vremena i to po više kriterijuma, ali u ovom trenutku ga samo gore pomenuti rekordi drže kao faktora u datoj polemici.
Prema brojnim analizama (ELO rejting, The Tennis Base all time ranking) Federer nije sada (ili nikada nije ni bio) "najveći svih vremena". Njegovi rekordi se tope, a što je najvažnije, iako je još uvek najuspešniji po nekim bitnim kriterijumima, u svojoj generaciji - nije najbolji, jer i Rafa i Novak imaju bolji međusobni skor sa njim, pri čemu ovaj prvi ima ponižavajuće dobar procenat.
Sponzori se grčevito bore da održe privid starog stanja stvari, a novinari uglednih zapadnih portala i pojedine bivše legende pomažu kao najamni radnici.
Na njihovu žalost, to neće pomoći. Ni Gebels nije prošao, pa neće ni oni.

Novaku puno zdravlja i sportske sreće na predstojećem Vimbldonu!
Uzdravlje!

Petar

pre 7 godina

Federer je već dosta postigao da li će ga Djoković preteći ili ne nije bitno od Bjorga se I ne može očekivati da ceni toplinu igre Djokovića u odnosu na masinski hladnog I bez emocija Federera,Skandinavac !

vatreni noletov navijač

pre 7 godina

Ne mogu da verujem da ovaj čovek,Federer,i dalje veruje da može da osvoji Vimbldon.Pa sa kakvom igrom,majketi,ćeš osvojiti.A još Borg kaže i Oi.To ga je Federer platio da izjavi pa možda se Nole uplaši.Ne mogu da verujem da nije dosad naućio da kad tako prića Nole ga raščlani na deliće da ne može da se sastavi 3 meseca,šta je bilo u Dohi.Da sam na njegovom mestu bilo bi me strah jer se tek tada Nole razgoropadi pa ga uništava.Prosto samo što ne kaže"pa pokloni mi Nole Vimbldon kad vidiš koliko želim da me ne stigneš".Baš zbog toga ne bila bih u tvojoj koži,drži se dobro videćemo kako ćeš proći.Napred Nole,oderi ih redom.

mimi

pre 7 godina

U jesen 2017-te prestace valjda polemisanje o tome ko je najveci ikada,dosta mi je te jake Federerove konkurencije u Hjuitu,Rodiku i nezainteresovanom Safinu

Megatron

pre 7 godina

Nekad je potrebno verovati u nešto. Možda mnogi ne veruju da će Novak prestići Federera, ali mi njegovi navjači verujemo. Smederevo čeka 13 grend slem titulu na Vimbldonu!

Trifke

pre 7 godina

Kad Rodzer bude bio vlasnik sva cetiri GS-a u isto vreme onda moze poredjenje sa Noletom a dotle pssst...naravno, svima je jasno da se to nikada nece dogoditi jer kad nije uspeo to da uradi na vrhuncu karijere i sa mnogo laksom konkurencijom u odnosu na ovu danas sanse da to ostvari sada jednostavno ne postoje. Novak Djokovic je najbolji teniser svih vremena.

neko iz mase

pre 7 godina

Borg ima pravo da komentariše jer čovek je bio teniser koji jeste ranije okončao karijeru sa uspehom fanatastičnim! Ali mi nisu jasni vi koji se stalno prepucavate oko toga?? Da li je Novak bolji od Rodžera?? Pa svaki teniser je na svoji način ne mora tu da se jedna strana hvali a drugo omalovažava..Mislite o tome malo kvazi navijači!"

Virim iz zbunja

pre 7 godina

Ispade da Nole ne drzi sve cetei titule istovremeno, negoda tek treba da osvoji "kalendarski" slem, ko da nekal. svi imaju.. Ko sodera..

miso

pre 7 godina

SUI Roger Federer Active 653 479 110 64 17 6 24 0 47 88 2560
2 SRB Novak Djokovic Active 543 380 85 78 12 5 29 0 46 65 2625
3 USA Ivan Lendl 518 399 92 27 8 5 22 0 35 94 2491
4 USA Jimmy Connors 516 390 106 20 8 1 17 0 26 109 2474
5 ESP Rafael Nadal Active 512 378 79 55 14 0 28 1 43 69 2561
6 USA Pete Sampras 423 309 95 19 14 5 11 0 30 64 2386
7 USA John Mcenroe 416 313 77 26 7 3 19 0 29 77 2565
8 SWE Bjorn Borg 373 260 61 52 11 2 15 0 28 64 2600
9 USA Andre Agassi 364 291 51 22 8 1 17 1 27 60 2345
10 GER Boris Becker 312 262 36 14 6 3 13 0 22 49 2398
11 SWE Stefan Edberg 302 244 48 10 6 1 8 1 16 42 2332
12 AUS Rod Laver 232 141 58 33 5 0 9 0 14 43 2470
13 ARG Guillermo Vilas 227 200 23 4 4 1 7 0 12 61 2387
14 SWE Mats Wilander 220 182 31 7 7 0 8 0 15 33 2349
15 GBR Andy Murray Active 219 188 23 8 2 0 12 1 15 36 2388
16 ROU Ilie Nastase 205 166 29 10 2 4 7 0 13 58 2292
17 AUS John Newcombe 164 127 32 5 5 0

marko

pre 7 godina

Svima koji su mladi ili nedavno počeli da prate tenis, a nešto komentarišu Borga i njegov tenia, bih preporučio da vide koliko je on igrao AO-a, na primer. AO je bio u vreme Božićnih praznika, mala pomoć .

Dragana

pre 7 godina

Istorija se stalno piše,ko zna šta će biti za 20,30 i više godina tako da se to nikad ne zna.Kažete da je Rodžer imao slabu konkurenciju?Do pojave Rafaela Nadala on je imao samo 4 GS.I da li je jača konkurencija kad u prvih 20 svako svakog može da dobije ili kad se 7,8 godina sve vrti oko 4,5 igrača?Pogledajte kakve je protivnike Novak ove sezone imao na RG do finala ili na mastersima u SAD-u pa vidite tu "prejaku"konkurenciju.Medjutim,pišu se trofeji i to je najbitnije a ne ko je kad učestvovao na turnirima.Zato budite realni a ne omalovažavajte Federerove ili bilo čije uspehe a da Novakove predstavljate većim.

delboj

pre 7 godina

Bjorgova dominacija je bila mozda i veca od ove koju sad ima Novak ili koju je Federer imao prije 7,8 godina. Samo sto je kratko trajao, tada se u penziju islo sa 25, 26...

Flesh

pre 7 godina

Zanimljivo je to sto samo u Srbiji Novaka smatraju sa najveceg i nigde vise. Ljudi bre Roger u tenisu je ono sto je Jordan u kosarci. Ima kosarkasa koji imaju vise titula od Jordana pa veci od njega. Fed je najveci i to se nece promeniti dok je tenisa...

boki

pre 7 godina

da je nas nole svajcarac,nemac ili tako nesto,bio mi on najbolji,al ovako nista.nazalost sport se ne gleda kao sport,vec i odakle je sportista i koliko je zemlja iz koje dolazi popularna u svetu.

Ciga

pre 7 godina

@kombajn, 21. jun 2016 14:45)

Bio je legenda, prvi teniski super-star, inovator, rekorder šljake i trave u to vreme.
Ali je i činjenica da se povukao odmah nakon što je izgubio primat na Vimbldonu gde mu je Mekinro skinuo oreol nepobedivosti. A imao je problema i sa raznim navikama tako da je pitanje da li bi išta još osvojio

Prodigy CZ

pre 7 godina

Osvoji li Nole kalendarski slem,zna se ko je onda najveci.Federer se nauzimao gren slemova u slabijoj konkurenciji,jer ne moze me niko ubediti da je na primer Hjuit(tada no1) bio bolji igrac sa 20-21 god. nego sa 25,26,27,28 god.Ferero takodje.Rodik,Safin su se nekako drzali,ali kad je dosla Noletova generacija pa i mladji,nisu mogli da se sastave,jedva drugo,trece kolo,a ne moze se reci da su tad bili matori,nisu imali ni 30 god.

licemer

pre 7 godina

"Mislim da Novak ima priliku da osvoji sva četiri Gren slem turnira, a to je skoro nemoguće"
nije nemoguće.

Da li neko može da mi objasni - u čemu je razlika, 4 GS-a od WB do RG-a, ili 4-i od AO do USO, ne razumem.

Ne bi ovo ni komentarisao, ali nije jedini koji ovo kaže, ovo se provlači po svetskim 'medijima' kao 4 za redom, uf, ali 4 u istoj godini? to je već nemoguće.

Šta je u pitanju, je li stvar 'religiozne' prirode? ima li nešto što ja ne znam? Lakše je izgleda između Jula i Maja nego između Januara i Septembra?

Inače poštujem Borga, bio je stravičan igrač.

masa je mama

pre 7 godina

Cim neko pocne da se opravdava masovno tipa treba mu jos 5-6 GS, treba mu jos ovo, treba mu jos ono, ima 4 u nizu ali treba da budu u istoj godini blablabla, znaci da im je dogorelo do noktiju i da negde u malom mozgu vec znaju istinu.

Siniša

pre 7 godina

Jako lijep i neutralan komentar,svima daje prostora za uspjeh mada je stvar ukusa koliko je realno;zbilja gosn Borg bice zanimljivo gledati Novaka u buducnosti a i Fedexa isto tako.

djuro

pre 7 godina

ne postoji suštinska razlika između kalendarskog GS i nekalendarskog GS (sva 4 u isto vreme ali ne u istoj kalendarskoj godini). Poenta je da je igrač toliko dominantan da drži sve GS turnire. Da li je to u februaru ili junu, nije mnogo bitno. I to je tako bilo do skoro, i kad je Sampras imao 3 i dolazio do RG, i Federer (bila je priča kako je izjednačio Samprasovo dostignuće i da li će tada osvojiti RG, konačno prestići Samprasa i postići nešto što se smatralo najvišim u tenisu). Uvek se eventualno kompletiranje sva 4 u isto vreme stavljalo u istu ravan kso kalendarski GS. Odlično se toga sećam. To je nekako počelo da se menja 2012 posle AO kad se Đoković prvi put našao u toj situaciji. Samo činjenice. I to kako su ti ljudi prevrtljivi a mi budale što ih držimo za nekakve autoritete.

zoolander

pre 7 godina

Razumem ove bivše tenisere Borga, Vilandera, Mekenroa..., što se utrkuju u davanju komentara i analiza. Kada uskoro Federer, Đoković, Nadal i Marej budu završili karijere, njih više niko neće ništa da pita. Jednostavno, ovi starci će biti prevaziđeni. Moderan tenis i nove mlade snage će najviše komentarisati najbolji svih vremena a to su ova trojica, + Marej za englesko govorno područje.

Miki Kostolac

pre 7 godina

Borg se povukao sa 26 godina pa se opet vratio i igrao skoro deset godina bezuspešno. Nadalov forhend u tenisu ili Đokovićev bekend ili ritern ovaj Borg ne bi mogao da vrati. To je nešto neuporedivo i glupo upoređivati. Đoković je najbolji i najkompletniji teniser svih vremena a najuspešniji trenutno Federer. Sa Federerom, Đokovićem i Nadalom se ne može niko iz istorije upoređivati.

gt

pre 7 godina

"Borg je za sve danas je tenisere svijet izmislio, lik se penzionisao sa 26 i boli ga patka"

Borg se penzionisao pre svega zbog nekih drugih vise voljenih stvari. Jedno vreme su svedski mediji, neposredno posle njegovog penzionisanja, bili ozbiljno zabrinuti za njegov zivot ali uspeo je da se resi svih poroka i vrati zdravijem nacinu zivota.

Da ti deda kaže

pre 7 godina

Tako je Borg !!! Crknite od muke sada svi, ha

(Nikad!, 21. jun 2016 14:27)

Navijam za Đokovića, ali sam uvek navijao za velikane. Kad igra Federer protiv Berdiha ili Conge, navijam za Federera. Monfis je iuuzetak, on mi je ljubimče. Elem, Federer je sve postigao svojim radom, isto važi za Đokovića. Možda su u pojedinim trenucima okolnosti više odgovarale jednom ili drugom. Đoković ima šansu da poobara najvažnije Federerove rekorde, ali uopšte neće biti lako. Mnogi se ponašaju kao da je to gotova priča. Ključno je da je neću uginuti ako Đoković te rekorde ne obori, barem neću zbog toga. Hoćeš li ti preživeti ako uspe?

Svete

pre 7 godina

(Nikolaj82, 21. jun 2016 14:34)

A ti mislis da se samo broje slemovi ?
Sta onda biva kada Novak dohvati 14, iste su uspesnosti sva trojica sa 14 ?
Mozda hoces da kazes a onda gledamo masterse, gde ih Novak ima vise od Nadala, zavrsne gde Nadal ima 0, mnogo vise nedelja na 1.mestu, vise godina kao prvi na kraju sezone, dakle ispade Novak dosta uspesniji posto je u svim parametrima ispred Nadala, a kako je onda uspesniji kada imaju isti broj slemova ?
Novak je sa 4 uzastopna GS vec ispred Nadala i Samprasa, jos malo je potrebno da dohvati i Rodju, manje od 5 GS, a sto se tice kvaliteta samog tenisa tu je Novak svakako bez premca !

gigatrend

pre 7 godina

Sa većinom izrečenog mogu da se složim, ali jedno mi nikada neće biti jasno: Kako to da sve drugo pada u vodu, a samo je ukupan broj GS važan? Šta će izmisliti kada Novak i to dostigne? Možda broj osvojenih Istanbula bude jedino merilo?

Svete

pre 7 godina

(Nikolaj82, 21. jun 2016 14:34)

A ti mislis da se samo broje slemovi ?
Sta onda biva kada Novak dohvati 14, iste su uspesnosti sva trojica sa 14 ?
Mozda hoces da kazes a onda gledamo masterse, gde ih Novak ima vise od Nadala, zavrsne gde Nadal ima 0, mnogo vise nedelja na 1.mestu, vise godina kao prvi na kraju sezone, dakle ispade Novak dosta uspesniji posto je u svim parametrima ispred Nadala, a kako je onda uspesniji kada imaju isti broj slemova ?
Novak je sa 4 uzastopna GS vec ispred Nadala i Samprasa, jos malo je potrebno da dohvati i Rodju, manje od 5 GS, a sto se tice kvaliteta samog tenisa tu je Novak svakako bez premca !

monden

pre 7 godina

Najveći frajer među teniserima.Sa svojih 25 godina je postigao rezultate koje su svi ostali, tadašnji, a i sadašnji teniseri mogli samo da sanjaju da postignu u tim godinama.Plus, imao je vremena da se posveti i burnom životu pravog plejboja.

bane

pre 7 godina

..Federer je sinonim za ovu igru kada se povuce tenis treba da promeni ime u Federer.
(Nikki, 21. jun 2016 14:16) # Link komentara



A jel i Nadal treba da promeni ime u Rodžer?
Živ mi bio i nastavi da komentarišeš, ha, ha, ha..

sramota

pre 7 godina

Insajderska informacija! Nike plaća korumpiranim brazilskim organizatorima da postave najbržu moguću podlogu za teniski olimpijski turnir. Videćete, ništa nije "slučajno".

Zuja

pre 7 godina

Borg je izgleda neobavešten. Novak Đoković je već osvojio 4 GS titile u nizu što niko nije uspeo od 1969 godine. Sportski stručnjaci kažu da je to jedno od najvećih sportskih dostignuća ako ne i najveće. Ove izjave su potez očajnika koji pokušava to da minimalizuje te priča o kalendarskom GS i o tome kako njegov idol Federer ima 17 GS titula. Čekamo izjavu ovih umetnika što su igrali sa drvenim reketima i uz viski pušili tompus, tamo u septembru mesecu nakon osvajanja 6 GS titula u nizu. Ja se uvek nasmejem kada čitam ovakve gluposti dok Novak sa krvlju i znojem rastura sve njihove rekorde. Sada juri rekord Badža od 6 uzastopnih GS titula, postavljen za vreme Kralja Aleksandra Karađoređevića i jedva čekam njihove komentare nakon US Opena. Sve najbolje teniskim znalcima i to više ovakvih tekstova da razbijemo monotoniju ATP liste.

fanatik de football

pre 7 godina

Gospodin čovek realan u svemu, Vilander da uči od zemljaka kako se jedan šampion ponasa. Mlad je Mats što bi se u teniskom zargonu reklo ima tu mesta za napredak.

Jovan

pre 7 godina

@ (Realan, 21. jun 2016 14:14)

Patis tenis vec 5 godina? A kolko ti imas, 10?
Navijam i ja za Noleta naravno ali o najboljem igracu svih vremena se ne moze raspravljati. Jedni ce uvek reci da Federer iz 2006,7 bi pocistio danas Novaka, drugi ce reci ma ne bi mu uzeo set, itd...Postoji elo lista koja je na strani Novaka, ali generalno se samo moze govoriti o najuspesnijem teniseru u to je za sada Federer.

banat

pre 7 godina

koliko god voleli Noleta, ako bi se sada povukao Federet bi ostao najbolji svih vremena. to naravno ne znaci da ne zelim da to Nole postane, samo da ima jos dosta do toga

Nikki

pre 7 godina

Nije ni toliko bitno da li ce Novak da prestigne Federera, on nikada ne moze biti kao Roger iz vise razloga. Recimo da Brajant ima 7 titula umesto 5 dakle vise od Jordana niko ne bi pricao da je on bolji od Dzordana. Isto tako je i ovde. Federer je sinonim za ovu igru kada se povuce tenis treba da promeni ime u Federer.

kombajn

pre 7 godina

jedan jedini i neponovljivi Bjern Borg. Da nije prestao da igra tenis i da je nastavio da igra osvojio bi covjek sve. Vjerovatno bi imao preko 20gs-ova.Poseban lik, mnogo stidljiv pred kamerama.

inter

pre 7 godina

@Realan kontam da si bio sarkastican, na osnovu tvoje poslednje recenice u kojoj kazes da pratis tenis 5 godina... borg je legenda tenisa, to sto je tenis tada bio drugaciji, be znaci da je lakse bilo biti dominantan :)

etx

pre 7 godina

Da sam Đoković slikao bih se kako istovremeno držim sva 4 pehara GS i napisao ispod: IMA LI JOŠ NEKO OVAKVU SLIKU !

čudi me da još to nije uradio.

Ratko

pre 7 godina

E moj Borg pa Novak je osvojio četiri GS u nizu što niko nije uradio 50 godina. Niko u komentarima da spomene kako je to neverovatan rekord. Sad Novak juri rekord star 90 godina a to je 6 GS u nizu, kakav bre kalendarski i ne kalendarski slem to je Novak prevazišao. Neka me ispravi neko mrzi me da tražim, taj rekord je iz mislim 1929 ili nešto kasnije. Jedva čekam da vam vidim face kada spoji 6 titula i taj kalendaraki GS. Šta ćete onda izmisliti i da li će Roger biti najbolji u istoriji. Broje ljudi GS titule kao jedini parametar, tačno da Novak ima na kraju karijere 16 i kalendarski gs, preko 303 nedelje i 6 vezanih GS titula, opet bi izjavili da je Roger najbolji svih vremena pošto ima 17 GS titula. Te gluposti možete mačku o rep da okačite. Polako rođaci, eno na GOAT listi koju vi sastavljate Novak je odmah iza Federera, još neke nijanse ih dele i nešto malo više od 100 bodova a Novak je 6 godina mlađi. Uz to vidim da je već počela debata ko je najbolji svih vremena, čim spomenu Đokovića odmah navode kako je Federer najači u istoriji. Vrć na kraju ove sezone nećete tako pričati.

Realan

pre 7 godina

A ko je ovaj Borg da uporedjuje Noleta i Federera? Igrao je u vreme kad je tenis bio neuporediv sa danasnjim, skoro se moze reci smesan... Pa igrali su drvenim reketima (ne ovo nije sala, stvarno je tako bilo).
Ja pratim tenis vec 5 godina i mogu sa sigurnoscu da kazem da je Nole veci od Federera i najveci je svih vremena. Lista je neumoljiva.

JuNko

pre 7 godina

"Mislim da Novak ima priliku da osvoji sva četiri Gren slem turnira, a to je skoro nemoguće, nešto najteže u tenisu“.

Obavestite ga da drzi sva 4 poslednja GS, ne znam zasto se tu pravi razlika. Jel treba 6 da osvoji zaredom, alo? Niko nije vise od 4. I mnogi velikani nisu 4 u nizu osvojili.
Novak moze da osvoji i 8, ali nema potrebe stavljati takav pritisak, tesko je. Neka osvaja 2-3 godisnje u naredne 2-3 godine i taj rekord je tu, iako je igrao protiv jacih rivala nego doticni rekorder.

betmen&robin

pre 7 godina

Kakvi sve poluproizvodi komentarisu ovde. Pa Borg je rodonacelnik modernog tenisa. Ovaj covek je uveo forhend top spin u igru, vezao titule na Garosu I Vimbldonu bio vanvremenska zvezda tih godina- nesto poput Stonsa, Bitlsa. I onda se nadje pozvan neki Radivoje iz Šapca kraj Save da se pita ko je Borg. A pritom culi za tenis kao igru 2012.

ran

pre 7 godina

Pa No1e ima sva četri GS u svom vlasništvu. U zadnjih godinu dana No1e je osvojio SVE GS trofeje.
Dokle će potcenjivati i negirati No1etova dostignuća.

brka8

pre 7 godina

"Mislim da Novak ima priliku da osvoji sva četiri Gren slem turnira, a to je skoro nemoguće" Nešto vam bajat ovaj intervju ili je Borg neobavešten, u šta sumnjam...

Lovac_u_mutnom

pre 7 godina

Znaci, dzaba Novaku sto ima sva 4 GS u nizu,to se ne racuna, mora biti u istoj kalendarskoj godini...nema problema, odradit ce Nole i to....

Djordje

pre 7 godina

Ne znam zasto se toliko pominje to Borgovo povlačenje sa 26. godina. Pa nije se povukao sa 20. Nadal je sa 27 imao 13 slemova. Da se povukao nakon US Opena ne mogu ni da zamislim koliko bi mu dodali virtuelnih slemova koje bi 100% osvojio da se nije tako rano povukao. Bio bi doktor tenisa i za Federera i za Novaka makar osvi osvijili 20 slemova i bili 500 nedelja na prvom mjestu.

Nikolaj82

pre 7 godina

@Realan Tvoj komentar je sve, samo ne realan... To je kao da kazes, ko je Boris Beker da trenira Novaka jer je igrao pre 25 godina. Znanje napreduje, ne tapka u mestu, to su sve ljudi koji imaju karijeru iza sebe, poznaju tenis i imaju puni legitimitet da komentarisu danasnje igrace. A sa koje ti pozicije mozes sa sigurnoscu da kazes da je Novak veci od Federera i na osnovu cega? Vi sto pratite tenis od 2011. se narocito zanimljivi. Po kojoj logici stvari neko moze da bude najveci svih vremena, a trojica tenisera su ispred po broju osvojenih grend slemova?!

Svete

pre 7 godina

Borg je za sve danas je tenisere svijet izmislio, lik se penzionisao sa 26 i boli ga patka
(Preferisco dirti adio, 21. jun 2016 13:57)

Nije bas tako, vracao se posle vise puta, igrao je i 10 godina posle penzije i samo je uspeo da napravi budalu od sebe !

Ratko

pre 7 godina

E moj Borg pa Novak je osvojio četiri GS u nizu što niko nije uradio 50 godina. Niko u komentarima da spomene kako je to neverovatan rekord. Sad Novak juri rekord star 90 godina a to je 6 GS u nizu, kakav bre kalendarski i ne kalendarski slem to je Novak prevazišao. Neka me ispravi neko mrzi me da tražim, taj rekord je iz mislim 1929 ili nešto kasnije. Jedva čekam da vam vidim face kada spoji 6 titula i taj kalendaraki GS. Šta ćete onda izmisliti i da li će Roger biti najbolji u istoriji. Broje ljudi GS titule kao jedini parametar, tačno da Novak ima na kraju karijere 16 i kalendarski gs, preko 303 nedelje i 6 vezanih GS titula, opet bi izjavili da je Roger najbolji svih vremena pošto ima 17 GS titula. Te gluposti možete mačku o rep da okačite. Polako rođaci, eno na GOAT listi koju vi sastavljate Novak je odmah iza Federera, još neke nijanse ih dele i nešto malo više od 100 bodova a Novak je 6 godina mlađi. Uz to vidim da je već počela debata ko je najbolji svih vremena, čim spomenu Đokovića odmah navode kako je Federer najači u istoriji. Vrć na kraju ove sezone nećete tako pričati.

Svete

pre 7 godina

Borg je za sve danas je tenisere svijet izmislio, lik se penzionisao sa 26 i boli ga patka
(Preferisco dirti adio, 21. jun 2016 13:57)

Nije bas tako, vracao se posle vise puta, igrao je i 10 godina posle penzije i samo je uspeo da napravi budalu od sebe !

betmen&robin

pre 7 godina

Kakvi sve poluproizvodi komentarisu ovde. Pa Borg je rodonacelnik modernog tenisa. Ovaj covek je uveo forhend top spin u igru, vezao titule na Garosu I Vimbldonu bio vanvremenska zvezda tih godina- nesto poput Stonsa, Bitlsa. I onda se nadje pozvan neki Radivoje iz Šapca kraj Save da se pita ko je Borg. A pritom culi za tenis kao igru 2012.

Lovac_u_mutnom

pre 7 godina

Znaci, dzaba Novaku sto ima sva 4 GS u nizu,to se ne racuna, mora biti u istoj kalendarskoj godini...nema problema, odradit ce Nole i to....

etx

pre 7 godina

Da sam Đoković slikao bih se kako istovremeno držim sva 4 pehara GS i napisao ispod: IMA LI JOŠ NEKO OVAKVU SLIKU !

čudi me da još to nije uradio.

gigatrend

pre 7 godina

Sa većinom izrečenog mogu da se složim, ali jedno mi nikada neće biti jasno: Kako to da sve drugo pada u vodu, a samo je ukupan broj GS važan? Šta će izmisliti kada Novak i to dostigne? Možda broj osvojenih Istanbula bude jedino merilo?

brka8

pre 7 godina

"Mislim da Novak ima priliku da osvoji sva četiri Gren slem turnira, a to je skoro nemoguće" Nešto vam bajat ovaj intervju ili je Borg neobavešten, u šta sumnjam...

JuNko

pre 7 godina

"Mislim da Novak ima priliku da osvoji sva četiri Gren slem turnira, a to je skoro nemoguće, nešto najteže u tenisu“.

Obavestite ga da drzi sva 4 poslednja GS, ne znam zasto se tu pravi razlika. Jel treba 6 da osvoji zaredom, alo? Niko nije vise od 4. I mnogi velikani nisu 4 u nizu osvojili.
Novak moze da osvoji i 8, ali nema potrebe stavljati takav pritisak, tesko je. Neka osvaja 2-3 godisnje u naredne 2-3 godine i taj rekord je tu, iako je igrao protiv jacih rivala nego doticni rekorder.

banat

pre 7 godina

koliko god voleli Noleta, ako bi se sada povukao Federet bi ostao najbolji svih vremena. to naravno ne znaci da ne zelim da to Nole postane, samo da ima jos dosta do toga

Miki Kostolac

pre 7 godina

Borg se povukao sa 26 godina pa se opet vratio i igrao skoro deset godina bezuspešno. Nadalov forhend u tenisu ili Đokovićev bekend ili ritern ovaj Borg ne bi mogao da vrati. To je nešto neuporedivo i glupo upoređivati. Đoković je najbolji i najkompletniji teniser svih vremena a najuspešniji trenutno Federer. Sa Federerom, Đokovićem i Nadalom se ne može niko iz istorije upoređivati.

Zuja

pre 7 godina

Borg je izgleda neobavešten. Novak Đoković je već osvojio 4 GS titile u nizu što niko nije uspeo od 1969 godine. Sportski stručnjaci kažu da je to jedno od najvećih sportskih dostignuća ako ne i najveće. Ove izjave su potez očajnika koji pokušava to da minimalizuje te priča o kalendarskom GS i o tome kako njegov idol Federer ima 17 GS titula. Čekamo izjavu ovih umetnika što su igrali sa drvenim reketima i uz viski pušili tompus, tamo u septembru mesecu nakon osvajanja 6 GS titula u nizu. Ja se uvek nasmejem kada čitam ovakve gluposti dok Novak sa krvlju i znojem rastura sve njihove rekorde. Sada juri rekord Badža od 6 uzastopnih GS titula, postavljen za vreme Kralja Aleksandra Karađoređevića i jedva čekam njihove komentare nakon US Opena. Sve najbolje teniskim znalcima i to više ovakvih tekstova da razbijemo monotoniju ATP liste.

Dylan Dog

pre 7 godina

Ovakve vrste poloemike postaju lagano otužne.
Engleski akronim GOAT koji bi trebalo da označava "najvećeg svih vremena" se prilično slobodno koristi, bez jasnih kriterijuma i bez potrebnih ograda. Zato predstavlja uzrok beskrajnih rasparava i polemika.

Rodžerovci do 2009 nisu pominjali broj GS-ova kao kriterijum "veličine" jer je do tada Sampras suvereno držao taj rekord. Bio je najelegantniji, najtalentovaniji itd. Kada je osvojio RG i izjednačio se sa Samprasom, odmah je postao jedini kandidat za najvećeg svih vremena iako je rekord po broju sedmica na prvom mestu bio u vlasništvu - Samprasa.
Do skora je Rodžer bio zaista najuspešniji teniser svih vremena i to po više kriterijuma, ali u ovom trenutku ga samo gore pomenuti rekordi drže kao faktora u datoj polemici.
Prema brojnim analizama (ELO rejting, The Tennis Base all time ranking) Federer nije sada (ili nikada nije ni bio) "najveći svih vremena". Njegovi rekordi se tope, a što je najvažnije, iako je još uvek najuspešniji po nekim bitnim kriterijumima, u svojoj generaciji - nije najbolji, jer i Rafa i Novak imaju bolji međusobni skor sa njim, pri čemu ovaj prvi ima ponižavajuće dobar procenat.
Sponzori se grčevito bore da održe privid starog stanja stvari, a novinari uglednih zapadnih portala i pojedine bivše legende pomažu kao najamni radnici.
Na njihovu žalost, to neće pomoći. Ni Gebels nije prošao, pa neće ni oni.

Novaku puno zdravlja i sportske sreće na predstojećem Vimbldonu!
Uzdravlje!

licemer

pre 7 godina

"Mislim da Novak ima priliku da osvoji sva četiri Gren slem turnira, a to je skoro nemoguće"
nije nemoguće.

Da li neko može da mi objasni - u čemu je razlika, 4 GS-a od WB do RG-a, ili 4-i od AO do USO, ne razumem.

Ne bi ovo ni komentarisao, ali nije jedini koji ovo kaže, ovo se provlači po svetskim 'medijima' kao 4 za redom, uf, ali 4 u istoj godini? to je već nemoguće.

Šta je u pitanju, je li stvar 'religiozne' prirode? ima li nešto što ja ne znam? Lakše je izgleda između Jula i Maja nego između Januara i Septembra?

Inače poštujem Borga, bio je stravičan igrač.

masa je mama

pre 7 godina

Cim neko pocne da se opravdava masovno tipa treba mu jos 5-6 GS, treba mu jos ovo, treba mu jos ono, ima 4 u nizu ali treba da budu u istoj godini blablabla, znaci da im je dogorelo do noktiju i da negde u malom mozgu vec znaju istinu.

djuro

pre 7 godina

ne postoji suštinska razlika između kalendarskog GS i nekalendarskog GS (sva 4 u isto vreme ali ne u istoj kalendarskoj godini). Poenta je da je igrač toliko dominantan da drži sve GS turnire. Da li je to u februaru ili junu, nije mnogo bitno. I to je tako bilo do skoro, i kad je Sampras imao 3 i dolazio do RG, i Federer (bila je priča kako je izjednačio Samprasovo dostignuće i da li će tada osvojiti RG, konačno prestići Samprasa i postići nešto što se smatralo najvišim u tenisu). Uvek se eventualno kompletiranje sva 4 u isto vreme stavljalo u istu ravan kso kalendarski GS. Odlično se toga sećam. To je nekako počelo da se menja 2012 posle AO kad se Đoković prvi put našao u toj situaciji. Samo činjenice. I to kako su ti ljudi prevrtljivi a mi budale što ih držimo za nekakve autoritete.

Djordje

pre 7 godina

Ne znam zasto se toliko pominje to Borgovo povlačenje sa 26. godina. Pa nije se povukao sa 20. Nadal je sa 27 imao 13 slemova. Da se povukao nakon US Opena ne mogu ni da zamislim koliko bi mu dodali virtuelnih slemova koje bi 100% osvojio da se nije tako rano povukao. Bio bi doktor tenisa i za Federera i za Novaka makar osvi osvijili 20 slemova i bili 500 nedelja na prvom mjestu.

Megatron

pre 7 godina

Nekad je potrebno verovati u nešto. Možda mnogi ne veruju da će Novak prestići Federera, ali mi njegovi navjači verujemo. Smederevo čeka 13 grend slem titulu na Vimbldonu!

gt

pre 7 godina

"Borg je za sve danas je tenisere svijet izmislio, lik se penzionisao sa 26 i boli ga patka"

Borg se penzionisao pre svega zbog nekih drugih vise voljenih stvari. Jedno vreme su svedski mediji, neposredno posle njegovog penzionisanja, bili ozbiljno zabrinuti za njegov zivot ali uspeo je da se resi svih poroka i vrati zdravijem nacinu zivota.

Svete

pre 7 godina

(Nikolaj82, 21. jun 2016 14:34)

A ti mislis da se samo broje slemovi ?
Sta onda biva kada Novak dohvati 14, iste su uspesnosti sva trojica sa 14 ?
Mozda hoces da kazes a onda gledamo masterse, gde ih Novak ima vise od Nadala, zavrsne gde Nadal ima 0, mnogo vise nedelja na 1.mestu, vise godina kao prvi na kraju sezone, dakle ispade Novak dosta uspesniji posto je u svim parametrima ispred Nadala, a kako je onda uspesniji kada imaju isti broj slemova ?
Novak je sa 4 uzastopna GS vec ispred Nadala i Samprasa, jos malo je potrebno da dohvati i Rodju, manje od 5 GS, a sto se tice kvaliteta samog tenisa tu je Novak svakako bez premca !

Aca

pre 7 godina

Recimo, Federer završi karijeru sa 17 GS titula a Nole sa 16, olimpijskim zlatom i jedno 15 turnira iz serije 1000 vise od Federera, pretekne ga po broju nedelja na prvom mestu i u međusobnom susretu bude bolji za 5,6 pobeda... Ko bi onda bio najbolji svih vremena?

Aca

pre 7 godina

Ovo sa "kalendarski" slem im je zadnja fora da umanje cinjenicu da Nole ima sva 4... koji luzeri... Ma ajde braco da se mi fokusiramo kako je Murray osvojio Kvins po 5-ti put, to je uspeh, j3b3s one noletove slemove!

Da ti deda kaže

pre 7 godina

Tako je Borg !!! Crknite od muke sada svi, ha

(Nikad!, 21. jun 2016 14:27)

Navijam za Đokovića, ali sam uvek navijao za velikane. Kad igra Federer protiv Berdiha ili Conge, navijam za Federera. Monfis je iuuzetak, on mi je ljubimče. Elem, Federer je sve postigao svojim radom, isto važi za Đokovića. Možda su u pojedinim trenucima okolnosti više odgovarale jednom ili drugom. Đoković ima šansu da poobara najvažnije Federerove rekorde, ali uopšte neće biti lako. Mnogi se ponašaju kao da je to gotova priča. Ključno je da je neću uginuti ako Đoković te rekorde ne obori, barem neću zbog toga. Hoćeš li ti preživeti ako uspe?

bane

pre 7 godina

..Federer je sinonim za ovu igru kada se povuce tenis treba da promeni ime u Federer.
(Nikki, 21. jun 2016 14:16) # Link komentara



A jel i Nadal treba da promeni ime u Rodžer?
Živ mi bio i nastavi da komentarišeš, ha, ha, ha..

Trifke

pre 7 godina

Kad Rodzer bude bio vlasnik sva cetiri GS-a u isto vreme onda moze poredjenje sa Noletom a dotle pssst...naravno, svima je jasno da se to nikada nece dogoditi jer kad nije uspeo to da uradi na vrhuncu karijere i sa mnogo laksom konkurencijom u odnosu na ovu danas sanse da to ostvari sada jednostavno ne postoje. Novak Djokovic je najbolji teniser svih vremena.

ran

pre 7 godina

Pa No1e ima sva četri GS u svom vlasništvu. U zadnjih godinu dana No1e je osvojio SVE GS trofeje.
Dokle će potcenjivati i negirati No1etova dostignuća.

fanatik de football

pre 7 godina

Gospodin čovek realan u svemu, Vilander da uči od zemljaka kako se jedan šampion ponasa. Mlad je Mats što bi se u teniskom zargonu reklo ima tu mesta za napredak.

inter

pre 7 godina

@Realan kontam da si bio sarkastican, na osnovu tvoje poslednje recenice u kojoj kazes da pratis tenis 5 godina... borg je legenda tenisa, to sto je tenis tada bio drugaciji, be znaci da je lakse bilo biti dominantan :)

mimi

pre 7 godina

U jesen 2017-te prestace valjda polemisanje o tome ko je najveci ikada,dosta mi je te jake Federerove konkurencije u Hjuitu,Rodiku i nezainteresovanom Safinu

vatreni noletov navijač

pre 7 godina

Ne mogu da verujem da ovaj čovek,Federer,i dalje veruje da može da osvoji Vimbldon.Pa sa kakvom igrom,majketi,ćeš osvojiti.A još Borg kaže i Oi.To ga je Federer platio da izjavi pa možda se Nole uplaši.Ne mogu da verujem da nije dosad naućio da kad tako prića Nole ga raščlani na deliće da ne može da se sastavi 3 meseca,šta je bilo u Dohi.Da sam na njegovom mestu bilo bi me strah jer se tek tada Nole razgoropadi pa ga uništava.Prosto samo što ne kaže"pa pokloni mi Nole Vimbldon kad vidiš koliko želim da me ne stigneš".Baš zbog toga ne bila bih u tvojoj koži,drži se dobro videćemo kako ćeš proći.Napred Nole,oderi ih redom.

Milutin

pre 7 godina

@Nikki: porediš babe i žabe. Košarka je timski a tenis individualni sport.

Robert Horry na primer ima 7 NBA titula a niko normalan ga ne svrstave u "velikane".

Tenis je individualni sport i uspesi (GS titule, Mastersi, završni turniri, nedelje na prvom mestu) su jedina stvar koja izdvaja tenisere jedne od drugih. Po uspesima je Federer još uvek ispred Djokovića, a šta će biti do kraja njihove karijere, videćemo.

A to što ti radiš zove se "obožavanje lika i dela gospodina Federera" i nema veze sa realošću.

Jovan

pre 7 godina

@ (Realan, 21. jun 2016 14:14)

Patis tenis vec 5 godina? A kolko ti imas, 10?
Navijam i ja za Noleta naravno ali o najboljem igracu svih vremena se ne moze raspravljati. Jedni ce uvek reci da Federer iz 2006,7 bi pocistio danas Novaka, drugi ce reci ma ne bi mu uzeo set, itd...Postoji elo lista koja je na strani Novaka, ali generalno se samo moze govoriti o najuspesnijem teniseru u to je za sada Federer.

Prodigy CZ

pre 7 godina

Osvoji li Nole kalendarski slem,zna se ko je onda najveci.Federer se nauzimao gren slemova u slabijoj konkurenciji,jer ne moze me niko ubediti da je na primer Hjuit(tada no1) bio bolji igrac sa 20-21 god. nego sa 25,26,27,28 god.Ferero takodje.Rodik,Safin su se nekako drzali,ali kad je dosla Noletova generacija pa i mladji,nisu mogli da se sastave,jedva drugo,trece kolo,a ne moze se reci da su tad bili matori,nisu imali ni 30 god.

BotKiller

pre 7 godina

Slazem se sa ovom izjavom, ali ako Nole uzme jos dva GS i eventualno zavrsni turnir ove godine, vise nece biti vazno da uzme 18 GS titula, ako me razumete...

boki

pre 7 godina

da je nas nole svajcarac,nemac ili tako nesto,bio mi on najbolji,al ovako nista.nazalost sport se ne gleda kao sport,vec i odakle je sportista i koliko je zemlja iz koje dolazi popularna u svetu.

Ciga

pre 7 godina

@kombajn, 21. jun 2016 14:45)

Bio je legenda, prvi teniski super-star, inovator, rekorder šljake i trave u to vreme.
Ali je i činjenica da se povukao odmah nakon što je izgubio primat na Vimbldonu gde mu je Mekinro skinuo oreol nepobedivosti. A imao je problema i sa raznim navikama tako da je pitanje da li bi išta još osvojio

monden

pre 7 godina

Najveći frajer među teniserima.Sa svojih 25 godina je postigao rezultate koje su svi ostali, tadašnji, a i sadašnji teniseri mogli samo da sanjaju da postignu u tim godinama.Plus, imao je vremena da se posveti i burnom životu pravog plejboja.

Dragana

pre 7 godina

Istorija se stalno piše,ko zna šta će biti za 20,30 i više godina tako da se to nikad ne zna.Kažete da je Rodžer imao slabu konkurenciju?Do pojave Rafaela Nadala on je imao samo 4 GS.I da li je jača konkurencija kad u prvih 20 svako svakog može da dobije ili kad se 7,8 godina sve vrti oko 4,5 igrača?Pogledajte kakve je protivnike Novak ove sezone imao na RG do finala ili na mastersima u SAD-u pa vidite tu "prejaku"konkurenciju.Medjutim,pišu se trofeji i to je najbitnije a ne ko je kad učestvovao na turnirima.Zato budite realni a ne omalovažavajte Federerove ili bilo čije uspehe a da Novakove predstavljate većim.

Virim iz zbunja

pre 7 godina

Ispade da Nole ne drzi sve cetei titule istovremeno, negoda tek treba da osvoji "kalendarski" slem, ko da nekal. svi imaju.. Ko sodera..

Siniša

pre 7 godina

Jako lijep i neutralan komentar,svima daje prostora za uspjeh mada je stvar ukusa koliko je realno;zbilja gosn Borg bice zanimljivo gledati Novaka u buducnosti a i Fedexa isto tako.

Petar

pre 7 godina

Federer je već dosta postigao da li će ga Djoković preteći ili ne nije bitno od Bjorga se I ne može očekivati da ceni toplinu igre Djokovića u odnosu na masinski hladnog I bez emocija Federera,Skandinavac !

sramota

pre 7 godina

Insajderska informacija! Nike plaća korumpiranim brazilskim organizatorima da postave najbržu moguću podlogu za teniski olimpijski turnir. Videćete, ništa nije "slučajno".

Svete

pre 7 godina

(Nikolaj82, 21. jun 2016 14:34)

A ti mislis da se samo broje slemovi ?
Sta onda biva kada Novak dohvati 14, iste su uspesnosti sva trojica sa 14 ?
Mozda hoces da kazes a onda gledamo masterse, gde ih Novak ima vise od Nadala, zavrsne gde Nadal ima 0, mnogo vise nedelja na 1.mestu, vise godina kao prvi na kraju sezone, dakle ispade Novak dosta uspesniji posto je u svim parametrima ispred Nadala, a kako je onda uspesniji kada imaju isti broj slemova ?
Novak je sa 4 uzastopna GS vec ispred Nadala i Samprasa, jos malo je potrebno da dohvati i Rodju, manje od 5 GS, a sto se tice kvaliteta samog tenisa tu je Novak svakako bez premca !

kurs iz engleskog

pre 7 godina

Samo da razjasnim. Novak je najkompletniji igrac svih vremena. Favorit na svim podlogama I protiv svakog protivnika. Meni je najbolji na svetu svih vremena, I obozavam ga. Ipak, moram da objasnim. Skoro je nemoguce osvojiti sva cetiri GS-a. Jos je teze osvojiti ih za redom. Kalendarski slem je kruna jer se odigrava bez pauze, pa je samim tim najtezi zadatak osvojiti ga. Ako Novak I to ostvari ove godine, moze da se povuce, I da pusti druge da se igraju. Bice drugo ime za Tenis. Ako ne osvoji sve do kraja godine, pokusace sledece, pa ako treba I sledece.. Na kraju ce ovako ili onako osvojiti GS-ova, da ce to biti misaona imenica za sve bivse, sadasnje I buduce tenisere. Moje subjektivno misljenje da je Nole vec sada podigao lestvicu daleko iznad domasaja svih ostalih, po kvalitetu tenisa, tako da je za mene vec GOAT.

Flesh

pre 7 godina

Zanimljivo je to sto samo u Srbiji Novaka smatraju sa najveceg i nigde vise. Ljudi bre Roger u tenisu je ono sto je Jordan u kosarci. Ima kosarkasa koji imaju vise titula od Jordana pa veci od njega. Fed je najveci i to se nece promeniti dok je tenisa...

delboj

pre 7 godina

Bjorgova dominacija je bila mozda i veca od ove koju sad ima Novak ili koju je Federer imao prije 7,8 godina. Samo sto je kratko trajao, tada se u penziju islo sa 25, 26...

Nikki

pre 7 godina

Nije ni toliko bitno da li ce Novak da prestigne Federera, on nikada ne moze biti kao Roger iz vise razloga. Recimo da Brajant ima 7 titula umesto 5 dakle vise od Jordana niko ne bi pricao da je on bolji od Dzordana. Isto tako je i ovde. Federer je sinonim za ovu igru kada se povuce tenis treba da promeni ime u Federer.

kombajn

pre 7 godina

jedan jedini i neponovljivi Bjern Borg. Da nije prestao da igra tenis i da je nastavio da igra osvojio bi covjek sve. Vjerovatno bi imao preko 20gs-ova.Poseban lik, mnogo stidljiv pred kamerama.

neko iz mase

pre 7 godina

Borg ima pravo da komentariše jer čovek je bio teniser koji jeste ranije okončao karijeru sa uspehom fanatastičnim! Ali mi nisu jasni vi koji se stalno prepucavate oko toga?? Da li je Novak bolji od Rodžera?? Pa svaki teniser je na svoji način ne mora tu da se jedna strana hvali a drugo omalovažava..Mislite o tome malo kvazi navijači!"

zoolander

pre 7 godina

Razumem ove bivše tenisere Borga, Vilandera, Mekenroa..., što se utrkuju u davanju komentara i analiza. Kada uskoro Federer, Đoković, Nadal i Marej budu završili karijere, njih više niko neće ništa da pita. Jednostavno, ovi starci će biti prevaziđeni. Moderan tenis i nove mlade snage će najviše komentarisati najbolji svih vremena a to su ova trojica, + Marej za englesko govorno područje.

Realan

pre 7 godina

A ko je ovaj Borg da uporedjuje Noleta i Federera? Igrao je u vreme kad je tenis bio neuporediv sa danasnjim, skoro se moze reci smesan... Pa igrali su drvenim reketima (ne ovo nije sala, stvarno je tako bilo).
Ja pratim tenis vec 5 godina i mogu sa sigurnoscu da kazem da je Nole veci od Federera i najveci je svih vremena. Lista je neumoljiva.

Benen there done that

pre 7 godina

Borg ga kako za sve pare! Usmerio je svu energiju na sina Lea (Leo), prošle godine je igrao na Corem Open u Bostadu u klasi 13 godina (Leo tada 12) na terenu pored kojega je bio moj sin. Slušao sam kako je dobacivao sinu i pritiskao ga a vamo pre dva dana izašao sa upozorenjem gde kao nije ok da roditelji 'siluju' decu da uspeju u sportu, deca treba da se igraju na terenu u zabavljaju.
Tačno, podržavam to pravilo i sin mi je u tenisu da bi izbegao ulicu i sve što ona nosi, ništa više, ako želi da ostavi reket skroz ok, ako želi da se takmiči mora sam da nadje koji turnir želi da igra.
To kod ovog lika koji je toliko dvoličan očigledno ne važi.
Legenda ili ne, izgradio mi se!

4k4.Dex

pre 7 godina

A to kalendarski slem je totalno nebitno to je samo statistika i nista vise! Djokovic sada drzi sve GSove i to je jedino bitno svakom ko iole normalno razmislja. Kad vidim da se neko raspravlja oko toga uginem od smeha

KAO XXXL

pre 7 godina

Novak Đoković je najkompletniji igrač u istoriji tenisa!
To je i dokazao osvojivši Gren slemove na tri različite podloge,
jedini, čak i u nizu što suštinski znači kao i kalendarski G.S!
Kalendarski Gren slem je i mit ! Novak je svojim ukupnim uspesima, već do sada, prevazišao i Borga i Nadala čak i Samprasa (videti GOAT listu)!
Vreme će pokazati gde će Novak biti na kraju karijere jer je on mlađi
od Federera skoro 6 godina! Sampras je izjavio da je novakov nivo teniske igre najviši u istoriji tenisa!

Zoran D Nikolić

pre 7 godina

@(Realan)

Vidi sinak, imam jedno pitanje samo... Pratim tenis vrlo intenzivno 55 godina i pitam Te: Da je Novak igrao u Borgovo vreme misliš da bi igrao nekim drugim reketima, osim drvenim?
Pozdrav i ne ljuti se na moje pitanje...

marko

pre 7 godina

Svima koji su mladi ili nedavno počeli da prate tenis, a nešto komentarišu Borga i njegov tenia, bih preporučio da vide koliko je on igrao AO-a, na primer. AO je bio u vreme Božićnih praznika, mala pomoć .

4k4.Dex

pre 7 godina

Pa Djokovic ce uzeti sugurno vise GS od Federera u sigurno ce biti najveci teniser ikada. Ja nemam nikakve sumnje u to ne zbig toga sto ga mesto volim ili ne volim federera nego jedbostavno zato sto ako sovoja da kazemo po 2 GS svake godine sto je za njega i malo, prestice ga za 2-3 godine i onda ce definitivno biti najbolji svih vremena.

Nikolaj82

pre 7 godina

@Realan Tvoj komentar je sve, samo ne realan... To je kao da kazes, ko je Boris Beker da trenira Novaka jer je igrao pre 25 godina. Znanje napreduje, ne tapka u mestu, to su sve ljudi koji imaju karijeru iza sebe, poznaju tenis i imaju puni legitimitet da komentarisu danasnje igrace. A sa koje ti pozicije mozes sa sigurnoscu da kazes da je Novak veci od Federera i na osnovu cega? Vi sto pratite tenis od 2011. se narocito zanimljivi. Po kojoj logici stvari neko moze da bude najveci svih vremena, a trojica tenisera su ispred po broju osvojenih grend slemova?!

RF

pre 7 godina

Ime Rodzer Federer ce se uvek pominjati kao nesto posebno sto je tenis imao po svim kriterijumima, od njegove prelepe igre, njegove pojave na terenu, njegovog talenta, njegove teniske intelegencije, uvek gospodskog izgleda itd. Moze da se pojavi jos 10 tenisera koji ce da osvoje po 30 GS, da budu 500 nedelja na prvom mestu. Ali niko ne moze zauzeti mesto koje ima Rodzer Federer. Ne postoji ni na vidiku teniser koji ima stil i sve sto ima RF, svi igraju trkački tenis. Naravno teniseri licno zele samo da pobedjuju pa makar taj njihov tenis ne ličio ni na sta. A RF je osvojio sve sto se moze osvojiti i plus publici priredio da uziva gledaju ci ga. Zato ce za 90% publike sveta RF uvek biti bog tenisa.

Hertz

pre 7 godina

@Dylan Dog
Federer ima preko 300 rekorda u tenisu. Tako da se njegovi rekordi ne tope. Zato se ne pravi pametan i razmisli kad ste vi botovi poceli da pominjete medjusobni skor i masterse. Do pre nekoliko meseci to nije bilo vazno. Sad odjednom jeste. Mozes da cmizdris do sutra, Djokovic opet nece biti ispred Federera.

miso

pre 7 godina

SUI Roger Federer Active 653 479 110 64 17 6 24 0 47 88 2560
2 SRB Novak Djokovic Active 543 380 85 78 12 5 29 0 46 65 2625
3 USA Ivan Lendl 518 399 92 27 8 5 22 0 35 94 2491
4 USA Jimmy Connors 516 390 106 20 8 1 17 0 26 109 2474
5 ESP Rafael Nadal Active 512 378 79 55 14 0 28 1 43 69 2561
6 USA Pete Sampras 423 309 95 19 14 5 11 0 30 64 2386
7 USA John Mcenroe 416 313 77 26 7 3 19 0 29 77 2565
8 SWE Bjorn Borg 373 260 61 52 11 2 15 0 28 64 2600
9 USA Andre Agassi 364 291 51 22 8 1 17 1 27 60 2345
10 GER Boris Becker 312 262 36 14 6 3 13 0 22 49 2398
11 SWE Stefan Edberg 302 244 48 10 6 1 8 1 16 42 2332
12 AUS Rod Laver 232 141 58 33 5 0 9 0 14 43 2470
13 ARG Guillermo Vilas 227 200 23 4 4 1 7 0 12 61 2387
14 SWE Mats Wilander 220 182 31 7 7 0 8 0 15 33 2349
15 GBR Andy Murray Active 219 188 23 8 2 0 12 1 15 36 2388
16 ROU Ilie Nastase 205 166 29 10 2 4 7 0 13 58 2292
17 AUS John Newcombe 164 127 32 5 5 0

SJENICa

pre 7 godina

Records
Tournaments
GOAT List
Active players

Search
20
Rank
Name
GOAT Points
Tourn. Pts.
Rank. Pts.
Ach. Pts.
GS
TF
M
O
BT
T
Elo
1 SUI Roger Federer Active 653 479 110 64 17 6 24 0 47 88 2560
2 SRB Novak Djokovic Active 543 380 85 78 12 5 29 0 46 65 2625
3 USA Ivan Lendl 518 399 92 27 8 5 22 0 35 94 2491
4 USA Jimmy Connors 516 390 106 20 8 1 17 0 26 109 2474
5 ESP Rafael Nadal Active 512 378 79 55 14 0 28 1 43 69 2561
6 USA Pete Sampras 423 309 95 19 14 5 11 0 30 64 2386
7 USA John Mcenroe 416 313 77 26 7 3 19 0 29 77 2565
8 SWE Bjorn Borg 373 260 61 52 11 2 15 0 28 64 2600
9 USA Andre Agassi 364 291 51 22 8 1 17 1 27 60 2345
10 GER Boris Becker 312 262 36 14 6 3 13 0 22 49 2398
11 SWE Stefan Edberg 302 244 48 10 6 1 8 1 16 42 2332
12 AUS Rod Laver 232 141 58 33 5 0 9 0 14 43 2470
13 ARG Guillermo Vilas 227 200 23 4 4 1 7 0 12 61 2387
14 SWE Mats Wilander 220 182 31 7 7 0 8 0 15 33 2349
15 GBR Andy Murray Active 219 188 23 8 2 0 12 1 15 36 2388
16 ROU Ilie Nastase 205 166 29 10 2 4 7 0 13 58 2292
17 AUS John Newcombe 164 127 32 5 5 0 2 0 7 32 2310
18 AUS Ken Rosewall 157 117 35 5 4 0 2 0 6 28 2367
19 AUS Lleyton Hewitt 154 113 37 4 2 2 2 0 6 30 2287
20 USA Arthur Ashe 153 137 12 4 3 0 2 0 5 33 2294

Flesh

pre 7 godina

Zanimljivo je to sto samo u Srbiji Novaka smatraju sa najveceg i nigde vise. Ljudi bre Roger u tenisu je ono sto je Jordan u kosarci. Ima kosarkasa koji imaju vise titula od Jordana pa veci od njega. Fed je najveci i to se nece promeniti dok je tenisa...

Realan

pre 7 godina

A ko je ovaj Borg da uporedjuje Noleta i Federera? Igrao je u vreme kad je tenis bio neuporediv sa danasnjim, skoro se moze reci smesan... Pa igrali su drvenim reketima (ne ovo nije sala, stvarno je tako bilo).
Ja pratim tenis vec 5 godina i mogu sa sigurnoscu da kazem da je Nole veci od Federera i najveci je svih vremena. Lista je neumoljiva.

Nikki

pre 7 godina

Nije ni toliko bitno da li ce Novak da prestigne Federera, on nikada ne moze biti kao Roger iz vise razloga. Recimo da Brajant ima 7 titula umesto 5 dakle vise od Jordana niko ne bi pricao da je on bolji od Dzordana. Isto tako je i ovde. Federer je sinonim za ovu igru kada se povuce tenis treba da promeni ime u Federer.

Hertz

pre 7 godina

@Dylan Dog
Federer ima preko 300 rekorda u tenisu. Tako da se njegovi rekordi ne tope. Zato se ne pravi pametan i razmisli kad ste vi botovi poceli da pominjete medjusobni skor i masterse. Do pre nekoliko meseci to nije bilo vazno. Sad odjednom jeste. Mozes da cmizdris do sutra, Djokovic opet nece biti ispred Federera.

brka8

pre 7 godina

"Mislim da Novak ima priliku da osvoji sva četiri Gren slem turnira, a to je skoro nemoguće" Nešto vam bajat ovaj intervju ili je Borg neobavešten, u šta sumnjam...

Dragana

pre 7 godina

Istorija se stalno piše,ko zna šta će biti za 20,30 i više godina tako da se to nikad ne zna.Kažete da je Rodžer imao slabu konkurenciju?Do pojave Rafaela Nadala on je imao samo 4 GS.I da li je jača konkurencija kad u prvih 20 svako svakog može da dobije ili kad se 7,8 godina sve vrti oko 4,5 igrača?Pogledajte kakve je protivnike Novak ove sezone imao na RG do finala ili na mastersima u SAD-u pa vidite tu "prejaku"konkurenciju.Medjutim,pišu se trofeji i to je najbitnije a ne ko je kad učestvovao na turnirima.Zato budite realni a ne omalovažavajte Federerove ili bilo čije uspehe a da Novakove predstavljate većim.

RF

pre 7 godina

Ime Rodzer Federer ce se uvek pominjati kao nesto posebno sto je tenis imao po svim kriterijumima, od njegove prelepe igre, njegove pojave na terenu, njegovog talenta, njegove teniske intelegencije, uvek gospodskog izgleda itd. Moze da se pojavi jos 10 tenisera koji ce da osvoje po 30 GS, da budu 500 nedelja na prvom mestu. Ali niko ne moze zauzeti mesto koje ima Rodzer Federer. Ne postoji ni na vidiku teniser koji ima stil i sve sto ima RF, svi igraju trkački tenis. Naravno teniseri licno zele samo da pobedjuju pa makar taj njihov tenis ne ličio ni na sta. A RF je osvojio sve sto se moze osvojiti i plus publici priredio da uziva gledaju ci ga. Zato ce za 90% publike sveta RF uvek biti bog tenisa.

Ratko

pre 7 godina

E moj Borg pa Novak je osvojio četiri GS u nizu što niko nije uradio 50 godina. Niko u komentarima da spomene kako je to neverovatan rekord. Sad Novak juri rekord star 90 godina a to je 6 GS u nizu, kakav bre kalendarski i ne kalendarski slem to je Novak prevazišao. Neka me ispravi neko mrzi me da tražim, taj rekord je iz mislim 1929 ili nešto kasnije. Jedva čekam da vam vidim face kada spoji 6 titula i taj kalendaraki GS. Šta ćete onda izmisliti i da li će Roger biti najbolji u istoriji. Broje ljudi GS titule kao jedini parametar, tačno da Novak ima na kraju karijere 16 i kalendarski gs, preko 303 nedelje i 6 vezanih GS titula, opet bi izjavili da je Roger najbolji svih vremena pošto ima 17 GS titula. Te gluposti možete mačku o rep da okačite. Polako rođaci, eno na GOAT listi koju vi sastavljate Novak je odmah iza Federera, još neke nijanse ih dele i nešto malo više od 100 bodova a Novak je 6 godina mlađi. Uz to vidim da je već počela debata ko je najbolji svih vremena, čim spomenu Đokovića odmah navode kako je Federer najači u istoriji. Vrć na kraju ove sezone nećete tako pričati.

JuNko

pre 7 godina

"Mislim da Novak ima priliku da osvoji sva četiri Gren slem turnira, a to je skoro nemoguće, nešto najteže u tenisu“.

Obavestite ga da drzi sva 4 poslednja GS, ne znam zasto se tu pravi razlika. Jel treba 6 da osvoji zaredom, alo? Niko nije vise od 4. I mnogi velikani nisu 4 u nizu osvojili.
Novak moze da osvoji i 8, ali nema potrebe stavljati takav pritisak, tesko je. Neka osvaja 2-3 godisnje u naredne 2-3 godine i taj rekord je tu, iako je igrao protiv jacih rivala nego doticni rekorder.

Nikolaj82

pre 7 godina

@Realan Tvoj komentar je sve, samo ne realan... To je kao da kazes, ko je Boris Beker da trenira Novaka jer je igrao pre 25 godina. Znanje napreduje, ne tapka u mestu, to su sve ljudi koji imaju karijeru iza sebe, poznaju tenis i imaju puni legitimitet da komentarisu danasnje igrace. A sa koje ti pozicije mozes sa sigurnoscu da kazes da je Novak veci od Federera i na osnovu cega? Vi sto pratite tenis od 2011. se narocito zanimljivi. Po kojoj logici stvari neko moze da bude najveci svih vremena, a trojica tenisera su ispred po broju osvojenih grend slemova?!

miso

pre 7 godina

SUI Roger Federer Active 653 479 110 64 17 6 24 0 47 88 2560
2 SRB Novak Djokovic Active 543 380 85 78 12 5 29 0 46 65 2625
3 USA Ivan Lendl 518 399 92 27 8 5 22 0 35 94 2491
4 USA Jimmy Connors 516 390 106 20 8 1 17 0 26 109 2474
5 ESP Rafael Nadal Active 512 378 79 55 14 0 28 1 43 69 2561
6 USA Pete Sampras 423 309 95 19 14 5 11 0 30 64 2386
7 USA John Mcenroe 416 313 77 26 7 3 19 0 29 77 2565
8 SWE Bjorn Borg 373 260 61 52 11 2 15 0 28 64 2600
9 USA Andre Agassi 364 291 51 22 8 1 17 1 27 60 2345
10 GER Boris Becker 312 262 36 14 6 3 13 0 22 49 2398
11 SWE Stefan Edberg 302 244 48 10 6 1 8 1 16 42 2332
12 AUS Rod Laver 232 141 58 33 5 0 9 0 14 43 2470
13 ARG Guillermo Vilas 227 200 23 4 4 1 7 0 12 61 2387
14 SWE Mats Wilander 220 182 31 7 7 0 8 0 15 33 2349
15 GBR Andy Murray Active 219 188 23 8 2 0 12 1 15 36 2388
16 ROU Ilie Nastase 205 166 29 10 2 4 7 0 13 58 2292
17 AUS John Newcombe 164 127 32 5 5 0

Svete

pre 7 godina

Borg je za sve danas je tenisere svijet izmislio, lik se penzionisao sa 26 i boli ga patka
(Preferisco dirti adio, 21. jun 2016 13:57)

Nije bas tako, vracao se posle vise puta, igrao je i 10 godina posle penzije i samo je uspeo da napravi budalu od sebe !

Jovan

pre 7 godina

@ (Realan, 21. jun 2016 14:14)

Patis tenis vec 5 godina? A kolko ti imas, 10?
Navijam i ja za Noleta naravno ali o najboljem igracu svih vremena se ne moze raspravljati. Jedni ce uvek reci da Federer iz 2006,7 bi pocistio danas Novaka, drugi ce reci ma ne bi mu uzeo set, itd...Postoji elo lista koja je na strani Novaka, ali generalno se samo moze govoriti o najuspesnijem teniseru u to je za sada Federer.

vatreni noletov navijač

pre 7 godina

Ne mogu da verujem da ovaj čovek,Federer,i dalje veruje da može da osvoji Vimbldon.Pa sa kakvom igrom,majketi,ćeš osvojiti.A još Borg kaže i Oi.To ga je Federer platio da izjavi pa možda se Nole uplaši.Ne mogu da verujem da nije dosad naućio da kad tako prića Nole ga raščlani na deliće da ne može da se sastavi 3 meseca,šta je bilo u Dohi.Da sam na njegovom mestu bilo bi me strah jer se tek tada Nole razgoropadi pa ga uništava.Prosto samo što ne kaže"pa pokloni mi Nole Vimbldon kad vidiš koliko želim da me ne stigneš".Baš zbog toga ne bila bih u tvojoj koži,drži se dobro videćemo kako ćeš proći.Napred Nole,oderi ih redom.

kombajn

pre 7 godina

jedan jedini i neponovljivi Bjern Borg. Da nije prestao da igra tenis i da je nastavio da igra osvojio bi covjek sve. Vjerovatno bi imao preko 20gs-ova.Poseban lik, mnogo stidljiv pred kamerama.

betmen&robin

pre 7 godina

Kakvi sve poluproizvodi komentarisu ovde. Pa Borg je rodonacelnik modernog tenisa. Ovaj covek je uveo forhend top spin u igru, vezao titule na Garosu I Vimbldonu bio vanvremenska zvezda tih godina- nesto poput Stonsa, Bitlsa. I onda se nadje pozvan neki Radivoje iz Šapca kraj Save da se pita ko je Borg. A pritom culi za tenis kao igru 2012.

banat

pre 7 godina

koliko god voleli Noleta, ako bi se sada povukao Federet bi ostao najbolji svih vremena. to naravno ne znaci da ne zelim da to Nole postane, samo da ima jos dosta do toga

Svete

pre 7 godina

(Nikolaj82, 21. jun 2016 14:34)

A ti mislis da se samo broje slemovi ?
Sta onda biva kada Novak dohvati 14, iste su uspesnosti sva trojica sa 14 ?
Mozda hoces da kazes a onda gledamo masterse, gde ih Novak ima vise od Nadala, zavrsne gde Nadal ima 0, mnogo vise nedelja na 1.mestu, vise godina kao prvi na kraju sezone, dakle ispade Novak dosta uspesniji posto je u svim parametrima ispred Nadala, a kako je onda uspesniji kada imaju isti broj slemova ?
Novak je sa 4 uzastopna GS vec ispred Nadala i Samprasa, jos malo je potrebno da dohvati i Rodju, manje od 5 GS, a sto se tice kvaliteta samog tenisa tu je Novak svakako bez premca !

delboj

pre 7 godina

Bjorgova dominacija je bila mozda i veca od ove koju sad ima Novak ili koju je Federer imao prije 7,8 godina. Samo sto je kratko trajao, tada se u penziju islo sa 25, 26...

Lovac_u_mutnom

pre 7 godina

Znaci, dzaba Novaku sto ima sva 4 GS u nizu,to se ne racuna, mora biti u istoj kalendarskoj godini...nema problema, odradit ce Nole i to....

etx

pre 7 godina

Da sam Đoković slikao bih se kako istovremeno držim sva 4 pehara GS i napisao ispod: IMA LI JOŠ NEKO OVAKVU SLIKU !

čudi me da još to nije uradio.

Miki Kostolac

pre 7 godina

Borg se povukao sa 26 godina pa se opet vratio i igrao skoro deset godina bezuspešno. Nadalov forhend u tenisu ili Đokovićev bekend ili ritern ovaj Borg ne bi mogao da vrati. To je nešto neuporedivo i glupo upoređivati. Đoković je najbolji i najkompletniji teniser svih vremena a najuspešniji trenutno Federer. Sa Federerom, Đokovićem i Nadalom se ne može niko iz istorije upoređivati.

gigatrend

pre 7 godina

Sa većinom izrečenog mogu da se složim, ali jedno mi nikada neće biti jasno: Kako to da sve drugo pada u vodu, a samo je ukupan broj GS važan? Šta će izmisliti kada Novak i to dostigne? Možda broj osvojenih Istanbula bude jedino merilo?

Zuja

pre 7 godina

Borg je izgleda neobavešten. Novak Đoković je već osvojio 4 GS titile u nizu što niko nije uspeo od 1969 godine. Sportski stručnjaci kažu da je to jedno od najvećih sportskih dostignuća ako ne i najveće. Ove izjave su potez očajnika koji pokušava to da minimalizuje te priča o kalendarskom GS i o tome kako njegov idol Federer ima 17 GS titula. Čekamo izjavu ovih umetnika što su igrali sa drvenim reketima i uz viski pušili tompus, tamo u septembru mesecu nakon osvajanja 6 GS titula u nizu. Ja se uvek nasmejem kada čitam ovakve gluposti dok Novak sa krvlju i znojem rastura sve njihove rekorde. Sada juri rekord Badža od 6 uzastopnih GS titula, postavljen za vreme Kralja Aleksandra Karađoređevića i jedva čekam njihove komentare nakon US Opena. Sve najbolje teniskim znalcima i to više ovakvih tekstova da razbijemo monotoniju ATP liste.

masa je mama

pre 7 godina

Cim neko pocne da se opravdava masovno tipa treba mu jos 5-6 GS, treba mu jos ovo, treba mu jos ono, ima 4 u nizu ali treba da budu u istoj godini blablabla, znaci da im je dogorelo do noktiju i da negde u malom mozgu vec znaju istinu.

Petar

pre 7 godina

Federer je već dosta postigao da li će ga Djoković preteći ili ne nije bitno od Bjorga se I ne može očekivati da ceni toplinu igre Djokovića u odnosu na masinski hladnog I bez emocija Federera,Skandinavac !

sramota

pre 7 godina

Insajderska informacija! Nike plaća korumpiranim brazilskim organizatorima da postave najbržu moguću podlogu za teniski olimpijski turnir. Videćete, ništa nije "slučajno".

boki

pre 7 godina

da je nas nole svajcarac,nemac ili tako nesto,bio mi on najbolji,al ovako nista.nazalost sport se ne gleda kao sport,vec i odakle je sportista i koliko je zemlja iz koje dolazi popularna u svetu.

Benen there done that

pre 7 godina

Borg ga kako za sve pare! Usmerio je svu energiju na sina Lea (Leo), prošle godine je igrao na Corem Open u Bostadu u klasi 13 godina (Leo tada 12) na terenu pored kojega je bio moj sin. Slušao sam kako je dobacivao sinu i pritiskao ga a vamo pre dva dana izašao sa upozorenjem gde kao nije ok da roditelji 'siluju' decu da uspeju u sportu, deca treba da se igraju na terenu u zabavljaju.
Tačno, podržavam to pravilo i sin mi je u tenisu da bi izbegao ulicu i sve što ona nosi, ništa više, ako želi da ostavi reket skroz ok, ako želi da se takmiči mora sam da nadje koji turnir želi da igra.
To kod ovog lika koji je toliko dvoličan očigledno ne važi.
Legenda ili ne, izgradio mi se!

monden

pre 7 godina

Najveći frajer među teniserima.Sa svojih 25 godina je postigao rezultate koje su svi ostali, tadašnji, a i sadašnji teniseri mogli samo da sanjaju da postignu u tim godinama.Plus, imao je vremena da se posveti i burnom životu pravog plejboja.

Prodigy CZ

pre 7 godina

Osvoji li Nole kalendarski slem,zna se ko je onda najveci.Federer se nauzimao gren slemova u slabijoj konkurenciji,jer ne moze me niko ubediti da je na primer Hjuit(tada no1) bio bolji igrac sa 20-21 god. nego sa 25,26,27,28 god.Ferero takodje.Rodik,Safin su se nekako drzali,ali kad je dosla Noletova generacija pa i mladji,nisu mogli da se sastave,jedva drugo,trece kolo,a ne moze se reci da su tad bili matori,nisu imali ni 30 god.

mimi

pre 7 godina

U jesen 2017-te prestace valjda polemisanje o tome ko je najveci ikada,dosta mi je te jake Federerove konkurencije u Hjuitu,Rodiku i nezainteresovanom Safinu

Trifke

pre 7 godina

Kad Rodzer bude bio vlasnik sva cetiri GS-a u isto vreme onda moze poredjenje sa Noletom a dotle pssst...naravno, svima je jasno da se to nikada nece dogoditi jer kad nije uspeo to da uradi na vrhuncu karijere i sa mnogo laksom konkurencijom u odnosu na ovu danas sanse da to ostvari sada jednostavno ne postoje. Novak Djokovic je najbolji teniser svih vremena.

Megatron

pre 7 godina

Nekad je potrebno verovati u nešto. Možda mnogi ne veruju da će Novak prestići Federera, ali mi njegovi navjači verujemo. Smederevo čeka 13 grend slem titulu na Vimbldonu!

ran

pre 7 godina

Pa No1e ima sva četri GS u svom vlasništvu. U zadnjih godinu dana No1e je osvojio SVE GS trofeje.
Dokle će potcenjivati i negirati No1etova dostignuća.

neko iz mase

pre 7 godina

Borg ima pravo da komentariše jer čovek je bio teniser koji jeste ranije okončao karijeru sa uspehom fanatastičnim! Ali mi nisu jasni vi koji se stalno prepucavate oko toga?? Da li je Novak bolji od Rodžera?? Pa svaki teniser je na svoji način ne mora tu da se jedna strana hvali a drugo omalovažava..Mislite o tome malo kvazi navijači!"

Da ti deda kaže

pre 7 godina

Tako je Borg !!! Crknite od muke sada svi, ha

(Nikad!, 21. jun 2016 14:27)

Navijam za Đokovića, ali sam uvek navijao za velikane. Kad igra Federer protiv Berdiha ili Conge, navijam za Federera. Monfis je iuuzetak, on mi je ljubimče. Elem, Federer je sve postigao svojim radom, isto važi za Đokovića. Možda su u pojedinim trenucima okolnosti više odgovarale jednom ili drugom. Đoković ima šansu da poobara najvažnije Federerove rekorde, ali uopšte neće biti lako. Mnogi se ponašaju kao da je to gotova priča. Ključno je da je neću uginuti ako Đoković te rekorde ne obori, barem neću zbog toga. Hoćeš li ti preživeti ako uspe?

licemer

pre 7 godina

"Mislim da Novak ima priliku da osvoji sva četiri Gren slem turnira, a to je skoro nemoguće"
nije nemoguće.

Da li neko može da mi objasni - u čemu je razlika, 4 GS-a od WB do RG-a, ili 4-i od AO do USO, ne razumem.

Ne bi ovo ni komentarisao, ali nije jedini koji ovo kaže, ovo se provlači po svetskim 'medijima' kao 4 za redom, uf, ali 4 u istoj godini? to je već nemoguće.

Šta je u pitanju, je li stvar 'religiozne' prirode? ima li nešto što ja ne znam? Lakše je izgleda između Jula i Maja nego između Januara i Septembra?

Inače poštujem Borga, bio je stravičan igrač.

Virim iz zbunja

pre 7 godina

Ispade da Nole ne drzi sve cetei titule istovremeno, negoda tek treba da osvoji "kalendarski" slem, ko da nekal. svi imaju.. Ko sodera..

fanatik de football

pre 7 godina

Gospodin čovek realan u svemu, Vilander da uči od zemljaka kako se jedan šampion ponasa. Mlad je Mats što bi se u teniskom zargonu reklo ima tu mesta za napredak.

Svete

pre 7 godina

(Nikolaj82, 21. jun 2016 14:34)

A ti mislis da se samo broje slemovi ?
Sta onda biva kada Novak dohvati 14, iste su uspesnosti sva trojica sa 14 ?
Mozda hoces da kazes a onda gledamo masterse, gde ih Novak ima vise od Nadala, zavrsne gde Nadal ima 0, mnogo vise nedelja na 1.mestu, vise godina kao prvi na kraju sezone, dakle ispade Novak dosta uspesniji posto je u svim parametrima ispred Nadala, a kako je onda uspesniji kada imaju isti broj slemova ?
Novak je sa 4 uzastopna GS vec ispred Nadala i Samprasa, jos malo je potrebno da dohvati i Rodju, manje od 5 GS, a sto se tice kvaliteta samog tenisa tu je Novak svakako bez premca !

zoolander

pre 7 godina

Razumem ove bivše tenisere Borga, Vilandera, Mekenroa..., što se utrkuju u davanju komentara i analiza. Kada uskoro Federer, Đoković, Nadal i Marej budu završili karijere, njih više niko neće ništa da pita. Jednostavno, ovi starci će biti prevaziđeni. Moderan tenis i nove mlade snage će najviše komentarisati najbolji svih vremena a to su ova trojica, + Marej za englesko govorno područje.

KAO XXXL

pre 7 godina

Novak Đoković je najkompletniji igrač u istoriji tenisa!
To je i dokazao osvojivši Gren slemove na tri različite podloge,
jedini, čak i u nizu što suštinski znači kao i kalendarski G.S!
Kalendarski Gren slem je i mit ! Novak je svojim ukupnim uspesima, već do sada, prevazišao i Borga i Nadala čak i Samprasa (videti GOAT listu)!
Vreme će pokazati gde će Novak biti na kraju karijere jer je on mlađi
od Federera skoro 6 godina! Sampras je izjavio da je novakov nivo teniske igre najviši u istoriji tenisa!

Djordje

pre 7 godina

Ne znam zasto se toliko pominje to Borgovo povlačenje sa 26. godina. Pa nije se povukao sa 20. Nadal je sa 27 imao 13 slemova. Da se povukao nakon US Opena ne mogu ni da zamislim koliko bi mu dodali virtuelnih slemova koje bi 100% osvojio da se nije tako rano povukao. Bio bi doktor tenisa i za Federera i za Novaka makar osvi osvijili 20 slemova i bili 500 nedelja na prvom mjestu.

bane

pre 7 godina

..Federer je sinonim za ovu igru kada se povuce tenis treba da promeni ime u Federer.
(Nikki, 21. jun 2016 14:16) # Link komentara



A jel i Nadal treba da promeni ime u Rodžer?
Živ mi bio i nastavi da komentarišeš, ha, ha, ha..

Aca

pre 7 godina

Ovo sa "kalendarski" slem im je zadnja fora da umanje cinjenicu da Nole ima sva 4... koji luzeri... Ma ajde braco da se mi fokusiramo kako je Murray osvojio Kvins po 5-ti put, to je uspeh, j3b3s one noletove slemove!

kurs iz engleskog

pre 7 godina

Samo da razjasnim. Novak je najkompletniji igrac svih vremena. Favorit na svim podlogama I protiv svakog protivnika. Meni je najbolji na svetu svih vremena, I obozavam ga. Ipak, moram da objasnim. Skoro je nemoguce osvojiti sva cetiri GS-a. Jos je teze osvojiti ih za redom. Kalendarski slem je kruna jer se odigrava bez pauze, pa je samim tim najtezi zadatak osvojiti ga. Ako Novak I to ostvari ove godine, moze da se povuce, I da pusti druge da se igraju. Bice drugo ime za Tenis. Ako ne osvoji sve do kraja godine, pokusace sledece, pa ako treba I sledece.. Na kraju ce ovako ili onako osvojiti GS-ova, da ce to biti misaona imenica za sve bivse, sadasnje I buduce tenisere. Moje subjektivno misljenje da je Nole vec sada podigao lestvicu daleko iznad domasaja svih ostalih, po kvalitetu tenisa, tako da je za mene vec GOAT.

Dylan Dog

pre 7 godina

Ovakve vrste poloemike postaju lagano otužne.
Engleski akronim GOAT koji bi trebalo da označava "najvećeg svih vremena" se prilično slobodno koristi, bez jasnih kriterijuma i bez potrebnih ograda. Zato predstavlja uzrok beskrajnih rasparava i polemika.

Rodžerovci do 2009 nisu pominjali broj GS-ova kao kriterijum "veličine" jer je do tada Sampras suvereno držao taj rekord. Bio je najelegantniji, najtalentovaniji itd. Kada je osvojio RG i izjednačio se sa Samprasom, odmah je postao jedini kandidat za najvećeg svih vremena iako je rekord po broju sedmica na prvom mestu bio u vlasništvu - Samprasa.
Do skora je Rodžer bio zaista najuspešniji teniser svih vremena i to po više kriterijuma, ali u ovom trenutku ga samo gore pomenuti rekordi drže kao faktora u datoj polemici.
Prema brojnim analizama (ELO rejting, The Tennis Base all time ranking) Federer nije sada (ili nikada nije ni bio) "najveći svih vremena". Njegovi rekordi se tope, a što je najvažnije, iako je još uvek najuspešniji po nekim bitnim kriterijumima, u svojoj generaciji - nije najbolji, jer i Rafa i Novak imaju bolji međusobni skor sa njim, pri čemu ovaj prvi ima ponižavajuće dobar procenat.
Sponzori se grčevito bore da održe privid starog stanja stvari, a novinari uglednih zapadnih portala i pojedine bivše legende pomažu kao najamni radnici.
Na njihovu žalost, to neće pomoći. Ni Gebels nije prošao, pa neće ni oni.

Novaku puno zdravlja i sportske sreće na predstojećem Vimbldonu!
Uzdravlje!

Aca

pre 7 godina

Recimo, Federer završi karijeru sa 17 GS titula a Nole sa 16, olimpijskim zlatom i jedno 15 turnira iz serije 1000 vise od Federera, pretekne ga po broju nedelja na prvom mestu i u međusobnom susretu bude bolji za 5,6 pobeda... Ko bi onda bio najbolji svih vremena?

4k4.Dex

pre 7 godina

Pa Djokovic ce uzeti sugurno vise GS od Federera u sigurno ce biti najveci teniser ikada. Ja nemam nikakve sumnje u to ne zbig toga sto ga mesto volim ili ne volim federera nego jedbostavno zato sto ako sovoja da kazemo po 2 GS svake godine sto je za njega i malo, prestice ga za 2-3 godine i onda ce definitivno biti najbolji svih vremena.

BotKiller

pre 7 godina

Slazem se sa ovom izjavom, ali ako Nole uzme jos dva GS i eventualno zavrsni turnir ove godine, vise nece biti vazno da uzme 18 GS titula, ako me razumete...

Milutin

pre 7 godina

@Nikki: porediš babe i žabe. Košarka je timski a tenis individualni sport.

Robert Horry na primer ima 7 NBA titula a niko normalan ga ne svrstave u "velikane".

Tenis je individualni sport i uspesi (GS titule, Mastersi, završni turniri, nedelje na prvom mestu) su jedina stvar koja izdvaja tenisere jedne od drugih. Po uspesima je Federer još uvek ispred Djokovića, a šta će biti do kraja njihove karijere, videćemo.

A to što ti radiš zove se "obožavanje lika i dela gospodina Federera" i nema veze sa realošću.

djuro

pre 7 godina

ne postoji suštinska razlika između kalendarskog GS i nekalendarskog GS (sva 4 u isto vreme ali ne u istoj kalendarskoj godini). Poenta je da je igrač toliko dominantan da drži sve GS turnire. Da li je to u februaru ili junu, nije mnogo bitno. I to je tako bilo do skoro, i kad je Sampras imao 3 i dolazio do RG, i Federer (bila je priča kako je izjednačio Samprasovo dostignuće i da li će tada osvojiti RG, konačno prestići Samprasa i postići nešto što se smatralo najvišim u tenisu). Uvek se eventualno kompletiranje sva 4 u isto vreme stavljalo u istu ravan kso kalendarski GS. Odlično se toga sećam. To je nekako počelo da se menja 2012 posle AO kad se Đoković prvi put našao u toj situaciji. Samo činjenice. I to kako su ti ljudi prevrtljivi a mi budale što ih držimo za nekakve autoritete.

marko

pre 7 godina

Svima koji su mladi ili nedavno počeli da prate tenis, a nešto komentarišu Borga i njegov tenia, bih preporučio da vide koliko je on igrao AO-a, na primer. AO je bio u vreme Božićnih praznika, mala pomoć .

Siniša

pre 7 godina

Jako lijep i neutralan komentar,svima daje prostora za uspjeh mada je stvar ukusa koliko je realno;zbilja gosn Borg bice zanimljivo gledati Novaka u buducnosti a i Fedexa isto tako.

inter

pre 7 godina

@Realan kontam da si bio sarkastican, na osnovu tvoje poslednje recenice u kojoj kazes da pratis tenis 5 godina... borg je legenda tenisa, to sto je tenis tada bio drugaciji, be znaci da je lakse bilo biti dominantan :)

gt

pre 7 godina

"Borg je za sve danas je tenisere svijet izmislio, lik se penzionisao sa 26 i boli ga patka"

Borg se penzionisao pre svega zbog nekih drugih vise voljenih stvari. Jedno vreme su svedski mediji, neposredno posle njegovog penzionisanja, bili ozbiljno zabrinuti za njegov zivot ali uspeo je da se resi svih poroka i vrati zdravijem nacinu zivota.

Ciga

pre 7 godina

@kombajn, 21. jun 2016 14:45)

Bio je legenda, prvi teniski super-star, inovator, rekorder šljake i trave u to vreme.
Ali je i činjenica da se povukao odmah nakon što je izgubio primat na Vimbldonu gde mu je Mekinro skinuo oreol nepobedivosti. A imao je problema i sa raznim navikama tako da je pitanje da li bi išta još osvojio

4k4.Dex

pre 7 godina

A to kalendarski slem je totalno nebitno to je samo statistika i nista vise! Djokovic sada drzi sve GSove i to je jedino bitno svakom ko iole normalno razmislja. Kad vidim da se neko raspravlja oko toga uginem od smeha

SJENICa

pre 7 godina

Records
Tournaments
GOAT List
Active players

Search
20
Rank
Name
GOAT Points
Tourn. Pts.
Rank. Pts.
Ach. Pts.
GS
TF
M
O
BT
T
Elo
1 SUI Roger Federer Active 653 479 110 64 17 6 24 0 47 88 2560
2 SRB Novak Djokovic Active 543 380 85 78 12 5 29 0 46 65 2625
3 USA Ivan Lendl 518 399 92 27 8 5 22 0 35 94 2491
4 USA Jimmy Connors 516 390 106 20 8 1 17 0 26 109 2474
5 ESP Rafael Nadal Active 512 378 79 55 14 0 28 1 43 69 2561
6 USA Pete Sampras 423 309 95 19 14 5 11 0 30 64 2386
7 USA John Mcenroe 416 313 77 26 7 3 19 0 29 77 2565
8 SWE Bjorn Borg 373 260 61 52 11 2 15 0 28 64 2600
9 USA Andre Agassi 364 291 51 22 8 1 17 1 27 60 2345
10 GER Boris Becker 312 262 36 14 6 3 13 0 22 49 2398
11 SWE Stefan Edberg 302 244 48 10 6 1 8 1 16 42 2332
12 AUS Rod Laver 232 141 58 33 5 0 9 0 14 43 2470
13 ARG Guillermo Vilas 227 200 23 4 4 1 7 0 12 61 2387
14 SWE Mats Wilander 220 182 31 7 7 0 8 0 15 33 2349
15 GBR Andy Murray Active 219 188 23 8 2 0 12 1 15 36 2388
16 ROU Ilie Nastase 205 166 29 10 2 4 7 0 13 58 2292
17 AUS John Newcombe 164 127 32 5 5 0 2 0 7 32 2310
18 AUS Ken Rosewall 157 117 35 5 4 0 2 0 6 28 2367
19 AUS Lleyton Hewitt 154 113 37 4 2 2 2 0 6 30 2287
20 USA Arthur Ashe 153 137 12 4 3 0 2 0 5 33 2294

Zoran D Nikolić

pre 7 godina

@(Realan)

Vidi sinak, imam jedno pitanje samo... Pratim tenis vrlo intenzivno 55 godina i pitam Te: Da je Novak igrao u Borgovo vreme misliš da bi igrao nekim drugim reketima, osim drvenim?
Pozdrav i ne ljuti se na moje pitanje...