Subota, 23.04.2016.

14:53

Federer: Đoković ili Nadal? Novak nije uzeo RG...

Rodžer Federer kaže da se nada da će biti potpuno zdrav u drugom delu sezone i da će biti konkurentan na Gren slem turnirima.

Izvor: SO

Federer: Ðokoviæ ili Nadal? Novak nije uzeo RG... IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

115 Komentari

Sortiraj po:

@

pre 7 godina

@VUK
Pusti ti fudbalere, mesas babe i zabe. Ko u tenisu ima najvise titula, najbolji je, najuspesniji i najkompletniji jer je njegov stil igre dao najbolje rezultate. Kolektivni sportovi su nesto drugo. Ti poredis defanzivca sa napadacima, on je u svom delu bio najbolji.

@

pre 7 godina

@Stevica@zilijen drago mi je
U Madridu je Federer 2009 osvojio titulu na sljaci pobedivsi u finalu Nadala 6-4 6-4, a tek kasnije je osvojio na plavoj sljaci. Znaci tamo je 2 puta slavio na sljaci.Kakva tvrda podloga?

wlad

pre 7 godina

@trepca

A ti si kao neki Federerov "advokat'? Znas coveka licno? Dobijas i neku lovu za "advokatisanje"? Nego, od tih 120 komentara na ovu vest, koliki procenat cine komentari ovakvih kao ti, dezurnih pljuvaca po Djokovicu sa dva, tri izlizana komentara (porez, nikakva konkurencija, Monako) koje vrtite do besvesti? E to su pravi kompleksi.

djuka

pre 7 godina

Ne volim Federera, narocito kao coveka, ali mu odajem priznanje da leprsavo igra tenis. Price da treba da se penzionise covek koji igra finale i polifinale skoro svih GSa zadnjih godina su kranje smesne. Covek je drugi, treci zadnje vreme, i bio bi i dalje prvi da nema, srecom, Djokovica koji je kompletniji igrac od njega, zadnjih 5 godina. tako da sigurno jos neko vreme nije za penziju. tenis kao sport bi mnogo izgubio da se on povuce. on je magnet za publiku, za promociju tenisa, za sponzore. Djokovicu svaka cast, pokazao mu je da najbolji u istoriji ove igre, narocito ako nastavi ovim intezitetom jos makar 3 godine. Ali i dalje nema tu privlacnost za publiku i sponzore kao Federer i Nadal cak.

Petar

pre 7 godina

Naravno da je Nadal kralj šljake, ima 9 RG titula. Ne vidim sporno ništa u izjavi. Da je rekao kako je Novak bolji na šljaci od Nadala zvučalo bi isto kao da je rekao da je kralj Melburna Berdih... umesto Novak.
Novaku niko fizički ne brani da osvoji RG. Bio je blizu prošle godine, najbliže, ali nije imao snage i igrao je previše stegnuto. Naučio je lekciju.
Rafa se polako vraća, mada, ja mislim da on nije ni pao previše već je Novak odskočio od svih, te Nadal nije imao ni volje jedno vreme, ni vere u sebe.
Federer je prošle godine da podsetimo bio u DVA GS FINALA! U oba slučaja jedan meč ga je delio od nove GS titule. Koliko je bio daleko ili blizu nije ni bitno.
Ako Veseli može da iznenadi Novaka, može i Federer!
Dakle Rodzer igra odlično, Nadal se vraća, Endi je željan nove GS titule i igra sve bolje na šljaci. Novak će imati još teži posao ove godine na RG.
Ali ako je cilj GOAT, nema izgovora. Pobeđuješ sve i ne osvrćeš se ni na medije ni na izjave protivnika. Nadam se tituli više nego Nole.

Stevica

pre 7 godina

@podsetnik Jedna titula u Madridu je na hardu dok se isti igrao u terminu sadašnjeg Šangaja i bio indoor, tako da Federer nema 7 mastersa na šljaci, već šest: 4 Hamburga i 2 Madrida.
(žilijen, drago mi je, 24. april 2016 10:03)

Jeste, a ta jedna titula u Madridu je bila na "cuvenoj plavoj sljaci" koja je bila klizava i svi su odustali od igranja na njoj. Tri titule u Hamburgu je uzeo bez Nadala u zrebu(dva turnira pre nego sto je Nadal poceo da igra, a na trecem nije bio u zrebu), a jednom je pobedio Nadala u finalu (2007). Isto tako, mora se napisati i da je uglavnom na sljaci gubio od Nadala u finalima, sto znaci da je stizao do finala tih turnira i da nije bilo Nadala sigurno bi imao vise trofeja na sljaci. Statistika ne pokazuje uvek sve i potrebna je dublja analiza za trojicu najboljih u istoriji, zato statistika i ne treba nekome ko ih je pratio i gledao svih ovih godina (kao i 20 godina pre njih).

žilijen, drago mi je

pre 7 godina

@podsetnik Jedna titula u Madridu je na hardu dok se isti igrao u terminu sadašnjeg Šangaja i bio indoor, tako da Federer nema 7 mastersa na šljaci, već šest: 4 Hamburga i 2 Madrida.

Ratko Jevtovic 1956

pre 7 godina

Nista cudno,ako se zna da je rodjen 8.avgusta,....znaci u znaku Lava....
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Nina Bg, 23. april 2016 22:33) # Link komentara

Cao Nina, ima nas jos rodjenih 8/8. Nema tu niceg loseg a najmanje cudnog. Ne odredjuje datum rodjenja socijalni razvoj i ponasanje. Znaci Zodijaka do odredjene mere prepoznaju karaktere a to nema niceg zajednickog sa socijalnom nadgradnjom.
Srdacan pozdrav iz Perta, Australija

Mare

pre 7 godina

Ja neznam sto se ljutite na federera. Pa sta je pogresno rekao? Rafa jos uvek kralj sljace i novak (jos) nije uzeo RG.. Sta? Nije tako?

VUK

pre 7 godina

Paolo Maldini je igrao skoro do četrdeste godine. Bio je sa Italijom prvak sveta, sa svojim klubom uzeo prvenstvo Italije, kup Italije, Ligu šampiona, titulu najboljeg kluba na planeti.. zlatnu loptu...ima više trofeja od Mesija i Ronalda zajedno!! .. Lepši je i elegantantniji igrač.. nikada nije imao mrlju u karijeri.. otac mu je legenda svetskog fudbala.. Paolo je priznat i poštovan i voljen od celog sportskog sveta.. Da li je on, iako ima više trofeja i poštovanja, BOLJI fudbaler od npr. Cristiana Ronalda?

podsetnik

pre 7 godina

Neko rece u komentaru da Rodzer nije ni medju 10 po uspesnosti na sljaci!? Verovatno je poceo da prati tenis od 2011 godine pa ne zna da je osvoji cetri puta Hamburgu,tri puta Madrid i RG. Znaci 8 titula na sljaci iza Nadala sa 29 pa Novak tek sa 7 pehara. I to naravno mastersa i GS na sljaci.

sisaj

pre 7 godina

@idi leci se
Problem imas ti, mrzis ceo svet, mislis da si uspesna ako djokovic osvoji nesto, nemas zivot, nemas buducnost, neuspesna u svakom pogledu, puna mrznje i frustracija.

Iva Jovanovic

pre 7 godina

Nikada ni u jednom intervju ili konferenciji za stampu Federer nije rekao da je izgubio zato sto je protivnik bio bolji - NIKADA!! Uvek je obrazlozenje da je on lose odigrao "neki poen" i zato je izgubio! Nije bio blizu pobedi ni na AO, ni u Londonu niti u NY i to je činjenica!!

?

pre 7 godina

@anica
Zasto ne odgovoris sta to nije istina u izjavi? Izbegavas odgovor jer je sve sto je rekao tacno. Apsolutna istina. Tvoja bolesna sujeta, male neuspesne osobe, ne dozvoljava ti to da priznas. Mrznja te izjeda.

Nina Bg

pre 7 godina

"Ja pa ja.... bio sam,mogao sam,.....a sjajan sam.Je l' se secate kako sam neverovatan bio,a mozda cu opet...."

Nista cudno,ako se zna da je rodjen 8.avgusta,....znaci u znaku Lava....

Iskander

pre 7 godina

Da li bi Novak IKADA rekao da je bio blizu u meču gde je osvojio jedan set? Ili blizu slem titule gde je izgubio u 1/2 finalu? Mislite o tome. Toliko o tome ko je kakav.

Mogu da zamislim komentare trolova da je Novak za finale sa Stenom izjavio da je bio blizu.

Sve se vidi, baš sve, samo strasti po strani, i vidi se ko je kakav čovek, ko ima loš karakter.

trepca

pre 7 godina

Koliki ovaj čovek ima kompleks od Novaka, kao kuća. Toliko taj kompleks izbija iz njega....
(miško piško, 23. april 2016 16:07)

Zasto bi imao kompleks od Djokovica? Najbolji je svih vremena, ima 17 GS vs Djokovicevih 11. Ako vi na svaku vest o Federeru ostavite minimum 120 komentara, a cak ni u Svajcarskoj ljudi ne ostave toliko, onda dolazimo do zakljucka da vi imate neki kompleks, jer ceo svet smatra Federera najboljim svih vremena. A Federer samo odgovara na pitanja novinara, ne pominje nikada Djokovica dok mu ne postave pitanje...

pusica zna se kome he he

pre 7 godina

Federer kad god ga pitaju za Novakovu dominaciju: "...i ja sam, i ja sam tako isto, i Rafa je, kao i ja, i ja sam pobeđivao, majke mi, setite se, i ja sam...."
Mnogo smešno, smešan čovek bre. Sujeta se teško sakriva, jako teško. E sad, što to neki odbijaju da vide, to govori o njima kakvi su.

Ivan

pre 7 godina

Citam neke komentare i smejem se.Federer iskren, Federer ovo, Federer ono...Istina je da je Federer za sada najuspesniji teniser, ali uskoro ce se to promeniti.Zna da ga nece Nadal ugroziti, vec Novak pa je logicno da njega proziva.A GS moze da sanja, sto je osvijio osvojio...penzija!

bn

pre 7 godina

(sličnos i razlike, 23. april 2016 19:53)

I Federer hvali sve gradove u kojima se odrzavaju turniri, same turnire i organizatore. Voli Dubaj, Njujork mu je drugi rodni grad, u Parizu je kod kuce itd. Samo sto je iskren a drugi su neiskreni kad imaju iste pohvale kao Federer? Cudno, bas cudno! Nemoj svoje misljenje i misljenje tvojih pajtosa pripisivati publici sirom sveta.

ko ono bi

pre 7 godina

Ko ono omete Novaka u 2012.godine i to u jednoj od njegovih najboljih sezona u karijeri da se plasira u finale RG sa rezultatom 3:1?Ne bih imala ništa protiv da taj isti teniser učini isto.

vasnas

pre 7 godina

Ne kontam ove komentare, covek dao iskrenu izjavu! Nadal jeste kralj sljake i bice verovatno jako dugo to. Posto prestici njegove brojke je skoro nestvarno!!!

nebojsa

pre 7 godina

Ljudi vi ne shvatate da je ovo sport u kojem se zaradjuju milioni. Mozda, kao i Djokovic, Federer ima dobrog PR menadzera koji mu govori sta da kaze? Ako ga pljuje po medijima. stvorice odredjenu reakciju kod Djokovica i na taj nacin imati odredjenu vrstu prednosti na terenu, jer Djokovic zna da ga Federer mrzi i da ce igrati tako da ga pobedi. Tenis je sport koji podrazumrva i odredjenu taktiku van terena. Psiholoski momenat. U pitanju je individualni sport ljudi...

gt

pre 7 godina

@paquito.. nisam ja ispao ljakse, nego ce tebe i slicne mrznja da ubije. Ako ovaj covek i ne voli Novaka to je njegov problem. Ko si ti da resavas tudje probleme? :)

sličnos i razlike

pre 7 godina

@Vera,da je Rodžer licemjer hvalio bi do neba Novaka ,ali on kaže ono što misli i zato je publici širom svijeta najomiljeniji teniser ,a teniseri ga smataju najkorektnijim među njima.Ima međutim jedan teniser koji hvali svakog tenisera,ali i organizatore turnira ,gradove u kojima se održavaju ,ali niti je publici baš nešto omiljen ,niti ga teniseri nešto gotive.Šta misliš zašto?Nije teško pogoditi,jer publika ,a pogotovo teniseri smatraju da njegovi komplimenti nisu iskreni.

Maja

pre 7 godina

Meni se svidja sto Roger konkretno odg, dosadili su mi polliticki korektni i diplomatski odg. Iako navijam za Noleta, naravno, ali to nemanikakve veze...

Mix

pre 7 godina

Skoro je bila statistika na sljaci i Nadal je daleko ispred svih u istoriji sa nekih 92% osvojenih turnira.Ali ni novak nije daleko,mislim da je 6 na vecitoj listi sa nekih 79 %.Federera nema ni u prvih 10.

Bane

pre 7 godina

Ono što je Federer doživeo od Djokovića na AO se retko vidja u tenisu a on kaže da je bio blizu pobede. Da nije smešno bilo bi žalosno. Činjenica je nešto drugo, Federer ne može više ravnopravno igrati sa Djokovićem na velikim takmičenjima a sa Nadalom još od ranije. Teško će mu biti da izbegne nekog od njih ako želi GS titulu. Inače se slažem da Federer sada igra tenis svog života a ipak titula nema. Razlog: deca su porasla.

DusanC

pre 7 godina

(Nikola, 23. april 2016 15:52) Pobedio je čoveka koji je pobedio Rafu, a Djoković je pobedio Rafu. doduše prošle godine kada nije uspeo da se sastavi sa tenisom, a onda je izgubio od čoveka koga je pre toga pobedjivao dvadeset puta... To samo pokazuje da nema psihičku snagu da izdrži veliki pritisak na tom turniu.

piter

pre 7 godina

bitno je da si na australijan oupenu imao "savršenu prvu nedelju". šteta što se bodovi ne računaju po tim savršenim prvim nedeljama...

a s roma nikšić

pre 7 godina

Ovaj čovjek blefira.Diže sebi cijenu,uliva drugima strah.Mnogina se ruka "skrati" kad igraju protiv tolikih GS-ova.U ovom intervjuu se to potencira a njegova igra je samo ne onakva da nekome uliva strah, pokazao je to i Tsonga u MC-u,a to je poenta njegove besjede a i želja da je pompa tu gdje je ON.
Forza Nole!Forza Roma!

Mića

pre 7 godina

Ljudi veliki sam Novakov navijač ali Rafa je kralj šljake ako merimo dosadašnje uspehe... ako ne verujete Rodžeru pogledajte statistiku na šljaci.

idi leci se

pre 7 godina

@?

Po sadrzaju komentara, pre ce biti da ti imas ozbiljan problem u zivotu i sa zivotom. Ali cisto informativno, neces srediti te probleme ni ako na svakih minut nakuckas po komentar u kojem ces da pljuckas po Djokovicu ili da vredjas one koji ne "misle" isto kao ti.

corion.stark

pre 7 godina

Ne mogu da verujem kolika je svima frka od Đovaka. Čim se bitni turniri približe kreću "napadi". Nadam se da Đovaka sve to ne dotiče i da ne može da ga uruši. A na turnirima neka uvek pobeđuje onaj koji je trenutno bolji.

anica

pre 7 godina

(?, 23. april 2016 16:10)
Da, Rafa je kralj sljake, to svi znaju.
Moj komentar se odnosi na Federerovo ponasanje, jer sve sto je izrekao u ovom intervjuu je puno sujete. Tebe cu zamoliti da mi vise ne govoris da nekoga mrzim...idi na njegov sajt pa mu salji podrsku. Ti najmanje imas prava da odlucujes ovde ko koga mrzi..shvati to vec jednom. Uzivaj.
Pozdrav

fifi

pre 7 godina

4 godine nije osvojio GS i ako to sada ostvari ili je genije ili je imao ludu srecu? Ja sumnjam da ce to da se desi. Bolje receno nema sanse. Znam da se oslanja na Wimbledon i USAO ali mrka kapa. Na kraju videcete i sami.

boris

pre 7 godina

Nisam ljubitelj Federera ali iznervirali su me komentari.Nadal jeste kralj sljake,i da je najgori opet je favorit na RG i treba tako da bude.Sto se Federera tice naravno da je u formi i da je odigrao neverovatno dobro za njegove godine jer da nije Novaka on bi i dalje bio ubedljivo prvi tako da nista nije pogresio kad je rekao da je imao 2 dobre godine.Izgubiti u finalu znaci da ste bili blizu da osvojite i ponavljam da nije bio Novak sa druge strane i osvojio bi.Verujem u No1a i nadam se da je ove godine nas RG i da pravimo docek u Bg.Postujem Federa i Nadala a navijam za Novaka
"Admine "objavite komentar molim Vas.

sokolovo oko

pre 7 godina

Reklamira vilsonov reket.Rekao je ono sto svi znaju,da je Nadal-Nadal.Da je Djokovic odlican i da radi nesto sti su i on i RN ranije vec radili (za nijansu je ipak bolji od njih)..u principu jeste bio blizu osvajanju GS bio je u 2 finala mislite da ne bi osvojio da nije imao Djokovica preko mreze?I Nadalu se posrecilo ove god u MC.Sve sto je rekao to stoji.Kakva sujeta lupate.I RF i RN i NDj su velemajstori tenisa svako ka svoj nacin tako da tu nema sujete,samo postovanja.Sujetni su neuspesni.

Vera

pre 7 godina

Mislim da Federeru najteže pada kada ga Novak dobije,lakše mu padne i da izgubi od 100-og igrača nego od njega.Jednostavno,on priznaje da je Novak dobar,ali uvijek kod njega postoji i ono"ali"kada ga pitaju o Novakovoj dominaciji,to je jače od njega i svatko može primjetiti koliko ga ne trpi.Nadam se samo da će imati još puno,puno razloga za to,da će gubiti od Novaka u svakom meču pa makar na minimum razlike . Ne volim licemjere,a Roger to jeste i toliko puta me je uvjerio u to.

goran

pre 7 godina

Smara vise sa izjavama ovoga tipa.Nije mi jasno zasto nasi mediji vise njemu poklanjaju paznju kada imamo naseg coveka koji je u kontinuitetu zadnje tri godine najbolji i tacka.

RF

pre 7 godina

@Juzna pruga
Realno, ko je smetao Djokovicu da te godine iskoristi Soderlinga i osvoji RG? Svi su imali sansu, Federer je iskoristio i najvise je zasluzio posto je igrao 5 finala do tada.

Dragana

pre 7 godina

Federer nema potrebe da se ikom ulizuje.Takodje nema više potrebe da juri s turnira na turnir.Ne znam šta vi hoćete od tog čoveka više?Da kad god ga pitaju o turnirima i rivalima da se klanja Djokoviću?Da kaže kako nema potrebe ni da se uopšte igra jer Novak sto posto osvaja?Da kaže kako tenis uopšte nije postojao dok Novak nije počeo ne da ga igra nego da ostvaruje uspehe?Da kaže "ja sam penzioner,egoista,loš čovek,deda,psihopata i igram još uvek samo da nerviram Srbe,Novaka Djokovića a ponajviše da nerviram njegove navijače".Valjda bi vas to zadovoljilo jer su to vaše besmislene teorije o njemu.Ne vidim šta je netačno izjavio u ovom tekstu.

RF

pre 7 godina

@tacka
U cemu je problem? Zar ako igras u finalu ili polufinalu i izgubis od sampiona nisi blizu titule? Jel toliko tesko da s vremena na vreme ukljucis mozak? Pokusaj, nije tesko.

Centurion

pre 7 godina

"Bio sam blizu trofeja na Vimbldonu i na US openu, pa i u Australiji."
!?!?!
Pa ajde recite da je ovaj čovek normalan!
On bre živi u nekoj svojoj paralelnoj realnosti, koju verovatno ni poraz od 6:0 6:0 6:0 od Novaka, ne bi razbio, i priveo ga realnom životu.
Čovek je patetično egocentričan do neba. To svi vide. Naravno, osim ortodoksnih pripadnika kulta Svete krave Federera.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (tačka, 23. april 2016 16:38)


Ne volim Federera ni njegovu nadmenost ali čoveče šta ti pričaš?
Koja pararelna realnost kada je on prošle godine igrao finale Wimbldona i US Opena i da nije bilo Novaka imao bi 19 gs-a.
Dakle igrao je odličan tenis, dobio Novaka u Sinsinatiju i pored ta dva izgubljena gs-a igrao je i finale zavrsnog mastersa u Londonu, bogami igrao je i finale mastersa u Rimu, jednog od onih koji mu fale i tu ga je Novak sprečio.
Teoretski da nije bilo Đokovića osvojio bi prošle sezone Wimbldon, US Open, Rim i London.
I onda je Federer nerealan.

On je svoju sansu imao prošle i pretprošle sezone, ovde ima priliku na Wimbldonu, mozda Olimpijadi i Sinsinatiju uz pokoji masters na brzim podlogama.
Nadal je kralj šljake i uvek je favorit na RG, ipak smatram da ne moze da parira Đokoviću u 5 setova. Novak je trenutno najbolji i ima sansu da osvoji sve zivo sto bi zatvorilo knjige tenisa u samo jednoj sezoni.

gogo

pre 7 godina

Glupa priča o Novakovom zdravlju! Pa upravo je on najviše vremena i vrhunskog tenisa ( čitaj osvojenih turnira ) izgubio zbog neadekvatnog liječenja odnosno pogrešne dijagnoze.Radi se o možda čak i čitave tri sezone. I opet im se tresu gaće da će da ih stigne i prestigne! Počisti ih Novače!!!

Alex

pre 7 godina

Kada Nola bude sve osvojio i prešiša ga u svim parametrima, reći će: Novak nema lepu kosu, ne može nikada da se meri sa mnom ili Nadalom.

dule

pre 7 godina

"Tenis se promenio, nema više specijalista za određene podloge kao devedesetih, kada je npr. Brugera bio najbolji na šljaci, neko drugi na travi..."

U dve rečenice sva tuga današnjeg tenisa.

Nemojte me pogrešno shvatiti, nije tenis loš, ali je postao praktično isti na svim podlogama.

NemanjaCiric

pre 7 godina

@anica

Sta bi ti odgovorila da te neko pita ko je bolji na sljaci, Nadal ili Djokovic? Zamisli da su ga pitali, koje je bolji u Australiji, Djokovic ili Nadal, da kaze Djokovic, da li bi to za tebe znacilo da mrzi Nadala?
Da je sujetan on ne bi mogao da smisli Nadala koji ga je skinuo sa trona, a Djokovic se tu pojavio kao veliki igrac tek kada je Federer vec presao tridesetu...

Manojlo tabanas

pre 7 godina

Pokazace ti i ove godine Nole ko je danas glavni dasa a i tebi za inat ce ove godine da uzme Rolangaros lagano !! Cisto da se zna a uzece i Wimbledon i Usa Open !!

James Harden

pre 7 godina

Glupo je pitati da li je neko bolji od Rafe na sljaci,jednostavno,kada je na 100 posto svojih mogucnosti Rafu niko ne moze da pobedi na sljaci kao ni Novaka na betonu.

tačka

pre 7 godina

"Bio sam blizu trofeja na Vimbldonu i na US openu, pa i u Australiji."
!?!?!
Pa ajde recite da je ovaj čovek normalan!
On bre živi u nekoj svojoj paralelnoj realnosti, koju verovatno ni poraz od 6:0 6:0 6:0 od Novaka, ne bi razbio, i priveo ga realnom životu.
Čovek je patetično egocentričan do neba. To svi vide. Naravno, osim ortodoksnih pripadnika kulta Svete krave Federera.

marko

pre 7 godina

Polako plakaces za dve godine kao malo dete kad te presisa car ! A onda cec morati da vodis racuna kako i na koji nacin pricas o najvecem ikada !!!!

max

pre 7 godina

U celoj priči je najupitnije da li će Federer ikad povratiti nivo da osvoji GS ili Masters. A za Noleta i Nadala je u pravu. Nole mora da osvoji RG da bi se formalno približio ovoj dvojici, a da se nadamo da će ih i prešišati. Samo da gleda svoja posla.

Svete

pre 7 godina

Mikii
Opet se bote svadjas sa patuljcima u svojoj glavi ?
Kako se to Federer kretao savrseno i bio na visokom nivou, doduse sve meceve je gubio od jednog coveka, kada je ostareo tamo negde 2011 godine ?
Kako je on najveci svih vremena kada nista nije uradio dok Sampras nije otisao u penziju a Agasi ostareo, nije cak ni taj jedan GS uzeo, prakticno nista cak ni masters?
Da li je pobedio Nadala na tom RG 2009 ili je samo igrao protiv matorog Hasa i neiskusnog DelPotra ?

Južna pruga

pre 7 godina

Treba podigne spomenik Soderlingu te 2009. Da nije bilo njega, uveren sam da Federer nikad ne bi osvojio Rolan Garos. Mogla bi sreca malo i Noleta da pogleda

To je neko moje misljenje

pre 7 godina

Rodzeru poslednja sansa Vimbldon dok na ostalim je odavno zavrsena prica!" A sto se tice Novaka i jedinog ne osvojenog RG ove godine mu je najbolja prilika za to..Za Rafu je sigurno da ce uzeti barem jos jednom do kraja karijer i biti jedini teniser u istoriji koji je uspeo 10 puta da osvoji jedan grem-slem turnir.

cobe

pre 7 godina

Ljudi, nemojte da se primate više na ovakve izjave. Ovaj i da misli drugačije ne može protiv zajedničkog sponzora. Sponzori kroje dešavanja u teniskom svetu. Tu mislim najviše na na onu iskrivljenu liniju.

saeKn

pre 7 godina

Sasvim normalan interviju.Pa naravno da mu smeta sto Novak pobedjuje on mu je konkurent.Federer jos ima daleko bolje rezultate nego Novak naravno svi se ovde nadamo da ce uspeti to da nadmasi.

?

pre 7 godina

@anica
Jesi normalna ti? Sta je slagao? Napisi konkretno sta nije tacno od ovog sto je rekao ili cuti! Koji ti problem imas u zivotu da si toliko ispunjena mrznjom! Nadal je kralj sljake, pomiri se s tim.

Danilo

pre 7 godina

'Ko je bolji na šljaci, Rafa ili Novak?'
ne mogu da verujem da je neko postavio tako glupo pitanje!!!
Jedan je 9 puta osvojio najveći
turnir na šljaci, a drugi nijednom i pitanje je hoće li ikad...

Padre

pre 7 godina

Zašto toliko negstivnih komentara!Treba priznati, da je Nadal "kralj šljake", pa osvojio je 9 titula!Znači, da bi ga prestigao, Nole mora da osvoji 9 titula a to može, ako osvoji sve od ove godine tek u 34 godini života!Panaravno, da je Nadal "kralj šljake", pa i da ne osvoji više nijedan turnir na šljaci!

marko kraljevic

pre 7 godina

ajde bre, svi oni pikaju lopticu i zaradjuju mnogo. pa imaju pravo da pricaju. pa nece valjda da se sklanjaju djokovicu njegovi rivali. neka on igra svoj tenis, manite se sta je ko rekao.

Nikola

pre 7 godina

Na stranu to sto je ikona tenisa i svako postovanje za to,ali rođace,ne bi ti video Rolan Garos da nije Soderling te godine pobedio Rafu.Đokovic je prosle godine dobio Nadala na tom turniru,dok ga Federer nikada nije na Garosu.Ove godine Novak osvaja,samo polako.

fedtard

pre 7 godina

“Bio sam blizu trofeja na Vimbldonu i na US openu, pa i u Australiji. Iskreno, mislim da sam igrao na visokom nivou u prethodne dve sezone – kretao sam se savršeno, novi Vilsonov reket omogućio mi je i da snažno udaram bekhendom, a brzina na servisu i dalje je visoka sa manje truda“

Niko ga nije obavestio da je on omatoreo jos pre 5 godina ?

anica

pre 7 godina

Kako prica ovako, sta ga tera da ovako govori.
Covece, uzivaj, Bog ti dao srecu... zdravlje, divnu decu, uspesan si sportista, izbaci tu sujetu iz duse.
Auuuuuuuu

anica

pre 7 godina

Kako prica ovako, sta ga tera da ovako govori.
Covece, uzivaj, Bog ti dao srecu... zdravlje, divnu decu, uspesan si sportista, izbaci tu sujetu iz duse.
Auuuuuuuu

Nikola

pre 7 godina

Na stranu to sto je ikona tenisa i svako postovanje za to,ali rođace,ne bi ti video Rolan Garos da nije Soderling te godine pobedio Rafu.Đokovic je prosle godine dobio Nadala na tom turniru,dok ga Federer nikada nije na Garosu.Ove godine Novak osvaja,samo polako.

fedtard

pre 7 godina

“Bio sam blizu trofeja na Vimbldonu i na US openu, pa i u Australiji. Iskreno, mislim da sam igrao na visokom nivou u prethodne dve sezone – kretao sam se savršeno, novi Vilsonov reket omogućio mi je i da snažno udaram bekhendom, a brzina na servisu i dalje je visoka sa manje truda“

Niko ga nije obavestio da je on omatoreo jos pre 5 godina ?

Južna pruga

pre 7 godina

Treba podigne spomenik Soderlingu te 2009. Da nije bilo njega, uveren sam da Federer nikad ne bi osvojio Rolan Garos. Mogla bi sreca malo i Noleta da pogleda

anica

pre 7 godina

Kako prica ovako, sta ga tera da ovako govori.
Covece, uzivaj, Bog ti dao srecu... zdravlje, divnu decu, uspesan si sportista, izbaci tu sujetu iz duse.
Auuuuuuuu

marko

pre 7 godina

Polako plakaces za dve godine kao malo dete kad te presisa car ! A onda cec morati da vodis racuna kako i na koji nacin pricas o najvecem ikada !!!!

max

pre 7 godina

U celoj priči je najupitnije da li će Federer ikad povratiti nivo da osvoji GS ili Masters. A za Noleta i Nadala je u pravu. Nole mora da osvoji RG da bi se formalno približio ovoj dvojici, a da se nadamo da će ih i prešišati. Samo da gleda svoja posla.

James Harden

pre 7 godina

Glupo je pitati da li je neko bolji od Rafe na sljaci,jednostavno,kada je na 100 posto svojih mogucnosti Rafu niko ne moze da pobedi na sljaci kao ni Novaka na betonu.

tačka

pre 7 godina

"Bio sam blizu trofeja na Vimbldonu i na US openu, pa i u Australiji."
!?!?!
Pa ajde recite da je ovaj čovek normalan!
On bre živi u nekoj svojoj paralelnoj realnosti, koju verovatno ni poraz od 6:0 6:0 6:0 od Novaka, ne bi razbio, i priveo ga realnom životu.
Čovek je patetično egocentričan do neba. To svi vide. Naravno, osim ortodoksnih pripadnika kulta Svete krave Federera.

anica

pre 7 godina

Kako prica ovako, sta ga tera da ovako govori.
Covece, uzivaj, Bog ti dao srecu... zdravlje, divnu decu, uspesan si sportista, izbaci tu sujetu iz duse.
Auuuuuuuu

Danilo

pre 7 godina

'Ko je bolji na šljaci, Rafa ili Novak?'
ne mogu da verujem da je neko postavio tako glupo pitanje!!!
Jedan je 9 puta osvojio najveći
turnir na šljaci, a drugi nijednom i pitanje je hoće li ikad...

Padre

pre 7 godina

Zašto toliko negstivnih komentara!Treba priznati, da je Nadal "kralj šljake", pa osvojio je 9 titula!Znači, da bi ga prestigao, Nole mora da osvoji 9 titula a to može, ako osvoji sve od ove godine tek u 34 godini života!Panaravno, da je Nadal "kralj šljake", pa i da ne osvoji više nijedan turnir na šljaci!

Manojlo tabanas

pre 7 godina

Pokazace ti i ove godine Nole ko je danas glavni dasa a i tebi za inat ce ove godine da uzme Rolangaros lagano !! Cisto da se zna a uzece i Wimbledon i Usa Open !!

Iva Jovanovic

pre 7 godina

Nikada ni u jednom intervju ili konferenciji za stampu Federer nije rekao da je izgubio zato sto je protivnik bio bolji - NIKADA!! Uvek je obrazlozenje da je on lose odigrao "neki poen" i zato je izgubio! Nije bio blizu pobedi ni na AO, ni u Londonu niti u NY i to je činjenica!!

Mix

pre 7 godina

Skoro je bila statistika na sljaci i Nadal je daleko ispred svih u istoriji sa nekih 92% osvojenih turnira.Ali ni novak nije daleko,mislim da je 6 na vecitoj listi sa nekih 79 %.Federera nema ni u prvih 10.

pusica zna se kome he he

pre 7 godina

Federer kad god ga pitaju za Novakovu dominaciju: "...i ja sam, i ja sam tako isto, i Rafa je, kao i ja, i ja sam pobeđivao, majke mi, setite se, i ja sam...."
Mnogo smešno, smešan čovek bre. Sujeta se teško sakriva, jako teško. E sad, što to neki odbijaju da vide, to govori o njima kakvi su.

Vera

pre 7 godina

Mislim da Federeru najteže pada kada ga Novak dobije,lakše mu padne i da izgubi od 100-og igrača nego od njega.Jednostavno,on priznaje da je Novak dobar,ali uvijek kod njega postoji i ono"ali"kada ga pitaju o Novakovoj dominaciji,to je jače od njega i svatko može primjetiti koliko ga ne trpi.Nadam se samo da će imati još puno,puno razloga za to,da će gubiti od Novaka u svakom meču pa makar na minimum razlike . Ne volim licemjere,a Roger to jeste i toliko puta me je uvjerio u to.

anica

pre 7 godina

(?, 23. april 2016 16:10)
Da, Rafa je kralj sljake, to svi znaju.
Moj komentar se odnosi na Federerovo ponasanje, jer sve sto je izrekao u ovom intervjuu je puno sujete. Tebe cu zamoliti da mi vise ne govoris da nekoga mrzim...idi na njegov sajt pa mu salji podrsku. Ti najmanje imas prava da odlucujes ovde ko koga mrzi..shvati to vec jednom. Uzivaj.
Pozdrav

Mića

pre 7 godina

Ljudi veliki sam Novakov navijač ali Rafa je kralj šljake ako merimo dosadašnje uspehe... ako ne verujete Rodžeru pogledajte statistiku na šljaci.

cobe

pre 7 godina

Ljudi, nemojte da se primate više na ovakve izjave. Ovaj i da misli drugačije ne može protiv zajedničkog sponzora. Sponzori kroje dešavanja u teniskom svetu. Tu mislim najviše na na onu iskrivljenu liniju.

gogo

pre 7 godina

Glupa priča o Novakovom zdravlju! Pa upravo je on najviše vremena i vrhunskog tenisa ( čitaj osvojenih turnira ) izgubio zbog neadekvatnog liječenja odnosno pogrešne dijagnoze.Radi se o možda čak i čitave tri sezone. I opet im se tresu gaće da će da ih stigne i prestigne! Počisti ih Novače!!!

a s roma nikšić

pre 7 godina

Ovaj čovjek blefira.Diže sebi cijenu,uliva drugima strah.Mnogina se ruka "skrati" kad igraju protiv tolikih GS-ova.U ovom intervjuu se to potencira a njegova igra je samo ne onakva da nekome uliva strah, pokazao je to i Tsonga u MC-u,a to je poenta njegove besjede a i želja da je pompa tu gdje je ON.
Forza Nole!Forza Roma!

saeKn

pre 7 godina

Sasvim normalan interviju.Pa naravno da mu smeta sto Novak pobedjuje on mu je konkurent.Federer jos ima daleko bolje rezultate nego Novak naravno svi se ovde nadamo da ce uspeti to da nadmasi.

corion.stark

pre 7 godina

Ne mogu da verujem kolika je svima frka od Đovaka. Čim se bitni turniri približe kreću "napadi". Nadam se da Đovaka sve to ne dotiče i da ne može da ga uruši. A na turnirima neka uvek pobeđuje onaj koji je trenutno bolji.

boris

pre 7 godina

Nisam ljubitelj Federera ali iznervirali su me komentari.Nadal jeste kralj sljake,i da je najgori opet je favorit na RG i treba tako da bude.Sto se Federera tice naravno da je u formi i da je odigrao neverovatno dobro za njegove godine jer da nije Novaka on bi i dalje bio ubedljivo prvi tako da nista nije pogresio kad je rekao da je imao 2 dobre godine.Izgubiti u finalu znaci da ste bili blizu da osvojite i ponavljam da nije bio Novak sa druge strane i osvojio bi.Verujem u No1a i nadam se da je ove godine nas RG i da pravimo docek u Bg.Postujem Federa i Nadala a navijam za Novaka
"Admine "objavite komentar molim Vas.

Bane

pre 7 godina

Ono što je Federer doživeo od Djokovića na AO se retko vidja u tenisu a on kaže da je bio blizu pobede. Da nije smešno bilo bi žalosno. Činjenica je nešto drugo, Federer ne može više ravnopravno igrati sa Djokovićem na velikim takmičenjima a sa Nadalom još od ranije. Teško će mu biti da izbegne nekog od njih ako želi GS titulu. Inače se slažem da Federer sada igra tenis svog života a ipak titula nema. Razlog: deca su porasla.

piter

pre 7 godina

bitno je da si na australijan oupenu imao "savršenu prvu nedelju". šteta što se bodovi ne računaju po tim savršenim prvim nedeljama...

?

pre 7 godina

@anica
Jesi normalna ti? Sta je slagao? Napisi konkretno sta nije tacno od ovog sto je rekao ili cuti! Koji ti problem imas u zivotu da si toliko ispunjena mrznjom! Nadal je kralj sljake, pomiri se s tim.

vasnas

pre 7 godina

Ne kontam ove komentare, covek dao iskrenu izjavu! Nadal jeste kralj sljake i bice verovatno jako dugo to. Posto prestici njegove brojke je skoro nestvarno!!!

sokolovo oko

pre 7 godina

Reklamira vilsonov reket.Rekao je ono sto svi znaju,da je Nadal-Nadal.Da je Djokovic odlican i da radi nesto sti su i on i RN ranije vec radili (za nijansu je ipak bolji od njih)..u principu jeste bio blizu osvajanju GS bio je u 2 finala mislite da ne bi osvojio da nije imao Djokovica preko mreze?I Nadalu se posrecilo ove god u MC.Sve sto je rekao to stoji.Kakva sujeta lupate.I RF i RN i NDj su velemajstori tenisa svako ka svoj nacin tako da tu nema sujete,samo postovanja.Sujetni su neuspesni.

Iskander

pre 7 godina

Da li bi Novak IKADA rekao da je bio blizu u meču gde je osvojio jedan set? Ili blizu slem titule gde je izgubio u 1/2 finalu? Mislite o tome. Toliko o tome ko je kakav.

Mogu da zamislim komentare trolova da je Novak za finale sa Stenom izjavio da je bio blizu.

Sve se vidi, baš sve, samo strasti po strani, i vidi se ko je kakav čovek, ko ima loš karakter.

goran

pre 7 godina

Smara vise sa izjavama ovoga tipa.Nije mi jasno zasto nasi mediji vise njemu poklanjaju paznju kada imamo naseg coveka koji je u kontinuitetu zadnje tri godine najbolji i tacka.

Nina Bg

pre 7 godina

"Ja pa ja.... bio sam,mogao sam,.....a sjajan sam.Je l' se secate kako sam neverovatan bio,a mozda cu opet...."

Nista cudno,ako se zna da je rodjen 8.avgusta,....znaci u znaku Lava....

Svete

pre 7 godina

Mikii
Opet se bote svadjas sa patuljcima u svojoj glavi ?
Kako se to Federer kretao savrseno i bio na visokom nivou, doduse sve meceve je gubio od jednog coveka, kada je ostareo tamo negde 2011 godine ?
Kako je on najveci svih vremena kada nista nije uradio dok Sampras nije otisao u penziju a Agasi ostareo, nije cak ni taj jedan GS uzeo, prakticno nista cak ni masters?
Da li je pobedio Nadala na tom RG 2009 ili je samo igrao protiv matorog Hasa i neiskusnog DelPotra ?

RF

pre 7 godina

@Juzna pruga
Realno, ko je smetao Djokovicu da te godine iskoristi Soderlinga i osvoji RG? Svi su imali sansu, Federer je iskoristio i najvise je zasluzio posto je igrao 5 finala do tada.

Centurion

pre 7 godina

"Bio sam blizu trofeja na Vimbldonu i na US openu, pa i u Australiji."
!?!?!
Pa ajde recite da je ovaj čovek normalan!
On bre živi u nekoj svojoj paralelnoj realnosti, koju verovatno ni poraz od 6:0 6:0 6:0 od Novaka, ne bi razbio, i priveo ga realnom životu.
Čovek je patetično egocentričan do neba. To svi vide. Naravno, osim ortodoksnih pripadnika kulta Svete krave Federera.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (tačka, 23. april 2016 16:38)


Ne volim Federera ni njegovu nadmenost ali čoveče šta ti pričaš?
Koja pararelna realnost kada je on prošle godine igrao finale Wimbldona i US Opena i da nije bilo Novaka imao bi 19 gs-a.
Dakle igrao je odličan tenis, dobio Novaka u Sinsinatiju i pored ta dva izgubljena gs-a igrao je i finale zavrsnog mastersa u Londonu, bogami igrao je i finale mastersa u Rimu, jednog od onih koji mu fale i tu ga je Novak sprečio.
Teoretski da nije bilo Đokovića osvojio bi prošle sezone Wimbldon, US Open, Rim i London.
I onda je Federer nerealan.

On je svoju sansu imao prošle i pretprošle sezone, ovde ima priliku na Wimbldonu, mozda Olimpijadi i Sinsinatiju uz pokoji masters na brzim podlogama.
Nadal je kralj šljake i uvek je favorit na RG, ipak smatram da ne moze da parira Đokoviću u 5 setova. Novak je trenutno najbolji i ima sansu da osvoji sve zivo sto bi zatvorilo knjige tenisa u samo jednoj sezoni.

Alex

pre 7 godina

Kada Nola bude sve osvojio i prešiša ga u svim parametrima, reći će: Novak nema lepu kosu, ne može nikada da se meri sa mnom ili Nadalom.

dule

pre 7 godina

"Tenis se promenio, nema više specijalista za određene podloge kao devedesetih, kada je npr. Brugera bio najbolji na šljaci, neko drugi na travi..."

U dve rečenice sva tuga današnjeg tenisa.

Nemojte me pogrešno shvatiti, nije tenis loš, ali je postao praktično isti na svim podlogama.

Ivan

pre 7 godina

Citam neke komentare i smejem se.Federer iskren, Federer ovo, Federer ono...Istina je da je Federer za sada najuspesniji teniser, ali uskoro ce se to promeniti.Zna da ga nece Nadal ugroziti, vec Novak pa je logicno da njega proziva.A GS moze da sanja, sto je osvijio osvojio...penzija!

?

pre 7 godina

@anica
Zasto ne odgovoris sta to nije istina u izjavi? Izbegavas odgovor jer je sve sto je rekao tacno. Apsolutna istina. Tvoja bolesna sujeta, male neuspesne osobe, ne dozvoljava ti to da priznas. Mrznja te izjeda.

trepca

pre 7 godina

Koliki ovaj čovek ima kompleks od Novaka, kao kuća. Toliko taj kompleks izbija iz njega....
(miško piško, 23. april 2016 16:07)

Zasto bi imao kompleks od Djokovica? Najbolji je svih vremena, ima 17 GS vs Djokovicevih 11. Ako vi na svaku vest o Federeru ostavite minimum 120 komentara, a cak ni u Svajcarskoj ljudi ne ostave toliko, onda dolazimo do zakljucka da vi imate neki kompleks, jer ceo svet smatra Federera najboljim svih vremena. A Federer samo odgovara na pitanja novinara, ne pominje nikada Djokovica dok mu ne postave pitanje...

To je neko moje misljenje

pre 7 godina

Rodzeru poslednja sansa Vimbldon dok na ostalim je odavno zavrsena prica!" A sto se tice Novaka i jedinog ne osvojenog RG ove godine mu je najbolja prilika za to..Za Rafu je sigurno da ce uzeti barem jos jednom do kraja karijer i biti jedini teniser u istoriji koji je uspeo 10 puta da osvoji jedan grem-slem turnir.

marko kraljevic

pre 7 godina

ajde bre, svi oni pikaju lopticu i zaradjuju mnogo. pa imaju pravo da pricaju. pa nece valjda da se sklanjaju djokovicu njegovi rivali. neka on igra svoj tenis, manite se sta je ko rekao.

Maja

pre 7 godina

Meni se svidja sto Roger konkretno odg, dosadili su mi polliticki korektni i diplomatski odg. Iako navijam za Noleta, naravno, ali to nemanikakve veze...

sličnos i razlike

pre 7 godina

@Vera,da je Rodžer licemjer hvalio bi do neba Novaka ,ali on kaže ono što misli i zato je publici širom svijeta najomiljeniji teniser ,a teniseri ga smataju najkorektnijim među njima.Ima međutim jedan teniser koji hvali svakog tenisera,ali i organizatore turnira ,gradove u kojima se održavaju ,ali niti je publici baš nešto omiljen ,niti ga teniseri nešto gotive.Šta misliš zašto?Nije teško pogoditi,jer publika ,a pogotovo teniseri smatraju da njegovi komplimenti nisu iskreni.

NemanjaCiric

pre 7 godina

@anica

Sta bi ti odgovorila da te neko pita ko je bolji na sljaci, Nadal ili Djokovic? Zamisli da su ga pitali, koje je bolji u Australiji, Djokovic ili Nadal, da kaze Djokovic, da li bi to za tebe znacilo da mrzi Nadala?
Da je sujetan on ne bi mogao da smisli Nadala koji ga je skinuo sa trona, a Djokovic se tu pojavio kao veliki igrac tek kada je Federer vec presao tridesetu...

Dragana

pre 7 godina

Federer nema potrebe da se ikom ulizuje.Takodje nema više potrebe da juri s turnira na turnir.Ne znam šta vi hoćete od tog čoveka više?Da kad god ga pitaju o turnirima i rivalima da se klanja Djokoviću?Da kaže kako nema potrebe ni da se uopšte igra jer Novak sto posto osvaja?Da kaže kako tenis uopšte nije postojao dok Novak nije počeo ne da ga igra nego da ostvaruje uspehe?Da kaže "ja sam penzioner,egoista,loš čovek,deda,psihopata i igram još uvek samo da nerviram Srbe,Novaka Djokovića a ponajviše da nerviram njegove navijače".Valjda bi vas to zadovoljilo jer su to vaše besmislene teorije o njemu.Ne vidim šta je netačno izjavio u ovom tekstu.

sisaj

pre 7 godina

@idi leci se
Problem imas ti, mrzis ceo svet, mislis da si uspesna ako djokovic osvoji nesto, nemas zivot, nemas buducnost, neuspesna u svakom pogledu, puna mrznje i frustracija.

Mare

pre 7 godina

Ja neznam sto se ljutite na federera. Pa sta je pogresno rekao? Rafa jos uvek kralj sljace i novak (jos) nije uzeo RG.. Sta? Nije tako?

RF

pre 7 godina

@tacka
U cemu je problem? Zar ako igras u finalu ili polufinalu i izgubis od sampiona nisi blizu titule? Jel toliko tesko da s vremena na vreme ukljucis mozak? Pokusaj, nije tesko.

fifi

pre 7 godina

4 godine nije osvojio GS i ako to sada ostvari ili je genije ili je imao ludu srecu? Ja sumnjam da ce to da se desi. Bolje receno nema sanse. Znam da se oslanja na Wimbledon i USAO ali mrka kapa. Na kraju videcete i sami.

ko ono bi

pre 7 godina

Ko ono omete Novaka u 2012.godine i to u jednoj od njegovih najboljih sezona u karijeri da se plasira u finale RG sa rezultatom 3:1?Ne bih imala ništa protiv da taj isti teniser učini isto.

gt

pre 7 godina

@paquito.. nisam ja ispao ljakse, nego ce tebe i slicne mrznja da ubije. Ako ovaj covek i ne voli Novaka to je njegov problem. Ko si ti da resavas tudje probleme? :)

nebojsa

pre 7 godina

Ljudi vi ne shvatate da je ovo sport u kojem se zaradjuju milioni. Mozda, kao i Djokovic, Federer ima dobrog PR menadzera koji mu govori sta da kaze? Ako ga pljuje po medijima. stvorice odredjenu reakciju kod Djokovica i na taj nacin imati odredjenu vrstu prednosti na terenu, jer Djokovic zna da ga Federer mrzi i da ce igrati tako da ga pobedi. Tenis je sport koji podrazumrva i odredjenu taktiku van terena. Psiholoski momenat. U pitanju je individualni sport ljudi...

Petar

pre 7 godina

Naravno da je Nadal kralj šljake, ima 9 RG titula. Ne vidim sporno ništa u izjavi. Da je rekao kako je Novak bolji na šljaci od Nadala zvučalo bi isto kao da je rekao da je kralj Melburna Berdih... umesto Novak.
Novaku niko fizički ne brani da osvoji RG. Bio je blizu prošle godine, najbliže, ali nije imao snage i igrao je previše stegnuto. Naučio je lekciju.
Rafa se polako vraća, mada, ja mislim da on nije ni pao previše već je Novak odskočio od svih, te Nadal nije imao ni volje jedno vreme, ni vere u sebe.
Federer je prošle godine da podsetimo bio u DVA GS FINALA! U oba slučaja jedan meč ga je delio od nove GS titule. Koliko je bio daleko ili blizu nije ni bitno.
Ako Veseli može da iznenadi Novaka, može i Federer!
Dakle Rodzer igra odlično, Nadal se vraća, Endi je željan nove GS titule i igra sve bolje na šljaci. Novak će imati još teži posao ove godine na RG.
Ali ako je cilj GOAT, nema izgovora. Pobeđuješ sve i ne osvrćeš se ni na medije ni na izjave protivnika. Nadam se tituli više nego Nole.

DusanC

pre 7 godina

(Nikola, 23. april 2016 15:52) Pobedio je čoveka koji je pobedio Rafu, a Djoković je pobedio Rafu. doduše prošle godine kada nije uspeo da se sastavi sa tenisom, a onda je izgubio od čoveka koga je pre toga pobedjivao dvadeset puta... To samo pokazuje da nema psihičku snagu da izdrži veliki pritisak na tom turniu.

wlad

pre 7 godina

@trepca

A ti si kao neki Federerov "advokat'? Znas coveka licno? Dobijas i neku lovu za "advokatisanje"? Nego, od tih 120 komentara na ovu vest, koliki procenat cine komentari ovakvih kao ti, dezurnih pljuvaca po Djokovicu sa dva, tri izlizana komentara (porez, nikakva konkurencija, Monako) koje vrtite do besvesti? E to su pravi kompleksi.

bn

pre 7 godina

(sličnos i razlike, 23. april 2016 19:53)

I Federer hvali sve gradove u kojima se odrzavaju turniri, same turnire i organizatore. Voli Dubaj, Njujork mu je drugi rodni grad, u Parizu je kod kuce itd. Samo sto je iskren a drugi su neiskreni kad imaju iste pohvale kao Federer? Cudno, bas cudno! Nemoj svoje misljenje i misljenje tvojih pajtosa pripisivati publici sirom sveta.

idi leci se

pre 7 godina

@?

Po sadrzaju komentara, pre ce biti da ti imas ozbiljan problem u zivotu i sa zivotom. Ali cisto informativno, neces srediti te probleme ni ako na svakih minut nakuckas po komentar u kojem ces da pljuckas po Djokovicu ili da vredjas one koji ne "misle" isto kao ti.

podsetnik

pre 7 godina

Neko rece u komentaru da Rodzer nije ni medju 10 po uspesnosti na sljaci!? Verovatno je poceo da prati tenis od 2011 godine pa ne zna da je osvoji cetri puta Hamburgu,tri puta Madrid i RG. Znaci 8 titula na sljaci iza Nadala sa 29 pa Novak tek sa 7 pehara. I to naravno mastersa i GS na sljaci.

VUK

pre 7 godina

Paolo Maldini je igrao skoro do četrdeste godine. Bio je sa Italijom prvak sveta, sa svojim klubom uzeo prvenstvo Italije, kup Italije, Ligu šampiona, titulu najboljeg kluba na planeti.. zlatnu loptu...ima više trofeja od Mesija i Ronalda zajedno!! .. Lepši je i elegantantniji igrač.. nikada nije imao mrlju u karijeri.. otac mu je legenda svetskog fudbala.. Paolo je priznat i poštovan i voljen od celog sportskog sveta.. Da li je on, iako ima više trofeja i poštovanja, BOLJI fudbaler od npr. Cristiana Ronalda?

Ratko Jevtovic 1956

pre 7 godina

Nista cudno,ako se zna da je rodjen 8.avgusta,....znaci u znaku Lava....
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Nina Bg, 23. april 2016 22:33) # Link komentara

Cao Nina, ima nas jos rodjenih 8/8. Nema tu niceg loseg a najmanje cudnog. Ne odredjuje datum rodjenja socijalni razvoj i ponasanje. Znaci Zodijaka do odredjene mere prepoznaju karaktere a to nema niceg zajednickog sa socijalnom nadgradnjom.
Srdacan pozdrav iz Perta, Australija

djuka

pre 7 godina

Ne volim Federera, narocito kao coveka, ali mu odajem priznanje da leprsavo igra tenis. Price da treba da se penzionise covek koji igra finale i polifinale skoro svih GSa zadnjih godina su kranje smesne. Covek je drugi, treci zadnje vreme, i bio bi i dalje prvi da nema, srecom, Djokovica koji je kompletniji igrac od njega, zadnjih 5 godina. tako da sigurno jos neko vreme nije za penziju. tenis kao sport bi mnogo izgubio da se on povuce. on je magnet za publiku, za promociju tenisa, za sponzore. Djokovicu svaka cast, pokazao mu je da najbolji u istoriji ove igre, narocito ako nastavi ovim intezitetom jos makar 3 godine. Ali i dalje nema tu privlacnost za publiku i sponzore kao Federer i Nadal cak.

Stevica

pre 7 godina

@podsetnik Jedna titula u Madridu je na hardu dok se isti igrao u terminu sadašnjeg Šangaja i bio indoor, tako da Federer nema 7 mastersa na šljaci, već šest: 4 Hamburga i 2 Madrida.
(žilijen, drago mi je, 24. april 2016 10:03)

Jeste, a ta jedna titula u Madridu je bila na "cuvenoj plavoj sljaci" koja je bila klizava i svi su odustali od igranja na njoj. Tri titule u Hamburgu je uzeo bez Nadala u zrebu(dva turnira pre nego sto je Nadal poceo da igra, a na trecem nije bio u zrebu), a jednom je pobedio Nadala u finalu (2007). Isto tako, mora se napisati i da je uglavnom na sljaci gubio od Nadala u finalima, sto znaci da je stizao do finala tih turnira i da nije bilo Nadala sigurno bi imao vise trofeja na sljaci. Statistika ne pokazuje uvek sve i potrebna je dublja analiza za trojicu najboljih u istoriji, zato statistika i ne treba nekome ko ih je pratio i gledao svih ovih godina (kao i 20 godina pre njih).

žilijen, drago mi je

pre 7 godina

@podsetnik Jedna titula u Madridu je na hardu dok se isti igrao u terminu sadašnjeg Šangaja i bio indoor, tako da Federer nema 7 mastersa na šljaci, već šest: 4 Hamburga i 2 Madrida.

@

pre 7 godina

@VUK
Pusti ti fudbalere, mesas babe i zabe. Ko u tenisu ima najvise titula, najbolji je, najuspesniji i najkompletniji jer je njegov stil igre dao najbolje rezultate. Kolektivni sportovi su nesto drugo. Ti poredis defanzivca sa napadacima, on je u svom delu bio najbolji.

@

pre 7 godina

@Stevica@zilijen drago mi je
U Madridu je Federer 2009 osvojio titulu na sljaci pobedivsi u finalu Nadala 6-4 6-4, a tek kasnije je osvojio na plavoj sljaci. Znaci tamo je 2 puta slavio na sljaci.Kakva tvrda podloga?

fedtard

pre 7 godina

“Bio sam blizu trofeja na Vimbldonu i na US openu, pa i u Australiji. Iskreno, mislim da sam igrao na visokom nivou u prethodne dve sezone – kretao sam se savršeno, novi Vilsonov reket omogućio mi je i da snažno udaram bekhendom, a brzina na servisu i dalje je visoka sa manje truda“

Niko ga nije obavestio da je on omatoreo jos pre 5 godina ?

trepca

pre 7 godina

Koliki ovaj čovek ima kompleks od Novaka, kao kuća. Toliko taj kompleks izbija iz njega....
(miško piško, 23. april 2016 16:07)

Zasto bi imao kompleks od Djokovica? Najbolji je svih vremena, ima 17 GS vs Djokovicevih 11. Ako vi na svaku vest o Federeru ostavite minimum 120 komentara, a cak ni u Svajcarskoj ljudi ne ostave toliko, onda dolazimo do zakljucka da vi imate neki kompleks, jer ceo svet smatra Federera najboljim svih vremena. A Federer samo odgovara na pitanja novinara, ne pominje nikada Djokovica dok mu ne postave pitanje...

marko

pre 7 godina

Polako plakaces za dve godine kao malo dete kad te presisa car ! A onda cec morati da vodis racuna kako i na koji nacin pricas o najvecem ikada !!!!

ko ono bi

pre 7 godina

Ko ono omete Novaka u 2012.godine i to u jednoj od njegovih najboljih sezona u karijeri da se plasira u finale RG sa rezultatom 3:1?Ne bih imala ništa protiv da taj isti teniser učini isto.

tačka

pre 7 godina

"Bio sam blizu trofeja na Vimbldonu i na US openu, pa i u Australiji."
!?!?!
Pa ajde recite da je ovaj čovek normalan!
On bre živi u nekoj svojoj paralelnoj realnosti, koju verovatno ni poraz od 6:0 6:0 6:0 od Novaka, ne bi razbio, i priveo ga realnom životu.
Čovek je patetično egocentričan do neba. To svi vide. Naravno, osim ortodoksnih pripadnika kulta Svete krave Federera.

anica

pre 7 godina

Kako prica ovako, sta ga tera da ovako govori.
Covece, uzivaj, Bog ti dao srecu... zdravlje, divnu decu, uspesan si sportista, izbaci tu sujetu iz duse.
Auuuuuuuu

anica

pre 7 godina

Kako prica ovako, sta ga tera da ovako govori.
Covece, uzivaj, Bog ti dao srecu... zdravlje, divnu decu, uspesan si sportista, izbaci tu sujetu iz duse.
Auuuuuuuu

sličnos i razlike

pre 7 godina

@Vera,da je Rodžer licemjer hvalio bi do neba Novaka ,ali on kaže ono što misli i zato je publici širom svijeta najomiljeniji teniser ,a teniseri ga smataju najkorektnijim među njima.Ima međutim jedan teniser koji hvali svakog tenisera,ali i organizatore turnira ,gradove u kojima se održavaju ,ali niti je publici baš nešto omiljen ,niti ga teniseri nešto gotive.Šta misliš zašto?Nije teško pogoditi,jer publika ,a pogotovo teniseri smatraju da njegovi komplimenti nisu iskreni.

Danilo

pre 7 godina

'Ko je bolji na šljaci, Rafa ili Novak?'
ne mogu da verujem da je neko postavio tako glupo pitanje!!!
Jedan je 9 puta osvojio najveći
turnir na šljaci, a drugi nijednom i pitanje je hoće li ikad...

?

pre 7 godina

@anica
Jesi normalna ti? Sta je slagao? Napisi konkretno sta nije tacno od ovog sto je rekao ili cuti! Koji ti problem imas u zivotu da si toliko ispunjena mrznjom! Nadal je kralj sljake, pomiri se s tim.

RF

pre 7 godina

@Juzna pruga
Realno, ko je smetao Djokovicu da te godine iskoristi Soderlinga i osvoji RG? Svi su imali sansu, Federer je iskoristio i najvise je zasluzio posto je igrao 5 finala do tada.

Nikola

pre 7 godina

Na stranu to sto je ikona tenisa i svako postovanje za to,ali rođace,ne bi ti video Rolan Garos da nije Soderling te godine pobedio Rafu.Đokovic je prosle godine dobio Nadala na tom turniru,dok ga Federer nikada nije na Garosu.Ove godine Novak osvaja,samo polako.

To je neko moje misljenje

pre 7 godina

Rodzeru poslednja sansa Vimbldon dok na ostalim je odavno zavrsena prica!" A sto se tice Novaka i jedinog ne osvojenog RG ove godine mu je najbolja prilika za to..Za Rafu je sigurno da ce uzeti barem jos jednom do kraja karijer i biti jedini teniser u istoriji koji je uspeo 10 puta da osvoji jedan grem-slem turnir.

anica

pre 7 godina

(?, 23. april 2016 16:10)
Da, Rafa je kralj sljake, to svi znaju.
Moj komentar se odnosi na Federerovo ponasanje, jer sve sto je izrekao u ovom intervjuu je puno sujete. Tebe cu zamoliti da mi vise ne govoris da nekoga mrzim...idi na njegov sajt pa mu salji podrsku. Ti najmanje imas prava da odlucujes ovde ko koga mrzi..shvati to vec jednom. Uzivaj.
Pozdrav

sisaj

pre 7 godina

@idi leci se
Problem imas ti, mrzis ceo svet, mislis da si uspesna ako djokovic osvoji nesto, nemas zivot, nemas buducnost, neuspesna u svakom pogledu, puna mrznje i frustracija.

dule

pre 7 godina

"Tenis se promenio, nema više specijalista za određene podloge kao devedesetih, kada je npr. Brugera bio najbolji na šljaci, neko drugi na travi..."

U dve rečenice sva tuga današnjeg tenisa.

Nemojte me pogrešno shvatiti, nije tenis loš, ali je postao praktično isti na svim podlogama.

?

pre 7 godina

@anica
Zasto ne odgovoris sta to nije istina u izjavi? Izbegavas odgovor jer je sve sto je rekao tacno. Apsolutna istina. Tvoja bolesna sujeta, male neuspesne osobe, ne dozvoljava ti to da priznas. Mrznja te izjeda.

Manojlo tabanas

pre 7 godina

Pokazace ti i ove godine Nole ko je danas glavni dasa a i tebi za inat ce ove godine da uzme Rolangaros lagano !! Cisto da se zna a uzece i Wimbledon i Usa Open !!

James Harden

pre 7 godina

Glupo je pitati da li je neko bolji od Rafe na sljaci,jednostavno,kada je na 100 posto svojih mogucnosti Rafu niko ne moze da pobedi na sljaci kao ni Novaka na betonu.

Južna pruga

pre 7 godina

Treba podigne spomenik Soderlingu te 2009. Da nije bilo njega, uveren sam da Federer nikad ne bi osvojio Rolan Garos. Mogla bi sreca malo i Noleta da pogleda

Padre

pre 7 godina

Zašto toliko negstivnih komentara!Treba priznati, da je Nadal "kralj šljake", pa osvojio je 9 titula!Znači, da bi ga prestigao, Nole mora da osvoji 9 titula a to može, ako osvoji sve od ove godine tek u 34 godini života!Panaravno, da je Nadal "kralj šljake", pa i da ne osvoji više nijedan turnir na šljaci!

DusanC

pre 7 godina

(Nikola, 23. april 2016 15:52) Pobedio je čoveka koji je pobedio Rafu, a Djoković je pobedio Rafu. doduše prošle godine kada nije uspeo da se sastavi sa tenisom, a onda je izgubio od čoveka koga je pre toga pobedjivao dvadeset puta... To samo pokazuje da nema psihičku snagu da izdrži veliki pritisak na tom turniu.

cobe

pre 7 godina

Ljudi, nemojte da se primate više na ovakve izjave. Ovaj i da misli drugačije ne može protiv zajedničkog sponzora. Sponzori kroje dešavanja u teniskom svetu. Tu mislim najviše na na onu iskrivljenu liniju.

RF

pre 7 godina

@tacka
U cemu je problem? Zar ako igras u finalu ili polufinalu i izgubis od sampiona nisi blizu titule? Jel toliko tesko da s vremena na vreme ukljucis mozak? Pokusaj, nije tesko.

corion.stark

pre 7 godina

Ne mogu da verujem kolika je svima frka od Đovaka. Čim se bitni turniri približe kreću "napadi". Nadam se da Đovaka sve to ne dotiče i da ne može da ga uruši. A na turnirima neka uvek pobeđuje onaj koji je trenutno bolji.

Iva Jovanovic

pre 7 godina

Nikada ni u jednom intervju ili konferenciji za stampu Federer nije rekao da je izgubio zato sto je protivnik bio bolji - NIKADA!! Uvek je obrazlozenje da je on lose odigrao "neki poen" i zato je izgubio! Nije bio blizu pobedi ni na AO, ni u Londonu niti u NY i to je činjenica!!

Alex

pre 7 godina

Kada Nola bude sve osvojio i prešiša ga u svim parametrima, reći će: Novak nema lepu kosu, ne može nikada da se meri sa mnom ili Nadalom.

goran

pre 7 godina

Smara vise sa izjavama ovoga tipa.Nije mi jasno zasto nasi mediji vise njemu poklanjaju paznju kada imamo naseg coveka koji je u kontinuitetu zadnje tri godine najbolji i tacka.

nebojsa

pre 7 godina

Ljudi vi ne shvatate da je ovo sport u kojem se zaradjuju milioni. Mozda, kao i Djokovic, Federer ima dobrog PR menadzera koji mu govori sta da kaze? Ako ga pljuje po medijima. stvorice odredjenu reakciju kod Djokovica i na taj nacin imati odredjenu vrstu prednosti na terenu, jer Djokovic zna da ga Federer mrzi i da ce igrati tako da ga pobedi. Tenis je sport koji podrazumrva i odredjenu taktiku van terena. Psiholoski momenat. U pitanju je individualni sport ljudi...

Nina Bg

pre 7 godina

"Ja pa ja.... bio sam,mogao sam,.....a sjajan sam.Je l' se secate kako sam neverovatan bio,a mozda cu opet...."

Nista cudno,ako se zna da je rodjen 8.avgusta,....znaci u znaku Lava....

saeKn

pre 7 godina

Sasvim normalan interviju.Pa naravno da mu smeta sto Novak pobedjuje on mu je konkurent.Federer jos ima daleko bolje rezultate nego Novak naravno svi se ovde nadamo da ce uspeti to da nadmasi.

NemanjaCiric

pre 7 godina

@anica

Sta bi ti odgovorila da te neko pita ko je bolji na sljaci, Nadal ili Djokovic? Zamisli da su ga pitali, koje je bolji u Australiji, Djokovic ili Nadal, da kaze Djokovic, da li bi to za tebe znacilo da mrzi Nadala?
Da je sujetan on ne bi mogao da smisli Nadala koji ga je skinuo sa trona, a Djokovic se tu pojavio kao veliki igrac tek kada je Federer vec presao tridesetu...

gogo

pre 7 godina

Glupa priča o Novakovom zdravlju! Pa upravo je on najviše vremena i vrhunskog tenisa ( čitaj osvojenih turnira ) izgubio zbog neadekvatnog liječenja odnosno pogrešne dijagnoze.Radi se o možda čak i čitave tri sezone. I opet im se tresu gaće da će da ih stigne i prestigne! Počisti ih Novače!!!

a s roma nikšić

pre 7 godina

Ovaj čovjek blefira.Diže sebi cijenu,uliva drugima strah.Mnogina se ruka "skrati" kad igraju protiv tolikih GS-ova.U ovom intervjuu se to potencira a njegova igra je samo ne onakva da nekome uliva strah, pokazao je to i Tsonga u MC-u,a to je poenta njegove besjede a i želja da je pompa tu gdje je ON.
Forza Nole!Forza Roma!

Mix

pre 7 godina

Skoro je bila statistika na sljaci i Nadal je daleko ispred svih u istoriji sa nekih 92% osvojenih turnira.Ali ni novak nije daleko,mislim da je 6 na vecitoj listi sa nekih 79 %.Federera nema ni u prvih 10.

Mića

pre 7 godina

Ljudi veliki sam Novakov navijač ali Rafa je kralj šljake ako merimo dosadašnje uspehe... ako ne verujete Rodžeru pogledajte statistiku na šljaci.

Vera

pre 7 godina

Mislim da Federeru najteže pada kada ga Novak dobije,lakše mu padne i da izgubi od 100-og igrača nego od njega.Jednostavno,on priznaje da je Novak dobar,ali uvijek kod njega postoji i ono"ali"kada ga pitaju o Novakovoj dominaciji,to je jače od njega i svatko može primjetiti koliko ga ne trpi.Nadam se samo da će imati još puno,puno razloga za to,da će gubiti od Novaka u svakom meču pa makar na minimum razlike . Ne volim licemjere,a Roger to jeste i toliko puta me je uvjerio u to.

Bane

pre 7 godina

Ono što je Federer doživeo od Djokovića na AO se retko vidja u tenisu a on kaže da je bio blizu pobede. Da nije smešno bilo bi žalosno. Činjenica je nešto drugo, Federer ne može više ravnopravno igrati sa Djokovićem na velikim takmičenjima a sa Nadalom još od ranije. Teško će mu biti da izbegne nekog od njih ako želi GS titulu. Inače se slažem da Federer sada igra tenis svog života a ipak titula nema. Razlog: deca su porasla.

Svete

pre 7 godina

Mikii
Opet se bote svadjas sa patuljcima u svojoj glavi ?
Kako se to Federer kretao savrseno i bio na visokom nivou, doduse sve meceve je gubio od jednog coveka, kada je ostareo tamo negde 2011 godine ?
Kako je on najveci svih vremena kada nista nije uradio dok Sampras nije otisao u penziju a Agasi ostareo, nije cak ni taj jedan GS uzeo, prakticno nista cak ni masters?
Da li je pobedio Nadala na tom RG 2009 ili je samo igrao protiv matorog Hasa i neiskusnog DelPotra ?

piter

pre 7 godina

bitno je da si na australijan oupenu imao "savršenu prvu nedelju". šteta što se bodovi ne računaju po tim savršenim prvim nedeljama...

bn

pre 7 godina

(sličnos i razlike, 23. april 2016 19:53)

I Federer hvali sve gradove u kojima se odrzavaju turniri, same turnire i organizatore. Voli Dubaj, Njujork mu je drugi rodni grad, u Parizu je kod kuce itd. Samo sto je iskren a drugi su neiskreni kad imaju iste pohvale kao Federer? Cudno, bas cudno! Nemoj svoje misljenje i misljenje tvojih pajtosa pripisivati publici sirom sveta.

max

pre 7 godina

U celoj priči je najupitnije da li će Federer ikad povratiti nivo da osvoji GS ili Masters. A za Noleta i Nadala je u pravu. Nole mora da osvoji RG da bi se formalno približio ovoj dvojici, a da se nadamo da će ih i prešišati. Samo da gleda svoja posla.

Ivan

pre 7 godina

Citam neke komentare i smejem se.Federer iskren, Federer ovo, Federer ono...Istina je da je Federer za sada najuspesniji teniser, ali uskoro ce se to promeniti.Zna da ga nece Nadal ugroziti, vec Novak pa je logicno da njega proziva.A GS moze da sanja, sto je osvijio osvojio...penzija!

sokolovo oko

pre 7 godina

Reklamira vilsonov reket.Rekao je ono sto svi znaju,da je Nadal-Nadal.Da je Djokovic odlican i da radi nesto sti su i on i RN ranije vec radili (za nijansu je ipak bolji od njih)..u principu jeste bio blizu osvajanju GS bio je u 2 finala mislite da ne bi osvojio da nije imao Djokovica preko mreze?I Nadalu se posrecilo ove god u MC.Sve sto je rekao to stoji.Kakva sujeta lupate.I RF i RN i NDj su velemajstori tenisa svako ka svoj nacin tako da tu nema sujete,samo postovanja.Sujetni su neuspesni.

idi leci se

pre 7 godina

@?

Po sadrzaju komentara, pre ce biti da ti imas ozbiljan problem u zivotu i sa zivotom. Ali cisto informativno, neces srediti te probleme ni ako na svakih minut nakuckas po komentar u kojem ces da pljuckas po Djokovicu ili da vredjas one koji ne "misle" isto kao ti.

pusica zna se kome he he

pre 7 godina

Federer kad god ga pitaju za Novakovu dominaciju: "...i ja sam, i ja sam tako isto, i Rafa je, kao i ja, i ja sam pobeđivao, majke mi, setite se, i ja sam...."
Mnogo smešno, smešan čovek bre. Sujeta se teško sakriva, jako teško. E sad, što to neki odbijaju da vide, to govori o njima kakvi su.

Maja

pre 7 godina

Meni se svidja sto Roger konkretno odg, dosadili su mi polliticki korektni i diplomatski odg. Iako navijam za Noleta, naravno, ali to nemanikakve veze...

Iskander

pre 7 godina

Da li bi Novak IKADA rekao da je bio blizu u meču gde je osvojio jedan set? Ili blizu slem titule gde je izgubio u 1/2 finalu? Mislite o tome. Toliko o tome ko je kakav.

Mogu da zamislim komentare trolova da je Novak za finale sa Stenom izjavio da je bio blizu.

Sve se vidi, baš sve, samo strasti po strani, i vidi se ko je kakav čovek, ko ima loš karakter.

podsetnik

pre 7 godina

Neko rece u komentaru da Rodzer nije ni medju 10 po uspesnosti na sljaci!? Verovatno je poceo da prati tenis od 2011 godine pa ne zna da je osvoji cetri puta Hamburgu,tri puta Madrid i RG. Znaci 8 titula na sljaci iza Nadala sa 29 pa Novak tek sa 7 pehara. I to naravno mastersa i GS na sljaci.

Dragana

pre 7 godina

Federer nema potrebe da se ikom ulizuje.Takodje nema više potrebe da juri s turnira na turnir.Ne znam šta vi hoćete od tog čoveka više?Da kad god ga pitaju o turnirima i rivalima da se klanja Djokoviću?Da kaže kako nema potrebe ni da se uopšte igra jer Novak sto posto osvaja?Da kaže kako tenis uopšte nije postojao dok Novak nije počeo ne da ga igra nego da ostvaruje uspehe?Da kaže "ja sam penzioner,egoista,loš čovek,deda,psihopata i igram još uvek samo da nerviram Srbe,Novaka Djokovića a ponajviše da nerviram njegove navijače".Valjda bi vas to zadovoljilo jer su to vaše besmislene teorije o njemu.Ne vidim šta je netačno izjavio u ovom tekstu.

VUK

pre 7 godina

Paolo Maldini je igrao skoro do četrdeste godine. Bio je sa Italijom prvak sveta, sa svojim klubom uzeo prvenstvo Italije, kup Italije, Ligu šampiona, titulu najboljeg kluba na planeti.. zlatnu loptu...ima više trofeja od Mesija i Ronalda zajedno!! .. Lepši je i elegantantniji igrač.. nikada nije imao mrlju u karijeri.. otac mu je legenda svetskog fudbala.. Paolo je priznat i poštovan i voljen od celog sportskog sveta.. Da li je on, iako ima više trofeja i poštovanja, BOLJI fudbaler od npr. Cristiana Ronalda?

Centurion

pre 7 godina

"Bio sam blizu trofeja na Vimbldonu i na US openu, pa i u Australiji."
!?!?!
Pa ajde recite da je ovaj čovek normalan!
On bre živi u nekoj svojoj paralelnoj realnosti, koju verovatno ni poraz od 6:0 6:0 6:0 od Novaka, ne bi razbio, i priveo ga realnom životu.
Čovek je patetično egocentričan do neba. To svi vide. Naravno, osim ortodoksnih pripadnika kulta Svete krave Federera.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (tačka, 23. april 2016 16:38)


Ne volim Federera ni njegovu nadmenost ali čoveče šta ti pričaš?
Koja pararelna realnost kada je on prošle godine igrao finale Wimbldona i US Opena i da nije bilo Novaka imao bi 19 gs-a.
Dakle igrao je odličan tenis, dobio Novaka u Sinsinatiju i pored ta dva izgubljena gs-a igrao je i finale zavrsnog mastersa u Londonu, bogami igrao je i finale mastersa u Rimu, jednog od onih koji mu fale i tu ga je Novak sprečio.
Teoretski da nije bilo Đokovića osvojio bi prošle sezone Wimbldon, US Open, Rim i London.
I onda je Federer nerealan.

On je svoju sansu imao prošle i pretprošle sezone, ovde ima priliku na Wimbldonu, mozda Olimpijadi i Sinsinatiju uz pokoji masters na brzim podlogama.
Nadal je kralj šljake i uvek je favorit na RG, ipak smatram da ne moze da parira Đokoviću u 5 setova. Novak je trenutno najbolji i ima sansu da osvoji sve zivo sto bi zatvorilo knjige tenisa u samo jednoj sezoni.

gt

pre 7 godina

@paquito.. nisam ja ispao ljakse, nego ce tebe i slicne mrznja da ubije. Ako ovaj covek i ne voli Novaka to je njegov problem. Ko si ti da resavas tudje probleme? :)

boris

pre 7 godina

Nisam ljubitelj Federera ali iznervirali su me komentari.Nadal jeste kralj sljake,i da je najgori opet je favorit na RG i treba tako da bude.Sto se Federera tice naravno da je u formi i da je odigrao neverovatno dobro za njegove godine jer da nije Novaka on bi i dalje bio ubedljivo prvi tako da nista nije pogresio kad je rekao da je imao 2 dobre godine.Izgubiti u finalu znaci da ste bili blizu da osvojite i ponavljam da nije bio Novak sa druge strane i osvojio bi.Verujem u No1a i nadam se da je ove godine nas RG i da pravimo docek u Bg.Postujem Federa i Nadala a navijam za Novaka
"Admine "objavite komentar molim Vas.

fifi

pre 7 godina

4 godine nije osvojio GS i ako to sada ostvari ili je genije ili je imao ludu srecu? Ja sumnjam da ce to da se desi. Bolje receno nema sanse. Znam da se oslanja na Wimbledon i USAO ali mrka kapa. Na kraju videcete i sami.

vasnas

pre 7 godina

Ne kontam ove komentare, covek dao iskrenu izjavu! Nadal jeste kralj sljake i bice verovatno jako dugo to. Posto prestici njegove brojke je skoro nestvarno!!!

wlad

pre 7 godina

@trepca

A ti si kao neki Federerov "advokat'? Znas coveka licno? Dobijas i neku lovu za "advokatisanje"? Nego, od tih 120 komentara na ovu vest, koliki procenat cine komentari ovakvih kao ti, dezurnih pljuvaca po Djokovicu sa dva, tri izlizana komentara (porez, nikakva konkurencija, Monako) koje vrtite do besvesti? E to su pravi kompleksi.

@

pre 7 godina

@Stevica@zilijen drago mi je
U Madridu je Federer 2009 osvojio titulu na sljaci pobedivsi u finalu Nadala 6-4 6-4, a tek kasnije je osvojio na plavoj sljaci. Znaci tamo je 2 puta slavio na sljaci.Kakva tvrda podloga?

žilijen, drago mi je

pre 7 godina

@podsetnik Jedna titula u Madridu je na hardu dok se isti igrao u terminu sadašnjeg Šangaja i bio indoor, tako da Federer nema 7 mastersa na šljaci, već šest: 4 Hamburga i 2 Madrida.

djuka

pre 7 godina

Ne volim Federera, narocito kao coveka, ali mu odajem priznanje da leprsavo igra tenis. Price da treba da se penzionise covek koji igra finale i polifinale skoro svih GSa zadnjih godina su kranje smesne. Covek je drugi, treci zadnje vreme, i bio bi i dalje prvi da nema, srecom, Djokovica koji je kompletniji igrac od njega, zadnjih 5 godina. tako da sigurno jos neko vreme nije za penziju. tenis kao sport bi mnogo izgubio da se on povuce. on je magnet za publiku, za promociju tenisa, za sponzore. Djokovicu svaka cast, pokazao mu je da najbolji u istoriji ove igre, narocito ako nastavi ovim intezitetom jos makar 3 godine. Ali i dalje nema tu privlacnost za publiku i sponzore kao Federer i Nadal cak.

@

pre 7 godina

@VUK
Pusti ti fudbalere, mesas babe i zabe. Ko u tenisu ima najvise titula, najbolji je, najuspesniji i najkompletniji jer je njegov stil igre dao najbolje rezultate. Kolektivni sportovi su nesto drugo. Ti poredis defanzivca sa napadacima, on je u svom delu bio najbolji.

Mare

pre 7 godina

Ja neznam sto se ljutite na federera. Pa sta je pogresno rekao? Rafa jos uvek kralj sljace i novak (jos) nije uzeo RG.. Sta? Nije tako?

Petar

pre 7 godina

Naravno da je Nadal kralj šljake, ima 9 RG titula. Ne vidim sporno ništa u izjavi. Da je rekao kako je Novak bolji na šljaci od Nadala zvučalo bi isto kao da je rekao da je kralj Melburna Berdih... umesto Novak.
Novaku niko fizički ne brani da osvoji RG. Bio je blizu prošle godine, najbliže, ali nije imao snage i igrao je previše stegnuto. Naučio je lekciju.
Rafa se polako vraća, mada, ja mislim da on nije ni pao previše već je Novak odskočio od svih, te Nadal nije imao ni volje jedno vreme, ni vere u sebe.
Federer je prošle godine da podsetimo bio u DVA GS FINALA! U oba slučaja jedan meč ga je delio od nove GS titule. Koliko je bio daleko ili blizu nije ni bitno.
Ako Veseli može da iznenadi Novaka, može i Federer!
Dakle Rodzer igra odlično, Nadal se vraća, Endi je željan nove GS titule i igra sve bolje na šljaci. Novak će imati još teži posao ove godine na RG.
Ali ako je cilj GOAT, nema izgovora. Pobeđuješ sve i ne osvrćeš se ni na medije ni na izjave protivnika. Nadam se tituli više nego Nole.

marko kraljevic

pre 7 godina

ajde bre, svi oni pikaju lopticu i zaradjuju mnogo. pa imaju pravo da pricaju. pa nece valjda da se sklanjaju djokovicu njegovi rivali. neka on igra svoj tenis, manite se sta je ko rekao.

Stevica

pre 7 godina

@podsetnik Jedna titula u Madridu je na hardu dok se isti igrao u terminu sadašnjeg Šangaja i bio indoor, tako da Federer nema 7 mastersa na šljaci, već šest: 4 Hamburga i 2 Madrida.
(žilijen, drago mi je, 24. april 2016 10:03)

Jeste, a ta jedna titula u Madridu je bila na "cuvenoj plavoj sljaci" koja je bila klizava i svi su odustali od igranja na njoj. Tri titule u Hamburgu je uzeo bez Nadala u zrebu(dva turnira pre nego sto je Nadal poceo da igra, a na trecem nije bio u zrebu), a jednom je pobedio Nadala u finalu (2007). Isto tako, mora se napisati i da je uglavnom na sljaci gubio od Nadala u finalima, sto znaci da je stizao do finala tih turnira i da nije bilo Nadala sigurno bi imao vise trofeja na sljaci. Statistika ne pokazuje uvek sve i potrebna je dublja analiza za trojicu najboljih u istoriji, zato statistika i ne treba nekome ko ih je pratio i gledao svih ovih godina (kao i 20 godina pre njih).

Ratko Jevtovic 1956

pre 7 godina

Nista cudno,ako se zna da je rodjen 8.avgusta,....znaci u znaku Lava....
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Nina Bg, 23. april 2016 22:33) # Link komentara

Cao Nina, ima nas jos rodjenih 8/8. Nema tu niceg loseg a najmanje cudnog. Ne odredjuje datum rodjenja socijalni razvoj i ponasanje. Znaci Zodijaka do odredjene mere prepoznaju karaktere a to nema niceg zajednickog sa socijalnom nadgradnjom.
Srdacan pozdrav iz Perta, Australija