1. Do skora se za Drazena sa pravom pricalo da je verovatno najbolji Evropski kosarkas svih vremena. Kao sto rekoh, do skora ...
    (Ivan II, 26. jun 2003 11:16)

    # Link komentara

  2. Nikada se na ovim prostorima vise nece roditi kosarkas kao drazen. hrvatska se kosarka ni danas nije oporavila od njegove prerane i iznenadne smrti, vjerojatno ne bi ni jaca kosarkaska zemlja. bio je kralj evrope, istinski sportas, kosarkas koji je svojim igrama u NBA otvorio puteve i drugim evropskim kosarkasima, kukucu, divcu, radji i ono sto je najbitnije, gledati drazena to je bio predivan praznik za oci.
    (joakim, 27. jun 2003 00:18)

    # Link komentara

  3. joakime covek je bio stvarno veliki sportista, nema sta, ali makar si mu mogao napisati ime velikim slovima.A inace ne vidim sto pises komentare kad je ovde rec o Bodirogi.Jel to nemate ni jedan casopis u hrvatskoj da pisete komentare nego nas ovde zamaras sa pokojnicima,pusti ih nek pocivaju u miru makar to zasluzuju.
    (Boban, 27. jun 2003 14:13)

    # Link komentara

  4. Da se niste oporavili, niste.
    Od raspada SFRJ "napravili" ste samo Giriceka i ponekog solidnog kosarkasa.Nista vise.
    (Miki, 27. jun 2003 14:50)

    # Link komentara

  5. Jedan je BODIROGA i jedan je PESIC.
    Pozdrav svima od Mie.
    (mio, 27. jun 2003 16:45)

    # Link komentara

  6. Drazen Petrovic, koga nepravedno svojataju hrvati je dijete iz mjesovitog braka, i veliko je pitanje za koga bi igrao. Iz pouzdanih izvora znam da je bio naklonjeni Srbima.
    (Dobro obavjesten, 27. jun 2003 20:18)

    # Link komentara

  7. Dejane...legendo kosarke,ljudska velicino,cak i da odlucis da ne igras,pa imas pravo....osam godina gines leti za reprezentaciju,pa neka pobede nasi i bez tebe,moracemo jednog dana i to....
    a sto se tice Drazena neverovatan kosarkas,samo Diki je njemu utro put kroz Ameriku posto za Adelmana nije bio dovoljno dobar(!!!???)kao ni Pedja prve dve godine..Ali sto se ovde o Petrovicu pise?
    (nikola obradovic, 28. jun 2003 09:43)

    # Link komentara

  8. Ma odmori se bre malo majstore. Ionako posle pobede nad Amerikancima ne postoji nista vise sto ocekujemo od reprezentacije.
    (Igor, 28. jun 2003 16:39)

    # Link komentara

  9. Dejane, veoma dobro i dugo se odmori. Pogledaj sta je bilo sa jadnim Mark Vivijan Foeom. A on nije odigrao preko 100 utakmica za godinu dana.
    (Nikola, 28. jun 2003 18:23)

    # Link komentara

  10. bodiroga je sjajan kosarkas, svaka cast Kresi Cosicu sto ga je stvorio. a za "dobro obavjestenog", koliko je bio naklonjen sSrbima pokazao je u dresu Cibone, ali i kad je sa sahovnicom u Americi protestirao protiv agresije.
    (joakim, 30. jun 2003 13:32)

    # Link komentara

  11. Dragi Joakime "krvatska" kosarka ne moze da se oporavi samo zato sto ste proterali skoro sve Srbe iz vase "danke dojcland" zemlje, pa vise nema onih koji je (kosarku) znaju igrati u istoj.
    Mislite o tome.
    (Lazar, 7. jul 2003 07:07)

    # Link komentara

  12. Koji bre Drazen?Ljudi Bodiroga je najveci!On nas je zaduzio toliko da ima prava da radi sta hoce.Petrovic cije li je to prezime?
    (IvanIII, 30. jul 2003 18:26)