Utorak, 08.03.2016.

10:00

Omaha, omaha!

Izvor: B92

Omaha, omaha! IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

97 Komentari

Sortiraj po:

manning

pre 8 godina

Naravno da je najbolji svih vremena vi koji tvrdite drugacije nemate pojma o nfl. Nemozes gledati nesto godinu dana i pisati gluposti. 18 godina Manning igra sport koji Ben koji Rogers koji Vick jeste li normalni jedini je Brady u rangu sa Manningom ali malo iza. To je to

Miki442

pre 8 godina

Uvek mi je drago kad vidim dobar tekst o NFL-u sa ovoliko komentara. Znam tad da nisam jedini "ludak" koji prati ovaj sport. Pratim NFL intenzivno od kada sam na crno belom televizoru 2002. godine gledao Minesota - Baltimor (keva gledala seriju na tv-u u boji) na trecem kanalu. Zvanicno najbolji igrac svih vremena ove igre je Džeri Rajs. Ni Mening, a ni Brejdi. Iza sledi trkač Klivlenda iz 60ih, pa odbranbeni igrac Grin Beja iz 90ih, Džo Montana, itd. Ima na wikipediji i zvanicnom NFL sajtu. Ovo je izbor bivsih igraca, trenera i navijaca u SAD-u. Bilo je zadovoljstvo gledati Meninga svih ovih godina, kao sto je zadovoljstvo gledati i Brejdija. Nije tacna tvrdnja da je Brejdi imao slabije saigrace. Potpuni apsurd. Brejdi je uvek imao mnogo bolju odbranu (Mekginis, Bruski, Fajfer, Su, Vrabel, Sejmor, Taj Lou, R. Harison ...) i jednog od najboljih trenera svih vremena. Stabilan sistem pre svega. Cak je imao u jednom momentu Rendija Mosa i Korija Dilona u napadu, a zna se ko su oni. Gronkovski je po misljenju strucnjaka najbolji TE ikad. U sezoni kada je Mening bio povredjen Indijanapolis je bio poslednji u ligi, a prethodnu sezonu je igrao finale konferencije. Pozdrav za sve ljubitelje NFL-a. Inace, moj omiljeni QB bio je Stiv Mcnair iz Tenesija.

mostarac

pre 8 godina

Najveći sigurno nije I ne može biti, sve rekorde može zahvaliti samo tome što je u 20 sezona imao 18 puta najjači ili među 3 tima po kvaliteti u ligi I 2 titule sAMo su sramota, ovu zadnju sam vise ja zaslužan nego on. Overrated !

1kch4

pre 8 godina

Uvek kada neko proglasi najboljeg svih vremena krecu brojna osporavanja. Izuzev u kosarci valjda. Ja se sa autorom slazem kada je rec o Meningu. Neki igraci jednostavno nisu imali srece u vaznim mecevima, mada je neosporno da je u nekima i sam Meninig podbacio. Medjutim, njegov nacin igre je neponovljiv i po tome zasluzuje mesto u samom vrhu igraca koji su ostavili najveci trag u NFL-u. Uzivanje je gledati u bilo kom sportu igrace koji pre svega ''igraju mozgom'' (takav je recimo Federer u tenisu, kad igra cini vam se ni da se ne oznoji posteno) i u tom smislu mislim da je Mening u ovom sportu jedinstven.

saksija

pre 8 godina

Razlika između Brejdija i Meninga je u tome da su uz Brejdija saigrači postajali bolji nego što jesu, plus Brejdi je sam kao 199. pik izgradio karijeru dok je Pejton imao prohodan put kao sin slavnog oca.

Klajtona

pre 8 godina

Najbolji kvoterbek, bez sumnje. Samo, odakle tolika potreba da se poredi sa Brejdijem. Rekordi nisu bitni, sem statističarima. Brejdi je veliki zbog čuvene prve titule, koja je pomenuta u tekstu, a Mening zbog ove druge

Nemojmo preterivati

pre 8 godina

(jola057, 8. mart 2016 15:03)
Usput budi receno Archie Manning nema sampionski prsten nije cak ni bio ni u play offu,jedan ispod prosecan QB koji je igrao za Saintse veci deo karijere.On je legenda Ole Miss-a koji kao i vecina QB nije nista uradio u NFL-u.Podrzao je Pejtona da ode na koledz u Tenesi sto mu ovi sa Ole Miss-a nisu oprostili.Malo su se stisale strasti kad je Ilaj otisao tamo.

Davor

pre 8 godina

Srusio je mnogo rekorda ali nije nalbolji. Ameri su proglasili Montanu. A meni licno je najdrazi Donovan Mekneb iako nije nikada osvojio titulu.

cofilence

pre 8 godina

Najbolji ni blizu... neznam da li ste svesni ali nejgov rekord u post sezoni do ove godine je bio negativan.Otisao je jedan od najboljih i najbolji qb regularne sezone.Mislim da su Brady i Montana sigurni :)

Delije Čikago

pre 8 godina

Bilo je mnogi dobrih kroz istoriju, a sad dal' je najbolji, krajnje je diskutabilno i stvar ukusa, za mene nije, ali među 5 sigurno jeste...

vlade

pre 8 godina

polako ljudi.. ko zna šta bi bilo sa karijerom šerifa, da su koltsi uzeli Brajana Lifa, umesto njega na draftu? a bila je dilema i velika fama oko toga, pred taj draft 1998g.. ne kažem da bi to uticalo na karijeru jer kvalitet je kvalitet, ali nikad se ne zna dal bi ovi rekordi pali, da je šerif završio u san dijegu.. izbor ekipa je i te kako krucijalan, treba imati sreće i zabosti pravi tim u kome talenat može doći do izražaja.. u svakom slučaju, kvalitetan qb, e sad da su koltsi imali bolju odbranu u prošloj deceniji, možda bi i imao više titula, ali ko zna šta bi bilo, kad bi bilo.. i ako je po meni, brejdi čovek tim, nešto kao što je bio jordan u svoje vreme.. igrao za sebe, igrao za druge.. mening malo više za sebe, ali kada ga je ekipa ispratila ove godine i kada je zbog povreda digao malo ručnu.. cap, titula!

Bole

pre 8 godina

2000 i neke sam poceo da gledam NFL, i prvi za oko mi je zapao Vik, on je tada bio totalno drugaciji od drugih, vidim neki pisu da je Cam mnogo promenio igru, sve je to vec bilo vidjeno sa Vikom samo sto je decko imao problema sa zakonom i nikada nije zasijao u punom sjaju. Oduvek mi je bio drazi Brejdi, jer mi je oduvek bila draza ta underdog prica, i kako je Vik zaglavio u zatvor, Brejdi mi je postao jedan od omiljenih QB. Svaka cast Meningu za regularne delove sezona, ali sam ja uvek vise paznje obracao na playoff, a on tu nije blistao i nikako me nije kupio kao najbolji ikad, medju najboljima da, ali GOAT ne.

skile

pre 8 godina

Nikad ga nisam gotivio, sta vise mrzeo sam ga ali sam navijao da osvoji titulu, zasluzio je!!! Ako se uporedjuje realno je da je Mening uvek imao bolji tim od Brejdijevog, konkretno msm na napad, otuda i ta neverovatna statistika, sa kakvim je sve timovima Brejdi dolazio do plej ofa, e to je bilo za carski... Visoko celo ce ostati upamcen, samo je imao taj bag u glavi kada dodje plej of da se malo ukenja a mozda su i suparnicki kvoterbekovi bili posebno inspirisani protiv njega. Rodzers je zadnjih par godina, ubedljivo najbolji kvoterbek :D

Aesculus glabra

pre 8 godina

U jednom trenutku od 2003-2009 bio je vodja napada koji ce tesko da se ponovi u NFL-u.Mervin Harison,Redzi Vejn,Dalas Klark,Pjer Garson.To je bilo skoro nemoguce braniti.Ne mozes da mu pridjes od ofanzivne linije a od ovih je uvek jedan slobodan.I samo sipa....

Arthas Menethil

pre 8 godina

Serifa sam oduvek voleo vise nego Brejdija. Oduvek sam mislio da je prica o Brejdiju naduvana, kada ono pre dve godine videsmo da je ispumpana :). Kada Brejdi osvoji SB u drugom timu nekom - reci cu da je bolji od Meninga. A ovako pod palicom Beliceka, uvek ce biti za mene samo Ken svojoj Barbici :)

Sreten Žujkić, penzioner

pre 8 godina

Aaron Rodgers! Green Bay-ovci, koliko nas ima? :-)
(The Truth, 08. mart 2016 10:17)

Ima nas. Planiram da otvorim Green Bay fan klub u Novom Sadu, gde bi se svake nedelje tokom sezone pratili mečevi Rožersa i ekipe.
(Bendžamin fon Srbinson, 08. mart 2016 12:26)

Podržavam, samo javi gde ...

jola057

pre 8 godina

Kada usporedjivate Brady-a and Manninga-a ne zaboravite da su NE Patriots prosle godine varali protiv Indianapolisa ( footbal bez pritiska ) za koji je Brady suspendovan 4 utakmice. Njegov trener ( Bill Belichek ) je uhvacen ne jednom kako krade signale drugih timova. Najbolji nije onaj koji osvaja prvenstva vec onaj koji pokaze da je posten cist sportista prije svega i po tome nazalost Brady je daleko ispod. Aaron Rodgers je odlican quarterback ali ne dobar kao Peyton.Indianapolis Colts nikad nisu imali vise kvalitetnih igrace od Patriotsa i to se da provjeriti kroz sve ove godine. A o pricanju ko je najbolji svih vremena tu su jos i Steve Young, Terry Bradshaw, Dan Marino, John Elway, Johny Unitas .... Usput budi receno Archie, Peyton i Eli odnosno otac i dva sina, svi imaju sampionski prsten kao vodje svojih timova. Ako se zelite uciti profesionalizmu i ne sebicnosti Peytonova karijera vam bi trebala biti vodic. Velicina se ne postize samo brojevima vec ponasanjem na i izvan sportskog terena. I tu niko nije veci nego Peyton.

Mitar

pre 8 godina

soni, 8. mart 2016 14:40
Tu sezonu sto spominjes 1 - 15 kad je Mening bio povrijedjen zovu " Suck for Luck " pa ti proguglaj malo kad navodis to kao cinjenicu ...

Grobari Pitsbourgh

pre 8 godina

Smesni su mi komentari o Brady-ju i Payton-u. Prvo,Brady uvek igra lose kada mu njegova ofanzivna linija "curi" i kada nema pola sata vremena da "razmislja". Payton je dobar QB, ali toliko daleko od zvanja "najbolji u istoriji". Sta reci za Favre-a, Montanu, i mnoge druge. Jedan jedini, i apsolutno najbolji danas je moj Big Ben . Go Steelers!!!!!!!!!!

soni

pre 8 godina

Stvar ukusa, za mene je on iskreno daleko bolji od Toma, njegov Indianapolis bez njega 1-15, Brady-ev NE 11-5, prosto meni licno prva asocijacija na New England je pre svega veliki mozak ekipe, trener Bill Belichick.
I u tekstu se upravo to pominje, da je serif izgledao kao trener na terenu, i zato je i za mene najveci kog sam gledao...

poli-gaf

pre 8 godina

Malo kao od vas zna da je Mening uslovio prilikom prelaska u Denver, da ugovor ne sme biti jači od onog koji ima Brejdi. .iz poštovanja prema Brejdiju...toliko!!!!

Andrakobogdan

pre 8 godina

voledo bih da se Cam prikljuci ovoj druzini,jer imam osecaj da menja isto igru,plus mi je omiljeni igrac jos od price sa Tebowom iza koga je igrao na koledzu,a sad pogledaj ko je gde.U svk sluc za Meninga,on je kao nzm Lebron,mada jedno dva put gori,ovaj ume da pogodi za pobedu,mening je toliko puta uprskao kad je trebalo,saigraci mu doneli titule vise nego on sam,lepo je rekao Steven A Smith da je payton najbolji QB svih vremena regularne sezone,dok je Brejdi najbolji QB sveukupno.

TB G.O.A.T

pre 8 godina

Najveći svih vremena? Hm ne bih baš rekao, dobar jeste ali ne znam ja ko ima 4 super bowl prstena i ko dovodi svoju ekipu do vrha svake godine, cega se sve odrekao zbog New Englanda.. Uvek tu za sve njih.. Zapitajte se Meningovci! Neka mu je sa srecom bio je dobar igrac ali...

objektivno

pre 8 godina

Uvijek me nerviralo zasto ljudi ne mogu da budu objektivni, zasto uvijek za nesto sto vole kazu da je najbolje. Postoje neke stvari koje su, da se matematicki izrazim aksiomi, i o kojima se ne raspravlja, a da je Mening najbolji kb kojeg mi znamo je cinjenica. Ne zanimaju me statistike, koliko ima naslova, td. bacanih jardi, kakav je bio u plej ofu... ovde pricamo o cistom kvalitetu igraca. Evo sad da Mesija ili K. Ronalda prebacite u Radnik iz Surdulice ne bi nista osvojio, a i dalje bi bio najbolji na svijetu. Ne kazem da je Mening igrao u losim timovima, naprotiv, ali nije to ni vazno, prosto kad ga gledate vidite razliku u talentu. Ovde komentari mogu da stanu, jedan je Pejton Mening!

TitanUP

pre 8 godina

Ubedjen sam da bi odigrao jos jednu sezonu,da nisu krenuli sa aferom od pre 20 godina kad je bio klinac sa 18 godina o seksualnom uznemiravanju na koledzu.Cak su mu i na ovoj konferenciji postavili to pitanje ali se elegantno izvukao.Denver je sada u problemu jer je Osvajler odbio ugovor na 45 miliona za 3 godine i bice free agent.Hjuston i Jetsi prvi u redu.I jedna bomba De Marko Marej u Tenesiju.

Akrobata

pre 8 godina

Jedan od najboljih, ali (sa uvek tim ali) umeo je da podbaci kad je on bio taj, koji je trebalo da povuče. Ovo mu je bila najlošija sezona u karijeri, ali izgleda kako mu se sve vratilo i neko ga je od gore nagradio i vala, zaslužio je! Konačno se izjednačio sa Ilajom:)

Inače, ima bolji skor u međusobnim duelima sa Brejdijem u plejofu, 3 : 2.

Pančevac

pre 8 godina

Bret Favr je bio i ostao legenda! Pred kraj karijere nije imao sreće, ali ono što je uradio do tada je sasvim dovoljno da postane legenda. Pas od 99 jardi itd...
Po meni, Favr i Pekersi su nešto poput Džerarda i Liverpula.

Bendžamin fon Srbinson

pre 8 godina

Aaron Rodgers! Green Bay-ovci, koliko nas ima? :-)
(The Truth, 08. mart 2016 10:17)

Ima nas. Planiram da otvorim Green Bay fan klub u Novom Sadu, gde bi se svake nedelje tokom sezone pratili mečevi Rožersa i ekipe.

Ragnar

pre 8 godina

Nisam brejdijevac, ali smatram da je Brejdi veći igrač iz razloga što je Brejdi ušao na mala vrata u NFL I od smešne franšize stvorio najuspešniju u 21 veku, za razliku od Meninga koji je projekovan za zvezdu, sina Redžija Meninga. Inače cenim Pejtona ali reći da je najveci ikad je neozbiljno. po meni je brat Ilaj bolji od njega jer je 2 puta tukao Brejdija u SB, dok je ovaj bio u zenitu karijere. Za najbolje ikad se ne bih izjašnjavao jer pratimm NFL tek od te famozne 2001, a od aktivnih QB mislim da Rodžers bez premca, ali moj ljubimac je bio I ostao Rotlisberger, jer je old school QB I veliki šmeker na terenu.

Hanibal Lek-cija

pre 8 godina

Pametnjakovici, ostavite se prepucavanja..VELIKI PEJTON MENING ja kao legenda otisao u LEGENDU, svi pravi fanovi NFL-a ce osetiti prazninu, kao i kad je otisao
FAVR, R. LUIS..i mnoge legende!!!
Sve sto je ostvario, zasluzio je...kao
i penziju!!! Budi zdrav i uzivaj uz svoju porodicu LEGENDO!!!

Blitz

pre 8 godina

Slazem se sa vecinom ovde da je bio jedan od najvecih. Ono sto Pejtona cini posebnim a sto verovatno malo ljudi zna je da je i sa univerzitetom osvojio titulu, sto je ipak mnogo teze nego na profesionalnom nivou, kako je kvalitet ipak razvodnjen na mnogo vise timova. Popularnost univerzitetskog spora je takodje na mnogo visem nivou nego kod profesionalaca...samim tim dosao je u NFL sa tom aurom, bez mrlja iz privatnog zivota, veoma uzoran sportista...belac...

sanel

pre 8 godina

Bila je uzivancija gledati serifa, pa cak i kada se pati... mislim da ce ih sve prestici Russell Wilson i zao mi je sto on vec nema 2 SB prstena...
pozdrav svima

ko s tribina

pre 8 godina

+ te sezone kada je autor teksta, zgotivio Pejtona: on nije ni ušao u plejof, a sledeće su ga Džetsi, predvođeni Čedom Peningtonom, razvalili sa 41 : 0 u plejofu. Posle toga su oko njega napravili najjači tim u ligi, napravili mu ofanzivnu liniji koja je bila jaka kao bedem i Pejton je bio bolje čuvan od američkog predsednika.

Nema sumnje da je bio kralj regularnog dela sezone i najbolji ikad u regularnom delu sezone, plejof je već druga priča i tu je bio prosek (a u ovom poslednjom, pobedničkom maršu, i među najslabijim pojedincima Bronkosa). Jednostavno, uvek će imati taj protivargument za tvrdnji; Pejton, najbolji ikad.

Miki28

pre 8 godina

Al je autor napravio pravi potez sa ovim clankom, bice dosta komentara jer svako ima nekog svog omiljenog! Ovdje ne daj boze da dirnes Brejdija, pa ko da si dirnuo bozanstvo a Brejdi je samo jedan od najboljih QB jkada uz Pejtona, Montanu, Favrea i ostale majstore ovog sporta... Meni licno je omiljen Pejton ali imao je svojih mana ali realno kad je imao jaku odbranu onda je uzimao i titule a zna se da titule uzima odbrana a napad je showtime! Sve u svemu, fenomenalna karijera i drago mi je sto se oprostio sa titulom i pozdrav za Serifa i srecno!

Jaa

pre 8 godina

Bravo za tekst. Pozdrav šerifu, iako mi njegovi timovi nisu bili simpatični (Brejdijev NE još manje). On je bio dokaz da se sa inteligencijom može mnogo postići.
(Andria, 08. mart 2016 10:35)

Pa mesto QB-a i zahteva igrača sa nadprosečnom inteligencijom. :)

milosh-nish

pre 8 godina

da je veliki to stoji ali nikad on nije mogao protiv Brejdija,i ovu poslednju pobedu u playoffu protiv njega mu je donela odbrana,na njegovu statistiku uzeo je samo 2 sb-a,ilaj ima isto toliko ako se ne varam...nedostajace ovoj igri ovakva legenda

Jo

pre 8 godina

Mening nije odličan već vrhunski kvoterbek. Jedan od par koji danas igraju. I zahvalan sam što sam imao priliku da ga gledam. Ali nikako nije najveći QB svih vremena. Sve se svodi na to da ste trener koga bi ste radije imali u timu, Brejdija ili Meninga? Brejdija, zato što donosi rezultate i igra za tim. Mening obara rekorde, ali rekorde za sebe. I to je razlog što je osvojio 2 naspram Brejdijevih 4 SB-a. I da budemo iskreni, drugi SB nije osovojio on nego odbrana Bronkosa. Uporedite to sa Brejdijem, koji ove sezone samo da je imao kome da doda loptu, uz sve batine koje je dobio, bi verovatno osvojio SB. Mening je nešto poput Ronalda u "našem" fudbalu, a Brejdi poput Mesija. Jedan igra više za sebe, a drugi više za tim. Još dva razloga zašto nije najbolji - najbolji su najbolji kada je najpotrebnije i znaju kada da se povuku. Kao Džordan npr.
Ipak, nedostajaće sportu, i bilo je zadovoljstvo gledati ga.

pustite komentar

pre 8 godina

Aaron Rodgers! Green Bay-ovci, koliko nas ima? :-)
(The Truth, 08. mart 2016 10:17)

Ima nas mnogo,ali oni pravi ce ti reci,Brett Favre. Ne najbolji(statisticki da,sa Meningom,ali..) vec najzanimljiviji za gledanje ikada,uz Meninga. Brejdi je druga prica,stalozen,miran,igra za ekipu! Zato i ima rezultate kakve ima. Ali kada je Favre izlazio na teren,moli ste da se nadate ludilu,iliti niste znali cemu da se nadate. Da upropasti sve,sto je radio puno puta,no kad krene u svom ritmu,to su pasovi koje je samo jos Marino bacao,Mening cesto i Brejdi one godine sa Randy Moss-om! Ne bih duzio dalje,ali gledajuci samo igru QB,mogu se sloziti da je Pejton najveci,najbriljantniji QB! U principu,ne zna se koji je bolji! Pozdrav svim ljubiteljima NFL,a velikom Pejtonu Meningu sve najbolje u zivotu!!!

miroslav dragin

pre 8 godina

pejton mening je osvojio dva superboula a tom cetiri,tom je izgubio jos dva protiv njegovog brata ilaja,s obzirom da ce tom jos igrati,ova statistika ce se prestici.za nas,navijace patriota,koji postuju pejtona,tom je najveci a sada ce nam biti olaksan posao.pozdrav svim navijacima celticsa,bruinsa,red soxa i patriotsa

Milan

pre 8 godina

Bez ljutnje, ali nije najveći svih vremena. Najveći si kad je najpotrebnije, a njemu je obe titule donela odbrana. Znam da je u modi lepo pričati o nekome ko odlazi u penziju, posebno kad ima zaista impresivnu statistiku, ali budimo pošteni. Ovaj sport se igra zbog SB, a da ponovim, njemu je oba donela odbrana jer njega maltene i nije bilo na terenu.

pustite komentar

pre 8 godina

Aaron Rodgers! Green Bay-ovci, koliko nas ima? :-)
(The Truth, 08. mart 2016 10:17)

Ima nas mnogo,ali oni pravi ce ti reci,Brett Favre. Ne najbolji(statisticki da,sa Meningom,ali..) vec najzanimljiviji za gledanje ikada,uz Meninga. Brejdi je druga prica,stalozen,miran,igra za ekipu! Zato i ima rezultate kakve ima. Ali kada je Favre izlazio na teren,moli ste da se nadate ludilu,iliti niste znali cemu da se nadate. Da upropasti sve,sto je radio puno puta,no kad krene u svom ritmu,to su pasovi koje je samo jos Marino bacao,Mening cesto i Brejdi one godine sa Randy Moss-om! Ne bih duzio dalje,ali gledajuci samo igru QB,mogu se sloziti da je Pejton najveci,najbriljantniji QB! U principu,ne zna se koji je bolji! Pozdrav svim ljubiteljima NFL,a velikom Pejtonu Meningu sve najbolje u zivotu!!!

život čoveka na balkanu

pre 8 godina

Bio je odličan u jednoj teškoj i zahtevnoj igri.Kapa dole za igračku karijeru, na izvestan način pomerio je granice u NFL-u.Najbolji svih vremena?Ni približno,ukoliko prihvatimo da je uopšte moguće diskutovati na ovu temu u bilo kojem sportu.Svakako je ostavio traga i njegovo ime će ostati upisano u istoriji;mislim da je to dovoljno i njemu i njegovim navijačima.

pufta

pre 8 godina

prvo jako je tesko biti objektivan. Ja recimo sam obozavao Breta Favra i za mene je on jedan od najvecih, ali objektivno u nekim segmentima igre Mening je bio najveci, a sta tek reci za mrskog Brejdija. Svaki od njih je igri doneo nesto posebno i drugacije od drugih. Favre je imao ludilo i nepredvidivost u igri zbog koje sam zavoleo NFL, Maning je mozda najbolje citao odbrane od QB-ova ikada, Brejdi neverovatan killer instinkt i pobednicki mentalitet koji im ke doneo toliko titula. prosto ne treba se sad mlatiti ko je bio veci i u kom segmentu, svi su bili veliki, verovatno i najveci u nekim segmentima igre.

pustite komentar

pre 8 godina

Aaron Rodgers! Green Bay-ovci, koliko nas ima? :-)
(The Truth, 08. mart 2016 10:17)

Ima nas mnogo,ali oni pravi ce ti reci,Brett Favre. Ne najbolji(statisticki da,sa Meningom,ali..) vec najzanimljiviji za gledanje ikada,uz Meninga. Brejdi je druga prica,stalozen,miran,igra za ekipu! Zato i ima rezultate kakve ima. Ali kada je Favre izlazio na teren,moli ste da se nadate ludilu,iliti niste znali cemu da se nadate. Da upropasti sve,sto je radio puno puta,no kad krene u svom ritmu,to su pasovi koje je samo jos Marino bacao,Mening cesto i Brejdi one godine sa Randy Moss-om! Ne bih duzio dalje,ali gledajuci samo igru QB,mogu se sloziti da je Pejton najveci,najbriljantniji QB! U principu,ne zna se koji je bolji! Pozdrav svim ljubiteljima NFL,a velikom Pejtonu Meningu sve najbolje u zivotu!!!

pustite komentar

pre 8 godina

Aaron Rodgers! Green Bay-ovci, koliko nas ima? :-)
(The Truth, 08. mart 2016 10:17)

Ima nas mnogo,ali oni pravi ce ti reci,Brett Favre. Ne najbolji(statisticki da,sa Meningom,ali..) vec najzanimljiviji za gledanje ikada,uz Meninga. Brejdi je druga prica,stalozen,miran,igra za ekipu! Zato i ima rezultate kakve ima. Ali kada je Favre izlazio na teren,moli ste da se nadate ludilu,iliti niste znali cemu da se nadate. Da upropasti sve,sto je radio puno puta,no kad krene u svom ritmu,to su pasovi koje je samo jos Marino bacao,Mening cesto i Brejdi one godine sa Randy Moss-om! Ne bih duzio dalje,ali gledajuci samo igru QB,mogu se sloziti da je Pejton najveci,najbriljantniji QB! U principu,ne zna se koji je bolji! Pozdrav svim ljubiteljima NFL,a velikom Pejtonu Meningu sve najbolje u zivotu!!!

Sima

pre 8 godina

Da sretnem lika na ulici rekao bih da je u invalidskoj penziji ili da od sportova maksimalno moze sahom da se bavi. A on legenda americkog fudbala.

pustite komentar

pre 8 godina

Mene je uvek iritirao. Realno Brett Favre mi je bio i ostao omiljeni QB svih vremena.
(Šubi, 08. mart 2016 11:04)

Kazi,tebra. Legenda nad legendama,kada izadje na teren. Mozda ne uvek najbolji za svoj tim,ali za gledaoce,za samu igru,najuzbudljivi ikada. Uh,kako mi nedostaje,deda!!!

egon

pre 8 godina

Veliki igrac za male utakmice,dobro je napisao jedan gospodin "najbolji igrac regularnog dela". Nije isto bacati jarde protiv Jaguarsa ili u play-off u.Kada je bilo gusto zna se ko je igrac koji je i protiv protivnika i protiv cele lige uzeo 4 prstena.

Overrated

pre 8 godina

a Rodzers je bolji od Brejdija i Meninga zajedno. Zna se ko je tata kad prigusti. Samo on nema Gronka, i nema odbranu Denvera, nema Amendolu, a Edi Lejsi je malo trom zbog kg. Nema on Cj Andersona. Majk Mekarti je los trener, nema on Bila. Zato je Rodzers tata ove igre, a dobar je i Big Ben, u svom fazonu.

diskretni.heroj

pre 8 godina

Ne bih rekao da je najveci...veliki jeste ali ne najveci...kao sto neko rece...Elvej,Marino,Montana i drugi...pa onda Maning, Favre pa cak i Donovan McNabb mozda donekle i Rotlesberger ali to je moje subjektivno misljenje kao navijaca Eaglesa i Steelersa i iako ga ne volim i Brejdi

realan

pre 8 godina

Medju rekordima fale i najvise presecenih lopti u istoriji Sb, najvise poraza u playoffu... Lepo je sto on drzi ove rekorde u regularnoj sezoni, ali kad je bitno svako bi pre uzeo Brejdija ili Rodzersa... Pejton je verovatno najveci qb regularne sezone, ali najveci svih vremena sigurno nije. Jednostavno, previse puta je podbacio kad je bilo bitno, poslednju titulu mu je donela odbrana.

Andria

pre 8 godina

Bravo za tekst. Pozdrav šerifu, iako mi njegovi timovi nisu bili simpatični (Brejdijev NE još manje). On je bio dokaz da se sa inteligencijom može mnogo postići.

Danilo

pre 8 godina

Dirljiv članak za oproštaj velikog igrača!
Potpuno nepotrebno poređenje sa drugim igračima koje izaziva reakciju mnogih od nas koji , sa mnogo razloga, smatramo da on nije ni među prvih 5 u istoriji , a kamoli najbolji.
Ne volim Brejdija ali njih dvojicu nije moguće porediti, pogotovo sa aspekta važnosti utakmica.
Po neverovatnom daru, Aron je ispred svih njih, rekao bih smelo.
Kurt Varner je s obzirom na okolnosti i jezivo kasni početak karijere bio igračina!
Big Ben svakako nije slabiji igrač od Meninga.
I tako redom, jako je nezhvalno a pomalo i laički, određivati najboljeg u istoriji sem ako to nije vidljivo iz aviona, kao kod Džordana ili Bolta, ili za neku godinu i Mesija.

Toriton

pre 8 godina

Jako dobar, najbolji nikako! Sta je sve Brejdi uspeo da uradi u karijeri, skoro u svakoj sezoni i to vrlo cesto sa prosecnim saigracima...

Vlada

pre 8 godina

Toliko sam voleo da ga gledam da sam u Superbolu navijao za Petse, jer bi u tom slučaju Meninig možda odigrao bar još jednu sezonu... NFL više neće biti isti. Ovakav osećaj sam imao i 2003. kada je Džordan ostavio basket.

Vladimir

pre 8 godina

Po mom misljenju nije otisao najbolji svih vremena. Brejdi je bolji jer je sa daleko slabijim saigracima nego sto ih je imao Mening osvojio cetiri super bowl-a. U medjusobnom skoru je daleko bolji od Meninga. Verovatno je bolji i Dzo Montana. Citajuci juce izjave raznih NFL eksperata i bivsih NFL igraca skoro svi su stavili Meninga na trece mesto svih vremena iza Brejdija I Montane. Mislim da ce se vecina sloziti sa mnom.

AD23

pre 8 godina

Brejdi ce ga prestici u nekim kategorijama, a da ne govorim o Superboulovima. Po ovom kriterijumu, Kristijano je bolji od Mesija jer drzi gomilu rekorda.

Eli

pre 8 godina

Otisao je covek koji je zauvek promenio NFL. Bez obzira da li ste njegov navijac ili ne,morate se sloziti da je jedan od najboljih ikad.To je i sam Brajdi izjavio,i njihov odnos je fenomenalan kao dvojice najboljih ikad. Ja jesam njegov navijac i zao mi je sto je propustio sezonu i po. Ne zelim da pravim izgovore za njegove podbacaje,posto ni on sam to nije radio. Ali je cesto igrao povredjen pogotovo u playoff-u. Svaka cast Serifu nedostajace anm on i njegovo rivalstvo sa Brejdijem i Belicikom.

SofronijeTheGreat

pre 8 godina

Inace Meningu, svaka cast na ucinjenom, ali nazalost kad god je trebalo da bude najbolji, nije ga nigde bilo. Ponovicu, nazalost.

relja

pre 8 godina

Mening je odličan QB, ali nije najbolji.
Izgubio je mnogo više važnih utakmica nego što ih je dobio, a porazi u tim mečevima su uglavnom išli njemu na dušu. Denver je osvojio titulu ove sezone, ali u toj tituli je najmanje zasluga Pejtona Meninga. Da nisu imali odbranu od čelika onda kad je bilo najvažnije...

realan

pre 8 godina

Medju rekordima fale i najvise presecenih lopti u istoriji Sb, najvise poraza u playoffu... Lepo je sto on drzi ove rekorde u regularnoj sezoni, ali kad je bitno svako bi pre uzeo Brejdija ili Rodzersa... Pejton je verovatno najveci qb regularne sezone, ali najveci svih vremena sigurno nije. Jednostavno, previse puta je podbacio kad je bilo bitno, poslednju titulu mu je donela odbrana.

SofronijeTheGreat

pre 8 godina

Inace Meningu, svaka cast na ucinjenom, ali nazalost kad god je trebalo da bude najbolji, nije ga nigde bilo. Ponovicu, nazalost.

Vladimir

pre 8 godina

Po mom misljenju nije otisao najbolji svih vremena. Brejdi je bolji jer je sa daleko slabijim saigracima nego sto ih je imao Mening osvojio cetiri super bowl-a. U medjusobnom skoru je daleko bolji od Meninga. Verovatno je bolji i Dzo Montana. Citajuci juce izjave raznih NFL eksperata i bivsih NFL igraca skoro svi su stavili Meninga na trece mesto svih vremena iza Brejdija I Montane. Mislim da ce se vecina sloziti sa mnom.

AD23

pre 8 godina

Brejdi ce ga prestici u nekim kategorijama, a da ne govorim o Superboulovima. Po ovom kriterijumu, Kristijano je bolji od Mesija jer drzi gomilu rekorda.

relja

pre 8 godina

Mening je odličan QB, ali nije najbolji.
Izgubio je mnogo više važnih utakmica nego što ih je dobio, a porazi u tim mečevima su uglavnom išli njemu na dušu. Denver je osvojio titulu ove sezone, ali u toj tituli je najmanje zasluga Pejtona Meninga. Da nisu imali odbranu od čelika onda kad je bilo najvažnije...

Toriton

pre 8 godina

Jako dobar, najbolji nikako! Sta je sve Brejdi uspeo da uradi u karijeri, skoro u svakoj sezoni i to vrlo cesto sa prosecnim saigracima...

Danilo

pre 8 godina

Dirljiv članak za oproštaj velikog igrača!
Potpuno nepotrebno poređenje sa drugim igračima koje izaziva reakciju mnogih od nas koji , sa mnogo razloga, smatramo da on nije ni među prvih 5 u istoriji , a kamoli najbolji.
Ne volim Brejdija ali njih dvojicu nije moguće porediti, pogotovo sa aspekta važnosti utakmica.
Po neverovatnom daru, Aron je ispred svih njih, rekao bih smelo.
Kurt Varner je s obzirom na okolnosti i jezivo kasni početak karijere bio igračina!
Big Ben svakako nije slabiji igrač od Meninga.
I tako redom, jako je nezhvalno a pomalo i laički, određivati najboljeg u istoriji sem ako to nije vidljivo iz aviona, kao kod Džordana ili Bolta, ili za neku godinu i Mesija.

Ragnar

pre 8 godina

Nisam brejdijevac, ali smatram da je Brejdi veći igrač iz razloga što je Brejdi ušao na mala vrata u NFL I od smešne franšize stvorio najuspešniju u 21 veku, za razliku od Meninga koji je projekovan za zvezdu, sina Redžija Meninga. Inače cenim Pejtona ali reći da je najveci ikad je neozbiljno. po meni je brat Ilaj bolji od njega jer je 2 puta tukao Brejdija u SB, dok je ovaj bio u zenitu karijere. Za najbolje ikad se ne bih izjašnjavao jer pratimm NFL tek od te famozne 2001, a od aktivnih QB mislim da Rodžers bez premca, ali moj ljubimac je bio I ostao Rotlisberger, jer je old school QB I veliki šmeker na terenu.

Andria

pre 8 godina

Bravo za tekst. Pozdrav šerifu, iako mi njegovi timovi nisu bili simpatični (Brejdijev NE još manje). On je bio dokaz da se sa inteligencijom može mnogo postići.

egon

pre 8 godina

Veliki igrac za male utakmice,dobro je napisao jedan gospodin "najbolji igrac regularnog dela". Nije isto bacati jarde protiv Jaguarsa ili u play-off u.Kada je bilo gusto zna se ko je igrac koji je i protiv protivnika i protiv cele lige uzeo 4 prstena.

pustite komentar

pre 8 godina

Mene je uvek iritirao. Realno Brett Favre mi je bio i ostao omiljeni QB svih vremena.
(Šubi, 08. mart 2016 11:04)

Kazi,tebra. Legenda nad legendama,kada izadje na teren. Mozda ne uvek najbolji za svoj tim,ali za gledaoce,za samu igru,najuzbudljivi ikada. Uh,kako mi nedostaje,deda!!!

Sima

pre 8 godina

Da sretnem lika na ulici rekao bih da je u invalidskoj penziji ili da od sportova maksimalno moze sahom da se bavi. A on legenda americkog fudbala.

Milan

pre 8 godina

Bez ljutnje, ali nije najveći svih vremena. Najveći si kad je najpotrebnije, a njemu je obe titule donela odbrana. Znam da je u modi lepo pričati o nekome ko odlazi u penziju, posebno kad ima zaista impresivnu statistiku, ali budimo pošteni. Ovaj sport se igra zbog SB, a da ponovim, njemu je oba donela odbrana jer njega maltene i nije bilo na terenu.

pufta

pre 8 godina

prvo jako je tesko biti objektivan. Ja recimo sam obozavao Breta Favra i za mene je on jedan od najvecih, ali objektivno u nekim segmentima igre Mening je bio najveci, a sta tek reci za mrskog Brejdija. Svaki od njih je igri doneo nesto posebno i drugacije od drugih. Favre je imao ludilo i nepredvidivost u igri zbog koje sam zavoleo NFL, Maning je mozda najbolje citao odbrane od QB-ova ikada, Brejdi neverovatan killer instinkt i pobednicki mentalitet koji im ke doneo toliko titula. prosto ne treba se sad mlatiti ko je bio veci i u kom segmentu, svi su bili veliki, verovatno i najveci u nekim segmentima igre.

TB G.O.A.T

pre 8 godina

Najveći svih vremena? Hm ne bih baš rekao, dobar jeste ali ne znam ja ko ima 4 super bowl prstena i ko dovodi svoju ekipu do vrha svake godine, cega se sve odrekao zbog New Englanda.. Uvek tu za sve njih.. Zapitajte se Meningovci! Neka mu je sa srecom bio je dobar igrac ali...

Eli

pre 8 godina

Otisao je covek koji je zauvek promenio NFL. Bez obzira da li ste njegov navijac ili ne,morate se sloziti da je jedan od najboljih ikad.To je i sam Brajdi izjavio,i njihov odnos je fenomenalan kao dvojice najboljih ikad. Ja jesam njegov navijac i zao mi je sto je propustio sezonu i po. Ne zelim da pravim izgovore za njegove podbacaje,posto ni on sam to nije radio. Ali je cesto igrao povredjen pogotovo u playoff-u. Svaka cast Serifu nedostajace anm on i njegovo rivalstvo sa Brejdijem i Belicikom.

miroslav dragin

pre 8 godina

pejton mening je osvojio dva superboula a tom cetiri,tom je izgubio jos dva protiv njegovog brata ilaja,s obzirom da ce tom jos igrati,ova statistika ce se prestici.za nas,navijace patriota,koji postuju pejtona,tom je najveci a sada ce nam biti olaksan posao.pozdrav svim navijacima celticsa,bruinsa,red soxa i patriotsa

Jo

pre 8 godina

Mening nije odličan već vrhunski kvoterbek. Jedan od par koji danas igraju. I zahvalan sam što sam imao priliku da ga gledam. Ali nikako nije najveći QB svih vremena. Sve se svodi na to da ste trener koga bi ste radije imali u timu, Brejdija ili Meninga? Brejdija, zato što donosi rezultate i igra za tim. Mening obara rekorde, ali rekorde za sebe. I to je razlog što je osvojio 2 naspram Brejdijevih 4 SB-a. I da budemo iskreni, drugi SB nije osovojio on nego odbrana Bronkosa. Uporedite to sa Brejdijem, koji ove sezone samo da je imao kome da doda loptu, uz sve batine koje je dobio, bi verovatno osvojio SB. Mening je nešto poput Ronalda u "našem" fudbalu, a Brejdi poput Mesija. Jedan igra više za sebe, a drugi više za tim. Još dva razloga zašto nije najbolji - najbolji su najbolji kada je najpotrebnije i znaju kada da se povuku. Kao Džordan npr.
Ipak, nedostajaće sportu, i bilo je zadovoljstvo gledati ga.

ko s tribina

pre 8 godina

+ te sezone kada je autor teksta, zgotivio Pejtona: on nije ni ušao u plejof, a sledeće su ga Džetsi, predvođeni Čedom Peningtonom, razvalili sa 41 : 0 u plejofu. Posle toga su oko njega napravili najjači tim u ligi, napravili mu ofanzivnu liniji koja je bila jaka kao bedem i Pejton je bio bolje čuvan od američkog predsednika.

Nema sumnje da je bio kralj regularnog dela sezone i najbolji ikad u regularnom delu sezone, plejof je već druga priča i tu je bio prosek (a u ovom poslednjom, pobedničkom maršu, i među najslabijim pojedincima Bronkosa). Jednostavno, uvek će imati taj protivargument za tvrdnji; Pejton, najbolji ikad.

poli-gaf

pre 8 godina

Malo kao od vas zna da je Mening uslovio prilikom prelaska u Denver, da ugovor ne sme biti jači od onog koji ima Brejdi. .iz poštovanja prema Brejdiju...toliko!!!!

pustite komentar

pre 8 godina

Aaron Rodgers! Green Bay-ovci, koliko nas ima? :-)
(The Truth, 08. mart 2016 10:17)

Ima nas mnogo,ali oni pravi ce ti reci,Brett Favre. Ne najbolji(statisticki da,sa Meningom,ali..) vec najzanimljiviji za gledanje ikada,uz Meninga. Brejdi je druga prica,stalozen,miran,igra za ekipu! Zato i ima rezultate kakve ima. Ali kada je Favre izlazio na teren,moli ste da se nadate ludilu,iliti niste znali cemu da se nadate. Da upropasti sve,sto je radio puno puta,no kad krene u svom ritmu,to su pasovi koje je samo jos Marino bacao,Mening cesto i Brejdi one godine sa Randy Moss-om! Ne bih duzio dalje,ali gledajuci samo igru QB,mogu se sloziti da je Pejton najveci,najbriljantniji QB! U principu,ne zna se koji je bolji! Pozdrav svim ljubiteljima NFL,a velikom Pejtonu Meningu sve najbolje u zivotu!!!

pustite komentar

pre 8 godina

Aaron Rodgers! Green Bay-ovci, koliko nas ima? :-)
(The Truth, 08. mart 2016 10:17)

Ima nas mnogo,ali oni pravi ce ti reci,Brett Favre. Ne najbolji(statisticki da,sa Meningom,ali..) vec najzanimljiviji za gledanje ikada,uz Meninga. Brejdi je druga prica,stalozen,miran,igra za ekipu! Zato i ima rezultate kakve ima. Ali kada je Favre izlazio na teren,moli ste da se nadate ludilu,iliti niste znali cemu da se nadate. Da upropasti sve,sto je radio puno puta,no kad krene u svom ritmu,to su pasovi koje je samo jos Marino bacao,Mening cesto i Brejdi one godine sa Randy Moss-om! Ne bih duzio dalje,ali gledajuci samo igru QB,mogu se sloziti da je Pejton najveci,najbriljantniji QB! U principu,ne zna se koji je bolji! Pozdrav svim ljubiteljima NFL,a velikom Pejtonu Meningu sve najbolje u zivotu!!!

Overrated

pre 8 godina

a Rodzers je bolji od Brejdija i Meninga zajedno. Zna se ko je tata kad prigusti. Samo on nema Gronka, i nema odbranu Denvera, nema Amendolu, a Edi Lejsi je malo trom zbog kg. Nema on Cj Andersona. Majk Mekarti je los trener, nema on Bila. Zato je Rodzers tata ove igre, a dobar je i Big Ben, u svom fazonu.

Sreten Žujkić, penzioner

pre 8 godina

Aaron Rodgers! Green Bay-ovci, koliko nas ima? :-)
(The Truth, 08. mart 2016 10:17)

Ima nas. Planiram da otvorim Green Bay fan klub u Novom Sadu, gde bi se svake nedelje tokom sezone pratili mečevi Rožersa i ekipe.
(Bendžamin fon Srbinson, 08. mart 2016 12:26)

Podržavam, samo javi gde ...

saksija

pre 8 godina

Razlika između Brejdija i Meninga je u tome da su uz Brejdija saigrači postajali bolji nego što jesu, plus Brejdi je sam kao 199. pik izgradio karijeru dok je Pejton imao prohodan put kao sin slavnog oca.

soni

pre 8 godina

Stvar ukusa, za mene je on iskreno daleko bolji od Toma, njegov Indianapolis bez njega 1-15, Brady-ev NE 11-5, prosto meni licno prva asocijacija na New England je pre svega veliki mozak ekipe, trener Bill Belichick.
I u tekstu se upravo to pominje, da je serif izgledao kao trener na terenu, i zato je i za mene najveci kog sam gledao...

život čoveka na balkanu

pre 8 godina

Bio je odličan u jednoj teškoj i zahtevnoj igri.Kapa dole za igračku karijeru, na izvestan način pomerio je granice u NFL-u.Najbolji svih vremena?Ni približno,ukoliko prihvatimo da je uopšte moguće diskutovati na ovu temu u bilo kojem sportu.Svakako je ostavio traga i njegovo ime će ostati upisano u istoriji;mislim da je to dovoljno i njemu i njegovim navijačima.

Pančevac

pre 8 godina

Bret Favr je bio i ostao legenda! Pred kraj karijere nije imao sreće, ali ono što je uradio do tada je sasvim dovoljno da postane legenda. Pas od 99 jardi itd...
Po meni, Favr i Pekersi su nešto poput Džerarda i Liverpula.

Bendžamin fon Srbinson

pre 8 godina

Aaron Rodgers! Green Bay-ovci, koliko nas ima? :-)
(The Truth, 08. mart 2016 10:17)

Ima nas. Planiram da otvorim Green Bay fan klub u Novom Sadu, gde bi se svake nedelje tokom sezone pratili mečevi Rožersa i ekipe.

diskretni.heroj

pre 8 godina

Ne bih rekao da je najveci...veliki jeste ali ne najveci...kao sto neko rece...Elvej,Marino,Montana i drugi...pa onda Maning, Favre pa cak i Donovan McNabb mozda donekle i Rotlesberger ali to je moje subjektivno misljenje kao navijaca Eaglesa i Steelersa i iako ga ne volim i Brejdi

Hanibal Lek-cija

pre 8 godina

Pametnjakovici, ostavite se prepucavanja..VELIKI PEJTON MENING ja kao legenda otisao u LEGENDU, svi pravi fanovi NFL-a ce osetiti prazninu, kao i kad je otisao
FAVR, R. LUIS..i mnoge legende!!!
Sve sto je ostvario, zasluzio je...kao
i penziju!!! Budi zdrav i uzivaj uz svoju porodicu LEGENDO!!!

Blitz

pre 8 godina

Slazem se sa vecinom ovde da je bio jedan od najvecih. Ono sto Pejtona cini posebnim a sto verovatno malo ljudi zna je da je i sa univerzitetom osvojio titulu, sto je ipak mnogo teze nego na profesionalnom nivou, kako je kvalitet ipak razvodnjen na mnogo vise timova. Popularnost univerzitetskog spora je takodje na mnogo visem nivou nego kod profesionalaca...samim tim dosao je u NFL sa tom aurom, bez mrlja iz privatnog zivota, veoma uzoran sportista...belac...

jola057

pre 8 godina

Kada usporedjivate Brady-a and Manninga-a ne zaboravite da su NE Patriots prosle godine varali protiv Indianapolisa ( footbal bez pritiska ) za koji je Brady suspendovan 4 utakmice. Njegov trener ( Bill Belichek ) je uhvacen ne jednom kako krade signale drugih timova. Najbolji nije onaj koji osvaja prvenstva vec onaj koji pokaze da je posten cist sportista prije svega i po tome nazalost Brady je daleko ispod. Aaron Rodgers je odlican quarterback ali ne dobar kao Peyton.Indianapolis Colts nikad nisu imali vise kvalitetnih igrace od Patriotsa i to se da provjeriti kroz sve ove godine. A o pricanju ko je najbolji svih vremena tu su jos i Steve Young, Terry Bradshaw, Dan Marino, John Elway, Johny Unitas .... Usput budi receno Archie, Peyton i Eli odnosno otac i dva sina, svi imaju sampionski prsten kao vodje svojih timova. Ako se zelite uciti profesionalizmu i ne sebicnosti Peytonova karijera vam bi trebala biti vodic. Velicina se ne postize samo brojevima vec ponasanjem na i izvan sportskog terena. I tu niko nije veci nego Peyton.

Bole

pre 8 godina

2000 i neke sam poceo da gledam NFL, i prvi za oko mi je zapao Vik, on je tada bio totalno drugaciji od drugih, vidim neki pisu da je Cam mnogo promenio igru, sve je to vec bilo vidjeno sa Vikom samo sto je decko imao problema sa zakonom i nikada nije zasijao u punom sjaju. Oduvek mi je bio drazi Brejdi, jer mi je oduvek bila draza ta underdog prica, i kako je Vik zaglavio u zatvor, Brejdi mi je postao jedan od omiljenih QB. Svaka cast Meningu za regularne delove sezona, ali sam ja uvek vise paznje obracao na playoff, a on tu nije blistao i nikako me nije kupio kao najbolji ikad, medju najboljima da, ali GOAT ne.

Miki28

pre 8 godina

Al je autor napravio pravi potez sa ovim clankom, bice dosta komentara jer svako ima nekog svog omiljenog! Ovdje ne daj boze da dirnes Brejdija, pa ko da si dirnuo bozanstvo a Brejdi je samo jedan od najboljih QB jkada uz Pejtona, Montanu, Favrea i ostale majstore ovog sporta... Meni licno je omiljen Pejton ali imao je svojih mana ali realno kad je imao jaku odbranu onda je uzimao i titule a zna se da titule uzima odbrana a napad je showtime! Sve u svemu, fenomenalna karijera i drago mi je sto se oprostio sa titulom i pozdrav za Serifa i srecno!

objektivno

pre 8 godina

Uvijek me nerviralo zasto ljudi ne mogu da budu objektivni, zasto uvijek za nesto sto vole kazu da je najbolje. Postoje neke stvari koje su, da se matematicki izrazim aksiomi, i o kojima se ne raspravlja, a da je Mening najbolji kb kojeg mi znamo je cinjenica. Ne zanimaju me statistike, koliko ima naslova, td. bacanih jardi, kakav je bio u plej ofu... ovde pricamo o cistom kvalitetu igraca. Evo sad da Mesija ili K. Ronalda prebacite u Radnik iz Surdulice ne bi nista osvojio, a i dalje bi bio najbolji na svijetu. Ne kazem da je Mening igrao u losim timovima, naprotiv, ali nije to ni vazno, prosto kad ga gledate vidite razliku u talentu. Ovde komentari mogu da stanu, jedan je Pejton Mening!

Jaa

pre 8 godina

Bravo za tekst. Pozdrav šerifu, iako mi njegovi timovi nisu bili simpatični (Brejdijev NE još manje). On je bio dokaz da se sa inteligencijom može mnogo postići.
(Andria, 08. mart 2016 10:35)

Pa mesto QB-a i zahteva igrača sa nadprosečnom inteligencijom. :)

Nemojmo preterivati

pre 8 godina

(jola057, 8. mart 2016 15:03)
Usput budi receno Archie Manning nema sampionski prsten nije cak ni bio ni u play offu,jedan ispod prosecan QB koji je igrao za Saintse veci deo karijere.On je legenda Ole Miss-a koji kao i vecina QB nije nista uradio u NFL-u.Podrzao je Pejtona da ode na koledz u Tenesi sto mu ovi sa Ole Miss-a nisu oprostili.Malo su se stisale strasti kad je Ilaj otisao tamo.

1kch4

pre 8 godina

Uvek kada neko proglasi najboljeg svih vremena krecu brojna osporavanja. Izuzev u kosarci valjda. Ja se sa autorom slazem kada je rec o Meningu. Neki igraci jednostavno nisu imali srece u vaznim mecevima, mada je neosporno da je u nekima i sam Meninig podbacio. Medjutim, njegov nacin igre je neponovljiv i po tome zasluzuje mesto u samom vrhu igraca koji su ostavili najveci trag u NFL-u. Uzivanje je gledati u bilo kom sportu igrace koji pre svega ''igraju mozgom'' (takav je recimo Federer u tenisu, kad igra cini vam se ni da se ne oznoji posteno) i u tom smislu mislim da je Mening u ovom sportu jedinstven.

Aesculus glabra

pre 8 godina

U jednom trenutku od 2003-2009 bio je vodja napada koji ce tesko da se ponovi u NFL-u.Mervin Harison,Redzi Vejn,Dalas Klark,Pjer Garson.To je bilo skoro nemoguce braniti.Ne mozes da mu pridjes od ofanzivne linije a od ovih je uvek jedan slobodan.I samo sipa....

pustite komentar

pre 8 godina

Aaron Rodgers! Green Bay-ovci, koliko nas ima? :-)
(The Truth, 08. mart 2016 10:17)

Ima nas mnogo,ali oni pravi ce ti reci,Brett Favre. Ne najbolji(statisticki da,sa Meningom,ali..) vec najzanimljiviji za gledanje ikada,uz Meninga. Brejdi je druga prica,stalozen,miran,igra za ekipu! Zato i ima rezultate kakve ima. Ali kada je Favre izlazio na teren,moli ste da se nadate ludilu,iliti niste znali cemu da se nadate. Da upropasti sve,sto je radio puno puta,no kad krene u svom ritmu,to su pasovi koje je samo jos Marino bacao,Mening cesto i Brejdi one godine sa Randy Moss-om! Ne bih duzio dalje,ali gledajuci samo igru QB,mogu se sloziti da je Pejton najveci,najbriljantniji QB! U principu,ne zna se koji je bolji! Pozdrav svim ljubiteljima NFL,a velikom Pejtonu Meningu sve najbolje u zivotu!!!

pustite komentar

pre 8 godina

Aaron Rodgers! Green Bay-ovci, koliko nas ima? :-)
(The Truth, 08. mart 2016 10:17)

Ima nas mnogo,ali oni pravi ce ti reci,Brett Favre. Ne najbolji(statisticki da,sa Meningom,ali..) vec najzanimljiviji za gledanje ikada,uz Meninga. Brejdi je druga prica,stalozen,miran,igra za ekipu! Zato i ima rezultate kakve ima. Ali kada je Favre izlazio na teren,moli ste da se nadate ludilu,iliti niste znali cemu da se nadate. Da upropasti sve,sto je radio puno puta,no kad krene u svom ritmu,to su pasovi koje je samo jos Marino bacao,Mening cesto i Brejdi one godine sa Randy Moss-om! Ne bih duzio dalje,ali gledajuci samo igru QB,mogu se sloziti da je Pejton najveci,najbriljantniji QB! U principu,ne zna se koji je bolji! Pozdrav svim ljubiteljima NFL,a velikom Pejtonu Meningu sve najbolje u zivotu!!!

Delije Čikago

pre 8 godina

Bilo je mnogi dobrih kroz istoriju, a sad dal' je najbolji, krajnje je diskutabilno i stvar ukusa, za mene nije, ali među 5 sigurno jeste...

Arthas Menethil

pre 8 godina

Serifa sam oduvek voleo vise nego Brejdija. Oduvek sam mislio da je prica o Brejdiju naduvana, kada ono pre dve godine videsmo da je ispumpana :). Kada Brejdi osvoji SB u drugom timu nekom - reci cu da je bolji od Meninga. A ovako pod palicom Beliceka, uvek ce biti za mene samo Ken svojoj Barbici :)

Davor

pre 8 godina

Srusio je mnogo rekorda ali nije nalbolji. Ameri su proglasili Montanu. A meni licno je najdrazi Donovan Mekneb iako nije nikada osvojio titulu.

Akrobata

pre 8 godina

Jedan od najboljih, ali (sa uvek tim ali) umeo je da podbaci kad je on bio taj, koji je trebalo da povuče. Ovo mu je bila najlošija sezona u karijeri, ali izgleda kako mu se sve vratilo i neko ga je od gore nagradio i vala, zaslužio je! Konačno se izjednačio sa Ilajom:)

Inače, ima bolji skor u međusobnim duelima sa Brejdijem u plejofu, 3 : 2.

milosh-nish

pre 8 godina

da je veliki to stoji ali nikad on nije mogao protiv Brejdija,i ovu poslednju pobedu u playoffu protiv njega mu je donela odbrana,na njegovu statistiku uzeo je samo 2 sb-a,ilaj ima isto toliko ako se ne varam...nedostajace ovoj igri ovakva legenda

cofilence

pre 8 godina

Najbolji ni blizu... neznam da li ste svesni ali nejgov rekord u post sezoni do ove godine je bio negativan.Otisao je jedan od najboljih i najbolji qb regularne sezone.Mislim da su Brady i Montana sigurni :)

Klajtona

pre 8 godina

Najbolji kvoterbek, bez sumnje. Samo, odakle tolika potreba da se poredi sa Brejdijem. Rekordi nisu bitni, sem statističarima. Brejdi je veliki zbog čuvene prve titule, koja je pomenuta u tekstu, a Mening zbog ove druge

Vlada

pre 8 godina

Toliko sam voleo da ga gledam da sam u Superbolu navijao za Petse, jer bi u tom slučaju Meninig možda odigrao bar još jednu sezonu... NFL više neće biti isti. Ovakav osećaj sam imao i 2003. kada je Džordan ostavio basket.

Mitar

pre 8 godina

soni, 8. mart 2016 14:40
Tu sezonu sto spominjes 1 - 15 kad je Mening bio povrijedjen zovu " Suck for Luck " pa ti proguglaj malo kad navodis to kao cinjenicu ...

sanel

pre 8 godina

Bila je uzivancija gledati serifa, pa cak i kada se pati... mislim da ce ih sve prestici Russell Wilson i zao mi je sto on vec nema 2 SB prstena...
pozdrav svima

TitanUP

pre 8 godina

Ubedjen sam da bi odigrao jos jednu sezonu,da nisu krenuli sa aferom od pre 20 godina kad je bio klinac sa 18 godina o seksualnom uznemiravanju na koledzu.Cak su mu i na ovoj konferenciji postavili to pitanje ali se elegantno izvukao.Denver je sada u problemu jer je Osvajler odbio ugovor na 45 miliona za 3 godine i bice free agent.Hjuston i Jetsi prvi u redu.I jedna bomba De Marko Marej u Tenesiju.

Miki442

pre 8 godina

Uvek mi je drago kad vidim dobar tekst o NFL-u sa ovoliko komentara. Znam tad da nisam jedini "ludak" koji prati ovaj sport. Pratim NFL intenzivno od kada sam na crno belom televizoru 2002. godine gledao Minesota - Baltimor (keva gledala seriju na tv-u u boji) na trecem kanalu. Zvanicno najbolji igrac svih vremena ove igre je Džeri Rajs. Ni Mening, a ni Brejdi. Iza sledi trkač Klivlenda iz 60ih, pa odbranbeni igrac Grin Beja iz 90ih, Džo Montana, itd. Ima na wikipediji i zvanicnom NFL sajtu. Ovo je izbor bivsih igraca, trenera i navijaca u SAD-u. Bilo je zadovoljstvo gledati Meninga svih ovih godina, kao sto je zadovoljstvo gledati i Brejdija. Nije tacna tvrdnja da je Brejdi imao slabije saigrace. Potpuni apsurd. Brejdi je uvek imao mnogo bolju odbranu (Mekginis, Bruski, Fajfer, Su, Vrabel, Sejmor, Taj Lou, R. Harison ...) i jednog od najboljih trenera svih vremena. Stabilan sistem pre svega. Cak je imao u jednom momentu Rendija Mosa i Korija Dilona u napadu, a zna se ko su oni. Gronkovski je po misljenju strucnjaka najbolji TE ikad. U sezoni kada je Mening bio povredjen Indijanapolis je bio poslednji u ligi, a prethodnu sezonu je igrao finale konferencije. Pozdrav za sve ljubitelje NFL-a. Inace, moj omiljeni QB bio je Stiv Mcnair iz Tenesija.

vlade

pre 8 godina

polako ljudi.. ko zna šta bi bilo sa karijerom šerifa, da su koltsi uzeli Brajana Lifa, umesto njega na draftu? a bila je dilema i velika fama oko toga, pred taj draft 1998g.. ne kažem da bi to uticalo na karijeru jer kvalitet je kvalitet, ali nikad se ne zna dal bi ovi rekordi pali, da je šerif završio u san dijegu.. izbor ekipa je i te kako krucijalan, treba imati sreće i zabosti pravi tim u kome talenat može doći do izražaja.. u svakom slučaju, kvalitetan qb, e sad da su koltsi imali bolju odbranu u prošloj deceniji, možda bi i imao više titula, ali ko zna šta bi bilo, kad bi bilo.. i ako je po meni, brejdi čovek tim, nešto kao što je bio jordan u svoje vreme.. igrao za sebe, igrao za druge.. mening malo više za sebe, ali kada ga je ekipa ispratila ove godine i kada je zbog povreda digao malo ručnu.. cap, titula!

mostarac

pre 8 godina

Najveći sigurno nije I ne može biti, sve rekorde može zahvaliti samo tome što je u 20 sezona imao 18 puta najjači ili među 3 tima po kvaliteti u ligi I 2 titule sAMo su sramota, ovu zadnju sam vise ja zaslužan nego on. Overrated !

skile

pre 8 godina

Nikad ga nisam gotivio, sta vise mrzeo sam ga ali sam navijao da osvoji titulu, zasluzio je!!! Ako se uporedjuje realno je da je Mening uvek imao bolji tim od Brejdijevog, konkretno msm na napad, otuda i ta neverovatna statistika, sa kakvim je sve timovima Brejdi dolazio do plej ofa, e to je bilo za carski... Visoko celo ce ostati upamcen, samo je imao taj bag u glavi kada dodje plej of da se malo ukenja a mozda su i suparnicki kvoterbekovi bili posebno inspirisani protiv njega. Rodzers je zadnjih par godina, ubedljivo najbolji kvoterbek :D

Andrakobogdan

pre 8 godina

voledo bih da se Cam prikljuci ovoj druzini,jer imam osecaj da menja isto igru,plus mi je omiljeni igrac jos od price sa Tebowom iza koga je igrao na koledzu,a sad pogledaj ko je gde.U svk sluc za Meninga,on je kao nzm Lebron,mada jedno dva put gori,ovaj ume da pogodi za pobedu,mening je toliko puta uprskao kad je trebalo,saigraci mu doneli titule vise nego on sam,lepo je rekao Steven A Smith da je payton najbolji QB svih vremena regularne sezone,dok je Brejdi najbolji QB sveukupno.

Grobari Pitsbourgh

pre 8 godina

Smesni su mi komentari o Brady-ju i Payton-u. Prvo,Brady uvek igra lose kada mu njegova ofanzivna linija "curi" i kada nema pola sata vremena da "razmislja". Payton je dobar QB, ali toliko daleko od zvanja "najbolji u istoriji". Sta reci za Favre-a, Montanu, i mnoge druge. Jedan jedini, i apsolutno najbolji danas je moj Big Ben . Go Steelers!!!!!!!!!!

manning

pre 8 godina

Naravno da je najbolji svih vremena vi koji tvrdite drugacije nemate pojma o nfl. Nemozes gledati nesto godinu dana i pisati gluposti. 18 godina Manning igra sport koji Ben koji Rogers koji Vick jeste li normalni jedini je Brady u rangu sa Manningom ali malo iza. To je to

Arthas Menethil

pre 8 godina

Serifa sam oduvek voleo vise nego Brejdija. Oduvek sam mislio da je prica o Brejdiju naduvana, kada ono pre dve godine videsmo da je ispumpana :). Kada Brejdi osvoji SB u drugom timu nekom - reci cu da je bolji od Meninga. A ovako pod palicom Beliceka, uvek ce biti za mene samo Ken svojoj Barbici :)

AD23

pre 8 godina

Brejdi ce ga prestici u nekim kategorijama, a da ne govorim o Superboulovima. Po ovom kriterijumu, Kristijano je bolji od Mesija jer drzi gomilu rekorda.

realan

pre 8 godina

Medju rekordima fale i najvise presecenih lopti u istoriji Sb, najvise poraza u playoffu... Lepo je sto on drzi ove rekorde u regularnoj sezoni, ali kad je bitno svako bi pre uzeo Brejdija ili Rodzersa... Pejton je verovatno najveci qb regularne sezone, ali najveci svih vremena sigurno nije. Jednostavno, previse puta je podbacio kad je bilo bitno, poslednju titulu mu je donela odbrana.

objektivno

pre 8 godina

Uvijek me nerviralo zasto ljudi ne mogu da budu objektivni, zasto uvijek za nesto sto vole kazu da je najbolje. Postoje neke stvari koje su, da se matematicki izrazim aksiomi, i o kojima se ne raspravlja, a da je Mening najbolji kb kojeg mi znamo je cinjenica. Ne zanimaju me statistike, koliko ima naslova, td. bacanih jardi, kakav je bio u plej ofu... ovde pricamo o cistom kvalitetu igraca. Evo sad da Mesija ili K. Ronalda prebacite u Radnik iz Surdulice ne bi nista osvojio, a i dalje bi bio najbolji na svijetu. Ne kazem da je Mening igrao u losim timovima, naprotiv, ali nije to ni vazno, prosto kad ga gledate vidite razliku u talentu. Ovde komentari mogu da stanu, jedan je Pejton Mening!

Overrated

pre 8 godina

a Rodzers je bolji od Brejdija i Meninga zajedno. Zna se ko je tata kad prigusti. Samo on nema Gronka, i nema odbranu Denvera, nema Amendolu, a Edi Lejsi je malo trom zbog kg. Nema on Cj Andersona. Majk Mekarti je los trener, nema on Bila. Zato je Rodzers tata ove igre, a dobar je i Big Ben, u svom fazonu.

Vladimir

pre 8 godina

Po mom misljenju nije otisao najbolji svih vremena. Brejdi je bolji jer je sa daleko slabijim saigracima nego sto ih je imao Mening osvojio cetiri super bowl-a. U medjusobnom skoru je daleko bolji od Meninga. Verovatno je bolji i Dzo Montana. Citajuci juce izjave raznih NFL eksperata i bivsih NFL igraca skoro svi su stavili Meninga na trece mesto svih vremena iza Brejdija I Montane. Mislim da ce se vecina sloziti sa mnom.

jola057

pre 8 godina

Kada usporedjivate Brady-a and Manninga-a ne zaboravite da su NE Patriots prosle godine varali protiv Indianapolisa ( footbal bez pritiska ) za koji je Brady suspendovan 4 utakmice. Njegov trener ( Bill Belichek ) je uhvacen ne jednom kako krade signale drugih timova. Najbolji nije onaj koji osvaja prvenstva vec onaj koji pokaze da je posten cist sportista prije svega i po tome nazalost Brady je daleko ispod. Aaron Rodgers je odlican quarterback ali ne dobar kao Peyton.Indianapolis Colts nikad nisu imali vise kvalitetnih igrace od Patriotsa i to se da provjeriti kroz sve ove godine. A o pricanju ko je najbolji svih vremena tu su jos i Steve Young, Terry Bradshaw, Dan Marino, John Elway, Johny Unitas .... Usput budi receno Archie, Peyton i Eli odnosno otac i dva sina, svi imaju sampionski prsten kao vodje svojih timova. Ako se zelite uciti profesionalizmu i ne sebicnosti Peytonova karijera vam bi trebala biti vodic. Velicina se ne postize samo brojevima vec ponasanjem na i izvan sportskog terena. I tu niko nije veci nego Peyton.

Grobari Pitsbourgh

pre 8 godina

Smesni su mi komentari o Brady-ju i Payton-u. Prvo,Brady uvek igra lose kada mu njegova ofanzivna linija "curi" i kada nema pola sata vremena da "razmislja". Payton je dobar QB, ali toliko daleko od zvanja "najbolji u istoriji". Sta reci za Favre-a, Montanu, i mnoge druge. Jedan jedini, i apsolutno najbolji danas je moj Big Ben . Go Steelers!!!!!!!!!!

Toriton

pre 8 godina

Jako dobar, najbolji nikako! Sta je sve Brejdi uspeo da uradi u karijeri, skoro u svakoj sezoni i to vrlo cesto sa prosecnim saigracima...

TB G.O.A.T

pre 8 godina

Najveći svih vremena? Hm ne bih baš rekao, dobar jeste ali ne znam ja ko ima 4 super bowl prstena i ko dovodi svoju ekipu do vrha svake godine, cega se sve odrekao zbog New Englanda.. Uvek tu za sve njih.. Zapitajte se Meningovci! Neka mu je sa srecom bio je dobar igrac ali...

Andrakobogdan

pre 8 godina

voledo bih da se Cam prikljuci ovoj druzini,jer imam osecaj da menja isto igru,plus mi je omiljeni igrac jos od price sa Tebowom iza koga je igrao na koledzu,a sad pogledaj ko je gde.U svk sluc za Meninga,on je kao nzm Lebron,mada jedno dva put gori,ovaj ume da pogodi za pobedu,mening je toliko puta uprskao kad je trebalo,saigraci mu doneli titule vise nego on sam,lepo je rekao Steven A Smith da je payton najbolji QB svih vremena regularne sezone,dok je Brejdi najbolji QB sveukupno.

SofronijeTheGreat

pre 8 godina

Inace Meningu, svaka cast na ucinjenom, ali nazalost kad god je trebalo da bude najbolji, nije ga nigde bilo. Ponovicu, nazalost.

soni

pre 8 godina

Stvar ukusa, za mene je on iskreno daleko bolji od Toma, njegov Indianapolis bez njega 1-15, Brady-ev NE 11-5, prosto meni licno prva asocijacija na New England je pre svega veliki mozak ekipe, trener Bill Belichick.
I u tekstu se upravo to pominje, da je serif izgledao kao trener na terenu, i zato je i za mene najveci kog sam gledao...

mostarac

pre 8 godina

Najveći sigurno nije I ne može biti, sve rekorde može zahvaliti samo tome što je u 20 sezona imao 18 puta najjači ili među 3 tima po kvaliteti u ligi I 2 titule sAMo su sramota, ovu zadnju sam vise ja zaslužan nego on. Overrated !

egon

pre 8 godina

Veliki igrac za male utakmice,dobro je napisao jedan gospodin "najbolji igrac regularnog dela". Nije isto bacati jarde protiv Jaguarsa ili u play-off u.Kada je bilo gusto zna se ko je igrac koji je i protiv protivnika i protiv cele lige uzeo 4 prstena.

sanel

pre 8 godina

Bila je uzivancija gledati serifa, pa cak i kada se pati... mislim da ce ih sve prestici Russell Wilson i zao mi je sto on vec nema 2 SB prstena...
pozdrav svima

Ragnar

pre 8 godina

Nisam brejdijevac, ali smatram da je Brejdi veći igrač iz razloga što je Brejdi ušao na mala vrata u NFL I od smešne franšize stvorio najuspešniju u 21 veku, za razliku od Meninga koji je projekovan za zvezdu, sina Redžija Meninga. Inače cenim Pejtona ali reći da je najveci ikad je neozbiljno. po meni je brat Ilaj bolji od njega jer je 2 puta tukao Brejdija u SB, dok je ovaj bio u zenitu karijere. Za najbolje ikad se ne bih izjašnjavao jer pratimm NFL tek od te famozne 2001, a od aktivnih QB mislim da Rodžers bez premca, ali moj ljubimac je bio I ostao Rotlisberger, jer je old school QB I veliki šmeker na terenu.

Milan

pre 8 godina

Bez ljutnje, ali nije najveći svih vremena. Najveći si kad je najpotrebnije, a njemu je obe titule donela odbrana. Znam da je u modi lepo pričati o nekome ko odlazi u penziju, posebno kad ima zaista impresivnu statistiku, ali budimo pošteni. Ovaj sport se igra zbog SB, a da ponovim, njemu je oba donela odbrana jer njega maltene i nije bilo na terenu.

saksija

pre 8 godina

Razlika između Brejdija i Meninga je u tome da su uz Brejdija saigrači postajali bolji nego što jesu, plus Brejdi je sam kao 199. pik izgradio karijeru dok je Pejton imao prohodan put kao sin slavnog oca.

Danilo

pre 8 godina

Dirljiv članak za oproštaj velikog igrača!
Potpuno nepotrebno poređenje sa drugim igračima koje izaziva reakciju mnogih od nas koji , sa mnogo razloga, smatramo da on nije ni među prvih 5 u istoriji , a kamoli najbolji.
Ne volim Brejdija ali njih dvojicu nije moguće porediti, pogotovo sa aspekta važnosti utakmica.
Po neverovatnom daru, Aron je ispred svih njih, rekao bih smelo.
Kurt Varner je s obzirom na okolnosti i jezivo kasni početak karijere bio igračina!
Big Ben svakako nije slabiji igrač od Meninga.
I tako redom, jako je nezhvalno a pomalo i laički, određivati najboljeg u istoriji sem ako to nije vidljivo iz aviona, kao kod Džordana ili Bolta, ili za neku godinu i Mesija.

Bendžamin fon Srbinson

pre 8 godina

Aaron Rodgers! Green Bay-ovci, koliko nas ima? :-)
(The Truth, 08. mart 2016 10:17)

Ima nas. Planiram da otvorim Green Bay fan klub u Novom Sadu, gde bi se svake nedelje tokom sezone pratili mečevi Rožersa i ekipe.

1kch4

pre 8 godina

Uvek kada neko proglasi najboljeg svih vremena krecu brojna osporavanja. Izuzev u kosarci valjda. Ja se sa autorom slazem kada je rec o Meningu. Neki igraci jednostavno nisu imali srece u vaznim mecevima, mada je neosporno da je u nekima i sam Meninig podbacio. Medjutim, njegov nacin igre je neponovljiv i po tome zasluzuje mesto u samom vrhu igraca koji su ostavili najveci trag u NFL-u. Uzivanje je gledati u bilo kom sportu igrace koji pre svega ''igraju mozgom'' (takav je recimo Federer u tenisu, kad igra cini vam se ni da se ne oznoji posteno) i u tom smislu mislim da je Mening u ovom sportu jedinstven.

miroslav dragin

pre 8 godina

pejton mening je osvojio dva superboula a tom cetiri,tom je izgubio jos dva protiv njegovog brata ilaja,s obzirom da ce tom jos igrati,ova statistika ce se prestici.za nas,navijace patriota,koji postuju pejtona,tom je najveci a sada ce nam biti olaksan posao.pozdrav svim navijacima celticsa,bruinsa,red soxa i patriotsa

skile

pre 8 godina

Nikad ga nisam gotivio, sta vise mrzeo sam ga ali sam navijao da osvoji titulu, zasluzio je!!! Ako se uporedjuje realno je da je Mening uvek imao bolji tim od Brejdijevog, konkretno msm na napad, otuda i ta neverovatna statistika, sa kakvim je sve timovima Brejdi dolazio do plej ofa, e to je bilo za carski... Visoko celo ce ostati upamcen, samo je imao taj bag u glavi kada dodje plej of da se malo ukenja a mozda su i suparnicki kvoterbekovi bili posebno inspirisani protiv njega. Rodzers je zadnjih par godina, ubedljivo najbolji kvoterbek :D

Davor

pre 8 godina

Srusio je mnogo rekorda ali nije nalbolji. Ameri su proglasili Montanu. A meni licno je najdrazi Donovan Mekneb iako nije nikada osvojio titulu.

Miki28

pre 8 godina

Al je autor napravio pravi potez sa ovim clankom, bice dosta komentara jer svako ima nekog svog omiljenog! Ovdje ne daj boze da dirnes Brejdija, pa ko da si dirnuo bozanstvo a Brejdi je samo jedan od najboljih QB jkada uz Pejtona, Montanu, Favrea i ostale majstore ovog sporta... Meni licno je omiljen Pejton ali imao je svojih mana ali realno kad je imao jaku odbranu onda je uzimao i titule a zna se da titule uzima odbrana a napad je showtime! Sve u svemu, fenomenalna karijera i drago mi je sto se oprostio sa titulom i pozdrav za Serifa i srecno!

ko s tribina

pre 8 godina

+ te sezone kada je autor teksta, zgotivio Pejtona: on nije ni ušao u plejof, a sledeće su ga Džetsi, predvođeni Čedom Peningtonom, razvalili sa 41 : 0 u plejofu. Posle toga su oko njega napravili najjači tim u ligi, napravili mu ofanzivnu liniji koja je bila jaka kao bedem i Pejton je bio bolje čuvan od američkog predsednika.

Nema sumnje da je bio kralj regularnog dela sezone i najbolji ikad u regularnom delu sezone, plejof je već druga priča i tu je bio prosek (a u ovom poslednjom, pobedničkom maršu, i među najslabijim pojedincima Bronkosa). Jednostavno, uvek će imati taj protivargument za tvrdnji; Pejton, najbolji ikad.

Bole

pre 8 godina

2000 i neke sam poceo da gledam NFL, i prvi za oko mi je zapao Vik, on je tada bio totalno drugaciji od drugih, vidim neki pisu da je Cam mnogo promenio igru, sve je to vec bilo vidjeno sa Vikom samo sto je decko imao problema sa zakonom i nikada nije zasijao u punom sjaju. Oduvek mi je bio drazi Brejdi, jer mi je oduvek bila draza ta underdog prica, i kako je Vik zaglavio u zatvor, Brejdi mi je postao jedan od omiljenih QB. Svaka cast Meningu za regularne delove sezona, ali sam ja uvek vise paznje obracao na playoff, a on tu nije blistao i nikako me nije kupio kao najbolji ikad, medju najboljima da, ali GOAT ne.

relja

pre 8 godina

Mening je odličan QB, ali nije najbolji.
Izgubio je mnogo više važnih utakmica nego što ih je dobio, a porazi u tim mečevima su uglavnom išli njemu na dušu. Denver je osvojio titulu ove sezone, ali u toj tituli je najmanje zasluga Pejtona Meninga. Da nisu imali odbranu od čelika onda kad je bilo najvažnije...

Vlada

pre 8 godina

Toliko sam voleo da ga gledam da sam u Superbolu navijao za Petse, jer bi u tom slučaju Meninig možda odigrao bar još jednu sezonu... NFL više neće biti isti. Ovakav osećaj sam imao i 2003. kada je Džordan ostavio basket.

diskretni.heroj

pre 8 godina

Ne bih rekao da je najveci...veliki jeste ali ne najveci...kao sto neko rece...Elvej,Marino,Montana i drugi...pa onda Maning, Favre pa cak i Donovan McNabb mozda donekle i Rotlesberger ali to je moje subjektivno misljenje kao navijaca Eaglesa i Steelersa i iako ga ne volim i Brejdi

život čoveka na balkanu

pre 8 godina

Bio je odličan u jednoj teškoj i zahtevnoj igri.Kapa dole za igračku karijeru, na izvestan način pomerio je granice u NFL-u.Najbolji svih vremena?Ni približno,ukoliko prihvatimo da je uopšte moguće diskutovati na ovu temu u bilo kojem sportu.Svakako je ostavio traga i njegovo ime će ostati upisano u istoriji;mislim da je to dovoljno i njemu i njegovim navijačima.

pustite komentar

pre 8 godina

Aaron Rodgers! Green Bay-ovci, koliko nas ima? :-)
(The Truth, 08. mart 2016 10:17)

Ima nas mnogo,ali oni pravi ce ti reci,Brett Favre. Ne najbolji(statisticki da,sa Meningom,ali..) vec najzanimljiviji za gledanje ikada,uz Meninga. Brejdi je druga prica,stalozen,miran,igra za ekipu! Zato i ima rezultate kakve ima. Ali kada je Favre izlazio na teren,moli ste da se nadate ludilu,iliti niste znali cemu da se nadate. Da upropasti sve,sto je radio puno puta,no kad krene u svom ritmu,to su pasovi koje je samo jos Marino bacao,Mening cesto i Brejdi one godine sa Randy Moss-om! Ne bih duzio dalje,ali gledajuci samo igru QB,mogu se sloziti da je Pejton najveci,najbriljantniji QB! U principu,ne zna se koji je bolji! Pozdrav svim ljubiteljima NFL,a velikom Pejtonu Meningu sve najbolje u zivotu!!!

Jo

pre 8 godina

Mening nije odličan već vrhunski kvoterbek. Jedan od par koji danas igraju. I zahvalan sam što sam imao priliku da ga gledam. Ali nikako nije najveći QB svih vremena. Sve se svodi na to da ste trener koga bi ste radije imali u timu, Brejdija ili Meninga? Brejdija, zato što donosi rezultate i igra za tim. Mening obara rekorde, ali rekorde za sebe. I to je razlog što je osvojio 2 naspram Brejdijevih 4 SB-a. I da budemo iskreni, drugi SB nije osovojio on nego odbrana Bronkosa. Uporedite to sa Brejdijem, koji ove sezone samo da je imao kome da doda loptu, uz sve batine koje je dobio, bi verovatno osvojio SB. Mening je nešto poput Ronalda u "našem" fudbalu, a Brejdi poput Mesija. Jedan igra više za sebe, a drugi više za tim. Još dva razloga zašto nije najbolji - najbolji su najbolji kada je najpotrebnije i znaju kada da se povuku. Kao Džordan npr.
Ipak, nedostajaće sportu, i bilo je zadovoljstvo gledati ga.

milosh-nish

pre 8 godina

da je veliki to stoji ali nikad on nije mogao protiv Brejdija,i ovu poslednju pobedu u playoffu protiv njega mu je donela odbrana,na njegovu statistiku uzeo je samo 2 sb-a,ilaj ima isto toliko ako se ne varam...nedostajace ovoj igri ovakva legenda

cofilence

pre 8 godina

Najbolji ni blizu... neznam da li ste svesni ali nejgov rekord u post sezoni do ove godine je bio negativan.Otisao je jedan od najboljih i najbolji qb regularne sezone.Mislim da su Brady i Montana sigurni :)

Eli

pre 8 godina

Otisao je covek koji je zauvek promenio NFL. Bez obzira da li ste njegov navijac ili ne,morate se sloziti da je jedan od najboljih ikad.To je i sam Brajdi izjavio,i njihov odnos je fenomenalan kao dvojice najboljih ikad. Ja jesam njegov navijac i zao mi je sto je propustio sezonu i po. Ne zelim da pravim izgovore za njegove podbacaje,posto ni on sam to nije radio. Ali je cesto igrao povredjen pogotovo u playoff-u. Svaka cast Serifu nedostajace anm on i njegovo rivalstvo sa Brejdijem i Belicikom.

TitanUP

pre 8 godina

Ubedjen sam da bi odigrao jos jednu sezonu,da nisu krenuli sa aferom od pre 20 godina kad je bio klinac sa 18 godina o seksualnom uznemiravanju na koledzu.Cak su mu i na ovoj konferenciji postavili to pitanje ali se elegantno izvukao.Denver je sada u problemu jer je Osvajler odbio ugovor na 45 miliona za 3 godine i bice free agent.Hjuston i Jetsi prvi u redu.I jedna bomba De Marko Marej u Tenesiju.

Klajtona

pre 8 godina

Najbolji kvoterbek, bez sumnje. Samo, odakle tolika potreba da se poredi sa Brejdijem. Rekordi nisu bitni, sem statističarima. Brejdi je veliki zbog čuvene prve titule, koja je pomenuta u tekstu, a Mening zbog ove druge

Andria

pre 8 godina

Bravo za tekst. Pozdrav šerifu, iako mi njegovi timovi nisu bili simpatični (Brejdijev NE još manje). On je bio dokaz da se sa inteligencijom može mnogo postići.

pustite komentar

pre 8 godina

Aaron Rodgers! Green Bay-ovci, koliko nas ima? :-)
(The Truth, 08. mart 2016 10:17)

Ima nas mnogo,ali oni pravi ce ti reci,Brett Favre. Ne najbolji(statisticki da,sa Meningom,ali..) vec najzanimljiviji za gledanje ikada,uz Meninga. Brejdi je druga prica,stalozen,miran,igra za ekipu! Zato i ima rezultate kakve ima. Ali kada je Favre izlazio na teren,moli ste da se nadate ludilu,iliti niste znali cemu da se nadate. Da upropasti sve,sto je radio puno puta,no kad krene u svom ritmu,to su pasovi koje je samo jos Marino bacao,Mening cesto i Brejdi one godine sa Randy Moss-om! Ne bih duzio dalje,ali gledajuci samo igru QB,mogu se sloziti da je Pejton najveci,najbriljantniji QB! U principu,ne zna se koji je bolji! Pozdrav svim ljubiteljima NFL,a velikom Pejtonu Meningu sve najbolje u zivotu!!!

pustite komentar

pre 8 godina

Mene je uvek iritirao. Realno Brett Favre mi je bio i ostao omiljeni QB svih vremena.
(Šubi, 08. mart 2016 11:04)

Kazi,tebra. Legenda nad legendama,kada izadje na teren. Mozda ne uvek najbolji za svoj tim,ali za gledaoce,za samu igru,najuzbudljivi ikada. Uh,kako mi nedostaje,deda!!!

vlade

pre 8 godina

polako ljudi.. ko zna šta bi bilo sa karijerom šerifa, da su koltsi uzeli Brajana Lifa, umesto njega na draftu? a bila je dilema i velika fama oko toga, pred taj draft 1998g.. ne kažem da bi to uticalo na karijeru jer kvalitet je kvalitet, ali nikad se ne zna dal bi ovi rekordi pali, da je šerif završio u san dijegu.. izbor ekipa je i te kako krucijalan, treba imati sreće i zabosti pravi tim u kome talenat može doći do izražaja.. u svakom slučaju, kvalitetan qb, e sad da su koltsi imali bolju odbranu u prošloj deceniji, možda bi i imao više titula, ali ko zna šta bi bilo, kad bi bilo.. i ako je po meni, brejdi čovek tim, nešto kao što je bio jordan u svoje vreme.. igrao za sebe, igrao za druge.. mening malo više za sebe, ali kada ga je ekipa ispratila ove godine i kada je zbog povreda digao malo ručnu.. cap, titula!

Sreten Žujkić, penzioner

pre 8 godina

Aaron Rodgers! Green Bay-ovci, koliko nas ima? :-)
(The Truth, 08. mart 2016 10:17)

Ima nas. Planiram da otvorim Green Bay fan klub u Novom Sadu, gde bi se svake nedelje tokom sezone pratili mečevi Rožersa i ekipe.
(Bendžamin fon Srbinson, 08. mart 2016 12:26)

Podržavam, samo javi gde ...

pustite komentar

pre 8 godina

Aaron Rodgers! Green Bay-ovci, koliko nas ima? :-)
(The Truth, 08. mart 2016 10:17)

Ima nas mnogo,ali oni pravi ce ti reci,Brett Favre. Ne najbolji(statisticki da,sa Meningom,ali..) vec najzanimljiviji za gledanje ikada,uz Meninga. Brejdi je druga prica,stalozen,miran,igra za ekipu! Zato i ima rezultate kakve ima. Ali kada je Favre izlazio na teren,moli ste da se nadate ludilu,iliti niste znali cemu da se nadate. Da upropasti sve,sto je radio puno puta,no kad krene u svom ritmu,to su pasovi koje je samo jos Marino bacao,Mening cesto i Brejdi one godine sa Randy Moss-om! Ne bih duzio dalje,ali gledajuci samo igru QB,mogu se sloziti da je Pejton najveci,najbriljantniji QB! U principu,ne zna se koji je bolji! Pozdrav svim ljubiteljima NFL,a velikom Pejtonu Meningu sve najbolje u zivotu!!!

pustite komentar

pre 8 godina

Aaron Rodgers! Green Bay-ovci, koliko nas ima? :-)
(The Truth, 08. mart 2016 10:17)

Ima nas mnogo,ali oni pravi ce ti reci,Brett Favre. Ne najbolji(statisticki da,sa Meningom,ali..) vec najzanimljiviji za gledanje ikada,uz Meninga. Brejdi je druga prica,stalozen,miran,igra za ekipu! Zato i ima rezultate kakve ima. Ali kada je Favre izlazio na teren,moli ste da se nadate ludilu,iliti niste znali cemu da se nadate. Da upropasti sve,sto je radio puno puta,no kad krene u svom ritmu,to su pasovi koje je samo jos Marino bacao,Mening cesto i Brejdi one godine sa Randy Moss-om! Ne bih duzio dalje,ali gledajuci samo igru QB,mogu se sloziti da je Pejton najveci,najbriljantniji QB! U principu,ne zna se koji je bolji! Pozdrav svim ljubiteljima NFL,a velikom Pejtonu Meningu sve najbolje u zivotu!!!

pufta

pre 8 godina

prvo jako je tesko biti objektivan. Ja recimo sam obozavao Breta Favra i za mene je on jedan od najvecih, ali objektivno u nekim segmentima igre Mening je bio najveci, a sta tek reci za mrskog Brejdija. Svaki od njih je igri doneo nesto posebno i drugacije od drugih. Favre je imao ludilo i nepredvidivost u igri zbog koje sam zavoleo NFL, Maning je mozda najbolje citao odbrane od QB-ova ikada, Brejdi neverovatan killer instinkt i pobednicki mentalitet koji im ke doneo toliko titula. prosto ne treba se sad mlatiti ko je bio veci i u kom segmentu, svi su bili veliki, verovatno i najveci u nekim segmentima igre.

Pančevac

pre 8 godina

Bret Favr je bio i ostao legenda! Pred kraj karijere nije imao sreće, ali ono što je uradio do tada je sasvim dovoljno da postane legenda. Pas od 99 jardi itd...
Po meni, Favr i Pekersi su nešto poput Džerarda i Liverpula.

Blitz

pre 8 godina

Slazem se sa vecinom ovde da je bio jedan od najvecih. Ono sto Pejtona cini posebnim a sto verovatno malo ljudi zna je da je i sa univerzitetom osvojio titulu, sto je ipak mnogo teze nego na profesionalnom nivou, kako je kvalitet ipak razvodnjen na mnogo vise timova. Popularnost univerzitetskog spora je takodje na mnogo visem nivou nego kod profesionalaca...samim tim dosao je u NFL sa tom aurom, bez mrlja iz privatnog zivota, veoma uzoran sportista...belac...

poli-gaf

pre 8 godina

Malo kao od vas zna da je Mening uslovio prilikom prelaska u Denver, da ugovor ne sme biti jači od onog koji ima Brejdi. .iz poštovanja prema Brejdiju...toliko!!!!

Delije Čikago

pre 8 godina

Bilo je mnogi dobrih kroz istoriju, a sad dal' je najbolji, krajnje je diskutabilno i stvar ukusa, za mene nije, ali među 5 sigurno jeste...

manning

pre 8 godina

Naravno da je najbolji svih vremena vi koji tvrdite drugacije nemate pojma o nfl. Nemozes gledati nesto godinu dana i pisati gluposti. 18 godina Manning igra sport koji Ben koji Rogers koji Vick jeste li normalni jedini je Brady u rangu sa Manningom ali malo iza. To je to

Sima

pre 8 godina

Da sretnem lika na ulici rekao bih da je u invalidskoj penziji ili da od sportova maksimalno moze sahom da se bavi. A on legenda americkog fudbala.

Jaa

pre 8 godina

Bravo za tekst. Pozdrav šerifu, iako mi njegovi timovi nisu bili simpatični (Brejdijev NE još manje). On je bio dokaz da se sa inteligencijom može mnogo postići.
(Andria, 08. mart 2016 10:35)

Pa mesto QB-a i zahteva igrača sa nadprosečnom inteligencijom. :)

Hanibal Lek-cija

pre 8 godina

Pametnjakovici, ostavite se prepucavanja..VELIKI PEJTON MENING ja kao legenda otisao u LEGENDU, svi pravi fanovi NFL-a ce osetiti prazninu, kao i kad je otisao
FAVR, R. LUIS..i mnoge legende!!!
Sve sto je ostvario, zasluzio je...kao
i penziju!!! Budi zdrav i uzivaj uz svoju porodicu LEGENDO!!!

Akrobata

pre 8 godina

Jedan od najboljih, ali (sa uvek tim ali) umeo je da podbaci kad je on bio taj, koji je trebalo da povuče. Ovo mu je bila najlošija sezona u karijeri, ali izgleda kako mu se sve vratilo i neko ga je od gore nagradio i vala, zaslužio je! Konačno se izjednačio sa Ilajom:)

Inače, ima bolji skor u međusobnim duelima sa Brejdijem u plejofu, 3 : 2.

Mitar

pre 8 godina

soni, 8. mart 2016 14:40
Tu sezonu sto spominjes 1 - 15 kad je Mening bio povrijedjen zovu " Suck for Luck " pa ti proguglaj malo kad navodis to kao cinjenicu ...

Nemojmo preterivati

pre 8 godina

(jola057, 8. mart 2016 15:03)
Usput budi receno Archie Manning nema sampionski prsten nije cak ni bio ni u play offu,jedan ispod prosecan QB koji je igrao za Saintse veci deo karijere.On je legenda Ole Miss-a koji kao i vecina QB nije nista uradio u NFL-u.Podrzao je Pejtona da ode na koledz u Tenesi sto mu ovi sa Ole Miss-a nisu oprostili.Malo su se stisale strasti kad je Ilaj otisao tamo.

Miki442

pre 8 godina

Uvek mi je drago kad vidim dobar tekst o NFL-u sa ovoliko komentara. Znam tad da nisam jedini "ludak" koji prati ovaj sport. Pratim NFL intenzivno od kada sam na crno belom televizoru 2002. godine gledao Minesota - Baltimor (keva gledala seriju na tv-u u boji) na trecem kanalu. Zvanicno najbolji igrac svih vremena ove igre je Džeri Rajs. Ni Mening, a ni Brejdi. Iza sledi trkač Klivlenda iz 60ih, pa odbranbeni igrac Grin Beja iz 90ih, Džo Montana, itd. Ima na wikipediji i zvanicnom NFL sajtu. Ovo je izbor bivsih igraca, trenera i navijaca u SAD-u. Bilo je zadovoljstvo gledati Meninga svih ovih godina, kao sto je zadovoljstvo gledati i Brejdija. Nije tacna tvrdnja da je Brejdi imao slabije saigrace. Potpuni apsurd. Brejdi je uvek imao mnogo bolju odbranu (Mekginis, Bruski, Fajfer, Su, Vrabel, Sejmor, Taj Lou, R. Harison ...) i jednog od najboljih trenera svih vremena. Stabilan sistem pre svega. Cak je imao u jednom momentu Rendija Mosa i Korija Dilona u napadu, a zna se ko su oni. Gronkovski je po misljenju strucnjaka najbolji TE ikad. U sezoni kada je Mening bio povredjen Indijanapolis je bio poslednji u ligi, a prethodnu sezonu je igrao finale konferencije. Pozdrav za sve ljubitelje NFL-a. Inace, moj omiljeni QB bio je Stiv Mcnair iz Tenesija.

Aesculus glabra

pre 8 godina

U jednom trenutku od 2003-2009 bio je vodja napada koji ce tesko da se ponovi u NFL-u.Mervin Harison,Redzi Vejn,Dalas Klark,Pjer Garson.To je bilo skoro nemoguce braniti.Ne mozes da mu pridjes od ofanzivne linije a od ovih je uvek jedan slobodan.I samo sipa....