Nedelja, 14.02.2016.

09:45

Hrvati Đokovića i 'delije' uporedili sa Šimunićem

Hrvatski mediji osudili su navijanje Novaka Đokovića i pristalica Crvene zvezde na meču Evrolige protiv Cedevite u ’Pioniru’.

Izvor: ÐN

Hrvati Ðokoviæa i 'delije' uporedili sa Šimuniæem IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

276 Komentari

Sortiraj po:

Idite u mišju rupu

pre 8 godina

Moraš onda i Našeg Noleta ignorirati :))
(:) :), 14. februar 2016 21:25)

Žali bože naroda koji nema svoje pa mora tuđe da svojata.

:) :)

pre 8 godina

Ovo je prevrsilo svaku meru. Krajnje je vreme da se odgovori na pravi nacin, a to je ignorisanje svega sto je hrvatsko narocito ako je u Srbiji.Pri tome ne mislim na hrvate koji zive u Srbiji.
(Dusan, 14. februar 2016 13:36
Moraš onda i Našeg Noleta ignorirati :))

From South

pre 8 godina

Ja ne pratim tenis, mada i bi da imamo nekog poput Djokovica. Sad nesto o samom Djokovicu: Momak je izjavio da je Hrvat ili Srbin svejedno kada su ga proglasili hrvatom u Kanadi. Dolazi u HR na odmor, daje intervjue gotovo u fazonu bratstva i jedinstva. Sa druge strane srbuje s tri uzdignuta prsta, i posjecuje tkz. " Andricgrad " uz koji protjece rijeka Drina koja je prije 20-tak godina natopljena krvlju civila Bosnjaka od strane onih koju su i promjenili ime toga grada i koji tako toplo docekuju teniskog asa N. Djokovica. On ima previse love da bi bio " neupucen " u sve sta se na tom mjestu dogadjalo i minimum od njega kao onoga koji je najbolji u necemu na svijetu, dakle svjetski prvak bi bilo da se ogradi od takvih posjeta,tj.da uopce sebi ne dozvoli boravak na tom mjestu i uz takve domacine. Sada vidite razliku izmedju Djokovica i Mate Parlova, koji je rekao da" ja ne mogu biti nacionalista kada sam svjetski prvak, mene vole i crni i bijeli i zuti ljudi "Ako on vec ne zna sta je po tom parolom radjeno u Slavoniji, u BiH a ne sumnjam i na Kosovu, onda mu je to svakako netko mogao objasniti da su uz tri uzdignuta prsta cinjeni u ime Srba i Srbije teski i veliki zlocini u ove nevedene tri drzave. Jos su gori stihovi " straze djenerala draze " ( ako je tocno da je to pjevao ) kao i ovaj Mars na Drinu ukoliko je i to pjevao. Djokovic ce jasno reci da on nije nacionalista, ali njegovi potezi govore drugacije. A mozda je samo kukavica ? Isto se odnosi i na Cilica i Thompsona.

From South

pre 8 godina

Pablo@, ima lipi moj Pablo. Ni notorni " Za dom spremni" u originalu nije spravljen protiv Srba, pa su ipak uz taj poklic mnogi Srbi ubijani. Tako su i uz poklic " Mars na Drinu " iako je nastao davno prije, uz njega ubijani mnogi Hrvati i Bosnjaci 90-ih godina. Ista stvar je i za kukastim krizem. U svakom slucaju ne pravite se bedasti i blesavi - nadam se da to niste ! ? Lp.

Antisha

pre 8 godina

Pogledaj malo bolje, klasična montaža.
Hrvatski novinari su u 95% slučajeva polupismeni, tako da ne treba dizati veliku prašinu oko ovoga. Plus, pokazuju elementarno nepoznavanje istorijskih ( povijesnih ) činjenica ( Marš na Drinu nema nikakve veze sa četnicima ). Šimunića stavljati u isti koš sa Đokovićem je besmisleno, iz razloga što je Šimunić huligan i primitivac.
Hvala na objavljenom komentaru.
Pozdrav, svako dobro!
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Pablo, 14. februar 2016 18:06)

Hrvatski novinari su nikakvi. Usporediti gospodina Djokovica s primitivcem iz Australije koji nas vec godinama sramoti je krajnje neukusno.

Inace ako im je toliko do cetnickih pjesama, neka objave snimku kako Robert Prosinecki slavi pobjede sa crvenom zvezdom :)

Jos jednom, iskrene isprike najvecem tenisacu danasnjice Novaku Djokovicu, ne zasluzujes da te budale pisu ista o tebi

Venus projekat

pre 8 godina

''Kako je dobro vidjeti te opet, STAVITI RUKE NA TVOJA RAMENA, kao nekad' POLJUBI ME njezno, za ona dobra, dobra, dobra, stara vremena!''

Aco delija

pre 8 godina

Što se tiče novaka mogu samo da mu pljunu pod prozor, a ko je išta pročitao u zivotu, zna ko je narod koji se oduvijek borio za svoju slobodu a ko je uvijek podrzavao fašiste, za to hrvati psssssssss,!!!!!!

Pablo

pre 8 godina

@ Kutlović
Pogledaj malo bolje, klasična montaža.
Hrvatski novinari su u 95% slučajeva polupismeni, tako da ne treba dizati veliku prašinu oko ovoga. Plus, pokazuju elementarno nepoznavanje istorijskih ( povijesnih ) činjenica ( Marš na Drinu nema nikakve veze sa četnicima ). Šimunića stavljati u isti koš sa Đokovićem je besmisleno, iz razloga što je Šimunić huligan i primitivac.
Hvala na objavljenom komentaru.
Pozdrav, svako dobro!

ivan78bg

pre 8 godina

Koji problem imju hravti sa pesmo mars na drinu.Zasto bi iko imao problem sa tom pesmom-marsem.Dokaza da je No.1e pevao neku cetnucku pesmu nemaju.ILi misle da je vidovdan takva pesma.U svkom slucaju mesaju babe i zabe.Ali normalno ne slucajno.

Dario Zg

pre 8 godina

Kazete Mars na drinu prije cetnika, mi kazemo "Za dom spremni" pozdrav daleko prije jadnih ustasa i koljaca Pavelica. Da se razumijemo - ja ne smatram da je poklic primjeren zbog te negativne konotacije no tako se to iskazuje kada na jedno zmirite a drugu povijest odobravate i kazete "nema veze, ovo je bilo prije toga". Licemjerje, "braco" Srbi. I kazete neki tamo smrdljivi koljac Draza "rehabitalovan".. od koga to, boraca za ljudska prava? :) Od onih sto dodjeljuju Nobelovu nagradu za mir? Nes ti "casti" kad nemoralni idu nemoralnom pljeskati. Tko o cemu, Srbi o postenju. I ne, Jutarnji nije tabloid kao ni ostala vecina portala koji su isto prenijeli tipa 24sata koji je najcitaniji portal ili slicni.

Kutlović

pre 8 godina

Бечка филхармонија свира марш на Дрину...погледајте на Јутјубу једано од бољих извођења тог нашег поносног марша

dragan

pre 8 godina

Ne znam sta je Nole pevao,ali da smo ih mi na trbinama vredjali,jesmo i nema razloga da se tu nesto pravdamo. Vredjacemo ih uvek a znamo da nas ULEB zbog toga ne moze kazniti. A Noleta,mogu samo da mrze.

stoper4

pre 8 godina

Ajde da budemo politički korektni pa da kažemo da bi "Sve su straže..." možda mogla da bude uvreda nekome. Ali živo me interesuje kako bi objasnili zašto je Marš na Drinu uvredljiva pesma po njih

my way

pre 8 godina

To kao Nemci da izjednacavaju nacizam i fasizam sa antifasizmom. Hitlera, sa Ruzveltom, Cercilom, Trumanom, Staljinom, De Golom i zale se da im velicanje ovih drugih vredja nacionalna osecanja. Noletu i delijama na ponos i pesme koje su pevali i osude od strane Hrvata. Hvala tebi, cica Drazo...

sumnjičav

pre 8 godina

Udariti zid 2 kilometra u vis i jos ograditi bodljikavom žicom granicu sa njima..
(Rajko, 14. februar 2016 10:33)
pa glupo je kad će to sve uskoro biti zapadna srbija

glas razuma

pre 8 godina

Nije im lako bese Srbija - Hrvatska 5:0 Dejvis kup, a Djokovic - Cilic 13:0 Sad mi je jasno sto traze da Nolketa kazne. Nemgu sportski, ajde finasijski. Nemoj da ljutite Noleta, ako se naljuti kupice celu Hr zajedno sa Simunicem.

Gavrilo srce uzavrelo

pre 8 godina

Bespotrebno se dizu tenzije.Neko rece da je "jutarnji" tabloid.Vjerujem da je tako,i da je bila obrnuta situacija,Informer,Kurir,Telegraf...plasirali bi gore naslove.To svi znamo.Ja bih,na primjer,volio da uopste Vucicevic nije Srbin,kad vec nije covjek.Ko zna ko je i ovaj hrvatski novinar.Ako se dignu tenzije zbog ove situacije samo mozemo biti na gubitku,i Zvezda,i Novak,samim tim i Srbija.Hrvati i Cedevita ovde nemaju sta izgubiti.Nemojte me pogresno shvatiti,ne kazem da se treba izvinjavati,naprotiv,ali iz ove situacije najvise profitiraju tabloidi.

Beobrad

pre 8 godina

Ocigledno je da Hrvati pisu gluposti, ali Djokovicu nekako uvek pravi probleme, sada pravi probleme Zvezdi i to velike. Ne znam sto mu je to trebalo.

Goran M

pre 8 godina

Veliki sam Partizanovac,gledam bukvalno svaku utakmicu moga Partizana u Beogradu,kosarku i naravno fudbal.Ove nase "dobre" komsije su zasluzile da ih Zvezda sportski ponizi u oba takmicenja.Pa neka onda natenane uporedjuju njihovog Dzoa i naseg naveceg sportistu Novaka.

Mile

pre 8 godina

Jutarnji list je pandan nasem Informeru. Njih ne treba shvatati ozbiljno. Cedevita se nije zalila kao ni HKS . Vecina Hrvata voli Novaka koji uzgred nije pevao cetnicke pesme vec Mars na Drinu i Vidovdan koji sa cetovanjem nbas i nemaju veze.

Dusan

pre 8 godina

Ovo je prevrsilo svaku meru. Krajnje je vreme da se odgovori na pravi nacin, a to je ignorisanje svega sto je hrvatsko narocito ako je u Srbiji.Pri tome ne mislim na hrvate koji zive u Srbiji.

Grunf

pre 8 godina

I ako sam odvec star i nisam navijac, ali vam mogu dati koristan savjet.. nikad nemoj pjevati Mars na Drinu pred Hrvatima . I oni su bili tamo 1914, sjecate se izvjesca iz Macve .

Vladimir

pre 8 godina

Glupost koja nije ni za komentarisanje.Paljevina ima i tamo i ovde i mnogi pre nego donesu zakljucke prvo iskljuce mozak.Tako mi funkcionisemo.Ono sto je ruzno u ovoj prici,kad je umro Marko Ivkovic navijaci Cedevite su prvi izbacili transparente podrske i uvek su imali fer odnose kad je Zvezda odlazila tamo.Sa ovim cetnickim koloritima presli smo granicu pristojnosti,jednostavno,obrukali smo se.Samo smo pokazali koliko i mi imamo Simunica na jednom mestu.

Вуја незналица

pre 8 godina

Учите ове лепе песме као и ћирилицу, требаће вам... Ваша браћа у Вуковару се опаметише па је научише, јер свако вече по један носи таблу са ћириличним натписима кући

nada umire poslednja

pre 8 godina

Zbog cega jedne novine izjednacavate s narodom? Ako vec jutarnji siri mrznju morate li vi nastaviti u istom tonu s tendecioznim naslovom?
(hrvat koji se ne slaze s jutarnjim, 14. februar 2016 11:06)

pa NIJE samo jutarnji!

Rouzvelt

pre 8 godina

Pa njima su nase pesme najgore jer nisu u mogucnosti da sami sebe iskreno osude za fasizam i nacizam. Bolje da se peva Mars na Drini nego to sto oni pevaju.

Lepi

pre 8 godina

Promenite naslov - ne treba generalizovati.
Ne družim se sa ljudima koji bi pevali o Draži.
Nekom smeta spominjanje Draže, nekom Stepinca, nekom Tesle - meni sve to smeta.

mlekadzija

pre 8 godina

Da je Cedevita kojim slucajem pobedila ne bi im smetalo kako kazu cetnicko orgijanje ili sta vec. Kompleksi su cudo...vise srece drugi put. A za revans ocekujem Tompsona sa horom na utakmici...

JoeNBg

pre 8 godina

Kompleksi i glupost dotičnih nemaju granica!!! Đeneral Draža bio je oficir legitimne države Kraljevine Jugoslavije koji se borio protiv ustaške, nacističke nemani tokom Drugog svetskog rata. Marš na Drinu bila je pesma napaćenih srpskih vojnika koji su se borili za slobodu protiv austrougarskog okupatora u Prvom svetskom ratu. Spremni za dom, pozdrav koji je Šimunić uzvikivao bio je pozdrav ustaških zlikovaca koji su tokom Drugog svetskog rata činili zverskije zločine od samih nacista!!! Susedi, uživajte u porazu, a Novaka ćete još dugo, dugo morati da gledate!!!

Možda

pre 8 godina

Razumem za ovo za ovo Marš na Drinu,ipak smo i onda bili na suprostavljenim stranama oni su nas napadali a mi smo se branili.Medju njima Austro-ugarima bili su i Hrvati.Ovo za Vidovdan me ne čudi oni su podržavali Albance na Kosovu uvek.Tako da na zapadu ništa novo na istoku sunce zorom.Psi laju karavani prolaze.

Dragana

pre 8 godina

Jeste da mi Novak i nije nešto simpatičan i da za njega navijam samo kad igra za Srbiju ali realno gledam na ovo.Ta dva slučaja ne mogu da se uporede.Novak je došao na utakmicu kao gledalac,samim tim ako želi ima da peva navijačke pesme.On nije na terenu nakon završetka meča uzeo mikrofon ili megafon pa pevao neprikladne pesme i izgovarao svakakve parole.A Vidovdan i Marš na Drinu nikako nisu neprikladne pesme.Ne vidim da je Novak uradio nešto loše jer nije.Pratim godinama utakmice u ABA ligi,tačnije od kad Zvezda igra u njoj i naslušala sam se svakakvih grozota od skandiranja koje ne želim ovde ni da pomenem,a viču se podjednako i u Srbiji i u Hrvatskoj a i u BiH.Po logici ovog lista i njegovog teksta trebalo bi onda izbaciti skoro sve klubove iz ABA lige.A neću ni da zaboravim da su daleke 1998 godine u Zagrebu postavili transparent na kome je pisalo kako je mesto za Srbe Jasenovac, u Ligi šampiona,utakmica Cibona-Zvezda.Mesecima na sportskom portalu čitam prepucavanja o Srbima i Hrvatima i ne slutim ništa dobro kakva se atmosfera pravi.Uzmite se svi u pamet uključujući i medije.

fef

pre 8 godina

1. Zloba 2. ljubomora i 3. neznanje.

1. Šimunić proziva mikrofonom tribinu ustaškim pozdravom - Đoković peva Vidovdan. To je dakle,isto?

2. Zvezda izbacuje Cedevitu za top 8.

3. Marš na Drinu problematična četnička pesma?!

Voleo bih kad bi Đoković podneo jednu masnu tužbu protiv tog tabloida i tog nazovi "novinara" ali naravno da je on iznad toga. Svetlosnu godinu iznad.

ivo

pre 8 godina

Na zalost, moram reci istinu. Ovdje, u Hrvatskoj, ponovnim dolaskom na vlast nacionalistickog HDZ-a, svakim danom se sije mrznja prema Srbima,Ciganima i Zidovima.Velika vecina naroda je potpuno poludjela od patoloske mrznje, odnosno neizljecive bolesti zvana Srbi i Srbija. A to sto nema posla i perspektive, nema veze,i za to su Srbi krivi. Nije nikako dobro, mislim da ce i sami Hrvati izmedju sebe da se bore,jer je podjela na ustase i partizane ogromna.Svaki dan za danom uvijek ista prica, partizani, ustase, cetnici.Ludilo i histerija na sve strane....Pozdrav svim Srbima dobre volje..

Rhyzm

pre 8 godina

Pa cek, zar se oni Simunicem ne ponose i vazda ga i svuda brane i velicaju, sto ga sada pominju u negativnom kontekstu? Hrvatska posla...:)))

Кривокапић

pre 8 godina

Свако има свој Информер и Пинк па тако и грађани Хрватске. Ја не разумем зашто се оваквим пискарањима придаје важност.

Radovan

pre 8 godina

Upoređivati čiste ustaske motive sa čovekom koji je primer reda Nobelovca i predstavnik UN vređa civilizaciju a ne samo Đokovića. Mi kao Srbi smo skroz nebitni u celoj ovoj priči.

Hoces Iskreno?

pre 8 godina

Svake godine idem u tu Hrvatsku i nikad nisam doziveo ni najmanju neprijatnost.
U Hrvatskoj,izuzev premijera koji uoci izbora mrzi Srbe,a pre i posle izbora ,je u fazonu " ma ko ih ...." i sacice bolesnika,kao i kod nas sto ih ima,neke posebne , velike mrznje nema.
Mrznju raspaljuju bas ovakvi nebitni tabloidi,zeljni senzacije.
A sto se tice poraza od Srba... pa moglo bi se reci da je ta bol obostrana. :)
Ni mi bas nismo ravnodusni kada izgubimo od Hrvata. :)

Toto-ko-tunjo-zagrebacki-hronicar

pre 8 godina

A Cilic s Tompsonom pevao "Leptiricu sarenicu"? Ne opravdavam bilo kakvo vredjanje, ali treba poci od sebe. Mada, i ne morate vi da kukate. Dovoljno je ovo vase istureno odeljenje iskmecalo celo to vece.

Mile JNA

pre 8 godina

To je zato jer su Hrvati ljubomorni na srpske plate, srpski standard, srpski status u eu, i sto je Haag glavni srpski grad.
(Melita, 14. februar 2016 10:28)

Draga Melita jedino na tvoj mozak niko nema razlog da bude ljubomoran. Ali ne brige za vas, samo da znate da nije bolest samo ono što boli, čega ste vi savršen primer.

svetsko a nase

pre 8 godina

Nas Nolo nije nacionalista, on je svetski covek! Voli on i bracu rvate te redovno gostuje sa svojom jahticom po njihovoj obali. A voli on i Monacane, njima cak i porez placa.

dusansilni

pre 8 godina

Sta onda treba amerika, rusija i zemlje saveznika da se stide onih koji su se borili protiv hitlera da ne bi uvredili nemce ? logika kompleksasa ocigledno

Mrznja

pre 8 godina

Ovo nisu napisali hrvati već hrvatski časopis koji se izdaje u HR. Ne možete mešati hrvate i urednika nekog časopisa u HR. Ali naslov , priznajem, vodi ka pomirenje i dobro susedskim odnosima.

potpisujem

pre 8 godina

Nismo mi Hrvati to napisali nego jedan casopis, to je velika razlika. I kod vas se dogodi cesto da neke novine napisu nesto iza cega sigurno ne stoji cijela zemlja. A ako smo mi Hrvati iskompleksirani, po tome smo si kao narodi onda jako slicni, iskompleksiranost su takvi clanci u novinama kao i vase uvodjenje vjerovatno nerentabilnog direktnog leta za New York iz zemlje u kojoj masu ljudi radi za 200 eura da bi se bilo "lider regionalen". Ne znas tko je iskompleksiraniji, dva mala beznacajna naroda bodu jedan drugog jer nikog drugog ne zanimaju osim susjeda.
(Gastarbeiter, 14. februar 2016 10:57)

.

nacionalizam je zlo

pre 8 godina

Od sto, samo jedan komentar pominje transparent o generalu Tolimiru, i kaže da i Novak razmisli da li ga neko koristi za svoje ciljeve, i u prvih pola sata dobije 20 pluseva i nekoliko minusa, a onda za pet minuta sjurilo se devedeset minusa. Čovićevi botovi.

megatronman

pre 8 godina

Šizofrenija se nastavlja. Ovi ovdje izvlače drugi svjetski rat kad god im treba kakva tema, u Srbiji ne shvaćaju da mi podivljamo na samu riječ Četnik iako baš nismo sigurni što je sve bilo prije 75 godina. Onaj Jasenovac je narastao na preko milijun žrtava po jednoj interpretaciji a po drugoj niti deset posto od te brojke. Ludilo.

Борис

pre 8 godina

Наслеђе титоистичке прошлости које је систематски потхрањивало појам који је произведен у Аустро- Угарској и Немачкој, а који је допуњаван на читавом простору Југославије, а то је појам српске кривице. Залагање за српско становиште је плод великосрпског настојања(!), а хрватски екстремизам је плод ни мање ни више него српске империјалистичке замисли, те отуда представља вид реакције, а не народносног феномена као што је случај са српским становиштем. Ово схватање влада на овим просторима читав век, и у том смислу треба пратити овакве вести.

Vienna

pre 8 godina

Hihihi! Mislim da smo svi imali opticke halucinacije: Djokovic nije sedeo u hali kao gledalac, on je zapravo prvo igrao za Zvezdu, a onda na kraju stajao na igralistu i izvikivao cetnicke parole, a navijaci gromoglasno odgovarali. Zar nije bilo tako? Snimci to jasno pokazuju, uverite se i sami !!!!!

Navijac Partizana

pre 8 godina

Njihovi zivoti su bas prazni kad im je ovo tema vec 5 dana....samo mi nisu jasni nasi novinari koji ovo prenose i daju im na znacaju...najgori narod su na svetu....

oxydant

pre 8 godina

Tko pjeva zlo ne misli! A pjevanje (ili pevanje) je deo folklora na tribinama.Svi(i Hrvati, imaju prigodne pjesmice!) to rade.Ali,postoje
zabranjeni transparenti i naravno,izgredi.Biće da su 20 poena razlike
pravi razlog pisanja "Jutarnjaka"! O Novaku i tenisu da ne govorimo.
Mnogo smo jaki u sportu,za razliku od komšija.Zavist je inače,smrtni greh.

krivovirac

pre 8 godina

Vi pojedini Hrvati, koji bolujete od srpskog kompleksa, trebate pomoć psihijatra, a ne da davite i opterećujete svojom bolešću čitatelje. Ovo be pesma ,,Vidovdan,, koju svaki Srbin peva i pevaće, dok ne vratimo NAŠE Kosovo. Šta je strašno, što je Nole (je jedan) peva, a pogotovu ano je i on sam poreklom sa Kosova i Metohije. Nego shvatite što pre da ne znate da igrate košarku, možda nešto i naučite.

hrvat koji se ne slaze s jutarnjim

pre 8 godina

Zbog cega jedne novine izjednacavate s narodom? Ako vec jutarnji siri mrznju morate li vi nastaviti u istom tonu s tendecioznim naslovom?

nowhere connection

pre 8 godina

(Od izvora jedan putić vodi na tri strane, 14. februar 2016 10:33)
Ja inace pojam navijac, ne tumacim kao opredeljenje, vec kao dijagnozu, ali kod tebe je to bas akutno.

vex

pre 8 godina

Mars na Drinu cetnicka pesma hahaha... I ne cude reakcije susjeda kad imaju alergiju na sve sto ima prefix srbi i u vezi sa njima. Draza je i za vaseg Tudjmana a kamoli Pavelica bio mala maca sto se tice zlocina tako da pustite vi nas i Zvezdu i Djokovica vec idite negde na Tompsonov koncert da napunite baterije..

neko iz mase

pre 8 godina

Ali "Mars na Drinu"??? U to vreme, kada je ta pesma nastala Hrvatska nije bila ni u planu! A da ne pricam da je to pesma koja je nastala u odbrambenom ratu i velica borbu za slobodu.

anonimac

pre 8 godina

A kakve veze ima Mars na Drinu sa cetnicima?!? Mars komponovan 1914 povodom pobede na Ceru, a pesma koja se peva na tu melodiju napisana je 1964. povodom 50 godina bitke i snimanja filma

branimir

pre 8 godina

Sažaljevamo slučaj komšinice i komšije, ali ćete morati još dugo da slušate i Marš na Drinu i Vidovdan...sve dok ih ne zavolite iz srca i iz dubine duše u kojoj čuči, skriveno, poreklo vas većine...a onda, kad doživite prosvetljenje, naručivaćete muzici ove lepe pesme i nećete žaliti ni poslednjeg jazavca (ili kunu, kako ono beše...), da date muzikantima...

Ice Orangutin

pre 8 godina

Hrvatima niko nije javio da je Draza rehabilitovan, da je Novak #1, a da je Zvezda pocistila Cedevitu sa +20 i ispiskila je iz €lige.

dragutin

pre 8 godina

Navijaci ako mogu tako da se nazovu su uvek gnezdo ultradesnicara i jasno je da su instrument neke politike sa kojom se ne slaze 90% Srbije.Ali oni su najglasniji pa je to nasa slika u svetu.
Doduse Hrvati su iskompleksirana nacija pa ih vredjaju i antiustaske pesme sto znaci da odobravaju ustaski pokret i identifikuju ga kao Hrvatski.
Novak Djokovic je bolji od tih navijaca i sigurno ne bi sebe spustio na taj nivo ptimitivizma.Ja bih ga molio da tuzi te novine da im da lekciju ima pare za to a mislim i da vredi truda.

Akrivija

pre 8 godina

Kakve veze Mars na Drinu ima sa ČETNICIMA?
Samo pitam....
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (red, 14. februar 2016 10:27)
наравно да има.
Марш на Дрину Бинички је посветио победи у Церској бици и посебно хероју пуковнику Миливијо Стојановићу Брки.
Учешће у Церској биици су имали и четнички комитски одреди. На пример одред војводе Вука .....

Ljuba Moljac

pre 8 godina

Ma pustite to,to su bolesni ljudi nek piskaraju sta hoce,bas ce neko da kazni nekog zbog njihovog pisanja,evo ragovale su ujedinjene nacije.

aco

pre 8 godina

Sta je sporno sto je pevao Vidovdan i Mars na Drinu? Nek mi objasni neki Hrvat. Neprimereno je porediti cetnike i ustase. Cetnici su priznati za borce protiv fasizma od strane saveznika. Drazo je posthumno odlikovan od De Gola i H. Trumana za doprinos u borbi protiv fasizma.

скоба

pre 8 godina

Што бих волео да нам је Марш на Дрину химна, да видим шта би ови пацери тад радили од муке

box

pre 8 godina

Pesma "Mars na Drinu", je neuporediva za ustaskim bojnim pokilicima. Ona je slobodarksa, gotovo antifasisticka i bila je krilatica borbe protiv preteca fasizma. Hrvatima smeta to sto ona slavi herojsku tradiciju srpskog naroda i smeta samo njima posto se ova pesma cesto izvodi na oficijalnim medjunarodnim dogadjajima, pustaju je u cast Srbije Amerikanci, Francuzi, Rusi...a nekad je pustaju sirom sveta i na tematskim okupljanjima vezanim za prvi svestki rat koje organizuju zemlje pobednice.

Blejica22

pre 8 godina

Mislim da bas zbog ovakvih medija je i rascepana stara Jugoslavija, a gde bi nam kraj bio... Ubedjen sam da svaki normalan hrvat ne veruje u ovu vest ako iole prati sport, ali ce se zato naci pregrst budala koje ce lagano da proguta sta god im se servira, jos ako se pljuje srbin ili hrvat u nasem slucaju, milina. Ima ovakvih listova i u Srbiji pregrst, pogledajte samo veliki vodja sta uradi od medija i na kraju dosta nas normalnih provali caku, ali zato prosetate malo gradom i cujete sta ustvari vecina misli... Ko kontrolise medije, kontrolise i situaciju. Mislite svojom glavom ljudi!

delije hr/rs4e

pre 8 godina

Iskreno bilo mi je I cudno sta nije I prije izašao ovakav članak u hr novinama..
Kompleksi su jako teska I cudna stvar
Nole hr ceka 12 gs
Pozdrav svim normalnim ljudima

LOL

pre 8 godina

Ne bi me iznenadilo da ih N01e tuži za laž,klevetu,povredu časti i dostojanstva za milionski iznos u € a onda te pare pokloni nekoj dečijoj ustanovi u sred Zagreba. Čisto da komšije vide kakav je čovek...

pozdrav iz BG

pre 8 godina

Voleo bih da hrvati provere o čemu govori "Marš na Drinu" pre nego što neku pesmu proglase četničkom... ukoliko nekome smeta pesma koja govori o našoj borbi da odbranimo svoja ognjišta i našoj pobedi nad okupatorom, onda su mi jasni motivi tog nekog...

Gledajte svoja posla

pre 8 godina

A kad Čilić dovede na proslavu US open titule Tompsona, to je OK. Šta očekivati od države koja ima onakvog ministra kulture? Sad će tek da krenu da napadaju...

Bane

pre 8 godina

Svim što je rekao i učinio tokom cele karijere, Novak je radio na lečenju te patološke hrvatsko-srpske (ili obrnuto) matrice! Apsolutno je neodgovoran za navijanje publike, nikoga nije pozivao, pogotovo ne na fašističke pozdrave! Razlika između postupanja njega i Šimunića je nebo i zemlja. Bolesno!QKy

Tool

pre 8 godina

Marš na Drinu je prava srpska patriotska pesma, koja govori o borbi srpske vojske protiv nemačkih i austro-ugarskih zločinaca i okupatora u 1. svetskom ratu. Ne razumem zašto ta pesma vredja Hrvate i muslimane. I pesma Vidovdan je normalna srpska pesma. Hrvati su najgori kompleksaši i mogu Noletu samo da pljunu pod prozor. Do juče su pričali kako je Nole zapravo Hrvat, a sad ga pljuju i omaložavaju.

Sabre

pre 8 godina

Ovi Hrvati me uvek iskreno obraduju, podsetivsi me da su bez obzira i na EU, ekonomski standard, i sta sve ne sto je objektivno bolje nego kod nas, i dalje teski kompleksasi od jedne tako objektivno smesno disfunkcionalne(sem u sportu) zemlje kao sto je Srbija.

Žika

pre 8 godina

Novak je bio u svojstvu iskrenog sportskog navijača, a ne u svojstvu plaćenog navijača huligana, odlično plaćenih probisveta i ništarija mlađe dobi, u Regrutnom centaru prljavih poslova. Novak je poslednja osoba kojoj trebaju pare naših klubova. Možda bi hrvatski mediji to mogli da primete, imaju isti problem, pa sam siguran da im je problematika vrlo jasna. No, o "dobronamernosti" njihovih medija i gotovo patološkoj netrpeljivosti i opterećenosti njihovih političara prema Srbima više ne treba trošiti reči. Treba jako razlikovati hrvatski narod od ostrašćenih hrvatskih političara, koji i da su na drugom kraju Sveta,negde kod Japana, pratili bi šta rade Srbi i anatemisali sve srpske poteze, jer ko zna, možda Srbi žele Veliku Srbiju do Japana? Hrvatski političari su uvek bili na pogrešnoj strani u istoriji, zar im nije dosadilo, narod, još pasivniji od Srba to samo gleda i pušta ih. Kmetovska svest, ko i naša raja. Da bi bio na pravoj strani, moraš imati ono ljudsko u sebi, ono jednostavno osećanje koje imaju kako neuki tako i obrazovani ljudi takvog kova, osećanje razlikovanja dobrog od zla i vernost dobru, a ne zlu. Važno je kada postane teško do granica izdržljivosti, TAJ momenat razdvaja ljude od neljudi, u dobru su svi dobri. Novak je po sto puta pokazao da pripada dobroj vrsti ljudi. Nikada neće stati uz zlo, a kakav je borac, to morate pitati Federera i Mareja, ili im jednostavno gledajte lica tokom meča, isključite pri tome ton, nije potreban...

pcelica Maja

pre 8 godina

Izgleda da se i tamo svako bavi novinarstvom.
Kakva glupost, a uz to i Novak je iz mesanog braka, majka je hrvatica. Nepismeni, neobrazovani i neprofesionalni, a uz to iskompleksirani, agresivni sovinisti. Fuj, brukate se.

guja

pre 8 godina

Nema veze sa Hrvatskom, naravno. Ali objasni to nekom evropljaninu koji je procitao tekst hrvatskih medjija.... (Relja Blagojevic, 14. februar 2016 10:0

...a šta da mu objašnjavamo?

Zvezdaš

pre 8 godina

Nikada mi neće biti jasno kakve veze imaju četničke pesme sa klubom Crvena zvezda. Zamislite da navijači kluba koji se zove Kokarda ili Kruna pevaju partizanske pesme.

Jesu ludi al mi još luđi

pre 8 godina

Mislim da je najbolje posle ove izjave da ih podržimo i odemo u IDEA markete, istrošimo platu na velike popuste u znak podrške...

Melenci

pre 8 godina

sad Nole treba da ih tuzi i uzme velike pare i pokloni ih sirotoj deci.Rec sramota je mala za te tkz.novine,jadni su u svojoj mrznji i bedi.

.

pre 8 godina

Prvo pevan je vidovdan a drugo i da je pevao cetnicke pesme pa sta? Nije ustasa i cetnik isto, ustase su bili nacisti i izgbuli su rat a cetnici su se borili protiv toga i dobili rat.Istoriju pise pobednik dragi hrvati

Gastarbeiter

pre 8 godina

Nismo mi Hrvati to napisali nego jedan casopis, to je velika razlika. I kod vas se dogodi cesto da neke novine napisu nesto iza cega sigurno ne stoji cijela zemlja. A ako smo mi Hrvati iskompleksirani, po tome smo si kao narodi onda jako slicni, iskompleksiranost su takvi clanci u novinama kao i vase uvodjenje vjerovatno nerentabilnog direktnog leta za New York iz zemlje u kojoj masu ljudi radi za 200 eura da bi se bilo "lider regionalen". Ne znas tko je iskompleksiraniji, dva mala beznacajna naroda bodu jedan drugog jer nikog drugog ne zanimaju osim susjeda.

marko

pre 8 godina

Simunic je posle utakmice uzeo mikrofon i podstrekivao publiku da skandira fasisticko ustaski poklic,a svetski broj jedan je opusteno gledao utakmicu i par puta pljesnuo rukama uz taktove Vidovdana i Marsa na Drinu.Dakle poredjenje....

...

pre 8 godina

hahahaha ko gubi ima pravo da se ljuti....a posto nasa zapadna braca mnogo gube stalno su ljuti...

p.s. Mars na drinu nema nikakve veze sa cetnicima ali dobro iskompleksirani Hrvati ciji se ceo zivot svodi na gledanje sa druge strane granice sta sused radi ce naci svaki nacin da ispune prazninu u svojim zivotima

Jack

pre 8 godina

Rekose mediji tacnije "mediji" u dtzavi koja i zvanicno i kao drzavnu himnu ma nacisticku ustasku himnu uz drugog svetskog rata ... jos uvek.

Smeta im slavni "Mars na Drinu".

Da nije bilo te pesme i danas biste bili Austro-bugari.

Malo vise postovanja.

ПравимоПроблемПП

pre 8 godina

Док је цела хала певала"Како је добро видети те опет.." он је седео,ћутао и уживао у утакмици.Од државе у којој је министар културе знамо ко, не треба нешто нарочито ни очекивати.Каква победа!

Mixi

pre 8 godina

I ne misli ovo samo pisac ovog texta već i velika većina te nacije!
Izjednačiti Šimunića i Đokovića,ustaše i četnike,u najmanju ruku je bljutavo...
Jer znamo svi vrlo dobro ko su oni,nacija bez obraza,stida i srama,vazda gubitnici bez trunke časti i dostojanstva!!!
Daleko vam lepa kuća,"gospodo" iz EU...

Bagzi

pre 8 godina

srećan je samo onaj ko je zapalio iz ovog smaračkog regiona i odlučio da proživi život bez ustaša i četnika i svakodnevnog "vađenja krvi" za "analizu". Pozdrav iz Zg

realno

pre 8 godina

Nemam nista protiv njih i stvarno ih postujem kao naciju. Ali ovo se i ocekuje od njih. Nije im lako da budu uvek u nasoj senci. A sto je veliki Jovan Dučić rekao i ja se slazem da su Hrvati su najhrabriji narod, ne zbog toga sto se nicega ne plase vec sto se nicega ne stide.

Od izvora jedan putić vodi na tri strane

pre 8 godina

Već su "srbski" tabloidi krenuli da spinuju - Marš na Drinu ne smeta celom svetu smeta samo Hrvatima. Pa da li je baš ova herojska koračnica Stanislava Biničkog, trebalo je da bude i himna Srbije, toliko 2zasmetala" ili je tu bilo i mnogo toga još? Kakve veze navijači CZ, klinci bez identiteta, maskote i makete kluba , imaju sa generalom Tolimirom, da mu oni odaju "večnu slavu", iako je usuđen za najteži ratni zločin u Srebrenici. Ko im je ovo sve poturio, a Novak neka malo razmisli da li i njega neko zloupotrebljava za svoje lične interese. Jednom je išao i na utakmicu CZ Dive, a jednom su i Mila Đukanovića vodili da gleda Divu, valjda zato što je to durmitorska izvorska voda.

pera

pre 8 godina

Jeste, pod hitno da mu se oduzmu svih 11 grend slemova i barem jedan da se dodeli Čiliću.
Ili shvatite istinu- da je on tek na pola puta, manje će da boli.

Zoran

pre 8 godina

U Velikom ratu, uz "Marš na Drinu" su ginuli Srbi uz saveznike (Francuze i ostale) da bi oslobodili, pored ostalih na ex-Yu prostorima, i Hrvate od Austrougarske "tisućljećne" okupacije i bilo bi apsolutno normalno da su susjedi uzeli ovu pesmu za svoju himnu.

A inače, kompleksi su čudo. Ima punoglavaca i ovde kod nas koji nisu sami sa sobom.

wal

pre 8 godina

Neverovatno je koliko nisko neko treba da se spusti za ovakav teks i uporedjenje sa tamo nekakvim Dzoovima. Zloba je opaka bolest i nekima zaista nema spasa.

djuro

pre 8 godina

Nista ovde nije nejasno ni sporno. Ni ko sta peva, ni sta je Mars na Drinu, ni Djokovic, ni publika. Sve je objasnjeno u prvoj reci naslova - Hrvati. Ne bih dalje.

Blejica22

pre 8 godina

Mislim da bas zbog ovakvih medija je i rascepana stara Jugoslavija, a gde bi nam kraj bio... Ubedjen sam da svaki normalan hrvat ne veruje u ovu vest ako iole prati sport, ali ce se zato naci pregrst budala koje ce lagano da proguta sta god im se servira, jos ako se pljuje srbin ili hrvat u nasem slucaju, milina. Ima ovakvih listova i u Srbiji pregrst, pogledajte samo veliki vodja sta uradi od medija i na kraju dosta nas normalnih provali caku, ali zato prosetate malo gradom i cujete sta ustvari vecina misli... Ko kontrolise medije, kontrolise i situaciju. Mislite svojom glavom ljudi!

Bagzi

pre 8 godina

srećan je samo onaj ko je zapalio iz ovog smaračkog regiona i odlučio da proživi život bez ustaša i četnika i svakodnevnog "vađenja krvi" za "analizu". Pozdrav iz Zg

.

pre 8 godina

Prvo pevan je vidovdan a drugo i da je pevao cetnicke pesme pa sta? Nije ustasa i cetnik isto, ustase su bili nacisti i izgbuli su rat a cetnici su se borili protiv toga i dobili rat.Istoriju pise pobednik dragi hrvati

Gastarbeiter

pre 8 godina

Nismo mi Hrvati to napisali nego jedan casopis, to je velika razlika. I kod vas se dogodi cesto da neke novine napisu nesto iza cega sigurno ne stoji cijela zemlja. A ako smo mi Hrvati iskompleksirani, po tome smo si kao narodi onda jako slicni, iskompleksiranost su takvi clanci u novinama kao i vase uvodjenje vjerovatno nerentabilnog direktnog leta za New York iz zemlje u kojoj masu ljudi radi za 200 eura da bi se bilo "lider regionalen". Ne znas tko je iskompleksiraniji, dva mala beznacajna naroda bodu jedan drugog jer nikog drugog ne zanimaju osim susjeda.

neko iz mase

pre 8 godina

Ali "Mars na Drinu"??? U to vreme, kada je ta pesma nastala Hrvatska nije bila ni u planu! A da ne pricam da je to pesma koja je nastala u odbrambenom ratu i velica borbu za slobodu.

delije hr/rs4e

pre 8 godina

Iskreno bilo mi je I cudno sta nije I prije izašao ovakav članak u hr novinama..
Kompleksi su jako teska I cudna stvar
Nole hr ceka 12 gs
Pozdrav svim normalnim ljudima

Mixi

pre 8 godina

I ne misli ovo samo pisac ovog texta već i velika većina te nacije!
Izjednačiti Šimunića i Đokovića,ustaše i četnike,u najmanju ruku je bljutavo...
Jer znamo svi vrlo dobro ko su oni,nacija bez obraza,stida i srama,vazda gubitnici bez trunke časti i dostojanstva!!!
Daleko vam lepa kuća,"gospodo" iz EU...

anonimac

pre 8 godina

A kakve veze ima Mars na Drinu sa cetnicima?!? Mars komponovan 1914 povodom pobede na Ceru, a pesma koja se peva na tu melodiju napisana je 1964. povodom 50 godina bitke i snimanja filma

ivo

pre 8 godina

Na zalost, moram reci istinu. Ovdje, u Hrvatskoj, ponovnim dolaskom na vlast nacionalistickog HDZ-a, svakim danom se sije mrznja prema Srbima,Ciganima i Zidovima.Velika vecina naroda je potpuno poludjela od patoloske mrznje, odnosno neizljecive bolesti zvana Srbi i Srbija. A to sto nema posla i perspektive, nema veze,i za to su Srbi krivi. Nije nikako dobro, mislim da ce i sami Hrvati izmedju sebe da se bore,jer je podjela na ustase i partizane ogromna.Svaki dan za danom uvijek ista prica, partizani, ustase, cetnici.Ludilo i histerija na sve strane....Pozdrav svim Srbima dobre volje..

Grunf

pre 8 godina

I ako sam odvec star i nisam navijac, ali vam mogu dati koristan savjet.. nikad nemoj pjevati Mars na Drinu pred Hrvatima . I oni su bili tamo 1914, sjecate se izvjesca iz Macve .

Melenci

pre 8 godina

sad Nole treba da ih tuzi i uzme velike pare i pokloni ih sirotoj deci.Rec sramota je mala za te tkz.novine,jadni su u svojoj mrznji i bedi.

djuro

pre 8 godina

Nista ovde nije nejasno ni sporno. Ni ko sta peva, ni sta je Mars na Drinu, ni Djokovic, ni publika. Sve je objasnjeno u prvoj reci naslova - Hrvati. Ne bih dalje.

branimir

pre 8 godina

Sažaljevamo slučaj komšinice i komšije, ali ćete morati još dugo da slušate i Marš na Drinu i Vidovdan...sve dok ih ne zavolite iz srca i iz dubine duše u kojoj čuči, skriveno, poreklo vas većine...a onda, kad doživite prosvetljenje, naručivaćete muzici ove lepe pesme i nećete žaliti ni poslednjeg jazavca (ili kunu, kako ono beše...), da date muzikantima...

ПравимоПроблемПП

pre 8 godina

Док је цела хала певала"Како је добро видети те опет.." он је седео,ћутао и уживао у утакмици.Од државе у којој је министар културе знамо ко, не треба нешто нарочито ни очекивати.Каква победа!

Mile

pre 8 godina

Jutarnji list je pandan nasem Informeru. Njih ne treba shvatati ozbiljno. Cedevita se nije zalila kao ni HKS . Vecina Hrvata voli Novaka koji uzgred nije pevao cetnicke pesme vec Mars na Drinu i Vidovdan koji sa cetovanjem nbas i nemaju veze.

LOL

pre 8 godina

Ne bi me iznenadilo da ih N01e tuži za laž,klevetu,povredu časti i dostojanstva za milionski iznos u € a onda te pare pokloni nekoj dečijoj ustanovi u sred Zagreba. Čisto da komšije vide kakav je čovek...

wal

pre 8 godina

Neverovatno je koliko nisko neko treba da se spusti za ovakav teks i uporedjenje sa tamo nekakvim Dzoovima. Zloba je opaka bolest i nekima zaista nema spasa.

Jesu ludi al mi još luđi

pre 8 godina

Mislim da je najbolje posle ove izjave da ih podržimo i odemo u IDEA markete, istrošimo platu na velike popuste u znak podrške...

Goran M

pre 8 godina

Veliki sam Partizanovac,gledam bukvalno svaku utakmicu moga Partizana u Beogradu,kosarku i naravno fudbal.Ove nase "dobre" komsije su zasluzile da ih Zvezda sportski ponizi u oba takmicenja.Pa neka onda natenane uporedjuju njihovog Dzoa i naseg naveceg sportistu Novaka.

potpisujem

pre 8 godina

Nismo mi Hrvati to napisali nego jedan casopis, to je velika razlika. I kod vas se dogodi cesto da neke novine napisu nesto iza cega sigurno ne stoji cijela zemlja. A ako smo mi Hrvati iskompleksirani, po tome smo si kao narodi onda jako slicni, iskompleksiranost su takvi clanci u novinama kao i vase uvodjenje vjerovatno nerentabilnog direktnog leta za New York iz zemlje u kojoj masu ljudi radi za 200 eura da bi se bilo "lider regionalen". Ne znas tko je iskompleksiraniji, dva mala beznacajna naroda bodu jedan drugog jer nikog drugog ne zanimaju osim susjeda.
(Gastarbeiter, 14. februar 2016 10:57)

.

marko

pre 8 godina

Simunic je posle utakmice uzeo mikrofon i podstrekivao publiku da skandira fasisticko ustaski poklic,a svetski broj jedan je opusteno gledao utakmicu i par puta pljesnuo rukama uz taktove Vidovdana i Marsa na Drinu.Dakle poredjenje....

Bane

pre 8 godina

Svim što je rekao i učinio tokom cele karijere, Novak je radio na lečenju te patološke hrvatsko-srpske (ili obrnuto) matrice! Apsolutno je neodgovoran za navijanje publike, nikoga nije pozivao, pogotovo ne na fašističke pozdrave! Razlika između postupanja njega i Šimunića je nebo i zemlja. Bolesno!QKy

glas razuma

pre 8 godina

Nije im lako bese Srbija - Hrvatska 5:0 Dejvis kup, a Djokovic - Cilic 13:0 Sad mi je jasno sto traze da Nolketa kazne. Nemgu sportski, ajde finasijski. Nemoj da ljutite Noleta, ako se naljuti kupice celu Hr zajedno sa Simunicem.

Antisha

pre 8 godina

Pogledaj malo bolje, klasična montaža.
Hrvatski novinari su u 95% slučajeva polupismeni, tako da ne treba dizati veliku prašinu oko ovoga. Plus, pokazuju elementarno nepoznavanje istorijskih ( povijesnih ) činjenica ( Marš na Drinu nema nikakve veze sa četnicima ). Šimunića stavljati u isti koš sa Đokovićem je besmisleno, iz razloga što je Šimunić huligan i primitivac.
Hvala na objavljenom komentaru.
Pozdrav, svako dobro!
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Pablo, 14. februar 2016 18:06)

Hrvatski novinari su nikakvi. Usporediti gospodina Djokovica s primitivcem iz Australije koji nas vec godinama sramoti je krajnje neukusno.

Inace ako im je toliko do cetnickih pjesama, neka objave snimku kako Robert Prosinecki slavi pobjede sa crvenom zvezdom :)

Jos jednom, iskrene isprike najvecem tenisacu danasnjice Novaku Djokovicu, ne zasluzujes da te budale pisu ista o tebi

Kutlović

pre 8 godina

Бечка филхармонија свира марш на Дрину...погледајте на Јутјубу једано од бољих извођења тог нашег поносног марша

JoeNBg

pre 8 godina

Kompleksi i glupost dotičnih nemaju granica!!! Đeneral Draža bio je oficir legitimne države Kraljevine Jugoslavije koji se borio protiv ustaške, nacističke nemani tokom Drugog svetskog rata. Marš na Drinu bila je pesma napaćenih srpskih vojnika koji su se borili za slobodu protiv austrougarskog okupatora u Prvom svetskom ratu. Spremni za dom, pozdrav koji je Šimunić uzvikivao bio je pozdrav ustaških zlikovaca koji su tokom Drugog svetskog rata činili zverskije zločine od samih nacista!!! Susedi, uživajte u porazu, a Novaka ćete još dugo, dugo morati da gledate!!!

Вуја незналица

pre 8 godina

Учите ове лепе песме као и ћирилицу, требаће вам... Ваша браћа у Вуковару се опаметише па је научише, јер свако вече по један носи таблу са ћириличним натписима кући

Борис

pre 8 godina

Наслеђе титоистичке прошлости које је систематски потхрањивало појам који је произведен у Аустро- Угарској и Немачкој, а који је допуњаван на читавом простору Југославије, а то је појам српске кривице. Залагање за српско становиште је плод великосрпског настојања(!), а хрватски екстремизам је плод ни мање ни више него српске империјалистичке замисли, те отуда представља вид реакције, а не народносног феномена као што је случај са српским становиштем. Ово схватање влада на овим просторима читав век, и у том смислу треба пратити овакве вести.

Dusan

pre 8 godina

Ovo je prevrsilo svaku meru. Krajnje je vreme da se odgovori na pravi nacin, a to je ignorisanje svega sto je hrvatsko narocito ako je u Srbiji.Pri tome ne mislim na hrvate koji zive u Srbiji.

Jack

pre 8 godina

Rekose mediji tacnije "mediji" u dtzavi koja i zvanicno i kao drzavnu himnu ma nacisticku ustasku himnu uz drugog svetskog rata ... jos uvek.

Smeta im slavni "Mars na Drinu".

Da nije bilo te pesme i danas biste bili Austro-bugari.

Malo vise postovanja.

Zoran

pre 8 godina

U Velikom ratu, uz "Marš na Drinu" su ginuli Srbi uz saveznike (Francuze i ostale) da bi oslobodili, pored ostalih na ex-Yu prostorima, i Hrvate od Austrougarske "tisućljećne" okupacije i bilo bi apsolutno normalno da su susjedi uzeli ovu pesmu za svoju himnu.

A inače, kompleksi su čudo. Ima punoglavaca i ovde kod nas koji nisu sami sa sobom.

Gledajte svoja posla

pre 8 godina

A kad Čilić dovede na proslavu US open titule Tompsona, to je OK. Šta očekivati od države koja ima onakvog ministra kulture? Sad će tek da krenu da napadaju...

Ice Orangutin

pre 8 godina

Hrvatima niko nije javio da je Draza rehabilitovan, da je Novak #1, a da je Zvezda pocistila Cedevitu sa +20 i ispiskila je iz €lige.

Tool

pre 8 godina

Marš na Drinu je prava srpska patriotska pesma, koja govori o borbi srpske vojske protiv nemačkih i austro-ugarskih zločinaca i okupatora u 1. svetskom ratu. Ne razumem zašto ta pesma vredja Hrvate i muslimane. I pesma Vidovdan je normalna srpska pesma. Hrvati su najgori kompleksaši i mogu Noletu samo da pljunu pod prozor. Do juče su pričali kako je Nole zapravo Hrvat, a sad ga pljuju i omaložavaju.

stoper4

pre 8 godina

Ajde da budemo politički korektni pa da kažemo da bi "Sve su straže..." možda mogla da bude uvreda nekome. Ali živo me interesuje kako bi objasnili zašto je Marš na Drinu uvredljiva pesma po njih

box

pre 8 godina

Pesma "Mars na Drinu", je neuporediva za ustaskim bojnim pokilicima. Ona je slobodarksa, gotovo antifasisticka i bila je krilatica borbe protiv preteca fasizma. Hrvatima smeta to sto ona slavi herojsku tradiciju srpskog naroda i smeta samo njima posto se ova pesma cesto izvodi na oficijalnim medjunarodnim dogadjajima, pustaju je u cast Srbije Amerikanci, Francuzi, Rusi...a nekad je pustaju sirom sveta i na tematskim okupljanjima vezanim za prvi svestki rat koje organizuju zemlje pobednice.

ivan78bg

pre 8 godina

Koji problem imju hravti sa pesmo mars na drinu.Zasto bi iko imao problem sa tom pesmom-marsem.Dokaza da je No.1e pevao neku cetnucku pesmu nemaju.ILi misle da je vidovdan takva pesma.U svkom slucaju mesaju babe i zabe.Ali normalno ne slucajno.

Sabre

pre 8 godina

Ovi Hrvati me uvek iskreno obraduju, podsetivsi me da su bez obzira i na EU, ekonomski standard, i sta sve ne sto je objektivno bolje nego kod nas, i dalje teski kompleksasi od jedne tako objektivno smesno disfunkcionalne(sem u sportu) zemlje kao sto je Srbija.

aco

pre 8 godina

Sta je sporno sto je pevao Vidovdan i Mars na Drinu? Nek mi objasni neki Hrvat. Neprimereno je porediti cetnike i ustase. Cetnici su priznati za borce protiv fasizma od strane saveznika. Drazo je posthumno odlikovan od De Gola i H. Trumana za doprinos u borbi protiv fasizma.

fef

pre 8 godina

1. Zloba 2. ljubomora i 3. neznanje.

1. Šimunić proziva mikrofonom tribinu ustaškim pozdravom - Đoković peva Vidovdan. To je dakle,isto?

2. Zvezda izbacuje Cedevitu za top 8.

3. Marš na Drinu problematična četnička pesma?!

Voleo bih kad bi Đoković podneo jednu masnu tužbu protiv tog tabloida i tog nazovi "novinara" ali naravno da je on iznad toga. Svetlosnu godinu iznad.

Gavrilo srce uzavrelo

pre 8 godina

Bespotrebno se dizu tenzije.Neko rece da je "jutarnji" tabloid.Vjerujem da je tako,i da je bila obrnuta situacija,Informer,Kurir,Telegraf...plasirali bi gore naslove.To svi znamo.Ja bih,na primjer,volio da uopste Vucicevic nije Srbin,kad vec nije covjek.Ko zna ko je i ovaj hrvatski novinar.Ako se dignu tenzije zbog ove situacije samo mozemo biti na gubitku,i Zvezda,i Novak,samim tim i Srbija.Hrvati i Cedevita ovde nemaju sta izgubiti.Nemojte me pogresno shvatiti,ne kazem da se treba izvinjavati,naprotiv,ali iz ove situacije najvise profitiraju tabloidi.

pozdrav iz BG

pre 8 godina

Voleo bih da hrvati provere o čemu govori "Marš na Drinu" pre nego što neku pesmu proglase četničkom... ukoliko nekome smeta pesma koja govori o našoj borbi da odbranimo svoja ognjišta i našoj pobedi nad okupatorom, onda su mi jasni motivi tog nekog...

guja

pre 8 godina

Nema veze sa Hrvatskom, naravno. Ali objasni to nekom evropljaninu koji je procitao tekst hrvatskih medjija.... (Relja Blagojevic, 14. februar 2016 10:0

...a šta da mu objašnjavamo?

pera

pre 8 godina

Jeste, pod hitno da mu se oduzmu svih 11 grend slemova i barem jedan da se dodeli Čiliću.
Ili shvatite istinu- da je on tek na pola puta, manje će da boli.

hrvat koji se ne slaze s jutarnjim

pre 8 godina

Zbog cega jedne novine izjednacavate s narodom? Ako vec jutarnji siri mrznju morate li vi nastaviti u istom tonu s tendecioznim naslovom?

...

pre 8 godina

hahahaha ko gubi ima pravo da se ljuti....a posto nasa zapadna braca mnogo gube stalno su ljuti...

p.s. Mars na drinu nema nikakve veze sa cetnicima ali dobro iskompleksirani Hrvati ciji se ceo zivot svodi na gledanje sa druge strane granice sta sused radi ce naci svaki nacin da ispune prazninu u svojim zivotima

dragan

pre 8 godina

Ne znam sta je Nole pevao,ali da smo ih mi na trbinama vredjali,jesmo i nema razloga da se tu nesto pravdamo. Vredjacemo ih uvek a znamo da nas ULEB zbog toga ne moze kazniti. A Noleta,mogu samo da mrze.

realno

pre 8 godina

Nemam nista protiv njih i stvarno ih postujem kao naciju. Ali ovo se i ocekuje od njih. Nije im lako da budu uvek u nasoj senci. A sto je veliki Jovan Dučić rekao i ja se slazem da su Hrvati su najhrabriji narod, ne zbog toga sto se nicega ne plase vec sto se nicega ne stide.

скоба

pre 8 godina

Што бих волео да нам је Марш на Дрину химна, да видим шта би ови пацери тад радили од муке

dusansilni

pre 8 godina

Sta onda treba amerika, rusija i zemlje saveznika da se stide onih koji su se borili protiv hitlera da ne bi uvredili nemce ? logika kompleksasa ocigledno

Žika

pre 8 godina

Novak je bio u svojstvu iskrenog sportskog navijača, a ne u svojstvu plaćenog navijača huligana, odlično plaćenih probisveta i ništarija mlađe dobi, u Regrutnom centaru prljavih poslova. Novak je poslednja osoba kojoj trebaju pare naših klubova. Možda bi hrvatski mediji to mogli da primete, imaju isti problem, pa sam siguran da im je problematika vrlo jasna. No, o "dobronamernosti" njihovih medija i gotovo patološkoj netrpeljivosti i opterećenosti njihovih političara prema Srbima više ne treba trošiti reči. Treba jako razlikovati hrvatski narod od ostrašćenih hrvatskih političara, koji i da su na drugom kraju Sveta,negde kod Japana, pratili bi šta rade Srbi i anatemisali sve srpske poteze, jer ko zna, možda Srbi žele Veliku Srbiju do Japana? Hrvatski političari su uvek bili na pogrešnoj strani u istoriji, zar im nije dosadilo, narod, još pasivniji od Srba to samo gleda i pušta ih. Kmetovska svest, ko i naša raja. Da bi bio na pravoj strani, moraš imati ono ljudsko u sebi, ono jednostavno osećanje koje imaju kako neuki tako i obrazovani ljudi takvog kova, osećanje razlikovanja dobrog od zla i vernost dobru, a ne zlu. Važno je kada postane teško do granica izdržljivosti, TAJ momenat razdvaja ljude od neljudi, u dobru su svi dobri. Novak je po sto puta pokazao da pripada dobroj vrsti ljudi. Nikada neće stati uz zlo, a kakav je borac, to morate pitati Federera i Mareja, ili im jednostavno gledajte lica tokom meča, isključite pri tome ton, nije potreban...

nada umire poslednja

pre 8 godina

Zbog cega jedne novine izjednacavate s narodom? Ako vec jutarnji siri mrznju morate li vi nastaviti u istom tonu s tendecioznim naslovom?
(hrvat koji se ne slaze s jutarnjim, 14. februar 2016 11:06)

pa NIJE samo jutarnji!

Mile JNA

pre 8 godina

To je zato jer su Hrvati ljubomorni na srpske plate, srpski standard, srpski status u eu, i sto je Haag glavni srpski grad.
(Melita, 14. februar 2016 10:28)

Draga Melita jedino na tvoj mozak niko nema razlog da bude ljubomoran. Ali ne brige za vas, samo da znate da nije bolest samo ono što boli, čega ste vi savršen primer.

Možda

pre 8 godina

Razumem za ovo za ovo Marš na Drinu,ipak smo i onda bili na suprostavljenim stranama oni su nas napadali a mi smo se branili.Medju njima Austro-ugarima bili su i Hrvati.Ovo za Vidovdan me ne čudi oni su podržavali Albance na Kosovu uvek.Tako da na zapadu ništa novo na istoku sunce zorom.Psi laju karavani prolaze.

mlekadzija

pre 8 godina

Da je Cedevita kojim slucajem pobedila ne bi im smetalo kako kazu cetnicko orgijanje ili sta vec. Kompleksi su cudo...vise srece drugi put. A za revans ocekujem Tompsona sa horom na utakmici...

my way

pre 8 godina

To kao Nemci da izjednacavaju nacizam i fasizam sa antifasizmom. Hitlera, sa Ruzveltom, Cercilom, Trumanom, Staljinom, De Golom i zale se da im velicanje ovih drugih vredja nacionalna osecanja. Noletu i delijama na ponos i pesme koje su pevali i osude od strane Hrvata. Hvala tebi, cica Drazo...

Mrznja

pre 8 godina

Ovo nisu napisali hrvati već hrvatski časopis koji se izdaje u HR. Ne možete mešati hrvate i urednika nekog časopisa u HR. Ali naslov , priznajem, vodi ka pomirenje i dobro susedskim odnosima.

Aco delija

pre 8 godina

Što se tiče novaka mogu samo da mu pljunu pod prozor, a ko je išta pročitao u zivotu, zna ko je narod koji se oduvijek borio za svoju slobodu a ko je uvijek podrzavao fašiste, za to hrvati psssssssss,!!!!!!

Dragana

pre 8 godina

Jeste da mi Novak i nije nešto simpatičan i da za njega navijam samo kad igra za Srbiju ali realno gledam na ovo.Ta dva slučaja ne mogu da se uporede.Novak je došao na utakmicu kao gledalac,samim tim ako želi ima da peva navijačke pesme.On nije na terenu nakon završetka meča uzeo mikrofon ili megafon pa pevao neprikladne pesme i izgovarao svakakve parole.A Vidovdan i Marš na Drinu nikako nisu neprikladne pesme.Ne vidim da je Novak uradio nešto loše jer nije.Pratim godinama utakmice u ABA ligi,tačnije od kad Zvezda igra u njoj i naslušala sam se svakakvih grozota od skandiranja koje ne želim ovde ni da pomenem,a viču se podjednako i u Srbiji i u Hrvatskoj a i u BiH.Po logici ovog lista i njegovog teksta trebalo bi onda izbaciti skoro sve klubove iz ABA lige.A neću ni da zaboravim da su daleke 1998 godine u Zagrebu postavili transparent na kome je pisalo kako je mesto za Srbe Jasenovac, u Ligi šampiona,utakmica Cibona-Zvezda.Mesecima na sportskom portalu čitam prepucavanja o Srbima i Hrvatima i ne slutim ništa dobro kakva se atmosfera pravi.Uzmite se svi u pamet uključujući i medije.

Navijac Partizana

pre 8 godina

Njihovi zivoti su bas prazni kad im je ovo tema vec 5 dana....samo mi nisu jasni nasi novinari koji ovo prenose i daju im na znacaju...najgori narod su na svetu....

Кривокапић

pre 8 godina

Свако има свој Информер и Пинк па тако и грађани Хрватске. Ја не разумем зашто се оваквим пискарањима придаје важност.

Pablo

pre 8 godina

@ Kutlović
Pogledaj malo bolje, klasična montaža.
Hrvatski novinari su u 95% slučajeva polupismeni, tako da ne treba dizati veliku prašinu oko ovoga. Plus, pokazuju elementarno nepoznavanje istorijskih ( povijesnih ) činjenica ( Marš na Drinu nema nikakve veze sa četnicima ). Šimunića stavljati u isti koš sa Đokovićem je besmisleno, iz razloga što je Šimunić huligan i primitivac.
Hvala na objavljenom komentaru.
Pozdrav, svako dobro!

oxydant

pre 8 godina

Tko pjeva zlo ne misli! A pjevanje (ili pevanje) je deo folklora na tribinama.Svi(i Hrvati, imaju prigodne pjesmice!) to rade.Ali,postoje
zabranjeni transparenti i naravno,izgredi.Biće da su 20 poena razlike
pravi razlog pisanja "Jutarnjaka"! O Novaku i tenisu da ne govorimo.
Mnogo smo jaki u sportu,za razliku od komšija.Zavist je inače,smrtni greh.

Vienna

pre 8 godina

Hihihi! Mislim da smo svi imali opticke halucinacije: Djokovic nije sedeo u hali kao gledalac, on je zapravo prvo igrao za Zvezdu, a onda na kraju stajao na igralistu i izvikivao cetnicke parole, a navijaci gromoglasno odgovarali. Zar nije bilo tako? Snimci to jasno pokazuju, uverite se i sami !!!!!

Rouzvelt

pre 8 godina

Pa njima su nase pesme najgore jer nisu u mogucnosti da sami sebe iskreno osude za fasizam i nacizam. Bolje da se peva Mars na Drini nego to sto oni pevaju.

vex

pre 8 godina

Mars na Drinu cetnicka pesma hahaha... I ne cude reakcije susjeda kad imaju alergiju na sve sto ima prefix srbi i u vezi sa njima. Draza je i za vaseg Tudjmana a kamoli Pavelica bio mala maca sto se tice zlocina tako da pustite vi nas i Zvezdu i Djokovica vec idite negde na Tompsonov koncert da napunite baterije..

Radovan

pre 8 godina

Upoređivati čiste ustaske motive sa čovekom koji je primer reda Nobelovca i predstavnik UN vređa civilizaciju a ne samo Đokovića. Mi kao Srbi smo skroz nebitni u celoj ovoj priči.

Akrivija

pre 8 godina

Kakve veze Mars na Drinu ima sa ČETNICIMA?
Samo pitam....
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (red, 14. februar 2016 10:27)
наравно да има.
Марш на Дрину Бинички је посветио победи у Церској бици и посебно хероју пуковнику Миливијо Стојановићу Брки.
Учешће у Церској биици су имали и четнички комитски одреди. На пример одред војводе Вука .....

pcelica Maja

pre 8 godina

Izgleda da se i tamo svako bavi novinarstvom.
Kakva glupost, a uz to i Novak je iz mesanog braka, majka je hrvatica. Nepismeni, neobrazovani i neprofesionalni, a uz to iskompleksirani, agresivni sovinisti. Fuj, brukate se.

sumnjičav

pre 8 godina

Udariti zid 2 kilometra u vis i jos ograditi bodljikavom žicom granicu sa njima..
(Rajko, 14. februar 2016 10:33)
pa glupo je kad će to sve uskoro biti zapadna srbija

Od izvora jedan putić vodi na tri strane

pre 8 godina

Već su "srbski" tabloidi krenuli da spinuju - Marš na Drinu ne smeta celom svetu smeta samo Hrvatima. Pa da li je baš ova herojska koračnica Stanislava Biničkog, trebalo je da bude i himna Srbije, toliko 2zasmetala" ili je tu bilo i mnogo toga još? Kakve veze navijači CZ, klinci bez identiteta, maskote i makete kluba , imaju sa generalom Tolimirom, da mu oni odaju "večnu slavu", iako je usuđen za najteži ratni zločin u Srebrenici. Ko im je ovo sve poturio, a Novak neka malo razmisli da li i njega neko zloupotrebljava za svoje lične interese. Jednom je išao i na utakmicu CZ Dive, a jednom su i Mila Đukanovića vodili da gleda Divu, valjda zato što je to durmitorska izvorska voda.

Rhyzm

pre 8 godina

Pa cek, zar se oni Simunicem ne ponose i vazda ga i svuda brane i velicaju, sto ga sada pominju u negativnom kontekstu? Hrvatska posla...:)))

Ljuba Moljac

pre 8 godina

Ma pustite to,to su bolesni ljudi nek piskaraju sta hoce,bas ce neko da kazni nekog zbog njihovog pisanja,evo ragovale su ujedinjene nacije.

Venus projekat

pre 8 godina

''Kako je dobro vidjeti te opet, STAVITI RUKE NA TVOJA RAMENA, kao nekad' POLJUBI ME njezno, za ona dobra, dobra, dobra, stara vremena!''

krivovirac

pre 8 godina

Vi pojedini Hrvati, koji bolujete od srpskog kompleksa, trebate pomoć psihijatra, a ne da davite i opterećujete svojom bolešću čitatelje. Ovo be pesma ,,Vidovdan,, koju svaki Srbin peva i pevaće, dok ne vratimo NAŠE Kosovo. Šta je strašno, što je Nole (je jedan) peva, a pogotovu ano je i on sam poreklom sa Kosova i Metohije. Nego shvatite što pre da ne znate da igrate košarku, možda nešto i naučite.

svetsko a nase

pre 8 godina

Nas Nolo nije nacionalista, on je svetski covek! Voli on i bracu rvate te redovno gostuje sa svojom jahticom po njihovoj obali. A voli on i Monacane, njima cak i porez placa.

megatronman

pre 8 godina

Šizofrenija se nastavlja. Ovi ovdje izvlače drugi svjetski rat kad god im treba kakva tema, u Srbiji ne shvaćaju da mi podivljamo na samu riječ Četnik iako baš nismo sigurni što je sve bilo prije 75 godina. Onaj Jasenovac je narastao na preko milijun žrtava po jednoj interpretaciji a po drugoj niti deset posto od te brojke. Ludilo.

dragutin

pre 8 godina

Navijaci ako mogu tako da se nazovu su uvek gnezdo ultradesnicara i jasno je da su instrument neke politike sa kojom se ne slaze 90% Srbije.Ali oni su najglasniji pa je to nasa slika u svetu.
Doduse Hrvati su iskompleksirana nacija pa ih vredjaju i antiustaske pesme sto znaci da odobravaju ustaski pokret i identifikuju ga kao Hrvatski.
Novak Djokovic je bolji od tih navijaca i sigurno ne bi sebe spustio na taj nivo ptimitivizma.Ja bih ga molio da tuzi te novine da im da lekciju ima pare za to a mislim i da vredi truda.

Toto-ko-tunjo-zagrebacki-hronicar

pre 8 godina

A Cilic s Tompsonom pevao "Leptiricu sarenicu"? Ne opravdavam bilo kakvo vredjanje, ali treba poci od sebe. Mada, i ne morate vi da kukate. Dovoljno je ovo vase istureno odeljenje iskmecalo celo to vece.

Zvezdaš

pre 8 godina

Nikada mi neće biti jasno kakve veze imaju četničke pesme sa klubom Crvena zvezda. Zamislite da navijači kluba koji se zove Kokarda ili Kruna pevaju partizanske pesme.

nowhere connection

pre 8 godina

(Od izvora jedan putić vodi na tri strane, 14. februar 2016 10:33)
Ja inace pojam navijac, ne tumacim kao opredeljenje, vec kao dijagnozu, ali kod tebe je to bas akutno.

Hoces Iskreno?

pre 8 godina

Svake godine idem u tu Hrvatsku i nikad nisam doziveo ni najmanju neprijatnost.
U Hrvatskoj,izuzev premijera koji uoci izbora mrzi Srbe,a pre i posle izbora ,je u fazonu " ma ko ih ...." i sacice bolesnika,kao i kod nas sto ih ima,neke posebne , velike mrznje nema.
Mrznju raspaljuju bas ovakvi nebitni tabloidi,zeljni senzacije.
A sto se tice poraza od Srba... pa moglo bi se reci da je ta bol obostrana. :)
Ni mi bas nismo ravnodusni kada izgubimo od Hrvata. :)

From South

pre 8 godina

Ja ne pratim tenis, mada i bi da imamo nekog poput Djokovica. Sad nesto o samom Djokovicu: Momak je izjavio da je Hrvat ili Srbin svejedno kada su ga proglasili hrvatom u Kanadi. Dolazi u HR na odmor, daje intervjue gotovo u fazonu bratstva i jedinstva. Sa druge strane srbuje s tri uzdignuta prsta, i posjecuje tkz. " Andricgrad " uz koji protjece rijeka Drina koja je prije 20-tak godina natopljena krvlju civila Bosnjaka od strane onih koju su i promjenili ime toga grada i koji tako toplo docekuju teniskog asa N. Djokovica. On ima previse love da bi bio " neupucen " u sve sta se na tom mjestu dogadjalo i minimum od njega kao onoga koji je najbolji u necemu na svijetu, dakle svjetski prvak bi bilo da se ogradi od takvih posjeta,tj.da uopce sebi ne dozvoli boravak na tom mjestu i uz takve domacine. Sada vidite razliku izmedju Djokovica i Mate Parlova, koji je rekao da" ja ne mogu biti nacionalista kada sam svjetski prvak, mene vole i crni i bijeli i zuti ljudi "Ako on vec ne zna sta je po tom parolom radjeno u Slavoniji, u BiH a ne sumnjam i na Kosovu, onda mu je to svakako netko mogao objasniti da su uz tri uzdignuta prsta cinjeni u ime Srba i Srbije teski i veliki zlocini u ove nevedene tri drzave. Jos su gori stihovi " straze djenerala draze " ( ako je tocno da je to pjevao ) kao i ovaj Mars na Drinu ukoliko je i to pjevao. Djokovic ce jasno reci da on nije nacionalista, ali njegovi potezi govore drugacije. A mozda je samo kukavica ? Isto se odnosi i na Cilica i Thompsona.

Vladimir

pre 8 godina

Glupost koja nije ni za komentarisanje.Paljevina ima i tamo i ovde i mnogi pre nego donesu zakljucke prvo iskljuce mozak.Tako mi funkcionisemo.Ono sto je ruzno u ovoj prici,kad je umro Marko Ivkovic navijaci Cedevite su prvi izbacili transparente podrske i uvek su imali fer odnose kad je Zvezda odlazila tamo.Sa ovim cetnickim koloritima presli smo granicu pristojnosti,jednostavno,obrukali smo se.Samo smo pokazali koliko i mi imamo Simunica na jednom mestu.

From South

pre 8 godina

Pablo@, ima lipi moj Pablo. Ni notorni " Za dom spremni" u originalu nije spravljen protiv Srba, pa su ipak uz taj poklic mnogi Srbi ubijani. Tako su i uz poklic " Mars na Drinu " iako je nastao davno prije, uz njega ubijani mnogi Hrvati i Bosnjaci 90-ih godina. Ista stvar je i za kukastim krizem. U svakom slucaju ne pravite se bedasti i blesavi - nadam se da to niste ! ? Lp.

Idite u mišju rupu

pre 8 godina

Moraš onda i Našeg Noleta ignorirati :))
(:) :), 14. februar 2016 21:25)

Žali bože naroda koji nema svoje pa mora tuđe da svojata.

Dario Zg

pre 8 godina

Kazete Mars na drinu prije cetnika, mi kazemo "Za dom spremni" pozdrav daleko prije jadnih ustasa i koljaca Pavelica. Da se razumijemo - ja ne smatram da je poklic primjeren zbog te negativne konotacije no tako se to iskazuje kada na jedno zmirite a drugu povijest odobravate i kazete "nema veze, ovo je bilo prije toga". Licemjerje, "braco" Srbi. I kazete neki tamo smrdljivi koljac Draza "rehabitalovan".. od koga to, boraca za ljudska prava? :) Od onih sto dodjeljuju Nobelovu nagradu za mir? Nes ti "casti" kad nemoralni idu nemoralnom pljeskati. Tko o cemu, Srbi o postenju. I ne, Jutarnji nije tabloid kao ni ostala vecina portala koji su isto prenijeli tipa 24sata koji je najcitaniji portal ili slicni.

:) :)

pre 8 godina

Ovo je prevrsilo svaku meru. Krajnje je vreme da se odgovori na pravi nacin, a to je ignorisanje svega sto je hrvatsko narocito ako je u Srbiji.Pri tome ne mislim na hrvate koji zive u Srbiji.
(Dusan, 14. februar 2016 13:36
Moraš onda i Našeg Noleta ignorirati :))

Lepi

pre 8 godina

Promenite naslov - ne treba generalizovati.
Ne družim se sa ljudima koji bi pevali o Draži.
Nekom smeta spominjanje Draže, nekom Stepinca, nekom Tesle - meni sve to smeta.

Beobrad

pre 8 godina

Ocigledno je da Hrvati pisu gluposti, ali Djokovicu nekako uvek pravi probleme, sada pravi probleme Zvezdi i to velike. Ne znam sto mu je to trebalo.

nacionalizam je zlo

pre 8 godina

Od sto, samo jedan komentar pominje transparent o generalu Tolimiru, i kaže da i Novak razmisli da li ga neko koristi za svoje ciljeve, i u prvih pola sata dobije 20 pluseva i nekoliko minusa, a onda za pet minuta sjurilo se devedeset minusa. Čovićevi botovi.

Od izvora jedan putić vodi na tri strane

pre 8 godina

Već su "srbski" tabloidi krenuli da spinuju - Marš na Drinu ne smeta celom svetu smeta samo Hrvatima. Pa da li je baš ova herojska koračnica Stanislava Biničkog, trebalo je da bude i himna Srbije, toliko 2zasmetala" ili je tu bilo i mnogo toga još? Kakve veze navijači CZ, klinci bez identiteta, maskote i makete kluba , imaju sa generalom Tolimirom, da mu oni odaju "večnu slavu", iako je usuđen za najteži ratni zločin u Srebrenici. Ko im je ovo sve poturio, a Novak neka malo razmisli da li i njega neko zloupotrebljava za svoje lične interese. Jednom je išao i na utakmicu CZ Dive, a jednom su i Mila Đukanovića vodili da gleda Divu, valjda zato što je to durmitorska izvorska voda.

From South

pre 8 godina

Ja ne pratim tenis, mada i bi da imamo nekog poput Djokovica. Sad nesto o samom Djokovicu: Momak je izjavio da je Hrvat ili Srbin svejedno kada su ga proglasili hrvatom u Kanadi. Dolazi u HR na odmor, daje intervjue gotovo u fazonu bratstva i jedinstva. Sa druge strane srbuje s tri uzdignuta prsta, i posjecuje tkz. " Andricgrad " uz koji protjece rijeka Drina koja je prije 20-tak godina natopljena krvlju civila Bosnjaka od strane onih koju su i promjenili ime toga grada i koji tako toplo docekuju teniskog asa N. Djokovica. On ima previse love da bi bio " neupucen " u sve sta se na tom mjestu dogadjalo i minimum od njega kao onoga koji je najbolji u necemu na svijetu, dakle svjetski prvak bi bilo da se ogradi od takvih posjeta,tj.da uopce sebi ne dozvoli boravak na tom mjestu i uz takve domacine. Sada vidite razliku izmedju Djokovica i Mate Parlova, koji je rekao da" ja ne mogu biti nacionalista kada sam svjetski prvak, mene vole i crni i bijeli i zuti ljudi "Ako on vec ne zna sta je po tom parolom radjeno u Slavoniji, u BiH a ne sumnjam i na Kosovu, onda mu je to svakako netko mogao objasniti da su uz tri uzdignuta prsta cinjeni u ime Srba i Srbije teski i veliki zlocini u ove nevedene tri drzave. Jos su gori stihovi " straze djenerala draze " ( ako je tocno da je to pjevao ) kao i ovaj Mars na Drinu ukoliko je i to pjevao. Djokovic ce jasno reci da on nije nacionalista, ali njegovi potezi govore drugacije. A mozda je samo kukavica ? Isto se odnosi i na Cilica i Thompsona.

Beobrad

pre 8 godina

Ocigledno je da Hrvati pisu gluposti, ali Djokovicu nekako uvek pravi probleme, sada pravi probleme Zvezdi i to velike. Ne znam sto mu je to trebalo.

svetsko a nase

pre 8 godina

Nas Nolo nije nacionalista, on je svetski covek! Voli on i bracu rvate te redovno gostuje sa svojom jahticom po njihovoj obali. A voli on i Monacane, njima cak i porez placa.

.

pre 8 godina

Prvo pevan je vidovdan a drugo i da je pevao cetnicke pesme pa sta? Nije ustasa i cetnik isto, ustase su bili nacisti i izgbuli su rat a cetnici su se borili protiv toga i dobili rat.Istoriju pise pobednik dragi hrvati

From South

pre 8 godina

Pablo@, ima lipi moj Pablo. Ni notorni " Za dom spremni" u originalu nije spravljen protiv Srba, pa su ipak uz taj poklic mnogi Srbi ubijani. Tako su i uz poklic " Mars na Drinu " iako je nastao davno prije, uz njega ubijani mnogi Hrvati i Bosnjaci 90-ih godina. Ista stvar je i za kukastim krizem. U svakom slucaju ne pravite se bedasti i blesavi - nadam se da to niste ! ? Lp.

Dario Zg

pre 8 godina

Kazete Mars na drinu prije cetnika, mi kazemo "Za dom spremni" pozdrav daleko prije jadnih ustasa i koljaca Pavelica. Da se razumijemo - ja ne smatram da je poklic primjeren zbog te negativne konotacije no tako se to iskazuje kada na jedno zmirite a drugu povijest odobravate i kazete "nema veze, ovo je bilo prije toga". Licemjerje, "braco" Srbi. I kazete neki tamo smrdljivi koljac Draza "rehabitalovan".. od koga to, boraca za ljudska prava? :) Od onih sto dodjeljuju Nobelovu nagradu za mir? Nes ti "casti" kad nemoralni idu nemoralnom pljeskati. Tko o cemu, Srbi o postenju. I ne, Jutarnji nije tabloid kao ni ostala vecina portala koji su isto prenijeli tipa 24sata koji je najcitaniji portal ili slicni.

:) :)

pre 8 godina

Ovo je prevrsilo svaku meru. Krajnje je vreme da se odgovori na pravi nacin, a to je ignorisanje svega sto je hrvatsko narocito ako je u Srbiji.Pri tome ne mislim na hrvate koji zive u Srbiji.
(Dusan, 14. februar 2016 13:36
Moraš onda i Našeg Noleta ignorirati :))

megatronman

pre 8 godina

Šizofrenija se nastavlja. Ovi ovdje izvlače drugi svjetski rat kad god im treba kakva tema, u Srbiji ne shvaćaju da mi podivljamo na samu riječ Četnik iako baš nismo sigurni što je sve bilo prije 75 godina. Onaj Jasenovac je narastao na preko milijun žrtava po jednoj interpretaciji a po drugoj niti deset posto od te brojke. Ludilo.

Lepi

pre 8 godina

Promenite naslov - ne treba generalizovati.
Ne družim se sa ljudima koji bi pevali o Draži.
Nekom smeta spominjanje Draže, nekom Stepinca, nekom Tesle - meni sve to smeta.

Gastarbeiter

pre 8 godina

Nismo mi Hrvati to napisali nego jedan casopis, to je velika razlika. I kod vas se dogodi cesto da neke novine napisu nesto iza cega sigurno ne stoji cijela zemlja. A ako smo mi Hrvati iskompleksirani, po tome smo si kao narodi onda jako slicni, iskompleksiranost su takvi clanci u novinama kao i vase uvodjenje vjerovatno nerentabilnog direktnog leta za New York iz zemlje u kojoj masu ljudi radi za 200 eura da bi se bilo "lider regionalen". Ne znas tko je iskompleksiraniji, dva mala beznacajna naroda bodu jedan drugog jer nikog drugog ne zanimaju osim susjeda.

Hoces Iskreno?

pre 8 godina

Svake godine idem u tu Hrvatsku i nikad nisam doziveo ni najmanju neprijatnost.
U Hrvatskoj,izuzev premijera koji uoci izbora mrzi Srbe,a pre i posle izbora ,je u fazonu " ma ko ih ...." i sacice bolesnika,kao i kod nas sto ih ima,neke posebne , velike mrznje nema.
Mrznju raspaljuju bas ovakvi nebitni tabloidi,zeljni senzacije.
A sto se tice poraza od Srba... pa moglo bi se reci da je ta bol obostrana. :)
Ni mi bas nismo ravnodusni kada izgubimo od Hrvata. :)

Vladimir

pre 8 godina

Glupost koja nije ni za komentarisanje.Paljevina ima i tamo i ovde i mnogi pre nego donesu zakljucke prvo iskljuce mozak.Tako mi funkcionisemo.Ono sto je ruzno u ovoj prici,kad je umro Marko Ivkovic navijaci Cedevite su prvi izbacili transparente podrske i uvek su imali fer odnose kad je Zvezda odlazila tamo.Sa ovim cetnickim koloritima presli smo granicu pristojnosti,jednostavno,obrukali smo se.Samo smo pokazali koliko i mi imamo Simunica na jednom mestu.

Blejica22

pre 8 godina

Mislim da bas zbog ovakvih medija je i rascepana stara Jugoslavija, a gde bi nam kraj bio... Ubedjen sam da svaki normalan hrvat ne veruje u ovu vest ako iole prati sport, ali ce se zato naci pregrst budala koje ce lagano da proguta sta god im se servira, jos ako se pljuje srbin ili hrvat u nasem slucaju, milina. Ima ovakvih listova i u Srbiji pregrst, pogledajte samo veliki vodja sta uradi od medija i na kraju dosta nas normalnih provali caku, ali zato prosetate malo gradom i cujete sta ustvari vecina misli... Ko kontrolise medije, kontrolise i situaciju. Mislite svojom glavom ljudi!

Bagzi

pre 8 godina

srećan je samo onaj ko je zapalio iz ovog smaračkog regiona i odlučio da proživi život bez ustaša i četnika i svakodnevnog "vađenja krvi" za "analizu". Pozdrav iz Zg

nacionalizam je zlo

pre 8 godina

Od sto, samo jedan komentar pominje transparent o generalu Tolimiru, i kaže da i Novak razmisli da li ga neko koristi za svoje ciljeve, i u prvih pola sata dobije 20 pluseva i nekoliko minusa, a onda za pet minuta sjurilo se devedeset minusa. Čovićevi botovi.

Zvezdaš

pre 8 godina

Nikada mi neće biti jasno kakve veze imaju četničke pesme sa klubom Crvena zvezda. Zamislite da navijači kluba koji se zove Kokarda ili Kruna pevaju partizanske pesme.

Mixi

pre 8 godina

I ne misli ovo samo pisac ovog texta već i velika većina te nacije!
Izjednačiti Šimunića i Đokovića,ustaše i četnike,u najmanju ruku je bljutavo...
Jer znamo svi vrlo dobro ko su oni,nacija bez obraza,stida i srama,vazda gubitnici bez trunke časti i dostojanstva!!!
Daleko vam lepa kuća,"gospodo" iz EU...

potpisujem

pre 8 godina

Nismo mi Hrvati to napisali nego jedan casopis, to je velika razlika. I kod vas se dogodi cesto da neke novine napisu nesto iza cega sigurno ne stoji cijela zemlja. A ako smo mi Hrvati iskompleksirani, po tome smo si kao narodi onda jako slicni, iskompleksiranost su takvi clanci u novinama kao i vase uvodjenje vjerovatno nerentabilnog direktnog leta za New York iz zemlje u kojoj masu ljudi radi za 200 eura da bi se bilo "lider regionalen". Ne znas tko je iskompleksiraniji, dva mala beznacajna naroda bodu jedan drugog jer nikog drugog ne zanimaju osim susjeda.
(Gastarbeiter, 14. februar 2016 10:57)

.

Mrznja

pre 8 godina

Ovo nisu napisali hrvati već hrvatski časopis koji se izdaje u HR. Ne možete mešati hrvate i urednika nekog časopisa u HR. Ali naslov , priznajem, vodi ka pomirenje i dobro susedskim odnosima.

neko iz mase

pre 8 godina

Ali "Mars na Drinu"??? U to vreme, kada je ta pesma nastala Hrvatska nije bila ni u planu! A da ne pricam da je to pesma koja je nastala u odbrambenom ratu i velica borbu za slobodu.

Grunf

pre 8 godina

I ako sam odvec star i nisam navijac, ali vam mogu dati koristan savjet.. nikad nemoj pjevati Mars na Drinu pred Hrvatima . I oni su bili tamo 1914, sjecate se izvjesca iz Macve .

branimir

pre 8 godina

Sažaljevamo slučaj komšinice i komšije, ali ćete morati još dugo da slušate i Marš na Drinu i Vidovdan...sve dok ih ne zavolite iz srca i iz dubine duše u kojoj čuči, skriveno, poreklo vas većine...a onda, kad doživite prosvetljenje, naručivaćete muzici ove lepe pesme i nećete žaliti ni poslednjeg jazavca (ili kunu, kako ono beše...), da date muzikantima...

Akrivija

pre 8 godina

Kakve veze Mars na Drinu ima sa ČETNICIMA?
Samo pitam....
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (red, 14. februar 2016 10:27)
наравно да има.
Марш на Дрину Бинички је посветио победи у Церској бици и посебно хероју пуковнику Миливијо Стојановићу Брки.
Учешће у Церској биици су имали и четнички комитски одреди. На пример одред војводе Вука .....

Jesu ludi al mi još luđi

pre 8 godina

Mislim da je najbolje posle ove izjave da ih podržimo i odemo u IDEA markete, istrošimo platu na velike popuste u znak podrške...

JoeNBg

pre 8 godina

Kompleksi i glupost dotičnih nemaju granica!!! Đeneral Draža bio je oficir legitimne države Kraljevine Jugoslavije koji se borio protiv ustaške, nacističke nemani tokom Drugog svetskog rata. Marš na Drinu bila je pesma napaćenih srpskih vojnika koji su se borili za slobodu protiv austrougarskog okupatora u Prvom svetskom ratu. Spremni za dom, pozdrav koji je Šimunić uzvikivao bio je pozdrav ustaških zlikovaca koji su tokom Drugog svetskog rata činili zverskije zločine od samih nacista!!! Susedi, uživajte u porazu, a Novaka ćete još dugo, dugo morati da gledate!!!

ivo

pre 8 godina

Na zalost, moram reci istinu. Ovdje, u Hrvatskoj, ponovnim dolaskom na vlast nacionalistickog HDZ-a, svakim danom se sije mrznja prema Srbima,Ciganima i Zidovima.Velika vecina naroda je potpuno poludjela od patoloske mrznje, odnosno neizljecive bolesti zvana Srbi i Srbija. A to sto nema posla i perspektive, nema veze,i za to su Srbi krivi. Nije nikako dobro, mislim da ce i sami Hrvati izmedju sebe da se bore,jer je podjela na ustase i partizane ogromna.Svaki dan za danom uvijek ista prica, partizani, ustase, cetnici.Ludilo i histerija na sve strane....Pozdrav svim Srbima dobre volje..

glas razuma

pre 8 godina

Nije im lako bese Srbija - Hrvatska 5:0 Dejvis kup, a Djokovic - Cilic 13:0 Sad mi je jasno sto traze da Nolketa kazne. Nemgu sportski, ajde finasijski. Nemoj da ljutite Noleta, ako se naljuti kupice celu Hr zajedno sa Simunicem.

Gavrilo srce uzavrelo

pre 8 godina

Bespotrebno se dizu tenzije.Neko rece da je "jutarnji" tabloid.Vjerujem da je tako,i da je bila obrnuta situacija,Informer,Kurir,Telegraf...plasirali bi gore naslove.To svi znamo.Ja bih,na primjer,volio da uopste Vucicevic nije Srbin,kad vec nije covjek.Ko zna ko je i ovaj hrvatski novinar.Ako se dignu tenzije zbog ove situacije samo mozemo biti na gubitku,i Zvezda,i Novak,samim tim i Srbija.Hrvati i Cedevita ovde nemaju sta izgubiti.Nemojte me pogresno shvatiti,ne kazem da se treba izvinjavati,naprotiv,ali iz ove situacije najvise profitiraju tabloidi.

djuro

pre 8 godina

Nista ovde nije nejasno ni sporno. Ni ko sta peva, ni sta je Mars na Drinu, ni Djokovic, ni publika. Sve je objasnjeno u prvoj reci naslova - Hrvati. Ne bih dalje.

LOL

pre 8 godina

Ne bi me iznenadilo da ih N01e tuži za laž,klevetu,povredu časti i dostojanstva za milionski iznos u € a onda te pare pokloni nekoj dečijoj ustanovi u sred Zagreba. Čisto da komšije vide kakav je čovek...

sumnjičav

pre 8 godina

Udariti zid 2 kilometra u vis i jos ograditi bodljikavom žicom granicu sa njima..
(Rajko, 14. februar 2016 10:33)
pa glupo je kad će to sve uskoro biti zapadna srbija

Melenci

pre 8 godina

sad Nole treba da ih tuzi i uzme velike pare i pokloni ih sirotoj deci.Rec sramota je mala za te tkz.novine,jadni su u svojoj mrznji i bedi.

guja

pre 8 godina

Nema veze sa Hrvatskom, naravno. Ali objasni to nekom evropljaninu koji je procitao tekst hrvatskih medjija.... (Relja Blagojevic, 14. februar 2016 10:0

...a šta da mu objašnjavamo?

Mile

pre 8 godina

Jutarnji list je pandan nasem Informeru. Njih ne treba shvatati ozbiljno. Cedevita se nije zalila kao ni HKS . Vecina Hrvata voli Novaka koji uzgred nije pevao cetnicke pesme vec Mars na Drinu i Vidovdan koji sa cetovanjem nbas i nemaju veze.

Ice Orangutin

pre 8 godina

Hrvatima niko nije javio da je Draza rehabilitovan, da je Novak #1, a da je Zvezda pocistila Cedevitu sa +20 i ispiskila je iz €lige.

ПравимоПроблемПП

pre 8 godina

Док је цела хала певала"Како је добро видети те опет.." он је седео,ћутао и уживао у утакмици.Од државе у којој је министар културе знамо ко, не треба нешто нарочито ни очекивати.Каква победа!

delije hr/rs4e

pre 8 godina

Iskreno bilo mi je I cudno sta nije I prije izašao ovakav članak u hr novinama..
Kompleksi su jako teska I cudna stvar
Nole hr ceka 12 gs
Pozdrav svim normalnim ljudima

Zoran

pre 8 godina

U Velikom ratu, uz "Marš na Drinu" su ginuli Srbi uz saveznike (Francuze i ostale) da bi oslobodili, pored ostalih na ex-Yu prostorima, i Hrvate od Austrougarske "tisućljećne" okupacije i bilo bi apsolutno normalno da su susjedi uzeli ovu pesmu za svoju himnu.

A inače, kompleksi su čudo. Ima punoglavaca i ovde kod nas koji nisu sami sa sobom.

aco

pre 8 godina

Sta je sporno sto je pevao Vidovdan i Mars na Drinu? Nek mi objasni neki Hrvat. Neprimereno je porediti cetnike i ustase. Cetnici su priznati za borce protiv fasizma od strane saveznika. Drazo je posthumno odlikovan od De Gola i H. Trumana za doprinos u borbi protiv fasizma.

Goran M

pre 8 godina

Veliki sam Partizanovac,gledam bukvalno svaku utakmicu moga Partizana u Beogradu,kosarku i naravno fudbal.Ove nase "dobre" komsije su zasluzile da ih Zvezda sportski ponizi u oba takmicenja.Pa neka onda natenane uporedjuju njihovog Dzoa i naseg naveceg sportistu Novaka.

dragutin

pre 8 godina

Navijaci ako mogu tako da se nazovu su uvek gnezdo ultradesnicara i jasno je da su instrument neke politike sa kojom se ne slaze 90% Srbije.Ali oni su najglasniji pa je to nasa slika u svetu.
Doduse Hrvati su iskompleksirana nacija pa ih vredjaju i antiustaske pesme sto znaci da odobravaju ustaski pokret i identifikuju ga kao Hrvatski.
Novak Djokovic je bolji od tih navijaca i sigurno ne bi sebe spustio na taj nivo ptimitivizma.Ja bih ga molio da tuzi te novine da im da lekciju ima pare za to a mislim i da vredi truda.

my way

pre 8 godina

To kao Nemci da izjednacavaju nacizam i fasizam sa antifasizmom. Hitlera, sa Ruzveltom, Cercilom, Trumanom, Staljinom, De Golom i zale se da im velicanje ovih drugih vredja nacionalna osecanja. Noletu i delijama na ponos i pesme koje su pevali i osude od strane Hrvata. Hvala tebi, cica Drazo...

hrvat koji se ne slaze s jutarnjim

pre 8 godina

Zbog cega jedne novine izjednacavate s narodom? Ako vec jutarnji siri mrznju morate li vi nastaviti u istom tonu s tendecioznim naslovom?

nowhere connection

pre 8 godina

(Od izvora jedan putić vodi na tri strane, 14. februar 2016 10:33)
Ja inace pojam navijac, ne tumacim kao opredeljenje, vec kao dijagnozu, ali kod tebe je to bas akutno.

Mile JNA

pre 8 godina

To je zato jer su Hrvati ljubomorni na srpske plate, srpski standard, srpski status u eu, i sto je Haag glavni srpski grad.
(Melita, 14. februar 2016 10:28)

Draga Melita jedino na tvoj mozak niko nema razlog da bude ljubomoran. Ali ne brige za vas, samo da znate da nije bolest samo ono što boli, čega ste vi savršen primer.

Dusan

pre 8 godina

Ovo je prevrsilo svaku meru. Krajnje je vreme da se odgovori na pravi nacin, a to je ignorisanje svega sto je hrvatsko narocito ako je u Srbiji.Pri tome ne mislim na hrvate koji zive u Srbiji.

anonimac

pre 8 godina

A kakve veze ima Mars na Drinu sa cetnicima?!? Mars komponovan 1914 povodom pobede na Ceru, a pesma koja se peva na tu melodiju napisana je 1964. povodom 50 godina bitke i snimanja filma

krivovirac

pre 8 godina

Vi pojedini Hrvati, koji bolujete od srpskog kompleksa, trebate pomoć psihijatra, a ne da davite i opterećujete svojom bolešću čitatelje. Ovo be pesma ,,Vidovdan,, koju svaki Srbin peva i pevaće, dok ne vratimo NAŠE Kosovo. Šta je strašno, što je Nole (je jedan) peva, a pogotovu ano je i on sam poreklom sa Kosova i Metohije. Nego shvatite što pre da ne znate da igrate košarku, možda nešto i naučite.

Кривокапић

pre 8 godina

Свако има свој Информер и Пинк па тако и грађани Хрватске. Ја не разумем зашто се оваквим пискарањима придаје важност.

wal

pre 8 godina

Neverovatno je koliko nisko neko treba da se spusti za ovakav teks i uporedjenje sa tamo nekakvim Dzoovima. Zloba je opaka bolest i nekima zaista nema spasa.

Борис

pre 8 godina

Наслеђе титоистичке прошлости које је систематски потхрањивало појам који је произведен у Аустро- Угарској и Немачкој, а који је допуњаван на читавом простору Југославије, а то је појам српске кривице. Залагање за српско становиште је плод великосрпског настојања(!), а хрватски екстремизам је плод ни мање ни више него српске империјалистичке замисли, те отуда представља вид реакције, а не народносног феномена као што је случај са српским становиштем. Ово схватање влада на овим просторима читав век, и у том смислу треба пратити овакве вести.

Sabre

pre 8 godina

Ovi Hrvati me uvek iskreno obraduju, podsetivsi me da su bez obzira i na EU, ekonomski standard, i sta sve ne sto je objektivno bolje nego kod nas, i dalje teski kompleksasi od jedne tako objektivno smesno disfunkcionalne(sem u sportu) zemlje kao sto je Srbija.

marko

pre 8 godina

Simunic je posle utakmice uzeo mikrofon i podstrekivao publiku da skandira fasisticko ustaski poklic,a svetski broj jedan je opusteno gledao utakmicu i par puta pljesnuo rukama uz taktove Vidovdana i Marsa na Drinu.Dakle poredjenje....

pcelica Maja

pre 8 godina

Izgleda da se i tamo svako bavi novinarstvom.
Kakva glupost, a uz to i Novak je iz mesanog braka, majka je hrvatica. Nepismeni, neobrazovani i neprofesionalni, a uz to iskompleksirani, agresivni sovinisti. Fuj, brukate se.

Вуја незналица

pre 8 godina

Учите ове лепе песме као и ћирилицу, требаће вам... Ваша браћа у Вуковару се опаметише па је научише, јер свако вече по један носи таблу са ћириличним натписима кући

realno

pre 8 godina

Nemam nista protiv njih i stvarno ih postujem kao naciju. Ali ovo se i ocekuje od njih. Nije im lako da budu uvek u nasoj senci. A sto je veliki Jovan Dučić rekao i ja se slazem da su Hrvati su najhrabriji narod, ne zbog toga sto se nicega ne plase vec sto se nicega ne stide.

oxydant

pre 8 godina

Tko pjeva zlo ne misli! A pjevanje (ili pevanje) je deo folklora na tribinama.Svi(i Hrvati, imaju prigodne pjesmice!) to rade.Ali,postoje
zabranjeni transparenti i naravno,izgredi.Biće da su 20 poena razlike
pravi razlog pisanja "Jutarnjaka"! O Novaku i tenisu da ne govorimo.
Mnogo smo jaki u sportu,za razliku od komšija.Zavist je inače,smrtni greh.

Kutlović

pre 8 godina

Бечка филхармонија свира марш на Дрину...погледајте на Јутјубу једано од бољих извођења тог нашег поносног марша

Možda

pre 8 godina

Razumem za ovo za ovo Marš na Drinu,ipak smo i onda bili na suprostavljenim stranama oni su nas napadali a mi smo se branili.Medju njima Austro-ugarima bili su i Hrvati.Ovo za Vidovdan me ne čudi oni su podržavali Albance na Kosovu uvek.Tako da na zapadu ništa novo na istoku sunce zorom.Psi laju karavani prolaze.

Dragana

pre 8 godina

Jeste da mi Novak i nije nešto simpatičan i da za njega navijam samo kad igra za Srbiju ali realno gledam na ovo.Ta dva slučaja ne mogu da se uporede.Novak je došao na utakmicu kao gledalac,samim tim ako želi ima da peva navijačke pesme.On nije na terenu nakon završetka meča uzeo mikrofon ili megafon pa pevao neprikladne pesme i izgovarao svakakve parole.A Vidovdan i Marš na Drinu nikako nisu neprikladne pesme.Ne vidim da je Novak uradio nešto loše jer nije.Pratim godinama utakmice u ABA ligi,tačnije od kad Zvezda igra u njoj i naslušala sam se svakakvih grozota od skandiranja koje ne želim ovde ni da pomenem,a viču se podjednako i u Srbiji i u Hrvatskoj a i u BiH.Po logici ovog lista i njegovog teksta trebalo bi onda izbaciti skoro sve klubove iz ABA lige.A neću ni da zaboravim da su daleke 1998 godine u Zagrebu postavili transparent na kome je pisalo kako je mesto za Srbe Jasenovac, u Ligi šampiona,utakmica Cibona-Zvezda.Mesecima na sportskom portalu čitam prepucavanja o Srbima i Hrvatima i ne slutim ništa dobro kakva se atmosfera pravi.Uzmite se svi u pamet uključujući i medije.

mlekadzija

pre 8 godina

Da je Cedevita kojim slucajem pobedila ne bi im smetalo kako kazu cetnicko orgijanje ili sta vec. Kompleksi su cudo...vise srece drugi put. A za revans ocekujem Tompsona sa horom na utakmici...

box

pre 8 godina

Pesma "Mars na Drinu", je neuporediva za ustaskim bojnim pokilicima. Ona je slobodarksa, gotovo antifasisticka i bila je krilatica borbe protiv preteca fasizma. Hrvatima smeta to sto ona slavi herojsku tradiciju srpskog naroda i smeta samo njima posto se ova pesma cesto izvodi na oficijalnim medjunarodnim dogadjajima, pustaju je u cast Srbije Amerikanci, Francuzi, Rusi...a nekad je pustaju sirom sveta i na tematskim okupljanjima vezanim za prvi svestki rat koje organizuju zemlje pobednice.

Žika

pre 8 godina

Novak je bio u svojstvu iskrenog sportskog navijača, a ne u svojstvu plaćenog navijača huligana, odlično plaćenih probisveta i ništarija mlađe dobi, u Regrutnom centaru prljavih poslova. Novak je poslednja osoba kojoj trebaju pare naših klubova. Možda bi hrvatski mediji to mogli da primete, imaju isti problem, pa sam siguran da im je problematika vrlo jasna. No, o "dobronamernosti" njihovih medija i gotovo patološkoj netrpeljivosti i opterećenosti njihovih političara prema Srbima više ne treba trošiti reči. Treba jako razlikovati hrvatski narod od ostrašćenih hrvatskih političara, koji i da su na drugom kraju Sveta,negde kod Japana, pratili bi šta rade Srbi i anatemisali sve srpske poteze, jer ko zna, možda Srbi žele Veliku Srbiju do Japana? Hrvatski političari su uvek bili na pogrešnoj strani u istoriji, zar im nije dosadilo, narod, još pasivniji od Srba to samo gleda i pušta ih. Kmetovska svest, ko i naša raja. Da bi bio na pravoj strani, moraš imati ono ljudsko u sebi, ono jednostavno osećanje koje imaju kako neuki tako i obrazovani ljudi takvog kova, osećanje razlikovanja dobrog od zla i vernost dobru, a ne zlu. Važno je kada postane teško do granica izdržljivosti, TAJ momenat razdvaja ljude od neljudi, u dobru su svi dobri. Novak je po sto puta pokazao da pripada dobroj vrsti ljudi. Nikada neće stati uz zlo, a kakav je borac, to morate pitati Federera i Mareja, ili im jednostavno gledajte lica tokom meča, isključite pri tome ton, nije potreban...

Jack

pre 8 godina

Rekose mediji tacnije "mediji" u dtzavi koja i zvanicno i kao drzavnu himnu ma nacisticku ustasku himnu uz drugog svetskog rata ... jos uvek.

Smeta im slavni "Mars na Drinu".

Da nije bilo te pesme i danas biste bili Austro-bugari.

Malo vise postovanja.

Vienna

pre 8 godina

Hihihi! Mislim da smo svi imali opticke halucinacije: Djokovic nije sedeo u hali kao gledalac, on je zapravo prvo igrao za Zvezdu, a onda na kraju stajao na igralistu i izvikivao cetnicke parole, a navijaci gromoglasno odgovarali. Zar nije bilo tako? Snimci to jasno pokazuju, uverite se i sami !!!!!

vex

pre 8 godina

Mars na Drinu cetnicka pesma hahaha... I ne cude reakcije susjeda kad imaju alergiju na sve sto ima prefix srbi i u vezi sa njima. Draza je i za vaseg Tudjmana a kamoli Pavelica bio mala maca sto se tice zlocina tako da pustite vi nas i Zvezdu i Djokovica vec idite negde na Tompsonov koncert da napunite baterije..

Aco delija

pre 8 godina

Što se tiče novaka mogu samo da mu pljunu pod prozor, a ko je išta pročitao u zivotu, zna ko je narod koji se oduvijek borio za svoju slobodu a ko je uvijek podrzavao fašiste, za to hrvati psssssssss,!!!!!!

pera

pre 8 godina

Jeste, pod hitno da mu se oduzmu svih 11 grend slemova i barem jedan da se dodeli Čiliću.
Ili shvatite istinu- da je on tek na pola puta, manje će da boli.

Bane

pre 8 godina

Svim što je rekao i učinio tokom cele karijere, Novak je radio na lečenju te patološke hrvatsko-srpske (ili obrnuto) matrice! Apsolutno je neodgovoran za navijanje publike, nikoga nije pozivao, pogotovo ne na fašističke pozdrave! Razlika između postupanja njega i Šimunića je nebo i zemlja. Bolesno!QKy

Radovan

pre 8 godina

Upoređivati čiste ustaske motive sa čovekom koji je primer reda Nobelovca i predstavnik UN vređa civilizaciju a ne samo Đokovića. Mi kao Srbi smo skroz nebitni u celoj ovoj priči.

fef

pre 8 godina

1. Zloba 2. ljubomora i 3. neznanje.

1. Šimunić proziva mikrofonom tribinu ustaškim pozdravom - Đoković peva Vidovdan. To je dakle,isto?

2. Zvezda izbacuje Cedevitu za top 8.

3. Marš na Drinu problematična četnička pesma?!

Voleo bih kad bi Đoković podneo jednu masnu tužbu protiv tog tabloida i tog nazovi "novinara" ali naravno da je on iznad toga. Svetlosnu godinu iznad.

nada umire poslednja

pre 8 godina

Zbog cega jedne novine izjednacavate s narodom? Ako vec jutarnji siri mrznju morate li vi nastaviti u istom tonu s tendecioznim naslovom?
(hrvat koji se ne slaze s jutarnjim, 14. februar 2016 11:06)

pa NIJE samo jutarnji!

Rouzvelt

pre 8 godina

Pa njima su nase pesme najgore jer nisu u mogucnosti da sami sebe iskreno osude za fasizam i nacizam. Bolje da se peva Mars na Drini nego to sto oni pevaju.

Antisha

pre 8 godina

Pogledaj malo bolje, klasična montaža.
Hrvatski novinari su u 95% slučajeva polupismeni, tako da ne treba dizati veliku prašinu oko ovoga. Plus, pokazuju elementarno nepoznavanje istorijskih ( povijesnih ) činjenica ( Marš na Drinu nema nikakve veze sa četnicima ). Šimunića stavljati u isti koš sa Đokovićem je besmisleno, iz razloga što je Šimunić huligan i primitivac.
Hvala na objavljenom komentaru.
Pozdrav, svako dobro!
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Pablo, 14. februar 2016 18:06)

Hrvatski novinari su nikakvi. Usporediti gospodina Djokovica s primitivcem iz Australije koji nas vec godinama sramoti je krajnje neukusno.

Inace ako im je toliko do cetnickih pjesama, neka objave snimku kako Robert Prosinecki slavi pobjede sa crvenom zvezdom :)

Jos jednom, iskrene isprike najvecem tenisacu danasnjice Novaku Djokovicu, ne zasluzujes da te budale pisu ista o tebi

Gledajte svoja posla

pre 8 godina

A kad Čilić dovede na proslavu US open titule Tompsona, to je OK. Šta očekivati od države koja ima onakvog ministra kulture? Sad će tek da krenu da napadaju...

...

pre 8 godina

hahahaha ko gubi ima pravo da se ljuti....a posto nasa zapadna braca mnogo gube stalno su ljuti...

p.s. Mars na drinu nema nikakve veze sa cetnicima ali dobro iskompleksirani Hrvati ciji se ceo zivot svodi na gledanje sa druge strane granice sta sused radi ce naci svaki nacin da ispune prazninu u svojim zivotima

Navijac Partizana

pre 8 godina

Njihovi zivoti su bas prazni kad im je ovo tema vec 5 dana....samo mi nisu jasni nasi novinari koji ovo prenose i daju im na znacaju...najgori narod su na svetu....

Rhyzm

pre 8 godina

Pa cek, zar se oni Simunicem ne ponose i vazda ga i svuda brane i velicaju, sto ga sada pominju u negativnom kontekstu? Hrvatska posla...:)))

dragan

pre 8 godina

Ne znam sta je Nole pevao,ali da smo ih mi na trbinama vredjali,jesmo i nema razloga da se tu nesto pravdamo. Vredjacemo ih uvek a znamo da nas ULEB zbog toga ne moze kazniti. A Noleta,mogu samo da mrze.

скоба

pre 8 godina

Што бих волео да нам је Марш на Дрину химна, да видим шта би ови пацери тад радили од муке

Ljuba Moljac

pre 8 godina

Ma pustite to,to su bolesni ljudi nek piskaraju sta hoce,bas ce neko da kazni nekog zbog njihovog pisanja,evo ragovale su ujedinjene nacije.

Toto-ko-tunjo-zagrebacki-hronicar

pre 8 godina

A Cilic s Tompsonom pevao "Leptiricu sarenicu"? Ne opravdavam bilo kakvo vredjanje, ali treba poci od sebe. Mada, i ne morate vi da kukate. Dovoljno je ovo vase istureno odeljenje iskmecalo celo to vece.

Tool

pre 8 godina

Marš na Drinu je prava srpska patriotska pesma, koja govori o borbi srpske vojske protiv nemačkih i austro-ugarskih zločinaca i okupatora u 1. svetskom ratu. Ne razumem zašto ta pesma vredja Hrvate i muslimane. I pesma Vidovdan je normalna srpska pesma. Hrvati su najgori kompleksaši i mogu Noletu samo da pljunu pod prozor. Do juče su pričali kako je Nole zapravo Hrvat, a sad ga pljuju i omaložavaju.

dusansilni

pre 8 godina

Sta onda treba amerika, rusija i zemlje saveznika da se stide onih koji su se borili protiv hitlera da ne bi uvredili nemce ? logika kompleksasa ocigledno

Venus projekat

pre 8 godina

''Kako je dobro vidjeti te opet, STAVITI RUKE NA TVOJA RAMENA, kao nekad' POLJUBI ME njezno, za ona dobra, dobra, dobra, stara vremena!''

pozdrav iz BG

pre 8 godina

Voleo bih da hrvati provere o čemu govori "Marš na Drinu" pre nego što neku pesmu proglase četničkom... ukoliko nekome smeta pesma koja govori o našoj borbi da odbranimo svoja ognjišta i našoj pobedi nad okupatorom, onda su mi jasni motivi tog nekog...

stoper4

pre 8 godina

Ajde da budemo politički korektni pa da kažemo da bi "Sve su straže..." možda mogla da bude uvreda nekome. Ali živo me interesuje kako bi objasnili zašto je Marš na Drinu uvredljiva pesma po njih

Pablo

pre 8 godina

@ Kutlović
Pogledaj malo bolje, klasična montaža.
Hrvatski novinari su u 95% slučajeva polupismeni, tako da ne treba dizati veliku prašinu oko ovoga. Plus, pokazuju elementarno nepoznavanje istorijskih ( povijesnih ) činjenica ( Marš na Drinu nema nikakve veze sa četnicima ). Šimunića stavljati u isti koš sa Đokovićem je besmisleno, iz razloga što je Šimunić huligan i primitivac.
Hvala na objavljenom komentaru.
Pozdrav, svako dobro!

ivan78bg

pre 8 godina

Koji problem imju hravti sa pesmo mars na drinu.Zasto bi iko imao problem sa tom pesmom-marsem.Dokaza da je No.1e pevao neku cetnucku pesmu nemaju.ILi misle da je vidovdan takva pesma.U svkom slucaju mesaju babe i zabe.Ali normalno ne slucajno.

Idite u mišju rupu

pre 8 godina

Moraš onda i Našeg Noleta ignorirati :))
(:) :), 14. februar 2016 21:25)

Žali bože naroda koji nema svoje pa mora tuđe da svojata.