Subota, 13.02.2016.

22:05

Tim pobedio Nadala u Buenos Ajresu!

Austrijski teniser Dominik Tim upisao je jednu od najvećih pobeda u karijeri pošto je slavio protiv Španca Rafaela Nadala u polufinalu turnira u Buenos Ajresu.

Izvor: JT

Tim pobedio Nadala u Buenos Ajresu! IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

134 Komentari

Sortiraj po:

Nikola

pre 8 godina

Nadal je 2014, povodom uvođenja tzv. "biološkog pasoša" za svakog tenisera, na turniru u Rimu izjavio novinarima da krvni doping nije doping.

Nije potrebno više ništa da se kaže.

Što se mene tiče, bar jednu titulu na RG (onu 2013. kada je Novak u polufinalu vodio 4:2 u 5.setu, pa izgubio sa 9:7) je osvojio NEZASLUŽENO. Jednostavno ga je nadjačao a ne nadigrao. Delovalo je posle 16 gemova u 5.setu kao da ima snage za još 10 protiv Đokovića koji je i te godine bio izuzetno fizički spreman. Manje od dve godine kasnije feb-maj 2015. gubi u seriji nekoliko mečeva na turnirima na šljaci, na kojima je dotad bio nepobediv.

Jednog dana će i njegovi grenslem i ostali trofeji da dođu pod znak pitanja.

realno

pre 8 godina

Nadal ce ubrzo napuniti 30. Od svoje16 god igra atp turnire, masterse,slemove.Toliko meceva u nogama,stil igre i povrede. To je to jednostavno ne mozete protiv prirode. On nema fizicke predispozicije kao Federer ili recimo Ivo Karlovic koji sad igraju tenis duboko u 30 tim jer imaju servis. Nadal to nema njegova igra se nikada nije oslanjala na servis kao i igra Novaka. I nemojte se iznenadti kada i Novak pocne za godinu dvije gubiti neke meceve koje bi prije dobio. Jednostavno stizu godine. protiv toga ne mozete. ako nemate servis koji je glavni adut nekog igraca kad predje 30. nije svacija fizionomija tijela ista. isto kao sto neko umre sa 50 a neko dozivi i 90.

razmišljam

pre 8 godina

Mislim da je u stvar u nečem drugom. Nadal više nema oreol nepobedivosti na šljaci kao nakad, i sad igrači izlaze na teren ne da što skuplje prodaju svoju kožu znajući da će izgubiti, već izlaze i pokušavaju da ga pobede. Nadal više ne dobija mečeve u svlačionici, već mora da ga dobije na terenu. Svaki igrač sada zna da ima šansu protiv Nadala i pokušava da je iskoristi.

Pozdrav iz Toronta

pre 8 godina

Vi koji pljujete po Rafi ocigledno niste gledali mec. Dominic je igrao fantasticno, verovatno mu je ovo bio najbolji mec u karijeri. Mislim da bi ovom igrom pocistio vecinu iz top 10 na sljaci. I pored toga, Rafa je imao mec loptu, ali je Dominic tada odigrao nevidjeno hrabro, napao i pogodio liniju. Rafa nije bio najboji, pogotovo na servisu, ali ce sigurno podici formu do RG i tada ce verovatno samo Novak moci da mu uspesno parira u pet setova.

Damir

pre 8 godina

Nije Nadal baš toliko "loš" kako ga opisuju komentari. Treba odat priznanje Thiemu,ne samo pripisivati Nadalovoj slabijoj igri. Svi znamo da nije dobar kao nekada. Nekako se više čini da se uživa u tom njegovom padu,pa bi sad htjeli da se vrati,iako se nije baš previše voljelo kad je bio na vrhu. Tako to bude sa velikim šampionima kad padaju. Ja se nadam da ovo nije konačan pad,ak ose to može uopće tako nazvat. Nije tako davno osvojio RG,nema ni dvije godine. Nije ni on u nekim poznim igračkim godinama. Još ima vremena da ga vidimo u punom sjaju. Kako nije naglo nbi pao,ne može se naglo ni vratit u punu formu...

nije ja , ja je.

pre 8 godina

Rekoh li ja juče da je Nadalov voz odavno napustio stanicu.
Nadam se da će Nadal otići na onaj način na koji se i ponašao u dosadašnjoj karijeri. Nije ovo nikakva njegova blamaža, sve ima svoj kraj pa i Nadalova karijera. On je izgoreo u duelima sa Novakom i to je sasvim normalno pošto su najveći rivali. Nije on nikoga žalio, ne treba ni njega žaliti, on to i ne bi voleo.

Max

pre 8 godina

Prvo neka promeni trenera pa neka propusti RG. Nadal očigledno ima neke privatne probleme. Stoji činjenica da više ne može da stiže sve, ali to se da korigovati agresivnijom igrom. Evo, protiv Tima - uđe u ritam, servis mu nikad nije bio jača strana, ali je kod svakog tenisera jedan udarac 50 posto njegove igre. Kod Nadala je to forhend, paralela ili dijagonala, svejedno. Kad mu je forhend funkcionisao Tim je bio bez šanes, no nema konstatnosti - odigra nekoliko dobrih pa nekoliko loših.Ovaj momak, jedan od najvećih u istoriji, može da osvoji slem, može i dva.Ali, mora da uradi ove tri stvari: otpusti Tonija, sredi svoje privatne probleme jer su oni uzrok njegove loše igre i napravi pauzu do Kvinsa.

Milan

pre 8 godina

Ja ovde vidim preko 100 komentara, verujem da je jos bar 10x toliko uslo da pogleda i siguran sam da nije vise od 10 ljudi ni pogledalo mec, ali se zato svi razumeju u sve.

we are Nole

pre 8 godina

Nije sto gubi, nego sto se mnogo trudi, pa opet ne ide taj stari stil igre, sa istrosenim kolenima. Nista nije promenio za zadnjih par godina, nema raznovrsnost, samo ocajnocki prebacuje i spinuje.

Lupetanje

pre 8 godina

Da Novak nije Srbin ,ovdje bi bilo više stotina ostrašćenih komentara u kojima bi se tvrdilo da se dopinguje,ali pošto jeste ,to je isključeno. Prisutna je dilema da li je Novak stvarno samo sa "izbacivanjem" glutena iz ishrane "upražnjavanjem " joge,znatno poboljšao svoju igru u odnosu naraniji period.

(dilema, 14. februar 2016 10:36)

Kod koga postoji dilema? Da li znaš da su profesionalni teniseri u obavezi da se bez odlaganja podvrgnu kontroli bilo kad i bilo gde? Sećaš li se šta se desilo s Troickim? On je tražio da mu se krv izvadi dan kasnije, urin je dao. I kažnjen je. Nadalu je pravljen problem kad je ubrizgavao SVOJU krv vađenu tokom priprema. Đokoviću su prigovarali zbog oporavka u komori s kiseonikom. Ako se neko od profesionalaca dopinguje, to radi supstancama koje (još) nisu na listi zabranjenih. Ne verujem da bi se sakrilo da se neko dopinguje, makar bio i simbol tenisa. Naši ljudi vole teorije zavere. A što se Nadala tiče, trajao je duže nego što sam očekivao. Odličan je igrač, ali igra fizički prezahtevan tenis. Dok je bio mlađi, sve je bilo u redu. Danas, umesto da menja taktiku i stil, izjavljuje da će trenirati još napornije. Svaka čast na upornosti, ali organizam ne može da izdrži.

dilema

pre 8 godina

Da Novak nije Srbin ,ovdje bi bilo više stotina ostrašćenih komentara u kojima bi se tvrdilo da se dopinguje,ali pošto jeste ,to je isključeno. Prisutna je dilema da li je Novak stvarno samo sa "izbacivanjem" glutena iz ishrane "upražnjavanjem " joge,znatno poboljšao svoju igru u odnosu naraniji period.

dilema

pre 8 godina

Da Novak nije Srbin ,ovdje bi bilo više stotina ostrašćenih komentara u kojima bi se tvrdilo da se dopinguje,ali pošto jeste ,to je isključeno. Prisutna je dilema da li je Novak stvarno samo sa "izbacivanjem" glutena iz ishrane "upražnjavanjem " joge,znatno poboljšao svoju igru u odnosu naraniji period.

СрбинсонКрусо

pre 8 godina

Тим је коначно успео да преломи један меч против топ 10 играча у своју корист полако сазрева, иначе игра веома леп тенис, агресиван, са занимљивим ударцима, интелигентан је играч, али мора још да ради... свака му част за ово данас, од младих снага мени омиљени тенисер...

boni

pre 8 godina

nole isto sa steroidima i dopingom koji je ocigledan ce potrajati dok koristi. jer ako nadal moze jednu dve sezone biti neprikosnoven sa dopingom, zamislite kakav tek doping koristi Nole od 2011. btw imaju slican naci igre trci vracaj trci sa osovne linije do besvesti...

Sale

pre 8 godina

@U pravu si Deki,gde je bio Djoković kada je Federer imao 28,29 godina i kada je Nadal bio na vrhuncu.Federer sada ima 35 godina,a Nadal zbog stila igre ima telo 35-godišnjaka.
(Ivan, 13. februar 2016 22:38)

2011 godine Federer je imao 29 godina, a Nadal bio potpuno zdrav. Đoković je te godine odigrao jednu od najboljih teniskih sezona (da se nije povredio u Finalu US opena vjerovatno bi to bila sezona ravna sezoni 2015). Uzeo je te godine 3 GS, 5 mastersa, pobijedio potpuno zdravog Nadala u 6 uzastopnih finala (nastavio niz i početkom 2012 u finalu AO) i imao skor sa Federerom 4:1. E tu je bio Đoković.

Рајко Четник

pre 8 godina

Молим пљуваче мало респекта према Надалу.
Да се није појавио Ноле, Рафа би био најбољи играч свих времена, сетите се како је тукао препотентног Рођу кад год је хтео.
Рафа није заслужио омаловажавање.

dilema

pre 8 godina

Da Novak nije Srbin ,ovdje bi bilo više stotina ostrašćenih komentara u kojima bi se tvrdilo da se dopinguje,ali pošto jeste ,to je isključeno. Prisutna je dilema da li je Novak stvarno samo sa "izbacivanjem" glutena iz ishrane "upražnjavanjem " joge,znatno poboljšao svoju igru u odnosu naraniji period.

goran

pre 8 godina

@Djoda, 13. februar 2016 23:49
Nadal je pao jer fizicki vise nije mogao da podnese takav nivo i tempo igre koji je sam sebi nametnuo i koji je odrzavao u kontinuitetu skoro desetak godina,jos uvek se setim onih epskih meceva na RG-u od pre par sezona kada je uspevao da dobije Novaka neverovatnom i nevidjenom defanzivom ono sto je tada stizao ja nisam video u svom zivotu a pratim tenis jos kao klinac negde od doba rivalstva Mekenroa i Berga,sva ta fanaticna kondicija je jednog dana morala da pukne,i sada gledamo Nadala koji nije vise ni senka onog igraca koji je bio do pre dve godine...Novak sa tim nema veze on igra isti onaj tenis koji je poceo da igra od 2011-te,kada je uspeo da sanira sve prepreke koje su ga do tada sputavale (alergija na gluten) i sada samo bere plodove zasluzenog rada, i posto aludirate stalno kako je Federer prestar da bi se suprostavio Novaku,kako to da tako prestari Federer u poslednje dve sezone dere sve redom iz vrha tenisa samo kada dodje do Novaka onda gubi,ako je po logici stvari mator onda bi on trebao da gubi jos u prvim kolima ili da najdalje dodje do cetvrtfinala gde bi ga uvek cekao neko mladji iz top tena i podsetio ga da je u godinama i poslao ga kuci,zar nije tako? uostalom Federer (po sopstvenom priznanju) igra cak i bolje nego pre desetak godina (kada je bio neprikosnoven) ali jednostavno ni takvom dobrom igrom kojom prosto melje sve protivnike iz top tena on ipak(trenutno)nije u stanju da parira Djokovicu,zar vam je istina tako bolna?

manga

pre 8 godina

Iskreno mi je žao Rafe jer nije lepo gledati nekad velikog šampiona kako propada,ali ovo što pljuju eru u kojoj Novak dominira su u najmanju ruku zlonamerni jer Nole dominira od 2011 a Federer je tad bio u zlatnim godinama (sadašnjim Noletovim) tako da zlobnici uzmite i resavajte sudoku,ukrstene,osmosmerke....

poznavalac

pre 8 godina

@Miiki kada je se Federer pojavio i pobedio Samprasa na Vimbldonu niko nije postavio to pitanje kakav je to tenis kada jedan golobradi mladic dobije velikog Samprasa na travi,hej na travi?!Tim je igrac koji ce trajati i posle ovih zbog kojih je tenis dostigao vrhunac a predvidjanja ( ne moja) vec strucnijih ljudi u ovom poslu oko dometa ovog igraca su puna ocekivanja,a onda se ovo pitanje oko poraza Nadala mozda nece smatrati senzacijom.Tvoja mrznja prema Novaku nece umanjiti njegove uspehe,uostalom to potvrdjuje ceo teniski svet od igraca,trenera analiticara,ili ti sebe smatras pametnijim od njih pa da onda u potpunosti ovde svi znamo o kakvom se talentu radi.

Pablo

pre 8 godina

Odlazi polako ali sigurno jedan od najvecih igraca u istoriji. Sledeci je RF kome je ovo verovatno poslednja godina kako tako uspesnih igara, nakon toga ce EM pa ND. Posle toga ce tenis ponovo biti dosadan!

EL GRECCO

pre 8 godina

Nigde se ne spominje povratak Huana Martina del Potra.I to posle dve godine.
Del Potro je najmanje dva puta bolji,poznatiji,potrebniji tenisu od svih igraca koji su ovih dana bili u vestima na sajtu B92.

драган

pre 8 godina

Па лако јо овом Доминику кад и иза њега стоји цијели Тим а Рафа има само стрица Тонија.

KokoDa

pre 8 godina

Kad biste vi znali koliko Đoković radi, trenira, koliko se žrtvovao što se hrane i ostalih sitnih zadovoljstava tiče.... shvatili biste da je zasluženo br.1. i biće br.1 dokle god on to bude želeo, odnosno dok ne postane GOAT, onda će verovatno da se opusti. Doći će neko ko će ga skinuti sa trona, kao što je i sve pre njega, kad počne da gubi svi će navijati za njega. Veliki čovek koji promoviše porodicu, sport, vredan rad, zdravlje, istrajnost i ljubav. I da nije teniser, morate ga voleti.

Jumko

pre 8 godina

Izgleda da Rouc nije bio u pravu neki dan! Pa nije samo Djokovic podigao igru na visi nivo, nego svi osim Rafe. A on je i dalje na onom starom dobrom nivou, uopste nije pao...

Goran

pre 8 godina

Moram priznati da sve vise sumnjam u neku vrst dopinga u prethodnom periodu jer sada je zdrav, ima samo 29 godina a zaista igra izduvano kao da nije isti covek. Ovakav pad nije zabelezen, ipak je on osvojio 14 GS titula, razumem da ne moze protiv Novaka ali da ga tuce svaki pacer.

Saša

pre 8 godina

Sve, sve, ali ne mogu da verujem da pojedinci toliko mrze Đokovića, pa pisu svašta. Nekako je logično, a i patriotski da bodriš svog sunarodnika, a ne da pišeš loše stvari o njemu. Kako u ostalim sportovim, recimo u vaterpolu, niko ne navija za mađare? Ljudi su ljubomorni na sve što je čovek postigao, u tolikoj meri da traže da plati porez u Srbiji, iako mu je prebivalište u Monte Karlu. Neke stvari mi jednostavno ne idu u glavu. Poremećen smo narod skroz i zato nam tako sjajno ide!

bokelj

pre 8 godina

Fasciniraju umovi koji i dalje pričaju o Nadalovim povredama - o nekakvim tetivama, zglobovima i sl. Shvatite ljudi da je čovjek zdrav; ništa ga ne boli i nema nikakvih ozljeda. Jednostavno - više nema krvnog dopinga. A onda nema ni nadljudske snage u udarcima, nema bjesomučnog trčanja ni izdržljivosti. Ovo je pravi Nadal.

Kobi na slobodi

pre 8 godina

Zašto su ovakve vesti napisane sa nekom dozom iznenađenja??? Kao da ste svi zapanjeni što je izgubio. Dečko ne igra na dovoljno dobrom nivou, izgubio je od igrača koji je odigrao bolje i kraj. Kada popravi igru može da se nada boljim rezultatima, a do tada ovakva vest biti sasvim normalna pojava.

MsK

pre 8 godina

Ajde, bre, nije fer omalovažavati i otpisivati Nadala jer je od 23-g. momka sa poz.#20 izgubio meč u samom tesnacu. Pa šta, uostalom? I Federer je na vrhuncu moći 2004. u Kanadi izgubio od jednog golobradog momka, pa iduće godine od drugog momka u Sinsiju, pa 2008. od još jednog golobradog momka u finalu Kanade. Ovaj je i dalje nastavio da piše istoriju, a ova tri momka su postali vrh tenisa i oni pištu svoju istoriju i traju godinama..to je sport: ideš gore, padaš, ustaješ, traješ, zapneš, pa opet ispočetka...Idemo dalje, što bi govorio @Boombar...
Izgleda da je došlo zadnje vreme kad ja stajem na Nadalovu stranu i branim ga...

Mikica

pre 8 godina

Nadal ove godine puni 30 godina...i dalje je u padu forme, svi su izgledi da se neći ni moći vratiti zbog njegovog stila igre i potrošenih zglobova.Izgleda da mu je to, to. A ponovio je nekoliko puta: "Kad ne budem više uživao u tenisu, prestaću da ga igram"! A vidim, ovo mu je prava uživancija! Sem njega ostali iz top 5, iraju na višem nivou, nego bilo koja top četvorka ikada. Neko reče:"Đoković koristi situaciju"? Ja koliko vidim Federer igra na vrhunskom nivou, možda i bolje nego pre par godina, Marej na istom nivou, Vavrinka, mnogo bolje nego kad je Nadal bio u formi... I šta Đoković koristi, što drugi igrači ne mogu da koriste ili nisu mogli koristiti? Da nije njega, Nadal, Federer i Marej imali bi zajedno 50 Gren Slemova! Ali ih nemaju... To što Novak postiže, rezultat je dobitne kombinacije njegove fizionomije, karaktera, mentaliteta, želje, volje, okruženja, ljubavi, inata, reakcije na nepravdu i omalovažavanja njegovog lika i dela... sve što treba da se prokrči put do NAJBOLJEG SVIH VREMENA!

Rogi Obrenovac

pre 8 godina

Novak uskoro puni 29, znaci 2011-te je Federer imao 29. Sta ono bese 2011-te? Jel Rodja mozda nanizao 40 pobeda i osvojio 3 GS titule?

zika

pre 8 godina

Nadal je veliki saampion to sto sada nije u stanju da prodje 3 kolo ne moze umanjiti njegovu karijeru. Jednostavno nadal vise nije onaj stari a tesko da ce i biti. Nisam siguran da li sada koristi taj novi reket sa kojim je poceo 2015 pa je prestao, znam da je sa tim reketom bio ocajan mozda je i to problem. Svi znamo kakve je probleme nole imao kada je menjao reket. Djokovic realno ako sad ne osvoji rolan garos nece nikad, mislim da mu niko nece pripretiti na sljaci jednino vavrinka ali nekako mislim da on nije igrac koji moze da odbrani veliki trofej on nekako osvoji kad se svi najmanje nadamo, imace i on pritisak sada. Novakova 2016 moze da bude cak i bolja nego 2015 nadam se da ce tako i biti.

mostarac

pre 8 godina

Smarate sa Djokovicem. Clanak je o Rafi i niste pametni ako na svaki clanam o tenisu pisete iste gluposti.

I ne nisam hejter. Veliki ssm Noletov fan jos od onih super adidad majica sa AK iz 07 cini mi se.

Rafu zelim da vidim da igra barem 80 posto kao ranije jer godine cine svoje pa 100 ne moze. A isto zeli i svaki pravi ljubitelj tenisa

blam

pre 8 godina

šteta dobar teniser ali pošto mu familija drži sve restorane na majorci valjda je vreme da im se pridruži u kulinarstvu???
(boca, 13. februar 2016 22:48) s obizrom da o jednom velikom sampionu pricas na ovaj nacin, to nam je gotov sve reklo o tebi. ali evo ja cu ti reci o maljorci nesto, posto sam je videla za razliku od tebe. nadal ne drzi nijedan restoran na maljorci, zivi u porto cristu gde ima kucu, a u manacoru ( mestu koje je vrlo blizu, ima takodje nekretninu ) . veoma je obican momak, zivi u mestu sa oko 7 000 stanovnika, nema telohranitelje, zivi kao potpuno obican covek. zeleo je da ulozio novac u svoje mesto i izgradio je teniski centar gde ce on ili neko iz njegove familije raditi sa klincima. njegova devojka ima stalni posao( verovao ili ne) i radi u glavnom gradu na ostrvu, palmi, u racunovostvu jedne firme. rafa cak ni kola ne vozi, i verovali ili ne, ide u prodavnice, prica sa mestanima i sve ljude poznaje... rafa je sjajan covek, a niko te bolje ne poznaje od ljudi pored kojis si proveo zivot!

slucajni prolaznik

pre 8 godina

Nikako uzvičnik zbog toga??? Jednostavno ne treba sad uzimati i omaložavati pobedu mladog Timija jer prosto zaslužio je to makar to bilo protiv ovakvog Nadala za kojeg sam iskreno mislio da ćemu krenuti najbolje od samog AO Opena 2016 godine ali evidetno da se ta agonija nastavlja dalje odnosno produzava. Da mu preostaje ništa drugo osim da kompletno promeni igru odnosno da ubaci neku novu i svežu krv u svom timu jer prosto na ovaj način ne ide uopšte više..Jasno kao dan!

sherlock

pre 8 godina

najjaci su komentari, nadal gubi od trecerazrednih tenisera, ocigledno se ovde javljaju ljudi koji nikada tenis u zivotu gledali nisu, dominik tim je jedan od najboljih ako ne i najbolji mladi igrac na svetu kome je sljaka omiljena podloga, dakle, nije ovo smak sveta, pobedio je i wavrinku na sljaci, ozbiljno nezgodan teniser kome ako je dan ima oruzije da naudi svakom.. nadal je u ociglednom neznatnom padu ali taj toliko sitan pad kod njega je veoma veliki, ti milimetri koje je nekada nadoknadjivao poenima iz nemoguce pozicije danas vise ne mogu da se prave, to je jedina razlika!!

NINOBELOV

pre 8 godina

blur, 13. februar 2016 22:42)
Šta?! Treba da imam poštovanje do čoveka koji je koristio doping kroz čitavu karijeru i sa tim na kraju ugrozio sopstveno zdravlje. Ne kolega! Meni je žao boraca, onih koji pošteno biju bitke na terenu i van njega. Ne govorim samo o nadalu već o svakom normanom i moralnom čoveku. Žao mi je da je u ovakvom položaju ali sam je kriv, svesno je išao u to.

zzzzz

pre 8 godina

Tim je najveci talenat svoje generacije i najbolje rangirani igrac mladji od 25 godina, iako je tek napunio 22. Niposto nije neki anonimus.

nex

pre 8 godina

"Rudarski" tenis koji on igra telo ne mozi da izdrzi dugo. Na zalost,on je na granici. Velika opterecenja izazivaju stravicne napore i zamore. On jednostavno ne moze vise biti na onom nivou. Njegov nacin igre je takav. Federer ce moci do 40te,zato sto igra prefinjeno,lagano,tehnicki na vrhunsom nivou. Isto vazi i za Noleta,mada i njegovi strecinzi ne mogu dugo da traju

Srdjan

pre 8 godina

Bas sam jutros napisao da bih volio da Tim osvoji titulu jer je mlad i veliki talenat, ima sve dobre udarce samo sto mora srediti glavu protiv boljih igraca kako bi se pomjerio prema top 10, kad on pobijedi Nadala danas. Bas lijepo i stvarno se nadam da ce uzeti titulu ovdje, bravo!

Djoda

pre 8 godina

@Modiljani
Kakvom bre brutalnom formom kada su svi jadnii...Nemojte se praviti da ste slepi. Tenis je dostigao dno. Novak jeste dobar, ali nema sa kim da igra. Sada cete naravno reci da je PREDOBAAR ali istina je surova..Kada nema dve najjace macke, misevi kolo vode..

Modiljani

pre 8 godina

Deki
Uvijek je dosadno u sportu kad samo jedan igrac ili tim dominira brutalno, pogotovo za one koji ih ne vole. Tako da te razumijem potpuno, ali nije Novak kriv sto ih je sve kvalitetom i formom nadmasio.

milanche

pre 8 godina

Au,tesko je zaustaviti kola koja su krenula nizbrdo.Ako Rafa podbaci u Madridu,Rimu,Montekarlu i RG na sljaci,bojim se da je to sve od Rafe.Bilo bi najbolje u tom slucaju casno se povuci i ne kvariti skor i rekorde koje je postavio.Jer i to je dovoljno da bude kao Goat s obzirom na skor sa Federerom sem ako Nole nadmasi obadvojicu.

danix

pre 8 godina

Pa,naravno,da se Rafi ne treba smijati,provocitati ga i omalovazavati,dosta je muceniku i kukavcu i njegove muke,jos ce zaplakati na terenu,k'o Mirkin Fedex.

Djorgo

pre 8 godina

Nisam gledao, ali nije senzacija, cak ni (veliko) iznenadjenje.
I ovo pokazuje, iz mnogo a7ekata, zasto je Novak veliki teniser, sportista, sampion.
Tiem je talentovan igrac u velikom usponu.
Zelim Nadalu sve najbolje, da bi se vratio u vrh, treba mnogo toga da promeni, samo vise treninga nije dovoljno.
Sta? Mislim da to niko ne zna. Morace da otkrije sam.

Carlos

pre 8 godina

Ovo je porazavajuca cinjenica za Nadala !!
Ta jedan takav sampion kao sto je Nadal sebi dozvoljava da gubi od trecerazrednih tenisera,evo vec skoro dve godine to traje.
To porazi koji se desavaju evo vec dve godine unazad,ce svakako ostati jedna velika mrlja u Nadalovoj karijeri !!!
Svaka cast Rafi na svemu,ali Rodzer I Novak sebi nisu dozvolili da toliko dugo gube, I to u serijama od prosecnih igraca.

Mikii

pre 8 godina

Danilo@

Pusti Henmana i odgovori na prosto pitanje: Kako ovo moze biti najjaca era u istoriji tenisa u kojoj jedan Tim (uz svo duzno postovanje) pobedjuje najboljeg tenisera svih vremena na sljaci, na sljaci?!

vh1

pre 8 godina

Nisam veliki Rafin fan, ali ga gotivim zato sto je veliki borac. Trenira, radi, trudi se i veruje u rezultate.
"Toliko sam naporno trenirao, ali sam izgubio i naravno da sam jako razocaran. Nastavicu i dalje da treniram jos napornije kako bih se vratio u formu". Njegova izjava nakon ispadanja u prvom kolu Australije.
Ne ide mu nikako, ali on ipak veruje u sebe, zato igra i dalje, a ne dize ruke i ne penzionise se.
Verujem da ce mu i rezultati doci.
Srecno Rafa! :)

Sasha

pre 8 godina

@U pravu si Deki,gde je bio Djoković kada je Federer imao 28,29 godina i kada je Nadal bio na vrhuncu.Federer sada ima 35 godina,a Nadal zbog stila igre ima telo 35-godišnjaka.
(Ivan, 13. februar 2016 22:38)

A gde je sad Nadal? Isto gde je onda bio Djokovic verovatno. Aaa, da. U pravu si Nadal je mator pa ga sad svi pobeđuju a Novak je mlad, da ne kažem mlađi. Ksd Nole dođe u Nadalove godine i on će gubiti?!??!?! Pffff....
Boze Boze kako ljudi glupetaju.

anica

pre 8 godina

Deki, 13. februar 2016 22:21
Slazem se, nikad dosadniji kad jedan covek dominira, eno ga vozi bajs po Bg-u. Njegovo je vreme doslo, jel ti krivo? Koliko primecujem nema nikoga ko je slican Krkobabicu(mislim na godine), zao mi je Nadala sto je izgubio ali je sam kriv sto nece nista da menja u svojoj igri. Novak je u odnosu na njih mnogo daleko, pomiri se sa tim, bice ti lakse. ne zanimaju njega ni Nadal, ni Federer ni Marej, zanima ga sopstveni tenis i rad, zato je ovo sto je.

Milan Djordjevic

pre 8 godina

E jbg, a jel može Nadalu da se dozvoli da koristi još dve godine steroide i ostale "pojačivače" pošto mu je telo od toga i stradalo, da imamo veliku "četvorku" još par godina ?

Beobrad

pre 8 godina

Steta za ovakvog sampiona, nadam se da ce se podignuti i vratiti na sampionski kolosek. Zenidba i dete mogu biti zaokret u njegovoj karijeri. Osecaj je neverovatan, pricam iz iskustva!

gruja

pre 8 godina

svi znamo da je rafa rodjeni desnjak da je od malena spreman da svojim lasom leve ruke prosto unisti federera na bekhendu i za to se spremao radio znajuci da ce to ako mu uspe vladati tenisom pet sest godina uzme 15 ak gs i cao. ali secate se price ujka tonija koji kaze rafi" sinko imamo problem zove se novak" to nisu predvideli. puno se trosio drugi dvorucni bekh.igraci videlo od noleta lek i polako stize kraj. naracuvenije rafa nadal je instant igrac kratkog roka i nema dalje

Roger Federer forever

pre 8 godina

I kazete Novak podigao tenis na visi nivo!?!?! Dajte bree... Koristi covek ovu situaciju maksimalno. Roger stariji od Joce Krkobabica, Rafa dostigao dno. Gledam ga posle meca, ide prema mrezi i samo sto zaplakao nije..Tenis nikada nije bio dosadniji u poslednjih 20 godina...
(Deki, 13. februar 2016 22:21)

Svaka reč ti je na mestu. Nažalost, broj minusa koji si dobio potvrđuje koliko "teniskih stručnjaka" u Srbiji ima i da većina prati tenis od 2008 i Djokovicevog prvog AO.

Beobrad

pre 8 godina

Ode covek na omiljenu sljaku ne bi li povratio formu i onda izgubi od nadolazeceg mladog tenisera!
Nikad vise onaj Rafa!
Bio jednom jedan Nadal!

Svete

pre 8 godina

I kazete Novak podigao tenis na visi nivo!?!?! Dajte bree... Koristi covek ovu situaciju maksimalno. Roger stariji od Joce Krkobabica, Rafa dostigao dno. Gledam ga posle meca, ide prema mrezi i samo sto zaplakao nije..Tenis nikada nije bio dosadniji u poslednjih 20 godina...
(Deki, 13. februar 2016 22:21)

Bez plakanja, Novak je podigao tenis na nesluceni nivo a i to je jedan od razloga ubrzanog Nadalovog propadanja !

Nego obrati ti malo paznju na ovo...

https://www.youtube.com/watch?v=CxtByvqYGqM

Svete

pre 8 godina

Ne postoji razlog da bilo kome, zbog bilo cega, bude zao Nadalove situacije. Uradio je to sto je uradio, postao je jedan od najboljih igraca ikada i to je to.
Ovo sto mu se sada dogadja je trebalo da mu se dogodi barem pre 3 godine ali je on to prolongirao uz pomoc nekoliko duzih pauza i naravno zbog svog ekstra kvaliteta !
Ovde je bilo jedino iznenadjenje to sto nije izgubio u 2 seta...
Jedno sam skoro siguran, sve redje cemo vidjati likove sa imenima RN, vamos, vamos tamos, rafafan, rnadal i slicno !

Riki

pre 8 godina

Kako ovog Nadala nije sramota da više igra tenis. Koliko je on pao u mojim očima ja to ne mogu opisat. Ovim dokazuje da ustvari nikad nije ni bio pravi sampion vec da je opsjednut tenisom nista vise. Fuj.

krastavcevic

pre 8 godina

Tim već ima 22 godine, u "top 20" je, imao je već dosta značajnih pobeda. Sada može da se pohvali da je pobedio i zdravog Nadala, a ne kao Ćorić koji je savladao povređenog i bolesnog Nadala ( sutradan operisao slepo crevo).

Askurdjel

pre 8 godina

I kazete Novak podigao tenis na visi nivo!?!?! Dajte bree... Koristi covek ovu situaciju maksimalno. Roger stariji od Joce Krkobabica, Rafa dostigao dno. Gledam ga posle meca, ide prema mrezi i samo sto zaplakao nije..Tenis nikada nije bio dosadniji u poslednjih 20 godina...
(Deki, 13. februar 2016 22:21)


Moj Deki,pa Nole je glavni krivac sto je Nadal ovakav.Podji od prvih njihovih susreta gde je je Nadal dobijao oko tri meca na cetiri odigrana.Bio u punoj snazi otprilike sve do kraja 2013.Ali moje skromno misljenje je da je 6 finala iz 2011 i finale iz 2012 dovelo Nadalovo telo do kraja.To su prvi mecevi u kojima je jedan Nadal ostajao bez vazduha i snage.O kolenima da ne govorim.A pogledaj svaku njegovu konferenciju nakon tih meceva i uvek ce reci da je bio 100% spreman. Zao je meni Nadala svakako,jedan od najvecih boraca u sportu,pogotovo tenisu.I sta sad?Novak treba da se skloni? Federer deda?Pa zasto ga mladji ne dobiju...evo Marej je isto godiste kao Nole i?

Danilo

pre 8 godina

Tenis nikada nije bio dosadniji u poslednjih 20 godina...
(Deki, 13. februar 2016 22:21)

Pre neki dan Henmen, čini mi se, reče da je ovo najjača era u istoriji tenisa , to kažu i mnogi drugi, al' šta oni znaju , ti glupi bivši teniseri i stručnjaci?
Mnogo je zanimljivije bilo kada je Fedex u finalima GS-ova pobedjivao 56. i 48. i 62. igrača na svetu.
To su bili dueli koje svet pamti mada te igrače nešto i ne?

Tramal divizija

pre 8 godina

Sva nemoć i nedostatci koje ima Nadal u igri vide se u taj brejku odlučujećeg seta .Odmah dupla servis greška pa nema servisa nema fokusa i onda na 4-6 i 2 servis Tima čistu mlaku lopticu nabacio je Timu na po terena momak hladno zakuca katastrofa gotov je Nadal što se tiče mastersa i gren slemova ništa i nikoga neće pobediti .Inače odličan meč i bravo za Tima

Borky

pre 8 godina

I kazete Novak podigao tenis na visi nivo!?!?! Dajte bree... Koristi covek ovu situaciju maksimalno. Roger stariji od Joce Krkobabica, Rafa dostigao dno. Gledam ga posle meca, ide prema mrezi i samo sto zaplakao nije..Tenis nikada nije bio dosadniji u poslednjih 20 godina...
(Deki, 13. februar 2016 22:21)

Ahh brajo sta se moze kad su se Ljubo i Rodik povukli koji su zajedno aa Federerom cinili zlatnu eru tenisa.

Nebojša

pre 8 godina

I kazete Novak podigao tenis na visi nivo!?!?! Dajte bree... Koristi covek ovu situaciju maksimalno. Roger stariji od Joce Krkobabica, Rafa dostigao dno. Gledam ga posle meca, ide prema mrezi i samo sto zaplakao nije..Tenis nikada nije bio dosadniji u poslednjih 20 godina...
(Deki, 13. februar 2016 22:21)

Ne seri nije Novak juče postao broj jedan dalje on sve njih već dugo dugo vremena što se tiče Nadala još ga ne bih otpisivao barem dok ne prođe RG pa ako i tu ne ostvari dobar rezultat ne nužno titulu onda je verovatno gotov.

clint

pre 8 godina

Ne bih se složio da mu je ovo jedna od najvećih pobjeda u karijeri. Ovo nije Nadal, ovo je neki ispuhani balon, izmoreni čovjek koji više ne sliči na sebe. Stvarno ne razumijem Nadala, brate ili prekini karijeru ili promjeni trenera, stručni stožer...napravi nešto novo, ne blamiraj se majke ti mile, pa pogledaj čovječe kakva ti je igra, kondicija...jel ima ko normalan da ga probudi?

denes

pre 8 godina

Stvarno ne mogu da verujem kako nitko u Nadalovom timu ne moze da vidi da jednostavno nesto treba menjati. Ili su toliko tvrdoglavi zajedno sa Nadalom koji uvek smatra da je sve do njega i da nitko drugi ne moze da bude kriv za njegovu losu igru osim njega. Toni vreme je da sam napustis tim. Btw ko kaze da je zenski tenis dosadan isto se moze reci i za muski. Ovo je definitivno najgori period za muski tenis.

Djomla

pre 8 godina

Ljudi, kako Vam nije glupo da pljujete i pričate o Rafi kao o trecerazrednom igraču, o čoveku koji je toliko toga osvojio i doprineo da tenis bude zanimljiviji i uzbudljiviji. Zbog njega je i Nole postao bolji igrač, pa sta ako je sad u padu forme i gubi, makar igra i bori se...

ferdinand

pre 8 godina

Nema dopinga, nema rezultata. Za one koji se pitaju, zasto nema dopinga, pa nema ga, jer i slep vidi da je Nadal ugrozio svoje zdravlje. Ovo vam je Nadal, prirodni, onaj koji nije na dopingu. Od godina nadljudskog tenisa, igranog pod dopingom, tj najobicnijeg trcanja levo-desno i prebacivanja preko mrezice, propali meniskusi, ligamenti, tetive...

Ivan

pre 8 godina

U pravu si Deki,gde je bio Djoković kada je Federer imao 28,29 godina i kada je Nadal bio na vrhuncu.Federer sada ima 35 godina,a Nadal zbog stila igre ima telo 35-godišnjaka.

Svete

pre 8 godina

I kazete Novak podigao tenis na visi nivo!?!?! Dajte bree... Koristi covek ovu situaciju maksimalno. Roger stariji od Joce Krkobabica, Rafa dostigao dno. Gledam ga posle meca, ide prema mrezi i samo sto zaplakao nije..Tenis nikada nije bio dosadniji u poslednjih 20 godina...
(Deki, 13. februar 2016 22:21)

Bez plakanja, Novak je podigao tenis na nesluceni nivo a i to je jedan od razloga ubrzanog Nadalovog propadanja !

Nego obrati ti malo paznju na ovo...

https://www.youtube.com/watch?v=CxtByvqYGqM

Branislav 58

pre 8 godina

(Deki, 13. februar 2016 22:21)
Ne kažemo to mi nego teniski eksperti.Novak pobedjuje Rafu redovno već skoro dve godine.I Federera je pobedjivao kad je bio na vrhuncu. Prednost nad drugoplasiranim na ranking listi (nisu ni Rafa ni Federer drugi)je enormno veliki,usput pobedjuje redovno i ostale iz prvih deset,na treće mesto je stigao ja mislim pre 7 godina i konstantno je medju prva tri tenisera.Dovoljno?

Dalia

pre 8 godina

Nikad jadnija konkurencija. Roger u 35, Rafa izgubljen a vlada covjek sa 100 gresaka i najdosadnijim tenisom ikad u konkurenciji Marina Cilica.

Deki

pre 8 godina

I kazete Novak podigao tenis na visi nivo!?!?! Dajte bree... Koristi covek ovu situaciju maksimalno. Roger stariji od Joce Krkobabica, Rafa dostigao dno. Gledam ga posle meca, ide prema mrezi i samo sto zaplakao nije..Tenis nikada nije bio dosadniji u poslednjih 20 godina...

blur

pre 8 godina

komentatori , malo postovanja nije na odmet ako znate uopste o kome pricate. rafa, legendo do kraja uz tebe. ako neko nije zasluzio da prolazi kroz ovakav period, onda si to ti. ali ti si vec legenda tenisa! zelim ti sve najbolje kao nekome najrodjenijem!

Danilo

pre 8 godina

Tenis nikada nije bio dosadniji u poslednjih 20 godina...
(Deki, 13. februar 2016 22:21)

Pre neki dan Henmen, čini mi se, reče da je ovo najjača era u istoriji tenisa , to kažu i mnogi drugi, al' šta oni znaju , ti glupi bivši teniseri i stručnjaci?
Mnogo je zanimljivije bilo kada je Fedex u finalima GS-ova pobedjivao 56. i 48. i 62. igrača na svetu.
To su bili dueli koje svet pamti mada te igrače nešto i ne?

Sasha

pre 8 godina

@U pravu si Deki,gde je bio Djoković kada je Federer imao 28,29 godina i kada je Nadal bio na vrhuncu.Federer sada ima 35 godina,a Nadal zbog stila igre ima telo 35-godišnjaka.
(Ivan, 13. februar 2016 22:38)

A gde je sad Nadal? Isto gde je onda bio Djokovic verovatno. Aaa, da. U pravu si Nadal je mator pa ga sad svi pobeđuju a Novak je mlad, da ne kažem mlađi. Ksd Nole dođe u Nadalove godine i on će gubiti?!??!?! Pffff....
Boze Boze kako ljudi glupetaju.

Askurdjel

pre 8 godina

I kazete Novak podigao tenis na visi nivo!?!?! Dajte bree... Koristi covek ovu situaciju maksimalno. Roger stariji od Joce Krkobabica, Rafa dostigao dno. Gledam ga posle meca, ide prema mrezi i samo sto zaplakao nije..Tenis nikada nije bio dosadniji u poslednjih 20 godina...
(Deki, 13. februar 2016 22:21)


Moj Deki,pa Nole je glavni krivac sto je Nadal ovakav.Podji od prvih njihovih susreta gde je je Nadal dobijao oko tri meca na cetiri odigrana.Bio u punoj snazi otprilike sve do kraja 2013.Ali moje skromno misljenje je da je 6 finala iz 2011 i finale iz 2012 dovelo Nadalovo telo do kraja.To su prvi mecevi u kojima je jedan Nadal ostajao bez vazduha i snage.O kolenima da ne govorim.A pogledaj svaku njegovu konferenciju nakon tih meceva i uvek ce reci da je bio 100% spreman. Zao je meni Nadala svakako,jedan od najvecih boraca u sportu,pogotovo tenisu.I sta sad?Novak treba da se skloni? Federer deda?Pa zasto ga mladji ne dobiju...evo Marej je isto godiste kao Nole i?

anica

pre 8 godina

Deki, 13. februar 2016 22:21
Slazem se, nikad dosadniji kad jedan covek dominira, eno ga vozi bajs po Bg-u. Njegovo je vreme doslo, jel ti krivo? Koliko primecujem nema nikoga ko je slican Krkobabicu(mislim na godine), zao mi je Nadala sto je izgubio ali je sam kriv sto nece nista da menja u svojoj igri. Novak je u odnosu na njih mnogo daleko, pomiri se sa tim, bice ti lakse. ne zanimaju njega ni Nadal, ni Federer ni Marej, zanima ga sopstveni tenis i rad, zato je ovo sto je.

Tramal divizija

pre 8 godina

Sva nemoć i nedostatci koje ima Nadal u igri vide se u taj brejku odlučujećeg seta .Odmah dupla servis greška pa nema servisa nema fokusa i onda na 4-6 i 2 servis Tima čistu mlaku lopticu nabacio je Timu na po terena momak hladno zakuca katastrofa gotov je Nadal što se tiče mastersa i gren slemova ništa i nikoga neće pobediti .Inače odličan meč i bravo za Tima

Modiljani

pre 8 godina

Deki
Uvijek je dosadno u sportu kad samo jedan igrac ili tim dominira brutalno, pogotovo za one koji ih ne vole. Tako da te razumijem potpuno, ali nije Novak kriv sto ih je sve kvalitetom i formom nadmasio.

Borky

pre 8 godina

I kazete Novak podigao tenis na visi nivo!?!?! Dajte bree... Koristi covek ovu situaciju maksimalno. Roger stariji od Joce Krkobabica, Rafa dostigao dno. Gledam ga posle meca, ide prema mrezi i samo sto zaplakao nije..Tenis nikada nije bio dosadniji u poslednjih 20 godina...
(Deki, 13. februar 2016 22:21)

Ahh brajo sta se moze kad su se Ljubo i Rodik povukli koji su zajedno aa Federerom cinili zlatnu eru tenisa.

Djomla

pre 8 godina

Ljudi, kako Vam nije glupo da pljujete i pričate o Rafi kao o trecerazrednom igraču, o čoveku koji je toliko toga osvojio i doprineo da tenis bude zanimljiviji i uzbudljiviji. Zbog njega je i Nole postao bolji igrač, pa sta ako je sad u padu forme i gubi, makar igra i bori se...

zzzzz

pre 8 godina

Tim je najveci talenat svoje generacije i najbolje rangirani igrac mladji od 25 godina, iako je tek napunio 22. Niposto nije neki anonimus.

ferdinand

pre 8 godina

Nema dopinga, nema rezultata. Za one koji se pitaju, zasto nema dopinga, pa nema ga, jer i slep vidi da je Nadal ugrozio svoje zdravlje. Ovo vam je Nadal, prirodni, onaj koji nije na dopingu. Od godina nadljudskog tenisa, igranog pod dopingom, tj najobicnijeg trcanja levo-desno i prebacivanja preko mrezice, propali meniskusi, ligamenti, tetive...

Branislav 58

pre 8 godina

(Deki, 13. februar 2016 22:21)
Ne kažemo to mi nego teniski eksperti.Novak pobedjuje Rafu redovno već skoro dve godine.I Federera je pobedjivao kad je bio na vrhuncu. Prednost nad drugoplasiranim na ranking listi (nisu ni Rafa ni Federer drugi)je enormno veliki,usput pobedjuje redovno i ostale iz prvih deset,na treće mesto je stigao ja mislim pre 7 godina i konstantno je medju prva tri tenisera.Dovoljno?

vh1

pre 8 godina

Nisam veliki Rafin fan, ali ga gotivim zato sto je veliki borac. Trenira, radi, trudi se i veruje u rezultate.
"Toliko sam naporno trenirao, ali sam izgubio i naravno da sam jako razocaran. Nastavicu i dalje da treniram jos napornije kako bih se vratio u formu". Njegova izjava nakon ispadanja u prvom kolu Australije.
Ne ide mu nikako, ali on ipak veruje u sebe, zato igra i dalje, a ne dize ruke i ne penzionise se.
Verujem da ce mu i rezultati doci.
Srecno Rafa! :)

Sale

pre 8 godina

@U pravu si Deki,gde je bio Djoković kada je Federer imao 28,29 godina i kada je Nadal bio na vrhuncu.Federer sada ima 35 godina,a Nadal zbog stila igre ima telo 35-godišnjaka.
(Ivan, 13. februar 2016 22:38)

2011 godine Federer je imao 29 godina, a Nadal bio potpuno zdrav. Đoković je te godine odigrao jednu od najboljih teniskih sezona (da se nije povredio u Finalu US opena vjerovatno bi to bila sezona ravna sezoni 2015). Uzeo je te godine 3 GS, 5 mastersa, pobijedio potpuno zdravog Nadala u 6 uzastopnih finala (nastavio niz i početkom 2012 u finalu AO) i imao skor sa Federerom 4:1. E tu je bio Đoković.

Milan Djordjevic

pre 8 godina

E jbg, a jel može Nadalu da se dozvoli da koristi još dve godine steroide i ostale "pojačivače" pošto mu je telo od toga i stradalo, da imamo veliku "četvorku" još par godina ?

Nebojša

pre 8 godina

I kazete Novak podigao tenis na visi nivo!?!?! Dajte bree... Koristi covek ovu situaciju maksimalno. Roger stariji od Joce Krkobabica, Rafa dostigao dno. Gledam ga posle meca, ide prema mrezi i samo sto zaplakao nije..Tenis nikada nije bio dosadniji u poslednjih 20 godina...
(Deki, 13. februar 2016 22:21)

Ne seri nije Novak juče postao broj jedan dalje on sve njih već dugo dugo vremena što se tiče Nadala još ga ne bih otpisivao barem dok ne prođe RG pa ako i tu ne ostvari dobar rezultat ne nužno titulu onda je verovatno gotov.

danix

pre 8 godina

Pa,naravno,da se Rafi ne treba smijati,provocitati ga i omalovazavati,dosta je muceniku i kukavcu i njegove muke,jos ce zaplakati na terenu,k'o Mirkin Fedex.

milanche

pre 8 godina

Au,tesko je zaustaviti kola koja su krenula nizbrdo.Ako Rafa podbaci u Madridu,Rimu,Montekarlu i RG na sljaci,bojim se da je to sve od Rafe.Bilo bi najbolje u tom slucaju casno se povuci i ne kvariti skor i rekorde koje je postavio.Jer i to je dovoljno da bude kao Goat s obzirom na skor sa Federerom sem ako Nole nadmasi obadvojicu.

nex

pre 8 godina

"Rudarski" tenis koji on igra telo ne mozi da izdrzi dugo. Na zalost,on je na granici. Velika opterecenja izazivaju stravicne napore i zamore. On jednostavno ne moze vise biti na onom nivou. Njegov nacin igre je takav. Federer ce moci do 40te,zato sto igra prefinjeno,lagano,tehnicki na vrhunsom nivou. Isto vazi i za Noleta,mada i njegovi strecinzi ne mogu dugo da traju

Svete

pre 8 godina

Ne postoji razlog da bilo kome, zbog bilo cega, bude zao Nadalove situacije. Uradio je to sto je uradio, postao je jedan od najboljih igraca ikada i to je to.
Ovo sto mu se sada dogadja je trebalo da mu se dogodi barem pre 3 godine ali je on to prolongirao uz pomoc nekoliko duzih pauza i naravno zbog svog ekstra kvaliteta !
Ovde je bilo jedino iznenadjenje to sto nije izgubio u 2 seta...
Jedno sam skoro siguran, sve redje cemo vidjati likove sa imenima RN, vamos, vamos tamos, rafafan, rnadal i slicno !

Рајко Четник

pre 8 godina

Молим пљуваче мало респекта према Надалу.
Да се није појавио Ноле, Рафа би био најбољи играч свих времена, сетите се како је тукао препотентног Рођу кад год је хтео.
Рафа није заслужио омаловажавање.

krastavcevic

pre 8 godina

Tim već ima 22 godine, u "top 20" je, imao je već dosta značajnih pobeda. Sada može da se pohvali da je pobedio i zdravog Nadala, a ne kao Ćorić koji je savladao povređenog i bolesnog Nadala ( sutradan operisao slepo crevo).

clint

pre 8 godina

Ne bih se složio da mu je ovo jedna od najvećih pobjeda u karijeri. Ovo nije Nadal, ovo je neki ispuhani balon, izmoreni čovjek koji više ne sliči na sebe. Stvarno ne razumijem Nadala, brate ili prekini karijeru ili promjeni trenera, stručni stožer...napravi nešto novo, ne blamiraj se majke ti mile, pa pogledaj čovječe kakva ti je igra, kondicija...jel ima ko normalan da ga probudi?

Djorgo

pre 8 godina

Nisam gledao, ali nije senzacija, cak ni (veliko) iznenadjenje.
I ovo pokazuje, iz mnogo a7ekata, zasto je Novak veliki teniser, sportista, sampion.
Tiem je talentovan igrac u velikom usponu.
Zelim Nadalu sve najbolje, da bi se vratio u vrh, treba mnogo toga da promeni, samo vise treninga nije dovoljno.
Sta? Mislim da to niko ne zna. Morace da otkrije sam.

Svete

pre 8 godina

I kazete Novak podigao tenis na visi nivo!?!?! Dajte bree... Koristi covek ovu situaciju maksimalno. Roger stariji od Joce Krkobabica, Rafa dostigao dno. Gledam ga posle meca, ide prema mrezi i samo sto zaplakao nije..Tenis nikada nije bio dosadniji u poslednjih 20 godina...
(Deki, 13. februar 2016 22:21)

Bez plakanja, Novak je podigao tenis na nesluceni nivo a i to je jedan od razloga ubrzanog Nadalovog propadanja !

Nego obrati ti malo paznju na ovo...

https://www.youtube.com/watch?v=CxtByvqYGqM

Svete

pre 8 godina

I kazete Novak podigao tenis na visi nivo!?!?! Dajte bree... Koristi covek ovu situaciju maksimalno. Roger stariji od Joce Krkobabica, Rafa dostigao dno. Gledam ga posle meca, ide prema mrezi i samo sto zaplakao nije..Tenis nikada nije bio dosadniji u poslednjih 20 godina...
(Deki, 13. februar 2016 22:21)

Bez plakanja, Novak je podigao tenis na nesluceni nivo a i to je jedan od razloga ubrzanog Nadalovog propadanja !

Nego obrati ti malo paznju na ovo...

https://www.youtube.com/watch?v=CxtByvqYGqM

gruja

pre 8 godina

svi znamo da je rafa rodjeni desnjak da je od malena spreman da svojim lasom leve ruke prosto unisti federera na bekhendu i za to se spremao radio znajuci da ce to ako mu uspe vladati tenisom pet sest godina uzme 15 ak gs i cao. ali secate se price ujka tonija koji kaze rafi" sinko imamo problem zove se novak" to nisu predvideli. puno se trosio drugi dvorucni bekh.igraci videlo od noleta lek i polako stize kraj. naracuvenije rafa nadal je instant igrac kratkog roka i nema dalje

Srdjan

pre 8 godina

Bas sam jutros napisao da bih volio da Tim osvoji titulu jer je mlad i veliki talenat, ima sve dobre udarce samo sto mora srediti glavu protiv boljih igraca kako bi se pomjerio prema top 10, kad on pobijedi Nadala danas. Bas lijepo i stvarno se nadam da ce uzeti titulu ovdje, bravo!

Beobrad

pre 8 godina

Ode covek na omiljenu sljaku ne bi li povratio formu i onda izgubi od nadolazeceg mladog tenisera!
Nikad vise onaj Rafa!
Bio jednom jedan Nadal!

goran

pre 8 godina

@Djoda, 13. februar 2016 23:49
Nadal je pao jer fizicki vise nije mogao da podnese takav nivo i tempo igre koji je sam sebi nametnuo i koji je odrzavao u kontinuitetu skoro desetak godina,jos uvek se setim onih epskih meceva na RG-u od pre par sezona kada je uspevao da dobije Novaka neverovatnom i nevidjenom defanzivom ono sto je tada stizao ja nisam video u svom zivotu a pratim tenis jos kao klinac negde od doba rivalstva Mekenroa i Berga,sva ta fanaticna kondicija je jednog dana morala da pukne,i sada gledamo Nadala koji nije vise ni senka onog igraca koji je bio do pre dve godine...Novak sa tim nema veze on igra isti onaj tenis koji je poceo da igra od 2011-te,kada je uspeo da sanira sve prepreke koje su ga do tada sputavale (alergija na gluten) i sada samo bere plodove zasluzenog rada, i posto aludirate stalno kako je Federer prestar da bi se suprostavio Novaku,kako to da tako prestari Federer u poslednje dve sezone dere sve redom iz vrha tenisa samo kada dodje do Novaka onda gubi,ako je po logici stvari mator onda bi on trebao da gubi jos u prvim kolima ili da najdalje dodje do cetvrtfinala gde bi ga uvek cekao neko mladji iz top tena i podsetio ga da je u godinama i poslao ga kuci,zar nije tako? uostalom Federer (po sopstvenom priznanju) igra cak i bolje nego pre desetak godina (kada je bio neprikosnoven) ali jednostavno ni takvom dobrom igrom kojom prosto melje sve protivnike iz top tena on ipak(trenutno)nije u stanju da parira Djokovicu,zar vam je istina tako bolna?

Deki

pre 8 godina

I kazete Novak podigao tenis na visi nivo!?!?! Dajte bree... Koristi covek ovu situaciju maksimalno. Roger stariji od Joce Krkobabica, Rafa dostigao dno. Gledam ga posle meca, ide prema mrezi i samo sto zaplakao nije..Tenis nikada nije bio dosadniji u poslednjih 20 godina...

blur

pre 8 godina

komentatori , malo postovanja nije na odmet ako znate uopste o kome pricate. rafa, legendo do kraja uz tebe. ako neko nije zasluzio da prolazi kroz ovakav period, onda si to ti. ali ti si vec legenda tenisa! zelim ti sve najbolje kao nekome najrodjenijem!

Carlos

pre 8 godina

Ovo je porazavajuca cinjenica za Nadala !!
Ta jedan takav sampion kao sto je Nadal sebi dozvoljava da gubi od trecerazrednih tenisera,evo vec skoro dve godine to traje.
To porazi koji se desavaju evo vec dve godine unazad,ce svakako ostati jedna velika mrlja u Nadalovoj karijeri !!!
Svaka cast Rafi na svemu,ali Rodzer I Novak sebi nisu dozvolili da toliko dugo gube, I to u serijama od prosecnih igraca.

Beobrad

pre 8 godina

Steta za ovakvog sampiona, nadam se da ce se podignuti i vratiti na sampionski kolosek. Zenidba i dete mogu biti zaokret u njegovoj karijeri. Osecaj je neverovatan, pricam iz iskustva!

KokoDa

pre 8 godina

Kad biste vi znali koliko Đoković radi, trenira, koliko se žrtvovao što se hrane i ostalih sitnih zadovoljstava tiče.... shvatili biste da je zasluženo br.1. i biće br.1 dokle god on to bude želeo, odnosno dok ne postane GOAT, onda će verovatno da se opusti. Doći će neko ko će ga skinuti sa trona, kao što je i sve pre njega, kad počne da gubi svi će navijati za njega. Veliki čovek koji promoviše porodicu, sport, vredan rad, zdravlje, istrajnost i ljubav. I da nije teniser, morate ga voleti.

Lupetanje

pre 8 godina

Da Novak nije Srbin ,ovdje bi bilo više stotina ostrašćenih komentara u kojima bi se tvrdilo da se dopinguje,ali pošto jeste ,to je isključeno. Prisutna je dilema da li je Novak stvarno samo sa "izbacivanjem" glutena iz ishrane "upražnjavanjem " joge,znatno poboljšao svoju igru u odnosu naraniji period.

(dilema, 14. februar 2016 10:36)

Kod koga postoji dilema? Da li znaš da su profesionalni teniseri u obavezi da se bez odlaganja podvrgnu kontroli bilo kad i bilo gde? Sećaš li se šta se desilo s Troickim? On je tražio da mu se krv izvadi dan kasnije, urin je dao. I kažnjen je. Nadalu je pravljen problem kad je ubrizgavao SVOJU krv vađenu tokom priprema. Đokoviću su prigovarali zbog oporavka u komori s kiseonikom. Ako se neko od profesionalaca dopinguje, to radi supstancama koje (još) nisu na listi zabranjenih. Ne verujem da bi se sakrilo da se neko dopinguje, makar bio i simbol tenisa. Naši ljudi vole teorije zavere. A što se Nadala tiče, trajao je duže nego što sam očekivao. Odličan je igrač, ali igra fizički prezahtevan tenis. Dok je bio mlađi, sve je bilo u redu. Danas, umesto da menja taktiku i stil, izjavljuje da će trenirati još napornije. Svaka čast na upornosti, ali organizam ne može da izdrži.

manga

pre 8 godina

Iskreno mi je žao Rafe jer nije lepo gledati nekad velikog šampiona kako propada,ali ovo što pljuju eru u kojoj Novak dominira su u najmanju ruku zlonamerni jer Nole dominira od 2011 a Federer je tad bio u zlatnim godinama (sadašnjim Noletovim) tako da zlobnici uzmite i resavajte sudoku,ukrstene,osmosmerke....

poznavalac

pre 8 godina

@Miiki kada je se Federer pojavio i pobedio Samprasa na Vimbldonu niko nije postavio to pitanje kakav je to tenis kada jedan golobradi mladic dobije velikog Samprasa na travi,hej na travi?!Tim je igrac koji ce trajati i posle ovih zbog kojih je tenis dostigao vrhunac a predvidjanja ( ne moja) vec strucnijih ljudi u ovom poslu oko dometa ovog igraca su puna ocekivanja,a onda se ovo pitanje oko poraza Nadala mozda nece smatrati senzacijom.Tvoja mrznja prema Novaku nece umanjiti njegove uspehe,uostalom to potvrdjuje ceo teniski svet od igraca,trenera analiticara,ili ti sebe smatras pametnijim od njih pa da onda u potpunosti ovde svi znamo o kakvom se talentu radi.

Riki

pre 8 godina

Kako ovog Nadala nije sramota da više igra tenis. Koliko je on pao u mojim očima ja to ne mogu opisat. Ovim dokazuje da ustvari nikad nije ni bio pravi sampion vec da je opsjednut tenisom nista vise. Fuj.

Rogi Obrenovac

pre 8 godina

Novak uskoro puni 29, znaci 2011-te je Federer imao 29. Sta ono bese 2011-te? Jel Rodja mozda nanizao 40 pobeda i osvojio 3 GS titule?

bokelj

pre 8 godina

Fasciniraju umovi koji i dalje pričaju o Nadalovim povredama - o nekakvim tetivama, zglobovima i sl. Shvatite ljudi da je čovjek zdrav; ništa ga ne boli i nema nikakvih ozljeda. Jednostavno - više nema krvnog dopinga. A onda nema ni nadljudske snage u udarcima, nema bjesomučnog trčanja ni izdržljivosti. Ovo je pravi Nadal.

zika

pre 8 godina

Nadal je veliki saampion to sto sada nije u stanju da prodje 3 kolo ne moze umanjiti njegovu karijeru. Jednostavno nadal vise nije onaj stari a tesko da ce i biti. Nisam siguran da li sada koristi taj novi reket sa kojim je poceo 2015 pa je prestao, znam da je sa tim reketom bio ocajan mozda je i to problem. Svi znamo kakve je probleme nole imao kada je menjao reket. Djokovic realno ako sad ne osvoji rolan garos nece nikad, mislim da mu niko nece pripretiti na sljaci jednino vavrinka ali nekako mislim da on nije igrac koji moze da odbrani veliki trofej on nekako osvoji kad se svi najmanje nadamo, imace i on pritisak sada. Novakova 2016 moze da bude cak i bolja nego 2015 nadam se da ce tako i biti.

Djoda

pre 8 godina

@Modiljani
Kakvom bre brutalnom formom kada su svi jadnii...Nemojte se praviti da ste slepi. Tenis je dostigao dno. Novak jeste dobar, ali nema sa kim da igra. Sada cete naravno reci da je PREDOBAAR ali istina je surova..Kada nema dve najjace macke, misevi kolo vode..

EL GRECCO

pre 8 godina

Nigde se ne spominje povratak Huana Martina del Potra.I to posle dve godine.
Del Potro je najmanje dva puta bolji,poznatiji,potrebniji tenisu od svih igraca koji su ovih dana bili u vestima na sajtu B92.

blam

pre 8 godina

šteta dobar teniser ali pošto mu familija drži sve restorane na majorci valjda je vreme da im se pridruži u kulinarstvu???
(boca, 13. februar 2016 22:48) s obizrom da o jednom velikom sampionu pricas na ovaj nacin, to nam je gotov sve reklo o tebi. ali evo ja cu ti reci o maljorci nesto, posto sam je videla za razliku od tebe. nadal ne drzi nijedan restoran na maljorci, zivi u porto cristu gde ima kucu, a u manacoru ( mestu koje je vrlo blizu, ima takodje nekretninu ) . veoma je obican momak, zivi u mestu sa oko 7 000 stanovnika, nema telohranitelje, zivi kao potpuno obican covek. zeleo je da ulozio novac u svoje mesto i izgradio je teniski centar gde ce on ili neko iz njegove familije raditi sa klincima. njegova devojka ima stalni posao( verovao ili ne) i radi u glavnom gradu na ostrvu, palmi, u racunovostvu jedne firme. rafa cak ni kola ne vozi, i verovali ili ne, ide u prodavnice, prica sa mestanima i sve ljude poznaje... rafa je sjajan covek, a niko te bolje ne poznaje od ljudi pored kojis si proveo zivot!

Mikica

pre 8 godina

Nadal ove godine puni 30 godina...i dalje je u padu forme, svi su izgledi da se neći ni moći vratiti zbog njegovog stila igre i potrošenih zglobova.Izgleda da mu je to, to. A ponovio je nekoliko puta: "Kad ne budem više uživao u tenisu, prestaću da ga igram"! A vidim, ovo mu je prava uživancija! Sem njega ostali iz top 5, iraju na višem nivou, nego bilo koja top četvorka ikada. Neko reče:"Đoković koristi situaciju"? Ja koliko vidim Federer igra na vrhunskom nivou, možda i bolje nego pre par godina, Marej na istom nivou, Vavrinka, mnogo bolje nego kad je Nadal bio u formi... I šta Đoković koristi, što drugi igrači ne mogu da koriste ili nisu mogli koristiti? Da nije njega, Nadal, Federer i Marej imali bi zajedno 50 Gren Slemova! Ali ih nemaju... To što Novak postiže, rezultat je dobitne kombinacije njegove fizionomije, karaktera, mentaliteta, želje, volje, okruženja, ljubavi, inata, reakcije na nepravdu i omalovažavanja njegovog lika i dela... sve što treba da se prokrči put do NAJBOLJEG SVIH VREMENA!

Saša

pre 8 godina

Sve, sve, ali ne mogu da verujem da pojedinci toliko mrze Đokovića, pa pisu svašta. Nekako je logično, a i patriotski da bodriš svog sunarodnika, a ne da pišeš loše stvari o njemu. Kako u ostalim sportovim, recimo u vaterpolu, niko ne navija za mađare? Ljudi su ljubomorni na sve što je čovek postigao, u tolikoj meri da traže da plati porez u Srbiji, iako mu je prebivalište u Monte Karlu. Neke stvari mi jednostavno ne idu u glavu. Poremećen smo narod skroz i zato nam tako sjajno ide!

Goran

pre 8 godina

Moram priznati da sve vise sumnjam u neku vrst dopinga u prethodnom periodu jer sada je zdrav, ima samo 29 godina a zaista igra izduvano kao da nije isti covek. Ovakav pad nije zabelezen, ipak je on osvojio 14 GS titula, razumem da ne moze protiv Novaka ali da ga tuce svaki pacer.

Milan

pre 8 godina

Ja ovde vidim preko 100 komentara, verujem da je jos bar 10x toliko uslo da pogleda i siguran sam da nije vise od 10 ljudi ni pogledalo mec, ali se zato svi razumeju u sve.

Roger Federer forever

pre 8 godina

I kazete Novak podigao tenis na visi nivo!?!?! Dajte bree... Koristi covek ovu situaciju maksimalno. Roger stariji od Joce Krkobabica, Rafa dostigao dno. Gledam ga posle meca, ide prema mrezi i samo sto zaplakao nije..Tenis nikada nije bio dosadniji u poslednjih 20 godina...
(Deki, 13. februar 2016 22:21)

Svaka reč ti je na mestu. Nažalost, broj minusa koji si dobio potvrđuje koliko "teniskih stručnjaka" u Srbiji ima i da većina prati tenis od 2008 i Djokovicevog prvog AO.

Pablo

pre 8 godina

Odlazi polako ali sigurno jedan od najvecih igraca u istoriji. Sledeci je RF kome je ovo verovatno poslednja godina kako tako uspesnih igara, nakon toga ce EM pa ND. Posle toga ce tenis ponovo biti dosadan!

СрбинсонКрусо

pre 8 godina

Тим је коначно успео да преломи један меч против топ 10 играча у своју корист полако сазрева, иначе игра веома леп тенис, агресиван, са занимљивим ударцима, интелигентан је играч, али мора још да ради... свака му част за ово данас, од младих снага мени омиљени тенисер...

nije ja , ja je.

pre 8 godina

Rekoh li ja juče da je Nadalov voz odavno napustio stanicu.
Nadam se da će Nadal otići na onaj način na koji se i ponašao u dosadašnjoj karijeri. Nije ovo nikakva njegova blamaža, sve ima svoj kraj pa i Nadalova karijera. On je izgoreo u duelima sa Novakom i to je sasvim normalno pošto su najveći rivali. Nije on nikoga žalio, ne treba ni njega žaliti, on to i ne bi voleo.

Dalia

pre 8 godina

Nikad jadnija konkurencija. Roger u 35, Rafa izgubljen a vlada covjek sa 100 gresaka i najdosadnijim tenisom ikad u konkurenciji Marina Cilica.

Mikii

pre 8 godina

Danilo@

Pusti Henmana i odgovori na prosto pitanje: Kako ovo moze biti najjaca era u istoriji tenisa u kojoj jedan Tim (uz svo duzno postovanje) pobedjuje najboljeg tenisera svih vremena na sljaci, na sljaci?!

MsK

pre 8 godina

Ajde, bre, nije fer omalovažavati i otpisivati Nadala jer je od 23-g. momka sa poz.#20 izgubio meč u samom tesnacu. Pa šta, uostalom? I Federer je na vrhuncu moći 2004. u Kanadi izgubio od jednog golobradog momka, pa iduće godine od drugog momka u Sinsiju, pa 2008. od još jednog golobradog momka u finalu Kanade. Ovaj je i dalje nastavio da piše istoriju, a ova tri momka su postali vrh tenisa i oni pištu svoju istoriju i traju godinama..to je sport: ideš gore, padaš, ustaješ, traješ, zapneš, pa opet ispočetka...Idemo dalje, što bi govorio @Boombar...
Izgleda da je došlo zadnje vreme kad ja stajem na Nadalovu stranu i branim ga...

we are Nole

pre 8 godina

Nije sto gubi, nego sto se mnogo trudi, pa opet ne ide taj stari stil igre, sa istrosenim kolenima. Nista nije promenio za zadnjih par godina, nema raznovrsnost, samo ocajnocki prebacuje i spinuje.

NINOBELOV

pre 8 godina

blur, 13. februar 2016 22:42)
Šta?! Treba da imam poštovanje do čoveka koji je koristio doping kroz čitavu karijeru i sa tim na kraju ugrozio sopstveno zdravlje. Ne kolega! Meni je žao boraca, onih koji pošteno biju bitke na terenu i van njega. Ne govorim samo o nadalu već o svakom normanom i moralnom čoveku. Žao mi je da je u ovakvom položaju ali sam je kriv, svesno je išao u to.

драган

pre 8 godina

Па лако јо овом Доминику кад и иза њега стоји цијели Тим а Рафа има само стрица Тонија.

razmišljam

pre 8 godina

Mislim da je u stvar u nečem drugom. Nadal više nema oreol nepobedivosti na šljaci kao nakad, i sad igrači izlaze na teren ne da što skuplje prodaju svoju kožu znajući da će izgubiti, već izlaze i pokušavaju da ga pobede. Nadal više ne dobija mečeve u svlačionici, već mora da ga dobije na terenu. Svaki igrač sada zna da ima šansu protiv Nadala i pokušava da je iskoristi.

sherlock

pre 8 godina

najjaci su komentari, nadal gubi od trecerazrednih tenisera, ocigledno se ovde javljaju ljudi koji nikada tenis u zivotu gledali nisu, dominik tim je jedan od najboljih ako ne i najbolji mladi igrac na svetu kome je sljaka omiljena podloga, dakle, nije ovo smak sveta, pobedio je i wavrinku na sljaci, ozbiljno nezgodan teniser kome ako je dan ima oruzije da naudi svakom.. nadal je u ociglednom neznatnom padu ali taj toliko sitan pad kod njega je veoma veliki, ti milimetri koje je nekada nadoknadjivao poenima iz nemoguce pozicije danas vise ne mogu da se prave, to je jedina razlika!!

Jumko

pre 8 godina

Izgleda da Rouc nije bio u pravu neki dan! Pa nije samo Djokovic podigao igru na visi nivo, nego svi osim Rafe. A on je i dalje na onom starom dobrom nivou, uopste nije pao...

denes

pre 8 godina

Stvarno ne mogu da verujem kako nitko u Nadalovom timu ne moze da vidi da jednostavno nesto treba menjati. Ili su toliko tvrdoglavi zajedno sa Nadalom koji uvek smatra da je sve do njega i da nitko drugi ne moze da bude kriv za njegovu losu igru osim njega. Toni vreme je da sam napustis tim. Btw ko kaze da je zenski tenis dosadan isto se moze reci i za muski. Ovo je definitivno najgori period za muski tenis.

Ivan

pre 8 godina

U pravu si Deki,gde je bio Djoković kada je Federer imao 28,29 godina i kada je Nadal bio na vrhuncu.Federer sada ima 35 godina,a Nadal zbog stila igre ima telo 35-godišnjaka.

Pozdrav iz Toronta

pre 8 godina

Vi koji pljujete po Rafi ocigledno niste gledali mec. Dominic je igrao fantasticno, verovatno mu je ovo bio najbolji mec u karijeri. Mislim da bi ovom igrom pocistio vecinu iz top 10 na sljaci. I pored toga, Rafa je imao mec loptu, ali je Dominic tada odigrao nevidjeno hrabro, napao i pogodio liniju. Rafa nije bio najboji, pogotovo na servisu, ali ce sigurno podici formu do RG i tada ce verovatno samo Novak moci da mu uspesno parira u pet setova.

mostarac

pre 8 godina

Smarate sa Djokovicem. Clanak je o Rafi i niste pametni ako na svaki clanam o tenisu pisete iste gluposti.

I ne nisam hejter. Veliki ssm Noletov fan jos od onih super adidad majica sa AK iz 07 cini mi se.

Rafu zelim da vidim da igra barem 80 posto kao ranije jer godine cine svoje pa 100 ne moze. A isto zeli i svaki pravi ljubitelj tenisa

Damir

pre 8 godina

Nije Nadal baš toliko "loš" kako ga opisuju komentari. Treba odat priznanje Thiemu,ne samo pripisivati Nadalovoj slabijoj igri. Svi znamo da nije dobar kao nekada. Nekako se više čini da se uživa u tom njegovom padu,pa bi sad htjeli da se vrati,iako se nije baš previše voljelo kad je bio na vrhu. Tako to bude sa velikim šampionima kad padaju. Ja se nadam da ovo nije konačan pad,ak ose to može uopće tako nazvat. Nije tako davno osvojio RG,nema ni dvije godine. Nije ni on u nekim poznim igračkim godinama. Još ima vremena da ga vidimo u punom sjaju. Kako nije naglo nbi pao,ne može se naglo ni vratit u punu formu...

slucajni prolaznik

pre 8 godina

Nikako uzvičnik zbog toga??? Jednostavno ne treba sad uzimati i omaložavati pobedu mladog Timija jer prosto zaslužio je to makar to bilo protiv ovakvog Nadala za kojeg sam iskreno mislio da ćemu krenuti najbolje od samog AO Opena 2016 godine ali evidetno da se ta agonija nastavlja dalje odnosno produzava. Da mu preostaje ništa drugo osim da kompletno promeni igru odnosno da ubaci neku novu i svežu krv u svom timu jer prosto na ovaj način ne ide uopšte više..Jasno kao dan!

Kobi na slobodi

pre 8 godina

Zašto su ovakve vesti napisane sa nekom dozom iznenađenja??? Kao da ste svi zapanjeni što je izgubio. Dečko ne igra na dovoljno dobrom nivou, izgubio je od igrača koji je odigrao bolje i kraj. Kada popravi igru može da se nada boljim rezultatima, a do tada ovakva vest biti sasvim normalna pojava.

Max

pre 8 godina

Prvo neka promeni trenera pa neka propusti RG. Nadal očigledno ima neke privatne probleme. Stoji činjenica da više ne može da stiže sve, ali to se da korigovati agresivnijom igrom. Evo, protiv Tima - uđe u ritam, servis mu nikad nije bio jača strana, ali je kod svakog tenisera jedan udarac 50 posto njegove igre. Kod Nadala je to forhend, paralela ili dijagonala, svejedno. Kad mu je forhend funkcionisao Tim je bio bez šanes, no nema konstatnosti - odigra nekoliko dobrih pa nekoliko loših.Ovaj momak, jedan od najvećih u istoriji, može da osvoji slem, može i dva.Ali, mora da uradi ove tri stvari: otpusti Tonija, sredi svoje privatne probleme jer su oni uzrok njegove loše igre i napravi pauzu do Kvinsa.

realno

pre 8 godina

Nadal ce ubrzo napuniti 30. Od svoje16 god igra atp turnire, masterse,slemove.Toliko meceva u nogama,stil igre i povrede. To je to jednostavno ne mozete protiv prirode. On nema fizicke predispozicije kao Federer ili recimo Ivo Karlovic koji sad igraju tenis duboko u 30 tim jer imaju servis. Nadal to nema njegova igra se nikada nije oslanjala na servis kao i igra Novaka. I nemojte se iznenadti kada i Novak pocne za godinu dvije gubiti neke meceve koje bi prije dobio. Jednostavno stizu godine. protiv toga ne mozete. ako nemate servis koji je glavni adut nekog igraca kad predje 30. nije svacija fizionomija tijela ista. isto kao sto neko umre sa 50 a neko dozivi i 90.

boni

pre 8 godina

nole isto sa steroidima i dopingom koji je ocigledan ce potrajati dok koristi. jer ako nadal moze jednu dve sezone biti neprikosnoven sa dopingom, zamislite kakav tek doping koristi Nole od 2011. btw imaju slican naci igre trci vracaj trci sa osovne linije do besvesti...

Nikola

pre 8 godina

Nadal je 2014, povodom uvođenja tzv. "biološkog pasoša" za svakog tenisera, na turniru u Rimu izjavio novinarima da krvni doping nije doping.

Nije potrebno više ništa da se kaže.

Što se mene tiče, bar jednu titulu na RG (onu 2013. kada je Novak u polufinalu vodio 4:2 u 5.setu, pa izgubio sa 9:7) je osvojio NEZASLUŽENO. Jednostavno ga je nadjačao a ne nadigrao. Delovalo je posle 16 gemova u 5.setu kao da ima snage za još 10 protiv Đokovića koji je i te godine bio izuzetno fizički spreman. Manje od dve godine kasnije feb-maj 2015. gubi u seriji nekoliko mečeva na turnirima na šljaci, na kojima je dotad bio nepobediv.

Jednog dana će i njegovi grenslem i ostali trofeji da dođu pod znak pitanja.

dilema

pre 8 godina

Da Novak nije Srbin ,ovdje bi bilo više stotina ostrašćenih komentara u kojima bi se tvrdilo da se dopinguje,ali pošto jeste ,to je isključeno. Prisutna je dilema da li je Novak stvarno samo sa "izbacivanjem" glutena iz ishrane "upražnjavanjem " joge,znatno poboljšao svoju igru u odnosu naraniji period.

dilema

pre 8 godina

Da Novak nije Srbin ,ovdje bi bilo više stotina ostrašćenih komentara u kojima bi se tvrdilo da se dopinguje,ali pošto jeste ,to je isključeno. Prisutna je dilema da li je Novak stvarno samo sa "izbacivanjem" glutena iz ishrane "upražnjavanjem " joge,znatno poboljšao svoju igru u odnosu naraniji period.

dilema

pre 8 godina

Da Novak nije Srbin ,ovdje bi bilo više stotina ostrašćenih komentara u kojima bi se tvrdilo da se dopinguje,ali pošto jeste ,to je isključeno. Prisutna je dilema da li je Novak stvarno samo sa "izbacivanjem" glutena iz ishrane "upražnjavanjem " joge,znatno poboljšao svoju igru u odnosu naraniji period.

Deki

pre 8 godina

I kazete Novak podigao tenis na visi nivo!?!?! Dajte bree... Koristi covek ovu situaciju maksimalno. Roger stariji od Joce Krkobabica, Rafa dostigao dno. Gledam ga posle meca, ide prema mrezi i samo sto zaplakao nije..Tenis nikada nije bio dosadniji u poslednjih 20 godina...

Djoda

pre 8 godina

@Modiljani
Kakvom bre brutalnom formom kada su svi jadnii...Nemojte se praviti da ste slepi. Tenis je dostigao dno. Novak jeste dobar, ali nema sa kim da igra. Sada cete naravno reci da je PREDOBAAR ali istina je surova..Kada nema dve najjace macke, misevi kolo vode..

Riki

pre 8 godina

Kako ovog Nadala nije sramota da više igra tenis. Koliko je on pao u mojim očima ja to ne mogu opisat. Ovim dokazuje da ustvari nikad nije ni bio pravi sampion vec da je opsjednut tenisom nista vise. Fuj.

Roger Federer forever

pre 8 godina

I kazete Novak podigao tenis na visi nivo!?!?! Dajte bree... Koristi covek ovu situaciju maksimalno. Roger stariji od Joce Krkobabica, Rafa dostigao dno. Gledam ga posle meca, ide prema mrezi i samo sto zaplakao nije..Tenis nikada nije bio dosadniji u poslednjih 20 godina...
(Deki, 13. februar 2016 22:21)

Svaka reč ti je na mestu. Nažalost, broj minusa koji si dobio potvrđuje koliko "teniskih stručnjaka" u Srbiji ima i da većina prati tenis od 2008 i Djokovicevog prvog AO.

Dalia

pre 8 godina

Nikad jadnija konkurencija. Roger u 35, Rafa izgubljen a vlada covjek sa 100 gresaka i najdosadnijim tenisom ikad u konkurenciji Marina Cilica.

Mikii

pre 8 godina

Danilo@

Pusti Henmana i odgovori na prosto pitanje: Kako ovo moze biti najjaca era u istoriji tenisa u kojoj jedan Tim (uz svo duzno postovanje) pobedjuje najboljeg tenisera svih vremena na sljaci, na sljaci?!

Ivan

pre 8 godina

U pravu si Deki,gde je bio Djoković kada je Federer imao 28,29 godina i kada je Nadal bio na vrhuncu.Federer sada ima 35 godina,a Nadal zbog stila igre ima telo 35-godišnjaka.

denes

pre 8 godina

Stvarno ne mogu da verujem kako nitko u Nadalovom timu ne moze da vidi da jednostavno nesto treba menjati. Ili su toliko tvrdoglavi zajedno sa Nadalom koji uvek smatra da je sve do njega i da nitko drugi ne moze da bude kriv za njegovu losu igru osim njega. Toni vreme je da sam napustis tim. Btw ko kaze da je zenski tenis dosadan isto se moze reci i za muski. Ovo je definitivno najgori period za muski tenis.

boni

pre 8 godina

nole isto sa steroidima i dopingom koji je ocigledan ce potrajati dok koristi. jer ako nadal moze jednu dve sezone biti neprikosnoven sa dopingom, zamislite kakav tek doping koristi Nole od 2011. btw imaju slican naci igre trci vracaj trci sa osovne linije do besvesti...

dilema

pre 8 godina

Da Novak nije Srbin ,ovdje bi bilo više stotina ostrašćenih komentara u kojima bi se tvrdilo da se dopinguje,ali pošto jeste ,to je isključeno. Prisutna je dilema da li je Novak stvarno samo sa "izbacivanjem" glutena iz ishrane "upražnjavanjem " joge,znatno poboljšao svoju igru u odnosu naraniji period.

dilema

pre 8 godina

Da Novak nije Srbin ,ovdje bi bilo više stotina ostrašćenih komentara u kojima bi se tvrdilo da se dopinguje,ali pošto jeste ,to je isključeno. Prisutna je dilema da li je Novak stvarno samo sa "izbacivanjem" glutena iz ishrane "upražnjavanjem " joge,znatno poboljšao svoju igru u odnosu naraniji period.

dilema

pre 8 godina

Da Novak nije Srbin ,ovdje bi bilo više stotina ostrašćenih komentara u kojima bi se tvrdilo da se dopinguje,ali pošto jeste ,to je isključeno. Prisutna je dilema da li je Novak stvarno samo sa "izbacivanjem" glutena iz ishrane "upražnjavanjem " joge,znatno poboljšao svoju igru u odnosu naraniji period.

ferdinand

pre 8 godina

Nema dopinga, nema rezultata. Za one koji se pitaju, zasto nema dopinga, pa nema ga, jer i slep vidi da je Nadal ugrozio svoje zdravlje. Ovo vam je Nadal, prirodni, onaj koji nije na dopingu. Od godina nadljudskog tenisa, igranog pod dopingom, tj najobicnijeg trcanja levo-desno i prebacivanja preko mrezice, propali meniskusi, ligamenti, tetive...

blur

pre 8 godina

komentatori , malo postovanja nije na odmet ako znate uopste o kome pricate. rafa, legendo do kraja uz tebe. ako neko nije zasluzio da prolazi kroz ovakav period, onda si to ti. ali ti si vec legenda tenisa! zelim ti sve najbolje kao nekome najrodjenijem!

Milan Djordjevic

pre 8 godina

E jbg, a jel može Nadalu da se dozvoli da koristi još dve godine steroide i ostale "pojačivače" pošto mu je telo od toga i stradalo, da imamo veliku "četvorku" još par godina ?

danix

pre 8 godina

Pa,naravno,da se Rafi ne treba smijati,provocitati ga i omalovazavati,dosta je muceniku i kukavcu i njegove muke,jos ce zaplakati na terenu,k'o Mirkin Fedex.

Danilo

pre 8 godina

Tenis nikada nije bio dosadniji u poslednjih 20 godina...
(Deki, 13. februar 2016 22:21)

Pre neki dan Henmen, čini mi se, reče da je ovo najjača era u istoriji tenisa , to kažu i mnogi drugi, al' šta oni znaju , ti glupi bivši teniseri i stručnjaci?
Mnogo je zanimljivije bilo kada je Fedex u finalima GS-ova pobedjivao 56. i 48. i 62. igrača na svetu.
To su bili dueli koje svet pamti mada te igrače nešto i ne?

Carlos

pre 8 godina

Ovo je porazavajuca cinjenica za Nadala !!
Ta jedan takav sampion kao sto je Nadal sebi dozvoljava da gubi od trecerazrednih tenisera,evo vec skoro dve godine to traje.
To porazi koji se desavaju evo vec dve godine unazad,ce svakako ostati jedna velika mrlja u Nadalovoj karijeri !!!
Svaka cast Rafi na svemu,ali Rodzer I Novak sebi nisu dozvolili da toliko dugo gube, I to u serijama od prosecnih igraca.

gruja

pre 8 godina

svi znamo da je rafa rodjeni desnjak da je od malena spreman da svojim lasom leve ruke prosto unisti federera na bekhendu i za to se spremao radio znajuci da ce to ako mu uspe vladati tenisom pet sest godina uzme 15 ak gs i cao. ali secate se price ujka tonija koji kaze rafi" sinko imamo problem zove se novak" to nisu predvideli. puno se trosio drugi dvorucni bekh.igraci videlo od noleta lek i polako stize kraj. naracuvenije rafa nadal je instant igrac kratkog roka i nema dalje

Beobrad

pre 8 godina

Steta za ovakvog sampiona, nadam se da ce se podignuti i vratiti na sampionski kolosek. Zenidba i dete mogu biti zaokret u njegovoj karijeri. Osecaj je neverovatan, pricam iz iskustva!

Askurdjel

pre 8 godina

I kazete Novak podigao tenis na visi nivo!?!?! Dajte bree... Koristi covek ovu situaciju maksimalno. Roger stariji od Joce Krkobabica, Rafa dostigao dno. Gledam ga posle meca, ide prema mrezi i samo sto zaplakao nije..Tenis nikada nije bio dosadniji u poslednjih 20 godina...
(Deki, 13. februar 2016 22:21)


Moj Deki,pa Nole je glavni krivac sto je Nadal ovakav.Podji od prvih njihovih susreta gde je je Nadal dobijao oko tri meca na cetiri odigrana.Bio u punoj snazi otprilike sve do kraja 2013.Ali moje skromno misljenje je da je 6 finala iz 2011 i finale iz 2012 dovelo Nadalovo telo do kraja.To su prvi mecevi u kojima je jedan Nadal ostajao bez vazduha i snage.O kolenima da ne govorim.A pogledaj svaku njegovu konferenciju nakon tih meceva i uvek ce reci da je bio 100% spreman. Zao je meni Nadala svakako,jedan od najvecih boraca u sportu,pogotovo tenisu.I sta sad?Novak treba da se skloni? Federer deda?Pa zasto ga mladji ne dobiju...evo Marej je isto godiste kao Nole i?

anica

pre 8 godina

Deki, 13. februar 2016 22:21
Slazem se, nikad dosadniji kad jedan covek dominira, eno ga vozi bajs po Bg-u. Njegovo je vreme doslo, jel ti krivo? Koliko primecujem nema nikoga ko je slican Krkobabicu(mislim na godine), zao mi je Nadala sto je izgubio ali je sam kriv sto nece nista da menja u svojoj igri. Novak je u odnosu na njih mnogo daleko, pomiri se sa tim, bice ti lakse. ne zanimaju njega ni Nadal, ni Federer ni Marej, zanima ga sopstveni tenis i rad, zato je ovo sto je.

nex

pre 8 godina

"Rudarski" tenis koji on igra telo ne mozi da izdrzi dugo. Na zalost,on je na granici. Velika opterecenja izazivaju stravicne napore i zamore. On jednostavno ne moze vise biti na onom nivou. Njegov nacin igre je takav. Federer ce moci do 40te,zato sto igra prefinjeno,lagano,tehnicki na vrhunsom nivou. Isto vazi i za Noleta,mada i njegovi strecinzi ne mogu dugo da traju

Tramal divizija

pre 8 godina

Sva nemoć i nedostatci koje ima Nadal u igri vide se u taj brejku odlučujećeg seta .Odmah dupla servis greška pa nema servisa nema fokusa i onda na 4-6 i 2 servis Tima čistu mlaku lopticu nabacio je Timu na po terena momak hladno zakuca katastrofa gotov je Nadal što se tiče mastersa i gren slemova ništa i nikoga neće pobediti .Inače odličan meč i bravo za Tima

Sasha

pre 8 godina

@U pravu si Deki,gde je bio Djoković kada je Federer imao 28,29 godina i kada je Nadal bio na vrhuncu.Federer sada ima 35 godina,a Nadal zbog stila igre ima telo 35-godišnjaka.
(Ivan, 13. februar 2016 22:38)

A gde je sad Nadal? Isto gde je onda bio Djokovic verovatno. Aaa, da. U pravu si Nadal je mator pa ga sad svi pobeđuju a Novak je mlad, da ne kažem mlađi. Ksd Nole dođe u Nadalove godine i on će gubiti?!??!?! Pffff....
Boze Boze kako ljudi glupetaju.

Рајко Четник

pre 8 godina

Молим пљуваче мало респекта према Надалу.
Да се није појавио Ноле, Рафа би био најбољи играч свих времена, сетите се како је тукао препотентног Рођу кад год је хтео.
Рафа није заслужио омаловажавање.

milanche

pre 8 godina

Au,tesko je zaustaviti kola koja su krenula nizbrdo.Ako Rafa podbaci u Madridu,Rimu,Montekarlu i RG na sljaci,bojim se da je to sve od Rafe.Bilo bi najbolje u tom slucaju casno se povuci i ne kvariti skor i rekorde koje je postavio.Jer i to je dovoljno da bude kao Goat s obzirom na skor sa Federerom sem ako Nole nadmasi obadvojicu.

Svete

pre 8 godina

I kazete Novak podigao tenis na visi nivo!?!?! Dajte bree... Koristi covek ovu situaciju maksimalno. Roger stariji od Joce Krkobabica, Rafa dostigao dno. Gledam ga posle meca, ide prema mrezi i samo sto zaplakao nije..Tenis nikada nije bio dosadniji u poslednjih 20 godina...
(Deki, 13. februar 2016 22:21)

Bez plakanja, Novak je podigao tenis na nesluceni nivo a i to je jedan od razloga ubrzanog Nadalovog propadanja !

Nego obrati ti malo paznju na ovo...

https://www.youtube.com/watch?v=CxtByvqYGqM

krastavcevic

pre 8 godina

Tim već ima 22 godine, u "top 20" je, imao je već dosta značajnih pobeda. Sada može da se pohvali da je pobedio i zdravog Nadala, a ne kao Ćorić koji je savladao povređenog i bolesnog Nadala ( sutradan operisao slepo crevo).

Jumko

pre 8 godina

Izgleda da Rouc nije bio u pravu neki dan! Pa nije samo Djokovic podigao igru na visi nivo, nego svi osim Rafe. A on je i dalje na onom starom dobrom nivou, uopste nije pao...

realno

pre 8 godina

Nadal ce ubrzo napuniti 30. Od svoje16 god igra atp turnire, masterse,slemove.Toliko meceva u nogama,stil igre i povrede. To je to jednostavno ne mozete protiv prirode. On nema fizicke predispozicije kao Federer ili recimo Ivo Karlovic koji sad igraju tenis duboko u 30 tim jer imaju servis. Nadal to nema njegova igra se nikada nije oslanjala na servis kao i igra Novaka. I nemojte se iznenadti kada i Novak pocne za godinu dvije gubiti neke meceve koje bi prije dobio. Jednostavno stizu godine. protiv toga ne mozete. ako nemate servis koji je glavni adut nekog igraca kad predje 30. nije svacija fizionomija tijela ista. isto kao sto neko umre sa 50 a neko dozivi i 90.

Branislav 58

pre 8 godina

(Deki, 13. februar 2016 22:21)
Ne kažemo to mi nego teniski eksperti.Novak pobedjuje Rafu redovno već skoro dve godine.I Federera je pobedjivao kad je bio na vrhuncu. Prednost nad drugoplasiranim na ranking listi (nisu ni Rafa ni Federer drugi)je enormno veliki,usput pobedjuje redovno i ostale iz prvih deset,na treće mesto je stigao ja mislim pre 7 godina i konstantno je medju prva tri tenisera.Dovoljno?

Modiljani

pre 8 godina

Deki
Uvijek je dosadno u sportu kad samo jedan igrac ili tim dominira brutalno, pogotovo za one koji ih ne vole. Tako da te razumijem potpuno, ali nije Novak kriv sto ih je sve kvalitetom i formom nadmasio.

bokelj

pre 8 godina

Fasciniraju umovi koji i dalje pričaju o Nadalovim povredama - o nekakvim tetivama, zglobovima i sl. Shvatite ljudi da je čovjek zdrav; ništa ga ne boli i nema nikakvih ozljeda. Jednostavno - više nema krvnog dopinga. A onda nema ni nadljudske snage u udarcima, nema bjesomučnog trčanja ni izdržljivosti. Ovo je pravi Nadal.

clint

pre 8 godina

Ne bih se složio da mu je ovo jedna od najvećih pobjeda u karijeri. Ovo nije Nadal, ovo je neki ispuhani balon, izmoreni čovjek koji više ne sliči na sebe. Stvarno ne razumijem Nadala, brate ili prekini karijeru ili promjeni trenera, stručni stožer...napravi nešto novo, ne blamiraj se majke ti mile, pa pogledaj čovječe kakva ti je igra, kondicija...jel ima ko normalan da ga probudi?

Svete

pre 8 godina

Ne postoji razlog da bilo kome, zbog bilo cega, bude zao Nadalove situacije. Uradio je to sto je uradio, postao je jedan od najboljih igraca ikada i to je to.
Ovo sto mu se sada dogadja je trebalo da mu se dogodi barem pre 3 godine ali je on to prolongirao uz pomoc nekoliko duzih pauza i naravno zbog svog ekstra kvaliteta !
Ovde je bilo jedino iznenadjenje to sto nije izgubio u 2 seta...
Jedno sam skoro siguran, sve redje cemo vidjati likove sa imenima RN, vamos, vamos tamos, rafafan, rnadal i slicno !

Svete

pre 8 godina

I kazete Novak podigao tenis na visi nivo!?!?! Dajte bree... Koristi covek ovu situaciju maksimalno. Roger stariji od Joce Krkobabica, Rafa dostigao dno. Gledam ga posle meca, ide prema mrezi i samo sto zaplakao nije..Tenis nikada nije bio dosadniji u poslednjih 20 godina...
(Deki, 13. februar 2016 22:21)

Bez plakanja, Novak je podigao tenis na nesluceni nivo a i to je jedan od razloga ubrzanog Nadalovog propadanja !

Nego obrati ti malo paznju na ovo...

https://www.youtube.com/watch?v=CxtByvqYGqM

Nebojša

pre 8 godina

I kazete Novak podigao tenis na visi nivo!?!?! Dajte bree... Koristi covek ovu situaciju maksimalno. Roger stariji od Joce Krkobabica, Rafa dostigao dno. Gledam ga posle meca, ide prema mrezi i samo sto zaplakao nije..Tenis nikada nije bio dosadniji u poslednjih 20 godina...
(Deki, 13. februar 2016 22:21)

Ne seri nije Novak juče postao broj jedan dalje on sve njih već dugo dugo vremena što se tiče Nadala još ga ne bih otpisivao barem dok ne prođe RG pa ako i tu ne ostvari dobar rezultat ne nužno titulu onda je verovatno gotov.

poznavalac

pre 8 godina

@Miiki kada je se Federer pojavio i pobedio Samprasa na Vimbldonu niko nije postavio to pitanje kakav je to tenis kada jedan golobradi mladic dobije velikog Samprasa na travi,hej na travi?!Tim je igrac koji ce trajati i posle ovih zbog kojih je tenis dostigao vrhunac a predvidjanja ( ne moja) vec strucnijih ljudi u ovom poslu oko dometa ovog igraca su puna ocekivanja,a onda se ovo pitanje oko poraza Nadala mozda nece smatrati senzacijom.Tvoja mrznja prema Novaku nece umanjiti njegove uspehe,uostalom to potvrdjuje ceo teniski svet od igraca,trenera analiticara,ili ti sebe smatras pametnijim od njih pa da onda u potpunosti ovde svi znamo o kakvom se talentu radi.

Damir

pre 8 godina

Nije Nadal baš toliko "loš" kako ga opisuju komentari. Treba odat priznanje Thiemu,ne samo pripisivati Nadalovoj slabijoj igri. Svi znamo da nije dobar kao nekada. Nekako se više čini da se uživa u tom njegovom padu,pa bi sad htjeli da se vrati,iako se nije baš previše voljelo kad je bio na vrhu. Tako to bude sa velikim šampionima kad padaju. Ja se nadam da ovo nije konačan pad,ak ose to može uopće tako nazvat. Nije tako davno osvojio RG,nema ni dvije godine. Nije ni on u nekim poznim igračkim godinama. Još ima vremena da ga vidimo u punom sjaju. Kako nije naglo nbi pao,ne može se naglo ni vratit u punu formu...

Srdjan

pre 8 godina

Bas sam jutros napisao da bih volio da Tim osvoji titulu jer je mlad i veliki talenat, ima sve dobre udarce samo sto mora srediti glavu protiv boljih igraca kako bi se pomjerio prema top 10, kad on pobijedi Nadala danas. Bas lijepo i stvarno se nadam da ce uzeti titulu ovdje, bravo!

NINOBELOV

pre 8 godina

blur, 13. februar 2016 22:42)
Šta?! Treba da imam poštovanje do čoveka koji je koristio doping kroz čitavu karijeru i sa tim na kraju ugrozio sopstveno zdravlje. Ne kolega! Meni je žao boraca, onih koji pošteno biju bitke na terenu i van njega. Ne govorim samo o nadalu već o svakom normanom i moralnom čoveku. Žao mi je da je u ovakvom položaju ali sam je kriv, svesno je išao u to.

Goran

pre 8 godina

Moram priznati da sve vise sumnjam u neku vrst dopinga u prethodnom periodu jer sada je zdrav, ima samo 29 godina a zaista igra izduvano kao da nije isti covek. Ovakav pad nije zabelezen, ipak je on osvojio 14 GS titula, razumem da ne moze protiv Novaka ali da ga tuce svaki pacer.

Sale

pre 8 godina

@U pravu si Deki,gde je bio Djoković kada je Federer imao 28,29 godina i kada je Nadal bio na vrhuncu.Federer sada ima 35 godina,a Nadal zbog stila igre ima telo 35-godišnjaka.
(Ivan, 13. februar 2016 22:38)

2011 godine Federer je imao 29 godina, a Nadal bio potpuno zdrav. Đoković je te godine odigrao jednu od najboljih teniskih sezona (da se nije povredio u Finalu US opena vjerovatno bi to bila sezona ravna sezoni 2015). Uzeo je te godine 3 GS, 5 mastersa, pobijedio potpuno zdravog Nadala u 6 uzastopnih finala (nastavio niz i početkom 2012 u finalu AO) i imao skor sa Federerom 4:1. E tu je bio Đoković.

Max

pre 8 godina

Prvo neka promeni trenera pa neka propusti RG. Nadal očigledno ima neke privatne probleme. Stoji činjenica da više ne može da stiže sve, ali to se da korigovati agresivnijom igrom. Evo, protiv Tima - uđe u ritam, servis mu nikad nije bio jača strana, ali je kod svakog tenisera jedan udarac 50 posto njegove igre. Kod Nadala je to forhend, paralela ili dijagonala, svejedno. Kad mu je forhend funkcionisao Tim je bio bez šanes, no nema konstatnosti - odigra nekoliko dobrih pa nekoliko loših.Ovaj momak, jedan od najvećih u istoriji, može da osvoji slem, može i dva.Ali, mora da uradi ove tri stvari: otpusti Tonija, sredi svoje privatne probleme jer su oni uzrok njegove loše igre i napravi pauzu do Kvinsa.

nije ja , ja je.

pre 8 godina

Rekoh li ja juče da je Nadalov voz odavno napustio stanicu.
Nadam se da će Nadal otići na onaj način na koji se i ponašao u dosadašnjoj karijeri. Nije ovo nikakva njegova blamaža, sve ima svoj kraj pa i Nadalova karijera. On je izgoreo u duelima sa Novakom i to je sasvim normalno pošto su najveći rivali. Nije on nikoga žalio, ne treba ni njega žaliti, on to i ne bi voleo.

Pozdrav iz Toronta

pre 8 godina

Vi koji pljujete po Rafi ocigledno niste gledali mec. Dominic je igrao fantasticno, verovatno mu je ovo bio najbolji mec u karijeri. Mislim da bi ovom igrom pocistio vecinu iz top 10 na sljaci. I pored toga, Rafa je imao mec loptu, ali je Dominic tada odigrao nevidjeno hrabro, napao i pogodio liniju. Rafa nije bio najboji, pogotovo na servisu, ali ce sigurno podici formu do RG i tada ce verovatno samo Novak moci da mu uspesno parira u pet setova.

Borky

pre 8 godina

I kazete Novak podigao tenis na visi nivo!?!?! Dajte bree... Koristi covek ovu situaciju maksimalno. Roger stariji od Joce Krkobabica, Rafa dostigao dno. Gledam ga posle meca, ide prema mrezi i samo sto zaplakao nije..Tenis nikada nije bio dosadniji u poslednjih 20 godina...
(Deki, 13. februar 2016 22:21)

Ahh brajo sta se moze kad su se Ljubo i Rodik povukli koji su zajedno aa Federerom cinili zlatnu eru tenisa.

zzzzz

pre 8 godina

Tim je najveci talenat svoje generacije i najbolje rangirani igrac mladji od 25 godina, iako je tek napunio 22. Niposto nije neki anonimus.

драган

pre 8 godina

Па лако јо овом Доминику кад и иза њега стоји цијели Тим а Рафа има само стрица Тонија.

Milan

pre 8 godina

Ja ovde vidim preko 100 komentara, verujem da je jos bar 10x toliko uslo da pogleda i siguran sam da nije vise od 10 ljudi ni pogledalo mec, ali se zato svi razumeju u sve.

mostarac

pre 8 godina

Smarate sa Djokovicem. Clanak je o Rafi i niste pametni ako na svaki clanam o tenisu pisete iste gluposti.

I ne nisam hejter. Veliki ssm Noletov fan jos od onih super adidad majica sa AK iz 07 cini mi se.

Rafu zelim da vidim da igra barem 80 posto kao ranije jer godine cine svoje pa 100 ne moze. A isto zeli i svaki pravi ljubitelj tenisa

KokoDa

pre 8 godina

Kad biste vi znali koliko Đoković radi, trenira, koliko se žrtvovao što se hrane i ostalih sitnih zadovoljstava tiče.... shvatili biste da je zasluženo br.1. i biće br.1 dokle god on to bude želeo, odnosno dok ne postane GOAT, onda će verovatno da se opusti. Doći će neko ko će ga skinuti sa trona, kao što je i sve pre njega, kad počne da gubi svi će navijati za njega. Veliki čovek koji promoviše porodicu, sport, vredan rad, zdravlje, istrajnost i ljubav. I da nije teniser, morate ga voleti.

EL GRECCO

pre 8 godina

Nigde se ne spominje povratak Huana Martina del Potra.I to posle dve godine.
Del Potro je najmanje dva puta bolji,poznatiji,potrebniji tenisu od svih igraca koji su ovih dana bili u vestima na sajtu B92.

manga

pre 8 godina

Iskreno mi je žao Rafe jer nije lepo gledati nekad velikog šampiona kako propada,ali ovo što pljuju eru u kojoj Novak dominira su u najmanju ruku zlonamerni jer Nole dominira od 2011 a Federer je tad bio u zlatnim godinama (sadašnjim Noletovim) tako da zlobnici uzmite i resavajte sudoku,ukrstene,osmosmerke....

goran

pre 8 godina

@Djoda, 13. februar 2016 23:49
Nadal je pao jer fizicki vise nije mogao da podnese takav nivo i tempo igre koji je sam sebi nametnuo i koji je odrzavao u kontinuitetu skoro desetak godina,jos uvek se setim onih epskih meceva na RG-u od pre par sezona kada je uspevao da dobije Novaka neverovatnom i nevidjenom defanzivom ono sto je tada stizao ja nisam video u svom zivotu a pratim tenis jos kao klinac negde od doba rivalstva Mekenroa i Berga,sva ta fanaticna kondicija je jednog dana morala da pukne,i sada gledamo Nadala koji nije vise ni senka onog igraca koji je bio do pre dve godine...Novak sa tim nema veze on igra isti onaj tenis koji je poceo da igra od 2011-te,kada je uspeo da sanira sve prepreke koje su ga do tada sputavale (alergija na gluten) i sada samo bere plodove zasluzenog rada, i posto aludirate stalno kako je Federer prestar da bi se suprostavio Novaku,kako to da tako prestari Federer u poslednje dve sezone dere sve redom iz vrha tenisa samo kada dodje do Novaka onda gubi,ako je po logici stvari mator onda bi on trebao da gubi jos u prvim kolima ili da najdalje dodje do cetvrtfinala gde bi ga uvek cekao neko mladji iz top tena i podsetio ga da je u godinama i poslao ga kuci,zar nije tako? uostalom Federer (po sopstvenom priznanju) igra cak i bolje nego pre desetak godina (kada je bio neprikosnoven) ali jednostavno ni takvom dobrom igrom kojom prosto melje sve protivnike iz top tena on ipak(trenutno)nije u stanju da parira Djokovicu,zar vam je istina tako bolna?

Beobrad

pre 8 godina

Ode covek na omiljenu sljaku ne bi li povratio formu i onda izgubi od nadolazeceg mladog tenisera!
Nikad vise onaj Rafa!
Bio jednom jedan Nadal!

Djomla

pre 8 godina

Ljudi, kako Vam nije glupo da pljujete i pričate o Rafi kao o trecerazrednom igraču, o čoveku koji je toliko toga osvojio i doprineo da tenis bude zanimljiviji i uzbudljiviji. Zbog njega je i Nole postao bolji igrač, pa sta ako je sad u padu forme i gubi, makar igra i bori se...

blam

pre 8 godina

šteta dobar teniser ali pošto mu familija drži sve restorane na majorci valjda je vreme da im se pridruži u kulinarstvu???
(boca, 13. februar 2016 22:48) s obizrom da o jednom velikom sampionu pricas na ovaj nacin, to nam je gotov sve reklo o tebi. ali evo ja cu ti reci o maljorci nesto, posto sam je videla za razliku od tebe. nadal ne drzi nijedan restoran na maljorci, zivi u porto cristu gde ima kucu, a u manacoru ( mestu koje je vrlo blizu, ima takodje nekretninu ) . veoma je obican momak, zivi u mestu sa oko 7 000 stanovnika, nema telohranitelje, zivi kao potpuno obican covek. zeleo je da ulozio novac u svoje mesto i izgradio je teniski centar gde ce on ili neko iz njegove familije raditi sa klincima. njegova devojka ima stalni posao( verovao ili ne) i radi u glavnom gradu na ostrvu, palmi, u racunovostvu jedne firme. rafa cak ni kola ne vozi, i verovali ili ne, ide u prodavnice, prica sa mestanima i sve ljude poznaje... rafa je sjajan covek, a niko te bolje ne poznaje od ljudi pored kojis si proveo zivot!

Lupetanje

pre 8 godina

Da Novak nije Srbin ,ovdje bi bilo više stotina ostrašćenih komentara u kojima bi se tvrdilo da se dopinguje,ali pošto jeste ,to je isključeno. Prisutna je dilema da li je Novak stvarno samo sa "izbacivanjem" glutena iz ishrane "upražnjavanjem " joge,znatno poboljšao svoju igru u odnosu naraniji period.

(dilema, 14. februar 2016 10:36)

Kod koga postoji dilema? Da li znaš da su profesionalni teniseri u obavezi da se bez odlaganja podvrgnu kontroli bilo kad i bilo gde? Sećaš li se šta se desilo s Troickim? On je tražio da mu se krv izvadi dan kasnije, urin je dao. I kažnjen je. Nadalu je pravljen problem kad je ubrizgavao SVOJU krv vađenu tokom priprema. Đokoviću su prigovarali zbog oporavka u komori s kiseonikom. Ako se neko od profesionalaca dopinguje, to radi supstancama koje (još) nisu na listi zabranjenih. Ne verujem da bi se sakrilo da se neko dopinguje, makar bio i simbol tenisa. Naši ljudi vole teorije zavere. A što se Nadala tiče, trajao je duže nego što sam očekivao. Odličan je igrač, ali igra fizički prezahtevan tenis. Dok je bio mlađi, sve je bilo u redu. Danas, umesto da menja taktiku i stil, izjavljuje da će trenirati još napornije. Svaka čast na upornosti, ali organizam ne može da izdrži.

vh1

pre 8 godina

Nisam veliki Rafin fan, ali ga gotivim zato sto je veliki borac. Trenira, radi, trudi se i veruje u rezultate.
"Toliko sam naporno trenirao, ali sam izgubio i naravno da sam jako razocaran. Nastavicu i dalje da treniram jos napornije kako bih se vratio u formu". Njegova izjava nakon ispadanja u prvom kolu Australije.
Ne ide mu nikako, ali on ipak veruje u sebe, zato igra i dalje, a ne dize ruke i ne penzionise se.
Verujem da ce mu i rezultati doci.
Srecno Rafa! :)

Djorgo

pre 8 godina

Nisam gledao, ali nije senzacija, cak ni (veliko) iznenadjenje.
I ovo pokazuje, iz mnogo a7ekata, zasto je Novak veliki teniser, sportista, sampion.
Tiem je talentovan igrac u velikom usponu.
Zelim Nadalu sve najbolje, da bi se vratio u vrh, treba mnogo toga da promeni, samo vise treninga nije dovoljno.
Sta? Mislim da to niko ne zna. Morace da otkrije sam.

Saša

pre 8 godina

Sve, sve, ali ne mogu da verujem da pojedinci toliko mrze Đokovića, pa pisu svašta. Nekako je logično, a i patriotski da bodriš svog sunarodnika, a ne da pišeš loše stvari o njemu. Kako u ostalim sportovim, recimo u vaterpolu, niko ne navija za mađare? Ljudi su ljubomorni na sve što je čovek postigao, u tolikoj meri da traže da plati porez u Srbiji, iako mu je prebivalište u Monte Karlu. Neke stvari mi jednostavno ne idu u glavu. Poremećen smo narod skroz i zato nam tako sjajno ide!

Pablo

pre 8 godina

Odlazi polako ali sigurno jedan od najvecih igraca u istoriji. Sledeci je RF kome je ovo verovatno poslednja godina kako tako uspesnih igara, nakon toga ce EM pa ND. Posle toga ce tenis ponovo biti dosadan!

СрбинсонКрусо

pre 8 godina

Тим је коначно успео да преломи један меч против топ 10 играча у своју корист полако сазрева, иначе игра веома леп тенис, агресиван, са занимљивим ударцима, интелигентан је играч, али мора још да ради... свака му част за ово данас, од младих снага мени омиљени тенисер...

we are Nole

pre 8 godina

Nije sto gubi, nego sto se mnogo trudi, pa opet ne ide taj stari stil igre, sa istrosenim kolenima. Nista nije promenio za zadnjih par godina, nema raznovrsnost, samo ocajnocki prebacuje i spinuje.

Mikica

pre 8 godina

Nadal ove godine puni 30 godina...i dalje je u padu forme, svi su izgledi da se neći ni moći vratiti zbog njegovog stila igre i potrošenih zglobova.Izgleda da mu je to, to. A ponovio je nekoliko puta: "Kad ne budem više uživao u tenisu, prestaću da ga igram"! A vidim, ovo mu je prava uživancija! Sem njega ostali iz top 5, iraju na višem nivou, nego bilo koja top četvorka ikada. Neko reče:"Đoković koristi situaciju"? Ja koliko vidim Federer igra na vrhunskom nivou, možda i bolje nego pre par godina, Marej na istom nivou, Vavrinka, mnogo bolje nego kad je Nadal bio u formi... I šta Đoković koristi, što drugi igrači ne mogu da koriste ili nisu mogli koristiti? Da nije njega, Nadal, Federer i Marej imali bi zajedno 50 Gren Slemova! Ali ih nemaju... To što Novak postiže, rezultat je dobitne kombinacije njegove fizionomije, karaktera, mentaliteta, želje, volje, okruženja, ljubavi, inata, reakcije na nepravdu i omalovažavanja njegovog lika i dela... sve što treba da se prokrči put do NAJBOLJEG SVIH VREMENA!

razmišljam

pre 8 godina

Mislim da je u stvar u nečem drugom. Nadal više nema oreol nepobedivosti na šljaci kao nakad, i sad igrači izlaze na teren ne da što skuplje prodaju svoju kožu znajući da će izgubiti, već izlaze i pokušavaju da ga pobede. Nadal više ne dobija mečeve u svlačionici, već mora da ga dobije na terenu. Svaki igrač sada zna da ima šansu protiv Nadala i pokušava da je iskoristi.

Nikola

pre 8 godina

Nadal je 2014, povodom uvođenja tzv. "biološkog pasoša" za svakog tenisera, na turniru u Rimu izjavio novinarima da krvni doping nije doping.

Nije potrebno više ništa da se kaže.

Što se mene tiče, bar jednu titulu na RG (onu 2013. kada je Novak u polufinalu vodio 4:2 u 5.setu, pa izgubio sa 9:7) je osvojio NEZASLUŽENO. Jednostavno ga je nadjačao a ne nadigrao. Delovalo je posle 16 gemova u 5.setu kao da ima snage za još 10 protiv Đokovića koji je i te godine bio izuzetno fizički spreman. Manje od dve godine kasnije feb-maj 2015. gubi u seriji nekoliko mečeva na turnirima na šljaci, na kojima je dotad bio nepobediv.

Jednog dana će i njegovi grenslem i ostali trofeji da dođu pod znak pitanja.

sherlock

pre 8 godina

najjaci su komentari, nadal gubi od trecerazrednih tenisera, ocigledno se ovde javljaju ljudi koji nikada tenis u zivotu gledali nisu, dominik tim je jedan od najboljih ako ne i najbolji mladi igrac na svetu kome je sljaka omiljena podloga, dakle, nije ovo smak sveta, pobedio je i wavrinku na sljaci, ozbiljno nezgodan teniser kome ako je dan ima oruzije da naudi svakom.. nadal je u ociglednom neznatnom padu ali taj toliko sitan pad kod njega je veoma veliki, ti milimetri koje je nekada nadoknadjivao poenima iz nemoguce pozicije danas vise ne mogu da se prave, to je jedina razlika!!

MsK

pre 8 godina

Ajde, bre, nije fer omalovažavati i otpisivati Nadala jer je od 23-g. momka sa poz.#20 izgubio meč u samom tesnacu. Pa šta, uostalom? I Federer je na vrhuncu moći 2004. u Kanadi izgubio od jednog golobradog momka, pa iduće godine od drugog momka u Sinsiju, pa 2008. od još jednog golobradog momka u finalu Kanade. Ovaj je i dalje nastavio da piše istoriju, a ova tri momka su postali vrh tenisa i oni pištu svoju istoriju i traju godinama..to je sport: ideš gore, padaš, ustaješ, traješ, zapneš, pa opet ispočetka...Idemo dalje, što bi govorio @Boombar...
Izgleda da je došlo zadnje vreme kad ja stajem na Nadalovu stranu i branim ga...

zika

pre 8 godina

Nadal je veliki saampion to sto sada nije u stanju da prodje 3 kolo ne moze umanjiti njegovu karijeru. Jednostavno nadal vise nije onaj stari a tesko da ce i biti. Nisam siguran da li sada koristi taj novi reket sa kojim je poceo 2015 pa je prestao, znam da je sa tim reketom bio ocajan mozda je i to problem. Svi znamo kakve je probleme nole imao kada je menjao reket. Djokovic realno ako sad ne osvoji rolan garos nece nikad, mislim da mu niko nece pripretiti na sljaci jednino vavrinka ali nekako mislim da on nije igrac koji moze da odbrani veliki trofej on nekako osvoji kad se svi najmanje nadamo, imace i on pritisak sada. Novakova 2016 moze da bude cak i bolja nego 2015 nadam se da ce tako i biti.

Rogi Obrenovac

pre 8 godina

Novak uskoro puni 29, znaci 2011-te je Federer imao 29. Sta ono bese 2011-te? Jel Rodja mozda nanizao 40 pobeda i osvojio 3 GS titule?

Kobi na slobodi

pre 8 godina

Zašto su ovakve vesti napisane sa nekom dozom iznenađenja??? Kao da ste svi zapanjeni što je izgubio. Dečko ne igra na dovoljno dobrom nivou, izgubio je od igrača koji je odigrao bolje i kraj. Kada popravi igru može da se nada boljim rezultatima, a do tada ovakva vest biti sasvim normalna pojava.

slucajni prolaznik

pre 8 godina

Nikako uzvičnik zbog toga??? Jednostavno ne treba sad uzimati i omaložavati pobedu mladog Timija jer prosto zaslužio je to makar to bilo protiv ovakvog Nadala za kojeg sam iskreno mislio da ćemu krenuti najbolje od samog AO Opena 2016 godine ali evidetno da se ta agonija nastavlja dalje odnosno produzava. Da mu preostaje ništa drugo osim da kompletno promeni igru odnosno da ubaci neku novu i svežu krv u svom timu jer prosto na ovaj način ne ide uopšte više..Jasno kao dan!